چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

 
helpkade
چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم
چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

بازی کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹ مصادف با ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ توسط کمپانی اکتیویژن برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر شد. بازیکنانی که نسخه اولیه یا اصلی CTR را به خاطر می‌آورند و افرادی که برای اولین بار این بازی را تجربه می‌کنند، همگی از پیدا کردن رازهای این بازی Kart Racing لذت زیادی خواهند برد.

در حالت‌های مختلف بازی جدید CTR یا کرش، کاراکترها، باس‌ها و ماشین (Karts) های مختلفی برای باز کردن وجود دارند. اما ممکن است بعضی بازیکنان ندانند که چطور باید این آیتم‌ها را در بازی باز کنند.

در اینجا یک مقاله مفید برای باز کردن کاراکترها و بخش‌های مختلف ماشین‌های بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled را برای شما عزیران آماده کردیم، پس با گیم پاس همراه باشید تا ببینیم چطور می‌توانید قفل‌های دوست داشتنی بازی را هر چه سریعتر باز کنید.

بازیکنان دوست دارند هر چه سریعتر کاراکترهای بازی CTR را باز کنند، که باید در اینجا عنوان کنیم بهترین راه برای این کار انجام حالت Adventure بازی می‌باشد.چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

حالت Adventure ذر بازی کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد همانند بخش داستانی بازی‌ها عمل می‌کند و در آن بازیکنان می‌بایست با انجام مسابقات مختلف، باس‌ها یا به قول قدیمی‌ها غول‌های بازی رو که شامل Big Baddie هم هست، شکست دهند. با شکست هر یک از باس‌های بازی، کاراکتر آن باس به لیست کاراکترهای قابل بازی برای بازیکنان اضافه خواهد شد.

کلا در بخش یا حالت Adventure پنج جهان یا دنیا برای تکمیل کردن وجود دارد که شما با انجام هر مسابقه در این پنج جهان می‌توانید اسکین‌ها، پینت جاب (Paint Jobs)ها و ماشین‌های مختلف به صورت تصادفی یا Random بدست آورید. در ابتدای بازی شما می‌توانید با ۸ کارکتر به بازی بپردازید اما در ادامه بازی می‌توانید شخصیت‌هایی که در زیر نام آن‌ها آمده است را از طریق حالت Adventure و Pit Shop بدست آورید.

پیت شاب (Pit Shop) در بازی کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد، در واقع فروشگاه درون بازی برای خرید کاراکترها، بخش‌های ماشین‌ها و موارد اینچنینی می‌باشد.

در آخر هر مسابقه، بازیکنان به عنوان پاداش، کوین‌های بازی کرش که Wumpa Coin نام دارند را دریافت می‌کنند، هرچه مقام شما در بازی بیشتر باشد کوین یا سکه‌های Wumpa بیشتری را دریافت خواهید کرد.

عناصر زیادی در بازی CTR وجود دارد که برای بدست آوردن آن‌ها باید زحمت زیادی کشید، شما باید چندین مسابقه را کامل کنید تا بتوانید همه کاراکترهای زیر را از حالت قفل باز کنید.

همچنین یک کاراکتر با نام Penta Penguin نیز در بازی وجود دارد که همانند نسخه اصلی و قدیمی بازی CTR می‌توانید آن را باز کنید. برای باز کردن این کاراکتر نیاز دارید در صفحه اصلی بازی کدی را وارد کنید تا این کاراکتر باز شود. برای این کار می‌توانید مقاله کدهای تقلب بازی کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد را در گیم پاس مطالعه کنید و سپس با زدن کد، آن را به کاراکترهای بازی خود بیفزایید.

اسکین کاراکترها هم از آن دسته آیتم‌های بازشدنی بازی CTR Nitro Fueled هستند. هر کاراکتر در بازی حداقل ۳ اسکین دارد که از طریق پیت شاپ و یا شرایط خاص درون بازی باز خواهند شد.

گذشته از اسکین‌هایی که به صورت پیش خرید در بسته‌های الحاقی یا (DLC) بازی هستند، اسکین هر کاراکتر برای باز شدن شامل الزاماتی است. مثلا بدست آوردن بعضی از اسکین‌ها به سادگی برنده شدن در مسابقات با کاراکترها هستند و بعضی دیگر نیز با کامل کردن چالش‌های یا Challenges در بخش Adventure باز می‌شوند.

در اینجا روش‌های مختلف بدست آوردن اسکین کاراکتر یا شخصیت‌های بازی CTR Nitro Fueled را برای شما آورده‌ایم:

مراحل و راه‌های باز کردن اسکین‌های کاراکترها و همچنین اضافه کردن این شخصیت‌ها در بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled را برای شما عزیزان توضیح دادیم. لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد را در گیم پاس مطالعه کنید.

آیا شما هم موفق به باز کردن تمام آیتم‌ها یا تعدادی از آن‌ها که ما در این مقاله عنوان کردیم، شده‌اید؟ خوشحال می‌شیم در بخش نظرات و دیدگاه‌ها پائین همین مطلب نام کاراکتر و اسکین مورد علاقتون رو با ما و دیگر کاربران گیم پاس به اشتراک بگذارید.

سلام ببخشید من حواسم نبود به جای نی دی ۴ نوشتم پی دی ۴ . ببخشید.میشه لطفا به سوالم پاسخ بدید.من مراحل بازی را هم تمام کردم ولی فقط الان ۵ تا کاراکتر جدید دارم و بخش پت شاپ هم برام باز نیست.باید چه کار کنم؟؟

سلام ببخشید من داخل کراش در پی دی ۴ بخش پت شاپ را ندارم چگونه باید بازش کنم؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام عرفان عزیز: مشکلی در سایت مشاهده نمیشه کاربر گرامی، شما…

سلام خسته نباشید ببخشید من این بازی رو میخوام ولی وقتی میزنم…

سلام کارن عزیز: خیلی خوشحالیم که شما از این که متنفر هستید و…

از این سایت متنفرم…

سلام ابوالفضل عزیز بله راست گفتن اما نیاز به تخصص داره این د…

آدرس دفتر مرکزی: کرج، خیابان شهید بهشتی، خیابان فروغی، بین کوچه سبکرو و حافظ، پلاک 204 آدرس دفتر مجله: تهران، انتهای بلوار نیایش، سردار جنگل شمالی، بلوار پنج تن، میدان فرهنگیان، ساختمان تینا، طبقه 4، واحد 32

02128424308 02191035385

سریع‌ترین کاراکتر را برایم پیدا کنید، می‌خواهم اول شوم!

خانه بازی » راهنمای خرید و آموزش

چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

با انتشار نسخه‌ بازسازی شده‌ Crash Team Racing که با عنوان Nitro-Fueled عرضه شده است، یک سوال اساسی ذهن اکثر علاقمندان به این بازی را درگیر کرده؛ این که قوی ترین شخصیت کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد کدام است؟ آیا واقعا Penta Penguin سریع‌ترین شخصیت بازی است؟ آیا N. Tropy بهتر از Nitro Oxide‌ خواهد بود؟

در این مطلب تصمیم گرفتیم به همه‌ی این سوالات پاسخ دهیم. اگر شما هم یکی از علاقمندان این بازی خاطره انگیز هستید، با ما همراه باشید.

نسخه‌ی اورجینال بازی Crash Team Racing برای هرکدام از شخصیت‌ها توانایی‌های منحصر به فردی تعریف کرده بود؛ در واقع شما می‌توانستید با استفاده از مقایسه‌ی قدرت هر شخصیت در توانایی‌های مشخص ببینید که کدام یک قدرتمند تر از دیگری هستند.

این موضوع در Crash Team Racing Nitro-Fueled وجود ندارد چرا که علی رغم وجود ۲۶ شخصیت مختلف از ابتدا و همچنین اضافه شدن چند شخصیت دیگر از راه‌های مختلف تنها ۴ توانایی مد نظر قرار گرفته است.

در دسته بندی Beginner هرکدام از شخصیت‌ها دارای توانایی‌های یکسان هستند. سرعت یا Speed روی درجه ۳، شتاب یا Acceleration روی درجه ۴ و قدرت چرخش یا Turning با درجه ۷. این شخصیت‌ها برای کسانی که به تازگی با مسابقات کارت (Kart Racing) و CTR آشنا شدند بسیار مناسب خواهد بود. در این بخش از ابتدا شخصیت‌های Polar و Pura حضور دارند که می‌توانند گزینه مناسبی برای تازه‌کاران باشند.

در دسته بندی Intermediate شخصیت‌ها دارای دو حالت مختلف از توانایی هستند. گروه اول دارای سرعت ۵، شتاب ۵ و چرخش ۵ و گروه دوم دارای سرعت ۴، شتاب ۷ و چرخش ۳ هستند. از ابتدای بازی شخصیت‌های Crash Bandicoot و Dr. Neo Cortex در گروه اول و Coco Bandicoot در گروه دوم قرار دارند. از آنجایی که در این بازی شتاب، تاثیر کمتری دارد شاید بهتر باشد از شخصیت‌های گروه اول استفاده کنید.

در نهایت در دسته بندی Advanced شخصیت‌های Tiny Tiger و Dingodile تنها دو شخصیتی هستند که از ابتدا در اختیار خواهید داشت. همه‌ شخصیت‌ها در این دسته بندی دارای سرعت ۷، شتاب ۳ و چرخش ۲ هستند. می‌توان گفت شخصیت‌های دسته یاد شده بهترین‌های CTR به شمار می‌روند، چرا که بهترین توانایی در این بازی سرعت است که شخصیت‌های این دسته بندی بهترین وضعیت را در آن دارند.

بنابراین اگر بخواهیم به سوالی که از ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم جواب دهیم باید بگوییم که در بازی Crash Team Racing بهترین و قوی‌ترین شخصیت‌ها تاینی تایگر، Dingodile، پنتا پنگوئین، پاپو پاپو، کرانچ، بیگ نورم، زم و N. Tropy هستند.

البته هنوز شخصیت‌های مختلفی وجود دارند که ممکن است به مرور زمان به بازی اضافه شوند و هنوز اطلاعات کاملی از توانایی‌ها و ویژگی‌های آن‌ها در دست نیست. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در بازی CTR هیچ شخصیتی نسبت به بقیه بهتر نیست و نمی‌توان گفت شخصیتی در این بازی وجود دارد که در همه مسابقات آنلاین آن را مشاهده کنید.

اطلاعات مهمی از ریمیک نسخه چهارم لو رفته

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها

بیخیال جوانمردانگی

خانه بازی » راهنمای خرید و آموزش

چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

همانند نسخه اصلی، کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد هم کدهای تقلبی دارد که با آن‌ها می‌توان راحت‌تر در مسابقات بازی به پیروزی رسید. جالب‌تر اینکه این کدهای تقلب ظاهر کلاسیک خودشان را حفظ کرده‌اند و تنها کاری که باید برای اجرایشان انجام دهید، به ترتیب فشردن کلید‌های بالا، پایین یا ضربدر و دایره است.

بیناکس حتی یک سری از کدهای تقلب خاص CTR را برداشته و عینا به نیترو فیولد اضافه کرده تا کسی که بیست و چند سال پیش پای بازی می‌نشسته، پس از فعال کردن آن‌ها به یاد خاطراتش بیفتد. پس پر بیراه نیست که بگویم این حجم از نوستالژیک بودن واقعا در کمتر ریمیکی پیدا می‌شود. در ادامه همراه ویجیاتو باشید تا با کدهای تقلب کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد آشنا شوید.

برای زدن کدهای تقلب در کرش تیم ریسینگ ابتدا باید به منو اصلی بازی برگردید. منظورمان از منوی اصلی، همان جایی است که می‌توان از طریق آن به بخش‌هایی مثل بخش آرکید، ادونچر و پیت استاپ دسترسی پیدا کرد. سپس کافیست L1 و R1 را با هم نگه دارید و ترکیب‌هایی که در پایین برایتان گذاشتم را وارد کنید:

سلام خسته نباشید من کد تقلب میزنم ولی وقتی وارد قسمت آنلاین میخوام بشم غیر فعال میکنه کدارو چیکار باید بکنم؟

ببخشید چطور باید کد تقلبا رو غیر فعال کنم میرم تو ADVENTURE هیچ چیزی نمیگه درباره غیر فعال کردن لطفن کمکم کنید

اگه بزنیم برای همه کسایی که بازی میکنن فعال میشه

رمزی هست تمام کارکترا باز شن؟
اگه هست اطلاع رسانی کنید

سلام من هر چی میزنم رمز نمیشه

آقا عرض خسته نباشید دوست من رمز بلدی هست که تمام ماشین هاو شخصیت های بازی و لاستیک را باز میکند ولی به هیچ کدام از ما نمی گوید آیا شما رمز این کار را بلد هستید لطفا بگویید ممنون از شما??

ببخشید من باید کجای ADVENTURE کد رو بزنم نمیدونم هرجا زدم نشد

من بلد نیستم اصلا رمز هارو وارد چجوریه

من بلد نیستم رمز هارو بزنم لطفاً جواب بدین ممنون

وقتی تو منو بازی هستی باید R1 و L1 با هم نگه داری بعد رمز رو بزنی

سلام ؛من وقتی کدی رو فعال میکنم و میخوامدوارد منو ادونچر بشم ، میگه کد باید غیرفعال بشه و کد رو غیرفعال میکنه.

سلام دوستان چرا تربو پدها رمزش کار نمیکنه؟؟؟

سلام ببخشید من با پروفایل خودم رمز ماسک بینایت رو زدم و انجام شد ولی من چند نفره بازی میکنم برای همه این رمز فعاله آیا میشه این رمز مخصوص پرو فایل خودم باشه خیلی ممنون

سلام ببخشید من با پروفایل خودم رمز ماسک بینایت رو زدم و انجام شد ولی من چند نفره بازی میکنم برای همه این رمز فعاله آیا میشه این رمز مخصوص پرو فایل خودم باشه خیلی ممنون

این مشکلو منم دارم چطوری رفع کنم

کدهای تقلب کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد عمل نکرد با تشکر همايون از اصفهان .

کدهای تقلب کرش تیم ریسینگ نیترو فیولد با تشکر همايون از اصفهان .

اطلاعات مهمی از ریمیک نسخه چهارم لو رفته

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها


کد تایید *


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled شخصیت‌های مختفی دارد و به جرئت می‌توان گفت که بیشترین شخصیت‌های قابل بازی در میان عناوین فرانچایز Crash Bandicoot را می‌توان در این بازی مسابقه‌ای یافت. در این مقاله تمامی شخصیت های بازی کراش ماشینی یا به اصطلاح CTR را به چهار بخش تقسیم کرده‌ و برایتان معرفی خواهیم کرد. این صفحه شامل جدولی از شخصیت‌ها، سطح‌شان و نحوه باز کردنشان است.  این اطلاعات به بخش‌های CTR Characters، Nitro Kart Characters، Prix Characters و Post-Grand Prix Characters تقسیم شده‌اند.

 

در بخش “نحوه باز کردن قفل” این جدول، WC به معنی سکه‌های Wumpa یا همان Wumpa Coins است که برای خرید شخصیت به آنها نیاز دارد.

در بخش “هزینه” این جدول، NP به معنی میزان امتیاز نیترو یا همان Nitro Points مورد نیاز برای باز کردن یک شخصیت است، در حالیکه WC به مقدار Wumpa Coins برای خرید یک شخصیت اشاره دارد.

لطفا توجه داشته باشید که شخصیت‌های Grand Prix در ابتدا فقط در هنگام مسابقات Grand Prix در دسترس هستند، اما سه ماه بعد از شرکت در مسابقات Grand Prix بطور دائمی به بخش Pit Stop اضافه می‌شوند.

 

تمامی این شخصیت‌ها پس از مسابقات Grand Prixs در مارس ۲۰۲۰ به بازی اضافه شده‌اند. در بخش “نحوه باز کردن قفل” این جدول، WC به معنی Wumpa Coins است.

 

منبع: IGN

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

راه های ارتباط با ما:

ایمیل: [email protected]
تلفن مشاوره: 44220000(021)
خدمات پس از فروش: 62739(021)
ساعات پاسخگوئی شنبه تا چهارشنبه: 8 الی 18
پنج شنبه: 8 الی 14

چیزی خاص را وارد کنید:


کد تایید *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

خوش آمدید

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پلی مگ: تازه های سینما و بازی – پلی مگ وب سایت نقد و بررسی بازی، سینما، تلویزیون، فیلم، اخبار بازی، اخبار سینما، مصاحبه با بازی سازان، معرفی بازی و معرفی فیلم و سریال و شایعات گیم و …

همه چیز درباره فصل هشتم بازی Apex Legends [تغییرات و ویژگی های جدید] چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil: Village | حداقل و ایده آل ترین سیستم

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی فورتنایت – هفته جدید…

رسمی: فصل ششم سریال Peaky Blinders پایان سریال خواهد بود

اقدام جالب تام کروز برای فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible)

بازگشت کریس ایوانز به مارول در نقش کاپیتان آمریکا (Captain America)

سری بازی کراش (به انگلیسی Crash) یکی از قدیمی ترین بازی های ویدیویی تاریخ صنعت گیم محسوب می شود، اما تا همین سال 2019، این مجموعه بیش از یک دهه از صنعت گیم و بازی های ویدیویی دور بود تا اینکه یک کامبک بسیار فوق العاده را به ثبت رساند و بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled نمره خوب 83 از 100 را کسب کند، در واقع این بازی فقط برای کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن 4 (PS4) و ایکس باکس وان (XBOX ONE) و نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) عرضه شد و بازسازی نسخه کلاسیک 1999 بود. امروز با کدهای تقلب بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در خدمت شما عزیزان هستیم.

برای خواندن رمز های بازی کراش تیم ریسینگ نیترو-سوخت وی همراه سایت پلی مگ باشید.

این رمز شخصیت پنتا پنگوئن (Penta Penguin) که یکی از شخصیت های مخفی بازی کراش تیم ریسینیگ نیترو-سوخت محسوب می شود را برای شما باز می کند و محوریت این شخصیت روی سرعت می باشد؛ همچنین لازم به ذکر است در صورتی که در حالت عادی این شخصیت را آنلاک (Unlock) کنید، به شما تروفی تعلق می گیرد اما با زدن این کد چنین چیزی رخ نمی دهد.

پلی استیشن: پایین, راست, مثلث, پایین, چپ, مثلث, بالاایکس باکس: پایین, راست, Y, پایین, چپ, Y, بالانینتندو سوییچ: پایین, راست, ضربدر, پایین, چپ, ضربدر, بالا

با زدن این کد تقلب در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled میزان ومپا فروت (Wumpa Fruit) شما بی نهایت می شود، یعنی بیشترین و حداکثر قدرت و سرعت از آن شما خواهد شد.

پلی استیشن: پایین, راست, راست, پایین, پایینایکس باکس: پایین, راست, راست, پایین, پاییننینتندو سوییچ: پایین, راست, راست, پایین, پایین

با زدن این کد تقلب در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled میزان توربو (Turbo) شما که حکم نیتروژن در این بازی را دارد به حداکثر و بی نهایت خود می رسد.

پلی استیشن: مثلث, ضربدر, راست, چپ, چپ, مثلث, ضربدرایکس باکس: A ,Y, راست, چپ, چپ, A ,Yنینتندو سوییچ: B, ضربدر, راست, چپ, چپ, B, ضربدر

با زدن این کد تقلب بولینگ بمب شما به آخرین حد خود و به معنای دیگر بی نهایت می شود و هر چه استفاده کنید تمام نمی شود.

پلی استیشن: مثلث, راست, پایین, راست, بالا, مثلث, چپایکس باکس: Y، راست, پایین, راست, بالا, Y, چپنینتندو سوییچ: ضربدر, راست, پایین, راست, بالا, ضربدر, چپ

زمانی که این کد تقلب را در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled وارد کنید، ماسک های شما که حکم اسلحه را در بازی دارند بی نهایت می شوند.

پلی استیشن: چپ, مثلث, راست, چپ, دایره, راست, پایین, پایینایکس باکس: چپ, Y, راست, چپ, B, راست, پایین, پاییننینتندو سوییچ: چپ, ضربدر, راست, چپ, A, راست, پایین, پایین

با وارد کردن این تقلب، شخصیت بازی شما نامرئی و غیب می شود و دیگر حریفان شما قادر نیستند تا شما را با بمب و … مورد آزار و اذیت قرار دهند.

پلی استیشن: بالا, بالا, پایین, راست, راست, بالاایکس باکس: بالا, بالا, پایین, راست, راست, بالانینتندو سوییچ: بالا, بالا, پایین, راست, راست, بالا

شما بعد از وارد کردن این رمز در بازی، افزایش توربو پدها را مشاهده خواهید کرد؛ در واقع قدرت توربو پدها بیشتر از مقدار معمول می شود.

پلی استیشن: مثلث, راست, راست, دایره, چپایکس باکس: Y, راست, راست, B, چپنینتندو سوییچ: ضربدر, راست, راست, A, چپ

با وارد کردن این کد تقلب در بازی، تمامی ویژگی هایی که مربوط به ماشین است (از توربو پد گرفته تا نیتروژن و …) به حد نامحدود خود می رسد و به معنای دیگر موتور مکانیکی ماشین شما به حد ایده آل و نامحدود خود می رسد.

پلی استیشن: بالا, بالا, چپ, راست, مثلث, پایین, راست, پایینایکس باکس: بالا, بالا, چپ, راست, Y, پایین, راست, پاییننینتندو سوییچ: بالا, بالا, چپ, راست, ضربدر, راست, راست, پایین

این کد حالت بسیار جالبی دارد و زمانی که این کد را وارد کنید، میزان دورهای مسابقه هر تعداد که باشد، تبدیل به 1 دور می شود؛ این کد تقلب بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled برای زمان هایی که احساس خطر می کنید و چیزی تا خط پایان باقی نمانده است مناسب می باشد.

پلی استیشن: پایین, بالا, پایین, پایین, راست, بالا, پایین, راست, مثلث, پایینایکس باکس: پایین, بالا, پایین, پایین, راست, بالا, پایین, راست, Y, پاییننینتندو سوییچ: پایین, بالا, پایین, پایین, راست, بالا, پایین, راست, ضربدر, راست

بعد از وارد کردن این رمز در بازی کراش تیم ریسینیگ نیترو-سوخت، سطح زمین لیز می شود و انگار درحال رانندگی روی سطوح یخی هستید.

پلی استیشن: پایین, چپ, راست, پایین, راست, دایره, مثلث, پایینایکس باکس: پایین, چپ, راست, پایین, راست, B, Y, پاییننینتندو سوییچ: پایین, چپ, راست, پایین راست, A, ضربدر, پایین

 

آموزش و ترفند بازی ها را در پلی مگ دنبال کنید:

هر سوالی راجع به کدهای تقلب بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled دارید و یا رمزهای بیشتری از کراش تیم ریسینگ نیترو-سوخت می شناسید در بخش نظرات ارسال کنید.

منبع: سایت پلی مگ

امین شهری هستم؛ مدیر و موسس رسانه پلی مگ | PLAYMAG.IR

پست قبلی

همه چیز درباره فصل چهارم سریال Hannibal [تاریخ انتشار + بازیگران + داستان]چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

پست بعدی

حق پخش فیلم و سریال دردویل (Daredevil) به استودیوی مارول برگشت

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی فورتنایت – هفته جدید…

راهنمایی چلنج هفته هشتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج Predator Jungle Hunter بازی فورتنایت [دریافت اسکین Predator]

آموزش فعال یا غیرفعال کردن ویژگی Pre-Edit بازی فورتنایت

ایمیل شما منتشر نمی شود

ذخیره مشخصات من برای دیدگاه های بعدی

برترین های این هفته

راهنمایی چلنج Predator Jungle Hunter بازی فورتنایت [دریافت…

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی…

لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) بازی فورتنایت

آموزش فعال یا غیرفعال کردن ویژگی Pre-Edit بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج هفته هشتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

آخرین نقد و بررسی ها

نقد و بررسی بازی ایرانی سفیر عشق | بی ادعا و لایق تمجید

10 دلیل برای تماشای سریال The Queen’s Gambit | چرا گامبی…

آیا بازی FIFA 21 ارزش خریدن و تجربه کردن دارد؟ | نگاهی به…

نقد و بررسی کنسول PS5 | ویژگی های مثبت و منفی پلی استیشن 5

پلی مگ خردادماه 98 شروع به کار کرد. هدف پلی مگ ارائه جدیدترین اخبار و نقد و بررسی ها و سایر موارد در حوزه های سینما و تلویزیون و صنعت گیم و بازی سازی است.

Contact Us: admin@playmag.ir

معرفی فیلم و سریال

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سال 2020 [برترین فیلم…

معرفی فیلم Tenet | فیلم سینمایی تنت چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی 5 بازیگری که می‌توانستند شخصیت جوکر را بازی کنند

بهترین فیلم ها و سریال های جوکر را بشناسید [8 جوکر برتر…

معرفی بهترین سریال های طنز ایرانی [خنده دار ترین سریال ها را…

معرفی بازی

معرفی 20 بازی پرحجم | سنگین ترین بازی ها از لحاظ حجم کدام…

معرفی بازی ایرانی قُلمُل و سه دیو | بکش بکش چالش برانگیز

معرفی 5 بازی شبیه PUBG برای گوشی های موبایل ضعیف + لینک…

معرفی 5 فوتبالیست معروفی که PUBG Mobile بازی می کنند [ایرانی…

معرفی 20 بازی برتر PS4 | بهترین بازی های انحصاری کنسول پلی…

خوش آمدید

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

در جریان رویداد The Game Awards 2018 بود که نسخۀ بازسازی شدۀ بازی فوق‌العاده‌ محبوب و خاطره‌انگیز  Crash Team Racing معرفی شد و همه طرفداران این بازی را به‌وجد آورد. این بازی در ابتدا حدود 20 سال پیش توسط استودیوی خلاق ناتی داگ (Naughty Dog) برای کنسول پلی استیشن 1 منتشر شد و قطعا یکی از خاطره‌انگیز ترین و بهترین بازی‌های کارت ریسینگ ساخته شده تا کنون است. گیمرهای زیادی با این بازی خاطراتی فراموش نشدنی دارند و حالا آن خاطرات رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته و بار دیگر تجربۀ آنها در عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled فراهم شده است. این بازی قطعا می‌تواند تجربۀ بسیار خوبی برای طرفداران قدیمی بازی و همچنین مخاطبان جدید باشد. بازی توسط استودیوی کانادایی Beenox بازسازی شده است و این استودیو با رعایت هستۀ اصلی بازی توانسته همان لذت گذشته را در قالب جلوه‌های امروزی ارائه دهد. دیدن مراحل بیست سال پیش در کنار چندین مرحله و شخصیت جدید، با گرافیک و جلوه‌های بصری امروزی قطعا برای طرفداران بازی بسیار دلچسب و خاطره‌انگیز است و برای مخاطبان جدید هم می‌تواند لذت‌بخش باشد.

در این راهنما نحوه 100 درصد کردن بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به همراه کسب تمامی تروفی/اچيومنت‌های بازی را با هم مرور خواهیم کرد. انجام این کار نیازمند صرف زمان زیادی است اما محیط‌های بی‌نظیر و خاطره‌انگیز این بازی به همراه چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، این ساعات و دقایق را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل خواهد کرد. استودیوی Beenox در عین اینکه برای بازسازی و وفادار بودن به هستۀ اصلی بازی به بهترین شکل ممکن عمل کرده و سنگ تمام گذاشته است؛ سعی کرده تا مکانیزم‌های جدیدی نیز به بازی اضافه کند. قبل از شروع این راهنمایی شما را به مطالعۀ بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled توسط تیم بازی‌سنتر دعوت میکنم.

برای 100 درصد کردن بازی باید کارهایی که در ادامه مشاهده میکنید را انجام دهید:

موارد موجود در این راهنمایی :

چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

زمانیکه تمام مراحل بالا را انجام دهید؛ شما بازی را 100 درصد کرده‌اید. اما دو درصد دیگر هم بصورت مخفی وجود دارد که با رسیدن به آن، هر آنچه در این بازی وجود دارد را تجربه کرده‌اید. برای رسیدن به 101 درصد باید تمام Relic Challengeهای بخش Adventure را دوباره انجام دهید؛ اما این‌بار حتما بعد از گرفتن جعبه‌های امتیاز به حد نصاب مورد نظر برای دریافت مدال طلا برسید.

اما برای 102 درصد باید چه کاری انجام دهید؟

رسیدن به 102 درصد کار سختی است؛ اما از نظر ما ارزشش را دارد. برای رسیدن به این درصد عجیب و سخت شما باید دوباره به Relic Challengeها برگردید. اما این‌بار حتما باید در بهترین حالت ممکن این مراحل را به اتمام برسانید و با گرفتن جعبه‌های امتیاز، به حد نصاب مورد نظر برای دریافت مدال پلتینیوم برسید.

با شروع بازی در بخش Adventure با دو حالت Classic و Nitro Fueled مواجه خواهید شد؛ که در حالت Nitro Fueled شما می‌توانید از کلیه آیتم‌ها و شخصیت‌های بازی و همچنین از شخصی‌سازی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده است استفاده کنید. اما در حالت Classic دقیقا با نسخۀ اولیه بازی مواجه می‌شوید. استودیوی Beenox این را ‌می‌داند که احتمالا بازیکنانی هستند که همان سبک قدیمی بازی را ترجیح می‌دهند. این به آن معناست که در صورت انتخاب حالت کلاسیک ، مانند گذشته از ابتدا تا انتها فقط با یک شخصیت بازی را انجام می‌دهید و محتویات جدید بازی در این بخش وجود نخواهند داشت و دقیقا همان نسخۀ قدیمی را با جلوه‌های بصری بهتر تجربه خواهید کرد.

هدف اصلی در بخش Adventure شکست دادن شخصیت منفی و باس آخر بازی یعنی Nitros Oxide است. برای اینکار در 4 بخش مختلف ، باید در مسابقات مقام اول را کسب کنید و با شکست دادن باس آن بخش ، کلیدش را بدست آورید تا با استفاده از این کلیدها، بتوانید وارد بخش بعدی شوید. در نهایت با بدست آوردن 4 کلید می‌توانید وارد آخرین بخش شوید و رقابت را با Nitros Oxide آغاز کنید. همچنین می‌توانید از بین سه درجۀ سختی Medium ، Easy و Hard یکی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تا انتهای بازی نمی‌توان درجۀ سختی را تغییر داد و اگر قصد دارید تا درجۀ سختی دیگری را انتخاب کنید باید با یک ذخیرۀ جدید این کار را انجام دهید.

1- شتاب اولیه

در شروع هر مسابقه نیم ثانیه قبل از روشن شدن چراغ سبز، دکمۀ سرعت را نگه دارید تا با شتاب بیشتری مسابقه را شروع کنید. انجام اینکار زمانبندی دقیقی نیاز دارد؛ اما باعث می‌شود تا در ثانیه‌های اولیه به مکان اول برسید و تلاش کنید تا در همان رتبه بمانید.

2- حتما از Power Sliding استفاده کنید

مهم‌ترین نکته در این بازی استفاده درست و متوالی از تکنیک سه مرحله‌ای Power Sliding است. در طول مسیر با لغزیدن یا دریفت کشیدن که در این بازی با نام پاوراسلایدینگ شناخته می‌شود، سرعت خود را افزایش دهید. اینکار سخت‌تر از چیزی است که دیده می‌شود اما با کمی تمرین، امری طبیعی می‌شود و تاثیر بسزایی در برنده شدن شما در مسابقات خواهد گذاشت. حتما در طول مسیر با انجام یک پروسۀ سه مرحله‌ای ، پاور اسلایدینگ را انجام دهید و یک افزایش سرعت رایگان بدست آورید.

برای انجام پاور اسلایدینگ دو دکمۀ و در کنسول پلی استیشن 4 و دکمه‌های و در کنسول اکس باکس وان تعبیه شده است؛ که با یک بار فشرن هر یک از این دو دکمه‌ها، شخصیت بازی پرش کوتاهی انجام می‌دهد و با نگه داشتن آن دکمه، دریفت کشیدن آغاز می‌شود. تا هر نقطه‌ای که دکمه را نگه دارید اینکار ادامه خواهد داشت. با آنالوگ جهت‌دهی در حین دریفت کشیدن می‌توانید به چپ یا راست دریفت بکشید. در حین انجام دریفت دکمه را همچنان نگه دارید و دقت کنید تا زمانیکه چرخ‌های ماشین به رنگ زرد درآمد، یا خط دریفت شما در پایین صفحه پر شد، دکمۀ مقابل را یک بار بزنید. دقت داشته باشید که همچنان باید دکمۀ قبلی را نگه دارید و منتظر بمانید تا بار دیگر چرخ‌‌ها به رنگ زرد درآیند و بار دیگر همان دکمۀ مقابل را بزنید و در نهایت سه بار اینکار را انجام دهید تا سرعت ماشین افزایش پیدا کند. شما باید کل مسیر را با همین سیستم طی کنید تا Power Sliding را انجام داده و از این Boost رایگان استفاده کنید.

3- آیتم‌های انفجاری را به اطراف پرت کنید

این امکان وجود دارد تا آیتم‌های انفجاری و شربت‌های گیج کننده را در زمان مناسب به عقب یا جلو پرتاب کنید. بعنوان مثال زمانی‌که سایر بازیکنان پشت سر شما قرار دارند؛ پدال پایین () را نگه دارید و با زدن دکمۀ یا  بمب را به‌سمت عقب پرتاب کنید. این اتفاق برای شربت‌های گیج کننده هم صدق می‌کند و زمانی‌که پدال بالا   () را فشار دهید و شربت را پرتاب کنید، این آیتم بسمت جلو پرتاب میشود.

4- موشک‌های قفل شونده را منفجر کنید

وقتی در جایگاه اول در مسابقه قرار دارید مسلماً هدف اصلی سایر رقبا خواهید بود و آیتم‌های زیادی به‌سمت شما پرتاب خواهد شد. یکی از بدترین آیتم‌هایی که نمی‌توانید به هیچ وجه از برخوردش جلوگیری کنید، موشک‌های قفل شونده هستند. این موشک‌ها بر روی شما قفل می‌شوند و با نزدیکتر شدن لحظه به لحظه، در نهایت با شما برخورد خواهند کرد. برای خنثی کردن این موشک‌ها به رادار موشک که بر روی شما قفل شده دقت کنید. این رادار در دو جهت چپ و راست، میزان نزدیکتر شدن موشک را به‌شما نمایش می‌دهد. دقیقا قبل از لحظه‌ای که دو جهت چپ و راست به مرکز رادار برسند اگر یک آیتم منفجر کننده را به عقب پرتاب کنید به موشک برخورد کرده و جان سالم به در می‌برید.

5- بمب‌‌ها را در نقطه مدنظر منفجر کنید

با زدن دکمه‌های یا  بمب شما آزاد می‌شود تا در صورت برخورد با هر جسمی منفجر شود.  با زدن دوبارۀ این دکمه می‌توانید بمب را در نقطۀ مدنظر منفجر کنید.

6- میوه سلاح های شما را قوی‌تر می‌کند

در طول مسابقه حتما ده عدد میوه بخورید؛ زیرا اینکار باعث می‌شود تا سلاح‌های شما حالت قوی‌تری داشته باشند. بعنوان مثال جعبه‌های TNT سبز رنگ می‌شوند و با یک برخورد منفجر خواهند شد.

7- حتما از راه‌های مخفی استفاده کنید

راه مخفی‌های متعددی در بازی Crash Team Racing وجود دارد که حتما از آنها استفاده کنید. زیرا در برنده شدن شما تاثیر بسزایی دارد و باعث می‌شود تا در زمان کمتری مسیر مسابقه را طی کنید. (راهنمای استفاده از راه‌های مخفی را در ادامۀ همین مطلب می‌توانید مشاهده کنید.)

8- از ترمز دستی استفاده کنید

گاهی اوقات در طول مسیر پیچ‌های بسیار تندی وجود دارد که با دریفت کشیدن نمی‌توانید از این پیچ‌ها به‌راحتی عبور کنید. در این مواقع با ترمز گرفتن پیچ را رد کنید، شاید سرعت شما را کم کند؛ اما بهتر از این است که مستقیم با دیوار برخورد کنید و ماشین متوقف شود.

9- جعبه‌های TNT را از روی خود بردارید

در بازی دو نوع جعبۀ انفجاری TNT به رنگ سبز و قرمز وجود دارد. جعبه‌های سبز رنگ با کوچکترین برخورد منفجر می‌شوند؛ اما جعبه‌‌های به رنگ قرمز برای چند ثانیه روی سر شما قرار می‌گیرند و بعد منفجر می‌شود. در لحظاتی که جعبۀ TNT قرمر رنگ بر روی سر شما قرار دارد یکی از دکمه‌های پرش کوتاه ( یا در کنسول پلی استیشن 4  –  یا در کنسول اکس باکس وان) را بصورت متوالی فشار دهید تا بمب از روی سر شما برداشته شود.

10- با پریدن نیترو کسب کنید

در طول مسابقات حتما در هر مکانی که امکان پریدن وجود دارد با استفاده از دکمه‌های پرش کوتاه ( یا در کنسول پلی استیشن 4  –  یا در کنسول اکس باکس وان) بپرید؛ زیرا هر چقدر بیشتر در هوا بمانید سرعت شما افزایش پیدا خواهد کرد.چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم

11- کاراکتر مخفی بازی را آزاد کنید

برای باز کردن کاراکتر مخفی Penta Penguin در صفحه اصلی بازی ، دکمه‌های و در کنسول پلی استیشن 4 و  و در کنسول اکس باکس وان را همزمان نگه دارید و کدهای زیر را وارد کنید.(این کاراکتر مخفی از سرعت بالایی برخوردار است و در چالش‌های زمانی بسیار کاربرد دارد)

استفاده از راه‌های مخفی در بازی Crash Team Racing از گذشته یکی از مسائل محبوب و پرکاربرد بوده و کمک شایانی را به برنده شدن شما در مسابقات خواهد کرد. در اکثر مواقع برای ورود به این راه‌های مخفی حتما باید از پاوراسلایدینگ استفاده کنید و سرعت خود را افزایش دهید.

در ادامه محل دقیق تمام راه‌های مخفی بازی را با هم مرور می‌کنیم :

–  مسیر Crash Coveهمانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این راه مخفی بعد از اولین پیچ، در سمت چپ این مسیر قرار دارد که می‌توانید با استفاده از پاوراسلایدینگ سرعت خود را افزایش داده و یک پرش کوتاه از آن استفاده کنید.

–  مسیر Mystery Cavesدر این مسیر پس از عبور از اولین جفت لاک پشت‌ها ، یک مسیر گل آلود در سمت چپ وجود دارد. شما برای استفاده از این میانبر و صرفه‌جویی در زمان، به سرعت زیادی احتیاج دارید، زیرا گل مانند چمن یا برف سرعت ماشین را کم می‌کند.

–  مسیر Sewer Speedwayدر این مسیر یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین راه مخفی‌های بازی CRASH TEAM RACING وجود دارد که استفاده از آن می‌تواند تاثیر به‌سزایی در ذخیرۀ زمان و برنده شدن در مسابقات داشته باشد. برای رسیدن به این راه مخفی حتما از پاوراسلایدینگ استفاده کنید.

–  مسیر Roo’s Tubeاگر از پاور اسلایدینگ استفاده می‌کنید حتما از حاشیه جاده حرکت کنید تا در زمان صرفه‌جویی شود.

–  مسیر Slide Coliseumراه مخفی های زیادی در این مرحله وجود دارد و شما می‌توانید با پرش از روی لبۀ جاده، پیچ‌های تند را به‌راحتی رد کنید.

–  مسیر Coco Parkدر سمت چپ مسیر، در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید؛ می‌توانید با استفاده از Boost (افزایش سرعت) از قسمت چمن‌ حاشیۀ جاده بروید و زمان بیشتری را ذخیره کنید. چمن هم مانند گل یا برف سرعت ماشین را کم می‌کند پس حتما از Boost یا پاور اسلایدینگ استفاده کنید.

–  مسیر Tiger Templeبرای ورود به این راه مخفی، حتما باید از یک آیتم انفجاری استفاه کنید. بعد از برخورد آیتم انفجاری به ورودی راه مخفی می‌توانید از آن استفاده کنید.

–  مسیر Papu’s Pyramid

در این مرحله چندین راه مخفی پر کاربرد وجود دارد که در ادامه محل دقیق آنها را مشاهده می‌کنید.با یک پرش از قسمتی که در تصویر مشخص شده است می‌توانید از سکو برای کوتاه کردن مسیر استفاده کنید.

در سمت چپ مسیر ، در محلی که در نقشه مشخص شده است راه مخفی بعدی را مشاهده می‌کنید. با یک پرش کوتاه می‌توانید به آن برسید.

در نهایت آخرین راه مخفی این مسیر باعث می‌شود تا یک پیچ تند را به‌راحتی رد کنید. قبل از پیچ در محلی که در تصویر مشخص شده است با سرعت زیاد و با زدن دکمۀ پرش کوتاه ( یا در کنسول پلی استیشن 4  –  یا در کنسول اکس باکس وان) یک پرش بلند در سمت راست انجام دهید و پیچ را رد کنید.

–  مسیر Polar Passدر این مرحله دو راه مخفی وجود دارد. در محلی که در تصویر مشخص شده است می‌توانید با استفاده از  Boost سرعت را افزایش دهید و با یک پرش به آن سمت مسیر بپرید.

برای راه مخفی بعدی هم نیاز به Boost برای افزایش سرعت دارید و با یک پرش بلند می‌توانید پیچ تند را رد کنید.

–  مسیر Dragon Minesدر محلی که در تصویر مشخص شده است؛ می‌توانید از مسیر ریل استفاده کنید و زمان بیشتری را ذخیره کنید.

–  مسیر Blizzard Bluffاین راه مخفی در سمت چپ مسیر، در محلی که در تصویر می‌بینید قرار گرفته است. برف باعث کم شدن سرعت شما می‌شود پس حتما برای استفاده از این راه مخفی از Boost استفاده کنید.

راه مخفی بعدی را پس از عبور از اولین قسمت یخ زدۀ مسیر، در سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

برای استفاده از راه مخفی بعدی ، می‌توانید در صورت داشتن سرعت کافی از روی حصارهایی که در تصویر مشخص شده بپرید و مسیر را کوتاه‌تر کنید.

راه مخفی بعدی را پس از عبور از قسمت یخ زدۀ مسیر، در سمت چپ در محلی که در تصویر هم مشخص شده است مشاهده می‌کنید.

مسیر Hot Air Skywayوقتی به اولین افزایش‌دهندۀ سرعت رسیدید، می‌توانید در سمت راست از راه مخفی استفاده کنید.

–  مرحلۀ Cortex Castleدر محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید با یک پرش کوتاه می‌توانید به راه مخفی این مرحله برسید و از آن استفاده کنید.

–  مسیر N.Gin Labsهمانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید؛ می‌توانید برای افزایش سرعت خود از نیترو پدی که در سمت راست مسیر وجود دارد استفاده کنید.

–  مسیر Inferno Islandهمانطور که در ابتدای این مسیر پس از عبور از اولین پل ، می‌توانید در سمت چپ با یک پرش کوتاه از روی حصارها بپرید و با استفاده از این راه مخفی، مسیر کوتاه‌تری را طی کنید.

–  مسیر Jungle Boogie

در این مرحله دو راه مخفی وجود دارد که در ادامه محل دقیق آنها را مشاهده می‌کنید.در سمت راست محلی که در تصویر می‌بینید ، می‌توانید از راه مخفی این مرحله استفاده کنید.

سمت چپ پل ، در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید با یک پرش می‌توانید به راه مخفی دوم برسید.

–  مسیر Clockwork Wumpa

در این مرحله هم دو راه مخفی وجود دارد که در ادامه محل دقیق آنها را مشاهده می‌کنید.در محلی که در نقشه مشخص شده است ، زیر فلش سمت چپ می‌توانید از بین چرخ دنده‌ها عبور کنید.

راه مخفی بعدی همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در سمت چپ مسیر قرار گرفته است و شما باید در محلی که در نقشه مشخص شده با Boost سرعت خود را افزایش دهید و با یک پرش خود را به راه مخفی برسانید.

–  مسیر Android Alleyاین راه مخفی در ذخیرۀ زمان کمک زیادی به شما خواهد کرد. در محلی که در نقشه مشخص شده است یک پنجرۀ بزرگ شیشه‌ای را خواهید دید که فلش‌های زرد رنگی در بالای آن قرار دارند. با سرعت زیاد شیشه‌ها را بشکنید و از این راه مخفی استفاده کنید.

–  مسیر Deep Sea Drivingدر سمت راست در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید با پرش از روی نیترو پد ، می‌توانید از راه مخفی استفاده کنید.

–  مسیر Tiny Templeسمت چپ مسیر در محلی که در نقشه مشخص شده است راه مخفی را مشاهده می‌کنید.

–  مسیر Meteor Gorgeدر محلی که در تصویر مشخص شده است با استفاده از نیترو پد ، سرعت خود را افزایش دهید و با یک پرش خود را به جزیرۀ سنگی کوچک وسط برسانید و در ادامه به راه اصلی برسید.

–  مسیر Barin Ruinsدر سمت راست محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید راه مخفی این مرحله قرار گرفته است و استفاده از آن باعث ذخیرۀ زمان بیشتری می‌شود.

–  مسیر Out Of Timeدر محلی که در نقشه مشخص شده است با پرش از روی حصار شکسته‌ و با استفاده از Boost می‌توانید از این راه مخفی استفاده کنید.

در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید؛ در سمت چپ پل با یک پرش می‌توانید از راه مخفی بعدی این مرحله استفاده کنید.

–  مسیر Assembly Lainبا استفاده از Boost سرعت خود را افزایش دهید و با پرش از روی دیواری که در تصویر مشخص شده است به سمت دیگر مسیر بپرید.

در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید حصار شکسته‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن عبور کنید و از راه مخفی بعدی این مرحله استفاده کنید.

در CTR Challengesها باید سه کلمۀ “T” ، “R” و “C” که در مکان‌های خاصی از مسیر قرار گرفته‌اند را بدست آورید. این چالش‌ها را می‌توانید هر زمان که دوست دارید تکرار کنید؛ حتی بعد از اتمام بخش داستانی بازی هم می‌توانید این سه کلمه را بدست آورید. همچنین می‌توان از طریق منوی اصلی در بخش Local Arcade هم این مراحل را هر زمانی که دوست داشتید انجام دهید. اما توجه داشته باشید که برای دریافت تروفی/اچیومنت “Token Collector” فقط در حالت Adventure باید این مراحل را انجام دهید.

در ادامه محل دقیق این سه کلمۀ را مشاهده می‌کنید:

(با کلیک بر روی تصاویر با کیفیت بهتری تماشا کنید)

–  مسیر Crash Cove

 

–  مسیر Mystery Caves

 

–  مسیر Sewer Speedway

 

–  مسیر Roo’s Tube

 

–  مسیر Coco’s Park

 

–  مسیر Tiger Temple

 

–  مسیر Papu’s Pyramid

 

–  مسیر Dingo Canyon

 

–  مسیر Polar Pass

 

–  مسیر Tiny Arena

 

–  مسیر Dragon Mines

 

–  مسیر Blizzard Bluff

 

–  مسیر Hot Air Skyway

 

–  مسیر Cortex Castle

 

–  مسیر N.Gin Labs

 

–  مسیر Oxide Station

 

برای انجام تمام Relic Challengesها باید بار دیگر مراحل را انجام دهید؛ اما اینبار هیچ دشمنی در مسابقه وجود ندارد و شما باید در زمان مشخص شده به خط پایان برسید. در طول مسیر جعبه‌هایی وجود دارد که روی آنها 1 ، 2 و 3 نوشته شده است که با دریافت آنها، زمان به مقدار عددی که روی جعبه نوشته شده است متوقف می‌شود. پس در کنار رانندگی سریع، حتما تمام این جعبه‌ها را در طول سه دور بدست آورید و بهترین رکورد را از آن خود کنید.

در مجموع تعداد 12 چالش کریستال (Crystal Challenge) در بازی وجود دارد که در بخش Local Arcade در دسترس هستند. در هر مرحله 20 عدد کریستال در سرتاسر نقشه پراکنده شده‌ است و شما باید در زمان مناسب تمام آنها را جمع‌آوری کنید.

مراحلی که باید انجام دهید را در ادامه مشاهده می‌کنید:

برای سهولت کار ویدئویی را آماده کرده‌ایم تا با تماشای آن به راحتی تمام کریستال‌ها را جمع‌آوری کنید.

>> بدست آوردن تمام کریستال‌ها در Crash Team Racing Nitro Fueled <<

توجه داشته باشید که 4 مرحله از این مراحل را در بخش Adventure بازی انجام می‌دهید و در صورتیکه در آن بخش تمام کریستال‌ها را جمع‌آوری کرده‌ باشید ، دیگر نیازی به انجام دوبارۀ این مراحل نیست.

4 مرحله‌ای که در بخش Adventure بازی وجود دارد:

Nitro Court

Rocky Road

Rampage Ruins

Skull Rock

 

در بازی پنج Gem یا الماس وجود دارد که برای بدست آوردن هر یک از این الماس‌ها ، در ابتدا باید تمام CTR چلنج‌ها را انجام دهید. در ادامه برای هر الماس باید در چندین مرحله مقام اول را کسب کنید. ناگفته نماند که بازی به ترتیب مراحل را برای شما اجرا خواهد کرد.

در ادامه مراحلی که برای هر الماس در نظر گرفته شده است را مشاهده می‌کنید:

 

دریافت بیشتر تروفی‌های بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled کار راحتی است. اما تروفی‌های بخش Adventure در درجۀ سختی Hard می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. حدود 40 ساعت زمان می‌برد تا تمام تروفی‌های بازی را کسب کنید. این بازی روند پیشرفت مناسبی را ارائه می‌دهد و با کمی دقت می‌توانید تمام چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید. نکتۀ اصلی در کلیۀ چالش‌ها، استفادۀ درست و مداوم از پاوراسلایدینگ است. در ادامه راهنمایی برای دریافت هر یک از تروفی‌های بازی را مشاهده می‌کنید:

برای اولین بار در یک مسابقه برنده شوید و این تروفی را بدست آورید.

با شکست اولین باس بازی یعنی Ripper Roo این تروفی را بدست خواهید آورد.

با شکست دومین باس بازی یعنی Papu Papu این تروفی را بدست خواهید آورد.

با شکست سومین باس بازی یعنی Komodo Joe این تروفی را بدست خواهید آورد.

با شکست چهارمین باس بازی یعنی Pinstripe Potoroo این تروفی را بدست خواهید آورد.

با انجام اولین CTR Challenge این تروفی را بدست خواهید آورد.

زمانیکه یکی از باس‌های بازی را شکست دهید مسیر Crystal challenge در آن قسمت در دسترس خواهد بود که با بدست آوردن 20 عدد کریستال در یکی از  مراحل این تروفی را بدست خواهید آورد. (آموزش انجام تمام Crystal challenge‌ها در این مطلب موجود می‌باشد)

برای بدست آوردن این تروفی از راه مخفی مسیر Sewer Speedway استفاده کنید. (مکان دقیق تمام راه‌ مخفی‌های بازی در این مطلب موجود می‌باشد)

برای بدست آوردن این تروفی از راه مخفی مسیر Crash Cove استفاده کنید. (مکان دقیق تمام راه‌ مخفی‌های بازی در این مطلب موجود می‌باشد)

برای بدست آوردن این تروفی در مسیر Papu Pyramid از دو راه مخفی استفاده کنید. (مکان دقیق تمام راه‌ مخفی‌های بازی در این مطلب موجود می‌باشد)

برای بدست آوردن این تروفی در مسیر Blizzard Bluff از چهار راه مخفی استفاده کنید. (مکان دقیق تمام راه‌ مخفی‌های بازی در این مطلب موجود می‌باشد)

برای بدست آوردن این تروفی از راه مخفی مسیر Polar Pass استفاده کنید. (مکان دقیق تمام راه‌ مخفی‌های بازی در این مطلب موجود می‌باشد)

برای بدست آوردن این تروفی از راه مخفی مسیر Cortex Castle استفاده کنید. (مکان دقیق تمام راه‌ مخفی‌های بازی در این مطلب موجود می‌باشد)

برای دریافت این تروفی از تمام سلاح‌های بازی استفاده کنید. در مجموع 11 سلاح در بازی وجود دارد که 2 عدد آن فقط در بخش Battle Mode در دسترس است.

برای بدست آوردن این تروفی زمانیکه سلاح‌هایی مانند بمب‌های پرتاپی یا موشک‌های قفل شونده بدست آوردید ، سه بار بصورت متوالی به یک دشمن صدمه بزنید.

برای دریافت این تروفی در یک مسیر بدون استفاده از هیچ سلاحی برنده شوید. بهترین مسیرها برای انجام این کار مسیر Crash Cove یا مسیر Tiger Temple است.

برای برنده شدن بدون استفاده از سلاح ، حتما از پاور اسلایدینگ استفاده کنید. (آموزش نحوۀ استفاده از پاوراسلایدینگ در بخش توصیه‌های قبل از شروع در همین مطلب موجود می‌باشد)

برای دریافت این تروفی باید یک موشک قفل شونده را خنثی کنید.

یکی از بدترین سلاح‌هایی که به‌هیچ وجه نمی‌توانید از برخوردش جلوگیری کنید، موشک‌های قفل شونده هستند. این موشک‌ها بر روی شما قفل می‌شوند و با نزدیکتر شدن لحظه به لحظه، در نهایت با شما برخورد خواهند کرد. برای خنثی کردن این موشک‌ها به رادار موشک که بر روی شما قفل شده دقت کنید. این رادار در دو جهت چپ و راست، میزان نزدیک شدن موشک را به‌شما نمایش می‌دهد. دقیقا قبل از لحظه‌ای که دو جهت چپ و راست به مرکز رادار برسند ، اگر یک آیتم شربت گیج کننده به عقب پرتاب کنید به موشک برخورد کرده و جان سالم به در می‌برید.

برای بدست آوردن این تروفی ، باید دو بار دیگر مراحل بالا را انجام دهید. یکبار با بمب و بار دوم با جعبه‌های TNT موشک را خنثی کنید.

برای بدست آوردن این تروفی یکی از طولانی‌ترین مسیرها را انتخاب کنید و تا دور دوم مسابقه در رتبۀ آخر قرار بگیرید؛ تا زمانیکه دور آخر شروع شود. با شروع دور آخر، باید تمام حریفان را پشت سر گذاشته و برندۀ مسابقه شوید.

برای انجام راحت‌تر اینکار درجۀ سختی Easy را انتخاب کنید؛ چون در این حالت حریفان شما عکس‌العمل بالایی نخواهند داشت. همچنین مرحلۀ Hot Air Skyway بهترین مکان برای دریافت این تروفی است.

این تروفی را به احتمال زیاد در طول انجام بازی بدست خواهید آورد. کاری که مدنظر است انجام 500 بار دریفت یا همان پاوراسلایدینگ است.

برای دریافت این تروفی باید 15 بار پشت سر هم عمل دریفت یا همان پاوراسلایدینگ را انجام دهید. مسیر Crash Cove بدلیل وجود فضای زیاد بهترین مکان برای دریافت این تروفی است.

برای دریافت این تروفی باید بدون صدمه دیدن ، یکی از باس‌های بازی را شکست دهید.‌ بهترین باس برای انجام اینکار  Ripper Roo است چون مسیر مبارزه با او کوتاه و پهن است.

برای دریافت این تروفی باید سه مرحلۀ پاوراسلایدینگ را انجام دهید؛ اما اینبار دقیقا در لحظات آخر که دود سیاهی از اگزوز ماشین خارج می‌شود. (آموزش استفاده از پاوراسلایدینگ در توصیه‌های قبل از شروع در همین مطلب موجود می‌باشد)

برای دریافت این تروفی باید با یک بمب به دو نفر صدمه بزنید. برای انجام راحت‌تر اینکار در مکان آخر قرار بگیرید و حتما 10 عدد سیب برای افزایش قدرت بمب جمع‌آوری کنید.

برای دریافت این تروفی باید در یک مسابقه برنده شوید؛ در حالیکه تفاوت زمان شما با نفر دوم 0.3 ثانیه باشد.

دقیقا قبل از خط پایان منتظر بمانید تا نفر دوم به شما نزدیک شود و در لحظۀ آخر از خط پایان عبور کنید. دریافت این تروفی کمی هم به شانس بستگی دارد؛ پس اینکار را چندین بار انجام دهید تا در نهایت یکبار تفاوت زمانی شما با نفر دوم 0.3 شود.

با بدست آوردن اولین الماس این تروفی را بدست خواهید آورد. (راهنمای انجام Gem Cup ها در همین مطلب موجود می‌باشد)

با اتمام اولین Relic Challenge این تروفی را بدست خواهید آورد.

نیازی نیست که حتما بهترین زمان را ثبت کنید؛ با هر رکوردی این تروفی را بدست خواهید آورد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

http://uploadboy.me/v8ikdryywo2b/HELP CTR.rar.html
این از لینک دانلود رمز هم در ویدیو گفته شد

چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم
چگونه شخصیت های کراش ماشینی را باز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *