چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم
چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم


سفارش فینگرفود سینی مزه برای دورهمی ها

قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران

مواد لازم برای رنگ صورتی:1/4 پیمانه (62 گرم) چغندر پخته بدون آب(لبو)1 قاشق چای خوری آب چغندر غلیظ

 

چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

روش تهیه رنگ صورتی :مواد را در مخلوط کن یا غذاساز با سرعت بالا میکس کنید تا یکدست شود و بعد از صافی ریز رد کنید این رنگ را می توانید در ظرف در بسته تمیز تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید.

 

******

مواد لازم برای رنگ زرد :1/4 پیمانه آب1/2 قاشق چای خوری زردچوبه

 

روش تهیه رنگ زرد :در یک شیرجوش کوچک، آب و زردچوبه به مدت 3 تا 5 دقیقه بجوشانید و اجازه بدهید کاملا سرد شود و بعد آن راصاف کنید .در ظرف در بسته تا 2 هفته در یخچال قابل نگهداری است ،فقط در ظرفی نگهدارید که اگه رنگی شد براتون مهم نباشد چون رنگ زردچوبه پاک نمی شود.

 

******

مواد لازم برای رنگ بنفش ارغوانی :1/4 پیمانه (35 گرم) زغال اخته، تازه یا یخ زده2 قاشق چای خوری آب

 

روش تهیه رنگ ارغوانی :مواد را در مخلوط کن یا غذاساز با سرعت بالا میکس کنید تا یکدست شود و بعد از صافی ریز رد کنید ، این رنگ را می توانید در ظرف در بسته تمیز تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید.

 

******

مواد لازم برای رنگ سبز:1 پیمانه (30 گرم) اسفناج، تازه یا یخ زده3 قاشق غذاخوری آب

 

روش تهیه رنگ سبز :اگر از اسفناج تازه استفاده می کنید ، بعد از شستن در یک ماهی تابه کوچک، اسفناج را در آب به مدت 5 دقیقه با در بسته بپزید و بعد آب اضافیش را بریزید و در مخلوط کن پوره کنید (اگر دیدید مواد سفت است یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید) و صاف کنید و در یخچال قرار بدهید.اگر اسفناجتان فریزری است اول اجازه بدهید کاملا یخ آن باز شود و بعد مراحل بالا را انجام بدهید.

برای هر بار مصرف اول 1 قاشق چای خوری از رنگ مورد نظرتان را به مواد اضافه و درصورتیکه رنگ مورد نظرتان بدست نیامد رنگ بیشتری اضافه کنید.

 

منبع : khanoomgol.com

رازهای آشپزی

ازکجالوازم خانگی رو باقیمت مطمئن خریدکنیم؟


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن


انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


سینما رو به خونت بیار!

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اگر بچه های شما عاشق رنگ آمیزی هستند اما از طرفی ممکن است که همان رنگ را داخل دهان خود نیز بکنند ، باید به دنبال راه چاره ای باشید . بهترین راه این است که یک رنگ غیر سمی برای آن ها انتخاب کنید . حال در این قسمت از نمناک راه حلی را به شما معرفی می کنیم که از طریق آن بتوانید یک رنگ خانگی درست کنید که غیر سمی باشد. 

ساخت رنگ های ترکیبی

ساخت رنگ مایع

چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

انواع دیگر رنگ های آبی را استفاده کنید.

شیعه نیوز: با این وجود دلیل واضح دیگری هم وجود دارد که چرا شما باید به فکر ساختن رنگ های خود باشید. رنگ های مصنوعی مدرن ممکن است مواد شیمیایی سالمی نداشته باشند که در نزدیکی و تماس با بدن ما قرار گیرند. مطالعات در مورد خطرات رنگ های شیمیایی ادامه دارد.

ABC News گزارش داد که مطالعه انجام شده توسط دانشگاه راتگرز نشان داد که ماده شیمیایی PCB 11، ماده شیمیایی در رنگ های زرد است که برای هر چیز از حوله های حمام گرفته تا دفترچه یادداشت استفاده می شود، ممکن است برای سلامتی خطرناک باشد. مطالعات قبلی آن را با سرطان، تحریکات، نقایص مادرزادی و مسائل مربوط به رشد مرتبط می دانست.

در سال ۱۹۷۹ استفاده از آن تحت قانون کنترل مواد سمی، ممنوع شد اما یک راه گریز به آن اجازه می دهد تا با غلظت کم تری به محصولات مصرفی راه یابد. بعلاوه بسیاری از رنگبندی هایی که ما استفاده می کنیم مانند زرد # ۵، آبی # ۱ و قرمز # ۴۰ احتمالا با ADHD مرتبط هستند.

علائم کودکان پس از قرار گرفتن در رژیم بدون مواد افزودنی مانند رنگ خوراکی، بهبود چشمگیری نشان دادند. مطالعه مربوط به PCB 11 به تحقیقات بیش تری نیاز داشت و افراد زیادی با رنگ های شیمیایی سر و کار دارند و زندگی سالم و مقاومی دارند. اما شاید شما دوست داشته باشید که کمی احتیاط کنید. بعلاوه باید بپذیریم که ساختن رنگ شخصی می تواند سرگرم کننده باشد.

هیچ چیز مانند ساختن رنگ های شخصی از گیاهان به شما احساس اعتماد به نفس و شایستگی فراوان نمی دهد. احتمالا فکر کرده اید که از کجا شروع کنید. انجام این کار آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. گیاهان معمولی که در اطراف شما رشد کرده اند را می توانید برای تولید رنگ های اساسی قطع کنید. حتی می توانید به دل طبیعت بروید یا باغی را با برخی از این مواد رنگی راه اندازی کنید.چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

رنگهایی که گیاهان تولید می کنند

در زیر راهنمایی برای رنگی که گیاهان تولید خواهند کرد ارائه شده ‌است. این یک لیست جامع نیست، اما شامل برخی از محبوب ترین و طبیعی ترین موارد طبیعی است.

قهوه ای: خاک. این گیاه نیست، اما اگر طیف کاملی از رنگ را می خواهید باید آن را با انواع رنگ های طبیعی به کار ببرید. خاک برای مخلوط شدن با آب و استفاده به عنوان یک رنگ طبیعی مناسب است. پوست چغندر نیز می تواند به عنوان یک رنگ قهوه ای برای پارچه ها استفاده شود.

بنفش / قرمز / صورتی: در این جا برخی از توت ها به درد شما می خورند. می توانید از توت فرنگی، گیلاس، زغال اخته، توت سیاه، اقطی، مویز سیاه، توت قرمز و تمشک استفاده کنید. هم چنین می توانید از چغندر، گل رز، انار، گل بامیه، سوسن یک روزه و برگ ریحان استفاده کنید.

آبی: این یکی واضح است. می توانید کمی تمشک جنگلی (بلوبری) بیاورید، آب آن ها را با مقداری سرکه مقطر مخلوط کنید. هم چنین می توانید از انگور بنفش، نیل، کلم قرمز و شاه توت استفاده کنید.

خاکستری: برای این یکی می توانید از خاکستر چوب استفاده کنید.

سفید: گچ یا پودر تالک برای سفید به کار می رود.

زرد: پوست پیاز یک گزینه کاملا محبوب برای رنگ زرد است. زردچوبه، گلبرگ آفتابگردان، برگ بو، گل قاصدک، گل همیشه بهار و برگ کرفس نیز موثر است.

سبز: این رنگ احتمالا ساده ترین است. می توانید از کنگر فرنگی، اسفناج، برگ نعناع، گل یاس یا تنها چمن ساده استفاده کنید.

نارنجی: برخی از ایده های رایج پودر چیلی، فلفل قرمز و هویج است. اکنون که متوجه شدید رنگ های طبیعی خود را از کجا می توانید پیدا کنید، روش های مختلفی برای استفاده از آن ها وجود دارد. می توانید رنگ های طبیعی درست کنید، لباس ها را رنگ کنید، خال کوبی موقت کنید و حتی چوب را رنگ کنید.نحوه ساخت رنگ های طبیعی

برای مواد سخت تر مانند گچ یا ذغال، می توانید مواد را به صورت پودر خوب خرد کنید. سپس آن ها را با مقداری زرده تخم مرغ مخلوط کنید تا یک روش رنگ آمیزی کلاسیک داشته باشید. لازم است زرده تخم مرغ با کمی سرکه و آب ترکیب شود. زرده ها رنگدانه رنگ را به هر سطحی متصل می کنند.

توت ها را می توان له کرده و از صافی رد کنید تا آب میوه درست شود و مانند آبرنگ از آن ها استفاده کنید. مواد خشک مانند پوست پیاز باید در قابلمه بپزند تا زمانی که تغییر رنگ ایجاد شده در آب را مشاهده کنید. سپس آن را از صافی رد کنید و برای رنگ آمیزی استفاده کنید.

بسیاری از رنگ ها نیز به رنگ خاصی در می آیند و وقتی خشک شوند رنگ آن ها تغییر پیدا می کند. شما باید آزمایش کنید، اما این کارها نیمی از سرگرمی مطرح شده است.نحوه رنگ آمیزی پارچه با گیاهان

این روش به طرز شگفت انگیزی متنوع است. می توانید از آن برای رنگ آمیزی لباس، نخ و پارچه های پایه استفاده کنید. پارچه های طبیعی مانند پنبه، پشم، کتان و ابریشم بهترین عملکرد را دارند. شما یک مجموعه گسترده ای از مواد برای کار خواهید داشت. این پروژه چندید مرحله دارد، اما باید تمام شود که کارتان به پایان برسد و نتیجه را مشاهده کنید.

ابتدا با آماده سازی مواد شروع به رنگ آمیزی کنید. برای آب توت، نمک و برای گیاهان دیگر سرکه می خواهید. از یک فنجان نمک تا هشت فنجان آب سرد و یک قسمت سرکه تا چهار قسمت آب سرد استفاده کنید. پارچه را به مدت یک ساعت درون مخلوط قرار دهید تا خیس بخورد. سپس آن را با آب بشویید.سپس رنگ را آماده کنید. دو برابر گیاه مصرفی خود آب درون قابلمه بریزید. برای یک تا دو ساعت بجوشانید. بعد از تغییر رنگ و تیره شدن آب، ترکیب را از صافی رد کنید.سپس پارچه را به آب تغییر رنگ یافته اضافه کنید و به مدت یک ساعت با حرارت ملایم بپزید و گاه گاهی مخلوط کنید.در نهایت پارچه را در آب سرد بشویید. با این کار رنگ اضافی از پارچه خارج می شود. سپس بگذارید زیر آفتاب و به صورت طبیعی خشک شود.

نحوه رنگ آمیزی چوب و بوم نقاشی با گیاهان

این پروژه ساده تر از موارد قبلی است. شما فقط گیاه انتخابی خود را در مقداری آب جوشانده و از آب برای رنگ آمیزی چوب استفاده می کنید. باید چندین بار چوب را رنگ کنید و اجازه دهید خشک شود تا سایه رنگی دلخواه شما به دست آید. گیاهان محبوب شامل چای، قهوه، پوست گردوی سیاه و توت سیاه است.

اگر چه می توانید گیاهان دیگری را نیز امتحان کنید. برای چای و قهوه، فقط یک مخلوط قوی دم کرده و با برس یا پارچه به چوب بمالید. توت ها را می توان خرد کرد و روی چوب به کار برد. برای گردو، فقط اجازه دهید چند روز خیس بخورد، سپس ترکیب را صاف کرده و به چوب بمالید. هم چنین می توانید گردو را بجوشانید و روی سطحی شیب دار قرار دهید تا رنگ آن آزاد شود.

منبع : هنر فردی

موضوعات :

خانه  آشپزی خوب

فوت و فن‌های درست کردن رنگ‌ های طبیعی برای تزئین خوراکی‌هاچگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

 

خوراکی‌ها پیش از خوشمزه بودن باید دارای ویژگی‌های دیگری هم باشند که افراد رغبت بیشتری به خوردن‌شان نشان دهند. منظورم شکل و ظاهری‌ست که بتواند آخ از نهاد هر معده‌ای برآورد! رنگ‌های جذاب خوردنی‌ها با این‌که میل به خوردن و اشتهای آدمیزاد را قلقلک می‌دهند، اگر غیر مجاز، غیر استاندارد و یا حتی مصنوعی مجاز هم باشند، مصرف‌شان برای سلامتی مضر است. این‌که چطور در کنار زعفران، رب گوجه فرنگی و زردچوبه به غذاهای‌تان رنگ‌های شاز و اشتهاآور بدهید، موضوعی است که می‌خواهیم به آن بپردازیم! 

 

رنگ فرش را نخورید!

رنگ‌های خوراکی به دو بخش مجاز و غیرمجاز تقسیم می‌شوند. بعضی بدون توجه به استانداردها، رنگ‌هایی را خریداری می‌کنند که از فیلتر بهداشت رد نشده‌اند و گاه دیده شده رنگ‌های صنعتی فرش و الیاف در قالب رنگ خوراکی به فروش رسیده است. رنگ‌های خوراکی مجاز هم دو دسته طبیعی و مصنوعی دارند که مصنوعی‌ها در دراز مدت عوارض جانبی مختلفی مثل سرطان، بیماری‌های کبدی و کلیوی را به همراه خواهند داشت.

 

چطور رنگ خوراکی مجاز را از غیرمجاز تشخیص دهیم؟

اگر خواستید رنگ خوراکی آماده از بازار بخرید، مقداری از رنگ را با آب ولرم در یک ظرف سرامیکی حل کنید و سپس رنگ را دور بریزید. اگر پس از دور ریختن محلول، رنگ روی ظرف سرامیکی باقی ماند، این محصول غیرمجاز است و نباید از آن استفاده کنید اما اگر اثری روی ظرف نماند از رنگ استفاده کنید. 

 

رنگ‌ها خوراکی طبیعی بسازید! 

رنگ‌های سرخ و زرد همیشه در غذای ما ایرانی‌ها وجود داشته‌اند. مادرها درجه‌های مختلف قرمز را با زعفران، زردچوبه و رب گوجه فرنگی تهیه می‌کردند و سفره را با این رنگ گرم، آراسته می‌کردند. حالا می‌خواهیم به شما بگوییم چطور با سبزیجات، میوه‌ها و صیفی‌جات خوراکی‌های سفید مثل خامه، سس سفید، شربت، بستنی و برنج را با رنگ‌هایی جز سرخ و زرد تزئین کنید. برای بدست آوردن رنگ دلخواه‌تان، کافی است کمی به اطراف‌تان دقیق شوید تا خوراکی‌های رنگ‌دار را ببینید. بعد آن‌ها را در مقدار اندکی آب بجوشانید و رنگ حاصل از آن را به خوراکی مورد نظرتان اضافه کنید یا آن را در آب رنگین، چند دقیقه‌ای بجوشانید.

نکته: چون رنگ‌ها طبیعی هستند باید توجه داشته باشید برای چه خوراکی آن‌ها را به کار می‌برید، مثلا برای زرد شدن خامه باید از عصاره‌ی انبه استفاده کنید و برای سیب‌زمینی و برنج از زردچوبه.

 

طرز تهیه رنگ خوراکی آبی :

رنگ آبی یکی از رنگ‎های اصلی است، با این وجود در میان خوراکی‌های طبیعی چیزی وجود ندارد که بتوان از آن، رنگ آبی را به‌دست آورد. رنگ آبی در میان رنگ‌های خوراکی طبیعی، یک رنگ مخفی است! برای ساخت این رنگ اول از همه باید با استفاده از کلم بنفش، رنگ بنفش را  درست کنیم. به این صورت که کلم را در ابعاد کوچک خرد کرده و در مقدار کمی آب می‌جوشانیم. کلم‌ها را از مایع بنفش رنگ جدا کرده و مقدار بسیار کمی جوش شیرین به آن اضافه می‌کنیم. بعد از مخلوط کردن آب کلم و جوش شیرین، رنگ بنفش به آبی تغییر رنگ خواهد داد. 

فوت کوزه‌گری1 : می‌توانید به جای جوش شیرین از بکینگ پودر استفاده کنید.

فوت کوزه‌گری2 : اگر جوش شیرین زیادتر از حد لازم اضافه کنید، رنگ‌تان سبز می‌شود.  

 

طرز تهیه رنگ خوراکی صورتی:

برای ساخت رنگ صورتی، لبو پخته را در مخلوط کن با سرعت بالا میکس کنید و سپس کمی آب به آن اضافه کنید، مایع حاصل را از صافی رد کنید.

 

طرز تهیه رنگ خوراکی سبز:

اسفناج را در مقدار کمی آب بجوشانید و سپس از صافی رد کنید. اگر اسفناج‌تان یخ زده است، اجازه بدهید اول یخش ذوب شود.

همچنین می‌توانید اسفناج و جعفری را در میکسر مخلوط کرده و با اضافه کردن چند قاشق آب، رنگ غلیظ‌تری داشته باشید.

 

طرز تهیه رنگ خوراکی قرمز:

برای ساخت این رنگ تنها کافی است تمشک یا آلبالو را بکوبید و سپس آب آن را بگیرید. 

 

طرز تهیه رنگ خوراکی بنفش:

چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

کلم قرمز بهترین گزینه برای رنگ بنفش است، آن را ریز خرد کرده و در مقدار اندکی آب بجوشانید، در انتها رنگ بنفش را از کلم‌ها جدا کنید. البته گل ختمی، لبو یا همان چغندر بنفش هم می‌تواند کمک‌تان کند. گل‌های بنفش زعفران هم از مواد خوراکی دیگری هستند که رنگ خوبی به غذا می‌دهند. 

 

 

طرز تهیه رنگ خوراکی زرد:

انبه میکس شده به همراه مقداری آب یا زعفران و زردچوبه، که می‌توان آن‌ها را در مقدارکمی آب جوش ریخته و روی بخار آب داغ حرارت داد. رنگ زعفران را با دم کردن هم می‌توان گرفت. 

 

طرز تهیه رنگ خوراکی قهوه‌ای:

برای به‌دست آوردن رنگ شکلاتی یا همان قهوه‌ای تنها کافی است به اندازه‌ای که رنگ نیاز دارید، قهوه یا پودرکاکائو را با آب جوش مخلوط کرده و آن را دم کنید.

 

طرز تهیه رنگ خوراکی ارغوانی:

رنگ ارغوانی را می‌توانید از زغال اخته‌ی تازه یا یخ زده به دست بیاورید، به این صورت که زغال اخته را همراه چند قاشق آب در میکسر ریخته و سپس آن را صافی عبور دهید.

 

طرز تهیه رنگ خوراکی نارنجی:

آب هویج بهترین رنگی نارنجی طبیعی ست که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 


بازگشت به صفحه اصلی

Email: ads@info20.ir

مینیاتور سرا : برای نقاشی و طراحی ، علاوه بر رنگ های فروشگاهی و پودری ، مواد خوراکی و طبیعی هم میتوانند نیاز های نقاشان و طراحان را برطرف کنند. این رنگ ها شبیه آبرنگ عمل می کنند و اگر بصورت دقیق و غلیظ ، آنها را تهیه نمایید ، رنگ هایی بسیار زیبا ، تولید می شوند . در ادامه با نحوه ساخت انواع رنگ های طبیعی ، آشنا شوید.

 

 

 

چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

برای ساخت رنگ های طبیعی ، مقداری از میوه ها و سبزیجات و صیفی جات و … نیاز است که حتی می توانید پوست و اضافه سبزیجات و … را دور ریز نکنید و آنها را به روشی که در ادامه ذکر می شود ، آماده و رنگ های زیبایی را استخراج نمایید. 

 

روش ساخت و تهیه رنگ های گیاهی و طبیعی

 

میوه و سبزیجات مورد نظر خود را جمع آوری کنید و یا پس مانده آنها را داخل زباله ها نریزید.

 

میوه ها و صیفی جات و سبزیجات و … را ابتدا خوب بشویید و سپس برای استفاده به عنوان تهیه رنگ ها ، بکار ببرید.

 

برای هر رنگ و هر میوه ، سبزی و صیفی ، یک ظرف فلزی یا قابلمه جداگانه آماده کنید و مقداری آب ، داخل آن بجوشانید .

 

انواع سبزیجات و پوست میوه ها و صیفی جات و سبزیجات رنگی را جداگانه ، و مختص هر رنگ ، داخل ظروف و یا قابلمه هایی که آب در آنها در حالت جوش است بریزید.

 

اجازه دهید تا کاملا رنگ هر ماده استخراج شود و به قولی مواد پخته شوند و آب اضافی آنها تبخیر شود .

 

وقتی غلظت رنگ ، به حد کافی رسید و مورد پسند شما بود ، مواد را از صافی عبور دهید تا فقط آب رنگین باقی بماند . صافی شما میتواند پارچه ای تمیز باشد.

 

دوباره آب رنگین را به مدت 5 الی 10 دقیقه بجوشانید تا کاملا غلیظ شود. میتوانید مقداری نبات به آب صاف شده اضافه کنید تا محلول رنگین شما ، غلیظ تر و خوش رنگ تر شود.

 

رنگ های آماده شده را داخل شیشه های کوچک بریزید و پس از اینکه خوب سرد شدند ، درب شیشه ها را محکم ببندید.

 

میتوانید با جوشاندن پوست دو میوه یا صیفی جات ، رنگ ترکیبی درست کنید و یا اینکه هر رنگ را جداگانه تهیه و پس از آماده شدن ، مقداری از هر رنگ را با سایر رنگ ها ترکیب و رنگ جدیدی بسازید.

 

 

نکته 

میتوانید در هر فصل و زمانی ، انواع پوست میوه ها و سبزیجات و صیفی جات و … که رنگ های زیبایی می توان از آنها بدست آورد را خشک کنیم و سپس در زمان مورد نیاز ، از آنها برای تهیه رنگ استفاده نماییم. توجه داشته باشید که هر نوع میوه ، سبزی و صیفی جات ، بایستی در ظروف جداگانه نگهداری شوند.

برای اینکه بهترین نتیجه از تهیه رنگ را بدست آورید ، بهتر است پوست میوه ها و صیفی جات و یا سبزیجات را به قطعات کوچکتری برش بزنید تا به خوبی رنگ آنها استخراج شود.

 

 

 

توجه 

رنگ های آماده شده ، ماندگاری بالایی ندارند . ولی از نظر صرفه جویی در هزینه ها ، برای افراد ، بسیار کاربردی هستند .

این رنگ ها ، برای نقاشی های کودکان نیز می تواند استفاده شود. اگر کودکی ، هنگام نقاشی کردن ، دست های خود را به دهان و یا چشم و … بزند ، آسیبی به او نخواهد رسید و این رنگ ها ، سمی و شیمیایی نیستند.

 

 

جدول رنگ با استفاده از جوشاندن مواد گیاهی مانند پوست انواع میوه ها و صیفی جات و سبزیجات و …چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم

 

توجه 

رنگ ها تقریبی هستند و با جوشاندن زیاد و غلظت بالا و یا پائین تر ، میزان تیره و روشن بودن آنها ، تغییر میکند.

 

نکته 

حلال و روشن کننده و رقیق کننده این رنگ ها ، آب است .

 

 

 

 

جدول رنگ های اصلی بدست آمده از گیاهان طبیعی و میوه ، صیفی جات و سبزیجات

 

 

 

جدول رنگ های ترکیبی بدست آمده از انواع سبزیجات و میوه ها و صیفی جات

 

 

 

 

رنگ های ترکیبی را میتوانید با ترکیب دو نوع مختلف از میوه ها و سبزیجات و یا صیفی جات باهم ، هنگام جوشاندن بدست آورید و یا پس از ساخت هر رنگ ، بصورت جداگانه ، آن را با رنگ دیگر ترکیب و نتیجه را مشاهده نمایید. 

 

 

 

 

شما میتوانید با استفاده از ترکیب رنگ ها ، رنگ های بسیار متنوع و جالبی را تهیه نمایید.

کودکان را میتوانید با استفاده از این نوع ترکیب رنگ ، سرگرم نمایید

 

 

 

این سایت به دلیل بروز و جذاب بودن مطالب ، دارای بازدیدکنندگان بسیاری است ؛ از این رو می تواند محلی مناسب برای تبلیغ حرفه و محصولات شما عزیزان باشد . جهت تبلیغات متنی ، بنری و رپورتاژ آگهی به صفحه تبلیغات مراجعه نمایید .



چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم
چگونه در خانه رنگ طبیعی درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *