چگونه شاد زندگی کنیم pdf

 
helpkade
چگونه شاد زندگی کنیم pdf
چگونه شاد زندگی کنیم pdf

امروز پنج شنبه , ۹ بهمن , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود بخشی از کتاب کپسول شادی

دانلود بخشی از کتاب کپسول شادی

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

شما در این دنیا به سر می برید تا کارهای خارق العاده ای را در زندگیتان انجام بدهید ، خوشبختی و لذت ، تجارب شگفت انگیز ، سلامت فوق العاده ، سعادت کامل و موفقیت تمام عیار را تجربه نمائید . اگر می خواهید که دلایل خوشبختی و یا بدبختی ، موفقیت و یا عدم موفقیت ، پیروزی و یا شکست خودتان را بدانید ، به نزدیک ترین آینه بنگرید . کیفیت تفکر شما در مورد شخصی که در آینه می بینید ، به میزان زیادی تعیین کننده زندگیتان است .

بازدید

ذهن آدمی خالق زندگی اوست ، ذهن مانند یک کامپیوتر عمل می کند که پس از گرفتن ورودی ( دیتا ) و پردازش اطلاعات یک خروجی به ما می دهد ، ورودی این کامپیوتر همان افکار و احساسات هستند ( تصویر ذهنی ما از خودمان و دنیا و تعریفی که از زندگی در ذهنمان شکل گرفته و احساسی که همیشه و همواره نسبت به خود و زندگی داریم )

بازدید

با مطالعه این کتاب در کمال تعجب خواهید دید که انجام تمریناتی بسیار ساده می تواند شما را به فردی شاد و قدردان تبدیل کند و به شخصی شوید که به زندگیش عشق می ورزد . کتاب راهکارهای عملی برای شادتر زندگی کردن ، این مهارت ها را آموزش می دهد.

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود آهنگ های جدید

خرید کتاب

داروخانه همراه تینا طب

فروشگاه اینترنتی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ شاد

دانلود رمان

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

فروشگاه اینترنتی زوجیم

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید.

دانلود کتاب اندروید هرگز فراموش نمی شوی! ۳٫۴۰/۵ (۶۸٫۰۰%) ۵ امتیازs عناوین اصلی کتاب اندروید هرگز فراموش نمی شوی! • اشاره • فهرست • فصل اول: برنامه هدایت • فصل دوم: سیر تاریخ • فصل سوم: آخرین پیامبر • فصل چهارم: راه غدیر • […]

دانلود کتاب اندروید رهنمای ۱۰۲ _ قواعد زندگی ۲٫۵۰/۵ (۵۰٫۰۰%) ۲ امتیازs عناوین اصلی کتاب « رهنمای ۱۰۲ _ قواعد زندگی » شامل : ♠ اشاره ♠ قواعد یک زندگی (سیدمهدی قانع) ♠ قواعد یک زندگی ♠ دریچه ♠ درآمد

دانلود کتاب اندروید سیمای صحیفه سجادیه ۳٫۷۰/۵ (۷۴٫۰۰%) ۱۰ امتیازs از صحیفه سجادیه، که سند آن به امام زین العابدین (ع) منتهی می شود، به «اخت القرآن» و «انجیل اهل البیت (علیهم السلام)» و «زبور آل محمد (ص)» و «صحیفه کامله» تعبیر شده است.

وجود کوسن‌ها با طرح ها و رنگ های مختلف به دکوراسیون خانه عمق و روح تازه ای می‌بخشد. دوختن کوسن چندان سخت نیست و تنها به کمی خلاقیت نیاز دارد.

روحانی خوش‌پوشی که در انگلستان درس خوانده و چند زبان زندۀ دنیا را از بر است، روزگاری مسئول مذاکره با قدرت‌های جهانی درباره یکی از مهمترین پرونده‌های سیاسی- حقوقی ایران در مواجهه با جامعه بین‌المللی بوده است.

  اصلاح موی سر یکی از شایع ترین اقدامات در میان خانم ها و آقایان است که در طول سال ممکن است بارها تکرار شود، به همین دلیل مراجعه به سالن های آرایشی و اصلاح موی سر از جمله اقداماتی است که بسیار به […]

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود. حضرت علی (ع)

عنوان کتاب: 200 روش شاد زندگی کردن

گردآورنده: پانته آ شاپ

تعداد صفحات کتاب: 41 صفحه

زبان کتاب: فارسی

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

حجم فایل: 1 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

شهر کتاب مرچع جامع کتابهای الکترونیک

بطور خلاصه این کتاب درباره ی شاد بودن است و اگر از جزئیاتش بخواهید،از پذیریش خود،گسترش دیدگاهی سالم و پرورش ایمان و ارزش ها سخن می گوید و شما را به یادگیری مهارت هایی همچون بخشش،شاد بودن برای خاطر دیگران،مهار خشم و چگونگی مقابله با اندوه فرا می خواند.همچنین حکایت از این دارد که هر چه بخشنده تر،نیکوکارتر،دارای روابط بهتر،هدفمند تر و بر ترس هایمان چیره تر باشیم،شادتر خواهیم بود،علل و عوامل این امر را می شکافد و سرانجام شما را به سوی سلامتی،اعتماد به نفس و شرایطی رضایت بخش تر و پربارتر و نیز شادی بیشتر هدایت میکند.از این کتاب به عنوان وسیله ای برای دستیابی به زندگی پرشورتر بهره ببرید.مهم است به خاطر داشته باشیم که زندگی سلسله ای از پستی ها و بلندی ها است.

زندگی ارزش غصه خوردن ندارد و باید شاد زندگی کرد.

اما اگر غصه را نمی شناختیم،نمی توانستیم شادی را درک کنیم.

اندوه لازمه ی پدیدار شدن شادی است.

غیرممکن است که صد در صد شاد باشیم و همین خوب است.

این کتاب به شما می آموزد که با تغییر آنچه می توانید و پذیرش آنچه نمی توانید تغییرش دهید،مانند جنسیت یا نژاد،اعتماد به نفس و عزت نفس خود را بالا ببرید.بسیاری از افراد هنگامی که درمی یابند برخورداری از زندگی شادتر به طور کامل به خودشان بستگی دارد و چنین موهبتی در درونشان نهفته است،شگفت زده می شوند.

کتاب ۲۰۰ روش شاد کردن زندگی به شما می آموزد که با تغییر آن چه می توانید و پذیرش آن چه نمی توانید تغییرش دهید ، مانند جنسیت یا نژاد ، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید . بسیاری از افراد هنگامی که درمی یابند برخورداری از زندگی شادتر به طور کامل به خودشان بستگی دارد و چنین موهبتی در درونشان نهفته است ، شگفت زده می شوند .

این کتاب بر نقشی که مثبت اندیشی در شادی فراگیر دارد ، تأکید می کند و به وسیله ی چند اصل ساده شما را از مناظرات ذهنی منفی می رهاند . همچنین اصولی را دربر دارد که با به کارگیری آن ها می توانید نظرتان را نسبت به توانایی ها و شرایط خود دگرگون کنید .

این کتاب شامل ۱۹۰ اصل مهم برای شادی است.

طول مدت غصه دار بودن برای هرکس متفاوت است.شاید مدتی طول بکشد تا غصه سرآید.بنابراین خود را سرزنش نکنید که چرا زودتر به حالت عادی باز نمی گردید زیرا با این کار احساس گناه نیز به اندوهتان اضافه می شود ودر نتیجه بیشتر عصبی می شوید.اجازه بدهید این دوره با روند عادی خود سپری شود.اصل 66. وقتی غصه دارید،بگذارید دوستان و اعضای خانواده غمخوارتان باشند.در تنهایی غصه خوردن دشوار است و چه بسا به افسردگی تبدیل شود.پس وقتی غصه دارید،بکوشید همزمان با از سرگذراندن این دوران،با دنیای بیرون و دیگران در تماس باشید.

با دوستان و خانوادتان درباره ی کسی که دوستش داشتید و اکنون در کنارتان نیست،حرف بزنید.با این کارهم یاد او را گرامی می دارید و هم احساسات خود را به شیوه ای سالم بیرون می ریزید.اصل 68. شوخی میتواند لایه های کدر غم را بردارد.بی آنکه اندوه خود را سرسری بگیرید،به جنبه های طنزآمیز مسائل بپردازید.اگر اخراج شده اید،به جای تمرکز بر شغلی که از دست داده اید،خاطرات خنده دار دورانی را در نظر بیاورید که در آنجا کار می کردید و…

روان پزشکی به نام الیزابت کوبلر-پنج مرحله را برای غصه خوردن معرفی کرد:

انکار،خشم،لجاجت،افسردگی و پذیرش.

بااین حال حتی کوبلر نیز اظهار داشت که هیچ الگو و قانون خاصی برای این مساله وجود ندارد.درسال ۲۰۰۴ ،کوبلر-براساس تجربه ای که خود در این زمینه بدست آورده بود، گفت”احساس های در هم ریخته و آشفته را هرگز نمی توان با نسخه ای خاص به نظم درآورد.هیچ گونه الگوی خاصی برای پاسخ به فقدان وجود ندارد،همانگونه که فقدان نیز هیچ الگوی خاصی ندارد.

اندوه های ما نیز همچون خودمان منحصر به فرد هستند.

طول مدت غصه دار بودن برای هرکس متفاوت است.

شاید مدتی طول بکشد تا غصه سرآید.بنابراین خود را سرزنش نکنید که چرا زودتر به حالت عادی باز نمی گردید زیرا با این کار احساس گناه نیز به اندوهتان اضافه می شود ودر نتیجه بیشتر عصبی می شوید.اجازه بدهید این دوره با روند عادی خود سپری شود.

در تنهایی غصه خوردن دشوار است و چه بسا به افسردگی تبدیل شود.پس وقتی غصه دارید،بکوشید همزمان با از سرگذراندن این دوران،با دنیای بیرون و دیگران در تماس باشید.

وقتی در غذا خوردن،حرف زدن و انجام کاری شتاب به خرج دهید،با شتاب هم زندگی را به پایان می رسانید.پس لقمه را که در دهان می گذارید آرامتر بجوید تا مزه اش را دریابید و از آن لذت ببرید.به هنگام گفت و گو با کسی آرامش داشته باشید وبا دقت به حرف هایش گوش دهید و…اگر با طمانینه پیش بروید،تجربیاتی دور از انتظار را از سر خواهید گذراند.

شنا سر دردهای عصبی،خستگی چشم،انقباض و گرفتگی عضلات را از بین می برد.

شاید با خود بگویید رفتن به استخر خیلی هزینه دارد،اما بهتر است به خاطر بیاورید که تا به حال چند بار پول زیادی صرف خرید کرده اید و باز هم شاد و راضی نشده اید؟بسیاری از استخرها گران نیست.

چرت نیمروزی یا حمام گرم طولانی هم آرامش می بخشد.

یک سرگرمی دلچسب و سازنده را در برنامه ی هفتگی خود قرار دهید.

برای نمونه،به کلاس نقاشی یا سفالگری بروید.

علم پزشکی ثابت کرده است که سرگرمی موجب کاهش تنش و افزایش شادی می شود.

این کتاب زیبا و جامع را بصورت رایگان می توانید از شهر کتاب دانلود و مطالعه نمایید.

تعداد بازدید مطلب :844

کتاب خوب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید، چطور بیندیشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب خوب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغتان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید.


نتایج بیشتر…


Only fill in if you are not human

جذب کننده حرفه ای بودن به این معنا نیست که دیگر با چالش های زندگی روبرو نمی‌شوم. اما به وضوح می‌بینم که تمام سختی ها و چالش های زندگی‌ام بخشی از یک برنامه بزرگتر است که باعث می شود ایمان من به این منبع الهی قدرتمندتر شود.

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

زیست شناسی باور یا همان بیولوژی باور اثری پیشگامانه در زمینه زیست شناسی جدید است. دکتر سابق دانشکده پزشکی و دانشمند تحقیقاتی بروس لیپتون ، آزمایشات خود و سایر دانشمندان برجسته را ارائه می دهد که به طور کامل مکانیسم های دریافت و پردازش سلول ها…

مگان دیواین در کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست به موضوع فرهنگ سوگ و فقدان و برخوردهای مردم در جامعه آمریکا با این مسئله پرداخته است. این کتاب نگرش جدیدی برای مواجهه با سوگ معرفی می‌کند. او در این کتاب تفاوت بین «رفع درد» و «مرهم‌گذاشتن بر درد» را آموزش می‌دهد.

کتاب قضاوت زدایی : شناخت باورهایی که شما را از زندگی خوب باز می‌دارند اثر گابریل برنستین، مناسب برای افرادی‌ست که تمام مدت به قضاوت مشغولند، افرادی که تعداد آن‌ها کم نیست و هر روز بیشتر می‌شود. قضاوت کردن باعث دوری ما از حقیقت درونی‌ و یگانگی با…

کتاب ترفندهای وای فای گردآوری شده توسط مجله شبکه است که در ۴۵ صفحه به نگارش در آمده است.این کتاب راهنمای کوچکی برای حل مشکلات عمومی وای‌فای روی دستگاه‌های مختلف است. ضمن اینکه ترفندهای وای‌فای را آموزش می‌بینید؛ می‌توانید در نقش…

بروس لیپتون در کتاب خود به ما به صورت علمی قانون جذب را می‌آموزد؛ این نویسنده در اثر ماه عسل مفاهیم را علمی پیش می‌برد و مترجم، در توضیحات تخصصی،  برای درک بهتر مفاهیم، خود توضیحاتی بیان می‌کند. مطالب این کتاب می‌تواند در ذهن ناخودآگاه ما نفوذ و …

به جرات می توان گفت که کتاب « ماوراء طبیعی شدن » یک شاهکار از دکتر جو دیسپنزا است که در فروردین سال 98 برای اولین بار در ایران توسط مجموعه رویال مایند ترجمه شد و هم اکنون نسخه چاپی آن توسط رویال مایند به چاپ رسیده است. کتاب ماورای طبیعی شدن…

در حقیقت کتاب کمال ذهن دفترچه راهنمای فوق العاده ای برای مغز است که با در نظر گرفتن تقدم آگاهی نگارش شده و از آن جا که درک این تقدم نیازمند دانشی حداقلی از فیزیک کوانتوم است این که نگارنده یک فیزیکدان کوانتومی است به ارزش آن می افزاید. 

با مطالعه کتاب از ذهن تا ماده خواهید دید که شما آفریننده‌ی توانایی هستید و افکارتان به اشیا راه می‌برند. خواهید آموخت که چگونه از ذهن خود به مثابه ابزاری خلاق برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که می‌توانید واقعیت مادی را بدون هیچ زحمتی به سمت تمایلات خودتان ببرید.

کتاب شکست عادت های کهنه یکی‌ از بهترین و قویترین کتاب های روانشناسی شخصی می باشد که ما در این بخش به صورت رایگان کتاب الکترونیکی‌PDF را برای شما منتشر کرده ایم. دکتر جو در این کتاب باورهای کهنه را پاک می کند و پلی بین علم و معنویت ایجاد می کند.

کلیه های شما یک جفت اندام است که در کمر شما واقع شده است . یک کلیه در هر طرف ستون فقرات شما قرار دارد . آن ها خون شما را فیلتر می کنند و سموم بدن را از بدن شما خارج می کنند

روشنفکر ایرانی هنوز از جمع خلایق بریده است دستی به مردم ندارد و ناچار خود را هم دربند مردم نمی داند.به مسائلی می اندیشد که محلی نیست وارداتی است و تا روشنفکر ایرانی با مسایل محلی محیط بومی خود آشنا نشود …

شاه لیر روایت مردی است پریشان و آزرده خاطر در عبور از جهنمی جهت بخشوده شدن از گناهانش. واگذاری تاج و تخت بی موقع، زنجیره ای از اعمال و رفتار را در پی دارد.

غلامحسین ساعدی، «بهترین بابای دنیا» را در چهار پرده نوشته است. ماجرا بر سر دو کودکی می چرخد که مادر خود را از دست داده اند و با دایی مادر خود زندگی می کنند و او را جانشین پدر و مادر خود کرده اند

در روزگار قاجار که روس و انگلیس چون زالو مشغول مکیدن منابع ایران زمین بودند ، شاهان بی کفایت ” قاجار ” ، چون کبک سر در برف کرده و سرگرم بذل و بخشش خاک کشور بودند و توده مردم نیز در ناآگاهی و خاموشی به سر می بردند .

کتاب بینوایان – جلد دوم به قلم ویکتور هوگو، ادامه‌ی جلد اول از مجموعه بینوایان است که دوره مهمی از تاریخ فرانسه را در قالب یک داستان عاشقانه روایت می‌کند.

شهر کتاب منبعی رایگان از کتاب های الکترونیکی است که تیم مدیریتی سایت تلاش کرده است تا محتوایی باارزش و با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار دهد . در این مجموعه سعی شده است حقوق ناشر حفظ شود و بسیاری از کتاب هایی که در بستر وب بصورت فروشی  عرضه می شود شما میتوانید از اینجا بصورت رایگان تهیه نمایید .(۱۵بهمن ۹۸)

تمامی حقوق برای وبسایت شهر کتاب محفوظ است. استفاده از مطالب وب فقط با قید منبع (www.nbookcity.com) بلامانع است .


دانلود کتابDownloads-icon


pdf کتاب 200 روش شاد زندگی کردنDownloads-icon


دانلود PDF کتابDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شاد زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شاد زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

موانع و مشکلات زندگی که ما را از به کارگیری این احساس‌های مثبت باز می‌دارد به نام فرایند منفی شناخته شده که ما بی‌تقصیر به عنوان «ضرورت» یا «تنها راه زندگی» پذیرفته‌ایم.

هنگامی که ما این احساس‌های مثبت ذاتی را کشف و موانع را از پیش پا برداریم، رویکرد آن بسیار پر معنی و تجربه‌ای زیبا و دوست داشتنی از زندگی است.

این احساس مثبت و سازنده، احساس‌های مهیج و زودگذری نیست که با تغییر شرایط محیط می‌آید و می‌رود، بلکه احساسی است که به عمق زندگی نفوذ کرده و بخشی از آن می‌شود. یافتن این کیفیت از مغز به ما اجازه می‌دهد دلشاد و آسان‌گیر باشیم، خواه شرایط محیط گواه چشم‌انداز مثبت بودن باشد یا نباشد. در این حالت دلپسند، زندگی کمتر پیچیده به نظر می‌رسد و مشکلات ما کاهش می‌یابد.

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

به دلیل اینکه، هنگامی که احساس بهتر داشته باشیم، دستیابی بیشتر به خرد و عقل سلیم داریم و گرایش کمتر به حالات نکوهشی، تدافعی و واکنشی خواهیم داشت. بهتر تصمیم می‌گیریم و ارتباط مؤثرتری با اطرافیان برقرار می‌کنیم.

بهترین راه برای کشف این احساس عمیق و مثبت در درون خود، آنست که شروع به شناخت سرچشمه‌ی آن نماییم.

اصول پنجگانه‌ی روانشناسی در حال عمل به عنوان پرچم‌دار و راهنما عمل می‌کند و به شما کمک می‌نماید که احساس طبیعی آرامش خود را دوباره به دست آورید.

من این حالت طبیعی را «روانشناسی در حال عمل» یا به گونه‌ی ساده «احساس زیبا» می‌نامم. شما فرا خواهید گرفت تا خود را از افکار باز دارنده‌ای که شما را از احساس‌های مثبت دور کرده، نجات داده و محافظت نماید؛ آن افکار مخرّبی که شما یاد گرفته‌اید آن‌ها را جدّی تلقی نمایید.

اولین چهار اصل این کتاب بر مبنای یک سری از اصول روانشناسی است که دکتر ریچ سوارز و دکتر را جرمیلز برای دستیابی به شادی و رضایت خاطر به طور ابتکاری طرح و پایه‌گذاری نموده‌اند. آن‌ها نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید هر زمانی که مایل باشید به احساس شادمانی دستیابی پیدا کنید. یکبار که فرا گرفتید، این اصول به شما اجازه می‌دهد که علیرغم مشکلات خود، احساس شادی کنید و خشنود باشید.

پیشگفتار
معرفی
مغز شما کلید شادمانی است
بخش یک
زیر بنای فکر یا پندار
رابطه بین فکر و احساس
آیا اندیشه، گمان، استدلال زایده فکر ما است؟
وابستگی ما به فکر کردن
داستان لورا و نامزدش استیو
داستان خانم لورا و استیو از نظر دیگر
تشبیه خواب دیدن یا فکر کردن
دو منظر یا سیمای فکر کردن
داستان خانم استی‌سی STACY’S STORY
سیستم فکری
بخش دوم
اصول مُود یا مشرب و خلق و خوی
خلقیات ما پیوسته در حال تغییر است
مودها بخش مهمی از شرایط زندگی انسان هستند
مودهای ما پیوسته در حال تغییر است
مودهای پایین خود را جدّی بگیرید
مسائل زندگی را در مودهای بالا حل و فصل کنید
بخش سوم
قواعد اصالت وجود منحصر به فرد
اصالت وجود یعنی احترام به باورها و عقاید دیگران
بخش چهارم
اصول احساس‌ها
بخش پنجم
اصول ره‌آورد دل بستن به زمان حاضر و زندگی کردن در لحظه
بشارت برای افرادی که مایلند شاد زندگی کنند
خلاصه‌ای از آنچه تاکنون خوانده‌اید
بخش ششم
ارتباطات
چگونه احساس خود را در ارتباطات پرورش دهیم
اصول مودها
تأثیر مود یا حال در ارتباطات
بخش هفتم
استرس یا فشار روحی
چرا در موقع سخنرانی استرس داریم
نشانه‌های استرس
منظور از استرس چیست؟
شادابی
شادمانی در همین لحظه آرمیده است
حل کردن مسایل
عادات و اعتیادها
به عادت خود توجه نکنید
شادمانی، مصمم بودن و درک مطلب
فصل دوم
شگفتی‌های ضمیر ناخودآگاه
مغز چگونه کار می‌کند؟
اگر شما خوب فکر کنید
تفاوت ضمیر آگاه و ناخودآگاه
دستیابی به ضمیر ناخودآگاه
ناخدای مرموز زمان
ضرورت و اساس کار
دوران گذشته
چند مورد از ناهنجاری‌های دوران کودکی
الهام از نیروی شگفت‌انگیز مغز
یاری دهندگان معنوی
درس‌هایی از زندگی
چگونه خود را هیپنوتیرم کنیم
چگونه با روح خود تا ابد جاویدان بمانیم
من و شما همان قدر سن داریم که فکر می‌کنیم
اندرزهایی از بزرگان علم و دانش
بیوگرافی مترجم (آقای احسانی خوانساری)

برای دانلود کتاب چگونه شاد زندگی کنیم و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای مشاهده لیست وارد شوید…

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جان پیرمردی نود و دو ساله بود. زمانی که همسرش از دنیا رفت از آنجا که نمی خواست تنها بماند تصمیم گرفت به یک خانه سالمندان مناسب نقل مکان کند. پس از اینکه اولین بار وارد آنجا شد یک ساعت منتظر ماند تا خانم جوانی به نام میراندا آمد و او را به اتاق جدیدش راهنمایی کرد.

جان با واکرش در کنار میراندا به راه افتاد و تا برسند میراندا اتاق را با جزئیات کامل برایش توصیف کرد: «نور خورشید از یک پنجره بزرگ به درون اتاق می تابد، و یک مبل راحت و محلی مناسب برای قرار گرفتن میز وجود دارد.»

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

هنوز توصیفات میراندا تمام نشده بود که جان حرف او را قطع کرد و گفت: «این اتاق را دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم».

میراندا خندید و گفت: « آقا ما هنوز به  آن جا نرسیده ایم و شما آنجا را هنوز ندیده اید.»

جان گفت: «نه، لازم نیست اتاق را به من نشان دهید. این که اتاقم را دوست داشته باشم یا نه به چیدمان اتاق بستگی ندارد بلکه به این بستگی دارد که ذهن من چگونه برنامه ریزی شده است. شاد بودن چیزی است که شما جلوتر از زمان درباره اش تصمیم می گیرید!»

 

 

مهم نیست که با چه چالش هایی روبرو می شوید، در نهایت شمایید که انتخاب می کنید. این که زندگی تان را چگونه سپری کنید، کاملاً به خودتان و انتخاب هایتان بستگی دارد و نه به شرایط خارجی تان!

شما می توانید شاد باشید حتی وقتی هوا بارانی است، حتی وقتی باید تا آخر وقت کار کنید یا وقتی که باید کلی ظرف بشویید.

وقتی صبح زود بیدار می شوید تا به سرکار بروید به افکار منفی که در سرتان می آید هیچ بهایی ندهید، در عوض بگویید: «سپاسگزارم که یک روز دیگر به من فرصت زندگی داده ای، من اکنون دری را گشوده ام که خدای بزرگ پشت آن در برایم شادی فرستاده است. می دانم که امروز روز فوق العاده ای خواهد بود!»

نگرش شما باید به گونه ای باشد که برای شاد بودن در هر لحظه دلایل بسیاری برای خود داشته باشید. مثلا بگویید: «از اینکه در این لحظه زنده ام و می توانم نفس بکشم بسیار هیجان زده ام. از داشتن چنین خانواده ای، از داشتن نعمت سلامتی و فرصت هایم هیجان زده ام.»

 

 

بیشتر اوقات، مخصوصاً با بالا رفتن سن، به چالش های زندگی اجازه می دهیم که ما را به عقب برانند و روحمان را غمگین کنند. باید درک کنیم که هر روز هدیه ای از طرف خداوند است. اگر امروز را از دست بدهیم، دیگر هرگز نمی توانیم آن را بازیابیم. اگر مرتکب این اشتباه شویم که بدبین، مأیوس، شاکی یا عبوس باشیم، در واقع آن روز را هدر داده ایم.

من ذهنم را به گونه ای برنامه ریزی کرده ام که دیگر هیچ روزی را از دست ندهد. من هر روز را به عنوان هدیه ای از طرف خداوند جشن می گیرم.

 

ما در آغاز هر روز، خودمان را برای پیروزی یا شکست آماده می کنیم. باید هر روز صبح پس از بیدار شدن، ذهنتان را در مسیر درست هدایت کنید. ممکن است احساس دلسردی کنید، ممکن است افکار منفی به ذهنتان هجوم آورند: دلم نمی خواهد امروز بروم سرکار یا دلم نمی خواهد با این بچه ها سر و کله بزنم یا خیلی مشکل دارم.

شما با این افکار دارید از ایمانتان در جهت غلط استفاده می کنید. اگر از این فکرها دست برندارید، باید خودتان را برای یک روز نکبت بار آماده کنید.

اما وقتی هرروزتان را با ایمان آغاز می کنید، خداوند به فرشتگانش دستور می دهد همه چیز را به نفع شما انجام دهد، افراد مناسب را سر راهتان قرار دهد و درهایی از نعمت و فراوانی را به رویتان بگشاید.

اگر صبح که از خواب بیدار می شوید، به جای آماده شدن برای شکست، آماده پیروزی باشید، موفقیت هایی را تجربه می کنید که قبلاً برای دست یافتن به آنها دعا می کردید.

شما باید در آغاز هر روز، حال و هوای آن روز را تعیین کنید. اگر ذهنتان را خنثی رها کنید، افکار منفی خودبه خود به شما هجوم می آورند.

 

 

دریافته ام که ما بیشتر اوقات آنچه برای شاد بودن لازم است، داریم. فقط دیدگاه درستی نداریم. مثلاً ممکن است از شغلی که دارید شاد نباشید، ولی اگر آن را هم از دست بدهی و ماه ها بدون هیچ حقوقی سر کنید، احتمالاً از اینکه دوباره همین شغل را بدست آورید، بسیار خوشحال خواهید شد.

افرادی هستند که کاملاً سلامتند اما به معنای واقعی خوشحال نیستند، اگر همین افراد قرار بود سلامتی شان را از دست بدهند و دوباره آن را بدست آورند مطمئنم که ذوق زده می شدند. آنها آنچه برای شاد بودن لازم است، دارند.

کسانی که از همسران خود گله می کنند، اگر همین همسرشان از زندگیشان بیرون برود و آنها تنها شوند، هیچ کس را نداشته باشند که با او حرف بزنند یا با او شام بخورند، احتمالاً اینکه آن «آینه های دق» برگردند، خوشحال می شوند.

زندگی تان را در چشم اندازی درست قرار دهید. هر کدام از ما، همین حالا، حتما چیزی برای شاد بودن دارد: سلامتی، شغل، خانواده و حتی فرصتی تازه.

 

 

دو مردی بودند که بیش از سی سال به شغل آجرچینی مشغول بودند. آنها در مرکز شهر، روی یک آسمانخراش بسیار بلند، کار می کردند. یکی از آن دو همیشه بدبین و دلسرد و مدام در حال شکایت بود و از رفتن به سرکار وحشت داشت. دیگری دقیقا برعکس او بود. از اینکه به سرکار می رفت هیجان زده بود و نگرشی سرشار از ایمان و شور و شوق نسبت به زندگی داشت.

یک روز یکی از دوستان مشترک شان از آنها به طور جداگانه درباره کارشان پرسید. مرد اولی گفت: «ما فقط آجرچینی می کنیم، این کار را سی سال است که انجام می دهیم. خیلی کسل کننده است، آجر روی آجر!»

از مرد دومی که سوال کرد، چهره او از هم باز شد و گفت: «ما داریم یک آسمان خراش فوق العاده می سازیم. این ساختمان تا نسل ها بعد سرپا خواهد ایستاد. بسیار هیجان زده ام که می توانم سهمی در ساختن آن داشته باشم.»

شادمانی یا عدم شادمانی آنها بستگی به دیدگاه شان دارد. شما می توانید فقط آجرچینی ساده باشید یا سازنده آسمانخراشی زیبا.

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

 

 

طبیعی است که وقتی همه چیز بر وفق مراد است، نگرش مثبتی داشته باشیم. همه ما وقتی روی قله کوه هستیم، می توانیم جشن بگیریم و شاکر خدا باشیم. اما آیا ما همان مردمی هستیم که وقتی در قعر دره افتادیم، باز هم خدا را شکر کنیم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که وقتی هر صبح که از خواب بلند می شوند، برخلاف تمام اخباری که حکایت از ناکامی و بدبختی دارند، خودشان را آماده پیروزی و پیشرفت می کنند، به شما قول می دهم که پیروزی های بیشتری در انتظار شماست. برای خداوند محدودیت قائل نشوید. هنوز بهترین روزهایتان را ندیده اید.

خدا خودش را به روش های غیرعادی به شما نشان می دهد. ممکن است الان روزهای سختی را بگذرانید، اما به خاطر داشته باشید که وقتی خداوند عالی ترین ها را برای شما در نظر دارد، دشمن سخت تر از همیشه با شما می جنگد!

 

 

بیاموزید که همه چیز را مایه شادمانی ببینید. نخواهید که هرگز مشکلی نداشته باشید. بلکه مصمم شوید که در اوج مشکلات، سرشار از شادی باقی بمانید. به خدا نگویید که مشکلات تان چقدر بزرگ است، بلکه به مشکلات تان بگویید که خدایتان چقدر بزرگ است. ذهنتان را در مسیر درست برنامه ریزی کنید.

اگر یاد بگیرید در همین جایی که هستید شاد باشید، خدا هم شما را به همان جایی که می خواهید، می رساند.

 

 

شما مقاله ای از کتاب «هر روز پنجشنبه است» اثر جول اوستین را خوانده اید. اگر دوست داشتید این فرصت را دارید تا 6 فیلم جول اوستین را با تخفیف 30 درصدی تهیه کنید، کافیست روی عکس زیر کلیک کنید:

من سید محمد باقرپور هستم، قصد دارم خلاصه ای از مطالب آموزشی و مفیدی که یاد می گیرم را با شما در این سایت به اشتراک بگذارم. خیلی خوشحالم که این فرصت در این وبسایت برای من فراهم شده است.

شکست؛ چراغ مسیر مؤفقیت شکست مثل بقیه ی موضوع های ناراحت کننده ی دیگر مانند غم، درد، ترس، ناراحتی، اضطراب و استرس یه مسئله کاملا طبیعی می باشد و خاص…

چگونه می توانیم همیشه برنده باشیم؟ در گذشته های دور جنگجوی بزرگی بود که باید تدبیری می اندیشید تا پیروزی او را در میدان مبارزه تضمین کند. او باید ارتش…

انضباط شخصی و موفقیت فردی     پس از مطالعه این مقاله حتما مقاله «مولتی ویتامین 6 – انضباط شخصی» را نیز مطالعه کنید. مقاله مولتی ویتامین 6 – انضباط…

برایان تریسی در این ویدیو می خواهد راهکارهایی جهت غلبه بر اهمال کاری را به شما آموزش دهد. یکی از مسائلی که خیلی در مورد آن صحبت نشده است، موضوع غلبه…

برایان تریسی در این ویدیو قصد دارد تا به بررسی چند استراتژی برای تبدیل شرایط بد به شرایط خوب بپردازد. موضوعی بسیار جالب که باعث شد او بیش از 4000 ساعت مطالعه…

در این فیلم برایان تریسی در مورد اینکه آیا برای موفق شدن در زندگی و کسب و کار به دانشگاه و مدرک تحصیلی نیاز است یا خیر، با شما صحبت…

5 ویژگی افراد موفق از بین تمامی ویژگی هایی که افراد موفق در آنها مشترک هستند، پنج ویژگی است که تقریباً وجه مشترک بین تمام افراد موفق است. اگر شما…

  برایان تریسی در این ویدیو با شما در مورد 4 تکنیک مدیریت زمان صحبت می کند که کمکتان می کند تا کیفیت زندگی تان را تغییر دهید. مهارت مدیریت زمان…

چگونه می توانیم یک رهبر تأثیرگذار باشیم؟      برای این که یک رهبر تأثیرگذار باشید، هفت اصل وجود دارد که باید با رفتار و اعمال رهبری خود درهم آمیزید….

فرآیند هفت مرحله ای هدفگذاری برایان تریسی: یک فرایند هفت مرحله ای وجود دارد که می توان برای تعیین اهداف زندگی و دستیابی به آن ها استفاده کرد. این فرایند…

موانع ثروتمند شدن (قسمت اول) چرا اغلب مردم از پیشرفت مالی و دستیابی به ثروت، در جهانی که پر از موقعیت های گوناگون برای به دست آوردن ثروت است، عاجزند؟…

چطور اینجا را به خرابه تبدیل کنیم؟ روزی روزگاری در سرزمین چین سه دوست که آوازه ی مدرسه کاراته بالای تپه را شنیده بودند برای دیدن مدرسه به بالای تپه…

نظر شما برای ما خیلی مهم است و تک به تک نظرات شما خوانده و بررسی خواهد شد.

نمیدونین چقدر خوشحالم که میتونم از این طریق به سخنرانیا و گفتههای جول اوستین دست پیدا کنم..من عاشق حرفهای ایشونم…همیشه باعث حرکت من میشن در زندگی…انرژی به من میدن که نهایت نداره..ممنونم از شما برای همه زحماتت و تلاشهاتون..برکت خدای آسمان با شما آمین

من هم خوشحالم که از طریق این وبسایت می تونم این فرصت رو در اختیارتون بذارم…
سپاسگزارم از همراهی و توجه شما….
همیشه شاد و پیروز باشید…

بسیار مطلب مفید و خوبی بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

شماره تماس پشتیبانی: 09387278642


شماره پشتیبانی در واتساپ: 09901136085

site@negareshenik.ir

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به نگرش نیک می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

0

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت


Downloads-icon

خانه » دانلود رایگان » pdf » 200 روش شاد کردن زندگی pdf


بطور خلاصه این کتاب درباره ی شاد بودن است و اگر از جزئیاتش بخواهید، از پذیرش خود، گسترش دیدگاهی سالم و پرورش ایمان و ارزش ها سخن می گوید و شما را به یادگیری مهارت هایی همچون بخشش،شاد بودن برای خاطر دیگران، مهار خشم و چگونگی مقابله با اندوه فرا می خواند. هم چنین حکایت از این دارد که هر چه بخشنده تر، نیکوکارتر، دارای روابط بهتر، هدفمند تر و بر ترس هایمان چیره تر باشیم، شادتر خواهیم بود، علل و عوامل این امر را می شکافد و سرانجام شما را به سوی سلامتی، اعتماد به نفس و شرایطی رضایت بخش تر و پربارتر و نیز شادی بیشتر هدایت می کند.

از این کتاب به عنوان وسیله ای برای دستیابی به زندگی پرشورتر بهره ببرید. مهم است به خاطر داشته باشیم که زندگی سلسله ای از پستی ها و بلندی ها است.همواره گفته می شود که زندگی ارزش غصه خوردن ندارد و باید شاد زندگی کرد.اما اگر غصه را نمی شناختیم، نمی توانستیم شادی را درک کنیم. اندوه لازمه ی پدیدار شدن شادی است.غیرممکن است که صد در صد شاد باشیم و همین خوب است. این کتاب به شما می آموزد که با تغییر آنچه می توانید و پذیرش آنچه نمی توانید تغییرش دهید،مانند جنسیت یا نژاد،اعتماد به نفس و عزت نفس خود را بالا ببرید. بسیاری از افراد هنگامی که درمی یابند برخورداری از زندگی شادتر به طور کامل به خودشان بستگی دارد و چنین موهبتی در درونشان نهفته است،شگفت زده می شوند. این کتاب بر نقشی که مثبت اندیشی در شادی فراگیر دارد،تاکید می کند و به وسیله ی چند اصل ساده شما را از مناظرات ذهنی منفی می رهاند. هم چنین اصولی را در بر دارد که با به کارگیری آنها می توانید نظرتان را نسبت به توانایی ها و شرایط خود دگرگون کنید.

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

نا امیدی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

پیام کوتاه- واتساپ : 09139320572

ایمیل: pantea.success@gmail.com


مزایای کتابهای pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


200 روش شاد کردن زندگی pdf Downloads-icon


pdfDownloads-icon


پی دی اف شادیDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی + نسخه pd…ژانویه 9, 2017 – 11:16 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی معجزه شکرگزاری – راندا برن + Pdf…آوریل 13, 2016 – 5:52 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی آیین زندگی از دیل کارنگی + Pdf…ژانویه 21, 2017 – 1:21 ب.ظDownloads-icon


قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdfآوریل 30, 2016 – 4:36 ب.ظDownloads-icon


دانلود pdfDownloads-icon


چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم pdf Downloads-icon


آرامش با یوگا و مدیتیشن pdf Downloads-icon

نویسندگان: محمدمهدی دهقان، مهرنوش خرم
پیش از دانلود این کتاب از خودتان بپرسید: «آیا می‌توانم شادتر از این که هستم، باشم یا نه؟» اگر جواب شما مثبت است که باید به شما آفرین گفت! اما اگر جوابتان منفی است، لازم است بدانید که زندگی شما تغییر نمی‌کند مگر اینکه شما خودتان را تغییر بدهید. به گونه‌ای زندگی کنید که اگر چند سال دیگر به عقب نگاه کردید، به خودتان نگویید: «آن سال‌ها چه نعمت‌هایی داشتم و قدر آن‌ها را ندانستم، چه زندگی شادی می‌توانستم داشته باشم اما آن را از خود دریغ کردم و … .».
فراموش نکنید که هرکس تنها یک بار برای زندگی کردن فرصت دارد.
همه ما انسان‌ها مختاریم آن گونه که دوست داریم زندگی کنیم. هیچ کس نمی‌تواند ما را مجبور به کاری کند که دوست نداریم انجام بدهیم. بنابراین، انتخاب شاد زندگی کردن یا نکردن، تنها بر عهده خود ماست و نه هیچ کس دیگر. اما اگر شما هم دوست دارید بدانید که کجا باید به دنبال شادی بگردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب را دانلود کنید.

کلمات کلیدی: شادی، شاد زیستن، آرامش، سلامتی روح، تفکر مثبت، شادی بخش، شاد زیستن، زندگی شاد، شاد زندگی کردن، اصول شادی، چگونه شاد باشیم، داشتن زندگی شاد، روانشناسی خنده، روانشناسی شادی، خنده، کتاب انگیزشی، متن انگیزشی،

برای دانلود کتاب تکنیک هایی برای داشتن یک زندگی شاد و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

 

 

 

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

 

 

الگوهای رفتار:ضمیر ناهشیار مسئول بخش بزرگی از پیامدها و سبب همه تکرارها در زندگی انسان است. ما بر اساس برنامه‌های ثبت شده در ضمیر ناهشیار خود عمل می‌کنیم. در هر مرحله‌ای که باشید می‌توانید به آنچه می‌خواهید دست یابید و هدف ما از این کتاب ن‍یز بیان چگونگی انجام این عمل است.اما همین جا باید یک نکته را برای خود مشخص کنیم که هر وقت تصمیم به تغییر بگیریم با مقاومت روبرو می‌شویم بعبارت دیگر کمربندها را محکم ببندید.

 

شکل‌گیری الگوهای رفتاری: بلافاصله پس از تولد، الگوهای رفتاری شروع به شکل‌گیری می‌کنند پس بسیار محکم و جاافتاده هستند. بخش کوچکی از الگوهای انسان در زندگی هشیارانه و بخش اعظم آن ناهشیار بوده و بازتاب آموخته‌های او از والدین است.

 

هم‍یشه از خود به خوبی یاد کنید و زندگی را بطور دلخواه تصور کن‍ید. کتاب‌هایی را که در زمینه موفقیت نوشته شده‌اند با دقت بخوانید. بهتر است الگوهای رفتاری دلخواه را روِی کاغذ بیاورید تا این الگوها برای شما بصورت یک انتخاب آگاهانه درآیند.

 

تصویر ذهنی از خویشتن: منشا تمام افکار و حرکات ما چگونه دیدن خویشتن است. بنابراین تصویر ذهنی ما تعیین می‌کند که – دنیا را تا چه اندازه دوست داریم و چقدر مایل به زندگی در آن هستیم- دقیقا چه اندازه در زندگی موفق خواهیم بود.

 

از اینرو است که دکتر ماکسول مالتز می‌نویسد:« هدف تمام روان‌درمانی‌ها تغییر تصویریست که فرد از خویشتن دارد.»

 

اولین گام بسوی یک پیشرفت گسترده برای کسب نتایج مطلوب، تغییر نوع تفکر و بیان ما در رابطه با خویشتن است. خود محور بودن و خود دوست‌داری دو مقوله جداگانه‌اند. معنی خود دوست‌داری سالم اینست که ما اصراری برای توجیه خود و دیگران نداشته باشیم ما باید بتوانیم از انجام هر کاری که به کیفیت و زیبایی زندگی‌مان می‌افزاید احساس راحتی کنیم. مردم موفق همیشه از واژه‌های تشکر‌آمیز استفاده می‌کنند زیرا به این نتیجه رسیده‌اند که باید قدر ارزش‌های خود را بدانند. دیگران با همان رفتاری را دارند که ما با خود با خویشتن داریم.

 

ارزش انسان: شما سزاوار عشق و احترام هستید تنها به این خاطر که شما، شما هستید. ارزش‌های خود را بشناسید و مرتب برای خود خاطر‌نشان کنید که سزاوار بهترین رفتارها هستید. اگر تصویر ذهنی ما از خویشتن ناسالم باشد همواره درون خود زمزمه‌ی « من لیاقت ندارم» را می‌شنویم و این نگرش باعث می‌شود که شاد‍‌ی‌ها را بگونه‌ای ناهشیار پس بزنیم.

 

نشانه‌های رفتاری یک تصویر ذهنی ناسالم:

 

۱) حسادت

 

۲) منفی صحبت کردن درباره خود

 

۳) احساس گناه

 

۴) ناتوانی در ادای تعارفات کلامی

 

۵) عدم پذیرش تعارفات کلامی

 

۶) اهمیت ندادن به نیازهای خویش

 

۷) سوال نکردن در مورد خواسته‌های خود

 

۸ ) ضعف مزاجی پایدار

 

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

۹) مقایسه خود با دیگران

 

۱۰) انتقاد از دیگران

 

۱۱) ناتوانی در پذیرفتن و لذت بردن از عواطف و محبت دیگران

 

۱۲) ناتوانی در بیان عواطف

 

۱۳) محروم ساختن بی‌دلیل خود از رفاه و آسایش و …

 

تندرستی:

 

بیماری اغلب نتیجه تعارضات درونی حل نشده است که دیر یا زود در جسم نمودار می‌شود. برای سالم بودن و انرژی داشتن لازم است که هیجانات مثبت خود را حفظ کنیم، به بیان احساسات خود بپردازیم و خود را سزاوار سلامتی و تندرستی بدانیم. از همین‌جا و همین لحظه خود را بپذیرید و افکار شاد و سلامت داشته باشید.

 

درد:

 

درد، انسان را به تامل و تغییر جهت ما وامی‌دارد. همانند درد جسمانی، اگر با درد عاطفی نیز برخوردی احمقانه داشته باشیم، ضربه‌ها همچنان ادامه خواهند یافت. این آسیب‌ها تا زمانی که در نگرش خود تغییری ایجاد نکنیم همچنان ادامه خواهند یافت.

 

ما جزئی از دنیای روزمره خود هستیم: ما به بخشی از محیط بلافصل خود تبدیل می‌شویم و هیچکس نسبت به تاثیرات محیط، دوستان، خانواده، کتاب و … مصونیت ندارد پس اگر برای تغییر زندگی خود مصمم هستید، برای تغییر محیط خود نیز مصمم شوید.

 

ثروت:

 

فقر نتیجه تفکر فقیرانه است اگر ثروت می‌خواهید نوع تفکر خود را عوض کنید. در زندگی همان چیزی را بدست می‌آوریم که انتظارش را داریم.

 

برای پول درآوردن یا جمع کردن آن، باید بتوانید با آن راحت باشید اگر اینگونه نباشید هشیارانه یا ناهشیارانه ترتیب از دست دادن آن را خواهید داد.

 

برای ثروتمند بودن باید بتوانید نسبت به ثروتمندان دیگر احساس خوب و مثبتی داشته باشید هر کسی باید بپذیرد که ارزش کمک گرفتن دارد، زیرا توانایی شما برای پذیرش کمک دیگران تعیین کننده توانایی شما برای کسب ثروت است.

 

اگر بیش از اندازه به پول وابسته هستید پول درآوردن و نگه داشتن آن برایتان دشوار خواهد بود

 

اگر قبول موفقیت برای شما تشویش و ناراحتی به همراه آورد همیشه خود را دور از موفقیت نگه خواهید داشت.

 

فقر ربطی به معنویت ندارد، ثروت و بی‌نیازی نشانه توازن فرد است.

 

نکانی برای بهبود وضعیت مالی:

 

۱) اول پول پس‌انداز کنید، بعد خرج کنید

 

۲)‌نگرش‌های ثروتمندان را بررسی کنید

 

۳) به خود خاطر نشان کنید که شایسته ثروت هستید

 

۴) نقشه بریزید و اهداف خود را مشخص کنید

 

۵) پدر و مادر، اوضاع جوی، اقتصاد، دولت و … را به خاطر حال و روزتان سرزنش نکنید.

 

فصل دوم

 

در حال زندگی کنید:

 

زمان واقعا وجود ندارد. این لحظه تنها زمانی است که در اختیار داریم از این لحظه چیزی بسازید. زیستن در زمان حال یعنی که ما از هر کاری که در حال انجام آن هستیم بخاطر خود آن لذت ببریم و نه اینکه صرفا بدنبال هدف نهایی آن باشیم.

 

انتظار:

 

زندگی را در زمان حال بگذران و نفست را به خاطر اتفاقات آینده در سینه حبس نکن. وقتی منتظر وقوع چیزی هستید خود را با کار دیگری مشغول کنید. با رها کردن موقعیت به حال خود، نتایج را تسریع کنید.

 

بخشندگی:

 

کینه‌ورزی یکی از اصلی‌ترین علل بیماری‌هاست. سرزنش کردن دیگران هیچ ثمری برای ما ندارد و چیزی را تغییر نمی‌دهد. سرزنش خود و دیگران تنها ما را از پرداختن به مسئله اصلی که باید انجام دهیم باز می‌دارد. انتخاب با ماست که مهار زندگی خود را بدست گیریم و در حال زندگی کنیم یا خود را در لجاجت‌ها و پریشانی‌های گذشته زنجیر کنیم.

 

مقابله با افسردگی:

 

آیا احمقانه نیست تمام نگرانی‌های ۲۵ سال آتی را با خود حمل کنیم و تازه متعجب باشیم که چرا زندگی اینگونه دشوار است؟ ما را برای بیست و چهار ساعت زندگی امروز طراحی کرده‌اند و نه بیشتر. نگرانی امروز برای مشکلات فردا دردی از ما دوا نخواهد کرد.

 

شوخی:

 

ما اغلب وقتی مریض می‌شویم که خود و زندگی را بیش از اندازه جدی می‌گیریم. آنچه برای سالم ماندن بدن نیاز داریم، خندیدن است. بیایید گاه و بیگاه برای خود خاطر‌نشان کنیم که ما انسان هستیم و مانند تمام انسان‌های دیگر ممکن است کارهای احمقانه از ما سر بزند. اگر توقع شما بی‌عیب و نقص بودن و کمال است به این سیاره تعلق ندارید. زندگی آنقدرها جدی نیست بیایید شوخی را جدی‌تر بگیریم.

 

فصل سوم:

 

ما به طرف اندیشه‌های غالب خود کشیده می‌شویم:

 

اصل از این قرار است:« به هر چیزی که فکر کنی به طرفش کشیده می‌شوی» حتی اگر آن افکار دلخواهمان نباشند. علت اینست که مسیر حرکت ذهن همیشه بسوی هر چیز است و نه در جهت گریز از آن. تفکر مثبت سازنده است، به آنچه می‌خواهید فکر کنید.

 

ضمیر ناهشیار:

 

بیایید بپذیریم که ما هر روز از طریق افکار خود برنامه‌های تازه‌ای به ضمیر ناهشیار خود می‌دهیم.پس مواظب افکارمان باشیم. هدف خود را «به‌دست آمده» تصور کنید تا ضمیر ناهشیار شما ترتیب رسیدن به آن را فراهم کند.

 

تخیل:

 

هر چه تخیل شما رشد یافته‌تر باشد یادآوری و حل مسائل برایتان آسان‌تر است. تخیل خود را مانند جسم خود پرورش دهید. همه چیز از رویا آغاز می‌شود. حامی رویای خود باشید. در ترانه‌ای آمده است « اگر هرگز رویایی نداشته‌‌اید، پس هیچوقت هم‌رویایی که به حقیقت پیوسته باشد نخواهید داشت.»

 

تمرین ذهنی:

 

ارزش اساسی تمرین ذهنی در این است که ما را قادر به ارائه الگوهایی از عملکرد کامل و بدون نقص به سلول‌های مغزی‌مان می‌کند. ما در تخیل مرتکب اشتباه نمی‌شویم. در هر حال قبل از هر چیز زمانی را به انجام بی‌عیب و نقص عملی که می‌خواهید انجام دهید، در ذهن خود بپردازید.

 

قانون جذب:

 

ذهن انسان شبیه یک آهنرباست و هر چه را به آن فکر کند بطرف خود می‌کشد. به خواسته‌های خود فکر کنید تا به آنها دست یابید. البته استفاده از نیروی فکر جایگزینی برای عمل نیست، بلکه استفاده صحیح از ذهن ما را قادر می‌سازد که با سهولت و سرعت بیشتر به اهداف خود دست پیدا کنیم.

 

ترس:

 

با تعمیم این اصل به اصل تازه‌ای می‌رسیم با نام «ترس از دست دادن». وقتی بیم از دست دادن چیزی را داریم، خود را مستعد از دست دادن آن می‌کنیم.

 

اصل از این قرار است:« بر آنچه که دارید تمرکز کنید، از داشتن آن لذت ببرید و نگران از دست دادنش نباشید» اگر بر این باور باشیم که با از دست دادن چیزی یا کسی زندگی ما رو به نابودی خواهد گذاشت آنگاه چه بسا جهان تصمیم بگیرد به ما اثبات کند که بدون آن چیز یا آن کس هم قادر به زندگی خواهیم بود. ترس از دست دادن، زیستن در زمان حال نیست، زیستن در آینده است.

 

فرار از ترس‌ها:

 

اصل شگفت‌انگیز دیگر آن است که غالبا وقتی ما شهامت مواجهه با مشکلات را پیدا می‌کنیم آنها ناپدید می‌شوند و دیگر نیازی به رودررو شدن با آنها باقی نمی‌ماند.

 

قدرت واژه‌ها:

هرچه بر زبان بیاورید همان را بدست خواهید آورد چون همین کلمات سازنده نگرش ما هستند اگر مصمم به شاد زیستن هستید باید درباره خود مثبت سخن بگویید. بیان مثبت به ما اجازه می‌دهد که به گزینش شایسته و نشاندن آنها در ضمیر خود بپردازیم و از این رهگذر عملکرد و احساس بهتری داشته باشیم. اصولی که باید در هنگام بیان مثبت رعایت شود:

 

۱- ذهن همیشه به طرف آنچه می‌اندیشیم حرکت می‌کند، پس اگر بیان شما اینگونه باشد که « من مریض نیستم» نتایج دلخواه شما عایدتان نخواهد شد.

 

۲- با گفتن و نوشتن یک بیان مثبت می‌توان تاثیر آن را دو چندان کرد چون بدین ترتیب حواس فیزیکی بیشتری درگیر شده و تاثیر عمیق‌تری می‌گذارد.

 

۳- تکرار این جملات لازم و مهم است. برای بازسازی نظام عقایدی که بیست سال مدافع آن بوده‌ایم مسلما به پافشاری و اصرار نیاز است.

 

شکرگزاری:

 

وقتی سپاسگزار نعمت‌های خود هستیم مرکز توجه خود را بر خواسته‌های مطلوب خود قرار می‌دهیم. وقتی زندگی خود را سرشار از مواهب الهی بدانیم و آنچه که اکنون در اختیار داریم معترف باشیم سبب جاری گشتن سیلی از مواهب تازه به زندگی خود می‌شویم.

 

فصل چهارم:

 

اهداف:

 

هدف آن چیزی است که ما را همیشه در حرکت نگه می‌دارد. هدف داشتن جزئی از طبیعت ماست و صرف هدف داشتن به مراتب مهم‌تر از ماهیت آن هدف است. چون مهمترین چیز رسیدن به هدف نیست بلکه یاد گرفتن و رشد کردن در خلال راه است.

 

قانون نتایج افزوده اصلی است که با اطمینان به ما می‌گوید:« علاوه بر خود هدف اصلی، نتایج بسیاری عاید شما خواهد شد.»

 

هنگام برنامه‌ریزی برای هدف لازم است نحوه عملکرد هر چیز را در این سیاره به خاطر بسپاریم، هیچ چیز در خط مستقیم حرکت نمی‌کند و هیچ هدفی مستقیم بدست نمی‌آید بلکه تصحیح مداوم و پیوسته راه رسیدن به هدف است.

 

هدف‌های خود را بر روی کاغذ بیاورید. مسلما تهیه لیست تنها کاری نیست که باید انجام شود، اما این لیست، طریقه و ساختاری برای دستیابی به اهداف زندگی در اختیار ما قرار می‌دهد.

 

محدودیت‌ها:

 

تنها چیزی که موفقیت ما را محدود می‌سازد تفکریست که به ما می‌گوید:‌ «نمی‌توانی موفق شوی». با هر محدودیتی که برای خود قرار می‌دهیم، مسئولیتی تازه برای خود ایجاد می‌کنیم. دور ریختن برچسب‌هایی که به خود آویزان کرده‌ایم نخستین گام بسوی خوب زیستن است.

 

مشکلات:

ما پیوسته با موقعیت‌های بزرگی روبرو می‌شویم که زیرکانه خود را در غالب مشکلات لاینحل از ما پنهان می‌کنند. مشکلات بخشی از میراث فرهنگ جهان هستند که ما را برای رهایی از خود بسوی یادگیری و تجربه می‌رانند و ذهن ما را وسعت می‌بخشند.

 

اشتباهات: اشتباهات واقعا اشتباه نیستند، بیایید در هر موردی انتظار خطا از خود داشته باشیم و آنها را بعنوان بخشی از فرآیند یادگیری بپذیریم. از آن گذشته اگر تا این اندازه در برابر خود جدی و خشک نباشیم زندگی کردن با اشتباهات بسیار، بسیار آسان‌تر خواهد بود. شکست خوردن هرگز مایه شرمساری نیست، شرمساری تنها از تلاش نکردن است.

 

قانون کاشت و برداشت:

 

با تو همانگونه رفتار خواهد شد که تو با دیگران رفتار کرده‌ای. هرچه بکاری همان را پس می‌گیری. جهان هستی‍ منصف و عادل است، برداشت امروز ما از زندگی حاصل کشته‌های دیروز ماست.

 

ریسک:

 

رسیدن به هر هدفی، همیشه مستلزم قبول خطر است. چاشنی زندگی دست زدن به کارهای تازه و خلق تازه‌ها از جوهر خویشتن است. بی‌خطری نیروی حیات را خفه می‌کند.

 

تعهد:

 

وقتی ما بر خود مسلط می‌شویم اتفاق جالبی می‌افتد، بدین معنی که اغلب همان تعهد کافیست. به بیان دیگر وقتی ما حاضر می‌شویم هر بهایی را برای رسیدن به هدف خود بپردازیم عموما دیگر نیازی به پرداخت آن پیش نمی‌آید.

 

تلاش:

 

ما نیاز به تلاش داریم زیرا طبیعت ما آنرا «طلب» می‌کند. زیرا تلاش، امت‍یاز و اشتیاق انسان برای یادگیری،خود‌آزمایی، آزمایش و تجربه است. اشتباه اغلب مردم اینجاست که تنها برای رسیدن به اهداف نهایی کار می‌کنند و نه برای لذت از کار کردن و به همین خاطر است که وقتی به اهداف مورد نظر خود نمی‌رسند دچار یاس و افسردگی می‌شوند.

 

اوضاع وقتی بهتر می‌شود که ما بهتر شویم همه چیز زمانی تغییر می‌کند که ما تغییر کرده باشیم و نه قبل از آن.

 

تمام توان خود را به کار بگیرید:

 

وقتی فلسفه فردی شما این باشد که «‌ من تمام تلاش خود را خواهم کرد صرف نظر از اینکه …» آنوقت است که همیشه می‌توانید سرافرازانه بر عقاید خود بایستید. شکست آسیب می‌رساند اما این آسیب زمانی شدیدتر است که بدانیم حداکثر تلاش خود را به‌کار نبرده‌ایم.

 

پا‍یان شب سیه: زندگی اینگونه است، همیشه سردترین و تاریک‌ترین لحظه‌ها درست قبل از سپیده است، اما اگر خود را از سقوط و نومیدی حفظ کنیم پاداش‌ها به زودی سرازیر می‌شوند.

 

پافشاری:

 

پافشاری یک راز است، رازی که انسان‌های موفق بخوبی از آن آگاهند. اینان می‌دانند که این راز عامل اصلی پیروزی است اما بازندگان پافشاری را به منزله‌ی نوعی « تلاش اضافی» بی‌مورد تلقی می‌کنند ( البته پافشاری را با کله‌شقی نباید اشتباه گرفت)

 

درخواست کردن:

 

درس اول چگونه رسیدن به هر خواسته‌ای، درخواست کردن آن است. به چندین دلیل عمده زیر مطرح کردن خواسته‌ها حائز اهمیت است:

 

۱- درخواست کردن نشانه اعتماد‌به‌نفس و ارزش قائل بودن برای خود است و این برای سلامت مهم است.

 

۲- اولین قدم منطقی برای تفهیم خواسته‌های خود به دیگران است زیرا هیچکس قادر به خواندن ذهن ما نیست.

 

۳- برای دیگران هم لذت کمک کردن به ما را در بردارد.

 

و اگر کسی به شما جواب منفی دهد به معنی لیاقت نداشتن شما نیست بلکه تنها بدین معنی است که ایده‌های شما با ایده‌های آن شخص جفت نمی‌شود.

 

دلایل و نتایج:

 

اگر زندگی دلخواه خود را ندارید، اگر واقعا کار دلخواه خود را انجام نمی‌دهید هیچ عذری برای توجیه آن پذیرفته نیست. میزان لذتی که از زندگی می‌بریم با میزان سرزنش اوضاع و احوال نسبت معکوس دارد.

 

فصل پنجم:

 

نیاز به زمان:

 

طبیعت همیشه نیازمند زمان است. بلوط یک‌شبه بزرگ نمی‌شود، رشد و تکامل ما نیز چنین است. بنا کردن اعتماد، پرورش یک بدن سالم، یک تجارت سود‌آور همه و همه نیازمند زمان است.

 

استراحت:

 

طبیعت گاه‌به‌گاه به استراحت و آسودگی نیاز دارد. ما نیز به فراغت، به استراحت، به مرور، به تامل و به بودن نیازمندیم.

 

از کودکان بیاموزیم:

 

وقت خود را با بچه‌ها بگذرانید و چیزهای بیشتری در مورد خندیدن، کنجکاوی، پذیرفتن، اعتماد، اراده و تصور خلاق از آنها بیاموزید، بچه‌ها برای آموزش ما آمده‌اند.

 

فعالیت بی‌وقفه:

 

مادامی که در حرکت هستیم وقتی برای نگران شدن نداریم به‌این‌ترتیب از ضعف وحشتناکی که ناشی از تعبیر و تفسیرهای شخصی شخصی است اجتناب کرده‌ایم. رمز شادی و تکامل در فعالیت است.

 

اگر استفاده نکنید، از دستش می‌دهید:

 

جهان هستی پیوسته ما را ترغیب به مشغول ماندن می‌کند. قانون بهره‌برداری قانونی شگفت‌انگیز است. ما را به حرکت وامی‌دارد و وقتی می‌توانیم آنچه را داریم برای خود نگه داریم که از آن حداکثر استفاده را ببریم.

 

آسوده باشید و امور را به حال خود واگذارید:

 

از دیدگاه علمی، وقتی ما آسوده هستیم ریتم مغزی حرکتی آرام‌تر به خود می‌گیرد یعنی امواج آلفا را نشان می‌دهد و در این حالت است که انسان توانایی و خلاقیت بسیار بیشتری از خود نشان می‌دهد و نتایج مطلوب به سهولت به بار می‌آیند.

 

عدم وابستگی:

 

برای رسیدگی به اهداف خود بکوشید اما زندانی این اهداف نباشید ما برای بدست آوردن بعضی چیزها لازم است قادر باشیم بدون آنها زندگی کنیم.

 

تغییر:

 

جز تغییر هیچ چیز دوام نمی‌آورد. با این همه به‌نظر می‌رسد که ما گاه این قانون را فراموش می‌کنیم و یاس‌ها رنجهای فراوانی را بی‌جهت به خود تحمیل می‌کنیم.

 

کنارگذاری:

 

برای خلق یک جریان سالم، تمام چیزهایی را که نمی‌خواهید، استفاده نمی‌کنید یا نیاز ندارید رها کنید. جدا از احساساتی که بدین ترتیب آشکارا به مرحله‌ای از تعالی می‌رسند ناگهان می‌بینید که مانند یک آهنربا چیزهای تازه‌تری را به خود جذب می‌کنید.

 

ما واقعا چقدر می‌دانیم ؟!‌:

 

اگر مصمم هستید که قبل از استفاده کردن از هر چیزی ابتدا آنرا درک کنید باید مدتها انتظار بکشید. تجربه به من ثابت کرده است اگر آنچه را داریم بپذیریم و از آن استفاده کنیم بیشترین لطف را به خود کرده‌ایم. بگذارید دیگران وقت خود را به توجیه مسائل بگذرانند بیایید دنبال نتیجه گرفتن باشیم.

 

زندگی بی‌ارزش است مگر آنکه شما به آن ارزش دهید: زندگی کسالت‌بار نیست بلکه کسالت در مردمی است که از پشت عینک‌های کثیف و تیره به دنیای خود نگاه می‌کنند. تا این لحظه هرچقدر هم از زیبایی‌ها لذت برده باشید امروز می‌توانید تصمیم بگیرید که بیشتر لذت ببرید. امروز زمان انتخاب است، امروز و هر روز.

 

فصل ششم

 

امروز مهم است:

 

هرجا که هستید همان‌جا نقطه‌ی آغاز است، تلاش بیشتر امروز، سازنده‌ی فردای متفاوت شماست.

 

« یک درخت هر چقدر هم که بزرگ باشد با یک دانه آغاز می‌شود، طولانی‌ترین سفرها با اولین قدم »

«لائوتسه»

منبع : خلاصه کتاب ” راز شاد زیستن”

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


“>

چگونه شاد زندگی کنیم ؟چطور شاد باشیم ؟www.mehcom.com

 چگونه شاد باشیم ؟ خوب !مسلم که با  تمرین شاد زندگی کردن  ، تمرین شاد زندگی کردن  ، تمرین شاد زندگی کردن  .

اگر به دنبال شادی در زندگی می گردید، خوشبختانه باید گفت که امکانات، افکار و فعالیت های شما می توانند میزان شاد بودن شما را تحت تاثیر قرار دهند. هرچند که شاد بودن به آسانی روشن کردن کلید برق نیست، اما می توانید سطح شادی خود را افزایش دهید. نکات زیر شما را در ایجاد زندگی شادتر راهنمایی می کند:

دور و اطراف خود را با انسان های شاد پر کنید. با افرادی معاشرت کنید که به شما نیرو و قوت قلب بدهند. این انرژی رفت و برگشتی است به این معنا که اگر آنها عامل شادی شما بشوند شما نیز با شادی خود به آنها نیرو می دهید. خانواده و دوستان شما که لحظات موفقیت شما را جشن می گیرند و در اوقات سخت شما را حمایت می کنند از این دسته افرادند. اما فراموش نکنید که در صورتی می توانید این روابط را پایدار و همیشگی کنید که با کلمات و کارهای تان از آنها قدردانی کنید و از اینکه بخشی از زندگی شما هستند از آنها سپاس گذارید.

چگونه شاد زندگی کنیم pdf

تشکر چیزی بیشتر از این است که فقط بگویید متشکرم. بلکه حسی از شگفت زدگی، قدر دانی و سپاسگذاری از زندگی است. گاهی بهای درک ارزش این قدردانی از زندگی گزاف است و به قیمت یک بیماری جدی یا سایر حوادث غم انگیز در زندگی تمام می شود. پس قبل از اینکه گرفتار این مصیبت ها شوید، خود را متعهد سازید که قدر دانی را از همین لحظه در زندگی خود آغاز کنید. مثلا به جای اینکه دایما از اینکه خواهرتان تولد شما را فراموش کرده، خود را آزار دهید به این فکر کنید که خواهرتان همیشه در سخت ترین لحظات زندگی با شما بوده است.
همیشه اجازه بدهید قبل از خواب، قدردانی از همه چیز و همه کس آخرین فکری باشد که در ذهن تان نقش می بندد و هنگام بیدار شدن اولین فکری باشد که به سراغ تان می آید.

عادت  مثبت نگاه کردن به همه چیز را در خود تقویت کنید. هرچند که اگر اتفاق بدی برای شما بیافتد، مثبت نگاه کردن به آن تا حدی غیر ممکن به نظر می رسد اما حداقل اجازه ندهید رنگ منفی تمام نگاه شما به زندگی را در بر بگیرد. اگر ذاتا فرد منفی بافی هستید مدت زمان بیشتری برای تغییر این دیدگاه نیاز دارید. اولین قدم این است که افکار منفی خود را بشناسید سپس یک قدم به عقب بردارید و از خود این سوالات را بپرسید:

افرادی که در زندگی خود برای به دست آوردن هدفی تلاش  می کنند، که این هدف می تواند رشد دادن یک گیاه، مراقبت از فرزند یا پیدا کردن شریک زندگی باشد، نسبت به افرادی که هیچ انگیزه و هدفی در زندگی ندارند، شادترند.
داشتن هدف، احساس خود ارزشمندی را تقویت می کند. فراموش نکنید که اندازه هدف مهم نیست، مهم معنایی است که آن هدف برای شما دارد.

شادی را به روزی موکول نکنید که مشغله و استرس کمتری دارید. آن روز ممکن است هیچ وقت به دست نیاید.

به دنبال موقعیت هایی باشید که شادی های کوچک روزانه و همیشگی برای شما فراهم کند. بر لحظات مثبت زمان حال تمرکز کنید به جای آنکه برای گذشته حسرت بخورید یا نگران آینده باشید.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده شاد ایرانی

اگر موضوعات زیر را دنبال میکنید نظر یادتان نرود و اگر نه می توانید سایر موضوعات وبسایت مهکام را ببینید :

چگونه خانواده شاد داشته باشیم ؟

چگونه زندگی شادی داشته باشیم ؟

چطور شاد باشیم ؟

چگونه شاد باشیم ؟

چگونه خانواده شاد داشته باشیم ؟

شادی در خانواده

شادی در خانه

چگونه خانواده شادی داشته باشیم ؟

چگونه فرزندانمان را شاد کنیم ؟

خانواده شاد

چگونه خانواده ای شاد داشته باشیم ؟

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

09351034457

مشاوره تلفنی : 9099072932

چگونه شاد زندگی کنیم pdf
چگونه شاد زندگی کنیم pdf
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *