چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

 
helpkade
چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟
چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

گاهی پیش می آید که یک پسر رفتار خاصی با شما دارد یا حس می کنید که آنچه بین شماست کمی متفاوت و غیرعادی است و دوست دارید از واقعیت سردر بیاورید. در این مواقع راهکارهای جالب و عملی وجود دارد که به شما کمک می کند واقعیت های ذهن یک فرد را بخوانید و از آن مطلع شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این راهکارها را به شما هم بیاموزیم.

1بررسی زبان بدن او : زبان بدن فرد می تواند حقایق زیادی را در خصوص هر کسی فاش کند. با کمک این مهارت می توانید بفهمید یک پسر تا چه حد دوست دارد با شما باشد و برای داشتن شما و نزدیک بودن به شما چقدر مشتاق است. کارشناسان زبان بدن بر این باورند که در حالی که زنان حدود ۵۲ درصد از زبان بدن شان برای ابزار علاقه و بروز حرف های درونی شان استفاده می کنند، مردان تنها ۱۰ درصد با این زبان ابراز احساسات می کنند. با این حال همین اندازه کم هم می تواند برای شما کافی باشد. گاهی تنها کمی دقت کردن روی استایل فرد مورد نظر اسرار زیادی را در خصوص او فاش می کند. علائمی که در زبان بدن باید به آن توجه کنید عبارتند از:

2به تماس چشمی توجه داشته باشید : همانطور که قبلا هم اشاره شد زمانی که یک پسر شما را دوست داشته باشد بیشتر تمایل دارد شما را ببینید و شما را در مبدا میدان دید خود قرار دهد. این اتفاق در هر صورت می افتد حتی اگر مخفیانه باشد. او ممکن است سعی کند در مواقعی خاص با شما چشم در چشم شود و یا اگر خجالتی باشد شاید وقتی حواس تان نیست به شما نگاه کند. اگر می خواهید این مورد را امتحان کنید ابتدا در مقابل او به دوردست نگاه کنید و سپس ناگهان به او نگاهی بیندازید و ببینید آیا حواسش به شما هست یا نه؟ در این صورت او غافلگیر شده و خود را لو می دهد. اگر در این لحظه او نگاه خود را به شما دوخت به این معنی است که به شما علاقه مند است، و در صورتی که خیلی زود نگاهش را از شما گرفت و متوجه شدید اصلا حواسش به شما نیست شاید بهتر باشد کمی در افکارتان تجدید نظر کنید. به علاوه اگر او تماس چشمی را قطع می کند و مشغول تماشای اطراف می شود و به نوعی سعی دارد خود را از تیرس نگاه تان دور کند به این معنی است که تمام حواسش پیش شماست. زل زدن و نگاه زیر چشمی نیز از نشانه های علاقه مندی است.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

3به حرف هایش گوش دهید : به او گوش بدهید و حالت ها و حرف هایش را زیر نظر بگیرید. اگر به شما علاقه مند باشد مدام عصبی است و به دنبال فرصتی می گردد تا به شما نزدیک شده و موقعیتی برای صحبت کردن با شما داتشه باشد. زمانی که حرف می زند به او توجه کنید. زیاد مهم نیست که چه می گوید بیشتر مهم است که چه برخوردی با شما دارد. به چشم هایش توجه کنید و به صدایش که ممکن است به عمد تاثیر گذارتر و دلپذیرتر شده باشد. اگرمدام عضلات بازویش را لمس می کند و یا شانه ها و دست هایش به سمت شما تمایل دارد به این معنی است که به شما علاقه مند است.

4علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

5یک برخورد خاص و متفاوت نسبت به شما : اگر پسری به شما علاقه مند باشد شروع می کند نسبت به شما رفتار ویژه ای داشته و طور دیگری با شما برخورد کند. او بیشتر مراقب رفتارش با شماست و همچنین موضع محتاطانه ای نسبت به شما دارد. او سعی می کند در مقابل شما نجیب تر بوده و مراقب رفتارش باشد. مثلا شاید صندلی اش را نزدیک به شما تنظیم کند و یا بازوی خود پشت صندلی شما بگذارد. یا برای اینکه گرم تر باشید ژاکتش را به شما بدهد.

6نشانه ها را دست کم نگیرید : نشانه هایی از علاقه و توجه را می توانید در کارها و رفتارهای او ببینید. مثلا اگر به خواننده یا سبک خاصی علاقه دارید و او پیگیر کنسرت ها و آهنگ های جدید می باشد و یا اگر در خصوص آن ها با شما حرف می زند این می تواند نشانه ای از توجه او به شما باشد. در هر صورت اینکه او علایق شما را بداند و به آن ها فکر کند و برای شان کاری کند نشانه ای از توجه و علاقه است. حال باید دید این علاقه در چه جایگاهی قرار دارد.

7نشانه های عصبانیت : عصبی شدن می تواند به شکل های مختلفی در افراد خود را نشان دهد. ممکن است خنده های عصبی یا عرق کردن و یا نفس عمیق کشیدن نشانه ای از عصبانیت وی باشد و یا حتی بی قراری ها و انرژی بیش از حدی که نمی گذارد سر جایش بماند علائم ناراحتی و عصبانیت او باشد. اگر او در کنار شما عصبی و بیقرار می شود به این معنی است که از دوری که در حین نزدیکی با شما دارد، ناراحت است و این به وضوح نشانه ای دوست داشتن است.

8به دوستان او هم توجه کنید : اگر دوستانش بدانند که او به شما علاقه دارد ممکن است رفتارهایی نشان بدهند که به راحتی بتوانید دست او را بخوانید. مثلا شاید او را دست بیندازند و سر به سرش بگذارد. خنده های ریز و اشاره های گاه و بیگاه به شما خود نشانه ای است که باید به آن توجه کنید. حتی ممکن است از او پیش شما تعریف کنند و یا بخواهند موقعیتی را ایجاد کنند که بیشتر با او برخورد داشته باشید. می دانید که دوستان فرد هر تغییری را زودتر می فهمند پس اگر او به شما توجه داشته باشد دوستانش اولین کسانی هستند که واکنش نشان خواهند داد.

9رفتارهای تقلید گونه : اگر متوجه شدید که او کارهایی انجام می دهد که شما هم انجام داده اید و یا رفتارهایی دارد که برای شما آشناست و به طور ناخودآگاه دارد برخی رفتارهای شما را کپی می کند به احتمال زیاد معنی آن این است که او اشتیاق زیادی به شما دارد، به حدی که خودش را در شما گم می کند و مدام کارها و رفتارهای تان در ذهن او وجود دارند. حتی می توانید او را امتحان کنید. به موهای تان دست بکشید و ببینید که اونیز ناخودآگاه دستش را به سمت موهایش می برد. خمیازه بکشید و ببینید که او نیز سیگنال های این رفتار شما را دریافت کرده و کمی بعد خواب آلود می شود.

۱۰- آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.

۱۱- شوخی های دستی ساده : اگر مانند رفیق های پسرش گاهی با شما شوخی می کند مثلا آرام به بازوی تان ضربه می زند و یا دست تان را می کشد هر چند رفتار چندان ملایمی نیست اما می تواند نشانه این باشد که دوست دارد رفتار دوستانه تری داشته باشد و چون راه آن را نمی داند همان کاری را می کند که در مورد هم جنس های خودش انجام می دهد. بنابراین اگر کمی با او راه بیایید می تواند باعث شود که شجاعت ابراز وجود را بیش از پیش پیدا کند.

۱۲- تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

۱۳- حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

۱۴- چت کردن و ارتباط مداوم مجازی : اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.

۱۵- ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

۱۶- پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

ببخشید شما چطوری میگید که هیچ پسری عاشقتون نیست من الان اینقدر یه نفر دوست دارم میمیرم براش ولی اینقدر ناراحتم چون دیگه تا آخر عمرم نمیتونم ببینمش ولی هنوز داره زندگی میکنه و با یکی دیگه خوش میگذرونه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه فایل پاورپوینت را به پی دی اف تبدیل کنیمDownloads-icon


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

۱. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود ۵۲ رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه  خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود ۱۰ حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

او زیاد به شما خیره میشود. سعی میکند به شما نزدیک شود.

مسیر دست ها، پاها، ساق پا، پا، و … او به سمت شما اشاره دارد، این می‌تواند یکی از  نشانه های علاقه مندی باشد که به صورت ناخودآگاه بوجود می‌آید.

او شروع به آراستن خود می‌کند. ژاکت مناسب می‌پوشد. کفش هایش را واکس می‌زند. شاید او را موقعی که با دستش موهایش را مرتب می‌کند یا بند کفش‌هایش را می‌بندد ببینید.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، به ندرت ممکن است که به شما پشت کند، اغلب متمایل به شما است. 

۲. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید – اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.


 او به شما زل می‌زند و محو شما می‌شود. این نشانه دوست داشتنتان است.

مراقب باشید نگاه پسر خجالتی را با یک نگاه معمولی اشتباه نگیرید. پسر خجالتی که شما را دوست دارد، دوباره به شما خیره می‌شود . صبور باشید!

اگر شما او را دوست نداشته باشید، تماس چشمی او ناراحت کننده خواهد بود. در این هنگام تماس چشمی را قطع کرده و به مکان دیگری بروید.

هر وقت که او به شما نگاه می‌کند لبخندی می‌زند یا اینکه کاری میکند که لحظه ای شما را خندان ببیند، این بدان معنی است که او می‌خواهد در شما حس خوبی ایجاد کند.

۳. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.


۴. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!


۵. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و … اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.


۶. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و … همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.


۷. به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.


۸. آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید میکند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.


۹. آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.


۱۰. اگر او عضو شبکه های اجتماعی باشد، می‌توانید با دنبال کردنش به احساسات درونی او دست یابید. البته بعضی از افراد بدون هیچ حسی به کسی، عادت به ارسال پست های عاشقانه دارند. همینطور احتمال دارد او به کس دیگری علاقه مند باشد.اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.


۱۱. بعضی‌ها معتقد هستند که دانستن اینکه پسری دوستشان دارد، چندان برای دختران مفید نیست و حتی می‌تواند زندگی آنها را با مشکلاتی روبرو کند. پس شاید بهتر باشد، بی‌خیال این پست شوید!

12.علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

13. تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

14. حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

15. ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

16. پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

bahar

معلوم‌شدعالی بودواقعادرست‌گفته‌بودین‌‌

Zahra

بنظرم خیلـے جذاب بود من که تا حالا…..کسی نشدم ولی امیدوارم خداوند مهربان همه عاشقان رو بهم برسونه البته اگه واقعا عاشق باشن و این از روی هوس بی جا نباشه آرزوی موفقیت برای همه عاشقان دل خسته

تبسم

سلام من ۱۴ سالمه چند بار با دوستام می رفتیم پارک یه پسر چند روز بود می یومد و همیشه وجود چشام بود فکنم از من خوشش می یومد خیلی نگاه میکرد منم به اون علاقه مند شدم الان هم چند میاد از سر کوچمون رد میشه نمیدونم دوسم داره یانه ؟

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

هلیا

خیلی خوب بود

فرزانه

خوبه ولی دردمن پیشتر از این چیزا هست

Mitra

منم…

پردیس

بله مفید بود

گلسا

سلام متاسفانه یا خوشبختانه من چنین چیزهایی رو ملاحظه نکردم

ستایش….

ممنون خیلی خوب بود آیا با اولین ملاقات میشه نگاه رو فهمید یا باید چند بار باهم ملاقات داشته باشیم؟

زهرا

حس خوبی گرفتم😶

مریم میرزایی

اول با سلام ویادخدا خدمدت شما عزیزان من ازشما خیلی متشکرم بابت این همه لطف وانسان دوستی واطلاعات صادقانه و پزشکی که بر خلق خداوند بزرگ دارید.باتشکرفروان

عاطفه

ب نظر من ک خیلی خوب بود

Fatima

عالی بود من که همه نشانه ها رو دیدم

زینب ذاکری

عالی بود

Melina

مطلب ها تون فوق العاده بود هرچیزی رو که گرفتید وجود داشت واقعا عالیه من هر نشانه ای که شما گفتید رو تو شخص مورد نظرم دیدم🤩😍

مهتاب

به نظر من پسر باید خودش بگه که عاشقت شدم تا ماهم بهش ابراز علاقه کنیم اگه البته عشق دوطرفه باشه یه دختر که نمیتونه خودشو بازیچه دیگران کنه میشه؟

امیر

عالیییی بود

Lavin

عالی بود من که همه نشانه ها رو دیدم

سونیا

بایه پسری چند روز دوست بودم بعد گفت باید چند روز مسدودت کنم جوابم نداد ولی همون روز یکی از دوستاش بهم گفت بیا رل بزنیم حتی چند بار هم با خط دیگه بهم مزاحم شد تاامتحانم کنه حالا نمیدونم اینم خودشه میخواد امتحان کنه جوابم بدید

ندا

همش الکی نقطه ضعف دخترهارو همه میدونن مثلا یه پسر که به ما نگاه کرد بگیم عاشقمونه الکی باور نکنید 13-ساله از کرج پسرا احساس ندارن الکی حرف میزنه اقا ابوالفضل

Fycj

بسیار درست همه ی این حرف ها در مرد ها وجود دارد

Yalda

خوب بود ولی این رفتار ها را میتونه هرکسی از خودش نشون بده خترا گول این رفتار و نخورید (البته همه این جوری نیستن و نظر هر کسیم محترمه )

Yalda

خوب بود ولی این رفتار ها را میتونه هرکسی از خودش نشون بده خترا گول این رفتار و نخورید (البته همه این جوری نیستن و نظر هر کسیم محترمه )

رضایی

شاید این رفتار واسه دوستی واقعی نباشد…و فقط حال کردن موقت باشد

زهرا

من عقدم قبلا یکی دیگرو میخاستم خانوادم راضی نبود الان عقد کردم با یکی دیگه اینم میدونست من اون خواستگار قبلی میخاستم الان با یکی دیگه عقد کردم چطوری بفهمم این واقعامنو دوسم داره حس میکنم دوسم نداره خانوادش راه جلوش گذاشتن بیاد خواستگاری من

hoseyin

وای تو روحتون،من فقط نظرهارو میخونم همش باحالن….خیلی حال میده

آیلار

مطمعن شدم دوسم نداره لعنت ب اون

narges

من دوست پسر سابقمو دیدم دوروز پیش برف اومده بود منودوستام اونجا بودیم اونم بادوستاش اونجا بود اون به من برف میزد هی اما من بهش برف نمیزدم ومحلش نمیدادم اما خیلی دوسش دارم اما نمیدونم میدونه یانه ولی خیلی دوست دارم برگرده نمیدونم اونم بازم منودوست داره یانه؟

E.s

خوب بود …..S.M 💔

شیلا زینیا

من مدتی است عاشق یک پسر شده ام که او هم تمام این رفتار های عاشقانه رابه من داشته است ولی احساس میکنم چون من در تهران زندگی میکنم وسالی دوماه او را ببینم نمیتواند به من بگوید دوستم دارد

شیلا زینیا

من مدتی است عاشق یک پسر شده ام که او هم تمام این رفتار های عاشقانه رابه من داشته است ولی احساس میکنم چون من در تهران زندگی میکنم وسالی دوماه او را ببینم نمیتواند به من بگوید دوستم دارد

elina

من یه چند روزه متوجه نگاه های پسر عمه ام شدم ولی بعد نگاه به من جوری اطرافشو نگاه میکنه که منو گیج میکنه نمی دونم دوسم داره یا نه

زهرا سادات

یکی از استادام این مشخصات رو داره من الان مندم واقعا به من علاقه منده؟؟؟؟؟

رها اعتمادی

سلام من است و۱۳سالمه و پسر خالم که من ازش خوشم میاد و ۲۳ سالشه است

غریبه

من پسر همسایمون اکثر این متنای بالا رو داشت خیلی دوست داره نزدیکم شه و لمس کنه دستاش عرق میکنه چون اتفاقی دستامون بهم خورده‌خیلیم باادب و یکم خجالتی و داخل خانواپه محترمی بزرگ شده الانم ۷ساله که میشناسمش‌ اما مشکل اینجاس که خواهر‌نداره و خیلی دوست داره خواهر داشته باشه من الان موندم که من رو به جای خواهر نداشتش میدونه یا واقعا دوسم داره؟؟؟

آیلین پور کاضمی

من امتحان داشتم سره کوچه بودم که یه پسر همش بهم نگاه میکرد منم رفتم که اب بگیرم نذاشت که حساب کنم گفت من حساب میکنم بعدش فردایش آمدم بهم گفت که من عاشقت شدم من حدود چند سال که با همیم هنوزم باورم نمیشه که دوسم داره

Melika

عالی بود

هلنا

راسی باید اینو بدونین که اکثر پسرا برا بازی دادن دخترا اونارو الکی میخان ولی همه ی این پسره اصلا ذاتشون یکیه و هوس بازن پس خواهشا به این زودی با پسری دوس نشین که عاقبتش ……. این حرفامو جدی بگیرین بعد تجربه کردن می فهمین قابل توجه دخترهای احساسی و زود باور کنندگان .. لطفاهوشیار باشید و به درساتون فک کنین

صنم

اون عاشق من بود منم همین طور ولی نمی دونستم که دوسم داره فکر می کردم که دوست داشتن یک طرفه هس جالب این جاست که اونم همون فکر و می کرد بعد من یک قدم رفتم جلو بعدش دیدم اونم دوسم داره بعد 7 ماه امد گفت دوست دارم الان هم مقایسه کردم همه ی این گفته ها و کار ها رو می کنه ولی نمی تونم بهش اعتماد کنم چون میره یه محله ای که 3 تا دختر وجود دارن نمی دونم بعضی وقت ها هم خیلی شیت رفتار می کنه

امیررضا

خدایا هیشکی رو عاشق نکن اما اگه عاشقش کردی لطفا به عشقش برسون

مبینا محمدی

خدایا من هیچ وقت عاشق نشدم و عاشق نمیشم اونا هم که شدن به هم برسون

به تو چه

سلام من یه همکلاسی دارم ک پسره و این ک خیلی به من نگاه میکنه و خیلی اذیتم میکنه و تیکه میندازه و این ک هر موقع کاراشو جوری برنامه ریزی میکنه ک پیش من باشه یعنی اون منو دوست داره

ایناز

منم عاشق یک پسری هستم اون وقتی از مدرسه میام بیرون همیشه با دوستانش جمع میشن و به من سلام میدن و یکی از دوستانم میشه آون تو رو دوس داره ولی خودش اصلا نشونی از عشق بهم نمیده خیلی مغروره آیا من و دوسم داره

Hadiseh

هیچ

ناشناس

خیلی ازش خوشم میاد ولی آخه درده که نه اسمشو میدونم نه فامیلیشو میدونم نه شمارش و دارم نه آدرس و خونش و فقط میدونم محل کارش کجاست لباس فروشی داره هر از گاهی میرم اونجا تمامی نشونه های بالا رو هم داره یکی بشری بیاد به من بگه باید چه خااااااااکی تو سرم بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس

بد نبود

Hadiseh

هیچ

سنا

یه پسری دو ساله دنبالم میاد و چیزی نمیگه من هم سرمو میندازم پایین نگاش نمیکنم به نظرتون دوسم داره؟

هدیه

بعضی از مطالب بالارو داره ولی نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه اون وقتی از پیشم رد میشه نگام میکنه ولی من نگاش نمیکنم ولی خیلی خیلی دوسش دارم اما نمیدونم دوسم داره یانه لطفا جوابمو بدین

آمیتیس

سلام من حدودا دو سالی هس که عاشق پسر عموم شدم . اون ی سال از من بزرگتره یعنی 16 سالشه . اون همه ی این رفتار ها رو دارع . همیشع وقتی تو ی جمعی هستیم میاد نزدیک من میشینع . همیشع نگاش ب سمت منع . دوست دارع بدونع چطوری میشینم یا چطوری راه میریم . خیلی نقاط مشترک باهم داریم . تا حالا بیشتر از صد بار خواستم ک بهش بگم ک دوسش دارم ولی همش میترسیدم ک دلش پیشم نباشع . ب نظرتون با این خصوصیاتی ک دارع بهش بگم ک دوسش دارم یا نه ؟ تو رو خدا جواب بدین …

Ayda tarany

B nazrm kamln dorost bod chon mn tamam in vijegi haro didm v kamln ehsasshon kardm

کلینیک دندانپزشکی دکتر کیانیان

کلینیک اپال

دکتر میثم مدنی

شفا کلینیک

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

دکتر وحید عارفی

634 بازدید

3561 بازدید

3937 بازدید

592 بازدید

642 بازدید

356 بازدید

550 بازدید

15 بهمن 1399

15 بهمن 1399

15 بهمن 1399

15 بهمن 1399

14 بهمن 1399

14 بهمن 1399

14 بهمن 1399

همه ما وقتی که عاشق می شویم یا از کسی خوشمان می آید ، علاقه داریم احساس طرف مقابل را نسبت به خودمان بدانیم . در مورد آقایان کمی سخت تر است . زیرا اکثر مردها ، شخصیت های درونگرا تر و محافظه کارتری نسبت به خانم ها دارند . به همین دلیل ، ممکن است تشخیص احساس واقعی آن ها سخت باشد . اما همیشه زبان بدن و رفتارهای یک مرد ، نشان دهنده علاقه ی او نسبت به شما هست . در این مقاله نشانه های مردی که دوستمان دارد را می خوانیم . و متوجه می شویم او بیش از آن که به شما بگوید که دوستت دارد ، با رفتارهایش ، نگاه هایش و احترامی که به شما می گذارد ، علاقه اش را فریاد می زند .

 

 

۱. مردی که دوستتان دارد ،  به شما احترام می گذارد .

احترام واقعی یک چیز عمیق است .  احترام پایه ای است که می توانید با درک واقعی از یکدیگر و ارزش های خود ، رابطه ای پایدار برقرار کنید . و همچنین از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . شما می خواهید با مردی باشید که درون و بیرون شما را می شناسد . مردی که به خوبی شما را شناخته و دوستتان دارد ، به جای تلاش برای تغییر نظرات یا مرزهای شما ، به همه جوانب شخصیت شما احترام می گذارد .  و خوب می دانید که او شما را به شدت تحسین می کند .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

« این نوع احترام آرام اما قدرتمند می تواند تأثیر شگفت آور مثبتی بر کل زندگی شما بگذارد .»

اعتماد یک کالای گران قیمت است ، زیرا چیزی است که باید ساخته شود . چرا از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، اعتماد کردن شما به اوست ؟ زیرا مشخص است که او برای جلب این اعتماد سخت تلاش کرده است . کسب اعتماد یک مؤلفه اساسی در ساخت هر رابطه است و یک مرد عاشق این موضوع را خوب می داند .

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنا نیست که شما معتقد هستید که او قصد ندارد خیانت کند یا دروغ بگوید .  بلکه بدان معناست که شما اطمینان دارید که وقتی به او احتیاج دارید ، کنار شما خواهد بود.  این بدان معناست که در به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها ، با او احساس امنیت می کنید . اگر با مرد خود رابطه واقعاً قابل اعتماد دارید ، می توانید مطمئن باشید که او کاملاً روی شما سرمایه گذاری کرده است و از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را داشته است .

مردی که فقط بدن شما را می خواهد ، دست شما را نخواهد گرفت .  این نشانه این است که او می خواهد به همه بگوید که شما زن محبوب او هستید .

۴. پیشانی شما را می بوسد .

بوسیدن پیشانی یکی از زیباترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . هیچ چیز صمیمی تر و شیرین تر از بوسه های پیشانی نیست .  هيچ شهوتي در آن وجود ندارد . فقط یک ژست پاک ، محبت آمیز و اندکی محافظ است  که نشان می دهد او چقدر شما را دوست دارد .

زمانی که به شکل شگفت انگیزی خوشحال هستیم ، ممکن است مثل یک احمق لبخند بزنیم ، زیرا نمی توانیم جلوی آن را بگیریم .  بله همین طور است . یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که وقتی در اطراف شماست ، از خوشحالی هرازگاهی و بدون دلیل لبخند می زند .

۶.  شما را با خانواده اش آشنا می کند .

هنگامی که یک مرد داوطلبانه تصمیم می گیرد که می خواهد شما را به خانواده خود معرفی کند ، شما برنده شدید . مردان با این کار وقت خود را تلف نمی کنند ، مگر اینکه شما را دوست دارند و در مورد رابطه جدی هستند .

۷. شما را با دوستانش آشنا می کند .

مرحله ی دیگر دوستان وی است . اگر دوستان مرد شما را دوست دارند ، واضح است که او به آن ها چیزهای خوبی راجع به شما گفته است . هنگامی که او در نبود شما ، از شما تعریف خوبی داشته باشد ، یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشان می دهد .

۸. مردی که دوستتان دارد ، اشتیاق زیادی به بوسیدن شما دارد .

بین بوسه شهوانی و دوست داشتنی تفاوت وجود دارد .  اگر او واقعاً شما را ببوسد ، حتی بدون اینکه به رابطه جنسی منجر شود ، یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که متوجه شوید او واقعا شما را دوست دارد .

اگر او مشتاقانه به حرف های شما گوش می دهد و صحبت کردن با شما را دوست دارد ، اگر او هنگام حرف زدن به شما نگاه می کند و بحث را دنبال می کند ، بدانید که او یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را دارد . زیرا ما زمانی می توانیم شنونده خوبی باشیم که شخصی که صحبت می کند برای ما دوست داشتنی و جذاب باشد .

۱۰. در مورد آینده صحبت می کند .

هنگامی که یک مرد از تعهد می ترسد یا قصد داشتن آینده ای را با شما ندارد ، او با شما برنامه ریزی نمی کند .  بنابراین ، اگر او به آینده در کنار شما اشاره ای نکرده است و زمان نسبتا طولانی از رابطه شما می گذرد ، این علامتی است که ممکن است او برای تمام زندگی اش نمی تواند شما را دوست داشته باشد . یکی از واقعی ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد ، همین است که او دلش می خواهد تمام زندگیش را کنار شما داشته باشد و ترس از دست دادن شما را دارد .

۱۱. شما او را می خندانید .

هرچه او بیشتر در اطراف شما بخندد ، بیشتر شما را دوست دارد . تمام رفتار و کارهای شما برای او شیرین و بامزه هستند . و به دلیل آرامشی که کنار شما احساس می کند ، می تواند با شما بخندد .

همه ما در زندگی بسیار شلوغ هستیم و زمان با ارزش است ، اما او تصمیم می گیرد که آن را با شما بگذراند . بدون شک او نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد . اگر بعد از کار زمانی پیدا می کند که علارغم خستگی به دیدن شما بیاید ، او دوستتان دارد .

۱۳. او دلتنگ شما می شود .

رفتار یک مرد وقتی که در کنار هم نیستید ، به همان اندازه که در حضور شما است ، اهمیت دارد.  آیا او به شما فکر می کند ؟  به شما می گوید که دلتنگ است ؟ آیا وقتی نیستید ، شکافی در زندگی او وجود دارد ؟  نشانه های مردی که دوستتان دارد ، واضح تر از این می شود ؟ او دوستتان دارد .

۱۴. به شما هدیه می دهد .

هرکسی می تواند جواهرات گران قیمت بخرد ، اما شخص خاصی که دوستتان دارد می تواند کتابی به شما هدیه دهد که واقعا معنا دارد . مردی که دوستت دارد ، با یک شاخه گل ، یک نوشته یا یک کتاب می خواهد معنای دوست داشتنش را به شما نشان دهد .

آیا او به شما نگاه می کند ، حتی وقتی در حال انجام دادن کار دیگری هستید ؟ او هنگام نگاه کردن به شما ، گاهی لبخند می زند ؟ او نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشانمان می دهد . ساده از کنار نشانه ها نگذرید .

۱۶. او از شخصیت شما تعریف می کند .

وقتی او اعتراف می کند که چقدر از حس شوخ طبعی شما یا خنده کودکانه شما لذت می برد ، هنگامی که او از تفکرات شما و اهدافتان تمجید می کند ، این یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، است . زیرا کسی که دوستتان ندارد ، به شخصیت و خوبی های شما توجهی نمی کند تا بخواهد از آن تعریف کند . بویژه در مردان که شخصیت کلی نگر تری نسبت به خانم ها دارند .

۱۷. مردی که دوستت دارد ، خودش را برای شما ناراحت می کند .

کمک به شما در همه مواقع ، همیشه راحت نیست و در بعضی مواقع ، حتی شامل مواردی است که او از انجام آن ها متنفر است .  اما او به هر حال این کار را انجام می دهد ، زیرا این برای شماست . وقتی مردی کاری که دوست ندارد را داوطلبانه برای شما انجام می دهد ، تنها یک معنی می دهد . شما از علایق و تنفرهای او مهم تر هستید و این نشانه بسیار خوبی از عشق او به شما است .

ناگفته نماند ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که او به شدت از شما محافظت خواهد کرد و هنگام مشکلات یا رفتار نامناسب دیگران با شما ، ایستادگی خواهد کرد . او نمی خواهد هیچ چیزی موجب ناراحتی شما شود . زیرا برای یک مرد عاشق ، دردآور ترین موضوع این است که ناراحتی زنی که دوست دارد را ببیند .

۱۹. مرد عاشق بهترین پشتیبان شما است .

یک شریک خوب و دوست داشتنی از رویاها و تلاش های شما پشتیبانی می کند .  این نه تنها نشانه بلوغ است ، بلکه یکی از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است .

۲۰. به شما فضا می دهد .

عشق به معنای خفه کردن شریک زندگی نیست ! گاهی اوقات ، عشق در فضای بین دو شریک زندگی ، پیدا می شود .  او می فهمد که شما به فضا احتیاج دارید و او آن را به شما می دهد .  همیشه شما را کنار خود نگه داشتن ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد نیست ، بلعکس . او به این دلیل که دوستتان دارد به شما فضا می دهد تا به اهداف خود نزدیک تر شوید و استقلال خود را از دست ندهید .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اغلب مردان دوست ندارتد در مورد چیزهای شخصی با کسی صحبت کنند . اما شما فرق می کنید .  او می داند که هرگز او را قضاوت نمی کنید و او می تواند در کنار شما آسیب پذیر باشد . به همین دلیل او اشتراک گذاشتن مسائل شخصی ، نگرانی ها و حتی ترس هایش را با شما دوست دارد .

۲۲. او به رفتارهای شما توجه می کند .

زوج های عاشق ، به مرور زمان علاقه دارند که آیینه ی یکدیگر باشند . اگر مردی شما را ستایش می کند و به رفتارهای شما دقت می کند ، او یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد را نشان می دهد . این که دوست دارد شبیه شما باشد .

۲۳. مرد عاشق به شما اجازه می دهد تا برنده شوید .

مردان عاشق پیروزی هستند .  آن ها می خواهند در بازی ها و شرط بندی ها همیشه برنده باشند . و هنگامی که او با خوشحالی برنده شدن را به شما می دهد ، او شما را دوست دارد . زیرا خوشحالی شما برای او لذت بخش تر از پیروزی است .

نه به شکلی قدرتمند و تعصبی ، فقط با روشی دوست داشتنی یک مرد عاشق ، می خواهد شما فقط کنار او باشید .  او حتی نسبت به زمان گذراندن زیاد شما با دوستان دخترتان نیز کمی حسادت می کنند . زیرا می ترسند که چیزی شما را از او بگیرد .

او رئیس یا دیکتاتور نیست .  او شریک زندگی شما ، برابر شما است و با شما مانند یک شریک برابر رفتار می کند .  نظر شما به اندازه خودش معتبر است ، و به شما نشان می دهد تا این را بدانید .  این بدان معنی نیست که شما هرگز با یکدیگر مخالف نیستید . این بدان معناست که وقتی کاری را انجام می دهید ، بحث بین شما دو نفر ، برابر خواهد بود .  از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، این است که او هیچوقت خود را برتر از شما نمی داند .

۲۶. کسی که دوستت دارد ، از «ما» حرف می زند ، نه من !

استفاده کردن از ما ، به جای من یا تو ، می تواند به وابستگی ملایم بین دو نفر اشاره کند ، اما در مورد دو فرد که به هم می پیوندند و به عنوان یک زوج هستند ، واقعاً شیرین است.  وقتی حضور شما در تمام بخش های زندگی مرد ، پررنگ است ، او نمی تواند زندگی را بدون شما تصور کند .  این یک تعهد سنگین است که باید از آن قدردانی کنید . مردی که شما دو نفر را «ما» می داند ، در واقع شما را بخش جدانشدنی از خودش می داند .

او اولویت شماره یک را برای شما رقم خواهد زد.  آقایان و به طور کلی مردم دوست دارند وقت خود را برای چیزهایی که مهم هستند ، صرف کنند .

۲۸.  تسلیم نمی شود .

بودن با مردی که به نظر می رسد ممکن است به دلیل هر مشکلی ، از رابطه خارج شود ، استرس زا و ناپایدار است .  مردی که در اولین نشانه های یک مشکل ، تهدید به رفتن می کند ، انتخاب مناسبی برای رابطه طولانی مدت نیست .  این نوع مرد به شما و رابطه تان ، به عنوان فرصتی برای رشد و بلوغ خودش نگاه خواهد کرد .  و هنگامی که برای او فایده ای نداشته باشید ، شما را ترک خواهد کرد . وقتی با مردی هستید که به شما احساس امنیت می دهد ، نه تنها شما را تهدید به ترک کردن نمی کند ، بلکه برای نگه داشتن شما در زندگی تلاش می کند ، او با ارزش ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد .

« این مرد را ترک نکنید و قدردانش باشید . احترام و تعهد متقابل باعث ایجاد یک رابطه الهام بخش و توانمند می شود .»

 

توجه داشته باشید :

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

همه ما وقتی که عاشق می شویم یا از کسی خوشمان می آید ، علاقه داریم احساس طرف مقابل را نسبت به خودمان بدانیم . در مورد آقایان کمی سخت تر است . زیرا اکثر مردها ، شخصیت های درونگرا تر و محافظه کارتری نسبت به خانم ها دارند . به همین دلیل ، ممکن است تشخیص احساس واقعی آن ها سخت باشد . اما همیشه زبان بدن و رفتارهای یک مرد ، نشان دهنده علاقه ی او نسبت به شما هست . در این مقاله نشانه های مردی که دوستمان دارد را می خوانیم . و متوجه می شویم او بیش از آن که به شما بگوید که دوستت دارد ، با رفتارهایش ، نگاه هایش و احترامی که به شما می گذارد ، علاقه اش را فریاد می زند .

 

 

۱. مردی که دوستتان دارد ،  به شما احترام می گذارد .

احترام واقعی یک چیز عمیق است .  احترام پایه ای است که می توانید با درک واقعی از یکدیگر و ارزش های خود ، رابطه ای پایدار برقرار کنید . و همچنین از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . شما می خواهید با مردی باشید که درون و بیرون شما را می شناسد . مردی که به خوبی شما را شناخته و دوستتان دارد ، به جای تلاش برای تغییر نظرات یا مرزهای شما ، به همه جوانب شخصیت شما احترام می گذارد .  و خوب می دانید که او شما را به شدت تحسین می کند .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

« این نوع احترام آرام اما قدرتمند می تواند تأثیر شگفت آور مثبتی بر کل زندگی شما بگذارد .»

اعتماد یک کالای گران قیمت است ، زیرا چیزی است که باید ساخته شود . چرا از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، اعتماد کردن شما به اوست ؟ زیرا مشخص است که او برای جلب این اعتماد سخت تلاش کرده است . کسب اعتماد یک مؤلفه اساسی در ساخت هر رابطه است و یک مرد عاشق این موضوع را خوب می داند .

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنا نیست که شما معتقد هستید که او قصد ندارد خیانت کند یا دروغ بگوید .  بلکه بدان معناست که شما اطمینان دارید که وقتی به او احتیاج دارید ، کنار شما خواهد بود.  این بدان معناست که در به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها ، با او احساس امنیت می کنید . اگر با مرد خود رابطه واقعاً قابل اعتماد دارید ، می توانید مطمئن باشید که او کاملاً روی شما سرمایه گذاری کرده است و از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را داشته است .

مردی که فقط بدن شما را می خواهد ، دست شما را نخواهد گرفت .  این نشانه این است که او می خواهد به همه بگوید که شما زن محبوب او هستید .

۴. پیشانی شما را می بوسد .

بوسیدن پیشانی یکی از زیباترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . هیچ چیز صمیمی تر و شیرین تر از بوسه های پیشانی نیست .  هيچ شهوتي در آن وجود ندارد . فقط یک ژست پاک ، محبت آمیز و اندکی محافظ است  که نشان می دهد او چقدر شما را دوست دارد .

زمانی که به شکل شگفت انگیزی خوشحال هستیم ، ممکن است مثل یک احمق لبخند بزنیم ، زیرا نمی توانیم جلوی آن را بگیریم .  بله همین طور است . یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که وقتی در اطراف شماست ، از خوشحالی هرازگاهی و بدون دلیل لبخند می زند .

۶.  شما را با خانواده اش آشنا می کند .

هنگامی که یک مرد داوطلبانه تصمیم می گیرد که می خواهد شما را به خانواده خود معرفی کند ، شما برنده شدید . مردان با این کار وقت خود را تلف نمی کنند ، مگر اینکه شما را دوست دارند و در مورد رابطه جدی هستند .

۷. شما را با دوستانش آشنا می کند .

مرحله ی دیگر دوستان وی است . اگر دوستان مرد شما را دوست دارند ، واضح است که او به آن ها چیزهای خوبی راجع به شما گفته است . هنگامی که او در نبود شما ، از شما تعریف خوبی داشته باشد ، یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشان می دهد .

۸. مردی که دوستتان دارد ، اشتیاق زیادی به بوسیدن شما دارد .

بین بوسه شهوانی و دوست داشتنی تفاوت وجود دارد .  اگر او واقعاً شما را ببوسد ، حتی بدون اینکه به رابطه جنسی منجر شود ، یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که متوجه شوید او واقعا شما را دوست دارد .

اگر او مشتاقانه به حرف های شما گوش می دهد و صحبت کردن با شما را دوست دارد ، اگر او هنگام حرف زدن به شما نگاه می کند و بحث را دنبال می کند ، بدانید که او یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را دارد . زیرا ما زمانی می توانیم شنونده خوبی باشیم که شخصی که صحبت می کند برای ما دوست داشتنی و جذاب باشد .

۱۰. در مورد آینده صحبت می کند .

هنگامی که یک مرد از تعهد می ترسد یا قصد داشتن آینده ای را با شما ندارد ، او با شما برنامه ریزی نمی کند .  بنابراین ، اگر او به آینده در کنار شما اشاره ای نکرده است و زمان نسبتا طولانی از رابطه شما می گذرد ، این علامتی است که ممکن است او برای تمام زندگی اش نمی تواند شما را دوست داشته باشد . یکی از واقعی ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد ، همین است که او دلش می خواهد تمام زندگیش را کنار شما داشته باشد و ترس از دست دادن شما را دارد .

۱۱. شما او را می خندانید .

هرچه او بیشتر در اطراف شما بخندد ، بیشتر شما را دوست دارد . تمام رفتار و کارهای شما برای او شیرین و بامزه هستند . و به دلیل آرامشی که کنار شما احساس می کند ، می تواند با شما بخندد .

همه ما در زندگی بسیار شلوغ هستیم و زمان با ارزش است ، اما او تصمیم می گیرد که آن را با شما بگذراند . بدون شک او نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد . اگر بعد از کار زمانی پیدا می کند که علارغم خستگی به دیدن شما بیاید ، او دوستتان دارد .

۱۳. او دلتنگ شما می شود .

رفتار یک مرد وقتی که در کنار هم نیستید ، به همان اندازه که در حضور شما است ، اهمیت دارد.  آیا او به شما فکر می کند ؟  به شما می گوید که دلتنگ است ؟ آیا وقتی نیستید ، شکافی در زندگی او وجود دارد ؟  نشانه های مردی که دوستتان دارد ، واضح تر از این می شود ؟ او دوستتان دارد .

۱۴. به شما هدیه می دهد .

هرکسی می تواند جواهرات گران قیمت بخرد ، اما شخص خاصی که دوستتان دارد می تواند کتابی به شما هدیه دهد که واقعا معنا دارد . مردی که دوستت دارد ، با یک شاخه گل ، یک نوشته یا یک کتاب می خواهد معنای دوست داشتنش را به شما نشان دهد .

آیا او به شما نگاه می کند ، حتی وقتی در حال انجام دادن کار دیگری هستید ؟ او هنگام نگاه کردن به شما ، گاهی لبخند می زند ؟ او نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشانمان می دهد . ساده از کنار نشانه ها نگذرید .

۱۶. او از شخصیت شما تعریف می کند .

وقتی او اعتراف می کند که چقدر از حس شوخ طبعی شما یا خنده کودکانه شما لذت می برد ، هنگامی که او از تفکرات شما و اهدافتان تمجید می کند ، این یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، است . زیرا کسی که دوستتان ندارد ، به شخصیت و خوبی های شما توجهی نمی کند تا بخواهد از آن تعریف کند . بویژه در مردان که شخصیت کلی نگر تری نسبت به خانم ها دارند .

۱۷. مردی که دوستت دارد ، خودش را برای شما ناراحت می کند .

کمک به شما در همه مواقع ، همیشه راحت نیست و در بعضی مواقع ، حتی شامل مواردی است که او از انجام آن ها متنفر است .  اما او به هر حال این کار را انجام می دهد ، زیرا این برای شماست . وقتی مردی کاری که دوست ندارد را داوطلبانه برای شما انجام می دهد ، تنها یک معنی می دهد . شما از علایق و تنفرهای او مهم تر هستید و این نشانه بسیار خوبی از عشق او به شما است .

ناگفته نماند ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که او به شدت از شما محافظت خواهد کرد و هنگام مشکلات یا رفتار نامناسب دیگران با شما ، ایستادگی خواهد کرد . او نمی خواهد هیچ چیزی موجب ناراحتی شما شود . زیرا برای یک مرد عاشق ، دردآور ترین موضوع این است که ناراحتی زنی که دوست دارد را ببیند .

۱۹. مرد عاشق بهترین پشتیبان شما است .

یک شریک خوب و دوست داشتنی از رویاها و تلاش های شما پشتیبانی می کند .  این نه تنها نشانه بلوغ است ، بلکه یکی از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است .

۲۰. به شما فضا می دهد .

عشق به معنای خفه کردن شریک زندگی نیست ! گاهی اوقات ، عشق در فضای بین دو شریک زندگی ، پیدا می شود .  او می فهمد که شما به فضا احتیاج دارید و او آن را به شما می دهد .  همیشه شما را کنار خود نگه داشتن ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد نیست ، بلعکس . او به این دلیل که دوستتان دارد به شما فضا می دهد تا به اهداف خود نزدیک تر شوید و استقلال خود را از دست ندهید .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اغلب مردان دوست ندارتد در مورد چیزهای شخصی با کسی صحبت کنند . اما شما فرق می کنید .  او می داند که هرگز او را قضاوت نمی کنید و او می تواند در کنار شما آسیب پذیر باشد . به همین دلیل او اشتراک گذاشتن مسائل شخصی ، نگرانی ها و حتی ترس هایش را با شما دوست دارد .

۲۲. او به رفتارهای شما توجه می کند .

زوج های عاشق ، به مرور زمان علاقه دارند که آیینه ی یکدیگر باشند . اگر مردی شما را ستایش می کند و به رفتارهای شما دقت می کند ، او یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد را نشان می دهد . این که دوست دارد شبیه شما باشد .

۲۳. مرد عاشق به شما اجازه می دهد تا برنده شوید .

مردان عاشق پیروزی هستند .  آن ها می خواهند در بازی ها و شرط بندی ها همیشه برنده باشند . و هنگامی که او با خوشحالی برنده شدن را به شما می دهد ، او شما را دوست دارد . زیرا خوشحالی شما برای او لذت بخش تر از پیروزی است .

نه به شکلی قدرتمند و تعصبی ، فقط با روشی دوست داشتنی یک مرد عاشق ، می خواهد شما فقط کنار او باشید .  او حتی نسبت به زمان گذراندن زیاد شما با دوستان دخترتان نیز کمی حسادت می کنند . زیرا می ترسند که چیزی شما را از او بگیرد .

او رئیس یا دیکتاتور نیست .  او شریک زندگی شما ، برابر شما است و با شما مانند یک شریک برابر رفتار می کند .  نظر شما به اندازه خودش معتبر است ، و به شما نشان می دهد تا این را بدانید .  این بدان معنی نیست که شما هرگز با یکدیگر مخالف نیستید . این بدان معناست که وقتی کاری را انجام می دهید ، بحث بین شما دو نفر ، برابر خواهد بود .  از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، این است که او هیچوقت خود را برتر از شما نمی داند .

۲۶. کسی که دوستت دارد ، از «ما» حرف می زند ، نه من !

استفاده کردن از ما ، به جای من یا تو ، می تواند به وابستگی ملایم بین دو نفر اشاره کند ، اما در مورد دو فرد که به هم می پیوندند و به عنوان یک زوج هستند ، واقعاً شیرین است.  وقتی حضور شما در تمام بخش های زندگی مرد ، پررنگ است ، او نمی تواند زندگی را بدون شما تصور کند .  این یک تعهد سنگین است که باید از آن قدردانی کنید . مردی که شما دو نفر را «ما» می داند ، در واقع شما را بخش جدانشدنی از خودش می داند .

او اولویت شماره یک را برای شما رقم خواهد زد.  آقایان و به طور کلی مردم دوست دارند وقت خود را برای چیزهایی که مهم هستند ، صرف کنند .

۲۸.  تسلیم نمی شود .

بودن با مردی که به نظر می رسد ممکن است به دلیل هر مشکلی ، از رابطه خارج شود ، استرس زا و ناپایدار است .  مردی که در اولین نشانه های یک مشکل ، تهدید به رفتن می کند ، انتخاب مناسبی برای رابطه طولانی مدت نیست .  این نوع مرد به شما و رابطه تان ، به عنوان فرصتی برای رشد و بلوغ خودش نگاه خواهد کرد .  و هنگامی که برای او فایده ای نداشته باشید ، شما را ترک خواهد کرد . وقتی با مردی هستید که به شما احساس امنیت می دهد ، نه تنها شما را تهدید به ترک کردن نمی کند ، بلکه برای نگه داشتن شما در زندگی تلاش می کند ، او با ارزش ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد .

« این مرد را ترک نکنید و قدردانش باشید . احترام و تعهد متقابل باعث ایجاد یک رابطه الهام بخش و توانمند می شود .»

 

توجه داشته باشید :

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

همه ما وقتی که عاشق می شویم یا از کسی خوشمان می آید ، علاقه داریم احساس طرف مقابل را نسبت به خودمان بدانیم . در مورد آقایان کمی سخت تر است . زیرا اکثر مردها ، شخصیت های درونگرا تر و محافظه کارتری نسبت به خانم ها دارند . به همین دلیل ، ممکن است تشخیص احساس واقعی آن ها سخت باشد . اما همیشه زبان بدن و رفتارهای یک مرد ، نشان دهنده علاقه ی او نسبت به شما هست . در این مقاله نشانه های مردی که دوستمان دارد را می خوانیم . و متوجه می شویم او بیش از آن که به شما بگوید که دوستت دارد ، با رفتارهایش ، نگاه هایش و احترامی که به شما می گذارد ، علاقه اش را فریاد می زند .

 

 

۱. مردی که دوستتان دارد ،  به شما احترام می گذارد .

احترام واقعی یک چیز عمیق است .  احترام پایه ای است که می توانید با درک واقعی از یکدیگر و ارزش های خود ، رابطه ای پایدار برقرار کنید . و همچنین از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . شما می خواهید با مردی باشید که درون و بیرون شما را می شناسد . مردی که به خوبی شما را شناخته و دوستتان دارد ، به جای تلاش برای تغییر نظرات یا مرزهای شما ، به همه جوانب شخصیت شما احترام می گذارد .  و خوب می دانید که او شما را به شدت تحسین می کند .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

« این نوع احترام آرام اما قدرتمند می تواند تأثیر شگفت آور مثبتی بر کل زندگی شما بگذارد .»

اعتماد یک کالای گران قیمت است ، زیرا چیزی است که باید ساخته شود . چرا از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، اعتماد کردن شما به اوست ؟ زیرا مشخص است که او برای جلب این اعتماد سخت تلاش کرده است . کسب اعتماد یک مؤلفه اساسی در ساخت هر رابطه است و یک مرد عاشق این موضوع را خوب می داند .

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنا نیست که شما معتقد هستید که او قصد ندارد خیانت کند یا دروغ بگوید .  بلکه بدان معناست که شما اطمینان دارید که وقتی به او احتیاج دارید ، کنار شما خواهد بود.  این بدان معناست که در به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها ، با او احساس امنیت می کنید . اگر با مرد خود رابطه واقعاً قابل اعتماد دارید ، می توانید مطمئن باشید که او کاملاً روی شما سرمایه گذاری کرده است و از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را داشته است .

مردی که فقط بدن شما را می خواهد ، دست شما را نخواهد گرفت .  این نشانه این است که او می خواهد به همه بگوید که شما زن محبوب او هستید .

۴. پیشانی شما را می بوسد .

بوسیدن پیشانی یکی از زیباترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . هیچ چیز صمیمی تر و شیرین تر از بوسه های پیشانی نیست .  هيچ شهوتي در آن وجود ندارد . فقط یک ژست پاک ، محبت آمیز و اندکی محافظ است  که نشان می دهد او چقدر شما را دوست دارد .

زمانی که به شکل شگفت انگیزی خوشحال هستیم ، ممکن است مثل یک احمق لبخند بزنیم ، زیرا نمی توانیم جلوی آن را بگیریم .  بله همین طور است . یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که وقتی در اطراف شماست ، از خوشحالی هرازگاهی و بدون دلیل لبخند می زند .

۶.  شما را با خانواده اش آشنا می کند .

هنگامی که یک مرد داوطلبانه تصمیم می گیرد که می خواهد شما را به خانواده خود معرفی کند ، شما برنده شدید . مردان با این کار وقت خود را تلف نمی کنند ، مگر اینکه شما را دوست دارند و در مورد رابطه جدی هستند .

۷. شما را با دوستانش آشنا می کند .

مرحله ی دیگر دوستان وی است . اگر دوستان مرد شما را دوست دارند ، واضح است که او به آن ها چیزهای خوبی راجع به شما گفته است . هنگامی که او در نبود شما ، از شما تعریف خوبی داشته باشد ، یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشان می دهد .

۸. مردی که دوستتان دارد ، اشتیاق زیادی به بوسیدن شما دارد .

بین بوسه شهوانی و دوست داشتنی تفاوت وجود دارد .  اگر او واقعاً شما را ببوسد ، حتی بدون اینکه به رابطه جنسی منجر شود ، یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که متوجه شوید او واقعا شما را دوست دارد .

اگر او مشتاقانه به حرف های شما گوش می دهد و صحبت کردن با شما را دوست دارد ، اگر او هنگام حرف زدن به شما نگاه می کند و بحث را دنبال می کند ، بدانید که او یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را دارد . زیرا ما زمانی می توانیم شنونده خوبی باشیم که شخصی که صحبت می کند برای ما دوست داشتنی و جذاب باشد .

۱۰. در مورد آینده صحبت می کند .

هنگامی که یک مرد از تعهد می ترسد یا قصد داشتن آینده ای را با شما ندارد ، او با شما برنامه ریزی نمی کند .  بنابراین ، اگر او به آینده در کنار شما اشاره ای نکرده است و زمان نسبتا طولانی از رابطه شما می گذرد ، این علامتی است که ممکن است او برای تمام زندگی اش نمی تواند شما را دوست داشته باشد . یکی از واقعی ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد ، همین است که او دلش می خواهد تمام زندگیش را کنار شما داشته باشد و ترس از دست دادن شما را دارد .

۱۱. شما او را می خندانید .

هرچه او بیشتر در اطراف شما بخندد ، بیشتر شما را دوست دارد . تمام رفتار و کارهای شما برای او شیرین و بامزه هستند . و به دلیل آرامشی که کنار شما احساس می کند ، می تواند با شما بخندد .

همه ما در زندگی بسیار شلوغ هستیم و زمان با ارزش است ، اما او تصمیم می گیرد که آن را با شما بگذراند . بدون شک او نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد . اگر بعد از کار زمانی پیدا می کند که علارغم خستگی به دیدن شما بیاید ، او دوستتان دارد .

۱۳. او دلتنگ شما می شود .

رفتار یک مرد وقتی که در کنار هم نیستید ، به همان اندازه که در حضور شما است ، اهمیت دارد.  آیا او به شما فکر می کند ؟  به شما می گوید که دلتنگ است ؟ آیا وقتی نیستید ، شکافی در زندگی او وجود دارد ؟  نشانه های مردی که دوستتان دارد ، واضح تر از این می شود ؟ او دوستتان دارد .

۱۴. به شما هدیه می دهد .

هرکسی می تواند جواهرات گران قیمت بخرد ، اما شخص خاصی که دوستتان دارد می تواند کتابی به شما هدیه دهد که واقعا معنا دارد . مردی که دوستت دارد ، با یک شاخه گل ، یک نوشته یا یک کتاب می خواهد معنای دوست داشتنش را به شما نشان دهد .

آیا او به شما نگاه می کند ، حتی وقتی در حال انجام دادن کار دیگری هستید ؟ او هنگام نگاه کردن به شما ، گاهی لبخند می زند ؟ او نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشانمان می دهد . ساده از کنار نشانه ها نگذرید .

۱۶. او از شخصیت شما تعریف می کند .

وقتی او اعتراف می کند که چقدر از حس شوخ طبعی شما یا خنده کودکانه شما لذت می برد ، هنگامی که او از تفکرات شما و اهدافتان تمجید می کند ، این یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، است . زیرا کسی که دوستتان ندارد ، به شخصیت و خوبی های شما توجهی نمی کند تا بخواهد از آن تعریف کند . بویژه در مردان که شخصیت کلی نگر تری نسبت به خانم ها دارند .

۱۷. مردی که دوستت دارد ، خودش را برای شما ناراحت می کند .

کمک به شما در همه مواقع ، همیشه راحت نیست و در بعضی مواقع ، حتی شامل مواردی است که او از انجام آن ها متنفر است .  اما او به هر حال این کار را انجام می دهد ، زیرا این برای شماست . وقتی مردی کاری که دوست ندارد را داوطلبانه برای شما انجام می دهد ، تنها یک معنی می دهد . شما از علایق و تنفرهای او مهم تر هستید و این نشانه بسیار خوبی از عشق او به شما است .

ناگفته نماند ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که او به شدت از شما محافظت خواهد کرد و هنگام مشکلات یا رفتار نامناسب دیگران با شما ، ایستادگی خواهد کرد . او نمی خواهد هیچ چیزی موجب ناراحتی شما شود . زیرا برای یک مرد عاشق ، دردآور ترین موضوع این است که ناراحتی زنی که دوست دارد را ببیند .

۱۹. مرد عاشق بهترین پشتیبان شما است .

یک شریک خوب و دوست داشتنی از رویاها و تلاش های شما پشتیبانی می کند .  این نه تنها نشانه بلوغ است ، بلکه یکی از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است .

۲۰. به شما فضا می دهد .

عشق به معنای خفه کردن شریک زندگی نیست ! گاهی اوقات ، عشق در فضای بین دو شریک زندگی ، پیدا می شود .  او می فهمد که شما به فضا احتیاج دارید و او آن را به شما می دهد .  همیشه شما را کنار خود نگه داشتن ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد نیست ، بلعکس . او به این دلیل که دوستتان دارد به شما فضا می دهد تا به اهداف خود نزدیک تر شوید و استقلال خود را از دست ندهید .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اغلب مردان دوست ندارتد در مورد چیزهای شخصی با کسی صحبت کنند . اما شما فرق می کنید .  او می داند که هرگز او را قضاوت نمی کنید و او می تواند در کنار شما آسیب پذیر باشد . به همین دلیل او اشتراک گذاشتن مسائل شخصی ، نگرانی ها و حتی ترس هایش را با شما دوست دارد .

۲۲. او به رفتارهای شما توجه می کند .

زوج های عاشق ، به مرور زمان علاقه دارند که آیینه ی یکدیگر باشند . اگر مردی شما را ستایش می کند و به رفتارهای شما دقت می کند ، او یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد را نشان می دهد . این که دوست دارد شبیه شما باشد .

۲۳. مرد عاشق به شما اجازه می دهد تا برنده شوید .

مردان عاشق پیروزی هستند .  آن ها می خواهند در بازی ها و شرط بندی ها همیشه برنده باشند . و هنگامی که او با خوشحالی برنده شدن را به شما می دهد ، او شما را دوست دارد . زیرا خوشحالی شما برای او لذت بخش تر از پیروزی است .

نه به شکلی قدرتمند و تعصبی ، فقط با روشی دوست داشتنی یک مرد عاشق ، می خواهد شما فقط کنار او باشید .  او حتی نسبت به زمان گذراندن زیاد شما با دوستان دخترتان نیز کمی حسادت می کنند . زیرا می ترسند که چیزی شما را از او بگیرد .

او رئیس یا دیکتاتور نیست .  او شریک زندگی شما ، برابر شما است و با شما مانند یک شریک برابر رفتار می کند .  نظر شما به اندازه خودش معتبر است ، و به شما نشان می دهد تا این را بدانید .  این بدان معنی نیست که شما هرگز با یکدیگر مخالف نیستید . این بدان معناست که وقتی کاری را انجام می دهید ، بحث بین شما دو نفر ، برابر خواهد بود .  از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، این است که او هیچوقت خود را برتر از شما نمی داند .

۲۶. کسی که دوستت دارد ، از «ما» حرف می زند ، نه من !

استفاده کردن از ما ، به جای من یا تو ، می تواند به وابستگی ملایم بین دو نفر اشاره کند ، اما در مورد دو فرد که به هم می پیوندند و به عنوان یک زوج هستند ، واقعاً شیرین است.  وقتی حضور شما در تمام بخش های زندگی مرد ، پررنگ است ، او نمی تواند زندگی را بدون شما تصور کند .  این یک تعهد سنگین است که باید از آن قدردانی کنید . مردی که شما دو نفر را «ما» می داند ، در واقع شما را بخش جدانشدنی از خودش می داند .

او اولویت شماره یک را برای شما رقم خواهد زد.  آقایان و به طور کلی مردم دوست دارند وقت خود را برای چیزهایی که مهم هستند ، صرف کنند .

۲۸.  تسلیم نمی شود .

بودن با مردی که به نظر می رسد ممکن است به دلیل هر مشکلی ، از رابطه خارج شود ، استرس زا و ناپایدار است .  مردی که در اولین نشانه های یک مشکل ، تهدید به رفتن می کند ، انتخاب مناسبی برای رابطه طولانی مدت نیست .  این نوع مرد به شما و رابطه تان ، به عنوان فرصتی برای رشد و بلوغ خودش نگاه خواهد کرد .  و هنگامی که برای او فایده ای نداشته باشید ، شما را ترک خواهد کرد . وقتی با مردی هستید که به شما احساس امنیت می دهد ، نه تنها شما را تهدید به ترک کردن نمی کند ، بلکه برای نگه داشتن شما در زندگی تلاش می کند ، او با ارزش ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد .

« این مرد را ترک نکنید و قدردانش باشید . احترام و تعهد متقابل باعث ایجاد یک رابطه الهام بخش و توانمند می شود .»

 

توجه داشته باشید :

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟ این سوالی است که برای همه ما حداقل یک بار در  زندگی مطرح میشود به این صورت که افرادی از جمله اقوام ، دوستان ، هم کلاسی ها وهمکران به ما توجه ویژه ای نشان میدهند و می میخواهیم بدانیم این شخص به ما علاقمند است و دنبال نشان دادن دوست داشتن و عشق خود است یا نه این تنها روش معمول و همیشگی او در برخورد با اطرافیان است و شامل همه آدم ها میشود

یا حتی گاهی دوست داریم نظر یک خانم یا آقا را در مورد خودمان بدانیم چون خودمان به او علاقمند شده ایم . برای تشخیص همه این ها وقتی خودمان جرات سوال پرسیدن به صورت مستقیم را نداریم تنها راه توجه به نشانه هایی در در رفتار و صحبت کردن اوست . زبان بدن زبانی جهانی است که خیلی چیز ها را بدون این که بخواهیم لو میدهد.

 این نوشته به شما کمک میکند جواب این ۷ سوال و سوالاتی شبیه این را بفهمید :

دانستن این موضوع که فردی به شما علاقه دارد یا خیر کار سخت و مشکلی است. اگر می ترسید که از آن شخص بپرسید، در اینجا راه هایی وجود دارد که شما از روی یک سری از نشانه ها می توانید متوجه این موضوع شوید.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

۹۳ درصد از ارتباطات، ارتباطات غیرکلامی هستند. این موضوع به تن صدا، حالت چهره و بدن و در نهایت کلمات خلاصه می شود. مردان و وزنان هرکدام یک سری حالت های بدنی را از خودشان نشان می دهند، با این حال اگر شخصی را دوست داشته باشند، به صورت ناخوداگاه یک سری نشانه و سیگنال های خاص از خود بروز می دهند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد 

زنان قادرند که بالای ۵۰ سیگنال را از طریق زبان بدن خود نشان دهند.

با اینکه نمی توان تمامی این سیگنال ها را تشخیص داد و درک کرد با این حال چند ویژگی و خصوصیت وجود دارد که می توانید آن ها را درک کنید. بارزترین شاخص هایی که شما در یک قرار ملاقات یا مکالمه می توانید به آن ها پی ببرید عبارتند از:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و ما را دوست دارد 

مردان از نظر زبان بدن برد و محدوده ی کمتری دارند.

یکی از نشانه ها این است که شانه هایش را عقب می برد و سینه اش را جلو می دهد.  نشانه ی دیگر این است که آن شخص انگشت هایش را  درست مثل یک کاوبوی (گاو چران) داخل حلقه ی کمربندش می کند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا خیر

تماس چشمی یک نشانه زبان بدن جهانی است

که می تواند ارتباط گسترده ای را برقرار کند. مرد و زن هر کدام زمانی که از فردی خوششان می آید با او تماس چشمی برقرار می کنند. برای مدت زمان طولانی به او خیره نشوید یا ممکن است جنبه عرفانی این کار را خراب کنید. بهترین راه بروز دادن این است که زمانی که او به شما نگاه می کند برای چند لحظه به او خیره شوید و ناگهان نگاهتان را از او بردارید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا فقط میخواهد با ما صحبت کند

این موضوع الگوی رایجی است که اتفاق می افتد.

افراد اغلب فکر می کنند که تنها دوست یکدیگر هستند،  در حالی که یکی از آن ها احساسات شدیدتری نسبت به دیگری دارد.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و عاشق ما شده یا نه 

در اینجا یک سری نشانه آمده که نشان دهنده ی این است که طرف مقابلتان عاشق شما شده است:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد برای ازدواج 

این موضوع ممکن است برای هر نوعی از کششی به وجود آید اما در دوستی ها بیشتر است. ممکن است مرتباً عکس العمل شما را در مقابل چیزهای مختلف بسنجد. برای مثال، در زمان تعریف جک به شما نگاه می کند که آیا می خندید یا خیر.

چگونه متوجه علاقه یک دختر یا پسر نسبت به خودمان شویم

اگر احساس کردید که او را دوست دارید، این موضوع عالیه و باید به آن ها بگویید. از سوی دیگر، اگر فقط می خواهید با او دوست باشید، باید کاملا مواظب باشید.

چگونه بفهمیم یک پسر به ما علاقمند است یا نه

چگونه بفهمیم یک پسر از ما خوشش آمده یا نه 

این افراد به صورت عمدی خجالتی نیستند.

آن ها اعتماد به نفس کافی ندارند. نباید به خاطر این موضوع آن ها را رد کنید یا نادیده بگیرید. افراد خجالتی ممکن است با نشانه های زیر علاقه ی خودشان به شما را نشان دهند:

چگونه متوجه شویم کسی از ما خوشش آمده یا نه 

فردی که شما را دوست دارد ممکن است کارهایی انجام دهد که نظر شما را به آن کار جلب کند. اگر زمانی که نزدیک آن ها هستید باز هم با صدای بلند با شما صحبت می کنند، یا زمانی که کنار آن ها هستید و با صدای بلند می خندند.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد با استفاده از زبان بدن

بعضی از افراد علاقه شان را به شما نشان نمی دهند به این دلیل که آن ها از رد شدن و شکست می ترسند.

چگونه بفهمیم کسی از ما خوشش آمده

حتی اگر این اشخاص نخواهند که برایتان شفاف باشند، با این حال یک سری کارها انجام می دهند که نشان دهنده ی دوست داشتنشان است. به نشانه های زیر توجه کنید:

چگونه بفهمیم کسی ما را دوست دارد یا نه

بعضی از افراد بازی «انجام آن کاری که شما دوست دارید» را مطرح نمی کنند و مستقیم مشت می زنند. بعضی از افراد به هیچ وجه خجالت نمی کشند. این فرد ممکن است بازیکنی باشد که فقط در گفتن آن چیزی خوب است که شما دوست دارید بشنوید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟

چه بخواهید که آن ها شما را دوست داشته باشند یا نه، باید با احترام این موضوع را کنترل کنید. هیچ کس یک آدم احمق و نادان را دوست ندارد. در اینجا نشانه هایی است که نشان دهنده ی دوست داشتن و علاقه ی شماست:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه 

اگر کسی را دوست دارید هیچ وقت منتظر نمانید.

منتظر ماندن برای دیگری که از شما درخواست دوستی کند زیاده روی است. از فرصتی که برای زندگی کردن دارید استفاده کنید. آن ها را برای نماشای فیلم یا نوشیدن قهوه دعوت کنید.

منبع : wikihow

مطالب مرتبط :

در انتخاب همسر و برخورد با خواستگار وسواس و سخت گیرم + راه حل

دختر خانوم ها از چه مرد هایی و پسرایی خوششون میاد + علت

دلیل نگاه کردن مردان به زنان | چرا آقایان به خانم ها نگاه میکنند ؟

چکار کنم پیش خانواده شوهرم عزیز شوم ؟ + راه های محبوبیت نزد اقوام همسر

استخاره برای ازدواج | استخاره قبل از ازدواج درست است یا غلط ؟

صحبت کردن با دختر | آموزش چگونه صحبت کردن با دختران را یاد بگیرید

 

با سلام من مدتی از کسی خوشم اومده اونم فهمیده ولی ی مشکل دارم ایشون وقتی تنهاییم نگاه میکند و میخواهد باید جلو شماره بدهد ولی وقتی بقیه هستن انگار منو نمیشناسد لطفا راهنمایی کنید میخوام بدونم منو میخواهد یا نه ایشون راننده سرویس من هستن

سلام با یک مشاور خبره مشورت کنید.

سلام من یه وقتی دختری رو دوست داشت بهش نگاه میکردم اونم نگام میکرد بدش نمیومد باهام آشنا شه دیروز شمارمو دم درشون انداخت اونم اونو برداشت امروز دیدمش توی فروشگاه مو نگاه کرد بهش چشمک زدم بعد از اینکه رفت نمیدونم دوباره برگشت تو راه بودم باهاش روبرو شدم منو که دید راهشو کج کرد نمیدونم به نظرتون زیاده روی کردم یا اون منو دوست نداره لطفا راهنمایی کنید.

یکم بیشتر از زیاده روی

سلام خسته نباشید چند وقته پیش تو ماشین بودم که یه دخترو از یک ماشین دیگه دیدم بعد از چند که از جلوش رد شدم زل زد تو چشام منم نگاهش کردم بعد کلمو انداختم پایین همانطور که خودتون گفتید اشتباه کردم یعنی باید لبخندی چیزی میزدم یا نه؟

بهرحال کسی از راه تلپاتی متوجه علاقه شما نمیشه : )

خوب باید چیکار میکردم دقیقا میشه یه توضیح بدین چون از این موقعیت ها برام پیش میاد نمیدونم باید چیکار کنم؟

۱- با یه نگاه عاشق نشید ! ۲- اگر واقعا عاشق شدید مودبانه به طرفتون احساستون رو بگید . نظرم غیر تخصصیه البته ما کارشناس نیستیم !

من از یکی از فامیلای پسرمون خوشم اومده راستشو بخواین از خودم ۲سال کوچیکه اما من خیلی دوسش دارم وقتی فرصتی هست که بیاد و کنار من بشینه خجالت میکشه و میره اون ور تر میشینه وقتی من نگاش میکنم اونم به من نگاه می‌کنه اما خیلی خجالتیه حتی جواب سلام هرکسیو هم به زور میده اما خیلی میخواد تو لحظه هام منو یاری کنه لطفاً کمک کنین

دوست عزیز ما مشاور نیستیم … با یک بزرگتر یا یک مشاور صحبت کنید.

سلام من از یکی از پسرای فامیلمون خیلی خوشم اومده خیلی همو نمیبینیم چی بشه سالی چار پنج بار مثلا ولی خب وقتی میبینمش موقع سلام و خدافظی زل میزنه به چشام با خنده نمیدونم اونم دوسم داره یا نه حالا من ایدی اینستاشو پیدا کردم پیجش پرایوته به نظرتون فالوش کنم و ریکوئست بدم یا نه ؟! اگر نظرتون نه پس چ کار کنم بنظرتون

من۱۸سالمه و تو یه شرکتی کار میکنم که محصولات تعاونی دارند یه پسر که حدود ۲۵سنشه واسمون مواد لازمو میاره من تازه سرکار میرم اون پسر تو چشام نگاه میکنه زیاد جوک میگه و کاری میکنه که ادم بخنده و از خاطرات سربازیش و…غیره میگه وقتی از کنارش رد میشم اگه پشتش به منه سعی میکنه جوری وایسه که منو ببینه و..وخیلی مغرورانه رفتارمیکنه منم فک کنم کم کم ازش خوشم میاد… البته زیاد بهش محل نمیدم ولی جوک هاش(گیر دادناش به بقیه که خانومای پیرین خنده داره) میخندم ولی زود خودمو جمع میکنم حالا موندم دوسم داره یا نداره ؟! فک کنم از من خوشش بیاد و داره با رفتارش کم کم مخ منو میزنه نمیدونم چیکا

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ببینید من جواب هایی که شما آقا سعید به کاربران دادید رو خوندم و تقریبا سعی کردید اونا رو راهنمایی کنید پس اگه میشه منم راهنمایی کنید البته اگه میتونید ببینید من یه دختر مذهبی هستم که از یه آقا پسری تو فامیلامون خوشم اومده و تقریبا شرایطمون بهم میخوره البته اینم بگم که ما اصلا اصلا باهم ارتباطی نداریم اما منظورم از شرایط موقعیت خانوادگی و چون فامیلیم برخی خصوصیاتمون من متوجه شدم که این آقا پسرم از من خوشش میاد چون شنید که مامانش به چند نفر گفته من این دختر رو میخوام برا پسرم بگیرم و پسرمم جوابش مثبته اما تو این ماجرا فقط یه مشکل هست اونم اینه که این آقا پسر اصلا برای به دست آوردن من کاری انجام نمیده و اصلا نشون نمیده منو دوس داره یعنی اگه از زبون مامانش نمیشنیدم متوجه نمیشدم ولی تنها کاری که این آقاپسر کرده اینه که بعضی اوقات نگام میکنه و میره یه جای دور که هیچکس متوجه نشه (از نظر خودش البته:)) و یه دل سیر نگام میکنه منم متوجه میشم اما خودمو میزنم به اون راه ولی همیشه دنبال یه خلوته که کسی متوجه نشه و نگام کنه و اینکه خیلی مغروره و یه حسایی بهم میگه بخاطر همین برای به دست آوردنم جز نگاه کردن کار دیگه ای انجام نمیده ولی خب اینم خوب نیس به نظر شما منطقیه؟ سوالم اینه به نظر شما دلیل این کارا چیه؟ چرا به مامانش جواب مثبت داده اما تو رفتاراش زیاد نشون نمیده؟

ممنون که ما رو لایق مشورت میدونید ولی حقیقتا بهتره با یک مشاور صحبت کنید تا صحیح و منطقی راهنماییتون کنه . در مورد رفتار این آقا هم ممکنه دلایل مختلفی وجود داشته باشه ، مثلا این که هنوز مردد هستن ، یا دارن کیس های مختلفی را با هم بررسی میکنن یا خجالتی هستن یا چون خودشون موقعیت مناسبی ندارن نمیتونن محبتشون رو ابراز کنند.

سلام ممنون از سایت خوبتون.من دختری ۱۶ساله هستم که در یکی ازدبیرستان های دخترانه درس میخوانم .حدود دوسال است که به ناظم مدرسه ام که خانم هم هستند وابستگی شدیدی پیداکرده ام که این وضعیت بسیار برایم رنج اور است.وقتی اورا میبینم دچار اظطراب شده ووقت زیادی را به او فکر میکنم ودر درسهایم تمرکز کافی ندارم نمیدانم چه کنم حال خوبی ندارم از هرکس کمک خواسته ام حرف هایم را انگونه باور نکرده ومرا ازاین کار نهی میکنند ومیگویند سعی کن به او فکر نکنی.واقعا چگونه؟حالم اصلا خوب نیست در جاهای مختلف روش های زیادی برای کاهش وابستگی به معلمم خوانده ام اما باز هم فایده نداشته.اما خواهش میکنم شما کمکم کنید.

همانطور که به بقیه دوستان میگیم … حتما با یه متخصص مشورت کنید. اما در کل به نظرم در سن شما طبیعیه زمان همه چیز رو درست میکنه … خیالتون راحت : )

سلام من یه پسر خاله دارم که همش بهم نگاه میکنه ولی همینکه من بهش نگاه میکنم چشماشو میدزده بعد همش نظر منو می پرسه (مو هام خوب شده لباسم بهم میاد یا یه بار بهش گفتم سیبیل خیلی بهت میاد از اون موقع تا حالا سیبیلشو همون جوری میزنه )یه بار پاهاشو رو رو پاهام گذاشته بود مامانم عصبانیت اش رو رومن خالی کرد از اون به بعد دیگه به هم دست نمی زنه. پسرا بهم تیکه انداختن با اونا دعوا کرد همش از اینجور رفتارهای جور با جور من نمیدونم چطوری باهاش رفتار کنم دیگه دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید

سلام من با پسر خالم از بچگی با هم بودیم خالم هم من رو به عنوان عروسش می دونست. من هم ۱۴ سالمه و اون هم همسن منه. همین چند وقت پیش بهم گفت دوستم داره دستمو گرفتو کلی حرف درباره ی دوست داشتنش زد بعد چند روز بعدش با هم تو اتاق تنها بودیم حواسم بهش نبود گونمو یهو بوسید بعد چند دیقه منو بغل کرد گفت میشه توام بغلم کنی منم بغلش کردم. بعد هی بهم نزدیک می شد دستمو می گرفتو همین کارا. ولی چند روز بعدش تو جمع خانواده اصلا بهم توجه نکرد و هی با دخترای دیگه صحبت می کرد. منم ناراحت شدم و باهاش سرد شدم. حالا چیکار کنم بهش پا بدم یا سرد باهاش باشم ؟ به نظرتون واقعا عشقه یا هوس ؟

سلام لطفا اگه میشه کمکم کنین من کنکوری هستم و امسال کلاس کنکور میرم اساتید هم مدرک خاصی ندارن دانشجو پزشکی هستن کم سن و سال فقط سه چهار سال ازمون بزرگ ترن تقریبا همشون منو خیلی نگاه میکنن ولی دلیلشو نمیدونم خیلی برام سوال که نگاهشون دلیل خاصی داره که من نمیدونم اصلا سرکلاساشون نمیتونم تمرکز کنم فقط نگاهشون میکنم ولی یکیشون خیلی خیلی منو نگاه میکنه تقریبا هر چند ثانیه ی بار تا من حواسم نیس سریع بر میگرده نگاه میکنه بعد که من نگاش میکنم نگاشو بر میگردونه الان سه ماه میگذره هر جلسه همینجوری کسی میتونه بگه دلیل نگاه کردنش چیع؟

سلام خواهش میکنم جواب منو بدین من ۱۶ سالمه و حدود یک ساله که از پسر همسایمون خوشم میاد ولی اون یه وقتایی یه سری حرکاتا نشون میده که ادم تعجب میکنه برای مثال دیروز منو تو بازار دیده و با دوستش فرار کردن نمیدونم این یعنی از من بدش میاد یا خجالتیه؟اخه همش فرار میکنه خخخخخخ

سلام‌من دخترم و از یع دختر تو مدرسمون خوشم اومدع چجوری بفهمم ک دوستم دارع یا نع ؟

سلام دوسال پیش بایه پسربه مدت دوهفته دوست بودیم به خاطررفتارغیراخلاقیش هردوباهم خداحافظی کردیم دراین دوسال اون دائم به من نگاه میکردتاچنووقت پیش تمایل به حرف زدن داشت تاخودش پیام دادسوالاتی درباره دلم براش تنگ شده یادوستش دارم پرسید ؟من بایدچکارمیکردم ؟؟

سلام من حدود دوسال عاشق دختر دایی بابام شدم اما جرات گفتنشو ندارم و فقط هفته ای یه بار همو میبینیم واون یه بار باهم خیلی شوخی میکنیم و مشینیم کنار هم اما ازش میپرسم چه کسیو دوس داری طبیعی میکنه و جواب سر بالا میده میگه تو نمیشناسی نمیدونم عاشقمه یا نه و بهش بگم یانه؟

من کلاس زبان میرم ۱۶ سالمه معلم زبانمان رفتم جلسه اول بهم چشمک زد منم بهش چشم غره رفتم دو جلسه بعد هی هرچی می گفتم لجم میزاشت من یه جلسه باهاش حرف نزدم بعد کلاس خودش معذرت خواهی کرد اون ترم تموم شد امروز دوباره دیدمش بهم لبخند زد رفت چههه کنممم

من از یع دختر خوشم میاد دو دفعه هم بهش پیشنهاد دادم ولی قبول نکرده ولی همیشه با دوستاش سعی میکنه که از جلوی من رد بشن یا تیکه بندازن میشه کمک کنید

سلام پسری هست توو فامیل که مدام دنبال اذیت کردن منه ولی بعد که گیرم میندازه خودش یجوری با یه حرفی یا یه چیزی نجاتم میده از بی جوابی :/ و اینکه خیلی وقتا نگاشو حس میکنم ولی ب محض اینکه نگاش میکنم چشاشو سریع حرکت میده به سمت دیگ ، تماس فیزیکی ام چندباری خواسته برقرار کنه مثلا قرار دادن انگشتاش رو انگشتم مثلا اتفاقی و .. علاقه منده؟؟؟!

مرسی عالی بود

نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام.من ۱۴سالمه از دختر پسرعموی بابام که اونم ۱۴سالشه خوشم اومده و اونم رفتارای بالا رو داره.ولی میترسم بهش بگم که دوسش دارم. میترسم بهم بگه ازت خوشم نمیاد. من این علاقم رو به چندتا از دوستام وپسرعموم گفتم و اون گفت با یکی دوسته. اما نمیدونم راست میگه یا نه چون اون اصلا گوشی نداره. یکی دیگه از دوستام هم میگه یکی بهش گیر میده. اما میدونم دروغ میگن. حالا به نظرتونبهش بگم دوسش دارم یا نه؟

۱۴ سال !!!

سلام من عاشق یکی از پسرهای فامیل شدم که همسنیم من ۱۴ سالمه و اونم ۱۴ سالشه و نمیدونم منو دوست داره یانه ولی هروقت که همو میبینیم میخنده و دستش رو توی موهاش میکنه و سرشو اونوری میکنه و ما توی واتساپ باهم درارتباط هستیم من یه بار بهش گفتم دوستش دارم و اونم گفت منم همینطور ولی بعدش گفت که دروغ گفتم من هم برا اینکه ضایع نشم گفتم چالش بود . من میترسم اگه بهش بگم منو دوست نداشته باشه واینکه از طرفی مطمئنم مادرش از من تنفر داره من الان چیکار کنم لطقا راهنمایی کنید

سلام خاهشا کمکم کنید من ۱۵ سالمه و دقیقا از کلاس سوم ینی ۶.۷ سال پیش عاشق یکی پسرای فامیل شدم ولی خب اون خیلی مذهبی و سربه زیره البته ک تو جایی ک زندگی میکنیم اینحوری نیس ک بشه باهم خرف بزنیم خب همش نگام میکنه ولی تو جشاش هیچ حس عاشقانه ای نیس یا مثلا سال گذشته تو عروسی دیدمش وقتی صورتش اونور بود نگاش میکردم بعد اونم متوجه میشد نگام میکرد ینی دوسم داره؟

چرا ازش سوال نمیکنید ؟

من عاشق یه دختر شدم که از من چند ماه کوچک تر هست بعد با خانواده اش رفته بودیم بیرون بعد زیاد با من حرف نمی زد ولی زیاد نگام میکردم یه بار چش تو چش شدیم خندید این نشونه عشق است

آقا کمکم کنید تر خدا جوابم رو بدید من عاشق یه دختر هستم که یه چند ماه از من کوچیک تره بعد با خانوادش رفته بودیم بیرون باهام اصلا حرف نمی زد ولی زیاد نگام مکیرد من نگاش کردم چش تو چش شدیم خندید این نشانه عشقه یا نه

نه.. منم دخترم از این اتفاقا زیاد افتاده واسم ولی عشق نبوده

همینطوره ، هیچ قاعده قطعی تو روابط انسانی وجود نداره .

سلام من چند سال است ک با یکی از دوستانم هستم که خیلی صمیمی هستیم با پسر عمه اش هم بازی میکردم چند ماه از من بزرکتر است خیلی مومن و پاک هست و از اینکه به دختر ها نزدیکی نکرده مطمئن هستم بخاطر پاک بودنش بهش علاقه پیدا کرده بودم و به دوستم گفتم چند روز هست ک با دوستم و پسر عمه اش چت میکنم چند شب پیش اومد پیوی من و گفت یکی را دوست دارم اما نمیتونم بهش بگم من هم او را راهنمایی کردم و بعد پرسیدم اون را برای رل میخوای یا ازدواج گفت ازدواج خیلی دختر پاکدامنیه میترسم ولم کنه من هم گفتم نترس بهش بگو بعد چند دقیقه دیدم نوشت دوست دارم تا چند دقیقه تو شُک بودم ک دیدم کلی پیام داده گفت حالت خوبه منم گفتم اره جواب رو خواست بهش گفتم من هم همین حس رو دارم بعد هم شب بخیر گفتم اما بعد از آن دیگر در این باره حرفی نزد اما چت میکنیم آیا این از پاکی او هست یا دیگه دوسم نداره؟؟

جوابتون رو کجا مشاهده کنم ایمیل میدین؟

لطفا میشه جوابتون رو ب ایمیلم ارسال کنید؟

دوست عزیزم پیامتون رو خوندیم ولی همانطور که به سایرین هم عرض کردیم ما تخصصی در زمینه مشاوره نداریم و این صلاحیت رو که در مورد موضوعاتی که به زندگی شما مربوط است شما را راهنمایی کنیم نداریم .اگر این موضوع برای شما جدی ست حتما با یک بزرگتر با تجربه یا یک مشاور خبره صحبت کنید.

خیلی ممنون امروز هم گفت من خواستگارت هستم من اون رو خیلی دوست دارم به بزرگترهامم نمیتونم بگم تا فهمید ک خواستگار دارم پیام داد میترسم منم گفتم چرا گفت از دستت میدم منم بزار لیست خواستگارات لطفا کمکم کنید پسره مومن و پاکیه کلا خانوادتن پاک هستن و اهل دختر بازی نیستن بهم گفت ک اولین باره ک به دختر علاقه پیدا کردم لطفا اگه میشه شما راهنماییم کنید بنظرتون خواستگار هامو رد کنم؟

قبلا هم عرض کردم دوست عزیز ، ما مشاور یا متخصص نیستیم بهترین کار در این گونه مواقع مشورت با یک بزرگتر یا مشاور است . شاید به نظرتون بیاد شما به اندازه کافی عاقل هستید و نیاز به مشاوره ندارید . اما بهترین و عاقلانه ترین کار اینه که برید پیش مشاور .

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

آشنایی با چندین راه برای اینکه بفهمید پسری دوست تان دارد یا نه

در این پست می‌خواهم چندین راه را به شما نشان دهم تا مطمئن شوید که پسر مورد نظرتان واقعا به شما علاقه مند است یا نه!

1. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود 52 رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود 10 حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

2. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید – اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.

3. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

4. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!

5. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و … اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.

6. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و … همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.

7. به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.

8. آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید می کند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.

9. به سخنان کنایه آمیز توجه کنید. سخنانی که برای جلب توجه شما و گاها با شوخ طبعی بیان میشوند میتوانند حاوی نشانه هایی برای دوست داشتن شما باشند.

10. اگر او عضو شبکه های اجتماعی باشد، می‌توانید با دنبال کردنش به احساسات درونی او دست یابید. البته بعضی از افراد بدون هیچ حسی به کسی، عادت به ارسال پست های عاشقانه دارند. همینطور احتمال دارد او به کس دیگری علاقه مند باشد.

11. بعضی‌ها معتقد هستند که دانستن اینکه پسری دوستشان دارد، چندان برای دختران مفید نیست و حتی می‌تواند زندگی آنها را با مشکلاتی روبرو کند. پس شاید بهتر باشد، بی‌خیال این پست شوید.

منبع: iranata.com

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

گاهي این اتفاق مي افتد که شما حس مي گنيد پسری رفتار خاصی با شما دارد و یا این حس را دارید که اتفاقاتی که بين شما مي افتد کمي غیر عادی و متفاوت تر است و مي خواهيد که پی به حقیقت ببرید. در این هنگام راهکارهای بسیار جالب و علمي وجود دارد که به کمک شما مي آیند و شما از این طریق مي توانيد از واقعیت سر در بياورید و بتوانيد ذهن فرد را بخوانيد و از آن آگاه شوید با ما در ژاویز در ادامه مطلب همراه باشيد تا برخی از این ترفند ها را به شما بياموزیم.

وقتی پسرس عاشق دختری شود

زبان بدن فرد مي تواند حقایق زیادی را در خصوص هر کسی فاش کند. با کمک این مهارت مي توانيد بفهميد یک پسر تا چه حد دوست دارد با شما باشد و برای داشتن شما و نزدیک بودن به شما چقدر مشتاق است. کارشناسان زبان بدن بر این باورند که در حالی که زنان حدود ۵۲ درصد از زبان بدن شان برای ابزار علاقه و بروز حرف های دروني شان استفاده مي کنند، مردان تنها ۱۰ درصد با این زبان ابراز احساسات مي کنند. با این حال همين اندازه کم هم مي تواند برای شما کافی باشد. گاهي تنها کمي دقت کردن روی استایل فرد مورد نظر اسرار زیادی را در خصوص او فاش مي کند. علائمي که در زبان بدن باید به آن توجه کنيد عبارتند از:

-اگر او زیاد شما را نگاه مي کند و یا حتی ميدان دیدش را طوری تنظیم کرده که شما را مقابل خود ببيند و یا حتی اگر استایل ابروهای او به گونه ای است که انگار به سمت شما نظر دارد این مي تواند یک نشانه از علاقه او باشد.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

– در صورتی که او به سمت شما تکيه زیادی دارد و به عبارتی هميشه به گونه ای مي نشيند و یا حرکت مي کند که گویی شما هدف او هستید و مي خواهد به سمت شما بياید این نشان مي دهد که وی حتی در ذهنش صاحب و خواهان شماست. طریقه قرار گیری دست ها، پاها، فرم کلی بدن و حتی انگشتان دست و پا این نشانه را افشا مي کند.

-اگر او شما را دوست داشته باشد ممکن است به ندرت پشتش را به شما بکند و یا اشاره شانه ها و دست هایش به گونه ای باشد که گویی در جایی که شما نيستید چیز جالبي برای توجه وجود ندارد.

-اگر او شروع کرد به تميز نگه داشتن خودش و مرتب و منظم شد و به نوعی سعی داشت شيک پوش تر و آراسته تر باشد بدانيد چیزی در اطراف وجود دارد که او را مشتاق مي کند بهتر به نظر بياید.

ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

 

همانطور که قبلا هم اشاره شد زماني که یک پسر شما را دوست داشته باشد بيشتر تمایل دارد شما را ببينيد و شما را در مبدا ميدان دید خود قرار دهد. این اتفاق در هر صورت مي افتد حتی اگر مخفیانه باشد. او ممکن است سعی کند در مواقعی خاص با شما چشم در چشم شود و یا اگر خجالتی باشد شاید وقتی حواس تان نيست به شما نگاه کند. اگر مي خواهيد این مورد را امتحان کنيد ابتدا در مقابل او به دوردست نگاه کنيد و سپس ناگهان به او نگاهي بيندازید و ببينيد آیا حواسش به شما هست یا نه؟ در این صورت او غافلگیر شده و خود را لو مي دهد. اگر در این لحظه او نگاه خود را به شما دوخت به این معني است که به شما علاقه مند است

در صورتی که خیلی زود نگاهش را از شما گرفت و متوجه شدید اصلا حواسش به شما نيست شاید بهتر باشد کمي در افکارتان تجدید نظر کنيد. به علاوه اگر او تماس چشمي را قطع مي کند و مشغول تماشای اطراف مي شود و به نوعی سعی دارد خود را از تیرس نگاه تان دور کند به این معني است که تمام حواسش پیش شماست. زل زدن و نگاه زیر چشمي نيز از نشانه های علاقه مندی است.

در صورتی که طرف شما یک پسر خجالتی است به وضوح در نگاه کردن به شما جسارت چنداني ندارد. بهتر است کمي صبور باشيد. همچنين اگر زماني که کار قابل توجهي مي کند و یا چیز خنده داری مي گوید و به سمت شما نگاه مي کند به این معني است که سعی دارد توجه شما را به خود جلب کند و حس خوبي نسبت به خود در شما ایجاد کند.به علاوه شاید اگر چهره ی عادی وی را به خاطر سپرده باشيد دیدن مردمک گشاده شده چشم هایش بتواند نظرتان را جلب کرده و شما را متوجه خودش کند. این نشانه نيز مي تواند از علائم علاقه مندی است.

از کجا بفهمیم پسری از ما خوشش آمده

به او گوش بدهيد و حالت ها و حرف هایش را زیر نظر بگیرید. اگر به شما علاقه مند باشد مدام عصبي است و به دنبال فرصتی مي گردد تا به شما نزدیک شده و موقعیتی برای صحبت کردن با شما داتشه باشد. زماني که حرف مي زند به او توجه کنيد. زیاد مهم نيست که چه مي گوید بيشتر مهم است که چه برخوردی با شما دارد. به چشم هایش توجه کنيد و به صدایش که ممکن است به عمد تاثیر گذارتر و دلپذیرتر شده باشد. اگرمدام عضلات بازویش را لمس مي کند و یا شانه ها و دست هایش به سمت شما تمایل دارد به این معني است که به شما علاقه مند است.

چطور بفهمیم پسری جذب ما شده

علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که مي خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامي پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد

اگر پسری به شما علاقه مند باشد شروع مي کند نسبت به شما رفتار ویژه ای داشته و طور دیگری با شما برخورد کند. او بيشتر مراقب رفتارش با شماست و همچنين موضع محتاطانه ای نسبت به شما دارد. او سعی مي کند در مقابل شما نجیب تر بوده و مراقب رفتارش باشد. مثلا شاید صندلی اش را نزدیک به شما تنظیم کند و یا بازوی خود پشت صندلی شما بگذارد. یا برای اینکه گرم تر باشيد ژاکتش را به شما بدهد.

البته باید این نکته را هم بدانيد که بعضی از پسرها در برخورد با هر دختری این رفتارهای خاص را بروز مي دهند و برای شان نوعی عادت است نه علاقه. پس بهتر است قبل از هر قضاوتی طرفتان را بشناسید. این رفتار ها فقط زماني دوست داشتني و مهم هستند که فقط برای شما خرج شده باشند.

از کجا بفهمم دلش برام تنگ شده

نشانه هایی از علاقه و توجه را مي توانيد در کارها و رفتارهای او ببينيد. مثلا اگر به خواننده یا سبک خاصی علاقه دارید و او پیگیر کنسرت ها و آهنگ های جدید مي باشد و یا اگر در خصوص آن ها با شما حرف مي زند این مي تواند نشانه ای از توجه او به شما باشد. در هر صورت اینکه او علایق شما را بداند و به آن ها فکر کند و برای شان کاری کند نشانه ای از توجه و علاقه است. حال باید دید این علاقه در چه جایگاهي قرار دارد.

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور

عصبي شدن مي تواند به شکل های مختلفی در افراد خود را نشان دهد. ممکن است خنده های عصبي یا عرق کردن و یا نفس عميق کشيدن نشانه ای از عصبانيت وی باشد و یا حتی بي قراری ها و انرژی بيش از حدی که نمي گذارد سر جایش بماند علائم ناراحتی و عصبانيت او باشد. اگر او در کنار شما عصبي و بيقرار مي شود به این معني است که از دوری که در حین نزدیکي با شما دارد، ناراحت است و این به وضوح نشانه ای دوست داشتن است.

نشانه عاشق شدن پسر مغرور

اگر دوستانش بدانند که او به شما علاقه دارد ممکن است رفتارهایی نشان بدهند که به راحتی بتوانيد دست او را بخوانيد. مثلا شاید او را دست بيندازند و سر به سرش بگذارد. خنده های ریز و اشاره های گاه و بيگاه به شما خود نشانه ای است که باید به آن توجه کنيد. حتی ممکن است از او پیش شما تعریف کنند و یا بخواهند موقعیتی را ایجاد کنند که بيشتر با او برخورد داشته باشيد. مي دانيد که دوستان فرد هر تغییری را زودتر مي فهمند پس اگر او به شما توجه داشته باشد دوستانش اولین کساني هستند که واکنش نشان خواهند داد.

اگر متوجه شدید که او کارهایی انجام مي دهد که شما هم انجام داده اید و یا رفتارهایی دارد که برای شما آشناست و به طور ناخودآگاه دارد برخی رفتارهای شما را کپی مي کند به احتمال زیاد معني آن این است که او اشتیاق زیادی به شما دارد، به حدی که خودش را در شما گم مي کند و مدام کارها و رفتارهای تان در ذهن او وجود دارند. حتی مي توانيد او را امتحان کنيد. به موهای تان دست بکشيد و ببينيد که اونيز ناخودآگاه دستش را به سمت موهایش مي برد. خميازه بکشيد و ببينيد که او نيز سیگنال های این رفتار شما را دریافت کرده و کمي بعد خواب آلود مي شود.

نشانه های دوست داشتن پسران

پسرها وقتی بالغ مي شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنيد او با شما دشمني دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که مي خواهد شما او را ببينيد و به او توجه کنيد اما راه درستش را نمي داند.

طرز نگاه پسر عاشق

اگر مانند رفیق های پسرش گاهي با شما شوخی مي کند مثلا آرام به بازوی تان ضربه مي زند و یا دست تان را مي کشد هر چند رفتار چندان ملایمي نيست اما مي تواند نشانه این باشد که دوست دارد رفتار دوستانه تری داشته باشد و چون راه آن را نمي داند همان کاری را مي کند که در مورد هم جنس های خودش انجام مي دهد. بنابراین اگر کمي با او راه بيایید مي تواند باعث شود که شجاعت ابراز وجود را بيش از پیش پیدا کند.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

رفتار پسر مغرور عاشق

اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش مي کنيد و او متوجه شده و از آن تعریف مي کند و یا مي گوید که فلان مدل بيشتر به شما مي آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف مي کند این مي تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابي مي کند. توجه زیاد هم یکي از نشانه های علاقه است.

مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان مي کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنيد و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکي شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما مي خواهد که از او دوری کنيد. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را مي بيند و احساس خطر مي کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

فهمیدن نظر پسر عاشق

اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکيشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه مي شوید و مي بينيد که هميشه با شما در ارتباط است مي تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نيست چرا که آدم ها در دنيای مجازی با هرکسی حرف مي زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نيستند. شاید مي خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمي در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبي مي دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها مي تواند نشانه علاقه او باشد.

حرکات مرد عاشق

آیا حس مي کنيد که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمي بينيد گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک مي کند تا شما را ببينيد. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبي است.

کلام آخر 

تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر مي خواهيد در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهيد، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و مي دانيد که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهيد بيش از حد از هم دور باشيد. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنيد.

 

مطالب بیشتر:

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

دلایل مردان برای ترک رابطه چیست؟

 

برای آنکه بدانید چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد لازم است به بررسی نشانه های عاشق شدن در پسر مورد علاقه تان بگردید.نشانه های عشق دو طرفه را در ادامه مقاله آیا عشقم دوستم دارد آورده ایم.

ویژگی های یک پسر عاشق را تیم روانشناسی سربرگ تازه با تحقیق و مطالعه بسیار در اختیار شما قرار میدهد. پس برای آنکه بدانید از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد با ما همراه باشید.

برای آنکه نشانه های عاشق شدن یک مرد را بدانید میتوانید از تست عشق واقعی سربرگ تازه استفاده کنید. و یا برای آنکه بدانید نیمه گمشده من کیست در ادامه ی مقاله بخوانید که چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد.

به میزان تلاش او برای شما دقت کنید. آیا پسر مورد علاقه تان برای شما تلاش میکند؟ نکته بعدی درباره ی نشانه های عاشق شدن پسر مورد علاقه تان این است که آیا در زمان نبودتان ابراز دلتنگی میکند؟

همه ما در زندگی مشغله های کاری، خانوادگی و یا شخصی داریم. اما اینکه کدام را در اولویت قرار دهیم کاملا بستگی به علاقه مان به مسئله دارد. چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ از تلاشش برای شما بفهمید!

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اگر کسی شما را در اولویت قرار دهد، میتوانید مطمئن باشید که در وقت های آزادش با شما تماس میگیرد. یا میان شما و دوستانش گذراندن وقت با شما را انتخاب میکند.

دوست دارد در زندگی شما حضور داشته باشید حتی اگر حضور در محل مورد نظر در کنار شما به او حس خوبی ندهد. عشق مردان را میتوان با مدتی کمرنگ شدن در زندگی او متوجه شد.

مردان به صورت ذاتی گذراندن وقت با زنان را دوست دارند. پس هنگامی که شما در کنارشان هستید نمیتوان به علاقه آنها پی برد. اگر چند روزی پسر مورد علاقه تان را نبینید، به شما ابراز دلتنگی میکند؟ ابراز دلتنگی لزوما به معنای فرستادن پیام های عاشقانه نیست.

یک مرد با پیدا کردن راه های مختلف برای ارتباط با شما دلتنگی را به شما نشان میدهد. اگر برایتان جوک میفرستد، سعی میکند با شما ارتباط برقرار کند نشان دهنده علاقه او به شماست. پس برای دانستن تکنیک های صحیح برای جذب پسر مورد علاقه تان تلاش کنید.

یکی از نشانه های عشق دو طرفه علاقه پسر به در جریان گذاشتن شما درباره ی زندگی شخصی اش است. او دوست دارد شما در جریان مسائل زندگی اش باشید.

در کنار به اشتراک گذاشتن مسائل زندگی اش با شما، او هرگز دست از درکنار شما بودن بر نمیدارد. حتی اگ بارها به او بی توجهی کنید بازهم خواهید دید که او تسلیم نمیشود.

اگر پسری به شما علاقه داشته باشد، دوست دارد درباره ی زندگی شخصی اش، تجارب گذشته اش و اهداف آینده اش با شما صحبت کند. از نشانه های بی تفاوت بودن یک پسر نسبت به شما این است که علاقه ای به مباحثه با شما ندارد. و به اصطلاح سر بحث را باز نمیکند.

پس اگر او درباره ی موضوع های مختلف با شما صحبت میکند. جزئیات اتفاقات روز را به شما میگوید. پس از یک تجربه خنده دار یا موضوع جالب اولین کسی که جریان را با او در میان میگذارد شمایید، بدانید که این پسر دوستتان دارد.

اگر درباره ی آینده با شما صحبت میکند. اهدافش را و آرمان های زندگی اش را با شما به اشتراک میگذارد، بدانید که در قلب او جای داید. دیگر نشانه های عاشق شدن مردان را بخوانید.

حتی اگر شما زیاد با او تماس نگیرید هم او هرگز تسلیم نمیشود. همچنان به برقراری ارتباط با شما علاقه نان میدهد. از طریق دوستان مشترک، با شبکه های اجتماعی، یا در اجتماعاتی که در کنار شماست مدام سعی میکند توجه شما را جلب کند.

پس اگر پسری که دوستش دارید برای چلب توجه شما تلاش میکند و تسلیم نمیشود، بدانید که او عاشق شماست. پس برای آنکه بدانید چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد باید گاهی او را در سختی قرار دهید. تا ببینید تسلیم میشود یا خیر.

عشق دوطرفه از نظر روانشناسی ویژگی های مخصوص به خود را دارد. که درد رادامه درباره ی برخی ویژگی های عشق واقعی صحبت میکنیم.برای داشتن یک ازدواج موفق با ما همراه باشید.

یکی از کلید های پاسخ به سوال  آیا عشقم دوستم دارد، اطمینان شما به حس طرف مقابل است. پس از مدتی شما باید به عشق طرف مقابل اطمینان داشته باشید. و وجود عشق را در چشمان مرد مورد علاقه تان به راحتی بخوانید.

اگر علاقه بین شما و مرد مورد علاقه تان یک عشق دو طرفه باشد، پس از مدتی رفتار های او به شما اطمینان خاطر درباره ی علاقه او به شما میدهد.

اگر یک پسر واقعا عاشق شما باشد، نیازی نیست شما به دنبال راهی برای اطمینان از عشق او بگردید. بلکه او آنچنان با شما رفتار میکند که از عشق او مطمئن میشوید.

چشمان هر کس خبر از ضمیر ناخودآگاهش میدهد. پس اگر میخواهید بدانید چگونه بفهمیم یک پسر دوستمان دارد، چشمانش را فراموش نکنید.

ضمیر ناخودآگاه منشا احساسات است. پس اگر مردی را عاشق کنید مطمئن باشید چشمانش طوری به شما نگاه میکنند که عشق را میتوانید در چشمانش بخوانید.

مردی که عاشق شماست با شما مثل یک ملکه رفتار میکند. و خوشحالی شما برایش مهم است. حتی گاهی بیشتر از خوشحالی خودش به راحتی، آسایش و خوشحالی شما اهمیت میدهد.

چشمانش آنچنان شما را نگاه میکند که انگار تنها دختر روی زمین هستید. یک عشق دوطرفه سالم به شما اعتماد بنفس میدهد.چرا که آنقدر عاشق یکدیگر هستید که جرئت انجام هرکاری را دارید. به یکدیگر اعتماد دارید. و این باعث افزایش اعتماد بنفس شما برای ادامه زندگی میشود.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020

نوع ابراز علاقه و ابراز احساسات در زنان و مردان متفاوت است معمولا مردی که از کسی خوشش می آید و به اصطلاع عاشق کسی می شود سعی می کند آن را به شیوه های عملی مردانه ابراز کند اما زنی که عاشق می شود احساساتش را جور دیگه ای بروز می دهد در این مطلب از پرشین وی به شما خواهیم گفت
که چطور بفهمیم یکی ما را دوست دارد ؟

به زبان آوردن کلمه دوستت دارم واقعا” کار ساده ای است اما ثابت کردن آن در عمل کار چندان ساده
ای نیست.
اگر می خواهید متوجه شوید که فرد مورد نظرتان واقعا”دوستتان دارد یا نه ، بهتراست به جای اینکه فقط به
حرفهای او اهمیت بدهید ، نشانه های دوست داشتن را در رفتارش نیز جستجو کنید.
اگر فردی وافعا” شما را دوست داشته باشد به خواسته ها و علایق شما توجه زیادی نشان می دهد.
برای مثال حتما” از شما می پرسد که از زندگی تان چه می خواهید و بزرگترین آرزوهایتان چیست.
فردی که واقعا” به شما علاقمند باشد حتما” دوست دارد بداند که شما چه علایقی دارید و از چه چیزهایی
بدتان می آید .
وقتی یک نفر به کارهای شخصی و موفقیت و شادی فرد دیگر خیلی علاقه نشان می دهد یعتی واقعا” آن
فرد را دوست دارد.

اگر فردی همیشه در شادی های شما سهیم است ، شما را دوست دارد .
وقتی در یک رابطه ، حسادت و رقابت وجود ندارد یعنی هر دو نفر به یکدیگر واقعا” علاقمند هستند .
کسانی که یکدیگر را دوست دارند از موفقیت و شادی یکدیگر خوشحال می شوند.
فردی که واقعا” به شما علاقمند باشد وقتی که شما یک روز سخت را پشت سر گذاشته اید سعی می
کند شرایط آسایش و آرامش شما را فراهم کند.

چطور بفهمیم یکی ما را دوست دارد؟

کسانی که واقعا” یکدیگر را دوست دارند در بدترین و بهترین شرایط زندگی در کنار یکدیگر هستند و از هم
حمایت می کنند.اگر فردی در زندگیت وجود دارد که در شرایط سخت در کنار توست و سعی می کند تو
را آرام کند ، آن فرد واقعا” شما را دوست دارد.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

اگر فردی عمیقا” به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با شما سپری کند .
برای باهم بودن لازم نیست حتما” دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد کسانی که واقعا” یکدیگر را دوست
دارند از صحبت کردن با یکدیگر هم لذت می برند.

اگر فردی از دیدن شما واقعا” خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.
اگر فردی صبورانه به شما کمک می کند که مشکلات شخصی خود را حل کنید ، حتما” خیلی دوستتان دارد
.
اگر احساس می کنید در سخت ترین شرایط زندگی همیشه یک پشتیبان دارید ، بنابراین عشق را پیدا کرده اید.
اگر فردی حتی به جزئی ترین کارها و حرفهای شما توجه می کند و بعد از گذشت یک مدت زمان
طولانی حتی کوچکترین حرفهای شما را هم به یاد می آورد ، یعنی خیلی به شما علاقمند است.
وقتی یک نفر رنگ لباسی که شما در مراسم سال گذشته پوشیده بودید را به یاد دارد یعنی شما برایش
مهم هستید وکارهایی که شما انجام می دهید تاثیر ماندگاری روی او دارد.

نمی تواند چشم از شما بردارد

مردها موجودات بصری هستند. زمانی که یک مرد زنی را می بیند که
به نظرش جذاب می آید، دوست دارد دوباره به او نگاه کند، و دوباره، و دوباره.
اگر یک مرد توجهش به شما جلب شده باشد و به طرف شما نگاه کند،
احتمال زیادی وجود دارد که چیزی دیده است که نظرش را جلب کرده است.
مراقب باشید که نگاهش به کجا می رود، آیا به دیگر زنان نگاه می کند،
و یا این که نگاهش مرتبا به شما برمی گردد؟

 

به شما نزدیک تر می شود

اگر او تلاش آگاهانه ای برای نشستن در کنار شما و یا نزدیک تر به شما بکند،
می توانید شرط ببندید که توجه اش را جلب کرده اید. نزدیک تر شدن به شما
برای صحبت، و یا تمرکز تمام توجه اش تنها به شما و مکالمه تان نیز نشانه خوبی
از این است که به شما علاقه مند شده است.

 

با شما شوخی می کند

زنان به مردان بامزه جلب می شوند، و به نظر می رسد مردان به طور ذاتی
می دانند که این یکی از سلاح های قوی ای ست که مردان در مقابل زنان
به کار می برند. اگر یک مرد با شما، و تنها شما شوخی کند، می توانید
نتیجه بگیرید که به تعامل بیشتر با شما علاقه دارد. اگر او با همه افراد
دیگر در گروه نیز شوخی کند، ممکن است تنها در حال لذت بردن از بودن در مرکز توجه است.

رفتارش را تغییر می دهد تا رفتار شما را بازتاب دهد

نشانه های غیر کلامی اغلب واضح تر از نشانه های کلامی هستند.
شخصی که از نظر احساسی به شخص دیگری وابسته است اغلب عادت های
شخصی اش را تغییر می دهد تا شخصی را که با او تعامل دارد بازتاب دهد.
پس اگر زمانی که به طرف او خم می شوید تا با او صحبت کنید
او هم به طرف شما خم شد، و یا او با حالتی شبیه به شما رو به شما بنشیند،
شما توجه و علاقه اش را جلب کرده اید چطور بفهمیم یکی ما را دوست دارد.

 

به طور گذرا به تماس در آینده اشاره می کند

اگر مردی اظهار کند که می خواهد در آینده بیشتر با شما ارتباط داشته باشد، می توانید فرض کنید که به شما علاقه مند است و تلاش می کند که بفهمد آیا شما تمایل دارید تا بیشتر او را بشناسید. چطور بفهمیم یکی ما را دوست دارد اگر شما به این که تنیس بازی می کنید اشاره کنید و او بگوید “شاید بعدا یکی دو توپ با هم زدیم”، چطور بفهمیم یکی ما را دوست دارد احتمالا به شما علاقه مند است.

پرتال آفتاب / سیمرغ

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟
چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *