چگونه در دل مردان جا باز کنیم

 
helpkade
چگونه در دل مردان جا باز کنیم
چگونه در دل مردان جا باز کنیم

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه در دل مردان جا باز کنیم

در این لینک: چگونه مردان را جذب کنیم؟ در مورد شرایط ذهنی جذب مردان از دید قانون جذب صحبت کردم و آن را با راز جذب ثروت مقایسه کردم ولی دوستان زیادی در مورد روش‌های عملی که نیاز به تغییر ذهن نباشد در مورد جذب مردان سؤال کرده بودند که بنا به درخواست این عزیزان این مطلب را نوشتم.

کلاً مردان بسیار ساده‌تر از زنان هستند. – زنان پیچیدگی بیشتری نسبت به مردان دارند- اگر از شرایط ذهنی و قانون جذب برای جذب مردان فاصله بگیریم، یک سری نکات وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مردان جذب می‌شوند. در کل مردان مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

مردان بیشترین اهمیت و ارزش را از موفقیت، موقعیت و احترام گذاشتن افراد مهم، در زندگی‌شان کسب می‌کنند. مردان برای تأمین مخارج خود و خانواده‌شان انگیزه درونی دارند. این محور خودپنداری و هویت مردان است. بعضی از مردان یکسره کار می‌کنند و همش احساس ناامنی می‌کنند و فکر می‌کنند باید بیشتر کار کنند تا بیشتر پول دربیاورند.

برایان تریسی می‌گوید: “مردان همیشه احساس ناامنی می‌کنند.”

 

کلید جذب مردان ساده است. از او سوالاتی بپرسید و سپس موفقیت‌ها و باورهای او را ستایش کنید. خواهشا سعی نکنید دروغ بگویید. حرف راست به دل می‌نشیند. فیلم بازی نکنید بگردید تا واقعاً یک ویژگی که دوست دارید رو پیدا کنید بعد آن ویژگی را تحسین کنید. از او بخواهید بیشتر در مورد آن ویژگی صحبت کند.

 

اگر تحت تأثیر کارهایی که انجام داده یا می‌دهد قرار گرفتید این حس را ابراز کنید. بگذارید احساس بزرگی کند. این‌گونه شما او را جذب خواهید کرد.

زمانی که شما توانایی مردان را در کسب موفقیت و تأمین معاش خانواده تأیید می‌کنید آن‌ها جذب شما می‌شوند. وقتی زنان به مردان لبخند می‌زنند آن‌ها را شاد می‌کنند و به آن‌ها احساس امینت می‌دهند. تأکید می‌کنم این‌ها تماماً خوب است ولی بهتر است از قانون جذب عشق استفاده کنید.

هر عبارتی در تائید و تحسین موفقیت – مخصوصاً موفقیت‌های کاری – مردان آن‌ها را دلگرم می‌کند. شما با هر تحسین یک‌قدم او را به سمت خود می‌کشانید.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند

 

بارها شده کسانی مردان موفق، خوش‌تیپ، تحصیل‌کرده، خوش‌اخلاق و پولدار را کنار زنان معمولی می‌بینند با حرص می‌پرسند: این‌ها چطور باهم هستند؟ یا خدا شانس بده. خدا شانس را به همه داده است بحث استفاده از شانس است. اینجاست که باور شما مهم است. اگر فکر می‌کنید حتماً باید پولدار یا جذاب و تحصیل‌کرده و … باشید تا بتوانید فردی موفق را جذب کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول: اگر پولدار، جذاب و تحصیل‌کرده باشید چون باورتان از شما حمایت می‌کند فردی موفق را جذب می‌کنید!

حالت دوم: اگر موارد بالا را ندارید مجبورید باور خود را عوض کنید. جذب کردن یک فرد موفق هیچ‌کدام از این موارد را نیاز ندارد.

زنانی که مردان خیلی موفق را جذب کرده‌اند فقط یک کار را به‌خوبی انجام داده‌اند: آن‌ها به آن مرد به دید یک آدم ارزشمند و موفق نگاه کرده‌اند و این‌گونه او را جذب خودکرده‌اند. البته برای این موردنیاز دارید که در مرحله‌ی اول خوب به صحبت‌های او گوش کنید.

این قسمت برای جذب مرد و زن لازم است و تفاوتی نمی‌کند جنسیت طرف مقابل چیست ولی در جذب مردان حساس‌تر است زیرا اگر مردی متوجه شود که به حرف‌های او گوش نمی‌دهید دیگر

دیل کارنگی می‌گوید: “توجه شش‌دانگ به گوینده عالی‌ترین شکل جاذبه است.”

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: امواج ذهنی سابلیمینال و نقدی بر تاثیر گذاری آن

 

در اینجا ۴ کلید گوش دادن را مطرح می‌کنم. این کلیدها در روابط اجتماعی، عاشقانه و کاری بسیار کاربرد دارد.

۱- به‌دقت گوش کنید. به‌طور پیوسته و مداوم گوش کنید و صحبت طرف مقابل را قطع نکنید. طوری گوش بدهید انگار الآن مهم‌ترین چیز دنیا حرف‌های طرف مقابل شماست. تأکید می‌کنم فیلم بازی نکنید واقعاً گوش کنید. توجه ۱۰۰% شما باید به حرف‌های طرف مقابل باشد مخصوصاً اگر دارید با یک مرد صحبت می‌کنید.

اگر در آن هنگام دارید کاری انجام می‌دهید کارتان را کنار بگذارید. همان لحظه کتابتان را ببندید. نمی‌دانید چه حس قدرتمندی رادارید به‌طرف مقابلتان منتقل می‌کنید. نشان بدهید که جذب صحبت‌های طرف مقابل شده‌اید. انگار که میخکوب شده‌اید و دارید جذاب‌ترین سخنان دنیا را می‌شنوید.

وقتی با تمام وجود به او گوش می‌دهید، و احساس خوب را نشان می‌دهید، قانون جذب و انرژی مثبت هم به کمک شما می‌آیند. طرف مقابل این حس شمارا درک می‌کند و مغز او آندروفین آزاد می‌کند که دارویی شادی‌آفرین است. این کار اعتمادبه‌نفس او را افزایش می‌دهد و بعد از چند بار مذاکره شرطی شده و حضور شمارا به اعتمادبه‌نفس مربوط می‌سازد و اینجاست که شما برایش می‌شوید یک دنیا.

 

۲- قبل از پاسخ دادن به سؤال مکث کنید. اگر ۳-۴ ثانیه مکث کنید و اجازه بدهید سکوت حاکم شود. این‌گونه سه اتفاق خوب می‌افتد:

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

اول: اگر او مکث کرده باشد و قصد دارد دوباره به صحبت‌هایش ادامه دهید از احترام و برخورد شما بسیار خوشحال می‌شود.چگونه در دل مردان جا باز کنیم

دوم: شما با مکث کردن به‌طرف مقابل می‌گویید که دارید حرف‌های او را آنالیز می‌کنید و این باعث می‌شود علاوه بر اینکه شمارا فردی باهوش جلوه دهد، طرف مقابل هم از احترامی که به حرف‌هایش می‌گذارید ممنون شما باشد.

سوم: شما به معنای واقعی کلام او را می‌فهمید. یادتان باشد قرار نیست فیلم بازی کنیم

۳- سوالاتی مطرح کنید. این‌گونه منظور طرف مقابل را بهتر متوجه می‌شوید. حتی اگر منظور او را کاملاً متوجه شدید هم این سؤالات باعث می‌شود که طرف بفهمد که چقدر صحبت‌هایش برای شما بااهمیت است.

نکته طلایی: چند مطلب در مورد قدرت سؤال صحبت کردیم. اول پیشنهاد می‌کنم اگر آن‌ها را مطالعه نکردید حتماً مطالعه کنید.

پرسش‌های برتر – زندگی برتر

قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت

 

در مطلب پرسش‌ها گفتم که شما با پرسش می‌توانید کانون توجه خودتان یا طرف مقابل را عوض کنید. چه چیزی بهتر از اینکه کنترل مکالمه را به دست بگیرید؟

همیشه پاسخگو به دست پرسش‌کننده کنترل می‌شود. تمام بزرگان مکالمه‌ی دنیا متخصص پرسش‌های بی‌نظیرند.

۴- بازخورد بگیرید.

یک‌بار تمام صحبت‌های طرف مقابل را به زبان خودتان دوباره بیان کنید. جملاتی مثل این: “پس شما این کار را کردید و فلان اتفاق افتاد و شما هم تصمیم گرفتید که فعلاً کاری نکنید. درست است؟”

همان‌طور که گفتم مورد گوش دادن در جذب مرد و زن مشترک است. معمولاً خانم‌ها خیلی بهتر گوش می‌دهند. این را من نمی‌گویم اسکن‌های MRI می‌گوید.

وقتی زنی ارتباط برقرار می‌کند تمام هفت مرکز مغزش درگیر می‌شود. ولی مردان معمولاً دو مرکز را درگیر می‌کنند مخصوصاً وقتی‌که تلویزیون روشن باشد و اگر فوتبال پخش شود که دیگر فاجعه!

بدترین گناهی که می‌توانید انجام دهید این است که به‌طرف مقابلتان توجه نکنید. هر مردی حداقل یک‌بار از همسر خودش این نکته را شنیده که “تو به من گوش نمی‌دهی”

 

 

 این تکنیک‌ها بسیار مؤثر هستند ولی همچنان هم هیچ‌چیز جای قانون جذب را نمی‌گیرد. به درخواست دوستان روش‌های عملی و تا حدودی فیزیکی‌تر را بیان کردم ولی قانون جذب مصداق همان مثل است که چون‌که ۱۰۰ آید ۹۰ هم پیش ماست.

 

یک‌بار دیگر مرور کنیم تکنیک‌های گوش دادن را: گوش کردن دقیق، مکث کردن، پرسش‌های خوب، بازخورد گرفتن.

برگرفته از مقاله‌ی برایان تریسی به نام How to attract men

چند نکته کلیدی برای جذب مردان

یادتان باشد که یک مرد به زنی احتیاج دارد که او را صمیمانه دوست بدارد و خودش هم به معنی واقعی کلمه یک زن دلربا و دوست داشتنی باشد. توجه داشته باشید به همان اندازه که استقلال فردی به زن ها قدرت و اعتماد به نفس می دهد، عدم توانایی در سازش می تواند مردها را به شدت دلسرد کند.

پس همان گونه که زن ها احتیاج دارند که استقلال فردی شان را به مردها نشان دهند، باید مشخص کنند که تمایل زیادی دارند تا عشق خود را با مرد زندگی شان تقسیم نمایند. مطمئن باشید که اگر یک مرد بداند که با تمام وجود به او علاقه دارید، هر چه را که بخواهید برای آسایش و راحتی شما فراهم می کند.

گاهی لازم است برای جذب مردان به آن ها نشان دهید که اگر بدون حضور شما به دوستان خود سر بزند اعتراضی ندارید. سعی کنید به گونه ای رفتار نکنید که احساس کند می خواهید او را اسیر کنید.

برای جذب مردان احتیاج نیست مانند یک سوپراستار لباس بپوشید و راه بروید، اتفاقا مردها از زن های بی شیله پیله بیشتر خوششان می آید. با این حال سعی کنید همیشه اندکی به ظاهر خود توجه داشته باشید. بهتر است لباسی بپوشید که در عین برازنده بودن، معرف شخصیت شما باشد. همچنین سعی کنید که همیشه با اعتماد به نفس رفتار کنید.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

مطلب قبلی

افزایش اعتمادبه‌نفس و کارایی با پرسش

مطلب بعدی

کتاب راز نوشته راندا برن برگرفته از مستند راز

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چگونه در دل مردان جا باز کنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

از نظر مردان چه چیزی جذاب است: روش های ساده ای برای جذب مرد مورد علاقه تان

بیایید با خودمان صادق باشیم، گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. در این مطلب برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی که متخصصان ارتباط و کارآفرینی ارائه نموده اند ذکر خواهد شد تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها توجه مرد مورد علاقه تان را به سوی خود جلب نمایید.

دکتر تینا تسینا، نویسنده کتاب چگونه یک پارتنر خوشحال باشیم و چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشیم در این خصوص می گوید به مکان هایی که شما را خوشحال می کنند بروید، جایی که بیشتر احتمال دارد مرد مورد علاقه شما در آن فضاها حضور داشته باشد. در واقع مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که آرامش داشته و روحیه ی خوبی داشته باشند و اکثر اوقات با لبخند باشند.

از مخفی کردن خود در گوشه های سالن، در میان مبل و یا گل و گیاه اجتناب کنید. در هر جایی که هستید کاری را برای انجام دادن پیدا کنید فرقی نمی کند که چه کاری باشد فقط سعی کنید در جمع باشید کارهایی مثل وارد شدن در یک بحث گروهی و یا قدم زدن چرا که این امر می تواند توجه مردان را به سوی شما جلب کند و آن ها را متوجه این امر سازد که شما انسانی فعال و اجتماعی هستید و سعی ندارید قایم موشک بازی کنید.چگونه در دل مردان جا باز کنیم

به نظر می رسد که از سال 1950 تا کنون، مردان به گونه ای تربیت شده اند که واقعا دوست دارند مفید باشند. در مورد وضعیت چالش برانگیز محل کارتان با او صحبت کنید یا از او بخواهید که یک برنامه ی جالب را به شما توصیه کند. تسینا در این خصوص می گوید: “فکر می کنم سوال کردن در مورد هر چیزی به جز اشتهای مرد مورد علاقه تان می تواند سبب شود که او فکر کند خیلی باهوش است و لذا کمک خواستن از او می تواند بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عاشقانه باشد.

امیلی هولمز هاون، بنیانگذار باشگاه دوستانه لست فرست، در این خصوص می گوید: در مورد چیزهای مورد علاقه ی خود، مانند نگه داشتن گل های تازه در خانه، ورزش مورد علاقه تان مانند یوگا، خواندن یک کتاب در هر هفته یا داشتن یک خواب خوب، با او صحبت کنید. ممکن است بیان این چیزها به نظر شما مضحک باشد، اما از نظر او می تواند نشانه هایی از داشتن ” زندگی ای آرام و متعادل” باشد که او را به ادامه ی ارتباط با شما دلگرم نماید.

مردها چندان روند مد را درک نمی کنند، بنابراین تاپ دخترانه موج دار بدون آستین خود را برای شب های دخترانه تان نگله دارید. بهترین راه برای جلب توجه پسرها این است که چیزی بی نظیر مانند یک لباس کلاسیک راحت بپوشید.

هم تسینا و هم هاون به تاثیر تماس مستقیم چشمی کلاسیک اعتراف کرده اند. یک تماس چشمی صحیح باعث می شود که او هم به شما علاقه مند شود پس این آیتم را هرگز فراموش نکنید.

اگر مردی که به او علاقه مند شده اید از لباسی که به تن کرده اید تعریف کرد، نباید به صحبت در مورد نام برند لباستان بپردازید، زیرا ممکن است کلامتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد. اگر او چنین حرفی را پیش کشید شما باید بلا فاصله بگویید که خوشحالید که او تا این حد نکته بین است و فورا حرف را عوض کنید. همین امر در مورد غذا و نوشیدنی نیز صادق است. حتی اگر به جذاب ترین کافه ها و رستوران ها رفتید، باید بیشتر در مورد نقاط مشترکتان صحبت کنید نه فضای رستوران. در این صورت صحبت شما به جاهای جالبی خواهد رسید و نقاط مشترک زیادی را خواهید یافت که می تواند به ادامه ی رابطه کمک کند.

تسینا در این خصوص می گوید که اگر همیشه با گروهی از دوستان خود بیرون بروید و خود را در میان آن ها احاطه کنید تنها شدن و احتمال گرفتن پیشنهاد از طرف فردی که از او خوشتان آمده بسیار کمتر می شود. اگر همیشه با گروه بیرون می روید، سعی کنید کمی از آن ها فاصله بگیرید یا راهی برای وقت گذراندن با خودتان بیابید. پس از آن با گفتن چیزی جذاب در مورد مردی که از او خوشتان آمده و یا اظهار نظر در مورد صحبت هایش نظر او را به سوی خود جلب نمایید. در هنگام اظهار نظر هوش و شخصیت خود را هم نشان دهید نه این که فقط سعی کنید نظری داده باشید. این ها همه باعث می شوند که یک زن شاداب و با طراوت و امروزی به نظر آیید که هیچ کس دوست ندارد هم کلامی با او را از دست بدهد.

به نظر لوری زاسلو و جنی زوچر، بنیانگذاران شرکت تولیدی پروژه سول میت، زمانی که زنان از مردان تشکر نمی کنند آن ها واقعا ناراحت می شوند. زوچر در این خصوص می گوید: “حتی با اعتماد به نفس ترین مرد ها نیز نیاز به تشکر دارند.” البته نیازی نیست که شما همان لحظه از او تشکر کنید بهتر است شماره تلفن او را بگیرید و بعد در یک پیام کوتاه برای نوشیدنی که برایتان خریده بود از او تشکر کنید. این یک راه آسان برای قدردانی و تشکر از کسی است که از او خوشتان آمده و علاوه بر این، راه را برای ادامه ی ارتباط با او باز می کند.

دنیای ما دنیایی فوق العاده کوچک است، و اگر اندکی کار با اینستاگرام و استوری گذاشتن خود را کنار بگذارید، شاید بتوانید کسی را ملاقات کنید که درست در رو به روی شما نشسته است. حتی اگر شما در آسانسور هستید، به جای این که با تلفنتان ور بروید، به اطراف نگاه کنید و ببینید چه کسی در اطراف شما است. این کار برای جذب یک پسر به سوی خودتان بسیار بهتر از چسبیدن به اسنپ چت و یا اینستاگرام است چرا که شما را فردی باهوش تر جلوه می دهد که به فضای مجازی وابسته نیست.

به عنوان مثال می توانید کتاب مورد علاقه تان را به کافی شاپ ببرید. به گفته ی اما تسلر، مؤسس شركت خاستگاری The Ring of Dating ، با این کار به فرد مورد علاقه تان یک دلیل قانع کننده برای شروع رابطه خواهید داد. اگر به خواندن کتاب های عادی علاقه ای ندارید، یک کتاب شعر، مجله یا هر سرگرمی ای که دوست دارید را با خود به کافی شاپ بیاورید.

بسیاری از مردان تمایل دارند تا سر صحبت را با شما باز کنند، بنابراین اگر شما چیزی چشم گیر و یا عجیب و غریب به تن کرده باشید آن ها می توانند از آن برای باز کردن سر صحبت استفاده کنند. گوشواره های جالبی با حلقه های بزرگ به گوش بیندازید و از لباس هایی با طرح های عجیب غریب و چشمگیر استفاده کنید تا بتوانید نظر مردان را به سوی خود جلب کرده و راه را برای صحبت باز کنید.

سلام به همه ی دوستا خواهشا پیام نو بخونید من با ی پسر رل بودم اسمش امید بود بعد ۳ هفته باهام گفت کات کنه منم خیلی ناراحت شده بودم دوستش محمد حسین اومد پیویم بهم پیش داد من ردش کردم بعدش امید گفت من داشتم ترو با محمد حسین امتحان میکروم دوست دارمو فلان و فلان امید ۱۷ سالشه منم ۱۵ بعد ی هفته محمد گفت آیلین امید میخواد کات کنه من رفتیم پیوی امید گفت اره میخوام گفتن اسمشم النازه بعد ۲ روز از کاتمون محمد حسین ۲ روز باهام حرف زد بد جور درگیر بود بهم گفت ک منو دوست داره فلان و بهمان الان دوستان بنظرتون من حرفشو باور کنم یا فک میکنید ک بازم مثه قبل سر کارم گذاشتن. لطفا لطبا کمکم کنید موندم خواهش میکنم . ترو خدا جواب بدین.

عاشقیه یک طرفه بدرد نمیخوره فقط خودتو کوچیک میکنی با بعضی از رفتارات جلویه طرف من ک اینقد خودمو تابلو کردم حس میکنم با لجن هیچ فرقی ندارم هفت سال گذشته هنوز گاهی اوقات ب فکرش می افتم قومو خویش هستیم تویه بعضی مراسم ها امکان دیدنو احواال پرسی صد در صد هستش …حس الانم حالم از خودم بهم میخوره ک چرا بعضی وقتا ضعف نشون میدادم ..الانم اصلا حقیقتن میبینمش هیچ حس هیجانی مثل قبلن نسبت بهش ندارم ..همیشه ب خودم میگم هر چی ک اون داره بقیه دخترام دارنن تا حالام همچی زبونی ام برام نریخته اصلا دلبری ام نکرده منم ک مثل داداشش دونست گف تو مثل داداشم میمونی چرا من اینجوری شدم …یبار ب ابجیه بزرگش گفتم میگه چون از بچگی باهم بودین …اخه از بچگی ام باهم نبودیم سه سال ازم کوچیک تره یهویی بعد از چن سال اومدن خونمون سال 91 اصلا نشناختمش اینقد تغییر کرده بود و بزرگ شده بود تا دیدمش شیفتش شدم ….موندم بخدا این چ حسه گوهیه ک بیشتر ما جوونایه ایرانی داریم البته فک کنم قضیه من از بقیه عجیب تر باشه اگه همچیو بگم اینجا ک نمیشه خلاصه هنوزم تو سن24سالگی حیرونم موندم این چ درده بیخودیه اونم فک کنم الان 21یا 22باشه جفتمونم مجرد گمونم اونم هس اگه متاهل میشد ک خبرش میرسید…من فک کنم همش کنبودو خلع هستش…اینم بگم ک تاحالا سه نفر +یکی دیگه ک شک دارم در حد خودکشی خاطر خوام شدن و رده سنیه 17/16/34/13سال و من اصلا هیچ حسی نسبت بهشون نداشتم اگه بوده بعضی هاشون از سره ناچاری و نیاز بوده ….اینم بگم دو تا ازون موردا 13سال و 16سال مال دوره یه قبل دیدن اون بنده خدا ک شیفتش شدم ک بقول معروف عشق ههه خدایا شکرت

من همون دختر بیچاره ام که کامنت گذاشته همین الان، خواستم اضافه کنم که من قبل از اینکه این عاقا رو ببینم و باهاش اشنا بشم از همونایی بودم که هی میگفت عشق وجود نداره و فقط هوس هست، چون واقعا تا اون زمان عشق رو تجربه نکرده بودم، درسته ادما رو میدیدم میگفتم خب چه پسر بامزه ایه یا چقدر عاقاست و کمی خوشم میومد از رفتار بعضیا ولی واقعا عشق نبود، پس شماهایی که میگید عشق نیست، تا حالا عشق واقعی رو تجربه نکردید و نمیدونید وقتی عاشقا عشقشون رد میشه قلبشون از جا کنده میشه یعنی چی، من الان حرف گذشته مو که عشق رو انکار میکرد کاملا پس میگیرم و هم اینکه نظرم اینه که یه ادم ممکنه هیچ وقت اون عشق واقعی ش رو تو زمین پیدا نکنه و هیچ وقت نفهمه عشق یعنی چی، پس نگید وجود نداره اصلا، چون هست ولی شما ها تا حالا موردش پیش نیومده براتون، مثل گذشته من.

من یه چیزی میگم ولی منو نکشید لطفا، من با این که ادم بی بند و باری نیستم و دوست دارم ادم معتقدی باشم و سعیمو میکنم تا جای ممکن از بدی دوری کنم، حدود 4.5 ساله که از ی اقای متاهل خوشم اومده اون حدود 34 سالشه و من 22، درواقع ناخوداگاه میبینمش رد میشه قلبم خیلی تند میزنه و تازه سال های اول بدنم کامل میلرزید و استرش شدید میگرفتم. هرچی سعی کردم فراموشش کنم نشد چون تقریبا هر روز میدیدمش. اونم نمیگم با دید جنسی ولی در کل از من خوشش میومد ولی هیچ وقت نگفتیم به هم، چون خوب اون زن داره و احتمالا عاشق کسی نمیشه، ولی قصد دارم تا مرگم هیچ وقت نگم به هیچ کس که عاشق کی بودم،یکی از بدی های این عشق نرسیدنی! برای من این بود که دیگه هیچ وقت احتمالا عاشق هیچ مردی اون طوری و به اون شدت دیگه نمیشم، چون ظاهرا ادما یک بار عاشق میشن، دوست دارم تا اخر عمر به یاد اون با هیچ کس ازدواج نکنم ولی کنترل تمایلات جنسی سخته برام. امیدوارم همتون به موقع عاشق بشید و عاشق اونی بشید که باهاش ازدواج میکنید وگرنه داغش تا ابد رو دلتون میمونه و امیدوارم یه پسر خوب و عاقا هم برای من که تا حالا با کسی دوست عاطفی نبودم به موقعش پیدا بشه و بتونه این داغ عشق رو با عشق خودش از دلم بیرون کنه، هرچند امیدی ندارم. فقط میگم که خیلی نامردیه ناخوداگاه عاشق کسی شدن و به کسی نیاز داشتن که اون به تو نیاز نداره و مطمئنی بهش نمیرسی! امیدوارم به خاطر این غذابا خدا گناهانم رو ببخشه حداقل.

عزیزم تو لازم نیست عاشق بشی برو ی بالا بالا بگیر فارسیتو درست کن ژیگول

بابا من عاشق معلم ریاضی مون شدم اونم عاشقمه فقط می خوام که این عشقش بهم بیشتر بشه تازه امروز توی مدرسه جلوی همه دستمو گرفت و فشار داد…

سلام من ۲۰سالمه پسرهمسایمون رویک ساله دوست دارم الان یک ماه بیشتره بهش گفتم که دوسش دارم امااون هیچ تمایلی نداره بامن صحبت کنه ومیگه به هیچ رابطه ای اتقادنداره واگرم بخوادواردرابطه بشه ازطریق ازدواج مثلاچهاروپنج سال دیگه من چیکارکنم نمیدونم به پاش بمونم نمیدونم بمونم اون من روبرای ازدواج انتخاب میکنه یانه

سلام نظراتون برام خیلی جالبه یه عده میگن عشق هست یه عده میگن نیست. من از همون اول زندگیم خیلی سختی کشیدم خیلی عذاب کشیدم پدر و مادرم اختلاف شدید دارن الان من با اینکه میدونم مسائل مالی هم مهم هستن ولی تنها چیزی که از زندگیم انتظار دارم آرامش هست هیچ وقت یه خونه ی انچنانی یا ماشین آنچنانی نخواستم یه خونه ی کوچیک گرم و بی سر و صدا و پر از عشق و محبت کافیه . یه پیشنهاد دوستانه براتون میکنم الویتتون تو زندگی پول و تیپ و قیافه نباشه سعی کنین طرفتون کسی باشه که بویی از انسانیت برده بقیه خودش حل میشه .

سلام دوستان خواهش میکنم تورو خدا بخونین و کمکم کنید . من ۲ سه ساله میرم کلاس زبان … عاشق پسری شدم که احساس میکنم اونم دوستم داره . استاد ما تو کلاس زبان ورقه های امتحانی رو میده تا بچه ها صحیح کنن و برگه ی من هم دست دوست یاشار افتاد . یاشار ورقه ی من را از دوستش گرفت و مال منو بدون اینکه نگا بندازه ببینه درسته یا نه تیک زد و به من نمره ی ۲۰ داد . یه بارم من ورقه ی اونو صحیح کردم و بهش ۲۰ دادم . یاشار خیلی پسر خوبیه نمیدونم اونم بهم فکر میکنه یا نه ولی خیلی مادر خوبی داره و اهل خوش گذرونیه و متولد اردیبهشته و من شنیدم که اردیبهشتیا ی مرد خیلی خوب هستن فقط یکم تنبلن آخه شوهر خاله ی من اردیبهشتی و من میشناسمش و رفتار هاشو دیدم . یاشار طوری هستش که نشون نمیده و از چهرش هیچ چیز نمیشه فهمید . من سعی کردم فکرشو از سرم بیرون کنم ولی نتونستم . یاشار خیلی لاغر و قد بلنده و من ۴۴ کیلو هستم و دی ۱۳ ساله میشوم و یاشار هم کلاس هشتمه . میدونم خیلی سنم کمه ولی واقعا درد سختیه … من واقعا عاشق شدم . لطفا راهنماییم کنید که باید چیکار کنم ؟ میدونم نباید اول پا پیش بزارم و ابراز علاقه کنم و میدونم که الان هم خیلی زوده ولی دوست دارم در آینده اون پا پیش بذاره . چیکار کنم تا همچین کاری کنه ؟

اين بچه مچها عاشق نميشن ک.چن سال ديگه ميشينن ميخندنن.جمع کنيد باو جماعت

من حرفت رواصلاصحیح نمیدونم

سلام دوستای خوشتیپ من ماهمین جور که دختر پسر بد داریم خوبشم داریم بدون قصد توهین به همه اقا پسری هو میخوام بگم که دخترا واسه بعضی پسرا مثل یه بستنی میمونن که دست یه بچه میدی ازش خیلی سردر نمیارن یه مدت ازش خسته میشن شما اگه میخوای عاشقتون بشن خود واقعی تون باشین و اول خودتون ومعنویاتتونو خوب کنین

من به پسری عاشقش بودم گفتم که دوستش دارم ولی اون گفت تو مثل خواهرمی از اون به بعد دیگه حتی تو صورتمم نگاه نمیکنه هرگز علاقتونو نشون ندید بزارید اون پا پیش بزاره غرورتونو نشکنید تا مثل من پشیمون نشید

واااااااييييييييييييييييييي من ميميررررررررممممممممم برااااششششششششششششششششششش توروخداااااااا جون مادرتون جون عزيزتون ي صلوات بفرستين اگه اين پيام منو خوندين ك من با سبحانم ازدواج كنم و خوشبخت بشيم خواهشششش ميكنم هركي اين پيامم رو خوند ي صلوات برا منو سبحانم بفرسته ك ما باهم ازدواج كنيمو خوشبخت شيم

ايشالا

من تقریبا تو بدترین موقع زندگیم عاشق شدم واما مطمئنم که عاشق شدم اما متاهلم و مجبورم سکوت کنم و منطقی رفتار کنم 26 سالمه و 16 سالگی ازدواج کردم الان فهمیدم که عاشق و دلباخته کسی دیگه هستم به هرکسی ام گفتم منو درک نمیکنه دعا کنید برای من… و هیچ‌وقت کسی و قضاوت نکنید

خدایی جمع کنید این مسخره بازیارووو اخه عشق که اصلاا وجود نداره بعدشم دختر ۱۵ ساله چه میدونه عشق چیه اخه تا عاشق بشهاصلاا پسرااا ارزش نگاه کردنم ندارن چه برسه عاشقشون بشی با پسرااا امونجوری رفتار کنید که با شما ها رفتار میکنند اونااا همه کاراشون فیلمه اگه بهشون بگید دوستت دارم بیا باهم باشیم هرگز قبول نمیکنن چون پسرااا از دختزای مغرور خوششون میاد نه دختر جلف حواستون در کل جمع باشه گول پسر جماعت نخورید

اینارو جمع بزار در کوزه آبشو بخور

این توصیه رو از من داشته باشین هیچوقت به یه پسر ابراز علاقه نکنین هیچوقت چون شمارو از دخترایی که تو خیابون ریخته و دارن دنبال پسر میگردن نشون میده و مطلقا پسری که قصد سو استفاده نداشته باشه ابراز علاقه تونو قبول نمیکنه حتی اگه قبل گفتنتون دوستون داشته باشه چون بد بینی ایجاد میکنین اون روش هایی هم که تو اکثر سایتا برای جلب توجه نوشتن ترجمه ی مقاله های خارجیه که فقط اونجا به درد میخوره تو ایران اینجور روش ها جواب نمیده یا اصلا عملی نیس

من قبول ندارم هرکس یه نظر وعقیده ای داره این هم نظر خود شماست

پس باید چیکار کرد؟

ایول بابا دقیقا اکثر پسرای ایرانی اصلا جنبه ندارن یه دختر عاشقش بشه

واقعا حق با شماست … خیلی زیبا نوشته بودید و واقعا هم در کشور ما عملی نیست .

لایک داری عزیزم

چگونه در دل مردان جا باز کنیم

سلام من یه پسر ۱۵ساله ام هیچکی دوستم نمیشه چیکار کنم خداکنه یکی پیدا بشه دارم میمیرم جالبش اینه که همه ی هم کلاسی هام شش هفتا دوست دخنر دارن منم داشتم ولی به خاطر شغل پدرم مجبور شدم ولش کنم

والا همه ميگن اگه دوست داره باهات ازدواج ميكنه ،من با يكي دوست بودم اصلا نميدونم چرا اومد خاستگاري عقد كرديم و اسم من رفت تو شناسنامه بعدشم گذاشت رفت و من با گريه برگردوندمش حتي باهاش رابطه داشتم ولي باز هم رفت .و گفت حالم از تو بهم ميخوره و بهت از اول احساسي نداشتم .اينم واسه شما هايي كه ميگيد بخواد ميا خاستگاري من كه هيچ زندگي هم نكردم تو دوره عقد يه پاركم نرفتم اسمش فقط موند تو شناسنامه

اون کسایی که میگن عشق الکی و پوچه و وظیفه قلب یه چی دیگس اگه کسی رو دوس ندارین یا عاشق نشدین اینجا تو این سایت چیکار میکنین هه حرفاتون همش دروغ اتفاقا شما عاشق ترین فقط الکی حرف میزنین عشق دروغه یکم با خودتون روراست باشین

من.حیجوقت.عاشق.نمیشم.میخاستم ببینم.عاشقی.چیه.من.اگر.عاشق.بشم.مسل. پسرا.باید.دنبالشون.بیفتم.نمیخام این.کار.برای.آیدا.شایسته.نیست

از کجا باید بدانیم که یک پسر به راستی عاشق ما هست؟؟؟؟

هیچی برام بجز آون مهم نیس. ولی من برا آون مهم نیستم. من حتی خواهرم ی سال از خودم بزرگتر بود. پارسال خودکشی کرد و من خیلی شکست خوردم. با این ک میدونست این اتفاق زندگیمو بازم این کارو باهام کردچیکا کنم برگردم

سلام. من ی دختر 19ساله ام. هنوز سال اولی بود ک کنکور شرکت کردم و پزشکی هم آوردم. قبل کنکورم ی دبیر خصوص داشتم ک هرروز برا چارتا درس میرفتم پیشش. بعد ی مدتی بم گفت ک میخاد کنارم باشه. و منم خیلی دوسش داشتم. آون موقع بود ک قبول کردم. الان سه ماهه میگذرع. نمیدونم چرا یهو دلشو زدم. البته بعد این ک خوب کاراشو کرد بم گف که دیگ نمیتونم تحملت کنم. با این ک هیچ کارش نکرده بودم. الان دو هفتس میگذرع. کارم شده گریه و برا اونم اصلا مهم نیست و همون موقع ازم خواهش کرد ک دیگ برم. الان کارم ب خودکشیو این چیزا رسیده… خیلی دوسش دارم

خودکشی؟به عنوان تجربه اول درک میکنم دلبسته باشی اما مطمین باش شما تجربه اول اون شخص نبودی و نتونسته شمارو درک کنه و عشق شمارو باور کنه و ارزشی هم نداره اثبات علاقتون بهش.شما فقط بی تجربه بودید.بهتره ارامشتو حفظ کنی و چند چیز رو فراموش نکنی اولیش اینه که پنجتا انگشت شبیه بهم نیستن و این یعنی ۱ به همه بی اعتماد نشی و به همه اعتماد نکنی ۲ شما همیشه براعاشقی فرصت داری و بعدا به خاطرات گذشته تعجب میکنی!۳به پیشرفت و تحصیلت بپرداز و برای هرکس همونقد که برات هزینه میکنه خرج کن نه کم نه زیاد.و همیشه اول با منطق انتخاب کن بعد با احساس

یه مسئله ای هست دوستان: (نخونی کل عمرت بر فناست) اینطور جا افتاده که آدم با عقلش عاشق شه یا دلش ؟ اصلا دلی وجود نداره ( اما عشق هست ).این فقط یه جنبه ی شاعرانه هست که به خاطر اینکه وقتی از کسی خوشمان می یاد (مثل سایر احساسات دیگه مثل عصبانیت و خنده) هورمون هایی ترشح میشن به سوی قلب برای تغیر جریان خون و غیره که شاعرامون هم اینطوری احساسی که در قلب به وجود اومده رو به قلب نسبت میدن که تو ادبیات بهش می گن حسن تعلیل ولی کسی که میگه کار دل(قلب) پمپاژ خون هست و عشقی وجود نداره این اشتباهه این دو هیچ مناسبتی با هم ندارن که شما از اون استدلال وجود عشق کنید. در واقع کل احساسات آدمی برای مغزش هست و چیزی که انسان رو کامل میکنه استفاده از مغزش هست نه قسمتی از مغزش کسی که به پول فکر میکنه کسی که فقط به عشق فکر میکنه کسی که فقط به شهوت فکر میکنه و …. همه شان به شکلی ناقصان اند و محکوم به شکست چون هیچ وقت کل احساساتشونه در نظر نگرفتن در حقیقت کل فکر و مغزشونو و یک بعدی عمل کردن . پس خواهشا از این فازهای (عاقلانه) یا ( زندگی فقط عشق) برای خودتون نگیرید. انسان از احساساتی شکل گرفته که به همشون برای زندگی کردن نیاز داره.

من ی دختر ۱۷ ساله ام ‌.عاشق ی پسر ۲۴ ساله شدم ک توی باشگاه دیدمش یکی از دوستام رو فرستادم جلو ک در مورد من حرف بزنه اونم حرف میزنه ‌و پسره میگه این ی عشق زود گزره ک توی این سن زیاد اتفاق میوفته ‌شاید عاشق خواننده هم بشه .من چیکار کنم ک دلش رو ب دست بیارم ؟؟

سلام من ۱۴ سالمه عاشق پسر عمومم ک ۲۰ سالشه من اونو خیلی دوسش دارم ولی اصن نمیتونم بهش بگم چن روز پیش خواستم امتحانش کنم ایدیشو به همکلاسیم دادم گفتم امتحانش کن ولی دیدم اینا باهم چت میکنن بعد از چن روز مست کرده بود تو تل ازم پرسید منو دوس داری من یکم منتظر موندم هر چقد گفت گفتم نمیتونم بگم ولی بعدش گفتم بفرض ک دوست دارم چ فرقی میکنه گفت همینکه من بدونم کافیه گفتم تو چی گفت من بخاطر سادگیت . پاکیت و … دوست دارم بعد چن روز دیدم عاشق دوستم شده و دوستم شمارشو بهش داده و الانم با هم حرف میزنن من بهش تو تل گفتم ک من ایدیتو ب دوستم دادم و اونم گفت کارهای بچه گانه نکن سبک نباش سنگین باش دختر عاقلی شدی دیگه بهم گف اگه اسم لیلا رو بیاری دیگه یه جور دیگه میشه ها منم از اون وقت دیگه باهاش نمیحرفم دوستم بهش گفته میترسم به ایلار بگم که ما عاشق همیم اونم بهش گفته من از عشق تو ترسی ندارم برو بهش بگو الان من نمیدونم پسر عموم منو دوست داره یا نه گیج موندم بخدا خیلی زجر میکشم هر کی انلاینه لطفا راه چاره ای نشون بده خواهششش

سلام به همه دوستان من سه دختر ۱۶ سالم تا این موقع فقط یه بی اف داشتم من تو یه خانواده خیلی سخت گیری بزرگ شدم به طوریکه تا این موقع حتی سیم کارت هم نداشتم اما یه تبلت داشتم تو ایلام یه نرم‌افزار چت روم نصب میکنم و اونجا با یه پسر که ده سال از خودم بزرگ تر بود دوست شدم اوایل خیلی خوب بود من برایش سه تا عکس فرستادم تا اینکه امروز که این مطلب و براتون می‌نویسم بهم گفت من اونی که خودمو بهت معرفی کردم نیستم و یه ادمیم که دخترا و بازی میده من فورا اون نرم افزار رو پاک کردم اما حیف که عکسام دستشه حالا اگه عکسام پخش بشه من بدبختم به همین خاطر همه ی ابجیای چ گل هیچ وقت به عشق مجازی اعتماد نکنید عاشق بشید اما واقعی نه مجازی

این.دختر.خوبه.خدش.میگهیا.دروغ.میگه نابرد.رنج.گنج.میسر.نمیباشد

سلام من عاشق شدم عاشق پسر همسایمون ولی اون عاشق اجیمه …..اجیمم خودش داره با یکی دیگه ازدواج میکنه اون بعد از فهمیدن این مجارا با ما قطع رابطه کرده ولی من دوسش دارم چیکار کنم تورو خدا راهنمایمم کنید من دیوانه وار دوسش دارم چن وقته دیگه قراره تویکی از مهمونیا ببینمش چیکار کنم

سلام.تو یه کتابی خوندم اکثر ادما وقتی بزرگ میشن عاشقه هم بازیای دوران بچگیشون میشن…خب راستش منم حس میکنم عاشقه یکی از فامیلای دورمون شدم که تو بچگی هم بازی بودیم…وقتی که بزرگ شدیم همو دیگه ندیدیم و من میخوام تو اولین دیدارمون که احتمالا بزودی تو یه مهمونی یا عروسی باشه گند نزنم…چون من یه دختره دستوپاچلوفتیم و اون همه چیز تمام…البته از نظر من…چون عاشقشم…حتی جریت ندارم تو فیس بوک دنبالش کنم… فامیل های نزدیک تری داریم که مارو مناسبه هم میدونن ولی من حس میکنم اگه اون فامیل پادرمیونی کنه پسره فک کنه دارن منو بهش میندازن و این افتضاحه…واسه همین تو مهمونی تو خونه ی اون فامیلمون نرفتم و با اینکه نرفتم کلی ازم برای خانواده ی پسره تعریف کرد و این کارش برام خجالت اوره…اگه قرار باشه تو این موقعیت قرار بگیرم نمیدونم باید چکار کنم…لطفا کمکم کنید تو دیدار اول چه رفتاری داشته باشم چون فرصتی نیست…اون احتمالا بره خارج از کشور(بزودی) و من هم معلوم نیست چه شهری تحصیل کنم(19 سالمه)…

سلام وای خدا پوکیدم ملت چه عاشق میشن ؟ من حقیقت 23 سالمه دخترم ولی تاحالا اصلا از هیچ کی خوشم نیومده نه اینکه نیاد یعنی مثلا میگم وای چه قیافه ی خوبی بعدش بهم سلام نکنه ازش بیزار میشم یا خیلی خوش برخورد باشه قیافه نداشته باشه بدم میاد کلا خیلی سخت گیرم مامانم میگه تو باید بدی بتراشن برات یکی پیدا نمیشه که هم خوشکل باشه هم پولدار باشه هم نجیب و سربه زیر باشه و هم خوش برخورد مهربون ……این شخصو من ندیدم ندیدم تا اینکه چشمتون روز بد نیبینه دیدم اونم چه دیدنی یک مغازه دار خوش برخورد مهربون کلا یه چیزی بود که اصلا هوش رو از سرم پروند رفتم تو نخش که تورش کنم بیاد خواستگاری کههههههه بچه ها اصلا باور نمیکنید ازم کوچک تر بود سه ماهحالم گرفته شد اساس حالا دارم فکر میکنم شوهر آدم از آدم کوچک تر باشه سه ماه زیاده نظرشما چیه ؟ خودش که با بابام صحبت کرده ولی من شک دارم خواهش میکنم آقایون بگن به نظرتون سه ماه بزرگ ترم بعدا نزنه تو سرم پیری بگین

سلام, من 17 سالمه و عاشق یه پسری شدم که 15 سالشه, شاید از دید بعضیا مسخره بیاد ولی خب چیزیه که شده. خب درواقع ایشون دوست پسر سابق منه, خب از اولش بگم که من عاشق دوست صمیمی ایشون شدم که اونم 15 سالشه, و خب ازش کمک خواستم برای جذب کردن دوستش و اونم بجای کمک هی سعی کرد دوستشو پیش من بده بکنه. ولی خب فایده ایی نداشت و علاقه منم بیشتر و بیشتر و میشد. تا دوستای من شروع کردن به گفتن که اون ازت خوشش میاد و منم باور نمیکردم تا اینکه خودش اومد و یه روز که باهم تنها شدیم اومد و از من پرسید که تو منو دوست داری؟ منم خب که سکه شده بودم گفتم خب آره تو دوستمی و منم ازت خوشم میاد و دیگه دوستش که من دوستش داشتم صدام زد و از جواب دادن نجاتم داد. این تموم شد و چند وقت بعدش به اصرار دوستام یه کارت نوشتم و به یکی دادم که کارتو بده و اونم همینکارو کرد ولی خب هیچ جوابی از طرف به من نرسید و اون خودش کلا جریاناته خودشو داره. یه چند وقت که یادم نیست حقیقتا دقیق چقدر بعدش شبش که داشتیم باهم چت میکردیم خیلی یهویی گفت که می خوام یه چیزی ازت بپرسم و منم گفتم بپرس خب, اونم گفت می خوای دوست دخترم بشی؟ منم شوک شدم و نمیدونستم چی بگم از جوابم مطمئن بودم ولی نمیدونستم چجوری بگم که خودش بهم گفت نمی خواد الآن جواب بدی بزار فردا بهم جواب بده. هیچی دیگه فرداش همو دیدیم و من هی سعی میکردم تره برم که جواب سوالشو ندم و آخر سر یجا گیرم انداخت و دستامو گرفت جلوی دوست صمیمی خودم و خودش (یکی دیگه از دوستاش) و گفت خب حالا جوابت؟ منم هی ام و اوم کردم و اون یهویی یه نقاشی از توی کیفش دراورد (دوتا قلب قرمز و آبی که با یه تیر بهم چسبیده بودن و بالاش اسم من بود) منم نقاشی گرفتم و بغلش کردم و که گفت جوابت حالا که منم گفتم نمیدونم میگفت نمیدونم نه آره یا نه؟ منم شروع کردم به بهونه آوردن که من ازت بزرگ ترم دو سال اونم گفت از دوست منم دو سال بزرگ تری, دیگه از نچار گفتم من حسی ندارم به تو آخه, اونم گفت که تو تنهایی نمیتونی اونو فراموش کنی ولی اگه با من باشی فراموشش میکنی اون خوش حالت نمیکنه و ازین چیزا. منم که دیگه چاره ایی نداشتم مجبور شدم جوابو بهش بگم و گفتم نه اونم گفت مطمئنی؟ منم گفتم آره و هیچی دیگه بعدش منو ول کرد و من رفتم پیش دوستم و اونم پیش دوستش و اونم دیگه به ما محل نداد و منم دیدم که همونجوری که پیش دوستش بود قایمکی زد زیر گریه, من خیلی تعجب کردم واقعا, بعد دوستم ازون طرف میگفت باید قبولش میکردی چرا ردش کردی, منم گفتم خب من عاشق دوستشم نه این اگه باهاش دوست میشدم فقط بازیش میدادم چون فکرم پیش دوستش بود. بعدش دیگه زیر فشار گریه اونو فشار دوستم کلافه شدم و گفتم خیله خب من بهش یه فرصت میدم و دوستم صداش کرد و اونم اومد ولی سرو صورتشو پاک کرده بود که انگار نه انگار گریه کرده و انگار منم نفهمیدم اصلا. من بهش گفتم من بهت یه فرصت میدم اونم پرسید از روی دلسوزیه با اینکه بود گفتم نه و پرسیدم الآن خوبی؟ دیگه ناراحت نیستی؟ و این تموم شد مام دوست شدیم شبش که پی ام داد خیلی خوبو رمانتیک بود کلا سعی میکرد به بهترین نحو با من رفتار کنه و همه چی تا اینکه من فهمیدم نصف دوستام ازین ماجرا خبر دارن و همون دوستشم که من دوستش داشتم فهمیده. برای همین بعد سه روز دوستی با کمک یکی از دوستام باهاش بهم زدم. چون میترسیدم همون یه ذره شانسی هم که با دوستش دارم بپره. خلاصه رابطه ما تموم شد و اونم یکم سرد شد باهام و این سردیا ادامه داشت تا اینکه من حس کردم دارم بهش حس پیدا میکنم. و همینم شد حتی سعی کردم با معذرت خواهی از کارای گذشتم برگردم پیشش ولی گفت نه و تو منو دوست نداشتی و نمیتونستم مجبورت کنم. ولی برای تولدش که منو دعوت کرده بود واقعا حس کردم هنوز عاشقمه کل حواسش به من بود 🙂 حالا من موندم این دوتا دوست که عاشق جفتشونم. اگه کسی میدونه چطوری میتونم بهش ثابت کنم که دیگه نمی خوام قلبشو بشکنم و واقعا دوستش دارم. خیلیا بهم میگن بچس تازه 15 سالش شده ولش کن ولی خب من دوستش دارم از بزرگ تراش خیلی بهتره 🙂 ممنون از وقتتون برای خوندن بخشی از زندگی من

من اولین بارمه که توی یه سایت یه همچین مسئله اینقدر شخصی رو میگم, همیشه در این باره با دوستام حرف میزنم, ولی گفتم بعد نیست که نظر افراد دیگه که شناختی نه روی من نه اون دارن هم بدونم

سلام. من ي دختره 18سالم. توسن 14سالگي پسرهمسايه دوستم عاشقم شد. فك ميكردمن و دوستم باهم خواهريم6 ماه بد اينكه من خونه دوستم رفته بودم اون منو ديد ب مامانش گفتو مامانشم ب مامان دوستم وقتي مشخصات منوداد مامان دوستم فهميدمنم. بدش دوستم رابط منو اون شده بود. روزاي خوبي بود ك يدفه مامانش سرطان گرفت. اميرم ازاول تنهاقصدش ازدواج بود اماچون من سنم كم بود ومطمئن بودم ك مامان بابام اجازه ازدواج نميدن بهش گفتم ن. اما اون همش ب دوستم اصرارميكرد ك شمارموبگيره تابامامانم صحبت كنه. ولي من ميگفتم ن. چن ماه بدش مامانش ب اميراصراركرد ك بايد ازدواج كنه ومي گف ميخوام قبل ازمرگم عروسيتوببينم. امير اين ماجرارو ب دوستم گف. منم هيچ جوابي ندادم وفرداش رگشوزد… بدچن روز باخنده ب دوستم گف واس اينكه مامانم و بترسونم ميخواستم پوست دستم بزنم ك رگموزدم.تاچن ماه همچي خوب بود ومامانش واس اينكه عشق من ازسراميربيوفته ازاون شهر رفتن. اماهنوزم اميرمياد درموردمن از دوستم خبراموميگيره. عشق يني ب هم نرسيدن. حداقل براي من…

سلام من از بچگی پسر عمومو دوس داشتم البته اونموقع ها نمیدونسم عشق چیه ولی خوب یجورایی برام خاص بود وقتی بزرگ تر شدم نگاه های خیره اونو رو خودم حس میکردم ولی وقتی نگاهمون تلاقی میکرد اون سرشو بر میگردوند تا من نفهمم که نکاش رو من بوده اما چون اونا از نظر اقتصادی خیلی از ما بالاتر بودند میدونسم که بهم نمیرسیم از طرفی خانواده من خیلی مذهبی ان و من نمیتونسم بهش ابراز علاقه کنم میترسیدم اون منو نخواد و ابروم پیش همه بره منم از شرایطم خسته شدم و بین تعداد زیادی خاستگار ب کسی جواب مثبت دادم که اصلا ندیده بودمش فقط شب خاستگاری دیدمش و بس الانم هیچ کدوم عاشق هم نیسیم وقتی فک میکنم اگه اونم عاشق من بود و من ندونسته راهش کردم قلبم ب درد میاد لطفا راهنمایی ام کنید

سلام من دختری هستم که پسرا رو‌جذب میکنم اما بعد از مدتی اونا بهم بی تفاوت میشن و میلی نشون نمیدن و میرن!!!شاید دلیلش اینکه که رابطه جنسی میخوان و من این اجازع رو نمیدم اما دوست دارم بازم باهام دوست باشه و منو بپذیره اما اون میره ..لطفا راهنماییم کنید.

سلام من با یه پسری دوستم ک قبلا شکست عشقی خورده به من توجه داره اما جلوی من درباره دخترای دیگ حرف میزنه چیکار کنم ک نظرش نسبت ب من جلب بشه دوست دارم وقتی با منه فقط به من دقت کنه عاشق سکسه ایا خوبه ک باهاش درباره سکس حرف بزنیم یا کار های کنم ک تحریک بشه ما تصویری باهم در ارتباطیم ایا این کار رو بکنم؟؟؟؟

به هیچ وجه باهاش در مورد سکس حرف نزنید. احساسات خودتون رو کنترل کنید. با این صحبت هایی که شما در مورد اون فرد میکنید، باید بهتون بگم که طرف مقابل شما اصلا قابل اعتماد نیست. چون در این رابطه که شما ازش حرف میزنید ، سود و زیان زیادی داره که متاسفانه تمام سود به نفع طرف مقابل شماست و تمام ضررش برای شما. یه مدت باهاش کات کنید. اینطوری شاید آرومتر شید. وقت خودتون رو با فیلم دیدن و مطالعه پر کنید تا کمتر بهش فکر کنید.

اصلا این کارو نکن دامنتو به خاطر همچین ادمی لکه دارنکن

سلام.یه سوال داشتم چرا دخترا همیشه از پسرایی خوششون میاد که بهشون محل نمیدن؟؟؟؟ خوشتون میاد ادم حسابتون نکنن؟ بعد چرا میرین دنبال پسرایی که 10,12 سال از خودتون بزرگتر باشن؟ چی میزنین شما؟

سلام دوستان به نظر من عاشق شدن در نوجوانی یه حس زود گذر و هرچی بزرگترهم بشید خودتون میفهمید حتی اگه به خاطرش گریه کنید دوریش براتون سخت باشه اما مطمئن باشید که هر چی بزرگتر شید فراموشید میکنید اینو بهتون قول میدم پس با فکر کردن به عشق عااشقی در این سن خودتونو ناراحت نکنین و بهترین مرحله زندگیتونو با غصه خوردن خراب نکنید که بعدا یه حسرت براتون باقی بمونه

سلام من ۱۸سالمه از ۱۴سالگی عاشق پسر عموم شدم اما اون با دختر عموم رابطه داشت وقتی تموم کردن به بهونه چالش رفتم ب صورت پیامی گفتم دوسش دارم میترسیدم دوباره برگرده پیش دختر عموم ولی اون بهم گفت دختر عموما دوست داره منم ک گفتم چالشه ولی باور نکرد خلاصه رابطمون خوبه ولی اون منا دوست نداره چند وقتم برای این ک فراموشش کنم با یکی دیگه دوست شدم ولی خوب فایده نداشت میشه راهنمایی کنید لطفا؟

بببببببببببببببببببببببببللللللللللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههه

سلام دوستان, به نظر من ازدواج باید عاقلانه باشه زندگی باید عاشقانه باشه. یعنی با چشم باز انتخاب کنید نه از رو هوس. بعد ازدواج چشاتونو رو همه چیز ببندین. امروزه شناخت ادما خیلی مهمه.

من قبلا تو دوران نوجوونیم عاشق شده بودم بمدت 4سال ولی اون اصلا خبر نداشت الانم کلا از یاد بردمش و19 سالمه و بنظرم تنها بودن بهتر از این همه دغدغس اگه واقن با کسی ک بخام دوس بشم با عقل پیش میرم.توصیه میکنم اصلا با احساس پیش نرید چون ضرر میبینین

من به عنوان يه دوست بهت توصيه ميكنم كه دوست شدن هيچ فايده اي كه نداره اتفاقا با عقل هم پيش بري بازم الكيه

ببخشید دوبار گفتم 🙂

خاک تو سر همتون من که اصلا به عشق اعتقاد ندارم شکست عشقی هم نمیخورم چون برام مهم نی بنظر من وللش زندگیتو بچسب پسرا ارزش ندارن با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود

مگه ما پسرا چه مونه شاخ داريم يا دم يه كم براي ما به عنوان يه إنسان أرزش قائل باش گفتم أنسان نه پسر با ارادت كسي كه زندگي را دوست دارد ولي خدارو بيشتر

افرین عزیزم بخدا که حرف درست و زدی

خیلی به خودت نناز یه دفعه به جوری عاشق میشی که خودتم نمیفهمی همه اولش همینو میگن ولی بر عکس کسایی که اینومیگن به طرز فجیهی عاشق میشن

۱۲۰تا.ستاره.برای.شما.عاشق.نشین.اینا.بیکاره عاشق.شد.همه.اینا.عاشقن

بابا چقد سخت میگیرید. مطمئن باشید پسره بیشتر میخوادتون بعد با این اطمینان باش حرف بزنید. سعی کنید سر حرف رو خودتون باز کنید بعد از دوست شدن اگه دیدید به دردتون نمیخوره و اشتباه فکر کردید بدون صحبت خودتون رو کنار بکشید و جوابشم ندید و با خودتون بگید ایشالا بعدی .. 100% تضمینی و تجربی …

من عاشق يه فردي شدم كه 9 سال ازم بزرگتر هستش ولي احتمال اينكه اون أصلا به من فكر كنه خيلي پايينه . شديدا بهش علاقه مندم وقتي ميخنده وقتي صحبت ميكنه فقط دلم مي خواد بهش نگاه كنم و چون تا حالا پيش نيومده بود از كسي خوشم بياد حتي نميتونم بهش نشون بدم و حتي خجالت ميكشم نگاش كنم . ولي تنها آرزوم اينه كه يه روز فقط دستاشو بگيرم و تو چشاش نگاه كنم با اينكه هميشه با خودم ميگفتم اگه عاشق كسي بشم بايد ويژگي هاي خاصي داشته بأشه و اون أصلا مطابق اون ها نبود ولي بدجوري بهش وابسته شدم

سلام…من سه ساله که یه نفر رو دوس دارم؛فامیلمونه ولی خارج کشور زندگی میکنن؛از اون مدل ها هم نیست ک بد باشه نه اصلا اتفاقا نماز و روزه و اینارو انجام میده چون شهر ما یه صهر مذهبی هس …اصلا تا حالا زیاد باهاش حرف نزدم ولی خب چون خواهرش دوست صمیمیمه بعضی وقتا ک با خواهرش باهمیم میاد و مثلا یه چیزی ب خواهرش میگه…چن روز قبل منو خواهرش نشسته بودیم که اون اومد با خواهرش کار داشت منم سرم تو موبایلم بود چون اصلا روم نمیشه نگاش کنم وفتی داشت حرف میزد داشکم میلرزیدم چون حتی وقتی صداشو هم بشنوم استرس میگیرم…همونطور ک حرف میزد من سرمو آوردم بالا ک دیدم اونم نگام کرد…چون روم نمیشد نگامو به بالا انداختم و اونم همونکارو کرد ولی دوباره باهم زل زدیم تو چشای هم نزدیک بود خندم بگیره ولی هیچی نگفتم و سرمو انداختم پایین…بعضی وقتا که میخندم یکم سنگینی نگاشو حس میکنم ولی نمیدومم واقعا داره نگام میکنه یا من اینجوری حس میکنم…چن بار اتفاقی نگامون ب هم افتاده و اتفاقی ب هم زل زدیم ولی نمیدونم دوسم داره یا ن…اگه به دوستام بگم باور نمیکنن ولی خب من ی جورایی معنی نگاشو میفهمم حس میکنم دوسم داره ولی جرعت نمیکنم به کسی بگم چون اصلا باور نمیکنن…من خیلیییییییییی دوسش دارم لطفا راهگمایی کنید…درضمن من ۱۴سال بیشتر ندارم شاید بگین سنم خیلی کمه ولی وااااقعا واقعا دوسش دارم…یه چیز دیگه اونا فقط برای عید و تابستون اینجا هستن

فک نمیکنی الان باید درستو بخونی؟

نگاه کردن خودش از علاقه میاد داستان ماهم همینجوری شروع شد و ما نامزد شدیم ولی سعی کن بی توجه باشی و خونسرد

عزیز دلم کاملا متوجه احساساتی که گفتی هستم چون خودمم در این سن‌چنین حسی رو تجربه کردم و با اینکه هنوز هم میبینمش ولی دیگه اون‌احساسات حتی ذره ای وجود نداره نمیدونم‌اگر باهاش ازدواج کرده بودم‌خوشبخت بودم‌یا نه ولی همسرش الان خوشبخته ..اما این همه ی یک زندگی نیست زندگی با یک‌نگاه و چند بار چشم‌تو چشم‌شدن‌و لرزیدن‌ کاملا متفاوت هست و شما الان در سنی هستی که محاااااااله بتونی تصمیم درستی بگیری البته اینم بگم که اگرنشناختیش و یا با هاش ازدواج نکردی تا آخر عمرت به خودت میگی اون بهترین شانسم بود… با تجربه من زیر نظر یک بزرگتر بهش نزدیک شو حتی حرف دلت رو بدون هیچ واهمه بگو شاید اون اصلا حسی به تو نداشته باشه تکلیفت رو روشن کن اگر اون هم تو رو دوست داره فعلا با هم رفت و آمد کنید تا مدت ها حتی سالها تا احساسات تو شکل واقعی بگیره بعد به ازدواج فکر کن …. ازدواج واقعا متفاوت هست

سلام دوستان من مدتی با یک نفر آشنا شدم.اوایل ایشون بهم پیام میدادن و سراغی از من میگرفتم.اما اخیرا پیام نمیده و پیامای منو میمونم و جواب نمیدم.وقتی ازشون دلیلش پرسیدم ایشون گفتن وقت ندارن.درواقع ایشون هم دانشجو اند و هم کار می کنند. اما من واقعا موندم که چیکارکنم آیا ارتباطم با این فرد قطع کنم یا اینکه کمی صبور باشم و ببینم چی میشه.لطفا کمکم کنید

عزيزم اگه مردي واقعا دوستت داشته باشه و براش مهم باشي در طول روز باهات تماس ميگيره و يا بهت پيام هرچند كوتاه ميده كه به تو يادآوري كنه كه به ياد تو هست حتي اگه سرش خيلي شلوغ باشه . چنين فردي ميخواد رابطه رو تموم كنه حالا يا بخاطر احترامي كه نسبت بهت قائله مستقيما بهت نميگه يا ميخواد كه تو خودت كنار بكشي كه اون بتونه تو رو مقصر جلوه بده .

به نظر من یه مدت بهش بی توجه باش بزار اون بیاد سمتت

حالا نیومد چه خاکی تو سرمون کنیم؟

پیش دست پدرش ولش کن بی لیاقتو بعدشم تو پسری ابراز علاقه باید اول از طرف پسر باشه اگه لیاقتت داشته باشه جذب میشه

عاشق.شده.چرا.خاک.توسری.می.کنید ولش.کنید

پسره خجالتی باشه عمرا بیاد

باتوجه به كامنتا چرا اول همه دخترا عاشق ميشن اونم عاشق كسي كه نبايد بشن و اون طرفم بهشون محل نميزاره ؟خودمم گير اينجور چيزي افتادم

چون زیادی بهش رومیدی واس همینه

وای دقیقا آفرین

چون دخترا عاشقه پسرایی میسن ک مغرورن و بهشون محل نمیدن…و ب پسرایی ک دوسشون دارن اهمیت نمیدن

لایک

مریضن آیا؟

اتفتقا از نظر من کاملا برعکسه من عاشق پسری شدم که بهم اهمیت میده

سلام .داداشاوآجیاے عزیزشبتون بخیروزندگی بہ کامتون☺ممنون میشم متنموبخونیدوراجبش نظربدین من همہ ے نظراتی کہ بودروخوندم ولی وقتی اون نظرکہ یہ دختر۱۵سالہ و۱۳سالہ عاشق یکی ازپسراے فامیلشوننوخوندم تعجب کردم چون باوجوداینکہ الان18سالمہ هرگزعاشق نشدم واصلاازکسایی کہ ازمن خوششون اومده{ حتی باموقعیتاے خوب‌ویاتفاهم} خوشم نیومده ضمنابہ این دلیلم نیسکہ سختگیروحساسم وحتی ۱۰۰%مطمئن نیستم کہ شخصیم عاشق من شده باشہ حتی تعریف ازخودنباشہ،باوجودجذابیتوزیبایی وویژگی هاے خوبی کہ دارم .خیلی دوسداشتم عاشق بشموعشقوتجربہ کنم چون واقعاحسِ خیلی خیلی قشنگیہ کہ البتہ یادمون نره←بہ شرطاے زیادوباقدماے منطقی→☺من میدونم کہ واقعاکائنات آدمایی کہ مناسبو واسہ همنوبہ هم میرسونہ ولی واقعاانتظاردیوونم کرده وحتی تورویاهام باعشقی‌که توآینده بهش خواهم رسیدزندگی میکنم حتی باوجودموفقیتایی کہ توزندگیم دارمواززندگی خیلی لذت میبرم ولی توزمینہ ے عشقودوسداشتن هیچوقت احساس خوشبختی نداشتموواقعاخیلی ناراحتم ازلحاظ موقعیتیم توفامیلامونم اصلاپسربزرگ یابہتربگم پسرنداریم یابچہ ے کوچیکن یاهمسن خودم کہ فقط۲تانوعین داداشمن‌واصلادوسندارم بااونادوسداشتنوتجربہ کنم‌چون‌معیاراے منوندارن خودممکہ درونگراموبیرون ایناخیلی نمیرم درنتیجہ موقعیت برام خیلی سخت‌میتونہ پیش بیاد نمیدونم کِِِی بہ یہ عشق پاکوابدے میرسم ازتون میخوام برام دعاکنین تاهرچہ زودترباهاش آشناشموباهم خوشبختی توعشقوتجربہ کنیموبہ هم توهدفامونم کمک کنیمو…وتوآخرم بہ همتون ڪہ‌لطف کردینومطلبموخوندین پیشنہادمیکنم قبل ورودبہ یہ رابطہ ے عاطفی کتاب رازهایی وشناخت مردان واگہ آقاییدکہ همین‌کتاب راجب خانوماشوبخونیدچون خانوماآقایون ازخیلی لحاظاے شخصیتی ورفتارے تفاوت دارن کہ شناخت اینابہ رابطہ ے بادوام وبہ دورازسوءتفاهم کمک میکنہ مثلایکیش کہ دونستنش واجبہ همینہ کہ تورابطہ مردااهل عملنوخانونابیشتر،حرف واگہ کسی اینوندونہ شایدفککنہ کہ طرفش دوسش نداره یاسردشده یاخیلی خیلی چیزاے مہمی کہ مااصلانمیتونیم حتی حدسشون بزنیموعالی میشہ اگہ بامطالعہرفهمیداین کتاب خیلی خیلی نکات خوبوعالیی داره وبایہ جستجوتواینترنت میتونین بہ صورتρ∂ƒدانلودوخیلی راحت مطالعش کنین.آرزوے بہتریناروبراتون دارمخدانگہدارتون

دوستان عزیز عشق واقعی بعد از امدن خانواده ی پسر به خواستگاری وبعد از ازدواج به وجود می اید قبلش همش هوسه

سلام من ۱۷ سالمه عاشق پسر عمومم ..این عشق برای یکی دو روز نیست که بگم هوسه سه چهار سال هس که دوستش دارم .اولاش فک میکردم یه حس بچه گانه هس ولی اصلا اینطور نیست به هیچ پسری جز اون تاحالا فکر نکردم .اون نمی دونه دوستش دارم نمی دونم اون هم دوستم داره یا نه چون خیلی عادی رفتار میکنه . یه بار هم نقاشیشو کشدم ولی نمی دونم فهمیدبا این کار دوسش دارم یا نه .. نمیدونم چیکار کنم لطفا کمک کنید سر در گمم اصلن نمی دونم تکلیفم چیه .. یا حداقل بگین چطور فراموشش کنم

برام دعا کنید همه چی درست بشه

16 سالم بود ک با یه پسر آشنا شدم گف دوست دارم گفتم ثابت کن اومد و با خانوادم در میون گذاشت ک من دخترتون میخام .فعلا فقط یه مدت با هم باشیم ببینیم اخلاقمون بهم میخوره یا نه.خانوادم قبول کردن همه کاری براش کردم خیلی دوسش داشتم و دارم حدود یه سال باهم بودیم ینی تا 17 سالگی مامانم براش کار پیداکرد ی روز بهم پیشنهاد رابطه داد من قبول نکردم گف اگ باهام رابطه نداشته باشی میرم بایکی دیگه منم تو دل خودم گفتم شوخی میکنه نمیره ولی رفت اونم چی؟؟؟با یه زن ک یه بچه هم داره من تو 17 سالگیم ازدواج کردم اونم یهویی حتی خواسگاریمم نیومدن نمیدونم چی شد همه چی خیلی زود انجام شد یه جمعه با یکی از اقوام رفتیم بیرون جمعه دیگش ازدواج کردم.یه روز قبل آزمایش خونم بهش گفتم دارم ازدواج میکنما باور نکرد پشت تلفن یه پوزخند زدوگفت مبارک باشه.بعد از عقد مامانم عکس نامزدم و گذاشت پروفایلش نمیدونم اون موقعه ک دید چه حالی شدباورش نمیشداما دیر شده بود.الانم ک ازدواج کردم راضی نیسم ینی نامزدم یکی دیگه تو زندگیشه اما انکار میکنه زندگی سخت و زجر آوری دارم

عزیزم اصلا دیگه به اون فکر نکن. کسی ک یبار بهت خیانت کرده و بخاطر هوس رفته با یه زن بچه دار مطمئن باش فردا هم ک شوهرت میشد باز این غلطا رو میکرد چون تو ذاتش بوده. الان سعی کن شوهرتو دوس داشته باشی. کاری ب گذشتش نداشته باش. سعی کن از زندگیت لذت ببری.

سلام من ۱۵ سالمه و چندساله که عاشق پسرعمومم با تمام وجود دوسش دارم . همه همکلاسی هام میدونن وقتی به جونش قسم میخورم حرفم راسته. واقعیتش اون یکی دخترعمومم اونو دوس داره ولی اون۲سال از من کوچیک تره من مطمئنم عشق اون هوسه اخه کدوم بچه۱۳ساله ای عاشق یه پسر۲۱ ساله میشه? بعدش این دخترعموم هربار یه دروغی پشت سرمن تو فامیل میگه هربار که احساس میکنم دارم به عشقم نزدیک میشم اون همه چیو خراب میکنه و باعث میشه همه درموردم بد فکر کنن

با نگاه ها و شوخیا و حرفایی که پسر عموم بهم میزنه حدسایی میزنم که اونم منو دوس داره ولی دختر عموم داره همه چیو بهم میریزه . چیکار کنم تورو خدا اگه راهکاری بلدین جلو پام بزارین. همین چند وقت پیش همه جا جار زده بود ایدا دوست پسر داره.اخه منه بدبختو چه به دوس پسر ? ابرومو جلو عشقم برده و کاکلا به وضوح حس میکردم عشقم تا مدتی باهام سر سنگینه.

سلام من ۱۵سالمه و از وقتی که کلاس چهارم بودم پسر عموم رو دوسش داشتم اون۲۲سالشه خیلی دوسش دارم البته اون از سطح خانواده خیلی از من فراتره اون وقتی منو میدید گاهی وقتا بهم زل میزد و بعضی مواقع میخواست درباره ی موضوعی باهام سر صحبت باز کنه من زیاد توجه نمیکردم چند روز پیش شنیدم که ی دخترع رو دوسال میخواد وقتی که ترم دانشگاه تموم شد میرن خاستگاریش فک کنم بنظرتون چکار کنم خیلی دوسش دارم¿

سلام یکی از پسرای فامیلای دورمون امسال اومدن خونه ما سنگین بود پسره چند بار متوجه نگاهاش شدم هر بار حرف میزدم به نگاه میکرد سفره می انداختند پشت سرم ظرفارو میاورد شب که رفتیم بیرون باهاش خیلی سردم شد پسر خالش بهش گفت کتتو بده بهش اونم‌ کتشو داد بعدشم ی چیزی برداشت گفت من ناراحت شدم بعدم گفتم نمیپوشم گفت غلط کردم قربونت شم بیا بپوش عزیزم تو ماشینم اذیتم میکرد هی میگفت من سینگلم چند ماهه دوست داشت باهام حرف بزنه میخوام بدونم اینا نشونه دوست داشتنه؟ به دل خودم که خیلی افتاده چون بودن پسرای دیگه دور و برم ولی حسم میگه این دوست داره از مدیر محترم خواهش و التماس میکنم یا اینجا یا تو ایمیلم جوابمو بدن به شدت گرفتارم خواهششششششششششش

نه عزیزم اون دوس داشتن نیس فک میکنم خیلی کم سن باشی ولی پسرا فقط دنبال مخ زدنن مطمعن باش پسری ک طرفو از ته دل بخواد سبک بازی در نمیاره سعی نمیکنه اینجوری مخ طرفو بزنه مثل روز روشنه ک داره مخ میزنه دوس داشتن چیزی نیس ک با یه نگاه ب وجود بیاد

بهش توجه نکن

سلام من کسیو دوس دارم که ازمن۱۴سال بزرگتره و می خواد از ایران بره نمی دونم چیکار کنم عاشقم شه باهم دوستیم واقعاا نمیدونم چیکار کنم برلم دعا کنید

یه پسره هست تو کلاسمون میگه من تو رو دوست دارم و از این جور حرفا ولی من ازش بدم میاد صد بار هم بهش گفتم ما به درد هم نمیخوریم ان شاالله با کس دیگه ای خوشبخت بشین ولی باز مثل کنه هی دور و بر من میپلکه چیکار کنم دست از سر کچل من بر داره؟

عشق و عاشقی تو این دوروزمونه چیزی جز شکست نیست

کاش میدانستم حکمت خدا چیست؟! چرا به او که منو میخواست و من هم او را، نرسیدم!

سلام حرفاتون درسته ولي اينكه ي پسري با تمام بدياش ب دلت بشينه و همش تو فكرت باشع چي؟! ميگ تو بايد عاشقم كني نميدونم چيجوري ولي عاشقم كن

سلام من 15 سالمه چند سالمه پسر داییم رو دوس دارم حتی از طریقی هم بهش فهموندم که دوسش دارم اما نه به طور مستقیم . مثلا معمولا بهش زل میزم البته فکر نکنین همش هوسه نه من واقعا دوسش دارم . اون پارسال یه ددوس دختر داشته که از قضا خیلی هم دوسش داشته اما دختره بعد یه مدت باهاش کات کرده . منم عید بهش پیام دادم و یکم بهش گیر دادم ولی نه اینکه بگم دوسش دارم همینطور دیدم داره تهدید میکنه منم ترسیدم و گفتم کیم ولی وانمود کردم که نمیدونستم اونه بعد از اون هم یه سری فکرهای بد در موردم کرده بود که منم دیگه از اون موقع تا حالا باهاش حرف نزدم .میدونم که فهمید عودا بش اس دادم ولی خب بعد از اون هم یه روز که خونشون بودم وکم و بیش با هم حرف میزدیم ازش یه برگه گرفتم و از روی عکسش نقاشیش رو کشیدم و یهمتن کوتاه عذر خواهی هم پایینش نوشتم ولی گفتم که یا کلا دیگه حرف نزنیم یا مث آدمیزاد . که هیچی دیگه بعد از اون دیگه حتی بش سلام هم نمیکنم البته مثلا خیلی وقتا بهم زل میزنه و همش منو میپاد ولی یهو میبینی دفعه بعد اصلا نگامم نمیکنه .نمیدونم واقعا مستاصل شدم لطفا کمکم کنید .ممنون لطفا الان هر کس آنلاینه ج بده چون شاید دوباره نتونم بیام بازم ممنون

خیلی احمقی اخه جوجه توروچه به عاشق شدن تواین سن از سرت میپره دوسال دیگ.

سلام باید بهش سلام کنی و ی کاری کنی که از فکر دوست دختر قبلیش در بیاد اینکه اون پسر داییته خیلی خوبه ،تو خیلی فرست داری که بهش احساساتت رو نشون بدی چون خیلیا عاشق کسایی میشن که حتی نمیتونن بهش سلام کنن . پس اگه واقعا دوستش داری خالصانه عشقتو بهش نشون بده ولی بدون نباید ارزشتو پایین بیاری

من دختری 27 ساله ام لیسانس دارم وبه دلایلی ادامه تحصیل ندادمو بیکارم خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی خواستگار هم ندارم تورو خدا برام دعا کنید ممنون

اان شاالله بایه مرد شیر پاک خورده و ادم حسابی ازدواج میکنی عزیزم بسپر به خدا خودش یه خوبشو برات پیدا میکنه

سلام گل خانم براتون آرزوی خوشبختی دارم و براتون دعا می کنم بیشتر تو کارهای گروهی و مجالس عمومی شرکت کنید مخصوصاً توی مسجد محله تون توی نمازهای جماعت شرکت کنید. بیشتر برید به سمت خدا. مردم از دختران نجیب و با حیا و پاک خیلی خوششون می آد . خودتونو بسپارید به خدا و این خاستتون را از خدا بخواهید چون خدا فرموده بخوانید تا اجابت کنم . باور کنید یه پسر خیلی خوب می آد سراغتون. موفق و موید باشید

love is big lie

منم30سالمه. عاشق یه پسره توفامیل بودم اونم عاشق من بود اما چون فامیل بودیم نتونستین به هم بگیم …خلاصه عاشق موندم

توروخدااین دوستی هاروکناربگذارین وازرواجش تامیتونیدلطفاجلوگیری کنید من بااینکه همیشه همه مجذوبم میشن ولی تاحالاباکسی دوست نبودم ولی میترسم ازاین که کسی که بعدامال منه اهل دوستی بوده باشه ونجابت کافی رونداشته باشه امیدوارم خدابه هرکسی اونی روکه لایقشه بده یاعلی

سلام خالصانه به ندای دلتون که همون دوست داشتن پسره هست گوش بدید آگه اونم دوستون داشته باش طرفتون میاد ولی آگه نه هیچ وقت طرفش نرید پسری و جذب کنید که واقعن دوستون داشته باش نه بخاطر پول موقعیت شغلی قیافه و تیپتون

سلام به نظرمن مطلبا عالی بود.ولی مردها عاشق مهربونی و ظرافت هستن.لبخند هم که گفتین بد نیست.ولی درکلخیییلی خوب بود❤

بابا عشق توافسانه هاست الان همه دوست داشتنها شده هوس

دقیقااااااا….

ایول

با سلام اولا اینکه گفتید عشقتون رو موقع خداحافظی بغل کنید تا بوی عطر شما او را تحت تاثیر قرار بده منظورتون از عشق چه کسیه آدم که تا با کسی محرم نباشه نمی شه او رو بغل کرد در ثانی این حرفها همه اش مال کتابهاست به نظرم عشق اینا اصلا وجود نداره چون من تابحال از هر کی خوشم اومده زیر همه چی زده با یکی دیگه ازدواج کرده

بنظرم درهمه ی مردا صحت نداره مثلا عشق من دوست نداره زیادی امروزی بگردم میگه جلف میشی یامثلا دوست نداره خیلیی به ظاهرم اهمیت بدم برعکس یکسری ازاقایون وقتیم میبینه برایه حرفش ارزش قائلم دیوونم‌میشه….سعی نکنید یکسری پارامترا توذهنتون داشته باشید که بخواید براساس اونا عشقتونوپیداکنید یادبگیرید یک ادم رو باهر ظاهری و هرشرایطی(نه شرایط غیرعقلانی وغیرشرعی)یه طورخاص دوست داشته باشید.ماسه ساله رابطع داریم راضی هستیم و اینکه کاملااا باهم متفاوتیم.سن زیربیست سالم عشق بچگیه

زیاد زر میزنی چرتو پرت میگی چی میزنی کم بزن همیشه بزن اصلا وقتی نمیدونی عشق ینی چی

من عاشق یه پسریم که ازم بزرگه الان عاشقش نشدم من 5ساله بودم دوسش داشتم میخواستمش خیلی دوسش داشتم بعدکه بزرگ شدم به مرور زمان شدعشق اون وقت زن هم داشت بچه هم داشت ولی من چیکارمیکردم میخواستمش وقتی میدیدمش دلم به لرزه می افتادالان کم کم باهم میحرفیم 18سالمه ولی نه اونجوری که یه عاشقومشعوق میحرفه ولی من الانم دوسش دارم به نظرتون چیکارکنم

سلام دوست عزیز هرچقدر هم که عاشق باشید وارد رابطه شدن با مرد متاهل اصلا کار درست و اخلاقی نیست. به بهانه خوشبختی خودت گرفتن خوشبختی از زنی که عاشق همسر خودشه کاره بی رحمانه ایه….

یا مولاا من ۱۹ سالمه هنووو معنی عشق و نفهمیدم بعد بچهه ۵ ساله عاشق شده داداچ ول کن برو پی زندگیت چشمتم دنبال شوهر مردم نباشه برووو صفااا کن عشق کیلو چنده اخه تو این دوره زمونه ک همه بفکر خودشونن

❤❤❤❤❤❤❤عالی.دوستان حرفات.بی.دروغی.نیست

منم قبول دارم

درسته منم قبول دارم

من متارکه کردم 38 سالمه لیسانسم یه پسر 34 سابه دکتر با هام آشنا شد دو ماه طول کشید همو خواستیم پدر پسر خیلی مخالفت کرد با ازدواج ما دو هفته است کات کردم با اون ولی هنوز دلم پیششه

هوش

سلام عشق وجود داره و به وجود میاد بعد اشنایی امکان داره عشق نابود بشه و یا یه تفسانه بشه بستگی به نوع شناخت داره بعد اینکه همدیگر و میشناسن و میدونن که با کی طرف هستند عشق کشکی یا عشق واقعی روشن میشه یه مرد هم تو عشق زندگی عاشق زنی میشن که قلب پاک و مهربونی داشته باشن و زن ها هم عاشق مردی میشن که انسانیت داشته باشه و جوان مرد این در مورد زن و مرد های نرماله

خخخخخخخ عشق چیه اصلا. عشق و علاقه فقط مال تو قصه هاست. بیاین بیرون از رویا. توی دنیای واقعی هیچکی عاشق کسی نیست بسه خیال پردازی یکم واقع بین باشین عقل همیشه حرف اولو میزنه دل یه کذب محضه. فقط کارش پمپاز خونه عشق و این مسخره بازیا فقط توی وهمتونه

B

واسه من چاره ای راه حلی پیدانکردین دوستان ؟

فقط اولی درست بود. بقیه، مخصوصا آخری کاملا اشتباه بود.

سلام من الان 6_7ساله عاشق یه پسرم ..اما اون پسر نه نگام میکنه نه کار دیگ ای ..فقط خیلی کم مثلا در حد ببخشید ..یا ممنون ..یا سلام باهام حرف زده پریروز هم شوخی خیلی کوچیکی کرد ..نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم بنظر شما من باید برای جذب کردنش چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ..

عزیزم منم مثه توام چیزاییو که به من گفتنو به شما میگم ارتباط چشمی تو ایجاد یه رابطه خیلی موثره نه اینکه کامل زل بزنی به طرفااانه نگاه اتدازه دو دقیقه وزود نگاهتو برگردونی وهرموقه تو جمع یه نفر حرف میرنه فقط به اون نگاه کن اگه ام خجالت میکشی سرتو پایبن بنداز تا طرف حرفش تموم شه همون موقه تو چشماش نگاهتو بندار که این مفهومو بهش برسونی که تو این جمع مهم نیس کی حرف بزنه من این برام مهم تو نظرت چیه چشما دروغ نمیگن اگه ام دوستت داشته باشه از همون چشماش این احساسو دریافت میکنی واینکه غیرقابل پیش بینی باش یکم باهاش شوخ طبع باش ولی دفه دیگه سرسنگین جوری که نتونه تشخیصت بده اینجوری دیوونش میکنی یاعلی

من که راحتم نه عاشق میشم نه شکست عشقی میخورم چون برام مهم نی بنظرم بچسب به زندگیت مجردی حالشو ببر والا با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود 😉

وای.باهات.موافقم.درست.میگی تو.پیشو.خیلی.ستاره.داری Nans

سلام این که کسی دوس پسر داشته باشه یا دوس دختر یک مسئله ی غیر شرعی است انسان هرچه بتواند خود را از این دوستی های بدون عشق و یا بهتر بگم بدون آرامش دور بکنه بهتره شما دختر خانم ها اگه پسری مورد علاقتون هست خب با اون ازدواج کنید یا حداقل با او صیغه موقت بخوانید هرچه میتونید خودتون رو از گناه بگشید کنار شما اگه پسری مورد علاقتون هست رو برید باهاش ضحبت کنید و اون رو به ازدواج تشویقش کنید

شاید خیلی هاتون بگید من یه آدم امل یا مذهبی خشک مقدس هستم نه اینطور نیست من یه آدم معمولی مثل شماهام که دوس ندارم خواهرا ت وبرادرانم تو راه گناه قدم برداند ممنون از محبتتون که این مطلب رو خوندید یاعلی…‌.‌‌

افرین درسته

من اصلا حرفتونو قبول ندارم چون که تو این دوره زمونه دختروپسر باید با هم مدتی قبل از ازدواج معاشرت داشته باشن یا دوست بشن وبفهمن که به درد ازدواج باهم میخورن یا نه وگرنه اگه بعد ازدواج بفهمن که به درد هم بخورن به نظرم خیلی خوب نیس

نمیگم اشتباه کردی یا هر چیزی چون وقتی قلبت جلوش تسلیم شد دسته تو نبود منم همسنتم میفهممت ولی ی لحظه خودتو بزار جای زنش اگ یکی با شوهرت حرف بزنه چ‌ حالی میشی اگ دوسش داری بزار زندگی کنه بعدم اینکه خداروشکر کن که زنش نشدی چون کسی که زن داره با ی دختر دیگ حرف میزنه لیاقته شوهر بودنو نداره….:-)

صیغه فقط یه کلاه شرعیه بزرگه.بریم صیغه کنیم بعد که طرف استفاده ش رو برد و ولمون کرد صیغه یکی دیگه

راستش من الان ۹ساله عاشقه یه پسری هستم واقعا هم دوسش دارم هروقت میبینمش گریم میگیره ،پسر دوست بابامه نمیدونم چون باهم اشناییم بهم ابراز علاقه نمیکنه فقط بهم زول میزنه نگام میکنه منم میبینمش کلی استرس میگیرم ،نمیتونم حرف بزنم یاوقتی نگام ک میکنه یه حالتی ک انگار خجالت کشیده سرشو میندازه پایین ،یعنی امکان داره اونم دوستم داشته باشه ،آخه مشکل اینجاست ک هیچی نمیگه ،منم غرورم اجازه نمیده برم باهاش صحبت کنم اگ منو نخواد چی اونوقت ابروم میره

من عشقمو خیلی دوس دارم الانم نامزدیم از خدا میخوام یه دختر ناز به ما بده برام دعا کنید ممنون دوستان

دوست داره

تو عاشقش نیستییی چون ک تو عشق غرور معنی نداره فقط توهم عاشقارو زدی

چه ربطی به بچه بودن داره ربطی به ظرفیت وتکمیل شدن داره همین جوری زندگیوسخت میگیریدکه تهش طلاق میشه شایدهمین عشق بچه گانه آینده خیلی خوبی داشته باشه بس همیشه زودقضاوت نکنید الکی راهنمایی نکنیدباهمین قضاوتاتون کاری میکنیددونفرکه همودوست داشته باشن ازهم دورشن ببین همیشه تورابطه روراست باشین وصادق ازتمام وجودتون حرف بزنیدوازلحظه به لحظش لذت ببیدواین کارایی که بالاگفته شده همش مهم نیست وقتی تویکیودوست داری اونم دوست داشته باشه این سوسول بازیاروبایدبزاری لب کوزه آبشوبخوری وگرنه اگه رابطه یک طرفه باشه به دردنمیخوره بعدم فقط صداقت داشته باشین برین روراست بهش بگین البته این مهم هست که قبلافردموردعلاقتونوبشناسید/فقط صداقت/

در جواب ایناز , این علاقه ها و احساسای بچگانه اس و زودگذر و اقتضای سنتونه , بهتره بیخیالش شه چون از سر عقل نیس , به مرور فراموش میشه جدیش نگیرین

یکی از دوستام عاشق یه پسرشده که جلو مدرسه امون رد میشه چجوری باید ابراز کنه

عشقای جلومدرسه بچه گانه هستن عزیزم

عشق گذرا،صلاح نیست ابراز کنه

دریافت مطالب جالب

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Publisher –

سلام دوست خوبم من در این مقاله تصمیم دارم به موضوعی بپردازم که دغدغه بسیاری از زنان و شاید درگیری ذهن تو هم باشد. جذب مرد ، کار ساده ای است که متاسفانه قلقش از دستمان در رفته و می توان به جرات بگویم گنجشک ها خیلی خوب تر و حرفه ای تر، عشق خود را به خود جذب می کنند و نگه می دارند. این را دقیقا از جایی می گویم که یک بار بیست دقیقه حواسم به دو گنجشک بود و انصافا در کلاس درسی آن ها آموختم که ما زن ها واقعا خیلی اشتباه در رابطه هایمان داریم.

هشدار: این مطلب 90 درصد برای کسانی است که در دوره آشنایی قبل از ازدواج هستند. ( متاهل ها نخوانند )این مطلب در تاریخ 19 تیرماه 1399 آپدیت شده است.

این که خیلی از دختران خوب، نتوانسته اند کسی را برای خود نگهدارند، نکته خیلی مهمی شده که گاهی با این جمله تمام می شود:

هرچی دختر خرابه شوهر کرده و شوهرش می پرستتش… اما منی که مهربون بودم.. منی که این همه از خود گذشتگی کردم .. ببین روزگارم رو … هیچ کس برام نمونده..چگونه در دل مردان جا باز کنیم

وقتی با پسری به امید ازدواج وارد رابطه می شوی، یک برداشت اشتباه اولیه داری که باید همین حالا آن را اصلاح کنی. خیلی از دختر ها فکر می کنند عالم قبل از ازدواج با عالم بعد از ازدواج یکسان است. بله تا حدودی از برخی زوایا درست است. اما برای وابسته کردن پسر به امید این که ازدواج کنید، نباید آن چه مادرت به پدرت تحویل می دهد نگاه کنی و کپی برداری کنی و روی رابطه ات پیاده کنی. مخصوصا زمانی که هنوز پسر محترم که من او را پسر مردم می نامم، از تو خواستگاری اولیه نکرده و هنوز مزه ی دهنش را نمی دانی.

وابسته کردن مرد متاهل با وابسته کردن پسر کمی متفاوت است. البته امیدوارم انقدر عزت نفس داشته باشی که به دنبال جذب مرد متاهل نباشی.

 

در قانون طبیعت، همیشه این پسرها و به طور کلی مذکر ها هستند که دوست دارند دنبال کننده باشند. خواه شیر نر باشد، یا یک گنجشک یا حتی یک پسر!

بنابراین پسرهایی که می بینند دخترکی دارد نقش صیاد بازی می کند، حساس می شوند و حتی اگر دختر را از قبل دوست داشته باشند یک احساس انزجار خاص برای شان رخ می دهد. بهترین کار این است که جایگاه خودت و او را در رابطه بشناسی و به کوک درست این جایگاه برگردی. شاید کمی زمان ببرد، ولی نتیجه اش بهتر از چییزی است که الان در حال انجام آن هستی.

 

یکی از مهم ترین چیزهایی که کمک می کند یک پسر ( کلا مرد و جنس مذکر ) به دختری وابسته شود نوع تماس گرفتن ها و کلا رفتار دخترک با موبایل است. پسرها همیشه دوست دارند دنبال کننده باشند حتی اگر با موبایل باشد حتی اگر کیلومترها فاصله داشته باشند.

همه این موارد را در دوره جذب با موبایل یاد داده ام که البته دو سه نکته دیگرش را هم در ادامه می گویم

می خواهم سرفصل های دوره جذب با موبایل را ببینم..

 

پیامک ها نرخ بالایی در خراب کردن رابطه ها دارند. حالا اگر بخواهید با این خراب کاری ها اقدام به وابسته کردن مرد کنید، قطعا به کاهدان خواهید زد. یعنی شدنی نیست مگر این که سیاست ها را یاد بگیرید. دو نمونه از پیامک های کاربرانم در روزهای اخیر را برای تان نمایش می دهم تا اشکالات صحبت ها را برای تان بگویم:

این پنج نکته ساده ترین توصیه ها برای یک ارسال پیامک به صورت درست بوده است. که البته بسیار جای بحث دیگر دارد ولی اینجا واقعا جایش نیست.

 

خیلی از زن ها فکر می کنند فقط با قربان صدقه رفتن می توانند مردی را به خود وابسته کنند. عزیزم اگر تو هم اینگونه فکر می کنی،بجای این که فکر کنی مرد ها هم مثل زن ها هستند همین حالا به فکر شناخت مردان باش. باورت می شود که خیلی از مرد ها معنی قربان صدقه را نمی فهمند؟ نه این که شعور و درک نداشته باشند! بلکه ژنتیک آن ها گونه ای است که چیزهای ملموس احساسی ما زن ها را درک نمی کنند. با مرد باید با زبان خودش حرف زد.

بهترین کاری که می توانی کنی تا او را به خودت وابسته کنی و جذب کنی این است که

و غیره.

برای این که بتوانی روی احساس مرد کار کنی، باید بتوانی ابتدا بیان خوب و شیرین داشته باشی. دوره بیان سبز و فن بیان عاشقانه می تواند خیلی از مشکلات تو را در عرض یک هفته حل کند.

 

برای وابسته کردن مرد ها یا کلا جذب مرد، هر زنی تنها یک هدف دارد، ( اگر مغز سالمی داشته باشد ) و آن هم ازدواج است. در غیر اینصورت این زن بیمار است مخصوصا اگر خود زن یا مرد متاهل باشد.

اما اشتباه دختران که منجر به سرد شدن مردان می شود، این است که خیلی زودتر از این که مرد قصد ازدواج پیدا کند، دختر این قصد را پیدا می کند و رابطه را خیلی سریع پیش می برد و پسر میکساپ! یعنی گیج می شود. اینجاست که بیشتر رابطه ها به سردی گرایش پیدا می کنند.

خب سوال اغلب دختر ها در چنین شرایط این است که:

فقط باید به او بفهمانی که همیشه در اختیارش نخواهی بود. البته باید یک سری رفتارهایت را هم تنظیم کنی و به گونه ای مدتی محدود را با او سپری کنی تا بتوانی او را برای ازدواج راغب کنی. در واقع باید سبک زندگی ات را تغییر دهی. در این تغییر دادن کلیات به صورت زیر است:

تمام این ترفند ها و سایر ترفند ها را در پک قرص صورتی (از آشنایی تا خواستگاری ) آموزش داده ام.

 

راستش این سوال من هم بود. اما طی صحبت هایی که با مشاور عزیز شاد زیستی دیشب داشتم، آن هم حول و حوش ساعت 2 تا 4، توانستم به بعضی رموز پی ببرم و آن ها را هم با تو در میان می گذارم.

بیا تا اول از هر چیز برایت بگویم که، چه زنی، می بازد و چه زنی برنده است؟

معمولا زن ها فکر می کنند که اگر خیلی خیلی کوتاه بیایند و خیلی خودشان را توی دست و پای مرد، نامزد و یا شوهر پهن کنند، این عشق دوام بیشتری خواهد داشت. اینجاست که شخصیتی از دختر پدید می آید که به نام ساده دل – مهربان و از خود گذشته یا اینگونه، اسامی شکل می گیرد.

 

و در نهایت چه می شود؟!!! می شود همان کسی که مرد او را ترک می کند، یا اگر در زندگی دائمی با مرد است، می شود نفر چندم یک رابطه!

همان دختری که دقیقا 8 مورد بالا را انجام نمی دهد و بلکه میان رو است! نه این که کارهای مرد را انجام ندهد! نه! بلکه دختری، که بیش از هر چیز، اول به خود توجه دارد و بعد هم به همسرش و به کارهای او!

اگر لباسی برای همسرش اتو می کند، طوری کارش را پیش میبرد که مرد به تشکر واداشته شود! نه این که وقتی صبح از خواب بیدار شد، ببیند روی تخت لباس های اتو نشده مرد ریخته به این معنی که هی! یو! ان ها را اتو کن!

گرفتی چی میگم؟؟؟

اما بیا تا در گوشی 5 نکته مهم برای جذب مردت بگویم و آن را امتحان کن.

امیدوارم که این آموزش قبل از ازدواج به دستت برسد، مگرنه اگر ازدواج کرده ای … نه آن هم دیر نیست.. فقط کمی ممارست می خواهد..چگونه در دل مردان جا باز کنیم

{ این مطلب رو از دست نده: چرا رابطه های عاشقانه ام به ازدواج نمی رسند ؟ }

نکته مهمی است که تو باید فقط و فقط به ظاهرت و به آن چه که می بیند، فکر نکنی. این 40 درصد تا 50 درصد از قضیه است. او باید علاوه بر این که به ظاهر تو فکر می کند و می بیند و تحلیل می کند، گمان هایی هم در مورد تو داشته باشد

این جملات و جملات مشابه دقیقا همون چیزهایی هستند که یک مرد باید بهش توجه داشته باشه و گاهی در موردشون فکر کنه.

تو باید رفتارت طوری باشد که یعنی لطف کرده ای و با او ازدواج کرده ای چرا که وجودت سرشار از غنیمت است! او این را باور کرده و احترام گوهر تو را بیشتر خواهد داشت. اصلا می شود یک پا مجنون..

وابسته کردن مرد و جذب مرد شکستن شاخ غول نیست! بلکه رفتار کردن تو بر اساس فطرت تو است.

 

یادم افتاد به لیلی .. آن زن خال داری که چهره اش سبزه پرررررررررر رنگ چه بسا سیاه بوده است! (در این باره دقیق نمی دانم که سیاه پوست بوده یا نه ) البته گاهی سبزه های تیره هم دارای ریز نقشی هایی هستند که نمی توان از آن ها چشم برداشت ( همانطور که برخی سفید پوست ها و بلوند ها هم دل آدم را می زنند ) اما به نظر تو چرا مجنون انقدر عاشقانه لیلی را دوست داشت که هیچ کس باور نمی کرد زیر روبنده ی او، یک چهره ساده و معمولی باشد!؟

نمونه هایی از این لیلی و مجنون ها دیده ایم.. دختری که خیلی ساده است، و پسری که خیلی لارج است.. نمونه ای از این ها را من توی حرم امام رضا علیه السلام در همان صحنی که عقد می کنند دیدم.. واقعا همه تعجب بودند که این زوج از نظر ظاهری به هم نمی آیند اما من اطمینان دارم که عروس از جمله زن های زیرک بوده است.. البته زیرک نه به آن معنا که پدر سوخته بازی درآورده پسره را به تور انداخته .. نه .. دختر می دانسته چطور گوهر وجودی اش را حفظ کن و به مرد نشان دهد که من لایق بهترین ها هستم..

گرفتی چی می گویم؟؟؟

این هم چیزی است که معمولا با پروانه خوشبختی بارها آن را مرور کرده ایم! خوشبحتی مثل پروانه ای است که اگر پی اش بدوی دور می شود.

خب مرد ها ذاتا صیاد آفریده شده اند. ما در دوره قرص صورتی یا عاشق کردن مرد به طور تمام و کمال یاد داده ایم که زن ها باید صید باشند و مرد صیاد و چطور به این مهم باید برسید. آری

برای جذب مرد باید بدانید که

اما خب دختر ساده دل چه می کند؟ می پرد توی آغوش صیاد و چه بسا از چنین صحنه ای خود صیاد هم بهراسد! ( واقعا تصور کن .. صیادی پی گرفتن خرگوشی است، و خرگوش به جای فرار به آغوش صیاد بجهد!! سکته می کند بنده ی خدا ! )

هر جا تو دنبال مردی بدوی، ( مخصوصا برای ایجاد رابطه ج ن سی ) مرد این را لطف به خود نمی پندارد! بلکه می گوید این زن برای خودش ارزش قائل نیست! راستش همه مرد ها می خواهند مطمئن باشند آن را که تور می کنند، چیز با ارزشی است! هیچ کسی که پی عقاب می رود، از شکار کرکس خوشحال نمی شود! گرفتی چی می گویم؟

بنابراین لازم است که تو حتی اگر فکر می کنی معمولی هستی، خودت را با ارزش جلوه دهی.

اشتباهی که خیلی از دختران ساده دل می کنند دقیقا این است. وقتی پسری در حوالی اش پیدا می شود، به دنبال این است که، کاری کند تا حسابی دل مرد را به دست بیاورد بنابراین شاید از شوهرش هم بیشتر برایش وقت بگذارد.

آخرش می شود چه؟

پسر می گوید این دختر یا برای همه این مدلی است! 

یا این که انقدر هول شده که دارد برای من خود کشی می کند… نوچ این دختر ارزش تلاش ندارد.. همه چیز را ریخته روی دایره.. 

متاسفانه تفکر پسر از این دو حالت بیشتر فراتر نمی رود!

البته خیلی از دختران که توی این حالت قرار می گیرند، چون پاک اند و تجربه نداشته اند و چون اهل دوز و کلک نیستند اما متاسافانه مخ صیاد جز به این دو مسیر نمی رود.

توی این حالت، پسر خوب استفاده می کند.. اگر بدجنس باشد سو استفاده جن سی هم می کند و می رود پی کارش!

پس در دوران آشنایی در حد پسر مردم! که شاید مال تو شود و شاید هم نه، با او رفتار کن!

متاسفانه توی این شرایط مرد هر کاری می کند، هر فکری می کند به جز تحسین این کارهایی که زن دارد برای دلدارش می کند!

متوجه شدی چه گفتم؟

یک قدم تا حل مشکل: کمکت می کنم تا دوباره توجه عشقت را جلب کنی و عاشقش کنی.

 

اصلا فرض می کنیم که تو توی همه چیز همه فن حریف باشی! آشپزی، پولداری، کادو خریدن!

اما برای جذب مرد، هیچ وقت با بهترین نسخه ی خودت کارت را شروع نکن!

مثلا اگر در ایام آشنایی هستید، اصلا جالب نیست که برایش ته چین با سالاد فرانسوی و سس ماساچوست! درست کنی! 

کافی است برایش پف فیل درست کنی و فقط نظرش را بپرسی که ذرت گوجه ای دوست دارد یا فلفلی! در آخر ساده جلویش بگذاری.. 

تو اگر چند ماه بعد برایش یک دمی درست کنی با خودش فکر می کند چقدر خاص بوده!!!!!

پس این توصیه را در تمام حالت ها مد نظر داشته باش.

از کادو خریدن گرفته تا مدل حرف زدن..

لازم نیست اولین بار کادوی گران قیمت بخری!!!!

شاید برای بار اول، تبریک تولدش برایش خیلی ارزشمند باشد. پس نمی خواهد حیلی دست توی جیب کنی.

کم کم خودت را رو کن.. یک باره همه هنرت را روی دایره نریز!

جذب مرد با وجود بی سیاستی در غار تنهایی مردان تقریبا شدنی نیست. یکی از مسائل مهمی که موجب می شود یک مرد از دست شما برود! شوهرتان سرد شود و به شما روی نیاورد، همان غار تنهایی است. غار تنهایی همانقدر برای مردان ضروری است که برای زنان دوران قاعدگی یا به قول باکلاس تر ها پریود! حتی برخی روانشناسان این ایام را دوران پریود مغزی مردان می نامند!! هر چند عبارت جالبی نیست، اما این واقعیت وجود دارد که تو باید یاد بگیری در این ایام چگونه باید عمل کنی.

من یک ویدیوی کامل از نحوه شکل گیری، برخورد، کنارآمدن و غیره در این دوران برای شما آماده کرده ام که بخشی از آموزش های پک قرص صورتی است:

 

این دست از آموزهاش را می توانی در پک قرص صورتی پیشرفته دریافت کنی.

 

وقتی کم کم با زمان بندی درست، و در پی تلاش های مرد ، خودت را آهسته آهسته و قطره ای رو کنی، او فکر می کند در ازای تلاش های اوست که به اینجا رسیده ای، و قدردان تو خواهد بود! این روند در جذب مرد عالی است.

و کوچکترین کار تو هم برایش ارزشمند می شود.

اگر این 5 موضوع برایت جالب بود و با خودت پی بردی که خودت هم اشتباهاتی در از دادن رابطه های قدیمی داری، می توانی در دوره ای که من تشکیل داده ام تا تمام آموخته هایم را در اختیار عزیزانم و خواهرانم قرار دهم شرکت کنی. من در این دوره نکته هایی به تو یاد می دهم که دیگر به عنوان یک پا دری، یا دختری که رهایش می کنند، ظاهر نشوی و با جان و دل تو را بخواهند.

سوال هایت را در مورد جذب مرد زندگی ات از من بپرس.

دوستت دارم

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

آیا درمان وسواس فکری با انرژی درمانی در خانه

Next Post

اگر اینجا نقش بازی نکنی پسر تو را ترک خواهد کرد

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

چه قلم خوبی دارید و چقدر خوب و واضح توضیح دادید این مساله رو . این چیزی که نگاشتید زندگی خیلی از دختران از جمله خود من هم هست و باید خیلی تجربه کسب کنیم تا بتونیم رفتار درست رو پیدا کنیم. هر چند با نام دوره خیلی ارتباط برقرار نکردم اما محتواش اگر شبیه این آموزش باشه که عالیه مخصوصا برای مجرد هایی که به دنبال زندگی واقعی هستن و از دوست پسر بازی خوششون نمیاد.
چطور میتونم دوره رو خریداری کنم ؟

سلام وقت بخیر نظر لطفتون هست دوست خوبم . برای خرید دوره به پشتیبان تلگرام پیام بدهید و اطلاعات بگیرید. با تشکر

سلام وقتتون بخیر
من دیروز با سایت پرمحتواتون آشنا شدم.
متاسفانه من هم دختری 38 ساله هستم که هرکسی میبینه میگه خوش به سعادت کسی که قراره با تو ازدواج کنه هم اخلاقت خوبه هم سوادت هم خانوادت هم کارت هم ظاهر و اندامت. خودم اهل دوستی نیستم و هرکسی برا خواستگاریم اومده اولش خیلی خوب و جدی هست اما بعدش یهو خبری ازش نمیشه یا بحث مسائل جنسی تو همون اوایل آشنایی میشه. فکر میکنم این دوره با من و دخترایی مثل من خیلی خوب باشه چون برا منم همیشه این سوال هست که چرا دخترای اطرافم که از همه نظر از من پایین هست و تعهدی هم نداشتن خیلی راحت ازدواج کردن.

سلام فرناز عزیز.
این مسائل رو توی دوره های مختلف اموزش دادیم
توصیه من به شما این هست که
حتما دوره های
ارتعاش پاک برای رفع موانع جذب همسر
و
دوره وابسته کردن مرد
رو شرکت کنید تا بتونین سریع تر ازدواج موفق تری داشته باشید.

هر کسی یه طوریه این حرفا برا همه اصلا صادق نیست، من خیلی مرد هارو دیدم (از جمله خودم) که وقتی دختری رو ببینیم که این طوری رفتار میکنه ول که میکنیم هیچ در صورت امکان صدمه ام بهش وارد میکنیم:( این بخاطر اینه که دختر از روی سرشت و طبیعتش رفتار نمیکنه و میخواد به یه موجوده دیگه ای که عده ای میگن تبدیل شه چه بسا بتونه به طرف مقابل برسه، که این طوری هم خودش و هم معشوقشو از بین میبره. لطفا داخل حرفاتون از کلماته همه و امثالش استفاده نکنین، چون حرفاتون در جامعه ایران برای شاید نود درصد مردا درست باشه و عده ای کاملا برعکسن.

سلام و احترام آموزش های یاد شده، بر اساس بررسی و نظر خواهی گروهی بزرگ از مردان است که طبق تحقیق گسترده صورت گرفته
از طرفی
انجه شما بر اساس اون قضاوت میکنید بخشی از ماجراست/ خوشبختانه ما با کمک این اموزش ها میزان فریب کاری ها، میزان اسیب دیدگی های دحتران رو کاهش دادیم و البته رابطه ها رو به ازدواج حتم می کنیم. در عین حال نظر شما محترم است. شما فرمودید، رفتار بر اساس سرشت و طبیعت که کاملا درسته اما رفتار صحیح با اموزش به سرشت تبدیل می شود، البته نکته ای هم هست که دختران در روابط شون سرشت رو زیر پا می ذارند ( از ترس خیلی چیزها نظیر از دست دادن عشق ) و این موجب میشه که روابط تخریب بشوند.
هدف ما ساختن روابط سالمی است که زن و مرد هر چه زود تر بتوانند نیازهای هم رو درک کنند و به سمت ازدواچ پیش بروند و مرد بتواند انتخاب ارجح داشته باشد.

سلام من این مطالبی و که گذاشتید خیلی دوست داشتم و خودم جز اون دسته از دختراییم که خیلی احمقم سال ها اجازه ندادم کسی وارد زندگیم شه تا یکی بیاد که عاشقانه همه چیزم و پاش بریزم اما سو برداشت شده منی که از جونم از احساسم از همه چی براش میزارم اما اون بیتفاوته منی که این همه سال صبر کردم تا عاشق بشم که الان شدم و همه ی عشق و جونمو پاش گذاشتم و نمیخواد ببینه شدم براش یه چیز عادی و روزمره گی گاهی از من خسته میشه و من پافشاری میکنم تو عشقم که بدستش بیارم اما میدونم با این همه خواستن فقط دورش میکنم اما دست خودم نیست روی عشق و علاقم کنترلی ندارم

سلام الهه عزیزم وقتت بخیر.
دختران دل پاک و ساده دل، که تجربه های اول شون رو سپری می کنند دچار این حالت میشن. جای نگرانی نیست با کمک دوره آموزشی قرص صورتی می تونین یاد بگیرین که چطور با مرد ها رفتار کنید که این مسائل براتون پیش نیاد و فریب نحورید و در رابطه های اشتباه نمانید و…

باسلام. بنده ۲۶ساله و همسرم ۳۲سالشون هست. همسرم قبلا بمن خیانت میکردن چند وقتیه که به زندگی برگشتن اما خیلی افسرده و پرخشگر شدم چون همش شک میکنم به همسرم و ایشون بلد نیستن شک منو برطرف کنن و مورد بعدی این که همسرم اصلا بلد نیستن نیاز عاطفی منو برطرف کنن و نوازش کنن و ادم مغروری هستن و قبول نمیکنن برن پیش روانشناس .من چکار باید بکنم جدیدا خیلی اختلاف و بحثامون زیاد شده تورو خدا کمکم کنید.

سلام و وقت بخیر.
بهتره به طور انفرادی نزد مشاور برین و سعی کنید با نظر ایشون کارهایی کنید
اما به نظرم شما با شرکت در دوره هایی مثل:
بیان سبز ( مهارت های ارتباط گفتاری بین پارتنر ها )
دستکاری کوانتومی ( ارتعاش و آرامش )
بتونین مسائل را تا حدی برطرف کنید.

سلام بسیار عالی ولی کاش با مثالهایی توضیح بیشتر میدادین تا کسایی مثل من که توی دوره ها شرکت نمیکنن ازین مطلب هم درک کاملی داشته باشن ممنون

سلام خانم معبودی
شما بی نظیر هستین
خیلی حالم بهتر شده از موقعی که پای حرفهای شما نشستم 😊
دوستون دارم 😘

از همه مهمتر لحن بیانتون هست
ویس های روانشناسی دیگه رو نهایت یک الی دو تا شو میتونم گوش کنم ولی لحن بیانتون تسلط شما روی کلمات به قدری رسا هست که داعما این هندزفری تو گوش منه 😍😅

شما خواهر همه دختر های ایرانی هستین

سلام
حدودا سه ماهه با پسری آشنا شدم ایشون میگه منو دوست داره ولی اصلا توی رفتارش مشخص نیست.توی این سه ماه گفتم بهش اگر اذیت میشه رابطه رو تموم کنیم و مهم تر از همه با رفتاراش خودم اذیت میشم اما باز گفته منو دوست داره و نمیخواد از پیشم بره
سه ماهه گذشته و رفتارش با روز اوله رابطه هسچ تغیری نکرده شاید وقت برای تغییر کم باشه ولی توقع دارم حداقل یدره تغییرو کرده باشه اما اصلا…
مثلا یهو وسط حرف زدن میره و تا دو ساعت یا حتی بیشتر پیداش نمیشه
اشتباهی مرتکب بشه بهش میگم این کارت رو دوست ندارم اما درکمال ناباوری بهم میگه همینه که هست میگم دلم نمیخواد اسنجوری رفتار کنی یا بهش میگم اگه اینطوری باهام رفتار نکنی خوبتره ولی متاسفانع انگار نه انگار میگه همینه که هست و از طرف دیگه هم مشخص نیست دوستم داره دوستم نداره والا سردرگم شدم نمیدونم باید چکار کنم راهنماییم کنید میخوام رابطه رو تموم کنم ولی اگر بهم علاقه داشته باشه دلش میشکنه و از همه مهمتر خودمم بهش علاقه دارم میدونم با تموم کردنه رابطه حاله خودمم بد میشه هر چند که یکبار مردن بهتر از هر روز هزار بار مردن با رفتارهای مزخرفشه بهم بگید تمومش کنم یا ادامه بدم اصلا امیدی هست برای بهتر شدنه اخلاقش؟اصلا موندنم درسته؟چطور رفتار کنم که بفهمه کارهاش بده؟انگار من باید فقط به حرفهای اون گوش بدم کار اشتباه هم میکنه بهش گوشزد میکنم میگه حرف باید حرف من باشه باهام بحث نکن نمیدونم توی یک دو راهی عجیب گیر کردم همه چی برتم جالب و گنگه…
راهنماییم کنید.ممنونم

و در ضمن بگم یهو جو میگیرتش و عاشقونه رفتار میکنه و بعضی روزا سرد و بی روح رفتار میکنه انگار غریبس بهش میگم چرا اینطوری رفتار میکنی میگه حالم خوب نیست وتماسی هم باهام نمیگیره که باهم مکالمه تلفنی داشته باشیم اما در عین حال دلش به رفتنم هم رضا نیست بنظرتون چکار کنم؟

لُب کلام! تمام کنید
اما اگر دوست دارید دچار چنین روابط بی سر و تهی نشین و ایراد کارتون رو بدونین به ساید بار همین مقاله نگاه کنید و به شماره تلگرام پیام بدین تا راهنمایی بشین

سلام من با یه پسری از طریق مجازی اشناشدم ولی خب سر یه مشکلاتی رابطمون به هم خورد نه خیانت و این جور چیزافقط لجبازی . حالا بعد یسال و نیم برگشتم تولدشا تبریک گفتم ولی حتی منا یادش نمونده. من تو این یسال و نیم خیلییی سعی کردم که فراموشش کنم هر راهیا که بگین امتحان کردم ولی نشد واقعا دلم میخواد دوباره برگرده و دوباره جذبش کنم گرچه فک نکنم دفعه اول موفق بوده باشم

سلام روزتون بخیر من یک روز که دلم خیلی گرفته بود و با عشقم کات کرده بودیم دنبال راهی بودم که برش گردونم چون با مطالبی ک خوندم توی سایت شما فهمیدم خیلی اشتباهات داشتم تو رابطه کباعث شد دور شه ازم و خودم بهش پیام دادم و معذرت خواهی کردم من قبلا دوبار ازدواج کردم ایشون مجرده برادر دوستمن و دوسال ازم کوچکترن ولی در ظاهر نشون نمیده و نظر ایشون ازدواج بود ولی با مخالفت خانواده ها خصوصا خانواده ی ایشون روبرو شدیم و قرار شد بین خودمون ن خانواده ها شش ماه باهم باشیم همو بشناسیمم ولی من انقد بد عمل کردم ک نظرشون عوض شد عمل بد من نشون دادن بیش از حد علاقم و اصرار ب ازدواج بود اونم چون واقعا دوسش دارم چندبار ب من گفت ک من نمیخوام فعلا ازدواج کنم اصلا شاید ازدواج نکنم اگر میخوای دوست باشیم ک خب و کرنه تموم منم چون طاقت دوریشو ندارم قبول میکردم هر سری ولی بهانه گیریماو نق زدن و غر زدنمامو داشتم این دفعه دیگه میخوام ی کاری کنم ک اون بشه عین روز اول و بیاد از ازدواج بگه ازش که پرسیدم چرا نظرت عوض شد میگه یکی مخالفت خانوادم یکی اینکه این دوست داشتنا فایده نداره میدونم دوسم داره من تنها زندگی میکنم مامانم فوت شده پدرم ازدواج کردن و الان جدا شدن و تنها زندگی میکنن خواهر و برادرم باهم زندگی میکنن کلا خانوادم پراکنده شدن فامیلا یادی نمیکنن ازمون وای ک از چی بگم خلاصه کمک میخوام شرایط مالیم خوب نیست روحیم خیلی بهم ریخته الان محل کارمم لطفا بدون نام بزارید

سلام به تلگرام پشتیبان سایت پیام بدین تشکر

سلام من دختری هستم 2 سال با پسری دوست بودم از شما چه پنهان عمل نزدیکی هم انجام شد ولی اون پسر بعد از ی مدت سرد شد و گذاشت و رفت الان من موندم با اون همه خاطره

نکات آموزنده ای بود
لطفا مطلبی با توجه به کامنت طلا جان بنویسید

خسته نباشین من۱۹سالمه و با یک پسری اشناشدم از طریق فضای مجازی ولی هم از هم دوریم و هم اینکه بعد از یک مدتی ترس و نگرانی دارم که ما اصلا مناسبیم برای هم یا خیر و از نرسیدنش هم میترسم 

نمیدونم باید چیکار کنم و برخورد مناسب چیه 

سلام من با پسری دوست شدم و الان ۵ماه من اصلا درمورد ازدواج بهش نگفتم ولی خودش از همون اول از من خوشش اومد و به مامانم گفت که منو میخواد و برای ازدواج به پدرمم خواست بگه ولی من سر دلایلی نزاشتم خیلی باهاش خوبم و محبت میکنیم بهم ولی خیلی گیر میده مثلا کم ارایش کن گیرای این چنینی ولی من ادمیم ارایش دوس دارم و قرتیم از نظر دیگرون بنظرتون صلاح که جلو گیر دادنش وایسم !؟

واینو بگم کهه دلتنگم زیاد میشه و به دیدارم میاد اگه نبینه منو حتی گریه هم میکنه این دیدارا بنظرتون دلشو میزنه!؟یا تماس های مدام !؟

سلام عزیزم برای مشاوره بهتر شما بهتره که به پشتیبانی سایت پیام بدین و مساله تون رو مطرح بفرمایید

..الان فهمیدم دلیل رفتار های عجیب این چند وقته دوست دخترم چی بود….نکات خوبی بود…ولی توش ابهام هم داره و ممکنه باعث سو تفاهم بشه….راستش بینمون شکراب شد چند وقت ..اصلا دلیل عوض شدن رفتارش رو نمیفهمیدم …نه من حالم خوش بود نه اون ..نمیگفتیم به هم ولی معلوم بود….تا اینکه بعد دو ماه رفتم سراغش ..منو دید گفت من نمیخوام با هم باشیم و موقعیت های بهتر برای من بود و تو تکلیفت با خودت مشخص نیست و …. در ضمن باید بگم من مشکل کار و زندگی ندارم فقط چون اول زندگیمه به اندازه خونواده اونا اوضاع مالیم خوب نیست…برای همین تعلل داشتم ولی خب دوسش دارم…بعد از زدن اون حرفا یکم شوکه شدم و بهم برخورد و بهش گفتم حرفایی که زدی خیلی ناراحت کننده بود شاید خیلی تحت فشاری بهتره بعدا حرف بزنیم….رفتم و ده روز دیگه رفتم پیشش..بازم همون آش و کاسه بود ….از درون خیلی نارحت و عصبی شدم …و رفتم….بعد یه ماه زنگ زد بهم و گفت ببخشید و میخوام همدیگه رو ببینیم و این حرفا ….اولش فک کردم تعادل روانیش بعم ریخته….بعدش گفت دوستام بهم گفته بودن اینکارو بکنم تا تو ترغیب به ازدواج بشی…….اخه… شما اگه بابای طرف بیاد تحقیرت کنه راغب به ازدواج میشید؟این چه بازییه که شما درآوردید به خدا….طرف به جای اینکه باباشو راضی کنه منو داشت بازی میداد….خواهشن با این مقاله هاتون برا همه نسخه یکسان نپیچید

سلام و احترام
متاسفانه این روزها ما شاهد این هستیم دوستان شدن مشاوره هایی که بعضا حسادت هم دارند.
روش ترسوندن پسر، برای ازدواج شرایط خاص داره
و البته با توهین و کوچک کردن مرد طبق آنچه نامزد شما انجام داده اصلا مورد پیشنهاد ما نیست
اتفاقا ما به خانم ها یاد میدیم که فقط 50 درصد حق دارند برای خود تصمیم بگیرند و اتفاقا پسرها باید خودشون انتخاب گر پایانی باشند.
ضمن این که ایشون مشکلش در اصل ازدواج با یک پسر در سطح حودشون بوده مگر نه پدری که بخوات تحقیر کنه هنوز فرهنگ داماد داری رو بلد نیست یا به جایگاه کنونی اش خیلی غره است.
و به عبارتی میشه گفت نامزد شما فقط میخواسته شما جدی تر به رابطه فکر کنید ولی ناشی گری در آورده و با توهین همراه کرده که خب این نه پیشنهاد ماست و نه هیچ دوست دلسوزی و نه هیچ دختر خانم عاقل و بالغی. احتمالا ایشون حدود 25 سال به پایین سن داشتن ( بر اساس نوع رفتار شون )
و البته هنوز از سمت پدر مطمئن نبودند.
امیدوارم دخترها دوستان شون رو به عنوان مشاور در نظر نگیرند. همه خانوم های که با ما مشورت می کنند اولین توصیه ای که بهشون میکنیم این هست که نه به حرف دل گوش کنند نه دوست نه دختر خاله و دختر عمه ..
موفق باشید

ممنون بابت جوابتون …ایشون 27 ساله هستن…من چند وقتیه به فکر ازدواج افتادم و دارم در این زمینه مطالعه میکنم که شکست نخورم….با توجه به صحبت هاتون یعنی میگید ایشون سطح مالی منو در نظر گرفتن و این به اندازه کافی عاقل و بالغ نیست؟من قبلا با خانم های دیگه ای هم قرار میزاشتم و حتی برای مدتی با چند نفرشون هم دوست بودم..اگه هر کدوم از اونا این حرفا رو به من زده بودن میرفتم و پشت سرمم نگاه نمیکردم .. اما ایشون برای من خاص هستن و عزت نفسش جذابیت خاصی برا من داره …ولی وقتی فکر میکنم که بعد از ازدواج برای رسیدن به خواسته هاش ممکنه از این بازی ها در بیاره وبه دوستاش دوباره اجازه دخالت بده یا اینکه پدر ایشون جلوی من یا بچه نداشتم چه رفتاری از خودش بروز میده .. به شک میوفتم ….از اونجایی که آدم درون رابطه نمیتونه خودش تصمیم درستی بگیره …به نظرتون تموم کنم این قصه دختر شاه پریون رو یا امیدی هم داره؟

سلام چند روزیه عشقم یک روز حالش خوبه یه روز بد بهش گفتم چتع میگه هیچی یک سالع که باهمیم هم دیگه را خیلی دوستاریم هر رور هم کنار همیمیم و مطمعنم خیانت نمیکنه ولی نمیدونم تو حال بدیهاش وقتایی که دو سه روز بداخلاق میشه چع کار کنم خوش اخلاق تر و محبت بهش کنم یا بیتفاوت باشم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

نُه + = 16

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

هفت − 4 =

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

− 1 = چهار

1 – مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 – این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟چگونه در دل مردان جا باز کنیم

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه در دل مردان جا باز کنیم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه در دل مردان جا باز کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه چگونه در دل مردان جا باز کنیم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…چگونه در دل مردان جا باز کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چگونه در دل مردان جا باز کنیم

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


بهترین قیمت بلیط اتوبوس-خریدآنلاین

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


انواع جراحی زیبایی سینه


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


مشاوره تلفنی طلاق

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه در دل مردان جا باز کنیم
چگونه در دل مردان جا باز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *