چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

 
helpkade
چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم
چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

سماتک

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

جذب پسر مغرور به خود ممکن است برای شما دختر خانم عزیز کمی سخت باشد چون پسران مغرور به سختی به شما علاقه شان را نشان می دهند در اینجا راههای جذب پسر مغرور به خود را بیان خواهیم کرد و بعد از آن روش مخ زدن پسر مغرور و همچنین راه های بدست آوردن دل پسر مغرور را برایتان آماده کرده ایم. اگر می خواهید مخ دوست پسر مغرورتان را بزنید این مقاله را دنبال کنید.

 

تمام پسران مغرور از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان دختری را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر دختر مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. پس برای جذب پسر مغرور باید خونسردی تان را حفظ کنید. پسران پرادعا عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر پرمدعا ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

 

پسران مغرور دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند و حس مردانگی شان را باید شما دختر خانم عزیز تقویت کنید. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. تقویت حس مردانگی پسران مغرور برای جذب کردن آنان به خود بسیار امر مهمی است پس اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را دوست پسرتان پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است. یک پسر مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند و بدست آوردن دل پسر مغرور با تعریف کردن از او امکان پذیر است. بنابراین، برای این که یک مرد مغرور را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید و این مهمترین راهکار بدست آوردن دل مردان و پسران مغرور است.

 

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. پسرهای مغرور بیشتر جذب دخترانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

 

برای جذب پسران مغرور به خودتان بگویید که چه انسان فوق‌العاده‌ای هستید. مهارت‌ها و محاسنی را که دارید به خودتان یادآوری کنید، به خاطر داشتن خصوصیاتی که از شما یک زن منحصر به فرد می‌سازد، به خودتان ببالید. خاطرات‌تان را بنویسید و در آن به نقاط قوتی اشاره کنید که این احساس را در شما ایجاد کند که ارزش توجه و عشق یک مرد را، هر چقدر هم مغرور دارید. ذهنیت قبول عشق و شایستگی عشق را در خودتان ایجاد کنید.

 

به خاطر داشته باشید که هم از زیبایی درونی و هم از زیبایی ظاهری برخوردارید. درست است که هیچ انسانی کامل نیست، اما لازم است، قبل از آن که سر قرار حاضر شوید، در آئینه به خودتان نگاه کنید، بهترین خصوصیات‌تان، مثلاً دندان‌های سفید و درخشان، لبخند مسحور کننده یا پاهای کشیده و خوش‌تراش‌تان را به خودتان یادآوری کنید. اگر روی جنبه‌های مثبت ظاهرتان متمرکز شوید، مردان نیز این جذابیت‌ها را خواهند دید. هرگز از خودتان شرمنده نباشید.

 

وقتی با افراد جدید آشنا می‌شوید، اعتماد به نفس داشته باشید. تعامل با افراد جدید می‌تواند ترسناک و نگران کننده باشد، اما اگر هوشیار و گوش به زنگ باشید، برای هر چیزی آمادگی داشته باشید و از قضاوت دیگران خودداری کنید، دیگران نیز برای شناختن شما راغب می‌شوند. بانوی شادی که در حلقه‌ی دوستان خودش محاصره شده است، برای جذب پسران مغرور جذاب‌تر از یک دختر ناراحت و تنها است. هر مردی دوست دارد که جزئی از این انرژی مثبت باشد.

 

دائماً برای بهبود خودتان تلاش کنید. اعتماد به نفس داشتن یک چیز است و نادیده گرفتن عیب‌های خود و خودخواه بودن یک چیز دیگر. به تمام نقدهای سازنده‌ای که از شما می‌شود، توجه کنید و اگر لازم است، خودتان را تغییر بدهید.

 

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک پسر مغرور و پرمدعا می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد. همچنین برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.

 

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب و شیفته کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

 

لباس‌هایی پیدا کنید که زیبایی‌های ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد.
لباس مناسبی برای هر قرار بپوشید.
به آرایش صورت و زیبایی موهای‌تان توجه کنید.

 

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است برای جذب پسر مغرور لازم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

حداقل هر دو روز یک بار دوش بگیرید.
هر زمان که لازم بود، موهایتان را بشویید.
مسواک زدن را فراموش نکنید تا همواره دهانی خوشبو داشته باشید.

 

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد. به خاطر داشته باشید که فقط یک بار برای گذاشتن تاثیر اولیه فرصت دارید، پس قبل از ملاقات کردن با دوست پسر مغرور مورد علاقه‌تان لازم است که نگرش مثبتی را در خودتان ایجاد کنید.

 

اولین درس جذب پسر مغرور مورد علاقه تان زبان بدن این است که با پسر مغرور محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید. برای چند ثانیه به چشمانش نگاه کنید. لازم نیست ساعت‌ها به چشمانش خیره شوید، فقط چند ثانیه از آن سر اتاق به او نگاه کنید. باید در عین حال که ناز می‌کنید، خون‌گرم به نظر برسید. وقتی به مرد مورد علاقه‌تان نگاه می‌کنید، مراقب باشید که بیش از حد مشتاق به نظر نرسید؛ اما در عین حال باید نشان دهید که از گفتگو کردن با او خوشحال خواهید شد. با حالات صورت‌تان حرف بزنید. وقتی آن مرد مغرور به شما نزدیک شد، لبخند زدن را فراموش نکنید. هیچ چیز به اندازه‌ی یک لبخند زیبا جذاب و دوستانه نیست.

همچنین سعی کنید برای جذب دوست پسر مغرور خود همواره زبان بدن مثبتی داشته باشید. حال که دوست پسر مغرور مورد علاقه و محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است. با اعتماد به نفس رفتار کنید. قوز نکنید، به پاهایتان نگاه نکنید یا دست به سینه نایستید. از انجام دادن حرکات عصبی مانند بازی کردن با موهای‌تان یا جویدن ناخن خودداری کنید. توجه او را به زیبایی‌های ظاهری‌تان جلب کنید. هنگام صحبت کردن با عشق‌تان تماس چشمی را حفظ کنید، از بیهوده نگاه کردن به اطراف خودداری کنید و از همه بدتر گوشی‌تان را هر پنج دقیقه یک بار چک نکنید. برای جذب دوست پسر مغرور، او باید حس کند که وقتی با شما است، فقط و فقط او برایتان اهمیت دارد، انگار که تنها آدم روی کره زمین است. هیچ چیز به اندازه‌ی دختری که به جای توجه کردن به گفتگو هر دو دقیقه یک بار ایمیلش را چک می‌کند، باعث بیزاری و دفع ذوست پسرتان نمی‌شود.

 

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند. شاید الان زمان مناسبی برای لطیفه تعریف کردن نباشد، اما می‌توانید گاهی اوقات در زمان مناسب یک یا دو لطیفه‌ی بامزه تعریف کنید. به او نشان بدهید که می‌توانید به خودتان بخندید. هیچ مردی به دنبال زنی نیست که بیش از حد جدی است و به خودش سخت می‌گیرد. اگر به او ثابت کنید که می‌توانید به نقاط ضعف خودتان هم بخندید، او متوجه می‌شود که هم اعتماد به نفس دارید و هم از عیب‌های خودتان آگاه هستید.

 

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

از این که تیزهوشی‌تان پسر مغرور مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

 

زنان بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

 

برای جذب کردن یک دوست پسر مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود. درست است که هنوز می‌توانید ناز کنید، اما اگر علاقه‌ی متقابلی بین‌تان وجود دارد، فراموش نکنید که اطلاعات تماس‌تان را قبل از خداحافظی رد و بدل کنید. بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، علاقه‌ی خودتان را نشان بدهید تا او هم متوجه شد که دوست دارید زمان بیشتری با او باشید. شاید باور نکنید که اکثر پسرهای پرادعا خجالتی‌اند و وقتی زن مورد علاقه‌شان ابتکار عمل را در دست می‌گیرد و برای ادامه‌ی رابطه پیش‌قدم می‌شود، بی‌نهایت خوشحال می‌شوند.

 

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب پسران مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر پسری که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با پسری آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

 

ممکن است قلب دوست پسری که تمام توانایی‌هایتان را برای جذب کردن او خرج کرده‌اید، جای دیگری باشد. حتی اگر او در حال حاضر رابطه‌ی جدی نداشته باشد، ممکن است به تازگی یک شکست عشقی تجربه کرده باشد یا به فرد دیگری علاقه‌مند باشد. در این شرایط هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید که اوضاع را تغییر دهید. اگر این پسر مغرور شما را پس زد و جذب شما نشد، بازی را تمام کنید. اگر کراش‌تان قدر شما را نمی‌داند و علاقه‌ی متقابل بین‌تان وجود ندارد، به هیچ وجه خودتان را با اشک و زاری یا فرستادن پیام‌های تلخ و ناراحت کننده کوچک نکنید. محکم باشید تا با پسری که مناسبتان باشد، آشنا شوید.

 

برای بدست آوردن دل پسران مغرور توصیه می کنیم روش های زیر را دنبال کنید:

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و پسران از دختران ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم پسران از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید برای بدست آوردن دل پسر مغرور چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و تو دل برو برای پسران مغرور می‌سازند. شما یاد بگیرید یک دختر طناز باشید، خواهید دید که دوست پسر مغرور مورد علاقه تان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

 

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه دختر و پسر می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای بدست آوردن دل پسرهای مغرور است. پیام‌های که از طریق موبایل برای دوست پسر مغرور خود ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. این مطلب سایت سماتک  راههای بدست آوردن دل پسران مغرور با موبایل را به شما می‌آموزد. چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای بدست آوردن دل دوست پسر مغرورتان بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این مقاله آموزش‌ داده شده که چطور به پسرهای مغرور و پرادعا با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

 

دختران و زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما پسران مغرور ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد. پس نحوه صحبت کردن برای بدست آوردن دل پسر مغرور مورد علاقه تان بسیار مهم است. مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف دختران که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، پسران ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند.

جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای دختران پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که پسران چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند. برای جذب پسر مغرور به خود از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با پسرهای مغرور است ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با پسران صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و کیفیت مکالمه برای بدست آوردن دل پسر مغرور افزایش پیدا میکند‌‌.

 

مردان به خصوص پسران مغرور همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند. برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

 

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار برای بدست آوردن دل پسر مورد علاقه تان جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. پسران از دختران خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌آید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

 

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر پسری طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک پسر جنتلمن صحبت کرد تا دل او را بدست آورید این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای پسر مورد علاقه تان دوست داشتنی تر شوید.

 

در نظر داشته باشید که مردان مغرور در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک پسر مغرور و عصبی صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید. همچنین اگر در زمان مکالمه با یک مرد مغرور، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. پسران پرمدعا از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

 

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با پسرها اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با پسری کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. پسران از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود پسر مغرور مورد علاقه تان احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

 

اگر چه از نظر یک پسر مغرور، دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک پسر حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

 

در این مقاله ترفندهای جذب مردان پرمدعا و پسران مغرور را بیان کردیم. اگر به دنبال راههای جذب پسران مغرور برای ازدواج هستید این مطلب بسیار به شما دختر خانم عزیز کمک خواهد کرد.

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه می توانید دل پسران خودشیفته را به دست آورید؟

راه های جذب پسر مغروری که مورد علاقه ی شما است چیست؟

یکی از چالش هایی که معمولا دختران در رابطه خود با آن مواجه هستند عاشق کردن یک پسر مغرور است. دلیل این موضوع این است که پسران مغرور به دلیل غروری که دارند تصویری قوی و قاطع از خود نشان می دهند. و از آنجایی که تصویر چنین افرادی برای دختران جذاب است پس تمایل به عاشق کردن یک پسر مغرور نیز در میان دختران بیشتر می شود.

اگر بتوانید درک یک پسر مغرور را نسبت به ارزش خود تغییر دهید، از جانب او پاسخی مثبت دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن پسر مغرور را به خود جذب کرده و به پاسخ پرسش چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم برسیم.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

در این مقاله قصد دارم توضیح دهم چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

همه ی پسران  مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب آن پسر مغرور با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس  اگر به دنبال پاسخ این سوال هستیم که چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید بدانیم قبل از جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور  باید ارزش خود را افزایش دهیم. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما می آموزد چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم:

اگر این ۴ مرحله را به درستی دنبال کنید می توانید هر پسری به خصوص پسران مغرور و خودشیفته را به خود جذب و عاشق خود کنید.

من به شدت به اخلاقیات پایبند هستم و دلیلم برای ارائه ی این اطلاعات کمک به افرادی است که از آن ها بری اهداف اخلاقی استفاده می کنند. همه ی مطالب و تکنیک های سایت نوین بینش با هدف ترویج و تشویق به ازدواج نوشته شده است و ورود به یک رابطه با هر هدف دیگری را به شدت رد می کند.

من کاملا با سوءاستفاده از این اطلاعات در جهت اهداف غیراخلاقی مخالف هستم.

پس لطفا خردمندانه از این اطلاعات استفاده کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم-بر اساس روانشناسی عشق

چگونه با افراد خوشیفته برخورد کنیم

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم, کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مردان و پسران مغرور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه مقاله ما با عنوان شکست عشقی کلیک کنید.

مردانی که غرور بیشتری نسبت به دیگران دارند، سخت تر با دیگران ارتباط برقرار می کنند و تعامل با آن ها نیز دشوارتر است. اگر با پذیرش این موضوع تصمیم گرفته اید که با مردی مغرور وارد رابطه عاطفی شوید و او را به خود جذب کنید رعایت برخی نکات احتمال موفقیت شما را بالا خواهند برد. در ادامه به چند نکته مهم در این زمینه اشاره کرده ایم.

با این حال توصیه می کنیم به دلیل مشکلاتی که ارتباط با مردان مغرور برای افراد ایجاد می کند، پیش از هر اقدامی با یک متخصص روانشناس مشورت کنید. برای دریافت مشاوره پیش از ازدواج کلیک کنید.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

یکی از مهمترین پارامترها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت مغرور هستند، شناخت ارزش های آنان است؛ یعنی شناخت موضوعاتی که در زندگی برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت بوده و شما می توانید در تعاملات تان متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر او به چه معناست.

این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و… باشند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگونی در اختیار شما قرار دارد که به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد ارزش ها و علایق طرف مقابل خود بیشتر بدانید. از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اشاره داشت. اگر مرد مورد علاقه تان ببیند که با شما ارزش ها و علائق مشترک زیادی دارد احتمال جذب او به شما بیشتر می شود. چرا که اصولا انسان ها از افرادی که شبیه به خودشان باشند خوششان می آید. 

افراد مغرور نسبت به توجه کردن افراطی دیگران، واکنش های معکوس نشان می دهند و معمولا از آن می گریزند. به همین خاطر بهتر است که در توجه کردن به او حد اعتدال را رعایت کنید و به او این فرصت را بدهید که دائما توجهات یک طرفه دریافت نکند و بتواند تعاملات دو سویه ای را تجربه کنید.

اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد بیشتر احتمال دارد که توجه فرد مقابل را به خود جذب کنید. در واقع لازم است که از ابتدا کل عشق و علاقه خود را به فرد مقابل نشان ندهید و بگذارید که او خود این موضوع را کشف کند. یک قانون کلی در روان شناسی می گوید که ناشناخته ها جذاب ترند. در نتیجه تلاش کنید تا اندکی ناشناخته و مبهم باقی بمانید.

یک سری نیازهای ذاتی وجود دارد که برای جذب مردان باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشید. شناسایی این نیازها با خواندن مقاله شناخت مردان به شما کمک بزرگی می کند. هم چنین در جذب مردان مغرور و افرادی که سخت تر عواطف خود را ابراز می کند اهمیت به این نیازها می تواند نقش پررنگی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.

شاید فکر کنید مردان مغرور هرگز نیازی به حمایت دیگران ندارند و به تنهایی از پس همه امور زندگی خود بر می آیند. در حالیکه این یک تصور کاملا اشتباه است. مردان مغرور کمتر می توانند در مورد مشکلات و ناراحتی های خود با دیگران صحبت کنند اما این امر به معنای عدم نیاز آن ها به کمک و همدلی نیست. آن ها هم مثل هر انسانی به حمایت دیگران نیاز دارند. اگر بتوانید در شرایط سخت همراه او باشید و احساساتش را بشناسید، جذابیت بیشتری برای وی خواهید داشت. 

بسیاری از مردان به این دلیل از ازدواج و تعهد نسبت به آن می ترسند که احساس می کنند آزادی و استقلال خود را از دست می دهند. به طرف مقابلتان نشان دهید در کنار این که برای زندگی مشترک ارزش قائل هستید، به استقلال و آزادی او نیز احترام می گذارید. 

تمامی مردان حتی آنهایی که در ظاهر بسیار از خود راضی هستند، نیاز به تایید شدن دارند. آن ها نیز نیاز دارند که مورد احترام دیگران قرار بگیرند و از آنها قدردانی شود. پس برای جذب مردان مغرور رفتار محترمانه ای با آن ها داشته باشید و به هیچ وجه شخصیت آن ها را خرد نکنید. با این رفتار نه تنها فرد مقابل را بیشتر به خود جذب می کنید، بلکه باعث می شوید که او نیز با احترام بیشتری با شما برخورد کند. 

برای دریافت مشاوره در مورد نحوه برقراری ارتباط و  جذب مردان و پسران مغرور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

دقیقا درست نوشتین. خیلی ممنونم. خیلی من با توجه به همین نکات تونستم پسری که دوسش دارم به خودم علاقه مند کنم. واقعا ممنونم. خسته نباشید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

راههای جذب پسر مغرور به خود کمی سخت و پیچیده است. چرا که به سختی میتوان نشانه های عاشق شدن را در مردان مغرور مشاهده کرد. به همین دلیل است که عاشق کردن پسرهای مغرور برای دختر خانم ها سختتر است.

برای بدست آوردن دل پسر مغرور لازم است برای او دست نیافتنی باشید. راحت خودتان را در اختیار او قرار ندهید تا بتوانید او را به دست بیاورید. اگر بتوانید به او این حس را منتقل کنید که فردی کاملا عادی برای شماست، میتوانید قلب او را بدست آورید.

مردان مغرور اگر در شما تمایل شدید برای برقراری رابطه ببینند، به سرعت تمایلشان را به شما از دست میدهند. پس قدم به قدم با ما برای یادگرفتن راههای جذب پسر مغرور به خود همراه باشید.

پیش از هرچیز برای اینکه بدانید مرد مورد علاقه و مغرور شما عاشق شماست، به بررسی نشانه های عاشق شدن در مردان مغرور دقت کنید. تا ببینید تا به الان چه مقدار موفق شده اید مرد مغرور مورد علاقه تان را عاشق کنید.

سپس در ادامه و بعد از شرکت در تست عشق طرق مقابل میتوانید به اجرای راههای جذب پسر مغرور به خود بپردازید. از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور لمس کردن است. اگر او سعی میکند به دلایل مختلف شما را لمس کند، میتوانید بفهمید که او عاشق شماست.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن در مردان مغرور توجه به تغییرات شماست. مردان مغرور به سختی میتوانند خود را راضی کنند که به کسی توجه کنند. چه برسد که درباره ی آن نظر هم بدهند. پس اگر به تغییرات شما اهمیت میدهد مرد مغرور مورد نظر عاشق شماست.

برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره ی شخصیت خودتان در تست زیر شرکت کنید. و برای دانستن میزان عشق طرف مقابل تست عشق واقعی طرف مقابل را بدهید.

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

جمله ذکر شده چقدر درمورد شما صدق میکند؟

لمس کردن پوست بدن معشوق به افزایش حس اطمینان خاطر و داشتن رضایت و ثبات خلق و خو کمک میکند. به همین خاطر است که ماساژ و یا نوازش در روابط عاشقانه بسیار موثر است.

پس اگر عشق مغرور شما سعی میکند شما را لمس کند. و از شما از نظر فیزیکی دور نمیشود میتوانید مطمئن باشید که او عاشق شماست. توجه کنید که منظور از لمس کردن تمایلات جنسی نیست. بلکه لمس کردن بدون هیچ درخواست جنسی مد نظر است.

به علاوه توجه کنید که اساسا یکی از راههای جذب پسر مغرور به خود لمس کردن است. اما در زمان صحیح و به شکل درستی باید این لمس انجام شود. تا بتواند تاثیر صحیحی برای عاشق کردن مرد موردعلاقه تان بگذارد.

مرد مغرور در حالت عادی تمایلی به توجه به دیگران ندارد. چون برای او خودش همیشه در اولویت قرار دارد. حال اگر دوست پسر یا همسرتان مرد مغروری است و هیچگاه درباره ی دوست داشتن شما حرفی را به زبان نمی آورد، میتوانید از این طریق به میزان علاقه او پی ببرید.

اگر به لباسی که پوشیده اید اهمیت میدهد. از شما درباره ی علایقتان میپرسد. به تغییرات خلق و خوی شما اهمیت میدهد یا سعی میکند به همه رفتارهای شما واکنش مثبتی نشان دهد، میتوانید عشق او را باور کنید.

یکی از راههای جذب پسر مغرور به خود داشتن رفتار خاص و متقابل با اوست. برای اینکه او را به سمت خود جذب کنید مودب و با نزاکت رفتار کنید. در عین حال سعی کنید شیطنت های دخترانه تان را به او نشان دهید.

اگر در موقعیت صحبت با پسر مغرور مورد علاقه تان قرار گرفتید، سعی کنید به نکات مثبت توجه کنید. به دنبال آتو گرفتن یا دست انداختن او نباشید. مردان مغرور مسخره شدن را نوعی بی احترامی بخشش ناپذیر میدانند.

اگر ذاتا انسان مودب و ملاحظه گری نیستید،سعی نکنید با فیلم بازی کردن این توهم را به او بدهید که دختر مورد علاقه اش هستید. پیش از تصمیم به جذب پسر مغرور مورد علاقه تان سعی کنید رفتار بهتر با دیگران را آموزش ببینید.

برای بدست آوردن دل هر مردی باید مهربان، مودب و خوش رو باشید. خوش رو و مودب بودن به معنای موافقت همیشگی شما با شرایط نیست. اتفاقا خانم های زیادی انعطلف پذیر نمیتوانند مردان مغرور را به خود جذب کنند.

مردان مغرور در هنگام صحبت کردن به بهترین بودن و کامل دیده شدن بسیار اهمیت میدهند. پس با آنها مثل یک فرد بی نقص صحبت کنید تا بتوانید او را به سمت خود بکشانید.

اگر در صحبت کردن با عشق مغرورتان مدام به دنبال پاسخ های نقض کننده باشید. به دنبال ایراد گرفتن یا پیدا کردن نقطه ضعف باشید، او را بیش از پیش از خود دور میکنید. نیازهای عشقتان را بشناسید. احساس کامل بودن یکی از نیاز های مردان و راههای جذب پسر مغرور به خود است.

برای بدست آوردن قلب پس مغرور سعی کنید غیر قابل پیش بینی و اسرار آمیز باشید. مردان مغرور به دنبال یک شخصیت خاص میگردند. پس سعی نکنید مثل دیگران باشید. خاص بودن همیشه جذابتر است.

اگر طرف مقابلتان متوجه شود که قصد دارید از راههای جذب پسر مغرور به خود برای جذب او استفاده کنید، بیشتر و بیشتر از شما دور میشود. چرا که  این پسرها به التماس کردن دیگران برای برقراری ارتباط با آنها عادت دارند.

سکوت را مبنای برقراری ارتباط با مردان مغرور اطرافتان قرار دهید. درباره ی هرچیزی که در مغزتان میگذرد با او صحبت نکنید. بگذارید شما را در حال فکر کردن ببیند. از شما درباره ی علت فکر کردنتان بپرسد. شما به او پاسخ ندهید یا او را دست به سر کنید.

اجازه دهید درباره ی تفکرات شما و زندگی و باورهایتان کنجکاو باشد. انسانهایی که زیاد صحبت میکنند جذابیت چندانی ندارند. لازم نیست کار خاصی بکنید. فقط سکوت کنید تا دیگران مشتاق باشند شما را در مباحث قاطی کنند. آن زمان است که وقت دلبری کردن شما برای مرد مورد علاقه تان است.

هر انسانی برای خود مشخصات خاص خودش را دارد. گاهی خانم ها به علت اعتماد بنفس پایینی که دارند. سعی میکنند مانند دیگران عمل کنند. در این موارد به خاطر احساس کافی نبودن افراد سعی میکنند شبیه زن دیگری باشند.

این زن دیگر ممکن است زنان اطراف شما باشد. زنی که به او حسودی میکنید یا هر شخص دیگری که فکر میکنید از شما بهتر است باشد. اما این را هرگز فراموش نکنید که اگر میخواهید راههای جذب پسر مغرور به خود را بدانید باید اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.

هیچکس خاص تر و دوست داشتنی تر از شما نیست. پس باید بتوانید خودتان باشید. همیشه خودتان باشید. تا بتوانید مرد مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید. فیلم بازی کردن روزی همه چیز را در رابطه شما خراب میکند.

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020

 

فرد مغرور_هدف از این مقاله آموزش تکنیک های برخورد با افراد مغرور است: ما در تیم سربرگ تازه قصد داریم پاسخگوی سوالاتی چون؛ چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج آموزش عاشق كردن پسر. مردان مغرور در عشق راه های جذب غیر مستقیم پسران راه های جذب دوست پسر راه های جذب پسران در دانشگاه برای هر شخصی ارزشمند هستند و تمام انسان هار برای عاشق کردن فرد مغرور تلاش میکنند.

اما عاشق کردن افراد مغرور نیاز به سیاست و تکنیک های خاصی دارد که تنها در صورت آشنایی با این تکنیک ها شما میتوانید موفق به جذب پسر مغرور یا جذب دختر مغرور شوید. اگر به دنبال برگرداندن رابطه با پسری که رفته است هستید و یا میخواهید بدانید چگونه هر پسری را دیوانه خود کنید باید به شما بگویم غریزه  هیچ کمکی به شما نخواهد کرد شما باید با برترین تکنیک های روانشاسی و تکنیک های nlp عشق آشنا باشید تا در این مسیر بهترین عملکرد را از خود نشان دهید.

 

غلبه به احساس افراد مغرور تکنیک خاص خود را می طلبد، هیچ گاه نباید اجازه بدهید که یک فرد مغرور از علاقه شما و هدف شما کاملا با خبر باشد همیشه باید او را در تاریکی نگهدارید و برای او یک کنجاوی بوجود بیاورید، برای تسلط به احساسات افراد مغرور و خودشیفته باید کاری کنید که شخص مغرور به سمت ارتباط با شما قدم بردارد باید این تفکر را در ناخودآگاه او ایجاد کنید که خودش خواستار ارتباط با شما است، به محض اینکه متوجه شود شما به او علاقه دارید و در تلاش هستید تا با کارهایتان او را جذب کنید یک بازی احساسی را با شما شروع خواهد کرد که پاسخگویی نیاز خود یعنی برتری جویی باشد.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

یک فرد مغرور و خود شیفته بصورت کاملا ناخودآگاه نیاز به مورد توجه قرار گرفتن دارد. نکته مورد بحث نوع این توجه میباشد، یک شخص خود شیفته علاقه ای به توجه همه افراد نشان نمیدهد، در واقع این موضوع بستگی به ارزش آن فرد از دیدگاه یک شخص خود شیفته دارد. قبل از هر چیزی باید متوجه شوید ارزش از دید طرف مقابل شما چه تعریفی دارد. این ارزش می تواند نیاز به اعتماد بنفس، ثروت، تحصیلات، اندام، ظاهر و.. باشد.

برای برخورد با افراد مغرور قانون کلی وجود ندارد، اگر با یک فرد مغرور مواجه باشید شما به چند حالت میتوانید برخورد کنید.
۱٫بی اعتنایی به فرد مغرور_ ممکن است باعث ایجاد توجه در فرد شود، و شخص مغرور سعی در جلب توجه شما باشد تا نیاز ناخود اگاه خود را که توجه همگان است را ارضا کند. یا ممکن است از رویی نسبت به این بی توجهی پاسخ منفی بدهد و در مقابل شما گارد بگیرد و توجهی نکند.
۲٫توجه کردن به فرد مغرور_ در این نوع برخورد شما توجه لازم و گاهی بیش از حد را به شخص خود شیفته نشان میدهید، عکس العمل فرد خودشیفته در این شرایط معمولا نزدیک شدن و استفاده ابزاری از طرف مقابل برای ارضای نیاز ها و اهداف خود است.
۳٫انتقاد و به چالش کشیدن فرد مغرور_ شخص مغرور یا از شما متنفر میشود و اهمیتی به شما نخواهد داد یا بصورت کاملا جدی سعی در جلب توجه شما دارد، این موضوع بستگی به میزان ارزش شما از دیدگاه فرد مغرور دارد.

حتی افرادی که دارای یک شخصیت خود شیفته هستند و به غرور خود اهمیت زیادی نشان میدهند در مقابله با احساس عشق لطیف و قابل دسترس خواهند بود، رسیدن به این هدف یعنی عاشق کردن یک فرد مغرور نیاز به توجه داشتن به نکاتی مهمی میباشد که اصلی ترین این نکات احساس و ارزشی است که در نزد فرد مغرور دارید. باید نیاز ها علایق فرد مغرور را بشناسید و از آنها برای عاشق کردن استفاده کنید.

از نظر عوام فرد مغرور شکست ناپذیر و غیر قابل دسترس هست، شخص خود شیفته با اعمال و رفتار خود این تصور را در اطرافیان ایجاد میکند و باعث تقویت این باور که او یک فرد استثنایی است میشود. اما احساسی که این شخص در خود دارد کاملا متفاوت است، اکثریت مردم فکر میکنند فرد مغرور اهمیتی به بی اعتنایی آنها نمیدهد زیرا همیشه افرادی هستند که بجای آنها این توجه را نشان دهند.
بی اعتنایی و رد شدن، هر شخصی را آزار می دهد اما یک خودشیفته را تقریبا نابود می کند! چرا اینگونه است؟ این باور وجود دارد که دلایل غرور و خودشیفتگی این افراد بر می گردد به دوران اولیه زندگی شان. اگر یک کودک مورد سوءاستفاه قرار بگیرد یا به وی توجه ی لازم نشود، از چیزی که هست خجالت می کشد و در نتیجه برای پوشاندن و مخفی کردن آن احساس خجالت و شرم، به هر شکلی که بتواند عمل می کند.
بعضی افراد برای جبران این اتفاق، تبدیل به اشخاصی با روابط اجتماعی قوی می شوند و بعضی دیگر مکانسیم دفاعی دیگری انتخاب می کنند که خودشیفتگی نام دارد. پسران و دختران مغرور همه ی سعی خود را می کنند تا نقص های شان را با نشان دادن برتری های خود پنهان کنند.
اصلی ترین معیار یک فرد خود شیفته جلب توجه تمام اطرافیان است. به این دلیل وقتی با بی اعتنایی روبرو میشود دچار ناراحتی و سردرگمی شده و حاضر است به هر قیمتی شده ارزش وجودی خود را اثبات کند و برتر بودنش را به رخ شما بکشد.

وقتی مورد بی توجهی و بی اعتنایی قرار بگیرد یا بدنبال بدست آوردن تائید است یادر اکثر موارد طرف مقابل را بصورت کامل رد کرده و او را فردی منفور و بی ارزش تلقی میکند و در هر حالی تلاش به تخریب شخصیت و تضعیف روحیه فرد مقابل دارد.

حال با خود میگوید اگر نسبت به فرد خودشیفته بی توجه باشم او نیز به من توجه نخواهد کرد و اگر نسبت به او توجه لازم را داشته باشم فرد خود شیفته پیروز میدان میشود و دیگر نیازی به جلب توجه من ندارد، پس انجام چه کاری درست است؟
برخورد با افراد خود شیفته باید با تناقض های رفتاری همراه باشید. یعنی شما یک توجه خاص و یک نوع بی توجهی را در رفتارتان باید ایجاد کنید تا نتیجه گیری و مشخص شدن هدف شما برای فرد خودشیفته سخت باشد. این نوع رفتار باعث ایجاد دوگانگی در طرف مقابل شده و بهترین تکنیک برای جذب فرد مغرور است. البته باید در انجام این تکنیک دقت بالایی داشته باشید. راجب چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم بیشتر بدانید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید، تیم روانشناسی سربرگ تازه از بهترین و با تجربه ترین روانشناسان ایرن تشکیل شده است، همچنین تمام روانشناسان سربرگ تازه زیر نظر آقای رجب پور دوره های ان ال پی و جذب را گذرانده اند و صلاحیت پاسخگویی سوالات شما را دارند؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

 

مقالات مرتبط:

                                                    ارتباط با ما

نشانه های عاشق شدن یک مرد مغرور

بازگشت به رابطه برای ازدواجقانون جذب عشق از دست رفتهعاشق کردن زنان و مردانتبدیل رابطه دوستی به ازدواجدینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانهچگونه با اعتماد بنفس باشیم

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

 

جستجو های شما:چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم  مردان مغرور در عشق چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نشانه عاشق شدن پسر مغرور نحوه برخورد با زن مغرور خصوصیات افراد مغرور راه های جذب غیر مستقیم پسران چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم مردان مغرور در عشق چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نشانه عاشق شدن پسر مغرور نحوه برخورد با زن مغرور خصوصیات افراد مغرور راه های جذب غیر مستقیم پسران چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم مردان مغرور در عشق چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نشانه عاشق شدن پسر مغرور نحوه برخورد با زن مغرور چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم  خصوصیات افراد مغرور راه های جذب غیر مستقیم پسران چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم مردان مغرور در عشق چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نشانه عاشق شدن پسر مغرور نحوه برخورد با زن مغرور خصوصیات افراد مغرور راه های جذب غیر مستقیم پسران چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

سلام وقتی یه پسری که هم خود شیفته است و هم مغرور . مدام جلوی من میگه که تو دانشگاه دخترا عاشقم میشن و من اونا رو نمیخوام ولی همچنان دنبالجلب توجه و حرف زدن با منه و خودش رو از بقیه پسرا زیباتر و جذاب تر میدونه چ طور باید این پسرو عاشق کرد.؟؟؟؟

در پاسخ به فاطمه
سلام عرض شد برای آموزش بیشتر در باره مهارت های ارتباطی با افراد خود شیفته میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020

راه های جذب مردان و پسران مغرور تعداد زیادی هستند. اما برخی از مسائل اهمیت بیشتری دارند. مردان و پسران مغرور اهمیت زیادی برای آزادی های فردی و احترام قائل هستند. پس می توانیم بگوئیم در اولین گام یاد بگیرید که چگونه به این نیازها احترام بگذارید و خصوصیات پسران مغرور را بشناسید تا به راحتی مردان و پسران مغرور را به خود جذب کنید.

هر یک از مردان برای یکسری از موضوعات اساسی ارزش قائلند. تلاش کنید تا این ارزش ها را در این مردان و پسران شناسایی کنید و در ادامه با در نظر گرفتن این موارد آن ها را به خود علاقه مند کنید. در آخرین مرحله بایستی بتوانید حس کنجکاویشان را نسبت به خود ایجاد کنید.

در اولین مرحله راه های جذب مردان و پسران مغرور گفتیم که باید ارزش های آنان و خصوصیات پسران مغرور را شناسایی کنیم. پس در اولین گام باید بیش از آنکه خود را درگیر ایجاد ارتباط کنید بیشتر برای شناخت وی تلاش کنید. ارزش های وی را در زندگی تشخیص دهید. در ادامه در صورتی که توانستید کاملا به ارزش های وی واقف شوید به او نشان دهید که این ارزش های نیز برای شما اهمیت دارد و به آن ها پایبند هستید.

اولین گامی که به آن اشاره کردیم شناخت ارزش هایی که مردان مغرور و پسران در زندگی بدان آن ها پایبند هستند. پس در ابتدا دقت کنید تا ارزش ها را به خوبی بشناسید و در انتها با تعهد و پایبندی به این ارزش ها به راحتی مردان و پسران مغرور را به خود جذب کنید.

البته که موضوع مهم در این خصوص این است که در اکثر مواقع ارزش های این افراد با دیگر افراد جامعه تا حدی متفاوت است. از نظم در انجام کارها بگیرید و پایبندی به اصولی خاص و غیر منتظره. در صورتی که بدین ارزش ها پایبند باشید می توانید از جذب این مردان اطمینان حاصل کنید.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

ممکن است در اولین دوره های آشنایی سخت گیری های وی نسبت به این ارزش ها برای شما سخت باشد اما به مرور به آن ها عادت می کنید و در ادامه راه می توانید اصول و ارزش های جدیدی برای خود و وی تعریف کنید. راه های جذب مردان و پسران مغرور از مسائلی است که می توانید با بهره گیری از مشاوره ها به آن ها دست یابید.

 

یکی دیگر از راه های جذب مردان و پسران مغرور آن است که همواره در ذهن وی نسبت به خود ابهام ایجاد کنید. اگر چه این کار راحت نیست اما قابل انجام است. باید به شکلی رفتار کنید که همواره به شما فکر کند و شخصیت شما برای او همانند یک علامت سوال عمل کند. از در دسترس بودن همیشگی اجتناب کنید و اجازه دهید تا ذهن وی مشغول شود.

ایجاد ابهام در ذهن باید در جهتی باشد که از ابراز عشق واضح و آشکار اجتناب کنید و همواره در ذهن وی سوالاتی درباره رفتارهای شما وجود داشته باشد و در اینباره از دیگران سوال نماید.

با همه این موارد باید نیازهای مردان و خصوصیات پسران مغرور را نیز در نظر بگیرید. هر فردی نسبت به فرد دیگر نیازهای متفاوتی دارد. پس باید نیازهای مرد مورد نظر را شناسایی کنید و در مرحله بعدی برای رفع این نیازها بکوشید.

با آگاهی توجه به راه های جذب مردان مغرور می توانید به راحتی شخص مورد نظر خود را به راحتی جذب خود کنید.

هیچ چیز به اندازه یک حمایتگر نمی تواند مردان را خوشحال کند. سعی کنید که همواره در مشکلات حامی وی باشید و در کنار او باشید تا راحت تر از پس مشکلات خود برآید.

مردان به هنگام مشکلات به یک حامی نیاز دارند. شما باید هنگام بروز مشکلات از او حمایت کنید و نشان دهید که هنگام بروز مشکلات در کنار او هستید. مردان با داشتن یک حامی بهتر می توانند مشکلات را از میان بردارند.

به هر میزان که بتوانید حمایت بهتری از مرد مورد نظرتان داشته باشید می توانید بیشتر وی را به خود جذب کنید.

مخترم شمردن حس آزادی و استقلال یکی از راه های جذب پسران مغرور

یکی دیگر از خصوصیات پسران مغرور که تقریبا میان بسیاری از آنان عمومیت دارد احساس آزادی و استقلال است. اگر به این نیاز مردان احترام نگذارید و یا حتی آن ها را محدود کنید می توانید اطمینان داشته باشید که ارزش خود را برای آنان از دست داده اید. آزادی و استقلال افراد را محترم بشمارید و تلاش کنید که نسبت به این موضوع بی توجه نباشید.

توجه به ارزش های وی یکی از راه های جذب مردان و پسران مغرور

شناخت ارزش های مرد مورد نظرتان و احترام به آن ها باعث می شود که ارزش شما نیز در نزد وی افزایش یابد. سعی کنید که همواره به این موضوع توجه داشته باشیدو در رعایت جزئیات تلاش کنید.

مورد توجه قرار دادن آسایش مرد مورد علاقه خود به عنوان یکی از راه های جذب مردان و پسران مغرور

سعی کنید که لذت و آسایش وی را در اولویت ها قرار دهید. زمانی که اینکار را انجام دهید مرد مورد نظر شما از بودن در کنارتان احساس لذت بیشتری خواهد کردو می توانید همواره وی را در کنار خود داشته باشید.

البته که راه های جذب مردان و پسران معرور بسیار زیاد است . اما بسته به شخصیت فرد مورد نظرتان و همچنین شرایط شما راه هایی که ممکن است در پیش بگیرید متفاوت است.

مردان از اینکه آنان را فردی موفق بدانید لذت می برند. در مردان خود حس موفقیت و پیروز بودن را ایجاد کنید. این روش یکی از روش هایی است که به راحتی می تواند مردان را نسبت به شما علاقه مند کند.

در هنگامی که می خواهید کارهایی اساسی انجام دهید با وی مشورت کنید. این کار به او احساس احترام و مهم بودن را می دهد.

از ایجاد محدودیت در مردان بپرهیزید. این کاری است که برای بسیاری از مردان و زنان زننده و ناخوشایند است. هرگز مردان را مجبور به کارهایی نکنید که از آن ها بیزار است. در او احساسات مثبت و خوب ایجاد کنید تا در بسیاری از کارها به شما کمک کند.

از راه های جذب مردان و پسران مغرور آن است که پس از آشنایی وی را در احساساتتان شریک کنید. به این ترتیب مردان احساس می کنند که در زندگی شما نقش مهمی دارند.

اعتماد به نفس داشته باشید. این ویژگی شما را به فردی جذاب تبدیل می کند. مردان عاشق زنانی هستند که خود را دوست دارند و خود را تحسین می کنند.

به تنهایی مردان احترام بگذارید. بسیار از مردان اوقاتی دارند به عنوان خودسازی که با خود خلوت می کنند. در این زمان ها به شما پیشنهاد می کنیم که به آن احترام بگذارید.

مردان مغرور از حل مسائل سخت و دست نیافتنی لذت می برند. سعی کنید تا معماهای ذهتی برای وی طرح کنید تا وی با قدرت ذهنی خود آن ها را حل کند.

همواره شیک و مرتب لباس بپوشید این موضوع به وی نشان می دهد که هم برای خود و هم او ارزش قائل هستید. مردان همواره از زنان شیک پوش لذت می برند. به این ترتیب شما زیبا تر جلوه می کنید و می توانید دل وی را به دست آورید.

 

 

لذت و شادی یکی از راه های جذب مردان مغرور

شادی و خوشحالی همواره یکی از خصوصیات زنان جذاب است با شاد بودن به راحتی می توانید به یکی از راه های جذب مردان و پسران مغرور دست یابید.

سعی کنید که در طی روابط با وی نگرانی ها و ناراحتی های او را برطرف کنید، همواره در کنار او باشید و در سختی ها حمایت خود را از وی دریغ کنید. اجازه دهید تا احساس کند همواره کسی را در کنار خود قرار دارد. در لحظات شادی و خوشگذرانی با او باشید و این لحظات را با او تجربه کنید. به نظرات و ارزش های او احترام بگذارید تا غرور وی را حفظ کنید.

حفظ تعادل در رابطه یکی از راه های جذب مردان و پسران مغرور

حفظ تعادل یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنید. از ایجاد وابستگی بیش از حد یکطرفه و یا دو طرفه اجتناب کنید. زمانی که  این وابستگی ها از حد عادی فراتر رود می تواند اثرات نامطلوبی همچون شکست عشقی را برای شما به جا بگذارد که در آینده آسیب های روحی فراوانی را برای شما و مرد مورد نظر ایجاد می کند. در صورتی که موارد ذکر شده در راه های جذب مردان و پسران مغرور را انجام دهید مشکلات کمتری ایجاد خواهد شد.

نتیجه گیری

جذب مردان و پسران مغرور کاری سخت و دشوار است و در این راه بایستی با احتیاط عمل کنید تا دچار شکست عشقی و مشکلات دیگر عاطفی نشوید که لازمه آن شناخت خصوصیات پسران مغرور است. بهتر است قبل از ورود به رابطه با یک روانشناس درباره آن صحبت کنید تا با مشورت و راهنمایی های وی به درستی عمل کنید. با نگاهی به راه های جذب مردان مغرور می توانید آن ها را به سوی خود جذب کنید.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

 

سوالات متداول :

1.چگونه تعادل را در رابطه حفظ کنیم؟

سعی کنید از وابستگی دوری کنید.

2.ایا زنان مغرور هم می توانند مردان را به خود جذب کنند؟

بستگی به شرایط پیش امده امکان دارد.

3.ایا توجه بیش از اندازه برای جذب مردان مغرور موجب اسیب به رابطه نمی شود؟

در برخی مواقع امکان پذیر است سعی کنید تعادل را رعایت کنید.

 

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3779موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4343موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1954موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36250موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4220موضوع : چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9330موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19322موضوع :

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

موضوعاتی که در این مطلب ببرسی می کنیم شامل مواردی از جمله بدست آوردن دل مردان برای ازدواج، چگونه دل پسران را ببریم، چگونه دل نامزدم را بدست آورم، چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم، بدست آوردن دل پسر مغرور، چطور دل عشقمو بدست بیارم، است.

برای اینکه بفهمیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم باید به ۳ مورد زیر عمل کنید.  این تکنیک ها به ماکمک می کند به پاسخ پرسش چگونه دل پسری را ب بدست بیاوریم برسیم.

۱ – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی که برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری کنید.

بنابر این تا زمانی که کاملاً متقاعد نشده‌اید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند.  برای اینکه به پاسخ پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم برسیم باید بدانیم شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید که وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌کردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن گردید که وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو می‌کنند. برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه دل پسری را به دست بیاوریم باید بدانید ۹۹ درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند که زنانی که شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌کنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

دلبری از پسران برای هر دختری که ازدواج کرده باشد یا قصد ازدواج دارد اهمیت دارد. در ادامه با تکنیک مهم آشنا می شویم که به ما کمک می کند بفهمیم چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و همچنین چگونه دل پسری را به دست بیاوریم.

۱ – اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.

همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲ – لطفاً داوری و قضاوت نکنید

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

۳ – از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید

وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

برای رسیدن به پرسش چگونه دل پسری را به دست بیاوریم باید بدانید پسر مورد علاقه تان چه روحیه ای دارد. پس برای پاسخ به پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم باید بدانیم عجیب است اگر انتظار داشته باشیم از همکار همسرمان تمجید کنیم و او ناراحت نشود؟ اگر می خواهید همیشه در قلب شوهرتان جای داشته باشید هیچ گاه بیش از حد از مردی نزد او تعریف نکنید.

هیچوقت چیزهایی را که از دیگران یاد می گیرید با آب و تاب پیش او بازگو نکنید. از کجا می دانید به غرور شوهرتان برنخورده است؟ گاهی بعضی از مردها حسادت خود را پنهان می کنند و قدرت ابراز آن را ندارند، آن وقت دچار دردی درونی می شوند که پیامدهای آن خوشایند نیست.

شما باید متوجه این خصیصه مردها باشید. از سوی دیگر شوهرتان با حسادت خود به طور غیرمستقیم به شما نشان داده است چقدر دوست تان دارد.

بیشتر خانم ها از سکوت شوهر در خانه سراسیمه و نگران می شوند، نشاط خود را از دست می دهند و این سکوت را به خود نسبت می دهند و پیش خود فکر می کنند: دوباره از چه دلخور است که حرف نمی زند. آیا ممکن است دیگر مرا دوست نداشته باشد؟

این حق خانم هاست که از مسائل شوهر خود مطلع باشند. یک زن دوست دارد شوهرش تمام اسرارش را با همسر در میان بگذارد، تا هم احساس غریبه بودن نکند و هم این که دوست دارد سنگ صبور شوهر خود باشد تا شاید بتواند کمکی کند.

اما خانم ها باید به این مورد هم توجه کنند که بیشتر شوهرها مایل نیستند مشغله های فکری شان را با همسر خود در میان بگذارند چون می ترسند او را دچار نگرانی و اضطراب کنند. به علاوه چون مطمئن هستند از عهده حل مشکل بر می آیند فکر می کنند تا آن وقت نباید به همسرشان چیزی بگویند. گرچه نمی شود این رفتار را صد درصد تأیید کرد اما آنها با حسن نیت چنین می کنند.

همسرتان فقط می خواهد شما ناراحت نشوید. مردی که تمام مشکلات کاری خود را با همسرش در میان بگذارد در واقع بخشی از بار آن را به دوش او منتقل می کند. به جای این که از شوهرتان انتظار داشته باشید تمامی افکار و اسرارش را با شما در میان بگذارد، به او فرصت دهید تا تنها بماند.

در ضمن شرایط آرامش او را مهیا کنید و تا می توانید مهربانی کنید. این رفتار باعث می شود شوهرتان در کمال آسایش به مشکلش بیندیشد و برای حل آن اقدام کند. در چنین خانه ای است که مرد می تواند تمام غصه هایش را فراموش کند.

پرسشی که اکنون می خواهیم پاسخ دهیم در مورد این است که چگونه دل پسری را به دست بیاوریم که مغرور است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم وقتی مغرور دست پیدا کنیم.

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید. (نگاه کنید به مثال برای عاشق کردن)

امتیازات خود را بیشتر افزایش دهید: هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن امتیاز ها این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک شبکه ی نتوورک عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. همانطور که در مقالات قبلی هم بارها تکرار کردم اینکه دیگران در مورد شما صحبت کنند و مورد تاییدشان باشید می تواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شنونده داشته باشد ( به خصوص اگر آن شنونده یک شخصیت مغرور و خودشیفته داشته باشد). مورد تایید عموم قرار گرفتن باعث می شود بین اطرافیان و کسانی که تعریف شما را می شنوند محبوبیت بیشتری کسب کنید.

موارد زیر به صورت خلاصه به شما کمک می کند به این دو پرسش پاسخ دهیم: چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و چگونه دل پسری را به دست بیاوریم

ـ شنونده خوبی باشید.ـ او را نصیحت نکنید، بویژه در حضور دیگران.ـ شوهر خود را با دیگری مقایسه نکنید، از او ایراد نگیرید و تحقیرش نکنید.ـ چارچوب فکری و ذهنی شوهر خود را بشناسید و او را آنچنان که هست درک کنید.ـ نسبت به وضعیت روحی شوهرتان دقیق و حساس باشید.ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنید و به آن احترام بگذارید.ـ زمینه‌های حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشوید.ـ زبان نگاه را بیاموزید و ارتباط‌های غیرکلامی با همسر خویش را بیشتر کنید.ـ توقعات و انتظاراتی که از او دارید را محترمانه برایش بیان کنید و از او نیز چنین بخواهید.ـ هر روز بهانه‌ای برای ایجاد نشاط و شادابی در خانه پیدا کنید.ـ انصاف داشته باشید و صادقانه همه‌چیز را از نگاه طرف مقابل ببینید.ـ بهترین راه موفقیت در بحث، اجتناب از آن است.ـ هنگام ناراحتی او از وی انتقاد، گله و شکایت نکرده و او را محکوم نکنید.ـ در جهت تامین نظر وی طوری دوستانه صحبت کنید تا احساس امنیت درونی کند.ـ به جای احساساتی شدن آرام باشید و از تندی و اشک ریختن بپرهیزید.ـ موقعیت خود را تغییر داده و مشکلات را در زمان و مکان بهتری مطرح کنید.

چطور دل عشقمو بدست بیارم

در ادامه همچنان به تکنیک های بیشتر در ارتباط با اینکه چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه دل پسری را به دست بیاوریم اشاره خواهیم کرد:

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد.

در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح میباشد: احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد.

اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند.

ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

در مورد اینکه چگونه دل پسری را به دست بیاوریم باید بدانید خانوما بیشتر از طریق شنیدن مجذوب یک مرد میشن.

باید اول اون را به خودت علاقه مند کنی و بعد بری جلو و شروع به صحبت کنی. اما اگه دل دختری رو میخوای به دست بیاری که باهاش رابطه داری باید:

۱- زیبا غذا بخوری

۲- زیاد نخوری

۳- جملات عاشقانه و با مزه به زبونت بیاری

۴- مستقیما و بی مقدمه بهش ابراز علاقه کنی

۵- گاهی اوقات بوسه بدون نیت ارضای نیاز جنسی.

۶- غیر از اون هیچ زنی را نبینی

۷- از هیچ زنی حتی در حد یک کلمه تعریف نکنی.

۸- مواقع ناراحتی زنها فقط باید گوش بدی و باهاش ابراز همدرددی کنی.

۹- وقتی خانمها در مورد مشکلی با شما صحبت میکنن. اصلا دنبال راه حل نیستم. فقط دارن خودشونو لوس میکنن. کافیه بهشون بگی آخی نازی. چقدر مشکل بزرگی را داری تحمل میکنی.

مطالب مرتبط:

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

چگونه پسری را در یک روز دیوانه خود کنیم – پیشنهاد گرفتن از پسران مغرور

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

منبع: نوین بینش – یکی از کامل ترین منابع روانشناسی عشق به زبان فارسی

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که قصد دارید توجه و علاقه مردی را به خود جذب کنید که از بارزترین خصوصیات اخلاقی آن مغرور بودن است، بهترین راه این است که در ابتدای هر کاری بیشترین شناخت را از او بدست آورید و همچنین در نحوه برخورد و رابطه خود با وی یک سری اصول اولیه را رعایت کنید. به همین دلیل در ادامه شما راه های جذب مردان مغرور آشنا می کنیم.

جذب مرد یا زنی که از لحاظ اخلاقی مغرور هستند از جنبه های مختلفی با هم متفاوت می باشد طوری که مردها از پیچیدگی اخلاقی کمتری نسبت به خانم ها برخوردار هستند برای همین جذب یک مرد می تواند آسان تر از جذب یک زن باشد، به طور کلی می توان گفت مردها از آمادگی بیشتری برای جذب از سوی یک نفر برخوردار هستند، که با این حال اگر شما با اصول قانون جذب مردهای مغرور آشنا باشید و بتوانید تمام این اصول را رعایت کنید می توانید فرد مورد علاقتان را به سوی خود جذب کنید.

در مطالب گذشته شما را با موضوعاتی در این رابطه آشنا کردیم که شامل، نحوه رفتار صحیح با همسر مغرور و نحوه صحیح رفتار با افراد مغرور بود حال در ادامه شما را با چند راه کار علمی برای جذب مردهای مغرور آشنا می کنیم.

 

بیشتر خانم ها می دانند که ناتوانی در برقرار کردن ارتباط عاطفی با مردان، یکی از بارز ترین خصوصیات یک مرد مغرور می باشد که این مرد به هیچ عنوان نمی خواهد ذره ای از غرور خود برای کسی که به او توجه می کند کم کند، که زنان بهتر است در این زمینه با کسب آگاهی بیشتر درباره راه های جذب مردهای مغرور اقدام کنند تا احساس شکست و نا امیدی نکنند.چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

 از مهم ترین اصول قسمت یک رابطه عاشقانه جذب می باشد. همانطور که می دانید تا جذبی در کار نباشد هیچ علاقه ای بین دو نفر شکل نخواهد گرفت، که این جذب در ابتدا به صورت جذب فیزیکی می باشد که در این زمان است که می فهمند علاقه زیادی به برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند، اما باید گفت که این جذب همیشه در ۲ طرف ایجاد نمی شود بلکه ممکن است تنها در یکی از آنها این حس ایجاد شود، که در این بین اگر طرف مقابلتان مردی مغرور باشد راه دشوار تری را در پیش رو خواهید داشت، چرا که آقایان مغرور دوست دارند زنان برای بدست آوردن آنها از خود گذشتگی های فراوانی نشان دهند که این موضوع باعث می شود حس غرور کاذب در آن ها ایجاد شود، به همین دلیل اگر می خواهید به جذب مردهای مغرور بپردازید باید از راه های اثر بخشی که در اختیارتان قرار می دهیم استفاده کنید.

این نکته بسیار مهم است تا شما از لحاظ روانی بهترین باشید و این حس را در خود تقویت کنید زیرا اگر خودتان از خودتان ناراضی باشید باعث می شود تا اعتماد به نفس پایینی داشته باشید، نداشتن اعتماد به نفس می تواند به وضوح در رفتار ها و صحبت کردتان آشکار باشد. شما باید این نکته را بدانید که بیشتر مردان جذب زنانی می شوند که به خود اهمیت می دهند و خود را دوست دارند و در مقابل از زنانی که به صورت مداوم و شکست خورده به دنبال مرد مورد علاقه خود هستند دوری می کنند، پس شما باید برای جذب مردان مغرور در مقابلشان تا جای ممکن اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

شما می توانید برای بالا بردن اعتماد به نفس خود از چند ترفند استفاده کنید:

۱.همیشه به خودتان بگویید که چه ادم شگفت انگیزی هستید، سعی کنید تمام مهارت هایی که دارید را به یاد آورید و به آنها ببالید، زیرا این ویژگی های مثبت هستند که می تواند شما را یک فرد خاص نشان دهد و این را به خودتان بقبولانید که شما ارزش توجه یک مرد مغرور را دارید.

۲. در آینه به خود نگاهی بی اندازید و به یاد آورید که از زیبایی درونی و ظاهری برخوردار هستید، البته این را در نظر داشته باشید که هیچ انسانی کامل نیست، بیشتر مردان هر چند که مغرور باشند در نگاه اول به سوی ویژگی های ظاهری فرد مقابل جذب می شوند، و همیشه بدانید که مردان تمام این زیبایی ها و جذابیت های ظاهری را می بینند.

۳. در هنگام برخورد با آدم های جدید اعتماد به نفس داشته باشید و از برقرار کردن رابطه هراسی نداشته باشید، سعی کنید در یک جمع آمادگی هر چیزی را داشته باشید و به هیچ عنوان در جمع به قضاوت و بد گویی از دیگران نپردازید این ویژگی های اخلاقی مثبت باعث می شوند تا دیگران دوست داشته باشند و بخواهند شما را بیشتر بشناسند، برای یک مرد هیچ چیز به اندازه دیدن یک خانم شادی که توسط حلقه دوستانش محاصره شده است جذاب تر نیست. مردان مغرور از اینکه بتوانند قسمتی از یک انرژی مثبت باشند را دوست دارند.

۴. از دیگر نکاتی که به شما در راه جذب مردان مغرور کمک می کند این است که به هیچ عنوان در زندگی خود بی هدف نباشد و خود را به خوبی بشناسید، اغلب آقایان مغرور به سمت زنانی جذب می شوند که خود را به خوبی می شناسند، در واقع مهم ترین چیزی که یک مرد مغرور از طرف مقابل خود می خواهد این است که یک زن تمام محدودیت ها، آرزوها و نیاز هایش را بداند و سرگردان نباشد.

۱.داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب لازمه جذب مردان مغرور می باشد، زیرا مردان با چشم عاشق می شوند اما ازنان با گوش به همین دلیل یک ظاهر گیرا برای یک مرد مغرور می تواند جلب توجه کند، منظور از داشتن ظاهری جذاب غلیظ و لباس های گران قیمت نیست زیرا جذابیت در سادگی نهفته است، در این زمینه بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که بیشتر روی زیبایی های ظاهرتان تمرکز کند، و با توجه به مکانی که قرار است با او دیدار کنید لباس بپوشید و حتما بر روی زیبایی موهایتان توجه کنید.

۲. به غیر از داشتن ظاهر زیبا شما نباید توجه به بهداشت فردی را فراموش کنید، تمیز بودن و داشتن حضوری پر از عطر بسیار مهم می باشد، بو ها تاثیرات شگفت انگیزی بر روی مغز می گذارند به همین دلیل نباید از آن غافل شوید، سعی کنید از عطر بسیار ملایمی استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت می تواند اثرات عکسی داشته باشد، علاوه بر این از آنجایی که لبخند زدن در صورت شما می تواند بر روی ظاهرتان بسیار تاثیر گذار باشد حتما از تمیزی دندان هایتان مطمئن شوید. شاید این مسائل برای برخی از افراد مهم نباشد اما تاثیرات بزرگی را به همراه خواهد داشت.

بعد از انجام تمامی مراحل بالا حال زمان آن رسیده که با او ملاقات نمایید، این موضوع را به یاد داشته باشید که شما تنها ۱ مرتبه فرصت دارید تا بتوانید یک مرد مغرور را به سمت خود جذب کنید، پس حتما باید در خود یک انرژی مثبت ایجاد کنید.

۱. اولین نکته برای جذب مردان مغرور در هنگام مواجهه با آنان این است که حتما تماس چشمی چند ثانیه ای با چشمان او برقرار کنید، این روش باعث می شود تا حس کند شما دوستش دارید، البته نیازی نیست مدام به چشم های او خیره شوید، گره خوردن نگاه برای چند ثانیه کافیست، توجه داشته باشید زمانی که در حال نگاه کردن به مرد مورد علاقه خود هستید طوری به او نگاه نکنید که گویی خیلی مشتاق و هیجان زده هستید، فقط کافیست با خونگرمی هر چه تمام به معاشرت با او بپردازید. همچنین سعی کنید در هنگام حرف زدن از عشوه های زنانه کمک بگیرید و همواره یک لبخند ملیح بر لبانتان داشته باشید.

۲. زمانی که حس کردید مرد مغروتان به شما حسی پیدا کرده است وقت آن است تا از زبان بدن خود بیشتر استفاده کنید. از این رو ابتدا سعی کنید همواره اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، به کار هایی که می کنید توجه داشته باشید به هیچ عنوان دست به سینه نشینید، قوز نکنید، ناخن هایتان را نجوید، با موهایتان بازی نکنید، مدام گوشی خود چک نکنید، گوشی تلفن همراه خود را روی میز قرار ندهید، اطراف خود را بیهوده نگاه نکنید، و به جای اینکارها با طرف مقابلتان تماس چشمی داشته باشید و به او توجه کنید، شما باید برای جذب یک مرد مغرور طوری رفتار کنید که او حس کند زمان هایی را که با شما سپری می کند فقط برای او مهم هستید.

۱.هر فردی با توجه به ویژگی هایی که دارد در بین اطرافیان محبوبیت پیدا خواهد کرد برای مثال برخی از افراد ذاتا شوخ طبع و با مزه هستند به همین دلیل ممکن است برای جذب فرد مورد علاقه خود از این ویژگی خود خجالت بکشند، که این رفتار کاملا اشتباهی می باشند زیرا مردان به طور خاصی عاشق دخترانی هستند که شوخ طبع هستند و به هیچ عنوان از شوخی کردن خجالت نمی کشند، به طور کلی مردان کمتر به سمت زنانی جذب می شوند که اخلاقی خشک و جدی دارند، شما باید به مرد مغرور خود نشان بدهید که قادر هستید به نقاط ضعف خود بخندید زیرا این ویژگی در نظر مردان بسیار جذاب می باشد.

۲.به مرد مغروری که نسبت به او علاقه پیدا کرده اید نشان دهید که هوش بالایی دارید، مردان عاشق زنان باهوشند و از اینکه بتوانند با چنین زنی آشنا شوند خوشحال می شوند و این باعث می شود مدت زمان بیشتری را بخواهند با شما سپری کنند، دختران و زنان بسیاری وجود دارند که از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردار می باشند، به همین دلیل هم باید به کسی که دوستش دارد نشان دهد که چقدر بی نظیر هستید.

این نیاز هر مردی است تا حس کنند بهترین هستند و دیگران به او نیازمند هستند، اکثر مردان مغرور از اینکه نیاز های فرد مورد علاقه خود را تامین کنند لذت می برند و با این کار به خود مغرور می شوند، به همین دلیل اگر با او قرار ملاقات گذاشتید حتما بگذارید تا جای ممکن کار هایی که می تواند از پسش بر بیاید را انجام دهد، بگذارید تمام صورت حساب ها را پرداخت کند، این باعث می شود تا با خود احساس کند که شما به او نیاز دارید و این حس مردانگی در او تقویت شود.

بیشتر مردان مغرور گمان می کنند که نمی توانند به کسی اعتماد کنند، که شما در این زمینه باید نقش پر رنگی را ایفا کنید، این گونه مردان باید به این حس دست پیدا کنند که همه چیز تحت کنترل آن ها است و هیچوقت نباید در مقابل دیگران ضعیف نشان داده شود بلکه باید همواره قوی و استوار به نظر برسد، در این زمان است که شما نباید به قضاوت وی بپردازید بلکه باید با صبوری کردن و دوست داشتن به او نشان دهید که می توانید برایش سنگ صبور باشید، به این ترتیب مرد مغرور کم کم می تواند به او اعتماد کند و جایی برای او در قلبش باز کند.

شاید این موضوع عجیب باشد اما باید بدانید که این روش یکی از تکنیک های جذب مردان مغرور می باشد، این افراد معمولا از توجه زیاد افراد گریزان هستند، به همین دلیل باید توجه کنید در این راه محتاطانه عمل کنید و وابستگی زیادی به او نشان ندهید. نباید رفتارتان به گونه ای باشد که حس کند فقط ۱ طرفه در حال دریافت توجه می باشد بلکه باید این عمل کاملا دو طرفه باشد.

مردان مغرور از اینکه در زندگیشان با چالش های متعدد روبرو شوند لذت می برند به همین دلیل اگر به چیزی علاقه پیدا کنند تلاش زیادی برای رسیدن به آن می کنند، اینگونه مردان هنگامی که چیزی به راحتی بدستش بیاورند به همان سادگی هم علاقه خود را از دست می دهند اما اگر برای بدست آوردن چیزی و یا کسی سخت تلاش کنند برایشان جذاب تر است، شما در این زمان باید جوری رفتار نمایید که توجه او بیشتر به سمت شما جلب شود، درست است که علاقه شدیدی به آن فرد دارید اما باید طوری وانمود کنید در برقراری ارتباط با او مشتاق نیستید، این بی توجهی می تواند بیشتر نظرش بر روی شما جلب شود، هیچگاه خود را پیشکش نکنید تا بتوانید در جذب مردان مغرور موفق باشید.

شما باید به این درک رسیده باشید که همیشه اوضاع نمی تواند بر وفق مرادتان پیش برود، به همین دلیل اگر نتوانستید در این زمینه موفق شوید ناامید نشوید در هر صورت شما کار هایی در این مدت انجام داده اید که باعث رشد شما و افزایش توانایی هایتان شده است، اگر این مرد شما را از خود راند شما باید متوقف شوید و رها کنید، زیرا شما نمی توانید با با ناراحت کردن خود و التماس کردن کاری از پیش ببرید، شما در هر صورت باید جوهر با ارزش وجودی خودتان را حفظ کنید تا زمان مناسب تر و فرد مناسب تری پیدا شود.

کلام آخر: با این حال زمانی که شما در راه جذب مردان مغرور شکست خورید به هیچ عنوان با اون به جنگ کردن نپردازید چرا که مردان از این نوع رفتار بیذار هستند، سعی کنی در ارتباط با مردان مغرور هر آنچه که او به شما می دهد شما هم به او بدهید نه کمتر نه بیشتر چراکه این یکی از خصوصیات اخلاقی مردان می باشد، زمانی که مرد ها علاقه های بیشتر از آنچه که به شما می دهند دریافت کنند دچار دلزدگی خواهند شد. توجه داشته باشید که هیچگاه تمام عشق و احساستان را برای جذب مردان مغرور خرج نکنید. شما می توانید در صورت احتیاج در این زمینه از یک مشاوره راهنمایی بگیرید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم

ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم
چگونه دل پسر مغرور را بدست اوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *