چگونه ارایش برنزه کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش برنزه کنیم
چگونه ارایش برنزه کنیم


دانستنی های سلامت واژن

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

امروزه آرایش برنزه خیلی در بین خانم ها رایج شده است و خیلی طرفدار دارد و.البته بسیاری از خانم ها  هم آرایش روشن را بیشتر دوست دارند.

در هر صورت، اگر زمانی کرم و پودر های برنز را خریداری کردید و در حال حاضر تمایل زیادی به آرایش برنزه ندارید نگران تاریخ مصرف این لوازم آرایش خود نباشید! چرا که رنگ برنزه می تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشند.افرادی که صورتی گرد دارند یا می خواهند صورت خود را کمی لاغرتر از آنچه هست نشان دهند می توانند با دانستن چند نکته اولیه آرایشی و گریم، چهره خود را همانطور که مایلند آرایش کنند._ برای کوچک تر نشان دادن بینی، با زدن کمی پودر برنزه در قسمت پایین و دو طرف بینی، آن را زیباتر آرایش کنید._ اگر در زیر چانه خود کمی غبغب دارید، با برس ، پودر برنزه را زیرخط فک بزنید._ مالیدن رنگ برنزه در دو طرف صورت، آن را لاغرتر جلوه خواهد داد._ برای برجسته کردن گونه ها، پودر برنزه را زیر استخوان گونه بزنید._ در صورتی که پودر برنزه در دسترس نداشتید، می توانید همین کار را با کرم پودری که دو درجه تیره تر از رنگ کرم پودر اصلی شماست، انجام دهید._ اصول پرتر یا لاغرتر نشان دادن چهره این است که هر کجا از چهره را که می خواهید پرتر به نظر برسد، از رنگ روشن تر و برعکس جاهایی که می خواهید لاغرتر دیده شود، از رنگ تیره تر استفاده کنید.با اینکار آرایش شما دقیقا همانی خواهد شد که می خواستید.منبع :mahsho.com

چگونه ارایش برنزه کنیم

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


لاغری موضعی با لیزر


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


طراحی و بازسازی فضای داخلی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نوشته : میترا شکری

نکات مهم در آرایش برنز

آرایش برنز این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، خیلی ها دیگر علاقه ای  به کرم پودر ها و پنکک های روشن، رژ ها و رژ گونه های صورتی و قرمز ندارند. یکی از مزایای آرایش برنز این است که استفاده از طیف رنگ های برنز می تواند قسمت های مختلف صورت شما را برجسته و نمایان کند و اگر این مدل آرایش را به صورت درست و اصولی یاد بگیرید می توانید چهره ای جذاب و نمکی تر داشته باشید. با توجه به شروع فصل تابستان این سبک آرایش بیشتر استفاده می شود پس حتما نکات ظریف آن را یاد بگیرید تا از درخشش این سبک دوست داشتنی لذت ببرید.

رنگ پوست خود را بشناسید

چگونه ارایش برنزه کنیم

مهم ترین مرحله ی آرایش برنز این است که رنگ پوست خود را بشناسید و بدانید در کدام دسته از رنگ ها قرار دارد، این آشنایی درست باعث می شود تا بتوانید رنگ کرم پودر و پنکک خود را به درستی انتخاب کنید. اما این را باید در نظر داشته باشید که باید رنگ انتخاب شده باید کمی تیره تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد. اگر پوستتان  روشن است، از کرم پودرهایی که تم عسلی دارند استفاده کنید، داشتن رگه های طلایی در این کرم پودرها به پوست شما جلا و درخشندگی مناسبی می دهد. برای افرادی که پوست گندمگون دارند هم، برنز کهربایی انتخاب درستی است.

پوست خود را تمیز کنید

قبل از آرایش برنز، صورت خود را کاملا تمیز کنید؛ با توجه به نوع پوست تان از صابون های آرایشی، اسکراپ و دستمال مرطوب استفاده کنید؛ دقت داشته باشید که پوست صورتتان خشک باشد و هیچ نوع مرطوب کننده یا روغن نباید روی صورت باشد، چون در این صورت کرم پودر و پنکک برنز روی صورت می چسبد و به حالت تکه تکه در می آید و پوست را رگه دار می کند.

کرم پودر و پنکک

در آرایش برنز نباید از فاندیشن استفاده کنید، چون رنگ برنز روی فاندیشن یک تیرگی گل آلود ایجاد می کند که آن براقی و درخشندگی که مد نظر آرایش برنز است از بین می برد. کرم پودر را به صورت ضربه ای به صورت خود بزنید و تمام صورت را با آن پوشش بدهید. نکته ی مهم در آرایش برنز این است که حتما باید پنکک را با برس روی صورت بزنید نه با پد. نوک برس را به صورت دورانی داخل رنگ بچرخانید و با یک فوت خیلی آرم از یکنواخت بودن رنگ روی برس مطمئن شوید و اول قسمت هایی از صورت را که بیشتر مقابل نور آفتاب است را برنز کنید و بعد سراغ پیشانی، بینی و بعد کم کم به سمت پایین و روی گونه ها را به ترتیب برنز کنید و اگر دوست داشتید می توانید روی چانه تان را هم کمی برنز کنید تا درخشش صورت تان بیشتر شود.

سایه مهم ترین انتخاب

بعد از استفاده از کرم پودر و پنکک که بیس کامل صورت و پایه ی اصلی آرایش برنز است، سایه مهم ترین انتخاب لوازم آرایش است. چشم ها عنصر اصلی صورت به حساب می آینده به همین دلیل در آرایش باید دقت زیادی را برای انتخاب سایه و مدل خط چشم داشته باشیم. رنگ بژ و قهوه ای بهترین انتخاب برای سایه در آرایش برنز است؛ البته اگر شما علاقه ی زیادی به درخشش آرایش تان داشته باشید می توانید از رنگ هایی که بیس طلایی یا کهربایی هم دارند استفاده کنید. مخلوط رنگ کهربایی با نارنجی مات هم یک ترکیب مناسب برای افرادی است که پشت چشم بلند دارند. در صورت تمایل در مراسم های شب برای بیشتر جلوه کردن سایه می توانید قسمت انتهایی چشم تان را با یک بند انگشت از سایه های اکلیلی پر کنید

رژ لب براق، انتخاب غلط

شاید در سبک های دیگر آرایشی رژ لب براق یا استفاده از لیپ استیک ها به لب ها زیبایی یا جلوه بدهد، اما در آرایش برنز به دلیل اینکه صورت شما برق خاصی دارد، بهتر است رنگ رژ را مات انتخاب کنید. بهترین انتخاب طیف های قهوه ای است، البته این به این معنا نیست که رنگ رژ شما الزاما باید تیره باشد، این بستگی به سلیقه ی شما دارد و شما می توانید با آرایش برنز از رنگ قرمز را هم استفاده کنید؛ همچنین رنگ صورتی، البته صورتی با پایه ی بژ می تواند به لب های شما در آرایش برنز زیبایی بیشتری بدهد.

 

رژگونه با برس مناسب

در آرایش برنز همان اندازه که انتخاب رنگ رژگونه مهم است، انتخاب درست برس هم تاثیر گذار است؛ از یک برس بادبزنی یا زاویه دار استفاده کنید. رنگ های گرم بهترین انتخاب برای رژگونه است و پر طرفدار ترین رژگونه برای آرایش برنز “هلویی نارنجی” است. “رزی” برای کسانی مناسب است که استخوان گونه ی بیرون زده ای دارند و دوست دارند رنگ چهره شان خنثی باشد و کمی گونه را پوشش دهد. “آجری” انتخاب کسانی است که به تیره تر بوده صورت علاقه دارند و دوست دارند گونه شان اولین چیزی باشد که در آرایش شان دیده می شود حتا وقتی نیم رخ ایستاده اند، رنگ آجری تنها رنگ در رژگونه ها است که به دلیل تیره بودنش می تواند بین گونه و صورت یک خط بیانداز.

لاک مناسب برنزه ها

علاوه بر آرایش صورت در آرایش و پوست برنز، لاک یکی از چیزهایی است که می تواند به جذابیت شما کمک زیادی کند. انتخاب درست رنگ لاک برای پوست ها برنز بسیار مهم است و می توانید با این انتخاب مجموعه ی آرایش برنز خود را کامل کنید. رنگ انتخابی درست نه باید پرر زرق و برق و بیش از حد براق باشد و آن قدر تیره و بی رنگ و رو که دست ها را مریض و رنگ پریده نشان بدهد. مهم ترین اصل این است که دور رنگ های روشن را خط بکشید. صورتی، آبی آسمانی، لیمویی و سبز روشن به هیچ عنوان نباید در دایره ی انتخاب شما باشد. در عوض رنگ های زرشکی، جگری، سبز یا آبی تیره، قهوه ای و حتا قرمز مات زیبایی منحصر به فردی به دست های شما می دهد و بهترین و زیباترین رنگی که می توانید انتخاب کنید بژ و طلایی است که درخشندگی پوست شما را دو چندان می کند.

 

نکته تکمیلی برای شمایی که میخواین خاص باشین

تابستون و رنگ  پوست برنزه بهترین زمان برای استفاده از تتو های طلایی برچسبیه . جذابیت و تفاوتی که این تتو های طلایی روی پوست برنزه دارند در هیچ فصل دیگه ای از سال تکرار شدنی نیست . اگر امسال پوسستون رو برنزه کردین حتما از این مدل تتو های طلایی استفاده کنید .

 

۱۲ رنگ

تمام شد

۱۲ رنگ

تمام شد

۱۲ رنگ

تمام شد

۱۲ رنگ

تمام شد

۱۲ رنگ

به زودی

۱۲ رنگ

به زودی

۱۲ رنگ

به زودی

۱۲ رنگ

تمام شد

چگونه ارایش برنزه کنیم

آرایش برنزه، یکی از سبک های آرایش صورته که خیلی از خانوما دوست دارن اونو امتحان کنن. این آرایش، تکنیک خاص خودشو داره که باید درباره اش بیشتر بدونین.

آرایش صورت برنزه و رنگ برنزی، یکی از رنگ های محبوب توی انتخاب رنگ لوازم آرایش هستش. با اینکه توصیه میشه از آرایش برنزه به عنوان آرایش روتین و آرایش صورت روزانه استفاده نکنین، بهتره که تکنیک درست این آرایش رو آموزش ببینین و در صورت انتخاب آرایش برنزه، اونو درست و اصولی انجام بدین.

 

آموزش آرایش برنزه

اول از همه باید با مرطوب کننده و پرایمر شروع کنین. این آرایش بیشتر از بقیه سبک ها به درخشندگی و براقیت نیاز داره. بعد از شستن صورت، باید مرطوب کننده بزنین و 15 دقیقه بعد، پرایمر بزنین. این باعث میشه صورت آماده دریافت آرایش پوست بشه و خشکی و مات بودن پوست از بین بره. برای پشت پلک ها هم پرایمر بزنین.

چگونه ارایش برنزه کنیم

 

با براش کرم پودر، از مرکز صورت شروع به کرم پودر زدن کنین. برای آرایش برنزی پوست، باید رنگ تناژ کرم پودر یک درجه تیره تر از رنگ پوست باشه. کرم پودر مات انتخاب کنین و به خوبی روی تمام پوست صورت و گردن، پخش کنین تا جایی روشن تر دیده نشه.

 

برای آرایش پوست برنزه، بهترین انتخاب CC کرم ها یا BB کرم ها هستن که می تونن نگاهی بسیار جذاب و زیبا بهتون بده.

 

 

باید با کانسیلر، ناحیه زیر چشم ها رو روشن تر کنین تا آرایش برنزی مورد نظرتون ایجاد بشه. لایه نازکی از کانسیلر رو به صورت مثلثی زیر پلک پایین بزنین و با براش به صورت کامل محو کنین به صورتی که کاملا تا روی گونه ها رو روشن تر کنه (به صورت خیلی ملایم).

 

بعد از آرایش معمول ابروها، کمی از سایه چشم طلایی یا صدفی رو به زیر استخوان ابرو بزنین تا روشن و برجسته بشه. این بخش آرایش صورت برنزه رو توی هر موقعیت و سبک آرایشی می تونین اجرا کنین.

این باعث براق شدن آرایش، بدون روغنی به نظر رسیدن اون میشه.

 

 

بهترین انتخاب برای آرایش چشم برنزه، سایه متالیک هستش. بهترین رنگ رو هم آرایش چشم طلایی بهتون معرفی کنیم. رنگ سایه طلایی روی پوست تیره، درخشش بسیار زیبایی داره اما می تونین از سایه های برنزی و مسی متالیک هم استفاده کنین.

برای زیباتر شدن آرایش چشم برنزه، حتما 2 لایه ریمل بزنین تا مژه ها به قدر کافی مشکی و بولد بشن.

 

بخش اصلی آرایش بزنره، همین تکنیک هایلایت و کانتوره که نگاهی به درخشندگی تابش خورشید رو به پوستتون میده. برای آموزش کامل و حرفه ای تکنیک هایلایت و کانتور صورت، می تونین روی لینک زیر کلیک کنین:

کانتورینگ – ترفندهای آرایش صورت حرفه ای برای افراد مبتدی

کانتور صورت و نکات مهم آن

آموزش کانتور یا گریم صورت

 

برای کانتور صورت، باید با یه کرم کانتور تیره تر از رنگ فونداسیون (درجه تیرگی به سلیقه خودتون بستگی داره اما تا 2 درجه کافیه)، گودی زیر گونه، دو طرف پل بینی، دو طرف پیشانی و کنار ابرو و خط فک رو کانتور کنین. بعد با هایلایتر (پودر درخشنده)، روی پل بینی، مرکز پیشانی، چانه و بالای گونه ها(زیر چشم و بالای رژگونه) رو روشن تر کنین. برای زیبایی بیشتر، زاویه لب بالا رو هم روشن کنین.

 

 

1. با یه رژگونه ملایم به رنگ سرخ یا صورتی، می تونین گونه ها رو به زیبایی تمام آرایش گلگون کنین.

2. رمز زیبایی آرایش پوست و مخصوصا کانتور و هایلایت صورت، محو کردن درست روی پوست هستش که حتما باید با دقت تمام با براش مناسب انجام بشه.

3. می تونین برای متعادل شدن آرایش صورت، از تکنیک درست آرایش هر بخش از صورت، به طور جداگانه استفاده کنین. یعنی اینکه توی یه آرایش معمولی، از آرایش چشم برنزی یا آرایش پوست برنزه و… استفاده کنین.

4. برای انتخاب رنگ رژلب، بهتره از رنگ های طبیعی مثل نود در روز و از رنگ قرمز براق برای جذاب تر شدن آرایش شب استفاده کنین.

 

آموزش های بیشتر در زمینه زیبایی و آرایش صورت رو در وبسایت زیبامون دات کام سرچ کنین.

دسته‌بندی‌ها

آرایش برنزه؛ بایدها و نبایدها

در این تابستان چه خودتان را برنزه کرده‌اید و چه نکرده‌اید، ممکن است دوست داشته باشید آداب آرایش برنزه را یاد بگیرید. این مطلب به شما نشان می‌دهد به طور کلی به چه چیزهایی احتیاج دارید و باید چه کار کنید.

برای اینکه آرایش صورت را شروع کنید به نکات زیر دقت کنید:

 

چگونه ارایش برنزه کنیم

استفاده از سایه یا مداد چشم مسی، بادامی و قهوه‌ای با آرایش برنزه هماهنگی خوبی برقرار می‌کند. برای طبیعی بودن و داشتن یک آرایش برنزه دخترانه ، به جای کشیدن خط چشم فقط از ریمل به مقدار زیاد استفاده کنید.

خرید و مشاهده انواع لوازم آرایش چشم و ابرو

در آرایش برنزه استفاده از رنگ‌های ملایم رژ لب یا برق لب توصیه می‌شود. رنگ‌های ملایم و مات به شما آرایش برنزه شیک می‌دهند. استفاده از رژ لب‌های تیره و تند مثل قرمز آتشین برای مهمانی در شب و سرخابی برای عصرها مناسب‌تر است.

خرید و مشاهده انواع لوازم آرایش لب

مطالب مرتبط بیشتر


دیدگاه کاربران یک دیدگاه

عالی بود

دیدگاه خودتان را ارسال کنید انصراف

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript

مشاهده عنوان‌های بیشتر

مجله اینترنتی دیجی استایل

برای دنبال کردن مجله اینترنتی دیجی‌استایل و اطلاع از آخرین نوشته ها و اخبار داغ، ایمیل خود را وارد کنید

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

استفاده از مطالب مجله اینترنتی دیجی استایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت آوازه نو پوشان پارسی (فروشگاه اینترنتی دیجی استایل) است.

Digistyle.com – 2021 © Copyright

باشه


چگونه ارایش برنزه کنیم

در مرحله اول ،با توجه به رنگ پوست خود ،تن برنز مورد علاقه خود را انتخاب کنید.برای اینکار ،رنگی کمی‌تیره تر از رنگ پوست طبیعی خودتان ،مناسب است.

برنزعسلی رنگ ،برای پوست‌های روشن ،برنز گل سرخ یا برنزی که رگه‌های طلایی در آن به چشم می‌خورد ،برای پوست‌های متوسط و برنز کهربایی یا گندمگون برای پوست‌های تیره ،بسیار زیبا و مناسب هستند.

به علاوه ،انتخاب برنز صورتی برای افراد بلوند و برنز نارنجی برای کسانی که پوست روشن و موهای قهوه ای دارند یا به عبارتی مو خرمایی‌ها ،گزینه‌های برترو جذابی محسوب می‌شوند.

پیش از برنزه کردن پوست ،صورت خود را کاملا تمیز کنید و قبل از استفاده از رنگ برنز ،هیچ نوع مرطوب کننده یا روغنی را برای پوست، به کار نبرید.چون اینکار باعث می‌شود رنگ برنز روی پوست چسبیده و به حالت تکه تکه و رگه دار خود را نشان دهد.

به حالت ضربه ای کمی‌پودر را به تمام صورت زده و بعد آن را با رنگ برنز پوشش دهید.فقط در صورتیکه پوست شما خیلی خشک است ،می‌توانید قبل از زدن پودر ،از کمی‌مرطوب کننده استفاده کنید.

با قلم مو ،محکم روی صورت خود ضربه نزنید.خم کردن و انعطاف نرم برس ،یکی از مهمترین نکات این آرایش محسوب می‌شود.

اگر فکر می‌کنید رنگ برنز شما زیادی تیره است ،می‌توانید با ترکیب کمی‌پودر ملایم و یک تکه پد پنبه ای ،رنگ برنز خود را تعدیل نمایید.

آرایشگران بسیار از کرم پودر و پنکک های برنز برای پوشاندن برخی ایرادهای کوچک در صورت استفاده می کنند که شکل و منطقه استفاده از این نوع لوازم آرایش تکنیک های خواصی را نیاز دارد که تا حدودی در این بخش به اصلی ترین های آن ها اشاره می کنیم.

در کل برای کوچک تر و محو تر نشان دادن بخشی از صورت خود باید آن محدوده را تیره تر و برای بزرگتر جلوه دادن بخش های دیگر صورت آن محدوده را با رنگ روشن تر آرایش کنید. همچنین برای زیبایی لب و فرم دهی از رژ لب های نه زیاد براق و نه زیاد مات استفاده کنید.

 از رژگونه هایی استفاده کنید که رنگ صورتی تیره تری داشته و یا حتی مایل به قهوه ای باشند. زیرا این رنگ ها باعث درخشش و جذابیت گونه ها و چهره شما می شوند.

 

معمولا افرادی که دارای پوست های حساس هستند از مواد آرایشی مخصوصی استفاده میکنند.این افراد ترجیح میدهند از مارکهایی که کمتر ایجاد الرژی میکنند و توسط متخصصین پوست تست شده اند و دارای برچسبی هستند که نشان می دهند.این محصولات کمتر ایجاد آلرژی میکنند،استفاده کنند.
استفاده از لوازم آرایش می‌تواند مشکلات مختلفی را برای پوست‌های حساس به‌وجود بیاورد، از آبریزش چشم‌ها گرفته تا ظاهر شدن ناگهانی جوش‌ها. برای این‌که افراد دارای پوست حساس بتوانند راحت‌تر از لوازم آرایش استفاده کنند و از همه مهم‌تر مانع از آسیب‌دیدگی پوست حساس‌شان…

استفاده از فونداسیون در آرایش روش مناسبی برای پوشاندن جوش‌ها، لک‌ها و ناهمواری‌های پوستی استو پوست را صاف و هموار می‌کند اما اگر از رنگ فونداسیون مناسب برای رنگ پوست خود استفاده نکنید نتیجه مناسبی نخواهید گرفت و ظاهر چهره شما مصنوعی و غیرزیبا خواهد شد
بارها شده در زمان مراجعه برای خرید لوازم آرایشی از شما سوال کنند که رنگ پوستتان چیست؟ آیا می‌توانید با قطعیت پاسخ این سوال را بدهید؟ چنانچه برای شما تصمیم‌گیری در مورد رنگ پوست دشوار است، نگران نباشید بسیاری از مردم از این موضوع اطلاع ندارند. برای انتخاب رنگ آرایش و به…

دانستن فرم صورت در مد و زیبایی نقش به سزایی دارد، اگر شما فرم صورت خود را نشناسید نمی‌توانید مدل موی مناسب، عینک آفتابی زیبا، مدل ابروی هماهنگ و حتی آرایش درستی و لباس خوبی برای خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند چه فرم صورتی دارند و به همین دلیل در انتخاب‌های خود دچار اشتباه می‌شوند در حالی که به سادگی و با چند ترفند ساده می‌توانید فرم صورت خود را تشخیص دهید. شکل صورت در واقع چیزی است که شما وقتی به صورت تمام رخ در آینه نگاه می‌کنید به صورت خطوط دور چهره می‌بینید و این خطوط فرمی را ایجاد می‌کند…

بیش‌تر افراد وقتی آرایشی جذاب با طراحی‌های زیبای لب، سایه‌های مسی و حتی ریمل‌های زیبای آبی به آن‌ها ارائه می‌شود، عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. وقتی با تنوع کانسیلرها روبرو می‌شویم که برای محو کردن نقایص پوست طراحی شده‌اند، به سرعت از آنجا دور می‌شویم؛ احتمالا به این دلیل است که به همان کانسیلر قدیمی خودمان که کارش را خوب انجام می‌دهد عادت کرده‌ایم. اما «خوب» با «عالی» فرق می‌کند و گاهی باید ریسک کنیم تا بالاخره به نتیجه‌ای بی‌نقص برسیم.
ترفند تصحیح رنگ بر پایه شناخت رنگ و اصول علمی آن است. عیوب…

رنگ قرمز از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و ثابت شده است که به همه می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها ساده است اما وقتی نوبت به آرایش قرمز رنگ می‌رسد شرایط کمی پیچیده‌تر می‌شود.
 قرمز به عنوان یک رنگ تند ممکن است آرایش را غلیظ کرده و باعث جلب توجه کردن آن شود اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شما آرایش قرمز رنگ خود را درست و اصولی انجام نداده باشید. اگر نگاهی به آرایش ستارگان مد و سینما داشته باشید می‌بینید که این افراد توانسته‌اند خیلی هنرمندان این رنگ تند را در آرایش خود جا دهند…

فصل بهار فصل شکوفایی گل‌ها و نمایش رنگ‌های زیبای طبیعت است و این رنگ‌های زیبا می‌توانند در لباس‌ها و آرایش چهره شما نیز نمود پیدا کرده و با آن هماهنگ شوند.
یکی از انتخاب‌های دشوار خانم‌ها در آرایش انتخاب رنگ رژ لب برای آرایش است اما کارشناسان توصیه می‌کنند برای راحتی انتخاب سراغ رنگ‌هایی بروید که با فصل هماهنگ هستند. یعنی به طور مثال در فصل بهار از رنگ‌هایی استفاده کنید که با حال و هوای این فصل هماهنگی داشته باشند 

فصل بهار چه چیزی را در ذهن شما تداعی می‌کند؟ شکوفه‌های خوشرنگ؟ میوه‌های خوشمزه؟ گل‌های زیبا؟…

هر کدام از رفتارهای شخصیتی مانند دست دادن، چشم های تان و دست خط تان یا حتی نوع پوشش و آرایشتان نشان دهنده شخصیت شماست. شما می توانید شخصیت طرف مقابل تان را با توجه به رفتارهای او بشناسید.این روزها از روی هر چیزی به موضوعی درباره شخصیتتان پی می برند
 رژلب هایی با سایه رنگ های قرمز 
کسانی که از این رنگها استفاده می کنند اعتماد به نفسی بالا ، شجاعت و انرژی فراوانی در وجودشان دارند . رنگ های شاد بخصوص قرمز بخش شاد و احساساتی زندگی یک زن را نشان می دهند .
 رژلب هایی با سایه رنگ های صورتی 
آنهایی که این رنگها استفاده می کنند هنوز در بخش دخترانه زندگی…

کانسیلر کمک می کند یک چهره خسته بسیار شاداب تر و شفاف تر بنظر برسد. در واقع وسیله ایست نه چندان ضروری اما در رسیدن به یک ترکیب رنگ مناسب کمک بسیاری به شما خواهد کرد. یک کانسیلر خوب، باعث می‌شود لکه‌های زیر چشمتان از بین برود، صورتتان رنگ بهتری بگیرد و جلوه‌تان را پر انرژی‌تر می‌کند. اما با داوم نگه‌ داشتن کانسیلر‌ها مشکلی‌ است که تقریباً‌ همه با آن مواجه می‌شوند
بافت کانسیلر شما نقش مهمی در ماندگاری و ظاهر نهایی آن دارد. کانسیلرهای خشک بیشتر مستعد چروک شدن هستند در حالی که کانسیلرهای چرب و سنگین نیز ماندگاری کمتری دارند. بهترین…

رژ لب یکی از بخش‌های اصلی آرایش روزمره است تا حدی که گاهی اوقات آرایش شما می‌تواند تنها به یک رژ لب منحصر شود. در هر صورت انتخاب رنگ رژ لب در این میان اهمیت زیادی دارد و گاهی این انتخاب می‌تواند پیچیده شود، تشخیص این که کدام رنگ رژ لب برای شما مناسب است کار ساده‌ای نیست اما به طور کلی هر کسی می‌تواند از هر رنگ رژ لبی استفاده کند اما در همه آن رنگ‌ها زیبا به نظر نخواهد رسید پس اگر به دنبال رژ لبی هستید که در آن به زیباترین شکل به نظر برسید و پوست شما رنگ واقعی و زیبای خود را نشان دهد ابتدا ته رنگ پوست خود را تشخیص دهید و بر اساس تیرگی…

خط چشم جدید و منحصر به فرد 
 خط چشمی که در سال 2019 شاهد آن خواهیم بود به این صورت است که خط چشم ها تا زیر ابرو و روی پلک بالایی کشیده می شود. این سبک جدید و منحصر به فرد بسیار متفاوت از مدل های متفاوت و تکراری خط چشم ها خواهد بود. 
سایه چشم براق: استفاده از سایه چشم براق و لوازم تزئینی مانند نگین و پولک برای آرایش چشم ها یا روی گونه ها و لب ها بسیار مورد توجه خواهد بود.
سایه
سایه های بلوطی بنفش ، خاکستری ، شرابی ، سیاه و سفید و فیروزه ای سایه هایی هستند که در سال 2019 دوباره مد شده اند. همچنین سایه های قرمز و رژ لب های مخملی جزو مدهای سال جدید…

وقتی حرف رفتن به محل کار به میان می آید، داشتن کمی آرایش، خوب به نظر می رسد، اما چه مقدار آرایش خوب است؟ در حالی که خیلی ها دوست دارن بدون هیچ آرایشی به سر کار بروند، برخی دیگر هم هستند که بیش از حد آرایش کرده و خط قرمزها را رد می کنند. اما یک تعادل تنها راه حل است.
در محیط رسمی مثل محل کار، همیشه باید آرایشی ملایم داشته باشید. هیچ وقت سایه های رنگ روشن و خط چشم هایی ضخیم نداشته باشید و به جای آن از سرمه یا مداد چشم روی ریشه مژه ها برای برطرف کردن عیوب چشم استفاده کنید. محصولاتی که زرق و برق دارد را فراموش کنید، این محصولات خوب است اما برای وقتی که شب ها با دوستان…

چگونه ارایش برنزه کنیم

ازیگران روی فرش قرمز و روی پرده سینما زیبا هستند ؛ با پوستی صاف و بدون لک ، چشم هایی براق و زیبا و صورتی متناسب. اما خیلی از آن ها از نزدیک و به صورت زنده چنین ویژگی هایی ندارند پوست آن ها هم مثل پوست بیشتر افراد جامعه است و هیچ چیز خاصی در صورت شان نیست که آن ها را متمایز کند. اما چه اتفاقی برای آن ها می افتد که به چنین زیبایی خیره کننده ای دست پیدا می کنند خیلی ها معتقد هستند آن ها از تکنیک های خاصی استفاده می کنند.
از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استفاده کنید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.قبل از آرایش تمام صورت خود را با آن…

آرایش و زیبایی سن و سال مشخصی نمی خواهد.اینکه تبلیغات زیبایی گران قیمت، بیشتر با افراد جوان نشان داده شده به این معنی نیست که درست بوده و دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند . هر مجله یا کتابی در مورد زیبایی بخوانید شامل اصولی است که توصیه شده از آنها پیروی کنید. اگر به پیشخوان یک فروشگاه بزرگ مراجعه کنید، دلایل فراوانی می شنوید که چرا باید هزینه نسبتا زیادی برای کرم دورچشم با فلان مارک یا کرم ضدچروک با مارکی دیگر بپردازید و سعی دارند متقاعدتان کنند که برای کرمی که ده سال صورت تان را جوان تر می کند، این اصلا هزینه زیادی نیست.
یا مثلا مادرتان اصرار دارد…

گاهی اوقات برای رفتن به جایی بسیار عجله دارید و وقت بسیار اندکی برای آماده شدن دارید، در این صورت بهتر است کارهای اضافی در آرایش را کنار بگذارید و به فکر یک آرایش صورت ساده و سریع باشید. در اینجا به شما می‌گوییم که برای انجام یک آرایش سریع و کوتاه از چه لوازمی و به چه ترتیبی باید استفاده کنید.
پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. مقدار کمی‌کرم مرطوب کننده و یا زیرساز آرایشی، صورتتان را برای آرایش آماده می‌کند و منافذ باز صورت را برای یک آرایش بی عیب می‌پوشاند.
لازم نیست تمام بخش‌های صورتتان را کرم پودر…

 روز عروسی مهم ترین روز زندگی شما است پس باید به بهترین شکل ممکن زیبا و آراسته باشید و در جستجوی یک آرایشگاه خوب و مناسب ترجیحا نزدیک به محل باغ عروسی یا تالارعروسی باشید یا می توانید از امکانات تشریفات مجالس  عروسی  که در آن مراسم خود را برگزار می کنید استفاده کرده و آرایشگاه خود را در محل عروسی برگزینید . استفاده از مواد مرغوب توسط آرایشگاه و خود داری از آرایشهای غلیظ وعجیب ازنکات مهم انتخاب یک آرایشگاه مناسب است
پرس و جو  
از میان دوستان و آشنایان خود که به تازگی در مراسم عروسی شرکت کرده اند و یا خود به تازگی ازدواج کرده و از…

فرم صورت به طور کل به 5 شکل متفاوت تقسیم بندی می شود و برای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با بهترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید.هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان همانند تصویر بکشید تا نتیجه بهتر شود.
رژگونه زدن برای همه خانم ها به یک شکل نیست بلکه رژگونه زدن برای هرکس با توجه به فرم صورت اش متفاوت است، رژگونه کمک میکند گونه های برجسته تر و زیباتری داشته باشید پس فرم صورت تان را بشناسید و بدانید چگونه باید رژگونه بزنید
صورت خود را برای…

 برخی از اشتباهات بسیار زشت شده و صورت تان را شبیه به دلقک های سیرک می کند. 
خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی چشم ها و صورت تان بگذارد. اما این به شرطی است که خط چشم تان را اصولی و به مقدار لازم بکشید. چند بار کشیدن خط چشم روی همدیگر زیبایی چشم های تان را می گیرد.
رژگونه یکی از لوازم آرایشی است که با آن می توانید گونه های تان را برجسته کنید. اما بدانید که زیادی رژگونه زدن مخصوصا با رنگهای تند می تواند صورت تان را شبیه به دلقک ها کند.
پر کردن درون ابرو با مداد یکی از بهترین ترفندها برای روح دادن به صورت و پهن کردن ابروها…

برای اینکه جوشهای بسیار بزرگ و برجسته ی صورت پس از آرایش، زیاد بر روی چهره دیده نشوند و پوست حالت صاف و یکنواخت تری داشته باشد بهتر است با توجه به اینکه این جوشها در کدام نقطه ی صورت هستند عمل کنید که البته اولین قدم پوشاندن این جوشها با یک پوشاننده ی خوب آرایشی از انواع کرم پودرهاست که بهتر است کرم پودرهمرنگ پوست انتخاب شده تا آرایش تمیزتردیده شود.
دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.  یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد چرا که در غیر این صورت جوش‌های…

شما می توانید به کمک نکات آرایشی جوان تر از قبل به نظر رسید.
اکلیل ها پس از مدتی روی خطوط صورت تان جمع می شوند، در نتیجه چین و چروک ها را تشدید می کنند. در واقع، ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر بالای 30 سال سن دارید از اکلیل برای آرایش صورت تان استفاده نکنید زیرا دیگران نیز به این که شما سعی در جوان تر نشان دادن خودتان دارید، پی خواهند برد.
آرایش رنگ روشن یکی از ساده ترین راهها برای جوان ساختن چهره شماست. بنابراین کرم پودری به رنگ روشن مایل به صورتی را بر پوست تان بزنید. سعی کنید کرم پودری که استفاده می کنید از برندی خوب و معتبر…

رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم. 
اگر به هفته های مد نگاهی بیاندازید، می بینید که مانکن ها از رنگ هایی چون رز گلد برای آرایش چشم هایشان استفاده می کنند.
زمانی که صحبت از چشم های اسموکی به میان می آید، ذهن ما به سمت رنگ مشکی می رود اما پاییز امسال، رنگ های دیگری جز مشکی مانند خاکستری و قهوه ای نیز برای آرایش اسموکی چشم نیز استفاده می شود. این مدل سایه چشم نه تنها در شب، بلکه در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته…


امروزه
آرایش برنزه خیلی در بین خانم ها رایج شده است و خیلی طرفدار دارد و.البته
بسیاری از خانم ها  هم آرایش روشن را بیشتر دوست دارند.


 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

چگونه ارایش برنزه کنیم
چگونه ارایش برنزه کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *