چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم
چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

 

چسب یکی از وسایل های لازم در خانه هست که باید همۀ وقت باشد ، اما اگر بخواهیم در خریدهایمان صرفه جویی کنیم برترین گزینش درست کردن چسب در خانه هست .به گزارش تالاب پژوهشگران برای کاهش خطرات مواد شیمیایی در چسب‌های مایع بهره گیری از موادطبیعی را توصیه می کنند که یکی از این مواد سیب زمینی هست.یک سیب زمینی معمولی که بعنوان غذایی مورد بهره گیری قرار میگیرد دارای مولکول‌هایی با قابلیت چسبندگی بالاست به همین علت میتوان در خانه برای مصارف اعضای خانواده چسب مایع از آن ساخت کرد. برای تقویت چسب میتوان از صمغ درخت کاج بهره برد

 

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

طریقه ساخت به این صورت هست که ابتدا سیب زمینی را پوست کنده و در یک ظرف کوچک رنده میکنیم، سپس آن را در یک پارچه تمیز ریخته کمی آب سرد به آن اضافه می کنیم سیب زمینی رنده شده را به همراه آب در ظرف دیگری می‌چلانیم و برای مدتی این محلول را به حال خود میگذاریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


 


طرز تهیه


طرز تهیه


طرز تهیه


طرز تهیه

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم


طرز تهیه


طرز تهیه


طرز تهیه


 

چسب یکی از وسایل و ابزارهایی است که معمولا در همه خانه ها وجود دارد و در مواقع ضروری به نوعی عصای دست ما محسوب می شود.

امروز قصد داریم روش های بسیار ساده ای برای ساخت چسب در خانه به شما آموزش بدهیم که احتمالا بعد از پایان مقاله وسوسه می شوید که سریعا دست به کار شوید! پس تا پایان با ما همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد که اولین بار بشر از چه موادی به عنوان چسب استفاده کرده است. انسان اولیه از خون به جای چسب استفاده می کرد که البته کارایی و کیفیت لازم را نداشت!

پس از آن بشر کشف کرد که مواد نشاسته ای، شیره بعضی از گیاهان، صمغ و مواد قندی برای تولید چسب مناسب هستند.

در سال های بعد انسان ها از سایر مواد طبیعی مثل عسل، تخم مرغ، موم و مواد ژله ای مانند که از ماهی و شاخ حیوانات بدست می آمد، هم به عنوان چسب استفاده کردند. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی و استخراج و پالایش نفت و مشتقات آن، چسب های با کیفیت امروزی به وجود آمدند.

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

و حالا کار به جایی رسیده است که شرکت های مختلف برای این که ثابت کنند قوی ترین چسب دنیا متعلق به آن هاست، دست به کارهای عجیب و باورنکردنی می زنند.

برای مثال یک شرکت آلمانی موفق شد با فقط 3 گرم چسب، یک کامیون 17.5 تنی را به مدت یک ساعت در هوا معلق نگه دارد و رکورد تازه ای خلق کند!

روش های بسیار ساده ای برای ساخت چسب در خانه وجود دارد که شما می توانید با موادی که در آشپزخانه دارید این کار را انجام دهید و از خرید این محصول بی نیاز شوید.

همچنین این چسب ها از محصولات طبیعی ساخته می شوند و فاقد مواد شیمیایی و مضر هستند. در نتیجه می توانید با خیال راحت چسب را در اختیار کودکان قرار دهید تا برای ساخت کاردستی از آن استفاده کنند.

یکی از راحت ترین روش های ساخت چسب در خانه، استفاده از آب و آرد است. در این روش شما به 3 فنجان آب، یک فنجان آرد، 3/4 فنجان شکر و 1/2 قاشق چای خوری سرکه نیاز دارید.

حالا کافی است آرد و شکر را در یک ماهیتابه بریزید و مرتب هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس آب را به تدریج به این مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید.

حالا ماهیتابه را روی شعله گاز با حرارت متوسط قرار داده و اجازه دهید مخلوط کاملا شفاف و روشن شود. در مرحله بعد سرکه را هم جوش بیاورید و با مواد مخلوط کنید. این چسب باید به دمای اتاق برسد و بعد استفاده شود.

همچنین چسب نباید بیش از حد رقیق و روان باشد، در این صورت در هنگام استفاده روی کاغذ سر می خورد. بنابراین کمی زمان بدهید تا چسب خشک شود و به غلظت مناسب برسد.

 

یک روش آسان و طبیعی دیگر برای ساخت چسب، استفاده از برنج است. در این روش فقط به مقداری آب و برنج نیاز دارید.

به این ترتیب که یک فنجان برنج را در ماهیتابه ریخته و روی آن 3 فنجان آب بریزید و اجازه دهید روی حرارت بجوشد و به شکل فرنی درآید. اگر لازم بود یک لیوان دیگر آب اضافه کنید. سپس مخلوط را از روی حرارت بردارید و زمان بدهید تا به دمای اتاق برسد.

به خاطر داشته باشید این مخلوط نباید بیش از حد سفت باشد و در صورت لزوم می توانید آب بیشتری اضافه کنید. حالا می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید یا در یک ظرف سرپوشیده بریزید و به یخچال منتقل کنید.

علاوه بر آرد و برنج، از سیب زمینی هم می توان چسب تولید کرد! برای این کار اول سیب زمینی را پوست بگیرید و درون یک ظرف رنده کنید. بعد سیب زمینی رنده شده را در یک پارچه تمیز قرار دهید و کمی آب سرد به آن اضافه کنید.

حالا این مخلوط را در ظرف دیگری می چلانیم تا آب آن کاملا گرفته شود. در این مرحله باید به این محلول حدود یک ساعت زمان بدهیم.

بعد از این زمان محلول را با نصف فنجان آب به یک ظرف فلزی منتقل کرده و روی گاز با شعله ملایم قرار می دهیم و خوب هم می زنیم.

زمانی که محلول شروع به جوشیدن کرد، چسب آماده است و فقط باید اجازه دهیم خنک شود. این چسب برای ساخت کاردستی های کاغذی گزینه مناسبی است.

مواد مورد نیاز برای ساخت چسب در خانه شامل شیر بدون چربی، سرکه و جوش شیرین است. موادی که احتمالا در آشپزخانه خود دارید.

طرز تهیه به این صورت است که دو فنجان شیر و نصف فنجان سرکه را در یک ظرف ریخته و با هم مخلوط می کنیم. این مخلوط باید به مدت 15 دقیقه در گوشه ای بماند تا شیر کاملا ترش شود.

بعد از گذشت 15 دقیقه محلول را از یک کاغذ صافی قهوه یا پارچه کتان رد کنید تا آب اضافه کاملا جدا شود و مواد به صورت جامد در صافی ته نشین شود.

در واقع سرکه، شیر را به دو قسمت جامد و مایع تبدیل می کند. حالا قسمت جامد شیر را در ظرفی بریزید و مقداری جوش شیرین یا محلول آمونیاک به آن اضافه کنید.

سپس این محلول را گرم کنید و هم بزنید تا به شکل مایع خامه ای و غلیظی در بیاید. این محلول بعد از خنک شدن تبدیل به چسب می شود و قابل استفاده خواهد بود.

جالب است بدانید از این چسب در جریان جنگ جهانی اول و در هواپیماها استفاده شده است. همچنین مصریان باستان برای ساخت قایق از آن استفاده می کردند.

برای ساخت این چسب به 2 بسته ژلاتین غلیظ، شیر بدون چربی و مقداری آب نیاز دارید. ابتدا دو قاشق غذاخوری آب را در ظرف بریزید و ژلاتین را به آن اضافه کنید. این محلول را یک ساعت به حال خود رها کنید.

حالا شیر را کمی حرارت دهید تا حدی که فقط گرم شود و نیازی به جوشیدن نیست. در این جا شیر را به مخلوط آب و ژلاتین اضافه کنید. به همین راحتی شما یک چسب ضد آب ساختید.

می توانید از این چسب قوی برای چسباندن شیشه و حتی ظروف چینی هم کمک بگیرید. البته عمر این چسب بسیار کوتاه است و به همین دلیل بهتر است در عرض چند ساعت از آن استفاده کنید.

از این چسب ساده هم می توانید برای چسباندن کاغذ و مقوا استفاده نمائید. برای ساخت آن فقط به مقداری آب و شکر نیاز دارید!

به این صورت که 2 فنجان شکر را به همراه یک فنجان آب درون ظرف بزرگی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا مایع به شربتی طلایی رنگ تبدیل شود. سپس اجازه دهید تا محلول کمی خنک شود، به همین راحتی!

علاوه بر روش هایی که گفته شد، روش های دیگری هم برای ساخت چسب در خانه وجود دارد. مثل چسب ضد آب بدون شیر، چسب سرکه و ژلاتین و… که در مواقع ضروری می توانید از آن استفاده کنید.

ضمن این که قطعا انجام این کار برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود و نگرانی شما را از جهت آلودگی و خطرات چسب های شیمیایی برطرف خواهد کرد. مطمئنا به یک بار امتحان کردن می ارزد، این طور نیست؟!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ممنون از توجه شما….

خوب بود…

چسب یکی از وسایل هاي لازم در خانه هست که باید همۀ وقت باشد ، اما اگر بخواهیم در خریدهایمان صرفه جویی کنیم برترین گزینش درست کردن چسب در خانه هست .

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

 

به گزارش تالاب پژوهشگران برای کاهش خطرات مواد شیمیایی در چسب‌هاي مایع بهره گیری از مواد طبیعی را توصیه می کنند که یکی از این مواد سیب زمینی هست.

 

یک سیب زمینی معمولی که بعنوان غذایی مورد بهره گیری قرار میگیرد دارای مولکول‌هایي با قابلیت چسبندگی بالاست به همین علت میتوان در خانه برای مصارف اعضای خانواده چسب مایع از آن ساخت کرد.

 

 

طریقه ساخت به این صورت هست که ابتدا سیب زمینی را پوست کنده و در یک ظرف کوچک رنده میکنیم، سپس آن را در یک پارچه تمیز ریخته کمی آب سرد به آن اضافه می کنیم سیب زمینی رنده شده را به همراه آب در ظرف دیگری می‌چلانیم و برای مدتی این محلول را به حال خود میگذاریم.

 

پس از حدود یک ساعت که دانه‌هاي درشت سیب زمینی ته نشین شد، محلول به دست آمده را در یک ظرف فلزی ریخته، پس از اضافه کردن حدود نیم فنجان آب روی حرارت ملایم اجاق قرار می دهیم و آن را هم می زنیم، به محض این که مایع شروع به جوشیدن کرد چسب ما آماده هست، آن را در یک ظرف مربا ریخته و منتظر میمانیم تا سرد شود.

 

برای بهره گیری از این چسب که اکثر برای ساخت کاردستی‌های کاغذی به کار می رود میتوان از قلم مو بهره گیری کرد.

 

منبع :wikipedia.org

چسب چوب یکی از بهترین محصولات برای متصل کردن قطعات چوبی به یکدیگر می باشد که در انواع ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلویی، حلبی و گالونی در بازار عرضه میگردد. اما از چسب چوب صرفاً در بهم چسباندن قطعات چوبی استفاده نمیشود و کاربردهای دیگری همچون چسباندن کاغذهای مقوایی و تکه های مجسمه نیز دارد.

یکی از مشخصات چسب چوب دیرگیر بودن این نوع چسب میباشد که با این امکان شما میتوانید با خیال راحت قطعات و تکه ها را بهم بچسبانید. حلال چسب چوب آب است و به همین دلیل می توان از انگشتان دستتان و همچنین از قلمو برای مالیدن چسب به نقاط مد نظر خود استفاده کنید.

اگر به دنبال چسب چوب در بازار قدم بردارید متوجه خواهید شده که چسب چوب در دو نوع بی رنگ و سفید در بازار عرضه میگردد. این نکته لازم به ذکر است که چسب چوب نامرغوب و فاسد به صورت ژله ای میباشد و روی آن آب افتاده است.

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

از اطلاعات شما متشکرم

سلام از اطلاعاتی که در اختیار گذاشتید متشکرم

عالی بود

با عرض سلام و وقت بخیر ،،
متشکرم از اظهار نظرتون

سلام برای تولید چسب چوب چه دستگاهی نیاز است؟

با عرض سلام و وقت بخیر ،
جهت تولید چسب چوب نیاز به میکسر حرارتی می باشد

تشکر از شما

سلام. هزینه تولید چسب چوب را چقدر براورد می فرمایید؟

سلام ،
جهت تولید چسب چوب نیاز به میکسر حرارتی دارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


راه های ارتباطی ما با شما در شبکه های مجازی

اطلاعات تماس

شماره های تماس : 05138474264 ، 05138479699

شماره فاکس : 05138474264

شماره تماس مشاور فروش : 09155057725 /// 09159875003

ارتباط از طریق شبکه های مجازی با مشاور فروش :

پست الکترونیک : info@formolx.ir

وب سایتهای ما : www.formulism.ir , www.shimiasiagostar.com , www.shimiasia.ir

آدرس : خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان محتشمی، محتشمی 10، پلاک 29

Contact us

Phone : 0098-5138474264 ، 0098-5138479699

Fax : 0098-5138474264

Sales Phone : 0098-9155057725 ،،،،،، 0098-9159875003

Social Line :

Email : info@formolx.ir

Our Websites : www.formulism.ir , www.shimiasiagostar.com , www.shimiasia.ir

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

Address : Iran, Mashhad, Ahmadabad Blv, Mohtashami St, Mohtashemi 10, No 29

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شرکت شیمی آسیا گستر ميباشدطراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط طراحی سايت مشهد پارس وب

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

آموزش درست کردن چسب با شکر و خمیر دندان

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

آموزش درست کردن چسب با شکر و خمیر دندان

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

خرید محصولات دکوراتیو منزل تا 50% تخفیف

لوازم آرایشی اصل تا 30% تخفیف (فرصت محدود!)

خرید محصولات سوپرمارکتی (بجز فاسد شدنی)و ارسال به کل کشور

فروش ویژه کفش های ورزشی زنانه تا 40% تخفیف

آیا ساخت اسلایم در خانه امکان پذیر است؟ بله ، با این آموزش می توانید با چند ترکیب ساده و بدون بوراکس در خانه اسلایم درست کنید ، با این آموزش جذاب همراه رویا مگ باشید.

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

خرید انواع اسلایم از دیجی کالا

اسلایم یک سرگرمی جدید و البته آرام بخش است که در دو سال اخیر روانه بازار شده است ، شما هم می توانید یک اسلایم خانگی تهیه و از آن لذت ببرید.

بازی اسلایم ها حس بسیار خوشایندی به فرد می دهید ، در این مطلب آموزش ساخت اسلایم در خانه به ۳ روش و ۳ نوع مختلف را خواهیم گفت.

روش اول

تذکر بسیار مهم : در این روش امکان خشک شدن اسلایم پس از گذشت ۲ روز وجود دارد.

مواد لازم :

خرید چسب چوب (برند شمال)

۱ – چسب چوب را داخل ظرف مورد نظر ریخته و با قاشق کمی مخلوط کنید.

۲ –  کم کم مایع پرسیل را طی چند مرحله به چسب چوب اضافه کرده و حسابی مخلوط کنید.

۳ – زمانیکه اسلایم کمی شکل گرفت و منسجم شد مقداری آب اضافه کرده و حسابی مخلوط کنید.

۴ – در مرحله آخر باید حسابی با دست ورز دهید تا اسلایم از حالت چسبناکی خارج شده و از ظرف مورد نظر جدا شود .

خرید مایع لباسشویی پرسیل

***در نهایت با رعایت تمام نکات ذکر شده ، یک اسلایم پفکی بدست خواهید آورد.

سایر نکات : 

۱ – مارک چسب چوب دقیقا شمال باشد .

۲ – حتما مایع پرسیل همرنگ تصویر فوق باشد و  بایست با مقداری آب ترکیب شود تا خیلی غلیظ نباشد چون باعث گلوله گلوله شدن اسلایم می شود.

۳ – مایع پرسیل را کم کم به چسب چوب اضافه کنید و حسابی ورز دهید.

سوال مهم : اگر اسلایم خشک شود چه راهکاری وجود دارد ؟

 بایست ظرف حاوی اسلایم را روی بخار کتری قرار دهید تا زمانیکه اسلایم نرم شود سپس با دست ورز دهید تا مجدد منسجم شود.

***راهکار بهتر اینکه آب بوراکس را در مراحل اولیه ساخت به چسب چوب اضافه کنید.

خرید چسب اسلایم (برند فانی اسلایم)

۱ – نصف پیمانه چسب اسلایم را با چند قطره آب مخلوط کنید.

۲ – سپس آب بوراکس را کم کم اضافه کرده و با هر بار اضافه مخلوط کنید و در نهایت ورز دهید تا کاملا شکل بگیرد و به دست نچسبد.

۳ – برای نگهداری درون یخچال قرار دهید.

تنها با صرف چند دقیقه می توانید کودکان خود را ساعت ها سرگرم کنید . هنگامی که صحبت کاردستی های کودکانه درمیان باشد ، اسلایم بهترین ایده محسوب می شود . این ماده بسیار آسان و سریع ساخته می شود و هزینه ساخت آن بسیار مقرون به صرفه است و نیازی به استفاده از بوراکس هم در ساخت آن نیست

این بهترین دستور تهیه اسلایم است زیرا به سرعت ساخته می شود و مواد اولیه آن تنها سه ماده می باشد (به علاوه رنگ غذا که می توانید به دلخواه به آن اضافه کنید)

خرید انواع اسلایم از دیجی کالا

مواد لازم:

طریقه ساخت :

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم

۱ – چسب را در ظرفی بریزید ، سپس رنگ غذا را اضافه کنید و خوب به هم بزنید تا کاملا ترکیب شود و  جوش شیرین را به آن اضافه کنید.

۲ – یک الی ۲/۱ قاشق غذاخوری آب نمک اضافه کنید و به خوبی ترکیب کنید.

۳ – اگر ماده ی حاصل چسبندگی زیادی داشت ۱/۲ قاشق غذا خوری آب نمک دیگر اضافه کنید .

۴ – هرچه میزان آن بیشتر باشد ماده غلیظ تر شده و سفت تر خواهد بود .

۵ – تا زمانی که مواد جمع شوند آن را با دست ورز دهید .

۶ – در ابتدا این ماده چسبناک و نمناک خواهد بود اما پس از ورز دادن و جمع شدن ماده این ویژگی از بین خواهد رفت.

۷ – اسلایم را درون ظرف در بسته و یا پلاستیک های زیپ دار نگهداری کنید.

روش چهارم

این روش مقداری هزینه بر است اما اگر شرایط لازم را برای تهیه آنها داشته باشید میتوانید این روش را نیز امتحان کنید.

مواد لازم ساخت اسلایم خامه ای در منزل

۱ – ابتدا چسب سفید را با مقداری آب با استفاده از لیسک پلاستیکی با هم مخلوط کرده تا کاملا رقیق شود.

۲ – رنگ خوراکی را اضافه و ترکیب کنید.

۳ – در این مرحله فوم اصلاح را به مقدار لازم اضافه و با لیسک مخلوط کنید .

۴ – فوم اصلاح را تا جایی اضافه کنید تا ترکیب مورد نظر شبیه خامه شود.

۵ – جوش شیرین را مطابق فیلم اضافه و مجدد مخلوط کنید.

۶ – در مرحله آخر محلول یا مایع لنز را اضافه و مخلوط کنید ، تا جایی ادامه دهید تا ترکیب حاصل منسجم شود آنگاه با دستانتان تا مدتی ورز دهید تا یک اسلایم خامه ای بدون آنکه به دستانتان بچسبد ، بدست آورید.

 

خرید لوازم تزیینی برای ساخت اسلایم

۱ – در ساخت اسلایم به منظور پاک شدن راحت تر ، از ظرف و قاشق پلاستیکی استفاده کنید .

۲ – پیش از افزودن محلول آب نمک ، رنگ آن را تنظیم کنید . زیرا پس از آن ترکیب مواد دشوارتر خواهد بود.

۳ – بافت اسلایم وابسته به میزان محلول آب نمک می باشد . هرچه محلول بیشتر باشد بافتی سخت تر و هرچه محلول کم تر باشد بافتی نرم تر در انتظار شما خواهد بود .

۴ – بهتر است هنگام بازی با اسلایم ، یک سفره پلاستیکی یا کیسه زباله در زیر آن پهن کنید.

۵ – می توانید به دلخواه به آن اکلیل ، کمی روغن معطر و یا توپک های یونولیتی اضافه کنید.

۶ – این میزان مواد به منظور تهیه یک پیمانه اسلایم می باشد ، شما می توانید مواد را دو یا سه برابر کنید .

۷ – اگر این مواد به موهای شما چسبید ، موهای خود را به کمی روغن نارگیل و یا زیتون آغشه کنید و سپس شانه بزنید .

شما میتوانید با افزودن موادی چون رنگ های متنوع ، اکلیل و مواد زرق و برق دار ، و توپک های یونولیتی ، اسلایم دلخواه خود را تهیه کنید . حتی میتوانید مناسب با تعطیلات هالووین رنگ های سبز و نارنجی را تهیه کنید .

انواع دیگر اسلایم عبارتند از :

خرید دستبند طلا فقط 250 هزار تومان! (فقط امروز)

شومیزهای خاص و شیک با قیمتهای استثنایی (تعداد محدود)

لوازم آرایشی اصل تا 30% تخفیف (فرصت محدود!)

فروش ویژه کفش های ورزشی زنانه تا 40% تخفیف

کار هاتون عالی بودن خیلی به من کمک کردن خیلی ازتون ممنونم

من هرچی بهم میزنم سفت نمیشه.

باید مدت زیادی ورز بدین و اینکه فوم اصلاح بیشتری اضافه کنید

۳۰۰ میلی لیتر مایع دست را در نصف بطری بزرگ مخلوط کنیم یا بطری کوچیک؟

۳۰۰ میلی مایع دست را با نصف بطری آب (بطری کوچک نوشابه) مخلوط کنید

مطمئنید که راه حل ساخت اسلایم شفاف درسته ؟

بله کاملا صحیح اما باید مرحله به مرحله مطابق ویدئو و توضیحات عمل کنید

تو چه مکانی باید باشه؟؟

یخچال یا اتاق خنک

من وقتی که به مایع دست آب اضافه کردم جوش شیرین رو هم ریختم و بعد هم زدم

و میشه از شامپو بدن استفاده کرد؟

تست نشده و نمی تونیم قطعی بگیم… شما مطابق فیلم انجام بدین

عالی من اولی رو درست کردم چون چسب خیلی داشتم ۲ کیلو درست کردم

سلام برای اولی میشه به جای چسب سفید از چسب چوب استفاده کرد لطفا سریع جواب بدید من واقا لازم دارم

دوست عزیز اگر از چسب چوب استفاده کنید بعد از گذشت ۱ الی ۲ روز اسلایم خشک میشه

سلام چسب سفید همون چسب چوبه

سلام دوست عزیز خیر با هم متفاوت هستن

دوست عزیز اگر از چسب چوب استفاده کنید بعد از گذشت ۱ الی ۲ روز اسلایم خشک میشه

من اسلایم شفاف رو اومدم درست کنم اصلا نشد

این چسب چوب هستش؟

خیر چسب Elmer هست . با چسب چوب ، اسلایم پس از ۲ روز خشک میشه

من مایع دست شویی کرم دار و آب و جوش شیرین رو مخلوط کردم خیلی ، هم زدم ولی سفت نشد چیکار کنم( برای اسلایم شفاف)

دوست عزیز باید دقیقا مطابق ویدئو انجام بدید

سلام ببخشید نمیشه چیزه دیگه ایی یجای جوش شیرین ریخت؟؟

سلام دوست عزیز خیر جایگزین نداره دقیقا مطابق ویدئو انجام بدید

سلام این اسلایم خوانگی واقعا درست میشه تست شده اگه شده جناب آقای نویسنده Royaلطفا سریع جواب بدید ممنون💖💖💖

سلام بله دقیقا مطابق ویدئوها مرحله به مرحله انجام بدید مشکلی پیش نمیاد

خیلی ممنون ولی میشه از مایع دستشویی کمتری استفاده کرد ؟؟؟

نمیشه از شامپو کمتری استفاده کرد ؟؟؟؟

خیلی ممنون و یک سوال هم دارم نمیشه برای درست کردن اسلایم شیشه ای از مایع کمتری استفاده کرد ؟؟؟

سلام ببخشید به جای فوم اصلاح میشه از چیز دیگه ای استفاده کرد جایگزینی داره؟؟ لطفا زودجواب بدین

خیر در این ویدئوهای منتشر شده جایگزین نداره

منظور از چسب مدرسه چسب چوبه؟ لطفاً از منابع خارجی استفاده میکنید همونو خام ترجمه نکنید.

خیر .. چسب مدرسه المرز (Elmers)صحیح هست اما میتونید از چسب اسلایم هم استفاده کنید

به جاى جوش شيرين چيز ديگه اى نميشه اضافه کرد

خیر متاسفانه

من همه ی کارای اسلایم شفاف رو انجام دادم نشد فکر کنم از مایع دستشویی هستش برندی که شما استفاده میکنید چیه

سلام اسلایم شماره۳ حتما باید اب لنز باشه؟ تا اونجایی که من دیدم اب لنز برای نچسبیدنش بود ولی به جاش نمیشه چیز دیگه ای استفاده کرد؟؟؟؟ لطفا جوابمو بده

سلام دوست عزیز نوشته شده آب نمک یا مایع لنز جایگزینش آب نمک هست

سلام خسته نباشید ببخشید محلول لنز مارکش فرقی نمیکنه چون این مارک توی ایران پیدا نمیشه

سلام دوست عزیز میتونید از برندهای معتبر موجود در ایران یا جایگزینش محلول آب نمک استفاده کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم
چگونه در خانه چسب چوب درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *