چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

 
helpkade
چطور جیمیل خود را تغییر دهیم
چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

شما می‌توانید به عنوان کاربر اکانت جیمیل نام اختصاصی مورد نظرتان را به منظور نمایش برای اکانت خود تعریف کنید. به این صورت سایر کاربران نام انتخابی شما را مشاهده خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر نام در جیمیل (Gmail) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

شاید این سوال برای شما هم ایجاد شده باشد که چگونه می‌توانیم نام خود را در جیمیل تغییر دهیم؟! انجام این عمل امکانپذیر است، اما باید بدانید که تغییر نام در جیمیل به معنای تغییر آدرس اصلی جیمیل نیست. تغییر آدرس اصلی جیمیل شما امری قابل انجام محسوب نمی‌شود. بنابراین برای مثال اگر ایمیل شما [email protected] باشد، هیچ‌وقت قادر به تغییر فرم نام اصلی آن (ABC50) نخواهید بود و فقط می‌توانید نام نمایشی آن را تغییر دهید. اما منظور از نام نمایشی چیست؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر دقت کرده باشید هنگامی که یک ایمیل را دریافت می‌کنید در کنار بخش From که مشخصات ایمیل فرد ارسال کننده نمایش داده می‌شود، علاوه بر آدرس ایمیل ارسال کننده، نام وی را هم مشاهده خواهید کرد. این امر به شکلی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ارائه می‌شود. منظور ما از نام نمایشی، همین نامی است که در کنار آدرس ایمیل و به عنوان نام شما در جیمیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

اما چگونه می‌توانیم این نام را در جیمیل تغییر دهیم؟ انجام این امر به هیچ وجه دشوار نیست، بنابراین جای نگرانی نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه تغییر نام در جیمیل (Gmail) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید که نام خود در جیمیل را تغییر دهید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

بنابراین به این صورت قادر به تغییر نام در جیمیل (Gmail) خواهید بود. بار دیگر اشاره می‌کنیم که این روش ارتباطی با عبارت اصلی تشکیل دهنده ایمیل شما ندارد. اگر قصد دارید که ایمیلی با عبارت و نام خاصی داشته باشید، باید حتما نسبت به ساخت یک ایمیل جدید وارد عمل شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت اکانت جیمیل می‌توانید از مقاله “آموزش ساخت جیمیل (Gmail)؛ چگونه یک اکانت جیمیل یا گوگل بسازیم؟“ کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر نام در جیمیل (Gmail) بپرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6

ال سی دی Note 20

قطعات سامسونگ S20 Plus

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام ببخشید گوشی من اکانت خورده چطور میتوانم بازبکنم ایمیل راقبول نمیکند

عالی واقعا ممنون

عالی ممنون

چگونه نام جیمیل راتغییردهم

سلام.
من میخام یه اکانت گوگل جدید بسازم ولی همش ارور میده مینویسه the phone couldn’t reach Google
چیکارش کنم؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

Google Mail یا همان Gmail یک سرویس ایمیل رایگان است که توسط شرکت Google راه‌ا‌ندازی شده است. کاربران می‌توانند به جیمیل خود از طریق Web و یا نرم‌افزارهای مختلف که برای سیستم‌های عامل‌هایی همچون اندروید و iOS طراحی شده‌اند، دسترسی پیدا کنند. این سرویس قابلیت‌های مختلفی هم‌چون موارد زیر را دارا است: امکان ارسال و دریافت پیام در قالب‌های مختلف، امکان ارسال اطلاعات تا حد 20 مگابایت در هر ایمیل، ظرفیت بالای نگهداری اطلاعات در حد گیگابایت، قابلیت شناسایی Spam و حذف آن و امکان گفتگو با دوستان از طریق Hangout.چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

یکی دیگر از قابلیت‌های Gmail امکان تغییر نام کاربری بعد از ایجاد حساب کاربری است. در این مقاله تغییر نام Gmail را به طور تصویری و مرحله به مرحله آموزش می‌دهیم.

ابتدا از طریق Web یا برنامه Gmail وارد حساب کاربری شوید.

1.ابتدا از سمت بالا و چپ صفحه وارد منو شوید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

2.پنجره‌ای باز می‌شود که از قسمت پایین آن می‌توانید وارد بخش تنظیمات جیمیل‌هایتان شوید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

3.صفحه جدیدی باز می‌شود که لیست تمامی جیمل‌هایتان را می‌توانید مشاهده کنید. بر روی آدرس الکترونیکی مورد نظرتان کلیک کنید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

4.در این صفحه شما قادر خواهید بود تا تنظیمات Gmail خود را تغییر دهید. برای تغییر نام باید وارد My Account شوید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

5.در صفحه جدید شما وارد تنظیمات حساب کاربری می‌شوید. در اینجا از قسمت بالا و در وسط صفحه گزینه Personal info را می‌بینید، روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

6.اکنون صفحه تنظیمات اطلاعات شخصی پیش روی شما است. در این صفحه می‌توانید عکس، نام، روز تولد، جنسیت، رمز عبور خود را تغییر دهید. برای تغییر نام روی گزینه NAME کلیک کنید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

7.در صفحه جدید برای تغییر نام ابتدا باید رمز عبور خود را وارد کنید. سپس روی NEXT کلیک کنید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

8.در مرحله آخر شما می‌توانید نام خود را تغییر دهید. ابتدا روی قلم کنار نام کلیک کنید. سپس نام و نام خانوادگی مدنظرتان را وارد کنید و بعد روی DONE کلیک کنید. در آخر پنجره‌ای باز می‌شود که از شما در مورد تأیید نام سؤال می‌پرسد و شما با کلیک بر CONFIRM تغییر نام را تأیید می‌کنید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

نکته: شما تنها قابلیت تغییر نام خود به تعداد 3 دفعه در طول 3 ماه را دارید.

9.در نهایت شما مشاهده خواهید کرد که نام خود را با موفقیت تغییر داده‌اید.

آموزش تصویری تغییر نام جیمیل Gmail – ایمیل

شما نیزمیتوانید در صورت فراموشی رمز عبور Gmail برای کسب اطلاعات لازم به پست بازیابی رمز عبور Gmail  در صورت فراموشی مراجعه نمایید.

محدودیتی در نحوه تغییر نام در جیمیل وجود ندارد. بر روی آیکون «تنظیمات» که به شکل چرخ دنده، در گوشه سمت راست بالای حساب کاربری جیمل تان نمایش داده می شود کلیک کنید و از منو باز شده روی “تنظیمات” کلیک کنید. روی زبانه “Accounts” کلیک کنید. تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و در آخر برای تغییر نام جیمیل خود روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

نام خود را ویرایش کنید

“تنظیمات حساب کاربری” را از منو کشویی انتخاب کنید. در بخش پروفایل روی “ویرایش اطلاعات شخصی خود” کلیک کنید. اگر قبلاً پروفایل گوگل را تنظیم کرده اید ، به جای آن روی دکمه “ویرایش پروفایل” کلیک کنید. روی کادرهای نوشتاری “نام” و “نام خانوادگی” کلیک کرده و تغییرات مورد نظر را وارد کنید.

مرحله 1: بررسی کنید که آیا می توانید آن را تغییر دهید. در تلفن یا تبلت اندروید خود ، برنامه تنظیمات دستگاه گوگل خود را باز کنید. حساب گوگل خود را مدیریت کنید. در بالا ، روی اطلاعات شخصی ضربه بزنید.

مرحله 2: آن را تغییر دهید. در کنار آدرس ایمیل خود ، ویرایش را انتخاب کنید. آدرس ایمیل جدید را برای حساب خود وارد کنید.

بله ، البته شما می توانید بدون ایجاد یک حساب gmail جدید ، نام کاربری جیمیل خود را تغییر دهید. فقط وارد جیمیل خواهید شد و سپس به صفحه حساب Google مراجعه می کنید. روی اطلاعات شخصی در صفحه ورود به gmail کلیک کنید.

نام روی صفحه نمایش خود را در Gmail تغییر دهید. به ایمیل خود وارد شوید و بر روی آیکون چرخ دنده در بالا و سپس تنظیمات کلیک کنید. در تنظیمات خود ، به زبانه Accounts بروید. … در قسمت Name: اولین گزینه را انتخاب کنید تا نام خود را به صورت پیش فرض نمایش داده یا گزینه دوم را انتخاب کرده و نام نمایشگر دلخواه را ارائه دهید.

به تنظیمات-> حسابها -> ارسال نامه به عنوان بروید. می توانید ورودی پیش فرض را برای حساب خود ویرایش کنید و به جای استفاده از نام یک حساب، می توانید از یک نام دیگر استفاده کنید و آن را تغییر دهید.

روی زبانه File کلیک کنید. در زبانه اطلاعات، روی تنظیمات حساب کاربری کلیک کرده و سپس روی تنظیمات حساب کلیک کنید. اکانت ایمیلی را که می خواهید بروزرسانی کنید ، انتخاب کنید و سپس روی گزینه «Change» کلیک کنید. در قسمت اطلاعات کاربر ، در کادر نام شما ، نام خود را آن طور که می خواهید آن را برای افرادی که پیامهای ایمیل از شما دریافت می کنند، ببینند، تایپ کنید.

اطلاعات اولیه را ویرایش کنید

می توانید اطلاعات اصلی در مورد شغل یا نام تجاری خود را اضافه ، تغییر یا حذف کنید. … به بخش Brand Accounts از حساب گوگل خود بروید. حسابی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید. روی ویرایش اطلاعات حساب کلیک کنید.

به صفحه اصلی Gmail بروید و وارد حساب کاربری خود شوید. روی پیکان کشویی کنار تصویر پروفایل خود کلیک کنید و گزینه “حساب کاربری” را انتخاب کنید. بر روی “ویرایش” در کنار “آدرس های ایمیل” کلیک کنید و سپس بر روی “حذف” کلیک کنید تا آدرس اصلی را حذف کنید و در صورت لزوم از نام کاربری جدید استفاده کنید.چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.


Downloads-icon


چگونه در آیفون یا آیپد عکس را به فایل PDF تبدیل کنیم؟Downloads-icon

.

آخرین اخبار و اطلاعات

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تغییر رمز جیمیل یکی از مواردی است که باید حسابی به آن دقت داشته باشید و حتی به صورت دوره‌ای اقدام به تغییر دادن رمز اکانت جیمیل بکنید. تمامی سرویس‌های ارائه شده از سمت گوگل مثل ابزارهای مدیریت سایت مثل وبمستر تولز، همگی با استفاده از نام کاربری جیمیل و رمز عبور در دسترس خواهند بود. بنابراین اگر شخصی بتواند به اکانت جیمیل شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند به تمامی اطلاعاتی که در اکانت گوگل شما قرار دارد دسترسی پیدا کرده و از آن سوء استفاده کند.

در این آموزش از میزبان‌فا مگ قصد دارم به معرفی نحوه تغییر دادن رمز جیمیل بپردازم که با استفاده از ان می‌توانید پسورد جیمیل خود را در هر زمان که فعالیت مشکوکی روی اکانت شما انجام گرفت تغییر دهید. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنم حداقل هر 2 یا 3 ماه یکبار، بستگی به فعالیتی که در اکانت خود دارید، به صورت دوره‌ای رمز جیمیل خود را عوض کنید.

برای اینکه بتوانید رمز جیمیل خود را تغییر دهید ابتدا لازم است که با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور فعلی وارد آن شوید. در صورتی که رمز Gmail خود را نمیدانید، لازم است اقدام به بازیابی رمز جیمیل فراموش شده بکنید. پس فرض می‌کنیم که شما دسترسی به جیمیل دارید، در غیر این صورت با استفاده از مقاله بازیابی رمز جیمیل باید رمز خود را از طریق شماره تلفن، ایمیل یا هر چیز دیگری که در هنگام ساخت اکانت وجود دارد بازیابی کنید.

برای شروع کار ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه ورود به اکانت گوگل هدایت شوید و سپس آدرس جیمیل و رمز فعلی را در فرم ورود وارد کرده و وارد اکانت خود شوید.

ورود به اکانت گوگل

چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

در این مرحله فرم ورود به گوگل نمایش داده می‌شود که باید ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعد باید رمز فعلی جیمیل خود را وارد کنید و روی دکمه ورود کلیک کنید. در صورتی که تایید دو مرحله‌ای گوگل را فعال کرده باشید، این دکمه با عنوان مرحله بعدی نمایش داده خواهد شد که کد 6 رقمی ورود به اکانت جیمیل به شماره شما ارسال می‌شود. در غیر این صورت دکمه ورود نمایش داده خواهد شد.

حال که با موفقیت وارد اکانت خود شدید باید به صفحه مدیریت اکانت رفته و از بخش تغییر رمز گوگل، رمز خود را تغییر دهید. برای این منظور روی دکمه زیر کلیک کنید تا مستقیما به صفحه تغییر رمز جیمیل هدایت شوید.

تغییر رمز جیمیل

حال همانطور که در تصویر می‌بینید صفحه تغییر رمز جیمیل(change password gmail) به شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله باید رمز دلخواه خود را به ترتیب در هر دو فیلد وارد کنید و روی دکمه Change Password کلیک کنید تا رمز جیمیل شما تغییر پیدا کند.

باز هم تاکید می‌کنم که به منظور افزایش امنیت اکانت گوگل حتما رمز خود را به صورت دوره‌ای، حداقل هر سه ماه یک بار تغییر دهید تا اگر فعالیت مشکوکی روی اکانت شما انجام می‌گیرد و شخصی قصد در هک اکانت جیمیل دارد نتواند موفق شود.

تا پیش از این امکان تغییر رمز جیمیل فقط در نسخه تحت وب بود و بدون استفاده از مرورگر نمیشد که رمز gmail را تغییر داد. برای همین گیمرها که به دنبال تغییر رمز جیمیل کلش بودند گاها با این مورد مشکل داشتند. بعد از ظهور دستیار هوشمند گوگل(Google Assistant) این قابلیت فراهم شده است که به کمک این دستیار هوشمند بتوانید رمز اکانت جیمیل خود را تغییر دهید. برای این منظور ابتدا برنامه جیمیل را باز کرده و مطابق تصاویر زیر با جارو کردن منو به سمت راست روی گزینه Settings کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات برنامه هدایت شوید. سپس در صفحه تنظیمات در صورتی که چند اکانت در گوگل دارید، اکانت Gmail که قصد تغییر پسورد آن را دارید انتخاب کنید. ترتیب تصاویر از سمت چپ به راست است.

حال در این مرحله مطابق تصویر سمت چپ روی گزینه Manage Your Google Account کلیک کنید تا دستیار هوشمند گوگل صفحه مربوط به مدیریت اکانت گوگل را برای شما باز کند. در این صفحه باید روی گزینه Menu که در نوار پایین قرار دارد کلیک کنید و مطابق تصویر گزینه Security را انتخاب کنید. در این صورت به صفحه تنظیمات امنیتی جیمیل هدایت خواهید شد که در این مرحله هم باید روی بخش Password کلیک کنید.

حال در این مرحله مطابق تصویر سمت چپ پایین باید رمز فعلی ورود به اکانت خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن رمز اکانت و ورود به اکانت گوگل در این مرحله، صفحه تغییر رمز جیمیل در گوشی مطابق تصویر سمت راست باز خواهد شد که باید در فیلدهای new password و confirm new password رمز جدید را وارد کنید.

در نهایت بعد از کلیک روی دکمه آبی Change Password تغییر رمز جیمیل در گوشی با موفقیت انجام گرفته و از اکانت خود خارج خواهید شد. در این صورت باید مجددا با استفاده از رمز جدیدی که برای Gmail در نظر گرفتید در گوشی خود وارد اکانت شوید.

سلام من میخواستم که رمز اکانتمو عوض کنم بعدش گفت از سیستم دستگاهتان خارج میشوید منم ترسیدم ولی منظورشو درست نفهمیدم حتی شما در متن بالا در موردش توضیح دادین ولی اگر رمز اکانتو تغییر بدیم چجوری باید با رمز جیمیلی که عوض کردیم دوباره وارد اکانت بشیم ؟؟؟

سلام و احترام؛
بعد از اتمام مراحل تغییر رمز ، به صورت اتوماتیک از حساب خارج میشید و برای ورود مجدد باید از رمز جدید استفاده کنید.

سلام شخصی رمز جیمیل من را عوض کرده و من تمام اطلاعات بازیابی را دارم ولی وقتی می‌خوام وارد بازیابی بشم یه پیام میاد که شما سعی دارید از گوشی وارد بشید که ما هیچ گونه اطلاعات نداریم که حساب متعلق به شماست با گوشی دیگری امتحان کنید یا بعدا امتحان کنید الان پنج روزه من با هر گوشی امتحان میکنم همین پیغام برام میاد لطفا اگه چیزی بلدین که باید انجام بدم کمکم کنید ممنون درضمن جمیل هنوز رو گوشیم هست و می‌خوام از اول شروع کنم میگه این حساب روی گوشی شما فعال هست ولی وقتی میرم داخلش میزنه نیاز به ورود و رمز میخواد که ندارم و بازیابی هم که بالا توضیح دادم چی برام میاد

سلام روی گزینه فراموشی رمز ایمیل کلیک کنید سپس گزینه ارسال رمز کمکی به گوشی رو کلیک کنید گوگل یه کد امنیتی دیگه به موبایل شما پیامک میکنه بعد اون رو وارد کنید و کلید اینتر یا next رو کلیک کنید پسورد جدید شما نشون داده میشه بلافاصله جهت امنیت حساب کاربری خود نسبت به تغییر پسورد خودتون اقدام کنید.و من الله توفیق

عالی بود ،سپاس

سلام داداش من همین کارو میکن‌ولی باز هم میخوام گذرواژه رو عوض کنم همین رو میده میگه هیچگونه اطلاعی که این حساب متعلق به شماست نداریم

سلام روزبخیر؛
ایا سایر روش های تایید هویت رو قبلا فعال کرده بودید؟
اییمل ریکاوری یا شماره تماس دوم درج کردید؟

سلام من یکی به جمیلم وصل سده چطور میتون مسدودش کنم و دسترسی رو قطع کتم لطفا راهنمایی کنید

سلام روزبخیر؛
با مراجعه به ایمیلتون و کلیک روی گزینه manage your account به صفحه ای مشابه تصویر زیر هدایت میشید.
در قسمت مشکلات امنیتی می تونید مشاهده کنید که این حساب ایمیل روی چه دستگاه هایی باز هست و اشخاص ناشناس رو ترمینت کنید.

سلام چرا وقتی میزنم مینیویسه کد راستی آزمایی برای شما برای شما ارسال گردیده است ( میگه اینو وارد کنید ) ولی برای من هیچی نمیاد

سلام ممنون از وبسایت عالیتون ❤

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور جیمیل خود را تغییر دهیم

سلام دوست عزیز بر روی یک exe برنامه کلیک راست بزنید و گزینه…

ویندوزم7است….

سلام. فایل های exe کامپیوتر من فقط با فایرفاکس باز میشه یعنی…

سلام دوست عزیز شاید باگ اینستاگرام هست شما بعد از منتشر شدن…

سلام من یه پست IGTV رو استوری میکنم . چرا 4 تا استوری میکنه…

سلام دوست عزیز بر روی یک exe برنامه کلیک راست بزنید و گزینه…

ویندوزم7است….

سلام. فایل های exe کامپیوتر من فقط با فایرفاکس باز میشه یعنی…

سلام دوست عزیز شاید باگ اینستاگرام هست شما بعد از منتشر شدن…

سلام من یه پست IGTV رو استوری میکنم . چرا 4 تا استوری میکنه…

چطور جیمیل خود را تغییر دهیم
چطور جیمیل خود را تغییر دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *