چگونه ارایش را فیکس کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش را فیکس کنیم
چگونه ارایش را فیکس کنیم

آرایش کردن یکی از جذاب ترین کارها برای خانم ها می باشد ولی یکی از دغدغه های بعد از آرایش تمدیدهای مکرر آن می باشد که معمولا بعد از حدود یک یا دو ساعت آرایش حالت اولیه ی خود را از دست می دهد. ثابت نگه داشتن آرایش، مهارتی است که هر خانمی باید از آن برخوردار باشد اما این کار برای افرادی که دائما خارج از منزل هستند یا پوست چربی دارند کمی مشکل است. بسیاری از خانم ها دوست دارند آرایش صورتشان را برای یک روز کامل بدون آن که آن را تمدید کنند روی صورتشان داشته باشند. در این مقاله مراحل و تکنیک هایی برای حفظ آرایش برای یک روز کامل را عنوان می کنیم.

راه های فیکس و ثابت ماندن آرایش صورت

۱ – پرایمر آرایشی (پایه آرایش)

تفاوت بین حفظ آرایش تا پایان شب یا از‌بین رفتن آن تا ظهر می‌تواند اهمیت زیرسازی پوست را نشان دهد.

بهترین راه برای آنکه پوست صورتتان به یک پارچه زبر تبدیل نشود این است که قبل از استفاده از لوازم آرایشی، از یک زیرساز استفاده کنید. زیرسازی باعث نرم شدن خط و خطوط ریز ‌چین و چروک صورت می‌شود و بین محصولات مراقبت پوستی و مواد آرایشی سدی ایجاد می‌کند.چگونه ارایش را فیکس کنیم

پرایمر آرایشی (پایه آرایش)، کرم یا شوینده‌ای است که قبل از انجام آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد تا پوشانندگی و ماندگاری آرایش را افزایش دهد. بنابراین عملکرد پرایمر مربوط به زیرسازی و آماده‌سازی قبل از آرایش است.

اگر تابه حال از پرایمر استفاده نکرده‌اید، محصول فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید. فرقی نمی‌کند که اهل آرایش غلیظ باشید یا ترجیح دهید فقط از یک کرم مرطوب‌کننده و بالم لب استفاده کنید، وقتی می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر نقشی حیاتی دارد.

پرایمر، پایه اساسی برای زیرسازی و آرایش صورت است که باعث یکدستی و ماندگاری آرایش می‌شود. ترکیبات این ماده در کرم، ژل و پودر وجود دارد. با وجود اینکه مرطوب‌کننده‌ها نیز پوست را نرم می‌کنند، اما پرایمر پوست را برای استفاده از مرطوب‌کننده رنگی (کرم BB و CC) یا کرم‌های زیرساز آماده می‌کند و پایه‌ای برای ماندگارتر شدن آن‌ها در طول روز ارائه می‌دهد. مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون هستند زیرا اثرات نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند.

پرایمر صورت چندان چرب نیست و بافتی همانند مخمل دارد. در واقع، هدف اصلی از استفاده پرایمر، صاف‌تر کردن، از بین بردن قرمزی صورت و بستن منافذ پوست است. از طرف دیگر، پرایمر به ماندگاری زیرسازی آرایش شما در روزهای گرم کمک می‌کند.

۲ – استفاده از کرم پودر مناسب پوست

یکی از نکات مهمی که باعث افزایش ماندگاری کرم پودر و عدم ماسیدن آن بر روی پوستتان می‌شود انتخاب کرم پودر مناسب پوستتان است.

اکثرا خانم‌ ها این سوال را می‌پرسند که: چرا کرم پودر بر روی پوستمان میماسد؟

در ابتدا برای پاسخ به این سوال باید بپرسیم که آیا کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کرده‌اید؟ یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که باعث می‌شود آرایش صاف و یکدست به روی پوست شما بخوابد و آرایش صورت شما مخملی به نظر برسد این است که کرم پودرتان مناسب پوست صورتتان باشد. رعایت این نکته‌ی مهم باعث می‌شود که آرایش روی صورت شما طبیعی نشان داده شود.

برای انتخاب یک کرم پودر مناسب، نوع پوستان را در نظر بگیرید. پوستتان خشک است یا چرب؟ تیره است یا روشن؟ پوستتان را خوب بشناسید و با توجه به پوستتان محصول مورد نظر را خریداری کنید.

اگر پوست چربی دارید، هنگام خرید کرم پودر حتما دقت کنید که روی آن کلمه ( (Oil Free یا (Matt) نوشته شده باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می‌کند بلکه باید خودتان را هم برای زدن چند جوش درست و حسابی آماده کنید.

اگر پوست خشکی دارید، اولویت شما در انتخاب، باید کرم پودری باشد که کمبود پوستتان را جبران کند و حالت شادابی به پوست شما بدهد و نور را به اندازه کافی در چهره‌تان انعکاس دهد. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی بهترین انتخاب برای شما هستند. سعی کنید به هیچ وجه از کرم پودرهای خشکی که شبیه پنکک هستند استفاده نکنید.

اگر پوستی صاف با لکه‌ها و مشکلات پوستی بسیار اندک دارید و می‌خواهید ظاهری صاف داشته باشید، از یک کرم پودر مایع استفاده کنید که جلای مات داشته باشد.

نکته‌ی دیگر در انتخاب کرم پودر، رنگ پوستتان است، بسیاری از خانم‌ها در هنگام خرید کرم پودر، مقداری از آن را بر روی دستشان تست می‌کنند این کار اشتباهی است چون پوست دارای رنگدانه‌های زرد است و با این کار رنگ اصلی کرم بر روی صورت را متوجه نخواهید شد. با این کار در هنگام استفاده از آن کرم پودر بر روی صورت، برای رسیدن به رنگ دلخواه مقدار زیادی از آن را استفاده می‌کنید و این امر باعث ماسیدگی کرم پودر بر پوست صورت شما می‌شود.

برای تست رنگ کرم پودر بهترین کار این است که سه رنگ نزدیک به هم را بر روی خط فک پایین خود بمالید و بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می‌شود یا نه. اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد.

نکته : دو اشتباه رایج در استفاده از کرم پودر :

– استفاده از دست به جای فرچه

بسیاری از خانم‌ها برای زدن کرم پودر از دست یا اسفنج استفاده می کنند. استفاده از دست یا اسفنج، باعث ایجاد یک لایه‌ی ضخیم از کرم پودر روی پوست می‌شود که ظاهری ناخوشاید روی پوست پیدا می‌کند و باعث می‌شود که کرم پودر به شکل ضخیم بر روی پوست شما قرار بگیرد. برای این که از ماسیدن کرم پودر بر روی پوست جلوگیری کنید، از یک براش بزرگ و مناسب برای کرم پودر استفاده کنید تا کرم را به طور یکنواخت روی پوست صورت پخش کند.

این اشتباه، اشتباه رایجی است و حتی برخی از آرایشگران نیز این کار را انجام می‌دهند که باعث ماسیدن کرم پودر بر روی پوست صورت می‌شود.

– ایجاد یک لایه‌ی ضخیم از کرم پودر بر روی صورت

وقتی یک لایه‌ی ضخیم کرم پودر به روی صورت می‌مالید، پوستتان حالت غیر طبیعی به خود می‌گیرد. علاوه بر این وقتی انبوهی از کرم پودر بر روی صورت شما قرار دارد، با هر حرکت عضلات صورت، یک چین و خط روی آن ایجاد می‌شود که اصلا زیبا نیست. هدف از استفاده‌ی کرم پودر، ایجاد پوستی صاف و یکدست است که با زدن بیش از حد آن، نه تنها ظاهر پوستتان بهتر نمی‌شود بلکه خطوط و چین صورتتان هم بیشتر نشان داده می‌شود.

۳ – استفاده درست از پنکک

پنکک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می گیرد. از این پنکک می توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.

کاغذ خشک کن

این کاغذهای خشک کن یکبار مصرف هستند و چربی های اضافی روی پوست را بر می دارند. شما می توانید هر چند بار که نیاز پیدا کردید از این کاغذها استفاده کنید چون ضرری برای پوست ندارند.

استفاده از پنکک، به عنوان آستر آرایش چشم

قبل از آرایش چشم، روی پلکهای خود پودر پنکک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این کار چربی پوست گرفته می شود و پوست آماده می شود تا سایه روی آن زده شود. سعی کنید به جای سایه های کرمی از سایه های پودری استفاده کنید؛ چون سایه های کرمی معمولا” حاوی کرم های نرم کننده هستند و دوام زیادی ندارند.

 

 

۴ – استفاده از فیکساتور در آرایش

فیکساتورها از مواد پلیمری برای ثابت کردن آرایش ساخته شده‌اند. این واقعیتی است که شما در آرایش های روزانه نباید از فیکساتور استفاده کنید زیرا استفاده هر روز این ماده آرایشی می‌تواند برای شما بسیار مضر باشد. حتی اگر یک فیکساتور مانند فیکساتور لوازم آرایشی مک را در اختیار داشته باشید باز هم استفاده مداوم از این فیکساتور خوب می تواند پوست شما را به نابودی بکشاند.فیکساتورها از دو طریق می‌توانند صورت شما را در برابر ریختن میکاپ مقاوم کند. یکی ایجاد چسبندگی بر روی صورت است و دیگری به وجود آوردن حالتی که توقف فعالیت های پوستی مشهور است.

انواع فیکس کننده ها به صورت خشک، چرب، مایع (اسپری، گازی) و پودری وجود دارند.

فیکساتورهای پودری، به صورت مات و یا براق در بازار وجود دارند، که بعد از استفاده از فون چرب مورد استفاده قرار می گیرند. دقت کنید که این پودرها به مقدار خیلی کم باید روی پوست استفاده شوند .

با پودر فیکس می تونید سایه و رژ لب رو هم فیکس کنید. سایه چرب و خشک رو می تونید با هم استفاده کنید تا دوام سایه بیشتر بشه. فیکساتورهای مایع برای این قسمت (چشم و لب) مناسب نیستند.

به طور کلی فیکس کننده های مایع قبل و بعد ازآرایش استفاده می شوند. اگر قبل از آرایش از این محصولات استفاده کنید، خاصیت ضد عرق دارند و باعث دوام آرایش می شوند. همچنین بعد از تمام شدن آرایش هم می توانید از فیکساتور مایع استفاده کنید. فاصله مناسب برای اسپری کردن ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر است و یک یا دو بار باید روی صورت اسپری شود . موقع اسپری کردن چشم ها را ببندید تا مواد وارد چشم نشوند. مکث کوتاهی کنید تا مواد خشک شود.چگونه ارایش را فیکس کنیم

چه نواحی از صورت نیاز به پودر فیکس دارد؟

در حالت کلی بهتر است تمامی نواحی صورت را پودر فیکس بزنیم تا آرایش صورت در تمام روز ماندگاری داشته باشند. چنانچه فیکساتور را به درستی استفاده کرده باشید، کرم پودرتان تکان نخورده و خطوط ریز و چین و چروک روی پوست نخواهد افتاد. در ادامه مطلب، به نواحی که نیاز به پودر فیکس دارند اشاره خواهیم کرد.

– زیر چشم که معمولا پس از گذشت زمان خط می افتد و احتمال ریختن پودر سایه و ریمل روی آن بسیار است.

– خط خنده

– چانه

– تی زون یا همان ناحیه پیشانی و بینی که چربی را کنترل کرده و از برق افتادن آن جلوگیری به عمل می آورد.

– زیر خط گونه که امکان نمایان کردن کانتور را افزایش می دهد. استفاده از پودر فیکس برای زمان هایی که کانتور صورت را زیادی پایین کشیده اید نیز بسیار کارآمد است تا از این طریق به خوبی آن را محو نمایید.

– دو طرف بینی؛ از آن جایی که معمولا این ناحیه چربی بیشتری تولید می کند، استفاده از پودر فیکس باعث می شود آرایش این ناحیه به هم نریخته و ثابت بماند.

راه های فیکس و ثابت ماندن آرایش صورت

تفاوت پرایمر و پودر فیکس (فیکساتور) چیست؟

پرایمر پایه اساسی برای زیر سازی و آرایش صورت است که باعث یکدستی و ماندگاری بیشتر آرایش میشود.پودر فیکس ( فیکساتور) در انتهای آرایش برای فیکس کردن، ماندگاری بیشتر و عدم براق شدن آرایش استفاده میشود.

استفاده از سایر لوازم آرایشی و ماندگاری بیشتر آن ها :

۱ – خط چشم های ژله ای و مایع

این خط چشم ها ضدآب هستند و روی پوست پخش نمی شوند. می توان گفت مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است که معمولا” چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می شود.

۲ – چگونگی استفاده از ریمل و جلوگیری از ریختن آن

تنها دلیل این مسئله، تغییر دمای هوا و بدن میباشد. مایع ریمل در دمای بالا، حالت روان و شل پیدا می کند و در دمای پایین، حالت ژلی و سفت. البته برندهای خوب و باکیفیت ریمل مژه، فرمولاسیون ویژه ای دارند که در دمای زیاد هم حالت ژلی خودشان رو حفظ می کنند و نمیریزند. اما باز هم کمی ریزش و پخش شدن دارند.به همین خاطر باید درخرید ریمل، حداقل برای فصل های گرم سال، کمی ولخرجی کنید و ریمل خوب و باکیفیت بخرید. برای گردش های در هوای آزاد و فضای باز، بهتر است که از ریمل استفاده نکنید.

– ریمل ضدآب بزنید

بهترین کار برای جلوگیری از ریزش ریمل زیر چشم، استفاده از انواع ضدآب است. فرمولاسیون ریمل های ضدآب، طوریست که فقط با پاک کننده ها یا روغن ها، پاک میشن، بنابراین بهترین انتخاب برای هوای گرم و… میباشند.

– فقط نوک مژه ها رو ریمل بزنید.

یه ترفند جالب برای جلوگیری از ریختن ریمل، این است که نوک مژه ها رو ریمل بزنید. اینگونه، هم مژه ها به خوبی سیاه و بولد میشوند و هم اینکه ریزش و خراب شدن در اثر گرما ندارند و هم اینکه تارهای مژه به هم نمی چسبند.

– مقدار کمی ریمل بزنید.

یک ترفند دیگر برای جلوگیری از ریختن ریمل و سیاه شدن زیر چشم، این است که مقدار کمی ریمل بزنید. هر چه مژه ها با لایه ضخیم تری از ریمل پوشانده شوند، بیشتر ریزش و آب شدن دارند و سیاهی ایجاد می کنند. بهترین روش این است که یک لایه ریمل بزنید و بعد با برس مخصوص مژه، کاملا تارهای مژه را شانه بزنید تا اضافی ریمل گرفته شود و یه لایه نازک از ریمل روی مژه ها باقی بماند.

۳ – استفاده درست از رژ گونه

اگر پوست خیلی چربی دارید، از رژ گونۀ خشک استفاده کنید و اگر پوست خشک یا معمولی دارید، از رژگونۀ پودری استفاده کنید. از رژگونه های کرمی، که حاوی کرم نرم کننده هستند و در گرمای هوا سرازیر و پخش می شوند استفاده نکنید.

۴ – چگونگی کشیدن خط لب

هر رژ لبی با هر ویژگی و مارکی در صورتی روی لب پایدار خواهد ماند که قبل از آن روی لبها، خط لب کشیده شود. خط لب مرزی را روی لب مشخص می کند که رنگ رژلب از آن بیرون نمی زند و پخش و پاک نمی شود. سعی کنید از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لبهایتان استفاده کنید. حتما” خط لب را قبل از رژ لب بزنید به این ترتیب که خطی دور لبها بکشید و سپس روی لبها را نیز کمی خط لب بکشید و بعد رژ لب یا برق لب بزنید.

۵ – آرایش صحیح لب ها

لب های خود را مرطوب نگه دارید

سعی کنید رژ لب را روی لب های خشک و پوست پوست نزنید، چرا که این کار لب های شما را خشک تر می کند. پس برای این که مطمئن باشید لب های نرمی خواهید داشت، طی روز و قبل از استفاده از رژ از مرطوب کننده لب استفاده کنید.

نقش زیر سازی در ثابت نگه داشتن آرایش صورت و رنگ رژلب

مشابه صورت ، چشم ها و دیگر نقاط، لب ها نیز نیاز به یک زیر سازی مناسب دارند که شما می توانید این کار را به وسیله خط لب نیز انجام دهید.این کار پایه رژ زدن را برای شما آماده می کند.

رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید

حالا وقت این است که رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ، سعی کنید به جای استفاده از رژ لب به طور مستقیم از پد و یا فرچه مخصوص این کار استفاده کنید. سپس یک دستمال کاغذی بین لب هایتان قرار داده و رژ خود را دوباره بزنید تا وضوح رنگ رژ و ثابت ماندن رنگ آن را تضمین کنید.

تثبیت نهایی

در آخر، روی رژ خود کمی پنکک زنید. نگران خشک شدن لب هایتان نباشید، زیرا تنها به مقدار کمی پودر روی لب هایتان نیاز دارید تا ثابت ماندن رنگ آنها را تثبیت کنید و دیگر نگران پاک شدن آن نباشید.

 

فروشگاه اینترنتی لیانا از سال 1394 مفتخر است تا محصولات آرایشی، بهداشتی و تخصصی مراقبت پوست اورجینال را با قیمت مناسب و در اسرع وقت در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهد و خاطره خوش خریدی راحت و سریع را به شما هدیه دهد.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();


آرایش کردن خوب یک هنر محسوب می شود. ولی سوال اینجاست که چگونه بتوانیم این آرایش را در مدت زمان بالا حفظ کنیم! با ما همراه باشید تا بگوییم چگونه فیکس کننده آرایش خانگی درست کنید.

 

اسپری تثبیت کننده آرایش یکی از محصولات آرایشی که می تواند آرایش صورت را در مدت طولانی تر حفظ کند، استفاده از اسپری های تثبیت کننده آرایش است که بر روی نتیجه نهایی آرایش اسپری می شود. در این مطلب با نحوه ساخت اسپری تثبیت کننده و یا فیکساتور آرایش در منزل آشنا خواهید شد:
چگونه ارایش را فیکس کنیم

 

آب مقطر

گلیسیرین ۱۰۰%

تونر

بطری اسپری خالی

 

مانند تمام فرمولاسیون های مربوط به پوست ، باید بفهمید که چه ترکیبی با پوست شما سازگار تر است، برای مثال در این آموزش، این خانم برای خود حدود ۱۰ الی ۱۵ قطره گلیسیرین را در یک بطری ۱۰۰ میلی لیتری ریخته است. با استفاده از قطره چکان چند قطره گلیسیرین را درون یک بطری اسپری خالی بریزید.

 

گلیسیرین یک روان کننده محسوب می شود بدین معنی که رطوبت را در محیط اطراف حفظ می کند، بنابراین هرچه گلیسیرین بیشتری استفاده کنید نتیجه نهایی آرایش شما نمای مرطوب تر خواهد داشت، پس اگر پوست چرب دارید ، بهتر است از گلیسیرین کمتری استفاده کنید.

همچنین از سوی دیگر می تواند بدین معنی باشد که رطوب سطح بافت پوست را به خود جذب می کند و اگرچه شاید از دیگر منابع نتواند رطوبت را جذب کند ولی می تواند پوست را خشک کند. بنابراین همراه آن حتما از آب استفاده کنید. این نکات در صورتی که بخواهید با گلیسیرین کار کنید، برایتان مفید خواهد بود.

 

مرحله بعدی این است که آب را به مخلوط اضافه کنید ، تا نیمه آب بریزید و سپس تکان دهید. بیشتر دستور تهیه های اسپری فیکساتور این کار را انجام می دهند ولی تفاوت آنها با این دستور این است که به آن مقداری تونر استفاده می شود. از آنجا که یک محصول مراقبت پوست به اسپری استفاده می شود، معقول تر است.

به خصوص آنکه تونرها منافذ باز پوست و همچنین براقیت پوست را به حداقل می رسانند، بنابراین نه تنها می تواند به عنوان اسپری ثابت کننده آرایش بلکه می تواند تا حدی به عنوان یک محصول مراقبت پوست نیز عمل کند.

 

اگر از قبل بطری خالی محصول قبلی خود دارید ، می توانید از آن استفاده کرده و لازم به خریداری یک بطری اسپری دار نیست.

 

شاید فکر کنید بهتر است از چه تونرهایی در اسپری فیکساتور خود استفاده کنید، شما می توانید از تونر دلخواه خود و یا تونرهای پیشنهادی زیر استفاده کنید:

 

تونر گلاب

گلاب خواص ضد التهابی دارد که می تواند مشکلات پوستی نظیر آکنه، اگزما و … را آرام کند. گلاب به خصوص در کشورهای خاورمیانه بسیار استفاده می شود و خواص آن اثبات شده است. اگر آن را در اسپری خود شامل کنید می تواند برای مشکلات پوستی یاد شده موثر باشد.

 

تونر آلوئه ورا

آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که می تواند برای پوست خشک عالی عمل کند، بنابراین افزودن آلوئه ورا به این محلول می تواند برای بهبود پوست های خشک موثر باشد.

 

تونر اسید گلیکولیک

اسید گلیکولیک برای لایه برداری و خصوصیات ضد پیری شناخته شده ، به همین دلیل بیشتر تونرها حاوی اسید گلیکولیک هستند. اگر نگران چین و چروک های پوست خود هستید، می توانید از این نوع تونر در اسپری فیکساتور خود استفاده کنید تا چین و چروک ها را تا حدی کاهش دهید.

 

فیکساتور (تثبیت کننده) فیکساتور در دو نوع پودری و مایع ساخته میشود

پودرهای فیکساتور در رنگ های روشن تا تیره و در مدل های مات و شاینی موجودند.

 

پودرهای فیکس معمولا برس یا پد مخصوص دارند و بعد از کرم پودر زده می شوند. پودر فیکس دوام آرایش را بالا میبرد نوع دیگر پودر فیکس بصورت مایع میباشد که میتوان بجای آب؛ آنرا با سایه های پودری و فون های سنگی ترکیب کرد.تا ماندگاری آنها بیشتر شود.کسانی که پوست خیلی چرب دارند می توانند برای دوام بیشتر قبل از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سفید رقیق شده با آب، صورتشان را پاک کنند تا چربی پوستشان متعادل شود. البته این کار برای زمان هایی که می خواهید به مهمانی خاصی بروید توصیه می شود و انجام هر روز این کار باعث کدر شدن پوست می شود.البته برای این اشخاص استفاده از فون های خشک بجای کرم پودر بهتر میباشد •

 

همیشه بعد از زدن کرم پودر یک تکه پنبه بزرگ بردارید و خیلی آرام به صورت دورانی روی پوستتان بکشید. این کار اضافات کرم پودر را می گیرد. • اگر می خواهید قسمت هایی از بدنتان را هم کرم پودر بزنید به هیچ عنوان از کرم پودرهای چرب استفاده نکنید. کرم پودرهای آکوا که با آب مخلوط می شوند بهترین گزینه برای پوست بدن هستند.

منبع: آکا

6دقیقه ای با این دستگاه بوتاکس کنید!

چگونه ارایش را فیکس کنیم

شفا کلینیک

کلینیک دندانپزشکی لیا

دکتر محمد خدابخشی (دندانپزشکی دیجیتال اختیاریه)

طراحی لبخند جردن

دکتر خسرو صادق نیت

دکتر منوچهر قارونی

406 بازدید

419 بازدید

9845 بازدید

728 بازدید

456 بازدید

620 بازدید

366 بازدید

10 بهمن 1399

09 بهمن 1399

09 بهمن 1399

09 بهمن 1399

08 بهمن 1399

08 بهمن 1399

08 بهمن 1399

2 هفته قبل

2 هفته قبل

4 هفته قبل

دسامبر 26, 2020

استفاده از پودر فیکس (بیک کردن صورت) باعث افزایش ماندگاری آرایش شده و به آن ظاهری بی عیب و نقص میبخشد. خیلی ها فکر میکنند که بیک کردن کار زمانبری ست اما در واقع این کار فقط ۲۰ ثانیه به زمان آرایش کردنتان اضافه میکند که در عوض از ریزش آرایش و نیاز به تجدید دوباره آن در طول روز خلاص می شوید.چگونه ارایش را فیکس کنیم

وقتی پودر فیکس رو می زنید زمانی که نیاز هست روی صورتتان قبل از محو کردن بماند میتوانید ابروهایتان را مداد بکشید، سایه بزنید یا یک لیوان چایی بخورید، آنوقت قبل از اینکه خودتان متوجه بشید وقت آن میرسد که با یک براش آن ها را محو کنید! اگر در استفاده از پودر فیکس مبتدی هستید، در این مطلب یاد میگیرید که چطور مثل یک حرفه ای عمل کنید!

پودر فیکس: از پودر فیکسی استفاده کنید که دارای ذرات ریز باشد تا به خوبی روی آرایش بخوابد و یکپارچه شود. همچنین بسیار مهم است که پودر فیکس حاوی سیلیکا و زینک اکسید در ترکیباتش نباشد چرا که این موضوع باعث سفید افتادن پوست شما در عکس ها میشود. همچنین در نظر بگیرید که پودر فیکس شما دارای سری نمکدانی و درب مناسب باشد تا در هنگام استفاده بتوانید کمی از پودر را داخل آن بریزید (خیلی از پودرها این ویژگی را ندارد و باعث کثیف کاری موقع بیک کردن میشوند!)

پودر فیکس لورال از آن دسته پودرهای خوبی ست که به خوبی با آرایش یکدست میشود، نتیجه مات به آرایش میدهد، برق افتادن پوست را کنترل میکند و اصلا باعث فلش بک (سفید افتادن پوستتان در عکس ها) نمی شود. این پودر رنگ طبیعی و شفافی دارد که برای انواع پوست با رنگ های مختلف مناسب است. همچنین دارای درب نمکدانی و درپوش است که کار استفاده از آن را راحتتر میکند. هنگام استفاده از آن کافیست به اندازه یک قاشق از پودر را داخل دربش بریزید تا براش آرایشی به راحتی در آن بغلتد. پس از اتمام کار میتوانید به راحتی باقی پودر را به داخل ظرفش برگردانید.

ابزار: برای بیک به یک اسفنج آرایشی خیس ( اسفنج آرایشی مورد علاقه ما بیوتی بلندر ) یا یک براش تخت مثل براشی که با آن کرم پودر می زنید که پودر به آن بچسبد نیاز دارید. برای محو کردن آن هم میتونید از هر براش نرم و پر مویی استفاده کنید. پودر فیکس رولوشن بافت سبک و مناسبی دارد.

 مرحله اول: کرم پودر یا کانسیلرتان را بزنید- برای بیک کردن، پودر نیاز به چنین فرمول مایعی دارد تا به آن بچسبد.

مرحله دوم: وقتی پوستتان را زمینه سازی و به خوبی بلند کردید، براش بیک یا اسفنج آرایشی خیس خود را به پودر آغشته کنید و لایه ی نازکی از آن را روی قسمتهای مورد نظر به صورت ضربه ای بزنید.

مرحله سوم: بعد از اینکه سه الی ده دقیقه پودر روی صورتتان باقی ماند (هر چقدر که زمان دارید)، میتوانید به راحتی آن را با براش از روی صورتتان محو کنید.

نکته: توصیه میکنیم اگر میخواید آرایشتان بسیار ماندگار شود تا ۱۰ دقیقه صبر کنید اگرنه برای بیک کردن سبکتر سه دقیقه کافیست.

بهتره نواحی مختلفی از صورتتان را بیک کنید تا میکاپتان کل روز دوام داشته باشد، خطوط ریز و چین روی پوستتان نیفتد و کرم پودرتان تکان نخورد!

نواحی اصلی که نیاز به بیک کردن دارند:  ۱- زیر چشم که از خط انداختن کانسیلر و لک شدن آرایش جلوگیری میکند، ۲- خط خنده ۳- چانه و ۴- تی زون یعنی ناحیه پیشانی و بینی برای کنترل چربی و جلوگیری از برق افتادن پوست و ظاهر مات و بی نفص بخشیدن به آن.

برای ایجاد کنتراست بیشتر زیر خط گونه نیز میتوانید از پودر فیکس استفاده کنید تا کانتورتان خودش را بهتر نشان دهد. و همچنین استفاده از پودر فیکس برای این ناحیه ترفند خوبی برای مواقعیست که کانتورتان را زیادی پایین کشیده اید و با بیک کردن میتونید آن را محو کنید. 😉

شما میتوانید حتی دو طرف بینیتان را هم بیک کنید، این کار باعث میشود که میکاپتان در این ناحیه که معمولا چربی بیشتری تولید میکند هم به هم نریزد و فیکس بماند.

نظرتان را راجع به این مطلب کامنت بذارید و اگر راهکارهای بهتری برای بیک کردن سراغ دارید حتما بنویسید.

اکثر افراد سعی میکنند تا اخرین قطره محصولات آرایشی و مراقبتی پوست خود را استفاده …

تثبیت کردن آرایش یکی از اصلی ترین کارهاییست که باید بعد از آرایش صورت انجام دهید و از این طریق ماندگاری آرایش خود را بیشتر نمایید. با آموزش درست کردن چند مدل فیکس کننده آرایش بیشتر آشنا شوید!

گاهی اوقات لازم است آرایشتان تا پایان روز روی صورتتان باقی بماند و فرصتی برای تجدید کردن آن نداشته باشید. در این مواقع استفاده از فیکس کننده های آرایشی بهترین راه حل بوده و به شما کمک می کنند تا آرایشی ماندگارتر داشته باشید.

امروزه مدل های مختلفی از تثبت کننده یا فیکس کننده آرایش در فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارند که می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری نمایید. اما ما در این قسمت از زیبامون دات کام آموزش درست کردن چند مدل فیکس کننده آرایش را آماده کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده نمایید و از این طریق آرایش خود را ماندگارتر کنید و همچنین در هزینه های خود نیز صرفه جویی داشته باشید! با ما همراه باشید.

لوازم آرایش – معرفی پودر تثبیت کننده آرایش

 

چگونه ارایش را فیکس کنیم

 

 

 

اگر به مواد تشکیل دهنده اکثر تثبیت کننده های آرایشی نگاهی بیاندازید حتما نام گلیسیرین را نیز مشاهده خواهید کرد. گلیسیرین یکی از بهترین ترکیبات آبرسان برای پوست است و به همین دلیل در تولید بسیاری از محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای درست کردن اسپری تثبیت کننده آرایش لازم است 4 واحد آب را با یک واحد گلیسیرین ( گیاهی ) به خوبی ترکیب کنید و درون یک بطری اسپری بریزید. بعد از آرایش کردن از این ترکیب با فاصله 30 سانتی متری 3 تا 4 بار به چهره خود اسپری کنید و از این طریق آرایش خود را برای مدت طولانتری حفظ نمایید.

 

 

 

همه ما می دانیم که گلاب طبیعی یک تونر بسیار خوب برای پوست است اما آیا می دانستید از گلاب می توانید به عنوان یک فیکساتور عالی برای آرایش نیز استفاده کنید؟

برای درست کردن اسپری تثبیت کننده آرایش به نیم فنجان گلاب طبیعی و 1 قاشق گلیسیرین گیاهی نیاز دارید. این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و درون یک بطری اسپپری بریزید و زمانی که آرایش صورتتان به پایان رسید این ترکیب را چند بار روی صورت خود اسپری کنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

نکاتی برای تثبیت آرایش صورت

 

 

 

آلوئه ورا یکی دیگر از مواد طبیعی و بسیار عالی برای مراقبت از پوست است که بسیاری از خانم ها از آن برای حفظ زیبایی پوست و همچنین برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می کنند. این اسپری علاوه بر فیکس کردن آرایش می تواند در آبرسانی به پوست و همچنین با طراوت کردن چهره بسیار موثر باشد.

برای درست کردن این اسپری باید 1واحد ژل آلوئه ورا طبیعی را با 3 واحد آب مقطر گرم مخلوط کنید و درون یک بطری اسپری بریزید. بطری را تکان دهید تا مواد به طور کامل با یکدیگر ترکیب شوند. اسپری خانگی تثبیت کننده ارایش شما آماده است!

 

 

 

با استفاده از این اسپری تثبیت کننده آرایش می توانید به سادگی از خواص آنتی اکسیدانی و جوان کنندگی موجود در چای سبز بهره مند شوید!

برای درست کردن این اسپری خانگی ابتدا باید مقداری آب مقطر را بجوشانید و یک کیسه چای سبز ارگانیک را به مدت 15 تا 20 دقیقه درون آب جوش قرار دهید. کیسه چای سبز را از درون آب جوش بردارید و اجازه دهید عصاره چای سبز خنک شده و به دمای اتاق برسد. اکنون 3 تا 4 قطره روغن ویتامین E را به آن اضافه کنید و درون بطری اسپری بریزید و بعد از آرایش کردن از آن استفاده کنید.

 

 

1. اگرچه این اسپری ها بدون مواد نگهدارنده هستند اما می توانید با اضافه کردن چند قطره روغن ویتامین E ماندگاری آن را تا حد زیادی افزایش دهید.

2. ممکن است بعد از استفاده از این اسپری ها پوست صورت کمی خشک شود بنابراین توصیه می شود از چند قطره روغن آرگان نیز در درست کردن این اسپری ها استفاده کنید.

3. برای خوشبوتر شدن اسپری های تثبیت کننده خانگی می توانید از اسانس های مورد علاقه خود نیز استفاده کنید. 

 

پرایمر صورت و بهترین ترفندهای آرایش با آن

بسیاری از خانم ها از کمرنگ شدن، محو شدن یا پاک شدن آرایشی که ساعت ها برای آن زحمت کشیده شده بیزارند. به همین دلیل به دنبال مصرف تثبیت کننده یا فیکساتور آرایش می باشند.

برای ثابت کردن آرایش ما به یک فیکساتور  احتیاج داریم ؛ اما فیکساتور چیست و یک فیکساتور خوب باید چه ویژگی هایی باید داشته باشد در این باره بیشتر می خوانیم . 

دوست دارید طوری آرایش کنید که چهره بسیار تمیز و دوست داشتنی شود و حتی باور کردنی نباشد که این آرایش را خود شما انجام داده اید و نه آرایشگر شما؟

برای ثابت کردن و یا فیکس کردن آرایش شما احتیاج به یک فیکساتور و یا ثابت کننده آرایشتان دارید. پودر های فیکس کننده بسیاری در انواع مارک ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌‌ها استفاده کنید. همچنین اگر در منزل به فیکساتور دسترسی ندارید، می‌توانید از پودر بچه برای این کار استفاده کنید. قلم بزرگی که شبیه به قلم رژ‌گونه هست را نرم را داخل این پودر بچرخانید و به ملایمت بر روی صورتتان بمالید. این کار رنگ پوستتان را یکدست می کند و موقع زدن سایه چشم باعث می شود اگر پودر سایه ریخت روی صورت به راحتی پاک شود.

چگونه ارایش را فیکس کنیم

پرایمر

به کار بردن پرایمر قبل از آرایش می تواند سطح صاف و صیقلی برای آرایش به وجود آورده و به ماندن آرایش در جای خود کمک کند. همچنین پرایمر خطوط و چروک های روی صورت را نیز تا حدی زیادی از بین برده و مصرف آن به خصوص برای خانم های مسن تر پیشنهاد می شود. پس از شستن و مرطوب کردن پوست باید پرایمر را به صورت نقطه ای روی پوست زده و به صورت حرکات دایره وار آن را روی پوست پخش کرد.

کانسیلر

کسانی که توناژ پوست قرمز و گرمی دارند، بهتر است از کانسیلرهای سبز برای خنثی کردن قرمز استفاده کرده و برای از بین بردن حلقه های تیره زیر چشم نیز از کانسیلرهایی با پایه هلویی استفاده کنند.

برای از بین بردن کدری پوست می توان از کانسیلرهای بنفش رنگ استفاده کرده و کانسیلرهای زرد رنگ نیز روی قسمت هایی از پوست باید به کار روند که رنگ هماهنگی ندارند.

کرم پودر

کرم پودر رنگ ها و انواع مختلفی دارد و باید متناسب با رنگ، نوع و توناژ پوست، آن را انتخاب و استفاده کرد.

ریمل حجم دهنده

برای پرپشت تر نشان دادن مژه ها، بهتر است از ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده استفاده کرده و پس از قرار دادن سر آن بر روی ریشه مژه ها آن را به بالا کشید.

رژلب

اگر کسی به آرایش غلیظ علاقه داشته باشد، بهتر است از رنگ های کمرنگ تر رژلب استفاده کند و اگر کسی آرایش ملایمی داشته باشد، می تواند از رنگ های تیره تر و مشخص تر برای آرایش لب ها کمک گیرد.

همچنین برای زدن رژلب بهتر است از مرکز لب ها رژ را روی لب ها مالیده و سپس اطراف آن را زد.

اسپری تثبیت کننده

پس از پایان مراحل آرایش که غیر از موارد گفته شده، هر روتین دلخواهی می تواند داشته باشد، نوبت استفاده از اسپری فیکساتور به عنوان تثبیت کننده آرایش است.

می توان از اسپری های معتبری مانند اسپری لورآل یا هر اسپری دیگری استفاده کرد و با حفظ فاصله مناسب با صورت آن را روی آرایش زد.

فیکساتورها از مواد پلیمری برای ثابت کردن آرایش ساخته شده‌اند. این واقعیتی است که شما در آرایش های روزانه نباید از فیکساتور استفاده کنید زیرا استفاده هر روز این ماده آرایشی می‌تواند برای شما بسیار مضر باشد. حتی اگر یک فیکساتور مانند فیکساتور لوازم آرایشی مک را در اختیار داشته باشید باز هم استفاده مداوم از این فیکساتور خوب می تواند پوست شما را به نابودی بکشاند. فیکساتورها از دو طریق می‌توانند صورت شما را در برابر ریختن میکاپ مقاوم کند. یکی ایجاد چسبندگی بر روی صورت است و دیگری به وجود آوردن حالتی که توقف فعالیت های پوستی مشهور است.

نواع فیکس کننده ها به صورت خشک، چرب، مایع (اسپری، گازی) و پودری وجود دارند. این محصولات ضد عرق هستند و قبل و بعد از آرایش استفاده می شن.

فیکساتورهای پودری، به صورت مات و یا براق در بازار وجود دارند، که بعد از استفاده از فون چرب مورد استفاده قرار می گیرند. دقت کنید که این پودرها به مقدار خیلی کم باید روی پوست استفاده بشن.

با پودر فیکس می تونید سایه و رژ لب رو هم فیکس کنید. سایه چرب و خشک رو می تونید با هم استفاده کنید تا دوام سایه بیشتر بشه. فیکساتورهای مایع برای این قسمت (چشم و لب) مناسب نیستند.

به طور کلی فیکس کننده های مایع قبل و بعد ازآرایش استفاده می شن. اگه قبل از آرایش از این محصولات استفاده کنید، خاصیت ضد عرق دارند و باعث دوام آرایش می شن. همچنین بعد از تموم شدن آرایش هم می تونید از فیکساتور مایع استفاده کنید. فاصله مناسب برای اسپری کردن 20 الی 30 سانتی متره و یک یا دو بار باید روی صورت اسپری بشه. موقع اسپری کردن چشم ها رو ببندید تا مواد وارد چشم نشن. مکث کوتاهی کنید تا مواد خشک بشن.

برای فیکس کردن و طبیعی نشون دادن گونه می تونید از رژگونه کرم یا قهوه ای استفاده کنید. حتما حد و مرز و خطوط به وجود آمده رو محو کنید.

پرایمر پایه اساسی برای زیر سازی و آرایش صورت است که باعث یکدستی و ماندگاری بیشتر آرایش میشود.پود فیکس ( فیکساتور) در انتهای آرایش برای فیکس کردن، ماندگاری بیشتر و عدم براق شدن آرایش استفاده میشود.

tanama.ads@gmail.com:تبلیغات

All Rights Reserved © Tanama 2020

tanama.ads@gmail.com:تبلیغات

All Rights Reserved © Tanama 2020


 



نحوه استفاده از پودر فیکس در آرایش صورت

تمایل دارید به گونه ای آرایش کنید که هر کسی شما را دید باور نکند این میکاپ را خودتان انجام داده اید؟ برای این که آرایش تمیز و دوست داشتنی را از خود به جای بگذارید، باید اصول یک میکاپ حرفه ای را به خوبی بیاموزید و بدانید هر لوازم آرایش را در موقع خاص خود به کار ببرید. یکی از اساسی ترین محصولاتی که شما را در یک آرایش حرفه ای یاری می دهد، پودر فیکس یا همان فیکساتور است که در ثابت کردن میکاپ کاربرد دارد. استفاده از پودر فیکس، قوانین مربوط به خود را دارد که در ادامه مقاله نحوه استفاده از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت از سایت رژلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


 

چگونه ارایش را فیکس کنیم

استفاده از پودر فیکس در آرایش صورت باعث ماندگاری بیشتر میکاپ شده و ظاهری بی عیب و نقص به آن می بخشد. اگر تاکنون از پودر فیکس استفاده نکرده اید و فکر می کنید فرآیند بسیار زمانبری دارد، خوب است بدانید که این کار تنها در 20 ثانیه به طول می انجامد. پس از مصرف پودر فیکس، از ریزش آرایش و تجدید دوباره آن در امان خواهید بود. به مرحله استفاده از پودر فیکس، بیک کردن نیز گفته می شود.

پودر فیکسی مرغوب است که دارای ذرات ریزی باشد تا به خوبی روی آرایش نشسته و یکپارچه شود. بهتر است در ترکیبات پودر فیکس از موادی همچون سیلیکا و زینک اسید به کار نرفته باشد؛ به این دلیل که پوست شما را مصنوعی و سفید جلوه خواهد داد. علاوه بر این، پودر فیکسی را مورد استفاده قرار دهید که دارای سری نمکدانی و مناسب باشد تا در زمان استفاده بتوان کمی از پودر را مورد استفاده قرار داد. در غیر این صورت احتمال این که حین کار کثیف کاری شود، بسیار است.
برای استفاده از پودر فیکس به یک اسفنج آرایشی یا یک براش تخت مانند براشی که با استفاده از آن کرم پودر می زنید، نیاز خواهید داشت. جهت محو کردن آن نیز می توانید از هر نوع براش نرم و پر مویی به کار ببرید.


 



انواع فیکساتور گریماس و کاربرد آن ها

از آنجایی که پودر فیکس نیاز به یک فرمول مایع دارد تا به آن بچسبد، می بایست در مرحله اول از کرم پودر یا کانسیلر استفاده نمایید. پس از این که پوست خود را به خوبی زمینه سازی و فید کردید، براش یا اسفنج آرایشی خود را به پودر آغشته کرده و لایه نازکی از آن را به طور ضربه ای روی اجزای صورت بزنید. اجازه دهید پودر فیکس حدود 3 الی 10 دقیقه روی پوست صورت بماند و سپس آن را با استفاده از براش پرمو به خوبی محو کنید. چنانچه تمایل داشتید آرایش تان ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است 10 دقیقه صبر کنید و سپس عمل فید کردن را انجام دهید. در غیر این صورت، چنانچه تمایل داشتید آرایش سبک تری داشته باشید، مدت زمان 3 دقیقه نیز کافی است.

در حالت کلی بهتر است تمامی نواحی صورت را پودر فیکس بزنیم تا آرایش صورت در تمام روز ماندگاری داشته باشند. چنانچه فیکساتور را به درستی استفاده کرده باشید، کرم پودرتان تکان نخورده و خطوط ریز و چین و چروک روی پوست نخواهد افتاد. در ادامه مطلب، به نواحی که نیاز به پودر فیکس دارند اشاره خواهیم کرد.

– زیر چشم که معمولا پس از گذشت زمان خط می افتد و احتمال ریختن پودر سایه و ریمل روی آن بسیار است.


– خط خنده


– چانه

– تی زون یا همان ناحیه پیشانی و بینی که چربی را کنترل کرده و از برق افتادن آن جلوگیری به عمل می آورد.

– زیر خط گونه که امکان نمایان کردن کانتور را افزایش می دهد. استفاده از پودر فیکس برای زمان هایی که کانتور صورت را زیادی پایین کشیده اید نیز بسیار کارآمد است تا از این طریق به خوبی آن را محو نمایید.

– دو طرف بینی؛ از آن جایی که معمولا این ناحیه چربی بیشتری تولید می کند، استفاده از پودر فیکس باعث می شود آرایش این ناحیه به هم نریخته و ثابت بماند.


 


معرفی پودر فیکس گریماس و کاربرد آن در آرایش صورت


 

به طور کلی، فیکاستورها از دو طریق می توانند صورت شما را در برابر ریختن آرایش مقاوم کنند. اول این که روی صورت چسبندگی ایجاد می کنند و نوع دیگر بدین صورت است که حالتی را پدید می آورند تا فعالیت های پوستی متوقف شوند. به همین دلیل، بهتر است در آرایش های روزانه از فیکساتور استفاده نکنید؛ چون این کار می تواند ضرر بسیاری را به پوست شما متحمل شود. حتی اگر بهترین برند پودر فیکس را نیز تهیه کرده اید، از استفاده مداوم آن بپرهیزید و سعی کنید تنها در مواقع خاص از آن استفاده نمایید.

یکی از بهترین برندهای پودر فیکس در جهان که تثبیت کننده بسیار قوی و بدون رنگدانه می باشد، گریماس است که ضد آب و مات بوده و برای انواع مناطق آب و هوایی مناسب خواهد بود. کاربرد این محصول بدین صورت است که رفله و تعریق در پوست های چرب را کنترل می کند. علاوه بر این، می توان در تکنیک استخری نیز از این محصول استفاده کرد و دوام میکاپ را تا 24 ساعت افزایش داد.

می توان جهت واترپروف و فیکس نهایی انواع فون و رژلب از پودر فیکس گریماس استفاده کرد که به وسیله قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس انجام می شود. بهتر است جهت افزایش مدت زمان ماندگاری آرایش، مدت مکث را بالاتر ببرید. پودر فیکس گریماس پس از 10 دقیقه کاملا نامرئی شده و هیچ پیگمنتی به فون یا رژلب اضافه نمی کند.


 



نحوه استفاده از پودر فیکس گریماس

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:


تلفن: 02149163000


موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.


 


www.grimas.ir

 

چگونه ارایش را فیکس کنیم
چگونه ارایش را فیکس کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *