چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

 
helpkade
چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم
چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

کابینه تمام فوتبالیِ جادوگر برای انتخابات فدراسیون
درخواست طلاق زن جوان بعد از ۶ ماه زندگی مشترک
مهاجرت کاربران از واتس‌اپ کلید خورد؟
کتایون ریاحی و پسرش در تولد لاکچریش + عکس
تصاویر واقعی از گوشی شیائومی mi 11 منتشر شد
مادر جوان احسان علیخانی + عکس
سورپرایز سرمربی پرسپولیس برای دربی
قطر موضع جدید خود را درباره ایران اعلام کرد

ورزش برای اندام ساعت شنی ، مدل هیکل ساعت شنی ، رسیدن به اندام ساعت شنی ، مشخصات اندام ساعت شنی ، لباس مناسب اندام ساعت شنی ، چطوری هیکل ساعت شنی داشته باشیم

فرم‌های مختلفی برای اندام بانوان وجود دارد: از سیب و گلابی گرفته تا موز و … اما ایده‌آل ترین فرم اندام که همه دوست دارند آن را داشته باشند فرم ساعت شنی است. یعنی اندامی که در بالاتنه و پایین تنه انحنای لازم را داشته و کمر باریکی داشته باشد. چطور می‌توان این فرم از اندام را تداعی کرد؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید چطور اندام ساعت شنی داشته باشید.

برخی افراد مثل اسکارلت جوهانسون، سوفیا ورگارا و سلما هایک به طور طبیعی صاحب این فرم از اندام هستند که ارتباطی هم به چاقی و لاغری شخص ندارد و تنها نوعی تناسب میان ابعاد بدن است. اگر شما جزو این افراد نیستید نگران نباشید تنها با انتخاب لباس مناسب و تغییرات جزیی در استایل می توانید با خطای دید اندام ساعت شنی داشته باشید.

۱- بالاتنه حجیم استفاده از لباس‌هایی که در یقه دارای تزئین و سنگ دوزی و چین و رافل باشند، ایجاد سرشانه های حجیم با استفاده از اپل و حجم دادن به بازوها با پوشیدن لباس‌هایی که آستین پف دار دارند می‌تواند حجم بالاتنه را افزایش دهد و با خطای دید اندام خود را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

۲- بستن کمربند نکته مهم دیگر بستن کمربند است. کمربند علاوه بر این که قسمت میانی بدن شما را باریک‌تر می‌کند باعث می‌شود که بدن به دو بخش تقسیم شود و حجم این دو بخش بیشتر مشخص باشد. هرچه کمربند عریض تر باشد کمر باریک تر به نظر خواهد رسید.

۳- دقت درباره لباس های پایین تنه شلوار جین تنگ را کنار بگذارید و به دنبال مدل‌هایی بروید که فاق بلند و دمپا گشاد هستند. این انتخاب باعث می‌شود حجم پایین تنه افزایش یافته و روی باریکی کمر تاکید شود.

فیلم تمرینات ورزشی برای داشتن اندام ساعت شنی

یوگا وقتی نوبت به کمر سفید شدن می رسد ، یوگا گزینه ای است که به سختی می توان آن را شکست.

مطالعه ۲۰۱۶منبع مورد اعتماد از ۶۰ زن نشان داد که ۱۲ هفته تمرین یوگا منجر به از دست دادن متوسط ​​۱٫۵ اینچ دور کمر می شود – و این بدون رژیم کم کالری بود.ژست های یوگا مانند حالت پاپیون ، حالت قایق و معکوس جنگجو می توانند عضلات باسن شما را فعال ، سفت کنند.

شنا

با توجه به الف مطالعه ۲۰۱۷منبع مورد اعتماد،شنا و سایر تمرینات پایداری توانایی فعال کردن باسن شما را دارند. این ، به نوبه خود ، ممکن است به اصلاح کمرتان و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.

به عنوان یک پاداش ،شنا ممکن است به بهبود وضعیت بدن و همچنین استقامت شما برای فعالیت هایی مانند دویدن یا دوچرخه سواری کمک کنند.

آموزش با شدت زیاد (HIIT)پژوهشمنبع مورد اعتمادنشان داده است که تمرین با شدت زیاد (HIIT) می تواند ابزاری م effectiveثر برای انفجار چربی شکم و سوزاندن کالری زیادی باشد. این نوع تمرینات قلبی شما را ملزم به انجام تمرینات شدید ورزشی شدید و به دنبال آن یک دوره استراحت کوتاه می کند.

به عنوان مثال ، می توانید ۳۰ ثانیه دویدن سریع و به دنبال آن ۱۵ ثانیه پیاده روی را انجام دهید. سپس می توانید این الگو را به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه تکرار کنید.

چگونه باسن خود را عضلانی کنیداگر می خواهید برای کوچک شدن قسمت میانی بدن خود وزن کم کنید ، ممکن است از از دست دادن اینچ از ران و ران خود احتیاط کنید.

اگرچه شروع به کاهش وزن می کنید ، می توانید تمرینات زیر را برای کمک به شما در شکل دادن و تنظیم عضلات داخل و اطراف باسن خود امتحان کنید . هدف این انجام تمرینات تقویت کننده حداقل سه تا چهار بار در هفته است.

اسکاتاسکات یک تمرین عالی برای ساختن پایین تنه قوی است. اسکات می تواند به تقویت عضلات ران شما کمک کند و همچنین به آرامی و ران شما شکل دهد.

سعی کنید یک سری زن و شوهر ۱۰ تا ۱۲ اسکات انجام دهید.

شیرهای آتشنشانیتمرینات هیدرانت آتش ، که به آن تمرینات سگ کثیف یا بالابر پهلو نیز گفته می شود ، ناحیه ران و گلوتان را هدف قرار می دهد. این تمرین همچنین از عضلات اصلی شما برای ثبات استفاده می کند.

سعی کنید حداقل چند ست ۱۰ تکرار در هر طرف انجام دهید ، و با سهولت بیشتر تعداد بیشتری را اضافه کنید.

لانگلانگ می تواند به شکل دادن و ایجاد توده عضلانی کمر در ران و باسن شما کمک کند. لانگ ها در حالی که به باسن شما لیفت می دهند ، عظلات و شکم شما را تمرین می دهند.

کار خود را با انجام ۱۰ تا ۱۲ لانگ همزمان روی هر پا شروع کنید. با ایجاد تناسب اندام می توانید لانگ های بیشتری اضافه کنید.

چگونه شانه ها و سینه را شکل بدهیدتونستن شانه ها و نیم تنه شما چالش برانگیزترین قسمت برای گرفتن فرم منحنی باشد. بیشتر افراد می خواهند و متناسب به نظر برسند – نه بزرگ و گنده.

خبر خوب این است: شما می توانید به طور طبیعی با ورزش اندازه نیم تنه خود را افزایش دهید . و تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها منحنی خوش فرم به شانه های خود بدهید.

پرس های دیواریپرس های دیواری ، فشارهای دیواری نیز نامیده می شوند ، عضلات سینه و همچنین قسمت “بال مرغ” زیر بازوها و شانه های بالایی شما را کار می دهند.

شما می توانید چند مجموعه از این موارد را در بین وقفه های تجاری خارج کنید تا خون شما پمپ شود و به عضلات قفسه سینه خود تمرین دهید.

سعی کنید ۱۰ تا ۱۵ مورد از این فشارها را همزمان انجام دهید. چند دقیقه استراحت کنید ، سپس یک ست دیگر انجام دهید.

Pushupsشنای سنتی راهی عالی برای تنش دادن سطح شانه شما بدون بزرگ شدن است.

مطالعات نشان داده اند که فشارهای قوی عضلات سینه شما را فعال می کنند و همچنین ممکن است شما را قوی تر کنند.

یک چالش شنا سنتی را امتحان کنید: فقط با پنج شنا شروع کنید و هر روز یک شنا افزایش دهید – بنابراین ، برای مثال ، پنج پنجشنبه ، شش بار سه شنبه ، هفت روز چهارشنبه ، و غیره – برای دیدن نتایج سریع.

رژیم غذایی و سایر عواملرژیم غذایی به تنهایی کافی نیست که شما را به شکل ساعت شنی در آورد . و برخلاف آنچه می خوانید یا می شنوید ، هیچ رژیم جادویی وجود ندارد که بتواند شکل بدن شما را تغییر دهد.

کلید یک رژیم غذایی سالم تمرکز بر خوردن غذاهای کامل در اندازه های مناسب از بسیاری از گروه های غذایی است.

نکات زیر می تواند به شما ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز در حین کار بر روی اصلاح شکل بدنتان کمک کند:

سعی کنید از غذاهای بسیار فرآوری شده خودداری کنید. آنها اغلب مملو از نمک ، قندهای اضافه شده و مواد نگهدارنده هستند. در عوض روی میوه های تازه ، سبزیجات ، پروتئین بدون چربی و غلات کامل تمرکز کنید.نوشابه های شیرین یا سایر نوشیدنی ها را با شکر اضافه کاهش دهید. به جای آن آب ، آب گازدار با طعم کم یا چای های گیاهی شیرین نشده را انتخاب کنید.از چربی های سالم مانند چربی های موجود در روغن زیتون ، آووکادو ، دانه ها و مغزها استفاده کنید. این چربی ها ممکن است به تعادل هورمون های شما کمک کرده و در هنگام کار برای اصلاح کمر خود ، انرژی مورد نیاز شما را تأمین کنند. به سلامت روده خود توجه کنید. مشکلات هضم می تواند سلامت و سلامتی شما را تحت تأثیر قرار دهد. پروبیوتیک ها می توانند به بهبود هضم شما کمک کنند.

خرید اینترنتی لباس فرم

بهتر است از گن های دور کمر به عنوان راهی برای به دست آوردن فرم ساعت شنی خودداری کنید. این دستگاه های محکم کرست مانند می توانند مشکلات تنفسی ایجاد کرده و حتی به اندام های داخلی شما آسیب برسانند. همچنین به کاهش وزن کمک نمی کنند.

شما برای به دست آوردن منحنی های مورد نظر خود بسیار بهتر است که یک رژیم غذایی و ورزش را دنبال کنید.

خط آخردستیابی به یک فرم ساعت شنی عالی ممکن است دشوار باشد و در واقع ، این یک فرم بدن است که افراد کمی به طور طبیعی از آن برخوردارند.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

اگرچه روش هایی وجود دارد که می توانید اینچ از کمر خود را کوتاه کنید و عضلات خود را در مکان های مناسب افزایش دهید ، اما مهم است که واقع بین باشید و به یاد داشته باشید که به جای هدف برای شکل بدن مورد نظر ، سعی کنید سلامت مطلوب را از طریق ورزش منظم ، رژیم غذایی سالم و دوست داشتن بدن خود دنبال کنید.

لباس های مخصوص اندام ساعت شنی /ببینید

درخواست طلاق زن جوان بعد از ۶ ماه زندگی مشترک

در امتحانات، چی بخوریم، چی نخوریم؟

چالش علمی باورهای اشتباه در مورد غذاهای منجمد

محاکمه دختر دانشجو به اتهام اسیدپاشی

انتقاد تند بهنوش بختیاری از کسانی که برچسب سیاسی می‌زنند

زندگی فوق لاکچری وروجک های رضا صادقی+عکس

خوراکی های خطرناکی که عمر شمارا کوتاه میکند!

ناگفته های پدر ۲ دختر تهرانی قبل از اعدام / اعتراف به ۴ جنایت در گفتگوی اختصاصی قاتل + عکس

انتخاب ترلان پروانه به عنوان زیباترین زن جهان!

رقص باحال بهرام افشاری در برنامه هم رفیق شهاب حسینی + فیلم

بازگشت آقای گل با مادرش به ایران/ جت شخصی سردار آزمون!+عکس

خواستگاری فوق العاده افسرپلیس از معشوقه ی خود با ماشین های پلیس

عکس لو رفته از یک ژن خوب در فضای مجازی؟!!

پزشکان ایرانی در رتبه ۱۵برتر جهان

تمساح دریاچه چیتگر یافته شد!

کپی برداری از تمام مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد

روزانه

داشتن تناسب اندام آرزوی همه کسانی است که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می دهند. داشتن اندامی مانند ساعت شنی به دور از ذهن نیست. کافی است با پشتکار و تلاش بتوانید به تناسب اندام دلخواهتان دست پیدا  کنید.

هیکل ساعت شنی به اندامی گفته می شود که در آن کمر باریک تر از بالا تنه و پایین تنه می باشد. درواقع بهتر توصیف کنیم شکلی مانند گلابی باشد. برخی از افراد به طور کلی خودشان دارای همچین تناسبی در اندامشان هستند اما برخی دیگر دور کمری پهن تر از بالاتنه دارند و باعث می شود که هر لباسی که دوست دارند را نتوانند بپوشند یا آنکه لباس به طور دلخواه بر اندامشان ننشیند.

نکته قابل توجه در مورد افرادی که خودشان هیکل ساعت شنی دارند این است که در خطر بزرگ شدن بیش از حد اندام شان به خصوص در ران ها و بالای بازوها هستند. زنانی که فرم بدن ساعت شنی دارند، برای حفظ تناسب اندام شان باید توجه ویژه ای به اندام شان داشته باشند.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

 

این تمرین به منظور فرم دادن عضلات مرکزی در ناحیه لگن و تنه خصوصاً ناحیه بازوها و پهلوها. مانند پوزیشن پلانک (plank) به یک سمت قرار بگیرید، آرنج راست را خم کنید و به صورت مستقیم زیر شانه روی زمین بگذارید. پاها را به هم جفت کرده صاف روی زمین بگذارید، به طوری که پای چپ تان جلوی پای راست تان قرار بگیرد. بازوی راست تان را مستقیماً از روی سرتان بالا ببرید، درست کنار گوش، بازو را صاف نگه دارید به طوری که کف دست تان رو به زمین باشد و به طوری که دست و بدن تان روی یک خط قرار گرفته باشد. دست چپ تان را به سمت زمین خم کنید و همزمان باسن تان را بالا بیاورید. به حالت اول برگشته حرکت را 8 تا 10 بار تکرار کنید. برای پهلوی دیگر هم به همین شکل انجام دهید.

 

همانند پلانک جانبی دراز بکشید و سعی کنید که دوباره خط راستی ما بین پاهایتان و شانه درست کنید. برای اینکه حرکتتان را درست انجام دهید خط بین شانه و پا را حفظ کنید. سپس با حفظ حالت، می‌بایست پای آزاد را به اندازه‌ای که تعادلتان به هم نخورد بالا ببرید و مدتی مکث کنید. حواستان باشد که تعادلتان را از دست ندهید و فقط پای شما حرکت کنید نه لگنتان. بهتر است که مدت زمان مکث ۳۰ ثانیه باشد. این ست ورزشی را باید ۳ بار تکرار کنید.

 

 


چاق شدن طبیعی چگونه ممکن می شود؟

نشانه های چربی سوزی بدن | گیاهان چربی سوز موثر | میوه های…

برای انجام دادن این حرکت بر روی پهلو خود دراز بکشید. تمامی وزن خودتان را روی آرنج نزدیک به زمین بیاندازید و پای خودتان را روی پای همان آرنج قرار دهید تا از زمین جدا شوید. شما باید بین مچ پا تا شانه یک خط مستقیم درست کرده باشید. دست مخالف که آزاد است را، راست نگه دارید. وزن خودتان را روی آرنج و پای همان دست بیاندازید و شروع کنید لگن خودتان را به زمین نزدیک کنید. مدتی در این حالت مکث کرده و دوباره به حالت عادی بازگردید. همین حرکت را ۱۵ بار انجام دهید. سعی کنید ۳ بار این ست ورزشی را تکرار کنید.

سعی کنید در هنگامی که این حرکت را انجام می دهیم لگنتان را به جلو و عقب نبرید بلکه فقط به بالا و پایین حرکت دهید. در ضمن آرنجتان نیز حتما در امتداد شانه باید قرار بگیرد. سعی کنید که خط مستقیم مابین شانه و پاهایتان را از بین نبرید. اگر این نکات را رعایت کنید بدان معناست که حرکات را درست رفته اید و زمانی که حرکات را درست انجام دهید آنگاه است که تأثیرش را خواهید دید.

 

این حرکت به  منظور فرم دادن عضلات باسن، ران ها و عضلات مرکزی تنه و لگن می باشد. برای انجام این حرکت باید به صورت ایستاده باشید سپس پاها را به اندازه عرض باسن باز کنید، دست ها را مستقیم به سمت جلو نگه دارید به طوری که کف دست رو به زمین باشد. یک قدم بزرگ به سمت راست بردارید، زانوی راست تان را به اندازه 45 تا 90 درجه خم کنید (زانویی که خم شده نباید از انگشتان جلوتر قرار بگیرد). در همین موقعیت ساید لانژ مکث کنید و بازوها و کمر را به سمت چپ بچرخانید. کمرتان را به حالت اولیه چرخانده و به موقعیت اول برگردید. این حرکت را برای سمت دیگر هم انجام دهید. تمام حرکات توضیح داده شده را برای یک ست کامل 10 تا 12 بار در هر طرف تکرار کنید. برای سخت تر شدن حرکت، یک توپ طبی (medicine ball) در دستان تان نگه دارید.

 

 

شلوار جین تنگ را کنار بگذارید و به دنبال مدل‌هایی بروید که فاق بلند و دمپا گشاد هستند. این انتخاب باعث می‌شود حجم پایین تنه افزایش یافته و روی باریکی کمر تاکید شود.

کمربند علاوه بر این که قسمت میانی بدن شما را باریک‌تر می‌کند باعث می‌شود که بدن به دو بخش تقسیم شود و حجم این دو بخش بیشتر مشخص باشد. هرچه کمربند عریض تر باشد کمر باریک تر به نظر خواهد رسید.

استفاده از لباس‌هایی که در یقه دارای تزئین و سنگ دوزی و چین و رافل باشند، ایجاد سرشانه های حجیم با استفاده از اپل و حجم دادن به بازوها با پوشیدن لباس‌هایی که آستین پف دار دارند می‌تواند حجم بالاتنه را افزایش دهد و با خطای دید اندام خود را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.

 

 

 

موارد بیشتر:

آموزش تصویری 15 دقیقه تمرین در منزل برای رسیدن به تناسب اندام

روزانه چقدر کالری بسوزانیم تا لاغر شویم؟

ورزش لاغری ران پا و بغل ران پا

چاق شدن طبیعی چگونه ممکن می شود؟

نشانه های چربی سوزی بدن | گیاهان چربی سوز موثر | میوه های چربی سوز برای لاغری

مطالب جدید

استاتوس کوتاه روز مادر + مجموعه جملات زیبا برای بیو، استوری و کپشن

جملات ابراز محبت به مادر + متن های قدردانی و ابراز عشق به مادران


بورس سیسمونی نوزاد کجاست

متن تبریک روز ولنتاین به عشق و همسر + عکس پروفایل زیبا و عاشقانه

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

عکس پروفایل روز زن + عکس نوشته های تبریک روز زن برای همسر عزیز

دانلود قانونی فیلم و سریال های ایرانی و خارجی از رسانه ویپو فیلم

عکس پروفایل سکوت | عکس نوشته سکوت و متن خاموشی و بی حرف شدن

دوبیتی عاشقانه؛ اشعار دوبیتی های ناب و رمانتیک عاشقانه، اس ام اس دو…

متن استوری احساسی و رمانتیک + جمله های کوتاه برای بخش بیوگرافی و…

عکس پروفایل انتقام + متن و جملات زیبا در مورد انتقام و تاوان دادن

کمتر خانمی را می‌توان پیدا کرد که با دیدن عکس هنرمندان و اینفلوئنسرهای صنعت مد و لباس به فکر داشتن اندام ساعت شنی نباشد. بدون شک جنیفر لوپز یکی از این ستارگان است که الگوی بسیاری برای تناسب اندام است. رسیدن به این اندام نیازمند دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب و در کنار آن ورزش کردن است. در این مقاله قصد داریم بهترین راهکارها را برای رسیدن به اندام ساعت شنی معرفی کنیم با جیمیتو همراه باشید.

 

برای اندازه‌گیری اندام به یک متر، کاغذ و خودکار و آینه قدی نیاز دارید.

اگر دور باسن، شانه و سینه نزدیک به هم باشند و دور کمر کمتر از ۷۵ درصد این ابعاد باشد اندام شما ساعت شنی است. دور کمر را بر دور شانه یا سینه یا باسن تقسیم کنید و اگر عدد به دست آمده از ۰.۷۵ کمتر بود شما اندام ساعت شنی دارید.

همچنین ابعاد دور سینه و دور باسن و شانه نیز باید کمتر از ۵ درصد با هم اختلاف داشته باشند اگر دو به دو به هم تقسیم شوند نتیجه عددی بین ۰.۹۵ تا ۱.۰۵ شود. این فرم اندام محدودیت چندانی ندارد و تقریبا هر مدل لباسی به آن می‌آید اما برای زیبایی بیشتر می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که روی کمر تاکید کند مثلا کت و مانتو لنگی.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

 

شکل ساعت شنی به طور معمول شامل یک کمر کوچکتر است که توسط یک نیم تنه بزرگتر و انحنای باسن انحنای تکمیل می‌شود. این بدان معناست که سه منطقه هدف وجود دارد:

 

خبر بد اینکه، لاغر کردن یک ناحیه از بدن کار سختی است! به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که یک رژیم لاغری خاص را دنبال کنید و در کنار آن برای کاهش سایز کمر به سراغ حرکات و تمرینات ورزشی مناسب بروید تا به کمری باریک دست یابید.

 

 

اگر یک رژیم لاغزی را دنبال می‌دانید باید در نظر داشته باشید که ممکن است مقداری از چربی باسن و ران‌ها را از دست دهید. برای اینکه اندام ساعت شنی خود را حفظ کنید، تعدادی تمرین ورزشی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد که برای فرم دادن باسن بسیار مفید هستند.

 

اسکات یا اسکوات یکی بهترین حرکات ورزشی است که به فرم دهی باسن و ران‌ها بسیار کمک می‌کند. برای شروع بهتر است روزانه چند ست و هر بار ۱۰ تا ۱۲ تکرار انجام دهید.

 

این حرکت ناحیه مفصل ران و باسن را هدف قرار می‌دهد. این تمرین همچنین استقامت عضلات میانی بدن را به همراه خواهد داشت. سعی کنید حداقل در هر طرف حداقل دو ست و هر بار ۱۰ تکرار انجام دهید.

 

حرکت لانج یکی از بهترین تمرینات برای عضلات پا و باسن است. این حرکت به اسکات تک پا نیز شناخته می‌شود. در هر ست ۱۰ تا ۱۲ بار حرکت لانج را تکرار کنید و با افزایش قدرت بدنی این تعداد را افزایش دهید.

 

باید به شما بگویم که مهمترین بخش در ایجاد اندام ساعت شنی، همین قسمت بالاتنه است. چرا که بسیاری از بانوان تمایل ندارند سرشانه پهن و بزرگ و یا سینه‌های برجسته داشته باشند. برای رسیدن به اندام ایده‌ال خود کافیست که تمرینات ذیل را به طور کامل انجام دهید.

 

این حرکت به عضلات بالای سرشانه و پشت بازو کمک زیادی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم این حرکت را در چند ست و هر بار ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید تا بالاتنه متناسب داشته باشید.

 

یکی از بهترین حرکات ورزشی که امکان انجام آن را در هر جایی دارید، شنا سوئدی است. پیشنهاد می‌کنیم در هر ست ۱۰ تا ۱۲ تکرار آن را انجام دهید. این حرکت به عضلات میانی، بازو و پشت بازو و همچنین عضلات سینه کمک زیادی می‌کند.

 

رژیم غذایی به تنهایی کمکی به رسیدن به اندام ساعت شنی نمی‌کند. و برخلاف آنچه ممکن است بخوانید یا بشنوید، هیچ رژیم جادویی وجود نخواهد داشت که شکل بدن شما را تغییر دهد. نکته اصلی یک رژیم غذایی سالم تمرکز بر خوردن غذاهای کامل در مقدار مناسب از طیف وسیعی از گروه‌های غذایی است. نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن را بشناسید:

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

اندام ساعت شنی گرد و انحنایی از نظر بسیاری از افراد مطلوب‌ترین شکل بدن زن است. متاسفانه تعداد دختران کمی در سن نوجوانی دارای هیکل ساعت شنی هستند.

آنها در طول زندگی اطمینان دارند که بتوانند به شکل کلاسیک اندام ساعت شنی با بالاتنه زیبا،

انحنای جذاب پایین تنه و دور کمر مناسب به کمک روش‌هایی دست یابند.

اگر می‌خواهید اندام ساعت شنی مناسبی داشته باشید، روش‌های زیبایی متنوعی وجود دارد که

می‌تواند به تنهایی و یا با هم برای کمک به رسیدن به اهداف و آرزوهایتان استفاده شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

در زمینه فرم دهی بدن به اندام ساعت شنی روش تزریق چربی به سینه، ران پا و باسن طرفدار زیادی دارد

و در مقایسه با سایر روش‌ها کم تهاجمی‌تر است،

در این روش از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود و ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند.

 مانند روش باسن برزیلی BBL یا تزریق چربی به باسن و روش تزریق چربی به سینه است.

باید از روش‌های پزشکی زیر استفاده کنید:

تزریق فیلر اسکالپترا، ژل سیلیکون، پروتز باسن و پروتز سینه استفاده کنید.

همچنین روش‌های لیپوساکشن مرسوم و لیزری، دستگاه لاغری لیزری و فریزکننده برای داشتن اندام ساعت شنی لازم می‌باشد؛

سایر روش‌های ورزشی کاربردی و اصلاح تغذیه روزانه هم در اینجا برای اندام ساعت شنی توضیح داده شده است.

با توجه نوع اندام در زنانی باید اقدام کوچک کردن سینه، باسن، شکم و پهلو و غیره انجام شود

و در خانم‌هایی بایستی این قسمت‌ها حجم‌دهی شود

و یا ترکیبی از هر دو که با روش‌های تزریق چربی، فیلر، پروتز یا ایمپلنت و غیره توضیحاتی داده شده است.

امروزه با استفاده از روش انتقال چربی بدن می‌توانید این کار را انجام دهید.

انتقال چربی یک فرایندی است که چربی را از یک بخش از بدن خودتان استخراج می‌کند،

تخلیص می‌کند و سپس به سایر بخش‌های بدن (محل درمان) تزریق می‌شود،

یک بخش از بدن لاغر و باریک می‌شود در حالی که حجم بخش دیگری از بدن افزایش می‌یابد و فرم می‌گیرد.

استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی شامل جذف چربی از محل‌هایی است که نمی‌خواهید

مانند: شکم، پهلوها یا ران‌ها و تزریق سلول‌های چربی به باسن، کفل و یا سینه‌ها است.

این یک فرایند 1*2 است که به شکل‌گیری و فرم‌دهی بدن شما کمک می‌کند که

لاغرتر دیده شوید و انحناهای مطلوبی به بدنتان می‌دهد.

مزایای استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی

هنگام تلاش برای دستیابی به اندام ساعت شنی ، انتقال چربی روشی کم تهاجمی‌تری نسبت به سایر روش‌های زیبایی یا ایمپلنت است.

انتقال چربی، چربی‌های ناخواسته از سایر بخش‌های بدن را برداشته

و آن را به قسمت‌هایی از بدن که نیاز به اضافه کردن حجم و فرم دهی دارند، انتقال می‌دهد.

تزریق‌‌های کوچک به جای برش‌ استفاده می‌شود،

که به این معنی است که احتمال عفونت،‌ عوارض جانبی و یا بافت زخم و همچنین زمان بهبودی و تخریب کمتر می‌شود.

تزریق‌های به صورت استراتژیکی و دقیق انجام می‌شود.

از آنجا که این روش انتقال چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌کند،

احتمال واکنش آلرژیک یا رد آن کمتر است، چربی حاصل از بدن شما طبیعی است و بنابراین در مقایسه با پروتز طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

انتقال چربی می‌تواند با داروهای آرامبخش خواب و بیدار یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

(به این معنی که شما بیهوش نیستید، اما در عوض در آرامش کامل هستید و درد احساس نمی‌کنید و هیچ مرحله‌ای از روش را به یاد نمی‌آورید)

محل دهنده که از آن چربی استخراج می‌شود و محل درمان که چربی در آنجا تزریق می‌شود.

زمانی که شما با داروی مسکن، احساس آرامش کردید و هر دو محل آماده بود، روش با لیپوساکشن در محل دهنده چربی شروع می‌شود.

یعنی سبب لاغری و پیکرتراشی در محل دهنده می‌شود و سلول‌های چربی برداشت شده که

برای حجیم کردن محل درمان (در ایجاد اندام ساعت شنی) انتخاب شده استفاده می‌شود.

یک لوله کوچک یا کانولا در محل دهنده جهت استخراج چربی وارد می‌شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

سپس سلول‌های چربی که استخراج شده است،

سپس مراحل تخلیص و جداسازی از هرگونه مایع افزوده شده و بافتی که ممکن است در طول لیپوساکشن وارد شده باشد را می‌گذراند.

باسن، ران و یا سینه‌ها تزریق می‌کند،‌ بنابراین شکل ساعت شنی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند.

کل روش انتقال چربی تقریبا 2 ساعت طول می‌کشد.

اگر روش‌های زیبایی دیگری در ترکیب با انتقال چربی انجام شود، ممکن است زمان بیشتری لازم باشد.

حدود 2 تا 3 ماه پس از عمل، انتقال چربی باید تثبیت شود

و قادر خواهید بود که نتایج کاملی از هیکل ساعت شنی جدید بدن خود را ببینید.

نتایج نهایی شما دائمی تلقی می‌شوند، اما این امر به شما بستگی دارد،

حفظ وزن ثابت بدن و سالم برای اطمینان از حفظ اندام ساعت شنی شما و فرم جدید ایجاد شده مهم است.

اگر چربی کافی در بدن خود ندارید، ممکن است به جای آن نیاز به تقویت سنتی باسن خود باشید.

لیپوساکشن برای دور کمر تعریف شده

یکی از مهم‌ترین خصوصیات اندام ساعت شنی داشتن دور کمر باریک و تعریف شده آن است.

برای بسیاری از افراد، لیپوساکشن بهترین راه برای تراش دادن و پیکرتراشی کمر است.

در طول لیپوساکشن کیسه‌های چربی ناخواسته به آرامی از محیط دور کمر جدا می‌شوند تا کمر باریک‌تر شود.

لیپوساکشن همچنین برای از بین بردن هر گونه شکم برآمد و یا چربی دور شکم استفاده می‌شود.

نسبت دور سینه به کمر مهم است. داشتن سینه‌های بزرگتر می‌تواند خط کمر را لاغرتر و باریک‌تر نشان دهد.

ببرای تقویت سینه با پروتز از جنس آب نمک یا ایمپلنت‌های سیلیکونی سینه استفاده می‌کنند که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند.

ایمپلنت‌ها در جلو و یا پشت عضله pectoralis (قفسه سینه) قرار می‌گیرند.

افزایش و تقویت باسن اغلب برای دستیابی به اندام ساعت شنی ضروری است.

باسن صاف و یا بدون شکل و بدون هیچ برآمدگی و یا انحنایی سبب می‌شود که باریکی کمر و سینه‌ها به چشم نیاید.

لیفت بافت و حذف پوست اضافی برای بالا بردن باسن،

یا استفاده از حذف چربی از کمر در طول لیپوساکشن و افزودن آن برای پر کردن و شکل دادن به باسن.

به عنوان لیفت باسن برزیلی bbl یا همان تزریق چربی به باسن شناخته می‌شود و روش بسیار مناسبی

برای انتقال چربی ناخواسته از یک محل به محل دیگر که نیاز به افزایش حجم دارد، می‌باشد.

یک هیکل ساعت شنی معمولا شامل دور کمر کوچکتر است که توسط سینه‌های بزرگتر و باسن با انحنای بیشتر تعادل برقرار می‌شود.


نتیجه دلخواه را ایجاد نکند و احتمالا برای افرادی نیز مناسب باشد



تاکید بر آنچه بر روی آن کار می‌کنید به شکل طبیعی بدن شما بستگی دارد.

اگر شما از قبل باریک اندام و گرد هستید،

ممکن است بخواهید در اطراف شانه‌ها عضله‌سازی کنید و ناحیه قفسه سینه خود را عریض‌تر کنید.

اگر در بخش میانی بدن خود اضافه وزن دارید، احتمالا باید دور کمر خود را در اولویت قرار دهید.

از آنجا که کاهش وزن یک نقطه از بدن کار سخت و دشواری است،

لذا اگر می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، مهم است که بر روی کاهش وزن کل بدن خود تمرکز کنید.

برخی ورزش‌ها و تمرین‌ها وجود دارد که ثابت شده است در هدف قرار دادن چربی دور کمر و پهلوها در ایجاد هیکل ساعت شنی موفق‌تر هستند.

گیف تمام حرکات ورزشی در این صفحه رو با کلیک در اینجا ببینید.

زمانی که می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، یوگا گزینه خوبی برای پیشرفت در ایجاد اندام ساعت شنی می‌باشد.

یک مطالعه از یک منبع قابل اعتماد در سال 2016 بر روی 60 زن نشان داد که 12 هفته تمرین یوگا موجب کاهش

حدود 4 سانتی متر در دور کمر می‌شود بدون این که رژیم غذایی کم کالری داشته باشید.

حالت‌های یوگا مانند Bow Pose، Boat Pose و Reverse Warrior می‌تواند عضلات هسته‌ای عمیق شما را سخت و فعال کند.

طبق یک مطالعه با منبع قابل اعتماد در سال 2017، تخته‌ها و سایر تمرین‌های پایداری توانایی فعال کردن هسته درونی را دارند.

این به نوبه خود، ممکن است به فرم‌دهی دور کمر کمک کند و عملکرد ورزشی را بهبود ببخشد.

به عنوان یک پاداش، تخته ممکن است به بهبود حالت و وضعیت شما

و همچنین تحمل‌پذیری شما برای فعالیت‌هایی مانند دویدن و یا دوچرخه سواری کمک کند.

منابع مطالعه قابل اعتماد نشان داده است که تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) می‌تواند ابزار مفیدی برای سوزاندن چربی شکم و کالری زیاد باشد.

این نوع تمرینات قلبی شما را مجبور به انجام تمرینات ورزشی شدید و کوتاه می‌کند و پس از آن یک دوره استراحتی کوتاه انجام می‌دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید به مدت 30 ثانیه سریع بدوید و سپس به مدت 15 ثانیه پیاده‌روی کنید.

سپس می‌توانید این الگو را به مدت 30 تا 15 دقیقه تکرار کنید.

اگر بخواهید وزن خود را برای کوچک کردن شکم خود کاهش دهید،

ممکن است چند سانتی متر از دور ران و باسن خود را نیز از دست بدهید.

زمانی که شروع به کاهش وزن می‌کنید،

می‌توانید تمرین‌های زیر را برای کمک به شکل و افزایش عضلات در اطراف باسن در ایجاد اندام ساعت شنی انجام دهید.

برای رسیدن به این هدف تمرینات زیر را حداقل به میزان 3 تا 4 بار در هفته انجام دهید.

اسکوات یک ورزش عالی برای ساختن پایین‌ تنه‌ای قوی می‌باشد.

اسکوات می‌تواند به افزایش برآمدگی و تقویت عضلات باسن و همچنین شکل عضلات گلوتس glutes (دارای تصویر) و ران‌ها کمک کند.

سعی کنید چند ست 10 تا 12 تایی اسکوات را انجام دهید.

این حرکت ورزشی برای داشتن هیکل ساعت شنی با وزنه نیز انجام می شود که نیاز به مربی دارد.

تمرین شیر آتش‌نشانی که به عنوان تمرینات dirty dog یا لیفت لگن نیز شناخته می‌شود،

ناحیه باسن و عضلات گلوتس glutes شما را که در ایجاد اندام ساعت شنی نقش دارند هدف قرار می‌دهد.

این تمرین همچنین از عضلات هسته‌ای شما برای پایداری و ثبات استفاده می‌کند.

سعی کنید حداقل 10 ست را در هر طرف تکرار کنید و هر چه آسان‌تر شود تعداد آن را افزایش دهید.

لانژ در ایجاد هیکل ساعت شنی می‌تواند به قوی شدن بدن و ایجاد توده عضلات پشت در ران‌ها و باسن کمک کند.

در حرکت لانژ هسته بدن و شکم کار می‌کند در حالی که باسن را بالا می‌برد.

با 10 تا 12 حرکت لانژ ورزش را در هر پا شروع کنید. با ایجاد تناسب اندام می‌توانید تعداد لانژها را افزایش دهید.

افزایش پهنای شانه‌ها و سینه ممکن است چالش‌ برانگیزترین بخش برای بدست آوردن یک شکل منحنی باشد.

بیشتر افراد می‌خواهند سفت و متناسب نه حجیم و گسترده به نظر برسند.

این یک خبر خوبی است:

شما می‌توانید سایز سینه‌های خود را به طور طبیعی و از طریق ورزش تا حدی افزایش دهید.

و تعداد زیادی از ورزش‌های وجود دارد که می‌توانید بکار ببرید تا شانه‌های خود را به شکل منحنی در آورید.

پرس دیوار در بخشی از برنامه هیکل ساعت شنی که به عنوان فشار بر دیوار نیز نامیده می‌شود،

عضلات سینه و همچنین chicken wing زیر بازوها و بخش فوقانی شانه‌ها را به کار می‌کشد.

شما می‌توانید در بین چند حرکت، ورزش را قطع کرده و نفس خود را به بیرون رها کنید تا خون پمپ شود و به عضلات سینه برسد.

سعی کنید به طور همزمان 10 تا 15 تا از این فشارها را انجام دهید.

چند دقیقه استراحت کنید و سپس یک ست دیگر را انجام دهید.

فشار به سمت بالا به صورت مرسوم یک روش عالی برای افزایش پهنای شانه در ایجاد اندام ساعت شنی بدون حجیم کردن آن است.

مطالعات منبع قابل اعتماد نشان می‌دهد که فشار به سمت بالا سبب افزایش عملکرد عضلات سینه می‌شود و ممکن است آنها را قوی‌تر کند.

یک چالش فشار به سمت بالا ایجاد کنید:

فقط با 5 فشار شروع کنید و هر روز یک عدد به آن اضافه کنید.

بنابراین، بعنوان مثال، 5 عدد در دوشنبه، 6 حرکت سه‌شنبه، 7 عدد چهارشنبه و غیره انجام دهید تا نتایج را مشاهده کنید.

رژیم غذایی به تنهایی برای دست یافتن به اندام ساعت شنی کافی نیست.


نکته اصلی یک رژیم غذایی سالم، تمرکز بر خوردن غذاهای کامل در اندازه مناسب و از همه گروه‌های غذایی است.

زمانی که بر روی کاهش سایزهای بدن تلاش می‌کنید،

1- سعی کنید از مصرف غذاهای فرآوری شده بپرهیزید. آنها غالبا دارای نمک، قند و مواد نگهدارنده هستند.

به جای آنها بر روی میوه‌های تازه، سبزیجات، پروتئین بدون چربی و غلات کامل تمرکز کنید.

2- از نوشیدن نوشابه‌های دارای قند افزودنی خودداری کنید.

به جای آن از آب، آب گازدار یا چای گیاهی بدون شکر استفاده کنید.

3- چربی‌های سالم بخورید، مانند آنهایی که در روغن زیتون، آوواکادو، دانه‌ها و آجیل‌ها وجود دارد.

این چربی‌ها ممکن است به تعادل هورمون‌ها کمک کرده

و سوخت مورد نیاز شما را در هنگام باریک کردن کمر در داشتن اندام ساعت شنی تامین کند.

4- به سلامتی روده خود توجه کنید. مشکلات هضم می‌تواند بر روی سلامتی و رفاه حال شما تاثیر بگذارد.

پروبیوتیک‌ها می‌تواند به بهبود هضم شما کمک کند.

5- به سایز سهم غذایی خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا واقعا گرسنه هستید.

Sculptra اسکالپترا یک فیلر پُرکننده پوستی صورت مورد تائید FDA است که برای تحریک تولید کلاژن طبیعی بردن شما طراحی شده است.

اما برخی از جراحان پلاستیک از این فیلر برای بزرگ کردن باسن و حجم دهی استفاده می‌کنند،

اما نتایج آن موقت است و 2 تا 5 سال دوام دارد و اگر بخواهید تغییرات چشمگیری ایجاد کنید، هزینه زیادی دارد.

بسیاری از زنان به طور طبیعی سایز سینه و باسن مشابهی دارند.

با این حال، شکم و پهلو می‌تواند به خصوص برای زنانی که دارای اندام سیب شکل هستند، یک مشکل باشد.

تمایل به جمع‌آوری چربی احشایی، نوع خطرناکی از چربی که می‌تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد.

شکم و همچنین ران‌ و پهلوها را می‌توانید با چند دستگاه لاغر کننده موضعی قوی که مکانیزم سرد و گرم کننده دارند برطرف کنید.

کاهش چربی مورد هدف در این بخش‌ها می‌تواند به افراد در رسیدن به هیکل ساعت شنی کمک کند.

جراحی زیبایی در ویکی پدیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اندام ساعت شنی گرد و انحنایی از نظر بسیاری از افراد مطلوب‌ترین شکل بدن زن است. متاسفانه تعداد دختران کمی در سن نوجوانی دارای هیکل ساعت شنی هستند.

آنها در طول زندگی اطمینان دارند که بتوانند به شکل کلاسیک اندام ساعت شنی با بالاتنه زیبا،

انحنای جذاب پایین تنه و دور کمر مناسب به کمک روش‌هایی دست یابند.

اگر می‌خواهید اندام ساعت شنی مناسبی داشته باشید، روش‌های زیبایی متنوعی وجود دارد که

می‌تواند به تنهایی و یا با هم برای کمک به رسیدن به اهداف و آرزوهایتان استفاده شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

در زمینه فرم دهی بدن به اندام ساعت شنی روش تزریق چربی به سینه، ران پا و باسن طرفدار زیادی دارد

و در مقایسه با سایر روش‌ها کم تهاجمی‌تر است،

در این روش از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود و ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند.

 مانند روش باسن برزیلی BBL یا تزریق چربی به باسن و روش تزریق چربی به سینه است.

باید از روش‌های پزشکی زیر استفاده کنید:

تزریق فیلر اسکالپترا، ژل سیلیکون، پروتز باسن و پروتز سینه استفاده کنید.

همچنین روش‌های لیپوساکشن مرسوم و لیزری، دستگاه لاغری لیزری و فریزکننده برای داشتن اندام ساعت شنی لازم می‌باشد؛

سایر روش‌های ورزشی کاربردی و اصلاح تغذیه روزانه هم در اینجا برای اندام ساعت شنی توضیح داده شده است.

با توجه نوع اندام در زنانی باید اقدام کوچک کردن سینه، باسن، شکم و پهلو و غیره انجام شود

و در خانم‌هایی بایستی این قسمت‌ها حجم‌دهی شود

و یا ترکیبی از هر دو که با روش‌های تزریق چربی، فیلر، پروتز یا ایمپلنت و غیره توضیحاتی داده شده است.

امروزه با استفاده از روش انتقال چربی بدن می‌توانید این کار را انجام دهید.

انتقال چربی یک فرایندی است که چربی را از یک بخش از بدن خودتان استخراج می‌کند،

تخلیص می‌کند و سپس به سایر بخش‌های بدن (محل درمان) تزریق می‌شود،

یک بخش از بدن لاغر و باریک می‌شود در حالی که حجم بخش دیگری از بدن افزایش می‌یابد و فرم می‌گیرد.

استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی شامل جذف چربی از محل‌هایی است که نمی‌خواهید

مانند: شکم، پهلوها یا ران‌ها و تزریق سلول‌های چربی به باسن، کفل و یا سینه‌ها است.

این یک فرایند 1*2 است که به شکل‌گیری و فرم‌دهی بدن شما کمک می‌کند که

لاغرتر دیده شوید و انحناهای مطلوبی به بدنتان می‌دهد.

مزایای استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی

هنگام تلاش برای دستیابی به اندام ساعت شنی ، انتقال چربی روشی کم تهاجمی‌تری نسبت به سایر روش‌های زیبایی یا ایمپلنت است.

انتقال چربی، چربی‌های ناخواسته از سایر بخش‌های بدن را برداشته

و آن را به قسمت‌هایی از بدن که نیاز به اضافه کردن حجم و فرم دهی دارند، انتقال می‌دهد.

تزریق‌‌های کوچک به جای برش‌ استفاده می‌شود،

که به این معنی است که احتمال عفونت،‌ عوارض جانبی و یا بافت زخم و همچنین زمان بهبودی و تخریب کمتر می‌شود.

تزریق‌های به صورت استراتژیکی و دقیق انجام می‌شود.

از آنجا که این روش انتقال چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌کند،

احتمال واکنش آلرژیک یا رد آن کمتر است، چربی حاصل از بدن شما طبیعی است و بنابراین در مقایسه با پروتز طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

انتقال چربی می‌تواند با داروهای آرامبخش خواب و بیدار یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

(به این معنی که شما بیهوش نیستید، اما در عوض در آرامش کامل هستید و درد احساس نمی‌کنید و هیچ مرحله‌ای از روش را به یاد نمی‌آورید)

محل دهنده که از آن چربی استخراج می‌شود و محل درمان که چربی در آنجا تزریق می‌شود.

زمانی که شما با داروی مسکن، احساس آرامش کردید و هر دو محل آماده بود، روش با لیپوساکشن در محل دهنده چربی شروع می‌شود.

یعنی سبب لاغری و پیکرتراشی در محل دهنده می‌شود و سلول‌های چربی برداشت شده که

برای حجیم کردن محل درمان (در ایجاد اندام ساعت شنی) انتخاب شده استفاده می‌شود.

یک لوله کوچک یا کانولا در محل دهنده جهت استخراج چربی وارد می‌شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

سپس سلول‌های چربی که استخراج شده است،

سپس مراحل تخلیص و جداسازی از هرگونه مایع افزوده شده و بافتی که ممکن است در طول لیپوساکشن وارد شده باشد را می‌گذراند.

باسن، ران و یا سینه‌ها تزریق می‌کند،‌ بنابراین شکل ساعت شنی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند.

کل روش انتقال چربی تقریبا 2 ساعت طول می‌کشد.

اگر روش‌های زیبایی دیگری در ترکیب با انتقال چربی انجام شود، ممکن است زمان بیشتری لازم باشد.

حدود 2 تا 3 ماه پس از عمل، انتقال چربی باید تثبیت شود

و قادر خواهید بود که نتایج کاملی از هیکل ساعت شنی جدید بدن خود را ببینید.

نتایج نهایی شما دائمی تلقی می‌شوند، اما این امر به شما بستگی دارد،

حفظ وزن ثابت بدن و سالم برای اطمینان از حفظ اندام ساعت شنی شما و فرم جدید ایجاد شده مهم است.

اگر چربی کافی در بدن خود ندارید، ممکن است به جای آن نیاز به تقویت سنتی باسن خود باشید.

لیپوساکشن برای دور کمر تعریف شده

یکی از مهم‌ترین خصوصیات اندام ساعت شنی داشتن دور کمر باریک و تعریف شده آن است.

برای بسیاری از افراد، لیپوساکشن بهترین راه برای تراش دادن و پیکرتراشی کمر است.

در طول لیپوساکشن کیسه‌های چربی ناخواسته به آرامی از محیط دور کمر جدا می‌شوند تا کمر باریک‌تر شود.

لیپوساکشن همچنین برای از بین بردن هر گونه شکم برآمد و یا چربی دور شکم استفاده می‌شود.

نسبت دور سینه به کمر مهم است. داشتن سینه‌های بزرگتر می‌تواند خط کمر را لاغرتر و باریک‌تر نشان دهد.

ببرای تقویت سینه با پروتز از جنس آب نمک یا ایمپلنت‌های سیلیکونی سینه استفاده می‌کنند که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند.

ایمپلنت‌ها در جلو و یا پشت عضله pectoralis (قفسه سینه) قرار می‌گیرند.

افزایش و تقویت باسن اغلب برای دستیابی به اندام ساعت شنی ضروری است.

باسن صاف و یا بدون شکل و بدون هیچ برآمدگی و یا انحنایی سبب می‌شود که باریکی کمر و سینه‌ها به چشم نیاید.

لیفت بافت و حذف پوست اضافی برای بالا بردن باسن،

یا استفاده از حذف چربی از کمر در طول لیپوساکشن و افزودن آن برای پر کردن و شکل دادن به باسن.

به عنوان لیفت باسن برزیلی bbl یا همان تزریق چربی به باسن شناخته می‌شود و روش بسیار مناسبی

برای انتقال چربی ناخواسته از یک محل به محل دیگر که نیاز به افزایش حجم دارد، می‌باشد.

یک هیکل ساعت شنی معمولا شامل دور کمر کوچکتر است که توسط سینه‌های بزرگتر و باسن با انحنای بیشتر تعادل برقرار می‌شود.


نتیجه دلخواه را ایجاد نکند و احتمالا برای افرادی نیز مناسب باشد



تاکید بر آنچه بر روی آن کار می‌کنید به شکل طبیعی بدن شما بستگی دارد.

اگر شما از قبل باریک اندام و گرد هستید،

ممکن است بخواهید در اطراف شانه‌ها عضله‌سازی کنید و ناحیه قفسه سینه خود را عریض‌تر کنید.

اگر در بخش میانی بدن خود اضافه وزن دارید، احتمالا باید دور کمر خود را در اولویت قرار دهید.

از آنجا که کاهش وزن یک نقطه از بدن کار سخت و دشواری است،

لذا اگر می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، مهم است که بر روی کاهش وزن کل بدن خود تمرکز کنید.

برخی ورزش‌ها و تمرین‌ها وجود دارد که ثابت شده است در هدف قرار دادن چربی دور کمر و پهلوها در ایجاد هیکل ساعت شنی موفق‌تر هستند.

گیف تمام حرکات ورزشی در این صفحه رو با کلیک در اینجا ببینید.

زمانی که می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، یوگا گزینه خوبی برای پیشرفت در ایجاد اندام ساعت شنی می‌باشد.

یک مطالعه از یک منبع قابل اعتماد در سال 2016 بر روی 60 زن نشان داد که 12 هفته تمرین یوگا موجب کاهش

حدود 4 سانتی متر در دور کمر می‌شود بدون این که رژیم غذایی کم کالری داشته باشید.

حالت‌های یوگا مانند Bow Pose، Boat Pose و Reverse Warrior می‌تواند عضلات هسته‌ای عمیق شما را سخت و فعال کند.

طبق یک مطالعه با منبع قابل اعتماد در سال 2017، تخته‌ها و سایر تمرین‌های پایداری توانایی فعال کردن هسته درونی را دارند.

این به نوبه خود، ممکن است به فرم‌دهی دور کمر کمک کند و عملکرد ورزشی را بهبود ببخشد.

به عنوان یک پاداش، تخته ممکن است به بهبود حالت و وضعیت شما

و همچنین تحمل‌پذیری شما برای فعالیت‌هایی مانند دویدن و یا دوچرخه سواری کمک کند.

منابع مطالعه قابل اعتماد نشان داده است که تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) می‌تواند ابزار مفیدی برای سوزاندن چربی شکم و کالری زیاد باشد.

این نوع تمرینات قلبی شما را مجبور به انجام تمرینات ورزشی شدید و کوتاه می‌کند و پس از آن یک دوره استراحتی کوتاه انجام می‌دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید به مدت 30 ثانیه سریع بدوید و سپس به مدت 15 ثانیه پیاده‌روی کنید.

سپس می‌توانید این الگو را به مدت 30 تا 15 دقیقه تکرار کنید.

اگر بخواهید وزن خود را برای کوچک کردن شکم خود کاهش دهید،

ممکن است چند سانتی متر از دور ران و باسن خود را نیز از دست بدهید.

زمانی که شروع به کاهش وزن می‌کنید،

می‌توانید تمرین‌های زیر را برای کمک به شکل و افزایش عضلات در اطراف باسن در ایجاد اندام ساعت شنی انجام دهید.

برای رسیدن به این هدف تمرینات زیر را حداقل به میزان 3 تا 4 بار در هفته انجام دهید.

اسکوات یک ورزش عالی برای ساختن پایین‌ تنه‌ای قوی می‌باشد.

اسکوات می‌تواند به افزایش برآمدگی و تقویت عضلات باسن و همچنین شکل عضلات گلوتس glutes (دارای تصویر) و ران‌ها کمک کند.

سعی کنید چند ست 10 تا 12 تایی اسکوات را انجام دهید.

این حرکت ورزشی برای داشتن هیکل ساعت شنی با وزنه نیز انجام می شود که نیاز به مربی دارد.

تمرین شیر آتش‌نشانی که به عنوان تمرینات dirty dog یا لیفت لگن نیز شناخته می‌شود،

ناحیه باسن و عضلات گلوتس glutes شما را که در ایجاد اندام ساعت شنی نقش دارند هدف قرار می‌دهد.

این تمرین همچنین از عضلات هسته‌ای شما برای پایداری و ثبات استفاده می‌کند.

سعی کنید حداقل 10 ست را در هر طرف تکرار کنید و هر چه آسان‌تر شود تعداد آن را افزایش دهید.

لانژ در ایجاد هیکل ساعت شنی می‌تواند به قوی شدن بدن و ایجاد توده عضلات پشت در ران‌ها و باسن کمک کند.

در حرکت لانژ هسته بدن و شکم کار می‌کند در حالی که باسن را بالا می‌برد.

با 10 تا 12 حرکت لانژ ورزش را در هر پا شروع کنید. با ایجاد تناسب اندام می‌توانید تعداد لانژها را افزایش دهید.

افزایش پهنای شانه‌ها و سینه ممکن است چالش‌ برانگیزترین بخش برای بدست آوردن یک شکل منحنی باشد.

بیشتر افراد می‌خواهند سفت و متناسب نه حجیم و گسترده به نظر برسند.

این یک خبر خوبی است:

شما می‌توانید سایز سینه‌های خود را به طور طبیعی و از طریق ورزش تا حدی افزایش دهید.

و تعداد زیادی از ورزش‌های وجود دارد که می‌توانید بکار ببرید تا شانه‌های خود را به شکل منحنی در آورید.

پرس دیوار در بخشی از برنامه هیکل ساعت شنی که به عنوان فشار بر دیوار نیز نامیده می‌شود،

عضلات سینه و همچنین chicken wing زیر بازوها و بخش فوقانی شانه‌ها را به کار می‌کشد.

شما می‌توانید در بین چند حرکت، ورزش را قطع کرده و نفس خود را به بیرون رها کنید تا خون پمپ شود و به عضلات سینه برسد.

سعی کنید به طور همزمان 10 تا 15 تا از این فشارها را انجام دهید.

چند دقیقه استراحت کنید و سپس یک ست دیگر را انجام دهید.

فشار به سمت بالا به صورت مرسوم یک روش عالی برای افزایش پهنای شانه در ایجاد اندام ساعت شنی بدون حجیم کردن آن است.

مطالعات منبع قابل اعتماد نشان می‌دهد که فشار به سمت بالا سبب افزایش عملکرد عضلات سینه می‌شود و ممکن است آنها را قوی‌تر کند.

یک چالش فشار به سمت بالا ایجاد کنید:

فقط با 5 فشار شروع کنید و هر روز یک عدد به آن اضافه کنید.

بنابراین، بعنوان مثال، 5 عدد در دوشنبه، 6 حرکت سه‌شنبه، 7 عدد چهارشنبه و غیره انجام دهید تا نتایج را مشاهده کنید.

رژیم غذایی به تنهایی برای دست یافتن به اندام ساعت شنی کافی نیست.


نکته اصلی یک رژیم غذایی سالم، تمرکز بر خوردن غذاهای کامل در اندازه مناسب و از همه گروه‌های غذایی است.

زمانی که بر روی کاهش سایزهای بدن تلاش می‌کنید،

1- سعی کنید از مصرف غذاهای فرآوری شده بپرهیزید. آنها غالبا دارای نمک، قند و مواد نگهدارنده هستند.

به جای آنها بر روی میوه‌های تازه، سبزیجات، پروتئین بدون چربی و غلات کامل تمرکز کنید.

2- از نوشیدن نوشابه‌های دارای قند افزودنی خودداری کنید.

به جای آن از آب، آب گازدار یا چای گیاهی بدون شکر استفاده کنید.

3- چربی‌های سالم بخورید، مانند آنهایی که در روغن زیتون، آوواکادو، دانه‌ها و آجیل‌ها وجود دارد.

این چربی‌ها ممکن است به تعادل هورمون‌ها کمک کرده

و سوخت مورد نیاز شما را در هنگام باریک کردن کمر در داشتن اندام ساعت شنی تامین کند.

4- به سلامتی روده خود توجه کنید. مشکلات هضم می‌تواند بر روی سلامتی و رفاه حال شما تاثیر بگذارد.

پروبیوتیک‌ها می‌تواند به بهبود هضم شما کمک کند.

5- به سایز سهم غذایی خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا واقعا گرسنه هستید.

Sculptra اسکالپترا یک فیلر پُرکننده پوستی صورت مورد تائید FDA است که برای تحریک تولید کلاژن طبیعی بردن شما طراحی شده است.

اما برخی از جراحان پلاستیک از این فیلر برای بزرگ کردن باسن و حجم دهی استفاده می‌کنند،

اما نتایج آن موقت است و 2 تا 5 سال دوام دارد و اگر بخواهید تغییرات چشمگیری ایجاد کنید، هزینه زیادی دارد.

بسیاری از زنان به طور طبیعی سایز سینه و باسن مشابهی دارند.

با این حال، شکم و پهلو می‌تواند به خصوص برای زنانی که دارای اندام سیب شکل هستند، یک مشکل باشد.

تمایل به جمع‌آوری چربی احشایی، نوع خطرناکی از چربی که می‌تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد.

شکم و همچنین ران‌ و پهلوها را می‌توانید با چند دستگاه لاغر کننده موضعی قوی که مکانیزم سرد و گرم کننده دارند برطرف کنید.

کاهش چربی مورد هدف در این بخش‌ها می‌تواند به افراد در رسیدن به هیکل ساعت شنی کمک کند.

جراحی زیبایی در ویکی پدیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اندام ساعت شنی گرد و انحنایی از نظر بسیاری از افراد مطلوب‌ترین شکل بدن زن است. متاسفانه تعداد دختران کمی در سن نوجوانی دارای هیکل ساعت شنی هستند.

آنها در طول زندگی اطمینان دارند که بتوانند به شکل کلاسیک اندام ساعت شنی با بالاتنه زیبا،

انحنای جذاب پایین تنه و دور کمر مناسب به کمک روش‌هایی دست یابند.

اگر می‌خواهید اندام ساعت شنی مناسبی داشته باشید، روش‌های زیبایی متنوعی وجود دارد که

می‌تواند به تنهایی و یا با هم برای کمک به رسیدن به اهداف و آرزوهایتان استفاده شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

در زمینه فرم دهی بدن به اندام ساعت شنی روش تزریق چربی به سینه، ران پا و باسن طرفدار زیادی دارد

و در مقایسه با سایر روش‌ها کم تهاجمی‌تر است،

در این روش از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود و ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند.

 مانند روش باسن برزیلی BBL یا تزریق چربی به باسن و روش تزریق چربی به سینه است.

باید از روش‌های پزشکی زیر استفاده کنید:

تزریق فیلر اسکالپترا، ژل سیلیکون، پروتز باسن و پروتز سینه استفاده کنید.

همچنین روش‌های لیپوساکشن مرسوم و لیزری، دستگاه لاغری لیزری و فریزکننده برای داشتن اندام ساعت شنی لازم می‌باشد؛

سایر روش‌های ورزشی کاربردی و اصلاح تغذیه روزانه هم در اینجا برای اندام ساعت شنی توضیح داده شده است.

با توجه نوع اندام در زنانی باید اقدام کوچک کردن سینه، باسن، شکم و پهلو و غیره انجام شود

و در خانم‌هایی بایستی این قسمت‌ها حجم‌دهی شود

و یا ترکیبی از هر دو که با روش‌های تزریق چربی، فیلر، پروتز یا ایمپلنت و غیره توضیحاتی داده شده است.

امروزه با استفاده از روش انتقال چربی بدن می‌توانید این کار را انجام دهید.

انتقال چربی یک فرایندی است که چربی را از یک بخش از بدن خودتان استخراج می‌کند،

تخلیص می‌کند و سپس به سایر بخش‌های بدن (محل درمان) تزریق می‌شود،

یک بخش از بدن لاغر و باریک می‌شود در حالی که حجم بخش دیگری از بدن افزایش می‌یابد و فرم می‌گیرد.

استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی شامل جذف چربی از محل‌هایی است که نمی‌خواهید

مانند: شکم، پهلوها یا ران‌ها و تزریق سلول‌های چربی به باسن، کفل و یا سینه‌ها است.

این یک فرایند 1*2 است که به شکل‌گیری و فرم‌دهی بدن شما کمک می‌کند که

لاغرتر دیده شوید و انحناهای مطلوبی به بدنتان می‌دهد.

مزایای استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی

هنگام تلاش برای دستیابی به اندام ساعت شنی ، انتقال چربی روشی کم تهاجمی‌تری نسبت به سایر روش‌های زیبایی یا ایمپلنت است.

انتقال چربی، چربی‌های ناخواسته از سایر بخش‌های بدن را برداشته

و آن را به قسمت‌هایی از بدن که نیاز به اضافه کردن حجم و فرم دهی دارند، انتقال می‌دهد.

تزریق‌‌های کوچک به جای برش‌ استفاده می‌شود،

که به این معنی است که احتمال عفونت،‌ عوارض جانبی و یا بافت زخم و همچنین زمان بهبودی و تخریب کمتر می‌شود.

تزریق‌های به صورت استراتژیکی و دقیق انجام می‌شود.

از آنجا که این روش انتقال چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌کند،

احتمال واکنش آلرژیک یا رد آن کمتر است، چربی حاصل از بدن شما طبیعی است و بنابراین در مقایسه با پروتز طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

انتقال چربی می‌تواند با داروهای آرامبخش خواب و بیدار یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

(به این معنی که شما بیهوش نیستید، اما در عوض در آرامش کامل هستید و درد احساس نمی‌کنید و هیچ مرحله‌ای از روش را به یاد نمی‌آورید)

محل دهنده که از آن چربی استخراج می‌شود و محل درمان که چربی در آنجا تزریق می‌شود.

زمانی که شما با داروی مسکن، احساس آرامش کردید و هر دو محل آماده بود، روش با لیپوساکشن در محل دهنده چربی شروع می‌شود.

یعنی سبب لاغری و پیکرتراشی در محل دهنده می‌شود و سلول‌های چربی برداشت شده که

برای حجیم کردن محل درمان (در ایجاد اندام ساعت شنی) انتخاب شده استفاده می‌شود.

یک لوله کوچک یا کانولا در محل دهنده جهت استخراج چربی وارد می‌شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

سپس سلول‌های چربی که استخراج شده است،

سپس مراحل تخلیص و جداسازی از هرگونه مایع افزوده شده و بافتی که ممکن است در طول لیپوساکشن وارد شده باشد را می‌گذراند.

باسن، ران و یا سینه‌ها تزریق می‌کند،‌ بنابراین شکل ساعت شنی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند.

کل روش انتقال چربی تقریبا 2 ساعت طول می‌کشد.

اگر روش‌های زیبایی دیگری در ترکیب با انتقال چربی انجام شود، ممکن است زمان بیشتری لازم باشد.

حدود 2 تا 3 ماه پس از عمل، انتقال چربی باید تثبیت شود

و قادر خواهید بود که نتایج کاملی از هیکل ساعت شنی جدید بدن خود را ببینید.

نتایج نهایی شما دائمی تلقی می‌شوند، اما این امر به شما بستگی دارد،

حفظ وزن ثابت بدن و سالم برای اطمینان از حفظ اندام ساعت شنی شما و فرم جدید ایجاد شده مهم است.

اگر چربی کافی در بدن خود ندارید، ممکن است به جای آن نیاز به تقویت سنتی باسن خود باشید.

لیپوساکشن برای دور کمر تعریف شده

یکی از مهم‌ترین خصوصیات اندام ساعت شنی داشتن دور کمر باریک و تعریف شده آن است.

برای بسیاری از افراد، لیپوساکشن بهترین راه برای تراش دادن و پیکرتراشی کمر است.

در طول لیپوساکشن کیسه‌های چربی ناخواسته به آرامی از محیط دور کمر جدا می‌شوند تا کمر باریک‌تر شود.

لیپوساکشن همچنین برای از بین بردن هر گونه شکم برآمد و یا چربی دور شکم استفاده می‌شود.

نسبت دور سینه به کمر مهم است. داشتن سینه‌های بزرگتر می‌تواند خط کمر را لاغرتر و باریک‌تر نشان دهد.

ببرای تقویت سینه با پروتز از جنس آب نمک یا ایمپلنت‌های سیلیکونی سینه استفاده می‌کنند که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند.

ایمپلنت‌ها در جلو و یا پشت عضله pectoralis (قفسه سینه) قرار می‌گیرند.

افزایش و تقویت باسن اغلب برای دستیابی به اندام ساعت شنی ضروری است.

باسن صاف و یا بدون شکل و بدون هیچ برآمدگی و یا انحنایی سبب می‌شود که باریکی کمر و سینه‌ها به چشم نیاید.

لیفت بافت و حذف پوست اضافی برای بالا بردن باسن،

یا استفاده از حذف چربی از کمر در طول لیپوساکشن و افزودن آن برای پر کردن و شکل دادن به باسن.

به عنوان لیفت باسن برزیلی bbl یا همان تزریق چربی به باسن شناخته می‌شود و روش بسیار مناسبی

برای انتقال چربی ناخواسته از یک محل به محل دیگر که نیاز به افزایش حجم دارد، می‌باشد.

یک هیکل ساعت شنی معمولا شامل دور کمر کوچکتر است که توسط سینه‌های بزرگتر و باسن با انحنای بیشتر تعادل برقرار می‌شود.


نتیجه دلخواه را ایجاد نکند و احتمالا برای افرادی نیز مناسب باشد



تاکید بر آنچه بر روی آن کار می‌کنید به شکل طبیعی بدن شما بستگی دارد.

اگر شما از قبل باریک اندام و گرد هستید،

ممکن است بخواهید در اطراف شانه‌ها عضله‌سازی کنید و ناحیه قفسه سینه خود را عریض‌تر کنید.

اگر در بخش میانی بدن خود اضافه وزن دارید، احتمالا باید دور کمر خود را در اولویت قرار دهید.

از آنجا که کاهش وزن یک نقطه از بدن کار سخت و دشواری است،

لذا اگر می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، مهم است که بر روی کاهش وزن کل بدن خود تمرکز کنید.

برخی ورزش‌ها و تمرین‌ها وجود دارد که ثابت شده است در هدف قرار دادن چربی دور کمر و پهلوها در ایجاد هیکل ساعت شنی موفق‌تر هستند.

گیف تمام حرکات ورزشی در این صفحه رو با کلیک در اینجا ببینید.

زمانی که می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، یوگا گزینه خوبی برای پیشرفت در ایجاد اندام ساعت شنی می‌باشد.

یک مطالعه از یک منبع قابل اعتماد در سال 2016 بر روی 60 زن نشان داد که 12 هفته تمرین یوگا موجب کاهش

حدود 4 سانتی متر در دور کمر می‌شود بدون این که رژیم غذایی کم کالری داشته باشید.

حالت‌های یوگا مانند Bow Pose، Boat Pose و Reverse Warrior می‌تواند عضلات هسته‌ای عمیق شما را سخت و فعال کند.

طبق یک مطالعه با منبع قابل اعتماد در سال 2017، تخته‌ها و سایر تمرین‌های پایداری توانایی فعال کردن هسته درونی را دارند.

این به نوبه خود، ممکن است به فرم‌دهی دور کمر کمک کند و عملکرد ورزشی را بهبود ببخشد.

به عنوان یک پاداش، تخته ممکن است به بهبود حالت و وضعیت شما

و همچنین تحمل‌پذیری شما برای فعالیت‌هایی مانند دویدن و یا دوچرخه سواری کمک کند.

منابع مطالعه قابل اعتماد نشان داده است که تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) می‌تواند ابزار مفیدی برای سوزاندن چربی شکم و کالری زیاد باشد.

این نوع تمرینات قلبی شما را مجبور به انجام تمرینات ورزشی شدید و کوتاه می‌کند و پس از آن یک دوره استراحتی کوتاه انجام می‌دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید به مدت 30 ثانیه سریع بدوید و سپس به مدت 15 ثانیه پیاده‌روی کنید.

سپس می‌توانید این الگو را به مدت 30 تا 15 دقیقه تکرار کنید.

اگر بخواهید وزن خود را برای کوچک کردن شکم خود کاهش دهید،

ممکن است چند سانتی متر از دور ران و باسن خود را نیز از دست بدهید.

زمانی که شروع به کاهش وزن می‌کنید،

می‌توانید تمرین‌های زیر را برای کمک به شکل و افزایش عضلات در اطراف باسن در ایجاد اندام ساعت شنی انجام دهید.

برای رسیدن به این هدف تمرینات زیر را حداقل به میزان 3 تا 4 بار در هفته انجام دهید.

اسکوات یک ورزش عالی برای ساختن پایین‌ تنه‌ای قوی می‌باشد.

اسکوات می‌تواند به افزایش برآمدگی و تقویت عضلات باسن و همچنین شکل عضلات گلوتس glutes (دارای تصویر) و ران‌ها کمک کند.

سعی کنید چند ست 10 تا 12 تایی اسکوات را انجام دهید.

این حرکت ورزشی برای داشتن هیکل ساعت شنی با وزنه نیز انجام می شود که نیاز به مربی دارد.

تمرین شیر آتش‌نشانی که به عنوان تمرینات dirty dog یا لیفت لگن نیز شناخته می‌شود،

ناحیه باسن و عضلات گلوتس glutes شما را که در ایجاد اندام ساعت شنی نقش دارند هدف قرار می‌دهد.

این تمرین همچنین از عضلات هسته‌ای شما برای پایداری و ثبات استفاده می‌کند.

سعی کنید حداقل 10 ست را در هر طرف تکرار کنید و هر چه آسان‌تر شود تعداد آن را افزایش دهید.

لانژ در ایجاد هیکل ساعت شنی می‌تواند به قوی شدن بدن و ایجاد توده عضلات پشت در ران‌ها و باسن کمک کند.

در حرکت لانژ هسته بدن و شکم کار می‌کند در حالی که باسن را بالا می‌برد.

با 10 تا 12 حرکت لانژ ورزش را در هر پا شروع کنید. با ایجاد تناسب اندام می‌توانید تعداد لانژها را افزایش دهید.

افزایش پهنای شانه‌ها و سینه ممکن است چالش‌ برانگیزترین بخش برای بدست آوردن یک شکل منحنی باشد.

بیشتر افراد می‌خواهند سفت و متناسب نه حجیم و گسترده به نظر برسند.

این یک خبر خوبی است:

شما می‌توانید سایز سینه‌های خود را به طور طبیعی و از طریق ورزش تا حدی افزایش دهید.

و تعداد زیادی از ورزش‌های وجود دارد که می‌توانید بکار ببرید تا شانه‌های خود را به شکل منحنی در آورید.

پرس دیوار در بخشی از برنامه هیکل ساعت شنی که به عنوان فشار بر دیوار نیز نامیده می‌شود،

عضلات سینه و همچنین chicken wing زیر بازوها و بخش فوقانی شانه‌ها را به کار می‌کشد.

شما می‌توانید در بین چند حرکت، ورزش را قطع کرده و نفس خود را به بیرون رها کنید تا خون پمپ شود و به عضلات سینه برسد.

سعی کنید به طور همزمان 10 تا 15 تا از این فشارها را انجام دهید.

چند دقیقه استراحت کنید و سپس یک ست دیگر را انجام دهید.

فشار به سمت بالا به صورت مرسوم یک روش عالی برای افزایش پهنای شانه در ایجاد اندام ساعت شنی بدون حجیم کردن آن است.

مطالعات منبع قابل اعتماد نشان می‌دهد که فشار به سمت بالا سبب افزایش عملکرد عضلات سینه می‌شود و ممکن است آنها را قوی‌تر کند.

یک چالش فشار به سمت بالا ایجاد کنید:

فقط با 5 فشار شروع کنید و هر روز یک عدد به آن اضافه کنید.

بنابراین، بعنوان مثال، 5 عدد در دوشنبه، 6 حرکت سه‌شنبه، 7 عدد چهارشنبه و غیره انجام دهید تا نتایج را مشاهده کنید.

رژیم غذایی به تنهایی برای دست یافتن به اندام ساعت شنی کافی نیست.


نکته اصلی یک رژیم غذایی سالم، تمرکز بر خوردن غذاهای کامل در اندازه مناسب و از همه گروه‌های غذایی است.

زمانی که بر روی کاهش سایزهای بدن تلاش می‌کنید،

1- سعی کنید از مصرف غذاهای فرآوری شده بپرهیزید. آنها غالبا دارای نمک، قند و مواد نگهدارنده هستند.

به جای آنها بر روی میوه‌های تازه، سبزیجات، پروتئین بدون چربی و غلات کامل تمرکز کنید.

2- از نوشیدن نوشابه‌های دارای قند افزودنی خودداری کنید.

به جای آن از آب، آب گازدار یا چای گیاهی بدون شکر استفاده کنید.

3- چربی‌های سالم بخورید، مانند آنهایی که در روغن زیتون، آوواکادو، دانه‌ها و آجیل‌ها وجود دارد.

این چربی‌ها ممکن است به تعادل هورمون‌ها کمک کرده

و سوخت مورد نیاز شما را در هنگام باریک کردن کمر در داشتن اندام ساعت شنی تامین کند.

4- به سلامتی روده خود توجه کنید. مشکلات هضم می‌تواند بر روی سلامتی و رفاه حال شما تاثیر بگذارد.

پروبیوتیک‌ها می‌تواند به بهبود هضم شما کمک کند.

5- به سایز سهم غذایی خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا واقعا گرسنه هستید.

Sculptra اسکالپترا یک فیلر پُرکننده پوستی صورت مورد تائید FDA است که برای تحریک تولید کلاژن طبیعی بردن شما طراحی شده است.

اما برخی از جراحان پلاستیک از این فیلر برای بزرگ کردن باسن و حجم دهی استفاده می‌کنند،

اما نتایج آن موقت است و 2 تا 5 سال دوام دارد و اگر بخواهید تغییرات چشمگیری ایجاد کنید، هزینه زیادی دارد.

بسیاری از زنان به طور طبیعی سایز سینه و باسن مشابهی دارند.

با این حال، شکم و پهلو می‌تواند به خصوص برای زنانی که دارای اندام سیب شکل هستند، یک مشکل باشد.

تمایل به جمع‌آوری چربی احشایی، نوع خطرناکی از چربی که می‌تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد.

شکم و همچنین ران‌ و پهلوها را می‌توانید با چند دستگاه لاغر کننده موضعی قوی که مکانیزم سرد و گرم کننده دارند برطرف کنید.

کاهش چربی مورد هدف در این بخش‌ها می‌تواند به افراد در رسیدن به هیکل ساعت شنی کمک کند.

جراحی زیبایی در ویکی پدیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اندام ساعت شنی گرد و انحنایی از نظر بسیاری از افراد مطلوب‌ترین شکل بدن زن است. متاسفانه تعداد دختران کمی در سن نوجوانی دارای هیکل ساعت شنی هستند.

آنها در طول زندگی اطمینان دارند که بتوانند به شکل کلاسیک اندام ساعت شنی با بالاتنه زیبا،

انحنای جذاب پایین تنه و دور کمر مناسب به کمک روش‌هایی دست یابند.

اگر می‌خواهید اندام ساعت شنی مناسبی داشته باشید، روش‌های زیبایی متنوعی وجود دارد که

می‌تواند به تنهایی و یا با هم برای کمک به رسیدن به اهداف و آرزوهایتان استفاده شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

در زمینه فرم دهی بدن به اندام ساعت شنی روش تزریق چربی به سینه، ران پا و باسن طرفدار زیادی دارد

و در مقایسه با سایر روش‌ها کم تهاجمی‌تر است،

در این روش از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود و ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند.

 مانند روش باسن برزیلی BBL یا تزریق چربی به باسن و روش تزریق چربی به سینه است.

باید از روش‌های پزشکی زیر استفاده کنید:

تزریق فیلر اسکالپترا، ژل سیلیکون، پروتز باسن و پروتز سینه استفاده کنید.

همچنین روش‌های لیپوساکشن مرسوم و لیزری، دستگاه لاغری لیزری و فریزکننده برای داشتن اندام ساعت شنی لازم می‌باشد؛

سایر روش‌های ورزشی کاربردی و اصلاح تغذیه روزانه هم در اینجا برای اندام ساعت شنی توضیح داده شده است.

با توجه نوع اندام در زنانی باید اقدام کوچک کردن سینه، باسن، شکم و پهلو و غیره انجام شود

و در خانم‌هایی بایستی این قسمت‌ها حجم‌دهی شود

و یا ترکیبی از هر دو که با روش‌های تزریق چربی، فیلر، پروتز یا ایمپلنت و غیره توضیحاتی داده شده است.

امروزه با استفاده از روش انتقال چربی بدن می‌توانید این کار را انجام دهید.

انتقال چربی یک فرایندی است که چربی را از یک بخش از بدن خودتان استخراج می‌کند،

تخلیص می‌کند و سپس به سایر بخش‌های بدن (محل درمان) تزریق می‌شود،

یک بخش از بدن لاغر و باریک می‌شود در حالی که حجم بخش دیگری از بدن افزایش می‌یابد و فرم می‌گیرد.

استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی شامل جذف چربی از محل‌هایی است که نمی‌خواهید

مانند: شکم، پهلوها یا ران‌ها و تزریق سلول‌های چربی به باسن، کفل و یا سینه‌ها است.

این یک فرایند 1*2 است که به شکل‌گیری و فرم‌دهی بدن شما کمک می‌کند که

لاغرتر دیده شوید و انحناهای مطلوبی به بدنتان می‌دهد.

مزایای استفاده از انتقال چربی برای دستیابی به اندام ساعت شنی

هنگام تلاش برای دستیابی به اندام ساعت شنی ، انتقال چربی روشی کم تهاجمی‌تری نسبت به سایر روش‌های زیبایی یا ایمپلنت است.

انتقال چربی، چربی‌های ناخواسته از سایر بخش‌های بدن را برداشته

و آن را به قسمت‌هایی از بدن که نیاز به اضافه کردن حجم و فرم دهی دارند، انتقال می‌دهد.

تزریق‌‌های کوچک به جای برش‌ استفاده می‌شود،

که به این معنی است که احتمال عفونت،‌ عوارض جانبی و یا بافت زخم و همچنین زمان بهبودی و تخریب کمتر می‌شود.

تزریق‌های به صورت استراتژیکی و دقیق انجام می‌شود.

از آنجا که این روش انتقال چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌کند،

احتمال واکنش آلرژیک یا رد آن کمتر است، چربی حاصل از بدن شما طبیعی است و بنابراین در مقایسه با پروتز طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

انتقال چربی می‌تواند با داروهای آرامبخش خواب و بیدار یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

(به این معنی که شما بیهوش نیستید، اما در عوض در آرامش کامل هستید و درد احساس نمی‌کنید و هیچ مرحله‌ای از روش را به یاد نمی‌آورید)

محل دهنده که از آن چربی استخراج می‌شود و محل درمان که چربی در آنجا تزریق می‌شود.

زمانی که شما با داروی مسکن، احساس آرامش کردید و هر دو محل آماده بود، روش با لیپوساکشن در محل دهنده چربی شروع می‌شود.

یعنی سبب لاغری و پیکرتراشی در محل دهنده می‌شود و سلول‌های چربی برداشت شده که

برای حجیم کردن محل درمان (در ایجاد اندام ساعت شنی) انتخاب شده استفاده می‌شود.

یک لوله کوچک یا کانولا در محل دهنده جهت استخراج چربی وارد می‌شود.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

سپس سلول‌های چربی که استخراج شده است،

سپس مراحل تخلیص و جداسازی از هرگونه مایع افزوده شده و بافتی که ممکن است در طول لیپوساکشن وارد شده باشد را می‌گذراند.

باسن، ران و یا سینه‌ها تزریق می‌کند،‌ بنابراین شکل ساعت شنی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند.

کل روش انتقال چربی تقریبا 2 ساعت طول می‌کشد.

اگر روش‌های زیبایی دیگری در ترکیب با انتقال چربی انجام شود، ممکن است زمان بیشتری لازم باشد.

حدود 2 تا 3 ماه پس از عمل، انتقال چربی باید تثبیت شود

و قادر خواهید بود که نتایج کاملی از هیکل ساعت شنی جدید بدن خود را ببینید.

نتایج نهایی شما دائمی تلقی می‌شوند، اما این امر به شما بستگی دارد،

حفظ وزن ثابت بدن و سالم برای اطمینان از حفظ اندام ساعت شنی شما و فرم جدید ایجاد شده مهم است.

اگر چربی کافی در بدن خود ندارید، ممکن است به جای آن نیاز به تقویت سنتی باسن خود باشید.

لیپوساکشن برای دور کمر تعریف شده

یکی از مهم‌ترین خصوصیات اندام ساعت شنی داشتن دور کمر باریک و تعریف شده آن است.

برای بسیاری از افراد، لیپوساکشن بهترین راه برای تراش دادن و پیکرتراشی کمر است.

در طول لیپوساکشن کیسه‌های چربی ناخواسته به آرامی از محیط دور کمر جدا می‌شوند تا کمر باریک‌تر شود.

لیپوساکشن همچنین برای از بین بردن هر گونه شکم برآمد و یا چربی دور شکم استفاده می‌شود.

نسبت دور سینه به کمر مهم است. داشتن سینه‌های بزرگتر می‌تواند خط کمر را لاغرتر و باریک‌تر نشان دهد.

ببرای تقویت سینه با پروتز از جنس آب نمک یا ایمپلنت‌های سیلیکونی سینه استفاده می‌کنند که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند.

ایمپلنت‌ها در جلو و یا پشت عضله pectoralis (قفسه سینه) قرار می‌گیرند.

افزایش و تقویت باسن اغلب برای دستیابی به اندام ساعت شنی ضروری است.

باسن صاف و یا بدون شکل و بدون هیچ برآمدگی و یا انحنایی سبب می‌شود که باریکی کمر و سینه‌ها به چشم نیاید.

لیفت بافت و حذف پوست اضافی برای بالا بردن باسن،

یا استفاده از حذف چربی از کمر در طول لیپوساکشن و افزودن آن برای پر کردن و شکل دادن به باسن.

به عنوان لیفت باسن برزیلی bbl یا همان تزریق چربی به باسن شناخته می‌شود و روش بسیار مناسبی

برای انتقال چربی ناخواسته از یک محل به محل دیگر که نیاز به افزایش حجم دارد، می‌باشد.

یک هیکل ساعت شنی معمولا شامل دور کمر کوچکتر است که توسط سینه‌های بزرگتر و باسن با انحنای بیشتر تعادل برقرار می‌شود.


نتیجه دلخواه را ایجاد نکند و احتمالا برای افرادی نیز مناسب باشد



تاکید بر آنچه بر روی آن کار می‌کنید به شکل طبیعی بدن شما بستگی دارد.

اگر شما از قبل باریک اندام و گرد هستید،

ممکن است بخواهید در اطراف شانه‌ها عضله‌سازی کنید و ناحیه قفسه سینه خود را عریض‌تر کنید.

اگر در بخش میانی بدن خود اضافه وزن دارید، احتمالا باید دور کمر خود را در اولویت قرار دهید.

از آنجا که کاهش وزن یک نقطه از بدن کار سخت و دشواری است،

لذا اگر می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، مهم است که بر روی کاهش وزن کل بدن خود تمرکز کنید.

برخی ورزش‌ها و تمرین‌ها وجود دارد که ثابت شده است در هدف قرار دادن چربی دور کمر و پهلوها در ایجاد هیکل ساعت شنی موفق‌تر هستند.

گیف تمام حرکات ورزشی در این صفحه رو با کلیک در اینجا ببینید.

زمانی که می‌خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، یوگا گزینه خوبی برای پیشرفت در ایجاد اندام ساعت شنی می‌باشد.

یک مطالعه از یک منبع قابل اعتماد در سال 2016 بر روی 60 زن نشان داد که 12 هفته تمرین یوگا موجب کاهش

حدود 4 سانتی متر در دور کمر می‌شود بدون این که رژیم غذایی کم کالری داشته باشید.

حالت‌های یوگا مانند Bow Pose، Boat Pose و Reverse Warrior می‌تواند عضلات هسته‌ای عمیق شما را سخت و فعال کند.

طبق یک مطالعه با منبع قابل اعتماد در سال 2017، تخته‌ها و سایر تمرین‌های پایداری توانایی فعال کردن هسته درونی را دارند.

این به نوبه خود، ممکن است به فرم‌دهی دور کمر کمک کند و عملکرد ورزشی را بهبود ببخشد.

به عنوان یک پاداش، تخته ممکن است به بهبود حالت و وضعیت شما

و همچنین تحمل‌پذیری شما برای فعالیت‌هایی مانند دویدن و یا دوچرخه سواری کمک کند.

منابع مطالعه قابل اعتماد نشان داده است که تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) می‌تواند ابزار مفیدی برای سوزاندن چربی شکم و کالری زیاد باشد.

این نوع تمرینات قلبی شما را مجبور به انجام تمرینات ورزشی شدید و کوتاه می‌کند و پس از آن یک دوره استراحتی کوتاه انجام می‌دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید به مدت 30 ثانیه سریع بدوید و سپس به مدت 15 ثانیه پیاده‌روی کنید.

سپس می‌توانید این الگو را به مدت 30 تا 15 دقیقه تکرار کنید.

اگر بخواهید وزن خود را برای کوچک کردن شکم خود کاهش دهید،

ممکن است چند سانتی متر از دور ران و باسن خود را نیز از دست بدهید.

زمانی که شروع به کاهش وزن می‌کنید،

می‌توانید تمرین‌های زیر را برای کمک به شکل و افزایش عضلات در اطراف باسن در ایجاد اندام ساعت شنی انجام دهید.

برای رسیدن به این هدف تمرینات زیر را حداقل به میزان 3 تا 4 بار در هفته انجام دهید.

اسکوات یک ورزش عالی برای ساختن پایین‌ تنه‌ای قوی می‌باشد.

اسکوات می‌تواند به افزایش برآمدگی و تقویت عضلات باسن و همچنین شکل عضلات گلوتس glutes (دارای تصویر) و ران‌ها کمک کند.

سعی کنید چند ست 10 تا 12 تایی اسکوات را انجام دهید.

این حرکت ورزشی برای داشتن هیکل ساعت شنی با وزنه نیز انجام می شود که نیاز به مربی دارد.

تمرین شیر آتش‌نشانی که به عنوان تمرینات dirty dog یا لیفت لگن نیز شناخته می‌شود،

ناحیه باسن و عضلات گلوتس glutes شما را که در ایجاد اندام ساعت شنی نقش دارند هدف قرار می‌دهد.

این تمرین همچنین از عضلات هسته‌ای شما برای پایداری و ثبات استفاده می‌کند.

سعی کنید حداقل 10 ست را در هر طرف تکرار کنید و هر چه آسان‌تر شود تعداد آن را افزایش دهید.

لانژ در ایجاد هیکل ساعت شنی می‌تواند به قوی شدن بدن و ایجاد توده عضلات پشت در ران‌ها و باسن کمک کند.

در حرکت لانژ هسته بدن و شکم کار می‌کند در حالی که باسن را بالا می‌برد.

با 10 تا 12 حرکت لانژ ورزش را در هر پا شروع کنید. با ایجاد تناسب اندام می‌توانید تعداد لانژها را افزایش دهید.

افزایش پهنای شانه‌ها و سینه ممکن است چالش‌ برانگیزترین بخش برای بدست آوردن یک شکل منحنی باشد.

بیشتر افراد می‌خواهند سفت و متناسب نه حجیم و گسترده به نظر برسند.

این یک خبر خوبی است:

شما می‌توانید سایز سینه‌های خود را به طور طبیعی و از طریق ورزش تا حدی افزایش دهید.

و تعداد زیادی از ورزش‌های وجود دارد که می‌توانید بکار ببرید تا شانه‌های خود را به شکل منحنی در آورید.

پرس دیوار در بخشی از برنامه هیکل ساعت شنی که به عنوان فشار بر دیوار نیز نامیده می‌شود،

عضلات سینه و همچنین chicken wing زیر بازوها و بخش فوقانی شانه‌ها را به کار می‌کشد.

شما می‌توانید در بین چند حرکت، ورزش را قطع کرده و نفس خود را به بیرون رها کنید تا خون پمپ شود و به عضلات سینه برسد.

سعی کنید به طور همزمان 10 تا 15 تا از این فشارها را انجام دهید.

چند دقیقه استراحت کنید و سپس یک ست دیگر را انجام دهید.

فشار به سمت بالا به صورت مرسوم یک روش عالی برای افزایش پهنای شانه در ایجاد اندام ساعت شنی بدون حجیم کردن آن است.

مطالعات منبع قابل اعتماد نشان می‌دهد که فشار به سمت بالا سبب افزایش عملکرد عضلات سینه می‌شود و ممکن است آنها را قوی‌تر کند.

یک چالش فشار به سمت بالا ایجاد کنید:

فقط با 5 فشار شروع کنید و هر روز یک عدد به آن اضافه کنید.

بنابراین، بعنوان مثال، 5 عدد در دوشنبه، 6 حرکت سه‌شنبه، 7 عدد چهارشنبه و غیره انجام دهید تا نتایج را مشاهده کنید.

رژیم غذایی به تنهایی برای دست یافتن به اندام ساعت شنی کافی نیست.


نکته اصلی یک رژیم غذایی سالم، تمرکز بر خوردن غذاهای کامل در اندازه مناسب و از همه گروه‌های غذایی است.

زمانی که بر روی کاهش سایزهای بدن تلاش می‌کنید،

1- سعی کنید از مصرف غذاهای فرآوری شده بپرهیزید. آنها غالبا دارای نمک، قند و مواد نگهدارنده هستند.

به جای آنها بر روی میوه‌های تازه، سبزیجات، پروتئین بدون چربی و غلات کامل تمرکز کنید.

2- از نوشیدن نوشابه‌های دارای قند افزودنی خودداری کنید.

به جای آن از آب، آب گازدار یا چای گیاهی بدون شکر استفاده کنید.

3- چربی‌های سالم بخورید، مانند آنهایی که در روغن زیتون، آوواکادو، دانه‌ها و آجیل‌ها وجود دارد.

این چربی‌ها ممکن است به تعادل هورمون‌ها کمک کرده

و سوخت مورد نیاز شما را در هنگام باریک کردن کمر در داشتن اندام ساعت شنی تامین کند.

4- به سلامتی روده خود توجه کنید. مشکلات هضم می‌تواند بر روی سلامتی و رفاه حال شما تاثیر بگذارد.

پروبیوتیک‌ها می‌تواند به بهبود هضم شما کمک کند.

5- به سایز سهم غذایی خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا واقعا گرسنه هستید.

Sculptra اسکالپترا یک فیلر پُرکننده پوستی صورت مورد تائید FDA است که برای تحریک تولید کلاژن طبیعی بردن شما طراحی شده است.

اما برخی از جراحان پلاستیک از این فیلر برای بزرگ کردن باسن و حجم دهی استفاده می‌کنند،

اما نتایج آن موقت است و 2 تا 5 سال دوام دارد و اگر بخواهید تغییرات چشمگیری ایجاد کنید، هزینه زیادی دارد.

بسیاری از زنان به طور طبیعی سایز سینه و باسن مشابهی دارند.

با این حال، شکم و پهلو می‌تواند به خصوص برای زنانی که دارای اندام سیب شکل هستند، یک مشکل باشد.

تمایل به جمع‌آوری چربی احشایی، نوع خطرناکی از چربی که می‌تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد.

شکم و همچنین ران‌ و پهلوها را می‌توانید با چند دستگاه لاغر کننده موضعی قوی که مکانیزم سرد و گرم کننده دارند برطرف کنید.

کاهش چربی مورد هدف در این بخش‌ها می‌تواند به افراد در رسیدن به هیکل ساعت شنی کمک کند.

جراحی زیبایی در ویکی پدیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که اندامی با فرم ساعت شنی دارید؟ در این مطلب با تمرینات ورزشی برای تناسب اندام ساعت شنی آشنا شوید

دارای انحناها و قوس های ظریف زنانه مثل بیانسه (Beyoncé) یا اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johannson)، زنانی که بدن شان داری انحناست، زیبایی متعادلی دارند که لباس را به خوبی پر می کنند. وقتی این زنان وزن شان اضافه شود، این اضافه وزن در تمام بدن خواهد بود. مثل فرم بدن گلابی ولی با سینه بزرگتر، آن ها هم انحنای بدنی را دارند، ولی فاقد تناسب عضلانی هستند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اندام ساعت شنی چیست؟

بیشتر بدانید : برای فرم دهی سینه و بازو چه تعداد پوش آپ push-ups لازم است

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

بدون تمرینات تناسب اندام روی تمام بدن، زنانی که فرم بدن ساعت شنی دارند، در خطر بزرگ شدن بیش از حد اندام شان به خصوص در ران ها و بالای بازوها هستند. زنانی که فرم بدن ساعت شنی دارند، برای حفظ تناسب اندام شان باید توجه ویژه ای به اندام شان داشته باشند.

دوشنبه: برای هر تمرینی که نشان داده شده است، 1 ست تعداد تکرارهای توصیه شده را انجام داده، 30 ثانیه استراحت کنید، سپس 1 ست دیگر از همان تمرین را انجام دهید. برای بدست آوردن نتیجه بهتر، تمرینات قدرتی خود را با یک دور تمرینات هوشمند اینتروال کاردیو (Smart Cardio Intervals، تمرینات اینتروال یا متناوب که شامل مراحل تمرین و استراحت است) همراه کنید.

 *بعد از 3 هفته، مدت زمان تمرینات اینتروال سرعتی را به 1 دقیقه و مدت زمان ریکاوری را به 2 دقیقه افزایش دهید.

چهارشنبه: انجام تمرینات به سبک دایره ای (circuit style)، تعداد توصیه شده تمرینات را بدون استراحت بین آن ها انجام دهید. پس از انجام تمام تمرینات پشت سر هم، یک یا دو دقیقه استراحت کنید. تمام حرکات را 3 بار به سبک دایره ای (پشت سر هم) انجام دهید و بین هر دور دو دقیقه استراحت کنید.

جمعه: هر ست از دو تمرین را پشت سر هم انجام دهید، بدون استراحت. سپس قبل از این که ست را دوباره تکرار کنید، 30 تا 60 ثانیه استراحت کنید.

ست 1: لیفت آف لانژ (Lift-off Lunge)، پری دریایی (Mermaid).ست 2: پوش آپ و بالا بردن پا (Pushup and Leg Raise)، هاندرد آن د بال یا کاملا روی توپ (Hundred on the Ball).ست 3: تای چی لانژ (Tai Chi Lunge)، ساید پلنک با حرکت زانو (Side Plank with Moving Knee).ست 4: استپ آپ عرضی (Lateral Step-Ups)، پل با کشش عضلات سه سر (Glute Bridge with Triceps Extension).هیچی چیز مانند مقابله با گرانش زمین کالری نمی سوزاند یا عضلات تان را سفت نمی کند. تمرینات کششی روز جمعه را با تمرینات باسن ( Butt-Busting Hill)، ادامه دهید، که می تواند بر روی تردمیل، اسکی واره یا دوچرخه ثابت باشد.

*بعد از 3 هفته مدت زمان تمرین با شیب را 3 دقیقه و مدت زمان ریکاوری را به 1 تا 1 و نیم دقیقه افزایش دهید.

تمرینی برای فرم دادن به باسن، ران ها، شانه ها، عضلات سه سر بازو و عضلات مرکزی تنه و لگن.بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کنید. دمبل ها را بالای شانه هایتان نگه دارید، آرنج ها کمی خم شده به سمت بیرون، کف دست به سمت روبرو. با پای راست یک قدم بزرگ به سمت جلو برداشته و بدن تان را به سمت پایین بیاورید تا زمانی که زانوهایتان به اندازه 90 درجه خم شود. زانوهایتان باید در راستای مچ پاهایتان در یک خط راست باشند.روی پای راست تان فشار آورده و صافش کنید تا به حالت ایستاده برگردید. به طور همزمان زانوی چپ خود را به سمت جلوی باسن تان بلند کنید (به طوری که روی یک پا بایستید) و دمبل ها را به سمت سقف بالا ببرید. به حالت شروع برگردید. این کار را با پای چپ هم تکرار کنید. تکرار 10 تا 12 بار برای هر پا. برای سخت تر شدن تمرین می توانید پای جلویی را روی استپ قرار دهید.

برای فرم دادن عضلات مرکزی تنه و لگن (به خصوص پهلو ها) و بازوها.مانند پوزیشن پلانک (plank) به یک سمت قرار بگیرید، آرنج راست را خم کرده و به صورت مستقیم زیر شانه روی زمین بگذارید. پاها را به هم جفت کرده صاف روی زمین بگذارید، به طوری که پای چپ تان جلوی پای راست تان قرار بگیرد. بازوی راست تان را مستقیما از روی سرتان بالا ببرید، درست کنار گوش، بازو را صاف نگه دارید به طوری که کف دست تان رو به زمین باشد و به طوری که دست و بدن تان روی یک خط قرار گرفته باشد. دست چپ تان را به سمت زمین خم کنید و همزمان باسن تان را بالا بیاورید. به حالت اول برگشته حرکت را 8 تا 10 بار تکرار کنید. برای پهلوی دیگر هم به همین شکل انجا دهید.

برای فرم دادن عضلات شانه، سه سر بازو، سینه و عضلات مرکزی تنه و لگن.روی توپ فیتنس رو به زمین دراز بکشید، به طوری که کف هر دو دست روی زمین باشد، با دست ها به جلو حرکت کنید و اجازه دهید توپ زیر بدن تان سر بخورد تا زیر ساق پاهایتان قرار بگیرد. دست هایتان باید مستقیما زیرشانه هایتان باشد، دقیقا مثل زمانی که می خواهید حرکت پوش آپ (شنا) را انجام دهید. پشت تان را مستقیم نگه داشته و شکم تان را منقبض کنید. آرنج را خم کرده و سینه را به سمت زمین بکشید. زمانی که بازوهایتان موازی کف زمین شدند، بایستید. به حالت اولیه برگردید، باسن را منقبض کرده و پای راست را صاف بالا ببرید و از توپ جدا کنید. پای راست را روی توپ پایین آورده سپس پای چپ را بالا ببرید. این حرکت را 8 تا 12 بار تکرار کنید.

برای فرم دادن عضلات مرکزی تنه و لگن. به پشت دراز بکشید، بازوها را در دو طرف بدن قرار دهید. زانوها را 90 درجه خم کرده و ساق پا را روی توپ فیتس قرار دهید. سر و شانه ها را از زمین جدا کنید، به طوری که به سر، گردن و شانه ها فشاری وارد نشود ( هر زمان که به گردن تان  فشار وارد آمد، سرتان را روی زمین بگذارید). 5 بار به صورت کوتاه دم و بازدم نمایید. برای یک ست 10 بار تکرار کنید. همزمان بازوها را هم در راستای بدن بالا بیاورید، به طوری که کف دست ها رو به زمین باشد. 10 بار تکرارکنید، هر ست 100 بار دم و بازدم.

برای فرم دادن عضلات باسن، ران ها و عضلات مرکزی تنه و لگن.بایستید، پاها را به اندازه عرض باسن باز کنید، دست ها را مستقیم به سمت جلو نگه دارید به طوری که کف دست رو به زمین باشد. یک قدم بزرگ به سمت راست بردارید، زانوی راست تان را به اندازه 45 تا 90 درجه خم کنید (زانویی که خم شده نباید از انگشتان جلوتر قرار بگیرد). در همین موقعیت ساید لانژ مکث کنید و بازوها و کمر را به سمت چپ بچرخانید. کمرتان را به حالت اولیه چرخانده و به موقعیت اول برگردید. این حرکت را برای سمت دیگر هم انجام دهید. تمام حرکات توضیح داده شده را برای یک ست کامل 10 تا 12 بار در هر طرف تکرار کنید. برای سخت تر شدن حرکت، یک توپ طبی (medicine ball) در دستان تان نگه دارید.

برای فرم دادن باسن، عضلات مرکزی تنه و لگن و عضلات سه سر بازو.در هر دست یک دمبل نگه داشته و به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید. آرنج ها را خم کنید تا دمبل ها در دو طرف سرتان قرار بگیرد، کف دستها به سمت گوش و آرنج به سمت سقف باشد. عضلات باسن را منقبض کرده و باسن را از زمین بلند کنید، به طوری که بدن تان از شانه تا زانو روی یک خط مستقیم قرار بگیرد، بازوها را مستقیم بالا بیاورید، به طوری که دمبل ها به موازات قفسه سینه تان قرار بگیرد.بعد به حالت اول برگردید. 10 تا 12 بار حرکت را تکرار کنید. 

برای فرم دادن باسن و ران ها به علاوه افزایش ضربان قلب برای کالری سوزی فوق العاده.سمت راست یک نیمکت یا استپ با ارتفاع 30 تا 45 سانتی متری ایستاده، پای چپ خود را روی استپ قرار داده و دست تان را روی کمرتان قرار دهید. روی پای چپ تان فشار آورده، پای راست تان را کشیده و روی استپ بایستید. پای راست را روی استپ گذاشته و پای چپ را کشیده و روی زمین قرار دهید. بلافاصله حرکت را برعکس کنید و روی پای راست بالا بیایید. پاها را روی استپ جا به جا کنید. حرکت را 10 تا 12 بار برای هر طرف تکرار کنید. برای سخت تر کردن حرکت یک توپ پزشکی را در دست نگه دارید.

برای فرم دادن به عضلات مرکزی تنه و لگن (به خصوص پهلو) و باسن. رو به زمین دراز بکشید، آرنج ها را خم کرده روی زمین در راستای شانه ها بگذارید، به طوری که وزن بالا تنه روی بازوها بیافتد. بدن تان را از زمین بلند کرده به طوری که بدن تان به صورت یک خط مستقیم روی بازوها و انگشتان پایتان قرار بگیرد. به سمت چپ بچرخید، بازوی چپ تان را بچرخانید، به طوری که بالاتنه روی بازوی چپ قرار بگیرد، آرنج مستقیما زیر شانه و پاها کاملا مستقیم. به طوری که تمام بدن روی یک خط مستقیم قرار بگیرد. پای راست تان را بلند کرده و زانوی راست تان را به سمت آرنج راست تان خم کنید. بعد به حالت اول برگردید. پهلو را عوض کنید. 8 تا 10 بار برای هر پهلو تکرار کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بر اساس فرم بدن خود ورزش کنید

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

داشتن کمر باریک برای خانم ­ها مهم است و ازنظر خانم­ ها ایده آل ترین و بهترین اندام به شکل ساعت شنی است.

فکر می کنید اندام ساعت شنی چه مشخصاتی دارد؟

کسانی که دارای اندام ساعت شنی هستند که اندازه دور سینه و باسن آن­ها تقریبا یکی است و سایز کمر بسیار باریک تر از این دو نقطه است. اگر بخواهیم معروف ترین کسانی که اندام ساعت شنی دارند را معرفی کنیم میتوان به جوهانسون و سلما هایک اشاره کرد که از معروف ترین ساعت شنی­ های سینما هستند.

همان طورکه گفتیم بهترین اندام، به شکل ساعت شنی و کمر باریک است. رسیدن به چنین اندام ایده آلی شاید سخت باشد و از آرزوهای بسیاری افراد به ویژه زنان است اما دور از واقعیت نیست. با تغییر در عادات و گرفتن رژیم غذایی سالم ، مصرف روزانه سبزیجات ، میوه­ های تازه، و رعایت موارد زیر که در ادامه برای داشتن کمر باریک بیان می­ کنیم باعث می­ شود در مدت کوتاه به اندامی زیبا برسید.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

نوشیدن آب به میزان کافی و مورد نیاز یکی از بهترین راه­ ها برای کاهش وزن و لاغری است البته امروزه برای داشتن کمری باریک نیز توصیه بسیار می­شود. نوشیدن آب حالت­ سردرگمی که بین تشنگی و گرسنگی دارید را برطرف می­کند و نه تنها به کاهش وزن و کاهش سایز دور کمرکمک می­کند بلکه برای زیبایی مو و شادابی پوست نیز بسیار مفید است

مصرف غلات کامل، میوه­ ها و سبزیجات تازه باعث می­شود که چربی­ های مصرفی کمتری را مصرف کنید. حتی برای کاهش وزن در مدت یک هفته مصرف غلات کامل گزینه بسیار مناسبی است زیرا افزودنی ­های ناسالم درآن وجود ندارد. در مورد میوه ­ها باید این نکته را یادآوری کرد بعضی از میوه­ ها سرشار از قند هستند و در مصرف آن­ها نباید افراط کرد.

حداکثرکاهش وزن مناسب و سالم در هفته باید 900 گرم باشد و برای هر نیم کیلو کاهش وزن باید به مقدار 3500 کالری از غذای مصرفی روزانه خود کم کنید؛ پس برای کاهش وزن و لاغری اصلا نیاز نیست با رژیم­ های سرسخت مواجه شوید فقط عادات غذایی خود را تغییر دهید و غذاها­ی سالم تری را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

یکی دیگر از راز­های تبدیل شدن به فردی کمر باریک و کاهش سایز دورکمر و رسیدن به اندام ایده آل همه یعنی همان ساعت شنی است. روزانه به صورت تدریجی ورزش کنید؛ به این صورت که کم کم به سرعت ورزش اضافه کنید تا انگیزه شما در طول کل ورزش به دلیل خستگی که از شدت ورزش زیاد پیش می­آید از بین نرود و منجر به آسیب های فیزیکی هم نشوید.

برای اینکه سریع تر به کمری باریک برسید بهتر است از ورزش­ هایی که روی کمر شما تمرکز دارند استفاده کنید. این ورزش­ها توان عضلات کمر را بالا برده و به باریک کردن سایز کمر کمک می­کند.

یکی از رازهای دیگر که به باریک بودن کمر کمک می­کند مصرف پروتئین ­ها هستند به همین دلیل در سال های اخیر رژیم پروتئین در بین مردم رواج یافته است و طرفداران بسیاری دارد. نکته در مصرف پروتئین این است که نباید در مصرف پروتئین های حیوانی افراط کرد زیرا روی عملکرد کلیه ­ها و کبد تاثیر می­گذارد. پروتئین ­های پیشنهادی ما به شما تخم مرغ، ماهی، سبزیجات، بنشن، مغزها، قارچ ­ها و آووکادو است.

برای اینکه یک چیز را کوچک نشان بدهیم باید کاری کنیم که چیز­های اطرافش بزرگ­تر از آن نشانداده بشوند. برای داشتن کمری باریک شمایاید شانه و سینه خود را تقریبا هم سایز با دور باسن خود نماید (اگر 15 سانت اختلاف باشد اشکال ندارد) و هرچه سینه و باسن خود را بزرگتر کنید، کمر شما باریک­تر نشان داده می­شود.

داشتن استرس نه تنها برای سلامتی خوب نیست بلکه موجب ترشح هورمون کورتیزول می­شود و کورتیزول هم باعث چاقی و اضافه وزن می­شود به خصوص این چربی­ ها در دور شکم جمع می­شوند. پس خود را از استرس دور نگه دارید تا قدمی آسان در راه لاغری بردارید.

پوشیدن لباس مناسب برای تعیین کردن نوع فرم بدن بسیار مهم است. یکی از رازهای دیگر برای نشان دادن کمر باریک بودن این است که از لباسی استفاده کنید که توجه دیگران را به سمت کمر شما جلب کند برای این منظور می­توانید از یک کمربند برای بستن به دور کمر استفاده کنید.

اگر می­خواهید کمری باریک و تناسب اندام داشته باشید علاوه بر موارد گفته شده باید خوراکی­ هایی را مصرف کنیدکه چربی سوزی بیشتری داشته باشند. برای آشنایی با این مواد غذایی و راز های دیگر مقاله 9 راز برای داشتن کمر باریک را در سایت آیوفیت مطالعه بفرمایید.

منبع: سایت آیوفیت

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

در مد و زیبایی

۲۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
28,481 بازدید

ورزش برای اندام ساعت شنی ، مدل هیکل ساعت شنی ، رسیدن به اندام ساعت شنی ، مشخصات اندام ساعت شنی ، لباس مناسب اندام ساعت شنی ، چطوری هیکل ساعت شنی داشته باشیم

فرم‌های مختلفی برای اندام بانوان وجود دارد: از سیب و گلابی گرفته تا موز و … اما ایده‌آل ترین فرم اندام که همه دوست دارند آن را داشته باشند فرم ساعت شنی است. یعنی اندامی که در بالاتنه و پایین تنه انحنای لازم را داشته و کمر باریکی داشته باشد. چطور می‌توان این فرم از اندام را تداعی کرد؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید چطور اندام ساعت شنی داشته باشید.

برخی افراد مثل اسکارلت یوهانسون، سوفیا ورگارا و سلما هایک به طور طبیعی صاحب این فرم از اندام هستند که ارتباطی هم به چاقی و لاغری شخص ندارد و تنها نوعی تناسب میان ابعاد بدن است. اگر شما جزو این افراد نیستید نگران نباشید تنها با انتخاب لباس مناسب و تغییرات جزیی در استایل می توانید با خطای دید اندام ساعت شنی داشته باشید.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

۱- بالاتنه حجیم

استفاده از لباس‌هایی که در یقه دارای تزئین و سنگ دوزی و چین و رافل باشند، ایجاد سرشانه های حجیم با استفاده از اپل و حجم دادن به بازوها با پوشیدن لباس‌هایی که آستین پف دار دارند می‌تواند حجم بالاتنه را افزایش دهد و با خطای دید اندام خود را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.

۲- بستن کمربند

نکته مهم دیگر بستن کمربند است. کمربند علاوه بر این که قسمت میانی بدن شما را باریک‌تر می‌کند باعث می‌شود که بدن به دو بخش تقسیم شود و حجم این دو بخش بیشتر مشخص باشد. هرچه کمربند عریض تر باشد کمر باریک تر به نظر خواهد رسید.

۳- دقت درباره لباس های پایین تنه

شلوار جین تنگ را کنار بگذارید و به دنبال مدل‌هایی بروید که فاق بلند و دمپا گشاد هستند. این انتخاب باعث می‌شود حجم پایین تنه افزایش یافته و روی باریکی کمر تاکید شود.

۱ – تمرین هیپ افزایش سایز باسن

عضلات ران های شما هستند تا از minimus ماهیچه سرین، گلوتئوس ماکسیموس (Maximus) و همچنین به عنوان latae تانسور fasciae ساخته شده است. اگر شما می خواهید به استفاده از ورزش به باسن خود را برجسته نگاه دارید یا گسترده تر ،شما نیاز به کار بر روی ساخت این عضلات با انجام حرکات ورزشی هستید.

توصیه می شود که کسانی که می خواهند به گسترش باسن خود باید تمرینات که کار چندین قسمت از بدن خود را در همان زمان به جای تمرکز بر فقط عضلات اطراف باسن خود را انجام دهد.

شما باید حداقل سه روز غیر متوالی در هفته به مدت حدود ۴-۵ هفته آموزش قبل از شما شروع به دیدن نتایج جدی است. Lunges برگزاری یک جفت دمبل را در دست خود را یک گام بزرگ به جلو با پای چپ خود را و خم شدن زانو خود را به خودتان پایین تر به زمین.

پشت خود را صاف نگه دارید و فشار را با پاهای خود را به خودتان را به بازگشت به موقعیت شروع خود را پس از آن تکرار ورزش با پای راست. انجام ۱۰-۱۲ تکرار را برای هر پا.

اسکات بایستید و پای خود را در اطراف عرض شانه در حالی که برگزاری دمبل در دو طرف خود را. سفت هسته خود را بکشد و پشت خود را تا راست و خم شدن زانو خود را به کاهش بدن خود را تا زمانی ران خود را موازی با زمین هستند. بازگشت به موقعیت شروع خود را و تکرار ورزش ۱۰-۱۲ بار.

یوگا چند یوگا می تواند کمک به ساخت عضله و افزایش انعطاف پذیری خود را که می تواند کمک باسن خود را نگاه گسترده تر است. انجام یوگا امتداد مثل کبوتر، قورباغه، صورت گاو یا مارمولک می تواند کمک به رسیدن به اهداف خود و ورزش های دیگر در روال خود را ساده تر برای مدیریت.

۲ شیوه های رایج از آن پروتئین و کربوهیدرات بیشتر.

شما باید رژیم غذایی خود را با غذاهایی که دارای مقدار زیادی از کربوهیدرات و پروتئین به بدن، اما اجتناب از نوشابه، چیپس و دیگر تنقلات. کربوهیدرات مثل نان یا ماکارونی شما را با انرژی شما می توانید برای کامل انجام ورزش خود و پروتئین به شما کمک خواهد کرد.


اندام ساعت شنی : این فرمت بدنی دارای انحنا و قوس است.  قسمت قفسه سینه و باسن متناسب با یکدیگر هستند. بهترین لباس برای این نوع فرم بدنی تکیه بر دور کمر باریک است.

شکل بدن: شما دارای یک دور کمر کوچک، ران های قوس دار، و یک بالاتنه توپر هستید.
لباس مناسب: لباس های یقه باز و بالا تنگ و کمر دار
دلیل: چون کمر شما را برجسته تر نشان خواهند داد و باعث افزایش فرم منحنی بدن شما می شود.

شکل بدن ساعات شنی
این نوع بدن از وسط تو رفته و دارای کمر باریکی است.

بهترین لباس ها

پیراهن و مانتوی چپ و راستی، کمربند پهن، شلوار دمپا گشاد و غیره. البته نه لزوما همزمان

بدترین لباس ها

پلیورهای بی شکل گشاد، مگر این که روی آن از کمربند استفاده کنید.

پیراهن های بهشتی بدن ساعت شنی

• پیراهن های چپ و راستی و مدل های رسمی.
• یقه های باز، قلبی و هفتی عالی هستند.
• پیراهن های بالا تنگ و دامن دار و دکلته رویایی اند.

پیراهن های جهنمی بدن ساعت شنی

• یقه های ی صاف
• اگر تو پر هستید، لباس با بالا تنه ی چین دار یا پاپیون دار
• اگر پایین تنه تان سنگین است، دامن های تنگ

بلوز های مناسب بدن ساعت شنی
هنگامی که صحبت از بلیز است، بیشتر روی لباس های جذب و اندازه ی بدن تمرکز کنید، به خصوص اگر قسمت پایین تنه ی لباس تان حجم بیشتری دارد.

بلوز های بهشتی بدن ساعت شنی

• یقه های هالتری و مربعی
• ژاکت جذب
• اگر بالا تنه ی کوتاه دارید، آن را با خطوط عمودی بلند به نظر برسانید.

۵ دی ۱۳۹۹

۲ آذر ۱۳۹۹

۲۴ آبان ۱۳۹۹

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a4887af6433b79e67823f3e81ee95fd5” );document.getElementById(“eb6954f40d”).setAttribute( “id”, “comment” );

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

نام *

ایمیل *

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2021, All Rights Reserved. | Powered by saten

۲۰ اسفند ۱۳۹۶


ورزش برای اندام ساعت شنی ، مدل هیکل ساعت شنی ، رسیدن به اندام ساعت شنی ، مشخصات اندام ساعت شنی ، لباس مناسب اندام ساعت شنی ، چطوری هیکل ساعت شنی داشته باشیم

فرم‌های مختلفی برای اندام بانوان وجود دارد: از سیب و گلابی گرفته تا موز و … اما ایده‌آل ترین فرم اندام که همه دوست دارند آن را داشته باشند فرم ساعت شنی است.

یعنی اندامی که در بالاتنه و پایین تنه انحنای لازم را داشته و کمر باریکی داشته باشد. چطور می‌توان این فرم از اندام را تداعی کرد؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید چطور اندام ساعت شنی داشته باشید.

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

برخی افراد مثل اسکارلت یوهانسون، سوفیا ورگارا و سلما هایک به طور طبیعی صاحب این فرم از اندام هستند که ارتباطی هم به چاقی و لاغری شخص ندارد و تنها نوعی تناسب میان ابعاد بدن است. اگر شما جزو این افراد نیستید نگران نباشید تنها با انتخاب لباس مناسب و تغییرات جزیی در استایل می توانید با خطای دید اندام ساعت شنی داشته باشید.

۱- بالاتنه حجیم

استفاده از لباس‌هایی که در یقه دارای تزئین و سنگ دوزی و چین و رافل باشند، ایجاد سرشانه های حجیم با استفاده از اپل و حجم دادن به بازوها با پوشیدن لباس‌هایی که آستین پف دار دارند می‌تواند حجم بالاتنه را افزایش دهد و با خطای دید اندام خود را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.

۲- بستن کمربند

نکته مهم دیگر بستن کمربند است. کمربند علاوه بر این که قسمت میانی بدن شما را باریک‌تر می‌کند باعث می‌شود که بدن به دو بخش تقسیم شود و حجم این دو بخش بیشتر مشخص باشد. هرچه کمربند عریض تر باشد کمر باریک تر به نظر خواهد رسید.

۳- دقت درباره لباس های پایین تنه

شلوار جین تنگ را کنار بگذارید و به دنبال مدل‌هایی بروید که فاق بلند و دمپا گشاد هستند. این انتخاب باعث می‌شود حجم پایین تنه افزایش یافته و روی باریکی کمر تاکید شود.

۱ – تمرین هیپ افزایش سایز باسن

عضلات ران های شما هستند تا از minimus ماهیچه سرین، گلوتئوس ماکسیموس (Maximus) و همچنین به عنوان latae تانسور fasciae ساخته شده است. اگر شما می خواهید به استفاده از ورزش به باسن خود را برجسته نگاه دارید یا گسترده تر ،شما نیاز به کار بر روی ساخت این عضلات با انجام حرکات ورزشی هستید.

توصیه می شود که کسانی که می خواهند به گسترش باسن خود باید تمرینات که کار چندین قسمت از بدن خود را در همان زمان به جای تمرکز بر فقط عضلات اطراف باسن خود را انجام دهد.

شما باید حداقل سه روز غیر متوالی در هفته به مدت حدود ۴-۵ هفته آموزش قبل از شما شروع به دیدن نتایج جدی است. Lunges برگزاری یک جفت دمبل را در دست خود را یک گام بزرگ به جلو با پای چپ خود را و خم شدن زانو خود را به خودتان پایین تر به زمین.

پشت خود را صاف نگه دارید و فشار را با پاهای خود را به خودتان را به بازگشت به موقعیت شروع خود را پس از آن تکرار ورزش با پای راست. انجام ۱۰-۱۲ تکرار را برای هر پا.

اسکات بایستید و پای خود را در اطراف عرض شانه در حالی که برگزاری دمبل در دو طرف خود را. سفت هسته خود را بکشد و پشت خود را تا راست و خم شدن زانو خود را به کاهش بدن خود را تا زمانی ران خود را موازی با زمین هستند. بازگشت به موقعیت شروع خود را و تکرار ورزش ۱۰-۱۲ بار.

یوگا چند یوگا می تواند کمک به ساخت عضله و افزایش انعطاف پذیری خود را که می تواند کمک باسن خود را نگاه گسترده تر است. انجام یوگا امتداد مثل کبوتر، قورباغه، صورت گاو یا مارمولک می تواند کمک به رسیدن به اهداف خود و ورزش های دیگر در روال خود را ساده تر برای مدیریت.

۲ شیوه های رایج از آن پروتئین و کربوهیدرات بیشتر.

شما باید رژیم غذایی خود را با غذاهایی که دارای مقدار زیادی از کربوهیدرات و پروتئین به بدن، اما اجتناب از نوشابه، چیپس و دیگر تنقلات. کربوهیدرات مثل نان یا ماکارونی شما را با انرژی شما می توانید برای کامل انجام ورزش خود و پروتئین به شما کمک خواهد کرد.

اندام ساعت شنی : این فرمت بدنی دارای انحنا و قوس است.  قسمت قفسه سینه و باسن متناسب با یکدیگر هستند. بهترین لباس برای این نوع فرم بدنی تکیه بر دور کمر باریک است.

شکل بدن: شما دارای یک دور کمر کوچک، ران های قوس دار، و یک بالاتنه توپر هستید.لباس مناسب: لباس های یقه باز و بالا تنگ و کمر دار دلیل: چون کمر شما را برجسته تر نشان خواهند داد و باعث افزایش فرم منحنی بدن شما می شود.

شکل بدن ساعات شنی این نوع بدن از وسط تو رفته و دارای کمر باریکی است.

بهترین لباس ها

پیراهن و مانتوی چپ و راستی، کمربند پهن، شلوار دمپا گشاد و غیره. البته نه لزوما همزمان

بدترین لباس ها

پلیورهای بی شکل گشاد، مگر این که روی آن از کمربند استفاده کنید.

پیراهن های بهشتی بدن ساعت شنی

• پیراهن های چپ و راستی و مدل های رسمی. • یقه های باز، قلبی و هفتی عالی هستند. • پیراهن های بالا تنگ و دامن دار و دکلته رویایی اند.

پیراهن های جهنمی بدن ساعت شنی

• یقه های ی صاف • اگر تو پر هستید، لباس با بالا تنه ی چین دار یا پاپیون دار • اگر پایین تنه تان سنگین است، دامن های تنگ

بلوز های مناسب بدن ساعت شنی هنگامی که صحبت از بلیز است، بیشتر روی لباس های جذب و اندازه ی بدن تمرکز کنید، به خصوص اگر قسمت پایین تنه ی لباس تان حجم بیشتری دارد.

بلوز های بهشتی بدن ساعت شنی

• یقه های هالتری و مربعی • ژاکت جذب • اگر بالا تنه ی کوتاه دارید، آن را با خطوط عمودی بلند به نظر برسانید.

۱۴ بهمن ۱۳۹۶

۱۷ دی ۱۳۹۶

۲۴ آذر ۱۳۹۶

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2018, All Rights Reserved. | Powered by saten

منبع: ساتین


درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد ۱۷۶۳۶۹۸۰ را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN]/*<![CDATA[*/eval("var a="DVGLazN.rS5PnoWefw8ZRYgQpjJ-MKh31_mB7OFvyql2itA4kXEHTU+6s0Icb9xd@Cu";var b=a.split("").sort().join("");var c="Its6IboHkqlqIlq+G26U";var d="";for(var e=0;e<c.length;e++)d+=b.charAt(a.indexOf(c.charAt(e)));document.getElementById("e403500081").innerHTML="“+d+”””)/*]]>*/ ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

روحانی: پیش‌بینی امام درست از آب درآمد؛ آب و برق را مجانی کردیم

تصاویر| انبوه جمعیت در مرکز شهر قم

رضایت شمخانی از دیدار با طالبان در تهران: آنها را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم

واکنش رئیس‌جمهور به بازجویی از وزیر ارتباطات؛ من را احضار و محاکمه کنید| حامیان دولت نه آزادی دارند نه مصونیت

برق پاک در دورافتاده‌ترین روستای بلوچستان

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد : چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند متوقف و ارایه خدمات درمانی با کارت ملی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عباس نورمحمدی گفت: در راستای اجرای طرح نسخه الکترونیک، برنامه توقف چاپ دفترچه‌های کاغذی در این سازمان اجرا می شود، اما صفحات موجود در دفترچه‌های کاغذی بیمه شدگان کماکان معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: از اول اسفند به بعد، بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آنها به پایان می‌رسد، نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می‌توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد تأمین اجتماعی سراسر کشور مراجعه کنند.

وی با دعوت از پزشکان به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی، گفت: در صورت عدم امکان یا تمایل پزشکان به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک، می‌توانند نسخه بیمه شدگان تأمین اجتماعی را در سرنسخه برای آنان بنویسند و سرنسخه پزشکان اعتباری مشابه با صفحات دفترچه‌‎های کاغذی خواهد داشت.

 

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹

چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم
چطور اندام ساعت شنی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *