کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

 
helpkade
کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د
کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

نسخه
الکترونیک
کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

معرفی کامل کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ را رایگان
بشنوید

نسخه نمونه کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ را رایگان
بشنوید

حتما شما هم در طول زندگی‌تان با افرادی ملاقات کرده‌اید که در همان برخورد اول شما را به خود جذب می‌کنند. افرادی که شاید اولین باری باشد که آن‌ها را می‌بینید اما باز هم آن‌قدر توانمند هستند که شمارا جذب خودشان می‌کنند. ‌به این ویژگی افراد در اصطلاح کاریزما و افرادی را که این ویژگی رادارند کاریزماتیک می‌نامیم. نکته‌ی جالب در مورد کاریزما این است که باوجود اینکه عده‌ای معتقدند چیزی ذهنی و درونی است اما درواقع می‌توان آن را یاد گرفت و با استفاده از روش‌های آن کاریزماتیک بود.

شما می‌توانید برای یادگرفتن روش‌های داشتن یک شخصیت کاریزماتیک، این کتاب صوتی را گوش کنید.کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

هنگامی‌که حرف از کاریزماتیک بودن به میان می‌آید؛ بیشتر مردم یاد رهبران سیاسی می‌افتند. درست است، بیشتر رهبران سیاسی کاریزماتیک هستند و اتفاقا از این ویژگی خیلی جذابشان استفاده و گاهی هم سواستفاده می‌کنند. اما کاریزما فقط در رهبران سیاسی نیست که نماد بیرونی دارد. افراد دیگری هم هستند که بسیار کاریزماتیک هستند، برای مثال دانش‌آموزانی که در مدرسه محبوب‌اند یا گارسونی که بیشترین انعام را دریافت می‌کند یا فردی که در محل کار به همه ارتباط خوبی برقرار می‌کند.

اگر شما هم می‌خواهید با مانند این افراد کاریزماتیک باشید کافی است تا دل به گوش دادن این کتاب صوتی بدهید.  

دانشنامه‌ی ویکی‌پدیا کاریزما را جذابیت غیرعادی و دارا بودن صفت‌های ویژه و ممتاز و منحصربه‌فردی است که موردپسند و ستایش تعداد زیادی از دیگر انسان‌ها است، تعریف می‌کند. در این کتاب کاریزما حاصل برقراری ارتباط و مهارت‌های ارتباطی بین افراد به شکلی عالی و مطلوب تعریف می‌شود.

عموما کاریزما ازنظر هر فردی متفاوت است، این تفاوت به همان دلیلی است که زیبایی و جذابیت در افراد مختلف تعاریف مخالفی دارد.

نکته‌ی اصلی درباره‌ی داشتن یا نداشتن کاریزما نیست، نکته اینجاست که کاریزماتیک بودن آن‌قدر مهم و تاثیر گذار است که در مباحث دانشگاهی رشته‌های کسب‌وکار تدریس می‌شود.

در این فایل صوتی شما می‌آموزید که افراد کاریزماتیک چگونه از این قابلیت خود برای جذب کردن افراد دیگر استفاده می‌کنند. می‌آموزید که چه ویژگی‌هایی برای کاریزماتیک بودن لازم است، برای مثال افراد کاریزماتیک اعتماد به نفس خوبی دارند و می‌توانند خودشان را در یک محفل عمومی و اجتماعی به خوبی ثابت کنند. داشتن اعتماد به نفس به افراد کاریزماتیک کمک می‌کند تا جذاب‌تر به نظر بیایند.

یکی دیگر از نکاتی که افراد کاریزماتیک دارند، مثبت نگر بودن آن‌ها است. این افراد با داشتن نگرشی مثبت به زندگی قادرند به اطرافیانشان آرامش هدیه دهند و در این دنیای پر از هیاهو شلوغی چه کسی می‌تواند ادعا کند که نیازی به آرامش ندارد؟

نکاتی که در بالا مطالعه کردید دو نکته از ویژگی‌های افراد کاریزماتیک بود. همان‌طور که دیدید این ویژگی بسیار ساده هستند و تقریبا همه‌شان در همه وجود دارد؛ فقط کافیست کمی روی آن‌ها کار کنید تا بتوانید آن‌ها را نمایان کنید. شما می‌توانید با شنیدن این کتاب صوتی روش‌های دیگر را برای داشتن کاریزما بیاموزید و سعی کنید که این روش‌ها را در زندگی‌تان وارد کنید.

در دانش اجتماعی و علمِ برقراری ارتباط، معمولاً تعریف کاریزما موضوعی چالش‌برانگیز است؛ اما در نهایت کاریزما حاصل برقراری ارتباط و مهارت‌های ارتباطی بین افراد به شکلی عالی و مطلوب است و از آنجا که یاد گرفتن این مهارت‌ها امکان‌پذیر است، پس افزایش کاریزما نیز امکان‌پذیر است. کاریزماتیک شدن یعنی توجه ویژه داشتن به نحوه تعامل با دیگران. ویژگی‌هایی که باعث ایجاد کاریزما می‌شوند، مثبت هستند و برای دیگران جذابند.

افراد کاریزماتیک از مهارت‌های خود استفاده می‌کنند تا دیگران را با خود همسو کنند؛ چه ازنظر حرفه‌ای، یا ایدئولوژیک و اجتماعی. به همین دلیل کاریزما ارتباط مستقیمی با مهارت‌های رهبری دارد. کاریزماتیک بودن از ویژگی‌های مهم یک رهبر موفق است. وقتی صحبت افراد کاریزماتیک می‌شود، معمولاً یاد چهره‌های معروف مانند سیاستمداران، هنرمندان یا رهبران موفق می‌افتیم. موفقیت این افراد ناشی از کاریزمای آن‌هاست، اما افراد معمولیِ بسیاری هم هستند که شخصیتِ کاریزماتیکی دارند؛ مانند کودکی که در مدرسه محبوب است، گارسونی که بالاترین انعام را می‌گیرد، یا فردی محبوب در اداره که با همه ارتباط دوستانه‌ دارد. بعضی افراد نسبت به بقیه، کاریزماتیک‌تر هستند، ما می‌توانیم کاریزما را تشخیص دهیم؛ اما چه چیزی آن را ایجاد می‌کند؟

کتاب صوتی کاریزما چیست؟ و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ مجموعه‌ای گردآوری‌شده از نوشته‌های چند نویسنده‌ی مشهور و زبانزد است، همین نکته به جذابیت کتاب می‌افزود. زیرا عموما در هر خواندن هر کتابی ما تنها با دیدگاه یک نویسنده آشنا می‌شویم اما این کتاب یک موضوع مهم، کاریزما، را از دیدگاه چندین نویسنده بررسی کرده است. شیرین رمضانی این کتاب را ترجمه کرده است، و شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای میلاد فتوحی بشنوید.

به راستی که در نظر گرفتن گروه مشخصی برای خواندن این کتاب کار غلطی است. شنیدن این کتاب را به همه‌ی کتاب‌خوانان پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب، یک کتاب داستانی نیست که شاید از حوصله‌ی تعدادی از خوانندگان خارج باشد. این کتاب یک مجموعه‌ی سی‌وپنج دقیقه‌ای است که خواننده را از همان سطور اول مسحور خود می‌کند. با توجه به این‌که کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، یک کتاب صوتی است. شما می‌توانید این کتاب را در زمان‌های اضافه‌ی خود گوش کنید و به قول معرف زمان مرده‌ی خود را زنده کنید.   

آنچه در بالا خواندید نقد و بررسی کتاب  کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم ترجمه شیرین رمضانی بود. خرید و دانلود کتاب صوتی این اثر در همین صفحه‌ی فیدیبو امکان‌پذیر است.

دبی فورد

فلورانس اسکاول شین

اس. جی. اسکات

دارن هاردی

سم هورن

جیم ران

جول اوستین

پائولو کوئیلو

رابرت کیوساکی

رولف دوبلی

اکهارت تول

لیل لوندز

بیهقی

ریچارد باخ

علی میرمیرانی

کیارش ساعتچی

موسسه پژوهشی کودکان دنیا

دن نوریس

جی الیوت

آرتور شوپنهاور کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

کیانوش کاکاوند

سید مهدی شجاعی

عارفانه‌های خواجه عبدالله انصاری

سون تزو

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/92789

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ راهکارهای ویژه و منحصر به فردی به شما ارائه می‌کند تا به شخصیتی جذاب تبدیل شوید، ارتباطات خود را گسترش دهید و به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟:

در جامعه‌ی امروزی کاریزما معنا و مفهوم متفاوتی دارد و موضوعی بحث‌برانگیز است، اما در حالت کلی کاریزما نتیجه‌ی برقراری ارتباط و مهارت‌های ارتباطی بین اشخاص گوناگون به گونه‌ای عالی و مطلوب است و از آنجا که آموختن این مهارت‌ها امکان‌پذیر است، پس ارتقای آن نیز امکان‌پذیر است. کسی که می‌خواهد کاریزماتیک شود باید به نحوه تعامل با دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشد.کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

انسان‌هایی که از مهارت کاریزماتیک برخوردار هستند، سعی می‌کنند چه از جهت حرفه‌ای، یا ایدئولوژیک و اجتماعی دیگران را با خود همسو کنند. به همین خاطر است که کاریزما ارتباط مستقیمی با مهارت‌های مدیریتی و رهبری دارد زیرا کاریزماتیک بودن یکی ویژگی‌های اساسی رهبران و مدیران موفق است.

زمانی که از انسان‌های کاریزماتیک صحبت می‌شود، اصولا چهره‌های برجسته‌ی جهان هم‌چون سیاستمداران، هنرمندان یا رهبران موفق به یادتان می‌افتد. موفقیت و مشهور بودن این انسان‌ها از کاریزمای درونی آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. اما انسان‌های معمولی دیگری نیز هستند که از مهارت کاریزما برخودارند، افرادی بسیار معمولی و ناشناخته هم‌چون کودکی که در مدرسه‌ای درخشان تحصیل می‌کند، گارسونی که بیشترین انعام را نسبت به دیگر همکارانش دریافت می‌کند، یا شخصی محبوب در اداره که با همه ارتباطی صمیمانه دارد.

بعضی اشخاص نسبت به دیگران کاریزماتیک‌تر هستند و ما می‌توانیم این ویژگی را در آن‌ها ببینیم، اما چگونه آن را در خود ایجاد کرده‌اند؟ این کتاب صوتی درباره‌ی خصوصیات و ویژگی‌های انسان‌های کاریزماتیک و چگونگی ایجاد آن، راهکارهای خوبی ارائه می‌کند.

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی به تمام گروه‌های سنی مختلف پیشنهاد می‌شود، افرادی که دوست دارند جذاب باشند و ارتباطات خوب و صمیمی با دیگران برقرار کنند مخاطبان اصلی این کتاب صوتی هستند.

پس از شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید با خصوصیات مثبت انسان‌های کاریزما آشنا شوید و در ادامه با عمل کردن به آن‌ها شما نیز به شخصیتی کاریزماتیک تبدیل شوید. اگر از شخصیتی کاریزماتیک برخوردار باشید در بسیاری از روابط اجتماعی خود موفق‌تر خواهید بود. هم‌چنین اگر در حوزه‌ی مدیریت و رهبری مشغول به کار هستید و یا دوست دارید فعالیت داشته باشید، این کتاب را حتماً بشنوید.

در قسمتی از کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ می‌شنویم:

عجله نکنید و درباره‌ی هر جمله‌ای که به کار می‌برید، فکر کنید. هر چقدر در صحبت‌هایتان از جملات غیرضروری استفاده کنید کمتر شفاف خواهد بود. خصوصا وقتی مخاطب‌تان بیشتر از یک نفر باشد یا گروه جدیدی از یک افراد دورتان باشند، از قبل جملات‌تان را تمرین کنید. از خود بپرسید که آیا هر لازم است به زبان آورده‌اید. آیا آنچه می‌گویید ضروری به نظر می‌رسد؟ آیا هدف و مقصود معینی در رابطه با آنچه می‌گویید وجود دارد؟

برای دانلود کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


MP3Downloads-icon

برای خرید و دانلود  کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم  نوشته  میلاد فتوحی  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

 کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، به بیان ویژگی‌های شخصیتی که باعث می‌شود فردی دارای کاریزما شود پرداخته شده و شنونده با همراهی این کتاب با بسیاری از رموز افراد کاریزماتیک آشنا شده و آن‌ها را فرا می‌گیرد. کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم توسط شیرین رمضانی به فارسی برگردانده شده؛ میلاد فتوحی خوانش این کتاب را برعهده داشته و توسط نوین کتاب گویا تهیه و در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، تعریفی جامع از کاریزما در علوم ارتباطی ارائه می‌دهد. در این کتاب گفته می‌شود که کاریزماتیک بودن قابل یادگیری است و افراد می‌توانند با تقویت ویژگی‌هایی در خود میزان کاریزماتیک بودنشان را بالا ببرند. این ویژگی‌ها که کاریزماتیک بودن را درپی دارند، ویژگی‌های مثبتی هستند و یادگیری آن‌ها به بهبود شخصیت اجتماعی شنونده کمک خواهد کرد. در ادامه کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم، به اهمیت داشتن کاریزما برای مدیریت و رهبری یک جمع اشاره می‌شود.

کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، ازجمله کتاب‌هایی است که شنیدن آن را نه فقط به گروه خاص، بلکه به تمامی افراد توصیه می‌کنیم. با خواندن این کتاب می‌توانید با ویژگی‌های مثبت افراد کاریزما آشنا شده و در ادامه با ایجاد این ویژگی‌ها شما نیز تبدیل به شخصیتی کاریزماتیک شوید. داشتن شخصیتی کاریزماتیک به شما کمک خواهد کرد که در بسیاری از روابط اجتماعی خود موفق‌تر عمل کنید.

در دانش اجتماعی و علم برقراری ارتباط معمولا تعریف کاریزما موضوعی چالش برانگیز است اما در نهایت کاریزما حاصل برقرای ارتباط و مهارت‌های ارتباطی بین افراد به شکلی عالی و مطلوب است و از آنجاییکه یادگیری این مهارت‌ها امکان پذیر است پس افزایش کاریزما نیز امکان پذیر است. کاریزماتیک شدن یعنی توجه ویژه داشتن به نحوه تعامل با دیگران. ویژگی‌هایی که باعث ایجاد کاریزما می‌شوند مثبت هستند و برای دیگران جذاب اند

افارد کاریزماتیک از ویژگی‌های خود استفاده می‌کنند تا دیگران را با خود همسو کنند، چه از نظر حرفه‌ای یا ایدئولوژیک و اجتماعی. به همین دلیل کاریزما ارتباط مستقیمی با مهارت های رهبری دارد. کاریزماتیک بودن از ویژگی‌های مهم یک رهبر موفق است. وقتی صحبت از افراد کاریزماتیک می‌شود معمولا یاد چهره های معروف همانند سیاستمداران، هنرمندان یا رهبران موفق میوفتیم. موفقیت این افراد ناشی از کاریزمای آن هاست. اما افراد دیگری هم هستند که شخصیت کاریزماتیکی دارند همانند کودکی که در مدرسه محبوب است، گارسنی که در رستوران بالاترین انعام را می‌گیرد. یا فردی محبوب در اداره که با همه ارتباط دوستانه دارد. بعضی از افراد نسبت به بقیه کاریزماتیک تر هستند. ما می‌توانیم آن را تشخیص دهیم.

«برای شنیدن جملات بیشتری از کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، بخش فایل‌های صوتی نمونه را رایگان دانلود کنید.»

مطالب خوبی رو در مورد کاریزما ارائه دادن. نکات خیلی کاربردی هست. صدای گوینده هم گویا و واسه توضیح میده.
فقط مشکل بزرگ اینکه که از موزیک وحشت استفاده شده. و اصلا نتونستم درک کنم که چرا همچین کتاب با ارزشی

عالی

عالیه حتما مطالعه کنید

اصلا توصیه نمیشود

عالی

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

کاریزما، برای بسیاری از ما یک واژه‌ی جذاب است.

می‌گوییم که این فرد کاریزما دارد.

آن مدیر کاریزما ندارد.

من تخصصم برای مدیریت خوب است. اما کاریزمای کافی برای این موقعیت را ندارم.

کاریزما (Charisma) را جذبه شخصی ترجمه کرده‌اند. برخی هم آنرا جاذبه شخصی می‌دانند.کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

تعبیر جاذبه به جای جذبه، به ما یادآوری می‌کند که کاریزما، الزاماً به معنای برتری و تسلط و هیبت و ابهت نیست. بلکه می‌تواند به نفوذ کلام و رفتار انسانها بر اطرافیانشان اشاره داشته باشد.

برخی از نویسندگان حوزه‌ی مدیریت معتقدند که کاریزمای مدیران، می‌تواند به آنها کمک کند تا خواسته‌های خود را با هزینه‌ی کمتر و سرعت بیشتری عملی کنند.

گاهی هم به این نکته اشاره می‌شود که کارکنانی که کاریزما دارند، میتوانند ضعف موقعیت سازمانی خود را با این ویژگی تا حدی جبران کرده و سهم بیشتری از تصمیم‌گیری و قدرت را در جلسات و محیط‌‌های کاری در اختیار بگیرند.

کتاب The Laws of Charisma یا قوانین کاریزما نوشته کرت مورتنسن (Kurt Mortensen) توسط انتشارات انجمن مدیریت آمریکا (AMACOM) منتشر شده و می‌کوشد به بررسی نکاتی بپردازد که می‌توانند به افزایش کاریزمای شخصی کمک کنند.

این کتاب برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و تا امروز مورد استقبال علاقمندان به بحث کاریزما قرار گرفته است.

کتاب قوانین کاریزما، با نامی که کمی ظاهر تجاری دارد تحت عنوان جذبه، راز تاثیرگذاری و نفوذ به فارسی هم ترجمه شده است.

به صورت یک قاعده‌ی کلی، استفاده‌ از واژه‌ی راز در عنوان یک کتاب، می‌تواند معنای تجاری بدهد. چون اگر چیزی راز است، نویسنده چطور از آن اطلاع دارد و اکنون می‌خواهد با همه در میان بگذارد؟ البته این کم‌سلیقگی صرفاً‌ در ترجمه‌ی فارسی وجود دارد و در عنوان اصلی این ویژگی وجود ندارد.

[درس مرتبط: کاریزما چیست و ویژگیهای افراد کاریزماتیک کدامند؟]

این کتاب به پنج بخش اصلی تقسیم شده است که عنوان‌های آنها به شرح زیر است:

نویسنده، برای بخش نخست کتاب، عنوان Presence یا حضور را انتخاب کرده و در آن به موضوعات زیر پرداخته است:

 شور و شوق  اعتماد به نفس  همسویی عمل و نیت  خوش بینی  قدرت مثبت و اجتناب از اجبار  سلامت و انرژی  خوشحالی و حس شوخ‌طبعی

عنوان بخش دوم، Core Qualities است که با توجه به محتوا، می‌توان آن را به صفات و ویژگی‌های کلیدی ترجمه کرد. او، هفت ویژگی و صفت کلیدی را برای افراد کاریزماتیک نام می‌برد:

 #نظم شخصی  شایستگی  شهود  هدفمندی  شناخت و مدیریت انگیزه  صداقت و یکپارچگی گفتار و رفتار  تمرکز

مستقل از اینکه تعریف کاریزما در ذهن و باور شما چه باشد، احتمالاً مجاب کننده بودن و مهارت متقاعدسازی را از جمله ویژگی های افراد کاریزماتیک می‌دانید.

نویسنده‌ی کتاب قوانین کاریزما هم، همین باور را دارد و بخش سوم کتابش را به مهارتهای ارتباطی و به طور خاص متقاعدسازی در ارتباطات پرداخته است.

موارد زیر از جمله موضوعاتی هستند که مورد توجه او قرار گرفته‌اند:

 مهارت ارائه  مهارت رابطه برقرار کردن با دیگران  نفوذ و تاثیرگذاری  مهارت داستان گویی  ارتباط چشمی  گوش دادن فعال و موثر  ایجاد صمیمیت

اگر بخواهیم یک جمله‌ی محوری و کلیدی از بخش چهارم کتاب را انتخاب کنیم، بی‌تردید باید به سراغ جمله‌ی زیر برویم:

موارد زیر از جمله موضوعاتی هستند که در این بخش از کتاب مورد توجه نویسنده قرار گرفته‌اند:

 الهام بخش بودن برای دیگران  درک مفهوم عزت نفس و کمک افزایش عزت نفس دیگران  داشتن اعتبار و اصالت (پیش‌نیاز کمک به دیگران برای رشد)  برانگیختن دیگران  کمک به شکل‌گیری چشم انداز  همدلی  احترام به دیگران

کلمه‌ی ناخودآگاه در گفتار مورتنسن را نباید با مفهوم ناخودآگاه که روانشناسانی مانند فروید مطرح می‌کنند اشتباه بگیریم. او به تاثیراتی توجه دارد که ما بدون توجه آگاهانه بر طرف مقابل می‌گذاریم:

گاهی با انتخاب دقیق کلمات، گاهی با پیامهای غیرکلامی، گاهی با خُلق و هیجانات خود و گاه با وضعیت ظاهری خودمان.کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

او توضیح می‌دهد که:


ضمناً با توجه به اینکه ما در متمم قصد داریم بحث کاریزما و ویژگی‌های افراد کاریزماتیک را ادامه دهیم و به تفصیل به آن بپردازیم، در صورتی که به این موضوع علاقمند هستید، به درس زیر سر بزنید و تمرین ورود به بحث را انجام دهید تا به درس‌های آتی دسترسی داشته باشید:

کاریزما چیست و ویژگی‌های افراد کاریزماتیک کدامند؟


  معرفی کتابهای مدیریتی (مرور، نقد، خلاصه کتاب)

  پاراگراف فارسی – پاراگراف های منتخب کتابها

  معرفی کتابهای روانشناسی (مرور، نقد، خلاصه کتاب)

  کتابخوانی و توصیه‌هایی درباره آن

  آشنایی با نویسندگان و دانشمندان مدیریت و اقتصاد و روانشناسی

دوست عزیز.

شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم (صرفاً با تعیین نام کاربری و کلمه‌ی عبور) می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید.

همچنین در صورت تمایل، با پرداخت هزینه عضویت، به همه‌ی درس‌های متمم دسترسی خواهید داشت. فهرست برخی از درس‌های مختص کاربران ویژه متمم را نیز می‌توانید در اینجا ببینید:

 فهرست درس‌های مختص کاربران ویژه متمم

البته از میان درس‌های مطرح شده، شاید بهتر باشد ابتدا مطالعه‌ و بررسی مباحث زیر را در اولویت قرار دهید:

دوره MBA

فنون مذاکره | تصمیم گیری

تحلیل رفتار متقابل | پرورش تسلط کلامی

افزایش عزت نفس | چگونه شاد باشیم

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری پرورش کاریزما به شما پیشنهاد می‌کند:

نویسنده در شروع بخش اول کتاب یه داستان خیلی جالب تعریف می‌کنه که بد ندیدم واسه دوستان ترجمه کنم. خوندنش خالی از لطف نیست و شاید دوستان رو به مطالعه کتاب مشتاق‌تر کنه:

”یه روز یه بوقلمون، دوستاش رو واسه رفتن به یه چمنزار زیبا که فاصله زیادی با محل زندگی‌اش نداشت و طاووس‌ها اونجا زندگی می‌کردن، ترک می‌کنه. بعد از رسیدن و بررسی اطراف می‌بینه خبری از طاووس‌ها نیست. مقداری پر طاووس می‌بینه که یه گوشه تلنبار شدن. تصمیم می‌گیره ظاهری شبیه طاووس پیدا کنه واسه همین پرها رو به به بال‌ها و دمش آویزون می‌کنه و تو محیط چمنزار رژه می‌ره!

چند دقیقه بعد سر و کله طاووس‌ها پیدا میشه. واسه اینکه تست کنه که طاووس‌ها متوجه بوقلمون بودنش میشن یا نه، با کلی فیس و افاده میره به استقبال‌شون. طاووس‌ها که با اولین نگاه متوجه قضیه شده بودن، از راه نرسیده شروع می‌کنن به نوک زدنش و درآوردن پرهایی که به خودش آویزون کرده بود.

بوقلمون نادون به هزار زور و زحمت خودش رو خلاص می‌کنه و بر‌ می‌گرده پیش دوستاش. اونا هم که از دور مشغول تماشای صحنه بودن و از این کار احمقانه‌اش خیلی بیشتر از طاووس‌ها عصبانی بودن، افتادن دنبالش و شروع کردن به کتک زدن اون بیچاره!“

نویسنده این طور نتیجه گیری می‌کنه که:

انسان با تظاهر نمی‌تونه اون چیزی که می‌خواد در وجودش باشه رو به دست بیاره. وقتی اعتماد به نفس نداشته باشید یا نسبت به چیزی عشقی در وجود شما وجود نداشته باشه مردم فریب نمی‌خورن. انسان‌ها همواره شما رو با ظاهر، وجود و رفتارتون قضاوت می‌کنن و اگه سعی ‌کنید کسی یا چیزی باشید که نیستید، سریع متوجه میشن.

شخصیت یکپارچه، شما رو قدرتمند می‌کنه؛ به این معنی که افکار، گفتار و اعمال‌تون کاملا در یک جهت باشه. شخصیت کلید رشد سریع کاریزما در وجود شماست.

شناسه کاربری:

پسورد:

نام و نام خانوادگی

شناسه کاربری:

ایمیل:

پسورد:

لطفا معادله زیر را تکمیل نمایید:

8 × = بیست چهار

شناسه کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید.در صورت صحیح بودن، پسورد جدید به ایمیلتان ارسال خواهد شد

شناسه کاربری یا ایمیل:


متمم چیست؟Downloads-icon

اگر بخواهیم بسیار کلی و مبهم صحبت کنیم، باید بگوییم که کاریزما نوعی ویژگی و خصوصیت است که برخی افراد دارند. کسانی که ما به آنها افراد کاریزماتیک می‌گوییم.

کسانی ویژگی کاریزماتیک بودن را دارند، در ارتباط با دیگران چه در تعامل‌های عادی روزمره و چه به عنوان یک الگو و فرد الهام‌بخش، در  لایه‌های عمیق احساسی  بر روی دیگران تاثیر می‌گذارند.

جذاب بودن آنها از نظر دیگران، اثرگذار بودن نظر و حضورشان (جذبه داشتن) و قدرت جهت دادن به دیگران (چه یه فرد و چه گروهی از انسان‌ها)، از جمله ویژگی‌هایی است که شاید با شنیدن واژه‌ی کاریزما یا افراد کاریزماتیک در ذهن شما و بسیاری از انسان‌ها، تداعی شود.

مانند بسیاری دیگر از کلمه‌های زبان انگلیسی، برای آشنایی با ریشه کلمه کاریزما و معنی کاریزماتیک بودن نیز به سراغ ادبیات یونان و روم بروید.

خاریس نام دختر (یا دخترانی) افسانه‌ای است که در ادبیات اسطوره‌ای یونان، به عنوان نماد زیبایی و جذابیت شناخته می‌شدند (البته این کلمه را در زبان انگلیسی به صورت  Charis می‌نویسند).کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

البته خود واژه‌ی Charis به معنای جذابیت نبوده و معنای لطف خدایان را داشته است (در واقع نعمت و لطف زیبایی و جذابیت، نصیب این‌ها شده بود).

اما بعدها خود این واژه با جذابیت مترادف شد.

بنابراین اگر بخواهیم معنی کاریزما را با توجه به ریشه لغوی آن حدس بزنیم باید به جذابیت فکر کنیم و فرض کنیم شخصیت کاریزماتیک، شخصیتی است که برای دیگران جذاب است.

اصطلاح  کاریزما و بحث افراد کاریزماتیک در رشته‌های مختلفی مطرح شده و مورد بحث قرار گرفته است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 کاریزما در جامعه شناسی در بحث کاریزما به عنوان منشاء قدرت و مشروعیت

 کاریزما در روانشناسی در قالب ویژگیهای افراد کاریزماتیک و ریشه شکل گیری کاریزما

 کاریزما در علوم سیاسی در تحلیل رهبران کاریزماتیک

 کاریزما در مهارت ارتباطی به عنوان یک مولفه‌ی اثرگذاری در متقاعدسازی

 کاریزما در مدیریت و رهبری سازمانی

 کاریزما به عنوان یکی از منابع قدرت در مذاکره

نه‌تنها تعریف کاریزما در حوزه‌های فوق با یکدیگر تفاوت دارد، بلکه درون هر یک از حوزه‌ها هم هنوز اتفاق نظر مشخصی روی تعریف کاریزما و اینکه چه کسی را می‌توان کاریزماتیک دانست موجود نیست.

دوست عزیز.

دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه متمم در نظر گرفته شده است.

با عضویت به عنوان کاربر ویژه‌ی متمم، علاوه بر دسترسی به مجموعه درس‌های مرتبط با افزایش کاریزما و پرورش شخصیت کاریزماتیک، به درس‌های بسیار بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانید فهرست آنها را در اینجا ببینید:

 فهرست درس‌های متمم

البته از میان درس‌ها و مطالب مطرح شده، ما فکر می‌کنیم شاید بهتر باشد ابتدا مطالعه‌ی مباحث زیر را در اولویت قرار دهید:

  مذاکره

  عزت نفس

  دوره MBA (اگر به پیگیری منظم درس‌ها علاقه‌مندید)

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری پرورش کاریزما به شما پیشنهاد می‌کند:

ترتیب بسیار خوبی بود بین درس های پیرامون کاریزما

نمیدونم که آیا صلاح میدونید به بحثِ کمتر گفته شده ای در مورد کاریزما، دقیقتر بگم کاریزماتیک ها بپردازید

و اون هم هزینه ی کاریزماست.

افراد کاریزماتیک، در تمام جنبه هایی که بیان شد، همواره در حال پرداخت هزینه هایی هستند که عموما هزینه های کمی نیستن.

از صرف انرژی برای حفظ و ارتقا استاندارد های جذابیت گرفته، تا کنترل انسان های محیط، از خطرات فشار های روانی حاصل از زندگی پرفکشنیستی تا وحشت دایمی فروریختنِ پایه های رهبری احساسیِ اطرافیان و ده ها هزینه ی پنهان دیگری که عموما توسط این تیپ شخصیتی اعتراف و ابراز نمیشه. شاید به همین دلیل هم این بُعد، همواره برای اطرافیان پنهان میمونه.

درسته که قسمت عمده ای از خصوصیات کاریزماتیک یک انسان، نیاز به آموزش آکادمیک نداره، اما شاید، مراقبت این شخص از خودش، گاهی نیاز به آموزش داشته باشه…نیازی که احتمالا ابراز نخواهد شد

شناسه کاربری:

پسورد:

نام و نام خانوادگی

کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

شناسه کاربری:

ایمیل:

پسورد:

لطفا معادله زیر را تکمیل نمایید:

+ 9 = دوازده

شناسه کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید.در صورت صحیح بودن، پسورد جدید به ایمیلتان ارسال خواهد شد

شناسه کاربری یا ایمیل:


متمم چیست؟Downloads-icon

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

این یکی از سوالاتی است که خیلی زیاد پرسیده می شود و تعریفی که من برای این واژه دارم این است که: کاریزما یک کلکسیون از رفتارهای مثبت و جذاب مثل، بیان جذاب، مردم داری، خلق نیکو و … به کل تمام رفتارهایی که باعث می شود دیگران با اشتیاق به سمت ما کشیده شوند است.فردی که شخصیت کاریزماتیک دارد، دیگران از اینکه در کنار او هستند احساس افتخار می کنند و از اینکه با چنین فردی ارتباط دارند احساس برتری می کنند.یک شخصیت کاریزماتیک از نظر دیگران انسانی قابل اطمینان است و از جنبه های مختلف دیگران او را قبول دارند.نکته: امکان دارد فردی از نظر یکسری از افراد با عقاید و افکار خاص بسیار کاریزماتیک شناخته شود و از نظر فردی دیگر اصلاً اینطور نباشد. پس هرگز نمی توان همه را راضی نگه داشت و در نظر همگان کاریزماتیک بود.فقط باید سعی کنیم اول در نظر خودمان و بعد افراد با مسیر فکری خودمان فردی جذاب و دوست داشتنی تلقی شویم.اگر بخواهیم برای یک رهبر این ویژگی را تعریف کنیم می توانیم اینگونه بیان کنیم:توانایی برقراری آسان ارتباط با دیگران، اثرگذاری زیاد گفته ها و افکار او بر دیگران و الهام بخشی زیاد برای قرار گرفتن در مسیر درست تا افراد به همراهانی وفادار به او تبدیل شوند.البته منظور ما از رهبر، فقط رهبر یک مملکت نیست، بلکه هر شخصی که تعدادی از افراد دنباله رو او هستند و دوستش دارند می تواند یک رهبر باشد. 

 

اگر بخواهم به صورت خلاصه این بحث را بیان کنم می توانم بگویم که منظور ما از کاریزما لوس بازی نیست، انجام حرکات مصنوعی برای فریب دیگران نیست و تقلید از دیگران هم نیست.ویژگی کاریزماتیک باید در شخصیت ما نهادینه شده باشد و جزء رفتارهای واقعی ما باشد و اگر کار مثبتی انجام می دهیم برخواسته از اعماق وجود ما باشد.اگر به صورت مصنوعی کارهایی را انجام دهیم که از دید دیگران جذاب دیده شویم، مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه افراد متوجه این موضوع شده و هرگز به این هدف نخواهیم رسید.

همانطور که گفته شد کاریزما مجموعه ای از موارد مختلف است که مکمل همدیگر هستند و بخشی از مولفه های دارا بودن این ویژگی در بعضی افراد از کودکی وجود دارد. اما در مجموع کاریزماتیک بودن یک مهارت است و هرکس که بخواهد می تواند با آموزش دیدن و تمرین و تجربیات شخصی این مهارت را بدست بیاورد.همانطور که اشاره شد رفتارهای کاریزماتیک باید از درون انسان بجوشد و رفتارهای کاملاً واقعی شخص باشد وگرنه نمی تواند تأثیر مثبتی در پی داشته باشد.کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

اگر بخواهم به طور خلاصه در مورد این موضوع صحبت کنم باید بگویم که اگر خواسته و هدف بزرگی در سر دارید، برای رسیدن به آن نیاز به همراهی افراد دیگر دارید و ساده ترین و کاربردی ترین راه برای همراه ساختن دیگران با خودتان برای رسیدن به اهداف، داشتن شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیک است.اگر از این مهارت برخوردار باشید افراد به صورت داوطلبانه و با اشتیاق به شما می پیوندند و از آن مهمتر با اشتیاق و تمام توانشان با شما همکاری می کنند.

اگر می خواهیم دیگران ما را دوست داشته باشند و به ما احترام بگذارند و اعتماد کنند باید در مرحله اول خودمان عاشق شخصیت خودمان باشیم، به خودمان احترام بگذاریم و از عملکردها و گفته های خودمان اطبمینان داشته باشیم و تا این موارد به دیگران هم انتقال پیدا کند و رفتار متقابل انجام دهند.

انسانی با مولفه های بالا به علاوه داشتن صداقت و علاقه به خدمت به دیگران یک فرد با عزت نفس بالا شناخته می شود و چنین فردی زمانی که مورد تأیید و دوست داشتن دیگران واقع می گردد و اهدافش مقرر می گردد، باعث می شود اعتماد به نفسش هم به شدت بالاتر برود و به همین منوال میزان کاریزماتیک بودن فرد هم افزایش پیدا می کند و این روند ادامه پیدا می کند.

پیشنهاد می کنم حتماً مقاله آموزش سخنرانی را هم مطالعه کنید.

 

همانطور که بیان شد بخش بسیار زیادی از این شخصیت را می توان به عنوان مهارت بدست آورد که در ادامه به این مسئله می پردازیم:

همه ما افرادی را دیده ایم که از کاریزمای بالایی برخوردار بوده اند. اولین قدم این است که لیست کوچکی از افرادی که دوست داریم خصایص اخلاقی و رفتاری آنها را داشته باشیم را بتویسیم.

در دومین قدم ، لیست خصوصیاتی از این افراد که می پسندید و دوست دارید شبه به آنهابشوید را یادداشت کنید.

در این مرحله داشتن خصوصیات این افراد را برای خودتان به یک هدف محکم تبدیل کنید و یادداشت کنید که تا چه تاریخی می خواهید به این اهداف برسید و از آن مهمتر اینکه چه اقداماتی می خواهید برای رسیدن به آن انجام دهید. 

یک اقدام  این است که شروع به تمرین کنید و در جمع های مختلف آن رفتارها را انجام دهید.

نکته مهم: قبل از اینکه بخواهید اقدامی برای این اهداف انجام دهید باید این رفتارها، رفتار واقعی شما باشد و اگر نمایشی باشد مطمئن باشید نتایج بلند مدتی برای شما در پی نخواهدداشت.

قبل از اینکه بخواهید جلوی جمع های واقعی این کارها را انجام دهید از تکنیک فوق العاده قدرتمند تصویر سازی ذهنی استفاده کنید. خودتان را در آن موقعیت ببنید و پله پله برنامه ریزی کنید که چه اقدامی باید انجام دهید و چه چیزی باید بگویید.

یک فرد کاریزماتیک باید باهوش باشد و بداند که در چه زمانی و چه موقعیتی و اینکه برای چه کسانی در حال صحبت کردن است و بسته به نیاز آنها اهداف را دنبال کند تا به بهترین نتیجه ممکن برسد.

یک فرد کاریزماتیک علی رغم اینکه انسانی مقتدر و با اعتماد به نفس است، اما هرگز با افراد دیگر که خواسته ها تیپ شخصیتی و اعتقاداتشان یکی نیست مقابل به مثل نیمی کند. بلکه با انعطاف پذیری سعی می کند دنیا را از چشم آنها ببیند و ادراک کند و راهکارهایی برای ارتباط خوب و متقاعد کردن آنها برای حرکت در مسیر صحیح ارائه کند.

اگر در بین افراد و رهبران کاریزماتیک جهان جستجو کنید، یک مهارت مشترک و کاملاً تعین کننده را در تمام آنها می توان یافت و آن هم فن بیان قوی و سخنرانی حرفه ای است .

اگر فن بیان قوی نداشته باشیم نیم توانیم داشته ها و اهداف منظورمان را به خوبی به دیگران انتقال دهیم و این مسئله باعث می شود استعدادهای ما درونمان از بین برود ونتوانیم آنها را به دیگران انتفال دهیم.

البته جای هیچ نگرانی نیست. چون مهارتهای کلامی قابل آموختن است و با یادگیری آنها و تمرین در این زمینه مهارت کافی را بدست بیاوریم.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

آدرس: تهران. میدان ونک.خیابان ملاصدرا.

خیابان خوارزمی.

مجتمع ملاصدرا بلوک 3

تماس: 09221945300

لطفا برای مراجعه حضوری حتما از قبل هماهنگ کنید.

در این مقاله به کتاب قوانین کاریزما می پردازیم و موارد مهمی را در این زمینه مطرح می نماییم.

 

این که می گوییم فلان شخص کاریزما دارد، فلان مدیر کاریزما ندارد، منظور جاذبه ی شخصی این افراد است.

تعریف جاذبه به ما یادآوری می کند که کاریزما، لزوما به معنای برتری نیست، بلکه به رفتار انسان ها با اطرافیان و قدرت کلام شان اشاره دارد.بعضی از نویسندگان معتقد هستند که کاریزمای مدیران، به آن ها کمک می کند تا به خواسته های خود در زمان کمتری و با هزینه قابل قبول تری برسند.این کتاب توسط انتشارات انجمن مدیریت امریکا منتشر شده و تباش دارد به بررسی و تحلیل مواردی بپردازد که می تواند باعث افزایش کاریزمای اشخصاص گردد.

در ادامه به مرور مختصری از فصول این کتاب می پردازیم:کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

این کتاب دارای پنج فصل اصلی می باشد:

 

در فصل اول که عنوان « حضور» برای آن انتخاب شده، موضوعات زیر تحلیل می گردد:

ـ شور و شوقـ اعتماد به نفسـ همسویی عمل و نیتـ خوش بینیـ قدرت مثبت و اجتناب از اجبارـ سلامتی و انرژیـ خوش حالی و حس شوخ طبعی

 

بخش دوم که با نام « ویژگی ها و صفات کلیدی » است، هفت ویژگی و صفات برای اشخاص کاریزماتیک بیان شده است:

ـ نظم شخصیـ شایستگیـ شهودـ هدفمندیـ شناخت و مدیریت انگیزهـ صداقت و یک پارچگی گفتار و رفتارـ تمرکز

 

در بخش بعدی این کتاب عنوان « مهارت ارتباطی و توانایی سخن گفتن مجاب کننده» ذکر شده است.

جدا از این که شما چه تعریفی از کاریزما در ذهن تان دارید، به احتمال زیاد « مجاب کننده بودن» و « مهارت متقاعد سازی » بخشی از باور شما در مورد افراد کاریزماتیک می باشد.

نویسنده این کتاب هم با شما هم عقیده است و به همین خاطر بخش سوک کتاب را به مهارت های ارتباطی و متقاعد سازی اختصاص داده است.

مواردی که در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:

ـ مهارت ارائهـ مهارت رابطه برقرار کردن با دیگرانـ نفوذ و تاثیر گذاریـ مهارت داستان گوییـ ارتباط چشمیـ گوش دادن فعال و موثرـ ایجاد صمیمیت

 

و اما فصل چهارم این کتاب، عنوانی که برای این فصل انتخاب شده « توانمند سازی و قدرت بخشیدن به دیگران » می باشد.

« انسان های معمولی، با پایین کشاندن قدرت دیگران، تلاش دارند خود را بالاتر ببرند. اما انسان هایی که دارای شخصیت کاریزماتیک هستند، قدرت بیشتر و برتر خود را از طریق افزایش قدرت اطرافیان خود به دست می آورند.

از جمله مواردی که در این بخش مورد توجه نویسنده قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:

ـ الهام بخش بودن برای دیگرانـ درک مفهوم عزت نفس و کمک به افزایش عزت نفس آن هاـ برانگیختن دیگرانـ همدلیـ احترام به دیگران

اگر علاقه مند به بحث کاریزما هستید حتما به دوره شخصیت کاریزمای توانا سر بزنید.

همچنین دوره رهبری و قواعد کاریزمای دکتر آزمندیان را حتما ببینید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا یک روش ساده تر برای ورود به سیستم می خواهید؟

لینک جادویی به ایمیل شما ارسال می شود که فوراً از طریق آن می توانید وارد سایت شوید.

ارسال لینک جادویی به ایمیل

ورود با نام کاربری و رمزعبور

با یک لینک جادویی وارد شوید

ورود به سیستم با:

کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

آیا حساب کاربری ندارید؟

دانلود رایگان کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ PDF

مطمئناً شما در طول زندگی با افرادی ملاقات کرده اید که در اولین برخورد شما را به خود جلب می کنند. افرادی که ممکن است برای اولین بار آنها را ببینید ، اما هنوز هم به اندازه کافی قدرتمند هستند تا شما را جذب کنند. این ما را به عنوان شخصیت های کاریزماتیک و افرادی که دارای این ویژگی هستند کاریزماتیک می نامند. نکته جالب در مورد کاریزما این است که اگرچه برخی معتقدند که این چیزی ذهنی و درونی است ، اما در واقع می توان با استفاده از روش های آن آموخته و کاریزماتیک کرد.

برای یادگیری نحوه داشتن شخصیتی کاریزماتیک می توانید به این کتاب صوتی گوش دهید.

وقتی صحبت از کاریزماتیک است؛ بیشتر مردم رهبران سیاسی را به خاطر می آوردند. درست است که بیشتر رهبران سیاسی کاریزماتیک هستند و به هر حال ، از این ویژگی بسیار جذاب استفاده می کنند و گاهی از آن سوء استفاده می کنند. اما کاریزما فقط مربوط به رهبران سیاسی نیست که نمادی بیرونی دارند. افراد دیگری نیز هستند که بسیار کاریزماتیک هستند، به عنوان مثال دانش آموزانی که در مدرسه محبوب هستند یا گارسون که بیشترین پاداش را دریافت می کند یا شخصی که با همه افراد در محل کار ارتباط برقرار می کند.کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د

اگر می خواهید به اندازه این افراد کاریزماتیک باشید ، فقط به این کتاب صوتی گوش دهید.

دائرyclالمعارف ویکی پدیا ، کاریزما را به عنوان یک جذابیت غیرمعمول ، با ویژگی های خاص و منحصر به فرد تعریف می کند که مورد علاقه و تحسین بسیاری از انسانهای دیگر قرار گرفته است. در این کتاب کاریزما به عنوان نتیجه مهارت های ارتباطی و ارتباطی بین افراد به روشی عالی و مطلوب تعریف شده است.

کاریزما به طور کلی برای هر شخص متفاوت است ، این تفاوت به همین دلیل است که زیبایی و جذابیت تعاریف متفاوتی در افراد مختلف دارد.

نکته در مورد داشتن یا نداشتن کاریزما نیست ، نکته این است که کاریزماتیک بودن آنقدر مهم و تأثیرگذار است که رشته های کسب و کار در دانشگاه ها تدریس می شود.

در این فایل صوتی خواهید آموخت که چگونه افراد کاریزماتیک از این توانایی برای جذب افراد دیگر استفاده می کنند. شما خواهید آموخت که چه ویژگی هایی برای کاریزماتیک لازم است ، به عنوان مثال افراد کاریزماتیک اعتماد به نفس خوبی دارند و می توانند خود را در یک مکان عمومی و اجتماعی به خوبی ثابت کنند. داشتن اعتماد به نفس به افراد کاریزماتیک کمک می کند تا جذاب تر به نظر برسند.

چیز دیگری که افراد کاریزماتیک دارند این است که مثبت هستند. با نگاه مثبت به زندگی ، این افراد قادر به صلح به اطرافیان خود هستند و در این دنیای شلوغ ، چه کسی می تواند ادعا کند که نیازی به صلح ندارند؟

نکاتی که در بالا می خوانید دو ویژگی افراد کاریزماتیک بود. همانطور که مشاهده می کنید ، این ویژگی ها بسیار ساده هستند و تقریباً همه آنها موجود هستند. فقط کافی است روی آنها کار کنید تا بتوانید آنها را نشان دهید. با گوش دادن به این کتاب صوتی ، می توانید راه های دیگری برای داشتن کاریزما را یاد بگیرید و سعی کنید این روش ها را در زندگی خود بگنجانید.


دانلود با سرعت 16 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 32 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 64 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 128 Kbps غیر مستقیم


توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد…






دانلود کتاب غول درون+ pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب آغازی دوباره+pdfDownloads-icon


دانلود رایگان pdf کتاب زنی در قاب پنجرهDownloads-icon


دانلود pdf کتاب پاکسازی چاکراهاDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب حافظه نامحدود + pdfDownloads-icon


PDF کتاب کاریزما چیستDownloads-icon


بخشی از کتاب کاریزما چیستDownloads-icon


دانلود کاریزما چیست نسخه فارسیDownloads-icon


دانلود کتاب کاریزما چیست pdfDownloads-icon


فایل کتاب کاریزما چیستDownloads-icon


مفهوم کتاب کاریزما چیستDownloads-icon


نسخه الکترونیکی کتاب کاریزما چیستDownloads-icon



دانلود کتاب غول درون+ pdf
تاريخ انتشار: 19 ژانویه 21
Downloads-icon



دانلود رایگان کتاب آغازی دوباره+pdf
تاريخ انتشار: 18 ژانویه 21
Downloads-icon



دانلود رایگان pdf کتاب زنی در قاب پنجره
تاريخ انتشار: 18 ژانویه 21
Downloads-icon



دانلود pdf کتاب پاکسازی چاکراها
تاريخ انتشار: 16 ژانویه 21
Downloads-icon



دانلود رایگان کتاب حافظه نامحدود + pdf
تاريخ انتشار: 6 ژانویه 21
Downloads-icon



دانلود pdf کتاب سیزده
تاريخ انتشار: 5 ژانویه 21
Downloads-icon


انتشارDownloads-icon


ایرانDownloads-icon


تاریخDownloads-icon


تقویمDownloads-icon


داستانDownloads-icon


راهنمایDownloads-icon


زندگیDownloads-icon


سررسیدDownloads-icon


فارسیDownloads-icon


مجموعهDownloads-icon


محمدرضاDownloads-icon


مدیریتDownloads-icon


نوجوانDownloads-icon


نویسندهDownloads-icon


چشمهDownloads-icon


چگونهDownloads-icon


کتابDownloads-icon


کتاب های افقDownloads-icon


کتاب های تقویم و سررسیدDownloads-icon


کتاب های جمعی از نویسندگانDownloads-icon


کتاب های خارجیDownloads-icon


کتاب های شکوه قاسم نیاDownloads-icon


کتاب های علمی و فرهنگیDownloads-icon


کتاب های ققنوسDownloads-icon


کتاب های ماهیDownloads-icon


کتاب های نداردDownloads-icon


کتاب های نشر مرکزDownloads-icon


کتاب های نشر کتاب هرمسDownloads-icon


کتاب های نیلوفرDownloads-icon


کتاب های چشمهDownloads-icon

کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د
کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک د
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *