چگونه جذب شاگرد داشته باشیم

 
helpkade
چگونه جذب شاگرد داشته باشیم
چگونه جذب شاگرد داشته باشیم

در این مورد مطالبی در رابطه با پاسخ به سوال چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم ارائه شده است. راهکارهای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در این بخش بررسی می شود. برای جذب شاگرد خصوصی راهکارهای زیر مفید است.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی1- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید.2- با دوستان خودتان در قالب گروه آموزشی فعالیت کنید.3- تراکت چاپ کنید و در سطح شهر توزیع نمائید.4- در دانشگاه تراکت توزیع کنید و به دانشجویان ضعیفتر تدریس کنید.5-با سایر مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید.

مطالعه کنید: چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم : نحوه جذب شاگرد خصوصی6- در سایتهای آگهی مانند سودایران www.soodiran.com تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید.7- در همین سایت (ایران مدرس) که به صورت تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی انجام میدهد آگهی تدریس خودتان را درج کنید.برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.8- برای خودتان وبلاگی بسازید و در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید.9- در فرومها و انجمن های علمی شماره تماس خودتان را برای تدریس ثبت نمائید.10- در شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی11- در روزنامه و مجلات تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید.12- همکلاسی های ضعیفتر خودتان را تشخیص دهید و به آنها پیشنهاد تدریس خصوصی دهید.13- جزواتی تهیه کنید و با اسم خودتان و با درج شماره تماس خودتان در همین سایت منتشر نمائید.14- به اموزشگاههای تدریس خصوصی درصد پایینتری به نسبت حالت عادی پیشنهاد دهید تا زودتر به شما شاگرد معرفی کنند.مثلا اگر سایر مدرسین 70 درصد مبلغ حق التدریس را دریافت می کنند شما 60 درصد پیشنهاد دهید.15- آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.از بین روشهای ذکر شده برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی بدون اغراق می توان گفت که بهترین روش ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس پربازدیدترین و برترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس آگهی تدریس خصوصی خودشان را در این سایت ثبت کرده اند. کم هزینه ترین روش برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی ثبت اگهی و تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. بازدید ایران مدرس در روزهای عادی و ایام معمول بیش از 15000 در روز است و در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز رسیده است. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی تدریس شما توسط متقاضیان تدریس خصوصی دیده شده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. اگر همین الان به بازدید آگهی های ثبت شده در ایران مدرس نگاه کنید (بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید) خواهید دید که بعضی از آگهی های تدریس بازدید بالای 60000 هم دارند. بنابراین مشخص است که افراد متقاضی تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده خواهند کرد و اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید (مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید) حتما می توانید شاگرد جذب کنید. همانطور که گفته شد کم هزینه ترین روش برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) است. در این وب سایت به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. بعد از تایید مدیریت سایت آگهی تدریس خصوصی شما نمایش داده خواهد شد). البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید (بر روی عبارت تعرفه آگهی تدریس ویژه کلیک کنید) و بازدهی آن را افزایش دهید. ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه به نسبت آگهی های رایگان موثرتر و مفیدتر است. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، کسب درامد از کار تدریس و موفقیت در تدریس فرصت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید.عبارتهای کلیدی: نحوه جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی، راهکارهای جذب شاگرد، کسب درآمد از تدریس، درآمد تدریس خصوصیمنبع: ایران مدرسچگونه جذب شاگرد داشته باشیم

سلام ۰ من خیلی دوست دارم که تدریس خصوصی داشته باشم و خرج خودمو از این راه دربیارم ولی نمی دونم چطور باید واسه کلاسام شاگرد پیداکنم؟ اگه میشه لطفا راهنماییم کنید۰ – پاسخ: در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتون رو ثبت کنید.

در این بخش راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه می گردد. برای جذب شاگرد می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر1- ثبت نام در آموزشگاههای تدریس خصوصی: یکی از روشهای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی تماس و یا مراجعه به آموزشگاههای مختلف و ثبت نام در آنها و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است. اشکالی که این روش دارد این است که:اولا آموزشگاهها برای اینکه شاگرد بیشتری داشته باشند قیمت ها را پایین می گویند و بنابراین شما خودتان تعیین کننده قیمت نبوده و درآمد کمی از تدریس خصوصی کسب می کنید.دوما 30 یا 40 درصد و یا شاید حتی 50 درصد از هزینه تدریس را باید تا جلسه آخر به آموزشگاه پرداخت کنید و این منصفانه نیست.سوما آموزشگاهها فقط به مدرسانی که خودشان اطمینان کنند شاگرد می دهند. شما اگر همین امروز هم در آموزشگاههای مختلف ثبت نام کنید تا ایام امتحانات که مدرسان خودشان دیگر ظرفیتشان کامل شود با شما تماس نمی گیرند.2- ایجاد وبلاگ و تبلیغات برای تدریس: می توانید برای خودتان یک وبلاگ بسازید و برای ارائه خدمات تدریس خصوصی توسط خودتان در آن تبلیغ کنید. این روش هم بد نیست فقط اشکالی که دارد این است که اگر شما مثلا در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید، کاربران با جستجوی عبارت تدریس خصوصی فیزیک در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر هیچ وقت به سمت وبلاگ شما هدایت نخواهند شد. مگر اینکه روی وبلاگتان خیلی کار کنید و بعد از یکی دو سال کم کم وبلاگتان بالا بیاید. بهینه سازی وبلاگ و وبسایت برای موتورهای جستجو طوری که در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده شود علم خودش را می خواهد. همین الان تدریس خصوصی فیزیک را در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که ایران مدرس (همین وب سایت) در صفحه اول و جایگاه اول قرار دارد.3- درج آگهی در روزنامه (مثلا در روزنامه همشهری): اگر ساکن تهران هستید با درج اگهی و تبلیغ در روزنامه همشهری می توانید شاگرد جذب کنید. این روش روش بدی نیست ولی هزینه بالایی دارد. با همان مبلغی که برای درج آگهی در روزنامه برای آگهی تدریس می پردازید، در سایتهای اینترنتی اختصاصی تدریس مانند همین وب سایت (ایران مدرس) می توانید یک ماه آگهی ویژه درج کنید! ضمنا رقابت هم زیاد است. ممکن است در همان یک روز هیچ کس به شما زنگ نزد.4- چاپ تراکت و پخش آن: می توانید تراکت چاپ کنید و آن را به در و دیوار بچسپانید و یا پخش کنید. این روش هم می تواند جوابگو باشد ولی هم هزینه دارد و هم برای چسپاندن تراکت ها یا پخش آنها هم باید هزینه پرداخت کنید و یا خودتان وقت بذارید. کلا روش متمدانه و با کلاسی نیست. اگر بخواهید کمتر هزینه کنید باید یک چسب و تعدادی تراکت دستتان بگیرید و در سطح شهر آن را بچسبانید. ضمنا، چند محله را می توانید پوشش دهید؟ به هر حال این هم می تواند یک روش باشد و در بعضی از شهرهای کوچک شاید موثر هم باشد.

پیشنهاد می شود مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را هم بخوانید و فیلم آموزشی – چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را ببینید.5- ثبت آگهی تدریس در سایتهای آگهی تدریس مانند ایران مدرس (همین وب سایت): به دلایل زیر، این روش بهترین روش برای تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی است:5-1- مبلغ و هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید. کم کم که سابقه کارتان بیشتر شد و توانائی هایتان هم افزایش یافت می توانید هزینه ای که برای جلسات تدریس مطالبه می کنید را افزایش دهید.5-2- اگر خوب تدریس کنید و هوای شاگردهایتان را داشته باشید ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و کلاسهای شما محدود به ایام امتحانات نمی گردد. مطمئن باشید که تعداد شاگردهایتان آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید پاسخگو باشید و تعدادی را رد خواهید کرد.5-3- کل هزینه جلسات تدریس را برای خودتان بر می دارید. هیچ درصدی را به آموزشگاه پرداخت نخواهید کرد. ببینید، اگر شما مثلا در همین سایت (ایران مدرس) آگهی ثبت کنید و در ابتدای کار هزینه ای بپردازید، بعد از آن کل هزینه جلسات تدریس را برای خودتان بر می دارید و این واقعا به نفع شماست.5-4- وب سایت حاضر برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان مثلا عبارتهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و … را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.5-5- درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید به نسبت ثبت آگهی در روزنامه به صرفه تر است. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.5-6- تبلیغات اینترنتی به نسبت تراکت گستردگی بسیار زیادی دارد. شما اگر بخواهید به عنوان مثال در تهران تراکت پخش کنید و بخواهید تمام محلات را پوشش دهید برای یک روز به بیش از 50 نفر نیاز دارید. تبلیغات تدریس خودتان را در اینترنت ثبت کنید و خیالتان راحت باشد که در سراسر کشور قابل مشاهده است.به جرات می توان گفت که بهترین سایت درج آگهی رایگان تدریس خصوصی، ایران مدرس (همین سایت) است. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 20000 مدرس خصوصی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.برای ثبت آگهی رایگان تدریس، بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. در صورت تمایل برای حصول بازدهی بیشتر، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج کنید. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، آگهی ویژه تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس است.برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی تدریس موثر و پربازده مطالب زیر را مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس

در این مورد مطالبی در رابطه با پاسخ به سوال چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیمارائه شده است. راهکارهای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی برای فعالیت در
زمینه تدریس خصوصی در این بخش بررسی می شود. برای جذب شاگرد خصوصی
راهکارهای زیر مفید است.1- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید.2- با دوستان خودتان در قالب گروه آموزشی فعالیت کنید.3- تراکت چاپ کنید و در سطح شهر توزیع نمائید.4- در دانشگاه تراکت توزیع کنید و به دانشجویان ضعیفتر تدریس کنید.5-با سایر مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید.

ما در تیکا تمرکزمان بر روی آموزش آنلاین زبان است و دغدغه اصلی اساتید زبان در اینگونه آموزش ها جذب شاگردان جدید است تا بتوانند کلاس های آنلاین بیشتر و طبیعتا درآمد بیشتری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را به شما ارائه دهیم که با استفاده از آن ها بتوانید زبان آموزان بیشتری را جذب کنید.
 

این روزها تمام امور زندگی همه ما با اینترنت محصور شده است . در این بین آموزش آنلاین و در این مقاله به خصوص آموزش آنلاین زبان مورد توجه ما است . در کلاس های آنلاین زبان برخلاف کلاس های زبان آموزشگاه ها نیاز به بیرون رفتن از خانه هم ندارید و از خانه خود و با اتصال به اینترنت می توانید زبان و مهارت های خود را آموزش دهید و به راحتی کسب درآمد داشته باشید. 
قبلا در مقاله چگونه یک کلاس آنلاین خوب برگزار کنیم به ویژگی های یک کلاس جذاب آنلاین زبان پرداختیم . اما اگر تجربه آموزش آنلاین زبان یا هر مهارت دیگری را دارید می دانید که به سادگی نمی توان شاگردان و زبان آموزان جدید پیدا و جذب کرد و لازمه افزایش درآمد در آموزش آنلاین جذب شاگردان بیشتر است. در این مقاله سعی می کنیم پاسخی مناسب برای این سوال اساتید زبان که چگونه زبان آموزان آنلاین بیشتری داشته باشیم پیدا کنیم. پس ادامه این مقاله را بخوانید.

اگر یک استاد زبان آنلاین هستید که به دنبال جذب زبان آموزان بیشترمی باشد این مقاله برای شماست! سوالی که همیشه اساتید زبان از ما می پرسند این است که چگونه می توانیم شاگردان آنلاین بیشتری داشته باشیم. قبلا درباره برگزاری یک کلاس آنلاین خوب و مفید صحبت کرده ایم . حال زمان آن است که روش هایی برای جذب شاگردان آنلاین بیشتر را به شما معرفی کنیم. پس برای آشنایی با این 5 روش جذب زبان آموز به کلاس آنلاین همراه ما باشید.چگونه جذب شاگرد داشته باشیم

به همه ی سایت های مختلفی که در آن ها عضو هستید فکر کنید . اگر شما لینک پروفایل خود در تیکا را در این سایت ها قرار دهید بیشتر دیده خواهید شد. به پروفایل خود در این سایت ها سری بزنید و اطلاعات خود را آپدیت کنید و در صورت امکان لینکی از پروفایل خود در تیکا را در آنجا قرار دهید. 

همه ی اساتید زبان در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا یک ویدئو معرفی در پروفایل خود دارند که در آن به معرفی کوتاهی از خود و روش مورد استفاده در تدریس زبان اشاره می کنند. تهیه یک ویدئو معرفی جذاب می تواند به دیده شدن شما در میان زبان آموزانی که به سایت تیکا مراجعه می کنند  بسیار کمک کند. 
همچنین سعی کنید توضیحات خود را در پروفایلیتان کامل و جذاب بنویسید . به یک تیتربین 20 الی 40 کارکتر که بتواند شاگردان را جذب کند و یک متن 200 الی 350 کارکتری که هر چه بیشتر شما و مهارت هایتان را توضیح دهد توجه ویژه ای کنید. نگاهی به ویدئو معرفی استاد زبان آقای حسینی مقدم بیاندازید تا با یک ویدئو معرفی استاندارد در تیکا بیشتر آشنا شوید.

به ندرت می توان شخصی را پیدا کرد که حداقل در یک شبکه اجتماعی فعال نباشد. کافیست لینک پروفایل خود در تیکا را در اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ،فیسبوک،تلگرام و … قرار دهید تا زبان آموزان بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند .

انجمن ها و سایت های زیادی وجود دارند که مرتبط به یادگیری زبان هستند و کاربران در آن ها به یکدیگر مطالب مختلفی را معرفی می کنند و نکته های آموزشی را بیان می کنند. اگر به فالورهای خود بتوانید محتوایی ارزشمند ارائه دهید آن ها احتمالا خواهان ادامه یادگیری زبان با شما خواهند بود.همچنین سایت های پرسش و پاسخ زبان آموزان نیز می تواند به دیده شدن شما کمک کنند.
همچنین زبان اموزانی که از کلاس های آنلاین زبان خود راضی باشند شما را به دیگربازدیدکنندگان سایت معرفی می کنند. در کنار آن شما می توانید این انجمن ها را به شاگردان خود نیز معرفی کنید تا آنجا نیز در کنارتان باشند. 

بسیاری از اساتید وبلاگ هایی درباره زبانی که آموزش می دهند را دارند. یکی از روش های موثر می تواند این باشد که لینک پروفایل خود در تیکا را در صفحه تماس با ما وبلاگتان به اشتراک بگذارید. اگر محتوای ارزشمند و مفیدی برای زبان آموزان تولید کنید احتمال اینکه آن ها در آینده نردیک جزو شاگردان شما باشند زیاد می شود. 

یادتان باشد که در کلاس های انلاین خود به همان اندازه که صحبت می کنید ، به زبان آموز خود گوش بدهید تا بتوانید یک مکالمه معنادار با او برقرار کنید. همین مورد را به تمام متد آموزش آنلاین خودتان بسط بدهید و روش های مختلفی که بتوانید با زبان آموز تعامل کنید و او را جذب کلاس آنلاین خود کنید بکار بگیرید. 
بسیار مهم است که در تدریس آنلاین خود خلاقیت داشته باشید تا هرچه بهتر بتوانید مطالب را به زبان آموز انتقال دهید. به خاطر داشته باشید که به قول معروف همیشه نگاه اول بیشترین تاثیر را دارد پس تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا جلسه اول خوب و مفیدی برای زبان آموز رقم بزنید . به همان اندازه که محتوای شما باید جذاب و برای زبان آموز مفید باشد ،نحوه ارائه شما نیز بسیار مهم است . سعی کنید از جلوه های گرافیکی ، ویدئوها و عکس های جذاب با رنگ هایی که به چشم زبان آموز زیبا می آیند در ارائه محتواهای آموزش زبان خود استفاده کنید. بعد از مدتی خواهید دید که اگر بتوانید یک زبان آموز را برای چند جلسه همراه خود نگه دارید او شما و کلاس آنلاین شما را به سایر دوستانش نیزمعرفی خواهد کرد .

بعضی از اساتید زبان قیمت هر جلسه کلاس آنلاین را خیلی بالا تعیین می کنند . در تعیین هزینه کلاس های آنلاین شرایط اقتصادی جامعه و مواردی مانند اینکه نیاز ندارید که برای تدریس از خانه بیرون بروید که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود را مدنظر قرار دهید. البته این مورد را نیز باید یادآور شویم که اگر قیمت کلاس را خیلی پایین تعیین کنید ممکن است اساتید زیادی در آن رنج قیمت حاضر باشند و کار شما برای دیده شدن سخت تر باشد.

اگر جلسات آزمایشی رایگان برای خود تعیین کنید طبیعتا با زبان آموزان جدید بیشتری آشنا خواهید شد و نرخ تبدیل زبان آموزانی که جلسه اول رایگان با شما دارند و شاگرد شما می شوند زیاد خواهد شد . در جلسات آزمایشی که معمولا زمانی در حدود 30 دقیقه دارند با زبان آموز و اهدافش از یادگیری زبان آشنا می شوید و از زبان آموز یک آزمون تعیین سطح کوتاه می گیرید و با توجه به انتظارات زبان آموز تعداد جلسات موردنیاز او تعیین می شود . زبان آموز هم با شما و متد آموزش آنلاین زبان شما آشنا می شود. پیشنهاد می کنم علاوه بر آشنایی کلی زبان آموز با شما و در مقابل شما با زبان آموز حتی شده حدود 10 دقیقه وقت برای آموزش نیز بگذارید . تصور کنید شما استاد زبان فرانسه هستید همینکه در همان جلسه آزمایشی بتوانید به زبان آموز سلام و احوال پرسی به زبان  فرانسه را یاد بدهید شور و شوق و علاقه زبان آموز به زبان فرانسه را بیشتر خواهید کرد و احتمال ادامه کلاس های آنلاین زبان آموز با شما افزایش پیدا خواهد کرد.

در این مقاله به شما 8 روش برای جذب زبان آموزان بیشتر را معرفی کردیم تا بتوانید کلاس های آنلاین بیشتری را برگزار کنید. باید تمام تلاش خود را بکنید تا زبان آموزان بتوانند از روش های مختلف شما را پیدا کنند و بتوانند با شما کلاس آنلاین زبان رزرو کنند . روش هایی را که بیشتر از همه به ذهنیت شما نزدیک است را انتخاب کنید و برای چند وقت آن ها را امتحان کنید. اگر شما اساتید زبان روش های دیگری برای جذب زبان آموزان جدید دارید آن را در قسمت نظرات در پایین همین صفحه با ما و سایر همکارانتان در میان بگذارید.
برای فعالیت در سایت آموزش مجازی زبان تیکا از طریق لینک زیر اقدام کنید  و کلاس های آموزشی خود را در مکان و زمان موردنظر خود برگزار کنید . 

 

منبع : Preply
 

 

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

ممنون از مطلب خوبتون

جهت ثبت و ارسال دیدگاهتان، ابتدا وارد حساب
کاربری
خود شوید

بهترین اساتید آموزش زبان

در هر سطحی که هستید همین الان شروع کنید…

تیکا، یک سامانه جستجو و انتخاب استاد زبان به همراه دروس و دوره های آموزشی فشرده و غیر فشرده مختلف
برای یادگیری زبان آموزان است.

با استفاده از پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیکا می توانید با اساتید مختلف
آموزش زبان ارتباط می گیرید و روند پیشرفت خود را در هر مرحله از یادگیری زبان خواهید دید.

هدف ما در تیکا آموزش مهارت های زبان شامل مکالمات انگلیسی ، رایتینگ ، مهارت شنیداری زبان های مختلف به صورت آنلاین با کمترین هزینه و بی نیاز از صرف زمان و هزینه ی رفت و آمد برای مدرسین و زبان آموزان می شود.

در کلاس های آنلاین زبان تمرکز بر روی مهارت های مورد نیاز زبان آموز ، و تمرین مکالمه زبان آنلاین ، و استفاده از بهترین منابع و کتب برای یادگیری زبان ، داستان های کوتاه انگلیسی و زبان های دیگر و استفاده از متدهای مختلف و جذاب آموزشی می باشد.

در واقع تیکا تلاش می کند که پاسخی برای نیازهای هر نوع زبان آموزی داشته باشد و چه زبان آموزی دوست داشته باشد به تنهایی و از طریق خودآموز و بدون کمک مدرس زبان یادگیری را شروع کند و چه دوست داشته باشد که استاد زبان مسیر آموزش زبان را برای او مشخص کند می تواند در تیکا پاسخی به سوالات زبان خود پیدا کند.

کلاس های آنلاین زبان تیکا به صورت خصوصی و گروهی با استاد دلخواه زبان آموز در روز و ساعتی که بخواهد برگزار می شوند.

از جمله مزایای سایت آموزش آنلاین تیکا می توان به رنج قیمتی متفاوت اساتید مختلف اشاره کرد تا زبان آموز بتواند با هر بودجه ای استاد زبان مورد نظر خود را پیدا کند.

از دیگر مزایای آموزش آنلاین زبان می توان به امکان انتخاب کلاس آزمایشی رایگان اشاره کرد و در این کلاس رایگان استاد زبان می تواند هر چه بیشتر با استاد زبان و متد آموزشی او آشنا شود و یک تعیین سطح آنلاین رایگان نیز توسط استاد زبان از زبان آموز انجام می شود.

در تیکا علاوه بر زبان انگلیسی برای زبان های فرانسه ، اسپانیایی ، ترکی استانبولی ، ایتالیایی ، روسی ، چینی ، کره ای ، ژاپنی ، آلمانی ، عربی و … نیز مدرس زبان فعال در تیکا هستند.

این خدماتی که اسم بردیم فقط خدماتی هست که ما توی آکادمی تیکا به شما ارائه میدیم و کلی امکانات دیگه هم داریم که توی اپلیکیشنمون قرار دادیم.

مثل دوره آموزشی خود آموز و دوره های مختلفی که اساتیدمون جدا از کالج تیکا برامون طراحی کردن٬ کلیپ های سرگرم کننده با زیرنویس دو زبانه و خیلی امکانات دیگه که توی لیست بالا آوردیم.

شما همینطور میتونید از طریق استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان تیکا از کد تخفیف اختصاصیمون برای شرکت در آزمون تعیین سطح موسسه زبان سفیر استفاده کنید و مدرکتون رو از موسسه ی معتبر سفیر دریافت کنید.

امیدواریم بتونیم بهترین خدمات رو به شما ارائه کنیم.

بیشتر

ما را دنبال کنید

در این مقاله در رابطه با نحوه جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شده است. برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی: چگونه کلاس ریاضی را جذاب کنیم1- در همین سایت تدریس ریاضی تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. وب سایت حاضر به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. همین الان در گوگل عبارت هایی مانند “تدریس خصوصی ریاضی” – “تدریس ریاضی” – “معلم خصوصی ریاضی” – “سایت تدریس ریاضی” و …. را جستجو کنید. خواهید دید که وب سایت حاضر در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. با ثبت تبلیغ در این وب سایت مشخصات شما به صورت مستقیم در معرض دید متقاضیان تدریس ریاضی قرار خواهد گرفت و می توانید شاگرد جذب نمائید.2- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. با حضور در شبکه های اجتماعی احتمال جذب شاگرد خودتان را بیشتر خواهید کرد. در اینستاگرام و تلگرام و …. فعال باشید و تولید فیلم و محتوا کنید. در کنار فیلم های آموزشی و یا محتواهای جالبی که قرار می دهید برای تدریس خصوصی ریاضی توسط خودتان تبلیغ کنید. این راهکار هم برای جذب شاگرد روش خوبی است.مطالعه مقاله چگونه درآمد بالایی از کار تدریس ریاضی کسب کنیم؟ هم مفید است.3- در سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم تبلیغ بدهید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج تبلیغ در این وب سایت هم می توانید به صورت مستقیم شاگرد پیدا کنید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس در ایران مدرس رایگان است. ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه هم بکنید.4- برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید. به هر میزان حضور شما در اینترنت پر رنگ تر باشد در نهایت شاگردهای بیشتری خواهید داشت. علاوه بر روش های ذکر شده در بالا بد نیست برای خودتان سایت و وبلاگی هم داشته باشید تا بیشتر و بیشتر شناخته شوید. می توانید با ثبت تبلیغات ویژه در همین سایت تدریس ریاضی و یا ایران مدرس به سایت و وبلاگ خودتان لینک هم بدهید و آن را معرفی نمائید.پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه در ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق باشیم؟ را هم بخوانید.5- در روزنامه تبلیغ کنید. اگر ساکن تهران و یا شهرهای بزرگ هستید در کنار روش های ذکر شده تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندی های آن هم می تواند روش خوبی برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی باشد. بنابراین این روش را هم امتحان کنید. در ایام امتحانات بازدهی این روش می تواند خوب باشد. البته تبلیغات در اینترنت گستردگی بیشتری دارد و در کل کشور دیده خواهد شد. ولی به هر حال تبلیغات روزنامه هم می تواند بعضا موثر باشد.6- تراکت چاپ و توزیع نمائید. راهکار دیگر برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی این است که تراکت چاپ نمائید و در محله های مورد نظر خودتان و یا در دانشگاهها و مدارس توزیع کنید. می توانید مناطقی که به نظر خودتان بهتر است را در نظر بگیرید و هدفمند تبلیغ کنید.مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟7- با مدرسین دیگر همکاری کنید. اگر شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید و شاگردهای شما برای درس ریاضی با شما تماس می گیرند، همین شاگردها برای دروس دیگر مانند فیزیک و شیمی هم به استاد نیاز دارند. شما می توانید به مدرسین دروس دیگر شاگرد خودتان را معرفی کنید و از آنها هم بخواهید اگر برای درس ریاضی شاگردهای ایشان به استاد نیاز داشت شما را معرفی نمایند. گسترش ارتباطات می تواند روش خوبی برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش تعداد شاگردها در زمینه تدریس خصوصی ریاضی باشد.منبع: سایت تدریس ریاضی

استادبانک – انتخاب آنلاین معلم خصوصی – انتخاب آنلاین معلم خصوصی

بسیاری از اساتید درباره شروع کار تدریس خصوصی سوالات زیادی دارند. در این مقاله از مجله استادبانک درباره نحوه شروع تدریس خصوصی گفتگو خواهیم کرد. قبل از شروع این کار باید نکاتی را رعایت کنید تا در حین کار به مشکلی بر نخورید.

استادبانک وب‌سایتی است که خدمات انتخاب معلم خصوصی را ارائه می‌دهد، شما هم می‌توانید معلم خصوصی استادبانک باشید فقط باید فرم استخدام معلم خصوصی را در سایت استادبانک را پر کنید و پس از پذیرفته شدن، اقدام به جذب شاگرد کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

آنچه مطالعه خواهید کرد

قبل از جذب شاگرد باید خودتان را برای تدریس آماده کنید. بهتر است درسی را که می‌خواهید تدریس کنید چند بار در خانه مرور کنید و برای خودتان توضیح دهید. یا حتی می‌توانید از دوستان و آشنایانتان کمک بگیرید.چگونه جذب شاگرد داشته باشیم

به آن‌ها درس بدهید و بازخورد بگیرید. اگر آن‌ها از روند کار راضی بودند در کلاس‌های خود نیز از همین روند استفاده کنید. در غیر این صورت روند تدریس را تغییر دهید تا نتیجه مطلوبی به دست بیاید.

بعد از اینکه مطمئن شدید روند تدریس مناسب است باید برای هر جلسه تدریس قیمتی معین کنید. قیمت شما باید متناسب با نرخ بازار باشد. این نرخ را می‌توانید از طریق آگهی‌های تدریس خصوصی به دست بیاورید.

اگر قیمت پایینی در نظر بگیرید بعضی از اولیا تصور می‌کنند که چون قیمت شما پایین است پس کیفیت کار نیز کم است.

اگر قیمت بالایی در نظر بگیرید درست است که اولیا ممکن است فکر کنند چون کیفیت کار بالا است پس قیمت نیز زیاد است اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر قیمت تدریس شما بالا باشد شاگردهای کمتری را می‌توانید جذب کنید. به علاوه اگر اولیا مبلغ زیادی خرج کنند قطعا انتظارات بیشتری نیز از شما دارند.

کمپین جذب اساتید جدید در استادبانک

استادبانک بزرگترین سایت تدریس خصوصی در ایران است که در بیش از 10 شهر کشور مثلِ تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و … فعالیت دارد. با کلیک روی لینک زیر به صفحه ثبت نام اساتید وارد شوید

 ورود به صفحه ثبت نام اساتید استادبانک

از دیگر نکاتی که در شروع تدریس خصوصی مهم است آراستگی ظاهری است. اولیا بیش از هر چیزی که به مرتب بودن شما دقت می‌کنند. قبل از حاضر شدن در جلسه تدریس باید از هر نظر آراسته باشید.

زمانی که اولین جلسه تدریس خصوصی را شروع می‌کنید اولیا درباره ادامه و یا عدم همکاری با شما تصمیم خواهند گرفت. آراستگی ظاهری تاثیر زیادی بر این تصمیم دارد.

قبل از حاضر شدن در جلسه مشخص کنید که امروز می‌خواهید درباره چه مباحثی صحبت کنید. اگر برای تدریس این مباحث نیاز به ابزار خاصی دارید آن‌ها را تهیه کنید و با خود به سر جلسه ببرید.

همچنین تمرین‌هایی که قرار است به شاگردتان ارائه دهید را از قبل آماده کنید.

بسیاری از اساتید این سوال را در ذهن خود دارند که کجا تدریس خصوصی کنم یا برای تدریس خصوصی از کجا شروع کنم. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. ما در ادامه سعی کرده‌ایم بهترین و موثر ترین روش‌ها را برای شما بازگو کنیم.

می‌توانید در روزنامه‌ها شروع به تبلیغات کنید. یا راه آسان‌تر برای تبلیغات این است که تراکت چاپ کنید و در منطقه‌ای خاص پخش ‌کنید.

اگر تمایل به چاپ تراکت داشتید حتما دروسی که تدریس می‌کنید، رزومه مختصر و منطقه کاری خود را مشخص کنید. بعضی از معلمان در یک جمله شماره تلفن و مشخصات خود را در تکه های کوچک کاغذ چاپ می‌کنند، مثلا شماره معلم خصوصی ریاضی نهم

بیشتر دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند. شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی شاگردهای زیادی جذب کنید. مثلا می‌توانید در گام اول فیلم‌هایی از تدریس خود را برای مخاطبان به اشتراک بگذارید.

در کنار آن نیز چند نمونه سوال مرتبط به همراه پاسخ قرار دهید تا کیفیت کار شما مشخص شود. البته این روش نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات دارد. به علاوه باید چندین ساعت در روز برای مدیریت شبکه اجتماعی خود و تولید محتوا زمان بگذارید.

راه دیگر شروع تدریس خصوصی و جذب شاگرد، همکاری با آموزشگاه‌های خصوصی است. در این صورت شما طبق زمان‌بندی خاص و مشخصی در آموزشگاه حاضر می‌شوید و کلاس مربوطه را برگزار می‌کنید.

مزیت این روش این است که دیگر دغدغه جذب شاگرد و مشکلات تبلیغات را ندارید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در بعضی شرایط اگر خودتان فعالیت فردی داشته باشید درآمد بالاتری کسب خواهید کرد.

روش‌هایی که پیش‌تر ذکر شد هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. شما باید راهی را انتخاب کنید که مزیت‌های بیشتری داشته باشد و در انتها منجر به افزایش درآمد شما شود.

استادبانک وب‌سایتی است که با ثبت‌نام در آن می‌توانید شاگردهای زیادی را جذب کنید، زیرا در حا حاضر بیش از 21000 دانش‌آمور معلمان خصوصی خود را در استادبانک انتخاب می‌کنند، و رزومه معلمان استادبانک در معرض دید هزاران دانش‌آموز قرار دارد و آن‌ها احتیاجی به تبلبغات و صرف هزینه و وقت اضافی، برای جذب دانش‌آموز ندارند.

برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیز علاوه بر هزینه‌های سنگین تبلیغات، باید زمان زیادی را برای تولید محتوا بگذارید. همچنین چون تعداد اساتید زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند شما باید با زحمت فراوان به معروفیت آن‌ها برسید.

چاپ تراکت یا تبلیغات در روزنامه‌ها نیز همان‌طور که می‌دانید هزینه های سنگینی دارد که در ابتدای راه تدریس خصوصی شاید گزینه خوبی نباشد.

اگر بخواهیم فعالیت در استادبانک با فعالیت در آموزشگاه‌ها را مقایسه کنیم؛ برای تدریس در آموزشگاه شما باید در ساعت خاصی در آموزشگاه حاضر شوید و طبق قوانین آنجا عمل کنید. همچنین سهم آموزشگاه از درآمد شما چیزی بین 40 تا 50 درصد است.

اما با فعالیت در استادبانک اولا می‌توانید ساعت تدریس را کاملا توافقی انتخاب کنید و دوما اینکه استادبانک تنها 15 تا 20 درصد از درآمد شما را سهیم می‌شود که عدد بسیار ناچیزی است.

با این تفاسیر، آیا تمایل دارید تا به جمع اساتید استادبانک بپیوندید؟

استادبانک جزو برترین سایت‌های استخدام معلم خصوصی کشور است که با معرفی بهترین اساتید، انتخاب را برای دانش‌آموزان جویای کلاس خصوصی آسان می‌کند. معلمان در این سایت دیگر نگران تبلیغات نیستند، چون به راحتی به داوطلبان معرفی می‌شوند. همچنین کیفیت کلاس‌ آن‌ها به خودی خود تبلیغی قوی برایشان محسوب می‌شود.

یکی دیگر از چیزهایی که استخدام در استادبانک را از هر روش دیگری متمایز می‌کند، درصد پایین کارمزدی است که در قبال تبلیغات و تشکیل کلاس از معلم می‌گیرد. معلمان با ثبت نام در این سایت، با پرداخت 15 تا 20 درصد از درآمدشان، راهی مطمئن و کم خرج را برای تدریس انتخاب می‌کنند.

همه فن حریف در دنیای وب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات نام و ایمیل من را برای ثبت نظر دوباره ذخیره کنچگونه جذب شاگرد داشته باشیم

در کادر زیر نمونه سوال، گام به گام، جزوه، نکات درسی، مشاوره و … را جستجو کنید

جدیدترین مطالب

اسم شعرهای کتاب قران اول دبستان

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس

آموزش جمع و تفریق اول ابتدایی

آموزش چوب خط کلاس اول دبستان

چطور فرزندم را به زبان علاقه مند کنم؟

حمایت شده توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف

استادبانک مفتخر است که توانسته است، با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به درجه دانش بنیانی نائل شود

استادبانک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استادبانک در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

استادبانک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه استادبانک می باشد.

برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس باید جنبه های مختلفی را مورد نظر داشته باشید. اگر می خواهید به عنوان یک مدرس موفق از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اگر به تدریس علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید: مثل هر کار دیگری، مدرسینی موفق هستند که به کار خودشان علاقه دارند. شما نیز وقتی سراغ کار تدریس یا تدریس خصوصی بروید که به آن علاقه داشته باشید. ممکن است بدون علاقه هم بتوانید درامد بدست آورید ولی خیلی موفق نخواهید شد. وقتی با علاقه تدریس می کنید، این علاقه شما به شاگردهایتان هم منتقل می شود و در نتیجه آنها نیز درس را بهتر یاد می گیرند و به حضور در کلاسهای شما علاقه بیشتری نشان می دهند. از طرفی، وقتی شما در زمینه تدریس فعالیت دارید ممکن است در ایام امتحانات در روز 10 ساعت تدریس کنید و اگر به کار تدریس علاقه نداشته باشید خیلی زود خسته خواهید شد.

دروسی را انتخاب نمائید که از تدریس آنها لذت می برید: مسلما شما نسبت به تمامی دروس حس یکسانی ندارید و در دوران دبیرستان و دانشگاه هم در بعضی از دروس عملکرد بهتری داشته اید. اگر می خواهید به سرعت پله های ترقی را طی کنید، دروسی را تدریس کنید که از تدریس آنها لذت می برید. به عنوان مثال اگر در دبیرستان و دانشگاه در درس فیزیک به نسبت ریاضی عملکرد بهتری داشته اید و نمرات بهتری گرفته اید به جای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بیشتر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک شاگرد بگیرید و فعالیت داشته باشید. یا اگر تدریس زبان انگلیسی را بهتر انجام می دهید و پایه ی زبان قوی ای دارید، در این زمینه بیشتر شاگرد قبول کنید. وقتی خودتان قبلا در یک درس نمرات بهتری گرفته اید مسلما در تدریس آن درس هم موفق تر خواهید بود.

 

چگونه جذب شاگرد داشته باشیم

بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید: برای موفق شدن در کار تدریس خصوصی این نکته هم بسیار مهم است. به بلد بودن درسها کفایت نکنید، بلکه بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل و 100 درصد مسلط باشید. این مسلط بودن شما بر دروس تدریسی در نحوه حرف زدن شما، در فن بیان شما، در چگونگی پاسخ به سوالهایی که از شما پرسیده می شود و … خودش را نشان می دهد. اگر بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط نباشید، همین که در کلاسهای تدریس خصوصی نتوانید به یک یا دو سوال پاسخ دهید، کلاس را از دست خواهید داد. خصوصا در جلسه اول تدریس این نکته بسیار مهم است.

روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید: برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی مهم است که تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و برای کار تدریس اعلام امادگی کنید. روش دیگر این است که در روزنامه تبلیغ کنید و یا تراکت چاپ و توزیع نمائید. روش بسیار عالی دیگر ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند ایران مدرس (www.IranModares.com) و یا اگر ریاضی تدریس می کنید، در سایت تدریس ریاضی (www.Tadris-Riazi.com) است. سایت ایران کنکور (www.IranKonkur.com) هم برای ثبت تبلیغات تدریس دروس کنکوری سایت خوبی است. البته می توانید آگهی تدریس خودتان را در سایتهای عمومی تبلیغات مانند سایت سودایران (http://www.soodiran.com/) هم درج نمائید.

نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید: نکته آخر و مهمترین نکته ای که برای موفقیت در کار تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که به صورت کامل از شاگردهایتان حمایت کنید و نتیجه گرفتن آنها را برای خودتان در اولویت اول قرار دهید. در کلاسهای تدریس خصوصی ممکن است شاگردهای شما هر کدام شرایط خاص خودش را داشته باشد. با توجه به وضعیت تحصیلی، سطح هوش، میزان بلد بودن درسها و …. برای هر کدام از شاگردهایتان باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که حتما نتیجه مورد نظرش را بگیرد. اگر شاگردهای شما در امتحان یا کنکور موفق شوند ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و موفقیت شما در تدریس حتمی است. مهمترین ملاک موفقیت در تدریس خصوصی همین است.

 

چگونه جذب شاگرد داشته باشیم
چگونه جذب شاگرد داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *