چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

 
helpkade
چگونه با شخصیت لباس بپوشیم
چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

خب، همه می دانیم که لباس پوشیدن تاثیر عظیمی روی تصویر کلی و درک اطرافیان از ما دارد . یک آقا را تصور کنید که کت شلوار پارچه ای پوشیده و کراوات ساده زده و تمام لباس هایش اتو کشیده می باشد. قطعاً با خودتان فکر می‌ کنید که چقدر جذاب به نظر می رسد اما ممکن است در کنارش مردی را مشاهده کنید که لباس هایش اصلاً با یکدیگر هماهنگی ندارند.‌

قطعاً که این دو نفر از نظر شما تا حد زیادی در جذابیت متفاوت هستند. بله. لباس پوشیدن تا حد زیادی روی جذابیت موثر است. به همین دلیل قصد داریم که در این قسمت از سایت راهکارهایی را به آقایان معرفی کنیم که با لباس پوشیدن جذابیت خود را چند برابر کنند. پس با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: چگونه پسر/مردی جذاب به نظر برسیم؟ ویژگی های یک جنتلمن

اخیراً آزمایشی انجام دادیم تا ببینیم که لباس ها تا چه حد روی جذابیت و گاهی اوقات قد و اندام ما موثر هستند. برای این آزمایش، خود من به دو شکل متفاوت لباس پوشیدم و به خیابان رفتم و از خانم ها در مورد جذابیتم پرسیدم و از آن ها خواستم که بین نمره یک تا ده به تیپ من نمره بدهند و قد من را حدس بزنند.

تقریباً ۱۵ دقیقه طول کشید تا تیپپ را عوض کنم اما این ۱۵ دقیقه حدود ۲۵ درصد در افزایش جذابیت من موثر بود و کاملاً ناباورانه بود که این افراد با ۵ سانتی متر اختلاف، قد من را حدس می زدند.چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

شش ماه بعد دوباره این آزمایش را با یک تیپ جدید و یک اندام بهتر انجام دادم. این دفعه ۰.۵۳ نمره بیشتری در جذابیت گرفتم. به طور کلی نمره جذابیت من ۸.۲۴ بود که ۳۴ درصد نسبت به دفعه قبل افزایش داشت.

همچنین افراد قد من را بلند تر حدس می‌ زدند. یعنی تقریباً ۳ الی ۴ سانتیمتر بیشتر.

حتما بخوانید: هنر خوب صحبت کردن با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

نتیجه می گیریم فقط باید روی جنبه‌ هایی تمرکز کنید که می توانید آن ها را کنترل کنید. اساساً لباسی که می پوشیم، روی جذابیت زیاد ما تاثیر فوق‌ العاده‌ای دارد.

با این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه این کار را انجام دهیم.

قبل از اینکه به جزئیات اشاره کنیم، بهتر است در مورد عوامل موثر در لباس پوشیدن و جذابیت صحبت کنیم.

جذابیت چیزی نیست که شما برای آن تصمیم گیرنده باشید اما می توانید با انتخاب هایی باعث افزایش و یا کاهش آن شوید. کسانی که سعی دارند به عنوان یک آقا تیپ کاملاً سنگین و مردانه داشته باشند، قطعاً جذابیت بیشتری نسبت به بقیه پیدا می‌ کنند.

لباس ها می توانند نظر دیگران را در مورد شخصیت شما نیز تغییر دهند. مهم تر از همه این که لباس ها نقش بسیار مهمی دارند. در نتیجه ممکن است که با انتخاب صحیح آن ها بتوانید نظر دیگران راجع به

شخصیت خودتان را تغییر دهید. پس همین امر عاملی برای افزایش جذابیت شما خواهد بود.

حتما بخوانید: چطور باکلاس باشیم؟ (۲۳ عادت که مردان باکلاس دارند)

همه ما به طور ناخوداگاه عاشق تیپ مردانه، شانه های پهن و هیکل و اندام مردانه هستیم. به همین دلیل دوست نداریم که با هیچ خوراکی این تناسب اندام را به هم بریزیم.

از لحاظ بیولوژیکی نیز میل به جذابیت بالا در همه ما وجود دارد. انتخاب لباس نیز در جذابیت ما بسیار موثر هستند. این لباس ها می توانند در بلند یا کوتاه تر به نظر رسیدن قد ما تاثیر فوق العاده ای داشته باشند. در نتیجه نقش بسیار مهمی در جذابیت ما خواهند داشت .

آیا تابه حال شده که افراد به دلیل نوع لباس پوشیدن شما فکر متفاوتی در مورد شخصیتتان کرده باشند؟ نگاه اول دیگران به شدت به تیپ و ظاهر ما وابسته است و تاثیر بسیار زیادی روی قضاوت دیگران دارد.

استقامت (قدرت و نیرو)، رهبری ( انگیزه برای رهبری گروه)، اصالت (مردی با وضعیت و جایگاه مشخص).

حتما بخوانید: ۲۰ مهارت اجتماعی کاربردی برای اینکه دوست داشتنی تر باشیم؟

تمام سه ویژگی مردانه بالا می تواند در جذابیت موثر باشد و آن را کم و زیاد کند. نوع لباس و رنگی که انتخاب می کنید ، در نشان دادن این سه ویژگی بسیار موثر هستند.

این موضوع به این معناست که درصد بالایی از استایل و جذابیت شما به لباس پوشیدنتان وابسته است. خب. حالا باید سراغ مرحله بعدی برویم.

همان طور که توضیح دادیم باید بدانید که چگونه لباس بپوشید تا در بهترین حالت خود ظاهر شوید. پس با ما همراه باشید. عواملی که در جذابیت آقایان و لباس پوشیدن آن ها موثر هستند:

آسان ترین و بهترین راه برای افزایش جذابیت و زیباتر کردن تیپ‌ مردانه شما استفاده از اکسسوری ها می باشد. البته باید در انتخاب آن ها دقت زیاد داشته باشید.

دستبندها، انگشترها، گردنبند ها و ساعت‌ ها، کروات ها و حتی دستمال جیب ها به شدت در جذابیت مردان موثر خواهند بود. به شرطی که با دقت انتخاب شود.

اگر به استفاده از ساعت اصرار دارید ، بهتر است که یک عدد ساعت را با یک دستبند نازک استفاده کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت جذاب باشیم و دلبری کنیم؟ ۱۰ ترفند کاربردی

همان طور که پیش‌ تر هم گفتیم، باید یاد بگیرید که چگونه تیپ و ظاهر خود را مدیریت کنید تا تناسب اندام شما بیشتر نشان داده شود که در افزایش جذابیت موثر خواهد بود. جلیقه یکی از همین عوامل موثر در بهبود تیپ و ظاهر شما می باشد.

هر لباسی که می‌ پوشید، قطعا می تواند بیانگر یک ویژگی در شما باشد و استایل شما را برای دیگران تعریف کند. مثلاً تیشرت های دکمه دار نشان دهنده افراد ورزشکار است. قطعاً ترکیب زیبایی را با یک هیکل ورزشکاری ایجاد می کند. البته در این مسیر باید خلاقیت زیادی هم به خرج دهید.

به نوع لباسی که می ‌پوشید دقت کنید. دوست دارید رسمی به نظر برسید یا اسپرت؟

حتما بخوانید: مردان از چه نوع چهره زنانه خوششان می آید؟ زنان چطور؟(جدید ترین تحقیقات)

انتخاب شلوار یکی از مهم ترین نکات برای یک استایل مناسب می باشد. مخصوصا زمانی که می خواهید جذابیت خود را با لباس پوشیدن افزایش دهید.

راهکارهایی برای جذاب تر شدن شلوار جین:

اصلا نمی توانید تصور کنید که کفش ها چقدر روی استایل کلی شما موثر هستند. کفش ها می‌ توانند در جذابیت شما نقش مهم و بسزایی داشته باشند. بسیاری از افراد مخصوصاً مردان این مورد مهم را نادیده می‌ گیرند و به کفش هایشان توجه ویژه ندارند اما بدون شک جذابیت بسیار زیاد شما به علت کفش های مناسبی است که به پا کرده اید.چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

حتما بخوانید: هندسه جنتلمن: لباس پوشیدن متناسب با شکل و فرم بدن

هدف این مقاله این است که به افزایش جذابیت شما کمک کند و یاد بگیرید که چگونه باید لباس های خود را انتخاب کنید و چه نکاتی در انتخاب لباس و تیپ شما موثر هستند.

اما نکته مهم و آخرین قطعه این پازل این است که :

چنین اولویت بندی هایی به شما کمک می کند که ارزش ها و علایق خود را نیز بهتر بشناسید و با اولین نظر بسیاری از افرادی که با شما هم فکر و هم سلیقه هستند را به خود جذب کنید . قطعا با چنین توجهی به ظاهر و لباس پوشیدن ، نیز افراد بهتری به شما جذب می شوند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

بسیارخوب درتلگرام یا اینستا صفحه ندارید؟…

به نظر من پوست روشن نمیکنه فقط چراغ دستشویی رو باز میکنه 😅…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن

انتخاب لباس به ندرت می‌تواند بی‌غرض باشد، رازهای درون‌مان در نوع پوشش‌مان مشخص می‌شود. خانم کوکو شنل گفته است که «اگر خانمی بد لباس بپوشد، خود لباس است که به چشم می‌آید اما اگر او بی‌عیب و نقص لباس بپوشد، خود اوست که به چشم می‌آید.»خب، حالا فکر می‌کنید لباس‌های‌تان چه چیزی در مورد شما می‌گویند؟ برای پیدا کردن معنی پنهانی در طرز لباس پوشیدن‌تان به سؤال‌های زیر جواب دهید:1.شما دیرتان شده و بسیار عجله دارید، چه لباسی را از کمدتان بیرون می‌کشید؟یک شلوار و یک بلوز آستین کوتاهیک بلوز دکمه‌دار رسمی با کت و شلواریک پیراهنیک تی‌شرت بامزه با شلوار جینانتخاب گزینه يك برای پوشیدن لباس نشان می‌دهد که راحتی برای شما مهم‌تر است تا اینکه دیگران چه فکری می‌کنند. انتخاب گزینه 2 برای لباس پوشیدن نشان‌دهنده  این است که شما همیشه به آراسته بودن خود اهمیت می‌دهید و فردی منضبط هستید. انتخاب گزینه 3 نشان‌دهنده آن حس زنانگی است که در شما بسیار بارز است و در نهایت با انتخاب گزینه 4 نشان می‌دهید که شاد بودن و لذت بردن از چیزی که می‌پوشید برای شما بسیار مهم است.2. شما تصمیم می‌گیرید از رنگ‌های ملایم استفاده کنید، پس رنگ … را انتخاب می‌کنید.بنفشمشکیخاکستریقهوه‌ایانتخاب رنگ بنفش : نشان‌دهنده روحیه لطیف و حساس شماست.نتخاب رنگ مشکی : نشان‌دهنده باوقار و تا حدی جدی بودن شماست.انتخاب رنگ خاکستری : نشان‌دهنده آرام و با متانت بودن شماست.انتخاب رنگ قهوه‌ای : نشان‌دهنده روحیه پرانرژی و پرتکاپوی شماست.3. هميشه در محل کار … می‌پوشیدشلوار جینجامه بلندلباس براقلباس رسمیگزینه1: راحتی خودتان مهم‌تر از هر چیز دیگری است.گزینه2: دل‌تان نمی‌خواهد مورد توجه باشید و ترجیح می‌دهید  به  حال خودتان باشید.گزینه 3: دوست دارید به شدت مورد توجه باشید و جلب توجه کنید و همه در مورد شما صحبت کنند.گزینه4: با وقار و جدی بودن در کار برای‌تان مهم‌ترین مسئله است.4.برای شما لباس به معنی:کاربردی و راحتینماینده شخصیت شماشایسته شماشاد کردن و لذت بردن

 

چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

5. وقتی در کمدتان را باز می‌کنید، بیشتر لباس‌های‌تان … استسبزمشکیآبیقهوه‌ایخاکستریسفیدرنگ‌های روشنسبز:انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان‌دهنده آن است که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده‌ای بالا دارند. در تصمیم‌گیری‌ها خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خودرأی و مغرورند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران پیشقدم می‌شوند.آبی:اکثر آبی‌پوش‌ها دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند. این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران منتقل می‌کنند و به همین نسبت شجاعت و جرأت ویژه‌ای هم از خودشان نشان می‌دهند. آنها زندگی را زیبا دیده و بیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از آن می‌کنند.مشکی:بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان‌دهنده آن است که این افراد انسان‌هایی رؤیایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می‌کنند و در عین حال بسیار دست و دلبازند و تلاش می‌کنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گرهی از مشکلات آنها باز کنند. آنها بسیار اجتماعی، ظریف و ساده پسند هستند.قهوه‌ای:این افراد سمبل مهربانی و محبت هستند. برخی روانشناسان می‌گویند رنگ قهوه‌ای هر چه تیره تر باشد مهر ومحبت صاحبش بیشتر است. این افراد بسیار خونسردند و تقریبا هر چه را می‌خواهند به راحتی تصاحب می‌کنند. آنها در بدترین شرایط می‌توانند بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کنند.خاکستری:انتخاب رنگ خاکستری نشان‌دهنده این نکته است که این افراد معمولا شخصیتی آرام و با اعتمادبه‌نفس دارند. هر چند روان‌شناسان می‌گویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند شخصیتی عصبی دارند و همیشه به دنبال آرامش می‌گردند. آنها در مجموع انسان‌هایی سر سخت و سنگین‌دل هستند كه با نفوذ کردن در دل‌شان برای همیشه جای خواهید داشت.سفید:افرادی که لباس‌های سفید را دوست دارند انسان‌های خوش‌قلبی هستند و همیشه به دنبال دوست می‌گردند. این افراد معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده‌اند و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند. در موقعیت‌های کاری همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستند، چرا که معتقدند از هر فرصتی باید استفاده کرد.رنگ‌های روشن:انتخاب این نوع رنگ‌ها نشان‌دهنده این است که این افراد به شدت سرشار از انرژی مثبت بوده و عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش می‌کنند. دیدار با این افراد اگرچه ممکن است همیشه خوشایند نباشد اما بازگیری انرژی مثبت و سازنده از آنها می‌تواند بقیه روز را برای شما زیباتر، دلچسب‌تر و قابل تحمل‌تر سازد.

6.بیشتر دوست دارید لباس‌هایی که می‌پوشید:تنگ باشدگشاد باشدلباس‌های تنگ:افرادی که لباس‌های تنگ می‌پوشند عموما افرادی مغرور و زود‌رنج هستند. همچنین افرادی بسیار جذاب، شایسته و معقول‌اند.لباس‌های گشاد: افرادی که لباس‌های گشاد می‌پوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.7.بیشتر دوست دارید رنگ‌های … خریداری کنیدروشنتیرهلباس‌های تیره:افرادی که لباس‌های تیره می‌پوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند. به ندرت عصبانی می‌شوند و سلیقه خوبی در انتخاب لباس دارند.لباس‌های روشن:افرادی که لباس‌های روشن می‌پوشند افرادی فداکار و صادق هستند؛ افرادی مهربان، شوخ‌طبع و عاشق صلح و صفا و آرامش.8.چه نوع پارچه‌ای را بیشتر می‌پسندید؟پارچه‌های نرم و لطیف و کاملا مسطحپارچه‌های زبر و شقپارچه‌های متفاوت و غیر معمولپارچه‌های راحتی که زیاد نیاز به مراقبت نداشته باشند.انتخاب گزینه 1: خصوصیات اخلاقی بارز: ظرافت، نازک بینی، مهربانی، ملایمت و مملو از خصوصیات زنانه.انتخاب گزینه2: خصوصیات اخلاقی بارز: دارای روحیه ورزشکاری، تنومند و قوی‌هیکل، استوار و محکمانتخاب گزینه 3: خصوصیت اخلاقی بارز: بیش از اندازه غریب و غیرعادی، برجسته و متمایز، جسور. اینگونه افراد آماده انجام تمام امور از جمله معمول و غیر معمول هستند.انتخاب گزینه 4: خصوصیات اخلاقی بارز: پرانرژی، خوشحال، سبکبار و بی‌خیال9.چه طرحی را بیشتر روی پارچه می‌پسندید؟عکس‌های کوچک و خیلی ظریفعکس‌های غیر معمول و جلب توجه‌کننده به ویژه تصاویری که حاوی مفاهیم انتزاعی هستند.طرح‌های ساده و خیلی رایج که چندان جلب توجه نکنندطرح‌های ساده اما در عین حال آشکار که خیلی هم توی ذوق نزنند.طرح‌های شاد و رنگی و پارچه هایی با وزن متناسبانتخاب گزینه 1: شخصیت حساسانتخاب گزینه 2: شخصیت نمایشیانتخاب گزینه 3: شخصیت محتاطانتخاب گزینه 4: شخصیت موقرانتخاب گزینه 5:شخصیت مسرور و بانشاط

 

10.شما به یک فروشگاه برای خرید کفش می‌روید، اولین قسمتی که به سمت آن می‌روید، کفش‌های:نوک تیزتخت و راحتپوتین شکللژ دارورزشینوک گرد

کفش‌‌های لژ دارزنانی که کفش‌‌های لژدار می‌پوشند معمولا رک و بااعتماد به نفس بوده و در عشق قدرتمند هستند ولی زمانی که وقت تصمیم گیری می‌رسد با تردید عمل می‌کنند. در ارتباطات به دنبال اطمینان و اعتماد هستند.کفش‌‌های نوک‌ تیزاگر شما این مدل کفش‌‌ها را دوست دارید فردی هستید که می‌خواهید مشخص و البته غیرعادی باشید؛ شخصی که خواهان توجه است ولی همیشه چیزی که می‌خواهید به دست می‌آورید. در مورد قدرت و جاذبه‌‌های خود اطمینان دارید. گرچه عده‌ای شما را دختری نادان و سطحی می‌بینند.کفش‌‌های تخت و راحتیدوستداران این مدل معمولا افرادی دوست‌داشتنی، با رفتار دوستانه و کمی کسل‌کننده هستند. روح شما عمیقا هنوز یک کودک است. سعی می‌کنید جالب توجه و با دیگران راحت باشید ولی غریبه‌‌ها به سختی می‌توانند به شما نزدیک شوند. زنانی که این سبک را می‌پسندند معمولا مدگرا بوده و به پوشیدن لباس‌های جدید علاقه‌‌مندند. شما مهربان و محتاط هستید. مردان این زنان را بسیار شکننده می‌بینند به طوری که می‌خواهند مراقب‌شان باشند.کفش‌‌های پوتین شکلشما محتاط و کمی خودپسند هستید. به مردم اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید هر کاری را خودتان انجام دهید. ولی در عین حال باهوش و حساس بوده و اغلب نگران رابطه‌ خود با دیگران هستید . شما به راستی از بی‌تربیتی و رفتار ناپسند شگفت زده می‌شوید. کفش‌‌های غیر نوک تیزخوددار هستید و احساسات‌تان را پنهان می‌کنید. شما می‌دانید چه می‌خواهید و به هدف‌تان می‌رسید، برای‌تان مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد و اطرافیان‌تان چه فکری می‌کنند. می‌توانید بسیار دقیق و نکته‌سنج باشید به طوری که راحت نمی‌توانید دوست پیدا کنید.کفش‌‌های ورزشیاین دختران به طور طبیعی خلاق و اجتماعی هستند. آنها عاشق سفرند و وقتی طبق روال عادی مجبور شوند در یک مکان مدت طولانی بمانند بسیار کسل و خسته می‌شوند. نیاز دارند همیشه در بین افرادی باشند که به آنها احترام گذاشته و دوست‌شان دارند.منبع:برترینها

 

راه های شناخت خود و دیگران


با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


تست شنوایی و درمان وزوز گوش


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

قضاوت در مورد شخصیت انسان ها از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است …

 هر چند نوع لباس پوشیدن واقعا فقیر بودن و ثروتمند بودن آدم ها را نشان نمی دهد ، اما در یک نگاه کلی برای قضاوت در مورد شخصیت آدم ها بسیار اهمیت دارد.

 

1 – سفید ،رنگی شگفت انگیز است

کفش های سفید، لباس سفید ، شلوار جین سفید و هرآنچه که سفید باشد زیباست. فرض هم بر این باشد که شما می توانید آنها را تمیز نگه دارید ،باید گفت سفید باعث می شود شما همیشه تر و تازه به نظر برسید و مهم نیست چه زمانی از سال می باشد بلکه هیچ گاه پوشیدن لباس سفید را نباید فراموش کرد.اما لباس سفید اصلا مناسب محل کار نمی باشد.چگونه با شخصیت لباس بپوشیم


2 – در مجلس عروسی دیگران لباس سفید نپوشید

هنگامی که در یک مجلس عروسی شرکت می کنید هرگز نباید لباس سفید بپوشید .چرا که لباس سفید عروس در چشم می باشد و لباس شما در این میان جلوه ای پیدا نخواهد داشت.

 

3 – لباس زیرتان نباید پیدا باشد

اجازه ندهید تا لباستان آنقدر باز باشد تا لباس زیرتان پیدا شود. به لباس زیرس که در زیر لباستان استفاده می کنید بسیار دقت داشته باشید که همرنگ با لباستان باشد .


4 – کمربند نباید کمرشلوارتان را جمع کند

حتی اگر شما کمربند بستن را بسیار دوست دارید ، اما گاهی اوقات پیش خواهد آمد که بستن کمربند نه تنها به زیبا شدن لباستان کمک نمی کند بلکه باعث جمع شدن دور کمرتان شده و آن را چین دار می کند. به همین دلیل اگر می خواهید همیشه کمربند ببندید باید دقت داشته باشید که سایز شلوارتان واندازه ی دور کمرتان دقیقا فیت بدنتان باشد.


5 – برهنه نبودن پاها

برای زیباتر نشان دادن اندام و حتی لباس ،خانم ها بهتر است همیشه جوراب های زیبا و نازکی به پا داشته باشند. جوراب های بسیار زیبایی برای لباس های کوتاه وجود دارد. این مدل جوراب ها باعث می شود تا لباس زیباتر به نظر برسد.

 

6 – لباس در شب باید بدرخشد

درخشیدن لباس همیشه خوب است .اما اهمیت درخشش لباس در شب چیز دیگری می باشد .دقت کنید در مراسمی که در شب برگزار می شود لباستان در شب زیبایی خاصی داشته باشد.


7 – زنان قد بلند کفش پاشنه بلند نپوشند

این مهم است که قد مردان همیشه از زنان باید بلندتر باشد. بنابراین بانوان باید به این نکته اهمیت دهند که چه اندازه کفشی را برای ایستادن کنار همسرشان اتنخاب می کنند و می پوشند.


8 – زنان کوتاه قامت لباس بلند بپوشند

لباس هر چقدر بلندتر باشد قامت را کشیده تر و لاغرتر و بلندتر نشان می دهد. پس خانم هایی که قامت کوتاه تری دارند بهتر است همیشه لباس های ماکسی بپوشند.


9 – با کفش جلوباز جوراب نپوشید

اگرچه جوراب پوشیدن برای فصل سرما بسیار مناسب می باشد و پاها را داخل کفش گرم نگه می دارد ،اما باید بدانید پوشیدن جوراب با کفش جلوباز اصلا جلوه ای نخواهد داشت و بسیار زشت می شود.

 

10 – تعداد جواهراتی که آویزان می کنید کم باشد

هر چقدر تعداد جواهراتی که آویزان می کنیم کمتر باشد ،نما و جلوه بیشتری خواهد داشت.حتی اکر یک تو گردنی تک بیاندازید خیلی شیک تر از آویزان کردن چند مدل گردنبند روی هم می باشد.


11 – متناسب با اندامتان لباس بپوشید 

با توجه به مدلی که هیکلتان دارد بهتر است لباس مناسب با هیکلتان را انتخاب کرده و بپوشید.


12 – هنگامی که یک لباس یا دامن رسمی در یک رویداد رسمی می پوشید جوراب هم بپوشید

این که در یک مهمانی رسمی و به همراه یک دامن مجلسی حتما جوراب بپوشید بسیار اهمیت دارد و این یکی از قانون های لباس پوشیدن کیت میدلتون می باشد که شما هرگز نباید آن را فراموش کنید.


13 – هرگز جواهرات طلایی و نقره ای را با هم استفاده نکنیدچگونه با شخصیت لباس بپوشیم

دقت داشته باشید که همیشه یا از جواهرات نقره ای استفاده کنید و یا از جواهرات طلایی اتان .اینکه کدام رنگ به لباس شما بیشتر می آید بسیار مهم است و مهمترآن است که هرگز هر دو رنگ را با هم آویزان نکنید.


14 – به کیفیت لباس توجه کنید

اینکه هر چیزی که گران تر باشد حتما جنس بهتری دارد اصلا درست نمی باشد .صرف هزینه های بیشتر دلیل خرید بهتر و با کیفیت تر نمی باشد. بهتر است به هنگام خرید از جنس و کیفیت مناسب پارچه و یا چیزی که می خرید اطلاعات داشته باشید و صرفا دادن پول بیشتر را دلبل بر پر کیفیت تر بودن جنس ندانید.

 

15 – شلوار کوتاه و چسبان فقط مخصوص تابستان نمی باشد

اگر عادت به پوشیدن شلوارک و یا شلوار چسبان در طول سال دارید ،این اصلا مشکلی ندارد . چرا که به راحتی می توانید در طول تمامی ایام سال و حتی در زمستان هم به همراه چکمه اتان ،شلوارک تنگ و چسبان بپوشید.

 

16 – نپوشیدن لباس های کسل کننده

در این مورد هر کس خودش می داند که چه لباسی را بهتر است بپوشد تا نه تنها خودش را بلکه دیگران را هم کسل نکند.


17 – اگر کسی لباسی شکل لباس شما پوشیده بود از او فاصله بگیرید

با پوشیدن لباسی مشابه لباس شما در یک مجلس مهم توسط شخص دیگری ، باید کاملا در مجلس از او فاصله بگیرید و این به این معنا نیست که با این کار کمتر احساس خجالت بکنید بلکه با این کار جلوه ی لباستان را بالاتر می برید.


18 – لباسی با چاپ عکس حیوانات روی آن نپوشید

لباس هایی که چاپ حیواناتی چون یوزپلنگ و گورخر روی آن وجود دارد اصلا مناسب نمی باشد .این حیوانات اصلا با یکدیگر سازگار نبوده و بهتر است به جای آن از لباس های راه راه و شطرنجی و توپ توپی استفاده کنید.


19 – شما باید مد را جدی بگیرید ، چرا که لباس شما از شخصیت شما سخن می گوید

قضاوت در مورد شخصیت انسان ها  از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است . هر چند نوع لباس پوشیدن واقعا فقیر بودن و ثروتمند بودن آدم ها را نشان نمی دهد ، اما در یک نگاه کلی برای قضاوت در مورد شخصیت آدم ها بسیار اهمیت دارد. پس به مدل و نوع لباسی که می پوشید دقت زیادی کنید و مخصوصا به هنگام حضور در جلسات مهمی چون مصاحبه ی شغلی ،اینکه چه لباسی می پوشید بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم ترین موارد این است که از پوشیدن لباستان لذت کافی ببرید و آن را دوست داشته باشید.

 

20 – مد آموخنتی نیست

اینکه بدانید چه لباسی را در کجا و کی بپوشید نیاز به آموزش ندارد و آموختنی نیست. بلکه تنها نیاز به تجربه دارد و باید از دیگران و تجربیات آنها و خود استفاده کرد.


گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: سیمرغ

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت

خيلي عاليه من دوست دارم مدلينگ شم

The online version of the Iranian daily Hamshahri

جنتلمن به فردی گفته می‌شود که باشخصیت، باتربیت، نجیب و باوقار است و تمامی قواعد اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی جامعه را به بهترین شکل ممکن رعایت می‌کند. در این مطلب ۱۰ نکته برتر در مورد نحوه لباس پوشیدن مثل یک جنتلمن نشان داده شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هاوکن‌یو، صدها سال پیش به مردی جنتلمن گفته می‌شد که از ثروت و جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار بود اما امروزه طبق شرافت انسانی و برابری تمامی انسان‌ها با یکدیگر، به فردی جنتلمن گفته می‌شود که بدون توجه به اصالت خانوادگی یا ثروت، شایسته آن عنوان شناخته شده است. یکی از مسائلی که امروزه اکثر آقایان با آن درگیرند لباس پوشیدن و مانند یک جنتلمن بودن است. لباس پوشیدن برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران، به آن اندازه که به نظر می‌رسد آسان نیست؛ چراکه در عین این‌که شما باید به این فکر کنید که چه چیزی بپوشید باید به این موضوع نیز فکر کنید که چه لباس‌هایی را باید با یکدیگر ترکیب کنید و بپوشید. آیا در مورد این‌که چطور یک کراوات را به شیوه درست ببندید مطمئن نیستید؟ شاید به توصیه‌هایی در مورد این‌که چگونه پیراهن و یا شلوار خود را به‌درستی ست کنید، نیاز دارید. خب، دیگر نگران نباشید در این مطلب ۱۰ نکته برتر در مورد نحوه لباس پوشیدن مثل یک جنتلمن نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: چگونه جذاب‌ باشیم؟ | ویژه خانم‌ها و آقایان

قبل از این‌که یک دست کت‌وشلوار بخرید، سایز خود را اندازه‌گیری کنید تا مطمئن شوید آن کت‌وشلوار با سایز شما متناسب است. شما باید مطمئن شوید که سرشانه‌های کت نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشند و آستین‌ها آن‌قدر راحتند که به‌راحتی بتوانید بازوان خود را آزادانه حرکت دهید. تنگ‌بودن بیش از اندازه باعث می‌شود درزهای لباس فشار بیش از حدی را تحمل کنند که به‌مرور باعث از ریخت‌افتادگی کت می‌شود. دقت کنید کت بیش از حد بلند یا بیش از اندازه کوتاه نباشد. مسلما نه شما و نه هیچ فرد دیگری نمی‌خواهد اندازه کت به نحوی باشد که بالاتر از ناف قرار بگیرد یا در بدن آنها زار بزند.چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

برای این‌که بتوانید کت با سایز مناسب خود انتخاب کنید می‌توانید زمانی که در اتاق پرو هستید کارهای زیر را انجام دهید: پس از پوشیدن کت ابتدا دستانتان را در امتداد بدنتان قرار دهید، سپس انگشتان خود خم کنید، به نحوی که نوک انگشتانتان قسمت نرمی دستتان را لمس کند، کتی که پوشیده‌اید باید دقیقا روی نرمی دست قرار بگیرد و با نوک انگشتانتان بتوانید آن را بگیرید. اگر سر آستین کت از قسمت نرمی دست پایین‌تر بیاید کت شما بیش از اندازه بلند است و اگر سر آستین کت شما به قسمت نرمی دستتان نرسد در نتیجه کوتاه است.

داشتن جیب‌هایی پر از وسایل بزرگ و حجیم، پارچه را خراب می‌کند و باعث ایجاد فشار اضافی و در نتیجه آن باعث فرسودگی و سایش کت می‌شود. اگر می‌خواهید مانند یک جنتلمن لباس بپوشید با جیب پر لباس پوشیدن اصلا مناسب نیست، چراکه کلاس و استایل شما را خراب می‌کند. البته این بدان معنی نیست که زمانی که کت‌وشلوار می‌پوشید نباید هیچ وسیله‌ای با خود همراه داشته باشید و تمام اشیای ارزشمند مورد نیاز خود را در خانه بگذارید، چراکه قطعا این کار مضحک است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که آن وسایل را کجا قرار دهید. لوازم غیرضروری را از داخل کیف پول خود بردارید تا کیف پول شما نازک‌تر شود و سپس آن را در جیب داخلی کت خود قرار دهید. گوشی موبایل شما می‌تواند در جیب داخلی دیگر کت شما قرار بگیرد. همچنین سایر وسایل کوچک مانند کلیدهای شما می‌توانند داخل جیب داخلی کت شما قرار بگیرند. سعی کنید از حمل کردن کلیدهای غیرضروری خودداری کنید، چراکه یک دسته کلید بزرگ همراه داشتن و قرار دادن آن در جیب باعث می‌شود کت شما به پایین کشیده شود. در آخر توجه داشته باشید هر کاری که انجام می‌دهید، اجازه ندهید لباس در بدن شما زار بزند.

آیا زمانی که کت به تن می‌کنید در مورد این‌که کدام دکمه‌ها را باید ببندید و کدام‌ها را باید همان گونه به حالت باز رها کنید، گیج می‌شوید؟ نادرست بستن دکمه‌ها یک اشتباه متداول است که ما در این قسمت قصد داریم برای همیشه به سردرگمی شما در این مورد پایان دهیم. اگر کت شما سه دکمه دارد، دکمه میانی همواره باید بسته شود و دکمه پایینی هرگز نباید بسته شود. دکمه بالایی الزامی ندارد که بسته شود اما ما توصیه می‌کنیم آن را نیز ببندید. با این حال اگر کت شما تنها دو دکمه دارد شما باید فقط دکمه بالایی را ببندید. در نهایت فقط زمانی که قرار است بنشینید دکمه بالایی را باز کنید.

این کار تقریبا کار ساده‌ای است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چک کنید شلوارتان از پشت تا نصف پشت کفشتان را پوشانده است. قد شلوار نه به اندازه قوزک پا مناسب است و نه به صورتی که روی زمین کشیده شود. بنابراین با چک کردن شلوار که در جای درست روی کفشتان قرار بگیرد می‌توانید قد مناسب شلوارتان را بیابید.

اکنون که می‌دانید که قد شلوار خود را چگونه مناسب با فیزیک بدن خود انتخاب کنید، وقت آن است که به سراغ نحوه پوشیدن صحیح پیراهن برویم. این کار به توجه بیشتری نیاز دارد پس دقت کنید. در درجه اول، سر آستین شما باید مچ شما و قسمت انتهایی انگشت شستتان را کامل بپوشاند و زمانی که پیراهن را همراه با کت می‌پوشید باید حداقل یک سانت از سر آستین پیراهن را زیر سر آستین کت ببینید. در ضمن یقه لباس باید روی بدنه پیراهن قرار بگیرد، یعنی به گونه‌ای نباشد که بین یقه لباس و گردن شما فضای خالی زیادی ایجاد شود. در نهایت، همیشه به یاد داشته باشید که یک پیراهن خوب باکیفیت را می‌توان به دفعات شست بدون این‌که آسیب ببیند و حتی گاهی به مرور پیراهن بهتر و بهتر می‌شود پس عاقلانه انتخاب کنید.

کراوات‌ها بهترین راه برای به نمایش گذاشتن احساسات روزمره شما هستند. شما می‌توانید با پوشیدن کراوات به همان اندازه که دوست دارید خود را بی‌پروا، پرانرژی و جسور نشان دهید. زمانی که یک کراوات برای خودتان انتخاب می‌کنید، مهم است که ابتدا کیفیت آن را بررسی کنید و بهترین راه برای انجام این کار این است که آن را در دست بگیرید. لمس کردن جنس پارچه کراوات به شما ذهنیت خوبی از کیفیت و پارچه آستری که استفاده شده است می‌دهد. تمامی این موارد در کنار یکدیگر مشخص می‌کنند که کراوات با چه حالتی بسته شود. زمانی که کراوات بسته می‌شود، نوک کراوات شما باید در وسط کمربند شما قرار بگیرد. همچنین کراوات باید به حدی محکم بسته شود که هیچ شکافی بین کراوات و یقه پیراهن وجود نداشته باشد. بیشترین استایل گره زدن کراوات استایل فور این هند ( Four-in-hand) است چراکه بیشترین تطابق را با شکل یقه دارد و نسبتا گره زدن آن آسان است.

توجه به جزئیات راز جنتلمن بودن و به بهترین حالت خود به نظر رسیدن است. سعی کنید برای کامل کردن استایل خود یک دستمال جیبی در جیب بالای کت خود قرار دهید. اگر بیشتر تمایل دارید که به جزئیات توجه کنید می‌توانید یک سنجاق کراوات از جنس نقره استفاده کنید. به طور کلی سنجاق کراوات به استایل شما شیک بودن و فرهیختگی اضافه خواهد کرد.

لباس‌هایی با کیفیت خوب نه‌تنها بسیار بهتر به نظر می‌رسند، بلکه بیشتر نیز عمر خواهند کرد. اگر شما بر روی لباس‌هایی با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری کنید، به مرور زمان، شما یک کمد از لباس‌هایی خواهید داشت که مختص به شماست.

کفش‌هایی که شما با همراه کت و شلوارتان به پا می‌کنید باید بروگ (brogue) یا نیمه بروگ ( semi-brogue) باشند و باید هر روز با پولیش کفش آنها را برق بیندازید تا به آنها تا حد ممکن جلا ببخشد (میزان جلا تقریبا در حد استانداردهای نظامی باشد). شما نباید کفش‌هایتان را ۲ روز متوالی بپوشید. ما توصیه می‌کنیم که در پایان هر روز یک قالب کفش در داخل کفش‌هایتان قرار دهید تا شکل آنها را حفظ کند. از نظر نوع جوراب‌هایی که قرار است بپوشید، باید مطمئن شوید که رنگ آنها خیلی جیغ نباشد، از طرفی نیز دقت کنید که رنگ جوراب‌هایتان باید با رنگ شلوارتان مطابقت داشته باشد و نه رنگ کفش‌هایتان. در آخر اندازه جوراب‌هایتان باید به اندازه کافی بلند باشد تا در حین حرکت و نشستن و برخاستن پاهایتان معلوم نشود.

بیشتر بخوانید: اصول سِت‌کردن کفش و لباس برای آقایان

هیچ‌چیزی بدتر از یک پیراهن چروکیده که رنگ خود را از دست داده است، نیست. اطمینان حاصل کنید که شما پارامترهای مراقبت از لباس‌هایتان را به‌خوبی می‌شناسید. حتما اتیکت چسبیده بر روی لباس را بخوانید و به آن توجه داشته باشید، چراکه مواردی که بر روی آن نوشته شده است بی‌دلیل نیست. توجه داشته باشید؛ اگر روی اتیکت لباس نوشته شده است از خشکشویی استفاده شود حتما با دلیل منطقی و درستی نوشته شده است، پس برای شست‌وشو و خشک کردن، لباس را به خشکشویی ببرید. لباس‌های شما باید همیشه تمیز و اتو کشیده باشند تا شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه لباس‌ها را بشوییم؟ | روش‌های از بین‌بردن چرک سر آستین‌ و یقه

جنتلمن بودن مبتنی بر این مفهوم جامع است که شما باید برای خودتان احترام قائل باشید. شما تا چه اندازه برای خودتان احترام قائلید؟ تا چه اندازه به رفتار، ظاهر، پوشش و اخلاق خود اهمیت می‌دهید؟ در فرهنگ لغت شما جنتلمن به چه کسی گفته می‌شود؟

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

جالب است بدانید شما می توانید با نوع لباس پوشیدن آقایان به شخصیت آنها پی ببرید و در برابرشان بهترین عملکرد را داشته باشید . هرچه شناخت شما کامل تر باشد و رفتار تان سنجیده تر باشد ، زندگی مشترک شیرین تری خواهید داشت . این بخش از روانشناسی نمناک را مطالعه کنید تا بدانید که همسرتان چه نوع شخصیتی دارد و رفتار شما با او چگونه باید باشد .

تی شرت ها و پولیورهای یقه هفت

مردانی که تی شرت ها و پولیورهای یقه هفت می پوشند ، اغلب خودخواه هستند و به خودشان بیش از شما اهمیت می دهند . این افراد زود رنج هستند و تحمل کوچکترین بی احترامی را ندارند و توقع دارند که شما برایشان احترام قائل شوید . آنها توقع دارند که از شما عشق و محبت بگیرند بیش از آنکه به شما عشق و محبت بدهند.

تی شرت و پیراهن های گشاد

چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

این افراد با چنین پوششی بسیار راحت طلبند و حرف مردم برایشان بدون ارزش است چرا که به هیچ وجه دهن بین نیستند . زندگی شان آرام و بی سروصداست مشکلات را جدی نمی گیرند و از کنارشان به راحتی عبور می کنند . در زندگی به دنبال آرامشند و برای رسیدن به آن هر کاری انجام می دهند. بسیار راحت پول خرج می کنند زیرا پول را برای خرج می دانند نه پس انداز بیهوده.

طرز برخورد با مردی که تی شرت گشاد می پوشد

با این آقایان هر طوری می خواهید برخورد نمایید اما آرامش آنها را سلب نکنید . برای این کار گله گذاری و غر زدن را ترک کنید ، مزاحم خواب او نشوید زیرا خوابش باید به اندازه باشد ، به خوراک او رسیدگی کنید و غذایش را سروقت آماده کنید. خلاصه آنچه که می دانید آرامش او را فراهم می کند ، انجام دهید.

بلوزهای یقه اسکی و پیراهن های یقه ایستاده

مردهای علاقمند به این نوع پوشش محافظه کار هستند . عاشق خانواده و همسر خود هستند ولی به هیچ وجه احساسی نیستند و با همه مسائل منطقی برخورد می کنند .

این افراد سیاستمدارند ، بی جا و بی فکر صحبت نمی کنند و عملشان نیز با فکر است و همه وقت با حساب و کتاب کار می کنند. این آقایان هیچ گاه قولی را که داده اند را زیر پا نمی گذارند و حتما به آن عمل خواهند نمود.

طرز برخورد با مردی که بلوز یقه اسکی و پیراهن های یقه ایستاده می پوشد

این نوع از آقایان اهل مشورت کردن هستند بنابراین چنانچه نمناک اشاره می کند باید با او در انجام کارها مشورت کنید و بدون هماهنگی هیچ تصمیمی را نگیرید. این افراد اهل جروبحث نیستند ولی از تبادل نظر و گفتمان لذت می برند بنابراین با صحبت کردن می توانید نظرتان را به او بقبولانید. آنها به قولهایشان پایبندند و از شما نیز چنین چیزی را انتظار دارند.

دستمال گردن

افراد علاقمند به بستن دستمال گردن ، سخاوتمند ، با اعتماد به نفس ، اهل تجملات و علاقمند به مادیات هستند . حرف اول را مادیات و پول در زندگیشان می زند زیرا همیشه دنبال رفاه هستند .

این افراد فردی را شبیه به خود به همسری بر می گزینند و به سلامتیشان بسیار اهمیت قائلند. آنها دوست دارند برای غذا خوردن به به رستوران های پرزرق و برق بروند و پوشیدن لباس های کلاسیک را بسیار می پسندند .

طرز برخورد با مردی که از دستمال گردن استفاده می کند

این آقایان دوست ندارند شما را در حالت نامرتب و بی حوصله ببینید.این آقایان معتقدند به دنیا آمده اند که زندگی کنند بنابراین در زندگی شاد و خوش را ترجیح می دهند. اگر روزی بیمار شدید او پرستاری از شما را به عهده نخواهد گرفت و فقط شما را نزد پزشک می برد و در صورت لزوم برایتان پرستار می گیرد.

مردان عاشق لباس های مارک و برند

افرادی که تمام زندگی شان را صرف خرید لباس های مارک و برند می کنند گرچه افراد خوش پوش ، تمیزو مرتبی هستند اما زندگی به مفهوم اصلی درک نمی کنند زیرا خوش پوشی برای انسان یک حسن است اما ملاک اصلی برای زندگی نیست .

اگر همه زندگی شما تحت الشعاع این عمل قرار بگیرد و شما همیشه به دنبال مارک و برند باشید دچار اشتباه بزرگی در زندگی خواهید شد و درکی از زندگی نخواهید داشت . ما مخالف این نیستیم که شما از قبل طراحی ذهنی برای انتخاب لباس داشته باشید اما این کار باید متعادل باشد.

مردان عاشق ساعت مچی

مردانی که از ساعت مچی گران قیمت استفاده می کنند و برای دیده شدن ساعت مچیشان آستین لباسشان را بالا می زنند ، فاقد اعتمادبه نفس است و به دنبال اعتمادبه نفس خود در این ساعت گران قیمت می گردند. همسر آینده این افراد باید شخصی باشد که به آنها اعتمادبه نفس دهد تا او بتواند با افتخار همسرش را به همه معرفی کند.

استفاده از کلاه

مردانی که از کلاه استفاده می کنند ، شجاع هستند و جرات و جسارت فراوانی دارند ، آنها مسئولیت پذیرند . هرچه کلاهی که آقایان استفاده می کنند بزرگتر باشد ، استقلال طلبی و حاکم بودن فرد را بیشتر نشان می دهد . گاهی نیزکلاه به سر گذاشتن نشانه عدم سلامت مزاج است.

آنها افراد مهربانی هستند که به دنبال جنگ و جدل نیستند. عاشق آرامش و سفرند . خانواده دوستند و تا حدی رفیق بازند . در مواقع عصبانیت خشم خود را فرو می برند . عاشق سفرهای خارج از کشورو اهل ماشین بازی هستند.

طرز برخورد با مردی که کلاه سرش می گذارد

این آقایان استقلال طلبند و باید با آنها طوری رفتار کنید که استقلالشان تحت الشعاع قرار نگیرد. او از ریاست کردن خوشش می آید پس با استفاده از سیاست های زنانه تان طوری رفتار نمایید که فکر کند رئیس خانه است. با او بحث نکنید زیرا او به راحتی آراممی شود.

کفش ها شخصیت افراد را نشان می دهند پس برای شخصیت شناسی به کفش افراد نگاه کنید . هر مدل کفش گویای نوعی از شخصیت است .

کفش های نوک چهارگوش

مردانی که کفش های نوک چهارگوش به پا می کنند ، افراد صادق، راستگو و قابل اعتماد هستند . این آقایان خانواده دوست می باشند ولی فداکاریشان به مقداری است که خودشان به درد سر نیافتند. این آقایان از لحاظ روحی بدون مشکل هستند . این کفش ها پا را بزرگ تر از حد واقعی نشان می دهد.

کفش های ورزشی

مردانی که تمایل به پوشیدن کفش ورزشی دارند ، عاشق طبیعت هستند زیرا در طبیعت آرامش می یابند ولی از مکان های شلوغ بیزارند. تمایلی به تشکیل خانواده و ازدواج ندارند ، بسیار مادرشان را دوست دارند و او تنها زن در زندگی آنهاست . این افراد در سنین بالا تن به ازدواج می دهند.

کفش های نوک باریک و ظریف

مردانی که کفش های نوک باریک و ظریف می پوشند کم جرات ، محافظه کار رفیق باز هستند . این افراد در زندگی زیربار مسئولیت نمی روند و به همین علت زندگی مجردی را به زندگی متاهلی ترجیح می دهند . این آقایان دم دمی مزاجند و در دوران مجردی تمایل به متاهل بودن دارند و در دوران متاهلی تمایل به مجرد بودن دارند.

 

اخبار اجتماعي, اخبار علمی پزشکی, اخبار عمومی

امـروزه هـمـه چـيـز بـا ســرعت شگفت انگيزي در حال حـركت است. از آنجا كه مردم اين روزها با كمبود وقت مـواجه هستـنـد، فـقـط چـيـزهـايـي كــه به چشممان ميخورد توجه ما را به خود جلب ميكـند.اين چيزها تبليغات،جـلد مـجــلات و روزنــامه ها، بسته بندي محصولات و البته آدم ها هستند.

چـون خيلي مشغول هستيم و سرمان شلوغ است،ظاهر مسائل اهميت بيشتري پيدا ميكــند. اين روزهابر خلاف گذشته فقط ظاهر افراد است كه اولين و آخرين تاثير را روي ما مي گذارد و نشان دهنده ي رفتار و شحصيت افراد است. در محيط كاري اين مسئله بيش از آنچه فكر مي كنيد اهميت پيدا مي كند.

اهميت خوش تيپ بودن

داشتن ظاهري خوب در محل كار اهميت زيادي دارد و باعث مي شود ديگران شما را جدي تر تلقي كنند. ربطي هم به سن و سال ندارد. چه پير باشيد و چه جوان، رعايت اين موضوع به نفعتان است.چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

اگر باور نمي كنيد، دو دفعه به بانك برويد، يكبار با ظاهري معمولي و متوسط و بار ديگر با ظاهري خوشايند، و تغيير نحوه ي برخورد افراد را با خود ببينيد.

خوب لباس پوشيدن باعث مي شود كه در اولين برخورد روي افراد تاثيري مثبت بگذاريد. بهتر است كه در مواقع روبه رو شدن با ارباب رجوع يا افراد جديد در شركت اين مسئله را رعايت كنيد.

ظاهر خوب پيام ديگري نيز در خود دارد. خوب لباس پوشيدن در محل كار به ديگران اين تفكر را مي دهد كه شما همانطور كه در لباس پوشيدنتان دقيق و وسواسي هستيد، در كار نيز منظم و دقيق هستيد.
هر محل كاري بر حسب محيط خود مدل لباس پوشيدن خاص خود را مي طلبد. حتي در يك شركت هم، افراد در پست هاي مختلف بايد لباسهاي مناسب پست خود را تن كنند. مسلماً مديرعامل بايد خيلي بهتر از كارمند ساده لباس بپوشد.

اما مدتي است كه لباس پوشيدن در محل كار بيشتر برحسب راحتي لباس انتخاب مي شود. از وقتي كه مديران شركت ها دريافتند كه كارمندان در لباسهاي راحت بهتر از لباسهاي رسمي و شق و رق مي توانند كار كنند و بازده كار بالاتر مي رود، اين مسئله باب شد.

ابتدا لباس كار راحت و غير رسمي، يك پيرهن همراه با شلوار با يك كت اسپرت بود. بعد ها اين لباس به يك بلوز اسپرت و جين يا شلوار اسپرت تغيير كرد. تا اينكه به آنچه امروزه در بسياري از شركت ها مي بينيم تبديل شد: تي-شرت و شلوار جين .

اين روزها ديگر لباس راحتي پوشيدن در محل كار هر 5 روز كاري اول هفته به شكل عادت درآمده است اما در دو روز بعدي (معمولاً چهارشنبه و پنجشنبه) كاركنان مجبور هستند كه خوب لباس بپوشند.
اما چنين لباس پوشيدني مشكلاتي را هم به دنبال خواهد داشت. كاركنان ممكن است جديت كمتري در كار خود نشان دهند و روابط كاري ممكن است بر هم بخورد.

وقتش است كه باز خوب لباس بپوشيد

در اينجا مي خواهيم سه مدل فرم لباس كار را برايتان معرفي كنيم:

1- لباس راحتي: اين نوع فرم لباس معمولاً يك پيرهن بدون كراوات با جين يا انواع شلوارهاي راحت مي باشد. در چنين محيط هايي معمولاً پوشيدن تي-شرت و شلوار جين يا سندل صحيح نمي باشد، هرچند كه در بسياري از محيط هاي جوان تر و صميمانه تر پوشيده مي شود.

2- نيمه رسمي: پيراهن خوشدوخت با كراوات همراه با شلواري خوش جنس با كت اسپرت.

3- رسمي: كت و شلواري دست دوخت همراه با پيرهن و كراوات هماهنگ با آن. ترجيحاً با پارچه ي راه راه باريك استفاده شود. استفاده از جليقه هم زير كت بسيار خوب است.

نكاتي ديگر:

درست است كه مي توانيد بدون صرف ميزان زيادي پول، خوشتيپ جلوه كنيد، اما در مورد لباس كار بهتر است كه خساست به خرج ندهيد. هميشه به ياد داشته باشيد: براي پول درآوردن بايد پول خرج كنيد.

در اينجا به نكاتي اشاره مي كنيم كه بايد هميشه به خاطر داشته باشيد:

تعداد زيادي پيراهن هاي شيك و خوش دوخت داشته باشيد. اين به شما كمك ميكند كه در نبود كت و شلوار هنوز خوشتيپي خود را حفظ كرده و همينطور هنگام استفاده از كت و شلوار، جلوه ي خوبي پيدا كنيد. ولي موقع ست كردن پيراهن با كت و شلوارتان خيلي دقت كنيد.

از زيورآلات زياد استفاده نكنيد. يك ساعت و حلقه كفايت مي كند.

سعي كنيد از نوك سر تا پنجه پا خود را زيبا كنيد. موهايتان را هميشه تمييز نگاه داريد. ناخن هايتان را هم هميشه تميز و كوتاه كنيد. از عطر و ادوكلن استفاده كنيد.

كفشهايتان را تميز نگاه داريد. هميشه گفته اند كه كفش نشاندهنده ي شخصيت افراد است.
در زدن گره ي كراواتتان دقت كنيد.

در انتخاب لوازم فرعي مثل كيف و خودكار و كيف پولتان دقت كنيد كه حتماً با كيفيت بالا و زيبا باشند.
سعي كنيد هميشه يك درجه بالاتر از همكارانتان لباس بپوشيد. اينطور در محيط كار بيشتر جلوه خواهيد كرد.

به چشم بياييد

پوشيدن لباسهاي راحتي هنگام كار بيشتر به اين منظور بوده است كه كارمندان در هنگام انجام كارها احساس راحتي كنند. اما اين مسئله تا حدودي ايجاد مشكل كرده است.

ديگر وقتش رسيده است كه پوشيدن شلوار جين را كنار گذاشته و كمي موقرتر و رسمي تر در محل كار لباس بپوشيد تا هميشه بين همكارانتان به چشم بياييد !

چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

التهاب معده از مشکلات گوارشی است که با علائمی مانند نفخ و سوزش معده ایجاد …

گوش پاک کن یک وسیله‌ی بهداشتی ضروری است. یکی از وسایلی که در هر خانه‌ای …

به جرات می‌توان گفت یکی از عوامل جذب افراد به خود داشتن یک پوشش ساده و مناسب است. به همین علت هر شخصی باید تکنیک‌ها و نکات کلی را در پوشیدن لباس رعایت کند. ظاهر جزو جدانشدنی از هر فردی می‌تواند باشد. اگر هر شخص از اصول‌ها پیروی کند حتی با انتخاب یک پوشش ساده  می‌تواند نگاه همگان را به خود جذب کنید.

تکنیک‌هایی وجود دارند که هر دو جنس زن و مرد باید در رعایت آن تلاش خود را انجام دهند و از بایدها و نبایدهایی که در انتخاب لباس وجود دارند، پیروی کنند.

می‌توان گفت خرید لباس یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که هر فرد در طول عمر خود می‌تواند انجام دهد؛ اما در کنار این جذابیت سختی‌هایی نیز وجود دارد. یک مرد در انتخاب لباس خود باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشد که لباس‌های گشاد گزینه مناسبی برای آن‌ها نیست. یعنی لباس خریداری شده توسط آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که به طور کامل اندام آن‌ها را در بر بگیرد. بایدی که برای خانم‌ها در این مورد وجود دارد این است که از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان خودداری کنند. یک پوشش ساده شامل رعایت موارد زیر می‌باشد. این نکته را نیز توجه کنید که منظور از پوشش ساده این نیست که از شیک پوشی بهره‌مند نباشید. بلکه فقط اثبات داشتن یک ظاهر بسیار شیک با ساده ترین نوع لباس‎ها است.

بسیاری از آقایان به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند و در این راستا از گران‌ترین لباس‌ها نیز کمک می‌گیرند؛ اما ارزان و یا گران بودن یک لباس کمکی به شیک پوشی شما نخواهد کرد. زیبایی ظاهری شما زمانی بسیار نمایان‌گر خواهد بود که با داشتن یک پوشش ساده بتوانید این حس را به خود القا کنید.  مردان در داشتن یک پوشش ساده و جذاب باید بسیاری از نکات را رعایت کنند. با پیروی از این استانداردها می‌توانید از ظاهر زیبا و جذاب خود لذت ببرید.

موارد بسیار زیادی وجود دارند که خانم‌ها در پوشش روزانه خود از آن استفاده می‌کنند و بسیاری از آن‌ها خواهان یک پوشش ساده ولی شیک هستند. این موارد شامل گزینه‌هایی همچون کیف، کفش و زیور آلات می‌شوند. همچنین اکثریت خانم‌ها همیشه یک آرایش با سبک‌های متفاوت را بر روی صورت خود دارند. انتخاب هر لباسی علاوه بر اینکه بتواند یک پوشش ساده را به شما بدهد، باید نگاه افراد را به شما جذب کند. پس برای رسیدن به این هدف باید تکنیک‌ها و اصول‌هایی را رعایت کنید.  از این اصول می‌توان به مواردی همچون گزینه‌های زیر اشاره نمود که شما را به سمت یک پوشش ساده اما منحصر به فرد نزدیک می‌کند.چگونه با شخصیت لباس بپوشیم

پوشش ساده می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هر فردی باشد. رعایت تمامی این تکنیک‌ها و اصول در نحوه لباس پوشیدن می‌توانید شما را به سمت یک پوشش ساده سوق دارد. برند بودن یک لباس و یا قیمت بالای آن دلیل بر  زیبا دیده شدن ظاهر نمی‌باشد. تا وقتی از اصول‌ها و استانداردها آگاهی نداشته باشید گران قیمت‌ترین لباس‌ها نیز به کار شما نخواهند آمد. با الهام گیری از مجله‌های مد می‌توانید خود  را از یک پوشش ساده ولی جذاب  و ویژه بهره مند سازید.

امیدواریم با رعایت نکات مطرح شده در این نوشته از وب سایت سالن زیبایی لی لی ، شیک پوشی را به خود هدیه دهید.

جهت دیدن ادامه مطالب مجموعه مد کلیک کنید.

لینک های کوتاه مطلب v.ht v.gd is.gd

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای دریافت تخفیفات، اطلاعیه‌ها، مقالات و دیگر پیشنهادات مفید کافیست عضو سامانه اطلاع‌رسانی ما باشید.

به وب سایت آکادمی لی لی به مدیریت فاطمه حبشی خوش آمدید. در هر عصری، زیبا بودن، معنا و مفهوم خاص خود را دارد. شاید در عصر ما، زیبایی همان چیزی باشد که اکنون به دنبال آن هستیم. ما با برگزاری دوره های آموزش آرایشگری و ارائه خدمات آرایشگری در بهترین آرایشگاه تهران، میزبان هنرجویان و زیبارویان عزیز هستیم. خدمات ما شامل مواردی همچون آموزش فیبروز ابرو، آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو، آموزش میکرونیدلینگ، آموزش میکروشیدینگ، آموزش فیکانتور لب، آموزش حلزون تراپی، آموزش جوانسازی پوست، آموزش هاشور و تاتو ابرو، آموزش مزووایت، آموزش کرم پودر دائم، آموزش پاکسازی پوست، آموزش بوتاکس مو، آموزش رنگ و مش، لیفت ابرو، لمینت مژه، آموزش اصلاح ابرو، آموزش کاشت و طراحی ناخن، آموزش وکس صورت می باشد. همچنین در تمامی حوزه های آرایشگری، خدمات آرایشگری نام برده شده توسط اساتید به صورت مستقیم اجرا خواهد شد و می توانید با رزرو وقت و تشریف فرمایی در سالن لی لی از خدمات ویژه اساتید آرایشگری آکادمی لی لی بهره مند گردید.

مشاوره رایگان (روی شماره کلیک کنید)

0912-031-1317

چگونه با شخصیت لباس بپوشیم
چگونه با شخصیت لباس بپوشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *