چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

 
helpkade
چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم
چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

شناسایی سوزش بعد اصلاح بسیار آسان است. پس از اصلاح، پوستتان تحریک می شود، خارش دارد یا سوزش احساس خواهید کرد که حتی می تواند باعث قرمزی پوست شود ؛ مشکلی که احتمالا شما هم آن را تجربه کرده اید، تجربه ای نه چندان خوشایند که در صورت یا بدن شما ایجاد شده است . اما علت چیست و چرا بعد از اصلاح دچار سوزش می شویم؟ هنگامی که دچار چنین وضعیتی شدیم باید چه کنیم ؟ پاسخ این سوالات را در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک عنوان کرده ایم.

 

چه چیزی باعث ویژگی های آزار دهنده سوزش بعد اصلاح با تیغ می شود؟ در وهله اول، یک تیغی که کیفیت ضعیفی دارند یا تیغی که تیز نیست، باعث کند شدن و صدمه زدن به وسیله تیغ می شود.

تیغه های کند معمولا باعث می شود تا شما فشار بیشتری را وارد کنید، در نتیجه باعث سوزش می شود، علاوه بر این، بعضی از دلایل رایج دیگری نیز وجود دارند: 

عادت اصلاح کردن منظم باعث می شود که شما دچار سوزش بعد اصلاح شوید. هنگام اصلاح باید از آب گرم استفاده کنید، بعد با یک کرم اصلاح برای یک دقیقه ترکیب کنید و سپس به آرامی بر روی پوست بمالید تا از علائم کششی روی پوستتان جلوگیری شود. چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

وقتی که در عصر اصلاح کنید، صورت شما خیلی حساس است، بنابراین خراشیدگی اش آسان می شود. شما باید قبل از صبحانه اصلاح کنید دلیلش این است که در صبح بعد از جویدن، خون به فک، اطراف لب و ابرو فشار می دهد که باعث کاهش آسیب از تیغ اصلاح می شود. 

تمیز کردن صورت قبل از اصلاح به سلامت پوست و همچنین حذف مخاط کمک می کند، که می تواند از نفوذ پذیری آب برای اصلاح آسان تر، جلوگیری کند.  

بسیاری از مردم عادت به اصلاح خشک را دارند، زیرا راحت است. با این حال، این عادت بد ممکن است باعث ایجاد خارش، سوزش پوست، بثورات یا آکنه خفیف اطراف ناحیه اصلاحی شود. 

اگر کرم کافی ندارید یا خیلی کم دارید، پوست شما در معرض تحریک شدگی قرار می گیرد. 

صورت هر فردی متفاوت است، بنابراین مهم است که از مناطق حساس صورت خود آگاهی داشته باشید و از مناطق آسیب پذیر مراقبت کنید. 

جهت اصلاح بر اساس رشد مو است. اگر شما در جهت مخالف اصلاح کنید، منافذ پوست باز می شود و ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

استفاده از تیغ های شکسته می توانند به صورتتان آسیب برسانند، به وسیله یک تار ریش که ناحیه ای از فولیکول های مو بطور ناگهانی خراب می شود. 

مردان این فکر را می کنند که هرچه بیشتر فشار وارد کنند، بیشتر به ریشه مو نفوذ می کنند، اما این طور نیست. 

سوراخ های منافذ پوست پس از اصلاح می توانند پوستی خشک، قرمزی و لکه های پوستی را به دنبال داشته باشند. 

بعضی از محصولات آرایش پس از اصلاح و الکل زدن، باعث قرمزی و درد می شوند. 

تمام مشکلات شما را در هنگام اصلاح را کاهش می داد می کند، اما کرم موبر نیز دارای اشکالاتی است. برای بسیاری از مردان، کرم های موبر باعث ایجاد مشکلات پوستی یا آلرژی می شوند. 

تمیز کردن تیغ ​​ریش تراش بعد از اصلاح باید انجام شود، اما تعداد کمی از مردم متوجه آن میشوند. این کار می تواند به رشد قارچ منجر شود، باکتری هایی که به علت وجود سلول های پوستی در ریش تراش باقی می مانند.

 

اگر پس از اصلاح احساس ناراحتی کنید و بعد از مدت طولانی سوزش بعد اصلاح از بین نرفت، باید به پزشک مراجعه کنید ؛علاوه بر این، پس از مصرف داروهای خانگی، اگر نتیجه ای نداشتند نیز باید به پزشک بروید چراکه وضعیت شما ممکن است بدتر شود. 

 

برای انجام این روش، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

شما می توانید سرکه سیب را با آب مخلوط کنید تا سرکه سیب رقیق شود، اگر به سرکه سیب حساس هستید. بهترین راه برای درمان ،انجام 2 تا 3 بار از این روش در روز است.

 

برای انجام این روش، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

 

توجه:لطفا این درمان را چندین بار در روز انجام دهید تا زمانی که کاهش سوزش انجام شود.

 

شما می توانید این روش را دو بار در روز انجام دهید.

لطفا این روش را 3 بار در روز انجام دهید.

 

شما می توانید این روش را 2 بار در روز، 4-5 روز در هفته انجام دهید.

 

از این مخلوط برای شستشوی پوست آسیب دیده خود استفاده کنید.

این روش 1 بار در روز استفاده شود.

 

شما می توانید این درمان را دو بار در روز انجام دهید.چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

 

شما می توانید این درمان را چند بار در روز اجرا کنید.

 

شما می توانید این درمان را 2 تا 3 بار در روز انجام دهید.

 

برای انجام این روش، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

برای به دست آوردن بهترین نتیجه، این درمان را دوبار در روز انجام دهید.

 

شما باید از این روش 2 تا 3 بار در روز استفاده کنید.

 

برای اجرای این روش، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

لطفا این روش را 3 بار در روز انجام دهید.

 

شما می توانید این روش را 3 بار در روز برای بهترین اثر انجام دهید.

 

شما می توانید این روش را چند بار در روز برای بهترین نتیجه اجرا کنید.

 

شما می توانید این روش را 3 بار در روز برای کمک به بهبود سریع پوست خود انجام دهید.

 

شما می توانید این درمان را هر 2 ساعت یکبار برای بهترین نتایج به کار ببرید.

 

برای پیاده سازی این روش، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

شما می توانید این درمان را چندین بار در روز اجرا کنید تا زمانی که اثر خیار را ببینید.

 

برای پیاده سازی این روش، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

شما می توانید این روش را دو بار در روز برای بهترین نتیجه اجرا کنید.

 

شما باید از این روش 2-3 بار در روز استفاده کنید.

 

این روال دو بار در روز بعد از اصلاح انجام دهید.

 

 

روغن درخت چای خالص می تواند استفاده شود، اما بسیار قوی است، بنابراین همیشه قبل از استفاده آن را رقیق کنید.

اگر پوست شما حساس است، روغن را با ژل آلوئه ورا یا کرم به نسبت 1:2 رقیق کنید. 

توجه داشته باشید:برخی افراد ممکن است حساسیت به روغن درخت چای داشته باشند، بنابراین قبل از استفاده از آن در پوست آسیب دیده باید آزمایش انجام دهید.

 

شما می توانید 6-8 قطره روغن اسطوخدوس را در یک روغن حامل مانند روغن بادام یا روغن زیتون رقیق کنید. سپس، به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید.

با استفاده از روغن نارگیل و روغن زیتون ضد جوش سرسیاه هستند، آنها را بر روی پوست صدمه دیده خود بزنید. آنها بسیار نرم کننده هستند، در نتیجه کمکی به نرم کردن پوست شما هستند.

روغن زیتون زودتر جذب پوست می شود تا روغن نارگیل، اما هر دو آنها برای ماندن روی پوست مناسب هستند.

 

پودر بچه را روی پوست آسیب دیده خود بزنید. سعی کنید این کار را هر بار قبل از اصلاح انجام دهید.باعث تسکین اثرات می شود. 

این روال را دو بار در روز تکرار کنید. 

 

بعضی از افراد بعد از اصلاح کردن صورت با تیغ مشکلاتی مانند : خارش ، جوش زدن ، دانه های قرمز ، قرمز شدن پوست و حتی حساس شدن پوست برایشان بوجود می آید که بسیار ناخوشایند است . برای جلوگیری از این اینگونه حساسیت های پوستی راههای بسیار ساده ای وجود دارد که با رعایت آنها از شر جوش و دیگر موارد گفته شده ، بعد از اصلاح خلاص خواهید شد . کارهای زیر پیشنهاد میشود.

جالب است بدانید در برخی از محصولات بهداشتی مانند پودر بچه از ذرت خالص استفاده می شود زیرا ذرت از بروز جوش و علائم تحریک ناشی از پوشک جلوگیری کرده و آن را تسکین می دهد.استفاده از آرد ذرت همچنین باعث تسکین سریع خارش پوست می شود.برای درمان خارش بعد از شیو کردن از پودر بچه استفاده کنید یا می توانید مقداری آرد ذرت را با آب مخلوط کرده و خمیر حاصل را روی نواحی مورد نظر بمالید و بعد از 10 دقیقه با آب بشویید.قبل از استفاده، مطمئن شوید که هیچ عفونت پوستی نداشته باشید.

از دیرباز از عسل برای درمان زخم و اختلالات پوستی به طور گسترده استفاده شده و خواص ضد التهابی و ضد میکروبی عسل از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است.عسل پوست را صاف و مرطوب کرده و برای کاهش تحریکات پوستی معجزه می کند.برای کاهش تحریک پوستی و خارش ناشی از شیو کردن مقداری عسل طبیعی و ارگانیک را به ناحیه موردنظر مالیده و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. سپس با آب گرم بشویید.

روغن های طبیعی دارای خواص آرام بخشی و ضدالتهابی قوی هستند. روغن زیتون درمان عالی برای ترمیم طبیعی پوست است، روغن درخت چای اثر ضدباکتری برای پوست تحریک شده دارد و روغن ویتامین E به خاطر خواص آنتی اکسیدانی قوی از محبوب ترین درمان های خانگی برای مشکلات انواع پوست محسوب می شود.یکی از این روغن ها را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از پد پنبه ای دو بار در روز روی ناحیه آسیب دیده بمالید.چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

2 قاشق چای خوری سرکه سیب را آماده کنید.سرکه سیب را به قسمت سوزش دار بمالید.بگذارید 10 دقیقه بماند به طوری که پوست خشک شود و بعد پوست خود را با آب بشویید.شما می توانید سرکه سیب را با آب مخلوط کنید تا سرکه سیب رقیق شود، اگر به سرکه سیب حساس هستید. بهترین راه برای درمان ،انجام 2 تا 3 بار از این روش در روز است.

3-5 گرم آلوئه ورا را آماده کنید. آلوئه ورا را بشویید و پوست بکنید.آلوئه ورا را به قطعات کوچک ببرید و آن را در یک پارچه قرار دهید.از پارچه ای استفاده کنید تا پوست خود را برای سوزش بعد اصلاح به مدت 10 دقیقه بپوشانید و سپس پوست خود را با آب بشویید.شما می توانید این روش را دو بار در روز انجام دهید.

10 گرم آلوئه ورا و 2 گرم سیر را تهیه کنید.آلوئه ورا و سیر را بشویید.پوست آنها را بکنید و آلوئه ورا را برای 10 دقیقه خیس کنید تا رزین آلوئه ورا کاهش یابد.آلوئه ورا و سیر را مخلوط کنید و برای 5 دقیقه بخار دهید.از این مخلوط استفاده کنید تا قسمت آسیب دیده خود را پوشش دهید و به مدت 10 دقیقه اجازه دهید تا بماند.شما می توانید این روش را 2 بار در روز، 4-5 روز در هفته انجام دهید.

2 قرص آسپرین، یک قاشق چای خوری آب گرم را آماده کنید.قرص آسپرین را در آب گرم بیندازید و صبر کنید تا یک خمیر تشکیل شود.مخلوط بالا را روی منطقه آسیب دیده بزنید.اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.شما می توانید این درمان را دو بار در روز انجام دهید.

استفاده از کمپرس سرد از روش های ساده و بسیار موثر برای درمان تحریک پوست ناشی از شیو کردن است. مطالعات نشان می دهد درمان با کمپرس سرد باعث کاهش دمای پوست و کاهش فعالیت اعصاب در این ناحیه می شود.توصیه می شود برای درمان سریع قرمزی و خارش پوست بلافاصله بعد از شیو کردن، از کمپرس سرد روی ناجیه استفاده کنید. کافیست تعدادی مکعب یخی را داخل پارچه ای پیچیده و به مدت چند دقیقه روی پوست قرار دهید. اگر یخ در دسترس ندارید از حوله مرطوب استفاده کنید.

شیو کردن و اصلاح با تیغ باعث خشکی و خارش پوست می شود و لازم است بلافاصله بعد از اصلاح، از مرطوب کننده قوی مانند وازلین استفاده کنید.مقداری روغن وازلین به نواحی مورد نظر بمالید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با حوله مرطوب پاک کنید. وازلین از تحریک و خارش پوست بعد از شیو کردن جلوگیری می کند.

تراشیدن ریش یا موهای زائد با تیغ ژیلت یکی از سریع ترین و موثرترین روش های از بین بردن این نوع موها محسوب می شود. هرچند اصلاح با تیغ ژیلت معایب خاص خود را هم دارد و یکی از آن ها، سوزش و خارش بعد از اصلاح می باشد. در این مطلب آی آر میکس می خواهیم نگاهی به روش های جلوگیری از خارش، سوزش و جوش بعد از اصلاح با تیغ  بیاندازیم و چند روش ساده برای حل آن ارائه کنیم.

Best Ways to Treat and Prevent Razor Burn

سوزش و خارش بعد از اصلاح با تیغ ژیلت، می تواند باعث ناراحتی و گاهی درد در افراد شود. بعد از این که روش صحیح اصلاح صورت و البته حل مشکل جوش صورت آقایان را یاد گرفتید، این مطلب را دنبال کنید تا روش های ساده رهایی از خارش و حساسیت بعد از تیغ زدن را به شما نشان دهیم.

حساسیت و خارش بعد از اصلاح با تیغ می تواند در تمام نقاط بدن رخ دهد و محدود به صورت نمی شود. موهای زائد زیر بغل و ناحیه تناسلی و به طور کلی هر ناحیه ای که با تیغ اصلاح شود می تواند این حالت را تجربه کند. علائم متعددی پس از اصلاح وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

البته جوش های پوستی و موهای زیرپوستی را باید از موارد بالا که متعاقب اصلاح با ژیلت به وجود می آیند مجزا کرد. توجه داشته باشید که در صورت بروز و تداوم جوش یا هر کدام از موارد بالا، بهتر است با پزشک مشورت کنید و او در صورت نیاز به شما آزمایش های بیشتر را تجویز خواهد کرد.

به طور کلی برای درمان جوش بعد از اصلاح با تیغ ژیلت یا بروز هر کدام از علائم بالا، می توان از روش های ساده اما کاربردی استفاده کرد. این عوارض معمولا خود بهبود شونده هستند و نیاز به کنترل و درمان ندارند، اما با کمک چند روش ساده می توان بهبود آن را تسهیل و تسریع کرد. در ادامه چند روش ساده را برای رفع جوش بعد از ژیلت به شما نشان می دهیم و روی برخی از آن ها بیشتر صحبت می کنیم.

به طور کلی خنک کردن موضع می تواند به کاهش علائمی مانند خارش بعد از تیغ زدن ناحیه تناسلی کمک کند. البته باید گفت که به طور کلی با رها کردن و دست نزدن به ناحیه می توان از علائم بعدی جلوگیری کرد، اما استفاده از کمپرس های سرد و خنک کننده هم مفید می باشد.

کافی است یک پارچه تمیز را زیر آب سرد برده و سپس آن را در محل اصلاح قرار دهید. این کار را حدود ۲۰ دقیقه ادامه دهید و تا هنگامی که پوست شما به آن نیاز داشت، آن را تکرار کنید.

این روش خانگی هم می تواند در رفع جوش بعد از تیغ زدن به شما کمک کند. موادی که در فهرست زیر آورده شده اند با کاهش التهاب و قرمزی پوست، روند بهبود را تسریع می کنند:

گزینه های بالا را می توان به صورت مستقیم به صورت یا باقی نواحی بدن اعمال کرد یا آن ها را به کمپرس های سرد یا پارچه های سرد افزود. البته بهتر است در مصرف این مواد احتیاط کنید و پیش از اعمال آن به نواحی حساس تر مثل نواحی تناسلی آن ها را تست کنید.

برای رفع خارش بعد از تیغ زدن ناحیه تناسلی و دیگر نواحی بدن می توان از چند روغن گیاهی استفاده کرد. این روغن ها می توانند پوست را نرم کنند و رطوبت آن را بالا ببرند؛ این موضوع می تواند حس خارش، درد و سوزش ناحیه را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. برخی از روغن های گیاهی شامل گزینه های زیر می شوند:

به جز این روغن ها می توان از افتر شیوها، لوسیون های بدون بو و کرم های مرطوب کننده هم استفاده کرد. باز هم توصیه می شود برای استفاده از این مواد در نواحی تناسلی، ابتدا کمی از آن را در نقطه ای دیگر تست کنید.

از آرد جو دو سر برای رفع مشکلات مختلف پوستی، مخصوصا اختلالات التهابی استفاده می شود. طبق برخی مطالعات و تحقیقات، آرد جوی دو سر حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و می تواند به عنوان یک محلول خانگی برای رفع سوزش بعد از اصلاح به کار رود. می توان وان حمام را با نسبت مطلوب از آرد جو ترکیب کرد و به مدت چند دقیقه در آن قرار گرفت. این روش برای جوش های بعد از اصلاح موهای زائد ناحیه تناسلی زنان کاربرد بالایی دارد و در بخش های پایینی بدن بهتر نتیجه می دهد.

جوش شیرین هم در کاهش سوزش و قرمزی پس از اصلاح با تیغ مفید واقع شده است. فقط کافی است یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک فنجان آب ترکیب کنید و آن را با استفاده از یک پارچه بر روی صورت خود قرار دهید. هنگامی که پارچه کاملا خشک شد، آن را از روی پوست بردارید و صورت را به طور کامل بشویید. کار را روزانه دو بار تکرار کنید تا مشکل به طور کامل حل شود.

نکته: استفاده از آنتی بیوتیک برای کاهش عفونت بعد از اصلاح لازم و ضروری است و با مراجعه به پزشک می توان از آن ها کمک گرفت.

به طور کلی نمی توان از سوزش بعد از اصلاح جلوگیری کرد و با انجام بهترین نوع اصلاح هم باز دچار این مسئله خواهید شد. اما با دانستن تکنیک ها و استفاده از ابزار مناسب اصلاح، می توان شرایط را به حداقل رساند و سوزش کمتری را تجربه کرد. این نکات را رعایت کنید تا قرمزی و تورم بعد از اصلاح با تیغ را به حداقل برسانید:

در این مطلب آی آر میکس درباره روش های مفید درمان سوزش بعد از اصلاح با تیغ و ژیلت با هم صحبت کردیم و چند روش ساده را به شما نشان دادیم. اگر در این رابطه نظر یا پیشنهادی دارید، آن را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

موفقیت در عصر دیجیتال امروزی در گرو استفاده درست و بهینه از غول دنیای مدرن یعنی اینترنت است و بدون ورود به دنیای بی‌نهایت وب، پیروزی در هیچ زمینه‌ای اتفاق نمی‌افتد. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، به عنوان دروازه ورود شما به این بستر بی‌انتها عمل کرده و راه رسیدن به موفقیت را برایتان هموار می‌کنند. در این مقاله شما را با شرکت هاستیدا آشنا کرده و سرویس&z…

پربحث ترین ها

آخرین اخبار ویژه

مشی رسانه‌‌ای درحاشیه ،  خبری – اطلاع رسانی  خواهد بود . این مجموعه خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند ودر انجام وظیفه انسانی ، اخلاقی و رسالت خبر رسانی خود در… ادامه…

تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری در حاشیه ها محفوظ است. نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری در حاشیه ها بلامانع است.

آمار نشان می دهد حدود 58 درصد زنان از روش شیو کردن برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده کرده و 75 درصد مردان روزانه صورت خود را شیو می کنند. به عبارت دیگر روزانه میلیون ها نفر با مشکلات مربوط به شیو کردن و بریدگی و تحریک ناشی از استفاده تیغ سر و کار دارند.

در ادامه قصد داریم به تعدادی از نکات مهم برای داشتن پوست صاف و نرم بعد از شیو کردن و راه های رهایی از سوزش و خارش بعد از تیغ زدن اشاره کنیم. با کوکا همراه باشید.

توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

جالب است بدانید در برخی از محصولات بهداشتی مانند پودر بچه از ذرت خالص استفاده می شود زیرا ذرت از بروز جوش و علائم تحریک ناشی از پوشک جلوگیری کرده و آن را تسکین می دهد.

استفاده از آرد ذرت همچنین باعث تسکین سریع خارش پوست می شود.چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

برای درمان خارش بعد از شیو کردن از پودر بچه استفاده کنید یا می توانید مقداری آرد ذرت را با آب مخلوط کرده و خمیر حاصل را روی نواحی مورد نظر بمالید و بعد از 10 دقیقه با آب بشویید.

توجه: قبل از استفاده، مطمئن شوید که هیچ عفونت پوستی نداشته باشید.

از دیرباز از عسل برای درمان زخم و اختلالات پوستی به طور گسترده استفاده شده و خواص ضد التهابی و ضد میکروبی عسل از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است.

عسل پوست را صاف و مرطوب کرده و برای کاهش تحریکات پوستی معجزه می کند.

برای کاهش تحریک پوستی و خارش ناشی از شیو کردن مقداری عسل طبیعی و ارگانیک را به ناحیه موردنظر مالیده و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. سپس با آب گرم بشویید.

روغن های طبیعی دارای خواص آرام بخشی و ضدالتهابی قوی هستند. روغن زیتون درمان عالی برای ترمیم طبیعی پوست است، روغن درخت چای اثر ضدباکتری برای پوست تحریک شده دارد و روغن ویتامین E به خاطر خواص آنتی اکسیدانی قوی از محبوب ترین درمان های خانگی برای مشکلات انواع پوست محسوب می شود.

یکی از این روغن ها را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از پد پنبه ای دو بار در روز روی ناحیه آسیب دیده بمالید.

توجه: روغن های حامل مانند روغن زیتون را می توان به طور مستقیم روی پوست تحریک شده اعمال کرد اما روغن های ضروری مانند روغن درخت چای باید ابتدا با مقداری آب رقیق شوند. ( با فرمول ترکیبی 4 یا 5 قطره روغن و 2 قاشق غذاخوری آب)

استفاده از کمپرس سرد از روش های ساده و بسیار موثر برای درمان تحریک پوست ناشی از شیو کردن است. مطالعات نشان می دهد درمان با کمپرس سرد باعث کاهش دمای پوست و کاهش فعالیت اعصاب در این ناحیه می شود.

توصیه می شود برای درمان سریع قرمزی و خارش پوست بلافاصله بعد از شیو کردن، از کمپرس سرد روی ناجیه استفاده کنید. کافیست تعدادی مکعب یخی را داخل پارچه ای پیچیده و به مدت چند دقیقه روی پوست قرار دهید. اگر یخ در دسترس ندارید از حوله مرطوب استفاده کنید.

شیو کردن و اصلاح با تیغ باعث خشکی و خارش پوست می شود و لازم است بلافاصله بعد از اصلاح، از مرطوب کننده قوی مانند وازلین استفاده کنید.

مقداری روغن وازلین به نواحی مورد نظر بمالید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با حوله مرطوب پاک کنید. وازلین از تحریک و خارش پوست بعد از شیو کردن جلوگیری می کند.

آسپرین علاوه بر حوزه پزشکی در زمینه های دیگر نیز کاربردهای گسترده ای دارد، به عنوان مثال برای مقابله با تحریک و جوش های پوستی بعد از شیو کردن، می توان از آسپرین استفاده کرد. آسپرین به عنوان عامل ضدالتهابی عمل کرده و سوزش را کاهش می دهد.

2 یا 3 قرص آسپرین را در آب حل کرده و روی ناحیه مورد نظر بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند. سپس با آب گرم بشویید.

هشدار: اگر پوست حساس دارید از این روش استفاده نکنید.

سرکه سیب دارای خواص ضد میکروبی است که با از بین بردن میکروب ها و باکتری ها به کاهش التهاب کمک می کند. محتوای اسیدی سرکه سیب سطح PH پوست را کاهش داده، قرمزی پوست را برطرف و آن را صاف و نرم می کند.

مقدار مساوی سرکه سیب و آب را با هم مخلوط کنید و با استفاده از توپ پنبه روی منطقه آسیب دیده بمالید. بعد از چند دقیقه که خشک شد بشویید.

هشدار: اسید استیک موجود در سرکه سیب ممکن است باعث تحریک پوست شود، اگر پوست حساس دارید قبل از استفاده آن را تست کنید.

جو دوسر سرشار از ترکیبات فنولی به نام آونانترامید است که دارای خواص ضدالتهابی قوی می باشند. تحقیقات نشان داده جو دوسر ماده ای ضدخارش است و به کاهش تحریکات پوستی کمک می کند.

مقداری جو دوسر را با ماست ساده مخلوط کرده و به ناحیه تحریک شده اعمال کنید. بعد از 30 دقیقه با آب گرم بشویید.

آلوئه ورا از محبوب ترین و مطمئن ترین راه های خانگی برای درمان انواع بیماری های پوستی محسوب می شود. آلوئه ورا مرطوب کننده عالی و ضدباکتری است و پوست آسیب دیده را تسکین می دهد.

ژل آلوئه ورا را به آرامی روی پوست بمالید و بعد از خشک شدن با آب گرم بشویید.

خیار حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آب فراوان است و به همین دلیل از بهترین مرطوب کننده های طبیعی برای پوست های آسیب دیده و تحریک شده به شمار می رود.

مطالعات نشان می دهد خیار دارای اثر ضدالتهابی قوی نیز می باشد.

خیار را به صورت حلقه ای برش زده و حدود 15 دقیقه روی پوست بگذارید. برای تاثیر بهتر در کاهش سوزش و تحریکات پوستی توصیه می شود از خیار خنک استفاده کنید.

در ادامه بخوانید : چگونه موهای پا را اصلاح کنیم؟

منبع: brightside

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

اپلیکیشن خدمت از ما

درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح، مخصوصا اگر پوست حساسی داشته باشید، را نمی توان نادیده گرفت. با توجه به رایج بودن ژیلت برای اصلاح موی بدن و صورت، آشنایی با روش های درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح، درمان جوش بدن بعد از ژیلت و رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح می تواند پوست شما را سریع تر به حالت عادی خود بازگرداند. با این مطلب همراه باشید تا دلایل و راه های درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح و رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح در خانه را بررسی کنیم.

 

 

چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

درصد بالایی از خانم ها و آقایان از تیغ برای رفع موهای بدن و صورت خود استفاده می کنند، حتی به صورت روزانه. به همین دلیل، افراد زیادی به دنبال رفع مشکلاتی مانند رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح، رفع خارش بعد از اصلاح نواحی حساس و درمان جوش بدن بعد از ژیلت هستند. تحریک پوست، قرمزی و خارش همه از مواردی هستند که آشنایی با درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح را ضروری می کند. اما رایج ترین دلایل بروز سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح چیست؟

1.    استفاده از تیغ های نامناسب و شکسته و اعمال نیروی زیاد
2.    اصلاح مکرر پوست بدون شستن ناحیه و استفاده از کرم اصلاح
3.    تراشیدن مو در جهت اشتباه (جهت اصلاح بر اساس رشد مو است)
4.    مراقبت نکردن از پوست پس از اصلاح و تمیز نکردن وسیله اصلاح

 

از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

مهمترین دلایلی که باعث تحریک و نیاز به درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح می شوند را بررسی کردیم. در ادامه قصد داریم به روش های خانگی رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح و درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح بپردازیم.

 

 

یکی از ساده ترین و موثرترین راه های رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح استفاده از کمپرس سرد است. درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح با کمپرس سرد باعث کاهش دمای پوست و کاهش فعالیت اعصاب در آن می شود. برای درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح، بلافاصله تعدادی قالب یخ را داخل پارچه ای بپیچید و چند دقیقه روی پوست قرار دهید.

 

 

در پودر بچه، از ذرت برای جلوگیری از بروز جوش و تسکین تحریک ناشی از پوشک استفاده می شود. استفاده از آرد ذرت همچنین باعث تسکین سریع خارش بعد از اصلاح نواحی حساس می شود. برای رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح از پودر بچه استفاده کنید یا مقداری آرد ذرت را با آب مخلوط کرده و آن را به مدت 10 دقیقه روی پوست قرار دهید.

 

 

 

عسل ماده ای محبوب برای درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح بوده که خواص ضدالتهابی و ضدمیکروبی آن نیز به اثبات شده است. عسل پوست را صاف، مرطوب، و در کاهش تحریکات پوستی معجزه می کند. برای درمان خارش نواحی حساس بعد از ژیلت، مقداری عسل طبیعی را روی ناحیه مورد نظر به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.

 

 

 

این روغن های طبیعی دارای خواص آرام بخشی قوی برای رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح هستند. روغن زیتون برای ترمیم طبیعی پوست و خارش بعد از اصلاح ناحیه تناسلی عالی است. روغن درخت چای خاصیت ضد باکتریایی برای درمان جوش بدن بعد از ژیلت و پوست تحریک شده دارد. روغن ویتامین E نیز به دلیل خواص آنتی اکسیدانی در درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح موثر است. به منظور درمان جوش بدن بعد از ژیلت، یکی از این روغن ها را 2 بار در روز روی پوست بمالید.
نکته: روغن زیتون را می توانید مستقیما برای درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح اعمال کنید. اما برای رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح با روغن درخت چای ابتدا آن را با مقداری آب رقیق کنید.

 

 

علاوه بر حوزه پزشکی، آسپرین برای درمان جوش بعد از اصلاح نواحی حساس نیز کاربرد دارد. آسپرین به عنوان عامل رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح عمل کرده و سوزش را کاهش می دهد. برای برای درمان جوش بعد از اصلاح نواحی حساس با آسپرین، 2 یا 3 قرص را در آب حل کنید، برای 10 دقیقه روی ناحیه مورد نظر قرار دهید، و سپس با آب گرم بشویید.

 

 

استفاده از سرکه سیب نیز از روش های محبوب درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح است. سرکه سیب خواص ضد میکروبی داشته، و با از بین بردن میکروب و باکتری به رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح کمک می کند. محتوای اسیدی سرکه نیز قرمزی پوست را برطرف و آن را نرم می کند. برای درمان خارش بعد از تیغ زدن نواحی حساس مقدار مساوی سرکه و آب را با هم مخلوط کنید و روی منطقه آسیب دیده بمالید.

 

 

آلوئه ورا از محبوب ترین و موثرترین راه های خانگی درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح و رفع التهاب پوست صورت بعد از اصلاح است. آلوئه ورا یک مرطوب کننده عالی و ضد باکتری بوده، و پوست آسیب دیده و خارش بعد از اصلاح نواحی حساس را تسکین می دهد. برای درمان خارش نواحی حساس بعد از ژیلت، ژل آلوئه ورا را روی پوست تان بمالید و بعد از خشک شدن آن را با آب گرم بشویید.چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

 

 

به دلیل داشتن ویتامین ها، مواد معدنی و آب فراوان، خیار نیز از گزینه های مناسب برای درمان سوزش و خارش پوست صورت و بدن بعد از اصلاح است. خیار یکی بهترین مرطوب کننده های طبیعی برای پوست های تحریک شده است و با داشتن خواص ضدالتهابی قوی، در درمان جوش بدن بعد از ژیلت نیز کاربرد دارد. جهت درمان خارش نواحی حساس بعد از ژیلت، حلقه های خنک خیار را 15 دقیقه روی پوست بگذارید.
 

 

 

4.17 امتیاز از 118 رای

“خدمت از ما” بازار آنلاین خدمات است. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد
شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

اپیلاسیون بانوان

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود

کد 4 رقمی به شمـاره ارســال شد. لطفا کد را اینجا وارد کنید

ثانیه تا ارسال مجدد

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت
کنید.

لطفا شهر خود را انتخاب کنید.

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

جلوگیری از خارش بعد از تیغ زدن : معمولا پوست بعد از اصلاح با تیغ تحریک می شود و دچار خارش ، سوزش ، التهاب ، قرمزی و حتی جوش می شود.

احتمالا شما هم با چنین مشکلاتی رو به رو شده اید که بسیار ناخوشایند است. اما علت خارش بعد از تیغ زدن چیست ؟ با خارش بعد از تیغ زدن چه کنیم ؟چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

برای جلوگیری و درمان خارش پوست بعد از اصلاح با تیغ روش های بسیار آسان و موثری وجود دارد که با رعایت آنها می توانید از شر التهابات در امان باشید.

در این مقاله قصد داریم روش های خانگی درمان خارش بعد از تیغ زدن را به شما یاد دهیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

سعی کنید تیغ خود را زود به زود عوض کنید. به طور تقریبی حداکثر 5 بار استفاده از تیغ کافی است. چون بعد از این تیغ کند می شود و دیگر به خوبی موها را قطع نمی کند.

در این زمان شما فشار بیشتری به پوست وارد می کنید و احساس می کنید موها به جای کنده شدن میان پوست تان کشیده می شوند که همین مسئله موجب آسیب زیادی به پوست می شود و بعد از اصلاح خارش و سوزش پوست را به دنبال دارد.

شاید عادت دارید موقعی که پوست تان خشک است با تیغ اصلاح کنید. این عادت بسیار بد است چون موجب به وجود آمدن سوزش، خارش پوست، التهاب و آکنه روی پوست می شود. به همین دلیل قبل از اصلاح با ژیلت پوست خود را خیس کنید و بشویید.

بهتر است عمل اصلاح موهای زائد بدن و یا صورت را در پایان حمام، قبل از دوش گرفتن انجام دهید. در این حالت بدن شما گرم می شود و پوست و موی تان نرم تر شده و راحت تر تراشیده می شوند، در نتیجه احتمال سوزش و خارش پس از تیغ زدن به حداقل می رسد.

اگر قبل از اصلاح با تیغ صابون ، شامپو یا کرم اصلاح نزنید پوست تان در معرض تحریک شدگی قرار می گیرد. صابون و کرم اصلاح قبل از اصلاح کمک می کنند تا قطع موها راحت تر و بدون درد انجام شود و همچنین حفاظت از پوست در برابر خارش و سوزش بعد از اصلاح را فراهم می کند.

بعضی از آدم ها عادت دارند هر روز که حمام می روند موهای خود را نیز با تیغ اصلاح می کنند تا پوست شان همیشه برق بزند و تمیز باشد. این عمل کاملا اشتباه است. استفاده مکرر و خیلی زیاد از تیغ آسیب های زیادی به پوست وارد می کند. ممکن است بعد از تیغ دچار سوزش و خارش بشوید و با خاراندن خود پوست تان را زخم کنید.

بعد از اینکه موهای تان را با تیغ اصلاح کردید حداقل 2-3 روز به پوست تان استراحت دهید. چند روز تیغ را کنار بگذارید و به پوست تان فرصت دهید که خودش را ترمیم کند و بهبود ببخشد.

 

روغن های طبیعی مثل روغن زیتون، روغن درخت چای و روغن ویتامین  Eدارای خواص آرام بخشی و ضدالتهابی قوی هستند.

روغن زیتون برای ترمیم پوست مناسب است. روغن درخت چای برای پوست تحریک شده اثر ضدباکتری دارد. روغن ویتامین ای به خاطر خواص آنتی اکسیدانی که دارد برای درمان انواع مشکلات پوستی استفاده می شود. هر کدام از این روغن ها را که مایل هستید انتخاب کنید و با استفاده از پد پنبه ای روزی 2 بار به پوست تان و قسمت آسیب دیده بزنید.

از گذشته تا به امروز عسل برای درمان زخم ، اختلالات پوستی و التهابات استفاده می شده و خواص ضدالتهابی و ضدمیکروبی موثری دارد.

عسل پوست را نرم و مرطوب می کند و در کاهش تحریکات پوستی همچون خارش ناشی از شیو کردن معجزه می کند. روش کار به این صورت است که مقداری عسل طبیعی را روی قسمت مورد نظر بمالید. صبر کنید 10-15 دقیقه بماند. بعد از آن پوست تان را با آب گرم خوب بشویید.

چند عدد برگ آلوئه ورا را بخرید. آنها را قطعه قطعه کنید تا هر بار یکی از آن را استفاده کنید. بعد درون یخچال بگذارید تا خنک شوند. هر بار یکی از آنها را از یخچال در آورده، بشویید و پوستش را بکَنید.

ژل برگ آلوئه ورا را به پوست تان نواحی که احساس سوزش و خارش دارید بمالید. بعد از تقریبا نیم ساعت تا یک ساعت پوست خود را با آب بشویید. این روش را می توانید 2 بار در روز انجام دهید.

یکی دیگر از راه های جلوگیری از خارش بعد از تیغ زدن استفاده از سرکه سیب است. سرکه سیب خواص عالی برای پوست دارد. ابتدا دو قاشق چای خوری سرکه سیب را داخل کاسه ای بریزید و بعد با استفاده از پد پنبه ای به نواحی سوزش دار و خارش دار بمالید.

اجازه دهید 10 دقیقه بماند بعد پوست خود را با آب بشویید. اگر به سرکه سیب حساس هستید می توانید سرکه سیب را با آب مخلوط کنید تا سرکه سیب رقیق تر شود، آنگاه آن را به پوست خود بزنید. این روش را 2-3 بار در روز انجام دهید.

کمپرس سرد برای درمان تحریکات پوستی ناشی از شیو کردن موثر است و موجب کاهش دمای پوست و کاهش فعالیت اعصاب در این ناحیه می گردد. قطعه یخی را بردارید و درون یک حوله یا پارچه ای قرار دهید. سپس آن را روی پوست مناطق آسیب دیده بگذارید.

 

صبر کنید 3-5 دقیقه بماند. به جای استفاده از یخ می توانید حوله یا پارچه را دورن کاسه ای که آب سرد هست فرو ببرید و بعد روی قسمت خارش دار بگذارید. شما می توانید این درمان را چند بار در روز انجام دهید تا زمانی که سوزش و خارش کم شود.

ابتدا یک خیار را بشویید. سپس آن را به قطعات کوچک برش دهید. آنها را 30 دقیقه درون یخچال بگذارید. بعد از نیم ساعت تکه های خیار را در آورده و روی پوست تان محلی که سوزش و خارش احساس می کنید قرار دهید. 15 تا 30 دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید. این کار را چندین بار در روز اجرا کنید تا زمانی که اثرات خیار را ببینید.

اصلاح با تیغ باعث خشکی و خارش پوست می شود. بنابراین باید بعد از شیو کردن از یک نرم کننده و یا مرطوب کننده قوی مثل وازلین استفاده کنید. وازلین از تحریک و خارش پوست بعد از شیو کردن جلوگیری می کند.

مقداری از روغن وازلین را برداشته و به پوست تان قسمت های آسیب دیده بمالید. صبر کنید و بعد از 15 دقیقه با دستمال مرطوب پاک کنید.

در این مقاله با راه های جلوگیری از خارش بعد از تیغ زدن آشنا شدید امیدواریم از این پس دیگر بعد شیو مشکلی نداشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بیست برگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

بعضی از افراد بعد از اصلاح کردن صورت با تیغ مشکلاتی مانند : خارش ، جوش زدن ، دانه های قرمز ، قرمز شدن پوست و حتی حساس شدن پوست برایشان بوجود می آید که بسیار ناخوشایند است . برای جلوگیری از این اینگونه حساسیت های پوستی راههای بسیار ساده ای وجود دارد که با رعایت آنها از شر جوش …

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز

مرا به خاطر بسپار

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید
چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

حتما بخوانید:  ۶ راهکار ساده برای جلوگیری از پیری پوست

علتی که تیغ زدن باعث خارش پوست می شود این است که زدن موهای بدن با تیغ باعث خشک شدن پوست می‌شود. اکثر افراد معمولاً قبل از تیغ زدن، پوست خود را با کشیدن صابون روی آن نرم می کنند و بعد تیغ را روی پوست می کشند تا بهتر و سریع تر اصلاح بدن انجام شود.

اما صابون زدن قبل از تیغ زدن راه خوبی نیست و خود باعث خشک شدن بیشتر پوست، در نتیجه ایجاد خارش می‌شود. مخصوصاً استفاده از صابون های عطری باعث ایجاد حساسیت و خارش بعد از تیغ زدن می شوند.

برای اینکه پوست بعد از تیغ زدن خشک نشود و خارش ایجاد نکند. برای نرم کردن پوست خود، قبل از تیغ زدن بجای صابون از روغن زیتون استفاده کنید. با استفاده از روغن زیتون بجای صابون برای تیغ کردن موهای زائد :چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم

بعد از تمام شدن اصلاح، بدن خود را با آب و صابون بشورید.

اگر شما هم راهکاری برای اینکه با اصلاح کردن با تیغ؛ پوست آسیب نبیند؛ دارید. تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منو هر وقت به دیگاهم پاسخ داده شد از طریق ایمیلم آگاه کن. شما میتوانید بدون نظردادن، دیدگاه‌های این پست را دنبال کنید. از اینجا مشترک شوید.

عضویت در خبرنامه چاره‌دان: جدیدترین مطالب چاره‌دان را برای من هم بفرست.

ممنونم :)…

سلام من خودم از این روشا استفاده میکنم همه خوشمزه میشه…

سلام من روش اولی با خامه رو انتخاب کردم. واقعا درست میشه یا…

عالی…

من بودم حتما تو یوتیوب در موردش به انگلیسی سرچ میکردم معمولا…

پیچ ساعت خیلی ریزه هرز شده و با هیچی باز نمیشه تمام نظرات رو…

چاره دان از 1396 تا 1399 فعال بوده است و تمام حقوق محفوظ است.

کپی کردن و نقل مطالب چاره دان به هر شیوه و با هر عنوان، حتی با ذکر منبع مجاز نیست.

ممنونم :)…

سلام من خودم از این روشا استفاده میکنم همه خوشمزه میشه…

سلام من روش اولی با خامه رو انتخاب کردم. واقعا درست میشه یا…

عالی…

من بودم حتما تو یوتیوب در موردش به انگلیسی سرچ میکردم معمولا…

پیچ ساعت خیلی ریزه هرز شده و با هیچی باز نمیشه تمام نظرات رو…

سلام روش هایی که گفته شده بخصوص نوشابه رو امتحان کردید؟…

خواستم دعوتت کنم چاره دان رو دنبال کنی و تازه‌ترین مطالب ما در زمینه آشپزی، خانه‌داری و ترفندهای کاربردی دیگه رو هرهفته داغ در ایمیلت بخوانی…

ایمیل ندارید! از اینستاگرام ما را دنبال کنید.(کلیک کنید) 

چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم
چگونه از خارش بعد از ژیلت جلوگیری کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *