چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

 
helpkade
چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته
چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

یکی از دغدغه هایی که اکثر جوانان در شروع روابط خود درگیر آن می شوند این است که طرف مقابلشان قبلا با کس دیگری رابطه داشته اند یا نه؟ و اگر داشته اند حد و مرز آن چه بوده است؟ این موضوع در کشور ما مخصوصا برای پسرها بسیار مهم و مورد توجه است و البته ممکن است برای برخی نیز چندان اهمیتی نداشته باشد.

هر پسری وقتی به خواستگاری دختر مورد نظر خود می‌رود دوست دارد به طور کامل او و حتی خانواده‌اش را بشناسد. پسرها دوست دارند به طور دقیق از گذشته دختر اطلاع پیدا کنند. برای اکثر پسرها دانستن این که یک دختر قبلاً دوست پسر داشته یا خیر بسیار مهم است. اما چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم یک دختر دوست پسر قبلی داشته است یا نه؟

شاید پاسخ دادن به این سوال مقداری سخت باشد؛ زیرا در بیشتر موارد یک دختر اصلاً دوست ندارد در مورد رابطه‌های قبلی خود با خواستگار خود صحبت کند. اما ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به شما برای دریافت پاسخ این سوال کمک کنیم و تلاش کرده‌ایم بهترین راهکارها را برای جواب دادن به این سوال شما ارائه کنیم.

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

شاید بهترین راه برای اینکه بدانیم یک دختر دوست پسر قبلی داشته یا نه سوال کردن از دوستان و اطرافیان اوست. یکی از خصوصیات دخترها این است که رازهای زندگی خود را نزد دوستان نزدیک خود بیان کنند. اگر شما از دوستان نزدیک و صمیمی دختر مورد علاقه خود سوال کنید به آسانی جواب این سوال خود را پیدا کنید. در صورتی که نتوانستید دوستی قابل اطمینان را پیدا کنید از اقوام و اطرافیان نزدیک دختر بپرسید. شاید بدین صورت نیز به نتیجه برسید.

مقاله مرتبط: بهترین جملات مخ زدن جنس مخالف و تاثیر گذاری عاشقانه

دختری که قبلا با پسرها رابطه داشته معمولاً در هنگام حرف زدن با شما بدون حجب و حیا است و بدون هیچ مشکلی خواسته‌های خود را مطرح خواهد کرد. اما دختری که دوست پسر قبلی نداشته باشد دارای حجب و حیای گفتاری و رفتاری خاص است و می‌توان از روی رفتار او تشخیص داد. پس توجه کردن به حجب و حیای دختر بسیار مهم است.

دختری که به اعتقادات مذهبی خود معتقد است و در اعتقادات او داشتن رابطه با جنس مخالف خلاف شرع است. امکان این که چنین دختری دوست پسر قبلی داشته باشد بسیار کم است. پس برای این که به قبل از هر چیزی اعتقادات مذهبی دختر را بررسی کنید؛ زیرا به کمک آن می‌توانید به جواب بسیاری از سوالات خود برسید. اما در نظر داشته باشید این گزینه شاید همیشه درست نباشد.

کسانی که در اطراف یک فرد هستند تاثیر بسیار زیادی بر روی او دارند. قطعاً دختری که نجیب و با حیا است با دختری با نجابت و با حیا دوست خواهد بود و هیچوقت دوست ندارد با دختران دیگر دوست باشد. شاید شناختن دوستان یک دختر یک راهکار عالی برای شناختن اوست. پس برای این که بدانید طرف مقابلتان دوست دختر قبلی داشته یا خیر حتما دوستان او را بررسی و بشناسید.

هنگامی که تنها بودید و در حال حرف زدن با طرف مقابل خود هستید می‌توانید به طور غیر مستقیم این سوال را از او بپرسید. مثلاً به او بگویید که گذشته هر شخصی به خود او مربوط است البته من که با کسی دوست نبودم و اگر طرف مقابلم هم با کسی بوده برام مهم نیست مهم ادامه زندگی هست که با من صادق باشد. در این گونه بحث‌ها می‌توانید از حرف‌های دختر تشخیص دهید که آیا واقعاً دوست پسر قبلی داشته یا نه. اگر جواب مثبت بود تصمیم نهایی با خود شما خواهد بود.

مقاله مرتبط: دوست دختر خوب و مناسب برای رابطه چه ویژگی‌هایی دارد؟(مخ زدن دختران)

یکی دیگر از راهکارها امتحان کردن دختر است. تا جایی که امکان داشت این کار بعد از صیغه یا عقد انجام شود. اما امتحان کردن نباید به گونه‌ای باشد که به رابطه شما آسیب وارد کند. مثلاً اگر شما در مورد این که او دوست قبلی داشته نه شک داشتید، می‌توانید خود را به جای یک شخص دیگر جا بزنید و به او پیام بفرستید و از این طریق بتوانید به جواب سوال خود برسید. البته این مورد کمتر توصیه خواهد شد.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی خود آزادانه رفتار کنند و کسی از کارهای آن‌ها خبر نداشته باشد. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با طرف مقابل خود دوست شوید دنبال‌ کننده‌ها، پست‌ها و حتی نظرهای او را ببینید و از این طریق بتوانید به پاسخ سوالاتی که در مورد گذشته او دارید برسید. پس سعی کنید صفحات او را در شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام، فیس‌بوک و … پیدا کنید و آن‌ها را دنبال کنید.

بعضی از رفتارهای عادی وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال هنگامی که شما با طرف مقابل خود نشسته‌اید باید به تلفن او توجه کنید. شاید در آن هنگام تماس مشکوک و مکرر از طرف کسی داشته باشد. یا ممکن است هنگامی که شما در بیرون هستید شخصی در اطراف شما باشد که مشکوک است. وقتی دختر در چنین شرایطی قرار بگیرد قطعاً خواهد ترسید و از رفتارها و حالات او کاملاً مشخص است. پس باید به این مسائل جزئی بسیار توجه کنید و آن‌ها را زیر نظر داشته باشید. مواظب باشید این زیر نظر گرفتن او نباید موجب ناراحتی و دلخوری او گردد.

شما می‌توانید با طرف مقابل خود در مورد رابطه‌های دوستی با طرف مقابل بحث کنید. مثلاً از او بپرسید نظر شما در مورد رابطه دوستی با جنس مخالف چی هست؟ آیا شما چنین رابطه‌ای ترجیح می‌دهید؟ در این گونه سوالات است که خیلی از مسائل باز خواهد شد و حتی شاید خود دختر نیز به دوست قبلی خود نیز اشاره کند.

پس اگر شما خیلی اصرار دارید که بدانید دختری که به خواستگاری او رفته‌اید دوست پسر قبلی داشته یا خیر، باید تک تک این راهکارها را امتحان کنید در یکی از این راهکارها به جواب نهایی خود برسید. باید در این مورد خیلی صبر داشته باشید و هیچوقت با عجله قضاوت نکنید. همچنین هیچوقت نباید نسبت به خواستگار خود دید منفی داشته باشید، داشتن دید منفی موجب بدبینی نسبت به شما و در نتیجه سر نگرفتن خواستگاری و ازدواج شما خواهد شد.





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

از دیدگاه بسیاری از کارشناسان آشنایی قبل از ازدواج بسیار مهم است؛ زیرا بدون آشنایی و نداشتن درک از یکدیگر نمی‌توان توقع یک ازدواج موفق را داشت. امروزه بسیاری از دختر و پسرها قبل از ازدواج یک رابطه دوستانه با هم داشته و بعد از یک آشنایی کوتاه مدت تصمیم به ازدواج خواهند گرفت. این آشنایی را باید بسیار جدی گرفت و باید کاملاً منطقی در مورد آن تصمیم بگیرید. در این مرحله از آشنایی است که شما می‌توانید همه رفتارها و اخلاق‌های طرف مقابل خود را بشناسید و در مورد آینده خود تصمیم بگیرید.

اما با این اوصاف نیز گاهی اوقات بعضی از افراد با طرف مقابل خود رو راست نیستند و به اصطلاح عامیانه سر طرف مقابل خود کلاه می‌گذارد. برای یک پسر بسیار مهم خواهد بود که دوست دخترش با پسری دیگر در رابطه قرار نداشته باشد؛ زیرا این گونه دخترها نمی‌توانند فردی مطمئن برای ازدواج ‌باشند. اما به عنوان یک پسر، چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم یک دختر دوست پسر دارد یا خیر؟

شاید شما نیز قصد مخ زدن دختر مورد علاقه خود را دارید اما نمی دانید که او در رابطه است یا خیر! شاید تشخیص دوست پسر داشتن یک دختر کار بسیار سختی باشد، اما در این مقاله راهکارهایی را به شما معرفی خواهیم کرد تا از این طریق بتوانید خیلی آسان‌تر بفهمید طرف مقابل شما دوست پسر دارد یا خیر. پس تا پایان مقاله را مطالعه کنید.

یکی از راه‌های تشخیص دوست پسر یک دختر خانم، سوال کردن از دوستان مشترک است. شما ممکن است با دختری که قرار است دوست شوید، دوستان مشترکی با هم داشته باشید. پس ساده‌ترین راه سوال کردن از دوست مشترک شما است. اما دوستان شما نیز ممکن است اسرار شما را با شخصی دیگر در ارتباط بگذارند پس تا جایی که امکان دارد به طور غیر مستقیم در مورد دختر مورد علاقه خود سوال بپرسید تا دوست شما متوجه قصد و نیت شما نشود.چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

آموزش صفر تا صد مخ زدن زنان درتلگرام و اینستاگرام

هنگامی که شما با طرف مقابل خود در حال مکالمه هستید می‌توانید موضوعات مشترک را مورد بحث قرار دهید. در یکی از این بحث‌ها شما می‌توانید بحث را به سمت داشتن رابطه قبلی و دوست پسر سوق دهید. پس شما به طور غیر مستقیم و بدون این که احساس خجالتی بکنید می‌توانید به هدف خود برسید. پس مکالمه نیز یک راه خوب برای تشخیص دوست پسر دختر مورد علاقه شما است.

مقاله مرتبط: چگونه بفهمیم دختری قبلاً دوست پسر داشته است یا نه؟ راه های شناخت دوست پسر قبلی چیست؟

نحوه رفتار یک دختر می‌تواند یکی از نشانه‌های واضح باشد که آیا دختر مورد علاقه شما دوست پسر دارد یا نه. دخترانی که دوست پسر ندارند خیلی متفاوت‌تر از دخترهای دیگر رفتار می‌کنند. مثلاً شخصی که تنها بوده و هیچ شخص دیگری در داخل زندگی او نیست، به طور پیوسته به شما پیامک می‌فرستد و از شما خبر می‌گیرد. اما اگر دختری دوست پسر داشته باشد این گونه نخواهد بود و او بیشتر درگیر دوست پسر خود بوده و همیشه در فکر قرار ملاقات‌های خود با او است.

یکی دیگر از راهکارهای تشخیص دوست پسر دخترها چک‌ کردن شبکه‌های اجتماعی آن‌ها است. شاید این یک راه مطمئن نباشد اما گاهی اوقات می‌تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند. شما می‌توانید دوستان او را در شبکه‌های اجتماعی او همانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و … پیدا کنید و بفهمید که آیا دختر مورد علاقه شما با کسی درگیر رابطه است یا خیر. یکی دیگر از راه‌های تشخیص دوست پسر با استفاده از شبکه‌های اجتماعی چک کردن زمان آنلاین بودن دختر مورد علاقه شما است. اگر دختر مورد علاقه شما در طول شبانه‌روز خیلی زیاد آنلاین باشد و کمتر از حد معمول با شما در ارتباط باشد پس این امکان وجود دارد که او با شخصی دیگری در رابطه است.

حتما بخوانید: مخ زدن پسر و تمامی ترفند هایی که باید بدانیم!

این راهکار یک روش بسیار عالی برای قرار گرفتن با او در محیطی دوستانه و صمیمی است. با دعوت از او و دوستان مشترک خود در همین فضا می‌توانید خیلی راحت‌تر صحبت‌های خود را انجام داده و سوال‌های خود را از بپرسید، بدون این که برای هیچ یک از شما ناخوشایند باشد. ضمناً اگر مهمانی خیلی صمیمی باشد دختر مورد علاقه شما حتماً دوست پسر خود را به این مهمانی دعوت خواهد و شما خیلی راحت‌تر می‌توانید بفهمید که دوست پسر دارد.

شما می‌توانید هنگامی که با طرف مقابل خود در حال صحبت کردن هستید با سوال‌های زیرکانه تشخیص دهید که دختر مورد علاقه شد دوست پسر دارد یا نه. مثلاً از او بپرسید دوست پسر شما در مورد فلان چیز چگونه فکر می‌کند؟ و یا اگر در مکان زیبا و تفریحی هستید از او سوال کنید آیا دوست داشتید با دوست پسرتان به چنین جایی می‌آمدید؟. در این حالت جواب شما از دو حالت خارج نیست. اگر او دوست پسر داشته به طور مستقیم جواب سوال شما را خواهد داد و اگر دوست پسر نداشته باشد به شما می‌گوید که کسی در زندگی من نیست و تنها هستم.

سوال کردن در مورد موضوعات مرتبط همانند عشق، رابطه دوستی و … یک راه آسان برای تشخیص دوست پسر در دخترها است. در هنگام صحبت کردن در مورد این موضوعات، شخصی که در رابطه دوستی با فرد دیگری قرار دارد اکثر اوقات به او اشاره خواهد کرد. اما اگر او این گونه رفتار نکرد و شما هیچ نشانه‌ای در هنگام صحبت کردن با او پیدا نکردید و او احتمالاً تنها باشد و هیچ دوست پسری ندارد.

اگر زمانی که شما با دختر مورد علاقه خود در بیرون هستید به دقت او به تلفن همراهش توجه کنید. اگر زمانی که شما با او هستید، دختر مورد علاقه شما به جای توجه و صحبت کردن با شما در حال چک کردن تلفن همراه خود است پس این روش می‌تواند یکی از راه‌های تشخیص دوست پسر یک دختر باشد.

اگر دختری در یک رابطه باشد در بسیاری از موارد اگر در مورد برنامه‌های او سوال کنید در قسمتی از برنامه‌هایش حتماً دوست پسرش قرار دارد. به عنوان مثال از او بپرسید که در آخر هفته چه برنامه‌ای دارد؟. اگر او برنامه خاصی داشته باشد پس امکان این که دوست پسر داشته باشد زیاد است و اگر برنامه او خالی باشد پس او درگیر هیچ رابطه نیست.

زبان بدن یک دختر یک راه مناسب برای تشخیص علاقه او نسبت به شما است. دختری که در هنگام حرف زدن با شما بدن خود و قدم‌های خود را به شما نزدیک می‌کند پس به طور غیر مستقیم به شما می‌گوید که تمایل دارد با شما حرف بزند و او ایجاد رابطه با شما را دوست دارد. همچنین او در هنگام صحبت کردن شما برای تایید حرف‌هایتان برای شما سرش را تکان خواهد داد و حرف‌های شما را تایید می‌کند. اما نمی‌توان تضمین داد که او از نظر رمانتیکی نیز به شما علاقه‌مند است.

شاید این راهکار یک روش ساده برای تشخیص دوست یک دختر است. شما باید به نحوه لباس پوشیدن دختر مورد علاقه خود توجه کنید. مثلاً زمانی یک دختر قصد رفتن به بیرون را داشته باشد و اگر به دیدار دوست پسر خود برود، قطعاً با ظاهری آراسته و متفاوت از قبل به بیرون خواهد رفت. دختر همیشه سعی می‌کند بهترین و جذاب‌ترین لباس خود در هنگام ملاقات با دوست پسر خود بپوشد.

دختری که دوست پسری ندارد و علاقه‌مند است با شما دوست شود با شما ارتباط چشمی قوی خواهد داشت. بیشتر خانم ها بیش از چند ثانیه نمی‌توانند با طرف مقابل خود ارتباط چشمی برقرار کنند. اما اگر دختری بیش از حد معمول با شما ارتباط چشمی برقرار کرد پس او دوست دارد که شما دوست پسر او باشید.

مقاله مرتبط: دوست دختر خوب و مناسب برای رابطه چه ویژگی‌هایی دارد؟(مخ زدن دختران)

اگر دختری واقعاً شما را دوست داشته باشد و تمایل داشته باشد با شما ارتباط برقرار کند در هنگام مکالمه و صحبت کردن شاید شما را نیز لمس کنید. ممکن است در بعضی از موارد قصد او از لمس کردن شما مرتب کردن لباس‌هایتان باشد. پس اگر دختری این گونه رفتار کند نشان می‌دهد که هیچ دوستی ندارد و قصد دارد که با شما وارد رابطه دوستانه گردد.

با توجه به مطالب بیان شده برای تشخیص دوست پسر یک دختر راه‌های بسیاری وجود دارد و شما برای این که به طور قطع در مورد داشتن یا نداشتن دوست پسر دختر مورد علاقه خود اطمینان پیدا کنید باید چندین راه‌کار را ارزیابی کنید و سپس تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد. پس در این موارد عجولانه تصمیم نگیرید.

داشتن دوست پسر دروغگو می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. کسی دوست ندارد با فردی دروغگو وارد رابطه شود. اصولاً افراد به قصد ازدواج وارد رابطه با…

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.



چطور پسر ها میتونند بفهمند دختری رو که میخوان یا رفتن خواستگاریش دوست پسر داشته ایا بپرسیم میشه فهمید که معمولا ممکنه راست نگند و ایا تو تحقیق این موضوع مشخص میشه یا نه؟میخواستم راهنماییم کنید که چطور بفهمم دختری دوست پسر داشته ممنون  لطفا تو سایتم بذارید دوستان نظر بدن ممنونم.

جواب:

سلام

پسرا دوست دارن بدونن که طرفشون اهل رابطه بوده یانه اما باید بدونن یه فرق مهم بین رابطه دخترا با پسرا هست که ارتباط بسیاری از دخترا به قصد ازدواجه یعنی به امید ازدواج با پسرا دوست می شن اما بسیاری از پسرا بر عکسند و قصد ازدواج ندارند و نتیجه این حرف اینه که دوستی دختر به قصد ازدواج اگر به کارهای غیر شرعی کشیده نشده باشه نشونه احتمال خیانتش بعد ازدواج نیست چون وقتی ازدواج کرد زمینه دوستیش با جنس مخالف از بین می ره بخاطر اینکه دلیلی برای دوستی نمی بینه اما پسرا برعکسند اگر قبل ازدواج با کسی دوست بوده اند خطر دوستی و خیانتشون بعد ازدواج بیشتره مگر اینکه زن و شوهر تصمیم بگیرن که اهل چت و ماهواره و ارتباط صمیمانه با جنس مخالف نباشن که در این صورت درصد به خطر افتادن زندگیشون بسیار کاهش پیدا می کنهچگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

پس اونی که بیشتر باید نسبت به رابطه طرفش حساس باشه دخترا هستند اما در حال حاضر برعکسه و پسرا بیشتر حساسند یک علتش هم اینه که پسرا دخترا رو با خودشون مقایسه می کنند و وقتی می بینند که خودشون بدون قصد ازدواج با دخترا دوست می شن تصور می کنند که دخترا هم همین طورند

لذا اولین جواب من به این سوال اینه که پسرا به صرف رابطه داشتن نباید دختر رو ناپاک بدونن چون ممکنه به خاطر ازدواج تن به رابطه اونم غیر گناه الود داده باشه لذا اگر فهمیدند دختری به قصد ازدواج رابطه داشته، نگن که دیگه تمومه و او ناپاکه بلکه اگر دیدند اهل ارتباطات دوستانه متعدد و یا رابطه گناه الود بوده و به عبارتی هرزه شده اونوقت ردش کنند

از این مطلب که بگذریم با توجه به اینکه ادعای پاکی دختر چیزی رو ثابت نمی کنه و اونا هم مثل پسرا ممکنه رابطه شون رو مخفی کنند و بلکه ممکنه مخفی کاری اونا به حدی باشه که در تحقیق هم چیزی معلوم نشه پس نتیجه این می شه که از این دو طریق اطمینانی به دست نمیاد پس باید سراغ راههای دیگه رفت

از راه اطمینان بخش که بگذریم راههایی هست می تونه دلیل حدسی بر پاکی دختر باشه:

اول اینکه: دختر تقیدات مذهبی داشته باشه چون کسی که مذهبیه احتمال اینکه رابطه نادرست برقرار کنه کمتره،

دوم اینکه: اون دختر بین اطرافیان و دوستانش به پاکی معروف باشه یعنی دوستان و اطرافیانش بگن که اهل ارتباط نیست

سوم اینکه : حجب و حیای رفتاری و گفتاری داشته باشه چون کسی که اهل ارتباط زیاد با پسرا باشه معمولا در برخورد و صحبت خیلی راحته و حتی ممکنه خیلی زود به سمت صحبتها و نگاههای جنسی بره و نسبت به تماس بدنی هم مشکل چندانی نداشته باشه البته در اینجا یک استثنا هست اونم اینه که دختر در خونواده ای بزرگ شده باشه که این مسائل درش حل باشه و اصلا این طور رفتارها بد شمرده نشه که در این صورت، صرف راحت برخورد کردن نشونه این نیست که اون دختر اهل رابطه با جنس مخالفه

پس با توجه به موارد فوق می شه حدس زد که ادعای پاکی دختر درسته یا نه

شاید به ذهن بعضیا برسه که می شه دختر رو امتحان کرد و از طریق ایمیل یا موبایل ناشناس بهش اس ام اس دوستانه داد و اگر جواب مثبت داد معلوم می شه که اهل دوستی با پسرا است جوابش اینه که این امتحان درست نیست چون ممکنه اون دختر به کسی که پیام می ده به عنوان کسی که می تونه باهاش اشنا بشه و ازدواج کنه نگاه کنه و به این علت جوابش رو بده پس این راه به جای روشنگری ممکنه گمراه کننده باشه و سبب بشه پسر مورد خوبی رو از دست بده

موفق باشید

 

 منبع :moshaver41.ir

تمامی حقوق برای مجله اینترنتی یک نت محفوظ می باشد

شناخت نشانه‌های علاقه‌مندی یک دختر به یک پسر و تشخیص این که آیا دختری از شما خوشش می‌آید یا نه مهم است. زیرا گاهی شما از دختری خوشتان آمده اما نمی‌دانید آیا این علاقه دو طرف هست یا خیر. طبیعتا اگر بتوانید از علاقه دختر مورد نظرتان اطمینان پیدا کنید با خیال آسوده‌تری می‌توانید برای آشنایی بیشتر و پیشنهاد ازدواج یا دوستی پیش قدم شوید. اما مسئله این است که پی بردن به این که آیا دختری به شما علاقه‌مند شده یا نه معمولا آسان نیست. زیرا برخلاف پسرها که معمولا علاقه خود را به طور مستقیم بیان می‌کنند، روش ابراز تمایل و علاقه دخترها غالبا غیرمستقیم است. “رادیو عشق” در این مقاله بیان می‌کند چه در فضای مجازی و چه در ملاقات حضوری، از کجا می‌توان فهمید دختری از شما خوشش آمده یا خیر و نشانه‌های علاقه‌مندی دختر به پسر چیست.

نشانه‌های ظاهری، رفتاری و کلامی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، از نظر علم روانشناسی ثابت شده هستند. برخی از این نشانه‌ها آگاهانه‌اند، یعنی دختر می‌خواهد نشان دهد تمایل دارد با شما ارتباط عاطفی برقرار نماید. ولی اکثر آن‌ها به صورت ناخودآگاه از یک دختر عاشق سر می‌زنند. لازم است توجه داشته باشید که وجود تنها یکی از نشانه‌های زیر برای پی بردن به علاقه‌مندی دختر به شما کافی نیست. اما اگر چندین مورد از نشانه‌ها و رفتارهای زیر مکررا از جانب او نسبت به شما سر بزند، می‌توانید امیدوار باشید که آن دختر واقعا از شما خوشش آمده و به شما علاقه‌مند شده است.

فهرست مطالب

شاید شنیده باشید که چشم‌ها دریچه‌ای به قلب انسان هستند و هیچ وقت دروغ نمی‌گویند. از نظر علم روانشناسی نیز می‌توان گفت این جمله صحت دارد، چراکه احساس افراد عاشق به صورت ناخوداگاه در حالت چشمان و طرز نگاه آن‌ها تاثیر می‌گذارد. دخترها هنگام صحبت و تماس چشمی با معشوقشان مردمک چشم بازتری پیدا می‌کنند، چشم‌هایشان برق می‌زند و هیجان در نگاهشان مشخص است.چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

این نشانه فقط در مورد شرایطی کاربرد دارد که دختر مورد نظر با شما همکلاسی باشد، همکارتان باشد یا به هر حال با هم در یک فعالیت مشترک داشته باشید. در این شرایط سعی کنید بفهمید آن دختر زمانی که می‌داند شما آن دور و بر هستید حواسش به شما هست و به نحوی دنبال شما می‌گردد یا نه. مثلا اگر آن دختر وارد اتاقی می‌شود که می‌داند شما قرار است ان‌جا باشید، کاملا حواس خود را جمع کنید. اگر از شما خوشش بیاید، احتمالا بلافاصله در زمان ورود به دنبالتان خواهد گشت و چشم‌هایش همینطور دور تا دور اتاق می‌چرخند تا بالاخره شما را پیدا کنند. هنگامی که نگاهش با نگاه شما تلاقی کرد ممکن است یکی از این دو کار را انجام دهد: یا این که لبخند بزند و کاملا با خوشرویی برخورد کند و نشان دهد از دیدن شما خوشحال شده، یا این که از شما روی برگرداند و با بی‌اعتنایی طوری وانمود کند که به دنبال شما نمی‌گشته. در هر دو صورت، اگر آن دختر هر بار که وارد اتاق می‌شود، با نگاه خود به دنبال شما بگردد، نشانه ان است که به شما علاقه‌مند شده و می‌خواهد از حضور شما با خبر شود.

خب، دختر مورد نظر ممکن است مرتبا به شما نگاه کند، اما هنگامی که شما هم به او نگاه ‌کنید، احتمالا نگاه خود را از شما می‌دزدد. این یک حالت کاملا عصبی است. او خجالت‌ می‌کشد(زیرا شما را دوست دارد) و نمی‌خواهد شما بدانید که شما را نگاه می‌کرده. اگر  آن دختر از تماس چشمی طولانی اجتناب کند، به خصوص اگر اول او به شما نگاه کرده باشد، این نشانه بسیار خوبی است که به شما علاقه‌مند است. سعی کنید با او تماس چشمی برقرار کنید تا ببینید چه واکنشی نشان می‌دهد. هنگامی که نگاهتان با هم تلاقی کرد، اگر نگاه خود را از شما برنگرداند، احتمالا به شما لبخند خواهد زد.

نشانه دیگری که به خاطر آن مدیون علم هستید این است که وقتی یک دختر شما را دوست داشته باشد، احتمالا وقتی شما دور و برش هستید سرخ و سفید می‌شود. سرخ و سفید شدن واکنشی است که به طور ناخودآگاه توسط سیستم عصبی بدن کنترل می‌شود. هنگام بروز احساسات قوی‌ای مانند خشم، شادی یا میل جنسی، سیستم عصبی برانگیخته شده و باعث می‌شود خون به عضلات صورت بدود. بنابراین، اگر زنی اغلب کنار شما سرخ و سفید می‌شود، احتمالا به لحاظ جسمی مجذوب شما شده است. از آن‌جا که این واکنش طبیعی است، و چیزی نیست که آن شخص بتواند ان را کنترل کند، یکی از راه‌های نسبتا مطمئن برای فهمیدن این است که او شما را دوست دارد یا نه.

البته، ممکن است دختران به شما لبخند بزنند بدون آن که منظور خاصی از آن لبخند داشته باشند، اما این که دختر مورد علاقه شما هر بار نگاه شما را با لبخند پاسخ بدهد قطعا نشانه خوبی است. یک دختر وقتی لبخند می‌زند که احساس راحتی کنند یا بخواهد خود را برای شما دست‌یافتنی نشان دهد. او می‌داند که لبخند یک راه مطمئن و درعین حال لطیف و زیرکانه برای جلب توجه شماست.  یک لبخند گذرا ممکن است هیچ معنایی نداشته باشد، اما اگر نه بار از ده بار که به او نگاه می‌کنید لبخند بزند، احتمالا به شما چراغ سبز نشان می‌دهد تا به او نزدیک شوید و سر صحبت را باز کنید. هرچه باشد، اگر آن دختر به شما علاقه‌مند نبود، احتمالا  آن قدر به شما نگاه نمی‌کرد چه برسد به این که لبخند بزند.

اگر دختری شما را دوست داشته باشد، به هر جهت، مطمئن باشید که رفتار او در زمان حضور شما نسبت به زمانی که شما حضور ندارید متفاوت است. این‌ها ممکن است تغییراتی خیلی ساده باشند، مثل اینکه بیشتر حواسش به ظاهرش باشد، یا این که مرتبا موها یا آرایش خود را چک کند. یا این که ممکن است در حضور شما فوق العاده عصبی شود و دست و پای خود را گم کند و شاید کمتر در کلاس حرف بزند.

آگاهی از این نشانه خیلی مهم است. برای این‌که بتوانید از احساسات یک دختر نسبت به خود با خبر شوید، باید یاد بگیرید که زبان بدن او را بخوانید. زنان به این معروفند که احساسات و افکار خود را کاملا با رفتار خود نشان می‌دهند . اگر یک دختر از شما خوشش نیاید و نخواهد دور و برش باشید، اغلب کاری می‌کند که خشک و بد برخورد به نظر برسد. مثلا گاهی اوقات خود را با تلفن همراهش مشغول نشان می‌دهد، از شما فاصله می‌گیرد، از تماس چشمی با شما اجتناب می‌کند یا دیگر علائم زبان بدن را به کار می‌برد که نشان می‌دهد می‌خواهد شما را از خود فراری دهد.

اما اگر دختری از شما خوشش بیاید، کاملا برعکس رفتار خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر به سمت شما بچرخد طوری می‌نشیند که بازوهایش از هم باز باشند، بدنش را در حالتی که روبروی شما باشد قرار می‌دهد، چانه‌اش را به سمت بالا کشیده، موهایش را از چهره‌اش کنار می‌زند، یا وقتی شما اطراف او هستید راحت و ارام به نظر می‌رسد. این‌ها معمولا علائمی هستند که نشان می‌دهند او با نزدیک شدن شما به خودش مشکلی ندارد و راحت است. اگرچه ممکن است این‌ها به طور قطع نشانه این نباشند که او از شما خوشش امده، اما حداقل نشان می‌دهند که به گفتگو با شما علاقه دارد، که قطعا می‌تواند فرصت خوبی به شما دهد تا بتوانید نشانه‌های دیگری را که ممکن است حاکی از علاقه‌مندی او به شما باشند جستجو کنید.

افراد خود را می‌آرایند و فرم بدنی‌ای به خود می‌گیرند که جذاب‌تر به نظر برسند. یک دختر، برای این کار معمولا ستون فقرات و بدن خود را صاف می‌کند تا قفسه سینه‌اش بهتر به نظر برسد ، موها و روسری خود را مرتب می‌کند و یا بدن خود را در حالتی قرار می‌دهد تا توجه شما را جلب کند. این مساله تقریبا در میان همه گونه‌های جانوری امری طبیعی است و انسان‌ها نیز از آن مستثنا نیستند. این اعمال ممکن است خودآگاه یا ناخودآگاه باشند، به این معنی که دختر ممکن است حتی بدون این که خودش متوجه باشد، هنگامی که شما اطراف او هستید فرم بدنی خود را اصلاح کند. از جمله دیگر کارهایی که در این دسته قرار می‌گیرند می‌تواند این باشد که وقتی شما در اتاق هستید دختر از جای خود بلند شود و بایستد، یا به پهلو بچرخد تا اندام خود را بهتر نشان دهد و یا چانه خود را بالا بگیرد تا خودش را با اعتماد به نفس نشان دهد. در هر صورت، اگر این گونه رفتارها ازیک دختر در حضور شما سربزند، به این دلیل است که او قصد جلب توجه شما را دارد.

دختران در هر حال کمی مضطربند، درست است. اما این اضطراب و بی‌قراری شاید نشان دهنده این باشد که یک دختر در حضور شما عصبی و دست‌پاچه می‌شود، که به نوبه خود می‌تواند نشانه علاقه‌مندی او به شما باشد. به کارهای کوچکی که ممکن است از او در حضور شما سر بزند دقت کنید، به ویژه هنگامی که با او صحبت می‌کنید. مثلا ممکن است زمان صحبت با شما با موها، تلفن همراه، کلیدها و یا جواهرات خود بازی کند. در تمامی این حالات، نگرانی عصبی معمولا نشانه این است که او به شما علاقه دارد و شاید حاکی از آن باشد که او منتظر است تا شما تا قدمی بردارید.

دختران به حسود بودن معروفند  و حسادت نشانه بسیار معنی‌داری از علاقه‌مندی یک دختر به شماست. اگر دیدید یک دختر به این که با دختران دیگر صحبت کنید حسادت می‌کند، احتمالا به این خاطر است که خیلی شما را دوست دارد. ممکن است به طور واضح نگوید که حسودی کرده، اما سوالات زیادی در مورد آن دختر بپرسد، مثل اینکه از کجا او را می‌شناسید یا اینکه آیا مدت زیادی است او را می‌شناسید، یا ممکن است درباره علاقه شما به آن دختر و یا این که او دوست دختر شماست شوخی‌ کند. همه این‌ها فقط تلاشی است برای این که بفهمد ایا شما او را دوست دارید یا نه. البته، گاهی ممکن است حسادت نوعی زنگ خطر باشد، به ویژه اگر او بخواهد شما را کنترل کند. اما کمی حسادت بازیگوشانه در مورد صحبت کردن شما با دختران دیگر، فقط برای این است که احساس واقعی خود را به شما نشان ‌دهد، به این معنی که او شما را فقط برای خودش می‌خواهد.

البته، اگر دوستان آن دختر را نشناسید ، یا دوستان او خیلی راز نگه‌ دار باشند، این نکته کمک زیادی به شما نخواهد کرد. اما به هر حال خوب است آن را هم ذکر کنیم. دختران اهل پرحرفی و شایعه درست کردنند ، اگر او چیزی درباره شما به دوستانش گفته باشد، احتمالا از طریق شایعات به گوش شما هم خواهد رسید. اگر از این طرف و آن طرف به گوشتان برسد که او با دوستانش درباره شما صحبت کرده، کاملا واضح است که او به شما علاقه‌مند شده. دوستان او بیشتر راجع به چیزهای بدی که او گفته به شما خواهند گفت تا چیزهای خوب ، بنابراین اگر دیدید آن‌ها سعی می‌کنند رازدار باشند ، احتمالا او درباره علاقه‌ شدیدی که به شما دارد با دوستانش صحبت کرده است. اما علی رغم آنچه گفته شد، ممکن است این که یک دختر با دوستانش درباره شما  صحبت کرده باشد، می‌تواند تنها به این معنی باشد که شما به نحوی برای او مطرح هستید، یا به این معنا باشد که او شدیدا شما را دوست دارد.

دختران گروهی حرکت می‌کنند، عاشق حرف زدن و شایعاتند و معمولا به حلقه دوستان نزدیک خود می‌چسبند. اگر دختری مکالمه با دوستانش را ول کند تا با شما صحبت کند، حتی اگر این صحبت صرفا یک سلام و احوال‌پرسی عجولانه باشد، شاید آن دختر به کنار شما بودن بیشتر علاقه‌مند باشد تا  دوستانش. این بدان معنی است که او به شما متوجه می‌کند یا اینکه انقدر برایش جذاب هستید که دوستانش را برای مکالمه با شما ترک کند. اگر دختری برای صحبت با شما از دوستانش دور شود و فاصله بگیرد، می‌توانید مطمئن باشید که از شما خوشش امده و شک نکنید که بعدا همه چیز را راجع به شما را به دوستانش خواهد گفت.

مثل آنچه که قبلا راجع به دوستان و حرف زدن با آن‌ها گفتیم، دختران تلفنشان را از خود جدا نمی‌کنند. پس اگر در حضور شما زیاد از آن استفاده نکند، احتمالا دلیلی وجود دارد. اگر دیدید که دختر تلفن خود را هنگامی که شما با او صحبت می‌کنید کنار می‌‌گذارد، به تماس‌ها یا پیامک‌ها تا زمانی که شما نزدیکش هستید جواب نمی‌دهد یا سعی می‌کند مکالمات و پیامک‌ها را به سرعت پاسخ دهد، احتمالا به این دلیل است که بیشتر علاقه‌مند است به صحبت‌های شما گوش دهد تا کسانی که با تلفنش تماس می‌گیرند. گاهی اوقات ممکن است پاسخ دادن به یک تماس یا پیام فوری و ضروروی باشد، اما همین که شما را نادیده نمی‌گیرد تا مدام به دوستانش پیام بدهد، نشانه خوبی است که او به صحبت‌های شما گوش می‌دهد.

اگر او هنگامی که شما صحبت می‌کنید، به خصوص به جوک‌های بی‌مزه شما می‌خندد، بدون شک، از شما خوشش می‌اید. می‌توانید به خاطر این ادعا علم را سرزنش کنید، اما دختران زمانی که با یک پسر احساس آرامش و راحتی کنند یا به او علاقه‌ داشته باشند بیشتر می‌خندند. البته، این بدان معنی نیست که او در تمام مکالمه دو نفره با شما لزوما بخندد. همیشه فضایی برای مکالمات جدی‌تر و صریحتر نیز وجود دارد. اما این که او اغلب بخندد و یا سعی کند نکات بامزه‌ای در صحبت‌های شما پیدا به این خاطر است که می‌خواهد دلیلی پیدا کند تا با همدیگر بخندید. شما همیشه می‌توانید چند جک بی‌مزه در استین داشته باشید، اگر او به شما علاقه‌مند باشد، هرچقدر هم که ان جک‌ها بی‌مزه باشند باز به ان‌ها خواهد خندید.

اگر متوجه شوید که شما را زیر نظر دارد ، حتی برای مدتی کوتاه ، به این دلیل است که به شما علاقه‌مند شده است. ممکن است سعی کند بیشتر در مورد شما بداند، یا ممکن است کنجکاو باشد که ایا به سمت او نگاه می‌کنید یا نه. معمولا، اگر دختری از شما خوشش امده باشد، به طور طبیعی می‌خواهد بداند آیا شما نیزبه او علاقه دارید یا نه، به همین دلیل است که اغلب شما را زیر نظر می‌گیرد. این زیرنظر گرفتن‌ها اغلب نگاه‌های زیرچشمی بسیار کوتاه هستند، و اگر در این حین مچش را بگیرید ممکن است لبخند بزند یا نگاهش را بلافاصله از شما بردارد. در هر صورت، اگر او کم و بیش شما را زیر نظر داشته باشد، به این دلیل است که به آنچه شما انجام می‌دهید و احتمالا آنچه احساس می‌کنید علاقه‌مند است.

در واقع، این یک نشانه بسیار بزرگ و یکی از ساده‌ترین راه‌هاییست که بفهمید یک دختر از شما خوشش امده یا نه. اگر او به نحوی به شما ‌بفهماند یا اشاره کند که مجرد است به این دلیل است که می‌خواهد شما به او پیشنهاد دوستی بدهید. هیچ دلیل دیگری برای افشای این مساله وجود ندارد، علاوه بر این با ذکر این مساله به شما می‌فهماند که او قصد برقرار کردن یک رابطه را دارد. ممکن است مستقیما نگوید: “هی، من تنها هستم و می‌خواهم با شما قرار بگزارم “، اما به نحوی ایده خود را پیشنهاد می‌دهد. مثلا ممکن است چیزهایی درباره رابطه یا همسر قبلی خود بگوید که به این معنی است که اکنون کسی در زندگی او نیست. در هر صورت، اگر او به نحوی اشاره کند که امادگی شروع ارتباط را دارد، احتمالا می‌خواهد شما از او بخواهید تا با هم قرار بگزارید.

رسانه‌های اجتماعی یک راه عالی برای شناخت بیشتر اشخاص است، به ویژه اگر بیش از حد نگران یا خجالتی باشید که با کسی در زندگی واقعی صحبت کنید. اگر دختری فعالیت‌های شما را در فضای مجازی دنبال کند قطعا نوعی علاقه وجود دارد. مثلا ممکن است سعی کند بفهمد شما با کسی در رابطه هستید یا نه، یا علایق شما را بررسی کند،  به عکس‌های پروفایلتان نگاهی بیندازد یا شاید فقط بخواهد “استاتوس‌”هایتان را بخواند تا بیشتر در موردتان بداند. گاهی ممکن است یک دختر شما را در رسانه های اجتماعی “ادد”  کند، زیرا می‌خواهد به شما فرصتی بدهد تا سر صحبت را با او باز کنید. اگر او عکس‌های شما را “لایک” می‌کند، یا در مورد “استاتوس”های شما نظر می‌دهد، یا در اینترنت با شما ارتباط برقرار می‌کند، ممکن است بخواهد از شما دعوت کند تا با او در زندگی واقعی ارتباط برقرار کنید.

خیالتان تخت باشد که یک دختر تقریبا همیشه تلفنش را همراه خود دارد. اگر شما به او پیام بدهید اما او به ندرت پاسخی به شما بدهد، بهتر است از فکر او بیرون بیایید. اما اگر فورا پاسخ داده و گفتگو را ادامه دهد، قطعا از شما خوشش آمده. همچنین می‌توانید از محتوای پیام های او نیز نتیجه‌گیری‌هایی داشته باشید. اگر او به شماعلاقه داشته باشد، نمی‌گزارد که گفتگو قطع شود، بلکه ممکن است از شما سوالاتی بپرسد یا درباره خودش صحبت کند. اگر بی‌مقدمه و ناگهانی برایتان پیام بفرستد، احتمالا آماده است تا به او پیشنهاد دوستی بدهید. البته یادتان باشد که او هم حتما مشغله زندگی روزمره را دارد، بنابراین فقط به این دلیل که او همیشه پاسخ شما را نمی‌دهد تصور نکنید به شما علاقه‌ای ندارد. کافیست بعدا دوباره امتحان کنید و ببینید چه واکنشی نشان می‌دهد.

نگاه دختری که عاشق شده او را لو می‌دهد، چشمانش هنگام صحبت با شما برق می‌زنند، هنگام ورود، نگاه او به سمت شما جلب شده و هنگام تماس چشمی، نگاهش را از شما می‌دزدد.

دختری که از شما خوشش آمده به شما لبخند می‌زند، زبان بدن او تمایل و علاقه‌اش را نشان می‌دهد، در حضور شما رفتار متفاوتی دارد، می‌خواهد در نظرتان آراسته و جذاب باشد، کمی مضطرب و بی‌قرار به نظر می‌رسد و در حضور شما سرخ و سفید می‌شود. او به ارتباط شما با دختران دیگر حسادت کرده، احتمالا با دوستانش درمورد شما صحبت و در صورت لزوم از جمع دوستانش برای صحبت با شما فاصله می‌گیرد.

دختری که به شما علاقه‌مند است هنگام صحبت و مکالمه، به شوخی‌های شما زیاد می‌خندد، در موردتان کنجکاو است و حتما در میان کلامش اشاره می‌کند که مجرد است و ازدواج نکرده است.

دختری که از پسری خوشش آمده در فضای مجازی فعالیت‌ها و علایق او را دنبال کرده و وقتی از پسر پیامی دریافت ‌کند بلافاصله به او پاسخ می‌دهد.

 


عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…



عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من دختری ۱۹ ساله هستم یه پسر که همسن خودم هست رو دوست دارم میخواستم بدونم اونم دوستم داره یا نه راستش اولین روزا که دیدمش بهش اهمیت نمیدادم متوجه نگاهای زیادش شدم نمیدونم چیشد که منم علاقه پیدا کردم چنتا نشانه های بالارو داشت زیاد نگاه میکنه تماس چشمی برقرار کرد حتی ولی من نگاهمو دزدیدم منو ک چند روز پیش دید دستپاچه شد لبخند میزنه گاهی و میخنده کلا اخمو نیس و از کجا بفهمم دوسم داره و چجوری بهش بگم که منم دوسش دارم

سلام رادیو جون
من بیشتر از دو سال که به دختر عمه ام علاقه
پیدا کردم ولی تا جای ممکن سعی کردم نفهمه
چند تا نشانه ازش دیدم فکر میکنم اونم به علاقه داره مثلا اون میدونه من عاشق دندانپزشکی ام برای همین وقتی بابام از پرسید میخوای چی بخونی زود گفت دندانپزشکی ولی بعدا که از پرسیدم چه رشته ای میخوای برداری گفت نمیدونم شاید انسانی ممکنه نتونم تجربی قبول شم یه بار پیش عمه ام نشسته بودم گفتم اگه پنج کیلو اضافه بشم میوفتم تو خط اضافه وزن بعد یهویی با هیجان گفت نههه بهت نمیاد بعد بهتون بگم که بعضی وقتا میترسه یا خجالت میکشه با من ارتباط برقرار کنه ولی بعضی وقت ها خیلی پیش من راحت میشه اینم بگم از چیز هایی که
من گاهی میگم بهشون علاقه دارم اونم یه زمان دیگه ازشون خوشش میاد مثلا من از اسم مهسا برای دختر خوشم میاد یا از گرگ خیلی خوشم میاد اونم بعدا میگه من از اسم مهسا خوشم میاد
یا عاشق گرگم و از این حرفا
بگم که من ۱۹ سال اون ۱۶ سال داره میشه راهنمایی کنین که باید چیکار کنم بع نظرتون علاقمو بهش نشون بدم یا نه من خیلی درگیر این دختر شدم هر چی هم فکر میکنم عیبی ازش در نمیارم بابام هم قبول داره که دختر خوبیه
خیلی طولانی شد واقعا ببخشین

سلام دوست گرامی
علائمی که شما به آن اشاره کردید، لزوما به دلیل وجود علاقه نیست، بلکه چون هردوی شما در سن هویت یابی هستید، هر آنچه که دیگری دوست دارد شما را علاقمند خواهد کرد.
بنابراین تلاش کنید ابتدا به کسب موفقیت و دستاوردهای سن خودتان مشغول باشید تا بتوانید در زمان و سن مناسب‌تری این علاقه را مطرح کنید.

سلام سایتتون بسیار عالی بود

راستش من در حال حاضر هجده ساله هستم وعاشق یه دختر همسن خودم هستم واما این عاشقی از کلاس اول دبستان آغاز شد ما در دبستان درکلاس خودمان شش پسر ویک‌دختر بودیم این دختر باهرکسی گرم نمی‌گرفت جز من وتمام شش سالی که در دبستان بودیم بامن خیلی خوب و متمایز از بقیه رفتار میکرد بهش شدیداً عادت کرده بودم وعاشقش بودم وتمامی رفتار هایی که شما در این مقاله نوشته بودین رو در
برخورد با من داشت تا اینکه دبستان تمام شد ومن وارد راهنمایی شدم من در راهنمایی از یکی از دوستانم که خواهرش با اون دختر همکلاسی بود شنیدم که پیش دوستاش از من تعریف می‌کرده ومن هم هر روز علاقم بهش شدید تر میشد وهمش تو فکر اون بودم
ما از یک روستا هستیم و همسن اما خونه ی اونا یه طرف روستا هست وخونه ی ما یه طرف دیگه و طوری نیست که رفت و آمد داشته باشیم برای همین کم میبینمش در همون دوران راهنمایی چن باری بعد امتحانات به مدرسه دبستانم رفتم گفتم شاید اونم بیاد اونجا وببینمش و اونم هربار میومد وباهم حرف می‌زدیم البته در مورد موضوع های درسی (کلا بهونه بودن اصل مطلب فقط این بود یجوری باهم حرف بزنیم
و هربارهم تو روستا میدیدمش مثلا عید ها همون رفتار قبلیش وهمین رفتار هایی که شما گفتین رو داشت
من که واقعا شدید عاشقشم واحساس میکنم اونم دوسم داره وبا خوندن این مقاله حتی مطمئن ترهم شدم ناگفته نماند که هرروز بیشتر بهش فکر میکنم واحساس میکنم بیشتر از قبل دوسش دارم
میخاستم بپرسم به نظر شما این عشق شدید و طولانی واقعی هست یا اثرات دوران نوجوانی و جوانی هست؟
ببخشید که طولانی شد ممنون میشم جواب بدین

سلام دوست گرامی
از بازخورد مثبت شما درباره سایت سپاسگزاریم.
در رابطه با این احساسی که شما سالهاست دارید، اثرات دوره کودکی و نوجوانی غیرقابل انکار است، اما می‌توانید برای اینکه مطئمن شوید، بعد از اینکه شرایط رابطه عاطفی و ازدواج برایتان فراهم شد، به او از علاقه خودتان بگویید.

بسیار ممنون بابت پاسخگویی

سلام وقت به خیر
من دخترم و ۱۵ سالم هست
تا الان با چند تا پسر رابطه داشتم و هر جا هم میرم ازم میپرسن با پسر عموت نامزد کردین در
صورتی که من اصلا از این چیزا خبر ندارم
چند روز قبل یکی از دوستام بهم پیام داده و میگه مبارک باشه بهش گفتم واسه چی میگه مگه عقد نکردین
بعد من این حرف رو جدی نمیگرفتم و الان هم یه کم جدی نمی گیرم
به دلیل اینکه من دوتا پسر عمو دارم و سال گذشته هم می گفتن با اون نامزد کردم و بازم در صورتی که من خبر نداشتم
پسر عموم هیچ وقت خونمون نمیومد و الان خیلی زیاد میاد و دنبال یه کاری میگرده تا بیاد خونه ی ما و وقتی منو میبینه خیلی لبخند میزنه
پدر و مادر من هم دارن از هم جدا میشن و من خیلی آرزو ها دارم که باید بهش برسم
الان من نمیدونم پسر عموم منو دوست داره یا ن یا فقط میخواد قبل از جدا شدن بابا مامانم منو بگیره که نگن بچه طلاق
من به همه حس پیدا میکنم البته به هر کسی که پولدار باشه و بعد از چند مدت سر یه خطایی که من اون رو دوس نداشته باشم خیلی ازش دیگه بدم میگیره
من به حدی پول دوس دارم که ۴ ماه پیش با یه پسر ۳۲ ساله میخاستم ازدواج کنم و باز هم پسر هموم که الان حرفش بود که گفتم میاد خونمون اونو به هم زد الان من فقط دوس دارم بدونم بدم دنبال ارزوهام و یا ازدواج کنم و خیلی دوست دارم بدونم که اون عاشقم هست یا ن

اگه جواب بدید ممنون میشم

سلام دوست گرامی
به دلیل مشکلات خانوادگی و طلاق والدین، گرایش به ازدواج و ارتباط با هرکسی را دارید و این مساله نشان می‌دهد که خطرات متفاوتی در کمین شماست.
برای سن شما ازدواج بسیار زود است و آرزوهای شما در قالب ازدواج به ثمر نمی‌نشیند. به وظایف سن خودتان برسید و تلاش کنید تا مساله طلاق والدین را تا این حد برای خودتان بزرگ نکنید.
آنها درست است که دیگر وظیفه زن و شوهری ندارند، اما از پدر و مادر بودن استعفا ندادند!

سلام من 6 ماه پیش تو فضای مجازی عاشق یک دختر شدم که مال یک شهر دیگه بود آشنا شدم ولی قبلاً تو شهر ماه زندگی می‌کردن و به یک دلایلی به یک شهر دیگه رفتن
من 1 ماه بعد بهش گفتم عاشقتم ولی محل نمی‌داد که بعدا فهمید پیگیرم بهم گفت تو از چیه من خوشت آمده بهش گفتم تو عاشق منی گفت بحث عاشقی رو ولش ولی ازت خوشم میاد بعدا بهش گفتم من قصدم باهات ازدواجه بهم گفت تو اگه منو ببینی ازم خواست نیاد چی گفتم من عاشقتم این حرفا چیه
باهم خیلی خوب بودیم 1 هفته شد که من برام مشکلی پیش آمد نتونستم آنلاین بشم بعدن شب ساعت11 آنلاین شدم دیدم آنلاینه بهش گفتم سلام اونم جواب داد گفت سلام بعدا رفتش تا 2 ماه ازش خبری نبود خیلی نگرانش بودم دلم براش تنگ شده بود که یک روز آنلاین شد و گفت سلام 3ساعت آنلاین بود اما من نبودم بعدا رفت تا الان که هنوز آنلاین نشده و خیلی دلم براش تنگ شده بهش گفتم بهم شما تو بده که راه ارتباطمون فقط فضای مجازی نباشه بهم گفت زوده شماره بدم آیا منو دوست داره من نمیتونم جز اون به دختری دیگه ای فکر کنم برام فراموش کردنش خیلی سخته من فکر میکنم شاید کاری داشته باشه نمونه آنلاین بشه من 1 ماه پیش فهمیدم یک پسر دیگه هم عاشقش بوده به اون پسره گفته من 18 سالمه ولی به من گفت 16 سالشه من رفتم با پسره صحبت کردم بهم گفت نمی‌دونستم تو انقدر عاشقشی تو اینستاگرام تو تلگرام همه جا دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم خیلی نگرانشم الان منتظرم تا بیاد که رابطمون رو محکم تر کنم میشه راهنمایی کنین منو باید چکار کنم آیا منو دوست داره آیا میشه رابطمون رو ادامه بدیم ق
صدم باهاش ازدواجه بهش گفتم من میخوام بهترین زندگی رو باهم داشته باشیم و خوشبختت کنم لطفاً راهنمایی کنین ممنون

سلام دوست گرامی
به سن خودتان اشاره نکردید و به نظر می‌رسد در سن نوجوانی قرار دارید.
قصد شما ازدواج است؛ اما با کسی که حتی او را ندیدید؛ عاشق کسی شدید که حتی ارتباط در فضای واقعی با او ندارید ..
این مساله نشان می‌دهد هنوز در رابطه با عشق و ازدواج آگاهی لازم را ندارید.

سلام خدمت سایت خوبتون .
خواستم بگم من وقتی به پسری علاقه پیدا میکنم بهش زل میزنم و وقتی منو یهویی میبینه سریع نگاهمو یه جای دیگه میدزدم…….
میخوام بگم که چجوری میتونم با نگاهم پسری رو جذب کنم؟
ناگفته نماند 16 سال دارم…..

سلام دوست گرامی
اقدامی که شما انجام می‌دهید در واقع استفاده از زبان بدن برای جذب است.
16 سالگی؛ زمان مناسبی برای جذب عشق نیست. چون در این سن هنوز شما هویت خودتان را نشناختید و هیجانات مربوط به این سن باعث می‌شود که به صورت منطقی نتوانید شخص مناسبی را پیدا کنید.

سلام عشقی ک فقط بانگاه بیاد با یه نگاهم میره عشق باید از ته قلبت باشه هرچند دیگه عشقای الان با اینستا تلگرامی شده کسی ب دل ادما کار ندار فقط پول خونه ماشین قیافه همین پس خودتو با یه نگاه دروغی قول نزن پسری یا دختری این زمونه عشق واقعی ندارنو نمیخوان فقط واس دو سه روز عشقو حالشون کنن بعد ادم میشه دستماله غیر استفاده انقدرم راحت میندازن دور

سلام خسته نباشید
من پسری تقریبا ۲۰ساله هستم پارسال من با یه دختری حدود۱۹ ساله از طریق فضای مجازی اشنا شدم باهم ارتباط داشتیم از رابطه ی ما یه ماهی گذشته بود که بعدش هرچی پی ام میدادم جواب نمیداد دقیقا اخرین باری که باهم حرف زده بودیم از اون به بعد انلاین نشده بود تماسم که میگرفتم میگفت که خاموشه این مسئله گذشت تا امسال مرداد ماه که دیدم انلاین شده وفک کرده بود بعد این یه سالی که گذشت ولش میکنم وقتی فهمیده بود که من هنوز به فکرشم خیلی خوش حال شده بود از اون روز هروز علاقش نسبت به من بیشتر شدو تا اینکه بعد از دوماه بهم گفت که بهم وابسته شده و خیلی دوسم داره منم که از پارسال که علاقه بهش داشتم خیلی خوش حال شدم ماحتی به هم دیگه قول ازدواج دادیم و اونا شهر دیگه ای زندگی میکنن شرایط جوری بوده یه فقط یه بار دیدمش الانم یه مدتیه که دیر جوابمو میده ولی اصلا یه ذره از ابراز علاقش نسبت بهم کم نشده حتی من یه بار امتحان کردم دوروز انلاین نشدمو گوشیمو خاموش کردم که ببینم واسش مهمم یانه بعد از دوروز که گوشیمو روشن کردم دیدم شباتا ساعت ۵ صب بهم پیام میداده و میمونده که شاید بیام اون حتی واسش خواستگار اومده بوده که خونوادش راضی بودن ولی ایشون به خاطر من جواب منفی داده بود حالا از شما میخوام که راهنماییم کنید آیا واقعا منو دوست داره یا فقط واسه سرگرمی باهام حرف میزنه

سلام دوست گرامی
به سن خودتان اشاره نکردید.
ارتباط شما کافی نبوده و برای سنجش میزان علاقه‌اش، خاموش کردن گوشی یک کار کودکانه است.
برای اینکه بتوانید این مساله را متوجه بشوید باید قصد خودتان را از این رابطه مشخص کنید و سپس مقدمات اطلاع به خانواده و ازدواج را فراهم کنید.

سلام من یک دختر عمو دارم ک احساس میکنم بمن علاقه داره و ۴مورد از فرمایش های شما رو داره اون به شوخی های من میخنده البته چه بامزه چه بی مزه البته من در جمع این شوخیارو مطرح میکنم و تابحال تلاش نکردم ک باهاش روبرو بشم و قرار هم بزارم ولی از ته دل بشوخیا بی مزه من میخنده طوری که منم خندم میگیره و البته مادر یک دانشگاه و یک کلاس هستیم و دوم نشانه ول کردن دوستان یک،بار دریک همایش که تموم شده بود اومد و به بهانه درس از من سوال پرسید و ولی هی کشش میداد طوری که اگر من تمومش نمیکردم یه ساعت یا بیشتر طولش میدادو نشانه سوم اگه قرار باشه بریم خونشون جوری لباس یا تیپ میزنه که انگار اومده عروسی و همش روبه روی من میشینه.
و نشانه چهارم در اینستاگرام تمام عکس های منو لایک میکنه و کامنت های محبت امیز میزاره البته نه،زیاد مثلا موفق باشی یا …
تا الان که فکر کنم عاشقم شده ایا درسته؟خیلی ممنون.

سلام دوست گرامی
به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید.
نشانه‌هایی که گفتید، ممکن است تمایل او را برای ارتباط نشان دهد؛ اما برای اینکه مطمئن شوید، شما نیز به او توجه نشان دهید که واکنشش را بررسی کنید.

من۲۲واون۲۰

سلام همانطور که گفتید دیروز یک پست گذاشتم و باز هم کامنت گذاشت و من گفتم خیلی ممنون بابت محبتت ولی امروز صبح دیدم نوشته قربونت برم میشه بگید چطور واکنش نشون بدم

سلام خسته نباشید من شونزده و نیم سالمه دختر خالم که پونزده ساله شو رو دوست دارم . خودم میدونم سنم کمه و شاید به خاطر سنم باشه ولی من یکی دو ساله احساس میکنم خیلی دوسش دارم من نه رل دارم و نه دوست دارم رل داشته باشم و با هیچ دختری حرف نمیزنم ولی دختر خالم رو خیلی دوس دارم و نظر خودم اینه بزرگ شدم برم خواستگاری چون هم دوسش دارم و هم خیلی خوب خوش اخلاق و با حیاست و با خانواده هست من احساس میکنم اونم دوسم داره چون از رفتاراش تابلوعه نظر شما چیه که این دوست داشتن به خاطر سنم هست یا نه کلا دوسش دارم و این رفتار هاش که داره همینایی که بالا اشاره کردید . نشون میده که من رو دوست داره یا نه ولی اینو بگم خیلی عاقله

سلام دوست گرامی
بله بخش زیادی از این علاقه مربوط به دوره سنی شماست. برای مدیریت بهتر این احساس، بهتر است هم به خودتان و هم به او فرصت دهید تا ابتدا تکالیف مربوط به سن خودتان که درس خواندن و یادگیری مهارت‌های مختلف است را انجام دهید سپس به فکر ارتباط و ازدواج باشید.

سلام.من عاشق دختری شدم که حدود 2سال باهم دوست بودیم و قصد ازدواج با ایشونو داشتم دختره من رو به مادرش معرفی کرد و مادر دختره گفت اگه قصد ازدواج با دخترمو داری به خوانوادت بگو اینطور نمیشه.
هرموقع من دختر ومادرش رو جایی میرسوندم میتونستم دخترو ببینم.
دختره با مادر وخواهرش زندگی میکنه و پدرش یک زنه دیگه گرفته ولی مادر دختره رو طلاق نداده باهم تویه خونه زندگی میکنن ولی هیچ خرج یا رفت امدی به انها نمیکنه و مادر دختره خرج زندگییشو باکار پرستاری کودک درمییورد.
دختره خیلی ساده و یکم دور از شهر بودن و من هر جمعه مادر دخترره رو به زور راضی میکردم که ببینمش خیلی وابستش شدم .
ولی خانوادم جواب رد داده بودن بهم هر موقع دختره یا مادرش بهم میگفتن به خانوادت گفتی من میپیچوندم.
خلاصه یه روز تلفنی یه جوری به دختره گفتم که خانوادم قبول نکردن.
دختره گفت صبر میکنم خدا بزرگه
بعد از مدتی دلم اروم نبود خیلی به دختره گفتم چیزی ازم قایم کردی تا بهم گفت که به زور باپسر عموش عقد کرده
اون گفت که به زورعقدشون دادن، پدرش باکتک اون رو وادار کرده ودختره 16 سالش بود و نتونسته کاری کنه ولی موقعی که بهم گفت از همون لحظه به بعد فقد گریه میکرد
من هم دلداریش میدادم من به روم نمی اوردم که چه حال بدی داشتم به زور باهاش حرف میزدم تا بعد مدتی منو دید
وقتی منو دید من خیلی افتاده بودم لاغر وزیر چشمام گود شده بود و حرکاتم عادی نبودند مثل دیونه ها شده بودم.
بهم گفت من نمیتونم بدون تو زندگی کنم
من بهش گفتم نمیتونی خراب کنی طلاق بگیری
خلاصه بعد 1سال دعوا و اشفتگی و ناراحتی مادرش رو کتک زدن خیلی اوضاع بدی بود که فکرشو نمیکردیم طلاق صورت بگیره
باکمک خدا طلاق توافقی صورت گرفت
ولی من تواین مدت از سره همین مشکل 2ما بیمارستان خواب بودم
ولی الان همچی تموم شده و خانواده هم راضی شدن
انشالله وصلت به سلامتی بگذره .
فقط من هر موقع یاده اون موقع میفتم خیلی افسرده و افکار بدی میان سراغم .میشه راهنمایین بفرمایین .التماس دعا

سلام دوست گرامی
طبیعتاً روزهای تلخی را گذراندید و یادآوری آن روزها شما را آزار می‌دهد. اما برای اینکه بتوانید وقتی یاد آن روزها می‌افتید، حالتان بد نشود، حتماً زیر نظر مشاوره پیش از ازدواج و همچنین روانشناس بالین باشید تا مسائل گذشته، زندگی حالتان را خراب نکند. شما باید تمرکزتان روی زندگی حال حاضر و ازدواج با او باشد. طرف مقابلتان نیز سختی زیادی تحمل کرده است و باید همراه شما برای دریافت مشاوره اقدام کند.

سلام من 26 ساله هستم، عاشق دختری با اختلاف سن نسبتا زیاد (دختر کوچکتر) شدم
آیا منطقی هست؟ علاقه او هم به من به اینصورته که در مجالس کاملا روبروی من موقعیتش رو حفظ می‌کنه، حتی وقتی من جامو تغییر میدم بعد از مدتی کاملا روبروی من قرار میگیره
بسیار مضطرب میشه باهاش صحبت میکنم، نسبت فامیلی هم داریم.
سعی میکنه در حضور دیگران وانمود کنه که حسی نداره و البته به شوخی هام نمیخنده
وقتی در حضور من کاری انجام میده کاملا دست پاچه میشه
آیا علایم منفی هستند یا مثبت یا مشخص کننده نیستند؟
اختلاف سنی یازده سال هست!
ممنون

سلام دوست گرامی
غیرطبیعی نیست که از شخصی خوشتان آمده است. با توجه به اینکه طرف مقابل‌تان در سن نوجوانی قرار دارد، روی این علاقه و حرکات نمی‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید.
ابتدا مشخص کنید که مساله سن برای شما تا چه میزان دارای اهمیت است؟ معیارهای‌تان برای انتخاب همسر چیست؟ تا چه میزان روی خودتان شناخت دارید؟

بنظرم این کارو نکن

سلام پسری 15 ساله هستم جدیدا عاشق یک دختری شدم که6 سالگی تا حالا باهاش بودم ولی الان عاشقش شدم خیلی هم دوسش دارم اون فقط 1 سال از من کوچیک تر به نظرتون احساسم داره اشتباه راهنماییم می کنه آخه 10 سال هم رو میشناسیم الان باید عاشقش شم ولی چی کار کنم خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی
سن شما و او برای عاشقی کردن پایین است.
فرصت دهید تا وقتی شرایط مناسب شد مجددا احساسات خود را بررسی کنید و اگر همچنان به او علاقه داشتید، اقدام کنید.

سلام خسته نباشید من یک پسر 17ساله هستم و هیچ حسی نسبت به جنس مخالف ندارم و یجورای حتی با دخترای اقوامم خیلی صحبت نمیکنم ولی دوروبرم اصلا اینطور نیست جدیدا عموم یک دوست پیدا کرده و دخترش حدودا 14 سالشه و از روز اولی که اومد تو خانوادمون و منو دید فهمیدم که یجور عجیب نگام میکنه ولی برام مهم نبود از طرز صحبتش رفتارش سوالاش درموردم از دخترای اقواممون نگاه کردنش کاملا ضایع بود حتی اوایل شماره منو برای دوستش میخواست و اینکه چند روز بعدش اومد به خودم جلو دختر عموم و اینا گفت که با رلم کات کردم و سینگلم و از این حرفا و تا اینکه چند روز پیش به دختر عموم گفته بود عاشقمه و حتی پیش دختر عموم گریه کرده بود ولی وقتی که قضیه رو دختر عموم برام تعریف کرد خندیدم و گفتم حس بچگونست
الان تکلیف چیه باهاش صحبت کنم یا همینطوری نادیده بگیرمش؟
ممنون منتظر پاسختون هستم… ا

سلام دوست گرامی
نوجوانان هیجانات مختلفی را در این سنین تجربه می‌کنند. نیازهای سن شما مشخص است که یکی از این نیازها گرایش داشتن به جنس مخالف است. اشاره کردیدکه هیچگونه حسی به جنس مخالف ندارید، ممکن است این بی حسی به دلیل باوری باشد که در ذهن شما شکل گرفته است که فعلاً زمان مناسبی برای برقراری رابطه نیست. در مورد دختر خانمی که به سمت شما گرایش پیدا کرده است، او هم در ابتدای سن نوجوانی است و این سن برای انتخاب شریک عاطفی زمان مناسبی نیست. شما باید ابتدا معیارهای خودتان را برای انتخاب شخص مقابل‌تان مشخص کنید و اگر این زمان و سن را مناسب نمی‌دانید بهتر است به سمت کسی حرکت نکنید.

درود پسری 25 ساله هستم که علاقمند به خانومی 20 ساله شدم، از آشناهای دور هستن ارتباط و رفت و آمد بسیار کمی داریم گاها شاید عید به عید دیداری داشته باشیم، صحبت هایی شده بود در گذشته مبنی بر ازدواج در اینده بدلیل سن کم در اون زمان خیلی جدی گرفته نشد از سمت من چون احتمال میدادم که این علاقه ممکن تغییر کنه یا فقط یه علاقه بچگانه هست در گذشته بسیار به بنده علاقمند بودن از قبولی من در دانشگاه تا حدودی بدلیل وجود دخترای زیادی که وجود داشت ناراحت شدن، اما بدلیل یسری مسائل جدایی چندساله ای اتفاق افتاد که حدود 5 سال طول کشید و ارتباطی نداشتیم تابازم تا حدودی اما نه مثل قبل ارتباط گرفته شد
ایشون وقتی با پدرشون صحبت می‌کردم روشون رو به سمت من میکردن با لبخند من البته نگاهم رو از پدرشون برنداشتم و به صحبت ادامه دادم سری بعدی که به منزل ایشون رفتیم حین پارک ماشین ایشون رو دیدم پشت پنجره که خیلی سریع هم رفتن، اما وقتی وارد منزل شدیم فقط یه سلام و رفتن بعدش هم یه خداحافظی ساده و همین. سر موضوعی شماره بنده رو لازم داشتن که دریافت کردن و تو این مدت متوجه شدم که استوری های من رو چک میکنن از طریق واتس آپ اما بعد از مدتی که گذشت حدود 2 یا 3 ماه دیگه این اتفاق نیفتاد و احساس میکنم که شماره بنده رو پاک کردن طوریکه متوجه شدن انگار که من میدونم و مطلع هستم که دارن منو چک میکنن، من احساس میکنم به نوعی دارن از من دوری میکنن اما من هرگز برخوردی نداشتم که حتی بخوام ناراحتشون کنم یا مشکلی پیش بیاد بین ما،،،، میخاستم بدونم اینها نشانه این هست که میخوان به من بفهمونن که اونا مال گذشته بوده و من برم دنبال زندگیم؟؟!!! یا معنای دیگه ای داره؟؟؟؟ این همه فرار کردن از من حس
خوبی بهم نمیده واقعا
از طرفی اصلا فرصتی پیش نمیاد که بتونم صحبتی باهاش داشته باشم که تکلیف خودم رو بدونم

سلام دوست گرامی
به نظر می‌رسد براساس رفتارهای خاصی از سمت ایشان دیدید، مسیر خودتان و هدف را گم کرده باشید.
تکلیف شما دست شخص دیگری نیست و خودتان باید برای این شخص تصمیم بگیرید. شما باید اول مشخص کنید که آیا می‌خواهید رابطه جدی با او داشته باشید یا خیر؟
سپس رفتارهای او را می‌توانید تحلیل کنید.

در صورتی که قصد رابطه جدی با ایشان را داشته باشم باید چطور عمل کنم و از چه طریق؟

سلام من 5ساله عاشق یه دخترم و خونه و ماشین و همچی دارم ولی نمی دونم چطور به اون دختره بگم و دختره3سال از من بزرگتره
چطور بحث رو باز کنم و چی بگم همسایه ما هم هست

سلام دوست گرامی
به سن خودتان و ایشان اشاره نکردید.
به چه دلیل در این 5 سال به او چیزی نگفتید؟ آیا در رفتار ایشان نشانه‌ای از علاقمندی به خودتان می‎‌بنید؟ شرایط و معیارهای شما برای انتخاب ایشان چیست؟
اشاره به بزرگتر بودن سن ایشان کردید. درست است که تناسب سنی در ازدواج مهم است، اما خود سن اثر خاصی در رفتار سن و مرد و رابطه‌شان نمی‌گذارد. بلکه نوع رفتار و نگاهی که به این مساله دارید مهم است. اگر دعواها و بحث‌های شما به مساله سن ختم شود و یا شما توان رویارویی با اطرافیان که درباره سن همسر شما نظر می‌دهند را نداشته باشید، بهتر است ازپیشنهاد دادن به او صرف نظر کنید.
برای بررسی بیشتر و دریافت راهنمایی، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام پسری 18 ساله هستم
مادرم از این سن برام دختری رو درنظر گرفته وظاهراخانواده اون دختر خانم و خودشون بنده رو ازدور ملاقات کردن و راجب من همه اطلاعاتی دارند

ظاهرا اونا هم از من خوششون اومده

همه برای خودشون بریدن و دوختن
ولی من نمیخوام تن به ازدواج اجباری بدم

میخوام با دختری ازدواج کنم که عاشقش باشم نه اینکه به زور و یا انتخاب مادر ازدواج کنم

در ثانی من هنوز آینده ای مبهم در زمینه مالی دارم

لطف میکنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی
سن شما برای ازدواج بسیار پایین است.
اگ ردر فرهنگ شما این نوع ازدواج وجود دارد، بهتر است با یک بزرگتر یا واسطه امین که روی خانواده شما اثر دارند، صحبت کنید تا خانواده را متقاعد کند.اگر هنوز سربازی نرفتید، برای آن اقدام کنید و یا به صورت مستقیم به خانواده بگویید که در حال حاضر آمادگی ازدواج را ندارید.
برای دریافت مشاوره می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید به شما ک تلاش در برقرار کردن رابطه های پایدار دارین .
من تو سن ۱۴سالگی عاشق یک دختر ۱۱ساله شدم ک نمیشه اسمشو گذاشت عاشق چون درکی از عشق نداشتم تو اون سن شاید علاقه بود و تو اون دوران در یکی از بازی های پرسش وپاسخ تونستم از ایشون بشنوم ه دوسم دارن.
بعد یه مدت به دلیل کم شدن ارتباط بین خانواده
دیگه ندیدمشون ،بعد از ۴سال با هزار زحمت پیداشون کردم و شبیه قبل نبودن وگفتن ک اونا همش حس بچگونه بود واز نفهمی ولی دوست دارم رفیق تصمیمم باشی و من قبول نکردم و گفتم ک نمیتونم باهات مثل یه دوست برخورد کنم چون هدفم چیز دیگه ای است بعد از چند ماه ک اصرار کرد وقتی صداش میکردم رفیق ناراحت میشد و میگقت دوست ندارم رفیقم باشی بعد یه سال بهم گفت دوسم داره و میخواد باهام زندگی کنه ومن باید براش صبر کنم و اونم برا من صبر کنه ولی بعد اون کارایی ک باهام کرد و حقم داشت بعد اون مدت من یه خورده سرد شدم و حالا نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه من
سرگرمیشم یا واقعا نیتش ازدواجه
اگه لطف کنین کمک ام کنین ممنون میشم ازتون

سلام دوست گرامی
در واقع در حال حاضر شما 18 سال دارید. طرف مقابل شما چندساله هستند؟ بسیاری از رفتارهایی که از خودتان و ایشان مطرح کردید، مربوط به شرایط سنی است.
خواسته و تمایل شما اگر ازدواج است اگر در این مساله مصمم هستید بهتر است از مسیر درست وارد شوید.
این مساله که او چگونه تصور می‌کند و چه تصمیمی دارد را باید به صورت مستقیم از او بپرسید که آیا قصد ادامه دادن این رابطه را به صورت جدی دارد یا خیر.

من یکی رو دوست دارم فامیله 2 سال ازم بزرگتره ولی انگار همسنیم
باهام خیلی گرم بود ولی بعد یه مدت سرد شد فهمیدم یه پسره هست که دوسش داره خیلی سخت بود تقریبا یه 7 ماهی شد که داشتم زجر میکشیدم خیلی سخت بود ولی خب به هر حال گذشت دیگه
بعدا فهمیدم که اون پسره رو ول کرده حالا به هر دلیلی بعد اونوقت باهام خیلی گرم شده بود از من میپرسید از خودم از درس و شغلی که میخوام توش کار کنم تو اینده باهام خوب شده بود حرف میزد شوخی میکرد این آخرین بار یهو چشامون افتاد به هم روبروم وایساده بود لبخند زدو یه 20 ثانیه تقریبا نگاه کردو لبخند زد بی دلیل منم همون جوری لبخند زدم فقط نمیدونم چی شد بعدش یه جوری کمتر نگام میکرد و یه کمی هم کم محلی نمیدونم من 17 سالمه
یعنی اون منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی
شما در سن نوجوانی قرار دارید و به علت هیجانات خاص این دوره سنی، به هر رفتاری از سمت ایشان که به او علاقمند هستید، واکنش مثبت دارید و به آن رفتارها معنی خاصی می‌دهید.
درباره اینکه او رابطه‌اش را تمام کرده است و سپس مجدد به سمت شما برگشته است، نمیتوان بدون بررسی دقیق وضعیت ایشان، تشخیص داد که به شما علاقمند هستند یا خیر.
بهترین اقدام شما این ایست که دستاوردهای خودتان را با توجه به سنی که در آن هستید بالا ببرید تا ایشان متوجه تغییرات مثبت شما و هدفمند بودن‌تان شوند.

سلام خدمت شما وقت تون بخیر
پسری ۲۴ ساله هستم. چند سال است به دختر خاله ام که ۲۳ سالش است علاقه دارم و دوستش دارم .در شبکه های اجتماعی با هم صحبت می‌کنیم پیام های عاشقانه که برایش می‌فرستم، می‌خواند اما جواب نمی‌دهد. با هم صمیمی هستیم. در پیام‌های عاشقانه واکنش منفی و مثبت ندارد. با حرف زدن رو در رو هم بعد از چهار پنج ثانیه، چشمش را پایین می‌اندازد. لطفا راهنمایی کنید. مرا دوست دارد یا خیر
چندین خواستگار را هم رد کردند. به پسر خاله دیگرم هم جواب رد دادند
من هم فعلاً بخاطر شرایط محصلی و اقتصادی نمیتوانم خواستگاری کنم
می‌خواهم بدانم دوستم دارد یا نه
ممنونم روز خوبی داشته باشید منتظر جوابتون هستم.

سلام دوست گرامی
مطئمناً ایشان تا وقتی به صورت مستقیم با او حرف نزنید و صرفاً علاقه خود را با پیام به ایشان ارسال می‌کنید، واکنشی نشان نمی‌دهند. از طرفی چون شرایط ازدواج را ندارید، یا باید با خانواده خودتان در این مورد صحبت کنید یا نظر خودش را راجع به خودتان بدانید.
اینکه او چه واکنشی به ابراز علاقه مستقیم شما می‌دهد، مساله مهمی است و مشخص می‌کند آیا به شما علاقه دارد یاخیر.
حال با فرض مثبت بودن علاقه ایشان به خودتان، باید ببینید که شرایط بودن در یک رابطه عاطفی و برنامه‌ریزی برای آینده را دارید یا خیر.
چقدر زمان نیاز دارید تا این شرایط را برای خودتان فراهم کنید؟

سلام من سینا هستم 19 تمام و چهره خوبی دارم با موهای بور و قهوه ای و پوست سفید.
همسایه ای داریم که دوتا خواهرن
یکی از خواهرها 3 سال بزرگتر و دیگری 1 سال بزرگتر.
من به خواهر کوچکتر علاقه بسیار دارم
و البته تعریف از خود نباشه چون هر دو خانواده از جایگاه فرهنگی و شخصیتی بالایی برخورداریم نمی تونم بهش بگم که من علاقه دارم بهت و دوستت دارم.
دلهره دارم که مشکلی پیش بیاد
و درضمن خیلی کم و شانسی پیش میاد من ببینمش و اگه خیلی شانس داشته باشم تنها ببینمش .
من ازش خوشم میاد و خیلی جاها استرس داشتم که نکنه اون که 1 سال بزرگتره ازدواج کنه و خیلی جاها می خواستم خودمو آروم کنم ولی نشده و غم در دلم رخنه می‌کرده که نکنه بره و با کسه دیگه باشه و ازدواج کنه
خیلی جاها که مهمون دارن همش گوش میدم که نکنه خاستگار باشه و فک کنم تا حالا که نبوده .
من تکلیف دانشگاهمم مشخص نیست هفته بعد کنکور دارم.
نمی‌دونم چه کار کنم.
اهل دوست دختر اینا هستم ولی تاحالا یک نفر داشتم و بیش تر ازدواج رو دوست دارم ولی خونه ندارم متاسفانه که اگه داشتم الان خواستگاریش می رفتم .
کمکم کنین که برای حل مشکلم چه کار کنم عزیزان دل.
سپاس گزارم از دکتر سایت .

سلام دوست گرامی
سن شما برای بودن در یک رابطه عاطفی بصورت جدی و صحبت درباره ازدواج بسیار زود است.
بخصوص اینکه وضعیت تحصیلی، شعلی و … مشخص نیست.
بهتر است شما با به دست آوردن دستاوردهای مثبت نظر ایشان را جلب کنید.
سن بالاتر ایشان زمانی مشکل ساز می‌شود که دعواها و بحث‌های شما در آینده هیمشه حول محور سن باشد.” تو بچه‌ای، تو سنت بالاست و..”
و اینکه شما نتوانید در برابر صحبت و نظر دیگران درباره سن ایشان دفاعی داشته باشید.

سلام خدمت شما. من یه سوال داشتم میخواستم شما راهنمایی کنید. من تو دانشگاه با یه دختری آشنا شدم(طرف حدود 22 یا 23 سالشه) که به ایشون علاقه مند شدم ولی تا الان جلو نرفتم چون از علاقه ایشون مطمئن نیستم. اولین باری که ایشون رو دیدم یه مانتو ساده و با یه تیپ ساده اومده بود ولی بعد از اون حتی یه بار دیگه هم ندیدم که با اون تیپ و مانتو بیان و همیشه یه لباس بهتر و یه ارایش ملایم میکردن. به بهونه های مختلف وقتی با هم صحبت می کردیم به من خیره میشد و حتی وقتی من هم نگاهش میکردم بازم نگاه شو بر نمیداشت( البته با اکثر بچه ها موقع حرف زدن خیره میشه یهشون )و وقتایی که من تو کلاس بودم یه سره با موهاش ور میرفت و اونا رو درست میکرد یا بلند میشد میرفت بیرون و بعد چند دقیقه میومد. اولا باهام سر سنگین بود ولی با بقیه پسرها شوخی میکرد و حتی شوخی دستی ولی بعد با منم روش باز شد به طوری که روم اسم میذاشت و حتی یه بار در مورد تیپ مورد علاقه ام برای خانوما پرسید. وسطای دانشگاه من یه هفته به دلایلی نتونستم برم دانشگاه و تو اون مدت مثل اینکه ایشون زیاد سرکلاس سرحال نبودن و موقعی که من بعد یه هفته برگشتم سر کلاس، اولش که اومد سر کلاس خیلی بی حوصله و بی اعصاب به نظر میومد ولی بعدش خیلی خوشحال و شاد شد. میخواستم شما نظر بدید منظورش چیه از علاقس یا همینجوری مثل یه همکلاسی برخورد میکنه

سلام دوست گرامی
می‌تواند این نشانه‌هایی که گفتید نشان‌دهنده علاقه ایشان به شما باشد، اما باید ابتدا از خود بپرسید آیا خودتان نیز به ایشان علاقه دارید یا خیر؟
اگر این علاقه از سمت شما هم وجود دارد، بهتر است بصورت واضح و روشن علاقه خود را بیان کنید.
اما اگر رفتارهای ایشان با بقیه همکلاسی‌های پسر همینگونه است، بهتر است کمی منطقی تر به این ماجرا نگاه کنید و معنایی به این نشانه‌ها که تعریف کردید، ندهید.

سلام.من یه دختر 22 ساله هستم.وقتی 17 سالم بود یه پسری ک همسن خودم بود بهم پیشنهاد دوستی داد ولی من توجهی بهش نکردم تا اینکه دو سه سال بعد متوجه شدم که ایشون هنوز سر علاقه و پیشنهادش هست و چند ماهی باهم در ارتباط بودیم.
خیلی مهربون بود و احساسات بی اندازه ای نسبت به من نشون میداد که برام قابل درک نبود و من فکر میکردم یا دروغه یا بخاطر سنش هست.
میگفت قصدش ازدواجه و باید شش هفت سال براش صبر کنم چون دانشجو بود و شرایط ازدواج نداشت و من میگفتم ک با این شرایط دو سه سال میشه ادامه داد و صبر کرد.تا نهایتا برای دو سه سال راضی شد و حتی یه کارایی هم برای درامد زایی کرد ک نتیجه نداد.ت
و این مدت که با هم بودیم بدون دلیل واضح با بهونه رابطه رو تموم میکرد و بعد یکی دو هفته با کلی التماس میومد ک دوباره شروع کنیم و بدون من نمیتونه.
بهونه های خیلی بچگانه ای میاورد برای کاراش و منم کاری نمیتونستم قبول بکنم. ولی دو تا دلیلی که اواخر برام اورد یکیش این بود ک میگفت یهو ازت سرد میشم و یکیش هم این بود ک میگفت به خاطر قول ازدواجی ک بهت دادم و هر تلاشی که کردم دیدم نمیتونم از پسش بربیام ولت کردم. الان حدود یه ساله که هی پیام میده.
یه بار میگه دوست دارم. یه بار میگه حسی بهت ندارم. یه بار میگه یه ماه رل زدم و نتونستم باهاش ادامه بدم و جای تورو پر کنم. یه بار میگه بیا باهم باشیم به تهش فکر نکنیم و یه بارم میگه برام صبر کن موقعیتم بهتر شه بیام خواستگاری.
منم دیگه بهش اعتماد ندارم.اصلن نمیدونم دیگه حس واقعیش چیه بهم.احساس میکنم طرز فکرش خیلی عوض شده.شاید به خاطر محیط دانشگاه باشه. اوایل حتی نمیتونست با من دست بده ولی الان وقتی از رابطه دوباره حرف میزنه منظورش یه رابطه ی بی حد و مرزه.
اینم بگم که موقیتش جوریه که اگه بخواد میتونه با هرکسی هر رابطه ای داشته باشه ولی نداره.
خودشم میگه من فقط به تو همچین حسی دارم و این حرفا.
لطفا بهم بگین برای چی داره اینکارارو میکنه و واقعا بهم علاقه داره یا هدفش یه چیز دیگه است؟

سلام دوست گرامی
به سن طرف مقابل‌تان اشاره نکردید.
مسأله‌ای که روشن است این است که ایشان تکلیفش با خودش مشخص نیست. برطرف کردن بلاتکلیفی‌اش کار شما نیست.
مطمئناً ایشان هم بصورت منطقی می‌دانند که از پس وعده و وعید مربوط به رابطه و ازدواج برنمی‌آیند.
دقیقا نتیجه این رفتارهای ضد و نقیض از طرف ایشان،ایجاد بی‌اعتمادی در شماست.
بنظر نمی‌رسد که این رابطه بتواند برای شما تگیه‌گاه امنی در آینده باشد.

سلام من علی هستم و ۱۳ سالمه
ی چند وقتی هست که به یک دختر توجه میکنم میبینم بیشتر کار های بالا رو انجام میده
فکر میکنم ایشون منو دوست داره ولی من اصلا به ایشون علاقه ای ندارم
لطفا کمکم کنید چجوری بهش بگم انقدر دور و برم نیاد
اون خانم هم ۱۱ سالشون هست

سلام دوست گرامی
11 سالگی سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست
نیاز شما به ارتباط با جنس مخالف قابل درک است، اما زمان مناسبی برای این کار نیست. بهتر است که شما با کسب موفقیت‌های بیشتر توجه او را به خود جلب کنید.

سلام به رادیو عشق.
سولی‌داشتم ازتون، اینکه من دو ماهی هست که با دختری رابطه احساسی ‌دارم
ما تا به حال همو ندیدیم ولی‌ از طریق ارتباط ویدئویی و تلفنی خیلی ‌در ارتباطیم
من موقعی وارد زندگیش شدم که داشت رابطشو با یک نفر تموم میکرد و در واقع اذیت میشد.
من خیلی‌کمکش کردم و اون هم از طرف دست کشید،به گفته خودش متنفر بود از اون شخص چون خیانت کرده بود،و اینکه توی پیج اینستاگرامش تقربیا هشتاد درصد مخاطبانش پسر هستن و از همون شهر خودش،من هرچی‌اصرار کردم که اون هارو ریموو کن نکرد،تا به حال هم استوری عاشقانه نذاشته و توی بیو هم چیزی نزده و من مطمئنم که پسرای زیادی سمتش هستن.
یک بار که با دعوا بهش گفتم گفت تو خودتم نمیزاری اما وقتی‌من اون کارهارو کردم بازهم اون انجام نداد،مطلب دیگه هم اینه که بهش میگم اگه دوسم داری باید تلاش کنی ‌نرم میگه برام مهم نیست کی ‌بمونه پیشم تو هم میخوای‌ بری برو ولی ‌تو قلبم نگهت میدارم.چون زیاد اذیت شدم قبلا که خیلی حساس بودم.
ایا به نظر شما همچین چیزی‌ ممکنه که یک نفرو دوست داشته باشه ولی ‌تلاشی واسه راضی نگه داشتن نکنه و جلوی رفتنشم نگیره؟
و اینکه آیا ادعای دوست داشنتنش واقعیه یا برای از بین بردن حس ‌بد رابطه قبلشه؟ البته اینم بگم از نظر ابراز علاقه و مهربانی خیلی‌با من خوبه اکثرا
مرسی از شما و سایت خوبتون.

سلام دوست گرامی
زمانی که شما با ایشان وارد رابطه شدید، او سوگوار خیانتی بود که از رابطه سابقش داشت و این زمان بدترین موقع برای شروع رابطه است. چون او هنوز پرونده گذشته را نبسته است و به شما دلبستگی ندارد.
در واقع ایشان ضربه خوردند و باید ابتدا بازسازی شوند و بعد بتوانند با شما رابطه خود را ادامه دهند.

سلام من یه دختری رو دوست دارم ، من 13 سالمه و اون 11 سالشه ، از اقواممون میشه ، من یه بار فقط دیدمش اونم تو عروسی عاشقش شدم ، دختر عمم باهاش دوسته و اسم و روز تولدش رو میدونم ، تو عروسی داشتم تعریف میکردم داشت نگام میکرد وقتی که تو چشاش چند ثانیه نگاه کردم لبخند زد بعد منم لبخند زدم و روم رو کردم یه طرف دیگه ،
من هرشب به اون فکر میکنم و نمیدونم چطوری بهش بگم که دوست دارم
لطفا کمک کنید و جواب بدید
ممنون از سایت خوبتون

سلام دوست گرامی
سن هردوی شما برای انتخاب شریک عاطفی پایین است.
این هیجان به دلیل ورود شما به دوره نوجوانی است.

با عرض سلام من مدت ۲ سال میشه که عاشق یه دختری شدم و اون تمام ویژه گی های رو که شما در سایتتون بیان کردید دارد. که من ۱۸ سال سن دارم و اون ۱۷ سالشه اون دختر از اقواممون هستش و بیشتر همدیگه رو نمیبینیم مثلا تو عید یا توی مراسم ها میبینمش و خواهر بزرگش که ۱۸ سالش هستش اون به من علاقه داره خیلی زیاد و مادرش از من خیلی خیلی خوشش میاد که حتا یه روز گفت که دختری بزرگش که به من علاقه داره میده بهم خوب من یجورایی فهمونمدش که من دختری کوچکیشو رو دوست دارم خوب مادرشم خوشحال شد . یه روز توی یه محفل من به خواهرم گفتم که براش بگه من دوسش دارم وقتی بهش گفت اون توی جواب گفت نه بین مون این حرفها نیس اون مثل داداشمه خوب باز من باز هم به خواهرم گفتم بازم بگه که من جدی استم باز بار دوم خندید و چیزی نگفت . من نمیدونم جواب منفی اون بخاطر خواهر بزرگشه که منو دوست داره یا برای خواهرم نگفت . اگه منو دوست نداره چرا همش بهم نگاه میکنه و خنده میکنه همه جا که من باشم اونم هستش حتا یه بار دست های منو هم لمس کرد. اون تو شبکه های اجتماعی هم سروکار نداره میشه برام کمک کنید ممنون میشم.

سلام دوست گرامی
دلیل جواب منفی ایشان برای بار اول می‌تواند دلایل متعددی باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید که سن ایشان و شما دوره اوج تغییرات احساسی و عاطفی است و ممکن است دائما نظرات تغییر کند.
برای جدی فکر کردن به مساله رابطه و یا ازدواج کمی زود است که روی آن متمرکز شوید اما با توجه به علاقه مادرش به شما بهتر است سعی کنید از علائق دخترکوچک بیشتر مطلع باشید، تعداد ملاقات‌ها را بیشتر کنید و با یکی از اعضای خانواده که با او صمیمی‌تر هستید این علاقه را درمیان بگذارید.
اینکه چرا به شما نگاه می‌کند و یا لبخند می‌زند دلیل دقیقی برای وجود علاقه نیست، بلکه نشانه‌هایی از علاقمندی در او دیده می‌شود اما ممکن است بخاطر حرف خودش که شما مانند برادر می‌داند این حرف را زده باشد.

سلام مرسی از پاسخگویی و سایت خوبتون من قبلا هم مشاوره گرفتم از شما

خب من از سن 13 سالگی عاشق دختر عمم که 10 سالش شد شدم ولی همون موقع بهش گفتم که دوسش دارم اونم رفت به چند نفری گفت ولی بعد از اون رابطه ما خیلی بهتر شد اما اما وقتی همو میبینیم من و اون جوری رفتار میکنیم که انگار همو نمیشناسیم ولی اینو بگم که من بعد 2 شال واسش کادو گرفتم که امسال که من 17 سالمه بهم گفت که کادو رو نمیخوام میخوان بندازم دور منم گفتم بنداز دور بعد کلی حرف دیگه گذشت نگه داشت و بعد ازم در خواست کادو تولد کرد ولی من واسش نخریدم داخل شبکه اجتماعی با اسم یه دختر اومد پیوی من که بعد یک روز حرف زدن که میگفت میخوام باهات دوست شم اما من میگفتم دوست نمیشم فهمیدم که خودشه و خودشم گفت که اونه بعد کلی حرف یه گروه خانوادگی با یکی از دختر عمه های دیگم و پسر عموم و اون زدیم که دور هم خیلی هم خوش گذشت ولی بعد خراب شدن گروه دیگ با هم حرفی نزدیم و قبلش نمیدونم چی شد اما بهم گفت که اصلا وضعیت واتساپ برام نزن نه اینکه واسش شر بشه ها نه نمیدونم چی شد فک کنم از دستم ناراحت شده بود.
بعد من 2 روزه وصعیت هامو براش میزنم اما نگاه نمیکنه آنلاین هم میشه اما نگاه نمیکنه یه عروسی هم بود چند روز پیش اونجا به هم نگا میکرد منم بهش نگا میکردم ولی نه زیاد وقتی که زیاد نگاش میکردم یا غیب میشد کلا میرفت نمیدونم چرا آیا واقعا اونم منو دوس داره یا نه؟

من از عشق خودم مطمئنم

لطفا راهنمایی کنید با سپاس

ادمین چرا جواب منو نمیدی؟

سلام من یه مدته از یه دختر خوشم میاد بیشتر با هم رابطه چشمی برقرار می کنیم وقتی بهش نگاه می کنم اونم منو نگاه می کنه . شمارمو بهش دادم ولی جواب نداد فک کنم بخواد اینه که سیم کارت نداره ولی ولی وقتی همدیگه رو می بینیم من کمتر بهش نگا می کنم ولی اون همش منو نگا می کنه و بعضی وقتا می خنده. به نظرتون اونم بهم علاقه داره.
من۱۶سالمه اونم ۱۵سالشه

سلام دوست گرامی
در سن 15و 16 سالگی که اوج سن بلوغ است، هیجاناتی که تجربه می‌کنیم باعث می‌شود که بخواهیم هر چیزی که برایمان خوشایند هست را تجربه کنیم. گرایش به جنس مخالف نیز از جمله این خوشایندی هاست. اما توجه داشته باشید که در این نوع ارتباط و در این سن، هویت مستقلی هنوز شکل نگرفته است و نمی توان روی این رابطه حساب ویژه ای باز کرد. نشانه‌هایی که گفتید ناشی از توجه ایشان به شماست اما اینکه به چه دلیلی شماره شما را قبول نکرده است یا تماس نگرفته علت هایی مختلفی می‌تواند داشته باشد. مثلاً ترس از خانواده، داشتن رابطه دیگر، داشتن هدف‌های دیگری مانند درس و…

ممنون از شما و سایت خوبتون

وقت بخیر واقعا سایت خوبی دارید از پاسخ گویی به موقتون خیلی ممنون هستم
راستش من حدودا دوماهی هست با یک خانم در ارتباطم ایشون همکلاسیمه و در واقع شروع کننده ارتباط ایشون بودن و ما تو ابن مدت خیلی باهم صحبت داشتیم البته بیشتر به بهانه استوری های همدیگه این صحبتا انجام میشه اما بعد از مدتی فهمیدیم که بنده از ایشون حدودا ۱سال کوچکترم بیشتر رفتارهایی مثل رفتارهایی مثل پدر مادر ها پیدا کرد نمونه مثالش اینه هرموقع که من درباره ازدواج خودم(منظورم مقوله کلی ازدواجه)صحبت میکنم خیلی اصرار به کم سن بودن من دارن میگن هنوز زوده برای تو اینم بگم هیچکدوم در حال حاضر هیچ ابراز علاقه ای به هم نکردیم فعلا در حد یک دوستی معمولی و میخوام بدون دلیل مدل رفتار این خانم میتونه نشانه علاقه داشتنش به من باشه

سلام خدمت شما
آقا یه دختری توی فامیل های نزدیک ما هست که همیشه منو زیر نظر داره از طرفی هرجا میشینیم میاد کنار ما میشینه
دوست داره راجب رشته تحصیلیش با من صحبت کنه و من چیزی از برق چشم و اینا ندیدم ازش .
من تئاتر کار میکنم و خودمو یه آدمی نشون میدم که بهش هیچ حسی ندارم … ولی دقتی کنارم میشینه همش به گوشیم زل میزنه و جلوی من هی خودشو طوری بیان میکنه که زشته و اینا و اعتماد به نفس نداره…

درضمن از من ۲ سال بزرگتره و این چیزیه که من حس میکنم به من علاقه ای نداره ولی به محض اینکه بفهمم به من علاقه داره حتما بهش درخواست دوستی میدم.‌.
از طرفی میترسم علاقه ای به من نداشته باشه
بنظر شما چیکار کنم؟؟

سلام دوست گرامی
اشاره نکردید سن خودتان و طرف مقابل چندسال است تا بتوانیم رفتارهای ایشان را کمی بهتر تحلیل کنیم. ممکن است رفتار ایشان که گاهی به شما توجه دارند و به گوشی شما زل می‌زنند، صرفاً از روی کنجکاوی و یا همان اعتماد به نفس پایین ایشان باشد، نه علاقه. مساله ای که مبهم است این است که هدف شما برای رابطه با رفتاری که در برابر ایشان نشان می‌دهید متفاوت است. از طرفی منتظر هستید ایشان ابراز علاقه مستقیم کنند و خیالتان بابت علاقه او راحت باشد تا بخواهید به او درخواست آشنایی دهید، از طرفی جوری رفتار می‌کنید که انگار حسی به او ندارید! پس ابتدا باید درخواست قلبی و عقلانی خود را بسنجید و ببینید کدام تصمیم در اولویت شماست و سپس برای این ارتباط تصمیم جدی بگیرید

سلام دانشجو هستم روزهای اول عاشق هم کلاسیم شدم بعد از یه مدت بهش گفتم گفت نمیشه من اهل دوستی و اینا نیستم در ضمن از دو شهر مختلفیم یه بار دیگه هم گفتم همین جوابو داد ترم سه که اومدیم دانشگاه اول دستش حلقه بود بعد از یه مدت تو پروفایلش از همسرش حرف میزد ولی بعد از این که من دیدم پروفایلش رو برداشت و حلقه رو هم نمیذاره سوالم از شما اینه بنظر شما آیا واقعا ازدواج کرده یا نه من چیکار کنم هنوز بعد از 2.5سال بهش فکر میکنم و دوستش دارم

سلام دوست گرامی
اطلاعاتی که از ایشان دارید مختصر است و حتی نمی‌دانید ایشان ازدواج کرده یا خیر. بهتر است در ابتدا از یک همکلاسی دیگر بخواهید که به شما کمک کند و از او بپرسد تا مطمئن شوید ازدواج کرده است یا خیر.
در ضمن برداشتن تصویر پروفایل به این معنی نیست که ایشان دیگر متاهل نیست، ممکن است تصاویر خود را مخفی کرده باشد یا نخواهد در مورد ازدواج و یا همسرش تصویری را به اشتراک بگذارد.
از طرف دیگر ایشان اشاره کرده بود که اهل دوستی نیست، پس حتی اگر ازدواج نکرده باشد، شما باید آمادگی و مقدمات ازدواج را برای خود فراهم کرده باشید.

ادمین جان جواب پست منو بده ممنون

سلام خسته نباشید و ممنون بابت مطالب مفیدتتون
بنده 19 سالمه و یه مدتی میشه که یجورایی با یک دختر که فامیل دور خودمونم هست در فضای مجازی در ارتباطم این رو هم بگم که ما حظوری هم رو دیدیم اما فقط یکبار باهم حرف زدیم که خیلی کوتاه هم بوده چون واقعا شرایطشو نداریم. در فضای مجازی که حدود دوهفته میشه باهم در ارتباطیم من هر حرف بامزه ای که میزنم به حرفم میخنده و خودش هم حرف های بامزه میزنه تا من بخندم.بعد در مورد یه موردی حرف میزدیم که او حرف در مورد اون مورد نظر هایی زیادی میداد و هی تلاش میکرد که دوباره حرف بامزه بزنیم.چند باری برام استیکر قلب چشمی فرستاده ولی نمیدم منظورش چی بود چون ازم تشکر کرد و اونهارو فرستاد.اما من گفتم که به هنر علاقه دارم ولی اون گفت من اصلا با هنر مچ نیستم و حتی نمیتونم یه خرس بچه گانه بکشم.ما دوتامون کنکوری هستیم او چند باری بهم گفته که ایشالا پزشکی قبول شی.الان واقعا نمیدونم چیکار کنم اون خیلی زیبا و بادرکه.هر وقت هم بهش پیام بدم در اسرع وقت وبا خوش رویی جوابمو میده کمکم کنید خواهشا که این رابطه رو ادامه بدم با نه.اگه اون قبولش کنه من از خدامه.اینو هم بگم که شش ماه ازخودم بزرگتره

سلام دوست گرامی
هردوی شما در سن حساسی هستید و در هرحال تلاش برای ساختن آینده شخصی خودتان. بنابراین شروع رابطه در این مقطع حساس ممکن است به ضرر شما تمام شود و به درستی نتوانید این شرایط را مدیریت کنید. چون هنوز رابطه عاطفی شکل نگرفته است، شما دونفر تعارضی را باهم تجربه نمی کنید؛ اما پس از شکل گیری رابطه ممکن است همان علاقه شما به هنر و عدم علاقه ایشان منجر به تعارض شود، بنابراین ابتدا به وضعیت تحصیلی خود رسیدگی کنید و سپس به سایر مسائل.

سلام خدمت همه دوستان. راستش ما از یکی خوشمون اومده و نمیدونم واقعا اونم خوشش میاد یا ن. خیلی نگاه میکنه و هر موقع رد میشه تقریبا نگاه میکنه و خیلی ضایع میبینم که من داره نگاه میکنه یه روز هم به مدت چن ثانیه فقط وایساده بودیم به من نگاه میکردیم نفهمیدم چی شد که وقتی فهمیدم سریع چشمام بستم اما خوب نمیدونم واقعا حس داره یان و یه چن باری هم دیدم هر جا نشستم اونم میاد همون جا. از یه طرفی هم تاحالا دیدم چن باری نشستیم دور هم دیدم دوستام به من تیکه میندازن اونم سریع میگ اره واقعا (یعنی اینکه دنبال اینه که لج منو دربیاره و ضایع کنه منو)از یه طرفی هم تا حالا پا پیش نزاشته و .. حالا خواستم از شما بپرسم که آیا واقعا منو دوست داره یا ن لطفا دوستان هرکی میتونه کمک کنه

سلام دوست گرامی
با نگاه کردن صرفا نمی توان پی به علاقه کسی برد. ممکن است ایشان صرفا در مورد شما کنجکاو باشد. اشاره کردید ایشان پاپیش نمیگذارند! این توقع شما کمی غیرواقع بینانه است و باید منطقی تر باشید. اگر شما به ایشان علاقمند هستید با درنظر گرفتن شرایط به او بگویید. اما پیش از آن ببینید آیا بخاطر توجه او به سمتش جذب شده اید یا اینکه شما هم به او حسی دارید؟

دلیل پا پیش نذاشتن من به ۲ دلیل میتونه باشه یکی اینکه من کنکوری هستم و یکی اینکه اون زیاد با پسر ها میره و میاد و من از این موضوع خیلی ناراحتم.اما خوب خیلی دوست دارم باهاش در ارتباط باشم و این دو راهی بدی هست.اما واقعا دوست دارم بدونم اونم حس داره یا ن هنوز از این هم مطمئن نشدم. یعنی فکر میکنم داشته باشه اما میخوام که شما هم تایید کنید تا اطمینان پیدا کنم. چیز زیادی ازش ندارم تا بهتون بگم چون ارتباطی خاصی با هم نداریم و فقط نگاه کردناش یادمه. میدونم که خیلی نگاه میکنه حتی روی نیمکت پارک نشسته بود میدیدم که خیلی ضایع با گوشه چشم نگاه میکنه یا وقتی از کنارم رد میشه بعد از چن متر برمیگرده و نگاه میکنه تنها چیزی که غیر از نگاه کردن میتونم بگم همون وقتی بود که دوستم گفت تو ارزشی نداری و اونم با تمسخر خندید و گفت آره واقعا حالا نمیدونم کدوم قبول کنم.

ادمین جواب من چی شد،؟

سلام خسته نباشید من الان ۱۷ سالمه و دختر مورد علاقم ۱۵ سالش. پارسال اون بهم کم و بیش نشون میداد که بهم علاقه داره و من اون زمان اینجا هم از شما پرسیدم که نشونش چیه و گفتید شاید منتظره که من یه علاقه ای بهش نشون بدم تا مطمئن بشه که عاشقشم ولی من اینکارو نکردم چون هنوز مطمئن نبودم که حسی که بهش دارم واقعیه یا نه ولی الان مطمئن شدم. مشکل اینجاست که اون رفتارش مث قبل نیست و باهام نسبت به اون زمان سرد تر شده یکم. نمیدونم شاید ازم ناامید شده یا… خواستم بدونم احتمالش هست که اگه علاقمو بهش نشون بدم اون رفتارش مث قبل میشع و بهم علاقه مند میشه یا نه؟

سلام دوست گرامی
هر دوی شما در سن نوجوانی هستید و در این سن علاقه ها پایدار نیست و به مرور سرد می شود زیرا فرد برای آینده نامعلوم خود هدف گزینی می کند و علاقه اش براساس هیجان است. اینکه شما از علاقه خود مطمئن هستید باید نشانه هایی داشته باشد. این نشانه ها را به کمک مشاور بررسی کنید و سپس درست ترین تصممی را بگیرید.

خب اگه سن نوجوانی و این چیزا رو در نظر نگیریم. امکانش هست که یه دختر دوباره به کسی که ازش ناامید شده علاقه پیدا کنه؟

سلام خسته نباشید. من ۱۷ سالمه و دختر مودد علاقم ۱۵. راستش پارسال اون دختر باهام خوب بود و ازتون سوال کردم درمورد کارهاش و گفتید شاید منتظره که من یه علاقه ای نشون بدم تا مطمئن بشه که عاشقشم ولی اینکارو نکردم چون هنوز از حسم بهش مطمئن نبودم ولی الان مطمئن شدم و میخوام علاقه مو بهش نشون بدم. مشکل اینجاست که اون رفتارش مث قبل نیست. نمیدونم شاید ازم ناامید شده یا … خواستم بدونم اگه علاقه مو بهش نشون بدم احتمالش هست که دوباره بهم علاقه مند بشه؟

پاسخ داده شد

سلام ایا دختر از پسر بزرگتر باشد مشکلی برای دوستی و ازدواج پیش می اید

سلام دوست گرامی
مسأله سن یکی از فاکتورهایی است که در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می شود. زمانی که دختر از پسر بزرگ تر باشد به چند نکته مهم باید توجه کرد: اگر دعواها و بحث های بعدی این زوج بر سر مسأله سن باشد، اگر نتوانند در برابر حرف های دیگرانراجع به بزرگتر بودن دختر، مقاومت کنند و روی رابطه آنها تاثیر بگذارد؛ رابطه به مشکل بر میخورد. بنابراین بلوغ عاطفی و اجتماعی هر دو نفر باید در حد قابل قبولی باشد تا بتوانند این چالش را مدیریت کنند.

سلام خسته نباشید
من ب مدیرم ک ٧سال از من بزرگتر علاقمند شدم ولی نمیدونم ک اونم ب من علاقه داره یانه از طرفی رفتاراش جوریه که همه توی محل کار فک میکنن ما باهمیم .
ولی از طرفی با رفتارا و شوخیاش ب من میفهمونه ک واسش مهم نیستم مثلن تا پسر مجرد میاد توی شرکت ب من میگه اینم کیس خوبی میتونه واست باشه ها…یا میاد از اینکه از کدوم دختر توی شرکت خوشش میاد حرف میزنه . از طرفی هم خیلی ب من نزدیک میشه جوری ک وقتی بامن حرف میزنه دستشو میزار روی دستم و یا ب من میگه تو رو خیلی دوس دارم تو مث خواهرمی
چجوری بفهمم ک دوسم داره یا واقعا در حد خواهر یا ی دوست دوسم داره میخام بیشتر از این اذیت نشم خیلی اذیتم از این وضعیتی ک توش گیر کردم

سلام دوست گرامی
ارتباط با فردی که در محیط کار مشترک باشید، موقعیت اجتماعی بالاتری از شما داشته باشد ممکن است برای هر دوی شما خطر داشته باشد.همانطور که اشاره کردید ایشان شما را در وضعیت مبهم قرار داده است، یعنی در عین استفاده بردن از حضور شما، نمی خواهد مسئولیت رابطه را بپذیرد. پس بهتر است به شیوه درستی برای جذب ایشان تلاش کنید و یا به صورت کلی از ارتباط با ایشان صرف نظر کنید. هنوز بین شما رابطه عاطفی ای شکل نگرفته است. برای بررسی بیشتر رابطه تان می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

توی مجموعه هر پسری بیاد سمت سریع میره از پرسوجو میکنه ببینه درمورد چی و چرا اومده سمتم و…من نمیدونم از چ طریقی بایدجذبش کنم

سلام دوست گرامی
شما می توانید با دریافت مشاوره درباره جذب عشق، شیوه صحیح و علمی این جذب را یاد بگیرید.

سلام چندوقتی است از دختر خانمی خوشم میاد ک سه سال از خودم کوچیکتره
بهش گفتم ک دوستت دارم،هرچی میگم ی فرصت بهم بده تا آشنا بشیم هرچی میگم یکم منو بشناس ولی قبول نمیکنه
ماباهم فامیل هستیم مادر پدرش بشدت منو دوس دارن و وقتی فهمیدن من ب دخترشون علاقه پیدا کردم یکم تحت فشارش گذاشتن اونم قبول کرد باهام حرف بزنه ولی بعدش بهم گفت فقط ب اسرار مامان قبول کردم باهات حرف بزنم
همش میگه من کنکور دارم نمیخوام وارد رابطه بشم همش هی میگه اصلا حالا حالاها نمیخوام وارد رابطه بشم بهش میگم خب بعد کنکورت میام میگه ن کلا رابطه نمیخوام
تو چت های فضای مجازی همش میگیم میخندیم شوخی و مسخره بازی باهم ولی در حقیقت حرفاش اینه ک تو پسر خوب و باشخصیتی هستی ولی من قصد ازدواج ندارم حالا حالاها
میگم باشه چندسال دیگه خوبه میگه ن کلا نمیخوام امیدوارت کنم
تو فضای مجازی هم استوری و پستامو دنبال میکنه لایک میکنه از منم خییلی جلو مادرش و خواهرش گفته خبر دارم
لطفاااااااا کمکم کنید راهنمایی کنید خییییلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی
اولویت بندی ایشان برای زندگی با شما متفاوت است. او به صورت هدفمندی می خواهد ابتدا درسش را بخواند و سپس وارد رابطه شود. بهتر است با شیوه صحیح برای جذب ایشان تلاش کنید و به یاد داشته باشید نمی توان هیچ کسی را به زور به بودن در رابطه واداشت. شما می توانید برای آموزش شیوه صحیح این جذب، از مشاوران رادیو عشق، مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام
وقت بخیر
سوالم این بود=
چرادوست دخترمن رابطمونو ازهمه مخفی میکنه حتی از نزدیک ترین دوستاش هم وقتی کسی ازش سوال میکنه دوس پسر داری میگه نه ندارم ازهمشونن متنفرم از پسرا وقتی میپرسم هم میگه بخاطر صلاح رابطمون که کمتر اسیب ببینه علت اصلیش اینه یا واقعا یه چیز دیگه است

سلام دوست گرامی
علل زیادی وجود دارد که یک فرد بخواهد رابطه اش را از دیگران مخفی نگه دارد. یا به طرف مقابل اطمینان کافی را ندارد؛ یا نسبت به اطرافیان خودش اعتماد ندارد؛ یا خیانت دیده است و به این زود نمی خواهد اطمینان مجدد کند؛ یا نمی خواهد مسئولیت رابطه را بپذیرد. در هر صورت چه به این دلیل چه به هر دلیل دیگری باید رابطه کاملاً بررسی شود که چه مانعی وجود دارد که او نمی خواهد از رابطه شما کسی باخبر شود. پس شما می توانید برای این بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام وقتتون بخیر
من با همکلاسی دانشگام چند وقتی هست توی فضای مجازی در ارتباطیم و تقریبا صمیمی شدیم میخواستم بدونم چطوری باید بهش پیشنهاد بدم
یعنی پیشنهاد دوستی رو چطوری بهش بدم؟؟؟
از طرفی فامیل دور هم هستیم یخورده برام سخته
وقعا ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی
ابتدا باید دلایل علاقه خود و تبدیل کردن رابطه ساده دوستی به رابطه عاطفی را برای خود مشخص کنید. ببینید انگیزه شما از این مساله چیست؟ تا چه میزان از زندگی و علائق ایشان آگاهی دارید؟ هرچقدر اطلاعات شما از ایشان بیشتر باشد بهتر است. بدانید ششخص دیگری در زندگی اش هست یا خیر؟ سپس رابطه را از حالت مجازی به صورت دیدار حضوری تبدیل کنید تا با او مراوده بیشتری داشته باشید. برای برررسی بیشتر نیز می توانید از مشاوران رادیو عشق مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

اخه شمارشو ندارم .

سلام و تشکر بابت سایت خوبتون . خواهش میکنم جوابمو بدی من امیرم 18سالمه و عاشق خواهر زن عموم شدم و اون ۶ماه از من بزرگتره اصلا واسم مهم نیست من همه جوره میخوامش اصا بش اعتیاد دارم یه روز که عکسشو نبینم حالم بد میشه . راستش مشکلم اینه ما شاید تو سال ۱بار شانسی یا فوقش دوبار همو ببینیم من نمیدونم باید چیکار کنم شبا تا به اون فک نکنم خوابم نمیبره و از این میترسم که نکنه ازدواج کنه . ببینید من واقا دوسش دارم لطفا نگید سن هیجاناتی چون ازش گذشتم خواهشا جوابمو بدید دارم میمیرم.

سلام
می‌تونید توی شبکه‌های اجتماعی و باهاشون یک ارتباط دوستانه پیدا کنید و اگر متوجه تمایل ایشون شدید با هم بیشتر آشنا بشید. اگر هم فکر می‌کنید ممکنه به زودی شرایط ازدواج براتون فراهم بشه می‌تونید از خانواده‌تون هم کمک بخواهید.

آقای رادیو عشق این دختر قبلنا هم هی منو نی‌گاه میکرد ولی من یک سال اهمیت خاصی ندادم و دنبالش نرفتم
ولی جدیدا دوباره این کارو میکنه قبلنا هم شدیداً بهش علاقه داشتم و اونم وقتی نیگاش میکردم چشماشو می‌دزدید ولی چون یکم گزشته دچار تردید شدم یعنی اینکه نوز باید منتظر نشانه های دیگری بمونم

سلام من چند وقته دختری که بهش علاقه دارم داره پنجره مارو هی مداوم دید میزنه در ضمن بعضی وقتا حدود چند ثانیه با آرامش (که از چشاش میفهمم)لبخند میزنه و پنجره مارو نگاه می‌کنه
یعنی چی؟؟
دوسم داره؟؟
لطفاً جواب بدید

سلام دوست عزیز
این نشانه‌ای که می‌فرمایید اصلا در حدی نیست که بخواهیم ازش نتیجه‌گیری داشته باشیم.

آقای رادیو عشق این دختر قبلنا هم هی منو نی‌گاه میکرد ولی من یک سال اهمیت خاصی ندادم و دنبالش نرفتم
ولی جدیدا دوباره این کارو میکنه قبلنا هم شدیداً بهش علاقه داشتم و اونم وقتی نیگاش میکردم چشماشو می‌دزدید ولی چون یکم گزشته دچار تردید شدم یعنی اینکه نوز باید منتظر نشانه های دیگری بمونم

سلام خدمت ادمین محترم رادیو عشق. من 16 سالمه و 3 سال پیش عاشق دختر دختر خاله ی مامانم شدم. وقتی دیدمش ضربان قلبم بالا می رفت و باوور داشتم که عشقم از هوس نیست. در کل 4 بار دیدمش. وقتی رد می شدم میدیدم که داره نگام میکنه و وقتی که منم می خواستم نگاش کنم چشماشو میدزدید انگار نگاهم نکرده. خودم هم همیشه بهش فکر میکنم و انگیزه ام واسه زندگی بیشتر میشه. همیشه قبل از خواب به او فکر میکنم. میخام بدونم آیا امکان داره که به او برسم؟ در ضمن دختره یک سال از من کوچیک تره و هر 3 سال یکبار از خارج به ایران بر میگردن. ممنون.

سلام
این احساساتی که می‌فرمایید در این سن طبیعی و البته خیلی شدید هستن، هرچه که سنتون بالاتر بره احساسات‌تون پخته‌تر و منطقی‌تر میشن و در عین‌حال شرایط‌تون هم برای شروع یک رابطه عاطفی فراهم‌تر میشه. اما در حال حاضر به نظر زوده برای قضاوت کردن در این مورد

سلام ، چند وقتی هست که در مترو دختری را میبینم، در واقع تازه باهاش آشنا شدم
به من زیاد نگاه میکنه ، یک بار وقتی بهش نگاه میکردم و در اون لحظه من رو دید خندید و روش رو برگردوند . آیا اینا نشانه ای از علاقه قلبی به منه یا فقط برای یک دوستی ساده این کارارو میکرد؟

سلام
به هیچ وجه از روی این نشانه‌ها نمیشه قضاوت کرد که علاقه ایشون چقدر جدیه. ضمن اینکه علاقه واقعی با شناخت به وجود میاد و چند بار دیدن همدیگر در مترو نمیتونه شناخت و علاقه جدی ایجاد کنه. می‌تونید با صحبت با ایشون ازشون بخواهید یک مدت آشنا بشید و بعد متوجه بشید که آیا برای هم مناسب هستید و علاقه‌تون جدیه یا نه

سلام
ببخشید حتما باید حضوری باشه؟

چگونه بفهمیم که [دختری] ما را دوست دارد یا ندارد؟! مشخصات ظاهری دخترخانمی که عاشق ماست! خوشش میاد یا بدش میاد؟

دخترها و کلا خانم ها پیچیدگی محضی دارند! شما هر کز نمی توانید خانمی را پیدا کنید در یک نگاه عاشق شما بشود! دل بردن از دخترها کمی زمان می خواهد. خیلی از پسرها فکر می کنند دخترها برده ی پول و دارایی و مال و منان پسر می شوند اما کاملا غیر واقعی است حتی ثابت شده است که دخترهایی که خیلی پول دوست هستند فقط در ظاهر تمایل به سبک زندگی عالی را تظاهر می کنند و اگر وارد اعماق قلب آن ها شوید متوجه خواهید شد که مسئله و معیار اصلی دختر مقابل شما چیزهای دیگر و یا چیزهای بهتری بوده است.. این پست از big20.ir برای پسرهایی هست که دلبسته دختری شده اند حالا چه در فامیل و چه در محل تحصیل و در محل کار و چه در اجتماع.. معمولا پسرها دوست دارند برای ازدواج دختر مورد نظرشان را پیدا کنند و در اکثر وقت ها مخصوصا در دلبستگی های خانوادگی دغدغه ی پسرها و مردها این است که مطمئن شوند دختر طرف حسابشان چه میزان به او علاقه دارد!! یکی از بهترین اصول آشنایی دختر و پسر تعامل و تقابل اخلاقیات و روحیات است. اینکه یک پسر باید دختری را برای آشنایی و ازدواج پیدا کند که حس بسیار جانانه ای به او دارد. پسرها بخصوص در مرحله قبل از ازدواج دوست دارند با روشها مختلف و غیر مستقیم نظر دختر مورد نظرشان را بدانند. اما باید بدانید اگر قصد دارید حد و مرز دختر خانم مقابلتان را نسبت به خودتان بدانید باید فقط و فقط خودتان اقدام کنید و سعی کنید از دیگران در این مسیر کمک مگیرید ممکن است وضعیت بدتر شود.و اینکه می خواهیم ترفندهای شاهکار روانشناسی دختران را در این مطلب برایتان ارائه نمائیم.. با این ترفندها که تعدادشان هم کم نیست خیلی عالی و مبتکرانه می توانید بفهمید دخترها چه حسی نسبت به شما دارند.. آیا شما را دوست دارند؟ یا از شما بدشان میاید؟ و یا از شما بی زار هستند!! این ترفندها توسط کارشناسان، از دل تمایلات، احساسات و زبان بدن دختران عاشق استخراج شده است و تا حدودی زیاد برای شما راهگشاست..

 

آموزش تصویری: بهبود جنسی آقایان برای رابطه ای ماندگار و رویاییچگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

 

اینکه از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد معضل خیلی از ما آقایونه!.در این مطلب با ما همراه باشید تا جواب این سوال را پیدا کنید

اگر از خود می پرسید آیا دوستم دارد؟ با دقت گوش کنید که اون به شما چه چیزایی میگه و اونا رو ذخیره کنید تا بعدا بهشون مراجعه کنید.اگه هم دارید باهاش صحبت میکنید,دقت کنید که اون علامتی نشون میده که به شما علاقه داره یا نه:که شامل نکات زیر میشن:

* دخترها با هم متفاووت اند.اگه اون خجالتی باشه,موقع حرف زدن باشما صداش کمی نرم تر از معمول میشه.شاید با موهاش بازی کنه,با لباسش ور بره و شاید هم به شما خیره بشه.

* نشونه ی دیگه میتونه این باشه که اون به شوخی ها و جک های مسخره ی شما هم میخنده.(مراقب باشید که اگه خواستید آزمایش کنید جک های بد تعریف نکنید!)

* شاید نتونه مستقیم به چشمای شما نگاه کنه و امکان داره که زیادی پوزخند بزنه و نخودی بخنده چون نگرانه که چیز زیادی رو فاش نکنه.

*لبخند زدنشو بررسی کنید.دختری که از شما خوشش میاد وقتی که شما یک مکالمه رو آغاز میکنید فوری لبخند میزنه.و اگه خجالتی باشه لبخندش سریع محو میشه.اما درهرحال نمیتونه حالاتشو زیاد مخفی کنه.اگه اون جذب نشده باشه(که معنیش این نیست که از شما خوشش نمیاد,شاید تمایلی به با شما بودن نداره)شاید کنجکاوانه نگاهتون کنه اما احساس خاصیو ابراز نمیکنه.

اگه صمیمی میشه,سخته که بگی دقیقا چه منظوری داره.بعضی از دخترها با پسرا فقط برای یه دوستی معمولی صمیمی میشن.اما ممکنه تاثیر مقابلش به اشتباه چیزی بزرگتر از دوستی بشه.پس قبل از هر پیش فرضی بشناسید که دختر مورد نظر از چه گروهیه.

*بعضی از دخترا دلیل خاصی برای صمیمی شدنشون ندارن.تو این مورد,ممکنه از شما خیلی خوشش بیاد اگه نشانه های بادی لنگووج به صورت ناخداگاه از حرفاش بیشتره.

*بیشتر دخترها نمیخوان که تابلو باشن.اگه اون به راحتی صمیمی میشه,توجه کنید که با شما بیشتر از بقیه اینکارو انجام بده.

*اگه دختری رو به خودتون علاقه مند کردین,هیچوقت این اشتباه” صمیمی  شدن با دخترای دیگه جلوی او” رو انجام ندین.چون در این صورت ناراحت میشه و از شما دست میکشه.

بغل کردن میتونه راه خوبی برای ابراز مهربونی باشه و دلیل خوبی برای نزدیک شدن و لمس کردن شما بدون اینکه لزوما صمیمی شدن به نظر بیاد و تابلو باشه.برای اینکه به خودتون بفهمونید آیا دوستم دارد یا نه تو این مورد میتونید باهاش کنار بیاید,یا تظاهر کنید که باید برید و عجله  دارید.

اگه از شما خوشش بیاد,به شما خیره میشه و وقتی شما نگاهش کنید سریع نگاهشو برمیگردونه.این یعنی اینکه اون خجالتیه یا اینکه راجع به خودش مطمین نیست.اما اگه به شما خیره شد و وقتی هم شما نگاهش کردین به این کار ادامه داد و شما تونستین علاقه رو تو چشماش ببینین,یعنی اینکه از شما خوشش میاد و اعتماد بنفس داره برای اولین حرکت(شروع رابطه)آمادس.

*اگه دیدین که دختری موقعی که شما حواستون نیست و از پشت سر بهتون خیره میشه,معنیش اینه که از شما خوشش میاد.و وقتی هم که شما نگاهش میکنین سریع نگاهشو میدزده و موقعیت سرشو تغییر میده.

اگه دیدین که دوستاش به شما نگاه میکنن و نیشخند میزنن و یا نخودی میخندن,به این معنیه که اون به دوستاش درمورد شما گفته.این موردشامل هر سنی میشه حتی خانم های سن بالا.اونا معمولا لبخند میزنن,یا به جای نخودی خندیدن و نیشخند زدن با سر اشاره میکنن.حتی تو بعضی از موارد دوست ها انقدر جسورن که میان و میگن که دوستشون از شما خوشش میاد.

*گاهی اوقات وقتی داره با دوستاش حرف میزنه وقتی شما رد میشین یهو از حرف زدن می ایسته.به این معنیه که شما موضوع صحبت اون بودین. و می تونین حس کنین که دوستم دارد

*اگه اون به دوستاش در مورد علاقه ی به شما گفته باشه,ممکنه دوستاش بیان و با شما شروع به صحبت کنن و از شما هم سوالایی از این قبیل رو بپرسن:دوست داری با اوون(اسم اون دختر)بری بیرون یا من؟کی از همه بهتره؟کی از همه جذاب تره؟ترجیح میدی با من ازدواج کنی یا اون؟(اسم اون دختر)و اسم مردم مختلفی رو میارن و روش های مختلفی رو امتحان میکنن تا به اسم دوستشون و نشونه ای برسن.

*تو سن های پایین,دوست ها معمولا بی تجربه اند و خیلی بلند صحبت میکنن.شما این چیزا رو زید میشنوین:(اسم شما)(یا اسم اون دختر)از تو خوشش میاد!

*موقع هایی که دوستاش سربه سرش میذارن گوشاتونو تیز کنید.ممکنه بگه:سر به سر من نذار!یا آروم تر,یا ممکنه بشنوه!

ممکنه وقتی شما اطرافشین بگه “سردمه!” که این یعنی میخواد شما لباستونو بهش بدین.این ژس خیلی رمانتیکیه.یا ممکنه موقع انجام کاری بگه”من تو انجام این کار خیلی بدم” که یه شانسه برای شما تا کمکش کنید.

*اگه اونجا پسرای دیگه ای هم بودن و اون یکی دیگه رو دوست داشته باشه,اگه شما لباستونو بهش بدین نا امید میشه.تو این مورد حداقل میفهین که چه حسی نسبت به شما داره و بدونید که باید چیکار کنید و یا به اون پسر که دوسش داره بگین.

از لبخند معمولی خودتون استفاده کنید.اگه سریع روشو برگردوند یعنی راحت نیست یا جذب شما نشده.اما اگه اون هم یه لبخند بزرگ یا لطیف تحویل شما داد و به ارتباط چشمی ادامه داد یعنی از شما خوشش میاد.درهرحال هر کاری که بکنه,نمیتونه لبخندشو نسبت به این کار پنهان کنه.و درهرحال اون پیغام شمارو میگیره و میفهمه که این شانسو داره و خودشو برای حرکت بعدی آماده میکنه.

*اگه اون لبخند زد و بعد فوری خودشو به جمعیت دوستاش رسوند یعنی مسترس و کنجکاوه که شما هم میدونین که اون از شما خوشش میاد یا نه.

شما میتونید از طریق نگاه کردن به بادی لنگوئج خیلی چیزها از یه دختر بفهمیدکه فراتر از لاس زدن واضح(تابلو)ئه که به صورت ناخودآگاه نشونه هایی از جذب شدنه.نشون های خیلی زیادی هست که به شما اینو نشون میده.برای مثال اگه تاب گشت اون به طرف شما برمیگیرده به این معنیه که اون درمورد حرف زدن با شما اعتماد بنفس بالایی داره.اما اگه اون بدنش رو نزدیک هم نگه میده مثلا دست به سینه اس یا پاهاشو جمع میکنه به این معنیه که خجالتیه و از اینکه با شما صحبت کنه خجالت میکشه و داره یه هشدار برای شما درست میکنه. اینجا هم باز از خودتون می تونید مطمئن شید که آیا دوستم دارد یا نه

اگه چشماش رو گشاد میکنه ممکنه که واقعا از شما خوشش بیاد.

– وقتی که هردو توی یه اتاق هستید اگه درجای مورب یا ضربدری (میان) شما میشینه اونوقت واقعا جذب شد.اون به طرف شما میشینه با یه رفتار راحت.و یا بازوها و ران هاش روبه روی شمان.هرکدوم از این ها میتونه نشونه ی این باشه که از شما خوشش میاد.وقتی که چهارزانو میشینه به پاهاش نگاه کنید.اگه به طرفش شماس ممکنه به این معنی باشه که از شما خوشش میاد و میخواد نزدیکتر بشه.

–به لب هاش نگاه کنید.اگه اونا رو مداوم کمس میکنه یا ضربه میزنه وقتی شما اطرافین یعنی جذب شده.و یا اگه وقتی شما نگاهش میکنید لب هاش میلرزه متونید مطمئن باشید که از شما خوشش میاد.

اگه همیشه برای شما اونجاس و کارایی رو برای شما انجام میده,حتی مثلا وقتی تشنه اید یه مقدار از نوشیدنی خودش رو به شما تعارف میکنه,میتونه نشون دهنده ی این باشه.اما فقط با یه بار اتفاق افتادن هم به خودتون نگیرید که از شما خوشش میاد.ازش درخواست های کوچیک کنید,مثل خواستن یه آدامس یا خودکار,و ببنید که عکس العملش چیه.اگه همیشه برای اهدا کردنشون بهتون آماده بود,درخواست های بزرگتری بکنید؛مثل کمک کردن تو یه کار مدسه ای یا دانشکگاهی و یا اداری.چیزی بخواید که آسون نشه حلش کرد ولی خیلی هم سخت نباشه.چون بعضی از دخترا میگن که من نمیدونم که چطور باید این کارو انجام بدم.اگه بازهم انجام داد یعنی از شما خوشش میاد.اما مراقب باشید که خیلی هم به طور مداوم ازش درخواست نکنید,چون ممکنه فکر کنه شما تنبلید.شما فقط قراره ببینید که از شما خوشش میاد یا نه.

خیلی از دخترا خجالتی و یا عصبین نسبت به عکس العمل شما برای آغاز یه صحبت رومانتیک.حتی اگه اون با اعتمادبنفس ترین دختری به نظر بیاد که تا حالا دیدی ممکنه قبلا یه تجربه ی بد داشته باشه.اما میتونه قبول کنه اگه شما اول صحبت رو آغاز کنید.

مدام نتیجه گرفتن و “مدام برنده شدن” از اون به جای درخواست دادن و صحبت کردن باهاش کار اشتباهیه,حتی اگه بعدش بگه که از شما خوشش نمیاد.به جای اینکار درخواست کنید و باهاش وقت بگذرونید,وگرنه شما تبدیل به “دوست محاصره گر” میشید.

او همگام با شما است ناگهان متوجه میشوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام میدهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه(صد در صد نیست) او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.

او حرکاتی بخصوص انجام می دهدیک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها

خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو

تقلید از حرکات شما ( مثلا” اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)

لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.

اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا” می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروع رابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان میدهد.

او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

او در مورد شما کنجکاو است زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمیآید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

او وضعیت مالی شما را می سنجدزن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

توجه :

البته پیشنهاد ما این است که اگر دیدید دختری خیلی چشم به مال و اموال شما دوخته، اصلا وقت خود را برای چنین دختری صرف نکنید زیرا او همسر خوبی برای شما نخواهد شد بلکه در موقع دارایی همدم پول شما خواهد بود و در موقع تنگدستی مته ای بر اعصاب شما.

او در مورد آینده صحبت می کند یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـگـویـد: “وای… تـو هـم از پارک خوشت میاد؟.”

او بیقراری و بی تابی میکند,اگر او واقعا” علاقمند باشد، دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامیکه شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی قراری میکند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد ؛یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند.

نشانه های فوق ممکن است لزوما” دلیل بر علاقـمـندی یک زن نـبـاشد چـون بـرخـی از زنان کلا” با دیگران حالتی دوستانه دارند اما اگر تـعـداد زیـادی از ایـن عـلائم را در فـردی مشاهده نمودید میتوانید به خود امیدواری دهید و به دلتان صابون بزنید که او دوستم دارد

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان, نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است, این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش, به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

 

منبع: alodoctor.com

 

– ۱۰ راز و نشانه علاقه مندی یک دختر به شما. زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی …


بیا بازم بریم شمالDownloads-icon

به نام خدا

روش هایی برای ان که بفهمیم طرفمون دوست پسر یا دوست دختر داشته

1) تحقیق؛

در این مرحله باید دقت داشت که تحقیق از افراد بی طرف و منصف انجام بشه ، حین تحقیق باید به طرفی که امار میده اطمینان خاطر داد که این کار شما غیبت یا ابرو بردن نیست ، به هنگام تحقیق بهتره سوالات روشن پرسیده بشه…تحقیق از بستگان خوب نیست…تحقیق از همسایه ها و مثلا بقال سر کوچه شون بهتره

2) تعقیب؛تعقیب به معنای تجسس و فوضولی نیست …مثلا ببینیم دختر خانوم یا آقا پسر فلان ساعت کجا میره و با کی میره و فرا تر از ان ورود نکنیم…این حقو داریم که بدونیمچگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

3) بررسی صفحات اجتماعی عمومی طرف مثل اینستا و لاین

اینم یکی از نکات مهمه…خیلی ها فکر میکنن کسی از مثلا پیج اینستاشون خبر نداره بخاطر همین ممکنه ازادانه دست به هر کاری بزنن

4) خودتان را قابل اعتماد جا بزنید ، در واقع یه دستی بزنید و دو دستی بگیرید .

مثلا: اقا میگه: بنظر من گذشته هر کس به خودش مربوطه البته من که دوست دختر نداشتم ولی اگه طرفم دوست پسر داشته و الان پشیمونه برام مهم نیست به شرطی که توبه کرده باشه و با من صادق باشه و بعد که خودشو لو داد شما هم تصمیمتونو بگیرید

5) سوالاتی بپرسید که دروغ سنج باشه .

این هم مشابه گزینه قبلی با اندکی تفاوت …مثلا بگید من فلان روز شما رو با دختری دیدم! خواستم بدونم ایشون کیه….یا مثلا نظر شما راجع به دوستی قبل از ازدواج چیه ؟ یا مثلا بنظر شما اگه یه پسر غیرت داشته باشه دست به دوستی میزنه؟

6) حرکات،چهره،طرز حرف زدن،نوع راه رفتن و نوع لباس پوشیدن طرف هم مهمه اما همه چی نیست…

شاید پسری موهاشو مدل خامه ای بزنه ، شلواری بپوشه که زانوش پاره هست (مد).. یا تی شرت تنگ ولی ممکنه پاک باشه و هم چنین در مورد دخترا . اما اکثرا نتیجه برعکسه

7) ( مخصوص پسرا)- با توجه به رسومی که در شهر شما وجود داره اقدام به گواهی سلامت کنید . خواهش میکنم دخترا عصبانی نشن …عرض کردم با توجه به فرهنگ خانواده و شهرشون و موافقت دختر اقدام بشه

8) بررسی دوستان طرف؛

هم نشین خوب یا بد و به عبارتی همان دوست در رفتار ادمی بسیار موثره

9) برای اطمینان خاطر در اخر کار با لحنی کمی جدی و مودبانه به دختر یا پسر مد نظر بگید که اگه دروغ بگه عصبانی و ناراحت میشید و شاید کارتون به طلاق کشیده بشه

10) امتحان ؛

امتحان معیاری برای تعیین عیار طرفه…امتحان در حدش باشه در اون حدی باشه که توان شما هنون قدره ( البته این کار بهتره بعد از صیغه یا عقد انجام بشه و قبلش درست نیست)

✔از خانواده های با ابرو دختر بگیرید یا به خانواده های با ابرو دختر بدید

✅خواستتون رو به خدا بگید…اگه مثلا دوست پسر نداشتید و دوست دارید طرفتون مثل خودتون باشه به خدا بگید توبه کرده نیز نمیخوایم

موفق باشید

💙 حامد 4 💙

مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو …

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من شماره 4 رو امتحان کردم و جواب داد. خدا ازش نگذره با دوست پسر قبلیش همه کاری کرده بود به من که رسید شده بود مریم مقدس. مریم .م  جا داره ازت تشکر  کنم که باعث شدی  بفهمم جامعمون در چه وضعیه.اینم بگم خدایش قصدم ازدواج بود و دوسش داشتم شدید.

امام على علیه السلام : بزرگترین گناه نزد خداى سبحان ، گناهى است که در نظر گنهکار خُرد آید .

داداش معیارات خوبن… الا اینکه میگید “من مجبورش
نمیکنم که کار خونه کنه چون معتقدم زن برده من نیست فقط به نصف کارای خونه برسه”.

من نظرم اینه که متقابلأ مرد هم نوکر زن نیست که بیاد
فقط بهش بده و بخوره!!! درسته که به لحاظ شرعی وظیفه ای به گردنش نیست اما فکر
میکنم نه اخلاقی باشه و نه منطقی که تو خونه هم کار نکنه یا انتظار داشته باشه مرد
خسته و کوفته که از سر کار میاد تازه مشغول انجام کارای تو خونه و آشپزی و گردگیری
و ظرف شستن و نگهداری از بچه و غیره بشه. خخخخخ… شما که ترجیح میدی شاغل نباشه،
تو خونه هم کار نکنه یا نهایتأ نصف کارا رو انجام بده… پس برادر من زن گرفتی که
چی بشه؟! اینطوری تمام فشار زندگی میفته رو دوش خودت و زود از پا درمیای.

من که معتقدم
زندگی مشترک اسمش با خودشه. تو همه کارا و حوزه ها مشترک و با هم. زن و مرد هم
نداره. این که نمیدونم این کار و اون کار تو وظایف زن نیست هم نداره. قرار هم نیست
نه زن برده مرد باشه نه مرد نوکر زن. زندگی متعلق به هردوشون هست. پس با هم و در
کنار هم باید کار کنن و وظایف و به عهده بگیرن. زن هم وقتی شاغل باشه بهتره هم تو
این دوره زمونه با این گرونی و تورم و مخارج بالا زندگی دو موتوره میچرخه هم خودش
هم سرگرم میشه دنبال بهانه جویی و غرغر به مرد نمیگرده. خخخخ… آدم نون خور اضافه
بیاره تو سرش که چی بشه؟ اونم این دوره زمونه با این مخارج بالا… درآمدی هم داره
باید تو زندگی خرج کنه نمیتونه که ببره خونه باباش خرج کنه. زندگی متعلق به اون هم
هست پس اگه درآمدی حلال دربیاره چه اشکالی داره تو خونه زندگی برای خودش و شوهرش و
داشتن یه زندگش بهتر خرج کنه؟ اون کسی هم که بخواد بابتش منت بذاره اصن زن زندگی
نیست، ی مفت خوره بی خاصیت بی اخلاقه.

و اینکه میگی “گذشته اش پاک باشه حالا نمیگم صفر
کیلومتر” داداش اگه خودت گذشته پاکی داشتی و سالم زندگی کردی هیچوقت از اصول
و اعتقاداتت کوتاه نیا و محکم سر حرفت باش و ایمان داشته باش که خدا خودش ی دختر
پاک و سالم مث خودت نصیبت میکنه چون حق مسلمته!!! و اینم بگم صفر کیلومتر چند
کیلومتر نداریم توبه گرگ مرگه. دختری که یبار هم دنبال روابط قبل ازدواج رفته باشه
عادتش میشه و هیچوقت هم عادتش ترکش نمیشه. و هیچ پسری هم با دختری دوست نمیشه مگه
برای استفاده جنسی. اینایی هم که میگن توبه میکنه و این حرفا همه چرته… عیب
نداره توبه بکنه بلکه از بار گناهاش کاسته بشه پیش خدا، ولی نمیتونه گذشته ننگینش
و پاک کنه. اصن کسی که به توبه و خدا اعتقاد داشته باشه از اون اول دنبال این
مسائل نمیره. چطوره اون موقع که مجرد بوده مث دیگران خودشو حفظ نکرده و رفته هر
غلطی که دلش خواسته کرده حالا اومده با ی توبه همه چیو میخواد پاک کنه؟! این ظلم
نیست در حق کسی که با وجود تمام کشش های نفسانی، با ایمان و کمک خدا خودشو حفظ کرده و حالا دنبال یه همسر پاک مث خودش میگرده عایا؟ ما
نمیگیم اون پسر یا دختری که گذشته پاکی نداشته ازدواج نکنه، نه… ولی با یکی مث
خودش!!! اینم بگم دختری که سرش به تنش بی ارزه هییییییچوقت از تنش مایه
نمیذاره.!!!!

اینم که میگی “حجابش تحریک کننده نباشه حالا مانتو
یا چادر مهم نیست” درسته حرفتون ولی تو همین وبلاگ خانواده برتر یه جمله هست
که اوایل متوجه ش نبودم ولی الان کاملأ قبولش دارم که میگه “دختر چادری که
واقعأ مؤمنه باشه فرشته هایی هستن که نصیب هر فردی نمیشن” و انصافأ هم
درست میگه.

و اینکه میگی ” اهل شراب و دود و قلیون و رفیق بازی
زیاد نباشه” مطمئن باش زیاد و کم نداره ی نفر که ی بار و حتی ی ذره لبش به
این چیزا خورده باشه روزی ختم اینکارا میشه. در ضمن کسی که شراب بخوره حتی یه قطره
دیگه نمازش باطله پس چطوری میخوای که اهل نماز باشه؟! اینم بگم اگه زنی بی دین و
ایمان باشه و اهل گناه، شوهرش حتی اگه ی فرد کاملأ مذهبی هم باشه مرد رو هم شبیه
خودش میکنه و از دین و ایمان درمیاره ولی زنی که اهل ایمان باشه و مؤمنه، مرد حتی
بی اعتقاد هم باشه میتونه اونو شبیه خودش بار بیاره و به راه درست بکشونه، اینو یادت
باشه.!!!

راستی کاش در بین توقعاتت از میزان مهریه درخواستیت هم
میگفتی.

در مجموع
ببخشید طولانی شد. برات آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم.

جستجو در سایت



چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


4185


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232665590

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

سوال: با عرض سلام و خسته نباشید، ببخشید سوال من اینه که دخترم۱۷سالشه  یکسال گوشی داشت ۴ماهه گوشیشو ازش گرفتیم . بخاطر کرونا که تمام درسها و امتحاناتشون مجازی شده بود گوشیم بیشتر وقتها دست دخترم بود بعد از کسی که قابل اعتماد بود متوجه شدم که با دو تا پسر چت می‌کرده و از گوشی پاک می‌کرده از خودش پرسیدم گفت آره درسته ،چیز خاصی نبوده ولی از بعدش و فضای مجازی که هیچیش معلوم نیست نه راستش نه دروغش میترسم چکار کنم؟ از طرفی هم پدرش هم مرد خوبیه ولی سختگیره و تعصبی اگه چیزی رو هم ازش مخفی کنم بد جور برخورد میکنه، حالا من چکار کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید که اقدام اشتباه انجام ندم،ببخشید طولانی […]

سوال: با سلام وخسته نباشید…من حدود۶ سال است که با یک دختر خانومی در رابطه هستم در طول مدت این رابطه طی مشکلات محدودیت های خانوادگی و محدودیت های شدید دیدن که داشتیم زیاد کات میکردیم و دوباره بر میگشتیم آخرین باری که کات کردیم تقصیر خودم بود و قول ازدواج داده بودم ولی کات کردم چون حس میکردم موقعیت مالی ندارم و خانومو با خودم به بدبختی میکشم اما وضعم بد نیست فقط زیادی خواهم(البته اینم بگم که خانوادهامون در رابطه هستن که باهم رابطه داریم ولی خب کسی به روی خودش نمیاره ) و دختر خانوم بسیار صدمه دید و واقعا بی عقلی کردم….آخرین باری که کات کردم دختر خانوم با یه پسری وارد رابطه میشه و بر […]

سوال: سلام سوال من مربوط به برادرمه ۲۳ سالشه چند وقته با یه خانمی که ایشون ۱۸ سالشونه و شوهر دارن دوست شده. خانمه از اول با شوهرش مشکل داشت حتی تو عقد و وقتی رفت خونه خودش دوست پسر داشت. الانم میخواد از شوهرش طلاق بگیره. حالا داداش من گیر داده که بره و اونو بگیره. داداشم تحت تاثیر حرفای اون دخترس یعنی یجورایی مخشو زده. همه خانواده ما مخالف این ازدواجن چون خانمه موجهی نیستن و حالا ما نمیدونیم چطور با داداشم حرف بزنیم و برخورد کنیم که بفهمه کارش اشتباهه و اون زن مناسب ازدواج نیست لطفا راهنمایی کنین ..ممنونم.مشاوره قبل از ازدواج/وبسایت مشاوره۲۴ شما هم مشکل خود را در قالب یک پرسش مطرح کنید: ثبت پرسش / […]

سوال: من با يه آقايي دوست بودم و باهاش رابطه كامل داشتم ولي از هم جدا شديم و من الان با برادرش در ارتباطم و خيلي دوستش دارم وقتي بهش گفتم با برادرت ارتباط كامل داشتم ازم جدا شد آيا ميشه اين رابطه رو ادامه داد؟مشاوره ازدواج/وبسایت مشاوره۲۴ شما هم مشکل خود را در قالب یک پرسش مطرح کنید: ثبت پرسش / وبسایت “مشاوره ۲۴”در صورت تمایل به مشاهده لیست مشاوران وبسایت “مشاوره ۲۴” روی لینک مقابل کلیک کنید: مشاهده لیست مشاوران وبسایت مشاوره ۲۴ /”وبسایت مشاوره۲۴ الهام متقی (زوج درمانگر،مشاوره پیش از ازدواج و فردی،مدرس مهارت های والدگری) سلام نه نمیشه. چرا چون فقط کافیه یه لحظه جاها رو عوض کنی تا درک کنی که چه اوضاع بهم ریخته ای میشه […]

سوال: سلام خسته نباشین. من حدود سه ماهی هست با پسری اشنا شدم و ایشون قصدشون ازدواج هست و میخوان در عید بیان خواستگاری. ایشون همسن بنده هستن ولی خیلی شوخ طبع و طنز ولی من دختری جدی هستم و ایشون طبق حرفایی که میزنند در گذشته دوست دختر داشتن و از این پسرهای شر بودن که سربسر دخترا میزاشتن و اینکه الان میگن من این کارهارو دیگه انجام نمیدم و بزرگ شدم( ۲۵ساله هستیم) و اینکه پسری مستقل هستن کار و درامدشون خوبه. از نظر مالی در یک سطح هستیم. فقط اینکه من دانشجو هستم ولی ایشون در راهنمایی درس و کنار گذاشتن و اینکه میگن مجبورن با خانواده شون زندگی کنن چون پدر و مادر پیری دارن و […]چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

سوال: سلام من پسری ۲۹ ساله هستم برای چند سال با دختری دوست بودم و رابطمون کاملا محترمانه بود و حرف بدی هم رد و بدل نمی کردیم … قرار بر ازدواج گذاشتیم اما من شرایطم مهیا نبود هر از گاهی بابت این دعوامون میشد … تا یه روز قهر کرد و دیگه باهام حرف نزد … یکسال رابطمون خراب بود و فقط در ماه چندروز از هم حالی میپرسیدیم تا اینکه دوباره باهم رابطمون خوب شد … من فهمیدم توی این یکسال دوست پسر داشته خودش میگه رابطه اش چیزه خاصی نبوده و فقط چت کردن … اما من ضمن اینکه ناراحتم ، حس می کنم ازم پنهانکاری می کنه و کلا یه جورایی عوض شده … چکار کنم […]

سوال: سلام.خسته نباشید من ۱۴سالمه و ۸ماهه با یه پسری که ۱۰سال از خودم بزرگتره از فضای مجازی دوست شدم اولش زیاد برام مهم نبود چی میگه ولی الان عاشقشم خیلی دوسش دارم اونم دوستم داره. من از اینکه بخوام ازش روزی جدا بشم خیلی می ترسم و دوست دارم تا آخر مال خودم باشه چیکار کنم؟ اختلاف سنی برام مهم نیس ولی اینکه اون از بلوچه و من از فارس برام مهم نیس مهم خودشه ولی میترسم اون یا خانوادش نیان یا من خانوادم نزارن. کمک کنید لطفا/وبسایت مشاوره۲۴ شما هم مشکل خود را در قالب یک پرسش مطرح کنید: ثبت پرسش / وبسایت “مشاوره ۲۴”در صورت تمایل به مشاهده لیست مشاوران وبسایت “مشاوره ۲۴” روی لینک مقابل کلیک کنید: […]

سوال: درود بر شما جوانی۳۳ساله هستم که سال۹۱به دلیل قاچاق مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدم و هنوز زندانی هستم و با دختری که قبل از دستگیری تصمیم به ازدواج با اون رو داشتم در سال۹۵ طی اولین مرخصی و خروج از زندان ازدواج کردم اما طولی نکشید که بخاطر سادگی بیش‌ از حد خانمم و بی‌توجهی بیش‌ از حد من به اون و زندگیمون (براساس مستنداتی که خودم بدست آوردم) متوجه شدم واقعا فریب خورده و به من و زندگیمون خیانت کرده و این مسئله باعث طلاق ما شد اما بعد از طلاق همسر سابقم با دوست‌پسرش قطع رابطه کرد و رابطه ما برعکس گذشته، بی‌نهایت صمیمی، صادقانه و عاشقانه شکل گرفت تا حالایی که ۳ساله باهم دوستیم […]

سوال: سلام من یه دختر رو بعد از مدتی تو اینستا پیداش کردم ازش رد و نشونی نداشتم. بچگی کردم با دختره بد صحبت کردم ولی خیلی دوستش دارم. از حرفاش فهمیدم عاشق یکی دیگست و ماه هاست به هم ریختم. دست پسره رو برای دختره رو کردم که پسره داره بازیش میده و عشق دختره یه طرفست از چندین جا براش مدرک جور کردم مثلا با رفیقام با پسره تماس گرفتیم و پرسیدیم اگه با دختر رابطه داره گفت نامزدن فرداش میگه دختره بهش میپیچه و کلی فحش باره دختره کرد. همه ی بدگویی های پسرو وویس کردم و به دختره فرستادم اما دختره در جواب بازم طرف اون پسررو گرفت ولی ازم خیلی تشکر کرد که وویسا رو […]

سوال: سلام آقایی ۳۸ ساله هستم مهندس و دارای خونه، ماشین و شرایط خوب در تهران پدر و مادرم رو چند سالیه از دست دادم و دو برادر بزرگتر دارم و تنها زندگی می کنم و به دنبال ازدواج تا این که .. روزی برادر زاده خانم برادرم که ۱۱ سال از من کوچکتر و تحصیل کرده است به من پیام داد و ظاهرا شماره من را پنهانی از گوشی عمه خودش یعنی خانم برادرم برداشته بود خلاصه کنم اوایل راضی به این نوع آشنایی نبودم چون از خانواده اصیل و فرهنگی هستم و سطح خانوادگی بالاتری داشتم اما کم کم مهر این دختر به دلم افتاد تا ۱ سال اول ایشون اصرار به ازدواج داشتند و من مردد بودم. […]

سوال: سلام من دوماه که عقد کردم و نامزدم. ازدواج سنتی بود من ۲۲سالمه. قبل عقد کلا عاشق یه پسر دیگه بودمو الانم از فکرش دارم دیوونه میشم. من تو دورانی که صیغه بودم به نامزدم جواب منفی دادم ولی خانواده ام منو تو فشار گذاشتنو نتونستم رو جواب منفی که گفتم وایستمو نامزد کردم. نامزد من از لخاظ جسمی دو مشکل داره اولش مادرزادی دست چپ نداره و قبلا هم سرطان تیرویید داشته که برداشته گردنش خیلی باریکه اینارو که میبینم عصبی میشم هیچ حسی بهش ندارم. واینکه نامزدم تویه شهر دیگه زندگی میکنن واگر بخوام برم خونشون باید ۱۵.۲۰روزی بمونم ولی نمیتونم. همش گریه می کنم حتی اجازه نمیدم نامزدم بهم دست بزنه الانم بهش گفتم نمی خوامشو […]

سوال: پسری هستم۲۴ساله با دختری در دانشگاه آشنا شدم و مدتی باهم دوست بودیم اشتیاقی به من نداشت و فقط برای گذراندن اوقات با من همراه بود ولی من دیوانه وار عاشقش شده بودم نزدیک به شیش ماه شد که ما کات کردیم بعد از یکماه دوباره به رابطه برگشت ولی اینبار علاقه ما دوطرفه شده بود رابطه عاطفی ما منجر به رابطه جنسی شد که متوجه شدم خانم باکره نیست خیلی دپرس شدم کسی که عاشقش بودم قبلا با کسی رابطه جنسی داشته برایم سخت گذشت اما یک دل شدم علی رغم مخالفت شدید خانوادم به خواستگاری خانم رفتم و باهم ازدواج کردیم در ماه اول زندگی به مشکل برخوردیم و من پیگیر گذشته خانمم شدم که متوجه شدم […]

مشاهده مشاوره

مشاوره های خانوادهمشاوره های کودکانمشاوره های ازدواجمشاوره های خیانت مشاوره های جنسی و زناشوییمشاوره های زوجین

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید
!

درباره ما

متأسفانه در جامعه کنونی ایران آمار طلاق ، خیانت ، افسردگی ، اعتیاد و … بسیار بالا می باشد و روز به روز نیز شاهد پیشرفت این آمار ها می باشیم . هدف اصلی وبسایت مشاوره 24 کمک به کاهش این آمارها در جامعه می باشد و هم اکنون با کمک خدای بزرگ روزانه با دادن مشاوره تلفنی و آنلاین به ده ها هموطن کارهای مفیدی در این زمینه به انجام رسیده است.

الان که در سال 2018 هستیم و دنیا روز به رو پیشرفته تر میشود، خیلی ها میگویند که زن ها میتوانند مانند مرد ها به دنبال آرزو های خود بروند، فضانورد شوند، ریاضیدان باشند و یا حتی ورزشکاران حرفه ای. اما حقیقت آن است که همچنان زن ها بیشتر بواسطه ویژگی های جنسی آن ها قضاوت میشوند.

ممکن است زمان ازدواج چنین سوالاتی برای مرد ها پیش بیاید: آیا همسر من باکره است؟ تا حالا با چند نفر رابطه داشته؟ و سوالات بسیار دیگر. این موضوع دغدغه بسیاری از آقایان است. در این مقاله شما را با 15 روش تشخیص اینکه آیا دختری باکره است یا نه آشنا خواهیم کرد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

باور عمومی این است که دختری که لاس میزند دوست دارد با طرف مقابل قرار بگذارد، بیرون برود و… . این بدین معنا است که اگر دختری اکنون این کار را انجام نمیدهد، قبلا انجام داده!چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

گفته میشود زن هایی که اعتماد بنفس زیادی دارند که میتوانند در هر شرایطی به جنس مخالف خیره شود و با او ارتباط برقرار کند، تجارب جنسی زیادی دارد.

از قدیم این باور وجود داشته که زنی که رابطه جنسی داشته و باکرگی خود را از دست داده، مقداری باز تر (گشاد تر) راه میرود.

گفته میشود زن هایی که قبلا رابطه جنسی داشته اند، چشم و گوش باز تر هستند و این مسئله را از طرز رفتار آن ها میتوان تشخیص داد.

از همان زمان های قدیم، غار نشین ها هم اعتقاد داشتند زنی که رابطه جنسی داشته، اعتماد بنفس بسیار بیشتری دارد.

زن هایی که قبلا رابطه جنسی داشته اند، زمانی که در این مورد صحبت میشود رفتار دوگانه ای دارند. یعنی اگر احساس کنند که شما آن ها را بخاطر گذشته ای که دارند قضاوت نمیکنید، همه چیز را تعریف میکنند اما اگر احساس کنند که شما در این زمینه خیلی محتاط هستید، اصلا هیچ چیزی بروز نمیدهند.

خانم هایی که رابطه جنسی داشته اند، به شکل عجیبی میتوانند سیگنال مرد ها مبنی بر اینکه رابطه جنسی میخواهند را تشخیص دهند.

یعنی اینکه همیشه همراه خود تعداد زیادی کاندوم دارد که اگر شرایط پیش آمد، آماده باشد.

درسته! زن هایی که قبلا رابطه جنسی داشته اند، میدانند که آقایان چه چیز هایی دوست دارند و از همان روز اول همسر خود را میتوانند بخوبی ارضاع کنند.

یعنی دیروز با یکی بوده، امروز با شما است و فردا هم با یکی دیگه! وقتی دختری روابط گذشته خود را به خوبی بیاد ندارد یعنی اینکه چنین الگوی رفتاری در او وجود دارد.

معمولا دختر هایی که خیلی زیبا و جذاب هستند، باکره نمیمانند! (البته این امر ممکن است در کشور ما خیلی صحیح نباشد)

خیلی واضح است که دخترانی که به مبانی و اخلاق دینی اعتقاد بیشتری دارند احتمالا باکره هستند و برعکس، افرادی که اعتقادی به چیزی ندارند، خود را از هر بندی رها میبینند!

همین ابتدا بگم که این مورد نمیتواند خیلی دقیق باشد اما در صورت اینکه فردی چند مورد که در این لیست هست را همزمان داشته باشد، میتوان درباره او نتیجه گیری هایی کرد. معمولا افرادی که خیلی آرایش میکنند به دنبال جلب توجه جنس مخالف هستند و احتمالا قبلا هم رابطه جنسی داشته اند.

اگر زنی در حال استفاده از قرص ضد بارداری و یا دیگر روش های جلوگیری از بارداری میباشد، 100 درصد رابطه جنسی داشته.

معمولا دختر هایی که باکره هستند پوست صاف و زیبایی دارند و آن هایی که قبلا رابطه جنسی داشته و باکرگی خود را از دست داده اند، معمولا پوست خوبی ندارند.

معمولا دخترانی که از خانواده های مذهبی و معتقد میایند، با توجه به اعتقادات خود از رابطه جنسی قبل از ازدواج پرهیز میکنند.

خیلی مهم است که این سوال را مستقیما از خود او بپرسید. فقط مواظب باشید که چیزی نزدیکش نباشه که به سمت شما پرتاب بکنه!

باکره ها علاقه ای به صحبت درباره رابطه جنسی ندارند، چراکه تا کنون این کار را انجام نداده اند اما اگر دختری رابطه جنسی داشته، صحبت درباره هیچ موضوع دیگری را بیشتر دوست نخواهد داشت.

اگر خیلی خوب میبوسد یعنی اینکه قبلا هم تجربه داشته و معمولا بوسه به رابطه جنسی ختم میشود.

اگر خانمی رابطه جنسی داشته باشد، با توجه به رفتار و واکنش جامعه به این افراد، قطعا شدیدا به دنبال شوهر خواهد بود.

آن هایی که باکره نیستند، لباس های خیلی جلف، چسبان یا به اصطلاح چیزی که جلب توجه کند میپوشند در حالیکه دختران باکره معمولا پوشش بهتری دارند.

معمولا دختر های باکره زمانی که با یک مرد در محیطی تنها باشند، خیلی خجالتی بوده و حتی میترسند اما آن هایی که قبلا تجربه رابطه جنسی داشته اند، خیلی ریلکس و آرام هستند و حتی از این ایده استقبال میکنند.

یک باکره اگر مردی را لخت ببیند به نوعی شگفت زده و سوپرایز میشود و نمیداند که چکار بکند اما کسی که قبلا رابطه جنسی داشته از چیزی تعجب نمیکند.

با مراجعه به پزشک میتوان متوجه شد که آیا دختری پرده بکارت دارد یا نه ولی امروزه با انواع و اقسام عمل های گوناگون میتوان پرده بکارت را دوخت اما حتی در این شرایط هم یک پزشک با تجربه و صادق میتواند نتیجه واقعی را به شما بگوید.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

 

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته
چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *