چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم
چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

خیلی از خانوما دوست دارن بدونن که چطوری می تونن ظاهر زیبا، آراسته، جذاب و باکلاسی داشته باشن تا اعتماد به نفس شون بیشتر بشه و بتونن احساس خوبی پیدا کنن. با ما همراه باشید تا بهتون بگیم چطوری؟

خیلی ها فکر می کنن که زیبا و جذاب شدن، یعنی اینکه زمان زیادی رو صرف آرایش کردن کنن و هر روز، بیشتر وقتشون رو جلوی آینه مشغول باشن و دایم لاک بزنن و….، یا اینکه مقدار زیادی هزینه و پول برای خدمات زیبایی و آرایشی و بهداشتی در آرایشگاه ها و… بپردازن. اما واقعا این طور نیست و بدون همه اینها، میشه استایل باکلاسی داشت و در نظر دیگران، خانوم جذاب و آراسته ای بود.

لازمه زیباتر شدن و باکلاس بودن، اصلا آرایش کردن و آرایشگاه رفتن نیست و واقعا خیلی ساده تر از این حرفا می تونید به شخص باکلاسی تبدیل بشید، با ما همراه باشید تا 0 تا 100 زیبایی و آراستگی – بدون صرف هزینه زیاد و به صورت کاملا سریع و اقتصادی – رو بهتون بگیم.

 

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

 

اول از همه باید به فکر از بین بردن لایه های سلولی مرده روی سطح پوستتون باشید که باعث گرفتگی و مات شدن صورتتون میشه، باشید. این کار رو 2 بار در هفته و شب ها انجام بدید تا پوست بلافاصله در معرض نور خورشید قرار نگیره. 

 

اگه از کرم مراقبتی خاصی استفاده می کنید ، بهتره که شب ها و بعد شستن و خشک کردن صورت به پوستتون بزنید. ترتیب استفاده از این کرم ها باید به ترتیب غلطت و سنگینی اونا باشه، به طور مثال: اول سرم پوست، دوم کرم مرطوب کننده و بعد کرم ضد آفتاب تا به ترتیب جذب پوست بشن.

اگه هزینه کافی برای خرید کرم ها و سرم پوست ندارید، بهترین توصیه استفاده از یه کرم مرطوب کننده و آبرسان هستش که می تونه پوست رو شاداب و حجیم کنه.

نکته:

کرم ضدآفتاب رو فراموش نکنید!

 

هر روز دوش بگیرید تا تازه و شاداب باشید. پوست عرق کرده و چسبناک، شادابیش رو از دست داده و از طرفی هم اصلا خوب نیست که یه خانوم، بوی نامطبوع بده و موهای چرب و کثیف داشته باشه. خانومای باکلاس، هرگز از این مورد غفلت نمی کنن و هر روز به صورت کوتاه (5 تا 10 دقیقه)، دوش می گیرن.

 

لازم نیست که برای پوستتون هزینه های گراف بپردازید تا باکلاس و زیبا بشید! ماسک های دست ساز به خوبی می تونن تمام نیازهای شما رو برطرف کنن، به طور مثال، شما می تونید با استفاده از آب برنج، بهترین ماسک سفت و جوان کننده پوست رو به خودتون هدیه بدید و ما در زیبامون دات کام، دستور تهیه ماسک خانگی برای انواع پوست و انواع مشکلات پوستی رو در اختیارتون قرار دادیم که چند تا از بهترین ها رو در پایین قرار دادیم و می تونید روی اونا کلیک کنید:

ماسک صورت با جو دوسر برای مشکلات پوستی مختلف

ماسک آلوئه ورا، آموزش انواع مختلف ماسک صورت و مو

تغذیه رسانی و جوانسازی پوست – زیبایی فوق العاده با ماسک خیار

ماسک خانگی فوق العاده برای روشن کردن و جوانسازی پوست

 

اگه مشکل پوستی خاصی دارید که باعث شده زیبایی و جذابیت صورتتون کاهش پیدا کنه و می دونید که با روش های خانگی قابل حل نیست، حتما به متخصص پوست مراجعه کنید تا درمان بشید. جوش و آکنه، لک های پوستی، چین و چروک های عمیق، جای جوش، سوختگی و اسکار شدید و…،  رو حتما درمان کنید تا صورت زیباتری داشته باشید. این روزها خیلی از مراکز درمانی و بیمارستان ها که به صورت دولتی هستن، بدون دریافت هزینه، خدمات بسیار خوبی در این زمینه دارن.

 

 

 

اصلا خوب نیست که موهاتون وز، خشک و دوشاخه شده باشن. هر 2 تا 3 ماه یکبار، مقداری از انتهای موها رو کوتاه کنید تا وزی اونا برطرف بشه. حتما بعد از شستن موها، از نرم کننده هم استفاده کنید تا موی صاف و مرطوبی داشته باشید. 

اگه موهاتون خیلی خشک و وز هستن، می تونید از ماسک آلوئه ورا برای مرطوب و نرم کردنشون کمک بگیرید.

درمان موی وز – صاف کردن موهای خشک و وز

 

نور خورشید و آلودگی هوا روی موها هم بسیار تاثیر مخربی دارن و شادابی و زیبایی اونا رو کاهش میدن، حتما موها رو در برابر نور مستقیم و زمان آلودگی هوا و مواقعی که در مرکز شهر تردد می کنید، بپوشونید تا تحت تاثیر قرار نگیرن.

 

اگه مشکل چربی مو دارید، حتما با یه شامپوی مناسب یا استفاده از نمک دریایی در شامپو و دیگر درمان های خانگی، این مشکل رو حل کنید. درمان های زیادی برای چربی مو وجود داره که می تونید روی لینک زیر کلیک کنید و با این درمان ها آشنا بشید:

چگونه چربی مو را از بین ببریم؟

4 دستور و درمان خانگی آسان برای موهای چرب

 

هر چند وقت یکبار، مدل و رنگ موهاتونو تغییر بدید تا استایلتون جدید و نو بشه و از طرفی، روحیه تون هم عوض بشه. دقت کنید که چیزی که باعث میشه استایل موها زیبا بشه، رفتن به آرایشگاه گرون قیمت نیست، بلکه شناخت مدل مو و رنگ موی مناسب با رنگ پوست و فرم صورتتون هستش.

 

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

 

لک ها و تغییر رنگ پوست رو با یه کرم پودر سبک و مناسب بپوشونید تا پوست صاف و زیبایی داشته باشید. از کرم پودر زیادی و سنگین استفاده نکنید چون ترک می خوره و کیکی میشه و سن و سالتون رو بالاتر نشون میده.

بهترین کرم پودر، معرفی محصولات مختلف برای پوست خشک و چرب

 

اصلا نیازی نیست که در استفاده روزانه و رفت و آمدهای معمولی، آرایش غلیظ و سنگین داشته باشید و مثل یه عروس میکاپ کنید. آرایش کم خیلی بهتر و شیک تر هستش و باعث میشه باکلاس تر به نظر بیایید. یه کرم پودر سبک، خط چشم نازک دقیقا روی خط مژه ها، رژلب روشن به رنگ صورتی ملایم یا نود، کافیه.

اگه صورتتون به رنگ بیشتری نیاز داره، می تونید مقداری هم رژگونه بزنید. رنگ ملایم مثل رزی، گلبهی، صورتی و مرجانی بهتره.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

هیچ کس بهتر از خودتون نمی تونه شما رو آرایش کنه پس بهتره که یاد بگیرید آرایش زیبا و مناسب با فرم چهره شما چیه. معمولا خیلی از خانوما از اینکه به آرایشگاه میرن و میکاپ میشن و کلی هم هزینه پرداخت می کنن اما از نتیجه راضی نیستن، گله دارن. واقعیت اینه که آرایش باید به شما بیاد و هیچ میکاپ آرتیستی نمی تونه این موضوع رو کشف کنه، مگر اینکه واقعا ماهر باشه که در اون صورت هم هزینه خیلی زیادی می گیره.

بهترین کار، یادگیری خودآرایی از طریق فیلم های آموزشی هستش که نکات و ترفندهای خیلی خوبی بهتون میگن. کلاس های خودآرایی زیادی هم هستن که می تونن کمک کننده باشن.

آرایش صورت – راهنمای کامل آرایش پایه

 

 

 

اگه عادت دارید که به سالن های زیبایی برید، از خدمات مانیکور و پدیکور استفاده کنید اما یادتون باشه که باید سالن مانیکور رو به درستی انتخاب کنید و نکات بهداشتی براتون مهم باشه تا مشکلی پیش نیاد. اما اگه نمی خواید هزینه کنید، این کار رو خودتون انجام بدید. یه کیت مانیکور و پدیکور داشته باشید و روش درست استفاده از اونا رو یاد بگیرید و استفاده کنید. 

1. همیشه ناخن ها رو مرتب کنید و پوست اطراف اونا رو بگیرید تا شاخی نشه.

2. برای مهمونی ها و دورهمی های زنانه، لاک بزنید ولی سعی کنید موقتی باشه و سریع لاک ناخن ها رو پاک کنید تا باعث آسیب به ناخن ها نشه.

3. در کارهای روزانه، حتما از دستکش استفاده کنید تا ناخن ها خشک و شکننده و بدرنگ نشن.

 

لایه برداری باعث میشه پوست خشک دست ها و پاها از بین بره و نرم و تازه بشن. چگونه پوست دست و پا را سفید کنیم؟

 

یکی از بدترین چیزایی که خانوما رو غیر آراسته و نامرتب نشون میده، داشتن ترک پاهاست که هم اعتماد به نفسشون رو پایین میاره و هم اینکه باعث میشه نتونن کفش و صندل های مورد علاقه شون رو بپوشن.

همیشه پوست پاها رو تمیز بشورید و خشک کنید و بعد، کرم مرطوب کننده یا وازلین بزنید تا نرم و مرطوب بشن.

درمان ترک پا – پاهایی نرم و بدون ترک داشته باشید

 

1. نکته پایانی درباره تیپ و استایل لباس پوشیدن هستش که باید سبکی شیک، آراسته و زیبا داشته باشه. حتما لباس های کاملا اندازه و تمیز و مرتب بپوشید و دقت کنید که لباس انتخابی تون، مناسب با اندام و قدتون باشه.

چگونه شیک پوش و خوش لباس باشیم ؟

 

2. حتما روزانه به صورت منظم، ورزش کنید تا زیباتر بشید و جوان بمونید.

 

آموزش های بیشتر در زمینه زیبایی و آرایش رو در زیبامون دات کام دنبال بفرمایید.

داشتن چهره ای زیبا با آرایشی ملایم برای همه خانم ها مهم است اما گاهی بنا به هر دلیلی وقت زیادی برای آرایش کردن نداریم چگونه میتوانیم در کمتر از 5 دقیقه آرایش زیبایی داشته باشیم؟

در این مطلب نمناک روش آرایش کردن سریع 5 دقیقه ای را به شما می آموزد, این آرایش برای خانم های شاغل که زمان زیادی برای آرایش کردن ندارند هم مناسب است.

1. کرم و پنکیکی که همیشه از آن ها استفاده میکنید را بردارید البته بهتر است که برنزه نباشد با کرم کل صورت تان را پوشش دهید سعی کنید کرم را با اسفنج استفاده کنید تا کاملا پوست تان یکنواخت شود و خط خطی نباشد سپس با پنکیک پوست تان را کاور کنید به خوبی به همه جای صورت پنکیک بزنید تا پوستی صاف و خوشرنگ داشته باشید.

2. حالا وقت رژگونه زدن است, یک رژگونه ملایم به رنگ هلویی برای آرایش روزانه و محل کار مناسب است. از رژگونه فقط به گونه هایتان نزنید به روی بینی و پیشانی هم کمی رژگونه بزنید.

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

3. اگر عادت به کشیدن خط چشم دارید یک خط چشم ساده و سریع به چشم هایتان بزنید, اگر هم از خط چشم استفاده نمیکنید فقط ریمل بزنید. هنگام ریمل زدن عجله نکنید و با حوصله این کار را انجام دهید تا مژه های بلند و پرپشتی داشته باشید.

4. آخرین مرحله در آرایش صورت معمولا رژلب زدن است, برای این آرایش یک رژلب ملایم به رنگ کالباسی یا گلبهی انتخاب کنید یا میتوانید فقط برق لب بزنید انتخاب با خودتان است. به همین راحتی در 5 دقیقه آرایش تان را انجام داده اید, حالا آماده ی بیرون رفتن هستید.

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

رازهای زیبایی این بخش مربوط به نکات مهم آرایش برای سنین و شرایط خاص است. یعنی چگونه بدون آرایش و یا با آرایش کم جذاب به نظر برسیم.

اگر دختر کم سن و سالی دارید که قرار است برای مهمانی یا بیرون آرایش کند، برای شما میکاپ دخترانه بسیار ساده ای پیشنهاد می کنیم که مناسب برای دختران نوجوان است.

برای آرایش چشم و آرایش لب ها، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. هر چقدر رنگ ملایم تر باشد، آنها را جذاب تر و زیباتر می کند.

ترکیبات آرایش صورت، شامل یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.

برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر دهید.

 از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید. سپس با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. پس از اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنید.

 روی رژگونه این برس را بکشید تا رژگونه محو شود؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنید تا کاملا صورت به یکنواختی برسد. بعد از آن می توانید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبهی استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشید.

 

10 نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان

1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.

2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.

3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.

آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان

4- به اندازه کافی آب بنوشید.

5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.

6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.

7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.

8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.

9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.

10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

 

 شاید بعضی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما آیتم های زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

 استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

ابروهای تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

 به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که پوست تان نرم و زیبا شود.

 

 رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

 موهای سالم

برای موهای تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. اکثر خانم ها هر روز که از شامپو استفاده می کنند، از نرم کننده هم استفاده می کنند؛ به خاطر همین باعث می شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

آرایش می تواند خانم ها را زیباتر یا زشت تر نشان دهد. اگر همیشه آرایش کنید و یک روز آرایش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بیمار به نظر می رسد. همیشه سعی کنید آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. همیشه آرایش کم داشته باشید و همچنان خوب به نظر برسید.

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

 

 

 آینه بزرگ نما

برای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

 پوست خودر ا زیرسازی کنید

از یک کرم پودر خیلی خوب کمرنگتر از پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند.

 

 رژگونه بزنید

از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

 

 مژه های خود را فر دهید

از یک فر مژه استفاده کنید تا مژه زیبای تان بدون اینکه به هم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند، به چشم بیاید.

 

 سایه چشم اضافه کنید

کمی هم پودر سایه را به پلک تان بزنید.

 

 رژ لب ملایم استفاده کنید

برای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد. 

سماتک

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

 

شما اگر در نحوه لباس پوشیدنتان دقت نمایید می توانید ظاهری باکلاس و شیک داشته باشید. اگر حالا نمی دانید چگونه ظاهری شیک و باکلاس داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا با هم این موارد را مرور می کنیم.

 

تغییرات ساده برای داشتن استایلی جذاب

با تغییرات ساده برای داشتن استایلی جذاب میتوانید ظاهری با کلاس بسازید.

 

استایل شیک و جذاب

برای اینکه استایلی شیک و همیشه جذاب داشته باشید با این تغییرات ساده،میتوانید ظاهری با کلاس بسازید.

 

استفاده از کیف دستی خوش بنیه

همیشه یک کیف دستی با کیفیت ارزش پول دادن را دارد، با توجه به هزینه ای که می خواهید بکنید به دنبال کیفی با طراحی کلاسیک و رنگی خنثی باشید. همین که کیف رویایی خود را خریداری کردید، آن را با براق کننده های چرم همیشه درخشان نگه دارید.

 

اگر می خواهید کیفتان همیشه در بهترین شکل خود بماند هر بار خواستید کنارش بگذارید آن را با کاغذ و یا هر چیز دیگر پر کنید.

 

یک عطر تازه استفاده کنید

هیچ لباسی بدون یک عطر خوش بو کامل نمی شود. عطری را پیدا کنید که از آن لذت می برید و روی پوست خود بزنید ( هرگز به لباس یا موی خود عطر نزنید ) عطر را روی ساعد یا پشت گردن خود اسپری کنید تا ماندگاریش بیشتر شود. حتی می توانید عطر را پشت زانوها و یا بین ران ها نیز بزنید تا بیشتر بویش بماند. قبل از اینکه عطر را روی پوست اسپری کنید با مرطوب کننده یا روغن بادام چربش کنید.

 

زیورآلات سنگین استفاده کنید

زیورآلات حتی اگر هم ارزان قیمت باشند اگر با فکر و هوشمندانه خریداری شوند می توانند به خوبی استایلتان را تقویت کنند. می توانید زیور آلاتی بخرید که حالتی کریستال با سنگ های پلاستیکی دارد، به جای زیور آلات درخشان و گران از زیور آلات تیره استفاده کنید. بعلاوه زیورآلات فلزی انتخاب کنید که به جای سبک و شل بودن سفت و سنگین باشند. برای داشتن ظاهری کلاسیک ساعتی با بند فلزی یا چرم اضافه کنید. از کتی کلاسیک استفاده کنید.

مهم نیست زیر کت چه لباسی می پوشید، کت هایی که ظاهرشان خوب باشد برای یک استایل شیک کافی هستند. به دنبال کتی با کیفیت باشید که بتوانید برای طولانی مدت استفاده اش کنید. کت هایی که کمربند دارند، کت چرم مشکی، کت جین، آبی تیره، کرمی اینها مدل هایی هستند که هرگز از مد نمی روند. وقتی چنین کت هایی داشته باشید دیگر هرگز نگران این نخواهید بود که چه لباسی بپوشید.

 

به جزئیات دقت کنید

اگر جایی از لباستان نخ اضافی دارد یا در رفتگی هست، آن را ببرید یا درستش کنید. می خواهید از دانه های نخی روی ژاکت یا پلیور خلاص شوید؟ از یک تیغ برای برداشتنشان استفاده کنید ( مانند اصلاح صورت روی آنها بکشید ). حواستان را جمع کنید تا هیچ وقت لباسی نپوشید که رویش لکه و سوراخ باشد، و یا دکمه اش افتاده باشد.

 

به خیاط بسپاریدش

یک خیاط خوب می تواند یک لباس معمولی را با کمی تغییرات تبدیل به لباسی فوق العاده کند.

 

حتی اگر خودتان خیاطی بلد باشید می توانید با کمی تغییرات در طول و عرض لباس ها آنها را برای خود فیت تر کنید طوری که بهتر روی تنتان جلوه کنند.

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

از بخار شور استفاده کنید

بخار شور را راحت تر می توان استفاده کرد و عملکردش از اتو سریعتر است. برای اینکه لباس هایتان بدون چروک بماند، به محض اینکه از خشک کن بیرون آمد آویزان یا تایشان کنید، و یک شب قبل از اینکه بپوشیدشان بخار بدهید، از ترفند آب گرم در حمام استفاده نکنید روش بی فایده ای است.

 

از رنگ های خاکی بپرهیزید

بیشتر این رنگ ها کسل کننده و به نظر کهنه می آیند. برای اینکه ظاهری لوکس داشته باشید بهتر است از رنگ هایی که شبیه به سنگ های قیمتی است و یا رنگ های خمیری استفاده کنید. به قسمت رنگ های سایت بدونیم مراجعه کنید.

 

استفاده از آرایش ساده و ناخن های طبیعی

 

 

وقتی نوبت به آرایش می رسد فکر نکنید سرخ کردن گونه ها، استفاده بیش از حد از ریمل و بزرگ کردن لب ها روش مناسبی است. اگر می خواهید ظاهری شیک و باوقار داشته باشید آرایش باید ساده باشد، موها رنگی براق داشته باشد، و ناخن ها را نیز فراموش نکنید بهتر است ناخن ها را تا جای ممکن طبیعی نگه دارید و فقط به یک لاک خوش رنگ بسنده کنید.

 

کفش ها را با کیفتان ست کنید

از آنجا که کفش را هر روز به پا می کنید و دائما در حال برخورد با پیاده رو است، پس باید همیشه آن را در بهترین شکل خود نگه دارید. بیشتر کفش ها را می توانید.

 

با کمی مایع شوینده و آب گرم تمیز کنید. برای از بین بردن سائیدگی کفش های چرم از وازلین استفاده کنید کفش و کیف اگر با هم همخوانی داشته باشند ظاهرتان فوق العاده شیک می شود.

اگر می‌خواهید بهترین صورت زیبا را بدون استفاده از آرایش داشته باشید به توصیه هاي ما دراین پست عمل کنید تا بهترین باشید.

 

 داشتن یک آرایش طبیعی که تنها خصوصیات چهره را مشخص کرده بدون آنکه نمایشی بنظر برسد،اگرچه در ابتدا کار ساده اي بنظر میرسد ولی گاهی به سادگی می‌تواند از حالت طبیعی خارج شود.با نکات آرایش طبیعی دراین پست به خوبی آشنا خواهید شد.

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

یکی از میکاپ آرتیست هاي بین المللی که برای برند « bareminerals » فعالیت می‌کند نکاتی را ارائهکرده تا بتوان به سادگی به چنین آرایشی دست یافت.

 

بهترین روش برای ساده نگه داشتن آرایش، شروع آرایش با ابرو، مژه و لب هاست، چرا که در اینحالت وقتی نوبت به آرایش باقی صورت می‌رسد، تصور میکنید از قبل زیادی شده ودر نتیجه کمتراز محصولات آرایشی دیگر استفاده می‌کنید و نتیجه آن این خواهد بود که پوست شما جلوه طبیعی تریخواهد داشت.

 

هنگام انتخاب محصول برای آرایش نهایی، از محصولات کرمی بجای پودری استفاده کنید. اغلبپودرها در خطوط چین صورت به جا مانده ودر نتیجه نمای چندان طبیعی بشما نمی‌دهند.

 

پیشنهاد می‌شود از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید چرا که متضاد پوشش کامل کرم پودر است کهاغلب شبیه یک ماسک برای چهره عمل میکند. ولی مرطوب کننده رنگی پوست را یک دست کردهو تنها نقاطی که واقعا نیاز است را می پوشاند. به خاطر داشته باشید حتماً رنگ مناسب صورت خودرا استفاده کنید.

 

کانسیلر رابه صورت عادت معمول در نقاطی که فکر می‌کنید نیاز است، نزنید. چشم هایتان را تانیمه ببندید و سپس سعی کنید نقاط تیره و قرمز پوست را روی صورت پیدا کنید و تنها در همان نقاطکمی کانسیلر بزنید. هر چه کمتر بهتر! برای کار با کانسیلر بهتر است یا با انگشت و یا با یک قلمویکوچک اینکار را انجام دهید.

 

از یک سایه مات در رنگ طبیعی و یا یک مداد ابرو نرم استفاده کنید. حتماً رنگ مداد چند شمارهروشن تر از رنگ ابروی طبیعی تان باشد و همیشه به خاطر داشته باشید تنها جاهای خالی را پر کنید.پس ازآن ابروها رابا یک برس نرم شانه کنید چرا که دراین صورت محصول روی ابرو درستدر جهت طبیعی ابروهایتان قرار میگیرد.

 

سایه رنگ هاي طبیعی همرنگ پوست به خوبی می‌توانند نمای طبیعی روی پلک ایجاد کنند ودر کنارآن استفاده از یک خط چشم که درست در نزدیک مژه به شکل باریک در مژه هاي بالا استفاده شود نیزموثر است ولی درنظر داشته باشید که خط شما تیره بوده ولی مشکی نباشد. چرا که دراین صورت بهسختی دیده میشود و تنها یک سایه ایجاد می‌کند. سپس به آرامی مژه ها را فر کرده و کمی ریمل اضافهکنید و خط مژه پایین را تا جاییکه می‌توانید ساده نگه دارید.

برای آنکه رژلب به راستی طبیعی برسد، باید ابتدا رنگی را انتخاب کنید که مطابقت زیادی به رنگطبیعی لب هایتان داشته باشد و سپس ازآن به شکل لکه اي استفاده کنید. با استفاده از انگشت حلقه،مقداری از رژلب به مرکز لب ها زده و سپس آن رابا بقیه قسمت هاي لب ترکیب کنید تا هرگونهخط مشخص رژ روی لب ها محو شود.

 

استفاده از لوزم آرایش نمیتواند زیبایی درونی افراد را نشان دهد.خیلی از زنان به لطف لوازم آرایش بسیار زیبا بنظر می‌رسند.در مقابل زنانی هستند که زیبایی ظاهری خودرا بدون استفاده از این لوازم حفظ می‌کنند.راز زیبایی این خانم ها در چیست و چگونه می‌توانند آن گونه زیبا جلوه کرده و جذاب بنظر آیند؟زنان بدون آرایش

 

1- اعتماد به نفس دارند

وقتی از زنی در مورد ساختن اعتماد به نفسش سوال می‌شود او فورا به ظاهرش اشاره می‌کند. خیلی از خانم ها معتقد هستند که آرایش کردن انها را زیباتر می‌کند و باعث میشود اعتماد به نفس شان بیشتر شود، اما کسانی که به معنی واقعی کلمه اعتماد به نفس دارند، کسانی هستند که بدون آرایش آن رابا خود واقعی شان با دنیا مواجه شوند. این خانم ها می‌دانند که چطور پوست شان رابا ایراد یا بدون ایران بپذیرند.

 

2- پوست سالم تر خود رابه رخ میکشند

لوازم آرایش از انواع مخلتف مواد شیمیایی درست شده اند. بنابر این وقتی انها را روی پوست تان قرار میدهید آیا می‌دانید پوست تان را چه زجری میدهید؟ بنابر این خانم هایي که آرایش نمیکنند پوست سالم تری دارند، پوست آنها آزادانه نفس میکشند و چون آنها از مصرف این مواد خودداری میکنند، از پوست خود بیشتر مراقبت میکنند. بعنوان مثال هرروز پوست شان را تمیز و مرطوب می‌کنند و زیاد آب مینوشند.

 

3- زیبایی واقعی شان رابا کمال میل در آغوش میگیرند

وقتی خودتان هستید، ذاتا زیبا بنظر می‌رسد و زیبایی درونی تان شکوفا میشود. زیبایی درونی از طریق آرایش شکوفا نمی‌شود. خانم هاي زیبا این را میدانند، بنابر این از آرایش دوری می‌کنند. آنها هم چنین می‌دانند که چقدر افراد زیبایی درونی را می ستایند. هرچقدر طبیعی تر باشید، زیباتر بنظر میرسید.

 

4- هرگز دیر نمی‌کنند

یک ویژگی این گروه از بانوان این است که انها هرگز برای کار یا بیرون رفتن دیر نمیکنند. آنها غذاخورده، لباس پوشیده، تمیز و مرتب بیرون میروند. یک مزیت دیگر آنها این است که همیشه برای بیرون رفتن آماده اند.

 

آنها هرگز شما را ساعت ها برای آماده شدن منتظر نمی گذارند. هر خانمی بطور متوسط روزانه 20 تا 45 دقیقه طول می‌کشید تا آرایش کند. تصور کنید که چقدر خوب میشود اگر این زمان را صرفه جویی کنید و آن رابه کار مورد علاقه دیگری اختصاص دهید.

 

5- ساده پوش هستند

ازآن جاییکه این زنها همیشه و همه ی جا برای بیرون رفتن آماده اند، خیلی فعال هستند. آنها از آفتاب و خراب شدن آرایش شان از گرما یا باران نمی‌ترسند. آنها به خوبی شرایط را می سنجند و همین فراغ بال اجازه می‌دهد از شرکت در انواع ماجراجویی ها خسته نشوند.

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

6- شما را مسحور می‌کنند

آنها با شخصیت شان شما را مسحور میکنند. چون این خانم ها جذابیت شان رابا رفتارشان بیشتر می‌کنند نه با ظاهرشان.

 

7- اغلب یک ذهن باز دارند

ممکن است تعجب کنید که این اصلا چه ربطی به موضوع دارد. زنانی که ذهنشان را برای یادگیری چیزهای جدید باز می‌کنند، جهان رابا چشمانی باز می‌بینند و به دور از خودبینی دنیا را چیزی فراتر از صورتی زیبا میبینند. انها بجای این‌که مدام به این فکر کنند که چطور خیلی جذاب بنظر برسند، برای همه ی چیزهای خوب دراین دنیا وقت دارند.

 

8- میدانند چطور پس انداز کنند

همانطور که انها آنقدر متکی به نفس هستند که بدون کوچک ترین آرایش به هر جا بروند و هر کاری انجام دهند، همانگونه هم آنقدر باهوش هستند که خرج اضافی نکنند. بله ازآن جا که لوازم آرایشی مصرف نمی‌کنند، پولی هم برایش نمی‌پردازند. طبیعی است است که میتواند پول زیادی پس انداز کنند.

 

9- مهربان و دلسوز هستند

مهربان بودن راهی برای نزدیک شدن به یک فرد است. مردم اغلب زنانی راکه واقع بین هستند و خود رابه جای افراد می گذارند، دوست دارند. این هنری است که همه ی زنها ازآن بهره نمیبرند. اینگونه زنها طبق معمول قابل اعتماد و دوست داشتنی هستند. شاید به این دلیل که انها زمان کمتری صرف خودشیفتگی میکنند. این موضوعی است که یک فرد آنرا مهم تر از صورت زیبای آرایش شده میبیند.

 

10- قدر کوچک ترین چیزها را می‌دانند

از تمام نکات بالا یک نتیجه گیری می‌توان کرد؛ زنانی که آرایش نمی‌کنند، عموما زندگی رابه ساده‌ترین شکل دوست دارند. انها از چیزی که دریافت می‌کنند، قدردانی میکنند و از کوچک ترین چیز در زندگی لذت می‌برند.

 

آنها خونگرم، باصفا، ماجراجو و صادق هستند و اهمیت نمی‌دهند دیگران در موردشان چه فکری میکنند. انها معتقدند که باید مهارت هاي شان رابا کردارشان نشان دهند نه با جلوه گر ساختن زیبایی شان.

 

نمیگوییم زنانی که آرایش میکنند جذاب و دوست داشتنی نیستند یا همیشه مغرورند؛ اما زیبایی درونی بیشتر ستودنی است. چه در ارتباط با مردان چه افراد دیگر، انها با زیبایی طبیعی آسان ترند. دفعه بعدی که می‌خواهید با دوستان تان به سینما یا یک خرید ساده بروید، آرایش نکنید. خود طبیعی تان باشید.

 

چطور بدون آرایش چهره اي زیبا داشته باشیم؟ |ترفندی برای چهره زیبا بدون ارایش

 


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا

 

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم


خودت سه سوته ماست درست کن


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


خرید مستقیم فرش از کارخانه


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم
چگونه ارایش باکلاس داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *