چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

 
helpkade
چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم
چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم



* لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است!

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که برای به دست آوردن جایگاه مهم پشت میز یک شرکت، داشتن قدرت نفوذ یا حاکمیت در محفل کاری، به چه چیزهایی نیاز است؟ به عبارت دیگر چطور می‌توانیم یک شخصیت با نفوذ داشته باشیم؟

معمولا برای پاسخ به این سوال، مهارت برقراری ارتباط عالی، داشتن شایستگی و شخصیت برجسته، از جمله ویژگی‌های کیفیتی هستند که به ذهن می‌رسند. هر چند مهم نیست که چه متغیرهای فردی را در نظر بگیرید، چون تمامی آن‌ها نیازمند حضور قدرتمند و ظاهری اجرایی هستند. اما چطور می‌توان یک شخصیت با نفوذ داشت؟ ما در این مطلب از استارتاپت، به ۵ ویژگی مهم برای داشتن شخصیت با نفوذ اشاره می‌کنیم.

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

هریسون مونارس (Harrison Monarth) نویسنده کتاب موفق Executive Presence: The Art of Commanding Respect Like a CEO، شخصیت با نفوذ را این گونه شرح می‌دهد:

شخصیت با نفوذ به صورت شهودی قابل درک است و نمی‌توان آن را به راحتی، معنی کرد. اما یک شخص با نفوذ می‌تواند اعتماد به نفس خود را به تصویر بکشد و این احساس را به اطرافیان القا کند که قابلیت کنترل سختی‌ها و موقعیت‌های غیر قابل پیشبینی را دارد. او قابلیت تصمیم‌گیری در شرایط سخت را دارد و اطراف خود را از فراد باهوش و با استعداد پر می‌کند.

مهم نیست که شما یک شخصیت با نفوذ را چطور معنی می‌کنید، اگر می‌خواهید فردی قوی با موفقیت‌های حرفه‌ای‌ باشید، باید به این نکات توجه کنید:

اگر به دنبال داشتن یک شخصیت با نفوذ هستید، با دقت به مرد یا زنی که در آینه می‌بینید نگاه کنید و در مورد ارزش‌هایی که می‌خواهید با خود به همراه داشته باشید رو راست باشید. آیا شخصی هستید که سرسری کار می‌کنید یا صلاحیت لازم در تخصص‌های مختلف را دارید؟ آیا از مهارت‌ها و دانش خود برای سود و منفعت دیگران استفاده می‌کنید؟ اگر چنین فردی هستید، آیا این منافع برای دیگران شناخته شده و قابل احترام هستند؟ کاملا صادق باشید و ضعف‌های خود را در نظر بگیرید. باید به حدی برسید که کمک شما به دیگران، کاملا قابل لمس باشد و توسط آن‌ها با ارزش شمرده شود.

وارن بافت (Warren Buffett)، کارآفرین و بازرگان بزرگ آمریکایی و یکی از موفق‌ترین سرمایه گذاران قرن بیستم است. زمانی که او وارد یک محفل می‌شود، جای هیچ سوالی نیست که توانایی‌هایش تا چه اندازه، مورد قبول واقع می‌شوند. او به همه چیز درباره کار و و اطرافیان خود آگاهی دارد و از این که مدام در حال یادگیری است، به خود افتخار می‌کند. او چطور به چنین شخصیت با نفوذ و قدرتمندی تبدیل شد؟ او توانایی بی‌نظیری در توصیه‌ و مشورت به دیگران دارد و می‌تواند ترندهای پیچیده بازار را مختل کند؛ چون اعتبار و صلاحیت او تاثیر گذار هستند.

حتی اگر فردی با صلاحیت و با اعتبار هستید، زمانی که به خود ایمان نداشته باشید؛ متقاعد کردن دیگران سخت خواهد بود. هیچ‌گاه اعتماد به نفس را با غرور و تکبر، اشتباه نگیرید. اعتماد به نفس، مانند یک فانوس نورانی، دیگران را به سمتی می‌کشاند تا متقاعد شوند که شما از صلاحیت و اعتبار لازم برخوردار هستید. اما از طرفی دیگر، غرور و تکبر یک حضور برجسته و خودنمایی بی‌معنی است که به سرعت مردم را از شما دور می‌کند. زمانی که از ارزش وجودی خود مطمئن باشید، هیچ نیازی به بیش از حد جلوه دادن آن نخواهد بود.

یکی از مثال‌های قابل توجه این مورد، رئیس جمهور سابق آمریکا، باراک اوباما است. زمانی که او وارد یک محفل می‌شد، اعتماد به نفسش مثال زدنی بود. اوباما رفتاری متقاعد کننده، قدرتمند و رباینده داشت و کاملا به دلیل قدرت نفوذ خود در دیگران، شناخته می‌شد.

داشتن تمامی ویژگی‌هایی که پیش از این ذکر شد، نمی‌تواند شما را از دلسوز بودن معاف کند. برای اینکه شخصیت با نفوذ موثری داشته باشید، دیگران باید کاملا درک کنند که شما به آن‌ها، اهمیت می‌دهید. تئودور روزولت (Theodore Roosevelt) دارنده اولین جایزه نوبل آمریکایی‌ها است، او در این زمینه می‌گوید:

مردم اهمیت نمی‌دهند که چقدر می‌دانید، تا این که بفهمند چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

این موضوع برای داشتن شخصیتی با نفوذ اهمیت زیادی دارد. البته منظور از دلسوزی و همراهی، ترحم بیش از اندازه نیست؛ بلکه درک کردن و اهمیت دادن به طرف مقابل است.

این موضوع، یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت و با نفوذ بودن اپرا وینفری (Oprah Winfrey)، سلبریتی دوست داشتنی آمریکایی است. با وجود اینکه او سال‌ها افکار رهبری قابل توجه‌ای داشت، اما مردم زمانی بیشتر عاشق او شدند که هم‌دلی و فعالیت‌های بشردوستانه خود را افزایش داد.

رهبران کاریزماتیک، اغلب دارای بیشترین نفوذ هستند. داشتن هماهنگی، تسلط و آرامش خاص در برابر دیگران، ابزار قدرتمندی است که می‌توان با استفاده از آن، تقریبا با هر شخصی ارتباط بر قرار کرد. همه ما به عنوان یک انسان، به طور ذاتی خواستار برقراری ارتباط با دیگران هستیم. گاهی در ایجاد ارتباط با دیگران موفق هستیم و گاهی برعکس، نمی‌توانیم رابطه موفقی برقرار کنیم. ایجاد ویژگی کاریزما در خود، نیازمند داشتن نیت درونی و تمرکز روی دیگران است، به جای اینکه به خودمان توجه کنیم. زمانی که مردم احساس می‌کنند که توانسته‌اند ارتباط موفقی با شما و دیدگاه‌تان برقرار کنند، قطعا پشتیبان شما خواهند بود.

لی لاکوکا (Lee Iacocca)، از بنیان‌گذاران فورد موستانگ (Ford Mustang)، با استفاده از کاریزمای خود قادر بود تا به راحتی به دل دیگران نفوذ کند. او استعداد ذاتی در گپ و گفتگو داشت و به سادگی هر چه تمام می‌توانست با دیگران ارتباط بر قرار کند. لاکوکا پس از ترک کمپانی فورد، جذب کمپانی کرایسلر (Chrysler) شد. او با استفاده از همین قدرت کاریزمای خود توانست وام بزرگی از کنگره ایالات متحده آمریکا بگیرد و کرایسلر را از ورشکستگی نجات دهد.

اگر شخص بی‌قاعده‌ای در نشان دادن خود به دیگران باشید، برند فردی خودتان را زیر سوال می‌برید و فاقد اعتبار خواهید شد. به این ترتیب، دیگر آن شخصیت با نفوذی که به دنبالش هستید نخواهید داشت. ثبات، یک عنصر کلیدی برای داشتن شخصیت با نفوذ است، چون به عنوان بهترین صفت برای تکیه بر شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر هر بار ظاهرا یک شخصیت داشته باشید، اما در عمل شخصیتی دیگر از خود بروز دهید؛ به عنوان یک فرد معمولی شناخته خواهید شد. مردم باید بدانند که می‌توانند روی هر چیزی که به آن‌ها می‌گویید حساب کنند، آن هم در سطحی عالی و بی عیب و نقص. اگر این طور نباشد، تمامی تلاش‌های شما برای رسیدن به یک شخصیت با نفوذ هیچی نخواهد بود.

۶ تاکتیک برای انتخاب موضوع‌ محتوای بلاگ

آیا اقتدار اخلاقی از ویژگی های رهبر خوب است؟





با استارتاپِت می‌تونی یک تیم با تجربه که سال‌ها در کسب و
کارهای آنلاین تجربه دارند رو کنارخودت جمع کنی. یادتون نره، ما شتابدهنده نیستیم، فقط قراره
کنار هم بتونیم بهترین مسیر برای بهتر شدن رو انتخاب کنیم 🤗

لینک های مفید:


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


ثبت نام بسته شده است.

ایجاد شخصیت پرنفوذ و قابل اعتماد  به همراه پوشش و ویژگی‌های ظاهری   اهمیت بسیاری دارد.

تمام کارآفرین‌ها و مدیران ارشد شرکت‌هایی که به عنوان برند در دنیا فعالیت دارند،

از نظر کارکنان و حتی رقیبان خود دارای شخصیتی با پرستیژ و قابل اعتماد هستند.

داشتن نفوذ و پرستیژ برای نمایندگانی که در جلسات مذاکره حضور دارند نیز بسیار مهم و  حیاتی است.

داشتن چنین ویژگی نیازمند توجه به یک سری رفتارهایی است که شاید در نگاه اول مهم به نظر نرسد،

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

اما در نهایت این رفتارها  می‌تواند شخصیتی پرنفوذ و قابل اعتماد را به همراه داشته باشد.

برای اینکه بتوانیم در محیط کار و حتی زندگی شخصی خود قابل اعتماد و پرنفوذ باشیم

لازم است برخی ویژگی‌ها را از چهارچوب رفتاری خود حذف و رفتارهایی جدید را جایگزین کنیم.

برخی از این موارد در نگاه اول بسیار ساده و ابتدایی به نظر می‌رسند

ولی رعایت آن‌ها می‌تواند شخصیتی پرنفوذ و قابل اعتماد را برای ما به همراه داشته باشد.

 

ذهن انسان به گونه‌ای ساخته شده است که کلاً نظر منفی به وقایع و اتفاق‌های پیرامونی دارد.

به عنوان مثال اگر یکی از عزیزان ما به‌طور ناگهانی در زمان همیشگی به منزل برنگردد

و یا در مدت زمان نسبتاً طولانی از یکی از عزیزان خود خبری دریافت نکنیم چه گزینه‌هایی در ذهن به وجود می‌آید؟

آیا فکر می‌کنیم که با دوستان خود اوقات خوبی را سپری می‌کند و کلاً در حال خوش گذرانی است؟

خیر، ذهن دائماً به این گزینه‌ها می‌رسد که نکند تصادف کرده و یا در کدام بیمارستان و یا کلانتری باید دنبالش بگردم!

این منفی نگری در زمان‌های ابتدایی عصر بشریت بسیار به بقا و حفظ نسل بشر کمک کرده است.

 

 

از طرفی دیگر ذهن به محرک‌های منفی واکنش بیشتری نشان می‌دهد.

این مورد را می‌توان در اخبار و سایت‌های خبری به راحتی مشاهده کرد.

چراکه خبرهای منفی و ناراحت کننده بیشترین بازدید و استقبال را دارند.

این منفی نگری باعث می‌شود که ما را به سمت شکایت و غر زدن هدایت کند.

این روزها که کشور در شرایط مطلوب اقتصادی به سر نمی‌برد

تنها چیزی که از گوشه و کنار به ما می‌رسد خبرهای منفی، شکایت از اوضاع اقتصادی و غر زدن به این و اون است.

غر زدن و شکایت از هر اتفاق و داستانی که پیش می‌آید کاری نیست که افراد پرنفوذ و قابل اعتماد انجام دهند.

این افراد شرایط را آن‌گونه هست مشاهده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند

یعنی از شکایت و غر زدن پرهیز کرده و می‌گویند:

« بله این شرایط هست و من با توجه به این شرایط چه کاری باید انجام دهم؟»

 

بهانه تراشی و در رفتن از زیر باز مسئولیت کار افراد پرنفوذ و قابل اعتماد نیست.

این افراد با روحیه قوی و محکم، تمام مسئولیت‌هایی که بر عهده‌شان است را به خوبی انجام می‌دهند

اگر هم اشتباهی در کارشان باشد ( البته هست چون همه انسان هستیم و هیچ کسی کامل نیست) آن می‌پذیرند و درصدد جبران آن بر می‌آیند

اگر نتوانیم ۱۰۰ درصد مسئولیت کارهایمان را بر عهده بگیریم نباید انتظار داشته باشیم که فردی قابل اعتماد در نزد دیگران باشیم.

احتمالاً در اطراف ما افرادی هستند که همیشه تقصیرها را گردن دیگران می‌اندازند و دائماً به دنبال مقصر هستند

آیا به چنین فردی می‌توان اعتماد کرد؟ کمی محکم می‌توان گفت که پاسخ خیر است.

 

قضاوت کردن از جمله صفاتی است که بسیار در مورد آن صحبت شده و در هر جلسه و کلاسی به زیان‌های اون پرداخته می‌شود

فقط در همین حد اشاره کنم که افراد پرنفوذ از قضاوت کردن و برچسب زدن بر روی دیگران پرهیز می‌کنند

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

و به انسان‌ها آن‌طور که هستند توجه دارند.

 

 

قضاوت در جلسه مذاکره و همین‌طور در محل کار باعث گمراهی و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب می‌شود.

 

تعریف کردن داستان‌های بی مورد، ارائه توضیحات زیاد، اغراق کردن در انجام کارها و وظایف کارهایی نیست که یک فرد پرنفوذ و دارای پرستیژ انجام دهد.

افرادی که داستان‌گویی بیش از حد دارند و در توصیف‌های خود اغراق می‌کنند

شاید به‌عنوان افراد باحال و سرگرم کننده شناخته شوند

ولی بیشتر حرف‌هایشان قابل اعتماد نخواهد بود.

در این قسمت قصد نداریم که بگوییم داستان‌گویی نداشته باشید و برای کارهای خود توضیح ندهید

ولی اگر در هر چیزی زیاده روی شود قطعاً از ارزش و اعتبار آن کم خواهد شد.

اغراق کردن و توضیحات زیاد نهایتاً ما را به سمت بیان مطالبی هدایت می‌کند که واقعیت ندارد و دروغ است.

برای داشتن شخصیتی پرنفوذ و قابل اعتماد نباید خود را به سمتی ببریم که منجر به بیان دروغ شود.

 

غیبت کردن کار انسان‌های ضعیف هست

افراد پرنفوذ و دارای پرستیژ هیچ‌وقت در غیاب فردی از وی صحبت نمی‌کنند

و حرف‌های خود را رودررو و در حضور آن فرد بیان می‌کنند.

 

 

غیبت کردن هم جزو صفاتی است که زیاد در موردش صحبت شده ولی توجه به این نکته ضروری است که

فردی که از دیگران به شما حرف می‌زند حتماً از شما هم به دیگران می‌گوید و چنین فردی قابل اعتماد نیست.

 

افراد پرنفوذ و قابل‌اعتماد می‌دانند که پای فشاری بر روی مواضع خود، کاری را از پیش نمی‌برد.

این افراد در طرز نگاه و رفتار خود از انعطاف‌پذیری خاصی برخوردار هستند

چراکه هم به خواسته‌های خود توجه دارند و هم خواسته‌های طرف مقابل.

هرکسی بر مبنی ادراک خود عمل می‌کند و افرادی که بانفوذ و قابل‌اعتماد هستند اول تلاش می‌کنند از ادراک دیگران مطلع شوند.

این افراد سعی می‌کنند به جای اصرار بی‌مورد به راه‌حل بی اندیشند و در مسائل مختلف از خود انعطاف نشان می‌دهند.

 

در بالا صفاتی را بیان کردیم که افراد بانفوذ و قابل‌اعتماد انجام نمی‌دهند.

 

اما امروزه روانشناسان و متخصصان عادت‌های فردی و سازمانی، معتقد هستند

برای اینکه عاداتی در ما شکل بگیرید، تنها حذف برخی رفتارها موثر نیست

و باید حتما جایگزین های مناسبی برای آنها داشت، تا بتوان آن رفتار را در خود نهادینه و به عادات رفتاری ثابت تبدیل کرد.

در ادامه به برخی رفتارهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا فردی قابل اعتماد و دارای شخصیت پرنفوذی باشیم، می‌پردازیم.

 

آیا می‌توان به کسی که به اصطلاح یک روده راست در شکم خود ندارد اعتماد کرد؟

صداقت داشتن به ما کمک می‌کند که دیگران روی حرف ما حساب کنند.

و از قدیم هم گفتند که حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

تمام این اصطلاح‌ها و ضرب‌المثل‌ها نشان دهنده اهمیت راست‌گویی و صداقت داشتن است.

 

 

در مورد صداقت می‌توان بسیار صحبت کرد و مطلب نوشت،

ولی این روزها صداقت داشتن در حرف، ساده اما در عمل کاری بسیار سخت است.

 

منظور از رک و راستی، ضد حال و برخورد تند نیست.

رک و راستی به این معنی که در تعاملات روزانه، خودمان باشیم و نقش بازی نکنیم.

احساسات خود را بیان کنیم و اگر از رفتار فردی ناراحت شدیم با او مطرح کنیم.

انباشته کردن اتفاق‌های کوچک باعث انباشته شدن کدورت و ناراحتی بیشتر، در درونمان می‌شود

و به همین دلیل بدون اینکه متوجه باشیم، احساس منفی را از خود منعکس و نشان می‌دهیم.

در رک و راست بودن نیاز به موقعیت شناسی هم هست.

چراکه بسته به شرایط شاید لازم باشد میزان بروز احساسات را کنترل کرد.

اما آنچه اهمیت دارد این است که حتماً مواردی که شما را ناراحت می‌کند به آرامی و دوستانه بیان شود.

روراستی بیشتر مساوی است با اعتماد بیشتر.

 

فردی که می‌خواهد پرنفوذ و دارای مقامی بالا نزد دیگران باشد،

باید بتواند کدورت و کینه را از درون خود پاک کند.

منظور از پاک کردن، فراموش کردن آن نیست. بلکه باید این خاطرات را در ذهن داشت و درس آن را گرفت،

( به این صورت که از خود بپرسیم؛

چه کاری باید انجام شود تا این اتفاق و فرصت مشابه، برای سوء استفاده احتمالی ایجاد نشود؟ )

ولی کینه ناراحتی را نباید با خود حمل کرد.

 

 

داشتن کینه و ناراحتی از دیگران مانند بارهای اضافی است که نمی‌گذارد ما به قله‌های مورد نظر خود برسیم.

در این مسیر هر چه سبک‌تر باشید، مسیر را سریع‌تر و راحت‌تر طی خواهید کرد.

 

برخی ممکن است خوبی کنند و چشم به جبران خوبی خود داشته باشند.

ولی برای ساختن اعتماد و نفوذ در دیگران نباید به امید جبران، به دیگران خوبی کرد.

دوست داشتن و منتقل کردن این حس، اگر بدون دلیل و بی چشم‌داشت صورت گیرد

قطعاً کمک می‌کند تا دیگران به سمت ما هدایت شوند.

حتی از افرادی که با شما به خوبی رفتار نمی‌کنند و منتقد سرسخت شما هستند هم به خوبی یاد کنید

و از ادبیات مثبت استفاده کنید. و از تخریب و ادبیات بد برای رقبای خود پرهیز کنید.

برای همه آرزوها و خواسته‌های خوب داشته باشید.

 

 

تلاش برای بی‌عیب بودن کار بیهوده‌ای است.

چون انسانی نیست که وقتی به گذشته خود نگاه کند، خود را بی‌عیب و نقص ببیند.

برای اینکه شخصیتی پرنفوذ و قابل‌اعتماد داشته باشیم لازم نیست که بی‌عیب باشیم.

ولی می‌توانیم حداقل به حرف‌ها  و گفته‌های خود عمل کنیم.

داشتن مسئولیت‌پذیری و انجام کارهایی که باید انجام شود می‌تواند از ما شخصیتی قابل‌اعتماد و پرنفوذ بسازد.

 

اگر شما چنین فردی هستید و یا با این افراد برخورد داشته اید، لطفا برخی از صفاتی که به نظر شما مهم است، ولی به آن اشاره نشده را در بخش نظرها با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ممنون از مطلب خوبتون

سلام تشکر از شما

دمت گرم،من در واقعیت انسان شوخ طبعی هستم اما چون جز افراد ممتاز مدرسه هستم مجبرم جدی و اخمو باشم با مطالب شما هم دیگر به خودم فشار نمی‌آورم و هم شخصیتم را حفظ میکنم.

سلام دوست عزیز خوشحالم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت


صفر تا صد یک شغل پولساز برای خانم ها


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

روش فوق حرفه ای برای نفوذ در دیگران

 

– حسن نیت تان را ثابت کنید.

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

– تمیز و آراسته بودنتان را حفظ کنید.

– برای نفوذ کردن در دل افراد مهر و محبّت تان بروز دهید.

– روش فوق حرفه ای برای نفوذ در دیگران  این است که واقعا عشق بورزید.

– کمک کنید، هدیه دهید، بخشنده باشید.

– راه کمک به سایرین را پیدا کنید.

 

چگونه جذاب باشیم و در دلها نفوذ کنیم

 

– یک  راه برای اینکه چگونه در دیگران نفوذ کنیم این است که ابراز علاقه و دوستی کنید.

– کنترل رفتارها مناسب با اشخاص مختلف داشته باشید.

– در اعماق دریای آدم ها دلایل را پیدا کنید.

– با ایجاد امنیت و اطمینان، به صورت غیرمستقیم اقدام کنید.

– خودتان را خواستنی جلوه بدهید.

– آیینه ی تمام نمای آن ها باشید.

 

چگونه در دیگران نفوذ کنیم

 

– آن ها در تعلیق نگه دارید.

– به جزئیات توجه کنید.

– شخص موردنظر را از سایرین جدا کنید.

– خودتان را اثبات کنید.

– ظاهر را فرموش نکنید.

– زمان زيادي را صرف گوش دادن کنید.

– هیچ فرصتی را برای تشکر از دست ندهید.

– صادق باشید.

 

نفوذ کردن در دل افراد

 

– طوری حرف بزنید که طرف مقابل مدام در پاسخ تان« بله» بگوید.

– قبل از انتقاد از سایرین در خصوص اشتباهاتتان حرف بزنید .

– سپرتان را بیندازید.

– به دیگران چیزی را بدهید که میخواهند .

– استاد حرکات و اقدامات قاطع و جسورانه باشید.

– مودب باشید.

– متواضع باشید.

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

– از دیگران شکایت یا انتقاد نکنید.

– در موقع مشکلات مدام خندان باشید.

– دیگران را تشویق کنید تا در خصوص خویش صحبت کنند.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 


درمان اختلالات گفتاری کودکان


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل


صفر تا صد یک شغل پولساز برای خانم ها


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


خرید ماست ساز پونته


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

کاملترین درگاه رزرو تورهای داخلی و خارجی

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


صفر تا صد یک شغل پولساز برای خانم ها

بسیاری از افراد قدرتمند و پرنفوذ در دنیا، در ارتباط برقرار کردن با دیگران هنر زیادی دارند. آنها همیشه این سوال را از خود می پرسند: «اکنون مساله مهم در اینجا چیست؟»چنین افرادی دارای کیفیت ها و ویژگی هایی هستند که باعث نفوذ و تاثیرگذاریشان روی دیگران می شود.

تعدادی از این ویژگی ها پیش روی شماست:1 – سخنورینفوذ افراد معمولا از زبان و کلامشان آغاز می شود؛ به این معنا که این نوع افراد ارتباط کلامی درست و قدرتمندی با سایرین برقرار می کنند و همین امر باعث می شود اولین قدم را محکم بردارند.2 – بازارگرمیاین یکی از ویژگی های بسیار تاثیرگذار افراد بانفوذ است. این جور افراد به مسائل عادی و پیش پا افتاده از نظر من و شما چنان آب و تابی می دهند که طرف مقابل باور می کند یکی از مهمترین اتفاقات زمین روی داده است.بازارگرمی از دیدگاه ما ایرانی ها کلا ناپسند است و چهره خوبی ندارد اما خوب است بدانید این کیفیت و ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های افراد بانفوذ است.3 – اهل شلوغ کردن و انرژی دادنبانفوذها بمب انرژی هستند. هر جا می روند یک بغچه انرژی هم همراه خود می برند و میان دیگران تقسیم می کنند. اینطور افراد را همه دوست دارند و ازشان تاثیر می گیرند.4 – اعتماد سازیبانفوذها پیش از اینکه به کسی نزدیک شوند، اعتماد او را جلب می کنند. آنها خوب می دانند که نباید هیچ کاری را چه در زندگی شخصی و چه کاری بی محابا انجام داد. پس اول اعتماد دیگران را جلب می کنند، بعد کارشان را انجام می دهند.5 – به روز بودنبرای این افراد به روز بودن و خبر داشتن از همه چیز، حواس جمعی و با مد روز پیش رفتن خیلی مهم است. آنها می خواهند همیشه در صدر باشند و همین باعث می شود که خود را به روز و آپدیت نگاه دارند.منبع : banki.ir

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


تست شنوایی و درمان وزوز گوش

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


واسه همه چی جا هست!


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

We and third parties such as our customers, partners, and service providers use cookies and similar technologies (“cookies”) to provide and secure our Services, to understand and improve their performance, and to serve relevant ads (including job ads) on and off LinkedIn. For more information, see our Cookie Policy.

Select Accept cookies to consent to this use or Manage preferences to make your cookie choices. You can change your cookie choices and withdraw your consent in your settings at any time.

چگونه‌ می‌توان در این عصر اجتماعی به فردی تاثیرگذار و بانفوذ مبدل شد؟

در این مطلب به بررسی 10 نکته ای که افراد بانفوذ بهتر از دیگران در آن مهارت دارند می پردازیم.

۱. آنها سخنران‌های عمومی فوق‌العاده‌ای هستند.

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

قدرت نفوذ در افراد‌ می‌تواند موجب برقراری ارتباط بین ایده‌ها و مبدل ساختن آن به ایده‌هایی ماندگار شود. برای بسیاری از افراد بانفوذ، سخنرانی‌های عمومی بهترین راه برای به انجام رساندن این هدف است. برایان سولیس تحلیلگر و متخصص در زمینه دیجیتال است، بخشی از دلایل موفقیت و شهرت او توانایی منحصربه‌فردش در ایجاد انگیزه در مخاطبان خود حین سخنرانی است. او‌ می‌تواند هنگام ارائه محتوایی با کیفیت همزمان جذابیت موضوعی را نیز در یک جمله هنرمندانه انتقال دهد.

۲.در ایجاد جذابیت های خاص توانایی دارند.

مت کاتس یکی از روسای گوگل است. یکی از دلایل موفقیت او توانایی‌اش در آموزش مطالب مورد نیاز به افراد در عین سرگرم کردن آنها در طول مسیر است. او به دلیل رفتار منصفانه و خوشرویی‌اش شناخته شده است. وقتی او متوجه شد که گوگل برخی دستورالعمل‌های اجرایی خود را نقض کرده است، از گوگل انتقاد کرد و آن را به چالش کشید که حرکتی بسیار شجاعانه بود.

۳. دارای مهارت‌های فردی استثنایی هستند.

بسیاری از این افراد دارای توانایی منحصربه‌فردی هستند، آنها قادرند تا در حال صحبت کردن با دیگران احساس خاص بودن را به آنها القا کنند. مندی ‌ادواردز به عنوان یکی از طرفداران شبکه‌های مجازی از بهترین نمونه‌های این گروه از افراد است. او از حساب توئیتر خود تنها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی‌اش استفاده نمی‌کند و خود را متعهد‌ می‌کند تا در مورد یادداشت‌هایی که‌ می‌گذارد با سایر افراد علاقه‌مند در آن محیط به بحث و گفت‌وگو بپردازد.

۴. شوق و انگیزه در مورد موضوعات مورد علاقه خود دارند.

همانطور که استیو جابز یک بار گفت، «با شور و شوق‌ می‌توان جهان را تغییر داد.»‌ می‌دانیم که این شور و شوق تاثیرات فراوانی در موضوعات مورد علاقه افراد‌ می‌تواند داشته باشد. اگر شما نوشته‌های کارآفرینان بزرگ مانند مایکل کارنی را در ابتدای کارشان مطالعه کنید خواهید دید که چگونه اشتیاق خود را در مراحل اولیه بیان‌ می‌کنند و زمان و تلاش بسیاری برای شناخت کار خود یا مساله‌ای که در مورد آن تحقیق‌ می‌کند، صرف می کنند.

۵.در هر شرایطی جنبه های مثبت را پیدا می کنند.

هنگامی که فیس‌بوک آغاز به تغییر الگوریتم‌های خود کرد، بسیاری از مردم ناراحت شده و به انتقاد از این اقدام پرداختند. در این شرایط ماری اسمیت یکی از برجسته‌ترین مدیران فیس بوک، با اقدامی مثبت‌اندیشانه به راهنمایی فالوئرهای خود در مورد چگونگی به حداکثر رساندن فرصت‌ها با سیستم جدید پرداخت. این متخصص بازاریابی تاکنون موفقیت‌های بزرگی چون برگزاری سمینار، وبلاگ‌نویسی و تالیف کتاب را در پرونده کاری خود داشته است، اما هرگز بدون لبخندی گرم در چهره‌اش به استقبال مخاطبان خود نرفته است.

۶. قدرت فوق‌العاده در ترغیب و متقاعد سازی دارند.

اگر افراد بانفوذ توانایی متقاعدسازی شما برای طرفداری از آنها، خرید کتاب‌هایشان و خواندن وبلاگ‌هایشان را نداشتند و در این امر دچار مشکل بودند، به راستی قدرت نفوذ خود را از دست‌ می‌دادند.

۷. اعتماد به نفس کافی در عمل کردن دارند.

بدون توجه به دیگر موارد آنها به توانایی‌های خود اعتقاد و اطمینان کامل دارند و اغلب به دلیل این اعتماد به نفس ریسک خطرات بزرگ را‌ می‌پذیرند. بنجامین رابینز، مدیر پالادور، فردی با اعتماد به نفس بالا است. او یکی از۵۰ نفر تاثیرگذار در توییتر است و عنوان نویسنده «۵۰ مقاله برتر» در زمینه آی-تی را کسب کرده است. او بر توانایی‌های خود در زمینه استفاده از فناوری تلفن همراه‌های هوشمند و قابلیت‌های این دستگاه‌ها باور دارد و تمام کارهای خود را در یک سال گذشته تنها با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه به انجام رسانده است.

۸- قابلیت حفظ تمرکز بسیار بالایی دارند.

آنها نیازی ندارند تا همانند دیگر افراد خود را درگیر کارهای خسته کننده و بیهوده چون مقدمه سازی‌های سطحی و خارج از موضوع سازند. قرار گرفتن در یک جایگاه شناخته شده و مطرح در چگونگی رفتار اجتماعی و موقعیت و انتخاب‌های آنان نقش بسیار مهمی را ایفا‌ می‌کند.

۹. جاذبه بیشتر، یکی از ویژگی‌های مهم شخصیتی در این افراد است.

یکی از ویژگی‌های افراد بانفوذ، کاریزما و گیرایی طبیعی در آنها است که این افراد را در زمینه متقاعد کردن دیگر افراد با خود یاری‌ می‌دهد. همانطور که آخیم به نواک، نویسنده کتاب «ویژگی مسری: چگونه ارتباطاتی عمیق داشته باشیم واز آن رهبری قوی به‌دست آوریم«، این گونه بیان‌ می‌کند: کاریزما همان چیزی است که موجب جذب افراد به عقاید و عملکرد شما می‌شود. هنگامی که در مورد جاذبه شخصیتی سخن‌ می‌گوییم، به افرادی که همانند قلب تپنده صحنه عمل‌ می‌کنند، اشاره‌ می‌کنیم. افرادی که مانند تکه‌ای از آهن‌ربا شما را مجذوب خود‌ می‌کنند.

۱۰- آنها به تک بعد بودن محدود نشده و ازاستعداد‌های گوناگونی برخوردار هستند.

ممکن است این افراد در حین صحبت کردن با شما، حداقل ۲۵درصد از فکرشان مشغول موضوع دیگری باشد، اما نگران نباشید؛ چراکه ۷۵ درصد، بیشترین حد از توجه است که هرفرد‌ می‌تواند به شما تعلق دهد! بیشتر این افراد بسیار پر مشغله هستند. برای مثال وبلاگ دنی براون بر اساس معیار هاب ‌اسپات در جایگاه اول وبلاگ‌های بازاریابی در جهان قرار دارد و یکی از سخنران های اصلی در تداکس و مسئول برپایی نمایشگاه‌های رسانه‌های جدید است. او توانایی کنترل و تعادل در کار و زندگی را دارد و قادر است، تا تمامی وظایف خود را به درستی و به بهترین وجه به انجام برساند.

#utab #marketing

January 7, 2019

February 25, 2018

February 15, 2018

11 ویژگی افراد جذاب و موثر

افرادی که از جذابیت و تاثیرگذاری برخوردار هستند در بیان احساسات هیچ فیلتری ندارند و هر چه را که احساس می‌کنند به‌ راحتی و بدون ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن ابراز می‌کنند.

 

چگونه شخصیتی مثبت و موثر و تاثیرگذار داشته باشیم؟

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم

قدرت تاثیرگذاری و جذابیت مهارتی است اکتسابی که تمام انسان‌ها می‌توانند آن را در خود رشد داده و تبدیل به فردی جذاب و تاثیرگذار شوند. جذابیت چیزی سوای زیبایی است. شخصی می‌تواند زیبا باشد ولی هرگز جذاب نباشد و همچنین می‌تواند جذاب و تاثیرگذار باشد ولی زیبا نباشد. اگر می‌خواهید فردی موفق و نافذ در قلب‌ها باشید نخست باید با خودتان ارتباط صحیح برقرار کنید.

چند ویژگی افراد جذاب:

اعتمادبه‌نفس بالا

اولین ویژگی افراد جذاب اعتمادبه‌نفس بالای آن‌ها است که سرمنشأ آن‌ هم شناخت خود و قبول آنچه هستند است.

نداشتن مخفی‌کاری 

این افراد دلیلی برای مخفی‌کاری نمی‌بینند و صادقانه عمل می‌کنند، با انسان‌های اطرافشان شفاف هستند و همین شفافیت آنهاست که باعث اعتماد دیگران می‌شود.

صمیمیت

خیلی زود با دیگران صمیمی می‌شوند و در عین‌ حال مرزهای صمیمت را می‌شناسند و از صمیمیتشان برای رسیدن به خواسته‌هیشان استفاده نمی‌کنند.

به‌ راحتی ابراز احساسات می‌کنند

از مهم‌ترین دستاوردهای هر انسانی شناخت احساسات خود است. افرادی که از جذابیت برخوردار هستند در بیان احساسات هیچ فیلتری ندارند و هر چه را که احساس می‌کنند به‌ راحتی و بدون ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن ابراز می‌کنند.

 

نپوشاندن عیب‌هایشان

همهٔ انسان‌ها دارای عیوبی هستند و تنها خداست که کامل و بی‌نقص است. افراد تأثیرگذار عیب‌های خود را شناخته و برای رفع آن تلاش می‌کنند و از دیگران مخفی نمی‌کنند و اگر کسی از عیوب آن‌ها گفت ناراحت و خشمگین نمی‌شوند.

اقتدار

افراد تأثیرگذار بسیار مقتدرند. آن‌ها به‌ واسطه شناختی که از خود، عواطف و احساسات و محیط اطرافشان دارند به این اقتدار دست‌یافته‌اند. اقتدار در هر آنچه هستند و می‌خواهند از خصوصیاتی است که هر چند منبع قدرت نباشند و در مسند قدرت قرار نگرفته باشند اما می‌توانند مقتدر عمل کنند.

خلاق و ریسک‌پذیر

از شکست ترسی ندارند ولی برای پیروزی خود برنامه‌ریزی می‌کنند. ریسک‌پذیرند و از ریسک کردن نمی‌ترسند.

فعال هستند

افراد تأثیرگذار افرادی فعال هستند که درجا نمی‌زنند و دیگران را هم ناخواسته به فعالیت وامی‌دارند و از این طریق باعث رشد خود و اطرافیانشان می‌شوند.

شنونده‌های خوبی هستند

آن‌ها برای حرف زدن تلاشی نمی‌کنند و این فرصت را به‌ طرف مقابلشان می‌دهند که با آن‌ها احساس خوب بودن را تجربه کنند. حرف‌های دیگران را می‌شنوند و از نصیحت و قضاوت پرهیز می‌کنند.

امیدبخش هستند

آن‌ها خوش‌بین هستند و خوش‌بینی را به اطرافشان القا می‌کنند، از روحیه بالایی برخوردارند و  در ذهن دیگران فردای روشنی را ترسیم می‌کنند و با سهیم کردن دیگران در دانسته‌ها و فرصت‌های خاص خودشان به آن‌ها ارزش می‌دهند.

مهارت‌های ارتباطی 

افراد تأثیرگذار می‌دانند در کجا و با چه کسانی صمیمی شوند و در ارتباط با دیگران بیهوده دست‌وپا نمی‌زنند. آن‌ها نگاه نقادانه ندارند و پس از گذشت زمان کوتاهی حس صمیمت را در طرف مقابل القا می‌کنند به طوری که فرد به‌ راحتی اعتماد می‌کند و حرف‌های مهمش را به او می‌گوید.

منبع: تبیان

لینک خبر:

ما واقع بین و آرمان گرائیم

پیوندهای سایت

گروه رسانه ای سپهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

قدرت گرفته از سیستم مدیریت تحریریه و خبرگزاری “سی رخ”

چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم
چگونه شخصیتی با نفوذ داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *