چگونه دختری سرسنگین باشیم

 
helpkade
چگونه دختری سرسنگین باشیم
چگونه دختری سرسنگین باشیم

روانشناسی, سبک زندگی

۲ نظر
39,419 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: یک فرد باوقار ویژگی هایی دارد که او را از دیگران متمایز می کند. این خصوصیات چه خصوصیاتی است و یک فرد چطور می تواند از این ویژگی ها برخوردار باشد؟ برای آنکه شما هم بتوانید یک فرد شخیص، سنگین و جذاب باشید می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید، تا از خصوصیات ویژه یک فرد متین و افراد با شخصیت برخوردار شوید.

این بدان معنا نیست که حرف نزنیم و یا سرمان در لاک خودمان باشد. بلکه هرجا نیاز به صحبت کردن بود خود را نشان داده و نظر خود را ایراد کنیم. متاسفانه بعضی افراد اینطور برداشت می‏نمایند که کم گویی یعنی هیچ‏گویی و همین امر باعث منزوی شدن و دور شدن از اجتماع می‏گردد.

فکر کردن قبل از شروع صحبت هر چند کم و کوتاه باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند. حتما دیده‏اید افرادی که پس از شنیدن حرفی یا سوالی مدت زمانی کوتاه آنرا حلاجی نموده و سپس بیان می‏نمایند و اکثر اوقات جواب آنها بسیار متین و درست است و هیچ جای ایراد نیست. اما امان از افرادی که آنچه به ذهنشان می‏آید را بیان می‏نمایند، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنند. به اصطلاح با صدای بلند فکر ‏می‏کنند و اکثر اوقات حرفهایی می‏زنند که باعث پشیمانیشان می‏گردد. فکر کردن آسان است. تمرین کنیم.

خنده با صدای بلند شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد. هیچ انسان گرانمایه‏ای را نخواهید دید که با صدای بلند خندیده و یا قهقهه بزند. از بازیگران معروف سینما (در زندگی شخصی) گرفته تا بزرگان و دانشمندان. با صدای بلند خندیدن باعث جلب توجه دیگران شده و با توجه به اینکه دیگران نمی‏دانند مطلب شما چقدر خنده‏دار است، باعث سوء برداشت آنها می‏شود.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود. هر انسان دارای کودک درونی است که آن کودک درون به آنچه که خود بخواهد جذب می‏شود چه بخواهیم و چه نخواهیم. اخلاق کودک درون دقیقا مانند کودکان است و به چیزهای زیبا عکس العمل مثبت نشان می‏دهد. پس همانطور که یک کودک جذب یک لبخند می‏شود، ما نیز جذب چهره‏های بشاش و خنده‏رو می‏شویم. همچنین لبخند باعث زیباشدن چهره می‏شود.

برایتان چقدر پیش آمده که با تلفن همراه یا شخصی دیگر صحبت می‏کرده ‏اید که دقیقا پس از پایان صحبت، یک نفر دیگر آمده و گفته “چی شده؟ حتما برایتان پیش آمده است که این قضیه کمی باعث تنفر شما شده است. امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. دخالت در امور دیگران باعث دفع آنها شده و نوعی دورشدن را ایجاد می‏نماید. زیرا با توجه به شناختی که افراد از شخص فضول دارند، از رفت و آمد و حتی صحبت مقابل وی خودداری می‏کنند.

شوخی هرقدر هم کوچک می‏تواند باعث رنجش شود مگر اینکه این شوخی با فکر قبلی و بررسی بیان شده و یا انجام شود. مثلا شوخی‏هایی که با شخصیت افراد رابطه دارد باعث قتل شخصیت می‏شود. شوخی اگر در حد یک لبخند کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است و نه بیشتر. شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و جذابیت را از بین می برد. چراکه شوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود. با این حال تبسم به چهره جذابیتی عمیق می بخشد. در تبسم سنگینی و متانت موج می زند ولی در خنده زیادی و شوخی سبکی و کاهش جذابیت نهفته است.

از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزیم. آنچه که هستیم باشیم به این معنا که خود را بزرگتر از آنچه هستیم جلوه ندهیم و سعی نکنیم خود را به زور در دل مردم جای دهیم.

یکی از عواملی که باعث تاثیرگذاری در بین سایرین می‏شود، خوش لباسی، خوشبویی و خوش صورتی است. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد با شخصی که دهان او بوی بد می‏دهد و یا لباسش پاره است دمخور شود. ضمن اینکه هماهنگی و پاکیزگی ناخودآگاه باعث جذب مردم می شود. البته باید دقت شود که لباس های عجیب و غریب باعث جذب نمی شود. تمیزی و اطوی لباس، موهای مرتب، دهان خوشبو مجذوب کننده است. اما آراستگی ظاهری فقط به پوشش داخل و خارج خلاصه نمی شود بلکه حرفهای زیبا، جملات مثبت، اعمال درست نیز باعث جذب است.

بعضی افراد می پندارند که هر چه شلوغتر و پر صداتر باشند بیشتر جذب می شوند ولی اینطور نیست. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد. هنگام سکوت، در اطراف خود ایجاد خلاء می نماییم و این خود باعث جاذبه است. ضمن اینکه سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد، زمینه ای مناسب برای صمیمیت است. البته سکوت ناشی از ترس و عدم اعتماد بنفس، باعث کاهش جذابیت است. همچنین نرم و با ملایمت صحبت کنیم چراکه جیغ، داد و هوار، بلند صحبت کردن و خشن و عصبی بودن باعث قطع اعتماد مردم می شود.

به خود و دیگران احترام بگذاریم. بی ادبی در کلام و گفتار و رفتار از جذابیت بسیار می کاهد. باید در ظاهر آراسته و در باطن وارسته بود. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. هتاکی و ناسزا گفتن حتی به افراد بدصفت و بی شخصیت و همچنین تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است. افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزشهای معینی و برنامه های مدونی دارند و بلااستثنا جذابند. قدرت “نه” گفتن به درخواست های بی ارزش دیگران موجب رویش جذابیت است. بعضی افراد خود را فدای این و آن می کنند و هرکار مثبت یا منفی را قبول میکنند و اینطور می خواهد در دل دیگران رخنه کنند که نمی شود. جذابیت یعنی مصمم بودن و قاطعیت در رفتار و گفتار.

افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتری هستند. کسانی که بر میل جنسی، میل غذا خوردن، عواطف و هیجانات خود مسلط هستند، جذابیت معنوی دارند. تاثیر روانی گذاشته و انرژی مثبت از وجودشان فوران می کند. کسانی که غریزی و هوی هوسی هستند و مدام در پاسخ به امیال خود به سر می برند و نمی توانند خود را کنترل نمایند و خصوصا به زبان و نگاه خود مسلط نیستند، هیچگاه به جذابیتی که انتظار دارند دست نخواهند یافت و مسلما بدون کسب جذابیت از تاثیرگذاری هم خبری نیست.

کلمات کلیدی: charismatic آداب معاشرت با دیگران افراد با شخصیت افراد با شخصیت چه ویژگی هایی دارند؟ بی شخصیت کیست چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟ چگونه زن جذابی باشیم چگونه سنگین و باوقار باشیم چگونه فرد با شخصیتی باشیم؟ چگونه فردی با شخصیت باشیم چگونه فردی متشخص باشیم چگونه کاریزماتیک باشیم چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم چگونه مثل یک لیدی رفتار کنیم چگونه یک دختر با کلاس باشیم رفتار کاریزماتیک ویژگی های شخصیت ویژگی های یک دختر با شخصیت ویژگی یک فرد با شخصیت ویژگی یک فرد باوقار ویژگی یک فرد جذاب ویژگی یک فرد متین

مطلب خوبی بود.
به نظر من با شخصیت بودن یه چیز ذاتیه و معمولا بستگی به این داره که در چه خانواده و محیطی بزرگ شدیم. مثلا همکلاسی دوران هنرستانمو بعد از سالها اتفاقی دیدم و خیلی بهم بی احترامی کرد و شوخی ناجوری کرد و هنوز همون آدم بی شخصیت و بی ادب همیشه بود.

افرین دقیقا درسته
به جایگاهی که در ان رشد یافته خیییلی بستگی داره به طرز فکر خانوادش و اطرافیانش
من داخل مدرسه کسانی رو میبینم که دارن با جلف بازی و بی ادبی و کار های بی شرمانه ارزش خودشونو پایین میارن
مطالب کاملا صحیح است

التماس دعا*

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

آیا تاکنون پیش آمده است که فکر کنید یک فرد چگونه می تواند با وقار باشد و راز این امر چیست؟ افرادی که آداب معاشرت صحیح را می دانند غالبا باوقار و سنگین به نظر می رسند، خواندن دستورالعمل های مربوط با آداب صحیح و پیروی از آن ها می تواند به شما در داشتن وقار و شخصیت برتر کمک کند. این توصیه ها با تمرین زیاد در شخصیت تان نهادینه می شوند.

هنگامی که تنها هستید در مقابل آیینه این ظرافت رفتاری را تمرین کنید و سپس به دوستانتان شخصیت جدیدتان را نشان دهید و هر وقت با شخصیت جدید خود احساس راحتی داشتید، می توانید همه جا و در کنار همه افراد شخصیت خود را نشان دهید.

آن چه به نظر می رسید

مردم در مورد ظاهر شما قضاوت می کنند و هیچ کاری نمی توان در این باره انجام داد؛ بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. برای تغییر کردن تنها لازم است در انتخاب خود عاقلانه رفتار کنید و خود را از دیدگاه دیگران هم ببینید. در ادامه این بخش از نمناک نکاتی در مورد اصلاح شکل ظاهری وجود دارد.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

هنگام راه رفتن صاف بایستید و سرخود را بالا بگیرید. هنگام نشستن قوز نکنید زیرا زبان بدن شما چیزهای زیادی در مورد تان می گوید.

لازم نیست مدام لبخند بزنید یا اخم کنید اما سعی کنید چهره ای دوستانه و صمیمی داشته باشید.

به طور مناسب لباس بپوشید. چنانچه در مورد پوشش خود در مراسمی خاص شک دارید با اسپانسر یا میزبان تماس بگیرید و ازاین بابت مطلع شوید. هرگز لباس های چروکیده و کثیف نپوشید و برای تمیزی کفش هایتان نیز زمان لازم را بگذارید.

آرایش ملایم همیشه بهتر از افراط در این زمینه است. صورتتان را تمیز بشویید و یک ویژگی را برای تقویت زیبایی خود در نظر بگیرید. اکثر متخصصین آرایش به مشتریان خود توصیه می کنند که یا بر چشمانتان تمرکز کنید یا لب ها، نه هر دو!

فردی با وقار همیشه در مورد آنچه می داند با اطمینان صحبت می کند. او همچنین شنونده خوبی است و باعث می شود سایر افراد با او احساس راحتی داشته باشند. اگر بتوانید این احساس را به افراد بدهید بنابراین برداشت آن ها از شما مثبت خواهد بود.

قبل از اینکه حرف بزنید به صحبت هایتان فکر کنید و فکر کردن قبل از شروع صحبت باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند.

یکی از مهم ترین موارد اشاره شده در این بخش از نمناک این است که باید همیشه در نظر داشته باشید که امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. پس در امور دیگران دخالت نکنید بیش از حد کنجکاو نباشید. دخالت در امور دیگران باعث می شود آنها تمایلی برای ادامه ارتباط با شما نداشته باشند.

شوخی باید با فکر قبلی و بررسی بیان شود و اگر شوخی کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است اما شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و حرمت ها را از بین برده و موجب بی احترامی می شود.

مسائل را بزرگتر از آنچه هست جلوه ندهید و از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزید. مردم افرادی را دوست دارند که خود واقعیشان هستند پس مرتبا درمورد خود اغراق نکنید.

صدای بلند خنده و یا قهقهه زدن شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد و باعث می شود دیگران از خنده شما سوء برداشت کنند. یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود.

برای جذاب و با وقار بودن برخی مواقع سکوت کنید زیرا سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد.

افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزش های معینی و برنامه های مدونی دارند، بسیار جذابند.سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است.

از زدن صحبت های بی ادبانه و انجام کارهای ناشایست دوری کنید. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

برای این که به عنوان فردی با شخصیت به نظر برسید باید با وقار و متانت رفتار کنید و برای جلب توجه دیگران، کاری کودکانه یا احمقانه انجام ندهید.

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری سرسنگین باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

چگونه دختری سرسنگین باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

چگونه دختری سرسنگین باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

چگونه دختری سرسنگین باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

چگونه دختری سرسنگین باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

شیعه نیوز: آیا تاکنون پیش آمده است که فکر کنید یک فرد چگونه می تواند با وقار باشد و راز این امر چیست؟ افرادی که آداب معاشرت صحیح را می دانند غالبا باوقار و سنگین به نظر می رسند، خواندن دستورالعمل های مربوط با آداب صحیح و پیروی از آن ها می تواند به شما در داشتن وقار و شخصیت برتر کمک کند. این توصیه ها با تمرین زیاد در شخصیت تان نهادینه می شوند.

هنگامی که تنها هستید در مقابل آیینه این ظرافت رفتاری را تمرین کنید و سپس به دوستانتان شخصیت جدیدتان را نشان دهید و هر وقت با شخصیت جدید خود احساس راحتی داشتید، می توانید همه جا و در کنار همه افراد شخصیت خود را نشان دهید.

آن چه به نظر می رسید

مردم در مورد ظاهر شما قضاوت می کنند و هیچ کاری نمی توان در این باره انجام داد؛ بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. برای تغییر کردن تنها لازم است در انتخاب خود عاقلانه رفتار کنید و خود را از دیدگاه دیگران هم ببینید. در ادامه این بخش از نمناک نکاتی در مورد اصلاح شکل ظاهری وجود دارد.راه و روش ساده ولی موثر برای آنکه باوقار باشیدوضعیت بدن:

هنگام راه رفتن صاف بایستید و سرخود را بالا بگیرید. هنگام نشستن قوز نکنید زیرا زبان بدن شما چیزهای زیادی در مورد تان می گوید.بیان:

چگونه دختری سرسنگین باشیم

لازم نیست مدام لبخند بزنید یا اخم کنید اما سعی کنید چهره ای دوستانه و صمیمی داشته باشید.

لباس:

به طور مناسب لباس بپوشید. چنانچه در مورد پوشش خود در مراسمی خاص شک دارید با اسپانسر یا میزبان تماس بگیرید و ازاین بابت مطلع شوید. هرگز لباس های چروکیده و کثیف نپوشید و برای تمیزی کفش هایتان نیز زمان لازم را بگذارید.آرایش:

آرایش ملایم همیشه بهتر از افراط در این زمینه است. صورتتان را تمیز بشویید و یک ویژگی را برای تقویت زیبایی خود در نظر بگیرید. اکثر متخصصین آرایش به مشتریان خود توصیه می کنند که یا بر چشمانتان تمرکز کنید یا لب ها، نه هر دو!

آن طور که صحبت می کنید:

فردی با وقار همیشه در مورد آنچه می داند با اطمینان صحبت می کند. او همچنین شنونده خوبی است و باعث می شود سایر افراد با او احساس راحتی داشته باشند. اگر بتوانید این احساس را به افراد بدهید بنابراین برداشت آن ها از شما مثبت خواهد بود.قبل از صحبت کردن فکر کنید:

قبل از اینکه حرف بزنید به صحبت هایتان فکر کنید و فکر کردن قبل از شروع صحبت باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند.

در امور دیگران دخالت نکنید:

یکی از مهم ترین موارد اشاره شده در این بخش از نمناک این است که باید همیشه در نظر داشته باشید که امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. پس در امور دیگران دخالت نکنید بیش از حد کنجکاو نباشید. دخالت در امور دیگران باعث می شود آنها تمایلی برای ادامه ارتباط با شما نداشته باشند.کمتر شوخی کنید:

شوخی باید با فکر قبلی و بررسی بیان شود و اگر شوخی کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است اما شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و حرمت ها را از بین برده و موجب بی احترامی می شود.

از دروغ بپرهیزید:

مسائل را بزرگتر از آنچه هست جلوه ندهید و از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزید. مردم افرادی را دوست دارند که خود واقعیشان هستند پس مرتبا درمورد خود اغراق نکنید.با صدای بلند نخندید:

صدای بلند خنده و یا قهقهه زدن شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد و باعث می شود دیگران از خنده شما سوء برداشت کنند. یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود.گاهی سکوت کنید:

برای جذاب و با وقار بودن برخی مواقع سکوت کنید زیرا سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد.

در رفتار و کلام قاطعیت داشته باشید:

افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزش های معینی و برنامه های مدونی دارند، بسیار جذابند.سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است.به خود و دیگران احترام بگذارید:

از زدن صحبت های بی ادبانه و انجام کارهای ناشایست دوری کنید. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

چگونه با ظرافت صحبت کنیم:

اغلب لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید.بیانی واضح داشته باشید و از صحبت های عامیانه با افرادی که آشناییت ندارید، خودداری کنید.از ابراز ناراحتی های خود خودداری کنید و نارضایتی های خود را به هرکسی که صحبت می کنید، منتقل نکنید. افرادی را که به آن ها اعتماد دارید، برای خود حفظ کنید.اطلاعات شخصی خود را بیش از حد بیان نکنید زیرا مردم نیازی به دانستن برخی از آن ها ندارند.گوینده خوبی باشید و توجه اطرافیان را به خود معطوف کنید.

آن طور که عمل می کنید:

برای این که به عنوان فردی با شخصیت به نظر برسید باید با وقار و متانت رفتار کنید و برای جلب توجه دیگران، کاری کودکانه یا احمقانه انجام ندهید.راه کارهای عمل باوقارانه عبارتند از:

از هر گونه رفتار حواس پرتانه خودداری کنید. هوشیار بمانید و کاری نکنید که بعدا باعث شرمندگی شما شود.برای بهتر شدن در کلاس هایی شرکت کنید تا چیزهای جدیدی بیاموزید.اطلاعات خود را در زمینه هنر افزایش دهید؛ بدین منظور در کنسرت و تئاتر شرکت کرده و از موزه ها بازدید کنید.قبل از سفر به مکانی جدید، نسبت به آداب و رسوم و زبان مقصد مطلع شوید.هنگامی که به مهمانی دعوت می شوید در اسرع وقت آن جا باشید و تهیه هدیه ای برای میزبان را فراموش نکنید.از تشکر کردن غافل نشوید.هنگام صرف غذا رفتار صحیح هنگام غذا خوردن را بیاموزید و به نمایش بگذارید.در رستوران ها، آرایشگاه یا هرجای دیگری که خدماتی را دریافت می کنید، مشتری با اخلاقی باشید.با دیگران مهربان و بخشنده رفتار کنید.افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتری هستند و کسانی که نمی توانند امیال خود را کنترل نمایند و به زبان و نگاه خود مسلط نیستند، جذابیتی ندارند پس نگاه و امیالتان را کنترل کنید.به حریم شخصی دیگران احترام بگذارید و نظر افرادی که به وضوح نشان می دهند احتیاج به خلوت بیشتری دارند را محترم بشمارید.برای کسانی که به منزل شان دعوت شده اید، سر فرصت میزبانی کنید.

منبع : نمناک

همه‌ی ما دوست داریم جذاب، خاص و منحصربه‌فرد باشیم. دوست داریم دیگران را تحت‌ تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقه‌ی ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور‌‌‌ و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه به هم که هرچه بیشتر تلاش می‌کنند خاص باشند، بیشتر به هم شبیه می‌شوند. وقتی خاص بودن دغدغه‌ای همه‌گیر باشد برای متفاوت شدن باید به دنبال خاص نبودن رفت با ادامه مقاله از مجله دلگرم همراه باشید.

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

چگونه دختری سرسنگین باشیم

برای دختر جذاب بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید.

ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

نظر شما در مورد “جذاب” بودن ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” جذاب باشید، نه چیزی که دیگران می گویند جذاب است.

یاد بگیرید چگونه ریلکس کنید. منظور از کول بودن به این معنا نیست که شما فعال باشید و با دیگران صبحت و یا چت کنید، منظور این است که شما در ابتدا برای خودتان وقت بگذارید بعنوان مثال یک دوش آب گرم و یا گوش دادن موسیقی که به شما احساس آرامش دهد .

سعی کنید شاد باشید. برای شاد بودن دلایل بسیار خوبی وجود دارد. داشتن دوستان خوب و کسانی که به شما حس خوبی میدهند میتوانند باعثت شادی برای شما باشند .

دختر جذاب خلاصه در یک اتاق خوب داشتن است. اجازه ندهید که اتاقتان بیش از حد کثیف باشد . لازم نیست اتاقتان از تمیزی برق بزند . مثلا میتوانید با چسباندن یک پوستر سبک خود را نشان دهید

بیرون بروید و با مردم واقعی ملاقات داشته باشد . از کامپیوتر و فضای مجازی فیس بوک ، مای اسپیس و … بیش از حد استفاده نکنید . سعی کنید از صحبت کردن چهره به چهره استفاده کنید تا پیام و ایمیل فرستادن . زمان خود را بیشتر صرف دوستان واقعی کنید تا دوستان مجازی.

گوش دادن موسیقی . همه موسیقی را دوست دارد و شما ممکن است سبک خاصی از موسیقی علاقه داشته باشید . سعی کنید موسیقی مورد علاقه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید اصلا نگران نباشید که ممکن است کسی از موسیقی که شما گوش میدهید خوشش نیاید.

سعی کنید با همه به خوبی رفتار کنید . البته این موضوع به این معنا است که فقط با دوستانتان به خوبی رفتار کنید به هرکسی با آن در ارتباط هستید محبت کنید.

در این رابطه بیشتر یدانید:

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم و دیگران را مجذوب خود کنیم؟

چگونه یک مرد جذاب باشیم؟

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری

چگونه دختری سرسنگین باشیم

 

جدی بودن برای کسب احترام دیگران خیلی مهم است. احترام را به شما نمیدهند بلکه باید آن را بدست آورید. هنگامی که شما برای اولین بار وارد بازار کار می شوید، اکثر مردم (به استثنای کسانی که عادت به قضاوت فوری ندارند) شما را بی طرف نخواهند دید و رفتاری که از خود نشان میدهید نحوه قضاوت آن ها را مشخص میکند؛ با رفتاری که دارید می توانید خود را به عنوان یک عضو جدی و حرفه ای و یا یک فرد از زیر کار در برو و نا لایق نشان دهید.

نیازی نیست یک ساعت قبل از جلسه حاضر شوید . اما چند دقیقه زود تر در محل ملاقات باشید. حتی اگر شرکت شما خط مشی بسیار آسان گیری داشته باشد، زمانی که به جزئیات توجه میشود رئیستان قطعا متوجه خواهد شد که دیرتر سرکار می آیید. اجازه ندهید یک اشتباه ساده مانند یک تأخیر کوچک شهرت تان را به خطر بیندازید.

چگونه دختری سرسنگین باشیم

در حالی که برخی افراد ممکن است به طور طبیعی مطمئن باشند، بسیاری از افراد در این امر مشکل دارند. بیاد داشته باشید که اعتماد بنفس یک شبه بدست نمیاید و باید این مهارت را تمرین کنید. اگر بطور طبیعی فردی با اعتماد به نفس نیستید، ممکن است زمان زیادی برای پیشرفت نیاز داشته باشید، اما نگران نباشید با اندکی تمرین شما موفق می شوید.

سکوت کنید تا زمانی که چیز خوبی برای گفتن داشته باشید. اگر شما چیزی را بگویید که نامناسب و نابخردانه و بی مورد باشد قطعا روی دیدی که افراد به شما دارند تاثیر خواهد گذاشت. سعی کنید در اغلب موارد ساکت باشید مگر اینکه چیزی ارزشمند برای گفتن داشته باشید. حتی اگر نکته ی مهم و ارزشمندی را هم برای گفتن دارید، حتما دقت کنید که جمله بندی درستی داشته باشید. اینکار باعث خواهد شد که هر کلمه ای که از دهان شما بیرون می آید ارزشمند باشد، که به نوبه خود باعث می شود مردم شما را جدی تر بگیرند.

زبان بدن از مهمترین چیزهایی است که باعث نشان دادن اعتماد بنفس تان میشود. رعایت زبان بدن باعث می شود که شما در جهان حرفه ای ها با تجربه و متفکر بنظر برسید . چندین مورد وجود دارد که حتما با به آن توجه کنید اما برخی از مهمترین موارد عبارتند از:

فرقی نمی کند که برای مصاحبه یا برای یک جلسه ساده صبحگاهی باشد، همیشه کمی بیشتر از آنکه فکرش را بکنید نیاز دارید خود را مهیا کنید . فقط کمی تحقیق بیشتری انجام دهید. چند بار دیگر سخنرانی خود را تمرین کنید. وقتی که شما شانس این را دارید که جلوه کنید باید از آن استفاده کرده و مردم را تحت تاثیر قرار دهید. پس از مدتی تمرین، عادت میکنید که در هر شرایطی حاضر و آماده باشید.

این یک عادت ساده اما مهم است. سعی کنید که خبرهای مهم ملی و بین المللی، و همچنین اخبار صنعت و کار خودتان را دنبال کنید. قطعا نمیتوان همه خبر ها را بررسی کرد اما اگر اطلاعی کلی از وضعیت اطرافتان داشته باشید، هنگام صحبت با دیگران خیلی خردمندتر بنظرم میرسید.

این مسئله یکی از مهم ترین چیز هایی است که هر فردی باید در زندگی خود رعایت کند. وقتی که موفق میشوید و به شهرت و ثروت میرسید. فروتنی یکی از ویژگی های مهم در محل کار است که برای ایجاد احترام متقابل لازم میباشد.

نکاتی که گفته شد را حتما رعایت کنید. ممکن است یک شبه احترام را به دست نیاورید، اما این عادت ها بر مردم تاثیر می گذارد (حتی اگر آنها فورا متوجه آن نباشند). صبر و انسجام بزرگترین ابزار شماست وقتی که به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد و جدی در نظر گرفته می شوید ، بنابر این وقت بگذارید و احمال کاری نکنید.

حالا یادگرفتید چگونه جدی باشیم؟ با رعایت نکات ذکر شده شما هم میتوانید خود را به عنوان فردی جدی معرفی کنید. نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

 

چگونه دختری سرسنگین باشیم
چگونه دختری سرسنگین باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *