چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

 
helpkade
چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم
چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3791موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4356موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1957موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36264موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4222موضوع : چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9333موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19330موضوع :

مردان متولد ماه فروردین زنانی را دوست دارند که با روحیاتشان سازگاری داشته باشد. زن مورد علاقه ی مرد فروردینی زنی است که علایق و بیزاری های او را بشناسد و در رفتار با او آن ها را در نظر بگیرد.

با توجه به علایق و روحیات مرد فروردینی می توانید او را به خود جذب کنید. عشق مرد متولد فروردین نسبت به دیگری عشقی پایدار خواهد بود که به سختی می شکند.

در این مطلب نوین اطلس دات کام در مورد همه ی این موارد به همراه طالع بینی ازدواج مرد فروردین با ماه های دیگر صحبت می کند.

زن مورد علاقه مرد فروردینی

زن مورد علاقه ی مرد فروردینی زنی است که را متقاعد کند از همه بهتر و برتر می باشد و در صورتی که موفق شود، می تواند به وفاداری او مطمئن شود.

مرد فروردینی زنی را دوست دارد که خجالتی و منفی باف نباشد و سعی کند در همه ی شرایط زندگی نیمه ی پر لیوان را ببیند و با قاطعیت با آن رو به رو شود.

زن مورد علاقه ی مرد فروردین باید حقایق را بپذیرد و اگر اشتباهی کرد به اشتباهاتش اقرار کند. عشق او هیچ وقت نباید رو به خاموشی برود و همیشه بر تصمیماتش پا برجا باشد. این مسئله برای مرد متولد فروردین بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود.

مرد فروردین می خواهد که زنش در عین حال هم یک زن به تمام معنی باشد و هم یک همسر خوب، او می خواهد که شما بتوانید در مواقع مختلف دست به اقدامات لازم بزنید، اما در عین حال او مایل است به او وابسته باشید، از او حمایت بخواهید و حس برتری طلبی و رهبری به او بدهید.

روحیات مرد متولد فروردین و راه جذب آن ها

اگر می خواهید یک مرد فروردینی شما را برای ازدواج دوست داشته باشد باید روحیات او را به خوبی بشناسید و طبق روحیاتش با او رفتار کنید.

مرد متولد برج حمل می خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد‎.مردی است رک و راست ، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آیا روح این مرد و باطن مخفی او را می شناسید.

اگر در جستجوی یک مرد سربراه ، همیشه یکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.

مرد متولد فروردین شجاع و با اعتماد به نفس است. همیشه جلوتر از دیگران می تازد و حتی گاهی از امکانات خود نیز قدم فراتر می گذارد . مرد متولد برج حمل یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است .

او می تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول ، وقت، احساسات و امکاناتش را در بست در اختیار دیگران ، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی شناسد، بگذارد، ولی اگر خواسته اش برآورده نشود ، و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود، یا مجبور بشود با عده ای آدم منفی باف کار کند، به موجود دیوانه کننده ای بی پروا، بدون انعطاف ، خشن، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

یکی دیگر از راه های جذب مردان فروردینی این است که حتما از کارهایی که از آن  بیزار است اجتناب کنید:

۱- در اولین ملاقات حالت تهاجمی نداشته باشید.اگر به طرف او جذب شده اید

حداقل بگذارید او فکر کند که خودش در اظهار علاقه پیشقدم شده است.

۲- از هر نوع دخالتی در کارهای شغلی اش اجتناب کنید.

۳- او شدیدا از تظاهر و خودنمایی بدش می آید بنابراین سعی نکنید با مهم جلوه دادن خودتان و یا موقعیت اجتماعی خود او را تحت تاثیر قرار دهید. تا جایی که می توانید طبیعی و بی پیرایه باشید.

عشق مرد متولد فروردین

وقتی توانستید مرد متولد فروردین را عاشق خود کنید باید بدانید او چگونه عشق می ورزد. مرد متولد فروردین وقتی عاشق می شود ، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او معشو قه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است.

اگر این عشق بشکند ، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی میخواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد ، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید ، با کمال تعجب می دیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.

مرد متولد فروردین با چه ماهی ازدواج کند

طالع بینی ازدواج مرد متولد فروردین نیز به شرح زیر است. همانطور که می بینید ازدواج او با متولدین ماه های فروردین، مرداد، مهر و آذر ازدواج خوبی خواهد بود:

فروردین با فروردین : ( خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر

فروردین با اردیبهشت: (متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد

فروردین با خرداد : (بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد

فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گراچگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند

فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اگر قصد دارید فردی را متقاعد کنید با شما ازدواج کند، یا اگر می خواهید مهارت های جذب و ازدواج را بیاموزید تا رابطه ای سالم به سوی ازدواج داشته باشید می توانید به صورت رایگان به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید. همچنین اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد می توانید در مورد وی صحبت کنید و روش های رفتار در مقابل تیپ شخصیتی وی را بیاموزید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط:

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

آموزش عاشقانه حرف زدن

متولدین فروردین

راز مردان عاشق

مرد متولد فروردین

خصوصیات متولدین فروردین

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 

اگر دوست ، همسر ، یا یکی از عزیزان یا آشنایان شما متولد ماه فروردین است و میخواهید خصوصیات رفتاری و علائق وی و رفتار شناسی جنسی او را بیشتر بدانید با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید . در این مطلب خصوصیات رفتاری و علایق روانی و جنسی مردان متولد ماه فروردین را برای شما همراهان سایت ایران ناز قرار داده ایم

 

مرد متولد برج حمل می خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد‎.مردی است رک و راست ، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آیا روح این مرد و باطن مخفی او را می شناسید.چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

 

منجمین، مرد متولد این برج را با جملات جالبی توصیف کرده اند. ( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست)او برای زن می تواند یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده آل باشدو یک آن دیگر سرد و یخ و بی تفاوت وگریزان.

 

اگر در جستجوی یک مرد سربراه ، همیشه یکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.

 

او می تواند مدتی شمارا غرق در شوق و حرارت بکند و بعد در یک لحظه مثل یک تکه یخ سرد و خاموش بشود. در لحظه ای که در اوج هیجان است ، حرفی زنید و یا کاری بکنید که مطابق میلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغی که کلیدش زده بشود ، فورا خاموش می شود. او با ملاحظه کاری و محافظه کاری میانه خوبی ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است. همیشه جلوتر از دیگران می تازد و حتی گاهی از امکانات خود نیز قدم فراتر می گذارد . مرد متولد برج حمل یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است . باری بعضی اوقات کارکردن را او می تواند مشکل باشد اما بدون شک بسیار مفید است.

 

او هرگز به گذشته فکر نمی کند، رفتار و قیافه ظاهری اش جوانتر از سنش به نظر می رسد اگر چه از بسیاری جهات خوش آیند است اما گاهی موجب می شود که نسبت به سنش قدری جوانتر جلوه کند و این حالت تا وقتی که پا به سن بگذارد، در وی باقی می ماند. او با این دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پیوسته مایل است که یک قدم از دیگران جلوتر بدود.

 

او می تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول ، وقت، احساسات و امکاناتش را در بست در اختیار دیگران ، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی شناسد، بگذارد ، ولی اگر خواسته اش برآورده نشود ، و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود، یا مجبور بشود با عده ای آدم منفی باف کار کند، به موجود دیوانه کننده ای بی پروا، بدون انعطاف ، خشن، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

 

اگر عاشق بشود

 

وقتی عاشق می شود ، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او معشو قه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است.

 

اگر این عشق بشکند ، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی میخواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد ، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

 

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید ، با کمال تعجب می دیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.

 

به احتمال قوی هیچ یک از متولدین برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردین نمی توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا وآتشین نگاه می دارد . اما امان از روزی که کتاب عشق برای او یکنواخت نشود و طوفان آرام بگیرد ، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوی یک شیرین دوم، سوم، چهارم و حتی هزارم می رود. از آنجا که در کار عشق ، مثل بقیه امور زندگی ، پاکباز و صادق و هیجان پرست است ، اگر عکس العمل معشوقه چنانکه باید و شاید گرم و طوفانی نباشد و این توهم را در وی به وجود بیاورد که بر غم کوشش هایی که به خرج می دهد ، نمی تواند به مقصود خود که بر خورداری کامل از یک عشق است برسد، در عرض مدت کوتاهی تغییر عقیده می دهد و مرغ دلش به بام دیگر پر می کشد.

 

در زناشوئی چگونه شوهری است

 

در زندگی زنا شوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می خورد ، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرا یش کردن ، رنگ کردن مو ببیند. او را هرگز به حریم اتاقی که مخصوص آرایش ونظافت است راه ندهید. اگر شوهر یک زنی متولد فروردین ماه بود ، باید جدا مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جویدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون ، و سایر حرکات جلف وسبک انجام ندهد.

 

او را به جزئیات زندگی کاملا خصوصی خود مثل دعوای با مادرتان ، یا گذاشتن پماد به روی زخم روی کمرتان و از قبیل مسائل شخصی آشنا نکنید. وقتی او منزل می آید، دلش می خواهد زنش را شاد و خندان با بوی عطری که دوست دارد ، ببیند. مبادا جمله و کلمه ای دل آزار حواله او بدهید. زیرا برایش دیوانه کننده خواهد بود .

 

اگر متوجه بشود که این میل و خواسته اش هیچ احساسی را در همسرش برنمی انگیزد ، در چنین مواردی ابتدا سخت دل شکسته میشود ، بعد دستخوش عصبانیت می گردد و آن وقت به جستجوی زن دیگری می پردازد که همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد .

 

از نظر او این کار به هیچ وجه خیانت محسوب نمی شود. او خود را گناهکار نمی داند ، از نظر او زن بی احساس اوست که خیانت کرده است، او خیال می کرد که زنش موجودی است دوست داشتنی و گرم و صمیمی در حالی که اکنون می بیند تمام افکارش پوچ و بیهوده از آب در آمده است.

 

او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته ، بی احساس ، کم هوش، بد لباس و نامرتب نیست و در مقابل این ناملایمات شدیدا از خود عکس العمل نشان می دهد . در مقابل اگر زن یک چنین مردی به خواسته اش توجه کند، می تواند مطمئن باشد که او با بزرگواری تمام زن های دیگر را در دنیا نادیده می گیرد .

 

قلب متولد فروردین ماه فقط یک اتاق برای یک زن دارد ( مگر اینکه والدینش هر دو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.) او خیلی قبل از آنکه به همسرش خیانت کند، از او فاصله می گیرد و از وی دلسرد می گردد و قبل از اتفاق این واقعه به شکلهای مختلف به مبارزه برای نجات عشق خود می پردازد.

 

چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

متولد برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفی باف متنفر است. زنش باید او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست این فکر را در او به وجود بیاورد، می تواند به وفاداری اش ایمان پیدا کند ، این کاری است که آزمایشش برای هر زنی که شوهرش متولد فروردین است ، بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود.

 

او در عین حال که ایده آل است، به حقایق نیز توجه شدید دارد، از اقرار به اشتباه شدیدا متنفر است و یا اینکه هرگز نمی تواند ببیند که عشقش رو به خاموشی می رود ولی از آنجائی که در تصمیم های خود خیلی پابرجاست ، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند. برای این کار اوانتخاب نماید.

 

اگر قبلا کمتر به خواسته های او توجه شده است ، برگرداندن او از نیمه راه فرار از منزل محتاح کوشش فراوان است و زن باید در این حالت به این نکته توجه کند که شوهر متولد فروردین از پنجه افکندن لذت فراوان می برد، او تشنه رقابت ، کشمکش و نبرد است، پی در این بارزن باید از تمام امکانات و ریزه کاری های زنانه خود استفاده کند تا از نبرد پیروز و موفق از آب در آید . در یک چنین کشاکشی اسلحه ای که اصلا نمی تواند موثر واقع شود، سعی در جلب او از راه سکس است ، اما همین آدمی که درمقابل اسلحه سکس مطلقا از خود مصونیت و قدرت نشان می دهد، واجد من الوجوه نباید از تحریک حس حسادتش استفاده بشود.

 

یک کلمه و یا حتی یک نگاه گرم شما به مرد دیگری می تواند او را همیشه از شما سرد کند( ولو اینکه جسمش به علل مختلف در خانه باقی بماند) او می خواهد که در هر مورد جلوتر و بر تر از دیگران باشد و این حالت شامل حال قلب شما نیز می گردد . متولد برج فروردین دارای حس مالکیت و حسادت فوق العاده شدیدی است .

 

در این مورد فقط متولدین ماه اسد ( مرداد ) عمس العمل شدیدتری از خود نشان می دهند و شاید به همین دلیل هم باشد که از تا از کسی صد درصد اطمینان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد. زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان دیگر مجاز و بدون تزویر وریا است و او این کار را حق مسلم خود میداند در حالی که زنش را به شدت از آن منع می کند.

 

اگر این شخص متولد ده روز اول فروردین باشد، زنش را به یک پا سنگ می بندد و متوقع است که او باید بدون اعتراض همانجابماند و این زن اگرمی خواهد که شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وی خیانت نکند و لحظه ای از فکر او غافل نباشد ، نه تنها نیاید حتی یک انگشتش را از دایره ای که به اطرافش کشیده شده است ، بیرون بگذارد بلکه حتی باید مواظب حرکات چشم هایش نیز باشد که مبادا به روی یک مرد نگاه یا خنده معصومانه کند.

 

ازنظر اجتماعی چگونه مردی است

 

یک مرد متولد فروردین ماه طبیعتا دارای حس یاغی گری است .. او عشق وافری به طرد واضعین و مجریان قوانین دارد و ایمان دارد که خودش از هر موجود دیگری بهتر و بیشتر می توانید جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به کنه آنها پی ببرد. البته هیچ استبعادی وجود ندارد که واقعا هم همینطور باشد ، اما طبیعی است که قبولش برای دیگران آسان نیست.

 

آز آنجا که او عادت دارد مستقیما به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع عادت دارد مستقیما به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع مقدمه ای با شتابزدگی قدم پیش بگذارد ، احتمال بسیار است که در زندگی به دفعات زمین بخورد و با ناکامی مواجه بشود و از آنجا که همیشه می خواهد رهبر باشد و از دنباله روی وحشت دارد، بالطبع قدرتمند ترها بارها به وی می آموزند که نمی تواند یکه تاز میدان باشد، و در این حالات است که آغوش همسرش تنها پناهگاهش می شود و سعی می کند در جوار او غرور جریحه دار شده اش را التیام ببخشد، و این جاست که همسرش پی می برد در ورای این اعتماد به نفس عجیب، و این حالت تجاوزکارانه، نقطه ضعفی در نهاد او وجود دارد که عبارتست از اینکه او ترجیح می دهد بمیرد ولی به ضعف و شکست اعتراف نکند،

 

زنی که بتواند در یک چنین مواقعی با ملاطفت و ملا یمت و نثار عشق خود او را یاری دهد، تا شکست مزبور را جبران یا فراموش کند، می تواند یقین داشته باشد که قلب شوهرش را برای همیشه در اختیار خواهد داشت. در این گونه مواقع به هیچ صورتی حق را به جانب دشمن او ندهید. او همیشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از صمیم قلب او را محق بداند.

 

با دوستان چگونه رفتار می کند

 

در طبیعت متولد فروردین ریا و تزویر به ودیعه گذاشته نشده است و به این ترتیب وقتی از کسی رنجیده ، آثار ملال و رنجش در او خیلی زود معلوم میشود. در چنین وضعی رفتار گرم و صمیمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشکارا عوض می شودو این حالت معمولا با تذکر صریح رنجشی که پیدا کرده است، به نقطه اختمام خود می رسد . در مقابل باید جوش وخروش ها و حتی پرخاشجویی های ناگهانی او را کمتر جدی گرفت زیرا مفهومشان قطع رابطه دوستی نیست و یک آتشفشان زود گذر است . به این ترتیب از قهر و بی اعتنایی او باید خیلی بیش از داد و فریاد ش ترسید.

 

متولد اولین ماه سال حیله گری و نقشه کشی ودوز و کلک را نمی پسندد. او آدمی است رک و راست و این حالت را چه در امور تجاری و کار و در عشق و احساسات آشکارا میتوان در وجودش دید وشناخت. او وقتی هدفی را در نظر گرقت چه در مسائل مادی و اجتماعی و اداری و چه در عرصه عشق و عاطفه یک دقیقه را هم نمی خواهد تلف کند. مثلا اگر پی برد که عاشق است، فورا قدم پیش میگذارد ، اما در این مورد باید به وی امکان داده شود که خودش به این امر واقف بشود، نه اینکه در تنگنا گذاشته شده ، که خیال کند عاشق شده است.

 

در زندگی خانواده متولد ماه فروردین به همان سماجتی که سعی دارد همیشه در راس و قبل از همه باشد ، در عذر خواهی پس از بگو مگو ها نیز قبل از طرف مقابلش قدم پیش می گذارد و به همین ترتیب اولین نفری است که در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش میطلبد. او به هنگامم بیماری و یا ناراحتی شانه به شانه همسرش می ایستد. ار بذل جان ومال به هیچ صورت دریغ نمیورزد و از انواع مکاتباتی که برایش وجود داشته باشد، استفاده می کند تا زنش غمهای خود را فراموش کند.

 

برای متولد ماه فروردین هیچ چیز به اندازه همسرش در این دنیا ارزشمند نیست( البته همسری که از نظر او دلخواه باشد) با وجود این وقتی موضوعی فکرش را مشغول می دارد و به مسئله ای بغرنج می اندیشد ، هر گز میل ندارد که کسی مزاحمش بشود و یا به کمکش برود . شما اگر شوهرتان متولد اولین ماه سال است، فقط و فقط وقتی به کمکش بروید که از شما مدد بخواهد . یادتان باشد شما همسرش هستید اما باید همیشه یکی دو قدم خودتان را از او عقب تر نگاه دارید.

 

یک چنین مردی می خواهد که زنش در عین حال هم یک زن به تمام معنی باشد و هم یک همسر، او می خواهد که شما بتوانید در مواقع مختلف بطور مستقل دست به اقدامات لازم بزنید، اما در عین حال فراموش نکنید که مایل است به او وابسته باشید، از و حمایت بخواهید و حس برتری طلبی و رهبری او را ارضاکنید.

 

اگر شما به نحوی این حس او را جریحه دار کنید، ممکن است با سخت ترین عکس العمل ها مواجه شوید و او بدترین کلمات را به شما می گوید ، در حالی که واقعا منظورش به هیچ وجه حرف هایی که می زند نیست و لحظه ای پس از فروکش کردن جوش وخروشش انتظاری دارد که شما درست مثل خودش فورا جریان را خاتمه یافته تلقی کنید.

 

مرد متولد برج حمل می خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد . از شنیدن ایراد چنان بیزار است که ممکن ناگهان روی همه چیز خط بطلان بکشید . او به علت علاقه واقعی که به زن و همسرش دارد، به زحمت می تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد ، اما شما یادتان باشد که اگر شوهرتان متولد فروردین است، هرگز از او نخواهید خرج خانه را به دست شما بسپرد.

 

اگر او در جائی کارمند بشود، به احتمال قوی شغلش را خیلی زودتغییر می دهد و این تغییر ادامه پیدا می کند تا سر انجام در جایی خودش رئیس خودش بشود ، اما در تمام این مدت تا پای جان می کوشد که خانواده اش دچار مضیقه مالی نشود . متولد برج قوچ برای کودکان تازه به دنیا آمده اش یک مو جود خیال انگیز است . اما بعدها ، وقتی بچه هایش هفت هشت ساله شدند ، کوشش می کند تا آنها را به پیروی از خود وادارد و نیازمند به استقلال می باشند و او نباید همه الگوهای زندگی خود را به آنها تحمیل کند .

 

پدر بودن یکی از نقش های زندگی است که او سخت به آن علاقمند است. اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه هایش نوعی حسادت خاص نیز نشان بدهد اگر فقط احساس کند که بچه ها برای مادرشان بیش از او ارزش قائلند ، گرفتار حسادت می شود، و خیلی زود و سریع یک حالت بی تفاوتی نسبت به آن پیدا می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

خصوصیات و علایق جنسی زن متولد اسفند

 

علائق روحی و جنسی مرد متولد ماه اسفند

 

خصوصیات و علائق جنسی مردان متولد دی

 

طالع بینی، من در چه ماهی باید متولد می شدم؟

 

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

 

خصوصیات و علائق جنسی مرد اردیبهشت ماهی

فروردین یعنی نوزاد طبیعت

سمبل: برّه

عنصر وجود: آتش

شعار: من هستم

سنگ خوش یمن: الماس

چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

سیاره: مریّخ

فلز وجود: آهن

شخصیت: کاردینال

رنگ محبوب: زرد

الهام پذیر

فعال و پیشرو

راهنمای ایده آلیست

مردان متولد فروردین به اندازه ای آشکار، واضح، پر جنب و جوش هستند که در اولین برخورد شاید بتوانید فروردین ماهی بودن او را حدس بزنید.

خصوصیات مردان متولد فروردین ماه

مردان فروردین ماه، در مواردی بسیار مردانی برونگرا، شاد، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است و همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

این مردان پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا هستند و کمی زود عکس العمل نشان می دهند،همچنین عاشق قدرت ، لایق و کاردان، عاشق قدرت،کم صبر و طاقت است.

تا مدتها می تواند تنها باشد، اریاست طلب و پر توقع ، اهل امر و نهی، طراح، اهل هیجان، حادثه جو ، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی کند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خود را نمی پذیرد، با مدیریت عالی، متنفر از دخالت دیگران، فعال و جنجالی، با شهامت، با مطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوع، با حس مسئولیت، پر انرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی یاغی، بی ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند. از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است.

متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند.

گاه گرفتار بیماری می‎شوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر می‎باشد.

این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن که همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند.

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند.

این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند، پرهیز کنند.

از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش و سازگار است.

این گروه از مردان از یک جا ماندن و نظاره کردن دیگران قطعاً در عذاب خواهند بود و تحمل شنیدن حرف های دیگران را به عنوان دستور ندارند. زیرا خود یک دستور دهنده مداوم هستند و باید یک هدف تعیین شده را دنبال کنند.

مردان متولد فرودین گاهی بخشنده و مهربان

به غیر از جاه طلبی و دستور دهنده بودن، بسیار بخشنده و مهربان نیز هستند، البته این بخشندگی زمانی معنی پیدا میکند که خودشان تشخیص دهند چه زمانی لازم است و برای چه کسی باید بخشنده باشند. در واقع این مردان اصول واضحی به جز خودشان در ذهن ندارند و خود، الگوی رفتاری خود هستند.

چالش بزرگ با مردان فروردین ماهی

اگر مایل به معاشرت با مردان فروردینی هستید این نکته را فراموش نکنید که خود را در چالش بزرگی انداخته اید.

مردان فروردینی نسبت به شور و هیجان بالایی که دارند قطعاً نمیتوانند سر به راه یکنواخت عمل کنند و مدام در حال انجام اتفاقات و رخداد های جدید هستند.

امکان رشد کنار مردان فروردینی

اما نکته مهم در این میزان از هیجان، شور، شوق و جاه طلبی در مردان فروردینی در این است که هر فردی در کنار این مردان فروردینی میتواند رشد کند و در هیچ فرصتی جا نماند. در واقع شما با یک مرد فرصت طلب مواجه نیستید، بلکه با یک فرد با انگیزه، خلاق و پر هیجان مواجه شده اید و اگر به دنبال هیجانات، خلاقیت و چالش هستید انتخاب درستی داشته اید.

مردان فروردینی، بی انگیزه و خوش خیال نیستند و تنبلی، یک جا ماندن و خیال پردازی از منفور ترین رفتار ها در نظر آنها است، ماندن در گذشته و فکر کردن به آنچه که دیگر تمام شده نیز از جمله رفتار هایی است که یک مرد فروردینی از آن دوری میکند. بنابراین با میزان بالایی از خواسته ها به سمت به دست آوردنشان در شتاب هستند. این خواسته میتواند یک شغل، یک خانه، یک زن و یا هر چیز دیگری باشد.

زمانی که مرد فروردین ماهی عاشق شود :

وقتی عاشق می شود ، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او و معشوقه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است.

اگر این عشق بشکند ، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد.

مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرف مقابل متولد آبان ماه باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی میخواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد ، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش نفوذ کنید ، با کمال تعجب می دیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

به احتمال قوی هیچ یک از متولدین ماههای دیگر سال به اندازه متولد برج فروردین نمی توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا وآتشین نگاه می دارد .

اما امان از روزی که کتاب عشق برای او یکنواخت نشود و طوفان آرام بگیرد ، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوی عشق دیگر می رود. از آنجا که در کار عشق ، مثل بقیه امور زندگی ، پاکباز و صادق و هیجان پرست است ، اگر عکس العمل معشوقه چنانکه باید و شاید گرم و طوفانی نباشد و این توهم را در وی به وجود بیاورد که بر غم کوشش هایی که به خرج می دهد ، نمی تواند به مقصود خود که بر خورداری کامل از یک عشق است برسد، در عرض مدت کوتاهی تغییر عقیده می دهد و مرغ دلش به بام دیگر پر می کشد.

جذبه جنسی مردان فروردینی

مردان فروردین از توانایی بالای جنسی برخوردار هستند که زنان را میتوانند جذب خود کنند، اما همیشه به دنبال ازدواج و کنترل یک خانه و خانواده هستند.

در زندگی زناشوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می خورد ، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرایش کردن ، رنگ کردن مو ببیند.

او را هرگز به حریم اتاقی که مخصوص آرایش و نظافت است راه ندهید. اگر شوهر یک زنی ، متولد فروردین ماه بود ، باید جدا مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جویدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون ، و سایر حرکات جلف و سبک انجام ندهد.

او را به جزئیات زندگی کاملا خصوصی خود مثل دعوای با مادرتان ، یا گذاشتن پماد به روی زخم روی کمرتان و از قبیل مسائل شخصی آشنا نکنید. وقتی او منزل می آید، دلش می خواهد زنش را شاد و خندان با بوی عطری که دوست دارد ، ببیند. مبادا جمله و کلمه ای دل آزار حواله او بدهید. زیرا برایش دیوانه کننده خواهد بود .

اگر متوجه بشود که این میل و خواسته اش هیچ احساسی را در همسرش برنمی انگیزد ، در چنین مواردی ابتدا سخت دل شکسته میشود ، بعد دستخوش عصبانیت می گردد و آن وقت به جستجوی زن دیگری می پردازد که همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد .

از نظر او این کار به هیچ وجه خیانت محسوب نمی شود. او خود را گناهکار نمی داند ، از نظر او زن بی احساس اوست که خیانت کرده است، او خیال می کرد که زنش موجودی است دوست داشتنی و گرم و صمیمی در حالی که اکنون می بیند تمام افکارش پوچ و بیهوده از آب در آمده است.

او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته ، بی احساس ، کم هوش، بد لباس و نامرتب نیست و در مقابل این ناملایمات شدیدا از خود عکس العمل نشان می دهد . در مقابل اگر زن یک چنین مردی به خواسته اش توجه کند، می تواند مطمئن باشد که او با بزرگواری تمام زن های دیگر را در دنیا نادیده می گیرد .

تنها یک زن در قلب مرد متولد فروردین جای دارد. او خیلی قبل تر از خیانت به همسرش از او دلسرد شده و فاصله می گیرد ، اما قبل از دور شدن به اشکال مختلف سعی در نجات عشق خود می کند .

متولد برج حمل از زن خجالتی، ملالت آور، و منفی باف متنفر است. همسر مرد فروردینی باید او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست این فکر را در او به وجود بیاورد، می تواند به وفاداری اش ایمان پیدا کند ، این کاری است که آزمایشش برای هر زنی که شوهرش متولد فروردین است ، بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود.

او در عین حال که ایده آل است، به حقایق نیز توجه شدید دارد، از اقرار به اشتباه شدیدا متنفر است و یا اینکه هرگز نمی تواند ببیند که عشقش رو به خاموشی می رود ولی از آنجائی که در تصمیم های خود خیلی پابرجاست ، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند.

شما اگر تنها یک کلمه و یا نگاه گرمی به مرد یگری داشته باشید باعث سرد شدن همیشگی مرد فروردینی خواهید شد حتی اگر جسم او در کنار شما باشد. چرا که او همیشه دوست دارد تا قدمی از دیگران در هر مورد جلوتر باشد که این شامل قلب و نگاه شما نیز می شود. مردان متولد فروردین دارای حس مالکیت و حسادت فوق العاده شدیدی است .

زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان دیگر مجاز و بدون تزویر وریا است و او این کار را حق مسلم خود میداند در حالی که زنش را به شدت از آن منع می کند.

او یک همسر به تمام معنی را دوست دارد تا در مواقع ضروری اقدامات لازم را بتواند انجام دهد.اما نمی خواهد که حس ریاست و قدرت طلبی را از خود دور کند.مر متولد فروردین ماهی مایل است تا همسرش به او وابسته باشد و تنها از و حمایت بخواهد.

اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست اما اگر به دنبال مردی سربراه ، همیشه یکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید .

او می تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول ، وقت، احساسات و امکاناتش را در بست در اختیار دیگران ، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی شناسد، بگذارد، ولی اگر خواسته اش برآورده نشود ، و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود، یا مجبور بشود با عده ای آدم منفی باف کار کند، به موجود دیوانه کننده ای بی پروا، بدون انعطاف ، خشن، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

فروردین با فروردین : خوب ؛ سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر

فروردین با اردیبهشت : متوسط ؛ خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد

فروردین با خرداد : بد ؛ پر جنب و جوش بی قرار و دیگری تنوع طلب و سرکش

فروردین با تیر :متوسط ؛ یکی برون گرا ودیگری ایده آلیست

فروردین با مرداد :خوب ؛ پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

فروردین با شهریور : بد ؛ یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

فروردین با مهر : بسیار خوب ؛ افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

فروردین با آبان : بد؛ آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

فروردین با آذر :عالی ؛ کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

فروردین با دی :بد ؛ تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند

فروردین با بهمن : بد ؛ سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

مرد فروردینی از نظر اجتماعی چگونه مردی است ؟

یک مرد متولد فروردین ماه ذاتا دارای حس یاغی گری است . به اعتقاد او بهتر از هرکسی می تواند جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به کنه آنها پی ببرد.

از آنجا که او عادت دارد بدون هیچ نوع مقدمه ای و با شتابزدگی مستقیما به قلب مشکلات حمله کند ، به احتمال زیاد در زندگی به دفعات زمین می خورد و با ناکامی مواجه می شود.به خاطر حس قدرت طلبی و رهبری از دنباله رو بودن متنفر است .

بدون شک افغراد قدرتمند بارها به وی می آموزند که نمی تواند یکه تاز میدان باشد، و در این حالات است که آغوش همسرش تنها پناهگاهی می شود که در جوار او غرور جریحه دار شده اش را التیام بخشد، و این جاست که همسرش پی می برد در ورای این اعتماد به نفس عجیب، و این حالت تجاوزکارانه، نقطه ضعفی در نهاد او وجود دارد که عبارتست از اینکه او ترجیح می دهد بمیرد ولی اعتراف به ضعف و شکست نکند.

اگر زنی در چنین شرایط بتواند با عشق و ملایمت همسرش را یاری دهد تا شکست مزبور را جبران یا فراموش کند، می تواند یقین داشته باشد که قلب شوهرش را برای همیشه در اختیار خواهد داشت. در این گونه موارد هرگز حق را به دشمن او ندهید . مرد فروردین ماهی همیشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از صمیم قلب او را محق بداند.

روابط دوستانه مرد متولد فروردین ماه

هرگز اهل تزویر و ریا نیست و وقتی از کسی رنجیده خاطر شود نمی توندآثار رنجش را از صورت خود پنهان کند و رفتار گرم و صمیمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشکارا عوض می شود .

در مقابل باید جوش وخروش ها و حتی پرخاشجویی های ناگهانی او را کمتر جدی گرفت زیرا مانند یک آتش فشان زودگذر است و به معنی قطع رابطه دوستی نیست. با این تعاریف باید از قهر و بی اعتنایی او خیلی بیش از داد و فریادش ترسید.

چنانچه در نمناک می خوانید متولد اولین ماه سال حیله گری و نقشه کشی ودوز و کلک را نمی پسندد. روراست بودن او را می توان چه در امور تجاری و کار و در عشق و احساسات آشکارا در وجودش دید. حتی یک دقیقه را برای به دست آوردن هدفش ، چه در مسائل مادی و اجتماعی و اداری و چه در عرصه عشق و عاطفه تلف نخواهد کرد .

در زندگی خانواده متولد ماه فروردین به همان سماجتی که سعی دارد همیشه در راس و قبل از همه باشد ، در عذر خواهی پس از بگو مگو ها نیز قبل از طرف مقابلش قدم پیش می گذارد و به همین ترتیب اولین نفری است که در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش میطلبد.

مرد فروردین ماهی به هنگام بیماری و یا ناراحتی شانه به شانه همسرش می ایستد و هیچ گونه کوتاهی از نظر مالی و عاطفی نخواهد کرد.

با عشق فروانی که به همسر و فرزندانش دارد به زحمت می تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد ، اما هرگز از یک مرد متولد فروردین ماه نخواهید تا امور مالی خانوده را به شما بسپرد.

کارمند بودن را نمی پسندد و مدام در تلاش است تا مقام خود را ارتقاء داده و در نهایت به سمت ریاست برسد.

پدر بودن مرد فروردینی

متولد برج قوچ برای کودکان تازه به دنیا آمده اش یک موجود خیال انگیز است.اما از هفت سالگی به بعد آنها سعی می کند تا فرزندان را وادار به پیروی از خود کند، اما او نباید همه الگوهای زندگی خود را به آنها تحمیل کند.

علاقه زیادی به پدر بودن و نقش خود دارد اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه هایش نوعی حسادت خاص نیز نشان بدهد اگر فقط احساس کند که بچه ها برای مادرشان بیش از او ارزش قائلند ، گرفتار حسادت می شود، و خیلی زود و سریع یک حالت بی تفاوتی نسبت به آن پیدا می کند.

نام افراد مشهوری که در ماه فروردین متولد شده اند

1. آدولف هیتلر (تاریخ تولد 31 فروردین 1889)

2. چارلی چارپلین (تاریخ تولد:28 فروردین 1889)

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

خصوصیات مردان متولد فروردین از نگاه دختران به جذاب ترین مردها بین تمام متولدین ماهها بدل می شود. پس اگر شما به دنبال شناخت خصوصیات مردان متولد فروردین هستین که چه ویژگی های دارند، با خواندن این مطلب قطعاً متعجب خواهید شد. جالب است بدانید، خصوصیات مردان متولد فروردین بدون خواندن هیچ مطلبی گاهی میتواند از دور هم بسیار واضح و آشکار باشد. جالب است بدانید آدولف هیتلر هم فروردینی بوده است. رنگ مورد علاقه مردان فروردینی طلایی یا زرد است.

مردان فروردینی به قدری آشکار، واضح، پر جنب و جوش و خلاق هستند که در اولین برخورد شاید بتوانید حدس بزنید این مرد متولد فروردین است. همچنین عصبی بودن و قدرت طلبی آنها را نیز نادیده نگیرید.

مردان متولد فروردین، در مواردی بسیار مردانی گاه درونگرا و گاه برونگرا، جدی، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است. همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

این گروه از مردان از یک جا ماندن و نظاره کردن دیگران قطعاً در عذاب خواهند بود.تحمل شنیدن حرف های دیگران را به عنوان دستور ندارند. زیرا خود یک دستور دهنده مداوم هستند و باید یک هدف تعیین شده را دنبال کنند.چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

مردان متولد فرودین به غیر از جاه طلبی و دستور دهنده بودن، بسیار بخشنده و مهربان نیز هستند. البته این بخشندگی زمانی معنی پیدا میکند که خودشان تشخیص دهند چه زمانی لازم است و برای چه کسی باید بخشنده باشند. در واقع این مردان اصول واضحی به جز خودشان در ذهن ندارند و خود، الگوی رفتاری خود هستند.

اگر مایل به معاشرت با مردان فروردینی هستید این نکته را فراموش نکنید که خود را در چالش بزرگی انداخته اید.

مردان فروردینی نسبت به شور و هیجان بالایی که دارند قطعاً نمیتوانند سر به راه یکنواخت عمل کنند. همچنین مدام در حال انجام اتفاقات و رخداد های جدید هستند.

اما نکته مهم در این میزان از هیجان، شور، شوق و جاه طلبی در مردان فروردینی در این است که هر فردی در کنار این مردان فروردینی میتواند رشد کند ودر هیچ فرصتی جا نماند. در واقع شما با یک مرد فرصت طلب مواجه نیستید، بلکه با یک فرد با انگیزه، خلاق و پر هیجان مواجه شده اید و اگر به دنبال هیجانات، خلاقیت و چالش هستید انتخاب درستی داشته اید.

مردان فروردینی، بی انگیزه و خوش خیال نیستند و تنبلی، یک جا ماندن و خیال پردازی از منفور ترین رفتار ها در نظر آنها است. ماندن در گذشته و فکر کردن به آنچه که دیگر تمام شده نیز از جمله رفتار هایی است که یک مرد فروردینی از آن دوری میکند. بنابراین با میزان بالایی از خواسته ها به سمت به دست آوردنشان در شتاب هستند. این خواسته میتواند یک شغل، یک خانه، یک زن و یا هر چیز دیگری باشد.

طبق شخصیت شناسی کهن الگوی یونگ، مردان متولد فروردین تشابهات بسیار زیادی با شخصیت پوزیدون دارند.

شخصیت پوزیدون فردی در حال جوش و خروش و در حال جریان است. مردان پوزیدن که تشابهات فراوانی با مردان متولد فروردین دارند، نمیتوانند در یک محدوده ساکن باشند و به دنبال بررسی دیگران باشند. هیجان، قدرت نمایی و قدرت طلبی یک مرد پوزیدون به میزانی بالا است که میتواند رهبری بالقوه و یا حامی تعداد زیادی از افراد باشد.

حمایت کردن، سر گروه بودن و دستور دادن از خصوصیات اصلی مردان پوزیدون و مشابه آنها مردان فروردینی است. پوزیدون کهن الگویی است که زیبایی و زشتی را با یکدیگر دارد. این دسته از مردان اگر در حالت نابالغانه خود قرار بگیرند، صرفاً در جهت خرابکاری، ویرانگری، عصبانیت و خشم هستند. اما اگر مرد پوزیدون به سمت بالغانه رفتار کردن هدایت بشود، در عین اقتدار دارای بخشندگی و درکی از اطراف خود است که میتواند با دیگران بزرگوارانه رفتار کند.

خشم مردان پوزیدون مثال نزدنی و غیر قابل درک است، اما در عین حال میتوانند به طرزی شگفت انگیز حامی، مهربان و دلجو باشند.

اساس شخصیت مردان پوزیدون بر پایه احساسات بنا شده، این احساسات یا میتواند عشق، شعف و شادی و یا خشم و عصبانیت و ویرانگری باشد.

نقطه عطف تشابهات فراوان مردان فروردین با کهن الگوی شخصیت پوزیدون در تلافی جویی و گاهی کینه توزی این مردان است. همانطور که مردانفروردینی در گذشته نمی مانند، باید بدانیم به همان میزان گذشته را از لحاظ هیجانی مرور خواهند کرد. هیچ اتفاقی در گذشته به اندازه احساسات و هیجانات برایشان مهم نیست.

هر آنچه احساس خوب و بد را به خاطر میسپارند و در هر زمان به دنبال تسویه حساب با احساساتشان هستند. اگر با این مردان خوب بوده باشید قطعاً جبران بالایی از خوبی برای شما خواهند داشت. یا اگر بد بوده باشید، قطعاً بیش از بدی خودتان با خشم و کینه مردان پوزیدون و یا فروردین مواجه میشوید.

اگر شما زنی آرام، بی حوصله، نامرتب و یا کسل هستید قطعاً مردان فروردینی کم و یا هیچ مرد فروردین جذب شما نشده است و اگر این جذب اتفاق افتاده باشد، باید نشانه هایی از جذابیت را در خود ببینید. زنانی که به دنبال آرامش و زندگی یکنواخت هستند جذب مردان پوزیدون نمیشوند و به همین میزان، مردان سلطه گر، پدر سالار، حامی و در غالب هایی خشن و پر حرارت جذب زنانی با انگیزه هیجانی بالا میشوند.

اما نکته مهم در این جذبه، سلطه گری و کنترل گری مردان فروردین با کهن الگوی پوزیدون است که به سمت زنانی با هیجان، جذاب و زیبا کشیده میشوند و مایل به سلطه گری بر روی آنها هستند.

مردان فروردین و یا پوزیدون اگر نتوانند زن زیبایی را که انتخاب کرده اند، تحت سلطه، کنترل و حمایت خود در بیاورند با رابطه عاطفی خدشه داری مواجه میشوند.

از خصوصیات مردان متولد فروردین می توان به قدرت مالی و شغل هایی مانند بازرگان بودن و رئیس بودن اشاره کرد. این موضوع در مردان پوزیدون باعث میشود زنان کنترل خود را به دست این گروه از مردان فروردینی بسپارند و اجازه سلطه آنها را به خود بدهند.

خصوصیات مردان فروردین اگر در موقعیت مناسب اجتماعی قرار نگیرند و شغل مناسبی نداشته باشند، مملو از خشمی میشوند که مدام به دنبال جبران این خشم هستند.

بنابراین کار و فعالیت مناسب این افراد میتوانند جنبه مثبت روحی پوزیدون ها و یا مردان فروردینی را به نمایش بگذارد.

مردان فروردین با کهن الگوی پوزیدون، از جذبه جنسی و توانایی بالای جنسی برخوردار هستند که زنان را میتوانند جذب خود کنند. اما همیشه به دنبال ازدواج و کنترل یک خانه و خانواده هستند. آنها معمولا به سختی به دنبال ازدواج می روند زیرا بسیار کمال گرا هستند. یکی از مواردی که در خصوصیات مردان فروردین باعث آسیب پذیری آنها می شود میل جنسی بسیار زیاد آنها است.

زنانی که در عین بی حوصلگی و رخوت باشند مردان فروردینی را به مرور از خود دور میکنند و بدون هیچ آلارمی از قبل، تنها می مانند و میتوانند مطمئن باشند به آنها خیانت میشود.

از این رو اگر زنی زیبا هستید که تنها وسیله ماندن در یک رابطه با مرد فروردینی را زیبایی خود میدانید باید کمی عجله کنید و شور، هیجان، انگیزه و احساسات خود را خرج کنید تا رابطه تان را حفظ کنید.

مردان فروردینی و یا پوزیدون، با احساسات، انگیزه و هر شیوه ای سعی می کنند به قدرت برسند و باید بدانید زنان آرام و یا زنان زورگو میتوانند مردان فروردین را از خود دور کنند و صرفاً زنانی که میدانند با هیجانات و احساسات خود چگونه مواجه شوند زنان مناسب این گروه از مردان هستند.

در پایان لازم به ذکر است کهن الگوی پوزیدون مبحث علمی می باشد ولی خصوصیات مردان فروردینی از لحاظ علمی هنوز ثابت شده نیست.

1. خصوصیات بارز مرد فروردین چیست؟ مردانی شاد، پر انرژی و سرشار از زندگی هستند. مایل به فتح قله ها و پر انرژی برای به دست آوردن زندگی. مرد متولد فروردین رهبر است و میتواند هر گروهی را به فرمان خود در بیاورد.

2. رگ خواب مرد فروردین چیست؟ به دست آوردن احساس پیروزی رگ خواب مرد فروردین است. مرد فروردین در هر جایی که احساس قدرت کند رگ خواب اش به دست آمده و میتواند به راحتی دیگر حرفهایی که مایل به شنیدنش نیست را بشنود.

3. زن مناسب مرد فروردین چه کسی است؟ زنانی خلاق پر شور و با سلیقه اما در عین حال مطیع میتواند زن مناسبی برای مرد فروردین ماه باشد. اما مهم این است مطیع بودن در این زنان خود خواسته و با کمال میل باشد و نه اجبار.

4. تعریف کهن الگوی مرد فروردین چیست؟ کهن الگوی پوزیدن خدای دریاها، هیجانات تند و سریع، پدر سالار و حامی. طوفانی و ناگهانی با حافظه عاطفی قوی. خود را از همه برتر میداند و تقریباً کم احساس هستند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مردان متولد فروردین چه خصوصیاتی دارند؟» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

ممنونم از مشاوره شما من خودم یک مرد فروردینماهی هستیم هرچی مطالب شمارو خوندم واقعا درست و با خصوصیات اخلاقی من درست بود .
سسسپپپااسسس فروان و تقدیم احترام فرشاد محقق زاده از شیراز متولد 1362/1/1

با سلام و درود، ممنونیم از اظهار لطف شما. موفق باشید.

سلام من همسر مرد فروردینماهی هستم .۱۷ ساله باهم زندگی میکنیم.علی رقم مشکلات زیادی که تاحالا داشتیم الحمدلله زندگی بدی نداریم.ولی تازگیا احساس میکنم نمیتونم با همسرم درست حرف بزنم ورفتار کنم .نمیدونم منظورم چطور بگم از خودخواهی بیش از حد شوهرم ناراضی.من اونو خیلی دوست دارم.دوست دارم زندگیم بهتر بشه .کمکم کنید

سلام من دی ماهی ام و یک مرد فروردینماه ازم خاستگاری کرده چجوری رفتار کنم ک همیشه خوب باشیم اخه نوشته دی با فروردین بد چرا …. من خوشم اومد ازش چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

سیاره مریخ به آنها عضله و هیكل عالی بخشیده و از آنجا كه به هوای آزاد علاقه زیادی دارند، حتی در زمستان هم پوستشان برنزه است. موهای این مردان آتشین معمولاً روشن بور است و اگر پوستشان روشن باشد كك‌مك‌های ملیحی دارند. بزرگترین موهبتی كه مرد متولد فروردین از آن برخوردار است به ابروهایش مربوط می‌شود كه شبیه شاخ‌های قوچ است. متأسفانه برخی از آنها با گذشت زمان زجر می‌‌‌كشند و چهره جذاب آنها تغییر می‌كند و به آدمی لاغر مردنی و ناخوش تبدیل می‌شوند.

پیش از آنكه تصمیم بگیرید مرد متولد این برج درست همان چیزی است كه گفته شد. احساسات خود را كنترل كنید. همه متولدین صورت فلكی حمل قبل از آنكه درگیر تجربه‌های عاطفی شوند، باید دوباره فكر كنند. چون هر نوع مشاركت و همكاری، حتی مشاركت‌های تجاری می‌تواند برای آنها مشكل‌ساز باشد. متولد این برج فراموش می‌كند كه همكارانش نیز دركنار او هستند. او می‌خواهد قرص و محكم و برنده باشد، حتی گاهی از یاد می‌برد كه برای نان بیار كباب ببر بازی‌كردن هم باید دو نفر بود.

متولد این نشانه بسیار شتابزده و ناشكبیا است. مرد متولد این برج انتظار را دوست ندارد (برای هیچ چیز). اگر فكری در سر دارد می‌خواهد همین حالا به انجام برساند و تا هفته آینده صبر نمی‌كند. به نظر آنها زندگی آنقدر كوتاه است كه نباید وقت را تلف كرد. همه مردان مریخی باید قبل ازپرش خوب به اطراف نگاه كنند.

بیشتر متولدین این برج عاشق زندگی هستند و می‌توانند با شور و اشتیاق فراوان مثل زنبور عسل با عجله به این طرف و آن طرف بروند. شور و شوق كودكانه آنها می‌تواند دنیا را برای بقیه ما درخشانتر كند. اما یك بخش در زندگی او وجود دارد كه سبب بروز مشكلاتی می‌شود: هیجان و شیفتگی او می‌تواند او را مغلوب كند و این دلیلی می‌شود كه او بخواهد برشما هم چیره شود! اما اغلب وقتی خواسته‌اش عملی می‌شود، راه می‌افتد تا در جای دیگری بچرد. به‌دست آوردن مرد متولد برج فروردین آسان ولی حفظ او مشكل است. حتماً اگر شما را با گره محدود كرد، باز هم تلاش كنید تا مسیری درست و حسابی برای دسترسی به او پیدا كنید.

مردان متولد این برج به دلیل جاذبه جسمی و گیرائی مریخی، اغلب جذاب هستند. ویژگی آتشین آنها موجب غرور می‌شود. آنها از خود و وجهه خود بسیار آگاه هستند. از آنجا كه می‌خواهند همیشه اول باشند، هم در عشق و هم در تجارت برای خود مسابقه اجرا می‌كند. آنها به شریكی احتیاج دارند كه باهوش باشد و كارها را به درستی سامان دهد تا بتوانند با توافق، با یكدیگر زندگی كنند و یك تیم واقعی باشند چون او از خطر نمی هراسد. قوچ منفی مثل طاووس با ادا و اصول راه می‌رود و حتی معشوقه را هم رقیب خود به حساب می‌آورد و سعی می‌كند با او هم رقابت كند.چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

از آنجا كه او آدم مهمی است شكست را نمی‌پسندد. او گاه دوست دارد خودنمائی كند و از شریكش همچون دارائی با ارزشی مواظبت كند. به همین دلیل زنی را دوست دارد كه عالی به نظر برسد.

مرد مریخی پدر خوبی است و تا جائی كه ممكن است سعی می‌كند بچه‌ها را به گردش ببرد (‌داشتن یك پسر بچه شش ساله بهانه بسیار خوبی برای فوتبال بازی‌كردن روزهای جمعه است ) او ازسوت كشیدن دخترانش نیز بسیار خوشحال می‌شود خیلی لیلی به لالای آنها می‌گذارد ( هیچ وقت قادر نیست در مقابل صورتی زیبا مقاومت كند). با این وجود خلق و خوی بابا هم می‌تواند مثل طوفان وحشتناك شود. چون آدمی نیست كه در سكوت بق كند پس داد و هوار می‌كند. اما وقتی این وضعیت را گذراند دوباره یكپارچه لبخند می‌شود و صلح و آرامش حاكم خواهد شد. البته برای مدتی! تا آنجا كه به او مربوط می شود، همسرش هیچ اشتباهی نمی‌تواند مرتكب شود. اما به محض آنكه خانم او را تحقیر كند، با غم و غصه‌هایش تنها می‌شود و گاه به جای جمع و جور كردن تكه های خرد شده شخصیتش، اینجا و آنجا به دنبال وقفه و استراحت می‌رود. او گاهی نگرشی كاملاً كودكانه به عشق و زندگی دارد، و بیش از آنكه با آنها روبرو شود، از آنها فرار می‌كند.

قوچ نر آمیزه‌ای شكوهمند از زندگی، عشق و شهوت است. برای اثبات گفته‌ام داستانی برایتان نقل می‌كنم:

یك صبح بهاری مردی در علفزار شصت گوسفند و یك قوچ را می‌چراند، در پایان روز وقتی سلانه سلانه به خانه بر‌می‌گشت شصت گوسفند خواب‌آلوده و یك قوچ عنان گسیخته به همراه داشت. و این خلاصه ای از ویژگی‌های قوچ نر بود و چقدر هم پررو است.

دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرت‌های ویژه‌ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند. این زنان حین ورود به یك اتاق، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می كنند. بعضی به آنها بدگمان می‌شوند و برخی آنها را دوست دارند زنان مریخی را می‌توان از رنگ لباس شناخت. آنها مثل ماشین‌های آتش‌نشانی از سر تا پا قرمز می‌پوشند.

بهتر است قبل از آنكه تصمیم بگیرند بچه‌دار شوند، شغلی برای خود انتخاب كنند تا جنب و جوش و تحرك داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز كنند. در غیر این‌صورت پس از ازدواج احساس می‌كنند محدود شده‏اند (او در همه حال خواهان آزادی است) و بحران از اینجا آغاز می‌شود. او فمینیست سرسختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می‌جنگد. او زن خانه‌دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش كند از او زنی خانه‌دار بسازد. دختر متولد این برج بسیار مستقل است. او همانطور كه خود را به دیگران نشان می‌دهد، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می‌كند و ازدواج او از همه حیث تمام و كمال خواهد بود.

با اینكه فرزندانش تا زمانی كه با او زندگی می‌كنند، او را محدود می‌كنند، ولی او مادر خوبی برای آنهاست و درست زمانی كه آخرین بچه خانه را ترك كند، نهایت لذت را از زندگی خواهد برد. به كلاس‌های هنری می‌رود و به فعالیت‌های هنری می‌پردازد. از آنجا كه متولد این نشانه در پی منافع خود است و به آزادی‌های زیادی می‌دهد، پس دختران متولد این برج نباید در سنین پائین محدود شوند. او قبل از شناخت دیگری و علاقه به او، اول باید خود را بشناسد كه شاید سال‌‌های سال به طول انجامد. اگر در نوجوانی و اوایل جوانی گرفتار و محدود شود. شاید سی سال بعد تسلیم طبیعت شتابزده خود شود و زندگی زناشوئی‌اش در معرض خطر قرار گیرد.

این زنان سرشار از شور و نشاط، محبت و شگفتی هستند و می‌خواهند نقش مهمی را در زندگی بازی كنند. علاقه آنها به دیگران از آنجا ناشی می‌شود كه قوچ هستند و ریاست طلبی آنها به این علت است كه تحت سلطه مریخ‌ (سیاره ریاست طلبی) به سر می‌برند.

دختر متولد فروردین اگر مرد مناسبی را پیدا كند، وقت را تلف نمی‌كند، پا پیش می‌گذارد و حتی یك قدم هم به عقب نمی‌رود. او مثل همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویائی‌اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامیدكننده‌‌ای فرار می‌كند. متولدین این برج همیشه باریك‌بین و آگاه نیست و ممكن است با گزافه‌گوئی (لاف و گزاف) افراد حساس را فراری دهد.

دختر فروردین در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار كمال‌گراست و در یك روز واقعاً گرم بسیار احساساتی است این دختر اگر بفهمد شریك او گرگی در لباس بره است، قیافه غم‌‌انگیزی پیدا می‌كند. او خیلی آسیب پذیر است و سعی می‌كند آن را پنهان كند.

نشانه‌های آبی و خاكی به امنیت خانوادگی نیازمندند اما زن مریخی باید از كسانی كه دوستشان دارد جدا باشد تا بتواند خود را بشناسد. او باید در اجتماع باشد تا اجتماعی شود. اگر این دختر زمانی را به خودش اختصاص ندهد از روابط بیزار و متنفر می‌شود، داد و هوار و گریه می‌كند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است كه در یك قوطی كبریت می‌بینید. قوچ ماده پویائی نیست اما خوش بنیه است. باور نمی‌كنید؟ او را در نظر بگیرید.

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم
،
پلاک ۳

پشتیبانی آفتاب

خصوصیات مرد متولد فروردین برای ازدواج ،باور های کهن از خصوصیات و طالع مرد فروردین

فروردین با فروردین : ( خوب )سازگاری مثبت ، واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر .

فروردین با اردیبهشت: (متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد .

فروردین با خرداد : (بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش .

فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد ، ولی به دلیل عشق بین دو طرف رابطه پایدار می ماند .چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد .

فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب .

فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد .

فروردین با آبان : ( بد )آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا .

فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است .

فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند .

فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند .

فروردین با اسفند : ( متوسط ) با اینکه با مشکل مواجه است، ممکن است پیوند خوبی باشد . پیشنهاد می شود زود تر فرزند بیاورند .

روحیات مرد متولد فروردین رگ خواب مرد متولد فروردین طالع بینی مرد متولد فروردیناگر می خواهید یک مرد فروردینی را برای ازدواج عاشق خود کنید باید روحیات او را به خوبی بشناسید و طبق روحیاتش با او رفتار کنید.مرد متولد برج حمل ( مرد متولد فروردین ) :رک و راست ، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد .مرد متولد برج حمل ( مرد متولد فروردین ) :آیا روح این مرد و باطن مخفی او را می شناسید. اگر در جستجوی یک مرد سربراه ، همیشه یکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.مرد متولد برج حمل ( مرد متولد فروردین ) :شجاع و با اعتماد به نفس است. همیشه جلوتر از دیگران می تازد و حتی گاهی از انتظارات خود نیز قدم فراتر می گذارد . مرد متولد برج حمل ( مرد متولد فروردین ) : یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است . او می تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول ، وقت، احساسات و امکاناتش را در بست در اختیار دیگران ، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی شناسد، بگذارد.مرد متولد برج حمل ( مرد متولد فروردین )اگر خواسته اش برآورده نشود ، و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود، یا مجبور بشود با عده ای آدم منفی باف کار کند، به موجود دیوانه کننده ای بی پروا، بدون انعطاف ، خشن، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

زن مورد علاقه مرد فروردینی چگونه است ؟مرد متولد فروردین از چه زنی خوشش می آید ؟مرد متولد فروردین به چه زنانی جذب می شود ؟مرد متولد فروردین از چه زنانی فاصله می گیرد ؟در برخورد با مرد متولد فروردین از چکار های اجتناب کنید ؟یکی از راه های جذب مردان فروردینی این است که حتما از کارهایی که از آن بیزار است اجتناب کنید:الف – در جذب مرد متولد فرویدین ، در اولین ملاقات حالت تهاجمی نداشته باشید . اگر به طرف او جذب شده اید حداقل بگذارید او فکر کند که خودش در اظهار علاقه پیشقدم شده است. ب – از هر نوع دخالتی در کارهای شغلی اش اجتناب کنید.

ج – از دخالت دادن خانواده خود یا او در مسایل خصوصی خودتان با وی شدیدن اجتناب کنید .د – او شدیداً از تظاهر و خودنمایی بدش می آید بنابراین سعی نکنید با مهم جلوه دادن خودتان و یا موقعیت اجتماعی خود او را تحت تاثیر قرار دهید. تا جایی که می توانید طبیعی و بی پیرایه باشید. ذ – زن مورد علاقه ی مرد فروردینی زنی است که او را متقاعد کند از همه بهتر و برتر می باشد و در صورتی که موفق شود، می تواند به وفاداری او مطمئن شود.ر – مرد فروردینی زنی را دوست دارد که خجالتی و منفی باف نباشد و سعی کند در همه ی شرایط زندگی نیمه ی پر لیوان را ببیند و با قاطعیت با آن رو به رو شود.ز – زن مورد علاقه ی مرد فروردین باید حقایق را بپذیرد و اگر اشتباهی کرد به اشتباهاتش اقرار کند. عشق او هیچ وقت نباید رو به خاموشی برود و همیشه بر تصمیماتش پا برجا باشد. این مسئله برای مرد متولد فروردین بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود.ی – مرد فروردین می خواهد که زنش در عین حال هم یک زن به تمام معنی باشد و هم یک همسر خوب، او می خواهد که شما بتوانید در مواقع مختلف دست به اقدامات لازم بزنید، اما در عین حال او مایل است به او وابسته باشید، از او حمایت بخواهید و حس برتری طلبی و رهبری به او بدهید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

فال مرد مرداد و نقطه ضعف مرد مردادی و چگونه دل مرد متولد مرداد را بدست اوریم و در مورد مرد متولد مرداد از کارهای زیر اجتناب کنید و طالع بینی ازدواج مرد مرداد و قهر مرد متولد مرداد و رگ خواب متولدین مرداد و ناراحتی مرد مرداد ماهی در نم نمک.

هر فردی به واسطه ماهی که در آن به دنیا آمده است خصوصیات اخلاقی و رفتاری منحصر به فرد و خاصی دارد البته نمیتوان گفت همه افراد به همدیگر شباهت دارند اما در کل میتوان به نکته های جالب و مشابهی در باب شخصیت افرادی که در یک ماه به دنیا آمده اند رسید.

با بررسی های کلی روان شناسی مردان متولد مرداد ماه ابعاد شخصیتی جالبی از آنها بوجود آمده است .چنانچه شما یک زنی هستید که عاشق یک مرد مرداد ماهی شده اید بایستی قبل از هر چیزی با خصوصیات اخلاقی او آشنا باشید چرا که برای اثبات دوست داشتن خود باید به او نشان دهید که یک سری از معیار هایی که اون میخواهد را دارا هستید.

در گاهشماری اعتدالی خورشیدی ، امرداد نام ماه پنجم سال و هفتمین روز هر ماه است.در پهلوی امرداد ، در اوستا (زبان اوستایی) امرتات و در فارسی امرداد گفته شده که کلمه ای است مرکب از سه جزء:چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

اول (ا) ادات نفی به معنی نه ، دوم (مرتا) به معنی مردنی ، نابود شدنی و نیست و سوم تات که پسوند و دال بر مونث است. پس امرداد به معنی بی مرگی و آسیب ندیدنی یا جاودانی. نکته جالبی که باید بدانید این است که واژه (مرداد) به اشتباه استفاده می شود.

در ادبیات مزدیسنا امرداد یکی از امشاسپندان است که نگهبانی نباتات با اوست. در مزدیسنا شخص باید به صفات مشخصه پنج امشاسپند دیگر که عبارتند از:راستی و درستی ، نیک اندیشی ، صلح و سازش ، محبت به همنوع و فروتنی ، تامین آسایش و امنیت بشر در وجودش باشد تا به مطلوب ترین کمال که از ویژگی های امرداد می باشد برسد.

مرد مرداد ماهی یک پدر نمونه ، یک عاشق پاکباز ، یک شیر سرکش است اون توانایی زندگی بدون عشق را ندارد و دلش روشن تر و پاک تر از آیینه است و در مقابل خشمی سهمگین و سخت دارد. این مردان مهارت بسیار بالایی در انجام کار ها دارند و شخص بسیار کارآمدی هستند.

طبع مردان متولد این ماه طبع بسیار گرم و خشکی دارند و البته بسیار مهربان و خونگرم هستند. گاهی مواقع خیلی سریع عصبی می شوند ولی در عوض به زودی آرامش خود را به حالت قبل بر می گردانند.مردان متولد مرداد اهل خوش گذرانی هستند.

آن ها به قدری با گذشت هستند که زمانی که مورد تهمت و حمله قرار میگیرند در زمان خیلی کمی کسی را که به او تهمت زده است را می بخشند.

همانطور که در این بخش از نم نمک گفته ایم مردان مرداد ماه در زندگی خود معمولا کمتر دچار انحراف می شوند و بیشتر راه درست را انتخاب می کنند.عزت نفس بالایی داشته و در اکثر موارد به درجات و مقام بالایی میرسند.اغلب آنها والدین خود را زود از دست می دهند.اختلافات زیادی در زندگی زناشویی خود دارند ولی نفع و خیر از فرزند می برند.

معمولا در سن 7 و 19 سالگی با خطر مرگ دست و پنجه نرم میکنند اما چنانچه از آن جان سالم به در بردند بیشتر از 70 سال عمر خواهند داشت.

سازگاری خوبی با شراکت ندارند و با هر کسی شراکتی داشته باشند ضرر میکنند ، روزهای یکشنبه برای آن ها روز بسیار خوبی است.جالب است بدانید انگشتر عقیق با آنها سازگاری دارد.

مردان مرداد ماهی مستبد ، متعصب ، خودپسند و ضعیف نواز ، متکبر ، خودبین ، کم تحمل ، فضول و ریاست طلب هستند.

اسعتداد بسیار شگرفی در حیطه مکانیک در وجود مرد مرداد ماهی نهفته است.مرد مردادی توانایی فعالیت در سایر زمینه ها همچون معماری ، الکترونیک ، نجاری نیز دارد.هر چند علاقه بسیاری به فرزند دارند اما متاسفانه صاحب بچه های زیادی نمی شوند.

تعریف پول در نگاه مردان مرداد ماهی چیزی جز ابزاری برای آرامش و امنیت نیست این دسته از مردان مرداد ماهی برای کسب پول انگیزه ای بغیر از خوشامد خود و اطرافیانشان ندارند.

مرد مرداد ماهی به هیچ عنوان خانواده پرجمعیتی را تشکیل نمی دهد و شواهد نشان داده است که بسیاری از آنها یا کلن بچه ای ندارند و یا حداکثر دو بچه دارند. این مردان ترتیبی اتخاذ می کنند که بچه ها در زمان کم به استقلال برسند.او در همان ابتدا تلاش میکند که به فرزندانش آموزش دهد که در زندگی شخصی خود چه رفتاری از خود نشان دهند تا بتوانند مستقل شوند.

باید بدانید غرور مردان مرداد ماهی بی دلیل و منطق نیست و غرور در آن ها مفهومی از عزت کلام و تعهد و اخلاقیات دارد.این مردان می دانند که با حفظ اصول اخلاقی به هیچ وجه نباید علتی بر خورد کردن غرور خود پیدا کنند بنابراین اخلاقیات در این افراد نشان از حفظ اصول خود و دیگران دارد.

باید متوجه این موضوع باشید که چنانچه با مرد مرداد ماهی معاشرت دارید بدانید که تا زمانی که مهربانی ، سخاوتمندی ، مهربانی خود را در حد اعلا حفظ کنید بسیار در آرامش است اما امان از روزی که او را نا دیده بگیرید.

نادیده گرفتن و بی توجهی به این مردان آسیب زیادی به آنها می زند در حقیقت اگر مورد توجه و ستایش واقع نشوند به قدری خشمگین می شوند که شاید دیگر نتوانند به حالت اولیه خود در ابراز احساسات بازگردند.بنابراین سعی کنید با زیرکی و درایت کامل این منبع پر از مهربانی را برای همیشه شارژ نگه دارید.

چنانچه به دنبال یک رابطه از جنس تعهد و وفاداری هستید مردان مرداد ماهی بهترین گزینه برای شما خواهند بود و این احساس را به نحو احسن به شما منتقل میکنند.این دسته از مردان با فراهم کردن بستری مناسب از محبت های طولانی مدت و همچنین با ابراز علاقه های بسیار شدید وفاداری خود را به شما ثابت میکنند و این اطمینان را به شما می دهند که در جایگاه ویژه و محکمی قرار دارید.

چنانچه بعد از این همه وفاداری ، عشق و آسایش در پی افتادن اتفاق خوش دیگری هستید بهترین کار این است که دست نگه دارید و لحظاتی به عواقب این رفتارهای دل انگیز نگاهی کنید.

مردان مرداد ماهی در قبال نزدیکترین افراد زندگی خود رفتارهای بسیار ریزی انجام می دهند که مهمترین آن حسادت و ریزبینی در کارهای شما و گذشته تان است.

باید بگوییم مراقب رفتار خود با دیگران باشید چرا که چنانچه مرد مرداد ماهی خود را بخاطر دیگران ، نادیده بگیرید قطعا منتظر دردسر های بعدی این رفتارتان باشید. معاشرت شما ، گپ زدنتان و لبخند های بی موردتان با مردان دیگر به جز مرد مرداد ماهی خود آسایش شما را در روابطتان با او از بین خواهد برد.

زیبایی ظاهر از جمله مولفه هایی هستند که برای مردان مرداد ماهی از اهمیت بالایی برخوردار است.این دسته از مردان از خانم هایی خوششان می آید که ظاهر آراسته ای داشته باشند.

علاوه بر این زنانی باب میل مردان مرداد ماهی هستند که همدم و همراه همیشگی آنها در تمامی مراحل زندگی باشند و صادقانه با آنها پیش بروند.چنانچه قصد دارید شریک زندگی مرد مردادی شوید سعی کنید به هیچ عنوان ارزش و منزلت او را خدشه دار نکنید و جز او نگذارید کس دیگری غمخوار و راز دارتان باشد.

بنابراین در رابطه با یک مرد مرداد ماهی سعی کنید با موضوعات همیشه عاقلانه برخورد کنید و به عنوان یک زن وظایف خود را به نحو احسن در زندگی مشترک خود انجام دهید.

در این بخش از نم نمک شما میتوانید طالع بینی جالب ازدواج مردان مرداد ماهی را ببینید که توانسته تا حدودی ازدواج آنها را با سایر ماه ها دیگر پیش بینی کند.

مرداد با فروردین : ( خوب ) به خاطر وجود هماهنگی پیوند موفقی خواهند داشت.

مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) ازدواجی موفق و پایدار با مشخصه های خانواده دوست.

مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) سازگاری مثبت در اجتماعی خونگرم.

مرداد با تیر 🙁 خوب ) درک متقابل بسیار بالا و اختلاف سلیقه زیادی هم وجود ندارد.

مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترکی که بینشان وجود دارد پیوند محکمی را رقم خواهد زد.چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) یکی از طرفین پرشور و زیباپسند و دیگری بسیار قانونمند و منضبط.

مرداد با مهر 🙁 خوب ) منطق در زندگیشان جاری و همیشه به دنبال برقراری امنیت و آرامش.

مرداد با آبان : (متوسط ) یکی عاشق ستایش دیگران و دیگری قابل اعتماد و متعهد.

مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی به دنبال آزادی و استقلال دیگری پر شور و هیجان.

مرداد با دی :(متوسط ) حس داشتن برتری جویی میان این دو نفر اختلاف ایجاد میکند.

مرداد با بهمن :(خوب ) ایده آلیست و آرمانگرا بودن هر دو طرف منجر به پیوندی موفقی بینشان خواهد شد.

مرداد با اسفند : ( خوب ) رفع نیازهای عاطفی یکدیگر بخاطر هماهنگی بیشتر بینشان.

برای اینکه توجه یک مرد متولد مرداد ماه را جلب کنید نیاز است که یک سری ترفند ها و شیوه های کاربردی را بکار بگیرید تا بتوانید در این امر موفق شوید.پس با با همراه باشید.

چنانچه می خواهید رگ خواب مرد متولد مرداد را را پیدا کنید بایستی به جاه طلبی و غرور او توجه خاصی داشته باشیم آنها غرور خاصی دارند به همین موضوع منجر شده است که آندسته از چیزهایی که باب میل آنها نیست خشمگین شان کند در چه زمانی بایستی توانایی کنترل شرایط را داشته باشید و به این موضوع واقف باشید که عصبانیت شما رابطه مستقیمی با شکستتان در مقابل او دارد بنابر این تمام سعی خود را بکنید تا عصبانیت را درک کرده و زنجیر درگیری ها را پاره کنید.

تصمیم گیری هیجانی و غیر منطقی از طرف شما مرد مورد علاقه تان را خسته می کند و شرایط را برای هر دو شما وخیم تر جلوه می کند اما در مقابل چنانچه سکوت پیشه کنید کمک کرده اید تا زمینه بد رفتاری های او از بین رود پس مراقب باشید که در مواقع عصابیت او رفتار ناپسندی از خود بروز ندهید.

جالب است بدانید مردان متولد مرداد درک چندانی از مد و پیشرفت آن ندارند پس بهتر است تاپ موج دار آستین کوتاه دخترانه خود را برای شب های دخترانه تان کنار بگذارید و برای جلب توجه مرد مرداد ماهی خود یک لباس شیک کلاسیک راحت به تن کنید.

چنانچه لباسی به تن کرده اید و عشق مورد علاقه شما از آن تعریف کرد به هیچ عنوان نباید شروع به تعریف و تبلیغ برند همان لباس بکنید چرا که امکان دارد بیانتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد بنابراین به محض اینکه چنین موضوعی پیش آمد در جواب به او عنوان کنید که از نکته سنج بودن او بسیار خوشحال هستید و سریع حرف را عوض کنید.

همین موضوع در باره نوشیدنی و غذا خوردن نیز صدق می کند و زمانی که به مدرن ترین رستوران و کافه رفتید بایستی بیشتر درباره نقاط مشترک همدیگر گفتگو کنید نه فضای رستوران و جذابیت آن ، چرا که در این صورت به بحث های بسیار جالبی کشیده خواهد شد و نقاط مشترک زیادی در وجود خود و مرد مورد علاقه تان پیدا خواهید کرد.

مردان متولد مرداد هر زمان که از آنها تشکر نمی کنید به شدت ناراحت می شوند حتی با اعتماد به نفس ترین آنها نیاز به تشکر دارند البته باید بدانید که هیچ ضرورتی ندارد که شما همان لحظه از او تقدیر و تشکر کنید بهتر آن است که شماره تلفنش را داشته باشید و بعد بابت لطفی که در حق شما کرده است در یک پیام کوتاه از او تشکر کنید ، این یک راه و شیوه خوب و بسیار آسانی برای تشکر و قدردانی از کسی است که به او علاقه مند شده اید و می تواند راه را برای ارتباط مجدد شما با او باز کند.

باید بدانید برقراری یک تماس چشمی با مرد مرداد ماهی در ایجاد علاقه در وجود او نسبت به شما بسیار کمک کننده است بنابراین برای اینکه محبتی پایدار بین خود و مرد متولد مرداد بوجود بیاورید به هیچ عنوان تماس چشمی را فراموش نکنید.

یک سری از کارها و رفتارها وجود دارد که در مورد مرد متولد مرداد ماه باید از آن ها اجتناب کنید چنانچه می خواهید زن مورد علاقه یک مرد مردادی شوید و با او قرار ازدواج دارید نکاتی که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد را اجرا کنید.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

همانطور که میدانید نقش زیبایی اندام های جنسی به خصوص سینه ها در روابط جنسی موفق غیر قابل انکار است اما آیا میدانید مردان از چه سایز و حالت سینه زنان و دختران خوششان می آید؟

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

ԁ



چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم

 


 

چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم
چگونه دل مرد فروردین را بدست اوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *