چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

 
helpkade
چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده
چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

Publisher –

باز هم یک داستان کاراگاهی دیگر برای شما که می خواهی 4 چشمی اطرافت را بپایی تا ببینی که آیا پسر جذب تو شده یا نه! نشانه جذب شدن پسر به هر دختری معمولا برای اولین بار توسط خود آن دختر، شناسایی می شود. گاهی این نشانه ها، موقتی اند و گاهی روز به روز قدرت پیدا می کنند.

اما نشانه های مختلفی وجود دارد که شاید تو حتی کمی به آن توجه نکرده باشی.

من در طی تحقیقاتی که دارم از گروه آقایان سوالاتی پرسیده ام و آن ها پاسخ هایی داده اند که می توانید از طریق این لیست کیس مقابل تان را بررسی کنید

وقتی پسری جذب دختری می شود، انرژی وافری پیدا می کند. مخصوصا وقتی که این پسر در حوالی دختر مورد نظر است، کارهای عجیب و غریبی می کند که می توان این کارها را از سایر افراد دیگر در آن جمع مجزا کرد!

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

 

شاید باور نکنید اما شاخک های گیسوی مردان می تواند نمودار میزان عشق و جذب شدگی آن ها باشد. گاهی متوجه می شوی که پسر مورد نظر در حال مرتب کردن مویش در آینه ماشین، مغازه و یا حتی در گوشی موبایلش است! پس می توان گفت که او دارد خود را برای جلب توجهی عالی یا کاهش تنش حاصل از هیجانات آماده می کند.

 

اگر به گوش تان رسید که پسری معمولا در مورد شما از دیگران پرس و جو می کند و با دیگران در مورد شما صحبت می کند می توان متوجه شد که او روی شما کراش!! دارد! و این یعنی شما موفق به جذب شدن پسر خاصی شده اید که شاید او را دوست بدارید یا دوست نمی دارید! به هر حال این اتفاق افتاده است.

 

اگر پسری در مورد تو دچار حسادت یا غیرت شود، می توان گفت که تو برای او با سایر پسر ها تفاوت هایی دارد. البته گاهی اوقات پسرها برای جذب دختر ها این کارها را به صورت نمایشی انجام می دهد. اما اگر خوش بین باشیم این گزینه نیز می تواند دل خوش کننده باشد 🙂

 

گاهی اوقات به تناسب جا و مکان و شرایطی که هستید، تو نیاز به چیزهایی داری و یا نیاز به کمک داری. در چنین شرایطی پسری که به کمک تو می شتابد، همان پسری است که به تو توجه دارد و می توان گفت گلویش در حال گیر کردن نزد خاطر مبارک تو است.

 

نشانه های تنفر پسر از دختر از جمله چیزهایی است که می تواند به شما کمک کند تا به طور برعکس متوجه شوید که پسری به شما جذب شده یا نه!

اگر در پسری که به دنبال شناسایی حس او هستی، نشانه تنفر پسر از دختر وجود ندارد، می توان بیشتر امیدوار بود.

 

پسرهایی که دختری را نمی خواهد دارای علایم رفتاری و گفتاری زیادی هستند. نشانه پسری که دختری را نمی خواهد  یک لیست شناساگر برای دخترانی است که به تازگی کات کرده اند و می خواهند بدانند که پسر مورد نظر، آیا هنوز در نخ! آن هاست یا نه! جذب شدن پسر، با نشانه های نخواستن او و بی توجهی او، رابطه کاملا برعکس دارد.

 

گاهی اوقات مردان دوست داشتن خود را به طور افتضاح با سو استفاده نشان می دهند. در این شرایط می توان گفت که، در حقیقت قصد او سو استفاده بوده که با دوست داشتن نشان داده است! ( نمایشی بودن دوست داشتن )! خب حالا از کجا بفهمیم که دوست داشتن خالص است. برای این کار، می توانید این متن را بخوانید تا یاد بگیرید که نشانه دوست داشتن بدون سو استفاده چیست. البته تظاهر به دوست داشتن و عشق دروغین ( کلیک کن ) نیز می تواند از جمله مسائلی باشد که شما ممکن است آن را با جذب شدن پسر اشتباه بگیرید.

 

پسر عاشق پسری است که کارش از جذب شدن گذشته و شیقته و واله شده است. برای این که بدانی نشانه پسر عاشق ( کلیک کن ) چیست و چطور می توانی او را تشخیص دهی می توانی همین مقاله را بخوانی.

 

زبان بدن پسر عاشق ( کلیک کن ) با زبان بدن یک فرد عادی و عاری از حس و احساس و علاقه بسیار تفاوت دارد. شما می توانید به راحتی به کمک یک سری المان ها، متوجه شوید که دست و پا و شانه و چشم و دهان یک پسر در مورد تو چه رازهایی را بر ملا می کند.

 

خب شما می توانید چند کار را انجام دهید تا در جذب شدن پسر بهتر عمل کنید و به سر انجام برسانید:

والسلام !

تمام این نکته ها به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بتوانید در یک رابطه درست قرار گیرید، و با سیاست رفتارها درست از خود نشان دهید و بعد رابطه تان را به ازدواج ختم کنید

 

 

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

پاسخ مشاور: عشقم اول رابطه جنسی می خواهد بعد ازدواج

Next Post

بهم مشاوره بدین تا پسری به ازدواج باهام فکر کنه

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

با چه کاری توی بگو مگو ها و دعوا عزیز تر شوم

خیلی ممنون

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

سلام من با دختری تو فضای مجازی اشنا شدم اون من رو ندیده بود و دوست داشت موقع قرار سورپرایز بشه. باهم قرار گذاشتیم و سینما رفتیم. برخوردش خیلی خوب بود وحتی نگاهش شکلی بود که سعی داشت منو جذب کنه یا حداقل نگاهش اینطور نشون میداد. شبش پیغام دادم و حتی با من گرم چت کرد و درد دل هم کرد ولی از فرداش دیگه نه پیغام منو خوند و نه تک زنگ منو ج داد من هم پیغامی که دادم چون نخوند دلت کردم. تماس نگرفتم باهاش نه دوباره پیغام دادم ولی چون بخاطر درد دلی کرده بود نگرانش شدم که متوجه شدم توی واتساپ انلاین شده واقعا نمیدونم این رفتارش برای من یعنی از تو خوشم نمیاد ولی برای من راحت تره کسی بهم بگه ازت خوشم نمیاد تا اینکه کلا بدون اینکه هیچ نشونه ای از بی علاقگی نشون بده کلا ج نده. این رفتار واقعا منو اذیت میکنه و باعث ناراحتی منمنبیش از حد من شده

من پسر عموم رو دوست دارم ولی دختر عموم میگه ی طرفس دیدم میخواد خودشو به من نزدیک کنه حتی بهم خیره میشه
ولی دختر عموم میگه ی طرفس حتی ی بار خواست دستش بهم بخوره که رفتم به ا دختر عموم گفت که نزدیک بوده دستش بخوره بهم الان اون منو دوست داره یا نه

ببین،من فک کنم که یا اون دختر یا کلا دوست نداره،یا توی تردید هستش که آیا دوست داره یا نه!…یا اینکه از اصل دوری دوستی استفاده میکنه،یعنی یه مدت خزتون دوره و بعد از چند روز دوباره میاد پیشت تا مثلا قدرشو بدونی….چند ماه از این پست شما میگذره و من نمیدونم کات کردید یا نه!ولی امیدوارم هرجا با هر کی که هستید،پایدار باشید!😊

تو کلاس مون یه پسر است خیلی دوسش دارم فک میکنم اون هم به من وابسته شده چون تو کلاس بهم نگاه میکنه ولی وقتی متوجه نباشم بعد روز تعقیبم کرد تا در و خونه و وقتی هم کلاسیام چیزی بمن بگه از من دفاع میکنه فک میکنم عاشقمه یا چون دوسش دارم اینجوری فک میکنم نضر میخوام

💔💔

سلام ممکنه که ایشون به شما جذب شده باشه اما باید به یک سری مسائل حاشیه ای توجه کنید.
شما و هر عزیزی که زیر 30 سال هست و از طرفی افرادی که دارای روابط دانشجویی هستند توصیه میکنم این مطلب رو حتما گوش کنند.

مرسی عالی بود

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

4 − یک =

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

نُه − 6 =

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

7 − سه =

روزانه

دور از ذهن نیست که یک روز ببینید پسری به شما ابراز علاقه کند. این اتفاق یک امر طبیعی است که برای هر دختری اتفاق می افتد. اما دختر خانم هایی که باهوش باشند به این قضیه فکر می کنند که آیا آن پسر عاشقش شده است یا فقط از روی هوس ابراز علاقه کرده است؟ مخاطب ما هم دختر خانم های باهوش و هم دختر خانم هایی که فقط محبت برایشان مهم است می باشد. ترفندهایی وجود دارند که شما بفهمید آن پسر عاشق شما شده است یا خیر؟

اگر پسری به شما ابراز علاقه کرد و شما نیز به آن علاقمند شدید، هوشیار باشید که با ترفندهای جالبی می توانید بفهمید چقدر دوستتان دارد. فقط کافیست کمی زیرکی به خرج داده تا بتوانید ته دلش را بخوانید.

1- به شما زیاد توجه می کند:

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

پسری که به دختری علاقمند باشد زیاد به او توجه می کند و او را زیرنظر می گیرد. مخصوصاً وقتی در جمع یا مهمانی یا در گروه دوستان قرار بگیرید. اگر بیشتر از آنچه که باید در جمع به شما توجه می کند (بیشتر از توجهی که به اطرافیان دارد) نشانه خوبیست یعنی خیلی دوستتان دارد و برای شما ارزش و اهمیتی بالاتر از دیگران قائل است.

 

2- چشم ها دوست داشتن را پنهان نمی کنند:

همیشه چشم ها زبان بدن هستند. حتی اگر با زبان نتوانید احساساتتان را بیان کنید با چشم هایتان محال است که نتوانید. کنترل روی چشم ها کمتر از سایر اعضای بدن است. اگر مردی که به شما ابراز علاقه کرده یا حس می کنید که شاید عاشقتان شده باشد به شما نگاه کرد و مردمک چشمانش بزرگتر شد یعنی خیلی دوستتان دارد و برای شما در تب و تاب و هیجان است.

اگر ارتباط چشمی اش را با شما حفظ کرد پس می توانید احساس قلبی اش را متوجه شوید.

 

3- هویتش و جزئیات زندگیش را بیان می کند:

شروع یک رابطه و حتی یک زندگی مشترک با فردی که نمی دانید در اصل چه هویتی دارد اصلاً کار درستی نیست. ممکن است فردی در طی روز زمان زیادی را با شما چت کند یا صحبت کند اما واقعاً نمی دانید که هویت واقعی او چیست.

اگر مردی قلباً دختری را می خواهد، پس قطعا در مورد همه جزئیات زندگیش با او صحبت می کند. به او می گوید که چه به حرفها و کارهایی علاقمند است و چه کارهایی را دوست ندارد. احساساتش را به شما نشان می دهد و از ابراز احساسات ابای ندارد. معمولاً مردها زمانی که می خواهند در مورد مسائل درونی خودشان صحبت کنند بسیار سخت گیری می کنند و معمولاً درون خودشان می ریزند. اما وقتی به دختری علاقمند شده باشند آن مسائل را که پیش فرد دیگری بازگو نمی کنند پیش وی بازگو می کنند.

اگر مردی یا پسری با شما درد و دل کرد و از آرزوها و مشکلات زندگیش، حتی از امیدها و ناامیدی هایش صحبت کرد پس یعنی خیلی شما را قبول دارد و خاطرتان را خیلی می خواهد که همه چیز زندگیش را با شما در میان می گذارد.

اگر دیدید که مردی به حدی درونگراست که خود واقعی اش را نشانتان نمی دهد بهتر است که بیشتر احتیاط کنید و سعی کنید بهتر او را بشناسید.

4- شما را از حالش بی خبر نمی گذارد:

مگر ممکن است کسی را دوست داشت و چندین روز یا هفته از آن بی اطلاع بود و از حال خود نیز خبری به وی نداد؟ اگر مردی زنی را دوست داشته باشد در هر شرایطی که باشد حتماً از حال و اوضاع خود دختر مورد علاقه اش را باخبر می کند. فرقی نمی کند که چه در سفر باشد چه در شرایط کاری و بحرانی زندگی باشد.

اگر برای هر کاری که می خواهد انجام دهد چند روز ناپدید می شود و مشکوک به نظر می رسد و هیچ وقت شما را شریک تصمیماتش نمی کند بهتر است دلتان را خوش نکنید.

 

5- در کنارتان احساس آرامش دارد:

وقتی که در کنار شما قرار می گیرد یا با شما روبرو می شود نمی تواند جلو لبخند و شادی اش را بگیرد. در کنار شما احساس آرامش و شادی و لذت دارد.

 

6- رابطه را جدی نمی گیرد:

از پسرهایی که اول کار می گویند که فقط شما را برای دوستی می خواهند و بس و آینده ای با هم ندارید دوری کنید. فکر نکنید که انقدر صداقت به خرج داده و آدم روراستی است. این صداقت به کنار اما واقع بین باشید آیا شما همچین رابطه ای را می خواهید؟

شاید تصورتان این باشد که بعدها این رابطه احتمال دارد که به سمت و سوی بهتری سوق پیدا کند اما مگر شما با احتمالات می خواهید فرصت های زندگیتان را از دست بدهید؟

بهتر است وقتی در رابطه با شما نمی خواهد متعهد باشد و به قولی می گوید فقط دوست معمولی باشیم او را به اجبار وارد رابطه نکنید.

 

7- مطابق میل شما رفتار می کند:


3 راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم


13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

وقتی مردی، زنی را دوست داشته باشد تمام تلاشش بر این است که رفتارهایی را از خود نشان دهد که طرف مقابلش می پسندد. این افراد برای به دست آوردن دل دختر موردنظرشان دست به هر کاری می زنند.

مسئله مهم این است که او تمام این رفتارها، حتی رفتارهایی را که تمایلی به انجام آنها ندارد را به خاطر علاقه به شما انجام می دهد. پس قدرش را بدانید.

 

8- برایش مهم هستید و همیشه نگرانتان است:

وقتی پسری به دختری علاقمند باشد برایش مهم است که کی از منزل خارج می شود و آیا به مقصد موردنظر راحت رسیده است یا خیر؟ دوست دارند وقتی که مثلاً دختر مورد علاقه شان به خانه بر می گردد از رسیدنش اطلاع دهد تا نگرانی اش برطرف شود. این نشان از آن دارد که واقعاً شما را دوست دارد.

مثلاً اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

بیشتر وقت‌ها این نگرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما گاهی برای طرف‌مقابل خسته‌کننده می‌شود. واقعیت این است که این یکی از آن رفتارهایی است که مردها نمی‌توانند کنترلش کنند. این در خونشان است و فقط زمانی بروز می‌کند که کسی را واقعاً دوست داشته باشند.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

9- شما را در شادی هایش شریک می کند:

اگر قرار ملاقات هایی که با شما دارد فقط صرف رفتن به سینما و یا این است که شما برایش آشپزی کنید پس این یعنی رابطه با شما برایش جدی نیست.

وقتی مردی برای آینده‌اش روی شما سرمایه‌گذاری می‌کند، برای تحت‌تاثیر قرار دادنتان هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد و به شما نشان خواهد داد که تا چه اندازه برایش اهمیت دارید.

وقتی مردی به دختری برای آینده خود فکر می کند، دوست دارد او را تا جایی که می‌تواند وارد دنیای خود کند. دوست دارد او را به چیزهایی که دوست دارد معرفی کند: فیلم‌ها، موسیقی، کتاب‌ها، سرگرمی‌ها. اینها چیزهایی نیست که نیاز به سرمایه‌گذاری مالی زیادی داشته باشد.

اگر این فقط شما هستید که سعی می‌کند رابطه‌تان را زنده نگه دارد و کارهای خاص انجام می‌دهد، نشانه این است که او نظر جدی‌ نسبت به شما ندارد.

 

10- وقت هایی را برای شما خالی می گذارد:

مشغله در زندگی ممکن است برای هر فردی وجود داشته باشد، اما وقتی مردی به شما علاقمند است، از کوچکترین فرصت هایش برای وقت گذراندن با شما استفاده می کند. مثلاً آخر هفته هایش را که وقت استراحتش می باشد را به شما اختصاص داده و با شما وقت می گذراند.

درواقع وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

 

11- دوست دارد لمستان کند:

دوست دارد به هر بهانه ای شما را لمس کند. دستانتان را بگیرد. دست دور کمرتان بیاندازد. اگر همسرتان مدام بدنتان را لمس می‌کند، کاملاً مشخص است که واقعاً دوستتان دارد. دلیل این کارش این است که می‌خواهد مدام حستان کند. این برای آنها کاملاً طبیعی است و روشی است برای نشان دادن مردانگی‌شان. بنابراین اگر شما هم بعنوان یک زن همین حس را دارید، باید با لمس کردن همسرتان به آن پاسخ دهید.

 

12- شما را به خانواده اش معرفی می کند:

اگر پسری واقعاً شما را دوست داشته باشد، شما را به خانواده اش معرفی خواهد کرد. از اینکه دیگران بدانند که شما با هم در یک رابطه به سر می برید اصلاً ابایی ندارد و احساس خرسندی و افتخار می کند.

اما اگر می بینید که پسری سعی می کند که شما را از دیگران پنهان کرده و خیلی مواظب است که کسی از این رابطه بویی نبرد، پس راه به جایی با این شخص نخواهید برد.

 

13- اسم دوم برایتان انتخاب می کند:

اسم‌های مستعار یک روش غیرمستقیم برای مردان است که احساساتشان را به شما نشان دهند. با این کار آن اسم مستعار را با یک حس خوشایند مرتبط می‌کنند و هربار که آن اسم را بر زبان می‌آورند آن حس را احساس می‌کنند. هرچه شما را بیشتر با آن اسم صدا کنند یعنی دوست دارند آن حس را بیشتر تجربه کنند و این یعنی آن مرد شدیداً گرفتارتان شده است.

 

 

همچنین بخوانید:

قانون جذب

اشتباهات رایج دختران در اولین قرار ملاقات

راز جذب کردن دختر دلخواه

3 راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

مطالب جدید

متن مرگ رفیق + جمله های غمگین تسلیت فوت دوست صمیمی

متن و جملات آزادی + عکس نوشته های زیبا با موضوع آزادی

اشعار بابا طاهر + مجموعه شعرهای زیبای عاشقانه تک بیتی و دو بیتی بابا…

متن در مورد سختی زندگی + جملات تامل برانگیز در مورد تحمل سختی و مشکلات

عکس نوشته غروب غمگین برای پروفایل + جملات غمگین و متن برای غروب خورشید


تری دی پنل چیست؟

متن تبریک روز مادر از سوی دختر با جملات پر احساسی و عاشقانه

متن تبریک روز مادر از سوی پسر با جملات زیبا و عاشقانه برای مادر

متن تبریک روز مادر به مادر زن عزیز با جملات محبت آمیز و زیبا

جملات تبریک روز مادر به مادر شوهر عزیز با متن های محبت آمیز

ازکجا بفهمیم مردی ما را دوست دارد و عاشقمان شده است؟ (مردان چه زمانی عاشق شما می شوند؟)

عشق موضوع بسیار مهمی است. زمانی که عاشق می شوید همه چیز برایتان زیباتر می شود. حس شادی ، راحتی، خوشحالی و رضایت بیشتری دارد. اما به خاطر داشته باشید که یافتن یک عشق همیشه کار آسانی نیست.

چرا و چگونه دو نفر عاشق هم می شوند؟ نتیجه سال ها تحقیق و پژوهش نکات جالبی را نشان می دهد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2014 نشان می دهد مردان عاشق زنانی هستند که تمایل و رغبت کمتری برای برقراری رابطه نشان می دهند و به زبان ساده بیشتر ناز می کنند. اما این یافته ها تنها بر روی موقعیت های خاصی اعمال شده است.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

مردان بیشتر به چنین زنانی متعهد هستند که در این مطالعه این موضوع بدین معناست که آن ها چنین زنانی را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب می کنند.

اگرچه مردان زنانی را دوست دارند که بیشتر ناز می کنند و در حقیقت دسترسی به آن ها دشوار است اما ممکن است از چنین زنانی هم خوششان نیاید. عشق یک موضوع پیچیده است.

خوشحالی و سرزندگی در زنان بسیار جذاب است. اما این موضوع در مردان ممکن است زیاد نباشد.

در یکی از مطالعات سال 2011 محققان ازمایشی را بر روی بیش از 1000 نفر انجام دادند. آن ها تصویری از اعضای جنس مخالف را به افراد نشان دادند و از آن ها خواستند عکسی که بیشتر برایشان جذاب است را انتخاب کنند.

نتایج به دست آمده نشان داد مردان به زنانی که ظاهر شادتری داشتند رای بیشتری دارند. از سوی دیگر زنان به مردانی رای داده بودند که ظاهر مغروری داشتند. زنان به مردانی که ظاهر خوشحالی دارند زیاد رای نمی دهند.

نکته جالب ماجرا این بود که خجالت و بیان آن به کمک حالات صورت هم در مردان و هم در زنان جذاب بود.

همه ما یک نوع شخصیت برای خودمان داریم.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2011 نشان می دهد هم مردان و هم زنان به صورت جنس مخالف زمانی رای داده اند که شبیه همسر یا پارتنتر فعلی یا قبلی شان است. با اینحال مردان به صورتی که شبیه پارتنر فعلی شان کمتر جذب می شوند.

به دنبال عشق هستید؟ خودتان آن را پیدا کنید. فضای فیزیکی اطراف خود را با حرکات و موقعیت های بدنی و دستی متعدد پر کنید.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2016 نشان می دهد افراد دوست دارند پارتنرهایی که دستان و بازوی خود را به درستی حرکت می دهند دوباره ملاقات کنند.

برای همین مطالعه، محققان پروفایل هایی را برای مردان و زنان بر روی اپلیکیشن مبتنی بر GPS تنظیم کردند و در آن موقعیت های بدنی گسترده را نشان دادند. افراد آن هایی را انتخاب کردند که حرکات بدنی مناسبی داشتند.

دهه های مختلف مطالعه نشان می دهد افرادی که شبیه هم هستند و شباهت های زیادی به هم دارند احساس بهتری نسبت به هم خواهند داشت. این موضوع به افراد کمک می کند درک بهتری از هم داشته باشند.

دانشگاه ماساچوست و دانشمندان آن ، 72 نفر را مورد بررسی قرار دادند و از آن ها خواستند به مدت 2 دقیقه به چشم هم زل بزنند. بعد از انجام مطالعه گزارش داده اند که احساس عشق و دوستی در میان این افراد افزایش یافته است.

این موضوع نشان می دهد ارتباط چشمی مداوم می تواند افراد را به هم متصل کند و حتی احساس عشق را در درون این افراد روشن نماید و تاثیر مثبتی بر رویشان داشته باشد.

شروع و ادامه دادن یک رابطه به نحوه برقراری ارتباط و پاسخ دادن به درخواست های یکدیگر بستگی خواهد داشت.

بیش از 40 سال مطالعه بر روی زوجین نشان می دهد پیشنهادات و نحوه پاسخ به آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افراد دوست دارند طرف مقابلشان پاسخ مناسبی به درخواست ها و پیشنهاداتشان داشته باشند.

همانطور که گزارش های موجود نشان می دهد پیشنهادات از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.

در یکی از مطالعات مشخص شد زوجینی که بعد از شش سال از هم طلاق گرفته بودند 37درصد به پیشنهادات هم پاسخ داده بودند و افرادی که مدت زمان طولانی با هم بودند 87 درصد به این پیشنهادات پاسخ درست و مناسبی داده بودند.

دانشگاه کالیفرنیا مطالعه ای را بر روی زنان انجام داده و بوی تی شرت آن ها را به هنگام ملاقات با مردان مورد بررسی قرار داده است. این موضوع نشان می دهد برخی از بوها می توانند سطح تستوسترون مردان را افزایش دهند.

این موضوع نشان دهنده موارد ذاتی است که پایه هورمونی دارد. برخی از زنان مردانی را ترجیح می دهند که خط فک قوی و قدرتمندی دارند.

مطالعات انجام شده نشان می دهد افراد به کسانی وابسته و جذب می شوند که رنگ مو و رنگ چشم یکسانی با پارتنر جنس مخالفشان دارند.

نویسندگان این مطالعه چنین می گویند: ما دریافتیم زنانی که توسط والدین پیر (بالای سی سال) به دنیا می آیند کمتر به مردان جوان توجه می کنند و بیشتر به نشانه های پیری در چهره مردان جذب می شوند. این موضوع در سایر افراد دیده نمی شود.

برای مردان این موضوع تحت تاثیر سن مادر است و ربطی به سن پدر ندارد اما چنین مواردی در روابط طولانی مدت دیده می شود.

یکی از مطالعات انجام شده در سال 2014 نشان می دهد زمانی که از زنان خواسته شد به مردان رای دهند آن ها به افرادی رای دادند که از یک سگ مراقبت می کردند. زنان بر این باور بودند که چنین مردانی برای رابطه طولانی مدت مناسب تر از آن هایی هستند که اصلا سگ ندارند.

محققان به این نتیجه رسیدند که داشتن یک سگ یا حیوان خانگی نشانه پرورش یافته بودن فرد است و اینکه فرد می تواند تعهد بیشتری به روابط طولانی مدت از خود نشان دهد.

این موضوع به افراد کمک می کند شادتر و آرام تر زندگی کنند. اگر علاقه ای به حیوانات خانگی ندارید باید بدانید که نگهداری از حیوانات شما را برای زنان جذاب تر می سازد.

مطالعه انجام شده در سال 2008 نشان می دهد زمانی که مردان به سمت زنان می روند و در عین حال سگی در کنارشان است بهتر می توانند پاسخ مثبت از خانم ها بگیرند.

در یکی از مطالعات انجام شده در سال 1996، هر کدام از شرکت کنندگان به جذابیت فیزیکی افراد رای دادند و به طور تصادفی به هم معرفی شدند. سپس از شرکت کنندگان خواسته شد در مورد رضایت خود حرف بزنند و بگویند در مورد ملاقاتشان راضی هستند یا خیر.

شرکت کنندگانی که جذاب تر بودند در قضاوت های خود سخت گیرانه تر عمل کردند. افرادی که ظاهر بهتری داشتند کمتر از طرف مقابل راضی بودند. اما این موضوع تنها در مورد افرادی صدق می کند که واقعا جذاب هستند.

در مورد بقیه افراد، معمولا وابستگی و جذب شدن به سمت افرادی است که جذابیت مشابهی با خودشان دارند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

قیمت : 49000 تومان


راه صد در صد و قطعی برای اثبات اینکه بفهمید شخص مورد نظر از صمیم قلب شما را دوست دارد و عاشقتان است یا خیر، وجود ندارد ولی با این حال نشانه‌ها و علائمی وجود دارند که اگر این نشانه‌ها در یک رابطه مشاهده شد، میتوانید تا حدود زیادی به واقعی بودن یا نبودن این عشق و علاقه پی ببرید.

دقت کنید و ببینید که آیا واقعا با شما راحت است و صادقانه رفتار میکند یا خیر؟

یکی از علائم عشق و علاقه‌ی واقعی این است که شخص مورد نظر وقتی با شماست احساس راحتی کند و علایق و احساسات درونی خود را بروز دهد و آن‌ها را با شما در میان بگذارد. مثلا اگر شخص مورد نظر در اجتماع فردی مغرور و جدی است ولی وقتی با شماست جِلوه‌ی دیگری از خود بروز میدهد! مثلا کارهای خنده‌دار و احمقانه انجام دهد، این یک نشانه‌ی خوب است!

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

ببینید که آیا وقتی با شماست، خوشحال است یا خیر

وقتی کسی واقعا عاشق شما باشد، حتی در روزی که اتفاقات بدی برای او پیش آمده و شرایط روحیِ خوبی ندارد، وقتی شما را میبیند گُل از گُلش شکفته میشود! میخندد و با شما احساس خوشحالی میکند.

به نگاه‌هایش توجه کنید

وقتی با هم روبرو میشوید، به حالت چهره و چشمانش توجه کنید. شما را چگونه نگاه میکند؟ آیا احساس میکنید که به دقت به شما خیره شده و احساس خوبی نسبت به شما دارد؟

دقت کنید که وقتی با شماست، چه میکند

عشق باعث میشود افراد احساس سبک‌سری و شادابی دوچندانی پیدا کنند و وقتی با معشوقه‌ی خود هستند، مثلا اینکه به بی‌معنی‌ترین مسائل بخنند! اگر فرد مورد نظر وقتی با شماست، چنین علائمی دارد، این میتواند یک نشانه‌ی مثبت باشد!

ببینید که آیا با ناراحتی‌ِ شما ناراحت میشود یا خیر

اگر کسی واقعا عاشق شما باشد، وقتی شما را ناراحت ببنید، مقداری از حالات و احساسات منفی و غم و ناراحتی شما را جذب میکند و در غم شما شریک خواهد شد.

ببینید که آیا راجع‌به آینده مشترک با شما صحبت میکند یا خیر؟

وقتی کسی شما را دوست داشته باشد، شما را در زندگی آینده‌ی خودش میبیند و آگاهانه یا اتفاقی، راجع‌به آینده‌ی مشترک با شما صحبت خواهد کرد.

آیا از شما تعریف و تمجید میکند؟

آیا مثلا وقتی یک پیراهن جدید به تن میکنید، مثل بقیه فقط میگوید “چه لباس قشنگی” یا اینکه واقعا از صمیم قلب هیجان‌زده میشود و با تمام وجود به تمجید از شما میپردازد؟ اگر او واقعا عاشق شما باشد، به کاراکتر و شخصیت و ظاهر شما خیلی اهمیت میدهد و هر تغییر در شما، او را به وجد میاورد.

از زندگی خودش چقدر برای شما تعریف میکند؟

آیا از دوران کودکی، بازیگوشی‌ها، علایق، احساسات، ترس‌ها و … برای شما تعریف میکند؟ آیا از بهترین یا بدترین لحظات زندگیش با شما حرف میزند؟

ببینید که وقتی از هم دور هستید، چقدر دلتنگ شما میشود

اگر واقعا به شما علاقه داشته باشد، وقتی از او دور هستید، پیاپی زنگ میزند، پیام میدهد یا ایمیل میزند تا با شما در ارتباط باشد. زیرا او نمیتواند دنیایی که تصور کند که شما از او دور باشید.

آیا اشتباهات شما را به شما گوشزد میکند؟

اگر واقعا عاشق شما باشد، سعی میکند اشتباهات شما را به شما گوشزد کند تا آن‌ها را برطرف کنید و وقتی میخواهد این اشتباهات را گوشزد کند، با شما خیلی خیلی راحت است. مثلا میگوید، “اونجا این اشتباه رو کردی” یا “اون حرفی که زدی بد بود” یا “رفتارت با فلانی اشتباه بود.”

البته همانطور که گفتیم، این انتقادها را بسیار دوستانه و راحت و خودمانی با شما مطرح میکند به صورتی که شما ناراحت نخواهید شد.

اما اگر انتقادهای او با کنایه یا سرزنش همراه بود، باید کمی تجدیدنظر کنید!

ببینید که آیا به پیشنهادات شما اهمیت میدهد یا خیر

شخصی که شما را دوست دارد، از شما راجع‌به بسیاری از مسائل مشورت میگیرد و نظر شما را میپرسد. مثلا اینکه کدام کفش را بخرد؟ یا کدام لباس بیشتر به او میاید.

اگر چنین سوالاتی از شما میکند و به نظرات شما هم احترام میگذارد و از آن‌ها استقبال میکند، به هدف زده‌اید!

آیا همیشه دوست دارد حرف‌های شما را بشنود؟

اگر واقعا شما را دوست داشته باشد، همیشه منتظر است تا حرف‌ها یا درد‌دل‌های شما را بشنود، حتی اگر قبلا هم آن‌ها را شنیده باشد!

آیا در شرایط نامناسب هم همراه شما میماند؟

بله، اگر همیشه قرار باشد به فقط تفریح کنید و مثلا به رستوران بروید، همه همراه شما میایند!؛ ولی در شرایط نامطلوب چه؟ مثلا وقتی از او میخواهید شما را در یک خرید همراهی کند یا اینکه شما را تا ایستگاه راه‌آهن ببرد، یا وقتی مریض هستید، کارهای شما را انجام دهد.

آیا کارهایی میکند که نشان بدهند به شما فکر میکند و توجه دارد؟

مثلا وقتی مریض هستید و به بیرون میروید، به جای یک غذای معمولی، برای شما سوپ سفارش دهد. این نشان میدهد که حواسش خیلی خوب به اوضاع و احوال شماست!

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

آیا همیشه دوست دارد دور‌و بر شما باشد؟

یکی از شروط عشق این است، او دوست دارد از هر فرصتی استفاده کند تا پیش شما بیاید و با شما وقت بگذاند. البته به این معنی نیست که مثل کنه به شما بچسبد! ولی به هر دوست دارد وقت زیادی را با شما بگذراند. هر مقدار بیشتر، بهتر.

توجه کنید که آیا میفهمد چه زمانی مزاحم شما است؟

اگر واقعا شما را دوست داشته باشد، وقتی زیادی را با شما میگذراند ولی در عوض زمانی هم که شما نیاز به تنهایی دارید و یا زمانی که کاری دارید و باید مدتی دور از او بمانید، او درک میکند و مزاحم کار شما نمیشود.

آیا شما را خوب درک میکند؟

آیا برای شما پیش آمده که چیزی را نگفته، او خودش از قبل بداند؟ مثلا وقتی شما از چیزی ناراحت هستید، قبل از اینکه بگویید، او خودش از حرکات و رفتار شما فهمیده باشد و نیازی به گفتن پیدا نکنید!

البته نمیتوان گفت که همیشه میتوانیم از روی حرکات و احساسات، فرد را بفهمیم و او را درک کنیم، ولی به هر حال گاهی اوقات میشود چنین کاری انجام داد.

 

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

جستجو در سایت

از کجا بفهمید مردی جذب شما شده است

نشانه های جذب شدن مرد:واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می آید،بهتر است که ببینیم زبان بدن مرد چه می گوید به جای اینکه به کلماتش توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می شوند معمولا زبانشان بسته می شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.به هر حال در اینجا به قسمتهایی از زبان بدن مردان اشاره می کنیم که زمانیکه به طرف شما جذب شدند برای تان کاملا مشخص شود:

چشم ها :

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

چشمان او به سمت شما دوخته می شود ، عمیق نگاه می کند و تا اعماق روح شما را می کاود. مردمک های چشمش سوسو زده و می درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می گردد .

دهان :

زمانیکه مردی به طرف شما جذب شود ،لبخند او حقیقی و واقعی به نظر می رسد. زمانیکه به زور لبخند بزند و بخندد به معنی آن است که او با زور و اجبار سعی دارد که مودب به نظر برسد.شانه ها :

مردان شانه های مربع شکلی دارند و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می کنند شانه هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می رسد . او خود را طوری قرار می دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

بازوها :

بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است ، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف ترین نشانه های جذب شدن مردان است. مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد.

دستان :

جدا از دستان عرق کرده ، دست ها می تواند به شما نشان دهد که مرد مورد نظرتان به شما جذب شده است یا نه؛زمانیکه او انگشتان دستش را داخل موهایش می کند یا آن را روی لباسش می کشد ، یعنی اینکه او سعی دارد که به بهترین شکل در مقابل شما ظاهر شود. ممکن است بازوی شما را در حین صحبت کردن لمس کند و این نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی بیشتر با شماست.پاها :

پاها او را به کجا می برد؟اگر او سعی دارد که برنامه هایش را به گونه ای تنظیم کند که همیشه نزدیک شما باشد ، مهم نیست که شما کجا می روید ،او سعی خود را می کند که به شما برسد و در کنار شما باشد.خواه برای اولین بار باشد که شما او را ملاقات می کنید یا تصادفا جائیکه شما رفته اید ظاهر شده باشد ، همیشه این فرصت وجود دارد که او برای دلیلی بخواهد کنار شما باشد.

خرامیدن :

زمانیکه از مقابل مردی رد می شوید که به طرف شما جذب شده است ، شاید مرد در جلو شما قدم زنان بگذرد و بگذرد، با سینه ای جلو داده و شانه های به عقب رفته؛این همان حالتی است که وقتی زنی به طرف شما جذب می شود با سینه های جلو سعی در خرامیدن در مقابل شما را دارد. این کاری است که همه افراد در مقابل جنس مخالف خود انجام می دهند.

رفتار :

زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می کند یا کمک تان می کند که کت تان را به تن کنید  در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان میدهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعا به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی دهد.

شخصیت:

اغلب مردان سعی می کنند علاقه خود را پشت مخ زدن های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برای تان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتا آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می هراسد.

کلمات :

زمانیکه مردی از شما تعریف می کند ، این یکی از نشانه های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیت تان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند.

منبع: روزنامه جام جم

 

 

چگونه مردان را برای خود نگه داریم

آیا دختران جذب مردان پولدار می شوند

زنهای مورد پسند آقایان

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


8731


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232670136


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟ این سوالی است که برای همه ما حداقل یک بار در  زندگی مطرح میشود به این صورت که افرادی از جمله اقوام ، دوستان ، هم کلاسی ها وهمکران به ما توجه ویژه ای نشان میدهند و می میخواهیم بدانیم این شخص به ما علاقمند است و دنبال نشان دادن دوست داشتن و عشق خود است یا نه این تنها روش معمول و همیشگی او در برخورد با اطرافیان است و شامل همه آدم ها میشود

یا حتی گاهی دوست داریم نظر یک خانم یا آقا را در مورد خودمان بدانیم چون خودمان به او علاقمند شده ایم . برای تشخیص همه این ها وقتی خودمان جرات سوال پرسیدن به صورت مستقیم را نداریم تنها راه توجه به نشانه هایی در در رفتار و صحبت کردن اوست . زبان بدن زبانی جهانی است که خیلی چیز ها را بدون این که بخواهیم لو میدهد.

 این نوشته به شما کمک میکند جواب این ۷ سوال و سوالاتی شبیه این را بفهمید :

دانستن این موضوع که فردی به شما علاقه دارد یا خیر کار سخت و مشکلی است. اگر می ترسید که از آن شخص بپرسید، در اینجا راه هایی وجود دارد که شما از روی یک سری از نشانه ها می توانید متوجه این موضوع شوید.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

۹۳ درصد از ارتباطات، ارتباطات غیرکلامی هستند. این موضوع به تن صدا، حالت چهره و بدن و در نهایت کلمات خلاصه می شود. مردان و وزنان هرکدام یک سری حالت های بدنی را از خودشان نشان می دهند، با این حال اگر شخصی را دوست داشته باشند، به صورت ناخوداگاه یک سری نشانه و سیگنال های خاص از خود بروز می دهند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد 

زنان قادرند که بالای ۵۰ سیگنال را از طریق زبان بدن خود نشان دهند.

با اینکه نمی توان تمامی این سیگنال ها را تشخیص داد و درک کرد با این حال چند ویژگی و خصوصیت وجود دارد که می توانید آن ها را درک کنید. بارزترین شاخص هایی که شما در یک قرار ملاقات یا مکالمه می توانید به آن ها پی ببرید عبارتند از:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و ما را دوست دارد 

مردان از نظر زبان بدن برد و محدوده ی کمتری دارند.

یکی از نشانه ها این است که شانه هایش را عقب می برد و سینه اش را جلو می دهد.  نشانه ی دیگر این است که آن شخص انگشت هایش را  درست مثل یک کاوبوی (گاو چران) داخل حلقه ی کمربندش می کند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا خیر

تماس چشمی یک نشانه زبان بدن جهانی است

که می تواند ارتباط گسترده ای را برقرار کند. مرد و زن هر کدام زمانی که از فردی خوششان می آید با او تماس چشمی برقرار می کنند. برای مدت زمان طولانی به او خیره نشوید یا ممکن است جنبه عرفانی این کار را خراب کنید. بهترین راه بروز دادن این است که زمانی که او به شما نگاه می کند برای چند لحظه به او خیره شوید و ناگهان نگاهتان را از او بردارید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا فقط میخواهد با ما صحبت کند

این موضوع الگوی رایجی است که اتفاق می افتد.

افراد اغلب فکر می کنند که تنها دوست یکدیگر هستند،  در حالی که یکی از آن ها احساسات شدیدتری نسبت به دیگری دارد.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و عاشق ما شده یا نه 

در اینجا یک سری نشانه آمده که نشان دهنده ی این است که طرف مقابلتان عاشق شما شده است:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد برای ازدواج 

این موضوع ممکن است برای هر نوعی از کششی به وجود آید اما در دوستی ها بیشتر است. ممکن است مرتباً عکس العمل شما را در مقابل چیزهای مختلف بسنجد. برای مثال، در زمان تعریف جک به شما نگاه می کند که آیا می خندید یا خیر.

چگونه متوجه علاقه یک دختر یا پسر نسبت به خودمان شویم

اگر احساس کردید که او را دوست دارید، این موضوع عالیه و باید به آن ها بگویید. از سوی دیگر، اگر فقط می خواهید با او دوست باشید، باید کاملا مواظب باشید.

چگونه بفهمیم یک پسر به ما علاقمند است یا نه

چگونه بفهمیم یک پسر از ما خوشش آمده یا نه 

این افراد به صورت عمدی خجالتی نیستند.

آن ها اعتماد به نفس کافی ندارند. نباید به خاطر این موضوع آن ها را رد کنید یا نادیده بگیرید. افراد خجالتی ممکن است با نشانه های زیر علاقه ی خودشان به شما را نشان دهند:

چگونه متوجه شویم کسی از ما خوشش آمده یا نه 

فردی که شما را دوست دارد ممکن است کارهایی انجام دهد که نظر شما را به آن کار جلب کند. اگر زمانی که نزدیک آن ها هستید باز هم با صدای بلند با شما صحبت می کنند، یا زمانی که کنار آن ها هستید و با صدای بلند می خندند.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد با استفاده از زبان بدن

بعضی از افراد علاقه شان را به شما نشان نمی دهند به این دلیل که آن ها از رد شدن و شکست می ترسند.

چگونه بفهمیم کسی از ما خوشش آمده

حتی اگر این اشخاص نخواهند که برایتان شفاف باشند، با این حال یک سری کارها انجام می دهند که نشان دهنده ی دوست داشتنشان است. به نشانه های زیر توجه کنید:

چگونه بفهمیم کسی ما را دوست دارد یا نه

بعضی از افراد بازی «انجام آن کاری که شما دوست دارید» را مطرح نمی کنند و مستقیم مشت می زنند. بعضی از افراد به هیچ وجه خجالت نمی کشند. این فرد ممکن است بازیکنی باشد که فقط در گفتن آن چیزی خوب است که شما دوست دارید بشنوید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟

چه بخواهید که آن ها شما را دوست داشته باشند یا نه، باید با احترام این موضوع را کنترل کنید. هیچ کس یک آدم احمق و نادان را دوست ندارد. در اینجا نشانه هایی است که نشان دهنده ی دوست داشتن و علاقه ی شماست:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه 

اگر کسی را دوست دارید هیچ وقت منتظر نمانید.

منتظر ماندن برای دیگری که از شما درخواست دوستی کند زیاده روی است. از فرصتی که برای زندگی کردن دارید استفاده کنید. آن ها را برای نماشای فیلم یا نوشیدن قهوه دعوت کنید.

منبع : wikihow

مطالب مرتبط :

در انتخاب همسر و برخورد با خواستگار وسواس و سخت گیرم + راه حل

دختر خانوم ها از چه مرد هایی و پسرایی خوششون میاد + علت

دلیل نگاه کردن مردان به زنان | چرا آقایان به خانم ها نگاه میکنند ؟

چکار کنم پیش خانواده شوهرم عزیز شوم ؟ + راه های محبوبیت نزد اقوام همسر

استخاره برای ازدواج | استخاره قبل از ازدواج درست است یا غلط ؟

صحبت کردن با دختر | آموزش چگونه صحبت کردن با دختران را یاد بگیرید

 

با سلام من مدتی از کسی خوشم اومده اونم فهمیده ولی ی مشکل دارم ایشون وقتی تنهاییم نگاه میکند و میخواهد باید جلو شماره بدهد ولی وقتی بقیه هستن انگار منو نمیشناسد لطفا راهنمایی کنید میخوام بدونم منو میخواهد یا نه ایشون راننده سرویس من هستن

سلام با یک مشاور خبره مشورت کنید.

سلام من یه وقتی دختری رو دوست داشت بهش نگاه میکردم اونم نگام میکرد بدش نمیومد باهام آشنا شه دیروز شمارمو دم درشون انداخت اونم اونو برداشت امروز دیدمش توی فروشگاه مو نگاه کرد بهش چشمک زدم بعد از اینکه رفت نمیدونم دوباره برگشت تو راه بودم باهاش روبرو شدم منو که دید راهشو کج کرد نمیدونم به نظرتون زیاده روی کردم یا اون منو دوست نداره لطفا راهنمایی کنید.

یکم بیشتر از زیاده روی

سلام خسته نباشید چند وقته پیش تو ماشین بودم که یه دخترو از یک ماشین دیگه دیدم بعد از چند که از جلوش رد شدم زل زد تو چشام منم نگاهش کردم بعد کلمو انداختم پایین همانطور که خودتون گفتید اشتباه کردم یعنی باید لبخندی چیزی میزدم یا نه؟

بهرحال کسی از راه تلپاتی متوجه علاقه شما نمیشه : )

خوب باید چیکار میکردم دقیقا میشه یه توضیح بدین چون از این موقعیت ها برام پیش میاد نمیدونم باید چیکار کنم؟

۱- با یه نگاه عاشق نشید ! ۲- اگر واقعا عاشق شدید مودبانه به طرفتون احساستون رو بگید . نظرم غیر تخصصیه البته ما کارشناس نیستیم !

من از یکی از فامیلای پسرمون خوشم اومده راستشو بخواین از خودم ۲سال کوچیکه اما من خیلی دوسش دارم وقتی فرصتی هست که بیاد و کنار من بشینه خجالت میکشه و میره اون ور تر میشینه وقتی من نگاش میکنم اونم به من نگاه می‌کنه اما خیلی خجالتیه حتی جواب سلام هرکسیو هم به زور میده اما خیلی میخواد تو لحظه هام منو یاری کنه لطفاً کمک کنین

دوست عزیز ما مشاور نیستیم … با یک بزرگتر یا یک مشاور صحبت کنید.

سلام من از یکی از پسرای فامیلمون خیلی خوشم اومده خیلی همو نمیبینیم چی بشه سالی چار پنج بار مثلا ولی خب وقتی میبینمش موقع سلام و خدافظی زل میزنه به چشام با خنده نمیدونم اونم دوسم داره یا نه حالا من ایدی اینستاشو پیدا کردم پیجش پرایوته به نظرتون فالوش کنم و ریکوئست بدم یا نه ؟! اگر نظرتون نه پس چ کار کنم بنظرتون

من۱۸سالمه و تو یه شرکتی کار میکنم که محصولات تعاونی دارند یه پسر که حدود ۲۵سنشه واسمون مواد لازمو میاره من تازه سرکار میرم اون پسر تو چشام نگاه میکنه زیاد جوک میگه و کاری میکنه که ادم بخنده و از خاطرات سربازیش و…غیره میگه وقتی از کنارش رد میشم اگه پشتش به منه سعی میکنه جوری وایسه که منو ببینه و..وخیلی مغرورانه رفتارمیکنه منم فک کنم کم کم ازش خوشم میاد… البته زیاد بهش محل نمیدم ولی جوک هاش(گیر دادناش به بقیه که خانومای پیرین خنده داره) میخندم ولی زود خودمو جمع میکنم حالا موندم دوسم داره یا نداره ؟! فک کنم از من خوشش بیاد و داره با رفتارش کم کم مخ منو میزنه نمیدونم چیکا

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ببینید من جواب هایی که شما آقا سعید به کاربران دادید رو خوندم و تقریبا سعی کردید اونا رو راهنمایی کنید پس اگه میشه منم راهنمایی کنید البته اگه میتونید ببینید من یه دختر مذهبی هستم که از یه آقا پسری تو فامیلامون خوشم اومده و تقریبا شرایطمون بهم میخوره البته اینم بگم که ما اصلا اصلا باهم ارتباطی نداریم اما منظورم از شرایط موقعیت خانوادگی و چون فامیلیم برخی خصوصیاتمون من متوجه شدم که این آقا پسرم از من خوشش میاد چون شنید که مامانش به چند نفر گفته من این دختر رو میخوام برا پسرم بگیرم و پسرمم جوابش مثبته اما تو این ماجرا فقط یه مشکل هست اونم اینه که این آقا پسر اصلا برای به دست آوردن من کاری انجام نمیده و اصلا نشون نمیده منو دوس داره یعنی اگه از زبون مامانش نمیشنیدم متوجه نمیشدم ولی تنها کاری که این آقاپسر کرده اینه که بعضی اوقات نگام میکنه و میره یه جای دور که هیچکس متوجه نشه (از نظر خودش البته:)) و یه دل سیر نگام میکنه منم متوجه میشم اما خودمو میزنم به اون راه ولی همیشه دنبال یه خلوته که کسی متوجه نشه و نگام کنه و اینکه خیلی مغروره و یه حسایی بهم میگه بخاطر همین برای به دست آوردنم جز نگاه کردن کار دیگه ای انجام نمیده ولی خب اینم خوب نیس به نظر شما منطقیه؟ سوالم اینه به نظر شما دلیل این کارا چیه؟ چرا به مامانش جواب مثبت داده اما تو رفتاراش زیاد نشون نمیده؟

ممنون که ما رو لایق مشورت میدونید ولی حقیقتا بهتره با یک مشاور صحبت کنید تا صحیح و منطقی راهنماییتون کنه . در مورد رفتار این آقا هم ممکنه دلایل مختلفی وجود داشته باشه ، مثلا این که هنوز مردد هستن ، یا دارن کیس های مختلفی را با هم بررسی میکنن یا خجالتی هستن یا چون خودشون موقعیت مناسبی ندارن نمیتونن محبتشون رو ابراز کنند.

سلام ممنون از سایت خوبتون.من دختری ۱۶ساله هستم که در یکی ازدبیرستان های دخترانه درس میخوانم .حدود دوسال است که به ناظم مدرسه ام که خانم هم هستند وابستگی شدیدی پیداکرده ام که این وضعیت بسیار برایم رنج اور است.وقتی اورا میبینم دچار اظطراب شده ووقت زیادی را به او فکر میکنم ودر درسهایم تمرکز کافی ندارم نمیدانم چه کنم حال خوبی ندارم از هرکس کمک خواسته ام حرف هایم را انگونه باور نکرده ومرا ازاین کار نهی میکنند ومیگویند سعی کن به او فکر نکنی.واقعا چگونه؟حالم اصلا خوب نیست در جاهای مختلف روش های زیادی برای کاهش وابستگی به معلمم خوانده ام اما باز هم فایده نداشته.اما خواهش میکنم شما کمکم کنید.

همانطور که به بقیه دوستان میگیم … حتما با یه متخصص مشورت کنید. اما در کل به نظرم در سن شما طبیعیه زمان همه چیز رو درست میکنه … خیالتون راحت : )

سلام من یه پسر خاله دارم که همش بهم نگاه میکنه ولی همینکه من بهش نگاه میکنم چشماشو میدزده بعد همش نظر منو می پرسه (مو هام خوب شده لباسم بهم میاد یا یه بار بهش گفتم سیبیل خیلی بهت میاد از اون موقع تا حالا سیبیلشو همون جوری میزنه )یه بار پاهاشو رو رو پاهام گذاشته بود مامانم عصبانیت اش رو رومن خالی کرد از اون به بعد دیگه به هم دست نمی زنه. پسرا بهم تیکه انداختن با اونا دعوا کرد همش از اینجور رفتارهای جور با جور من نمیدونم چطوری باهاش رفتار کنم دیگه دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید

سلام من با پسر خالم از بچگی با هم بودیم خالم هم من رو به عنوان عروسش می دونست. من هم ۱۴ سالمه و اون هم همسن منه. همین چند وقت پیش بهم گفت دوستم داره دستمو گرفتو کلی حرف درباره ی دوست داشتنش زد بعد چند روز بعدش با هم تو اتاق تنها بودیم حواسم بهش نبود گونمو یهو بوسید بعد چند دیقه منو بغل کرد گفت میشه توام بغلم کنی منم بغلش کردم. بعد هی بهم نزدیک می شد دستمو می گرفتو همین کارا. ولی چند روز بعدش تو جمع خانواده اصلا بهم توجه نکرد و هی با دخترای دیگه صحبت می کرد. منم ناراحت شدم و باهاش سرد شدم. حالا چیکار کنم بهش پا بدم یا سرد باهاش باشم ؟ به نظرتون واقعا عشقه یا هوس ؟

سلام لطفا اگه میشه کمکم کنین من کنکوری هستم و امسال کلاس کنکور میرم اساتید هم مدرک خاصی ندارن دانشجو پزشکی هستن کم سن و سال فقط سه چهار سال ازمون بزرگ ترن تقریبا همشون منو خیلی نگاه میکنن ولی دلیلشو نمیدونم خیلی برام سوال که نگاهشون دلیل خاصی داره که من نمیدونم اصلا سرکلاساشون نمیتونم تمرکز کنم فقط نگاهشون میکنم ولی یکیشون خیلی خیلی منو نگاه میکنه تقریبا هر چند ثانیه ی بار تا من حواسم نیس سریع بر میگرده نگاه میکنه بعد که من نگاش میکنم نگاشو بر میگردونه الان سه ماه میگذره هر جلسه همینجوری کسی میتونه بگه دلیل نگاه کردنش چیع؟

سلام خواهش میکنم جواب منو بدین من ۱۶ سالمه و حدود یک ساله که از پسر همسایمون خوشم میاد ولی اون یه وقتایی یه سری حرکاتا نشون میده که ادم تعجب میکنه برای مثال دیروز منو تو بازار دیده و با دوستش فرار کردن نمیدونم این یعنی از من بدش میاد یا خجالتیه؟اخه همش فرار میکنه خخخخخخ

سلام‌من دخترم و از یع دختر تو مدرسمون خوشم اومدع چجوری بفهمم ک دوستم دارع یا نع ؟

سلام دوسال پیش بایه پسربه مدت دوهفته دوست بودیم به خاطررفتارغیراخلاقیش هردوباهم خداحافظی کردیم دراین دوسال اون دائم به من نگاه میکردتاچنووقت پیش تمایل به حرف زدن داشت تاخودش پیام دادسوالاتی درباره دلم براش تنگ شده یادوستش دارم پرسید ؟من بایدچکارمیکردم ؟؟

سلام من حدود دوسال عاشق دختر دایی بابام شدم اما جرات گفتنشو ندارم و فقط هفته ای یه بار همو میبینیم واون یه بار باهم خیلی شوخی میکنیم و مشینیم کنار هم اما ازش میپرسم چه کسیو دوس داری طبیعی میکنه و جواب سر بالا میده میگه تو نمیشناسی نمیدونم عاشقمه یا نه و بهش بگم یانه؟

من کلاس زبان میرم ۱۶ سالمه معلم زبانمان رفتم جلسه اول بهم چشمک زد منم بهش چشم غره رفتم دو جلسه بعد هی هرچی می گفتم لجم میزاشت من یه جلسه باهاش حرف نزدم بعد کلاس خودش معذرت خواهی کرد اون ترم تموم شد امروز دوباره دیدمش بهم لبخند زد رفت چههه کنممم

من از یع دختر خوشم میاد دو دفعه هم بهش پیشنهاد دادم ولی قبول نکرده ولی همیشه با دوستاش سعی میکنه که از جلوی من رد بشن یا تیکه بندازن میشه کمک کنید

سلام پسری هست توو فامیل که مدام دنبال اذیت کردن منه ولی بعد که گیرم میندازه خودش یجوری با یه حرفی یا یه چیزی نجاتم میده از بی جوابی :/ و اینکه خیلی وقتا نگاشو حس میکنم ولی ب محض اینکه نگاش میکنم چشاشو سریع حرکت میده به سمت دیگ ، تماس فیزیکی ام چندباری خواسته برقرار کنه مثلا قرار دادن انگشتاش رو انگشتم مثلا اتفاقی و .. علاقه منده؟؟؟!

مرسی عالی بود

نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام.من ۱۴سالمه از دختر پسرعموی بابام که اونم ۱۴سالشه خوشم اومده و اونم رفتارای بالا رو داره.ولی میترسم بهش بگم که دوسش دارم. میترسم بهم بگه ازت خوشم نمیاد. من این علاقم رو به چندتا از دوستام وپسرعموم گفتم و اون گفت با یکی دوسته. اما نمیدونم راست میگه یا نه چون اون اصلا گوشی نداره. یکی دیگه از دوستام هم میگه یکی بهش گیر میده. اما میدونم دروغ میگن. حالا به نظرتونبهش بگم دوسش دارم یا نه؟

۱۴ سال !!!

سلام من عاشق یکی از پسرهای فامیل شدم که همسنیم من ۱۴ سالمه و اونم ۱۴ سالشه و نمیدونم منو دوست داره یانه ولی هروقت که همو میبینیم میخنده و دستش رو توی موهاش میکنه و سرشو اونوری میکنه و ما توی واتساپ باهم درارتباط هستیم من یه بار بهش گفتم دوستش دارم و اونم گفت منم همینطور ولی بعدش گفت که دروغ گفتم من هم برا اینکه ضایع نشم گفتم چالش بود . من میترسم اگه بهش بگم منو دوست نداشته باشه واینکه از طرفی مطمئنم مادرش از من تنفر داره من الان چیکار کنم لطقا راهنمایی کنید

سلام خاهشا کمکم کنید من ۱۵ سالمه و دقیقا از کلاس سوم ینی ۶.۷ سال پیش عاشق یکی پسرای فامیل شدم ولی خب اون خیلی مذهبی و سربه زیره البته ک تو جایی ک زندگی میکنیم اینحوری نیس ک بشه باهم خرف بزنیم خب همش نگام میکنه ولی تو جشاش هیچ حس عاشقانه ای نیس یا مثلا سال گذشته تو عروسی دیدمش وقتی صورتش اونور بود نگاش میکردم بعد اونم متوجه میشد نگام میکرد ینی دوسم داره؟

چرا ازش سوال نمیکنید ؟

من عاشق یه دختر شدم که از من چند ماه کوچک تر هست بعد با خانواده اش رفته بودیم بیرون بعد زیاد با من حرف نمی زد ولی زیاد نگام میکردم یه بار چش تو چش شدیم خندید این نشونه عشق است

آقا کمکم کنید تر خدا جوابم رو بدید من عاشق یه دختر هستم که یه چند ماه از من کوچیک تره بعد با خانوادش رفته بودیم بیرون باهام اصلا حرف نمی زد ولی زیاد نگام مکیرد من نگاش کردم چش تو چش شدیم خندید این نشانه عشقه یا نه

نه.. منم دخترم از این اتفاقا زیاد افتاده واسم ولی عشق نبوده

همینطوره ، هیچ قاعده قطعی تو روابط انسانی وجود نداره .

سلام من چند سال است ک با یکی از دوستانم هستم که خیلی صمیمی هستیم با پسر عمه اش هم بازی میکردم چند ماه از من بزرکتر است خیلی مومن و پاک هست و از اینکه به دختر ها نزدیکی نکرده مطمئن هستم بخاطر پاک بودنش بهش علاقه پیدا کرده بودم و به دوستم گفتم چند روز هست ک با دوستم و پسر عمه اش چت میکنم چند شب پیش اومد پیوی من و گفت یکی را دوست دارم اما نمیتونم بهش بگم من هم او را راهنمایی کردم و بعد پرسیدم اون را برای رل میخوای یا ازدواج گفت ازدواج خیلی دختر پاکدامنیه میترسم ولم کنه من هم گفتم نترس بهش بگو بعد چند دقیقه دیدم نوشت دوست دارم تا چند دقیقه تو شُک بودم ک دیدم کلی پیام داده گفت حالت خوبه منم گفتم اره جواب رو خواست بهش گفتم من هم همین حس رو دارم بعد هم شب بخیر گفتم اما بعد از آن دیگر در این باره حرفی نزد اما چت میکنیم آیا این از پاکی او هست یا دیگه دوسم نداره؟؟

جوابتون رو کجا مشاهده کنم ایمیل میدین؟

لطفا میشه جوابتون رو ب ایمیلم ارسال کنید؟

دوست عزیزم پیامتون رو خوندیم ولی همانطور که به سایرین هم عرض کردیم ما تخصصی در زمینه مشاوره نداریم و این صلاحیت رو که در مورد موضوعاتی که به زندگی شما مربوط است شما را راهنمایی کنیم نداریم .اگر این موضوع برای شما جدی ست حتما با یک بزرگتر با تجربه یا یک مشاور خبره صحبت کنید.

خیلی ممنون امروز هم گفت من خواستگارت هستم من اون رو خیلی دوست دارم به بزرگترهامم نمیتونم بگم تا فهمید ک خواستگار دارم پیام داد میترسم منم گفتم چرا گفت از دستت میدم منم بزار لیست خواستگارات لطفا کمکم کنید پسره مومن و پاکیه کلا خانوادتن پاک هستن و اهل دختر بازی نیستن بهم گفت ک اولین باره ک به دختر علاقه پیدا کردم لطفا اگه میشه شما راهنماییم کنید بنظرتون خواستگار هامو رد کنم؟

قبلا هم عرض کردم دوست عزیز ، ما مشاور یا متخصص نیستیم بهترین کار در این گونه مواقع مشورت با یک بزرگتر یا مشاور است . شاید به نظرتون بیاد شما به اندازه کافی عاقل هستید و نیاز به مشاوره ندارید . اما بهترین و عاقلانه ترین کار اینه که برید پیش مشاور .

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

 

قطعا برای بسیاری از جوانان چه دختر و چه پسر این موضوع پیش آمده است که با شخصی از جنس مخالف خود به تازگی ارتباط پیدا کرده است. در این بین رفتارها و علائمی از طرف مقابل می بیند که این احساس را به وجود می آورد که آن شخص به او علاقمند است، ولی خب از این بابت مطمئن نیست و فقط حدس میزند. ولی در این بین خیلی علاقمند است که آیا حدسش درست است یا نه… اگر این سوال برایتان پیش آمده با مطالعه ی این مقاله (چگونه بفهمیم پسری/دختری جذب ما شده است) با ما باشید تا پاسخ سوال خود را کشف کنید و به حقیقت نزدیک تر شوید.

راههای کشف علاقه طرف مقابل

کسی که مشتاق صحیت کردن با شما باشد، سعی می کند بهتان بیشتر پیام بدهد و یا هنگامی که می خواهد جواب دهد از جواب های کوتاه و یک کلمه ای استفاده نمی کند. بلکه سعی دارد جواب هایی دهد که مکالمه را طولانی تر و ادامه دار کند.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

چگونه بفهمیم پسری/دختری جذب ما شده است

کسی که مشتاق صحبت کردن با شما باشد و به شما علاقه نشان دهد، حتما در مورد زندگی تان و علایق تان کنجکاو می باشد و دوست دارد بیشتر و بیشتر شما را بشناسد و این نشانه ها یعنی اینکه به شما علاقمند است.

علائمی که نشان میدهد دختری شما را دوست دارد

اگر طرفتان به بهانه های کوچک و جزئی از شما تشکر کرد و دائما خود را قدردان شما نشان می دهد. احتمالا به شما علاقمند می باشد.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اگر او در مورد شما چیزهایی می داند که تا به حال به او نگفته اید ، نشان از این دارد که به شما علاقمند است و مدتی است که مشغول تحقیق در مورد شما می باشد تا شما را بیشتر و بیشتر بشناسد. مثلا ممکن است او تاریخ تولد شما را بداند، در حالی که شما هیچ وقت تا به حال آن را به او نگفته اید.

چگونه بفهمیم پسری جذب ما شده

کسی که به شما علاقمند است ، معمولا وقتی که شما را می بیند کمی مضطرب و سردرگم می شود. اگر این علائم را در این شخص دیدین بدانید که احتمالا به شما علاقمند است.

 

چگونه بفهمم پسری عاشقم است

وقتی او از شما شماره ، آدرس ، آیدی و … را می خواهد یعنی به شما علاقمند است و دوست دارد با شما در ارتباط باشد. البته فقط شماره گرفتن مهم نیست. مهم این است که وقتی شماره یا آیدی تان را گرفت بهتان پیام دهد یا تماس بگیرد.

چگونه بفهمیم که دختری ما را دوست دارد یا نه

کسی که به شما علاقمند است ، بیشتر دوست دارد که در کنارتان باشد. حتی وقتی با هم در یک گروه هستید او دوست دارد در کنار شما بیاستد یا بنشیند. ( اینها همگی نشانه خوبی است)

چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده؟

اگر او به شما چیزی گفت که تا به حال به کسی نگفته است ،  پس احتمالا شما آنقدر برایش مهم و قابل اعتماد هستید که توانسته به شما رازها و جزئیات زندگیش را بگوید.

نشانه مرد عاشق ، تمامی خصوصیات – نشانه ها – حرکات مردان عاشق

نشانه دختر عاشق ، نشانه ها – علائم – مشخصات – روانشناسی دختر عاشق

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

تیم کافه تمشک در تلاش است تا بهترین خبرها و مطالب را برای شما تهیه نماید. لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در بهتر شدن این سایت یاری کنید. ارتباط با ما: tamcafemag@gmail.com

© 2020 – تمامی حقوق این سایت متعلق به کافه تمشک می باشد کافه تمشک.

© 2020 – تمامی حقوق این سایت متعلق به کافه تمشک می باشد کافه تمشک.

پشتوانه مالي، ظاهر زيبا، خانواده‌اي محترم و شغل خوب معيار خيلي‌ها براي تشكيل يك زندگي مشترك است اما اكثريت انسان‌ها نخستين و مهم‌ترين ملاك پذيرش يك نامزد را وجود يك حس عاشقانه مي‌دانند. آن‌ها احتمال اين‌كه زندگي‌شان به موفقيت ختم مي‌شود را نه با شمارش معيارهاي ظاهري و مالي بلكه با ميزان عشقي كه در نامزدشان احساس مي‌كنند، تخمين مي‌زنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستيد احتمالا اين سوال براي شما پيش مي‌آيد كه چگونه مي‌توانيد عشق فردي كه قرار است يك عمر در كنارش زندگي كنيد را بسنجيد. براي اين‌كه بدانيد نامزدتان عاشق شماست يا نه، هزاران راه وجود دارد. اما بهتر است توجه به جملات عاشقانه را آخرين راه شناسايي اين حس بدانيد و به معيارهايي كه در اين صفحه‌ها مطرح مي‌كنيم بيشتر توجه كنيد.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

چشم‌هايش چه مي‌گويند؟

شما مي‌توانيد عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسيد. اگر هنگام صحبت كردن يا در مواقعي كه كنار هم هستيد، زياد به شما نگاه مي‌كند، اين اتفاقات را بي‌معنا ندانيد. شايد هم او فردي خجالتي باشد و علاقه به ديدن شما را با نگاه‌هاي كوتاه، دزدكي و مكررش نشان دهد. از طرف ديگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هايش رفتارهاي‌تان را كنترل مي‌كند. وقتي در مورد موضوعي مي‌خندد، به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه آيا شما هم مي‌خنديد؟ يا وقتي كه احساس مي‌كند از موضوعي رنجيده‌ايد، فورا به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه در چه شرايطي هستيد. يادتان نرود كه چشم‌ها دروغ نمي‌گويند پس چه اين نگاه‌ها به شما اطمينان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را نااميد كند، هيچ‌كدام‌شان را در اين ماه‌هاي نامزدي بي‌معنا ندانيد.

آيا شما براي او خاص هستيد؟

نگاه كردن به رفتاري كه او با افراد ديگر دارد هم مي‌تواند يكي از اين نشانه‌ها باشد.

آيا رفتارش با شما مثل ديگران است يا اين‌كه با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد مي‌كند؟ اين نشانه را با حسادت اشتباه نگيريد. قرار نيست او به دليل عشق به شما تمام روابط اجتماعي‌اش را كنار بگذارد بلكه همين‌كه نگاهي متفاوت و رفتاري خاص با شما داشته باشد، كافي‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌اي بدانيد كه با ديگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتي كه مهم‌ترين دليل به‌وجود آمدنش حسي است كه او نسبت به شما دارد.

چيزي را مي‌پسندد كه شما دوست داريد؟

مرد‌ها گاهي علاقه‌شان را با توجه‌كردن به خواسته‌هاي كسي كه دوستش دارند نشان مي‌دهند. اگر نامزدتان شما را به كنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت كرده يا سعي مي‌كند لباس‌هايش را از ميان رنگ‌هاي مورد علاقه شما انتخاب كند، بيشتر به حسش اعتماد كنيد. او به دليل علاقه‌اي كه به شما دارد سعي مي‌كند، چيزهايي را دوست داشته باشد كه شما دوست داريد و به شيوه‌اي زندگي كند كه شما زندگي مي‌كنيد.

اگر شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت كنيد، او سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند

آيا شما را به دوستانش معرفي كرده؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت كرده و از حسي كه به شما دارد براي‌شان گفته است. در اين مواقع ممكن است دوستانش با ديدن شما احترامي متفاوت براي‌تان قائل شوند يا اين‌كه با نيش و كنايه سعي كنند با نامزدتان در مورد حسي كه به شما دارد شوخي كنند. از طرف ديگر، زماني كه شما را دوست داشته باشد و از اين‌كه قرار است در آينده با شما زندگي كند مطمئن باشد، خيلي راحت‌تر شما را به ديگران معرفي مي‌كند و ديگر با ديدن ناگهاني يك آشنا در خيابان دست و پايش را گم نكرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفي مي‌كند.

آيا تغييرات كوچك را مي‌بيند؟

قدر تمام تعريف‌هايي كه از شما مي‌كند را بدانيد. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌اي كه مي‌پوشيد و هر كار تازه‌اي كه مي‌كنيد برايش زيبا و رويايي جلوه مي‌كند. براي نامزدي كه عاشق شماست، هر تغيير كوچكي در ماه‌هاي اول بزرگ و مهم جلوه مي‌كند و البته او نمي‌تواند حسش را نسبت به اين تغييرات مهم از شما پنهان كند. بهتر است نشانه‌هاي اين موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هايش جست‌و‌جو كنيد.

پيام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نيست كه با حسادت زندگي شما را مختل كند اما اگر بدون‌‌ايجاد چنين دردسري دوست داشته باشد كه بيش از ديگران در كنارتان باشد، بدانيد كه عاشق‌تان شده است. زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد روي‌تان را بگردانيد و بيشتر با او صحبت كنيد تا ديگران. اين حرف ممكن است از طريق سكوت طولاني او يا نگاه‌هاي مكررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بي‌توجه نباشيد.

احساس اوحسادت ديگران را برانگيخته؟

اگر برخي فاميل‌هايش به شما كمي حسادت مي‌كنند، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه او به شما متفاوت‌تر از ديگران نگاه مي‌كند. قطعا آدم‌هاي اطرافش اين تفاوت را در رفتارهايش مشاهده كرده‌اند و به همين دليل احساس مي‌كنند كه شما جايگاه ‌شان را گرفته‌ايد. براي كساني كه سال‌هاست او را مي‌شناسند، تشخيص عاشق شدن او از يك رابطه ساده كار سختي نيست، پس اگر آن‌ها احساس مي‌كنند كه او عاشق شماست، حرف‌شان را دست كم نگيريد.

زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد.

ممكن است نامزد شما پيش از اين زياد از حد به كارش اهميت مي‌داده يا اين‌كه با دوستانش وقت مي‌گذرانده. اگر آمدن شما باعث شده كه برنامه زندگي‌اش تغيير كند، بدانيد كه جايگاه خاصي را براي‌تان درنظر گرفته است. اگر در ماه‌هاي اخير ترجيح مي‌دهد به جاي كار كردن شبانه روزي يا سفر رفتن با دوستانش، در كنار شما باشد و آن‌طور كه شما دوست داريد وقت بگذراند، از اين رفتارهايش چشم‌پوشي نكنيد. براي چنين مردي اين تغييرات دليلي جز عشق نمي‌تواند داشته باشد.

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده

آيا زمان را فراموش مي‌كند؟

آيا ساعات ملاقات‌تان طولاني‌تر از انتظارتان مي‌شود وقتي او شما را دوست دارد زمان را فراموش مي‌كند و ترجيح مي‌دهد به جاي فكر كردن به هر چيز ديگري در كنار شما باشد و با شما صحبت كند. او دوست ندارد اين زمان تمام شود و از هم جدا شويد. اگر نامزد شما اين‌طور رفتار مي‌كند، پس قطعا با يك مرد عاشق طرف هستيد.

مردي كه هدف پيدا مي‌كند

آيا برنامه‌هاي مالي‌اش را منظم‌تر كرده است و بيشتر به فكر فراهم كردن امكانات زندگي آينده‌اش است؟ يا اين‌كه در كارش پويا‌تر شده و با جديت بيشتري براي زندگي و فعاليت‌هايش برنامه‌ريزي مي‌كند؟ اگر اين‌طور است حتما او در حال آماده‌كردن شرايط خوب براي زندگي مشترك است. او شما را دوست دارد و به همين دليل تلاش مي‌كند تا امكانات بهتري را براي آينده شما فراهم كند. به خاطر اين عشق است كه خودش را در برابر شما مسئول مي‌داند و اين حس مسئوليت را در تمام جنبه‌هاي زندگي‌اش وارد مي‌كند.

مدام از آينده صحبت مي‌كند؟

آيا بيشتر از هميشه از آينده مشترك‌تان صحبت مي‌كند و هيجان‌زده برايش برنامه مي‌ريزد؟ وقتي به سفر مي‌رود به شما تلفن كرده و آرزو مي‌كند كه آن مناطق را در سال‌هاي آينده با يكديگر ببينيد؟ يا وقتي شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت مي‌كنيد سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند.

 

چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده
چگونه بفهمیم مردی جذب ما شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *