چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم
چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم



گوگل قابلیت جدیدی برای تبلت ها و تلفن های همراه ارائه کرده که امکان مشاهده حیوانات سه بعدی در صفحه این دستگاه ها را میسر می کند. به لطف این قابلیت میتوانید حیوانات سه بعدی گوگل مانند ببر، پنگوئن و کوسه ها را در هر نقطه ای از منزل خود تماشا کنید.

این کار نیازی به کمی صبر و بردباری دارد اما مراحل تماشای حیوانات سه بعدی گوگل به شرح زیر است:

چرا حیوانات سه بعدی گوگل نمایش داده نمی شوند؟

از بخش تنظیمات، گزینه Apps، سپس Browser را انتخاب کنید و بعد گزینه Permissions را بزنید و دسترسی دوربین را فعال کنیدچگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

این قابلیت که براساس تکنولوژی واقعیت افزوده ساخته شده در حال حاضر مشکلات کوچکی دارد که گوگل مشغول رفع کردن آنهاست.

برای مشاهده حیوانات سه بعدی گوگل گوشی یا تبلت شما باید اندروید ۷.۰ یا نسخه های بالاتر را داشته باشد. اگر هم از آیفون یا آیپد استفاده میکنید نسخه نرم افزار آنها باید iOS 11 یا بالاتر باشد.

اگر تازه ترین نسخه اندروید یا iOS را روی سیستم خود نداشته باشید حیوانات سه بعدی گوگل صرفا روی پس زمینه مشکی رنگ برای شما نمایش داده می شوند و میتوانید با انگشت آنها را حرکت دهید.

اما اگر تازه ترین نسخه نرم افزاری روی گوشی یا تبلت شما نصب شده باشد باید بتوانید حیوانات سه بعدی گوگل را روی فضای خانه خود مشاهده کنید. اما اگر با وجود داشتن تازه ترین نسخه نرم افزاری باز هم موفق به این کار نشدید شاید بهتر باشد چند راهکار ساده را امتحان کنید:

لیست برخی حیوانات سه بعدی گوگل

سازگار بودن گوشی یا تبلت با تکنولوژی واقعیت افزوده یعنی چه؟

دستگاه هایی که این قابلیت را دارند امکان نمایش محتوا روی فضای پیرامونی را دارند. عبارت واقعیت افزوده (معادل انگلیسی Augmented Reality) نخستین بار در سال ۱۹۹۰ میلادی در مورد فناوری خاصی استفاده شد که در تلویزیون و برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گرفت. تکنولوژی های واقعیت افزوده و مجازی از آن زمان تاکنون به لطف پیشرفت های حاصله در حوزه اینترنت، تبلت ها و تلفن های هوشمند دستخوش بهبود های قابل توجهی شده اند.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

با الو آینده، به آینده چشمک بزنید

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

‌اگر شما نام برخی از حیوانات خاص را گوگل کنید و یا به عبارتی دیگر در گوگل سرچ کنید، ممکن است نتایج شگفت‌آوری از طرح‌های واقعیت افزوده را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا گوگل به برنامه جستجوی خود، حیوانات واقعیت افزوده و سه بعدی را اضافه کرده است. شما می‌توانید حیوانات AR را در هر کجا حتی در منزل خود قرار دهید و آن‌ها را از نزدیک و به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

با توجه به گزارش‌های ثبت شده این حیوانات شامل بزهای کوهی، ماهی، خرس‌ها، پنگوئن‌ها، جوجه تیغی‌های اروپایی، شیرها، ببرها و گرگ‌ها و سگ‌ها و گربه‌ها می‌باشد.

هنگامی که شما در جستجوی هر یک از این حیوانات هستید، گوگل در باکسی مجزا به شما پیشنهاد می‌کند که: “با حیوان از فاصله نزدیک ملاقات کنید. “

چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

این بخش همچنین دارای دکمه “مشاهده در فضای خود،(View in your space)” است که نسخه متحرک آن حیوان را در محیطی قرار می‌دهد که می‌توانید آنها را حرکت دهید و آنها را تغییر اندازه دهید، حتی جلوه‌های بصری و صوتی مناسب نیز به واقعیت افزوده گوگل اضافه شده است.

ببرها غرش می‌کنند، سگ‌ها پارس می‌کنند و گوش خود را می‌مالند، پانداها یک تکه بامبو را میجوند و گربه‌ها پای خود را لیس می‌زنند و خود را پاک می‌کند.

این فقط یکی از ویژگی‌های واقعیت افزوده برای جستجوی گوگل است که در کنفرانس توسعه دهنده I / O خود در اوایل ماه رونمایی شده است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

طی کنفرانس برنامه نویسان که در ماه می برگزار شد، گوگل اعلام کرد که قرار است قابلیت جالبی به سرویس جستجوگر خود اضافه کند. در این قابلیت جدید قرار است مدل‌های واقعیت افزوده به سرویس جستجوگر این شرکت اضافه شده و تماشای حیوانات به شکل سه بعدی از طریق گوگل را امکان‌پذیر کند.

این قابلیت فعلا تنها برای کاربران ARCore  و  ARKit-ready در دو پلت فرم اندروید و آیفون عرضه شده است.

همچنین، این قابلیت فعلا تنها چند حیوان را نمایش خواهد داد مانند ببر، شیر، پاندا، گرگ و چند حیوان دیگر که کاربر می‌تواند تصاویر سه بعدی آنها را در اندازه‌های واقعی به صورت واقعیت افزوده مشاهده کند.

برای تماشای حیوانات از طریق گوگل، روی یک دستگاه پشتیبان کننده به صفحه گوگل بروید. از باکس جستجو، نام یک حیوان را تایپ کنید. اگر حیوان جستجو شده، قابل ارائه باشد، باکس کوچکی باز می‌شود که تصویر انیمه حیوان به همراه اطلاعات و آمار به آن، نمایش داده می‌شود.چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

از روی تصویر ارائه شده، گزینه «تماشا در حالت سه بعدی-View in 3D» را انتخاب کنید. با انتخاب گزینهAR ، می‌توانید با استفاده از گوشی خود تصویر واقعیت افزوده حیوان را مشاهده کنید.این پروسه، چند دقیقه‌ای طول می‌کشد.  از همینجا می‌توانید، از تصویر اسکرین شات بگیرید.

این قابلیت جالب می‌تواند نشان دهد که حیوانات در ابعاد واقعی  چگونه هستند  و کاربردهای مختلفی مثلا در کلاس درس  یا مقاصد آموزشی دارد.

در کنفرانس  I/O، گوگل اعلام کرد که این قابلیت برای مقاصد عملی کاربرد دارد مانند خرید کردن. با وجود این قابلیت خریدار می‌تواند محصول مورد نظر را قبل از خرید اینترنتی، در ابعاد واقعی مشاهده کند.

گوگل در زمینه تکنولوژی واقعیت افزوده، بسیار بلند پرواز است. این شرکت اخیرا قابلیت راهبری واقعیت افزوده را در سرویس گوگل مپ خود اضافه کرده است. همچنین، استیکرهای پلی موجی واقعیت افزوده-AR Playmoji-نیز برای کاربران این سرویس قابل استفاده است.

این اولین باری نیست که گوگل قابلیتی متفاوت و حیوان محور را در موتور جستجوی خود اضافه می‌کند. در سال 2016، کاربر با جستجوی نام یک حیوان می‌توانست صدای آن را نیز بشنود. به علاوه، با جستجوی یک حیوان، لینک‌ها، ویدیوها و صفحات مرتبط با آن نیز به نتایج جستجو اضافه می شود.

با گسترش روز افزون تکنولوژی، شیوه‌های یادگیری و آموزش نیز دستخوش تغییر شده‌اند. مثلا تکنولوژی واقعیت افزوده، این روزها برای آموزش دربارهحیوانات کاربرد پیدا کرده است.

این روزها که بسیاری از بچه‌ها(و حتی بزرگسالان) مجبور شده‌اند داخل خانه بمانند، قابلیت جدید گوگل می‌توانند روشی سرگرم کننده برای آموزش محسوب شود.

برای اینکه نسخه سه بعدی حیوانات را ببینید، باید نام حیوان را به انگلیسی در صفحه سرچ گوگل، جستجو کنید.

 

در زیر نتایج نمایش داده شده در صفحه گوگل و در زیر توضیحات Wikipedia در مورد حیوان مد نظر، عبارت «تماشا به حالت سه بعدی-view in 3D» را می‌بینید که داخل کادر کوچکی قرار گرفته و در توضیحات نوشته شده: پاندا را ابعاد واقعی ببینید-“Meet a life-size giant panda up close».

به روی عبارت view in 3D کلیک کرده و بعد گزینه « تماشا در مکان شما- view in your space» را انتخاب کنید تا خرس پاندای مجازی را در اتاق خود مشاهده کنید. داخل کادر نمایش داده شده، اطلاعاتی در مورد رده دسته بندی حیوان مد نظر، نام علمی، متوسط عمر، سرعت، قد،رژیم غذایی و دیگر جزئیات ارائه شده است.

برای استفاده از قابلیت حیوانات سه بعدی گوگل باید اجازه دسترسی گوگل به دوربین دستگاه خود را بدهید تا پاندا بتواند در محیط اطراف شما قرار گیرد.

البته فعلا تعداد حیواناتی که از طریق این قابلیت قابل نمایش هستند، زیاد نیست اما شیر، کوسه، ببر، چیتا، سگ و گربه جزو آنها هستند.

منبع

سلام من نازنین جون هستم ۱۰ ساله از کرج
من گوشیه خودم سامسونگ هست گوشیه مامانم اپل گوشیه داداشمم سامسونگ و بابا مم سامسونگه ولی برای همه این اپلیکیشن اومد ولی برای من نیومد🥺🥺🥺من گوشیم سامسونگ ی من با داداشم فرقی نداره فقط مال اون ۴مدل بالا تره اگه میدونی من باید چجوری وارد این اپلیکیشن بشم
ممنون میشم اگه بگید

من میخام حیوانا سبودی توی خونمون باشه

وارد شدن نداره اسم اون حیوون رو تو گوگل وارد میکنی مثه Octopus خودش گزینه سه بعدیش میاد

اندرویدش باید بالا باشه

نمیدونم چرا گوشی ویروسی میشه گوشی مامانم هنگ کرده اونم چه جور خاک تو سرتون☹☹☹☹☹☹

بروبابا وایه من آنقدر خوبه تو ارزهه ی حیوانات ۳ بعدی نداری نازنین

اول گوشی شما باید از AR پشتیبانی کنه که تو این آدرس لیست گوشی ها را نوشتهhttps://developers.google.com/ar/discover/supported-devices
دوم اینکه این ویدئو را ببینیدhttps://www.youtube.com/watch?v=BURJMFmlrDE

تو آدرس اولی که نوشتین ارور میده

Ip ایران رو قبول نمیکنه باید با ف… وارد بشید

اما هرچی بشه و نداره اما تو بعضی از گوشی ها نمیشه اما تو گوشی خیلی ها میشه به انروید ربط داره

سلام
این قابلیت اجازه دسترسی به دوربین و حافظه داخلی را میخاد، آیا امکان داره برای امنیت اطلاعات شخصی مشکل داشته باشه

منم هوآوی پی ۱۰ پلاس دارم، برای منم ar نمیاد 🙁
شاید مشکل از اندروید ۹ بودنه…

نه بعذى گوشى ها مياد امتحان كردم

برای من گزینه view in space نمیاره میشه راهنماییم کنید

برای منم نداره

چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

سلام. منکه اصلا نمیدونم باید چی کار کنم.

برای من دکمه‌ای نمیاد

یعنی چه؟

با سلام گوشی من هم سامسونگ هستش و برای من فعال نمیشه اما فکر میکنم یک برنامه هست به نام Google services for ar رو باید روی گوشی تون نصب کنید تا مشکل حل بشه. چون این برنامه به شما این امکان رو میدهد تا عکس های سه بعدی رو ببینید البته حرفه من کامپیوتر نیست فقط در حد اطلاعاتی که داشتم عرض کردم شاید مشکل حل بشه.

اصلن گزینه ای نداره که بخای دوربینو فعالش کنی
چجوریاس؟

دقیقا ،گزینه وجود نداره که 🤔

گزینه AR رو از کجا باید پیداش کنیم؟
گوشیم A5 اندروید 8 هست

لطفا یک نفر که میدونه مشکل چیه بیاد راهنمایی کنه من هم مشکل دوربین دارم . لطفا راهنمایی کنید لطفا

سلام من نوت ۱۰ سامسونگ دارم اصلا انجام نمیشه چراا

9379755994
telegram pyan bede beheton amozesh midam

سلام من هم همین مشکل دوست عزیز مصطفی محمدی رو دارم و دوربین فعال نمیشه ، اندروید گوشی من پای(اندروید 9 ) هست . گوشی شیائومی نوت 8 پرو

عزیز جان گوشی من سامسونگ a6+ هست و اندوروید ۹ ، چرا دوربین برای تصویربرداری و فیلم برداری فعال نمیشه

منم همین مشکلو دارم

برای من هم همینطوره، A6+ و قابلیتشو نداره متاسفانه

گوشی منم اس۸ پلاس سامسونگ ولی فعال نمیشه.
چرااا؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با 7 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ آشنا شوید
https://t.co/iVQvhFmGUR

رایچت ظهر امروز مورد حمله قرار گرفت / مدیرعامل رایچت ضمن تایید این خبر گفت که این پلتفرم از ظهر امروز با مشکلات فن… https://t.co/TErrprvFaL

ارزان شدن ۲۵ درصدی تعرفه پهنای باند زیرساخت https://t.co/F7aq0dkC1v

خوش آمدید!

بازیابی رمز عبور

رمز برای شما ایمیل شد

اپل خوره – اپل خوره ، اپل ، آموزش ، بازی ، برنامه ، اخبار ، پس زمینه ، نقد و بررسی آیفون ، آیپاد و آیپد

آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت عرضه می‌شود
چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

ماشین زمان آیفون ؛ یک طرح مفهومی هیجان انگیز


سریال تهران اپل برای فصل دوم تمدید شد


هری پاتر – تالار اسرار [جلد دوم]


کتاب خاطرات خون آشام – جلد دوم (کشمکش)

کتاب صوتی کوتاه خودش را نمی‌شناخت از خوان خوزه میلاس


بررسی ایرپاد مکس ؛ آیا ارزش خرید دارد؟

بررسی آیپد ایر ۴ (۲۰۲۰) ؛ یک آیپد پرو ارزان!


بررسی آیپد ۲۰۲۰ ؛ دیدار با نسل هشتم


بررسی اپل واچ SE : نوآوری قیمت !


تریلر رسمی اپل برای مستند بیلی آیلیش

طرح مفهومی جذاب از آیفون ۱۳ با صفحه نمایش یکپارچه در لبه‌ها و پشت

Crash Bandicoot: On the Run ؛ اکتیویژن کراش باندیکوت را به موبایل می‌آورد

آیفون ۴۵۰ میلیون تومانی با طراحی الهام گرفته از سایبرتراک تسلا

در فوریه سال ۲۰۱۸ گوگل استیکرهای واقعیت افزوده را برای اولین بار در برنامه دوربین گوگل گوشی‌های پیکسل معرفی کرد. با آن کاربران می‌توانستند حیوانات و اشیاء را در زندگی واقعی خود به صورت سه بعدی از طریق برنامه دوربین گوگل مشاهده کنند. اما این ویژگی فقط به گوشی‌های پیکسل و تلفن‌های دارای برنامه Google Camera محدود شده بود. برای دستیابی به مخاطبین بیشتر، غول جستجو این ویژگی را به نتایج جستجو در مرورگرهای iOS و اندروید با قابلیت AR اضافه کرد.

این ویژگی به خصوص این روزها که همه در خانه قرنطینه هستیم می‌تواند سرگرم کننده باشد و والدین هم می‌توانند برای آموزش به فرزندانشان از آن بهره ببرند.

برای بهره بردن از این ویژگی از هر مرورگری می‌توانید استفاده نمایید. به سایت google.com بروید و نام حیوان مورد نظرتان را به فارسی جستجو کنید. در نتایج جستجو و پایین قسمت مربوط به ویکیپدیا گزینه View in 3D را انتخاب نمایید.

اگر از شما دسترسی به دوربین آیفون خواسته شد، آن را تایید نمایید. بعد از دانلود آن حیوان، از شما خواسته می‌شود دوربین آیفون خود را حرکت دهید که سطح را اسکن نمایید. بعد از اسکن، حیوان را با جزئیات در محیط پیش روی خود از طریق گوشی می‌بینید، پیشنهاد می‌کنم حتما امتحان کنید.

هیچ لیست رسمی برای اسامی حیوانات پشتیبانی شده وجود ندارد اما تقریبا اسم هر حیوانی را ما وارد کردیم، پشتیبانی می‌شد. در اینجا اسم تعداد کمی از حیوانات پشتیبانی شده درج شده است.

نکته: اگر اسم حیوانی را به فارسی جستجو کردید و نمونه سه بعدی آن نیامد، به زبان انگلیسی همان حیوان را جستجو کنید.

این ویژگی در دستگاه‌های مجهز به واقعیت افزوده پشتیبانی می‌شوند. برای این عملکرد باید آیفون شما دارای iOS 11 و بالاتر باشد که به احتمال ۹۹ درصد است چون در حال حاضر اغلب آیفون و آیپدها از iOS 13 بهره می‌برند. این قابلیت در آیفون ۶s و بالاتر در دسترس است. دستگاه‌های اندرویدی هم برای بهره بردن از این قابلیت باید دارای اندروید ۷ و بالاتر باشند، همچنین از قابلیت واقعیت افزوده پشتیبانی نمایند.

لیست کامل گوشی‌هایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند در این لینک (با فیلترشکن) در دسترس است. همچنین باید اپلیکیشن Google Play Services for AR روی گوشی اندرویدی شما نصب و آپدیت باشد. اگر این اپلیشکن از گوشی شما پشتیبانی نمی‌کند یعنی قابلیت واقعیت افزوده را ندارد

همچنین بخوانید:

از 8-9 سال پیش بود که با اپل آشنا شدم، اون موقع یک نوجوان بودم، کجکاو، میخواستم از همه چی سر دربیارم، مخصوصا اگه به کامپیوتر و تکنولوژی مربوط می‌شد. از همون اوایل سعی می‌کردم هر چیزی که از گوشی جدیدم می‌فهمیدم و یاد میگیرفتم تو انجمن‌های مختلف با نام کاربری vampire74 به اشتراک بگذارم. بعد از گذشت چند سال یک سایت زدم که البته تداخل اون با خدمت باعث شد ازش دور بشم… و حالا با اپل خوره با شما هستم.

پست قبلی

اپل واچ سری ۷ احتمالا تاچ آیدی یا اسکنر انگشت زیر صفحه نمایش دارد

پست بعدی

تاریخچه آیفون اپل : تکامل تلفن هوشمندی که همه چیز را شروع کرد

آموزش انتقال و اضافه کردن چت های واتس اپ به تلگرام در آیفون

دانلود تمام فریمور های آیپاد تاچ با لینک مستقیم

دانلود تمام فریمور های آیپد با لینک مستقیم

دانلود تمام فریمور های آیفون با لینک مستقیم

سلام برای من گزینه ای نمیاد که که به دوربین دسترسی داشته باشم چکار کنم؟

سلام
اون گزینه حتما نمایش داده نمیشه و احتمال داره بدون اون بتونید این کار رو انجام بدید
اگه نمیشه نسخه و مدل گوشیتون رو بفرماییدچگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

برا من هواوی آندروئید ۹ است ولی اصلا باز ننیشه

سلام
ببینید اپلیکیشن Google Play Services for AR رو نصب دارید و آپدیت هستش؟
دستگاه‌هایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند این برنامه رو دارند

سلام
جرا برا گوشی من اصلا نرم افزار گوگل پلی سرویس نمیاد تا نصبش کنم

سلام
گوشیتون چیه عزیز؟

سلام گوشی من y6 است ولی اون گزینه دسترسی به دوربین نمایش داده نمیشه

سلام
ببینید اپلیکیشن Google Play Services for AR رو نصب دارید و آپدیت هستش؟
دستگاه‌هایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند این برنامه رو دارند

برا من گزینه ای نمیاد ک دوربین رو باز کنم
گوشیشم اندرویدش ۹ هس

A20
تروخدا یادم بدین چجوری بیارم😭

سلام
ببینید اپلیکیشن Google Play Services for AR رو نصب دارید و آپدیت هستش؟
دستگاه‌هایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند این برنامه رو دارند

مال منم اون بالارو نشون نمی‌ده
گوشیم Huawei mate 10lite

سلام
ببینید اپلیکیشن Google Play Services for AR رو نصب دارید و آپدیت هستش؟
دستگاه‌هایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند این برنامه رو دارند

برای من آیفون ۶ هست ‌‌گزینه ای برای دوربین و ۳D نمیاد راه دیگه ای وجود نداره ممنون میشم پاسخ بدید

سلام
متاسفانه از آیفون ۶s به بالا پشتیبانی می‌کنند از قابلیت واقعیت افزوده

سلام من گوشی ایفون ۵s دارم با نسخه ios 12.4.5 متاسفانه برای من دوربین فعال نمیشه و گزینه انتقال به دوربین نمیاد باید چه کار کرد ؟

سلام
دستگاهتون پشتیبانی نمیشه عزیز
حداقل باید آیفون ۶s باشه

سلام ببخشید گزینه ای که بتونم دانلود کنم و روی دوربینم بیاد دقیقا چیه؟ من همچین چیزی ندارم و پیداش نمیکنم میشه لطفا راهنمایی کنید؟؟؟
گوشیم آیفون ۶ با ios12.4.6

سلام
گوشیتون پشتیبانی نمیکنه عزیز
برای آیفون ۶s به بالا هستش

سلامممم مال منم نمیشه اصن اون گزینه سه بعدی رو نداره گوشیمم ios 11 و ٢

سلام
مدل گوشیتون چیه عزیز؟
چون حداقل باید آیفون ۶s باشه

اره میدونم گوشیم ۶اس هستش

حیوانات دیگه‌ای رو به انگلیسی امتحان کنید

باسلام، این قابلیت فقط برای iosهست؟ آخه گفتن اندروید ۷به بالا هم میشه ولی اندروید ۹ هم هست فقط همون حیوان رو در پس زمینه سفید بصورت سه بعدی نشون میده اصلا صفحه دوربین باز نمیشه، خواستم ببینم راهی هست ما با اندروید بتونیم انجام بدیم یاخیر

سلام
بله برای اندروید هم هستش
فقط باید گوشیتون پشتیبانی کنه.
ببینید اپلیکیشن Google Play Services for AR رو نصب دارید و آپدیت هستش؟
دستگاه‌هایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند این برنامه رو دارند

گوشی شما باید از AR پشتیبانی کنه که تو این آدرس لیست گوشی ها را نوشتهhttps://developers.google.com/ar/discover/supported-devices

سلام. آیفون من ورژنش ۱۱.۴.۱ هست. بعدش که اسم حیوون رو سرچ میکنم view in 3D نمیاد به جاش با اون حیوون موردنظر fun facts میاد

سلام
مدل آیفونتون چیه عزیز؟
حداقل باید آیفون ۶s داشته باشید

سلام. برای من روی یک صفحه سفید نمایش داده میشه و فقط گزینه بستن یا ارسال رو داره به نرم افزار های دیگه . گوشیم آیفون ۶ و نسخه۱۲.۴.۶

سلام
گوشیتون پشتیبانی نمیکنه متاسفانه

گزینه view in 3d رو داره میزن بصورت ۳ بعدی روی یک صفحه سفید میاد

به خاطر عدم پشتیبانی واقعیت افزوده توسط گوشیتون هستش

سلام آقا پیمان . خب این عدم پشتیبانی واقعیت افزوده رو چجوری باید حلش کنم؟!

سلام
متاسفانه راه حلی نداره در حال حاضر
آیفون ۶s به بالا پشتیبانی میشند

میشه فیلم گرفت و ذخیره کرد؟

بله
وقتی که حیوات لود میشه یه دکمه سفید پایین هستش
البته اگه تپ کنید روی صفحه میره، و با تپ مجدد نمایش داده میشه
اون دکمه رو بزنید عکس گرفته میشه و اگه نگهش دارید فیلم میگیره

سلام. گوشی منم ایفون ۸plus هست. بعدش که اسم حیوون رو سرچ میکنم view in 3D نمیاد به جاش با اون حیوون موردنظر fun facts میاد

سلام
نسخه iOS چند هستید؟

ببخشید گوشى من آیفون۷s ولى اون گزینه رانمى یاره

سلام
اسم حیوانات رو به انگلیسی هم جستجو کنید
اگه نشد نسخه iOS رو بفرمایید

سلام چطوری داخل خونه به نمایش بزاریمش

سلام
متوجه سوالتون نشدم عزیز
لطفا به بیان دیگه مطرح کنید

سلام
من موبایلم اندرویدش ۷است وقتی میزنم صدای حیوان می یاد ولی عکسش نمی یاد

سلام
مدل گوشیتون چیه؟
اپلیکیشن Google Play Services for AR رو نصب دارید؟

من نمیتونم بیارمش گوشیم اندروید ۸ هستش هواوی y7پرایم ۲۰۱۹ هستش

سلام
گوشیتون پشتیبانی نمیشه متاسفانه

سلام
گوشی من آیفون ۷ هست. تصویر میاد ولی صدا نداره.

سلام
بله این مشکلی هستش که بسیاری از کاربران دارند
حتی در پشتیبانی رسمی گوگل هم من چک کردم این مشکل مطرح شده و راه حلی براش ارائه نشده بود
احتمالا مشکل از سمت گوگل هستش و خودش رفع میکنه

سلام من گوشیم آیفون ۶sهست، شما یه جا گفتید پیروى مى کنه یه جا گفتید از ۶s به بالا پشتیبانى مى کنه، من درست متوجه نشدم، لطفا مى فرمایید که ۶s را پشتیبانى مى کنه یا خیر؟؟ ممنون

سلام
بله گوشی شما پشتیبانی میشه

سلام ببخشید به جز گرگ ما بقى حیوانات رایگان نمایش داده نمى شن، راهى هست که بشه دید؟؟ ما کردیت کارت نداریم که مبلغى پرداخت کنیم،راه حلى هست که بدون پرداخت دیده شوند؟؟

سلام
این سرویس رایگانه
چه پیغامی دریافت میکنید؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

نقد و بررسی

بررسی ایرپاد مکس ؛ آیا ارزش خرید دارد؟


نقد و بررسی آیپد پرو ۲۰۲۰

بررسی آیفون ۱۲ مینی : کوچک کردن به سبک اپل


بررسی آیفون ۱۲ پرو

آخرین مطالب

آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت عرضه می‌شود


Dickinson

آموزش انتقال و اضافه کردن چت های واتس اپ به تلگرام در آیفون


Servant

ماشین زمان آیفون ؛ یک طرح مفهومی هیجان انگیز


سریال تهران اپل برای فصل دوم تمدید شد

1398© کلیه حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای سایت applekhoreh.com محفوظ است.

خوش آمدید!

بازیابی رمز عبور

رمز برای شما ایمیل شد

گوگل برای روزهای قرنطینه سرگرمی خلاقانه ایجاد کرده که می‌تواند شما را سرگرم کند.

 


سرگرمی گوگل با 3D حیواناتدر فوریه سال ۲۰۱۸ گوگل استیکرهای واقعیت افزوده را برای اولین بار در برنامه دوربین گوگل گوشی‌های پیکسل معرفی کرد. با آن کاربران می‌توانستند حیوانات و اشیاء را در زندگی واقعی خود به صورت سه بعدی از طریق برنامه دوربین گوگل مشاهده کنند. اما این ویژگی فقط به گوشی‌های پیکسل و تلفن‌های دارای برنامه Google Camera محدود شده بود. برای دستیابی به مخاطبین بیشتر، غول جستجو این ویژگی را به نتایج جستجو در مرورگرهای iOS و اندروید با قابلیت AR اضافه کرد.این ویژگی به خصوص این روزها که همه در خانه قرنطینه هستیم می‌تواند سرگرم کننده باشد و والدین هم می‌توانند برای آموزش به فرزندانشان از آن بهره ببرند.نحوه استفاده از این قابلیت:برای بهره بردن از این ویژگی از هر مرورگری می‌توانید استفاده نمایید. به سایت google.com بروید و نام حیوان مورد نظرتان را به فارسی جستجو کنید. در نتایج جستجو و پایین قسمت مربوط به ویکیپدیا گزینه View in 3D را انتخاب نمایید.

اگر از شما دسترسی به دوربین آیفون خواسته شد، آن را تایید نمایید. بعد از دانلود آن حیوان، از شما خواسته می‌شود دوربین آیفون خود را حرکت دهید که سطح را اسکن نمایید. بعد از اسکن، حیوان را با جزئیات در محیط پیش روی خود از طریق گوشی می‌بینید.چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم

مراحل کار :1. در گوشی‌های اندروید یا آیفون، گوگل را باز کنید.2. نام حیوانی که دوست دارید به صورت ۳ بعدی ببینید رو بزنید. مثلا یک lion یا penguin یا Tiger3. دکمه جستجو را بزنید. در زیر آن یک ستون عکس آن حیوان را ‌می‌بینید که در کنار آن گزینه View in 3D وجود دارد. این گزینه را بزنید تا حیوان را به صورت ۳ بعدی همراه با صدای آن حیوان ببنید.4. در این صفحه option را انتخاب کنید و گزینه View in your space را بزنید و مجوز دسترسی Google به دوربین (Camera) را بدهید.

چه حیواناتی پشتیبانی می‌شوند؟هیچ لیست رسمی برای اسامی حیوانات پشتیبانی شده وجود ندارد اما تقریبا اسم هر حیوانی را ما وارد کردیم، پشتیبانی می‌شد. در اینجا اسم تعداد کمی از حیوانات پشتیبانی شده درج شده است.نکته: اگر اسم حیوانی را به فارسی جستجو کردید و نمونه سه بعدی آن نیامد، به زبان انگلیسی همان حیوان را جستجو کنید.• تمساح (معادل انگلیسی را سرچ کنید: Alligator)• ماهی انگلر (معادل انگلیسی را سرچ کنید: Angler fish)• خرس قهوه‌ای• گربه• یوزپلنگ• سگ• اردک• عقاب• پنگوئن امپراطور• پاندا• بز• خارپشت• اسب• شیر نر• ماکاو (معادل انگلیسی را سرچ کنید: Macaw)• اختاپوس• کوسه• اسب شتلند• مار• ببر• لاک پشت• گرگ


چارت سازمانیDownloads-icon

چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم
چگونه حیوان سه بعدی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *