چگونه دختری تمیز باشیم

 
helpkade
چگونه دختری تمیز باشیم
چگونه دختری تمیز باشیم

کد فعال سازی به شماره شما پیامک
گردید

کد فعال سازی شما صحیح نمی باشد

پاکیزگی، تناسب اندام، تندرستی، شادی تنها چند نمونه از مشخصاتی اند که می تواند در یک دختر نوجوان وجود داشته باشد البته برخی از ویژگی ها نیز ممکن است شما را نگران کنند . این مقاله جزئیات را در این خصوص بیان می کند 
 

داشتن  تناسب اندام می تواند مشکل باشد، گاهی نیاز به کاهش و گاه نیاز به افزایش وزن است.برای مثال گرفتن آنفلوانزا به مدت دو هفته می تواند ایجاد احساس نا مناسب بودن در شما کند و به طور کامل خنثی سازی هر وضعیتی  به شما بستگی دارد حفظ یک رژیم غذایی خوب و ورزش به اندازه کافی به شما کمک می کند .

همیشه قبل از تمرین بدنتان را گرم کنید و بکشید  این باعث می شود شما کمتر دچار کشیدگی یک عضله و یا صدمه به آن شوید  و این به معنی آن است  که شما می توانید به مدت طولانی تر و به یک  روش استاندارد ورزش کنید

چگونه دختری تمیز باشیم

انواع ورزش ها برای همه افراد وجود دارد،  ژیمناستیک، تنیس، تیراندازی، ، رقص، والیبال، بسکتبال و فوتبال نمونه هایی از انواع  ورزش ها هستند.
• اگر شما در یک رشته  فعالیت می کنید همان را ادامه دهید مانند فقط رقص
• ورزش را در حد متوسط حداکثر 60 دقیقه حداقل پنج بار در هفته انجام دهید . این کار کمک خواهد کرد که شما چرخه ورزش منظم را حفظ کنید و سالم تر باشید .

 

• نوعی از کربوهیدرات های سالم  مثل بلغور جو دوسر، نان تست و غیره همراه با یک وعده میوه برای صبحانه استفاده کنید . شیر یا آب میوه خالص را انتخاب کنید  اگر شما میوه جامد دوست ندارید  آب میوه یک گزینه خوب است از آن به عنوان  یک طعم  شیرین و سبک  استفاده کنید• خوردن پروتئین سالم، یک واحد میوه و یک وعده از سبزیجات در ناهار (مرغ، ماهی، لوبیا غیر از لوبیا سبز، و یا آجیل) .

اگر آب کافی در صبح ننوشید بدنتان دچار کم آبی می شود  شیر می تواند  یک گزینه خوب باشد  ، که بخشی از آب بدن را با کلسیم تامین کند . اگر دچار اختلال عدم تحمل لاکتوز هستید  می توانید سالاد اسفناج ویا شیر بادام  را جایگزین کنید همچنین می توانید از شیرهای بدون لاکتوز موجود در بازار نیز استفاده کنید  .

• یک وعده از سبزیجات و یک وعده پروتئین سالم برای شام، و همچنین نوعی کربوهیدرات نظیر یک تکه نان سبوس دار و یا پوره سیب زمینی بدون سس استفاده کنید نوشیدن چای گیاهی بدون قند، می تواند کمک به سم زدایی سیستم  بدن شما کند آب طعم دار نیز انتخاب خوبی است که معمولا آب طبیعی اما با طعم خیلی بهتر است.• مصرف آهن بیشتر از حد معمول هنگام دوره عادت ماهانه خود ، چرا که شما در حال ریزش پوشش رحم تان مقداری خون از دست می دهید

• محدود کردن مصرف هله هوله  و شیرینی جات . فست فود باید به یک بار یا دو بار در هفته محدود شود غذاهای سالم بخورید این نوع تغذیه احتمالا سخت خواهد بود، اما ارزش آن را دارد  هله هوله ها  اغلب طعم  خوبشان به علت نمک زیاد یا شکر زیاد می باشد• هنگام استفاده از غذاهای کم ارزش آنهایی که سالم ترند را انتخاب کنید . به جای چیپس، چوب شور سالم تر است  یا به جای شکلات شیرین، یک شیر کاکائو کم چرب را جایگزین کنید• نگاهی به وزن خود بیاندازید وزن ما به دو بخش تقسیم شده ، مقدار زیادی از وزن بدن وزن بدنتان را مایعات تشکیل می دهد پس  نیاز به نوشیدن دارید اگر شما میوه و سبزیجات می خورید، ممکن است نیاز به نوشیدن کمتری داشته باشید  اگر عادت به خوردن غذاهای شور دارید ، ممکن است نیاز به نوشیدن بیشتر آب داشته باشید  . به یاد داشته باشید، میزان مایعات بدن شما زمانی مناسب است که رنگ ادرار شما  کمی زرد باشد ، اما اگر پر رنگ تر بود  مانند رنگ  آب سیب ، شروع به نوشیدن آب بیشتر کنید ، و اگر نوشیدن آب  بیشتر به شما  لطمه می زند و یا  ادرار کردن  ناراحت کننده است ، و یا اگر “کدر”، است  و یا حتی کمی خونین، حتما به  پزشک  مراجعه کنید زیرا ممکن است به عفونت دستگاه ادراری (عفونت ادراری)، مبتلا شده باشید اما قبل از اینکه وحشت کنید  سعی کنید برای یک یا دو روز آب بیشتر یا  آب آلبالو بنوشید . اگر این علائم باقی ماند ، به دکتر مراجعه کنید

 

• یک بار در هر روز یا حداکثر دو روز یکبار  برای شستن دوده اضافی و روغن از بدن خود حمام کنید• تراشیدن موهای  زیر بغل خوب است، زیرا کمک می کند از ایجا  بوی بد جلوگیری شود   و مانع ماندن عرق شود با این حال، بسیاری از زنان و دختران نوجوان ، با توجه به دین یا انتخاب شخصی خود عمل می کنند ، بنابراین این به عنوان یک باید نیست  ..
• هنگامی که شما در دوران عادت ماهیانه هستید  به یاد داشته باشید ناحیه تناسلی بیرونی خود را به آرامی یک بار در روز بشویید  (شما حتی می توانید صابون ویژه واژن و دستمال مرطوب تهیه کنید ، که احساس تازه بودن به شما می دهد ) اما شستشو با آب گرم در حالی که در حمام هستید بهتر است. و تامپون خود را هر چهار تا شش ساعت تعویض کنید  اگر شما مقدار زیادی ترشح دارید  ، سعی کنید از پد های روزانه استفاده کنید  • استفاده از یک  مام ضد عرق یا دئودورانت• اطمینان حاصل کنید که لباس های خود را همیشه تمیز و خوشبو می پوشید. لباس های تمیز و راحت تر، به طور کلی بهتر و جذاب تر از  لباس های کثیف است

 

 اگر شما همیشه لباس های مشابه  بپوشید مثلا در همه زمان ها بلوز شلوار بپوشید  خسته کننده می شوید ، شما نیاز به خرید های متنوع دارید  خواندن برخی از مجلات مد می تواند کمک کننده باشد  در این صورت شما می توانید راحت تر برای انتخاب لباس تصمیم بگیرید  • اگر شما سینه های بزرگی دارید از سینه بندی استفاده کنید که راحت باشد  اگر نمی خواهید سینه بند بپوشید بهتر است از  پیراهن های گشاد استفاده کنید.
• ازپوشیدن پیراهن های تنگ و شلوار جین تنگ اجتناب کنید آنها می توانند شما را  غیرجذاب نشان دهند  و یا باعث ناراحتی شما شوند

• دوستان صمیمی  در مدرسه داشته باشید . دوستان می توانند شما را خوشحال کرده و باعث تشویق شما و تغییر یک وضعیت دشوار به وضعیتی آسان تر شوند  .
• حضور در باشگاه یا گروه و  یادگیری یک مهارت جدید و ملاقات با افراد جدید.
• خجالتی نباشید ، این رفتار می تواند باعث ایجاد یک حس ناراحتی و یا حتی از دست دادن برخی از دوستان تان شود

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این
بخش بیان
کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب
کاربری خود
شوید.

نظافت مناسب و عادات شخصی سالم می تواند به شما در دفع بیماری و داشتن احساس خوب در مورد خودتان کمک کند…

پاکیزگی، تناسب اندام، تندرستی و شادی تنها چند نمونه از مشخصاتی اند که می تواند در یک دختر نوجوان وجو…

در این مقاله, می توانید ویدیوی معرفی شفاجو در برنامه تلویزیونی واچار را مشاهده نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا با اشتراک گذاری دیدگاهتان در بخش نظرات ما را در بهبود کیفیت مقالات یاری فرمایید

اگر‌ مشکلی دارید و نمی دونید به چه پزشکی مراجعه کنید، ما می تونیم کمکتون کنیم.
مشکلتون رو کامل برای ما توضیح بدید، ما بعد ‌از بررسی مشکل شما، پزشک مناسب رو به شما
معرفی می کنیم.


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


بهترین آدم دنیا بودن امکان پذیر نیست، چون هر کس شخص متفاوتی را دوست دارد، هرکس در کاری خوب است و زیبایی در چشم کاربران متفاوت است. با این حال، با تلاش برای نزدیک شدن به بهترین، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از استعدادها و توانایی‌هایتان استفاده کرده‌اید.

چگونه دختری تمیز باشیم

بهترین آدم دنیا بودن امکان پذیر نیست، چون هر کس شخص متفاوتی را دوست دارد، هرکس در کاری خوب است و زیبایی در چشم کاربران متفاوت است. با این حال، با تلاش برای نزدیک شدن به بهترین، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از استعدادها و توانایی‌هایتان استفاده کرده‌اید.

۱.مراقب خودتان باشید. آراستگی اولیه برای شسته و رفته بودن داشته باشید. موهای خود را مرتبا شانه کنید و بشویید. دندان‌هایتان را حداقل دوبار در روز بشویید. از رژیم‌های زیبایی که زمان را هدر می‌دهند اجتناب کنید. می‌توانید این وقت را بصورت بهینه صرف ورزش، مطالعه کتاب، خواب و کارهایی که زندگی‌تان را تغییر می‌دهند کنید. در عوض راه‌های سریع و آسان که به بهترین وجه نیازهایتان را رفع می‌کند، بیابید. آب و صابون برای تمیز نگه داشتن مناسب‌تر از هر محصول دیگری‌اند، ارزانترند و مواد تشکیل دهنده کمتری دارند. فکر نکنید که نیاز به استفاده بیش‌ از اندازه از ژل حمام، لوسیون حمام یا محصولات خوشبو‌ کننده دارید، مگر اینکه از آن‌ها لذت ببرید.

۲.تناسب اندامتان را حفظ کنید. عضو‌‌‌ یک تیم ورزشی شوید و‌ چند روز در هفته برای پیاده روی و‌ دو‌ بروید. غذای سالم بخورید، خود را با غذاهای ناخواسته سیر نکنید و تمام روز را پشت کامپیوتر ننشینید. غذاهای فصلی بخورید؛ اینکار برایتان بهتر است چون مطمئنید که این غذاها برای مدت زیادی ذخیره نشده‌اند. غذاهای محلی بخورید، که مسافت زیادی طی نکرده باشد و‌ برایتان مناسب باشد.

ورزشی را پیدا کنید و یا تمرینات ورزشی ترتیب دهید که به دردتان بخورد. فکر نکنید که حتما نیاز به باشگاه دارید، اگر به آنجا علاقه‌ای ندارید می‌توانید پیاده‌روی کنید و یا تمرینات ورزشی انجام دهید. راه‌های زیادی برای فعال بودن و داشتن حس خوب درباره کارهایی که انجام می‌دهید تا تناسب اندام داشته باشید، وجود دارد. به دنبال کارهایی باشید که برایشان ارجحیت قائلید و‌ با افرادی که دراینباره با شما هم عقیده‌اند ارتباط برقرار کنید.

حتی اگر نمی‌خواهید برای ورزش بیرون از خانه بروید، می‌توانید تمرینات ساده‌ای مثل بشین پاشو، کشش و نرمش را در خانه قرار دهید. می‌توانید DVDهای بدنسازی تماشا کنید و از حرکات آن‌ها تقلید کنید.

۳.درباره محصولات آرایشی اطلاعات داشته باشید. قرار نیست حتما از آن‌ها استفاده کنید و همیشه بدانید که ترکیبات آن‌ها چیست و یا این ترکیبات چه آثاری بر سلامتی شما دارند! در برخی موارد، محصولات موجب آلرژی می‌شود، که برایتان مفید نیست. وبسایت محصولات آرایشی سالم و پایگاه داده‌های آرایشی بهداشتی پوست را چک کنید. به این ترتیب شما می‌توانید محصولات مورد استفاده‌تان را آگاهانه انتخاب کنید.

۱.نمرات بالایی کسب کنید. با مطالعه متمرکز و هدفمند، بهترین نمره‌ای که می‌توانید کسب کنید. در محیط تحصیل به بهترین شکل ممکن کار کنید. هیچ وقت نگویید این فقط یک تست است، به جای آن بگویید: شاید این تست در نمره پایانی‌ام تاثیر گذار بود، حتی اگر مهم هم نباشد، به خاطر خودم بهترین کار ممکن را انجام می‌دهم.

۲.از هوشتان استفاده کنید. سعی کنید منتقدانه فکر کنید. سوال بپرسید ولی چیزی را تصدیق نکنید. دنیا مملو از دیدگاه‌های قطبی است که هر روز مورد بحث قرار می‌گیرد که بیشتر آن‌ها وقت تلف کنی است. همیشه در تمام دعوی‌ها دو‌ جبهه وجود دارد، درحالیکه در واقعیت نظرات، ایده‌ها و راه‌حل‌های زیادی وجود دارد. همه آن‌ها را بیابید و از همه آن‌ها مطلع باشید. یاد بگیرید بین تفکر جدی و هرز را تشخیص دهید. قبل از نتیجه‌گیری کردن، حقیقت را دررابطه با افراد، موقعیت‌ها و حوادث بفهمید.

اگر در محیط تحصیلتان تفکر انتقادی وجود ندارد، به دنبال دوره‌های آنلاین از دانشگاه‌های معتبر و کالج‌هایی که به این موضوعات می‌پردازند باشید.

 مقالات مرتبط: “چگونه دوست بیابیم؟” مقدمه

۳.اعتماد بنفس داشته باشید. کسی که هستید را دوست داشته باشید و‌ بدانید بدون نیاز به تغییر بدنتان و‌ یا خودتان زیبا هستید، اینکار به شما کمک می‌کند اعتماد بنفس داشته باشید و به خودتان مطمئن باشید.

بگویید چه کسی هستید و به چیزی که می‌گویید عمل کنید! درک کنید که با گذشت زمان شما ممکن است به طرز چشم‌گیری تغییر کنید که این تغییر بلوغ نامیده می‌شود، چنین رشد شخصی در مسیر شناخت خودتان، دیگران و محیط زندگی طبیعی است. شما همیشه در حال ترقی‌اید، پس آماده یادگیری در تمام طول عمر باشید. اگر کسی بگوید شما صادق نیستید و ریا می‌کنید چون تغییر کرده‌اید، آن را با تغییرات شخصی طبیعی اشتباه نگیرید، چون دو‌مسئله کاملا متفاوتند.

به خاطر یک پسر یا دوستی با یک دختر معروف خودتان را تغییر ندهید و‌ همیشه خودتان باشید. آنها را مجبور کنید که آن کسی که هستید را دوست داشته باشند، نه کسی که سعی می‌کند متفاوت باشد! هر تغییری که در خودتان ایجاد می‌کنید باید تنها به خاطر بهترین بودن باشد نه اینکه کسی از شما انتقاد کرده است.

یاد بگیرید انگیزه دیگران را درک کنید. قرار نیست همه دلایل صادقانه و خالصی برای اینکه به شما بگویند چگونه باشید، داشته باشند. افراد دلایل مختلفی دارند که مخصوص خودشان است، مثل: حسادت، ترس، احساس زندگی وابسته به شخص دیگر و… . نگران بررسی انگیزه‌های دیگران نباشید و‌ تنها انتقاداتی را قبول کنید که قضاوتی عادلانه‌اند و مربوط به بهبود شمااند.

۱.مرتب باشید. مرتب بودن، کلید بهترین بودن است. حتی زیباترین و خوشحال‌تری دخترها هم می‌توانند درگیر به هم ریختگی شوند. هر روز لباس‌هایتان را مرتب کنید، روتختی‌تان را جمع کنید، اتاق‌تان را تمیز نگه‌دارید و همیشه پروژه روز باد مدرسه تان را آماده کنید.

۲.تمرینات آرامش بخش انجام دهید تا آرامش پیدا کنید. این تمرینات ممکن است یوگا، مدیتیشن، شنا کردن در استخر، پیاده‌روی و… باشد. هرکاری که لازم است انجام دهید تا محیطی آرام برای انجام امورشغلی‌تان پیدا کنید. این کار به شما کمک می‌کند در زمان استرس هم شما آرامش و تمرکز داشته باشید، بویژه در طول امتحانات یا در زمان شکست عشقی.

آرام باشید، مدیتیشن روزانه به شما کمک می‌کند هم آرام باشید و هم بر هدفی که خودتان انتخاب کرده‌اید تمرکز کنید.

۴. مراقب روابطتان باشید.

۱.دوست داشتنی باشید. صمیمی شدن با همه بدون ارجحیت قائل شدن، باعث می‌شود دوست داشتنی باشید. سعی کنید اهل بیرون رفتن و خوشحال باشید، انرژی مثبتی در اطراف دیگران باشید. دوستان ریادی پیدا کنید و سرتان را شلوغ کنید. نه تنها اینکار شما را بهترین می‌کند بلکه باعث شادی‌تان در زمان بودن در کنار دیگران شده و استرستان را کم می‌کند.

از غیبت کردن و‌کسانی که غیبت می‌کنند، اجتناب کنید. اینکه اطلاعاتتان را با دیگران درمیان بگذارید خوب است، اما آن را تغییر نداده و معنادار نکنید. درباره دیگران سخنان بی‌فکر و نامهربانانه نزنید. مسلما اگر کسی به شما توهین کند، خوشتان نیماید پس شما هم به دیگران توهین نکنید.

شایعات را گسترش ندهید. درعوض این سخنان را قطع کنید و‌ بگویید چه کسی می‌تواند اینقدر نامهربان باشد تا چنین چیزی بگوید و‌فکر‌ نمی‌کنید که خبرهای دست به دست می‌چرخند حقیقت داشته باشند.

یک مدافع باشید. از کسانی که در موقعیت ضعیف‌تر قرار دارند حمایت کنید، و‌ آشکار کنید که آزار و اذیت بی‌معنی است، فرد بی‌فکر و پست فطرت نامهربانی می‌کند.

۲.شرکت داشته باشید. با گرایشات تعامل داشته باشید این لزوما به معنی پیروی از آنان نیست. فقط آگاه به مسائل در حال وقوع باشید،نیازی به شرکت در آن‌ها نیست. دانستن این مسائل به شما امکان این را می‌دهید که از نمایش به دور باشید و بر چیزی که تاثیر می‌گذارد غلبه کنید.

۳.به حرف پدر و‌مادرتان گوش‌دهید و از آن‌ها کمک‌ بگیرید. اگر به حرف آن‌ها گوش دهید، آن‌ها هم از احترام شما قدردانی کرده و به نوبه خود به شما گوش خواهند داد. اگر شما در منزل به والدینتان کمک کنید و حرف گوش کن باشید، آن‌ها هم آنطور که مسئولیتشان درباره شما را انجام می‌دهند. این به نفع شما خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

زندگی روزمره پر از داستان‌ها و اتفاقات عجیب است. داستان‌هایی که با «دانستن» شاید بتوان پایان شیرین‌تری برایشان رقم زد. دکتر مجازی مفتخر است که به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین رسانه‌های علمی کشور، زندگی خوانندگان خود را با دانش روز بشریت پیوند می‌دهد. این وب‌سایت فعالیت خود را در تابستان ۱۳۹۵ آغاز نموده است.

Medical Mask Male Enhancement Formula Reviews long term side effects Strengthen Penis walgreens caffeine pills Testosterone Booster

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری تمیز باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانیم بدون آرایش جذاب باشیم، چگونه بدون آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم، چگونه دختری زیبا باشیم، چگونه بدون آرایش خوشگل و جذاب باشیم، راز زیبایی صورت بدون آرایش و دانستن ترفندهایی برای زیبایی بدون آرایش با ما همراه شوید.


لینک کوتاه خبر :

بروکر فارکس

پنجره دوجداره طهران وین

اقامت ترکیه

چگونه دختری تمیز باشیم

لپ تاپ استوک

فلومتر

آپلود عکس رایگان

دانلود فیلم و سریال ایرانی

آرام بند

رزرو بلیط هواپیما

خرید فالوور ارزان

دانلود آهنگ جدید

دندانپزشکی اطفال با بیهوشی

فردانیوز در شبکه‌های اجتماعی

تمامی حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری فردا نیوز میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

دختران از سراسر جهان برای رسیدن به جذابیت و کمال در زندگی خود تلاش می کنند. برخی می خواهند فقط بی عیب عمل کنند، در حالی که دیگران می خواهند در کنار بی عیبی ظاهری کامل داشته باشند. اگرچه راهی برای دستیابی به کامل و جذاب بودن وجود ندارد، اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به یک دختر جذاب و کامل، آن ها را انجام دهید!

هرگز فراموش نکنید که همه، افراد منحصر به فردی هستند و هر کس سزاوار این است که خود را از داخل و خارج دوست داشته باشد.

یک روش کلیدی برای اینکه همیشه شیک به خصوص جذاب و زیبا به نظر برسید، پوشیدن تکه های کلاسیک می تواند به شما در ایجاد یک لباس مناسب کمک کند. در اینجا چند قطعه لباس ضروری وجود دارد که شما می توانید به کمد خود اضافه کنید:

چندین شلوار جین در سبک های مختلف داشته باشید تا بدون شک شما را در طول هفته ساپورت نمایند. حتماً یک شلوار جین مناسب، مستقیم برای ترکیب سبک خود داشته باشید.

روی تی شرت های اصلی، ژاکت های راحت، ژاکت کش باف پشمی ساده و چند بلوز که می توانید برای هر مناسبتی بپوشید سرمایه گذاری کنید. این لباسها چون ساده هستند می توانند با هم مخلوط شوند و لباس های مختلف زیادی ایجاد کنند.

چگونه دختری تمیز باشیم

بیشتر مراقب برندهای مد باشید. شاید بهتر باشد در برابر تمایل به خرید چیزی که اکنون “مد” است مقاومت کنید زیرا احتمالاً سال آینده آن لباس را نخواهید پوشید.

 یک قانون خوب که باید به عنوان یک دختر جذاب بخاطر بسپارید این است که قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، یک جواهر بردارید. این کار باعث می شود شما ظاهری خوب و گرم داشته باشید. با گوشواره های گل میخ الماسی، زنجیرهای نقره ای یا طلای ساده با آویز و دستبندهای ظریف تنیس استفاده کنید.

جواهرات بیانیه راهی عالی برای پوشیدن یک لباس اصلی است. فقط مطمئن باشید که اگر گردنبند بزرگتر، گوشواره های بزرگ یا دستبندهای جسورانه می بندید، مناسب آن سبک و مد لباستان باشد.

 همه دختران می دانند که پوشیدن “لباس سیاه” مناسب و بی عیب و نقص برای یک دختر است. با این حال، هر لباس مشکی این کار را انجام نمی دهد، باید لباس خاصی پیدا کنید هنگام انتخاب لباس سیاه خود، این نکات را به خاطر بسپارید تا دختری جذاب به نظر برسید:

 گرچه واقعاً نمی توانید به کمال و جذابیت برسید، اما پوشیدن جوراب شلواری با لباس و دامن می تواند به پاهای شما کمک کند تا کاملا عالی به نظر برسند. آنها کمک می کنند تا پاها لاغرتر دیده شوند، و به شما کمک می کند که هر رگ یا لکه ای روی پاهای شما باشد دیده نشود. در طول زمستان، یک جوراب تنگ و ضخیم تر انتخاب کنید که پاهایتان را گرم نگه دارد. [۲]

 هر دختری که سعی در رسیدن به کمال و جذابیت دارد باید کفش های کلاسیک را برای هر فصل داشته باشد. برای دختر جذاب بودن توجه داشته باشید که وقتی به دنبال کفش هستید، سعی کنید سبک ها و رنگ های ساده ای پیدا کنید که بتوانید با هر لباسی بپوشید. در اینجا برخی از کفش هایی را که باید برای کمد خود در نظر بگیرید آورده شده است:

اینکار باعث می شود همیشه تمیز و مرتب به نظر برسید. بهداشت شما یکی از اولین مواردی است که دیگران در مورد شما زودتر متوجه می شوند، بنابراین حفظ یک سبک زندگی تمیز برای یک دختر جذاب و کامل مهم است. سعی کنید این مراحل را در برنامه روزمره خود انجام دهید:

بدن خود را هر روز بشویید. اگرچه لازم نیست هر روز موهای خود را بشویید، اما باید هر روز حمام کنید یا دوش بگیرید تا بهداشت را رعایت کنید. اگر صبح دوش می گیرید و بعداً در روز خود را کثیف یا غرق عرق می بینید، دوباره دوش بگیرید. با این کار پوست شما شفاف و بوی خوبی از بدن ایجاد می شود.

هر روز از دئودورانت استفاده کنید. صرف نظر از آنچه روز در حال چه کاری هستید، همیشه از دئودورانت استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا بهترین بو را داشته باشید.

هر روز صبح و هر شب قبل از خواب به مدت دو دقیقه مسواک بزنید. بهداشت دهان و دندان نه تنها به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسید، بلکه برای سلامتی کلی شما نیز بسیار مهم است. همراه با مسواک زدن، حتما از نخ دندان استفاده کنید و از دهان شویه استفاده نمایید و در نظر داشته باشید که نخ دندان خود را در طول روز با خود بیاورید تا بعد از هر وعده غذایی استفاده کنید.

 پوستی شفاف و درخشان راهی عالی برای شگفت انگیز به نظر رسیدن است. پوست بسیار ظریف است و برای سالم ماندن باید به درستی نگهداری، درمان و تمیز شود. برای کمک به بهترین شکل ظاهری پوست این نکات را دنبال کنید:

 موهای شما باید هر روز از سلامتی و مراقبت خوبی برخوردار باشد. بعد از استحمام یا دوش گرفتن، هرگز موهای خود را سشوار نکنید، زیرا باعث آسیب می شود. در عوض، موهای خود را به صورت طبیعی یا با هوای خنک خشک کنید و از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید.

موهای خود را تمیز نگه دارید. بسته به نوع موهایتان، ممکن است فقط لازم باشد هر سه روز یک بار موهای خود را بشویید. مراقب موهای خود باشید و هنگامی که موهای شما خشک به نظر می رسد، آنها را با شامپو و نرم کننده درمان کنید. [۵]

از شامپو و نرم کننده متناسب با نوع موهای خود استفاده کنید. به عنوان مثال: محصولات مو به انواع موهای ضخیم، نازک، موج دار، صاف و موخوره کمک می کنند. تا به تغذیه مورد نیاز موها کمک کند.

موهای خود را هر ۶-۸ هفته کوتاه کنید تا موها دچار دوشاخه شدن (موخوره)نشوند.

 مهم است که از ناخن های دست یا پا غافل نشوید زیرا می توانند نمایانگر بهداشت عمومی شما باشند. ناخن های خود را مرتب نگه دارید. اگر ناخن های خود را رنگ می کنید، مطمئن شوید که رنگ ناخن های شما را کاملاً پوشانده است. وقتی رنگ شروع به تراشیده  شدن کرد آنها را ترمیم کنید.

 خوردن غذاهایی که برای شما مفید هستند احساس و ظاهر شما را به بهترین شکل ممکن حفظ می کند. گنجاندن مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات سبوس دار و پروتئین های بدون چربی در رژیم غذایی برای بدن شما مفید است. خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی به پوست شما کمک می کند تا روشن و درخشان بماند.

 سیگار کشیدن دارای یک لیست بی پایان از عواقب منفی از جمله: بسیاری از مشکلات سلامتی است. دود سیگار باعث خشک شدن سریع، چین و چروک و پیر شدن پوست شما می شود. هنگام تلاش برای زندگی کامل، سیگار کشیدن هرگز نباید بخشی از عادت های زندگی شما باشد.

 یک دختر جذاب همیشه باید نسبت به خانواده، معلمان، دوستان و هر کسی که ملاقات می کند بسیار احترام بگذارد.

حتی اگر با نظرات یا رفتارهای شخصی مخالف باشید، می توانید با پرهیز از قضاوت یا بدرفتاری احترام نشان دهید. پذیرش دیدگاه های مختلف، بلوغ شما را نشان می دهد. شما باید خود را به شکلی با وقار و ظریف به همه معرفی کنید که به شما کمک می کند از دیگران احترامی که برای آنها قائل هستید، بگیرید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید تمرین کنید: [۱۰]

 مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست و مواقعی پیش می آید که اشتباه می کنید، پشیمان می شوید و در لحظه “اوه” قرار می گیرید. اشتباه کردن بخشی از انسان بودن است. به جای اینکه بیش از حد نسبت به خود انتقاد کنید، یا خود را به دیگران وصل کنید، درباره اشتباهات خود کمی تأمل کنید، از آنها بیاموزید و ادامه دهید. انتقاد از خود نباید بخشی از برنامه روزمره شما باشد. اگر درمورد خود چیزهای بدی به دیگران می گویید، در را باز می کنید تا دیگران نیز حرف های بد بزنند.

 ارزش ها رهنمودهایی هستند که شما را زمین گیر نگه می دارند و از تصمیم گیری نادرست شما جلوگیری می کنند. آنها همچنین به اعتبار شما خورانده می شوند و یکی از راه های ایجاد نظر در مورد شخصیت شما توسط دیگران است. ساخت آنها یک عمر طول می کشد، اما در یک لحظه کوتاه از تصمیم گیری ضعیف، می توانند آسیب ببینند.

والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا هر شخصی که از شما بزرگتر و عاقل تر است وقتی  سخنان، مشاوره و بینش درباره زندگی ارائه می دهند، گوش دهید. آنها می توانند به شما یاد دهند چگونه از موقعیت های بد اجتناب کنید و بهترین انتخاب را برای زندگی خود انجام دهید.

هر بار که تحت فشار همسالان قرار گرفتید، یا در یک لحظه دشوار تصمیم گیری قرار گرفتید، ارزش های خود را برای دختر جذاب بودن بخاطر بسپارید. به خودتان اجازه ندهید با تصمیمات بد وسوسه شوید چرا که بعداً پشیمان خواهید شد.

 هنگامی که سعی می کنید تا حد ممکن به کمال برسید، یک مولفه اصلی با مسئولیت پذیری عمل می کند و قادر است از پس هر موقعیتی برآید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید رها شوید و از آن لذت ببرید، اما همچنین نباید احمقانه خودتان را لوس کنید.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تمرین بلوغ آورده شده است:

 داشتن هوش بخشی از خوب بودن است. در کلاس تمرکز کنید، عادات خوب مطالعه را تمرین کنید، برنامه ای برای انجام تکالیف درسی تنظیم کنید و سعی کنید به تمام دانش هایی که خوش شانس هستید یاد بگیرید، علاقه واقعی نشان دهید.

هر روز حتی وقتی کار سخت می شود، بهترین خود را به مدرسه ارائه بدهید. اگرچه نمی توانید به کمال مطلق برسید، اما مطمئناً می توانید با اراده ای آهنین و لبخند امتحان کنید.

به خاطر داشته باشید که از داشتن فرصت یادگیری سپاسگزار باشید. ممکن است یادگیری یک موضوع دشوار باشد، یا اینکه دائماً در حال مطالعه باشید، اما دانش قدرت است و شما را در زندگی بالا می برد.

 دختری به کمال می رسد که بتواند اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. افراد دیگر عزت نفس بالای شما را می بینند و فکر می کنند که شما باید زندگی خود را در کل داشته باشید. در اینجا چند نکته عالی برای کمک به شما در عمل با اعتماد به نفس آورده شده است:

شانه ها را به عقب نگه دارید و سر خود را بالا نگه دارید. زبان بدن شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، و داشتن زبان بدن قوی بیانگر توانایی و قدرتمند بودن شما است. [۱۲]

تا جایی که می توانید لبخند بزنید و بخندید. لبخند زدن راهی عالی برای نشان دادن این است که شما در پوست خود راحت هستید و از زنده بودن خوشحال هستید و خندیدن باعث شادی و نشاط به تمام اطرافیان می شود. مطمئن باشید مردم به شوخ طبعی شما حسادت خواهند کرد. [۱۳]

با نگاه کردن به جنبه روشن همه شرایط، خوش بین باشید.

 حتی اگر به اندازه یک فرد کاملاً جذاب و کامل باشید، رجزخوانی جذاب نیست. اشکالی ندارد که به موفقیت خود احساس غرور کنید، اما سعی کنید موفقیت های خود را در مقابل همه به رخ نکشید. این می تواند بی ادب، نچسب و بی احترامی باشد. در صورت تمجید از ستایش راحت باشید، و مواردی را که برای آنها سخت کار می کنید پنهان نکنید، بلکه این کار را با سپاس و قدردانی انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر در طول یک بازی بسکتبال بیشترین امتیاز را کسب می کنید، خوب است که از این بابت احساس خوبی داشته باشید و از دیگران تعریف کنید. با این حال، دور نزنید و به همه بگویید که در این بازی برای تیم پیروز شدید. این می تواند نمونه ای از رجزخوانی باشد.

چگونه دختری تمیز باشیم

به جای رقابت با دیگران تعارف کنید. وقتی متوجه موفقیت یا سخت کوشی کسی شدید، با یک تعارف صمیمانه به او اطلاع دهید. این شخصیت خوب شما را به نمایش می گذارد و نشان می دهد که شما از موفقیت دیگران ناراحت نشده اید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دختران نوجوان به دنبال این هستند که فردی جذاب در چشم دیگران باشند و همگان آن ها را تحسین کنند، آنها به دنبال بهترین بودن می باشند. خواه شما این مقاله را می خواهید تا با استفاده از آن دوستان جدیدی پیدا کنید و یا اینکه کسی را نسبت به خود علاقه مند سازید، پیروی کردن از مراحل زیر می تواند کمک بخش شما باشد.

فهرست بندی این مقاله

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

چگونه دختری تمیز باشیم

2هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

3خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

4تناسب اندام خود را حفظ کنید. لازم نیست برای جذاب بودن لاغر باشید و سعی کنید فقط خود را خوش اندام و سالم نگه دارید. نه تنها زمانی که پیرتر می شوید این امر به کمک شما می آید بلکه اندروفین های ترشح شده حین تمرین های ورزشی می تواند به شما کمک کند تا حس رضایت و زیبایی را در خود حس کنید.

1با استفاده از آرایش زیبایی طبیعی خود را بیشتر کنید. در فرهنگ های مختلف زنان از آرایش برای نشان دادن بیشتر زیبایی خود استفاده می کنند. ولی به یاد داشته باشید برای جذاب بودن نیازی به آرایش نیست، آرایش تنها ابزاری است که می تواند اگر شما دوست داشته باشید به شما در این امر کمک کند. شما می توانید آرایش های مختلفی بستگی به موقعیت و سطح راحتی که حس می کنید، بکار ببرید.

2مرتب سازی مو: نظیر اکثر افراد شما هم یک آرایش موی مخصوص به خود دارید ولی این به معنا نیست که شما نمی توانید هرچند وقت یکبار چیز جدیدی امتحان کنید، پس کمی زمان بیشتری صرف موهای خود بکنید چون می تواند به زیبایی شما کمک بسزایی کنید و حس یک سوپر مدل را در خود داشته باشید.

3سعی کنید لباس هایی بپوشید که جذابیت اندام شما را نشان می دهند: لباسی که به تن دوست شما می آید ممکن است برای شما مناسب نباشد و این ربطی به جذاب بودن یا نبودن شما ندارد. بدانید چه لباس هایی باید انتخاب کنید، لباس هایی که به شما می آید و به زیباتر نشان دادن شما کمک می کنند ( حتی اگر تغییری در وضعیت ظاهری شما ایجاد نشده باشد !).

4از پوست خود بیشتر مراقبت کنید. تمیز کردن روزانه پوست یک قاعده اصلی برای داشتن پوستی زیبا است ولی انجام کارهای زیر می تواند باعث شود که مطمئن شوید پوست صافی دارید.

بخش ۳ از ۳: نمایان شدن حالت رضایت

1وضعیت ایستادن و راه رفتن مناسبی را انتخاب و تمرین کنید. شیوه ای که راه می روید به افراد دیگر چیزهای زیادی در رابطه با شما می گوید، بنابراین در راه رفتن خود حس اعتماد به نفس را جاری سازید.

2با وقار حرکت کنید. آیا می دانستید زیباترین ها و ملکه های زیبایی ساعت ها صرف یادگیری نحوه راه رفتن می کنند؟ ممکن است احمق به نظر اید ولی به شیوه ای راه می روند که زیبا و شناور به نظر می رسد. از نکات زیر پیروی کنید تا بتوانید با وقار راه بروید:

3خنده بر لبان خود داشته باشید! شما چیزی در اختیار دارید که از هر فاکتور دیگری می تواند به زیبایی شما کمک بیشتری کنید ! خنده خود را همیشه حفظ کنید تا نه تنها احساس شادتری داشته باشید بلکه به اطرافیان خود نیز روحیه ببخشید.

وای من ۱۳ سالمه نمی دونم چی جوری بدون آریش جذهب باشم دوس دارم آریش کنم ولی مامانم ممی زاره

من دختر خیلی شیطون و تخسیم ولی در کنارش خیلی مغرورم جلو کسایی که می دونم چنبه ندارن مغرور میشم و جلو کسایی که فقط به عنوان دوست نگام می کنن خودم می شم اجازه ندادم هیچکس بهم توهین کنه طوریکه که هیچکس شخصیت واقعیمو نمی دونه یعنی منو خوب نمی‌شناسن از پسرا متنفرم تیپم همیشه اسپرته ولی جلف نیستم اهل آرایش نیستم در حد یه کرم و بالم لب بنظرم داشتن چادر و حجاب کامل آدمو سنگین نمی کنه رفتار آدمه که این کارو می کنه من شیطونم و همرو می خندونم لبخند رو لبه همه میارم این بهتر از اینه که برج زهرمار باشی پسرا زیاد دنبالمن حتی مدتی که به دلایلی محجبه شدم اما بهشون رو نمی دم حتی به اونایی که پرو هستن فش می دم و سرشون داد می زنم و میگم دورم نپلکن من اگه تیپ می زنم واسه یه مشت پسر بی مخ بی حیا نمی زنم واسه خودم می زنم چون حس خوبی پیدا می کنم پس خانومای حجابی و چادری به دخترایی که مثل خودتون نیستن توهین نکنید چون خیلی از چادری ها دارن از اون چادر با ارزش سو استفاده می کنند من خودم عاشق چادرم اما فکر می کنم هنوز آمادگی ندارم و نمی توانم سرم کنم چون چادر لیاقت می خواد لیاقتی که باید خیلی بجنگیم و پاک باشی تا به اون برسی خدا برام مهمه نه نظر مردم خدا دلمو میبینه نه ظاهرمو خودش می دونه من کیم خدا همه چیزو می دونه

جذابیت یه چیز زاتیه و به راحتی بدست نمیا و اینکه ادم زیاد بخنده اصلا خوب نیست ….. من خودم توی مدرسمون خیلی طرفدار دارم شاید فقد دو نفر باشن ک از من خوششون نیاد و میخام تجربمو بهتون بگم من ادم شوخیم زود با همه رفق میشم یعنی کلا با هر کسی گرم میگیرم با هر کسی یه جور رفتار کیکنم به اندازه جنبش هیچوقت به کسی زیاد نگاه نمیکنم همیشه سرمو بالا میگیرم یه حالت لش طوری دارم و دقیقن برعکس این مطلب پاهامو همیشه روی زمین سر میدم ب زیبای خودم خیلی اهمیت میدم چون واقعا موثره اصلا برای هیچ چیزی نمیترسم و تا میتونم ب بقیه کمک میکنم طوری رفتار میکنم که همه باهام احساس راحتی کنن ب درسام اهمیت میدم ولی نه به اون اندازهد ک اسممو بزارن خر خون کلاس خیلی جسورانه با همه رفتار میکنم و نمیزارم هیچکس بهم بی احترامی کنه حنی یادمه یه دفعه معام ریاضیم رو فهش دادم برای بد رفتار کردن ولی فهشی که تو دردسر نندازم جلوی پسراحدودمو رعایت میکنم و نسبت به جنبشون رفتار میکنم باهاشون هیچوقت نمیگم نباید جواب یه پسرو ندم به خاطر غرورم چون ما بعدا توی دانشگاه باید این کارو انجام بدیم پس خودمو از الان اماده میکنم و اجتماعی رفتار میکنم نمیزارم پسر بهم زور بگ و همیشه سر پای خودمم توی کارام از هیچکس کمک نمیگیرم و ب تنهایی از پس همشون بر میام ساده نیستم اصلا مهربونیمو قایم میکنم همیشه و با عقلم پیش میرم نه قلبم حتما اگ این کارارو کنین همجا جذابو محبوب بنظر میاین //……

خیلی خوبه که میتونی با عقلت تصمیم بگیری کاش منم میتونستم ولی این به اسم قلب من قدرت خیلی زیادی داره واسه اینکه همیشه تاج داشته باشه

اوووووف خود نما همه عاشق من هستم همه دوسم دارن همه واستم میمیرن او هیچ کس رو نداری که اینجوری میگی بعدش اگر زیبا بودی چرا اینو سرچ کردی الایغ

اومم👌🏻😂

سلام مطالبتون بسیارعالی بود. به نظر من این جور چیزا اصلا مهم نیست.

سلام من مینا هستم . سنم بین ۱۷ و ۱۸ سال هستش. مطالبوتونم خیلی مفید بود. ولی وقتی نظر هارو خوندم متوجه این شدم که دختر ها درباره پسر ها یا همون به قول خودشون جنس مخالف و حجاب و جذابیت بود . درباره پسر ها که من هیچ نظری ندارم چون اینکه من از پسر مخصوصا پسر های این دوره زمونه متنفرم و دنبال دوری هستم و خود شیرینی نمیکنم . درباره حجاب که من جوابمو از ۱۴ سالگی شروع کردم و لباسام معمولی و همیشه بالیدند میزنم بیرون درباره جذابیت هم من از آرایش بدم میاد و آرایش نمیکنم و همیشه معمولی میزنم بیرون . خودشیرینی نمیکنم اما من همینجوریشد حس میکنم جذاب احتیاج به هیچ ندارم .❤

ساده ولی جذاب

دقیقا

دقیقا

نه پس!!!

بعضی آدمها زیر سنگینی حجاب هم وقیحند.. بعضی آدمها با پریشانی موهایشان هم نجیب… وقاحت و نجابت در ذات آدماس نه در پوشش آنها..

نه مستی نشانه کفر است! نه جانماز نشانه دینداری… نه پاکان را باکی از مستی! نه مستان را امکان درویی… نه موی نمایان نشانه هرزگی! نه چهارقد نشانه پاکی… هرکس آنست ک ببوید نه آن ک ظاهرش گوید نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت… قضاوت کار ما نیست… دوستان ببخشید خسته شدین:)

چگونه دختری تمیز باشیم

من کااااملا موافقم باهات من شاید چادر سرم نکنم ولی اونجوری هم لباس تنم نمیکنم که همه جام بزنه بیرون و حتی شاید من خیلی مثبت و خانوم تر از چادریا باشم چون خیلی از چادریا با وجود چادرشون دخترای خوبی نیستن من به شخصه خیلی شیطونم ولی اونقدری سر به زیر هستم که کسی نتونه بهم نخ بدع و حتی اگه بده هم من محلش نمیدم

احساس بیکاری می از اینکه دارم جوابتو میدم ولی برو .تهش ببین به چی میرسی 😐

مطالبتون بسیار مفید بود✌✌?

خب من چادری نیستم با ی سری پسرا شوخی میکنم و بعضیام ک میدونم اخلاقشون چجوره شوخی نمیکنم تیپم اصصصصلا جلف نیست هیچ وقت از یک ریمل و رژ لب بیشتر ارایش نداشتم هیچوقت با هیچ پسری رابطه نداشتم خیییعلی شیطوونم و بیشتر لبخند میزنم و برای هر کس تو زندگیم مرز گذاشتم مرز رفتار مرز صمیمیت مرز… اصلا حرف مردم برام مهم نیست و همچنین نظر پسرا حالا شما بگید من چگونه دختریم؟

جذاب

سلام به همه دوستان بنظرمن جذاب بودن هم زاتیه هم اکتسابی.ادما میتونن با لبخندزدن وظاهر اراسته جذاب بنظر بیان ولی ممکنه هرکسی اونو دوست نداشته باشه.وعموما جذابیت افراد چادری خیلی کمتره چون مجال کمتری برای جذاب بودن دارن

عزیز دلم…جذابیت به چادر یا مانتو نمونده…جذابیت هر فردی نباید تو سرو وضعش باشه که دختر خوب…تو همه کامنتا جذابیت فرعی دیده میشه…درسته این مقاله برای زیبایی ظاهریه و تاثیر هم داره اما منحصربه فرد بودن هرکسی تو شخصیتشه نه تو چهرش و…اینارو گفتم تا برسم به اینکه بحث چادر و بی حجابیو از ذهناتون دور کنید..چه حجاب چه بی حجاب همه ما انسانیم با ویژگی ها و اعتقادات مختلف…پس به هم احترام بزاریم و سعی کنیم با ویژگی های خودمون زندگی کنیم سرتونو درد آوردم?…زندگیاتون شاد?

ادم نباید مغرور باشه نبایدم زیاد بخنده باید همه رو شیفته خودش کنه باید همه دوسش داشته باشن

حرف شما متینه ولی خب من معتقدم که انسان ها مثل آهنگ میمونن همینطور که هر آهنگی به دل آدم نمیشینه هر انسانی هم به دل آدم نمیشینه یعنی اینکه ما نمیتونیم یه کاری کنیم که همه دوسمون داشته باشن و از ما خوششون بیاد

کاملا موافقم باهات سلیقه و علایق ادما با هم متفاوته نمیشه همه چیزو با هم داشت و این توقع رو داشت که همه از ما خوششون بیاد و جذبمون بشن هرچیزی توی موقعیت مناسبش اگه اتفاق بیفته باعث جذب اطرافیان میشه سنگین بودن در عین شاد بودن

لبخند به لب داشتن نشونه شادی درونی و اعتماد به نفس شماست.این چرندیات جلوی نامحرم و سنگین رنگین باش و بریزید دور.برای خودتون زندگی کنین و مطمئن باشید لبخند پر غرورتون جذابترین چیزه.

موافقم گلم

اصلا ربطی به حجاب نداره دختر اگه میخواد با وقار باشه: تو حرف زدن شوخی زیاد نکنه که سبک به نظر بیاد و صاف راه بره و اراسته باشه (البته این نظر منه ) چرا شما گیر دادید به حجاب بعدشم بد حجابی با کامل حجاب نداشتن فرق داره خیلی فرق داره (خیلی انق بودن برا دختر جوون و نو جوون بده (خیلی بده))

اصول جذابیت : ۱٫ خودت باش ۲٫ به هرکس متناسب با رفتار و اخلاق و نسبی که با تو داره احترام بزار و صمیمی شو نه بیشتر و نه کمتر ۳٫ زیاد وابسته نشو پس سعی کن اول با عقل وارد یه رابطه بشی و بعدش با علاقه اون رابطه رو ادمه بدی ۴٫ وقتی به جنس مخالف نگاه میکنی اگی بخوای اونو متوجه خودت بکنی اول به چشماش دوم به سر تا پاش نگاه و کن و بعد با لبخند دوباره بهش نگاه کن و مطمعن شو این حرکتتو دیده بعد ازش رو برگردون خیلی جواب میده ۵٫ ولی اگه میخوای جلوی جنس مخالف کم نیاری مخصوصا اگه طرف پررو باشه اول به چشماش نگاه کن بعد به سر تا پاش بعد بدون اینکه دوباره به چشاش نگاه کنی با پوزخند رو برگردون خیلی حرص میده طرفو

موافقم

😂😂😂😂😂👍👍👍👍خداییش لایک داری تو

ممنون خوب بود

سلام ممنون از مقاله خوبتون ببخشید من یک سوالی داشتم من دختری هستم که با غرور راه میرم.البته اینو اطرافیان بهم گفتن وگرنه خودم که متوجه نمیشم (را رفتنم از قصد و منظوری نیست) من چون دختری با حجاب هستم باید باوقار راه برم و منم تو کوچه و خیابون یا حتی تو خونه هم اینطوری راه میرم (سر رو به جلو،کمر صاف،قدم هامو سرعت راه رفتنم هم متوسطه) درسته اطرافیان بهم میگن با غرور راه میری اما نمیدونم این خوبه یا نه! به نظر شما این طرز راه رفتن مناسب یه دختر نیست؟ حالا چه با حجاب چه بی حجاب! اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم یا علی

سلام زهرا خانم به نظر من این خصوصیات شما باعث وقار میشه و از خیلی خوبه موفق باشی ? و همچنین با حجاب مطمئنم که خودت میدونی نظر خدا مهمه نه پسرا?

بله نظر خداوند خیلی مهمتر از نظر جنس مخالفه چون به قول آنا جان دختری که سنگین و رنگینه و با حجابه زیاد جلب توجه نمیکنه تا دختری که بی حجابه و صد قلم آرایش داره و اگه منم میخواستم نظر جنس مخالف رو جذب کنم حتما بی حجاب میشدم من هدفم جلب رضایت خداست نه چیز دیگه ای ولی در کل خیلی ممنونم ازتون

الان هركي بي حجابه ميخواد جلب توجه كنه؟؟

پس قصدش چیه؟ بهم بگو که قصدش اگه غیر از اینه پس چیه؟ اینم بدون قصدش هرچیم باشه وقتی مردم اونو نگاه میکنن اولین چیزی که به ذهنشون میرسه همینه بعدشم خانمای بی حجاب یه ذره هم که شده قصدشون اینه هرکیم میگه نه دروغ میگه

بی حجابی یعنی چی ؟ یعنی نداشتن چادر؟ نداشتن دستکش حتی در تابستان؟ بی حجابی اصلا معنا نداره… هر کی ایمان داره قرار نیست حتما چادر کنه با یه شال معمولی هم میتونه موهاشو بپوشونه… اینکه یکی نماز نمیخونه یعنی بی ایمانه؟ نه بخدا داشتن ایمان و با تقوا بودن ربطی به نماز و چادر نداره.

زهرا جون چرا میگی جنس مخالف ؟ این جنس جنس مکمل توعه. من اینو به همه میگم و نمیفهمم چرا بازم همه اسرار دارن بگن جنس مخالف

خب حالا این فقط یه کلمست لازم نیست بزرگش کنی.

عزیزم اصل حرف من حجاب نیست و بی حجابیم خودش یه موضوع کلیه و نمیشه زیاد در موردش تو اینجا حرف زد چون موضوع اصلی نیست ولی من در کل میخوام بگم دخترای چادری هم میتونن جذاب باشن یا نه که متوجه شدم پس بحثی نیست در پناه حق

کی گفته هر کسی بی حجاب باشه برای جلب توجه جنس مخالفه؟؟؟

حخخخ وژدانا حرفاتون خنده داره 😂😂😂😂😂😂

منظورت اینه هر کی حجاب انچنانی نداره برای جلب توجه؟//

سلام دوستان سنگین باشین با کمی شیتنت دخترونه خیلی موثره از رو تجربه میگم ها

سلام ببخشید خیلی سخت شد چه جوری یه نفر هم سنگین رنگین باشه هم بیرون دخترونه داشته باشه؟

من خودم بیرون همیشه اخم میکنم ولی به یه نتیجه رسیدم ک الکی وقتم و هدر دادم آدمایی ک تو کوچه خیابون کنارشون رد میشیم اصن براشون مهم نیس ما اخم میکنیم بت هستیم یا لبخند میزنیم کسی ک ب تو نظر داره براش هیچ کدوم فرقی نداره هرکدوم یه جور جذابیته کسیم ک نظر نداره حتی قهقهه هم بزنی اصن نمیبینتت!!

حرفتون متین و درسته اما به نظرتون دختری که میخواد سنگین رنگین باشه و همینطور جذاب باید تو کوچه و خیابون چه جوری باشه؟

دختر سنگین رنگین اصلا نمیتونه جذاب باشه درضمن دیگران اصلا دقت نمیکنن که تو چجوری هستی اگه پسر بهت نظر داشته باشه دیگه براش فرق نداره چجوری باشی

چه ربطی داره..مسخره..ینی اگه سنگین رنگین باشیم نمیتونیم جذاب باشیم..هرکسی زیبایی های خودشو داره ..حتی اگه چادر بپوشی بازم میتونی جذاب باشی

اینکه یه آدم با شخصیت و مهربون باشی خیلی جذابه بنظرم^^

به نظر من اتفاقا سنگین رنگین بودن جذابیت میاره

سنگین رنگین بله خوبه ولی تا یه حدی .عذر میخوام ولی کسی که بخواد بخاطر سنگین رنگین بودنو مغرور بودن جذب ادم بشه همون بهتر ک نشه.عاشق خندت بشن خیلی بهتر از اینه ک عاشق سنگین رنگین بودنت بشن.الان مثلا ذوق داری که همه دختراشونو با تو مقایسه میکنن.حتما دختر شوهری.هرکسی بالاخره یه سلیقه ای داره ها گفتم یه نظر بدم شاید به دردت خورد.نمیگم از حدش بگذر با همه بگو بخند .ادم باس عادی باشه معمولی .بزار واقعا عاشق خودت بشن

بابا ول کنین شما چه بیکارین اگه کسی شما رو دوست داشته باشه شخصیتت مهمه نه قیافت حالا چه هرهر جلوش بخندی چه اخم کنی البت گفدم اگه دوستتون داشته باشه مگرنه بقیه ظاهر براشون مهمه

به نظر من آدم فقط باید خودش باشه تا جذاب به نظر برسه اگه فک کنی سر تر و یا بهتر از بقیه هستی بدتر میشه من سعی میکنم خودم باشم در ضمن اگه همیشه لبخند داشته باشی مرد فک میکنن دیوونه ای لطفا اطلاعات غلط ندین

اتفاقا منم خیلی با نظرت موافقم تینا جون! من خودم به شخصه یه دختری هستم که درونم خیلی شاده اما مقابل نامحرما اصلا نمیخندم چون دوست ندارم نامحرما خندمو ببینن اما مامانم میگه چرا نمیخندی؟چرا تو خونه اینقدر شادی اما بیرون اینطوری؟ منم بهش میگم مامانم،یه دختر خوب باید جلوی نامحرماش سنگین و باوقار باشه و همینطور مغرور باشه و منم دوست دارم اینطوری رفتار کنم

بزرگتر که شدی میفهمی رفتارت چقدر بچه گانه و تحت تاثیر شست و شو های مغزی دوران مدرسه بوده… خیلی از خانم ها متوجه حرفم میشن

خب از نظر شما باید چه طوری رفتار کنیم تا نشون بدیم یه دختر جذاب هستیم؟

در ضمن اینم بگم که خیلی از پسرای الان حتی اونایی که دوست دختر دارن هم از دخترای سنگین رنگین خوششون میاد برای چی باید این طرز فکر طرز فکر بچه گونه ای باشه؟ کل فامیل از سنگین رنگین بودن من خوششون میاد و همیشه دختراشونو با من مقایسه میکنن میشه بگید این کجاش مشکل داره؟ منظورم اینه که بهم بگید چرا باعث میشه که وقتی بزرگتر شدم از این کارم پشیمون بشم

بگو دنباله شوهرم

خب عزیزم شما برا فامیل زندگی کن سنگین باش بالاخره هرکسی یه طرز فکری داره مثلا من خودم برام مهم نیس درموردم چی میگن ولی همیشه لبخند ب لبام دارم و هیچ وقتم جلو خندمو نمیگیرم ک بهم بگن وای چقد سنگین رنگینه بعدشم همه پسرا ک از دختر سنگین خوششون نمیاد هرکسی یه سلیقه و فکری داره و متناسب با اون دختر مورد نظرشو انتخاب میکنه?

عزیزم واسه جلب توجه دیگران و اینکه ازت تعریف کنن کاری نکن حتی همینایی ک گفتی اگه سنگین رفتار میکنی ک بقیه خوششون بیاد کارت کاملا اشتباهه واسه خودت زندگی کنی خیلی جذاب تره

اولا کی گفته پسرا از دخترای سنگین خوششون میاد؟؟؟ تو خودت از پسر شاد خوشت میاد یا یکی که زرت زرت خودشو میگیره؟؟ والا الان دیگه پسرا سنگینا رو نگاه هم نمیکنن چون از نظر اونا این جور دخترا خودشونو بالاتر میبینن و این اصلا جذاب نیس نه واسه یه دختر و نه واسه یه پسر. مخصوصا اگه بخوای یه عمر با طرف زندگی کنی. در ثانی لبخند زدن هم به سنگین بودن و حجاب و این چرت و پرتایی که به خوردمون دادن نیس. اینجوری نیس که دختر با حجاب نباید لبخند بزنه به کسی :/ شما هم به خاطر تعریف فک و فامیلت اینجوری رفتار نکن که یهو مثلا فلانی از فامیلتون بیاد تورو واس پسرش بگیره که واقعا رقت انگیزه!

واقعنم خیلی بچه گانه و دور از شخصیت یه خانم باوقاره !اینا فقط جلب توجهه ،شخصیت زیبا خودش اوجه جذابیته دنبال این چیزا نباشین…!

با من دوست میشی

کاملا درست گفنی

??بابا سنگين

به خدا راست میگی

دیگه اونقدر هم مغرور نه اگه مغرور باشی طرف ازت سرد میشه ولی نبایدزیادم لبخند زد اگرم میزنی به صورت پسرا نگاه نکن اگه به صورتشون نگاه کنی و بخندی فکر میکنن دوسشون داری باید خودت باشی

آخع این چه فکریع ک میکنیع تو رو خدا اینا رو تو مغز خودتونو اطرافیانتون جا نکنید نامحرما نمیخوان بخورنتون ک تو اگع یه لبخند ملیح بزنیع بقیع هم احساس خوبی بهت دارعن نع لبخندی ک جلب توجع کنع یه لبخند سادع و ملیح

بنظرم ربطی ب نامحرم نداره بعضیا چادرین و جلو نامحرما نمیخندن و فلان ولی از زیر چادر …. : برا من اصن جذابیت مهم نیس منو نخوان بقیه هستن

مسخره. لبخند عاليه و محرم و ان محرم ندار كه. يه خانم و يا بهتر بكم يه پرنسس بايد فكر زيباييش باشه

کاملا مخالفم اعتماد به نفست که زیاد باشه،خود به خود دیگران هم تو رو جذاب تر میدونن و روی تو حساب دیگه ای باز می کنن:) من همیشه تلاش میکنم لبخندم رو حفظ کنم? امیدوارم نظرت عوض شه چون افسردگی آوره موفق شی?

به نظر منم همینطوره

الکی خودتونو خسته نکنین همه چی به اعتماد به نفس و شخصیته اینهمه ادم خوشگل که حالمونو بهم میزنن

خیلی کامل و عالی بود

مردم نبایدبزاری سواستفاده کنن

خیلی جالب بود ممنون از مقاله خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

چگونه دختری تمیز باشیم
چگونه دختری تمیز باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *