چگونه در زولا شخصیت بخریم

 
helpkade
چگونه در زولا شخصیت بخریم
چگونه در زولا شخصیت بخریم

ترکیه در طول مدت 50 سال اخیر در معرض خطر نفوذ سرویس های اطلاعاتی خارجی قرار داشته است. در نتیجه این اقدامات، تعداد افراد بیگناه زیادی در نقاط مختلف ترکیه کشته شدند. مقامات دولتی برای جلوگیری از این اتفاقات تصمیم به مداخله در عملیات های این سرویس ها گرفتند.

به منظور پایان دادن به این وضعیت، سروان دمیر ماموریت گرفت که به گلادیو نفوذ کند و در طول این ماموریت موفق شد محموله عظیم اسلحه که متعلق به یکی از سرویس های جاسوسی خارجی بود را کشف و نابود کند. در طول این عملیات، پوشش دمیر لو رفت و او تبدیل به هدف شماره یک گلادیو شد.

اگرچه او ناپدید شده بود ولی آنها فراموشش نکردند و در نهایت او را پیدا کردند. در روز جشن عروسی دمیر، گلادیو حمله ای را ترتیب داد که در آن دمیر زخمی شد ولی همسر و سایر بستگان خود را از دست داد.

دمیر دوباره بدون هیچگونه ردی ناپدید شد و تمرینات خود را برای گرفتن انتقام آغاز کرد. در هرجای کشور مردم را برای متوقف کردن گلادیو ترغیب می کرد. زولا از شعله های آتش خشم دمیر متولد شد.

 

مهمترین مشخصه ای که گلادیو را از دیگر سازمان ها متمایز می کند موفقیت آنها در استراتژی است که در مبارزاتشان پیاده سازی می کنند

ایوان، فرمانده منطقه ای گلادیو وظیفه مدیریت سرویس های اطلاعاتی کشورهای خارجی که در ترکیه مستقر هستند را به عهده داشت.

 

12,500 تومان

موجود در انبار

کاربران گرامی بازی زولا، شما با خرید این بسته، 6900 طلای زولا دریافت خواهید کرد. گلد زولا برای خرید اسلحه ها، مهمات، پوسته های مختلف برای اسلحه، خرید امتیاز درون بازی، خرید مواد و فلزات مختلف برای ارتقاء اسلحه و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

لطفا پس از خرید بسته 6900 عددی طلای زولا ، کدهای خریداری شده را در اکانت خود داخل بازی زولا وارد کنید:

چگونه در زولا شخصیت بخریم

بر روی گزینه کد طلا کلیک کنید تا صفحه مربوط به فعال سازی کد طلای بازی زولا باز شود، سپس کد دریافتی از سایت سرگرمی را در آن بخش وارد کنید و کلمه عبور کد را نیز در بخش مربوطه وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “فعال سازی کد طلا” کلیک کنید، تا طلا به حساب شما واریز شود.

با همکاری استودیو بازی سازی سورنا، Sourena Game Studio و مد بایت گیمز، بازی شوتر آنلاین زولا Zula به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی آنلاین سرگرمی، ایران منتشر شد.

بازی شوتر آنلاین زولا در سبک شوتر اول شخص می باشد و مراحل متنوعی برای مود های مختلف دارد، این بازی مانند بازی های اول شخص استاندارد بین المللی دارای مود های مختلف مانند: بازی با شات گان، بازی با تفنگ دوربین دار، بازی با چاقو، بازی کشت و کشتار، بازی تصاحب پرچم، فعال کردن بمب و غیره می باشد.

 این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با ویندوز نسخه 7 به بالا سازگاری کامل دارد.

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی، یک سیستم معمولی است که در اکثر خانه ها پیدا می شود، پس زیاد نگران سخت افزار گران قیمت نباشید، بازی به راحتی با کارت گرافیک های سری 7000 و سی پی یو های دو هسته ای معمولی اجرا می شود.

شما در این بازی در قالب دو تیم می توانید بازی کنید، تیم تبهکاران و گروه ضربت، که هر تیم شخصیت های متنوع خود را دارد و شما می توانید با ورود به اتاق های مختلف بازی، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با توجه به مود انتخاب شده توسط شما، هدف تیمی یا فردی خود را در هر مرحله دنبال کنید.

با توجه به اینکه اکثر مود های بازی زولا به صورت تیمی هستند، شما بعد از مدتی می توانید گروه رسمی خودتان را تشکیل دهید و در این گروه نماد و و اسم خودتان را داشته باشید و به همراه اعضا گروه برای بالا بردن رتبه و امتیاز خود با گروه های مختلف دیگر رقابت کنید.

در بازی زولا، شما می توانید اسلحه ها و متعلقات درون بازی را به طور کامل سفارشی کنید، به طور مثال برای اسلحه  خود صدا خفه کن نصب کنید و یا رنگ اسلحه را تغییر دهید و یا مگسک و ادوات دیگر را به اسلحه خود اضافه کنید. همچنین با ارتقاء سلاح ها، شما شانس موفقیت خود در بازی رو افزایش می دهید، با طور مثال با ارتقاء یک اسحله، شما ضریب تخریب، خشاب گذاری، دقت و پارامترهای مختلف اسلحه را تقویت می کنید که به صورت مستقیم در موفقیت و شکست شما در بازی ارتباط خواهد داشت.

از دیگر مشخصه های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می تواند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند. و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می شود.

شما می توانید بازی زولا را به صورت رایگان از این لینک دانلود کنید.

 

تریلر رسمی انتشار بازی زولا

ویدئو گیم پلی بازی 

 

بازی شوتر آنلاین زولا برای تمام بازیکنان به صورت رایگان عرضه می شود و کاربران در صورت نیاز به سفارشی کردن اسلحه ها می توانند با کارت شتاب خود درون بازی طلا خرید نمایند.

همانطور که گفته شد ZULA یک بازی آنلاین رایگان است و همانند بسیاری از بازیهای Free-to-Play دیگر در زولا امکان خرید درون برنامه‌ای برای دسترسی به آیتم‌های ویژه وجود دارد. شما حتی می‌توانید سلاح‌ها و یا تجهیزات ویژه‌ای را خریداری کرده و به دوستان تان هدیه دهید.

بازی زولا همچنین از گرافیک خوبی در بین بازی‌های Free-to-Play امروزی برخوردار است و اگر چه فیزیک و جلوه‌های بصری آن را به خوبی بازی‌هایی چون قسمت‌های جدید سری بازی‌های پرطرفداری همچون Battlefield و یا Call of Duty نیست اما مطمئن باشید، زمانی که رقابت‌های پرهیجان زولا آدرنالین را در رگ‌هایتان به جریان بیاندازد، فاکتور‌هایی همچون گرافیک و یا صداگذاری دیگر دغدغه شما نخواهد بود و سرگرمی تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنید. زولا در لیست ۱۰ بازی Free-to-Play پرطرفدار سال ۲۰۱۶ قرار دارد و توانسته طرفداران بسیار زیادی را در خارج از کشور جذب خود کند.

به زودی مرحله جدیدی نیز به بازی تحت عنوان Persepolis اضافه خواهد شد که شامل مجموعه تخت جمشید است و این مرحله برای تمام کاربران این بازی در سراسر دنیا قابل دسترس خواهد بود.

منتظر به روز رسانی ها جدید این بازی شامل مراحل متنوع، سلاح های جدید و گیم پلی های متنوع از بازی زولا باشید.

بازی شوتر آنلاین زولا به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی های آنلاین سرگرمی منتشر می شود. با توجه به اینکه به زودی مسابقات دوره ای برای این بازی برگزار خواهد شد، از کلیه گیم نت ها و وب سایت های علاقه مند دعوت به ثبت نام به عنوان همکار می شود، این همکاران امتیاز های ویژه ای در برگزاری مسابقات و رنک بندی بین گیم نت ها، خواهند داشت.

محصولات مرتبط

افزودن به سبد

افزودن به سبد

افزودن به سبد

افزودن به سبد

دسترسی

اگر تاکنون بازی زولا را تجربه کرده باشید، قطعا با بخش فروشگاه و انتخاب سلاح‌‌های آن‌ روبرو شده‌اید. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه خریداری اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها در زولا صحبت کنیم.

در بخش فروشگاه بازی زولا، هفت دسته متفاوت وجود دارند که اولین آن‌ به سلاح‌ها مربوط می‌شود. در بخش سلاح‌ها نیز شش بخش جداگانه با اسامی سلاح اصلی، کلت کمری، سلاح سرد، نارنجک و اضافه‌ها وجود دارد. برای خرید این اسلحه‌ها باید از سکه‌هایی که طی بازی کردن آن‌ها را به دست آورده‌اید استفاده کنید. همچنین می‌توان با استفاده از درگاه شتاب هم تعداد این سکه‌ها را افزایش داد تا کار برای پیشرفت شما آسان‌تر از گذشته شود.

بعد از انتخاب اسلحه مورد نظرتان، می‌توان مشخص کرد که قصد خرید اسلحه‌ را برای چه مدت زمانی دارید. بعد از خرید اسلحه و پایان وقت معمول می‌توانید با پرداخت دوباره سکه، اسلحه خود را این‌بار برای مدت زمان بیشتری تمدید کنید.

با انتخاب هر اسلحه، ویژگی‌های آن مثل قدرت تخریب، انحراف، لگد اصلحه، حجم کالیبر و موارد دیگری به نمایش گذاشته می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود فیلترهای خاصی را برای فروشگاه تعریف کنید که اسلحه‌ها را با ویژگی‌هایی که شما آن‌ها را می‌خواهید نمایش دهد.

در ضمن امکان هدیه دادن اسلحه نیز وجود دارد و شما می‌توانید یک اسلحه را خریداری کرده و با انتخاب گزینه هدیه به دوستان، آن را به یکی از دوستان خود در زولا بفرستید.

چگونه در زولا شخصیت بخریم

همچنین بخشی به نام آیتم‌ها در فروشگاه وجود دارد که در آن می‌توانید کارت‌های مختلفی را نظیر کارت افزایش امتیاز تجربه، تغییر اسم و دوباره تعریف کردن اطلاعات خریداری کنید.

این را هم بگویم که فروشگاه تنها با خرید آیتم‌ها و اسلحه‌ها محدود نشده و شما در بخش بسته‌های اضافی می‌توانید مواردی همچون خرید دستکش برای عملکرد سریع‌تر تعویض سلاح‌ها، خرید جلیقه ضد گلوله برای کمتر آسیب دیدن و حتی بسته افزایش سرعت شخصیت خودتان را خریداری کنید.

همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید اسلحه‌های خود را در شش کلاس جداگانه خریداری کنید. در کل امکان شخصی سازی ۴ مجموعه اسلحه در زولا وجود دارد که شما در هنگام شروع هر بازی یا بعد از مرگ کاراکترتان می‌توانید آن‌ها را تغییر داده و از یکی دیگر از مجموعه‌ها استفاده کنید.

در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت که این مجموعه‌ها چگونه باید شخصی سازی شوند تا به پیروزی شما در نبردها کمک کنند اما همین حالا کافی است بدانید که با خرید هر اسلخه می‌توان مشخص کرد که او در کدام از یک از ۴ مجموعه قرار بگیرد.

حال و قبل از آن که وارد یکی از سرورهای بازی زولا بشوید بهتر است حداقل اسلحه اصلی خودتان را ارتقا دهید. برای انجام این کار، اسلحه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه ارتقا را انتخاب کنید.

برای ارتقا اسلحه در زولا، شما به یک سری مواد معدنی خاص مثل تیتانیوم و کبالت نیاز دارید که با تجربه بازی و خرید بسته‌های آن به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

بعد از آن مواد مورد نیاز برای ارتقا سلاح فراهم شد،‌ می‌توانید گزینه ارتقا سلاح را انتخاب کنید. البته باید به این نکته دقت کرد که برای ارتقا اسلحه به هر سطح یک شانس موفقیت مشخص شده که البته شانس موفقیت را می‌توانید با خرید یک سری آیتم‌ها افزایش بدید.

نباید از این نکته غافل شد که اگر ارتقای اسلحه شما با موفقیت انجام نشود، مقداری از مواد معدنی به دست آمده توسط شما از دست خواهد رفت.

مانند هر عنوان آنلاین دیگری، در بازی زولا هم می‌توانید اسلحه خودتان را با گزینه‌های متنوعی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد شخصی سازی کنید.

برای آغاز سفارشی سازی اسلحه خودتان باید به بخش سفارشی کردن رجوع کنید. در آن‌جا و به دست آوردن آیتم‌های گوناگون، دسته‌ کارت‌هایی با سطوح مختلف مشخص شده‌‌اند که بر اساس قیمتی که دارند، آیتم‌های بهتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیتم‌های این دسته کارت‌ها را می‌توان در شخصی سازی اسلحه‌های مختلف استفاده کرد. البته این موضوع را هم باید بدانید که بعضی از آیتم‌ها تنها برای اسلحه خاصی قابل استفاده هستند. برای مثال آیتم‌های نظیر لیزر را می‌توان روی اسلحه‌های دوربرد استفاده کرد و مواردی همچون صدا خفه کن بیشتر در اسلحه‌های اتوماتیک کاربرد دارند.

خرید آیتم‌های ظاهری در زولا از آن‌ جهت اهمیت دارد که تنها شامل موارد تزیینی نشده و بعضی از آن‌ها مثل صدا خفه کن تاثیر مشخصی روی موفقیت شما خواهند گذاشت.

در مقالات بعدی زولا به چگونگی موفقیت در این بازی و حالت‌های مختلفی که شما می‌توانید این عنوان را تجربه کنید خواهیم پرداخت.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

وجود یک بازی شوتر آنلاین با جامعه کاربری داخلی موضوع مهمی محسوب می شود که با حضور بازی زولا در ایران اجرایی شده است. زولا که در ساخت آن از عناوین موفق این سبک الهام گرفته شده، بازی رایگانی است که می توانید حتی با داشتن اینترنتی متوسط به راحتی آن را اجرا کنید و در مدهای مختلف آن به رقابت بپردازید.

حال که مدتی از انتشار این عنوان گذشته و زولا مخاطبان خود را در ایران پیدا کرده، قصد داریم تا کارهایی که می توانید در این بازی انجام دهید را مرور کنیم.

در زولا دو تیم در بازی وجود دارند که طبق همان چیزی که در دیگر بازی های این سبک دیده ایم به دو گروه ضربت و تبهکار تقسیم می شوند. می توانید شخصیت مورد علاقه خود را با توجه به آیتم های موجود در بازی بسازید و با توجه به واحد پولی سکه در بازی، اسلحه های خودتان را شخصی سازی کنید.

قابلیت شخصی سازی زولا دست شما را به برای خلق شخصیت یا سلاح مورد علاقه تان به طور کامل باز گذاشته و قهرمان مورد نظرتان را بسازید. البته طراحی اسلحه ها در زولا تنها به جنبه ظاهری قضیه محدود نشده و شما با ارتقاع اسلحه شخصی خود و اضافه کردن ادوات مختلف به آن می توانید شانس خود را برای پیروزی در نبردهای بازی افزایش دهید.

از بعد شخصی سازی که عبور کنیم، مدهای مختلفی در زولا برای بازی کردن وجود دارند. همانطور که پیش از این گفتیم، در زولا به دو گروه صربت و تبهکار تقسیم می شوید و باید برای از بین بردن اعضای تیم حرف خود تلاش کنید.

چگونه در زولا شخصیت بخریم

حالت های مثل بازی تیمی همانند چیزی که در کانتر استرایک با آن روبرو هستیم یا پرچم که در آن باید ضمن حفظ پرچم گروه خود، پرچم تیم رقیب را به دست آورید، شاتگان، چاقو، اسکورت که باید رساندن محموله یا ماشینی نظامی را تا نقطه خاصی از نقشه با موفقیت انجام دهید، در بازی وجود دارند.

یکی دیگر از مدهای بازی تحت تعقیب بوده که هر دست یکی از همه افراد حاضر در نقشه باید برای کشتن یک نفر تلاش کنند و بعد از مرگ آن شخص، فرد دیگری به عنوان هدف در نظر گرفته می شود و در نهایت شخصی که افراد تحت تعقیب بیشتری را از بین برده و پول بیشتری به دست آورده باشد، برنده آن راند خواهد شد.

می توانید زولا را به صورت فردی دنبال کرده یا در یکی از گروهای موجود در سرورهای بازی عضو شوید. همچنین امکان این که گروه خودتان را بسازید و دیگران را برای پیوستن به آن دعوت کنید هم فراهم است. علاوه بر تشکیل گروه، امکان فرستادن پیام خصوصی و دوست شدن با دیگر بازیکنان زولا نیز وجود دارد

جدا از این ها، نوار پیشرفتی در زولا وجود دارد که با انجمن وظایف خاصی و پیروزی در مسابقات باعث پیشرفت کاراکتر شما در بازی خواهد شد. این پیشرفت ها به صورت نشان های نظامی در بازی نمایش داده می شوند تا دیگران نیز از سطح و میزان حرفه ای بودن شما در زولا آگاه شوند.

در ضمن در بخش فروشگاه بازی می توانید دیگر اسلحه های موجود در زولا را خریداری کرده و کلاس بندی موردنظرتان را برای حضور در حالت های مختلف مسابقه سازمان دهی کنید.

در حال حاضر 20 نقشه و 6 حالت بازی گوناگون در زولا وجود دارند. هر کدام از نقشه ها از ویژگی جغرافیایی خاصی بهره می برند و از همین سو برای پیروزی در آن ها باید استراتژی های متفاوتی داشته باشید.

از آن جایی که زولا به صورت رسمی در ایران عرضه شده، سازندگان آن با انتشار به روزرسانی های پیاپی از آن پشتیبانی کرده و محتواهای جدیدی را به بازی اضافه می کنند. از سمت دیگر، حضور سرور های نسخه فارسی بازی در ایران باعث شده تا برای اجرای این عنوان حتی با اینترنت های متوسط هم مشکل خاصی نداشته باشید و زولا بدون لگ خاصی روی سیستم شما قابل اجرا خواهد بود.

سازندگان بازی سعی کرده اند تا جای ممکن تجربه زولا را برای هر نوع سیستمی ممکن کنند و از همین سو در اجرای زولا روی سیستم هایی که حتی نزدیک به یک دهه از عمر آن ها می گذرد چالشی وجود نخواهد داشت. در ضمن، برای بخش پرداخت های درون برنامه ای هم می توان از کارت های عضو شتاب استفاده کرد.

علاوه بر این ها، هر چند وقت یک بار زولا رقابت هایی متنوعی را با جایزه های نفیس در ایران برگزار می کند و در صورت حرفه ای شدن در بازی می توانید برای شرکت در این بازی ها برای به دست آوردن جایزه های چند میلیون تومانی با دیگر بازیکنان حرفه ای این عنوان رقابت کنید.

به طور کلی، حجم کم پایین بازی، سرورهای بدون مشکل آن و حالت های مختلفی که برای مسابقه دادن وجود دارند باعث می شود تا این عنوان برای مدتی طولانی شما را سرگرم نگه دارد. برای ثبت نام در زولا و شروع بازی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

خانه » چرا نباید زولا بازی کنیم؟

زولا

زمانی بود که با وارد شدن به اینستاگرام فارسی، دو تبلیغ ثابت را از سوی بسیاری از اینفلوئنسرها می‌دیدیم: اکستنشن و زولا! برایم جالب بود که سازندگان ویدیوهای به‌اصطلاح طنز اینستاگرامی، مشغول تبلیغ یک بازی ویدیویی به‌اسم زولا هستند و از آن جالب‌تر این‌که آن تبلیغ‌ها، هیچ ارتباطی با یک بازی ویدیویی نداشتند و هیچ تصویر واضحی از گیم‌پلی این بازی نمی‌دیدیم. این تبلیغات به وب‌سایت‌های مطرح فارسی نیز رسیدند و در آن زمان تعدادی از فعالان رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، کمپین تبلیغاتی مرتبط با بازی زولا را قدرتمند توصیف کردند. جالب است که از همان زمان پیش‌بینی می‌شد که زمان شروع تبلیغات زولا در سطح شهر نیز فرا خواهد رسید!

حالا و در زمان نوشتن این یادداشت، کمپین تبلیغاتی صدای زولا در برخی از پرترددترین نقاط شهر تهران، مترو و برخی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های فارسی، به چشم می‌خورد. در تمام این مدت و از همان زمان شروع تبلیغات اینستاگرامی، به‌شکل جالبی در مورد زولا کنجکاو بودم، اما هیچ‌وقت فرصت تجربه آن را پیدا نکرده بودم. جالب‌تر این‌که بسیاری از رسانه‌های فعال حوزه بازی‌های ویدیویی هم هیچ‌گاه به‌سراغ این بازی نرفتند و از آن ننوشتند، اما از طرفی در تمام این مدت شاهد بنرهای تبلیغاتی همین بازی در این سایت‌ها هستیم. زولا در تمام این مدت جدی گرفته نشد و حالا با سروصدای ددددد و تق تقی که از آن در سطح شهر به‌عنوان یک صدای دلنشین یاد می‌شود، بهتر است نگاهی به آن‌ بیاندازیم تا ببینیم زولا ارزش بازی کردن دارد یا خیر؟ آیا باید به‌سراغ هر بازی که به‌اسم رایگان منتشر می‌شود رفت و روی آن وقت گذاشت؟ آیا زولا ارزش این همه سروصدا را دارد؟ گرچه از تیتر این یادداشت، می‌توانید جواب تمام این پرسش‌ها را حدس بزنید، اما بهتر است کمی بیشتر در مورد زولا صحبت کنیم.


چگونه در زولا شخصیت بخریم

تصویر بالا اولین پیغامی است که پس از نصب بازی آن را روی صفحه خواهید دید. اجازه دهید در همین ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که زولا یک بازی ترکیه‌ای است. به‌ادعای سورنا گیم، این استودیو در ساخت بازی مشارکت داشته و نسخه ویژه‌ای برای کشور ایران توسط سورنا در داخل کشور منتشر می‌شود؛ اما سوال اینجاست که استودیویی که حتی نتواند زبان پیغام‌های مربوط به اجرای بازی را از عربی به فارسی برگرداند، چگونه در ساخت بقیه آن نقش داشته است؟‌ اگرچه قصد نگارنده از اشاره به این موضوع، انتقاد از بازی نیست و نمی‌شود کیفیت گیم‌پلی بازی را با پرداختن به کشور سازنده آن بررسی کرد، اما سوال‌های زیادی پیش می‌آید که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.


چرا نباید زولا بازی کنیم؟



شاید فقط یک دلیل کافی باشد تا یک گیمر واقعی هیچ‌گاه سمت آن نرود: «زولا یک بازی Pay to Win است»؛ ادعایی که بدون هیچ مقاومتی از سوی سورنا گیم تایید شده است. بازی Pay to Win طوری طراحی شده که فقط با خرید‌های درون‌برنامه‌ای بتوانید در آن به‌پیروزی برسید و صاحب موفقیت شوید. مثلا اگر بازی را نصب کنید و بدون خرج کردن مشغول به‌انجام آن شوید، گیمرهایی که سلاح‌های قوی‌تری خریداری کرده‌اند، به‌سادگی شما را از سر راه برمی‌دارند و کوچک‌ترین شانسی در برابر آن‌ها نخواهید داشت. جالب است بدانید که این نسخه از زولا که در ایران منتشر می‌شود، با نسخه واقعی آن متفاوت است و خبری از Pay to Win در آن‌ها نیست! چرا این بازی برای گیمر ایرانی رایگان شده و با خریدهای درون‌برنامه‌ای چنین ضربه بزرگی به‌آن وارد شده است؟ حتی اگر این موضوع را درنظر نگیریم، با یک بازی با کیفیت و خوب طرف نیستیم تا خرج کردن در آن ارزشی داشته باشد. سوال اصلی اینجاست که مگر زولا چقدر بازیکن دارد که با پرداخت درون برنامه‌ای چنین درآمد بزرگی را برای سورنا گیم رقم زده‌اند تا بتوانند بخشی از آن را پس از خروج ارز از کشور، به این تبلیغات گسترده اختصاص دهند؟



سورنا گیم ادعا می‌کند زولا بیش از ۲۰ میلیون مخاطب دارد و این در حالی است که حتی آن‌ها هم فراموش کرده‌اند که این آمار در صورت واقعی بودن، مربوط به تمام کشورهای انتشار دهنده زولا می‌شود و نه فقط ایران! یک جستجوی ساده نیز کافی است تا متوجه شویم این بازی حتی در کشورهای دیگر هم طرفدار آن‌چنان زیادی ندارد. از تعداد دقیق بازیکن‌های ایرانی زولا هم که بگذریم، بد نیست به‌این موضوع اشاره کنیم که تبلیغات Negative Correlation در کوتاه مدت توجه بسیاری به خود جلب می‌کنند، اما تاثیر مثبتی برای یک برند به‌وجود نمی‌آورند. حتی صدای اسلحه در Call of Duty هم موضوع جذابی برای تاکید نیست و هیچ‌گاه نمی‌تواند دلنشین باشد. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این تبلیغات مضحک می‌توانند به بالا رفتن بازیکن‌های زولا کمک کنند؟ مسلما جوابی پیدا نخواهیم کرد و سورنا گیم حاضر به انتشار چنین اطلاعاتی نیست. موضوع دیگر دفاع و افتخار سورنا گیم از تبلیغ یک بازی در خیابان‌های شهر است. گرچه مشخص شد که این اولین باری نیست که تبلیغ یک بازی در سطح شهر منتشر می‌شود، اما باید پرسید که دقیقا کجای این موضوع به‌نفع بازی‌های ویدیویی در ایران است؟ این بازی نه‌تنها بازی خوبی نیست، بلکه حتی ایرانی هم نیست! چرا باید به‌جای بازی‌هایی مثل Children of Morta که اخیرا موفقیت بزرگی را برای یک تیم بازی‌سازی ایرانی رقم زده، تبلیغ یک بازی بی‌کیفیت را در سطح شهر ببینیم؟ آیا قرار است بازی‌های ویدیویی به‌این شکل به عموم مردم معرفی شود؟ این دقیقا ضربه‌ای بزرگ به تصور مردم جامعه‌ای است که اطلاعات چندانی از بازی ندارند و از آن دوری می‌کنند. درنهایت وقتی زولا را به‌عنوان نماینده تمام بازی‌ها در سطح شهر می‌بینند، اعتقادشان به بد بودن بازی‌های ویدیویی مستحکم‌تر خواهد شد!

تبلیغات زولا فقط به‌شکل تصویری در سطح شهر یا اینترنت دیده نمی‌شوند و آن‌ها برنامه‌های دیگری برای به‌زبان انداختن نام زولا بر سر زبان‌ها و کنجکاو کردن گیمرها داشته‌اند. اگر استریم تماشا می‌کنید، حتما با تعداد قابل توجهی از استریمرهای ایرانی مواجه شده‌اید که مشغول استریم زولا در آپارات و توییچ هستند. زولا با عقد قرارداد و پرداخت مبلغ به‌استریمرها، از آن‌ها می‌خواهد تا زولا استریم کنند. این کار اصلا اشتباه نیست و برای مثال نینجا با بستن قراردادی با الکترونیک آرتز با مبلغ یک میلیون دلار، به‌بازی کردن Apex Legends پرداخت. اما نکته‌ای که در رابطه با زولا جلب توجه می‌کند، این است که اصلا خبری از چنین قراردادهایی وجود ندارد تا بینندگان پرشمار استریم‌های فارسی، این‌گونه تصور کنند که این بازی ارزش تجربه دارد و به‌همین دلیل است که استریمرها به‌آن توجه ویژه‌ای دارند. با توجه به این موضوع، اصلا بعید نیست که تیم‌های به‌اصطلاح خودجوشی که برای شرکت در لیگ زولا تشکیل شده‌اند نیز ماهیت خودجوش نداشته باشند و همه این‌ها یک نمایش برای جذب مخاطب بیشتر از طریق فریب او باشد. به‌هرحال این هم یک روش تبلیغاتی است و اگر هم حدس نگارنده درست باشد، نمی‌توان از آن ایراد بزرگی گرفت.



«زولا یک بازی Pay to Win است»



از تمام اتفاقات پیرامون زولا و تبلیغاتش گفتیم و بهتر است کمی به خود بازی بپردازیم. از آن‌جا که این مطلب فقط یک یادداشت است و قصد نقد و بررسی کامل زولا را نداریم، فقط به مهم‌ترین ایرادهای آن اشاره می‌کنیم. در نگاه اول همه چیز شما را به‌یاد Counter-Strike می‌اندازد. با فرض این‌که این بازی Pay to Win نیست، حتی شاهد گرافیک قابل توجهی نسبت به دیگر بازی‌های مشابه نیستیم. با توجه به ادعاهای یک شکل سورنا گیم، شاید در این‌جا این ادعا مطرح شود که آن‌ها به‌فکر گیمر ایرانی هستند تا با یک PC متوسط هم بتوانند به‌راحتی آن را تجربه کنند. در نگاه بعدی شاهد گیم‌پلی بسیار ساده و ابتدایی زولا هستیم که قطعا نمی‌تواند یک گیمر حرفه‌ای را راضی کند، چه‌برسد به‌این‌که چند گیمر حرفه‌ای به‌صورت خودجوش تصمیم به تشکیل تیم و شرکت در مسابقات آن بگیرند! مشکلات بازی آن‌قدر بزرگ هستند که به‌راحتی می‌توان متوجه آن‌ها شد. در کمال تعجب محل Respawn شدن بازیکن‌ها قابل دسترس هستند و دشمن می‌تواند به‌راحتی آن را پیدا و پشت سر شما کمین کند! جالب اینجاست که شما هم می‌توانید چنین کاری کنید. کافی است منتظر کشته شدن دشمنان بمانید و ظاهر شدن آن‌ها را تماشا کنید بلافاصله پس از Respawn شدن آن‌ها را بکشید! از همین‌جا مشخص است که ساده‌ترین اصول ساخت یک بازی چند نفره در بازی رعایت نشده و نمی‌توان تجربه خوشایندی از آن داشت. موضوع Pay to Win بودن، طراحی بسیار بد و غیراستاندارد نقشه‌های بازی، صداگذاری بسیار بد و بسیاری از موضوعات دیگر را در کنار هم قرار دهید تا متوجه شوید چرا این بازی ارزش تجربه ندارد. این بازی حتی به‌عنوان یک بازی فارسی شده هم ضعیف است و نمی‌شود به‌بهانه فارسی بودن، مخاطبی برای آن جذب کرد، اما سورنا گیم در گذشته با نبردن نام ترکیه در تبلیغات خود، حتی این کار را هم انجام داده بود. پس از این همه سوال که در این یادداشت مطرح شد، این را هم بپرسیم که چرا با وجود این همه بازی رایگان بزرگ و با کیفیت که حتی Pay to Win هم نیستند، یک گیمر باید به‌سراغ زولا برود؟ مگر Counter-Strike چه اشکالی دارد؟ مگر Fortnite یا Apex Legends گزینه‌های مناسبی نیستند؟ چرا باید به سراغ زولایی رفت که برای برنده شدن در آن نیازمند خرج کردن باشیم؟ اگر با یک بازی کاملا ایرانی طرف بودیم، برخی از دلایل تا حدود کمی توجیه‌پذیر می‌شدند؛ اما این همه خرج برای یک بازی ترکیه‌ای بی‌کیفیت غیرمنطقی است. با همه این‌ها انتخاب نهایی با گیمر است و سورنا گیم، گیمرها را مجبور به نصب و تجربه زولا نمی‌کند، اما نگارنده به‌شما پیشنهاد می‌کند که هیچ‌وقت سراغ زولا نروید و این هشدار را جدی بگیرید!


دستتون درد نکنه، واقعا مطلب بجایی بود. من از اول و قبل این تبلیغات گسترده هم درک نمی کردم چرا باید به سراغ زولا برم. گرافیک بازی مال نسل پیشه، اون هم با تخفیف. محلی سازی افتضاح، پی تو وین بودنش که حتی در ازاش ارزش وقت و پولمون رو هم نمیگیریم، حالا هم با این تبلیغات دیگه گل کاشتن. حالا نسخه بهترش هم جای دیگه موجوده. 

گرافیک عالیه
تبلیغ ها ویدیو های توی اینترنت که در بازی ضبط شده با کیفیت 720 هستش و خیلی از کیفیت بازی پایین تر هست
وقتی بازی نکردی و گرافیک رو نمی دونی در مورد بازی نزر نده لطفا

واقعا که شما به این میگید گرافیک؟
هنوز مونده تا بفهمی گرافیک چیه برو حداقل CS:GO نصب کن اونجا گرافیکش خیلی خوبه میفهمی گرافیک چیه و حجمشم اندازه زولا هست
ّبرو مپ شهر قدیمی رو توی دوتاش بیار تفاوتو میفهمی

خخخ داش با رم ۲ گرافیک نیم گیگ سی پی یو دو هسته ای انتظار کیفیت کالاف وارزون نداشته باش

با سلام
ببخشید شما که از زولا هیچی نمیدونین چی دارین هی از دهنتون ول میدید میاد بیرون من الان هر ماه ۱ دومن خرج زولا میکنم مشکل مالی ندارم بازیه خوبیه و چون ایرانیه و مخصوص ایرانه پینگم خیلی خوبه تو زولا ترکیه با نت ایران پایین تر از 70 نمیره. من که لذت میبرم و تو مسابقات هم شرکت میکنم و جایزه های خوبی میده این بازی آشغالها اما مفید تر از همه ی اشغال های ایرانی هس شما هم شورشو در آوردین فقط میکنم میگن اما یکیشون پرس نمیگین
کم حرف بزن اما درس بزن

به خاطر همین میگیم ای بازی پی تو وینه دیگه pay to win به خاطر یه بازی مشترک داری خرج میکنی من بجای تو بودم برای csgo خرج میردم

عزیزان
دشواری نداره که خدارو شکر اصن این لولا مارو از شَر اکثر نوبای کانتر و کالاف رهانید

هرکس باید بازی ای رو بازی کنه که در هدشه, ببین خودتو لایق چی می دونی.
و زولا باز ها هم لیاقتشون رو نشون دادن.

اه پول داشتم کالاف میزدم کاترم چون ای ام نداره اشقاله محظه

*** … آقا دیگ نیینم چیزی بگی در مورد پابجی و بازی های همرده اون

حرفت راسته

پسری که برای زولا خرج کنه اصلا پسر نیست XD

با همون سیستم می تونی ،در حد گرافیک بازی وارزون یا سی اس گو ،لایت ریسپانس رو بازی کنی که بازیه ایرانی هست ،با ضعیف ترین سیستمم میاره فقط موقع اجرا باید گزینه اجرای بهینه رو بزنی ، اگه تاحالا اسمش رو نشنیدید ،به خاطر اینه که تو نسخه بتاس داره تکمیل می شه ،بتل رویالش هم بزودی میاد
اسمش رو سرچ کنید میاره: light response

زولا 4 گیگ سی اس گو 9 گیگ

مرسی داداش محمد عالی

زولا 3 گیگ
کانتر استرایک گلوبال افنسیو 9 گیگ

دوستان عزیز شاید دلیل محبوبیت زولا در اینه چون مثلا ایرانیه و حجمش نسبت به بازی های عالی الان مثل کانتر سی اس گو و کالاف تیوتی که الان پرطرفدارانن کمتره اما بیاین خوب نگاه کنین زولا اصلا ایرانی نیست ! خوب به نقشه ها دقت کنین فقط نقشه ی پرسپولیس و تهران مال ایرانیه بقیش مال ترکیست این بازی مال ترکیست و سورنا گیمز فقط وظیفه ی نشر اون تو ایران رو داشته حالا اومده خود سر دو تا نقشه و چند تا سلاح اضافه کرده و فقط 10 تا سرور تو ایران داره من خودم یه مدت پس از نشر این بازی برای اینکه ببینم این بازی واقعا نیاز گیمر های ما رو به عنوان یه بازی خوب براورده می کنه رفتم تستش کردم گرافیک متوسط داره سلاح ها همه اکثرا پولیه و فقط باید پول بدی تا بازی کنی و اصلا بازییه خوبی نیست و اگر شما یه بازیکن معمولی باشی که پول نده سلاح بلخره توسط کسایی که سلاح می خرن نابود میشه چون به راحتی از سرراهش برتون میداره خوب فکر کنین

یه حرفی میزنم والسلام
خداوکیلی شماهاییکه فن زولایین تاحالا قبل از زولا گیم دیگه هم زدین؟ اصلا میدونین گیم چیه؟ تا حالا سر زولا و وقت و پولی که دادین فکر کردین؟ از فیک دادن تو نایف و از باگ هد شات خسته نشدین؟
بخدا چهار تا تبلیغ دیدین فکر کردین بازیه شاخیه ولی اصلا!!! اگه تاحالا هم بازی کردین به خاطر پولی که رو اکانتاتون خرج کردین بوده

داداش مرتضی جان بازی ایرانیه اما اومدن بازی رو تو نقشه ی ترکیه ساختند تو نگران نباش یه کم صبر کنی نقشه ی قم و کرج همه چی میاد نگران نباش

داداش همه ی چیزایی که گفتی درس البته برا زولا ایران. زولا ترکیه هیچ بدی ندارد و بدون خرج کردن و بدون تبلیغات توانسته 100 سرور در از بازیکن پیدا کنه

چگونه در زولا شخصیت بخریم

csgo بدون تبلیغ 100 میلیون نفر یا شاید هم بیشتر گیمر پیدا کرده

فقط من نمی دونم چطوری آنلاین بازی کنمش

CSGO بهترین بازی اس که تو عمرم PLAY کردم ولی بلد نیستم آنلاین کنم تو نت زدم فقط ایپی شو بزن منم میزنم تو لودینگ می مونه بعد میشوته بیرون

سلام
این برای سیستم های صعیفه فکر نکن همه مثل شما پولدارن و سیستم می خرن وارزون بازی می کنن
منم سیستمم RTX داره و با RTX بازی خیلی خفن تره

تو برو بار rrrrrrtttttxxxxx ت حال کن منم pc ضعیفه ولی سی اس گو رو بازی میکنم

حیف ار تی ایکس دست تو

من خ.دم سیستمم مال ده نسل پیشه ولی هزار تا بازی بهترم هست برای کاپیوتر های ضعیف
اصلا مگه csgo مرده که بخوایم بیایم زولا بازی کنیم ده هزار برابر هم بهتره
زولا هم که خداروشکر کلا هیچی نداره فقط باید پولدار مرفح باشی تا توش یه چیزی بشی
واقعا حیف اون rtx دست تو

عزیز باز صد رحمت به گرافیک زولا
سی اس گو ناموسن گرافیک نداره چیه خداوکیلی
مپ شهر قدیمیش یا همون OLD TOWN خودمون رو اصلا خوب نساختن باز حداقل زولا یه تغییراتی داده دمش گرم
برو همون سی اس داغون بازی کن زولا به تو نیومده

سلام فرد محترمی که سرتو کلاه گذاشتن کانتر 1.6 بهت دادن بازی کنی تو اصلا میدونی سی اس گو چیه ؟
اصلا تاحالا بازی کردی ؟ اصلا چیزی راجع به شوتر تاکتیکی میدونی ؟ رفتی گرافیکو گذاشتی رو ضعیف سیستمتم نمیکشه بازی هم که چون بلد نیستی میگی مپو بد ساختن بعد میای با زولا مقایسه میکنی ؟
موفق باشی.

تو اصن میفهمی سی اس گو چیه که همینجوری رو هوا داری الکی و بی دلیل حرف میزنی نمی فهمی دیگه وقتی که نمی فهمی اون مپ شهر قدیمی اسم اصلیش dust 2 هست نه old town و مپش در اصل از کانتر گرفته شده تازه تو اگر یبار هم که شده سی اس رو با بالاترین گرافیک بازی کرده بودی میفهمیدی گرافیک زولا و کانتر چه تفاوتی داره تو معلوم نیست تو چه قرنی رفتی کانتر 1.6 پلی دادی که میگی csgo گرافیکش کمه لطفا بی جهت و بی دلیل و بدون حتی یکم سرچ حرف نزن

داداش زولا عالیه کجاش بده با این قیافت

داداش گلم شوما نمیتونی درک کنی که یک سری چیز ها از جمله گرافیک نباید فعلا در نظر گرفت و اینو بدون از اول هم کانتر بین ایرانی ها یک اثر فوق بود بازی مثل زولا رو میشه یه جوری از مشکلاتش چشم پوشی کرد آدم پله پله بالا میره توان یه هویی بالا رفتنو هیچ کس نداره. شرکت هایی مثل یوبی سافت راک استار و… که همینجوری یه هویی که به جایی نرسیده بعدشم بهت برمیخوره بازی هایی مثل فورتنایت و پابجی باید با فیلتر شکن بازی کنی خوشت میاد چون ایرانی هستی نمیزارن بازی کنی

توی رم ۱.۶۵ زولا میکشه
لطفاً جواب بدین

حرف شما درست ولی یکمم دقت کنی اینجا ایرانه فقط طراح های سلاح sc go هشتاد نفره حالا ببین گرافیک کاراش چند نفرن من نمیگم بازی خیلی خوبی هس درسته بازی رو اسکی کردن از رو زولا ترکیه و بازم هم در حد خوذشون خوبه شرکتی که بازی کالاف بتلفیلد یا حتی کانتر رو زده از همون اول همشون تو کیفیت cs go نبودن که عزیز من همه چیز رفته رفته

آره درسته گرافیکش ضعیفه و خیلی از چیزهای دیگرش کیفیت مطلوبی ندارن اما برای یک سیستم متوسط یا ضعیف خوب اجرا می شود

داداش اگر که سیستمم میکگشید عمرا میرفتم سمت زولا ولی زولار.و سیستم باباببزگمم میکشه

شما هنو زوده برا این بازی نظر بدی یه کم بزرگ تر شی مفهمی چه کلاه بزرگی سرت رفته و چقدر پول و عمرتو مفت پای این بازی چرند گزاشتی من یه اک لول ۵۱ و یه ۵۹ داشتم دارم بهت میگم

سلام
دوستان اصلا به کسی توحین نکنید هر کسی نظر خودش رو داره…
من پلیر بازی ام و میخوام تجربه ام از بازی رو براتون بگم.
اولا به دوستانی که میگن گرافیک بازی بده بگم که دوست من حجم بازی رو هم در نظر بگیر گرافیک کالاف دیوتی رو با زولا مقایسه نکن، زولا رو سیستم های ضعیف هم کار میکنه و اگه سیستمت قویه اف پی اس ببر بالا، مثلا من بردم ۳۰۰.(آموزش تو اینترنت هست)
دلیل پولی بودن بازی هم اینه که باید یه سرمایه ای جمع بشه تا بازی پیشرفت کنه و بهتر بشه؛ به مرور زمان بازی بهتر میشه…
کسی که روش سرمایه گذاری کلانی نکرده که فورا پیشرفت چشم گیری کنه.
دوما آن چنان پی تو وین هم نیست فقط زولا پس بخرین وقتی یه گان خوب بازی و مورد علاقت گیرت اومد آپ کن و با سکشت خوردن لول آپ شدن های بعدی گیرت میاد…
منابع هم توسلعت منابع جمع کنین.

خب زیادی هم ازش تعریف نکنم که نقطه ضعف‌های زیادی داره.
۱- دوستان فعلا قید افزایش گرافیک رو بزنن و همین که باگ های بازی بر طرف بشه خودش خیلیه…
آخه وسط مسابقات کشوری وقتی تیمی یه دس بازی رو میبره برعکس مینویسه😁🥴…
ترجمه بازی هم مشکل داره ولی این مورد هم به مرور زمان حل خواهد شد.
آخی صحبت از باگ شد یادم ننرفته باگ ها رو…
۱- وقتی به مسابقه رقابتی دعوت می‌شی و چند نفر تو اتاقن فردی که تازه وارد اتاق میشه چت رو نداره … حتی چیزی رو که خودش مینویسه هم نمیبینه…
۲- چاله چوله های مپ ها(که کم هم نیستن و مثل گرافیک لطفاً فعلا قیدش زده بشه و اصلا فکر برطرف شدنش هم نکنین…(البته دوستانی که از این چاله چوله ها استفاده میکنند خیلی راضی ان🤣)
۳- نگم بهتره😁
وقتی چیزی از بازی میخری باید ارزش خرید هم داشته باشه … مثلا کلی پول خرج میکنی دست کارت یه گان میخری بعد هیچ چیز بدرد بخوری ازش در نمیاد…(تست شده)😭
۴- درصد لول آپ شدن گان ها کمه…

خیلی اینقدر نالیدم یه نتیجه گیری کنم…
دوستانی که سیستم قوی دارند و مصرف اینترنت اصلا براشون مهم نیست کالاف دیوتی آنلاین بازی کنن.
کیانی که سیستم متوسط دارن و مصرف اینترنت هم زیاد براشون مهم نیست CS:GO آنلاین (ورژن استیم چون تست شده و عالیه)
اونایی که سیستم معمولی دارن و مصرف اینترنت یکم براشون مهمه زولا ترکیه(V.P N روشن کنین وقتی وارد اکانت شدین قعط کنین(تست شده))
زولا ایران هم واسه فقیر بیچاره هایی مثل ما…
یه سوال…
من اینقدر نظرم طولانی شد برا چی؟؟؟😮

چی گیرم میاااا‌د🤕

با سلام
دوست عزیزمون درست گفتند
زولا سرمایه رو جمع کرده و حالا بدون مشکل شده است .
پیشنهاد میکنم به تازگی زولا رو بازی کنید تا متوجه تفاوت چشمگیرش بشید

خخخخخخخ بازم به csgo نمیرسه

یعنی واقعا واست متاسفم که داری زولارو با cs go مقایسه میکنی انگار داری جی تی ای 2 رو با مافیا سه مقایسه میکنی لامصب خب هر بازی پیشرفت میکنه دیکه خود کانتر اولش مس cs go بود ؟؟؟؟؟

زولا ایران اوهمه برای فقیر بدبخت ها نیس رم دوستم 12 میره زولا گجای این فقیر بودن رو نشون میده

داداش تو اول برو املاتو درست کن
دوما آخه کی زولا پلی میده؟
یه بازی پی تو وین که حتی ارزش نگاه کردن هم نداره چه برسه به دانلود

گل گفتی قربونه دهنت

زولا و گرافیک حرف حنده دار نزن لطفا زولا بازی کردم هیچ گرافیک خواستی ندات و فقط تو فیلم ها تیلیغاتیش گرافیک داشت

داداش خودتم اشتباه نوشتی

داش زیدی با اون سوادت نزر رو این جوری مینویسن

راست میگه واقعا گرافیکش بده
آخه زولا گرافیکش رو نمیشه با حتی Call Of Duty 4 Modernwarfare که سال 2007 اومده مقایسه کرد گرافیکش خمیریه
ولی بازیش حال میده و معتادت میکنه بهترین دلیل بازی کردنش هم میشه گفت پینگ و اینکه پلیرهاش ایرانی هستند

بدم میاد یه مش نوب مث شما اسمشو بزاره گیمر.اخه کی میاد csgo رو ول کنه بیاد چیزیو بازی کنه که برای
برد باید توش خرج کنی. این همه هم باگ داره.بازی که تو داری ازش دفاع میکنی الان توی فضای مجازی مورد خنده همس.اصن تو تا حالا تو عمرت گیم زدی؟
حالا انتخاب خودته

من واقعا میخوام بدونم شما چند سالته و چقدر گیم پلی دادی که میگی عالی.در حالی که مثلا به گیم هایی مثل وارزون و آر پی و رد دد و سی اس گو و… میشه گفت خیلی خوب.دوما تو کدوم گیم پی سی رو دیدی که روی صفحش اینقدر تبلیغ داشته باشه؟من به شخصه گیمی رو ندیدم که واسه پیسی باشه و خوب هم باشه ولی تبلیغ داشته باشه.کاملا معلومه که یا اطلاعاتی از گیم های دیگه نداری یا صرفا میخوای کور کورانه بگی این بازی خوبه در حدی که من این رو با یک بازی اندروید ایرانی هم نمیتونم یکی بدونم xD

داداش راست میگی من خودم بازی میکنم راضیم اصلا به شما ها چه هر کی دوست داره بازی میکنه برو بینم با این سایت مسخرتون

اره بابا برو بازیش کن با گرافیک ریده با پیتوون هم هست

هنوز مونده تا بفهمی گرافیک چیه این گیم هم خیلی گیم بی کیفیتی هست و خیلی لحن بدی صحبت کردی
برو یک گیم دیگه مثل csgo یا call of duty warzone بازی کن بهت میگم گرافیک یعنی چی

ناراحتی؟ بازی نکن و *** نکن. نمیخوای بازی کنی نکن حرف نزن ولی

داداش حجمش رو هم نگاه کن

بسیار مقاله عالی بود! مشکلی که الان تو جامعه هست اینه که مردم ما عادت کردن به دنبال کردن کلیشه‌ها! یعنی کافیه سه نفر تو یه جمعی بگن فلان موزیک خوبه، سه نفر دیگه قطعا میرن دنبال اون موزیک، و زولا ام دقیقا جدا از تبلیغات، بدست همون دوستانی که هنوزم به جی تی ای سن آندرس میگن جی تی ای ۵ و یا دوستانی که کلش بازی میکنن اسم خودشونو گذاشتن گیمر! مگرنه یه بازیکن حرفه‌ای هیچوقت بازی‌هایی مثل رینبو سیکس و اورواچ رو ول نمیکنه بچسبه به یه بازی بی کیفیتی که کاملا از روی کانتر استرایک کپی برداری شده و سر و تهش معلوم نیست

شما بازی رو کوچیک کردین
من خودم یکی از کاربرای زولا هستم و هیچ مبلغی برای خریدن سکه و تفنگ ندادم ولی با ارتقا دادن m4a1 و به علاوه رفلکس و شکلک و جاسوییچی و لیزر و پوسته تونستم بهترین بازی رو بکنم و در ضمن دلیل نمیشه چون بقیه خرج کردن و تفنگ خریدن بتونن مارو به راحتی از سر راه بردارن
من به عنوان کاربر زولا میگم
و لطفا کسایی که تا بازی نکردن حرف الکی نزنن

درسته منم ی قرون خرج نکردم الان 2 ماه هنوز نشده که بازی میکنم ولی لول43 هستم تفنگ هام هم لول بالان

سلام من خودم زولا بازم اولا زولا حجم زیادی نداره و برای کسایی که نت زیادی ندارن خوبه دوم رو سیستم های زعیف خیلی خوب لود میشه و خرید درون پرداختی هم همه بازی ها دارن بعد هم زولا پول هایی رو که جمع میکنه خوب خرج میکنه مثلا اول زولا رو ببینین ۳ یا ۴ سرور داشت الان ۱۶ تا سرور داره با بتل رویال این که شخص گلد نخره یا بخره به تنبل بودن نیست اگر شما نخری نمتونی مثل اون پرو ها بازی کنی همچنین زولا مسابقات میزاره اگه پاش وایسی میتونی کلی پول در اری

بازیم میگم تفنگ سی اس گو بال خیلی بهتر از پی تو وینه زولاست

ام فور لگد بسیار زیادی داره پیشنهاد میکنم لول اچ کا پرو رو ببر بالا و استفاده کن

منم به عنوان کاربر زولا میگم که مطمئنم بیشتر از شما بازی کردم
چون میگید ام4ای1 خوبه
اولا که ام4 ضریب شلیکش پایینه و دوما اینکه انحرافش زیاده
و اینکه اصلی ترین چیز توی بازی کوانتتومه صدا خفه کن هست و تا پول خرج نکنی نمیرسی
من هم ام4 لول شیش داشتم هم ام پی تی 6 شما هم برید ببینید تفاوتشونو
حالا بالاخره بگم که توی این بازی بخوای قوی بشی باید پول خرج کنی

سلام
زولا بده!!!!!!! ایرانی نیس!!!!!!! تولید کننده بازی فقط فکر پول در آوردن بوده!!!
مثلاً محصولات آیفون:
۱- ایرانی نیست.
۲- در جهان بیشترین سود رو محصولاتش میگیره و خرج ترلیغ میکنه تا مردم فکر کنن دلیل قیمت بالا و مدل قطعات پایین به خاطر کیفیت هست و همه هم میدونن… اما باز میخرن!! ایرانی هم نیست!! پس چرا هیشکی علیه آیفون متلب بد نمینویسه؟

جون من؟
دادافقط نوبا ام فور میگیرن…
من لول شیش دارم با کوانتوم بدرد هیچی نمیخوره🤕
لول شیش هه ولی کوانتوم ندارم چخان😁

مرسی دادا

اخه منم لولم 22 بود این بازی و کردم این تفنگی که شما ارتقا دادی شیشش بدرد لای جرز دیوار می خوره

اره داداش درسته خرج نکردی و ام فور6داری منم اکانت شاخ زولا دارم همه جورش خب مشکل بازی اینجاس که با ام فور6میری اونی که خج کرده با ایوجی6 کوانتوم میاد جلوت نهایتا یکبار ول بدی بزنی هدش بقیش چیکار میکنی ب نظرم چرت ترین بازی دنیا همینه الان رفتم پابجی اصلا حالم وا شد

با سلام
من یک کاربر زولا هستم و اصلا قصد جسارت به مقاله خوب و البته صحیح شما ندارم
نکته اولی که باید بگم اینه که کیفیت بازی اصلا بد نیست و حتی بهتر از بازی های دیگس
دوم این که کسی که پول داره ۵-۶ ملیون بده پلی استیشن ۴ پرو با دو دسته بازی و … بگیره و اینترنت پر سرعت و مودم فوق العاده و بشینه فورتنایت یا رد دد ۲ بازی کنه قطعا ازگرافیک بالا تر و گیم پلی فوق العاده تر و لذت بیشتر بهره میبره
ولی برای افرادی که به زور سیستمی که رم ۲ و گرافیک ۴ و پردازنده مبتدی دارن قطعا این بهترین و عالی ترین بازی با گیم پلی جذاب تری هست
سوم این که درسته که بازی کمی پی تو وین هستش ولی خریدن گلد تو زولا کار تنبلاییه که میخوان زود پیشرفت کنن
اسلحه هایی مثل کریس وکتور که بهترین اسلحه سبکیه که میشه با زد پی که از طریق بازی به دست میاد خرید حتی دسته کارت هاشو با زدپی خریدم
اسلحه سنگین و قدرتمند HK 417 PRo یکی از قدرت مند ترین و عالی ترین اسلحه هایی هستش که میشه با زدپی و حتی گلدخرید و مکسش کرد
البته انقدر اسلحه قدرتمندیه و احتمال آپ شدنش کمه که من ندیدم کسی اونو به لول ۶ برسونه هر چند دسته کارت هاش رو بدون گلد نمیشه خرید
اسنایپ BORA12 اسناپ قدرتمند و خوبیه که دسته کارت هاش رو هم میتونین با زد پی خریداری کنین و چاقو با لبه گرد یه نایف پر سرعت با قدرت تخریب عالیه که اینم با زد پی میشه خرید
نکته سوم این که بیش از ۹۰ در صد مردم این بازی رو به خاطر ایرانی بودن بازی نمیکنن بلکه به خاطر لازم داشتن سیستم نه چندان قوی و حتی ضعیف و سرعت بالای پردازش و بازی در real time و البته گرافیک جذاب و گیمپلی خوب بازی می کنن
با تشکر از مقاله مفید شما

ببینید زولا یک بازی ایرانی نیست و 75 درصد پولی که میدید به ترکیه میرسه من حاضر بازی ایرانی بازی کنم نه این بازی ترکیه ای اگر خواستید حمایت کنید برید بازی لایت ریسپان رو نصب کنین بازی ایرانی گرافیکش خیلی بهتر از زولا 3 نوع دویدن داره و خیلی چیز های دیگه اسکین رو میتونید با پولی که بازی بهتون میده بخرید و گان های بازی همه باز هستن و لازم نیست هیچ پولی بدید 1 جعبه هم داره که میتونید با پول بازی بخرید تمام

اصلا به کل نویسنده این مقاله یه ادم ببخشید نا آگاه بوده . اولندش که کلا زندگی Pay to win هست یه بازی برای من اسم ببر تا بگم چجوری حتی اون هم pay toاصلا به کل نویسنده این مقاله یه ادم ببخشید نا آگاه بوده . اولندش که کلا زندگی Pay to win هست یه بازی برای من اسم ببر تا بگم چجوری حتی اون هم pay to win هست ! چیزی که اصلن نویسنده این مقاله نمیدونه اینه که یکی مثل من که 25 سالشه و از 8 سالگی گیمر بوده ترجیج میده یه بازی پولی رو هر ماه خرج کنه و بازی کنه اما پینگ پایین و FPS بالا داشته باشه من خودم ماهی 400 هزار تومن خرج زولا میکنم مشکل مالی هم ندارم خیلی هم از بازی لذت میبرم با این که میتونم رینبو بازی کنم اما بخاطر پینگ ترجیح میدم زولا بازی کنم بزار اینطوری بگم زولا زیاد بازی خوبی نیست اصلن آشغاله اما بهترین آشغالیه که از ایران قابل بازی کردن هست نمیدونم حالا نویسنده این مقاله چه پدرکشتگی با زولا داشته که اینو نوشته اره زولا مشکل داره اما من League of legends که رتبه اول بازی های انلاین توی دنیا رو داره رو هم بازی میکنم اون هم باگ داره اون هم مشکل داره که با هر آپدیت بهترش میکنن همه جا همینه شما یه بازی مثل زولا برای ما بساز پولی نباشه هممون میایم اونجا win هست !

نویسنده که خودش ننوشته از جای دیگه کپی یرداری کرده…
والا متن هرچی سایته همینه…
دمت گرم زولا تنها خوبیش پینگه.
من تست پینگ میزنم میگه ۳۰ ولی پینگ زولا ۱.
دومندش آره شما یه بازی بسار گرافیک عالی، سرور ایرانی بعد پولی نباشه تا مابیایم اونو بازی کنیم.
سومندش ببندش
ایزی ایزی

آقا من تو زولا کوهههه شانس ترین ادم دنیا بودم ولی الان خیلی هم خوب میتونم بدون هیچی نه نوب نه پی تو وین توی سی اس گو برنده میشم

سلام
من یکی از کاربران زولا بودم و دوسال از عمرمو واسه این بازی مزخرف گذاشتم
من تمام این تفنگایی رو که میگی مکسش رو داشتم به جزء اچ کا پرو که احتیاجی بهش نداشتم
1 کریس ویکتور سرعت حرکت و تیر زدنش خوبه و لی لگدش بالاس و فقط بدرد مبارزه تیمی میخوره 2 ام4ای1 که به مراتب از کریس هم بدتر 3. اسنایپ بورا12 هم که توی سی درصد مواقع دمیج 3 میده و تو ذوق میزنه
من از وقتی که شروع کردم به پول خرج کردن تو این بازی تازه قوی شدم الان هم کار98 شیش دارم هم ام پی تی 6 و هم گلاک و کارامبیت شیش
درضمن اینم بگم که کلت توی بازی با گلده و فقط باید 1911 رو برد بالا که بدرد نمیخوره

حالا جدا از اینا من که پاکش کردم رفت انقدی که برا این وقت گذاشتم میتونستم چقد تو زندگیم پیشرفت کنم و هر چی بازی کنی لولت بالا نمیره من یک اسنایپر فوق العاده قوی بودم و ضریب کشتنم هم 1.76 بود ولی بازم این بازی رو حذف کردم دیدم که دارم از همه جنبه ها پس رفت میکنم
شما هم اگه قرار است بازی کنید یا باید کل عمرتونو واسه این بزارید مث بعضی از ادمای خیلی قوی یا اینکه نه کلا بازی نکنید و برید به زندگیتون برسید و اونو تباه نکنید

داداش کلتو می تونی زیگانا بگیری من دادمش شیش با گلاکم نمی شه منو زد 4000زد پب می دی یه هفته می گیری تا زه من بدون هیچ خرجی تو زولا 3بار می تونستم تو مسابقات شرکت کنم ولی چو کلن خوب ندارمشرکت نکردم اون لگدیم کی می گی ای یو جی داره ولی لگد کمترم می شه با زد پی خرید و فقط انحراف که باید از صندوق برنزی که زد پی می خواد در بیاری(هرچن با سکه هم از صندوق در میاد که بازم گرونه)و بعدم اینکه تو زولا پس هم بدون خرج کردن این فصل هم سکه هست هم صندوق گان داعمی هم متهلقات خفن اونایی هم که می گن نمی شه تو زولا پپس پیشرف کرد اگه رقابتی بازی کنید صندق ستاره و سوپر استار که ازش ستاره معقولی در میاد می شه زولا پسو تموم کرد +خرید قرار داد وانجام روزانه موموریت ها

سلام شمارتو میشه بدی میخوام باهات حرف بزنم تو واتساپ یا تلگرام

منfn fallرو خوشم میاد گانه خوبیه

خیلی هم زولا بازی خوبی بهتر از کانتر زولا عشق من خودم زولا بازم لول47بدون هیچ پولی سلاح هام قوی هستن و عالی شما کلا زد زولاییت میدونیت زولا عشششششق

دمت گرم گل گفتی هر سه شو تجربه کردم فهمیدم سگ رینبو و اورواچ به زولا شرف داره

سلام شما فقط بدی های زولا رو میبینید داخل بازی های دیگه هم میشع پول خرج کرد حتما که نباید پول خرج کنید زولا هر روز به کاربراش هدیه میفرسته یا تو بازی های رقابتی جعبه و دسته کارت میفرسته با بازی کردن میتونی راحا امتیاز جمع کنی و گان بدون هزینه کردن بخری راحت با سه بازی رقابتی میشه بورا خرید بورا جز بهترین اسنایپ های بازی زولا هست یا رایفل های دیگه که نیازی به پول دادن نیست من بازی رقابتی رفتم هدیه جعبه شانس داد دو تا جعبه تضمینی 60 روزه بهم داد حتی اگر رقابتی یک نفر بکشی بازم بهت جایزه میده

الان زولا پیشرفت چشمگیری داشته و رقیب خیلی از بازی های انلاین شده و گرافیکشم عالیه
درسته زولا تو سبک بازی pay to win هست ولی من لول 59 هستم با ام فور مکس ,اسکات مکس و کلت معمولی مکس یعنی با اسکات مکس خیلی راحت تر از کار98 میتونم کیل بگیرم و حتی هزار تومنم خرج زولا نکردم

لطفا برای پول شمیی وارد گیم نشین

من هم اولی که بازی میکردم به نظرم خوب بود ولی کم کم فهمیدم اصلا به درد نمیخوره نه گرافیکش نه سرورش و نه این که بازیکنایی که با نت ظعیف برن خودم بعضی وقتا بازی میکنم فوری میرم بیرون از بازی قابل توجه هم اینه که تا لول ۳۶ رفتم خخخ خلاصه بگم که خیلی مزخرفه اتاری دستی از این بیشتر حال میده

هر چی بنویسین بازم بازی میکننفقط زمانو هدر میدن

بابا شما دیگه شورشو در اوردین و زولا خیلی با کیفیت و باحال هستش و تقریبا تمام بازی های آنلاین به خرج کردن بستگی داره خب چطور سازنده پولشو در بیاره وقتی خرید درون ب نامه ای نباشه و شما کوچیک کردین و لازم نکرده واسه ما بازی به این باحالی رو توصیف کنید

خب برای منی که سیستمم رینبو نمی‌کشه و زیاد پول ندارم خیلی بازی خوبیه، پولم خرج نکردم لول پونزدهم ولی تو بازیا کسی که پول داده و لول پنجاهه با من کل میندازه.. اتفاقا این جذاب ترش می‌کنه که کسی ک هیچ پولی خرج نکرده و مهارت داره کسی رو که پول خرج کرده رو میزنع زمین

با سلام.من خودم زولا بازی میکنم!چند بار حذفش کردم چون بازیکنای خیلی خفن و سرسختی داشت!ولی الان بعد از ۳ بار حذف کردن دوباره نصبش کردم و دارم بازی میکنم!هنوز نوبم ولی باهاش حال میکنم!وقتی شما یه ادمی رو میبینید که تو بچگی پدر و مادرشو از دست داده و تو جوونی هم مشکل مالی داشته،تلاش میکنه و یه روزی میشه دانشمند و پروفسور توی ایران!زولا هم همینطوریه من دارم بازی میکنم و اصلا به ذهنمم نمیرسه بخوام براش پول خرج کنم!چون میخوام خودم با زحمت به دستش بیارم!اما ۳۰٪زولا بازا براش پول خرج کردن و چیترن!اینا رو گفتم بدونید ما این بازی رو دوست داریم و باحاش حال میکنیم خودمم فورتنایت دارم اما بارحال با اینم بازی میکنم!
تتتتتتممممممااااااااممممممممممم!!!!!!

داداش لول 50 بازی فقط یک ملیون اکس پی میخواد که با جعبه اکس ی سریع میشه رسید ولی بخوای برسی لول های بالا تر باید خیلیاکس پی جمع کنی که مثلا بخوای برسی لول 80 بازی باید 22 ملیون اکس پ جمع کنی که یعنی باید عمرتو بزاری واسه بازی که این عمر حیه

ای گفتی چی گفتی گل ذگفتی .با ویندوز XP رم 2 گراف 1 بدون خرج حریف میطلبم

من باید زولامو حذف کنم چون که نمی خوامیک ریال خرجش کنم

تو بازی نکن خوب دلیل نمیشه هر چیزی که نوشتی واقعی باشه من خودم تو جام زولا بودم و دیدم که شرکت کننده های دیگ هم بودن بعدشم میگی خرید درون برنامه ایش مضخرفه انگار بگی کل بازی های جهان که تو شون خرید درون برنامه ایه خوب نیستن و بازی هایی هستن مث کلش  که خرید درونن برنامه ای دارن  و چون کسایی هستن که توش خرج میکنن نامردیه چون تو خرج نمی کنی کلا زولا خوبه بخواطر مقالت من بیشترم بازی میکنم. 

افرین منم همین نظر رو دارم

افرین

آقا هرکی میخواد میره سی اس و رینبو بازی میکنه هرکیم میخواد زولا به قول یه دوستمون مقاله نویس چه پدر کشتگی با زولا داره؟ از نظر من زولا برایه سیستم هایی با رم 2 و گرافیک پایین گاد ترین گیمه اوناییم که سیستمه خفن دارن sik میکنن میرن گیمایه گاد تر از زولا پلی میدن .. جــــمـــــع کــــــنــــــیـــــــد

باسلام.من خودم یکی از بازیکنای زولام.به نظر من شما خیلی بازی روضعیف نشون دادین.این بازی نقاط قوت زیادی داره.در ضمن خیلی از بازیای انلاین خرید درون پرداخت دارن مثل کلش و کوییز واین دلیل نمیشه که یه بازی رو بد دونست.ولی باز ممنون بخاطر مطلبتون.

درگاه پرداخت داشتن دلیل نمیشه اون بازی پی تو وین باشه!

سلام عزیزم خسته نباشی دمت گرم ولی ببین من یکی از حرفه ای های زولا هستم لولم ۵۰ من هم زولا هم کالاف هم پابجی هم کانتر بازی میکنم بگم برات من پولی واس بازی هایی که انجام میدم خرجی نمیکنم خب تو میگی فورتنایت اینا همشون نوبن تو کانتر و زولا هال میکنم با سپاس

سلام زولا خیلی مزخرفه ولی از کانتر و پابجی بهتر شاید به پای فورتنایت رینبو سیکس نرسه ولی در برابر کانتر واقعا خوووووووبببببههههههه

جوری گفتید pay to win که انگار تنها بازی pay to win جهان زولا هستش. خیلی از بازی های آنلاین دارای پرداخت درون برنامه ای هستند و با نگاه به نوشته شما باید همه اون بازی هارو بد بدونیم؟ نوشتید هیچ گیمری با وجود رینبو نمی یاد دنبال زولا، ما نمی گیم که رینبو باز بیاد زولا بازی کنه ما می گیم هرکی که م خواد بازی کنه. خودش هم لازم نیست پول خرج کنید من خودم اسلحه M6LWRC رو تا لول 4 چهار و با تمام متعلقاتش دارم بدون اینکه قرانی خرج کنم و از دسته کارت هایی که خود بازی می ده یا دسته کارتهایی که میشه با ZP(یا همون پول خود بازی که از بازی کردن به دست میاد) به دست اوردم. خلاصه اگه خوشتون نمی یاد بازی نکنید واینجور حرفای مفت دنبال بازی نزنید.

جناب متعصب اینجا نگفتن زولا تنها بازی pay to win هست گفتن صرفا یه بازی pay to win هست نه تنها بازی من هم باشم پولی بابت خرید اسلحه نمیدم این همه بازی خوب هست چرا برم بازی انجام بدم کسی که از راه رسیده بتونه حریف یه کهنه کار بشه . دز ضمن نمیتونی درست حرف بزنی در دهنت ببند نتونستی بگو برات پوزه بند بخریم

خیلی مقاله مضخرفی بود

افرین منم همین نظر رو دارم

زولا بازی خیلی عالیی هست این دلایل مذخرف شما سندی برای ایرانی نبودن بازی نیست.

داداش تو املاتو قوی کن بعد بیا نظر بده

دادش برو سرچ کن زولا ترکیه قبل اینکه زولا ایران بیاد زولا ترکیه وقبلشم کانتر که هم اینا از رو کانتر کپی کردن ایرانی ها از همه چی کپی میکن حتی به بازی و شامپو محصولات غذایی هم رحم نکردن اصل کپی بکنن اشکال نداره فقط کپی میکنن حداقل بهترشو بسازن

اول شما بازی کنید بعد نظر بدید .. مگه باید حتما پول خرج کنی … مگه زولا مجبورتون کرده پول بدید ؟؟؟ نخیر من فردی رو دیدم بدون طلا با ام فورای از من قویتره .. قضاوت نکنید … مگه با همون عکس بالا که فارسی عربی معلوم نیس نباید دیگ هبگین بازی بدرد نمیخوره .. بعدشم اپدیت جدیدش بیشتر مشکلات رفع شده من توصیه میکنم تو این ایام کرونایی زولا بازی کنید

ایرانی نیست ولی حرف شما چرتوپرته زولا عالیه

باشه عباس آقا

کاملاً ایرانی به کمک ترکیه

سلام خدمت دوستان عزیز عرضم به حضور هر بازی در هر سبک خودش یه معایب و یه مزایایی داره و تعداد معایب ان دلیلی نمیشه واسه بد بودن بازی خوب بعضی شرکت ها مثل راک استار سرمایه زیادی دارن و تونستن بازی در گرافیگ عالی درس کنن و شرکت های ایرانی چون سرمایه کمتری دارن گرافیک و … ضعیف میشه موردی بسیار عالی که بازی زولا داره سرور های سریعش هست و دیگر بازی های خارجی یا سرورشون غیر فعاله یا پینگشون خیلی بالاس و بازی زولا از کانتر کپی برداری شده است و فقط مپ و اسلحه ها تغییر کرده اند.
اما شاید در سال های اتی ناظر افزایش گرافیک و رفع مشکلات این بازی شد.

دقیقا شما زولا رو کوچیک کردید و دارید کوچیک میکنید من یکی از حرفه ای ترین کاربر زولا هستم و تا الان هیچ پرداختی نکردم برید بابا

داداش کسی تورا مجبور نکرد بازی کنی نمیخوای بازی کنی نکن چرا دیگران و فکرشونو مشغول میکنید تو برو فرت نایت بازی کن داخل زولا نباشی هم بتره چون گیمرهای نوبی مثل شمارانمیخواد بابا دارید فقط زولا را کوچک میکنی هیچی ازگیم نمیفهمی نوب

آفرین من خودم هر روز زولا بازی میکنم لذت هم میبرم تازه زولا با مشارکت ایران و ترکیه ساخته شده

حاضرم کانتر ۱.۶ بازی کنم ولی سمت این زولا نرم
بدترین بازی تاریخه.

بازی نکن خوب کسی نگفت بازی کن بهترین بازی جهان هست زولا انقدر پلیر داره که نیاز به شماها نیست

دیگه نگین اینقدر پلیر داره همش ته تهش 2000تا باهم انلاینن ینی بازی همش باید 2تا5 میلیون اکانت اصلی داشته باشه بازی پلیر زیاد داره که در عین حال 2 میلیون کاربر فعال داشته باشه درمورد یچیزیم اطلاعات نداری مجبور نیستی بیای تو دیدگاه ها دیدگاهتو بنویسی مطالب این سایتم خوبن فقط یه پیشنهاده که میگه ارزو داخل کشور نگه دارید واسه ی گیم که از کالاف و کانتر کپی برداری شده الکی خرج نکنینش ک فردا روز یارو بالول 10 نیاد شما که لول 400 رو مثله اب بزنه

ببین دکتر چیزی رو که نمیدونی نظر نده خواهشاً تو سرور رقابتی همیشه دو تا سه هزار پلیر هست چه برسه به ده تا سرور دیگش که معمولا از نصف بیشتر پر هستن حالا دو سه تا سرور دیگه هم داره که مخصوص هستن و همه نمیتونن بازی کن معمولا خلوته بعد اونی که لول ده هست همیشه یه نوبه بهترین گان رو هم بهش بدی آخر سر جزو بهترین ها نمیشه

3تا سرور رقابتی همیشه 2000 ب بالا پلیر هست
بقیه سرورا ظهر فول میشن
امار نداری الکی ح نزن

حیف وقت که برای خوندن این مقاله آشغال گذاشتم.?
کلاش آف کلنز بعد از 8 سال کار هنوز هم باگ هایی داره ولی دلیلی برای بد بودنش نیس.
این سایت چه قدر پول گرفته تا این بازی رو خراب کنه؟؟?

تو خوبی برو همون کانتر ۱.۶ خودتو بازی کن

not even 60 fbs :l

عالیه.باید تو مود تحت تعقیب پول جمع کنی بعدش هم به راحتی اسلحه های قدرتمند بخری

CSGOخیلی بهتره و گرافیک واقعا عالیه داره و پلیرا با مهارت خودشون باید کیل بگیرن و اصلا ربطی انچنانی به گان نداره

سلام اول از همه مقاله ی جالب و تاحدی درست هستش ولی باید بگم من خودم یکی از کسایی هستم که زولا بازی می کنه ولی هیچی خرج نکردم و با خیلی از پرو های بازی کل انداختم همه کارم هم با امتیاز انجام دادم و باید بگم بازی خوبی برای منی که سیستم مورد نیاز کال اف و … رو ندارم هستش ولی بازم از مقالتون ممنونم

داداش مجبوریم بازی کنیم وقتی حتی کانتر هم روی سیستم نصب نمیشه چیکار کنیم

با سلام،
خیلی سپاسگزارم بابت مقاله کاملاً صحیح و درست‌تون،
اما نکته این جاست که بازی کردن برای کسانی که گیمر و استریمر نیستند به عنوان یک سرگرمی ساده و وقت گذارندن حساب میشه، که البته بعضی از استریمر ها و گیمر ها هم به عنوان سرگرمی بازی میکنن،
پس یعنی کسی که بازی می‌کنه میخواد وقت گذرانی بکنه و سرگرم بشه،
حالا این بازی زولا خیلی پیشرفت کرده و اکثر مشکلات‌ش درست شده، و خب قاعدتاً بازی خوبی برای سرگرم شدن هست،

باتشکر فراوان از سایت خوبه؛ psarena.ir

در نگاه اول زولا یک بازی کپی هستش و ترکیبی از cs go و call of duty که با دیدن گیم پلی بازی و مپ ها و المان های مشابه متوجه این موضوع خواهید شد…
درست است بازی زولا نا برابری دارد ولی نسبت به قبل خیلی دست و دل باز شدن و هر روز یک اسلحه جدید میدن که قبلا این طور نبود و حتی بنده خرید هایی هم داشتم فقط ای کاش بعد خرید یک آیتم یا سلاح نیاز به تمدید نبود ولی بازی سرگرم کننده ای هستش درسته این بازی ترکیه ای هستش و dlc های ایرانی براش ساخته شده اما در این حال نیاز به سیستم بالایی نداره و نیازی به نت قوی نیس درسته سرور ها بعضی وقت ها مشکل دار میشن اما برای بعضی افراد باصرفه تره تا برن سراغ cs go یا کال اف یا بتلفید یا هر چیز دیگه ای…
یکی خوشش بیاد یکی خوشش نیاد
من که در حد متوسط ازش راضی ام…مخصوصا مپ پرسپولیس داست تو و کشتی و کافی نت خیلی حال میده…

سلام. دوستان زحمت خوندن میاله رو به خودشون نمیدن. بعد میان نظر میدن. اتفاقا مشکل امروز جامعه هم همین سطحی بودنمون هست!
به نظر من نویسنده مقاله یکی از پلیرهایی بوده که نتوانسته در بازی موفق شود. مولفه های نقد مقاله نشان می دهد که نویسنده بیشتر به دنبال انتقام از بازی است تا نقد منصفانه! به عنوان نمونه نقد تبلیغات بازی را بخوانید و با تبلیغات شکرستان و کمدین ها مقایسه کنید!
اما از نظر من که مدتها بدون خرج کردن بازی می کردم و مدتی است با خرج کردن بازی می کنم به هیچ وجه بازی پی تو وین نیست. کافی است شما نت خوب و سیستم مناسب داشته باشید. بهترین گان های بازی با زدپی قابل خریداری است. در حال حاضر کارت های مناسبی هم با زدپی می شود خرید. بنابراین شما می توانید بدون خرج کردن یک ریال بهترین های بازی را با زدپی به دست آورید. اما طبعا خرج کردن در بازی هم لذت خاص خود را دارد… باتشکر

دوست عزیز دیگه زیاد تند نرو لطفا
این بازی بدون پول هم میشه راحت بازی کرد و با پول میشه خیلی راحت تر بازی کرد و مجبور نیست کسی حتما خرج کنه
مسابقات زولا بصورت هفتگی ماهانه یا فصلی برگذار میشه و جایزه های خوبی هم داره
اما در کل خیلیا سیستم ضعیف دارن و عاشق بازی تو این سبک هستن که بهترین گزینه هم زولاست به شرط اینکه پول الکی خرج نکنن تو بازی که فایده نداره.

سلام. واقا ماقاله درست و به جاییی بود اما من هنوز بازی میکنم ولی پول خرجش نمیکنم فقط واسه سرگرمی

سلام من 14 ساله گیمر هستم و تخصصم روی بازی های شوتینگ است
اول از همه مشخصا نویسنده این مطلب فردی بسیار آگاه از دنیای بازی های شوتینگ هست و من مطالب ایشون رو کاملا تایید میکنم
به انضمام این : سه دلیل محکم وجود داره که گیمر واقعی (نه کسایی که فکر میکنن گیمر هستن) هیچوقت زولا بازی نمیکنن :
دلیل اول : ما شاهکاری مثل CS:GO رو داریم که سرعت سرور هاشم تو ایران بسیار بالاست (بدیل وجود سرور در ترکیه) و تازه cs:go رو میشه به راحتی روی یه سیستم رم 4 اجرا کرد (تست کردم بدون مشکل) درضمن بخش جالبش اینجاست که زولا نود درصد از رو مپ های کانتر کپی شده پس وقتی نسخه اصلی هست چرا بریم یه بازی فیک بی کیفیت بازی کنیم

دلیل دوم : زولا یک بازی pay to win به معنی واقعی هست هر کی تو بازی خرج کنه آوانتاژ داره نسبت به سایر بازیکن ها (قدرت تیر ها و اسلحه هایی که بدون خرج پول تقریبا باز کردنشون غیر ممکنه !!)
ببینید دوستان ما باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشیم تو بازی ها و تیم توسعه دهنده باید درآمد کسب کنن از داخل بازی اما فقط توی فروشگاه باید چیزایی فروخته بشه که تاثیری در روند بازی نداشته باشن و بازیکنی رو از دیگیری قوی تر نکنند (گرچه مهارت هم فاکتور هست)

دلیل سوم : زولا از نظر گرافیک میشه گفت یه توهین به دنیای گیمیگ هست (افتضاح به تمام معنا) و هیچ گیمر درست و حسابی گرافیک این بازیو قبول نمیکنه

پس در سخن آخر مرسی که این برسی رو خوندین و بیایید “عاقل باشیم”

با اینکه من خودم کالاف چهار بازی می کنم و می دونم زولا در واقعیت برای شرکت های ایرانی نبوده اما این زولا که من خیلی مخالفش بودم کارشو خوب انجام داده که بازی آنلاین در این کیفیت نچندان خوب رو تو ایران توسعه داده و نیازی نیست برای یه بازی ساده تنظیمات کامپیوتر تو تغییر بدی. ضمنا هر گیمری کار خودشو که بلد باشه بعد چند هفته می تونه با دست خالی بهترین باشه.محیط بازی یجوری که انگار جنگ نیست . انگار اومدی مهمونی این چیزی که منو ناراحت میکنه. اگه یه نگاه ساده به بازی کالاف 4 بکنیم میبینیم که محیط باید چطور باشه!!!ممنون.

زولا بازی که از آخر شاید اول شه ولی برای سرگرمی بازی خیلی خوبه که روی سیستم های پایین هم خوبه.

سلام
با نظر شما کاملا مخالفم
خودم زولا بازی میکنم بدون خرج یک ریال الان توی 2 ماه قوی شدم
گرافیکش خیلی بد نیست اگه از تنظیمات بره بالا اکی میشه ولی درحد رینبو سیکس و اینا نیست
خود ناظرای بازی هم میگن که این بازی ترکیه ای و سورس بازی رو از اونها خریداری کردن

بازی اصلا پی تو وین نیست
برای افرادی اینجوریه که قصد استریمر شدن دارن که با استریم پول خودش درمیاد

من الان استریم میکنم توی آپارات و با دونیت حتی پول درمیارم
بدون خرج کردن پول درمیارم ولی شما میگید پی تو وین که کاملا اشتباهه
درکل بازی خوبیه پیشنهاد میکنم به دوستان که بازی کنن بالاخره اوایل بازی سرور تازه کار هست میتونن با هم رده هاشون بازی کنن و بعد از اون میتونن توی سرورا بازی کنن و رشد کنن

داداش اصلا میدونی pey to win چیه میحرفی مثلا تو ام فور لول 2 داری نمیتونی جلو کسی که کوانتوم و ترنسفور مر و پوسته افسانه ای ایوجی لول 6 داره که وایسی بعد اینقدر به درد نخوره که تو حتی لول 1 هم باشی لول 65 بهت میندازه اصلا نمیخواد به من چیزی بگید من خودم بازی کردم لول 56 هستم و 150 تومن هم خرج کردم منی که حتی خرج کردم از این بازی خسته شدم

سلام من این بازی رو سه چهار روزه دانلود کردم و تو سیستمم نصبش کردم اول که قصد دانلودشو نداشتم ولی بعد از اینکه تبلیغات شو تو هر سایتی که میرفتم می دیدم تصمیم گرفتم نصبش کنم ببینم چیه. اصلا با کانتر میشه مقایسه کرد. وارد بازی که رفتم تعجب کردم که واقعا این بازی رو ایرانیا ساختن اول با بازی خیلی حال کردم ولی وقتی که به لول 17 رسیدم دیدم بازی بسیار حرصدرآوور شده. به نظر من این بازی اصلا که نه ولی تاحدود زیادی به لول اسلحه و اسلحه هات بستگی داره من در حال حاضر لول 17 هستم و هر بار که درون سروری میرم و بازی میکنم تو گروم نفر اول تا چهارم میشم و اصلا حتی یک قرون برای بدست اوردن طلا نکردم. من تا حالا با 110 بازی کرده 1900 نفر رو کشتم و خودم 1400 بار کشته شدم.

به نظر من این بازی رو باید با امتیاز بازی کرد و ادامه داد چون اینطور هم بیشتر حال میده و هم اینکه تلاش میکنی امتیاز جمع کنی تا باهاش اسلحه یا هر چیز دیگری بخری و علاوه بر اینا اگه بعد مدتی از بازی خسته شدی حسرت این رو نمی خوری که این همه پول براش خرج کردم ولی حالا از این بازی خسته شدم. در کل بازیه خوبیه البته توجه به بازیساز های ایرانی.

شما خیلی بد توهین کرده اید به بازی و تیم اجرایی زولا به دنبال شکایت خواهد بود.

این دروغه دیگه حق ندارید در مورد زولا اینجوری قضاوت کنید????

حتما از شما شکایت خواهد شددد??????????????????????????

باید از این سایت شکایت بشه????????

کی گفته اپکس و فورت پی تو وین نیست؟؟
زولا خیلی باید تلاش کنی درست ولی حتما نباید خرج کنی تازه هر روز خودش اسلحه های پولی رو یک روزه یا سه روزه میده
از بازی رقابتی هم همه کارت ها قابل گرفتنه
ولی فورت تا سیو نخری هیچی نمیتونی بخری تو بازی تازه بعدشم سخت میشه باز باید وی باکس بخری اپکس یکم بهتر شاید مثل پابجی ولی باز م هر بازی نیاز به خرج کردن داره و یه گیمر کسیه که بدون خرج کردن بتونه خودشو بالا ببره و زولا و پابجی مطرح ترین بازی هایی هستن که میشه بدون خرج کردن به سطح بالایی رسید
من خودم الان بازی میکنم لول 35 هستم هیچ وقت احساس نکردم باید پول خرج کنم
بعد شما برین ایرانیا رو حمایت کنین بهتره یا خارجیا رو؟؟؟
یه عده مثل شما هستن که با تبلیغات منفی جلوی رشد صنعت بازی ایرانو میگیرن.

افرین گل گفتی ???

1_بازی با همکاری ایران و ترکیه ساخته شده
2_بعضی ها میگن کانتر رو رم4میاد زولا هم به راحتی روی رم 4میاد زولا خیلی بهتر از کانتر
3_این سایت ضد زولاست
4_زولا عشق و بدون هیچ پولی میتونی سلاح بخری و تقویت کنی زولا عالییییی

این بازی زولا خیلی مزخرفه من نمیدونم شما چرا انقدر به این بازی بها دادین
این نوب هایی هم که کامنت گذاشتن رو فراموش کنین
عاشق سایتتونم و این مطلب هم عالی بود
با قدرت ادامه بدین

********* با این مقاله ای که نوشتی اصلا به کسی ربط ندارد که گیمر ها میرن توی بازی پول میدن مگه تو داری پولشونو میدی هرکس یک جوری دوست داره پول خرج کنه یکی می‌ره بازار یکی هم توی گیم

من خودم لولم 51 هست و دارم زولا بازی میکنم . زولا باگ داره ولی این شرکت روز به روز داره آپدیت میده و باگ های بازی رو برطرف میکنه و اون باگی که شما گذاشتین هم برطرف شده و این بازی هر روز در حال پیشرفته

بهتره نگاهیی به نسخه جدید بازی بندازی بعد بگی هرکی پول بده برندس
گرافیک بازی در حالت پیشفرض رو کمترین حالته بورو و بزار رو حد اکثر ببین چی میشه حتی لباس کاراکترا حرکت میکنه
بهتره نگاهی به نسخه جدیدش بکنی که الان کاملا فارسیه بدون باگ

این گرافیک برای دو نسل قبل تره (:

به نظر من تنها مشکل این بازی وجود طلا و پرداخت درون برنامه ی اونه چون اینطوری که باشه معلومه فردی که با اسلحه لول مکس با کوانتوم و پوسته پهلوانانه و خیلی چیزای دیگه جلوی کسی که امفور داره وایسته و اونو درو کنه. این مشکل غیر قابل حله مگر اینکه طلای درون بازی رایگان بشه. یکی دیگه از مشکلات بازی که تا حالا حل نشده اینه که فردی اکه لول یکه با لول 50 میندازه در کل بازیه خوبیه برای اونایی که سیستم پایین یا متوسط دارن.

خدایی این چه بازییه ساختین
اصلا نمیشه با امتیاز یا همون zp بازی رو ادامه داد .درسته به فرد بستگی داره که قوی باشه یا نه ولی تا حدودی به اسلحه هم هست. من دیگه رد دادم تصمیم گرفتم بازی رو از رو سیستمم پاک کنم .
اگرم خواسته باشم با امتیاز ادامه بدم موقعی که نوه هام به دنیا آمدن یک کارت پهلوانانه برای امفورم میگیرم حتی اون موقع هم وقت مردنمه باید ارث اونا کنم ای خخخدا.

به گیمرا پول دادن این بازیو استریم کنن به توهم پول دادن تبلیغ منفی کنی???
زولا در اوایل که وارد ایران شده بود واقعا چرت و مزخرف بود اینو قبول دارم ولی زولا تاحالا خیلی پیشرفت کرده چندین بار اپدیت شد تا فارسی سازی کامل و عالی شد گرافیک و… عالی شد
اینم که میگی باید خرج کنی یا بجایی برسی اینم درسته ولی نه دیگه در اون حد من کلا 800 تومن تو دوسال خرج کردم ولی وقتی که کاملا هم پول نداشته باشم بازیم خوبه و به مشکلی بر نمیخورم ادمی که گیمر باشه بدون خرج کردنم میتونه تو بازی گردن کلفت بشه????
دوستانی که این مطلبو میخونین حتما یه سری هم به بازی بزنین ببینین چیجوریه فقط 2 هفته روزی 3 ساعت و بدون خرج کردن بازی کنین میبینین که بدون خرج کردنم میشه به جایی رسید????
در کل بازی بدی نیس فقط بتل رویالش که تو سرور ترکیه دیدم هنوز جای کار داره و اصلا هنوز تو ایران نیومده???
با سپاس خدافس???‍♂️?‍♂️

Nice?

سلام .. اوایل که زولا آمد من گیمر این بازی نبودم و اصلا هم خبر نداشتم بازی زولا اینقدر که شما میگید مزخرف بوده و به این چیزاش دقتی نکرده بودم تا اینجا درست
اونجایی که فرمودید که کلفت شدن و قوی شدن در بازی به گیمر بستگی داره این هم درست
ولی به نظر شما با این سیاست که شرکت زولا در دسته کارت های اسلحه بازی به خرج داده، شانس گیمری که اصلا برای بازی پولی خرج نکرده باشه چقدره که یک کارت پهلوانانه یا حتی افسانه برای تفنگ دلخواهش بگیره.
ممنون واسه شوخی که با من کردید.

من به نظرم حداقل وقتی می خواین از یک بازی انتقاد کنین، درست و منطقی انتقاد کنین!
اصلا ایرانی هم نباشه؛ شما هر چی گفتین درست! ولی بالاخره یک بازی ای هست که حالا چند وقتی بوده و حالا هم داره سعی میکنه آپدیت بده و خودش رو بهتر کنه.
نمی گم بازی خوب هست یا نه، ولی دلایلی که دارین میارین اشتباهه و به عقیده ی من، منطقی نیست.
با تشکر.

سلام
بازی خوبیه حتی از کانتر گلوبالم خیلی بهتره .ولی اگر تو آپدیت های جدید این مشکلات حل بشه خیلی عالی میشه

گیمر میتونه با زولا لذت ی بازی اکشن آنلاینو روی پی سی داشته باشه من خودم قبول دارم ک از کانتر و کمی هم از کالاف دیوتی کپی کردن . ولی درکل زولا نسبت ب سالهای گذشته تغییر کرده ولی متاسفانه کلاهبرداری توش زیاده و زولا برای کوچکترین کارها از گیمر پول میخاد. اگه من بخوام صدا خفه کن ی سلاح رو مثل کوانتوم ابوجی بدم ب یکی دیگه باید هفتاد تومن خرج زولاگلد کنم ک میره تو جیب اونا و ده تومن بذارم روش ک خودم ی سودی کنم . خیلی از بازیا پی تو وین هستن ولی زولا واقعا شورشو دراورده?من خودم زولا گیمرم دیروزم اکانتمو با ارزش۴۰۰تومن دزدیدن ازم . اگه زولا ی پیج معتبر بزنه ک گیمرا بتونن توش معاملاتشونو انجام بدن واقعا بهتر میشه. ولی من ک همه بازیای سبک شوتر(کالاف دیوتی بتل فیلد فری فایر پابجی کانتر…)رو انجام دادم بازم هیچکدومو ب دیگری ترجیح نمیدم هر بازی خثوصیت خودشو داره. لذت اون استرس موقع باز کردن دسته کارت??من زولارو ب این خاطز انتخاب کردم چون هم نصب و ایجاد اکانت و راه اندازیش آسونه هم میشه با بازیکنای واقعی تو ایران بازی کرد. اگرم پرو بشی ک شکرخدا مسابقه گذاشتن جام ایرانم نزدیکه جایزشم پنجاه میلیون تومن. تشکر از سایتتون واقعیت رو گفتین ولی یکم پیاز داغشو زیاد کردین?

سلام.من تقریبا کامنت ها رو خوندم و خیلی ها از زولا دفاع کردن
میخوام به دوستانی که زولا رو خیلی دوست دارن بگم منم خیلی زولا بازی میکردم و خیلی براش خرج کردم و وقتی با ترکیش اشنا شدم زولا ایرانی رو گذاشتم کنار به چند دلیل:
1_توش همه ی گانا و بسته های اضافی با زد پی خریداری میشه
2_بخش بتل رویال داره
3_جوایزی که میده خیلی بهتره
امیدوارم که شما هم مث من به ترکیش روی بیارین تا بازی ایرانی رو از پی تو وین در بیارن

من همین کارو میخوام بکنم

چرت ترین بازی جهان هستی
کپی برابر اصل کانتر
مخصوص نوبای بچه پولدار

زولا یه بازی مضخرفه
تا وقتی بازی های عالی خارجی آنلاین هست چرااین
تو هر سایتی میری نوشته بزن برو وستی بازی توسرزمین زولا
تا میزنی میگه دانلود کن و شروع کن
بعد که دانلود شد میگه حالا بقیشو دانلود کن و……
آشـــــــغاله

چون اگهاونجوری نباشهیه عده سود جو بازی رو سیدی میزنن و خدا تومن میفرو شن

«زولا یک بازی Pay to Win است»
ریدم تو زولا و سازندگان و کاربرانش
حالا میخوای انتشار بده میخوای نده ولی ممنونم ازمقاله عالیتون.

سازندگانش انگار بلد نبودن محیط سازی کنن. مثل اینکه بازی جنگی نیست اگه بازی های مجموعه کالاف رو بازی کنید میفهمید چی میگم!
اگه به مودم دسترسی دارید از سایت ogame نسخه ویژه کالاف دیوتی 4 رو دانلود کنید بعدش تفاوت رو احساس می کنید. عمر خودتون رو برای بازی های آشغال ایرانی هدر ندید…………….

چرت ترین بازی تاریخ.
با اون اسلحه هاش.
واقعا اسلحه ها ضعیف و قوی ندارن فقط توی بعضی اسلحه ها مثل شات گان میشه حس کرد که قدرت داره.
برید کالاف دیوتی 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 7 و 8 رو بازی کنید بعد بیاید نظر بدید.
زولا رو ول کنید اگه ار بازی استقبال نشه بهتره
اونام به فکر اپدیت و یه محیط و مپ های واقعی میفتند……………………………….
اسمش بازی هستش ولی تو واقعیت اینطور نیست
این پولایی که اینا دادن برای تبلیغات اگه جمع می کردن میتونستن یه بازی مثل call of duty 4 بسازن

خب بیشتر این مقاله درست هستش و اگه پول نداشته باشی کاری نمیتونی بکنی ولی حتما هم لازم نیست بری پول واقعی خرج کنی و با پول داخل بازی کارهات رو بکنی و با افراد در سطح خودت بازی کنی

تقریبا فقط 30 دقیقه بازیش کردم در حد کلمه یعنی آشغال و مزخرف با گرافیک مسخره و کارتونی!معلوم نیست فضای سه بعدیه یا دوبعدی! اونایی هم که میگن گرافیکش بهتر شده حالا بهتر شدش اینه ببین قبلش چی بوده! به جای این بازی مزخرف همون کانتر استریک سورس نسخه 34 رو نصب کنین حالش رو ببرین روی مزخرف ترین سیستم هم جواب میده و به جای این بازی آشغال که پول براش خرج میکنین همین کانتر رو از استیم خریداری کنین که خیلی بهتر شده نسبت به نسخه 34…!

دوستانی که میگن زولا بهتره، دیدگاهشون قابل احترام هستش ولی من فکر میکنم که شما زولا رو با کانتر ۱.۶ (counter strike 1.6) مقایسه میکنید. این کانتر ۱.۶ میدونید چه سالی ساخته شده؟ دارید با زولا که یک بازی جدیده مقایسه میکنید؟! بهتره زولا رو با کانتر سورس مقایسه کنید انوقته که معلوم میشه چه خبره. اگه با کانتر استرایک گلوبال افنسیو
(Cs:go) مقایسه کنید چطور؟ من کانتر سورس رو روی ویندوز xp بدون لگ اجرا میکنم از طرفی کانتر سورس سرور ایرانی هم داره با پینگ زیر ۱۰۰ میتونی با هم وطنت بازی کنی.جدا از اون،کانتر توانایی های دیگه ای هم داره مثلا add on میتونی رو بازی بزاری و زامبی مود بازی کنی. در ضمن کانتر آفلاین هم میشه و نیازی به ثبت نام نداره.

بر فرض محال که همه اینا درست خب بنده خدا میدونی من یک دلیل دارم شما گفتی استودیو سورنا بازی رانساخته و الکی میگوید و حتی نتوانسته پیام را از حالت عربی در بیاورد ببین اگه استودیو سورنا بازی را نساخته پس نقشه تهران را کی ساخته بنظرت ؟ به نظر تو یک روح اومده اون نقشه رو درست کرده خخخخخخخخخخخخخخ . خب جوابت در مقابل پیام عربی هم این است که در همه بازی ها اینجوری میشود مثلا بعضی وقتا تو کالاف دیوتی یک پیام اسپانییای می آمد حتی تو ps4 حتی توی گوشی و خیلی بازی ها مثل پاپجی هم پیام هایی عجیب با یک زبان دیگر می آورد ح

استدیوسورناشراکتی ساخته در ضمن نقشه تهران تو زو اصلی یعنی زولای ترکیه هم هستتتت

سلام.
اگه کسی می خواد اسلحه قوی داشته باشه خیلی راحت می تونه اسلحه کسایی رو که مردن رو برداره.من خودم همین کارو می کنم.پس میشه گفت pay to win نیست

سلام دکتر
داداش ما مثل تو مشغله نداریم🙃

به نظر من که این بازی از هر لحاظ خوبه هم حجمش کمه هم گرافیکش قابل قبوله هم سروراش تو ایرانن
البته این بازی هیچ وقت نمیتونه به کانتر و کال آف برسه ولی در هد خودش عالیه
جدیدا میخوان بتل رویالشم بدن مثل فورتنایتو پابجی
چی از این بهتر که یه بازی داریم که تو چند نوع بازی وجود داره با همون حجم
کدوم بازی دیدین که اینجوری باشه
بازم با این حال یک سری چیزای کوچیک و مسخره رو گند زدن
مثلا تیک زدن چیه چرا دکمه پلی نمیزاین یا وقتی میخوای تو لیگش ثبت نام کنی باید بری تو زولا ترکیه؟
و چرا اینقدر لودینگ من نصف عمرمو تو صفحه لودینگ این بازی گذروندم
ولی همین که اینو از ما تحریم نکردن جای شکر داره

خوبی زولا اینه که انقدر مهیجه هیچکی نمیتونه مثه اون بازی درست کنه بعد هی بهش گیر میدن که اینجاش اینجوریه اونجاش اینجوریه بلد نیستین درست نکنید حرف مفت هم نزنید در ضمن از هیچی هم بهتره تو این کرونا میشینیم تو خونه 4تا5ساعت پلی میدیم وقتمون هم میگذره مثه این بازی های ویدیویی خوبه که تموم میشه خاهشا دیگه نظر ندین نوبکا

خودتون تو مطالب آتی تبلیغ این بازی رو میکنید بعد میگید نباید بازی کرد
با خیلی از حرفهاتون موافقم اما بازی آنلاین با پینگ پایین نسبت به بقیه بازی ها برای ایرانی ها کم هستش (البته سرورهای زولا هم زیاد عالی نیستند) .. به هر حال از یک طرف نزدی و یک طرف تبلیغ کنید

دیه زولا فعلا تاپ ترین بازی تو ایران واس اونایی که سیستم ندارن و حجم نت واسشون مهمه
من خودم ته تهش ۲۰تومن خرج کنم اونم زولا پس بخرم.
گانهFn fallهم بد نی گانه خوبیع امتحانش کنید

بعد از کلی سگ دو زدن رسیدم به لول 55 یه روز صبح که خواستم برم تو بازی پیغام داد تا سال 2077 مسدود شده بعد که پشتیبانی پیام دادم گفتند شما از چیت استفاده کردی خلاصه بگم چند روز بعد یکی از بچه ها گفت حساب کاربریت رو زولا گذاشته برا فروش!!!! میخوام بگم از خودت که پول میچاپند به اکانتت هم رحم نمیکنند .

اکانت تورو حک کردن سورناگیمز تقصیر نداره

من **** تو این سایت زولا هیچ هم بد نیس من دوساله دارم بازی میکنم جدا از خرج کردن سود هم میشه کرد

داداش زو لا بد جا افتاده وگرنه زو لا تو ترکیه هم هست الاناگه بین گیمرا بگی زولا خارمادرتو حریف میدن زولا گرافیکش عاللی لگ نداره جزاینترنتت مشکل داشته باشه فقت تعداد سرور ها کمه

مگه تنها بازی pay to win جهان زولاعه؟تازه گانایی داره که با زد پی هم میشه خرید.اینایی که میگن زولا گرافیک نداره و….مگه کانتر گرافیک داره…همش هم لگ میشه….من تا الان 50 هزار تومن بیشتر خرج نکردم گان های خوبم زیاد دارم …..و درباره کپی کردن:::اره زولا بعضی از مپاشو از کانتر و پابجی و کالاف کپی کرده ….ولی خب عیبش چیه؟مشکل اینکه همه مپای خوب یجا باشن چیه؟

منظورت کدوم نسخه کانتره؟
Csgo نسخه جدیده
و همچنین حتما سیستمت ضعیفه من رو سیستم قوی هر دوتاشونو بازی کردم رو اخرین گرافیک که زولا حتا به صدا خفه کن کلت csgo هم نمیرسه

سلام من زولا رو نصب کردم وفعلا راضیم فقط یه سوال دارم که اگه دوستان جواب بدن ممنون میشم.
با خریدن چیزی(طلا تفنگ…….)میشه اعتماد کامل کرد ینی کلاه برداری درکار نیست؟

بله

کلاه برداری در کار نیست ولی به عنوان پلیر سه ساله زولا توصیه می کنم فقط برای خرید بتل پس پلاس یا همون زولا پس پول خرج کنید بهتون چیزای مورد نیاز رو میده

نظر اکثر دوستان یا از روی تعصب یا بی اطلاعی.
۱. خوب معلومه بازی هایی مثل وارزون یا سی اس گو و رمبو گرافیک و گیم پلی قوی تری دارن ولی به این نکته توجه کنید سیستم خیلی از کاربرا نمیکشه و ناچارن همین زولا رو بازی کنن.
۲.نسبت به بازی هایی مثل کانتر ۱.۶ و سورس گرافیک خیلی بهتری داره و چیتر هم نسبت به اونا توش کم تره.
۳. پی تو وین بودن بزرگ ترین عیب زولاست.
4.زولا “ایرانی نیست” پس صرفا از روی حس وطن دوستی نیایید سراغش.
5. قصد از بازی کردن باید لذت بردن باشه و اگه کسی از زولا لذت میبره کسی حق نداره مسخرش کنه.

و به طور خلاصه نظر من به عنوان کسی که حدودا ۱ سال زولا بازی میکنه و تقریبا توش حرفه ایه اینه که زولا بازی خوب و سرگرم کننده ایه ولی اگه سیستمتون پشتیبانی میکنه cs go انتخاب بهتریه.

سلام من cs go بازی میکنم زولا هم همینطور اگر گرافیک زولا رو تا حد اخر ببری cs go لوله تفنگ زولا هم نیست این باگ ها هم که گفتین همه برطرف شده و همه ی حرفاتون چرت و پرته

داداش تو که میای از زولا دفاع میکنی من حساب کنم نزدیک ۱۰ تومن رو csgo و ۵ تومن رو فورتنایت خرج کردم و زولا هم ولی دادم رو سیستمی که همه بازی ها رو رو اخرین کیفیت میاره ولی زولا حتی ارزش ۱۰۰۰ تومن رو هم نداره چطوری میتونی بازی هایی مثل csgo که توسط بزرگترین شرکت ها ساخته شدن و چند ده سال سابقه دارند رو با این بازی ویش پا افتاده مقایسه کنی

دوستان من خودم پلیر زولا هستم و دو تا نکته مهمو میخوام یادآوری کنم:
۱- واقعا چی فکر میکنین که میاین میگین اورواچ و کالاف بهتر از زولاعه؟ مقایسه می کنید؟
الان تو ذهنتون پلیرای زولا یه عده آدمن ک ۲۰۸۰ تی آی رو بستن رو سیستمشون و باز میان زولا؟
نه جانم این پلیرایی که می بینی نود درصدشون سیستماشون گرافیک بالاتری نمی کشه
خواهشا هم سی اس گو که الان در حال حاضر ۱۴ گیگ حجمشه رو با زولا که ۳ الی ۴ گیگ حجم داره مقایسه نکنید.
۲- Pay to win؟؟؟؟؟؟ طرف میاد برای گرفتن ایموت تو فورتنایت و پابجی معادل صد هزار تومن خرج میکنه و ککشم نمیگزه
اونوقت چون یه گیمی داره یه ذره ملی سازی میشه براشون زور داره که بیست هزار تومن بدن و بتل پسشو بگیرن؟؟؟
اگه بتل پسو بگیری برای کل سیزن گان داری
چون روی یه سری گیم خاص تعصب دارید هر چرت و پرتی رو به زبون نیارید.

آفرین داداش گل گفتی
پرچم زولا باز ها بالاست
دمت گرم
منم زولا بازم هرروز 3 ساعت بازی میکنم تازه زولا پس پلاس خریدم خیلی هم عالیه

کلام اخر : زولا رو برای چی بخوای براش خرج کنی یه بازیی که باید پول بدی تا برنده شی اگه همه بخوای تفنگی که دوس داری رو تو زولا با گلد بگیری تا یه هفته بگیری بازم اون یه هفته ات تموم میشه پس به خاطر یه بازی با تفنگ های اعتباری به ظاهر ایرانی یه با پول واقعی تفنگ بگیری بعد هم اون تفنگ از دستت بره این بازی رو نکنین اقا الان به تازگی سی اس گو رایگان شده توسط استیم برید این بازی رو کنید بابا

کی گفته که حتما باید پول براش خرج کرد الان من خودن حتی یه تومان هم بابتش ندادم وخیلی خوب هم بازی می کنم کسایی که میان میگن باید پول زیادی براش خرج کرد اصلا اینطور نیست نوب بودن خودت رو تقصیر یک بازی ننداز

با تشکر

کاملا درست است ! این بازی یک بازی PAY 2 Win هست و ارزش بازی کردن نداره
این بازی لگ زیادی داره و سرور های ضعیف
این بازی پیشنهاد نمیشه !!! شما حتی اگه سیستم ضعیف دارید CSS بازی کنید بهتره!
بازی ضعیف هست و سورس بازی برای یک ایرانی نیست و برای ترکیه هست . بازی جالبی نیست

حاجی اگه از بازی چیزی بلد نیستی حرف نزن.
بهترین بازی آنلاینه بعد از بازی های دیگه
بعدشم ترجمه اش هم هیچ ایرادی دیگه نداره همشو درست کردن
توقع بازی خوبی از ایران نداشته باش
این خیلی هم عالیه
بدون پول خرج کردن هم میشه توی بازی بدرخشی مثل من
پس اول خودت تجربش کن بعد نظر بده

نوبن داداش نوب چیزی حالیشون نیست این برادرا و خواهرا بازی به این خوبی که مشکلی توش نیس ازش ایرادای بیخود گرفتن اینا همونایی هستن که با اومدن بتل فیلد سه که تو ایران روایت میشد یه مرحلش مخالفت کردن

ببین بازی نکردی زر نزن بعدش بازی کن می میری براش *** راجع به بازی تمام.

تو اون بازی قدیمی روبا بازی 2 سال پیش مقایسه میکنی؟!؟
معلومه بازی خوب ندیدی……..

چرا زر مفت میزنید زولا حتی از cs go هم بهتر عمل کرده

دوستان عزیزم برترین بازی که تا حالا داشتم ولورانت بوده و پی تو وین هم نیست . و با تاغیر دی ان اس با سایت شکن به راحتی و با پینگ مناسب بازی کنید . گرافیک بازی هم عالی و برای یک بازی رایگان در حد بنزه . بازی هم شبیه اورواچه . هر چی از خوبیش بگم بازم کمه . فقط باید نصب کنید و خودتون لذتش رو حس کنید . کانتر و زولا و …. باید برن جلو بوق بزنن/

چی میگی خودت میفهمی
اصلا بازی رو دیدی
برو بابا
همه ریختن دارن بازی میکنن توهم به اراجیفت ادامه بده

چرا باید داخل بازی ترکیه ایرانی ها به جون هم بیفتن در اثار باستانی پرسپولیس اون هم به شکل زشتی طراحی شده نقشه واقعا متاسفم براشون که از داخل بیرون دارن اینکارا میکنن

سلام…دوستان من هم کانتر پلی میدم هم زولا…درواقع کارم تست بازیه…خب زولا از نظر کیفیت با کانتر حدودا توی یک سطح هستن(بنظر من کانتر طبیعی تره) . خب توی زولا همونطور که ادمین گفت نمیشه رایگان بازی رو پیش برد و خب این یه مشکل بزرگ برای این بازی محسوب میشه. درواقع با این شرایط حتی نمیشه زولا رو با سورس مقایسه کنید چه برسه به سی اس گو!
سرور های زولا ضعیف هستن ولی کانتر اینطور نیس.ولی خب زولا لگ برنمیداره که یک ویژگی خوبشه.من خودم از سایت سرزمین دانلود کانتر سورس آنلاین رو دانلوود کردم با حجم1/3 گیگ / بیایید سرور شادگمز اسمم porp هستش.
باتشکر از سایت و ادمین.خدانگهدار

قابل توجه کسایی که میگن زولا بده!لطفا تا بازی نکردینصحبت نکنید!بخاطر این همه میرن سراغ زولا چون زولا برای ایرانی ها ساخته شده ترجمه عالییی ایرانی کلمه های عالیه ایرانی که زبان مادریه شما اگه دنبال ی بازی گرافیک دار میگردین پس برین کالاف بازی کنید!واقعا براتون متاسفم شرکت های خوب گیمز های ایران اومدن ی بازی عالیییی ساختن بعد شما میاید اینطوری میگید هرکی ناراحته خدانگهدار نیاد!بره با همون کالاف و کانترش حال کنه! بنظر من با اینکه ما کشورمون خیلییییییییی سیستماش پایینه بهترین بازی رو ساخته!!!!!!لطفا تا بازی نکردین نیاید نظر بیخود بدید اگه میخواید خود نمایی کنید برید توی دیدگاه دانلود بازی کالاف بنویسید!

واقعا براتون متاسفم بهجای اینکه از شرکتای بازی سازی ایرانی حمایت کنین پشت سرشون حرف میزنین حتما خودتونم پول گرفتین که اینطوری زولا را بد جلوه بدین

حجم مصرف اینترنت که خیلی پایینه
گرافیک خوب برای اونایی که سیستم ضعیف دارن
یجا شنیدک که سورناگیمز سرور های زولا ترکیه رو اجاره کرده که اونم به خاطر ما هست که هم اینترنت کم مصرف بشه هم پینگ پایین باشه اون پولیم که میگیره بیشترشو میده به ترکیه بابت اجاره چیز زیادی گیر خودش نمیاد

اگه از این شرکت ها حکایت بشه،در آینده شرکت بازی سازی های ایران زیاد میشن و ایران در صنعت گیم پیشرفت می کنه.کسایی مثل شما با این کارتون دارین مانع این میشین.زولا کلی ایراد داره اما تا حالا هیچ شرکت ایرانی همچین چیزی نساخته

موافقم

به نظر من به خود فرد بستگی داره که توی فساد زولا پی تو وین بازی کنه |-_-| یا بیاد سی اس گو معنی ریکویل رو بفهمه . بعد گرافیک به خود سیستم بستگی داره به طور مثال . توی سال 2012 بازی مکس پین 3 . اگه میزاشتی روی گرافیک پایین رسما بازی ps2 میگرفتی XD ولی اگه میزاشتی ultimate گراقیکش شاهکار میشد D: البته . سی اس گو همه چیزش خوبه چون بشخصه اینقدر غرق بازی میشم که برای مهم نیست دارم 4k پلی میدم یا D 800×600: .البته با اینکه هردو بازی سیستم مشابه ram 2/3 cpu i3/i5/i7 gpu amd redeon 7470/gtx660 میخوان برای تجربه جذاب ولی بشخصه رو زولا مد گرافیکی میریزم تا بازی کنم XD

نا گفته نمونه خودم هم تورنومنت های محلی و استانی دو تاشونو شرکت کردم و مقام های به ترتیب (( زولا : 3 . 4 . 2 . 5 . 1 D: و سی ای گو : 1 . 1 . 2 .6 ): . 9 ): . 2 . 1 D: )) گرفتم

من خودم ۳ساله بازی کردم ولی به این نتیجه رسیدم که حتی ارزش یک ثانیه کقت صرف کردن هم نداره.ولی حیف که ویر متوجه شدم.و اما چرا:

۱-بازی خیلی پی تو وینه و تو در برابر کسی که خر بازی میکنه هیچ شانسی نداری.چون اون کیت داره،بهترین گانو داره،بهترین نایفو داره،بهترین کلت رو داره،بهترینرنارنجکو داره و تو بایو از صبح تا شب بازی کنی تا بتونی با امتیاز بازی ایتم های بسیار بد تر از اونارو بگیری.

۲- همه ی نقشه ها کپی از بازی های دیگه مثل کانتره و زولا فقط یکم پر زرق و برقش کرده و به اسم یه بازیه جدید داره ازش درامد کسب میکنه.

۳-بازی بخاطر چیت،مایکرو،اختلاف پینگ و سینک نبودن سرور ها کملا ناعادلانس.

۴-تنها نسخه ای از بازی که توش خرید ایتم دائمی وجود نداره نسخه ایرانه که باید هی تمدیدش بزنید و بخش بیشترر ورامد بازیرهم ز همین راهه.البته هر چند ماه امکان خرید دائمی یه گان که اونم بازی مشخص میکنه فراهم میشه ولی اونقدر گرونه که اگه تمدید بزنید خیلی ارزون تر درمیاد.

۵-این بازی اصلا ایرای نیست و سازده این بازی ترکیه هست.حتی اگه دقت کنین تو بعضی از مپ ها پرچم ترکیه وجود داره.

اینارو گفتم که اشتباه منو نکنین و وقتتون رو حروم همچین بازی نکنین.به امید روزی که همه سیستمی داشته باشن که کسی به همچین بازیای هایی نگاهم نکنه.

اقا داری میگی تبلیغات نباس بشه و زولا بده…پس واس چی خود سایتتون داره تبلیغش میکنه؟؟

دهنت مرد منم میخواستم بگم

خیلی برام عجیبه که داری بد میگی ازش نقد میکنی ولی خودت بازم تبلیغش کردی

من با تمامی حرف هایی که تو این مطلب گفته شد کاملا مخالفم
توجه داشته باشید که من یه سرویس مدال سال ۲۰۲۰cs go دارم و این یعنی به اندازه کافی cs go رو تجربه کردم کالاف هم همینطور این بازی در نوع خودش خاصه نمی‌تونید با کالاف یا cs go مقایسه کنید یه چیزی از ترکیب چند تا بازی شوتر هست و نویسنده جوری درباره این بازی حرف میزنه که انگار سورنا گیم در حال انجام جنایته!
این بازی شروع خوبیه برای بازی ساز های ایرانی در حوزه pc اما نه تو بازی سازی بلکه توی راه اندازی شبکه آنلاین و سرور ها و پشتیبانی و..
این بازی ضعف های زیادی هم داره که باید بر طرف بشه و اگه بخوایم منصفانه قضاوت کنیم این بازی در حال پیشرفته اما نباید به هیچ وجه این بازی رو با بازی ساز های ژاپنی و آمریکایی مقایسه کنیم چون نه ترکیه و نه ایران پیشرفته هست تو این صنعت و به نظر بهتره به جای نظر دادن خودمون دست به کار شیم و بهترشو بسازیم
موفق باشید

مم خودم تازع دان کردمش خیلی هم رضی هستم

زولا بازی خوبیه در موردش نظر نده . اگه هم از گرافیکش راضی نیستی برو تو تنظیمات گرافیکو ببر بالا . تو فروشگاهش هستند اسلحه هایی که با امتیاز میشه خریدشون و هر روز بهت هدیه رایگان میده .

همش اشتباهه هیچکدوم از اینا برای من اتفاق نیوفتاد

اسکلا شما که همه کارشناس بازی هستی اینو بدون که هرکی دوست بازی میکنه پس shut fuck up

والا من از دیروز زولا رو نصب کردم تو نوشتاریش مشکلی نیست هر چیزیم داشته رفع شده راستی بازی کلش که 5 سال تو رده بهترین بازی جهان بود خرید درون برنامه داشت هر کی پول داشت روز اول شد مکس کی نداشت یواش یواش رفت بالا که فک میکنم کیف بازی به اینه که خودت تلاش کنی ببری بالا

اقا توروخدا دارید زولا رو با cs:go مقایسه میکنید اقاا این بازی رو کمپانیvalve ساخته شما دارید با استودیو سورن* مقایسه میکنید وا ق ا ن که خدااااا

بتل رویالش بزودی در ایران میاد کیفیتش از اول خیلی بهتر شده تنها چیزی که هیچ بازی توان رقابت با زولا رو نداره گریند های فراوان هستش با سیستم ضعیف پینگ معقولی میشه گرفت و وارزون 100 گیگه سیستم قوی میخاد زولا خیلی سبکه و کسایی که سی اس گو میزنن از تظر من رینبو و رول پلی خیلی بهتر از سی اس گو هستن ولی وارزون با اختلاف پرچن داره بازی های pc هستش

سلام. به شخصه من 4 سال دارم زولا میزنم و دیگه همه چیشو میدونم بازی گرافیکی داره فقط در حد خوب البته کیفیت تکسچر ها متوسط. از لحاظ گیمپلی واقعا خیلییی تفاوت داره تا به کانتر 1.6 برسه!!!. یکی از نکته هایی که خیلی توجه منو به خودش جلب کرده همین قضیه پی تو وین بودنه که خم برا بعضیا خوب و هم برا تعداد بیشتری زد حال. البته که دنیا پی تو وین بودنو قبول نداره ولی زولا اگر شما واقعا مقدار قابل توجهی پول پرداخت کنید باید بگم حرفه ای ها هم حریفتون نمیشن. و این خیلی برا من بد بوده چون راحت با اینکه من 14سال ثابقه گیم دارم راحت منو زدن مشکل دیگر هم همین قضیه شوتینگ که واقعا خوب نیست و کاملااااا شانسیه. خیلی خیلی باید حرفه ای باشی تا بتونی هد رو با یه تیر بزنی. و مشکل بعدی اینه که بازی در حالت رقابتی برا کسایی که بیرون میرن مجازات خیلی کمی میگیره به شخصه 80 درصد بازی های رقابتی که بازی کردم حتما توشتون 1 بازیکون بیرون رفته و دیگه برنگشته که خیلی کارو سخت میکنه و باعث میشه رنکت بیاد پایین. در کل زولا بازی خوبی هست به دلایل مختلف ولی مشکلات اساسی و بزرگی داره که خیلی عظیت می کنه.

ببینید دوستان!
اصن گرافیک پایین و گیم پلی واقعا ابتدایی رو که بزاریم کنار، ಠ_ಠ
همینطور اینکه Pay to Win بودن بازی گند زده بهش رو هم بزاریم کنار. ಠಿ_ಠ

بازی نبااایید چندین سال تبلیغات این چنینی کنه،(طوری که همین الان بغل سایت دوتا تبلیغ مسخره زولاس.ಠ╭╮ಠ)

یه بازی خوب (نه زولا) دیگه بعد حالا با ارفاق یه سال تبلیغ کردن نیازی نداره به تبلیغ، چرا؟!
چون بازیکناش و طرفداراش خودشون حکم تبلیغ رو ایفا می کنن و هی جمع شون بیشتر میشه، چون خودش تبلیغ خودش میشه.

حرف اصلی من اینه که یه بازی به ظاهر ایرانی و به این شکل; عوض اینکه این همه هزینه تبلیغ کنه و بعد این همه مدت هیچ تغییری نکنه، X_X
به جاش می بایستی همین هزینه رو روی بهبود همون چیزایی می ذاشت که اول گفتم به کنار و آپدیتای درست حسابی می داد ولی الان فقط داره دست و پا می زنه و نام بازی ویدیویی رو خدشه دار می کنه.(¬_¬ )

csgo
24گیگه
داخل استیم خیلیه خدایی
ولیرایگان شده جدیدا

مسخره ترین بازی زولا ایران زولا ترکیه شرفش بیشتره

واقعیت همینه که نوشته شده یه تعداد بخواطر اینکه خودشون بازی میکنن فک کردن بهترین بازی دنیا رو دارن😐 زولا ایران یه قسمت بتل رویال نمیتونه خودش اضافه کنه دارن پول جمع میکنن سرور از ترکیه بگیرن. این بازی همه چیزش به پینگ و fps وابسته اس ینی اگه پینگت یکم بالا باشه مطمعن باش که اونی که میمیره تویی. ولی بازیای دیگه مثل فورتنایت اگه پینگت 200 هم باشه تاثیری توی بازیت و کشتن اون نداره تنها تاثیرش کند شدن ساخت و ساز خودته وگرنه هیچ تاثیری توی فایت نداره ولی میگم که زولا همه چیزش با گان و fps و پینگ وابسته اس وگرنه که این همه نوب پلیر تو این بازی نبود. مردم ایران نمیتونن سیستم قوی بخرن و fps پایین میگیرن برا همین نوب پلیر با لول 50 داره زولا

مزخرف خالص ساختن یه لگ به تمام معناست

دوستان اگر کسی بازی کم حجم خوب تو سبک زولا سراغ داره لطفا معرفی کنه

با سلام خدمت همه رفیقای گلم
بنده زولا رو بازی کردم cs go هم بازی کردم
فقط میتونم اینو بگم وقتی منتقدانه رفتم به تیم پشتیبانی پیام دادم
که اقا ینی چی؟هرچی اسلحه خوب و تجهیزات خوبه پولی گذاشتین
ینی علنا هرکی پول نداشته باشه میشه کیسه بوکس
بهترین چاقو ها پولی بهترین اسلحه ها پولی
لول میخوای ببری بالا منابع بخر.با چی؟با پول دیگه
دسته کارتا پولی هرچی که خوبو باحالو قویو قشنگه پولی
بعد بهشون میگی میگن خب همه بازی های free to play همینه
رایگان بازی میکنی ولی داخل بازی پولی
این در صورتیه که من یه بازی معرفی میکنم واس دوستانی که سیستمشون ضعیفه ولی دوس دارن پابجی یا فورتنایت بازی کنن بازی ros یا rules of survival حجمشم کمه
من خیلی وقت پیش این بازیو بازی میکردم تو اینم میتونی پول خرج کنی
ولی به نظرتون برا چی؟
رنگو لعاب اسلحه یا لباس یا کوله پشتی یا اسکین بازیکن
که هیچ تاثیری تو روند بازی ندارن
اون میشه free to play
نه زولا که هرکی کتک خورش ملسه پولم نداره بره زولا بازی کنه
تا میتونن میزننت
ینی به خدا وقت نمیدن respawn بشی زارت زورت
اینو اصن بزاریم کنار
فیک دادن تو بازی زولا خیلی قشنگه
ینی همزمان همو میزنید تو میمیری اون نه
تیری میزنی به یارو دمج نمیشه
خون میپاچه ها ولی دمج نمیشه
لول بالا بردن اسلحه چه صیغه ایه؟
عاره میشه ولی جایی که وقتی یه بازیکن جدید الورود میاد میره تو اتاق بازی
کنارش یه لول 80 نباشه با اسلحه های فول اپگرید بزنه بترکونتش
راجب گرافیکشم نظری ندارم به نظرم مشکل گرافیک نیس بلاخره یه بازی باید باشه همه بتونن پلی بدن من به شخصه زولا رو فقط بازی میکردم چون همه ایرانی بودن داخل بازی مزه میریختیم چرتو پرت میگفتیم اذیت میکردیم خوش میگذرت و الا زولا فقط و فقط نیتش خالی کردن جیب شماس و در مسیر پیشرفت گیم ایران هیچ کمکی نمیکنن و به پلیر ها اهمیتی نمیدن
فقطو فقط پول واسشون مهمه

9 گیگ دانلود CSGO هستش 20 گیگ جا لازم داره
بیست گیگ کجا 3 گیگ کجا
از گرافیکش هم که نگم به درد عمم میخوره
من که خود بیشتر از بازیایی مثل DOTA 2خوشم میاد نه این بازی مسخره که از همون اول که وارد میشی میمیری بدرد نمیخوره
نقشه هاش هم که کمه تنوع نداره نقشهDUST 2 هم نداره
کلا بگم لگ زیادی داره پینگ کمه ولی خیلی میهنگه کانتر بخدا اینطوری نیست شاید پینگ بالا باشه ولی اینطوری نمیهنگه و کلا بگم هر کی رو این بازی خرج میکنه هیچی بلد نیست و فقط میخواد راحت ببره
برید مسابقات کانتر نگاه کنید و دیگه زر مفت نزنید

وای چقدر تایپ کردم xd lol

اونایی که میگن زولا رو با کانتر مقایسه نکنید

منظو اینه که میتونید بجای این زولای مسخره csgo باز ی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

رسانه پی اس ارنا، چندسالی است که در زمینه بازی‌های ویدیویی، سینما و سرگرمی‌های الکترونیک فعالیت می‌کند؛ وب‌سایتی که با درنظر گرفتن ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مجموعه باشگاه ورزش‌های الکترونیک ایستگاه بازی در شهر یزد، توجه ویژه‌ای به ورزش‌های الکترونیک، بازی و سینما دارد.

پادکست «پی‌اس‌ارنا»، بخش محتوای صوتی وب‌سایت PsArena است که از سال 1398 فعالیت‌اش را آغاز کرد. این پادکست با هدف قرار دادن ارائه محتوای تحلیلی،‌ فرهنگی و آموزشی در حوزه سرگرمی، با محوریت روایت، قصد دارد تا علاوه بر تولید محتوا، به پادکستی شنیدنی تبدیل شود.
ورود به پادکست

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

کلیه حقوق برای پی‌اس ارنا محفوظ است.

وارد ناحیه کاربری خود شوید




فرم های زیر را برای ثبت نام پر کنید




لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.



در به روز رسانی جدید پابجی موبایل شخصیت های جدیدی منتشر شده است، یکی از شخصیت های پابجی موبایل زن می باشد. هر کدام از این شخصیت ها توانایی مخصوص خود را دارند که شما می توانید با توجه به توانایی های آن ها ممکن است شما هر کدام را دوست داشته باشید و بخواهید خاص ترین کاراکتر پابجی موبایل را انتخاب کنید.

پابجی موبایل در به روز رسانی جدید خود مجموعه ای از شخصیت های ویژه جدید را معرفی کرده است. با هر شخصیت پابجی موبایل شما می توانید توانایی های متفاوت را تجربه کنید، بازیکن ها می توانند با هر یک از این شخصیت های پابجی موبایل قدرتمند تر شوند. شما می توانید خاص ترین کاراکتر پابجی موبایل را از بین این کاراکتر ها انتخاب کنید. بازی به شما اجازه می دهد تا از بین چهار شخصیت جدید پابجی موبایل انتخاب کنید. البته برخی از این کاراکتر ها نیازمند یوسی می باشند. با ما در سایت ایموجو همراه باشید تا به شما بگوییم که خاص ترین شخصیت PUBG Mobile کدام است.

اولین شخصیت پابجی موبایل که می خواهیم به شما معرفی کنیم ویکتور است. او اولین شخصیت خط ویژه در PUBG بود. ویکتور برای همه در دسترس است زیرا همه بازیکن ها می توانند آن را به صورت رایگان تهیه کنند. این شخصیت PUBG Mobile دارای توانایی کاهش ده درصدی زمان بارگیری مجدد SMG برای رسیدن به سطح ۹ است. ویکتور همچنین دارای یک چت صوتی ویژه است.

در میان تمام شخصیت های ویژه ای که در حال حاضر در پابجی موبایل موجود است، سارا تنها شخصیت پابجی موبایل است که مونث است. این شخصیت PUBG Mobile قادر است وسیله نقلیه را تقویت کند. هنگام به روز رسانی کامل، سارا می تواند استحکام وسیله ی نقلیه پابجی موبایل را ده درصد افزایش دهد، برای گرفتن او باید ۶۰۰ یوسی یا ۶۰۰ کوپن شخصیت بپردازید.

چگونه در زولا شخصیت بخریم

بی شک کارلو جذاب ترین مورد از شخصیت های پابجی موبایل می باشد. نقطه قوت این شخصیت چهره قوی آن می باشد. یک لباس فشن با مدل موی خارق العاده دارد، او با این ظاهر موفق شده است که همه ی بازیکن های پابجی موبایل را مجذوب خود کند. او با رسیدن به سطح ۹ می تواند ۲۴ درصد از آسیب سقوط را کاهش دهد. بازیکن ها همچنین باید کارلو را با یوسی یا کوپن شخصیت خریداری کنند. وی ۱۲۰۰ کوپن شخصیت و یوسی می خواهد.

اندی آخرین شخصیت PUBG Mobile است که در این لیست معرفی شده است. در صورت به روز رسانی کامل اندی قادر است سرعت کشیدن و شلیک اسلحه را ۱۶ درصد بیشتر کند شما برای داشتن این شخصیت نیز می توانید ۱۲۰۰ یوسی یا کوپن شخصیت پرداخت کنید.

حال به نظر شما خاص ترین مورد از شخصیت های پابجی موبایل کدام است؟ این چیز هایی که در این پست گفتیم اطلاعات اولیه در مورد شخصیت های پابجی موبایل می باشد و برای این که شما بدانید کدام شخصیت پابجی موبایل بهتر است، باید آن ها را امتحان کنید.

برای آموزش های بیشتر بازی پابجی موبایل می توانید به بخش آموزش بازی پابجی موبایل مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

چگونه در زولا شخصیت بخریم
چگونه در زولا شخصیت بخریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *