چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم

 
helpkade
چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم
چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم

امیدوارم کمکتون کنه

امیدوارم کمکتون کنه

آیا شما هم فیتالی های بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011) مثل من تو دفترچه نوشته بودید؟

با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011) رو با هم بررسی کنیم.

 

نام انگلیسی بازی: Mortal Kombat

پلتفرم: پلی استیشن ۳ و PC و ایکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ویتا

چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم

تاریخ عرضه: ۹ آپریل ۲۰۱۱ (۲۰ فروردین ۱۳۹۰)

سازنده: NetherRealm Studios

ناشر: WB Games Chicago

دسته بندی بازی: مبارزه‌ای

مودها: ۱ تا ۸ بازیکن (آنلاین) ۱ تا ۴ بازیکن (آفلاین)

 

بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011)

بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011) نهمین بازی در سری مورتال کمبت است که توسط NetherRealm Studios  ساخته شده است. این بازی اولین بار بعد از مدتی کوتاه پس از عرضه بازی Mortal Kombat vs. DC Universe در ژانویه سال ۲۰۰۹ توسط اد بون این بازی را مورد اشاره قرار گرفت.

 

بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011)

پس از مرگ بلیز (Blaze) توسط شائو کان پلید در پایان مورتال کامبت: آرماگدون (Mortal Kombat: Armageddon)، همه مبارزان قلمرو ها کشته شدند و تنها ریدن و امپراتور بی رحم اوت‌ورلد یعنی شائو کان جنگ طلب باقی ماندند. ریدن به شدت آسیب دیده و وقتی دید شائو کان که حالا دارای قدرت خدایان ارشد است و دیگر قابل متوقف کردن نیست، قبل از این که به دست شائو کان کشته شود از آخرین طلسم خود استفاده کرد و پیامی را به خودش در گذشته ارسال کرد، پیامی با حاوی عبارت «او باید ببرد» که رایدنِ گذشته را از رویدادهای که قرار است بی افتد آگاه می‌کرد.

ریدن در زمان گذشته و در برگذاری اولین تورنومنت مورتال کمبت پیامی را از خودش از آینده دریافت کرد. این پیام او را به این نتیجه رساند که لیو کانگ باید در تورنمنت حاضر پیروز شود تا زمین رالم را نجات دهد. لیو کانگ موفق به شکست دادن گورو (Goro) و همچنین شنگ سونگ (Shang Tsung) شد، اما با این حال همچنان علائم وجود داشتند که نشان می‌داد اتفاقات آینده بدون تغییر باقی مانده است. امپراطور شائو کان پلید که از شکست شنگ سونگ خشمگین شد فرمان اعدام او را صادر کرد، با این حال شنگ سونگ جادوگر پیشنهاد برگزاری یک تورنمنت دیگر در اوت‌ورلد را داد و توانست موفق به متقاعد کردن شائو کان شد.

در تورنومنت دوم ریدن کونگ لائو را جایگزین لیو کانگ کرد، اما لیو کانگ یا تلاش‌های بسیارش در نهایت توسط شائو کان کشته شد، موضوعی که باعث خشم لیو کانگ شد. لیو کانگ در جنگ با شائو کان را به شدت مجروح کرد، با این حال کان توسط کوان چی جادوگر بهبود پیدا کرد.

در مقطعی ریدن متوجه این موضوع شد که پیامی که از خودش در آینده دریافت کرده است اشاره به پیروزی شائو کان پلید دارد و منظور از او در عبارت «او باید ببرد» پیروزی شائو کان است. یعنی این امپراطور باید بدون پیروزی در مورتال کمبت، ارث‌ رلم را تسخیر می‌کرد، در این صورت خدایان ارشد او را مجازات می‌کردند. در همین حین لیو کانگ که از مرگ بهترین دوستش خشمگین بود و برای حمله به شائو کان اقدام کرد. ریدن سعی کرد جلوی او را بگیرد اما در اقدامی برای دفاع از خودش به صورت تصادفی باعث مرگ لیو کانگ شد.

ریدن با غلبه بر حس گناهش تسلیم شائو کان شد و به این ترتیب به خاطر نقض قوانین مورتال کمبت خدایان ارشد مداخله‌ ای صورت دادند و قدرتی را به ریدن دادند تا او بر شائو کان پلید پیروز شود و او را بکشد.

بعد از مرگ شائو کان، ریدن سوگند خورد تا با کمک جانی کیج و سونیا بلید ارث‌رلم را بازسازی کند. در این مقطع کوان چی به عنوان یکی از عاملان وفادار شیناک دیده شد و از این موضوع پرده برداشته شد که نابودی شائو کان و تضعیف شدن ارث‌رلم نقشه‌ ای از پیش نوشته شده توسط شیناک و متحدانش بوده است تا تمام قلمروها را خودشان فتح کنند.

بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011)

اگه دوست داری داستان کاراکتر مورد علاقه با تمام فیتالتی و بوتالیتی هاشو بدونی فقط روی اسمش کلیک کن.

باراکا (Baraka)

جید (Jade)

جکس (Jax)

جانی کیج (Johnny Cage)

کابال (Kabal)

کانو (Kano)

کیتانا (Kitana)

کونگ لائو (Kung Lao)

لیو کانگ (Liu Kang)

نوب سایبات (Noob Saibot)

رایدن (Raiden)

اسکورپیون (Scorpion)

سونیا بلید (Sonya Blade)

چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم

ساب زیرو (Sub-Zero)

سیندل (Sindel)

ارمک (Ermac)

رپتایل (Reptile)

نایت‌ ولف (Nightwolf)

کورتیس استرایکر (Kurtis Stryker)

شنگ سونگ (Shang Tsung)

سایبر ساب-زیرو (Cyber Sub-Zero)

کوان چی (Quan Chi)

سایرکس (Cyrax)

سکتور (Sektor)

شیوا (Sheeva)

اسموک (Smoke)

اسکارلت (Skarlet)

میلینا (Mileena)

گورو (Goro)

کینتارو (Kintaro)

شائو کان (Shao Kahn)

اسکارلت (Skarlet)

کنشی (Kenshi)

رین (Rain)

فردی کروگر (Freddy Krueger)

خدای جنگ (کریتوس) که در انحصار پلی‌ استیشن ۳ می باشد

آیا شما هم فیتالی های بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011) مثل من تو دفترچه نوشته بودید؟

متشکریم که همراه مستر گیمرز رسانه بازی ها هستین. خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به مطلب بازی مورتال کمبت ۹ (Mortal Kombat 2011) ، زیر همین پست برامون ارسال کنین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

اگر به دنبال اطلاعاتی با ارزش، کامل و به روز برای بازی ها هستید به بخش گیم اینفو و اگر به دنبال مکان های ارائه دهنده خدمات بازی هستید به بخش گیم هاوس در مستر گیمرز مراجعه کنید.

صادرات زعفران / قیمت شیائومی / مدل مو / لپتاپ دل Dell / مشاوره دیجیتال مارکتینگ / پایگاه اطلاع رسانی صنعت / خرید و فروش فیش حج / خرید یوسی پابجی / خرید کاغذ دیواری اتاق کودک /

گروه مستر گیمرز یک رسانه خبری-آموزشی است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.

هدف گروه مستر گیمرز بالا بردن سطح آگاهی عموم فارسی زبانان راجع به انواع بازی ها (گیم ها) اعم از بازی های کامپیوتری (ویدئو گیم) ، بازی های موبایلی، بازی های تخته ای، بازی های پرتحرک، بازی های گروهی-خانوادگی، باری های کارتی و بازی های آموزشی، با اتکا به تیمی با انگیزه، خلاق، هدفمند و گیمر می باشد.

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

توسط

mpjl، 1 خرداد 1393 در اخبار و تریلر بازی ها

سلام…

همون طور که تو عنوان خوندید میخوام آموزش باز کردن سه شخصیت Kintaro و Goro و Shao Kahn در Mortal Kombat KE در این تاپیک بهتون


یاد بدم.

چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم


خودم هم این رو تست کردم و درست بوده.


1. اول ??ایل رو دانلود کنید.

2. ??ایل PKG رو در روت ??لش با ??رمت FAT 32 کپی و در قسمت Install Package نصب کنید.


3. ??ولدر PS3_GAME رو داخل ??لش با ??رمت FAT 32 کپی کنید.

4. وارد مولتی من شید. در قسمت File Manager ??ولدر PS3_GAME رو در آدرس زیر Replace کنید: (حالا نمیدونم آدرس درسته یا نه، دیگه دلیلش رو خودتون میدونید)


hdd0/GAMES/BLUS30902


اسم بازی هم جلو آیدی بازیه.


5. حالا ترجیحا کنسول رو ریست کنین.

6. وارد بازی بشین؛ برای انتخاب کردن شخصیت ها به روی کارکتر Cyber Sub Zero (عشقه من) ر??ته و اون سه شخصیت رو از اون قسمتی که بیرون میاد انتخاب کنید.


توضیحات اضا??ه:

1. اگه میبینین که کی??یت عکسه اون سه کارکتر کمه به این علته که اینا در واقع نمیشه باهاشون بازی کرد و از اینا عکس گر??ته شده. پس لط??ا در این مورد سوال نکنین.

2. به هیچ وجه مرحله ی آخر قسمت Ladder رو با این سه شخصیت رد نکنین چون در غیره این صورت یا بازی هنگ میکنه یا باید مرحله رو از اول رد کنین.

3. با این سه شخصیت نه میشه پرید و نه میشه نشست. ولی ضربات در حدی هستن که حری?? رو قشنگ ببا??ه.

 

به سوالاتتون هم درباره بازی و هم درباره این سه شخصیت در این تاپیک پاسخ داده میشه.


مو??ق باشید…

من همه غولها همه کاراکترها . همه لباسها رو آزاد دارم.


تازه رو مرتال 9

حتی شخصیتهایی که مال مرتال 2 3 هستن.مثل سابزیرو کیتانا و و و و

تو اینترنت یه سرچ بزنی میبینی که چقدر مود هم واسشون اومده :;;d:


تازه رو مرتال 9

حتی شخصیتهایی که مال مرتال 2 3 هستن.مثل سابزیرو کیتانا و و و و

تو اینترنت یه سرچ بزنی میبینی که چقدر مود هم واسشون اومده :;;d:

من ??کر کنم یه 10 20 باری تمومش کردم چون من هی پاکش میکردم دوباره کرمم میگر??ت نصبش میکردم و اون همه چیزاشو آزاد کردم.

ولی من منظورم داخل Komplete Edition بازی بود. اون چیزایی که میگی خوب مود هم نیاز نداره، برو روش Start بزن لباس MK3 رو انتخاب کن. دقیقا همون طوری که لباسه دومشون رو انتخاب میکنی.

شخصیت های Melina, Kitana, Sub – Zero, Scorpion و چند ن??ر دیگه لباس مورتال های قدیمی رو دارن. که تو Komplete Edition همه لباسا و همه چیز آزاده (دیگه این د??عه حال نداشتم بشینم آزاد کنم).

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

انجمن رمان

قدرت گرفته از IPS

Mortal Kombat Komplete Edition PC Game – Black Box Version

مجموعه ی مورتال کمبت ( Mortal Kombat ) یکی از قدیمی ترین بازی ها در سبک مبارزه ای و هم چنین اکشن به شمار می رود. در دهه ی نود میلادی , این بازی در اوج خود قرار داشت و بسیاری از طرفداران دنیای بازی های مجازی , به نوعی شیفته و دلبسته کمبت شده بوند.اما چیزی که معلوم است , افت شدید این بازی در سال های اخیر بوده , به طوری که بسیاری از طرفداران خود را نا امید کرده است. بدون شک سال 2013 , سال بسیار خوبی برای قدرت نمایی نسخه ی جدید از آن بوده , چراکه در این سال سری جدید این بازی با عنوان Mortal Kombat Komplete Edition وارد دنیای بازی های گرافیکی و جدید شده است. بازی با گیم پلی پویا شامل بخش های Tag Team , Challenge Tower و قسمتی طولانی و جذاب به نام Story Mode طراحی شده که تفاوت بسیاری با ورژن های قبلی دارد. هم چنین حالت اجباری انتخاب شخصیت به طور کامل در این نسخه حذف شده و برای آزاد سازی مابقی شخصیت ها نیازی به کاراکتر های Liu Kang و Kung Lao نخواهید داشت.

مجموعه بازی های مورتال کمبت یا نبرد فناپذیران یکی از محبوب ترین بازی های مبارزه ای هستند که از زمان ارائه اولیه بازی در سال 1992 تاکنون تاریخچه پرفراز و نشیبی داشته اند. وقتی صحبت از بازی مورتال کمبت می شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، خشونت و انجام حرکات معروف فیتالیتی است.

از ابتدا این بازی ها با این ویژگی ها مطرح شدند و با همین روال توانستند در میان مردم محبوبیت به دست آورند. به همین خاطر است که مورتال کمبت توانست در یک مدت زمان اندک راه خود را از دیگر بازی های مبارزه ای جدا کند.

این مجموعه بازی عمری 27 ساله دارد و تاکنون با حاشیه های بسیاری همراه بوده است و توانسته است تا حدودی بر آن ها غالب شود. در این نوشته از سایت بازیزا به معرفی جامع و کامل این بازی جذاب و پرطرفدار می پردازیم.

دهه 90 میلادی به عنوان یک نقطه طلایی برای مجموعه بازی های آرکید به حساب می آید. در همین زمان کمپانی میدوی Midway با کمپانی ویلیامز الکترونیکس ترکیب شد و توسعه بازی mortal kombat، نتیجه همکاری این دو شرکت است.

چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم

کمپانی میدوی برای متفاوت کردن تولیدات خود، ایده استفاده از تصاویر واقعی دیجیتالی شده را برای افزایش دید واقع گرایی در بازی های خود مطرح و امتحان کرد. این ویژگی یکی از مهم ترین نقاط قوت این بازی مبارزه ای بود. در بازی مورتال کمبت بسیاری از قواعدی را که توسط استریت فایتر ارائه شده بود مثل دفاع کردن، پرتابه ها و انجام حرکات خاص با کنترل، استفاده شده بود.

یک ویژگی جدید نیز در این بازی وجود داشت و آن هم انجام حرکات دایره ای در جهتی مشخص بود. حتی شما می توانستید بدون فشار دادن دکمه و فقط با استفاده از حرکات جوی استیک، حملات ویژه ای را انجام دهید. این بازی قرار بود بر اساس واقعیت زندگی بازیگر معروف، ژان کلاد ون دام ساخته شود. شباهت کاراکتر اول یعنی جان کیج نیز به همین دلیل است.

داستان این بازی مبارزه ای در مورد تورنمنت مورتال کمبت است که در یک جزیره مخفی انجام شد و توسط جادوگری به نام شنگ سونگ اداره می شد. شخصیتی که محافظت از این جادوگر را به عهده دارد، گورو نام دارد، این شخصیت، مبارز شکست ناپذیر این تورنمنت است. همه 7 کاراکتر بازی با اهداف خاصی به این تورنمنت وارد شده اند، البته با این تفاوت که برخی برای افتخار می جنگند و عده ای برای انتقام گرفتن.

مهم ترین ویژگی mortal kombat‌ استایل آن بود که توانست آن را از دیگر بازی های آن زمان متمایز کند. این بازی با الهام گرفتن از بازی های سبک کونگ فو و فیلم های اکشن و خشن دهه های گذشته و حضور واقعی بازیگران و بهره گیری از مقداری خون توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. سازندگان از خشونت و حرکات فیتالیتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کردند.

حرکات فیتالیتی بسیار خشن و خونین هستند که در مرحله آخر بازی با فشار دادن دکمه ها و جهت های خاصی اجرا می شوند، البته انجام آن ها محدودیت زمانی دارد و روی بازیکن شکست خورده انجام می شود. اگر بازیکن در مدت زمان مشخص بتواند این کار را انجام دهد رقیبش کشته می شود و بازی تمام می شود.

زمانی که قرار بود این بازی بر روی سگا جنسیس و سوپر نینتندو عرضه شود، بیشترین محبوبیت را در میان طرفداران خود داشت. البته با این که بازی در همه دستگاه های آرکید وجود داشت، باز هم والدین خواستار سانسور شدن نسخه خانگی بازی شدند که این کار باعث کاهش سود فروش این بازی بر روی کنسول ها شد.

علاوه بر این خواسته شده بود که خون موجود در این بازی به رنگ خاکستری درآید و به عنوان عرق بازیکنان باشد و تعدادی از فیتالیتی های خشن نیز حذف شد. در آن زمان این بازی از طرف شورای رده بندی سگا برای سنین بالای 13 سال مناسب شناخته شد. در ابتدا عرضه مورتال کمبت با کمپین تبلیغاتی 10 میلیون دلاری همراه بود که در نهایت 2 میلیون نسخه از این بازی روانه فروشگاه ها شد و همه آن ها به فروش رسید.

حتی سازندگان نیز انتظار دستیابی به چنین موقعیت بزرگی را نداشتند و کمپانی میدوی، راهی جز تولید ادامه این بازی را نداشت. به طبع این دنباله باید بزرگتر، بهتر و خونین تر از قبل می شد. طبق گفته های اد بون، آن ها برای ارائه محتوای خود با نزدیک بودن عرضه بازی super street fighter باید فشار زیادی را متحمل می شدند و این برای آن ها چالش بسیار بزرگی بود.

سازندگان مورتال در این امر موفق شدند. تعداد کاراکترهای بازی از 7 به 12 رسید و تعداد حرکاتی که قابل انجام بود بیشتر از قبل شده بود، علاوه بر این، دو نوع حرکت فیتالیتی برای هر کاراکتر در نظر گرفته شده بود. ظاهر این بازی از دنیای آسیایی دور شد و پیچیدگی هایی در داستان بازی به وجود آمد که در نسخه های کنونی نیز وجود دارد.

در کنار فیتالیتی های خشن، در بازی حرکات جدیدی مانند بییالیتی به وجود آمد که دشمنان را به نوزاد تبدیل می کرد و یا حرکات دوستانه که شامل ابراز محبت به رقیبان بود. در حالی که در مورتال کمبت 1 فقط یک شخصیت مخفی به نام رپتایل وجود داشت، در مورتال کمبت 2 شاهد 3 شخصیت منفی بودیم که کمک زیادی به محبوبیت بیشتر این نسخه می کردند.

در همین زمان بود که مردم متوجه شدند این بازی چه تاثیر عمیقی بر روی صنعت بازی سازی گذاشته است. پس از عرضه نسخه دوم این بازی، پورت هر دو بازی مورتال کمبت روی تمام پلتفرم های اصلی عرضه شد. از سیستم sega CD و 32X سگا تا Seg Master System.

در سال 1995 با ساخت یک فیلم اکشن که توسط کمپانی نیولاین سینما بر طبق این بازی ساخته شد، محبوبیت این بازی را بیشتر از گذشته کرد.

میدوی بعد از بازی دوم، کار ساخت mortal kombat 3‌ را شروع کرد. البته این نسخه یک سال در دست ساخت بود و زمانی به بازار وارد شد که بازی ها دیگر تشنه خون نبود و نسل جدیدی از سخت افزار ارائه شده بود که سه بعدی بودن بازی ها در آن ها مطرح بود و دو برابر کردن محتوا توسط میدوی کار بی فایده ای بود و به همین خاطر این بازی مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

در سال 1997 دیگر استفاده از تصاویر دیجیتالی مناسب به نظر نمی رسید و زمان آن رسیده بود که مورتال کمبت وارد دنیای سه بعدی شود. mortal kombat‌ سرانجام در تاریخ 11 سپتامبر 1997 برای دستگاه های آرکید ارائه شد، البته با شرایط گرافیک سه بعدی و رزولوشن پایین این نسخه، در آرکید ها رقیبان زیادی داشت، البته همچنان بهتر از چیزی بود که در خانه می توانستید بازی کنید.

این نسخه دیگر شبیه به نسخه های قدیمی خود نبود و نتوانست محبوبیت نسخه های قبلی خود را پیدا کند. این بازی برای پلی استیشن و نینتندو 64 هم پورت شد.

با این که نسخه های قبلی موفقیت آمیز نبودند، اما همچنان شخصیت های مورتال کمبت می خواستند نسخه های پیش درآمد این بازی را برای عمق بخشیدن به دنیای این مجموعه عرضه کنند. در نسخه Mortal Kombat: Special Forces جکس و سونیا به عنوان شخصیت های اصلی بازی انتخاب شدند و مانند ساب زیرو، این بازی برای کنسول های N64 و پلی استیشن ساخته شد.

روال کار به همین ترتیب ادامه یافت و نسخه های بعدی به تریب وارد بازار شدند و در هر نسخه امکانات جدیدی به بازی اضافه و شخصیت های بازی با تغییراتی روبرو شد. با گذشت زمان نسخه های جدید توانستند به یک بازی موفق و رقابتی تبدیل شوند و برای اولین بار رقابت آنلاین نیز به این مجموعه اضافه شد. نسخه های مورتال کمبت x و مورتال کمبت 11 جز جدیدترین و پرطرفدارترین بازی های این مجموعه هستند.

برای راحتی شما دوستان و همراهان عزیز بازیزا کدهای مخفی نسخه دهم یعنی mortal kombat x را برای شما تهیه کرده ایم، امیدواریم لذت کافی را ببرید.

پلی استیشن- ایکس باکس

۱– Square (مربع)/ X
۲– Triangle(مثلث)/ Y
۳– X(ضربدر)/ A
۴– Circle (دایره)/B

فتالیتی ها باید از یک فاصله مشخص به دور از حریف انجام شود.

کامپیوتر: Bubble Head (فتالیتی ۱)– جلو، پایین، عقب، جلو، ۱ (وسط صفحه)

کامپیوتر: Selfie (فتالیتی ۲)– پایین، جلو، پایین، عقب، ۴ (بسته)

پلی استین ۴: Bubble Head (فتالیتی ۱)– جلو، پایین، عقب، جلو، مربع (وسط صفحه)

پلی استین ۴: Selfie (فتالیتی ۲)– پایین، جلو، پایین، عقب، دایره (بسته)

ایکس باکس وان: Bubble Head (فتالیتی ۱)– جلو، پایین، عقب، جلو، X (وسط صفحه)

ایکس باکس وان: Selfie (فتالیتی ۲)– پایین، جلو، پایین، عقب، B (بسته)

Between The Eyes (بروتالیتی ۱)– با بیش از ۵۰ درصد جون، حریف را بصورت تکی بکشید

Shot (عقب، جلو+۱) یه پرش تکی از فاصله دور (حدود طول سه کاراکتر)

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Bug Me (فتالیتی ۱) – عقب، جلو، عقب، ۳ (وسط صفحه)

Heart Broken (فتالیتی ۲) – جلو، عقب، جلو، ۲ (بسته)

Migraine (بروتالیتی ۱) – با بیش از ۵۰ درصد جون، حریف را با یک شارژ Ovipositor بکشید (پایین، عقب+۴)، سپس دکمه جلو را نگه دارید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Inner Workings (فتالیتی ۱)– بلاک کردن را نگه دارید، پایین، بالا، عقب، بلاک کردن را رها کنید (وسط صفحه)

Head Out (فتالیتی ۲)– بلاک کردن را نگه دارید، جلو، پایین، پایین، بالا، بلاک کردن را رها کنید (وسط صفحه)

Nether Force (بروتالیتی ۱)– در طول مسابقه ۱۰ حرکت ویژه انجام دهید، سپس حریف را از طریق پورت هوایی بکشید (پایین، عقب+۴+بلاک کردن در هوا).

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Sand Storm (فتالیتی ۱)– پایین، عقب، جلو، پایین، ۱ (وسط صفحه)

Six Shooter (فتالیتی ۲)– عقب، جلو، عقب، جلو، ۲ (تمام صفحه)

Tunnel Vision (بروتالیتی ۱)– حریف را با یک پرتاب ساده بکشید، سپس جلو را در طول انیمیشن نگه دارید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Better Than One (فتالیتی ۱)– جلو، عقب، جلو، عقب، ۳ (بسته)

Play Time (فتالیتی ۲)– پایین، عقب، جلو، عقب، عقب (وسط صفحه)

Trample (بروتالیتی ۱)– در طول مسابقه حداقل ۳ بار بدوید، سپس حریف را با یک شارژ Tuck بکشید (عقب، جلو+۳)، اما اولین ضربه باید به صورت کامل از دست برود و شما باید جلو را در طول انیمیشن نگه دارید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Peek-A-Boo (فتالیتی ۱)– عقب، جلو، پایین، ۴ (بسته)

Shokan Amputation (فتالیتی ۲)– عقب، پایین، پایین، بالا (بسته)

Speed Bag (بروتالیتی ۱)– دو راند مسابقه را ببرید، حریف را با Shokan Grab (پایینف عقب، جلو+۳) یا Shokan Slam (پایین، عقب، جلو+۳+بلاک) بکشید، جلو را هم در طول انیمیشن حمله نگه دارید.

Krush (بروتالیتی ۲)– با بلاک کردن حریف، آنها را با یک حرکت Krush (پایین، بالا+بلاک) بکشید.

Chest Bump (بروتالیتی ۳)– در تغییرات Kuatan Warrior، حرکت five forward dashes (جلو، جلو) را در طول مسابقه انجام دهید، سپس با بیش از ۵۰ درصد جون حریف را با یک Chest Lunge (عقب، جلو+۲) یا Chest Charge (عقب، جلو+۲+بلاک) بکشید.

Tail Spin (بروتالیتی ۴)– در تغیرات Dragon Fangs ، حریف را با حرکت Dragon Spin (پایین، عقب+۲+بلاک) بکشید، اما تنها سومین ضربه از Dragon Spin می تواند وصل شود، دو ضربه اول باید به طرف حریف خطا برود.

Shokan Flame (بروتالیتی ۵)– در تغییرات Tiger Fury، نزدیک حریف بایستید و آنها را با یک حرکت Dragon Torch (عقب، جلو+۲+بلاک) بکشید، در طول حمله ی انیمیشنی ۲ را نگه دارید.

Blown Out (فتالیتی ۱)– جلو، عقب، جلو، عقب، ۲ (بسته)

Fist Pump (فتالیتی ۲)– جلو، پایین، عقب، ۴ (بسته)

Mind Blown (بروتالیتی ۱)– حریف را با یک حرکت Bionic Blast (عقب، جلو+۲+بلاک) بکشید و جلو، جلو، جلو را در طول حمله انیمیشنی فشار دهید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

T-Wrecks (فتالیتی ۱)– جلو، عقب، پایین، ۲ (بسته)

Jax The Ribber (فتالیتی ۲)– پایین، عقب، جلو، جلو (بسته)

Sledge Hammer (بروتالیتی ۱)– حریف را از پشت کباب کنید، جلو+۲، پشت.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

Ground Breaking (بروتالیتی ۴)– در تغییرات Pumped Up، در طول مسابقه سه ضربه پوندی به زمین بزنید، سپس حریف را در طول حمله با یک حرکت پایین، پایین+۴+بلاک (Ground Shake) و نگه داشتن ۴ بکشید.

بروتالیتی ۵–

Here’s Johnny (فتالیتی ۱)– عقب، جلو، عقب، جلو، ۱ (بسته)

Little Improv (فتالیتی ۲)– جلو، عقب، جلو، جلو (وسط صفحه)

Eye Popping (بروتالیتی ۱)– حریف را با حداقل چهار حمله Nut Punch (عقب، پایین+۳)، در طول مسابقه ضربه بزنید و حریف را با یک Nut Punch یا Nut Cracker (عقب، پایین+۳+بلاک) بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Head Case (فتالیتی ۱)– پایین، جلو، پایین، عقب، ۳ (بسته)

Knife To Meet You (فتالیتی ۲)– پایین، پایین، جلو، ۱ (تمام صفحه)

Ballin’ (بروتالیتی ۱)– حریفی که بلاک کرده را با یک chip damage از طریق توپ هوایی (عقب، جلو+۳+بلاک در هوا) بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Tele-Copter (فتالیتی ۱)– عقب، جلو، عقب، عقب (تمام صفحه)

My Puppet (فتالیتی ۲)– جلو، پایین، عقب، بالا (وسط صفحه)

Used Up (بروتالیتی ۱)– اولین راند مسابقه را با یک پرتاب ببرید، سپس حریف را با یک پرتاب بکشید.

بروتالیتی ۲–

Leg Up (بروتالیتی ۳)– در تغییرات Balanced، امتیاز اولین ضربه مسابقه را بگیرید (برای متر جایزه)، سپس حریف را با یک حرکت Tele-Flurry (عقب، جلو+۳) بکشید.

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Dark Fan-Tasy (فتالیتی ۱)– پایین، جلو، عقب، جلو، ۲ (وسط صفحه)

Splitting Hairs (فتالیتی ۲)– عقب، جلو، پایین، پایین (وسط صفحه)

Off The Top (بروتالیتی ۱)– حریف را با یک حرکت Throat Slice (عقب، جلو+۳) یا Throat Slash (عقب، جلو+۳+بلاک) بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Be Mine! (فتالیتی ۱)– پایین، عقب، جلو، ۱ (بسته)

Tight Squeeze (فتالیتی ۲)– جلو، عقب، جلو، عقب، ۲ (بسته)

Kotally Awesome (بروتالیتی ۱)– در فاصله رفت و برگشتی بایستید (به طول یک کاراکتر دورتر) و حریف را با حرکت Sun Beam (پایین، جلو+۴) یا God Ray (پایین، جلو+۴+بلاک) بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

Sawed Off (بروتالیتی ۴)– در تغییرات War God، خریف را با یک کمبوی سه ضربه ایی که با حرکت Saw Blade (پایین، جلو+۲) تمام می شود بکشید.

بروتالیتی ۵–

Target Practice (فتالیتی ۱)– پایین، جلو، پایین، عقب، ۲ (بسته)

Pinned Down (فتالیتی ۲)– جلو، عقب، پایین، پایین، ۱ (وسط صفحه)

A Little Heart (بروتالیتی ۱)– به مدت حداقل ۷ ثانیه بدون ضربه خوردن در آخرین راند مسابقه بمانید، سپس در فاصله رفت و برگشت (به طول یک کاراکتر دورتر) از حریف بایستید و حریف را با حرکت Straight Arrow (پایین، جلو+۲) بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Face Grind (فتالیتی ۱)– پایین، عقب، پایین، جلو، ۴ (بسته)

Flower Pot (فتالیتی ۲)– پایین، جلو، پایین، عقب، ۱ (بسته)

Open Wide (بروتالیتی ۱)– حریف را با یک پرتاب استاندارد در حالی که ۱ یا ۲ را ۱۵ دفعه در طول پرتاب انیمیشن فشار داده اید بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Sore Throat (فتالیتی ۱)– پایین، پایین، عقب، جلو، جلو (بسته)

Splitter (فتالیتی ۲)– عقب، جلو، پایین، بالا (بسته)

Hot Head (بروتالیتی ۱)– استفاده از حداقل سه تعامل در مرحله در طول مسابقه، سپس با ضربه به سر با توپ آتشین هوایی (عقب، جلو+۱ در هوا) حریف را بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Face Feast (فتالیتی ۱)– پایین، عقب، پایین، عقب، ۳ (بسته)

Tasty Treat (فتالیتی ۲)– جلو، عقب، جلو، عقب، ۲ (بسته)

High Roller (بروتالیتی ۱)– حریف را با حداقل پنج حمله Ball Roll (عقب، پایین+۴) ضربه بزنید، سپس حریف را یک Ball Roll یا Flip ‘n’ Roll (عقب، پایین+۴+بلاک) بکشید.

Tele-Splat (بروتالیتی ۲)– حریف را با حرکت Tele-Kick (پایین، پایین+۳) یا Tele-Drop (پایین، پایین+۳+بلاک) بکشید و بالا را در طول انیمیشن حمله نگه دارید.

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

Early Lunch (بروتالیتی ۵)– در تغییرات Ravenous، حریف را با کمبوی Quick Taste (پایین+۱، ۲، ۱+۳، بالا، بالا+۲ و نگه داشتن بالا در طول انیمیشن) بکشید.

Mind Game (فتالیتی ۱)– جلو، عقب، جلو، عقب، ۴ (تمام صفحه)

Both Ends (فتالیتی ۲)– پایین، جلو، عقب، جلو، ۲ (بسته)

Kurb Stomp (بروتالیتی ۱)– حریف را با حرکت Sky Crush (پایین، عقب+۴+بلاک) بکشید و پایین، پایین، پایین را قبل از آخرین ضربه حمله سر فشار دهید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Bug Eyes (فتالیتی ۱)– جلو، عقب، جلو، ۱ (بسته)

Conducting Rod (فتالیتی ۲)– پااین، جلو، عقب، جلو، ۴ (تمام صفحه)

Super Shocker (بروتالیتی ۱)– حریف را با حرکت Electrocute (پایین، جلو+۲) و فشار دادن ۲، ۲، ۲ در طول انیمیشن حمله بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Bad Breath (فتالیتی ۱)– پایین، جلو، پایین، جلو، ۴ (بسته)

Acid Bath (فتالیتی ۲)– پایین، پایین، عقب، جلو، ۱ (بسته)

Acid Wash (بروتالیتی ۱)– بیش از ۳۰ درصد آسیب را با حرکت Acid Spit (پایین، جلو+۱) را در طول مسابقه تحمیل کنید، سپس حریف را Acid Spit بکشید.

بروتالیتی ۲ –

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

Bo Dash (بروتالیتی ۵)– در تغییرات Noxious، Poison Gas (پایین، پایین،+۳) را فعال کنید، سپس حریف را با حرکت Reptilian Smash (عقب، جلو+۲+بلاک) بکشید.

Stop Ahead (فتالیتی ۱)– پایین، عقب، جلو، ۲ (وسط صفحه)

Who’s Next (فتالیتی ۲)– پایین، عقب، جلو، بالا (وسط صفحه)

Get Over Here (بروتالیتی ۱)– بیش از ۵۰ درصد از جونتون که باقی مانده، حریف را با یک حرکت enhanced Double Spear (عقب، جلو+۱+بلاک، سپس دوباره بلاک کنید زمانی که حمله متصل شد) بکشید.

Shirai Ryu Fire (بروتالیتی ۲)– حریف را از هوا با حرکت Air Flameport (پایین، عقب+۳+بلاک در هوا) بکشید.

Just A Scratch (بروتالیتی ۳)– در تغییرات Ninjitsu، سه دفعه حریف را با حرکت Downfall (عقب+۴) در طول مسابقه ضربه بزنید، سپس حریف را با حرکت Doom Blade (جلو+۲) بکشید.

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

The Grinder (فتالیتی ۱)– پایین، عقب، جلو، پایین، بالا (وسط صفحه)

Flick Trick (فتالیتی ۲)– بلاک کردن را نگه دارید، پایین، بالا، پایین، بالا، بلاک کردن را رها کنید، بلاک کردن را فشار دهید (وسط صفحه)

Gory Hole (بروتالیتی ۱)– حریف را با یک حرکت Amulet Strike (عقب، جلو+نگه داشتن ۱)، نگه داشتن ۱ در طول حمله بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

Have A Nice Day (بروتالیتی ۴)– در تغییرات Bone Shaper، با یک نوار از متر سوپر، حریف را با حرکت Deity combo (جلو+۲،۲، ۱+۳) بکشید.

بروتالیتی ۵–

Target Marked (فتالیتی ۱)– پایین، پایین، عقب، جلو+بلاک (بسته)

Head Hunter (فتالیتی ۲)– جلو، عقب، پایین، عقب، ۲ (وسط صفحه)

Thigh Master (بروتالیتی ۱)– با کمتر از ۵۰ درصد جون، یک کمبوی ۵ ضربه ایی که آخرش با حرکت Leg Grab (عقب، جلو+۴) یا Leg Slam (عقب، جلو+۴+بلاک) است انجام دهید، سپس حریف را با ضربه آخر بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

Chest Kold (فتالیتی ۱)– عقب، جلو، پایین، عقب، ۴ (بسته)

Bed of Ice (فتالیتی ۲)– پایین، عقب، پایین، جلو، ۴ (بسته)

Snow Ball (بروتالیتی ۱)– با بیش از ۴۰ ثانیه باقی مانده از راند، حریف را یخ کنید، سپس در کنار حریف با فاصله تمام صفحه بایستید و بعد به او با حرکت Ice Blast (پایین، جلو+۲+بلاک) ضربه بزنید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

Splitting Image (بروتالیتی ۵)– در تغییرات Grandmaster، یک Ice Klone (پایین، عقب+۲) یا Ice Statue (پایین، عقب+۲+بلاک) ایجاد کنید، سپس را با Klone with Ice Burst (پایین، عقب+۱) یا Frost Bomb (پایین،عقب+۱+بلاک) منفجر کنید، در حالی که عقب را نگه داشته اید.

Whip It Good (فتالیتی ۱)– پایین، جلو، پایین، عقب، ۲ (بسته)

Head Cage (فتالیتی ۲)– جلو، عقب، پایین، پایین، ۱ (وسط صفحه)

Armless (بروتالیتی ۱)– حریف را با یک پرتاب نرمال و فشار ۱ یا ۲ چهار بار در طول انیمیشن پرتاب بکشید.

بروتالیتی ۲–

بروتالیتی ۳–

بروتالیتی ۴–

بروتالیتی ۵–

بازی مورتال کمبت 11 جدیدترین نسخه این مجموعه بازی است که در تاریخ 3 اردیبهشت 1398  برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی توسط استودیو netherrealm ساخته شد و توسط کمپانی warner bros‌ وارد بازار شد.

این بازی دنباله بازی مورتال کمبت ایکس است و همان راه را ادامه می دهد. گیم پلی بازی به این نسخه های قبلی وفادار است و بازیکنان یک بازی مبارزه ای در سبک 2/5 را تجربه می کنند. باراکا و اسکارلت که در نسخه های قبلی حضور نداشته اند به مورتال کامبت 11 بازگشته اند و دو شخصیت جدید به نام های گراس و کرونیکا نیز به بازی اضافه شده اند. این بازی با 25 قهرمان پیش می رود.

این بازی همانند نسخه های قبلی در سبک مبارزه ای است و به صورت یک نفره، به صورت نبردهای پیاپی و دو نفره یا ماجراجویی بازی می شود. روند بازی بدین صورت است که در صفحه اول بایدشخصیت جنگجوی خود را انتخاب کنید و در طی چند مرحله به مبارزه با رایانه یا بازی کننده دوم بپردازید.

برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. پس از دوبار پیروزی، جنگجوی شکست خورده در حالت نیمه جان قرار می گیرد و بر اساس جنسیت او پیغام تمامش کن به بازیکن برنده داده می شود. در این زمان جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون فیتالیتی ضربه پایانی را به فرد وارد کند و برنده نهایی بازی باشد.

اگر شما در این زمینه یک بازیکن تازه کار و یا یک فرد حرفه ای باشید تفاوتی ندارد، چرا که در ادامه نکاتی را در مورد جدیدترین نسخه این بازی به شما آموزش می دهیم تا بتوانید تجربه بهتری از این بازی داشته باشید. بازیزا را همراهی کنید.

1. حتما بخش آموزشی بازی را تجربه کنید

در این بازی یک بخش جامع آموزشی قرار داده شده است که توسط آن می توانید از ساده ترین اصول بازی تا استراتژی های مختلف را آموزش ببینید.

2. حرکات هر شخصیت را در move list بیاموزید

در نسخه جدید بازی تسلط کامل بر روی حرکات مختلف هر شخصیت بسیار مهم تر از این است که چه زمانی باید از هر حرکت استفاده کنید. این مسئله می تواند مرز بین برد و باخت را تعیین کند. به همین خاطر در مبارزات آنلاین باید مجموعه کاملی از حرکات ویژه و کمبوهای شخصیتی را بلد باشید.

3. از ضربه های flat blow هوشمندانه استفاده کنید

در نسخه 11 این بازی ضربه flat blow‌ جایگزین ضربه x-ray‌ شده است. این ضربه میزان سلامتی دشمن را کم می کند و استفاده درست و به جای آن نیازمند استراتژی است، چرا که این ضربه فقط یکبار در هر مبارزه قابل استفاده است و فقط زمانی می توانید از آن استفاده کنید که سطح سلامتی شخص شما زیر 30 درصد باشد. پس فقط زمانی باید از این ضربه استفاده کنید که مطمئن هستید این ضربه به حریف برخورد خواهد کرد.

4.‌شخصیت ها را مطابق با میل خودتان شخصی سازی کنید

شخصی سازی کاراکتر یکی از جالب ترین قسمت های این بازی است که به بازیکن این اجازه را می دهد تا شخصیتش را با سلیقه خودش و مطابق با سبک مبارزه ای دلخواهش شخصی سازی کند.

5. استفاده از انواع مختلف منابع و پول در بازی

سیستم اقتصادی بازی متشکل از چند نوع واحد پولی است که koin‌ رایج ترین این واحد ها است و به شما اجازه می دهد تا با انجام کارهای مختلف مانند تجربه بخش داستانی، شرکت در نبردها و…. پول لازم را بدست آورید.

6.‌ towers of time بهترین روش کسب درآمد است

با اینکه ممکن است برخی چالش های آن سخت باشد اما این بخش یکی از بهترین روش های کسب درآمد است. در واقع در این بخش باید با انتخاب برج های موجود دشمنانتان را شکست دهید.

7. بخش داستانی را تجربه کنید

تجربه بخش داستانی از چند جهت ضروری است. این بخش با قرار دادن بازیکن در نقش شخصیت های مختلف یک شناخت اولیه خوب برای آن ها ارائه می دهد و می توانید به این نتیجه برسید که کدام شخصیت برای سبک مبارزه شما مناسب تر است.

8.‌از بخش کریپت غافل نشوید

در کریپت مورتال کامبت 11 وارد جزیره می شوید و شخصیتی را کنترل می کنید که از طریق او می توانید وارد قسمت های مختلف جزیره شوید و با پولی که بدست می آورید می توانید صندوق های مختلف بازی را باز کنید. باز کردن این صندوق ها برای مواردی مانند لباس و تجهیزات و… ضروری هستند.

شخصیت های بازی مورتال کمبت در طول سه دهه از زمان ظهور خود توانسته اند طرفداران زیادی را به دست آورند. در ادامه این نوشته به معرفی بعضی از شخصیت های مورتال کامبت می پردازیم.

این شخصیت بدچهره در مورتال کمبت 2 معرفی شد. این شخصیت دارای دندان های تیز و شمشیری برنده در دست است. او جزو جنگجویان غیر قابل پیش پینی است و در مورتال کمبت 11 نیز حضور دارد.

دو

این شخصیت در مورتال کمبت x معرفی شد و در مورتال کمبت 11 نیز حضور دارد. او یک حشره زنده درون خود و بال هایی برای پرواز دارد.

گراس یک شخصیت جدید است و در مورتال کمبت 11 معرفی شده است. او می تواند سرعت زمان را افزایش یا کاهش دهد و از شن و سنگ، سلاح هایی را ایجاد کند و دشمنانش را نابود کند.

کابال یک شخصیت قدیمی است که در مورتال کمبت 11 دوباره بازگشته است. کابال دو شمشیر کشنده در دست خود دارد.

کانو رییس black dragon است که گروهی از خلافکاران خطرناک هستند. او آخرین بار در مورتال کمبت 10 دیده شده بود و در حال حاضر در مورتال کمبت 11 نیز حضور دارد.

این شخصیت در بیشتر نسخه های بازی حضور داشته است. شخصیت او کپی برداری شده از شخصیت بروس لی است و در بیشتر رقابت ها پیروز میدان بوده است.

رایدن خدای رعد است و جز شخصیت های اصلی مورتال کمبت است. البته با گذر زمان شاهد تبدیل شدن او از شخصیت مثبت به یک شخصیت شیطانی بوده ایم.

این شخصیت برای اولین بار در مورتال کمبت سال 1992 حضور داشته است. او و ساب زیرو در بیشتر بازی های مورتال کمبت دشمن یکدیگر بوده اند، البته در نسخه جدید این شرایط تغییر کرده است.

یکی از اولین شخصیت های بازی مورتال کامبت بوده و دوباره در نسخه جدید شاهد درخشش او هستیم. در mortal kombat11 صداگذاری این شخصیت بر عهده قهرمان کشتی کج، روندا روزی است.

اولین بار این شخصیت در مورتال کمبت 9 حضور داشته است. حملات او بیشتر بر مینای جادوی خونین بوده است.

همانند اسکوریپون، ساب هم یک شخصیت نمادین است. در واقع بدون این دو شخصیت مورتال کمبات معنی ندارد.

 

در این نوشته از سایت بازیزا به بررسی کامل بازی مورتال کمبت پرداختیم و با وجود اینکه تمام نکاتبازی را برای شما ذکر کردیم، باز هم باید بگوییم که برای حرفه ای شدن در جدید ترین نسخه این بازی یعنی mortal kombat 11‌ فقط و فقط به وسیله تمرین کردن، آشنا شدن با گیم پلی بازی و مکانیزم ها و همچنین رسیدن به یک شخصی سازی خوب و شناخت کافی از شخصیت های بازی است که می توانید به مرور در بازی پیشرفت کنید.

این که بدانید چه زمانی از ضربه های هوایی استفاده کنید و چه زمانی از ضربات زمینی و یا موارد مشابه دیگر، نکاتی هستند که به مرور زمان و با تجربه شکست ها و پیروزی ها در بازی بدست می آیند.

به نظر شما کدام یک از شخصیت های بازی بهترین گیم پلی را دارد؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد بازی مورگان کمبت با ما به اشتراک بگذارید.

 

مجموعه بازی های مورتال کمبت یا نبرد فنا پذیران یکی از محبوب ترین بازی های مبارزه ای و جنگی هستند.

دهه 90 میلادی به عنوان یک نقطه طلایی برای مجموعه بازی های آرکید به حساب می آید. در همین زمان کمپانی میدوی (Midway) با کمپانی ویلیامز الکترونیکس ترکیب شد و توسعه بازی mortal kombat نتیجه همکاری این دو شرکت است.

بازی مورتال کمبت 11 جدید ترین نسخه این مجموعه بازی است که در تاریخ 3 اردیبهشت 1398  برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شد.

این بازی همانند نسخه های قبلی در سبک مبارزه ای است و به صورت یک نفره یا دو نفره در غالب نبرد های پیاپی یا ماجراجویی بازی می شود.

حرکات فیتالیتی بسیار خشن و خونین هستند که در مرحله آخر بازی با فشار دادن دکمه ها و جهت های خاصی اجرا می شوند، انجام آن ها محدودیت زمانی دارد و روی بازیکن شکست خورده انجام می شود. اگر بازیکن در مدت زمان مشخص بتواند این کار را انجام دهد رقیبش کشته می شود و بازی تمام می شود.

فقط و فقط تمرین کردن، آشنا شدن با گیم پلی بازی و مکانیزم ها و همچنین رسیدن به یک شخصی سازی خوب و شناخت کافی از شخصیت های بازی است که می تواند به مرور در بازی باعث پیشرفت شما باشد.

خودم عاشق بازی های گروهی و همچنین داشتن اسباب بازی های جذابم. هنوز کودک درونم زندست!

دمتون گرم عالی و کامل بود.

داداش دست درد نکنه کدهای بازی را قرار دادی

هر چی از باحالی این بازی بگم کم گفتم

من حسابی با این بازی حال می کنم دمتون گرم

این بازی بی نظیره

یه بازی پرهیجان و باحال

بازیزا دست دردنکنه کدها رو قرار دادی.

خیلی عالی و جامع بود دوست عزیز.

My brother suggested I would possibly like this website. He was totally right. This put up truly made my day. You cann’t imagine just how so much time I had spent for this information! Thanks!

I gotta bookmark this site it seems extremely helpful very helpful

Also visit my blog

سلام بازیزا ببخشید میخواستم بپرسم کی برای من کد ها رو می‌فرستید برای ایمیل [email protected] و [email protected]لطفا بگید

پس از اینکه ایمیل موردنظر را در کادر نمایش داده شده ثبت کنید، لینک دانلود از طریق همون صفحه در اختیار شما قرار میگیرد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بازی های آنلاین

جدیدترین مقالات و آموزش ها

محصولات

تمامی حقوق برای بازیزا محفوظ است.


دانلود کدهای رمز مورتال کمبتDownloads-icon

چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم
چگونه شخصیت های مورتال کمبت 9 را باز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *