چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم

 
helpkade
چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم
چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم

یک شخصیت جدید با قابلیت ها و ویژگی های جدید به سیزن 13 بازی PUBG mobile اضافه شده است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی شخصیت اندی ANDY بازی پابجی موبایل بپردازیم. با ما همراه باشید.

توسعه دهنگان بازی پابجی موبایل پیوسته در حال بروزرسانی این بازی محبوب و پر طرفدار هستند، یکی از ویژگی های جدید که به این بازی اضافه شده است، کاراکتر اندی میباشد. شخصیت اندی به تازگی به بازی پابجی موبایل اضافه شده است و هنوز اطلاعات مامل و ترفندها و ویژگی های آن در دسترس نیست، ما در این مطلب سعی کرده ایم تمامی اطلاعات منتشر شده در رابطه با این شخصیت را در اختیار شما قرار دهیم.

در زیر به مواردی که در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد اشاره شده است:

شخصیت اندی ANDY دارای قابلیت ها و توانایی های متفاوتی است. شخصیت اندی دارای صدای متفاوت، لباس های متفاوت و همچنین قابلیت های متفاوتی است که ادامه در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد. این کاراکتر را می توان در تمامی حالت های بازی پابجی موبایل به جز حالت TDM استفاده کرد، ضمن اینکه دارای توانایی ویژه ای است و می‌تواند به بازیکنان این اختیار را بدهد که سرعت کار با اسلحه را چندین برابر کنند و بالا ببرند. مقصر داریم در زیر در رابطه با چگونگی آنلاک کردن کاراکتر ان دی در بازی پابجی موبایل صحبت کنیم.چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم

اگر شما شخصیت اندی را آنلاک کرده اید و در حال اجرای بازی بواسطه ی این کاراکتر هستید، خوشحال میشویم که تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

021-28422508 – 09365153899

در به روز رسانی جدید پابجی موبایل شخصیت های جدیدی منتشر شده است، یکی از شخصیت های پابجی موبایل زن می باشد. هر کدام از این شخصیت ها توانایی مخصوص خود را دارند که شما می توانید با توجه به توانایی های آن ها ممکن است شما هر کدام را دوست داشته باشید و بخواهید خاص ترین کاراکتر پابجی موبایل را انتخاب کنید.

پابجی موبایل در به روز رسانی جدید خود مجموعه ای از شخصیت های ویژه جدید را معرفی کرده است. با هر شخصیت پابجی موبایل شما می توانید توانایی های متفاوت را تجربه کنید، بازیکن ها می توانند با هر یک از این شخصیت های پابجی موبایل قدرتمند تر شوند. شما می توانید خاص ترین کاراکتر پابجی موبایل را از بین این کاراکتر ها انتخاب کنید. بازی به شما اجازه می دهد تا از بین چهار شخصیت جدید پابجی موبایل انتخاب کنید. البته برخی از این کاراکتر ها نیازمند یوسی می باشند. با ما در سایت ایموجو همراه باشید تا به شما بگوییم که خاص ترین شخصیت PUBG Mobile کدام است.

اولین شخصیت پابجی موبایل که می خواهیم به شما معرفی کنیم ویکتور است. او اولین شخصیت خط ویژه در PUBG بود. ویکتور برای همه در دسترس است زیرا همه بازیکن ها می توانند آن را به صورت رایگان تهیه کنند. این شخصیت PUBG Mobile دارای توانایی کاهش ده درصدی زمان بارگیری مجدد SMG برای رسیدن به سطح ۹ است. ویکتور همچنین دارای یک چت صوتی ویژه است.

در میان تمام شخصیت های ویژه ای که در حال حاضر در پابجی موبایل موجود است، سارا تنها شخصیت پابجی موبایل است که مونث است. این شخصیت PUBG Mobile قادر است وسیله نقلیه را تقویت کند. هنگام به روز رسانی کامل، سارا می تواند استحکام وسیله ی نقلیه پابجی موبایل را ده درصد افزایش دهد، برای گرفتن او باید ۶۰۰ یوسی یا ۶۰۰ کوپن شخصیت بپردازید.چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم

بی شک کارلو جذاب ترین مورد از شخصیت های پابجی موبایل می باشد. نقطه قوت این شخصیت چهره قوی آن می باشد. یک لباس فشن با مدل موی خارق العاده دارد، او با این ظاهر موفق شده است که همه ی بازیکن های پابجی موبایل را مجذوب خود کند. او با رسیدن به سطح ۹ می تواند ۲۴ درصد از آسیب سقوط را کاهش دهد. بازیکن ها همچنین باید کارلو را با یوسی یا کوپن شخصیت خریداری کنند. وی ۱۲۰۰ کوپن شخصیت و یوسی می خواهد.

اندی آخرین شخصیت PUBG Mobile است که در این لیست معرفی شده است. در صورت به روز رسانی کامل اندی قادر است سرعت کشیدن و شلیک اسلحه را ۱۶ درصد بیشتر کند شما برای داشتن این شخصیت نیز می توانید ۱۲۰۰ یوسی یا کوپن شخصیت پرداخت کنید.

حال به نظر شما خاص ترین مورد از شخصیت های پابجی موبایل کدام است؟ این چیز هایی که در این پست گفتیم اطلاعات اولیه در مورد شخصیت های پابجی موبایل می باشد و برای این که شما بدانید کدام شخصیت پابجی موبایل بهتر است، باید آن ها را امتحان کنید.

برای آموزش های بیشتر بازی پابجی موبایل می توانید به بخش آموزش بازی پابجی موبایل مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم
چگونه شخصیت اندی را رایگان بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *