چگونه در رابطه فعال باشیم

 
helpkade
چگونه در رابطه فعال باشیم
چگونه در رابطه فعال باشیم

پیش از هر چیزی باید بدانید وجود محبت و علاقه دو طرفه در یک رابطه سالم زناشویی الزامی است که این اتفاق خود مستلزم جذابیت جنسی می باشد. یکی از انواع جذابیت هایی که در میان انسانها و سایر موجودات وجود دارد جذابیت جنسی می باشد.برای به دست آوردن این نوع جذابیت مهارتهایی وجود دارد که توسط یادگیری می توان آنها را بکار گرفت و یا برخی افراد به طور ژنتیکی این ویژگی را دارند. چنانچه قصد دارید با مفهوم جذابیت جنسی بیشتر آشنا شوید در این مطلب کاربردی ما را همراهی کنید.

 جذابیت جنسی نوعی علاقه و میل به جنس مخالف تعریف شده است که این جذابیت هم می تواند شامل ویژگی های فیزیکی و هم دیگر ویژگی ها باشد. منشا جذابیت از حس زیبایی شناسی انسان می باشد. 

با ترفند های متفاوتی همچون پوشش، معطر کردن و همچنین سبک رفتاری خاص می توان جذابیت فردی را بهبود داد موضوع جالب دیگری که وجود دارد این است که لازم است بدانید به علت اینکه جذابیت جنسی یک موضوع روانشناختی محسوب می شود بنابراین عوامل فرهنگی تاثیر بسزایی در آن دارد. 

همانطور که پیش از این اشاره شد ویژگی های فردی و فیزیکی در ایجاد علاقه جنسی نقش دارند و زمانی که هورمون های شیمیایی مغز تغییر میکنند جذابیت دیگران در ذهن ما ماندگار می شود. 

چنانچه به دنبال راز های جذابیت جنسی هستید باید بدانید این راز خود شما هستید چرا که اگر شما خود را جذاب پندارید همین دیدگاه نیز در ذهن همسرتان شکل می گیرد.چگونه در رابطه فعال باشیم

 بنابراین زمانی که شما احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید این حس نیز به او انتقال پیدا می کند.از اشتباهات رایجی که بین زوجین اتفاق می افتد این است که آن ها در روابطشان توقع دارند آنچه که در خود لمس نمیکند همسرشان به آنها بدهد.به عنوان مثال شما با وجود اینکه خود جذابیت جنسی ندارید انتظار دارید همسرتان به شما حس جذابیت بدهد و یا مثلا مردی که خودش گرم نیست انتظار دارد همسرش نسبت به او گرم باشد.پس دقت داشته باشید که این که همسرتان چه حسی نسبت به شما دارد دقیقا بستگی به حس شما نسبت به خودتان دارد.

داشتن نگاه جذاب و زیرکانه 

یکی از ویژگی هایی که تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت جنسی دارد مهارت ارتباط چشمی می باشد. پیشنهاد می کنیم یاد بگیرید که چگونه با استفاده از نگاه کردن دلربایی کنید و یا حتی تایم ارتباط چشمی را چگونه مدیریت و کنترل کنید. یادتان باشد به هیچ عنوان از لبخند زدن غافل نشوید زمانی که یک لبخند با یک نگاه زیبا داشته باشید بسیار جذاب به نظر خواهید رسید و فیدبک مثبتی می گیرید. 

مهارت بسیار زیادی برای صحبت و ارتباط با جنس مخالف وجود دارد که رعایت آنها الزامی است شما باید فرصت ها را بشناسید و تشخیص بدهید که چه زمانی از چه نوع کلمات و جملاتی باید استفاده کنید و جهت دهی صحبت خود را کنترل کنید و توانایی سرگرم کردن طرف مقابلتان را داشته باشید منظورمان این است که پاسخ های گنگ و غیر مستقیم به او بدهید و برای جلب توجه طرف مقابلتان ژشت های متفاوتی را در زمان صحبت کردن به خود بگیرید.

واقعیتی که در زندگی خیلی از ما افراد وجود دارد این است که بیشتر مواقع بخاطر دیگران لباس می پوشیم اما پیشنهاد این بخش از خانواده پلاس نمناک به شما این است که از امروز سعی کنید برای خود لباس بپوشید و هر آنچه که حس خوبی به شما منتقل میکند را بر تن بکنید و در نهایت حس خوبی به خود داشته باشید.قشنگ ترین لباس زیری که دارید را انتخاب کرده و برای لحظه ای پیش از رفتن همسرتان به محل کار در مورد رنگ و شکل لباستان از اون نظر بخواهید و بیشتر در موردش صحبت کنید شک نکنید که او به محض تمام کردن کارش هر چه زودتر به خانه بر میگردد. 

خوش شانس جلوه دادن معشوقه خود 

زمان که می گذرد همه افراد فراموش میکنند که چه شانس بالایی در انتخاب معشوقه خود داشته اند توصیه می شود سعی کنید به دنبال ترفندهایی باشید که به طرف مقابلتان برساند که چقدر در رسیدن به او خوش شانس بوده اید و چقدر فوق العاده است بالاخص وقتی که در جمع هستید. 

غیر قابل پیش بینی باشید 

غیر قابل پیش بینی بودن جذاب ترین ویژگی است که هر کسی نمیتواند داشته باشد کسی که این ویژگی را دارد با طراحی سورپرایز های مختلف همیشه همسر و معشوقه خود را غافلگیر میکند پس شما هم تصمیم بگیرید غیر قابل پیش بینی بودن را تمرین کرده و در روابطتان دخیل کنید. 

قدم زدن را فراموش نکنید 

صرفا برای ایجاد حس حرکت در بدن خود راه بروید نه برای رسیدن به مقصدی.چرا که وقتی آگاهی کافی نسبت به بدنتان دارید یک حس طبیعی و وصف ناپذیر توام با لذت در شما پدیدار خواهد شد به این طریق جذابیت در شما رشد کرده و این را همسرتان نیز احساس می کند.

 

جلوگیری از تکرار و روزمرگی 

بایستی این اصل را که زندگی سرشار از تغییر است را بپذیرید و در زندگی خود به هیچ عنوان از آن غافل نشوید.در روابطتان عاشق دیگران شوید و از همنشینی با دوستان جدید لذت کافی را ببرید و سعی کنید دوستان زیادی پیدا کنید. 

اکثر مواقع افراد معتقدند که هدف از خلق و خوی خوب این است که با دیگران به اشتراک بگذارند که مثبت بودن این روش بر کسی پوشیده نیست اما آیا این برای حال خوب خودتان کافی است؟تا به حال شده همانقدر که به فکر خوب کردن حال دیگران بوده اید به فکر حال خوب خود نیز باشید؟پیشنهاد میکنیم اگر تا به امروز به فکر حال خوب خود نبوده اید از این به بعد هر حس عاشقانه ای که می تواند حالتان را خوب کند انجام دهید.به عنوان مثال اقدام به شمع روشن کردن بکنید و یا یک موسیقی آرام و لایت گوش فرا دهید و به خود اجازه دهید تا این احساسات عاشقانه را در خود پرورش دهد این کار جذابیت شما را در نگاه همسرتان بیشتر میکند. 

از همسرتان بخواهید تا برقصد 

اکنون نوبت به این رسیده است که شما همسر خود را غافلگیر کنید.فضای رمانتیکی را در اتاقتان با کم کردن نور و یک آهنگ ملایم خلق کنید و از او بخواهید تا برایتان برقصد اون هرگز درخواست شما را رد نمیکند مخصوصا چنانچه لباس خواب زیبا و متفاوتی به تن داشته باشید. 

بدن هر فردی منحصر به خود آن فرد است و همیشه و در هر زمان زیبایی خود را دارد.بنابراین باید بدانید که این تنها بدنی است که شما دارید و چنانچه دوست دارید همسرتان به بدنتان علاقه مند باشد قبل از هر چیزی خودتان نیز باید به بدن خود علاقه مند باشید.اگر نمیدانید این علاقه را چطور ایجاد کنید ما به شما خواهیم گفت.شما بایستی نسبت به همه اندام های خود از پوست گرفته تا دست و پا و دیگر بخش های بدن با عشق و محبت برخورد کنید و این اطمینان را داشته باشید که هر اندازه که به بدن خود علاقه داشته باشید همان اندازه نیز همسرتان به بدن شما علاقه مند شده و عشق می ورزد.

تغییر و تحول در دکوراسیون اتاق خواب 

با ایجاد تغییراتی خاص می توانید فضای اتاق خواب خود را از حالت عادی به حالت رمانتیک ارتقا دهید مثلا اقدام به روشن کردن شمع های معطر کرده و یا همچنین رو تختی های قرمز رنگ و جذاب روی تختخواب خود بیندازید تا حس جدیدی به خود و همسرتان هدیه دهید.

 معطر نگه داشتن بدن خود 

یکی از پر کشش ترین جذابیت های جنسی متعلق به بوی بدن است که هم میتواند طرف مقابلتان را به سمت شما جذب کند و هم میتواند دفع کند.شما باید به تمیزی و نظافت خود اهمیت بسیاری قائل شوید و یادتان نرود از آن نوع خوشبو کننده های بدن که حاوی مواد محرک هستند استفاده کنید چرا که با اینکار در تحریک کردن هر چه بیشتر همسرتان موفق خواهید شد. 

نوازش کردن همسر و ارسال پیام های تحریک کننده به او 

چه بپذیرید و چه نپذیرید باید بدانید که مرد ها عاشق نوازش و ناز هستند.چراکه آنها بر این باورند که نوازشی که از طرف زن سرشار از احساس باشد به این معنا است که آنها عاشق همسرشان هستند.پس چنانچه دیدید همسرتان در حال استراحت روی مبل است به او نزدیک شده و دستتان را لای موهای او بکشید حتی با ماساژ دادن آرامش را به او هدیه دهید. 

رسیدگی به موهایتان را فراموش نکنید

 توجه و نگاه کردن به صورت شما با دست کردن در مو حاصل می شود زمانی که همسرتان میخواهد به صورت شما نگاه کند اولین کاری که می کند دست هایش را در موهای شما فرو میبرد بنابراین حواستان به تمیزی موهایتان باشد. 

هیچ اهمیتی ندارد که کجا هستید چیزی که مهم می باشد این است که شخصیتی تعاملی و جذاب داشته باشید.یک ربات هیچوقت جذابیت ندارد پس سعی کنید بازو و دست های همسرتان را لمس و نوازش کرده و نشان دهید که درگیر صحبت با او هستید و این کار شما باعث میشود توجه او نیز به سمت شما جلب شود.بدانید که با زدن یک لبخند می توانید خیلی از افراد را به خود جذب کنید و این نشان از بالا بودن اعتماد به نفس شما است.حتی اگر وضعیت زیبایی دندان هایتان مناسب نیست باز هم جلوی آینه با تمرین و تکرار بهترین لبخند خود را کشف کنید.

 

یکی از اشتباهات رایجی که زوجین مرتکب می شوند این است که همیشه فکر می کنند طرف مقابلشان باید داوطلب برای نزدیکی کردن و روابط زناشویی باشد در صورتی که گاهی داوطلب شدن برای این کار از سوی شما تاثیر بسیار زیادی بر افزایش عشق و علاقه دارد ولی همیشه به یاد داشته باشید که در ذوق و اشتیاق خود اغراق بکار نبرید چرا که شور و شوق بیش از ند جذابیتی برای رابطه ندارد پس سعی کنید در هر حالت طبیعی رفتار کنید تا نتیجه مثبتی دریافت کنید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از مثبت زندگی، رابطه جنسی یکی از پایه های اصلی در زندگی زناشویی است. برای داشتن زندگی زناشویی محکم تر باید یک رابطه جنسی لذتبخش و دلنشین با همسرتان داشته باشید.

نزدیکی زن و شوهر عملی است که ضمن تامین نیاز جنسی باعث آرامش روح و روان آنها می شود.
داشتن یک رابطه جنسی خوب و لذت بخش باعث می شود که زن و مرد همیشه در یک آرامش روحی قرار داشته و زندگی مشترک برایشان دلنشین شود.

زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفت وگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند. گفت وگوهای تحریک آمیز وشهوت انگیز قبل از رابطه جنسی برای زن و شوهر لذت بخش و عاملی برای تحریک ذهنی و آمادگی آنها است.

باید خواسته ها و سوالات جنسی خود را مطرح کنند از قبیل اینکه از چه کارهایی لذت می برند و دوست دارندهمسرشان هنگام نزدیکی به کدام قسمت از بدنشان توجه بیشتری داشته باشد.

البته از این جملات هم قبل از رابطه جنسی می توانند استفاده کنند تا لذت در رابطه جنسی خود را دو چندان کنند: «دوستت دارم»، «بزرگترین شانس زندگی من، آشنایی و ازدواج با توست»، «در این دنیا هیچ کسی برای من مثل تو نیست»، «تو خیلی خیلی برای من عزیزی» و …چگونه در رابطه فعال باشیم

هر چه زن و شوهر قبل از نزدیکی بیشتر وقت صرف معاشقه کنند، رابطه جنسی شان لذت بخش تر خواهند بود. استفاده از لمس کردن و نوازش کردن باعث می شود در رابطه جنسی راحت تر عمل کنند.

تمام بدن زنان را در معاشقه و پیشنوازی مورد توجه قرار دهید، مطمئن باشید اگر همسرتان از لحاظ جنسی برانگیخته شود خود اقداماتی انجام می دهد و شما را برای رابطه جنسی دعوت می کند. البته زن و شوهر باید به همدیگر کمک کنند.

اگر از رفتاری لذت می برند همان موقع به همسرشان بگویند و از او بخواهند ادامه دهد یا به شدت آن بیفزاید. خلاصه هنگام رابطه زناشویی بی تحرک و ساکت نباشند.

زن و مرد باید از دستگاه تناسلی خود و همسرشان، اطلاعات کافی بدست بیاورند و نقاط تحریک یکدیگر را بشناسند تا نزدیکی کامل و لذت بخشی داشته باشند.

پس برای پیدا کردن نواحی تحریک کننده همسرتان وقت بگذارید از او بپرسید که حین رابطه جنسی چه چیزی را دوست دارد. شما و همسرتان، می توانید در رابطه جنسی هرگونه لذتی از هم ببرید.

زن و شوهر باید مرحله های صحیح رابطه جنسی را بیاموزند و به کار ببندند. زوج هرگز نباید تصور کنند با عمل فیزیکی سروکار دارند در این صورت هم خود را از لذت عمیق جسمی و روحی محروم کرده اند هم به حسن تفاهم بین خود لطمه زده اند.

متاسفانه نود و پنج درصد زوج ها بعد از رابطه جنسی به خواب می روند یا از یکدیگر فاصله می گیرند و هر یک به کاری مشغول می شوند.

همانگونه که قبل از رابطه جنسی زن و شوهر مقدماتی وجود دارد پایان آن هم وظایفی بر عهده زوج است. بیشتر زنان تصور می کنند مردان آنان را فقط برای کامجویی و لذت می خواهند برای اینکه این تصورات را در هم شکنید همسرتان را در آغوش بگیرد، ببوسید و از اقدامات و تلاش او تشکر کنید و گپ صمیمانه ای داشته باشید.

زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفت وگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند.

برای رابطه جنسی به مکان توجه بسیاری کنید

مکان هم آغوشی باید فضایی آرام و امن باشد. در اتاق در بسته یا محیطی که مطمئن هستید اشراف ندارد و از دیدها محفوظ است. فضای امن و آرام، زمینه کافی را برای نزدیکی زن و شوهر فراهم می کند.

در رابطه جنسی افراط و تفریط نداشته باشید

راز موفقیت زوج های خوشبخت این نیست که هر روز با هم رابطه جنسی دارند. زن و شوهر باید در فواصل زمانیمنظم با هم رابطه جنسی داشته باشند و همان طور که زیاده روی در رابطه جنسی مضراتی به دنبال دارد عدمبرقراری رابطه در دراز مدت نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به دنبال آمیزش های خیالی و فراتر از تصور نباشید

آنچه در فیلم های پورنو و هالیوودی می بینید را کنار بگذارید!

قبل از رابطه جنسی اگر درباره موضوعی نگران هستید آن را رفع کنید

اگر از مطلب خاصی ناراحت هستید یا به دلایلی از دست همسرتان دلخور هستید موضوع را با او در میان بگذاریدو نگرانی خود را رفع کنید.

این مسئله باعث می شود از لحاظ روحی و روانی به هم بریزید و نتوانید رابطه ای لذت بخش داشته باشید.

از رابطه جنسی سوء استفاده نکنید

زن دانا و آگاه هرگز رابطه جنسی را با دیگر مسائل زندگی مشترک در هم نمی آمیزد و برای تامین خواسته هایشهرگز از رابطه جنسی به عنوان اسلحه استفاده نمی کند.

به بهداشت بدن در رابطه جنسی توجه کنید

استفاده از عطر در تحریک جنسی زن و شوهر تاثیر بسزایی دارد و باعث افزایش لذت جنسی می شود. بهداشت رارعایت کنید و خودتان را برای رابطه جنسی مثل یک میهمانی بیارایید. مطمئن باشید این لذت بخش ترین مهمانیعمرتان است اگر درست و با آداب برگزارش کنید.

 

همه مي دانند كه رابطه جنسي حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهی از چننین ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است)

 

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسي رساند؟چگونه در رابطه فعال باشیم

 

نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

 

هدف از ثبت و درج اين مطلب ايجاد روابط صميمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

به گزارش سلامت نیوز رابطه جنسی نقش بسیار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عميق به آن زندگي ميكنند. در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح رابطه جنسي را بررسي مي کنيم .

 

نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر مي خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال كنيد.

به خودتان متكي باشيد

فرقي نمي كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحريكات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريك شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد كه چطور گهگاه نيازهايتان را كنترل كنيد. احتمالاً تصور خواهيد كرد كه عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.

البته باید كه زوج ها تا آنجا كه مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را صرف کنند، اما بااينحال باز هم ممكن است زمان هايي وجود داشته باشد كه شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليكه همسرتان ندارد. اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درك و پذيرفتن با اتكاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي كند، انجام اينكار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

 

تنوع، مزه ي زندگي است

احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يكنواختي شده است. حتي مهيج ترين فرد در رابطه جنسي هم اگر رابطه جنسي برايش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي كنيد، پس وقتش رسيده كه كمي تنوع وارد اين رابطه كنيد. براي جلوگيري از يكنواختي جنسي، بايد كمي خلاق باشيد.

* مكاني جديد انتخاب كنيد : هميشه يک گوشه خاص براي معاشقه جنسي خود انتخاب نکنيد.

* لباس زیر های مناسب و جدید بخرید.

* عطر خوشبو استفاده کنيد.

* حتما مسائل بهداشتي و نظافتي را رعايت کنيد : آرايش و زدودن موهاي زائد بسيار مهم است و نشانه اهميت دادن به شريک زندگي خود مي باشد .

* معمول است که مرد در رابطه جنسي پيش قدم مي شود . بد نيست براي تنوع زن نيز گاهي پيش قدم شود .

*رفتار تحريک آميز داشته باشيد : عشوه و ناز زنانه جنسي قبل از نزديکي سبب تحريک شديد مرد مي شود.

* با آرامش و مهرباني با او رفتار کنيد : خشن و عجول نباشيد . سعي کنيد با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامي همسر را تحريک کنيد . بگذاريد او نشانه هاي عشق و محبت را در شما ببيند و به ارامي به او نزديک شويد .

* بوسه قديمي ترین نقطه شناخته شده براي تحريک است که شامل بوسيدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و يا هر قسمتي از بدن همسر باشد که پيدا کردن نقطه هاي حساس تر مدتي طول مي کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسي مرد و زن نقاط مربوطه شناخته مي شود.

* گفتار هاي عاشقانه : تحريک فقط به نوع فيزيکي محدود نمي شود و نوع رواني نيز دارد که بايد به صورت همزمان استفاده شود صحبت هاي عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل مي شود بسيار پر اهميت است .

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلي ران ( مرد و زن ) و لب هاي فرج ( زن ) ، بيضه و نواحي اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کليتوريس زن که تحريک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

* همانند گنجشک آميزش نکنيد و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازيد . سعي کنيد در اولين مرحله همسر خور را در شرايط نعوظ کامل قرار دهيد .در مردها با تحريک آلت تناسلي و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم مي شود ( بلند شدن و سفتي آلت تناسلي در مرد را نعوظ مرد گويند ) . در خانمها نعوظ يعني تحريک و سفتي کليتوريس و نوک پستان .چگونه در رابطه فعال باشیم

* فراهم کردن تحريک لازم در همسر : مرد با فکر و يا در نظر آوردن نقاط شهوت انگيز و يا عوامل رواني نعوظ به او دست داده و اغلب در اين حالت تحريک شده به حساب مي آيد آنچه بر زن لازم است تحريک موضعي نيست بلکه تحريک موقعي است و آن زماني است که مرد در حاليکه دخول انجام مي دهد نعوظ وي کاهش مي يابد و دخالت زن با تحريک مرد در حالي که عضلات مهبل را بر روي آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزديک مي کند و امکانا با دست ماليدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وي ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضي مي سازد.

* مرد بايد در آغاز رابطه جنسي ذهن و فعاليت خود را متوجه تحريك و آماده كردن زن نمايد. و البته زن نيز بايد به آماده سازي مردش در اين مرحله توجه داشته باشد.

* مرد هر چه بيشتر بتواند با مهارت زن را تحريك كند زن در ادامه هر كاري مرد طالب باشد انجام مي‌دهد. اين مسئله براي خانم ها نيز صادق است .

*زمان دخول بهترين زمان براي سخنان محبت‌آميز است. در اين لحظه از همسر خود قدرداني کنيد و او را بهترين بناميد که اين خود سبب افزايش روابط زناشويي و استحکام زندگي مي شود.

*به همسر خود بفهمانيد که رابطه جنسي با او سبب آرامش او مي شود و مي خواهيد با اين عمل عشق و محبت خود را بيشتر به او ثابت کنيد و هدف فقط ارضاء جنسي-جسمي نيست بلکه روح معنوي شما نيز با اين عمل ارضاء مي شود .

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ كنيد كه اسپرم کجا ريخته شود چرا که اين مطلب سبب آرامش خاطر بيشتر طرفين و تحريک بيشتر مي شود.

* شوهر نباید زمانی كه مطمئن نشده كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك شده از ارضاء خود جلوگیری كند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن براي مرد بسيار ارزشمند و تحريک کننده است . سعي کنيد اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمي فداکاري و خويشتن داري بعد از زن ارضاء شود . وقتي اول زن ارضاء شود تمايل جنسي مرد بيشتر ميشود و مي تواند براحتي خود را به اوج لذت برساند ولي وقتي مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمي مي بيند و تصور بر آن دارد که مردش به او در اين لحظه توجه کمتري دارد و اين مسئله مي تواند باعث تاخير و حتي عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نيز مي‌تواند خود را ارضا كند. بهترين شيوه ارضا‌شدن، همزماني آن بين طرفين است.

 

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن يا مي‌خوابند، يا پشت به زن مي‌كنند. در صورتي كه كاري كه بايد انجام دهند اين است كه شروع به بغل كردن و نوازش زن كنند. و به او آرامش دهند تا استراحت كند.

* شایسته است كه زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، براي همسر خود بیاورد.

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسي بهتر است از همسر خود تشکر كنيد.

و…هزاران كار ديگر هست كه مي توانيد براي از بين بردن يكنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

اگر همه چيز عمل نكرد، صادق ومهربان و قاطع باشيد.

زوج های زیادی بوده اند كه بي علاقگی و نارضايتي يكي از زوجين از رابطه جنسی باعث جدايي آنها شده است. البته شما هم ممكن است به فكر اينكار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادی غير از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است كه عشقبازي با غير مي تواند مشكلتان را حل كند، اما بدانيد كه در طولاني مدت مشكلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي كند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي كه همسرتان از عشقبازي شما با كس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا كردن راه حل و برطرف كردن مشكل، از آن فرار كنيد(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج ديگري پيدا كنيد كه او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين كار را تا كجا ادامه خواهيد داد؟

قبل از اينكه بار و بنديلتان را جمع كنيد و همسرتان را ترك كنيد، ببینید آيا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد كه شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟

كار ار به دعوا نكشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، انتقاد نكنيد، فقط خيلي آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگوييد كه به خاطر اختلافاتی كه در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد كاري کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

افكار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يك تهديد مطرح نكنيد. فقط ميزان اميدواري خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتیجه ي آن شوید. دکتر محمد والی پور – روانشناس

 

منبع :سلامت نیوز

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


خرید مستقیم فرش از کارخانه


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


جراحی زیبایی سینه و شکم


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

مجله دلگرم | روابط جنسی یکی از مهم ترین دغدغه های زوجین میباشد. خیلی ها دوست دارند که کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. در این مقاله 12 نکته طلایی و کاربردی را برای داشتن بهترین رابطه جنسی به شما میگوییم.

اگر باشگاه بروید و یا بخواهید هر رشته ورزشی را انجام دهید، یکی از اولین چیز هایی که مربی به شما آموزش میدهد نحوه کنترل ریتم نفس هایتان است. بطور کلی کیفیت هرگونه فعالیت فیزیکی کاملا بستگی به نحوه نفس کشیدن شما دارد. اگر بتوانید تنفس خود را بخوبی کنترل کنید میتوانید آرامش خود را حفظ کرده، اضطراب را از خود دور کنید و در نهایت یک رابطه جنسی فوق العاده داشته باشید.

این مقاله را هم بخوانید: چگونه دیر ارضا شویم؟ (آموزش یک روش جدید و متفاوت)

صحبت کردن درباره رابطه جنسی با همسر خود برای افزایش کیفیت رابطه بسیار مهم است. اینکه زوجین بدانند چه چیز هایی را دوست دارند و چه چیز هایی را دوست ندارند نقش مهمی را در نزدیکی آن ها به یکدیگر ایفا میکند. یکی از چیز هایی که معجزه میکند حرف های تحریک کننده در رابطه جنسی است.چگونه در رابطه فعال باشیم

با توجه به اظهارات 34 پزشک و متخصص، مدت زمان رابطه جنسی بصورت ایده آل باید بین 7 تا 13 دقیقه باشد که البته این مدت زمان بدون در نظر گرفتن عشق بازی قبل از رابطه است.

در این مقاله هرآنچه باید درباره مدت زمان رابطه جنسی بدانید را گفته ایم.

از لحاظ علمی ثابت شده است که اگر هنگام رابطه جنسی از خانم ها تعریف شود، باعث افزایش اعتماد بنفس آن ها میشود و همین مسئله منجر به آرامش بیشتر آن ها هنگام رابطه و ارگاسم های بیشتر میگردد. هنگام رابطه دهانی هم مرد ها باید به همسر خود بگویند که چقدر او زیبا و خوشمزه! است تا تجربه حتی بهتری داشته باشند.

نگاه کردن به تصاویر لخت باعث ترشح دوپامین و اکسی توسین میشود. به همین دلیل اگر میخواهید رابطه جنسی بهتری داشته باشید بهتر است که کمی با حوصله تر عمل کنید. زوجین میتوانند برای جذاب تر شدن رابطه شان بجای اینکه به یکباره لخت شوند، آرام آرام و در حین عشقبازی لباس های خود را درآورند.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث میشود بهترین رابطه جنسی زندگیتان را داشته باشید آن است که به خواسته های همسرتان در رابطه جنسی گوش کنید. از او سوال بپرسید که چه چیزی را دوست دارد و یا چه چیز هایی را دوست ندارد. با انجام همین یک مورد میتوانید تغییرات شگرفی در روابط زناشویی خود ایجاد کنید.

آرژینین ماده ای است که در ویاگرا استفاده میشود. این ماده همچنین در برخی مواد غذایی مثل صدف، ماهی و دیگر پروتئین ها وجود دارد. یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت رابطه جنسی این است که رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید و مخصوصا موادی که تاثیر بیشتری در افزایش میل و قوای جنسی دارند را استفاده کنید.

برخی اوقات میگویند که بوی طبیعی بدن جذاب است. عامل بو در بدن فرومون ها هستند و هنوز از لحاظ علمی هیچ فرومونی کشف نشده که در بهبود روابط جنسی موثر باشد، بنابراین دوش بگیرید و همیشه تمیز باشید تا رابطه با کیفیت تری را تجربه کنید.

یک راه دیگر برای تنوع بخشیدن و جذاب کردن روابط زناشویی تان این است که برای مثلا یک ماه رابطه جنسی همراه با دخول را ممنوع کنید و بجای آن از شکل های دیگر روابط جنسی مثل رابطه دهانی استفاده کنید.

طبق تحقیقات علمی در رشته عصب شناسی، زن ها برای اینکه آماده رابطه جنسی بشوند باید آن قسمت از مغزشان که باعث ایجاد استرس و اضطراب میشود را خاموش کنند. یکی از راه های کمک کردن به خانم ها برای ریلکس تر شدن و آمادگی برای رابطه جنسی خاموش کردن چراغ های اتاق و ایجاد جو مناسب است. همچنین در تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد آمریکا مشخص شد که اگر همسر خود را بیش از 30 ثانیه در آغوش بگیرید، هورمون اکسی توسین در بدن او ترشح میشود که به آرامش بیشتر وی و یک رابطه جنسی بهتر کمک شایانی میکند.

پوزیشن مناسب بخش مهمی از رابطه جنسی است. در برخی از پوزیشن ها خانم ها بهتر تحریک میشوند مثل پوزیشن دختر گاوچران برعکس. بطور کلی معمولا در پوزیشن هایی که زن بالا قرار میگیرد، رسیدن به ارگاسم برای خانم ها راحت تر است.

در ادامه لینک آموزش برخی از پوزیشن های رابطه جنسی قرار دارد:

لمس کردن بدن خانم ها و تحریک کردن آن ها به این شکل باعث ترشح هورمونی به نام اکسی توسین میشود که منجر به افزایش سطح تستوسترون شده و میل جنسی را افزایش میدهد. تازه اگر همین کار را با استفاده از روغن و روان کننده جنسی انجام دهید، اثری چند برابر خواهد داشت.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

 

جستجو در سایت

زنان در رابطه جنسی چگونه باشند، شاید اکثر خانم ها بر این باورند که ارضا کردن و تحریک کردن مردان فقط مشروط به تمرکز رفتاری بر آلت تناسلی مردان است ، این در حالیست که در فعالیت جنسی  مردان آلت تناسلی  به تنهایی موثر نیست بلکه مهمترین نقش در فرآیند جنسی مردان را ذهن مردان ایفا میکند ، ذهن مردان از پس از دوران بلوغ تا سنین میان سالی چند صد هزار مرتبه درگیر فکر کردن به رابطه جنسی و سبکهای مختلف آن با زنان و دختران مختلف است ، این یک حقیقت است حال کدام رفتار شما میتواند بر این ذهن تسلط یابد و لذت جنسی را به وی تقدیم کند ؟ پاسخ ساده است رفتاری که جزء اولویتهای تخیلات جنسی مردان است ،این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو و ورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه ازدواج و زناشویی آشنا شوید، اگر چه مردان در طول عمر خود در ذهنشان حداقل قبل از ازدواج رابطه جنسی با زنان مختلف را تجسم میکنند، اما در همه این ذهنیت پردازی های جنسی  از یک روش و الگو برخوردی خاص پیروی میکنند،که البته در افراد مختلف متفاوت است ، مثال اگر مردی  نسبت به عضو خاصی از بدن زنان تحریک میشود در همه تصویر سازی های ذهنی تحریک از این عضو نقش اصلی را ایفا میکند و شما بعنوان یک زن باید  آن عضو  را از ذهن شوهرتان استخراج کنید و در تحریک شوهرتان ، انرا بکار بگیرید. همچنین ممکن است عضو خاصی ملاک نباید اما رفتار خاصی مد نظر باشد که شما باید آن رفتار را کشف کنید

خیلی ساده و بی پروا و در یک کلام ، خانم عزیز در رابطه جنسی با شوهرتان بی حیا باشید ، شما بعنوان یک زن وظیفه دارید ضمن لذت بردن از همبستری با شوهرتان ، اورا نیز از لذت جنسی بهره مند کنید ، پس جلوی خودتان را نگیرید و رویاهای جنسیتان را در مقابل همسرتان مبحوس نکنید هر چه رفتار شما بی حیا تر و شهوانی تر باشد شوهر شما بیشتر تحریک میشود، برخی زنان نگران آن هستند که اگر چنین برخوردی داشته باشند ، شوهر آنها به گذشته وی مشکوک میشود، با این ذهنیت منفی خودتان و شوهرتان را از لذت جنسی محروم نکنید فراموش نکنید در دین اسلام نیز در این خصوص توصیه شده است که زنان در همبستری با شوهرشان بی حیا باشند

هیچ مردی از اینکه همسر وی در همبستری  با واژه های لطفا،ازت میخوام،نخیر،بله،نمیدونم، دوست ندارم، بسه، نمیخوام و… استفاده کند لذت نمیبرد ، بر عکس صداهایی محرک  که همه خانم ها به آن آشنایی دارند و من نمیتوانم در اینجا مطرح کنم شوهر شما را برانگیخته تر میکند نظیر آه و ناله و…  ضمن اینکه بدترین سوالی که میتوانید ازهمسرتان بپرسید اینست که چقدر مونده ؟ فراموش نکنید  در حین رابطه جنسی از شوهرتان نباید سوال بپرسید ،این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو و ورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه ازدواج و زناشویی آشنا شوید، در فرآیند رابطه جنسی  سوالاتی که شما مطرح میکنید میتواند ذهن مرد را منحرف و باعث شود مردان از حالت تحریک خارج شوند ، بدترین قسمت اینست که به محض خروج مردان از حالت تحریک آلت تناسلی آنها از حالت نعوظ خارج شده  و بازگشت به مرحله  تحریک مجدد نیازمند زمان است ، این زمان بستگی به سن و سال شوهر شما ممکنه از چند دقیقه تا چند ساعت یا حتی چند روز زمان نیاز داشته باشدچگونه در رابطه فعال باشیم

صدا، نور،دوربین،حرکت ،حتما در پشت صحنه های فیلمهای تلویزیونی دیده اید ، برای اینکه یک فیلم ساخته شود همگه تجهیزات و اعضا باید بصورت هماهنگ و فعال عمل کنند ، در رابطه جنسی هم صدا،نور،حرکت بسیار مهم است ، زنان در رابطه جنسی نباید بی حرکت باشند و همانند یک تیکه گوشت بدن خود را در اختیار همسرشان قرار دهند، برخی زنان بر این باورند همینکه خود را در اختیار همسرشان قرار میدهند به وظیفه خود در قبال نیاز جنسی شوهرشان عمل کرده اند ، این در حالیست باید در رابطه جنسی فعال باشید و حرکت کنید ، حتی گایه وقتها بهتر است رابطه جنسی را شما مدیریت کنید و همسرتان را غافلگیر ، هر چه صداهای ترغیب کننده شما بلندتر باشد شوهر شما بیشت تحریک میشود و لذت بیشتری میبرد، شما باید با صدای خوتان شوهرتان را در رابطه جنسی هدایت کنید که از کدام رفتار وی لذت بیشتری میبرید

برای بیش از 80 درصد از مردان رابطه جنسی دهانی یک انتظار مهم تلقی میشود، مردها این رفتار همسرشان را نوعی فداکاری تلقی میکنند این در حالیست که برای برخی از زنان پذیرفتن و انجام آن دشوار است حتی برخی آنرا چندش اور میدانند ، لازم است این زنان ابتدا در خصوص این رابطه بیشتر اطلاعات کسب نمایند که ما در این خصوص دو مطلب ذیل را به شما معرفی میکنیم که با کلیک روی عنوانها میتوانید متن آن مقاله را مشاهده نمائید :

از رابطه دهانی بدم میاد اما همسرم دوست دارد چکار کنم

علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن

با گسترش تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاع رسانی و دسترسی راحتر به منابع آموزشی  امروزه کمتر مردیست که نداند باید به نیاز جنسی همسر خود اهمیت دهد ، مردان از اینکه نتوانند نیاز جنسی همسرشان را برآورده کنند احساس ضعف بیشتری نسبت به زنان میکنند ، چرا که برخی مردان نیاز جنسی زنان را با نیاز جنسی مردان قیاس میکنند و بر این باورند که فرآیند جنسی زنان همچون مردان است ، شاید آنها بروی خودشان نیاورند اما در خلوت  خود از اینکه نمیتوانند نیاز جنسی همسرشان را تامین کنند احساس ضعف و نارضایتی دارند و اعتماد به نفس خود را از دست میدهند ،این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو و ورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه ازدواج و زناشویی آشنا شوید، اگر برای شما بعنوان یک زن از دست رفتن حالت نعوظ آلت تناسلی شوهرتان عادی شده باشد ، شک نکنید برای شوهرتان این یک حادثه بزرگ است ، هیچ مردی نیست که از لذت نبردن همسر خود لذت ببرد ! مردها به تنهایی نمیتوانند دراین مسیر به هدف دستیابند ، چون آنها تصور میکنند چرخه جنسی زنان ومردان یکسان است و این شما هستید که باید با هدایت کردن همسرتان آنها را متوجه رفتارهایی که شما از ان لذت میبرید کنید ، اکثر مردها در دوران مجردی حداقل یکی دو تا فیلم پورنو تماشا کرده اند ، در فیلم های پورنو عشق و احساسات و عواطف جایگاهی ندارد در نتیجه مردانی که رابطه جنسی را تنها در تامین غریزه جنسی میدانند، نمی اموزند که زنان چه نیازهایی دارند ، در نتیجه مردان به معاشقه اهمیت کمتری میدهند ، اکثر مردان معتقدند رابطه جنسی باید حتما به دخول منجر شود ، اکثر مردها بعد از رابطه جنسی بلافاصله میخوابند که البته علت آن ترشح هورمون دوپامین بعد از ارگاسم در انهاست، شما بعنوان یک زن باید به شوهرتان نشان دهید که غیر از دخول پیشنوازی و معاشقه برای شما لذتبخش است با صداها با حرکات با خواسته ها ، این مقاله صرفا بیان یک طرح کلی بود ، شما میتوانید با صرف وقت و کسب مهارتهای لازم ، انتظارات شوهرتان را کشف و در جهت  تامین آنها تلاش کنید ، فراموش نکنید مردان رابطه جنسی را یکی از تسکین دهنده های روح خود میدانند در اینصورت در زمانی دچار مشکل روحی میباشند رابطه جنسی میتواند در روحیه آنها موثر باشد ، اما شما بعنوان یک زن تقریبا بر عکس رفتار میکنید ، چرا که زنان برای رابطه جنسی و تحریک جنسی نیازمند آرامش روحی  از قبل هستند .

متاسفانه هستند زنانی که در بیرون از منزل آرایش و پوشش محرکی دارند اما در خانه با سرو وضع نا مناسب ، بعلت ترشحات بدن زنان لازم است زنان لباسهای زیر خود را حتی روزانه تعویض کنند ، نیازی نیست لزوما آرایشی خاص داشته باشید اما رعایت نکات بهداشتی و مرتب بودن و زیبا کردن در تحریک  جنسی همسرتان قطعا بی تاثیر نخواهد بود ، چه لباسی چه رنگی، اینکه از نظر شما چه پوششی تحریک آمیز میتواند باشد دلیل بر آن نیست که با نظر همسرتان نیز همخوانی داشته باشد، چرا که ممکن است همسر شما از نوع پوشش دیگری یا از لباس دیگری تحریک شود  اما اگر بخواهیم یک تقلب به شما برسانیم، بدن عریان و برهنه زنان تحریک جنسی کمتری بهمراه دارد تا زمانی که لباسی بر تن میکنید که بخشی از قسمتهای بدنتان را عریان  نمایان میسازد و برجستگی های بدنتان را برای شوهرتان نمایان میکند ، بسته به رنگ پوست شما میتواند نوع لباس یا رنگ آن نیز متنوع باشد در انتهای این مطلب توصیه میشود مطالبی که در ذیل به شما معرفی میشود را مطالعه نمائید

مطلب از : علی سلطانی مجد / جهت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

چگونه شوهرم را تحریک کنم-مردان چگونه تحریک میشوند

تحریک شدن،ارضا شدن (تحریک مردان چگونه است)

آقایان از کدام قسمتهای بدن زنان تحریک میشوند

آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

تفاوت خواسته های رنان و مردان در رابطه جنسی

خواسته های جنسی مردان

اشتباهات خانم ها در رابطه جنسی

بهترین زمان رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

چگونه در رابطه فعال باشیم

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


6772


بازدید امروز:


39106


بازدید دیروز:


232266324


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.


مردان همیشه جذب زنانی نمی شوند که بلندقد، باهوش و زیبا هستند؛ بلکه زنان جذاب از نظر بسیاری مردان، کسانی هستند که به آنها آرامش و توجه هدیه می دهند.


چگونه در رابطه فعال باشیم


با توجه به اهمیت موضوع و معضلی که بسیاری از زوجین با آن دست به گریبان هستند و عدم رعایت و توجه به این نکات و مسائل باعث فروپاشی یک زندگی مشترک می شود این بخش یکی از جذاب ترین بخش های آموزشی به زوجین به ویژه خانم ها است تا همانند جذاب ترین زنان دنیا، رابطه جنسی ایده آلی داشته  باشند. با ما همراه باشید.

 

به نظر شما جذابترین زنان دنیا برای پرشورتر کردن رابطه جنسی با همسر خود از چه راههایی استفاده می کنند؟

 

مردان همیشه جذب زنانی نمی شوند که بلندقد، باهوش و زیبا هستند؛ بلکه زنان جذاب از نظر بسیاری مردان، کسانی هستند که به آنها آرامش و توجه هدیه می دهند. یک زن جذاب با رفتارهای گرم و با سیاست همسرش را به سوی خودش جذب می کند و او را به زندگی مشترکشان علاقمند می کند. رفتارهای زنان جذاب می تواند  برای تمام خانمها به عنوان الگویی برای ساختن یک زندگی زناشویی شاد و گرم مفید واقع شود.

 

زنهای جذاب و بازیهای جنسی

 

یک زن باهوش و خواستنی بازیهای جنسی سالم و هیجان انگیز را آموخته است. آنها  برای این کار وقت می گذارند و علاوه بر یاد گرفتن بازیهای جنسی با خلاقیت خود بازیهای جدیدی اختراع می کنند. بازیهایی که فقط مخصوص آنها و همسرشان است و می تواند آنها را به شوق بیاورد.

 

یک لباس خاص یا چشم بند یا حتی یک بازی ساده با انگشتان هم می تواند رابطه ی  جنسی را جذابتر کند. آنها می دانند حرکت انگشتانشان زمان ماساژ روی بدن همسرشان چقدر می تواند محرک و معجزه بخش باشد.

 

زنهای جذاب پس زدن و پیش کشیدن را بلدند

 

یک خانم بخوبی می داند که در رابطه ی جنسی هم خیلی نباید راحت به دست بیاید. آدمها هر چه دست نیافتنی تر باشند خواستنی ترند. همین نکته ی ساده باعث می شود زنهای باهوش با ظرافت عمل کنند.

 

عقب رفتنها، یا گفتن نکن، دست نزن های اغواگرانه ی آنها نه تنها باعث نمی شود همسرشان سرد شود بلکه او را برای رابطه ی جنسی با خانمشان تشنه تر می کند.  گاهی هم لازم است زنها حرکتی را در زمان مناسب آن شروع کنند، دانستن زمان مناسب حرکات از مهارتهای جنسی مهم است.

 

 

آنها لباسهای محرک می پوشند

 

خانمهای باهوش و جذاب می دانند نیازی نیست مانند فلان خواننده لباسهای عجیب و غریب جنسی بپوشند یا اینکه حتما” عطر و لباس خواب میلیونی استفاده کنند. شاید اگر میلیاردر باشند این کار را بکنند، اما برای خانمهای باهوش با هر بودجه ای، در بازار  لباسهای مناسب وجود دارد.

 

نکته مهم این است که خانم باید لباسی را انتخاب کند که در عین سادگی رنگ و جنس مناسب، اندازه ی متناسب با بدن او و جذابیتهای ظاهری تحریک کننده داشته باشد تاهمسرش را غافلگیر کند.

 

 زنهای جذاب کلام جنسی قوی دارند

 

هر زن باهوشی که می خواهد رابطه جنسی گرم و پرشوری با همسرش داشته باشد باید یاد بگیرد که با کلامش هم همسرش را تحریک کند. آهنگ کلام و کلماتی که بکار می رود بسیار مهم است. یک پیام حاوی عبارت “دلم برای شیطنتهای توی تختمان تنگ شده” می تواند یک مرد را وسط جلسه ی کاری هم بسیار پرانرژی کند و کاری کند او برنامه یک شب خاطره انگیز را توی ذهنش بچیند.

 

زنهای جذاب گاهی رابطه جنسی را درخواست می کنند

 

زنهای معمولی ممکن است فکر کنند با این کار پیش چشم شوهرشان کوچک می شوند اما زنهای باهوش می دانند مردها شیفته ی این هستند که حس کنند همسرشان رابطه ی جنسی با آنها را طلب می کند. البته خانمهای جذاب در این کار اعتدال را رعایت می کنند و حواسشان هست که در درخواستهای جنسی زیاده روی نکنند.

آنها یک آرایش ملایم دارند

 

چگونه در رابطه فعال باشیم

زنان جذاب گاهی اوقات برای رفتن به یک مهمانی یا مجلس خاص آرایش سنگین دارند اما  آنها آنقدر باهوش هستند که بدانند آرایشی که توی خلوت دونفره شان باید داشته باشند یک آرایش ملایم و دلنشین است.

 

مردها دوست ندارند وقتی توی تخت به صورت همسرشان دست می کشند ردی از  سایه ها و رنگهای تند و سنگین روی دستشان بماند. زنهای جذاب آنقدر تمرین کرده اند تا یاد گرفته اند چطور با یک آرایش سبک جذابترین چهره خودشان را به نمایش بگذارند.

 

آنها رابطه جنسی کورمال کورمال را دوست ندارند

 

آیا شما از آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید رابطه جنسی در تاریکی مطلق لذت بخش است؟خانمهای جذاب می دانند که یکی از حواس تاثیر گذار در رابطه جنسی بینایی است. افراد دوست دارند لذت بردن همسرشان را از لای چشمان نیمه باز تماشا کنند. زنهای جذاب این امکان را از همسرانشان نمی گیرند.

 

آنها نور کمی را روشن باقی می گذارند ( گاه با روشن کردن شمعهای معطر) و در تاریک و روشن یک رابطه جنسی فوق العاده برای خود و همسرشان می سازند.

 

 آنها بودن با همسر خود را به کارهای دیگر ترجیح می دهند

 

اغلب خانمها دوست دارند در مهمانی های زنانه ای که دوستانشان حضور دارند شرکت کنند یا عشق مادرانه باعث می شود ترجیح بدهند شب را در اتاق فرزندشان کنار او دراز بکشند، اما زنهای خواستنی و جذاب خیلی از خوشگذرانی های یک نفره و جمعی را  تعطیل می کنند تا به خلوت دونفره با همسرشان برسند.

 

شک نکنید که این فداکاری را از چشم همسرشان دور نگه نمی دارند و با این کار خودشان را بیش از پیش عزیز و دوست داشتنی می کنند!

 

زنهای جذاب رئیس بازی در نمی آورند

 

آنها به خوبی می دانند غرور مردانه عنصر بسیار مهمی است که نباید به آن لطمه زد. زنهای جذاب مانند یک خانم ناظم خط کش بدست به همسرشان امر و نهی نمی کنند که از کجا و کی هر حرکت را شروع و تمام کنند بلکه فرصت می دهند مردشان حرکات جنسی را به پیش ببرد و در زمان لازم وارد عمل می شوند. آنها حرکات مناسب و به جایی دارند.

 

زنهای جذاب مجسمه نیستند

 

پیچ و تابهای بدن یک زن توانایی تحریک یک مرد را دارد. زنهای باهوش و خواستنی این خصوصیت را همیشه به خاطر دارند و چه برای شروع رابطه یا چه در حین رابطه آن را رعایت می کنند. بدن آنها متناسب با حرکات جنسی همسرشان حرکت  می کند.

 

آنها انعطاف پذیر هستند و همیشه منتظر حرکت بعدی همسرشان نیستند بلکه وقتی لازم است خودشان شروع کننده ی یک حرکت جدید و غافلگیر کننده هستند.

 

 

 

زنهای خواستنی و راهنمایی همسر در حین رابطه

 

این مساله برای زوجهای جوان که هنوز به خصوصیات اخلاقی و ترجیحات هم در حین رابطه واقف نیستند بسیار مهم است. خانمهای باهوش وقتی درد دارند یا دلشان می  خواهد همسرشان حرکتی را انجام دهد با ملایمت او را راهنمایی می کنند.

 

گاهی دست همسرشان را می گیرند و روی عضو خاصی می گذارند و گاهی آرام توی گوشش نجوا می کنند. مردها تمام خواسته های جنسی زنها را نمی دانند و اگر  راهنمایی شان کنید ممنونتان می شوند!

 

 

 

زنهای جذاب می دانند چطور در مکان و زمان تنوع ایجاد کنند

 

ممکن است خیال کنید این کارها مخصوص زوجهای بسبار جوان است اما برعکس، هر چه از عمر یک رابطه بیشتر بگذرد آن رابطه به ایجاد تنوع احتیاج بیشتری دارد. زنهای باهوش امتحان کردن رابطه ی جنسی در اوقات مختلف روز یا مکانهای متفاوت بسیار دوست دارند. آنها دوست ندارند برای هم تکراری شوند.

 

برقراری رابطه روی فرش ابریشمی دست بافت یادگاری، یا یک رابطه ی سریع وقتی بچه ها وسط روز به کلاس زبان رفته اند، می تواند رازهای دونفره ی دلچسبی باشد  که بخاطر آوردن آنها لبخند را روی لب زن و شوهر بنشاند.

 

 

 

زنهای خواستنی حرکات اغواگرانه و غیرقابل پیش بینی را بلدند

 

زنهای جذاب بلدند چطور با موهایشان بازی کنند. آنها می دانند وقتی بدنشان را پیچ و  تاب می دهند یا با دستانشان بازی می کنند هوش از سر همسرشان می برند. زنهای جذاب حتی اخم یا زبان در آوردن تحریک کننده شان را هم جلوی آینه تمرین می کنند. آنها به موقع چشمک یا لبخندهای شیطنت آمیز می زنند.

 

باهوشند و می دانند گاهی بستن چشم همسر یا نشستن روی میز کار او وقتی سخت مشغول است هم چقدر می تواند جذابترشان کند.

 

 

 

زنانی که تماما متعلق به همسرشان هستند

 

یک زن باهوش با تمام حواس خود به رابطه جنسی وارد می شود. شاید فراموش کردن  استرسها و افکار روزانه غیرممکن باشد اما زنان باهوش کنترل فکرشان را به دست می گیرند. آنها حواسشان را هماهنگ می کنند تا هم خودشان و هم همسرشان بیشترین لذت را از رابطه ببرند.

 

حرکات جنسی آنها با کلامشان، نگاهشان، نفس کشیدنشان همسو است و نشان می  دهد آنها بازی نمی کنند بلکه عاشقانه متعلق به همسرشان هستند.

 

یک زن جذاب خودش را تحسین می کند

 

شاید شنیده باشید که باید خودتان را دوست داشته باشید تا دیگران شما را دوست داشته باشند؛ این یک حقیقت است. زنهای جذاب نه تنها از بدن خود مدام ایراد نمی گیرند بلکه خود را تحسین می کنند.

 

شاید همه این خانمها ایده آل های مجله ها و سالن های مد را نداشته باشند اما از نظر خودشان و همسرشان بدن فوق العاده ای دارند و مهمتر از آن رفتارهای جنسی حرفه ای و جذابی است که از خصوصیات ظاهری مهمتر است.

 

آنها مرتب در مورد کوچکی سینه یا چربی های شکمشان ناله نمی کنند، البته تلاششان را می کنند که سالم و ایده آل باشند اما نه به هر قیمتی.

 

 زنهایی که تحریک کردن همسرشان را خوب بلدند

 

خانمهای جذاب می دانند نقاط حساس بدن همسرشان را می شناسند. آنها می دانند که چطور با رفتار یا حرفهای خود کلید تحریک شدن همسرشان را بزنند. آنها لمس کردن مورد علاقه ی همسرشان را می شناسند و نیازهای او را در رابطه ی جنسی از بر  هستند.این مهارت ها و دانسته ها را فقط از کتابها بدست نیاورده اند، آنها به رفتارهای جنسی همسرشان دقت می کنند و برای شناختن بیشتر او را وقت می گذارند.

 

 زنهای جذاب و پوزیشنهای جدید

 

زنهای جذاب و گرم نه تنها از پوزیشنهای جدیدی که همسرشان پیشنهاد می دهد استقبال می کنند بلکه خودشان هم پوزیشنهای جدیدی پیشنهاد می دهند.

 

مطالعه و جستجو در این مورد برای جذابتر کردن رابطه جنسی دونفره شان به نظر آنها جذاب است. گاهی تجربه های خاص، سخت و یا عجیب است ولی  همین تجربه ها می تواند جالب و هیجان انگیز باشد و بعنوان خاطره ی شیرینی در ذهن زن و مرد ثبت شود.زنهای خواستنی نیازهایشان را ندیده نمی گیرند.

 

زنهای جذاب برای احساسات خودشان ارزش قائلند. آنها به خوبی می دانند که  احساسات و عواطفشان دائما” به یک شکل نیست. نیازهای بدنشان را ندیده نمی گیرند.زنهایی که همیشه غر می زنند و ناله می کنند سردکننده ی جنسی هستند اما  زنهایی که گاهی ناز می کنند و خودشان را به محبت و نوازش همسرشان محتاج نشان می دهند به نظر مردها خواستنی اند.

 

آنها نیازهای جنسی شان را با ظرافت زنانه به همسرشان ابراز می کنند و پاسخ مناسبی دریافت می کنند.

 

 زنهای جذاب و صداهای شهوت برانگیز

 

شک نکنید که خانمهایی که فوق العاده هستند، خیلی خوب بلدند چطور  صداهای جذاب جنسی تولید کنند. آنها این مهارت را اتفاقی بدست نیاورده اند بلکه تمرین کرده اند که چطور نفس بکشند، آه بکشند یا ناله کنند و با این صداها همسرشان را دیوانه کنند.گرمای نفس عمیقی که بیرون می دهند را گاهی توی گوش یا پوست نقاط حساس همسرشان رها می کمند و او را به اوج می برند.

 

 زنهای جذاب در مورد رابطه شان صحبت می کنند

 

این زنها صحبت کردن با همسرشان در مورد رابطه جنسی را به یک اولویت در زندگی  خود تبدیل کرده اند. آنها می دانند صحبت در مورد کیفیت رابطه و صحبتهایی که رضایت آنها از عملکرد همسرشان نشان می دهد تا چه حد می تواند برای مردشان شادی بخش و غرورآفرین باشند.

 

این خانمها گاهی این حرفها را در صحبتهای تلفنی کوتاه با همسرشان هم مطرح می کنند و او را شاد می کنند. بنظرتان چه کسی از شنیدن جمله ی ” دیشب عالی بودی” هیجان زده نمی شود؟! 

 

منبع :ایران‌آرت

وقتی صحبت از سطح نرمال قند خون می‌شود، بسته به این که از چه متخصصی سوال کنید، جواب‌های‌شان اندکی با هم متفاوت خواهد بود. ,…

«به نظر می‌رسد که یک ساعت بیولوژیکی وجود دارد که طول عمر انسان را تا حدود ۱۲۰ سالگی تنظیم کرده است و ما برای زنده ماندن بیش از این مدت برنامه‌ریزی نشده‌ایم.» ,…

پیام‌رسان مسنجر کیدز که دسامبر سال گذشته در آمریکا از سوی فیس‌بوک توسعه داده وعرضه شده بود برای کاربران کانادایی نیز قابل دریافت واستفاده شد. ,…

تصور کنید زن با روحیه منحصر به فرد خود، در محیطی مردانه قرار گیرد که حتی یک همکار خانم هم ندارد، در این شرایط توجه ویژه به نگرش و تصمیماتش برای دست یابی به موفقیت الزامی است. در ادامه با یوکن افسر زن ,…

نرخ بیکاری آمریکا به پایین ترین سطح ۴۵ سال اخیر رسیده است که بیانگر بازگشت رونق به اقتصاد است. ,…

برای عضویت در خبر نامه ایمیل خود را وارد کنید:

همانند بدبینی، خوش‌بینی هم همۀ جهان را سیاه و سفید می‌بیند

سواد
زندگی؛ سواد عاطفی-  رابطه جنسی، یکی از اضلاع روابط همسران است و از این رو، حفظ و بهبود آن نقش بسزایی در زندگی مشترک دارد. با رعایت نکات زیر، رابطه جنسی همسران در بهترین سطح حفظ می شود.

چگونه در رابطه فعال باشیم

1 – با یکدیگر بیشتر از قبل گفت و گو کنید و سعی در اصلاح
نقاط ضعف رابطه تان داشته باشید. تنها کافی است که درونی ترین احساسات و عواطف خود
را به گونه ای کاملاَ آزادانه با همسرتان در میان بگذارید و به تدریج نیز دفعات
انجام این تمرین را افزایش دهید.

با همسر خود پیرامون انتظاراتی که از رابطه جنسی دارید، حرف بزنید. در این زمینه دو اصل “راحتی” و “صداقت” اهمیت زیادی دارد. همچنین
نباید از این فرصت در راستای انتقاد از شریک زندگی استفاده شود. صحبت های خود را
بر اساس انتظاراتی که دارید شروع کرده و در انتخاب جملات دقت کنید. فقط مواردی را
عنوان کنید که از تجربه آنها در رابطه جنسی خود و همسرتان احساس خوبی خواهید داشت. از همسرتان سوال کنید که رابطه جنسی مطلوب وی چیست و آیا از ارتباط لمسی که
با وی برقرار می کنید راضی است یا خیر؟ در واقع باید از طریق پرسش و پاسخ به درک
مناسبی از اولویت ها و علایق شریک زندگی خود دست یابید و کشف کنید که چه نوع
ارتباط لمسی را با چه اندازه فشار وارده بیشتر دوست دارد.

2 – بررسی کنید تا چه اندازه توانسته اید به انتظارات همسرتان عمل کنید؟ آیا این
توقعات واقعا منطقی و درست هستند؟ در این زمینه اختلاف نظر دارید و یا همسو هستید؟

3 – طی روز با در آغوش گرفتن همسر خود، فرستادن پیام و یا
برقراری تماس های تلفنی کوتاه، به وی نشان دهید که به او فکر می کنید و برای شما
ارزش زیادی دارد. همین فعالیت های ساده در بهبود کیفیت رابطه جنسی نقش مهمی خواهند
داشت.

4 – زمان هایی از روز را که در خانه و بدون مشغله هستید،
دستان همسر خود را بیشتر بگیرید. زوجین به ویژه بانوان نیازمند دریافت عشق بیشتری
از جانب همسر خود هستند تا برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و مطلوب آمادگی
بالاتری داشته باشند.

5 – حتی اگر سالیان سال هم از زندگی مشترکتان می گذرد، مجددا
با یکدیگر قرارهای عاشقانه بگذارید و بعضی از شب ها را به تجربه رستوران های
مختلف، طبیعت گردی، سینما و فعالیت های مشابه اختصاص دهید. 6 – از کلمات عاشقانه برای صدا زدن همسرتان استفاده کنید. همچنین هنگام رابطه زناشویی نیز رابطه کلامی را با یکدیگر حفظ کنید.

7 – هرگز به مقایسه همسر خود و دیگران به ویژه برخی هنرپیشه ها و مدل ها نپردازید. گریم ها و طراحی های پشت پرده عملاً ما را فریب می دهند.8 – در صورت عدم مساعد
بودن شرایط و یا حال روحی همسر به هر علتی، ابتدا به حل مشکل کمک کرده و پس
از آن در مورد بازسازی رابطه جنسی خود گفت و گو کنید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که برای اغلب مردانی که درگیر مشکلات و تنش ها هستند، رابطه جنسی با همسر می تواند مفید و آرامبخش باشد ولی در زنان برعکس است و خانم ها برای برقراری ارتباط جنسی موفق، نیاز به آرامش روحی دارند.

9 – از خودتان مراقبت کنید و به سلامت فیزیکی- ظاهری خود
اهمیت زیادی بدهید. همچنین مراقب بوی بدن و دهان خود باشید و در صورت لزوم با پزشک مشورت کنید.

11 – طرز آرایش و پوشش در خانه مطابق میل همسرتان باشد (هم مردان و هم زنان).

12 – در صورت بروز مشکلی در رابطه جنسی بدون هیچ خجالتی به پزشک مراجعه کنید.

13 – تمرین کیگل را انجام دهید: تمرین کیگل یا همان تمرین
دیافراگم لگنی، انقباض و رهایش مکرر عضلات بخش تحتانی لگن است که می تواند به
تقویت و کنترل ارادی عضلات منتج شود. این تمرین به مرور زمان قادر به درمان انزال
زودرس در آقایان و همچنین کاهش افتادگی واژن خواهد بود. برای انجام این تمرین باید
عضلاتی که به منظور توقف ادرار و یا جلوگیری از آن درگیر می شوند را برای 2 تا 3 ثانیه
منقبض و سپس رها کرد. همین روند را 10 بار تکرار کنید. طی روز نیز بهتر است 5 ست
تمرین کیگل را انجام دهید. اما مهم ترین مزیت کیگل این است که می توانید آن را در
هر مکان و حالتی اجرا کنید مثلا حین رانندگی، نشستن پشت میز و یا زمان استراحت در
خانه.

14 – تماشای فیلم های پورن می تواند در گذر زمان به روابط زناشویی آسیب های جدی وارد کند. (این درس را بخوانید)

  به واسطه بهبود تغذیه و همچنین
شرایط بهداشتی مناسب تر، میانگین طول عمر بالا رفته است. از طرفی طبق مطالعات
مختلف، کیفیت زندگی در دوران پس از میانسالی نیز سال به سال روندی صعودی را طی می
کند و بنابراین حفظ و تداوم رابطه جنسی با افزایش سن دیگر به هیچ
عنوان مفهومی غیر قابل دست یابی نخواهد بود. برای مثال طبق نتایج به دست آمده از
تحقیقی که در مجله آکسفورد آکادمیک در سال 2016 به چاپ رسیده است، ارتباط معنا داری میان
رابطه جنسی در سنین بالا و تقویت حافظه وجود دارد. در این مطالعه وضعیت عملکردهای
شناختی و فعالیت جنسی چندین داوطلب با رده سنی 50 الی 89 سال بررسی شد و فاکتورهای
متعددی نیز مد نظر قرار گرفت. آقایان توانایی بیشتری در به خاطر آوردن توالی های
ممتد از اعداد نشان دادند. در خصوص بانوان نیز بهبود کلی حافظه به ثبت رسید. بنابر این نه تنها رابطه جنسی در سنین بالا متوقف نمی شود بلکه برای سلامتی نیز بسیار مفید است.

  کانال سواد زندگی در تلگرام:  savadzendegi@

 

مطالب پر بازدید


رابطه ی جنسی یکی از مهم ترین اصول یک رابطه است . پس داشتن یک رابطه جنسی خوب زمینه ی داشتن یک زندگی ایده آل را فراهم می کند. اما برای داشتن یک رابطه ی جنسی خوب باید اصولی را رعایت کنیم . در این مطلب به بررسی این اصول به علاوه توضیحاتی در مورد اینکه چگونه از یک رابطه جنسی چند برابر بیشتر لذت ببریم خواهیم داد.


چگونه در رابطه فعال باشیم

در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.

هدف از این دوره این است: بازگرداندن ذخیره خون و مایعات دفعی آلت تناسلی شما. هر چه سنتان کمتر باشد، این مدت‌زمان کوتاهتر خواهد بود، از ۱۰ دقیقه در نوجوانان تا چند روز برای افراد پیرتر. در همه موارد، این یک رکود موقتی است نه ناتوانی.از طرف دیگر، خانم شما بلافاصله بعد از ارگاسم نیاز به این دوره بی‌پاسخی ندارد. در بسیاری از موارد، آنها می‌توانند با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. اما آیا شما هم می‌توانید در طول یک شب لذتتان را چندبرابر کنید؟ غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید.

.

ارگاسم را از انزال متمایز کنید

تفاوت ارگاسم و انزال – داشتن چند ارگاسم برای مردان به معنی اینکه یاد بگیرید طی یک جلسه نزدیکی چند انزال داشته باشید نیست. انزال و ارگاسم در مردان دو تجربه فیزیولوژیکی و روانی جدا هستند. وقتی مردها یاد بگیرند این دو را از هم جدا کنند، می‌توانند بیاموزند که چطور برای هر انزال چند ارگاسم داشته باشند.

نزدیکترین چیز برای ارگاسم‌های چندگانه این است که یاد بگیرید چطور بدون انزال چند ارگاسم پشت سر هم را تجربه کنید. حدود ۸۰ درصد از مردان می‌توانند با سه ماه تمرین این کار را انجام دهند. اما نباید خیلی نگران نتیجه نهایی باشید. رابطه جنسی و ارگاسم نباید با این دید که چقدر انزال داشته‌اید یا چند مرتبه در یک جلسه می‌توانید انزال داشته باشید، ارزیابی شود. قرار نیست در رابطه‌جنسی چیزی را به کسی ثابت کنید. همان چیزی مهم است که بهترین احساس را به شما بدهد.

.

به خودتان استرس وارد نکنید

یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

.

به تاخیر انداختن انزال

همچنین می‌توانید با به تاخیر انداختن انزالتان، بر ارگاسم‌های خود چیره شوید. برای تقویت کنترل انزالی خود، تمرین کرانچ لگن را تمرین کنید که توسط دکتر آرنولد کگل (Arnold Kegel) طراحی شده است. این تمرین بر روی عضله انزال—همان عضله‌ای که برای نگه داشتن جریان ادرار از آن استفاده می‌کنید—تمرکز دارد. دکتر کگل این تمرین را اینطور تعریف می‌کند، “فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید، بعد آن عضلات را ریلکس کنید. این تمرین را در سه ست ۲۰ تکراری انجام دهید. خیلی زود متوجه توانایی خود در کنترل آن عضلات و به تاخیر انداختن ارگاسمتان تا زمانیکه خودتان بخواهید می‌شوید.”

.

وقتی در انتظار هستید، چیز جدیدی را امتحان کنید

دوره پس از ارگاسم در یک فرد متوسط ۳۰ ساله حدود نیم ساعت است. وقتی در حال انتظار هستید، چند حقه جدید امتحان کنید. همه چیز به تنوعی که به کار می‌گیرید بستگی دارد. هر چیزی اگر زیاد استفاده شود خسته‌کننده خواهد شد، حتی اگر خیلی خوب باشد.زنان به طور متوسط می‌توانند بدون داشتن دوره استراحت یا بی‌پاسخی به چندین ارگاسم دست پیدا کنند. اما بدون تحریک آنها به سطح پایه انگیختگی می‌رسند. انقباضات متوقف می‌شود، رحم پایین می‌آید و کلیتوریس (چوچوله) به زیر صدف خود برمی‌گردد. ضربان‌قلب و تنفس کند شده و گردش خون به حالت طبیعی برمی‌گردد. کلیتوریس هم نسبت به تحریک بسیار حساس می‌شود اما سایر قسمت‌های بدن توجه می‌طلبند.

.

چطور ارگاسم‌ های زنانه را به حداکثر برسانیم

رابطه‌جنسی فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ ها را تقویت کند. رابطه‌جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید.بااین وجود، واقعیت این است که اکثر افراد واقعاً از آن لذت نمی‌برند. تحقیقات و مطالعات  نشان می‌دهد که اکثر زنان در روابط‌جنسی ندرتاً به ارگاسم می‌رسند.و این امکان وجود دارد که وقتی ندرتاً به اوج لذت جنسی برسید، احتمالاً نمی‌دانید که چطور باید ارگاسم‌هایتان را به حداکثر برسانید.در زیر به چند نکته ساده برای کمک به تقویت ارگاسم‌های زنانه و لذت بردن از سکس تا حد امکان اشاره می‌کنیم.

.

نیاز به پیش‌ نوازی

برای تقویت ارگاسم‌هایتان، باید ریلکس کرده و فقط از لحظات صمیمانه بین خود و همسرتان لذت ببرید. نباید خیلی جدی روی رسیدن به ارگاسم تمرکز کنید. اگر ذهنتان خیلی درگیر افکار و نگرانی‌های اینچنینی باشد، احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی کاهش می‌یابد. درعوض باید روی بدن همسرتان تمرکز کنید  و اینکه چطور با شما پیوند می‌خورد و به شما واکنش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بیشتر روی حرکات و حس های بدنتان تمرکز کنید. ذات و ماهیت اصلی رابطه جنسی حس کردن، واکنش دادن و لذت بردن است.

در اوج لحظات، شما و همسرتان حتی بدون پیش‌نوازی به سراغ رابطه جنسی می‌روید. گاهی‌اوقات هیجان رابطه آنقدر قوی است که به یک سکس سریع ختم می‌شود و درنتیجه زمان پیش‌نوازی کاهش می‌یابد. پیش‌نوازی نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم دارد زیرا می‌تواند شما را به اوج لذتی جاودان برساند. پیش‌نوازی شامل در آغوش گرفتن‌، نوازش کردن و بوسیدن می‌شود.در این لحظات، ضربان‌قلب شما افزایش یافته، دستگاه تناسلیتان متورم شده، تندتر نفس می‌کشید و ترشحات زیادی خواهید داشت. برای اینکه بتوانید ارگاسمی عالی داشته باشید، پیش‌نوازی در رابطه‌جنسی نباید فراموش شود.

.

بیان تخیلات جنسی

علاوه‌براین، داشتن تحیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است. جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌ هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌ جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسمتان است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.

.

سلامت خوب، لذت بیشتر

سرحال بودن و داشتن انرژی جنسی مثبت می‌تواند به ایجاد یک رابطه‌جنسی ارضاکننده و عالی بین شما و همسرتان کمک کند. ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت داشته باشید، خیلی مهم است که بدنتان را همیشه قوی و متناسب نگه دارید. برای داشتن فیزیکی سالم، می‌توانید از مکمل‌های غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده کنید.

به‌طورکلی، رسیدن به ارگاسم ماکسیمم آنقدرها که همه فکر می‌کنند سخت نیست. آنچه مهم‌تر است این است که از طبیعی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های برای کشف جنسیت خودتان استفاده کنید زیرا در به دست آوردن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز و ارضاکننده به شما کمک می‌کند.فقط لذت ببرید، تفریح کنید، و هیچوقت از درمیان گذاشتن آنچه به شما لذت می‌دهد با همسرتان خجالت نکشید. به خاطر داشته باشید که سکس باید مفرح باشد. نگرانی‌هایتان را دور بریزید و برای ایجاد پیوندی عمیق بین خودتان و همسرتان زمان بگذارید.

.

پایین بودن میل جنسی در زنان

پایین بودن میل جنسی یکی از موانع بر سر راه زنان برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل جنسی خانم‌ها وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند زیرا تعداد زیادی از زنان آنها را خریداری می‌کنند.این تقویت‌کننده‌های طبیعی ترکیبی از مواد گیاهی و ارگانیک هستند که به بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند

مطالب مرتبط

چگونه در رابطه فعال باشیم

این وبلاگ برای علاقه مندانی که میخاهن بدان چگونه همسرخودراراضی نگه دارن بسیارخوبس وبه زوج های جوان ما آموزدکه چگونه بارفتارهای ساده لذت زندگی رابیشترکنند

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم ؟ رابطه جنسی در یک رابطه عاشقانه و خوب، مزایای زیادی دارد. تعداد دفعات بیشتر رابطه جنسی با تغییرات مثبت در زندگی مانند کاهش فشارخون، کاهش استرس، افزایش میزان صمیمیت بین زوج و حتی کاهش نرخ طلاق همراه است. اما به طور واضح‌تر و دقیق‌تر، چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

هیچ‌گونه نسخه دقیقی که برای تمام افراد مناسب باشد در این مورد وجود ندارد. نظر هر زوج و البته نظر هر کس با دیگری ممکن است متفاوت باشد. در تحقیق انجام‌گرفته در سال 2015 مشخص شد که منافع کسب‌شده از رابطه جنسی با تعداد دفعات آن ارتباط دارد، اما این ارتباط تنها تا حدی وجود دارد. به‌عبارت‌دیگر، اگر زوجی دچار اختلاف باشند، رابطه جنسی بیشتر و بهتر تنها تا حدی به افزایش رضایت از زندگی در آنان می‌انجامد و پس از آن دیگر پیشرفتی در این ارتباط دیده نمی‌شود.

مطالعات متعدد نشان می‌دهند که یک مرتبه رابطه جنسی در هفته میانگین مناسبی از رفتار انسان‌هاست. با این حال، همان مطالعات نشان می‌دهند که در زندگی پرمشغله و گرفتار امروز رابطه جنسی کاهش داشته است. درواقع، در مقایسه با میانگین اخذشده از زوج‌های دهه 1990 می‌توان دریافت که میانگین رابطه جنسی زوج‌های دهه 2010 9 برابر کمتر در طول سال بوده است.

میانگین دفعات رابطه جنسی در سنین مختلف

چگونه در رابطه فعال باشیم

 هر چند دفعات رابطه جنسی با افزایش سن کاهش می‌یابد، اما فعالیت جنسی برای بزرگ‌سالان همچنان مهم باقی می‌ماند.

رابطه جنسی برای انسان اهمیت دارد، هم از نظر کیفیت و هم دفعات. به‌نحوی‌که زوجین به دنبال راه‌هایی برای تازه نگه داشتن این رابطه، افزایش کیفیت آن و لذت بردن بیشتر هستند. افت کیفیت و دفعات رابطه جنسی زنگ خطر جدی را در گوش فرد نسبت به رابطه‌اش به صدا درمی‌آورد. همه اینها نشان‌دهنده اهمیت رابطه جنسی برای ما هستند. رابطه جنسی از جنبه‌های مختلف برای ما با منافعی همراه است، برای آنکه بدانیم چراباید رابطه جنسی داشته باشیم موارد زیر را بخوانید:

عشق‌بازی با منافع عاطفی و روانی متعددی همراه است. رابطه جنسی به طور مستقیم با بهبود کیفیت زندگی ارتباط دارد. برخی از مزایای آن برای روان ما عبارتند از:

رابطه جنسی می‌تواند عزت‌نفس ما را تقویت کند. چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ زیرا داشتن رابطه جنسی احساس ناامنی را در ما از بین می‌برد و باعث ایجاد درک بهتر و مثبت‌تری از خودمان می‌شود.

بر اساس مطالعات انجام‌گرفته در سال 2015 در چین، داشتن رابطه جنسی باکیفیت و همراه با رضایت موجب افزایش شادی می‌شود.

در طول رابطه جنسی، مغز مواد شیمیایی را تولید می‌کند که شامل اندورفین می‌شود. این ماده میزان تحریک‌پذیری و حس افسردگی را در ما کاهش می‌دهد. یکی از دیگر هورمون‌های مفید، اکسی توکسین است که موجب افزایش سطح تحریک در سینه‌ها و اندام‌های جنسی می‌شود. اکسی توکسین به انسان حس آرامش و رضایت می‌دهد.

هر چند استرس مزمن یکی از عوامل کاهش تعداد دفعات رابطه جنسی است، اما رابطه جنسی می‌تواند یکی از تکنیک‌های مؤثر برای مدیریت استرس باشد. رابطه جنسی هورمون‌های استرس را کاهش می‌دهد، مانند کورتیزول و آدرنالین (اپی نفرین). کاهش این مواد در بدن با اثرات بلندمدتی در بدن در روز بعد همراه است.

ارگاسم موجب آزاد شدن هورمون پرولاکتین می‌شود که به بهبود خواب کمک می‌کند.

سؤال چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ را باید از منظر جسم و منافع سلامتی آن نیز بررسی کرد.

رابطه جنسی نوعی ورزش است. بر اساس نتایج منتشرشده توسط انجمن قلب آمریکا، یک فعالیت جنسی معادل یک فعالیت جنسی متوسط مانند پیاده روی یا بالا رفتن از دو طبقه پله است. حرکات رابطه جنسی شامل سفت کردن عضلات بدن، شکم و لگن می‌شود. برای زنان، این حرکات باعث بهبود کنترل مثانه می‌شود.

تحقیقات انجام‌گرفته بر روی تعداد دفعات رابطه جنسی نشان می‌دهند که تعداد دفعات بیشتر با بهبود عملکرد شناختی فرد و رشد سلول‌های جدید در مغز همراه است. در تحقیق انجام‌گرفته در سال 2018 با هدف بررسی سؤال چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ و نیز تعداد دفعات رابطه جنسی، مشخص شد که داشتن رابطه جنسی متناوب باعث بهبود عملکرد حافظه در افراد بالای 50 سال می‌شود. همین امیر نشان می دهد که چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم .

یک پاسخ مهم به این سئوال که چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم این است که فعال بودن به لحاظ جنسی تأثیر مثبتی در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد. داشتن سکس با دفعات کافی موجب کاهش احتمال ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا می‌شود.

ترشح اندورفین تنها برای کسب آرامش و رسیدن به حس خوب نیست. این ماده باعث بهبود میگرن و درد پشت می‌شود.

داشتن رابطه جنسی برای حدود 30 دقیقه چیزی در حدود 200 کالری مصرف می‌کند. موادی که در طول رابطه جنسی در مغز ترشح می‌شوند موجب کاهش میل به ریزه‌خواری مواد غذایی و حمایت از کاهش وزن می‌شوند.

چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟  یکی از دلایل آن فشارخون و عملکرد قلب و عروق است. رابطه جنسی (نه خود ارضایی) موجب کاهش فشارخون می‌شود. افزایش فشارخون ریسک بیماری‌های قلبی و سکته را افزایش می‌دهد. فعالیت جنسی کمک می‌کند که عروق خونی منبسط‌شده، سطح اکسیژن افزایش یابد و مواد مغذی با وجود کاهش فشارخون بهتر به سلول‌ها برسند.

فعالیت جنسی بیشتر موجب افزایش شهوت و خیس شدن واژن می‌شوند. بنابراین، در زنان با کاهش درد دوره پریود و انقباض‌های کمتر همراه است. به‌علاوه، بهبود حس بویایی، دندان‌های سالم‌تر، بهبود عملکرد گوارشی و پوست شفاف‌تر از نتایج ترشح DHEA در بدن پس از رابطه جنسی هستند.

برخلاف گذشته، تحقیقات جدید نشان می‌دهند که افزایش دفعات رابطه جنسی (به ویژه رابطه جنسی واژینال) موجب کاهش ریسک ابتلا به سرطان پروستات می‌شود. این تحقیقات نشان می‌دهد 4-7 بار انزال در هفته باعث کاهش 40 درصدی ابتلا به سرطان پروستات در مردان می‌شود.

 چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم ؟ چون موجب کاهش نرخ مرگ‌ومیر در مردان می‌شود. تحقیقات طولانی‌مدت ده‌ساله بر روی یک گروه از مردان که بیش از دو بار در هفته رابطه جنسی داشته‌اند نشان می‌دهد که نرخ مرگ‌ومیر آنان در مقایسه با مردانی که تعداد رابطه جنسی کمتری داشته‌اند، 50 درصد کمتر بوده است.

کیفیت و سلامت اسپرم نیز به رابطه جنسی وابسته است.

داشتن ارگاسم باعث افزایش جریان خون و کاهش دردهای جسمی زنان می‌شود.

 چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم ؟ چون رابطه جنسی در زنان می‌تواند با مزایای زیر همراه باشد:

زنانی که پس از یائسگی نیز به زندگی و فعالیت جنسی خود ادامه می‌دهند، کمتر از هم سن و سالان خون دچار آتروفی واژینال و تحلیل دیواره واژن می‌شوند. آتروفی واژینال موجب درد در طول رابطه جنسی و بی‌اختیاری ادراری می‌شود.

فراتر از منافع رابطه جنسی برای فرد، داشتن رابطه جنسی متناوب به بهبود سلامت رابطه و زندگی زناشویی به طرق مختلف کمک می‌کند. برای مثال، اکسی توکسین باعث ایجاد حس پیوند و صمیمیت عاطفی بین زوج می‌شود.

رابطه جنسی در یک رابطه تک‌همسری باعث افزایش سطح تعهد و ارتباط عاطفی زوج می‌شود. ابراز عشق در طول رابطه جنسی احتمال ماندن زوج در کنار یکدیگر را بیشتر می‌کند. در نتیجه، سکس می‌تواند نرخ طلاق را کاهش دهد.

با وجود منافعی که به‌عنوان پاسخ برای سؤال چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم ؟ ذکر شد، باید گفت زوج‌های شاد و خوشبخت زیادی وجود دارند که رابطه جنسی زیادی با همسر خود ندارند (برای مثال یک بار در چند ماه).

دلایل زیادی وجود دارد که یک زوج میلی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشند:

بنابراین، نداشتن رابطه جنسی بدین معنی نیست که این رابطه مشکلی دارد و اصلاً به این معنی نیست که زوج یکدیگر را دوست ندارند.

اما در مورد بیشتر زوج‌ها این طور است که رابطه جنسی یکی از راه‌های حفظ زندگی مشترک و ابراز علاقه به همسر است.

رابطه جنسی مانند یک طیف است. یک زوج ممکن است با کمترین دفعات برقراری رابطه جنسی رضایت جنسی بالایی داشته باشند و زوج دیگر برای رسیدن به این رضایت باید دفعات بسیار بیشتری را تجربه کنند.

انسان به صمیمیت ایجاد شد در رابطه جنسی نیاز دارد. فقدان رابطه جنسی (بدون آنکه زوج در مورد آن توافق داشته باشند) می‌تواند موجب دور شدن و سرد شدن زوج شود. در مواردی که یکی از زوجین میل جنسی بیشتری دارد، عدم دریافت پاسخ و همراهی از سوی همسر می‌تواند او را به سوی رابطه فرازناشویی سوق دهد.

یک سکس‌تراپ می‌تواند این فاصله را پر کند و مانع از کشیده شدن مشکلات جنسی به زندگی زناشویی یا برعکس شود. هر رابطه‌ای دچار مسائل جنسی می‌شود. اغلب زوجین در مورد تکرار رابطه (هفته‌ای یک بار یا ماهی یک‌بار و نوع رابطه، برای مثال رابطه دهانی یا مقعدی) با یکدیگر اختلاف دارند. چطور بدانیم به درمانگر روابط جنسی نیاز داریم؟ این تشخیص فردی است و هر کسی در مورد شرایط خود به صورت فردی می‌تواند قضاوت کند.

دلایل متعددی وجود دارد که احساس کنید به مشاوره درمان جنسی نیاز دارید. هر زمان که احساس کردید کیفیت زندگی و رابطه شما تحت تأثیر میل و عملکرد جنسیتان قرار گرفته است، فارغ از سن و جنسیتتان، به مشاور مراجعه کنید. سکس‌تراپی رویکردی یکپارچه در درمان و حذف این چالش‌هاست و به افراد و زوجین کمک می‌کند تا راهی به سمت یک زندگی جنسی سالم و شادتر پیدا کنند.

چگونه در رابطه فعال باشیم

تا اینجا با هم مزایای متعدد داشتن رابطه جنسی را مرور کردیم و به سؤال چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ پاسخ دادیم. واضح است که تعداد دفعات برقراری رابطه جنسی در طول عمر تغییر می‌کند، اما به این معنی نیست که مانند پایین آمدن از تپه همیشه در حال کمتر شدن است. اگر به فکر این هستید که آیا می‌توان شور و شوق روزهای اول عاشقی را به دست آورد، باید بگوییم بله می‌شود. رابطه جنسی و صمیمیت با گذشت زمان از رابطه بهبود می‌یابند، فقط نیاز به کار و توجه دارد.

راه‌های زیادی برای بهبود زندگی جنسی وجود دارد که یکی از آن‌ها توجه به کیفیت زندگی غیرجنسی زوج است.

حتماً این جمله را شنیده‌اید که مهم‌ترین عضو جنسی بدن، گوش است. افزایش تعداد دفعات رابطه جنسی و کیفیت آن بدون بهبود ارتباط عاطفی و فردی زوج امکان‌پذیر نیست. برای داشتن یک رابطه جنسی خوب باید بهبود پایدار و واضحی در ارتباط زوج به وجود آید. مدیریت استرس فاکتور مهم دیگر در داشتن یک زندگی جنسی سالم است.

برای داشتن یک رابطه جنسی پرشور نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

صحبت کردن در مورد نیازهای جنسی، توافق بر سر تعداد دفعات رابطه جنسی و نوع آن از دیگر مسائلی است که باعث بهبود کیفیت زندگی جنسی زوج می‌شود. اگر با همسرتان در مورد مسائل جنسی توافق ندارید و نیازهای شما برآورده نمی‌شود، سکوت نکنید. به‌ندرت ممکن است فرد خود به نیازهای همسرش پی ببرد و شکل برقراری رابطه جنسی را عوض کند. بنابراین، در مورد نیازهایتان در آرامش و به صورت شفاف با همسرتان گفتگو کنید.

آنچه اهمیت دارد این است که در مورد نیازها و امیالتان، هر چه که هست، با همسرتان حرف بزنید. گفتگوی شفاف برای داشتن رابطه عاشقانه و زندگی جنسی سالم ضروری است. مجبور نیستید برای داشتن یک رابطه جنسی پرشور دائماً فیلم بازی کنید و رابطه خود را از نظر حرارت بسنجید. مهم نیست دیگران از چه پوزیشن هایی استفاده می‌کنند یا تعداد و فواصل رابطه جنسی آن‌ها چطور است. رابطه جنسی لذت‌بخش هرگز یک فرمول یکسان ندارد. فارغ از آنکه بر اساس نکات پیشنهادشده برای عموم باشد، رابطه جنسی خود را به نحوی پیش ببرید که موجب رضایت شما و همسرتان می‌شود.

داشتن رابطه جنسی منظم (حداقل یک بار در هفته) مزایای زیادی برای یک رابطه عاشقانه و بادوام دارد. چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ چون باعث آرامش روان، کاهش استرس، سلامت جسم و روح، بهبود صمیمیت زوج و بسیاری از دیگر منافع می‌شود.

چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم ؟ اگر رابطه جنسی منظم و باکیفیتی ندارید، دلیلش را از خودتان بپرسید. البته، به یاد داشته باشید که در این مورد رضایت شما و همسرتان اهمیت دارد. اگر هر یک از شما از داشتن تعداد رابطه جنسی پایین ناراضی هستید، این می‌تواند به مشکلی در زندگی شما تبدیل شود. در این صورت، ارتباط با یک سکس‌تراپ می‌تواند به شما کمک کند که بر روی رابطه و مسائل جنسی و زندگی خود کار کنید.

امیدواریم که به بسیاری از سؤالات و ابهامات شما در مورد مزایای رابطه جنسی پاسخ داده باشیم و به این سئوال پاسخ داده باشیم که چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم . چنانچه سؤال یا ابهامی برای شما باقی مانده است، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع1

منبع2

نام، ایمیل و وبسایت من را برای کامنت بعدی ای که می گذارم ذخیره کن.

«سیمیاروم» ارائه‌دهنده مشاوره روان‌شناسی آنلاین در زمینه‌های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، مشاوره زناشویی، مشاوره فردی و مشاوره کودک و نوجوان است. در هرکجای دنیا که زندگی می‌کنید می‌توانید از حرفه‌ای‌ترین روان‌شناس‌های فارسی‌زبان ما کمک بگیرید. حالِ خوب را با ما تجربه کنید.

کليه حقوق اين وب سایت متعلق به سیمیاروم می باشد.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

رفتارهای ناخوشایند خانوم ها در رابطه زناشویی

چگونه در رابطه فعال باشیم

۱- زنهایی كه به گونه ای رفتار میكنند كه گویی از سكس و معاشقه خوششان نمی آید.

۲- زنهایی كه هیچ وقت شروع كننده نیستند.

۳- زنهایی كه نسبت به بدن مردها شناخت كافی ندارند.

۴- زنهایی كه بار رسیدن به اوج نقطه جنسی مرد را به خودش واگذار میكنند.

۵- زنهایی كه در رخت خواب مثل پلیس رفتار میكنند

۶- زنهایی كه مثل جسد در رختخواب بی حركت و بی عكس العمل میباشند.

۷- زن هایی كه در رختخواب زیاد حرف میزنند.

۸- زنهایی كه زیاد مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند

۹- زنهایی كه خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میکنند

۱۰- زنهایی كه بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند.

۱۱- زنهایی كه دوست ندارند معاشقه دریافت كنند.

۱۲- زنهایی كه فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند.

۱۳- زنهایی كه با استفاده از بدن و جنسیت خود ، مردها را بازی میدهند.

۱۴- زن هایی كه مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میكنند.

۱۵- زن هایی كه به لحاظ جنسی خود انگیخته نیستند

برگرفته شده از سایت: همراز سلام

http://hamrazsalam.com/رفتارهای-ناخوشایند-خانوم-ها-در-رابطه-ز/

به نظر من مشکل اعتماد به نفس هستش.هم واسه مرد و هم زن.مرد میترسه زود ارضا بشه و از حریص میشه که ارضا نشه.چون اعتماد ندارن به خودشون که میتونن یک رابطه کامل داشته باشن و همیشه یه ترس و استرس حاکمه تو رختخواب.

برای هر چیزی باید وقت گذاشته بشه.و منظور از وقت اینه که باگذشت زمان زوجین شناخت بیشتری نسبت به اخلاقیات جنسی همدیگه پیدا میکنن و چه بهتر که خواسته هاشون رو بازگو کنن برای همدیگه.

یک مرد دوست داره تو رخت خواب واسه خانومش سنگ تموم بزاره و چه بسا جاهایی که از ترس کم اوردن تو همبستری سر باز میزنه….

پس  ……..

از این لحظه هنگام معاشقه سعی کنید نشون بدید که در اوج لذت هستید و حتی القا بشه که مرتب داره شما رو ارضا میکنه و اون یک قهرمانه….این حس برای مرد رضایت بخشه و اشتیاق ادامه دادن رو تو وجودش میبینین.به شخصه بنده اگر پنج بار در هفته و اگر هر بار بین پنج الی ده بار همسرم رو ارضا نکنم حس میکنم وظیفم رو ادا نکردم

برای زود انزالی به طب اسلامی و سنتی مراجعه کن بسیار کمک کننده هست

خواهرگلم ما مردها هم احساس داریم اما بیان کردن احساس برای مردها دشواره وبیشتربا کارکردن تلاش برای زندگی کردن ینی وقتمونو برای زن وبچمون گذاشتن ینی دوست داشتن این ریشه تو فرهنگ ماست .اینکه شما ارضاع جنسی نمیشید واون چنبارتو هفته ارضاع میشه نکته بدی نیست خوبه که برای رابطه جنسی باهاتون وقت میزاره وینی هورمونای جنسیش بالا میره واسه زود انزالیش میتونید ازاسپری تاخیری یا دارو استفاده کنید..اگه مردتون دچاراسترس باشه وعصبی خوب طبیعی که زود انزال باشه.موفق وپایدارباشید

[QUOTE=6065334]و یه نکته ی دیگه اینکه هیج وقت از ظاهرم تعریف نمیکنه …..مثلا میام آرایش کنم و خودمو شیک کنم میاد

خب خودت بهش یاد بده یه مثلا بعد یه روز شلوغی که داشتی خودتو ارایش کن و بهش بگو که میدونی با گفتن این که چقدر دوسم داری و تعریف مو بکنی،کل خستگی از جونم میر ه .

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است


http://s5.picofile.com/file/8124892234/kelidemard.mp3.htmlDownloads-icon


http://s5.picofile.com/file/8124889334/kelidezan.mp3.htmlDownloads-icon


http://s5.picofile.com/file/8124887076/zanan.mp3.htmlDownloads-icon

چگونه در رابطه فعال باشیم
چگونه در رابطه فعال باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *