چگونه شخصیت سازی کنیم

 
helpkade
چگونه شخصیت سازی کنیم
چگونه شخصیت سازی کنیم

هرکسی دوست دارد در جامعه و خانواده شخصیت قابل احترامی داشته باشد یعنی همان تعریف داشتن بهترین شخصیت ، افراد باتجربه برای رسیدن به این هدف راههای لذت بخش را توصیه می کنند.

نصیحت های بزرگان از جمله مادر بزرگ هایمان بخش زیادی از زندگی مارا دربر گرفته اند و این نصیحت ها از زمان کودکی مان وجود داشته است و همیشه ما فقط به آنها گوش می دهیم ولی خیلی کم پیش می آید که ما به آنها عمل کنیم ، ولی به مرور زمان متوجه این خواهیم شد که حق با آنها بوده و باید به نصیحت آنها عمل می کردیم .

سال هایی که گذرانده است یقینا تجربه هایی را کسب کرده اند که برای هرکسی ممکن است جالب باشد و باید دقت داشته باشید که هر چه از جانب آنها به شما حرفی زده می شود ، طی منطق و تجربه ایی که داشته زده شده است و از این جهت ارزشمند خواهد بود.

با این حال هنگامی که ما یاد میگیریم که توصیه ها و نصیحت های مادر بزرگمان را وارد زندگی خود کنیم و در آن اعمال سازیم ، راهی برای بهتر دیدن جهان خود می سازیم که این کار بدون کمک بزرگانمان به زودی رخ نمی دهد و از این رو هرکسی زندگی متفاوتی دارد.

چگونه شخصیت سازی کنیم

یک نکته کلی وجود دارد که این نکته چیزی نیست جز اینکه برای داشتن یک زندگی خوب و بدون استرس باید تمام انرژی های منفی را از زندگی خود حذف کنید تا بهتر بتوانید زندگی کنید و با این تغییر راه شادی را برای خود باز می کنید  به همین دلیل قصد داریم در این بخش از نمناک راه موفقیت برای داشتن شخصیت بهتر در طی چند مورد به شما بیان کنیم . 

1- در زندگی تان به چیزهای مادی زیاد اهمیت ندهید

گاهی اوقات ما بطور ناخودآگاه ، زمان زیادی را برای صرف چیزهای مادی می کنیم که در نهایت هیچ اهمیتی برای ما نخواهند داشت .شاید مادیات بتوانند ما ار تا حدی خوشحال کنند و هیچ کمبودی نداشته باشیم ولی هیچ وقت نمی توانند از تجربیات افراد مهم تر واقع شوند.

صرف نظر از موقعیتی که شما در حال حاضر در آن قرار دارید و یا آنچه که در شروف انجام دادن آن هستید ، باید باورد داشته باشید که باعث زیبایی آینده شما خواهد بود و این هم بدانید که همیشه فرصت های زیادی برای رسیدن به اهداف شما وجود دارد و هیچ زمان نباید از رسیدن به هدف خود خسته شوید .

در مورد لحظات بد گذشته خود ، به هیچ وجه فکر نکنید و در صورت یاداوری مجدد آنها ، فورا فکر خود را عوض کنید تا فراموش کنید . هر تجربه ایی که در زندگی تان کسب می کنید می تواند در رشد شما موثر باشد ولی برخی از آنها باید برای کل از خاطر شما فراموش شوند.

آیا شده است که به این فکر کنید که دنیا در تضاد باشما است ؟ بطور کل هرچیزی که برای شما اتفاق می افتد ، چه خوب و چه بد ، در نهایت باید در شخصیت شما تاثیر داشته باشند که بتوانند شخصیت زندگی شما را تغییر دهند و به بهترین سمت بکشند . زندگی شما را به سمت های مختلفی می کشد ، ولی این که چه کسی تعیین کننده راه است کسی نیست جز خودتان .

4- زمان را با افرادی که دوست دارید بگذرانید

کار کردن یکی از بخش های مهم زندگی هر شخص می باشد ولی این نباید تماما به مهمترین بخش زندگی شما تبدیل شود . برای رشد صرفه جویی در زمان یکی از مهمترین کارهای ممکن می باشد که متاسفانه ما یک لفض از آنرا می دانیم ولی هیچ وقت نشده است که آنرا کاملا عملی سازیم . به یاد داشته باشید که اطرافیانتان از جمله خانواده تان و دوستان صمیمی تان در زندگی و پیشرفت شما موثر خواهند بود .

متاسفانه در این عمل شاید کمی افسرده شوید ولی باید قبول کنید که هر کسی نمی تواند دوست ما باشد و همیشه چیزی که ما از اطرافیانمان انتظار داریم اتفاق نممی افتد و اگر دیدید که یکی از دوستانی که مانع پیشرفت شما می شوند را کنار بگذارید تا راحت تر بتوانید زندگی کنید .

درست است که کنترل احساسات کمی کار سخت می باشد ولی باید برای رسیدن به راحتی باید کمی سختی هم کشید ولی این افرادی که بیشتر مانند یک مانع برای ما هستند در عدم پیشرفت ما مانند یک دیوار بتنی می باشند که باید از آن رد شد تا به موفقیت رسید .

6- زندگی می تواند ساده باشد

وقتی که ما تعهدات زیادی داریم و برای انجام آن باید کار کنیم ، احساس پیچدگی در زندگی به شما دست می دهد و یک سوال پیش می آید و آن هم این است که چرا زندگی این گونه باید به نظر بیاید؟

همه چیز به نگرش انسان بستگی دارد و باید در حد توانایی هایمان کار کردن را ادامه دهیم تا در شرایط دیگر مجبور نشویم دوباره انجام دهیم . در انجام هر کاری باید سعی داشته باشیم که انضباط در کارهایما یکی از مهمترین عوامل باشد و همیشه در درجه اول از آن یاد شود .

مادر بزرگمان همیشه گفته است که همه چیز در زندگی مان متکی بر نوع نگرش ما بر اطرافمان می باشد . از دشوار بودن راهی که در آن قرار داریم همیشه بدمان می آید ولی جالب است که بدانید همین راه های سخت آینده شما را خواهند ساخت . قبل از شکایت کردن و عصبایت دنبال راه حل باشید تا از پس مشکلاتتان خلاص شوید و همه این ها به ما در فرد اجتماعی بودنمان کمک خواهند کرد .

ما همیشه در نمناک گفته ایم ولی باز هم می گوییم که هر چیزی را که دوست دارید را انجام دهید ولی اگر منطقی نباشد ، به هیچ وجه انجام ندهید . اما چرا انجام دادن این کار سخت است ؟ چون که ما همیشه نگران این هستیم که چیزهای مادی را از دست ندهیم ولی هیچ چیزی ارزش شادی زندگی شما را ندارد و همیشه سعی کنید که فردی شاد باشید .

 

چگونه شخصیت سازی کنیم

برای همه ما مهم است که بدانیم دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند، بخصوص در اولین ملاقات با دیگران دوست داریم به گونه‌ای رفتار کنیم جذاب باشیم و که به دل آن‌ها بنشینیم و حس خوبی در آن‌ها ایجاد کنیم. زبان بدن و کلمات ما در ثانیه‌های اول ملاقات، می‌توانند روی جذابیت ما و در نتیجه در نظر دیگران تاثیر بگذارند. حال ببینیم که چگونه می‌توانیم در کمترین زمان جذاب باشیم و بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلمان بگذاریم. (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب

بسیاری از آدم‌ها تلاش می‌کنند تا مهربان، مراقب و دلسوز باشند. اما برای برخی از مردم همیشه این تلاش‌ها نتیجه نمی‌دهد. رفتارها یا عادت‌های بدی وجود دارند که آدم‌ها را غیرجذاب و آزاردهنده نشان می‌دهند و معمولا کسی نمی‌خواهد اطراف این گونه آدم‌ها باشد. به تعدادی از این عادت‌های آسیب‌زا در اینجا اشاره می‌شود. ممکن است است آدم‌ها از وجود چنین ویژگی‌هایی در خودشان آگاه نباشند، اما این دلیل نمی‌شود که دیگران آن را نادیده بگیرند. بنابراین اگر شما هم این عادت‌ها و رفتارها را در خودتان پیدا کردید تلاش کنید آن ها را اصلاح کنید. تلاش کردم که در بخش یک برداشت راه راهایی از دست این ویژگی‌ها را نشان دهم. 
شما هم احتمالا غیرجذاب هستید، اگر…  (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

بدن ما زبان مخصوص خودش را دارد و الفاظ آن همیشه محبت‌آمیز نیستند. زبان بدن شما به احتمال زیاد بخش جدایی‌ناپذیر وجود شما است، تا جایی که ممکن است حتی فکرش را هم نکنید که تا چه حد می‌توانید در برداشت دیگران از شخصیت شما و جذابیت‌تان تایر گذار باشد.. پس اگر تاکنون به فکر زبان بدن خود نبوده‌اید، وقت آن رسیده کاری کنید چون ممکن است در حرفه‌تان تاثیر منفی بگذارد. (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

بعضی‌ها سعی می‌کنند به خیال خودشان طوری رفتار کنند یا حرف بزنند که نیت قلبی‌شان مشخص نشود، غافل از این که نشانه‌هایی وجود دارند که افراد از روی آن‌ها می‌توانند به راحتی به شخصیت و منش آن‌ها پی ببرند و آن‌ها را به قضاوت بنشینند. اطلاع از ویژگی‌های شخصیتی فرد مقابل می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی کمک نماید. (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

آیا تا کنون حرف‌ها یا عباراتی را گفته‌اید که به سرعت از گفتن آن‌ها پشیمان شده باشید؟ به احتمال زیاد گه‌گاه این اتفاق برای همه ما پیش می‌آید، اما چنین موضوعی برای افراد باهوشی که با دقت کلمات و جملات خود را قبل از بیان آن‌ها برمی‌گزینند، یک اتفاق عادی نیست. باید در کلام هم جذاب بود!
(برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

ما در زندگی روزمره خود در اجتماع، محل کار یا در میان بستگان با افراد مختلفی در ارتباط هستیم که ممکن است برخی از آنان بسیار به دل ما بنشینند و برخی‌ها را اصلاً دوست نداشته باشیم. ویژگی شخصیتی افراد می‌تواند نقش مهمی در این موضوع داشته باشد. اما زندگی به گونه‌ای‌ است که باید با همه افراد جامعه چه کسانی که رفتارشان را می‌پسندیم و چه کسانی که نمی‌پسنیدم، در ارتباط باشیم. پس بهتر است یاد بگیریم با افرادی که با آن‌ها در تعامل هستیم؛ به‌خصوص کسانی که دوستشان نداریم، چگونه رفتار کنیم تا زندگی راحت‌تر و آرام‌تری داشته باشیم. 

ادامه مطلب…

ما همیشه مجبور نیستم به تمام درخواست‌های دیگران یا چیزهایی که ما را وسوسه می‌کنند یا تمرکزمان را به هم می‌ریزند، بگوییم “بله”. نه گفتن از جمله مهارت‌های زندگی است که آموختن آن می‌تواند در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

ادامه مطلب…

برخی انسان‌های ویژگی‌های شخصیتی قوی و قدرتمندی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها توانسته‌اند رهبری عده زیادی را بر عهده بگیرند، متفاوت با دیگران باشند و تغییر و تحولات بزرگی را بیافرینند. حال این ویژگی‌های شخصیتی ممکن است در نگاه بعضی‌ها گستاخانه یا سلطه‌جویانه باشد، در حالی که این‌طور نیست. آن‌ها تنها به درک درستی از خود و اطرافیان‌شان رسیده‌اند.
(برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

==============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

چگونه شخصیت سازی کنیم

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه شخصیت سازی کنیم

آیا دوست دارید دارای شخصیتی افسانه ای باشید؟! از نظر شما شخصی با زندگی پر از موفقیت، شادابی و شخصیتی افسانه ای چگونه آدمی خواهد بود؟! افسانه ای بودن ممکن است برای شما مانند یک رویا باشد اما باید این را بدانید که رویا هیچ گاه سبب دست برداشتن شما از رفتارها و عادات نامناسب درونی شما نخواهد شد!

دوستان عزیز سایت پرورش افکار اگر تصمیم دارید به فردی موفق و خوش بخت در زندگیتان تبدیل شوید، و بتوانید زندگی مطلوبی برای خود داشته باشید و تمام توان، اراده و استعداد خود را برای اهدافتان بگذارید، تنها کافی است تصمیم بگیرید از همین لحظه شروع کنید و سپس اراده ی استواری برای انجام آن داشته باشید تا بتوانید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید.

یک فرد موفق در تمام مسائل و بخش های زندگی خود خلاقیت داشته و هر زمانی برای انجام کارهای جدید آماده می باشد و لذا این گونه افراد را نمی توان در هیچ موردی مانند مسائل شخصی، کاری، شغلی و یا حتی تحصیلات محدود نمود. هرگاه فردی این چنین با شما ارتباط برقرار کرد تلاش کنید پیوسته مراقب رفتارش باشید. بر روی رفتارهایی که دارد و حتی واکنش هایش دقت بیشتری داشته باشید. در مورد ویژگی های آشکاری که دارد کنجکاوی کنید.

طی تحقیق و بررسی در مورد نمونه های افسانه ای به نتایج جالبی می توان رسید. از جمله یکی از مهم ترین نمونه های افسانه ای شخصی است که به تمام مسائل زندگی خود علاقه دارد و به عبارتی برای انجام هر کاری در زندگی اش آمادگی کامل داشته و رسیدن به موفقیت در زندگی از همه ی جوانب برای او اهمیت فراوانی دارد.

بر اساس تحقیقات شخص افسانه ای همواره اشتیاق فراوانی برای زندگی اش دارد و هر چیزی که علاقه دارد داشته باشد را از زندگی می خواهد و آن را نیز به دست خواهد آورد. این چنین شخصی همه چیز را در زندگی خود دوست دارد از قبیل رفتن به پیک نیک، مطالعه، ورزش کردن و هر آن چه در پیرامونش و در طبیعت باشد.

زمانی که در کنار چنین فردی زمانی را سپری می کنید هیچ گاه اثری از غر زدن، گلایه و شکایت در سخنانش نخواهید دید. اگر هوا ابری باشد او این هوا را دوست می دارد، به هوای آفتابی نیز بسیار علاقه دارد، حتی زمان هایی که ترافیک باعث می شود تا انسان حس ناراحتی داشته باشد او به جای ناراحتی شروع به گفت و گو با شما می کند.

هم چنین این گونه افراد به ظاهر و قیافه خودشان علاقه مند بوده و هیچ گاه سعی در مخفی کردن عیب هایی که در ظاهر دارند نخواهند داشت. شخص افسانه ای زندگی ای دارد که کاملا او را راضی و خشنود کرده و از آن رضایت قلبی دارد و هیچ گاه در حسرت رسیدن به آرزوهایش به زندگی خود پایان نمی دهد. در واقع او مانند کودکی می باشد که دنیا را همان گونه که هست پذیرفته و از آن لذت می برد. لذا سازگاری با تمام مسائل روزگار کار این گونه افراد می باشد و برای پذیرفتن اتفاقات زندگی خود توانایی فوق العاده ای دارند، این گونه است که به موفقیت در زندگی از همه ی جهات دست پیدا می کنند.

زمانی که از او بپرسی از چه چیزی خوشت نمی آید؟! نمی تواند جوابی برای شما داشته باشد. چنین فردی اگر بیرون باشد و در همان زمان باران شروع به باریدن کند به جای فرار از باران، از آن لذت می برد، چرا که باران را اتفاقی شگفت انگیز می داند که هدیه ای از خدا بوده و بخشی زیبا از زندگی می باشد.

شخص افسانه ای در شرایطی که اتفاقی در زندگی اش باعث به وجود آمدن شرایط بدی برایش شود، تمام توان خود را می گذارد تا آن اتفاق ناخوشایند را ریشه کن کرده و نابود سازد. او هیچ گاه در مورد اشتباهات زندگی اش خود را سرزنش نمی کند، بلکه در عوض با این تفکر که تمامی افراد جایزالخطا هستند آن را می پذیرد. هم چنین پیوسته در تلاش است تا اگر رفتاری او را از فردی موثر بودن دور می کند، آن را در خود نابود سازد و شرایط را بهبود ببخشد تا به موفقیت در زندگی دست پیدا کند.

چنین فردی هیچ گاه در گذشته ها غرق نمی شود و به خاطر آن آینده خود را نابود نمی کند. چرا که می داند با پشیمانی نسبت به گذشته نمی تواند شرایط را تغییر دهد و تنها خود را فردی ضعیف و ناتوان در مقابل چشم همگان به نمایش می گذارد. هم چنین می داند گذشته تنها در صورتی می تواند مفید واقع شود که بتواند به او کمک کند و در نتیجه از آن درس گرفته و در جهت پیشرفت آینده ی خود از آن بهره بگیرد.

هم چنین یک شخص افسانه ای زمانی که افراد عادی برای یک شرایط خاص سریع عصبانی می شوند، تنها لبخندی زده و تلاش می کند با لبخندی ساده مشکل را حل نماید. ذهن او در واقع به مانند یک صافی دقیق می باشد که اجازه نمی دهد احساسات نادرست ذهن او را مخدوش سازد و لذا هیچ گاه هیجانات و احساسات بر روی او تاثیر منفی نمی گذارند.

چنین شخصی این گونه هم نیست که به صورت دائم نسبت به تمام مسائل بی تفاوت باشد، بلکه فقط اجازه نمی دهد مشکلات و مسائل بر زندگی و روند رو به رشدش تاثیرات منفی بگذارند و هم چنین زمان حال خود را به دلیل مسائلی که نمی تواند آن ها را کنترل کند از دست نمی دهد.

او هیچ گاه منتظر نمی ماند تا دیگران او را تایید نمایند. البته می داند که تشویق می تواند چه تاثیراتی بر او بگذارد اما تمام انرژی خود را صرف کارهایی نمی کند که تنها تایید و تحسین افراد دیگر را به دنبال داشته باشد. همواره فردی بی آلایش، صادق و روراست می باشد و هرگز به خود اجازه نمی دهد دیگران را عصبانی کند. هم چنین تلاش می کند با رسوم نادرستی که در ذهن مردم ریشه دوانده است با ملایمت مخالفت کند.

فرد افسانه ای هم چنین زندگی پر از شور و اشتیاق دارد و در وجود خود انرژی فراوانی دارد. سعی می کند از زمان خود نهایت استفاده را کرده و هیچ گاه تنبلی نکند. هم چنین تلاش می کند سرعت تاثیر مثبت هیجانات خوب زندگی اش را بیشتر کرده و در مقابل، احساسات منفی درونش را به شدت تخریب می کند. چنین شخصی هیچ گاه استرس توجیه خود برای دیگران را ندارد و اگر شخصی مطابق میل او عمل نکند ناراحت نمی شود. او همواره به راستی زندگی کرده و زندگی سرشار از شادی حق طبیعی او می باشد.

دوستان عزیز سایت پرورش افکار برای رسیدن به موفقیت در زندگی و آینده ی خود از همین لحظه تصمیم بگیرید که از لحظات زندگی خود نهایت استفاده را ببرید و چنین شخصیتی را سرمشق زندگی خود قرار دهید. مطمئن باشید با این روش ها می توانید به تمام خواسته ها و رویاهای خود جامه ی عمل بپوشانید.

خب امروز می خواهم ۸ راه حل جادویی در مورد اینکه یک شخصیت کاریزماتیک تر و در واقع دوست داشتنی داشته باشید به شما معرفی می کنم:

یک شنونده خوب بودن فقط به این مربوط نیست که یک جا نشسته و از گوش های خود برای شنیدن صحبت های طرف مقابل استفاده کنید. این یعنی ما باید به صورت فعال مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد را انجام دهیم:

برقرار کردن ارتباط چشمی

اینکه به این طرف و آن طرف نگاه کنید باعث نمی شود شما کاریزمایتکی به نظر برسید.

برقراری ارتباط منظم چشمی با طرف مقابل برای ایجاد یک رابطه قوی با وی اهمیت بالایی دارد. با این حال باید هر سه یا چهار ثانیه یک بار این ارتباط چشمی را قطع کنید.

اینکه به جای دیگر نگاه کرده و دوباره نگاه را به سمت مخاطب برگردانید، کاری می کند شما طبیعی به نظر رسیده و نشان می دهد که شما تلاش نمی کنید که فکر مخاطب خود را بخوانید.

از حواس پرتی ها اجتناب کنید.

گوشی خود را در حالت بی صدا قرار داده تا حواستان پرت نشود.  باید با طرف مقابل اعتماد سازی کرده و علاقه خود را به وی نشان دهید.

وقتی متوجه می شوید که دارید تعداد کاشی های کف اتاق را می شمارید، توجه خود را به شخصی که با وی صحبت می کنید، برگردانید. حواستان جمع باشد و تمرکز خود را فقط روی فردی که به وی گوش می کنید، بگذارید.

تعامل برقرار کردن

در بین صحبت ها با گفتن هوم و موارد مشابه تعامل برقرار کنید. اینگونه شخص فکر میکند درک شده و به وی گوش کردید. گاهی مهم است کاری کنید که شخص فکر کند تنها فرد داخل اتاق است

ما همه کسی را که از ما پشتیبانی و حمایت می کند دوست داریم، کسی که وقتی حس بدی دارید شما را تشویق می کند.

آیا می دانستید که می توانید روزانه با انجام کارهای کوچک کاری کنید که بیشتر مشوق و حامی به نظر برسید؟

اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید انجام دهید:

۵ ذهنیتی که شما باید توسعه دهید تا موفق شوید

چگونه شخصیت سازی کنیم

چگونه در زندگی موفق شوید: ۱۳ نکته تغییردهنده زندگی

۵۰ جمله ی تاکیدی برای موفقیت و اعتماد به نفس

موفقیت طولانی مدت به یادگیری این ۶ درس در اوایل شغل شما…


۳ قدم برای موفقیت از دیدگاه اُپرا وینفری

تواضع: تکه پازل گمشده لازم برای موفقیت شما

“کسی که در موارد کوچک قابل اعتماد نیست نمی تواند در مورد موارد بزرگ قابل اعتماد باشد- آلبرت انیشتین”

اگر می خواهید شخصیت کاریزماتیک تری پیدا کنید پس مهم است که یک شخص صادق و قابل اتکا باشید. یک فرد قابل اتکا هرگز کسی را نا امید نمی کند. وقتی به چیزی تعهد پیدا کند هرگز کم کاری نمی کند. یک مورد مهم دیگر این است که بقیه را مسخره نکرده و غیبت نکنید.

مهارت های خوب گفتاری یک کلید مهم برای رسیدن به موفقیت است. وقتی در این مورد ماهر شوید، می توانید با هر کسی ملاقات کرده و به آسانی در مورد هر چیزی صحبت کنید. خبر خوب این است که روش هایی برای توسعه مهارت های گفتاری شما وجود دارد. وقتی از این روش ها به خوبی استفاده کنید، می توانید یک شخصیت کاریزماتیک تر داشته باشید.

اینجا روش انجام این کار شرح داده می شود:

اما چگونه داستان های جالب داشته باشید؟

بیرون بروید و با مردم صحبت کنید و از منطقه امن خود خارج شوید.

موارد زیر را انجام دهید:

وارد مکالمه شده و علاقه خود به این مکالمه را نشان دهید. رابطه چشمی خوبی برقرار کنید تا به فرد نشان دهید که به مکالمه علاقه دارید. دیدگاه های خود را به اشتراک گذاشته تا جریان مکالمه را برقرار کنید. اما همیشه یادتان باشد که از طرف مقابل سوال بپرسید.

فقط در مورد خودتان صحبت نکنید. بقیه افراد را برای ارائه افکار و دیدگاه های خودشان تشویق کنید و برای گوش دادن به آن ها و نشان دادن علاقه خود زمان صرف کنید.

اگر می خواهید شخصیت کاریزماتیک تری داشته باشید، پس مهم است که پر انرژی و مشتاق باشید. بیشتر افراد نزدیکی با آدم های مثبت، پر انرژی و مشتاق را دوست دارند چرا که آن ها به نظر با اعتماد به نفس هستند با این حال خود پسند به نظر نمی رسند. اگر مثبت باشید، لبخند می زنید، می درخشید و زیبایی درون خود را منعکس می کنید.

“هیچ چیز بزرگی بدون اشتیاق حاصل نشده است” رالف والدو امرسون

فردی نباشید که همیشه غر می زند. سمی نباشید. نمیه پر لیوان را ببینید نه نیمه خالی آن را. کسی باشید که اتاق را نورانی می کند. به دنبال موارد مثبت در زندگی بگردید و با حضور خود خوشحالی را بسط دهید.

بیاید انجام دهیم….

ما همیشه از بودن در کنار کسی که ما را می خنداند لذت می بریم.

شوخ طبعی در زمان های استرس زا یک نیاز مبرم است. داشتن حس شوخ طبعی می تواند کاری کند که تعامل برانگیز تر و خوشایند تر به نظر برسید. وقتی می توانید به جو محیط، شوخ طبعی و خنده اضافه کنید، عاشق شما خواهند شد.

اینجا چند ترفند عالی برای شوخ طبع تر بودن آمده است:

یک کار خیلی مهم در زمینه کاریزماتیک بودن این است که از زبان بدن خود استفاده کنید.

تحقیقات نشان داده که زبان بدن مسئول رساندن ۵۵ درصد از پیام های ما به دیگران است. نحوه استفاده از صدای ما مسئول ۳۸ درصد از پیام رسانی است و جالب است بدانید که استفاده از کلمات فقط مسئول ۷ درصد از انتقال پیام ها است. این واقعا نشان می دهد که زبان بدن چقدر اهمیت دارد.

اینجا چند ترفند عالی برای استفاده مثبت از زبان بدن آمده است:

چیزهایی که باید از آن ها اجتناب کرد:

چیزهایی که باید انجام دهید:

اینکه خودتان باشید شما را از خود راضی نشان می دهد. این کار باعث می شود که حس کنید هیچ نیازی به بهبود وضعیت زندگی تان ندارید. واقعیت این است که اگر بخوایم در زندگی رشد کنیم، باید از منطقه امن خود خارج شویم.

به جای اینکه فقط منتظر یه اتفاق جادویی یا معجزه در زندگی باشیم باید بیرون برویم و اوضاع را تحت کنترل گرفته و فعال باشیم. زندگی ای که می خواهید را ایجاد کنید. از اشتباهات درس گرفته و برای رشد خودتان از آن ها استفاده کنید.

از عقب انداختن کارها اجتناب کنید و برای رسیدن به زندگی ای که می خواهید تلاش لازم را انجام دهید. به عبارت ساده به صورت با ثبات برای بهتر شدن تلاش کنید.

خب پس از دنبال کردن این ترفند ها می توانید یک شخصیت کاریزماتیک تر ایجاد کنید. اما تنها افرادی که مطالعه کردند، تمرین کردند و خودشان را وقف یادگیری و بهبود خودشان کردند، پاداش خواهند گرفت.

به شما: آیا هیچ ترفندی برای کاریزمایتک تر شدن شخصیت وجود دارد که بخواهید امروز آن را اعمال کنید؟

 

مطلب قبلی

ویدیو انگیزشی هر چیزی ممکنه

مطلب بعدی

ویدیو انگیزشی تردید

تنها چیزی که افراد را به سمت موفقیت سوق می دهد

چگونه بر احساس ترس از رد شدن یا طرد شدن غلبه کنید

10 کاری که باید وقتی به سختی موفق هستید آن‌ها را انجام دهید.

چرا موفقیت اغلب سبب جدایی در دوستی‌ها می‌شود؟

8 جنبه از نتایجِ تقویت برد­باری که شما را اساساً برای موفقیت…


چگونه یک زن جوان موفق باشیم؟


7 راهکار موثر برای آغاز زندگی جدید

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

انتخاب بهترین منتور برای شروع فروش در آمازون مطالعه کنید

توضیحات کوتاه :
شخصیت هر فرد یک مورد ثابت و تغییر ناپذیر نیست بلکه شما از طریق به کار بردن تعدادی راهکار می توانید شخصیت خود را بهبود بخشیده و به شکلی مثبت ارتقاء دهید.

تعداد امتیازها: 1

خلاصه ای از مقاله

زمانی که شما شخصیت قوی داشته باشید، از عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهید بود. در نتیجه آن نیز امکان اینکه به اهدافی که برای خود تعیین نموده‌اید دست پیدا کنید، تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. یک شخصیت قوی می‌داند که از زندگی چه می‌خواهد و دقیقاً دنبال چه چیزی است و بر همین اساس نیز تلاش کرده و پیش می‌رود. در ادامه چند راهکار به شما معرفی می‌شود که در مسیر ساخت یک شخصیت قوی و مستقل به شما کمک می‌کند.

چگونه شخصیت سازی کنیم

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

 

داشتن یک شخصیت قوی و محکم لازمه اصلی رسیدن به موفقیت است. زمانی که شما شخصیت قوی داشته باشید، از عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهید بود. در نتیجه آن نیز امکان اینکه به اهدافی که برای خود تعیین نموده‌اید دست پیدا کنید، تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. یک شخصیت قوی می‌داند که از زندگی چه می‌خواهد و دقیقاً دنبال چه چیزی است و بر همین اساس نیز تلاش کرده و پیش می‌رود. در ادامه چند راهکار به شما معرفی می‌شود که در مسیر ساخت یک شخصیت قوی و مستقل به شما کمک می‌کند.

 

 

شاید بهتر باشد که قبل از حرف زدن به صحبت‌های طرف مقابل خود گوش دهید. این کار به معنای ترسو یا خجالتی بودن نیست، بلکه نشان دهنده این است که شما می‌خواهید از آن مکالمه به یک نتیجه مطلوب برسید. شما باید اطلاعات را دریافت کرده، کمی در ذهنتان به آن فکر نموده و سپس با فکر به آن پاسخ دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا مکالمات عمیق‌تر و با معناتری داشته باشید.

چالشی که افراد درونگرا با آن مواجه می‌شوند این است که در حالی که آنها به گوش دادن علاقه دارند اما تا زمانی که با آنها صحبت نشود، حرف نمی‌زنند. به همین دلیل ممکن است مردم شما را یک فرد آرام ببینند یا کسی که به ندرت صحبت می‌کند. مطمئناً شما نمی‌خواهید چنین برداشتی از شما داشته باشند. شما باید یک مکث مناسب در میان مکالمات خود پیدا نمایید تا بتوانید حرف زده و نقطه نظرات خودتان را عنوان کنید. این کار در محیط کار و زمان‌هایی که بحث متوقف شده است، می‌تواند خیلی مفید واقع شود.

 

هدیه ویژه برای شما  : کسب درآمد دلاری و ساخت یک لایف استایل موفق 

 

مطمئناً شما تعدادی دوست در اطراف خود دارید که با آنها بزرگ شده‌اید. احتمال دارد که در مدرسه، ورزش، شغل یا هر چیز دیگری که به طور مشترک در آن درگیر هستید، با هم رقابت داشته باشید. شاید آنها خیلی افراد شلوغی باشند اما این را بدانید که پر سر و صدا یا جلف بودن، به هیچ عنوان انتخاب خوبی نیست. سعی کنید مثل آنها نبوده و اجازه دهید کارهایی که انجام می‌دهید جای شما حرف بزنند. تصور کنید که شما در ابتدای سی سالگی هستید و از شغل خود خسته شده و احساس می‌کنید که وقت خود را برای یک کار بی معنا سپری می‌کنید. یک روز از خواب بیدار می‌شوید و تصمیم می‌گیرید کار خود را رها کنید. سپس به جای آن، به یک کسب و کار جدید رو می‌آورید. مثلاً به کسب و کارهای محلی کمک می‌کنید تا نام تجاری خود را ساخته و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند.

شاید درآمد فعلی شما از درآمد قبلی کمتر باشد و مجبور باشید با هر مشتری سر و کله بزنید اما به یک هدف جدید دست پیدا کرده‌اید که حالتان را بهتر می‌کند. شاید دوستان و اطرافیان شما متوجه نشوند که چرا شما از کاری که به مدت 6 سال به آن مشغول بوده‌اید، دست کشیده‌اید. حتی ممکن است کار شما را احمقانه و دیوانگی محض بدانند اما شما نباید به آنها اعتنا کنید. چرا که خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید کاری که انتخاب کرده‌اید دقیقاً همان کاری است که برای شما مناسب است.

شما وارد راه درستی شده‌اید و تنها مسئله مهم همین است. مطمئن باشید زمانی که شما در کسب و کار جدید خود موفق شوید، دوستانی که شما را مسخره کرده و کارتان را دیوانگی می‌دانستند، به سراغتان می‌آیند. آن‌ها از شما می‌خواهند تا به آنها یاد دهید که چگونه به یک کارآفرین موفق تبدیل شوند. در این حال شما هیچ وقت به آن‌ها نمی‌گویید که من قبلاً به شما گفته بودم که کار درست چه چیزی است چرا که شما یاد گرفته‌اید به جای حرف زدن، عمل کنید.  

 

 

شما به هر شغلی که اشتغال داشته و هر سمتی که داشته باشید، زمانی که کار خودتان را به خوبی انجام می‌دهید، از دیگران تعریف و ستایش می‌گیرید. فرض کنید شما در یک کنفرانس خیلی مهم، یک سخنرانی بسیار خوب را داشته‌اید و ستایش و تمجید همه حضار را برانگیخته‌اید. مطمئناً بعد از اینکه کنفرانس تمام شد، عده‌ای دور شما را گرفته و با گفتن جملاتی از کار شما تعریف می‌کنند. مثلاً شخصی پیش شما آمده و می‌گوید: «من خیلی تحت تأثیر صحبت‌های شما قرار گرفته‌ام و سخنرانی واقعاً مفیدی بود.» یا مثلاً فرد دیگری می‌گوید: «شما سخنرانی خیلی قوی داشته، موضوع خوبی را عنوان نموده و توانستید همه افراد را درگیر کنید. شما حقیقتاً عالی بودید.»

به نظرتان اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، باید چه کار کنید؟ آیا همین که از آنها تشکر کنید، کافی است؟ مطمئناً کافی نیست. شما باید بعد از تشکر کردن بابت نظرات مثبت آنها، سریعاً از کسانی که در آن راستا به شما کمک کرده‌اند نیز تشکر کنید. تفاوتی هم نمی‌کند که آنها این کار را به صورت داوطلبانه انجام داده‌اند یا از اعضای تیم شما بوده‌اند. مثلاً می‌توانید بگویید: «از شما سپاسگزارم اما من تنها سخنگو بوده‌ام. این یک تلاش تیمی بود. بدون حمایت تک تک اعضا تیم، دستیابی به این موفقیت امکان پذیر نبود.» این کار می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

چرا که اعضای تیم متوجه می‌شوند که شما تلاش‌های آنها را دیده و ارج نهادید. با این کار نشان می‌دهید که به خودتان اعتماد کافی دارید و نیازی ندارید که همیشه شما را ستایش کنند. همچنین زمانی که دیگران را با خودتان همراه کرده و باعث می‌شوید احساس مهم بودن پیدا کنند، شما خودتان را یک رهبر خوب نشان می‌دهید. هر دو این موارد از ویژگی‌های بسیار مهم شخصیتی برای هر فرد به شمار می‌روند. با این کار شما تیم قوی‌تری را به وجود آورده و می‌توانید مطمئن باشید که رشته اتصال میان همگی شما هر روز قوی‌تر از قبل می‌شود.

 

 

خیلی اوقات ممکن است شما به دنبال این باشید که توسط دیگران پذیرفته شوید. احساس نیاز مورد قبول واقع شدن، می‌تواند به شخصیت شما بستگی داشته باشد یا اینکه مسئله‌ای باشد که شما با آن سروکار دارید. اما در هر دو صورت باید بدانید که این احساس اصلاً مناسب نبوده و باید با آن مقابله نمایید. سعی کنید نگران این نباشید که دیگران چه طرز فکری درباره شما دارند. فقط خودتان باشید و از چیزی که هستید لذت ببرید.

اگر بخواهید به نظر دیگران درباره خودتان بیش از اندازه معقول توجه کنید، همیشه احساس نیاز، بی عرضگی و وابستگی خواهید داشت. پس تلاش کنید تا این حالت را در خودتان از بین ببرید و به اعتماد به نفس دست پیدا کنید.

 

 

داشتن یک ایده خوب به تنهایی نمی‌تواند موفقیت شما را رقم بزند. شما باید اقدام نموده و ایده خود را عملی کنید. در ادامۀ مثالی که در ابتدای مقاله ذکر شد؛ اگر به این فکر کردید که به کسب و کارهای محلی کمک کنید تا توسعه پیدا کرده و فروش آنلاین داشته باشند، تنها خودتان را به فکر کردن در این باره محدود نکنید. اولین گام را برداشته و اقدام کنید. برای مثال یک وبسایت درست کرده، برای خودتان لوگو طراحی نموده و یا حتی کارت ویزیت چاپ کنید. با این کار قدم در مسیر گذاشته و فکری که در ذهن داشته‌اید را عملی می‌کنید.

بدین ترتیب با گذر زمان کسانی که به دنبال توسعه کار خود هستند با شما آشنا شده و برای گرفتن مشورت به سراغ شما می‌آیند. زمانی که احساس کردید کارتان در حال رشد است و شما به کمک دیگران و ایده‌های جدید نیاز دارید، شروع به جمع کردن تیم خود کنید. بدین ترتیب شما نه تنها یک کارآفرین موفق خواهید بود، بلکه یک رهبر خوب نیز به شمار می‌روید.

مطمئناً این همان چیزی خواهد بود که شما در زندگی و به ویژه در این مثال به دنبال آن بوده‌اید. پس دقت داشته باشید، تا زمانی که اقدام نکرده و در راستای تحقق رویاها و افکار خود گام برندارید، نمی‌توانید به موفقیت در رسیدن به رویاهای خود دست پیدا کنید.

در آخر اگر شما هم مایل هستید که یک بیزینس پر سود و به دور از زمان و مکان داشته باشید و بتونید جزو فروشندگان وبسایت آمازون بشید و کسب درآمد دلاری کنید پیشنهاد میکنم حتما به لینک صفحه دوره آربی مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره از طریق واتساپ یا چت آنلاین سایت در خدمت شما هستیم . 

نظرات و موفقیت های دانشجویان دوره آربی 

چگونه شخصیت سازی کنیم

 

 

 

شما هم میتوانید نظر خود را در رابطه با این مطلب برای ما ارسال نمایید.

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

لطفا شکیبا باشید !

پایان لیست نظرات

آدرس :
اصفهان، شاهین شهر، بلوار امام، خیابان نظامی،
نبش فرعی 6 شرقی، ساختمان قلب شهر، طبقه دوم، واحد 3

شماره تلفن ثابت دفتر ایران :

031-45248985
031-45270622
031-45270633

دوره جامع فروش در آمازون دوره آربی به همراه پاراسل زندگی ( آربی اکسترا )

%PDF-1.5
%
4 0 obj
>
endobj

xref
4 72
0000000016 00000 n
0000002037 00000 n
0000002133 00000 n
0000002671 00000 n
0000002801 00000 n
0000002930 00000 n
0000003059 00000 n
0000003188 00000 n
0000003322 00000 n
0000003357 00000 n
0000003402 00000 n
0000006451 00000 n
0000009496 00000 n
0000012542 00000 n
0000015642 00000 n
0000018706 00000 n
0000018953 00000 n
0000022110 00000 n
0000026385 00000 n
0000030869 00000 n
0000033518 00000 n
0000034080 00000 n
0000034191 00000 n
0000034304 00000 n
0000034373 00000 n
0000034472 00000 n
0000038916 00000 n
0000039178 00000 n
0000039472 00000 n
0000039497 00000 n
0000039887 00000 n
0000039956 00000 n
0000040064 00000 n
0000056906 00000 n
0000057170 00000 n
0000057881 00000 n
0000057906 00000 n
0000058601 00000 n
0000058670 00000 n
0000058774 00000 n
0000065739 00000 n
0000065999 00000 n
0000066393 00000 n
0000066418 00000 n
0000066874 00000 n
0000066943 00000 n
0000067027 00000 n
0000074632 00000 n
0000074892 00000 n
0000075052 00000 n
0000075077 00000 n
0000075378 00000 n
0000075447 00000 n
0000075552 00000 n
0000088135 00000 n
0000088404 00000 n
0000089016 00000 n
0000089041 00000 n
0000089644 00000 n
0000091390 00000 n
0000091682 00000 n
0000092037 00000 n
0000094252 00000 n
0000112061 00000 n
0000113866 00000 n
0000115671 00000 n
0000117200 00000 n
0000118925 00000 n
0000121312 00000 n
0000554269 00000 n
0000556998 00000 n
0000001736 00000 n
trailer
]/Prev 975598>>
startxref
0
%%EOF

75 0 obj
>stream
hb“pe““`;1GbEvbIa%&l
D
X50`ސ@`n&#Okn

چگونه شخصیت سازی کنیم
چگونه شخصیت سازی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *