چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

 
helpkade
چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم
چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

از اوایل دوران جوانی، یکی از دغدغه‌های جدی دختران و پسران، پیدا کردن فرد مناسبی برای رابطه عاطفی و ازدواج است. خیلی از دختران جوان در این زمینه نگرانی‌ها و سوالات مختلفی از جمله «چطور یه دوست پسر خوب پیدا کنم؟ چه پسری برای دوستی و آشنایی مناسبه؟» دارند. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که دختران برای داشتن یک رابطه و ازدواج خوب نباید منتظر بمانند و منفعلانه برخورد کنند. شما باید توانایی شکل دادن به یک رابطه عاطفی سالم را داشته باشید تا بتوانید به شناخت مناسبی از طرف مقابل‌تان برسید. اما باید یک رابطه جدی و به قصد ازدواج را از روابط بی‌هدف و فقط به قصد دوستی و خوش‌گذرانی تشخیص دهید تا دچار آسیب نشوید. در این مقاله می‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور می‌توانید رابطه عاطفی سالمی با فردی مناسب و به قصد آشنایی و ازدواج شکل دهید.

هشدار: رادیو عشق به هیچ عنوان استفاده از واژه دوست پسر و همچنین دوستی بی‌هدف دختر و پسر را تایید نمی‌کند. استفاده از واژه «دوست پسر» در این مقاله صرفا به منظور دیده شدن این مقاله توسط جستجوکنندگان در نتایج جستجو است. این مقاله برای افرادی تهیه شده است که به دنبال ایجاد یک رابطه سالم برای آشنایی بیشتر به قصد ازدواج هستند. روابط دوستی بی مرز و بی هدف چیزی جز آسیب عاطفی برای افراد بر جا نخواهد گذاشت.

فهرست مطالب

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

خیلی وقت‌ها دختر می‌پرسند چه زمانی می‌توانم وارد یک رابطه عاطفی شوم و دوست‌پسر داشته باشم؟ واقعیت این است که برای این موضوع نمی‌توان سن خاصی پیشنهاد داد و همه چیز به آمادگی و پختگی شما برمی‌گردد. هر وقت که احساس کردید می‌توانید یک رابطه سالم به قصد ازدواج را شکل دهید، زمان آن است که دنبال فرد مناسب بگردید. گاهی وقت‌ها دوست‌پسر داشتن در بین دختران تبدیل به نوعی امتیاز مثبت می‌شود و خیلی از دختران فقط برای اینکه از بعضی دوستان‌شان عقب نمانند می‌گویند «دوست‌پسر می‌خوام». درصورتیکه باید بدانید دوست پسر داشتن برای تفریح یا برای عقب نماندن از دیگران و روابط بی‌هدف، به شما آسیب خواهد زد. احساسات در دختران خصوصا در سنین پایین‌تر بسیار شدید و خالص است. شما حتی اگر در ابتدا بدون هدف خاصی وارد یک رابطه شوید کم‌کم از نظر احساسی به دوست‌پسرتان وابسته می‌شوید، این وابستگی احساسی چشم‌تان را روی بسیاری از واقعیت‌ها می‌بندد. اگر طرف مقابل بخواهد از شما سوءاستفاده کند به خاطر وابستگی‌تان در مقابل او بی‌دفاع می‌شوید، از استانداردها و ایده‌آل‌هایتان کوتاه می‌آیید و زمانی که توسط او رها شوید به شدید ضربه روحی می‌خورید. نمی‌خواهیم شما را از همه روابط عاشقانه بترسانیم، اما لازم است از روابط بی‌هدف بترسید.

برای اینکه خودتان را در مقابل آسیب حفظ کنید، لازم است در درجه اول آمادگی ورود به رابطه سالم و متعهدانه به قصد ازدواج را در خودتان ایجاد کنید،‌ روش صحیح یافتن یک فرد مناسب را پیدا کنید و درنهایت وارد یک رابطه سالم شوید. شما به یک راهنمای آموزشی نیاز دارید تا بدانید چه زمانی برای یافتن فرد ایده‌آلتان آماده هستید، دنبال چه ویژگی‌هایی در او باید باشید، چطور باید او را پیدا کنید،‌ چطور به او نزدیک شوید و یک رابطه عاطفی سالم به قصد ازدواج شکل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره، لطفا صفحه «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کند.

برای پیدا کردن یک دوست پسر مناسب،‌ ابتدا باید خودتان را بشناسید. دوست‌پسر خوب برای هرکس معنی متفاوتی دارد. مهم این است که خواسته‌های شما از فردی که می‌خواهید با او زندگی کنید چیست. بنابراین دست به کار شوید و از خودتان بپرسید واقعا دنبال چطور فردی می‌گردید؟ چه ملاک‌هایی برای یک دوست‌پسر خوب دارید؟ دوست دارید او چه ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، ظاهری و خانوادگی داشته باشد؟ لیستی از این ویژگی‌ها تهیه کنید تا در ادامه راه کمک‌تان کند.

بهتر است بعد از تهیه لیست، آن را به یک مشاور روانشناس نشان‌ دهید تا بررسی کند، چون قرار است این لیست معیار سنجش خواستگارهای‌تان باشد بنابراین اگر لیست درستی آماده نکرده باشید احتمال اشتباه و آسیب زیاد می‌شود. مشاوران رادیو عشق به شما کمک می‌کنند بتوانید یک تصویرسازی درست از مرد ایده‌آل‌تان انجام دهید و بر اساس‌ آن بتوانید گزینه‌های ازدواج اشتباه را از درست به خوبی تشخیص دهید.

وقتی به این فکر می‌کنید که دوست‌پسر ایده‌آلتان چه ویژگی‌هایی لازم است داشته باشد، گاهی به این مسئله پی می‌بردید که لازم است تغییراتی نیز در خودتان ایجاد کنید تا جذابیت‌تان افزایش پیدا کند و شما هم فرد ایده‌آلی برای او باشید. مثلا ممکن است به این نتیجه برسید که باید روی جذابیت‌‌های ظاهری‌تان کار کنید، اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید یا سبک زندگی جذاب‌تر و هدف‌مندی‌تری برای خودتان ایجاد کنید،‌ پس دست به کار شوید و هرکاری که لازم است برای جذاب‌تر شدن برای دوست‌پسر ایده‌آلتان انجام دهید. حالا باید دنبال چنین فرد ایده‌آلی بگردید. برای اینکه دنبال یک دوست‌پسر خوب بگردید نباید منفعل باشید و منتظر بمانید او شما را پیدا کند، بلکه شما هم باید در این مسیر حرکت کنید. مهم‌ترین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که فعالیت‌ها و حضور اجتماعی‌تان را بیشتر کنید. مطمئنا برای افزایش حضور اجتماعی‌تان لازم است از مهارت‌های ارتباطی قوی برخوردار باشید. بنابراین اگر در این زمینه احساس ضعف می‌کنید، دست به کار شوید؛ مطالعه و تمرین کنید و از مشاور متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

هر زمان فردی را دیدید که شبیه به خواسته‌های شما از یک مرد ایده‌آل بود، بهتر است به شیوه‌های مناسب به او نزدیک شوید. شاید فکر کنید سخت‌ترین قسمت کار اینجاست و چطور باید به او نزدیک شد؟ خیلی‌ها در این شرایط به ابراز علاقه مستقیم فکر می‌کنند، اما باید بدانید ابراز علاقه مستقیم به یک پسر کار درستی نیست و حتی اگر رابطه عاطفی بین شما ایجاد شود، در آینده به مشکلاتی برمی‌خورید. اما این به این معنی نیست که شما باید دست روی دست بگذارید و هیچ‌کاری نکنید. شما باید به او فرصت دهید شما را ببیند و انتخاب‌تان کند. سعی کنید سر صحبت را با او باز کنید.

بستگی دارد شما این فرد را کجا ملاقات کرده‌اید. مثلا اگر در محیط دانشگاه آشنا شده‌اید،‌ راجع به مسائل درسی با او صحبت کنید یا حتی ازش کمک بگیرید. کمک کردن حس خوبی به آقایان می‌دهد. البته نباید در این زمینه زیاده‌روی کنید که فکر کند فرد وابسته‌ای هستید یا خودتان از پس کارهای‌تان برنمی‌آیید. سعی کنید کم‌کم صحبت‌هایتان دوستانه‌تر شود تا هم بتوانید شناخت بیشتری درباره او پیدا کنید و هم این فرصت را به او بدهید که شما را بشناسد. درواقع شما با ایجاد این فرصت و معرفی و شناساندن خودتان، او را ترغیب می‌کنید که خودش به شما پیشنهاد آشنایی بدهد.

خیلی وقت‌ها افراد از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باهم آشنا می‌شوند. نمی‌توان انکار کرد که این روزها تکنولوژی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در زندگی افراد دارد و یک روش بسیار پرکاربرد برای آشنایی دو نفر است. نمی‌گوییم به هیچ‌وجه از طرق فضای مجازی با کسی آشنا نشوید، اما باید حسابی حواس‌تان جمع باشد. شبکه‌های اجتماعی فقط می‌تواند در زمینه آشنایی اولیه به شما کمک کند و به هیچ‌وجه نمی‌توانید افراد را از طریق فضای مجازی بشناسید. بسیاری از دختران که مورد سوءاستفاده عاطفی، مالی و… قرار می‌گیرند،‌ از طریق مجازی با فرد موردنظر آشنا شده‌اند و فقط با شنیدن حرف‌های فرد مقابل یا دیدن پست‌ها و مطالبی که به اشتراک می‌گذارد، به این نتیجه رسیده‌اند که کاملا او را شناخته‌اند و او همان دوست‌پسر رویایی‌شان است! بنابراین به هیچ‌وجه فراموش نکنید که از راه دور و از طریق چت کردن و تماس تلفنی نمی‌توانید فردی را بشناسید. بنابراین قبل از اینکه وابستگی عاطفی پیدا کنید، حتما او را چندین جلسه به صورت حضوری ببینید. روابط مجازی طولانی مدت وابستگی عاطفی شدید ایجاد می‌کند. با شنیدن حرف‌های طرف مقابل یک تصویر ایده‌آل از او در ذهن‌تان نسازید و عاشق و دلباخته‌اش نشوید. اگر می‌دانید نمی‌توانید او را در دنیای واقعی ملاقات کنید، مثلا در دو شهر متفاوت و بسیار دور از همدیگر هستید، به‌هیچ‌وجه رابطه دوستانه ایجاد نکنید.

بهتر است قبل از اینکه با فردی وارد رابطه عاطفی شوید، استانداردها و خط قرمزهای‌تان را اول برای خودتان و بعد برای طرف مقابل‌تان مشخص کنید. مراقب باشید یکی از مهم‌ترین استانداردهای شما باید هدف‌مند بودن رابطه باشد. یعنی اگر بعد از یک مدت آشنایی و ایجاد شناخت متوجه شدید به درد هم می‌خورید و رابطه خوبی دارید، هردو تمایل داشته باشید رابطه را به سمت ازدواج سوق دهید. پس با کسی که از همان ابتدا می‌گوید قصد یا شرایط ازدواج ندارد، از صحبت‌های جدی درباره آینده طفره می‌رود یا از همان روز اول خواسته‌های جنسی از شما دارد، وارد رابطه نشوید. خودتان را گول نزنید! خیلی از دخترها با پسری دوست می‌شوند که از همان ابتدا گفته فعلا به ازدواج فکر نمی‌کند. آن‌ها با خودشان می‌گویند «الان اینطوری میگه، یه کم باهم باشیم نظرش عوض میشه، هرطور شده راضیش می‌کنم». اما وقتی به خودشان می‌آیند می‌بینند چند سال از رابطه‌شان گذشته و طرف مقابل همچنان علاقه‌ای به ازدواج ندارد. پس به جای اینکه چندسال از زندگی‌تان را صرف یک رابطه بی‌نتیجه کنید و از نظر عاطفی کاملا وابسته شوید، از همان ابتدا وارد رابطه‌های بی‌هدف یا آسیب‌زا نشوید. بنابراین از همان ابتدای رابطه با رفتار و گفتارتان به او نشان دهید که دنبال یک رابطه جدی و هدفمند هستید. فراموش نکنید فرآیند شناختن طرف مقابل‌تان باید در تمام طول رابطه وجود داشته باشد و از طرفی باید برای داشتن یک رابطه سالم تلاش کنید. یک رابطه سالم و هدفمند ذره ذره ساخته می‌شود. شما باید یاد بگیرید چطور به شیوه صحیح باهم صحبت کنید، نیازهای همدیگر را برآورده کنید،‌ چطور اختلافات‌تان را برطرف کنید و حتی چطور به شیوه صحیح باهم دعوا کنید. اگر باهم یک رابطه عاطفی سالم و رضایت‌بخش داشته باشید،‌ او به هیچ‌وجه شما را رها نخواهد کرد.

اگر در هرکدام از این مراحل مشکل دارید، نمی‌دانید دنبال چطور فردی هستید، نمی‌توانید با جنس مخالف مخالف ارتباط برقرار کنید، نمی‌دانید چطور یک دوست‌پسر مناسب پیدا کنید، در رابطه با دوست‌پسرتان مشکلات زیادی دارید یا دوست دارید رابطه‌تان را تبدیل به یک رابطه پایدار و ازدواج کنید، بهترین راه کمک گرفت از یک مشاور متخصص است. مشاور به شما کمک می‌کند مشکل را به صورت ریشه‌ای پیدا کنید و مهارت‌های لازم برای حل مشکلات‌ را بیاموزید.

خیلی از دختران جوان به دنبال پیدا کردن یک دوست پسر مناسب هستند. تلاش برای پیدا کردن دوست‌پسر مناسب خوب است اما نباید فراموش کنید که باید با فردی وارد رابطه شوید که دنبال یک رابطه هدفمند و به قصد ازدواج باشد. برای پیدا کردن یک دوست‌پسر خوب باید در درجه اول خودتان را بشناسید و بدانید دنبال چطور فردی هستید. سپس با تقویت مهارت‌های ارتباطی و فعالیت‌های اجتماعی‌تان با افراد مناسبی آشنا شوید. شما نباید مستقیما به مردی ابراز علاقه کنید یا پیشنهاد آشنایی دهید. بلکه باید با نزدیک شدن به او و ایجاد یک رابطه دوستانه، این فرصت را به او دهید که به شما علاقه‌مند شود و پیشنهاد آشنایی دهد. مراقب باشید با فردی که از ابتدا بیان می‌کند قصد یا شرایط ازدواج ندارد، وارد رابطه نشوید و با گفتار و رفتارتان به او نشان دهید دنبال یک رابطه هدفمند و ازدواج هستید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودمچگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

رفتار صحیح با دوست پسر: اگر شما دختر خانمی هستید که با پسری وارد رابطه عاشقانه شده اید بهتر است این مطلب از فالوده با عنوان رفتار صحیح با دوست پسر را مطالعه کنید. اگر رفتار صحیح با دوست پسر خود را بدانید می توانید این رابطه را از حالت دوستی و خوش گذرانی کوتاه مدت به یک رابطه عاطفی پایدار همراه با ازدواج تبدیل کنید. علاوه بر این رفتار صحیح با دوست پسرتان به شما کمک می کند اجازه سواستفاده و درخواست های نامعقول به وی ندهید. در این مطلب به شما خواهیم گفت رفتار با دوست پسر مغرور به چه شکلی باشد، چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود، راز نگه داشتن دوست پسر چیست، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم، روش های دلبری از دوست پسر، چگونه با عشق خود رفتار کنیم و وظایف دوست پسر چه می باشند. پس با فالوده همراه باشید.

 

رفتار با دوست پسر مغرورباور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند. باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود. برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم. باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم او را مطلع کنم.

متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال جالب! بازیگری که در همه سریال ها بازی می کند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر هست یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف او را مشاهده می کنیم کدام خوانده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر می کند یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او می شنویم. افراد پر کار در واقع به نوعی تمام هنر خود را خرج می کنند و همه کارهایشان شبیه هم می شود و جذابیتی نخواهد داشت. این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق می کند. همیشه حضور داشتن و در دسترس بودن کار پسندیده ای نیست!

چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود
متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه سرد شدن یهویی رابطه و دوری پسر از دختر اتفاق می افتد. سپس از خود می پرسند چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

در رفتار صحیح با دوست پسر خود باید بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود. پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود.

راز نگه داشتن دوست پسر
اما در این بخش از رفتار صحیح با دوست پسر می خواهیم بدانیم راز نگه داشتن دوست پسر چیست؟ شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند.

این روش صحیح برخورد با دوست پسرتان نمی باشد. اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد. راز نگه داشتن دوست پسر و رفتار صحیح با وی این است که باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یک شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید. 

روش های دلبری از دوست پسر
در این بخش از رفتار صحیح با دوست پسر می خواهیم به روش های دلبری از دوست پسر اشاره کنیم.
– تماس چشمی با پسر یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشم های شما خیره خواهد شد.
– نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. بر اساس روانشناسی شناخت پسران اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

– علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، اگر می خواهید بدانید چگونه با دوست پسرتان ازدواج کنید، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد.

چگونه با عشق خود رفتار کنیم
در رفتار صحیح با دوست پسر اگر بخواهیم بدانیم چگونه با عشق خود رفتار کنیم بایستی به این موارد توجه کرد:– ابراز علاقه کردن
بدانید در طرز رفتار با پسران ابراز علاقه به صورت گفتاری تاثیر بسزایی خواهد داشت.– انتظارات بجا داشته باشید
در رفتار با عشقتان توجه کنید که بیش از حد توان او توقع نداشته باشید چرا که این مورد باعث ارسال احساس منفی به فرد مقابل خواهد شد.– اختصاص دادن زمان
در طول روز حتما زمانی را برای وقت گذرانی حضوری و یا مجازی با او اختصاص دهید.– توجه به صحبت هایش
هنگامی که عشق تان با شما حرف می زند یا چیزی را تعریف می کند سعی کنید سراپا گوش باشید.– قدردانی
سعی کنید از دوست پسرتان برای کارهایی که برای شما انجام می دهد قدردانی کنید. 

آخه این دیگه چه عنوانیه که گذاشتید؟!!!!
دوست پسر؟!!!!
صد تا از این نکاتو اگه ملت رعایت کنن نه باعث میشه کسی بیاد خواستگاری نه اینکه اگرم اومد خواستگاری یعنی بعد از ازدواجم اون رابطه به همین خوبی و خوشی خواهد موند!

پسرا تا بهشون میگی میخوامت و دوستت دارم سریع شخصیتشون تغییر میکنه

خیلی از دخترها هم همینطورند

سلام ممنون که اینقدر زحمت میکشین واقعا تمام چیزایی که گفتین درست بود اما در این مورد من یکی از تجربه های خوبم بوده میگم که بقیه هم استفاده کنند:
ببینید اینکه خانم خودشو دوست داشته باشه به اندام و موستش برسه به خودش ارزش بده و اینا رو به عشقش یا همسرش بگه واقعا خوبه من مرتب ورزش میگیرم رژیم ماسک صورت و در این مورد هم صحبت میکنم میگم ورزش میکنم که اندام خوبم خراب نشه به پوستم اهمیت میدم که جوون بمونم اینا واقعا تاثیر مثبت داره حتی اگر اندامتون خوب نباشه یا پوست صافی نداشته باشین درباور مرد زندگیتون یه خانم خوشکل و خوش تیپ و خوش اندام جلوه میکنید

به نظر من فوقالعادس

اشتباه من این بود که مغرور بودم وقتی ازم درخواست چت سکسی میکرد بدن اینکه ضرری بهم برسونه من ضایعش میکردم و عکسایی که با لباس خوشگل دوس داش براش نمیفرستادم با اینکه خیلی زیبا بودم و پوستمم صافو سفید بود این باعث سردی رابطمون شد…تا اینکه بعد یه مدت برگشت و براش یه دختر پایه و شوخ شدم و الان رابطمون عالیه

واقعا دوست پسر یعنی چی خوب هیچ پسری با دختری که دوست هست ازدواج نمیکنه میره دنبال دختر خوب یا دختری که مامانش پیدا کنه اینها چیه ظررش برای دختر هست واقعا که زندگی بر اساس این دوستیها هم دوامی نخواهد داشت

همه دختران و خانم‌های جوان تمایل دارند تا در روابط عاطفی‌شان، جذاب و خواستنی باشند. اما این حس ممکن است تنها در ابتدای دوستی دیده شود و در طول رابطه، دیگر خبری از شیفتگی و دوست داشتن دیوانه وار وجود نداشته باشد. پس این سوال همواره در ذهن خانم‌های جوان به وجود می آید که چطور می‌توانیم جنس مخالف یا دوست پسر خود را عاشق کنم؟ چطور حس دوست داشتن او را حفظ کرده و حتی بیشتر کنم ؟ یا راه های جذب دوست پسر چیست؟ و سوالاتی از این دست.

در این مقاله از وب سایت شادیما درباره راه‌های جذب و ترغیب دوست پسر و افزایش عشق در رابطه صحبت میکنیم و اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

اولین دلیلی که افراد به دنبال رابطه هستند فرار از تنهایی و حس نیاز به یک فرد دیگر است. تجربه نشان داده است که هر چه ساعت‌های بیشتری را در کنار هم بگذرانید، احساس بین شما و دوست پسرتان قوی تر از قبل می‌شود. به بیانی ساده، هر چه تعداد دفعات و طول ساعات برای دیدن یک فرد خاص افزایش پیدا کند، علاقه آن شخص نسبت به شما بیشتر از قبل می‌شود. لذا برای اینکه بیشتر وقت‌تان را با او بگذرانید، بدنبال راهکارهایی برای دیدن او باشید.

مسلما تا به حال درباره خود با دوست پسرتان حرف زده اید، اما ممکن است خصوصیات خود را با ذکر جزئیات دقیق نگفته باشید. البته دلایل زیادی برای نگفتن تمامی جزئیات ویژگی‌های‌ خودتان وجود دارد. اما آنچه که واضح است، با گفتن جزئیات بیشتر و دقیق تر می‌توانید خیلی بهتر نظر او را جلب نمایید.

فرض کنید فردا قرار است دوست پسرتان را ببینید و با او حرف بزنید. با خود فکر کرده اید که می‌خواهید درباره چه موضوعاتی حرف بزنید؟! بدیهی است که هر موضوعی برای یک قرار دوستانه با او مناسب نیست. برای همین، بهتر است از خودتان، خانواده‌تان، علایق و توانمندی‌هایی که دارید، با او حرف بزنید. دقت داشته باشید که با نگه داشتن بعضی از موضوعات مثل اهداف و آرزوهایی که دارید، دوست پسرتان را نسبت به خود کنجکاو می‌کنید و می‌توانید به راحتی او را جذب خود کنید.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

هیچ پسری نمی‌تواند نقش زیبایی خانم‌ها را در دوست داشتن انکار کند. اگر دوست دارید تا برای دوست پسرتان یک دختر دوست داشتنی و تمام عیار باشید، نیاز دارید تا به ظاهر خود بیشتر برسید. لباس شیک و تمیز بپوشید و از آرایش‌های ملایم برای با طراوت نشان دادن خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که رعایت هماهنگی بین لباس و آراستگی ظاهری شما، نشان دهنده این است که برای طرف مقابل‌تان ارزش بخصوصی قائل هستید.

برای جذاب کردن ظاهرتان به دو نکته اساسی توجه داشته باشید. آرایش چشم را هیچ گاه فراموش نکنید و هر از چندگاهی، لباس قرمز بپوشید. چرا که چشم‌های یک زن در اولین نگاه مردان مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین، وقتی که با دوست پسرتان قرار دارید، هیچ گاه آرایش چشم را فراموش نکنید و قسمت‌های پایینی و بالایی چشم و پلک را با سایه، خط چشم و ریمل زیباتر کنید.

علاوه براین، رنگ قرمز یکی از جذاب ترین رنگ‌هایی است که مورد توجه مردان قرار می‌گیرد. در واقع تاثیر کلام شما هنگامی که روسری یا شال قرمز پوشیده اید، بیشتر از هر وقت دیگری است. اگر این نتایج را باور ندارید، می‌توانید برای یکبار هم که شده، لباس قرمز بپوشید و به قرار بروید.

در حالت عادی وقتی کسی را دوست دارید، حاضر هستید تا تمامی ساعت‌هایی که با او حرف می‌زنید، به بهترین شکل ممکن بگذرد. این حالت از دوست داشتن احساس بین دو نفر را قوی می‌کند. اکنون که قصد دارید تا برای چندین ساعت در کنار دوست پسرتان باشید، سعی کنید که خوش بگذرانید و شاد باشید. گفتنی است که هیچ حسی مثل حس شادی و سرخوش بودن برای داشتن لحظات فوق‌العاده و ناب مهم نیست. با توجه به این موضوع لازم می‌دانیم که این نکته را یادآوری کنیم که تظاهر به شاد بودن نکنید. چون وقتی که تظاهر می‌کنید سر خوش هستید، به زودی دست شما رو می‌شود و تمامی راه‌های شما برای جذب دوست پسرتان لو می‌رود!

با توجه به نمونه‌های زیر می‌توانید در کنار دوست پسرتان خوش بگذرانید:

خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند در صورتی جذاب هستند که شبیه یک دختر ایده آل باشند. باید بگوییم که این دسته از افراد، سخت در اشتباهند. چرا که برای جذب دوست پسر و تسخیر یک مرد، لازم نیست تا همواره طوری رفتار کنید که مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید تا توجه مرد آینده زندگی‌تان به شما جلب شود. با توجه به این توضیح، برای سپری کردن ساعت‌های زیاد با او، لازم نیست دقیقا حرف‌هایی را بزنید که او دوست دارد بشنود. در نخستین قدم برای جذب دوست پسر باید سعی کنید که خودتان باشید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

خوب است بدانید که داشتن اعتماد به نفس چه برای انجام کارهای عادی و چه برای انجام کارهای دشوار، برای اکثر مردم از جذابیت‌های بخصوصی برخوردار است. البته ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشند که شما در کنار دوست پسرتان کار یا فعالیتی نداشته باشید که آن را انجام بدهید! پس می‌توانید به راحتی درباره موفقیت‌های خودتان و نقش مفیدی که در به پایان رساندن فعالیت های محل کار یا محیط خانه دارید، صحبت کنید.

دقت داشته باشید که بعضی از افراد اعتماد به نفس پایینی دارند. اکنون ممکن است فردی که روبه‌روی شما است و شما او را دوست پسر خود خطاب می‌کنید، از اعتماد به نفس پایینی برخوردار باشد و تعریف و تمجیدهای شما را نوعی به رخ کشیدن، درک کند. پس در صحبت کردن خود درباره اعتماد به نفسی که دارید، معتدل رفتار کنید تا طرف مقابل شما حس بدی از بیان آن‌ها نداشته باشد.

هیچ چیز بهتر از این نیست که به علایق دوست پسرتان اهمیت بدهید و او را شیفته و مجذوب خود کنید. بالاخره همه آدم‌ها دوست دارند که به علایق و سلیقه‌های آنان اهمیت داده شود. البته اهمیت دادن به این موضوع بدین معنا نیست که بدون بررسی زمینه‌هایی که او علاقه دارد، بی چون و چرا او را تشویق و تحسین کنید، چون تشویق و تعریف بیش از حد نیز معمولا نتیجه عکس دارد.

درست است هر کسی دارای حریم خصوصی است. به طور قطع، هم شما و هم دوست پسرتان هم هر کدام حریم شخصی دارید که نباید به زور وارد این حریم شوید.، پس می توانید از این حریم و فعالیت های شخصی برای جذب دوست پسر خود استفاده کنید، اما چطور؟ یک راه بسیار موثر برای جذب دوست پسر، این است که اجازه بدهید دلتنگتان شود. دلتنگی همیشه بد نیست. تجربه کردن این احساس به او کمک می‌کند تا شور و اشتیاق دوباره‌ای برای بودن با شما داشته باشد.

البته می‌دانیم سخت است از کسی که دوستش دارید، مدتی فاصله بگیرید اما همین موضوع به شما کمک می‌کند تا به او ثابت کنید که زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و سرخوشی شما نیست. برای تمرین این قسمت، کافی است یک روز در هفته را با دوستان همیشگی خود بگذرانید و به دوست پسر خود نیز پیشنهاد بدهید تا یک شبی را در کنار دوستان خود باشد و با آن‌ها خوش بگذراند.

این موضوع خیلی اهمیت دارد که یک دختر هیچ وقت نباید به راحتی دست یافتنی باشد. حتی اگر مدت‌ها است که دوست پسر خود را می‌شناسید و صمیمیت زیادی بین شما وجود دارد، رفتار موقرانه و متین به شما کمک می‌کند تا آتش درون او را هر لحظه شعله‌ور تر کنید.

اگر تا به حال، از این راهکار برای جذب دوست پسر خود استفاده نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم تا در اولین فرصت، این ترفند را اجرا نمایید. غیر از این مورد، موارد دیگری هم هستند که در جلب نظر و توجه او بسیار پر اهمیت هستند. به موارد زیر دقت کنید:

نکته: البته به یاد داشته باشید که تکرار بیش از حد این کارها خود می تواند مشکل ساز باشد و توصیه شادیما به شما این است که در برخی مواقع از این ترفندها استفاده کنید.

تحسین کردن دیگران در واقع یک هنر است. این هنر، تنها یک مهارت اجتماعی نیست. بلکه تحسین و تمجید از دیگران، یکی از اساسی ترین مهارت‌ها برای ادامه روابط امروزی است. بالاخره دوست پسر شما یک انسان است و همه انسان ها نیازمند تشویق و تحسین می باشند و با این راه، خیلی بهتر از قبل می‌توانید عشق و علاقه خود را به دوست پسرتان نشان دهید.

در واقع وقتی از او تعریف می‌کنید، به طور واضح به او نشان می‌دهید که او را قبول دارید و اظهار عشق و علاقه می‌کنید. درست است که تحسین کردن برای موفقیت در کارهای بزرگ است، اما فراموش نکنید که تحسین کردن برای موفقیت دوست پسرتان در کارهای کوچک نیز نظر او را نسبت به شما تغییر می‌دهد. علاوه براین، با این واکنش نشان می‌دهید که هیچ گاه او دور از چشم شما نبوده است.

همیشه قرار نیست که با کلام و بصورت مستقیم ابراز عشق و علاقه کنید. برقرار کردن تماس چشمی یک روش غیرکلامی و موثر برای شیفته کردن دوست پسرتان است. در واقع، این روش غیرکلامی برای ابراز علاقه هنگامی موثر و مفید واقع می‌شود که فرد مقابل‌تان را واقعا دوست داشته باشید. البته این ارتباط چشمی نباید بیش از حد باشد. چرا که ارتباط چشمی بیش از حد، به طور غریزی با گستاخی، تکبر یا خصومت در ارتباط است. پس حواس‌تان را نسبت به این موضوع متمرکز کنید.

انسان‌ها برای ادامه زندگی خود و همچنین برای ادامه دادن به روابط عاطفی‌شان، نیاز دارند تا شور و اشتیاق داشته باشند. برای ایجاد این شور و اشتیاق لازم است تا شریک عاطفی‌شان، آتش شور و انگیزه آن‌ها را روشن کند. اکنون نوب شماست تا در اولین فرصت مناسب با یک غافلگیری نه چندان بزرگ، او را از روزمرگی‌های معمول جدا کنید. با این کار نشان می‌دهید که دیوانه او هستید و می‌خواهید از او دلربایی کنید. برای مثال، اگر به طور معمول باهمدیگر به یک دانشگاه یا محل کار می روید، می توانید با خرید دو بلیط سینما یا تئاتر و … او را هیجان زده کنید. همچنین بعد از روزهای سخت کاری که او در هفته دارد، می‌توانید او را به یک رستوران دعوت کنید و ساعاتی را بدون دغدغه در کنار هم باشید.

نقش حمایتگرانه شما که در روابط عاطفی بین شما و دوست پسرتان وجود دارد، بهترین راه برای وابسته کردن او به شمار می‌رود. با این کار ابراز می‌کنید که حاضرید پای تمامی کارهای او باشید و اطمینان خاطر می‌دهید که همواره برای کمک به او آمده هستید و در شرایط سخت کنار او خواهید بود.

فرض کنید دوست پسرتان فردا به یک مصاحبه شغلی دعوت شده است. اکنون بهترین فرصت است که نقش حمایتگرانه خودتان را بهترین شکل ممکن ایفا کنید. این فرصت را مغتنم بشمارید و به او نشان دهید که چقدر عاشقانه پای خواسته‌تان مانده اید و مشوق او باشید.

و سخن آخر

اگر دوست دارید رابطه خوبی با دوست پسر خود داشته باشید و در کل ارتباط مناسبی را ایجاد کنید، سعی کنید ابتدا به خودتان و سپس به او اهمیت دهید. تا زمانی که شما خود را دوست نداشته باشید نمی توانید آنطور که باید دوست داشته شوید.

هیچ احساسی زیباتر از عشق نیست پس سعی کنید اگر کسی را دوست دارید حتما به او نشان دهید و به او اهمیت دهید چون هیچ انسانی از اینکه یک مشوق و یار مهربان را از دست بدهد خوشحال نمی شود. پس برای جذب دوست پسر خود همانطوری با او رفتار کنید که دوست دارید با خودتان رفتار شود.

نظر شما چیست؟ اگر راه های دیگری را میشناسید در با ما در میان بگذارد.


خوب نبود یه نظر خلوت کردن در خانه رفتن به حموم دو تایی لب بازی

موافقم عشق بازی خیلی تا ثیر داره

عجب

میشه بگید باید چی کار کنم پسری که دوسش دارم هم دوسم داشته باشه
صراحتن به من میگه رابطمون تهی نداره و جداییه اخرش
من نمیتونم ی دقیقه بدون اون تحمل کنم … نمیتونم
چی کار کنم

بنظرم خوبه درصورتی که تورابطه هردونفرعاقل باشن وبدبین نباشن

احسنت

بنظرم خوبه درصورتی که تورابطه هردونفرعاقل باشن وبدبین نباشن

تا حدودی موافقم

خوب نبود

سلام
من ۵ ساله با زیدم هستم
وعشقش رو بهم ثابت کرده
وقتی بهش میگم میری قسم میخوره و میگه من هیچ وقت نمیرم البته نه جونه منو جونه مامانشو قسم بخوره
میخوام ی کاری بکنم که هیچ وقت نره هیچ وقت
من تو این ۵ سال رابطه جن*ی هم نداشتم
یعنی اون دوست نداره منم دوست ندارم
میخوام بهم ی نظر بدید 🙁چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

صددرصد اگه رابطه نخواد و با هر نوع اخلاق بدت سازگار باشه دوست داره💃

اگه میخای نره زیادی دم دست نباش اهمیتم نده همیشه کشته مردت میشه

وبسایت شادیما بعنوان مرجع راهنمای برگزاری جشن های عروسی کشور در تلاش است تا با ارائه جدیدترین اطلاعات و راهنمایی ها در مورد عروسی، لباس عروس و داماد، تالارهای عروسی و مشاوره های تخصصی در زمینه خواستگاری و ازدواج به شما در برگزاری هر چه با شکوه تر جشن هایتان کمک کرده و در شیرین ترین روزهای شما در کنارتان باشد.

کلیه حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای سایت Shadima.com محفوظ است.

آیا فیلم های عاشقانه ای را تماشا می کنید که در آن مرد شیفته و فریفته زن می شود؟ آیا دوست دارید که عشقتان شیفته و فریفته شما شود و دیوانه وار دوستتان داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم چند ترفند ساده ارائه دهیم تا دوست پسرتان بیشتر مجذوب و شیفته شما شود. با مجله دلگرم همراه باشید.

من از تجربیاتی که بدست آورده ام صحبت می کنم و فکر می کنم بهترین راهنمایی هایی برای شما باشد تا بتوانید یک مرد را بیشتر مجذوب خود کنید.

1-اسم او را صدا بزنید.

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

این ممکن است برایتان یکم عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعا تاثیر گذار است. اگر سعی کنید هنگام صحبت کردن با دوست پسرتان اسمش را بر زبان بیاورید، او متوجه می شود که شما او را در ذهن خود جای داده اید. این کار به او کمک می کند تا او نیز شما را در ذهنش حفظ کند. طبق تجربیات خودم این کار حتی در محیط های اداری و یا سازمانی تاثیر گذار بوده است. شما فامیل یک شخص را بیان می کنید مثلا می گویید جناب آقای… یا سرکار خانم… بلافاصله متوجه می شوید که به شما بیشتر توجه می شود. اما باید گفت که شاید در همه شرایط موثر نباشد. برای اینکه دوست پسرتان را شیفته خود کنید، باید اسمش را با حالتی جذاب و وسوسه انگیز و عاشقانه بیان کنید.

در واقع یکی از راه های جذب افراد، صدا کردن اسم آن هاست، زیرا هر کسی دوست دارد که اسمش در خاطرها بماند، پس سعی کنید با عناوین احترام آمیز و عاشقانه اسم دوست پسرتان را صدا بزنید.

2-همه جزئیات زندگی تان را نگویید. کمتر حرف بزنید

بعضی دختران ریز به ریز گزارش روزانه شان را به دوست پسرشان با پیامک یا تلفنی می گویند، شاید روزهای اول آشنایی این کار شیرین باشد، اما کم کم این کار برای یک پسر خسته کننده می شود. لازم نیست که همه جزئیات زندگی را برایش بگویید زیرا باعث حساسیت بیشتر دوست پسرتان می شود. در ضمن اگر همه چیز را از همان اوایل و زود به او بگویید هیجان کشف و پی بردن به زندگی تان در او کم رنگ تر می شود. پس بهتر است یک کمی زندگی تان را اسرار آمیز نگه دارید تا عشقتان برای پی بردن به زندگی شما بیشتر علاقه مند شود و بیشتر تمرکز کند. به هر حال من منظورم این است که درباره خودتان و کارهایتان به او بگویید اما چند تا چیز را اسرار آمیز نگه دارید. مثلا نگویید که یکشنبه با پدر بزرگ و نوه های دیگرش بازی بولینگ رفتیم. کمی زندگی تان را رمزآلود کنید. یعنی گاهی اوقات برای دوست پسرتان مرموز باشید اینجوری ذهن دوست پسرتان بیشتر به سمت شما کشیده می شود. باور کنید مردها بیشتر از اینکه عاشق ظاهر خانم ها شوند، عاشق اسرارآمیز بودن آن ها می شوند.

3-تغییرات کوچکی را ایجاد کنید

گاهی اوقات تغییرات کوچک نه تنها به حفظ توجه و علاقه دوست پسرتان کمک می کند، بلکه باعث می شود که او بیشتر از قبل شما را بخواهد. به عنوان مثال، با تغییر رنگ مو.

4-از او تعریف و تمجید کنید.

مردان اصولا به تایید شدن نیاز دارند. زمانی که عشق تان برایتان کاری انجام داد، از عشقتان تعریف و تشکر و قدردانی کردید او می فهمد که شما به او توجه دارید. پس اگر زمان بعد قرار است برایتان کاری انجام دهد مثلا اگر ماشین تان استارت نمی خورد و کمک تان کرد و با دستکاری استارت زد و راه افتاد، از او قدردانی کنید و اگر می دانید که دوست پسرتان اهل ورزش است از اندام ورزیده اش تعریف کنید. به او بگویید که بازوان ورزیده و عضله ای اش را دوست دارید.

5-خاطرات عاشقانه گذشته را تعریف کنید.

یکی از بهترین راه های جذب و علاقه مندی دوست پسرتان، این است که خاطرات به یاد ماندنی گذشته که با هم داشته اید را یادآوری کنید،مثلا این که چطوری و چه روزی و کجا با هم آشنا شدید، اولین روز دیدارتان، روزی که با هم به سفر رفتید و یا هر خاطره دیگری که حس می کنید تاثیر گذار باشد را یادآوری کنید. گاهی اوقات استرس های زندگی روزمره باعث می شود این خاطرات زیبا فراموش شوند. با این کار شما به عشقتان کمک می کنید که خاطرات خوب گذشته را به یاد آورد و تحت تاثیر قرار گیرد.

6-سعی کنید خودتان باشید و ظاهرتان طبیعی باشد.

اگر چه آراستگی ظاهر و آرایش کردن مهم است ، اما واقعا پسرها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند، پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. نیازی نیست که یک زن هر روز صبح، قبل از بیدار شدن همسرش از رختخواب، چهره اش را آرایش کند و موهایش را سشوار بزند. همسرِ من یکبار بمن گفت که او همیشه لحظات خوشی که در تعطیلات که با هم گذارنیده ایم به یاد می آورد. بخصوص این که همسرم به من گفت موهای فرِ طبیعی ام و صورت بدون آرایشم را به یاد می آورد و حتی بمن گفت که خیلی جذاب و دلربا نبودم اما او من را با همان ظاهر طبیعی دوست داشته است.

7-برای تسخیر قلب دوست پسرتان زیاد سعی نکنید.

درست است که مردان نیاز به محبت دارند و باید به مرد محبت کنید، اما اگر بیش از حد تلاش کنید تا توجه او را جلب کنید، ممکن است برخلاف تصور شما اتفاق بیفتد. برای بدست آوردن قلب دوست پسرتان گریه نکنید، التماس نکنید و دنبالش نیفتید. هرچه بیشتر دنبال او بیفتید، او را از خودتان دورتر می کنید. به او زمان و آرامش بدهید. او باید نبود شما را در زندگیش احساس کند. هر چه شما دست نیافتنی تر باشید دوست پسرتون برای بدست آوردنتون بیشتر تلاش می کند و هر چه سهل الوصول تر باشید انگیزه کمتر می شود.

8-برای تماس تلفنی همیشه شما پیشقدم و نفر اول نباشید.

پسرها عاشق تعقیب وجستجو هستند، این در ذات و طبیعت آن ها است که به همین دلیل است که شما باید اجازه دهید دوست پسرتان اولین کسی باشد که تماس می گیرد. سعی کنید راحت قابل دسترس نباشید و اولین نفر برای تماس گرفتن نباشید. کمی خود را برای پسر مورد علاقه تان دست نیافتنی کنید. اگر اول شما به او زنگ بزنید، شانس جستجو را از او می گیرید و دست یافتن به شما برایش آسان می شود. بگذارید او کسی باشد که در جستجوی شما باشد و برای بدست آوردنتان تلاش کند و به شما نشان دهد چقدر شما را می خواهد. در اولین قدم لازم است تا تعداد تماس ها، قرارها و بطور کلی مکالمات تلفنی را به حد قابل توجهی کاهش بدهید یعنی کار به جایی بکشد که فقط منتظر این باشید تا دوست پسرتان از شما سراغی بگیرد نه اینکه مدام شما زنگ بزنید، اس بدهید و در تلگرام شبانه روز آنلاین باشید، اگر می خواهید معجزه کنید کافیست دوست پسرتون را تشنه بگذارید. اجازه دهید دلش برایتان تنگ شود، اگر برایتان سخت و غیرممکن بود این کار را بصورت تدریجی انجام دهید و نه یکباره.

وقتی فیلم های عاشقانه را تماشا می کنید، همیشه مردی را می بینید که دختری را تعقیب می کند، زیرا دختر خودش را برای آن پسر دست نیافتنی ساخته است.

9-با دوستانش، دوست و مهربان باشید

من مطمئن هستم که شما دوستانی دارید که بسیار برایتان مهم و باارزش هستند، بنابراین شما باید درک کنید که دوستانِ دوست پسرتان نیز برایش مهم هستند. همانطور که شما دلتان می خواهد که دوست پسرتان با دوستان شما خوش برخورد باشد و احترام قائل شود. او نیز چنین انتظاری از شما خواهد داشت. اگر با دوستانش مهربان و سازگار باشید و احترام بگذارید، دوست پسرتون بیشتر شیفته شما خواهد شد.

10-دوست دختر حسود نباشید.

حسادت اصلا جذابیت ندارد، بنابراین دوست دختر مضطرب و حسود نباشید. اگر هر بار بخواهید مانع ارتباط دوست پسرتان و دوستانش شوید و یا با کنجکاوی از طریق گوشی تلفن اش وارد حریم خصوصی اش شوید، او شما را ترک خواهد کرد.داشتن حسادت در یک رابطه تاحدی می‌تواند سالم باشد اما متاسفانه وقتی این حسادت تا جایی پیش ‌رود که روابط مرد با اجتماع اطرافش دچار مشکل شود، او از زن زندگی‌اش دورتر می‌شود.

11-خودتان را دوست داشته باشید.

زمانی که شما خودتان را دوست داشته باشید و بتوانید ریلکس و شاد باشید و بخندید. سرشار از انرژی مثبت خواهید بود در اینصورت نه تنها جذاب تر و شیرین تر خواهید بود، بلکه می توانید انرژی مثبت را به پسر مورد علاقه تان انتقال دهید. هر مردی جدا از جذابیت های ظاهری زن، عاشق زیبایی درون و صفات نیکوی زن نیز می شود، زیرا مرد دوست دارد در کنار همسرش آرامش داشته باشد و نیازهای عاطفی اش مرتفع شود.

12-بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد.

هرگاه شما شیفته و شیدای کسی می شوید دوست دارید کار پـسـنـدیـده ای بـرایش انجام دهید. با هدیه دادن و کار پسندیده انجام دادن هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم صمیمیت بیشتری وارد رابطه کرده اید. اما آیا می دانید که با انجام کار پسندیده برای دوست پسرتان او را لوس خواهید کرد. نکته مهم این است که او دوست بدارید اما لوس نکنید. پس بهتر است اجازه دهید دوست پسرتان برای شما کارهای پسندیده انجام دهد. بگذارید او شما را لوس کند و قلبتان را بدست آورد.

دوستان عزیز از این که با مجله دلگرم همراه بودید، سپاسگزاریم. می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این رابطه بخوانید:

دانستنیهایی درباره ی چگونگی عاشق شدن آقایان

راز و رمزهاي عاشق شدن !!

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

ترجمه و گردآوری

سهیلا مقصودی

بخش نکات روانشناسی زناشویی مجله دلگرم

 

 

 

 

غیر از فرهنگ منحرف غرب آن هم در دهه های اخیر، در تمامی فرهنگ ها و ملت ها، ارتباط میان زن و مرد بیگانه کم وبیش نابهنجار و غیرمتعارف شمرده می شود. از اقوام باستانی گرفته تا ادیان گوناگون و جوامع بشری امروزی، هرکدام قوانین و ضوابطی را برای ارتباط بین زن و مرد درنظر می گیرند و تعامل خارج از آن ضوابط را ممنوع می دانند. دین زندگی آموز اسلام نیز در این زمینه احکام و مرزهای ویژه ای ترسیم کرده است. اسلام روابط بین دوجنس مخالف را در چارچوب خانواده جایز و خارج از آن را سبب انحراف اخلاقی و فساد فردی و اجتماعی می داند. البته این سخن به معنای عدم حضور اجتماعی زنان و ارتباط های متعارف و ضروری کاری، علمی، فرهنگی و… نیست. بلکه در مواردی است که رابطه زن و مرد بیگانه از روابط عادی خارج شده و به سوی دوستی و گفت وگوهای طولانی کشیده شود.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

 

آرمان ها و انگیزه ها

 

آمارها همگی از فرجام ناخوب دوستی های میان دختر و پسر خبر می دهند؛ بیشتر دختران، با هزاران احساس و آرزو و امید با پسری دوست می شوند و با خود می اندیشند که این جوان عاشق مرا خوشبخت خواهد کرد یا می پندارند پسری که به آن ها ابراز علاقه کرده همان فرد ایده آل و رویایی آرزوهای آن هاست؛ غافل از این که در بیشتر پسران انگیزه دوستی و ارتباط، حس کنجکاوی، رقابت جویی، فخرفروشی در میان دوستان، ارضای شهوات و خوش گذرانی است. چه بسا اگر پسری هم از روی صداقت با دختری دوست شود، معلوم نیست ایا ویژگی های اخلاقی و دینی و خانوادگی مناسبی داشته باشد یا نه.

 

واقعیت و حقیقت

 

طبق آمارهای به دست آمده فقط چهاردرصد دوستی های میان دختر و پسر به ازدواج منتهی می شود. که البته بیش تر همین چهاردرصد هم به طلاق می انجامد. تعداد اندکی که بر پایه دوستی های خیابانی زندگی مشترک تشکیل داده اند، تا یکی دو سال احساس خوشبخت کرده اند، ولی در نهایت، در پیچ و خم زندگی به کاستی های یکدیگر پی برده و این نکته را دریافته اند که ازدواج بر پایه عشقی گذرا و هیجانی چنین پیامدهایی دارد؛ در حقیقت علاقه شدید ابتدایی در آغاز دوستی به آنان اجازه نمی دهد تا عیب های یکدیگر ببینند.

 

دختران غافل

 

بررسی ها نشان می دهد یکی از مهم ترین عوامل فرار دختران از خانه، دوستی و ارتباط با جنس مخالف است. تحقیقات نشان می دهد که بیش از شصت درصد دختران فراری پیش از فرار، دوست پسر داشته اند و بیش تر این دختران به وسیله همین دوستان اغفال شده اند شگفت این جاست که دختران فراری و گرفتار، یا نام واقعی دوست پسر خود را نمی دانند یا اگر هم می دانند به خیال خود برای وفاداری نام او را فاش نمی کنند و در خیال واهی خود، بر این باورند که دوست پسرشان به سراغ آنان خواهد آمد.

 

پسران بد!

 

شاید به طور کلی بتوان گفت این پسران هستند که برای نخستین بار به صورت مستقیم با دخترها ارتباط برقرار می کنند، اما روش های این ارتباط متفاوت است روش هایی هم چون:

 

1. آشنایی به وسیله یکی از دوستان هم جنس

 

2. آشنایی اتفاقی از طریق تلفن، پارک،…

 

3. زیر فشار تحقیر دوستان بر ناتوانی در جلب نظر یک پسر و همسان سازی با همسالان

 

4. …

 

بنابراین تحریک و ترغیب هم سالان را می توان یکی از عوامل مهم این ارتباط ها دانست. در ادامه به چند نمونه حقیقی از این ارتباط ها اشاره می کنیم:

 

نمونه اول

 

رؤیا دختری شانزده ساله است که به همراه دوست پسر خود از یکی از شهرستان ها به تهران آمده، و در ترمینال جنوب تنها و بی سرپناه دستگیر شده است.

 

از او می پرسم که برای چه به تهران آمدی؟

 

می گوید: با نامزدم! آمدیم تهران عقد کنیم و با هم کار کنیم و زندگی خوبی را درست کنیم. می گویم: از نامزدت خبر داری؟ می دونی الان کجاست؟

 

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

درحالی که گریه می کند و اشک هایش آرام و قطره قطره روی گونه هایش می ریزد، می گوید: چند روز پیش که با دوستم تلفنی صحبت می کردم، می گفت که با دخترخاله اش عقد کرده و قرار است چندماه دیگر عروسی کنند. می گویم: پس معلوم می شود که چندان هم به تو علاقه نداشته. شانه هایش را بالا می اندازد و پاسخی نمی دهد.

 

می گویم: چطور با هم آشنا شدید؟

 

می گوید: یک بار که به خانه دوستم رفته بودم با او آشنا شدم و پس از چندبار که او را دیدم، مرا به خانه اش دعوت کرد و به هم علاقه مند شدیم و قرار فرار و ازدواج گذاشتیم.

 

نمونه دوم

 

فریبا با وجود آن که به عقد پسرخاله اش درآمده، به هنگام گردش با چند پسر دستگیر شده است. او با یکی از این پسرها ارتباط داشته است. وقتی به او می گویم تو که عقد کرده بودی، چرا با دیگران دوست شدی و چرا دست به این اعمال خلاف زدی؟ می گوید: پسرخاله ام به درد نمی خورد. می گویم: از کجا می دانی؟ می گوید: او فقط سرگرم کار است. از دنیا و لذت هایش چیزی سرش نمی شود.

 

می گویم: خوب از اول با اون عقد نمی کردی یا وقتی فهمیدی طلاق می گرفتی. دیگر چرا تن به این ارتباط ها دادی؟ می گوید: اولش نمی فهمیدم توی دنیا چه می گذرد. خر بودم. بعد که توسط سمانه با افشین آشنا شدم، فهمیدم تو دنیا چه خبره و من چقدر احمق بودم که با یک پسر پاپتی عقد کرده ام، با این کارم می خواستم پسرخاله ام من را طلاق بده تا با افشین ازدواج کنم!

 

می گویم: افشین الآن کجاست از اون خبر داری؟ می گوید: زرنگی! می خواهی جایش را بفهمید تا دستگیرش کنید. می گویم: من که پلیس نیستم. راستش را بگو اصلا می دونی کجاست یا نه؟

 

گریه اش می گیرد و می گوید: نمی دونم. مخفی شده، فرار کرده، نمی دونم کدوم گوریه و… تازه بغضش می ترکه و دست هایش را روی صورتش می گذارد و شروع می کنه های های گریه کردن. وقتی کمی آرام می شود، می گوید: سمانه چندبار رفته در خانه شان، من هم دو بار زنگ زده ام که پدرم و بهزیستی موافقت کرده اند که مرا به عقد او در آورند، ولی افشین خودش را آفتابی نمی کند و اصلا از او خبری ندارم.

 

یک کلمه حرف حساب

 

شما دختر جوان! ایا می توان به پسری که در خیابان و کوچه یا در جشن و مهمانی با چشم چرانی فراوان شما را پیدا کرده، و با نامه یا تلفن با شما ارتباط برقرار نموده، اعتماد و اطمینان کرد؟ ایا باید فریب چرب زبانی ها و وعده های پوچ او را خورد؟

 

چه تضمینی برای این نوع ازدواج ها وجود دارد؟ بر فرض که این روابط و آشنایی ها زمینه ای برای ازدواج باشد، از کجا می توان یقین کرد که بعدها با ده ها نفر دیگر رابطه ای برقرار نکند؟ و صدها پرسش دیگر…

منبع:حوزه

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


انواع تشک طبی و خوشخواب/خرید مستقیم


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

عاشق کردن یک پسر کار سختی نیست! با جرعات می توان گفت، عاشق کردن پسران یکی از ویژگی های ذاتی هر دختر است. هر چیزی که شما برای فهمیدن تکنیک چگونه دوست پسر خود را عاشق کنیم نیاز دارید در درون خودتان هفته است.

فقط باید یاد بگیرید چطور آنها را بشناسید، چطور بر مهارت ها و ویژگی های خود تکیه کنید و چطور برای رسیدن به مقاصد خود از بهترین ابزاری که در وجود هر زنی است استفاده کنید، سپس به سادگی خواهید فهمید چگونه دوس پسر خود را وابسته کنیم؟

راه کار های زیادی برای عاشق کردن یک پسر وجود دارد مثل؛ تکنیک nlp عشق یا فانون جذب عشق اما چیزی که تصمیم داریم اکنون به آن بپردازیم، استفاده از ۱۲ عنصر عشق است.

این ۱۲ عنصر باید در رفتار و شخصیت شما باز تاب داشته باشند تا یک پسر عاشقتان شود. به شما خواهم گفت چطور هر شخصی با هر ویژگی می تواند این عنصار را در رفتار خود بروز دهد.

مجموعه تحقیقاتی سربرگ تازه بزرگترین و بهترین مجموعه آموزشی است که در زمینه عشق و ازدواج و ترمیم روابط بهترین نتیجه های ممکن را کسب کرده. نظرات بی نظیر و منحصر به فرد کاربران ما نشانه تلاش شبانه روزی تیم روانشناسی و آموزشی سربرگ تازه است.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

به کمک تیم روانشناسی توانسته ایم اولین و تنها مجموعه ای باشیم که به چنین نتایجی دست پیدا کرده است، از شما دعوت می کنم به نظرات دوستانمان گوش کنید.

پسرانی که دنبال عشق و رابطه عاطفی هستند با پسر های هوس ران تفاوت زیادی دارند. برعکس چیز هایی که در فضای مجازی می بیند پسران آنقدر هم ساده نیستند و مانند زنان از پیچیدگی های احساسی و رفتاری زیادی برخوردار هستند، آنها همه چیز را می بینند.

ظاهر و اندام یک زن مورد توجه و بررسی مردان قرار می گیرد، بله یک مرد برای ازدواج یا انتخاب شریک عاطفی خوب به ویژگی های ظاهری توجه می کنند. اما عاشق زیبایی نمی شوند و بخاطر زیبایی با کسی ازدواج نمی کنند.

رفتار شما با یک پسر یکی از مهمترین عواملی است که به احساس آن پسر جهت می دهد. نوع برخورد شما و چیزی که از شما می بیند و برداشت می کند، نظرش را راجع به شما شکل می دهد.

۱_ دختران مرموز ذهن پسران را مشغول خود می کنند.

فکر می کنید دوست پسرتان باید همه چیز را راجع به شما و زندگیتان بداند؟ آیا باید از تمام کار های شما مطلع باشد؟ آیا نیاز است شریک عاطفی شما از خصوصی ترین جزئیات زندگی تان با خبر باشد؟ آیا ضروری است حتی در جریان تمام فعالیت های روزانه شما قرار بگیرد؟

خیر نباید همه چیز را برای طرف مقابل بازگو کنید، بلکه دو زوج در یک رابطه دوستی باید مرحله به مرحله وارد زندگی یک دیگر شوند. شما نباید جزئیات زندگی خود را بیان کنید اجازه دهید، کنجکاوی پسر آغاز این ما جرا شود.

مرموز بودن همیشه باعث تحریک و کنجکاوی مردان می شود و بیش از پیش می خواهند تا از شخصیت و زندگی شما سر در بیارند. هر چه این کار برایشان دشوار تر باشد، در این کار انگیزه بیشتری پیدا می کنند.

نباید مرموز بودن را به سمت شک بر انگیز بودن سوق داد، دختر مرموز دختری است که از روابط گذشته خود صحبت نمی کند، از اینکه چه نظری راجع به عشق یا نتیجه ای که برای روابط خود می خواهد حرف نمی زند، مستقیم به سراغ خواسته های خود نمی رود حرفش را با شرط شروط شروع نمی کند.

بعد از چند روز طرف مقابل را عزیزم و عشقم خطاب نمی کند، خیلی سریع سراغ ابراز علاقه نمی رود. برای مرموز بودن نباید چیزی را از طرف مقابل پنهان کنید فقط باید صبر کنید تا از روی کنجکاوی سوال بپرسد. مثلا اگر در حال درس خواند برای کنکور هستید جوری رفتار کنید که روز ها در ساعت مشخصی مشغول به کاری مشخص هستید.

به برنامه های خود تعهد و اصرار داشته باشید، زمانش که فرا رسید از شما سوال خواهد کرد که مشغول چه کاری هستید و شما پاسخ خواهید داد. خود این فرایند باعث عمیق تر شدن ارتباط شما می شود چون تعامل (صحبت کردن راجع به موضوعات مختلف) بین شما افزایش پیدا می کند.

شناخت تیپ شخصیتی افراد در طراحی استراتژی عاشق کردن نقش مهمی دارد، حتما تیپ شخصیتی طرف مقابل خود را پیدا کنید. یکی از چالش برنگیز ترین تیپ های شخصیتی افراد مغرور هستند که کار دختران را در عاشق کردن سخت می کنند. اما پیشنهاد های زیادی به عنوان راه های عاشق کردن یک فرد مغرور در مقابل شما قرار دارد.

۲_ اعتماد به نفس خود را به رخ پسری که دوستش دارید بکشید!

اعتماد به نفس یک دختر دقیقا نقطه مقابل زیبایی او است، در پوشش و ظاهر خود را به بهترین حالت هم برسانید فقط ۵۰ در صد در تاثیر گذاری می توانید موفق عمل کنید (مخصوصا در برخورد های اولیه). یعنی چیزی که باعث سنج شما می شود در کنار ظاهر اعتماد به نفس شما است.

اگر در ظاهر بهترین باشید اما اعتماد به نفس نداشته باشید هیچ چیز ندارید. ولی اگر ظاهر نرمالی داشته باشید اما اعتماد به نفس خودتان را به بالاترین حد برسانید، احترام زیادی از طرف دیگران مخصوصا شریک عاطفی خود خواهید داشت.

اینکه چقدر با اعتماد به نفس در مقابل عشقتان ظاهر شوید، تاثیر مستقیم روی احساس و نظر او نسبت به شما خواهد شد. اعتماد به نفس شما پیش دوستان تان باعث قضاوت شخصیت شما می شود و اعتماد به نفس شما پیش دوستان طرف مقابل نظرات مثبت یا منفی آنها را مشخص می کند.

و اعتماد به نفسی که در جامعه دارید، به نزدیک تر شدن یا دور شدن شما از هم ختم می شود. چه در اعتماد به نفس ضعف داشته باشید چه از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشید برای اینکه بتوانید یک پسر را عاشق خود کنید باید فاکتور های خاصی از افزایش اعتماد به نفس را بدست آورید.

نکته” باور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند، باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود، برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم، باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم اورا مطلع کنم.

متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال! بازیگری که در همه سریال ها بازی میکند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر است یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف اورا مشاهده میکنیم؟

کدام خواننده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر می کند و کیفیت آهنگ ها هر هفته کمتر می شوند؟ یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او میشنویم.

افراد پر کار درواقع به نوعی تمام هنر خود را خرج میکنند و همه کارهایشان شبیه هم میشود و جذابیتی نخواهد داشت، این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق میکند. همیشه حضور داشتن و در دسترس بودن کار پسندیده ای نیست! آشنایی با اشتباهات رایج در مقاله قانون جذب عشق.

۳_ هدف مند رفتار کنید تا از دیگر دختران متمایز باشید.

چیزی که دختران در تمام سنین با توجه به آن ارزیابی می شود پختگی و آگاهی آنان است. یکی از شروط برقرار کردن روابط عاطفی بلوغ فکری و رفتار مناسب بزرگسالی است. شما باید همیشه چند قدم جلو تر از سن خود دیده شوید. این که شما در یک رابطه مثل یک نوجوان رفتار نکنید و مثل یک فرد بزرگ سال عمل کنید، باعث می شود مردان شما را دختری واجد شرایط زندگی بدانند.

برای تحقق یافتن این امر باید زندگی هدفمند را پیش بگیرید، برای زندگی و آینده خود برنامه طرحی کلی تا جزئی مشخص کنید، برای تحصیلات، شغل و تفریح خودتان یا هر چیز دیگر، برنامه و هدف داشته باشید و شروع به حرکت در این مسیر کنید.

برای اینکه یک شخص را جذب خود کنید باید این باور را در ناخودآگاه فرد به وجود بیاورید که شما جذاب هستید، اما چطور باید این کار را انجام داد؟ یکی از کار های که می توانید برای جذب پسران می توانید استفاده کنید، تاثیر گذاری از طریق دیگران است.

برای این کار باید در جمع دوستان مشترک، محیط کار، تحصیل، شبکه های اجتماعی یا هر محیط دیگری که بینتان مشترک است روی اطرافیان تاثیر بگذارید و دیگران را جذب کنید. در واقع باید در بعضی مواقع روی نیروی جذب خود بر دیگر اشخاص کار کنید تا پسر مورد علاقه تان!

وقتی دیگران به سمت شما جذب شوند بیشتر از شما صحبت خواهند کرد، به نکات جذاب شما توجه می کنند، ارتباط شان را با شما بیشتر می کنند. و در نهایت فرکانس این رفتار طرف مقابل شما را بیشتر تحریک می کند، احساس رقابت و حسادت می کنند، برای بدست آوردن جذاب ترین دختر جمع حریص تر می شوند.

۴_استقلال فردی داشته باشید.

یکی از نشانه های بلوغ اجتماعی و آمادگی برای داشتن روابط کامل و سالم متقل بودن افراد است. استقلال در تمام بخش های زندگی انسان ریشه می اندازد. یک فرد مستقل از لحاظ فکری، عقیده ای، منطقی و اهداف مستقل عمل می کند. دقیقا می داند در کجای زندگی قرار دارد، و عازم کجا است.

نشان دهید می توانید تصمیمات مهم زندگی خود را بگیرید، مثل یک انسان مستقل رفتار کنید، مثلا بعضی وقت ها شما پول کافی شاپ را حساب کنید، در کار های مهم خانواده شریک باشید، به دوستان و اطرافیان خود کمک کنید.

۵_پسرها برای دختران با درک دست پا می شکنند!

کجا ها باید یک پسر را درک کنید؟ تمام دختر ها باید بدانند در ۱۲ موقعیت باید یک پسر را درک کنند. توجه ویژه شما به این ۱۲ موقعیت، بهبود رابطه و افزایش صمیمیت آن را به همراه دارد.

۶_ دست نیافتنی باشید تا الویت اول یک پسر شوید.

برای انسان ها هر چه بیشتر دور از دسترس باشید بیشتر میخواهند شما را بدست بیاورند، هر چه دست نیافتنی تر بنظر برسید و بدست آوردن دل شما کار غیر ممکنی باشد، انگار دیگران اصرار بیشتری در بودن با شما دارند!

جوری رفتار نکنید که همه چیز تمام شده و من مال تو هستم و هر کاری می کنم که تو با من باشی! همه خواسته های طرف مقابل را به راحتی قبول نکنید. تمام قرار ملاقات ها را نپذیرید همیشه سر ساعتی که او میخواهد قرار نذارید گاهی شما روز و ساعت را مشخص کنید.چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

نشان دهید درگیر کار های زیادی هستید و باید به سراغ آنها بروید. در دیدار ها و تماس های تلفنی و یا چت کردن سعی کنید بیشتر مواقع شما کسی باشید که خداحافظی می کند.

بعضی روز های هفته در دسترس نباشید ” پاسخ تماس طرف مقابل را بدهید که فکر منفی نکند” اما آن روز ها مثل همیشه بیکار و آزاد نباشید. بعضی وقت ها فاصله ملاقات را زیاد کنید تا دلش برای شما تنگ شود. شما می دانید باید چگونه مردان را دلتنگ کنیم ؟

مرد ها جذب زنانی می شوند که اعتماد به نفس بالا دارند، ظاهری آراسته برای خود انتخاب می کنند، ما انسان ها هر چیزی که کمتر و سخت تر بدست می آید را بیشتر دوست داریم، این امر راجع به همه چی صدق می کند مثلا حتی میوه! ما میوه هایی که نایاب هستند را به قیمت بالاتر می خریم حتی اگر خیلی خوشمزه هم نباشند!

در یک رابطه اگر مدام در دسترس باشید، همه چیز راجع به شما معلوم خواهد شد و دیگر چیز جدیدی راجب شما وجود نخواهد داشت. در صحبت کردن با اعتماد بنفس باشید، در جمع های دوستانه توجه اطرافیان را کامل به خود جذب کنید با آنها ارتباط چشمی برقرار کنید.

بعد از اینکه وارد رابطه شدید اگر نیت شما ازدواج با مرد مورد علاقه تان است بهتره دوره آشنایی بیشتر از ۶ ماه طول نکشد، چون وقتی این ارتباط بیشتر از ۶ ماه شود ممکن هست رابطه شما دچار روز مرگی و تنش ها شود.

برای اینکه مردان را متقاعد به ازدواج کنید، نباید بصورت مستقیم درخواست ازدواج شود. اگر احساس می کنید زمان زیادی در مرحله دوستی و آشنایی مانده اید، جملاتی مانند تکلیف مرا روشن کن، آینده چه خواهد شد؟ اگر تصمیم به ازدواج نداری جدا شویم و … استفاده نکنید. نباید برای ترغیب مردان به ازدواج سر این موضوع بحث کنید، شما باید بصورت غیر مستقیم اینکار را انجام دهید. با شناخت نیاز های ناخودآگاه آنها ذهنشان را در جهت اهداف خود برنامه ریزی کنید.

سعی کنید با نفوذ به ناخودآگاه مرد مورد علاقه خود ایشان را مجاب کنید تا شما را با دوستان صمیمی و خانواده خود آشنا کند، اینکار باعث می شود در ناخودآگاه ایشان این تصور ایجاد شود که در میان دوستان و آشنایان کنار اسم ایشان اسم شما هم برده می شود.

ممکن است طرف مقابل شما بصورت زبانی به شما قول های برای ازدواج بدهد، این قول و قرار ها در مکالمات اتفاق می افتد از آنجایی که انسان ها بر اساس احساساتشان صحبت می کنند و قول می دهند ممکن است، احساس آن فرد تغییر کند و تصمیم نیز عوض شود. پس از این بحث ها دوری کنید از طرف مقابل قول نگیرید.

وقت بیشتری را با هم سپری کنید؛ هر چقدر طرف مقابل شما زمان بیشتری برای شما اختصاص دهد و تماس های بیشتر با شما برقرار کند، احتمال پایداری رابطه و ازدواج شما نیز افزایش پیدا می کند.

برقراری روابط جنسی در زمان نادرست؛ روابط جنسی در واقع نشان دهنده ی اوج صمیمیت است و تنها زمانی باید اتفاق بی افتند که قطعیت پایداری رابطه ی شما ثابت شده باشد و ازدواج صورت گرفته باشد.

در غیر اینصورت انگیزه ای برای کشف بیشتر شما و رسیدن به شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که دین مبین اسلاام نیز در این باره همیشه تو صیه می کند که از برقراری روابط جنسی قبل از ازدواج پرهیز کنیم.  (با کلیک اینجا راجب متقاعد کردن مردان به ازدواج بیشتر مطالعه کنید)

به او نگاه کنید؛ زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند.

و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. وابسته کردن مردان به خود اصولی دارد که موفقیت را تضمین می کند.

اهمیت مقیاس روبین واضح می باشد : احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشقق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد.

برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید.

مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. بهترین راه ممکنی که برای عاشق کردن دوست خود می توان ارئه کرد استفاده از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران است، با استفاده از تکنیک ها و مهارت های ارتباطی که در مقاله چگونه دیگران را عاشق خود کنیم سلامت رابطه و موفقیت تضمین خواهد بود.

در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود.

امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید. امروزه از تکنیک های nlp عشق در سراسر دنیا و در بهترین مراکز روانشناسی برای ایجاد روابط قوی استفاده می شود، این روش مطرح ترین و جامع ترین دست آورد علم روانشناسی نوین است.

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند. اگر نگاهی به زندگی آدم های موفق بندازید، کسانی که جایگاه اجتماعی برتر را دارند، افرادی که از لحاظ موفقیت های شغلی در صدر قرار دارند و یا اشخاصی که در روابط اجتماعی و عاطفی خود موفق هستند آنهایی که احساس خوشبختی می کنند، در زندگی آنها ردی از فرشته ها و یا این نامه نوشتن ها و تصویر سازی های آرزو کردن ها نمیبینید.

انسان های موفق در زندگی و روابط خود نیز موفق هستند و دلیل موفقیت آنها ارتباط با فرشتگان نیست بله ایمان به خود است. یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود.

راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. شما افراد موفقی را میتوانید پیدا کنید که ایمان قوی هم ندارند اما راه موفق بودن را میدانند. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در  دانلود کتاب بازگشت به عشق حسین رجب پور تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید، تیم روانشناسی سربرگ تازه از بهترین و با تجربه ترین روانشناسان ایرن تشکیل شده است، همچنین تمام روانشناسان سربرگ تازه زیر نظر آقای رجب پور دوره های ان ال پی و جذب را گذرانده اند و صلاحیت پاسخگویی سوالات شما را دارند؛؛

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

چیکار کنم عاشقم بشه

چگونه دوست پسرمان را عاشق خود کنیم

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

من پسری رو دوست دارم
ویژگی هاش=مغروره .خیلی کم میاد تو جمع .شکست عشقی خورده و هنوز منتظره.
ویژگی های من=خجالتی.ترسو.یه ویژگیخاصی دارم بعضی وقتا با دیگران خیلی خوبم ولی دفعه بعدی از کیفیتش کاسته میشه .بستگی به روحیم داره تو جمع باشه اگ خوب باشم میگم و میخندم ولی اگه روحیم خوب نباشه انزوا میگیرم و حرف نمیزنم
خب کلا ما شاید سالی دو بار همیدگیرو بببینم شایدم بیشتر ولی اون سریع از تو جمع میره منظورم با پسرای فامیله
خب حالا ک شکست خورده نمیدونم آیا وارد رابطه بشم چجوری ؟چجوری واقعا؟چکار کنم؟
راستی شمارشم دارم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عزیزم . ببین اصلا خودتو چوری نشون نده ک خاطرشو میخوای من الان ۵ سال هست ک با یک نفر هستم وو تامون فوق العاده عاشق همدیگه هستیم ولی حس میکنم چون من زیادی خاکی هستم و خیلی خاطرشو خواستم داره سرد میشه در صورتی که قبل دوستی حتی ۱ سال کامل اون دنبال من بود و من بهش پا نمیدادم زمونه طوری شده پسرا عاشق دخترای مغرور میشن نباید مهربون و خوش رو بود باهاشون

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

بنظرم اگه مطمئنی میتونی دلشو بدست بیاری با رفتارات بصورت ناشناس بهش پیام بده مثلا بهش بگو باید دوباره زندگیشو شروع کنه ی فرصت دوباره چیزایی بگو ک بهشون علاقه داره ازش تعریف کن مثلا نگو از قیافت خوشم میاد بگو استایلتو دوس دارم چون قیافشو خودش انتخاب نکرده اما استایلشو چرا کاری کن بهت اعتماد کنه و وابستت شه وقتی مطمئن شدی ازت خوشش اومده بهش بگو کی هستی??

شمارش و داری؟؟!خب من اگه جای تو بودم یکم از ترسو بودنم کم میکردم به صورت ناشناس بهش پیام میدادم و سیع می کردم باهاش دوست بشم اما نه جوری که حس کنه ممکنه دوباره سکشت عشقی بخوره

سلام عزیزم من فکر می کنم چون شکست عشقی خورده برای همینه که زود پا به دوستی نمیده شاید میترسه اگه واقعا دوستش داری چون شمارش رو داری میتونی از تریق شبکه های اجتماعی باهاش ارتباط بر قرار کنی مثلا واتساپ. زود هم باهاش گرم نگیر چون بعضی از پسر ها زود باهاشون گرم میگیری سرشون گیج میره و فکر میکنن که چه خبره سعی کن که خجالتی نباشی چون این مورد خیلی کمکت میکنه و سعی کن که عادی باشی و اصلا انگار نه انگار که دوسش داری وراستی منظورم از خجالتی نبودن این نیست که پرو باشی نه منظورم اینه که اگه ی اتفاقی افتاد زود دست و پات رو گم نکن اعتماد به نفس داشته باش واگه برات سخته که باخودش ارتباط بر قرار کنی ی طور دیگه بهش بفهمون یا اگه خواهر داره از طریق اون بهش بگو

سلام من عاشق پسریم ک از بچگی هم بازی بودیم ۳ سال از هم دور شدیم بعد ۳ سال دیگ نمیشناسمش دوسم داره ولی خیلی اذیتم میکنه کارایی میکنه ک میدونه عصبی میشم نمیدونم چیکار کنم نه میتونم ازش بگذرم ن میتونم رفتاراشو تحمل کنم

توهم اذیتش کن 😐 :)))))

سلام خسته نباشید
من دختری هستم ۱۹ ساله با تمامی معیارهای خوب به عنوان دختر از چهره و تحصیل و خانواده و غیره گرفته تا شخصیت
برای این که دختری باشم دست نیافتنی تا الان هیچ دوست پسری نداشتم و به هیچ کسی رو نمیدادم
تا اینکه عاشق پسری ۱۸ ساله شدم و ما وارد رابطه شدیم
رابطه قوی با حضور خانواده ها
ولی بعد از این که تو رابطه ما کمی مسایل جنسی قاطی شد ایشون شروع کردن به سرد شدن
من در وضع فعلی چی کار میتونم بکنم
پ ن:منظورم از کمی مسایل جنسی بوسه زدن و بغل کردن و عملا لمس شدن هستش

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خودم خیلی پرحرفم ولی چون اون کم حرف هس منم حرفم نمیاد??

خب برین بیرون برید یه جایی که حتی اگه نخواد هم یه چیزی بگه

در پاسخ به Aram
سلام عرض شد خیر متاسفانه

سلام من با دوسام ک فامیلمونم هسن همش دورهمی میگیریم تویکی ازدورهمی ها داداش دوسم از من خوشش اومد و ناباهم دوس شدیم اولا خوب بودش ولی بعد یه هفته پیعمامو میخونه جواب نمیده یا جوابم میده خیلی سرد من مطمعنم ک دوس دختر دیگه ای هم داره ولی میخام اونو مال خودم کنم الان ۲هفتس ک رفیقیم و خانوادشم میدونن خیلی باخانوادش راحتم و میشه گف همش خونشونم بادوسام وقتی میرم خونشون رفتارش خوبه ولی وقتی پیشش نیسم سرده میشه کمکم کنید ک باید چیکارکنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

اگه مطمنی یکی دیگه دوست دخترم داره چه دلیلی داره بخوای یه لاشی رو عاشق خودت کنی خب

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام.من الان حدودا ۵ ماهه با پسری رابطه عاطفی دارم و خودشم میدونه که دوستش دارم.با هم بیرون میریم،بغلم می کنه،نوازشم میکنه و خیلی با هم خوبیم.اما مشکل اینجاست که با دخترای فامیل خیلی گرم میگیره و حتی بغلشون هم میکنه.منم از غرورم بهش نمیگم.دوستیمون خیلی خیلی جدی نیستش اما میدونم اونم منو دوست داره.فقط میترسم لاشی باشه و قلبش یه جا دیگه گیر باشه.آهااا راستی تا من بهش زنگ نزنم یا pm ندم اصن زنگ نمیزنه

سلام عرض شد خدمت شما تیم سربرگ تازه. پسرا رو اگر زیاد محل بزاری حتی اگه واسه ازدواج تو رو خواسته باشه بیخیالت میشه و میر سراغ یکی دیگه تروخدا دخترا یکم تحمل داشته باشین و پیش برید مراحلو اگه طاقت نداشته باشید که اصلا هیچی بدردتون نمیخوره. استاد رجب پور عزیز مرد دانشمند و پر بار عزیزمون واقعا ازتون ممنونم شما خیلی کمک کردید خداراشکر میکنم توی دورتون شرکت کردم و همچنین از خودم ممنونم که تونستم تحمل کنم و به حرفتون گوش بدم همچین برگشت این پسر که بخدا دیگه دوسش ندارم وقتی یادم میفته چیکارا باهام کرده ولی خوب به آرامش رسیدم حداقل.

خانمای عزیز اگه میخواین دوست پسرتون عاشقتون بشه بهش محل نزارین کلا اگه بهشون پا بدین زود ازتون خسته میشه هر چی تشنه تر بزارینشون بیشتر دنبالت میان تجربه بهم ثابت کرده

سلام من حدود ۷ سال پسری رو که باهاش روابط خانوادگی داشتیم رو دوست دارم و بعد از ۷ سال تازه فهمیدم که ایشون هم ۵ سالی هست که منو دوست داره و حدود یه سال دنبال شماره ی من از جانب دختر خاله ی من بوده..همش متوجه کاراش میشدم که میخواست یه جوری توجه منو به خودش جلب کنه چون ما با هم خیلی جنگ داشتیم و اون فکر میکرد من دوسش ندارم..روزی ایشون شروع کرد به گیر دادن به تیپ من و منم میگفتم که به تو ربطی نداره..ایشون اون شب شروع کرد به حرص دادن من طوری که وقتی رفتیم خونه سریع رفتم بهش پیام دادم و شروع کردم با حرص باهاش دعوا کردن..من شمارشو داشتم…که اون اونشب با من جنگ نکرد و به من گفت که دوسم داره..ما الان ۵ ماهی هست که با همیم و ایشون به خاطر خیانتی که از زمان گذشته بهشون وارد شده دیگه نمیتونه به کسی راحت اعتماد کنه و بعضی مواقع هم که از چیزی شک میکنه شروع میکنه به متهم کردن من به خیانت ولی بعدش با گریه ازم معذرت خواهی میکنه و میگه که کسیو به غیر از من نداره که درکش کنه…اخه پدر و مادرش خیلی اذیتش میکنن و تنها کسی که باهاش خوب رفتار میکنه منم…ما با هم نزدیکی هم داشتیم ببخشید رک صحبت میکنما ولی نه در اون حدی که من زن بشم..میخواستم بپرسم که من باید چیکار کنم همش میترسم منو به خاطر نزدیکی میخواد ولی هرموقه بهش میگم میگه تا تو نخوایی من هیچکاری نمیکنم…قصدشم جدیه برای ازدواج کل خانوادش میدونن که ما با هم هستیم..وقتی که کاراشو میبینن اصلن این فکرا از سرم میپره ولی وقتی مقاله ها و پیامارو میخونم میترسم لطفا کمکم کنید

در پاسخ به SAHEL
جهت تحلیل شرایط و ارائه راهکار مناسب میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پسرا بیشتر عاشق دخترایی میشن ک مغرورن و خاص هستند برای جذب کردن پسرا همین که مغرور باشی کافیه ولی وقتی وارد رابطه میشید دیگ نباید خیلی سرد باشین اگ میخایید رابطع ادامه پیدا کنه معمولی باشید اگ مهربون شد شمام مهربون شین ^^

در پاسخ به Hadis
کاملا از ریشه غلط است برای همین توی روابطتون مشکل دارید و در حال مطالعه این مقالات هستید پسر یا دختر تفاوتی نداره انسان عاشق کسی میشه که فاکتور های لازم برای جذب رو داشته باشه نه مغرور بودن نه خاص بودن میتونید یک انسان خیلی معمولی باشید اصلا هم مغرور نباشید ولی همه رو به سمت خودتون جذب کنید.

آشنایی بیشتر در لینک زیر:

https://www.sarbargetaze.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/

سلام روز بخیر..من تو یکی از فامیل از یکی خوشم اومده خیلی میخامش ..ولی مغروره ..خودم شمارشو پیدا کردم.خیلی تلاش کردم نگه دارم ..ولی به هر دلیلی رفت ..بعد از ۴ ماه پیام دادم ازش خواهش کردم باهام باشه..ولی خیلی مغروره من دختر پر حرفیم .چون اون کم حرفه نمیدونم از چی از کجا حرف بزنم همش شروع کننده منم ..اون فقط شنونده هستش .‌چیکار کنم ک جذبم بشه..دوستم داشته باشه و ابراز کنه اگر علاقه ای بهم داره!! چیکارکنم؟؟؟

در پاسخ به دوست
سلام عرض شد چیزی که شما بهش نیاز دارید آموزش مهارت های ارتباطی و جذب و ایجاد احساس هست که در کامنت نمیشه این موارد رو توضیح داد شما میتونید برای دریافت مشاوره به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و مشاوره دریافت کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام من عاشق یکی از همکارای سابق آقام شدم ما کلا ۵ ماه همکار بودیم و بعد هر دو از شرکت جدا شدیم سر کار رابطه خوبی در حد صحبت و بگو بخند داشتیم بعد از جدایی از اون شرکت من شماره اون رو از شرکت گرفتم و به بهانه پیشنهاد کار پروژه ای باهاش از تلگرام ارتباط برقرار کردم اون هم خیلی استقبال کرد چند بار از چهره من تعریف کرد کلا من خیلی رسمی با جنس مخالف صحبت می کنم اونم ادبیاتش رو مثل من کرد تقریبا دوساله که در حد پیغام در تلگرام با هم صحبت می کنیم که البته در بیشتر موارد من پیغام می دم اونم هر ماه یا هر دو یا سه ماه یکبار من سعی کردم ایشون رو از علاقه ام غیر مستقیم مطلع کنم ولی اون همش خودش رو به ندونستن می زنه و میگه اگر حرفی داری رک بگو حیا به من این اجازه رو نمی ده و می ترسم با گفتنش فقط وارد ی رابطه دوستی موقت بشم و آسیب بیشتری بخورم همین الانم با وجود این که دو ساله نه دیدمش و نه صداش رو شنیدم بعضی وقتا خوابش رو می بینم و یا چهره اش برام تداعی میشه و خیلی اذیت میشم دیگه نمی دونم باید چی کار کنم حتی خیلی سعی کردم فراموشش کنم و این ارتباط مجازی رو هم قطع کنم اما نشد هر وقت هم که پیغام می دم استقبال می کنه و میگه بازم پیغام بده اما فقط می خواد همه چی رو از من در بیاره این منو می ترسونه خیلی هر کاری می کنم توپ رو تو زمین من می اندازه لطفا بهم کمک کنید و منو راهنمایی کنید واقعا تو شرایط روحی بدی هستم لازم به ذکره که من متولد ۶۴ و ایشون ۶۲ هست خیلی فشار حس می کنم روی خودم برای ازدواج می ترسم دیگه به هیچ کس این حس رو پیدا نکنم چی کار کنم آیا واضح همون جور که می خواد خواستم و علاقه ام رو بهش بگم یا نه؟
ی دنیا ممنونم ازتون

در پاسخ به ستاره
سلام عرض شد. عزیزم برای مشخص شدن وضعیت شما نیاز هست یکسری سوالات رو پاسخ بدید میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم مشاوره سربرگ تازه پیام ارسال کنید و سوالاتتون رو بپرسید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام خسته نباشید بزورگوار اول از تمام زحماتتون تشکر می کنم بابت کتاب بسیار ارزشمندتون و زحمات افراد تیم سربرگ تازه من توی دورهاتون بودم و همسرم رو هم خدارو شکر برگردوندم الان یه سوال دارم ممنون میشم خودتون جواب بدید استاد. من همسرم اختلافات خانوادگی زیاد داشتیم حالا برگشتیم و همه چیز اوکی هست من با مادرشون قهرم حالا میخوام آشتی کنم بنظرتون چطوری بهتره؟

سلام آقای رجب پور خسته نباشید مطالبتون فوق العاده کاربردی هست و من یک ساله که عضو کانال و سایتتون هستم همیشه بهش سر میزنم و همیشه کمکم کرده من خیلی خوشحالم که سایت سربرگ تازه رو پیدا کردم براتون آرزوی موفقیت می کنم

در پاسخ به مژی
سلام دوست عزیز امید وارم سربرگ تازه بتونه همیشه رضایت شما رو جلب کنه

سلام
با یکی دوست شدم تازه مغرور نیست ولی توی پام دادن انار مقاومت خاصی نشون میده نمیدونم چرا
ب نظرتون من هی بهش پیام بدم بد نیست؟خودم ک حس خوبی ندارم
یا اصلا بهش پیام ندم؟!!
جواب بدید مرسی

سلام عرض شد همه ما میدونیم چی درسته چی غلطه همه ما میدونیم زیادی زنگ زدن به طرف مقابل اونم اول رابطه چقدر کار اشتباهی است الان شما فقط توی ناخودآگاه خودتون ضعف دارید و نمیخواهید بپذیرید نمیتونید روی مسیر درست بمونید چون ضعف شما مانع مقاومتتون در برار شرایط میشه و وقتی میبینید خبری از طرف نیست خودتون مدام میرید سمتش و این کار فقط اون فرد رو دور تر میکنه چون یک شخص در دسترس برای هیچ انسانی جذاب نیست
برای پرسش سوالات شما باید به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

اول میگین زیاد در دسترس نباشیم و…. بعدش میگین زیاد با هم حرف بزنین و زیاد حضوری ببینید همو رابطه پایداری بیشتری داره خوب وقتی زیاد صحبت کنیم زیاد در دسترسیم و همه حرفا زده میشه 😐گرفتین مارو؟ ؟؟ بالاخره کدومش؟؟؟ خودتونم میدونید اصلا چی درسته چی غلط؟؟

در دسترس بودن یک چیزه تعامل داشتن با طرف مقابل یک چیزه در دسترس نباشی یعنی فقط شما نباشید که همیشه در خواست ملاقات داره در دسترس نباشید یعنی فردی نباشید که همه چیز رو میپذیره تا فقط طرفش توی رابطه باشه هر چیز که از شما میخواد رو سریع انجام ندید هر وقت که میخواد شما رو ببینه حاظر نباشید گاهی نیاز هست نشون بدید شما هم زندگی دارید کار دارید برنامه های خودتون رو دارید. یعنی رابطه جنسی رو بخاطر حفظ ارتباط نپذیرید یعنی اگر طرفتون با فرد دیگه ای ارتباط داره شما با این موضوع کنار نیاید فقط برای حفظ رابطه.
توی این مقاله ده ها نکته گفته شده شما همه اون نکته ها رو ول کردین چسبیدن به آخرین مورد نه دوست عزیز اینطور نمیشه شما باید همه مراحل رو انجام بدید. شما باید معیار ها و نیاز های طرف مقابل رو برطرف کنید تا خود ایشون بخوان که با شما تعامل داشته باشن بخوان زیاد باهاتون وقت بگذرون وقتی این کار کردید و ایشون رو جذب کردید و بیشتر اومد سمت شما اون وقت میتونید با کار هایی که گفته شده با افزایش تعامل وابستگی رو هم زیاد کنید.
هنگام مطالعه کافیه دقت کنید و مقاله رو کامل با دقت بخونید.
برای پرسش پاسخ می تونید به تیم روانشناسی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020

وقتی که در رابطه عاطفی با کسی هستید به طور ناخودآگاه تلاش می‌کنید طرف مقابل شما احساس خوبی از رابطه با شما داشته باشد، سعی می کنید که او را خوشحال کنید و احترام و توجه خود را به او نشان دهید. با صحبت کردن با طرف مقابل افکار و ایده های او را کشف […]

وقتی که در رابطه عاطفی با کسی هستید به طور ناخودآگاه تلاش می‌کنید طرف مقابل شما احساس خوبی از رابطه با شما داشته باشد، سعی می کنید که او را خوشحال کنید و احترام و توجه خود را به او نشان دهید. با صحبت کردن با طرف مقابل افکار و ایده های او را کشف می کنید و پی خواهید برد که چگونه رفتار مناسبی داشته باشید. رفتار با دوست پسر شاید آنقدر که پیچیده به نظر برسد بیشتر نیاز به آگاهی و یادگیری مهارت های فردی دارد که در این مقاله به شما خواهیم آموخت.

میخواهم یاد بگیرم دوست پسرم را مجنون و وابسته خود کنم

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

هر پسری با پسر دیگر تفاوت هایی دارد، برای هر کسی چیزهایی اهمیت دارد که شاید برای فرد دیگر اهمیت چندانی نداشته باشد. برای پی بردن برای رفتار با دوست پسر از او درباره چیزهای مختلف سوال کنید و ببینید که چگونه به چیزهایی که می گویید نظر می دهد، مثلا به طور واضح به او بگویید که چگونه دوست و همراه بهتری برای او خواهید بود. احتمالا دوست پسرتان به شما می گوید که برای او چه چیزهایی مهم هستند. البته شاید به سرعت نتوانید به فرد دیگری تبدیل شوید اما در گذر زمان می دانید که رفتار با دوست پسر را به شکلی درست و مناسب پیش ببرید.

شاید جالب باشد بدانید که شنونده خوب بودن به اندازه مهارت سخنوری در ارتباط با دیگران مفید است. شاید افرادی را دیده باشید که توانایی سخنوری بالایی ندارند اما دیگران درباره آنها می گویند که افراد شایسته ای برای هم صحبتی هستند! واقعا جالب است. این افراد فقط شنونده خوبی هستند. به همین ترتیب بهتر است برای رفتار با دوست پسر خود به شکلی مناسب شنونده خوبی هم باشید، برای او وقت صرف کنید و صحبت های او را بشنوید و سعی کنید با او همفکری داشته باشید.

ما به طور ناخودآگاه همیشه به نیازهای شخصی خود فکر می کنیم اما برای رفتار مناسب با دوست پسر بعضی وقت ها سعی کنید موقعیت طرف مقابل خود را درک کنید و به قول خارجی ها «با کفش های او قدم بزنید» و دنیا را از زاویه دید او ببینید. مثلا اگر دوست پسر شما از اتفاقی ناراحت هست، سعی کنید خودتان را جای او بگذارید و ببینید که چه کاری به آرامش او کمک خواهد کرد و یا اگر شما در موقعیت مشابهی بودید دوست داشتید چه چیزهایی بشنوید؟

بهترین دوستان و همراه ها در زندگی ما کسانی هستند که ملاحظه خوبی نسبت به حال ما در شرایط مختلف دارند و به شکل خوبی همدلی و همدردی دارند.

مقاله مرتبط: دلایل سرد شدن دوست پسر چیست؟ و چطور دوباره او را جذب خود کنیم؟

شاید عاشق دوست پسر خود هستید و او را بسیار دوست دارید اما اینکه بخواهید در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته با او در ارتباط باشید کاملا نادرست است. همانقدر که به آزادی خود بها می دهید به آزادی دوست پسر خود علاقه نشان دهید و به او اجازه دهید که زمانی در اختیار خودش باشد.

بعضی جملات از سوی دوست پسر شما نشان می دهند که او نیاز به فضا دارد مثلا اگر به شما بگوید که «امشب درباره موضوع مورد بحث شما فکر می کند» و یا «الان وقتش نیست» و یا «آیا می شود من را کمی تنها بگذاری؟» در چنین شرایطی وجود شما باعث آرامش او نخواهد بود و بهتر است برای مدت کمی او را به حال خودش بگذارید.

روابط عاطفی سالم به فاصله های کوتاه نیازمند است و از اینکه کمی از او فاصله می‌گیرید احساس بدی نداشته باشید.

برای اینکه بتوانید دوست پسر خود را جذب کنید، باید بتوانید در همان زمانی که از او فاصله گرفته اید به خودتان توجه کنید، به سلامتی خود، به زیبایی اندام و پوشش خود توجه کنید. وقتی که به خودتان توجه می کنید، در موقعیت بهتری برای طرف مقابل خود خواهید بود و رابطه عاطفی سالمی را بوجود خواهید آورد. 

اگر می خواهید بدانید که رفتار با دوست پسر به چه شکلی مناسب است، باید بدانید که تعریف کردن از دیگران احساس مهم بودن در آنها را بر می انگیزد. به دوست پسر خود بگویید که چه چیزی باعث شده که او را دوست داشته باشید و چرا فرد مهمی در زندگی شما شده است.

سعی کنید هربار بروی موضوعی متفاوتی برای تعریف کردن تمرکز کنید، ظاهر او، توانایی های او، ایده های او، رفتار او با شما و یا دیگران چیزهایی هستند که می توانید به عنوان تعریف و تمجید بکار ببرید.

حتما همیشه به شکلی محترمانه از او تعریف کنید و سعی کنید در شرایطی بگویید که احساس خوب شما را به خوبی دریافت کند.

همانطور که گفتیم مهم بودن چیزی هست که تمام انسان ها دوست دارند، دوست پسر شما هم از این قانون مستثنا نیست. او باید بداند که درباره او با دیگران به نیکی یاد می کنید و شنیدن کلمات مثبتی که درباره او با دیگران می زنید احساس خوبی به او می بخشد و رابطه شما به شکل ویژه و خاصی پیش خواهد رفت.

آیا دوست پسر شما می داند که شما اولین و بهترین هوادار او هستید؟ برای رفتار با دوست پسر خود به شکلی مناسب به او نشان دهید که تشویق کننده اهداف و تلاش های او هستید. مثلا به او بگویید که در آینده شخص مهمی خواهد شد و یا در حرفه خود به شخصی متحبر و حرفه ای تبدیل خواهد شد. این سخنان شما همچنان که انگیزه و انرژی می بخشد باعث می شود برای همیشه این سخنان مثبت شما در خاطر او نقش ببندد و همچنین توانایی خود را برای فراهم کردن چیزهایی که شما را به وجد می آورد به نمایش بگذارد.

گفتن «متشکرم» گاهی وقت ها معنای درک کردن طرف مقابل را دارد. همانطور که شنیدن چنین کلمه ای به شما انرژی می بخشد از بکار بردن آن دریغ نکنید و حس احترام را به دوست پسر خود بدهید. مثلا بگویید «متشکرم که به من در آن موضوع کمک کردی.» و یا «واقعا نمی دانم که چگونه از تلاش هایی که برایم انجام دادی تشکر کنم.»

مقاله مرتبط: چگونه با دوست پسر خود ازدواج کنیم ؟ (آموزش ازدواج با دوست پسر)

بعضی وقتها به او اطمینان بدهید که به او توجه دارید. فکر نکنید که او خودش این موضوع را می داند، باید حتما بگویید.

مثلا بگویید «من خیلی وقت ها به تو فکر می کنم و دنیای بدون تو، برام غیر قابل تصوره.» و یا «من واقعا عاشق توام.»

برای پی بردن به رفتار با دوست پسر به شکل مناسب باید علاقه مندی های دوست پسر خود را بدانید و سعی کنید یکی از آنها را انتخاب کنید و درباره آن با دوست پسر خود صحبت کنید، مثلا اگر یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه او هست مانند برنامه دورهمی، یا برنامه فوتبالی نود، درباره آخرین چیزهایی که از آن دیده اید با او صحبت کنید و متوجه خواهید شد که چقدر دوست پسر شما از این بحث خوشش خواهد آمد.

البته مشکلی ندارد که علایق متفاوتی داشته باشید اما صحبت کردن مشتاقانه نیازمند زمینه و علایق مشترکی هست. اگر واقعا نمی دانید که از چه چیزی خوشش می آید صبر کنید تا ببینید درباره چه چیزهایی بیشتر صحبت می کند و از حرف های خود او موضوعات مورد علاقه اش را بیابید، بدین شکل رابطه شما نزدیک تر خواهد شد.

مقاله مرتبط: چطور در سریعترین زمان ممکن به یک دختر دوست داشتنی تبدیل شویم؟

اختصاص دادن زمان های خاص در طول روز برای صحبت کردن با دوست پسرتان کاری بسیار مهم برای حفظ رابطه عاطفی هست. اگر واقعا به طرف مقابل خود علاقه مند هستید، زمان هایی را به او اختصاص دهید. رفتار مناسب با دوست پسر نیازمند زمانی برای صحبت کردن در طول روز است و دوست پسر شما نباید به این احساس برسد که آخرین چیزی که به آن فکر می کنید او هست.

فاش کردن دغدغه ها و افکار خود برای دیگران همیشه جذاب نیست اما وقتی در رابطه عاطفی و عاشقانه ای با کسی هستید صحبت کردن از افکار و احساسات و ایده ها فرصت خوبی برای محکم کردن رابطه احساسی هست.

مثلا فرصت شغلی در آینده نزدیک پیش روی شما هست که در تصمیم گیری برای آن مردد هستید، مشورت کردن با دوست پسر خود هرچند با هدف تصمیم گیری هم نباشد به تقویت رابطه عاطفی شما کمک خواهد کرد.

فکر کنم به خوبی می دانید که اساس رابطه عاشقانه برپایه صداقت داشتن است. برای رفتار با دوست پسر به شکلی مناسبی باید بتوانید صداقت خود را نشان دهید و اعتماد او را بدست آورید و همراهی مورد اعتماد و اتکا باشید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم





عالی‏ ‏بود‏ ‏ممنونم‏ ‏

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

قانون های طلایی رفتار با دوست پسر

 

قانون طلایی دهم

هرگز با تحكم و قدرت با پسرها گفتگو نكنيد.شيوه
هاي ديگر را ياد بگيريد:

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

پسرها به هيچوجه تحمل دخترهاي قوي را ندارند
. البته آنها دخترهاي قوي

را مي خواهند ، اما براي باركشي، پول درآوردن، جمع كردن خانه
زندگي

وخلاصه جمع و جور كردن پسرها ،. اما همين 
دخترهاي قوي و توانا  ، در

مقابل مردها
بايد سر تعظيم فرو بياورند و با نازناز و پيش پيش حرف بزنند و با

عزيزم و جانم رفتار
كنند!!! اگر دختربخت برگشته اي اشتباها جلوي پسري از

دهانش كلماتي خارج شود كه حتي
كمي رنگ و بوي تحكم داشته باشد ،

ناگهان به عنوان دختري مردنما، بي ادب، پرخاشگر، عصباني
و بد اخلاق

شناخته مي شود وهمان پسر در باره اش مي گويد: اه اه عجب دختر

فمنيست بددهني!!!…

 

 

 

قانون طلایی نهم

هرگز از دخترهاي ديگر جلوي دوست پسرتان
بد نگوييد:

وقتي جلوي پسرها از دخترهاي ديگر بدگويي
مي كنيد، حتي اگر منظور بدي

نداشته باشيد ، پسرها اين فكرها را مي كنند:

يا گمان مي كنند بشدت دوست داشتني هستند
و شما داريد به اين وسيله

آنها را نسبت به دخترهاي ديگر بدبين مي كنيد تا در دام خود
نگهشان داريد! يا

گمان مي كنند شما آدم حسودي هستيد و تازه بعدش شما را به همه ي

دخترهاي
دنيا تعميم مي دهند و مي گويند همه ي دخترها حسودند! يا گمان

مي كنند دختر مورد نظر
دختر خيلي خوبي است و شما با بدگويي از او مي

خواهيد كاري كنيد كه رقيب را از ميدان
به در كنيد و خودتان را به او قالب

كنيد! يا گمان مي كنند  شما آدم بدجنسي هستيد و پشت سرتان به ديگران

مي
گويد: دختر بدي نيست اما كمي بدجنس است!!! در هر حالت شما

محكوميد. پس مراقب باشيد.

 

 

قانون طلایی هشتم

 

با پسري رابطه جنسي كامل برقرار نكنيد:

همه ي آمال و آرزوي پسرها در رابطه با دخترها
در يك چيز خلاصه مي شود: 3کس

اوج خواسته و مطلوب يك پسر اين است كه با
دختر رابطه جنسي برقرار

كند. اين براي او به معناي نوعي تسلط، برد و البته آرامش است.
پسرها تاچگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

موقعي كه به اين خواسته نرسيده اند دورتان مي گردند و برايتان هر كاري

مي
كنند. حتي شاعر مي شوند و برايتان شعر مي خوانند و هديه هاي ناز

مي خرند. خودشان هم
ناز و مهربان مي شوند اما چه فايده؟ به محض اين

كه دستشان به بدن شما رسيد همه چيز
تغيير مي كند. ناگهان “دكتر جكيل

” ناپديد و “مستر هايد”  نمايان مي شود. ديگر آن پسران ناز و دوست

داشتني
و مهربان نيستند (مگر آنكه دوباره نياز جنسي شان عود كند) ديگر

حال و حوصله شما را
ندارند و برايتان وقت نمي گذارند. ديگر شما برايشان

جذاب و جالب نيستيد ، ديگر كوچولوي
ناز آنها نيستيد، ديگر لبخندتان زيباترين

لبخند دنيا و چشم هايتان عميق ترين اقيانوس
دنيا نيست! همه چيز با دو

سه بار رابطه جنسي تغيير مي كند. انگار رابطه جنسي، هميشه
به ضرر

دخترهاست. براي همين هم مي گويم تشنه را سيراب نكنيد چون ناگهان

همه آمال و
آرزوهاي ديگرش پديدار مي شود و شما را رها مي كند. ناگهان

يادش مي آيد كه چقدر خانواده
اش را دوست دارد ! چقدر دلش مي خواهد

برود كانادا! چقدر دوست دارد با دوست پسرهايش
برود كوه و استخر!  و

چقدر دوست دارد دخترهاي
ديگر را هم تجربه كند چون هنوز جوان است!!!

رابطه جنسي كامل كه  ديگر وحشتناك است. دخترها دراين توهم اند كه با

برقرار كردن رابطه كامل، همه چيز خود را در اختيار گذاشته اند و عشق خود

را اثبات كرده
اند اما پسرها گمان مي كنند كه دختر اين كار را صرفا براي

نيازهاي خودش انجام داده
و نتوانسته جلوي خود را بگيرد و از دسته

دخترهاي بی hot است يا شايد هم زيادي open است يا خانواده اش بند و

بارند . حتي ممكن است در ظاهر  موضوع را روشنفكرانه بررسي  كنند و

بگويند خودت نياز داشتي ، من تو را مجبور
نكردم  يا : اين چيزا مهم نيست.

اما در عمل
اين چيزا برايشان خيلي هم مهم است. چون براي ازدواج مي

روند سراغ همان دخترهايي كه
هنوز اين چيزا را دارند! آن پسرهايي هم  كه

با شما مي مانند به خاطر اين است كه احساس گناه مي كنند و مي خواهند

وجدانشان راحت
باشد. البته اين دسته هم چون عمر خود را تلف شده مي

بينند دير يا زود سراغ زنها و دخترهاي
ديگر مي روند تا هيجانات جواني را احيا

كنند!

 

 

قانون طلایی هفتم

اگر دوست پسرتان به شما گفت که متفاوت ترین
دختر زندگیش هستید، مطمئن باشید به بقیه هم این حرف را زده و خواهد زد:

قبلا اين قانون فقط به دخترهاي نواجوان
12 تا 17 سال گفته مي شد! اما

حالا به لطف زودباورتر شدن دخترها، به همه سنين آموزش
داده مي شود!!

اين كه تمجيدهاي دوست پسرهايشان را خيلي جدي نگيرند و گول حرف

هاي قشنگ
و گوگولي آنها را نخورند!!!

خودتان را گول نزنيد چرا نمي خواهيد باور
كنيد، حتي  يك پسرهم وجود ندارد

که شما را
درک کند.

 

 

 

قانون طلایی ششم

هرگز قبل از اين كه حرف ازدواج بين تان
باشد ،در باره ازدواج كلمه اي نگوييد:

اين قانون ، يكي از طلايي ترين قانون ها
در رابطه دختر و پسر است. اين را

باور كنيد كه دوستي در ذهن پسرها هيچ ربطي به ازدواج
ندارد! يك لحظه

خود را به جاي پسرها بگذاريد. مثلا به جاي يك پسر 22 ساله يا حتي
28

ساله كه مي خواهد با يك دختر دوست شود. فكر مي كنيد انگيزه او براي

دوستي چيست؟

1.پز دادن به پسرهاي ديگر

    2.امتحان كردن خود (كه ببينند عرضه پيدا
كردن دوست دختر دارند؟)

    3.افزايش اعتماد به نفس

    4.وقت گذراني و خوش گذراني

   5. عشق و حال (داشتن رابطه جنسي يا نيمه جنسي)
مجاني

    6.يادگيري رفتار و رابطه با زن ها (بيرون
آمدن از بي تجربگي و دست و پا چلفتي بودن)

    7.داشتن كسي كه با او در مهماني ها ظاهر شود

 8.گاهي هم مقاصر مالي

9…   

اما انگيزه دخترها چيست؟ بيشتر دخترها در يك فضاي رمانتيك و

عاشقانه
بدنبال كسي مي گردند كه شريك زندگي و همسر آنها باشد. آنها از

اين كه همسر آينده شان
را با خواستگاري و به شكل سنتي و بدون شناخت

، انتخاب كنند منزجرند. دوستي با پسر را
روشي موثر و عاقلانه براي

شناخت و عاشق شدن ميدانند اما به محض آنكه صحبت  ازدواج يا تصور

همسر شدن يا خواستگاري يا … پيش
بيايد ناگهان دوستي از اين رو به آن رو

مي شود. ناگهان زنگ خطر مغز پسرها به صدا در
مي آيد و در گلويشان

احساس خفگي مي كنند! قفسه سينه شان تنگ مي شود و كمرشان در

زير
بار احساس آويزان شدن دوست دخترشان خم مي شود! در اين حالت يا

بدنبال راه فرار مي گردند
و يا رك و راست به دوست دخترشان تذكر آيين نامه

اي مي دهند كه از اول شرط كرده اند
كه قصد ازدواج ندارند! از احساساتي

بودن دختر ها و زير پا گذاشتن شرط و شروط توسط آنها
گله مي كنند و پيش

دوست پسرهايشان مي گويند امان از دست اين دخترهاي آويزون ضعيف !
و

البته ناگهان يادشان مي افتد كه دخترهاي ديگر را امتحان كنند ! ديگر جواب

تلفن و ،sms  ها ي دوست دخترشان را نمي دهند يا از هر
راهي كه بتوانند

فرار مي كنند… اگر بر فرض محال دوست پسري پيدا كرديد كه از شما

خواستگاري
كرد ، كاملا به او شك كنيد . حتي مي توانيد مطمئن باشيد كه

شما خيلي خيلي خيلي از او
سر هستيد و او از شما خيلي پايين تر است.

اين احتمال هم هست كه در حال لجبازي با كسي
باشند مثلا در حال لجبازي

با پدر يا مادر يا … 
وگرنه تقريبا همه پسرها براي ازدواج ترجيح مي دهند

سراغ دختر آفتاب مهتاب نديده
بروند! دختري كه دست نيافتني باشد ، جديد

باشد! مادرشان او را تاييد كند، بتوانند عيب
هايشان را از او پنهان كنند و پيش

او مثل يك شاهزاده به نظر برسند!شعار ناگفته پسرها
اين است: دوست

دختر يك اسباب بازي موقت است. براي زندگي دائم بايد بدنبال زن زندگي

بود!!!

 

 

 

قانون طلایی  پنجم

هرگز به پسري پيشنهاد دوستي ندهيد:

اين روزها بعضي دخترها خودشان را خيلي روشنفكر
مي دانند. آنها گمان

مي كنند بين دختر و پسر فرقي نيست و آنها هم حق دارند از بين پسرها

حق انتخاب داشته باشند و هميشه نقش انتخاب شونده را بازي نكنند. به

نظر من درست مي
گويند منتها مشكل اين جاست كه طرف مقابل آنها چنين

نظري ندارد. يعني پسرهاي دور و بر
، از آن سنخ پسرهاي عهد دقيانوس

هستند كه فقط زبانشان روشنفكر شده و دلشان هنوز مانند
پدرجد

پدربزرگهاي ماست! وقتي دختري به سمت پسري ميرود  و پيشنهاد دوستي

يا شماره تلفن يا خلاصه نخ هاي
واضح مي دهد هميشه يك اتفاق مي افتد.

البته پسر به ظاهر با آغوش باز نخ را مي گيرد
اما آن را براي هميشه بعنوان

نخ دست دوم در صندوقچه نگه مي دارد.

او جلوي دوستان پسرش پز ميدهد كه دخترها
به او توجه دارند و او را دوست

دارند و برايش سرو دست مي شكنند و چنين دختري را به
دوستان و

اطرافيانش نشان ميدهد و پز ميدهد . اما همين. فقط همين، پيشقدم شدن

در پيشنهاد
دوستي با يك پسر، يعني صادر كردن حكم بي ارزشي و بي

احترامي و ضايع شدن دختر براي هميشه
نزد آن پسر. چنين دختري در نظر

پسر سهل الوصول و دست يافتني جلوه مي كند . اصطلاحي
كه براي ياد

كردن از آنها بين پسر ها رد و بدل مي شود اين است: “از اين دخترها
كه

همه جا ريخته ” اين دخترها حتي اگر در دهان پسر عسل بگذارند ، اگر برايش

جانفشاني
و فداكاري كنند و حتي اگر خودشان را براي آن پسر بكشند،  باز

هم در صندوقچه باقي ميمانند. چشم پسر هميشه
به دنبال دخترهاي ديگر

است. بدنبال دخترهاي دست نيافتني كه به كسي نخ نميدهند و همه

پسرها در آرزوي آنها هستند و لابد از آسمان پايين افتاده اند. همان دخترهايي

كه بر
خلاف دخترهاي پيشقدم، در نظر پسرها به درد ازدواج مي خورند و زن

زندگي اند! اصلا مهم
نيست كه آنها دوست دخترهاي پسرهاي ديگر بوده

باشند . اصلا مهم نيست هيچ حرف مشتركي
بين آنها وجود نداشته باشد.

مهم اين است كه ظاهرا آنها ، به كسي نخ نميدهند!!! دختر
هاي پيشقدم تا

آخر رابطه، درجه دو و بدهكار شناخته مي شوند. چون قدمي به جلو

گذاشته
اند بايد هميشه به دل پسر راه بيايند، بايد كارهايش را از كارهاي

خانه تا كارهاي بانكي
و خريد و … انجام دهند. بايد در مواقع لازم در دسترس

باشند! ، بايد حتي اگر لازم
شود خرج آقا پسر را بدهند! بالاخره خودشان

خواسته اند وارد رابطه با چنين نوگل شازده
اي بشوند. پس بايد تبعاتش را

بپذيرند.

 

 

قانون طلايي چهارم: هرگز در رابطه اي كه با  يك پسرداريد اولين هديه را شما ندهيد:

اين هم از عجايب است كه اين روزها دخترها
هداياي گران قيمت و لوكس

مي خرند و به دوست پسرهايشان به هر بهانه اي تقديم مي كنند!  اين کار،

كه ظاهرا نوعي كادو دادن و در باطن نوعي
باج دادن است، بيشتر مخصوص

دخترهاي بدون اعتماد به نفس است. دخترهايي كه عقده خود كم
بيني

دارند و عزت نفس شان پايين است. خصوصا اگر اين هديه ، اولين هديه و

كادو در دوستي
آنها باشد. اگر دختري هستيد كه مي خواهيد براي دوست

پسرتان كادو بخريد قبل از خريد
چند سوال اساسي از خود بپرسيد: 1- چرا

مي خواهم براي او كادو بخرم؟ انگيزه اصلي ام
از اين كار چيست؟ 2- آيا بدون

كادو خريدن نمي توانم به هدف خود برسم؟ 3- آيا او تا
به حال به من كادو

داده است؟ 4- آيا با اين كار مي خواهم خودم را در دل او بيشتر جا
كنم؟ 5-

آيا راه بهتري براي اين كار وجود ندارد؟ 6- آيا علاقه او به من با رد و بدل

ماديات بيشتر مي شود؟ آيا او مادي است و راه بهتري براي بدست آوردن دل

او وجود ندارد؟
اين كار من براي او چه معنا و مفهومي دارد

البته تعداد اين قبيل سوالها خيلي زياد
است. خودتان را گول نزنيد و به جاي

باج دادن ، سعي كنيد در روابط ، خودتان باشيد  اگر شما را همينطوري كه

هستيد نپذيرند با كوهي از
رشوه و باج دادن هم نمي توانيد در روابط خود

موفق باشيد.

 

 

 

 

قانون طلایی سوم

هرگز با پسرهای سن پایین دوست نشوید!

بعضي از دخترها خيال مي كنند پسرهاي سن
پايين ساده تر و مهربان تر و از

نظر جنسي قوي تر و بامزه ترند. اما همه اين ها گمان
و وهم است.

پسرهاي سن پايين در دوستي ، اغلب تنها يك هدف را دنبال مي كنند:

3کس! آنها
شما را تبديل مي كنند به موش هاي آزمايشگاهي تا با شما

تمرين كنند و روي شما آزمايش
كنند.

تمرین 3کس هاي كامل يا ناكامل، تمرين مشاجره
با دختر ها يا محبت به

دخترها يا … بعضي از آنها هم شما را به جاي “مادر”
ها یشان مي گذارند و

آويزانتان مي شوند تا محبت هاي داشته يا نداشته شان را تكرار يا
جبران

كنند . آنها به هيچ وجه قصد ازدواج ندارند و در روابطشان چنين چيزي را دنبال

نمي كنند. اگر هم روزي ديديد دم از ازدواج مي زنند بدانيد يا برايتان دام مي

گذارند
و يا از آن بچه مذهبي هاي  هستند كه البته چند
سال بعد از اين كه

خرشان پل گذشت يادشان مي افتد كه جواني نكرده اند و آنوقت ميروند

سراغ دخترهايي كه جواني كردن را به يادشان بياورند. شايد هم منظورشان

از ازدواج همان
ازدواج موقت است. قالبي كه آنها براي  شرعي
كردن هوس

هاي زودگذر خود در عين نداشتن احساس گناه ، پيشنهاد مي كنند.

 
پسرهاي سن پايين حتي محبت كردن هم بلد نيستند و البته اسم همه

ناكارامدي هايشان
را مي گذارند: بي تجربگي! هر نوازشي براي آنها منجر به

سكس ميشود و هر محبتي ، وظيفه
شما تلقي ميشود! اكثر آنها هميشه بو

ميدهند. در زندگي شان خبري از مسواك و ادكلن نيست.
خلاصه وقتتان را

بيهوده تلف نكنيد. نگذاريد ابزار دست يادگيري و تمرين پسرهايي شويد
كه

بزودي شما را رها مي كنند تا با دخترهايي بپرند كه ناشي گري هاي آنها ر ا

نديده
اند.

 

 

 

قانون طلايي دوم: هرگز به پسري پيشنهاد
ازدواج ندهيد:

دخترهايي كه مي خواهند براي هميشه  در بايگاني حسي و عقلي پسرها

خاك بخورند مي توانند
به آنها پيشنهاد  ازدواج بدهند.  به محض آنكه پيشنهاد

ازدواج از دهن دختري خارج شد
ناگهان پسربشدت باد مي كند. او احساس

برتري مي كند و بعدش هم خيال مي كند موجود مزاحمي  به گردنش آويزان

شده  و بايد هر طور شده او را از گردن خود دور كند. اصلا
مهم نيست كه

شما پولدارتر ، زيباتر، باهوش تر ، تحصيل كرده تر ، موفق تر ، خانواده
دار تر

يا …تر از او باشيد. حتي مهم نيست او دهاتي،  زشت ، بي سواد ، بي

فرهنگ يا … باشد. به هر حال
اين پيشنهاد به او ثابت مي كند شما ترشيده و

درمانده و بي كلاسيد و او با شما فرسنگ
ها  فاصله عمودي دارد  و بايد از

آسمان هفتم به شما نگاه كند و با شما حرف
بزند! گول حرفهاي روشنفكر

مابانه پسرها را نخوريد . حتي اگر آنها بظاهر خود را روشنفكر
و

(روشنفكر)open-minded نشان دهند و بگويند زمانه عوض شده و دختر
ها

هم مي توانند به خواستگاري بروند و … اصلا باور نكنيد. پسرها بر خلاف

دخترها هميشه
سنتي مي مانند . سنتي ماندن به نفع آنهاست و منافعشان

را تامين مي كند. بنابراين به
راحتي آنرا كنار نمي گذارند.آنها هم يك قانون

ناگفته دارند:  “دختري را بگير كه به تو محل نمي گذارد”.
شايد باورتان نشود

اما پسرها براي زن گرفتن ، از دوست دختر هاي خود فراري اند. آنها
دختر

هايي را مي پسندند كه آنها را تحويل نمي گيرند ، ناز مي كنند، دماغشان

بالاست،
و خلاصه دست نيافتني به نظر مي آيند.دوست دخترها سرگرمي

اند و كتاب هاي خوانده شده
و تكراري اند، هيجان انگيز نيستند و به درد

ازدواج نمي خورند. براي زن گرفتن ، بايد
رفت سراغ دخترهاي جديد. از دل

اين موضوع قانون دوم رفتار با پسرها هم استخراج مي شود:

 

قانون طلايي اول: 

اگر شما در رفتار با دوست پسرهايتان به
قوانين جديدي رسيده ايد و دوست

داريد آنها را به دخترهاي ديگر بگوييد قوانين تان را
به ایمیلم بفرستيد تا آنها را

به مجموعه قانون ها اضافه كنم و به اسم خودتان در اين
وبلاگ در قانون

اول  آپ كنم.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3547موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4070موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1767موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35692موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4125موضوع : چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9186موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 18898موضوع :

اگر شما دختر خانمی هستید که با پسری وارد رابطه عاشقانه شده اید بهتر است این مطلب از نوین اطلس با عنوان رفتار صحیح با دوست پسر را مطالعه کنید.اگر رفتار صحیح با دوست پسر خود را بدانید می توانید این رابطه را از حالت دوستی و خوش گذرانی کوتاه مدت به یک رابطه عاطفی پایدار همراه با ازدواج تبدیل کنید. علاوه بر این رفتار صحیح با دوست پسرتان به شما کمک می کند اجازه سواستفاده و درخواست های نامعقول به وی ندهید.در این مطلب به شما خواهیم گفت رفتار با دوست پسر مغرور به چه شکلی باشد، چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود، راز نگه داشتن دوست پسر چیست، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم، روش های دلبری از دوست پسر، چگونه با عشق خود رفتار کنیم و وظایف دوست پسر چه می باشند.

باور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند. باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود. برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم. باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم او را مطلع کنم.(همچنین نگاه کنید به چگونگی رفتار با پسر مغرور)متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال جالب! بازیگری که در همه سریال ها بازی می کند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر هست یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف او را مشاهده می کنیم کدام خوانده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر می کند یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او می شنویم. افراد پر کار در واقع به نوعی تمام هنر خود را خرج می کنند و همه کارهایشان شبیه هم می شود و جذابیتی نخواهد داشت. این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق می کند. همیشه حضور داشتن و در دسترس بودن کار پسندیده ای نیست!(همچنین نگاه کنید به نحوه برخورد با همکلاسی پسر)

متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه سرد شدن یهویی رابطه و دوری پسر از دختر اتفاق می افتد. سپس از خود می پرسند چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود.در رفتار صحیح با دوست پسر خود باید بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود

اما در این بخش از رفتار صحیح با دوست پسر می خواهیم بدانیم راز نگه داشتن دوست پسر چیست؟شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند. این روش صحیح برخورد با دوست پسرتان نمی باشد.اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد.راز نگه داشتن دوست پسر و رفتار صحیح با وی این است که باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یک شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید.(همچنین نگاه کنید به رابطه با دوستان پس از ازدواج)

در رفتار صحیح با دوست پسر اگر به دنبال این هستید که چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم باید بگوییم که یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.در جذب مردان و ایجاد وابستگی برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”(همچنین نگاه کنید به وابسته کردن پسر به خود)

در این بخش از رفتار صحیح با دوست پسر می خواهیم به روش های دلبری از دوست پسر اشاره کنیم.– تماس چشمی با پسر یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشم های شما خیره خواهد شد.– نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. بر اساس روانشناسی شناخت پسران اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.– علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، اگر می خواهید بدانید چگونه با دوست پسرتان ازدواج کنید، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد.

در رفتار صحیح با دوست پسر اگر بخواهیم بدانیم چگونه با عشق خود رفتار کنیم بایستی به این موارد توجه کرد:– ابراز علاقه کردنبدانید در طرز رفتار با پسران ابراز علاقه به صورت گفتاری تاثیر بسزایی خواهد داشت.– انتظارات بجا داشته باشیددر رفتار با عشقتان توجه کنید که بیش از حد توان او توقع نداشته باشید چرا که این مورد باعث ارسال احساس منفی به فرد مقابل خواهد شد.(نگاه کنید به پسران چگونه دختری را دوست دارند)– اختصاص دادن زماندر طول روز حتما زمانی را برای وقت گذرانی حضوری و یا مجازی با او اختصاص دهید.– توجه به صحبت هایشهنگامی که عشق تان با شما حرف می زند یا چیزی را تعریف می کند سعی کنید سراپا گوش باشید.– قدردانیسعی کنید از دوست پسرتان برای کارهایی که برای شما انجام می دهد قدردانی کنید.(همچنین نگاه کنید به ابراز علاقه به پسر از دید روانشناسی)

اما حال که در مورد همه موارد در زمینه رفتار صحیح با دوست پسر صحبت کردیم، حال می خواهیم به وظایف دوست پسر در رابطه عاطفی بپردازیم.وفاداری:نه تنها در مورد رابطه دوست دختر و دوست پسر‌ها، بلکه در رابطه دو دوست خوب نیز باید وفاداری دیده شود. مخصوصا زمانی که دو فرد از حالت دوستی ساده به پارتنر تبدیل می‌شوند، باید به وفاداری یکدیگر اطمینان داشته باشند.قبول داشتن دختر:متاسفانه مخصوصا در ایران هنوز نیز نگاه مالکیتی در عشق وجود دارد. برخی از مردان ایرانی بر این باور هستند که بعد از ایجاد رابطه دوستی، مالک کامل آن فرد می‌شوند. از این رو مرد ممکن است تلاش کند تا دوست دختر یا پارتنر خود را تغییر دهد. این تغییر ممکن است از نوع پوشش شروع شود و حتی تا کوچک‌ترین و خصوصی‌ترین کار‌های او ادامه پیدا کند. قطعا هیچ‌کس دوست ندارد که کسی به این شکل زندگی‌اش را تغییر دهد. این طرز فکر سال‌هاست که منسوخ شده و دیگر در دنیای مدرن امروزی جایگاهی ندارد. اگر در مورد انتخاب دوست پسر خود تردید دارید، بهتر است از خودتان بپرسید که شما را همین‌طور که هستید می‌خواهد یا نه؟طرز فکر مشابه با دختر:شاید این معیار را در اکثر موارد نا‌دیده بگیرند. معیاری که ممکن است بیشتر مشکلات از آن نشات بگیرند. نوع طرز فکر هر کس منحصر به فرد خودش است. به همین دلیل نمی‌توان نوع خاصی از طرز فکر را بیان کرد. تنها باید توجه داشته باشید که دوست پسر یا پارتنرتان طرز تفکر و عقاید مشابه شما داشته باشد.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده در بالا وظایف دیگری نیز برای دوست پسر وجود دارد اما این مواردی که برای شما توضیح داده شد از جمله مهمترین موارد می باشند.

مطالب مرتبط:

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

ارتباط صحیح با همسر

نشانه های عشق واقعی در پسران

چرا بعضی پسرها ازدواج نمی کنند

زل زدن پسر به دختر

مشاوره دوستی دختر و پسر

راه های برگرداندن دوست پسر

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

راه های آشتی با دوست صمیمی

علت سرد شدن ناگهانی مردان و نشانه های آن چیست

نشانه های پایان یک عشق

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم
چگونه دوست پسر خوب داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *