مشاوره تلفنی درباره بارداری

 
helpkade
مشاوره تلفنی درباره بارداری
مشاوره تلفنی درباره بارداری

باردار شدید و دنیای شما وارونه شده است؟

ما به شما کمک می کنیم – به صورت ناشناس و ایمن.

0800 – 40 40 020

باردار شدید ولی کسی نباید بداند؟

باردار شدید و کاملا تنهایید؟

مشاوره تلفنی درباره بارداری

باردار شدید و همه چیز نامعلوم است؟

کمتر اتفاقی می تواند به اندازه بارداری زندگی را تغییر دهد. مهم نیست چه سوالی، شکی یا نگرانی دارید،

ما آماده کمک به شما هستیم. به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری.

  تلفن کمک به صورت شبانه روزی و رایگان با شماره 0800/ 40 40 020 آماده پاسخگویی به شما است. ما به شما مشاوره داده و شما را تقویت می کنیم – در صورت نیاز به 18* زبان. ما شما را به مرکز مشاوره بارداری معرفی می کنیم – بدون اینکه نام تان را ذکر کنیم. شما می توانید با یک خانم مشاور در نزدیکی محل زندگی درباره همه مسائل در آرامش صحبت نمایید.

 

در صورت تمایل به صورت ناشناس و کاملا محرمانه.

 

از ١٨ زبان (آلبانی، عربی، بولگاری، چینی / ماندارین،* انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، کردی، فارسی، لهستانی، پرتقالی، رومانی، روسی، سربی / کرواتی / بوسنی، اسپانیایی، ترکی، ویتنامی)

  سریع، ایمن، ناشناس و رمزگذاری شده: از مشاوره با ایمیل و چت تلفن کمک زنان باردار در شرایط اضطراری استفاده کنید. اینجا هم همان امنیتی وجود دارد که در مشاوره تلفنی وجود دارد و اطلاعات شما کاملا محرمانه می مانند. تمام مشاوران موظف به رازداری اند.

مرکز مشاوره نزدیک شما تنها یک کلیک با شما فاصله دارد. در یکی از بیش از 1.600 مرکز مشاوره ما به صورت ناشناس و ایمن درباره تمام مسائل مربوط به بارداری مشاوره دریافت کنید. 

دریافت کمک و راهنمایی در مورد سوالات تان درباره بارداری و زایمان حق مسلم شماست. شما به صورت قانونی حق دریافت مشاوره جامع در یک مرکز مجاز مشاوره بارداری را دارید. در صورت تمایل به صورت ناشناس.

ما به شما کمک می کنیم، مهم نیست چه سوال یا دغدغه ای ذهن تان را مشغول نموده است. لازم نیست نام خود را اعلام کنید. حتی در اینترنت و به صورت تلفنی می توانید مطمئن باشید: از اطلاعات تان محافظت می شود.

مشاورین با تجربه برنامه های کمک و پشتیبانی دقیق را به شما معرفی می نمایند. آن ها به همراه شما راه حلی مناسب برای تان می یابند. آن ها سعی نمی کنند روی شما تاثیر بگذارند و به شما احترام می گذارند.

تمام مشاوران بر اساس قانون موظف به رازداری هستند. لذا هر چه را که با آنان در میان بگذارید محرمانه باقی می ماند. هیچ کس از صحبت شما با خبر نخواهد شد – نه اقوام نه کارفرما، ادارات یا بیمه درمانی تان.

ما به شما، در هر وضعیتی که هستید، خوش آمد می گوییم. مشاوران فارغ از جنسیت تان، ملیت تان، اعتقاداتان و یا گرایش های جنسیتان به شما کمک می کنند. به صورت زوجی یا تکی.

تمام مشاوران ما تحصیلات بالا داشته و با تجربه هستند. آن ها با استانداردهای تخصصی بالا کار نموده و برنامه های کمکی نزدیک شما را می شناسند. مشاوره همیشه به صورت فردی انجام می شود – چه به صورت حضوری یا تلفنی.

درگاه اطلاعات پایه، اطلاعات مربوط به سوابق و موضوعات جدید درباره تنظیم خانواده. این وب سایت تنها به زبان آلمانی موجود می باشد.

ما در کنار شما هستیم و وقتی که دیگر نمی دانید چه کنید از شما محافظت می کنیم. ما به همراه شما راهی خوب و مطمئن را می یابیم – برای شما و فرزندتان.

مشاوره تخصصی و کمک های جامع در مورد تمام مطالب مربوط به بارداری و زایمان را در نزدیکی خود می یابید. مشاوران ما در بیش از 1.600 مرکز مشاوره در سراسر آلمان آماده کمک به شما هستند. به صورت فردی و کاملا محرمانه.

در این جا می توانید بروشور اطلاع رسانی در مورد مشاوره بارداری را دانلود نمایید

در این جا می توانید بروشور اطلاع رسانی وزارت خانواده، سالمندان، بانوان و جوانان در مورد زایمان محرمانه را دانلود نمایید

در این جا می توانید بروشور اطلاع رسانی در مورد مشاوره بارداری را به زبان انگلیسی دانلود نمایید



Download
Downloads-icon



Download
Downloads-icon



Download
Downloads-icon

اگر چه که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره ای در زندگی روزمره ی بسیاری از افراد و خانواده ها مشاهده می شود، اما همچنان بسیاری از افراد از دریافت خدمات مشاوره ای سر باز می زنند.

در موضوعاتی همچون مسائل زنان و مسائل جنسی شاید یکی از علت های طفره رفتن افراد با وجود مشکلات و پرسش های فراوان، شرم و حیا و یا سختی استفاده از خدمات مشاوره ی حضوری باشد. بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی زنان شبانه روزی می باشد.

مشاوره تلفنی زنان می تواند به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز خدمات بسیار مفیدی را در اختیار بانوان عزیز قرار دهد. مشاوره تلفنی می تواند به زنان کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف دوره های قاعدگی، بارداری، زایمان و پس از آن و حتی نگه داری فرزندان درایفت نمایند.
در این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته با مشاورین مجرب آماده ی خدمت رسانی به بانوان عزیز می باشد. مشاورین متخصص در تمامی حوزه های مربوط به زنان می توانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد نمایند.
مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز سلامت زنان می توانند سوالات زنان را در خصوص ازدواج، قاعدگی، بارداری، مراقبت های قبل و حین بارداری، زایمان، پس از زایمان، مشاوره فرزند پروری، تنظیم خانواده، روش های جلوگیری از بارداری، تربیت فرزندان، مراقبت های کودکان، دوران یائسگی و … را پاسخ دهند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.
استفاده از خدمات مشاوره ای می تواند با آموزش ها و راهنمایی های لازم، سطح سلامت را در جامعه افزایش داده و آگاهی های مردم و به خصوص بانوان را که قشر حساس و آسیب پذیر جامعه هستند را اعتلا بخشد. پیچیدگی های جسمی و روانی زنان سبب شده تا مشکلات بانوان بیشتر از مردان بوده و به همان میزان نیاز آن ها به رفع مشکلات نیز بیشتر باشد.مشکلات زنان
از جمله مشکلات زنان و دختران که می تواند روح و جسم آن ها را درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای آن ها رقم بزند، می توان تاخیر در پریودی را نام برد.

زنان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای علت تاخیر در پریودی خود را شناخته و نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام نمایند.

اگر چه که تاخیر در پریودی در اوایل بلوغ ممکن است طبیعی باشد اما تاخیر در پریودی در سنین بالاتر ممکن است دلایل زمینه ای داشته و در صورت برطرف نشدن سریع آن، مشکلاتی را در آینده و بارداری برای بانوان ایجاد نماید.

مشاوره تلفنی درباره بارداری

از آن جایی که شناخت علت تاخیر در زمان پریودی بایستی به صورت اصولی انجام شود، متخصصین و مشاورین مجرب می توانند با دریافت اطلاعات از شما و شناخت علائم و نشانه های فردی، علت را جویا شده و راهکار متناسب با علت را به شما ارائه نمایند.
همچنین توجه کنید که مشاورین خبره در حوزه مامایی با دانش و اطلاعات به روز در این حوزه، می توانند بهترین یاری دهنده ی شما در زمینه مسائل و مشکلات مامایی باشند. چرا که دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص ممکن است نه تنها به برطرف شدن مشکل شما کمک نکند، حتی مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود آورد.
همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، به علت پیچیدگی های بدنی زنان، خصوصا در زمینه های قاعدگی بایستی از افراد با دانش و اطلاعات کافی کمک بگیرند تا مشکلاتی همچون استرس، افسردگی برای ایشان ایجاد نشود.
مشاوره زنان می تواند آگاهی های بانوان را در زمینه ی دستگاه تناسلی، زمان قاعدگی، زمان تخمک گذاری و بیماری هایی که موجب تاخیر در پریودی می شوند، بالا برده و از استرس های ایشان بکاهد.خدمات مشاوره زنان و بارداری
عصر اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی سبب شده تا با امکاناتی که به سرعت در دسترس قرار می گیرند، زندگی راحتی را برای افراد و خانواده ها ایجاد نماید. از جمله این خدمات الکترونیکی و راحت، می توان خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری را نام برد که در بالا بردن کیفیت زندگی ها نقش مهمی را داشته است.

مشاوره زنان و بارداری نیز از دیگر خدمات مشاوره تلفنی می باشد که زنان می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری که شاید در دوران بارداری برای آن ها امکان پذیر نباشد، پاسخ سوالات خود را در هر جا و در هر مکان به صورت شبانه روزی و تنها با یک تلفن دریافت نمایند.
مشاورین حوزه زنان و بارداری با تحصیلات مرتبط در این حوزه ها می توانند به کمک بانوان آمده و تمامی سوالات آن ها را در زمینه های مختلف بهداشت دوران بارداری، تغذیه دوران بارداری، راهکار های جلوگیری از سقط جنین، علل سقط جنین، نزدیکی در دوران بارداری، انتخاب نوع زایمان، بهداشت پس از زایمان، روش های شیردهی موفق، حمام کردن نوزاد، واکسیناسیون نوزاد و بسیاری از مسائل و مشکلات از این دست را پاسخگو باشند.
مشاورین این حوزه می توانند با بررسی ابعاد مختلف مشکل مطرح شده توسط شما، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام، بیماری های زنان، مسائل جنسی، مشاوره فرزندان و … نیز از دیگر زمینه های کاری مشاوره زنان می باشد که بانوان می توانند در منزل و تنها با یک تماس از آن استفاده نمایند. بانوان می توانند در هر نقطه از کشور با هزینه ی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.
از آن جایی که بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر بانویی می باشد، دقت و توجه به آن می تواند از بسیاری از مشکلات این دوران و حتی پس از آن جلوگیری کرده و سلامت زنان را رقم بزند. توجه به سلامت زنان می تواند سلامت خانواده و جامعه را در پی داشته باشد که توجه به این مهم می تواند یکی از نکات تاثیر گذار در خانواده ها و جامعه باشد.
همچنین از آن جایی که سلامت روحی و جسمی زنان باردار به طور مستقیم بر جنین داخل شکم آن ها تاثیر گذار می باشد، خانواده ها می توانند با سرمایه گذاری زود بازده بر روی حفظ آرامش مادر باردار، در آینده فرزندی شاد و سلامت داشته باشند.

سبک زندگی با گذشته متفاوت است و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی توان مانند قبل عمل کرد و در هر مرحله از زندگی افراد نیازمند مشورت با متخصصین هستند؛ ما در مرکز سلام یاری رسانتان هستیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر،  امروز سبک زندگی با گذشته متفاوت است و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی توان مانند قبل عمل کرد و در هر مرحله از زندگی افراد نیازمند مشورت با متخصصین هستند؛ بچه دار شدن هم از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از زوجین ترجیح می دهند قبل از بچه دار شدن با کمک مشاوره مامایی و مشاوره پزشکی زنان خود را از لحاظ روحی و جسمی آماده کرده و با برنامه وارد دوران جدیدی از زندگی شوند و این دوران را با آرامش خیال طی کنند.

مرکز سلامت زنان سلام به صورت شبانه روزی مشاوره پزشکی زنان تلفنی ارائه میدهد. دسترسی به مرکز سلامت زنان در این شرایط بسیار حائز اهمیت است، که خانم ها در کمترین زمان بتوانند از صحبت های مشاورین بارداری استفاده کرده و با خیالی آسوده خود را برای بچه دار شدن آماده کنند.

یکی از مواردی که ممکن است زوج نیاز به مشاوره مامایی تلفنی داشته باشد، زمانی است که زن به طور ناخواسته باردار میشود در این مواقع ممکن است از لحاظ روحی دچار آشفتگی شده و تصور کنند آمادگی بچه دار شدن را ندارند؛ در چنین موقعیت هایی است که اهمیت صحبت با متخصص این حوزه اهمیت بیشتری پیدا می کند و زوجین (به خصوص خانم ها) نیاز دارند با فردی آگاه صحبت کرده و نگرانی های خود را برطرف کنند و در مورد موارد مختلف مشاوره بگیرند و در رابطه با نگرانی های خود با شخصی آگاه در حوزه زنان صحبت کنند و پاسخ سوالات خود را بشوند.

خوشبختانه بر خلاف گذشته امروزه مشاوره های تلفنی نیز معمول شده و بسیاری از افرادی که به هر دلیل به دکتر زنان دسترسی ندارند می توانند با یک تماس از مشاوره مامایی تلفنی شبانه روزی در مرکز سلامت زنان سلام بهره برده و پاسخ سوالات خود در شرایط پیش از بارداری، در حین بارداری و بعد از بارداری را از کارشناسان با تجربه مرکز سلامت زنان سلام بخواهند.

مشاوره تلفنی درباره بارداری

مشاوره مامایی تلفنی شبانه روزی چطور به شما کمک می کند؟

خوشبختانه در بیشتر مناطق کشور دسترسی به تلفن و گوشی های همره امکان پذیر است و افراد بدون صرف وقت و طی کردن مسیری طولانی می توانند برای خدماتی از جمله مشاوره در مورد بارداری، مشاوره در مورد خوراکی های قبل از بارداری، مشاوره راجع به روش های بارداری، مشاوره حین بارداری، مشاوره در مورد رژیم غذایی در بارداری، مشاوره در رابطه با مصرف دارو در بارداری، مشاوره پس از بارداری، مشاوره راجع به شیردهی، مشاوره راجع به روش های جلوگیری بعد از زایمان و…  با مشاورین ماما صحبت کرده و اطلاعات صحیح و کامل را از آن ها بخواهند.

در این نوع مشاوره، فرد راحت تر می تواند در مورد سوالات و نگرانی های خود صحبت کند و پاسخ را از مشاورین دریافت نماید.

ممکن است بعضی از خانم ها به هر دلیل امکان بارداری به صورت طبیعی را نداشته باشند؛ در چنین موقعیتی فرد با یک تماس می تواند در مورد روش های مختلف بارداری اطلاعات لازم را کسب کرده و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نماید.

مشاوره پزشکی زنان تلفنی

مشاوره های مامایی فقط مختص به خانم های باردار نیست و دیگر افراد نیز می توانند برای حل مشکل خود و یا مشاوره گرفتن در مورد مسائل مختلف با مشاوران پزشکی زنان تلفنی در مرکز سلامت زنان سلام تماس گرفته و اطلاعات کامل تر را از آن ها بخواهند.

زنان سلامت و آگاه، نقش بسیار موثرتری در جامعه ایفا می کنند و به عنوان یک زن شاغل، یک مادر یا یک همسر در مواجه با مشکلات زندگی آگاهانه تر عمل خواهند کرد؛ از این رو بهتر است تمامی زنان به سلامت خود اهمیت داده و کوچکترین مساله در مورد سلامتی خود را بی اهمیت تلقی نکرده و برای درمان بیماری ها و یا جلوگیری از ابتلا به بیماری تلاش کنند.

با توجه به شرایط افراد، برخی از خانم ها زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز سلامت زنان را ندارند و یا به هر دلیل به متخصصین و مشاورین مجرب حوزه زنان دسترسی ندارد؛ در چنین شرایطی مشاوره تلفنی راه حل بسیار مناسب برای این افراد است.

مشاوره گرفتن در مورد بیماری های زنان، مشاوره گرفتن در رابطه با بهداشت زنان، مشاوره در مورد بیماری های آمیزشی، مشاوره در رابطه با دوران قاعدگی و بهداشت این دوران و … از جمله خدمات مشاوره های تلفنی هستند که می توان با یک تماس و بدون طی کردن مسیری طولانی به آن ها دسترسی پیدا کرد.

در مشاوره های تلفنی در زمان صرفه جویی شده و برخلاف مراجعه حضوری به متخصص نیازی نیست از روز یا روزهای قبل نوبت رزرو کرده و منتظر بمانید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره تلفنی درباره بارداری

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

می توانید در این بخش لیست متخصص زنان و زایمان سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز
،
سابقه طبابت از سال 1376
،

زنان و زایمان


متخصص زنان و زایمان
،

مشاوره تلفنی درباره بارداری

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه تهران
،
گذراندن دوره‌ی لاپاراسکوپی
،
دارای برد تخصصی جراحی زنان

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه شهید بهشتی
،
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران
،
گذراندن دوره های لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی و هیستروسکوپی

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه تهران
،
بورد تخصصی جراحی زنان و نازایی
،
سابقه هیئت علمی در دانشگاه ایران

زنان و زایمان


متخصص زنان و زایمان
،

تخصص زنان و زایمان، یکی از حوزه های پزشکی است که بر مسائل منحصر به بانوان تمرکز می کند. متخصصان این حوزه از زمان تصمیم به بارداری تا زایمان و شیردهی مراجعین خود را تحت نظر دارند و راهکار ها و خدمات پزشکی مورد نیاز ارائه می کنند. بخش دیگری که متخصصان زنان و زایمان در آن فعالیت می کنند، مراقبت های ویژه بانوان و درمان بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی و پستان مانند سرطان سینه ،تخمدان و بیماری های مقاربتی است.

رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند. سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است.

لاپاروسکوپی: عمل لاپاروسکوپی تکنیکی از جراحی های کم تهاجم است. به این معنا که برای اجرای عمل جراحی برش های کوچکتری نیاز است و این موجب می شود زخم های بیمار زودتر بهبود یافته و خطر ابتلا به بیماری های عفونی کاهش یابد. این تکنیک هم برای تشخیص و هم درمان بیماری ها استفاده می شود. بررسی مشکلات ناباروری در زنان ، بررسی آسیب دیدگی های بافت آندومتریوز ، حاملگی خارج از رحم، چسبندگی، تشخیص سرطان ها، برداشتن کیست های تخمدان از جمله مشکلاتی است که با می تواند به صورت لاپاروسکوپیک انجام شود.

هیسترکتومی: هیسترکتومی یا زهدان برداری از رایج ترین عمل های جراحی است که متخصص زنان انجام می دهد که طی آن تمام یا بخشی از رحم برداشته می شود.

میومکتومی: عمل برداشتن یک توده‌ی غیر سرطانی در اندام تناسلی بانوان که از جنس بافت عضلانی بوده و به میزان غیر عادی رشد کرده است را میومکتومی یا فیبرکتومی می گویند.

کولپوسکوپی: کولپوسکوپی یک روش تشخیصی است که به منظور مشاهده و معاینه دقیق واژن و دهانه رحم انجام می شود.

هسیتروسکوپی: یک روش تشخیص درمانی است که برای مشاهده و معاینه‌ی دقیق داخل رحم انجام می شود.

 

مامایی یکی از رشته های علوم پزشکی است که دانش آموختگان آن برای مراقبت مادران و نوزادان آماده می شوند همچنین می توانند به مراجعین خود آموزش و مشاوره زناشویی و پیشگیری یا آمادگی برای بارداری بدهند. ماما ها می توانند به تنهایی مراحل زایمان طبیعی را انجام داده و از نوزاد و مادر مراقبت جسمی و روحی داشته باشند. از طرفی می توان برای مشکلات معمول یا معاینه های رایج زنان مثل تست پاپ اسمیر یا عفونت ها ابتدا به ماما مراجعه کرد.

مهم است بدانیم که ماما پزشک نیست اما متخصص زنان و زایمان دوره ی پزشکی عمومی را گذرانده سپس در حوزه ی تخصصی زنان و زایمان برای کلیه ی مشکلات و بیماری ها و عمل های جراحی مختص بانوان آموزش دیده و تجربه کسب کرده است. متخصصان زنان و زایمان برای درمان و جراحی پیچیده ترین بیماری های این زمینه آماده شده اند و لازم است که برای این موارد و زایمان های غیر طبیعی مثل سزارین به ایشان مراجعه شود.

هنوز دلیل به وجود آمدن این بیماری به روشنی مشخص نیست. در این بیماری تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است در تخمدان بیش از اندازه صورت می گیرد. این امر موجب مشکلات عدیده ای در بیماران می شود.

بسیاری از بانوان از چند روز پیش از شروع قاعدگی خود دچار علائم جسمی، عاطفی و روانی می شوند که به مجموع آن ها سندرم پیش از قاعدگی می گویند. آکنه، کمر درد، تورم شکم، تغییر در اشتها، تغییرات خلقی از جمله ی این علائم است.

از هر 100 زن،10 الی 15 نفر پس از زایمان دچار افسردگی می شوند. این مشکل حداقل دو هفته طول می کشد. زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست.

این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد.

آمنوره

آمنوره فقدان قاعدگی است که در دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می شود . آمنوره اولیه زمانی است که حتی زمان رسیدن به بلوغ قاعدگی اتفاق نمی افتد. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. آمنوره ثانویه به دلیل بارداری، کیست تخمدان و فیبروم ممکن است رخ بدهد.

قاعدگی دردناک یا دیسمنوره به معنی احساس درد غیر معمول در قسمت شکم در هنگام قاعدگی است.

فیبروم های رحمی که میوم نیز نامیده می شود، تومورهای خوش خیمی هستند که درون رحم یا روی آن رشد می کنند.این غده های خوش خیم از جنس بافت عضله هستند و اندازه ی آن ها با هم متفاوت است. درد شکمی و خونریزی های شدید از جمله علائم فیبروم است.

واژینیت یا التهاب و عفونت واژن یک التهاب داخل واژن است که با خارش و سوزش مجرا خود را نشان می دهد و دلایل و انواع مختلفی دارد. واژینیت قارچی، واژینیت تریکوموناسی و واژینیت باکتریایی انواع مختلف این بیماری هستند.

این بیماری یک بیماری شایع در خانم هاست که معمولا در پی زایمان های طبیعی متعدد ایجاد می شود. در این عارضه عضلات نگهدارنده ی رحم ضعیف می شوند و رحم به داخل کانال واژن فرو می رود. احساس پر بودن یا فشار در لگن، درد در پایین کمر،درد هنگام مقاربت جنسی، مشکل در ادرار یا حرکت روده ها، مشکل در راه رفتن و احساس بیرون آمدن چیزی از واژن از علائم این بیماری است.

کیست تخمدان کیسه ایست که از مایعات پر است و در داخل یا سطح تخمدان به وجود می آید. اغلب کیست های تخمدان کوچک و فاقد علائم خاصی هستند. اگر کیست تخمدان بترکد، بیمار دچار درد شدید و ناگهانی می شود. علائمی همچون درد های شکمی و حالت تهوع از جمله علائم کیست تخمدان هستند.

این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند . این بیماری در صورت عدم درمان به موقع باعث نازایی یا سقط های مکرر می شود.

سرطان سینه، سرطان تخمدان و مثانه و سرطان دهانه رحم، یائسگی زودرس ، اختلالات هورمونی و آندومتریوز نیز از دیگر بیماری های مرتبط با زنان است که درمان آن ها توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود.

ناتوانی یک زوج در باردار شدن پس از یک سال رابطه جنسی بدون جلوگیری از بارداری را ناباروری یا نازایی تعریف می کنند. علل ناباروری در زنان به دلایل مختلفی از جمله اختلال در تخمک گذاری، اختلال در لوله های رحمی، آندومتریوز، اختلال در گردن رحم و مشکلات دستگاه ایمنی بدن اتفاق می افتد.

برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی آن درمان های مختلفی وجود دارد . این درمان ها شامل درمان های دارویی، تلقیح داخل رحمی، جراحی و روش های کمک باروری مانند ivf یا لقاح خارج از رحم، استفاده از تخمک اهدایی و یا رحم اجاره ای می شود.

 

هنگامی که زنان یائسه می شوند ،چرخه ی قاعدگی آنان متوقف شده و توانایی باروری خود را از دست می دهند. در این زمان تخمدان ها به میزان کمتری هورمون های زنانه به خصوص استروژن ترشح می کنند و سبب بروز عوارض یائسگی می شوند. گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت.

مشاوره تلفنی درباره بارداری

از جمله روش های درمانی و مراقبتی برای کاهش عوارض و علائم یائسگی، ورزش، تغذیه مناسب، هورمون تراپی و استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی و سنتزی مانند ویتامین های ای و سی و فیتواستروژن ها هستند. این روش ها، میزان مصرف داروها و ورزش های مناسب این دوره را متخصصین زنان و زایمان تجویز می کنند.

سلامت زنان نقش مهمی در سلامت خانواده و سلامت جامعه دارد. شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد. این موضوع اهمیت نقش متخصصین زنان و زایمان و هم چنین ماما ها را بیش از پیش روشن می کند. یکی از روش های مراقبت از سلامتی به طور مداوم استفاده از ارتباط غیر حضوری با پزشکان است که هدف اصلی سامانه ی رسا ست.

خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد.

با استفاده از سامانه رسا شما می توانید در هر مکانی که هستید با پزشک خود مشورت کنید. بدین صورت که ابتدا با ثبت نام در سامانه رسا عضو شوید. سپس حساب کاربری خود را به تعداد دقایقی که می خواهید با پزشک خود صحبت کنید، شارژ کنید. این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. سپس همکاران ما تماس شما را با پزشک یا مشاورتان برقرار می کنند.

در ضمن برای انتخاب پزشک خود می توانید از همین صفحه وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات تخصصی آنها و نظرات سایر کاربران را بررسی کنید.

 

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

همین حالا از بهترین پزشکان زنان و زایمان مشاوره بگیرید!

بیش از 44 پزشک زنان و زایمان آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند



مشاوره قبل از بارداری

 

مشاوره پیش از بارداری چیست؟

مشاوره پیش از بارداری به جلساتی گفته می شود که شما با پزشک متخصص زنان و زایمان و نازایی خواهید داشت که در مشاوره پیش از بارداری پزشک تلاش می کند تا علاوه بر بررسی سوابق، بیماری های زوجین آنها را برای بارداری موفق فراهم سازد.

مشاوره تلفنی درباره بارداری

 

مشاوره پیش از بارداری چیست

 

اهمیت معاینات و مشاوره های پیش از بارداری

اقدام به حامله شدن یکی از تصمیمات مهم زوجهای جوان میباشد که زندگی آن ها را کاملاً تحت‌تأثیر قرار می دهد و منجر به ایجاد تغییرات مهمی در زندگی آن ها می شود. برهمین اساس، داشتن اگاهی و امادگی قبل از اقدام به حامله شدن میتواند یک امر بسیار ضروری باشد.

 

اقدامات پیش از حامله شدن شامل یکسری معاینات، آزمایشات و مشاورات پزشکی است که به وسیله متخصص زنان و زایمان انجام و زوجین را از نظر فیزیکی و روحی برای بچه دار شدن فراهم می کند. انجام این اقدامات، نقش موثری را در ایجاد یک بارداری سالم، راحت و به حداقل رساندن مشکلات در زمان حاملگی ایفا می کند. زمان انجام این معاینات و آزمایشات باید دست کم سه ماه پیش از اقدام به بارداری باشد.

 

زوجین باید ضرورت مشاوره پیش از هر حاملگی را درک کنند، ربطی ندارد این بارداری اولشان است یا سوم. ممکن است در حاملگی نخست یک خانم، بیماری خاص یا استفاده داروهای خاص احتیاج نبوده یا به طور مثال وی در بارداری گذشته اش دچار ناراحتی های تکرار شونده ای شده باشد که احتیاج است در بارداری بعدی حتماً مورد بررسی قرار گیرد. نمونه های واضح آن مسمومیت بارداری و پارگی کیسه آب است. پیش از حامله شدن پزشک باید بداند در بارداری قبل چه اتفاق هایی افتاده تا بتواند به موقع وضعیت را تحت کنترل بگیرد.

 

لازم است همه زوج ها بدانند چنانچه اهمیت مشاوره بارداری بیش از مراقبت های زمان بارداری نباشد، کم تر از آن نیست. ما هدف های زيادي را در یک مشاوره دنبال می کنیم. این مشاوره خيلي وقت شما را نمی گیرد ولی بسیار ارزشمند است و کمکتان می کند بارداری خویش را با حداقل عوارض پشت سر بگذارید.

 

مشاوره بارداری

 

در خصوص همین پارگی زودرس کیسه آب که یکی از زمینه های مهم پیدایش آن عفونت های واژینوباکتریال( عفونت داخل واژن) است به آسانی این امکان وجود دارد که پیش از حامله شدن با یک بررسی ساده و درمان سریع آنرا از بین برد تا چنين مشکلی رخ ندهد و زایمان خطرناک یا زودرس برای شما پیش نیاید.

 

یک قسمت مهم مشاوره پیش از بارداری صحبت بیماری های زمینه ای است؛ یعنی این که من جمله سؤال های که در زمان مراجعه ی خانم به پزشکان، از خانم پرسیده می شود این است که آیا شخص بیماری زمینه ای خاصی دارد؟ به عنوان مثال بیماری هایی که میتواند فرآیند بارداری را تحت‌تأثیر قرار دهد یا روی سلامت جنین اثر بگذارد یا این که امکان تشدید بعضی بیماریها در بارداری به وجودآید؟

 

بیماری هایی که معمولاً برای ما مهم است که درباره آن اطلاعات داشته باشیم؛ بیماری قلبی ، فشار خون ، دیابت، مشکلات تیروئیدی، بیماری های کلیوی، بیماری های اعصاب مانند صرع و مشکلات روحی روانی از جمله بیماری افسردگی ،استرس و.. بیماری هایی از این دست است که جزیی از مبحث بیماری های زمینه ای است.

 

بیماری های بالا، مهمتر هستند برای این که امکان دارد در بارداری یا تشدید شود یا عارضه های مادرزادی و جنینی ایجاد کنند. مقصود این است که چنانچه کسی نمی داند که این بیماریها را دارد، شناسایی شود و یا درصورتی که کسی از شرایط خود آگاهی دارد و مبتلا به بیماری زمینه ای یا طبی است، این بیماری کنترل شود و در شرایطی که کنترل شده است و فعال نیست و همه چیز مرتب است، خانم برای حاملگی اقدام کند.

 

نکته ديگر این که برخی از خانم‌ها برای کنترل بیماری خود مانند بیماری فشار خون یا تیروئید…، در حال استفاده دارو هستند. استفاده بعضی از این داروها امکان دارد در حاملگی جایز نباشد و دوزشان باید کم تر شود که روی جنین اثرات منفی نداشته باشد، بنابراین درباره داروهایی هم که استفاده می شود از خانم سؤال می شود.

 

مشاوره های پیش از بارداری

 

که چنانچه دارو هایی که استفاده می کند، برای حاملگی ضرر دارد و امکان دارد نقایص مادرزادی ایجاد کنند، این داروها قطع می شود و با داروهایی که برای جنین ایمن هستند جایگزین میشوند ، یا این که ميزان مصرفشان به دست کم ميزان لازم برسد.

 

به عنوان مثال تصور کنید خانمی هستند مبتلا به صرع؛ چند نوع دارو برای کنترل تشنج استفاده می کنند و از آنجایی که برخی از داروهای صرع، امکان دارد عوارضی برای جنین ایجاد کنند، متخصص زنان و مشاوره متخصص نورولوژی یا مغز و اعصاب، این داروها را تبدیل می کند به داروهایی که اولاً برای بارداری مصون هستند، چون و یا دست کم دوزی که لازم است برای کنترل تشنج این دارو را تجویز می کند.

 

اهمیت بحث بیماری های زمینه ای در همین است که بیماری کنترل شده باشد و داروهایی که برای کنترل آن استفاده می شود، داروهای ایمنی در حاملگی باشند و خانم در شرایطی وارد حاملگی بشود که، این بیماری در حاملگی تشدید نشود و عارضه های مادری و جنینی به حداقل برسد.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

 

مشاوره تلفنی درباره بارداری

بارداری و زایمان راحت با…

راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

رفع‌دعاوی‌ملکی/کوتاهترین زمان،کمترین هزینه

ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

پرسودترین راه کسب و کار در این کساد بازار

درمان اختلالات جنسی توسط سکس تراپیست

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

پیج اینستاگرامتو پر فروش کن

کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

ویزیت آنلاین توسط مجرب ترین پزشکان

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

 

بسیاری از زنان که در دوران بارداری خود به سر می برند برای مراقبت هر چه بهتر در این دوران، از مشاوره بارداری بهره می برند.
همچنین به زنانی که قصد باردار شدن را دارند توصیه می شود از خدمات مشاوره قبل از بارداری استفاده کنند، و سؤالات خود را از یک مشاور با تجربه بپرسند.

زنان در دوران بارداری در شرایط روحی و جسمی حساس و آسیب پذیری قرار دارند.
پس شایسته است که مراقبت های دوران بارداری را جدی گرفته و اطرافیان نیز شرایط آرامش آنها را فراهم کنند.

مراقبت های دوران بارداری در سه ماهه اول باید به چه صورت باشد؟

مراقبت های دوران بارداری در سه ماهه دوم باید به چه صورت باشد؟

مشاوره تلفنی درباره بارداری

مراقبت های دوران بارداری در سه ماهه سوم باید به چه صورت باشد؟

مراقبت های هفته به هفته ی دوران بارداری شامل چه چیزهایی هستند؟

بسته به اینکه مادران در چه هفته ای از بارداری قرار دارند، مدت زمان بین معاینه های آنها متغیر است.
برای مثال در شش ماه اول ماهی یک بار و در ماه نهم، زن باردار هر هفته باید به متخصص رجوع کند تا، دکتر مواردی همچون:

وزن مادر وضعیت قرار گرفتن جنین در رحم صدای قلب جنینتغییرات جسمی و خلقی دردهای طبیعی و غیرطبیعی مادر
را بررسی و کنترل کند.

در مشاوره بارداری می توانید از غذاها و مکمل های غذایی مناسب با هر ماه آگاه شوید و از غذاهای مضر پرهیز کنید.
بسیاری از مادران مشتاق هستند که هفته به هفته رشد جنین خود را مشاهده کنند و از جزئیات آن آگاه باشند.
در مشاوره بارداری این امکان برای شما وجود دارد.

از جمله سؤالات شایعی که در دوران بارداری پرسیده می شود، در رابطه با نزدیکی یا رابطه جنسی در این دوران است:

دیابت بارداری یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است زنان باردار در دوران بارداری به آن دچار شوند.معمولا اینطور گفته میشود که ابتلا به دیابت بارداری به شانس زنان باردار بستگی دارد اما مواردی وجود دارند که فرد میتواند با رعایت آنها احتمال ابتلا به دیابت بارداری را کاهش دهد. مشاوران مرکز سلامت زنان، همواره در باب مشاوره ی دیابت دوران بارداری همراه شما هستند.

مشکلات زایمان زنان دیابتی چیست؟

راه های پیشگیری از دیابت دوران بارداری و درمان آن در صورت مبتلا شدن چیست؟

آیا مادران دیابتی میتوانند به کودک خود شیر بدهند؟

بهتر است که زنان درگیر مواد مخدر که قصد باردار شدن دارند پیش از اقدام به بارداری ابتدا اقدام به ترک مواد مخدر کرده و سپس برای بارداری اقدام کنند. زیرا مواد مخدر از جفت مادر عبور کرده و نوزاد به دنیا آمده از ابتدا با اعتیاد و دردسرهای آن به دنیا خواهد آمد. اما در مواردی میتوان حتی در طول بارداری هم به داد این مادران و فرزندانشان رسید. مشاوران با تجربه ما در مرکز سلامت زنان آموزش دیده اند تا به یاری این مادران باردار درگیر اعتیاد بپردازند.

عوارض مصرف مواد مخدر در دوران بارداری چیست؟

مصرف تریاک در دوران بارداری چه خطراتی دارد؟

مصرف کوکائین در دوران بارداری چه عوراضی دارذ؟

اثر قلیان بر شیر مادر چیست؟

اثر سیگار کشیدن در دوران شیردهی و بارداری چیست؟

سامانه سلامت زنان با راه اندازی مرکز پاسخ به سؤالات بارداری در کنار شماست تا پاسخ سؤالات خودتان را در کمترین زمان دریافت نمایید.

مشاوران بارداری شما را از علائم خطرناک در این دوران آگاه می کنند که در صورت مشاهده هر کدام از آنها باید سریعاً به متخصص رجوع کنید، برخی از این علائم عبارتند از:

و …

شما هم می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی پرسش های خود را از ما بپرسید.
سامانه پاسخ به سؤالات قبل از بارداری برای کمک به شما راه اندازی شده است.

کدام مراکز مشاوره و آزمایش ژنتیک قبل از بارداری انجام میدهند؟

مراقبت های قبل از دوران بارداری چیست؟

گاهی اوقات با رعایت تمام نکات باز هم سقط جنین رخ میدهد. به این دلیل زنان باید توجه زیادی به نکات و راه های جلوگیری از سقط جنین داشته باشند. مشاوران ما در این مرکز برای دادن مشاوره سقط جنین و پیشگیری از آن همواره در خدمت شما عزیزان هستند.

علائم و نشانه های سقط جنین چیست؟

از کجا تشخیص بدهیم که جنینمان سقط شده است؟

چه خوراکی هایی باعث سقط جنین میشوند؟

آیا بارداری مجدد بعد از سقط جنین همراه با مشکلاتی خواهد بود؟

اصول تغذیه ای بعد از سقط چنین چیست و پس از سقط جنین چه باید کرد؟

برای بهره مندی از مشاوره قبل از بارداری و رسیدن به پاسخ سؤال های شایع شما در این دوره، می توانید با مرکز سلامت زنان “الو سلام مشاور” با این شماره ها از سراسر کشور تماس بگیرید.
مشاوران ما شما را در رفع مشکلاتتان یاری خواهند کرد.

برای دریافت خدمات مشاوره قبل از بارداری می توانید با مشاوران متخصص و با تجربه ما تماس بگیرید.

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

سلام. من ۳۵ ساله هستم و همیشه از روش طبیعی و هم قرص ضدبارداری روکین استفاده میکنم. ۵ روز گذشته رابطه ی محافظت نشده داشتم و روز ۹ بعد از پریودیم بود. اما نیم ساعت بعد از نزدیکی قرص اورژانسی اوسییز را دو تا همزمان استفاده کردم. خیلی نگرانم که حامله نشم. میشه راهنمایی کنید چه کار دیگه ای واسه اطمینان از باردار نشدن میتونم انجام بدم؟
ممنون میشم سریعتر جوابمو بدید که نگرانیم برطرف بشه

سلام با توجه به مصرف قرص ضد بارداری نیازی به روش دیگه ای نبود اما با مصرف قرص اورژانسی اصلا احتمال بارداری وجود نداره

سلام.من حدود ۲ تا ۳ روز بعد از پریودم با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و مایع منی همون جا تخلیه شد.ولی درباره پیشاب مطمین نیستم که داخل واژن شده یا نه و اینکه من باکره هستم.دو بار هم بعد از اون رابطه پریود شدم سر زمان مشخص و منظم و الان ۸ هفته و نیم از رابطه میگذره و من از تست بی بی چک هم استفاده کردم و منفی بود.ایا با توجه به ۲ بار پریودی (پریود اول خونریری کمی داشتم و پریود دوم خونریزی زیادی داشتم)احتمال داره که من باردار باشم و بی بی چک غلط نتیجه داده باشه؟؟؟؟

مشاوره تلفنی درباره بارداری

سلام خیر با توجه به پریودی و جواب تست منفی قطعا منفیه بارداری

سلام من ۱۳سالمه و چند ماهی هست حدود ۸_۹ماهه که خودارضایی میکردم من پریود نمیشم هنوز و نمی‌دونم حامله هستم یا نه چون پنج روزه که زیر دلم متوسط درد می‌کنه و وقتی میرم دستشویی یه مایع سفیدی ازم بیرون میاد من هنوز باکره ام و پرده دارم نمی‌دونم آیا خود ارضایی ک بدون هیچگونه دخولی بوده آیا امکانش هست که حامله باشم یا نه من خیلی میترسم و روم نمیشه بع مامانم بگم لطفن کمک کنین توروخدا خیلی استرس دارم

سلام. وقت شما بخیر
با توجه به چیزهایی که گفتید، احتمال بارداری شما صفر هست.

سلام وقت بخیر..من چند ماهه که با تاخیر پریود میشم. این ماه هم عقب انداختم . نمیدونم باید چکار کنم. چه دارویی بخورم؟

سلام شما باید مراجعه کنید به ماما یا پزشک زنان تا شما را معاینه کنن و درمان صورت بگیره

سلام من تازه متوجه شدم که ژل لوبریکانت به اسپرم ها صدمه میزنه و واقعیتش حدود ۳ ماه هست که میخوام باردار بشم تمام ازمایشات انجام شده و بدن خودم و همسرم خوبه ..این ژل چند روز در واژن ویا رحم مادر میمونه خواهشا جوابم رو بدید

سلام درصد احتمال آسیبش کمه میتونه در حد نهایتا ۶ ساعت تاثیر داشته باشه

باسلام من تقریبا ده روز پیش دقیقا روزهایی که باید پریود میشدم.با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم در حد مالیدن.منی ایشون با من برخورد نکرد.از پیشاب هم مطمئن نیستم که با واژنم برخورد کرده یا خیر.الان ده روز هست که پریودم عقب افتاده آیا احتمال بارداری وجود دارد؟ در ضمن من باکره هستم.

سلام
اگه مطمئنید تماسی با بدنتون بر قرار نشده احتمال بارداری وجود نداره اما امکان بارداری در صورت باکره بودن خانم وجود داره

سلام
من دل درد و معده درد شدیدی دارم چه کار کنم کمی ترس دارم

سلام دوست عزیز
دل درد و معده درد با هم بیشتر دردهای اسپاسمی و کولیکی هست و استفاده از دایمتیکون جویدنی و عرق نعناع روی غذا مفید است .اگر درد به مدت طولانی دارید نزد پزشک گوارش از نظر میکروب معده قبل از بارداری بررسی شوید

سلام وقت بخیر ، من و همسرم تو دوران عقد هستیم الان یک ماهی هست که با هم رابطه داریم دقیقا بعد از عقد خانمم پریود شده بود ، از بعد از پریودی خانمم ما چند بار با هم رابطه داشتیم بدون دخول اما دو بار کاندوم پاره شد و منی رو واژن ایشون ریخته شد که بعدش پاک کردیم ، و هر دفعه یه بسته قرص اورژانسی بلا فاصله مصرف کردن تو این یک ماه چند بار این عمل تکرار شده ، اخرین بار شش روز پیش بود که بعدش قرص مصرف کردن ، اما حالا پنج روزه که از تاریخ پریود شدن همسر میگذره ولی پریود نشدن ، احتمال بار دار شدن هست ، اگه وجود داره باید چیکار کنیم، ممنون که پاسخ میدید

باسلام
طبق فرمایش شما هر دفعه قرص اورژانسی خوردید و البته به مقدار بیشتر هم مصرف کردید و تاخیر پریدتان به علت نامنظم شدن سیکل هست و ربطی به حاملگی ندارد
نگران نباشید زمان بدهید

سلام خانم دکتر
من هشت روز پیش روزه ۱۴ سیکل رابطه بدون دخول با همسرم داشتم. منی اصلا ب واژن نخورد اما بعد انزال اول همسرم التشون رو شستن، ادرار کردن . یک لحظه التشون رو به واژن من زدن در حالی که من ترشح داشتم و آب دهنشو هم به سر التشون زده بودن. حالا من از برخورد پیشاب مطمین نیستم اما احتمالا پیشاب یک لحظه به واژن برخورد کرد. از ترس بارداری ۳۵ ساعت یک قرص اورژانسی با ۱/۵ دوز خوردم. هنوز لک ندیدم و پریود نشدم آیا امکان بارداری هست؟ خیلی استرس دارم

سلام دوست عزیز
با توجه به فرمایشات شما و شستن آلت همسر و نریختن منی روی شما
احتمال بارداری وجود ندارد
پیشاب در نزدیکی تماسی و هوا اگرحاوی اسپرم باشد زود بی اثر میشود

سلام ببخشید یه سوال من رفتم دکتر به من گفتن که شما پرده بکارت ۳تیکه ای شده میخواستم بدونم آیا پرده بکارت من پاره شده

سلام اینو باید خودتون متوجه باشید که آیا رابطه ای داشتین یا نه؟؟؟!!

سلام وقت بخیر
من یکم دی ماه پریود شدم. این ماه هم اقدام به بارداری کردم. امروز که ۲۹ دی ماه هست اول صبح لکه قهوه ای اومد از بدنم. ایا همچنان می تونم امیدوار باشم که باردار باشم؟

سلام دوست عزیز
با توجه به اینکه تاریخ پرید شما هم همین وقت هست و ترشحات قهوه ای شروع پرید میباشد احتمال بارداری کم است

من ۳۱ سالمه و یک بار بارداری موفق داشتم ویک فرزند دارم.
پریودی من تقریبا سیکل منظمی داره و گاهی یک تا سه روز دیر یا زود میشه.
در ایام تخمک گذاری، دو روز ترشحات تخم مرغی دارم که روز دوم به اوج میرسه.
بعضی ها میگن ترشحات تخم مرغی قبل از زمان تخمک گذاری هست، یعنی زمانش نزدیکه و بعد از اتمام ترشحات، تخمک در بدن رها میشه.
بعضی جاها هم گفتن در ایامی که تخمک در بدن رها شده ترشحات تخم مرغی خواهید داشت.

من طبق نظر اول، وقتی ترشحاتم به اوج رسیده بود نزدیکی نداشتم. فرداش کاملا تموم شد ترشحات. شبش که تموم شد، یعنی شبِ روز سوم نزدیکی داشتم به این نیت که تخمک تو بدنم هست و احتمال بارداری پسر زیاد بشه.
حالا گیج شدم. حدود حداقل ۲۴ ساعت یا بیشتر بعد از به اوج رسیدن ترشحات، نزدیکی داشتم حالا تخمک در بدنم بوده یا نه؟
روز دوم که ترشحات به اوح رسید، از کیت تخمک گذاری هم استفاده کردم، حتی میل جنسی ام‌ هم زیاد شده بود، و طبق تقویم هم‌زمان تخمک گذاری بود، فقط یک خط قرمز تشکیل شد و زیرش یک خط خیلی کمرنگ.

سلام با توجه به گفته های شما که سیکل تقریبا مرتب هست
و اینکه تخمک گزاری بعد از ترشحات تخم مرغی (اشپین بارکیت ) رخ میدهد و این زمان حدود۱۲ تا ۲۴ ساعت از اوج رسیدن ترشحات هست و دوم اینکه کیت های تخمک گزاری خیلی قابل اطمینان نیست و امکان اشتباه زیاد دارد .بهترین زمان همان ساعت ذکر شده و استفاده از سونوگرافی برای تعیین اندازه فولیکول میباشد که مثلا با قطر فولیکول ۲۰ تا ۲۲ زمان نزدیکی تا ۱۲ ساعت بعد میباشد.
اگر نوزاد پسر میخواهید به این نکات توجه کنید

سلام.‌ممنون که جواب دادید.
من پریود شدم و حامله نشده بودم. برای دوره ی بعد تلاش میکنم. فقط سوالم اینه: دو روزی که ترشحات تخم مرغی مربوط به تخمک گذاری دارم و روز دوم به اوج میرسه و تموم میشه؛ برای پسردار شدن، روز دوم نزدیکی داشته باشم بهتره یا روز اول؟
می ترسم شب روز دوم تخمک از بین رفته باشه و شانس بارداری رو از دست بدم و برام مهمه این ماه باردار بشم.

سلام دوست عزیز
این همه استرس زمان برای باردارشدن مناسب نیست.
ابتدا به خور و بدن خود اجازه و آرامش و مهلت بدهید. حال یک مال دیرتر مشکلی ایجاد نمیکند.
داشتن استرس ایجاد جنین پسر را کاهش میدهد.
روز نزدیکی بعد از اوج ترشحات تخم مرغی حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت میباشد یعنی همان روز.

سلام.من هفته پیش نزدیکی داشتم با اینکه اسپرم هم درونم ریخته نشده بود ولی شک داشتم بعد بلافاصله قرص اورژانسی استفاده کردم اولین بارم بود اسمشو یادم نیس از این دوتایی ها بود الان سه روزه که از وقت پریودیم میگذره و نشدم ایا احتمالش هست که باردار باشم.میشه خواهش کنم سریع جوابو به ایمیلیم بفرستین خیلی نگرانم.

سلام خير با توجه به اينكه قرص اورژانسى بلافاصله مصرف شده ريسك حاملگى وجود نداره و حداقل ١٠ الى ١٤ روز تايم ميبره براى پريود شدن بعد از مصرف قرص اورژانسى نگران نباشيد

سلام
من تنبلی تخمدان دارم و زمان پریودم مشخص نیست ،سه روزی هست که علایم بارداری دارم
ازمایش دادم بتام رو ۱۵ بود کفتن مشکوکه و ازمایش باید تکرار شه دوروز بعد بتام رفت روی یک
ایا این بارداری شیمیایه؟؟؟؟

سلام وقتى بتا كاهش پيدا ميكنه يعنى باردار نيستين..و چيزى به عنوان باردارى شيميايى وجود نداره!!!!!!!!

سلام من در ۱۱هفته و سه روز سونو NT رفتم و عددش ۲ و CRLهم ۴۵ هس و در غربالگری سه ماهه نوشته LOW RISK و عدد تریزومی ها به صورت زیر هست
T21 1:1091
T18 1;12347
T13 1:29630
FBHCG 16.5
PAPP 1.3
به نظرتون چطوری هست ممنون

سلام من در ۱۱هفته و سه روز سونو NT رفتم و عددش ۲ و CRLهم ۴۵ هس و در غربالگری سه ماهه نوشته LOW RISK و عدد تریزومی ها به صورت زیر هست
T21 1:1091
T18 1;12347
T13 1:29630
FBHCG 16.5
PAPP 1.3
به نظرتون چطوری هست ممنون

سلام من ۱۹هفتگی بارداری هستم وتمام ازمایشات وغربالگری هارو انجام دادم وخداروشکر مشکلی نبوده،فقط مشکلم اینه چرا الان تکون خوردن بچه رو حس نمیکنم نگرانم ،۱۰روز پیش سونودادم مشکلی نبود نمیدونم چرا لگدنمیزنه ،اینکه دیرتر این حرکات رو حس کنم ایا میتونه نشونه مشکلی برای بچه باشه،،،ممنون میشم کمکم کنید

سلام اگر حاملگى اولتون باشه حركات بچه معمولا بين هفته هاى ١٨ و ٢٢ شروع ميشه پس نگران نباشيد كاملا طبيعيه

سلام خسته نباشید.من ۲۱ سالمه.یک سال عقدو دوسال عروسی کردم.یعنی سه سال که رابطه جنسیم شروع شده.و از همون اول پیش گیری طبیعی داشتیم. فقط سالی یه بار یه قرص اورژانسی خوردم.اخرین بار پارسال بهار یه دونه خوردم.و پاییز برای ازمایشای قبل بارداری اقدام کردم.و شکر خدا نه تیرویید دارم .هم پاپمسیر دادم مشکلی نبود.هم سونو دادم فقط گفتن یه کیست کوچیک دارید که به دکترتون بگید ایانیازی هست برای سونو دوباره یا با پریود رفع میشه.ولی گفتن رحمتون عالیه برای بارداری مشکلی ندارید‌.و من فروردین اقدام کردم برای بارداری.باید ۲۸ فروردین پریود میشدم که نشدم و ۱ اردبیهشت تا دوروز لک بینی داشتم و روز سوم خون بیشتری میومد.امروز روز چهارم فقط بازم لکه.من فکرکردم علائم لانه گزینی.نمیدونم پریود یا برای حاملگی‌.من خیلی استرس گرفتم که چرا حامله نشدم.توروخدا لطفا راهنمایی کنید😔

سلام شما باید جهت دریافت پاسخ کامل با دکتر زنان تماس بگیرید .

سلام ، شما باید با پزشک زنان صحبت کنید لطفا با شماره مرکز تماس حاصل فرمایید .

سلام با توجه به سن شما احتمال باردارى خيلى بالاست لطفا نا اميد نشيد فعلا فقط يه دوره قرص يا آمپول استفاده كردين با توجه به كيستاى تخمدانى سعى كنيد تا چند دوره قرص كلوميفن رو امتحان كنيد اگر باز نتيجه اى نداشتيد از قرص ليتروزل استفاده كنيد تا نتيجه بهتر بشه انشالله

من ۲۵ شهریور رابطه داشتم و در ۲۵ اذر ماه سونو دادم و سن بارداریمو شش هفته و پنج روز گفت ..ایا بارداری من واسه رابطه ی شهریوره ؟؟؟؟؟

سلام نه به ماه شهريور ارتباطى نداره اگه مربوط به شهريور بود بايد تو اين تاريخ ١٣ هفته ميشديد

سلام من ۲۵ شهریور رابطه داشتم و سونوگرافی در ۲۵اذر گفت ۶ هفته و پنج روز باردارم ایا بارداری من ربطی ب ماه شهریور داره؟؟؟؟؟

بعد از پایان پریود ماه قبل اقدام به بارداری کردم. من معمولا هر ماه ۶روز جلوتر از تاریخ قبل پریود میشم. تا دو روز قبل از تاریخ ماه قبل پریود نشدم ولی بعد از رابطه جنسی اتفاق افتاد. امکان داره که با اقدام اولیه باردار شده بودم ولی رابطه جنسی باعث از بین رفتنش شده باشه؟
اگر جواب مثبته حالا باید چه زمانی اقدام دوباره انجام بدیم؟

سلام نه باردارى نميتونه با رابطه از بين بره سعى كنيد از روز ١٠ تا روز ٢٠ سيكل پريوديتون هر روز يا يه شب در ميون رابطه داشته باشيد چون تو اين روزا احتمال تخمك گذارى و بارورى خيلى بالاست

سلام خسته نباشید
من ۳۵ سالمه و دوبار ازدواج کردم در ازدواج اولم که ۵ سال طول کشید همسرم به دلیل اینکه اسپرم ضعیفی داشت باردار نشدم دو سال دوا و درمان کردیم نشد به خاطر مشکلاتی که داشتیم جدا شدیم و دوباره ازدواج کردم از این ازدواجم هم ۲ سال می گذره. متاسفانه باز هم نشدم. دکتر رفتم نه خودم و نه همسرم مشکلی نداریم. سنم داره زیاد میشه و نگرانی من بیشتر. پریودی من تنظیمه من اصلا نامنظمی ندارم ولی هر چی رفتم نشد. نمیدونم مشکل از کجاست و چکار باید بکنم. ممنون میشم منو راهنمایی کنید. تشکر

سلام با توجه به اينكه مشكل خاصى وجود نداره بهتر است از روش هاى كمك باردارى استفاده كنيد ميتونيد از قرص هاى كلوميفن يا ليتروزل استفاده كنيد و يا آمپول hcg تزريق كنيد البته تجويز اينا باز به تصميم دكتر شما بستگى داره

با سلام و روز بخیر
بعد مصرف قرص سایتوتیک بعد چه مدت می توان باردار شد؟
آیا بعد مصرف قرص اثرات قرص بر جداره رحم روی سلامت جنین آینده در مدت زمان تعیین شده برای بارداری مجدد تأثیرگذار است؟
متشکرم

سلام من تازه وارد سایت شدم خواهش میکنم کمکم کنین من بیست سالمه یک ساله اقدام کردیم ولی نتیجه نگرفتم سه ماه پیش رفتم دکتر گفت کیست تخمدان دارم کیستم تموم شد قرص کلومیفن سوم تا هفتم قاعدگیم خوردم و چهاردهم پریودیمم دوتا آمپول که اسمشون نمیدونم همراه زدم یک شب درمیان نزدیکی داشتیم امیدواربودم ایندفعه حامله شم ولی متاسفانه امروز که تاریخ پریودیم بود پریود شدم خیلی ناامید شدم خواهش میکنم کمکم کنین😔😔

سلام. من ۱۲ اسفند آزمایش دادم مثبت بود دوباره ۱۵اسفند آزمایش تیتر دادم شد۲۳۷بعد سونوگرافی انجام دادم هیچی نشون ندادبعد۱۹ اسفند آزمایش تیتر دادم شد۵۹۲ دوباره واسم سونوگرافی نوشته باید چیکار کنم دلیلش چیه

سلام به احتمال زياد حاملگى پوچ هستش يا ممكنه حاملگى خارج از رحمى باشه حتما بايد پيگيرى كنيد

سلام من ۱۸ سالمه و شوهرم ۲۷ سالشه ازم بچه میخواد ۱ ماه خونه خودم رفتم اصلا نمیدونم چه جوابی بهش بدم من امادگی ندارم به نظرتون چکار کنم

سلام موضوع شما روانشناسى ميباشد پيشنهاد ميدم براى كسب اطلاعات بيشتر با همكاران روانشناس ما صحبت كنيد حتما

باسلام الان من در هفته ۶ بارداری ام و از هفته ۵ لکه بینی داشتم رفتم سونو وازمایش دادم سونو گفت ۵ هفته و ۵ روز ساک جنین رویت شد و بعد دوروز لکه بینی بیشتر شد دکتر شیاف ۴۰۰ نوشت هر هشت ساعت از معقد اما خونریزی دارم شبها پهلوهام درد میکنه دیشب اطراف نافم درد میکرد الانم که شیاف میزنم بازم خونریزی دارم مخصوصا وقتتی نشستم یا می ایستم. آیا طبیعیه؟ خیلی میترسم

سلام اين شرايطى كه شما توضيح دادين كاملا غير طبيعيه و بايد سريعا به پزشك مورد نظر خود مراجعه كنيد تا آزمايشات لازم و سونوگرافى را انجام دهند

سلام
خسته
نباشید
من۳ابان.پریود شدم تا۸ابان طول کشید و در عین پریودی امیزش داشتیم ولی با تو هیچی نریختیم و روز ششم پریودی شرو به خوردن بسته دوم قرص مارولین کردم و تالان هوردم در طول این ۲۰روزی که بسته دومو میخورم دوبار لکه بینی برام اومده و الانم میترسم که حامله نباشم چون یه هفته پیش سینه هام یه ذرهرسفت شده بودن و درد داشتن ولی الان خوبن چکار کنم هنوز از قرصام ۴تا دیگه موننده تا تموم شه و بزارم پریود شم دیروزم یه بی بی گزاشتم منفی بود.لطفا.کمکم.کنید.نمیخوام.حامله.شم.

سلام با توجه به اينكه رابطه اى كه صورت گرفته بدون تخيله منى داخل واژن بوده و روز ششم پريودى بوده و قرص ocp هم مصرف شده احتمال باردارى وجود نداره و زمان مناسب براى اطمينان از نتيجه بيبى چك ١٠ روز پس از رابطه ى مشكوك ميباشد(براى اطلاعات و راهنمايى بيشتر مى تونيد با موسسه تماس بگيريد)

سلام وقتتون بخیر
ببخشید میخواستم بپرسم پیش آب مرد در اولین انزال(چون جایی خوندم اگرپیش آب بعد از انزال اول باشد احتمال وجود اسپرم هست)آایا اسپرم دارد ؟ و احتمال بارداری هست؟ضمن انکه هیچ گونه دخولی صورت نگیرد و فقط دحد مالش الت ها به یکدیگر باشد/

سلام ممنون
خير به هيچ عنوان احتمال باردارى وجود نداره،براى باردارى موفق بايد دخول كامل باشه و مايع منى كاملا داخل واژن تخليه شه و حداقل امكان خانم وسط سيكل ماهيانه اش باشه

سلام من ۲۶ سالمه و پنج ساله که ازدواج کردم از یه ماهه پیش تو بازه زمانی تخمک گذاریم اقدام کردیم برای بارداری اما متاسفانه پریود شدم دوره ماهانه م ۲۸ روزه اس و مدت خونریزی م ۳ روزه اس.میخاستم بدونم چیکار کنم که درصد بارداریم تو این ماه بالا بره

سلام
بايد بدونيم كه مشكل خاصى نداريد،اما با يكبار اقدام حتما باردارى صورت نميگيره سعى كنيد روزاى تخمك گذارى كه معمولا از روز ١١ تا ١٨ محسوب ميشه هر روز رابطه داشته باشيد تا شانس بيشترى وجود داشته باشه

سلام خسته نباشید من هشت ماهی هست که ازدواج کردم بعد کامل جلوگیری با کاندوم داشتم ؛بعد گفتن که با یک روش خاص رحم خشک میشه میتونم الان از قرص LD استفاده کنم ؟بعد ازچه موقع قبل از پریودی باید قرص بخورم ؟

سلام
بايد از شما شرح كامل گرفته بشه اگر مشكلى نبود در اينصورت ميتونيد از قرص استفاده كنيد براى اطلاعات مربوطه با موسسه تماس بگيريد

سلام من ۱۰پریود شدم ۱۷ پاک شدم ۲۱هم نزدیکی با همسرم قصد بارداری داشتیم امکان بارداری هست؟

سلام
با توجه به اينكه شما روزى كه رابطه داشتين روز ١١ سيكلت محسوب ميشه مى تونه احتمال باردارى وجود داشته باشه ولى سعى كنيد اين رابطه رو تا حداقل امكان تا روز ٢٠ سيكل پريودت داشته باشين،چون براى باردارى موفق بايد چند روز قبل از تخمك گذارى و روزاى حين تخمك گذارى و چند روز بعد از تخمك گذارى sex باشه.

سلام خسته نباشید.من حدود ۲۴ ساعت پیش با نامزدم رابطه از جلو داشتم و حدود ۲ دقیقه قبل از اینکه ارضا بشن رابطمون از پشت انجام شدش و موقعی که حتی خواستش ارضا بشه بیرون این اتفاق افتاد.ممکنه زمانی رابطمون از جلو بود پیشاب داشته باشه و باعث حاملگیم بشه؟اگه بعد دوروز قرض ال دی بخورم تاثیری داره و مانع از حاملگیم میشه؟توروخدا جواب بدید دارم دیوونه میشم.ممنون

سلام
اول بايد بدونيم كه اين رابطه روز چندم سيكلت بوده؟!پيشاب حاوى اسپرم مرده است و توانايى بارور كردن تخمك رو نداره و با توجه به اينكه كه قرص اورژانسى تا ٧٢ ساعت بعد از رابطه محافظت نشده ميتونه جلوى بارورى رو بگيره در اين رابطه احتمال باردارى صفره

سلام من ۲۵ ساله هستم دوسال ونیم ازدواج کردم وقصد بارداری دارم دوره ماهانه من ۲۸ روزه اس ومن مدت خونریزیم ۱۰ روزه اس ۳۰ تیر پریود شدم و۸ مرداد پاک شدم ۱۰ و۱۱ و۱۴مرداد نزدیکی کردم ایا زمان مناسبی بوده ؟وامکان باردادی هست؟

سلام با توجه به منظم بودن قائدگي شما معمولا تا چند روز بعد از تخمك گذاري امكان باروري تخمك وجود دارد .در صورت كسب اطلاعات بيشتر با مركز مشاوره تماس حاصل شود

من ۵ هفته ست ک ازدواج کردم و قبل از اون رابطه ای نداشتم. الان باردارم و سونوگرافی سن حاملگی رو ۶ هفته و ۴ روز زده. چطور ممکنه وقتی از نزدیکیم ۵ هفته میگذره، تو هفته ی ۶ بارداری باشم؟؟؟؟

سلام هفته بارداری ارتباطی به روز نزدیکی نداره بر اساس lmp حساب میشه

سلام من ۷ هفته هستش که بارداریم الان دو روزه که خون ریزی دارم به اندازه ی خون ریزی پریودیم آیا میتونه علائم سقط باشه لطفا کمک کنید جواب رو بهم ایمیل کنید

سلام.یکی از علایم خونریزی در ۳ ماه اول بارداری میتواند کمبود پروژسترون و یا سقط جنین باشد.و البته خونریزی در این ۳ ماه دلایل زیادی دارد که برای راهنمایی بیشتر می توانید ،با مشاوران مجرب الو سلام مشاور تماس حاصل نمایید.

با سلام و وقت بخیر
من آزمایش خون دادم AMH 1.1 و FSH هم ۱۲٫۲ شده. مشکل خاصی هم ندارم. می خواستم بدونم به صورت طبیعی میشه باردار شد ؟ و اینکه AMH من سطح طبیعی رو داره یا پایین ؟ من ۳۳ ساله هستم.

براي بارداري هم نيازبه رحم وتخمدان مناسب داريد هم آزمايشات هورموني كامل را داده باشيد

سلام .من ۲۸ سالمه .بیماری تترالوژی فالوت دارم.میخوام بدونم چون بارداری برای من خطرناک هست میتونم باردار بشم و تا وقتی اندامهای نوزاد کامل بشه خودم نگهش دارم بعد زایمان کنم و داخل دستگاه رشد کنه؟ و اینکه غیر از رحم اجاره ای روش دیگه ای برای نگهداری نوزاد نیست؟ ممنون

براي بقاي جنين بايد به سن آستانه حيات رسيده بشد و ريه جنين رسيده باشد كه اين اتفاق معمولا بعد از هفته ٣٢اتفاق ميافتد

سلام وقت بخیر.من ۲۸ سالمه بیماری تترالوژی فالوت دارم.از لحاظ قلبی مشکلی ندارم .میخوام بدونم به غیر از رحم اجاره ای راه دیگه ای برای نگهداری بچه وجود نداره مثلا رحم مصنوعی یا دستگاه؟ یعنی میشه من باردار بشم بعد تا ۳-۴ ماهگی که اندام های بچه کامل بشه خودم نگهش دارم بعد زایمان کنم و بچه داخل دستگاه گذاشته بشه برای رشد کامل.ممنون

براي بقاي جنين بايد به سن آستانه حيات رسيده بشد و ريه جنين رسيده باشد كه اين اتفاق معمولا بعد از هفته ٣٢اتفاق ميافتد

سلام من ۲۹ سالمه پنج ساله ازدواج کردم امسال تصمیم به بارداری گرفتم. متاسفانه مشخص شد لوله سمت راست رحمم بسته است. این ماه دکترل قرص لتروزول داد روز ۱۴ پریودی سونو دادم سمت راستم فولیکول ۲۰ میلی و سمت چپم ۵ میلی داشتم. به نظر شما آیا لوله هر طرف فقط تخمک طرف خودش را منتقل می‌کند یا امکال داده فولیکول سمت راست من به سمت چپ منتقل بشه و من باردار بشم؟
اصلا آیا به روش طبیعی بترداری امکان پذیره یا باید برم ivf انجام بدم.
با تشکر

بايد علت بسته بودن لوله مشخص شود ولاپاراسكوپي انجام شود چون با ي لوله امكان لقاح و باروري كاهش مييابد

سلام من ۳۷ ساله هستم یک دختر ۸ ساله دارم سال قبل باردار شدم ولی در سونو مشخص شدکه رشد جنین کمه و در ماه دوم به پیشنهاد دکتر اقدام به کورتاژ کردم بعد از ۷ ماه از کورتاژ اقدام به بارداری کردم الان ۶ ماه در اقدام هستم ولی متاسفانه باردار نمیشم تمام آزمایشات رو دادم سونوی واژینال رو هم انجام دادم و دکتر گفت که وضعیت تخمک ها و رحم خوبه و تنبلی تخمدان هم نداری شوهرم هم آز اسپرم داد تعداد خوبه ولی تحرک اسپرم کمه ،نگرانی من اینه که شاید عمل کورتاژ باعث شده که به رحم صدمه زده باشه و باعث نازایی من شده چون دو بارداری قبلی با اولین اقدام باردار شدم خواهش میکنم راهنمایی کنید چیکار کنم و چه آزمایش یا کاری انجام بدم که مشخص بشه رحمم مشکلی نداره

با توجه به سن واينكه ٦ماه اقدام به بارداري كرديد و نتيجه نداشته بايد جهت باز بودن لوله رحم برسي شود

دیروز رابطه ای با نامزدم داشتم،با کره هستم و هیچ دخولی صورت نگرفت ولی هنگام ارضا شدن نامزدم احتمال اینکه چند قطره روی الت من ریخته باشه هست.
با این وجود احتمال حاملگی هست؟
و اگر بعد از چند دقیقه الت تناسلیم به الت تناسلی نامزدم مالیده شده باشد احتمال بارداری هست؟لطقا حواب بدین خیلی استرس دارم

درصورت ريخته شدن مني در واژن امكان بارداري وجود دارد

عرض سلام و ادب خدمت شما. ۳۳ سال سن دارم. وزنم متناسبه . یه دختر سیزده ساله دارم. الان تصمیم به بارداری گرفتم مجددا. قبل از اقدام به بارداری ، آز و سونوی واژینال دادم و هیچ مشکلی نبوده. تخمدان ها فعال بودن و کیست چیزی هم نبوده. ازمایش پاپ اسمیر هم انجام دادم، فقط اندکی عفونت دهانه ی رحم مشاهده شد که دکتر، پماد واژینال تجویز کرد.در ازمایش خون، میزان پرولاکتین بالا بود.پریودی هام همیشه نامنظم بوده. یعنی فاصله ی بین پریودی هام، سی و پنج تا چهل روز بود.
۲۳اردیبهشت ماه اقدام کردم. قبل از موعد پریودی، در حدود روزایی که میگن احتمالا، لانه گزینی هستش، یه لحظه خون دیدم. الان، پریودم که دو هفته عقب افتاده، نزدیک تاریخی که حدودا می دونستم باید پریود بشم، سینه هام یه کم حساس می شدن و خارش داشتن…هر روز، تنگی نفس میگیرم. یعنی گاهی خود به خود نفسم بالا نمیاد. چند روز یه بار لکه بینی دارم.موقع لکه بینی، یه درد خیلی خفیف و ناچیز، زیر شکمم احساس می کنم. روزای عادی ترشحات نسبتا زیاد و شفاف و بدون بو دارم. بی بی چک و آز بتا انجام دادم، هر دو منفی بودن. علت لکه بینی و پریود نشدن، چی می تونه باشه؟ ممنونم از پاسخگویی تون.

افزايش پرولاكتين باعث بينظمي قائدگي ميشود و در صورت افزايش بيش از حد بايد ام آر اي براي رد آدنوم هيپوفيز انجام شودودر صورت كسب اطلاعات بيشتر با مركز تماس حاصل شود

با سلام و خسته نباشید من ۴۵ روز هست که از اولین روز آخرین پریدیم میگذره ..آزمایش دادم سطح بتا بالاتر از ۵۰۰ بود ..‌آیا با توجه به اینکه دو هفته پریدیم به تاخیر افتاده سطح بتا خوبه؟؟؟لطفا سریع پاسخ بدید …سپاسگزارم

درصورت حاملگي طبيعي ميزان بتا هر٢روز بايد بيشتر از ٢برابر شود و با افزايش بتا و حدود٧هفته با سونو ساك حاملگي مشخص ميشود .در صورت كسب اطلاعات بيشتر از ساعت ١٨تا٢٣با مركز مشاوره تماس حاصل شود

سلام من رحم روشاخ دارم ویک بارهم سقط جنین پنج ماهه داشتم حالا من میترسم دوباره بارداربشم وبازم بیوفته سرکلاژ کرده بودم ولی با خونریزی بچه سقط شد لطفا به من مشاوره بدهید که اگه دیواره رحم رابردارن میتونم بچه داربشم لطفا راهنماییم کنید

بله ولي در صورتيكه تحت نظر پزشك باشيد

سلام من ۲۰سالمه و همسرم۲۵سالش
من خیلی وزنم پایین ۳۹کیلوام تاالان اقدام به بارداری نکردم اما بخاطر وزن کمم نگرانم که یانتونم باردار شم یا بچم دچار مشکل شه لطفا راهنماییم کنید میخوام اقدام ب بارداری کنم

وزن پايين در صورت بي ام اي كمتر از ١٨.٥ممكن با ورن كم هنگام تولد همرته باشد

با عرض سلام و خسته نباشید
من ۱ سال و ۵ ماهه که ازدواج کردم.قد ۱۶۴ و وزن ۷۱ دارم. ۲۸ سالمه ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم و حتی ماهه پیش از روز ۱۱ تا ۲۰ سیکل هر روز نزدیکی داشتم اما متاسفانه باز هم پریود شدم دوره های ماهیانه من به صورت نرمال بین ۲۸ تا ۳۰ روز هست آزمایش کامل دادم مشکلی نداشتم و ۲ ماه است که یدوفولیک مصرف می کنم خیلی دوس دارم باردار شوم باید چیکار کنم آیا مشکلی هست؟چیکار کنم گه زودتر باردار شوم چرا با اینکه هرروز نزدیکی داشتم اما باز پریود شدم؟

چند ماهه كه اقدام به بارداري كرديد؟

من ۹ هفته و ۶ روز از بارداری هستم. بارداریم پوچ بوده و فقط ساک در هفته ۹ دیده شده به ضخامت ۲۰ میلی و در سونو سن بارداری ۶ هفته تخمین زده شده. دقیقا ۵ روز هست برای شروع خونریزی و سقط قرص متیل آرگونین مینو هر ۶ ساعت میخورم . ۲۰ عدد تا الان خوردم. اما فقط دو سه روز هست که کمی لکه بینی دارم و از خونریزی خبری نیست. نباید از روش دیگری برای سقط استفاده کنم؟؟ میترسم هر چه هفته بارداریم بیشتر شود سقط با درد و مشکل بیشتری همراه باشد.. آیا امکان دارد که چون فقط ساک در رحمم دیده شده درد و خونریزی کمی داشته باشد؟؟
۳۴ سال ۰ بارداری دوم. زایمان اول سزارین و ۶ سال پیش

ميزان بتا خون بايد برسي شود تا در صورت حاملگي مولي به صفر برسن بعد ي سونو واژينال انجام شود

سلام خسته نباشین
من ٢٠سالم هستش
ماه پیش ١٥دهم پریود شدم
این ماه ١٦دهم دردی توی کمرم حس کردم و فکر میکردم که پریود میشم
همین روز با نامزدم سکس داشتیم اما در حد خودارضایی
یکم قبل از ارضا شدن درد شدیدی توی بدنم شروع شد که بعد از ارضاشدنم خیلی شدید شد

به حدی که راه نمیتونستم برم و دستشویی هم نمیتونستم بکنم
درد شدیدی زیر دلم بود که تا ٢ساعت اول خیلی شدید بود اما بعدش رفته رفته کمتر شد و تا فرداش ادامه داشت
ازمایش هم دادم مریضی خاصی(سنگ کلیه) نبود
تا امروز که ۲۱ ام هستش پریود نشدم و هیچ علائمی هم از پریودم نیست
میخواستم بدونم که (سکسمون و پریودم و سوزشی که داشتم ) بهم مرتبط اند؟

حین رابطه تمام جوانب رو برای پیشگیری رعایت کردیم
و این اولین رابطه من بود
ایا امکان بارداری وجود داره؟
من خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنید

با ناخير قائدگي ابتدا بايد آزمايش بتا انجام شود در صورت كسب اطلاعات بيشتر با شماره موسسه تماس حاصل شود

سلام خسته نباشید من از ۱۲/۲۰که پریود شدم تا الان که۲/۱۳هست پریود نشدم چهارده روز پیش ازمایش خون دادم منفی بود بعد ۳تاآمپول پروژسترون واسه قاعدگی زدم اما هنو پریود نشدم چند روزه زیر دلم احساس درد دارم.چند روز هم سرگیجه و ضعف داشتم که دکتر قرص فرگلوبین تجویز کرد خوردم خوب شدم.اما الان سوالم اینه چرا پریود نشدم؟ممکنه باردار باشم؟

سلام . ابتدا باید آزمایش بارداری انجام شود و در صورت عدم بارداری احتمال اختلال هورمونی یا کیست تخمدان باید بررسی شود

باسلام وخسته نباشید.من۲۹سالمه وشوهرم ۳۲سالشه من وزنم بالاست حدود۱۰۰کیلو.۴ماه اقدام به بارداری کردیم.رفتم پیش دکترسونوگرافی وآزمایش برام نوشت که خداروشکرسالم بودم بافولیکول۱۸٫شوهرم آزمایش اسپرم داشت که رفتیم دکترگفت۲۰میلیون اسپرم داره واسپرم غیرطبیعی که WELLman.اوومید۵۰٫پنتافیل۴۰۰٫پریودیم خیلی خوبه اصلانامنظمی نداشتمهربار۲یا۳روزجلومیندازم بدون درد.دکترفقط برام قرص متفورمین۵۰۰ نوشت.

قرص مت فرمين براي كاهش وزن والقاي تخمك گذاري داده شده براي اطلاع بيشتر در مصرف قرص وتخمك گذاري منظم با شماره ٠٢١٦٦٠٨١٢٠٠تماس بگيريد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

درباره ما

تماس با ما

درخواست مشاوره

ارتباط تلفنی با مشاوران و متخصصان مااز طریق این دو شماره۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰۰۹۲۲۱۱۰۱۸۹۲

مشاوره تلفنی درباره بارداری
مشاوره تلفنی درباره بارداری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *