چگونه خوش ارایش باشیم

 
helpkade
چگونه خوش ارایش باشیم
چگونه خوش ارایش باشیم

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .چگونه خوش ارایش باشیم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد و کمیاب شده است . بسیاری از دختران سعی دارند که زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند اما بدانید که هیچ گاه صورت آرایش کرده شما به اندازه صورت طبیعی زیبا نخواهد بود اما سوال اینجاست که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا باشیم ؟

در این قسمت از دنیای مد نمناک 14 راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون آرایش هم زیبا باشید. 

1. ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد. اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. 

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.چگونه خوش ارایش باشیم

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد. از کرم چشم برای روشن سازی زیر آن استفاده کنید که حاوی کمپرس سرد با نعناع یا چای سبز نیز کارآمد خواهد بود. 

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

4. لب های خود را فراموش نکنید. 

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

روغن زیتون براقیت زیادی به موهای شما می دهد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مبارزه می کند. ازعصاره های گیاهی جوشانده شده مثل بلوط برای موهای مشکی یا خرمایی و بابونه برای موهای بلوند استفاده کنید تا موهای براق تری داشته باشید.

6. عطر و رایحه مناسب انتخاب کنید:

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

7. ضدآفتاب بزنید.

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

ماسک های صورت مثل ماسک رس سفید را فراموش نکنید. ماسک های تقویتی را یک بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست حساسی ندارید، می توانید با اسکراب های مختلف لایه برداری را انجام دهید. 

9. از کرم BB استفاده نمایید:

BB کرم ترکیبی از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پایه است که نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت دارد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا ظاهری صاف و یکدست داشته و نیازی به آرایش نباشد. 

10. به اندازه کافی بخوابید. 

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

11. اعتماد به نفستان را بیشتر کنید :

خودتان را دوست داشته باشید و عشق بورزید و برای تحسین زیبایی خود به آرایش عادت نکنید. برای کشف زیبایی واقعی و طبیعی خود تلاش کنید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

12. به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

13. از اسکراب استفاده کنید: 

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

حتماً باید رنگ مناسب لباس های خود را بدانید که در زیبا به نظر رسیدن پوست شما و پوشاندن عیب ها موثر است. پوست بدون فونداسیون و کرم پودر و پنکیک، رنگ پریده به نظر می رسد. به همین دلیل نباید این رنگ پریدگی را با رنگ های لباس بیش از حد تیره افزایش دهید و همچنین رنگ های سرد نیز ممکن است کار را بدتر کند. سفید نیز گزینه مناسبی نمی باشد. بهترین گزینه استفاده از رنگ های ملایم روشن مثل آبی یا هلویی می باشد ، البته باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید و از علم رنگ شناسی کمک بگیرید.


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

 

 

چگونه خوش ارایش باشیم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین


لاغری موضعی با لیزر


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

چگونه خوش ارایش باشیم


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چگونه خوش ارایش باشیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چگونه خوش ارایش باشیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


قاعدگی دردناک زنان و دختران


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


انواع جراحی زیبایی سینه


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


فروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیس


طراحی و بازسازی فضای داخلی


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


به همسرت اعتماد نداری؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

روش های فوق العاده برای داشتن آرایش خوب و زیبایی بیشتر در هنگام آرایش کردن
درسـت است که خبــره شدن در آرایش یک مهارت است، اما این کار هم مثل بقیــــه کارها رمز و رموزی دارد که می تواند یک چهره کاملاً عادی را بــه چهره ای جذاب و فریبنده تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایـش را بـــه شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید.

۱٫ فـقط پنـکک را روی قسـمت های تیــره پوست نکشـید. بـرای اینـکـه پـوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، بـایـد سایه سیاه که زیر چشم می افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککـی یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.

چگونه خوش ارایش باشیم

۲٫ همیشه بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید. وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند.

۳٫ درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند و کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

۴٫ بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دست ها را به هم بمالید و بعد به آرامی آن را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرما باعث می شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.

 

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید اینجوری آرایش…


آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

۵٫ یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که از آخر به اول شروع کنید: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنید. با اینکار چهره تان روشن تر به نظر می رسد و درنتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

۶٫ برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.

۷٫ اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود، نگران نباشید خودتان هم میتونید رژلب درست کنید. ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.

 

۸٫ برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.

۹٫ موقع کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان. اینکار باعث می شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشید.

۱۰٫برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، ی حتی قهوه ای، خودداری کنید.

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید…

آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

آموزش کانتورینگ صورت بصورت آسان بصورت تصویری

مدل مو و آرایش بازیگران زن هالیوود در جشنواره فیلم…

آموزش مرحله به مرحله آرایش ابرو زیبا و سریع

آموزش برجسته کردن لب و کشیدن خط لب صحیح

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

چگونه خوش ارایش باشیم

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

خیلی از خانوما دوست دارن بدونن که چطوری می تونن ظاهر زیبا، آراسته، جذاب و باکلاسی داشته باشن تا اعتماد به نفس شون بیشتر بشه و بتونن احساس خوبی پیدا کنن. با ما همراه باشید تا بهتون بگیم چطوری؟

خیلی ها فکر می کنن که زیبا و جذاب شدن، یعنی اینکه زمان زیادی رو صرف آرایش کردن کنن و هر روز، بیشتر وقتشون رو جلوی آینه مشغول باشن و دایم لاک بزنن و….، یا اینکه مقدار زیادی هزینه و پول برای خدمات زیبایی و آرایشی و بهداشتی در آرایشگاه ها و… بپردازن. اما واقعا این طور نیست و بدون همه اینها، میشه استایل باکلاسی داشت و در نظر دیگران، خانوم جذاب و آراسته ای بود.

لازمه زیباتر شدن و باکلاس بودن، اصلا آرایش کردن و آرایشگاه رفتن نیست و واقعا خیلی ساده تر از این حرفا می تونید به شخص باکلاسی تبدیل بشید، با ما همراه باشید تا 0 تا 100 زیبایی و آراستگی – بدون صرف هزینه زیاد و به صورت کاملا سریع و اقتصادی – رو بهتون بگیم.

 

 

چگونه خوش ارایش باشیم

 

اول از همه باید به فکر از بین بردن لایه های سلولی مرده روی سطح پوستتون باشید که باعث گرفتگی و مات شدن صورتتون میشه، باشید. این کار رو 2 بار در هفته و شب ها انجام بدید تا پوست بلافاصله در معرض نور خورشید قرار نگیره. 

 

اگه از کرم مراقبتی خاصی استفاده می کنید ، بهتره که شب ها و بعد شستن و خشک کردن صورت به پوستتون بزنید. ترتیب استفاده از این کرم ها باید به ترتیب غلطت و سنگینی اونا باشه، به طور مثال: اول سرم پوست، دوم کرم مرطوب کننده و بعد کرم ضد آفتاب تا به ترتیب جذب پوست بشن.

اگه هزینه کافی برای خرید کرم ها و سرم پوست ندارید، بهترین توصیه استفاده از یه کرم مرطوب کننده و آبرسان هستش که می تونه پوست رو شاداب و حجیم کنه.

نکته:

کرم ضدآفتاب رو فراموش نکنید!

 

هر روز دوش بگیرید تا تازه و شاداب باشید. پوست عرق کرده و چسبناک، شادابیش رو از دست داده و از طرفی هم اصلا خوب نیست که یه خانوم، بوی نامطبوع بده و موهای چرب و کثیف داشته باشه. خانومای باکلاس، هرگز از این مورد غفلت نمی کنن و هر روز به صورت کوتاه (5 تا 10 دقیقه)، دوش می گیرن.

 

لازم نیست که برای پوستتون هزینه های گراف بپردازید تا باکلاس و زیبا بشید! ماسک های دست ساز به خوبی می تونن تمام نیازهای شما رو برطرف کنن، به طور مثال، شما می تونید با استفاده از آب برنج، بهترین ماسک سفت و جوان کننده پوست رو به خودتون هدیه بدید و ما در زیبامون دات کام، دستور تهیه ماسک خانگی برای انواع پوست و انواع مشکلات پوستی رو در اختیارتون قرار دادیم که چند تا از بهترین ها رو در پایین قرار دادیم و می تونید روی اونا کلیک کنید:

ماسک صورت با جو دوسر برای مشکلات پوستی مختلف

ماسک آلوئه ورا، آموزش انواع مختلف ماسک صورت و مو

تغذیه رسانی و جوانسازی پوست – زیبایی فوق العاده با ماسک خیار

ماسک خانگی فوق العاده برای روشن کردن و جوانسازی پوست

 

اگه مشکل پوستی خاصی دارید که باعث شده زیبایی و جذابیت صورتتون کاهش پیدا کنه و می دونید که با روش های خانگی قابل حل نیست، حتما به متخصص پوست مراجعه کنید تا درمان بشید. جوش و آکنه، لک های پوستی، چین و چروک های عمیق، جای جوش، سوختگی و اسکار شدید و…،  رو حتما درمان کنید تا صورت زیباتری داشته باشید. این روزها خیلی از مراکز درمانی و بیمارستان ها که به صورت دولتی هستن، بدون دریافت هزینه، خدمات بسیار خوبی در این زمینه دارن.

 

 

 

اصلا خوب نیست که موهاتون وز، خشک و دوشاخه شده باشن. هر 2 تا 3 ماه یکبار، مقداری از انتهای موها رو کوتاه کنید تا وزی اونا برطرف بشه. حتما بعد از شستن موها، از نرم کننده هم استفاده کنید تا موی صاف و مرطوبی داشته باشید. 

اگه موهاتون خیلی خشک و وز هستن، می تونید از ماسک آلوئه ورا برای مرطوب و نرم کردنشون کمک بگیرید.

درمان موی وز – صاف کردن موهای خشک و وز

 

نور خورشید و آلودگی هوا روی موها هم بسیار تاثیر مخربی دارن و شادابی و زیبایی اونا رو کاهش میدن، حتما موها رو در برابر نور مستقیم و زمان آلودگی هوا و مواقعی که در مرکز شهر تردد می کنید، بپوشونید تا تحت تاثیر قرار نگیرن.

 

اگه مشکل چربی مو دارید، حتما با یه شامپوی مناسب یا استفاده از نمک دریایی در شامپو و دیگر درمان های خانگی، این مشکل رو حل کنید. درمان های زیادی برای چربی مو وجود داره که می تونید روی لینک زیر کلیک کنید و با این درمان ها آشنا بشید:

چگونه چربی مو را از بین ببریم؟

4 دستور و درمان خانگی آسان برای موهای چرب

 

هر چند وقت یکبار، مدل و رنگ موهاتونو تغییر بدید تا استایلتون جدید و نو بشه و از طرفی، روحیه تون هم عوض بشه. دقت کنید که چیزی که باعث میشه استایل موها زیبا بشه، رفتن به آرایشگاه گرون قیمت نیست، بلکه شناخت مدل مو و رنگ موی مناسب با رنگ پوست و فرم صورتتون هستش.

 

 

چگونه خوش ارایش باشیم

 

لک ها و تغییر رنگ پوست رو با یه کرم پودر سبک و مناسب بپوشونید تا پوست صاف و زیبایی داشته باشید. از کرم پودر زیادی و سنگین استفاده نکنید چون ترک می خوره و کیکی میشه و سن و سالتون رو بالاتر نشون میده.

بهترین کرم پودر، معرفی محصولات مختلف برای پوست خشک و چرب

 

اصلا نیازی نیست که در استفاده روزانه و رفت و آمدهای معمولی، آرایش غلیظ و سنگین داشته باشید و مثل یه عروس میکاپ کنید. آرایش کم خیلی بهتر و شیک تر هستش و باعث میشه باکلاس تر به نظر بیایید. یه کرم پودر سبک، خط چشم نازک دقیقا روی خط مژه ها، رژلب روشن به رنگ صورتی ملایم یا نود، کافیه.

اگه صورتتون به رنگ بیشتری نیاز داره، می تونید مقداری هم رژگونه بزنید. رنگ ملایم مثل رزی، گلبهی، صورتی و مرجانی بهتره.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

هیچ کس بهتر از خودتون نمی تونه شما رو آرایش کنه پس بهتره که یاد بگیرید آرایش زیبا و مناسب با فرم چهره شما چیه. معمولا خیلی از خانوما از اینکه به آرایشگاه میرن و میکاپ میشن و کلی هم هزینه پرداخت می کنن اما از نتیجه راضی نیستن، گله دارن. واقعیت اینه که آرایش باید به شما بیاد و هیچ میکاپ آرتیستی نمی تونه این موضوع رو کشف کنه، مگر اینکه واقعا ماهر باشه که در اون صورت هم هزینه خیلی زیادی می گیره.

بهترین کار، یادگیری خودآرایی از طریق فیلم های آموزشی هستش که نکات و ترفندهای خیلی خوبی بهتون میگن. کلاس های خودآرایی زیادی هم هستن که می تونن کمک کننده باشن.

آرایش صورت – راهنمای کامل آرایش پایه

 

 

 

اگه عادت دارید که به سالن های زیبایی برید، از خدمات مانیکور و پدیکور استفاده کنید اما یادتون باشه که باید سالن مانیکور رو به درستی انتخاب کنید و نکات بهداشتی براتون مهم باشه تا مشکلی پیش نیاد. اما اگه نمی خواید هزینه کنید، این کار رو خودتون انجام بدید. یه کیت مانیکور و پدیکور داشته باشید و روش درست استفاده از اونا رو یاد بگیرید و استفاده کنید. 

1. همیشه ناخن ها رو مرتب کنید و پوست اطراف اونا رو بگیرید تا شاخی نشه.

2. برای مهمونی ها و دورهمی های زنانه، لاک بزنید ولی سعی کنید موقتی باشه و سریع لاک ناخن ها رو پاک کنید تا باعث آسیب به ناخن ها نشه.

3. در کارهای روزانه، حتما از دستکش استفاده کنید تا ناخن ها خشک و شکننده و بدرنگ نشن.

 

لایه برداری باعث میشه پوست خشک دست ها و پاها از بین بره و نرم و تازه بشن. چگونه پوست دست و پا را سفید کنیم؟

 

یکی از بدترین چیزایی که خانوما رو غیر آراسته و نامرتب نشون میده، داشتن ترک پاهاست که هم اعتماد به نفسشون رو پایین میاره و هم اینکه باعث میشه نتونن کفش و صندل های مورد علاقه شون رو بپوشن.

همیشه پوست پاها رو تمیز بشورید و خشک کنید و بعد، کرم مرطوب کننده یا وازلین بزنید تا نرم و مرطوب بشن.

درمان ترک پا – پاهایی نرم و بدون ترک داشته باشید

 

1. نکته پایانی درباره تیپ و استایل لباس پوشیدن هستش که باید سبکی شیک، آراسته و زیبا داشته باشه. حتما لباس های کاملا اندازه و تمیز و مرتب بپوشید و دقت کنید که لباس انتخابی تون، مناسب با اندام و قدتون باشه.

چگونه شیک پوش و خوش لباس باشیم ؟

 

2. حتما روزانه به صورت منظم، ورزش کنید تا زیباتر بشید و جوان بمونید.

 

آموزش های بیشتر در زمینه زیبایی و آرایش رو در زیبامون دات کام دنبال بفرمایید.


۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۷


توسط مهفام میرزایی

این روزها شبکه‌های اجتماعی حرف اول را در جهان ارتباطات می‌زنند. مردم با به اشتراک گذاشتن جزئیات زندگی خود با یکدیگر فاصله‌ها را کم کرده‌اند و با این اوصاف دنیای جدیدی در حال شکل گیری است که در این دنیا زیبا بودن و خوش عکس بودن اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. در این مطلب می‌خواهیم ترفندهای آرایشی برای زیباتر دیده شدن در عکس‌ها را به شما آموزش دهیم. چطور آرایش کنیم تا خوش‌ عکس شویم؟

پودر زدن

چگونه خوش ارایش باشیم

اگر پوست شما چرب و براق باشد به دلیل انعکاس نور ناصافی‌های پوست بیش از حد نمایان شده و تصویر زیبایی نخواهید داشت.

محو کردن قرمزی پوست

لکه‌های قرمز پوست را با کرم پودر یا کانسیلر بپوشانید، البته در زدن کرم زیاده روی نکنید تا چهره شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

ضدآفتاب نزنید

ضدآفتاب بدون رنگ به دلیلی اثر ضد نور در تصاویر باعث سفید شدن غیر عادی چهره می‌شوند. پس بهتر است از این نوع ضدآفتاب موقع عکس گرفتن استفاده نکنید.

پرکردن ابروها

داشتن ابروهای پررنگ بدون نقاط خالی تاثیر زیادی روی خوش عکس شدن شما دارد. شما می‌توانید با ریمل و مداد، ابروهای خود را کادربندی کنید و برای جلوه زیباتر یک خط کمرنگ سفید زیر ابروها بکشید.

 

سفید کردن دندان‌ها

اگر دندان‌های مرتب و سفیدی داشته باشید در همه عکس‌ها زیباتر به نظر خواهید رسید چون لبخند شما بی‌نقص و دلنشین خواهد شد.

خط لب

مشابه ابروها، لب‌ها هم باید کادربندی درستی داشته باشند و برای این کار بهتر است از مداد لب یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لب‌ها استفاده کنید اما از محدوده طبیعی لب فراتر نروید.

گوشه چشم

گوشه چشم‌ها نقش زیادی در جوان‌تر و باطراوت دیده شدن چهره دارد. حتما در گوشه چشم و کناره بینی از کانسیلر استفاده کنید و گوشه چشم‌ها را با مداد و سایه براق جلوه دارتر کنید.

 

مطالب مرتبط:

۱- چگونه چشم ها را آرایش کنیم؟

۲- چگونه چشم درشت داشته باشیم؟

۳- چشم های پف کرده را چگونه آرایش کنیم؟

۴- همه نکاتی که باید در مورد عمر مفید لوازم آرایشی بدانید

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

آرایش ملایم به مرور زمان جایگزین آرایش های غلیظ شده است چرا که بسیاری از بانوان به دنبال زیبایی طبیعی و شادابی پوست خود هستند و این مسائل تنها با انجام آرایش ملایم میسر خواهد بود. طبق نظرسنجی هایی که محققان آمریکایی انجام داده اند درصد بالایی از بانوان با آرایش ملایم اعتماد به نفس بیش تری داشتند، زیرا با پذیرفتن چهره طبیعی و واقعی خود زیبا تر و البته جوان تر به نظر می رسند. به هر حال فرم و شکل طبیعی صورت، طرفداران بسیار بیش تری در سر تا سر دنیا دارد و همین عامل باعث شده است تا آخرین مد های آرایشی روز دنیا از انواع ملایم آن باشند.

در این مطلب به موضوعات زیر در خصوص آرایش ملایم می پردازیم:

[tie_list type=”checklist”]

[/tie_list]

در این مطلب می‌خوانید:

چگونه خوش ارایش باشیم

برای آرایش ملایم لازم است تا ابتدا پوست صورت خود را برای آرایش آماده کنید. لازم است تا شما پیش از آرایش صورت خود، پوست را با یک شوینده ملایم شسته و اجازه دهید پوست تان نفس بکشد.

سپس برای آن که پوست خود را آماده پذیرش کرم های آرایشی کنید، می توانید از کرم های مرطوب کننده رنگی (برای پوست های خشک) و یا کرم های بدون چربی (برای پوست های چرب) استفاده نمایید.

اما انجام آرایش ملایم بر روی تک تک بخش های صورت، نیازمند آگاهی از تکنیک های ویژه ای است که در ادامه به طور کامل آن ها را توضیح می دهیم.

در آرایش ملایم سعی می شود تا صورت طبیعی جلوه گردد بنابراین اگر هاله ای لکه ها و یا حتی کک و مک پوستی نمایان باشد، نه تنها بد و آزار دهنده نیست، بلکه همگام و هماهنگ با آرایش ملایم است که به زیبایی چهره شما خواهد افزود. اگر چه فوندانسیون صورت را یکدست نشان می دهد اما صورتی که فوندانسیون شده است به وضوح مقدار زیاد مواد آرایشی را بر روی خود نشان می دهد که این امر خود با آرایش ملایم صورت مغایر است.

بنابراین تا حدی که می توانید و اگر مشکل خاصی در پوست صورت خود ندارید فوندانسیون را کنار بگذارید و یا این کار را بسیار کم انجام دهید و استفاده از کرم های ضد آفتاب را جایگزین آن نمایید . در آرایش ملایم باید از کرم پودر با پوشش کم یا از کرم‌های ب‌ب یا مرطوب کننده رنگی یا ضدآفتاب رنگی برای پوشش مختصر صورت استفاده کنید. استفاده از این نوع محصولات نسبت به کرم پودر ساده‌ تر هم هستند و علاوه بر آن وقت کمتری از شما می گیرند.

یکی از اصول آرایش غلیظ این است که از کرم پودر های مات کننده نیز برای بخشی از پوست صورت استفاده می کنند که اگر چه ممکن است به زیبا به نظر رسیدن کمک کند اما در کنار آن جلوه ای مصنوعی و غیر طبیعی به چهره تان خواهند داد، بر خلاف آن اما درخشش در صورت و انعکاس نور کمک می‌کند که چهره شما سالم، طبیعی و جوان دیده شود، بنابراین در آرایش ملایم به دنبال درخشش بیش تر پوست خود باشید.

برای آن که بتوانید در آرایش ملایم صورت خود درخشندگی ایجاد نمایید، شما می‌توانید یک قطره درخشان کننده مایع به مرطوب کننده خود اضافه کنید و آن را روی صورت بمالید تا صورت شما درخشان شود و طبیعی جلوه کند. اما اگر قصد ندارید تا همه صورت تان براق به نظر برسد تنها کافی است تا کمی از این ترکیب را روی برحستگی گونه‌ های خود بزنید و یا از براق کننده‌ های استیکی استفاده کنید و آن را روی گونه بمالید تا چهره شما شاداب‌ تر و طبیعی تر شود.

بسیاری از بانوان، رژگونه را جزئی جدا نشدنی از آرایش صورت خود می دانند در حالی که اگر صورت شما به اندازه کافی در قسمت گونه ها سرخ باشد، استفاده از رژگونه یک عمل اضافی به شمار می آید و صورت تان را غیر طبیعی می کند اما اگر چهره شما حالت تک بعدی دارد و بر روی گونه ها سرخی وجود ندارد، می توانید تنها مقدار اندکی از رژگونه‌ ها استفاده کنید تا صورت شما را جذاب‌تر و جوان‌تر نشان دهد.

برای استفاده از مقدار کمی رژگونه در آرایش ملایم ترجیحا بهتر است تا به جای رژگونه‌ های پودری که حالتی مصنوعی به وجود می‌آورند از انواع رژگونه های کرمی و مایع استفاده نمایید. یک رنگ ملایم و مناسب برای رژگونه مایع انتخاب کنید و مقدار خیلی کمی از آن را روی برجستگی گونه‌ها بمالید و محو کنید.

دقت داشته باشید که اگر پوست شما ته رنگ زرد دارد از رژگونه مرجانی و اگر ته رنگ صورتی دارد از رژگونه صورتی کمرنگ استفاده کنید. اگر پوست تان متوسط و تیره رنگ است نیز رژگونه‌های طلایی-صورتی بهترین انتخاب برای افزایش زیبایی چهره تان هستند.

زیبایی ابرو ها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره شما ایفا می کنند، با رسیدگی به ابرو های خود خواهید دید که چهره تان دچار تغییراتی زیادی شده است بنابراین از آرایش و مرتب کردن ابرو های خود هرگز غافل نشوید.

هنگامی که قصد دارید تا یک آرایش ملایم و زیبا بر روی صورت خود انجام دهید از یک ژل ابروی تیره کننده استفاده کرده و موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید، اگر ابروهای پراکنده‌ای دارید با یک مداد ابرو خطوطی موازی خطوط طبیعی ابرو و تنها داخل کادر ابرو بکشید تا فضای ابرو پر شود. سپس اطراف ابرو را به دقت تمیز کنید و موهای زائد رشد کرده را بردارید تا خط های ابرو تیز و مشخص شود، به این صورت شما تنها با رسیدگی به ابرو های خود موفق شده اید تا گام مهمی به سوی افزایش زیبایی صورت خود بردارید.

فر کردن مژه ها در آرایش ملایم بسیار موثر است چرا که در آرایش ملایم عملیات خاصی بر روی چشم صورت نمی گیرد و فر کردن مژه می تواند به زیبایی چشم ها و چهره شما کمک کند. فر کردن مژه ها راه های مختلفی دارد که رایج‌ترین آن استفاده از فرمژه می باشد.

برای زیبا تر شدن چشم ها در آرایش ملایم علاوه بر استفاده از فر مژه می‌توانید از یک لایه مختصر ریمل برای پرتر کردن مژه‌ها نیز استفاده کنید. ترجیحا از ریمل مشکی استفاده نکنید، در آرایش ملایم ریمل قهوه‌ای یا بی رنگ انتخاب بهتری برای زیبایی صورت شما خواهد بود به خصوص اگر پوست شما روشن است و رنگ مشکی روی آن تضاد زیادی ایجاد می‌کند.

هنگامی که قصد دارید تا با یک آرایش ملایم صورت خود را زیبا و طبیعی جلوه دهید باید استفاده از رژ لب مایع، جامد براق و مات را کنار بگذارید اما برای آن که لب های شما خشک و بی رنگ نیز نباشند، می توانید از مقداری بالم لب استفاده کنید و در انتها با مداد لب هلویی یا صورتی کم رنگ سطح لب را کادرب بندی کرده و پوشش دهید. بالم لب باعث می‌شود رنگ مداد لب پراکنده شود و حالتی طبیعی پیدا کند که به هدف شما از آرایش ملایم کمک خواهد کرد.

اگر چه استفاده از کرم پودر های مات کننده صورت در آرایش ملایم جایگاهی ندارد اما براقی و چرب بودن بیش از حد صورت هم مانع از داشتن چهره‌ای زیبا، شاداب و حتی طبیعی می‌شود که با هدف آرایش ملایم مغایرت دارد، بنابراین اگر پوست چربی دارید بهتر است روی آرایش خود از پودرهای مات کننده هم استفاده کنید و هر چند وقت یکبار چربی اضافی صورت را با دستمال بگیرید، اما دقت داشته باشید که در آرایش ملایم از مقادیر کمی پودر های مات کننده استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

بچه ها همه دارای پوستی صاف، لبخندی زیبا و هر کدام به نوبه خود جذابیت هایی دارند. اینکه ما در بزرگسالی جذابیت های کودکی خود را نداریم، شاید مهم ترین علت آن به نحوه مراقبت از پوست، رژیم غذایی، عادات و سبک زندگی ماست. که زیبایی ما را تحت تاثیر قرار داده. پس برای اینکه به سلامتیمان و زیبایمان کمک کنیم، به نکاتی که در ادامه خواهم گفت توجه کنید. این نکات به ما می آموزد چطور بدون آرایش زیبا باشیم و زیبا بمانیم.

با داشتن یک رژیم غذایی خوب پوست خودتان را به بهترین نحو تغذیه کنید. برای داشتن پوست سالم و شفاف و بدون جوش و لکه، وجود یک تغذیه درست و مناسب ضروری است. تغذیه مناسب علاوه بر اینکه پوست شما را زیبا می کند، اندام شما را هم زیبا نگه می دارد، که تاثیر زیادی در زیبایی طبیعی شما دارد.

برای داشتن تغذیه سالم پیشنهاد می کنم دو پست راهکارهای آهسته غذا خوردن و ۹ راه مؤثر و سالم برای کاهش وزن را نیز مطالعه کنید.چگونه خوش ارایش باشیم

با نوشیدن آب کافی به پوستتان شادابی می دهید. آب کافی پوست را مرطوب نگه می دارد و موجب کاهش چین و چروک در پوست می شود و چهره شما را شاداب تر نشان می دهد. روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید. در همه جا بطری آب همراهتان باشد و بطور منظم آب بنوشید.

نوشیدن آب کافی علاوه بر اینکه تاثیر مستقیم روی زیبایی و سلامت پوست شما دارد، موجب کاهش استرس و تنش می شود که خود عامل ایجاد آرامش در چهره شما و زیباتر نشان دادن شماست. انسان های آرام همیشه از انسان های پر از استرس جذاب تر هستند.

برای تأثیر بیشتر نوشیدن آب، می توانید آب خود را با مواد عالی برای پوست طعم دار کنید. موادی مانند: نعنا، لیمو و خیار

با یک مثال ساده این موضوع را توضیح می دهم. همانطور که گوشی موبایل شما برای کار کردن نیاز به شارژ شدن دارد. بدن شما هم برای درست کار کردن نیاز به شارژ شدن دارد و این شارژ شدن یعنی خواب خوب و باکیفیت؛

بدن در خواب خودش را ترمیم می کند. در خواب پوست کلاژن های جدید تولید می کند و خودش را بازسازی می کند. خواب خوب باعث می شود شما چشمان زیباتری داشته باشید. پف و سیاهی زیر چشم ها را کاهش می دهد. این را بدانید هیچ آدمی با چشم های خسته و قرمز زیبا به نظر نمی رسد.

برای آشنایی با نکات داشتن خواب کامل و با کیفیت مطالعه پست ۴ نکته برای داشتن خواب باکیفیت را به هیچ وجه از دست ندهید.

آیا می دانستید پوست شما ۶۰ درصد از موادی که روی آن قرار می گیرد را جذب می کند! بنابراین مراقب زیبایی خودتان باشید و همیشه در انتخاب کرم ها و لوازم آرایشی خودتان دقت کنید. مواد آرایشی که داری پارابن و سولفات هستند، موجب تحریک پوست، خشکی، کدر شدن و حتی ایجاد جوش و لک در صورت شما هستند.

سعی کنید از مواد آرایشی با کیفیت و تا حد ممکن طبیعی برای پوست خود استفاده کنید.

داشتن فعالیت بدنی منظم و همیشگی هم برای سلامت روح مفید است و هم جسم؛ سعی کنید حداقل ۳ بار در هفته ورزش کنید؛ یوگا، شنا، آیروبیک، پیاده روی و … ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع کنید.

تحقیقات نشان می دهد ورزش کردن تأثیر زیادی در سلامت پوست دارد:

حتماً بخوانید: ۱۵ راهکار ایجاد انگیزه برای ورزش کردن

اول از همه نوع پوست خود را بشناسید و با توجه به آن یک روال ثابت و منظم برای مراقبت از پوست خود داشته باشید. سعی کنید هر صبح و شب به پوست خود رسیدگی کنید.

مراحل پاکسازی، تقویت و مرطوب کردن را برای پوست خود هر روز انجام دهید. با تکرار منظم آن حتماً به نتایج خوبی خواهید رسید.

هیچ وقت شب با آرایش به رختخواب نروید. اینکار صدمات زیادی به پوستتان می زند، منافذ پوست را مسدود می کند و شادابی را از پوستتان می گیرد.

به پوست بدن و دست خودهم توجه کنید و از کرم و لوسین مناسب برای دست و بدن خود استفاده کنید.

حتما بخوانید: ۲ دستور عالی برای درست کردن پاک کننده آرایش طبیعی

پرتوهای UVA ، UVB و UVC در خورشید دلیل اصلی پیر شدن زودرس پوست هستند. آفتاب موجب ایجاد لکه های قهوه ای و کک و مک رو پوست می شود. بنابراین همیشه وقتی در جلوی آفتاب قرار می گیرید، ضدآفتاب بزنید.

برای ایران بهترین SPF  برای ضد آفتاب SPF  بالای ۶۰ است. همچنین در انتخاب ضد آفتاب به چرب یا خشک بودن پوستتان هم توجه کنید که ضد آفتاب متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.

لایه برداری یا اسکراب پوست را حتما برای مراقبت از پوست خود در نظر بگیرید. در روی پوست هر روز سلول هایی می میرند و سلول های تازه و سالم جایگزین آن ها می شوند. اگر این سلول های مرده روی پوست بمانند ممکن است موجب جوش سر سیاه و گرفتگی منافذ پوست شوند.

بنابراین سعی کنید حداکثر هفته ای ۲ بار پوست خود را ترجیحاً با مواد طبیعی مانند شکر، و پودر قهوه لایه برداری کنید. اینکار موجب روشن تر شدن و نرم تر شدن پوستتان می شود. بعلاوه اسکراب پوست باعث جلوگیری از ایجاد جوش نیز می شود.

با توجه به سبک زندگی امروز و مشغله های آن شاید استرس یک جز جدایی ناپذیر از زندگی ما شده. اما استرس بالا این اثرات را به دنبال دارد:

درست است نمی توانیم بطور کامل استرس را از زندگی و کار خود دور کنیم؛ اما می توانیم تا حد زیادی آن را مدیریت و کنترل کنیم. برای مثال در هنگام استرس یک لیوان چای بنوشید، به آهنگ دوست داشتنی خودتان گوش بدهید. کمی ورزش کنید یا به هر کاری که شما را خوشحال می کند بپردازید.

در هرجا سخن از زیبایی و خوش اندامی باشد، نام چای سبز را هم می بینیم. سعی کنید عادت کنید این چای را برای خودتان دم کنید. چای سبز:

همه اینها موجب می شود چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی ها برای داشتن پوست زیبا باشد.

امروز علم هم می پذیرد که ماساژ صورت موجب می شود پوست بهتر و جوان تری داشته باشیم. چینی ها سال ها از این راز برای داشتن پوستی جوان استفاده می کنند. ماساژ صورت، پوست را محکم و درخشان می کند، استرس را کاهش می دهد، موجب از بین رفتن چروک های ریز و جوان شدن پوست می شود.

بهتر است در کنار ماساژ خود از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل استفاده کنید تا پوستتان علاوه بر ماساژ مرطوب هم بشود. در پستی جداگانه مورد فواید ماساژ و اموزش ماساژ صورت نوشتم که آن را بخوانید و حتما هر روز صورتتان را برای یک الی دو دقیقه ماساژ دهید.

قطعا برای اینکه چه با آرایش و چه بدون آرایش زیبا باشیم باید به زیبایی و درخشان بودن موهای خود توجه ویژه داشته باشیم. برای داشتن موهای شاداب و درخشان حداقل هفته ای یکبار با روغن نارگیل، زیتون یا کرچک موهای خود را تقویت کنید. از شستن موهای خود با آب گرم بپرهیزید. و حتما پست ۱۷ راهکار برای داشت موهای سالم برای همیشه را بخوانید.

یکی دیگه از نکات مهم برای اینکه بدون آرایش زیبا باشیم این است که : به نحوه پوشش خود، نوع، رنگ و شکل لباسی که می پوشیم توجه کنیم. در انتخاب لباسی که مناسب باشد وسواس داشته باشید.

لباس های خیلی تنگ شما را چاق نشان می دهد و لباس های گشاد شما را شلخته می کند.چگونه خوش ارایش باشیم

شلختگی و نامرتب بودن از جذابیت شما می کاهد. همیشه ظاهر و لباس های تمیز و مرتب داشته باشید. به طور مرتب ابروها و موهای زائد بدن خود را اصلاح کنید. به شکل ابروها و اینکه چه ابرویی به قاب صورتتان می آید توجه کنید.

هر روز دوش بگیرید و عطرهای خوش بو و لطیف برای خوش بو کردن خودتان استفاده کنید.

داشتن دندان های سفید و زیبا تأثیر فوق العاده ای در زیبایی و جذابیت شما دارد. بنابراین به سلامت دهان و دندان خود توجه کنید. هر ۶ ماه به داندان پزشک مراجعه کنید. حداقل روزی ۲ بار با مسواک و خمیر دندان با کیفیت، مسواک بزنید.

به طور مرتب از نخ دندان استفاده کنید و برای سفید شدن دندان هایتان از خمیر دندان های سفید کننده و جوش شیرین بهره بگیرید. بعد از نوشیدن قهوه و چای دهان خود را بشویید تا دندان هایتان تیره و زردرنگ نشود.

اصلاح کردن موها موجب زیباتر شدن، پر پشت تر و مرتب نشان دادن بیشتر آنها می شود که خب تاثیر مستقیم روی زیبایی شما دارد. حداقل هر ۲ ماه یکبار موهای خود را اصلاح کنید. حتی در کمترین حالت، سر موهای خود را که حالت ناصاف و بهم ریخته دارند، با قیچی بزنید.

این را به یاد داشته باشید که موهای تمیز و سالم بهتر و بیشتر رشد می کنند.

در راه مقابله با جوش های صورت بدترین کار این است که بخواهید خیلی سریع از دست آنها خلاص شوید و آنها را بکنید یا فشار دهید. در این صورت جای این جوش ها برای همیشه روی صورتتان ماندگار می شود و در نهایت شما یک پوست ناصاف و پر از لک خواهید داشت.

همه ما جوش زدن را تجربه می کنیم. حالا یکی کم تر و یکی بیشتر؛ مهم این است که برای خلاص شدن از آنها صبور باشیم. با استفاده از مواد طبیعی مانند روغن درخت چای و همچنین از کمک گرفتن از یک متخصص پوست حرفه ای جوش های صورت خود را درمان کنید.

هر ۶ ماه آزمایش بدهید. اگر بدنتان دچار کمبود ویتامینی یا مواد معدنی است با مشورت با پزشک خود مکمل های غذایی دریافت کنید. ویتامین هایی مانند: A, E , B12, D و مواد معدنی لازم یعنی: آهن، روی، زینک و … که در سلامت پوست، مو و ناختن تاثیر زیادی دارند.

اما برای دریافت مکمل حتما با پزشک خودتون مشورت کنید. چون همان اندازه که مصرف آنها در هنگام کمبود بدن ما مفید است، مصرف بیش از حد آنها می تواند آسیب رسان و خطرناک باشد.

کرم شب کمک می کند صبح با پوست بهتر و چهره شاداب تری بیدار شوید. در روز آلودگی موجود در هوا، آفتاب، دود، رادیکال های آزاد به پوست استرس وارد می کنند و باعث پیری زودرس می شود.

استفاده از یک کرم شب با کیفیت و متناسب با پوست شما همراه با خواب کافی در شب کمک می کند در شب پوست ترمیم شود و رطوبت و مواد لازم آن تأمین شود و صبح روز بعد پوست ما شاداب تر و زیباتر باشد.

به نحوه نشستن راه رفتن و ایستادن خوب توجه کنید. سعی کنید در همه این حالات کمر خود را صاف و مناسب نگه دارید. قوز کردن علاوه بر اینکه به کمر آسیب می زند، در دراز مدت موجب قوز دائمی هر چند کم می شود که در زیبایی شما تأثیر جدی دارد.

پوست یکی از مهم ترین عواملی است که در زیبا بودن تأثیر مستقیم دارد. بنابراین اگر بخواهیم بدون آرایش زیبا باشیم باید پوست شفاف، سالم، بدون لک و جوش داشته باشیم. یکی از راهکارهای اساسی برای مراقبت از پوست و نگهداری از آن استفاده از ماسک های طبیعی است.

بهتر است چند ماسک متاسب با پوست خود را انتخاب کنید و لااقل هفته ای یکبار پوست خود را تقویت کنید. برای درست کردن ماسک می توانید از عسل، زردچوبه، آلوئه ورا، شیر و میوه ها استفاده کنید.

حتما بخوانید: خواص ماسک زردچوبه و ۴ ماسک عالی زردچوبه برای صورت

چشم های خسته، گود، پف کرده هیچ وقت زیبا نیستند. بنابراین به چشمان خود اهمیت بدهید تا چهره زیباتری داشته باشید.

ابروهای منظم و پرپشت همیشه زیباتر هستند. همیشه دور ابروهای خود را تمیز کنید. با توجه به قاب صورتتان ابروهای خود را مدلی اصلاح کنید که چهره تان را جذاب تر می کند و برای پر پشت شدن مژه و ابروهای خودتان از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل و کرچک استفاده کنید.

چند قطره از روغن نارگیل یا کرچک را روی ابروها و مژه های خود بزنید و شب تا صبح بماند بعد ابروهای خود را با آب گرم بشویید.

اگر پوست چرب دارید ممکن است روغن باعث جوش زدن پوستتان شود. بنابراین بعد از ۳۰ دقیقه از زدن روغن روی ابروها، صورت خود را با صابون بشویید. هفته ای ۲ بار از روغن کرچک یا نارگیل برای تقویت ابروها و مژه هایتان استفاده کنید.

لب های خشک و پوسته پوسته ظاهر زیبایی ندارند و شادابی را از چهره شما می گیرند. از کرم های تقویت کننده و چرب کننده لب یا حتی ها روغن های طبیعی برای داشتن لب ها نرم  و زیبا بهره بگیرید.

آبلیمو کمک می کند پوست نرم و لب های بدون ترک داشته باشید. بنابراین لیمو بخورید و بعنوان ماسک روی لب هایتان استفاده کنید.

لازم است هر روز وقتی به خودتان اختصاص دهید. در آن وقت به کارهایی بپردازید که دوست دارید و شما را خوشحال می کند.

احساس رضایت و خوشحالی استرس و تنش ها را از شما دور می کند و شما را به یک فرد آرام تبدیل می کند که می تواند لبخند بزند. و این ظاهر آرام و خوشحال شما را جذاب تر و دوست داشتنی تر می کند.

این یک نصحیت نیست بلکه یک واقعیت است. همه ما نقص هایی داریم یکی در ظاهر و یکی در باطن؛ اما آنچه ما را در دل ها ماندگار تر می کند ظاهر ما نیست بلکه باطن و اخلاق زیبای ماست که موجب می شود دیگران از مصاحبت با ما حس خوبی داشته باشند.

بنابراین سعی کنیم اکر نقصی در ظاهر داریم با زیبایی درونمان آن نقص را کم رنگ و حتی پنهان کنیم.

لطفا راهکارهایی که برای زیبا بودن بدون آرایش رعایت می کنید و بنظرتان خیلی مؤثر است را برای ما هم بنویسید. برایمان در مورد ماسک و مواد طبیعی که برای پوستتان استفاده کردید و راضی بودید هم بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منو هر وقت به دیگاهم پاسخ داده شد از طریق ایمیلم آگاه کن. شما میتوانید بدون نظردادن، دیدگاه‌های این پست را دنبال کنید. از اینجا مشترک شوید.

عضویت در خبرنامه چاره‌دان: جدیدترین مطالب چاره‌دان را برای من هم بفرست.

سلام خواهش می کنم خدارو شکر براتون مفید بوده خوش اومدید به چ…

سلام واقعا بسیار عالی مطالب را بیان می کنید بخصوص در مورد نر…

سلام.من شنیدم با استفاده از خاکهای ژله‌ای هم میشه وقتی سفر ه…

سلام محبت دارید 🙂 ممنون از شما بابت این پیام سرشار از انرژی…

راحیل عزیز ممنون که لطف کردی و وقت گذاشتی در مورد تجربت نوشت…

سلام خیلی تبریک میگم بابت توانایی شما در نوشتن مقاله ای به ا…

چاره دان از 1396 تا 1399 فعال بوده است و تمام حقوق محفوظ است.

کپی کردن و نقل مطالب چاره دان به هر شیوه و با هر عنوان، حتی با ذکر منبع مجاز نیست.

سلام خواهش می کنم خدارو شکر براتون مفید بوده خوش اومدید به چ…

سلام واقعا بسیار عالی مطالب را بیان می کنید بخصوص در مورد نر…

سلام.من شنیدم با استفاده از خاکهای ژله‌ای هم میشه وقتی سفر ه…

سلام محبت دارید 🙂 ممنون از شما بابت این پیام سرشار از انرژی…

راحیل عزیز ممنون که لطف کردی و وقت گذاشتی در مورد تجربت نوشت…

سلام خیلی تبریک میگم بابت توانایی شما در نوشتن مقاله ای به ا…

*سرکه و مایع ظرفشویی* من این روش رو امتحان کردم،و کاملا لکه…

خواستم دعوتت کنم چاره دان رو دنبال کنی و تازه‌ترین مطالب ما در زمینه آشپزی، خانه‌داری و ترفندهای کاربردی دیگه رو هرهفته داغ در ایمیلت بخوانی…

ایمیل ندارید! از اینستاگرام ما را دنبال کنید.(کلیک کنید) 

آرایش زیبا چیزی است که همه زیباپسندان با دیدن آن احساس خوشایندی دارند. بانوان سیمین‌رو با مهارت هرچه تمام‌تر، چهره خود را چنان طبیعی آرایش می‌کنند، که همه محو زیبایی و جذابیت ذاتی آن‌ها می‌شوند.

با نزدیک شدن تعطیلات و مهمانی‌ها، نیاز به آرایش لایت اما جذاب خودنمایی می‌کند. در این ویدئو سعی کرده‌ایم آموزش آرایش طبیعی صورت را به نمایش بگذاریم تا از این طریق شریک لحظات خوش شما در کنار خانواده، دوستان و عزیزان‌تان باشیم.

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

چگونه خوش ارایش باشیم

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:



Special Price

‎22,000 تومان


Regular Price:

‎31,500 تومان


Special Price

‎24,800 تومان


Regular Price:

‎35,500 تومان


Special Price

‎65,100 تومان


Regular Price:

‎93,000 تومان


Special Price

‎24,500 تومان


Regular Price:

‎35,000 تومان


Special Price

‎49,000 تومان


Regular Price:

‎70,000 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

آرایش زیبا چیزی است که همه زیباپسندان با دیدن آن احساس خوشایندی دارند. بانوان سیمین‌رو با مهارت هرچه تمام‌تر، چهره خود را چنان طبیعی آرایش می‌کنند، که همه محو زیبایی و جذابیت ذاتی آن‌ها می‌شوند.

با نزدیک شدن تعطیلات و مهمانی‌ها، نیاز به آرایش لایت اما جذاب خودنمایی می‌کند. در این ویدئو سعی کرده‌ایم آموزش آرایش طبیعی صورت را به نمایش بگذاریم تا از این طریق شریک لحظات خوش شما در کنار خانواده، دوستان و عزیزان‌تان باشیم.

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

چگونه خوش ارایش باشیم

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:



Special Price

‎22,000 تومان


Regular Price:

‎31,500 تومان


Special Price

‎24,800 تومان


Regular Price:

‎35,500 تومان


Special Price

‎65,100 تومان


Regular Price:

‎93,000 تومان


Special Price

‎24,500 تومان


Regular Price:

‎35,000 تومان


Special Price

‎24,500 تومان


Regular Price:

‎35,000 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

چگونه خوش ارایش باشیم
چگونه خوش ارایش باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *