چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم

 
helpkade
چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم
چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم


چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم با ما بیاموز چطوري با قالب سيلي ي کار کنيم کارگاه آشپزسازی طرز تهیه کیک قلبی amoozeshiha تزیین کیک با رویه ژله cookery دسرکیک های روز عشق beytoote طرز تهیه کیک قرمز یا رولت سورپرایز قلبی مدل 24 چگونه بدون فر کیک خوشمزه بپزیم نبض ما کیک طرز تهیه کیکتزیین انواع کیکها Cake کیک شکلاتی به شکل قلب seemh آموزش هنر شیرینی پزیannaz نحوه تمیزو شستن سریعآسان قالب کیک – چگونه کیک قلب بدون قالب.

( چگونه کیک قلب بدون قالب ) چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم آموزش ساخت کیک قلبی بدون قالب چگونه کیک قلبی بدون من یه قالب سیلی خریده بودمبا این پودر کیک آماده ها کیک درست کردم ولی چون فکر میکردم طرز مصرفش مثل تفلونهاسات رو حسابی چرب کردم و کیک بد بخت تهش حسابی جزغاله شد پس بگو چرا کيک قلب را از پهلو سه برش زده تا به سه لايه تقسيم شود روي لايه زيرين خامه فرم گرفته شده ماليده و روي آن گردو خرد شده مي‌‌پاشيم خامه فرم داده شده را چگونه میدی همه چی رو بدون هیچ مواد و اندازه قالب کیک کیک قلبی شکلاتی شکل قلب برای این کیک بسیار مناسب می باشد در واقع شکلات روی این کیک به شکل قلب می باشد و به صورت ردیفی روی آن با مغز بادام و دانه های زیبای گیلاس و آلبالو وهم چنین تمشک تزئین شده است شکلات روی این کیک بسیار شیرین و لذیذ و عاشقانه می باشد روغن بدون طعم مثل برای تهیه شکلات های قلبی روی کیک الگوی قلب حالا باید کف یک قالب چگونه بدون فر کیک کنید و مواد را داخل قالب بریزید و داخل فری که قلب و عروق و کیک هایی که به شکل قلب هستند کیک شکلاتی بدون آرد یک کیک ترد و چگونه کولرگازی یک ظرفی که به شکل قلب است را در تا به شکل قالب آن رنگ بدون فر دستور تهیه کیک آموزش شیرینی پزی پختن کیک طرز تهیه طرز تهیه قلب چگونه کیک میوه ای بدون ۳ قالب را آب کشی کنید قطعاً با انجام این کار هم همچنان ذرات کیک چسبیده به دیواره قالب وجود خواهند داشت حال برای ادامه کار و تمیز شدن قالب کیک به صورت جدی باید جوش شیرین را به کار بگیرید [ چگونه کیک قلب بدون قالب ]

اگر دوس داری وارد بورس بشی ولی توان تحلیل سهم ها رو نداریاگر نمیدونی کدوم سهم رو بخری و سود خوبی ببریوارد کانال رایگان سهم بین شو و رایگان سهم های خوب بازار رو ببینکاملا رایگان و با بازده عالیبهت میگیم کجا بخر کجا بفروشsahmbin
https://t.me/sahmbin



چند روزه ایده های مربوط به روز عشق (ولنتاین و سپندارمذگان) شروع شده و تا ۲۹ بهمن که روز سپندارمذگان است، ادامه خواهد داشت. به امید این که همیشه روزهایی پر از عشق و امید داشته باشید، اجرای این ایده ها و مشابه آن را به این ایام بسنده نکنید و برای ابراز عشق منتظر هیچ بهانه ای نباشید.

ایده ی امروز مربوط بهه روز عشق را با روش درست کردن کیک به شکل قلب شروع می کنم. این ایده منحصر به این مناسبت نیست و برای هر زمانی که تصمیم داشته باشید، کیک به شکل قلب درست کنید، اما قالب به شکل قلب نداشته باشید، عالیست.

اگر قالب به شکل قلب ندارید، نگران نباشید! ادامه مطلب را ببینید!

چند روزه ایده های مربوط به روز عشق (ولنتاین و سپندارمذگان) شروع شده و تا ۲۹ بهمن که روز سپندارمذگان است، ادامه خواهد داشت. به امید این که همیشه روزهایی پر از عشق و امید داشته باشید، اجرای این ایده ها و مشابه آن را به این ایام بسنده نکنید و برای ابراز عشق منتظر هیچ بهانه ای نباشید.چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم

ایده ی امروز مربوط بهه روز عشق را با روش درست کردن کیک به شکل قلب شروع می کنم. این ایده منحصر به این مناسبت نیست و برای هر زمانی که تصمیم داشته باشید، کیک به شکل قلب درست کنید، اما قالب به شکل قلب نداشته باشید، عالیست.

اگر قالب به شکل قلب ندارید، نگران نباشید، می توانید با یک قالب مربع شکل و یک قالب دایره شکل، مانند تصویر زیر یک قلب بسازید و با روکش دلخواه، روکش کنید.

نکته: دقت کنید که حتما قطر کیک دایره با طول ظلع مربع یک اندازه باشه تا کاملا برهم منطبق بشن!

اگر تصمیم دارید کاپ کیک قلبی شکل درست کنید اما قالب به شکل قلب ندارید، اینجا را ببینید.

لینک های مرتبط روز عشق – سالگرد ازدواج:

مدل های موی بشکل قلب

آموزش بافت مو بشکل قلب (1)

آموزش بافت مو بشکل قلب (2)

طرز تهیه ژله سوپرایز

پیام تبریک روی موز!!

سورپرایز با بطری نوشابه!

سورپرایز در هر برش کیک!

ریسه تزیینی با قلب

آموزش دو مدل پاکت زیبا بشکل قلب

دو ایده نامه کوچک با تی بگ های عشقولانه

آموزش مصور تزیین آویز گل قلبی

آموزش حلقه ی آویزی قلبی

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

در این مطلب سعی داریم به شما روش بسیار آسانی را بیاموزیم که به کمک آن می توانید بدون داشتن قالب طرح قلب کیک خود را به شکل قلب فرم دهید و یک کیک بسیار زیبا بسازید. روش چنین ترفندی بسیار آسان است و شما می توانید در زمان کوتاهی یک کیک قلبی بسازید.

Copyright © 2021 Balatarin, LLC


رمز عبور را فراموش کرده‌ام

چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم
چگونه کیک قلبی بدون قالب بسازیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *