چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم

 
helpkade
چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم
چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

وزیر ارتباطات دور روز قبل، از فعال‌سازی 100 گیگ اینترنت رایگان برای دارندگان اینترنت ثابت خبر داد، اما به نظر می‌رسد برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده این نوع از اینترنت هنوز فعال نکرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق گفته وزیر ارتباطات قرار بود 100 گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین ثابت از روز یکشنبه 18 اسفند ماه فعال شود.

وی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «اینترنت رایگان عرضه کنید» این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سال جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته 100 گیگابایتی فعال کنند. تجمع‌کمتر، پیشگیری بیشتر.

اما مشترکین برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ثابت اعلام کرده‌اند که هنوز این 100 گیگ اینترنت را دریافت نکرده‌اند و برخی از کاربران توئیتری نیز به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم

«فعلا شاتل برای کاربراش بسته 100 گیگ رایگان رو فعال کرد شما از چه شرکتی استفاده می‌کنید؟ براتون این بسته فعال شده؟»

«بنده در اصفهان زندگی می کنم و از اینترنت آریافون استفاده می کنم اما تا کنون چنین طرحی به این شرکت اطلاعرسانی نشده. درخواست پیگیری را دارم. شماره تماس من»

«برای مخابرات استان اصفهان 2020 هنوز این 100 گیگ فعال نشده»

به نظر می‌رسد این طرح هنوز برای برخی از مشترکین فعال نشده است، اظهارات برخی از کابران را که تا ظهر امروز 19 اسفند ماه اینترنت آنها فعال نشده به این شرح است:

«شرکت شاتل با زیرکی ظاهرا در اکانت کاربران 100 گیگ ارائه کرده ولی با دستکاری تاریخ انقضا این ترافیک کاری کرده که کاربران نمیتوانند از آن استفاده کنند و هرچه اینترنت مصرف کنند از ترافیک پولی قبل آنها کم میشود و مقدار این ترافیک دست نخورده باقی میماند. تا پایان اسفند که بکلی منقضی میشود و شرکت وانمود میکند ترافیک را اختصاص داده ولی خود مشتریان استفاده نکرده اند تا منقضی شده!»

«صبانت داده ولی سرعت به شدددت پایین اومده در حدی که عکس هم باز نمیشه.»

«کمتر از 2 هفته مانده تا آخر سال 100 گیگ دادند تا 29 اسفند با این سرعت افتضاح»


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

باسلام نظر من برانام های خوب واموزندی دارد

من الان 1 گیگم برام ارسال نشده بعد شما میگین که 100 گیگ به بچه های ایرانی دادم کو کجا من که نمیبینم😠

بالاخره برای ما فعال شد ولی چه فایده اصلا سرعت نداره فقط تو ایتا وسروش کار میکنه حتی به سایتهای دخلی خبری هم نمیتونم وصل بشم

ببخشبد من یک گوشی جایزه گرفتم در سایت کارناوال ولی برام ارسال نشده گوشی

ببخشید من یک گوشی برنده شدم ولی نمیدونم کی برام ارسال میشه

چطوری فعالش کنم

من ۱۰۰گیگ نمیخوام ۲۵گیگ من شده ۱۵گیگ باید به کی بگم

اینترنت

کداینترنت رایگان دولتی بده لطفا

عالیه واقعا ممنون ویزیر ارتباطات

کامران ندری، اقتصاددان در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید اینکه بانک‌ها وارد بازار دلالی و سوداگری شده‌اند، تقصیر بانک‌ها نیست. مشکل از اقتصادی است که در آن بیشترین بازدهی و سودآوری مربوط به سفته‌بازی بازارهاست و نه تولید. ندری می‌گوید دولت فرصتی را برای کسب سود در بازارها ایجاد کرده، همه را به آن دعوت کرده

صورت مالی ۹ ماهه امسال بانک شهر حاکی از آن است که زیان انباشته این بانک به رقمی حدودا معادل کل درآمد نفتی کشور در هفت ماهه ابتدایی امسال رسیده و اختلاف بدهی و دارایی آن از ۲۰ هزار میلیارد تومان هم گذشته است.

از مرداد تاکنون بورس روزهای قرمز زیادی را تجربه کرده و سهامداران بسیاری این بازار را ترک کرده‌اند. اما برخی از مشاهدات می‌گوید افرادی جدیدا وارد بازار سرمایه شده‌اند. آنها امیدوارند که بورس تا ۲۲ بهمن مثبت شود. دلیل این افراد برای حضور در بورس چیست؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

توسط سیمین نوربخش ·۲۹ اسفند ۱۳۹۸۲۹ اسفند ۱۳۹۸· ۸۸۵

با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و کم شدن ساعات کاری، ویروس کرونا این روزها بخش بزرگی از مردم را خانه نشین کرده است و بخشی دیگر را راهی جاده‌های شمال! حتی اعلام قرنطینه استان‌ها به‌دلیل وخامت ماجرا هم نتوانسته باعث شود عده‌ای از مردم از تلاش خود برای رسیدن به استان‌های شمالی کشور دست بردارند. آنها حتی پس مواجه شدن با راه بسته، ورود از راه‌های فرعی و یا درگیری با نیروهای مسئول را در دستور کار خود برای رسیدن به هدف قرار داده‌اند. در این شرایط مسئولینی نیز هستند که تلاش می‌کنند با اقداماتی، مردم را به خانه نشینی تشویق کنند. در همین راستا وزیر ارتباطات از ارائه 100 گیگ اینترنت ثابت رایگان خبر داده است.

محمدجواد
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت:

«اینترنت رایگان عرضه کنید»این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سال جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته 100 گیگابایتی فعال کنند. تجمع‌کمتر، پیشگیری بیشتر #کروناچگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم

سید جمال هادیان، رییس مرکز روابط
عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هم دقایقی پیش با تأیید
این خبر، از فعالسازی بسته 100 گیگابایتی از روز آینده خبر داد و گفت:

از فردا یک بسته 100 گیگابایتی اینترنت رایگان ثابت(مخابرات و مودم‎های خانگی ایرانسل و مبین نت) برای همه فعال می شود و فرصت استفاده از آن تا پایان سال ادامه دارد. تجمع کمتر، پیشگیری بیشتر

باوجود آنکه هادیان تنها به مخابرات
و مودم‌های خانگی ایرانسل و مبین نت اشاره کرده است، به نظر می‌رسد که این طرح
شامل تمامی سرویس‌های اینترنتی ثابت می‌شود.

این روزها گفته شده که با قرنطینه خانگی مردم، میزان مصرف دیتای کشور تا 40 درصد افزایش داشته است و این دلیل اصلی افت کیفیت اینترنت در روزهای گذشته بود. حالا باید دید که آیا با اعطای اینترنت 100 گیگابایتی به همه کاربران، بستر کافی برای این شرایط فراهم شده و یا باید در انتظار کاهش بیشتر سرعت اینترنت و حتی قطع آن باشیم.

ظاهراً
شاتل تاریخ شروع و پایان اینترنت 100 گیگ را یک روز (روز 18ام اسفند) تنظیم کرده
است و در زمان مصرف اینترنت، حجم از اینترنت پایه کاربر و نه بسته هدیه، کسر می‌شود.
نکته عجیب اینست که تاریخ بسته هدیه یک ساله و سر رسید آن 18/12/99 درج شده، در
صورتیکه اعلام شده بود این بسته تا 29 اسفند اعتبار خواهد داشت.

شاتل به این دلیل دست به تغییر تاریخ انقضای سرویس 100 گیگ زده است که اولویت مصرف با سرویس فعالی است که زودتر تاریخ آن به اتمام برسد. بدین ترتیب حجم مصرفی از سرویس اصلی کاربران کم خواهد شد و به احتمال بالا پس از 29 اسفند، سرویس 100 گیگابایتی ناپدید خواهد شد!

اینکه چرا شاتل تصمیم گرفته دست به چنین حرکتی بزند، سوالیست که تنها مسئولین این شرکت می‌توانند پاسخگوی آن باشند. اما احتمالاً شاتل پس از آنکه شرکت‌ها یک خط در میان سرویس رایگان را برای کاربران فعال کردند، از تصمیم خود پشیمان شده و تصمیم گرفته تا هدیه‌ای کاربران را باز نشده از آنها پس بگیرد.

طبق شواهد موجود و نظرات کاربران، باوجود اعلام وزیر ارتباطات، بسیاری از شرکت‌های بزرگ سرویس‌دهنده اینترنت مانند پارس آنلاین همچنان بسته 100 گیگابایتی را برای مشترکین خود فعال نکرده‌اند. کاربران زیادی هم عنوان کرده‌اند که مخابرات و اینترنت 2020 هم 100 گیگ اینترنت وعده داده‌شده را به سرویس کاربران اضافه نکرده‌اند. اما در این میان، شاهد مورد عجیبی از شرکت شاتل بودیم که توسط چندین کاربر گزارش شد.

با استناد به آنچه که کاربران در بخش نظرات اعلام کرده‌اند، مشترکین ایرانسلی که از مودم‌های این شرکت استفاده می‌کنند از طریق اپلیکیشن MyIrancell، قسمت پیشنهادهای ویژه می‌توانند 100 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت کنند. البته امکان فعالسازی 100 گیگابایت رایگان ایرانسل از طریق کد *98# نیز وجود دارد.

شرکت اندیشه سبز خزر هم که کاربرانی زیادی در استان‌های شمالی کشور دارد، درخصوص نحوه فعال‌سازی بسته 100 گیگابایتی در وبسایت خود گفته است:100 گیگابایت حجم، به سرویس کاربران گرامی اضافه شده است. مهلت استفاده از این بسته تا 29 اسفند امسال می باشد. این حجم به صورت بسته پین حجم اضافه به صورت خودکار برای تمام مشترکین فعال گردیده است. همچنین کاربرانی که سرویس خود را تمدید نکرده‌اند، درصورت تمدید می‌توانند از 100 گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند گردند.

شاتل در سایت خود اعلام کرده است که این بسته به‌صورت خودکار برای همه کاربران فعال خواهد شد و از طریق سایت مای شاتل، در بخش بسته‌های ترافیک فعال می‌توانید آن را مشاهده کنید. اما ظاهراً نیاز است با مراجعه به بخش خدمات شاتل و سپس کد تخفیف، با وارد کردن کد تخفیف ارائه شده بسته را فعال کنید. شاتل همچنین اعلام کرده است، در صورت در اختیار داشتن چند بسته فعال، بسته‌ای که تاریخ پایان اعتبارش نزدیک‌تر باشد، زودتر استفاده خواهد شد.

با استناد به نظرات کاربران، در پنل کاربری صبانت اطلاعات بسته درج شده و در قسمت پایین آن فعال‌سازی 100 گیگ تحمل کرونا نوشته شده که در صورت انتخاب آن، بسته تشویقی فعال خواهد شد.

آسیاتک هم
بسته 100 گیگابایتی را برای کاربران خود در دسترس قرار داده و از طریق پنل کاربری
قابل فعالسازی است. اما برای آنکه بتوانید از این طرح رایگان استفاده کنید باید
حداقل تا تاریخ 29 اسفند 98 سرویس فعال داشته باشید.

کاربران
اینترنت td-LTE مبین نت برای دریافت 100
گیگابایت اینترنت رایگان می‌توانند از طریق حساب کاربری خود به بخش بانک مجازی
وارد شده و گزینه بانک هدایا را انتخاب کنند. سپس در این بخش با انتخاب هدیه 100
گیگابایت مبین نت، طرح رایگان فعال خواهد شد.

طبق بررسی‌ها
ظاهراً مخابرات اینترنت 100 گیگابایتی رایگان را برای کاربران خود ارائه کرده است
و این بسته به‌صورت خودکار فعال می‌شود. برای اطمینان از این موضوع بهتر است به پنل
کاربری خود مراجعه کنید. از آنجاییکه تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که مهلت
استفاده از بسته رایگان آنها زودتر از موعود مقرر، یعنی 29.12.98 بوده، در صورت
مغایرات تاریخ اتمام بسته با این تاریخ، پشتیبانی مخابرات را در جریان قرار دهید.

باتوجه به نظرات تعدادی از کاربران در این مطلب، مبنی بر عدم دریافت بسته 100 گیگابایتی اینترنت ثابت، لطفاً تمامی عزیزان، در نظری جداگانه بفرمایید که از چه شرکتی سرویس اینترنت تهیه کرده‌اید و آیا 100 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت کرده‌اید یا خیر.

ورود به سال جدید و تعطیلات نوروزی باعث
تمام شدن بسته 100 گیگی اینترنت رایگان شما نمی‌شود؛ البته فقط برای برخی از شرکت‌ها.
روز گذشته آذری جهرمی، وزیر ارتباطات حساب توئیتر خود اعلام کرد که تعدادی از شرکت‌های
سرویس دهنده اینترنت ثابت، مهلت اتمام بسته 100 گیگابایتی خود را تا روز پنجشنبه،
هفتم فرودین تمدید کرده‎اند.
این شرکت‌ها عبارتند از:

آیا شرکت
سرویس دهنده اینترنت شما هم بسته 100 گیگابایت اینترنت رایگان را تا 7 فروردین
تمدید کرده است؟

نظرسنجی: به ما بگویید با اینترنت رایگان 100 گیگابایتی و سرعت لاک‌پشتی چه می‌کنید؟

برچسب‌ها: ایران, ایرانسل, اینترنت, کروناویروس

توسط سیمین نوربخش · ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ · ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

توسط آرش ابراهیم‌زاده · ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ · ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

توسط محمد یوسفی زاده · ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ · ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام. من مودم tp_link دارم و بسته 100 گیگابایتی هم تا حالا اصلا فعال نشده در ضمن مودم به خط ثابت وصل است چجوری میتونم فعال کنم با تشکر

الان کرونا تا آخر اسفند 98 یا هفت فروردیم 99 تو کشور وجود داشت!!؟ بعدش رفع شد؟ دلیل سقف زمانی چه بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

وزیر ارتباطات دروغ میگوید؛ ایشان، با زندگی عده ای از جوانان نخبه کشور بازی کرد. بعد از 4 سال آزمون و مصاحبه و گزینش و …، عده ای از نخبگان را که پذیرفته شده نهایی آزمون دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور سال 94 بودند بهیچ وجه استخدام نکرده و همچنان در برابر این مساله ایستادگی میکند.

اندیشه سبز خزر هم اخر سال قطع کرد بابا چه جوریاست از جیب مگه میزارن شرکتا مگه دولت تخصیص نداده این حجم و بابا گند بزنن خدایی مدیریت بحرانتونو

ازمن TD LTE ایرانسل بود و تا هفتم تمدید شد وسرعتش خیلی خیلی پایین بود خونه بابام شاتل داشتن وتمدید نشد وبسته روزانه خودشون رو تمام کرد،شاتل کلاهبردار است باید مجازات شود

سلام . اقا کجا تا پایان سال! بعضی از شرکتها که اصلا فعال نکردن مبین نت هم من فعال کردم همش 3 روز اعتبار داره ازتاریخ 4 برج یک تا 7 برج یک !سرعت هم پایین تا کسی نتونه استفاده کنه . تازه باید اول اینترنتت رو شارژ کنی پول بریزی تا این بسته فعال بشه میتونستین برای اولین روز عید تا 13 بصورت مجانی فعال کنین بهتر بود

سلام من مودم ایرانسل داشتم صدگیگ گرفتم تمدیدهم شد ولی سرعت پایین بود ولی صدگیگ استفاده کردم 10 گیگ مونده فقط اونم تاشب تموم میشه

سلام. اینترنت مخابرات 6 فروردین قطع کرده متاسفانه تمدید نکرده

مال من ایرانسل تمدید هم شده ولی از همون اول سرعتش خیلی پایین

شاتل دروغ میگه بخدا از ۲۹اسفند مال ما قطع شد

خاک تو سره صبانت

واقعا خاک تو سرشون

چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم

خاک برسر ما ملت که زیر دست همچین مسئولان دروغگویی در حال زندگی هستیم

با سلام.
واقعامتاسف هستم برا وزیر و شرکت شاتل
با خیال راحت نشستیم استفاده کردیم الان میبینیم از شارژ خودمون کم کزده

مال من هماراسیستمه و تمدید کرد

سلام من اینترنت از مخابرات گرفتم ولی بسته ۱۰۰ گیگ واریز نشد

واقعا خیلی وزیر و شرکت های اینترنتی …،داریم
بخاطر مشغله زیاد،تنها دوروز قبل عید،متوجه شدیم صدگیگ نت رایگان هست که برای دانلود میشه از اون استفاده میشه گفتیم دیتشم درد میکنه و راهکار خوبیه ،ماهم استفاده می کنیم و بعد هم جهرمی … گفت تا هفت فروردین این صدگیگ تمدید شده
ماهم با خیال از بسته هدیه راحت چندتا فیلم دیروز و امروز دان کردیم ،الان که چک کردم دیدم کل بسته یکساله خودمون را مصرف کردیم.بخاطر این اتفاق بی انصافانه از سردرد،و معده درد،دارم میمیرم.مگه ما چقدر درامد،داریم که مسئولین هم اینجوری سرمون کلاه میزارن و سو استفاده می کنند

شاتل تمدید نکرد….حیف ک بسته یکساله دارم وگرنه عوضش میکردم…شاتل دزد

ما من مخابراته…صد گیگ هم گرفتم ولی تا هفتم تمدید نزده پنجم تموم شد زمانش…بیشتر از نصفشم هدر رفت…بسته ای که خودم قبلا داشتمو هم بهم نداد بقیشو استفاده کنم…الان نت ندارم

ایولـ

شاتل تمدید نکرد….حیف ک بسته یکساله دارم وگرنه عوضش میکردم…شاتل دزد

وزیر ارتباطات یک دروغگوی ….هست که علاوه بر این، با زندگی عده ای از جوانان هم بازی کرد. بعد از 4 سال آزمون و مصاحبه و عقیدتی و …، ما رو که پذیرفته شده نهایی آزمون دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور سال 94 بودیم بهیچ وجه استخدام نکرد و متاسفانه بجای ما عده ای از دوستان خودش رو بکارگیری کرد. مملکت بی قانون.
تمام اسناد این مطلب، موجود هست.

من از اینترنت مخابرات در شهر تهران استفاده می‌کنم، بسته تمدید نشده

… فقط برای اینترنت مخابرات تمدید کرد

برا ماهم تمدید نکرد دروغ گفتن مثل چی

شاتل قانون شگنی کرده و باید برای قانون شکن مجازات تعیین کرد که اشتباه خودش رو دوباره در آینده تکرار نکنه

به نظرم باید قطع بشه چون با این سرعت به درد لای جرز هم نمیخوره

شاتل تمدید نکرد و همه رو زا شارژ خودم کم کرد. این بسته تموم بشه از شاتل دزد دیگه بسته نمی‌گیرم و سرویس ام رو عوض می کنم.

دلیل اینکه شاتل اول بسته های قبلی را …. بعد بسته 100 گیگ را (یعنی تاریخ را طوری تنظیم کرده که …)
این است که مثلا برخی در جشنواره یکی دو ماه پیش، سرویس 12 گیگ یک ساله خریداری کردن و مصرف ماهانه آنها 1 یا 2 گیگ میباشد، حال مشترک وقتی مصرف میکند، زمانی که به یک دو گیگ رسید قطع میشود.
جالب اینجاست که 100 گیگ در پنل خیلی ها ابتدا ثبت شده است، اما این شرکت مدام به بهانه های مختلف (موارد زیر بشتر پس از اینکه 100 گیگ فعال شده است و سپس دوباره…)
1- موردی که در بالا اشاره شد
2- باید کد تخفیف وارد کنید
3- اگر 100 گیگ فعال یا حذف نشده باشد، بیشتر ساعات قطع است. جالب است که برخی مواقع حتی هشدار قطعی برای کاربر ارسال میشود، و ساعت ها ادامه داشت یا دارد.
4- از 29 اسفند هم که چندین سیاست کثیف را به کار خودش اضافه کرده است

متاسفم برای وزیر ارتباطات که قدرت ……
متاسفم برای کشورم و متاسفم برای شاتل (این شرکت با ظهور ایرانسل و … در حال برشکستگی است و مدام به نت همراه و …. خودش را زنده نگه داشته است)

نت ثابت ایرانسل بهترین نت ایران است. همانطور که سیم کارت ها آنها بهترین است.
شرکت شاتل از زمان ورود نت ثابت ایرانسل بخصوص در دو سال اخیر، یک شرکت افتضاح است
ضمنا در مورد 100 گیگ بسته من فعال شده بود(در پنل و نرم افزار مشخص بود) اما در 4 روز اول بیش از 60 درصد قطع و مابقی مانند زغال …. پس از آن هم بعد از 29 اسفند کاملا قطع شد. جالب بدون هیچ اطلاعی باعث شده اند که چندین گیگ بسته من مصرف شود و هدیه حذف شده است.
لطف کنید موارد شاتل را از طریق سایت تنظیم مقررات رادیویی گزارش دهید
شرکتی که تاریخ بسته های 100 گیگ را قبل از سال قرار میدهد و مشکلات نرم افزاری را بهانه میکند، جای هیچ توضیحی ندارد و کاملا این کار دزدی است.
شرکت شاتل بدترین و افتضاح ترین سیاست را در مورد بسته های 100 گیگی داشت.

دوست عزیز تا زمانی که نت شرکت های دیگر را تست نکردید، لطفا مقایسه ای انجام ندهید. من نمیدانم که امسال چرا شاتل را انتخاب کردن. دلیل این امر این است که برخی مشترکان از شاتل خدمات دارن و مثلا مشکلی نداشتن، اما همیشه توجه نمیکنند که به لحاظ سرعت و خدمات و حتی قیمت، از خوب هم ممکن است بهتر وجود داشته باشد. متاسفانه در یکی دو سال اخیر، شاتل اصلا حتی خوب هم نبوده است.
ضمنا بسته های ارزان قیمت این شرکت در برخی مواقع حاصل سیاست و بازی آنها است. سیاست در معنی کیاست. کاملا مشخص بود که این نت برای بعد از عید هم تمدید میشود و این شرکت به سرعت به دنبال این سیاست، بسته های ارزان خود را …..
در مقابل ایرانسل ثابت ، باورکنید حتی کوچکترین مشکلی نداشت، تنها افت سرعت داشت و آن هم دلیلش مشخص است اما با افت سرعت تازه سرعتی معال نت 8 مگابیتی شاتل داشت. نهایت سرعت شاتل 16 مگا بیت در نت ای دی اس ال است و نهایت سرعت ثابت ایرانسل نزدیک به 75 مگابیت (چیزی که تست شده است)

موفق باشید

من مودم TD-LTE ایرانسل دارم اصلا راضی نیستم. انتن 4 خطه اما سرعت دانلود از 4 مگابیت بیشتر نمیشه. با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن که مودم و منطقه شما هیچ مشکلی نداره فقط مودم رو ریست کنید و کنار پنجره قرار بدید.
اون سرعت 60 70 مگابیتی ایرانسل رو کی تا حالا بدست اورده همش تبلیغ الکیه

مبین نتو ندیدی چه کلکیه . مال من هم سرعت و انتنش کمه سرعت نهایت روی 1مگ .نوشته تعرفه سرعت کلیه شبانه روز کم نمیشه چند گیگ ترافیک کمتر اما مبینی ساعت نزدیک 11 که میشه مثلا قبلا هی سرعت میاد پایین مثل قبلنا!بنظرمن ایرانسل تنوع قیمتها و بسته اش بهتره و مناسبتره و البته سرعتشم بیشتره قبول کن .اصلا مبین نت نگیرین .یه سیمکارت 5000 تومنی ایرانسل کاری اینترنت تی دی ال تی مبین نتو جوابگو هست دیگه مودم 1 میلیون تومنی هم نمیخاد بخری!

کاملا با شما موافقم. بسیار گران و بیخود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی. دوستان من 8 میلیون تو دست وبالم دارم وقصد داشتم یه گرافیک…

با سلام و احترام من برای خرید اندروید باکس نیاز به مشاوره تون دارم اون چیزی که از اندروید باکس…

ماجرای سهام گیم استاپ توسط نتفلیکس فیلم خواهد شد!

نگاهی نزدیک به Windows 10X – نگاه مایکروسافت به آینده

مقایسه اختلاف عملکرد سری Ryzen 5 با یکدیگر – قدرتمند‌های میانرده

مقایسه سرعت شارژ S21 Ultra با Mi 11 شیائومی، میت 40 پرو و آیفون 12 پرو مکس

به‌روزرسانی نرم‌افزار هوآوی FreeBuds Pro منتشر شد

جدیدترین تیزر GALAX GeForce RTX 3090 HOF – گرافیکی با نمایشگر

فاجعه امنیتی: لو رفتن اطلاعات 267 میلیون حساب کاربران ایرانی از سرویس رایچت (بیانیه رایچت)

جهرمی از راه‌اندازی دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۹۹ خبر داد

هدیه اپراتورها به مناسبت دهه فجر – اینترنت رایگان همراه اول، ایرانسل، رایتل

مقایسه اختلاف عملکرد سری Ryzen 5 با یکدیگر – قدرتمند‌های میانرده

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار گفت:…

© 2021 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » 100 گیگ اینترنت ثابت رایگان راهکار جهرمی برای قرنطینه [به‌روزرسانی: تا 7 فروردین تمدید شد]


نام کاربری


رمز عبور


مرا به خاطر بسپار


نام


نام خانوادگی


نام کاربری


ایمیل


رمز عبور


تکرار رمز عبور



نام کاربری یا نشانی ایمیل


The online version of the Iranian daily Hamshahri

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعال شدن ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ثابت برای تمام مردم ایران از روز یکشنبه ۱۸ اسفند خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین فلاح جوشقانی در این باره به ایرنا گفت: تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به وزارت ارتباطات رسید تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل وضعیت در این شرایط ظرفیت رایگان به آنها اختصاص یابد. از آنجا که تمرکز روی خانه ماندن افراد است، اپراتورهای ثابت موافقت کردند ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال را به مردم اختصاص بدهند تا در این ایام از آن استفاده کنند

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: این حجم متعلق به اینترنت ثابت است و از فردا برای تمام کاربران فعال می‌شود. البته بسیاری از کاربران تقاضای اینترنت رایگان همراه را هم داشتند اما چون در اپراتورها ظرفیت نزدیک اشباع است، این اقدام در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم
چگونه بفهمیم 100 گیگ اینترنت داریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *