چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

 
helpkade
چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم
چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

پس از فیلترینگ تلگرام و محدود شدن دسترسی کاربران به این پیام رسان خارجی بسیاری از کاربران ایرانی جهت نصب اپلیکیشن تلگرام و دریافت کد فعال سازی از طریق پیامک با مشکل مواجه شدند. برای حل این مشکل روشهایی وجود دارد که در ادامه این روش ها را جهت حل مشکل  نصب تلگرام و دریافت کد فعال سازی برای شما ذکر خواهیم کرد.

مشکل دریافت کد فعال سازی از طریق پیامک پس از فیلتر شدن تلگرام بوجود آمد و علت آن اعمال محدودیت توسط اپراتورهای تلفن همراه داخل کشور می باشد. به دلیل ممنوع بودن استفاده از تلگرام اپراتورها نیز شماره های آن را مسدود کرده اند. بنابراین قصد داشته باشید برای اولین بار از تلگرام استفاده کنید و یا این که پس از حذف اپلیکیشن تلگرام از روی گوشی خود قصد نصب مجدد آن را داشته باشید امکان دریافت پیامک کد اعتبار سنجی برای شما وجود ندارد و شما عملا نمی توانید تلگرام را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

مشکل مذکور حتی زمانی که از نرم افزارهای تغییردهنده آی پی (وی پی ان یا فیلترشکن) استفاده می شود نیز پابرجاست و از بین نمی رود. علت هم این است که این محدودیت (عدم دریافت کد فعال سازی) ارتباطی با آی پی شما ندارد که بخواهید از فیلترشکن استفاده کنید. مشکل مربوط به اپراتور اپراتور سیم کارت می باشد و این اپراتور است که اقدام به بستن پیامک ارسالی از سوی تلگرام کرده است.

توصیه می شود در صورت امکان از حذف کردن اپلیکیشن یا حساب کاربری تلگرام از روی دستگاه خود خودداری کنید تا مشکلی در خصوص فعال سازی مجدد حساب و دریافت پیامک فعال سازی جهت ورود به حساب برای شما به وجود نیاید. تلگرام در حال حاضر راهکاری جهت حل این مشکل ارائه نکرده است اما گفته شده در آینده این پیام رسان امکان دریافت کد فعال سازی از طریق ایمیل را نیز فراهم خواهد کرد.

با تمام این اوصاف روشهایی جهت دریافت پیامک تاییدیه تلگرام در گوشی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان در نصب تلگرام و فعال سازی آن تاحدودی موفق شد. این روشها را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

در صورتی که قصد دارید برنامه تلگرام را از روی دستگاه خود حذف کنید (جهت پاکسازی گوشی و بازگردانی به حالت کارخانه) لازم است پیش از آن تلگرام را روی دستگاه دیگری همچون رایانه یا تبلت و یا گوشی دیگر نصب کرده و حساب کاربری خود را در آن باز کنید. در این حالت تلگرام کد فعال سازی را از طریق پیام تلگرام (نه پیامک) به شما ارسال می کند و شما می توانید به راحتی وارد حساب خود شده و به طور همزمان از حساب تلگرام خود در دو دستگاه استفاده کنید.

پس از انجام این کار می توانید با خیال خیال راحت برنامه تلگرام را از روی گوشی خود حذف کنید. پس از انجام کار و بازگردانی گوشی به حالت کارخانه جهت نصب دوباره تلگرام هیچ نگرانی وجود ندارد. زیرا کد تاییدیه از طریق پیام تلگرام به دستگاه دوم شما ارسال می شود و به این صورت می توانید کد را در گوشی خود وارد کرده و حساب خود را فعال نمایید.

اگر دستگاه دیگری در دسترس شما وجود نیست و به طور کلی امکان نصب تلگرام در دستگاه دوم برای شما مقدور نیست می توان از نسخه وب تلگرام استفاده کرد. تلگرام وب نسخه وبی تلگرام است که برای دسترسی به آن می توان از طریق آدرس وب سایت تلگرام اقدام نمود. پس از وارد شدن به سایت تلگرام به قسمت تلگرام وب مراجعه کنید. در صفحه مربوط به تلگرام وب باید شماره تلفن همراه و نام کشور خود را وارد کنید تا کد فعال سازی از طریق پیام تلگرام به گوشی شما ارسال شود.

پس از فعال سازی و ورود به حساب تلگرام از طریق تلگرام وب صفحه مرورگر خود را باز نگه داشته و عملیات حذف اپلیکیشن و پاکسازی گوشی خود را انجام دهید. پس از اتمام کار و نصب مجدد تلگرام حذف شده کد فعال سازی از طریق تلگرام وب به شما ارسال خواهد شد و شما کد ارسال شده را در صفحه مرورگرتان مشاهده خواهید کرد.

اگرچه تلگرام فیلتر شده و امکان استفاده از نسخه رسمی آن وجود ندارد اما برخی از تلگرام های غیر رسمی (پوسته تلگرام) نظیر تلگرام طلایی (طلاگرام)، هاتگرام و تلگرام دی آر که دارای فیلترشکن داخلی هستند همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. در عین حال بحث هایی در خصوص ناامن و جاسوس بودن این پوسته های غیررسمی مطرح می باشد اما همچنان دارای میلیون ها کاربر هستند. بنابراین استفاده از نسخه های غیررسمی تلگرام راه حل دیگری جهت فعال سازی حساب تلگرام می باشد.

پس در صورتی که به تلگرام خود را از روی گوشی حذف کرده اید و در حال حاضر هیچ نسخه فعالی از تلگرام را در دست ندارید بهتر است از این روش استفاد کرده و دست به نصب نسخه های غیررسمی تلگرام بزنید. جهت انجام این کار لازم است یکی از نسخه های غیررسمی تلگرام که در حال حاضر فعالیت دارند را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. پس از آن از طریق تلگرام غیررسمی وارد حساب خود شده و پیامک تایید حساب را وارد کنید.

پس از فعال شدن حساب در صورتی که قصد استفاده از پوسته های غیررسمی را ندارید می توانید تلگرام رسمی را نصب کرده و پس از دریافت کد فعال سازی از طریق نسخه غیررسمی و فعال سازی نسخه اصلی تلگرام در نهایت و پس از پایان کار تلگرام غیررسمی را حذف نمایید.

روش دیگری جهت نصب تلگرام و دسترسی به این پیام رسان استفاده از شماره مجازی است. این آخرین روش است و تنها در صورتی باید از آن استفاده کرد که هیچ یک از روش های فوق موثر نبوده و دسترسی به تلگرام را برای شما فراهم نکرد. علتش هم این است که در صورت استفاده از شماره مجازی شما قادر به بازکردن حساب قبلی خود نبوده و باید حساب کاربری جدیدی را در تلگرام ایجاد کنید. 

به هر حال جهت استفاده از این روش لازم است از برنامه های ساخت شماره مجازی نظیر TextNow استفاده کنید. پس از دریافت شماره مجازی تلگرام خود را روی دستگاه نصب کرده و از طریق آن شماره حساب کاربری تلگرام خود را ایجاد کنید. پیامک تاییدیه به شماره مجازی ارسال خواهد شد و شما می توانید از این طریق حساب جدید خود را فعال کنید.

استفاده از این روش تنها زمانی مفید است که شما نیاز به استفاده از تلگرام داشته باشید و راه دیگری برای حل مشکل وجود نداشته باشد. همچنین جهت مشاهده لیست مخاطبین در حساب جدید می توانید از شماره یا آیدی جهت این کار اقدام کنید.

در زمان فیلترینگ تلگرام و مسدود شدن پیامک فعال سازی این پیام رسان توسط اپراتورهای تلفن همراه بسیاری از کاربران به دنبال روش برای دریافت کد تلگرام در ایمیل یا جیمیل هستند و می خواهند بدانند که آیا روشی وجود دارد که با استفاده از آن بتوان با ایمیل وارد تلگرام شد؟ متاسفانه در پاسخ به این سوال کاربران باید بگوییم که خیر! تلگرام یک پیام رسان مبتنی بر شماره موبایل است و ثبت نام در آن تنها با استفاده از شماره موبایل انجام می شود. به همین دلیل امکان ثبت نام در تلگرام به وسیله ایمیل و بدون داشتن شماره موبایل وجود ندارد و طبیعتا دریافت کد فعال سازی آن هم از طریق ایمیل وجود ندارد. سایت هایی مدعی هستند روشی برای دریافت کد تلگرام در ایمیل وجود دارد اما با ورود به آنها تنها همین روش های فوق را در آن مشاهده می کنید و خبری از روش های مبتنی بر ایمیل نیست.

منبع: superfamilyprotector.com

واقعا خیلی برنامه عالی هست بهترن ۱تو ایران روش نیومده

برای من که هر کاری می کنم پیامک نمیاد. هم ایرانسل رو تست کردم هم همراه اول. هم از نسخه وب تست کردم و هم از موبایل. هر کاری می کنم پیامک نمیاد. اما بقیه رو که می بینم بدون مشکل دارند کار می کنند و حتی با برنامه های جانبی مثل موبوگرام راحت وارد می شند و فیلترشکن هم نصب نمی کنند خودکار پروکسی داره

کسایی که برنامه تلگرامشون رو حذف کردن و الان دوباره میخوان نصبش کنند براشون پیامک فعالسازی اراسل نمیشه چون قبلا از اکانت تلگرامشون خارج نشده بودن و به خاطر تلگرام میبینه حساب شما فعاله و کد رو به برنامه ارسال میکنه (نه پیامک) به خاطر این نمیتونید کد فعالسازی رو دریافت کنید و مرحله تایید کد رو رد کنید. من یک ترفندی زدم که باهاش تونستم مشکل رو حل کنم. کسایی که این مشکل رو دارند راه حلی رو که میگم امتحان کنند.
باید مثل قبل برای فعلا سازی تلگرام اقدام کنید و وارد اون صفحه ای بشید که بهتون میکه پیام کد ارسال شده ولی شما پیام رو دریافت نمی کنید. توی همین مرحله صبر کنید و مراحل بعد رو از طریق یک گوشی دیگه انجام بدید تا کد فعالسازی رو توی گوشی دیگه دریافت کنید و توی گوشی خودتون وارد کنید تا حسابتون فعال بشه.
از یه نفر دیگه که تلگرام توی گوشی خودش داره و تلگرامش هم فعاله بخواید که تو برنامه وارد بخش تنظیمات بشه و گزینه اضافه کردن اکانت رو بزنه و بعد شماره شمارو رو وارد کنه (همون شماره ای که پیامک براش نمیاد). من این کار رو انجام دادم و پیامک کد برای سیمکارت ارسال شد و کد رو توی گوشی خودم وارد کردم.

مگر نمیگفتن تلگرام ضدفیلتر هست و کسی نمیتونه فیلترش کنه. پس چرا هم خودش فیلتر شده هم شماره پیامکش؟!!

فکر می کنم اگر از نسخه های غیررسمی مثل ویدوگرام و تکی گرام استفاده کنید پیامک فعال سازی هم ارسال میشه

فایده نداره هر کار کنی باز هم پیام فعال سازی ارسال نمیشه به خاطر اینکه اپراتورهای موبایل شماره تلگرام رو بلاک کردن تا کاربران اگر فیلترینگ رو دور زدن دیگه نتونن حسابشون رو فعال کنند

من گوشیمو عوض کردم حالا تو گوشی جدیدم تلگرام رو نصب کردم اما هر کاری می کنم کد فعال سازی ارسال نمیشه. از طریق وب هم امتحان کردم اما اونم نشد.
کسی میدونه مشکل چیه؟

آن دیجیتال مرجع محتوای دیجیتال و فناوری اطلاعات می باشد که در آن جدیدترین مطالب و اخبار این حوزه منتشر می شود. هدف آن دیجیتال افزایش اطلاعات تخصصی کاربران ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات می باشد که به دنبال آن افزایش محتوای وب فارسی نیز محقق می شود. ما تمام تلاش خود را در این راه به کار گرفته ایم تا بهترین ها را برای شما مهیا کنیم.

تمامی حقوق متعلق به آن دیجیتال بوده و استفاده از مطالب و محتوای آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

صفحه نخست
ارتباط با ما

شرکت دانش بنیان وستا سیستم، به پشتوانه تیم کاملا تخصصی فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده است. خدمات وستا : طراحی وب، اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ و … VestaTeam.net

تلگرام یک پیام رسان قدرتمند و محبوب است که بنا بر سیاست های کشورمان مدتی است که، فیلتر شده است و می بایست برای هر بار استفاده جهت دریافت و ارسال پیام از طریق این رسانه اجتماعی از فیلتر شکن های قوی استفاده کرد. متاسفانه این امر خود باعث به زحمت انداختن کاربران این شبکه اجتماعی شده است. ما قصد داریم در این مقاله خلاصه ای از روش تایید شده جهت رفع فیلتر همیشگی تلگرام را به شما آموزش دهیم.

با وستا سیستم همراه باشید.

بعد از کانکت شدن، میتوانید برای همیشه فیلتر شکن هایتان را پاک کنید و بدون مشکل به دنیای بلاک چین متصل شوید.

کاربران اندروید; می توانند از طریق لینک زیر برای دانلود اپلیکیشن های  که IP  روسیه را در اختیار ایشان قرار می دهند، اقدام کنند:چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

یک; Free VPN Proxy by Seed4.Me

دو; Urban Free VPN Proxy Unblocker ‏

از آنجایی که این احتمال وجود دارد که گوشی های آیفون سرور های روسی را پیدا نکنند;

کاربران IOS (دارندگان گوشی های آیفون) می بایست ابتدا Sky VPN  را نصب کنند، سپس بر روی گزینه get premium traffic  کلیک کنند و یک اکانت بسازند. در این صورت می توانند از 100 مگا بایت دیتای رایگان در VPN استفاده کنند، و به مدت چند دقیقه با سرور روسی در تلگرام فعال باشند. پیشنهاد می شود در  این مدت عکس و ویدیو باز کنند تا از اتصال به سرور تلگرام خود مطمئن شوند.

اکنون با توجه به آنچه گفته شد چنانچه مراحل را بدرستی انجام داده باشید، می توانید بدون استفاده از فیلتر شکن از تلگرام استفاده کنید و از سرعت بالای آن لذت ببرید.

شرکت دانش بنیان وستا سیستم، به پشتوانه تیم کاملا تخصصی فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده است. خدمات وستا : طراحی وب، اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ و … VestaTeam.net

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

ایران

هم‌رسانی این مطلب:

پیام‌رسان تلگرام در تازه‌ترین نسخه خود امکانی فراهم آورده است تا کاربران بدون نیاز به فیلترشکن بتوانند به این پیام‌رسان دسترسی داشته باشند.

این بدین معنی است که نسخه تازه تلگرام نیاز به فعال بودن اپلیکیشن جداگانه فیلترشکن ندارد و با امکانی که در درون خود آن تعبیه شده است، کاربران می‌توانند اقدام به ارسال و دریافت پیام‌ کنند.

امکان تازه تلگرام در اصل برای کاربران روسی پیش بینی شده چرا که مقامات کرملین سال گذشته این پیام رسان را در روسیه فیلتر کردند. با این حال کاربران ایرانی نیز می توانند از این قابلیت تازه بهره بگیرند.چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

۱- قبل از هر چیز تلگرام خود را به روز رسانی کنید.

۲- برای استفاده از امکان جدید لازم است تا کاربر برای دفعه نخست با یک آی پی روسی به پیام رسان تلگرام وصل شود. به همین منظور باید از یک VPN (وی پی ان) استفاده شود که قابلیت انتخاب کشور روسیه توسط کاربر لحاظ شده باشد. به پلی استور یا اپ استور بروید.

۳- در میان وی پی ان‌های رایگان موجود در پلی استور یا اپ استور، اپلیکیشن‌هایی نظیر Seed4me vpn ، Solo vpn، Avira phantom،Touch vpn، Skyvpn مناسب هستند. یکی از آن‌ها را نصب کنید و وارد آن شوید.

۴- در داخل وی پی ان، از لیست موجود روسیه را به عنوان کشور میزبان انتخاب کنید و گزینه کانکت را بزنید.

۵- پس از وصل شدن وی پی ان، تلگرام را باز کنید و اجازه دهید تا به این پیام رسان متصل شوید. بعد از دو تا پنج دقیقه آیکون یک سپر خالی در بالای اپلیکیشن در سمت راست ظاهر می شود. این به شما نشان می‌دهد که مسیر را درست آمده‌اید. حالا از از تلگرام خارج شوید.

۶- وی پی ان خود را غیر فعال کنید و بار دیگر به تلگرام بازگردید. اکنون می‌توانید از تلگرام بدون فیلتر استفاده کنید.

اردیبهشت ماه سال گذشته دادستانی تهران دستور قضایی مسدود کردن تلگرام را صادر و اعلام کرد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ مکلف به مسدودسازی وب سایت و اپلیکیشن تلگرام هستند.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) سال گذشته گزارش داده بود که با وجود فیلترینگ تلگرام در ایران، بیش از ۴۷ درصد کاربران هنوز از این پیام رسان استفاده می کنند.

تخمین زده می‌شود حدود ۴۰میلیون کاربر ایرانی مشترک تلگرام باشند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلب:

چندین دلیل مختلف وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکل در اتصال تلگرام شوند. در اینگونه موارد، تلگرام در حالت Connecting باقی می‌ماند. برای رفع این مشکل باید تمام دلایل آن را بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

کاربران زیادی در طول روز با کارشناسان موبایل کمک تماس می‌گیرند و از آن‌ها در مورد بروز مشکل وصل نشدن تلگرام راهنمایی می‌خواهند. این دسته از کاربران مدعی هستند که بعد از باز کردن تلگرام شاهد نمایش عبارت Connecting در منوی فوقانی آن بوده و کانکتینگ تلگرام برایشان مختل می‌شود. اما چه دلایلی وجود دارند که منجر به بروز این مسئله می‌شوند؟

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

دلایل مختلفی ممکن است منجر به بروز مشکل Connecting تلگرام شوند، بنابراین برای رفع این مشکل باید حتما تمام این دلایل را بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا کانکت نشدن تلگرام بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

اگر با مشکل وصل نشدن تلگرام یا همان مشکل Connecting مواجه هستید، مراحل زیر را به ترتیب برای از بین بردن آن طی کنید:

در بسیاری از شرایط کاربران قبل از اینکه مطمئن شوند که به اینترنت متصل هستند، برنامه تلگرام را اجرا می‌کنند. طبیعی است که در این شرایط با عبارت Connecting و مشکل وصل نشدن تلگرام به سرور مواجه شوید. بنابراین در اولین قدم وصل بودن دستگاهتان به شبکه اینترنت وای فای یا موبایل دیتا (Mobile Data) را مورد بررسی قرار دهید و از وجود این اتصال اطمینان حاصل کنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید دستگاهتان به شبکه اینترنت متصل است، باید سرویس‌دهی آن را بررسی کنید. مطمئنا اگر در سیستم رد و بدل داده شبکه اینترنتی که به آن متصل هستید اختلالی ایجاد شود، برنامه تلگرام هم قادر به کانکت شدن به سرورهایش نخواهد بود. در نتیجه شما با مشکل وصل نشدن تلگرام یا همان عبارت Connecting رو به رو می‌شوید.

پس در قدم دوم سرویس دهی شبکه اینترنت خود را بررسی کنید. برای انجام این کار مرورگر دستگاه را اجرا و سایتی را باز کنید. اگر سایت های دیگر اجرا شدند، پس مشکل از شبکه اینترنت شما نیست، اما اگر باز شدن سایت های دیگر هم با مشکل همراه بود، مطمئنا مشکل ایجاد شده در تلگرام هم با این مسئله و اختلال در سرویس‌دهی شبکه اینترنتی که به آن وصل هستید ارتباط دارد. پس شبکه اینترنت خود را تغییر دهید یا منتظر بمانید تا اختلال‌های آن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

در برخی شرایط ممکن است شما به طور ناخودآگاه برای دسترسی تلگرام به اینترنت و استفاده از آن محدودیت قائل شده باشید و این مسئله منجر به بروز مشکل وصل نشدن تلگرام شود. برای مثال اگر اپلیکیشن فایروال بر روی گوشی یا تبلت شما نصب شده باشد، ممکن است دسترسی تلگرام به اینترنت را محدود کرده باشد. پس وارد اپلیکیشن فایروال شوید و دسترسی‌های تلگرام را بررسی کنید.

مسئله بعدی که اگر از موبایل دیتا (Mobile Data) یا اینترنت سیم کارت استفاده می‌کنید باید به آن توجه داشته باشید، این است که محدودیت مصرف داده را برای آن فعال نکرده باشید. برای بررسی این موضوع در اندروید مراحل زیر را طی کنید:

در برخی شرایط حذف و نصب مجدد برنامه تلگرام هم می‌تواند منجر به رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام شود. در برخی موارد آپدیت نبودن تلگرام ممکن اس منجر به بروز مشکلات این چنینی گردد که این مشکل با حذف و نصب مجدد اپلیکیشن برطرف می‌شود. در نظر داشته باشید که همیشه برای دانلود جدیدترین نسخه تلگرام از منابع قابل اعتمادی مثل گوگل پلی استور (Google Play Store) یا کافه بازار استفاده کنید و از منابع ناشناس اپلیکیشن تلگرام را دانلود نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

در برخی شرایط دیده شده که حذف کردن حافظه کش (Cache) و دیتای (Data) برنامه تلگرام منجر به رفع مشکل Connecting یا کانکتینگ آن شده است. بنابراین شما هم به این مسئله به عنوان یک راه حل نگاه کنید و حافظه کش و دیتای تلگرام را یک بار حذف کنید. برای انجام این کار از طریق خود تلگرام مراحل زیر را طی کنید:

برای حذف حافظه کش و دیتای تلگرام از طریق خود دستگاه اندرویدی هم مراحل زیر را طی کنید:

اگر گزینه Clear Data را با طی کردن مراحل فوق نیافتید، گزینه Manage Space را لمس کنید و سپس در تنظیمات خود تلگرام دو گزینه Clear Cache و Local Database را انتخاب نمایید و اطلاعات آن دو را حذف کنید.

این راه حل شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما در برخی شرایط منجر به رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام شده است. در این روش لازم است تا ابتدا شماره تلگرام خود را تغییر دهید و سپس بار دیگر با طی کردن مراحل مشابه شماره قبلی خود را فعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام“ استفاده کنید.

پیشنهاد موبایل کمک: معرفی ۱۵ مورد از بهترین برنامه های جایگزین تلگرام

تلگرام به تازگی قابلیت استفاده از پروکسی داخلی را به مسنجر خود اضافه کرده است که در مقاله “آپدیت جدید تلگرام 4.1 منتشر شد؛ تعیین سطح دسترسی ادمین ها” در مورد آن صحبت کرده بودیم. تغییر دادن IP شما با استفاده از این قابلیت یا سایر ابزارهای تغییر IP در برخی شرایط ممکن است منجر به رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting آن شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X

این روش فقط در آیفون و آیپد های اپل قابل استفاده است و در بسیاری از موارد دیده شده که منجر به رفع مشکل Connecting تلگرام یا مشکل وصل نشدن تلگرام به سرورهایش شده است. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

به احتمال زیاد با طی کردن مراحل فوق مشکل وصل نشدن تلگرام شما برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max شیشه

قطعات آیفون 11 پرو مکس

شیشه آیفون 11

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

بسیار مفیدوعالی

وقتی تلگرام وصل نمی‌شود چطوری این دستورات شما را انجام دهیم آقا وصل نمی‌شود با پروکسی که هیچ با vpn هم وصل نمیشود

مال منم الان همینطوری شده
با vpn اومدم باز در حال اتصال میزنه

سلام خدمت شما.مشکلی که چند مدتیه برطرف نمیشه اینه که جهت استفاده از تلگران چه از طریق پروکسی و چه از طریق فیلترشکن، تازمانی که در خود برنامه هستم بدون هبچ مشکلی کار انجام میشه ولی وقتی برنامه رو کوچیک میکنم پروکسی و فیلتر شکن قطع میشه .
و دوباره با بزرگ کردن برنامه از سر گرفته میشه . ممنون میشم راهنمایی کنید چجوری رفع شه این مشکل

مرسی مقالتون واقعا موثر بود

همرو امتحان کردم نشد وقتی که فیلتر شکنو روشن میکنم فقط میتونم از پروکسی استفاده کنم اونم دیگ چ نیازی ب پروکسی هس خو همون فیلتر شکن روشن بمونه سنگین ترم :||ولی پروکسی خیلی راحت تره و نمدونم چرا وصل نمیشه:[

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

پیام‌رسان تلگرام در ایران قبل از فیلترینگ، دارای حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال بود.[۱][۲] و ۶۰ درصد از پهنای باند اینترنت این کشور صرف استفاده از این برنامه می‌شد.[۳]

پس از اختلالات ایجاد شده توسط دولت ایران برای استفاده از وایبر[۴][۵] و لاین،[۶] توجه مردم ایران به سمت پیام‌رسان تلگرام جلب شد.[۷] از جمله عللی که باعث این امر شد، می‌توان به سرعت و امنیت بالای این پیام‌رسان اشاره کرد به علاوه اینکه امکان انتقال گروه‌ها از نرم‌افزارهای قدیمی به این نرم‌افزار با استفاده از لینک‌های دعوت وجود داشت. اضافه بر این در این پیام رسان، محدودیت تعداد عضوگیری در گروه‌ها، از ۵۰ عضو در وایبر به ۲۰۰۰۰۰ عضو افزایش می‌یافت و امکان تبادل فایل‌ها با حجم بینهایت ممکن بود.[۸][۹]

حکومت جمهوری اسلامی ایران بارها بحث فیلترینگ تلگرام را مورد بررسی قرار داد و همواره محدودیت‌هایی را برای دسترسی کاربران به آن اعمال کرده‌است به گونه‌ای که دسترسی کاربران به این پیام‌رسان همواره با اختلالات جدی مواجه می‌شده‌است.
طی تظاهرات ۸ دی ماه سال ۱۳۹۶ تلگرام به مدت بیش از یک هفته از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و بالاخره در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۶ مجدداً در دسترس قرار گرفت.[۱۰][۱۱][۱۲][۱۳]

تلگرام در ۱۰ اردیبهشت ۹۷ مجدداً در ایران به دستور قضایی از دسترسی کاربران خارج شد. در دستور قضایی دادستانی تهران آمده بود که تلگرام باید به گونه ای فیلتر شود که حتی با ابزارهایی شبیه فیلترشکن هم قابل دستیابی نباشد.[۱۴]

تجربه دو بار فیلتر شدن تلگرام در ایران نشان می‌دهد کاربران ایرانی نه به پیام‌رسان‌های خارجی مانند واتس‌اپ مهاجرت کردند و نه مشتری پیام‌رسان‌های داخلی مانند سروش شدند، بلکه در جستجوی فیلترشکن بوده‌اند.[۱۵] در نظرسنجی ای که در مهر ماه ۱۳۹۷، حدود ۶ ماه پس از فیلترینگ تلگرام، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران انجام شد، مشخص شد که علی‌رغم فشار گسترده حکومت ایران برای مجبور کردن مردم به استفاده از پیام رسان‌های داخلی به جای تلگرام، باز هم اکثریت کاربران از این پیام رسان استفاده می‌کنند. طبق این نظرسنجی، ۶۲٫۵ درصد از پاسخگویان اعلام کردند قبل از فیلتر تلگرام از این پیام‌رسان استفاده می‌کردند و در مهر ماه ۱۳۹۷، ۴۷٫۳ درصد از کل پاسخگویان اعلام کرده‌اند همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند که این عدد نسبت به خرداد ماه تقریباً ثابت مانده‌است.[۱۶] نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در اسفند ماه ۹۷، ۷۱ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله از تلگرام استفاده می‌کنند.[۱۷]چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

پاول دورف مدیر عامل سیستم پیام‌رسانی تلگرام می‌گوید که پس از رد درخواست همکاری مقام‌های ایران برای دستیابی به اطلاعات شهروندان این کشور، این شبکه برای ساعاتی در ایران مسدود اما فعلاً رفع فیلتر شده‌است.

او ساعاتی پس از اعلام خبر انسداد تلگرام در ایران گفت: «ایران فعلاً انسداد تلگرام را رفع کرده‌است. تا ببینیم فردا چه می‌شود.»

او همچنین گفت که ایران «در طول هفته گذشته نیمی از ترافیک تلگرام را متوقف کرد و امروز ما را برای دو ساعت به‌طور کامل مسدود کرد (همان زمان که خبر را اعلام کردیم) و حالا به نظر می‌رسد پس از انتشار خبر تصمیم گرفته باشند انسداد ما را بردارند.»

وی پیش‌بینی کرد که ایران فردا با ارائه توضیحی رسمی، انسداد را از سر خواهد گرفت.

او در پیام اولیه خود در مورد شروع انسداد نوشته بود: «مقام‌های ایرانی می‌خواهند از تلگرام برای جاسوسی از شهروندان خود استفاده کنند. ما نمی‌توانیم در این زمینه به آن‌ها کمک کنیم و نخواهیم کرد.»[۱۸]

بعدها آذری جهرمی مذاکرات با مدیران تلگرام را تأیید کرد.[۱۹][۲۰][۲۱]
از آنجا که برخی مدعی بودند در مذاکره با تلگرام تخلفاتی رخ داده‌است گروهی از نمایندگان مجلس موظف به پیگیری موضوع شدند تا بررسی کنند که آیا تخلفی در این مذاکرات رخ داده یا خیر. در تاریخ ۲۵ آذر ۹۷ سید جواد حسینی کیا، نماینده سنقر عضو کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد: «بر اساس ارائه گزارش‌ها و مباحث مطرح شده هیچ تخلفی در انجام مذاکرات برای کمیسیون محرز نشد. اما این به معنی رفع فیلتر تلگرام نیست.»[۲۲]

تا شهریور ۱۳۹۵، بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام فعالیت می‌کردند.[۲۳]
این آمار در نیمه سال ۱۳۹۶ به ۴۰ میلیون کاربر ایرانی رسید.[۲۴]
این میزان استفاده از تلگرام باعث شده تا ۶۰ درصد پهنای باند کشور به استفاده از این پیام‌رسان اختصاص یابد.[۲۵]

طبق تحقیقی که در مهر ماه ۱۳۹۶ انجام شد، از ۳۷۰۷ نفر از ایرانیان بین ۱۸ تا ۶۵ سال در مورد میزان استفاده از تلگرام سؤال شد که نتایج نشان داد که حدود ۹۰٪ آنان روزانه بیش از یک ساعت از وقت خود را به تلگرام اختصاص می‌دهند.[۲۴] در این بین حدود ۶۰٪ افراد از تلگرام برای گفتگو با دوستان و آشنایان و حدود ۱۸٪ برای سرگرمی و تفریح از آن استفاده می‌کردند.[۲۴]

براین اساس بررسی مرکز پژوهشی بتا که در سال 1399 انجام شده است و در خبرگزاری فارس منتشر شد مشخص شد که تلگرام بیش از ۴۹ میلیون کاربر ایرانی دارد. این بستر در حال حاضر بیش از ۲ میلیون کانال دارد که در طول سال بیش از ۵۰۰ میلیون پست منتشر می کنند. این تعداد پست در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد نمایش به خود اختصاص می دهد که این نشان گر آن است که هنوز تلگرام به عنوان پیام رسان در کاربرد های مختلف برای کاربران ایرانی کارد دارد.این پیام رسان در کل جهان بیش از ۴۰۰ میلیون دنبال کننده دارد که در حال حاضر ۴۹ میلیون آن ایرانی هستند. همچنین در بررسی این مرکز مشخص شد بیش از ۲ میلیون سوپر گروه فعال و پر مخاطب که سهم جدی در میان کاربران دارند در حال حاضر در حال فعالیت هستند. [۲] [۳]

تلگرام در ایران محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان محسوب می‌شد، تعداد زیادی از کاربران امکانات منحصربه‌فرد تلگرام را به‌عنوان دلیل انتخاب آن مطرح کرده‌اند؛ آن‌ها امکانات بهتر تلگرام ازجمله «کانال‌ها»، «استیکر» و «مالتی پلتفرم» بودن (البته در بین این‌ها به‌طور ویژه کانال‌ها) را دلیل این موضوع می‌دانند؛ و صدالبته مسدود بودن شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیس‌بوک نیز نقش مؤثری در این محبوبیت داشته‌است.[۲۶]

تلگرام و شبکه‌های اجتماعی یکی از دلایل باخت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و مجلس شورای اسلامی و حذف چهره‌های شاخص مجلس خبرگان رهبری به گفته چند چهره شاخص این جناح بود.[۲۷][۲۸][۲۹]
گسترش شبکه‌های اجتماعی بالاخص تلگرام غالباً توسط جناح محافظه کار اصولگرا[۳۰]
قوه قضائیه[۳۱] و سپاه[۳۲] و برخی چهره‌های مذهبی[۳۳] و صدا و سیما[۳۴] مورد مخالفت بوده و آن را موجب تضعیف نظام و اسلام دانسته‌اند.

در اردیبهشت ۱۳۹۵ مطابق مصوبه شورای عالی فضای مجازی به این شبکه اجتماعی ۱۲ ماه مهلت داده شده که سرورها را به ایران منتقل کنند.[۳۵] هر چند که پاول دورف اعلام کرد که هیچ‌یک از سرورهای تلگرام به ایران منتقل نخواهند شد.[۳۶]

دولت ایران در ادامهٔ فیلترینگ پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در ایران بارها دسترسی به پیام‌رسان تلگرام را با اختلال مواجه کرده‌است.

روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، شرکت مخابرات در خدمات اینترنتی خود سرویس پیام‌رسان تلگرام را در برخی از نقاط استان تهران و برخی استان‌ها بدون اطلاع قبلی مسدود و از دسترس کاربران خود خارج کرد.[۳۷][۳۸] هر چند که این اختلال به صورت سراسری و فراگیر برای تمام کاربران اعمال نشده بود.[۳۹][۴۰]

در اوت ۲۰۱۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد که تلگرام موافقت کرده‌است که بر اساس درخواست دولت ایران برخی ربات‌ها و بسته‌های برچسب آن را محدود کند.[۴۱] براساس یک مقاله منتشر شده در Global Voices، این ویژگی‌ها توسط ایرانیان مورد استفاده قرار گرفت تا «به اشتراک گذاشتن نظراتی در مورد دولت ایران» بپردازند. این مقاله همچنین اشاره کرد که «برخی از کاربران نگران تمایل تلگرام به پاسخگویی به درخواست‌های دولت ایران مبنی بر مشارکت در آینده با سانسور دولت ایران یا حتی اجازه دسترسی دولت به اطلاعات تلگرام در مورد کاربران ایرانی هستند.»[۴۱] تلگرام اظهار داشت که همه چت‌های تلگرام حریم خصوصی هستند و هیچ درخواستی راجع به آن‌ها انجام نمی‌دهند. فقط درخواست‌های مربوط به محتوای عمومی (ربات‌ها و بسته‌های برچسب) پردازش می‌شود.[۴۲] در ماه مه سال ۲۰۱۶، دولت ایران از تمام برنامه‌های پیام‌رسانی از جمله تلگرام خواسته بود تا تمام اطلاعات کاربران ایرانی را به سرورهای ایران انتقال دهند.[۴۳] در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۷، دولت ایران به‌طور کامل تماس‌های تلفنی جدید تلگرام را مسدود کرد، این سرویس به افراد اجازه می‌دهد تا از طریق ایمن و با رمزنگاری مکالمات خود را به‌طور خصوصی برقرار کنند.[۴۴]

تنها یک روز پس از اینکه تلگرام امکان برقراری تماس صوتی در این پیام‌رسان را فعال کرد، قابلیت برقراری تماس صوتی به‌طور کامل مسدود شد.[۴۵] پاول دورف در پاسخ به کاربرانی که علت انسداد تماس صوتی در ایران را از وی جویا شده بودند نوشت: «برای اینکه ارائه دهندگان خدمات اینترنت در ایران دوباره آن را فیلتر کردند».[۴۵][۴۶] علت این مسدودسازی هزینه پایین تماس از این طریق و ضرر مالی ناشی به اپراتورها اعلام شده‌است که باعث شده اپراتورها (همراه اول) این امکان را مسدود کنند.[۴۷] هر چند که روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد این اپراتور نقشی در اختلال ایجاد شده در تماس صوتی پیام‌رسان تلگرام ندارد.[۴۸] پس از اختلالات ایجاد شده توسط اپراتورهای تلفن همراه، با دستور قضایی این امکان به‌طور کامل فیلتر شد.[۴۹] این در حالیست که محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت، با اشاره به راه‌اندازی تلگرام صوتی، تأکید کرده بود: این امر با مجوز وزارت ارتباطات انجام شده و اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت، تلگرام صوتی راه‌اندازی نمی‌شد.[۵۰]

در پی اعتراضات سراسری ایران و برای جلوگیری از آشوب‌ها، سطوح عالی امنیتی تصمیم به قطع کامل شبکه‌های اجتماعی، از جمله تلگرام و اینستاگرام گرفت.[۵۱] هر چند گفته شد که این فیلترینگ موقتی خواهد بود.[۵۲]

در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۳۹۶، در پی اقدام یک کانال تلگرامی به آموزش چگونگی ساخت بمب‌های دست‌ساز، آذری جهرمی، وزیر وقت ارتباطات، در توئیتی از پاول دورف خواست که این کانال را مسدود کند.[۵۳][۵۴] دورف در پاسخ گفت که در صورتی که این کانال قوانین تلگرام را نقض کرده باشد، آن را مسدود خواهند کرد و در نهایت کانال آمدنیوز مسدود شد. گروه مخالف قول داد که قوانین تلگرام را رعایت کند و یک کانال جدید ایجاد کرد که ۷۰۰۰۰۰ مشترک را در کمتر از ۲۴ ساعت جمع‌آوری کرد.[۵۵]

در ۳۱ دسامبر، پس از اینکه این شرکت از بستن کانال‌های اعتراضی مسالمت‌آمیز خودداری کرد، دولت ایران اعلام کرد که تلگرام برای «اطمینان از آرامش و امنیت» به‌طور موقت مسدود شده‌است.[۵۶]

در پی مسدود شدن تلگرام، خیل عظیمی از مردم به دنبال استفاده از نرم‌افزارهای فیلترشکن[۵۷][۵۸] یا استفاده از پیام رسان‌های جایگزین[۵۹][۶۰] رفتند.

با توجه به محدودیت‌هایی که برای تلگرام در تظاهرات سراسری به وجود آمد، سه ساعت پس از مسدود شدن این پیام‌رسان مدیر تلگرام توئیت کرد که نسخه بعدی تلگرام مجهز به یک فیلترشکن قوی درون برنامه‌ای خواهد بود که در این صورت فیلتر کردن و حتی محدودسازی تلگرام برای مدت کم دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.[۶۱]

در شب ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۶ تلگرام رفع فیلتر شد.[۶۲][۶۳][۶۴]

پس از رفع فیلتر تلگرام در ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۶، سرعت انتقال داده در این پیام‌رسان در ایران به شدت افت کرد.[۶۵] این در حالی است که سرعت تبادل اطلاعات با آی‌پی کشورهای دیگر (یا استفاده از فیلترشکن) مشکلی ندارد.[۶۶] به نظر می‌رسد مقامات ایران قصد دارند با پایین آوردن سرعت اتصال تلگرام مردم را وادار به کوچ از این پیام‌رسان کنند.[۲۵][۶۶]

پاول دورف اعلام کرد که سرعت دسترسی از ایران به تلگرام پس از رفع فیلتر به سرعت آن قبل از فیلتر شدن بازنگشته است و در حال تحلیل ترافیک برای یافتن دلیل آن است.[۶۷]

علاءالدین بروجردی با اشاره به موضوع از مدار خارج شدن «تلگرام» اظهار داشت: این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد.[۶۸][۶۹]

در اواسط بهمن ماه ۱۳۹۴ پیامی ساختگی[۷۴] بین کاربران ایرانی پخش شد مبنی بر اینکه ارسال پیام در تلگرام رایگان نخواهد بود.[۷۵]

در فروردین ۱۳۹۶ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که امکان تماس صوتی در نسخه جدید تلگرام برای ایرانیان رایگان نخواهد بود.[۷۶]
بعد از انتشار این خبر، اقتصاد آنلاین در کانال تلگرامی خود نوشت که این خبر دروغ ۱۳ بوده‌است و با انتشار عکسی از توئیت منسوب به مدیرعامل تلگرام، آورده‌است: ریشه شایعه پولی شدن تماس تلفنی تلگرام، این توئیت فتوشاپ شده‌است.[۷۶][۷۷]

اخبار ۲۰:۳۰ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در ۴ دی ماه ۱۳۹۶ از پولی شدن تلگرام خبر داد[۷۸] در حالی که وبسایت اصلی تلگرام اعلام کرده‌است که این نرم‌افزار رایگان است و رایگان باقی خواهد ماند، بدون هیچگونه آگهی و تبلیغ، بدون هزینه‌های اشتراک.[۷۹][۸۰]

در ۲۹ فروردین ۹۷ کانال تلگرامی KHAMENEI.IR با انتشار پستی، توقف فعالیت خود در تلگرام را اعلام کرد. این کانال به عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار سید علی خامنه‌ای شناخته می‌شد.
کانال مذکور علت این کار را حمایت از پیامرسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیامرسان‌های غیر ایرانی عنوان کرد. از این تاریخ به بعد این کانال ارتباطی فعالیت خود را در پیامرسان‌های گپ، سروش و آی گپ ادامه می‌دهد. تعدادی دیگر از مقامات سیاسی از جمله، حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمود واعظی و سید محمد بطحایی و همچنین برخی نهادها از جمله نهاد ریاست جمهوری، خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران جوان نیز اعلام کردند که فعالیت کانالشان در تلگرام را متوقف می‌کنند.[۸۱][۸۱]

در ۲۱ مهر ۹۷ کمال هادیانفر رئیس پلیس فتا اعلام کرد بر اساس ابلاغ دولت، هیچ دستگاه و نهاد دولتی یا مجموعه‌ای که از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کند، اجازه فعالیت در تلگرام را ندارد و این ممنوعیت به‌خصوص برای دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهایی که اسناد طبقه‌بندی شده دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است.[۸۲]

در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۹۷ کانال تلویزیون نصر با انتشار پیامی فعالیت خود در تلگرام را از سر گرفت.

در تاریخ ۱۹ آبان ۹۷ خبرگزاری فارس و ایسنا فعالیت خود را در برنامه طلاگرام و هاتگرام از سر گرفتند. فارس اعلام کرد این خبرگزاری از تمام ظرفیت‌های قانونی برای انتشار خبر استفاده می‌کند و از آنجا که وزارت ارتباطات و قوه قضائیه، ۲ پیام‌رسان طلاگرام و هاتگرام را قانونی می‌دانند و فیلتر نکرده‌اند، بنابراین برای فعالیت در این پیام‌رسان‌ها، منعی برای خبرگزاری فارس نیست.[۸۳]

کانال تلگرامی خبرگزاری صدا و سیما نیز از فروردین ۹۸ مجدداً فعالیت خود را با انتشار خبرهای مربوط به سیل غرب کشور آغاز کرد.[۸۴]

از بامداد یک‌شنبه نهم اردیبهشت‌ماه ۹۷، شبکهٔ تلگرام از دسترس خارج شد.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام در توییتر اعلام کرد که علت قطعی تلگرام مشکل در یکی از سرور کلاسترها است. او ضمن اعلام این خبر از کاربران تلگرام عذرخواهی و اعلام کرد که در ساعات آینده این مشکل حل می‌شود.
چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

بر اساس توئیت دورف، ظاهراً وی به برخی اشکالات سروری در مرکز و در رابطه با کاربران قاره اروپا اشاره کرده و در پیام او به مشکل ارتباط در ایران اشاره نشده‌است. براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط دورف، افزایش دما در برخی از سرورهای مورد استفاده توسط تلگرام باعث شده این پیام‌رسان با مشکل روبرو شود.

براساس توییت صفحهٔ رسمی تلگرام در توئیتر، قطعی برق در آمستردام باعث بروز مشکل فنی و عدم اتصال تلگرام در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا، روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع شده‌است.

در توییت جدید تلگرام آمده‌است که قطعی برق سرورهای این پیام‌رسان در اروپا رفع شده‌است و به‌زودی کاربران آن در اروپا، خاورمیانه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع قادر به استفاده از آن خواهند بود.

در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۷ به دستور قضایی تلگرام از دسترس کاربران ایرانی خارج شد این دستور قضایی مسدودسازی تلگرام از سوی بیژن قاسم‌زاده (بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران) صادر شد؛ که در آن آمده بود: کلیهٔ ارائه‌دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتورهای تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف هستند از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب‌سایت و اپلیکیشن شبکهٔ اجتماعی تلگرام اقدام کنند. از جملهٔ دلایلی که برای صدور دستور مسدودسازی پیام‌رسان تلگرام ذکر شده‌است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:[۸۵]

در متن خبر مسدودسازی تلگرام آمده‌است که پیش از اتخاذ تصمیم در این زمینه، موضوع در جلسات متعدد کارشناسی با حضور متخصصان امر و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته‌است و آن‌ها نیز نظر کارشناسی خود را مبنی بر لزوم مسدودسازی و جلوگیری از ادامهٔ فعالیت این پیام‌رسان محبوب، اعلام کرده‌اند.

بدین ترتیب، در اجرای مادهٔ ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری، مادهٔ ۷۵۱ قانون مجازات اسلامی، به استناد اصل ۱۵۶ قانون اساسی و مواد ۴۹۸، ۵۰۰، ۵۱۲، ۵۱۳، ۵۱۴، ۶۰۹، ۶۱۰، ۶۳۹، ۶۹۷، ۶۹۸، ۷۰۰، ۷۲۹ الی ۷۳۱ و ۷۴۲ الی ۷۵۰ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و مادهٔ ۶ قانون مطبوعات، دستور مسدودسازی پیام‌رسان تلگرام صادر می‌شود.

در متن حکم مسدودسازی تلگرام آمده‌است که اِعمال مسدودسازی باید به‌گونه‌ای باشد که محتوای پیام‌رسان یادشده با هیچ نرم‌افزاری در کشور قابل دسترس نباشد، تخلف از اجرای این دستور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.[۸۵]

در بامداد روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تلگرام به تدریج با اختلالاتی مواجه شد. همزمان آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رشته توییتی مخالفت ضمنی خود را با حکم انسداد تلگرام اعلام کرد:[۸۶]

در پی این اقدام، جمعی از وکلای ایرانی از صادرکننده حکم فیلترینگ تلگرام شکایت کردند.[۸۷][۸۸] موضوع اتهام انتسابی شاکیان به قاسم‌زاده، «سلب آزادی شخصی افراد» از طریق قطع دسترسی آنان به شبکه تلگرام بوده‌است. قاضی پرونده شاکیان علیه بازپرس صادرکننده حکم فیلتر تلگرام، این شکایت را وارد ندانسته و برای قاسم‌زاده قرار منع تعقیب صادر کرده بود.[۸۸] نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت این افراد در تاریخ ۲۰ خرداد گذشته در دادسرای کارکنان دولت برگزار شد.[۸۹]

طبق ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی «هر یک از مقامات و مأمورین وابسته به نهادها و دستگاه‌های حکومتی که برخلاف قانون، آزادی شخصی افراد ملت را سلب کند یا آنان را از حقوق مقرر در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران محروم نماید علاوه بر انفصال از خدمت و محرومیت یک تا پنج سال از مشاغل حکومتی به حبس از دو ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.»[۸۹]

آزیتا پولادوند، یکی از وکلای شکایت کننده، در این مورد گفت است: «قاضی به بهانه اصل استقلال قضات برای آقای قاسم‌زاده قرار منع تعقیب صادر کرده، در حالی که صدور حکم برای فیلترینگ تلگرام تخلف محسوب می‌شود؛ ولی ما در چهارچوب قانون همین کشور باز هم به این رأی اعتراض می‌کنیم و به راه خود ادامه می‌دهیم.»[۸۸]

صبح روز ۱۱ اردیبهشت روحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب تهران شرکت نکرد و شایعاتی مبنی بر استعفای آذری جهرمی در فضای مجازی منتشر شد.
این شایعه ساعتی بعد از طرف دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تکذیب شد.[۹۰]
آذری جهرمی در مورد استعفای خود گفت: «نباید اعلام نظرات کارشناسی را استعفا تفسیر کنیم.
در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست و در مورد چالش‌های آن نیز نظرات را مستدل و مستند به مراجع مربوط اعلام کرده‌ایم.
شواهد حاکی از بروز مشکلاتی در فیلتر تلگرام در روسیه نیز هست و ممکن است اینگونه مشکلات در ایران هم رخ دهد
در هر حال به نظر می‌رسد فراتر از بحث امروز باید سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری کشور در مورد رسانه‌های نوین را سریعتر به نتیجه رساند تا دیگر شاهد اینگونه چالشها نباشیم.»

از تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۹۷ بسیاری از فیلترشکن‌ها از کار افتادند و برخی دیگر هم با قطعی و وصلی در دسترس بودند.

مستند بدون فیلتر که از شبکه سه سیما در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۹۷ در ساعت ۲۲:۳۰ پخش شد و ۳۲ دقیقه بود، در مرکز بسیج صدا و سیما تهیه شده‌است. در مستند بدون فیلتر شبکه سه به‌طور کلی از ابتدا تا انتهای تلگرام روایت می‌شود.[۹۱]
پخش این مستند با واکنش‌های متفاوتی از طرف مردم و مسولان روبرو شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هشتگ #مستند_بدون_فیلتر در صفحه شخصی توئیتر خود به تبلیغ مجانی تلگرام توسط صداوسیما در ابتدای راه اندازی کانال، اشاره کرد. محمد جواد آذری جهرمی در کنایه به تبلیغ مجانی تلگرام توسط صداوسیما توئیت کرد: «به خاطر دارم در ابتدای ابداع کانال توسط تلگرام، هر شب پس از اخبار ساعت ۱۹ و در مجله خبری، چند دقیقه‌ای آموزش نحوه پیوستن به کانال Yjcnews را آموزش می‌داد. این تبلیغ مجانی باعث رشد قابل توجه تلگرام بین همه قشرهای مردم شد.»[۹۲]

در ۱۴ اردیبهشت ۹۷ صفحه اینستاگرامی حسن روحانی[۹۳]، رئیس‌جمهور در واکنش به فیلترینگ تلگرام متن زیر را منتشر کرد:

سیاست دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر ایجاد فضای امن مجازی بوده و نه امنیتی و تاکنون هیچ شبکه اجتماعی یا پیام‌رسان «توسط این دولت» مسدود نشده و نخواهد شد. فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است.

برای مسدودسازی پیام‌رسان مذکور در تاریخ ۹۷٫۲٫۱۰ حکم قضایی صادر و به همه اپراتورهای موبایل و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی ابلاغ کردند تا آن‌ها رأساً اقدام به اختلال در ارتباط نمایند. (مشابه این اقدام نیز سال گذشته و در دوران انتخابات ریاست جمهوری، برای امکان تماس صوتی تلگرام انجام شده بود)

عدم طی مراحل قانونی امور اجرایی که با استفاده از ابزار قهریه و قضائیه صورت بگیرد، در تعارض با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و در نقطه مقابل دموکراسی قرار دارد.

اگر در عالی‌ترین سطح نظام، تصمیمی برای محدود کردن یا مسدودسازی ارتباطات مردم گرفته شده‌است، باید صاحبان واقعی این کشور که مردم هستند در جریان امور قرار بگیرند.[۹۴]

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نیز نوشت: فیلترینگ تلگرام توسط دولت اجرا نشده و مورد تأیید نیست.[۹۵]

عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ۲۲ اردیبهشت ۹۷ اعلام کرد که مردم به شایعات در خصوص این که فیلترینگ تلگرام موقت است توجه نکنند. فیلتر تلگرام دائمی و قطعی است. به حول و قوه الهی کشور ایران در فضای مجازی مستقل خواهد شد و ارتباطات مردم در این فضا هم از نظر سرعت و هم کیفیت و کمیت نسبت به گذشته افزایش خواهد داشت و تلگرام و سایر پایگاه‌های اینترنتی که قوانین کشور را نادیده گرفته‌اند هیچ جایی در آینده فضای مجازی کشور نخواهند داشت و انشالله استقلال و حاکمیت ملی در فضای مجازی تثبیت خواهد شد لذا تلگرام به هیچ وجه رفع فیلتر نخواهد شد.[۹۶]

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۲۵ اردیبهشت ۹۷ در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های همراه اول همزمان با هفته ارتباطات، با اشاره به اختلالات ایجاد شده در خدمات اینترنتی به دلیل استفاده از فیلترشکن گفت: درست است که بسیاری از فیلترشکن‌ها خدمات ظاهری خوبی به کاربر ارائه می‌دهند و به همین دلیل کاربران به استفاده از آن‌ها علاقه‌مندند اما بنا به گزارش‌هایی که مراکز معتبر منتشر می‌کنند، این نوع نرم‌افزارها استفاده ضدامنیتی دارند و نوعی باج‌افزارند که به جمع‌آوری اطلاعات مشترکین اقدام می‌کنند و فراگیری و استفاده از فیلترشکن‌ها تبعات بسیار زیادی دارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در مسدود کردن فیلترشکن‌ها گفت: اقدام شرکت زیرساخت این است که با فراگیری و استفاده از فیلترشکن‌ها، تحت دستوری که آقای رئیس‌جمهور دادند و در چارچوبی که شورای عالی فضای مجازی ارائه داده و منطق هم دارد، نباید اجازه دهد فضای کشور پر از باج‌افزار شود و باید جلوی این‌ها گرفته شود. به همین دلیل این حرکت برای مسدود کردن فیلترشکن‌ها آغاز شده و طبق قانون هم بوده‌است و مشکل مقرراتی دربارهٔ این مسئله وجود ندارد.[۹۷]

بلافاصله پس از اعلام آذری جهرمی مبنی بر آغاز به کار بستن فیلترشکن‌ها کار بسیاری از فیلترشکن‌ها با اخلال مواجه شد. در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۷ تعدادی از کاربران با راه اندازی هشتگ ‎#جهرمی_جلاد_سایبری در توییتر به انتقاد از وی پرداختند. تعدادی از کاربران نیز علاوه بر نقد حضور آذری جهرمی در توییتر که یکی از شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده در ایران است اکانت وی در توییتر را ریپورت و بلاک کردند.[۹۸]

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۲۶ اردیبهشت ۹۷ با تأکید بر اینکه اقدام جدیدی در خصوص انسداد فیلترشکنها آغاز نشده‌است، خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد، کاربران شبکه‌های اجتماعی در حال مقاومت در برابر دستور قضایی هستند و متأسفانه فیلترشکن‌ها در حال ترویج هستند و امنیت فضای مجازی با چالش مواجه شده‌است.
وی در ادامه گفت: مقابله با فیلترشکن‌ها کار ساده‌ای نیست؛ چرا که هم تنوع زیادی در این فیلترشکن‌ها وجود دارد و هم تعداد آن‌ها بسیار است و مکانیزم‌هایی که به کار می‌برند نیز به شدت پیچیده‌است. با این وجود ما چالش‌های ایجاد شده در زمینه امنیت فضای مجازی را حدود یک ماه پیش به صورت مکتوب به مسئولان مربوط از جمله قوه قضاییه ارائه کردیم. همچنین به‌طور منظم گزارش وضعیت و شرایط چالش‌های امنیتی به مرکز ملی فضای مجازی ارائه می‌شود.[۹۹]آذری جهرمی با تأکید بر اینکه در کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی فضای مجازی و مجلس می‌توانند در این زمینه سیاستگذاری کنند، اضافه کرد: روزی بار عدم تکلیف رسانه ای روی دوش پلیس است و امروز این مشکل روی دوش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته‌است و فردا معلوم نیست چه می‌شود.[۱۰۰]

علاوه بر مخالفت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نامه‌ای در بستر وبسایت کارزار جهت جمع‌آوری امضا خطاب به رئیس‌جمهور منتشر شد که ۷۸۹ نفر از فعالان فضای مجازی آن را امضا کردند. امضاکنندگان این نامه یادآور شدند که «با وجود هجوم تبلیغاتی گسترده پیام‌رسان‌های داخلی در ماه‌های اخیر، عوامل متعددی از جمله عدم اعتماد، نداشتن کیفیت مناسب و نبود مزیت رقابتی قابل توجه، سبب عدم اقبال عمومی به این اپلیکیشن‌ها شده که خود نشان‌دهنده عدم آمادگی این بسترها و مناسب نبودن برنامه‌ریزی‌هاست.» در این نامه مناسب‌ترین راه مقابله با «انحصار تلگرام» رفع فیلتر سایر شبکه‌های اجتماعی کاربردی نظیر فیسبوک، توییتر و یوتیوب و ایجاد فضای رقابتی واقعی برای اپلیکیشن‌های داخلی ذکر شده‌است.[۱۰۱]

در روز ۲۸ اردیبهشت ۹۷ آذری جهرمی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود[۱۰۲] اذعان داشت که بر اساس آمار منتشر شده توسط دانشگاه تهران تعداد بازدید از پست‌های منتشر شده در تلگرام بعد از فیلترینگ تلگرام تنها برای چند روز کاهش داشته‌است و پس از آن با فراگیر شدن استفاده از فیلترشکن‌ها و نسخه‌های فارسی تلگرام به آمار قبل از فیلترینگ نزدیک شده‌است.[۱۰۳]
آمار منتشر شده در کانال تلگرافی یا به صورت دقیق‌تر «سامانه هوشمند جمع‌آوری اخبار کانال‌های فارسی تلگرام» متعلق به آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران نشان می‌دهد نصب تلگرام‌های غیررسمی که واسطه‌ای برای دور زدن فیلترینگ هستند، افزایش چشمگیری داشته‌است.
طبق آمار این سامانه «رکورد مجموع بازدید کانال‌های فارسی تلگرام در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت با افزایش ۳۲۰میلیونی نسبت به یک روز قبل‌تر شکسته شد. ۱٫۶ میلیارد بازدید در یک روز؛ بی‌سابقه‌ترین روز بعد از گذشت ۱۷ روز از زمان آغاز فیلترینگ».[۱۰۴]

عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۹۷ با انتشار پستی در کانال خود در پیام رسان سروش اعلام کرد: فعالیت صنفی در بستر تلگرام ممنوع است. واحدهای صنفی و کسب و کارهای اینترنتی باید فعالیت‌های خود را به شبکه‌های اجتماعی داخلی منتقل نمایند.
معاون قضایی دادستان کل کشور می‌گوید در جلسه‌ای که در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور برگزار شده، مقرر شده‌است که اگر واحدهای صنفی به فعالیت صنفی یا تبلیغاتی در تلگرام ادامه دهند، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مراجع صنفی اقدامات قانونی لازم را به عمل آورند.
در این جلسه با تأکید بر اینکه فعالیت واحدهای صنفی در بستر تلگرام موجب ذخیره بخش عمده‌ای از کلان داده (big data) کشور در سامانه‌های رایانه‌ای خارجی و سوء استفاده بیگانگان از این داده‌ها خواهد شد و با توجه به مجرمانه بودن اقداماتی که موجب دسترسی بیگانگان به داده‌های عظیم کشور می‌شوند، مقرر شد:

در ۲۹ اردیبهشت ۹۷ رمضانعلی سبحانی فر رئیس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس اعلام کرد: «بازکردن عرصه فعالیت اپلیکیشن‌های داخلی به بهای تشدید فیلترینگ تلگرام و کاهش سرعت اینترنت نه تنها موجب کاهش اقبال عمومی مردم به خدمات و سرویس‌های متنوع و گسترده این نرم‌افزار قدرتمند اجتماعی نشده بلکه موجب به مخاطره افتادن فضای سیاسی، امنیتی و اخلاقی جامعه به دلیل شدت نصب فزاینده فیلترشکن‌ها در گوشی‌های تلفن همراه عموم مردم شده‌است.»
نماینده مردم سبزوار در مجلس بررسی اقبال مردم به اپلیکیشن‌های فیلتر شده در پی ارتقاء خدمات و سرویس‌های ارائه شده این شرکت‌ها را بسیار مهم دانست و خواستار بررسی عملکرد اَپ‌های ایرانی نظیر سروش، ایتا، بله، گپ و آی‌گپ شد. وی به مسؤولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم پیشنهاد داد اختصاص میلیاردها تومان بودجه به اپلیکیشن‌های داخلی را منوط به میزان موفقیت و تأثیرگذاری آن‌ها در جلب نظر مخاطبان داخلی کنند.

در ۲۳ آذر ۹۷ سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: «رهبری فرمودند تلگرام فیلتر و تعطیل شود؛ اما این نرم‌افزار به صورت اسمی، فیلتر شد. در کنارش، دو نرم‌افزار ایجاد کردند تا تلگرام بر فضای مجازی مسلط باشد. اتوبان چهار بانده به دشمن داده شده ولی جاده خاکی به مدافعین داخلی می‌دهند.»[۱۰۶]

این سخنان با واکنش حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت. وی با بیان اینکه مشکل پیامرسان‌های داخلی جای دیگری است اعلام کرد طی دو هفته آتی بیش از هزار گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت شبکه ملی اطلاعات به پیام‌رسان‌های داخلی اختصاص می‌دهیم تا ثابت کنیم مشکل پیامرسان‌های داخلی مسیر ۴ بانده و ۶ بانده نیست.[۱۰۷]

رئیس‌جمهور حسن روحانی در دیدار وزیر، معاونین و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه «مبارزه با خواست عموم مردم، شرعی و قانونی نیست»، اشتباه بودن سیاست فیلترینگ را یادآور شد.[۱۰۸]

در ۱۲ اسفند ۹۷ امیر خوراکیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی ادعا کرد که ما به اهدافمان از فیلتر تلگرام رسیده‌ایم و قوه قضائیه به هاتگرام و تلگرام طلایی فرصت داده‌است و دربارهٔ مسدودسازی آن‌ها هم این قوه باید تصمیم بگیرد. وی در مورد اهداف فیلتر تلگرام گفت: یک هدف اصلی ما این بود که جلوی رشد تلگرام گرفته شود که این اتفاق افتاد. هدف دوم این بود که مردم بدانند فضای تلگرام فضای غیرقانونی و ناامنی است، چون این فضا در حال حرکت به سمت فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌تر بود. بحث پول مجازی و خطر جذب سرمایه‌های عمومی و پول در گردش وجود داشت که خطرات بزرگی برای اموال و دارایی‌های مردم محسوب می‌شد. این احتمال وجود داشت که در آینده اگر چنین اتفاقی رخ دهد، با جمع‌آوری پول‌های مردم و با تصمیمی مشابه تصمیم اخیر اپل، یعنی تحریم تلگرام، سرمایه‌های مردم از بین برود. پس از آن افکار عمومی این سؤال را مطرح می‌کنند که اگر این فضا غیرقانونی بود چرا کسی اعلام نکرد؟ چرا همه نهادها در این فضا فعالیت می‌کردند؟ با این اعلام موضع و اتفاقی که رخ داد مردم متوجه شدند این نرم‌افزاری است که فضای قانونی و امنی ندارد. نکته سوم اینکه ترافیک تلگرام بشدت کاهش پیدا کرده‌است. ممکن است افرادی که قبلاً از تلگرام استفاده می‌کردند الآن هم این پیام‌رسان را داشته باشند، اما قطعاً این میزان استفاده به شدت کاهش پیدا کرده‌است.[۱۰۹]

فیروزآبادی با بیان اینکه برای راه اندازی تلگرام طلایی و هاتگرام نیاز به ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است و این بودجه تا الان در اختیار قرار نگرفته

تعداد زیادی ازجمله تلگرام طلایی، هاتگرام و موبوگرام قبل و بعد از فیلترینگ ساخته شدند و در زمان‌های مختلف به دلیل نامعتبر بودن و دزدی اطلاعات کاربران از سرور جدا و قطع شدند.[۱۱۰][۱۱۱][۱۱۲][۱۱۳][۱۱۴]

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در روز سه شنبه ۱ خرداد ۹۷، اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت را مکلف کرد که طی حداکثر ۲۴ ساعت آینده، اختلالات اینترنتی به وجود آمده در پی فیلترینگ تلگرام را برطرف کنند.[۱۱۵][۱۱۶][۱۱۷]

در ۳ خرداد ۹۷ فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش سرعت اینترنت شد. وی افزود عدم پاسخگویی آذری جهرمی منجر به طرح سؤال از وی در صحن مجلس خواهد شد.[۱۱۸]

۳۰ اردیبهشت ۹۷: برخی رسانه خبری مبنی بر آزادسازی موقت تلگرام منتشر کردند. در این شایعه که ساعتی بعد توسط معاون دادستان کل کشور تکذیب شد ادعا شده بود بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران اعلام کرده‌است: تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتورهای تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف هستند از تاریخ ۹۷/۰۲/۲۹ نسبت به اعمال آزادسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام نمایند.[۱۱۹]

معاون دادستان کل کشور دربارهٔ خبر صدور دستور رفع فیلتر تلگرام از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران گفت: با این بازپرس صحبت کردم و این خبر از اساس کذب است عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در پاسخ به این سؤال که آیا خبر صدور دستور رفع فیلتر تلگرام از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران صحت دارد، اظهار داشت: با این بازپرس صحبت کردم و این خبر از اساس کذب است.

وی گفت: پراکندن این شایعات نشان می‌دهد که فیلتر تلگرام مؤثر واقع شده و عده‌ای که منافع‌شان به دلیل فیلترینگ به خطر افتاده برای جلوگیری از ضرر اقدام به این شایعه سازی‌ها می‌کنند.[۱۲۰]

۱ خرداد ۹۷: صفحه اینستاگرامی منتسب به لعیا جنیدی، معاون حقوقی حسن روحانی نسبت به احتمال رفع فیلتر تلگرام خبر داد.[۱۲۱] ساعتی بعد مشخص شد که صفحه مذکور جعلی است و این خبر تکذیب شد.[۱۲۲]عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل کشور در این باره گفت: رفع فیلتر تلگرام تا جمعه، صحت ندارد و فیلتر تلگرام قطعی و دائمی است.[۱۲۳]

۱ مرداد ۹۷: با افزایش درگیری لفظی بین ترامپ و روحانی و افزایش ناگهانی قیمت ارز شایعاتی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام شکل گرفت. با گسترش این شایعات عبدالصمد خرم‌آبادی نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «تلگرام هرگز رفع فیلتر نخواهد شد. شایعه بی‌اساس رفع فیلتر تلگرام که به منظور تنفس مصنوعی به پیکر نیمه جان این شبکه هر از چندگاهی منتشر می‌شود، نمی‌تواند روند مهاجرت مردم به پیام رسان‌های داخلی را متوقف کند.
ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک با برطرف شدن برخی از موانع، مهاجرت به پیام رسان‌های داخلی تکمیل شده و گام بلندی در تحقق شبکه ملی اطلاعات برداشته خواهد شد».[۱۲۴]

۶ بهمن ۹۷: محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در این مدت کارهای خوبی برای ایجاد بستری برای فعالیت پیامرسان‌های داخلی انجام شده و اگر این اتفاق رخ دهد، بعد می‌توان تلگرام را رفع فیلتر کرد تا هر کسی برای استفاده از پیام رسان داخلی و خارجی حق انتخاب داشته باشد. در حال حاضر صحبت‌هایی از رفع فیلتر تلگرام مطرح شده‌است اما مطمئناً شورای عالی فضای مجازی برای این موضوع شروطی خواهد گذاشت.[۱۲۵]
صحبت‌های این نماینده با واکنش دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و معاون دادستان کل کشور روبرو شد. آن‌ها با تصریح این موضوع که تلگرام با دستور قضائی فیلتر شده و هیچ مرجعی هم جز دستگاه قضائی حق اظهار نظر در خصوص رفع فیلتر آن را ندارد اعلام کردند تاکنون مطلبی در دبیرخانه کارگروه نسبت به رفع فیلتر تلگرام مطرح نشده و اساساً رفع فیلتر تلگرام منتفی است و هر گونه فعالیت دستگاه‌های دولتی در تلگرام و پوسته‌های فارسی آن اعم از هاتگرام و طلاگرام غیرقانونی است.[۱۲۶]

تلگرام اوایل خرداد ۹۷ با انتشار نسخه جدید امکان اتصال به تلگرام از طریق پراکسی MTProto را ایجاد کرد. گفته می‌شود ایجاد از جمله تلاش‌ها در راستای ارائه نسخه بلاک چین است. در نسخه جدید کاربر می‌تواند با استفاده از لینکی که در اختیار دارد پراکسی را روی تلگرام خود فعال کند.[۱۲۷]

پروکسی MTProto در آخرین نسخه تلگرام برای دسکتاپ، مک‌اواس، اندروید و ورژن ۵ تلگرام ایکس مخصوص IOS قابل دسترسی است.
این پروتکل امنیتی جدید در راستای دور زدن فیلترینگ و توسط تیم تلگرام توسعه داده شده‌است.

پروتکل ام‌تی‌پروتو چیزی مانند Https است ولی برای پیام‌رسان‌ها و همین‌طور با یک تغییر قابل توجه. پروتکل Https رابط میان کاربران و سرور است ولی در پروتکل MTProto انتقال پیام‌های رمزنگاری شده به صورت «کاربر به کاربر» (Client to Client) انجام می‌شود.

به این صورت که در حال معمول پیام رمزنگاری شده از سوی کاربر به سرور منتقل شده، آنجا رمزگشایی می‌شود و مجدداً برای ارسال به سوی کاربر دیگر رمزنگاری مجدد می‌شود؛ ولی در MTProto جدید، پیام رمزنگاری شده به سوی سرور فرستاده می‌شود و در آنجا بدون رمزگشایی به‌طور مستقیم به سوی گیرنده ارسال می‌شود. با چنین مکانیزمی امکان شنود پیام‌ها در سرور از میان می‌رود.[۱۲۸]
از آنجا که این پروتکل ترکیبی از HTTP و SSH امکان مسدود کردن آن وجود ندارد و در صورت مسدود کردن کامل آن دسترسی به کل اینترنت با مشکل مواجه خواهد شد.[۱۲۹]
این نوع پراکسی به دلیل سهولت دسترسی و سرعت بالای ساخت و انتشار، کار را برای فیلترینگ کامل تلگرام سخت کرد و هم‌اکنون این پیام رسان با وجود فیلترینگ گسترده در دسترس می‌باشد.

در هفته دوم اردیبهشت ماه ۹۹، در کانال‌های انتشاردهندهٔ پراکسی‌های MTProto، شایعاتی مبنی بر فیلتر شدن پراکسی‌ها منتشر شد و در همین روزها طبق گزارش کاربران، پراکسی‌ها غیرفعال بود و دسترسی به تلگرام با پراکسی، تقریباً غیرممکن شده بود اما از خرداد ٩٩ بسیاری از کانال های پروکسی از ربات های انتشار دهنده پروکسی خود رونمایی کردند؛ این ربات ها در هر پانزده دقیقه یک پروکسی جدید برای کاربران خود ارسال میکنند و حاوی یک لینک پروکسی اضطراری هم برای شرایطی که افراد به هر دلیلی پروکسی های جدید را دریافت نکرده اند است.

در ۸ مرداد ۹۷ دسترسی به تلگرام در ایران و جهان با مشکل مواجه شد به طوری که ارتباط با آن حتی به وسیله فیلترشکن نیز برای کاربران ممکن نبود.
در همین راستا کمپین حقوق بشر ایران اعلام کرد شرکت مخابرات ایران به منظور تشدید فیلتر پیام‌رسان تلگرام و کم اثر کردن یا بلااستفاده کردن فیلترشکن‌ها برای دسترسی به این پیام‌رسان، مسیر آدرس‌های آی. پی تلگرام را تغییر داده‌است.

این تغییر مسیر دسترسی به تلگرام، نه تنها بر کاربران داخل ایران، بلکه با توجه به سرقت بردن آی‌پی‌ها، در خارج از مرزهای ایران نیز تأثیرگذار بود.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران نیز در توییتر خود نوشته براساس گزارش‌هایی که دریافت کرد، «مخابرات ایران روز ۸ مرداد ۹۷ از ساعت چهار تا شش بامداد درگیر تغییر توپولوژی و تجمیع شبکه استانی خود در شیراز و بوشهر بوده‌است. در صورت تأیید خطا، چه سهوی یا عمدی، مخابرات ایران جریمه سنگینی خواهد شد.»
مأموریت پیگیری این موضوع به سازمان تنظیم مقررات محول شد.

در صورتی که دولت ایران آدرسی که به تلگرام می‌رسد را منحرف کند و به سمت سرورهای شرکت مخابرات بفرستد، سرورهای دیگر در جهان نیز با آپدیت کردن این آدرس ممکن است برای مدتی -حتی خیلی کوتاه- آدرس غلطی را به مخاطب خود برای دسترسی به تلگرام بدهند و به این ترتیب دسترسی به تلگرام نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهای جهان نیز مختل شود.
سرقت IP که به تغییر مسیر و آدرس‌دهی شبکه اینترنت منجر می‌شود، اعتبار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را در سطح جهان خدشه‌دار می‌کند. سرقت بی‌جی‌پی همچون فریب دادن اداره پست با استفاده از نشانی دیگران و بازکردن بسته پستی آن‌ها است و مشخص نیست که ایران با چه هدفی به اختلال در شبکه جهانی برای قطع ارتباط کاربران با تلگرام اقدام کرده‌است.

در رسانه‌های بین‌المللی از احتمال مرتبط بودن این اقدام با فراخوان‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای انجام تظاهرات طی روز سه‌شنبه ۹ مرداد ۹۷ در شهرهای ایران سخن گفته‌اند.
با توجه به استراتژیک بودن موقعیت تلگرام در ایران، احتمال تصادفی بودن این اتفاق، خیلی خیلی کم است.[۱۳۰]== قابلیت حذف دو طرفه ==
در ۲۵ مارس ۲۰۱۹ (۵ فروردین ۹۸) تلگرام بروزرسانی بزرگی ارائه کرد که مهم‌ترین ویژگی آن، قابلیت حذف پیام‌های خود و حتی طرف مقابل در یک چت خصوصی بود. با این ویژگی جدید هر کاربری می‌تواند تعدادی مشخص یا تمامی پیام‌های رد و بدل شده میان خود و طرف مقابل را حذف کند؛ به طوری که هیچ اثری از این پیام‌ها حتی برای کاربر مقابل باقی نماند. از طرفی ویژگی دیگری در تلگرام وجود داشت که کاربر می‌توانست تا ۲۴ ساعت، پیام‌هایی که در چت خصوصی ارسال کرده را حذف کند، با انتشار ویژگی جدید، محدودیت زمانی این قابلیت نیز برداشته شد.[۱۳۱] این قابلیت جدید مخالفان زیادی داشت و سرانجام دورف را مجبور کرد تا یک نظرسنجی در کانال خود در تلگرام قرار دهد. به گفته مخالفان، با این ویژگی جدید در تلگرام، هر فردی می‌تواند هرگونه پیامی را منتشر کند یا برای افراد مزاحمت ایجاد کند یا هر نوع دروغ، کلاهبرداری، قاچاق اسلحه و اعضای بدن و حتی فعالیت تروریستی را انجام دهد و در آخر به راحتی تمام پیام‌های خود و طرف مقابلش را پاک کند و هیچ اثری از خود به جای نگذارد. همچنین مخالفان می‌گویند که قابلیت حذف دوطرفه پیام، تلگرام را به یک پیامرسان ناامن تبدیل کرده‌است.[۱۳۲]

امین اسم زاد

۱۳۹۹-۰۴-۱۳
برترین ها, شبکه های اجتماعی, مقالات

۱۵۹ نظرها
بازدید : ۷۵,۰۹۷

در این بخش میخواهیم نحوه ی گرفتن کد تلگرام از طریق ایمیل و دلیل استفاده از آن را آموزش بدهیم. دلیل این کار امنیت حریم خصوصی در محیط تلگرام می‌باشد. فعالیت در فضای مجازی همیشه نگرانی های خاص خودش را دارد و  عده‌ای وجود دارند که همیشه نگران امنیت اطلاعات خود هستند. این را باید بدانید که تلگرام قابل هک نیست، طبق سخنان سازنده این پیام رسان آقای پاول دورف تلگرام را نمیتوان هک کرد. پاول دورف برای کسی که بتواند آن را هک کند جایزه ای کنار گذاشته است. بعد از چند سال از راه‌اندازی این پیام رسان هنوز کسی نتوانسته در مورد هک شدن آن حرفی به میان بیاورد. این شرکت از شیوه‌ی رمزگذاری کلاینت –کلاینت استفاده می‌کند.

 

خبر فوری ۱۶ آذرماه ۹۸

چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

امروز با خبر شدیم که دریافت پیامک کد تلگرام رو برای اپراتور های داخلی بستن. به همین دلیل امکان دریافت کد برای تلگرام از طریق پیامک وجود ندارد. پس هر چه سریع تر بکاپ تهیه کرده و در بیش از یک دستگاه اکانت تلگرامتون رو فعال داشته باشید.

لینک بکاپ گیری از تلگرام برای از دست نرفتن اطلاعات :

بک آپ گرفتن از تلگرام بدون کد نویسی در چند دقیقه

 

خبر فوری 

خبرهایی در مورد از کار افتادن بعضی تلگرام های غیر رسمی از دیروز منتشر شده هرچند اغلب کاربران در نظرسنجی‌ها اعلام کرده‌اند که از تلگرام اصلی استفاده می‌کنند.
یکی از مسئولین هم اشاره کرده که از فردا فیلترینگ احتمالا تشدید می‌شود.

با توجه به این نکات و اینکه اغلب کاربران اطلاعات ضروری زیادی در محیط تلگرام دارند، دو مورد مهمی که حتما باید برای اکانت های تلگرامی تان انجام دهید.

مورد اولی به این دلیل است که اگر تشدید فیلترینگ از نوع محدود کردن شدید پهنای باند اینترنت بین‌الملل باشد. به اطلاعات شخصی و ضروری‌تان دسترسی داشته باشید.
مورد دومی هم به این دلیل است که اگر پیامک ورود به تلگرام مختل شد و شما نیاز به ورود به تلگرامی جدید را داشتید. بتوانید از کد دریافتی در تلگرامی که در دستگاه دیگر فعال بوده است، استفاده نمایید.

 

 

پیشنهاد ما: ۹ پیام رسان محبوب در سال ۲۰۱۸ 

 

گرفتن کد تلگرام از طریق ایمیل یا همان تایید دو مرحله ای تلگرام، نیاز به کار پیچیده‌ای نداریم و با زدن چند کلیک و دادن رمز و ایمیل برای بازیابی میتوانیم آن را فعال کنیم. این کار را در قالب عکس و توضیحات آموزش می‌دهیم.

 

حتی برای کد دریافتی اینستاگرام هم محدودیت هایی ایجاد شده است.

 

ارزانترین پنل نمایندگی تلگرام در اینترنت


 

مسئله مهم این است که تأیید دو مرحله ای تلگرام برای جلوگیری از وارد شدن دیگران به اکانت مان می‌باشد. اگر حساب کاربری در تلگرام داریم و بخواهیم وارد آن بشویم.

نیاز به یک کد فعال سازی دارد که به شماره موبایل شما ارسال می‌شود. پس می‌توان گفت که کار راحتی به نظر می‌رسد که به اطلاعات تلگرام دسترسی پیدا کنند؛ اما شرکت سازنده این پیام رسان برای جلوگیری از این کار گزینه‌ای به نام تأیید دو مرحله ای را در تلگرام قرار داده است. تا اگر کسی دوست داشته باشد که امنیت تلگرامش حتی بعد سرقت موبایل هم تأمین شود از این روش استفاده کند. پس می‌شود این طور گفت که اگر شما بخواهید اکانت تلگرام را در دستگاه دیگری فعال کنید نیاز به ۲ رمز دارید. یکی را تلگرام برای شما اس ام اس می‌کند و رمز دوم را خود شما باید بدانید که بتوانید وارد اکانت تان شوید.

با یک مثال ساده میخواهم این بحث که چرا باید از تأیید دو مرحله تلگرام باید استفاده کنیم را ببندیدم و شروع به فعال سازی آن در عرض چند دقیقه بکنیم.

فرض کنید شما در محیطی کار می‌کنید که نسبت به شما حسادت دارند یا به هر نحوی موبایل شما درجایی قرار دارد که نباید باشد. و آن شخص هم اگر موبایل شما رمز داشته باشد رمز شما را می‌داند. آن شخص در عرض دو دقیقه می‌تواند به حساب شما دسترسی داشته باشد. با زدن شماره موبایل شما در تلگرام خودش و استفاده از کدی که تلگرام برای موبایل شما فرستاده می‌تواند وارد اکانت شما شود؛ و با پاک کردن اس ام اس و پیامی که به تلگرام شما می‌رود دیگر هیچ ردپایی برای فهمیدن به شما نمی‌دهد.

 

با رفتن به بخش تنظیمات

SETTINGS

PRIVATY AND SECURITY

ACTIVE SESSIONS

 می‌شود فهمید که تلگرام شما در چند دستگاه فعال است و می‌توان دسترسی آن‌ها را مسدود کرد.

اما تا شما بخواهید این کار را بکنید. می‌تواند کار خراب کارانه‌اش را بکند.

 

پیشنهاد ما: چگونه شماره تلفن مجازی بسازیم؟ 

 

بعد از فهمیدن اهمیت این کار بهتر است که وارد عمل شوید.چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

برای فعال سازی ابتدا وارد تلگرام شوید و مراحل را به ترتیب انجام دهید.

با دیدن این تصویر دیگر کار شما تمام است و تأیید دو مرحله ای برای تلگرام شما فعال شد.

 

پیشنهاد ما: روند شبکه های اجتماعی 

 

به دلیل ساختار خاص تلگرام که جزء پیام رسان ها به حساب می آید. تلگرام بر اساس شماره موبایل شکل گرفته و فقط از طریق شماره موبایل می توان وارد آن شد و از آن استفاده کرد. راهی برای گرفتن کد تلگرام از اینترنت وجود ندارد. فقط زمانی میشود از اینترنت و آن هم از طریق ایمیل کد دریافت کرد که شما رمز تایید دو مرحله ای را فعال کرده باشید.

 

یکی از علل مهمی که باعث میشه کد تلگرام را دریافت نکنید این هست که IP شما توسط سرور های تلگرام مسدود شده است. راه حلی که برای این کار میتوانیم پیشنهاد دهیم.

اگر در صورتی که کد تلگرام برای شما ارسال نشد با شما تماس گرفته خواهد شد و کد تلگرام به شما گفته خواهد شد. وقت کافی است کد را یادداشت و در تلگرام قرار دهید.

در کنا رمشکل عدم دریافت کد تلگرام ، مشکلات دیگری هم برای کاربران گاهی اوقات پیش می آید که خوب است نگاهی به آنها بیندازیم.

 

مشکل پیغام خطای Phone Number Floodاین مشکل زمانی که شما اکانت خود را حذف کرده و مجددا بخواهید آن را فعال کنید و بیش از ۳ مرتبه این کار را انجام دهید ، از نظر تلگرام مشکوک هستید و پیغام خطای Phone Number Flood نمایش داده می شود ، از طرفی اگر ریپورت شده باشید و بخواهید از حساب کاربری خود لاگ اوت کرده و توسط دستگاه دیگری وارد شوید ، پیغام خطای Phone Number Flood را دریافت خواهید کرد. اگر یان پیغام را روی دستگاه خود دریافت کرده اید مقاله خطای Phone Number Flood تلگرام را بررسی فرمایید.

 

مشکل Too many attenpts در تلگراماین خطا یک نوع خطای امنیتی است و در زمانی که شما بیش از حد برای فعال سازی اکانت تان تلاش کرده باشید ، این پیغام به شما نمایش داده می شود البته به نظر من نباید این پیغام را خطا در نظر گرفت بلکه بیشتر یک پیغام امنیتی است و مانع از سو استفاده دیگران از اکانت شما می شود. برای بررسی بیشتر این پیغام مقاله مشکل ورود به اکانت تلگرام را بررسی کنید.

مشکلات دیگری هم هنگام ورود به تلگرام ممکن است پیش بیاید که یکی از آنها عدم دسترسی به اینترنت یا کند بودن آن است ، که در این شرایط اگر از اینترنت دیتا استفاده می کنید ، از اینترنت دیگری استفاده کنید یا در صورت اطمینان از داشتن حجم کافی، بهتر است آن را خاموش و مجددا روشن کنید. اگر باز هم مشکل تان حل نشد ، یک بار دستگاه را ری استارت کرده و مجددا تلاش کنید.

 

 

دلیل مهمی که باعث حذف شدن تلگرام و حساب کاربری تلگرام شده است استفاده از تلگرام های غیر رسمی میباشد.

یکی از دلایل استفاده از آن ها کاربر پسند بودن و وارد شدن بدون محدودیت به تلگرام است.

سوالی که مطرح میشود این هست که تلگرام چگونه حذف شده است؟

جواب این سوال گوگل پلی می باشد. به دلیل وجود داشتن برنامه های جاوسی موجود در نسخه غیر رسمی تلگرام، گوگل پلی برای حفظ اطلاعات کاربران تلگرام اقدام به حذف تلگرام کرده است.

 

 

پیشنهاد ما: مواردی که اساتید تلگرام در مورد خرید ممبر تلگرام به کسانی که در فکر افزایش کسب درآمد خود هستند.

 

کاری که برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود ساخت اکانت جدید در تلگرام با شماره جدید است. سپس عوض کرده شماره جدید با شماره قبلی در تلگرام می باشد. برای این کار مراحل را به ترتیب انجام دهید.

با این کار شما وارد اکانت قبلی خود خواهید شد.

 

نصب تلگرام بدون کد تایید در یک کلام بگوییم این کار نشدنی هست.

 

از آن جایی که کد از طریق اپراتورهای داخل کشور بسته شده، دریافت کد تلگرام سخت تر شده است.

 

کلام آخر:

در این مقاله به آموزش گرفتن کد تلگرام از طریق ایمیل و یا همان تایید دو مرحله ای تلگرام پرداخته شد، در قسمت بعدی به آموزش نحوه ی بازیابی رمز تأیید دو مرحله ای تلگرام خواهیم پرداخت.

Tags آموزش تایید دومرحله ای تلگرام آموزش فرستادن کد تلگرام به ایمیل ارسال کد تلگرام به ایمیل بازیابی اکانت تلگرام با ایمیل بازیابی تلگرام از طریق ایمیل بدست آوردن کد تایید تلگرام ثبت نام در تلگرام با ایمیل چرا کد تلگرام نمیاد چگونه با ایمیل وارد تلگرام شویم دریافت کد 5 رقمی تلگرام از طریق ایمیل دریافت کد تلگرام از طریق ایمیل دریافت کد تلگرام بعد از فیلترینگ دریافت کد ورود به تلگرام از طریق ایمیل رفتن به حساب تلگرام با ایمیل فراموشی رمز عبور دو مرحله ای در تلگرام فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام فعال کردن تایید دو مرحله‌ای در تلگرام گرفتن کد تلگرام از اینترنت نصب تلگرام بدون کد تایید

۱۳۹۸-۱۰-۱۲

سیم کارتم مشکل پیدا کرده و تلگرام روی ویندوز هم پاک شده
تایپیست هستم تموم نوشته های ارسالیم تو تلگرام بود
سیم کارت هم از اون هایی بود که دورش رو می بریدن و داخل تبلت میزاشتن الان به هر گوشی که میزنم جواب نمیده
تبلت هم مشکل داره روشن نمیشه
موندم چیکار کنم
آیا میشه کد تلگرام رو به ایمیل بفرستن چی کار باید بکنم؟

سلام دوست عزیز
شما تونستی تلگرام رو با ایمیل بازیابی کنی؟
لطفا راهنماییم کن
سپاسگزارم
ایمیل من golshahi59@gmail.com

سلام دو هفته پیش سه تا حساب تلگرامم که تو ی تلگرام بود بطور خودکار حذف شد یعنی دیلیت اکانت شد هر سه تاش الان که میزنم کد بیاد مینویسه این شماره ممنوع شده است چیکار کنم درس بشه ایا درس میشه چه مدت طول میکشه متشکرم

سلام دوست عزیز
روی یه تلگرام فیک دیگه چک کنید.

سلام خسته نباشید،ببخشید من سیم کارتم تعلق داره به یک کشور دیگه،و الان اون سیم کارت گم شده و من نمیتونم وارد اکانت تلگرامم بشم اما تایید دو مرحله ای رو فعال کرده بودم و آدرس ایمیل و پسورد تایید دو مرحله ای رو دارم
الان چه راهی هست که من بتونم وارد اکانت تلگرامم بشم،لطفاهرکسی سر رشته داره تو این موارد،راهنمایی کنه، خیلی ممنونم و آرزوی موفقیت برای همتون🙏

ببخشید من قبلاً با شماره ایرانسلی تلگرام واکانت فعال داشتم که سیمکارتش روخیلی قته ندارم.سیمکارت بنام خودم نبود والان هم گوشیم سوخته گوشی جدید گرفتم راهی هست که بتونم وارد همون اکانت بااون شماره بشم؟ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید.

با سلام
من وقتی شمارمو تو تلگرام وب میزنم اس ام اس برام میاد ولی وقتی وارد میکنم میگه کد اشتباهه

سلام.تلگرامم اتفاقی پاک شده.الان میخوام وارد بشم کد برام پیامک نمیشه.میگه واسه اون تلگرامتون ارسال کردیم.ولی من ب اون تلگرام دسترسی ندارم و پاک شده.باید چیکار کنم بنظرتون؟

سلام. اکانت تلگرام من توسط یه نفر هک شده. کلا اکانتم حذف شده و از دسترسم خارجه.حتی کد دو مرحله ای که واسش گذاشته بودم رو هم عوض کرده.خواهش میکنم کمک کنید.

سلام. خسته نباشید. توروخدا کمک کنید. رمز دو مرحلهای اکانت تلگرامم عوض شده و اکانتم حذف شده. نمیتونم برم توی اکانتم. اکانت دیگه ای هم با شماره جدید که میخوام بزنم ارور میده. جی کار کنم؟ امکان بک اپ هست؟

سلام دوست عزیز
به پشتیبان خود تلگرام پیام بدید سریع خود اکانت رو براتون برگردونن

آموزشی که عملکردها را بهبود بخشه و بتواند قدرت یادگیری را بالا ببرد. مقاله فوق العاده خاص و عالی بود
باسپاس

سلام،من نقاش هستم وتمام سفارشاتم رو تو تلگرام میگیرم.چند روز پیش گوشیم هنگ کرد مجبور شدم ریست کنم حالا نمیدونم چطوری بیام تلگرام
لطفا کمکم کنید پول ازمردم گرفتم حالا نه شماره ای ازشون دارم نه هیچی

سلام خداقوت
خسته نباشین یلدابراتون مبارکباشه
میشه بفرمایین من اکانت مجازی ناخواسته پاک شدمو چطوربرگردونم حتی یه پروفایل دیگه ساختم
زدم تغییرشماره ولی گفت باید قبلیتوحذف کنین اون وصله نمیتونین واردبشین من فقط شماره اکانت مجازی پاک شدمو دارم ومیزنم کد نمیده
میشه راهنمایی بفرمایین

سلام دوست عزیز
شماره مجازی رو از کجا گرفتید

سلام معمولا ازبرنامه تکست نو ویااز۲NDLINEقبلاازنکست پلاس هم زده بودم یادم نیست…ولی داخل جیمیلم رمز دومش هست همون که بیش از ۵رقمه ولی زده ازتلگرام ننوشته ازکدوم برنامه شماره رودارم رمزورودش نمیادچکارکنم؟

سلام طبق اون نظراتی که گفتین هم تلگرامهای الان نمیزنه شماره رو فراموش کردین که بریم لااقل بزنیم باجیمیل واردبشیم
…واون رمزروبزنیم ….بنده بانکست پلاس وتکست نو ..۲ndhinواردشدم یادم نیست ..ازداخل جیمیل که رمزداده هم ..نزده کدوم برنامه هست فقط زده تلگرام ..براتلگرامم پیام دادم متاسفانه خوانده نشده ووبرگشت زده

سلام صبحتون پر برکت و پر از خیر
مدیران محترم رهاموز یک سوال در واقع یک کمک خواستم
من یک شماره مجازی دارم از سایت textnow گرفته بودم رایگاه بالغ بر دو سال نیم که اکانت تلگرام روش داشتم یهو نمیدونم چی شد و از گوشیم پاک شد . قبلا تایید دو مرحله ای و ثبت جیمیل انجام دادم . خوب الان شماره رو دارم و زمان که شماره رو وارد میکنم نیاز به کد دارم خوب اون شماره دیگه فعال نیست تو نرم افزار textnow چطور میتونم کد دریافت کنم .
ایا میشه مثلا یا امکانش هست کد ورود به اکانت از طریق ایمیل ثبت شده بیاد
شما چه کمکی پیشنهاد میدین من انجام بدم تورو خدا کمکم کنید خیلی نیازش دارم مدت زیادی نیست که پریده تقریبا ۴ روز پیش بوده ممنونم اگه پاسخ بدین
ممکنه اینجا پاسخ دیده نشه مدیونتون میشم اگه جواب به جیمیل من بزنید
masyeh.org@gmail.com

سلام دوست عزیز
به پشتیبانی textnow پیام دهید و شماره رو بهشون سریع بدید تا اگه شماره اختصاصی خودشون باشه با هزینه ناچیزی برمیگردونن شماره رو

من چون اکانت باشماره مجازیه دیدم هنوز پاک نشده وزده یکماه پیش انلاین بودم ..فقط میتونم تو اسمم برم که انتخاب کرده بودم ..وعکس ازشماره پروفایلم گرفتم وکدش که میگه کدمنقضی شده …
اکانت مجازی هم داشتم حذف شده اونم نشدبرگردونم میشه کمکم بدین ممنون میشم

سلام
خسته نباشید
من از لپ تابم وارد تلگرام میشم …
یعنی لاگین نمیمونم هر بار ک میخوام لپ تابو خاموش کنم از تلگرام لاگ آت میشم بعد خاموشش میکنم…بعد ک دوباره میخوام واردش بپوشم شمارم میدم تلگرام و کد تاییدیه میاد موبایلم و من واردش میکنم میرم توی تلکرام
ولی الان روزه ک هرچی شمارمو میزنم کد نمیاد به گوشیم
بنظرتون مشکل از کجاست؟؟؟

سلام دوست عزیز
انگار از داخل کشور خودمون محدود شده

سلام میشه کمک بدین ..من اکانت تلگرام دارم و ازروگوشیم کلا حذف کردم چون مجازی بود رمزقبلیمومیزنم نمیاد چکارکنم چجوری برگردونم لطفاکمک

سلام
برای من کد تلگرام نمیاد چه smsچه ایمیل وچه جیمیل
تورو خدا کمکم کنید

سلام دوست عزیز
از داخل کشور کمی محدودیت ایجاد شده

سلام من به طور ناخواسته تلگرامم پاک شد چطور دوباره میتونم بازیابی کنم .؟ سپاس

من با شماره مجازی ( شماره ای که صاحبی ندارد ) وارد تلگرام شدم و تایید دو مرحله ای اون شماره رو تو تلگرام فعال کردم ولی الان از اون حساب کاربری خارج شدم و دوباره میخوام وارد بشم . چجوری باید دوباره واردش بشم وقتی دسترسی به پیامک ها و تماس های اون شماره ندارم ؟

سلام دوست عزیز
شماره مجازی ها به علت امنیت فقط یکبار کد ارسال می کنن.

سلام خسته نباشین
من مجبور شدم تلگرامم رو‌ پاک کنم چون رمز اپل ایدی قبلی رو نداشتم و خیلی وقت بود اپدیت نکرده بودم بخاطر این باز نمیشد . الان دوباره دانلود کردم ف شکنمم روشنه ولی هرچقدر شماره میزنم پیام میاد که ساپورت نمیکنه از ویپ ان استفاده کنید . از یه طرفم هرکاری میکنم تلگرام وب هم باز نمیشه که حداقل از اونجا لاگ این کنم . تو هیچ دیوایس دیگه هم تلگرام ندارم که کد رو از اونجا بگیرم چیکار باید کنم که دوباره نصب بشه راهی هست؟

سلام دوست عزیز،من خطم گم شده،امکانش هست با همون خط وارد تلگرام بشم؟راهی هست که کد ورود به تلگرامو از راه دیگه ای بگیرم؟

با سلام
من زمان ساخت تلگرام ایمیل رو وارد نکردم و الان گوشیم ریست فکتوری شده و مجدد تلگرام رو نصب . متاسفانه پسورد دو مرحله ای دادم . ولی پسورد یادم نیست . تمام راه حل های موجود در سایت رو مطالعه کردم و میدونم که هیچ راهی نداره . اما دو تا موضوع اینکه زمانی که پسورد میخواد یه مخفف از اول پسورد قبلی رو میذاره تلگرام . میخواستم ببینم این درسته یا اینکه اشتباه میکنم . چونکه اگر این باشه بر اساس احتمالات تا جای ممکن دارم امتحان میکنم . مثلا اگر پسوردم بوده باشه aby6299 . حروف aby رو به حالت Hint بمن نشون میده . منظورم این هستش . سوال دوم اینکه من نهایت زیاد اطلاعات چت و گروه ها و کانال هایی که ثبت نام کردم اگر بپره مشکلی نیست . مهمترین چیزی که برام مهم کانال ی که ساختم و مربوط به فروشگاه اینترنتی میشه و هم اینکه هم اسم سایت م هستش و این خیلی مهم هم اینکه هم اسم و از نظر تجاری مهم و هم اینکه مشتریان و … روشه . میخواستم بدونم کانال هایی که ساخته شده هم میپرن یا اینکه کانال هایی که عضو بودم فقط میپرن و اگر میپره و دیکه دسترسی ندارم . آیا راهی هست که همون کانال یا همون اسم رو مجدد ساخت . لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم چون بشدت این کانال فروشگاهیم برام مهم هستش

سلام دوست عزیز
به راحتی می تونید با پشتیبانی خود تلگرام صحبت کنید و اگه قانع شون کنید اکانت رو برگردونید.

چطور میشه با پشتیبانی تلگرام صحبت کرد؟ support و describe problem رو اصلا جواب نمیدن.من اکانتم بخاطر ۶ماه عدم استفاده دیلیت شده.واقعا اطلاعاتمو نیاز دارم.میتونید راهنماییم کنین؟

سلام و خسته نباشید, ببخشید من تلگرامم رو سه روز پیش حذف کردم الان هر کاری می کنم کد برام ارسال نمیشه. اولش که می گفت زیاد تلاش کردی منم تا بیست و.چهار ساعت دست نزدم ولی الان مشکل اینه تا مرحله ارسال کد میره ولی کد ارسال نمیشه. بعد میگه کد رو دریافت نکردی؟ ولی حتی با زدن روی این.گزینه هم مشکل حل نمیشه
انگار بخوام چیزی رو به اشتراک بذارم , گزینه های اشتراک باز میشن
میخوام بدونم مشکل از همون فیلتر کردن اپراتور هاست که کد ارسال رو نتونیم بگیریم یا ممکنه خط من مشکل داشته باشه؟

سلام دوست عزیز
نقطه حساس تلگرام الان حذف کردن و دوباره نصب کردنش هست. از قند شکن بهتری استفاده کنید و آی پی رو عوض کنید شاید درست شد.

تلگرامم حذف شده حالا که میخام دوبارع نصب و راه اندازیش کنم وقتی که شمارمو وارد میکنم نمیره قسمت بعدیش یعنی اونجایی که کدو باید بنویسیم فقط مینویسهtoo many attempts please try again later
تلگرامم فقط با این شمارم نصب نمیشه.چیکا باید بکنم؟

سلام دوست عزیز
این اروری که نشون میده یعنی بیش از اندازه شماره رو چک کردید باید کمی منتظر باشید.

من پست دلایل ریپورت شدن اکانت تلگرام رو در سایت شما و دیگر سایت ها خوانده ام ولی یک سوال دارم که جوابش را در هیچ جا پیدا نمی کنم
آیا کسی که روزانه بیش از ۱۰۰ شماره را در اکانت خود Add Contact کند ولی به آن شماره ها هیچ پیامی نفرستد و فقط پروفایلشان را نگاه کند، در این صورت باز هم ریپورت میشود؟؟

سلام
ببخشید من خطم دست کسی بود و روی آن تلگرام نصب کرد حال آن را سوزاندم و فعال کردم و تلگرام او با خط خودم دست من افتاد و وارد آن شدم ولی فردا صبح نگاه کردم تا از طریق جیمیلی که خودم برای آن ساخته بودم وارد تلگرامم شده است حال برای باز پس گرفتن آن چکار کنم

سلام دوست عزیز
از نشست ها خارج کنید ولی مطمئن هستید از طریق جیمیل وارد شده؟

سلام گوشی من مشکل پیدا کرده و روشن نمیشه فعلا و وقتی رو دسکتاپ تلگرام نصب میکنم کدش به گوشی ارسال میشه راه حلی ندارید برای اینکه کد به ایمیلم ارسال بشه؟

سلام دوست عزیز
راهی برای ارسال کد به ایمیل وجود ندارد

سلام میخواستم بدونم ک چطور میتونم بدون استفاده از شماره از طریق ایمیل وارد تلگرام بشم؟اصلا میشه؟

سلام دوست عزیز
نه متاسفانه

سلام روز بخیر ببخشید ممکنه راهنمایی بفرمایید
تلگرام من نسخه قدیمی هست و پیغام میده که باید اپدیت بشه وگرنه غیر فعال میشه متاسفانه من با یه اپل ای دی دیگه اینو نصب کردم که در حال حاضر پسورد اون رو ندارم و نمیتونم برنامه قبلی رو اپدیت کنم چه راه حلی وجود داره که بتونم از تلگرامم استفاده کنم و اپدیت کنم با توجه به اینکه اگه حذف کنم و نسخه جدید رو بگیرم کد ارسال نمیشه

سلام دوست عزیز
چرا کد به راحتی میاد شما میتونید تلگرام رو روی یه دیوایس دیگه فعال کنید و تلگرام جدید رو نصب کنید کد به تلگرام فعال که روی یه دستگاه دیگه زدید میاد به راحتی

سلام بنده اکانتم با شماره مجازی بود گوشیم فلش شد به اکانتم نیاز دارم چند ساله داشتمش یه راهنمایی کنید چگونه بازیابی کنم

سلام دوست عزیز
از کدوم برنامه شماره مجازی رایگان استفاده می کردید به پشتیبانیی شون پیام دهید.

با سلام من خارج از ایران هستم چطور میتونم تلگرام خط ایرانمو اینجا فعال کنم متاسفانه هیچ اس ام اسی بهم نمیاد

سلام دوست عزیز
حتما باید کد به سیم کارت تلگرام بیاد.

سلام چطور میتونم شماره مجازیو از برنامه بخرم لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون!!!

سلام دوست عزیز
از کدوم برنامه؟

از برنامه ۲ndlineشماره مجازی امریکا

سلام من گوشی رو فلش کردم متاسفانه . هیچ بک ام یا گوشی که روش تلگرام و وصل بکنم نداشتم الان هم به هم اس ام اس نماید . چیکار میتونم بکنم . تلگرام فیک هم باز تایید اس ام اس میخواهد . نمیدن پیکار کنم اصلا میشه وصلش کرد همون اکانت قبلی رو ؟

سلام دوست عزیز
بله میشه وصل کرد ف ی ل ت ر شکن مناسب برای دریافت کد استفاده کنید.

سلام . ممنون که به سوالا جواب میدید . من یه سوال خیلى مهم داشتم اونم اینکه براى من اس ام اس کد تایید تلگرام اومده درحالیکه من اصلا تلگرام ندارم و هیچوقت ثبت نام نکردم . خیلى نگرانم مى ترسم یکى با شماره من بخواد تلگرام بسازه . بنظرتون علتش چیه ؟ یعنى ممکنه اون شخص موقع وارد کردن شماره اشتباه کرده باشه یا من باید این موضوع رو بیشتر کنم ؟

سلام دوست عزیز
خودتون پاسخ خودتون رو دادید یا اینکه طرف اشتباهی یه لحظه شماره شما رو زده و یا اینکه آشناست و می خواد با شماره شما وارد تلگرام بشه.

سلام وقت بخیر . ببخشید من توی گوشیم اکانت مجازی داشتم متاسفانه گوشیم سوخت و مجبور شدم گوشیمو عوض کنم ولی حالا واقعا به اطلاعاتش نیاز دارم چکار کنم

سلام دوست عزیز
فقط یه راه هست که شماره رو بدونید چی بوده و از کدوم برنامه رایگان یا پولی گرفتید و برید شماره رو بخرید

سلام برای من کدنمیاداصلاچیکارکنم تلگرامم وصل نمیشه

سلام ببخشید من شماره مجازی داشتم ولی متاسفانه گوشیم سوخت و مجبور شدم گوشیمو عوض کنم ولی واقعا به اطلاعاتش نیاز دارم . میتونم برش گردونم؟

سلام خدمت دوستان. من تلگرامم حذف شده و میخوام همون نسخه ی قبلی رو برگردونم.چون اطلاعات روش دارم و اصلا رمز دوم رو فعال نکرده بودم.میخواستم ببینم راهی وجود داره برای اینکار چون مثل اینکه کد تایید دیگه ارسال نمیشه؟

سلام دوست عزیز
ف ی ل ت ر ش ک ن دیگری امتحان کنید
و اگر از نت سیم کارت استفاده می کنید از نت وای فای استفاده کنید و برعکس
از تلگرام های فیک هم می تونید برای تست این که کد میاد استفاده کنید

سلام ببخشید من تلگرامم برحسب تصادف حذف شد و متاسفانه خطی که بااون تلگرام رونصب کرده بودم هم ازکارافتاده والان متاسفانه تلگرام نمیتونه اون کد ورود رو برای من ارسال کنه واگرباخط دیگه ای هم بخوام تلگرام نصب کنم قطعا نمیتونم به اکانت قبلیم برگردم وازطریق اون خط جدید یک اکانت جدیدهم برام نصب میشه میتونین کمکم کنید و بگین آیا راهی هست که من باشماره جدید بتونم به اکانت قبلی خودم دسترسی پیداکنم ممنون میشم

سلام دوست عزیز
به علت محدودیت هایی که تلگرام ایجاد کرده متاسفانه نمی تونید کار دیگه ای انجام بدید

با سلام مدتی چند ماه پیش تلگرامم خود به خود حذف شد و الان شماره جدیدی دارم که میخواهم تلگرامم را نصب کنک نصب میشود اما شماره تلفن که می نویسم همینطوری می چرخد و پیامک برای ادامه روند نصب تلگرام فرستاده نمی شود لطف کنید کمک کنید

سلام دوست عزیز
مشکل بیشتر به فیلترشکن شما مربوط می شود و
یک بار هم با تلگرام فیک امتحان کنید.

با سلام من تلگراممو حذف کردم بعد که نصب کردم بهم کد نداد تلگرام وبم بهم کد نداد با شماره جدید اکانت ساختم بعد به تنظیمات رفتم شماره قبلیو وارد کردم اما میزنه این شما به یک حساب کاربری دارت اونو حذف کنید من نمیخوام اکانت قبلیم پاک بشه اطلاعانشو لازم دارم توروخدا کمکم کنید

سلام.می خواستم بدون بدون شماره تلفن هم میشه تلگرام نصب کرد

سلام دوست عزیز
نه متاسفانه اگه سیم کارت ندارید از شماره مجازی استفاده کنید.

سلام
من تلگرامم روی یک گوشی و لپ تاپ نصب بود حالا گوشی راعوض کردم چطور میتونم کد تایید را از تلگرام نصب شده روی لب تاپ دریافت کنم

سلام دوست عزیز
خب ساده هست که شماره را روی گوشی جدید میزنید و کد تایی به تلگرام لپ تاپ فرستاده می شود

سلام من اکانت تلگرامم چون خیلی وقت بود ازش استفاده نکرده بودم خود به خود حذف شده.میتونم دوباره با همون شماره تلگراممو نصب کنم؟و اینکه مشکلی تو اومدن کد پیش نمیاد؟ممنون

سلام دوست عزیز
اگر ق ن د ش ک ن مناسب استفاده کنید و تلگرام رو آپدیت کنید نه فکر نکنم به مشکل برخورد کنید

من الان چند روز تلگرامم رو پشت سر هم دلیت کردم امشب هم این کار تکرار شد حالا پیامی میده و گفته شما در چند روز اخیر بار ها اکانت خود را با حذف و نصب کرده اید چند روز دیگر امتحان کنید.من این پیام را قبول دارم این مسدود بودن بعد چند روز میتوان دوباره امتحان کرد که دوباره وارد شوم؟

سلام دوست عزیز
شما روی خط قرمز تلگرام قدم گذاشتید. باید منتظر بمونید تا درست شه. چند روزی طول خواهد کشید

نصب تلگرام بدون کد تایید مگه میشه دوستان لطفا کمک کنید پشتیبان که میگه نمیشه!!!!!
چیکار کنممممممم؟؟؟ خیلی چیزای مهمی تو تلگرامم دارم

سلام اوایل متوجه نمی‌شدم که نصب تلگرام بدون کد تایید چه جوری امکان پذیره ولی با مطالعه مقاله تون متوجه شدم ممنون

سلام هنوز هم میشه اکانت جدید بسازیم تو تلگرام یا نه چون من تازه سیم کارت گرفتم میخوام بدونم

سلام دوست عزیز
بله مشکلی نیست فقط از ق ن د شکن مناسب استفاده کنید

سلام سیم کارت من گمشده براهمین نمیتونم برم تو اکانتم ولی به شماره های توش خیلی احتیاج دارم تورو خدا کمکم کنین

سلام دوست عزیز
به نمایندگی ایرانسل برید و اگر سیم کارت به نام خودتون هست سیم کارت رو بگیرید.
چون در حال حاضر راهی برای دریافت کد ندارید.

میشه یه قندشکن مناسب معرفى کنید؟؟؟

سلام من هرکاری میکنم کد ورود ب تلپرام برام ارسال نمیشه چیکار کنم؟
توروخدا کمکم کنید

سلام دوست عزیز
خب در کامنت ها به خیلی دوستان اشاره کرده ایم که باید چکار کنند.

سلام آیا ویدئوگرام هم جز نسخه های غیر رسمی یا بد افزار هست؟ چون مدت یکماه پیش تلگرام اصلی روی حالت کانکت میموند از ویدءوگرام استفاده کردم اما با یک لاگ اوت ..هر دو انگار در حالت کانکت ثابت شدند و امکان ورود به تلگرام و اخذ کد هم نمیدهد…لطفا راهنمایی میفرمایید با چه نسخه و چه روشی می توان بازشان کرد ممنون

سلام دوست عزیز
بله ویدوگرام نسخه غیر رسمی می باشد ولی بدافزار نیست چون در گوگل پلی برای دانلود هست اگر گوگل پلی را جای برنامه های امن بدانیم.
ولی من امتحان کردم به جز یکی دو روز مشکلی در دریافت کد مشاهده نکردم.

ممنون از پاسخگویی شما
حقیقت کد ارسال نمیشود و باید حتما سریعتر به آن دسترسی پیدا کنم…لطفا میفرمایید چطور می توان از حالت کانکت خارج شد و کد ورود به تلگرام اصلی و یا ویدوگرام را دریافت کرد؟ از طریق …شکن اصلا مقدور نشد و نسخه تلگرام اکس هم تاثیری نداشت …راهنمایی میفرمایید چه راهکاری وجود دارد؟یا چطور از طریق پروکسی میشودخیلی متشکرم

سلام
احتمالا شما خیلی درخواست ارسال کرده اید و تلگرام حساسیت زیادی الان برای شماره کشور ما به خرج می دهد. از ق ن د شکن های رایگان اگر استفاده می کنید از آن هایی که معتبر و قوی هستند استفاده کنید.
و اینکه اگز از نت وای فای استفاده می کنید با نت سیم کارت هم امتحان کنید و بالعکس.

سلام،،چند تا سوال دارم،،خواهش میکنم جواب بدید چون خیلی مهمه برام،،

آیا تلگرام ایکس امنیت داره؟؟ ایا تلگرام فضای مناسبی برای ذخیره ابری هستش(ذخیره عکس و فیلم های خصوصی).

چطور میشه وارد اکانتی ک تلگرامش رو حذف کردم بشم با وجود مسدود شدن اس ام اس مخابرات،،ایا امکان ورد از طریق جیمیل هستش(رمز دو مرحله ای فعاله)،،ایا مخابزات پیام صوتی رو هم مصدود کرده؟؟(کد صوتی میاد؟؟)،

خواهش میکنم لطف کنید پاسخ بدید چون خیلی برام مهمه،،،من به دلایلی باید گوشیم رو بدم تعمیر و میخام تلگرامم رو حذف کنم اما میترسم دیگه نتونم واردش بشم،،از طرفی امکان نصب روی گوشی دیگه رو ندارم(فقط ی گوشی دارم)،،

خواهش میکنم پاسخ بدید چون خیلی برام حیاطی و مهمه،،،اکانتم حاوی کانالها و گروه های مهمی هستش ک هزینه زندگیم رو ازش در میارم،،

مرسی

سلام من برای ورود کد برام ارسال نمیشه چیکار کنم؟

سلام من از حساب کاربریم خارج شدم دیلیت تکانت نکردم حالا ک میخوام دوباره وارد اکانتم بشم کد برام ارسال نمیشه چیکار باید کنم؟

سلام دوست عزیز
۱- یا فیلتر شکن درست کار نمیکنه
۲- آخرین ورژن تلگرام رو نصب کنید
۳- از تلگرام فیک استفاده کنید ببینید کد ارسال می شود

سلام من میخام با اکانت م عضو کانال تون بشم ، پیغام میده که یک درخواست عضویت مسدود شد چرا ؟

از موبوگرام اصلی کانال هانیستا یک و دو استفاده میکنم

با اکانت دومم که میزنم راحت عضو کانالتون میشه و مشکلی نیست 🤔

با اسپم بوت هم چک کردم برای هر دو اکانت میگه :
مژده، در حال حاضر اکانت شما هیچ محدودییتى ندارد. شما کاملاً آزاد هستید.

قضیه چیه ؟

سلام دوست عزیز
احتمال می دهم خود تلگرام یه سری آپدیت هایی ارائه می دهد به همین خاطر بعضیی مشکلات به وجود اومده.

گوشیم گم شده وسیمکارت داخلش مونده و سیم کارت به نام من نیست. چجوری باید اکانت تلگرامم رو برگردونم؟

سلام دوست عزیز
در این مورد تنها راهی که هست اینه که اکانت تلگرام شما در دستگاه دیگه ای فعال باشه تا بتونین وارد تلگرامتون بشید. در غیر این صورت راهی وجود ندارد.

سلام
من تلگراممو بنا ب دلایلی از روی دستگاه همراهم حذف کردم ولی کد تایید دومرحله ای رو فراموش کردم .میشه راهنماییم کنید؟

سلام دوست عزیز
خب ایمیلی که داده اید را دارید اگر داشتید که کار سختی نیست

سلام من رمز ورودی تلگرامم رو فراموش کردم بدتر از اون الان اون خطی که تلگرامم باش اکانت دارم رو ندارم یعنی کم شده فقط و فقط ازی نسخه تلگرام اونم تولپتابه نمیدونم چجوری ب اطلاعات داخل اکانتم دسترسی داشته باشم؟؟؟ خیلی برام مهمه

سلام دوست عزیز
دقیقا متوجه منظور شما نشدم.
ولی اگر شماره را ندارید کار مشکل است
اگر به نسخه تو لپ تاپ دسترستی دارید که کار حل شده است و می توانید به راحتی به داخل اکانت وارد شوید مشکل چیست

سلام؛ببخشید من میخاستم عضو کانال ها و گروه های خارجی بشم ولی با شماره ی ایران نمیشد به خاطر همین یه شماره مجازی آمریکا رو گرفتم و با اون ثبت نام کردم موقع ورود هم رفتم و تایید دو مرحله ای رو انجام دادم؛حالا چند روز پیش انگار اون شماره رو به یکی دیگه هم دادن که خواسته وارد بشه برای من ایمیل اومده که شما درخواست دادین اکانتتون حذف بشه بعد یه لینک هم فرستادن که در صورت منصرف شدن تا ۷ روز وقت دارم روش کلیک کنم؛ولی حالا هرچه روش کلیک میکنم مینویسه لطفا از شماره ی معتبر استفاده کنید!حالا نمیدونم چه کار کنم حسابم حذف نشه؛ممنون میشم راهنمایی کنید؟

سلام خسته نباشید من از تلگرام اصلی استفاده میکرد که چند روز پیش خود به خود از اکانت خارج شد الان که میخوام دوباره نصب کنم پیامک ارسال میشه اما چیزی واسه من نمیاد لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
در کامنت ها پاسخ داده شده است.

بار اوا کدو میفرسته به تلگرام قبلیت، اونجا که کد ارسال میکنه زیرش نوشته کد را دریافت نکردم اوتو بزن برات اس ام اس کنه

سلام خسته نباشید ـ طاعات عباداتتون مقبول درگاه حق باشد ان شالله.
خواستم بگم غرض از مزاحمت دو روزه میخام با اون اکانتم وصل بشم مینویسه بیش از حد مجاز. باید چیکار کنم سپاس گذارم لطفا راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز
۳ دلیل وجود داره که کد فعال سازی نمیاد
مورد اول: استفاده از نسخه غیر رسمی تلگرام
مورد دوم: اینه که اگر در یک بازه زمانی ۳ بار اکانت رو حذف کنی و دوباره فعال کنی دیگه کد واستون نمیفرسته.
مورد سوم: در یک بازه زمانی بیش از حد اقدام به دریافت کد کرده اید.
راه حلش اینه که چند روز بعد اقدام به گرفتن کد بکنید

سلام اکانت مجازی من ب یک باره پرید، چیکار کنم که بتونم برش گردونم

سلام
کاری نمیشه کرد دوست عزیز

سلام
جوابها کامل بودند.
تشکر

سلام عالیه کارتون

نه فیلتر شکنم روی دستکتاپ کار نمی کنه و واسه همین باز نمی شه
می خواستم تلگراام بدون فیلترشکن نصب کنم اما سیم کارتم همراهم نیست که بتونم دوباره کد بگیرم

اگر از تلگرام بدون فیلترشکن یا همون تلگرام غیر رسمی استفاده کنید باعث ریپورت شمارتون میشید.
برای گرفتن کد ۲ راه وجود داره
یک : اینکه تلگرامتون تو یک دستگاهی وجود داشته باشه و شما به آن دسترسی داشته باشید.
دوم: اینکه سیم کارت در اختارتون قرار داشته باشه تا کد بیاد

سلام
تلگرامم حذف شده و برای نصب دوباره ان سیم کارتم همراهم نیست فعلا
چطور می تونم کدش ر و بگیرم

سلام دوست عزیز
دلیل حذف شدنش چی هستش؟
خودتون حذف کردین یا خودش حذف شده؟

سلام
تلگرامم خودبخود از گوشیم حذف شد، فیک هم نبود تلگرام اصلی بود، حالا وقتی دوباره نصبش می کنم اس ام اس کد فعالسازیش به گوشی قبلیم که تلگرامم روی اون فعال بوده ارسال میشه، و چون اون گوشی خرابه هیچ جوری نمی تونم کد رو دریافت کنم، و بنابراین تلگرامم فعال نمیشه
راهکاری هست که اس ام اس به گوشی فعلیم ارسال بشه؟
چون همه ش برام پبغام میاد که کد به دستگاه دبگه تون ارسال شده

سلام دوست عزیز
به احتمال زیاد شماره ای که استفاده میکردین در تلگرام غیر رسمی فعال بوده. الان شماره شما هم اسپم شناخته شده و کد نمیفرسته براتون. راهی برای این مسئله وجود نداره.

سلام
من اکانت مجازیم پاک شده از خوده تلگرام اصلی
و پسور ایمیلی که باهاش اکانت ساختم رو یادم رفته
چجوری باید وارد اکانت بشم؟

سلام دوست عزیز
هیچ راهی برای وارد شدن به شماره مجازی خودتون ندارید.
در کامنت ها کامل توضیح داده شده است.

میشه بگید چطور کد تلگرامم را بدون سیم کارت بگیرم

سلام دوست عزیز
تنها راهش این هست که تلگرام در دستگاه دیگه ای فعال باشه.

سلام
گوشیم گم شده چگونه وارد اکانت تلگرامم شوم

سلام دوست عزیز
اگر اکانت تلگرام شما در دستگاه دیگه ای به غیر از گوشی گمشده تون فعال باشه میتونین.
در غیر این صورت راهی نیست.
باید تقاضای سیم کارت جدید از همان شماره بدین

ممنون بابت کمکتون

موفق باشید.
بازم سوالی بود در خدمتیم

برای اینکه از لیست سیاه خارج شم چقدر باید صبر کنم؟

دقیقا معلوم نیست. از چند روز تا چند ماه طول میکشد.
اما به دلیل سراسری بودن این مسئله به احتمال زیاد زودتر از حالت اسپم خارج میشه.

و الان هم میخوام از تلگرام رسمی وارد بشم مینویسه شماره نامعتبر است

الان شماره شما اسپم شده
یعنی لیست سیاه تلگرام قرار داره
در این حالت امکان دریافت کد تلگرام وجود نداره

نسخه غیر رسمی تلگرام رو استفاده میکردم

۲ دلیل وجود داره که کد فعال سازی نمیاد
مورد اول: استفاده از نسخه غیر رسمی که تلگرام بارها گفته از نسخه های غیر رسمی استفاده نکنید.
مورد دوم: اینه که اگر در یک بازه زمانی ۳ بار اکانت رو حذف کنی و دوباره فعال کنی دیگه کد نمیفرسته واستون.

خودم حذف کردم

از تلگرام رسمی استفاده میکردین یا نسخه غیر رسمی شو استفاده میکردین؟

سلام من نمیتونم کد فعال سازی تلگرام رو دریافت کنم

سلام دوست عزیز
تلگرام شما حذف شده است؟

کارم راه افتاد دستتون درد نکنه و خیلی خیلی ممنوووون

سیم کارتم غیرفعال شده
امکان دریافت پیامک برای فعال سازی تلگرام نیست
راه دیگه ای وجود داره تا بتونم وارد تلگرامم بشم؟؟

سلام دوست عزیز
با این شرایط تنها راهی که میتونین وارد تلگرام بشین اینه که تلگرام تو دستگاه دیگه ای فعال باشه
وگرنه راه دیگه ای نیست.

تشکر از شما

سلام متشکرم از سایت خوبتون. این رو متوجه شدم با استفاده کردن از نسخه های غیر رسمی تلگرام در واقع داریم شماره و اکانت تلگراممنون رو نابود میکنیم.

سلام دوست عزیز
کاملا درست گفتین

سلام ببخشید من سیم کارت تلگرامم از ی کشور خارجی بود والان گم کردم ومیخوام وارد تلگرامم بشم اما سیم کارت رو ندارم ولی تایید دو مرحله ای کرده بودم و رمز رو هم میدونم آیا راهی هست که بشه وارد شد؟

سلام دوست عزیز
راهی برای ورود به اکانت تلگرامتون وجود نداره
رمز تایید دو مرحله برای امنیت بیشتر تلگرام هست تا فردی اگر کد تلگرام شما رو هم داشت نتونه وارد تلگرامتون بشه.

سلام میخاستم بدونم راهی یه جز sms برای دریافت کد فعالسازی وجود داره یا نه من با ساپورت تلگرام به فارسی همین مشکلو گفتم ولی جوابی نیومده

سلام دوست عزیز
راه دیگه ای وجود نداره

سلام من سیمکارتمو گم کردم و تلگرامم که واسم مهمه رو اون سیمکارت بود والان نمیدونم چجور بازیابیش کنم با اسم خودمم نیست سیمکارت

سلام دوست عزیز
با توجه به توضیحاتی که دادین
اگر سیمکارتتون در موبایل دیگه ای فعال نباشه امکان وارد شدن به اکانت وجود نداره

درود
من چند روز پیش اکانت تلگرامم‌رو دیلیت کردم و بیشتر مخاطبینم حذف شدن .
حتی توی تنظیمات تلگرام‌هم رفتم و چندین بار هم import contacts رو فعال کردم ولی فایده ای نداشته و تعداد کمی از مخاطبینم بازیابی شدن.
لطفا راهنمایی کنین
سپاس

سلام دوست عزیز
دلیلی که باعث شده مخاطبان تلگرام شما بازیابی نشن اینه که شماره های مخاطبان تلگرام رو نداشتین و بعد از پاک شدن امکان برگشت وجود ندارد. در این صورت فعال کردن import contacts تاثیری نداره.
همیشه قبل از حدف تلگرام یا مخاطبان موبایل باید از مخاطبین گوشی بک آپ گرفته شود. برای همین منظور میتونین از app های موجود در گوگل پلی یا اپ استور استفاده کنید.
ما در قسمت محصولات آموزش کامل بک آپ گرفتن از شماره موبایل و شماره های تلگرام رو به صورت کامل آموزش داده ایم.

آموزش بک آپ گرفتن از مخاطبان موبایل https://rahamoz.com/product/convert-excel-to-vcf
آموزش بک اپ گرفتن از تلگرام https://rahamoz.com/product/backup-telegram

سپاس فراوان

البته اگه دقیق تر بخوام بگم اینکه من چون شماره موبایلم‌رو عوض کردم خط قبلی‌رو تلگرامم‌رو دیلیت اکانت کردم و خط جدید هم وقتی تلگرامش‌رو نصب کردم(این خط جدید کارکرده بود)
دیدم مخاطبین مالک قبلی اومدن بالا،به همین خاطر سریع دیلیت اکانت کردم.
شماره‌ی مخاطبینمم توی گوشیم سیو بودن، ولی الان تقریبا هر مخاطبی که شماره جدید منو سیو کنه توی تلگرامم میاد بالا

بنظرتون الان کاری میشه کرد؟

سلام دوست عزیز
اگر منظورتون از بالا اومدن اینکه پیامی میاد که فلان کس به تلگرام پیوست هست. دلیلش اینه که شماره های تلگرامی سیم کارت جدیدی که خریدین در مخاطبان گوشی ذخیره شده است.
بله راهش اینه که مخاطبان رو از بخش کانتکت یا همان مخاطبان گوشی خود حذف کنید.
با این کار دیگه این پیام برای شما ازز مخاطبان صاحب قبلی سیم کارت نمیاد.

ممنون از سایتتون
خیلی راحت بود ۲ ماه بود مبخواستم عوضش کنم هی امروز فردا میکردم.

من این اموزشو نمیخواستم من دوروزه که منتظرم تلگرامم برام کد بفرسته نتم کامله و انتن هم داره اما کدی برای من نمیاد راه حلی میخوام برای دریافت کد از طریق ایمیل

سلام دوست عزیز
اگر زیاد اکانت تلگرامتون رو پاک می کنید و دوباره فعال میکنید. تلگرام شماره شما رو در لیست سیاه قرار میده. برای این کار بهتره از یک گوشی موبایل دیگه استفاده کنید و اگر پیام اومد وارد اکانتتون بشید.
در تلگرام فقط در هنگام تایید دومرحله جایز به استفاده از آن هستید.
موردی هم که میشه ایمیل استفاده کرد، مکاتبه با تگرام میباشد. راه دیگه ای برای دریافت کد از طریق ایمیل تعبیه نشده است.

کارم راه افتاد سپاسگذارم

خیلی ممنون کارم راه افتاد

به این میگن آموزش بدون حاشیه ممنون

ممنون از آموزش خوبتون.
با سایتتون تازه آشنا شدم خیلی عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گروه آموزشی ره آموز در سال 1397 شروع به فعالیت نموده است و هدف ما آموزش راه اندازی کسب و کار، مشاوره کسب و کار، ایده کسب و کار، آموزش بازاریابی و تبلیغات، آموزش سئو و بهینه سازی سایت و آموزش کارآفرینی می باشد. با گروه آموزشی ره آموز شما صفر تا صد راه اندازهی یکی کسب و کار را فرا خواهید گرفت و نحوه افزایش فروش و تبلیغات و هم چنین موفقیت فردی را خواهید آموخت. ما از ابتدای راه این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

“آرزوی ما موفقیت کسب و کار شماست”

راه های ارتباطی :

☎️ سریع ترین پاسخگوپشتیبانی آنلاین

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

هنگام ورود به اکانت تلگرام یا ثبت نام جدید در این پیام رسان نیاز به کد فعالسازی ۵ رقمی دارید. این کد فعالسازی هنگامی که بر روی شماره شما اکانت تلگرامی وجود نداشته باشد به صورت پیامک یا SMS برای شما ارسال می‌شود. اما اگر بر روی شماره شما یک تلگرام فعال وجود داشته باشد این کد به اکانت تلگرام شما ارسال شده و بایستی آن را در دستگاه جدید وارد کنید. در این نوشته و مقاله آموزشی تصمیم داریم به رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام (کد ۵ رقمی فعال سازی) در هنگام ورود و ثبت نام در این پیام رسان آموزش دهیم.

در ادامه همراه با گویا تک باشید…

فهرست سرفصل ها

پس از این که برنامه تلگرام را روی گوشی خود نصب کردید نیاز است که آن را فعال کنید. برای فعال کردن تلگرام یک کد ۵ رقمی برای شما ارسال می‌شود که به واسطه آن می‌توانید تلگرام را فعال کنید. این کد در هنگام ساخت اکانت جدید برای شما SMS شده و در هنگام ورود به دستگاه جدید در صورت وجود دستگاه فعال به اکانت تلگرام شما ارسال می‌شود.چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

در صورتی که این کد فعال سازی برای شما SMS نمی‌شود بایستی ۲ دقیقه منتظر بمانید تا دریافت کد فعالسازی تلگرام از طریق تماس صوتی به شما داده شود.

کد به صورت عددی در تماس صوتی ذکر می‌شود و شما بایستی آن را حفظ یا یادداشت و سپس در تلگرام وارد کنید. دقت داشته باشید که شماره را همراه با کد ایران (۹۸+) و به درستی وارد کنید تا کد برای خودتان ارسال شود. در صورتی که شماره را اشتباه وارد کرده اید روی گزینه Wrong Number ضربه بزنید و شماره درست را وارد کنید.

 

در صورتی که کد برای شما ارسال نمی‌شود ممکن این وضعیت در تلگرام‌های زیر به شرح زیر باشد:

 

یکی دیگر از دلایل ارسال نشدن و عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام می‌تواند مربوط به سعی زیاد و وارد کردن بیش از حد شماره برای دریافت کد باشد که می‌تواند دچار موارد زیر شود:

 

دیدگاه شما در رابطه با این آموزش تلگرامی چیست؟

برای ما از بخش نظرات یک دیدگاه ارسال کنید تا به آن پاسخ داده شود. امیدواریم این نوشته برای شما مفید واقع شده باشد.

موفق و پیروز باشید…

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش بلاک کردن در تلگرام برای افراد مزاحم

پست بعدی

دانلود ۲ndLine جدید اپ ساخت شماره مجازی رایگان اندروید (دی ۹۹)

آموزش حذف اکانت تلگرام Telegram در سال ۲۰۲۱

آموزش جلوگیری از ورود به پی وی با کلیک روی پیام فوروارد شده در تلگرام

آموزش مدیریت دانلود خودکار عکس و فیلم تلگرام در اندروید

آموزش راه اندازی و نحوه استفاده از سکرت چت تلگرام (secret chat)

نظرات حاوی تبلیغات و توهین منتشر نخواهد شد.

سلام خسته نباشیدهرکارمیکنم کدتلگرام برام نمیادمجبورم برای درسایه پسرم نصب کنم خواهش میکنم راهنماییم کنیدشنیدم مخابرات جلویه ارسال پیامک رو گرفته ممنون میشم کمکم کنید

سلام با یه اپراتور دیگه تست کنید. اگر نشد میتونید شماره مجازی تهیه کنید

اگه میشه بگیدچرا توی مرحله وارد کردن شماره گیر میکنه من یک ساعته منتظرم اما هنوزم بالا نیومده… اگه میشه یکی بگه باید چکار کنم

سلام چطور اسم و مشخصات مزاحم تلفنی رو بدونم

https://gooyatech.com/find-unknown-numbers-with-truecaller/

سلام چرا کد تلگرامم برام نمیاد؟!

من الآن توی اکانت با ی شماره دیگه رفتم به جز شماره خودم بعد اون طرف منو انداخت بیرون از اکانت خودش ولی از اکانت خودمم افتادم بیرون حالا وقتی میخوام بیام داخل واسه من کد نمیاد باید چیکار کنم

سلام من میخام دیلیت اکانت بزنم ولی کدش نمیاد چیکارکنم

سلام. من تلگرامو روی یه گوشی جدید نصب کردم و با همون شماره ی قبلیم وارد شدم اما سیم کارت قبلیم داخل این گوشیم نیست و داخل گوشی قبلیمه و از طریق گوشی قبلیم کد دریافت کردم و وارد شدم، حالا میخوام اکانتمو به این شماره ی جدیدی که روی گوشی جدیدم هست انتقال بدم اما هرچی شماره ی جدید رو وارد میکنم کد برام اس ام اس نمیشه روی گوشیم. باید چیکار کنم؟

سلام من میخوام دلیت اکانت کنم ولی اون کده برام تو تلگرام نمیاد
باید چکار کنم؟چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

سلام وقت بخیر یه مشکلی واسه تلگرامم پیش اومده کد نمیده پیامک اومد با کد من هرزنامه زدم این مشکل کی بر طرف میشه راهنمایی کنید ممنون؟

سلام،خسته نباشید به تازگی سیم کارتی خریداری کردم و متوجه شدم که از قبل روی خط، اکانت تلگرام نصب شدهو الان هرچقدرتلاش میکنم وارد اکانت بشم اصلا کدی ارسال نمیشه ،برای حذف اکانت باید چکار کنم؟

باید صبر کنید تا درخواست پیامک بدید

سلام خسته نباشید من تو یه روز چند بار تلگراممو از گوشیم حذف و نصب کردم الان میخوام نصب کنم کد نمیاد تو رو خدا کمکم کنین

۱ روز باید منتظر بمانید و سپس امتحان کنید

سلام.چند روز پیش یه پیامی از شرکت خود تلگرام برام اومد که من جدی نگرفتم دیروز وقتی داشتم از تلگرام استفاده میکردم راس ساعت پنج از تلگرام بیرون پرید و وقتی خواستم واردش بشم طوری بود که انگار اولین باره وارد تلگرام شدم و باید ثبت نام کنم و برام کد بفرسته اینکارو انجام دادم اما کدی ارسال نشد بعد از سه چهار بار تلاش هم بهم گفت زیاد تلاش کردین بعدا امتحان کنید.دلیل مشکل رو جویا شدم بعضی ها میگن باید ۴۸ ساعت صبر کنم و هر کی یه راه بهم میده در حال حاضر اصلا نمیتونم از تلگرام استفاده کنم مشکل چیه و اصلا چه کاری انجام بدم؟

سلام احتمالا تایید دو مرحله ای داشتید و ریستت کردند.
یکی سیم کارتتون دسترسی داشته
متن پیام رو باید بگید تا راهنمایی کنیم

سلام
من تلگرامم همه چیش اوکیه ولی یهو وسط چت کردن
پیام برای شخص ارسال نمیشه و بعد نیم ساعت دریت میشه ولی تو ی اون موقعبت واتساپم همه چیش درسته و میشه تو ی تلگرام بیو و پروفایل رو عوض کرد
میشه راهنمایی کنین مشکل از کجاس؟!:(

تلگرام آپدیت کنید.
اتصال اینترنت و سرور کشور خارجی خوب استفاده کنید

سلام تلگراممو چن باره حذف کردم دوباره نصب کردم الامیزنم کد نمیاد از اون روشی هم که گفتید رفتم نوشته ای زیر ارسال کد نیومد برام چی کار کنم اگه چن ساعت صبر کنم درست میشع؟

سلام من تلگراممو چن بار حذف کردم دو بارع نصب کردم شمارمو میزنم کد نمیاد برام چی کار کنم

سلام شب بخیر موقع فعال کردن تلگرام ، میگه کد ارسالی تلگرام به دستگاه دیگرتلگرامتون ارسال شده در صورتی که تلگرام دیگری ندارم .لطفا منو راهنمایی کنید ممنونم

سلام.
کمی صبر کنید گزینه ارسال اس ام اس فعال میشه

من توتلگرام کامپیوتروقتی شمارمومیزنم هی اون دایره میچرخه وچرخشش هیچ وقت تموم شدنی نیس چکارکنم که کدتلگرام بصورت اسمس بیادبرام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی ممنون 🙂 ✨

من شمارمو ک میزنم یه دایره. می چرخه هیچوقم چرخشش تموم شدنی نیست

تلگرام فیلتر هست و باید این مشکل را اول کنید

سلام.من امروز دو بار تلگرام اصلی و فرعی نصب کردم اما حتی شمارمم نمیتونم بدهم میگوید بعدا.سعی مجدد.
چه کنم خیلی به تلگرام نیاز دارم.ممنون میشم خبرم کنید.

سلام سیمکارتم افتاده بود دست یکی دیگه و چون نتونسته بود وارد اکانت بشه حذف کرده دوباره نصب کرده
الان سیمکارتمو پس گرفتم نمیتونم وارد حساب شم
دیلیت اکانت هم کد رو می‌فرسته به تلگرام
الان چیکار کنم.
لطفا جواب بدین تمام مخاطبینم تو تلگراممه

وقتی اکانت رو حذف کرده و دوباره نصب کرده، مخاطبینتان هم پاک شده دوست عزیز

خوبه ….

من اکانتمو حذف کردم و الان ک میخوام تلمو تصب کنم به مرحله بعد کدش نمیره چندروزی هم منتظر موندم اما بازم نصب نمیشه باید چی کارکنم؟؟؟

من خط ایرانسلمو دلیت زدم و الان چندروزی منتظر موندم ک بتونم تلگرامو مجددا نصب کنم اما متاسفانه به مرحله بعد که دریافت کده نمیره و میگهباید چندروزی و منتظر بمونم بارها این کارو کردم اما بازم تلگرامم نصب نشد باید برای نصبش چی کار کنم 😔😔

خط من رایتل تماس نداره براش کد نمیاد ک تلگرام نصب کنم چیکار کنم؟

من سیمکارت همراه اول گرفتم حالا یه هفته اصل کد نمیاد
اقای سردبیر لطفا مطلب میزنی حداقل بیا جواب بده
مردم فقط سوال پرسیدن کسی سوالهاشون جواب نداده

سلام آقا کاربر
ارسال پیامک تایید بر روی اپراتور همراه اول هیچ مشکلی ندارد دوست گرامی
شما احتمالا بلد نیستید مشکل فیلترینگ را حل کنید تا به مرحله بعد بروید. وگرنه کد برای همراه اول خودم گرفتم همین دو روز پیش!!

هرکارمیکنم کدنمیادمینویسه ایمیل

تلگرامی که کد فعالسازیو با تماس صوتی میگه اسمش چیه؟؟

من دلیت اکانت زده بودم الان میخوام نصب کنم کد نمیده بعد چند لحظه مینویسه کد و دریافت نکردید؟منم میزنم روش واتساپ و اکانت دیگه تلگرام که رو گوشیمه پیویاشو میاره یکی رو انتخاب میکنم یه چیزایی میفرسته اونجا که اصلا سردر نمیار م

سلام من گوشیمو فلش زدم الان میخام تلگراممو نصب کنم ولی کد برام ارسال نمیشه و اونقدر زدم ک میگه بیش از حد تلاش کردی و من الان مثل خر تو گل گیر کردم و میخاسم ببینم ک اگه ۲۴ساعت بعد امتحان کنم کد برام ارسال میشه آیا؟ یا اینکه کلا میشه ک تلگرامم بیاد؟ تا کی باید خماری بکشم؟😐

برای اینکه مینویسد بیش از حد مجاز تلاش کردید چه کنیم

سلام . ببخشید من تلگرامم بر روی کامپیوترم فعاله الان میخوام تلگرامم رو روی دستگاه دیگه ای نصب کنم . در صورتی که سیمکارتم دست خودم نیست . صد در صد کد تایید به تلگرامم ارسال میشه؟! نمیخوام پیامی به سیمکارتم فرستاده بشه. ممنونم

سلام.اگر تلگرام باز باشه..پیام ارسال میشه به تلگرام

من که نفهمیدم تصویری بگو

ببخشید لطفا جواب بدین و راح حلشو بدین چون من اولین باره تلگرامو نصب کردم شمارم ایرانسله شمارمو وارد میکنم و دکمه رو میزنم ولی اون فقط میچرخه و ارسال نمیشه چیکار کنم😔

چون تلگرام فیلتر شده

چکار کردین شما

سلام من موبوگراممو دیشب دلیت اکانت زدم بعد باز باشماره ایرانسلم میخواستم وارد بشم ولی ایرانسل کد نمیده چرا .ولی باخط همراه اول کد برام میاد لطفن جوابمو بدید

سلام .من تلگرامو خیلی وقت بود نصب کردم ولی الان که می خوام نصب کنم میزنه کد تلگرام شما به دستگاه دیگری فرستاده شده است

سلام من تلگراممو حذفش کردم حالا که نصبش میکنم برای کدش میزنه که تو تلگرامی که توی گوشی دارید میاد ولی من تلگرامی ندارم چیکار کنم

من همین الان نصب کردم اما کد نمی یاد

سلام مال من میره توش ولی کد فعالسازیش نمیاد نمیاد وقتی هم باد وارد میکنم میگه اشتباه………دلیلش چیه لطفا پاسخگو باشید

سلام ببخشید من تلگرامم از روی گوشیم حذف شده الان کد برام اس ام اس نمیشه برای اکانت قبلی میره هر تلگرامی ک نصب کردم اصلا از این ویژگی نداره ک باهام اماس بگیره کد رو بهم بده

ببخشید برای من مینویسد کد تایید بر روی دستگاه دیگرتان ارسال میشود یعنی چی؟

سلام . احتمالا با دستگاه دیگری وارد تلگرام شده اید ، کد تایید بر روی تلگرام شما ارسال می شود.

مال منم اینجوری میشه ولی تلگرامی روی گوشیم ندارم

سلام برنامه نیروگرامو وقتی نصب میکنم شمارع تلفنو کع میزنم همینجوری میچرخه اصلا جای کد نمیارع کع کدو برام ارسال کنن همینجوری روی شمارع تلفن میمونع
لطفا اگه راجب این مسئله چیزی مسدونی لطفا بگید تا بتونم وصلش کنم

سلام ، تلگرام من بهم کد نمیده ، اون زمانش رو هم نمیزنه ک باهام تماس بگیره یا پیام بده من ب تلگرام خیلی نیاز دارم ولی هیچ فیلم مفیدی نتونستم پیدا کنم ک درست بشه هیچ کس راه حلی نداره؟

سلام،منم مشکل شما رو دارم به هر دری میزنم نمیشه

تنها راهش ترابرد کردن به یه اپراتور دیگش

من از اکانتم لاگ اوت زدم…الان میخوام برگردم ولی نمیشه اصلا برام کد نمیفرسته..حتی نمیزنه ارسال به شماره..حتی تایمر هم نداره برای اینکه باهام تماس بگیره..کد هم برام نمیفرسته..از هربرنامه ای ک میرم واسم کد نمیده همشون مثل همن..تل ایکس.و باقی اپ های مشابه..توروخدا جواب بدین…من ب اکانتم احتیاج دارم…

شما متوجه شدین که چیکار کنین؟ منم دو خفته است ب این مشکل برخوردم!

سلام.منم دقیقا مشکل شمارو دارم.هر چقدر میزنم کد برام نمیاد و گزینه ی تماس هم نداره.برای شما درست شد؟سیم کارت منم همراه اوله

این ۲۴ ساعتی که میگین از کی شروع میشه مثلا از اخرین باری که برای دریافت کد سعی کردیم یا اخرین باری که پیامک برای ما ارسال شده؟

وقتی که ارور میده

با سلام . من حدود یک ماه و نیم میشه تلگرامم رو دلیت اکانت کردم بعد یک ساعت دوباره خواستم نصبش کنم ولی هرکاری کردم پیامک واسم نیومد الان از طرف خود تلگرام مسدود شدم ممنون میشم راهنمایی کنید که چکار کنم تاپیامک بیاد

سلام.من سیم کارتم گم شده و خیلی ب تلگرامش نیاز دارم.با شماره جدید تلگرام ب نام اون شماره نصب کردم کد میخواد ک من ندارم.راهی هست ک بتونم با همون شماره قبلی وارد تلگرام بشم؟؟؟؟

من بعد از حذف نصب تلگرام به دلیل اینکه پیامی ارسال یا دریافت نکردم دیگه موفق به نشدم تلگرام رو حتی بعد از نصب دوباره فعال کنم , لطفأ راهنمایی کنید که باید چه کاری انجام بدم.

نصب نمییییشههههه تا حال‌ام نصب نکردم ک مسدود باشه

سلام منم تلگرامم راارگوشی حذف کردم الان کد برام پیامک نمیشه هر چقدرم صبر کردم تماس صوتی نگرفت لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام ببخشید هنوز واستون نیومده؟

تلگرام من حذف شده است چیکار کنم فقط درخواستی من پیام ها را ذخیره کردم تو موبو گرام نیوتل درخواست میکنم

منم همچین مشکلی دارم هر کاری میکنم کد نمیاد چیکار کنم هووف

سلام خسته نباشین
من تلگرامم حذف کردم بعدش ک خاست دوباره نصبش کنم یاا برام کد فرستاده نمیشه یاا مینویسه شما بیش از حد مجاز تلاش کردید خاهشااا راهنماییم کنین

برای منم اینجوری شده چکار کنیم از کجا کمک بگیریم

مشکل کسی حل شده؟

سلام‌من تقریبا دوماه بود ک تلگرامم رو حذف نصب کرده بودم و نه دولیت‌اکانت‌ولی‌الان‌دو‌روزه‌که‌میخوام نصبش‌کنم‌قسمت‌کدتاییدکه‌میرسم‌مینویسه‌didnt get the codeو واردش ک میشم میگ ایمیل ارسال کنید بعدش از طرف تلگرام ی پیام‌ایمیل‌شد‌ک‌من‌tankyouرو انتخاب کردم‌ولی‌چیزی‌برام‌نفرستاده‌تا‌الان‌
بیاید‌چکادکنم‌ک‌کد‌بیاد

من هم با همچین مشکلی مواجهم چند روزه تلاش کردم از راهای مختلف اما نتیجه نگرفتم اصلا

من هم همین مشکل دارم سیمکارتم همراه اوله

خط جدیدهمراه اول گرفتم
میخوام واردتلگرام شم میگه شماره اشتبا

اگه امکانشو دارین با یک خط دیگه امتحان کنین

خوبه ولی توضیحات کامل نیست سرسری میگین همه چیزو در حد کمش😐😕

دانلودها

دانلود Nox جدید ۲۰۲۱ + آموزش نصب برنامه اندروید در ویندوز

دانلود بادو جدید Badoo 5.206.0 چت افراد نزدیک + پرمیوم (بهمن…

دانلود اینستاگرام فارسی ❤ ۲۰۲۱ Instagram اندروید (بهمن ۹۹)

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.19

دانلود ADM جدید ۲۰۲۱ برنامه دانلود منیجر پرسرعت اندروید

آموزش

آموزش رفع ارور window.dll هنگام اجرای برنامه در ویندوز

دانلود Nox جدید ۲۰۲۱ + آموزش نصب برنامه اندروید در ویندوز

آموزش قطع تماس اندروید با دکمه روشن / خاموش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش رفع ارور window.dll هنگام اجرای برنامه در ویندوز

دانلود Nox جدید ۲۰۲۱ + آموزش نصب برنامه اندروید در ویندوز

قیمت پلی استیشن ۵ ⭐ PS5 شرکت سونی (بهمن ۹۹)

قیمت گلکسی A11 شرکت سامسونگ همراه با مشخصات (بهمن ۹۹)

دانلود بادو جدید Badoo 5.206.0 چت افراد نزدیک + پرمیوم (بهمن…

آموزش ها

آموزش رفع ارور window.dll هنگام اجرای برنامه در ویندوز

دانلود Nox جدید ۲۰۲۱ + آموزش نصب برنامه اندروید در ویندوز

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

تلگرام دوست داشتنی را همه ما می‌شناسیم. سال‌هاست که تلگرام و اینستاگرام محبوب‌ترین اپلیکیشن بین همه ایرانی‌هاست. جالب است بدانید که حدود ۷۰ درصد از مردم از این برنامه استفاده می‌کنند. در این مقاله لینک دانلود چندتا تلگرام فارسی را برای شما آماده کرده‌ایم.

راستی اینستاگرام هم رازها و رمزها و قابلیت‌هایی دارد که حتما تاحالا به گوشتان نخوره، اگر خواستید همه چیز را درباره اینستاگرام یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنم حتما دوره آموزشی الف تا میم اینستاگرام را ببینید.

تلگرام را همه ما می‌شناسیم. روزانه از این طریق با دوستانمان ارتباط برقرار می‌کنیم. در کانال‌های تلگرامی هزاران مطالب با ارزش و سرگرم‌کننده می‌خوانیم. آماده‌اید تا این‌جا بهترین نرم افزار تلگرام‌های فارسی را به شما معرفی کنیم؟

این تلگرام بی شک یکی از بهترین تلگرام‌های موجود است. با این‌که نسخه غیررسمی تلگرام است، اما نه تنها چیزی از آن کم ندارد که اضافه هم دارد!

امکانات پلاس مسنجر:

دانلود Plus Messanger از گوگل پلی

احتمالا اسم تلگرام طلایی را همه شما شنیدید. این تلگرام فارسی رایگان، فیلتر نیست و همه امکانات تلگرام اصلی را هم دارد.

دانلود تلگرام طلایی از گوگل پلی

چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم

با این‌که این نرم افزار یک نسخه غیر رسمی از تلگرام است، ولی امن و مطمئن است. این نرم افزار نه تنها چیزی از تلگرام ندارد، بلکه امکانات و آپشن‌های اضافه‌تر از تلگرام هم در آن وجود دارد.

امکانات برنامه:

دانلود Vidogram از گوگل پلی

تلگرام فارسی، یک تلگرام مخصوص فارسی زبان‌هاست. این تلگرام مستقیما به تلگرام اصلی وصل می‌شود و از لحاظ امن بودن، امنیت کامل دارد.

امکانات برنامه:

دانلود تلگرام فارسی با لینک مستقیم

مانی گرام یک تلگرام غیررسمی است که فیلتر نیست. سرعت این برنامه بالاست و به پروکسی اختصاصی خودش وصل است. پس اگر دنبال یک تلگرام پیشرفته با سرعت بالا و بدون نیاز به فیلترشکن هستید، مانی گرام گزینه خوبی است.

دانلود مانی گرام از گوگل پلی

بعد از فیلتر شدن تلگرام، نرم افزارهای زیادی نوشته شد تا بتوانند جای پیامرسال تلگرام را بگیرند. بعضی از پیامرسان‌ها را ممکن است بشناسید و بعضی نه! اگر دوست دارید با این نرم‌افزارهای جایگزین آشنا شوید تا جای خالی تلگرام را برایتان پر کند، پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله اپلیکیشن‌های جایگزین تلگرام را بخوانید.

در این مقاله به معرفی تلگرام‌های غیررسمی پرداختیم. این برنامه‌ها صرفا جایگزینی برای تلگرام اصلی هستند و ارتباطی با خود تلگرام ندارند. محیط این نرم افزارها به زبان فارسی هستند و برای استفاده نیازی به فیلترشکن نیست. هر سوال یا مشکلی که داشتید را در بخش کامنت همین مقاله با ما مطرح کنید.

تلگرام برایم نصب نمی شه چیکارکنم

سلام برای کامپیوتر چطوری باید نصب کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام، مثل سایر برنامه‌ها، چندتا گزینه next و در نهایت install رو بزنید تا نصب بشه و بعد شماره رو مثل موبایل وارد کنید.

سلام منreset کردم الان هرکار میکنم نه اینستا نه تل نصب نمیشه اگه میشه کمکم کنید

Ok marse

Dost daram az to telegram matalebe elmi yad begiram

خیلی از این پروگرام خورسند ام

سلام خوبه

عالی

سلام تلگرام رو نصب کردم ازم هاتس نیم میخواد با پروکسی میشه راهنماییم کنید ممنون.

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام. من گوشیم مشکل پیدا کرده و باید reset factory بکنم. اگه این کارو بکنم برنامه تلگرامم هم پاک میشه و دیگه نمی تونم نصبش کنم؟

ربطی نداره و میتونین دوباره نصب کنین

پاک میشه اما با فیلتر شکن می تونید نصب کنید

سلام وقتی تلگرام فیلتر شد من تلگرام رو حذف کردم چه طوری دوباره وارد بشم با چه فیلتر شکنی گوشیم هم htc wild fire هست با ورژن ۲٫۳ تو رو خدا راهنمایی کنید

سلام مراحل نصبش که مثل قبل هست تغییری نکرده، شما همون مراحل رو دوباره برید.

خیلی خوب است

بسیارعالی است

این نرم افزار چه تو کافه بازار چه تو گوگل پلی وقتی یکی از اول تو گوشیش نصب اماده نداشته باشه بی فایدست چون مشکل شماره تلفن ایرانه که لعنتیا یه کار کردن درست تایید نمیشه . من خودم ۱۰ مدل مختلفو تست کردم همشون تو تایید شماره تلفن مشکل دارن.

توايران بافيلترشكن هم نمي شودواردتلگرام شدنمي دانم چرا!؟؟؟

فیلترشکنتون غیرفعاله

تلگرام وسیله ارتباطی خوبی است

درسته

تلگرام از طریق گوگل رو گوشیم نصب نمیشه دانلود که میکنم مینويسه مشگل از اتصال لطفا راهنمایی کنيديا لینک برام بفرستيدممنون میشم اگه کمکم کنید گوشیم j 530هست

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید. برای دانلود از گوگل پلی هم اگر مشکلی باشه با استفاده از این ابزار برطرف میشه.

تلگرام روی گوشی م نصب نميشه.دانلود که میکنم مینويسه خطا در اتصال.چيکارکنم که از طریق گوگل تلگرامو نصب کنم لطفا ساده و مفید کمکم کنید

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

بسیار سایت شفاف وبدون حاشیه

سلام.هرکاری ک میکنم تلگرام رو گوشیم نصب نمیشه.اخرین نسخه تلگرامو از بازار دانلود کردم اما وقتی شمارمو میزنم میگ صبر کنید و دیگ جلو نمیره

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید. ترجیحا حتما برنامه رو از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

تشکر

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متلق به دیدوگرام میباشد و هرگونه برداری پیگرد قانونی دارد متلق از این کپی میکنن

خوب

ok

سلام لطفا راهنمائی بفرمائید چگونه برنامه تلگرام رو بجای نصب در گوشی روی مموری استوریج گوشی نصب کنم.ممنون

سلام، اگر گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی میکنه باید به صفحه تنظیمات> برنامه‌ها برید. برنامه تلگرام رو انتخاب کنید. در نهایت از قسمت حافظه روی دکمه تغییر محل نصب کلیک کنید تا روی SD card نصب بشه. در غیر این صورت باید گوشیتون رو روت کنید.

Kheyli khoob

good

عالی است خوبه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم
چگونه بعد از فیلترینگ تلگرام نصب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *