چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

 
helpkade
چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم
چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

FORD

توضیحات : یک کاراکتر مرد سیاه پوست قدیمی

ویژگی : وقتی پشت safe zoon در منتقطه آبی باشد جون کمتری از او کم میشود

چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

OLIVIA

توضیحات : یک کاراکتر زن سفید پوست پرستار

ویژگی : وقتی یکی از یار ها افتاده باشد این کاراکتر در هنگام بلند کردن آن جون بیشتری نسبت به بقیه به او اضافه خواهد کرد

ANDREW

توضیحات : کاراکتر مرد که پلیس بوده

ویژگی : قدرت دوام جلیقه ضد گلوله را در هنگام تیر خوردن از حد عادی جلیقه بیشتر میکند

KELLY

توضیحات : کاراکتر دختر سفید پوست دونده !

ویژگی : دویدن سریعتر ازهمه کاراکتر ها !

NIKITA

توضیحات : کاراکتر زن بادیگارد سفید پوست

ویژگی : تعویض خشاب سریعتر نسبت به بقیه کاراکتر ها !

MISHA

توضیحات : یک کاراکتر دختر ماشین سوار سفید پوست

ویژگی : رانندگی سریعتر نسبت به بقیه کاراکتر ها !

MAXIM

توضیحات : کاراکتر پسر که عاشق غذا خوردنه و سفید پوست

ویژگی : سریعتر از قارچ و جعبه کمک های اولیه استفاده میکند

KLA

توضیحات : کاراکتر مرد ورزشکار(بوکس) زرد پوست

ویژگی : مشت هایی با دمیج های فوق العاده بالا !

PALOMA

چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

توضیحات : کاراکتر زن یک جنگجوی حرفه ای سفید پوست

ویژگی : تیر های AR AMMO بیشتری را میتواند بردارد !

MIGUEL

توضیحات : کاراکتر مرد جز نیرو های ویژه سفید پوست

ویژگی : وقتی کسی با میکشید به شما EP میدهد !

KELLY’S BEST FRIND

توضیحات : کاراکتر دختر و بهترین دوست کلی هست و سفید پوست است

ویژگی : سرعت حرکت را وقتی یک شاتگان را نگهداشته اید افزایش میدهد

ANTONIO

توضیحات : کاراکتر مرد گنگستر سفید پوست

ویژگی : در هنگام شروع بازی جون بیشتری دارد !

MOCO

توضیحات : کاراکتر زن سفید پوست

ویژگی ها : یک هکر که در نقشه بالای سر بازیکنان یک فلش می آورد تا آنها را گم نکنید!

HAYATO

توضیحات : کاراکتر مرد سفید پوست

ویژگی ها : وقتی که HP شما کم باشه قدرت جلیقه رو افزایش میده

Laura

توضیحات : لورا از بچکی یک تک تیر انداز ماهر بوده که میخواسته عدالت را به جهان برساند

ویژگی : افزایش دقت شلیک

Rafael

توضیحات : او یک قاتل مرگبار است که میخواهد عدالت جهانی را برقرار کند

ویژگی ها : صدا خفه کن برای یکی از تفنگ هایی که شما انتخاب میکنید

A124

توضیحات : یک ربات ساخته شده با تکنولوژی مدرنه که یک قسمت مغزش مثل یک دختر 18 سالس و یک قسمت دیگه یک جنگجو

ویژگی ها : قسمتی از EP های شمارو به HP تبدیل میکنه!

Alok

توضیحات : او یک دیجی اهل غرب برزیل است که با استفاده از صنعت موسیقی دور دنیا را سفر کرده است و اخیرا یک قرارداد برای اضافه شدن او به فری فایر بسته است

ویژگی ها : در هر لول وقتی اورا فعال کنید هر ثانیه به شما 5 HP میدهد(از 5 تا 10 ثانیه)

Alvaro

توضیحات : آلوارو در یک خانوادگی نطامی بزرگ شد او وقتی در 14 سالگی فهمید که استعداد در ساخت مواد منفجره دارد به این کار روی آورد و ازمایش های انفجاری خود را در پشت خانه خودشان در جنگل انجام میداد!

Joseph

توضیحات : او یک فیزیکدان مشهور و یک پلیر است. او بنیان گزار یک شرکت فناوری موفق بوده.او همچنان یک دانشجوی برجسته درآکادمی ارتش بوده!

قابلیت : هنگام دمیج خوردن سرعت حرکت او افزایش پیدا میکند

Notora

توضیحات : ناتورا موتورسوار است و در خانواده موتور سوار ها بزرگ شد اما از قتل متنفر شد. روزی تیم اورا به قتل میرسانند و اورا اسیر میکنند. به دلیل عملکردش در نبرد به فری فایر اعزام شد

ویژگی ها : وقتی وسیله نقلیه میراند تمامی افراد و خودش در وسیله نقلیه افزایش HP پیدا میکنند

Shani

توضیحات : او یک مهندس خوآموز است و خانواده خودش را در 18 سالگی در انفجار از دست داد. او چند سال مشغول کار های عجیب بود و وقتی صاحب یک اوراقی با او تماس گرفت و به او یک خانه داد او با قطعات اوراقی یک محتوای ارتباط با قلب خود بسازد

ویژگی ها : او سطح جلیقه را بعد از هر کیل افزایش میدهد و جلیقه را تا سطح سه ارتقا میدهد

Steffie

توضیحات : او یک لیبرالیست است که نقاشی های دیواری انجام میدهد و بعد از جنگ فهمید که کشورش چه اندازه در هنر پیشرفت کرده و نقاشی های خود را روی دیوار با اسپری میکشید و به عنوان یک شورشی شناخته میشد. او همچنان یه عضو غیر هکر در تیم cibernetia هست.

.

.

.

جهت سوال و بازی با هم تیمی ایرانی در کانال تلگرام ما عضو شوید(با فیل.تر شکن)

عضویت در کانال تلگرام

آموزش رایگان گرفتن کاراکتر جدید بازی فری فایر!

بازی فری فایر جزو سری بازی های معروف در سبک بتل رویال هستش و تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است، یکی از مهم ترین بخش های بازی فری فایر ارائه کاراکترهای خاص این بازی میباشد، با من همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با کاراکتر های بازی Free Fire در اختیارتون قرار بدم.

همونطور که میدونید بازی فری فایر یکی از بازی های هیجان انگیز اندرویدی هستش که شما باید مراحل مختلف و چالش های بسیار زیادی رو پشت سر بذارد. توی این بازی هم شما باید برای زنده ماندن و رسوندن خودتون به منطقه امن تلاش کنید. اما از ائنجایی که باید در جزیره های مختلفی باید فرود بیاین و با کاربران بسیار زیادی به رقابت بپردازید، بنابراین چالش های خیلی زیاد بر سر راهتون قرار داره، ضمن اینکه شما میتونید از تجهیزات و سلاح های قدرتمندی در این بین برای از بین بردن سایر بازیکنان و حفظ جان خود استفاده کنید.

اگر از بازیکنان بازی فری فایر باشید که یه سری از بازیکنان و کاراکترها را نمی توانید به صورت رایگان به دست بیارید و ازشون استفاده کنید من تو این مطلب قصد دارم راهکارهایی را برای به دست آوردن یک سری از کاراکتر های پولی بازی فری فایر که شما بتوانید آنها را به صورت رایگان به دست بیارید رو در اختیارتون قرار بدم در ادامه با من همراه باشید.

کافیست مراحل زیر رو به دقت دنبال کنید:

چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

وارد بازی فری فایر شوید و سپس به قسمت store همونطور که توی تصویر میبینید مراجعه کنید.

شما باید به قسمت character بروید و سپس کاراکتر نظر خود را انتخاب کنید.

بر روی علامت الماس که در پایین صفحه مشاهده می کنید کلیک کنید و بعد میتونید کاراکتر مورد نظر خودتون و خریداری کنید.

یکی دیگر از روش هایی که شما می تونید کاراکتر مورد نظر خودتون رو خریداری کنید کافی طبق تصویری که در زیر می بینید بر روی گزینه character کلیک کنید و سپس بر روی گزینه change کلیک کرده تا بتوانید بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

من در بالا سعی کردم دوتا روش متفاوت و کاملا راحت رو برای انتخاب کاراکتر و یا تغییر کاراکتر مورد نظر رو بهتون آموزش بدم.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای خرید تمام محصولات بازی Free Fire به قسمت محصولات وب سایت موجو شاپ مراجعه کرده و آنها را خریداری کنید. اگر شما نیز از طرفداران بازی Free Fire هستید و برای اکانت خود نیاز به خرید جم فری فایر دارید میتوانید با مراجعه به بخش محصولات، در سایت موجو شاپ هر مقدار جم که میخواهید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به اکانت شما اضافه شود.

همونطور که می دونید هر کدوم از این کاراکترها دارای قابلیت های ویژه و توانایی های منحصر به فردی هستند و در مواقع خاص می‌توانند کمک بسیار زیادی به شما و روند بازی شما کنند.

یه نکته خیلی مهم رو می خوام بهتون یادآوری کنم اگه میخواین از کاراکتر های بازی فری فایر بهترین استفاده را ببرید بهتون توصیه می کنم که از یکسری حیوانات هم در کنار شون استفاده کنید.

قطعاً بازیکنان حرفه‌ای بازی فری فایر نمیدونه که در بازی فری فایر شما می تونید با توجه به استفاده از pet system حیوانات مختلفی رو در بازی استفاده کنید که هرکدومشون قابلیت های خاص و ویژه‌ای دارن اگه میخوای در رابطه با حیوانات بازی فری فایر و بهترین کاربردی ترین شون آشنا بشین بهتون توصیه می کنم به پستی که در رابطه با حیوانات بازی فری فایر صحبت کردم مراجعه کنید و اطلاعات کاملی رو در رابطه با حیوانات بازی فری فایر و قابلیت هاشون بدست بیارید.

مطالبی که در بالا ذکر شد مورد توجه چون قرار گرفته باشه اگه شما هم اطلاعات و یا تجربه خاصی که ازش استفاده کردین و تونستین یک نتیجه مثبت بگیرید، خوشحال میشم که با من و سایر بازیکنان بازی فری فایر اطلاعات خودتون رو به اشتراک بذارید.

021-28422508 – 09365153899

ممکن است که در ابتدای شروع کردن بازی فری فایر ندانسته باشید که به راحتی نمی شود ID را تغییر داد، برای همین به صورت امتحانی چیزی نوشته اید تا بازی را سریع تر شروع کنید. اما اکنون که فهمیده اید برای تغییر نام باید نزدیک به ۴۰۰ الماس فری فایر بپردازید، ناراحت شده باشید. اما نگران نباشید ما در این مقاله از رسانه بازی موبایل ایموجو نحوه تغییر نام آی دی فری فایر را به شما یاد خواهیم داد.

ما در پست قبلی در مورد برگرداندن آی دی فری فایر و پسورد آن صحبت کردیم، اما اکنون می خواهیم در مورد روش تغییر نام ID فری فایر صحبت کنیم. فری فایر یکی از محبوب ترین عنوان های بتل رویال در سراسر جهان می می باشد که توسط استودیو ۱۱۱ داتز ساخته شده و توسط گارنا فری فایر برای اندروید و iOS منتشر شده است.

این بازی به شما اجازه می دهد در ابتدا یک آی دی منحصر به فرد برای حساب خود انتخاب کنید. اما مسئله این است که بسیاری از بازیکن ها هنگام ایجاد حساب نام کاربری خوبی برای خود انتخاب نمی کنند، دلیل آن این است که آن ها بر حسب احتمال آی دی می سازند ولی تا آخرین مرحله می روند. بعد از آن نیز آن ها به بازی اعتیاد پیدا می کنند و صد ها ساعت بازی می کنند تا این که می فهمند باید نام کاربری خود را تغییر دهند.

شما نیز اگر عاشق بازی فری فایر هستید و دوست دارید به جای نام تصادفی بدون معنی برای شما، یک نام کاملی برای حسابتان باشد، می توانید این پست را دنبال کنید تا نحوه تغییر نام آی دی Free Fire خود را به خوبی یاد بگیرید. البته می توانید به دنبال diamond رایگان فری فایر نیز بروید.

چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

همان طور که در بالا ذکر کردم، شما فقط می توانید نام شناسه خود را هنگام ایجاد حساب خود تعیین کنید، اگر شما بخواهید تغییر نام آی دی بازی فری فایر را انجام دهید یا باید ۳۹۰ الماس خرج کنید یا کالایی به نام Name Change Card تهیه کنید. البته ۵۰۰ الماس هزینه بسیار سنگینی می باشد زیرا شما با این تعداد از الماس می توانید یک شخصیت جدید را بخرید، بنابراین باید هزینه ها را در نظر بگیرید.

اگر شما ۳۹۰ دایاموند برای تغییر نام ID فری فایر نداشته باشید یا اگر احساس کنید که هزینه زیادی برای این کار می باشد، شما می توانید از روش گرفتن کارت تغییر نام ID بازی فایر استفاده کنید. این کارت از شما دایاموند کمتری می گیرد، در این جا روش گرفتن کارت تغییر نام آی دی را یاد خواهیم داد.

حال سوال این جاست که چگونه Guild Token برای گرفتن کارت تغییر نام به دست بیاوریم.

خوب اول از همه چیز شما باید خود را در یک Guild قرار دهید. مهم نیست کدام یک را انتخاب می کنید زیرا شما می توانید در سطح ۱ Guild کارتی را که می خواهید به دست آورید.

برای به دست آوردن توکن Guild دو راه وجود دارد، شما می توانید آن را از طریق ماموریت روزانه یا این که از Guild Supplies بگیرید.

اگر شما یک کارت تغییر نام را گرفتید حالا زمان یاد گرفتن این مسئله که چطور از آن استفاده کنید، رسیده است. شما باید مراحل زیر را برای تغییر نام آی دی بازی فری فایر دنبال کنید.

یک راه دیگر برای تغییر ID فری فایر به دست آوردن Diamond رایگان می باشد. در این جا چندین روش برای دریافت diamond رایگان فری فایر وجود دارد. توجه داشته باشید که این روش ها برای به دست آوردن Diamond به صورت قانونی می باشند اما ممکن است این روند طولانی باشد.

پاداش گوگل: Google Opinion Reward برنامه ای است که توسط گوگل ساخته شده است تا با توزیع نظر سنجی به خواسته های کاربران خود پی ببرد. با اتمام یک نظر سنجی شما می توانید مقدار مشخصی پول که حداکثر ۱ دلار می باشد را دریافت کنید، سپس می توانید این پول را برای خرید دایاموند استفاده کنید. شما باید پول را با گیفت کارت های گوگل عوض کنید.

اپلیکیشن Swagbucks: سوگ باکس یک برنامه دیگر است که می توانید از طریق آن diamond به دست بیاورید تا تغییر نام آی دی Free Fire را انجام دهید. شما در این برنامه می توانید فعالیت های آنلاین مختلفی را برای کسب در آمد انجام دهید، برای مثال می توانید بازی کنید، می توانید گشت و گذار کنید، می توانید نظر سنجی کنید. همه ی این موارد به شما امتیاز می دهند. هنگامی که سکه کافی به دست بیاورید می توانید آن را تبدیل به کارت گیفت گوگل کنید تا diamond رایگان فری فایر به دست بیاورید.

برای آموزش های بیشتر بازی فری فایر با ما در بخش آموزش بازی سایت ایموجو همراه باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

بازی فری فایر جز آن دسته از بازی‌های پرطرفداری است که همه گیمرهای علاقه مند به بازی‌های موبایلی تجربه بازی با آن را داشته‌اند. برای اینکه از این بازی پر از هیجان نهایت لذت را ببرید نیاز به بررسی برخی از امکانات آن خواهید داشت. از این رو قصد داریم تا در این مقاله از آموزش بازی به بررسی تغییر سرور در بازی فری فایر بپردازیم. امکانات موجود در این بازی پیشرفته است و از این جهت باید با ویژگی‌های موجود در آن آشنایی داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ایموجو همراه باشید تا از چگونگی عوض کردن سرور در بازی فری فایر مطلع شوید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی برترین و جذاب ترین بازی ها در سبک فری فایر

همانطور که می‌دانید بازی فری فایر دارای یک محیط جنگی است که در آن شما یک شخصیت تک نفره هستید که در دل جزیره فرود می‌آیید. در این بازی برای شروع شما چیزی جز یک چتر نجات در اختیار نخواهید داشت و این بستگی به شما دارد که چقدر برای بقاء در این بازی تلاش می‌کنید.

در ادامه به مراحل تغییر سرور در این بازی خواهیم پرداخت. البته به این نکته توجه داشته باشید که این مطلب برای گیمرهایی است که قصد دارند در این بازی یک اکانت جدید بسازند. از این رو اگر در این بازی یک اکانت دارید نمی‌توانید از خدمات تغییر سرور در این بازی بهره مند شوید.

چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

برای اینکه یک تغییر سرور موفق داشته باشید باید مراحل زیر را با دقت بالایی انجام دهید:

در ابتدا وارد بازی شوید و پس به قسمت تنظیمات مراجعه کنید.

اینکه می‌گوییم از بازی خارج شوید به این معنا است که باید یک بار از بازی log out کنید.

در مرحله سوم باید vpn را فعال کنید. می‌توانید از hola vpn استفاده کنید.

در این قسمت باید حتما بازی مورد نظرتان را در hola vpn انتخاب کنید. آیکون‌های بازی مورد نظر در این بازی برای شما به نمایش در خواهند آمد که بازی فری فایر در این میان برای شما نمایش داده خواهد شد و شما باید آن را انتخاب کنید.

نکته مهمی که باید در تغییر سرور این بازی به آن توجه کنید این قسمت است. از قسمت Access From شما باید کشور مورد نظر را انتخاب کنید. سپس باید بر روی گزینه open کلیک کنید و سپس ok را فشار دهید.

تا اجرای بازی باید کمی صبر کنید تا بازی load شود. سپس باید بازی را log in کنید و دوباره آن را اجرا کنید.

در این قسمت نیز شما باید جنسیت و مشخصات خواسته شده را به طور کامل و درست پر کنید تا بازی با یک روند درست طی شود.

متاسفانه با وجود برخی از مشکلاتی که در ایران وجود دارد مانند تحریم، باید در هنگام انتخاب کشور به این نکته توجه داشته باشید که کشور مورد نظر را با وی پی ان مطابق با آن انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد باید با استفاده از یک vpn سرور مورد نظر را انتخاب کنید. این سرور باید مطابق سرورهای موجود در بازی باشد. فری فایر دارای سه سرور اروپا، آمریکا و سنگاپور است که توصیه ما به شما انتخاب سرور اروپا است. بازی فری فایر نسبت به دیگر بازی‌های موجود در این ژانر از حجم کمتر و پایین‌تری بهره مند است.

چرا سرور اروپا، چون این سرور یک سیستم همگانی است و بسیاری از افراد قادر به دستیابی به آن هستند. بازی فری فایر از جهت اینکه با یکسری از محدودیت‌ها بهره مند است اما باز هم با یکسری از ترفندها می‎‌توان این مشکلات را از بین برد.

ممکن است که در حین تغییر سرور در بازی فری فایر به مشکلاتی از قبیل ورود به سیستم بازی برخورد کنید. در این صورت شما باید با استفاده از مراحل زیر این مورد را برطرف کنید تا بتوانید سرور را در ادامه تغییر دهید. از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با این مراحل آشنا کنیم.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین بازی های آنلاین جنگی در سال ۲۰۲۰

همانطور که می‌دانید بازی فری فایر برای دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است. از این رو مراحلی که قصد داریم در ادامه به بررسی آن‌ها بپردازیم برای هردوی این سیستم عامل معرفی شده است.

پس با دقت مراحل زیر را مطالعه و آن‌ها را اجرا کنید:

در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که باید داده‌ها و حافظه‌های پنهان موجود در دستگاهتان را پاک کنید البته این موضوع مربوط به خدمات پنهان Google Play می‌باشد.

 در این مقاله به چگونگی تغییر سرور در بازی فری فایر پرداختیم. فری فایر جز آن دسته از بازی‌های موبایل است که به دلیل علاقه‌مندی گیمرهای با تجربه و حرفه‌ای به این بازی، همواره به دنبال ایجاد یک شرایط ایده‌آل بوده است. برای کسب  اطلاعات بیشتر می‌توانید به دیگر بخش‌های سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه کنید. همچنی اگر به اخبار داغ و جدید بازی های موبایلی علاقمند هستید می توانید با مراجعه به دسته اخبار بازی سایت ایموجو از آن ها اطلاع پیدا کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

آموزش گام به گام تغییر سرور بازی فری فایر (Free Fire)، چگونه سرور بازی فری فایر را عوض کنیم؟ و یک اکانت جدید بسازیم در سرور جدید

آیا شما هم قصد تغییر سرور بازی جذاب Free Fire خود را دارید و می خواهید در سرور جدید اکانت جدید داشته باشید؟

آیا بازی فری فایر شما دچار مشکل شده است و یا به هر علتی مایل هستید که سرور بازی خود را تغییر دهید؟

پس برای یافتن راه حل مشکل خود با وب سایت ایران موجو همراه باشید.

همانطور که خودتان به خوبی می‌دانید بازی فری فایر یکی از بازی‌های جنجالی مورد علاقه‌ی بسیاری از مردم است.چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

یک بازی در سبک مبارزه و بقا که نام فارسی آتش آزاد یا آتش به اختیار را نیز به خود اختصاص داده است.

شما در شروع بازی free fire به وسیله‌ی چتر نجاتی که‌ در اختیار دارید

در یک جزیره فرود می‌آیید و سپس با کمی بازی و مجهز شدن به مهمات و ابزار,  به مرحله‌ی اصلی ورود پیدا می‌کنید.

تغییر دادن سرورهای بازی Garena Free Fire

توجه داشته باشید که این مطلب برای افرادی هست که میخواند  در یک سرور دیگر یک اکانت جدید بسازند . ما نمی توان اکانت قبلی را در سرور جدیدی داشت…. فقط برای ساخت اکانت جدید فری فایر قابل انجام می باشد . 

در این بخش برای شما عزیزان آموزش تغییر سرور بازی Free Fire را به صورت تصویری و مرحله به مرحله قرار داده‌ایم.

لطفا مراحل را با دقت انجام دهید.

شما باید در این بخش وارد بازی فری فایر خود شده و بعد از مشاهده کردن این صفحه وارد قسمت تنظیمات بازی خود شوید.

آموزش تغییر سرور فری فایر

در این بخش لازم است که شما یک بار در بازی log out کنید.

آموزش تغییر سرور بازی فری فایر

وارد برنامه ی vpn  خود شوید. همانطورکه مشاهده می‌کنید در این تصویر از برنامه ی hola vpn‌ استفاده شده است

آموزش تغییر سرور بازی free fire

در این قسمت شما باید بازی را که می خواهید سرور آن تغییر کند را انتخاب کنید در اینجا هدف ما بازی free fire است.

آموزش تغییر سرور free fire

از قسمت Access From کشور مورد نظر خود را یافته و انتخاب می کنید و سپس مطابق تصویر بازی فری فایر را روی گزینه ی open قرار داده و سپس ok‌ می کنید.

آموزش آسان تغییر سرور فری فایر

کمی صبر می کنید تا برنامه کاملا load  شود و سپس مجددا به بازی  log in  می کنید

آموزش آسان تغییر سرور free fire

جنسیت و مشخصات خواسته شده را مانند تصویر زیر پر کرده و تایید می‌کنید.

اکنون بازی فری فایر با سرور جدید در اختیار شما عزیزان است.

نحوه‌ی تغییر سرور بازی فری فایر

با یکی دیگر از مقالات آموزش بازی فری فایر در خدمت شما بودیم. اگر به هر دلیلی قصد تغییر سرور بازی Free Fire را داشتید نکات ذکر شده در مطالب بالا را با دقت رعایت کنید تا  در کمترین زمان و با آسان‌ترین روش سرور بازی خود را تغییر دهید.

اگر می خواهید در بازی فری فایر موفق شوید و در این بازی پیشرفت داشته باشید شما به جم بازی فری فایر نیاز دارید. برای خرید جم بازی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خرید جم ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید یک خرید قابل اعتماد را تجربه نمایید.

سلام
من الان چند تا اکانت رو جمیل دارم اگر فقط یکی از اون ها رو به سرور آمریکا تغییر بدم اون یکی ها هام سرور شان تغییر می کنه

سلام بعله

بهتره با چه اکانتی وارد وارد بازی ها شیم؟
گوگل،فیس بوک یا …..

سلام هیچ فرقی نداره ولی vk و facebook خیلی راحت تره

سلام میشہ اکانت قبلی خودمو ببرم سرور اروپا

سلام خیر

بعد از تغییر سرور باید همیشه با فیلتر شکن وارد بازی بشیم؟

سلام بعله

کدام سرور اگه لول آپ بخری جم رو دوبل می کنه یعنی 500 رو می‌کنه ۱۰۰۰
هرچی می دونه بگه

سلام در حال حاضر هیچ روشی نست تا خود بازی این اونت رو بزاره

من وقتی میخوام با دوستام بازی کنم هم برای اونا میزنه که من افلاینم هم برای من میزنه که اونا افلاینن درحالی که توی بازی هستیم
مشکلش چیه؟؟؟چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم

سلام دوست عزیز شما باید با وی پی ان وارد بشید تا دیگه این مشکلو نداشته باشید

من یکی اکانتمو داده بودم به یکی الان میخام بگیرم نمیده
چجوری بیرونش کنم از اکانتم؟؟؟

سلام بهترین راه عوض کردن رمزه

سلام من چجوری میتونم بدون حذف کردن اکانت فری فایر خود سرورش رو از اروپا به خاور عوض کنم میشه کمک کنید

سلام نمیشه دوست عزیز مگر اینکع به پشتیبانی بازی پیام بدید برانون انجام بدن

سلام
امکان تغییر ایمیل یک اکانت وجود داره؟

سلام باید به پشتیبانی بازی پیام بدید تا براتون انجام بدن

من هیچ جوره نمیتونم با اکانتم سرورم رو تغییر بدم؟

سلام من بازیم خراب شده همه چیز میشه کرد بجز استارت شروع بازی لطفلا کمک کنید دعوت میدن نمی دتونم قبول کنم

بازی فهمیده ایرانی هستی من یک راه حل براش توی آپارات دیدم اسم ویدیو رفع فیلتر شکن خواستن فری فایر بود حتما ببینیدش چون بازی تحریم شده اینطور مشکلات پیش میاد و نگران نباشید

سلام به همه
اگر سرور بازی فری فایر عوض بشه چه چیز هایی به آن اضافه میشود؟؟؟

سلام ببخشید اول بازی من ترجمه کردم نوشته به تعلیق درآمده ینی چی اکانتم بن شده؟؟؟

بعد با اکانت مهمانم نمیاره باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید تا الانم دوبار پاک کردم دوباره ریختم ولی فرقی نکرد جیمیل جدید زدم ولی بازم نشد
جواب بدید ممنون میشم

از طرف گارنا بن شدی احتمال داره بن شدنت جوری باشه که تا یه زمان بن باشی و شایدم طوری باشه که کلا برای همیشه بن شدی میتونی با یک جیمیل دیگه بازی کنی

سلام خسته نباشید

ببخشید من یه اکانت داشتم که خیلی خوب بود بعد به جیمیل وصل بود . بعدش بعد یه مدت هواسم نبود یه اکانت جدید زدم رو همون جمیلیه ! …. هالا نمیدونم چجوری اکانت قبلیه رو برگردونم !؟ لطفا جواب بدید🙏

سلام دوست عززیز دیگه هیچ راهخی نداره اکنت قبلیتون پریده

ببخشید میشه اکانت رو از جی‌میل به فیسبوک یا wk انتقال داد

سلام بله میشه .
از داخل تنظیمات بازی .. پایین صفحه گرینه اتصال هست که میتونید بازی رو به هر چی دوست دارید BinD کنید

ببخشید اکانت جدید نمیشه یا اکانت پاک نمیشه؟

خیر

سلام ببخشید v p n دیگه ای میشه بگید این پولیه!یا اگه میشه روش دیگه بگید

این یک آموزش است و ما در مورد ووویی پییی اننن خدماتی و ارائه نمیدهیم

اگه سرور جابجا شه ایا اکانت قبلی پابرجاست

سلام . نه بازی از ابتدا هست تو سرور جدید

دوتا سوال آیا با جیمیلی که واسه کشوره ایرانه میشه با سرور آمریکا بازی کرد؟!دومیم اینکه از کجا بفهمم که رو چه سروری وصلم؟!

سلام ببخشیدا ولی این اسم واسه مقالتون درست نیست چون سرور بازی اصلا قابل تغییر نیست بهتره بنویسید ایجاد اکانت جدید با یک سرور دیگه

بله کاملا درست می فرمایید . اصلاح شد داخل مطلب .ممنون از شما

خیلی از دوستام درگیر تغییر سرور فری فایر هستن خیلی ممنون این مقاله رو گزاشتین سایتتونو بهشون معرفی حتما تا بیان مقاله رو بخونن

با سلام من الان این vpn دانلود کردم باید کدوم کشور بذارم تا تو سرور اروپا بیوفتم ؟؟ و سوال بعدی اینه ایرانیا تو کدوم سرور بیشتر هستن

آموزش بسیار عالی بود ممنون

سرور های برزیل و آمریکا خیلی خوبن چون بیشتر چیز هارو رایگان و داخل ایونت ها میدن اما تو اسیا همه رو باید بخریم:(

واقعا ممنون از سایت ایران موجو که اموزش های بسیار کاربردی رو برای ما جمع اوری و به اشتراک میزاره من توی تغییر سرور بازیم مشکل داشتم و با این مقاله تونستم سرورمو به راحتی تغییر بدم 🙂

عالی خیلی باحال بود من با این روش تونستم سرورم عوص کنم با رفیقام بازی کنم ???

این روش برای اکانت های جدید مناسبه اما اگه بخواین اکانت فعلی خودتون رو تغییر سرور بدید باید به پشتیبانی گارنا پیام بدید فقط هم یکبار میتونید این تغییر سرور رو انجام بدید

سلام میخوام تو سرور اروپا بازی کنم باید رو چه کشوری بذارم تا در سرور اروپا بازی کنم سوال بعدی من اینه ایرانیا بیشتر تو کدوم سرور هستن

دمتون گرم تغییر کرد♥️

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ایران موجو با سابقه ترین وبسایت ایرانی در زمینه خرید انواع واحدهای پولی بازی های آنلاین است. این امکان خرید جم بازی ، سکه بازی ، الماس بازی ، یونیت بازی، پوینت و توکن بازی های بسیار محبوب را ارائه می دهد. این فروشگاه با بیش از ۷ سال سابقه درخشان توانسته است مورد اعتماد بیش از یک میلیون کاربر باشد.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم
چگونه در فری فایر شخصیت عوض کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *