چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

 
helpkade
چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم
چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

آیا تا به حال در جمعی بوده اید که خانم باشخصیتی با رفتار و ظاهرش شما را جذب خود کند و دیگران در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانتش تعریف کنند؟ ویژگی های بارز این بانوی باوقارچیست و چه رفتار ها و حرکت هایی، یک زن را به یک بانوی با شخصیت تبدیل میکند؟ اگر می خواهید رمز و راز باوقار بودن، جذاب و با شخصیت بودن را بدانید ، با این بخش از نمناک همراه باشید تا با رعایت اصولی ساده شما هم به یک بانوی جذاب تبدیل شوید.

در اولین گام برای اینکه با کلاس به نظر برسید باید مانند یک خانم با وقار رفتار کنید و برای با وقار بودن، ظرافت های زنانه، ادب داشته باشید و نسبت به خود و دیگران احترام بگذارید.

فقط روی ظاهر و مد نیستند

امروزه بسیاری از خانم ها برای متفاوت بودن از دیگران وقت خود را در سالنهای زیبایی صرف رنگ کردن موها و کاشت ناخن و سشوار وموج موها و… می کنند و برای اینکه ظاهری چشمگیر برای خود بسازند ، لباس هایی تنگ و عذاب آورو کفش های پاشنه بلند می پوشند اما یک «خانم باکلاس واقعی» هیچوقت برای چشمگیر بودن هیچ وقت تمام تمرکز و وقتش را روی ظاهرشان نمیگذارند زیرا اینگونه به یک مانکن معمولی تبدیل می شوند.

چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

زنان باکلاس فضولی نمی کنند

زنان با کلاس شاد، مثبت اندیش و واقع بین هستند که از زندگی با انسانهای دیگر و زیست مسالمت آمیز اجتماعی درک درستی دارند؛ بنابراین به خوبی قادرند که احساسات زنانه مثبت و منفی شان را کنترل کنند.

زنان با کلاس هیچوقت غیبت، بدگویی و حسادت برای تسکین درد ناشی از حسرتها و نداشته هایشان نمی کنند.زنان باکلاس واقعی ممکن است پولدار نباشند بلکه طبعی بلند دارند و دست و دلبازند و در پی کشف عیب ها و رازهای دیگران نیستند و در کار دیگران فضولی نمی کنند مثلا برای فهمیدن وضعیت سلیقه صاحبخانه در مهمانی ها کابینت ها را باز نمی کنند.

خوش پوش و با سلیقه اند

با کلاس های واقعی با سلیقه هستند و عیوب بدنشان را می شناسند و با توجه به آن لباس می پوشند مثلا اگر شکم تخت ندارند ، از لباس هایی که کمربند شان روی شکم بسته می شود دوری می کنند اما زنان باکلاس نما برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب هر لباسی را که مد می شود را می پوشند .

برای ست کردن لباسها، خوش پوشی، خودارایی و رفع نواقص ظاهری باید دانشی در مورد رنگ شناسیداشته باشید . به علاوه برای اینکه همیشه در مقابل دیگران خوشبو باشید از عطرهای ملایم و با کیفیت استفاده کنید.

از نکاتی که برای شیک پوشی باید رعایت کنید کیفیت کیف و کفش است یعنی شما باید کیف دستی با کیفیتی از برندی مناسب که به تیپ تان بیاید در دست بگیرید و شیک باشید. برای با کلاس بودن شما باید با ست کردن درست رنگ ها، لباسی معمولی اما برازنده به تن کنید.

آرایش های سنگین نمی کنند

بسیاری از زنان با کلاس نما برای رفتن به سوپرمارکتها ، سمینارهای علمی، مترو جلسه کنکور و سالن دفاعیه ، پایان نامه در دانشگاههای معتبر در آرایش کردن افراط می کنند و بیشتر از اینکه آراسته وزیبا به نظر بیایند مضحک و عجیب به نظر می آیند .

قبلا هم در نمناک گفتیم که خانم های با کلاس به خوبی می دانند برای هر موقعیتی چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به اینکه کجا می خواهند بروند و اینکه فضای آنجا چگونه است ، فکر می کنند.

در همه چیز سر رشته دارند

امروزه خانم هایی که می خواهند با کلاس و متفاوت به نظر برسند بلد بودن خیاطی، گلدوزی و به خصوص آشپزی و آنچه زنان قدیم انجام می دادند را عیب و ننگ می دانند و آنها را یادنمی گیرند و فقط وقت خود را صرف رفتن به کلاس های فشرده زبان و یوگا و تای چی می کنند .

برای باکلاس بودن باید هنرهای خانگی را بیاموزید زیرا آموختن هنر های خانگی و سرآمد بودن در همه چیز نشان دهنده هوش، استعداد و مهارت بالا است و نشانه بی کلاسی نیست. زنانی که ضمن شیک بودن دست پخت بسیار خوبی دارند بسیار جذاب هستند .

زبان بدن شیکی دارند

یکی از اولین و موثرترین تصویرها برای معرفی شخصیت فرد به دیگران زبان بدن آنها است پس برای اینکه باکلاس باشید به نکات زیر دقت کنید:

افراد با کلاس در همه مواقع برای نشان دادن اعتماد بنفشان درست می ایستند و می نشینند پس حتما برای ایستادن و نشستن موزون و درست تمرین کنید.

برای با کلاس به نظر رسیدن در مهمانی ها یا اماکن عمومی هیچ وقت به افراد متفاوت خیره نشوید.

یکی از رفتارهایی که نشان دهنده بی کلاسی افراد و آشنا نبودن با آداب معاشرت است در گوشی حرف زدن با دوستان صمیمی یا همسر در جمع است .

هیچگاه موقع غذا خوردن صحبت نکنید و هنگام خوردن غذا عجله نکنید و صدای خود را موقع صحبت با تلفن همراه با دوستان و خانواده تان بالا نبرید.

برای عادت کردن به استفاده از کلمات احترام آمیزی مثل «لطفا» و «متشکرم» آنها را در خانه و بیرون به کار ببرید.

متواضع و فروتنند

افراد با کلاس نما به خاطر غرور بیجا اغلب می خواهند به دیگران بفهمانند که آنها از بقیه بهترند و کارهایشان درست تر است اما نه تنها این کار فردی متفاوت و قابل اعتنا از شما نمیسازد بلکه باعث میشود آدم متوهمی به نظر برسید که فقط باید به توهماتش خندید تا پایین بیایید.

بنابراین در همه جا متواضع باشید و در هیچ جمعی از زیبایی، هوش، شغل و موقعیت، امکانات مالی و خانواده با اصل و نسب خودتان با آب و تاب تعریف نکنید باورکنید زیرا تواضع بیشتر از خودستایی به درد شما می خورد.

عاقل هستند و اطلاعات عمومی خوبی دارند

برای اینکه زنی دوست داشتنی و قابل احترام به نظر برسید فقط ظاهرتان را زیبا نشان ندهید بلکه باید فکر، هوش و عمق وجود شما هم دیدنی باشد . خانم های شیک پوشی که جذابیت اولیه دارند به مرور زمان کسالت بار می شوند اما افرادی که اطلاعات عمومی خوبی دارند و ذهنی فعال دارند همیشه در اوج باقی می مانند .

پس بهتر است مرتب مطالعه کنید و در شبکه های اجتماعی و گروههایی که بار علمی یا اخبار عمومی دارند، شرکت کنید تا اطلاعاتتان به روز باشد و مهارتهای تازه ای بیاموزید.

رازدار هستند

زنان با کلاس قابل اعتمادند و راز داری از مهم ترین ویژگی آنهاست . این خانم ها هیچ گاه اسرار زندگی شخصی دیگران را برای نزدیکترین کسان خودشان تعریف نمی کنند و هیچوقت برای افراد دیگر اسرار محرمانه بین خود و نزدیکانش را بازگو نمی کند.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

در کار و زندگی دیگران دخالت نمی کنند

افراد با شخصیت و زنان با شخصیت ، هرگز حسرت زندگی دیگران را نمی خورند و از دیگران بدگویی نمی کنند. آن ها در کنترل رفتار خود مهارت داشته و همیشه از جملات مثبت استفاده می کنند و سعی می کنند در کنار افراد دیگر با افکار مثبت زندگی کنند.

حتی وقتی عصبانی هستند لحنشان ملایم است

خانم های با وقار هنگام حضور در جمع حتی اگر همسرتان، بهترین دوست خود خشمگین هستند ، یک نفس عمیق میکشند، چشمان شان را می بندند، آرام حرف می زنند و خونسردی شان را حفظ می کنندو هرگز کسی آنها را در حال داد و فریاد زدن نمی ببیند.

در مورد میزان درآمد حرف نمی زنند

خانم های با کلاس هیچگاه درباره داشته های خود و در مورد میزان درآمدشان و میزان سرمایه شان حرف نمیزنند. صحبت در مورد میزان درآمد پدر و مادرتان، همسرتان، دوست صمیمی تان اصلا باکلاس نیست.

مسئولیت پذیر هستند

افراد باکلاس کارهای مربوط به خودشان را خود انجام می دهند و خودشان را مسئول زباله ای که تولید کرده اند می دانند یا وسایل شان را خودشان حمل می کنند و انتظار ندارند دیگران برای شان این کار را انجام بدهند اما افراد بی کلاس و مغرور کارِ انجام شده را وظیفه می دانند و کمک و لطف دیگران را نادیده می گیرند.

 

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3802موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4374موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1968موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36307موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4226موضوع : چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9350موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19363موضوع :

این مطلب درباره ی موضوعاتی همچون چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟، چگونه یک خانم با شخصیت باشیم، چگونه دختری مغرور باشیم، چگونه باکلاس راه برویم، چگونه باکلاس لباس بپوشیم، خصوصیات یک دختر با شخصیت، چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم می باشد.

چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

صورت خود را زیر دوش بشورید: محافظ پوست خود را در زیر دوش در شب به صورت خود بزنید و با کمی ماساژ دادن پوست صورت و درحالیکه موهای شما خیس می شود آن را با آب دوش بشورید.اگر آنقدر خسته اید که شب نمی توانید مرحله قبل را انجام دهید حتما یک پاک کننده آرایشی در کنار پاتختی خود یا روی میز آرایش خود داشته باشید.سعی کنید سراسر روز پوست خود را مرطوب نگه دارید، مناطقی که اکثر اوقات چین و چروک ها آنجا ظاهر می شوند را فراموش نکنید نظیر قسمت بیرونی چشم ها و اطراف دهان تان.

هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

طبق یک برنامه زمانی منظم موهای خود را بشویید. نیازی نیست هربار که دوش می گیرید موهای خود را بشویید، در واقع این افرادی که موهای خشکی دارند هستند که باید هر روز یا حتی هر سه روز یکبار موهای خود را بشویند. موهای خود را طبق یک قاعده منظم بشورید، پوست سر شما زمانی که به داخل موهای شما روغن آزاد می کند این کار را به صورت منظم انجام می دهد بنابراین با شستن مو به صورت منظم بدن شما نیز به صورت منظم تری فعالیت می کند.هر هفته یک یا دوبار ناخن های خود را تمیز و کوتاه کنید. زمانی که از زیر دوش بیرون می آیید ناخن های شما نرم تر خواند بود، بنابراین بهترین فرصت برای تمیز کردن آن ها همین زمان است.موهای زاید بدن خود را حتما کوتاه کنید. هرروز سعی کنید موهای زیر بغل خود و پاها را بزنید و ابروهای خود را هفته ای یکبار تمیز کنید.زمانی که از حمام بیرون می آیید عطر خوش بزنید، خواه می خواهد یک عطر باشد خواه یک اسپری سبک بدن ( فقط زیاد افراط نکنید )

خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

روزی دوبار مسواک بزنید و حداقل هر شب از نخ دندان استفاده کنید. فراموش نکنید حتی روی زبان خود به آهستگی مسواک را بکشید، باکتری های زیادی باعث ایجاد بوی بد دهان شما می شوند که روی زبان شما زندگی می کنند.شب از دهان شور استفاده کنید و آدامس های خوش بو همیشه دم دست داشته باشید تا دهانی با بوی شیرین و جذب کننده داشته باشید.با لب های شکاف زده مبارزه کنید. اگر لب های شما پوسته پوسته و خشک است، احتمال زیاد آب کم مصرف می کنید، روزانه آب بیشتری بنوشید تا تفاوت را به خوبی حس کنید، اگر این کمکی نمی کند از چپ استیک در طول روز استفاده کنید.

چگونه یک خانم با شخصیت باشیم

نحوه رفتار خانم های باشخصیتآیا تا به حال با خانمی مواجه شده اید که شما را مجذوب خودش کند و در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانتش تعریف کند؟ به نظر شما یک بانوی باوقار، چه ویژگی هایی دارد؟ چه رفتار ها و حرکت هایی، یک زن را به یک بانوی با شخصیت تبدیل میکند؟ اگر شما هم دوست دارید که در عین باوقار بودن، جذاب و با شخصیت هم به نظر برسید، با ما همراه باشید تا با رعایت اصولی ساده شما هم به یک بانوی جذاب تبدیل شوید.

اولین جنبه های با وقار بودن، ظرافت های زنانه، ادب و احترام نسبت به خود و دیگران است پس در اولین گام باید همانند یک بانوی باوقار رفتار کنید.

روی ظاهر متمرکز نشویداین روزها بعضی از خانم های باکلاس نما برای متفاوت به نظر رسیدن درحالی آزار بی وقفه خودشان در سالن های زیبایی زیر سشوارهای داغ یا تغییر رنگ و موج موها و انجام اخرین طرح های روز روی تاخن هایشان هستند؛ البته کفش هایی که حفظ تعادل روی آنها به مهارت یک سیرک باز نیاز دارد و لباس هایی تنگ و عذاب آور هم به پکیج باکلاسی شان اضافه میشود تا بلکه بتوانند ظاهری چشمگیر بسازند. این پروسه متفاوت نمایی از راه دستکاری ظاهر، اغلب در جامعه ما جواب میدهد اما یک «خانم باکلاس واقعی» هیچوقت برای به چشم آمدن، تمام تمرکز و وقتش را روی ظاهرش نمیگذارد. اگر بهترین ساعات زندگی تان در آرایشگاه و سالن مد بگذرد در نهایت یک مانکن معمولی هستید که نگاه تان می کنند، نه آن بانویی که باید باشید.

زنان باکلاس فضولی نمی کنندباکلاس های واقعی افرادی شاد، مثبت اندیش و واقع بین هستند که درک درستی از زندگی با انسانهای دیگر و زیست مسالمت آمیز اجتماعی دارند؛ بنابراین می توانند احساسات زنانه مثبت و منفی شان را با توجه به آگاهی کافی از مسائل، به خوبی کنترل کنند. آنها هیچوقت برای تسکین درد ناشی از حسرتها و نداشته هایشان به غیبت، بدگویی و حسادت مبتلا نمیشوند. باکلاسیهای واقعی شاید پولدار نباشند اما طبعی بلند داشته و همواره دست و دلبازند. این دسته از زنان یا کشف عیب ها و رازهای دیگران ذوق زده نمیشوند و هرگز کنجکاوی منفسی یا فضولی ندارند یعنی غیر ممکن است برای فهمیدن وضعیت سلیقه صاحبخانه ای که در خانه اش مهمان هستند در کشوها و کابینت ها را باز کنند.

برای زیبا شدن باید آموزش ببینیدباکلاس نماها برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب گاهی میلیونها تومان خرج میکنند اما برای باکلاس بودن واقعی تنها کافی است که با سلیقه باشید و البته اولین قدم آنکه عیوب بدن تان را شناخته و با توجه به آنها لباس بپوشید؛ یعنی به طور مثال اگر خانمی هستید که شکمی تخت ندارد از لباس هایی که کمربند شان روی شکم بسته می شود دوری کنید.

داشتن دانش در مورد رنگ شناسی برای ست کردن لباسها، خوش پوشی، خودارایی و رفع نواقص ظاهری اگراز داشتن پول در این امر مهم تر نباشد، کم اهمیت تر هم نیست. به علاوه خوبی است همیشه از عطرهای ملایم و با کیفیت استفاده کنید رایحه ای خوب و دلپذیر یادآور حضور شما برای دیگران باشد. از دیگر مواردی که باید برای شیک پوشی در نظر داشت کیفیت کیف و کفش است. چون شما میتوانید با ست کردن درست رنگ ها، لباسی معمولی اما برازنده به تن داشته باشید و با در دست گرفتن کیف دستی با کیفیتی از برندی مناسب که به تیپ تان بیاید کاملا شیک باشید.

آرایش های سنگین، زنانگی های سبک!این روزها متاسفانه با کلاس نماها با افراط در آرایش کردن آن هم در همه جا از سوپرمارکتها گرفته تا سمینارهای علمی، از مترو تاجلسه کنکور و سالن دفاعیه پایان نامه در دانشگاههای معتبر، گاهی باعث می شوند، زنان و دختران بیشتر از آنکه آراسته وزیبا به نظر بیایند در مواردی خنده دار و عجیب جلوه کنند. با این مقدمه باید بگوییم اولین نکته مهم در مورد آرایش برای خانم های باکلاس این است که آنها به خوبی می دانند چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی برای هر موقعیتی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به این فکر کنید که می خواهید به کجا بروید وآن فضا چقدر رسمی و علمی با شاد و خودمانی است.

چگونه دختری مغرور باشیم

چگونه جذاب, فریبنده و دلربا باشیم؟• مراحل

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید. این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

۶- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

۷- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

چگونه باکلاس راه برویم

ستون فقرات شما دارای قوس های طبیعی است که باید آنها را در وضعیت طبیعی خودشان همواره حفظ کرد. میـان مـهره های کمر، دیسک کمـر واقع است که در واقع نقش ضربه گیر را ایفا می‌کند. با فشار بیش از حد و نامناسب به ستون فقرات، دیسک کمر تحت فشار قرار گرفته و در جایگاه خود جابجا می‌شود، در اثر این جابجایی، اعصاب اطراف آن تحریک شده و درد بوجود می‌آید.

حال چگونه می‌توان بدن را در شرایط صحیح قرار داد. برای این کار شما باید عضلات قوی و انعطاف پذیر داشته باشید و مفاصل حرکات طبیعی خودشان را داشته باشند.

راه رفتن صحیح

سر بالا و مستقیم باشد.

شانه‌ها هم سطح و سایر اندام کشیده و در راستای بدن قرار گیرند.

از حرکت طبیعی بازوها هنگام راه رفتن جلوگیری نکنید.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

پاها را در یک راستا و موازی هم قرار داده و به اطراف منحرف نکنید.

چگونه باکلاس لباس بپوشیم

همه آنچه باید برای ست کردن رنگ لباستان بدانید۱ – رنگ‌های اولیه و ثانویه که در چرخه رنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند، در ترکیب با یکدیگر هم‌خوانی دارند مثلا آبی با بنفش و سبز هماهنگی دارد و زرد با قرمز و نارنجی. این رنگ‌ها می‌توانند با هم ترکیب شوند اما از نظر بصری، نور یکدیگر را به‌شدت کاهش می‌دهند. ست کردن این رنگ‌ها خوب است ولی چندان چشمگیر نیست.

۲ – به رنگ‌های اولیه و ثانویه‌ای که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، رنگ‌های مکمل گفته می‌شود مثلا بنفش از ترکیب قرمز و آبی به وجود آمده و با رنگ اصلی زرد در تضاد است. رنگ سبز از ترکیب زرد و آبی به وجود آمده و با رنگ قرمز کنتراست دارد. این رنگ‌ها «کنتراست مکمل» نامیده می‌شوند چون همدیگر را کامل می‌کنند و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، جلوه یکدیگر را قوت می‌بخشند و تاثیر رنگ‌ها بیشتر از زمانی است که به تنهایی استفاده می‌شوند. ترکیب این رنگ‌ها در یک ست لباس، زیبایی قابل توجهی خلق می‌کند.

۳ – اگر لباسی دارید که از ترکیب چند رنگ طراحی و دوخته شده، اصل بر این است که با یکی از رنگ‌ها هماهنگ‌سازی را انجام دهید؛ آن هم رنگی که بیشتر از همه در لباس به کار رفته است.

۴ – پارچه‌هایی که طرح‌های مختلف دارند، برای ست کردن و پوشیده شدن در کنار هم توصیه نمی‌شوند. از نظر زیبا‌شناسی ترکیب یک بلوز راه‌راه با دامن خال‌خالی جالب به نظر نمی‌رسد، البته طراحان از این ترکیب استفاده می‌کنند ولی آن‌ها اصول حرفه‌ای‌تری را می‌شناسند که نتیجه کار را دلنشین می‌کند. شما که نگاه حرفه‌ای در زمینه لباس ندارید، بهتر است از این ترکیب پرهیز کنید یا ست‌های کامل طراحان را به کار ببرید.

خصوصیات یک دختر با شخصیت

داشتن ظاهری باوقارزمانی که شما وارد یک شرکت، یک موسسه، یک مهمانی و حتی یک اتوبوس می‌شوید، طرز لباس پوشیدن شما و حالت چهره‌تان بیانگر شخصیت شما خواهد بود. چنانچه لباس‌های سنگین و مناسبی به تن داشته باشید، چهره‌تان محکم و استوار بوده و در آن، آثاری از نگرانی‌ها و خستگی‌ها، تردید و دودلی دیده نمی‌شود، زیرا شما یک خانم باوقار خواهید بود.

از تنها بودن در جمع نترسیدمعمولاً بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها، سعی می‌کنند در محافل و مجالسی که در آن دوست و آشنایی ندارند، شرکت نکنند؛ اما افرادی با اعتماد به نفس بالا، حتی اگر در جمعی وارد شوند که کسی را نمی‌شناسند، با اعتماد به نفس هر جه تمام‌تر به سراغ عده‌ای رفته و به آن‌ها می‌گویند که من در این مجلس تنها هستم و اگر امکان دارد به جمع شما بپیوندم. به طور حتم چنین فردی در هر جمعی جای خواهد داشت.

از اشتباهات لپی هول نشوید!برای بسیاری از ما پیش آمده که در جمعی در حال صحبت کردن هستیم و ناگهان مطلبی یا نام شخصی را فراموش می‌کنیم یا حتی زبان مان می‌گیرد و کلمه‌ای را اشتباه تلفظ می‌کنیم.

در هنگام صحبت، از کلام و حرکات مناسب استفاده کنیدیکی از معیارهای قضاوت افراد بر روی شما، نحوه صحبت کردن تان است. این امر به ویژه برای خانم‌ها، بسیار اهمیت دارد، چرا که وقتی خانمی در حین حرف‌هایش با صدای بلند صحبت کند و بخندد، با دهان باز آدامس بجود، از کلمات نامناسب و سبک استفاده کند و با سر، صورت و دست‌هایش اداهای بی مورد و اضافی در آورد، به طور حتم دیگران آن طور که باید و شاید روی او حساب نمی‌کنند. پس برای آنکه شما را یک خانم با شخصیت و باوقار قلمداد کنند، بهتر است مراقب نحوه حرف زدن و حرکات فیزیکی بدن تان در حین صحبت کردن باشید.

چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم

نکات رفتار درستتصمیمات او را جدی تلقی کنید

این مورد به عنوان یکی از بزرگترین مباحث مشکل آفرین در روابط محسوب می شود. خانم ها دوست دارند همه چیز مطابق میل خودشان باشد. ولی توجه داشته باشید که نمی بایست نسبت به خواست ها و نیازهای همسرتان بی توجهی نشان دهید. بهتر است با این حقیقت روبرو شوید: اگر احساس می کنید که با او همفکر نیستید، پس در وهله اول چرا پیشنهاد ازدواج او را قبول کردید؟ باید به همسر خود احترام بگذارید؛ اگر قرار باشد تمام مدت به او بی توجهی کنید، برای حرف هایش ارزش قائل نشوید، او را کوچک و خوار کنید و صرفاً در مورد تمام مسائل شکایت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما دوام پیدا نخواهد کرد. باید به او اجازه دهید که مرد خانه باشد.

به خاطر دلخوری های فردی همسرتان را از رابطه جنسی محروم نکنید

اگر از دست او ناراحت هستید، بهتر است مشکلات خود را با گفتگو حل و فصل نمایید. خودتان قضاوت کنید: در یک ماه گذشته چند مرتبه به دلایل واهی از قبیل اینکه خسته ام، سر درد دارم، و یا حوصله ندارم همسرتان را از خود رانده اید؟ مطمئناً تعداد دفعات آن زیاد است. خانم ها موظف هستند که بدون توجه به مسائل جانبی کلیه نیازهای همسرشان را برآورده سازند.

مشوق او باشید

خانم ها به راحتی این کار را در مورد دوست های دختر خود انجام می دهند. کاری می کنند که احساس خوبی در آنها ایجاد شده و اعتماد به نفسشان افزایش پیدا کند. از عباراتی نظیر: “تو فوق العاده شده ای، این رنگ خیلی بهت میاد، شوهرت باید افتخار کند که با دختری مثل تو رابطه برقرار کرده، و …” استفاده می کنند. اما کمتر اتفاق می افتد که در مورد همسر خود این کار را انجام دهند. شاید به آن دلیل باشد که تصور می کنند ضمیر آقایون غیر قابل نفوذ است. حقیقت اینجاست که آنها هم مثل دوست های دختر شما ضمیر حساس و شکننده ای دارند و گاهی به قوت قلب دادن های شما نیازمند می شوند. بنابراین اگر ترفیع رتبه گرفت و در شغلش به مقام بالاتری دست پیدا کرد، به افتخارش جشن بگیرید و به او یادآوری کنید که ارزش و لیاقتش را داشته است؛ به علاوه اگر تی شرت مورد علاقه اش را پوشیده بود به او بگویید: “خیلی خوش تیپ شده ای”.

به زیبایی خودتان اهمیت بدهید

بگذارید خیالتان را راحت کنیم؛ مردها به هیچ عنوان به دنبال خانم های مانکنی که تنها ۴۰ کیلو وزن دارند نیستند. آنها تمایل دارند همسری برای خود برگزینند که از نظر جسمانی قدرت داشته باشد و بتواند در آینده مادر مناسبی برای فرزندانشان باشد. با این وجود از شما انتظار دارند که به ظاهر خود اهمیت بدهید و به خودتان برسید. لباس های زیبا و تمیز بپوشید. موهایتان را مرتب کنید و در مجموع ظاهرتان را آراسته نگاه دارید.

قابل اعتماد و وفادار باشید

مردها به دنبال زن هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کرده و رویشان حساب باز کنند. حقیقت اینجاست که برخی از خام ها رازدار نیستند و کمتر اتفاق می افتد که همسرشان حرف های دل خود را نزد آنها بازگو کند. مردها زنی را می خواهند که قابل اعتماد باشد و تا آخر عمر خود به او وفادار باقی بماند و در شرایط سخت زندگی همراهی اش کند. آنها می خواهند همسرشان نسبت به آنها متعهد و مسئول باشد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

آداب معاشرت حرفه ای

درونگرایی و برونگرایی چیست؟ + تفاوت درونگرا و برونگرا


چطور خداحافظی حرفه ای داشته باشیم؟


آداب معاشرت برای کودکان 4 تا 10 سال

 

چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

در این مقاله بهتون آموزش می دهیم که چطور باکلاس و با اتیکت به نظر برسید .

آداب معاشرت یا اتیکت از جمله مواردی است که به باکلاس بودن شما کمک می کند.

وقتی به دور و برتون بیشتر توجه کنید می بینید افرادی که اتیکت رفتاری نسبتا خوبی دارند و نکات آداب معاشرتی رو به خوبی رعایت می کنند چقدر جذاب تر و باکلاس تر از سایرین به نظر می رسند.

مشخصا اگر شخصی بخواهد باکلاس تر به نظر بیاد بهش توصیه می کنم که آداب معاشرت رو به خوبی یاد بگیره اما من چند مورد مهمش رو اینجا میگم تا بتونید از این نکات استفاده کنید.

 

 

تقریبا خیلی هامون می دونیم که صحبت کردن زیادی اطرافیان رو خسته می کنه  و باعث میشه ارزش کلامتون به مرور پایین تر بیاد.

اگر توجه کرده باشید در طبیعت هم ارزش چیز هایی که کمیاب هستند خیلی بیشتر از چیز هایی است که به مقدار زیادی وجود داره.

مثلا اگر شما بخواهید سنگ یاقوت رو با سنگ ریزه هایی که توی حیاط ویلا ها می ریزند مقایسه کنید می بینید که یاقوت ارزش بسیار بالا تری نسبت به اون سنگ ریزه ها داره چون کمیاب تره ،

حالا تصور کنید که یاقوت هم مثل همین سنگ ریزه ها خیلی فراوان بود آیا باز هم انقدر ارزش پیدا می کرد؟

قطعا هرچیزی که کمتر باشه ارزش پیدا می کنه پس چه بهتر که این نکته رو توی رفتار خودمون هم در نظر بگیریم و با رعایت کردنش ارزش سخنمون رو بالا ببریم .

قطعا وقتی شما ارزشمند تر صحبت کنید شخصیت جذاب تری هم خواهید داشت و با کلاس تر هم به نظر می رسید.

 

 

پرسیدن سوالاتی که باعث میشه وارد حریم خصوصی دیگران بشید دیگران رو آزار میده و باعث میشه شما هم یه شخص فضول به نظر بیاید که دیگران از صحبت کردن با شما احساس خوبی نمی گیرند یا بهتره بگیم کلافه میشن.

اگر این نکته رو رعایت نکنید نمی تونید به عنوان یه فرد با کلاس نشون داده بشید.

اما شاید یه عده ای بگن خب ما که اصلا تو کار دیگران فضولی نمی کنیم ،

هیچ وقت به صحبت های خصوصی کسی گوش نمیدیم ،

هیچ وقت از لای درب خونه بیرون رو نکاه نمی کنیم ببینیم دیگران چیکار می کنند،

خاله زنک بازی در نمیاریم و همش دنبال این باشیم ببینیم دختر اقدس خانم که با نامزدش دعواش شده بود آشتی کردن یا نه..

ولی بهتره بدونید که فقط این موارد فضولی محسوب نمیشه و همینکه شما درموضوعاتی صحبت کنید یا سوال بپرسید که اون موضوع هیچ ارتباطی با شما نداشته باشه یعنی وارد حریم خصوصی دیگران شدید و اسمش هم میتونه فضولی باشه.

مثلا : بپرسیم

کی عروسی می گیرید؟

بچه دار نشدی؟

خونه تون رو چقدر خریدین؟

چقدر اجاره میدین؟

جقدر لاغر شدی !!!!!!

چرا انقدر چاق شدی ؟

و…

 

هر وقت وسوسه شدید سوالاتی رو بپرسید که به شما ربطی نداشت یاد شخصیت های فضول توی فیلم ها بیافتید ، یه خانم فضول بود که همیشه همسایه ها و فامیل از دستش در عذاب بودن و ازش فرار می کردن، ببینید شما هم دوست دارید در جایگاه اون شخص قرار بگیرید یا در جایگاه یه شخص باکلاس و با اتیکت؟

تصمیم با خودتونه..

و هینطور اگر دیگران از شما سوالاتی پرسیدند که تجاوز به حریم خصوصی تون محسوب میشه و نخواستید به سوالاتشون جواب بدید می تونید جواب ها هوشیارانه ای بدید که در محصول بیان افراد بااتیکت به خوبی در این مورد آموزش هایی داده شده و می تونید به آن ها گوش دهید.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

 

اینکه میگم مرتب لباس بپوشید به این معنا نیست که حتما لباس های مارک دار و خیلی گرون بخرید ،

بلکه فقط کافیه لباس هایی که می پوشید،  تر و تمیز باشه ، اگر نیاز به اتو داره همیشه صاف و اتو کشیده باشه و حالت شلختگی نداشته باشه و کفش هاتون تمیز و واکس زده باشه..

هر چقدر هم لباس شما مارک دار و لاکشری(لاکچری) باشه و شما رفتاری خارج از آداب معاشرت داشته باشید و اتیکت رفتار رو رعایت نکنید باز هم شما یه شخص بی کلاس و خسته کننده می شوید.

آراستگی رو فراموش نکنید:

آراسته بودن خیلی در با کلاس بودن شما کمک می کنه..

یعنی همیشه تر و تمیز باشید، موهاتون شونه شده باشه ، قبل از ملاقات با دیگران در دقایق آخر باز هم موهاتون رو توی آینه چک کنید که قسمتی از اون شکسته نشده باشه یا اگر باد به موهاتون زده به نزدیک ترین سرویس بهداشتی برید و دستی به روی موهاتون بکشید.

ناخن ها تون همیشه مرتب باشه ، آقایان همیشه ناخن ها کوتاه باشه و خانم ها اگر دوست دارن کمی ناخن بلند تر بذارن باید حتما زیرش رو تمیز کنند و سوهان بکشند البته ناخن های خیلی بلند هم خیلی جذاب نیست و از اتیکت به دور است.

خانم هایی که همیشه لاک می زنند باید توجه کنند که لاک به صورت تیکه تیکه روی ناخن ها نمونده باشه یا لاک رو کاملا پاک کنید و یا اگر دوست دارید لاک بزنید تمام ناخن  لاک داشته باشه نه به صورت تیکه تیکه..

البته بهتره از رنگ های لایت تر هم استفاده کنید نه رنگ های جیغ که باعث جلب توجه دیگران میشه..

چون همونطور که در مقالات قبلی ذکر شد اتیکت و آداب معاشرت بسیار با جلب توجه کردن مخالفت می کند.

آقایان اگر ریش میذارید حتما مرتبش کنید، اگر کمی بلنده همیشه یه شونه مخصوص ریش توی جیبتون بذارید تا مرتب باشه ، دور ریشتون ، زیرو پشت گردن و اطراف موهاتون رو تمیز کنید و موهاشو کوتاه کنید .

 

درسته که معمولا مردم افرادی که شوخ طبع هستند رو بیشتر دوست دارند اما اگر بیشتر توجه کنید می بینید که همه این افراد هم جذابیت ندارند و فقط تعدادی از این دسته جذابیت دارند که به موقع ، با شخص مناسب و از شوخی های مناسب تری استفاده می کنند.

اما اگر می خواهید یه فرد جذاب و باکلاس باشید خیلی مراقب باشید که اولا از شوخی های مناسبی استفاده کنید نه هر نوع شوخی که نه تنها باعث خنده دیگران نمیشه بلکه بقیه رو آزار میده ،

دوم اینکه با شخص مناسبش شوخی کنید نه هرکسی ،

و سوم اینکه بیش از حد شوخی نکنید چون باعث میشه دیگران شما رو جدی نگیرند ،

و همین طور مراقب باشید که سریع با کسی صمیمی رفتار نکنید بلکه اول بشناسیدش و بعد کم کم روابط تون رو صمیمی تر کنید

تا بهتون نگن:

چایی نخورده پسر خاله شده

 

 

وقتی دیگران رو ملاقات می کنید سرتون رو بالا بگیرید ، محکم قدم بردارید، صاف بایستید و موقع نشستن کمرتون رو صاف کنید و سرتون رو بالا نگه داررید،

محکم و با تن صدای نسبتا بلند صحبت کنید نه با تن صدای کم و یواش..

شل و ول صحبت نکنید و با شک و تردید صحبت نکنید یعنی در مورد حرف هایی که می زنید مطمعن باشید و اگر در مورد موضوعی علم یا دانش ندارید در مورد اون موضوع صحبت نکنید تا ارزش کلامتون رو از دست ندید.

ارتباط چشمی برقرار کنید ، چون معمولا افرادی که اعتماد به نفس ندارند به سختی می تونن تماس چشمی برقرار کنند و به همین دلیل کمتربا دیگران ارتباط چشمی برقرار می کنند.

موقع دست دادن با دیگران محکم دست بدید و کمی هم دست مخاطب رو فشار بدید، البته نه به شکلی که اذیت بشه فقط جوری که کاملا دست فرد رو در دست گرفته باشید کافیه،

اما شل و ول دست دادن با دیگران باعث میشه دیگران احساس خوبی دریافت نکنند یا فکر کنند شما دوست ندارید با اون شخص ارتباط برقرار کنید.

این رفتار ها می تونه در با کلاس بودن شما بسیار تاثیر گذار باشه.

 

پیشنهاد می کنم در دوره صورتی رایگان آداب معاشرت ثبت نام کنید و درس ” نحوه ی برقرای ارتباط چشمی با دیگران” رو دریافت کنید .

 

از واژگان مناسب تری استفاده کنید و هر کلمه ای رو به زبون نیارید،

افراد باکلاس به خوبی از واژگان استفاده می کنند.

می تونید دایره واژگانتون رو افزایش بدید تا موقع صحبت کردن دنبال کلمه نگردید.

اگر میخواهید از ضرب المثل یا نقل قول استفاده کنید حتما از معنای اون ضرب المثل یا نقل قول اطمینان داشته باشید و مطمعن باشید که در جای مناسب ازش استفاده می کنید.

و اینکه ضرب المثل ها یا نقل قول هایی که استفاده می کنید رو به خوبی حفظ کنید تا موقعی که می خواهید ازشون استفاده کنید دست و پا نزنید و نخواین با شک و تردید و به زور کلمات رو کنار هم بچینید تا ضرب المثل رو به شخص مقابلتون انتقال بدید.

در دوره رایگان آداب معاشرت حرفه ای در این مورد بیشتر صحبت شده و می تونید در دوره صوتی رایگان ما ثبت نام کنید و از درس ” استفاده از واژگان مناسب” استفاده کنید.

 

و در آخر اینکه ،

 

وقتی به خوبی بلد باشید با دیگران ارتباط برقرار کنید خیلی کارتون راحت تر میشه ، افراد با کلاس هم بهتر ارتباط موثر برقرار می کنند.

بدونید با هر کسی چطور رفتار کنید، چون مدل های شخصیتی آدم ها با هم فرق می کنه و با هر کسی باید متناسب با مدل شخصیتی خودش باهاش رفتار کرد.

مثلا بعضی ها اگر بغلشون کنی خیلی احساس خوبی می گیرند ولی بعضیا به هیچ وجه دوست ندارن زیاد لمس بشن و از بغل کردن خوششون نمیاد

یا بعضی از آدم ها کار براشون اولویت بیشتری توی زندگی داره و بعضی ها تفریح و اگر دنیای مطلوب هر کسی رو بشناسید بهتر می تونید باهاشون ارتباط برقرار کنید.

و علاوه بر این ها در ارتباط موثر به خوبی یاد می گیرید چطور با مخاطب تون ارتباط چشمی برقرار کنید تا نشون بدید بهش توجه می کنید .

چطور احوالپرسی کنید،

چطور سر صحبت رو با دیگران باز کنید

و همه موارد مورد نیاز برای برقرار کردن یک ارتباط موثر با دیگران رو یاد بگیرید تا بتونید بیشتر بدرخشید.

برای یادگیری کامل تر این مهارت ها و همچنین باکلاس بودن بهتون پیشنهاد می کنم محصول بیان افراد بااتیکت رو تهیه کنید.

اگر همه این موارد رو رعایت کنید می تونید به عنوان یه شخص با اتیکت و باکلاس به نطر برسید.

مثل حرفه ای ها رفتار کنید..

من پریسا آسا هستم و در این وبسایت قصد دارم، مطالب آموزشی در رابطه با آداب معاشرت و مهارت های ارتباطی را با شما به اشتراک بگذارم. با من همراه باشید!

درونگرایی و برونگرایی چیست؟ + تفاوت درونگرا و برونگرا

چطور خداحافظی حرفه ای داشته باشیم؟

آداب معاشرت برای کودکان 4 تا 10 سال

آداب معاشرت کودکان

عالی

خوشحالم که مورد توجه تون بود

من به دنبال مطالب آموزشی در زمینه آداب و معاشرت بودم. خیلی خوش حالم که با سایت شما آشنا شدم. حتما نکاتی که لطف کردید و به اشتراک گذاشتید رو تمرین میکنم. امیدوارم که روز به روز موفق تر بشید:)

مرسی از شما، امیدوارم مطالب مورد توجه تون قرار بگیره

خیلی عالی بود ممنون

خیلی عالی بود.ممنون از شما.فقط یه خواهشی داشتم.لطف کنید حرفاتون با ذکر مثال باشه که قابل فهم تر باشه.بازم ممنون

عالی ممنون همه ازم تعریف کردن

خوشحالم که مفید بود بزرگوار

سلام لطفا مثال هم توی حرفاتون بیارین عالی تر میشه
با تشکر

سلام بزرگوار ممنونم که با نظراتتون کمک می کنید که ما بتونیم مطالب رو بهتر و بهتر کنیم و در اختیار عزیزانی همچون شما بذاریم.

عالی بود از شما ممنونم خانم پریسا آسا

سلام ستاره
ممنون از نظرتون 🙂

عالی بود

خیلی خوب است

عالی بود
اگه بامثال بودخیلی بهتر بود ولی درهرصورت ممنون مفیدبود

خیلی ممنون واقعا تاثیر گذار بود

عالی و بسیار مفید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

ایمیل مرا برای اطلاع رسانی های آینده این سایت ثبت کن

آخرین مطالب سایت

درونگرایی و برونگرایی چیست؟ + تفاوت درونگرا و برونگرا


چطور خداحافظی حرفه ای داشته باشیم؟


آداب معاشرت برای کودکان 4 تا 10 سال


آداب معاشرت کودکان


چطور ما را جدی بگیرند؟ 


چطور حاضرجواب باشیم؟

آداب معاشرت چیست و چگونه در جمع ها بدرخشیم؟


آداب معاشرت در فضای مجازی


چطور در جمع با اعتماد به نفس حرف بزنیم؟


چطور احوالپرسی کنیم؟+نکات تاثیرگذار

درونگرایی و برونگرایی چیست؟ + تفاوت درونگرا و برونگرا


چطور خداحافظی حرفه ای داشته باشیم؟


آداب معاشرت برای کودکان 4 تا 10 سال

خوش آمدید، لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید!

بازگردانی کلمه عبور

یک کلمه عبور برای شما ارسال خواهد شد.

محصولی وجود ندارد

قیمت ها با مالیات می باشد

مشاهده سبد و نهایی کردن سفارش

باکلاس (Classy) بودن به این معنا نیست که مغرور و خودپسند باشید. بلکه باید با دیگران مؤدبانه رفتار کنید و همواره به خود و سایرین احترام بگذارید. خودتان را باور داشته باشید و طوری لباس بپوشید که دوست دارید و آن طور که می پسندید رفتار کنید. اگر این موضوع برایتان جذاب است، تنها کافیست گامهای زیر را دنبال کنید. در قسمت اول “چگونه باکلاس باشیم؟” نیز گام هایی را گفته ایم.

چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

اگر می‌خواهید باکلاس باشید فراموش نکنید که قبل از آن لازم است بااصالت باشید. طوری زندگی کنید که همواره سربلند باشید و به خود افتخار کنید. تظاهر به آنچه که نیستید نکنید. خودتان باشید و نقاب را برازنده صورتتان نبینید. شاید خیلی تکراری و کلیشه ای به نظر برسد و احتمالا از شنیدن اینکه شما باید خودتان باشید خسته شده ‌اید، اما این یک حقیقت است. تظاهر و وانمود کردن مانع باکلاس بودن‌ شما می‌شود.

اما همیشه و در هر شرایطی مجبور نیستید 100درصد خودتان باشید. باید خود را با توجه به شرایط سازگار کنید و در رفتارتان تفاوت قائل شوید؛ مثلا حین صحبت با استادتان یا با صمیمی‌ترین دوست ‌تان. اما در مجموع و ذاتا همیشه باید خودتان باشید و اصالت‌ خود را حفظ کنید.

اینکه همواره مودب و مبادی آداب باشید، بسیار خوب است اما برای خوشایند دیگران سر تعظیم فرود نیاورید. این نکته را رعایت کنید تا ببینید که چه امتیازاتی در آینده نصیبتان خواهد شد. برای در دسترس بودنتان زمان مشخصی در نظر بگیرید و در برخورد با دیگران حد و حدودی مشخص کنید تا آنها نیز از حریم شخصی ‌تان آگاه شوند. بهتر است به جای اینکه همیشه درگیر مشغله‌ها و برنامه‌های گوناگون باشید، زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا خود واقعی ‌تان را بهتر بشناسید. این کارخیلی باکلاس است!

به این ترتیبدیگران شما را به‌عنوان فردی خاص خواهند دید و احترام بیشتری برای شما قائل خواهند شد.

دست از پرخاشگری و طرز تفکر کنش‌پذیر بردارید. اگر اینطور ادامه بدهید در نهایت سردرگم و دستپاچه خواهید شد. جسارت و بی‌ باکی بیانگر پختگی، با فکر بودن و اعتماد به ‌نفس است.

باکلاس بودن نیاز به تعادل فکری دارد و جسارت از اولویت ‌های آن به شمار می ‌رود.

اگر در جمعی هستید و موضوع صحبت چیزی است که شما از آن اطلاعی ندارید، بهتر است که بگویید در حال حاضر اطلاعی در این مورد ندارید، یا اگر دوست دارید خودتان ادامه‌ بحث را در دست بگیرید، درباره‌ موضوع سوال کنید و ببینید چه کسی در این مورد اطلاعات دارد. این طرز رفتار نه تنها بلوغ و پختگی شما را می‌رساند، بلکه نشان می‌دهد تا چه حد روشنفکر هستید.

وقتی از چیزی اطلاع ندارید و این ندانستن را عنوان می‌ کنید، دیگران احترام بیشتری به شما خواهند گذاشت.

این یک قانون همیشگی است که با دیگران همان ‌طور رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار کنند. مثلا قبل از اینکه دعوت به شام را کنسل کنید، به دیگران اطلاع بدهید. صدای کسانی باشید که نمی ‌توانند صدایشان را به جایی برسانند. از خانواده و دوستانتان خبر بگیرید و از حال خودتان هم به آنها خبر بدهید. این‌ رفتار و نکات ساده، کلاس و اصالت شما را می‌رساند.

افرادی را برای  دوستی انتخاب کنید که ارزش ‌های مشترکی با شما داشته باشند. خوش بین باشید و با همه‌ افراد به گونه ای رفتار کنید که با شما برابرند، مگر اینکه خودشان ثابت کنند از شما پایین ‌تر هستند. احترام به بزرگترها را فراموش نکنید. بی‌ادبی کردن نسبت به آنها، بی شک نشانه‌ بی‌کلاس بودن است.

اگر از خودتان راضی نیستید، خود را سرزنش نکنید؛ بلکه پذیرای تغییرات فردی مثبت باشید. این روزها تغییر اجتناب‌ ناپذیر است. شما نیز می توانید با انعطاف پذیری بخشی از این تغییر مثبت دنیا باشید و این راه را به دیگران هم نشان دهید. به جای پنهان شدن پشت ضعف ها، با زندگی رو به‌ رو شوید و به دیگران ثابت کنید شما کسی هستید که عقاید و طرز فکرتان ارزشمند است.

در کلاس ‌های توسعه مهارت ‌های‌ فردی شرکت کنید تا مهارت ‌های جدیدی فرا بگیرید. فراموش نکنید یادگیری یک مسیر بی انتهاست و پایان ندارد. این که فکر کنید از همه چیز آگاهید اصلا باکلاس نیست.

بهترین کار این است که اطلاعات سیاسی، فرهنگی و مذهبی خود را به روز نگهدارید. حتی کمترین آگاهی هم می‌ تواند شما را از شرمندگی، به دردسر افتادن و بی دانش جلوه کردن نجات دهد. اگر از قبل می‌دانید قرار است با کسی که زمینه‌ علمی یا تحصیلی متفاوتی با شما دارد ملاقات کنید، بد نیست کمی در مورد رشته علمی او تحقیق کنید تا یک معاشرت بی نظیر داشته باشید و دچار اشتباه یا گیجی نشوید.

اهل مطالعه باشید. این بخشی مهم از باکلاس بودن و حفظ کلاس و پرستیژ در گفتگوهاست.

بیان ناتوانی و درماندگی برای یک فرد باکلاس به مثابه مرگ است. یک نفس عمیق بکشید و با ظرافت و متانت کنترل اوضاع را بدست بگیرید. نتیجه هر چه که باشد، شما پیروز خواهید بود. اگر کنترل امور از دست‌تان خارج شد و شما کاملا احساس آشفتگی و ناتوانی کردید، از یک دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده کمک بخواهید.

اینکه بپذیرید دچار مشکل شده اید و برای برطرف کردنش تلاش می کنید، رفتاری شایسته احترام است . انکار کردن مشکل مساوی است با بی‌کلاسی.

افراد باکلاس خودشان را مسئول کارهای مربوط به خودشان می دانند. البته در یک رستوران طبیعی است که تمیز کردن میز و چیدن آن به عهده کسانی است که کارشان همین است، اما در مواردی غیر از این، خودشان را مسئول زباله ‌ای که تولید کرده ‌اند می‌ دانند یا وسایل ‌شان را خودشان حمل می‌کنند و انتظار کمک از دیگران ندارند. زمانی که کسی در حقشان خوبی می‌کند، فورا متوجه این لطف می‌شوند و تشکر و قدردانی ‌شان را ابراز می‌کنند. تنها افراد بی کلاس و مغرور فکر می ‌کنند کار انجام شده وظیفه بوده و لطف و مهربانی دیگران را نادیده می‌ گیرند.

اگر در خانه ای میهمان هستید، در نظافت و جمع کردن‌ ریخت و پاش به میزبان کمک کنید. اگر اتومبیل دوستی را امانت گرفته ‌اید، قبل از آنکه بازگردانید، باک را از بنزین پر کنید.

اگر اشتباهی مرتکب شدید، مسئولیتش را بپذیرید، نه اینکه تقصیر را گردن کس دیگری بیندازید.

افراد واقعا باکلاس حتی به ایجاد مزاحمت برای دیگران و رنجش آنها فکر می کنند. دوست ندارند مانع راه دیگران شوند یا به هر نحوی برای دیگران ایجاد زحمت کنند. اگر در جمعی غریبه‌ باشند، سرشان به کار خودشان است و باعث نمی شوند که دیگران معذب شوند. آنها نسبت به همه مهربان و بخشنده هستند؛ خواه مدیرعامل شرکت ‌شان باشد و خواه پستچی یا سرایدار.

اشخاص باکلاس اسم اطرافیان را می ‌دانند و وقتی با آنها دیدار می‌کنند، آنها را به اسمشان خطاب می‌کنند، چه دربان باشد و چه همسر رئیس. این افراد با همه یکسان رفتار می‌کنند، با احترام و حسن نیت.

اغلب از عبارات مودبانه ای نظیر “بله خانم”، “خیر آقا” و “متشکرم” استفاده کنید. با افراد بزرگ‌ تر از خود محترمانه رفتار کنید. هنگام عطسه، با دستمال جلوی دهان و بینی ‌تان را بگیرید. در حضور جمع باقی مانده غذا را از لای دندان ‌هایتان بیرون نیاورید و انگشتانتان را در دهان یا بینی نکنید. خودتان را نخارانید، موهایتان را برس نزنید، آرایش نکنید و با لباستان بازی نکنید. این کارها را در خلوتتان انجام دهید یا صبر کنید تا جای مناسبی برای انجام آن پیدا شود. همچنین با قهقهه و خنده ‌های ناگهانی سکوت را نشکنید.

در صورت لزوم کتاب‌ های آداب معاشرت مطالعه کنید.

باکلاس غذا خوردن چه در ملاقات هایرسمی و کاری و چه در دیدارهای خانوادگی یا جمع دوستان بسیار حائز اهمیت است. گاهی ممکن است آداب غذا خوردن شما متاثر منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنید و فرهنگ خاص آن باشد. اما فراموش نکنید در قالب چارچوب و قواعد مشخصی که وجود دارد رفتار کنید. نکاتی نظیر :چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر شما نیز مطلبی در این باره خواندید، نکات آن را در کامنت با ما در میان بگذارید.

منابع :

وبسایت wikihow

وبسایت thespruce

چگونه باکلاس باشیم؟! (قسمت اول)

اگر “باکلاس بودن” برایتان جذاب است، تنها کافیست ادامه مطلب را بخوانید و گامهای آن را دنبال کنید.

زهرا 1399-11-06 پاسخ

کارشناس پشتیبانی پاپکو 1399-11-07 پاسخ

نازی 1399-10-03 پاسخ

کارشناس پشتیبانی پاپکو 1399-11-07 پاسخ

همتا 1399-09-28 پاسخ

کارشناس پشتیبانی پاپکو 1399-09-29 پاسخ

تارا 1399-01-08 پاسخ

کارشناس پشتیبانی پاپکو 1399-09-29 پاسخ

گروه مقالات

شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو در سال 1363 با توجه به نیاز اقشار فرهنگی جامعه به منظور مدیریت اسناد و مدارک علمی و آموزشی و با هدف تولید انواع لوازم التحریر اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید.

پاپکو با سرلوحه قراردادن کیفیت عالی، قیمت مناسب و رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد ایرانی در میان سازمانها، وزارتخانه ها، شرکت ها و مراکز علمی و فرهنگی به شمار آمده و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

محصولی وجود ندارد

با احتساب مالیات

مشاهده و تکمیل سبد خرید

خیلی‌ها باکلاس بودن را در تیپ و ظاهر می‌دانند و دقیقا اشتباهشان همینجاست چون باکلاس بودن در حرکات، رفتار، صحبت کردن و برخورد اجتماعی خلاصه می‌شود.

جذابیت و باکلاس بودن یک مسئله رفتاری است. هیچ کس نمی‌تواند میزان بهره خود از زیبایی را تعیین کند و همچنین خیلی از ثروتمندان هم هستند که به هیچ وجه لباس و تیپ زیبایی ندارند، بنابراین فقط سلیقه، ادب و شخصیت است که می‌تواند یک فرد را باکلاس و دارای جذابیت جلوه دهد و یا برعکس!

در این مطالب می‌توانید بهترین و ساده‌ترین نکات درباره بالا بردن سطح فرهنگ و برخورد اجتماعی و همچنین معیارهای جذابیت شخصی در لباس پوشیدن، صحبت کردن و مسایل وسیع‌تری را که هم مربوط به زنان می‌شود و هم مربوط به مردان، بیاموزید و به کار ببرید. هر نکته را به خوبی به ذهنتان بسپرید و هر روز سعی کنید روی تعدادی از آن‌ها تمرکز کنید تا کم‌کم به یک عادت همیشگی و جزء شخصیتتان تبدیل شود و شخصی با کلاس و جذاب باشید.

 

شما عجله دارید و این قابل فهم است، اما اینکه دیگران را مورد اذیت قرار دهید و به آن‌ها فشار بیاورید، اصلا قابل فهم نیست! اگر عجله دارید سعی کنید در نزدیکی در آسانسور بایستید و به جای هل دادن دیگران، نظم و ترتیب را رعایت کنید تا در نظر دیگران باکلاس و جذاب باشید.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

 

 

آیا افراد باکلاس با داشتن یک کیف گران قیمت و شیک از یک برند معروف، باز هم حاضر هستند آن را درست وسط میز و درمقابل چشم دیگران قرار دهند؟ خیر باکلاس ها این کار را نمی‌کنند چون شخصیتشان اجازه نمی‌دهد که با یک کیف مورد بررسی قرار بگیرند.

همیشه کیفتان را در کنار صندلی یا زیر میز قرار دهید!

 

 

خیلی از مردان و زنان فکر می‌کنند که می‌توانند در خانه پیژامه بپوشند و اشکالی هم ندارد که افراد خانواده و یا حتی دوستان و مهمان‌ها آن‌ها را با این لباس ببینند، چون در خانه هستند، خیر! این طور نباید فکر کنید. پیژامه یک لباس راحتی، مخصوص خواب و بدون جذابیت است که اصلا هم باکلاس نیست و نباید آن را در موقع نهار و شام خوردن و بودن در کنار دوستانتان انتخاب کنید.

 

 

کودک شما همان چیزی را می‌آموزد که در رفتار شما می‌بیند و نه در گفته‌هایتان! پس هنگام ورود به حریم شخصی آن‌ها، مانند یک فرد با کلاس و جذاب، در بزنید و اجازه بخواهید. اگر قصد کنترل کردن رفتارهای آن‌ها را دارید، باید بگوییم که این راهش نیست.

 

 

همه افراد برای فیلم دیدن به سینما می‌آیند حتی خود شما، پس فقط فیلم ببینید و از صحبت کردن با نفر کناری یا تلفن بپرهیزید، چون حتما با تذکر دیگران مواجه خواهید شد که این اصلا برای باکلاس بودنتان خوب نیست!

 

 

مهم‌ترین چیزی که باید در مهمانی رفتن به آن توجه کنید، لباس و سر و وضعتان نیست، این است که با اطلاع قبلی به منزل کسی بروید. هیچ کس همیشه در بهترین وضعیت خود قرار ندارد و ممکن است مشکلات و گرفتاری‌هایی داشته باشند و یا اصلا بخواهند برای کاری به جایی بروند. پس مثل یک فرد باکلاس چند ساعت قبل از رفتنتان به دیدار آن‌ها، با ایشان تماس بگیرید و از آن‌ها وقت ملاقات بخواهید تا کاملا هم باکلاس و جذاب جلوه کنید!

این برای خود شما هم خیلی بهتر است، چون در این صورت با قیافه‌های گرفته و ناراحت از اینکه چرا به آنجا رفته‌اید، مواجه نخواهید شد.

چگونه جذاب باشیم؟

 

 

رستوران رفتن هم آذاب خاص خود را دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید تا یک فرد باکلاس و جذاب جلوه کنید. اول اینکه اگر کسی شما را به یک نهار یا شام دعوت می‌کند، تا جایی که می‌توانید دعوت او را بپذیرید وگرنه با یک عذرخواهی مناسب که ناراحتی را از دور کند، دلیل عدم همراهی خود را توضیح دهید.

دوم اینکه افراد باکلاس، هیچ وقت در هنگام پرداخت هزینه غذا با یکدیگر بحث و تعارف نمی‌کنند. اگر مهمان کسی هستید، از اینکه تعارف کنید و نگذارید که حساب کند، جدا بپرهیزید و اگر قصد می‌کنید که شما صورت حساب را پرداخت کنید، به همراهتان بگویید که شما مهمان من هستید و این کار را قبل از غذا خوردن بکنید.

سوم اینکه اگر مهمان کسی در رستوران بودید، غذای همیشگی که خودتان با هزینه خودتان انتخاب می‌کنید، درخواست کنید و واقعا خیلی بد است که بخواهید گرانترین غذای منو را سفارش دهید!

چهارم اینکه آهسته غذا بخورید و سعی کنید صدای غذا خوردنتان به گوش کسی نرسد. میز غذا را به هم نریزید که انگار مشغول جنگیدن بوده‌اید! آروغ زدن هم یک کار کاملا مذموم و زشت است که از یک فرد باکلاس و جذاب، بعید است. اگر به طور ناخواسته و غیر ارادی آروغ زدید، حتما دستتان را جلوی دهانتان بگیرید و تا جای ممکن مانع آن شوید. حتما بعدش از دیگران عذرخواهی کنید.

 

 

جذابیت شما بیشتر در صحبت کردنتان نمایان خواهد شد. بنابراین باید روی آن دقت و توجه بیشتری داسته باشید که در ادامه کاملا به شما توصیح خواهیم داد:

برای اینکه فرد باکلاس و جذابی به نطر آیید، علاوه بر اینکه باید با صدای مناسب و آرام صحبت کنید، باید کلمات را شمرده شمرده بگویید و از تند گفتن آن‌ها بپرهیزید.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

درباره مسایل شخصی و خانوادگی خود با دیگران صحبت نکنید و از آن‌ها هم در این باره نپرسید.

قیمت وسایل، لباس، خانه، ماشین، سطح تحصیلات، دلیل اینکه دیگران چرا ازدواج نکرده و یا چرا بچه ندارند و… را از دیگران نپرسید که اصلا کار باکلاس و جالبی نیست و جذابیت شما را کاهش می‌دهد.

درباره مسایل بی‌ارزش اجتماعی و شوخی‌های نامناسب و مبتذل هم اصلا صحبت نکنید، این‌ها خط قرمز شما محسوب می‌شوند و به عنوان یک فرد باکلاس و جذاب ، نباید به آن‌ها نزدیک شوید.

از طولانی کردن صحبت هم بپرهیزید، هیچ کس حوصله حرف اضافه و کش‌دار را ندارد. پرحرف بودن اصلا کار باکلاس و جذاب نیست.

هیچ وقت در حضور دیگران با کسی درگوشی و پنهانی و یا با اشاره دست و صورت صحبت نکنید. اگر مسئله مهمی است که باید بگویید و در حضور دیگران نمی‌توانید، از دیگران عذرخواهی کنید و با فرد مورد نظرتان در جای دیگری صحبت کنید.

کتاب بخوانید و سطح معمولاماتتان را بالا ببرید. کتاب خواندن و داشتن آگاهی نسبت به مسایل مختلف، موقع صحبت کردن دایره واژگان و فهم شما را بالا می‌برند و این دقیقه مشخصه یک فرد باکلاس و جذاب است که باکلاس بودنش نمایشی نیست!

مهم‌ترین نکته هم اینکه قبل از صحبت کردن فکر کنید و کلمات و صحبت‌هایی را به زبان نیاورید که بعد از گفتنشان پشیمان و خجالت‌زده باشید. 

جذاب شدن بیشتر با این روش های ساده

 

 

اگر می‌خواهید فرد باکلاس و جذاب و دوست داشتنی به نظر آیید، باید اول از همه لبخند به لب داشته باشید. اخم کردن و عبوس بودن استایل مناسبی برای یک فرد باکلاس نیست.

همیشه تمیز باشید! لباس‌ها و موها و وسالتان را به طور مرتب بشویید و تمیز کنید. هیچ کس با موهای چرب و کثیف، لباس‌های لک‌دار که بوی نامطبوعی هم بذهذ، باکلاس و جذاب نیست.

از پوشیدن لباس‌های بسیار فاخر در مکان‌های عمومی بپرهیزید و لباس‌های نامناسب با عرف جامعه و با رنگ‌های نامتناسب و غیر هماهنگ هم خودداری کنید.

لباسی بپوشید که اندازه تنتان باشد، نه گشاد و نه تنگ! اینکه لباستان گشاد یا تنگ باشد، باعث می‌شود در آن احساس ناراحتی و خجالت کنید که اصلا جذاب و باکلاس نیست.

آرایشتان هم باید مناسب باشد و توی ذوق نزند. یک خانم باکلاس و جذاب ، هیچ وقت مانند فروشگاه لوازم آرایش به نظر نمی‌رسد!

همیشه بوی مطبوع و خوشایندی داشته باشید. اگر فردی هستید که زیاد عرق می‌کنید، به پزشک مراجعه کنید تا مشکلتان حل شود و همیشه سعی کنید بدنتان را خشک نگه دارید.

استایل و قامت مناسب و محکمی داشته باشید. از شل راه رفتن و نشستن، کج و کوله بودن و وارفتگی دوری کنید. افراد باکلاس و جذاب خیلی محکم و باصلابت راه می‌روند.

اگر فرد باکلاس و جذابی هستید، در مهمانی‌ها هر 5 دقیقه یک بار گوشی موبایل خود را در دست نگیرید و دایما مشغول آن نباشید. همچنین یک فرد باکلاس و جذاب از اینکه هر 2 دقیقه یک بار صدای زنگ موبایلش بلند شود خودداری می‌کند و آن را سایلنت نگه می‌دارد. به خصوص در محیط‌های عمومی که ممکن است اعصاب خیلی‌ها را تحریک کند.

 

 

چگونه باکلاس باشیم؟ قسمت اول

ایده های آرایشی برای جذاب شدن بیشتر در مهمانی ها – قسمت سوم

باکلاس بودن لزوماً به معنای این نیست که همیشه طبق آخرین مد لباس را بپوشید. در حقیقت بیشتر افراد باکلاس خلاف این کار را انجام می دهند. آن ها لباس های کلاسیک می پوشند. معمولاً زمان بندی متفاوت دارند. از طرفی اکسسوری ها و مدل لباس های خاص دارند که کمی با دیگران متفاوت است. باکلاس بودن چیزی فراتر از پوشش شما می باشد. در حقیقت اعتماد به نفس یک راه کلیدی برای باکلاس بودن شما است.

حتما بخوانید: چگونه مثل یک ملکه رفتار کنیم؟ روش صحبت و رفتار یک خانم جذاب

۱-آیکون های فشن و مد را به خوبی بشناسید: یکی از راه های عالی برای بهبود استایل شخصی خودتان این است که به استایل دیگران دقت کنید. این کار به شما کمک می‌ کند که با استایل ها و روش‌های جدید آشنا شوید و ببینید که کدامیک را می پسندید و کدام را دوست ندارید و می‌ خواهید کدام را امتحان کنید.

۲-یک کتاب مد و زیبایی تهیه کنید: البته این کار را می توانید در پلتفرم های آنلاین مثل پینترست انجام دهید. به این صورت که صفحاتی را تنظیم کنید و اقدامات مختلفی برای مد و زیبایی روی آن انجام دهید.

۳-به این فکر کنید که خودتان چگونه آدمی هستید: به عنوان اینکه قرار است مد و استایل را شناسایی کنید، باید ببینید که شخصیت شما به چه چیزهایی علاقه مند است. آیا دوست دارید که لباس های راحت بپوشید آیا دوست دارید که از استایل های دهه ۵۰ یا ۷۰ پیروی کنید یا نه. مینیمالیست بودن را ترجیح می دهید یا نه.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

۴-بیش از حد از دیگران کپی نکنید: زمانی که تصمیم می گیرید تیپ و استایل خودتان را به ظاهری عالی تبدیل کنید، ممکن است وسوسه شوید که استراتژی شخص دیگر را به طور کامل کپی کنید اما بهتر است کمی منحصر به فرد باشید و کمی ایده و خلاقیت به خرج دهید.

۵-به استایل دیگران توجه کنید: بهتر است که بیشتر از عکس‌ ها به افراد واقعی توجه کنید. دقت کنید که این افراد چه شخصیتی دارند و چه لباس هایی می پوشند. به مدل مو و اکسسوری های آن ها نیزدقت کنید.

۶-افاده ای نباشید: افراد باکلاس می توانند تیپ و ظاهر بسیار عالی داشته باشند اما اصلا برایشان فرقی ندارد که این لباس‌ ها را از کجا تهیه کردند. پس خودتان را به برندهای بیش از حد مشهور و گران‌ قیمت محدود نکنید. کمی دیدگاه خود را شفاف و گسترده کنید. حتی می توانید از محل خودتان بهترین لباس ها را تهیه کنید.

۷-با خودتان رو راست باشید: بسیار مهم است که به راحتی خودتان را در نظر بگیرید و بعد به امتحان کردن چیزهای جدید بپردازید. بیش از حد هزینه بالایی را صرف نکنید و لباس‌ هایی را بپوشید که به شما حس عالی بودن می دهد.

۸-اعتماد به نفس داشته باشید: اعتماد به نفس مهم ترین بخش یک فرد با کلاس می باشد. اجازه ندهید که لباس‌ هایتان بیانگر شخصیت شما باشد. اگر با کمبود اعتماد به نفس روبرو باشید، قادر نخواهید بود که یک فرد باکلاس و با بهترین لباس ها به نظر برسید.

حتما بخوانید: آموزش آداب معاشرت اجتماعی با ۲۷ نکته کاربردی

۱-از طبقه های کلاسیک برای ساخت یک جالباسی استفاده کنید: متخصصان مد و استایل خودشان به ساخت جالباسی ها می پردازند و معمولا از رنگ های خنثی استفاده می کنند تا بتوانند هر مدل لباسی که به هر رنگی مناسب باشد را در یک طبقه قرار دهند، مثلا:

۲-برای خودتان تصویر سازی کنید: باید قبل از انتخاب کردن یک نوع ست لباس برای خودتان تصویر سازی کنید‌. روی انتخاب های خود و لباس های جدید تمرکز کنید. زمانی که تصمیم به استفاده از یکی از انواع آن ها گرفتید، آن ها را برای خود و در تنتان تصویر کنید. مثلاً می‌ توانید بوت هایی که قرار است با لباس خاص بپوشید را به مغازه ببرید و همانجا امتحان کنید.

۳-به روتین روزانه خود توجه کنید: زمانی که لباس، کفش و اکسسوری خریدید، به یاد داشته باشید که قرار است روز خود را چطور سپری کنید. در نتیجه می توانید راحت تر لباس های خود را انتخاب کنید. مثلاً معلم ها نیاز به یک اکسسوری کاملا متفاوت نسبت به افرادی دارند که در رستوران کار می‌ کنند.

۴-کمد لباس خود را تمیز کنید: هر چیزی که به استایل کنونی شما نمی آید را دور بیندازید و اگر چیزی دارید که مناسب شما نیست و یا دیگر سایز شما نمی باشد، بهتر است آن را به یک خیاط بدهید و یا به کس دیگری ببخشید. باید هر لباسی که در کمد شما می باشد، نسبت به آن احساس عالی و رضایت داشته باشید‌ خودتان را از شر چیزهایی که دوست ندارید، خلاص کنید.

۵-خودتان را مزین به اکسسوری ها کنید: کمربند، کیف دستی، گردنبند و غیره راه های بسیار عالی برای کلاسیک شدن تیپ و ظاهر شما می باشند. البته باید به متناسب بودن این اکسسوری ها با موقعیت و لباس هایتان نیز بسیار دقت کنید.

۶-کلاه، کمربند و کیف را فراموش نکنید: گوشواره و گردنبند فقط باعث بهبود استایل شما نمی شود، بلکه باید به کمربند، کیف و کلاه نیز دقت کنید و در ست کردن آن ها نهایت تلاش را داشته باشید.

۷-عینک آفتابی را فراموش نکنید: یکی دیگر از لوازمی که حتما باید داشته باشید، عینک آفتابی می باشد. عموماً عینک آفتابی های گربه ای و بزرگتر بیش از بقیه رایج هستند اما بهتر است چیزی را انتخاب کنید که به صورت شما بیاید. پس زمان بگذارید و در یک عینک انواع مدل های عینک را امتحان کنید تا چیزی که مناسب صورت شماست را پیدا کنید.

حتما بخوانید: هنر خوب صحبت کردن با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

۱-از رنگ های خنثی استفاده کنید: اگر در مورد رنگ هایی که قرار است با یکدیگر ست کنید، می ترسید، بهتر است از رنگ‌ های خنثی مثل مشکی، خاکستری و یا سفید استفاده کنید. مثلاً به جای این که یک بلوز سبز را با یک دامن سیاه بپوشید و در مورد آن اطمینان خاطر نداشته باشید، بهتر است که هر دوی آن را به رنگ سیاه بپوشید و به جای آن از یک گردنبند رنگی استفاده کنید.

۲-استایل تمام مشکی را هم تجربه کنید: استایل کاملا مشکی می تواند بسیار جذاب باشد. پس بهتر است که همه لباس های خود را در یک رنگ قرمز یا سفید انتخاب کنید که رنگ های رایج و پرطرفدار هستند. البته بستگی دارد چه رنگی بیش از همه به پوست و صورت شما می آید. معمولاً تیپ تمام مشکی امن ترین انتخاب ممکن می باشد.

۳- کمی کلاسیک رفتار کنید: بهتر است که اکسسوری های خود را کمی کلاسیک انتخاب کنید. مثلا زمانی که دامن می پوشید، باید اکسسوری های متناسب با آن را انتخاب کنید و زمانی که تیشرت تنتان است، باید کاملاً متفاوت رفتار کنید.

۴-ویژگی های ظاهری خود را به دیگران نشان دهید: مثلا اگر ساق پای بلندی دارید یا مچ دست کوچکی دارید، به راحتی آن‌ها را نشان دهید و از دیگران پنهان نکنید. مثلا اگر دوست دارید که پاهایتان بلندتر به نظر برسد، می توانید از شلوار جین های بلندتر و یا کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

۵-بیش از حد به ست کردن لباس ها دقت نکنید: زمانی که تمرکز زیاد خود را روی ست‌ کردن ‌لباس قرار می دهید، باعث می شود که از مسئله اصلی دور شوید، در نتیجه کمتر با کلاس به نظر خواهید آمد.

۶-فرقی ندارد که چه کاری انجام می دهید: افراد باکلاس همیشه باکلاس به نظر می آیند؛ حتی اگر لباس راحتی پوشیده باشند. زمانی که به استایل خود دقت کنید و حتی در خانه نیز، لباس های ساده اما هماهنگ را انتخاب کنید، می‌ توانید در هر حالتی باکلاس باشید.

۷- به صورتتان برسید: علاوه بر لباس باید به زیبایی چهره و موهایتان نیز توجه کنید ابروها پوست و ناخن ها به شدت در چگونگی استایل شما موثر خواهند بود.

۸-مطمئن شوید که راحت هستید: فرقی ندارد که چه چیزی پوشیدید. در هر حالت باید در لباس خود احساس راحتی کنید. هرچقدر هم لباس خوبی بپوشید، اما در آن راحت نباشید، نمی توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. کفش های پاشنه بلند باید به گونه‌ای باشند که بتوانید با آن ها راه بروید و زمین نخورید.

حتما بخوانید: مردان از چه نوع چهره زنانه خوششان می آید؟ زنان چطور؟(جدید ترین تحقیقات)

عالی بود من سعی خودمو میکنم توصیه میکنم شماهم استفاده کنید واقعا ممنون 💜💙💚❤🖤🤍

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

اصن فقط شطرنج😐😂…

سلام. در زنجان آموزشگاه سرآمد بطور تخصصی به آموزش سر فصلهای…

از شرکت زعفران زرتاب بخصوص مهندس نورمحمدی بابت آموزش و ارسال…

با سلام من در کانادا زندگی میکنم خط مینوسم چه شکسته وچه نستع…چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

سلام من یه بازیکنه تکنیکی و بازی ساز و شوت زن هستم ولی یه بد…

موندم چرا کسی کامنت نذاشته.واقعا مطلب خلاصه و مفید و کاربردی…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

همیشه در یک مجلس مهمانی دختری را می‌بینیم که به نظرمان بسیار باکلاس به نظر می‌رسد. احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که چه دلیلی وجود دارد در بین این همه دختر او باکلاس به نظر می‌رسد؟ در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل به این موضوع بپردازیم. با ما با مقاله‌ی چگونه دختری باکلاس باشیم؟! در مجله هپی لند همراه باشید.

 

 از مهمترین دلایلی که یک فرد باکلاس به نظر می‌رسد، زبان بدن اوست. زبان بدن در مورد شما اطلاعات بسیار زیادی می‌دهد. اگر کمر خود را صاف نگه دارید و همینطور گردن خود را رو به بالا بگیرید نشان دهنده اعتماد به نفس شما خواهد بود. در صورتی که اگر غوز کنید و رو به پایین نگاه کنید نشان دهنده عدم اعتماد به نفس شما خواهد بود. عزت نفس و اعتماد به نفس از مهمترین فاکتورهای باکلاس بودن است.

 اگر کفش پاشنه بلند به پا می‌کنید بدون شک باید برای مدت طولانی از آن استفاده کرده باشید تا نوع راه رفتن شما طبیعی و راحت به نظر برسد.

علائم و مواردی که نشان دهد شما استرس و اضطراب دارید خلاف باکلاس بودن است. افرادی که باکلاس به نظر می‌رسند، افرادی آرام و مسلط هستند. بنابراین به هیچ عنوان پاهای خود را مدام تکان ندهید. ناخنهای خود را نجوید با وسیله‌ای مانند خودکار یا هر چیز دیگری بازی نکنید.چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

 مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود شما احساس استرس و اضطراب کنید این است که در ذهن خود احساس می‌کنید همه به شما و حرکات شما توجه می‌کنند. آرام باشید و از محیط و آدم‌هایی که اطراف شما هستند لذت ببرید.

 

 استایل زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش اعتماد به نفس در انسان است. اگر به دنبال این هستید که یک استایل و تیپ عالی برای خود طراحی کنید باید دانش مربوط به آن را کسب کنید. برای مثال هر تیپ بدنی با برخی از انواع لباس‌ها همخوانی دارد. به عبارتی اگر شما لباسی را که تنها بر حسب زیبایی و یا مد بودن انتخاب کنید . در صورتی که این لباس مناسب اندام شما نباشد به شدت باعث تخریب استایل شما خواهد شد.

 پیشنهاد می‌کنیم خیلی درگیر مد نباشید؛ زیرا بسیاری از مواقع بسیاری از مدها با انواع تیپ بدنی مخالف است و این موضوع باعث می‌شود که استایل فرد بسیار بد به نظر برسد. احتمالاً شما در اینستاگرام پستی را در جهت شوخی دیده‌اید که برای مثال یک بانو دقیقاً لباس یک بانوی مشهور را به تن کرده است؛ اما در تن او زار می زند. در صورتی که آن بانو اگر بر اساس تیپ بدنی خود نوع لباس مناسبی را انتخاب می‌کرد بسیار زیبا به نظر می‌آمد.

 بنابراین بهتر است در مورد انواع تیپ بدنی (در مجله هپی‌لند تعداد زیادی مقاله نوشته شده است) مطالعه کنید و کاملاً به آن اشراف داشته باشید.

 رنگ لباسی را که انتخاب می‌کنید بر اساس نوع مجلس و رنگ پوست و تیپ بدنی شما متفاوت خواهد بود. نوع لباس نوع شخصیت شما را در نگاه اول مشخص می‌کند. لباسی را انتخاب کنید که می‌خواهید در نظر دیگران آنگونه به نظر برسید همیشه افرادی را دیده‌ایم که از لباسهای برند خریداری می‌کنند اما واقعاً زیبا به نظر نمی‌رسند.

 بر عکس دخترهایی را دیده‌ایم که از لباس‌های غیربرند در استایل خود استفاده می‌کنند؛ اما بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسند. بنابراین برند بودن یک لباس به زیبایی شما کمک نخواهد کرد لباس‌مناسب باعث زیبایی شما خواهد بود.

 

 در ادامه مقاله‌ی چگونه دختری باکلاس باشیم؟! هیچ وقت سعی نکنید ادای افراد باکلاس را به نمایش بگذارید. این موضوع به طور کامل از دید دیگران مشخص است. شما با این حرکات به راحتی لو می‌روید. برعکس خودتان باشید البته بهترین خودتان باشید.

 خداوند به همه ما بدن‌هایی را عطا کرده است هر بدن می‌تواند به بهترین حالت خود برسد. نیازی نیست شما دقیقاً بدن مشابه آن فرد مشهور را داشته باشید. تنها مهم است شما بهترین بدن ممکن خود را داشته باشید که با ورزش کردن و تغذیه مناسب می‌توانید بعد از مدتی به آن برسید.

به هیچ عنوان سعی نکنید در نوع حرف زدن و نوع حرکات دقیقاً مشابه فرد دیگری باشید بلکه سعی کنید نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. نقاط ضعف و قوت افراد باکلاس را درک کنید و با تمرین نقاط ضعف خود را کاهش و نقاط قوت خود را افزایش دهید.

 عطر چیزی است که همیشه در ذهن انسان باقی می‌ماند. عطر منحصر به فرد یک گزینه بسیار عالی برای یک فرد است. همیشه به دنبال یک عطر خیلی خاص برای خود باشید. زمانی که فردی این بو را می‌شنود به یاد شما می‌افتد. الزاماً نیازی نیست عطر شما گران قیمت باشد. عطر و ادکلن های با قیمت مناسب در بازار وجود دارد که رایحه بسیار خوبی دارند.

 

در ادامه مقاله‌ی چگونه دختری باکلاس باشیم؟! همه افراد آگاه و با دانش بالا را دوست دارند. دخترانی که به کتاب خواندن علاقه مند هستند افراد بسیار جذابی برای معاشرت کردن هستند. آگاهی، ارتباطی به تحصیلات بالا ندارد. کتاب خواندن می‌تواند در همه موارد زندگی به شما کمک کند. اگر اهل مطالعه نیستید، حقیقتاً به هدایایی که کتاب خواندن به شما می‌دهد واقف نیستید.

 عموم افرادی که بسیار باکلاس به نظر می‌رسند، در بسیاری از موارد دارای اطلاعات و دانش هستند. راز یکی از جذابیت‌های مردان و زنان باکلاس، آگاهی و به روز  بودن است.

 

دختران جوان امروزی تصور می‌کنند با انواع شوخی‌ها، عموماً شوخی‌های مخالف با شئون جامعه فردی جذاب و به اصطلاح کول به نظر می‌رسند. دخترانی که حرفهایشان آغشته به انواع فحش‌های رکیک و الفاظ زشت است. هیچگاه به عنوان فردی باکلاس دیده نخواهد شد.

 افراد باکلاس افرادی هستند که مراقب نوع کلام و الفاظ خود هستند؛ زیرا می‌دانند زبان همه چیز است. زبان می‌تواند همه چیز را به شما بدهد و زبان می‌تواند همه چیز را از شما بگیرد. این انتخاب شماست، کدام را می‌خواهید؟

 

 مهم‌ترین خصیصه افراد خیلی باکلاس و بزرگ تسلط بر خود است. فردی که مدام عصبانی می‌شود و داد و قیل راه می‌اندازد از نظر دیگران فرد بزرگی به نظر نمی‌رسد. افراد بزرگ جنگجویانی هستند که به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی عصبانیت خود را از طریق فریاد زدن بروز نمی‌دهند.

 افرادی که بسیار قوی هستند احتیاجی ندارند که داد و بیداد کنند. افراد عموماً ضعیف افرادی هستند که سریع عصبانی می‌شوند. این خصلت کار اصلاً آسانی نیست. از دید دیگران اگر بانویی به هر دلیلی شروع به فریاد زدن کند چندان خوشایند نخواهد بود.

 

در ادامه‌ی مقاله‌ی چگونه دختری باکلاس باشیم؟! اگر از مردان در رابطه با زنان سؤال بپرسید عموم آنها معتقدند زنان افرادی هستند که هیچگاه سرشان به کار خودشان نیست. سرتان به کار خودتان باشد و به زندگی افراد دیگر، افکار افراد دیگر توجه و علاقه نشان دهید. افراد متشخص افراد فضولی نیستند.

 افراد متشخص به دنبال این نیستند که حقوق شما چقدر است؟ چقدر پس انداز دارید؟ چه افکاری در سر دارید؟ چه اتفاق‌هایی را پشت سر گذرانده‌اید؟ چه کار می‌خواهید بکنید؟ اما افراد بی کلاس اگر ۱۰ دقیقه شما را دیده باشند شروع به پرسیدن سؤال‌های کاملاً شخصی می کنند و شما به سرعت احساس می‌کنید این فرد چقدر فرد حقیر و حتی چندش انگیز است! پس سرتان به کار خودتان باشد!

 

 از اخلاق‌هایی که بسیاری معتقدند بسیاری از بانوان به آن مبتلا هستند. بدگویی از دوستان، آشنایان و اقوام است. دخترانی که این گونه نیستند، بسیار جذاب و باکلاس به نظر می‌رسند. افرادی که از افراد دیگر بدگویی می‌کنند. در بسیاری از مواقع به آنها حسادت می‌برند. زمانی که شما بدگویی می‌کنید اطلاعات بسیار زیادی از درونیات خود را به فرد دیگر منتقل می‌کنید، اگر باهوش باشید چنین نمی‌کنید.

 

 مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود شخصیت یک بانو در ذهن افراد شکل بگیرد. صدا و لحن صدای اوست. افراد که بسیار باکلاس به نظر می‌رسند. معمولاً بسیار خوب صحبت می‌کنند. خوب صحبت کردن فاکتورهای بسیار زیادی دارد؛ اما کتاب‌های بسیار زیادی در رابطه با خوب صحبت کردن وجود دارد که می‌توانید با خواندن آنها اطلاعات بسیار زیادی کسب کنید.

 

هیچگاه افرادی که از نظر شما باکلاس هستند عادت به پز دادن ندارند. افرادی که بزرگ هستند دلیلی ندارند بزرگ دیده شوند، آنها اصالت بزرگی را در خود دارند. افراد کوچک مدام در حال فریاد زدن این موضوع هستند که من بزرگ هستم. بنابراین پز دادن باعث نمی‌شود شما باکلاس به نظر برسید. امیدواریم از خواندن مقاله‌ی چگونه دختری باکلاس باشیم؟! در مجله هپی لند لذت برده باشید. خواندن مقاله‌های زیر را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم:

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گروه کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با تولید البسه کودک آغاز نمود. این شرکت با بکارگیری به‌روزترین ماشین آلات دوخت، بهترین مواد اولیه و متخصصین طراحی و تولید پوشاک توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد و در مدت کوتاهی آوازه این برند به آن سوی مرزها نیز رسید.محصولات گروه کارخانجات سرزمین شاد تحت برند «روح- ROOH» آلمان در بازارهای بین المللی عرضه می‌شود و در درون مرز نیز دارای شعبه و نمایندگی در اقصی نقاط ایران میباشد

چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم
چگونه دختری خوب و باکلاس باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *