چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

 
helpkade
چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم
چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

همه‌ی ما دوست داریم جذاب، خاص و منحصربه‌فرد باشیم. دوست داریم دیگران را تحت‌ تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقه‌ی ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور‌‌‌ و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه به هم که هرچه بیشتر تلاش می‌کنند خاص باشند، بیشتر به هم شبیه می‌شوند. وقتی خاص بودن دغدغه‌ای همه‌گیر باشد برای متفاوت شدن باید به دنبال خاص نبودن رفت با ادامه مقاله از مجله دلگرم همراه باشید.

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

برای دختر جذاب بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید.

ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

نظر شما در مورد “جذاب” بودن ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” جذاب باشید، نه چیزی که دیگران می گویند جذاب است.

یاد بگیرید چگونه ریلکس کنید. منظور از کول بودن به این معنا نیست که شما فعال باشید و با دیگران صبحت و یا چت کنید، منظور این است که شما در ابتدا برای خودتان وقت بگذارید بعنوان مثال یک دوش آب گرم و یا گوش دادن موسیقی که به شما احساس آرامش دهد .

سعی کنید شاد باشید. برای شاد بودن دلایل بسیار خوبی وجود دارد. داشتن دوستان خوب و کسانی که به شما حس خوبی میدهند میتوانند باعثت شادی برای شما باشند .

دختر جذاب خلاصه در یک اتاق خوب داشتن است. اجازه ندهید که اتاقتان بیش از حد کثیف باشد . لازم نیست اتاقتان از تمیزی برق بزند . مثلا میتوانید با چسباندن یک پوستر سبک خود را نشان دهید

بیرون بروید و با مردم واقعی ملاقات داشته باشد . از کامپیوتر و فضای مجازی فیس بوک ، مای اسپیس و … بیش از حد استفاده نکنید . سعی کنید از صحبت کردن چهره به چهره استفاده کنید تا پیام و ایمیل فرستادن . زمان خود را بیشتر صرف دوستان واقعی کنید تا دوستان مجازی.

گوش دادن موسیقی . همه موسیقی را دوست دارد و شما ممکن است سبک خاصی از موسیقی علاقه داشته باشید . سعی کنید موسیقی مورد علاقه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید اصلا نگران نباشید که ممکن است کسی از موسیقی که شما گوش میدهید خوشش نیاید.

سعی کنید با همه به خوبی رفتار کنید . البته این موضوع به این معنا است که فقط با دوستانتان به خوبی رفتار کنید به هرکسی با آن در ارتباط هستید محبت کنید.

در این رابطه بیشتر یدانید:

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم و دیگران را مجذوب خود کنیم؟

چگونه یک مرد جذاب باشیم؟

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

 

امکان عضویت در سایت توسط مدیر غیر فعال شده است

همه آدمها دوست دارند منحصر به فرد و جذاب باشند خصوصا ما دخترها دوست داریم ایده آل و جذاب باشم و همه ما را به چشم یک دختر موفق و جذاب بنگرند اما اینن جذابیت و منحصر به فرد بودن چگونه حاصل می شود چطور می توانیم دختر مغرور و جذاب باشیم برای یافتن پاسخ اینکه بدانید چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

خب باید بگویم یک دختر ایده آل و جذاب یکسری ویژگیهای منحصر به فرد و خاص دارد که به بررسی آن ها می پردازیم تا بدانیم که چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم.چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

 

برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم اولین قدم این است که باید ابتدا خودتان را دوست بدارید و برای خودتان ارزش قائل شوید اکثر دختران زمانی که به سن بلوغ می رسند احساس افسردگی می کنند زیرا دائم خودشان را با دیگری مقایسه می کند و احساس می کند که دیگران بهتر از او هستند و خودش را کم ارزش و نازیبا می بیند یا اگر به لحاظ درسی شاگرد اول نباشد باز خودش را کم ارزش می داند.

بنابراین اولین قدم این است که خودتان را همین گونه که هستید دوست داشته باشید و به هیچ عنوان خودتان را در مقام مقایسه با دیگری تحقیر نکنید این را بیاد داشته باشید هر انسانی یک ویژگی منحصر به فرد دارد که قابل مقایسه با دیگری نیست و هیچ کسی شبیه شما و با توانمندی های شما در دنیا وجود ندارد بنابراین شما بسیار ارزشمند و متفاوت هستید پس هیچ گاه خودتان را با دیگری مقایسه نکنید و تحقیر نکنید.

به خودتان عشق بورزید و لبخند بزنید لباس مناسب بپوشید و خودتان را دوست داشته باشید زمانی که به خودتان عشق بورزید و خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس و عزت نفس تان افزایش پیدا می کند بنابراین داشتن اعتماد به نفس بالا یکی از معیارهای جذابیت و دوست داشتن بودن محسوب می شود.

حتما بخوانید : چگونه احترام دیگران را جلب کن

یکی از ویژگی دختران مغرور و جذاب این است که به سلامتی خود اهمیت می دهند از همین رو مرتب ورزش می کنند و به فکر تناسب اندام و سلامتی جسم شان هستند بنابراین اگر می خواهید به یک دختر با اعتماد به نفس و جذاب تبدیل شوید باید به فکر سلامتی و تناسب اندامتان باشید شب ها زورتر بخواید و صبح ها نیز زود از خواب بیدار شوید و ورزش کردن را جز فعالیت های روزانه خود قرار دهید.

از دیگر ویژگی های دختران جذاب و دوست داشتنی این است که لباس های مناسب و خلاقانه می پوشند بنابراین برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم باید به نوع پوششمان اهمیت دهیم زیرا دختران جذاب  می دانند در هر مکانی چطور ظاهر شوند و متناسب با آن مکان و شرایط لباس می پوشند از رنگ های شاد و مدل های خلاقانه در پوشش خود استفاده می کنند به هیچ عنوان لباسی نمی پوشند که مورد قضاوت و سرزنش و تمسخر دیگران قرار گیرند همواره تناسب رنگ و طرح را در پوشش خود رعایت می کنند.

حتما بخوانید : ارتباط بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت شما

برای اینکه به دختر مغرور دوست داشتنی تبدیل شوید باید علاوه بر ورزش کردن به ظاهرتان نیز توجه داشته باشید به طور کلی دخترهای جذاب و ایده ال به هیچ عنوان در آرایش کردن و آراستن ظاهر زیاده روی نمی کنند آن ها همان اندازه که به فکر تناسب در نحوه لباس پوشیدن شان هستند در میزان آرایش صورت نیز تعادل را رعایت می کنند و از زیورالات به اندازه و متناسب استفاده می کنند و در نهایت با ظاهری زیبا و متناسب در اجتماع ظاهر می شوند.

 

برای اینکه دختری دوست داشتنی باشید باید به دنبال کشف استعدادها و توانایی هایتان بروید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید از این رو بسیاری از دختران موفق کسانی هستند که به دنبال کشف استعدادها یشان قدم برداشتند و با پشتکار مسیری واستعدادی را کشف را با علاقه دنبال کردند و هیچ گاه تسلیم نشده اند. مطمئناً شما نیز توانایی ها و علاقمندی هایی دارید پس آن ها را کشف و دنبال کنید و هیچ گاه تسلیم نشوید راز جذابیت شما در همین پشتکار , تلاش و ممارست شماست.

حتما بخوانید : چگونه استعداد خود را کشف کنیم

همانطور که اشاره کردم یکی از نشانه های جذابیت افراد داشتن اعتماد به نفس بالایشان می باشد بنابراین برای اینکه بدانیم چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم باید ابتدا روی اعتماد به نفس مان کار کنیم زیرا ما به عنوان یک دختر مغرور و دوست داشتنی باید قادر باشیم که محکم و با اعتماد به نفس بیایستیم و قدرت خود را نشان دهیم بنابراین زمانی که در یک جمع حاضر می شویم  باید بتوانیم به خوبی با  افراد ارتباط چشمی برقرار کنیم.

اگر هنگام ایستادن شل بیایستید و سرت و نگاهت رو به پایین باشد این امر نشان دهند ضعف در اعتماد به نفس شما تلقی خواهد شد و خجالتی بودن شما را می رساند بنابراین برای اینکه دختری با اعتماد به نفس و جذاب به نظر بیایید باید روی ایستادن و جهت نگاه خود تمرین کنید در جمع همیشه باید سرتان بالا باشد و لبخند بر چهره داشته باشید و به زبان بدن تان اهمیت بدهید و مراقب حرکات و اشتباهات زبان بدن تان باشید.

حتما بخوانید:اشتباهات زبان بدن زنان

یک دختر جذاب و ایده آل دختری است که هرگز تسلیم نمی شود و در مقابل چالش های زندگی تسلیم نمی شود و همواره برای حل مشکلات پیش آمده راه حلی پیدا می کند دختران و زنان قدرتمند و جذاب کسانی هستند که در مواجه با مشکل گریه نمی کنند بلکه به دنبال راه حلی برای رفع مشکل خود برمی آید.

آن ها هیچ گاه تصور نمی کنند چون دختر هستند ضعیف هستند آن ها به خودشان و توانمندی هایشان ایمان دارند و با اعتماد به نفسی که به خود دارند تلاش می کنند تا بر چالش پیش آمده غلبه کنند و به موفقیت دست پیدا کنند بنابراین یک دختر جذاب دختری است که با شجاعت به جنگ مشکلات و چالش ها می رود و هرگز عقب نشینی نمی کند و تسلیم نمی شود.

 

دختران جذاب کسانی هستند که بر روی مهارت های ارتباطی خود کار می کنند و سعی می کنند ارتباطات خود را قوی کنند بنابراین به راحتی با افراد ارتباط برقرار می کنند و عموما دایره ارتباطی مفید و گسترده ای دارند آنها دوستان ارزشمندی دارند و با افرادی که ذهنیت و نگرش مثبتی دارند همنشین می شوند.

 

برای اینکه بدانید چطور دختر مغرور و دوست داشتنی باشید باید روی ذهنیت و افکار خود کار کنید دختران ایده ال و دوست داشتنی کسانی هستند که علاوه بر تمامی مواردی که بدان اشاره شد دارای ذهنیت و افکار مثبت هستند آن ها به زندگی نگرش مثبت دارند و این روحیه مثبت اندیشی را زمانی که با افراد در ارتباط و معاشرت هستند به آن ها انتقال می دهند و از همین رو مورد توجه و علاقه اطرافیانشان قرار می گیرند بنابراین برای اینکه جذاب و تاثیر گذار باشید باید افکار منفی و ذهنیت محدود کننده را از خود دور کنید و در عوض روحیه مثبت اندیشی را جایگزین آن کنید.

 

دختان ایده ال و جذاب کسانی هستند که علاقمند هستند که به دیگران کمک کنند از همین رو داوطلبانه در فعالیت های خیرخواهانه شرکت می کنند و سعی می کنند در حد توان خود به نیازمندان و سایرین کمک کنند آن ها در موسسه های خیره فعالیت می کنند یا عضو انجمن های مراقبت از محیط زیست می شوند و در هر صورت تلاش می کنند که فرد مفیدی برای جامعه باشند. در نهایت باید بگویم اینها تنها بخشی از کارهایی بود که دختر ایده ال انجام می دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3803موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4376موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1969موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36319موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4228موضوع : چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9355موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19371موضوع :

موضوعات: چگونه در دانشگاه جذاب باشیم، چگونه جذاب باشیم، چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم، چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم، چگونه برای مردان دلبری کنیم، چگونه دختری باکلاس باشیم
چگونه در دانشگاه جذاب باشیم
یک خبر خوب: برای جذاب بودن نیاز به جراحی پلاستیک ندارید!!
بر خلاف اعتقادات رایج، سطح جذابیت شما همیشگی نیست بلکه بر اساس اقدامات، رفتار و تفکراتتان مدام در حال تغییر است.
تحقیقات نشان داده است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند بدون […]

این مطلب در مورد موضوعات میخوام مغرور باشم، چگونه مغرور شوم، چگونه مغرور باشیم، چگونه مغرور و جذاب باشیم، چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم، پسر مغرور عاشق، پسر مغرور دانشگاه نوشته شده است.
میخوام مغرور باشم
یه حدیث داریم از ائمه که میگن سه خصلت هست که زن باید داشته باشه و مرد نه.. غرور ، خسیسی، ترس.غرور دربرابر نامحرم نه شوهر ومحرم..خساست در مال همسر و نگهداری از سرمایه شوهرش.. ترس از اسیب هایی که ممکنه از […]

این مطلب در مورد موضوعاتی همچون چگونه در چت جذاب باشیم، چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم، چگونه مغرور شوم، چگونه غرور داشته باشیم، چگونه پسری مغرور باشیم، چگونه مغرور و جذاب باشیم، میخوام مغرور باشم، چگونه دختری جذاب برای پسرها باشیم، چگونه فردی جدی باشیم می باشد.
چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم
برای اینکه بدانیم چگونه در چت جذاب باشیم باید بدانیم اگـر خانم ها از نفوذ خود با خبر […]

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

شاید بپرسید غرور خوب نیست، اما باید بگویم که غرور همیشه هم بد نیست. گاهی باعث حفظ موقعیت و شخصیت ما می ‌شود. در آخر خواهیم فهمید که چگونه فردی مغرور باشیم ؟

ما دو نو ع غرور داریم:

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

 

در این مقاله می خواهم به تعریف این دو نوع غرور و تحلیل آنها بپردازیم و در آخر هم به شما آموزش می دهم چگونه فردی مغرور باشیم البته از نوع غرور مثبت و خوب. امیدورام این مطالب برایتان مفید باشد.

به طور کامل موارد زیر را در این مطلب توضیح خواهیم داد:

 

 

اگر شما بپرسم فرد مغرور چه خصوصیاتی دارد؟ احتمالا چنین پاسخی می دهید؟ «فرد متکبر، خودخواه، خودبزرگ‌بین، خودشیفته. کسی که از دماغ فیل افتاده، به همه از بالا نگاه میکنه یا زیادی خودش رو میگیره.» خب این تعریفی از غرور است که در جامعه ما جا افتاده است.

فردی که دارای غرور منفی یا کاذب است معمولا حاضر به پذیرش اشتباهات خود نیست. هیچگاه نمی گوید من اشتباه کردم و همواره تقصیرهای خود را به گردن دیگران می‌اندازد.

شاید عبارت «غرورش اجازه نمی دهد» را شنیده باشید. افرادی که دارای غرور منفی و بد هستند در بسیاری از بحث ها و قهرها چه در زندگی مشترک و شخصی خود و چه در مسائل کاری بخاطر قبول نکردن اشتباهات خود و پرمدعا بودن از گفتن «ببخشید و معذت میخوام» سرباز می زنند و همین می شود که زندگی با این اشخاص خیلی سخت می شود و در محیط کاری هم تحمل اینها دشوار است.

فرد مغرور همیشه تلاش می‌کند حرف خود را به کرسی بنشاند. مدام به دنبال این است که به همه ثابت کند

افرادی که غرور منفی و کاذب دارند در ظاهر خیلی به خود افتخار می کنند اما در باطن خود را قبول ندارند، برای خود ارزش و احترام قائل نیستند و خود را دوست ندارند. آنها از شخصیت واقعی خود فرار می کنند و تنها تظاهر می کنند فردی بی عیب و نقص هستند.

اما در این مقاله می خواهم تعریف متفاوتی از غرور داشته باشم و به شما یاد دهم جور دیگری به قضیه نگاه کنید.

فرد مغرور کسی که دارای اعتماد به نفس کافی است. به خودش، استعدادها و توانمندی هایش اعتماد دارد، خود را دوست می دارد، برای شخصیتش ارزش و احترام قائل است و به دیگران هم اجازه نمی دهد به او توهین و او را تحقیر کنند.

فردی که داری غرور مثبت یا خوب است یک سری ویژگی های اخلاقی و رفتاری خاص دارد که قصد دارم در این مقاله به شما یاد دهم. همچنین بد نیست به مقاله نشان دادن عشق نگاهی داشته باشیم

 

البته بعضی مواقع داشتن غرور تا اندازه به جذابیت شما کمک می کند،

اگر جذابیت فردی برای شما مهم است به شما پیشنهاد می کنم مطلب چگونه جذاب باشیم را مطالعه کنید.

آیا شده تا به حال نسبت به خود حس بدی داشته باشید؟

علت آن چیست؟

چگونه فردی مغرور باشیم

شما اشرف مخلوقات خداوند هستید. نباید خود را دست کم بگیرید. هیچگاه توی سر خود نزنید.

اگر فکر می کنید زشت هستید، در اطرافتان یا در اینترنت جستجو کنید. در طول تاریخ چقدر زنان و مردانی بودند که زیبا نبودند اما نامشان در تاریخ ماندگار شده است و جزء موفق ترین افراد بوده اند.

هیچ انسانی تمام خصوصیات ظاهری، اخلاقی و رفتاری خوب را یکجا ندارد. هیچ انسانی کامل و بی عیب و نقص نیست.

شما هم مثل هر انسان دیگری کمبود و ضعف هایی دارید و در مقابل آن صفت ها و رفتارهای خوب هم دارید. به جای اینکه مدام به عیوب خود فکر کنید و ذهن و نگرش تان را نسبت به خود بدبین کنید. مدام به خوبی هایتان فکر کنید.

اگر عیبی هم دارید ببینید چگونه می توانید آن را رفع کنید.

 

چگونه فردی مغرور باشیم

 

بیایید خودتان را دوست داشته باشید با هر ظاهر، تیپ و خصلتی که دارید.

به جای پرداختن به افکار بیهوده هدف هایتان را در زندگی پیدا کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. به این فکر کنید اگر هدف هایتان را دنبال کنید ۵، ۱۰ و یا ۱۵ سال دیگر چه جایگاه بالایی خواهید داشت در آمدتان چندین برابر خواهد شد و مورد تحسین همه خواهید بود.

اگر در انتخاب هدف تردید دارید و می خواهید زندگی دلخواهتان را بسازید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید، پیشنهاد می کنم فایل صوتی « هدفگذاری به روش نابغه ها » را تهیه و گوش دهید.

 

.

خوشحالم از اینکه می توانم قدمی هرچند کوچک در راه رسیدن شما دوست عزیز به هدفتان بردارم و در این راه شما را همراهی کنم.چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

چگونه فردی مغرور باشیم

خنده با صدای بلند در جمع چندان جالب نیست. هیچ آدم باشخصیتی را نخواهید دید که با صدای بلند بلند بخندد یا قهقهه بزند.

هیچگاه نخواهید با خنده بلند و یا قهقهه توجه دیگران را به خود جلب کنید زیرا این کار شخصیت شما را زیر سوال می برد.

به جای خنده های بلند بلند لبخند بزنید. یک لبخند ملایم جذاب و زیباست.

اگر در جمعی نشسته اید، درباره موضوعی صحبت می شود و هر کس نظر خود را می گوید شما هم عقیده و نظر خود در کمال احترام، بدون ترس از تمسخر دیگران ابراز کنید. حتی اگر نظر شما مخالف با دیگران است.

همیشه این نکته را به خاطر داشته باشیم که لزومی ندارد همه افراد مثل ما فکر کنند. نیاز نیست به دنبال تایید دیگران باشیم.

 

چگونه فردی مغرور باشیم

 

اگر واقعا می دانید حرف شما درست است یا موضوعی کاملا شخصی است که هر کس نظر خود را دارد با قاطعیت سخن بگویید و نترسید و یا حرفتان را تغییر ندهید. استدلالات خود را سنجیده و منطقی بیان کنید. در عوض به عقاید و دیدگاه‌های دیگران هم احترام بگذارید.

اما اگر روی حرفی که می زنید شک دارید واقعیت دارد یا نه، درست یا غلط، خیلی راحت بگویید: « من در این مورد باید مطالعه، تحقیق و مشورت بیشتری داشته باشم. شاید حرف من یا شما درست باشد.»

به قول امروزی ها on time باشید. یک فرد قدرتمند و دارای غرور مثبت منظم و دقیق است.

اگر  مدام دیر سر قرارهایتان برسید یا در جلسات دیر حاضر شوید و همه را منتظر خود نگه دارید، برای شما عواقب بدی به دنبال دارد:

با احترام گذاشتن به برنامه‌ها و وقت دیگران، باعث خواهید شد که آنها نیز به شما احترام بگذارند.

اجازه ندهید کارهای کوچک و اشتباهات ساده مانند یک تأخیر کوچک شخصیت شما را به خطر بیندازید.

زبان بدن یکی از مهم ترین مواردی است که برای داشتن یک شخصیت قدرتمند، بانفوذ و مغرور البته از نوع خوب آن، باید رعایت کنید.

برخی از مهمترین موارد عبارتند از:

صاف بنشینید. قوز نکنید. شانه هایتان رو به عقب و سینه سپر باشد. سر رو به جلو باشد.

در زمان ایستادن سرتان را بالا نگه دارد، شانه هایتان را عقب بکشید و شکم را به داخل ببرید. پاهایتان کمی از هم فاصله داشته باشند و وزن تان روی هر دو پا یکسان تقسیم کنید.

 

 

سرتان را پایین خم نکنید و با چشم هایتان مستقیم رو به جلو را نگاه کنید. شانه های خود را در یک راستا با مابقی بدنتان حفظ کنید. پاهایتان را در یک راستا و موازی هم قرار داده و به اطراف منحرف نکنید.

 نحوه دست دادن شما باید به گونه ای باشد دستتان کاملا افقی و صاف باشد. کف دست شما و طرف مقابل کاملا یکدیگر را لمس کنند. دست طرف مقابل را بیش از حد فشار ندهید. فقط کمی فشار وارد کنید. همچنین می توانید حدود ۳-۴ بار دستان خود را بالا و پایین کنید اما نباید بیش از حدود  ۲ سانتیمتر بالا و پایین رود.

در هنگام صحبت کردن یا شنونده بودن باید ارتباط چشمی خوبی داشته باشید. به طرف مقابل نگاه کنید البته تنها به چشم هایش خیره نشوید. اگر حس می‌کنید بیش از حد به چشمهایش نگاه کرده اید چشم‌های خود را به لب ها، گونه ها، بینی اش برده و دوباره به چشمهایش برگردانید. مدام به اطراف نگاه نکنید سرتان را پایین نیندازید.

 همیشه سعی کنید آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید. وقتی در جمع یا در کنار فردی نشسته اید مدام دست و پای خود را تکان ندهید. با ناخن هایتان بازی نکنید.

سکوت به معنای حرف نزدن، منزوی  بودن و دور شدن از اجتماع نیست. سکوت یعنی در مواقعی که اطلاعات زیادی درباره موضوعی ندارید چیز خوبی است. اگربه خاطر عدم آگاهی کافی چیزی را بگویید که اشتباه و بی مورد باشد قطعا روی دیدی که افراد به شما دارند تاثیر خواهد گذاشت.

سعی کنید در اغلب موارد سکوت کنید مگر اینکه حرف ارزشمند برای گفتن داشته باشید.

حتی اگر درباره موضوع مورد بحث، اطلاعات کافی دارید قبل از صحبت دقت کنید که جمله بندی های درستی داشته باشید. اینکار باعث خواهد شد که هر کلمه ای که از دهان شما بیرون می آید ارزشمند باشد، که باعث می شود مردم شما را فردی باشخصیت ، جدی و مغرور بدانند.

هیچگاه وسط حرف دیگران نپرید. به حرف‌ها، عقاید و نظراتشان خوب گوش دهید و وقتی تمام شد حال نظر خود را بیان کنید.

 

 

 

لازم نیست خیلی زود به عکس‌العمل دیگران پاسخ دهید. قبل از حرف زدن حتما کلمات و جملات خود را بررسی کنید و بعد به زبان بیاورید. اگر آنچه به ذهنتان می ‏آید را بیان کنید، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنید احتمال اینکه از حرفتان پشیمان شوید، زیاد است.

قبل از اینکه بخواهید حرف بزنید چند ثانیه به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید.

این تفکر و تامل باعث گزیده‏ گویی شده و از هرگونه گاف زدن، بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏ کند.

بارها برایتان پیش آمده فردی حرفی زده یا کاری کرده که فورا شما را به خشم آورده و با تندی و عصبانیت جوابش را دادید. خب برای داشتن یک شخصیت محکم و مورد احترام این کار چندان جالب نیست.

اگر عصبانی هستید و می خواهید با طرف مقابل حرف بزنید یا از حق خود دفاع کنید، سعی کنید لحن ‌تان ملایم باشد.

وقتی در جمع هستید، اگر پدر، مادر، همسر، دوستتان یا یک فرد غریبه شما را عصبانی کرده، به جای داد و بیداد که اصولا فقط شعله های آتش دعوا را بیشتر و بیشتر می کند، یک نفس عمیق بکشید، خونسردی ‌خود را حفظ کنید، چشمانتان را ببندید و آرام حرف بزنید.

در انتهای بحث اگر باز به نتیجه نرسیدید بگویید: «نمی دانم حرف من درست است یا شما. باید در این زمینه بیشتر مطالعه کنم یا از فردی آگاه بپرسم.»

هر اتفاقی هم بیفتد نباید عصبانی شوید و کنترلتان را از دست بدهید. فقط و فقط به دنبال راه حل باشید.

اگر در جمعی درباره موضوعی همه حرف بزنند و شما ندانید چه بگویید یا حرفی بزنید که اشتباه باشد خیلی جدی گرفته نمی شوید.

اگر می‌ خواهید همه روی شما، حرف ها، ایده‌ها و نظراتتان حساب دیگری باز کنند باید بکوشید فردی بااطلاع و آگاه باشید.

وقتی می خواهید در جمعی حاضر شوید ببینید تقریبا علایق شان در چه زمینه است و بیشتر درباره چه موضوعاتی صحبت می کنند درباره همان ها مطالعه کنید، کتاب بخوانید در اینترنت جستجو کنید مقالاتی در این زمینه بخوانید.

مثلا اگر قرار است پنجشنبه دوستان شما برای دیدن بازی فوتبال دور هم جمع شوند و طرفدار فلان تیم هستند سعی کنید درباره آن تیم، نوع بازی اش و … اطلاعات کسب کنید.

 

یا اگر قرار است در یک جلسه کاری شرکت کنید ابتدا بفهمید در مورد چه زمینه ای می خواهند صحبت کنند بعد تا جایی که می توانید سطح آگاهی خود را بالا ببرید تا از بقیه سبقت بگیرید.

اگر در مورد حرفی که می خواهید بزنید به درستی و نادرستی آن شک دارید بیان نکنید. زیرا اگر نادرست باشد دیگران فکر می کنند که خیلی هم نباید به شما و حرف هایتان اعتماد کنند. همیشه قبل از این که عقیده خود را بگویید، ابتدا درباره آن اطلاعات کسب کنید.

برای بالا بردن سطح آگاهی تان به اخبار هم توجه کنید. سعی کنید که خبرهای مهم ملی و بین المللی، همچنین اخبار کار خودتان را دنبال کنید. شاید نتوانید همه اخبار را دنبال کنید اما اگر اطلاعی کلی از وضعیت اطرافتان داشته باشید، هنگام صحبت با دیگران خیلی خردمندتر به نظر می رسید.

سعی کنید خوب لباس بپوشید. لباس هایتان همیشه مرتب، اتو کشیده و تمیز باشد. هر از گاهی با توجه به وضعیت مالی خود لباس نو و شیک بخرید. البته منظور من پوشیدن لباس های مارک دار و گرانقیمت نیست.

هیچگاه لباس های جلف و عجیب و غریب نپوشید.

در هر مجلس و جمعی لباس مخصوص به آن را بپوشید. مثلا برای شرکت در جلسه کاری برای آقایان پوشیدن کت و شلوار به رنگ تیره و برای خانم ها مانتوهای اداری و رسمی توصیه می شود. برای مهمانی خانوادگی لباس هایی با رنگ های شادتر و اسپرت تر بپوشید.

هیچگاه بوی بد و عرق ندهید. یک روز در میان یا هر روز حمام بروید. برای برطرف کردن بوی بد بدن خود می توانید از مام ها استفاده کنید. سعی کنید عطر مناسبی پیدا کنید و بیشتر هم از آن استفاده کنید تا رایحه آن مختص خود شما شود.

موهایتان مرتب، دهانتان خوشبو، لباس هایتان شیک و مرتب، صورتتان خوش رو، کفش هایتان تمیز و روی هم رفته ظاهرتان آراسته باشد.

فرض کنید امروز با همسرتان بر سر موضوعی دعوا کرده اید یا در روابطتان مشکلی دارید لزومی ندارد وقتی به اداره می آیید مسائل داخل خانه تان را برای همکاران خود تعریف کنید حتی اگر اسم آن را درددل بگذارید.

شما می خواهید در نظر همه فردی جدی، مغرور، باشخصیت و محترم باشید به همین دلیل نباید مسائل زندگی خصوصی خود را برای همه بازگو کنید.

اگر عقیده خاصی در حوزه مذهب، سیاست و … دارید مهم نیست که دیگران حتما آن را بدانند.

 

همان طور که در مورد قبلی گفتم مسائل زندگی خصوصی تان را برای همه جار نزنید در این مورد میخواهم برعکس آن را بگوییم، داخل زندگی دیگران سرک نکشیم.

چند بار تا به حال برایتان پیش آمده با تلفن صحبت می کردید بعد همکارتان یا دوستتان از شما پرسیده «کی بود، چیکار داشت، چرا تند و عصبانی جوابش رو دادی، و …» و شما اصلا دوست نداشتید توضیح دهید.

به همین دلیل زندگی شخصی و امور دیگران به ما ربطی ندارد. زیرا اگر خودش دوست داشت، با ما نیز در میان می گذاشت.

دخالت در زندگی دیگران شخصیت ما را کوچک نشان می دهد و بقیه فکر می کنند ما فردی فضول و به قول امروزی ها خاله زنک هستیم.

افراد مغرور ، جدی و قدرتمند اعتماد به نفس خوبی دارند. وقتی به توانمندی های خود ایمان داشته باشید، به دیگران القا می‌کنید که درباره‌ شما هم همین گونه‌ فکر کنند.

حتما حتما روی اعتماد به نفس خود کار کنید. خود را دوست داشته باشید و به خودتان احترام بگذارید.

هیچ شخصی با اعتماد به نفس متولد نشده است. یک شبه هم به دست نمی آید. اعتماد به نفس مهارتی است که می توانید آن را با تمرین به دست بیاورید.

اگر اعتماد به نفس پایینی دارید من در فایل صوتی «جادوی اعتماد به نفس» با یک سری راهکارهای تخصصی و تمرین ها با شما یاد دادم که چگونه آن را افزایش دهید و به خودتان افتخار کنید.

فایل صوتی « جادوی اعتماد به نفس » را حتما دانلود کنید زیرا در این زمینه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

شما در مقاله « چگونه فردی مغرور باشیم » ۱۲ راهکار طلایی را یاد گرفتید. حال این ها را باید اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

از نظر شما فرد مغرور البته از نوع خوب دارای چه ویژگی های دیگری است؟ اگر نظر و یا پیشنهادی دارید در پایین قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

چگونه مغرور باشیم

اول اینکه نباید غرور کاذب و یا غرور منفی داشته باشید، برای اینکه یاد بگیرید چگونه مغرور باشید، این ۱۲ راهکاری که در سایت زیبا اندیشی گفته شده است را به کار گیرید.

آموزش مغرور بودن

بهترین روش، برای آموزش مغرور بودن، راهکارهایی ست که در این مقاله توضیح داده شده است، یعنی باید روی شخصیت خود کار کنید، با استفاده از مطالب سایت زیبا اندیشی می توانید شخصیتی قوی و محکم داشته باشید.

تمرین مغرور بودن

تمرین های زیادی وجود دارد که بتوانید تبدیل به یک شخصیت سالم و مغرور شوید، که بهترین و کاربردی ترین تمرین ها در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.

راه های مغرور بودن

بهترین راه مغرور بودن به صورت سالم، این است که شخصیتی قوی داشته باشید، که در سایت زیبا اندیشی یاد خواهید گرفت چگونه شخصیتی قوی و محکم برای خود بسازید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چگونه مغرور باشیم”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”اول اینکه نباید غرور کاذب و یا غرور منفی داشته باشید، برای اینکه یاد بگیرید چگونه مغرور باشید، این ۱۲ راهکاری که در سایت زیبا اندیشی گفته شده است را به کار گیرید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آموزش مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بهترین روش، برای آموزش مغرور بودن، راهکارهایی ست که در این مقاله توضیح داده شده است، یعنی باید روی شخصیت خود کار کنید، با استفاده از مطالب سایت زیبا اندیشی می توانید شخصیتی قوی و محکم داشته باشید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”تمرین مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”تمرین های زیادی وجود دارد که بتوانید تبدیل به یک شخصیت سالم و مغرور شوید، که بهترین و کاربردی ترین تمرین ها در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”راه های مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بهترین راه مغرور بودن به صورت سالم، این است که شخصیتی قوی داشته باشید، که در سایت زیبا اندیشی یاد خواهید گرفت چگونه شخصیتی قوی و محکم برای خود بسازید.”}}]}

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. تعداد امتیاز: ۶۷۱

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

به من کمک کرد. عالی بود

سلام خسته نباشین
فاطمه هستم چهارده ساله متأستفانه دوستانم خیلی در زندگیم‌دخالت میکند و گاهی باعث میشن غرورم‌بشکنه میشه چند تا راهکار بگین ک از این‌کارهاشون‌جلو گیری کنم؟

سلام عزیزم من خودم یه مغرور مهربان هستم و اما هیشه مهربان نه 🙂گاهی اگر کسی من رو ناراحت کنه ۱۰۰ برابرش را باهاش انجام میدم🤭 و سوال تو خب دوستانه تو میپرسن بگو زندگی من عالی است به زندگی از نظر من مثبت ببین 🥰

سلام فاطمه
فقط کافیه قدرت نه گفتن داشته باشی
از چیزی نترس وقتی ازت سوال شخصی پرسیدن که نمیخاستی جواب بدی خیلی محترمانه سرتو بگیر بالا و بگو به شما ربطی ندارد😊

فاطمه جان میتونی باخوشرویی کامل بحثوعوض کنی نه اینکه بگی به شما ربطی نداره یا….

سپاسگزارم از این مقاله ی زیبایتان!
برای من مفید بود.

خیلی خوب بود
ممنون از مطالب مفیدتون

مطالب بسیار جالبی بود ممنونم عالییییییی بود 👍👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏🙏🙏

تمام شخصیت های خودم رو اینجا خوندم😐چیز جدیدی وجود نداشت🤔

خیلی خوب بودواقعااینانیازن که همه اینجوری باشن🤗🤗

بنظرم خوب بود ولی کم بود..یه چیزی کم داشت..خودمم نمیدونم چی کم داشت ولی بنظرم باید راجب موقعیت های مختلف بگید..

چیز خاصی نبود😐

بگو به تو ربطی نداره تو خیلی چیزی برو به فکر خودت برس با این آدمای پرو باید اینجور رفتار کرد 👌

خیلی ممنون من خیلی چیز ها درباره مغرور بودن را متوجه شدم❤️

خیلی ممنون من خیلی چیز ها درباره مغرور بودن را متوجه شدم❤️خیلی ممنون ‼️

سلام
خوب و مفید بود ممنون از مطالب خوبتون تنها مشکل این مقاله سطحی بودنشه و در شرایط مختلف بیان شده باشه بهتره خیلیا در شرایطی هستن که در خانواده ای بزرگ شدن غرور زیادی دارن و باید غرور کاذبشون تغییر پیدا کنه و بلعکس اگر هر شرایطی رو کامل و جداگانه توضیح می‌دادید خیلی بهتر میشد!

میدونین من قبلا تمام این خصوصیات داشتم ولی الان احساس میکنم به اندازه کافی غرور ندارم یا خودم و کوچیک میکنم
مثلا از نظر من دوستی که به من بد کرده و دوساله از من خبری نداره و من رفتم بهش پیام دادم خودم و خیلی کوچیک کردم و غرورم شیکستم بنابراین قسم خوردم تا هیچکس بهم پیام نده به هیچکس پیام نمیدم یا از کسی سراغ نمیگیرم 😑😏👌🏼

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

هدف گذاری چیست

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

شاید بپرسید غرور خوب نیست، اما باید بگویم که غرور همیشه هم بد نیست. گاهی باعث حفظ موقعیت و شخصیت ما می ‌شود. در آخر خواهیم فهمید که چگونه فردی مغرور باشیم ؟

ما دو نو ع غرور داریم:

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

 

در این مقاله می خواهم به تعریف این دو نوع غرور و تحلیل آنها بپردازیم و در آخر هم به شما آموزش می دهم چگونه فردی مغرور باشیم البته از نوع غرور مثبت و خوب. امیدورام این مطالب برایتان مفید باشد.

به طور کامل موارد زیر را در این مطلب توضیح خواهیم داد:

 

 

اگر شما بپرسم فرد مغرور چه خصوصیاتی دارد؟ احتمالا چنین پاسخی می دهید؟ «فرد متکبر، خودخواه، خودبزرگ‌بین، خودشیفته. کسی که از دماغ فیل افتاده، به همه از بالا نگاه میکنه یا زیادی خودش رو میگیره.» خب این تعریفی از غرور است که در جامعه ما جا افتاده است.

فردی که دارای غرور منفی یا کاذب است معمولا حاضر به پذیرش اشتباهات خود نیست. هیچگاه نمی گوید من اشتباه کردم و همواره تقصیرهای خود را به گردن دیگران می‌اندازد.

شاید عبارت «غرورش اجازه نمی دهد» را شنیده باشید. افرادی که دارای غرور منفی و بد هستند در بسیاری از بحث ها و قهرها چه در زندگی مشترک و شخصی خود و چه در مسائل کاری بخاطر قبول نکردن اشتباهات خود و پرمدعا بودن از گفتن «ببخشید و معذت میخوام» سرباز می زنند و همین می شود که زندگی با این اشخاص خیلی سخت می شود و در محیط کاری هم تحمل اینها دشوار است.

فرد مغرور همیشه تلاش می‌کند حرف خود را به کرسی بنشاند. مدام به دنبال این است که به همه ثابت کند

افرادی که غرور منفی و کاذب دارند در ظاهر خیلی به خود افتخار می کنند اما در باطن خود را قبول ندارند، برای خود ارزش و احترام قائل نیستند و خود را دوست ندارند. آنها از شخصیت واقعی خود فرار می کنند و تنها تظاهر می کنند فردی بی عیب و نقص هستند.

اما در این مقاله می خواهم تعریف متفاوتی از غرور داشته باشم و به شما یاد دهم جور دیگری به قضیه نگاه کنید.

فرد مغرور کسی که دارای اعتماد به نفس کافی است. به خودش، استعدادها و توانمندی هایش اعتماد دارد، خود را دوست می دارد، برای شخصیتش ارزش و احترام قائل است و به دیگران هم اجازه نمی دهد به او توهین و او را تحقیر کنند.

فردی که داری غرور مثبت یا خوب است یک سری ویژگی های اخلاقی و رفتاری خاص دارد که قصد دارم در این مقاله به شما یاد دهم. همچنین بد نیست به مقاله نشان دادن عشق نگاهی داشته باشیم

 

البته بعضی مواقع داشتن غرور تا اندازه به جذابیت شما کمک می کند،

اگر جذابیت فردی برای شما مهم است به شما پیشنهاد می کنم مطلب چگونه جذاب باشیم را مطالعه کنید.

آیا شده تا به حال نسبت به خود حس بدی داشته باشید؟

علت آن چیست؟

چگونه فردی مغرور باشیم

شما اشرف مخلوقات خداوند هستید. نباید خود را دست کم بگیرید. هیچگاه توی سر خود نزنید.

اگر فکر می کنید زشت هستید، در اطرافتان یا در اینترنت جستجو کنید. در طول تاریخ چقدر زنان و مردانی بودند که زیبا نبودند اما نامشان در تاریخ ماندگار شده است و جزء موفق ترین افراد بوده اند.

هیچ انسانی تمام خصوصیات ظاهری، اخلاقی و رفتاری خوب را یکجا ندارد. هیچ انسانی کامل و بی عیب و نقص نیست.

شما هم مثل هر انسان دیگری کمبود و ضعف هایی دارید و در مقابل آن صفت ها و رفتارهای خوب هم دارید. به جای اینکه مدام به عیوب خود فکر کنید و ذهن و نگرش تان را نسبت به خود بدبین کنید. مدام به خوبی هایتان فکر کنید.

اگر عیبی هم دارید ببینید چگونه می توانید آن را رفع کنید.

 

چگونه فردی مغرور باشیم

 

بیایید خودتان را دوست داشته باشید با هر ظاهر، تیپ و خصلتی که دارید.

به جای پرداختن به افکار بیهوده هدف هایتان را در زندگی پیدا کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. به این فکر کنید اگر هدف هایتان را دنبال کنید ۵، ۱۰ و یا ۱۵ سال دیگر چه جایگاه بالایی خواهید داشت در آمدتان چندین برابر خواهد شد و مورد تحسین همه خواهید بود.

اگر در انتخاب هدف تردید دارید و می خواهید زندگی دلخواهتان را بسازید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید، پیشنهاد می کنم فایل صوتی « هدفگذاری به روش نابغه ها » را تهیه و گوش دهید.

 

.

خوشحالم از اینکه می توانم قدمی هرچند کوچک در راه رسیدن شما دوست عزیز به هدفتان بردارم و در این راه شما را همراهی کنم.چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

چگونه فردی مغرور باشیم

خنده با صدای بلند در جمع چندان جالب نیست. هیچ آدم باشخصیتی را نخواهید دید که با صدای بلند بلند بخندد یا قهقهه بزند.

هیچگاه نخواهید با خنده بلند و یا قهقهه توجه دیگران را به خود جلب کنید زیرا این کار شخصیت شما را زیر سوال می برد.

به جای خنده های بلند بلند لبخند بزنید. یک لبخند ملایم جذاب و زیباست.

اگر در جمعی نشسته اید، درباره موضوعی صحبت می شود و هر کس نظر خود را می گوید شما هم عقیده و نظر خود در کمال احترام، بدون ترس از تمسخر دیگران ابراز کنید. حتی اگر نظر شما مخالف با دیگران است.

همیشه این نکته را به خاطر داشته باشیم که لزومی ندارد همه افراد مثل ما فکر کنند. نیاز نیست به دنبال تایید دیگران باشیم.

 

چگونه فردی مغرور باشیم

 

اگر واقعا می دانید حرف شما درست است یا موضوعی کاملا شخصی است که هر کس نظر خود را دارد با قاطعیت سخن بگویید و نترسید و یا حرفتان را تغییر ندهید. استدلالات خود را سنجیده و منطقی بیان کنید. در عوض به عقاید و دیدگاه‌های دیگران هم احترام بگذارید.

اما اگر روی حرفی که می زنید شک دارید واقعیت دارد یا نه، درست یا غلط، خیلی راحت بگویید: « من در این مورد باید مطالعه، تحقیق و مشورت بیشتری داشته باشم. شاید حرف من یا شما درست باشد.»

به قول امروزی ها on time باشید. یک فرد قدرتمند و دارای غرور مثبت منظم و دقیق است.

اگر  مدام دیر سر قرارهایتان برسید یا در جلسات دیر حاضر شوید و همه را منتظر خود نگه دارید، برای شما عواقب بدی به دنبال دارد:

با احترام گذاشتن به برنامه‌ها و وقت دیگران، باعث خواهید شد که آنها نیز به شما احترام بگذارند.

اجازه ندهید کارهای کوچک و اشتباهات ساده مانند یک تأخیر کوچک شخصیت شما را به خطر بیندازید.

زبان بدن یکی از مهم ترین مواردی است که برای داشتن یک شخصیت قدرتمند، بانفوذ و مغرور البته از نوع خوب آن، باید رعایت کنید.

برخی از مهمترین موارد عبارتند از:

صاف بنشینید. قوز نکنید. شانه هایتان رو به عقب و سینه سپر باشد. سر رو به جلو باشد.

در زمان ایستادن سرتان را بالا نگه دارد، شانه هایتان را عقب بکشید و شکم را به داخل ببرید. پاهایتان کمی از هم فاصله داشته باشند و وزن تان روی هر دو پا یکسان تقسیم کنید.

 

 

سرتان را پایین خم نکنید و با چشم هایتان مستقیم رو به جلو را نگاه کنید. شانه های خود را در یک راستا با مابقی بدنتان حفظ کنید. پاهایتان را در یک راستا و موازی هم قرار داده و به اطراف منحرف نکنید.

 نحوه دست دادن شما باید به گونه ای باشد دستتان کاملا افقی و صاف باشد. کف دست شما و طرف مقابل کاملا یکدیگر را لمس کنند. دست طرف مقابل را بیش از حد فشار ندهید. فقط کمی فشار وارد کنید. همچنین می توانید حدود ۳-۴ بار دستان خود را بالا و پایین کنید اما نباید بیش از حدود  ۲ سانتیمتر بالا و پایین رود.

در هنگام صحبت کردن یا شنونده بودن باید ارتباط چشمی خوبی داشته باشید. به طرف مقابل نگاه کنید البته تنها به چشم هایش خیره نشوید. اگر حس می‌کنید بیش از حد به چشمهایش نگاه کرده اید چشم‌های خود را به لب ها، گونه ها، بینی اش برده و دوباره به چشمهایش برگردانید. مدام به اطراف نگاه نکنید سرتان را پایین نیندازید.

 همیشه سعی کنید آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید. وقتی در جمع یا در کنار فردی نشسته اید مدام دست و پای خود را تکان ندهید. با ناخن هایتان بازی نکنید.

سکوت به معنای حرف نزدن، منزوی  بودن و دور شدن از اجتماع نیست. سکوت یعنی در مواقعی که اطلاعات زیادی درباره موضوعی ندارید چیز خوبی است. اگربه خاطر عدم آگاهی کافی چیزی را بگویید که اشتباه و بی مورد باشد قطعا روی دیدی که افراد به شما دارند تاثیر خواهد گذاشت.

سعی کنید در اغلب موارد سکوت کنید مگر اینکه حرف ارزشمند برای گفتن داشته باشید.

حتی اگر درباره موضوع مورد بحث، اطلاعات کافی دارید قبل از صحبت دقت کنید که جمله بندی های درستی داشته باشید. اینکار باعث خواهد شد که هر کلمه ای که از دهان شما بیرون می آید ارزشمند باشد، که باعث می شود مردم شما را فردی باشخصیت ، جدی و مغرور بدانند.

هیچگاه وسط حرف دیگران نپرید. به حرف‌ها، عقاید و نظراتشان خوب گوش دهید و وقتی تمام شد حال نظر خود را بیان کنید.

 

 

 

لازم نیست خیلی زود به عکس‌العمل دیگران پاسخ دهید. قبل از حرف زدن حتما کلمات و جملات خود را بررسی کنید و بعد به زبان بیاورید. اگر آنچه به ذهنتان می ‏آید را بیان کنید، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنید احتمال اینکه از حرفتان پشیمان شوید، زیاد است.

قبل از اینکه بخواهید حرف بزنید چند ثانیه به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید.

این تفکر و تامل باعث گزیده‏ گویی شده و از هرگونه گاف زدن، بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏ کند.

بارها برایتان پیش آمده فردی حرفی زده یا کاری کرده که فورا شما را به خشم آورده و با تندی و عصبانیت جوابش را دادید. خب برای داشتن یک شخصیت محکم و مورد احترام این کار چندان جالب نیست.

اگر عصبانی هستید و می خواهید با طرف مقابل حرف بزنید یا از حق خود دفاع کنید، سعی کنید لحن ‌تان ملایم باشد.

وقتی در جمع هستید، اگر پدر، مادر، همسر، دوستتان یا یک فرد غریبه شما را عصبانی کرده، به جای داد و بیداد که اصولا فقط شعله های آتش دعوا را بیشتر و بیشتر می کند، یک نفس عمیق بکشید، خونسردی ‌خود را حفظ کنید، چشمانتان را ببندید و آرام حرف بزنید.

در انتهای بحث اگر باز به نتیجه نرسیدید بگویید: «نمی دانم حرف من درست است یا شما. باید در این زمینه بیشتر مطالعه کنم یا از فردی آگاه بپرسم.»

هر اتفاقی هم بیفتد نباید عصبانی شوید و کنترلتان را از دست بدهید. فقط و فقط به دنبال راه حل باشید.

اگر در جمعی درباره موضوعی همه حرف بزنند و شما ندانید چه بگویید یا حرفی بزنید که اشتباه باشد خیلی جدی گرفته نمی شوید.

اگر می‌ خواهید همه روی شما، حرف ها، ایده‌ها و نظراتتان حساب دیگری باز کنند باید بکوشید فردی بااطلاع و آگاه باشید.

وقتی می خواهید در جمعی حاضر شوید ببینید تقریبا علایق شان در چه زمینه است و بیشتر درباره چه موضوعاتی صحبت می کنند درباره همان ها مطالعه کنید، کتاب بخوانید در اینترنت جستجو کنید مقالاتی در این زمینه بخوانید.

مثلا اگر قرار است پنجشنبه دوستان شما برای دیدن بازی فوتبال دور هم جمع شوند و طرفدار فلان تیم هستند سعی کنید درباره آن تیم، نوع بازی اش و … اطلاعات کسب کنید.

 

یا اگر قرار است در یک جلسه کاری شرکت کنید ابتدا بفهمید در مورد چه زمینه ای می خواهند صحبت کنند بعد تا جایی که می توانید سطح آگاهی خود را بالا ببرید تا از بقیه سبقت بگیرید.

اگر در مورد حرفی که می خواهید بزنید به درستی و نادرستی آن شک دارید بیان نکنید. زیرا اگر نادرست باشد دیگران فکر می کنند که خیلی هم نباید به شما و حرف هایتان اعتماد کنند. همیشه قبل از این که عقیده خود را بگویید، ابتدا درباره آن اطلاعات کسب کنید.

برای بالا بردن سطح آگاهی تان به اخبار هم توجه کنید. سعی کنید که خبرهای مهم ملی و بین المللی، همچنین اخبار کار خودتان را دنبال کنید. شاید نتوانید همه اخبار را دنبال کنید اما اگر اطلاعی کلی از وضعیت اطرافتان داشته باشید، هنگام صحبت با دیگران خیلی خردمندتر به نظر می رسید.

سعی کنید خوب لباس بپوشید. لباس هایتان همیشه مرتب، اتو کشیده و تمیز باشد. هر از گاهی با توجه به وضعیت مالی خود لباس نو و شیک بخرید. البته منظور من پوشیدن لباس های مارک دار و گرانقیمت نیست.

هیچگاه لباس های جلف و عجیب و غریب نپوشید.

در هر مجلس و جمعی لباس مخصوص به آن را بپوشید. مثلا برای شرکت در جلسه کاری برای آقایان پوشیدن کت و شلوار به رنگ تیره و برای خانم ها مانتوهای اداری و رسمی توصیه می شود. برای مهمانی خانوادگی لباس هایی با رنگ های شادتر و اسپرت تر بپوشید.

هیچگاه بوی بد و عرق ندهید. یک روز در میان یا هر روز حمام بروید. برای برطرف کردن بوی بد بدن خود می توانید از مام ها استفاده کنید. سعی کنید عطر مناسبی پیدا کنید و بیشتر هم از آن استفاده کنید تا رایحه آن مختص خود شما شود.

موهایتان مرتب، دهانتان خوشبو، لباس هایتان شیک و مرتب، صورتتان خوش رو، کفش هایتان تمیز و روی هم رفته ظاهرتان آراسته باشد.

فرض کنید امروز با همسرتان بر سر موضوعی دعوا کرده اید یا در روابطتان مشکلی دارید لزومی ندارد وقتی به اداره می آیید مسائل داخل خانه تان را برای همکاران خود تعریف کنید حتی اگر اسم آن را درددل بگذارید.

شما می خواهید در نظر همه فردی جدی، مغرور، باشخصیت و محترم باشید به همین دلیل نباید مسائل زندگی خصوصی خود را برای همه بازگو کنید.

اگر عقیده خاصی در حوزه مذهب، سیاست و … دارید مهم نیست که دیگران حتما آن را بدانند.

 

همان طور که در مورد قبلی گفتم مسائل زندگی خصوصی تان را برای همه جار نزنید در این مورد میخواهم برعکس آن را بگوییم، داخل زندگی دیگران سرک نکشیم.

چند بار تا به حال برایتان پیش آمده با تلفن صحبت می کردید بعد همکارتان یا دوستتان از شما پرسیده «کی بود، چیکار داشت، چرا تند و عصبانی جوابش رو دادی، و …» و شما اصلا دوست نداشتید توضیح دهید.

به همین دلیل زندگی شخصی و امور دیگران به ما ربطی ندارد. زیرا اگر خودش دوست داشت، با ما نیز در میان می گذاشت.

دخالت در زندگی دیگران شخصیت ما را کوچک نشان می دهد و بقیه فکر می کنند ما فردی فضول و به قول امروزی ها خاله زنک هستیم.

افراد مغرور ، جدی و قدرتمند اعتماد به نفس خوبی دارند. وقتی به توانمندی های خود ایمان داشته باشید، به دیگران القا می‌کنید که درباره‌ شما هم همین گونه‌ فکر کنند.

حتما حتما روی اعتماد به نفس خود کار کنید. خود را دوست داشته باشید و به خودتان احترام بگذارید.

هیچ شخصی با اعتماد به نفس متولد نشده است. یک شبه هم به دست نمی آید. اعتماد به نفس مهارتی است که می توانید آن را با تمرین به دست بیاورید.

اگر اعتماد به نفس پایینی دارید من در فایل صوتی «جادوی اعتماد به نفس» با یک سری راهکارهای تخصصی و تمرین ها با شما یاد دادم که چگونه آن را افزایش دهید و به خودتان افتخار کنید.

فایل صوتی « جادوی اعتماد به نفس » را حتما دانلود کنید زیرا در این زمینه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

شما در مقاله « چگونه فردی مغرور باشیم » ۱۲ راهکار طلایی را یاد گرفتید. حال این ها را باید اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

از نظر شما فرد مغرور البته از نوع خوب دارای چه ویژگی های دیگری است؟ اگر نظر و یا پیشنهادی دارید در پایین قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

چگونه مغرور باشیم

اول اینکه نباید غرور کاذب و یا غرور منفی داشته باشید، برای اینکه یاد بگیرید چگونه مغرور باشید، این ۱۲ راهکاری که در سایت زیبا اندیشی گفته شده است را به کار گیرید.

آموزش مغرور بودن

بهترین روش، برای آموزش مغرور بودن، راهکارهایی ست که در این مقاله توضیح داده شده است، یعنی باید روی شخصیت خود کار کنید، با استفاده از مطالب سایت زیبا اندیشی می توانید شخصیتی قوی و محکم داشته باشید.

تمرین مغرور بودن

تمرین های زیادی وجود دارد که بتوانید تبدیل به یک شخصیت سالم و مغرور شوید، که بهترین و کاربردی ترین تمرین ها در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.

راه های مغرور بودن

بهترین راه مغرور بودن به صورت سالم، این است که شخصیتی قوی داشته باشید، که در سایت زیبا اندیشی یاد خواهید گرفت چگونه شخصیتی قوی و محکم برای خود بسازید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چگونه مغرور باشیم”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”اول اینکه نباید غرور کاذب و یا غرور منفی داشته باشید، برای اینکه یاد بگیرید چگونه مغرور باشید، این ۱۲ راهکاری که در سایت زیبا اندیشی گفته شده است را به کار گیرید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آموزش مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بهترین روش، برای آموزش مغرور بودن، راهکارهایی ست که در این مقاله توضیح داده شده است، یعنی باید روی شخصیت خود کار کنید، با استفاده از مطالب سایت زیبا اندیشی می توانید شخصیتی قوی و محکم داشته باشید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”تمرین مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”تمرین های زیادی وجود دارد که بتوانید تبدیل به یک شخصیت سالم و مغرور شوید، که بهترین و کاربردی ترین تمرین ها در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”راه های مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بهترین راه مغرور بودن به صورت سالم، این است که شخصیتی قوی داشته باشید، که در سایت زیبا اندیشی یاد خواهید گرفت چگونه شخصیتی قوی و محکم برای خود بسازید.”}}]}

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. تعداد امتیاز: ۶۷۱

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

به من کمک کرد. عالی بود

سلام خسته نباشین
فاطمه هستم چهارده ساله متأستفانه دوستانم خیلی در زندگیم‌دخالت میکند و گاهی باعث میشن غرورم‌بشکنه میشه چند تا راهکار بگین ک از این‌کارهاشون‌جلو گیری کنم؟

سلام عزیزم من خودم یه مغرور مهربان هستم و اما هیشه مهربان نه 🙂گاهی اگر کسی من رو ناراحت کنه ۱۰۰ برابرش را باهاش انجام میدم🤭 و سوال تو خب دوستانه تو میپرسن بگو زندگی من عالی است به زندگی از نظر من مثبت ببین 🥰

سلام فاطمه
فقط کافیه قدرت نه گفتن داشته باشی
از چیزی نترس وقتی ازت سوال شخصی پرسیدن که نمیخاستی جواب بدی خیلی محترمانه سرتو بگیر بالا و بگو به شما ربطی ندارد😊

فاطمه جان میتونی باخوشرویی کامل بحثوعوض کنی نه اینکه بگی به شما ربطی نداره یا….

سپاسگزارم از این مقاله ی زیبایتان!
برای من مفید بود.

خیلی خوب بود
ممنون از مطالب مفیدتون

مطالب بسیار جالبی بود ممنونم عالییییییی بود 👍👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏🙏🙏

تمام شخصیت های خودم رو اینجا خوندم😐چیز جدیدی وجود نداشت🤔

خیلی خوب بودواقعااینانیازن که همه اینجوری باشن🤗🤗

بنظرم خوب بود ولی کم بود..یه چیزی کم داشت..خودمم نمیدونم چی کم داشت ولی بنظرم باید راجب موقعیت های مختلف بگید..

چیز خاصی نبود😐

بگو به تو ربطی نداره تو خیلی چیزی برو به فکر خودت برس با این آدمای پرو باید اینجور رفتار کرد 👌

خیلی ممنون من خیلی چیز ها درباره مغرور بودن را متوجه شدم❤️

خیلی ممنون من خیلی چیز ها درباره مغرور بودن را متوجه شدم❤️خیلی ممنون ‼️

سلام
خوب و مفید بود ممنون از مطالب خوبتون تنها مشکل این مقاله سطحی بودنشه و در شرایط مختلف بیان شده باشه بهتره خیلیا در شرایطی هستن که در خانواده ای بزرگ شدن غرور زیادی دارن و باید غرور کاذبشون تغییر پیدا کنه و بلعکس اگر هر شرایطی رو کامل و جداگانه توضیح می‌دادید خیلی بهتر میشد!

میدونین من قبلا تمام این خصوصیات داشتم ولی الان احساس میکنم به اندازه کافی غرور ندارم یا خودم و کوچیک میکنم
مثلا از نظر من دوستی که به من بد کرده و دوساله از من خبری نداره و من رفتم بهش پیام دادم خودم و خیلی کوچیک کردم و غرورم شیکستم بنابراین قسم خوردم تا هیچکس بهم پیام نده به هیچکس پیام نمیدم یا از کسی سراغ نمیگیرم 😑😏👌🏼

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

هدف گذاری چیست

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

شاید بپرسید غرور خوب نیست، اما باید بگویم که غرور همیشه هم بد نیست. گاهی باعث حفظ موقعیت و شخصیت ما می ‌شود. در آخر خواهیم فهمید که چگونه فردی مغرور باشیم ؟

ما دو نو ع غرور داریم:

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

 

در این مقاله می خواهم به تعریف این دو نوع غرور و تحلیل آنها بپردازیم و در آخر هم به شما آموزش می دهم چگونه فردی مغرور باشیم البته از نوع غرور مثبت و خوب. امیدورام این مطالب برایتان مفید باشد.

به طور کامل موارد زیر را در این مطلب توضیح خواهیم داد:

 

 

اگر شما بپرسم فرد مغرور چه خصوصیاتی دارد؟ احتمالا چنین پاسخی می دهید؟ «فرد متکبر، خودخواه، خودبزرگ‌بین، خودشیفته. کسی که از دماغ فیل افتاده، به همه از بالا نگاه میکنه یا زیادی خودش رو میگیره.» خب این تعریفی از غرور است که در جامعه ما جا افتاده است.

فردی که دارای غرور منفی یا کاذب است معمولا حاضر به پذیرش اشتباهات خود نیست. هیچگاه نمی گوید من اشتباه کردم و همواره تقصیرهای خود را به گردن دیگران می‌اندازد.

شاید عبارت «غرورش اجازه نمی دهد» را شنیده باشید. افرادی که دارای غرور منفی و بد هستند در بسیاری از بحث ها و قهرها چه در زندگی مشترک و شخصی خود و چه در مسائل کاری بخاطر قبول نکردن اشتباهات خود و پرمدعا بودن از گفتن «ببخشید و معذت میخوام» سرباز می زنند و همین می شود که زندگی با این اشخاص خیلی سخت می شود و در محیط کاری هم تحمل اینها دشوار است.

فرد مغرور همیشه تلاش می‌کند حرف خود را به کرسی بنشاند. مدام به دنبال این است که به همه ثابت کند

افرادی که غرور منفی و کاذب دارند در ظاهر خیلی به خود افتخار می کنند اما در باطن خود را قبول ندارند، برای خود ارزش و احترام قائل نیستند و خود را دوست ندارند. آنها از شخصیت واقعی خود فرار می کنند و تنها تظاهر می کنند فردی بی عیب و نقص هستند.

اما در این مقاله می خواهم تعریف متفاوتی از غرور داشته باشم و به شما یاد دهم جور دیگری به قضیه نگاه کنید.

فرد مغرور کسی که دارای اعتماد به نفس کافی است. به خودش، استعدادها و توانمندی هایش اعتماد دارد، خود را دوست می دارد، برای شخصیتش ارزش و احترام قائل است و به دیگران هم اجازه نمی دهد به او توهین و او را تحقیر کنند.

فردی که داری غرور مثبت یا خوب است یک سری ویژگی های اخلاقی و رفتاری خاص دارد که قصد دارم در این مقاله به شما یاد دهم. همچنین بد نیست به مقاله نشان دادن عشق نگاهی داشته باشیم

 

البته بعضی مواقع داشتن غرور تا اندازه به جذابیت شما کمک می کند،

اگر جذابیت فردی برای شما مهم است به شما پیشنهاد می کنم مطلب چگونه جذاب باشیم را مطالعه کنید.

آیا شده تا به حال نسبت به خود حس بدی داشته باشید؟

علت آن چیست؟

چگونه فردی مغرور باشیم

شما اشرف مخلوقات خداوند هستید. نباید خود را دست کم بگیرید. هیچگاه توی سر خود نزنید.

اگر فکر می کنید زشت هستید، در اطرافتان یا در اینترنت جستجو کنید. در طول تاریخ چقدر زنان و مردانی بودند که زیبا نبودند اما نامشان در تاریخ ماندگار شده است و جزء موفق ترین افراد بوده اند.

هیچ انسانی تمام خصوصیات ظاهری، اخلاقی و رفتاری خوب را یکجا ندارد. هیچ انسانی کامل و بی عیب و نقص نیست.

شما هم مثل هر انسان دیگری کمبود و ضعف هایی دارید و در مقابل آن صفت ها و رفتارهای خوب هم دارید. به جای اینکه مدام به عیوب خود فکر کنید و ذهن و نگرش تان را نسبت به خود بدبین کنید. مدام به خوبی هایتان فکر کنید.

اگر عیبی هم دارید ببینید چگونه می توانید آن را رفع کنید.

 

چگونه فردی مغرور باشیم

 

بیایید خودتان را دوست داشته باشید با هر ظاهر، تیپ و خصلتی که دارید.

به جای پرداختن به افکار بیهوده هدف هایتان را در زندگی پیدا کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. به این فکر کنید اگر هدف هایتان را دنبال کنید ۵، ۱۰ و یا ۱۵ سال دیگر چه جایگاه بالایی خواهید داشت در آمدتان چندین برابر خواهد شد و مورد تحسین همه خواهید بود.

اگر در انتخاب هدف تردید دارید و می خواهید زندگی دلخواهتان را بسازید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید، پیشنهاد می کنم فایل صوتی « هدفگذاری به روش نابغه ها » را تهیه و گوش دهید.

 

.

خوشحالم از اینکه می توانم قدمی هرچند کوچک در راه رسیدن شما دوست عزیز به هدفتان بردارم و در این راه شما را همراهی کنم.چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

چگونه فردی مغرور باشیم

خنده با صدای بلند در جمع چندان جالب نیست. هیچ آدم باشخصیتی را نخواهید دید که با صدای بلند بلند بخندد یا قهقهه بزند.

هیچگاه نخواهید با خنده بلند و یا قهقهه توجه دیگران را به خود جلب کنید زیرا این کار شخصیت شما را زیر سوال می برد.

به جای خنده های بلند بلند لبخند بزنید. یک لبخند ملایم جذاب و زیباست.

اگر در جمعی نشسته اید، درباره موضوعی صحبت می شود و هر کس نظر خود را می گوید شما هم عقیده و نظر خود در کمال احترام، بدون ترس از تمسخر دیگران ابراز کنید. حتی اگر نظر شما مخالف با دیگران است.

همیشه این نکته را به خاطر داشته باشیم که لزومی ندارد همه افراد مثل ما فکر کنند. نیاز نیست به دنبال تایید دیگران باشیم.

 

چگونه فردی مغرور باشیم

 

اگر واقعا می دانید حرف شما درست است یا موضوعی کاملا شخصی است که هر کس نظر خود را دارد با قاطعیت سخن بگویید و نترسید و یا حرفتان را تغییر ندهید. استدلالات خود را سنجیده و منطقی بیان کنید. در عوض به عقاید و دیدگاه‌های دیگران هم احترام بگذارید.

اما اگر روی حرفی که می زنید شک دارید واقعیت دارد یا نه، درست یا غلط، خیلی راحت بگویید: « من در این مورد باید مطالعه، تحقیق و مشورت بیشتری داشته باشم. شاید حرف من یا شما درست باشد.»

به قول امروزی ها on time باشید. یک فرد قدرتمند و دارای غرور مثبت منظم و دقیق است.

اگر  مدام دیر سر قرارهایتان برسید یا در جلسات دیر حاضر شوید و همه را منتظر خود نگه دارید، برای شما عواقب بدی به دنبال دارد:

با احترام گذاشتن به برنامه‌ها و وقت دیگران، باعث خواهید شد که آنها نیز به شما احترام بگذارند.

اجازه ندهید کارهای کوچک و اشتباهات ساده مانند یک تأخیر کوچک شخصیت شما را به خطر بیندازید.

زبان بدن یکی از مهم ترین مواردی است که برای داشتن یک شخصیت قدرتمند، بانفوذ و مغرور البته از نوع خوب آن، باید رعایت کنید.

برخی از مهمترین موارد عبارتند از:

صاف بنشینید. قوز نکنید. شانه هایتان رو به عقب و سینه سپر باشد. سر رو به جلو باشد.

در زمان ایستادن سرتان را بالا نگه دارد، شانه هایتان را عقب بکشید و شکم را به داخل ببرید. پاهایتان کمی از هم فاصله داشته باشند و وزن تان روی هر دو پا یکسان تقسیم کنید.

 

 

سرتان را پایین خم نکنید و با چشم هایتان مستقیم رو به جلو را نگاه کنید. شانه های خود را در یک راستا با مابقی بدنتان حفظ کنید. پاهایتان را در یک راستا و موازی هم قرار داده و به اطراف منحرف نکنید.

 نحوه دست دادن شما باید به گونه ای باشد دستتان کاملا افقی و صاف باشد. کف دست شما و طرف مقابل کاملا یکدیگر را لمس کنند. دست طرف مقابل را بیش از حد فشار ندهید. فقط کمی فشار وارد کنید. همچنین می توانید حدود ۳-۴ بار دستان خود را بالا و پایین کنید اما نباید بیش از حدود  ۲ سانتیمتر بالا و پایین رود.

در هنگام صحبت کردن یا شنونده بودن باید ارتباط چشمی خوبی داشته باشید. به طرف مقابل نگاه کنید البته تنها به چشم هایش خیره نشوید. اگر حس می‌کنید بیش از حد به چشمهایش نگاه کرده اید چشم‌های خود را به لب ها، گونه ها، بینی اش برده و دوباره به چشمهایش برگردانید. مدام به اطراف نگاه نکنید سرتان را پایین نیندازید.

 همیشه سعی کنید آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید. وقتی در جمع یا در کنار فردی نشسته اید مدام دست و پای خود را تکان ندهید. با ناخن هایتان بازی نکنید.

سکوت به معنای حرف نزدن، منزوی  بودن و دور شدن از اجتماع نیست. سکوت یعنی در مواقعی که اطلاعات زیادی درباره موضوعی ندارید چیز خوبی است. اگربه خاطر عدم آگاهی کافی چیزی را بگویید که اشتباه و بی مورد باشد قطعا روی دیدی که افراد به شما دارند تاثیر خواهد گذاشت.

سعی کنید در اغلب موارد سکوت کنید مگر اینکه حرف ارزشمند برای گفتن داشته باشید.

حتی اگر درباره موضوع مورد بحث، اطلاعات کافی دارید قبل از صحبت دقت کنید که جمله بندی های درستی داشته باشید. اینکار باعث خواهد شد که هر کلمه ای که از دهان شما بیرون می آید ارزشمند باشد، که باعث می شود مردم شما را فردی باشخصیت ، جدی و مغرور بدانند.

هیچگاه وسط حرف دیگران نپرید. به حرف‌ها، عقاید و نظراتشان خوب گوش دهید و وقتی تمام شد حال نظر خود را بیان کنید.

 

 

 

لازم نیست خیلی زود به عکس‌العمل دیگران پاسخ دهید. قبل از حرف زدن حتما کلمات و جملات خود را بررسی کنید و بعد به زبان بیاورید. اگر آنچه به ذهنتان می ‏آید را بیان کنید، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنید احتمال اینکه از حرفتان پشیمان شوید، زیاد است.

قبل از اینکه بخواهید حرف بزنید چند ثانیه به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید.

این تفکر و تامل باعث گزیده‏ گویی شده و از هرگونه گاف زدن، بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏ کند.

بارها برایتان پیش آمده فردی حرفی زده یا کاری کرده که فورا شما را به خشم آورده و با تندی و عصبانیت جوابش را دادید. خب برای داشتن یک شخصیت محکم و مورد احترام این کار چندان جالب نیست.

اگر عصبانی هستید و می خواهید با طرف مقابل حرف بزنید یا از حق خود دفاع کنید، سعی کنید لحن ‌تان ملایم باشد.

وقتی در جمع هستید، اگر پدر، مادر، همسر، دوستتان یا یک فرد غریبه شما را عصبانی کرده، به جای داد و بیداد که اصولا فقط شعله های آتش دعوا را بیشتر و بیشتر می کند، یک نفس عمیق بکشید، خونسردی ‌خود را حفظ کنید، چشمانتان را ببندید و آرام حرف بزنید.

در انتهای بحث اگر باز به نتیجه نرسیدید بگویید: «نمی دانم حرف من درست است یا شما. باید در این زمینه بیشتر مطالعه کنم یا از فردی آگاه بپرسم.»

هر اتفاقی هم بیفتد نباید عصبانی شوید و کنترلتان را از دست بدهید. فقط و فقط به دنبال راه حل باشید.

اگر در جمعی درباره موضوعی همه حرف بزنند و شما ندانید چه بگویید یا حرفی بزنید که اشتباه باشد خیلی جدی گرفته نمی شوید.

اگر می‌ خواهید همه روی شما، حرف ها، ایده‌ها و نظراتتان حساب دیگری باز کنند باید بکوشید فردی بااطلاع و آگاه باشید.

وقتی می خواهید در جمعی حاضر شوید ببینید تقریبا علایق شان در چه زمینه است و بیشتر درباره چه موضوعاتی صحبت می کنند درباره همان ها مطالعه کنید، کتاب بخوانید در اینترنت جستجو کنید مقالاتی در این زمینه بخوانید.

مثلا اگر قرار است پنجشنبه دوستان شما برای دیدن بازی فوتبال دور هم جمع شوند و طرفدار فلان تیم هستند سعی کنید درباره آن تیم، نوع بازی اش و … اطلاعات کسب کنید.

 

یا اگر قرار است در یک جلسه کاری شرکت کنید ابتدا بفهمید در مورد چه زمینه ای می خواهند صحبت کنند بعد تا جایی که می توانید سطح آگاهی خود را بالا ببرید تا از بقیه سبقت بگیرید.

اگر در مورد حرفی که می خواهید بزنید به درستی و نادرستی آن شک دارید بیان نکنید. زیرا اگر نادرست باشد دیگران فکر می کنند که خیلی هم نباید به شما و حرف هایتان اعتماد کنند. همیشه قبل از این که عقیده خود را بگویید، ابتدا درباره آن اطلاعات کسب کنید.

برای بالا بردن سطح آگاهی تان به اخبار هم توجه کنید. سعی کنید که خبرهای مهم ملی و بین المللی، همچنین اخبار کار خودتان را دنبال کنید. شاید نتوانید همه اخبار را دنبال کنید اما اگر اطلاعی کلی از وضعیت اطرافتان داشته باشید، هنگام صحبت با دیگران خیلی خردمندتر به نظر می رسید.

سعی کنید خوب لباس بپوشید. لباس هایتان همیشه مرتب، اتو کشیده و تمیز باشد. هر از گاهی با توجه به وضعیت مالی خود لباس نو و شیک بخرید. البته منظور من پوشیدن لباس های مارک دار و گرانقیمت نیست.

هیچگاه لباس های جلف و عجیب و غریب نپوشید.

در هر مجلس و جمعی لباس مخصوص به آن را بپوشید. مثلا برای شرکت در جلسه کاری برای آقایان پوشیدن کت و شلوار به رنگ تیره و برای خانم ها مانتوهای اداری و رسمی توصیه می شود. برای مهمانی خانوادگی لباس هایی با رنگ های شادتر و اسپرت تر بپوشید.

هیچگاه بوی بد و عرق ندهید. یک روز در میان یا هر روز حمام بروید. برای برطرف کردن بوی بد بدن خود می توانید از مام ها استفاده کنید. سعی کنید عطر مناسبی پیدا کنید و بیشتر هم از آن استفاده کنید تا رایحه آن مختص خود شما شود.

موهایتان مرتب، دهانتان خوشبو، لباس هایتان شیک و مرتب، صورتتان خوش رو، کفش هایتان تمیز و روی هم رفته ظاهرتان آراسته باشد.

فرض کنید امروز با همسرتان بر سر موضوعی دعوا کرده اید یا در روابطتان مشکلی دارید لزومی ندارد وقتی به اداره می آیید مسائل داخل خانه تان را برای همکاران خود تعریف کنید حتی اگر اسم آن را درددل بگذارید.

شما می خواهید در نظر همه فردی جدی، مغرور، باشخصیت و محترم باشید به همین دلیل نباید مسائل زندگی خصوصی خود را برای همه بازگو کنید.

اگر عقیده خاصی در حوزه مذهب، سیاست و … دارید مهم نیست که دیگران حتما آن را بدانند.

 

همان طور که در مورد قبلی گفتم مسائل زندگی خصوصی تان را برای همه جار نزنید در این مورد میخواهم برعکس آن را بگوییم، داخل زندگی دیگران سرک نکشیم.

چند بار تا به حال برایتان پیش آمده با تلفن صحبت می کردید بعد همکارتان یا دوستتان از شما پرسیده «کی بود، چیکار داشت، چرا تند و عصبانی جوابش رو دادی، و …» و شما اصلا دوست نداشتید توضیح دهید.

به همین دلیل زندگی شخصی و امور دیگران به ما ربطی ندارد. زیرا اگر خودش دوست داشت، با ما نیز در میان می گذاشت.

دخالت در زندگی دیگران شخصیت ما را کوچک نشان می دهد و بقیه فکر می کنند ما فردی فضول و به قول امروزی ها خاله زنک هستیم.

افراد مغرور ، جدی و قدرتمند اعتماد به نفس خوبی دارند. وقتی به توانمندی های خود ایمان داشته باشید، به دیگران القا می‌کنید که درباره‌ شما هم همین گونه‌ فکر کنند.

حتما حتما روی اعتماد به نفس خود کار کنید. خود را دوست داشته باشید و به خودتان احترام بگذارید.

هیچ شخصی با اعتماد به نفس متولد نشده است. یک شبه هم به دست نمی آید. اعتماد به نفس مهارتی است که می توانید آن را با تمرین به دست بیاورید.

اگر اعتماد به نفس پایینی دارید من در فایل صوتی «جادوی اعتماد به نفس» با یک سری راهکارهای تخصصی و تمرین ها با شما یاد دادم که چگونه آن را افزایش دهید و به خودتان افتخار کنید.

فایل صوتی « جادوی اعتماد به نفس » را حتما دانلود کنید زیرا در این زمینه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

شما در مقاله « چگونه فردی مغرور باشیم » ۱۲ راهکار طلایی را یاد گرفتید. حال این ها را باید اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

از نظر شما فرد مغرور البته از نوع خوب دارای چه ویژگی های دیگری است؟ اگر نظر و یا پیشنهادی دارید در پایین قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

چگونه مغرور باشیم

اول اینکه نباید غرور کاذب و یا غرور منفی داشته باشید، برای اینکه یاد بگیرید چگونه مغرور باشید، این ۱۲ راهکاری که در سایت زیبا اندیشی گفته شده است را به کار گیرید.

آموزش مغرور بودن

بهترین روش، برای آموزش مغرور بودن، راهکارهایی ست که در این مقاله توضیح داده شده است، یعنی باید روی شخصیت خود کار کنید، با استفاده از مطالب سایت زیبا اندیشی می توانید شخصیتی قوی و محکم داشته باشید.

تمرین مغرور بودن

تمرین های زیادی وجود دارد که بتوانید تبدیل به یک شخصیت سالم و مغرور شوید، که بهترین و کاربردی ترین تمرین ها در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.

راه های مغرور بودن

بهترین راه مغرور بودن به صورت سالم، این است که شخصیتی قوی داشته باشید، که در سایت زیبا اندیشی یاد خواهید گرفت چگونه شخصیتی قوی و محکم برای خود بسازید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چگونه مغرور باشیم”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”اول اینکه نباید غرور کاذب و یا غرور منفی داشته باشید، برای اینکه یاد بگیرید چگونه مغرور باشید، این ۱۲ راهکاری که در سایت زیبا اندیشی گفته شده است را به کار گیرید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آموزش مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بهترین روش، برای آموزش مغرور بودن، راهکارهایی ست که در این مقاله توضیح داده شده است، یعنی باید روی شخصیت خود کار کنید، با استفاده از مطالب سایت زیبا اندیشی می توانید شخصیتی قوی و محکم داشته باشید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”تمرین مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”تمرین های زیادی وجود دارد که بتوانید تبدیل به یک شخصیت سالم و مغرور شوید، که بهترین و کاربردی ترین تمرین ها در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”راه های مغرور بودن”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بهترین راه مغرور بودن به صورت سالم، این است که شخصیتی قوی داشته باشید، که در سایت زیبا اندیشی یاد خواهید گرفت چگونه شخصیتی قوی و محکم برای خود بسازید.”}}]}

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. تعداد امتیاز: ۶۷۱

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

به من کمک کرد. عالی بود

سلام خسته نباشین
فاطمه هستم چهارده ساله متأستفانه دوستانم خیلی در زندگیم‌دخالت میکند و گاهی باعث میشن غرورم‌بشکنه میشه چند تا راهکار بگین ک از این‌کارهاشون‌جلو گیری کنم؟

سلام عزیزم من خودم یه مغرور مهربان هستم و اما هیشه مهربان نه 🙂گاهی اگر کسی من رو ناراحت کنه ۱۰۰ برابرش را باهاش انجام میدم🤭 و سوال تو خب دوستانه تو میپرسن بگو زندگی من عالی است به زندگی از نظر من مثبت ببین 🥰

سلام فاطمه
فقط کافیه قدرت نه گفتن داشته باشی
از چیزی نترس وقتی ازت سوال شخصی پرسیدن که نمیخاستی جواب بدی خیلی محترمانه سرتو بگیر بالا و بگو به شما ربطی ندارد😊

فاطمه جان میتونی باخوشرویی کامل بحثوعوض کنی نه اینکه بگی به شما ربطی نداره یا….

سپاسگزارم از این مقاله ی زیبایتان!
برای من مفید بود.

خیلی خوب بود
ممنون از مطالب مفیدتون

مطالب بسیار جالبی بود ممنونم عالییییییی بود 👍👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏🙏🙏

تمام شخصیت های خودم رو اینجا خوندم😐چیز جدیدی وجود نداشت🤔

خیلی خوب بودواقعااینانیازن که همه اینجوری باشن🤗🤗

بنظرم خوب بود ولی کم بود..یه چیزی کم داشت..خودمم نمیدونم چی کم داشت ولی بنظرم باید راجب موقعیت های مختلف بگید..

چیز خاصی نبود😐

بگو به تو ربطی نداره تو خیلی چیزی برو به فکر خودت برس با این آدمای پرو باید اینجور رفتار کرد 👌

خیلی ممنون من خیلی چیز ها درباره مغرور بودن را متوجه شدم❤️

خیلی ممنون من خیلی چیز ها درباره مغرور بودن را متوجه شدم❤️خیلی ممنون ‼️

سلام
خوب و مفید بود ممنون از مطالب خوبتون تنها مشکل این مقاله سطحی بودنشه و در شرایط مختلف بیان شده باشه بهتره خیلیا در شرایطی هستن که در خانواده ای بزرگ شدن غرور زیادی دارن و باید غرور کاذبشون تغییر پیدا کنه و بلعکس اگر هر شرایطی رو کامل و جداگانه توضیح می‌دادید خیلی بهتر میشد!

میدونین من قبلا تمام این خصوصیات داشتم ولی الان احساس میکنم به اندازه کافی غرور ندارم یا خودم و کوچیک میکنم
مثلا از نظر من دوستی که به من بد کرده و دوساله از من خبری نداره و من رفتم بهش پیام دادم خودم و خیلی کوچیک کردم و غرورم شیکستم بنابراین قسم خوردم تا هیچکس بهم پیام نده به هیچکس پیام نمیدم یا از کسی سراغ نمیگیرم 😑😏👌🏼

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

هدف گذاری چیست

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

شاید عنوان چگونه مغرور باشیم برای یک مقاله کمی عجیب باشد. اما غرور همیشه هم بد نیست. گاهی باعث حفظ جایگاه و شخصیت می‌شود مخصوصا برای دختر خانم‌ها و البته که نباید بذاریم غرور بیش از حد ما را فرا بگیرید و برعکس باعث کاهش جایگاه و محبوبیت و از دست دادن دوست ‌و خانواده شود.

همه ما تابه‌حال با اشخاصی برخورد داشته‌ایم که به نظرمان بطور غیرعادی‌ و نابجایی خودشان را میگیرند، یا به اصطلاح عموم “مغرور”ند؛ درست برعکس اینها افرادی نیز وجود دارند که به گفته خودشان خاکی‌اند و با همه افراد احساس دوستی می‌کنند و بر اساس همین توجیه هم اجازه می‌دهند دیگران هرطور که بخواهند با آنها رفتار کنند و در واقع از آنها سو‌استفاده کنند، معمولا به این افراد نیز توصیه می‌شود کمی “مغرور”تر باشند و اجازه ندهند دیگران عزت نفسشان را زیر پا بگذارند.

ولی آیا بین مفهوم این کلمه در دو کاربرد بالا تفاوتی وجود ندارد؟ آیا در حالت دوم از فرد انتظار می‌رود طوری رفتار کند که همه از هم‌نشینی با وی فراری شوند؟؟ بنظر شما مرز بین غرور مثبت و سازنده و غرور بد و منفی کجاست؟

با ما در پین ورک همراه باشید تا درباره غرور خوب و غرور بد بیشتر بدانیم.چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

برای پاسخ به این سوال که ابتدا باید بدانیم تعریف غرور چیست! اگر از شما بپرسند غرور چیست یا شخص مغرور چه خصوصیاتی دارد احتمالا به دلایل فرهنگی و چیزی که در میان عموم جا افتاده به لیست کردن صفاتی مانند تکبر، خودخواهی، خودبزرگ‌بینی، و خودشیفتگی بپردازیم و اصطلاحاتی مانند “از بالا نگاه کردن“، “از دماغ فیل افتادن” یا “زیادی گرفتن خود” در ذهنمان شکل بگیرد.

اما شاید بهتر باشد جور دیگری به قضیه نگاه کنیم، در واقع درست‌تر این است که بگوییم افرادی که ویژگی‌های بالا را دارند قطعا مغرور هم هستند؛ ولی قضاوت برعکس آن شاید به کمی تامل بیشتر نیاز داشته باشد.

از طرف دیگر این هم سخن غلطی‌ست که به کسانی با اعتماد بنفس مناسب که به توانایی‌هایشان واقفند، خودشان را دوست دارند و برای خود و شخصیتشان ارزش و احترام قائل می‌شوند، برچسب “مغرور بودن” بچسبانیم؛ این‌ها نشانه‌های افراد دارای عزت‌نفس است. حتی میتوان گفت تا زمانی که انسان این ویژگی‌ها را نداشته باشد، نمی‌تواند به معنای واقعی کلمه “متواضع” باشد. این ویژگی را می‌توانیم غرور مثبت یا غرور خوب در نظر بگیریم.

بر خلاف تصور عامه دقیقا کسانی که برای خودشان ارزش قائل نیستند و اعتماد بنفس و ویژگی‌های بالا را ندارند سعی می‌کنند از راههای اشتباه دیگر برای خود احترام کسب کند، مثلا از راه قهر کردن و محل نگذاشتن به دیگران (که مثلا قدرشان را بدانند و برای ادامه ارتباط با وی پیش‌قدم شوند)، عصبانیت و پرخاشگری (که از وی حساب ببرند و به خیالشان بهشان احترام گذاشته‌شود) و فعالیتهای مخرب دیگر که حتی اگر درست هم پیش برود تنها باعث می‌شود غروری کاذب نصیب وی شود که به دنبال آن از طرفی مشکلات شخصیتی دیگری از جمله تکبر و خودشیفتگی و درگیری های روانی از این قبیل و از طرفی مشکلات اجتماعی و حتی خانوادگی بسیاری را نصیب دارنده آن خواهد کرد.

 

می‌توانیم این‌گونه تعریف کنیم که مغرور کسی‌ست که تصورش از خود با آنچه که واقعا هست متفاوت (و از آن بالاتر) است که تقزیبا در همه افراد -حال در بعضی‌ها کمتر و در بعضی‌ها بیشتر- وجود دارد.

اگر این فاصله درک‌شده توسط فرد بالا رود می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای جامعه به بار آورد. این افراد معمولا حاضر به پذیرش اشتباهاتشان نیستند و همواره تقصیرات خود را به گردن دیگران می‌اندازند؛ هرگز به اشتباهشان اعتراف نمی‌کنند؛ همیشه تلاش می‌کنند حرف خودشان را به کرسی بنشانند و به همین ترتیب زمان و انرژی زیادی را صرف اثبات برتری خود بر دیگران می‌کنند.

اینجاست که می‌توان عبارت خانمان‌سوز “غرورش اجازه نمی‌دهد” را به‌کار برد و بسیاری از مشکلات رفتاری شخصی از جمله جروبحث ها و قهرهای متوالی، سخت شدن تحمل ایشان توسط دیگران بخاطر قبول نکردن اشتباهات خود، دروغگویی، پرمدعا بودن و خودنمایی فراوان و در اکثر موارد مطرود شدنشان به همین دلایل را به آن ربط داد.

 

هرچند این‌جور افراد در ظاهر خیلی به خودشان افتخار کرده و به قول معروف خود را قبول دارند، ولی در اصل حتی خودشان هم برای خودشان اعتبار کافی قائل نیستند و با کارهایی که گفته شد و تنها تظاهر به بی‌نقص بودن از شخصیت واقعی خود فرار می‌کنند. در واقع این افراد گرفتار غرور کاذب هستند.

همانطور که گفتیم اینکه یک فرد خودش را دوست داشته باشد و برای خود احترام قائل شود نه تنها ناپسند نیست بلکه برای داشتن یک شخصیت سالم و مشکلات کمتر در روابط اجتماعی خود لازم است فرد از ارزش خود آگاه بوده و آنرا به راحتی از کف ندهد. به عبارتی از آنچه که هستیم آگاه و نسبت به به آن راضی و شکرگزار باشیم و از طرف دیگر اجازه ندهیم کمتر از ارزشمان با ما برخورد شود.

همین نکته یکی از ویژگی‌های آدم‌های جذاب است. برای اینکه در عین مغرور بودن (همان نوع مثبتش) جذاب هم باشیم باید بدانیم چه چیزی می‌خواهیم و به آن اهمیت دهیم: فعالیت‌هایی که دوست داریم را در برنامه روزانه خود بگنجانیم، از افرادی که بی هیچ تاثیر مثبتی در زندگیمان تنها سبب رنجشمان می‌شوند دوری بجوییم و به عبارتی در جاهایی که لازم است از قدرت نه گفتن بالایی برخوردار باشیم.

باید مستقل بودن را تمرین کنیم و برای رسیدن به اهدافی که برایمان باارزش هستند تا می‌توانیم تلاش کتیم و پایشان بایستیم. خود را با دیگران مقایسه نکنیم. سعی کنیم فرد موفقی باشیم ولی به موفقیت‌هایمان غره نشویم.

درباره موضوعات مختلف تحلیل داشته باشیم و اگر در یک گفتگو درباره موضوعی با دیگران هم‌عقیده نبودیم آزادانه ولی در کمال احترام و بدون ترس از تمسخر آن‌ها نظر خود را برایشان ارائه کنیم؛ ولی همیشه این نکته را به خاطر داشته باشیم که لزومی ندارد همه افراد مثل هم و علی‌الخصوص مانند ما فکر کنند.

به داشته‌های دیگران حسادت نکنیم، همچنین بهتر است توقعمان را از دیگران پایین بیاوریم، حتی نیازی نیست دنبال تایید همه افراد باشیم، بهتر است کسانی که ما را دوست ندارند به حال خود رها کنیم ؛)

در این مطلب تلاش کردیم درباره اینکه  ” غرور خوب است یا بد “توضیح دهیم و با تعاریف مختلف غرور و تحلیل ویژگی‌های غرور مثبت و منفی آشنا شدیم، امیدواریم این نوشتار برایتان مفید بوده باشد. از اینکه با ما در پین‌ورک همراه بودید از شما متشکریم.

7 ماه پیش پردیس بیژن زاده

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

فوق العاده بود

ممنون عالی بود

ممنون از نظر لطف شما?

ممنون خیلی خوب بود

ممنون از نظر لطفتون?

اره عالی بود👌👌👌👌

بدک نبود ولی نظر من متفاوت است

سلام دوست عزیز..خوشحال میشیم نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید?

خوب خوب نبود بد بد هم نبود ولی نظر من متفاوت هست

سلام دوست عزیز..خوشحال میشیم که نظرات و پیشنهاداتون رو با ما اشتراک بگذارید?

تمام مواردی که گفتین درست بود

خوشحالم که از این مطلب پین‌ورک راضی بودید?

خوب بود ممنون

ممنون از نظر لطفتون?

خیلی خوبه امیدوارم کمکم کنه

بهترینارو براتون میخایم ?

به نظر من مطالب خوبی بود اما کامل نبود

سلام دوست عزیز خوشحال میشیم که مطالب مورد نظرتون رو با ما به اشتراک بذارید?

کاش منم خداکمکم کنه .بتونم سنگ دل بشم تامجبورنشم ایقدازخودم متنفربشم واسه احساسی بودنم وبیخیال بودن اطرافیانم

سلام دوست عزیز? به نظر من سنگ‌دل شدن راه‌حل خوبی نیست فقط خودتو باید در اولویت قرار بدی چون باارزش تویی و احساساتت…

مغرور بودن خوب نیست من اولا خیلی مغرور بودم ولی خوشحال نبودم ولی الان که مغرور نیستم پیش همه محبوبم

نظر من باید مغرور باشیم چون مغرور چیز بدی نیست ولی خوب است معلومات زیادی در مورد غرور ببریم

سلام . باهاتون موافقم ?

عشقم غرور چیزی عالی است برای اینکه خودمان را بزرگ کنیم ??

??

خیلی خوب بودمطلبتون

ممنون از نظر لطفتون 🙂

من اولا خیلی مغرور بودم ولی خوشحال نبودم ولی الان که مغرور نیستم پیش همه محبوبم

سلام دوست گل. خیلی خوبه که راه خوشحال بودن خودتون رو در زندگی پیدا کردید 🙂

من اولا خیلی مغرور بودم ولی خوشحال نبودم ولی الان که مغرور نیستم پیش همه محبوبم

خوب ود

سپاس 🙂

مطلب خوبی بود، منم به این عقیده ام، که به خاطر حفظ ولای عزت نفس انسان باید غرور جایز خود را حفظ کند.

ممنون از نظر لطفتون?

??

?

مرسی ، من کلا آدم مغروری نیستم ، نمیدونم امروز چم شده بود احترام زیادی که دوست دخترم بهت گزاشته بود ، باعث شده بود مت ی لحضه درست رفتار نکنم ، و خودم شدیدا ناراحت شدم وقتی فهمیدم رفتارم اشتباه بوده ، تصمیم گرفتم یکم تحقیر شم ، تا روحم پاکسازی بشه ، دیشب تا ۱۱ شب تو خیابونا بدون کاپشن ته سیگار و آشغال جمع کردم 🙂 حالا حس بهتری دارم

سلام دوست عزیز. خوشحالم که الان حس بهتری دارید. امیدوارم موفق باشید و همیشه احساس خوبی به زندگی داشته باشید 🙂

خوب

سپاس

خوب بود ولی من از بخش های اخر خوشم اومد بالایی ها خیلی خسته کننده بودن ولی بازم دمتون گرم

خوشحالم که از این مطلب راضی بودید.

اگه غرور نداشته باشیم عزت نفسم نداریم باید غرور تکیه گاه ما انسان هاسن

سلام دوست گل. کاملا با حرفتون موافقم.

اگه مهربون باشی خسته کننده میشی خوب بود توزندگیم واسه مهربون بودنم خوارم کردندامیدوارم کسی مثل من ازخودتون متنفرنشیدبخاطره مهربونیتون

سلام دوست گل. ازتون میخام که بخاطر مهربون بودنتون از خودتون متنفر نباشید. بلکه از این به بعد به انسان‌های درست مهربونیتون رو ببخشید 🙂

بدک نبود

سپاس.

عاااااااااالی بود?

ممنون از نظر لطفتون. موفق باشید.

عااااااالی بود??

ممنون از نظر لطفتون. موفق باشید.

خوب ومقاله مسبت بود

خوشحالم که از این مطلب راضی بودید 🙂

ممنون از نظر لطفتون.

همه باید مغرور باشن اگه مغرور نباشی هیچکس واست احترام قائل نمیشه

سلام دوست عزیز. البته در همه ی شرایط شاید این عقیده شما صادق نباشه.

هیچ فایده ایی ندارد

مغرور بودن؟

خوب بود ممنون??

ممنون از نظر لطف شما.

خوب بود ممنون?? من خیلی خوشم آمد ممنون برای راهنمایی

سلام دوست گل. خوشحالم این مطلب براتون مفید بوده 🙂

???????

خوشحالم این مطلب براتون مفید بوده.

سلام.مقاله ی خوبی بود.بعضی وقتها ادم ها باید مغرور باشن تجربه ثابت کرده اگه خودتو بی ارزش نشون بدی و واسه هر کس و ناکسی غرورتو خورد کنی تنها کسی که ضربه میبینه خودتی….:-) به شما توصیه میکنم هیچوقت زیادی مهربون نباشید.دردسر سازه:-) 🙂

زندگی اینقدر قوی و بزرگ هست که هرکس تنها باید هوای خودشو داشته باشه و حتی برای کمک به کسی هم دست خودمون رو ول نکنیم و به نظرم این غرور نیست بلکه عقله?

من اول خیلی مغرور بودم با هر کسی حرف نمیزدمو فقط حرف ها رو با سر تایید می کردم الان بهترم حداقل با همه هم صحبت میشم

سلام دوست عزیز به نظرم معاشرتی و اجتماعی بودن با غرور فرق داره?

ممنون خیلی پر مفهوم بود

سپاس از توجهتون?

عالی بود خیلی رو من تاثیر گذاشت

خوشحالم این مطلب براتون مفید بوده?

خوب بود تشکر

سپاس?

من واقعادوس دارم مغرورباشم دیگه بریدم ازاطرافیانم دیگه دارن ازمهربونیم سواستفاده میکنن امیدوارم که این مطلب درست باشد وکمکم کنه

سلام دوست گل این رو از من به یاد داشته باش روزی که شما با دیگران مهربون تر از خودت بودی اون روز رو باختی. پس همیشه خودت رو اولویت قرار بده?

عالیه ??

سپاس?

خیلی مفید بود ممنون?

سپاس از لطفتون?

چرا نظرمو نذاشتین

تمامی نظرات نمایش داده میشن دوست عزیز.

از نظر من غرور تعریف دیگه ای داره و باید از دیدگاه دیگه ای به این موضوع نگاه کنیم از نظر من اگر غرور مثبت هم داشته باشیم بازم بعضی ها میتونن ازمون سواستفاده کنن غرور مثبت به نظر من خیلی کمه باید بیشتر باشه

سلام دوست عزیز. من با شما موافقم توی این دنیا هرکس باید حواسش به خودش باشه و حواستون باشه برای کمک به دیگران دست خودتون رو ول نکنید?

خوب بود … غرور خیلی خوبه چیزی ک من‌ندارم و فکر نکنم‌هیچوقت بدست بیارم… دوست دارم همیشه وقتی بهم احیتاج دارن باشم درسته نیستن همیشه پیشم‌بقیه اما….. امیدوارم بتونم خودمو تغییر بدم:)

سلام دوست عزیز.یکی از ماموریت‌های ما به عنوان بشر اینکه حال خوب تولید کنیم اول برای خودمون سپس برای دیگران? امیدوارم اول از همه هوای خودتون رو داشته باشید.

بی نظیر بود.

ممنون از نظر لطفتون?

خیلی خیلی ممنون عالی بود

سپاس از انرژی خوبتون?

اگر توسط غرور کسی رو در ابتدا جذب خود کردیم توسط همون غرور در نهایت او را از دست خواهیم داد

جمله‌ای زیبا و درست?

من خیلی غرورم واسم مهمه و با بقیه خیلی سرد رفتار میکنم اصلا حوصله ی کسیو ندارم بقیه هم هرچی راجبم فکر میکنن اندازه ی سر سوزنم اهمیت نمیدم چون برام مهم نیست! مهم فقط خودمم! از خودم هم راضیم و حرفم فقط حرف خودمه! این مطلبتون هم خوب بود. یاحق

سلام دوست عزیز خوشحالم این مطلب براتون مفید بوده ?

موافقممم

من ب خاطر غروریم خیلی چیزارو باختم?

سلام دوست عزیز همه چیز به مرور زمان ترمیم میشه مهم از اینجا به بعد هست که خودتون رو بیشتر از هر کس دوست داشته باشید و حس های خوب برای خودتون تولید کنید?

سلام خیلی ممنون بابت زحمتتون عالی بود ولی نمیدونم چرا واسم تاثیر ندارح خیلی دلم میخاد حتی یخوردح مغرورشم ولی نمیتونم تموم ادمای اطرافم همیش بهم میگن مهربون حتی تموم دبیرام هم میگن ولی خیلی بخاطر مهربونیم ضربح خوردم میخام مغرورباشم ی مدت تا قدرمو بدونن و اینقد راحت دلمو نشکنن

سلام دوست عزیز مهربون بودن بودن اصلا چیز بدی نیس فقط باید توجه کنید اول از همه حواستون به خودتون باشه اینجوری هیچ ضربه ای نمیخورید?

عالیح

سپاس ?

اهم عالی بود

سپاس از نظرتون ?

جالب بود. من به تازگیا کاری کردم ک احساس میکنم غرورم رو خورد کردم و الان نمیدونم چیکار کنم!چجوری درستش کنم

جالب بود. من به تازگیا کاری کردم ک احساس میکنم غرورم رو خورد کردم و الان نمیدونم چیکار کنم!چجوری درستش کنم

سلام دوست عززیز به نظرم تمام افکار بد و خوبتون رو راجع به اون مسئله روی کاغذ بیارید تا ذهنتون خالی شه و بعد دیگه بهش فکر نکنید ?

یعنی منظور شما این است که خودم را بالاتر از همه بگیریم

منظور این هست که خودتون رو بیشتر از همه دوست داشته باشید ?

باید ذاتی باشه یا حداقل باید فرده مفیدی باشی به خاطرش مغرور بشی وگرنه میخندن بت

مغرور بودن به نظرم بیشتر داشتن عزت نفس هست ?

Wonderful ????

سپاس از نظر لطفتون ?

به نظرم حرفایی ک اینجاست درست

خوشحالم از این مطلب راضی بودید?

عالیییییییییز ممنون

سپاس از انرژی خوبتون

من واقعا دوس داشتم این مطلب رو

تو زندگی آدم باید مغرور باشع ولی اونقدر ن ک سنگ دل بشع

بهتر هست ک بدونیم فقط خودمون میتونیم خودمون رو درک کنیم و اعتماد بنفس داشته باشیم من حدود سه ماه دارم تلاش میکنم مغرور بشم و الان هم هستم ولی زیاد نع بگذریم مطلبتون عالی بود خیلی خوب بود ممنون

خوب نبود

بد نبود خوبم نبود اما من یه نظر دیگع دارم

خوب بود ولی ای کاش بیشتر بحث رو متمرکز میکردید رو بالا بردن غرور آخه خیلی به حاشیه کشیده شده

عالی بود خیلی ممنون.

مطالب مفیدی بود‌ولی من مغرور نیستم و نمیدونم چرا هر کی منو میبینه در مدت پنج دقیقه به این نتیجه میرسه که مغرورم واقعا نمیدونم چطور باید رفتار کنم ؟؟

ای بد نبود چی بگم والا

فوق العاده بود دمتون گرم …..

بنظر من مغرور بودن خوب نیست

سپاس

ممنونم از گفتهای خوب شما

سلام دوستان مغرور بودن خوبه نه در حدی که همه ازت بدشون بیاد فقط حفظ احترام و ارزش خودمون خیلی مهمه ازت سو استفاده نکنند باید مواظب باشیم

این ترفند باعث جذاب بودن بین دیگران هم میشه اما کنار مغرور بودن باید احساسات هم داشته باشیم💗

ممنون مطالب جالبی بود

بنظرم مغرور بودن خیلی خوب سعی میکنم ک با‌شم

خوب بود ولی به نظر من ادم باید مغرور و سخت باشه تا همه برای نفوذ به درون اون خیلی سعی کنن

سلام خیلی خوبه….ان شالله که کمکم کنه این مطلب عالیتون👏

بد نبود

عااالیه عالی بود و اینو بگم غرور تکیه گاه ماست 🙂

👌🏻👌🏻

ممنونم عالی بود.😊 به نظر من مغرور بودن چیز خوبیه

بسیار تاثیر گذار بود عالی

خیلی ممنونم، مطلب مفیدی بود😇

سلام وقت بخیر مطالب جالب بود.

بد نبود ولی نظر من یکم متفاوت تر از تعریف شماست بازم ممنون

عالی بود واقعا کمکم کرد ممنونم

والا من تازگیا از ته دلم عاشق شدم نمیدونم اصلا چیکار کنم عشقمم خیلى مغروره منم که مهربون اصلا دوم نداره چیکارکنم

دقیقااااا👌👌👌

عالی بود 👌😊

عالیه خیلی ممنون

بهترین متخصص با کمترین قیمت

دریافت رایگان قیمت

یافتن بهترین متخصص نزدیک شما

یافتن بهترین متخصص نزدیک شما

تمامی حقوق برای پین ورک محفوظ است

۱۹ بهمن ۱۳۹۵

۱۳ نظر

همه‌ی ما دوست داریم خاص و منحصربه‌فرد باشیم. دوست داریم دیگران را تحت‌ تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقه‌ی ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور‌‌‌ و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه …

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2021, All Rights Reserved. | Powered by saten

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی فکر کنید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند؟! و یا افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهند بود. آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند، آنها چه چیزی می توانند باشند؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند ذهن شما را تا مدتها درگیر کنند. 

در پاسخ به سوال شما می توان گفت که رازهای کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شوند. در این بخش از نمناک قصد داریم تا تعدادی از رازهایی که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید را به شما کاربران معرفی سازیم.

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شود، آنها در یک تحقیق دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از اولین دیدار مجذوب طرف مقابل می شوند.

عطر و ادکلن یکی از گزینه های جذابیت می باشد که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود. بنابر تحقیقات انجام شده، یکی از موارد جذابیت افراد، استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق آخرین آمار و اطلاعات، مردان بیشتر دوست دارند که همسر آینده آنها دارای موهای بلند و درخشان باشد. از سوی دیگر می توان گفت موی بلند و درخشان نشان دهنده سلامت جسمانی می باشد. 

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای دلخواه خود را عملی نمایند.

جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای یک خانم هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش با چه سایزی استفاده می کنند.

به طور کلی خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی باشد که قصد دارد جذاب به نظر برسد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت دهد.

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم
چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *