چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

 
helpkade
چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان
چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

*اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما مورد استفاده قرار میگیرد، تجربه شما را در این وبسایت و سایر اهداف مورد نظر در سیاست حفظ حریم خصوصی ما پشتیبانی می کند.

*اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما مورد استفاده قرار میگیرد، تجربه شما را در این وبسایت و سایر اهداف مورد نظر در سیاست حفظ حریم خصوصی ما پشتیبانی می کند.

EPUB, MP3

Michael Pollan

*کتاب اول پرفروش نیویورک تایمز

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

*جز 10 کتاب برتر سال 2018 به انتخاب نیویورک تایمز

“علم جدید روانگردان ها چه چیزی در مورد آگاهی، مرگ، اعتیاد، افسردگی و تعالی به ما یاد می دهد “

زمانی که مایکل پولن پژوهش خود را در مورد چگونگی مصرف LSD و سیلوسایبین برای بیماری هایی مثل افسردگی، اعتیاد و اضطراب شروع کرد قصد نداشت چنین کتاب کاملا شخصی را بنویسد. اما او زمانی که متوجه شد این مواد شگفت انگیز نه تنها بر بهبود زندگی بیماران روانی بلکه برای افراد سالمی که می خواهند با مشکلات روزمره کنار بیایند موثر است تصمیم گرفت کاوش در حیطه ذهن را نه تنها به صورت سوم شخص بلکه بصورت اول شخص هم انجام دهد. بنابر این مایکل پولن یک ماجراحویی منحصر به فردی را به حالات مختلف آگاهی شروع کرد و در کنار آن به آخرین تحقیقات علم مغز و جامعه زیرزمینی در حال رشد مصرف درمانی روانگردان ها پرداخت.

این کتاب مخلوطی از علم، خاطرات، یادداشت های سفر، تاریخ و پزشکی می باشد. موضوع واقعی کتاب تنها در مورد دارو های روانگردان نیست بلکه درمورد معمای ابدی “آگاهی انسان” است و این که چگونه در جهانی که پر از شادی و رنج است بهترین کار ممکن را انجام دهیم و معنای زندگی خود را پیدا کنیم….

۱۴,۰۰۰ تومان ۶,۹۰۰ تومان

EPUB, MP3

Michael Pollan

هیچ دیدگاهی هنوز نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمیانگینمتوسطخیلی ضعیف

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما باخبر شوید!

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما باخبر شوید!


آدرس ایمیل:


تمامی حقوق این سایت متعلق به تاپ ادیوبوک می باشد. رد کردن



دانلود فایل نمونه به صورت رایگان
Downloads-icon

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

به تدريج به روزهاي پاياني سال2018ميلادي نزديک مي‌شويم؛ به همين مناسبت سردبيران بخش کتاب نشريه نيويورک‌تايمز به معرفي 10کتاب برتر منتشرشده در آمريکا طي سال جاري ميلادي شامل آثار ادبيات داستاني و غيرداستاني پرداخته و خواندن آن‌ها را به کتاب‌دوستان توصيه کرده‌اند.

 

عدم تقارن نوشته ليسا هاليدي

 

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

در رمان «عدم تقارن» دو بخش از داستان که ظاهرا هيچ ارتباطي با هم ندارند از طريق يک بخش پاياني تکان‌دهنده به هم پيوند مي‌خورند. بخش اول رمان با عنوان “حماقت” روايتگر يک رابطه عاشقانه بين «آليس» يک ويراستار کتاب و نويسنده جوان جوياي نام در ميانه‌هاي دهه سوم زندگي‌اش و «ازرا بليزر» به عنوان يک رمان‌نويس درخشان و سالخورده است که تا حدودي از روي شخصيت «فيليپ راث» نويسنده معروف آمريکايي مدل‌برداري شده است. بخش دوم رمان که “جنون” نام دارد درباره يک اقتصاددان عراقي-آمريکايي به نام «عمار جعفري» است که در فرودگاه هيترو لندن زنداني شده است. رمان نوشته «ليسا هاليدي» اثري تميز و مختصر است و سبکي گزارشي همچون آثار نوشته «دابليو.جي سيبالد» دارد. «عدم تقارن» اولين رمان «هاليدي» است اما شبيه آثار نويسندگاني است که تاکنون چندين رمان در طول ساليان منتشر کرده‌اند و توانسته در آن واحد يک رمانِ کليددار (رماني بر اساس داستان واقعي اما با نما و برون‌مايه ادبيات داستاني مانند تغيير جزييات يا نام شخصيت‌ها)، سرشار از ايده‌ها و همچنين يک فراداستان با درون‌مايه سياسي باشد.

 

 

 

معتقدان بزرگ نوشته ربکا ماکاي

 

داستان رمان «معتقدان بزرگ» در ميانه دهه ?? ميلادي در شيکاگو و همچنين سال ???? در پاريس و در بحبوحه حملات تروريستي مي‌گذرد. «ربکا ماکاي» در اين داستانِ به شدت تاثيرگذار از شيوع بيماري ايدز و جست‌وجوي يک مادر براي يافتن دخترش استفاده کرده تا به موضوع از دست دادن بيهوده و تلاش ما براي غلبه بر آن بپردازد. او با ارئه تصويري از گروهي از دوستان به خوبي ترس و تراژدي شيوع يک بيماري را در سال‌هاي نخست نشان مي‌دهد و به پيامدهاي آن در طول چندين دهه مي‌پردازد. اين رمان با نگاهي همدلانه و عاري از رويکرد احساساتي توانست به خوبي جايگاه خود را در ميان نامزدهاي جايزه بوکر و جايزه ملي کتاب آمريکا در بخش ادبيات داستاني پيدا کند.

 

 

 

ترانه شيرين نوشته ليلا سليماني

 

ما از ابتداي داستان ناخوشايند و اخطارآميز «ترانه شيرين» (که با نام‌هاي «لالايي» و «پرستار فوق‌العاده بچه» نيز شناخته مي‌شود) مي‌دانيم که يک پرستار دو بچه‌اي را که به او سپرده شده کُشته است اما آن‌چه بيشتر در اين داستان نامتعارف قابل توجه است تحليل رابطه خاص ميان يک مادر و کسي است که او براي نگهداري از فرزندانش استخدام کرده است. ليلا سليماني نويسنده و روزنامه‌نگار مراکشي‌تبار اهل فرانسه است که با اين رمان موفق به کسب جايزه «گنکور» مهم‌ترين جايزه ادبيات فرانسه شده و در آن به خواسته‌هاي ممنوعه والدين از پرستاران بچه و همچنين تنش‌هاي نژادي و طبقاتي پرداخته است. در اين رمان که به شکل مسحورکننده‌اي پرپيچ و خم است تنها يک چيز کاملا روشن است: تنهايي مي‌تواند شما را ديوانه کند.

 

 

 

آن‌جا آن‌جا نوشته تامي اورنج

 

رمان «آن‌جا آن‌جا» که به فهرست اوليه نامزدهاي جايزه ملي کتاب آمريکا نيز راه يافت به عنوان اولين اثر نوشته «تامي ارونج»، تعمقي بلندپروازانه در باب هويت و جايگزين‌هاي شکست‌خورده آن و اسطوره از دريچه زمان، فقر و زندگي شهري است. فصل‌هاي بسيار کوتاه اين رمان از زاويه ديد گروه‌هاي بومي سرخپوستي روايت مي‌شود که در اوکلند کاليفرنيا زندگي مي‌کنند و چندان رابطه نزديکي با هم ندارند و در حال عزيمت براي شرکت در اجتماع بزرگ بوميان هستند. همان‌طور که «جفري چاسر» در آثارش عنوان مي‌کند آن‌ها همه زائراني هستند که در مسير رسيدن به يک حرم مقدس‌اند و يا بر اساس توصيف «ويليام فاکنر» در رمان «جان که مي‌دادم» («گور به گور»)، خانواده‌اي بزرگ‌اند که در حال عبور از چشم‌انداز هستند.

 

 

 

واشنگتن سياه نوشته اسي ادوگيان

 

رمان «واشنگتن سياه» نوشته «اسي ادوگيان» برنده جايزه ??? هزار دلاري گيلر کانادا در سال ???? و همچنين يکي از نامزدهاي اوليه جايزه بوکر است. داستان کتاب درباره بردگي است و شخصيت اصلي آن «بلک» يا «سياه» از قربانيان وحشي‌گري انسان‌هاست که از مادرش جدا مي‌شود و بايد مسير زندگي‌اش را به عنوان برده به تنهايي ادامه دهد. داستان پيوندي ماندگار ميان برادر يک ارباب سفيدپوست و برده سياه‌پوست جوان است که «اسي ادوگيان» آن را در قالب داستاني شگفت‌انگيزي از کشف و کاوش روايت مي‌کند. «اسي ادوگيان» پيش‌تر يک بار ديگر نيز جايزه گيلر را در سال ???? براي «بلوز دورگه» دريافت کرده بود. او تاکنون به فهرست نامزدهاي نهايي جايزه بوکر و جايزه اورنج براي داستان نيز راه پيدا کرده است.

 

 

 

زندان آمريکايي نوشته شان باوئر

 

«شان باوئر» يک خبرنگار است که در سال ???? ميلادي به لوئيزيانا رفت تا به صورت جعلي به عنوان نگهبان در زندان و ندامتگاه «وين» کار کند و توانست پيش از باخبر شدن مسئولان، چهار ماه در آن زندان کار کند. تجربه‌هاي او در اين چند ماه به اندازه‌اي بود که گزارشي کامل در اين‌باره در مجله «مادر جونز» نوشت و توانست جوايزي را در عرصه خبرنگاري به دست آورد. او حتي به واشنگتن دعوت شد تا درباره مشکلات موجود در زندان‌ خصوصي آمريکا براي مسئولان سخنراني کند. او در کتاب «زندان آمريکايي»، مقاله خود را به شکلي جامع و تحليلي بسط داده است. اين رمان روايتگر پديده اجاره دادن محکومين است که در آن زندانيان به عنوان نيروي کار اسير به کمپاني‌ها اجاره داده مي‌شوند.

 

 

 

تحصيل‌کرده نوشته تارا وستوور

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

 

کتاب فوق‌العاده خاطرات نوشته «تارا وستوور» اقدامي شجاعانه و نوآورانه است. او به عنوان کوچکترين فرزند يک خانواده ? نفره در آيداهو بزرگ شد. او در شرايطي زندگي مي‌کرد که تا زماني که به کالج برود حتي شناسنامه نداشت و نتوانست به مدرسه برود. دوران کودکي‌اش اغلب در کمک به مادرش به عنوان يک قابله غيرمجاز و پدرش که به پارانويا مبتلا بود در يک زباله‌دادن ضايعات فلزي سپري شد. او با غلبه بر اين شرايط توانست از دانشگاه کمبريج مدرک دکتري تاريخ دريافت کند. شرايط زندگي او، اراده‌اش و تشنگي بي‌پايانش براي يادگيري در اين کتاب خاطرات جذاب گنجانده شده است.

 

 

 

فردريک داگلاس نوشته ديويد دابليو.بلايت

 

کتابي به‌يادماندني از يک چهره ماندگار. «فدريک داگلاس» در واقع وجدان «آبراهام لينکلن» است که به حرف آمده است. «لينکلن» خودش سه کتاب زندگي‌نامه نوشته که روايتگر حرکت او از بردگي به سمت تبديل شدن به يکي از بزرگترين شخصيت‌هاي قرن ?? ميلادي است، اما کتاب نوشته «ديويد دابليو. بلايت» از همه آن‌ها کامل‌تر است و زندگي شخصي و عمومي «لينکلن» را به هم درآميخته، به گونه‌اي که خود «لينکلن» اين کار را نمي‌کرد و يا نمي‌توانست انجام دهد.

 

 

 

چگونه ذهن‌تان را تغيير دهيد نوشته مايکل پولان

 

«مايکل پولان» که بيشتر براي اثرش درباره اصول اخلاقي غذا خوردن شناخته شده، شخصي‌ترين کتابش را منتشر کرده است که به طور کلي ديد خوانندگان را دچار تحول مي‌کند. او در کتاب «چگونه ذهن‌تان را تغيير دهيد» با مروري بر تاريخ روان‌گردان‌ها به ما درباره ظهور، سقوط و مجددا ظهور علاقه اجتماعي به اين داروها مي‌گويد که امروزه مزاياي زيادي براي آن متصور هستند، از کمک به اعتياد و يا کاهش ترس بيمارهاي علاج‌ناپذير. عنوان کامل اين کتاب «چگونه ذهن‌تان را تغيير دهيد: علم جديد روان‌گردان‌ها چه چيزي درباره آگاهي، مرگ، اعتياد، افسردگي و تعالي به مي‌آموزد» است.

 

 

 

ماهي کوچولو نوشته ليزا برنان-جابز

 

«ليزا برنان-جايز»، دختر «استيو جابز» بنيانگذار درگذشته کمپاني اپل در دو جهان به شدت متفاوت بزرگ شده است: جهان نامتعارف و دوره‌گردي مادرش به عنوان يک هنرمند ناپايدار و فقير؛ و جهان لوکس پدر بي‌رحم و ثروتمندش. او در کتاب خاطراتش با عنوان «ماهي کوچولو» تصويري ماندگار از پدر و مادرش و چشم‌اندازي کامل از دوران کودکي‌اش با تمامي جزئيات در شهر «پال آلتو» کاليفرنيا ارائه داده است. «استيو جابز» در کتاب خاطرات دخترش، مردي به تصوير کشيده شده است که دچار سهل‌انگاري و سوءاستفاده عاطفي و احساسي است. اين کتاب از نگاه دختري نوشته شده که همواره در آرزوي داشتن يک پدر است؛ پدري که در سال‌هاي بعد حتي از او به عنوان يکي از فرزندان خود ياد نکرد

برای دانلود قانونی کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند اثر برایان تریسی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منابع شگفت‌انگیز درونی خود را کشف کنید و قدرت‌های باورنکردنی خود را آزاد کنید. با مطالعهٔ این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید به سوی زندگی خود جذب کنید.

اگر آماده‌اید تا خود را به سطح عالی عظمت برسانید و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یابید، نقشهٔ راهنمای درست و مناسب در دست شماست، DNA (دی. ان. اِی) آیندهٔ شما در مقابل‌تان قرار دارد. تنها وسیله‌ای که برای خلق آینده‌ای شگفت‌انگیز برای خود به آن نیاز دارید، مطالعهٔ این کتاب و تصمیم‌گیری دربارهٔ چگونگی به‌کارگیری آن در زندگی خود، برنامه‌ریزی و سپس حرکت و ادامهٔ زندگی خوش‌بینانه و اجرای دستورات این کتاب است.

وقتی با به کارگیری مفاهیم و نظرات جدید در زمینهٔ کاری به نتایج جدید و بهتری دست می‌یابید شگفت‌زده می‌شوید. این موارد، همان مفاهیمی هستند که همهٔ میلیونرهای خودساخته و افراد برندهٔ عصر ما و رهبران موفق در هر زمینه آن‌ها را به کار بسته‌اند.چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

در کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند (Change your thiking change your life)، روند مرحله به مرحلهٔ موفقیت عظیمی را می‌آموزید که در نهایت بسیار آسان و بی‌زحمت آن را به کار می‌بندید. این استراتژی موفقیت آن چنان منطقی و جذاب و آن قدر کامل و جامع و سودمند است که همچون راه میان‌بری در عملکرد شخصی شما مؤثر است. اگر می‌خواهید دربارهٔ موضوعی بیندیشید، بزرگ بیندیشید تا نتایج عظیمی به دست آورید.

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از بهترین متفکران و نویسندگان در زمینهٔ پیشرفت درونی و موفقیت شخصی در جهان است. 82 میلیون جلد از کتاب‌های او به مردم کمک کرد تا بیشترین استفاده را از خود و استعدادهایشان ببرند به فروش رسیده است. او در دنیای سخنرانی و نوشتن همچون نوری درخشان است. او اندیشه‌ای باورنکردنی را برای خود و هزاران انسان دیگر عملی کرده و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافته است. اندیشهٔ برایان در این کتاب الهام‌بخش شما خواهد بود تا همان کار یا بیش‌تر از آن را انجام دهید.

در بخشی از کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند می‌خوانیم:

مثلی هست که می‌گوید: دو نفر که عاشق هم باشند ازدواج می‌کنند. یا هر دو باید بهترین انگیزه‌ها و بالاترین آرزوها را برای آیندهٔ خود داشته باشند یا این‌که در وهلهٔ اول هرگز ازدواج نکنند. متأسفانه، مردم و موقعیت‌ها به مرور زمان تغییر می‌کنند. زوج‌ها ناگهان متوجه می‌شوند که دیگر زیاد با هم شاد نیستند و تصمیم می‌گیرند که جدا شوند. اما بعدها تازه مشکلات واقعی شروع می‌شوند.

به جای این‌که مانند بزرگسالان به این توافق برسیم که آن‌ها به نقطه‌ای رسیده‌اند که دیگر با یکدیگر سازش نمی‌کنند و دیگر نمی‌توانند با هم زندگی کنند، باید تقصیرها را تقسیم کنیم. باید کسانی گناهکار باشند. طرف گناهکار باید تنبیه شود و حالا وکلا و قضات وارد عمل می‌شوند. کارآگاهان و حسابداران استخدام می‌شوند تا تقصیر را به گردن یکی از این دو نفر بیندازند. موقعیت بدتر و بدتر می‌شود تا این‌که سرانجام به خشم، تلخی، کیفر خواست (اتهام) و حتی تنفر خاتمه می‌یابد.

هنگامی که ازدواجی یا رابطه‌ای حل نشدنی است بهترین راه‌حل این است که حقیقت را به مثابهٔ واقعیتی تأسف‌آور بپذیریم، شروط منطقی برای هر طرف قرار دهیم و سپس هر فرد با زندگی‌اش سازش کند. بسیاری از زوج‌ها امروزه این کار را به وسیلهٔ میانجی‌گری انجام می‌دهند و راه‌حل تلخ و سنتی طلاق را انتخاب نمی‌کنند و نتایج برای هر دو طرف بهتر می‌شود.

حقیقت روان‌شناسانه این است که بیشتر مردم احساس می‌کنند همهٔ کارهای آن‌ها درست است. اما همین که شخص، دیگری را متهم می‌کند یا حتی بدتر، از دیگری می‌خواهد که به مقصر بودن خود اقرار کند، مبارزات احساسی و قانونی آغاز می‌شوند. تأسف‌بارترین و ناراحت‌کننده‌ترین قسمت این مبارزات قانونی این‌جاست که اغلب به همان جایی خاتمه می‌یابند که شروع شده بود و هیچ نتیجهٔ دیگری به دست نمی‌آید.

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: ذهنیت خود را تغییر دهید
فصل دوم: زندگى خود را تغییر دهید
فصل سوم: رویاهاى بزرگ در سر بپرورانید
فصل چهارم: تصمیم بگیرید ثروتمند شوید
فصل پنجم: مسؤولیت زندگى خود را به عهده بگیرید
فصل ششم: قول بدهید که عالى باشید
فصل هفتم: مردم را در اولویت قرار دهید
فصل هشتم: همچون یک نابغه بیندیشید
فصل نهم: قدرت هاى ذهنى خود را آزاد کنید
فصل دهم: تفکر خود را قوى سازید
فصل یازدهم: خالق آینده‌ى خود باشید
فصل دوازدهم: با عظمت و شکوه زندگى کنید
خلاصه و نتیجه‌گیرى

برای دانلود کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

ده كتاب داستاني و غيرداستاني برتر سال ۲۰۱۸ ميلادي در گزارشي معرفي شده‌اند.

 ايسنا:به تدريج به روزهاي پاياني سال ۲۰۱۸ ميلادي نزديك مي‌شويم؛ به همين مناسبت سردبيران بخش كتاب نشريه نيويورك‌تايمز به معرفي ۱۰ كتاب برتر منتشرشده در آمريكا طي سال جاري ميلادي شامل آثار ادبيات داستاني و غيرداستاني پرداخته و خواندن آن‌ها را به كتاب‌دوستان توصيه كرده‌اند. 

عدم تقارن نوشته ليسا هاليدي 

در رمان «عدم تقارن» دو بخش از داستان كه ظاهرا هيچ ارتباطي با هم ندارند از طريق يك بخش پاياني تكان‌دهنده به هم پيوند مي‌خورند.  بخش اول رمان با عنوان “حماقت” روايتگر يك رابطه عاشقانه بين «آليس» يك ويراستار كتاب و نويسنده جوان جوياي نام در ميانه‌هاي دهه سوم زندگي‌اش و «ازرا بليزر» به عنوان يك رمان‌نويس درخشان و سالخورده است كه تا حدودي از روي شخصيت «فيليپ راث» نويسنده معروف آمريكايي مدل‌برداري شده است. بخش دوم رمان كه “جنون” نام دارد درباره يك اقتصاددان عراقي-آمريكايي به نام «عمار جعفري» است كه در فرودگاه هيترو لندن زنداني شده است. رمان نوشته «ليسا هاليدي» اثري تميز و مختصر است و سبكي گزارشي همچون آثار نوشته «دابليو.جي سيبالد» دارد. «عدم تقارن» اولين رمان «هاليدي» است اما شبيه آثار نويسندگاني است كه تاكنون چندين رمان در طول ساليان منتشر كرده‌اند و توانسته در آن واحد يك رمانِ كليددار (رماني بر اساس داستان واقعي اما با نما و برون‌مايه ادبيات داستاني مانند تغيير جزييات يا نام شخصيت‌ها)، سرشار از ايده‌ها و همچنين يك فراداستان با درون‌مايه سياسي باشد. 

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

معتقدان بزرگ نوشته ربكا ماكاي

داستان رمان «معتقدان بزرگ» در ميانه دهه ۸۰ ميلادي در شيكاگو و همچنين سال ۲۰۱۵ در پاريس و در بحبوحه حملات تروريستي مي‌گذرد. «ربكا ماكاي» در اين داستانِ به شدت تاثيرگذار از شيوع بيماري ايدز و جست‌وجوي يك مادر براي يافتن دخترش استفاده كرده تا به موضوع از دست دادن بيهوده و تلاش ما براي غلبه بر آن بپردازد. او با ارئه تصويري از گروهي از دوستان به خوبي ترس و تراژدي شيوع يك بيماري را در سال‌هاي نخست نشان مي‌دهد و به پيامدهاي آن در طول چندين دهه مي‌پردازد. اين رمان با نگاهي همدلانه و عاري از رويكرد احساساتي توانست به خوبي جايگاه خود را در ميان نامزدهاي جايزه بوكر و جايزه ملي كتاب آمريكا در بخش ادبيات داستاني پيدا كند. 

ترانه شيرين نوشته ليلا سليماني

ما از ابتداي داستان ناخوشايند و اخطارآميز «ترانه شيرين» (كه با نام‌هاي «لالايي» و «پرستار فوق‌العاده بچه» نيز شناخته مي‌شود) مي‌دانيم كه يك پرستار دو بچه‌اي را كه به او سپرده شده كُشته است اما آن‌چه بيشتر در اين داستان نامتعارف قابل توجه است تحليل رابطه خاص ميان يك مادر و كسي است كه او براي نگهداري از فرزندانش استخدام كرده است. ليلا سليماني نويسنده و روزنامه‌نگار مراكشي‌تبار اهل فرانسه است كه با اين رمان موفق به كسب جايزه «گنكور» مهم‌ترين جايزه ادبيات فرانسه شده و در آن به خواسته‌هاي ممنوعه والدين از پرستاران بچه و همچنين تنش‌هاي نژادي و طبقاتي پرداخته است. در اين رمان كه به شكل مسحوركننده‌اي پرپيچ و خم است تنها يك چيز كاملا روشن است: تنهايي مي‌تواند شما را ديوانه كند. 

آن‌جا آن‌جا نوشته تامي اورنج

رمان «آن‌جا آن‌جا» كه به فهرست اوليه نامزدهاي جايزه ملي كتاب آمريكا نيز راه يافت به عنوان اولين اثر نوشته «تامي ارونج»، تعمقي بلندپروازانه در باب هويت و جايگزين‌هاي شكست‌خورده آن و اسطوره از دريچه زمان، فقر و زندگي شهري است. فصل‌هاي بسيار كوتاه اين رمان از زاويه ديد گروه‌هاي بومي سرخپوستي روايت مي‌شود كه در اوكلند كاليفرنيا زندگي مي‌كنند و چندان رابطه نزديكي با هم ندارند و در حال عزيمت براي شركت در اجتماع بزرگ بوميان هستند. همان‌طور كه «جفري چاسر» در آثارش عنوان مي‌كند آن‌ها همه زائراني هستند كه در مسير رسيدن به يك حرم مقدس‌اند و يا بر اساس توصيف «ويليام فاكنر» در رمان «جان كه مي‌دادم» («گور به گور»)، خانواده‌اي بزرگ‌اند كه در حال عبور از چشم‌انداز هستند. 

واشنگتن سياه نوشته اسي ادوگيان

رمان «واشنگتن سياه» نوشته «اسي ادوگيان» برنده جايزه ۱۰۰ هزار دلاري گيلر كانادا در سال ۲۰۱۸ و همچنين يكي از نامزدهاي اوليه جايزه بوكر است. داستان كتاب درباره بردگي است و شخصيت اصلي آن «بلك» يا «سياه» از قربانيان وحشي‌گري انسان‌هاست كه از مادرش جدا مي‌شود و بايد مسير زندگي‌اش را به عنوان برده به تنهايي ادامه دهد. داستان پيوندي ماندگار ميان برادر يك ارباب سفيدپوست و برده سياه‌پوست جوان است كه «اسي ادوگيان» آن را در قالب داستاني شگفت‌انگيزي از كشف و كاوش روايت مي‌كند. «اسي ادوگيان» پيش‌تر يك بار ديگر نيز جايزه گيلر را در سال ۲۰۱۱ براي «بلوز دورگه» دريافت كرده بود. او تاكنون به فهرست نامزدهاي نهايي جايزه بوكر و جايزه اورنج براي داستان نيز راه پيدا كرده است. 

زندان آمريكايي نوشته شان باوئر

«شان باوئر» يك خبرنگار است كه در سال ۲۰۱۴ ميلادي به لوئيزيانا رفت تا به صورت جعلي به عنوان نگهبان در زندان و ندامتگاه «وين» كار كند و توانست پيش از باخبر شدن مسئولان، چهار ماه در آن زندان كار كند. تجربه‌هاي او در اين چند ماه به اندازه‌اي بود كه گزارشي كامل در اين‌باره در مجله «مادر جونز» نوشت و توانست جوايزي را در عرصه خبرنگاري به دست آورد. او حتي به واشنگتن دعوت شد تا درباره مشكلات موجود در زندان‌ خصوصي آمريكا براي مسئولان سخنراني كند. او در كتاب «زندان آمريكايي»، مقاله خود را به شكلي جامع و تحليلي بسط داده است. اين رمان روايتگر پديده اجاره دادن محكومين است كه در آن زندانيان به عنوان نيروي كار اسير به كمپاني‌ها اجاره داده مي‌شوند.

تحصيل‌كرده نوشته تارا وستوور

كتاب فوق‌العاده خاطرات نوشته «تارا وستوور» اقدامي شجاعانه و نوآورانه است. او به عنوان كوچكترين فرزند يك خانواده ۹ نفره در آيداهو بزرگ شد. او در شرايطي زندگي مي‌كرد كه تا زماني كه به كالج برود حتي شناسنامه نداشت و نتوانست به مدرسه برود. دوران كودكي‌اش اغلب در كمك به مادرش به عنوان يك قابله غيرمجاز و پدرش كه به پارانويا مبتلا بود در يك زباله‌دادن ضايعات فلزي سپري شد. او با غلبه بر اين شرايط توانست از دانشگاه كمبريج مدرك دكتري تاريخ دريافت كند. شرايط زندگي او، اراده‌اش و تشنگي بي‌پايانش براي يادگيري در اين كتاب خاطرات جذاب گنجانده شده است. 

فردريك داگلاس نوشته ديويد دابليو.بلايت

كتابي به‌يادماندني از يك چهره ماندگار. «فدريك داگلاس» در واقع وجدان «آبراهام لينكلن» است كه به حرف آمده است. «لينكلن» خودش سه كتاب زندگي‌نامه نوشته كه روايتگر حركت او از بردگي به سمت تبديل شدن به يكي از بزرگترين شخصيت‌هاي قرن ۱۹ ميلادي است، اما كتاب نوشته «ديويد دابليو. بلايت» از همه آن‌ها كامل‌تر است و زندگي شخصي و عمومي «لينكلن» را به هم درآميخته، به گونه‌اي كه خود «لينكلن» اين كار را نمي‌كرد و يا نمي‌توانست انجام دهد. 

 

چگونه ذهن‌تان را تغيير دهيد نوشته مايكل پولان 

«مايكل پولان» كه بيشتر براي اثرش درباره اصول اخلاقي غذا خوردن شناخته شده، شخصي‌ترين كتابش را منتشر كرده است كه به طور كلي ديد خوانندگان را دچار تحول مي‌كند. او در كتاب «چگونه ذهن‌تان را تغيير دهيد» با مروري بر تاريخ روان‌گردان‌ها به ما درباره ظهور، سقوط و مجددا ظهور علاقه اجتماعي به اين داروها مي‌گويد كه امروزه مزاياي زيادي براي آن متصور هستند، از كمك به اعتياد و يا كاهش ترس بيمارهاي علاج‌ناپذير. عنوان كامل اين كتاب «چگونه ذهن‌تان را تغيير دهيد: علم جديد روان‌گردان‌ها چه چيزي درباره آگاهي، مرگ، اعتياد، افسردگي و تعالي به مي‌آموزد» است. 

 

ماهي كوچولو نوشته ليزا برنان-جابز 

«ليزا برنان-جايز»، دختر «استيو جابز» بنيانگذار درگذشته كمپاني اپل در دو جهان به شدت متفاوت بزرگ شده است: جهان نامتعارف و دوره‌گردي مادرش به عنوان يك هنرمند ناپايدار و فقير؛ و جهان لوكس پدر بي‌رحم و ثروتمندش. او در كتاب خاطراتش با عنوان «ماهي كوچولو» تصويري ماندگار از پدر و مادرش و چشم‌اندازي كامل از دوران كودكي‌اش با تمامي جزئيات در شهر «پال آلتو» كاليفرنيا ارائه داده است. «استيو جابز» در كتاب خاطرات دخترش، مردي به تصوير كشيده شده است كه دچار سهل‌انگاري و سوءاستفاده عاطفي و احساسي است. اين كتاب از نگاه دختري نوشته شده كه همواره در آرزوي داشتن يك پدر است؛ پدري كه در سال‌هاي بعد حتي از او به عنوان يكي از فرزندان خود ياد نكرد.

برای خرید و دانلود  کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌تان را تغییر دهید؛ روانشناس خود باشید  نوشته  دانیل جی آمن  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

مغز شما سخت افزار روحتان است. این سخت‌افزار ذات بشر بودن شماست. تو نمی‌توانی کسی باشی که واقعا می‌خواهی مگر اینکه مغزت درست کار کند.

چگونگی خوشحالی و چگونگی تأثیر آن به احساس و چگونگی تعامل با دیگران را، چگونگی کارکرد تو را تعیین می‌کند. اتفاق‌هایی که در زندگی برای تو می‌افتد مثل ازدواج، نقش تو به عنوان پدر یا مادر و موقعیت شغلی تو یا عقاید مذهبی تو همراه با تجارب خوشی‌ها و دردها را، نمونه مغز تو می‌تواند به تو کمک کند یا صدمه بزند. اگر تو مضطرب یا افسرده یا وسواس یا متمایل به خشمگین شدن باشی، یا خیلی آسان حواست پرت می‌شود، تو احتمالا معتقدی که همه این مشکلات در سرت است. به عبارت دیگر تو باور داری که مشکلت محضاً به روانشناسی مربوط می‌شود. اما تحقیقاتی که دکتر دانیل. جی. آمِن و دیگران انجام داده‌اند نشان می‌دهد که این مشکلات به فیزیولوژی مغز مربوط می‌شود و خبر خوب این است که آنها دلیل دارند که می‌توانند این فیزیولوژی را تغییر دهند؛ بنابراین تو می توانی خیلی از مشکلاتت را درست کنی.

دکتر آمن در این کتاب با تکیه بر روش‌های علمی و روزآمد بررسی مغز انسان، عملکرد مغز را هنگامی که انسان دچار مشکل است، بیان می‌کند و پنج سیستم مغزی را که درگیری نزدیکی با رفتار آدمی دارند و باعث می‌شوند هر فرد رفتارهای منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. تشریح می‌کند و نسخه‌های متناسب برای درمان بیماران را بر اساس توصیف هر یک از این سیستم‌ها معرفی می‌کند.

این نسخه‌ها عملی، ساده و مؤثر هستند و براساس تجربه دکتر آمن در طول درمان بیش از ۶۰ هزار بیماری که بیش از ده سال در کلینیکش ویزیت کرده‌ و به علاوه تجربه‌ها و تحقیق‌های همکارانش به‌دست آمده‌اند.چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

مطالعه این کتاب ارزشمند را به تمامی متخصصان روان‌پزشکی و روان‌شناسی توصیه می‌کنیم.

کتاب خوبیه ولی ترجمه اشتباهات چاپی و نگارشی خیلی زیادی داره که ارزش کتابو کم کرده

کتاب بسیار خوبیهههههه ، کلی دیدگاه مرا به آدم ها عوض کرد… به مشکلات مغزی پی بردم و ازم آدم بهتری ساخت…حتمااااااا توصیه میکنم بخونین. بااینکه ترجمه خوب نبود ولی میشد منظور نویسنده رو متوجه شد

ترجمه افتضاح، انگار از گوگل ترنسلیت کپی پیست شده، حداقل یه بار از روش میخوندید جناب مترررجم!!!!!!

ترجمه افتضاحه.چک کنید خواهشا چیه این

دکتر دانیل آمن فرد مهم و شناخته شده‌ای در روانپزشکی هست. مطمئنا کتاب ارزشمندیه، با قیمت مناسبی هم عرضه شده… ممنون از طاقچه و انتشارات ما و شما

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

عادتهای غذا خوردن ارتباط مستقیم با شخصیت افراد دارد. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

0

سایر خبرها

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اتفاقات امروز دانشگاه امیرکبیر که موجب برهم خوردن آرامش این دانشگاه شده بود، موجب اعتراض بسیاری از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر شد. * توزیع شب نامه برای برگزاری یک تجمع غیرقانونی یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در این رابطه به فارس گفت: روز گذشته افرادی ناشناس شب نامه هایی توزیع کردند که طی آن دانشجویان را به یک تجمع غیرقانونی فرا …

. تصویربرداری این مجموعه پر بازیگر آبان ماه در تهران کلید خورد و گفته می شود در بیش از 70 لوکیشن در تهران ادامه یابد. داستان دنگ و فنگ روزگار به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی گردد. این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می شوند که ناچار هستند طی سال ها این مشکلات را پنهان کنند. همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می شود. سیروس گرجستانی، محمد …

، اما مساله برای میراث فرهنگی افکار عمومی و بهم خوردن وضعیت بافت در صورت انجام ساخت وساز است که می دانیم قطعا تبعاتی نیز در آینده به دنبال خواهد داشت. مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان اضافه می کند: معتقدم سرمایه گذار هم هیچ گناهی در این زمینه ندارد، چون شهرداری کار خود را به درستی انجام نداده است، از سوی دیگر ما موظف به حفاظت ازبافت تاریخی خود هستیم. او با بیان این که می توان …

پایین نمی رود و از زندگی خودت هم می مانی. بدتر از همه ؛ از زندگی خودت هم جا می مانی و شکرخدا یادت می رود. داشته های دیگران می شود غم زندگی تو یا به غصه خوردن و چه کنم، چه کنم دچار می شوی یا آرام نمی گیری که خدا چرا به بهمانی این زندگی را داده و به من نداده است. روزی نیست که به گفته خودش زندگی اش را با دیگران مقایسه نکند اما مقایسه گری او حکایت شیرینی دارد: هر روز زندگی ام را مقایسه می …

او را برای رفتار درستش تحسین کنید تا اعمال درست کودک تقویت شود. زمانی را به کودکتان اختصاص دهید. هر روز به هر یک از کودکانتان به صورت جداگانه و انحصاری توجه کنید. حتی اگر به هر کودک بیشتر از چند دقیقه وقت نرسد. هنگام غذا خوردن و به ویژه زمان رفتن به رختخواب مواقع خوبی برای این کار هستند ولی مهم این است که کودک بداند شما همیشه در کنار او و مراقب او هستید. زمان بذل توجه شما اهمیت چندانی …

عباس وحیدی اظهار کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، توزیع تخم مرغ به قیمت دولتی در بازار روزهای شهرداری کرج از 10 آذر آغاز شده و مردم می توانند با مراجعه به این مراکز نیاز خود را تامین کنند. وی با اشاره به افزایش بی رویه قیمت تخم مرغ در هفته های گذشته ادامه داد: طی هفته های اخیر، کاهش تولید تخم مرغ باعث به هم خوردن تعادل در عرضه و تقاضا و افزایش و بی رویه قیمت آن شده بود. این …

خود توجه کنند درگیر گرفتن جشن های خارجی هستند ولی با این حال هستند افرادی که هنوز آیین کهن سرزمین خود را فراموش نکرده و در زمان مقرر آن را در کنار افراد خانواده و فامیل خود جشن می گیرند. مردمان شهرها و روستاهای استان گیلان برای این شب آداب و رسوم خاص فرهنگ خود را داشته و آن را جشن می گیرند. در این شب معمولا افرادکوچک فامیل به خانه بزرگترها رفته و درکنار سایر اقوام خود جشن …

کنند سابقه ای بسیار دراز داشته و به ایزد مهر مربوط می شود و در ایران امروز نیز باشب نشینی اعضا خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می شود و در هر منطقه رسم و رسوم خاصی دیده می شود که می تواند مورد توجه قرار گیرد. فال حافظ، قصه گویی، خوردن میوه و تنقلات مثل گویی که نوعی شعرخوانی و داستان خوانی است در قدیم اجرا می شده به این صورت که خانواده ها در این شب، گرد هم جمع می شدند و …

ساعت های 2 الی 4 بعدازظهر می خورند. فرانسه: گذراندن زمان طولانی سر میز غذا برای فرانسوی ها،غذا خوردن یک رویدادمهم درروزحساب می شود.برای آن ها این کارمهم ترازانجام دیگرکارهاست.خوردن غذا به مدت طولانی وصحبت کردن مابین آن،به کم خوردن شماکمک می کند. تایلند: مصرف خوراکی های تند فلفل تند، سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد؛ اما خاصیت اصلی غذاهای تند این است …

برطرف شدن گرسنگی و تشنگی بعد از خوردن غذای متعارف و نوشیدن آب، نشانه سلامت جسمی است. ریشه معنویت در غرب و اسلام وی با اشاره به ریشه معنویت در زبان فارسی بیان کرد: معنویت( Spirituality) در فارسی از ریشه معنا است یعنی آنچه در مقابل پوسته و ظاهر باشد و به باطن و روح مربوط شود، امر معنوی به اموری اشاره دارد که در قالب ماده و مادی نیستند، یعنی آنچه به امور معنوی، پنهان و غیرآشکار …

به نوشته روزنامه ‘ژاپن تودی’، در این گزارش آمده است، خوردن غذاهای ناسالم و یا به اندازه نخوردن مواد غذایی، از جمله کودکانی که قادر به تغذیه با شیر مادر نیستند، در گسترش سوءتغذیه سهیم است. به گفته ‘جسیکا فانزو’، استاد دانشگاه جانز هاپکینز و از نویسندگان گزارش تغذیه جهانی، رژیم های غذایی یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در جهان و خطرناک تر از آلودگی هوا و مصرف سیگار است. فانزو در حاشیه همایش …

خود پیروی می کند که دارن مک گریدی آشپز سابق کاخ باکینگهام با 15 سال سابقه در دربار انگلیس درباره منوی غذایی الیزابت دوم توضیحاتی ارائه داد. به گفته این سرآشپز در رژیم غذایی ملکه از برنج، سیب زمینی و ماکارانی خبری نیست و اسم سیر هم اصلا و ابدا در آن جایی ندارد. همچنین تمامی خدمتکاران نیز از مصرف آن محروم هستند تا رایحه ناخوشایندش در فضای قصر نپیچد. علاقه الیزابت دوم به ورقه های نازک گوشت، اما انکار ناپذیر است و خوردن موز هم تنها به صورت قطعه های کوچک و با چنگال برای وی لذتبخش است. در ادامه تصاویری که یورونیوز درباره تولید خاویار برای خاندان سلطنتی انگلیس منتشر کرده را مشاهده می کنید. …

دولت ایران را هدف قرار داده و به بیماران و اقشار ضعیف فشار وارد نمی کند ادعایی کذب و دروغ است. معاون اول رئیس جمهور افزود: البته به لطف خدا و با اتکا به توانمندی ها و ظرفیت های کشور قادر هستیم این فشارها را به حداقل ممکن کاهش دهیم تا زندگی مردم دچار آسیب نشود. جهانگیری پیش نیاز پیروزی در برابر تحریم ها را انسجام داخلی عنوان کرد و افزود: هر حرکتی که موجب بر هم خوردن انسجام داخلی …

فروشی تخلف است و با هر کارخانه ای که مرتکب کم فروشی شود باید برخورد قانونی کرد از سوی دیگر، دست بردن در کیفیت کالا تخلف محسوب می شود و هیچ کارخانه ای مجاز به تغییر فرمولاسیون خود نیست. باکری با اشاره به اینکه وقتی که قیمت مصوب اعلام شود کارخانجات آن را رعایت می کنند گفت: پس از بروز بحران در کشور به لحاظ ارز آوری و برهم خوردن قیمت فرآورده، هیچ کالایی را در کشور نمی توان یافت که بهای تمام …

بسیاری از افراد جامعه حال و حوصله درس خواندن، ریاضت کشیدن، ورزش کردن، تلاش کردن، نان بازو خوردن و ندارند و دوست دارند یک ساعته ره چند ساله را طی کنند. همین است که خلق ا… برای ثبت نام لکسوس 400 میلیونی( البته دوران پسا دلار 4200 تومانی) شب تا صبح جلوی نمایندگی لحاف و تشک شان را پهن کرده بودند! به هر روی، آنچه به نظر می رسد در میان بی شمار مسائل با ارزش یا حتی کم ارزش سیاسی …

یکی دیگر از خاصیت های چای سبز خاصیت آرامش بخشی آن است که به پیشگیری از پرخوری های عصبی که منجر به اضافه وزن و در نهایت چاقی می شود، کمک می کند. افراد زیادی وجود دارند که به محض دریافت فشار عصبی، استرس یا تنش های ناشی از کار روزانه مشغول به خوردن می شوند و به ریزه خواری روی می آورند که این مسئله به مرور به عادت آنها تبدیل می شود. برای پیشگیری از بروز این عادت نامناسب یا درمان آن، می توان از …

کننده انرژی به وارد کننده انرژی تبدیل کند. وی تصریح کرد: آقایان با ادعاهایی نظیر حل شدن مسئله آب خوردن مردم از طریق مذاکرات هسته ای، توانستند برجام خسارت بار را به کشور تحمیل کنند. نباید اجازه داد یک برجام اقتصادی دیگر تحت عنوان محیط زیست به کشور تحمیل شود و بخش های مختلف صنعتی ما را تحت تاثیر قرار دهد. این کارشناس اقتصاد سیاسی گفت: اجرای موافقتنامه پاریس 52 میلیارد دلار برای …

صبحگاهی است که در قلب بوکیت بینتانگ قرار دارد و محصولات محلی از ادویه جات، تا میوه ها و انواع گوشت تازه به قدری در آن عرضه می شود که خریداران صبحگاهی را راضی نگه می دارد؛ ؛ اما این بازار مکانی دلپذیر در کوالالامپور برا خوردن صبحانه نیز به شمار می رود، چون طیف گسترده ای از خوراک های اصیل و ارزان قیمت محلی را ارائه می کند. یکشنبه بازار کامپونگ بارو یکشنبه بازار کامپونگ بارو (Kampung Baru) غالباً در دست جامعه ی مالایایی منطقه قرار دارد و آن ها این بازار را به مرکزی برای عرضه ی البسه (مثل سارونگ، باجو کورونگ و سونکوک)، صنایع دستی و جواهرات تبدیل کرده اند. …

…> اگرچه پلاک متحرک است و می توان آن را هنگام غذا خوردن، نوشیدن بعضی آشامیدنی ها و مسواک زدن و نخ کشیدن از دهان خارج کرد، اما بیمار موظف است حداقل 20 ساعت در روز پلاک را در دهان داشته باشد تا دندان ها مرتب شود. در درمان ارتودنسی نامرئی معمولاً از 20 تا 30 پلاک برای دندان های بالا و پایین استفاده می شود. ارتودنسی نامرئی اکثر بزرگسالان کمتر از یک سال طول می کشد. البته زمان درمان به مشکل خاص دندان ها …

،پیچیده و تخصصی است و افراد باید آگاهی مناسبی از آن داشته باشند چرا که باید بلد بود میانی ها را حین صعود کجا جای گزاری کرد و نحوه استفاده از ابزار صعود چگونه است تا که مطمئن باشند و همینطور نوع میانی ای که استفاده می شود و جنس آن از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین منظور مهارت انتخاب جایی که بتوان میانی ها را کار گذاشت از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع می توان گفت جزو ضروری ترین فرایند های …

غیرمنظم هستند و از لرزشهای خفیف تا حرکات خشن غیرمتعادل را که در حالت راه رفتن، غذا خوردن و گرفتن اشیاء وجود دارد شامل می شوند. حرکات اصلی با تاخیر همراه هستند، نشستن معمولاً بعد از 12 ماهگی و راه رفتن اغلب تا سن 3 یا 4 سالگی با تاخیر همراه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید که با روش هایی مختلف می توان به این موضوع پی برد که یکی از آن ها تست روانشناسی است. در مطلب زیر سوالات وجود دارد که با پاسخ دادن به آنها می توانید تاحدی به شخصیت درونی خود پی ببرید. 1 – فرض کنید در حال قدم زدن در شهر هستید و ناگهان هیولا های وحشتناک …

سردرد خطرناک نشانه هایی دارد ، نشانه هایی که به محض مشاهده و احساس بایستی به پزشک مراجعه کرد. به گزارش صدای ایران از نمناک، اگر فردی هستید که از سردرد های مزمن رنج می برید ممکن است یک مشکل خطرناک سلامتی باشد که نشانه ی آن سردرد است. سردرد یکی از بدترین درد هاست که سریعا فرد را از پای در می آورد . گاهی اوقات افراد سردرد هایی را تجربه می کنند که قادر به باز کردن چشم و انجام کارهای روزمره …

بردگی به سمت تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شخصیت های قرن 19 میلادی است، اما کتاب نوشته دیوید دابلیو. بلایت از همه آن ها کامل تر است و زندگی شخصی و عمومی لینکلن را به هم درآمیخته، به گونه ای که خود لینکلن این کار را نمی کرد و یا نمی توانست انجام دهد. چگونه ذهن تان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان مایکل پولان که بیشتر برای اثرش درباره اصول اخلاقی غذا خوردن شناخته شده، شخصی ترین …

. پس برای آشنایی با روش تهیه انواع مختلف آن ها با ما همراه باشید. پرخوری، خوردن غذا های چرب و بی ارزش، فست فود و نوشابه های رنگارنگ باعث شده وقتی در لباس فروشی پیراهنی را می پسندیم و به اتاق پرو می رویم، می بینیم که همه چیز از سر آستین گرفته تا دکمه ی دوم و سوم به تن ما عالی است، اما چند دکمه ی روی شکم بسته نمی شوند و اگر زودتر به دادشان نرسیم یک انفجار شدید رخ خواهد داد به همین …

بیان این که ما قادر هستیم با برنامه ریزی، فشارها را به حداقل کاهش دهیم تا زندگی مردم دچار آسیب جدی نشود، گفت: پیش نیاز این اقدام، انسجام داخلی است و هر حرکتی که موجب بر هم خوردن وحدت شود، خواسته یا ناخواسته در جهت سیاست های آمریکا است. کشوری سربلند از تحریم خارج می شود که در داخل از وحدت برخوردار باشد و مدیرانی که مسئولیت پذیرفتند باید در دوره فشار و تحریم به طور تمام وقت و با کار جدی در صحنه عمل …

داشت (قابل توجه افراد فوق تنبل!) از طرف دیگر با این روش لازم نیست وقت خود را صرف شستن ظرف های چرب و روغنی کنید. 7. لقمه هایتان را با فاصله بخورید هرچند ترک عادت موجب مرض است اما بهتر است تمرین کنید پس از هر لقمه، قاشق و چنگال خود را زمین بگذارید و بعد از کمی مکث لقمه ی بعدی را بردارید؛ به این ترتیب هم از فواید آرام غذا خوردن بهره مند می شوید و هم کالری کمتری دریافت خواهید کرد …

سُر می خوردی اما دقیقه ی نفرینیِ هشتادوپنج را محکم می ایستادی… و حالا کنج آپارتمانی در متل قو، روبه روی دریایی که از طبقه نهم عظمتش بیشتر از همیشه بود و ما پیشش ریزتر از همیشه؛ مرد سُرخورده ی داستان با لحن یگانه اش داشت شیرفهم ام می کرد که همه آنچه روزی در حد مرگ اهمیت داشت، حالا چقدر می تواند بی اهمیت باشد. که همه ی آن توی سر زدن ها و حرص خوردن ها، بردن ها و باختن ها، تاریخ مصرف شان تمام شده و …

به گزارش خبرگزاری کودک و نوجوان ، ثریا علوی نژاد افزود: بچه های بیش فعال سه دسته هستند کودکانی که از حرکات و انرژی بسیار بالایی برخوردارند و مدام در حال تکان خوردن هستند، دسته دوم بچه هایی که ضعف در توجه و تمرکز دارند. این گروه بچه هایی هستند که نمی توان بر روی حرکات شان تمرکز کرد و دسته سوم کودکانی هستند که هردو نوع اول و دوم را با هم دارند، یعنی اینکه هم از تحرک بالایی برخورداراند و هم اینکه …

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، ریواسیکی از گیاهان اصیل و با قدمت ایرانی به حساب می آید که ظاهر آن شبیه به کرفس اما صورتی رنگ و طعم آن ترش و شیرین یا ملس است، ریواس بطور طبیعی در فصل بهار تا اوایل تابستان می روید؛ ساقه ریواس مصرف خوراکی دارد. فواید مصرف ریواس ریواس همچنین برای تقویت معده و کبد مفید است. خوردن 100 گرم آب ریواس یا رب ریواس برای بیماران تب دار و بی اشتها مفید است …

خانه » دانلود رایگان » pdf » کتاب رایگان چگونه میتوانیم تغییر افکار دهیم؟ pdf

به نظر می‌رسد افراد مختلف در یک موقعیت مشابه، به طرز متفاوتی رفتار کرده، احساس متفاوتی داشته و افکار آن ها متفاوت است. می‌توان گفت که علّت رفتار هر فردی نوع احساس اوست. پس برای تغییر افکار افراد، باید احساس آنها را نیز تغییر دهیم. از سوی دیگر، مشخص شده است که طرز فکر افراد نیز تعیین‌کنندة احساس آنهاست. پس بهترین راه برای تغییر احساس (و در نتیجه رفتار) کسی، تغییر افکار اوست.

چگونه می‌توانیم تغییر افکار دهیم؟

افکار منفی خودآیند را شناسایی کنید
نخستین گام در تغییر افکار، شناختن آنهاست. اینجا اصطلاح افکار منفی خودآیند به‌کار می‌رود. این افکار منفی هستند، چون احساس بدی در فرد ایجاد می‌کنند و خودآیند می‌باشند چون بدون این‌که بخواهیم به سراغ‌مان می‌آیند.خطاهای شناختی خود را بررسی کنید
به این جمله‌ها توجه کنید: “حالا آنها فکر می‌کنند که من آدم پرمدّعایی هستم”؛ “حتماً از من بدشان آمده”؛ “از دست من رنجیده است”. به نظر می‌رسد در تمام این موارد داریم ذهن دیگران را می‌خوانیم یا سعی می‌کنیم افکار، احساسات یا عقاید دیگران را حدس بزنیم و از سویی به حدس خود اعتقاد کامل داریم.

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان

ولی آیا ما واقعاً توانایی خواندن یا تغییر افکار دیگران را داریم؟ مسلماً پاسخ منفی است. یا در مثال زیر: “هیچ‌وقت نتوانسته‌ام کاری را درست انجام دهم”. آیا آنچه که گفته شده، کاملاً درست است؟ مثلاً آیا این فرد واقعاً نتوانسته حتّی یک کار را درست انجام دهد؟ مسلماً این‌طور نیست و به‌نظر می‌رسد در این موارد به نکات مثبت توجهی نشده است. شاید بهتر باشد این فرد تغییر افکار دهد. گاهی تجزیه و تحلیل اطلاعات در ذهن ما تحریف می‌شود. این تحریف‌ها که “خطاها یا تحریف‌های شناختی” نامیده می‌شوند، به اَشکال گوناگونی ظاهر می‌شوند. مثال‌های بالا دو نمونه از این خطاها هستند. اولین مورد، “ذهن‌خوانی” و دومی “بی‌توجهی به امر مثبت” نامیده می‌شوند. در ذهن‌خوانی، فرد تلاش می‌کند افکار، احساسات و تمایلات دیگران را حدس بزند یا باعث تغییر افکار آنان شود. بی‌توجهی به امر مثبت نشان می‌دهد که فقط موارد منفی در نظر گرفته شده و فرد توجهی به موارد مثبت نمی‌کند.

دلایل و شواهد تغییر افکار را بررسی کنید
علاوه بر بررسی تغییر افکار خطاهای شناختی، می‌توانید دلایل و شواهدی را که بر له و علیه فکر شما وجود دارد بررسی کنید و آنها را از خود بپرسید.سحر و جادو را مشاهد می کنید
اگر شما سه وظیفه اول ار انجام دهید سحر و جادو اتفاق خواهد افتاد. اگر اعتقاد داشته باشید که می توانید سه مرحله اول را انجام دهید ، جادوی تغییر افکار را مشاهده می کنید. به زودی افکار منفی در مورد همه چیز از ذهن شما پاک می شود.

علاوه بر این سه گام روش‌های دیگری نیز برای کمک به تغییر افکار وجود دارد.

 

سلام.چرا هر کدام رو دانلود میکنم باز نمیشود

فایلها فشرده هستند
از برنامه دانلود منیجر استفاده کنیدآموزش دانلود در اندروید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

پیام کوتاه- واتساپ : 09139320572

ایمیل: pantea.success@gmail.com


مزایای کتابهای pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


پی دی اف تغییر و تحولDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی + نسخه pd…ژانویه 9, 2017 – 11:16 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی معجزه شکرگزاری – راندا برن + Pdf…آوریل 13, 2016 – 5:52 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی آیین زندگی از دیل کارنگی + Pdf…ژانویه 21, 2017 – 1:21 ب.ظDownloads-icon


قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdfآوریل 30, 2016 – 4:36 ب.ظDownloads-icon


دانلود pdfDownloads-icon


علت بروز پرخاشگری در نوجوانان pdf Downloads-icon


کتاب رایگان سریع پولدار شو pdf Downloads-icon

چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان
چگونه ذهنتان را تغییر دهید نوشته مایکل پولان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *