چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 
helpkade
چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم
چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

قبل از خواندن این مطلب حتما از سایت زیبای زیر دیدن نمایید

     www.takcarpet.com      

حتما از سایت های بالا دیدن نمایید

چگونه جذاب شویم؟

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

حتی تصور اینکه جذاب باشیم برای ما شیرین است. اکثر آدم ها دوست دارند جذاب باشند ولی خیلی از ماها نمیدونیم چگونه دیگران را جذب خودمون کنیم و گاه در این راه با مشکل مواجه می شویم.

در متن زیر که از افکار و تجربیات چندین شخصیت برگرفته شده، راه کارهای چگونه جذب کردن را به چندین پارامتر مختلف تقسیم کرده ایم.

 

بارها خداوند رو به خاطر اینکه حس لطیف عاشقیت رو به ما آدم ها داده شکر میکنم.آرزویم اینه که همه عاشق هم باشند و از عاشقیت لذت ببرند.

 

                                           

                               

 

جذابیت ما نشات گرفته از افکار ماست.خود را برای جذاب شدن آماده و افکارتان را روی مجذوب کردن دیگران متمرکز کنید. مطالب زیر به ترتیب نوشته شده پس به ترتیب بخوانید.

 

باور کنید می توانید جذاب باشید:

اول قدم آن است که خود به این باور برسید که می توانید جذاب باشید و در پی آن به این باور برسید که جذاب هستید و تنها مانده که آن را به دیگران ثابت کنید.

 

یافتن و تقویت استعدادهای برترتان:

هر فردی به طور ذاتی استعدادهایی داره که موجب برتری او نسبت به دیگران میشه.شما باید تمام این خصوصیات را در خود پیدا کنید و روی آنها پافشاری کنید و به بهترین شکل ثبتشان کنید.چنان این استعداد ها را تقویت کنید که دیگران شما را بخاطر داشتنشان تحسین کنند.

مثلا اگه صوتی خوبی دارید، این استعدادتان به بهترین شکل تقویت کنید و بگذارید دیگران از استعداد شما لذت ببرید.

 

یادتان نرود رفتارهایتان چقدر مهم هستند:

رفتارها، شخصیت را تشکیل میدهند.همه ما خوب می دانیم افراد محبوب دارای شخصیت های فوق العاده ای هستند، پس مواظب باشید چه می کنید.

از افراد جذابی که می شناسید الگو بگیرید.ببنید چه چیز آنها باعث جذابیتشان می شود! چگونه رفتاری دارند؟ چگونه حرف می زنند؟ و… . همیشه کارهایی انجام دهید که دیگران خوشحال شوند تا از با شما بودن لذت ببرند.

 

نگرش خود را تغییر دهید و عاشق باشید:

انتظارات از شما زیاد خواهد شد. مهربان تر و با گذشت تر از قبل باشید، به دیگران عشق بورزید و عشقتون رو بارها ثابت کنید. باید کارهایی که می کنید بیشتر به نفع دیگران باشد و نباید در مقابل انتظاری داشته باشید  تا محبوبیت شما افزایش پیدا کند.

 

مثل جذاب ها حرف بزنید و مثل جذاب ها بشنوید:

از کارهای مهمی که باعث جذب دیگران به شما میشود، طرز حرف زدنتان است. خلاصه گو باشید تا زیاده گو و پیشنهاد کنید تا انتقاد.

سکوت باعث جذب دیگران نمی شود. همیشه چیزی برای گفتن داشته باشید ولی بگذارید از شما انتظار حرف زدن داشته باشند بعد حرف بزنید. با آرامش حرف بزنید و دیگران را برای شنیدن ادامه کلامتان مشتاق کنید.

 

معمولا افراد فکر می کنند برای جذب دیگران تنها سخنوری خوبی بودن کافی است ولی برای اینکه جذابیت شما بیشتر شود باید شنونده خوبی نیز باشید.

با آرامش در چشمهای طرفتون نگاه کنید، به حرفهایی که می زنه اهمیت بدید و زمان هایی که در وسط حرف زدن چند ثانیه سکوت می کنه تا نفس بگیره و یا یاد مطلبی بیوفته، شما باید ابراز کنید که مایلید ادامه صحبت هاش رو بشنوید و این رو با گفتن کلماتی مثل: چه جالب، ادامه میدی و یا … می تونید بروز بدید. بهش بفهمونین که شنیدن حرفاش لذت می برید.

ضرب المثل قدیمی « مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد »  کلام ما را تثبیت می کند.

 

تکراری نباشید:

معمولا یکنواخت بودن باعث میشه کمتر کسی جذب آدم بشه. سعی کنید متنوع باشید و این تنوع به معنی که باید هر بار شما پیشرفتهای زیادی کرده باشید و مثه دفعه قبلتون نباشید.این پیشرفتها میتونه در هر زمینه ای باشه.  با پیشرفهاتون دیگران مجذوب خود کنید.

 

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

آراسته و شیک پوش ، منظم و با شکوه :

دیگر باید خود را یک آدم جذاب تصور کنید. لباس هایی که بهتان می آید تنتان کنید. این مهم نیست با چه کسی ملاقات دارید و یا به کجا می روید، سعی کنید به بهترین شکل حاضر شوید.

صورت خود را شاداب و خندان نگه دارید و برای تائید کلام دیگران از لبخند استفاده کنید.

 

در کارهایتان با برنامه باشید. شما از افراد معمولی برتر هستید، این را به دیگران ثابت کنید.

بگذارید دیگران از نظم و شکوه شما لذت ببرند.

 

غلبه بر احساسات :

هرگز کسی جذب شما نخواهد شد مگر آنکه بتوانید بر احساساتش غلبه کنید. باید چنان در دل طرفتان نفوذ کنید که برای همیشه مجذوب شما بماند.

توانایی آن را پیدا کنید که بتوانید احساسات طرفتان را در دست بگیرید و بهتر است بدانید جذاب ها هرگز از این توانایی سوء استفاده نمی کنند.

 

مواظب باشید کارهایتان باعث تخریبتان نشود:

شما که واقعا قصد جذب اطرافیان را دارید باید بسیاری از نکات را رعایت کنید که ما برخی از مهم ترین ها را ذکر کرده ایم.

هیچ گاه با دروغ نمی توان دیگران را جذب خود کرد.با تخریب دیگران و پشت گویی آنها جذابیت تان بیشتر نخواهد شد. صمیمی و راستگو باشید و دیگر بدقولی را فراموش کنید. عصبی نشوید و به همه احترام بگذارید.

راز نگه دار خوبی باشید و مشکلات خود را نگویید . هرگز از چیزی که هستید مغرور نشوید و از کسی که جذب شما شده سوء استفاده نکنید. بگذارید همه از کنار شما بودن لذت ببرند نه عده ای.

 

 

همه قادر خواهند بود فردی جذاب باشند، تنها کافی است افکار خود را بروی جذب دیگران متمرکز کنید و چندین نکته را که در متن بالا قید شده به کار بگیرید.حال از محبوبیت خود لذت ببرید.

 البته معتقدم که متن نوشته شده کامل نیست به همین دلیل از شما بازدید کننده گرامی خواهشمندم که اگر مطلبی هست که می تونه به کامل شدن مطالب این بخش کمک کنه حتما واسم بزارید تا به اسمتون در وبلاگ به نمایش در بیاد

 

چگونه مردم را به خود جذب کنیم

مقدمه:

شرط مي بندم شما هم كساني را مي شناسيد كه مثل آهن ربا مردم را به خود جذب مي كنند . دليل آن خوش قيافه ، پولدار يا زيرك بودن آنها نيست . كافي است چنين افرادي وارد محفلي ، نا آشنا شوند تا همه نگاه ها به سوي آنها بر گردد . اين نوع اشخاص با ورود به رستوران يا مجلس گفتگو توجه همه را جلب مي كنند و ديگران به طور غريزي احساس مي كنند آنها افرادي سرشناس اند .اگر ايشان مجردند ، همه خواستار دوستي و برقراري ارتباطي نزديك با آنها هستند و اگر متأهل اند ، همسران شان از اين كه شريك زندگي آنها هستند ، به خود مي بالند . چنين افرادي اگر به چيزي نياز داشته باشند ، دوستان وفادارشان براي برآوردن خواسته شان به سختي تلاش مي كنند . ولي اندكي تأمل كنيد! آنها ، همان چيزهايي را دارند كه شما هم داريد ، شايد هم كم تر از آن.پس رمز موفقيت شان در چيست ؟اين همان پرسشي است كه پاسخ آن را در كتاب « چگونه مردم را به خود جذب كنيم » مي يابيد . آشنايي با روش هاي كوچك و آسان براي به دست آوردن موفقيت هاي بزرگ و دشوار ، به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد آنچه را مي خواهيد از هر كسي و در هر رابطه اي اعم از كار ، دوستي يا عشق ، به دست آوريد .همه ما كمابيش با چنين روش هايي آشناييم. اما كساني در زندگي موفق ترند كه بيش از ديگران از اين شيوه ها استفاده كنند.يكي از دوستان من به نام كارن در حرفه خود كه تزيين و مبلمان خانه هاست بسيار ماهر و مورد قبول است. همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است، شهرت قابل توجهي دارد. آنها دو پسر كوچك دارند.در محيط كار همه مطيع كارن هستند و براي نظراتش ارزش قائلند. او در اين زمينه فردي سرشناس است.با اين حال هميشه از اين مسئله شكايت دارد كه وقتي مي خواهد در مشكلات كاري همسرش به او كمك كند، يا وقتي درمسائل مربوط به مدرسه بچه هايش شركت كند، هيچ كس به حرف هاي او اعتنا نمي كند.او يك بار از من پرسيد : « چه طور ميتوانم در يك جمع مورد توجه واقع شوم، طوري كه بتوانم نظر افرادي كه مرا نمي شناسند به خود جلب كنم يا حداقل آدم جالبي به نظر برسم؟ » روش هايي كه در اين بخش آمده ، به شما كمك مي كند تا به اين هدف دست يابيد . شما می توانيد با استفاده از اين روش ها درنظر هر كسی ، فردی خاص باشيد و در هر جمعی نظرها را به خود جلب كنيد، حتي اگر در آن جمع فردی بيگانه و ناآشنا باشيد.

بياييد از لبخند زدن شروع كنيم :افراد موفق مي دانند يكی از قوی ترين سلاح ها لبخندشان است. به همين دليل كاری می كنند با اين شيوه بيشترين تأثير را بر بيننده بگذارند.لبخندهاي كوتاه و مصنوعی، امروزه كاربرد چنداني ندارد و در هزارتوي دنيای امروز ديگر هيچ تأثيری را بر جای نمی گذارد. به رهبران بزرگ دنيا، كساني كه سخنرانی های اساسی ايراد مي كنند يا صاحبان شركت های معتبر و مشهور نگاه كنيد. هيچ يك از آنها را در حال لبخند زدن نمی بينيد. افراد با نفوذ و نامي نيز در همه طبقات اجتماعي اين چنين اند ، ولي وقتي خطوط لبخند بر چهره هاي شان نقش مي بندد آن قدر قدرتمند عمل مي كند كه دنيا را به لبخند زدن وا مي دارد .

لبخند اثر بخش :وقتي مي خواهيد با كسي سلام و احول پرسي كنيد، ابتدا لبخند نزنيد، چون ارزش لبخندتان را از بين مي بريد. سعي كنيد لحظه اي به صورت او خيره شويد، سپس مكث كنيد، وضعيت روحي او را به طور كامل بررسي نماييد، آن گاه با لبخندي عميق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه كنيد. لبخندي كه چشمان تان را هم فرا گيرد .اين لبخند مانند موجي گرم و گيرا مخاطب شما را دربر مي گيرد .با اين تأخير كوتاه مخاطب شما احساس مي كند كه اين لبخند صادقانه و فقط متعلق به اوست.

زبان نگاه :چشمان شما مانند مواد منفجره مي توانند احساسات مردم را به تكاپو و هيجان وا دارند. افراد موفق مي دانند كه نگاه هاي عميق و طولاني مي توانند بسيار مفيد باشند. بخصوص ميان دو جنس مخالف و در كارهاي اداري.حتي زماني كه طرف مقابل از احساسات عاشقانه شما آگاه نيست زبان و نگاهي نيرومند مي تواند تأثيري عميق و نافذ بر زن و مرد بگذاريد. اين نوع نگاه توأم با ادراك و احترام، احساسات دروني شما را القاء خواهد كرد.

زبان نگاه ( براي زنان ) :فكر كنيد چشمانتان با شيريني لذيذ و دلنشيني به چشمان مخاطب تان چسبيده است.حتي بعد از پايان سخنانتان نيز به نگاه هايتان ادامه دهيد. اگر لازم است سويي ديگر را بنگريد، اين كار را به آهستگي و بدون جلب توجه انجام دهيد. آخرين چسبندگي هاي شيريني را آن قدر بكشيد تا سرانجام تمام شود.

زبان نگاه ( براي مردان ) :هنگام حرف زدن با مردان از روش نگاه هاي پرنفوذ استفاده كنيد. ولي زماني كه مي خواهيد درباره مسائل شخصي صحبت كنيد از نگاه هاي كوتاه تري استفاده كنيد تا مخاطب تان احساس نكند مورد تهديد قرار گرفته يا منظور شما را به درستي درك نكرده است.ولي در برخوردهاي روزمره، ارتباط چشمي خود را به تدريج افزايش دهيد و وقتي با زني همكلام شديد، از اين شيوه بيشتر استفاده كنيد.اينك روش مهمي را مطرح مي كنيم كه باعث مي شود شما فرد پر منزلتي جلوه كنيد.

از دندان هاي خود بياويزيد :افراد موفق در زندگي با اطمينان عمل مي كنند، با اعتماد به نفس حركت مي كنند، هميشه لبخندي توأم با غرور بر لب دارند و هيچ ترديدي به خود راه نمي دهند.طرز رفتار شما نشان مي دهد كه شما مرد يا زني هستيد كه برجسته و ممتاز بودن عادت ذاتي شماست.به اين روش تجسمي كه طرز سلوك شما را همچون فردي موفق آشكار مي سازد توجه كنيد. من آن را با اين عبارت مي خوانم: “با دندان هاي خود بياويزيد”.فرض كنيد، يك گيره آهنين كه در سيرك با دندان از آن آويزان مي شوند، به چهار چوب دري كه مي خواهيد از آن عبور كنيد آويخته باشند. آن را با دندان مي گيريد و در حالي كه محكم در ميان دندان هاي خود نگاه داشته ايد شما را به بالاترين نقطه مي رساند. وقتي از دندان هاي خود آويزان باشيد، همه عضلات شما در بهترين حالت خود كشيده مي شوند.حالا آماده ايد تا مردم را در جايي كه مي خواهيد به خود جذب كنيد يا كارهاي روزانه خود را انجام دهيد يا آن جا كه تنها فرد مهمي به نظر برسيد، فرود بياييد.

تكيه گاه بچه هاي بزرگ باشيد :نخستين واكنش شما در برابر فردي كه براي اولين بار او را ملاقات مي كنيد، ذهنيتي به وجود مي آورد كه تمامي روابط شما در آن شكل مي گيرد. اگر از كسي كه تازه با او آشنا شده ايد چيزي مي خواهيد، بايد به او ثابت كنيد كه خاص بودنش رادرك مي كنيد.شيوه اي كه در اين جا به آن اشاره مي كنيم، به شما قدرتي مي بخشد تا بتوانيد هر چه را از ديگران مي خواهيد، به سادگي به دست آوريد. من اين روش را تكيه گاه بچه هاي بزرگ مي نامم.اين نقطه اتكا را در اختيار هر كسي كه ملاقات مي كنيد قرار دهيد. درست در لحظه اي كه به شخص جديدي معرفي مي شويد به او پاداش دهيد. همان لبخند گرمي را كه به بچه بازيگوشي كه از روي پاهاي شما جست و خيز مي كند مي زنيد و همان توجهي را كه نسبت به او داريد، در مورد آشناي جديد خود دلنشين دهان بي دندان بچه را از او تحويل بگيريد. وقتي فرد جديد، بتواند كاملاً به شما تكيه كند، يعني شما خاص بودن او را درك كرده ايد!

دوست قديمي سلام :وقتي با كسي برخورد مي كنيد، تصور كنيد دوست قديمي شماست و ازاين كه فراز و نشيب زندگي، شما رامدت ها از هم دور كرده ناراحت بوده ايد. ولي حالا خدا را شكر مي كنيد كه اين ديدار سبب شده تا به دوست خود برسيد! تجسم اين تجربه لذتبخش، زنجيره اي از واكنش هاي مطلوب را درشما ايجادمي كند. از باز شدن ناخودآگاه گره ابروها گرفته تا حالت قرار گرفتن انگشت هاي پا و يا هر چيزي كه سبب بروز عكس العمل مي شود.اگر مي خواهيد مردم به شما علاقه مند شوند، بايد به آنها نشان دهيد چه قدر دوستشان داريد! وقتي به دوستي قديمي مي رسيم، بدون كمترين تأملي، سرشار از گرمي و محبت با او روبه رو مي شويم، ناخودآگاه خنده بر لب هايمان مي نشيند، حلوتر مي رويم، نگاه هايمان مهربان و دوستانه مي شود و سرانجام براي در آغوش گرفتنش به سويش مي شتابيم. ولي اغلب وقتي با فردي نا آشنا روبه رو مي شويم، با خجالت يا بي تفاوتي، احساس ناخوشايندي را به او منتقل مي كنيم كه باعث سردي رابطه مي شود.به اين شيوه تجسمي توجه كنید. با بكارگيري اين روش مطمئناً در نخستين ملاقات با هر كسي، برخورد گرمي را با او خواهيد داشت.

اينك روش هايي را كه به شما كمك مي كنند تا بتوانيد درنظر همه جلب توجه و خوش برخورد جلوه كنيد را ياد گرفته ايد ، ولي كار هنوز تمام نشده است . علاوه براين كه مي خواهيد مورد علاقه و اقع شويد، بايد مورد اعتماد، باهوش و داراي اعتماد به نفس باشيد.چهار شيوه بعدي به شما كمك مي كنند تا به اين اهداف دست يابيد.

حركات حاكي از بي قراري بروز ندهيد :در برخورد با ديگران ، اگر مي خواهيد مورد اعتماد واقع شويد، همه حركات ناشيانه و غير ضروري خود را سركوب كنيد. حركات حاكي از بي قراري، اين احساس را درمخاطب شما ايجاد مي كند كه در جايي مرتكب اشتباه شده ايد يا دروغ مي گوييد.اين شيوه شما را ياري مي دهد تا كاملاً قابل قبول و مورد اعتماد به نظر برسيد.

حركات غير ضروري را حذف كنيد :وقتي با كسي صحبت مي كنيد به خارش بيني تان كه مي خارد، وزوز گوش تان كه صدا ميكند يا درد پاي تان، توجهي نكنيد. وول نزنيد، به خود نپيچيد، و يا جايي از بدن تان را نخارانيد.از همه مهم تر اين كه دست هاي خود را از صورت تان دور نگاه داريد. حركات دست در نزديکي صورت و حركاتي ازاين قبيل موجب مي شود شنونده در صحت حرف هاي شما ترديد كند.

نيازي نيست كه زبان اشارات را به طور كامل بياموزيد. شما از طريق كسب تجربه و گذر زمان با مهارت هاي رفتاري و ديداري آشنا خواهيد شد. اغلب مردم مي دانند اگر مخاطب بي توجهي كند يا جاي ديگري را نگاه كند، به اين معني است كه حرف هاي گوينده برايش جالب نيست. وقتي مخاطب قادر به تحمل حضور شما نباشد، با دست كشيدن به پشت گردن خود واكنش نشان خواهد داد. وقتي مخاطب به شما احساس برتري كند، با دست هايش بازي خواهد كرد.پس ياد بگيريد هر وقت مخاطب تان خسته شد و شروع به بروز عكس العمل كرد ، بي درنگ كانال سكوت را انتخاب كنيد.

كانال سكوت را انتخاب كنيد :اگر مي خواهيد در نظر مردم فردي باهوش جلوه كنيد، به دقت به آنها بنگريد، سعي كنيد احساس شان را درباره حرف هايي كه مي زنيد درك كنيد و پاسخ خود را مطابق با آن فراهم كنيد.سعي كنيد هميشه در دو جهت سخن بگوييد: احساس خود را بيان كنيد در حالي كه مراقب واكنش مخاطب تان نيز هستيد. به اين ترتيب ، حركت بعدي خود را مطابق با آن طراحي كنيد و همه خواهند فهميد كه شما حواس تان جمع است و از هيچ چيزي غافل و بي خبر نيستيد و در نتيجه آدم باهوشي به نظر خواهيد رسيد.

همه چيز را قبلاً تجربه كنيد :كارشناسان معتقدند اگر قبل از انجام كاري، رفتار خود را در ذهن مجسم كنيم، صداها را در ذهن خود بشنويم و نوع حركات را مرور كنيم، مي توانيم آن فعاليت را بسيار مؤثرتر انجام دهيم.استفاده از قوه تخيل و تجسم در كارها، در انجام هر عملي مؤثر خواهد بود. از جمله در حرفه هاي ارتباطي.به اين روش تجسمي كه در انجام همه فعاليت ها مؤثر است، توجه كنيد. اين روش را قبل از رفتن به مهماني ها، سمينارها يا جلسات مهم به كار ببنديد. همه آنچه را كه قرار است اتفاق بيفتد، قبلاًَ در ذهن خود مجسم كنيد.

 

چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

جذابیت چیزی سوای زیبای است. شخصی می تواند زیبا اشد ولی هرگز جذاب نباشد و همچنین می تواند جذاب باشد ولی زیبا نباشد طرز سلوک آدمی انتخاب لباسها , حالت های روانی و ….

در این امر, مو است.اگر می خواهید فردی موفق و نافذ در قلب ها باشید و از موفقیت لذت ببرید] نخست باید با خودتان ارتباط صحیح برقرار کنید. زیرا معنی و مفهوم رویداد های زندگی را خودتان تایین می کنید. وقتی تمیز و مرتب باشید این هماهنگی شما را جذاب می کند. آن چه مهم است تمیز و مرتب بودن در عین سادگی است. افرادی که به آراستگی خود توجه ندارند از جذابیت و نفوذ خود بر دیگران می کاهند.بیشتر افراد برای آن که جذاب باشند شلوغ می کنند و مدام حرف می زنند و این بزرگترین اشتباه برای جذاب بودن است. دوستی حرف زیبایی می زد و می گفت:نگفتن صلاح است, کم گفتن طلا است , پر گفتن بلا استسکوت تاثیر روانی فوق العاده ای دارد و شما را با شخصیت تر و عاقل تر و قابل اعتماد تر معرفی می کند که برای ایجاد صمیمیت و تداوم آن زمینه مساعدی است.ولی سکوت نباید ناشی از خجالت و عدم اعتماد به نفس باشد. در این صورت از جذابیت می کاهد. وقتی نرم و با لطافت و متانت صحبت کنید نخستین گام برای جذاب بودن را برداشته اید. داد و فریاد را نیندازید. ادم های عصبی و خشن برای صمیمیت, نا مناسب هستند و هرگز جذاب نخواهد بود. مودب باشید, افراد بی ادب که ظاهری آراسته دارند هرگز مورد علاقه دیگران نخواهند بود.اگر صبح ناراحت و کسل از خواب بیدار شده اید به جای آرامی بروید و به آهستگی با خود تکرار کنید: من خوشحالم, می می خواهم شاد و جذاب باشم. یا در هنگام برخاستن از خواب به راز و نیاز با پروردگارتان بپردازید و در ادامه بگویید : امروز سلامتی , موفقیت شادی زیبایی جذابیت و صمیمیت به من تعلق دارد و آن گاه در طلب این خواسته ها گام بردارید.همیشه تبسم کنید ولی شوخی زیادی از جذابیت می کاهد. در تبسم , سنگینی و متانت است و جذابیت ولی در خنده و شوخی بی مورد سبکی و کاهش جذابیت.قاطع باشید و هدفهای تان را مشخص کنید افراد مصمم و پر تلاش, چون همیشه دارای برنامه ریزی منظمی هستند, دارای جذابیت زیادی می باشند.آن ها با اعتماد به نفس به اینجاد روابط صمیمانه خود ادامه می دهند.هدیه دادن فوران و انفجار صمیمیت است. به ویژه اگر طرف مقابل انتظار این هدیه را نداشته باشد و هرگز اهمیتی ندارد که هدیه چه نوع یا جنسی باشد. مهم اهمیت دادن به طرف مقابل است.مواظب صحبت ها و افکارتان باشید زیرا ذهن نیمه هوشیارتان هر اعتقادی را که به زبان بیاورید, در خود حفظ می کند و آن را می پذیرد با صحبت های شیرین و دلچسب روحیه خود را تقویت و شاد کنید و از واژه های نمی توانم و نمی شود و ….. هرگز استفاده نکنید و به این فکر باشید که می خواهید روز خوبی را در کنار خانواده و دوستان با شادی بگذرانید

 

ورود و ثبت نام

وبلاگ

چگونه جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ کاریزما چیست و چگونه می توانیم شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟ بهترین راه تبدیل شدن به یک مرد یا زن جذاب و خواستنی چیست؟ حتما افرادی را می شناسید که در نگاه اول و اولین برخورد بسیار گرم و دوست داشتنی هستند، آیا جذاب بودن ذاتی است یا می توان آنرا آموخت؟ اگر یک دختر یا پسر جوان هستید، حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه در نگاه اول جذاب دیده شویم؟

جذابیت و دلربا بودن در سنین مختلف متفاوت است. مثلا یک دختر جوان ملاک های جذابیت را در ظاهر میبیند اما یک زن بالغ شابد در کنار جذابیت های ظاهری، بدنبال محبوبیت و دوست داشته شدن باشد. همچنین در پسران جوان جذابیت فیزیکی و ثروت مد نظر است اما در یک مرد بالغ ملاک هایی مانند کاریزما و قدرت و نفوذ کلام مهمتر است. اغلب دختران و پسران جوان علاقمند هستند خود را در نظر جنس مخالف به بهترین شکل نشان دهند اما مردها و خانم ها علاوه بر این موارد علاقمند به تاثیرگذاری بر جمع دوستان هستند و شاید بتوانند از این مشخصه در پیشرفت شغلی نیز استفاده کنند.

بهرحال ملاک های جذابیت در مردان و زنان در سنین مختلف متفاوت است و ما قصد داریم معیارهای یک شخصیت کاریزمایتک و دوست داشتنی را بررسی کنیم. افرادی که جذابیت ظاهری و شخصیتی دارند، بخوبی می توانند در امر ازدواج و جذب همسر دلخواه و بدست آوردن شغل مناسب بخوبی دیده شوند و شانس بالاتری دارند.چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 

اگر موارد زیر در مورد شما هم صدق می کند، وقت آن رسیده که بر روی جذابیت و محبوبیت خود بیش از پیش تمرکز کنید:

اگر وارد یک جمع جدید می شوید و مورد پذیرش و احترام قرار نمی گیرید.

اگر در پیدا کردن دوستان جدید و حفظ دوستان قبلی دچار مشکل هستید.

اگر در محیط کار بواسطه اخلاق بد، با مدیر و همکاران دچار تنش هستید.

اگر اعضای خانواده و خویشاوندان از بودن در کنار شما لذت نمی برند.

اگر پس از چند دقیقه صحبت با دیگران، یکنواخت و غیر قابل تحمل می شوید.

اگر در هنگام صحبت با تلفن و یا سخنرانی در جمع، از کلمات تکراری و صدایی یکنواخت استفاده می کنید.

اگر در ارتباط با جنس مخالف توانایی برقراری ارتباط موثر را ندارید.

اگر در خلوت مدام خود ار سرزنش می کنید و فکر می کنید فرد محبوبی نیستید.

فهرست مطالب

داستان نوشتن این مقاله از آنجا شروع شد که من در طی سالیانی که در شرکت های متفاوت فعالیت می کردم، به نحوه تعامل مدیران با کارمندان دقت می کردم و می دیدم بسیاری از مدیران علیرغم داشتن سواد و هوش بالا، نمی توانند تاثیر گذار باشند و ارتباط خوبی با کارکنان خود داشته باشند اما افرادی که در سطوح مدیریتی پایین تری قرار داشتند، می توانستند ارتباط خوبی با همکاران خود داشته باشند. همچنین در دوستان و افراد دیگر نیز بدنبال راز موفقیت افراد محبوب گشتم و در ادامه برخی از آنها را ارائه خواهم کرد. اما محبوبیت و جذاب بودن چه مزیت هایی دارد:

– ارتباط سازنده با دیگران و بهره گیری از امکانات بیشتر

– ارتقاء جایگاه شغلی در محیط کار

– تمایل بیشتر مردم برای برقراری ارتباط

– ارتباط بهتر در خانواده

– افزایش فرصت های شغلی

– تنش کمتر در ارتباطات

پیشنهاد ویژه:

دوره بازگرداندن عشق از دست رفته

جالب است بدانید کاریزما بودن ربطی به زیبا و خوش اندام بودن ندارد. بدین معنی که فردی می تواند از نظر ظاهری معمولی باشد اما با شخصیت نافذ و رفتاری مناسب، دیگران را به خود جذب کند. برای داشتن یک شخصیت کاریزماتیک و اثر گذار، تمرینات زیر را انجام دهید:

1- ابتدا خود را بشناسید

افرادی که شخصیت کاریزماتیک و جذاب دارند، بخوبی از توانایی ها و نقاط ضعف خود آگاهند و می دانند در چه موقعیتی چه رفتاری باید از خود نشان دهند. خودشناسی اولین قدم در تبدیل شدن به یک انسان محبوب است. در یک جمله خودشناسی یعنی آگاهی داشتن به تمام کاراکترهای شخصیتی که شامل احساسات، تفکر، باورها و… می باشد.

برای اینکه بهتر بتوانید خود را بشناسید، سئوالات زیر را در برگه ای بنویسید و به آن پاسخ دهید:

من کیستم؟ (در یک جمله خود را تعریف کنید. مثلا من دلسوز هستم، من یک آدم موفق و تلاشگر هستم و…)

علایق من…..

نقاط قوت من ….

نقاط ضعف من ….

ترس های من در زندگی …..

عادت های من ……

2- تمرین پانتومیم

برای اینکه یک شخصیت جذاب داشته باشید، باید زبان بدن خود را بخوبی نشان دهید. برای این کار بطور روزانه پانتومیم بازی کنید و حرکات چهره و بدن خود را زیر نظر بگیرید. سعی کنید یک داستان را با زبان بدن و چهره خود روایت کنید. اگر نمی توانید این کار را در حضور دوستان انجام دهید، می توانید فیلمی از خود تهیه کنید و نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنید. همچنین می توانید از فیلم بازیگران تئاتر و تلویزیون استفاده کنید و احساسات خود را از طریق بازی و پانتومیم انتقال دهید.

3- به دیگران احساس خوبی بدهید

همه انسان ها دوست دارند که مهم جلوه کنند. هنگامی که بتوانید به آنها حس مهم بودن بدهید، در نظر آنها محبوب و جذاب خواهید بود. اگر با کارفرما یا حتی دوستان خود در ارتباط هستید، سعی کنید خود را بالاتر از آنها نبینید و به آنها فرصت اظهار نظر دهید.چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

4- صبور باشید

افراد جذاب و کاریزماتیک کمتر دیگران را قضاوت می کنند و شتابزده تصمیم نمی گیرند. آنها منطق را جایگزین هیجانات و احساسات می کنند و قبل از اینکه واکنش نشان دهند، از شما شئوال می کنند تا سوء تفاهم ها برطرف شود. بخاطر همین مشخصه بازر، آنها در سازمان ها به مراتب عالی مدیریت می رسند. برای اینکه تبدیل به فرد صبوری شوید، تمرین زیر را به مدیت دو هفته انجام دهید تا میزان تحمل پذیری شما افزایش یابد:

اگر شما فرد صبوری نیستید و در مشاجرات و تنش ها کنترل خود را از دست می دهید و پس از آن پشیمان می شوید، تمرین زمان خریدن در مشاجرات را انجام دهید. بدین شکل که قبل از اینکه واکنش نابجایی از خود نشان دهید، کف دست خود ار نزدیک صورت خود بگیرید و 6 بار با قدرت تمام روی آن فوت کنید. پس از هربار فوت کردن می توانید به مدت 2 ثانیه نفس گیری کنید و مجددا این کار را گنید. شاید این تمرین به نظر شما راحت بیاید اما در هنگام تنش انجام این کار بسیار مشکل خواهد بود.

5- خنده رو باشید

فقط افرادی می توانند تبسم همیشگی بر لب داشته باشند که اعتماد به نفس بالایی دارند و به توانمندی های خود اعتماد دارند. اگر به ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی های معروف دقت کنید، خواهید دید یک لبخند همیشگی بر لبان آنهاست که اجازه می دهد تا شما هم بتوانید به آنها نزدیک شوید و حس خوبی در کنار آنها داشته باشد. اما افراد معروفی که اخلاق خوبی ندارند، دوست داشتنی نیستند و مردم تمایل برای ارتباط با آنها ندارند.

هنگامی که شما لبخند به لب داشته باشید، دیگران نیز بصورت ناخودآگاه لبخند می زنند. این اصل را اصل رفتار آینه ای می نامند. همه ما انسان ها این رفتارهای آینه ای را بصورت ناخودآگاه اجرا می کنیم. مثلا اگر وارد یک جمعی شوید که همه ناراحت هستند و گریه می کنند، بدون اینکه دلیل آنرا پرسیده باشید، شما هم ناراحت می شوید و برعکس اگر وارد جمعی شوید که همه در حال خندیدن هستند، شما هم بی دلیل می خندید. پس از این اصل استفاده کنید و لبخندی همیشگی بر لب داشته باشید.

6- دیگران را تحسین کنید

افراد جذاب و کاریزماتیک بخوبی نقاط قوت و محاسن دیگران را می بینند اما افراد مغرور از تعریف و تمجید خودداری می کنند و هرکاری می کنند تا دیده شوند. اگر کسی در اطراف شما هست که بدور از هرگونه تملق و چاپلوسی از شما تعریف می کند، او یک فرد خودساخته است که علاقمند به رشد شماست.

معروفیت یا محبوبیت؟

برخی از افراد تلاش دارند تا در فضای مجازی مانند اینستاگرام به معروفیت بالایی برسند تا بدین شکل محبوب شوند اما معروف شدم مساوی با محبوب شدن نیست. برخی از افراد معروف در شبکه های مجازی را می بینید که از محبوبیت در بین مردم برخوردار نیستند. مثلا افرادی که در یک حادثه همسر خود را به قتل رسانده اند و یا کار ناشایستی انجام داده اند، شاید معروف شوند اما محبوب نمی شوند.

اغلب ما خود ار فرد جذابی می دانیم اما میزان محبوبیت و جذابیت ما در برخورد با اطرافیان مشخص می شود. در ابتدا بین عدد 1 تا 10 یک نمره جذابیت به خودتان بدهید. عدد 1 کمترین میزان جذابیت شماست و عدد 10 بیشترین مقدار جذابیت است. برای اینکه صحت این شاخص را اندازه بگیرید، همین سئوال را از اطرافیان خود بپرسید. اگر آنها انتقادهای زیادی از شما داشتند و عدد هایی بین 1 تا 6 دادند، بدانید در تخمین میزان جذابیت خود اشتباه کرده اید.

1- چه زمانی در طول شبانه روز حس خوبی دارید و سرحال هستید؟

الف) صبح

ب) بعد از ظهر

ج) شب

2- نحوه راه رفتن شما چگونه است؟

الف) قدم های بلند بر می دارم و سریع راه می روم.

ب) سریع راه می روم و قدم های کوچک بر می دارم.

ج) با سری بالا و نگاهی به اطراف، نسبتا سریع می روم.

د) کمی سریع و سرم رو به پایین است.

ه) بسیار آرام راه می روم.

3- در هنگام ارتباط با دیگران چگونه هستم؟

الف) معمولا می ایستم و بازوهای خود را می گیرم.

ب) دستهایم را در هم قفل می کنم.

ج) یک یا دو دست را روی پهلوها قرار می دهم.

د) دست کسی که با من صحبت می کنم را می گیرم.

ه) با گوش، مو و چانه ام بازی می کنم.

4- وقتی در حالت آرامش هستید چگونه می نشینید؟

الف) زانوها را خم می کنم و پاهایم را روی یکدیگر می اندازم.

ب) پاها را ری همدیگر می اندازم.

ج) پاها را در کنار همدیگر قرار می دهم.

د) یک پا را جمع می کنم.

5- وقتی مسئله ای برای شما جالب است، چه واکنشی نشان می دهید؟

الف) با صدای بلند می خندم.

ب) بصورت معمولی می خندم.

ج) لبخند بزرگی می زنم.

د) فقط یک تبسم کوچک دارم.

6- وقتی وارد یک میهمانی می شوید…

الف) با سروصدا وارد می شوید و تمایل دارید توجه همه را جلب کنید.

ب) آهسته و بی سروصدا وارد می شوید و بدنبال یک فرد آشنا هستید.

ج) خیلی آرام و بی صدا هستید و توجه کسی را جلب نمی کنید.

7- زمانی که مشغول کاری هستید، اگر کسی مزاحمتان شود…

الف) کارم را ادامه نمی دهم.

ب) خیلی عصبانی می شوم.

ج) پس از چند لحظه مکث به کارم ادامه می دهم.

8- رنگ مورد علاقه شما چیست؟

الف) قرمز یا نارنجی

ب) مشکی

ج) آبی

د) سبز

ه) سفید

و) سورمه ای یا ارغوانی

ی) قهوه ای

9- معمولا چگونه می خوابید؟

الف) به پشت

ب) روی شکم می خوابم

ج) خودم ار در گوشه ای جمع می کنم.

د) سرم را زیر پتو می برم.

10- چه خواب هایی می بینید؟

الف) خواب می بینم دارم از جایی می افتم.

ب) با کسی در جنگ هستم.

ج) بدنبال کسی یا چیزی هستم.

د) شناور در هوا

ه) خوشحال و خندان

 

پس از اینکه به سئوالات پاسخ دادید، طبق الگوی زیر امتیاز سئوالات را باهم جمع کنید.

1- الف)2  /  ب)4 /  ج)6
2- الف)6  /  ب)4 /  ج)7 /  د)2 /  و)1
3- الف)4 /  ب)2 /  ج)5 /  د)7 /  و)6
4- الف)4  /   ب)6 /   ج)2 /  د)1
5- الف)6 /  ب)4  /   ج)3 /   د) 5 /  و)2

6- الف)6 /  ب)4 /   ج)2
7- الف)6  /  ب) 2 /  ج) 4
8- الف)6  /  ب)7 /  ج)5  /  د)4 /   و)3 /   ه)2 /  ی)1
9- الف)7 /  ب)6 /  ج)4 /  د)2  /   و)1
10- الف)4 /  ب) 2 /  ج)3  /   د)5 /  و)6  /   ه)1

تفسیر تست:

امتیاز بیش از 60

اگر جمع امتیازات شما در تعداد 10 تست بیش از 60 شد، شما فردی هستید که می خواهید مورد توجه همه قرار بگیرید و اغلب اطرافیان از کنار شما ماندن لذت می برند. اما در مواردی از نزدیک شد به شما اجتناب می کنند زیرا می ترسند مورد انتقاد قرار گیرند.

امتیاز 51 تا 60

اگر جمع امتیازات شما در تعداد 10 تست بین 51 تا 60 است، شما فردی فعال و پر هیجان هستید. اغلب اوقات تصمیمات شتابزده ای می گیرید که به ضرر شماست. جسارت و ماجراجویی از مشخصات بازر شما است. تجربه کردن را دوست دارید و از کارهای یکنواخت بزارید.

امتیاز 41 تا 50

اینگونه افراد کمرو و خجالتی هستند و در زندگی واقع نگر هستند. دارای حس انسان دوستی هستند و به دیگران کمک می کنند تا در کنار آنها حس خوبی داشته باشند. آنها جذاب و محبوب هستند و این مشخصه بدلیل متانت و انعطاف پذیری  آنهاست.

امتیاز 31 تا 40

افراد باهوش، دور اندیش و با استعدادی هستند که کمتر تمایل دارند تا با دیگران ارتباط نزدیکی داشته باشند.

امتیاز 21 تا 30

فردی دلسوز، محتاط و دور اندیش هستید و جوانب کارها را می سنجید.

امتیاز 11 تا 20

اگر این امتیاز را در تست کسب کرده اید، کمی عصبی و کمرو هستید و تصمیمات خود ار به دیگران محول می کنید.

چرا فکر می کنید جذاب و دوست داشتنی هستید؟

بسیاری از افراد تصور می کنند در بین دوستان و اطرافیان خود از محبوبیت بالایی برخوردارند اما طبق یکی از پیش فرض های nlp واکنش فرد مقابل تعیین کننده کیفیت ارتباط است. این جمله نشان می دهد برای یافتن میزان محبوبیت خود باید به واکنش اطرافیان هم توجه داشته باشد و نقاط ضعف و قوت ارتباطی خود را از آنان بپرسید.

اگر علاقمند هستید بعنوان یک دختر یا یک زن توانمند در محیط کار و زندگی به محبوبیت برسید، موارد زیر را مدتها تمرین کنید تا به توانایی های شما تبدیل شود:

هنر زنانگی: اغلب خانم ها دارای نیروی زنانگی هستند که باعث جذابیت آنها می شود. مواردی چون مهربانی، لطافت، درک متقابل و… بذا اگر بتوانید از این هنر بخوبی استفاده کنید، به فردی محبوب و دوست داشتنی تبدیل خوااهید شد. گاهی یک همدلی و نوازش همسر می تواند بار مشکلات یک مرد را سبک کند.

شادی: یکی دیگر از نیروهای خاص زنان، شادی و سرزندگی است. تقریبا همه انسان ها یک زن شاد و بانشاط را دوست دارند زیرا این حس می تواند شما را به یک مادر، همسر و همکار عالی تبدیل کند. شما از این ویژگی می توانید در تمامی جنبه های زندگی خود استفاده کنید. بیاد داشته باشید یک همسر و مادر شاد می تواند خانواده را شاداب نگه دارد.

آراستگی: اگر فکر می کنید با یک لباس گران قیمت یا آرایش زیاد می توانید دل مردان را ببرید، در اشتباهید زیرا افلب مردان از صورت های ساده و ظاهری منظم و آراسته لذت می برند و کمتر مردی به مارک و برند لباس شما دقت می کند زیرا جذابیت های ظاهری پس از مدتی جای خود را به منش و جذابیت های اخلاقی می دهد. بنابراین به فکر یک تیپ و ظاهر ساده و آرایش متعادل باشید و بر روی افکار و ظرافت های زنانه خود بیشتر متمرکز شوید.

زبان بدن مثبت: هنگامی که ما با فردی وارد ارتباط می شویم و یا در جمع جدیدی وارد می شویم، قبل از اینکه حرفی بزنیم، ظاهر ما و زبان بدن معرف ما خواهند بود. افراد دوست داشتنی قبل از هر چیز ظاهری مثبت و دلنشین دارند و بوسیله زبان بدن خود، ارتعاش مثبت به اطراف ساطع می کنند. بنابراین انرژی خود را روی یادگیری زبان بدن بگذارید. فیلم ها و کتاب های زیادی در زمینه آموزش زبان بدن وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

بطور مثال در هنگام صحبت با مخاطب خود، از قرار دادن دستها روی هم و پنهان کردن آنها خودداری کنید. همچنین دست به سینه بودن و مدام با صورت خود بازی کردن نیز نشانه عدم اعتماد به نفس است. برای داشتن ارتباطی عالی می توانید ارتباط چشمی بهمراه تایید کلامی داشته باشید. کلماتی چون: می فهمم، متوجه شدم، عالیه، ادامه بده، میشه توضیح بدی و…. دیگران را ترغیب می کند تا بیشتر صحبت کنند.

همچنین می توانید در موقع صحبت کمی به سمت جلو خم شوید. این علامت در زیان بدن یعنی من به صحبت های شما تمایل دارم. همچنین تعریف و تمجدید از فرد مقابل بصورت درست می تواند در جذابیت شما تاثیر گذار باشد. هنگامی که از فردی تعریف می کنید با تکان دادن سر و حرکت ملایم دست ها، گفته خود را تایید کنید.

قدرشناس باشید: از آنجایی که خانم ها از طریق صحبت کردن و شنیدن احساس خوبی پیدا می کنند، لذا اگر می خواهید به یک مرد جذاب و محبوب تبدیل شوید، قدردان زحمات اطرافیان بخصوص خانم ها باشد. می توانید پس از خوردن غذا، به اندازه چند جمله از طعم آن تعریف کنید. همچنین می توانید قدردان زحمات همسر خود در سالهایی باشید که عاشقانه در کنار شما بود و در ساختن زندگی کمک کرد.

این اطمینان را به شما می دهم که در روزهای بعد، شما یک شخصیت شاد و عاشق را در کنار خود خواهید دید زیرا قدرشناسی، بهترین انگیزه برای زنان است. همچنین می توانید در کارهای منزل به او کمک کنید و زمانی به او بدهید تا در خلوت خود به کارهای زنانه برسد و از تنهایی خود لذت ببرد.

هنر شنیدن: سکوت به موقع و شنیدن موثر، یکی از جذابترین مشخصات یک مرد است. مردانی که با متانت به حرف های همسر خود گوش می کنند، در نظر آنها یک مرد باشخصیت و مورد اعتماد جلوه می کنند. اگر خانم ها به قدر کافی شنیده شوند، از بهانه جویی و غر زدن دست می کشند و عشق واقعی خود را به شما اعطا می کنند. گوش دادن موثر و فعال می تواند طرف مقابل را به وجد بیاورد.

بنابراین سعی کنید ارتباط چشمی داشته باشید و با تکان دادن سر، حرف های طرف مقابل را تایید کنید. همچنین با پرسیدن سئوالات باز مانند چطور؟ چگونه؟ نظرت در این باره چیست؟ و… می توانید دیرگان را تشویق کنید تا بیشتر در مورد علایق خود صحیت کنند.

استقلال: همه خانم ها مردانی که استقلال رای دارند و بر روی عقاید خود ایمان دارند را دوست دارند. لطفا این واژه را با خود رای بودن و مغرور بودن اشتباه نگیرید. فردی که استقلال شخصیتی دارد، برای رفع یک مشکل با دیگران مشورت می کند اما در نهایت خودش تصمیم گیری می کند و مسئولیت عواقب آنرا به عهده می گیرد. افراد مستقل منتظر نمی مانند تا فردی بیاید و به آنها کمک کند بلکه با تکیه بر توانمندی های خود عمل می کنند.

شوخ طبعی: یک مرد شوخ طبع میتواند در کنار اقتدار خود به یک تعادل رفتاری خوب برسد. کمبود شوخ طبعی و حس طنز می تواند نشان دهنده بدبینی و استرس شما باشد. افراد اخمو و بدبین، یک دیوار بزرگ دور خود کشیده اند و به دیگران این پیام را می دهند که حق وارد شدن به دایره احساسات من را ندارید اما افراد جذاب و کاریزماتیک از احساسات خود با دیگران صحبت می کنند و این کار باعث احساس نزدیکی و صمیمیت به دیگران می دهد.

البته افرادی که شوخ طبعی را با گستاخی و مسخره کردن دیگران اشتباه می گیرند، جایی در میان دوستان خود ندارند و همه افراد از آنها دوری می کنند زیرا به شدت می ترسند تا نقاط ضعف آنها نمایان شود. بنابراین سعی کنید بذله گو باشید و از دایره ادب خارج نشوید.

قدرت: مردان قدرتمند و مقتدر به شدت برای خانم ها جذاب هستند. البته دیکتاتور بودن را قدرتمند بودن استباه نگیرید. افرادی که قدرتمند هستند، بخوبی می توانند از خانواده و همسر خود حمایت کنند و بعنوان حامی در کنارآنها باشند. مردان ضعیف و وابسته نمی توانند بعنوان یک حامی نظر دیگران را جلب کنند. سعی کنید قدرت خود را در مواقع ضروری به دیگران نشان دهید و هربار بر روی این ویژگی تاکید نکنید زیرا مردم از شما دوری خواهند کرد.

نفوذ کلام: اگر می خواهید جذاب و دوست داشتنی باشید، بر روی مهارت های فن بیان و سخنوری خود کار کنید. داشتن صدایی رسا و رعایت کردن فراز و فرودها در صحبت های روزانه، می تواند شما را به شخصیتی محبوب و جذاب تبدیل کند. برای داشتن نفوذ کلام می توانید از خاصیت پرسشگری استفاده کنید. بدین شکل که قبل از قضاوت و پیش داوری، سئوالات مختلفی از طرف مقابل بپرسید. در این شرایط او شما را فردی بالغ و تاثیر گذار می بیند که برای رفع مشکل اقدام کرده اید.

همچنین می توانید از کلمات اطمینان بخش در صحبت های روزانه خود استفاده کنید. مثلا من اطمینان دارم… به نظر من…. من می توانم این کار را انجام دهم و… اما کلمات ممنونع شامل چه چیزهایی هستند؟ از بکار بردن کلمات مبهم بپرهیزید: من شک دارم… فکر میکنم درست باشد… شاید و…

حمایت: حامی بودن برای همه جذاب است. همه مردم و بخصوص خانم ها از حمایت شدن و مورد توجه قرار گرفتن لذت می برند. برای اینکه حمایت شما بهترین نتیجه را داشته باشد، از طرف مقابل بپرسید که در چه زمینه ای نیاز به کمک و حمایت دارد؟ همچنین حمایت از همسر خود در جمع می تواند بسیار مفید و اثرگذار باشد. بنابراین سعی کنید در جمع دوستان و مهمانی ها با قرار گرفتن در کنار همسر خود، میزان حمایت خود را به او نشان دهید.

 

بر روی استعداد خود تمرکز کنید

حتما افرادی را دیده اید که بواسطه یک توانایی خاص، از محبیوبیت و معروفیت بالایی برخوردارند. بنابراین بر روی یکی از توانایی های خود متمرکز شوید و آنرا تا حدی رشد دهید که اطرافیان با این نشانه بشناسند. اگر نمی دانید در چه زمینه ای استعداد دارید، کافیست سئوالات زیر را از اطرافیان خود بپرسید:

من چه کاری را بهتر از همه انجام می  دهم؟

همه دوستان من را به چه مشخصه ای می شناسند؟

من در کودکی به چه مشخصه ای معروف بودم؟

پس از جمع آوری اطلاعات، می توانید وقت کافی بر روی یکی از آنها قرار دهید و پس از مدتی به یک کارشناس در آن زمینه تبدیل شوید. پس از آن خواهید دید افراد زیادی به شما مراجعه می کنند و هر روز بر محبوبیت و کارایی شما افزوده می شود.

 

 

من سجاد زمانی هستم مدرس ان ال پی (NLP)
زمینه فعالیت ما شامل کوچینگ فردی و سازمانی ، آموزش تحلیل رفتار متقابل و توانمندسازی فردی است.
فعالیت من از یک آرزو شروع شد و امروز نام آن آرزو مجموعه ” خانه ان ال پی ایران” است.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

وقتتون بخیر و تشکر برای مطالب مفیدتون.
عذرخواهی میکنم لینکی ک گذاشتید برای “دوره بازگرداندن عشق از دست رفته” لینک رو باز نمیکنه و مطلب رو نشون نمیده. ممنون میشم اگه پی گیری کنید.
سپاسگزارم

برای تهیه دوره بازگردان عشق با روش nlp میتونید به این لینک مراجعه کنیدhttps://tehrannlp.com/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%d8%b4%d9%82-nlp/

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

خانه ان ال پی ایران توسعه فردی و سازمانی با روش NLP ، تحلیل رفتار متقابل و قانون جذب . مخاطبان اصلی ما افرادی هستند که می خواهند روند زندگی و برنامه ریزی ذهن را تغییر دهند و به رسالت فردی خود در طول سفر زندگی دست یابند. تکنیک های ان ال پی طبق استاندارد جهانی با تدریس سجاد زمانی مربی تحول فردی میباشد.

ورود


نام کاربری:


رمز عبور:



دانلود اپلیکیشنDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برایان تریسی در کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به معنای واقعی دوباره از صفر شروع کنید.

برای به اوج رسیدن باید جذابیت داشته باشید. این ویژگی از همه‌چیز و هیچ‌چیز به‌ وجود می‌آید. اراده‌ی راسخ، حالت چهره، شیوه‌ی راه رفتن، تناسب اندام، آهنگ صدا، حرکت اندام‌های مختلف و بسیاری از عوامل دیگر در جذابیت انسان تأثیر‌گذار است. جذابیت‌ داشتن تنها به معنی خوش‌تیپ‌ بودن یا زیبا بودن نیست. برای جذابیت‌ داشتن فقط باید دلنشین باشیم.

در کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ (The Power Of Charm: How To Win Anyone Over In Any Situation) به این موضوع پرداخته می‌شود که چگونه می‌توانید، با استفاده از مهارت‌هایی ویژه و گسترش‌دادن آن‌ها، رفتارهای بیرونی خود را تغییر دهید. این مهارت‌ها به شما توانایی می‌بخشند تا تصویر ظاهری خودتان را کنترل کنید و آن‌ را همان‌گونه بسازید که دوست دارید دیگران مشاهده کنند. در این شیوه، ما اجازه می‌دهیم تا نیروهای پویای درون‌مان براساس رفتارهای بیرونی شکل بگیرند.چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

رازهای موفقیت انسان‌ها در زمینه‌ی ارتباط، به‌معنای واقعی، راز محسوب نمی‌شوند. این راز‌ها، در حقیقت شیوه‌هایی اثبات‌شده و مسلم برای ارتباط برقرار‌کردن با دیگران هستند. استفاده از این شیوه‌ها سبب می‌شود دیگران با شما ارتباطی مؤثر برقرار کنند و آماده‌ی پذیرش پیام‌تان باشند. در نتیجه، آن‌ها مشتاقانه‌تر از شما تأثیر می‌پذیرند؛ برای خرید‌کردن به شما مراجعه می‌کنند؛ با شما روابطی شخصی و شغلی برقرار می‌کنند و اندیشه‌هایی مثبت را درباره‌ی شما در سر می‌پرورانند.

با آموختن حقایقی ساده درباره‌ی جذاب‌بودن و به‌کار‌بردن شیوه‌هایی که در کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ نوشتۀ برایان تریسی (Brian Tracy) و ران آردن (Ron Arden) آمده است، می‌توانید وضعیت ارتباطی خود را با دیگران بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. در ابتدا، این شیوه‌ها را با اعضای خانواده‌ی خود تمرین کنید و سپس آن‌ها را گسترش دهید.

با به‌ کارگیری این شیوه‌ها موفق‌تر می‌شوید، پول بیشتری به دست می‌آورید، سریع‌تر ترفیع شغلی می‌گیرید، در زمینه‌ی فروش کالاهای خود موفق‌تر عمل می‌کنید، در مذاکره‌های بیشتری موفق می‌شوید و در روابط‌تان نیز عملکردی متقاعدکننده‌تر و تأثیرگذار‌تر خواهید داشت.

جملات برگزیده چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟:

– توجه کامل نشان‌دادن بهترین نوع چرب‌زبانی است.
– برای دیگران اهمیت ندارد که شما چقدر معلومات دارید؛ مگر این‌که آن‌ها پی ببرند شما چقدر توجه نشان می‌دهید.
– مهم نیست که شما چه شغلی دارید؛ فقط این نکته اهمیت دارد که دیگران فکر می‌کنند شما چه‌کاره هستید.
– ارزش یک‌لحظه گفتگوی دو نفره با ساعت‌ها پرحرفی یک‌طرفه همسان است.
– به‌خاطر داشته باشید که شما در گفتگو، بیش از دیگران، به آنچه باید بگویید علاقه‌مند هستید.
– انسان‌ها همیشه مشتاق هستند تا نصیحت‌هایی را پیگیری کنند که با آرزوهای آن‌ها هماهنگی دارد.

در بخشی از کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ می‌خوانیم:

مردان با دستیابی به موفقیت، رسیدن به مقام و جذب‌ کردن احترام انسان‌های مهم در حیطه‌ی زندگی‌شان احساس می‌کنند که انسانی بسیار مهم و ارزشمند هستند. آن‌ها زمانی انگیزه می‌گیرند که در حیطه‌ی شغلی موفق باشند و بتوانند زندگی خودشان و خانواده را به خوبی اداره کنند. چنین هدفی در شکل‌گیری هویت و خود‌انگاره‌ی آن‌ها هدفی اساسی به‌شمار می‌آید. بعضی از مردان هرگز نمی‌توانند استراحت کنند. این عده، هر چقدر هم که موفق باشند، باز هم احساس ناامنی دارند. این افراد احساس می‌کنند باید بیش از گذشته موفق شوند.

مقدمه
فصل اول: معنای جذابیت و گیرایی چیست؟
فصل دوم: گیرایی داشتن در عمل
فصل سوم: جذابیت و گیرایی چه خصوصیتی دارد؟
فصل چهارم: چگونه بر دیگران تأثیر بگذاریم؟
فصل پنجم: تأثیر گوش‌کردن
فصل ششم: تأثیرگذاری بر زنان
فصل هفتم: تأثیرگذاری بر مردان
فصل هشتم: جذب‌کردن از درون به بیرون و از بیرون به درون
فصل نهم: قدرت توجه
فصل دهم: نشانه‌ی نخست: ارتباط چشمی
فصل یازدهم: نشانه‌ی دوم: حرکت‌دادن نگاه
فصل دوازدهم: نشانه‌ی سوم: خم‌کردن سر به چپ یا راست اعتماد‌به‌نفس، بیش از شوخ‌طبعی، بر ارزش و اعتبار گفتگو می‌افزاید.
فصل سیزدهم: نشانه‌ی چهارم: سر را به علامت تأیید تکان‌دادن
فصل چهاردهم: نشانه‌ی پنجم: زبان کل بدن
فصل پانزدهم: نشانه‌ی ششم: رفتار‌هایی که باید از آن‌ها بپرهیزید
فصل شانزدهم: نشانه‌ی هفتم: دلگرم‌کننده‌های صوتی را به‌کار ببرید
فصل هفدهم: نشانه‌ی هشتم: با کلام‌تان اطمینان‌خاطر بدهید
فصل هجدهم: دوست‌داشتنی ‌بودن را با دوستان‌تان تمرین کنید
فصل نوزدهم: مراقب باشید بی‌موقع نصیحت نکنید
فصل بیستم: قدرت صبورانه گوش‌کردن
فصل بیست و یکم: در لبخند‌زدن و خندیدن درنگ نکنید
فصل بیست و دوم: در تحسین‌کردن دیگران درنگ نکنید
فصل بیست و سوم: از اصل “وانمود‌کردن” استفاده کنید
فصل بیست و چهارم: چه بگویید و چگونه بگویید
فصل بیست و پنجم: نگاه‌کردن به اطراف صورت شنونده
فصل بیست و ششم: هنر آهسته صحبت‌کردن
فصل بیست و هفتم: گویایی سکوت
فصل بیست و هشتم: استفاده از بعضی صداها به هنگام صحبت‌کردن جذابیت و گیرایی انسان را از بین می‌برد
فصل بیست و نهم: با صدای خود بر دیگران تأثیر بگذارید
فصل سی‌ام: یک هم‌صحبت دوست‌داشتنی باشید
فصل سی و یکم: مسیر گفتگو را هدایت کنید
فصل سی و دوم: تکلیف‌تان را انجام دهید
فصل سی و سوم: توپ را در زمین حریف نگه دارید
فصل سی و چهارم: توپ را محکم در زمین حریف نخوابانید
فصل سی و پنجم: با هم‌صحبت خود همراه و همگام شوید
فصل سی و ششم: کار نیکو‌کردن از پر‌کردن است
فصل سی و هفتم: مهارت را به هنر تبدیل کنید
فصل سی و هشتم: اکنون باید دست به کار شوید
فصل سی و نهم: جذابیت و گیرایی را گسترش دهید
بخش پاداش‌های ویژه: قدرت تأثیرگذاری در گفتگوی تلفنی

برای دانلود کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای مدت محدود کاملا رایگان

برای دسترسی به این دوره کاملا رایگان در سایت ثبت نام کنید و بلافاصله درس ها را مشاهده و یا دانلود کنید

همین الان ببینید

 

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

با ما همراه باشید و از این محصول که تا مدت محدودی رایگان است لذت ببرید

چطور جذاب باشیم؟

اینجا جایی است که ما روش‌های منحصر به فرد، تازه‌ و البته «ساده‌ای» به شما آموزش می‌دهیم برای جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر شدن، که نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس و خویشتن دوستی می‌شود، بلکه سطح رضایت از زندگی شما را هم افزایش می‌دهد…

شاید باورتان نشود اما….

ثبت نام رایگان

از اینکه به این صفحه آمده‌اید، از شما سپاسگزاریم!

 امیدواریم بعد از خواندن این صفحه و دیدن این دوره فوق‌العاده، به این اهداف دست پیدا کرده باشید و با خود بگویید: 👇

1- شروط اصلی برای جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر شدن را یاد گرفتم؛

2- فهمیدم که چگونه می‌توانم جذابیت خودم را اندازه گیری کنم؛

3- به این نکته پی بردم که اکثر افرادِ کسل کننده، خودشان فکر می‌کنند جذاب هستند!

4- متوجه شدم که جذابیت واقعی نه در پول و آرایش ولباس، که در چیزی به اسم «کاریزما» نهفته است؛

5- نوع بیان من چقدر در میزان جذابیتم نقش دارد و موثر است؛

6- رفتار و دیدگاه ما چطور می‌تواند بازتابی از میزان جذابیتمان باشد؛

7- مدل‌های علمی و ذهنی جذابیت را فهمیدم و تحقیقات جالبی در رابطه با جذابیت یاد گرفتم…

و کلی چیز دیگه که یاد گرفتم و قرار هست از این به بعد تمرین کنم برایش!

  مدرسین: مریم مبارکی _ فرشته ایران نژاد و پیام بهرام پور

    محتوای آموزشی: چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟

 محل برگزاری: هرجای دنیا که  شما دوست داشته باشید! با موبایل، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری  مبلغ سرمایه گذاری:  تهیه این محصول فعلا هزینه‌ای ندارد و هدیه بیتشر از یک نفر برای شماست…

چگونه جذاب باشیم و در دلها نفوذ کنیم

   فایل های تصویری با کیفیت بالا (HD) 

  فایل های صوتی با کیفیت بالا  اسلاید های آموزشی دوره به صورت پی دی اف و با کیفیت بالا 

از همان لحظه اول که وارد یک اتاق می‌شوید، حاضران شروع به قضاوت می‌کنند که چقدر از شما خوششان می‌آید. در نگاه اول ممکن است ترسناک به نظر برسد که مردم بدون شناختن شما در موردتان قضاوت می‌کنند، اما خبر خوب آن است که روش‌هایی وجود دارد تا در همان لحظه اول بر نظر مردم در مورد خودتان تاثیر بگذارید.

بیشتر ما به آن دسته از آدم‌ها برخورد کرده‌ایم که وقتی وارد اتاقی پر از غریبه می‌شوند، با ده دوست جدید، یک قرار برای ناهار فردا و پیشنهادی برای آشنایی با مدیر یک شرکت بزرگ اتاق را ترک می‌کنند.

بله، آنها آدم‌های جذاب هستند؛ اما چه چیزی این افراد خوش اقبال را بدون ذره‌ای تلاش این همه دوست‌داشتنی کرده است، در حالی که بسیاری از ما باید به سختی روی این موضوع کار کنیم؟ با اینکه خیلی‌ها اصرار دارند که باور کنیم جذابیت اجتماعی و به دست آوردن دل مردم یک هنر است، اما واقعیت‌های علمی به طور شگفت‌انگیزی بخش زیادی از آن را توضیح می‌دهند… چگونه جذاب باشیم دخترونه

چطور جذاب باشیم؟

در این محصول با این واقعیت ها روبرو خواهید شد…چگونه جذاب باشیم پسرانه –

بنابراین دفعه بعد که وارد اتاقی پر از چهره‌های تازه می‌شوید، با کمی تلاش ممکن است شما آن فردی باشید که همه می‌خواهند با او آشنا شوند….چطور جذاب بشیم؟ 

بعله! هر چیزی راهی دارد. بیایید به «دوست داشتنی بودن» و «جذاب به نظر رسیدن» این بار به چشم یک «مهارت» نگاه کنیم. چرا؟ چون مهارت‌ها را می‌شود یاد گرفت. اگر به چشم یک «استعداد خدادادی» به آن نگاه کنیم، دیگر فکر می‌کنیم که نمی‌توانیم جذاب و اثرگذرا باشیم. چطور جذاب باشیم؟

ما منکر این نیستیم که برخی افراد زیباتر از دیگران هستند. منکر این هم که خوشگل بودن و زشت بودن بستگی به ویژگی های ظاهری هم دارد نیستیم. تنها حرفمان این است که خوشگل بودن شرط کافی برای جذاب به نظر رسیدن نیست. به بیان دیگر، حتی افرادی که مطابق معیارهای پذیرفته شده خوشگل نیستند هم می‌توانند کاملا جذاب و دوست داشتنی به نظر برسند…

وقتی این «مهارت‌ها» را یاد بگیرید، می‌توانید موثرتر وکاریزماتیک‌تر باشید. جذاب تر شدن و دوست داشتنی شدن، در همه‌جا به کارتان می آید. مثلا: راز های جذابیت پسرانه 

   روابط درون سازمان: برای ارتباطات کارمندان و مدیران و …

   در خانواده: برای برقراری ارتباطات حرفه‌ای در زندگی

   جمع دوستی: ایجاد ارتباطات مفید‌تر و عمیق‌تر

   کسب و کار: ایجاد ارتباطات بهتر برای مشتریان

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

   تعاملات روزمره: برای جلب نظر افراد  مختلف (مثلاً مسئول بانک یا مسئول آموزش دانشگاه!)

  و…. چطور جذاب به نظر برسیم؟ جذابیت چیست

– چگونه جذاب و زیبا باشیم – چگونه فرد جذابی باشیم – جذابیت دخترانه

شاید در ذهن ما، اغلب دوره‌های رایگان، دوره‌هایی بی کیفیت به نظر برسند! اما ما برای محصولات رایگان هم حداکثر تلاشمان را می‌کنیم که محصولی باکیفیت و کاربردی تهیه کنیم. برای همین هم از امکانات ویژه استودیویی برای تهیه این دوره فوق‌العاده بهره گرفته‌ایم. خودتان کیفیت این دوره را مشاهده خواهید کرد…

چطور جذاب باشیم؟

به چند دلیل مختلف! چطور جذاب حرف بزنیم؟

اول اینکه ما برای ارزش آفرینی برای کاربران، همانطور که در جریان هستید، همواره تلاش کرده‌ایم محصولات، آموزش‌ها و دوره‌های رایگان برگزار کنیم. این هم از آن جمله است! دوم اینکه به این نتیجه رسیدیم که این کار، می‌تواند اعتماد به نفس جمعی افراد جامعه را ارتقا دهد و آن‌ها را یک گام به رضایت بیشتر از زندگی نزدیک‌تر کند. و سوم اینکه می‌خواهیم اگر تازه عضو سایت «بیشتر از یک نفر» شدید، کیفیت آموزش‌های ما را ببینید…جذابیت رفتاری دخترانه 

دوره رایگان «چطور جذاب باشیم؟»  بستهٔ آموزشیِ پُر و پیمانی است که برای شما، هرجای دنیا باشید، موثر و کاربردی است.  برای آماده‌سازیِ این دوره، از سه مدرس یاد می‌گیریم: معرفی کوتاهی از این سه مدرس ببینیم: جذابیت رفتاری مردان

خانم مبارکی، مربی توسعه فردی و مهارت‌های ارتباطی است. او همچنین در زمینه «زبان بدن» تحقیقات زیادی کرده و یک محصول آموزشی به نام دوره غیرحضوری زبان بدن هم برای مجمموعه بیشتر از یک نفر تولید کرده است و به خوبی با موضوع «جذابیت و روش های آن» آشناست.

✔️ نویسنده کتاب مطالعه در حد بنز چطور جذاب و دلربا باشیم؟

✔️ آموزش زبان بدن در مجموعه بیشتر از یک

✔️ آموزش تندخوانی و تقویت حافظه

خانم ایران نژاد، سخنران و مدرس مهارت‌های سخنرانی و ارتباطات کلامی است. او همچنین اخلاق حرفه‌ای در سازمان‌ها را آموزش می دهد. در این محصول خانم ایران نژاد به شما کمک می‌کند تا کلام جذاب تری داشته باشید و حرفه‌ای‌تر رفتار کنید تا جذاب تر به نظر برسید. چگونه آدم جذابی باشیم – راز جذاب بودن  – چگونه آدم جذابی باشیم

✔️دارای مدرک اجرای صحنه از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران

✔️ عضو باشگاه ایران مجری (مجریان صحنه ی ایران)

✔️ رتبه ی 3وم مسابقات کشوری سخنرانی تریبون

✔️ مدرس اصول سخنوی، مهارت های کلامی؛ ارتباطات و سخنرانی

✔️ برگزاری دوره های آموزشی در شهرهای کرمان، مشهد، اهواز و تهران

✔️ برگزاری سمینار آموزش سخنرانی در دانشگاه تهران

✔️ مدرس دوره های مدت دار سخنرانی و فن بیان دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران

✔️ برگزاری کارگاه های متعدد در زمینه ارتباطات کلام چطور جذاب  باشیم؟ 

پیام بهرام پور، مدرس حرفه‌ای مهارت‌های ارتباطی و توسه فردی است. او یک سخنران است و تا به حال به صدها نفر از طریق همایش‌ها، سمینارهای آموزشی، کارگاه ها و یا محصولات آموزشی، آموزش حرفه‌ای داده است. آقای بهرام پور همچنین بیش از 10 جلد کتاب نوشته و بنیانگذار هلدینگ آموزشی «بیشتر از یک نفر» است. چگونه در چت جذاب باشیم ✔️ موسس مجموعه آموزشی بیشتر از یک نفر

✔️ او تا به حال بیش از 10 جلد کتاب از جمله کتاب جعبه ابزار سخنرانی (با مقدمه‌ای از Diane Windingland) و کتاب‌های  انسان 2020 ، ازشنبه ، تیغ، مهندس خوشبختی ، مهندسی آرزوها ، چگونه در بیست ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟ و این اواخر هم کتاب قله  را نوشته یا ترجمه کرده است. 

✔️ پیام بهرام پور بیش از 20000 نفر-ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی (در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران و …) برگزار کرده است.

✔️ او بیش از 100 مقاله آموزشی در مجلاتی از جمله راز، خلاقیت و … انتشار داده است.

✔️ پیام بهرام پور تجربه تولید بیش از 15 دوره آموزشی غیر حضوری را در کوله بارش دارد!

✔️ پیام بهرام پور در بیش از 30 برنامه در رسانه ملی (شبکه دو سیما، شبکه استانی همدان، شبکه استانی یزد، رادیو اقتصاد) دعوت شده و آمزوش داده است.

✔️ او مشاور و مربی شماری از غول‌های اقتصادی کشور است.. .چگونه در نگاه اول جذاب باشیم

چگونه در چت جذاب باشیم

با تهیه این محصول رایگان، دوست داشتنی‌تر و اثرگذارتر از گذشته باشید…

در این محصول، این آموزش‌ها را خواهید دید: چطور  جذاب باشیم؟

⭕️ آیا جذابیت یک چیز ژنتیکی است یا اکتسابی؟

⭕️ چطور از ظاهر خودمان مراقبت کنیم؟ (دندان، پوست و غیره)

⭕️ چطور پوشش ساده و در عین حال جذابی داشته باشیم؟

⭕️ چطور جذابیت کلامی داشته باشیم و فن بیانمان جذاب باشد؟

⭕️ و… چگونه در نگاه اول جذاب باشیم 

⭕️ زبان بدن افراد جذاب معمولا چگونه است؟

⭕️ آیا الگوی قابل فهمی از زبان بدن افراد جذاب یافت می‌شود؟

⭕️ چطور زبان بدن را برای جذاب‌تر شدن به کار بگیریم؟

⭕️ چطور سر قرارهای عاشقانه حاضر شویم؟

⭕️ و…. چطور جذاب رفتار کنیم؟

⭕️ آیا لزوماً ظاهر جذاب باعث دوست داشتنی بودن می‌شود؟

⭕️ فاکتورهای مهم جذابیت‌های غیرظاهری چیست؟

⭕️ چطور حتی با وجود ظاهر نه چندان جذابی، کاریزماتیک و جذاب به نظر برسیم؟

⭕️ چطور جزئیات مهم جذاب بودن را یاد بگیریم؟

⭕️ و…. چطور جذاب باشم؟

چطور جذاب باشیم؟


محصول چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟

 مجموعه «بیشتر از یک نفر»
 یک دوره با بالاترین کیفیت محتوا و تدوین را آماده کرده و در دسترس شما عزیزان قرار داده است. دسترسی به این محصول،

برای مدت محدودی رایگان

است.

برای اینکه راز و رمزهای  جذابیت را از زبان سه نفر از بهترین مدرس‌های حوزه ارتباطات یاد بگیرید، کافی است در سایت به صورت رایگان و در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید. بلافاصله بعد از ثبت نام به دوره «چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم» به صورت رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد و این دوره در پروفایل شما قرار خواهد گرفت
.

کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.


ثبت نام رایگان

در صفحه بعد، یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. سپس یک رمز برای خود انتخاب کنید و تمام!
بلافاصله محصول برای شما باز و قابل نمایش خواهد شد.

با این محصول «فعلا رایگان»، جذاب‌تر، دوست داشتنی‌تر و موثرتر از گذشته شوید…!

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در این مقاله به بررسی اینکه چگونه دختری جذاب باشم میپردازیم کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است: یکی از سؤالاتی که برخی از افراد وبه خصوص دختر خانوم ها از خود میپرسند؛ این است که آیا من خسته کننده هستم؟

پاسخ صادقانه به این سؤال این است که احتمالاً شما شخصیت جذابی دارید ولی میتوانید با رعایت برخی از نکات جذاب تر هم باشید.همان طور که میدانید روش های زیادی برای جذابیت و جذاب بودن وجود دارد اما ما در این مقاله کلی ترین و اصولی ترین راز های جذابیت مردان وزنان جذاب را برایتان آورده ایم در ادامه :

برای این کار نیاز است مهارت ها، دانش و تجربیات جدید کسب کرده و نحوه اشتراک آنها با دیگران را فرابگیریم. به‌ تازگی برخی از کاربران وب‌ سایت Quora بر طبق تجربیات زندگی شخصی خود در رابطه با اینکه چطور میتوان شخصیت جذاب تری داشت، صحبت کرده اند. در ادامه برخی از سودمندترین این توصیه ها را با هم مرور می کنیم.«ناپلئون هیل»، نویسنده کتاب پرفروش «فکر کن و پولدار شو»، در یکی از مقاله‌های خود، ویژگی‌ها و عادت‌های بسیار جالبی در مورد افراد دوست‌داشتنی  نوشته که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

 

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 

۱- مهارت های جدید بیاموزیم

اگر در شرایط مختلف بتوانیم با مهارت های خود کمک حال دیگران باشیم، مطمئنا به شخصیتی جذاب تبدیل خواهیم شد. از همین رو آنتونی لی از کاربران Quora توصیه میکند تا می توانید مهارت های مختلف یاد بگیرید، از طراحی وب سایت گرفته تا خیاطی.

به این ترتیب ما تبدیل به فردی می شویم که همواره به او رجوع میشود؛ چه دوست ما بخواهد وب‌ سایتی برای تجارت جدید خود راه‌ اندازی کند ،چه بخواهد قسمتی از لباسش را که ناگهان پاره شده است بدوزد.

 

 

۲- کنجکاو باشیم

یکی از مواردی که جذاب نبودن ما را تضمین میکند این است که ذهن خود را به روی ایده ها و نظرهای جدید ببندیم. برای اینکه جذاب تر باشیم، باید دائم در جستجوی ایده ها و تجربیات جدیدی باشیم که احساس و افکار ما را تغییر میدهند.

سودهیر دسایی پیشنهاد میکند به یک یادگیرنده همیشگی تبدیل شویم. ذهنِ بازی داشته باشیم؛ کنجکاو باشیم؛ موارد جدید بیاموزیم تا دیدگاه های خود را عمیق تر و گسترده تر کنیم.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب پیدا کردن شوهر پولدار حتما بخوانید

 

 

۳- یاد بگیریم چطور داستان خوبی تعریف کنیم

شاید تجربه ها و اطلاعات زیادی در ذهن داشته باشیم ولی اگر نتوانیم آنها را با دیگران در میان بگذاریم، فایده ای ندارد. درست به همین علت، مارکوس گیدولد معتقد است ما باید یاد بگیریم چطور داستان گوی خوبی باشیم:

هر چیزی که به ذهنمان میرسد در مکالمات خود استفاده نکنیم. به طرز هدفمندی افکار خود را شکل دهیم که وقتی آنها را به زبان می آوریم، جذاب باشند. زندگی خود را مانند هدیه‌ ای فرض کنیم که می توانیم به دیگران بدهیم، سپس آن را در زیباترین کاغذ کادوی ممکن بپیچیم.

جالب است بدانیم مطالعات جدید هم نشان میدهند که مردانی دارای توانایی داستان گویی بهتر، برای خانم ها جذاب تر هستند. محققان معتقدند داستان گوهای بهتر، بیشتر می توانند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند و عنان مکالمه را در دست بگیرند.

 

 

۴- سه داستان خوب برای تعریف در چنته داشته باشیم

اینکه بدانیم چطور داستانی را به‌ صورت بداهه تعریف کنیم، یک مهارت واقعاً مفید محسوب میشود. ولی اگر هنگام بداهه گویی کمی عصبی میشویم، خود را به چند داستان از پیش آماده شده مجهز کنیم تا یخ مکالمات را بشکنیم.

 

دیوش در این مورد میگوید:

وقتی کمدین ها روی صحنه هستند فقط در مورد «همه‌ چیز» صحبت نمی کنند، بلکه نمایش صحبت های خود را هم تمرین کرده اند. همیشه ۳ داستان متفاوت در ذهن داشته باشیم که مخاطب را سرگرم، آگاه یا درگیر کند.

 

 

 

۵- گوش کنیم و اشتیاق خود را نشان دهیم

بکی از راه هایی که میتوان به وسیله آن جذاب بود، این است که طوری عمل کنیم تا دیگران برای ما جذاب باشند. این ایده اولین بار توسط دیل کارنگی در کتاب معروفش “چطور دوست پیدا کنیم و افراد را تحت تأثیر قرار دهیم” در سال ۱۹۳۶ مطرح شد:

تعداد دوستانی که طی ۲ ماه با علاقه مند شدن به دیگران پیدا میکنیم، به‌ مراتب بیشتر از دوستانی است که طی ۲ سال با علاقه‌ مند کردن دیگران به خود پیدا خواهیم کرد.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه در سه سوت حتما بخوانید

 

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 

کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است:

با دقت به دیگران گوش کنیم و با اشتیاق حرکات و محرک های آنها را دریابیم. تعداد کمی از ما واقعا در این امر خوب هستیم. اگر به هر کسی با نگرش مثبت گوش کنیم، او به نوعی در تجربه های زندگی خود منحصربه‌ فرد است. کار کردن روی این تکنیک باعث رشد خودمان هم میشود.

 

 

 

۶- سؤالات خوب بپرسیم

در یک میهمانی لازم نیست چیز زیادی از خود به حضار بگوییم تا ثابت کنیم جذاب هستیم؛ در عوض آنها را در یک مکالمه عمیق در رابطه با زندگی روزمره خودشان درگیر کنیم.

 

سؤالات حساب‌ شده در رابطه با آنها، علایق و اولویت‌ هایشان بپرسیم (البته طوری که فضولی در زندگی شخصی مخاطب نباشند). واقعاً به پاسخ ها گوش دهیم. بحث را با سؤالات حساب شده دیگر ادامه دهیم (البته باز هم از فضولی بپرهیزید). تا میهمانی تمام شود، ما به یکی از جذاب ترین افرادی تبدیل شده ایم که آنها تابحال دیده اند.

از پرسیدن سؤالات ساده هم خجالت نکشیم. ایوان راتلیف روزنامه نگاری که در نشریاتی مانند The new Yorker مقالاتی به چاپ رسانده، معتقد است:

تقریباً هیچ سودی در این وجود ندارد که وانمود کنیم چیزی را میدانیم، در حالی که نمیدانیم. با پرسیدن سؤالات ساده، احتمالاً می توانیم روی افرادی که تازه با آنها آشنا می شویم تاثیر بگذاریم.

 

 

۷- چیزی که به آن فکر می کنیم به زبان بیاوریم

کت لی معتقد است افرادی که در مورد هیچ‌ چیز نظری ندارند و موافق یا مخالف هیچ‌ چیز نیستند، شخصیت خسته‌ کننده‌ ای دارند. ما احساس میکنیم که هیچ‌ وقت نمی توانیم با آنها مکالمه ای داشته باشیم. باید تمرین کنیم نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بگوییم، حتی اگر فرد مقابل خوشش نیاید.

 

 

۸- علایق خود را دنبال کنیم

به جای اینکه در مورد موضوعات متنوع و مختلف کسب اطلاع کنیم فقط برای این که انسان “بادانشی” باشیم، حوزه هایی را دنبال کنیم که واقعاً برای ما جذاب هستند. به این ترتیب وقتی در مورد این موضوعات با دیگران صحبت می کنیم، تصویر فردی فعال و پویا از خود نشان میدهیم.

 

 

۹- زیاد مطالعه کنیم

اگر زمان و پول کافی برای جهانگردی داریم که خیلی عالی است، اگر نداریم، هنوز هم میتوانیم با مطالعه در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی مهم اطلاعات سودمندی به دست بیاوریم؛ کتاب ها، وبلاگ ها و نشریات دوره ای در این راه به ما کمک میکنند. بر اساس یکی از مقالات تحقیقی در رابطه با تأثیرات مطالعه داستان‌ طی دهه گذشته؛ افرادی که بیشتر کتاب داستانی می خوانند، در همدلی و درک دیگران موفق تر هستند.

 

 

۱۰- شوخ طبعی خود را نشان دهیم

آودش سینگ پیشنهاد میکند در تعاملات خود حس شوخ‌ طبعی را توسعه دهیم. یاد بگیریم نیمه پر زندگی را ببینیم و عادت شاد بودن، حتی در شکست ها را در خود توسعه دهیم.

تحقیقات نشان میدهد مردان شوخ طبع، بیشتر برای زنان جذاب هستند؛ احتمالاً به این دلیل که باهوش‌ تر به نظر میرسند.

 

 

۱۱- اوقات خود را با افراد جذاب بگذرانیم

افرادی که با آنها وقت می گذرانیم، شخصیت ما را تحت تأثیر قرار میدهند. اگر همراه با افراد خسته کننده، بدخلق یا جدی باشیم؛ احتمالاً خیلی زود مثل آنها می شویم. این امر در مراوده با افراد جذاب هم صادق است. به گروه‌هایی از افراد علاقه مند که به دنبال جستجوی علایق خود هستند، بپیوندیم.

 

 

۱۲- یکی از علایق خود را به صورت عمیق و جدی دنبال کنیم

شاید علاقه داشته باشیم که در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشیم و مقداری دانش در زمینه های مختلف کسب کنیم. بجای این کار، سعی کنیم که در مورد یک حوزه کاری اطلاعات زیادی داشته باشیم و در آن حوزه تجربه خوبی کسب کنیم.

اپریل فونتی معتقد است افرادی جذاب هستند که یک چیز را با جدیت و علاقه به‌ صورت طولانی‌ مدت پیگیری میکنند. فرقی نمیکند که این افراد دانشمندان موفقی باشند یا افراد پرتلاش عادی.

 

 

۱۳- دوره های ارتقای شخصی بگذرانیم

بیل کانولی که یک کمدین است میگوید:

هنر بداهه گویی میتواند مهارتهای ارتباطی ما را در زندگی روزمره توسعه دهد. این هنر باعث خواهد شد ما شنونده های بهتری باشیم و به‌ خوبی روی صحبت‌ های فرد مقابل خود تمرکز کنیم؛ به جای اینکه روی چیزی تمرکز کنیم که در ادامه مکالمه خواهیم گفت.

 

 

کن گرِگ معتقد است:

حتی اگر خجالتی هستیم و هیچ‌ تمایلی به رفتارهای جمعی و عمومی نداریم، بداهه گویی کمدی به ما کمک میکند سریعتر فکر کنیم، یاد بگیریم چطور دوباره سرزنده باشیم (چیزی که بسیاری از افراد بالغ فراموش کرده اند) و حس راحت تری هنگام بازیگوشی مقابل دیگران داشته باشیم. این امر به ما کمک میکند که در تعامل با دیگران بهتر عمل کنیم.

 

 

۱۴- با جمع‌ های جدید بیرون برویم

شاید یکی از دلایلی که باعث میشود احساس جذاب بودن نداشته باشیم، این است که با افرادی وقت خود را می گذرانیم که ما را تحسین نمی کنند. در اینگونه موارد باید جمعی را پیدا کنیم که به‌ خوبی متوجه ارزش‌ های ما میشوند و جذابیت ما را درک میکنند.

خود را با دیدن انسان های جدید به چالش بکشیم، با جمع های جدید بیرون بروید و انسان های دیگر با نظرات و دیدگاه‌ های متفاوت را تجربه کنیم

 

پیشنهاد میکنم مقاله کنترل احساسات عشقی و منفی با قانون جذب حتما بخوانید

 

 

جذاب و دوست داشتنی بودن هدفی است که هر دختر خانم و خانمی برای رسیدن به آن تغییرات زیادی در رفتار و ظاهرشان انجام می دهند که البته بعضی اوقات هم در این راه اشتباه می کنند و کار را خراب تر.

 

استفاده از لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند، استفاده افراطی از کفش های پاشنه بلند، رنگ، مش، صاف و فرکردن مو به طور مکرر و … شاید شما را زیباتر نشان دهد، اما در گذر زمان آسیب های جدی به شما می زند.

 

زیبا باشید، جذاب باشید، اما خودتان را نکشید که هیچ چیزی مثل سلامتی مهم نیست، هیچ کس یک زن زیبا را که آه و ناله می کند و در خانه خوابیده است را دوست ندارد، در ثانی آدم مریض که نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد، پس قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است، حافظ سلامتی خود باشید، مقالات زیادی در اینترنت و روزنامه در مورد حفظ سلامتی وجود دارد که با خواندن آنها و به کار بستن توصیه هایشان می توانید سالم زندگی کنید، خواب کافی، ورزش منظم، استفاده از میوه ها و سبزیجات، نداشتن استرس و آرام بودن، بهداشت کافی و …از جمله کلیدهای سلامتی است.

 

خانم ثروتمندی را می شناختم که وقتی می خندید، معلوم می شد که ناهار چی خورده است! تکه های سبزی، گوشت، کیک و… تا ساعت ها پس از غذا خوردن روی دندان هایش می ماند و انزجار دیگران را برمی انگیخت! اگر عطر گران قیمت خود را روی تن عرق دار خود بزنید، اگر روی لباس زیرتان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشید، بازهم همه از اطرافتان پراکنده خواهند شد، پس نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن است

موهای زائد صورت و بدنتان را از خود دور کنید، شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید، اگر رفتن به آرایشگاه برایتان سخت است، خودتان با یک موچین، صورت خود را تمیز کنید و نگذارید که ابروهایتان پر شود.

 

 

 

 

 

عطر خوشبو از اولین روش های جذاب بودن یک خانم است (البته نه در کوچه و خیابان)، عطر خوب بخرید و برای آن هزینه کنید، جالب است بدانید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

زیورآلات برای زنان حکم پیاز برای غذا و جهاز برای عروس را دارد، استفاده از گردنبند که دیگر از اوجب واجبات است، حتی اگر پولی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید، گردنبند را فراموش نکنید، شاید در مهمانی ها، کسی دست شما را نبیند و توجهی به گوشواره هایتان که زیر موهایتان است نداشته باشد، اما همه گردنبند را می بینند.

 

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست، حتی اگر از عهده هزینه آرایشگاه برنمی آیید، خودتان ناخن هایتان را مرتب کنید.

تصور نکنید که هر چه بیشتر آرایش کنید، زیباتر خواهید شد، با این کار فقط  چهره تان را مصنوعی جلوه داده اید، همه آدم ها زیبایی طبیعی را بیشتر دوست دارند، می توانید از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد استفاده کنید، که هم سلامت پوست خود را در برابر آفتاب و اشعه لامپ ها حفظ کرده اید و هم جوش ها و لکه های پوست خود را پوشانده اید، استفاده از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند، فرمژه هم  وسیله خوبی است که بعد از حمام توصیه می شود.

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه یک خانم و اقای باکلاس و جذابی باشیم؟ حتما بخوانید

 

حالا اگر دختر همه اینها را داشته باشد، در ثانی لباس های گران قیمت هم پوشیده باشد، اما در خیابان داد و بیداد کند و یا با راننده تاکسی و فروشنده و … دعوا کند و یا رفتاری سبک و زننده داشته باشد، چه احساسی به شما دست می دهد؟

به نظر همه آدم هایی که عقل سلیم دارند، اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک دختر است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند.

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به نطرم خوبه

خیییعلی دوست دارم مثل دخترا طناز باشم ولی هیچوقت نتونستم اینقدر اخلاق پسرانه دارم ک خیلیا شک دارن ک من پسرم یا در فضاز مجازی همیشه بم میگن تو پسر دختر نمایی 😂

راستی شما نوشتید قانون جذب
یعنی به نظر شما قانون جذب وجود داره؟🐣
من ک کتاب راز هم خریدم ولی اعتقادی بهش ندارم😶

من که جذابم از نظر دیگران اومدم ببینم برای جذاب شدن چه کاری انجام بدم دیدم تمام خوصیات من اینجاست هه
دوستان موفق باشید

من جذابم اما خسته کننده هستم 😂😂😂😂😂😎

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

چگونه در نگاه اول جذاب باشیم

 

اشخاص اغلب در عرض چند ثانیه ی نخست دیدار با ما شروع به فکر و قضاوت درباره ی شخصیت مان می کنند و این ارزیابی ها و قضاوت ها امکان دارد روی این تصمیم که ما را استخدام کنند، یا با ما قرار بگذارند یا دوست شوند تأثیر بگذارد. پس باید قبل از آنکه خيلي دیر شود، بهترین تأثیر را روی اشخاص بگذاریم.چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 

افرادی که شخصیت کاریزماتیک و جذاب دارند، بخوبی از توانایی ها و نقاط ضعف خود آگاهند و می دانند در چه موقعیتی چه رفتاری باید از خویش نشان دهند. خودشناسی نخستین قدم در تبدیل شدن به یک انسان محبوب است. در یک جمله خودشناسی یعنی آگاهی داشتن به تمام کاراکترهای شخصیتی که شامل احساسات، تفکر، باورها و… می باشد.

 

برای این که بهتر بتوانید خود را بشناسید، سوالات زیر را در برگه ای بنویسید و به آن جواب دهید:

 

من کیستم؟( در یک جمله خود را تعریف کنید. به عنوان مثال من دلسوز هستم، من یک آدم موفق و پرتلاش هستم و…)

علائق من…..

نقاط قوت من ….

نقاط ضعف من ….

ترس های من در زندگی …..

عادت های من ……

 

چگونه فردی جذاب باشیم

 

کم تر کسی میتواند تأثير لباس را بر ذهنیت اشخاص نادیده بگیرد. مردم از روی ظاهرتان در خصوص شما قضاوت می کنند. لباس را مناسب با شرایط و مکان انتخاب کنید.

 

بهترین شیوه برای جذاب بودن اینه که خوش برخورد باشید، لبخند بزنید، حس شادمانی رو به سایرین انتقال بدید و از اون ها تعریف و تمجید کنید. مطمئن باشید بلافاصله احساسات مشابهی دریافت خواهید کرد.

 

همه انسانها دوست دارند که مهم جلوه کنند. زمانی که بتوانید به آن ها احساس مهم بودن بدهید، در نظر آن ها محبوب و جذاب خواهید بود. درصورتی که با کار‌فرما یا حتی دوستان خود در رابطه هستید، تلاش کنید خود را بالاتر از آن ها نبینید و به آن ها فرصت اظهار نظر دهید.

 

هیچ چیزی به اندازه عزت نفس نمی تواند جذابیت شما را به ویژه در نگاه اول بالا ببرد. بطور کلی اشخاص جذاب و کاریزماتیک، یک خصوصیت مشترک دارند و آن عزت نفسشان است. این مسئله بطور واضحی روی زبان بدن و شیوه حرف زدن شما تأثير می گذارد، بدون آنکه خودتان بخواهید و تلاشی برای انجام آن کنید. چنانچه فکر می کنید عزت نفس پایینی دارید و به تنهایی نمی توانید بر روی آن کار کنید، بهتر است با یک روانشناس متخصص در ارتباط باشید.

 

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم

 

چشم ها آیینه روح هستند، بهتره درهنگام گفت و گو ارتباط چشمی برقرار کنید. این کار سبب ایجاد اعتماد در دو طرف میشه و بگونه ای علاقه مندی تون رو برای ادامه گفت و گو نشون میدید.

 

زمانی که دیر به قراری میرسید در واقع به اشخاص اجازه می دهید درباره شما قضاوت کنند. همین کافی است تا از جذابیت هایتان کم شود.

 

تا هنگامی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خویش را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر اینصورت ، این کار صحبت های شما را قطع می کند و انگیزه حرف زدن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

 

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

 

حریم صمیمی، شخصی، اجتماعی و عمومی از اقسام قلمروها هستند. حریم صمیمی یا خصوصی فاصله ای کمتر از ۴۵ سانتی متر بین دو نفر است. قبل از اینکه با طرف صمیمی شوید، در حریم صمیمی قرار نگیرید که حتما شما را پس خواهد زد. حالا با دست نه، با رفتارش. ممکن است ناخودآگاه به عقب برود یا ناگهان مضطرب شود. حریم شخصی حداقل ۴۵ سانتی متری است.

 

چطور در نگاه اول جذاب باشیم

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

 

پژوهش ها نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آن ها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذابتر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که اشخاص صدای نازک رابا جثه و اندام کوچک و صدای بم رابا جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. ضمنا تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آن ها نقش ایفا میکند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مانند زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

 

همانگونه که لبخند زدن و مهربان بودن میتواند ما را جذابتر کند علامت های اســترس زیاد در زندگی مانند پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم بازرسی استرس نه تنها میتواند خودرا در چهره ی ما نشان دهد بلکه علامتی از ضعف سیستم ایمنی بدن است.

 

طی مطالعه ای که به وسیله پژوهشگران اروپایی و آفریقای جنوبی انجام گردید زنان مردانی راکه کم تر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قدرتمند داشتند را جذابتر تلقی کردند.

 

عطرها و ادکلن ها یکی از گزینه های جذاب بودن می باشند که میتوان از آن ها برای جذب اشخاص زيادي به خود استفاده نمود.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


مشاوره تلفنی طلاق


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


واسه همه چی جا هست!


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

الان وقت دارید بقیه اطلاعات را کامل کنید؟

لطفا برای دیدن ویدیو جاوا اسکریپ را فعال کرده یا مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید

رشد فردی وکسب و کار

مدرس و محقق در زمینه رشد فردی و کسب و کار نویسنده کتاب :خویشتن خویش را کنیم آباد

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی در تمام عرصه های زندگی باشیم؟ راه های جذاب دوست داشتنی و اثر گذار بودن را در دوره شخصیت دوست داشتنی به شما آموزش میدهیم.

فکر می کنید چقدر جذاب هستید؟

آیا فکر میکنید اصلا کار درستی هست که به دنبال جذابیت باشید؟

تا حالا برای شما پیش آمده که بی دلیل از فردی حتی در برخورد اول متنفر شده باشید؟

یا اینکه به او حس خوبی پیدا کرده باشید؟ به نظر شما دلی آن چیست؟

چرا انسانها انقدر در تلاش هستند تا جذاب و دوست داشتنی به نظر برسند؟

ظاهر و زیبایی چقدر در جذابیت ما موثر هستند؟

اگر میخواهید پاسخ این سوالها و کلی مطالب کاربردی و اثبات شده رو در حوزه ارتباطات انسانی یاد بگیرید این محصول مخصوص شماست.

خیلی از اوقات ما دوست داریم و در تلاش هستیم تا مورد مقبولیت اجتماعی قرار بگیریم. بسیاری از انسانها برای بدست آوردن جذابیت روی به عمل های زیبایی متعدد و نامتعارف می آورند یا اینکه هزینه های زیادی را صرف خرید لباس و … میکنند.

به نظر شما ظاهر چقدر در جذابیت یک فرد موثر است؟ به نظر من که خیلی زیاد.

اما این همه ماجرا نیست شاید در نگاه اول اینطور باشد اما در ادامه رفتار و شخصیت و بیان و طرز فکر شماست که شما را متمایز و جذاب و اثرگذار می کند؟

به همین دلیل در این دوره سعی کردیم  بصورت علمی و بسیار ساده تمام ویژگی های یک فرد جذاب رو در سه حوزه دسته بندی کنیم تا بهتر و راحت تر با مفهوم جذاب و محبوب شدن آشنا شوید:

1- طرز فکر

2- مهارتهای ارتباطی

3- ظاهر و پوشش

خبر خوب اینکه مهارت جذاب بودن کاملا اکتسابی است و مثل مهارتهای دیگر میشود آن را یاد گرفت و در زندگی پیاده سازی کرد.

بیش از سه سال است در این حوزه مشغول تحقیق و یادگیری هستم مطمئن هستم شما هم با فراگیری این مطالب و البته تمرین و تکرار آنها اتفاقات فوق العاده ای در ارتباطاتتان خواهد افتاد.

محصول«شخصیت دوست داشتنی»در یک نگاه:

مدرس: هادی اکبری

محل برگزاری: هرجای دنیا که باشید! با موبایل، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری

فایل های تصویری با کیفیت بالا: در 6 قسمت و در 170 دقیقه که میتوانید بار آن را باز بینی و مرور بفرمایید.

فایل های صوتی با کیفیت بالا : برای اینکه بتوانید در ماشین و یا هر دستگاه دیگری به راحتی فایل ها را گوش دهید.

اسلاید های آموزشی دوره: تا راحت تر و موثر تر دوره را فرا بگیرید.

مدرس شما کیست:هادی اکبری

مدرس و نویسنده و مربی در حوزه رشد فردی و کسب و کار

نویسنده کتاب: خویشتن خویش را کنیم آباد

با سابقه برگزاری بیش از ده ها ساعت کلاس و همایش و کارگاه در حوزه های مختلف زندگی و کسب و کار

کارشناس ارشدMBA

کمتر کسی حاضر است برای ارتباطاتش انرژی بذارد و برای چنین مبحثی آموزش ببیند و اززاینکه این دوره را انتخاب کردید خیلی خوشحال هستیم.

توجه: با اطمینان دوره آموزشی “چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ – دوره شخصیت دوست داشتنی” را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه انجام می شود.

همه انسانهایی که به کیفیت و رشد زندگی خود اهمیت می دهند.

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

هزینه شرکت در این دوره ۵۵۳۰۰ تومان است. اگر تمایل به شرکت در این دوره را دارید، دکمه «شرکت در دوره» را فشار دهید

در حال بارگزاری اطلاعات

لیموناد جامع ترین پلتفرم آموزش آنلاین ویدیویی، برای فارسی زبانان است که افتخار همکاری با بیش از 200 مدرس و متخصص در تمام موضوع های آموزشی را دارد.

طعم خوش آموزش آنلاین با لیموناد

الان وقت دارید بقیه اطلاعات را کامل کنید؟

لطفا برای دیدن ویدیو جاوا اسکریپ را فعال کرده یا مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید

رشد فردی وکسب و کار

مدرس و محقق در زمینه رشد فردی و کسب و کار نویسنده کتاب :خویشتن خویش را کنیم آباد

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی در تمام عرصه های زندگی باشیم؟ راه های جذاب دوست داشتنی و اثر گذار بودن را در دوره شخصیت دوست داشتنی به شما آموزش میدهیم.

فکر می کنید چقدر جذاب هستید؟

آیا فکر میکنید اصلا کار درستی هست که به دنبال جذابیت باشید؟

تا حالا برای شما پیش آمده که بی دلیل از فردی حتی در برخورد اول متنفر شده باشید؟

یا اینکه به او حس خوبی پیدا کرده باشید؟ به نظر شما دلی آن چیست؟

چرا انسانها انقدر در تلاش هستند تا جذاب و دوست داشتنی به نظر برسند؟

ظاهر و زیبایی چقدر در جذابیت ما موثر هستند؟

اگر میخواهید پاسخ این سوالها و کلی مطالب کاربردی و اثبات شده رو در حوزه ارتباطات انسانی یاد بگیرید این محصول مخصوص شماست.

خیلی از اوقات ما دوست داریم و در تلاش هستیم تا مورد مقبولیت اجتماعی قرار بگیریم. بسیاری از انسانها برای بدست آوردن جذابیت روی به عمل های زیبایی متعدد و نامتعارف می آورند یا اینکه هزینه های زیادی را صرف خرید لباس و … میکنند.

به نظر شما ظاهر چقدر در جذابیت یک فرد موثر است؟ به نظر من که خیلی زیاد.

اما این همه ماجرا نیست شاید در نگاه اول اینطور باشد اما در ادامه رفتار و شخصیت و بیان و طرز فکر شماست که شما را متمایز و جذاب و اثرگذار می کند؟

به همین دلیل در این دوره سعی کردیم  بصورت علمی و بسیار ساده تمام ویژگی های یک فرد جذاب رو در سه حوزه دسته بندی کنیم تا بهتر و راحت تر با مفهوم جذاب و محبوب شدن آشنا شوید:

1- طرز فکر

2- مهارتهای ارتباطی

3- ظاهر و پوشش

خبر خوب اینکه مهارت جذاب بودن کاملا اکتسابی است و مثل مهارتهای دیگر میشود آن را یاد گرفت و در زندگی پیاده سازی کرد.

بیش از سه سال است در این حوزه مشغول تحقیق و یادگیری هستم مطمئن هستم شما هم با فراگیری این مطالب و البته تمرین و تکرار آنها اتفاقات فوق العاده ای در ارتباطاتتان خواهد افتاد.

محصول«شخصیت دوست داشتنی»در یک نگاه:

مدرس: هادی اکبری

محل برگزاری: هرجای دنیا که باشید! با موبایل، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری

فایل های تصویری با کیفیت بالا: در 6 قسمت و در 170 دقیقه که میتوانید بار آن را باز بینی و مرور بفرمایید.

فایل های صوتی با کیفیت بالا : برای اینکه بتوانید در ماشین و یا هر دستگاه دیگری به راحتی فایل ها را گوش دهید.

اسلاید های آموزشی دوره: تا راحت تر و موثر تر دوره را فرا بگیرید.

مدرس شما کیست:هادی اکبری

مدرس و نویسنده و مربی در حوزه رشد فردی و کسب و کار

نویسنده کتاب: خویشتن خویش را کنیم آباد

با سابقه برگزاری بیش از ده ها ساعت کلاس و همایش و کارگاه در حوزه های مختلف زندگی و کسب و کار

کارشناس ارشدMBA

کمتر کسی حاضر است برای ارتباطاتش انرژی بذارد و برای چنین مبحثی آموزش ببیند و اززاینکه این دوره را انتخاب کردید خیلی خوشحال هستیم.

توجه: با اطمینان دوره آموزشی “چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ – دوره شخصیت دوست داشتنی” را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه انجام می شود.

همه انسانهایی که به کیفیت و رشد زندگی خود اهمیت می دهند.

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

هزینه شرکت در این دوره ۵۵۳۰۰ تومان است. اگر تمایل به شرکت در این دوره را دارید، دکمه «شرکت در دوره» را فشار دهید

در حال بارگزاری اطلاعات

لیموناد جامع ترین پلتفرم آموزش آنلاین ویدیویی، برای فارسی زبانان است که افتخار همکاری با بیش از 200 مدرس و متخصص در تمام موضوع های آموزشی را دارد.

طعم خوش آموزش آنلاین با لیموناد

برای خرید و دانلود  کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم  نوشته  برایان تریسی  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

«چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟» کتابی با موضوع جذابیت فردی، به قلم برایان تریسی (-۱۹۴۴) و ران آردن است.

برای به اوج رسیدن باید جذابیت داشته باشید. این ویژگی از همه‌چیز و هیچ‌چیز به‌وجود می‌آید. اراده‌ی راسخ، حالت چهره، شیوه‌ی راه رفتن، تناسب اندام، آهنگ صدا، حرکت اندام‌های مختلف و بسیاری از عوامل دیگر در جذابیت انسان تأثیرگذار است. جذابیت‌داشتن تنها به معنی خوش‌تیپ‌بودن یا زیبا بودن نیست. برای جذابیت‌داشتن فقط باید دلنشین باشیم.

توانایی شما برای ارتباط مؤثر برقرارکردن با دیگران هشتاد و پنج درصد موفقیت‌تان را در زندگی شغلی و شخصی تعیین خواهد کرد. «هوش اجتماعی» یا توانایی ارتباط برقرارکردن، گفت‌وگوکردن، مذاکره‌کردن و متقاعدکردن دیگران، ارزشمندترین و پربازده‌ترین نوع هوشمندی محسوب می‌شود. چنین هوشی را می‌توان پرورش داد.

با آموختن حقایقی ساده درباره‌ی جذاب‌بودن و به‌کاربردن شیوه‌هایی که در این کتاب می‌آید، می‌توانید وضعیت ارتباطی خود را با دیگران بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. در ابتدا، این شیوه‌ها را با اعضای خانواده‌ی خود تمرین کنید و سپس آن‌ها را گسترش دهید.چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

بریده کوتاهی از این اثر:

توجه کنید که همیشه صداهایی مانند «آها»، «اوه،» «اوهوم»، یا صداهایی شبیه این‌ها را از شنونده‌های خوب و فعال می‌شنویم. ما این صداها را «دلگرم‌کننده‌های صوتی» می‌نامیم. این صداها نشانه‌های بارزی هستند که بیان می‌کنند شنونده با دقت به حرف‌های گوینده توجه دارد. گوینده به آسانی چنین صداهایی را تشخیص می‌دهد و از شنیدن آن‌ها لذت می‌برد. این صداها بهره‌ی گیرایی شما را افزایش می‌دهند.

عالیه ، واقعا تاثیر گذار و فوق العادس

Awli Bud

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

چگونه در اولین نگاه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

شاید اعتراف کردن به این موضوع برای بعضی افراد سخت باشد، اما این یک حقیقت می باشد که همه‌ ی ما انسانها به اینکه دیگران درباره‌ ی ما چه فکری می کنند، اهمیت می دهیم و کم یا زیاد، همه‌ ی ما تمایل داریم که جذاب به نظر بیاییم یا دست‌ کم از ما خوش‌ شان بیاید. اکثر افراد در عرض چند ثانیه‌ ی اول دیدار با ما شروع به فکر و قضاوت درباره‌ ی شخصیت‌ مان می کنند و این ارزیابی‌ ها و قضاوت‌ ها ممکن است روی این تصمیم که ما را استخدام کنند، یا با ما قراری بگذارند یا دوست شوند تأثیر بگذارد. پس باید قبل از آنکه خیلی دیر شود، بهترین تأثیر را روی افراد مقابلمان بگذاریم. بدیهی است که برای اینکه دوست داشته شویم، اساساً باید انسان‌ های خوب، باملاحظه و معقولی باشیم. اما نکاتی ریزتر و ظریف‌ تر نیز وجود خواهد داشت که رعایت کردن آنها تأثیر بسیار عمیق‌ تری روی دید دیگران نسبت به ما خواهد گذاشت. با اینکه این نکات ممکن است بی‌ اهمیت به نظر برسند، ولی اگر به طور روزمره آنها را در روابط‌مان به کار ببریم، کم کم میان دیگران به فردی محبوب تبدیل خواهیم شد. در این مقاله ‌می‌ خوانیم که چطور در نگاه اول دوست‌ داشتنی باشیم.

به همن منظور، کتابِ “چطور در کمتر از ۹۰ ثانیه مردم را متقاعد کنیم که ما را دوست داشته باشند” نوشته‌ ی “نیکلاس بوثمن”، نویسنده و سخنران بریتانیایی را بررسی کرده‌ ایم. این کتاب بر استراتژی مهمی تاکید میکند تا بتوانیم هنگام “سلام و احوال‌ پرسی” با طرف مقابل‌، خودمان را محبوب و مورد پسند آنها نشان دهیم.

بهترین بخش ماجرا این است که کل این روند تنها ۴ ثانیه طول خواهد کشید. پس برای اینکه بدانیم چطور بی‌ معطلی دوست‌ داشتنی به نظر برسیم، ادامه‌ ی این مطلب را از دست ندهید.

قدم اول: گشاده‌ رو باشیم

بوثمن می‌ گوید: ما باید هم چهره‌ ای گشاده داشته باشیم، هم برخوردی صمیمانه.

بوثمن درباره‌ ی زبان بدن می‌ گوید: “باید قلب‌ مان را مستقیماً به سمت شخص مقابل‌ مان نشانه‌ برویم. قلب‌ مان را با دست‌ ها یا بازوهای‌ مان نپوشانیم. اگر کت پوشیده‌ ایم، حتماً پیش از ملاقات، دکمه‌ های آن را باز کنیم.”

داشتن برخوردی مثبت نیز به همان اندازه اهمیت دارد. بوثمن می‌ گوید: “زمانیکه با طرف مقابل‌ مان سلام و احوال‌ پرسی می‌ کنیم، خودمان نیز باید این حس مثبت را احساس کنیم و نسبت به آن آگاه باشیم.”

قدم دوم: ارتباط چشمی برقرار کنیم

بوثمن می‌ گوید:

ما باید فردی باشیم که ارتباط چشمی را شروع میکند. همچنین اجازه دهیم که چشمان‌ مان برخورد مثبت‌ ما را منعکس کنند.

اگر ما نیز در برقرار کردن ارتباط چشمی، احساس راحتی نمی‌ کنیم و معذب هستیم، بوثمن برای اینکه به این کار عادت کنیم، روشی پیشنهاد میدهد: “هنگام تماشای تلویزیون، به رنگ چشم افرادِ روی صفحه توجه کنیم و آن رنگها را در ذهن‌ مان نام ببریم. روز بعد، همین‌ کار را در مورد افرادی که ملاقات می‌ کنیم، تکرار نماییم.”


۵ نوع مختلف از موفقیت

۵ ذهنیتی که شما باید توسعه دهید تا موفق شوید

۴ تکنیک تجسم و دیدگاه که می‌ توانند شما را به سمت موفقیت سوق…


۳ رازی که باعث موفقیت من شد

۳ فرد موفقی که لازم است در کنار خودتان داشته باشید

چگونه در زندگی موفق شوید: ۱۳ نکته تغییردهنده زندگی

فقط حتماً گهگاهی ارتباط چشمی را قطع کنیم و به جای دیگری نگاه کنیم. همان‌ طور که “کارول کینسی گومَن”، نویسنده و سخنران مشهور، در وب‌ سایتِ “فوربس” می‌ نویسد: “ارتباط چشمیِ طولانی ممکن است به نظر طرف مقابل بی‌ ادبانه یا حتی ترسناک باشد.”

قدم سوم: بدرخشیم

بوثمن توصیه می کند:

اولین کسی باشیم که لبخند میزند. با این کار به دیگران این پیام را می‌ دهیم که فردی صادق و صمیمی هستیم.

تحقیقات نشان داده است که در موقعیت‌ های شاد وقتی کسی را ملاقات می‌ نماییم، با لبخند زدن باعث می‌ شویم که او ما را به خاطر بسپارد.

قدم چهارم: سلام کنیم

چه بگوییم “سلام”، “درود” یا هر جور “سلام و علیک” دیگری، باید به گونه‌ ای به نظر برسیم که از آشنایی با آن شخص خوشحال شده‌ ایم.

سپس، دست‌ مان را دراز کنیم و حتماً محکم دست بدهیم، زیرا تأثیر مثبت‌ تری به جا می‌ گذارد.

هنگامی که طرف مقابل‌ مان نامش را به ما می‌ گوید، سعی نماییم چند باری در صحبت‌ های‌ مان آن را تکرار کنیم. برای نمونه، بگوییم: “سارا! از آشناییِ ما خوشحالم، سارا!”

هنگامی که چندین نفر را ملاقات می‌ کنیم و دست دادن با همه ممکن نیست، بوثمن توصیه میکند که می‌ توانیم روشِ “دست دادنِ بی‌ دست” را انجام دهیم. به این صورت که هر کاری را که هنگام دست دادن با یک نفر انجام می‌ دهیم، تکرار کنیم. قلب‌ مان را به سمت آنها نشانه بگیریم، سلام کنیم و لبخند بزنیم، اما دست‌ مان را دراز نکنیم.

قدم ۵: به جلو خم شویم

نیازی نیست که کاملاً به سمت فرد مقابل‌ مان خم شویم یا روی او بیفتیم!چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم

بوثمن “تمایلی تقریباً نامحسوس و رو به جلو” را پیشنهاد می کند تا نشان دهیم که به صحبت‌ های طرف مقابل‌ مان علاقه‌ مندیم.

مطلب قبلی

چگونه فرد خوش بینی باشیم

مطلب بعدی

زندگینامه علی شریعتی – جامعه شناس و تاریخ شناس

50 جمله ی تاکیدی برای موفقیت و اعتماد به نفس

موفقیت طولانی مدت به یادگیری این 6 درس در اوایل شغل شما بستگی دارد

3 قدم برای موفقیت از دیدگاه اُپرا وینفری

تواضع: تکه پازل گمشده لازم برای موفقیت شما

تنها چیزی که افراد را به سمت موفقیت سوق می دهد

چگونه بر احساس ترس از رد شدن یا طرد شدن غلبه کنید

10 کاری که باید وقتی به سختی موفق هستید آن‌ها را انجام دهید.

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم
چگونه انسانی جذاب ودوست داشتنی باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *