چگونه سریع خوش هیکل شویم

 
helpkade
چگونه سریع خوش هیکل شویم
چگونه سریع خوش هیکل شویم


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


واسه همه چی جا هست!

 

 

چگونه سریع خوش هیکل شویم

بزرگی شکم

 

قدیم‌ ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: ” خوش به حال ‌ات، چه هیکل خوبی داری! ” خوش ‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک ‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن.

 

این مطلب از هفته نامه سلامت، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌کند که انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیکل‌ تر کند.

 

1- روی یک صندلی دسته‌ دار بنشینید. ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.

 

10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

شما باید این حرکت را از 5 مرتبه در روز شروع کنید و کم‌ کم به 20 مرتبه در روز برسانید.

 

2- روی یک بالش به پشت دراز بکشید. دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

 

3- وقتی پیاده‌ روی می ‌کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید. با این کار، هم شکم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

 

4- از حلقه‌ های ورزشی برای کوچک شدن شکم ‌تان استفاده کنید. شما می ‌توانید در ابتدای کار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

 

 

5- دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است که می ‌تواند شکم را کوچک کند.

پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می‌ توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.

 

6- هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبک و آرامی را با انگشتان دست به شکم ‌تان وارد کنید. این جوری تحرک ماهیچه‌ های شکم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید که آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

 

7- به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

 

8- همان‌ طور که نشسته ‌اید و مشغول کارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.

 

9 – طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

 

 

10- زیاد یک جا ننشینید. نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شکم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

 

11- سر پا بایستید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حرکت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شکم‌ تان باید این حرکت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.چگونه سریع خوش هیکل شویم

 

12- در طول روز شکم‌ بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

 

13- سر پا بایستید. دست ‌های‌ تان را کاملا از هم باز کنید و یک پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تکرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا کنید.

 

14- به پشت دراز بکشید.دستان خود را پشت سرتان قلاب کنید و کمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل کنید.

این حرکات را در حالی انجام دهید که پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

 

15- به پشت دراز بکشید.

زانوهای ‌تان را کمی خم کنید.دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان قلاب کنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل كنید.

درمان قطعی انحرافات زانو درکوتاه ترین زمان


جراحی زیبایی سینه و شکم


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


انواع تشک طبی و خوشخواب/خرید مستقیم


طراحی و بازسازی فضای داخلی


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


ارزانتر سفر کنید! بلیط زمینی وهوایی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


انواع جراحی زیبایی سینه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

داشتن تناسب اندام با کارهایی که در خانه تان انجام می دهید کار سختی نیست. فقط کافی است این مقاله را بخوانید

این خود شما هستید كه باید جایی را برای ورزش كردن در برنامه روزانه‌تان خالی كنید حتی 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه. آیا شما فكر می‌كنید برای رسیدن به تناسب اندام و اندام دلخواهتان باید حتما در یك باشگاه ورزشی ثبت نام كنید و انواع دستگاه‌های ورزشی گرانقیمت را خریداری كنید. بله این روش‌ها فقط به شما انگیزه بیرونی می‌دهند ولی اگر انگیزه و شوق درونی شما برای دستیابی به تناسب اندام، قوی باشد شما می‌توانید حتی در منزل هم به اندام دلخواه خود دست یابید و از شر كیلوهای اضافی خلاص شوید.

بیشتر بدانید : بهترین ورزش برای تناسب اندام بانوان

دمبل از جمله وسایل ورزشی است كه با آن می‌توانید یك سری از حركات ورزشی را برای تناسب اندام و فرم دادن به بدنتان استفاده كنید. اگر شما به فروشگاه‌هایی كه در آن لوازم ورزشی ارائه می‌شود، سری زده باشید، خواهید دید كه خرید یك سری كامل از دمبل‌ها چندان هزینه سنگینی برنخواهد داشت. به علاوه اگر شما در آپارتمان كوچكی زندگی می‌كنید كه فضای كافی برای نگهداری دستگاه‌های بزرگ ورزشی مثل تردمیل را ندارید، دمبل‌ها جای كمی را اشغال می‌كنند و فضای كمی نیز برای انجام حركات ورزشی با آن نیاز خواهید داشت.با استفاده از این وسیله شما می‌توانید ورزش‌های بیشتری را نسبت به هالتر و سایر دستگاه‌های بدنسازی انجام دهید.باید به ورزشكارانی كه تازه به ورزش كردن روی آورده‌اند و رسیدن به تناسب اندام و كاهش وزن از اهدافشان است مژده داد كه دمبل، انتخاب مناسبی برای آنها خواهد بود چرا كه می‌توانند حركات ورزشی گوناگونی را با آن انجام دهند.اگر می‌خواهید با استفاده از دمبل در منزل ورزش كنید، بهتر است یك نیمكت تخت تهیه كنید و آن را با زاویه 45 تا 90 درجه به صورت مایل بر روی زمین نصب كنید. یك تشكچه پلاستیكی هم بر روی زمین پهن كنید تا اگر دمبل‌ها از دستتان بر روی زمین افتاد ضرب آنها گرفته شود. می‌توانید یك چنگك مخصوص نگهداری دمبل نیز نصب كنید.اگر مبتدی هستید، نخست از وزنه‌های سبك‌تر شروع كرده و یك سری 5 تا 15 تایی را برای 4 مرتبه تكرار كنید.چگونه سریع خوش هیکل شویم

بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن در خانه با 4 وسیله ارزان قیمت!!

شما تا به حال فكر كرده‌اید كه خط خطی كردن یك صفحه كاغذ و یا بلند كردن یك صندلی نیز می‌تواند موجب كاهش وزن شود؟ مطالعات مختلف نشان داده‌اند كه این پا و آن پا كردن و وول خوردن موجب سوزاندن 800 كالری در روز می‌شود.برای اینكه در خانه، وزن كم كنید، می‌توانید هنگام تلفن كردن و مكالمه تلفنی با دیگران این پا و آن پا شوید و حركات ریز روی پنجه را انجام دهید.اگر در حین یك مكالمه 15 دقیقه‌ایی این نرمش‌ها را انجام دهید، 5 كالری مصرف می‌كنید. اگر خانم هستید، بدون شك عاشق خرید كردن و تماشای ویترین مغازه‌ها هستید، اگر 10 دقیقه در روز این كار را انجام دهید، 35 كالری انرژی مصرف می‌كنید.گاهی به باغچه منزل سر بزنید و علف‌های هرز را از ریشه خارج كنید. اگر این عمل را تند و سریع انجام دهید، 60 كالری می‌سوزانید تاتی كردن با كودك ناز و كوچولویتان در منزل، 40 كالری انرژی را از سر شما باز می‌كند.اگر منزلتان در طبقات بالای آپارتمان است، به جای استفاده از آسانسور از پله‌ها استفاده كنید. جاروبرقی كشیدن نیز به كاهش كالری بدن كمك می‌كند. این بار كه یك آهنگ و یا ترانه را در تلویزیون و یا از روی CD گوش می‌دهید، با او همصدا شوید با این كار 20 كالری انرژی از دست می‌دهید.

بیشتر بدانید : 3 ورزش اصلی که وزن تان را به شدت کاهش می دهد!!

اگر تمایل دارید در منزل و با همت خودتان ورزش كنید، قبل از هر چیز باید از شر اعتقادات و باورهای غلط كه مانع رسیدنتان به تناسب اندام است رها شوید و با ذهنی روشن به سوی اندام دلخواهتان گام بردارید.اگر فكر می‌كنید برای ورزش كردن وقت كافی ندارید و كارهای منزلمان شما را بریده‌اند، باید بدانید كه هیچ‌كس برای ورزش كردن وقت ندارد. شما باید این وقت را خودتان خلق كنید و به وجود آورید. این روزها همه سعی می‌كنند فعالیت‌ها و كارهایشان را پشت سر هم انجام دهند و یك وقت خالی بین فعالیت‌های روزانه ندارند.بنابراین این خود شما هستید كه باید جایی را برای ورزش كردن در برنامه روزانه‌تان خالی كنید حتی 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه. ولی هنگامی كه این وقت را در نظر گرفتید، برای خودتان ارزش قایل شده و به آن پایبند باشید. اگر بهانه‌تان این است كه شما به دلیل متابولیسم پایین بدنتان چاق هستید. حق را به شما نمی‌دهیم چون اكثر مردم متابولیسم متوسطی دارند و فقط با رعایت نكردن رژیم غذایی و كم تحركی به راحتی چاق می‌شوند.حتی اگر در گروه افرادی باشید كه متابولیسم پایین دارند، باز هم با مشاوره پزشك و كمی تلاش بیشتر می‌توانید اندام متوسطی داشته باشید. بعضی‌ها می‌گویند من حوصله ورزش را ندارم بنابراین اصلا غذا نمی‌خورم تا لاغر شوم ولی این هم از همان حرف‌هایی است كه مغز انسان از شنیدنش سوت می‌كشد چرا كه بدن شما به انرژی، پروتئین، ویتامین و بسیاری از مواد ضروری دیگر در غذاها نیازمند است و با این كار با محدودیت روبرو خواهد شد، بنابراین یك تغذیه صحیح و اصولی، رمز تناسب اندام است و شما باید تغذیه درست را در كنار نرمش و فعالیت روزانه برای رسیدن به تناسب اندام مدنظر داشته باشید.

شاید شما هم این توپ‌های گرد و خوش رنگ تناسب اندام را كه تقریبا اندازه بزرگی هم دارند در باشگاه‌های ورزشی دیده‌اید. اگر میل دارید می‌توانید یكی از آنها را برای تمرین كردن در منزل تهیه كنید. شاید تصور كنید خیلی دخترانه به نظر برسند ولی حتی افراد عضلانی هم در باشگاه‌های ورزشی با این وسیله ورزش می‌كنند.با این توپ‌ها می‌توان تمام قسمت‌های بدن را ورزش داد. بنابراین علاوه بر احساس خوبی كه از ورزش كردن با یك توپ بزرگ پیدا می‌كنید می‌توانید با آن موجب كشش بالاتنه و حركات چرخشی شكم شده و شنای تعادلی یا درازنشست را با آن انجام دهید.

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 3 حرکت آسان با توپ های بدنسازی

كودكان معمولا سرشار از انرژی‌اند و یك لحظه آرام نمی‌نشینند. بنابراین نیاز به صرف وقت زیادی برای آموزش حركات ورزشی و جنب و جوش به آنها نیست و در این زمینه معمولا خودكار عمل می‌كنند ولی بازی‌های كامپیوتری و تلویزیون بلای جان بچه‌های این دوره و زمانه است.بنابراین تلاش كنید آنها به بازی با این وسایل عادت نكنند چون بازی و فعالیت بدنی علاوه بر كمك به تناسب اندام كودك برای رشد عضلات و اسكلت او ضروری است.شما می‌توانید یك بازی گروهی همراه فرزندانتان ترتیب دهید و همراه آنها فعالیت بدنی داشته باشید به این ترتیب با یك تیر دو نشان را زده‌اید.هم خودتان به جای لم دادن روی كاناپه و عوض كردن كانال‌های تلویزیون با كنترل، به خودتان یك حركت داده‌اید و هم كودكان به شادی و نشاط بازی كردن گروهی، عادت خواهند كرد. اگر فضای داخل منزل و یا حیاط خانه به شما اجازه می‌دهد بسیار مناسب است كه با نظارت خود شما به فرزندانتان فرصت دهید، ساعتی از روز را با همسالانشان در فضای آزاد بازی كنند و به جست‌وخیز بپردازند. آموزش فرهنگ ورزش و فعالیت به كودكان، یكی از همان اصول اساسی است كه شما باید در منزل برای فرزندانتان پی‌ریزی كنید كه می‌تواند در تمام طول عمر همراه ایشان باشد

بیشتر بدانید : ورزش در خانه برای تناسب اندام، چند نکته که خانم ها باید بدانند!

بیشتر بدانید : تناسب اندام در 8 هفته

بیشتر بدانید : 17 نکته مهم برای رسیدن به تناسب اندام

تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

این خود شما هستید که باید جایی را برای ورزش کردن در برنامه روزانه‌تان خالی کنید حتی ۱۵ دقیقه قبل از صرف صبحانه.آیا شما فکر می‌کنید برای رسیدن به تناسب اندام و اندام دلخواهتان باید حتما در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید و انواع دستگاه‌های ورزشی گرانقیمت را خریداری کنید. بله این روش‌ها فقط به شما انگیزه بیرونی می‌دهند ولی اگر انگیزه و شوق درونی شما برای دستیابی به تناسب اندام، قوی باشد شما می‌توانید حتی در منزل هم به اندام دلخواه خود دست یابید و از شر کیلوهای اضافی خلاص شوید.

● دمبل، دوست شمادمبل از جمله وسایل ورزشی است که با آن می‌توانید یک سری از حرکات ورزشی را برای تناسب اندام و فرم دادن به بدنتان استفاده کنید. اگر شما به فروشگاه‌هایی که در آن لوازم ورزشی ارائه می‌شود، سری زده باشید، خواهید دید که خرید یک سری کامل از دمبل‌ها چندان هزینه سنگینی برنخواهد داشت. به علاوه اگر شما در آپارتمان کوچکی زندگی می‌کنید که فضای کافی برای نگهداری دستگاه‌های بزرگ ورزشی مثل تردمیل را ندارید، دمبل‌ها جای کمی را اشغال می‌کنند و فضای کمی نیز برای انجام حرکات ورزشی با آن نیاز خواهید داشت.با استفاده از این وسیله شما می‌توانید ورزش‌های بیشتری را نسبت به هالتر و سایر دستگاه‌های بدنسازی انجام دهید.باید به ورزشکارانی که تازه به ورزش کردن روی آورده‌اند و رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن از اهدافشان است مژده داد که دمبل، انتخاب مناسبی برای آنها خواهد بود چرا که می‌توانند حرکات ورزشی گوناگونی را با آن انجام دهند.اگر می‌خواهید با استفاده از دمبل در منزل ورزش کنید، بهتر است یک نیمکت تخت تهیه کنید و آن را با زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه به صورت مایل بر روی زمین نصب کنید. یک تشکچه پلاستیکی هم بر روی زمین پهن کنید تا اگر دمبل‌ها از دستتان بر روی زمین افتاد ضرب آنها گرفته شود. می‌توانید یک چنگک مخصوص نگهداری دمبل نیز نصب کنید.اگر مبتدی هستید، نخست از وزنه‌های سبک‌تر شروع کرده و یک سری ۵ تا ۱۵ تایی را برای ۴ مرتبه تکرار کنید.

● کم وزن شدن چه آسانشما تا به حال فکر کرده‌اید که خط خطی کردن یک صفحه کاغذ و یا بلند کردن یک صندلی نیز می‌تواند موجب کاهش وزن شود؟ مطالعات مختلف نشان داده‌اند که این پا و آن پا کردن و وول خوردن موجب سوزاندن ۸۰۰ کالری در روز می‌شود.برای اینکه در خانه، وزن کم کنید، می‌توانید هنگام تلفن کردن و مکالمه تلفنی با دیگران این پا و آن پا شوید و حرکات ریز روی پنجه را انجام دهید.اگر در حین یک مکالمه ۱۵ دقیقه‌ایی این نرمش‌ها را انجام دهید، ۵ کالری مصرف می‌کنید. اگر خانم هستید، بدون شک عاشق خرید کردن و تماشای ویترین مغازه‌ها هستید، اگر ۱۰ دقیقه در روز این کار را انجام دهید، ۳۵ کالری انرژی مصرف می‌کنید.گاهی به باغچه منزل سر بزنید و علف‌های هرز را از ریشه خارج کنید. اگر این عمل را تند و سریع انجام دهید، ۶۰ کالری می‌سوزانید تاتی کردن با کودک ناز و کوچولویتان در منزل، ۴۰ کالری انرژی را از سر شما باز می‌کند.اگر منزلتان در طبقات بالای آپارتمان است، به جای استفاده از آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. جاروبرقی کشیدن نیز به کاهش کالری بدن کمک می‌کند. این بار که یک آهنگ و یا ترانه را در تلویزیون و یا از روی CD گوش می‌دهید، با او همصدا شوید با این کار ۲۰ کالری انرژی از دست می‌دهید.

● اعتقادات غلط ممنوعاگر تمایل دارید در منزل و با همت خودتان ورزش کنید، قبل از هر چیز باید از شر اعتقادات و باورهای غلط که مانع رسیدنتان به تناسب اندام است رها شوید و با ذهنی روشن به سوی اندام دلخواهتان گام بردارید.اگر فکر می‌کنید برای ورزش کردن وقت کافی ندارید و کارهای منزل‌امان شما را بریده‌اند، باید بدانید که هیچ‌کس برای ورزش کردن وقت ندارد. شما باید این وقت را خودتان خلق کنید و به وجود آورید. این روزها همه سعی می‌کنند فعالیت‌ها و کارهایشان را پشت سر هم انجام دهند و یک وقت خالی بین فعالیت‌های روزانه ندارند.بنابراین این خود شما هستید که باید جایی را برای ورزش کردن در برنامه روزانه‌تان خالی کنید حتی ۱۵ دقیقه قبل از صرف صبحانه. ولی هنگامی که این وقت را در نظر گرفتید، برای خودتان ارزش قایل شده و به آن پایبند باشید.اگر بهانه‌تان این است که شما به دلیل متابولیسم پایین بدنتان چاق هستید. حق را به شما نمی‌دهیم چون اکثر مردم متابولیسم متوسطی دارند و فقط با رعایت نکردن رژیم غذایی و کم تحرکی به راحتی چاق می‌شوند.حتی اگر در گروه افرادی باشید که متابولیسم پایین دارند، باز هم با مشاوره پزشک و کمی تلاش بیشتر می‌توانید اندام متوسطی داشته باشید. بعضی‌ها می‌گویند من حوصله ورزش را ندارم بنابراین اصلا غذا نمی‌خورم تا لاغر شوم ولی این هم از همان حرف‌هایی است که مغز انسان از شنیدنش سوت می‌کشد چرا که بدن شما به انرژی، پروتئین، ویتامین و بسیاری از مواد ضروری دیگر در غذاها نیازمند است و با این کار با محدودیت روبرو خواهد شد، بنابراین یک تغذیه صحیح و اصولی، رمز تناسب اندام است و شما باید تغذیه درست را در کنار نرمش و فعالیت روزانه برای رسیدن به تناسب اندام مدنظر داشته باشید.

● یک توپ گردشاید شما هم این توپ‌های گرد و خوش رنگ تناسب اندام را که تقریبا اندازه بزرگی هم دارند در باشگاه‌های ورزشی دیده‌اید. اگر میل دارید می‌توانید یکی از آنها را برای تمرین کردن در منزل تهیه کنید. شاید تصور کنید خیلی دخترانه به نظر برسند ولی حتی افراد عضلانی هم در باشگاه‌های ورزشی با این وسیله ورزش می‌کنند.با این توپ‌ها می‌توان تمام قسمت‌های بدن را ورزش داد. بنابراین علاوه بر احساس خوبی که از ورزش کردن با یک توپ بزرگ پیدا می‌کنید می‌توانید با آن موجب کشش بالاتنه و حرکات چرخشی شکم شده و شنای تعادلی یا درازنشست را با آن انجام دهید.چگونه سریع خوش هیکل شویم

● کودکتان را دریابیدکودکان معمولا سرشار از انرژی‌اند و یک لحظه آرام نمی‌نشینند. بنابراین نیاز به صرف وقت زیادی برای آموزش حرکات ورزشی و جنب و جوش به آنها نیست و در این زمینه معمولا خودکار عمل می‌کنند ولی بازی‌های کامپیوتری و تلویزیون بلای جان بچه‌های این دوره و زمانه است.بنابراین تلاش کنید آنها به بازی با این وسایل عادت نکنند چون بازی و فعالیت بدنی علاوه بر کمک به تناسب اندام کودک برای رشد عضلات و اسکلت او ضروری است.شما می‌توانید یک بازی گروهی همراه فرزندانتان ترتیب دهید و همراه آنها فعالیت بدنی داشته باشید به این ترتیب با یک تیر دو نشان را زده‌اید.هم خودتان به جای لم دادن روی کاناپه و عوض کردن کانال‌های تلویزیون با کنترل، به خودتان یک حرکت داده‌اید و هم کودکان به شادی و نشاط بازی کردن گروهی، عادت خواهند کرد. اگر فضای داخل منزل و یا حیاط خانه به شما اجازه می‌دهد بسیار مناسب است که با نظارت خود شما به فرزندانتان فرصت دهید، ساعتی از روز را با همسالانشان در فضای آزاد بازی کنند و به جست‌وخیز بپردازند.آموزش فرهنگ ورزش و فعالیت به کودکان، یکی از همان اصول اساسی است که شما باید در منزل برای فرزندانتان پی‌ریزی کنید که می‌تواند در تمام طول عمر همراه ایشان باشد

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

با انگیزه ماندن، آن هم وقتی که در یک شرایط یکنواخت و کسل کننده قرار دارید، کار دشواری است. وقتی صحبت از تناسب اندام می‌شود، از انجام کارهای سرگرم کننده و هیجان انگیز نهراسید. این یک استراتژی عالی برای با انگیزه نگه داشتن خودتان است تا به روال تناسب اندام‌تان پایبند بمانید. اکثر کسانی که ورزش می‌کنند، اگر برنامه مفرحی داشته باشند به آن پایبند خواهند ماند.

به گزارش آلامتو به نقل از فیتنس مگزین؛ به غیر از جالب‌تر کردن تمرین‌تان، ترکیب کردن روال تناسب اندام شما نیز به بدن‌تان شوک وارد می‌کند تا کالری بیشتری بسوزاند. هنگامیکه روال‌های تمرینی جدید را در پیش می‌گیرید، بدن شما با سخت‌تر کار کردن به آن پاسخ می‌دهد و این یعنی نتایج بهتری که همه‌ی ما به دنبال‌شان هستیم. با این فعالیت‌های سرگرم کننده، مجموعه تناسب اندام‌تان را گسترش دهید:

دوست دارید برقصید؟ پس باید زومبا را امتحان کنید! این تمرین ایروبیک کم برخورد، حرکات پا و بدن طراحی شده‌ی سالسا، مرنگا، فلامنکو و سایر رقص‌ها را برای تقویت و محکم کردن بدن با هم ترکیب می‌کند.

همچنین مرکز بدن، سرین و تمام گروه‌های اصلی عضلانی را درگیر می‌کند. حتی بهتر، زومبا اصلا شبیه یک تمرین نیست. جنبه‌ی اجتماعی زومبا، زومبا را به یک راه سرگرم کننده برای ورزش کردن تبدیل می‌کند. اگر از ورزش‌های گروهی خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید یک DVD زومبا بخرید و در خانه خودتان زومبا تمرین کنید.چگونه سریع خوش هیکل شویم

حلقه‌های هلاهوپ، فقط برای بچه‌ها نیستند. در واقع این روزها حلقه زدن، به عنوان یک تمرین کاردیوی محبوب شناخته می‌شود. این حرکت به ظاهر ساده، ضربان قلب را بالا نگه می‌دارد و در عین حال عضلات سرین، میان تنه و پایین پشت را درگیر می‌کند. هلاهوپ، یک تمرین عالی برای افراد پیر و آن‌هایی است که از دردها و تیرکشیدن‌های روزمره رنج می‌برند.

حتی بهتر، شما می‌توانید حلقه زدن را در داخل خانه یا در فضای باز انجام دهید. فقط یک هلاهوپ سنگین پیدا کنید و حرکت آن را خوب یاد بگیرید. حلقه را در کمرتان نگه دارید و پاها را به اندازه عرض شانه یا باسن باز کنید. کلید این است که یک حرکت منظم انجام دهید تا هلاهوپ روی کمرتان بغلتد.

عاشق تمرینات واقعا فیزیکی هستید؟ سنگ نوردی در داخل سالن، ضربان قلب شما را بالا نگه خواهد داشت و درعین حال تمام گروه‌های اصلی عضلانی را تقویت می‌کند.

همچنین قدرت، تعادل و استقامت می‌سازد. تنها یک ساعت سنگ نوردی، ۸۰۰ کالری خواهد سوزاند. جابجایی مداوم وزن در بین سنگ‌ها، عضله سازی کرده و مرکز بدن را فعال می‌کند. بالا کشیدن خودتان، کل بالا تنه را نیز درگیر می‌کند.

از ارتفاع می‌ترسید؟ نگران نباشید. سنگ نوردی داخل سالن، کاملا بی‌خطر است. می‌توانید با بولدرینگ (صعودهای کوتاه) و top rope(حمایت از بالا) شروع کنید. هنگامیکه به آن عادت کردید، می‌توانید فعالیت‌های چالش برانگیزتر را انجام دهید.

طناب زدن، درست مانند هلاهوپ، فقط برای بچه‌ها نیست. این تمرین، یکی از بهترین تمرین‌ها در رابطه با کالری سوزی است. ۱۵ دقیقه طناب زدن، ۲۰۰ کالری می‌سوزاند. این حرکت کل بدن را درگیر می‌کند، ضربان قلب را بالا نگه می‌دارد و پاها را تقویت می‌کند.

البته استفاده از کفش مناسب در هنگام طناب زدن، بسیار مهم است. شما به کفش‌هایی نیاز دارید که پشتیبانی کافی فراهم کنند و کفی زیادی داشته باشند. دلیلش این است که شما هر بار که از طناب می‌پرید، باید روی پنجه پاهایتان فرود بیایید و این کار، فشار زیادی روی پاها وارد می‌کند.

بنابراین کفش‌های راحتی تهیه کنید که از پاها به خوبی حمایت کنند. همچنین فراموش نکنید که حداقل ۱۰ دقیقه قبل از طناب زدن، دستها و پاهایتان را گرم کنید.

شما می‌توانید طناب پرش‌تان را به هر جا ببرید و از آن برای گذراندن زمان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر منتظر اتوبوس هستید، طناب بزنید. همچنین می‌توانید از طناب زدن به همراه پیاده روی به مدت ۳۰ دقیقه، برای افزایش کالری سوزی استفاده کنید.

هر زمانی که تبلیغات بازرگانی تلویزیون شروع شد، طناب بزنید. شما از مقدار کالری که فقط در چند دقیقه طناب زدن می‌سوزانید، شگفت زده خواهید شد.

آیا شما هم قصد دارید خوش‌تیپ شوید و با غرور هرجایی که دوست داشتید راه بروید ؟ وقتی صحبت از شکل دادن به اندامت‌ان می‌شود، ۴ نوع روال تناسب اندام وجود دارد که باید در نظر بگیرید که هر یک، مزایا و معایب خودش را دارد.

به گزارش آلامتو به نقل از فیتنس مگزین؛ با جای دادن هر ۴ تمرین در برنامه تناسب اندام‌تان، می‌توانید مطمئن باشید که زودتر از قبل به اهداف تناسب اندام و کاهش وزن‌تان دست پیدا می‌کنید. اما کدام یک از این تمرینات تناسب اندام برای شما مناسب‌تر هستند؟ مطالب زیر را بخوانید تا متوجه شوید:

انعطاف پذیری در تناسب اندام مهم است زیرا قابلیت حرکت و دامنه‌ی حرکتی را افزایش می‌دهد و عضلات را منعطف نگه می‌دارد. تمرین انعطاف پذیری را به عنوان پایه و اساس تمرینات دیگر در روال تناسب اندام‌تان در نظر بگیرید. با کشیدن و خم کردن عضلات، شما احتمال آسیب دیدگی‌تان را کاهش می‌دهید.

همچنین خم کردن و کشیدن، عضلات را برای تمرینات شدیدتری که پیش رو دارید قوی کرده و آماده می‌کند. یوگا، تای‌چی و تمرینات کششی پایه، نمونه‌هایی از تمرین انعطاف پذیری هستند. توجه داشته باشید که تمرین انعطاف پذیری با تمرینات تنفسی نیز مرتبط است. تمرینات انعطاف پذیری و تنفسی در کنار هم، تعادل، کارایی و پوسچر را بهبود می‌بخشند.

این تمرین از مقاومت برای پرورش و تقویت عضلات استفاده می‌کند. تمرین مقاومتی به غیر از ساخت قدرت، استقامت بی هوازی را نیز افزایش می‌دهد و استخوان‌ها را تقویت می‌کند.

دو نوع تمرین قدرتی وجود دارد: تمرین قدرتی دینامیک و استاتیک.

تمرین دینامیک (فعال) که به تمرین ایزومتریک نیز معروف است، یک نوع تمرین بی‌هوازی است. تمرینات دینامیک به منظور درگیر کردن عضلات از طریق یک مجموعه کامل از حرکات مانند انجام پرس پا، دراز و نشست یا پرس سینه انجام می‌شود. بلند کردن وزنه و ورزش‌های سوئدی، نمونه‌هایی از تمرینات قدرتی پویا هستند.

تمرین قدرتی استاتیک (ایستا) که به تمرین ایزومتریک نیز معروف است، با منقبض کردن یک عضله خاص، بدون حرکت دادن مفاصل، عضلات را محکم و قوی می‌کند. دو نوع تمرین ایزومتریک وجود دارد: زیربیشینه و بیشینه.

تمرینات زیربیشینه مستلزم انقباض عضله با قدرتی کمتر از حداکثر قدرت است. تمرینات بیشینه شامل انقباض عضلات با حداکثر قدرت می‌باشد. یک نمونه از تمرین زیر بیشینه، نگه داشتن یک دمبل با بازوی کاملا کشیده به طرف خارج است. یک نمونه از تمرین بیشینه، هل دادن یک جسم ثابت مانند دیوار یا کف زمین است.

هدف تمرین ایروبیک که به تمرین کاردیو نیز معروف است، تقویت قلب، بهبود ظرفیت ریه و افزایش گردش خون می‌باشد. این تمرین با انجام یک سری حرکات ریتمیک در یک دوره زمانی معین، گروه‌های بزرگ عضلانی را درگیر می‌کند.

معمولا تمرینات هوازی، بیشتر از ۱۵ دقیقه انجام می‌شوند تا ضربان قلب را بالا نگه دارند. آهسته دویدن، شنا، دوچرخه سواری، الپتیکال، استپر پلکانی و پیاده روی سریع، نمونه‌هایی از تمرین هوازی هستند.

تمرینات هوازی، با افزایش ضربان قلب و تنفس شما سیستم قلبی عروقی تان را بهبود می‌بخشند. این تمرینات برای انجام حرکات ریتمیک در یک مدت زمان ثابت (پایدار)، از گروه‌های بزرگ عضلانی استفاده می‌کنند.

تمرین دایره‌ای، ترکیبی از تمرینات هوازی و قدرتی است. این تمرین شامل دویدن بین ایستگاه‌های تمرینی به منظور افزایش انعطاف پذیری و سوزاندن کالری است. همچنین این تمرین شامل تمرینات انعطاف پذیری مختلف، تمرینات قدرتی پویا و تمرینات قدرتی ایستا می‌باشد.

دویدن بین ایستگاه‌های تمرینی، ضربان قلب را بالا نگه می‌دارد و تمرینات دیگر نیز عضلات را می‌سازند و تقویت می‌کنند. تمرین دایره‌ای می‌تواند در فضای بسته یا هوای آزاد انجام شود. اگر دوست دارید تمرینات مختلف را با هم ترکیب کنید و یکنواختی را از بین ببرید، تمرین دایره‌ای، یک تمرین عالی است که می‌توانید آن را به روال تمرینی‌تان اضافه کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

زنان خوش اندام در کنار رژیم غذایی مناسب به انجام فعالیت‌های ورزشی علاقه مند هستند. در این مقاله قصد داریم راز زنان خوش اندام را با شما در میان بگذاریم. با جیمیتو همراه باشید.

 

همه می‌خواهیم از همین شنبه هفته بعد یا برای عروسی خودمان یا یکی از وابستگان هرچه سریع‌تر خوش اندام شویم. اما هیچ وقت این رویای خوش اندام شدن بدون برنامه ریزی و داشتن راهکارهای مفید امکان‌پذیر نیست. ما در جیمیتو همراه شما هستیم تا خوش اندام بودن را تمرین کنیم و با هم بدانیم چگونه می‌توانیم به سرعت خوش اندام شویم.

 

با جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که گویا خوش اندام بودن و خوش اندام باقی ماندن رازی دارد که باید کشف شود. اما بدانید که خوش اندام شدن رازی به جز تلاش شما برای تغییر سبک زندگی ندارد. بیشتر کسانی که امروز به نظر شما خوش اندام هستند، از روزهای نوجوانی و جوانی سبک زندگی خود را به نا به دلایل مختلف از جمله کاری همانند ورزشکاران و مدل‌ها یا برای سلامتی بیشتر تغییر دادند.چگونه سریع خوش هیکل شویم

این را هم باید در گوشه ذهن خود داشته باشید که یا تغییر یک روزه در سبک زندگی خودتان نمی‌توانید به اندام دلخواه و میزان خوش اندامی که فکر می‌کردید برسید. برای خوش اندام شدن باید زمان صرف کنید و به خودتان امید دهید که در نهایت تلاش‌هایتان، یک بدن تراشیده خواهید داشت.

 

اگر فقط عناوین مطلب ما را بخوانید مسلماً تصور خواهید کرد که اگر از فردا کالباس و گوشت مرغ و گوساله را در رژیم غذایی خود قرار دهید مسلماً به خوش اندامی دلخواهتان خواهید رسید. در حالی که منظور ما از خوردن پروتئین، کنار هم قرار دادن انواع پروتئین‌های خوراکی در سبد غذایی است.

بر اساس مطالعات انجام شده خوردن پروتئین‌های مکمل در کنار هم می‌تواند منجر به لاغری و همچنین خوش اندام شدن افراد شود. به همین دلیل اگر عادت دارید که پروتئین گیاهی فقط مصرف کنید، بهتر است از همین امروز مقدار پروتئین حیوانی هم در وعده‌های غذایی خود جای دهید.

برعکس اگر همیشه پروتئین حیوانی مصرف می‌کنید برای خوش اندام شدن نیاز دارید که پروتئین گیاهی هم بخورید. اگر می‌خواهید بدانید چرا پروتئین باعث لاغری و خوش اندام شدن شما می‌شود، این است که پروتئین باعث می‌شود دیرتر احساس گرسنگی کنید و غذای کمتری بخورید.

همچنین در میان وعده‌های خودتان از پروتئین غافل نشوید. خوردن میان وعده‌های پروتئین دار مانند کرفس، بادام‌زمینی و دیگر موارد که از آن‌ها اطلاع دارید یا می‌توانید به مقالات مرتبط در جیمیتو مراجعه کنید، استفاده نمایید.

 

به عنوان یک امتیاز اضافی برای خوردن پروتئین در میان وعده‌ها، در نظر داشته باشید که پروتئین باعث کاهش چربی خون هم می‌شود.

 

باور اینکه خوردن غذا پشت میز و به همراه خانواده می‌تواند به خوش اندام شدن شما کمک کند شاید در ابتدا سخت باشد اما در ادامه خواهید دانست که این تغییر ساده در زندگی می‌تواند به شما کمک زیادی بکند.

می‌دانیم که شما سرتان شلوغ است، حوصله جمع را ندارید، می‌خواهید وقت ناهار اخبار ببینید و هزار و یک بهانه دیگر اما همه این کارها به خوش اندام بودن شما آسیب می‌زنند. بر اساس آمارهای به دست آمده کسانی که پشت میز غذا می‌خورند، به نسبت دیگران مقدار غذای کمتری مصرف و در نهایت خوش اندام‌تر هستند.

زمانی که دست به قاشق می‌شوید و در همین حین به اخبار تلویزیون گوش می‌دهید، مغز شما پیام‌های دریافتی از معده را به خوبی زمانی که با آرامش کامل در حال غذا خوردن باشید دریافت نمی‌کند و شما با وجود اینکه در بیشتر موارد سیر شده‌اید، باز هم ناخوداگاه به غذا خوردن ادامه می‌دهید تا در نهایت از فرط درد معده دست از غذا بکشید.

این غذای اضافی خورده شده تبدیل به چربی و قند می‌شود و در عضلات و اندام‌های شما تجمع می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا حد امکان از غذا خوردن جلوی تلویزیون و دور از جمع خودداری کنید و یک وعده خودتان را حتماً با خانواده سپری نمایید.

 

خوردن میان وعده‌های انرژی‌زا و دارای مواد غذایی مضر برای هر کسی چه خوش اندام باشد یا نه ضرر دارد. اما اگر بتوانید این میان وعده را به طوری اصلاح کنید که فواید آن بیش از مضراتش باشد، مصرف آن برای خوش اندام شدن توصیه شده است. میان وعده به شما کمک خواهد کرد تا در خوردن وعده‌های اصلی هوس زیادی نداشته باشید.

علاوه بر مورد بالا، دقت کنید که خوردن میان وعده از روی فشارهای عصبی نباشد. در این حالت بدن شما بدون هیچ نیازی مقدار کالری مازاد دریافت کرده و به سرعت آن را به انرژی و چربی تبدیل می‌کند. برای داشتن میان وعده کافی است که مقدار غذای اصلی خودتان را به نسبت قبل کمتر کنید.

برای میان وعده‌های خودتان از مواد غذایی استفاده کنید که متابولیسم بدن را افزایش دهند یا اینکه شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارند. ما در جیمیتو مقاله‌های زیادی در مورد تهیه و خوردن میان وعده‌های سالم داریم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

جویدن غذا اولین مرحله در هضم غذا است که عموماً توسط افراد نادیده گرفته می‌شود. زمانی که شما غذا را به خوبی بجوید این فرصت را به آنزیم‌ها و همچنین اسید معده می‌دهید که تکه‌های کوچک غذا را بهتر و مطلوب‌تر هضم کنند و مواد مغذی آن را استخراج و جذب بدن کنند. خوردن غذا با تکه‌های جویده نشده و بزرگ باعث می‌شود که هضم غذا در معده و روده با مشکل مواجه شود.

علاوه بر این مورد، جویدن کامل لقمه‌ها در دهان، شما را از چاقی به سمت خوش اندام بودن سوق می‌دهد. همانند پشت میز نشستن این تغییر ساده در زندگی زیادی به شما خواهد کرد. ۲۰ دقیقه مغز شما طول می‌کشد که متوجه شود معده شما پر شده است شما اگر این زمان را با استفاده از جویدن بیشتر غذاها به مغز خود بدهید، متوجه خواهید شد که به مرور زمان زودتر احساس سیری می‌کنید و خوش اندام‌تر شده‌اید.

 

وعده‌های کوچک می‌تواند یکی از مهم‌ترین روش‌های لاغری و رسیدن به راز خوش اندام شدن باشد. اگر در هر وعده غذایی از امروز قاشق کوچک‌تری به نسبت روزهای گذشته استفاده کنید، متوجه خواهید شد که زودتر دست از غذا می‌کشید چرا که مدت زمان غذا خوردن شما زیاد شده و مغز فرصت کافی برای اعلام سیر شدن معده در اختیار دارد.

علاوه براین وعده‌های کوچک‌تر به مانند قاشق‌های کوچک به شما کمک خواهند کرد که مسیر خوش اندام شدن را با سرعت بیشتری طی کنید. برای کوچک‌تر کردن وعده‌های غذایی خود بشقاب‌های کوچک‌تر بردارید. این کار درست است کمی ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد اما در نهایت سود زیادی به شما خواهد رساند.

سعی کنید که خودتان را فریب ندهید، اگر قرار باشد در بشقاب کوچک‌تر مقدار کالری بیشتری بخورید همان بشقاب قبلی را دوباره انتخاب کنید و از قاشق‌های کوچک‌تر به جای قاشق همیشگی استفاده کنید. برای خوش اندام بودن، صداقت با خودتان کلید اصلی موفقیت می‌تواند باشد.

 

محققان اعلام کردند که داشتن کارت‌های بانکی و استفاده همیشگی از آن‌ها باعث چاقی ما می‌شود. زمانی که هنوز کارت‌های اعتباری به این حد فراگیر نشده بود، مردم از روش نقدی برای پرداخت کردن استفاده می‌کردند. خوش شما به خوبی میدانید زمانی که دست به جیب می‌شوید و یک به یک اسکناس‌های عزیزتان را می‌شمارید، هر لحظه به هزینه‌ای که کردید فکر می‌کنید.

حال تصور کنید اگر به صورت نقدی هزینه غذای خودتان را پرداخت کنید چه می‌شود؟ آیا به مانند قبل اشتیاق زیادی برای غذا خوردن خواهید داشت؟ مسلماً این طور نیست و مقدار غذایی که می‌خورید به نسبت کمتر خواهد شد.

نکته دیگر در این است کارت‌های اعتباری همیشه در کنار ما هستند و هر زمان که دوست داشته باشیم و کارتمان خالی نباشد می‌توانیم مواد غذایی خریداری و مصرف کنیم. این در حالی است که پول نقد به مانند کارت بانگی به سادگی همیشه موجود نیست و برای داشتن پول نقد، زحمت مراجعه به عابر بانک و بانک می‌تواند یک عامل بازدارنده برای خوردن غذاهای فست فودی و ناسالم باشد.

 

شاید شما هم تجربه کردید در بیشتر مواقعی که احساس گرسنگی می‌کنیم، با خوردن آب تقریباً این حس برطرف می‌شود. بر اساس مطالعات و نتایج به دست آمده از آن‌ها مشخص شده است که گاهی مغز احساس تشنگی و گرسنگی را به خوبی از هم تمایز نمی‌دهد و شما به جای احساس گرسنگی احساس تشنگی می‌کنید.

به این دلیل ساده اگر احساس می‌کنید که گرسنه هستید و این گرسنگی غیرعادی است مقداری آب بخورید. دقت کنید که آب باید بخورید و از نوشیدنی‌های دیگر هرگز نباید استفاده نمایید. چرا که این نوشیدنی‌ها فقط عطش شما را رفع می‌کنند و بعد از آن شروع به چاق کردن شما می‌کنند.

خوردن آب نه تنها سرکوب کننده احساس گرسنگی است بلکه باعث می‌شود که بدن شما به مقدار زیادی آب لازم برای انجام فرایندهای زیست شیمیایی را به دست آورد. برای اینکه آب کافی در طول روز بخورید ترفندهای ساده‌ای وجود دارد.

برای مثال می‌توانید یک بطری شیک و دلخواه خودتان را تهیه کنید و با خودتان به سر کار ببرید و هر زمان که نگاهش می‌کنید، از آن آب هم بخورید یا اینکه از برنامه‌های یادآوری خوردن آب در طول روز استفاده کنید تا بتوانید در روز حداقل هفت تا هشت لیوان آب خورده باشید.

 

اغلب غذاهایی که در مغازه‌ها با عنوان غذای رژیمی مشاهده می‌کنید، واقعاً رژیمی نیستند. این محصولات به شدت فراوری شده و غنی شده از ترکیبات مضر دیگری هستند. برای مثال زمانی که از ماست‌های بدون چربی استفاده می‌کنید باید این خطر را به جان بخرید که میزان زیادی کربوهیدرات و نمک به بدن خود وارد می‌کنید. همچنین در برخی موارد غذاهای رژیمی به جای ترکیبات عادی از ترکیباتی استفاده می‌کنند که به مراتب ضرر بیشتری دارند.چگونه سریع خوش هیکل شویم

تنها کاری که اغلب تولید کنندگان غذاهای رژیمی انجام می‌دهند این است که یک دستور غذایی پیچیده بر روی بسته‌بندی قرار می‌دهند که شما ساعت‌ها زمان برای کشف اسرار نهفته در آن نیاز دارید و در نهایت به عنوان رژیمی بودن اکتفا می‌کنید و می‌خرید.

به جای خرید غذاهای رژیمی خودتان سعی کنید در خوردن غذاها خویشتن‌دار باشید.

 

برای همه کسانی که رژیم غذایی دارند، نخوردن غذاهایی که قبلاً خیلی دوست داشتند و از آن برای تنها امیدواری زندگی خود استفاده می‌کردند، کار سخت و دشواری است. پیش آمده است که گاهی به خاطر خوردن یک غذای ممنوعه در رژیم غذایی ساعت‌ها خودمان را سرزنش کنیم. مطالعات نشان داده است که این سرزنش کردن به هیچ عنوان تأثیر مثبتی بر روی رژیم غذایی و همچنین خوش اندام شدن ندارد.

عزت نفس پایین در نهایت منجر به این خواهد شد که شما بارهای دیگر هم سرزنش کردن خودتان را به قیمت خوردن غذاهای لذیذ، قبول کنید. اما اگر اعتماد به نفس و عزت نفس داشته باشید در مقابل اولین وسوسه خوردن غذای ممنوعه می‌ایستید و تا آخرین لحظه مقاومت می‌کنید.

 

حتی اگر از غذای ممنوعه خورده باشید لازم نیست خودتان را سرزنش کنید کافی است که یک روز بیشتر ورزش کنید تا کالری اضافی بدن را بسوزانید.

 

خواب تنها زمانی که سخت مشغول کار هستید یا درس زیادی دارید و باید بیدار بمانید در اولویت شما قرار می‌گیرد. اما مطالعات پزشکان نشان داده است اگر می‌خواهید خوش اندام شوید و خوش اندام باقی بمانید مسلماً می‌بایست میزان خواب خودتان را در طول روز تنظیم کنید. کم خوابی منجر به افزایش وزن در شما خواهد شد. توصیه شده است که روزهایی که تعطیل هستید و مجبور نیستید به مانند روزهای کاری زود بیدار شوید، به اندازه کافی استراحت کنید.

کمبود خواب موجب می‌شود که میزان هورمون‌های ترشح شده در بدن شما صبح روز بعد به شدت تغییر کند. با این تغییرات دیگر بدن شما قادر نخواهد بود مثل همیشه چربی سوزی کند و در نهایت هر آنچه که شما می‌خورید را به صورت کالری ذخیره می‌کند.

همچنین اغلب روزهایی که شب آن کم خوابیده باشید احساس خستگی وجود دارد که طاقت شما برای انجام ورزش‌ها را به صفر می‌رساند.

 

یک کیک تولد خوشمزه، دوناتی که همکارتان خریداری کرده است، میهمانی که با جناقتان دعوت کرده است و هزاران اتفاق خوشایند دیگر با وجود اینکه بسیار خوب و عالی هستند اما در نهایت منجر به این خواهند شد که شما از برنامه روزانه خودتان که برای لاغری تنظیم کرده بودید دور شوید. محققان اعلام کردند، وجود راه‌های فرار زیاد در رژیم غذایی منجر به غیرعملی شدن آن می‌شود.

اگر قرار است که شب در تولد دوستتان کیک بخورید، از صبح تا شب مقدار کالری دریافتی بدنتان را کاهش دهید تا شب بتوانید کیک را جایگزین آن کنید. یا اگر می‌خواهید فردا غذای مفصل‌تری بخورید، ناچارید که از مقدار چربی و سس غذایتان کم کنید تا برنامه لاغری و غذایی شما به هم نریزد.

شیرین‌کننده‌های مصنوعی همیشه بحث برانگیز بودند. در حالی که مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد خوردن این مواد هیچ تأثیری بر روی اضافه وزن ندارد اما در کنار آن تحقیقات دیگری هم وجود دارد که نشان داده است خوردن نوشیدنی‌هایی با شیرین‌کننده‌های مصنوعی منجر به چاقی و همچنین افزایش قند خون می‌شود. لذا به شما توصیه می‌کنیم در خوردن این مواد احتیاط لازم را داشته باشید.

نوشابه‌های رژیمی بزرگ‌ترین منبع شیرین‌کننده‌های مصنوعی است. خوردن نوشابه رژیمی حس بد چاق کنندگی آن را از مغزتان پاک می‌کند و شما را بیشتر به خودش وابسته می‌کند. هر چیز کم کالری با مصرف زیاد می‌تواند تبدیل به یک ماده غذایی پرکالری شود.

 

اگر به مانند بیشتر افراد روی کره زمین به خوردن شیرینی و شکلات معتاد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خوردن شکلات مقداری وانیل بو کنید. بر اساس مطالعات آماری کسانی که وانیل را قبل از خوردن شیرینی بو می‌کنند، نسبت به دیگران مقدار کمتری شیرینی می‌خورند. دلیل این پدیده را می‌توان در کاهش لذت و هوش خوردن شکلات توسط عوامل شیمیایی موجود در وانیل دانست.

 

اگر هر روز صبح، ظهر و شب به خودتان بگویید که می‌خواهید خوش اندام شوید و از دست چربی‌های اضافی که در اطرافتان هست خلاص شوید، مسلماً با سرعت بیشتری خوش اندام خواهید شد. اما این کار چطور امکان‌پذیر است؟ به سادگی.

کافی است که به جای خوردن غذا و پوشیدن لباس‌های گشاد در خانه از لباس‌های تنگ و همچنین بدن‌نما استفاده کنید تا یادتان باشد هدف شما آب کردن همه چربی‌های دور شکم و کمر است. لباس‌هایی به مانند پیژامه شما را فریب می‌دهند و به شما خود واقعی‌تان را نشان نمی‌دهند به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر قصد شما خوش اندام شدن است، از لباس‌های اندامی‌تر استفاده کنید.

 

بر اساس تجربه آشپزهای ماهر کسانی که خود دست به پختن غذا می‌زنند عموماً دوست ندارند در غذای خود از مواد غذایی که سالم نیستند استفاده کنند. لذا اگر می‌خواهید وزن خودتان را کم کنید یا اینکه خوش اندام‌تر شوید، بهتر است که از همین امروز دست به کار شوید و برای خودتان غذاهای سالم‌تر درست کنید. همچنین شما مختار خواهید بود که چه غذایی برای چه روزی درست کنید و لازم نیست از وعده‌های غذایی خانواده یا همسرتان پیروی کنید.

 

بر اساس مطالعات و گفته‌های پزشکان بدن شما می‌تواند مقدار محدودی کربوهیدرات را جذب کند و مابقی را به صورت چربی به سمت اندام‌های مختلف هدایت می‌کند. زمانی که خوردن شکر را بی رویه افرایش می‌دهید، دیگر نباید توقع داشته باشید که وزن شما کم شود.

شاید برای شما این حس خستگی و خمودگی بعد از خوردن مواد شیرین آشنا باشد. زمانی که قند زیادی وارد بدن می‌شود انسولین برای مصرف آن ترشح می‌شود که خود باعث احساس خمودگی در افراد می‌شود.

 

همان‌طور که مشاهده کردید روش‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای خوش اندام شدن خودتان استفاده کنید. مسلماً هر یک از روش‌های پیشنهادی ما مشکلات و همچنین مزایای خاص خود را دارد، لذا شما بر اساس تصمیم و شایستگی که طی توضیحات می‌دیدید، می‌توانید از آن‌ها استفاده نموده و نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

 

ما که باشگاه بدنسازی رفتیم هیچ مربی نداشتیم
چه برسه این رشته های ورزشی جدیدی که شما نوشتید

اتفاقا این ورزشها فقط با حضور مربی و بصورت گروهی معمولا انجام میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

خوش اندامی از جمله آرزوهای همه بانوان است. بعضی با ورزش های مداوم و بعضی با رژیم های همیشگی سعی بر خوش اندامی دارند. در این مقاله با ترفندهای خوبی برای خوش اندامی آشنا خواهید شد.

آب به طرق مختلف کمک می‌کند وزنتان را پایبن بیاورید. احتمالاً این تنها و مهمترین تغییری است که می‌توانید در زندگیتان ایجاد کنید که هم به کنترل وزنتان کمک کند و سلامتتان را ارتقاء دهد. اول اینکه آب بعنوان نوعی سرکوب‌گر اشتها عمل می‌کند. شما باید فقط وقتی واقعاً گرسنه‌تان است غذا بخورید و نوشیدن آب کمک می‌کند این زمان‌های گرسنه بودن را کمتر کنید.

یکی دیگر از فواید نوشیدن آب خنک این است که بدنتان باید با گرم کردن خود و رساندن آن به دمای طبیعی انرژی مصرف کند. پس می‌توانید خیلی راحت با نوشیدن آب خنک کالری بسوزانید.

 و آخر اینکه، نوشیدن آب به کلیه‌هایتان کمک می‌کند مواد زائد و چربی‌های اضافه را از بدنتان بیرون کند. اگر به‌ اندازه کافی آب ننوشید، کبدتان در متابولیسم چربی تنبل‌تر می‌شود.
چگونه سریع خوش هیکل شویم

لاغرشدن های سریع و در کمترین بازه زمانی علاوه بر فشارهای زیادی که به بدن می آورند باعث ریزش مو و طاسی نیز می شوند اما یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد لاغر شدن سریع نیز اگر از روی اصول و قواعد خاصی باشد می توانند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

برای لاغر شدن در بازه زمانی کوتاه مراجعه خانم ها به باشگاه های ورزشی و کلینیک های چاقی و لاغری زیادی می شود اما در کنار  تمام این هزینه ها اگر از رژیم غذایی صحیحی پیروی نکنید هرگز نمی توان به تناسب اندام دلخواه دست یافت.

بررسی ها نشان می دهند، اگر اهل خوردن تنقلات آدامس، چیپس و پفک هستید تمامی آنها را کنار بگذارید و میان وعده های  خود را با “بیسکویت های سبوس دار” و میوه و سبزیجات پر کنید.

در وعده صبحانه به جای قند و شکر از قندهای مصنوعی استفاده کنید و خوردن یک عدد سیب در وعده صبحانه  به شما کمک میکند تا چربی بیشتری بسوزانید مایعات مصرفی خود را افزایش دهید و برنج خود را محدود کنید و اگر احساس گرسنگی در طول روز کردید باید میوه و سبزیجات بخورید  حذف نان و برنج نقش و سهم زیادی در لاغری شما در کوتاه ترین زمان  ممکن می تواند داشته باشد ورزش و” پیاده روی روزانه” هر چند بسیار کم می تواند باعث کاهش تجمیع چربی در بدن شما شود و پوست شما را شاداب و شفاف می کند که این یکی از رموز خوش اندامی سریع شما می باشد.

زنجبیل، فلفل، قرص چای سبز و چای سبز “مکمل های رژیمی” در کنار رژیمی صحیح شما را به آرزویتان نزدیک می کند.

نمک یکی از جدی‌ترین دشمنان کسانی است که می‌خواهند وزنشان را پایین بیاورند چون بدن را مجبور می‌کند آبی را نگه‌ دارد که به طور طبیعی دفع می‌گردد. درنتیجه این حفظ آب، بدن دیگر آنطور که باید مایعات را فیلتر نکرده و موجب می‌شود که آب کمتری بنوشیم و مشکلاتی که در نکته اول ذکر کردیم اتفاق بیفتد. وجود نمک اضافی در بدن، سیستم تصفیه داخلی بدن را مختل می‌کند که درنتیجه آن متابولیسم پایین می‌آید.

برای کاهش مصرف نمک به طور جدی، فقط نپاشیدن آن بر روی غذا کافی نیست. باید برچسب موادغذایی که خرید می‌کنید را هم مطالعه کنید تا از میزان سدیم، چربی و قند آن آگاه شوید. سعی کنید تا می‌توانید موادغذایی خریداری کنید که کمتر از این سه مواد در خود داشته باشند.

مطمئناً از اول مقاله می‌دانستید که یکی از نکات مربوط به این موضوع خواهد بود، درست است؟ نکته کلیدی در ورزش این است که ضربات قلبتان را بالا ببرید تا قلبتان تندتر بتپد. اینکار سرعت سوختن چربی‌ها در بدن را بالا می‌برد. پس هر ورزشی که شما را به این هدف برساند ورزشی خوب محسوب می‌شود.

نکاتی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که، 1) کاری را انتخاب کنید که از انجام آن لذت می‌برید تا اینکار را برایتان انجام دهد، یا 2) راهی پیدا کنید که از آن کار لذت ببرید. خیلی‌ها ماشین‌های گران‌ قیمت می‌خرند به این امید که قیمت بالای آن باعث شود که سوارش شوند. اما اشتباه می‌کنند.

یک ورزش بسیار خوب بالا و پایین رفتن از پله‌هاست. اگر در خانه‌تان پله دارید، دیگر هیچ غصه‌ای نداشته باشید. خیلی‌ها دوست دارند موقع انجام این فعالیت‌ها به موسیقی گوش دهند و این ورزش بسیار خوب است چون یک نیمه سخت (بالا رفتن) و یک نیمه آن آسان (پایین آمدن) است.

در کنار پله ‌نوردی می‌توانید انواع و اقسام فعالیت‌های ساده‌ای را در اینترنت پیدا کنید که می‌توانید در خانه خودتان هم انجام دهید. سعی کنید حداقل روزی 10 تا 20 دقیقه را به چنین فعالیت‌هایی اختصاص دهید. باید آن را جزئی از برنامه روزانه خودتان درآورید. حداقل برای یک ماه به خودتان اجازه ندهید که آن را پشت گوش بیندازید و بعد از یک ماه خواهید دید که یکی از عادت‌های زندگیتان شده‌ است.

با اینکه این نکات نمی‌تواند یک شبه شما را از فردی چاق به یک مانکن تمام عیار تبدیل کند اما واقعیت این است که هیچ کار دیگری هم نمی‌تواند به این سرعت برایتان نتیجه بیاورد. به هیچ‌ وجه گول تبلیغاتی که قرص‌های رژیمی و چربی‌سوز را تبلیغ می‌کند نخورید چون فقط وضع بدنتان را بدتر می‌کند. فقط کافی است روی این چهار نکته تمرکز کنید تا ببینید چقدر عالی نتیجه خواهید گرفت.

بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی طبیعی و خوش اندامی

همه چیز درباره خوش اندامی

4 عادتی که افراد خوش اندام به آن معتقدند


کلینیک دندانپزشکی مهر

کلینیک آبادیس

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

طراحی لبخند جردن

345 بازدید

450 بازدید

490 بازدید

9429 بازدید

440 بازدید

1081 بازدید

830 بازدید

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

چگونه سریع خوش هیکل شویم

07 بهمن 1399

06 بهمن 1399

06 بهمن 1399

کم تحرکی، خوردن مواد غذایی شیرین و پرچرب، ورزش نکردن و تغییرات هورمونی همگی بر افزایش وزن موثر است اما اگر می خواهید هنگام دید و بازدید عید تناسب اندام خوبی داشته باشید و لباس های مورد علاقه تان را به راحتی بپوشید باید علاوه بر رژیم غذایی سالم موارد دیگری را نیز رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

 

هر روز خود را وزن کنید و تغییرات آن را یادداشت کنید، همچنین تا حد امکان میزان فعالیت های فیزیکی خود در طول روز افزایش دهید به طور مثال کفش های اسپرت بپوشید و هر روز 20 دقیقه بدوید، به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید، به جای ساعت ها تماشای تلویزیون به انجام کارهای خانه، نظافت و خانه تکانی بپردازید، از ماشین شخصی کمتر استفاده کنید و بیشتر پیاده روی کنید.با انجام این راهکارها در زمان کوتاهی می توانید به تناسب اندام مناسبی دست یافته و حتی لباس های چند سال پیش خود را مجدد بپوشید ،چاقی و اضافه وزن علاوه بر کاهش اعتماد به نفس باعث ابتلای افراد به انواع بیماری ها و کاهش طول عمر طبیعی می شود.

 

کد فعال سازی به شماره شما پیامک
گردید

کد فعال سازی شما صحیح نمی باشد

بدون ترک خانه خوش هیکل بمانید!

می خواهید متناسب بمانید اما نمی خواهید به یک باشگاه ورزشی بروید شاید بیش از حد گران است و یا هیچ سالن ورزشی راحت و نزدیکی برای شما وجود ندارد ، یا اینکه می خواهید تنها و مستقل ورزش کنید نه در یک جمع، یا شاید شما در حال حاضر عضو باشگاه هستید، اما برنامه تان بیش از حد پر شده و برایتان رفتن به باشگاه سخت است.
چاره این مشکلات تمرین در خانه است.

اما آیا واقعا می شود یک تمرین مفید و خوب را  بدون ترک خانه انجام داد؟چگونه سریع خوش هیکل شویم

 

“در جهان امروز، واقعیت این است که مردم امروزه برای رفتن به یک باشگاه آن هم هر روز وقت کافی ندارند و سازگاری با شرایط موجود تنها راه حل کلیدی است.

باور کنید یا نه، مربیان باشگاه ها افراد را به همان اندازه که در باشگاه تمرین دارند، تشویق به ورزش در خانه می کنند به این ترتیب، آنها بیشتر مستعد به داشتن تناسب اندام و جا افتادن این کار به عنوان یک شیوه زندگی می شوند .نکته کلیدی این است که شما تمرین کنید و زمان و مکان اهمیت چندانی ندارد .

برخی مربیان  تناسب اندام می گویند که برنامه ای برای طراحی یک برنامه تمرینی موثر در خانه را ندارند. چیزهایی مثل توپ مناسب، دمبل، موسیقی ورزشی و دستگاه ها، بهترین راه  ارزان برای ایجاد یک روال است که روی تمام عضلات اصلی بدن کار کنند و اینها همگی در باشگاه ها هستند اما برخی بر این باورند که حتی با هیچ وسیله و دستگاهی، شما می توانید عضله بسازید و کالری بسوزانید.

برای شروع، می توان یک پیاده روی سریع را انتخاب کرد و سپس با تمرینات شکم و فشار یو پی اس آن را ادامه داد.

 

با توجه به فرم بدنی فرد، یک برنامه تناسب اندام موثر دارای پنج جزء است همه از آن شما می توانید در خانه انجام دهید:
• گرم کردن.• تمرینات قلبی عروقی (هوازی).• تمرینات مقاومتی (قدرتی).• حرکات انعطاف پذیری.• استراحت

گرم کردن می تواند شامل یک پیاده روی آسان در بیرون و یا بر روی تردمیل باشد یا بر روی یک دوچرخه ثابت  با سرعت  پایین برای بخش های هوازی، راه رفتن و یا پدال سریع تر، انجام ایروبیک با یک ویدیو یا طناب زدن و هر آنچه شما از انجام آن لذت برده و سبب بالا رفتن ضربان قلب شما می شود.
بخش مقاومتی را می توان با یک اسکات ساده، فشار یو پی اس و شکم انجام داد. شما می توانید با دمبلی کوچک،یا  یک وزنه، کار کنید.
انعطاف پذیری خود را با حرکات یوگا افزایش دهید و بخش استراحت هم  شبیه به گرم کردن انجام دهید ، انجام همان کارهای قلبی و عروقی در سطح پایین ضربان قلب را به یک حالت استراحت نزدیک می کند .
شما می توانید کارهای  قدرتی را با  تمرینات هوازی خود انجام دهید و یا آنها را تقسیم کنید. فقط از انجام حرکات گرم کردن و سرد کردن حتما مطمئن شوید

اگر شما در یک روز وقتتان کم است شدت تمرین خود را افزایش دهید  مثلا اگر به طور معمول 45 دقیقه روی دوچرخه ثابت پا می زنید  یک برنامه سخت تر اما به مدت 25 دقیقه را انتخاب کنید و واقعا خودتان را تحت فشار بگذارید  یا  پیاده روی  روی تپه و شیب های  محله خود را انتخاب کنید و جای راه رفتن حالت دو ی آرام داشته باشید
کسانی که روی بیش از یک گروه عضلانی در یک زمان کار می کنند می توانند با انجام ورزش های ترکیبی هم سرعت را و هم قدرت را افزایش دهند
به عنوان مثال، با انجام اسکات که روی عضله چهار سر، همسترینگ، ماهیچه سرین، و ران کار می کند . فشار یو پی اس  را روی  عضلات  دلتوئید، عضله دوسر، سه سر – حتی شکم و قسمت فوقانی پشت افزایش دهند
اگر شما خودتان قادر به  تشخیص نوع حرکات نیستید ، فیلم  های بسیاری در مورد تمرینات تناسب اندام وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. شما می توانید آنها را از کتاب فروشی های محلی و فروشگاه ها ی اینترنتی نیز تهیه کنید. فقط مطمئن شوید که چیزی که انتخاب  می کنید برای سطح تناسب اندام شما مناسب باشد

 

اگر شما یک مبتدی هستید، هدف را بر روی 30 دقیقه حرکات  هوازی حداقل سه بار در هفته و 20 تا 30 دقیقه حرکات قدرتی سه بار در هفته  قرار دهید مطمئن باشید که تمرینات قدرتی شما تمام عضلات اصلی بدن تان را پوشش می دهد  بالا تنه، پایین تنه، شکم و پشت. برای سه مجموعه از 10 تا 15 بار از هر تمرین قدرتی تکرار کنید .

مهم نیست که چه نوع ورزشی می کنید مطمئن شوید که به آهستگی شروع می کنید و به تدریج زمان تمرین و شدت آن را افزایش دهید و فراموش نکنید که به بدن خود گوش دهید

بر روی ماهیچه هایی که کار می کنید تمرکز کنید و فشار را احساس کنید. اگر شما در حال کار روی عضلات شکم هستید و فشار را  در گردن خود حس می کنید، بدانید حرکت را  درست انجام نمی دهید . چشمانتان را ببندید و روی بدنتان متمرکز شوید

 

کار کردن در خانه دارای مزایای آشکاریست اما موانعی نیز دارد مثلا: حواس پرتی برای تلفن، بچه ها، سگ، اینترنت یخچال و فریزر می تواند تمرین شما را از خط خارج کند و باعث شود شما از مرحله  اول آغاز کنید هنگامی که شما در خانه هستید، خیلی راحت ممکن است ورزش را قط کرده و کار دیگری شروع کنید
یک راه خوب برای با انگیزه ماندن و جلوگیری از حواس پرتی ورزش در اوایل روز. اولین چیزی که در صبح انجام می دهید تمریناتتان باشد و  پس از آن روز خود آغاز کنید

 

کارشناسان  برخی راهنمایی های دیگری را نیز برای تمرین در خانه ارائه می دهند :

• خود را به چالش بکشید و از خستگی  پیشگیری کنید : شما در خانه دسترسی  به انواع تجهیزات یک باشگاه ورزشی  را ندارید. بنابراین در اینترنت جستجو کنید و فهرست مجلات تناسب اندام  را برای بررسی تمرینات جدید  در آورید و  مطمئن شوید که به درستی  آن ها را انجام می دهید این مطالب معمولا”تصویر هم دارندمی توانید با استفاده از آنها به عنوان یک راهنما برای فرم و تکنیک درست استفاده کنید  .

• یافتن یک شریک ورزشی: با این کار  کمتر احتمال دارد بهانه ای برای شانه خالی کردن از تمرین پیدا کنید

• برنامه تمرینی خود را داشته باشید ” یک برنامه دقیق برای مدت یک ماه را از قبل داشته باشید و برنامه ماه قبل خود را هم نگه دارید و  اگر برای تغییر چیزی به نظرتان می آید بلافاصله یک برنامه ریزی مجدد کنید

• استفاده از یک دفترچه برای پیگیری پیشرفت خود و نوشتن هر گونه پسرفت احتمالی. با این کار هنگامی که شما در یک روز بد، و کم تمرین می کنید و یا خیلی خوب  می توانید الگوهایی که سبب بروز این مسئله بوده اند  را یافته و رفع  یا جبران کنید  برای مثال، شما ممکن  است بفهمید یک املت سفیده تخم مرغ  باعث می شود تا  شما تمرین صبح خود را بهتر انجام دهید تا وقتی که یک یک شیرینی خورده اید

• تعیین اهداف، مانند آموزش برای یک مسابقه و یا از دست دادن وزن. “اهداف باید چیزی باشند که شما نمی توانید در حال حاضر انجام دهید، اما در دسترس شما هستند. خودتان به خودتان در طول مسیر پاداش های کوچک دهید مثل  یک مجله جدید تناسب اندام یا  یک لباس تنگ تمرین ، و یا یک جفت کفش ورزشی جدید

• شاید مهم ترین نکته برای اینکه  ورزش به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شما شود (مثل خواب و غذا خوردن )این است که باید به آن به عنوان یک تغییر د.ر شیوه زندگی  فکر کرد و اینکه  پایانی ندارد و باید این فکر را که ورزش فقط در یک دوره از زمان انجام می شود دور ریخت.

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این
بخش بیان
کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب
کاربری خود
شوید.

نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین
باشید

عضلات در آشپزخانه ساخته می شوند، حتی اگر شما به طور منظم ورزش کنید فقط زمانی به اندام ایده آلتان خوا…

بدون ترک خانه خوش هیکل بمانید!

این پنج کار را به درستی انجام دهید وسپس به تماشای اندام ورزیده و ذهن باز خود بنشینید!

برای همه افراد داشتن یک شیوه زندگی سالم، بدون در نظر گرفتن سن، جنس و یا سطح آمادگی جسمانی، مهم است ب…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا با اشتراک گذاری دیدگاهتان در بخش نظرات ما را در بهبود کیفیت مقالات یاری فرمایید

اگر‌ مشکلی دارید و نمی دونید به چه پزشکی مراجعه کنید، ما می تونیم کمکتون کنیم.
مشکلتون رو کامل برای ما توضیح بدید، ما بعد ‌از بررسی مشکل شما، پزشک مناسب رو به شما
معرفی می کنیم.

چگونه سریع خوش هیکل شویم
چگونه سریع خوش هیکل شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *