چگونه از دل عشقمون دربیاریم

 
helpkade
چگونه از دل عشقمون دربیاریم
چگونه از دل عشقمون دربیاریم



یکی از تفاوت های عمده بشر با سایرگونه ها, منحصر به فرد بودن ماست. هر کدام از ما دنیایی بی انتها هستیم که حتی گاهی برای خودمان هم کشف نشده هستیم. این ابهام و راز آلودگی بعضا سبب می  شود که گاهی دانسته یا نادانسته باعث رنجش دیگران شویم.گذشته از آنهایی که از مردم آزاری لذت می برند یا چنین رفتارهایی باعث شادیشان می شود، اکثر افراد پس از آنکه موجبات رنجش دیگری را فراهم می کنند دچار عذاب وجدان می شوند.مهم نیست چه کسی را رنجانده اید، مادر, پدر, برادر, خواهر, همسر, دوست و حتی دشمنتان را، درهر صورت حس خوبی نخواهید داشت . حسی که اغلب ما حداقل یک بار تجربه اش کرده ایم.مهمترین تجویز در چنین مواردی آن است که دل فرد مورد نظر را به دست بیاوریم تا خودمان بهتر شویم .برخی بر این باور اند که اگر چنین کنند طرف مقابل در موضع قدرت قرار خواهد گرفت و این در آینده برایشان زیان بار خواهد بود. اما حقیقت این است که یکی از زیبایی های زندگی، آشتی پس از قهر و به دست آوردن دل کسی است که موجب رنجش اش شدیم.*البته لطفا برای بهره مند شدن از این زیبایی و لذت زندگی زیاده روی نکنید، چون ممکن است زیاده روی در این مسیر باعث شود به موجودی مردم آزار بدل شوید.*راهکارهای زیر برای به دست آوردن دل آنها که رنجاندیم توصیه می شود:

 

1.لبخند بزنید(البته نه موذیانه و نه نگاه عاقل اندر سفیه)چگونه از دل عشقمون دربیاریم

2.فراموش نکنید که نام هرکس برای او شیرین ترین و مهمترین  واژه است. موقع اظهار تاسف و عذرخواهی به نام صدایش کنید.

3.یاد بگیرید که گوش بدهید تا طرفتان را سر شوق آورید که از احساسش بگوید و ناراحتی که در او ایجاد کردید را شرح دهد. اینطوری عذر خواهی راحت تر می شود.

4.صمیمانه و صادقانه اهمیتش را برای خودتان آشکار سازید تا بداند که چقدر برای شما ارزشمند است.

5. خیلی ساده حرف بزنید و بگویید از گفته و کرده تان پشیمان هستید. از گفتن واژه “ببخشید” نترسید باور کنید که معجزه می کند.

*تبصره: واژه “ببخشید” زمانی معجزه می کند که متداولترین واژه شما نباشد و از جمله افرادی نباشید که دائما کاری می کنند که مجبور به عذر خواهی شوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دختر روسی رکورد معاملات ملکی نیویورک را شکست + عکس

استخدام شركت ابزارسرا در تهران(تا 19 دی 90) ◄

 پیکر بازیکن فقید فوتبال ایران که به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت امروز پنجشنبه به خاک سپرده شد.

قوه قضاییه در راستای تکمیل خدمات الکترونیکی دستگاه قضایی، از احراز هویت غیرحضوری سامانه ثنا رونمایی کرد.

سرویسی که کارجو را از سر در گمی برای جستجو و یافتن کار رها می کند.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

سلام.با همسرم یه مشکل دارم که هروقت من ناراحتش میکنم نمیتونم از دلش دربیارم و آرومش کنم ولی هروقت من ناراحت شدم ازش در عرض کمتر از ده دقیقه انقد خوب دلجویی میکنه که زود یادم میره ناراحتیمو،اما من از اول سر همین مشکل داشتم و همه ی دعواهامون برای همین بوده،خیلی هم باهام حرف زده که اینجور موقعا باید چیکار کنی اما هر بار نمیشه و آخر خودش ناراحتیشو فراموش میکنه.اما ایندفعه خیلی عصبانی شده فکر میکنه من حواسم بهش نیست و ناراحتیش برام مهم نیست هرچی هم با محبت باهاش حرف میزنم سرد جوابمو میده..خیلی حالم داغون شده،راهنماییم کنین که چیکار کنم؟

جمع بندی بحث:
اولا تلاش کنید کار خطایی انجام ندهید.
ضمنا در صورت سوء تفاهم به او در یک حالتی که آرامش دارد،توضیح دهید.(خوب در این صورت نیازی به عذر خواهی نیست،هر چند می توانید در حد یک ببخشید بگویید،ولی بگویید که من خطایی نکرده‌ام،بلکه سوء تفاهم شده)
در صورت ناراحتی بلافاصله از او نخواهید و اصرار نکنید که ببخشد،البته سعی کنید با محبت و احترام و به صورت عملی جبران کنید،البته به صورت لسانی بگویید ببخشید،ولی التماسش نکنید.
رفتار و برخورد خودتان را خوب بکنید،و به ایشان هم فرصت بدهید.
خیلی هم بلافاصله انتظار نداشته باشید بگوید: چشم،می بخشم.این تصور اشتباهی است.
یک بار بگویید ببخشید،و منتظر پاسخ او نباشید .
رفتار عادی از خودتان نشان دهید.
منتها کاری نکنید که از کسی معذرت خواهی بکنید.
موفق و موید باشید.

با سلام
روحیه و عواطف خانم ها با مردان خیلی فرق می کند،در حقیقت ساختارخلقت زن وشوهر با هم فرق دارند.
ولی به هر حال شما اولا سعی کنید ناراحتش نکنید،خصوصا به چیزهایی که خیلی حساس هستند،سعی کنید تکرار نکنید،اما در صورت اشتباه هم سعی کنید،در مقابل حرف های او که خیلی ناراحت هست، اولش اصلا جواب ندهید،اگر دلیلی هم دارید با ادب و احترام بگویید.
بر فرض هم سوء تفاهم شده بگویید من منظوری نداشتم.
بلافاصله هم انتظار نداشته باشید که به سرعت آن شدت ناراحتی ایشان هم از بین برود.
به او فرصت بدهید.
(هر چند چنین رفتاری از سوی همسرتان هم، زیاد قابل تعریف نیست)
به همان برخورد خوب و مناسب خودتان ادامه بدهید، و خیلی  هم قضیه را بزرگ نکنید، و در عین محبت و علاقه رفتار عادی از خودتون نشان بدهید.و مختصر صبر کنید،بتدریج این موضوع حل می شود.
(البته در یک شرایط دیگری که در فضای عاطفی و صمیمی هستید از چنین رفتارش به طور غیر مستقیم انتقاد کنید)
(اگر اشتباهی را مرتکب شده اید،بگویید ببخشید،معذرت می خوام و با برخورد خوب و مناسب همراه آرامش جبران کنید)
خیلی التماسش نکنید.
همین التماس بیش از حد هم در برخی از موارد مناسب نیست و به جای اینکه طرف اشتباه را بپذیرد و رفتارش را عوض کند،و ببخشد،
بیجا و بیخود قضیه را کش می دهد.و شما خودتان اذیت می شوید.

البته فراموش نکنید:
کاری را مرتکب نشوید که مجبور به التماس افتادن و طلب بخشش از کسی(و لو شوهرتان) داشته باشید.
حتی در روایت اشاره شده که  شخص مومن ( معمولا)خطایی نمی کند که مجبور به طلب بخشش از کسی را داشته باشد.

موفق و موید باشید

چگونه از دل عشقمون دربیاریم

چقد قشنگ و منطقی جواب دادین.ازتون ممنونم.

پورتال جوانان ایرانی

همه آدمها گاهی اوقات مرتکب اشتباه می شوند اما همه نمی دانند چطور باید به درستی اشتباهشان را جبران کنند.

همه مان می دانیم عذرخواهی یعنی چه: عذرخواهی ابراز پشیمانی و گناه درمورد حرفی که زده ایم یا کاری که کرده ایم و باعث ناراحتی شده و تقاضای بخشش است. اما همچنین می دانیم که غرورمان را زیر پا گذاشتن و گفتن “معذرت می خواهم”، کار سختی است. اگر جبران اشتباهتان یا از بین بردن تاثیرات حرفهایی که در عصبانیت به زبان آورده اید، برایتان سخت است، این مقاله را حتماً بخوانید چون به شما نشان می دهیم که در عین حفظ شان و غرور خود، متواضعانه عذرخواهی و طلب بخشش کنید.

مراحل

چگونه از دل عشقمون دربیاریم

۱٫ مشکل را پیدا کنید. آیا حرفی نامهربانانه بر زبان آوردید، بااینکه ممکن است راست بوده باشد؟ آیا نتوانستید به قولی که داده اید عمل کنید؟ آیا این رنجش متعلق به گذشته بوده یا جدید است؟ اگر ندانید برای چه باید عذرخواهی کنید، هیچوقت نخواهید توانست به درستی اینکار را انجام دهید. اگر فکر نمی کنید کار اشتباهی انجام داده باشید، آن احساس پشیمانی و ناراحتی را به خاطر احساسی که کسی درنتیجه کاری که شما کرده اید، تجربه می کند، ابراز کنید. با فرض اینکه این تاثیر غیرعمدی بوده است، ریشه عذرخواهی در این است که اثرات و عواقب کارهایی که می کنید را بر فرد مقابل پیشبینی نمی کنید و بعد می فهمید که اثرات مخرب آن عمل شما خیلی بیشتر از فواید آن بوده و آنجاست که می خواهید جبران کنید.

۲٫ مسئولیت تقصیر خود را گردن بگیرید، بدون اینکه نیمی از آن را به گردن دیگران بیندازید. بپذیرید که قطعاً تقصیر شما بوده است. عذرخواهی که تمام و کمال نباشد درست مثل توهین است. عذرخواهی با بهانه آوردن دیگر عذرخواهی نیست. درست است که ممکن است افراد یا چیزهایی دیگری هم در آن تقصیر دست داشته باشند اما شما نمی توانید به خاطر آنها عذرخواهی کنید. شما باید فقط از جانب خودتان عذر بخواهید.

۳٫ متوجه باشید که جای هیچ بهانه ای نیست. به هیچ وجه دنبال بهانه نباشید. عذرخواهی کردن به همراه بهانه آوردن دیگر عذرخواهی به شمار نمی رود. مسئولیت کامل کاری که کرده اید را بر عهده بگیرید. و اگر کسی که از او عذرخواهی می کنید قبول نکرد، بدانید که شایسته آن نبوده است اما باز هم عذرخواهی خود را پس نگیرید و بگویید که معذرت می خواهید.

۴٫ زمان عذرخواهی کردنتان را تعیین کنید. گاهی اوقات بلافاصله بعد از ارتکاب یک اشتباه بهترین زمان برای عذرخواهی است و گاهی اوقات هم نه. نیش یک حرف ناراحت کننده را می توان با یک معذرت خواهی سریع از بین برد اما سایر تقصیرات نیازمند این است که زمانی بگذرد تا قبل از اینکه فرد مقابل بخواهد یک کلمه دیگر از دهان شما بشنود کمی آرام شده باشد. اما هرچه زودتر برای اشتباهتان عذرخواهی کنید، تاثیر گذارتر خواهد بود.

۵٫ “معذرت می خواهم. نباید این حرف را میزدم.”

عذرخواهیتان را روی کاغذ بیاورید. نامه ای برای فرد موردنظر بنویسید و همه حرفهایی که دوست داشتید رو در رو به او بگویید را در آن بنوسید. اگر چندان با نوشتن راحت نیستید می توانید صدایتان را ضبط کنید. اینکار نه تنها به شما کمک می کند وقتی طرفتان را دیدید یادتان بماند که چه چیزهایی به او بگویید، بلکه می توانید آنرا همراه خود آورده و اگر خجالت می کشید کلاماً آنرا مطرح کنید، به طرفتان بدهید. اما همیشه یادتان باشد که یک عذرخواهی مستقیم و رو در رو و صادقانه همیشه بهتر است. پس سعی کنید اینکار را رو در رو انجام دهید چون عذرخواهی بم نامهف ایمیل یا تلفن نشاندهنده عدم تلاش و اطمینان شماست.

۶٫ با به زبان آوردن تقصیر و احساسی که ممکن است به وجود آورده باشد، شروع کنید. خیلی دقیق اتفاق را توضیح دهید تا طرف مقابل به درستی متوجه شود که برای چه عذر می خواهید. از استفاده کلمه “اما” خودداری کنید (مثلاً نگویید معذرت می خواهم اما…) چون این کلمه نشان می دهد که معذرت نمی خواهید. همچنین نگویید که “معذرت می خواهم که چنین احساسی دارید” یا “معذرت می خواهم که ناراحت شدی”. برای کاری که کردید معذرت بخواهید. این جملات اینطور به نظر میرسد که انگار فرد مقابل را متهم می کنید و این معذرت خواهی واقعی نیست. پس برای احساسات آنها ارزش بگذارید و مسئولیت کار خود را قبول کنید، درست مثل عذرخواهی های زیر:

o        “رئیس متاسفم که دوباره دیر آمدم. می دانم که شیفتم ۱۰ دقیقه پیش شروع شده بود. امیدوارم که این تاخیرم مشکلی برایتان به وجود نیاورد.”

o        “عزیزم متاسفم که تولدت را فراموش کردم. می دانم جای هیچ بهانه ای نیست. امیدوارم فکر نکنی که فراموشت کردم. اجازه بده همه چیز را جبران کنم.”

۷٫ “این یک توضیح است نه بهانه. بهانه جایی ندارد.”

جبران کنید. فکر کنید که چه چیز باعث شد آن کار اشتباه را انجام دهید. آیا به خاطر این است که همیشه برای سر موقع رسیدن یا به خاطر سپردن روزهای مهم تنبل هستید؟ آیا به خاطر این است که عادت دارید به برخی نظرات فوراً واکنش دهید، بدون اینکه لحظه به یک دیدگاه دیگر فکر کنید؟ آیا به خاطر این است که از زندگیتان راضی نیستید و آن را تقصیر دیگران می اندازید؟ مشکل اصلی را پیدا کنید و آنرا برای فرد مقابل توضیح دهید (البته به شکل یک توضیح نه یک بهانه) و به آنها بگویید که برای جبران آن مشکل چه می خواهید بکنید تا دیگر در آینده دوباره اتفاق نیفتد:

o        “تاریخ تولدت را به این خاطر یادم رفت چون چند وقتی است که سر کار خیلی استرس دارم و خیلی خودخواهم که آن را سرت خالی کردم. از فردا ساعت کارم را کمتر می کنم  این باعث می شود بتوانیم وقت بیشتری را با هم بگذرانیم.”

o        “به خاطر این ازت دور بودم و سرد شده بودم چون فکر می کردم از اینکه کارم را از دست داده ام من را ترک می کنی. ببین این لیست کارهایی است که برای پیدا کردن کار می خواهم انجام بدهم.”

۸٫ به خاطر نقشی که در زندگیتان دارند از آنها قدردانی کنید و تاکید کنید که به هیچ وجه قصد خراب کردن رابطه را ندارید. این همان زمانی است که برای طرفتان توضیح دهیم چه چیز این مدت شما را به هم وصل کرده بوده و به عزیزانتان بگویید که واقعاً دوستشان دارید. برایشان بگویید که زندگیتان بدون اعتماد و همراهی آنها چقدر سخت خواهد بود.

۹٫ از آنها یک فرصت دیگر برای جبران اشتباهتان بخواهید. به آنها بگویید که خیلی دوست دارید نشانشان دهید که از اشتباهتان درس گرفته اید  و برای تغییر اوضاع می خواهید اقدام کنید. طلب بخشش کنید و منتظر پاسخشان بمانید. اینکار باعث می شود فرد مقابل قدرت لازم برای غلبه بر موقعیت را احساس کند.

۱۰٫ صبور باشید. اگر عذرخواهیتان مقبول نشد از آنها به خاطر شنیدن حرفهایتان و اجازه دوباره برای عذرخواهی مجدد در آینده تشکر کنید. مثلاً بگویید که درک می کنید که هنوز از دستتان ناراحت هستند اما از اینکه اجازه عذرخواهیم بهتان دادند تشکر کنید. و از آنها بخواهید که اگر نظرشان عوض شد و خواستند که ببینندتان با شما تماس بگیرند. گاهی اوقات افراد می خواهند که بخشندتان اما هنوز به کمی زمان برای آرام شدن نیاز دارند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که عذرخواهیتان پذیرفته شود:

o        از وسوسه شدن برای آوردن چند بهانه در آخر کار اجتناب کنید. درعوض، از قبل برنامه بریزید که برای درآوردن از دل آنها چه کار می خواهید بکنید .

o        یادتان باشد، فقط چون کسی عذرخواهی شما را قبول کرده است به این معنا نیست که کاملاً بخشیدتتان. ممکن است زمان ببرد، حتی زمانی طولانی تا فرد دوباره به شما اعتماد کند. شما کار زیادی برای سرعت بخشیدن به این روند ندارید. اگر فرد موردنظر واقعاً برایتان مهم است، ارزشش را دارد که زمان لازم را به او بدهید تا آرامتر شود. نباید انتظار داشته باشید که فوراً به حالت عادی برگردند.

o        درعین حال نباید اجازه بدهید که او تا آخر عمر آنرا بر سرتان بکوبد. همانطور که شما باید یاد بگیرید چطور عذرخواهی کنید آنها هم باید یاد بگیرند چطور ببخشند.

۱۱٫ روی حرفتان بمانید. این مرحله هم مثل بقیه مرحله ها خیلی مهم است. یک عذرخواهی واقعی باید یک تصمیم را به دنبال خود داشته باشد و باید برای جدی کردن عذرخواهیتان همیشه روی قولتان بمانید. درغیراینصورت، عذرخواهیتان معنای خود را از دست می دهد و اعتماد دوباره از بین می رود.

نکات

·      درصورت امکان فرد را کناری بکشید و تنهایی از او عذرخواهی کنید. نه تنها اینکار احتمال تاثیرگذاشتن افراد دیگر را روی تصمیم فرد کمتر می کند، استرس و اضطراب شما را هم کمتر می کند. اما اگر در حضور دیگران فرد را ناراحت کرده باشید و باعث شده باشید که آبروی او جلوی دیگران برود، عذرخواهیتان هم باید در میان عموم انجام گیرد تا تاثیرگذارتر باشد.

·      از زبان بدنی آرام و متواضعانه استفاده کنید. دست به سینه ایستادن یا با انگشت اشاره کردن باعث می شود طرفتان حالت دفاعی به خود بگیرد.

·      اگر طرف مورد نظر برای حرف زدن درمورد جبران تقصیرتان دوست داشت که با شما صحبت کند، این را یک فرصت عالی ببینید. مثلاً اگر تولد همسرتان را فراموش کرده اید، ممکن است تصمیم بگیرید که شبی دیگر را حسابی جشن بگیرید. البته این مسئولیت را از گردنتان باز نمی کند که مناسبت مهم بعدی را فراموش کنید اما نشان می دهد که حاضری برای همسرتان وقت بگذارید.

·      همیشه یک معذرت، معذرت دیگری را هم دنبال خود می آورد، یا از طرف شما برای چیز دیگری که یادتان افتاده یا از طرف مقابل. پس برای بخشیدن آماده باشید.

·      یک عذرخواهی درست همیشه درمورد فرد آسیب دیده است. سعی کنید عذرخواهیتان را دقیقاً روی کار اشتباهی که انجام داده اید و طرف مورد نظر متمرکز کنید.

·      مدام تکرار نکنید که طرفتان از دستتان عصبانی است یا نه. اینکار باعث می شود دوباره نظر به سمت شما اشتباهتان برگردد. یادتان باشد که بخشیدن زمان می برد پس صبور باشید.

·      پس از اینکه عذرخواهی کردید، زمانی را به خودتان اختصاص دهید و دنبال راه بهتری برای کنار آمدن با آن موقعیت باشید. بااینکار دفعه بعدی که موقعیتی مشابه اتفاق بیفتد، می توانید بسیار عاقلانه تر و درست تر رفتار کنید تا مشکلی پیش نیاید.


هشدارها

·         گاهی اوقات تلاش برای عذرخواهی منجر به یک مشاجره دیگر می شود. خیلی مراقب باشید تا دوباره بحثی پیش نیاید و زخم های کهنه سر باز نکند.

·         اگر بخشیده شدید خیلی تعجب نکنید.

·         هیچوقت معذرت نخواهید مگراینکه واقعاً از ته دل بخواهید. عذرخواهی های مصنوعی خیلی راحت مشخص می شوند، پس اگر برای عذرخواهی آمادگی ندارید، آنقدر روی خودتان کار کنید تا آمادگیش را پیدا کنید.

·         حتی اگر فکر می کنید آن نیمی از آن مشکل تقصیر طرف مقابلتان بوده است، در وسط عذرخواهی آن را به زبان نیاورید. حداکثر کاری که می کنید این باشد که خیلی مختصر ذکر کنید که او می تواند برای از میان برداشتن سوءتفاهمات کمکتان کند و بعد دوباره از او عذرخواهی کنید.

·         هیچوقت درمورد احساس بدی که دارید حرف نزنید. عذرخواهی درمورد گناه شما، شرمساری شما، ترس از  عدم پذیرش، اضطراب و تنهاییتان نیست، این عذرخواهی مربوط به طرف مقابلتان است.چگونه از دل عشقمون دربیاریم

·         هیچوقت تصور نکنید که طرف آسیب دیده با طولانی کردن مدت زمان بخشیدنتان می خواهد شما را تنبیه کند. اما مراقب علائم هشداری باشید که نشان می دهد می خواهند کینه این مشکل را تا ابد در دلشان نگه دارند.

برچسب ها : چطوری عذرخواهی کنمروش عذرخواهیمردمان

۲۵ خرداد, ۱۳۸۹

۱ دی, ۱۳۸۹

۱۳ شهریور, ۱۳۸۹

سلام، ایکاش ما جوونا چه دختر و چه پسر یاد بگیریم به هم احترام بزاریم، به جای اینکه از نکته های مثبت مطلب استفاده کنیم همش در حال کل کلیم معذرت خواهی واسه کسیه که اشتباه کرده دختر و پسر نداره هرکی طرف مقابل ناراحت میکنه باید شجاعت معذرت خواهی رو داشته باشه

سلام ،‌اگه عذرخواهیت را قبول نکن چی ؟

سلام.اتفاقا من این کتابو همین هفته ی گذشته خوندم. در جواب شما که میگی اگه قبول نکرد چی……با خود کتاب جواب شما رو میدم.نویسنده گفته که وقتی اشتباه میکنی باید عذرخواهی کنی . عذرخواهی فقط به گفتن کلمات نیست.باید با رفتار نشون بدی که احساس بدی داری و هرطور شده میخوای جبان کنی.باید جبران کنی.اگه بعد از همه ی اینا هیچنتیجه ای حاصل نشد باید به رابطه نگاه کنی….شاید از اول ارتباط با اون فرد اشتباه بوده که با ایم مسئله . عذرخواهی و جبران هیچ جور نمیشه برش گردوند.

سلام.راستش من با یه دختر فروردینی ۴ سال دوست بودم حالا میگه هیچوقت دوسم نداشته منم به خودشو خانوادش بد و بیراه گفتم.حالا هرچی معذرت میخوام جواب نمیده.چیکار کنم؟

من پدرم ناراحته چون سرش بر اخلاقی کردن حالا میخام معذرت بخوام

معذرت خواهی همیشه جواب میده ، طرف ب قاتله فرزندش رضایت میده تو ی پسره بد بخت نمیتونی بگذری؟

من ب کسی ک واقعا از ته دل عاشقش بودم با رفتارم خیانت کردم دروغ گفتم چون اولش رابطه رو جدی نمیگرفتم اما بعدش سعی کردم جبران کنم یسری اتفاقات یهو تمام گذشته رو آورد رو اب منم بهش گفتم بهت دروغ گفته بودم اما درصدد جبران بود اما این اتفاق تصادفی همه چیو خراب کرد هرچی التماس کردم نشد. از ته دل عذرخواهی کردم حتی جوابمو هم نداد

اون واقعا ماه بود حتی یکبار خیانت نکرد بهم. منم این چند وقت خیلی رابطه رو جدی گرفتم و همه چی عالی بود یهو ی تلفن و چندتا عکس همه چی رو خراب کرد. فک کرد الانم همینطوریم هرچی گفتم مال قبله قبول نکرد ب دست و پاش افتادم اما نشد محلم نمیذاره من خیلی پشیمونم شعار ندید ک ب خدا توکل کن اگه تجربه ای دارید ک کمکم کنه بگید انجام بدم خاهش میکنم حالم بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

اهمیت عشق در روابط

۱۵ آبان, ۱۳۸۷

روشهای موفقیت

چطور فروشنده ای فوق العاده باشیم

۹ شهریور, ۱۳۹۴

روشهای موفقیت

رابطه خوش بینی و موفقیت در زندگی

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

۱۰ نکته آرایشی برای جوان‌تر شدن

۱۷ شهریور, ۱۳۹۲

ازدواج و خانواده

حقایقی پیرامون سازگاری زوجین

۲ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

سلام
سایت واقعا زیبا شده

من حدود 3 چهار تایی برا خانوم نامه نوشتم و بهشم دادم
چند روز پیش هم یه اختلافی افتاد که تقصیر من بود
به شدت عذر خواهی کردم و با وجود اینکه منو بخشیده بود براش هدیه گرفتم و باز هم نامه نوشتم و تو اون نامه همه چی رو براش توضیح دادم
اما راستش تغییر زیادی رو احساس نمیکنم
البته ایشون کمی کم حرف و درون گرا هستن
من اصلا احساس نمیکنم با یه خانوم در ارتباطم و کاملا رفتار مردانه دارن ( البته تا الان )
حالا سوال من اینجاس که این نامه ها و کارهای من تاثیر خودشو گذاشته ؟
حالا اینکه بروز نمیدن مهم نیست
مهم اینه که تاثیر گذاشته ؟

چگونه از دل عشقمون دربیاریم

با نام و یاد دوست

کارشناس بحث: امیدوار

کارشناس بحث: امیدوار

من حدود 3 چهار تایی برا خانوم نامه نوشتم و بهشم دادم
چند روز پیش هم یه اختلافی افتاد که تقصیر من بود
به شدت عذر خواهی کردم و با وجود اینکه منو بخشیده بود براش هدیه گرفتم و باز هم نامه نوشتم و تو اون نامه همه چی رو براش توضیح دادم
اما راستش تغییر زیادی رو احساس نمیکنم
البته ایشون کمی کم حرف و درون گرا هستن
من اصلا احساس نمیکنم با یه خانوم در ارتباطم و کاملا رفتار مردانه دارن ( البته تا الان )
حالا سوال من اینجاس که این نامه ها و کارهای من تاثیر خودشو گذاشته ؟
حالا اینکه بروز نمیدن مهم نیست
مهم اینه که تاثیر گذاشته ؟

بسمه‌تعالي
با عرض سلام و تحيت محضر حضرتعالي
مستحضريد كه يكي از لوازم يك ازدواج موفق، انعطاف پذيري است. انعطاف‌پذيري كه نشان از رشد هيجاني و شناختي فرد دارد مصاديق متعددي دارد كه از جمله افراد آن مي‌توان به عذرخواهي از همسر اشاره نمود! بنابراين رفتار شما در قبال همسر، رفتاري ممدوح است،
كه طبيعتا تاثير مثبتي بر عواطف ايشان نسبت به شما خواهد داشت.
البته لازمه قيد بشه كه با توجه به اينكه خانمها شخصيتي شنيداري دارند، به نظر مي‌رسه گفتگو تاثير بيشتري از نوشتن نامه داشته باشه.
اما اينكه چرا بازخورد خاصي از ايشان دريافت نكرده‌ايد، مي‌تواند معلول عوامل متفاوتي باشد؛ عواملي چون:
– درون‌گرايي ايشان چرا كه افراد درون‌گرا، به راحتي هيجانات و عواطف خود را بروز نمي‌دهند
– تكرار اشتباه و به تبع آن تكرار عذر خواهي، اعتماد شخص را مبني بر صداقت طرف مقابل، مخدوش مي‌كند
– روحيه زنانه مبني بر دريافت توجه مستمر همسر( از زن بيان ناز و از مرد احساس نياز)
– افراط در عذر خواهي
– اكتفا به عذرخواهي زباني يا نوشتاري و عدم توجه به خواست و دغدغه اصلي همسر ( عذرخواهي در عمل بايد تثبيت شود).
براي حضرتعالي و خانواده محترم، توفيق روز افزون مسئلت دارم.

درسته که خانوما نامه نوشتن و رمانتیک بازی رو دوست دارن ….اما هیچ چیز مثل صحبت کردن نیست … من احتمال میدم تاثیری نداشته

اگه بتونی با یک حرکت غافلگیرش بکنی خیلی اثر داره
مثلا کاری که تا حالا براش انجام نمی دادی و می دونی خیلی هم علاقه داره انجام بده.
خرید یک هدیه هر چند کوچک اثر گذارییش معجزه آور.
اگه پولش را داری که احتمالا نداری طلا خانم ها را دیوانه می کند و 180 درجه تغییر خواهند کرد.
ولی فکر نمی کنم ناراحتی خانم شما در این حد باشد که بخواهید با این چیزها دلش رو به دست بیاری
یک محبت و ارتباط محبت امیز کار را تمام می کنه
موفق و موید

من حدود 3 چهار تایی برا خانوم نامه نوشتم و بهشم دادم
چند روز پیش هم یه اختلافی افتاد که تقصیر من بود
به شدت عذر خواهی کردم و با وجود اینکه منو بخشیده بود براش هدیه گرفتم و باز هم نامه نوشتم و تو اون نامه همه چی رو براش توضیح دادم
اما راستش تغییر زیادی رو احساس نمیکنم
البته ایشون کمی کم حرف و درون گرا هستن
من اصلا احساس نمیکنم با یه خانوم در ارتباطم و کاملا رفتار مردانه دارن ( البته تا الان )
حالا سوال من اینجاس که این نامه ها و کارهای من تاثیر خودشو گذاشته ؟
حالا اینکه بروز نمیدن مهم نیست
مهم اینه که تاثیر گذاشته ؟

سلام علیکم و رحمه الله

بدون شک هدیه و عذرخواهی تاثیر گذار هست (گذشته از تاثیر بد یا خوب آن)

اگر همسرتان برون گرا نیست سعی کنید حتما سفارش استاد امیدوار را در مورد صبوری و تلاش بیشتر برای ایجاد ارتباط بیشتر بکار ببرید.
این کار را ادامه بدهید تا همدیگر را بتوانید بشناسید .

سالها قبل که مشاوره با متخصص ازدواج آنچنان مطرح و رایج نبود یکی از دوستان
نظرات و خواسته های همسرش را از زندگی هنگام صحبت با همسرش یاد داشت میکرد و برای فهمیدن دقیق منظورش با او بحث میکرد و نظر خودش را هم میگفت . ( البته نمی دانم همسرش هم مینوشت یا نه )
خب این باعث شد تا حد خوبی همدیگر را بشناسند .

شما هم بعد از ارتباط برقرار کردن میتوانید او را بشناسید بعد متوجه شدید مشکلی هست میتوانید مشاوره کنید تا مشکلتان حل شود.

خداوند شما و همه جوانان را سعادتمند و عاقبت به خیر کند.

آمین یا رب العالمین

یاحق

[=Times New Roman][=Times New Roman][=Times New Roman][=Times New Roman]بسمه تعالیچگونه ناراحتی را از دل همسرم در بیاورم؟
در پاسخ این سؤال مطالبی را به اختصار مطرح می کنم، امیدوارم مفید واقع شود.
پیش از ارائه راهکار برای هر مشکلی، باید علل و عوامل به وجود آورنده آن مشکل را بررسی کنیم و به یک تشخیص نسبتا جامعی برسیم، آنگاه به رفع آن مشکل اقدام کنیم.
علت ناراحتی و قهر همسر در اینجا دقیقا مشخص نیست:
– آیا سوء تفاهمی پیش آمده؟
– ایشان زود رنج است و برای کوچک ترین مساله ای ناراحت و آزرده خاطر می شود؟
– حقی از ایشان ضایع شده است؟
– در جلو دیگران به ایشان بی احترامی شده است؟
از آنجا که علت ناراحتی مشخص نیست، مطالبی را به صورت کلی مطرح می کنم:1- گفتگوی مستقیم: در فرصت مناسب، به صورت مستقیم، محترمانه، همدلانه و با ورود و خروج مناسب با ایشان صحبت نموده و علت ناراحتی را جویا شوید، و از ایشان بخواهید که به شما بگوید که برای رفع این کدورت و ناراحتی، چه کاری برای ایشان انجام دهید.2- مدارا و نرم خویی:دو هم سفری را در نظر بگیرید که تصمیم گرفته اند چند روزی را در کنار هم باشند. این دو هم سفر برای این که این سفر برای هردو خوش بگذرد، چاره ای ندارند جز این که شیوه ای در پیش بگیرند که برای هردو خوش بگذرد. آیا فکر نمی کنید، دو عضو یک خانواده که تصمیم گرفته اند، عمری در کنار هم زندگی کنند، بیش از دو هم سفر به مدارا و نرم خویی نیازمندند؟
لذا در حديث آمده است؛ مدارا كردن با مردم نصف ايمان، و مهرباني و نرمي كردن با آنان نصف زندگي است.
همچنين رسول خدا ـ صلّي الله عليه و آله ـ فرموده: شما نمي‌توانيد با ثروتتان قلوب مردم را به خود مهربان كنيد، ولي با گشاده رويي خواهيد توانست.3- دوری از خشم و عصبانیت:خشگمین شدن و عصبانیت منشا بسیاری از اختلافات و کدورت هاست. چه بسا روابط خوبی که پس از سالها همزیستی مسالمت آمیز، دوستانه، همدلانه، عطوفانه و مشفقانه، به خاطر خشمگین شدن و عصبانیت روی مساله جزئی به سردی، بی روحی، بی میلی و حتی جدایی گراییده است.4- واسطه خواهی:در صورتی که با گفتگوی مستقیم به جایی نرسیدید، از یک واسطه دلسوز، مهربان، راز دار و آگاه به روشهای حل مسایل و مورد قبول طرفین کمک بگیرید تا کدورت و ناراحتی به وجود آمده بین شما را بر طرف سازد.5- اظهار محبت:پيامبر اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ فرمود: اگر كسي از شما همسر خود را دوست مي‌دارد به او بگوييد دوستت دارم. اظهار علاقه و محبت موجب افزايش دوستي مي‌گردد. وقتي طرف بفهمد شما او را دوست داريد به طور طبيعي شما را دوست خواهد داشت و اين دوستي دو جانبه روز به روز زيادتر و در استحكام روابط تأثير خواهد گذاشت.6- نوشتن نامه و تقدیم هدیه:یکی از راه های ایجاد محبت و رفع کدورت بین همسران، نوشتن نامه های محبت آمیز و تقدیم هدیه ای ولو ازران قیمت متناسب با نیاز همسر است (که خود نیز به این مساله عمل کرده اید). در نامه ای بنویسید که شما به ایشان علاقه قلبی دارید و ناراحتی او موجب اذیت و آزار روحی شما شده است و دوست دارید خیلی راحت و بدون تکلف با شما صحبت کند و در مورد مشکل و ناراحتی به وجود آمده بین شما توضیح دهد و انتقادات خود را در مورد رفتارهای شما بیان کند.
موفق باشید.

به دست آوردن دل دختران از زمان پیدایش انسان ها تا به امروز دغدغه پسر ها بوده است و آن ها همیشه به دنبال راهی برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه خودشان بوده اند. به دست آوردن دل دختر ها کار اصلا آسانی نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد با این حال اگر دختر مورد نظر شما مغرور هم باشد کار شما چندین برابر سخت تر می شود زیرا به دست آوردن دل دختر مغرور کار راحتی نیست و باید راه و روش های آن را بدانید. این مقاله هم به همین دلیل نوشته شده است و می تواند به کمک پسر هایی بیاید که با پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بیاید و به آن ها در این امر کمک کند. همچنین اگر از کسانی هستید که قبلا در این مورد تلاش کرده اید و موفق نشده اید، به شما خواندن این مقاله به صورت کامل را حتما پیشنهاد می کنم زیرا در این مقاله انواع راه های انجام این کار را ذکر کرده ایم و با رعایت آن ها قادر خواهید بود دل دختر مورد علاقه تان را به دست بیاورید حتی اگر آن دختر مغرورباشد.

در این مقاله ما به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کنند چگونه دل یک دختر مغرور را به دست بیاورید و به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم شما پاسخ بدهیم. یاد گرفتن این نکات به این معنی نیست که شما می توانید دل هر دختری را که خواستید ببرید زیرا این ها فقط نکاتی هستند که می توانند در این راه به شما کمک کنند اما جادویی نیستند و ممکن است شما تمام نکات را رعایت کنید و باز هم جواب نه دریافت کنید. پس انتظار نداشته باشید که پس از خواندن این مقاله هر دختری را که دیدید می توانید به راحتی دل او را ببرید زیرا این کار تقریبا غیر ممکن است و با خواندن صد ها مقاله در مورد چگونه دل یک دختر را ببریم هم نمی توانید دل تمام دختر ها را ببرید زیرا آن ها هم اخلاقیات متفاوتی دارند و ممکن است این روش ها بر روی بعضی از آن ها تاثیر گذار نباشد و یا آن دختر اصلا علاقه ایی به داشتن رابطه با شما نداشته باشد. برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قادر به حرف زدن با او بودید، منتظر این نباشید که او سر صحبت را باز کند زیرا با این کار ممکن است او فکر کند که شما به او علاقه ایی ندارید و یا آدم سرد و کم حرفی هستید پس در چنین مواقعی حتما این شما باشید که سر صحبت را باز می کنید. شروع حرف زدن هم اصلا کار سختی نیست و می توانید با پرسیدن یک سوال کوچک هم حرف زدن را شروع کنید و پروسه به دست آوردن دل او را آغاز کنید.

بعد از اینکه صحبت کردن را شروع کردید، فرقی نمی کند که شما در حال به دست آوردن دل دختر مغرور هستید یا نه زیرا در خانم ها فرقی نمی کند که مغرور باشند یا نه و این یکی از خصوصیات اکثر آن هاست که نمی خواهند کسی باشند که حرف زدن را شروع می کند، آن را ادامه می دهد و به نحوی تمام کار ها را در حرف زدن او انجام بدهد پس بعد از اینکه صحبت شروع شد سعی کنید حتما مکالمه را خودتان جلو ببرید و همچنین مواظب باشید که با حرف های بی خود، حوصله او را سر نبرید.

 

چگونه از دل عشقمون دربیاریم

تقریبا هر کسی که حرف می زند از این متنفر است که کسی وسط حرفش بپرد و حرف او را قطع کند. پس هنگام حرف زدن با شخص مورد نظرتان مواظب باشید که همچین کاری نکنید زیرا این کار به تنهایی می تواند او را نسبت به شما سرد کند.

برای به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری شما حتما به اعتماد به نفس نیاز دارید و در این راه باید شجاعت به خرج بدهید. دخترها بیشتر افرادی را دوست دارند که دارای اعتماد به نفس هستند. پس شجاع باشید و از اینکه ممکن است جواب نه بشنوید نترسید و با او حرف بزنید و سعی کنید دلش را به دست بیاورید. اگر فاقد اعتماد به نفس هستید سعی کنید با تمرین کردن آن را به دست بیاورید زیرا اگر اعتماد به نفس نداشته باشید کار شما در به دست آوردن دل دختر مورد علاقه تان سخت خواهد بود و حتی اگر به صورت کامل جواب پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بدانید، باز هم کار خیلی سختی پیش روی خودتان خواهید داشت.

یکی از اشتباهاتی که پسر ها زیاد آن را انجام می دهند این است که در همان دیدار های اول، شروع به حرف زدن در مورد عشق و عاشقی می کنند. این کار به هیچ وجه درست نیست و ممکن است او را بترسانید و حس این را به او بدهید که قصد سوء استفاده کردن از او را دارید. پس همیشه مواظب باشید که در هنگام به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری، همان ابتدا سعی نکنید به آخرین مرحله (عاشقی) بروید.

برای این که به این مرحله برسید باید با حرف زدن با او، بفهمید چه چیز هایی را دوست دارد و یا ندارد و سعی کنید با انجام دادن آن ها خودتان را با او صمیمی کنید بعد از اینکه با او صمیمی شدید می توانید کم کم به او ابراز علاقه کنید و علاقه خودتان را نسبت به او ابراز کنید.

یکی از ویژگی هایی که دختران به آن اهمیت زیادی می دهند ظاهر کسی است که با او در ارتباط اند و به نوعی رابطه دارند. همیشه سعی کنید که موهای آراسته ایی داشته باشید و هنگامی که قرار است او را ببینید به موهای خود برسید، لباس های مرتب بپوشید و همچنین با بوی بد به دیدن او نروید و سعی کنید همیشه بوی خوبی بدهید. در کل هر چیزی مربوط به ظاهر و بهداشت است را رعایت کنید. رعایت این موارد می تواند برای به دست آوردن دل هر دختری بسیار حائز اهمیت باشد پس این نکات را هرگز فراموش نکنید.

لازم نیست هنگامی که با او حرف می زنید حتما خیلی جدی باشید زیرا با این کار اگر خودتان هم نخواهید آدم زیاد جالبی به نظر نمی رسید و از نظر او شما یک آدم خشک و بی روح هستید. پس هنگام حرف زدن با او سعی کنید شوخی کنید، بامزه باشید و خلاصه هر کاری که لازم است به او احساس خوبی دست بدهد را انجام دهید. هرچند باید هواستان باشد که از نوار ادب خارج نشوید زیرا اگر این اتفاق بیفتد تصویر شما به عنوان یک آدم گستاخ و بی ادب در ذهن او نقش می بندد. این موضوع می تواند تا حد زیادی در جواب چگونه دل یک دختر را ببریم تاثیر گذار باشد.

این که خودتان باشید در شروع یک رابطه فوق العاده مهم است و سعی نکنید وقتی با او هستید نقش کس دیگری را بازی کنید و خود واقعیتان را از او دور کنید. زیرا شخصیت اصلی شما هر زمانی که باشد مشخص می شود و اگر آن دختر بفهمد که دورو بوده اید و نقش بازی کرده اید، تقریبا رابطه اش را با شما کاملا قطع می کند و با این کار ممکن است او را برای همیشه از دست بدهید.

اگر هنوز هم به صورت کامل به جواب سوال چگونه دل یک دختر را ببریم نرسیده اید می توانید کار های رمانتیک را به لیست کار هایی که باید انجام دهید اضافه کنید. بعضی اوقات دادن یک شاخه گل هم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دختر مورد علاقه تان بزارد و سعی کنید پی ببرید که او به چه چیز هایی علاقه دارد و آن ها را در صورت امکان برای او تهیه کنید.

همچنین در مواقعی که هوا سرد است با دادن کاپشن خود به او، می توانید علاقه تان را بیشتر نشان دهید ولی حتما هواستان باشد که کاشپنتان بد بو نباشد. همچین کار هایی می تواند در دل هر دختری جرقه ایجاد کند حتی دختر مغرور! پس انجام این کار ها را در مراحل به دست آوردن دل دختر مغرور فراموش نکنید.

 

 

دختر ها دوست دارند که نظر دیگران را در مورد خودشان بدانند و قطعا نظر شخصی که با او در ارتباط اند بسیار برای آن ها مهم خواهد بود. بنابراین سعی کنید در مکالماتتان نظر خود را در مورد او بیان کنید، ویژگی هایش را یاد آوری کنید و از خصوصیاتش حرف بزنید اما بیش از حد این کار را نکنید.

درست است دختران دوست دارند که در موردشان حرف بزنید و از آن ها تعریف کنید اما خب اگر این کار را بیش از حد انجام دهید آن ها به زیاده روی شما پی می برند و حوصله شان سر می رود. پس اطمینان حاصل کنید که در این کار زیاده روی نمی کنید تا در به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه تان به مشکل نخورید.

امیدواریم که با خواندن این مقاله به جواب سوال خود که چگونه دل یک دختر را ببریم بود رسیده باشید و بتوانید پروسه ی خود را برای به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه خود شروع کنید. پس اگر فکر می کنید که می توانید به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم پاسخ دهید، با کمی تمرین کار خود را شروع کنید. همچنین اگر دوستانی دارید که فکر می کنید در این امر مشکل دارند و در به دست آوردن دل دختر مغرور یا غیر مغرور ناکام هستند، این مقاله را به آن ها معرفی کنید.

 

سایر مطالب :حرف هایی که دخترا دوست دارند

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام دوستان من و همسرم هفته پیش دعوای بدی کردیم و حرفای بدی بهم زدیم. من هم برعکس همیشه که ساکت میموندم یا گریه میکردم کلی حرفای بد زدم و نفرینش کردم. البته بلافاصله پشیمون شدم و ازش معذرت خواهی کردم ولی همسرم محل نداد. الان یک هفته است که هر روز و شب من عذرخواهی میکنم ولی اون اصلا حاضر نیست حتی بهم گوش بده. فقط میگه الان که باهات کاری ندارم آرامش دارم. احساس میکنم دارم از دستش میدم. چطوری عذرخواهی کنم که بفهمه واقعا دوستش دارم.

چرا فقط شما عذر خواهی کنی مگه اونم بد حرف نزده پس چرا خودشو می گیره

يه سوپرايز خنده دار طراحي كن كه جالب و خنده دار باشهچگونه از دل عشقمون دربیاریم

شاید بخاطر اینکه همیشه سکوت کردی انتظار نداشته جواب بدی واسش سنگینه 

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

اون اول حرفی زد که من به شدت بهم ریختم. من سال پیش سقط کردم و خیلی از نظر احساسی و عاطفی بهم فشار اومد. همسرم هم گفت تو از نظر مالی و بچه دار شدن باعث شکست من تو زندگی هستی

 مثلا چیکار کنم به نظرت؟ براش کادو خریده بودم بهش دادم. پیغام نوشتم با نقاشی های بامزه. ولی اثر نداشت

اخه چرا یک دفعه اینو گفت؟

بله انتظار نداشت که یهو اینطوری برخورد کنم. منم همیشه آروم و منطقی برخورد میکنم ولی حرفش خیلی دلمو شکست و کنترلمو از دست دادم و فحشش دادم و نفرینش کردم  خودم خجالت میکشم. انگار خودم نبودم تو اون لحظه

احساس نميكني حرف بدي بهت زده؟؟؟

هر چند وقت یه بار به من میگفت که از نظر مالی باعث شکستیم شدی ولی این بار یهو بچه رو هم بهش اضافه کرد

عزیزم بعضی وقتا بخوای خیلی زود از دل کسی در بیاری جواب عکس میده هر چی تلاش کنی باید ب طرفت زمان بدی تا کنار بیاد بعد آروم بهش نزدیک شی نه اینکه پشت هم عذر بخوای و تلاش کنی ببخشه البته تجربه ی شخصی هست اینکه گفتم شاید واسه شما هم جواب داد

فقط  یه راه داری دیگه معذرت خواهی نکن عادی رفتار کن هرچی بیشتر عذربخواهی بیشتر مقصر میبیندت ادمها همه همینن تنها  شوهر شما نیست اگه نخواند ببخشن هرچی بیشتر ازشون عذربخواهی بیشتر عقب میرن وقتشه عادی باشی چون اونم مقصره به زمان واگذار کن 

یه بار عذر خواهی کردی بسه،،،کم کم با محبت جبران کن و مطمئن باش یادش میره،،،اینجوری که تو کلید کردی ببخشتت خب مشخصه بیشتر کشش میده

چرا خیلی حرف بدی زد و دلمو شکست و منم کنترل خودمو از دست دادم

زیادی معذرت خواهی کردی یه مدت یه کم عقب نشینی کن ، کمتر صحبت کن از اونروز دیگه حرفی نزن ، بالاخره ایشون هم مقصر بودن وقتی اینهمه منت کشی میکنی یعنی داری بهش میگی من به تنهایی مقصر بودم

درست میگی عزیزم. فقط میترسم ازم دور بشه و از دستش بدم. موقع عصبانیت میگفت که پشیمونم باهات ازدواج کردم (اینو معمولا میگه) و طلاقت میدم 

 عذاب وجدان دارم چون احساس میکنم غرورشو شکستم و فکر میکنم

با این رفتارات بیشتر ممکنه از دستش بدی چون داری مهر تایید روی حرفاش میزنی 

ببين خب تو شوهرتو بهتر ميشناسي و ميدوني بالاخره چه چيزايي واسش جذاب و خنده داره مثلا من واسه شوهرم ماكت ماشين كه ميخرم و يه سري حرفاي بچه گونه و شيطنتاي خاصي كه ميكنم خندش ميگيره يا يه دفعه رو صندليه اتاقش از اين چيزايي كه ميزارن صداهاي خنده دار ميده گذاشتم  تو اوج قهر كلي خنديديم فقط الان ميدونم كه تو اين مرحله اي كه شما هستين التماس و گريه اوضاع و بهتر نميكنه يا صبور باش يا اگه مثل من دلشو نداري😢از اين كارا كن انشاءلله كه ج ميده بعد تو آرامش باهاش صحبت كن

متاسفانه این عادتشه و همیشه منو مقصر میدونه تو دعواها. این بار من خیلی عذاب وجدان دارم. چگونه از دل عشقمون دربیاریم

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه باید از عشقمان عذر خواهی کنیم؟

 

در ادامه 6 گام برای عذر خواهی کردن را به شما آموزش می دهیم. با ایران ناز همراه باشید.

 

چگونه از دل عشقمون دربیاریم

عذرخواهی کردن و بخشودن در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد، اما یکی از پیچیده ترین مسایل مربوط به روابط انسانی هست؛ قطعا شما هم نمونه های فراوانی از قهر و آشتی های تکراری و بی دوام را در ذهن دارید و یا بارها مجبور شده اید دیگری ببخشید؛ در حالی که هنوز رنجش ناشی از ماجرای پیش آمده را در دل داشتید و همین عاملی شده برای اینکه این آشتی ها دوام نیاورد، شاید هم از دیگری خواستید شما را ببخشد ولی همچنان از رفتارهای غیردوستانه طرف مقابلتان متعجب و دلخور هستید و دلیل این رفتارها را درک نمی کنید.

 

بخش مهمی از کنشها و واکنشهای رفتاری ما متاثر از یادگیری مشاهده ای است. در واقع ما به همان ترتیبی رفتار می کنیم که در طی سالها شاهد آن بوده ایم؛ اما از طرفی بسیاری از ما نسبت به این الگوهای رفتاری آموخته شده احساس ناکارآمدی می کنیم. موضوع بخشودگی و عذرخواهی هم یکی از همین موارد است.

 

برای یک عذرخواهی موثر لازم است شش گام را طی کنیم :

 

گام اول : “من را ببخش!” مهم است که بدانید دقیقا چه عاملی موجب رنجش طرف مقابل شده است. بنابراین به او بگویید : “من می دانم که از من رنجیده ای و می خواهم که مرا ببخشی، اما هنوز نمی دانم که چه کار اشتباهی انجام داده ام؟ “

 

همسرمان را به هر دلیلی رنجانده ایم، لازم است به او پیشنهاد بدهیم که ما را ببخشد. بسیاری از ما در چنین مواقعی ترجیح می دهیم هیچ حرفی نزنیم و بدون هیچ اقدامی منتظر می مانیم تا با گذشت زمان موضوع رنجش خود به خود حل شود. درحالیکه این گام اول است، باید از او بخواهیم که ما را ببخشد، اما چون این یک پیشنهاد است، لازم است آمادگی شنیدن پاسخ منفی را هم داشته باشیم. در واقع شاید بهتر باشد بعد از این مرحله کمی زمان بدهیم و منتظر بمانیم و انتظار نداشته باشیم بلافاصله درخواست ما پذیرفته و رنجش خاطر تمام شود.

 

گام دوم : پذیرفتن اشتباه در مرحله ی بعدی، مهم است که بپذیریم اشتباه کرده ایم. پذیرش اشتباه در واقع زمینه ی درک مسئولیت پذیری را فراهم می کند. البته مهم است که بدانید دقیقا چه اشتباهی مرتکب شده اید و چه عاملی موجب رنجش طرف مقابل شده است. بنابراین به او بگویید : “من می دانم که از من رنجیده ای و می خواهم که مرا ببخشی، اما هنوز نمی دانم که چه کار اشتباهی انجام داده ام؟ “

 

گام سوم : پشیمانی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در رابطه ای شما یا طرف مقابلتان برای کوتاه کردن ماجرا یا پرهیز از تنش بلافاصله متوسل به عذرخواهی شوید، اما هر دو طرف می دانید که این صرفا یک راه فرار است. بنابراین برای اینکه عذرخواهی شکل واقعی و حقیقی پیدا کند، مهمترین شرط آن پشیمانی است. اگر حس می کنید شما یا همسرتان از کاری که کرده اید، پشیمان نیستید لزومی به عذرخواهی نیست. درواقع این یک شرط اساسی برای طلب بخشش هست و تا زمانی که شخص از کارش پشیمان نیست، لزومی هم به عذرخواهی نیست. اما برای کمک به درک بهتر رفتارش می توان از او خواست که خودش را به جای طرف مقابل بگذارد و احساساتش را بیان کند. این تمرین کمک می کند ارزش اخلاقی عذرخواهی بدرستی برایش درونی شود.

 

گام چهارم : توضیح و دلیل بسیاری از اوقات با وجودی که سه مرحله اول انجام شده است، اما رنجش همچنان باقی ست. اگر برای کار اشتباهی که مرتکب شده ایم، دلایلی داشته باشیم و آنها را بیان کنیم و به دیگران هم فرصت توضیح و بیان دلایلشان را بدهیم، در واقع برای بخشیدن و بخشیده شدن انگیزه بیشتری فراهم کرده ایم. بنابراین کمی زمان بگذارید و در شرایطی که هر دو آرام تر شده اید، دلایل خود را توضیح دهید. البته دقت کنید که قرار نیست چیزی را توجیه کنید. این دلایل شامل مواردی می شود که خارج از کنترل و توان شما بوده است.

 

گام پنجم : تکرار نکردن یکی دیگر از مهمترین شرط های یک عذرخواهی واقعی تصمیم جدی برای تکرار نکردن آن اشتباه هست. بنابراین اگر به نظر شما عذرخواهی واقعی انجام شده و بعد ناخواسته دوباره همان اشتباه اتفاق افتاده، عذرخواهی او را بپذیرید و تاکید کنید که چون واقعا قصد انجامش را نداشته، اشکالی ندارد.

 

گام ششم : جبران کردن جبران کردن مرحله ی تکمیلی یک عذرخواهی واقعی و کامل است. پیشقدم شوید و بگویید که: “بخاطر اشتباهم متاسفم و می خواهم جبران کنم.” با جبران کردن نشان می دهیم مسئولیت کار اشتباهمان را پذیرفته ایم و احساس طرف مقابل را به خوبی درک کرده ایم. این کار باعث می شود هم طرف مقابل را خوشحال کنیم و هم خودمان احساس بهتری داشته باشیم.

 

نکته هایی برای معذرت خواهی

 

انتقاد را با گشاده رویی بپذیرید در مجادله ای که هر دوی شما تصور می کنید حق با شماست و مشکل مربوط به طرف مقابل می باشد به ویژه اگر قبلا نیز مکررا بر سر موضوع فعلی بحث کرده اید, لطفا انتقاد همسر خود را با روی باز و به راحتی گوش کنید.

 

گذشته را یاد آوری نکنید به چیزی که اکنون در حال روی دادن است توجه کنید . اتش آور معرکه شدن راهی به جایی نخواهد برد و با فراموش کردن گذشته زودتر به توافق می رسید.

 

آنتراک دهید در اوج بحث فشار خونتان بالا می رود و تپش قلبتان بالا می رود و ممکن است چیز هایی بگویید که لزوما بیان آنها منظوری ندارید . همیشه به مکانی خلوت نیاز دارید که در آن از هم جدا شده آرام گرفته و افکار خود را جمع کنید.

 

محیط دور برتان را درست کنید محیط اطراف تاثیر مستقیمی روی احساسات ما دارد. عصبانیت یک احساس خشن است اما با مراقبت همراه با توجه محبت آمیز همیشه می توان آن را کنترل کرد.

 

به او بگویید که دشمن اش نیستید

اگر به آرامی در مورد موضوعی بحث می کنید و همسرتان به یکباره صدایش را بالا برده و از کوره در می رود کافی است به طرفش رفته و او را نوازش کنید دست خو را به آرامی در دستش قرار دهید تا بفهمد که این مجادله بی اهمیت است.

 

جمله ای دلپذیر به او بگویید گاهی اوقات فراموش کردن حرفهای آزار دهنده کسی که دوستش دارید مشکل به نظر می رسد اما اگر چیزی قابل تعریف را با آن بیاموزید روبه رو شدن با مسائل بسیار آسان تر خواهد شد.

 

چگونه از دل عشقمون دربیاریم

مشکل ترین کلمه را به زبان بیاورید یک عذر خواهی واقعی می تواند یکی از دشوارترین پیشنهاداتی باشد که ما ارائه می دهیم! بر خلاف تصور عموم همه افراد قادر به زبان آوردن این کلمه بوده و تا به حال هیچ کس بعد از گفتن آن غش نکرده است.

 

برای عصر برنامه ریزی کنید بعد از اینکه در خانه اوضاع آرام شد برای آزاد شدن فکرتان از مجادله برای انجام فعالیت تفریحی آماده شوید اگر همسر یا نامزادتان قبلا برای رزرو بلیط سینما یا هر چیزی اقدام می کرد این بار شما پیش قدم شوید و این کار را انجام دهید.

 

ببخشید و فراموش کنید عذر خواهی تنها به این معناست که بگویید متاسفید بلکه باید آن اتفاق را برای همیشه فراموش کنید. در حقیقت فراموشی باعث می گردد که مسئله مورد نظر راه بازگشت و سرایت دوباره به رابطه تان را نداشته باشد.

 

بگویید که دوستش دارید هنگامی که می خواهید به حالت اشتی و صلح برگردید به دوستتان بگویید که دوستش داردی. اطمینان دادن در مورد این موضوع که احساس شما نسبت به همسرتان هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد,بسیار خوب است.

چگونه از دل عشقمون دربیاریم
چگونه از دل عشقمون دربیاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *