مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

 
helpkade
مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان
مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

مشاوره کاشت مو رایگان09109105484

مشاوره پیوند مو به صورت رایگان09109105484USSD: *6655*1*5#

مشاوره کاشت مو تلفنی به صورت رایگان09109105484

برآورد هزینه کاشت مو09109105484USSD: *6655*1*5#

کلینیک پوست و موی بسیار مدرن و پیشرفته هور با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی ها با تلفیق مهارت بهترین پزشکان و پرسنل خود در محیطی زیبا و آرام و مطابق با استانداردهای روز اروپا و امریکا توانایی انجام تمامی تکنیک های کاشت موی طبیعی را دارا می باشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

مواردی که قبل از کاشت مو و ابرو باید در نظر گرفتافراد کاندید پیوندموعوامل تعیین کننده تعداد جلسات كاشت موو…

مراحل مقدماتی روز عملطول مدت زمان عملمرحله برداشت ناحیه دهنده موو…

مراقبت‌های بعد از عمل کاشت مو و ابروداروهای كاشت مو و ابروراه‌های جلوگیری از تورم اطراف چشم‌ها پس از عملو…

•    آيا موهایی که در پیوند مو کاشته می شوند،ریزش دارند؟ •    منظور از گرافت چیست ؟ •    آيا عمل كاشت مو دردناك است؟ •    آیا امکان کاشت ابرو بر روی تاتو وجود دارد ؟ •    آیا پیوند مو فقط در افراد كاملا طاس انجام می شود یا به منظور پرتر كردن موهای كم پشت هم می توان از این عمل استفاده كرد؟

رنگ موها در انجام یا عدم انجام کاشت مو به این دلیل اهمیت دارد که اساس انجام  پیوند مو و کاشت ابرو، جدا کردن پیازهای مو در ناحیه بانک مو از بافت اطراف آن‌ها و سپس انتقال این موها به نواحی موردنیاز می‌باشد. پس هر چه تفاوت رنگ بین پوست و مو بیشتر باشد اصطلاحا کنتراست رنگ بیشتر باشد، جدا کردن موها از پوست چه به روش FIT (تار به تار) و چه به روش FUT (برداشت نوار) راحت‌تر می‌شود، این در حالی است که اختلاف رنگ کمتر مثلا موهای سفید و پوست سفید در تشخیص پیاز مو از بافت اطراف خطای بیشتری ایجاد کرده و ممکن است باعث آسیب به پیاز مو هنگام برداشت شود.

جرئیات بیشتر…

 

با توجه به ارتباط مستقیم رنگ‌ کردن موها مخصوصا با استفاده از اکسیدان با ساقه و ریشه موها همیشه سوالاتی از این قبیل مطرح بوده است که “چه زمان پس از کاشت مو یا کاشت ابرو‌ می‌توان موها را رنگ نمود؟ “ یا این که “ آیا قبل از کاشت مو و ابرو باید موها رنگ شود؟ “ و یا “ آیا رنگ کردن موها باعث تغییر رنگ اسکالپ سر می‌شود؟ “ در این مقاله به تمامی سوالات از این قبیل در دو دسته بایدها و نبایدهای رنگ کردن موها قبل از عمل و بعد از عمل، پاسخ داده شده است.

جرئیات بیشتر…

این سوال جزء شایع‌ترین سوالات مراجعین کاشت مو، کاشت ابرو و اسکالپ سر این است که بعد از کاشت مو، کاشت ابرو و اسکالپ سر چطور بخوابیم؟ در این مقاله سعی می‌کنیم در ابتدا به چرایی مطرح شدن چنین سوالی و سپس عوارض احتمالی نحوه خوابیدن غیراستاندارد پس از این عمل‌ها و در نهایت به راهکارهای مقابله با این عوارض بپردازیم.

جرئیات بیشتر…

همیشه برای انجام امور مهم به دنبال فردی هستیم که با بهترین کیفیت ممکن قادر به انجام آن کار باشد، مخصوصا هنگامی که آن کار عمل جراحی باشد که قرار است روی بدن ما انجام شود و مهم‌تر از آن یک عمل زیبایی باشد نه یک عمل جراحی اجباری. باید توجه داشت کاشت مو یک عمل اجباری نمی‌باشد و در اصل هدف از کاشت مو یا کاشت ابروی طبیعی بازگرداندن زیبایی متعادل (تعادلی که با طاس شدن سر و یا ریزش ابرو از بین رفته) به ظاهر فرد است.

جرئیات بیشتر…

هنگامی که یک بیمار برای مشاوره قبل از عمل به یک متخصص کاشت مو مراجعه می‌کند دلایل فراوانی برای انجام عمل پیوند موی سر و یا ابرو برای خود دارد، این بیمار ممکن است یک زن یا یک مرد باشد، غالبا بیماران مرد به خاطر ریزش موی آندروژنتیک ارثی و در حالی که موهایشان را از دست داده‌اند و یا در حال از دست دادن موهایشان هستند مراجعه می‌نمایند و مراجعین زن اغلب زنانی هستند که ابروهایشان در اثر برخی از بیماری‌ها کم‌پشت شده یا ریزش پیدا کرده و یا بخش‌هایی از ابروهای خود را در اثر انجام تاتو از دست داده‌اند، البته ممکن است هر یک از دو جنس به هر یک از دلایل دیگر نیز جهت انجام کاشت مو و یا کاشت ابرو مراجعه نمایند.

جرئیات بیشتر…

در این مقاله در ابتدا به چرایی پرداخت اقساطی می‌پردازیم، پس از آن اشاره می‌نماییم چه مراکز و کلینیک‌هایی کاشت مو و کاشت ابرو اقساطی انجام می‌دهند و نهایتا به تفاوت‌های مربوط به شرایط پرداخت اقساط در کاشت مو، کاشت ابرو و اسکالپ سر می‌پردازیم.

جرئیات بیشتر…

صحبت راجع به قیمت کاشت ابرو به‌صورت کلی مانند این سوال است که قیمت خانه چند است؟ قطعا فاکتورهای بسیار زیادی در تعیین قیمت یک خانه موثر است از ویلایی بودن تا آپارتمانی بودن گرفته تا تعداد خواب و قدمت ساختمان و غیره حتی یک ساختمان کاملا مشابه در شهر اصفهان با همان ساختمان در شهر شیراز یا شهر اهواز بسیار متفاوت است حتی محله‌های هر شهر نیز قیمت متفاوتی دارد، پس همان‌طور که جمله “این خانه گران است“ حتما باید در قیاس با خانه‌های مشابه همان محله به فرض در شهر اصفهان بیان شود در مورد قیمت کاشت ابرو نیز به همین صورت است. در این مقاله سعی شده است فاکتورهای مختلف اثرگذار بر هزینه پیوند ابرو در شهرهای مختلف از جمله قیمت کاشت ابرو در شهر اصفهان را بررسی نماییم تا خطای مقایسه به‌صورت کلی را رفع و جزئیات اثرگذار در تعیین قیمت را زیر ذره‌بین قرار دهیم.

جرئیات بیشتر…

یکی از رایج‌ترین سوالات مراجعین کاشت مو، ابرو و اسکالپ سر این است که آیا بعد از کاشت مو می‌توان از کلاه استفاده نمود؟ برای پاسخ به این سوال باید دید هدف فرد از گذاشتن کلاه بعد کاشت مو چیست؟ در این مقاله به اهداف مختلف از گذاشتن کلاه بعد از کاشت مو و نتایج هر یک از آن‌ها اشاره کرده، مزایا و معایب و عوارض استفاده از کلاه را بیان می‌کنیم و سپس راجع به نحوه صحیح پوشیدن کلاه پس از کاشت مو صحبت می‌نماییم.

جرئیات بیشتر…

یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر غریزه جنسی می‌باشد و هیچ‌کس به برآوردن این نیاز خرده نمی‌گیرد اما به دلیل حجب و حیای بسیاری از مراجعین کاشت مو و کاشت ابرو از پرسش در این زمینه از متخصص کاشت موی خود امکان و شرایط انجام یا ممنوعیت مقاربت قبل یا بعد از انجام عمل کاشت برای این افراد در هاله‌ای از ابهام می‌باشد. این مقاله درصدد آن است که به جنبه‌های مختلف فعالیت جنسی قبل و پس از انجام کاشت مو و ابرو از منظر علمی پرداخته و ممنوعیات مربوطه را بیان نماید.

جرئیات بیشتر…

 

کاشت ناموفق به کاشت موی سر یا ابرویی گفته می‌شود که ” نتیجه نهایی حاصل از آن به‌صورت معناداری از نتیجه مورد توافق پیش از انجام عمل کاشت بین پزشک و بیمار ضعیف‌تر باشد.”

در این مقاله سعی داریم تک‌تک کلمات به کار برده شده در عبارت فوق را توضیح داده و تفسیر نماییم تا از سوءتفاهم بین پزشک و بیمار در قضاوت راجع به نتیجه کاشت موی سر یا کاشت ابرو بکاهیم.

جرئیات بیشتر…

همیشه وقتی دست به انجام کاری می‌زنیم دوست داریم بهترین نتیجه ممکن از آن حاصل شود، پس این بسیار طبیعی است که افرادی که کاشت مو یا ابرو نیز انجام می‌دهند دوست داشته باشند پس از تحمل سختی‌ها و مشقات آن و صرف هزینه بالا، بهترین نتیجه ممکن را از کاشت مو یا کاشت ابروی خود به دست آورند. یکی از سوالاتی که در این بین زیاد مطرح می‌شود این است که بهترین فصل انجام کاشت مو یا ابرو چه فصلی است؟ و یا این که آیا آب و هوا و آلودگی محیطی محل کار روی نتیجه کاشت مو اثرگذار است؟ آیا تابش نور آفتاب برای کاشت مو مضر است؟ این سوالات همیشه دغدغه اکثر مراجعین کاشت مو و کاشت ابرو بوده است که در این مقاله سعی شده است با نگاه کاملا علمی و به زبان ساده پاسخ داده شوند.

جرئیات بیشتر…

کاشت موی طبیعی در واقع برداشت گرافت‌های مو از ناحیه دهنده (بانک مو) و انتقال آن‌ها به ناحیه گیرنده بر روی سر، ابرو یا صورت است، هدف از پیوند مو به‌جز پوشش ناحیه موردنظر، رشد کاملا طبیعی موهای کاشت شده نیز می‌باشد؛ اما رشد طبیعی موهای کاشت شده سر و یا ابرو به چه معناست؟ در ادامه به طور کامل به این موضوع پرداخته شده و به انتظارات و سوالاتی که بیماران در مورد طبیعی بودن نتیجه کاشت مو و ابرو دارند پرداخته شده است.

جرئیات بیشتر…

آدرس: اصفهان – خیابان چهارباغ بالا – جنب مجتمع پارک – طبقه فوقانی بانک سپه – کلینیک تخصصی پوست ، پیوند مو و لیزر هور

تلفن: 03136662065 – 03136662224

تلفن مشاوره کاشت مو: 09109105484

*6655*1*5# :USSD کد

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

مشاوره رایگان حضوری کاشت مو و ابرو با “جناب آقای دکتر پارسا نوایی” روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته بین ساعت 4 تا 6 بعدازظهر بدون نوبت قبلی در محل کلینیک برقرار می باشد.

قیمت کاشت مو  در اصفهان

با توجه به این که در شهر اصفهان تعداد مراکز کاشت مو بسیار زیاد بوده و حتی برخی از شهر های دیگر همچون تهران، شیراز و اهواز نیز خدماتی جهت کاشت مو ارائه می دهند، تفاوت قیمت‌های انجام کاشت مو بسیار زیاد و در برخی موارد برای بیمار گیج کننده می باشد، در این مقاله سعی شده است که به موارد اثرگذار در تعیین قیمت کاشت مو پرداخته تا بیمار با در نظر گرفتن آن ها بتواند توجیه مناسب قیمتی هر مجموعه را درک نماید.

در تعیین هزینه کاشت مو چند عامل مهم وجود دارد که تغییر در هر یک از این عوامل می‌تواند به شدت بر هزینه کاشت مو اثرگذار باشد، اطلاع و آگاهی از این عوامل باعث می‌شود تا افراد در حین مراجعه به مراکز کاشت مو با پرسش از پزشک راجع به این موارد بتوانند تا حدودی از ارزش قیمت کاشت مو در آن مرکز مطمئن شوند. این موارد عبارت‌اند از:

جهت کاشت مو سه تکنیک اصلی برداشت تار به تار (FUE یا FIT)، برداشت نواری (FUT) و تکنیک ترکیبی وجود دارد. (شایان ذکر است که مابقی اسامی روش‌ها از جمله SUT، super FUE و غیره که می‌شنوید اسم‌های جعلی و من در آوردی و صرفا جهت متمایز نشان دادن مرکز و جذب بیمار بیشتر است، در مقاله‌ای تحت عنوان کاشت مو به روش SUT به توضیح این شیوه تبلیغات غیر اخلاقی پرداخته‌ایم.)

هر یک از سه تکنیک فوق با توجه به حجم کار، تعداد پرسنل و نیز نوع مواد مصرفی و دستگاه‌های مورد استفاده در پیوند مو هزینه‌های تمام شده متفاوتی خواهند داشت و از طرفی نیز هر یک از این تکنیک‌ها برای درجه خاصی از وسعت ریزش مو و حجم خاصی از بانک مو جوابگو بوده، بدیهی است در فردی با وسعت ریزش و بانک موی خاص خود اگر جهت انجام کاشت موی ارزان‌تر از تکنیک نامناسب استفاده شود نه تنها نتایج رضایت بخشی برای فرد حاصل نشده بلکه ممکن است صدمات جبران ناپذیری نیز به بانک موی وی وارد نموده که امکان انجام عمل ترمیم کاشت موی قبلی را نیز از بین ببرد. لذا این بسیار مهم است که تکنیک متناسب با وسعت ریزش و بانک مو انتخاب شود حتی اگر ارزان‌ترین روش کاشت موی در دسترس نیز نباشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

 

این نکته بسیار واضح و روشن است که تجهیزات و مواد با کیفیت‌های مختلف و قیمت‌های مختلف در دسترس هستند لذا استفاده از اقلام با کیفیت پایین‌تر می‌تواند منجر به کاهش شدید هزینه تمام شده عمل کاشت مو شده و قیمت کاشت موی ارزانی را به همراه داشته باشد البته راه تشخیص کیفیت مواد مصرفی برای بیمار بسیار سخت و تقریبا ناممکن بوده و در این مورد باید به صداقت در کلام پزشک مراجعه نمود.

 

در کلینیک‌های مختلف کاشت مو نقش پزشک در انجام بخش‌های عمل کاشت مو بسیار متغییر بوده و از انجام فقط بخش مشاوره کاشت مو و عدم دخالت در انجام هیچ یک از مراحل عمل تا انجام بخش‌های اساسی عمل کاشت مو همچون طراحی خط مو، جهت‌دهی موها هنگام کاشت، انجام بخش جراحی، بخیه و غیره متفاوت است. البته در بعضی از مراکز کاشت مو نیز دیده شده است که تنها نام پزشک بر سر در مجموعه حک شده و خود پزشک هیچ یک از بخش‌های عمل را انجام نمی‌دهد حتی مشاوره اولیه (که الزام تشخیص بیماری‌های خاص داخلی و پوستی بیمار جهت تایید امکان انجام کاشت مو برای وی را در بر دارد) به منشی یا تکنیسین محول می‌شود. بدیهی است که چنانچه شخص پزشک بخش‌هایی از عمل را شخصا انجام دهد هزینه انجام عمل پیوند مو خود به خود در مقایسه با زمانی که خود پزشک وقتی برای عمل نگذاشته افزایش خواهد یافت.

 

از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین هزینه کاشت مو کیفیت کار پرسنل تخصصی کاشت مو یا اصطلاحا تکنیسین‌های کاشت مو می‌باشد. پر واضح است که تکنیسین‌های با تجربه و حرفه‌ای نسبت به تکنیسین‌های تازه کار و بی‌تجربه هزینه و دستمزد بیشتری طلب کرده که مستقیما بر قیمت تمام شده کاشت مو اثر می‌گذارد، بنابراین یکی از راهکارهای برخی از مراکز برای انجام کاشت مو ارزان، استفاده از پرسنل ارزان می‌باشد که می‌تواند به شدت قیمت کاشت موی ارائه شده را کاهش دهد. همچنین استفاده از تیم حرفه‌ای و ثابت برای تمام عمل‌ها باعث می‌شود تا مجموعه نهایتا قادر به انجام یک یا دو عمل در طول روز باشد پس اگر مجموعه‌ای روزانه چندین عمل کاشت مو انجام می‌دهد باید به کیفیت کار یکسان همه عمل‌ها شک کرد.

در پایان باید گفت تشخیص همه موارد فوق برای بیماری که شاید هیچ آشنایی قبلی با کاشت مو ندارد بسیار سخت و ناممکن باشد اما با کمی باهوش بودن و نیز توجه به صداقت پزشک در پاسخ به سوالات مرتبط با این موارد در زمان مشاوره می‌توان تا حدود زیادی از دلسوزی مجموعه جهت انجام کار با کیفیت و منطق قیمت کاشت مو در آن مرکز مطمئن شد. جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله هزینه کاشت مو مراجعه نمایید.

 

 

هیچ آیتمی مطابقت داده نشده است

آدرس: اصفهان – خیابان چهارباغ بالا – جنب مجتمع پارک – طبقه فوقانی بانک سپه – کلینیک تخصصی پوست ، پیوند مو و لیزر هور

تلفن: 03136662065 – 03136662224

تلفن مشاوره کاشت مو: 09109105484

*6655*1*5# :USSD کد

مشاوره رایگان حضوری کاشت مو و ابرو با “جناب آقای دکتر پارسا نوایی” روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته بین ساعت 4 تا 6 بعدازظهر بدون نوبت قبلی در محل کلینیک برقرار می باشد.

فهرست مطالب

آنچه در این صفحه بررسی می شود :

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته می باشد. این عمل از گروه عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان عمل پیوند مو هزینه آن می باشد.

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

اکثر جراحی های زیبایی در کشور به علت تقاضای بالا و همچنین تعدد متخصصین جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری دارند. به عنوان مثال در کشور ترکیه که به مهد جراحی های پزشکی اروپا تبدیل شده است، هزینه تقریبی کاشت مو حدود 2500 دلار می باشد. سایر جراحی های زیبایی نیز در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار ارزان تر می باشد. در واقع یکی از جنبه های جذب توریسم در کشور ترکیه توریسم پزشکی می باشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

قیمت کاشت مو در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آلمان، فرانسه، کانادا، انگلستان و آمریکا حدود 15000 تا 25000 دلار می باشد. هزینه تقریبی کاشت مو در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر توریست پزشکی ایران حدود 500 تا 1000 دلار می باشد. به همین دلیل مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور جهت کاشت مو، کشور ایران و ترکیه می باشد.

در سال های اخیر و به دنبال کاهش ارزش ریال در کشور و قیمت بالای دلار در ایران تعداد متقاضیان کاشت مو از سایر کشورهای دنیا بسیار بیشتر شده است. ذکر این نکته غرور آفرین است که بدانید متخصصان داخلی کشور عزیزمان بسیار باتجربه تر و با دانش بالاتری هستند به طوری که بسیار هستند کسانی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و همسایگان کشورمان برای انجام عمل کاشت مو به ایران سفر می کنند.

دلیل تخصص بالای جراحان کشور میزان زیاد انجام این عمل در طی این سال هاست، این امر سبب شده تجربه آن ها بسیار بیشتر از جراحان کشورهای دیگر دنیا باشد که به دلیل قیمت بالای انجام عمل شاید در طول سال 10 نفر هم به آن ها برای کاشت مو به آنها مراجعه نکند.

هشدار : بسیاری از مردان جوان که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند در دام کلینیک‌های سودجو و غیرحرفه‌ای گرفتار شده و کاشت مویی انجام می‌دهند که به هیچ وجه پایدار نیست. آقایان زیر ۲۵ سال باید قبل از کاشت مو، روش‌های دیگر درمانی را امتحان کنند و تا زمان تثبیت شدن الگوی ریزش، صبور باشند. در غیر این صورت امکان ریزش موهای کاشته شده زیاد است.

پاسخ این سوال خیر می باشد. در ایران به دلیل تعدد کلینیک های کاشت مو و متقاضیان زیاد قیمت کاشت مو پایین نگه داشته شده است. حتی کیفیت جراحی کاشت مو در کلینیک های معتبر ایران از بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا بالاتر می باشد. نمونه کاشت های انجام شده در کلینیک ها و مقایسه تصاویر آن ها با تصاویر ارائه شده در وب سایت های پزشکی کشورهای دیگر گواه این ادعا می باشد.

هزینه تقریبی کاشت مو در کلینیک خانه سفید با توجه به تجربه بالای جراحان و متخصصین پوست و مو کلینیک نسبت به سایر مراکز معتبر کاشت مو منصفانه تر می باشد.

هرچه میزان ریزش مو در نتیجه گرافت مورد نیاز شما بیشتر باشد، در نتیجه قیمت تقریبی کاشت مو شما نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال یک نفر با تعداد 2500 گرافت مو به تراکم مورد نظر خود دست می یابد، اما شخص دیگر حتی 4500 گرافت هم سطح بی موی سر او را پوشش نمی دهد. قیمت کاشت مو در شهرهای مختلف ایران مانند؛ شیراز، اصفهان، مشهد و دیگر شهرها تقریبا به یک اندازه است.

هزینه کاشت مو به روش FUT نسبت به سایر روش های کاشت مو بسیار پایین تر می باشد. در این روش به دلیل اینکه برداشت فولیکول های مو بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود لذا مدت زمان کاشت مو کاهش می یابد. این سرعت عمل باعث می شود هزینه این عمل نیز ارزان تر از سایر روش های کاشت مو باشد.

اما در روش FIT به این دلیل که فولیکول ها بصورت تکی و با حساسیت بالایی از بانک مو برداشت می شود و زمان بیشتری هم صرف آن می شود، در نتیجه هزینه بیشتری نسبت به روش FUT دارد.

در کاشت مو به روش SUT که به ادعای برخی کلینیک های کاشت مو جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به روش FIT کمتر می باشد.

در روش FIT اگر تعداد بیشتر از 2500 گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل 2 روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

جهت تشخیص اینکه کدام روش کاشت مو مناسب شماست مقاله بهترین روش کاشت مو سایت را مطالعه کنید.

کاشت مو به روش MFIT که جدیدترین روش کاشت مو در جهان می باشد، به تازگی در کشور عزیزمان ایران مورد توجه متقاضیان محترم کاشت مو قرار گرفته است. این روش کاملا با سبک و روش کاشت موی FIT انجام می شود با این تفاوت که در مرحله برداشت گرافت های مو با دقت و ظرافت بسیار بالاتری برداشت می شوند.

این دقت و ظرافت باعث می شود که خونریزی و درد بسیار کمتری نسبت به روش FIT در فرد ایجاد شود. همچنین عوارض ناشی از کاشت مو به شدت کاهش می یابد. دوره درمان و ریکاوری بسیار کمتری دارد و همچنین در روش نوین MFIT که با نام UFIT شناخته می شود می توان کاشت مو را بدون تراشیدن سر انجام داد.

هزینه تقریبی کاشت مو در روش MFIT بین 6 تا 9 میلیون تومان در کلینیک خانه سفید می باشد.

در کشور ما هزینه عمل کاشت مو مانند بسیاری دیگر از خدمات پزشکی و غیر پزشکی نرخ معین و مصوبی ندارد. همان طور که بیان شد، میانگین هزینه عمل کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. تغییرات قیمت یک روش مشخص با تعداد گرافت معین بین مراکز مختلف کاشت مو به میزان تبحر و تجربه جراح، میزان تخصص پزشک پوست و مو و مدرن بودن دستگاه های کلینیک بستگی دارد.

البته این دلیل نمی شود هر کاشت موی گران قیمتی با کیفیت باشد. اما تقریبا اکثر کلینیک هایی که قیمت های پایینی برای انجام خدمات خود در نظر میگیرند در زمره خدمات بی کیفیت محسوب می شوند.

مبنای اصلی تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مو می باشد.هر چند تعیین هزینه کاشت مو صرفا با گرافت نیز درست نمی باشد. برای تعیین هزینه نوع روش و تعداد گرافت بسیار مهم است. مثلا اگر تعداد 3000 گرافت مو در روش FUT حدود 4 میلیون تومان محاسبه شود، همین میزان در روش FIT  حدود 6 میلیون و در روش SUT  حدود 5 میلیون تومان می باشد.

هزینه کاشت هر گرافت مو در سال 1397 حدود 1500 تا 2000 تومان می باشد.

تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد تار مو یا صرفا با روش خاصی به هیچ وجه صحیح نمی باشد و تعدادگرافت کاشته شده و نوع روش همزمان هزینه کاشت مو را تعیین می کنند.

در برخی موارد قیمت های بسیار پایین برای کاشت مو مشاهده می شود که با هیچ قانون و منطقی جز کار ناصحیح سازگار نیست. به طور معمول یک کلینیک معتبر پوست و مو (کاشت مو) شامل حداقل یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستاران و دستیاران کاشت، منشی و خدمه دیگر می باشد، که با محاسبه هزینه های جاری به هچی وجه قیمت های پایین خدمات زیبایی قابل درک نیست.

در اکثر این مراکز ارزان قیمت که بعد از بازرسی مامورین وزارت بهداشت و درمان این مراکز پلمب شده اند، موارد خلاف قوانین پزشکی کشور به وفور مشاهده شده است. مواردی اعم از عدم وجود پزشک متخصص پوست و مو در مرکز، عدم وجود پزشک عمومی، پرستاران دارای مدرک مرتبط پزشکی، غیر بهداشتی بودن محل کاشت، یا حتی فراتر از آن نداشتن مجوز فعالیت.

نکته بسیار مهم : متاسفانه در سال های اخیر در شهرهای پر جمعیت ایران مانند تهران، شیراز و اصفهان به دلیل نبود نظارت کافی بر عملکرد مراکز کاشت مو برخی افراد اقدام به انجام کاشت مو در محیط غیر درمانی می نمایند، لذا قیمت بسیار پایین تری نسبت به مراکز درمانی ارائه می دهند. باید توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در مراکز غیر درمانی بدون حضور پزشک متخصص پوست و مو و جراح کاشت مو به همراه تیم پزشکی با مدارک درمانی غیر مجاز و خطرناک می باشد. در صورت وجود هرگونه اشتباه یا خطای پزشکی و نبود پزشک صدمات جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد می شود.

لذا از کاشت مو در مراکزی که هزینه نامتعارف و بسیار پایین ارائه می دهند پرهیز کنید. برای بدست آوردن زیبایی، سلامتی خود و طول عمر خود را به خطر نیندازید.

هستند افرادی که بدون تخصص کافی و بدون تجهیزات مورد تایید دست به عمل کاشت مو با هزینه ای به مراتب پایین تر از مراکز کاشت مو می زنند. توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در این مراکز شاید در ظاهر از نظر مالی به سود شما باشد اما چیزی مهمتر از پول یعنی سلامتی خود را به خطر انداخته اید.

آیا حاضر هستید به عنوان مثال؛ در یک منزل مسکونی، بدون امکانات بهداشتی و معتبر و زیر نظر افراد غیر متخصص عمل جراحی حساس کاشت مو انجام داده و سلامت خود را به مخاطره اندازید؟

در روز کاشت مو حتما از وجود پزشک متخصص، تیم پزشکی درمانی و جراح کاشت موی کلینیک مطلع شوید.

تماس با ما :

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.6 / 5. تعداد رای ها 439

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است …

در شبکه های اجتماعی زیر هم ما را دنبال کنید

سلام وقت بخیر بصورت اقساطیم کاشت انجام میدین

با سلام و وقت بخیر

برای دریافت از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو و شرایط و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ در تماس باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید من ریشه موهای سمت چپه سرم ک خط رویش هست بد در امده یعنی ب سمت جلو در امده ولی سمته راستم خوب درامده ریشه موهای سمت چپم جوری در امده ک اصلاا شبیه مویه سمت راستم نیست موهایه سمت چپم فقط اولاش به سمت جلو در امده ولی پشتش خوب در امده به نظرتون میشه درست کنم ؟ یا میشه شمارتو بدید من عکس‌بفرستم

با سلام و وقت بخیر

با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

سلام و عرض ادب

بنده حدود 2 ماه است که کاشت مو انجام دادم قبل کاشت محل سکه ای سرم اصلا ریزش نداشت خیلی هم پر پشت بود ولی الان کم پشت شده خیلیم کم پشت .در ضمن من شقیقه موی سرمو کاشت کردم بعد با دکتر حرف زدم ایشون میگن رفته فاز ریزش ینی بخاطر کشت شقیقه مو کل مو میره فاز ریزش ؟؟ حتی اونجاهایی که سر نه کاشت شده ن اهدا شده؟؟ ممنون میشم جواب بدید.

با سلام و وقت بخیر

بله امکان اینکه کل نواحی کاشت و اطراف آن ریزش کند وجود دارد.

سلام . دکتر وقت بخیر من 24 سالمه پیشونی نسبتا بلندی دارم. و از قضا موهای جلوی سرم ریخته (تقریبا 1 سانت جلوی سر و 2 سانت گوشه سمت چپ و راست پیشونی) ریزش موی شدیدی و ناحیه بالای سر مخصوصا جلو دارم.. ولی ولی ولی خوشبختانه موهام پرپشته حتی سخت میشه شوووونه کرد… فقط مشکلم ریزش هست و همون 2 سانت پیشونیم. الان پیشنهاد شما کاشت هست یا جلوگیری؟ اگه جلوگیری بشه بازم راضی ام.. فقط بگید چیکار کنم!

با سلام و وقت بخیر

با توجه به مدل ریزش و سن شما بهتر است فعلا به درمان و جلوگیری از ریزش بیشتر فکر کنین تا کاشت مو. برای کاشت مو بهتر است بعد از ۳۰ سالگی اقدام کنید.

ببخشید ادرسی که گفتین به تلگرام پیام بدید پیام دادم ولی کسی پاسخگو نبود

با سلام و وقت بخیر مجدد

احتمالا شماره رو اشتباه ثبت کردین به این شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ پیام ارسال فرمایید.

سلام رنده ۲۷ سالمه تقریبا ۴۰ یا۵۰ درصد موهامو از دست دادم در کل روی سرم مو هست فقط سطحش که از بالا نگاه میکنی دیده میشه در کل اذیت میشم میخواستم بدونم اگه بکارم به موهای اصلی خودم اسیبی میرسه؟ بهترین روش چیه؟

عرض ادب و احترام

خیر به موهای خودتون آسیبی وارد نمیشه. برای تشخیص بهترین و مناسب ترین روش باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من با پزشک متخصص مو مشاوره کردم و ایشان با توجه به اینکه من طاس هستم وبانک مو پشت سرم خیلی خیلی کم هست دکتر گفتند کاشت مو برای شما نمیشود حالا با توجه به وضعیت من راهی برای کاشت وجود دارد یا نه؟وآیا بعدازکاشت دوباره ریزش وجود دارد؟

با سلام و وقت بخیر

اگر بانک مو کافی ندارید راهی نیست. بهتر است با این وضعیت کنار بیاین و چهره خود را به همین صورت بپذیرید. بعد از کاشت مو ریزش مو از سمت موهای کاشته شده نیست، افرادی که دچار ریزش مو بعد از کاشت مو هستند اکثرا یا کاشت موی مناسبی نداشتند و در مراکز غیر حرفه ای کاشت انجام داده اند یا موهای خود شخص که اطراف موی کاشته شده است دچار ریزش شده است.

سلام برای کاشت خط جلوی سرگرافتهای که ازپشت سربرداشته میشه به همون شکل کاشت میشه یاتارموهای یک گرافت جدامیشه؟؟؟

با سلام و وقت بخیر

خیر تارهای مو جدا نمی شوند.

سلام، شما در مشهد هم نمایندگی دارید؟ یا کسی رو معرفی میکنید؟ مخصوصا برای روش MIFT ممنون علی

سلام و وقت بخیر

خیر شعبه ای نداریم و متاسفانه فردی یا کلینیکی هم نمیشناسیم.

با عرض سلام ببخشید یه سوال نداشتم.کسایی ک پیشونیشون خیلی خیلی بلنده و این هم ارثیه تو سن پایین میتونه کاشت مو داشته باشه یا نه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام وقت بخیر

بله امکان کاشت مو وجود دارد.

سلام روش تکثیر مو آیا به مرحله اجرا رسیده است یا خیر ؟؟؟ من ریزش بسیار گسترده دارم خواستم بدانم این روش درمان من میباشد ؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر این نوع کاشت مو هنوز به مرحله اجرای انسانی وارد نشده است.

سلام خدمت شما . من موهای جلوی سرمو تقریبا همه شونو از دست دادم موهای جلوی سرم خیلی ضعیفن نه طاس و نه هم موی زیاد داره خیلی کم شده پوست سرم خوب دیده میشه از جلوی سرم. سنم ۲۲سالمه من باید کاشت مو انجام بدم یا دیگه راه رو پیش بگیرم . کدوم راه تضمینی است ؟ ممنون شما

عرض ادب و احترام

برای کاشت مو خیلی زود هست، با مشورت پزشک متخصص پوست و مو از درمان های دارویی استفاده کنین تا روند ریزش مو متوقف و یا کند شود.

سلام من ارثی شقیقه هام خالی شده… ریزش مو هم دارم الان.. میتونم کاشت مو انجام بدم الان یا نه 22 سالمه اگه مو بکارم باز میریزه یا تاثیری نداره

با سلام و وقت بخیر

تا زمانی که ریزش مو ادامه دارد و حداقل تا سن ۲۷ سالگی بهتر است کاشت مو انجام نشود.

سلام وقت بخیر من خانم هستم و 22 سالمه و بخاطر آلوپسی کششی موهای شقیقه‌م کاملا خالی شده، آیا روشی هست که بدون جلب توجه کاشت انجام بدم و اینکه از هر طرف ی اندازه 5 سانت خالیه هزینش چقدر میشه لطفا هزینش رو بگید چون هر چی عکس فرستادم گفتن باید بیای معاینه شی ممنون

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. برای تعیین قیمت از راه دور از طریق شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در واتس اپ اقدام کنین.

باسلام سوالی داشتم بنده میخاستم بدونم راهی هست که اصلا خط یا هرچیز دیگری که نشان کاشت مو باشه بعد کاشت مو نباشه ینی کلا بدون جراحی؟بعد اینکه نمای جلوی موی خیلی هارو ادم میبینه انگار طبیعی نیست ایا این کلنیک هم این گونه هست یا خیر ممنون میشم ازتون راهنمایی فرمایید

عرض ادب و احترام

بله، کاشت مو با روش میکرو اف آی تی با حالتی طبیعی کاشت انجام میشه و هیچ اثری از کاشت مو بعد از بلند شدن موها نخواهند ماند.

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دکترزحمت کش عزیز و کلیه همکاران محترم خانه سفید ؛ من ۳۷ ساله ساکن خرم آباد .الان حدود ۴ ساله به صورت مرتب و روزانه قطره ماینوکسیدل ۵درصد مصرف میکنم و تقریبا میشه گفت موهام بد نیستن. فقط خط جلوی موهام یه مقدار عقب هستش ( پیشونیم بلند نشون میده ) وشقیقه خرم یه مقدار عقب هستش…. خواهشم اینه خواستم بدونم اولا بعد از عمل میتونم قطره رو ادامه بدم و همچنین هزینه رو خواستم بدونم با تشکر و احترام

عرض ادب و احترام

بلی ماینوکسیدیل را میتوانید ادامه بدهید اگر مورد مناسبی برای کاشت باشید باید ویزیت شوید و بعد خدمتتان عرض شود، برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو خود از ۳ ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید.

پیروز باشید

با سلام من ۵١ سالمه و علاقمندم که مو بکارم و بینیم رو جراحی زیبایی کنم باتوجه به شرایط دیابت کنترل شده ی من(حدود ١٣٠) و نفرکتومی سادهٰ کلیه میخام ببینم امکانش هست عمل کنم یا خیر؟

با سپاس

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. مشکلی وجود ندارد

با درود و روز بخیر به شما من ۴۷ سال دارم و از سن ۲۵ سالگی ریزش موی من شروع شد که امروز دیگه سرم طاس هس…. من تصمیم گرفتم که مو بکارم و سوال من این است که چه متودی رو شما توصیه میکنید و با چه مقدار هزینه و قیمت باید حساب کرد و چه باید دارای چه شرایطی باشم از نظر سلامتی. ممنون میشم از تو ضیحاتتون پیمان

عرض ادب و احترام

جهت اطلاع از روش مناسب و هزینه خواهشمند است از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سرتون عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید. در اسرع وقت روش مناسب و هزینه تقریبی کاشت مو شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من از شهرستان هستم و حدود یک ماهی هست دچار ریزش شدید مو شدم.خواستم بدونم کاشت مو رو باید به چه روشی انجام بدم و هزینش چقدر هست و مدت کاشت چقد طول میکشه.اگر بخواین عکس از موهام هم میفرستم.منتظر جوابتونم.ممنون

عرض ادب و احترام

جهت انجام مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

سلام من 17 سالمه موهای شقیقم کم کم دارن میرزن به طوری که با یه زره کشیده شدن خیلی هاش میکنه دکترم رفتم بدون هیچ آزمایشی گفت عادیه من باید چیکار کنم و اگه بخوام زیر نظر درمان بشم باید کچل کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام و وقت بخیر

کوتاهی مو تاثیری در درمان ریزش مو ندارد. جهت شروع فرایند درمان و کنترل ریزش مو به پزشک متخصص و مجرب پوست و مو مراجعه فرمایید.

سلام آیا برای کاشت مو محدودیت سنی وجود دارد یا تا هر سنی میشه این عمل رو انجام داد و آیا مصرف داروهای فشار خون با کاشت مو تداخل دارد؟ ممنون

عرض ادب و احترام

بهترین سن برای کاشت مو بعد از ۲۷ سالگی می باشد. مصرف داروهای فشار خون تداخلی با کاشت مو ندارد اما بهتر است قبل از عمل به پزشک خود اعلام کنید.

پیروز باشید

با سلام. اول ببخشید برای فارسی ام. من از سوعد مینویسم. چطوری باید وقت رزرو کرد؟ من میخاهم هم مو بکارم و هم بینی ام را عمل کنم. میدانم حدس زدن زحمت است ولی: تقریبآ یک عمل بینی چقدر است؟ تقریبآ یک عمل مو کاشتن چقدر است؟ ۲ تا ۳ هفته ایران باشم کافی است؟ با سپاس فراوان

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت با شماره +989122252731 از طریق واتس اپ در تماس باشید. هزینه جراحی بینی بین 6 تا 9 میلیون تومان در ایران متفاوت می باشد. همچنین هزینه کاشت مو نیز بین 5 تا 7 میلیون می باشد. مدتی که برای اقامت در نظر گرفته اید کاملا کافی است. اما بهتر است کاشت مو قبل از جراحی بینی انجام شود.

با تشکر

سلام،من الرژی شدید به قرص فنستراید دارم،ایا بعد از انجام کاشت مو باید از قرص فنستراید یا قرص های مشابه استفاده کرد؟

با سلام و احترام

خیر نیازی به استفاده از قرص فیناستراید و ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو نیست.

با تشکر

سلام دکتر وقت بخیر انشالله که هرجا هستین شادو خوشو خرم باشید والله موهای من مسئله ای نداره فقط پیشینیمو میخوام کاشت کنم دکتر فقط چندتا سوال داشتم؟ من نیاز هستش موهامو بتراشم؟ دو اینکه چقدر طول میکشه کاشتش؟ سه چقدر طول میکشه رشد کنه؟ ممنون

عرض ادب و احترام

اگر مشکلی نیست بهتر است نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کنید. کاشت مو در ناحیه پیشانی از نظر زیباشناسی و علم پزشکی صحیح نمی باشد.

پیروز باشید

با سلام و عرض ادب؛ چند سوال در خصوص کاشت مو دارم و میخوام پس از فهمیدن اونا تصمیم قطعیمو بگیرم برا کاشت مو! 1- موهای من لخته ولی احساس میکنم موهایی که کاشت میشه حالت لختی نداره!میخوام ببینم اون بخشی که کاشت میشه بازم مثل موی خودم لخت خواهد بود؟ 2- من فقط شقیقه سرم احساس میکنم نیاز به کاشت مو داره،با یک مرحله کاشت، موی سرم به حالت عادی برمیگرده؟ یا چند مرحله کاشت لازمه؟ 3-هزینه کاشت مو؟ و اینکه امکان کاشت موی اقساطی وجود داره یا نه؟اگه آره شرایطش چیه؟

عرض ادب و احترام

موهای شما بعد از کاشت به مرور مانند موهای قبلی شما خواهند شد. اگر فقط ناحیه شقیقه باشد و سایر قسمت ها احتیاج به ایجاد تراکم نباشد طی یکروز و یک مرحله غیرجراحی تکمیل می شود. برای دریافت هزینه و شرایط با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام عذر میخوام کمترین هزینه کاشت مو در کلینیک خانه سفید چقدر است ؟ اگر میشه مبلغ رو به ایمیل بنده ارسال کنین.

وقتتون بخیر

برای اینکه بدونیم هزینه کاشت مو به روش sut چقدر میشه باید عکس بفرستیم ؟ میشه شماره ارسال عکس داخل تلگرام بزارید. ممنون

با سلام و احترام

بله. برای دریافت هزینه تقریبی خود با از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال نمایید. هزینه تقریبی کاشت مو SUT با توجه به تعداد گرافت مورد نیاز شما بین 4.5 تا 6 میلیون متفاوت هست. با تشکر

Visitor Rating: 5 Stars

با سلام من تا حالا مشاوره کاشت مو نداشتم و بعد از یک دوره شدید استرس با ریزش شدید مو روبرو شدم و بعد از گذشت حدود 10 سال مقدار زیادی از موی سرم رو از دست دادم البته پزشک عمومی گفت باید آزمایش هورمونی بدم و امکان داره علت ریزش موی من مشکلات هورمونی باشه دیابت کاملا کنترل شده دارم و انسولین استفاده نمیکنم میخواستم بدونم چطور میتونم مشاوره بگیرم و از هزینه کاشت مو با خبر بشم؟ ضمنا شرایط پرداخت اقساط وجود داره یا خیر؟ باتشکر

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت مشاوره کاشت مو لطف کنید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره واتس اپ و یا تلگرامی 09122252731 عکس بفرستید. در اسرع وقت بعد از مشاهده پزشک کلینیک هزینه تقریبی و روش کاشت برای شما تعیین می گردد. متاسفانه شرایط پرداخت اقساط در حال حاضر امکانش نیست.

پیروز باشید

با درود فراوان یکسال از کاشت مو بروش اف یو تی میگذره و احساس میشه با مقایسه عکس ها تراکم موهای کاشته شده ۴۰ درصد کاسته شده و بسیاری از فولیکول های کاشته شده غیر فعال شده اند. البته با شروع مصرف قرص فنستراید و پی ار پی موها ضخیم تر شده و بعضا موهایی هم مجدد در جلو سر رشد کرده اند.اما همچنان از اون تراکم قبلی خبری نیست و منو ازار میده.ایا مقدور هست بین موهای کاشته شده برای افزایش تراکم اقدام کرد؟ایا با روش پی ار پی و مزو میتوان فولیکول هایی که غیر فعال شده را دوباره احیا کرد؟منظورم موارد ک کاشته شده بودند است.

با سلام و احترام

دوست عزیز پاسخ شما به واتس اپ شما ارسال شد.

پیروز باشید

من در تبریز زندگی می کنم مو های سر من بسیار ریخته از جلو ولی از پشت نریخته و حاضر هستم هر چقدر پول خواستین بدهم تا موهای جلوی من هم باشند راستش موهای برادر و پدر و متاسفانه موهای مادرم هم ریخته از جلو من هم مثل اونها کجل هستم . لطفا در اولین فرصت با من تماس بگیرید اگه می توانید کچلی من را درمان کنید.

سلام خسته نباشین خاستم بگم تو کودکی وقتی ۵سالم بوده سرم با روغن سرخ کردنی سوخته و الان دوتیکه به اندازه ۲ در۲ سانت یکی جلو پیشانی و یکی دیگه بغل جای گیج گاه موهام رشد نکردن و خالیه حالام الانم فقط برام مهم هزینشه بدون بالاپایین کردن یه قیمتی لطف کنین بدین ک تصمیمو بگیرم بیام یا نه ممنون

عرض ادب و احترام

دوست عزیز امکان کاشت مو در ناحیه سوختگی وجود دارد. برای تعیین هزینه با شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام خسته نباشید می خواستم آدرس تلگرامی برام بفرستین تا از سرم عکس بگیرم و بگویید از چه روشی باید استفاده کنم و چقدر باید هزینه کنم؟

با سلام و احترام

برای ارسال عکس از طریق شماره 09122252731 اقدام فرمایید.

پیروز باشید

سلام هزینه کاشت خوب که بعدا نریزه چقدر میشه تا چند وقت کاملا پر میشه و اینکه بصورت اقساطی هم کار میکنید ؟

با سلام و احترام

دوست عزیز موهای کاشته شده اگر به درستی و طبق اصول کاشته شوند هیچوقت دچار ریزش نمی شوند. هزینه کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. کاشت مو به صورت اقساط در حال حاضر انجام نمی شود.

پیروز باشید

سلام. کمترین هزینه کاشت مو چقدره ؟ میخام هر سانت مربع 50 تار مو بکارم چنده؟ میشه موها را نتراشید و ماشین زد مثلا 2سانت باشد من 2ماه دیگه عروسی دارم آخه.

با سلام و احترام

برای تعیین هزینه کاشت مو و میزان دقیق گرافت برای کاشت حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. برای این امر می توانید از سه ناحیه روبرو بالا و پشت سر خودتون به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال کنید و بعد از مشاهده پزشک هزینه تقریبی کاشت مو و میزان گرافت قابل کاشت اعلام می گردد.

پیروز باشید

سلام وعرض ادب میخوام واسه کاشت مو اقدام کنم. من اونقدر ثروتمند نیستم که هر روز بتونم کاشت مو کنم من کارگرم و یک میلیون تومان با یک میلیون جون کندن واسم پیدا میشه.. تاحالا بخاطر مشکلات نتونستم ازدواج کنم. تصمیم گرفتم منتظر تموم شدن مشکلات نمونم و خودم ناخوشی ها و ناراحتی ها رو از سر راهم وردارم. میخوام کاشت مو کنم و قدم پیش بدارم واسه ازدواج. همانطور که هزاران بار واسه کار رو به شهرستان ها کردم و دنبال کارگشتم. مانند با پا گشتن دنبال کار تمام خیابان دو طرف سعادت آباد و تجریش و امام زاده قاسم و شاه عبدالعظیم و سمنان و زنجان و دامغان و فولادشهر و خرم آباد و سیاه سنگ…. میخوام یکبار کاشت مو کنم واسه تمام عمرم من قدرت خرید هر روز رو ندارم..ممنون میشم اگر یه کلینیکی که هدفش کار باشه و هم تخفیف و ارزون حساب کنه رو به بنده بدین. من پول زیادی ندارم که زیادی خرج کنم. باتوکل به خدا میخوام کاشت مو واقدام واسه ازدواج کنم…البته اگه میان این همه دختر روی زمین اگه یکی قسمت ما بشه.

با سلام و وقت بخیر خدمت تیم محترم خانه سفید لطفا در خصوص مراحل درمان و کاشت و …. برای بنده که ساکن ارومیه هستم توضیح بفرمایید که به چه شکل و در چه بازه های زمانی نیاز به حضور هست و بعد از کاشت مراحل به چه شکل هست و در کل آیا امکان کاشت مو برای فردی از شهرستان هم هست یا نه؟ با تشکر

با سلام و احترام

دوست عزیز شما ابتدا باید از طریق واتس اپ یا تلگرام به شماره 09122252731 پیام داده و از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس ارسال کنید. سپس بعد از بررسی پزشک کلینیک وقت مشاوره قبل از کاشت مو به شما داده خواهد شد. در زمان مشاوره هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو مناسب شما اعلام می شود. همان روز زمان دقیق و توصیه های قبل و بعد از کاشت مو به شما اعلام خواهد شد. هیچ محدودیتی برای عزیزانی که از شهرستان برای کاشت مو تشریف میارن نیست. ما حتی در نزدیک محل برای شما شرایط اقامت رایگان فراهم کرده ایم.

پیروز باشید

سلام و خسته نباشید برا کاشت مو از پند وقت قبل باید وقت بگیریم مثلا برا ایام عید میشه؟ بعد چند روز عمل کاشت و چند روز استراحت لازمه، و هزینه تقریبا برای کاشت جلو سر چقدر میشه ؟

با سلام و احترام

برای کاشت مو در ایام عید باید قبل از 15 اسفند سال قبل وقت رزرو کنید. شما 2 روز بعد از کاشت مو می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بپردازید.

پیروز باشید

با سلام من چند یکی از دوستام تو تبریز کاشته مو داشته و عالی دراومده البته عکساشم دارم خواستم بدونم شماهم طبق دیدن عکس های دوستم میتونید برای من هم چنین مویی دربیارین

عرض ادب و احترام

بله امکانش هست. لطفا عکس از سر خود و دوستتون از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09122252731 ارسال نمایید . در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

پیروز باشید

سلام خسته نباشی قسمت مثلثی جلوی سرم خیلی خالی از مو شده میخواستم ببینم هزینه کاشت چقدر میشه و آیا به صورت قسطی هم می شود پرداخت کرد یا نه؟

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : 09122252731

پیروز باشید

با توضیحاتی که شما دادین باید هزینه کاشتمو همه جای ایران یکسان باشه – تو اراک انگار میخان پول خون باباشون رو بگیرن

با سلام تا سال 90 که حدوداً 23 سالم بود موهای خیلی خوب و پر پشتی داشتم. از اون سال به بعد و بعد از فوت برادرم، موهای من شروع به ریزش کرد.تا حدی که الان تقریبا وسط سرم خیلی خیلی کم پشت شده. البته در خانوادهء مادری سابقهء ریزش مو و حتی طاسی سر وجود داره سوال اولم اینه که آیا مواردی مشابه بنده که کاشت مو انجام میدن، آیا ممکنه طاسی برگشت پذیر باشه یا خیر؟ سوال دوم اینکه، آیا پرداخت وجه بصورت اقساطی وجود داره یا خیر؟ و سوال آخر؛ کاشت مو چه مدت زمانی نیاز داره؟ با سپاس از شما

عرض ادب و احترام

در مورد سوال اول شما : موهای کاشته شده به هیچ وجه دچار ریزش نمیشن اما امکان ریزش موهای اطراف کاشته شده ها وجود دارد. کاشت مو اقساطی نداریم خیر. حداکثر مدت کاشت مو 2 روز میباشد.

پیروز باشید

سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم و میخواستم ببینم چه روش کاشتی واس حجم موی من مناسبه و هزینه و مدت زمان انجام کار به چه شکله

با سلام و احترام

جهت تعیین روش کاشت مو و هزینه از 3 ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره 09122252731 از طریق تلگرام ، واتس آپ یا وایبر ارسال نمایید. بعد از بررسی پزشک هزینه و نوع روش برای شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من حدود یک سال و سه ماه پیش کاشت مو انجام دادم اصلا راضی نیستم یک بار برای مشاوره اومدم کلینیک شما اما نمیدونم چرا جای دیگه انجام دادم،خواستم بدونم قیمت الانتون چقدره برای هر گرافت ؟

با سلام و احترام

برای دریافت هزینه کاشت مو خواهشمندیم با شماره های 02154503 یا شماره 09122252731 تماس حاصل فرمایید.

پیروز باشید

با عرض سلام حتما باید سن بالا تر از ۲۷ باشه؟؟؟ سن ۱۷ سال نمیتونع کاشت مو داشته باشه؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر در ۱۷ سالگی نمیتوان کاشت مو انجام داد.

سلام

عذر میخوام هزینه کاشت مو در اراک با هزینه کاشت موی شما در خانه سفید فرق داره ؟ اگر فرق داره دلیلش چیه ؟ مگه قیمت ثابت و یکسانی وجود نداره ؟

ممنون میشم پاسخ بدین

با سلام و آرزوی روزی خوش لطفا هزینه های کاشت در قسمت پیشانی و وسط سر جداگانه اعلام می فرمائید. با تشکر

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱

پیروز باشید

یکی از دوستان من در ترکیه کاشت مو داشته و راضی هم هست و چیزی حدود سه هزار دلار هزینه براش داشته – از یه طرف من شنیدم کاشت مو در ترکیه خیلی ارزونه …. حالا چجوریه که شما مدعی هستین با 5 تومن کاشتمو انجام میدین ؟

وقتتون بخیر ، هزینه کاشت مو برای خانم ها با آقایون متفاوت هست ؟

با سلام و احترام

تقریبا هزینه کاشت مو خانم ها به دلیل پیچیدگی و سختی بیشتر کار کمی بیشتر است.

پیروز باشید

اینکه داخل متن نوشتید روش fut ارزان تر از سایر روش هاست یعنی روش های دیگ بهتر هستند ؟ کدوم روش بهترین نتیجه رو میده ؟؟

عرض ادب و احترام

تشخیص بهترین روش کاشت مو به پزشک معالج شما بستگی دارد. اما در کل روش FUT چون برداشت به صورت نواری هست و تخصص کمتری نسبت به روش های میکرو FIT و FIT نیاز دارد، ارزان تر هست. اما دلیل بدتر بودن این روش یا عدم حصول نتیجه نیست. اگر شما از جراحی و بخیه و اسکار در پشت سر خود هراس دارید بهتر است سایر روش های کاشت مو را انتخاب کنید.

پیروز باشید

قیمت کاشت مو در نواحی گیج گاهی با جلوی سر فرقی داره ؟

سلام و وقت بخیر

خیر هزینه در ناحیه گیجگاهی با سایر نواحی فرق نمیکنه . اگر قصد تعیین هزینه تقریبی کاشت موی خود را دارید از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09356665213 پیام ارسال کنید و از سه طرف روبرو ، بالا ، و پشت سر خود عکس گرفته و ارسال کنید. سپس در اسرع وقت هزینه تقریبی کاشت موی شما اعلام خواهد شد.

با تشکر

وقت بخیر هزینه کاشت مو در تبریز با تهران فرق داره

عرض ادب و احترام

هزینه کاشت مو در کلینیک های معتبر صد در صد بالاتر از سایر کلینیک ها خواهد بود. اما بین شهرهای مختلف هزینه باید یکسان باشد. هزینه کاشت مو به روش و تبحر جراح کاشت مو شما بستگی دارد. هرچه مهارت جراح کاشت موی شما بالاتر باشد هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

با تشکر

کاشت مو اقساطی هم انجام میدهید ؟

عرض ادب و احترام

خیر در حال حاضر امکان کاشت موی اقساطی فراهم نیست. اما در جشنواره ها امکان انجام کاشت مو اقساطی برای تعداد محدودی فراهم می شود.

پیروز باشید.

میخوام بدونم هزینه کاشت جلوی سر چقدر میباشد

با سلام و احترام

جهت دریافت وقت مشاوره حضوری از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال کنین و منتظر پاسخ کارشناسان ما بمانید و همچنین هزینه تقریبی کاشت موی شما نیز تعیین خواهد شد.

موفق باشید و پیروز

با سلام و احترام ضمن تشکر پیشاپیش در خصوص نحوه کاشت موی سر آیا امکان استفاده از موی کتف و سینه هم انجام میشود؟ اگر انجام میشود ماندگاری و ضمانت آن تا چه میزان میباشد؟ آیا شما بین کاشت موی سر و پروتز موی سر کدامیک را پیشنهاد می کنید؟ حدوداً قیمت کاشت موی سر چقدر میباشد؟

عرض ادب و احترام

بله امکان برداشت گرافت مو از نواحی کتف و سینه جهت کاشت در ناحیه سر وجود دارد. جهت اطلاعات تکمیلی در این مورد به مقاله کاشت مو به روش BHT از طریق منوی کاشت مو مراجعه فرمایید. صد در صد بین پروتز و کاشت مو ما به شما کاشت مو را پیشنهاد می دهیم. پروتز پر هزینه تر در طولانی مدت ، غیر طبیعی و بدون رشد است. که حتی دچار قارچ و عفونت در ناحیه سر هم می شود. کاشت موی طبیعی اصلا قابل مقایسه با پروتز مو نیست.

برای تعیین هزینه تقریبی و جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

سلام وقت شما بخیر ، من فقط جلوی سرم خالیه میخاستم ببینم هزینه تقریبی کاشت مو چقدر میشه

با سلام و احترام

جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو و تعیین هزینه تقریبی کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

فهرست مطالب

آنچه در این صفحه بررسی می شود :

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته می باشد. این عمل از گروه عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان عمل پیوند مو هزینه آن می باشد.

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

اکثر جراحی های زیبایی در کشور به علت تقاضای بالا و همچنین تعدد متخصصین جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری دارند. به عنوان مثال در کشور ترکیه که به مهد جراحی های پزشکی اروپا تبدیل شده است، هزینه تقریبی کاشت مو حدود 2500 دلار می باشد. سایر جراحی های زیبایی نیز در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار ارزان تر می باشد. در واقع یکی از جنبه های جذب توریسم در کشور ترکیه توریسم پزشکی می باشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

قیمت کاشت مو در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آلمان، فرانسه، کانادا، انگلستان و آمریکا حدود 15000 تا 25000 دلار می باشد. هزینه تقریبی کاشت مو در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر توریست پزشکی ایران حدود 500 تا 1000 دلار می باشد. به همین دلیل مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور جهت کاشت مو، کشور ایران و ترکیه می باشد.

در سال های اخیر و به دنبال کاهش ارزش ریال در کشور و قیمت بالای دلار در ایران تعداد متقاضیان کاشت مو از سایر کشورهای دنیا بسیار بیشتر شده است. ذکر این نکته غرور آفرین است که بدانید متخصصان داخلی کشور عزیزمان بسیار باتجربه تر و با دانش بالاتری هستند به طوری که بسیار هستند کسانی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و همسایگان کشورمان برای انجام عمل کاشت مو به ایران سفر می کنند.

دلیل تخصص بالای جراحان کشور میزان زیاد انجام این عمل در طی این سال هاست، این امر سبب شده تجربه آن ها بسیار بیشتر از جراحان کشورهای دیگر دنیا باشد که به دلیل قیمت بالای انجام عمل شاید در طول سال 10 نفر هم به آن ها برای کاشت مو به آنها مراجعه نکند.

هشدار : بسیاری از مردان جوان که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند در دام کلینیک‌های سودجو و غیرحرفه‌ای گرفتار شده و کاشت مویی انجام می‌دهند که به هیچ وجه پایدار نیست. آقایان زیر ۲۵ سال باید قبل از کاشت مو، روش‌های دیگر درمانی را امتحان کنند و تا زمان تثبیت شدن الگوی ریزش، صبور باشند. در غیر این صورت امکان ریزش موهای کاشته شده زیاد است.

پاسخ این سوال خیر می باشد. در ایران به دلیل تعدد کلینیک های کاشت مو و متقاضیان زیاد قیمت کاشت مو پایین نگه داشته شده است. حتی کیفیت جراحی کاشت مو در کلینیک های معتبر ایران از بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا بالاتر می باشد. نمونه کاشت های انجام شده در کلینیک ها و مقایسه تصاویر آن ها با تصاویر ارائه شده در وب سایت های پزشکی کشورهای دیگر گواه این ادعا می باشد.

هزینه تقریبی کاشت مو در کلینیک خانه سفید با توجه به تجربه بالای جراحان و متخصصین پوست و مو کلینیک نسبت به سایر مراکز معتبر کاشت مو منصفانه تر می باشد.

هرچه میزان ریزش مو در نتیجه گرافت مورد نیاز شما بیشتر باشد، در نتیجه قیمت تقریبی کاشت مو شما نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال یک نفر با تعداد 2500 گرافت مو به تراکم مورد نظر خود دست می یابد، اما شخص دیگر حتی 4500 گرافت هم سطح بی موی سر او را پوشش نمی دهد. قیمت کاشت مو در شهرهای مختلف ایران مانند؛ شیراز، اصفهان، مشهد و دیگر شهرها تقریبا به یک اندازه است.

هزینه کاشت مو به روش FUT نسبت به سایر روش های کاشت مو بسیار پایین تر می باشد. در این روش به دلیل اینکه برداشت فولیکول های مو بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود لذا مدت زمان کاشت مو کاهش می یابد. این سرعت عمل باعث می شود هزینه این عمل نیز ارزان تر از سایر روش های کاشت مو باشد.

اما در روش FIT به این دلیل که فولیکول ها بصورت تکی و با حساسیت بالایی از بانک مو برداشت می شود و زمان بیشتری هم صرف آن می شود، در نتیجه هزینه بیشتری نسبت به روش FUT دارد.

در کاشت مو به روش SUT که به ادعای برخی کلینیک های کاشت مو جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به روش FIT کمتر می باشد.

در روش FIT اگر تعداد بیشتر از 2500 گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل 2 روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

جهت تشخیص اینکه کدام روش کاشت مو مناسب شماست مقاله بهترین روش کاشت مو سایت را مطالعه کنید.

کاشت مو به روش MFIT که جدیدترین روش کاشت مو در جهان می باشد، به تازگی در کشور عزیزمان ایران مورد توجه متقاضیان محترم کاشت مو قرار گرفته است. این روش کاملا با سبک و روش کاشت موی FIT انجام می شود با این تفاوت که در مرحله برداشت گرافت های مو با دقت و ظرافت بسیار بالاتری برداشت می شوند.

این دقت و ظرافت باعث می شود که خونریزی و درد بسیار کمتری نسبت به روش FIT در فرد ایجاد شود. همچنین عوارض ناشی از کاشت مو به شدت کاهش می یابد. دوره درمان و ریکاوری بسیار کمتری دارد و همچنین در روش نوین MFIT که با نام UFIT شناخته می شود می توان کاشت مو را بدون تراشیدن سر انجام داد.

هزینه تقریبی کاشت مو در روش MFIT بین 6 تا 9 میلیون تومان در کلینیک خانه سفید می باشد.

در کشور ما هزینه عمل کاشت مو مانند بسیاری دیگر از خدمات پزشکی و غیر پزشکی نرخ معین و مصوبی ندارد. همان طور که بیان شد، میانگین هزینه عمل کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. تغییرات قیمت یک روش مشخص با تعداد گرافت معین بین مراکز مختلف کاشت مو به میزان تبحر و تجربه جراح، میزان تخصص پزشک پوست و مو و مدرن بودن دستگاه های کلینیک بستگی دارد.

البته این دلیل نمی شود هر کاشت موی گران قیمتی با کیفیت باشد. اما تقریبا اکثر کلینیک هایی که قیمت های پایینی برای انجام خدمات خود در نظر میگیرند در زمره خدمات بی کیفیت محسوب می شوند.

مبنای اصلی تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مو می باشد.هر چند تعیین هزینه کاشت مو صرفا با گرافت نیز درست نمی باشد. برای تعیین هزینه نوع روش و تعداد گرافت بسیار مهم است. مثلا اگر تعداد 3000 گرافت مو در روش FUT حدود 4 میلیون تومان محاسبه شود، همین میزان در روش FIT  حدود 6 میلیون و در روش SUT  حدود 5 میلیون تومان می باشد.

هزینه کاشت هر گرافت مو در سال 1397 حدود 1500 تا 2000 تومان می باشد.

تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد تار مو یا صرفا با روش خاصی به هیچ وجه صحیح نمی باشد و تعدادگرافت کاشته شده و نوع روش همزمان هزینه کاشت مو را تعیین می کنند.

در برخی موارد قیمت های بسیار پایین برای کاشت مو مشاهده می شود که با هیچ قانون و منطقی جز کار ناصحیح سازگار نیست. به طور معمول یک کلینیک معتبر پوست و مو (کاشت مو) شامل حداقل یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستاران و دستیاران کاشت، منشی و خدمه دیگر می باشد، که با محاسبه هزینه های جاری به هچی وجه قیمت های پایین خدمات زیبایی قابل درک نیست.

در اکثر این مراکز ارزان قیمت که بعد از بازرسی مامورین وزارت بهداشت و درمان این مراکز پلمب شده اند، موارد خلاف قوانین پزشکی کشور به وفور مشاهده شده است. مواردی اعم از عدم وجود پزشک متخصص پوست و مو در مرکز، عدم وجود پزشک عمومی، پرستاران دارای مدرک مرتبط پزشکی، غیر بهداشتی بودن محل کاشت، یا حتی فراتر از آن نداشتن مجوز فعالیت.

نکته بسیار مهم : متاسفانه در سال های اخیر در شهرهای پر جمعیت ایران مانند تهران، شیراز و اصفهان به دلیل نبود نظارت کافی بر عملکرد مراکز کاشت مو برخی افراد اقدام به انجام کاشت مو در محیط غیر درمانی می نمایند، لذا قیمت بسیار پایین تری نسبت به مراکز درمانی ارائه می دهند. باید توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در مراکز غیر درمانی بدون حضور پزشک متخصص پوست و مو و جراح کاشت مو به همراه تیم پزشکی با مدارک درمانی غیر مجاز و خطرناک می باشد. در صورت وجود هرگونه اشتباه یا خطای پزشکی و نبود پزشک صدمات جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد می شود.

لذا از کاشت مو در مراکزی که هزینه نامتعارف و بسیار پایین ارائه می دهند پرهیز کنید. برای بدست آوردن زیبایی، سلامتی خود و طول عمر خود را به خطر نیندازید.

هستند افرادی که بدون تخصص کافی و بدون تجهیزات مورد تایید دست به عمل کاشت مو با هزینه ای به مراتب پایین تر از مراکز کاشت مو می زنند. توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در این مراکز شاید در ظاهر از نظر مالی به سود شما باشد اما چیزی مهمتر از پول یعنی سلامتی خود را به خطر انداخته اید.

آیا حاضر هستید به عنوان مثال؛ در یک منزل مسکونی، بدون امکانات بهداشتی و معتبر و زیر نظر افراد غیر متخصص عمل جراحی حساس کاشت مو انجام داده و سلامت خود را به مخاطره اندازید؟

در روز کاشت مو حتما از وجود پزشک متخصص، تیم پزشکی درمانی و جراح کاشت موی کلینیک مطلع شوید.

تماس با ما :

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.6 / 5. تعداد رای ها 439

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است …

در شبکه های اجتماعی زیر هم ما را دنبال کنید

سلام وقت بخیر بصورت اقساطیم کاشت انجام میدین

با سلام و وقت بخیر

برای دریافت از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو و شرایط و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ در تماس باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید من ریشه موهای سمت چپه سرم ک خط رویش هست بد در امده یعنی ب سمت جلو در امده ولی سمته راستم خوب درامده ریشه موهای سمت چپم جوری در امده ک اصلاا شبیه مویه سمت راستم نیست موهایه سمت چپم فقط اولاش به سمت جلو در امده ولی پشتش خوب در امده به نظرتون میشه درست کنم ؟ یا میشه شمارتو بدید من عکس‌بفرستم

با سلام و وقت بخیر

با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

سلام و عرض ادب

بنده حدود 2 ماه است که کاشت مو انجام دادم قبل کاشت محل سکه ای سرم اصلا ریزش نداشت خیلی هم پر پشت بود ولی الان کم پشت شده خیلیم کم پشت .در ضمن من شقیقه موی سرمو کاشت کردم بعد با دکتر حرف زدم ایشون میگن رفته فاز ریزش ینی بخاطر کشت شقیقه مو کل مو میره فاز ریزش ؟؟ حتی اونجاهایی که سر نه کاشت شده ن اهدا شده؟؟ ممنون میشم جواب بدید.

با سلام و وقت بخیر

بله امکان اینکه کل نواحی کاشت و اطراف آن ریزش کند وجود دارد.

سلام . دکتر وقت بخیر من 24 سالمه پیشونی نسبتا بلندی دارم. و از قضا موهای جلوی سرم ریخته (تقریبا 1 سانت جلوی سر و 2 سانت گوشه سمت چپ و راست پیشونی) ریزش موی شدیدی و ناحیه بالای سر مخصوصا جلو دارم.. ولی ولی ولی خوشبختانه موهام پرپشته حتی سخت میشه شوووونه کرد… فقط مشکلم ریزش هست و همون 2 سانت پیشونیم. الان پیشنهاد شما کاشت هست یا جلوگیری؟ اگه جلوگیری بشه بازم راضی ام.. فقط بگید چیکار کنم!

با سلام و وقت بخیر

با توجه به مدل ریزش و سن شما بهتر است فعلا به درمان و جلوگیری از ریزش بیشتر فکر کنین تا کاشت مو. برای کاشت مو بهتر است بعد از ۳۰ سالگی اقدام کنید.

ببخشید ادرسی که گفتین به تلگرام پیام بدید پیام دادم ولی کسی پاسخگو نبود

با سلام و وقت بخیر مجدد

احتمالا شماره رو اشتباه ثبت کردین به این شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ پیام ارسال فرمایید.

سلام رنده ۲۷ سالمه تقریبا ۴۰ یا۵۰ درصد موهامو از دست دادم در کل روی سرم مو هست فقط سطحش که از بالا نگاه میکنی دیده میشه در کل اذیت میشم میخواستم بدونم اگه بکارم به موهای اصلی خودم اسیبی میرسه؟ بهترین روش چیه؟

عرض ادب و احترام

خیر به موهای خودتون آسیبی وارد نمیشه. برای تشخیص بهترین و مناسب ترین روش باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من با پزشک متخصص مو مشاوره کردم و ایشان با توجه به اینکه من طاس هستم وبانک مو پشت سرم خیلی خیلی کم هست دکتر گفتند کاشت مو برای شما نمیشود حالا با توجه به وضعیت من راهی برای کاشت وجود دارد یا نه؟وآیا بعدازکاشت دوباره ریزش وجود دارد؟

با سلام و وقت بخیر

اگر بانک مو کافی ندارید راهی نیست. بهتر است با این وضعیت کنار بیاین و چهره خود را به همین صورت بپذیرید. بعد از کاشت مو ریزش مو از سمت موهای کاشته شده نیست، افرادی که دچار ریزش مو بعد از کاشت مو هستند اکثرا یا کاشت موی مناسبی نداشتند و در مراکز غیر حرفه ای کاشت انجام داده اند یا موهای خود شخص که اطراف موی کاشته شده است دچار ریزش شده است.

سلام برای کاشت خط جلوی سرگرافتهای که ازپشت سربرداشته میشه به همون شکل کاشت میشه یاتارموهای یک گرافت جدامیشه؟؟؟

با سلام و وقت بخیر

خیر تارهای مو جدا نمی شوند.

سلام، شما در مشهد هم نمایندگی دارید؟ یا کسی رو معرفی میکنید؟ مخصوصا برای روش MIFT ممنون علی

سلام و وقت بخیر

خیر شعبه ای نداریم و متاسفانه فردی یا کلینیکی هم نمیشناسیم.

با عرض سلام ببخشید یه سوال نداشتم.کسایی ک پیشونیشون خیلی خیلی بلنده و این هم ارثیه تو سن پایین میتونه کاشت مو داشته باشه یا نه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام وقت بخیر

بله امکان کاشت مو وجود دارد.

سلام روش تکثیر مو آیا به مرحله اجرا رسیده است یا خیر ؟؟؟ من ریزش بسیار گسترده دارم خواستم بدانم این روش درمان من میباشد ؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر این نوع کاشت مو هنوز به مرحله اجرای انسانی وارد نشده است.

سلام خدمت شما . من موهای جلوی سرمو تقریبا همه شونو از دست دادم موهای جلوی سرم خیلی ضعیفن نه طاس و نه هم موی زیاد داره خیلی کم شده پوست سرم خوب دیده میشه از جلوی سرم. سنم ۲۲سالمه من باید کاشت مو انجام بدم یا دیگه راه رو پیش بگیرم . کدوم راه تضمینی است ؟ ممنون شما

عرض ادب و احترام

برای کاشت مو خیلی زود هست، با مشورت پزشک متخصص پوست و مو از درمان های دارویی استفاده کنین تا روند ریزش مو متوقف و یا کند شود.

سلام من ارثی شقیقه هام خالی شده… ریزش مو هم دارم الان.. میتونم کاشت مو انجام بدم الان یا نه 22 سالمه اگه مو بکارم باز میریزه یا تاثیری نداره

با سلام و وقت بخیر

تا زمانی که ریزش مو ادامه دارد و حداقل تا سن ۲۷ سالگی بهتر است کاشت مو انجام نشود.

سلام وقت بخیر من خانم هستم و 22 سالمه و بخاطر آلوپسی کششی موهای شقیقه‌م کاملا خالی شده، آیا روشی هست که بدون جلب توجه کاشت انجام بدم و اینکه از هر طرف ی اندازه 5 سانت خالیه هزینش چقدر میشه لطفا هزینش رو بگید چون هر چی عکس فرستادم گفتن باید بیای معاینه شی ممنون

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. برای تعیین قیمت از راه دور از طریق شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در واتس اپ اقدام کنین.

باسلام سوالی داشتم بنده میخاستم بدونم راهی هست که اصلا خط یا هرچیز دیگری که نشان کاشت مو باشه بعد کاشت مو نباشه ینی کلا بدون جراحی؟بعد اینکه نمای جلوی موی خیلی هارو ادم میبینه انگار طبیعی نیست ایا این کلنیک هم این گونه هست یا خیر ممنون میشم ازتون راهنمایی فرمایید

عرض ادب و احترام

بله، کاشت مو با روش میکرو اف آی تی با حالتی طبیعی کاشت انجام میشه و هیچ اثری از کاشت مو بعد از بلند شدن موها نخواهند ماند.

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دکترزحمت کش عزیز و کلیه همکاران محترم خانه سفید ؛ من ۳۷ ساله ساکن خرم آباد .الان حدود ۴ ساله به صورت مرتب و روزانه قطره ماینوکسیدل ۵درصد مصرف میکنم و تقریبا میشه گفت موهام بد نیستن. فقط خط جلوی موهام یه مقدار عقب هستش ( پیشونیم بلند نشون میده ) وشقیقه خرم یه مقدار عقب هستش…. خواهشم اینه خواستم بدونم اولا بعد از عمل میتونم قطره رو ادامه بدم و همچنین هزینه رو خواستم بدونم با تشکر و احترام

عرض ادب و احترام

بلی ماینوکسیدیل را میتوانید ادامه بدهید اگر مورد مناسبی برای کاشت باشید باید ویزیت شوید و بعد خدمتتان عرض شود، برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو خود از ۳ ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید.

پیروز باشید

با سلام من ۵١ سالمه و علاقمندم که مو بکارم و بینیم رو جراحی زیبایی کنم باتوجه به شرایط دیابت کنترل شده ی من(حدود ١٣٠) و نفرکتومی سادهٰ کلیه میخام ببینم امکانش هست عمل کنم یا خیر؟

با سپاس

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. مشکلی وجود ندارد

با درود و روز بخیر به شما من ۴۷ سال دارم و از سن ۲۵ سالگی ریزش موی من شروع شد که امروز دیگه سرم طاس هس…. من تصمیم گرفتم که مو بکارم و سوال من این است که چه متودی رو شما توصیه میکنید و با چه مقدار هزینه و قیمت باید حساب کرد و چه باید دارای چه شرایطی باشم از نظر سلامتی. ممنون میشم از تو ضیحاتتون پیمان

عرض ادب و احترام

جهت اطلاع از روش مناسب و هزینه خواهشمند است از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سرتون عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید. در اسرع وقت روش مناسب و هزینه تقریبی کاشت مو شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من از شهرستان هستم و حدود یک ماهی هست دچار ریزش شدید مو شدم.خواستم بدونم کاشت مو رو باید به چه روشی انجام بدم و هزینش چقدر هست و مدت کاشت چقد طول میکشه.اگر بخواین عکس از موهام هم میفرستم.منتظر جوابتونم.ممنون

عرض ادب و احترام

جهت انجام مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

سلام من 17 سالمه موهای شقیقم کم کم دارن میرزن به طوری که با یه زره کشیده شدن خیلی هاش میکنه دکترم رفتم بدون هیچ آزمایشی گفت عادیه من باید چیکار کنم و اگه بخوام زیر نظر درمان بشم باید کچل کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام و وقت بخیر

کوتاهی مو تاثیری در درمان ریزش مو ندارد. جهت شروع فرایند درمان و کنترل ریزش مو به پزشک متخصص و مجرب پوست و مو مراجعه فرمایید.

سلام آیا برای کاشت مو محدودیت سنی وجود دارد یا تا هر سنی میشه این عمل رو انجام داد و آیا مصرف داروهای فشار خون با کاشت مو تداخل دارد؟ ممنون

عرض ادب و احترام

بهترین سن برای کاشت مو بعد از ۲۷ سالگی می باشد. مصرف داروهای فشار خون تداخلی با کاشت مو ندارد اما بهتر است قبل از عمل به پزشک خود اعلام کنید.

پیروز باشید

با سلام. اول ببخشید برای فارسی ام. من از سوعد مینویسم. چطوری باید وقت رزرو کرد؟ من میخاهم هم مو بکارم و هم بینی ام را عمل کنم. میدانم حدس زدن زحمت است ولی: تقریبآ یک عمل بینی چقدر است؟ تقریبآ یک عمل مو کاشتن چقدر است؟ ۲ تا ۳ هفته ایران باشم کافی است؟ با سپاس فراوان

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت با شماره +989122252731 از طریق واتس اپ در تماس باشید. هزینه جراحی بینی بین 6 تا 9 میلیون تومان در ایران متفاوت می باشد. همچنین هزینه کاشت مو نیز بین 5 تا 7 میلیون می باشد. مدتی که برای اقامت در نظر گرفته اید کاملا کافی است. اما بهتر است کاشت مو قبل از جراحی بینی انجام شود.

با تشکر

سلام،من الرژی شدید به قرص فنستراید دارم،ایا بعد از انجام کاشت مو باید از قرص فنستراید یا قرص های مشابه استفاده کرد؟

با سلام و احترام

خیر نیازی به استفاده از قرص فیناستراید و ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو نیست.

با تشکر

سلام دکتر وقت بخیر انشالله که هرجا هستین شادو خوشو خرم باشید والله موهای من مسئله ای نداره فقط پیشینیمو میخوام کاشت کنم دکتر فقط چندتا سوال داشتم؟ من نیاز هستش موهامو بتراشم؟ دو اینکه چقدر طول میکشه کاشتش؟ سه چقدر طول میکشه رشد کنه؟ ممنون

عرض ادب و احترام

اگر مشکلی نیست بهتر است نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کنید. کاشت مو در ناحیه پیشانی از نظر زیباشناسی و علم پزشکی صحیح نمی باشد.

پیروز باشید

با سلام و عرض ادب؛ چند سوال در خصوص کاشت مو دارم و میخوام پس از فهمیدن اونا تصمیم قطعیمو بگیرم برا کاشت مو! 1- موهای من لخته ولی احساس میکنم موهایی که کاشت میشه حالت لختی نداره!میخوام ببینم اون بخشی که کاشت میشه بازم مثل موی خودم لخت خواهد بود؟ 2- من فقط شقیقه سرم احساس میکنم نیاز به کاشت مو داره،با یک مرحله کاشت، موی سرم به حالت عادی برمیگرده؟ یا چند مرحله کاشت لازمه؟ 3-هزینه کاشت مو؟ و اینکه امکان کاشت موی اقساطی وجود داره یا نه؟اگه آره شرایطش چیه؟

عرض ادب و احترام

موهای شما بعد از کاشت به مرور مانند موهای قبلی شما خواهند شد. اگر فقط ناحیه شقیقه باشد و سایر قسمت ها احتیاج به ایجاد تراکم نباشد طی یکروز و یک مرحله غیرجراحی تکمیل می شود. برای دریافت هزینه و شرایط با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام عذر میخوام کمترین هزینه کاشت مو در کلینیک خانه سفید چقدر است ؟ اگر میشه مبلغ رو به ایمیل بنده ارسال کنین.

وقتتون بخیر

برای اینکه بدونیم هزینه کاشت مو به روش sut چقدر میشه باید عکس بفرستیم ؟ میشه شماره ارسال عکس داخل تلگرام بزارید. ممنون

با سلام و احترام

بله. برای دریافت هزینه تقریبی خود با از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال نمایید. هزینه تقریبی کاشت مو SUT با توجه به تعداد گرافت مورد نیاز شما بین 4.5 تا 6 میلیون متفاوت هست. با تشکر

Visitor Rating: 5 Stars

با سلام من تا حالا مشاوره کاشت مو نداشتم و بعد از یک دوره شدید استرس با ریزش شدید مو روبرو شدم و بعد از گذشت حدود 10 سال مقدار زیادی از موی سرم رو از دست دادم البته پزشک عمومی گفت باید آزمایش هورمونی بدم و امکان داره علت ریزش موی من مشکلات هورمونی باشه دیابت کاملا کنترل شده دارم و انسولین استفاده نمیکنم میخواستم بدونم چطور میتونم مشاوره بگیرم و از هزینه کاشت مو با خبر بشم؟ ضمنا شرایط پرداخت اقساط وجود داره یا خیر؟ باتشکر

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت مشاوره کاشت مو لطف کنید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره واتس اپ و یا تلگرامی 09122252731 عکس بفرستید. در اسرع وقت بعد از مشاهده پزشک کلینیک هزینه تقریبی و روش کاشت برای شما تعیین می گردد. متاسفانه شرایط پرداخت اقساط در حال حاضر امکانش نیست.

پیروز باشید

با درود فراوان یکسال از کاشت مو بروش اف یو تی میگذره و احساس میشه با مقایسه عکس ها تراکم موهای کاشته شده ۴۰ درصد کاسته شده و بسیاری از فولیکول های کاشته شده غیر فعال شده اند. البته با شروع مصرف قرص فنستراید و پی ار پی موها ضخیم تر شده و بعضا موهایی هم مجدد در جلو سر رشد کرده اند.اما همچنان از اون تراکم قبلی خبری نیست و منو ازار میده.ایا مقدور هست بین موهای کاشته شده برای افزایش تراکم اقدام کرد؟ایا با روش پی ار پی و مزو میتوان فولیکول هایی که غیر فعال شده را دوباره احیا کرد؟منظورم موارد ک کاشته شده بودند است.

با سلام و احترام

دوست عزیز پاسخ شما به واتس اپ شما ارسال شد.

پیروز باشید

من در تبریز زندگی می کنم مو های سر من بسیار ریخته از جلو ولی از پشت نریخته و حاضر هستم هر چقدر پول خواستین بدهم تا موهای جلوی من هم باشند راستش موهای برادر و پدر و متاسفانه موهای مادرم هم ریخته از جلو من هم مثل اونها کجل هستم . لطفا در اولین فرصت با من تماس بگیرید اگه می توانید کچلی من را درمان کنید.

سلام خسته نباشین خاستم بگم تو کودکی وقتی ۵سالم بوده سرم با روغن سرخ کردنی سوخته و الان دوتیکه به اندازه ۲ در۲ سانت یکی جلو پیشانی و یکی دیگه بغل جای گیج گاه موهام رشد نکردن و خالیه حالام الانم فقط برام مهم هزینشه بدون بالاپایین کردن یه قیمتی لطف کنین بدین ک تصمیمو بگیرم بیام یا نه ممنون

عرض ادب و احترام

دوست عزیز امکان کاشت مو در ناحیه سوختگی وجود دارد. برای تعیین هزینه با شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام خسته نباشید می خواستم آدرس تلگرامی برام بفرستین تا از سرم عکس بگیرم و بگویید از چه روشی باید استفاده کنم و چقدر باید هزینه کنم؟

با سلام و احترام

برای ارسال عکس از طریق شماره 09122252731 اقدام فرمایید.

پیروز باشید

سلام هزینه کاشت خوب که بعدا نریزه چقدر میشه تا چند وقت کاملا پر میشه و اینکه بصورت اقساطی هم کار میکنید ؟

با سلام و احترام

دوست عزیز موهای کاشته شده اگر به درستی و طبق اصول کاشته شوند هیچوقت دچار ریزش نمی شوند. هزینه کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. کاشت مو به صورت اقساط در حال حاضر انجام نمی شود.

پیروز باشید

سلام. کمترین هزینه کاشت مو چقدره ؟ میخام هر سانت مربع 50 تار مو بکارم چنده؟ میشه موها را نتراشید و ماشین زد مثلا 2سانت باشد من 2ماه دیگه عروسی دارم آخه.

با سلام و احترام

برای تعیین هزینه کاشت مو و میزان دقیق گرافت برای کاشت حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. برای این امر می توانید از سه ناحیه روبرو بالا و پشت سر خودتون به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال کنید و بعد از مشاهده پزشک هزینه تقریبی کاشت مو و میزان گرافت قابل کاشت اعلام می گردد.

پیروز باشید

سلام وعرض ادب میخوام واسه کاشت مو اقدام کنم. من اونقدر ثروتمند نیستم که هر روز بتونم کاشت مو کنم من کارگرم و یک میلیون تومان با یک میلیون جون کندن واسم پیدا میشه.. تاحالا بخاطر مشکلات نتونستم ازدواج کنم. تصمیم گرفتم منتظر تموم شدن مشکلات نمونم و خودم ناخوشی ها و ناراحتی ها رو از سر راهم وردارم. میخوام کاشت مو کنم و قدم پیش بدارم واسه ازدواج. همانطور که هزاران بار واسه کار رو به شهرستان ها کردم و دنبال کارگشتم. مانند با پا گشتن دنبال کار تمام خیابان دو طرف سعادت آباد و تجریش و امام زاده قاسم و شاه عبدالعظیم و سمنان و زنجان و دامغان و فولادشهر و خرم آباد و سیاه سنگ…. میخوام یکبار کاشت مو کنم واسه تمام عمرم من قدرت خرید هر روز رو ندارم..ممنون میشم اگر یه کلینیکی که هدفش کار باشه و هم تخفیف و ارزون حساب کنه رو به بنده بدین. من پول زیادی ندارم که زیادی خرج کنم. باتوکل به خدا میخوام کاشت مو واقدام واسه ازدواج کنم…البته اگه میان این همه دختر روی زمین اگه یکی قسمت ما بشه.

با سلام و وقت بخیر خدمت تیم محترم خانه سفید لطفا در خصوص مراحل درمان و کاشت و …. برای بنده که ساکن ارومیه هستم توضیح بفرمایید که به چه شکل و در چه بازه های زمانی نیاز به حضور هست و بعد از کاشت مراحل به چه شکل هست و در کل آیا امکان کاشت مو برای فردی از شهرستان هم هست یا نه؟ با تشکر

با سلام و احترام

دوست عزیز شما ابتدا باید از طریق واتس اپ یا تلگرام به شماره 09122252731 پیام داده و از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس ارسال کنید. سپس بعد از بررسی پزشک کلینیک وقت مشاوره قبل از کاشت مو به شما داده خواهد شد. در زمان مشاوره هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو مناسب شما اعلام می شود. همان روز زمان دقیق و توصیه های قبل و بعد از کاشت مو به شما اعلام خواهد شد. هیچ محدودیتی برای عزیزانی که از شهرستان برای کاشت مو تشریف میارن نیست. ما حتی در نزدیک محل برای شما شرایط اقامت رایگان فراهم کرده ایم.

پیروز باشید

سلام و خسته نباشید برا کاشت مو از پند وقت قبل باید وقت بگیریم مثلا برا ایام عید میشه؟ بعد چند روز عمل کاشت و چند روز استراحت لازمه، و هزینه تقریبا برای کاشت جلو سر چقدر میشه ؟

با سلام و احترام

برای کاشت مو در ایام عید باید قبل از 15 اسفند سال قبل وقت رزرو کنید. شما 2 روز بعد از کاشت مو می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بپردازید.

پیروز باشید

با سلام من چند یکی از دوستام تو تبریز کاشته مو داشته و عالی دراومده البته عکساشم دارم خواستم بدونم شماهم طبق دیدن عکس های دوستم میتونید برای من هم چنین مویی دربیارین

عرض ادب و احترام

بله امکانش هست. لطفا عکس از سر خود و دوستتون از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09122252731 ارسال نمایید . در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

پیروز باشید

سلام خسته نباشی قسمت مثلثی جلوی سرم خیلی خالی از مو شده میخواستم ببینم هزینه کاشت چقدر میشه و آیا به صورت قسطی هم می شود پرداخت کرد یا نه؟

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : 09122252731

پیروز باشید

با توضیحاتی که شما دادین باید هزینه کاشتمو همه جای ایران یکسان باشه – تو اراک انگار میخان پول خون باباشون رو بگیرن

با سلام تا سال 90 که حدوداً 23 سالم بود موهای خیلی خوب و پر پشتی داشتم. از اون سال به بعد و بعد از فوت برادرم، موهای من شروع به ریزش کرد.تا حدی که الان تقریبا وسط سرم خیلی خیلی کم پشت شده. البته در خانوادهء مادری سابقهء ریزش مو و حتی طاسی سر وجود داره سوال اولم اینه که آیا مواردی مشابه بنده که کاشت مو انجام میدن، آیا ممکنه طاسی برگشت پذیر باشه یا خیر؟ سوال دوم اینکه، آیا پرداخت وجه بصورت اقساطی وجود داره یا خیر؟ و سوال آخر؛ کاشت مو چه مدت زمانی نیاز داره؟ با سپاس از شما

عرض ادب و احترام

در مورد سوال اول شما : موهای کاشته شده به هیچ وجه دچار ریزش نمیشن اما امکان ریزش موهای اطراف کاشته شده ها وجود دارد. کاشت مو اقساطی نداریم خیر. حداکثر مدت کاشت مو 2 روز میباشد.

پیروز باشید

سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم و میخواستم ببینم چه روش کاشتی واس حجم موی من مناسبه و هزینه و مدت زمان انجام کار به چه شکله

با سلام و احترام

جهت تعیین روش کاشت مو و هزینه از 3 ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره 09122252731 از طریق تلگرام ، واتس آپ یا وایبر ارسال نمایید. بعد از بررسی پزشک هزینه و نوع روش برای شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من حدود یک سال و سه ماه پیش کاشت مو انجام دادم اصلا راضی نیستم یک بار برای مشاوره اومدم کلینیک شما اما نمیدونم چرا جای دیگه انجام دادم،خواستم بدونم قیمت الانتون چقدره برای هر گرافت ؟

با سلام و احترام

برای دریافت هزینه کاشت مو خواهشمندیم با شماره های 02154503 یا شماره 09122252731 تماس حاصل فرمایید.

پیروز باشید

با عرض سلام حتما باید سن بالا تر از ۲۷ باشه؟؟؟ سن ۱۷ سال نمیتونع کاشت مو داشته باشه؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر در ۱۷ سالگی نمیتوان کاشت مو انجام داد.

سلام

عذر میخوام هزینه کاشت مو در اراک با هزینه کاشت موی شما در خانه سفید فرق داره ؟ اگر فرق داره دلیلش چیه ؟ مگه قیمت ثابت و یکسانی وجود نداره ؟

ممنون میشم پاسخ بدین

با سلام و آرزوی روزی خوش لطفا هزینه های کاشت در قسمت پیشانی و وسط سر جداگانه اعلام می فرمائید. با تشکر

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱

پیروز باشید

یکی از دوستان من در ترکیه کاشت مو داشته و راضی هم هست و چیزی حدود سه هزار دلار هزینه براش داشته – از یه طرف من شنیدم کاشت مو در ترکیه خیلی ارزونه …. حالا چجوریه که شما مدعی هستین با 5 تومن کاشتمو انجام میدین ؟

وقتتون بخیر ، هزینه کاشت مو برای خانم ها با آقایون متفاوت هست ؟

با سلام و احترام

تقریبا هزینه کاشت مو خانم ها به دلیل پیچیدگی و سختی بیشتر کار کمی بیشتر است.

پیروز باشید

اینکه داخل متن نوشتید روش fut ارزان تر از سایر روش هاست یعنی روش های دیگ بهتر هستند ؟ کدوم روش بهترین نتیجه رو میده ؟؟

عرض ادب و احترام

تشخیص بهترین روش کاشت مو به پزشک معالج شما بستگی دارد. اما در کل روش FUT چون برداشت به صورت نواری هست و تخصص کمتری نسبت به روش های میکرو FIT و FIT نیاز دارد، ارزان تر هست. اما دلیل بدتر بودن این روش یا عدم حصول نتیجه نیست. اگر شما از جراحی و بخیه و اسکار در پشت سر خود هراس دارید بهتر است سایر روش های کاشت مو را انتخاب کنید.

پیروز باشید

قیمت کاشت مو در نواحی گیج گاهی با جلوی سر فرقی داره ؟

سلام و وقت بخیر

خیر هزینه در ناحیه گیجگاهی با سایر نواحی فرق نمیکنه . اگر قصد تعیین هزینه تقریبی کاشت موی خود را دارید از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09356665213 پیام ارسال کنید و از سه طرف روبرو ، بالا ، و پشت سر خود عکس گرفته و ارسال کنید. سپس در اسرع وقت هزینه تقریبی کاشت موی شما اعلام خواهد شد.

با تشکر

وقت بخیر هزینه کاشت مو در تبریز با تهران فرق داره

عرض ادب و احترام

هزینه کاشت مو در کلینیک های معتبر صد در صد بالاتر از سایر کلینیک ها خواهد بود. اما بین شهرهای مختلف هزینه باید یکسان باشد. هزینه کاشت مو به روش و تبحر جراح کاشت مو شما بستگی دارد. هرچه مهارت جراح کاشت موی شما بالاتر باشد هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

با تشکر

کاشت مو اقساطی هم انجام میدهید ؟

عرض ادب و احترام

خیر در حال حاضر امکان کاشت موی اقساطی فراهم نیست. اما در جشنواره ها امکان انجام کاشت مو اقساطی برای تعداد محدودی فراهم می شود.

پیروز باشید.

میخوام بدونم هزینه کاشت جلوی سر چقدر میباشد

با سلام و احترام

جهت دریافت وقت مشاوره حضوری از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال کنین و منتظر پاسخ کارشناسان ما بمانید و همچنین هزینه تقریبی کاشت موی شما نیز تعیین خواهد شد.

موفق باشید و پیروز

با سلام و احترام ضمن تشکر پیشاپیش در خصوص نحوه کاشت موی سر آیا امکان استفاده از موی کتف و سینه هم انجام میشود؟ اگر انجام میشود ماندگاری و ضمانت آن تا چه میزان میباشد؟ آیا شما بین کاشت موی سر و پروتز موی سر کدامیک را پیشنهاد می کنید؟ حدوداً قیمت کاشت موی سر چقدر میباشد؟

عرض ادب و احترام

بله امکان برداشت گرافت مو از نواحی کتف و سینه جهت کاشت در ناحیه سر وجود دارد. جهت اطلاعات تکمیلی در این مورد به مقاله کاشت مو به روش BHT از طریق منوی کاشت مو مراجعه فرمایید. صد در صد بین پروتز و کاشت مو ما به شما کاشت مو را پیشنهاد می دهیم. پروتز پر هزینه تر در طولانی مدت ، غیر طبیعی و بدون رشد است. که حتی دچار قارچ و عفونت در ناحیه سر هم می شود. کاشت موی طبیعی اصلا قابل مقایسه با پروتز مو نیست.

برای تعیین هزینه تقریبی و جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

سلام وقت شما بخیر ، من فقط جلوی سرم خالیه میخاستم ببینم هزینه تقریبی کاشت مو چقدر میشه

با سلام و احترام

جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو و تعیین هزینه تقریبی کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

فهرست مطالب

آنچه در این صفحه بررسی می شود :

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته می باشد. این عمل از گروه عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان عمل پیوند مو هزینه آن می باشد.

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

اکثر جراحی های زیبایی در کشور به علت تقاضای بالا و همچنین تعدد متخصصین جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری دارند. به عنوان مثال در کشور ترکیه که به مهد جراحی های پزشکی اروپا تبدیل شده است، هزینه تقریبی کاشت مو حدود 2500 دلار می باشد. سایر جراحی های زیبایی نیز در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار ارزان تر می باشد. در واقع یکی از جنبه های جذب توریسم در کشور ترکیه توریسم پزشکی می باشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

قیمت کاشت مو در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آلمان، فرانسه، کانادا، انگلستان و آمریکا حدود 15000 تا 25000 دلار می باشد. هزینه تقریبی کاشت مو در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر توریست پزشکی ایران حدود 500 تا 1000 دلار می باشد. به همین دلیل مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور جهت کاشت مو، کشور ایران و ترکیه می باشد.

در سال های اخیر و به دنبال کاهش ارزش ریال در کشور و قیمت بالای دلار در ایران تعداد متقاضیان کاشت مو از سایر کشورهای دنیا بسیار بیشتر شده است. ذکر این نکته غرور آفرین است که بدانید متخصصان داخلی کشور عزیزمان بسیار باتجربه تر و با دانش بالاتری هستند به طوری که بسیار هستند کسانی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و همسایگان کشورمان برای انجام عمل کاشت مو به ایران سفر می کنند.

دلیل تخصص بالای جراحان کشور میزان زیاد انجام این عمل در طی این سال هاست، این امر سبب شده تجربه آن ها بسیار بیشتر از جراحان کشورهای دیگر دنیا باشد که به دلیل قیمت بالای انجام عمل شاید در طول سال 10 نفر هم به آن ها برای کاشت مو به آنها مراجعه نکند.

هشدار : بسیاری از مردان جوان که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند در دام کلینیک‌های سودجو و غیرحرفه‌ای گرفتار شده و کاشت مویی انجام می‌دهند که به هیچ وجه پایدار نیست. آقایان زیر ۲۵ سال باید قبل از کاشت مو، روش‌های دیگر درمانی را امتحان کنند و تا زمان تثبیت شدن الگوی ریزش، صبور باشند. در غیر این صورت امکان ریزش موهای کاشته شده زیاد است.

پاسخ این سوال خیر می باشد. در ایران به دلیل تعدد کلینیک های کاشت مو و متقاضیان زیاد قیمت کاشت مو پایین نگه داشته شده است. حتی کیفیت جراحی کاشت مو در کلینیک های معتبر ایران از بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا بالاتر می باشد. نمونه کاشت های انجام شده در کلینیک ها و مقایسه تصاویر آن ها با تصاویر ارائه شده در وب سایت های پزشکی کشورهای دیگر گواه این ادعا می باشد.

هزینه تقریبی کاشت مو در کلینیک خانه سفید با توجه به تجربه بالای جراحان و متخصصین پوست و مو کلینیک نسبت به سایر مراکز معتبر کاشت مو منصفانه تر می باشد.

هرچه میزان ریزش مو در نتیجه گرافت مورد نیاز شما بیشتر باشد، در نتیجه قیمت تقریبی کاشت مو شما نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال یک نفر با تعداد 2500 گرافت مو به تراکم مورد نظر خود دست می یابد، اما شخص دیگر حتی 4500 گرافت هم سطح بی موی سر او را پوشش نمی دهد. قیمت کاشت مو در شهرهای مختلف ایران مانند؛ شیراز، اصفهان، مشهد و دیگر شهرها تقریبا به یک اندازه است.

هزینه کاشت مو به روش FUT نسبت به سایر روش های کاشت مو بسیار پایین تر می باشد. در این روش به دلیل اینکه برداشت فولیکول های مو بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود لذا مدت زمان کاشت مو کاهش می یابد. این سرعت عمل باعث می شود هزینه این عمل نیز ارزان تر از سایر روش های کاشت مو باشد.

اما در روش FIT به این دلیل که فولیکول ها بصورت تکی و با حساسیت بالایی از بانک مو برداشت می شود و زمان بیشتری هم صرف آن می شود، در نتیجه هزینه بیشتری نسبت به روش FUT دارد.

در کاشت مو به روش SUT که به ادعای برخی کلینیک های کاشت مو جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به روش FIT کمتر می باشد.

در روش FIT اگر تعداد بیشتر از 2500 گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل 2 روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

جهت تشخیص اینکه کدام روش کاشت مو مناسب شماست مقاله بهترین روش کاشت مو سایت را مطالعه کنید.

کاشت مو به روش MFIT که جدیدترین روش کاشت مو در جهان می باشد، به تازگی در کشور عزیزمان ایران مورد توجه متقاضیان محترم کاشت مو قرار گرفته است. این روش کاملا با سبک و روش کاشت موی FIT انجام می شود با این تفاوت که در مرحله برداشت گرافت های مو با دقت و ظرافت بسیار بالاتری برداشت می شوند.

این دقت و ظرافت باعث می شود که خونریزی و درد بسیار کمتری نسبت به روش FIT در فرد ایجاد شود. همچنین عوارض ناشی از کاشت مو به شدت کاهش می یابد. دوره درمان و ریکاوری بسیار کمتری دارد و همچنین در روش نوین MFIT که با نام UFIT شناخته می شود می توان کاشت مو را بدون تراشیدن سر انجام داد.

هزینه تقریبی کاشت مو در روش MFIT بین 6 تا 9 میلیون تومان در کلینیک خانه سفید می باشد.

در کشور ما هزینه عمل کاشت مو مانند بسیاری دیگر از خدمات پزشکی و غیر پزشکی نرخ معین و مصوبی ندارد. همان طور که بیان شد، میانگین هزینه عمل کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. تغییرات قیمت یک روش مشخص با تعداد گرافت معین بین مراکز مختلف کاشت مو به میزان تبحر و تجربه جراح، میزان تخصص پزشک پوست و مو و مدرن بودن دستگاه های کلینیک بستگی دارد.

البته این دلیل نمی شود هر کاشت موی گران قیمتی با کیفیت باشد. اما تقریبا اکثر کلینیک هایی که قیمت های پایینی برای انجام خدمات خود در نظر میگیرند در زمره خدمات بی کیفیت محسوب می شوند.

مبنای اصلی تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مو می باشد.هر چند تعیین هزینه کاشت مو صرفا با گرافت نیز درست نمی باشد. برای تعیین هزینه نوع روش و تعداد گرافت بسیار مهم است. مثلا اگر تعداد 3000 گرافت مو در روش FUT حدود 4 میلیون تومان محاسبه شود، همین میزان در روش FIT  حدود 6 میلیون و در روش SUT  حدود 5 میلیون تومان می باشد.

هزینه کاشت هر گرافت مو در سال 1397 حدود 1500 تا 2000 تومان می باشد.

تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد تار مو یا صرفا با روش خاصی به هیچ وجه صحیح نمی باشد و تعدادگرافت کاشته شده و نوع روش همزمان هزینه کاشت مو را تعیین می کنند.

در برخی موارد قیمت های بسیار پایین برای کاشت مو مشاهده می شود که با هیچ قانون و منطقی جز کار ناصحیح سازگار نیست. به طور معمول یک کلینیک معتبر پوست و مو (کاشت مو) شامل حداقل یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستاران و دستیاران کاشت، منشی و خدمه دیگر می باشد، که با محاسبه هزینه های جاری به هچی وجه قیمت های پایین خدمات زیبایی قابل درک نیست.

در اکثر این مراکز ارزان قیمت که بعد از بازرسی مامورین وزارت بهداشت و درمان این مراکز پلمب شده اند، موارد خلاف قوانین پزشکی کشور به وفور مشاهده شده است. مواردی اعم از عدم وجود پزشک متخصص پوست و مو در مرکز، عدم وجود پزشک عمومی، پرستاران دارای مدرک مرتبط پزشکی، غیر بهداشتی بودن محل کاشت، یا حتی فراتر از آن نداشتن مجوز فعالیت.

نکته بسیار مهم : متاسفانه در سال های اخیر در شهرهای پر جمعیت ایران مانند تهران، شیراز و اصفهان به دلیل نبود نظارت کافی بر عملکرد مراکز کاشت مو برخی افراد اقدام به انجام کاشت مو در محیط غیر درمانی می نمایند، لذا قیمت بسیار پایین تری نسبت به مراکز درمانی ارائه می دهند. باید توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در مراکز غیر درمانی بدون حضور پزشک متخصص پوست و مو و جراح کاشت مو به همراه تیم پزشکی با مدارک درمانی غیر مجاز و خطرناک می باشد. در صورت وجود هرگونه اشتباه یا خطای پزشکی و نبود پزشک صدمات جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد می شود.

لذا از کاشت مو در مراکزی که هزینه نامتعارف و بسیار پایین ارائه می دهند پرهیز کنید. برای بدست آوردن زیبایی، سلامتی خود و طول عمر خود را به خطر نیندازید.

هستند افرادی که بدون تخصص کافی و بدون تجهیزات مورد تایید دست به عمل کاشت مو با هزینه ای به مراتب پایین تر از مراکز کاشت مو می زنند. توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در این مراکز شاید در ظاهر از نظر مالی به سود شما باشد اما چیزی مهمتر از پول یعنی سلامتی خود را به خطر انداخته اید.

آیا حاضر هستید به عنوان مثال؛ در یک منزل مسکونی، بدون امکانات بهداشتی و معتبر و زیر نظر افراد غیر متخصص عمل جراحی حساس کاشت مو انجام داده و سلامت خود را به مخاطره اندازید؟

در روز کاشت مو حتما از وجود پزشک متخصص، تیم پزشکی درمانی و جراح کاشت موی کلینیک مطلع شوید.

تماس با ما :

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.6 / 5. تعداد رای ها 439

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است …

در شبکه های اجتماعی زیر هم ما را دنبال کنید

سلام وقت بخیر بصورت اقساطیم کاشت انجام میدین

با سلام و وقت بخیر

برای دریافت از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو و شرایط و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ در تماس باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید من ریشه موهای سمت چپه سرم ک خط رویش هست بد در امده یعنی ب سمت جلو در امده ولی سمته راستم خوب درامده ریشه موهای سمت چپم جوری در امده ک اصلاا شبیه مویه سمت راستم نیست موهایه سمت چپم فقط اولاش به سمت جلو در امده ولی پشتش خوب در امده به نظرتون میشه درست کنم ؟ یا میشه شمارتو بدید من عکس‌بفرستم

با سلام و وقت بخیر

با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

سلام و عرض ادب

بنده حدود 2 ماه است که کاشت مو انجام دادم قبل کاشت محل سکه ای سرم اصلا ریزش نداشت خیلی هم پر پشت بود ولی الان کم پشت شده خیلیم کم پشت .در ضمن من شقیقه موی سرمو کاشت کردم بعد با دکتر حرف زدم ایشون میگن رفته فاز ریزش ینی بخاطر کشت شقیقه مو کل مو میره فاز ریزش ؟؟ حتی اونجاهایی که سر نه کاشت شده ن اهدا شده؟؟ ممنون میشم جواب بدید.

با سلام و وقت بخیر

بله امکان اینکه کل نواحی کاشت و اطراف آن ریزش کند وجود دارد.

سلام . دکتر وقت بخیر من 24 سالمه پیشونی نسبتا بلندی دارم. و از قضا موهای جلوی سرم ریخته (تقریبا 1 سانت جلوی سر و 2 سانت گوشه سمت چپ و راست پیشونی) ریزش موی شدیدی و ناحیه بالای سر مخصوصا جلو دارم.. ولی ولی ولی خوشبختانه موهام پرپشته حتی سخت میشه شوووونه کرد… فقط مشکلم ریزش هست و همون 2 سانت پیشونیم. الان پیشنهاد شما کاشت هست یا جلوگیری؟ اگه جلوگیری بشه بازم راضی ام.. فقط بگید چیکار کنم!

با سلام و وقت بخیر

با توجه به مدل ریزش و سن شما بهتر است فعلا به درمان و جلوگیری از ریزش بیشتر فکر کنین تا کاشت مو. برای کاشت مو بهتر است بعد از ۳۰ سالگی اقدام کنید.

ببخشید ادرسی که گفتین به تلگرام پیام بدید پیام دادم ولی کسی پاسخگو نبود

با سلام و وقت بخیر مجدد

احتمالا شماره رو اشتباه ثبت کردین به این شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ پیام ارسال فرمایید.

سلام رنده ۲۷ سالمه تقریبا ۴۰ یا۵۰ درصد موهامو از دست دادم در کل روی سرم مو هست فقط سطحش که از بالا نگاه میکنی دیده میشه در کل اذیت میشم میخواستم بدونم اگه بکارم به موهای اصلی خودم اسیبی میرسه؟ بهترین روش چیه؟

عرض ادب و احترام

خیر به موهای خودتون آسیبی وارد نمیشه. برای تشخیص بهترین و مناسب ترین روش باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من با پزشک متخصص مو مشاوره کردم و ایشان با توجه به اینکه من طاس هستم وبانک مو پشت سرم خیلی خیلی کم هست دکتر گفتند کاشت مو برای شما نمیشود حالا با توجه به وضعیت من راهی برای کاشت وجود دارد یا نه؟وآیا بعدازکاشت دوباره ریزش وجود دارد؟

با سلام و وقت بخیر

اگر بانک مو کافی ندارید راهی نیست. بهتر است با این وضعیت کنار بیاین و چهره خود را به همین صورت بپذیرید. بعد از کاشت مو ریزش مو از سمت موهای کاشته شده نیست، افرادی که دچار ریزش مو بعد از کاشت مو هستند اکثرا یا کاشت موی مناسبی نداشتند و در مراکز غیر حرفه ای کاشت انجام داده اند یا موهای خود شخص که اطراف موی کاشته شده است دچار ریزش شده است.

سلام برای کاشت خط جلوی سرگرافتهای که ازپشت سربرداشته میشه به همون شکل کاشت میشه یاتارموهای یک گرافت جدامیشه؟؟؟

با سلام و وقت بخیر

خیر تارهای مو جدا نمی شوند.

سلام، شما در مشهد هم نمایندگی دارید؟ یا کسی رو معرفی میکنید؟ مخصوصا برای روش MIFT ممنون علی

سلام و وقت بخیر

خیر شعبه ای نداریم و متاسفانه فردی یا کلینیکی هم نمیشناسیم.

با عرض سلام ببخشید یه سوال نداشتم.کسایی ک پیشونیشون خیلی خیلی بلنده و این هم ارثیه تو سن پایین میتونه کاشت مو داشته باشه یا نه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام وقت بخیر

بله امکان کاشت مو وجود دارد.

سلام روش تکثیر مو آیا به مرحله اجرا رسیده است یا خیر ؟؟؟ من ریزش بسیار گسترده دارم خواستم بدانم این روش درمان من میباشد ؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر این نوع کاشت مو هنوز به مرحله اجرای انسانی وارد نشده است.

سلام خدمت شما . من موهای جلوی سرمو تقریبا همه شونو از دست دادم موهای جلوی سرم خیلی ضعیفن نه طاس و نه هم موی زیاد داره خیلی کم شده پوست سرم خوب دیده میشه از جلوی سرم. سنم ۲۲سالمه من باید کاشت مو انجام بدم یا دیگه راه رو پیش بگیرم . کدوم راه تضمینی است ؟ ممنون شما

عرض ادب و احترام

برای کاشت مو خیلی زود هست، با مشورت پزشک متخصص پوست و مو از درمان های دارویی استفاده کنین تا روند ریزش مو متوقف و یا کند شود.

سلام من ارثی شقیقه هام خالی شده… ریزش مو هم دارم الان.. میتونم کاشت مو انجام بدم الان یا نه 22 سالمه اگه مو بکارم باز میریزه یا تاثیری نداره

با سلام و وقت بخیر

تا زمانی که ریزش مو ادامه دارد و حداقل تا سن ۲۷ سالگی بهتر است کاشت مو انجام نشود.

سلام وقت بخیر من خانم هستم و 22 سالمه و بخاطر آلوپسی کششی موهای شقیقه‌م کاملا خالی شده، آیا روشی هست که بدون جلب توجه کاشت انجام بدم و اینکه از هر طرف ی اندازه 5 سانت خالیه هزینش چقدر میشه لطفا هزینش رو بگید چون هر چی عکس فرستادم گفتن باید بیای معاینه شی ممنون

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. برای تعیین قیمت از راه دور از طریق شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در واتس اپ اقدام کنین.

باسلام سوالی داشتم بنده میخاستم بدونم راهی هست که اصلا خط یا هرچیز دیگری که نشان کاشت مو باشه بعد کاشت مو نباشه ینی کلا بدون جراحی؟بعد اینکه نمای جلوی موی خیلی هارو ادم میبینه انگار طبیعی نیست ایا این کلنیک هم این گونه هست یا خیر ممنون میشم ازتون راهنمایی فرمایید

عرض ادب و احترام

بله، کاشت مو با روش میکرو اف آی تی با حالتی طبیعی کاشت انجام میشه و هیچ اثری از کاشت مو بعد از بلند شدن موها نخواهند ماند.

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دکترزحمت کش عزیز و کلیه همکاران محترم خانه سفید ؛ من ۳۷ ساله ساکن خرم آباد .الان حدود ۴ ساله به صورت مرتب و روزانه قطره ماینوکسیدل ۵درصد مصرف میکنم و تقریبا میشه گفت موهام بد نیستن. فقط خط جلوی موهام یه مقدار عقب هستش ( پیشونیم بلند نشون میده ) وشقیقه خرم یه مقدار عقب هستش…. خواهشم اینه خواستم بدونم اولا بعد از عمل میتونم قطره رو ادامه بدم و همچنین هزینه رو خواستم بدونم با تشکر و احترام

عرض ادب و احترام

بلی ماینوکسیدیل را میتوانید ادامه بدهید اگر مورد مناسبی برای کاشت باشید باید ویزیت شوید و بعد خدمتتان عرض شود، برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو خود از ۳ ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید.

پیروز باشید

با سلام من ۵١ سالمه و علاقمندم که مو بکارم و بینیم رو جراحی زیبایی کنم باتوجه به شرایط دیابت کنترل شده ی من(حدود ١٣٠) و نفرکتومی سادهٰ کلیه میخام ببینم امکانش هست عمل کنم یا خیر؟

با سپاس

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. مشکلی وجود ندارد

با درود و روز بخیر به شما من ۴۷ سال دارم و از سن ۲۵ سالگی ریزش موی من شروع شد که امروز دیگه سرم طاس هس…. من تصمیم گرفتم که مو بکارم و سوال من این است که چه متودی رو شما توصیه میکنید و با چه مقدار هزینه و قیمت باید حساب کرد و چه باید دارای چه شرایطی باشم از نظر سلامتی. ممنون میشم از تو ضیحاتتون پیمان

عرض ادب و احترام

جهت اطلاع از روش مناسب و هزینه خواهشمند است از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سرتون عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید. در اسرع وقت روش مناسب و هزینه تقریبی کاشت مو شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من از شهرستان هستم و حدود یک ماهی هست دچار ریزش شدید مو شدم.خواستم بدونم کاشت مو رو باید به چه روشی انجام بدم و هزینش چقدر هست و مدت کاشت چقد طول میکشه.اگر بخواین عکس از موهام هم میفرستم.منتظر جوابتونم.ممنون

عرض ادب و احترام

جهت انجام مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

سلام من 17 سالمه موهای شقیقم کم کم دارن میرزن به طوری که با یه زره کشیده شدن خیلی هاش میکنه دکترم رفتم بدون هیچ آزمایشی گفت عادیه من باید چیکار کنم و اگه بخوام زیر نظر درمان بشم باید کچل کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام و وقت بخیر

کوتاهی مو تاثیری در درمان ریزش مو ندارد. جهت شروع فرایند درمان و کنترل ریزش مو به پزشک متخصص و مجرب پوست و مو مراجعه فرمایید.

سلام آیا برای کاشت مو محدودیت سنی وجود دارد یا تا هر سنی میشه این عمل رو انجام داد و آیا مصرف داروهای فشار خون با کاشت مو تداخل دارد؟ ممنون

عرض ادب و احترام

بهترین سن برای کاشت مو بعد از ۲۷ سالگی می باشد. مصرف داروهای فشار خون تداخلی با کاشت مو ندارد اما بهتر است قبل از عمل به پزشک خود اعلام کنید.

پیروز باشید

با سلام. اول ببخشید برای فارسی ام. من از سوعد مینویسم. چطوری باید وقت رزرو کرد؟ من میخاهم هم مو بکارم و هم بینی ام را عمل کنم. میدانم حدس زدن زحمت است ولی: تقریبآ یک عمل بینی چقدر است؟ تقریبآ یک عمل مو کاشتن چقدر است؟ ۲ تا ۳ هفته ایران باشم کافی است؟ با سپاس فراوان

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت با شماره +989122252731 از طریق واتس اپ در تماس باشید. هزینه جراحی بینی بین 6 تا 9 میلیون تومان در ایران متفاوت می باشد. همچنین هزینه کاشت مو نیز بین 5 تا 7 میلیون می باشد. مدتی که برای اقامت در نظر گرفته اید کاملا کافی است. اما بهتر است کاشت مو قبل از جراحی بینی انجام شود.

با تشکر

سلام،من الرژی شدید به قرص فنستراید دارم،ایا بعد از انجام کاشت مو باید از قرص فنستراید یا قرص های مشابه استفاده کرد؟

با سلام و احترام

خیر نیازی به استفاده از قرص فیناستراید و ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو نیست.

با تشکر

سلام دکتر وقت بخیر انشالله که هرجا هستین شادو خوشو خرم باشید والله موهای من مسئله ای نداره فقط پیشینیمو میخوام کاشت کنم دکتر فقط چندتا سوال داشتم؟ من نیاز هستش موهامو بتراشم؟ دو اینکه چقدر طول میکشه کاشتش؟ سه چقدر طول میکشه رشد کنه؟ ممنون

عرض ادب و احترام

اگر مشکلی نیست بهتر است نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کنید. کاشت مو در ناحیه پیشانی از نظر زیباشناسی و علم پزشکی صحیح نمی باشد.

پیروز باشید

با سلام و عرض ادب؛ چند سوال در خصوص کاشت مو دارم و میخوام پس از فهمیدن اونا تصمیم قطعیمو بگیرم برا کاشت مو! 1- موهای من لخته ولی احساس میکنم موهایی که کاشت میشه حالت لختی نداره!میخوام ببینم اون بخشی که کاشت میشه بازم مثل موی خودم لخت خواهد بود؟ 2- من فقط شقیقه سرم احساس میکنم نیاز به کاشت مو داره،با یک مرحله کاشت، موی سرم به حالت عادی برمیگرده؟ یا چند مرحله کاشت لازمه؟ 3-هزینه کاشت مو؟ و اینکه امکان کاشت موی اقساطی وجود داره یا نه؟اگه آره شرایطش چیه؟

عرض ادب و احترام

موهای شما بعد از کاشت به مرور مانند موهای قبلی شما خواهند شد. اگر فقط ناحیه شقیقه باشد و سایر قسمت ها احتیاج به ایجاد تراکم نباشد طی یکروز و یک مرحله غیرجراحی تکمیل می شود. برای دریافت هزینه و شرایط با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام عذر میخوام کمترین هزینه کاشت مو در کلینیک خانه سفید چقدر است ؟ اگر میشه مبلغ رو به ایمیل بنده ارسال کنین.

وقتتون بخیر

برای اینکه بدونیم هزینه کاشت مو به روش sut چقدر میشه باید عکس بفرستیم ؟ میشه شماره ارسال عکس داخل تلگرام بزارید. ممنون

با سلام و احترام

بله. برای دریافت هزینه تقریبی خود با از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال نمایید. هزینه تقریبی کاشت مو SUT با توجه به تعداد گرافت مورد نیاز شما بین 4.5 تا 6 میلیون متفاوت هست. با تشکر

Visitor Rating: 5 Stars

با سلام من تا حالا مشاوره کاشت مو نداشتم و بعد از یک دوره شدید استرس با ریزش شدید مو روبرو شدم و بعد از گذشت حدود 10 سال مقدار زیادی از موی سرم رو از دست دادم البته پزشک عمومی گفت باید آزمایش هورمونی بدم و امکان داره علت ریزش موی من مشکلات هورمونی باشه دیابت کاملا کنترل شده دارم و انسولین استفاده نمیکنم میخواستم بدونم چطور میتونم مشاوره بگیرم و از هزینه کاشت مو با خبر بشم؟ ضمنا شرایط پرداخت اقساط وجود داره یا خیر؟ باتشکر

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت مشاوره کاشت مو لطف کنید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره واتس اپ و یا تلگرامی 09122252731 عکس بفرستید. در اسرع وقت بعد از مشاهده پزشک کلینیک هزینه تقریبی و روش کاشت برای شما تعیین می گردد. متاسفانه شرایط پرداخت اقساط در حال حاضر امکانش نیست.

پیروز باشید

با درود فراوان یکسال از کاشت مو بروش اف یو تی میگذره و احساس میشه با مقایسه عکس ها تراکم موهای کاشته شده ۴۰ درصد کاسته شده و بسیاری از فولیکول های کاشته شده غیر فعال شده اند. البته با شروع مصرف قرص فنستراید و پی ار پی موها ضخیم تر شده و بعضا موهایی هم مجدد در جلو سر رشد کرده اند.اما همچنان از اون تراکم قبلی خبری نیست و منو ازار میده.ایا مقدور هست بین موهای کاشته شده برای افزایش تراکم اقدام کرد؟ایا با روش پی ار پی و مزو میتوان فولیکول هایی که غیر فعال شده را دوباره احیا کرد؟منظورم موارد ک کاشته شده بودند است.

با سلام و احترام

دوست عزیز پاسخ شما به واتس اپ شما ارسال شد.

پیروز باشید

من در تبریز زندگی می کنم مو های سر من بسیار ریخته از جلو ولی از پشت نریخته و حاضر هستم هر چقدر پول خواستین بدهم تا موهای جلوی من هم باشند راستش موهای برادر و پدر و متاسفانه موهای مادرم هم ریخته از جلو من هم مثل اونها کجل هستم . لطفا در اولین فرصت با من تماس بگیرید اگه می توانید کچلی من را درمان کنید.

سلام خسته نباشین خاستم بگم تو کودکی وقتی ۵سالم بوده سرم با روغن سرخ کردنی سوخته و الان دوتیکه به اندازه ۲ در۲ سانت یکی جلو پیشانی و یکی دیگه بغل جای گیج گاه موهام رشد نکردن و خالیه حالام الانم فقط برام مهم هزینشه بدون بالاپایین کردن یه قیمتی لطف کنین بدین ک تصمیمو بگیرم بیام یا نه ممنون

عرض ادب و احترام

دوست عزیز امکان کاشت مو در ناحیه سوختگی وجود دارد. برای تعیین هزینه با شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام خسته نباشید می خواستم آدرس تلگرامی برام بفرستین تا از سرم عکس بگیرم و بگویید از چه روشی باید استفاده کنم و چقدر باید هزینه کنم؟

با سلام و احترام

برای ارسال عکس از طریق شماره 09122252731 اقدام فرمایید.

پیروز باشید

سلام هزینه کاشت خوب که بعدا نریزه چقدر میشه تا چند وقت کاملا پر میشه و اینکه بصورت اقساطی هم کار میکنید ؟

با سلام و احترام

دوست عزیز موهای کاشته شده اگر به درستی و طبق اصول کاشته شوند هیچوقت دچار ریزش نمی شوند. هزینه کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. کاشت مو به صورت اقساط در حال حاضر انجام نمی شود.

پیروز باشید

سلام. کمترین هزینه کاشت مو چقدره ؟ میخام هر سانت مربع 50 تار مو بکارم چنده؟ میشه موها را نتراشید و ماشین زد مثلا 2سانت باشد من 2ماه دیگه عروسی دارم آخه.

با سلام و احترام

برای تعیین هزینه کاشت مو و میزان دقیق گرافت برای کاشت حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. برای این امر می توانید از سه ناحیه روبرو بالا و پشت سر خودتون به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال کنید و بعد از مشاهده پزشک هزینه تقریبی کاشت مو و میزان گرافت قابل کاشت اعلام می گردد.

پیروز باشید

سلام وعرض ادب میخوام واسه کاشت مو اقدام کنم. من اونقدر ثروتمند نیستم که هر روز بتونم کاشت مو کنم من کارگرم و یک میلیون تومان با یک میلیون جون کندن واسم پیدا میشه.. تاحالا بخاطر مشکلات نتونستم ازدواج کنم. تصمیم گرفتم منتظر تموم شدن مشکلات نمونم و خودم ناخوشی ها و ناراحتی ها رو از سر راهم وردارم. میخوام کاشت مو کنم و قدم پیش بدارم واسه ازدواج. همانطور که هزاران بار واسه کار رو به شهرستان ها کردم و دنبال کارگشتم. مانند با پا گشتن دنبال کار تمام خیابان دو طرف سعادت آباد و تجریش و امام زاده قاسم و شاه عبدالعظیم و سمنان و زنجان و دامغان و فولادشهر و خرم آباد و سیاه سنگ…. میخوام یکبار کاشت مو کنم واسه تمام عمرم من قدرت خرید هر روز رو ندارم..ممنون میشم اگر یه کلینیکی که هدفش کار باشه و هم تخفیف و ارزون حساب کنه رو به بنده بدین. من پول زیادی ندارم که زیادی خرج کنم. باتوکل به خدا میخوام کاشت مو واقدام واسه ازدواج کنم…البته اگه میان این همه دختر روی زمین اگه یکی قسمت ما بشه.

با سلام و وقت بخیر خدمت تیم محترم خانه سفید لطفا در خصوص مراحل درمان و کاشت و …. برای بنده که ساکن ارومیه هستم توضیح بفرمایید که به چه شکل و در چه بازه های زمانی نیاز به حضور هست و بعد از کاشت مراحل به چه شکل هست و در کل آیا امکان کاشت مو برای فردی از شهرستان هم هست یا نه؟ با تشکر

با سلام و احترام

دوست عزیز شما ابتدا باید از طریق واتس اپ یا تلگرام به شماره 09122252731 پیام داده و از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس ارسال کنید. سپس بعد از بررسی پزشک کلینیک وقت مشاوره قبل از کاشت مو به شما داده خواهد شد. در زمان مشاوره هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو مناسب شما اعلام می شود. همان روز زمان دقیق و توصیه های قبل و بعد از کاشت مو به شما اعلام خواهد شد. هیچ محدودیتی برای عزیزانی که از شهرستان برای کاشت مو تشریف میارن نیست. ما حتی در نزدیک محل برای شما شرایط اقامت رایگان فراهم کرده ایم.

پیروز باشید

سلام و خسته نباشید برا کاشت مو از پند وقت قبل باید وقت بگیریم مثلا برا ایام عید میشه؟ بعد چند روز عمل کاشت و چند روز استراحت لازمه، و هزینه تقریبا برای کاشت جلو سر چقدر میشه ؟

با سلام و احترام

برای کاشت مو در ایام عید باید قبل از 15 اسفند سال قبل وقت رزرو کنید. شما 2 روز بعد از کاشت مو می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بپردازید.

پیروز باشید

با سلام من چند یکی از دوستام تو تبریز کاشته مو داشته و عالی دراومده البته عکساشم دارم خواستم بدونم شماهم طبق دیدن عکس های دوستم میتونید برای من هم چنین مویی دربیارین

عرض ادب و احترام

بله امکانش هست. لطفا عکس از سر خود و دوستتون از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09122252731 ارسال نمایید . در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

پیروز باشید

سلام خسته نباشی قسمت مثلثی جلوی سرم خیلی خالی از مو شده میخواستم ببینم هزینه کاشت چقدر میشه و آیا به صورت قسطی هم می شود پرداخت کرد یا نه؟

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : 09122252731

پیروز باشید

با توضیحاتی که شما دادین باید هزینه کاشتمو همه جای ایران یکسان باشه – تو اراک انگار میخان پول خون باباشون رو بگیرن

با سلام تا سال 90 که حدوداً 23 سالم بود موهای خیلی خوب و پر پشتی داشتم. از اون سال به بعد و بعد از فوت برادرم، موهای من شروع به ریزش کرد.تا حدی که الان تقریبا وسط سرم خیلی خیلی کم پشت شده. البته در خانوادهء مادری سابقهء ریزش مو و حتی طاسی سر وجود داره سوال اولم اینه که آیا مواردی مشابه بنده که کاشت مو انجام میدن، آیا ممکنه طاسی برگشت پذیر باشه یا خیر؟ سوال دوم اینکه، آیا پرداخت وجه بصورت اقساطی وجود داره یا خیر؟ و سوال آخر؛ کاشت مو چه مدت زمانی نیاز داره؟ با سپاس از شما

عرض ادب و احترام

در مورد سوال اول شما : موهای کاشته شده به هیچ وجه دچار ریزش نمیشن اما امکان ریزش موهای اطراف کاشته شده ها وجود دارد. کاشت مو اقساطی نداریم خیر. حداکثر مدت کاشت مو 2 روز میباشد.

پیروز باشید

سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم و میخواستم ببینم چه روش کاشتی واس حجم موی من مناسبه و هزینه و مدت زمان انجام کار به چه شکله

با سلام و احترام

جهت تعیین روش کاشت مو و هزینه از 3 ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره 09122252731 از طریق تلگرام ، واتس آپ یا وایبر ارسال نمایید. بعد از بررسی پزشک هزینه و نوع روش برای شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من حدود یک سال و سه ماه پیش کاشت مو انجام دادم اصلا راضی نیستم یک بار برای مشاوره اومدم کلینیک شما اما نمیدونم چرا جای دیگه انجام دادم،خواستم بدونم قیمت الانتون چقدره برای هر گرافت ؟

با سلام و احترام

برای دریافت هزینه کاشت مو خواهشمندیم با شماره های 02154503 یا شماره 09122252731 تماس حاصل فرمایید.

پیروز باشید

با عرض سلام حتما باید سن بالا تر از ۲۷ باشه؟؟؟ سن ۱۷ سال نمیتونع کاشت مو داشته باشه؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر در ۱۷ سالگی نمیتوان کاشت مو انجام داد.

سلام

عذر میخوام هزینه کاشت مو در اراک با هزینه کاشت موی شما در خانه سفید فرق داره ؟ اگر فرق داره دلیلش چیه ؟ مگه قیمت ثابت و یکسانی وجود نداره ؟

ممنون میشم پاسخ بدین

با سلام و آرزوی روزی خوش لطفا هزینه های کاشت در قسمت پیشانی و وسط سر جداگانه اعلام می فرمائید. با تشکر

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱

پیروز باشید

یکی از دوستان من در ترکیه کاشت مو داشته و راضی هم هست و چیزی حدود سه هزار دلار هزینه براش داشته – از یه طرف من شنیدم کاشت مو در ترکیه خیلی ارزونه …. حالا چجوریه که شما مدعی هستین با 5 تومن کاشتمو انجام میدین ؟

وقتتون بخیر ، هزینه کاشت مو برای خانم ها با آقایون متفاوت هست ؟

با سلام و احترام

تقریبا هزینه کاشت مو خانم ها به دلیل پیچیدگی و سختی بیشتر کار کمی بیشتر است.

پیروز باشید

اینکه داخل متن نوشتید روش fut ارزان تر از سایر روش هاست یعنی روش های دیگ بهتر هستند ؟ کدوم روش بهترین نتیجه رو میده ؟؟

عرض ادب و احترام

تشخیص بهترین روش کاشت مو به پزشک معالج شما بستگی دارد. اما در کل روش FUT چون برداشت به صورت نواری هست و تخصص کمتری نسبت به روش های میکرو FIT و FIT نیاز دارد، ارزان تر هست. اما دلیل بدتر بودن این روش یا عدم حصول نتیجه نیست. اگر شما از جراحی و بخیه و اسکار در پشت سر خود هراس دارید بهتر است سایر روش های کاشت مو را انتخاب کنید.

پیروز باشید

قیمت کاشت مو در نواحی گیج گاهی با جلوی سر فرقی داره ؟

سلام و وقت بخیر

خیر هزینه در ناحیه گیجگاهی با سایر نواحی فرق نمیکنه . اگر قصد تعیین هزینه تقریبی کاشت موی خود را دارید از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09356665213 پیام ارسال کنید و از سه طرف روبرو ، بالا ، و پشت سر خود عکس گرفته و ارسال کنید. سپس در اسرع وقت هزینه تقریبی کاشت موی شما اعلام خواهد شد.

با تشکر

وقت بخیر هزینه کاشت مو در تبریز با تهران فرق داره

عرض ادب و احترام

هزینه کاشت مو در کلینیک های معتبر صد در صد بالاتر از سایر کلینیک ها خواهد بود. اما بین شهرهای مختلف هزینه باید یکسان باشد. هزینه کاشت مو به روش و تبحر جراح کاشت مو شما بستگی دارد. هرچه مهارت جراح کاشت موی شما بالاتر باشد هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

با تشکر

کاشت مو اقساطی هم انجام میدهید ؟

عرض ادب و احترام

خیر در حال حاضر امکان کاشت موی اقساطی فراهم نیست. اما در جشنواره ها امکان انجام کاشت مو اقساطی برای تعداد محدودی فراهم می شود.

پیروز باشید.

میخوام بدونم هزینه کاشت جلوی سر چقدر میباشد

با سلام و احترام

جهت دریافت وقت مشاوره حضوری از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال کنین و منتظر پاسخ کارشناسان ما بمانید و همچنین هزینه تقریبی کاشت موی شما نیز تعیین خواهد شد.

موفق باشید و پیروز

با سلام و احترام ضمن تشکر پیشاپیش در خصوص نحوه کاشت موی سر آیا امکان استفاده از موی کتف و سینه هم انجام میشود؟ اگر انجام میشود ماندگاری و ضمانت آن تا چه میزان میباشد؟ آیا شما بین کاشت موی سر و پروتز موی سر کدامیک را پیشنهاد می کنید؟ حدوداً قیمت کاشت موی سر چقدر میباشد؟

عرض ادب و احترام

بله امکان برداشت گرافت مو از نواحی کتف و سینه جهت کاشت در ناحیه سر وجود دارد. جهت اطلاعات تکمیلی در این مورد به مقاله کاشت مو به روش BHT از طریق منوی کاشت مو مراجعه فرمایید. صد در صد بین پروتز و کاشت مو ما به شما کاشت مو را پیشنهاد می دهیم. پروتز پر هزینه تر در طولانی مدت ، غیر طبیعی و بدون رشد است. که حتی دچار قارچ و عفونت در ناحیه سر هم می شود. کاشت موی طبیعی اصلا قابل مقایسه با پروتز مو نیست.

برای تعیین هزینه تقریبی و جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

سلام وقت شما بخیر ، من فقط جلوی سرم خالیه میخاستم ببینم هزینه تقریبی کاشت مو چقدر میشه

با سلام و احترام

جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو و تعیین هزینه تقریبی کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

فهرست مطالب

آنچه در این صفحه بررسی می شود :

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته می باشد. این عمل از گروه عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان عمل پیوند مو هزینه آن می باشد.

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

اکثر جراحی های زیبایی در کشور به علت تقاضای بالا و همچنین تعدد متخصصین جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری دارند. به عنوان مثال در کشور ترکیه که به مهد جراحی های پزشکی اروپا تبدیل شده است، هزینه تقریبی کاشت مو حدود 2500 دلار می باشد. سایر جراحی های زیبایی نیز در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار ارزان تر می باشد. در واقع یکی از جنبه های جذب توریسم در کشور ترکیه توریسم پزشکی می باشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

قیمت کاشت مو در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آلمان، فرانسه، کانادا، انگلستان و آمریکا حدود 15000 تا 25000 دلار می باشد. هزینه تقریبی کاشت مو در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر توریست پزشکی ایران حدود 500 تا 1000 دلار می باشد. به همین دلیل مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور جهت کاشت مو، کشور ایران و ترکیه می باشد.

در سال های اخیر و به دنبال کاهش ارزش ریال در کشور و قیمت بالای دلار در ایران تعداد متقاضیان کاشت مو از سایر کشورهای دنیا بسیار بیشتر شده است. ذکر این نکته غرور آفرین است که بدانید متخصصان داخلی کشور عزیزمان بسیار باتجربه تر و با دانش بالاتری هستند به طوری که بسیار هستند کسانی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و همسایگان کشورمان برای انجام عمل کاشت مو به ایران سفر می کنند.

دلیل تخصص بالای جراحان کشور میزان زیاد انجام این عمل در طی این سال هاست، این امر سبب شده تجربه آن ها بسیار بیشتر از جراحان کشورهای دیگر دنیا باشد که به دلیل قیمت بالای انجام عمل شاید در طول سال 10 نفر هم به آن ها برای کاشت مو به آنها مراجعه نکند.

هشدار : بسیاری از مردان جوان که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند در دام کلینیک‌های سودجو و غیرحرفه‌ای گرفتار شده و کاشت مویی انجام می‌دهند که به هیچ وجه پایدار نیست. آقایان زیر ۲۵ سال باید قبل از کاشت مو، روش‌های دیگر درمانی را امتحان کنند و تا زمان تثبیت شدن الگوی ریزش، صبور باشند. در غیر این صورت امکان ریزش موهای کاشته شده زیاد است.

پاسخ این سوال خیر می باشد. در ایران به دلیل تعدد کلینیک های کاشت مو و متقاضیان زیاد قیمت کاشت مو پایین نگه داشته شده است. حتی کیفیت جراحی کاشت مو در کلینیک های معتبر ایران از بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا بالاتر می باشد. نمونه کاشت های انجام شده در کلینیک ها و مقایسه تصاویر آن ها با تصاویر ارائه شده در وب سایت های پزشکی کشورهای دیگر گواه این ادعا می باشد.

هزینه تقریبی کاشت مو در کلینیک خانه سفید با توجه به تجربه بالای جراحان و متخصصین پوست و مو کلینیک نسبت به سایر مراکز معتبر کاشت مو منصفانه تر می باشد.

هرچه میزان ریزش مو در نتیجه گرافت مورد نیاز شما بیشتر باشد، در نتیجه قیمت تقریبی کاشت مو شما نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال یک نفر با تعداد 2500 گرافت مو به تراکم مورد نظر خود دست می یابد، اما شخص دیگر حتی 4500 گرافت هم سطح بی موی سر او را پوشش نمی دهد. قیمت کاشت مو در شهرهای مختلف ایران مانند؛ شیراز، اصفهان، مشهد و دیگر شهرها تقریبا به یک اندازه است.

هزینه کاشت مو به روش FUT نسبت به سایر روش های کاشت مو بسیار پایین تر می باشد. در این روش به دلیل اینکه برداشت فولیکول های مو بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود لذا مدت زمان کاشت مو کاهش می یابد. این سرعت عمل باعث می شود هزینه این عمل نیز ارزان تر از سایر روش های کاشت مو باشد.

اما در روش FIT به این دلیل که فولیکول ها بصورت تکی و با حساسیت بالایی از بانک مو برداشت می شود و زمان بیشتری هم صرف آن می شود، در نتیجه هزینه بیشتری نسبت به روش FUT دارد.

در کاشت مو به روش SUT که به ادعای برخی کلینیک های کاشت مو جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به روش FIT کمتر می باشد.

در روش FIT اگر تعداد بیشتر از 2500 گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل 2 روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

جهت تشخیص اینکه کدام روش کاشت مو مناسب شماست مقاله بهترین روش کاشت مو سایت را مطالعه کنید.

کاشت مو به روش MFIT که جدیدترین روش کاشت مو در جهان می باشد، به تازگی در کشور عزیزمان ایران مورد توجه متقاضیان محترم کاشت مو قرار گرفته است. این روش کاملا با سبک و روش کاشت موی FIT انجام می شود با این تفاوت که در مرحله برداشت گرافت های مو با دقت و ظرافت بسیار بالاتری برداشت می شوند.

این دقت و ظرافت باعث می شود که خونریزی و درد بسیار کمتری نسبت به روش FIT در فرد ایجاد شود. همچنین عوارض ناشی از کاشت مو به شدت کاهش می یابد. دوره درمان و ریکاوری بسیار کمتری دارد و همچنین در روش نوین MFIT که با نام UFIT شناخته می شود می توان کاشت مو را بدون تراشیدن سر انجام داد.

هزینه تقریبی کاشت مو در روش MFIT بین 6 تا 9 میلیون تومان در کلینیک خانه سفید می باشد.

در کشور ما هزینه عمل کاشت مو مانند بسیاری دیگر از خدمات پزشکی و غیر پزشکی نرخ معین و مصوبی ندارد. همان طور که بیان شد، میانگین هزینه عمل کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. تغییرات قیمت یک روش مشخص با تعداد گرافت معین بین مراکز مختلف کاشت مو به میزان تبحر و تجربه جراح، میزان تخصص پزشک پوست و مو و مدرن بودن دستگاه های کلینیک بستگی دارد.

البته این دلیل نمی شود هر کاشت موی گران قیمتی با کیفیت باشد. اما تقریبا اکثر کلینیک هایی که قیمت های پایینی برای انجام خدمات خود در نظر میگیرند در زمره خدمات بی کیفیت محسوب می شوند.

مبنای اصلی تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مو می باشد.هر چند تعیین هزینه کاشت مو صرفا با گرافت نیز درست نمی باشد. برای تعیین هزینه نوع روش و تعداد گرافت بسیار مهم است. مثلا اگر تعداد 3000 گرافت مو در روش FUT حدود 4 میلیون تومان محاسبه شود، همین میزان در روش FIT  حدود 6 میلیون و در روش SUT  حدود 5 میلیون تومان می باشد.

هزینه کاشت هر گرافت مو در سال 1397 حدود 1500 تا 2000 تومان می باشد.

تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد تار مو یا صرفا با روش خاصی به هیچ وجه صحیح نمی باشد و تعدادگرافت کاشته شده و نوع روش همزمان هزینه کاشت مو را تعیین می کنند.

در برخی موارد قیمت های بسیار پایین برای کاشت مو مشاهده می شود که با هیچ قانون و منطقی جز کار ناصحیح سازگار نیست. به طور معمول یک کلینیک معتبر پوست و مو (کاشت مو) شامل حداقل یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستاران و دستیاران کاشت، منشی و خدمه دیگر می باشد، که با محاسبه هزینه های جاری به هچی وجه قیمت های پایین خدمات زیبایی قابل درک نیست.

در اکثر این مراکز ارزان قیمت که بعد از بازرسی مامورین وزارت بهداشت و درمان این مراکز پلمب شده اند، موارد خلاف قوانین پزشکی کشور به وفور مشاهده شده است. مواردی اعم از عدم وجود پزشک متخصص پوست و مو در مرکز، عدم وجود پزشک عمومی، پرستاران دارای مدرک مرتبط پزشکی، غیر بهداشتی بودن محل کاشت، یا حتی فراتر از آن نداشتن مجوز فعالیت.

نکته بسیار مهم : متاسفانه در سال های اخیر در شهرهای پر جمعیت ایران مانند تهران، شیراز و اصفهان به دلیل نبود نظارت کافی بر عملکرد مراکز کاشت مو برخی افراد اقدام به انجام کاشت مو در محیط غیر درمانی می نمایند، لذا قیمت بسیار پایین تری نسبت به مراکز درمانی ارائه می دهند. باید توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در مراکز غیر درمانی بدون حضور پزشک متخصص پوست و مو و جراح کاشت مو به همراه تیم پزشکی با مدارک درمانی غیر مجاز و خطرناک می باشد. در صورت وجود هرگونه اشتباه یا خطای پزشکی و نبود پزشک صدمات جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد می شود.

لذا از کاشت مو در مراکزی که هزینه نامتعارف و بسیار پایین ارائه می دهند پرهیز کنید. برای بدست آوردن زیبایی، سلامتی خود و طول عمر خود را به خطر نیندازید.

هستند افرادی که بدون تخصص کافی و بدون تجهیزات مورد تایید دست به عمل کاشت مو با هزینه ای به مراتب پایین تر از مراکز کاشت مو می زنند. توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در این مراکز شاید در ظاهر از نظر مالی به سود شما باشد اما چیزی مهمتر از پول یعنی سلامتی خود را به خطر انداخته اید.

آیا حاضر هستید به عنوان مثال؛ در یک منزل مسکونی، بدون امکانات بهداشتی و معتبر و زیر نظر افراد غیر متخصص عمل جراحی حساس کاشت مو انجام داده و سلامت خود را به مخاطره اندازید؟

در روز کاشت مو حتما از وجود پزشک متخصص، تیم پزشکی درمانی و جراح کاشت موی کلینیک مطلع شوید.

تماس با ما :

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.6 / 5. تعداد رای ها 439

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است …

در شبکه های اجتماعی زیر هم ما را دنبال کنید

سلام وقت بخیر بصورت اقساطیم کاشت انجام میدین

با سلام و وقت بخیر

برای دریافت از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو و شرایط و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ در تماس باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید من ریشه موهای سمت چپه سرم ک خط رویش هست بد در امده یعنی ب سمت جلو در امده ولی سمته راستم خوب درامده ریشه موهای سمت چپم جوری در امده ک اصلاا شبیه مویه سمت راستم نیست موهایه سمت چپم فقط اولاش به سمت جلو در امده ولی پشتش خوب در امده به نظرتون میشه درست کنم ؟ یا میشه شمارتو بدید من عکس‌بفرستم

با سلام و وقت بخیر

با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

سلام و عرض ادب

بنده حدود 2 ماه است که کاشت مو انجام دادم قبل کاشت محل سکه ای سرم اصلا ریزش نداشت خیلی هم پر پشت بود ولی الان کم پشت شده خیلیم کم پشت .در ضمن من شقیقه موی سرمو کاشت کردم بعد با دکتر حرف زدم ایشون میگن رفته فاز ریزش ینی بخاطر کشت شقیقه مو کل مو میره فاز ریزش ؟؟ حتی اونجاهایی که سر نه کاشت شده ن اهدا شده؟؟ ممنون میشم جواب بدید.

با سلام و وقت بخیر

بله امکان اینکه کل نواحی کاشت و اطراف آن ریزش کند وجود دارد.

سلام . دکتر وقت بخیر من 24 سالمه پیشونی نسبتا بلندی دارم. و از قضا موهای جلوی سرم ریخته (تقریبا 1 سانت جلوی سر و 2 سانت گوشه سمت چپ و راست پیشونی) ریزش موی شدیدی و ناحیه بالای سر مخصوصا جلو دارم.. ولی ولی ولی خوشبختانه موهام پرپشته حتی سخت میشه شوووونه کرد… فقط مشکلم ریزش هست و همون 2 سانت پیشونیم. الان پیشنهاد شما کاشت هست یا جلوگیری؟ اگه جلوگیری بشه بازم راضی ام.. فقط بگید چیکار کنم!

با سلام و وقت بخیر

با توجه به مدل ریزش و سن شما بهتر است فعلا به درمان و جلوگیری از ریزش بیشتر فکر کنین تا کاشت مو. برای کاشت مو بهتر است بعد از ۳۰ سالگی اقدام کنید.

ببخشید ادرسی که گفتین به تلگرام پیام بدید پیام دادم ولی کسی پاسخگو نبود

با سلام و وقت بخیر مجدد

احتمالا شماره رو اشتباه ثبت کردین به این شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ پیام ارسال فرمایید.

سلام رنده ۲۷ سالمه تقریبا ۴۰ یا۵۰ درصد موهامو از دست دادم در کل روی سرم مو هست فقط سطحش که از بالا نگاه میکنی دیده میشه در کل اذیت میشم میخواستم بدونم اگه بکارم به موهای اصلی خودم اسیبی میرسه؟ بهترین روش چیه؟

عرض ادب و احترام

خیر به موهای خودتون آسیبی وارد نمیشه. برای تشخیص بهترین و مناسب ترین روش باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من با پزشک متخصص مو مشاوره کردم و ایشان با توجه به اینکه من طاس هستم وبانک مو پشت سرم خیلی خیلی کم هست دکتر گفتند کاشت مو برای شما نمیشود حالا با توجه به وضعیت من راهی برای کاشت وجود دارد یا نه؟وآیا بعدازکاشت دوباره ریزش وجود دارد؟

با سلام و وقت بخیر

اگر بانک مو کافی ندارید راهی نیست. بهتر است با این وضعیت کنار بیاین و چهره خود را به همین صورت بپذیرید. بعد از کاشت مو ریزش مو از سمت موهای کاشته شده نیست، افرادی که دچار ریزش مو بعد از کاشت مو هستند اکثرا یا کاشت موی مناسبی نداشتند و در مراکز غیر حرفه ای کاشت انجام داده اند یا موهای خود شخص که اطراف موی کاشته شده است دچار ریزش شده است.

سلام برای کاشت خط جلوی سرگرافتهای که ازپشت سربرداشته میشه به همون شکل کاشت میشه یاتارموهای یک گرافت جدامیشه؟؟؟

با سلام و وقت بخیر

خیر تارهای مو جدا نمی شوند.

سلام، شما در مشهد هم نمایندگی دارید؟ یا کسی رو معرفی میکنید؟ مخصوصا برای روش MIFT ممنون علی

سلام و وقت بخیر

خیر شعبه ای نداریم و متاسفانه فردی یا کلینیکی هم نمیشناسیم.

با عرض سلام ببخشید یه سوال نداشتم.کسایی ک پیشونیشون خیلی خیلی بلنده و این هم ارثیه تو سن پایین میتونه کاشت مو داشته باشه یا نه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام وقت بخیر

بله امکان کاشت مو وجود دارد.

سلام روش تکثیر مو آیا به مرحله اجرا رسیده است یا خیر ؟؟؟ من ریزش بسیار گسترده دارم خواستم بدانم این روش درمان من میباشد ؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر این نوع کاشت مو هنوز به مرحله اجرای انسانی وارد نشده است.

سلام خدمت شما . من موهای جلوی سرمو تقریبا همه شونو از دست دادم موهای جلوی سرم خیلی ضعیفن نه طاس و نه هم موی زیاد داره خیلی کم شده پوست سرم خوب دیده میشه از جلوی سرم. سنم ۲۲سالمه من باید کاشت مو انجام بدم یا دیگه راه رو پیش بگیرم . کدوم راه تضمینی است ؟ ممنون شما

عرض ادب و احترام

برای کاشت مو خیلی زود هست، با مشورت پزشک متخصص پوست و مو از درمان های دارویی استفاده کنین تا روند ریزش مو متوقف و یا کند شود.

سلام من ارثی شقیقه هام خالی شده… ریزش مو هم دارم الان.. میتونم کاشت مو انجام بدم الان یا نه 22 سالمه اگه مو بکارم باز میریزه یا تاثیری نداره

با سلام و وقت بخیر

تا زمانی که ریزش مو ادامه دارد و حداقل تا سن ۲۷ سالگی بهتر است کاشت مو انجام نشود.

سلام وقت بخیر من خانم هستم و 22 سالمه و بخاطر آلوپسی کششی موهای شقیقه‌م کاملا خالی شده، آیا روشی هست که بدون جلب توجه کاشت انجام بدم و اینکه از هر طرف ی اندازه 5 سانت خالیه هزینش چقدر میشه لطفا هزینش رو بگید چون هر چی عکس فرستادم گفتن باید بیای معاینه شی ممنون

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. برای تعیین قیمت از راه دور از طریق شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در واتس اپ اقدام کنین.

باسلام سوالی داشتم بنده میخاستم بدونم راهی هست که اصلا خط یا هرچیز دیگری که نشان کاشت مو باشه بعد کاشت مو نباشه ینی کلا بدون جراحی؟بعد اینکه نمای جلوی موی خیلی هارو ادم میبینه انگار طبیعی نیست ایا این کلنیک هم این گونه هست یا خیر ممنون میشم ازتون راهنمایی فرمایید

عرض ادب و احترام

بله، کاشت مو با روش میکرو اف آی تی با حالتی طبیعی کاشت انجام میشه و هیچ اثری از کاشت مو بعد از بلند شدن موها نخواهند ماند.

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دکترزحمت کش عزیز و کلیه همکاران محترم خانه سفید ؛ من ۳۷ ساله ساکن خرم آباد .الان حدود ۴ ساله به صورت مرتب و روزانه قطره ماینوکسیدل ۵درصد مصرف میکنم و تقریبا میشه گفت موهام بد نیستن. فقط خط جلوی موهام یه مقدار عقب هستش ( پیشونیم بلند نشون میده ) وشقیقه خرم یه مقدار عقب هستش…. خواهشم اینه خواستم بدونم اولا بعد از عمل میتونم قطره رو ادامه بدم و همچنین هزینه رو خواستم بدونم با تشکر و احترام

عرض ادب و احترام

بلی ماینوکسیدیل را میتوانید ادامه بدهید اگر مورد مناسبی برای کاشت باشید باید ویزیت شوید و بعد خدمتتان عرض شود، برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو خود از ۳ ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید.

پیروز باشید

با سلام من ۵١ سالمه و علاقمندم که مو بکارم و بینیم رو جراحی زیبایی کنم باتوجه به شرایط دیابت کنترل شده ی من(حدود ١٣٠) و نفرکتومی سادهٰ کلیه میخام ببینم امکانش هست عمل کنم یا خیر؟

با سپاس

عرض ادب و احترام

بله امکان کاشت مو هست. مشکلی وجود ندارد

با درود و روز بخیر به شما من ۴۷ سال دارم و از سن ۲۵ سالگی ریزش موی من شروع شد که امروز دیگه سرم طاس هس…. من تصمیم گرفتم که مو بکارم و سوال من این است که چه متودی رو شما توصیه میکنید و با چه مقدار هزینه و قیمت باید حساب کرد و چه باید دارای چه شرایطی باشم از نظر سلامتی. ممنون میشم از تو ضیحاتتون پیمان

عرض ادب و احترام

جهت اطلاع از روش مناسب و هزینه خواهشمند است از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سرتون عکس گرفته و به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارسال فرمایید. در اسرع وقت روش مناسب و هزینه تقریبی کاشت مو شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من از شهرستان هستم و حدود یک ماهی هست دچار ریزش شدید مو شدم.خواستم بدونم کاشت مو رو باید به چه روشی انجام بدم و هزینش چقدر هست و مدت کاشت چقد طول میکشه.اگر بخواین عکس از موهام هم میفرستم.منتظر جوابتونم.ممنون

عرض ادب و احترام

جهت انجام مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

سلام من 17 سالمه موهای شقیقم کم کم دارن میرزن به طوری که با یه زره کشیده شدن خیلی هاش میکنه دکترم رفتم بدون هیچ آزمایشی گفت عادیه من باید چیکار کنم و اگه بخوام زیر نظر درمان بشم باید کچل کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام و وقت بخیر

کوتاهی مو تاثیری در درمان ریزش مو ندارد. جهت شروع فرایند درمان و کنترل ریزش مو به پزشک متخصص و مجرب پوست و مو مراجعه فرمایید.

سلام آیا برای کاشت مو محدودیت سنی وجود دارد یا تا هر سنی میشه این عمل رو انجام داد و آیا مصرف داروهای فشار خون با کاشت مو تداخل دارد؟ ممنون

عرض ادب و احترام

بهترین سن برای کاشت مو بعد از ۲۷ سالگی می باشد. مصرف داروهای فشار خون تداخلی با کاشت مو ندارد اما بهتر است قبل از عمل به پزشک خود اعلام کنید.

پیروز باشید

با سلام. اول ببخشید برای فارسی ام. من از سوعد مینویسم. چطوری باید وقت رزرو کرد؟ من میخاهم هم مو بکارم و هم بینی ام را عمل کنم. میدانم حدس زدن زحمت است ولی: تقریبآ یک عمل بینی چقدر است؟ تقریبآ یک عمل مو کاشتن چقدر است؟ ۲ تا ۳ هفته ایران باشم کافی است؟ با سپاس فراوان

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت با شماره +989122252731 از طریق واتس اپ در تماس باشید. هزینه جراحی بینی بین 6 تا 9 میلیون تومان در ایران متفاوت می باشد. همچنین هزینه کاشت مو نیز بین 5 تا 7 میلیون می باشد. مدتی که برای اقامت در نظر گرفته اید کاملا کافی است. اما بهتر است کاشت مو قبل از جراحی بینی انجام شود.

با تشکر

سلام،من الرژی شدید به قرص فنستراید دارم،ایا بعد از انجام کاشت مو باید از قرص فنستراید یا قرص های مشابه استفاده کرد؟

با سلام و احترام

خیر نیازی به استفاده از قرص فیناستراید و ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو نیست.

با تشکر

سلام دکتر وقت بخیر انشالله که هرجا هستین شادو خوشو خرم باشید والله موهای من مسئله ای نداره فقط پیشینیمو میخوام کاشت کنم دکتر فقط چندتا سوال داشتم؟ من نیاز هستش موهامو بتراشم؟ دو اینکه چقدر طول میکشه کاشتش؟ سه چقدر طول میکشه رشد کنه؟ ممنون

عرض ادب و احترام

اگر مشکلی نیست بهتر است نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کنید. کاشت مو در ناحیه پیشانی از نظر زیباشناسی و علم پزشکی صحیح نمی باشد.

پیروز باشید

با سلام و عرض ادب؛ چند سوال در خصوص کاشت مو دارم و میخوام پس از فهمیدن اونا تصمیم قطعیمو بگیرم برا کاشت مو! 1- موهای من لخته ولی احساس میکنم موهایی که کاشت میشه حالت لختی نداره!میخوام ببینم اون بخشی که کاشت میشه بازم مثل موی خودم لخت خواهد بود؟ 2- من فقط شقیقه سرم احساس میکنم نیاز به کاشت مو داره،با یک مرحله کاشت، موی سرم به حالت عادی برمیگرده؟ یا چند مرحله کاشت لازمه؟ 3-هزینه کاشت مو؟ و اینکه امکان کاشت موی اقساطی وجود داره یا نه؟اگه آره شرایطش چیه؟

عرض ادب و احترام

موهای شما بعد از کاشت به مرور مانند موهای قبلی شما خواهند شد. اگر فقط ناحیه شقیقه باشد و سایر قسمت ها احتیاج به ایجاد تراکم نباشد طی یکروز و یک مرحله غیرجراحی تکمیل می شود. برای دریافت هزینه و شرایط با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام عذر میخوام کمترین هزینه کاشت مو در کلینیک خانه سفید چقدر است ؟ اگر میشه مبلغ رو به ایمیل بنده ارسال کنین.

وقتتون بخیر

برای اینکه بدونیم هزینه کاشت مو به روش sut چقدر میشه باید عکس بفرستیم ؟ میشه شماره ارسال عکس داخل تلگرام بزارید. ممنون

با سلام و احترام

بله. برای دریافت هزینه تقریبی خود با از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال نمایید. هزینه تقریبی کاشت مو SUT با توجه به تعداد گرافت مورد نیاز شما بین 4.5 تا 6 میلیون متفاوت هست. با تشکر

Visitor Rating: 5 Stars

با سلام من تا حالا مشاوره کاشت مو نداشتم و بعد از یک دوره شدید استرس با ریزش شدید مو روبرو شدم و بعد از گذشت حدود 10 سال مقدار زیادی از موی سرم رو از دست دادم البته پزشک عمومی گفت باید آزمایش هورمونی بدم و امکان داره علت ریزش موی من مشکلات هورمونی باشه دیابت کاملا کنترل شده دارم و انسولین استفاده نمیکنم میخواستم بدونم چطور میتونم مشاوره بگیرم و از هزینه کاشت مو با خبر بشم؟ ضمنا شرایط پرداخت اقساط وجود داره یا خیر؟ باتشکر

عرض ادب و احترام

برای دریافت وقت مشاوره کاشت مو لطف کنید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سرتون به شماره واتس اپ و یا تلگرامی 09122252731 عکس بفرستید. در اسرع وقت بعد از مشاهده پزشک کلینیک هزینه تقریبی و روش کاشت برای شما تعیین می گردد. متاسفانه شرایط پرداخت اقساط در حال حاضر امکانش نیست.

پیروز باشید

با درود فراوان یکسال از کاشت مو بروش اف یو تی میگذره و احساس میشه با مقایسه عکس ها تراکم موهای کاشته شده ۴۰ درصد کاسته شده و بسیاری از فولیکول های کاشته شده غیر فعال شده اند. البته با شروع مصرف قرص فنستراید و پی ار پی موها ضخیم تر شده و بعضا موهایی هم مجدد در جلو سر رشد کرده اند.اما همچنان از اون تراکم قبلی خبری نیست و منو ازار میده.ایا مقدور هست بین موهای کاشته شده برای افزایش تراکم اقدام کرد؟ایا با روش پی ار پی و مزو میتوان فولیکول هایی که غیر فعال شده را دوباره احیا کرد؟منظورم موارد ک کاشته شده بودند است.

با سلام و احترام

دوست عزیز پاسخ شما به واتس اپ شما ارسال شد.

پیروز باشید

من در تبریز زندگی می کنم مو های سر من بسیار ریخته از جلو ولی از پشت نریخته و حاضر هستم هر چقدر پول خواستین بدهم تا موهای جلوی من هم باشند راستش موهای برادر و پدر و متاسفانه موهای مادرم هم ریخته از جلو من هم مثل اونها کجل هستم . لطفا در اولین فرصت با من تماس بگیرید اگه می توانید کچلی من را درمان کنید.

سلام خسته نباشین خاستم بگم تو کودکی وقتی ۵سالم بوده سرم با روغن سرخ کردنی سوخته و الان دوتیکه به اندازه ۲ در۲ سانت یکی جلو پیشانی و یکی دیگه بغل جای گیج گاه موهام رشد نکردن و خالیه حالام الانم فقط برام مهم هزینشه بدون بالاپایین کردن یه قیمتی لطف کنین بدین ک تصمیمو بگیرم بیام یا نه ممنون

عرض ادب و احترام

دوست عزیز امکان کاشت مو در ناحیه سوختگی وجود دارد. برای تعیین هزینه با شماره 09122252731 از طریق تلگرام یا واتس اپ در تماس باشید.

پیروز باشید

سلام خسته نباشید می خواستم آدرس تلگرامی برام بفرستین تا از سرم عکس بگیرم و بگویید از چه روشی باید استفاده کنم و چقدر باید هزینه کنم؟

با سلام و احترام

برای ارسال عکس از طریق شماره 09122252731 اقدام فرمایید.

پیروز باشید

سلام هزینه کاشت خوب که بعدا نریزه چقدر میشه تا چند وقت کاملا پر میشه و اینکه بصورت اقساطی هم کار میکنید ؟

با سلام و احترام

دوست عزیز موهای کاشته شده اگر به درستی و طبق اصول کاشته شوند هیچوقت دچار ریزش نمی شوند. هزینه کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. کاشت مو به صورت اقساط در حال حاضر انجام نمی شود.

پیروز باشید

سلام. کمترین هزینه کاشت مو چقدره ؟ میخام هر سانت مربع 50 تار مو بکارم چنده؟ میشه موها را نتراشید و ماشین زد مثلا 2سانت باشد من 2ماه دیگه عروسی دارم آخه.

با سلام و احترام

برای تعیین هزینه کاشت مو و میزان دقیق گرافت برای کاشت حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. برای این امر می توانید از سه ناحیه روبرو بالا و پشت سر خودتون به شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال کنید و بعد از مشاهده پزشک هزینه تقریبی کاشت مو و میزان گرافت قابل کاشت اعلام می گردد.

پیروز باشید

سلام وعرض ادب میخوام واسه کاشت مو اقدام کنم. من اونقدر ثروتمند نیستم که هر روز بتونم کاشت مو کنم من کارگرم و یک میلیون تومان با یک میلیون جون کندن واسم پیدا میشه.. تاحالا بخاطر مشکلات نتونستم ازدواج کنم. تصمیم گرفتم منتظر تموم شدن مشکلات نمونم و خودم ناخوشی ها و ناراحتی ها رو از سر راهم وردارم. میخوام کاشت مو کنم و قدم پیش بدارم واسه ازدواج. همانطور که هزاران بار واسه کار رو به شهرستان ها کردم و دنبال کارگشتم. مانند با پا گشتن دنبال کار تمام خیابان دو طرف سعادت آباد و تجریش و امام زاده قاسم و شاه عبدالعظیم و سمنان و زنجان و دامغان و فولادشهر و خرم آباد و سیاه سنگ…. میخوام یکبار کاشت مو کنم واسه تمام عمرم من قدرت خرید هر روز رو ندارم..ممنون میشم اگر یه کلینیکی که هدفش کار باشه و هم تخفیف و ارزون حساب کنه رو به بنده بدین. من پول زیادی ندارم که زیادی خرج کنم. باتوکل به خدا میخوام کاشت مو واقدام واسه ازدواج کنم…البته اگه میان این همه دختر روی زمین اگه یکی قسمت ما بشه.

با سلام و وقت بخیر خدمت تیم محترم خانه سفید لطفا در خصوص مراحل درمان و کاشت و …. برای بنده که ساکن ارومیه هستم توضیح بفرمایید که به چه شکل و در چه بازه های زمانی نیاز به حضور هست و بعد از کاشت مراحل به چه شکل هست و در کل آیا امکان کاشت مو برای فردی از شهرستان هم هست یا نه؟ با تشکر

با سلام و احترام

دوست عزیز شما ابتدا باید از طریق واتس اپ یا تلگرام به شماره 09122252731 پیام داده و از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس ارسال کنید. سپس بعد از بررسی پزشک کلینیک وقت مشاوره قبل از کاشت مو به شما داده خواهد شد. در زمان مشاوره هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو مناسب شما اعلام می شود. همان روز زمان دقیق و توصیه های قبل و بعد از کاشت مو به شما اعلام خواهد شد. هیچ محدودیتی برای عزیزانی که از شهرستان برای کاشت مو تشریف میارن نیست. ما حتی در نزدیک محل برای شما شرایط اقامت رایگان فراهم کرده ایم.

پیروز باشید

سلام و خسته نباشید برا کاشت مو از پند وقت قبل باید وقت بگیریم مثلا برا ایام عید میشه؟ بعد چند روز عمل کاشت و چند روز استراحت لازمه، و هزینه تقریبا برای کاشت جلو سر چقدر میشه ؟

با سلام و احترام

برای کاشت مو در ایام عید باید قبل از 15 اسفند سال قبل وقت رزرو کنید. شما 2 روز بعد از کاشت مو می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بپردازید.

پیروز باشید

با سلام من چند یکی از دوستام تو تبریز کاشته مو داشته و عالی دراومده البته عکساشم دارم خواستم بدونم شماهم طبق دیدن عکس های دوستم میتونید برای من هم چنین مویی دربیارین

عرض ادب و احترام

بله امکانش هست. لطفا عکس از سر خود و دوستتون از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09122252731 ارسال نمایید . در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

پیروز باشید

سلام خسته نباشی قسمت مثلثی جلوی سرم خیلی خالی از مو شده میخواستم ببینم هزینه کاشت چقدر میشه و آیا به صورت قسطی هم می شود پرداخت کرد یا نه؟

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : 09122252731

پیروز باشید

با توضیحاتی که شما دادین باید هزینه کاشتمو همه جای ایران یکسان باشه – تو اراک انگار میخان پول خون باباشون رو بگیرن

با سلام تا سال 90 که حدوداً 23 سالم بود موهای خیلی خوب و پر پشتی داشتم. از اون سال به بعد و بعد از فوت برادرم، موهای من شروع به ریزش کرد.تا حدی که الان تقریبا وسط سرم خیلی خیلی کم پشت شده. البته در خانوادهء مادری سابقهء ریزش مو و حتی طاسی سر وجود داره سوال اولم اینه که آیا مواردی مشابه بنده که کاشت مو انجام میدن، آیا ممکنه طاسی برگشت پذیر باشه یا خیر؟ سوال دوم اینکه، آیا پرداخت وجه بصورت اقساطی وجود داره یا خیر؟ و سوال آخر؛ کاشت مو چه مدت زمانی نیاز داره؟ با سپاس از شما

عرض ادب و احترام

در مورد سوال اول شما : موهای کاشته شده به هیچ وجه دچار ریزش نمیشن اما امکان ریزش موهای اطراف کاشته شده ها وجود دارد. کاشت مو اقساطی نداریم خیر. حداکثر مدت کاشت مو 2 روز میباشد.

پیروز باشید

سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم و میخواستم ببینم چه روش کاشتی واس حجم موی من مناسبه و هزینه و مدت زمان انجام کار به چه شکله

با سلام و احترام

جهت تعیین روش کاشت مو و هزینه از 3 ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره 09122252731 از طریق تلگرام ، واتس آپ یا وایبر ارسال نمایید. بعد از بررسی پزشک هزینه و نوع روش برای شما ارسال خواهد شد.

پیروز باشید

سلام من حدود یک سال و سه ماه پیش کاشت مو انجام دادم اصلا راضی نیستم یک بار برای مشاوره اومدم کلینیک شما اما نمیدونم چرا جای دیگه انجام دادم،خواستم بدونم قیمت الانتون چقدره برای هر گرافت ؟

با سلام و احترام

برای دریافت هزینه کاشت مو خواهشمندیم با شماره های 02154503 یا شماره 09122252731 تماس حاصل فرمایید.

پیروز باشید

با عرض سلام حتما باید سن بالا تر از ۲۷ باشه؟؟؟ سن ۱۷ سال نمیتونع کاشت مو داشته باشه؟؟؟

عرض ادب و احترام

خیر در ۱۷ سالگی نمیتوان کاشت مو انجام داد.

سلام

عذر میخوام هزینه کاشت مو در اراک با هزینه کاشت موی شما در خانه سفید فرق داره ؟ اگر فرق داره دلیلش چیه ؟ مگه قیمت ثابت و یکسانی وجود نداره ؟

ممنون میشم پاسخ بدین

با سلام و آرزوی روزی خوش لطفا هزینه های کاشت در قسمت پیشانی و وسط سر جداگانه اعلام می فرمائید. با تشکر

با سلام و احترام

هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

شماره جهت ارسال عکس : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱

پیروز باشید

یکی از دوستان من در ترکیه کاشت مو داشته و راضی هم هست و چیزی حدود سه هزار دلار هزینه براش داشته – از یه طرف من شنیدم کاشت مو در ترکیه خیلی ارزونه …. حالا چجوریه که شما مدعی هستین با 5 تومن کاشتمو انجام میدین ؟

وقتتون بخیر ، هزینه کاشت مو برای خانم ها با آقایون متفاوت هست ؟

با سلام و احترام

تقریبا هزینه کاشت مو خانم ها به دلیل پیچیدگی و سختی بیشتر کار کمی بیشتر است.

پیروز باشید

اینکه داخل متن نوشتید روش fut ارزان تر از سایر روش هاست یعنی روش های دیگ بهتر هستند ؟ کدوم روش بهترین نتیجه رو میده ؟؟

عرض ادب و احترام

تشخیص بهترین روش کاشت مو به پزشک معالج شما بستگی دارد. اما در کل روش FUT چون برداشت به صورت نواری هست و تخصص کمتری نسبت به روش های میکرو FIT و FIT نیاز دارد، ارزان تر هست. اما دلیل بدتر بودن این روش یا عدم حصول نتیجه نیست. اگر شما از جراحی و بخیه و اسکار در پشت سر خود هراس دارید بهتر است سایر روش های کاشت مو را انتخاب کنید.

پیروز باشید

قیمت کاشت مو در نواحی گیج گاهی با جلوی سر فرقی داره ؟

سلام و وقت بخیر

خیر هزینه در ناحیه گیجگاهی با سایر نواحی فرق نمیکنه . اگر قصد تعیین هزینه تقریبی کاشت موی خود را دارید از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09356665213 پیام ارسال کنید و از سه طرف روبرو ، بالا ، و پشت سر خود عکس گرفته و ارسال کنید. سپس در اسرع وقت هزینه تقریبی کاشت موی شما اعلام خواهد شد.

با تشکر

وقت بخیر هزینه کاشت مو در تبریز با تهران فرق داره

عرض ادب و احترام

هزینه کاشت مو در کلینیک های معتبر صد در صد بالاتر از سایر کلینیک ها خواهد بود. اما بین شهرهای مختلف هزینه باید یکسان باشد. هزینه کاشت مو به روش و تبحر جراح کاشت مو شما بستگی دارد. هرچه مهارت جراح کاشت موی شما بالاتر باشد هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

با تشکر

کاشت مو اقساطی هم انجام میدهید ؟

عرض ادب و احترام

خیر در حال حاضر امکان کاشت موی اقساطی فراهم نیست. اما در جشنواره ها امکان انجام کاشت مو اقساطی برای تعداد محدودی فراهم می شود.

پیروز باشید.

میخوام بدونم هزینه کاشت جلوی سر چقدر میباشد

با سلام و احترام

جهت دریافت وقت مشاوره حضوری از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال کنین و منتظر پاسخ کارشناسان ما بمانید و همچنین هزینه تقریبی کاشت موی شما نیز تعیین خواهد شد.

موفق باشید و پیروز

با سلام و احترام ضمن تشکر پیشاپیش در خصوص نحوه کاشت موی سر آیا امکان استفاده از موی کتف و سینه هم انجام میشود؟ اگر انجام میشود ماندگاری و ضمانت آن تا چه میزان میباشد؟ آیا شما بین کاشت موی سر و پروتز موی سر کدامیک را پیشنهاد می کنید؟ حدوداً قیمت کاشت موی سر چقدر میباشد؟

عرض ادب و احترام

بله امکان برداشت گرافت مو از نواحی کتف و سینه جهت کاشت در ناحیه سر وجود دارد. جهت اطلاعات تکمیلی در این مورد به مقاله کاشت مو به روش BHT از طریق منوی کاشت مو مراجعه فرمایید. صد در صد بین پروتز و کاشت مو ما به شما کاشت مو را پیشنهاد می دهیم. پروتز پر هزینه تر در طولانی مدت ، غیر طبیعی و بدون رشد است. که حتی دچار قارچ و عفونت در ناحیه سر هم می شود. کاشت موی طبیعی اصلا قابل مقایسه با پروتز مو نیست.

برای تعیین هزینه تقریبی و جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

سلام وقت شما بخیر ، من فقط جلوی سرم خالیه میخاستم ببینم هزینه تقریبی کاشت مو چقدر میشه

با سلام و احترام

جهت رزرو وقت مشاوره رایگان کاشت مو و تعیین هزینه تقریبی کاشت مو با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰ تماس بگیرید. همچنین جهت ارسال عکس از طریق فضای مجازی با شماره ٠٩١٠٩٩۴٧٢۴۶ در تماس باشید.

با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

03132659690

03132659690

نیمی از مراجعاتی كه به كلینیك های پوست و مو می شود، مربوط به بیماری های مو، درمان ریزش و طاسی موی سر است و درمان ریزش موی سر از این جهت بسیار رایج شده است. امروزه بسیاری از افرادی که دچار چنین مشکلاتی شده اند، به کلینیک کاشت مو مراجعه می کنند تا با بهره گیری از بهترین روش کاشت مو و متخصصین با تجربه بتوانند موهای ازدست رفته را بدست آوردند. این افراد سعی می کنند تا با مراجعه به متخصص کاشت مو،انجام عمل پیوند مو و سپس مراقبت های بعد از کاشت مو، بار دیگر از نعمت داشتن موهای سلام و طبیعی بهره مند شوند. معمولا ریزش 50 تار مو در طول یك شبانه روز طبیعی است كه این میزان در فصل بهار و پاییز بیشتر شده و ممكن است به 100 تار مو در طول روز برسد. در سالهای اخیر درمان ریزش مو در زنان هم رواج پیدا کرده چون بسیاری از خانمها هم دچار مشکل ریزش مو شده اند و این مسئله فقط مربوط به مردان نیست. بنابراین درمان ریزش مو مردان و زنان هر دو اهمیت داشته و چه این ریزش بدلایل ارثی باشد و چه بدلایل دیگری (بیماری، استرس، کهولت سن و …) باید ترمیم مو در یک کلینیک کاشت مو صورت بگیرد.

به دلیل اینکه این روزها عمل‌های زیبایی استقبال کنندگان بسیاری دارد، مراکز زیادی امکانات انجام این کارها را فراهم می‌کنند. همین دلیل موجب شده است افرادی که می‌خواهند برای انجام این کارها اقدام کنند، در انتخاب محل مناسب دچار شک و تردید شوند. اما یک کلینیک کاشت مو باید مشخصات و ویژگی‌هایی داشته باشد که افراد بتوانند با خیالی آسوده به آن مراجعه کنند. راه‌های زیادی برای کاشت مو و ابرو در مراکز بسیاری انجام می‌شود و روز به روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. همین کار انتخاب مناسب را سخت‌تر می‌کند. کلینیک‌هایی که برای رفع مشکل ریزش مو تکنیک‌های پیشرفته را به کار می‌برند، می‌توانند قابل اعتماد باشند. امروزه، پزشکان و افراد بسیاری در زمینه زیبایی وجود دارند که مهارت لازم را برای درمان و به خصوص کاشت مو یا ترمیم مو ندارند. مراجعه به این افراد، باعث پدید آمدن مشکلات بزرگی خواهد شد. بنابراین شما باید به یک کلینیک تخصصی کاشت مو مراجعه کنید تا از نتیجه کار مطمئن باشید.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

-از جمله مواردی که یک کلینیک خوب کاشت مو باید داشته باشد مجوز وزارت بهداشت است. امروزه مراکز و کلینیکهای بسیاری وجود دارند که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی فعالیت میکنند. مجوز تاسیس کلینیک های تخصصی زیبایی تنها به متخصصین این رشته داده می شود و حضور حداقل دو متخصص از شرایط دادن مجوز برای تاسیس آن می باشد ، از این رو فرد با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو از این مسئله مطمئن خواهد بود که زیر نظر یک متخصص عمل های زیبایی اقدام به رفع مشکل خود می نماید.

-یکی دیگر از مواردی که باید حتماً به آن توجه شود، به روز بودن کلینیک است. ممکن است شما به یک کلینیک مراجعه کنید و پیشنهاداتی هم برای انجام کار به شما بدهد، اما با کمی پرس و جو متوجه شوید که شیوه‌هایی بهتر از شیوه پیشنهادی در کلینیک‌های پیشرفته‌تر در حال انجام است که با آنها می‌‌توانید نتایج کامل‌تری از عمل خود بگیرید. این کلینیک ها روش و شیوه های به روز پزشکی را به کار می برند و تجهیزات و امکانات خود را مطابق با استاندارد های جهانی تنظیم و به کار می گیرند. بنابراین می توان با تحقیق و مقایسه ی چند کلینیک و امکانات موجود در آنها به انتخاب یک کلینیک با سابقه و مطمئن در زمینه ی پوست و مو پرداخت. همچنین تعداد مراجعان و مشتریان یک کلینیک کاشت مو هم می تواند تضمینی، بر اعتبار کلینیک باشد.

-حضور پزشک حاذق دارای علم و تسلط به بیماری‌های پوست و مو و مدارک علمی منطبق با علم پیوند موی طبیعی از دیگر ویژگیهای یک کلینیک کاشت مو است. لازم به ذکر است تخصص دانشگاهی در زمینه علم پیوند مو در مراکز پیوند مو وجود دارد و دوره‌های آموزش و تربیت پزشکان تحت نظارت انجمن‌های نظیر انجمن جهانی پیوند موی طبیعی (ISHRS) برگزار می‌گردد که مدارکی نظیر بورد پیوند موی آمریکا (ABHRS) یا بورد بین المللی پیوند موی طبیعی (ABHRS) بعداز گذراندن مراحل خاص و برگزاری امتحانات کتبی و علمی به متقضیان ارائه می‌گردد که در کشور آمریکا دارای اعتبار می‌باشد. صداقت داشتن پزشک متخصص نیز از اهمیت بشزایی برخوردار است. یک پزشک خوب و متعهد تمام حقایق را درباره بانک مو به فرد می‌گوید و هرگز درباره نتیجه عمل اغراق نخواهد کرد. مشاوره پیش از عمل باید کاملاً شفاف و به دور از هر نوع زیاده گویی باشد. 

-پرسنل مجرب جهت جداسازی و یا کاشت موهای برداشت شده به روش FIT و یا FUT که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لازم به ذکر است پرسنل مجرب در زمینه جداسازی فولیکول‌های مو و یا انجام FIT حداقل ۶ماه سابقه کار برای تسلط در کار نیاز دارد و پرسنل کاشت کننده و یا پزشکی که اقدام به کار می نماید احتیاج به حداقل ١سال آموزش مداوم جهت کسب تجربه وتسلط کافی دارد.

-محیط اتاق عمل استاندارد جهت پیوند موی طبیعی با تخت مناسب ونور کافی و شرایط استریل محیا باشد. عمل کاشت مو باید در اتاقی با امکانات اتاق عمل انجام شود و هرگز نباید فریب تبلیغات مراکز ارزان و غیر بهداشتی را بخورید. گاهی ممکن است خساراتی جانی و مالی به فرد وارد شود که به راحتی قابل جبران نخواهند بود.

عمل های زیبایی و ترمیمی چون عمل کاشت مو یک کار ظریف و هنرمندانه است که متخصص مو با روش ها و متدهای روز دنیای پزشکی توسط تجهیزات و امکانات کلینیک آن را به طور حرفه ای و نتیجه بخش برای بیمار انجام می دهد. در سراسر کشور کلینیک های بسیاری وجود دارند که با متخصصین مجرب خود به ترمیم موی طبیعی و تقویت مو می پردازند و هر کدام روش ها و تجهیزات مخصوص به خود را دارند. کلینیک کاشت مو دکتر مسلمی از جمله کلینیک های معتبر و معروفی است که با سابقه ی خوب خود در کاشت مو و پیوند مو، با رضایت بسیار بالای مراجعه کنندگان خود روبرو شده است. این مرکز با جمع آوری گروهی از متخصصین حرفه ای و ماهر اقدام به کاشت و ترمیم موی طبیعی برای بسیاری از هموطنان عزیز از سراسر کشور نموده است.

اگر شما هم مثل دیگر افراد در اصفهان به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان هستید. می توانید کاشت موی طبیعی را در کلینیک کاشت مو دکتر مینا مسلمی زیر نظر فعالترین متخصصین جراح کاشت موی طبیعی در اصفهان تجربه کنید. کلینیک کاشت موی دکتر مسلمی از معتبرترین مراکز کاشت مو در اصفهان می باشد که درحوزه  جراحی کاشت ، ترمیم و پیوند مو فعالیت دارد. دکتر مینا مسلمی سالهاست در زمینه کاشت مو اصفهان فعالیت دارد. در این کلینیک تمام کارهای لازم برای کاشت مو توسط دکتر مسلمی انجام می شود و در تمام فرآیند کاشت مو در کنار شما حضور دارد. همچنین خدمات بسیار دیگری همچون تزریق بوتاکس و لیزر موهای زائد اصفهان به صورت تخصصی در کلینیک دکتر مسلمی ارائه می شود.

دوستانی که تمایل به انجام کاشت مو در اصفهان دارند در نظر داشته باشند جدیدترین روش کاشت مو در اصفهان به روش های  SUT و FUE در کلینیک دکتر مسلمی انجام می شود. دکتر مسلمی از موفق ترین افراد کاشت مو به روش sut در اصفهان می باشد. جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره 32659690 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تلگرام عکس خود را برای ما ارسال نمایید.

کلینیک تخصصی دکتر مسلمی، انواع خدمات درمانی تخصصی  پوست، مو، لیزر، زیبایی و تناسب اندام را ارائه میدهد.

مطالب مرتبط

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

آدرس:

، خیابان بزرگمهر، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه لاهور، ساختمان صدر، طبقه سوم

 پونه مدیا

کلینیک دی

شيراز -معالي آباد -نبش خيابان پزشكان -مجتمع پزشكان – طبقه اول واحد ١٣-١٢-١١

پاسخگوی همیشگی شما

کاشت مو در اصفهان و همه نکات مربوط به آن را در ادامه  و پس از معرفی شهر اصفهان، در این مطلب خواهید خواند:

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

 

استان اصفهان، استانی است در میانهٔ ایران با مرکزیت شهر اصفهان. این استان با مساحتی حدود ۱۰۵٬۹۳۷ کیلومتر مربع بین ۳۰ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۴ درجه و ۲۷ دقیقه عرض شمالی خط استوا و ۴۹ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۵۵ درجه و۳۱ دقیقه طول شرقی نصف النهار گرینویچ قرار دارد. استان اصفهان که در مرکز ایران واقع شده‌است از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری، از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است. اصفهان قطب تولید آهن، فولاد، مصالح ساختمانی و پتروشیمی در ایران است.

 

همواره در طول تاریخ نیاز انسان به سلامت و زیبایی باعث پیشرفتها و ابتکارات شگفت انگیزی در زمینه علوم پزشکی گردیده است و از آنجا که اعتماد به نفس و باور به خود در بسیاری از افراد درگرو داشتن ظاهری سالم و زیبا و جذاب بوده انجام کارهای زیبایی همیشه در این عرصه پیشگام بوده وخواهد بود والبته انجام عمل کاشت موی طبیعی نیز در این جرگه قرار میگیرد. در سال 1822 برای اولین بار توسط دکتر دیفن باخ در آلمان موضوع پیوند مو در حیوانات مطرح شد.در سال 1939 دکتر اکودا در مقاله ای تجارب خود از پیوند موی زنده را مطرح کرد.در سال 1959 دکتر نورمن اورنتریخ در آمریکا تکنیک های برداشت از پشت سرو پیوند در ناحیه طاس جلوی سر را توضیح داد که با توجه به انجام عمل های پیوند بوسیله دکتر اورنتریخ او را پدرکاشت موی طبیعی می نامند.از آن تاریخ تا به امروزبا توجه به علم بشر و تکنیکهای در دسترس روشهای زیادی در انجام کاشت مو مورد استفاده قرار گرفته  از انجام روشهای تهاجمی و پر خطر برای فرد تا روشهای غیر تهاجمی و ایمن تر که صد البته نتایج بهتری نیز به دنبال داشته اند کاشت موی طبیعی در واقع به معنای برداشت مو از یک قسمت از بدن فرد و انتقال آن به قسمتهای طاس و کم پشت شده سر همان فرد است و شامل همه روشهای FUM, SUT, BUT, FIT, FUT, BHT FUG و….. است.

چگونگی کاشت مو در اصفهان

کاشت مو در اصفهان ، فرآیندی است که در آن موهای ناحیه ای از سر که نازک شده و یا دچار ریزش شده اضافه می شوند. موها از ناحیه ای گرفته می شوند که موهای ضخیم تری دارد.

در سراسر جهان، مردان و زنان زیادی هستند که ریزش مو را تجربه کرده اند و ممکن است از داروهایی مانند ماینوکسیدیل برای حل این مشکل استفاده کرده باشند. اما کاشت مو راهی است که می تواند این مشکل را به طور دائمی و برای همیشه حل نماید. اما اگر متقاضی کاشت مو در اصفهان می باشید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

در کاشت مو، موهای خودتان از ناحیه ای که دارای مو می باشد، به منطقه ای که مو ندارد، منتقل می شود. معمولاً موها از ناحیه پشت سر به ناحیه کاشت، منتقل می شوند.

روش های کاشت مو در اصفهان

رایج ترین و شناخته شده ترین روش های کاشت مو در اصفهان ، کاشت مو به روش FIT و FUT می باشند که مختصری در مورد آنها توضیح خواهیم داد:

کاشت مو به روش FUT:

تعداد گرافت هایی که دریافت می کنید، بستگی دارد به:

کاشت مو به روش FIT:

صرفنظر از روش های قدیمی کاشت مو که ممکن است در برخی از کلینیک های اصفهان منسوخ شده باشند، روش نوینی به نام SUT برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشت مو به روش SUT، روشی غیرجراحی بوده و امکان پیوند 14000 تار مو را دارد که سه برابر روش های قدیمی بوده و عمل کاشت مو در یک جلسه، توسط پانچ لیزر انجام می شود.

اصفهانی های عزیز که متقاضی کاشت مو هستید، لازم است شرایط کاندیدای ایده آل کاشت مو را بدانید:

مراقبت های پس از کاشت مو در اصفهان

به منظور گرفتن نتیجه ایده آل از انجام عمل کاشت مو در اصفهان ، آگاهی از مراقبت های پس از کاشت مو ضروری می باشد:

مزایای کاشت مو در اصفهان

عوارض کاشت مو در اصفهان

عوارض جانبی کاشت مو معمولاً موقتی بوده و ظرف مدت کوتاهی از بین می روند. این عوارض شامل موارد زیر می باشند:

چشم انداز بلندمدت کاشت مو در اصفهان

به طور معمول، افرادی که کاشت مو را تجربه کرده اند، شاهد رشد موها در منطقه کاشته شده می باشند. موهای جدید ممکن است با تراکم بیشتر یا کمتر ظاهر شوند که بستگی به عوامل زیر دارد:

اگر تصمیم به کاشت مو در اصفهان دارید، بسیار مهم است در مورد نتایج مورد انتظار خود با پزشکتان صحبت کنید و سعی کنید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید.

هزینه کاشت مو در اصفهان

هزینه کاشت مو در اصفهان بسته به عوامل متعددی متفاوت خواهد بود:

روند کاشت مو در کلینیک دی

ساکنین شهر اصفهان می توانند از خدمات کاشت موی کلینیک دی، تحت نظر پزشکان متخصص و باتجربه و با استفاده از جدیدترین متدهای تشخیصی و درمانی بهره مند شده و از نتایج ایده آل کاشت مو لذت ببرند.

در صورتی که متقاضی انجام کاشت مو در کلینیک دی می باشید، با روند کلی کاشت مو در این کلینیک آشنا شوید:

1.عکس از جلوی سر، بالای سر، پشت سر و دو طرف پشت سر به همراه اسم و فامیل و سن خود را از طریق شماره های زیر در تلگرام یا واتساپ برای ما ارسال نمایید:

شماره های کلینیک دی جهت مشاوره تلفنی:

2.عکس ارسالی شما توسط پرسنل کلینیک دی، به پزشک متخصص نشان داده شده و پزشک موردنظر با مشاهده عکس های شما تعداد تار مو و همچنین مدت زمان کاشت مو را مشخص می نماید و این اطلاعات از طریق تماس تلفنی با شماره ای که عکس خود را ارسال نموده اید و یا به صورت مکتوب یا صوتی از طریق واتساپ یا تلگرام در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

3.هزینه اسکان شما در طول مدت عمل بر عهده کلینیک دی می باشد. شما می توانید از ظهر روز عمل تا زمان اتمام عمل کاشت مو در هتل طرف قرارداد کلینیک دی اقامت داشته باشید.

هزینه کاشت هر تار مو: در صورتی که تعداد تار موهای مورد نیاز کمتر از 7000تا باشد، هزینه کاشت هر تار مو، 300 تومان محاسبه می شود و در صورتی که بیشتر از 7000 تار مو برای کاشت مورد نیاز باشد، هزینه کاشت هر تار مو، 250 تومان می باشد.

4.خدماتی که کلینیک دی بعد از کاشت مو به متقاضیان کاشت مو ارائه می دهد، عبارتند از:

در صورتی که تمایل به مشاوره حضوری دارید، پرسنل کلینیک دی از شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح تا 9 شب، آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

باسلام.آیا کلینیک دی دراصفهان هم شعبه دارد؟وآدرس آن کجاست؟باتشکر

پاسخ

با سلام. کلینیک دی در شهر دیگری به جز شیراز شعبه ندارد.

سلام
من حمزه السورميرى هستم از كوردستان عراق ميخواهم مو سر خود را بكارم . خواستم بدونم قيمّت چنده

پاسخ

با سلام. قیمت کاشت مو 600 دلار هست.

پسری27ساله ارثی صورت تقریبا بدون مویی دارم،چون نمیتونم زیاد هزینه کنم و از طرفی نمیخوام از کیفیت چیزی کم بشه،میخواستم بدونم هزینه کاشت ریش چقدر میشه؟؟

پاسخ

با سلام. هزینه کاشت ریش سه و نیم میلیون تومان هست. برای کاشت ریش بهتره تا 30 سالگی صبر کنید، چون امکان زیاد شدن موهای صورتتون تا اون سن وجود داره.

سلام و عرض ادب، ایا برای الوپسی سکه ای در قسمت پا کاشت مو موثر هست؟؟ ممنون

پاسخ

با سلام. متاسفانه برای فردی که آلوپسی داره، کاشت مو اثربخش نیست.

سلام بنده 27 سال سن دارم ریزش مو ارثی دارم ایا کاشت مو برای من مناسب هست؟ روش sut. مناسب من هست؟

پاسخ

با سلام. 27 سال به بالا امکان کاشت وجود داره. باید عکس هاتون رو بفرستید، مشاوره غیرحضوری بشید تا مشخص بشه کاشت مو مناسب شما هست یا نه…

با سلام آیا شرایط پرداخت اقساط برای کاشت مو هست؟

پاسخ

با سلام. خیر، شرایط پرداخت اقساطی نداریم.

درود …
هزینه کاشت مو تقریبا چه قدر میشه

پاسخ

با سلام. باید عکس بفرستید تا با توجه به تعداد تار موهایی که میشه کاشت، هزینه تعیین بشه.

سلام ببخشید بنده 24 و موهام به صورت ارثی ریزش داشته که این ریزش کامل قطع شده و موهام خیلی کم پشت شده می خواستم بدونم امکان کاشت برای بنده وجود داره؟

پاسخ

با سلام. باید تا 28 سالگی صبر کنید تا درجه طاسی مشخص بشه.

هزینه کاشت مو به روشsutبرای هر تار مو چقدر است؟

پاسخ

با سلام. زیر 7000 تار مو، تار مویی 300 تومان و بالای 7000 تار مو، تار مویی 250 تومان.

بالاتر از ۱۴۰۰۰ تا مو هم انجام میشه. ؟ و در چند جلسه

پاسخ

با سلام. بله، امکانپذیر هست، البته در صورتی که بانک موی فرد کافی باشه. باید معاینه بشید تا مشخص بشه با توجه به بانک مویی که دارید، به چه میزان تار مو می تونید بکارید.

آدرس دفتر شیراز: شيراز -معالي آباد -نبش خيابان پزشكان -مجتمع پزشكان – طبقه اول واحد ١٣-١٢-١١


خط1: 07136342020


خط2: 07136341414


خط3: 07136341313


مدیریت:infoATclinic-dayDOTcom

با عضویت در خبرنامه ی توانید آخرین تخفیف ها و خبر ها را در پست الکترونیک خود داشته باشید .

طراحی سایت و
بهینه سازی توسط آتریاتک

لطفا با 09131266856 جهت مشاوره رایگان کاشت مو تماس بگیرید. کلینیک پوست… توانایی انجام تمامی تکنیک های کاشت موی طبیعی را دارا می باشد
اصفهان… مشاوره کاشت مو:
09131266856
09109105484


مرکز ترمیم مو طبیعی و کاشت موی طبیعی طالبی
تخصص از… موی طبیعی و پیوند مو

مشاوره
رایگان – نقد و اقساط
100% تضمینی…


پیوند بیش از 16هزار تار مو… سیستمهای قدیمی و کسانی که از عمل کاشت مو نتیجه نگرفته اند، پیشنهاد میکنیم

*لطفا با تعیین وقت قبلی مراجعه فرمایید

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان


مرکز تخصصی ترمیم مو در اصفهان
مرکز… سیستمای قدیمی وکسانی که از عمل کاشت مو نتیجه نگرفته اند پیشنهاد می کنیم

* لطفا با تعیین وقت قبلی مراجعه فرمایید


مرکز تخصصی پوست، پیوند مو… 03136662224

مشاوره
رایگان با تعیین وقت قبل
دکتر پوست… تزریق چربی، پیوند مو،،کاشت مو ، ،کاشت ابرو ،گودی و کبودی دور چشم، تزریقprp پی آر پی




درمان ریزش مو در زنان و مردان = ترمیم مو طبیعی و کاشت موی طبیعی طالبی
ترمیم مو طبیعی و موی طبیعی و پیوند مو

مشاوره
رایگان – نقد و اقساط
100% تضمینی… جوان بمانید
www.tarmimemoo.com


خدمات پوست و مو سنا

کاشت ناخن
تکنیک های جدید رنگ ، آمبره و بالیاژ و …
بهترین محصولات درمانی مو ، کراتینه و …
هیرکات و …
آموزش بافت مو – آموزش کاشت ناخن
تنها کافیست برای مشاوره رایگان با شماره ما تماس حاصل فرمایید .


فروش نهال انگور ، درخت مو… ارقام نهال انگور که در کشور ایران کاشت میگردد به بیش از 30 رقم تجاری… ،میزان ابیاری در ماه و ….. بستگی دارد خوشحال میشویم بتوانیم خدمات مشاوره رایگان جهت بهره برداری مناسب را… ای ، انگور ملائی ، انگور مثقالی


لطفا با 09131266856 جهت مشاوره رایگان کاشت مو تماس بگیرید. کلینیک پوست و موی بسیار مدرن و پیشرفته…


اگر به دنبال دکتر کاشت مو اصفهان و یا کلینیک کاشت مو در اصفهان هستید . کلینیک پوست و مو دکتر مینا مسلمی ، می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. ارائه خدمات … info@drmoslemiclinic.com


کلینیک تخصصی خانگی نوبل در اصفهان

“اولین ” … و سلامتی شما و حیوانات خانگی تان

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان


مرکز تخصصی پوست، پیوند مو ولیزر هور، اولین کلینیک تخصصی دارای مجوز از وزارت… تزریق چربی، پیوند مو،،کاشت مو ، ،کاشت ابرو ،گودی و کبودی دور چشم، تزریقprp پی آر پی




لیزر موهای زائد درحال حاضر… دنبال لیزر موهای زائد اصفهان و یا کلینیک لیزر در اصفهان هستید. کلینیک لیزر دکتر مسلمی می تواند یک انتخاب مفید و موثر برای شما باشد.
درباره دکتر مسلمی انواع خدمات تخصصی پوست و مو و زیبایی (لیزر موهای زائد در اصفهان – کاشت مو د ر اصفهان) ، خدمات لاغری…


مرکز جراحی محدود سعادت آباد:… قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین… سعادتآباد زیرنظر مستقیم دکتر ضرغامی انجام میشود. در کلینیک زیبایی سعادتآباد برای کاشت مو یک نوار 10سانتیمتری که… مدت یک هفته از انجام کارهای سنگی


کاشت ایمپلنت دندان در اصفهان با دقیق ترین جراحی و ضمانت کیفیت کار.
در کلینیک زیبایی دندان چاوش میتوانید به صورت اقساطی برای اصلاح طرح لبخند خود برای ایمپلنت دندان خود اقرام کنید.
برای دیدن نمونه کارها و ویدیو های ایمپلنت به وب سایت کلینیک مراجعه کنید.


مجهزترین کلینیک تخصصی در اصفهان ارائه دهنده… صدور شناسنامه بهداشتی گواهی سلامت کاشت میکروچیپ مشاوره در انتخاب،… متخصصی بیماریهای حیوانات خانگی


مرکز تخصصی کاشت موی طبیعی ، لیزر و لاغری آفتاب ( دکتر رجالی )

مرکز تخصصی … سرمایه گذار و پایه گذار مرکز کلینیک آفتاب ، پس از نزدیک به 2 دهه فعالیت پزشکی و قریب 12 سال خدمت در عرصه


خدماتی که توسط این کلینیک ارائه می شود عبارتند از :

انجام… جراحی ها زیر نظر متخصص جراحی


کلینیک دندانپزشکی نگین اصفهان
در… کودکان ، درمان ریشه دندان، کاشت نگین بر روی دندان، کامپوزیت،… خیابان شیخ مفید- پلاک 305


کتر مهناز بهادرانی، دارای… ماهر و باتجربه بصورت تضمینی در کلینیک انجام می گردد.


گروه تخصصی پیوند موی کلینیک هور
گروه تخصصی پیوند موی کلینیک هور متشکل از چندین پزشک متخصص… و عضو انجمنهای بین المللی پوست و کاشت مو هستند . تیم تخصصی پیوند موی … مراجعه نمایید.


کلینیک تخصصی دامپزشکی پرشین
دکتر سام ترکان-دکتر امید فرهادیان
اولین … ها
صدور شناسنامه بهداشتی و کاشت میکروچیپ
مشاوره در انتخاب… حضور اساتید مجرب دانشگاه


خدماتی که توسط این کلینیک ارائه می شود عبارتند از :
دکتر… خارجی
ساعات مراجعه:10-13 و 17-22


معاینه تخصصی حیوانات خانگی(سگ،گربه،جوندگان،پرندگان،خزندگان)
صدور شناسنامه ، گواهی سلامت و کاشت میکروچیپ جهت اعزام به خارج و پاسپورت
خدمات دندانپزشکی حیوانات،جراحی ارتوپدی و بافت نرم
پیرایش و شستشو
فروشگاه ملزومات حیوانات خانگی(پت شاپ)
فروش غذا،تشویقی،باکس و ….


کلیه خدمات زیبایی به همشهریان… ماندگاری و رضایت از سوی شما

کاشت چال گونه
تقویت رویش مو
پلاسما… بغل ، صورت:100 تومان


تامین و فروش کلیه محصولات نوین ساختمانی
– انواع روان کننده استاندارد بتن
– متنوع ترین مجموعه اسپیسر
– واتراستاپهای پی وی سی و هیدروفیلی
– انواع الیاف بتن
– گروت
– چسب کاشت میلگرد
– دوغاب و ژل میکروسیلیس


معاینه-واکسیناسیون-صدور شناسنامه–کاشت میکروچیپ-جراحی-جرمگیری
لوازم جانبی بهداشتی و نگهداری وخوراک
ویزیت منزل – پانسیون-


بیماری های داخلی،جراحی،سونوگرافی،دندانپزشکی،ارتوپدی
واکسیناسیون وصدورشناسنامه،،کاشت میکروچیپ وصدورپاسپورت،عقیم سازی،مشاوره تربیت و اموزش
ارایش وشیو موها
لوازم جانبی،غذا و مکمل ها.،


به دلیل اهمیت کاشت مو، تصمیم برای انجام این مهم، نیاز به آمادگی و کسب اطلاعات و آگاهی دارد. قبل از اقدام به کاشت یا ترمیم مو، دقت در انتخاب محل مناسب برای انجام کاشت مو، و روشی که با صلاحدید پزشک برای فرد، مناسب در نظر گرفته می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است. کاشت مو، عملی بسیار حساس و دقیق بوده که اگر به درستی و توسط پزشک مجرب انجام نشود و با روشهای سنتی و غیرتخصصی انجام گیرد، می‌تواند ریزش مجدد موها، بدون رشد مجدد را در پی داشته باشد و مضاف بر آن، به لحاظ روحی هم تاثیرات نامطلوبی روی شخص بگذارد.

در کاشت مو، حس رضایت‌مندی و حصول نتایج بهتر، در پی واقع بین بودن متقاضیان، و انتخاب درست کلینیک و پزشک مجرب به دست می‌آید. گاهی در تبلیغات کلینیک‌های کاشت مو، دیده می‌شود، وعده‌هایی بی‌اساس و غیر واقعی مانند بازگشت حجم مو به دوران قبل از ریزش، یا کاشت تعداد نامعقولی تار مو در یک جلسه و … به متقاضیان داده می‌شود که البته هیچکدام واقعی نبوده و صرفا تبلیغاتی دروغین است که با هدف جذب مشتری بیان می‌شود.

پس با آگاهی در مورد کاشت مو و انتخاب بر اساس این آگاهی، از فریب خوردن و صرف هزینه بی‌نتیجه خودداری کنید. در هر صورت این نکته را مدنظر قرار دهید که امکان بازگشت 100% موهای ریخته شده و پرپشت دوران نوجوانی وجود ندارد اما اگر روش کاشت و کلینیک مورد نظر به درستی انتخاب گردد بین 70 تا 90 درصد موهای از دست رفته قابل کاشت و بازگشت می‌باشد که این خود درصد بسیار بالایی محسوب می‌شود.

پیوند موی طبیعی در حال حاضر تنها راه ترمیم موهای از دست رفته است. پیوند مو، در نواحی مختلف از جمله سر، ریش و سبیل ، ابرو، مژه و نواحی که قبلا دچار اسکار (زخم یا ضایعات پوستی) شده‌اند قابل انجام است. در زمینه کاشت مو سالها تحقیق و بررسی انجام گرفت تا در نهایت امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید از دسته‌های کوچکتر مو به نام میکروگرافت (micrograft) استفاده شود و نتایج رضایت‌بخش وظاهری طبیعی برای شخص به وجود آورد.

کاشت مو که تا سالهای نه چندان دور گذشته، غیر ممکن و به شدت دست نیافتنی تصور میشد، اما امروزه به شکل فراگیری در کلینیک‌های مختلف کاشت مو به صورت سرپایی انجام می‌شود. این روش مبتنی بر، برداشت سالم ریشه‌های موی شخص و کاشت آنها در نقاط مورد نظر که درگیر ریزش مو هستند، می‌باشد.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

کاشت مو در واقع، جابجا کردن ریشه فولیکول‌های مو از قسمتهایی مانند پشت سر است که ریزش موی بسیار کمی دارند و انتقال آن به نواحی که دچار ریزش مو شده‌اند.

یکی از سوالات رایجی که افراد با تصمیم کاشت مو، از پزشکان فعال در این حوزه می‎پرسند آن است که بهترین روش در کاشت مو کدام است ؟ در اینجا با ارائه اطلاعاتی در این باره، قصد داریم شما را در انتخاب روش مناسب یاری رسانیم. کاشت مو در حال حاضر به دو روش اصلی FUT وFIT انجام می‌شود. سایر روش های کاشت مو در واقع زیر مجموعه‌هایی از این دو روش اصلی کاشت مو می‌باشند. به طور مثال روش کاشت موی SUT در واقع، زیر مجموعه‌ای از روش کاشت موی FIT است.

اگر برای انجام کاشت مو تصمیم قطعی گرفته‌اید این نکته را در نظر داشته باشید که مناسب‌ترین روش کاشت مو برای شما پس از مشاوره با پزشک و بررسی همه جوانب توسط ایشان، طبق صلاحدید پزشکتان مشخص می‌شود. البته معمولا در تصمیم‌گیری نهایی، نظر و شرایط شما، از طرف پزشک لحاظ خواهد شد. مراجعین محترم می‌توانند در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با توجه به بهره‌مندی از کادر مجرب و به پشتوانه سالها فعالیت در زمینه کاشت مو و ابرو، بهترین کاشت مو در اصفهان را با هزینه‌ مناسب تجربه کنند.

همانطور که اشاره شد، امروزه روشهای مختلفی در کاشت مو وجود دارد که تفاوت این روشها بر اساس عامل نحوه برداشت گرافت‌های مو می‌باشد. به عنوان مثال در روش FIT گرافت‌های مو بصورت تک واحدی جدا می‌شوند در صورتی که برداشت موها در روش FUT بصورت یکجا و نواری است. بعد از پیدایش روش FIT روشهای زیر مجموعه این متد، مانند روش SUT در نحوه برداشت گرافت‌های مو پیشرفت کردند. هرچه برداشت این گرافت‌ها بهتر باشد می‌توان انتظار نتایج مطلوب‌تری هم از کاشت مو داشت.

در کاشت مو با توجه به نوع روش پیوند، موهای شخص از پشت سر یا ناحیه‌ای از بدن او برداشته می‌شود ، سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ‌های مخصوص، فولیکول‌های مو به صورت تک‌تک، در نهایت دقت جدا می‌شوند. نکته قابل تامل در پیوند موی طبیعی این است که، بدن به موهای پیوند زده شده واکنشی نشان نمی‌دهد. همچنین با توجه به این که عضو پیوندی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، به نگهداری و مراقبت خاصی نیز، نیاز ندارد.

اگر پزشک از تجربه و مهارت کافی در کاشت مو برخوردار باشد، برداشت مو را به اندازهای انجام می‌دهد که فقط یک نوار باریک دیده شود که این خط باریک هم، زیر موها پنهان می‌ماند. نکته قابل ذکر آن است که، موهای کاشته شده پس از گذشت 4 تا 6 ماه ریزش پیدا می‌کنند ولی مجدد رشد کرده و روند طبیعی سایر موها را پیش می‌گیرند. به همین جهت در صورت مشاهده ریزش در موهای کاشته شده، جای نگرانی نیست.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه جوانسازی با متد مزوتراپی در اصفهان می‌باشد .

تزریق ژل بینی یک روش درمانی ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، رفع قوز بینی، یا اصلاح انحراف بینی بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌شود. … ادامه مطلب

زاویه فک در زیبایی چهره بسیار اهمیت دارد و می‌تواند صورت را مسن‌تر یا جوان‌تر نشان دهد. به عبارت بهتر زنان با صورت V شکل اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، خط فک واضح و چانه تیز، جوان تر دیده می شوند. … ادامه مطلب

تزریق ژل یکی از روشهای غیر تهاجمی با اثر بخشی بالا و سریع می باشد که برای افزایش حجم و از بین بردن چین و چروک و قرینه سازی روی صورت و دستها مورد استفاده قرار می گیرد … ادامه مطلب

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.

اصفهان ، دروازه شیراز ، خیابان چهارباغ بالا ، کوچه شهید کاظمی پور ، ساختمان 99 ، طبقه همکفتلفن : 36633135 – 03136643607 – 09120912651 – 09120912652 – 09120912653

کاشت مو و نکات پیرامون آنها

کاشت مو طبیعی چیست؟ کلماتی هستند که شاید ذهن شما رو هم مشغول کرده باشد. بسیاری از آدم‌های اطراف ما یا شاید خود ما صبح مان را با نگاه انداختن به آینه و موهای از دست رفته مان شروع می‌کنیم. حالا چطور دوباره به زیبایی قبلی خودمان باز گردیم؟ اگر از هزینه‌های مکرر برای دارو، شامپو و راه‌های جلوگیری از ریزش مو خسته شده اید توضیحات زیر می‌تواند به شما کمک کند تا برای کاشت مو طبیعی تصمیم بگیرید.
کاشت موی طبیعی موثرترین و قطعی‌ترین روش درمان، جهت موهای از دست رفته است. این پیوند بصورت یک عمل سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی‌حسی موضعی بوده که در آن شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ گونه دردی حاصل از موهایی که روی سرش کاشته می‌شود را حس نمی‌کند. بعد از کاشت موی طبیعی، یک پانسمان بسیار جزئی روی سر گذاشته می‌شود که بیشتر جهت جلوگیری از آلودگی استفاده شده که روز بعد از کاشت مو از روی سر برداشته می‌شود و شخص به راحتی می‌تواند استحمام کرده و مراقبت‌های پس از کاشت مو را از سر گیرد. موهایی که کاشته می‌شوند تا حدود ۳ هفته به میزان کمی رشد می‌کنند.تاجایی که این میزان رشد مو برای خود شخص هم بسیار محسوس بوده و سپس این موها وارد مرحله استراحت یا ریزش می‌شوند که بطور تقریبی تا ۳ ماه طول می‌کشد و در اوایل ماه چهارم موها مجددا شروع به رشد کرده و بطور دائم باقی می‌مانند ودیگر دچار ریزش نمی‌شوند. پیوند مو هیچ گونه عارضه‌ای نداشته و با توجه به مراقبت‌های بسیار ساده‌ای که طی همان ۲ هفته اول کاشت نیاز به رعایت می‌باشد شخص از موهای خوب و یکدستی برخوردار می‌شودکه در نهایت این نتیجه منجر به رضایت بخشی بسیار بالایی از مجموعه مشاوره کاشت موی طبیعی کلینیک صدف می‌گردد .

روش‌های انتقال مو از ناحیه پشت سر یا به اصطلاح بانک مو و انتقال آن به نواحی مورد نیاز برای کاشت مو، ویژگی‌های طراحی خط رویش موی جلوی سر، تکنیک‌های بی‌حسی، روش‌های ایجاد برش و گذاشتن گرافت‌ها در ناحیه ای که باید کاشت مو صورت گیرد، روش‌های آموزش و مدیریت تکنسین‌های متخصص در انجام مراحل مختلف کاشت مو و… همگی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار اعجاب انگیزی داشته است و امروزه با استفاده از مینی‌گرفت و میکروگرفت و چیدمان دقیق، ظریف و هنرمندانه آنها در دست متخصصین پوست و مو در انجام کاشت مو، نتایج پیوند مویی بسیار یکدست، طبیعی و خارق العاده را به ارمغان آورده است.

کاشت مو در کلینیک صدف با استفاده از جدیدترین روش‌های روز دنیا در کاشت موی طبیعی توسط تیمی از مجرب ترین تکنسین‌های کاشت مو و پزشک متخصص انجام می‌شود. کاشت مو در این کلینیک به سه روش fut ، fit و روش ترکیبی انجام می‌شود.

کاشت مو FUT یا فولیکولار یونیت (Follicualr Unit transplantation)
کاشت موی اف یو تی یک عمل سنتی به و کلاسیک به شما می‌رود که برای انجام آن نیازمند پزشک کاملا آشنا با تکنیک‌های جراحی هستیم. این روش بدین صورت است که یک نوار باریک که قطر این نوار بستگی به مقدار شلی پوست سر دارد از پوست پر موی پشت و طرفین سر برداشته شده و در آخر منطقه برداشت شده مو با تکنیک خاص بخیه می‌شود و در طی ۱۲ الی ۱۴ روز این بخیه‌ها کشیده خواهند شد. باریکه برداشته شده از پشت سر توسط تکنسین‌های کاشت مو به قطعات کوچکی به نام گرافت تقسیم می‌شوند که هر گرافت شامل ۱ تا ۴ تار مو بوده و این گرافت‌ها در جلوی سر کاشته می‌شوند. نکات طلایی کاشت مو به روش FUT این است که در آن می‌توانیم بیشترین رشد کاشت را داشته، راحت‌تر جراحی را برنامه ریزی کرده و همچنین طبیعی بودن فرآیند کاشت را تضمین کنیم.

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان

وقتی فرد طاس بانک مو خوبی داشته باشد روش FIT را می‌توان پیشنهاد داد که در این روش دیگر برش و بخیه وجود ندارد، فرد متقاضی نیازی به بستری شدن نداشته و تنها با بی حسی موضعی و ضدعفونی شدن کامل فولیکول‌های مو با ابزارهای خاص به طور مجزا براشته می‌شوند. در نهایت فولیکول‌ها در محل طاسی کاشته می‌شوند. شاید پیشتر درباره انتقال بانک مو بدن به منطقه طاس سر شنیده باشید، روش FIT همان روشی است که به ما این امکان را می‌دهد تا در صورت کم بودن بانک مو از موهای بدن برای پیوند استفاده کنیم و همچنین باید گفت که با برداشت مو از پشت سر، محل برداشت غیر قابل رویت خواهد بود و محل پیوند مو کاملا طبیعی است و نیز نیازی به گذراندن دوران نقاهت بعد از کاشت مو نیست.

هزینه کاشت مو برای هر فرد می‌تواند متفاوت بوده و بستگی به سابقه کاری و تجربه پزشک متخصص و تعداد گرافت‌های کاشته شده برای هر بیمار دارد. اطمینان داشته باشید کسی که برای پیوند طبیعی مو زیر نظر پزشک متخصص قرار می‌گیرد، حداکثر کیفیت با هزینه معقول در انتظار اوست. هزینه کاشت موی سر در قبال آنچه فرد به دست می آورد واقعاً اندک است. بسیاری از شهروندان ایرانی نیازمند کاشت مو راهی کشورهای همسایه می‌شوند تا با قیمت‌های گزافی این سرویس‌ها را دریافت کنند. درکلینیک صدف خدمات ویژه‌ای برای کاشت مو در نظر گرفته است و شما با کمترین هزینه می‌توانید دوباره زیبایی موهای طبیعی خود را به دست آورید. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی همچون جنس پوست سر و مقدار طاسی مرتبط است.

شما نیازمند سه تا پنج روز استراحت بعد از کاشت مو هستید، درست است که فردای روز عمل می‌توانید به کارهای روزمره خود بپردازید اما فراموش نکنید که عمل کاشت موی طبیعی ۴ تا ۸ ساعت طول می‌کشد.
– صبر کنید! سعی کنید روزهای اول بعد از عمل سر خود و محل کاشت را به دیگران نشان ندهید. موهای پیوند شده و خون خشک شده شاید اطرافیان را به قضاوت عجولانه وادارد و در نتیجه شما روحیه خود را از دست بدهید
– مواظب خوابیدن و نحوه گذاشتن سرخود روی بالش باشید، روزهای اول باید از تماس محل کاشت با بالش خودداری کنید زیرا امکان ریزش فولیکول‌های موی کاشته شده وجود دارد
– هرگاه احساس کردید ریزش غیر عادی شروع شده است هرچه سریعتا با پزشک خود تماس بگیرید
– بیخیال شستن موهای کاشته شده در روزها اول شوید؛ روزهای اول بعد از عمل نباید موها را شست. گاهی اوقات ریزش فولیکول‌های مو در اثر تماس و لمس معمولی نیز رخ می‌دهد.
– کلاهتان را هم بیخیال شوید. پوشیدن کلاه می‌تواند روند بهبود را کند کرده یا اینکه به فولیکول‌ها آسیب برساند. اگر مجبور به پوشیدن هستید مطمئن باشید که امکان عبور هوا و گرم نشدن زیر کلا وجود دارد.
– سعی کنید روزهای اول هرگز در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید، زیرا سبب آسیب گرافت‌های مو می‌شود و زمان بهبودی کاهش می‌یابد .
– از هرگونه تعریق سر جلوگیری کنید. تعریق در این شرایط سبب بروز عفونت در پیوند موهای شما می‌شود. رعایت این نکته برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می‌کنند و یا ورزشکار هستند، بسیار ضروری است .
– بعد از اینکه پزشک متخصص اجازه استفاده از آب را داد، حتما برای جلوگیری از تعریق و بروز عفونت، موهای خود را با صابون ملایم و آب بشویید.
– استرس نداشته باشید و نگرانی را از خود دور کنید. روزهای اول، به دلیل وجود زخم بر روی سر، خیلی از افراد با خود فکر می کنند، مبادا تا آخر عمر سرشان با این شکل باقی بماند. ولی در خیلی از افراد این طور نیست و بهبودی حاصل می‌شود.
– به سرتان فرصت دهید تا خودش را ترمیم کند و درباره نتایج عمل کاشت مو، عجولانه قضاوت نکنید.
– صبر داشته باشید

اگر شما هم جزء آن دسته هستید که همچنان مطمئن نیستید که آیا کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید و یا اینکه این عمل زیبایی مناسب شماست و سوالات بسیاری در ذهن دارید کافی است با ما تماس بگیرید. ارائه خدمات مشاوره رایگان حضوری یکی از افتخارات ماست و همه تلاشمان را خواهیم کرد که همه سوالات شما را با حوصله پاسخ دهیم. پس از کاشت مشاوره‌ی تخصصی در زمینه مراقبت‌های بعد از کاشت مو به فرد داده خواهد شد کلینیک صدف با بیماران در ارتباط بوده و پاسخگوی سوالات احتمالی ایشان خواهند بود. مهم‌ترین مساله بعد از کاشت مراقبت‌های پس از کاشت مو (Post-op Section) و خدمات لازم و ضروری از جمله برداشتن پانسمان خواهد بود، در بسیاری از موارد می‌توان با انجام PRP مزوتراپی و ویتامین درمانی نتایج درخشان‌تری بعد از کاشت دریافت کرد همانطور که قبلا نیز گفته شد اگر پس از عمل طبیعی پیوند مو احساس کردید که ریزش غیرطبیعی رخ داده حتما و سریع با متخصصان ما در کلینیک صدف تماس بگیرید.

در کلینیک صدف کنار خدمات کاشت مو، از خدماتی مانندمزوتراپی صورت نیز می‌توان استفاده نمود.

روزاسه بیماری شایع پوستی است که سبب قرمزی و تورم صورت می‌شود. این بیماری که اغلب از آن با نام آکنه بزرگسالان نیز یاد می‌شود، ممکن است در ابتدا تنها به شکل قرمزی و برافروخته شدن چهره در مواقع مختلف خود را نشان دهد و حالتی گذرا داشته باشد. … ادامه مطلب

لکه یا لک نه تنها یک عارضه شایع پوستی است بلکه در بسیاری از موارد به سختی می‌توان آن را درمان کرد و در زنان و مردان از تمامی نژادها و قومیت‌ها وجود دارد. لک در ناحیه‌ای از پوست که تیره‌تر است و بیشتر، در افراد میانسال مشاهده می‌شود. … ادامه مطلب

با افزایش سن، یکی از واضح‌ترین تغییراتی که در ظاهر افراد ایجاد می‌شود، ظهور چین و چروک در پوست صورت به دلیل از بین رفتن چربی و خاصیت کشسانی پوست است. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی به راحتی می توان اثرات افزایش سن و پیری را تا حد زیادی کاهش داد. در این مقاله همراه ما باشید. … ادامه مطلب

اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدفتلفن : 8 – 32240827 | 32214564

مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان
مشاوره رایگان کاشت مو اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *