چطور اندامی زیباست

 
helpkade
چطور اندامی زیباست
چطور اندامی زیباست

چگونه اندامی زیبا و شکمی صاف داشته باشیم پارس ناز : شکم صاف و داشتن تناسب اندام  آرزوی هر کسی است. برای داشتن شکم صاف نیازی به رژیمهای سخت و طاقت فرسا ندارید. این بار بدون رژیم های سخت به شکمی صاف اندامی متناسب دست پیدا کنید.

 

هر گاه که حرف از شکم صاف و خوش‌ هیکلی به میان می‌آید، همه به فکر رژیم و ورزش‌های سنگین می‌افتیم. در این‌ که داشتن اندام خوب منوط به رعایت رژیم غذایی و تحرک داشتن است، شکی نداریم. اما نکاتی غیر از این موارد هم هست که می‌توانید با رعایت آنها، به هیکلی بهتر و شکمی صاف‌تر دست یابید.

 چگونه بدون رژیم های سخت شکمی صاف داشته باشیم؟

چطور اندامی زیباست

 برای داشتن شکم صاف، صاف بایستید

ژست شما بیش از آن‌که فکرش را بکنید در هیکل‌تان اثر دارد. هنگامی که قوز نمی‌کنید و صاف می‌ایستید، ناخودآگاه ماهیچه‌های شکم‌تان را درگیر می‌کنید. به این ترتیب قدتان بلندتر به نظر می‌رسد و شکم‌تان هم صاف‌تر می‌شود.

 برای داشتن شکم صاف آب بنوشید

هنگامی که آب کافی به بدن نمی‌رسد، بدن احساس خشکی می‌کند و آب زیادی را در خود احتکار می‌کند. به همین دلیل، افرادی که آب نمی‌خورند چیزی حدود دو کیلو در قسمت میان بدن اضافه وزن پیدامی کنند. روزانه حداقل شش لیوان آب بخورید تا به خوش‌اندامی خود کمک کرده باشید.

 برای داشتن شکم صاف زمان کافی در دستشویی بمانید

اگر از آن دسته افراد هستید که عجله شدیدی برای خروج از دستشویی دارید، باید بدانید که با این کار ناخواسته به مغزتان پیغام می‌دهید که نیازی به تخلیه کامل نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، سریع ترک کردن آنجاست. این کار را نکنید. تخلیه کامل از جمله عوامل داشتن شکمی صاف است.

 برای داشتن شکم صاف خوب بجوید

هر لقمه را حداقل 10 مرتبه بجوید و پس از آن، لقمه را فرودهید وگرنه معده و روده دچار سوءهاضمه می‌شود. از این گذشته، فردی که تند غذا می‌خورد مقداری هوا هم فرومی‌دهد که به باد کردن معده و بزرگ شدن شکم منجر می‌شود.

 برای داشتن شکم صاف پروبیوتیک بخورید

خوراکی‌های حاوی پروبیوتیک ( روده انسان حاوی انواع مختلفی از باکتریها است. بسیاری از این باکتری‌ها برای گوارش بهینه غذا مفیدند. دسته‌ای از این باکتریها که به باکتریهای پروبیوتیک معروف هستند، علاوه بر کمک به گوارش، مولکولهای پیچیده و ترکیباتی مانند ویتامینها و آنتی بیوتیکهای مختلف را تولید می‌کنند که برای بدن مفید می‌باشد. منبع باکتری‌های پروبیوتیک لبنیات و میوه‌ها هستند ) به هضم غذا و در نتیجه خوش‌اندامی شما کمک می‌کنند. ماست، آبدوغ، ترشی کلم، کفیر، موز، گوجه‌فرنگی، سیر، پیاز و مارچوبه دارای پروبیوتیک هستند. مصرف آنها را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید.

 برای داشتن شکم صاف راه بروید

روزانه نیم ساعت پیاده‌روی به روند لاغری و مسطح شدن شکم کمک می‌کند. مسیری مناسب را برای خود در نظر بگیرید و هر روز این مسیر را پای پیاده طی کنید. به‌طور کلی از بی‌تحرکی بپرهیزید و تا سرحدامکان برای ساعت‌های متمادی روبه‌روی کامپیوتر و تلویزیون ننشینید.

 برای داشتن شکم صاف آدامس نجوید

جویدن آدامس موجب قورت دادن هوا و پف کردن بدن می‌شود. آدامس را کنار بگذارید و اگر می‌خواهید طعم دهانتان تازه‌تر شود، کمی نعناع بجوید.

 برای داشتن شکم صاف آرام باشید

استرس را کنار بگذارید. روزانه دقایقی را در وان پر از آب ولرم یا زیر دوش آب سرد بگذرانید، موسیقی ملایم گوش کنید و استراحت کافی داشته باشید تا فشارهای روحی از وجودتان کنده شوند. استرس موجب سوءهاضمه و همچنین افزایش هورمون کورتیزول می‌شود که چاقی شکمی را به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها در بین اندام زنانه ، اندام زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است.

من یک مرد هستم و درمورد این مسئله اندام زنانه تابحال با هزاران مرد صحبت کرده‌ ام. اطلاعات زیادی  در مورد اندام زنانه طی این سال‌ها جمع‌آوری کرده‌ام و تحقیقات و مطالعات مختلفی را هم در این مورد مطالعه کرده‌ام ، پاسخ این سوال ممکن است باعث تعجبتان شود. دوستتان ممکن است بگوید چه اهمیتی دارد که بقیه چه فکر می‌کنند. فقط باید خودتان باشید. اما خودتان بودن ممکن است باعث تنهاییتان شود. مطمئناً باید خودتان باشید، اما بهترین شکل خودتان. به شما اطمینان می‌دهم که لازم نیست برای بهتر کردن شکل بدنتان هیچ قسمت از بدنتان را ببُرید!! باید بهترین چیزی که درونتان است را پرورش دهید. ممکن است پیش خودتان فکر کنید که اندام زنانه مورد پسند مردان ، چاق ، لاغر و یا مانکن می باشد

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین. ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود. اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به اندام مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند. اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

چطور اندامی زیباست

اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌ میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. ممکن است استخوان ‌بندی بدنتان بزرگ یا ریز باشد. اصلاً مهم نیست چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید. شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است! دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند. به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست. نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها از نظر اندام زنانه در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید. چیز دیگری که مردان در اندام زنانه  بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد . البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

نگران چیزهای از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشیدمثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به ۰٫۷ تمرکز کنید. تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید. باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد. بالاتنه‌تان را باریک تر کنید مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد. تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندان زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

قدم اول برای کشف شکل کلی اندام این است که سه جا را اندازه بگیرید:

– دور سینه در پهن‌ترین نقطه‌اش

– دور کمر در باریک‌ترین نقطه‌اش

– دور باسن در پهن‌ترین نقطه‌اش

این اندازه ها را یادداشت کنید و بقیه متن را بخوانید.

متخصصان طراحی لباس، شکل اندام آدم‌ها را به چهار دسته تقسیم کرده‌اند. انواع دیگری از تقسیم‌بندی هم هست که ده تا یا بیشتر از فرم بدن را تعریف می‌کند، اما تقریبا می‌شود همه آدم‌ها را در همین چهار دسته جا داد. این چهار دسته این‌طوری‌اند:

موز یا خط‌کش یا کاغذ یعنی آدم‌های صاف. آن‌هایی که بین اندازه دور سینه و شکم و باسن‌شان فرق چندانی نیست. اگر همه این اعداد حول و حوش ۲۰سانت اختلاف می‌گردند (مثلا ۸۰، ۷۰، ۹۰) شما هیکل کاغذی دارید. اغلب خانم‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. نیکول کیدمن، کامرون دیاز و ناتالی پورتمن هم کاغذی هستند!

شکم‌گنده‌ها. آن‌هایی که شکم‌شان پهن‌ترین بخش بدن‌شان است. نمونه معروفش هم اَدِل است.

راهنمای انتخاب لباس بر اساس اندام زنانه

آنهایی که شکم شان پهن ترین بخش بدنشان است اندامشان شبیه سیب است

آن هایی که بیشترین چربی بدن شان در باسن جمع شده. کسانی که اندازه باسن شان بیش از ۲۰سانت با سینه و کمر فاصله دارد. جنیفر لوپز و بیانسه جزو دسته گلابی‌ها هستند.

راهنمای انتخاب لباس بر اساس اندام زنانه

آن هایی که بیشترین چربی بدن شان در باسن جمع شده اندامشان گلابی شکل است

ایده آل همین اندام است؛ اندام X طور! آن‌هایی که دور سینه و باسن شان تقریبا یکی است (ده پانزده سانت اختلاف مهم نیست) و کمرشان خیلی باریک تر از این دو تاست. اسکارلت جوهانسون و سلما هایک ساعت شنی‌های معروف سینما هستند.

این یکی جزو چهار گروه اصلی نیست، چون خیلی کم پیش می‌آید کسی شبیه توت فرنگی باشد. کسانی که سینه‌هایشان خیلی بزرگ است و کمر باریک و باسن کوچکی دارند. به این گروه، مثلث برعکس هم می‌گویند. دِمی مور اندامش مثلث برعکس است.

کسانی که سینه‌هایشان خیلی بزرگ است و کمر باریک و باسن کوچکی دارند اندام توت فرنگی دارند

حالا بروید و اندازه‌هایتان را بگیرید و شکل اندام‌تان را کشف کنید. حواس تان به اینچ و سانتی مترش باشد. بعد بهتان می گویم که برای هر کدام از این شکل ها چطوری باید لباس بپوشید.

منبع : مردمان ، چی





©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

رژیم غذایی دکتر کرمانی

آیا خواهان شکمی صاف هستید اما نمی توانید به آنچه خواهانش هستید دست یابید؟ برای دستیابی به اندامی زیبا وعالی حرکات زیر می تواند مفید باشد.

اگرشکمی شش تکه ای داشته باشید به شما کمک می کند که کمر و پاهای قویتری نیز داشته باشید. برای بدست آوردن شکمی صاف باید ماهیچه اصلی را تقویت کنید. بنابراین، ماهیچه های اصلی کجا هستند؟ ماهیچه های بزرگ و اصلی در شکم و پشت کمر شما قرار دارند.

چه در حال بازی تنیس باشید، یا اینکه می خواهید خودتان را به گوشه میز غذاخوری برسانید تا آن را پاک کنید و یا خودتان را بکشید تا به قفسه های بالایی کتابخانه برسید و یا خم شوید تا کودکی را در آغوش بگیرید، از ماهیچه های کوچک بدنتان استفاده می کنید تا خودتان را ثابت نگه دارید.حتی هنگام راه رفتن، قدرت ماهیچه های اصلی باعث می شود که شما قامتی استوار داشته باشید. بدیهی است ماهیچه های بزرگ پا تلاش میکنند تا بدن شما را به سمت جلو حرکت دهند. اگر ماهیچه های کوچک بین شانه و باسن در نیم تنه درگیر نشود، ماهیچه های اصلی نمی توانند فعالیت خود را به درستی انجام دهند . برای درگیر کردن ماهیچه های اصلی تصور کنید که ناف خود را به سمت کمرتان فشار می دهید . به کار گیری ماهیچه های اصلی، همه ماهیچه های شکمی را فعال میکند و آنها را درگیر می کند.

چطور اندامی زیباست

تمرینات زیر ماهیچه های شما را قویتر می سازد . از طریق این تمرینات ماهیچه های اصلی را درگیر کنید تا چربی های دور کمر خود را آب کنید.

بر روی یک زیر انداز به پشت دراز بکشید. زانوهایتان را خم کنید و پاهای خود را به عرض باسن از هم جدا کنید. انگشت های دستتان را پشت گوش خود قرار دهید. و قسمت پایینی کمر خود را به روی زیر انداز فشار دهید. ناف خود را به سمت ستون فقرات به سمت داخل کشیده و هم سطح چانه نگه دارید.نفس عمیق بکشید و سپس هوا را آزاد کنید و به حالت اولیه خود برگردید. این حرکت را چند بار تکرار کنید.

بر روی یک زیر انداز به پشت دراز بکشید. زانو را خم کنید و پاهای خود را به عرض باسن از هم جدا کنید. وزنه ها را در دست بگیرید( برای شروع از وزنه های نیم کیلویی تا ۲ کیلویی استفاده کنید.) دستتان را به سمت بالای قفسه سینه بکشید. مچ دستهایتان را در حالتی نگه دارید که بتوانید پشت دستتان را ببینید. وزنه ها را به سمت قفسه سینه آورده و سپس بالا ببرید. به طوری که وزنه ها را به سمت بالا فشار دهید. و بازوها را به طور کامل بکشید. همانطور که وزنه ها را از قفسه سینه دور میکنید، ماهیچه های سینه را فشار دهید. این تمرینات را درهر زمانی که می توانید، چه در حالت نشسته و ایستاده ، زمان کار و یا بازی انجام دهید. در هدف خود ثابت قدم باشید و پشت کار داشته باشید.بدون شک به هدف خود که داشتن اندامی زیباست خواهید رسید .

منبع: fitness4her

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما

نام *

ایمیل

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

همه خانمها دوست دارند اندامشان طوری باشد که مورد پسند همه به خصوص شوهرشان باشد ، اما اینکه آقایان دقیقا از چه نوع اندامی ، سایز کمر و سایز باسن خوششان می آید مساله ایست که در این مطلب بررسی خواهیم نمود.

خانم ها معمولا اظهار می دارند که رفتار آقایون آنها را تا حدی گیج می کند و به درستی نمی توانند تشخیص دهند که مردها از آنها چه انتظاراتی دارند. آنها از اینکه نمی توانند مردها را راضی نگه دارند اندکی ناراحت هستند. البته امروزه کمتر اتفاق می افتد که خانمی به رضایت و یا عدم رضایت مردها اهمیت دهد،

چطور اندامی زیباست

آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

اندام مناسب برای دختران ایرانیممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود.

اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند.اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

مردها واقعاً چه دوست دارند؟اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌ میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. ممکن است استخوان ‌بندی بدنتان بزرگ یا ریز باشد. اصلاً مهم نیست چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند.

به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست.

نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگیرید

Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید.

چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

چطور اندام ایدآلتان را به دست آورید

نگران چیزهای از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشید—مثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به ۰٫۷ تمرکز کنید.

تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید.باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد.بالاتنه‌تان را باریک تر کنید—مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد.

تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندام زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

 

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ،

مطالعه ای توسط دکتر Lobke Vaanholt و گروهش برای فهمیدن این که مردان چه اندامی را دوست دارند انجام شد، و نتایج به اندازه ای که فکر می کنید تکان دهنده نبود.

با این وجود باید بگویم که، به جای فرض کردن، بهتر است نظر مردان را به طور مستقیم از خودشان بشنویم.

دکتر Vaanholt به شرکت کنندگان خود که مردانی از سراسر جهان بودند، مجموعه ای از تصاویر زنان با اشکال بدنی مختلف ارائه کرد تا با نگاه کردن به آن ها جذاب ترین شکل تا فرمی که کم ترین جذابیت را دارد، رتبه بندی کنند. در مجموع ۲۱ تصویر وجود داشت.

جای تعجب نبود که بیشتر شرکت کنندگان زنان لاغرتر را ترجیح می دادند و آن ها را جذاب ترین زنان می دانستند.

چطور اندامی زیباست

به گفته سایت Spring.org، این زنان دارای کم ترین BMI و بر روی خط مرزی کمبود وزن بودند.

این لزوما تعجب آور نیست، اما قطعا ناامید کننده است.

در همه گروه ها افراد تصویر لاغرترین زنان را ترجیج می دادند، که این مسئله به هیچ وجه با مدلی که ما از جذابیت پیش بینی کرده بودیم، مطابقت نداشت.

ما فرض کردیم که مردها زنی را می پسندند که در میانه طیف قرار دارد و شاید دارای یک فرم بدنی به شکل ساعت شنی است.

اما دلیل این که چرا مردان زنان لاغرتر را ترجیح می دهند ممکن است با آن چه فکر می کنید متفاوت باشد.

همه این ها ریشه در تکامل دارد، و زنان لاغرتر معمولا جوان تر و سالم تر باقی می مانند.

اگرچه اکثر مردم از این که لاغری شدید به عنوان جذاب ترین نوع بدن در نظر گرفته می شود تعجب نمی کنند.

چون این موضوع به شدت بر رسانه ها، فرهنگ و دنیای مد حاکم است.

پیشرفت مهم این است که ما اکنون درک تکاملی از چرایی این مسئله و اینکه مردان چه اندامی را دوست دارند داریم.

همچنین شکل بدن نه تنها با توانایی تولید مثل، بلکه با دانش زنده ماندن هم مرتبط است.

این مسئله توضیح می دهد که چرا BMI بالاتر زنان در این مطالعه، رتبه آن ها را کاهش می دهد.

تناسب اندام در شرایط تکاملی شامل دو چیز است:

بقا و

توانایی تولید مثل

چیزی که می خواستیم بررسی کنیم این بود که وقتی به دیگران نگاه می کنیم و فکر می کنیم که به طور فیزیکی جذاب هستند.

آیا واقعا این ارزیابی را براساس درک تکاملی برنامه ریزی شده از پتانسیل آن ها برای بقا و توانایی تولید مثل آن ها در آینده انجام می دهیم؟

با این حال، به این نکته در مورد اینکه مردان چه اندامی را دوست دارند اشاره می کنند که:

فرهنگ های مختلف می توانند شکل بدن یک زن به طور متفاوتی درک کنند و این مسئله بر آن چه که آن ها “جذاب” می پندارند، تاثیرگذار است

همچنین در همان مطالعه، محققان دریافتند که زنان مردانی را ترجیح می دهند که دارای شانه های پهن و دور کمر کوچک هستند.

با وجود این که این مطالعه خاص ادعا کرد که مردان زنان لاغر را ترجیح می دهند، مطالعه دیگری در سال ۲۰۱۱ انجام شد که نتایج متفاوتی داشت.

این مطالعه کشف کرد که مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که شکل بدنی به شکل ساعت شنی دارند– دور کمر کوچک، اما باسن بزرگ.

حالا این برای ما کمی منطقی تر است.

به گزارش Medical Daily، آن ها همچنین درباره سوال مردان چه اندامی را دوست دارند دریافتند که:

مردان زنانی که دور کمر بزرگ تری دارند را ترجیح می دهند و احساس می کنند که این مسئله از چهره آن ها و این که پستان های آن ها چقدر بزرگ باشد، مهم تر است

ما فکر می کنیم که یک فرم بدن به شکل ساعت شنی از نظر مردان، از دیدگاه تکاملی نشان می دهد که آن زن کاندیدای خوبی برای بچه دار شدن است.

به خاطر داشته باشید که این یافته ها نشان دهنده این مسئله نیستند که زنان دارای دیگر فرم های بدنی جذابیتی ندارند.

بدن های زنان در تمام شکل ها و اندازه ها وجود دارند و هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند که آن ها را در نوع خودشان منحصر به فرد و زیبا می کند.

پس بیایید بر آن چه مردان از جذاب بودن انتظار دارند تاکید نکنیم و بر آن چه درباره خودمان دوست داریم متمرکز شویم

رسانه های جمعی هم تاثیر زیادی بر عقاید ما از نوع افرادی که زیبا می پنداریم دارند.

با این حال خوشبختانه، فعالیت های مثبت بدنی بیشتر و بیشتری به امید تغییر آن ها آغاز شده است.

قیقا همان نواحی هستند که در مغز افراد مبتلا به سوء مصرف مواد دچار تغییراتی می شوند.

جستجو در سایت

What organs are men like

مردها چه اندامی می پسندند

دوست دارید بدانید که از نظر مردها واقعاً کدام شکل بدن جذاب‌تر است؟ ممکن است ناراحت شوید، چون این چیزی نیست که انتظار شنیدنش را داشته باشید اما واقعیت است.

چطور اندامی زیباست

پاسخ این سوال ممکن است باعث تعجبتان شود.

دوستتان ممکن است بگوید چه اهمیتی دارد که بقیه چه فکر می‌کنند. فقط باید خودتان باشید. اما خودتان بودن ممکن است باعث تنهاییتان شود.

مطمئناً باید خودتان باشید، اما بهترین شکل خودتان. به شما اطمینان می‌دهم که لازم نیست برای بهتر کردن شکل بدنتان هیچ قسمت از بدنتان را ببُرید!! باید بهترین چیزی که درونتان است را پرورش دهید.

مردها نه جذب زنان چاق میشوند و نه جذب زنان لاغر ، راز جذابیت زنان در چاقی و لاغری نیست

شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان 0.7 است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند.

به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست.

نسبت 0.7 کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگیرید

Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید.

چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

نگران چیزهای از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشید—مثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به 0.7 تمرکز کنید.

تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید.

باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد.

بالاتنه‌تان را باریک تر کنید—مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد.

تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندان زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

مردان زن چاق می پسندند یا زن لاغر

آیا اندام شما متناسب است

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



چطور اندامی زیباست

بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


5597


بازدید امروز:


43893


بازدید دیروز:


232554652


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

سپتامبر 2, 2014
روانشناسی

10 دیدگاه
23,758 بازدید

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می‌بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود. اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند. اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

چطور اندامی زیباست

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند. به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست. نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگیرید. Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید. چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

نگران قسمت هايی از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشید—مثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به ۰٫۷ تمرکز کنید. تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید. باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد. بالاتنه‌تان را باریک تر کنید—مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد. تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندام زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

برچسبچگونه بدنی جذاب داشته باشیم

سپتامبر 10, 2015

آگوست 17, 2015

مطمئنا، بارها درباره‌ی نکات ضروری برای برقراری رابطه‌ی عاشقانه سالم و شاد شنیده‌اید. اما در …

متأسفانہ من خیلی بدنم خوش فرم بود اما قدرشو ندونستم و الان خیلی لاغر شدم

والا من لاغرم

اوضاعم خراب تر از این حرفاس شوهرم میگه مگه چند شکم زلییدی

من با اینکه تپلم اما خیلی اندامم خوش فرمه

واسه من ک کمرم ۶۷..باسن ۹۵…..خداروشکر..راضیم

ما که ژنتیکی خوش فرمیم خدارو شکر

منظورتون از ٧ به ٠ چي هستش؟يعني كمرو باسنو از هم كنيم؟

منظور اینه که نسبت کمر به باسن ۷به ۱۰باشد…..مثلا کمرتان اگر ۷۰سانتی متر است باسن ۱۰۰باشد

ههههههه

خخخخخخخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

مهیج ترین کمپین های پیشنهادی سفر نوروز1400

 

راز های وزن کم کردن هالیوودی ها را یاد بگیرید

چطور اندامی زیباست

وقتی از جنیفر لوپز پرسیده شد که آیا هر روز ورزش می کند که هیکلش را اینقدر عالی نگه داشته، جنیفر جواب داد که “نه. من در لس آنجلس مربی دارم و اخیرا ورزش کلاس های یوگا رو شروع کرده ام. وقتی جوان تر بودم ورزش های سنگینی انجام می دادم ولی الان چیزی که برای من مهمتر است داشتن تعادل ذهنی است، جسمی و روحی است. من هنوز ورزش های سنگین انجام می دهم ولی سعی می کنم که آرام و زنانه انجام دهم. به طور قطع من متعصب نیستم. اصولا من شبیه هیچ کسی نیستم بدن شما شبیه هیچ کسی نیست و شما می دهنید که برای داشتن بهترین فرم چه باید بکنید و شما می دانید وقتی کار را شل بگیرید چگونه هستید. من یک انسانم و بعضی وقت ها احساس می کنم دوست دارم ورزش کنم و بعضی مواقع نه و بعضی وقت ها احساس خوبی نسبت به خودم دارم و بعضی مواقع فکر می کنم که ” خدای من، چقدر کار دارم که انجام دهم”. این ها مسائل معمولی یک زن است.تناسب اندام من بعد از زایمان با ورزش به حالت قبل برگشت و خوشحالم که با حفظ روحیه توانستم به ورزن دلخواهم برسم.

 

جنیفر همچنین مراقب خوردن خود هست و سخت به رژیم خود چسبیده است. جی لو گفت” من سعی می کنم مراقب خوردنم باشم. من می دانم که چه چیزی برای من خوب است و چه چیز بد و سعی می کنم از چیز های بد دوری کنم اما مثل هر کسی بعضی مواقع زیاده روی هم می کنم. اگر بخواهم وزن کنم فقط کربوهیدرات را از رژیم غذاییم خذف می کنم.

در رابطه با رژیم غذایی جنیفر همچنین گفت ” من چیزی را در رژیم غذاییم ممنوع نمی کنم. بسیاری رژیم های غذایی عجیب و غریب وجود دارد اما من از هیچ کدام پیروی نمی کنم. من تقریبا همه چیز می خورم ولی به اندازه. شاید من خوش شانس هستم ؛ وقتی در خوردن زیاده روی می کنم فقط به شدت بیمار می شوم و فردای آن روز همه کار هایم به هم می ریزد.جدای از این بیمار بودن احساس خوشایندی نیست من هیچ وقت رژیم نمی گیرم. من همیشه با سلامت کامل بدون هیچ رژیم غذایی خاصی زندگی می کنم و به نظر برای من کافی است. من به یک رژیم غذایی متعادل معتقدم، مقداری از هر چیزی و من فکر می کنم اگر شما متناسب و سالم باشید بدنتان به شما خواهد گفت که به چه چیزی نیاز دارد. و بیشتر مردم گوش کردن به بدنشان را فراموش کرده اند.

 

 

جنیفر تاکید می گوید” من هیچ وقت مشروب نمی خورم و سیگار نمی کشم و مواد مخدر مصرف نمی کنم. من هیچ وقت سیگار کشیدن و مشروب خوردن را شروع نکردم. در بچگی مادرم بد بودن را برای من روشن کرد. خواهر کوچک من نیز نه مشروب می خورد و نه سیگار می کشد. همه می دانند که سیگار مضر است و همچنین مشروب. من برای داشتن اوقات خوب نیاز به مشروب ندارم.

جی لو زمان بسیار خوبی را برای دوباره جوان شدن صرف می کند. او گفت ” آب درمانی و ماساژ را دوست دارد اما همه وقت آنها را انجام نمی دهم. من همچنین دوست دارم برقصم، بخوابم، هیچ کاری انجام ندهم و زیر آفتاب باشم. من عاشق میامی هستم به محض اینکه هواپیما می نشیند فشار خونم پایین می آید و کلا خلق و خویم عوض می شود

 

 

 

 

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


انواع جراحی زیبایی سینه

پایین ترین نرخ وبیشترین تنوع پکیج تورکیش

درمان قطعی انحرافات زانو درکوتاه ترین زمان


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


انواع تشک طبی و خوشخواب/خرید مستقیم

کاملترین درگاه رزرو تورهای داخلی و خارجی


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور اندامی زیباست
چطور اندامی زیباست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *