چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

 
helpkade
چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون
چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

یکی از قابلیت‌های مهم iOS که از زمان iOS 8 به این سیستم‌عامل افزوده شد، پشتیبانی از برنامه‌های کیبورد شخص ثالث است. با پشتیبانی از این کیبوردها اپل آیفون و آیپد را کمی بیشتر قابل شخصی سازی کرد تا از رقیب اصلی‌اش، اندروید عقب نماند. این کیبوردها علاوه بر ظاهر جذاب، امکانات جالبی به همراه دارند. اما یک مشکل نیز دارند که آن جابجایی میان آن‌ها در مواقع مختلف است. کیبورد Emojo برای iOS برنامه کیبوردی است که دو کیبورد حروف/اعداد و شکلک را با یکدیگر ترکیب کرده است. شما با این برنامه می‌توانید شکلک‌هایی را روی حروف کیبورد آیفون تنظیم کنید و هنگام نگه داشتن انگشت روی آن حرف، شکلک تنظیم شده تایپ خواهد شد. این برنامه به مدتی محدود رایگان است. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تعمیرات تخصصی موبایل

 

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

کیبورد حروف/اعداد موجود در Emojo نیز کاملا در این دو حالت و علامت‌ها کاربردی است. این کیبورد همانند کیبورد قبل از iOS 9 هنگام تایپ کردن نشانگری برای مشخص کردن اینکه با حروف بزرگ یا کوچک می‌نویسید ندارد.
Emojo کیبوردی عالی برای افرادی است که هنگام پیام دادن از شکلک استفاده می‌کنند. تعداد شکلک‌هایی که می‌توان روی حروف کیبورد تنظیم کرد محدود به 26 عدد است و نمی‌توان برای کلیدهای اعداد شکلکی تنظیم کرد. با این وجود ایده بکار گرفته شده بسیار جالب است و به همه کاربران آیفون و آیپد پیشنهاد می‌کنیم کیبورد Emojo را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

قطعات گوشی آیفون ایکس آر

قطعات گوشی نوت 10

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

در این مقاله قصد داریم که در مورد اضافه کردن و استفاده از اموجی‌ (Emoji) در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اطلاعات دقیق‌تر خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بدون تردید با واژه اموجی یا همان (Emoji) برخورد داشته‌اید. اموجی در واقع شکلک‌ها یا صورتک‌هایی هستند که در فضای مجازی به منظور توصیف احساس و عواطف کاربر از آن‌ها استفاده می‌شود. هم اکنون تقریب تمام گوشی‌های هوشمند قابلیت پشتیبانی از اموجی را به همراه داشته و انواع مختلفی از آن‌ها را ارائه می‌کنند. شاید جالب باشد که بدانید ارسال اموجی ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد و استفاده از این صورتک‌ها ابتدا در بین ژاپنی‌ها مرسوم بود و سپس در سراسر دنیا نفوذ کرد.

ما در این مقاله قصد داریم که در مورد اضافه کردن و استفاده از اموجی در دو سیستم عامل آی او اس و اندرویدی اطلاعات دقیق‌تری را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین این مقاله شامل بخش‌ها و زیرشاخه‌های مختلفی می‌شود که به طور اختصاصی شرح داده خواهند شد. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

سیستم عامل آی او اس اپل مدت‌هاست که از قابلیت ارسال و دریافت اموجی پشتیبانی می‌کند. تا پیش از ماه آوریل (April) سال 2015 و ارائه به روز رسانی آی او اس 8.3 این سیستم عامل تنها از اموجی‌های دارای یک رنگ مشخص که عمدتا زرد بود پشتیبانی می‌کرد. اما با عرضه آپدیت آی او اس 8.3 اپل اموجی‌های متنوع‌تری را به سیستم عامل آی او اس اضافه کرد و هر یک از این اموجی‌ها را در رنگ‌های مختلفی ارائه کرده است. به عنوان مثال اموجی “لایک” در آی او اس 8.3 شامل چند رنگ پوست مختلف می‌شود و کاربر می‌تواند بنا به سلیقه شخصی خود هر یک از آن‌ها را مورد استفاده قرار دهد. اما چطور می‌توان این قابلیت را در دستگاه‌های آی او اسی فعال و از آن استفاده کرد؟ به بیان دیگر چگونه می‌توانیم به استفاده از اموجی‌های متنوع‌تر و با رنگ‌ها بیشتر در سیستم عامل آی او اس بپردازیم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، اموجی‌های متنوع مد نظر با آپدیت آی او اس 8.3 از سوی اپل ارائه شده‌اند، بنابراین در اولین قدم سیستم عامل دستگاه شما باید به آی او اس 8.3 یا نسخه‌های بالاتر آن ارتقا داده شود. انجام این عمل بسیار ساده بوده و با طی کردن مراحل زیر امکان‌پذیر است:

حال نوبت به فعال‌سازی اموجی‌های متنوع و جدید در آیفونتان می‌رسد. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون

حال وقت آن رسیده که از اموجی‌های متنوع و جدید فعال شده در آیفون یا آیپدتان استفاده کنید. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

با انجام مراحل فوق می‌توانید از اموجی‌های متنوع‌تری در سیستم عامل آی او اس استفاده کنید. با توجه به اینکه این قابلیت با آپدیت آی او اس 8.3 عرضه شد، احتمالا هم اکنون اغلب شما عزیزان از آن استفاده می‌کنید. ضمنا با طی کردن مراحل فوق در دستگاه‌های بهره‌مند از سیستم عامل او اس ایکس 10.10.3 یا OS X 10.10.3 و بالاتر هم امکان استفاده از اموجی‌های متنوع‌تر در دستگاه فراهم می‌آید. چنانچه در رابطه با این موضوع سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

اپل همچنین در آپدیت آی او اس 8.3 قابلیت پشتیبانی از اموجی‌های منحصر به فرد ولکان (Vulcan) و اسپاک (Spock) را هم به این سیستم عامل اضافه کرد. اگر با سری ویدئوهای استار ترک (Star Trek) آشنایی داشته باشید بدون تردید ولکان و اسپاک را می‌شناسید و از به کارگیری اموجی این دو شخصیت در آیفون یا آیپد خود لذت خواهید برد. فعال کردن اموجی‌های ولکان (Vulcan) و اسپاک (Spock) باید با انجام ترفند خاصی صورت گیرد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

پیش از انجام هر اقدامی باید سیستم عامل دستگاه خود را به آی او اس 8.3 یا نسخه‌های بالاتر آپدیت کنید. اموجی‌های ولکان و اسپاک برای اولین بار در این نسخه 8.3 سیستم عامل آی او اس عرضه شدند، بنابراین لازم است تا دستگاه حداقل از آی او اس 8.3 بهره‌مند باشد. به منظور به روز رسانی سیستم عامل دستگاه آی او اسی خود مراحل زیر را طی کنید:

پس از به روز رسانی سیستم عامل آیفون یا آیپد خود باید مراحل زیر را طی کنید تا اموجی ولکان و اسپاک در دستگاهتان قابل استفاده شود:

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

با انجام مراحل فوق اموجی‌های منحصر به فرد ولکان (Vulcan) و اسپاک (Spock) در آیفون یا آیپدتان قابل استفاده می‌شوند. کافیست که به بخشی مراجعه کنید تا قابلیت تایپ متن را داشته باشد. سپس آیکون شبیه به کره زمین را انتخاب کرده و میانبری که برای اموجی‌های اسپاک و ولکان خود تعیین کرده بودید را انتخاب نمایید. حال می‌توانید از اموجی‌های موجود استفاده کنید. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی :بیشتر بخوانید

سیستم عامل اندروید هم قابلیت پشتیبانی از اموجی‌ را ارائه می‌کند. مدت‌هاست که این قابلیت در اندروید وجود داشته و دستگاه‌های اندرویدی از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند. اما با این حال ممکن است در برخی از دستگاه‌های اندرویدی قابلیت پشتیبانی و استفاده از اموجی وجود نداشته باشد. ما در ادامه به نحوه فعال سازی و استفاده از اموجی در سیستم عامل اندرویدی و دستگاه‌های مبتنی بر آن می‌پردازیم.

در قدم اول و پیش از انجام هر اقدامی توصیه می‌کنیم که قابلیت دستگاه اندرویدی خود به منظور شناسایی اموجی‌ها را بررسی کنید. ممکن است برخی از دستگاه‌های اندرویدی که عموما قدیمی هستند قابلیت شناسایی صورتک‌ها یا شکلک‌های اموجی را نداشته باشند. بنابراین فعال سازی و استفاده از اموجی در این دستگاه‌های غیر ممکن خواهد بود.

برای بررسی این موضوع و توانایی دستگاه شما در شناسایی اموجی یک راه حل بسیار ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ابتدا دستگاه اندرویدی خود را به اینترنت متصل کرده و مرورگر آن را اجرا کنید. حال به صفحه گوگل مراجعه نموده و عبارت “Emoji” را جستجو کنید. در این شرایط صفحه‌ای حاوی نتایج جستجوی مورد نظرتان نمایان می‌شود. اگر دستگاه اندرویدی شما قابلیت شناسایی اموجی را داشته باشد، مانند تصویر فوق شکلک‌ها یا صورتک‌های اموجی را در لیست و نتایج ارائه شده مشاهده خواهید کرد. اگر دستگاهتان از اموجی پشتیبانی نکند قادر به مشاهده این شکلک‌ها نخواهید بود. دقت داشته باشید که حتی اگر دستگاه اندرویدی شما قادر به شناسایی اموجی نباشد با استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون لاین (Line)، واتساپ (WhatsApp) و … قادر به ارسال و دریافت اموجی خواهید بود. پشتیبانی نکردن دستگاه از اموجی بدان معنا است که در برنامه پیا‌م‌رسان یا اس ‌ام‌ اس دستگاه نمی‌توانید اموجی مشاهده کنید.
پس از سپری کردن مراحل فوق و بررسی توانایی دستگاه در شناسایی اموجی نوبت به فعال سازی آن در دستگاه می‌رسد. در برخی از دستگاه‌های اندرویدی قابلت شناسایی و پشتیبانی از اموجی وجود دارد اما اموجی‌ها به طور پیش فرض به همراه صفحه کلید یا کیبورد اختصاصی دستگاه ارائه نشده‌اند. اگر دستگاهتان از اندروید 4.4 یا بالاتر بهره می‌برد، احتمالا کیبورد مجازی گوگل (Google Keyboard) اموجی‌های خاصی را ارائه می‌کند. با این حال امکان تغییر کیبورد مجازی و استفاده از کیبوردهای با اموجی متنوع‌تر در دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد. به منظور تغییر کیبورد مجازی دستگاه اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، برخی از دستگاه‌های اندرویدی قابلیت پشتیبانی از اموجی را دارند اما کیبورد مجازی پیش فرض آن‌ها هیچ اموجی را ارائه نمی‌کند. در این شرایط شما باید نسبت به دانلود یک کیبورد ثانویه یا سوم شخص با اموجی‌های متنوع اقدام کنید و سپس به روشی که در بالا شرح داده شد آن کیبورد مجازی را به عنوان کیبورد پیش فرض دستگاهتان تعیین کنید. بدین صورت قادر به استفاده از اموجی در حین تایپ با دستگاه اندرویدی خود خواهید بود. کیبوردهای مجازی همچون Swype، SwiftKey، Minuum و… بدین منظور مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در چارسو

در نهایت باید اشاره کنیم که پشتیبانی از اموجی‌های مجموعه “جنگ ستارگان” یا “Star Wars” در سال 2015 به توییتر هم اضافه شد. به طور کلی استفاده از اموجی‌های متنوع روز به روز در حال پیشرفت است و هم اکنون در اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی همچون تلگرام استیکرها در حال جایگزینی با اموجی‌ هستند. با این وجود آمار نشان می‌دهد که استفاده از اموجی در بین کاربران فوق‌العاده رایج است. شما حتی می‌توانید به ساخت اموجی‌های منحصر به فرد خود هم بپردازید. سعی می‌کنیم که در مقاله‌ای جداگانه به آموزش انجام این عمل و نحوه ساختن اموجی بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از موارد شرح داده شده در این مقاله سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone XS قطعات

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی سامسونگ A20 اس

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

لطفاااااااا برای جی ال ایکس هم بنویسید که باید چی کار کنم برای من اندروید ۶هستش و ایموجی هاش شبیه تخم مرغن 😬😤میخوام شبیه سامسونگ بشه لطفااااااااا

سلام دوست عزیز
در صورت امکان حتما انجام میدیم

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

سلام چگونه میتونم عکس رو به اموجی تلگرام بیارم کمک کنید

سلام ممنون گوشی من سامسونگه و نمیتونم تو ذخیره کردن مخاطب اموجی بزارم مث قلب و….کمکم کنید!!!!میشه بگین چیکار کنم

سلام.ممنون ازمقالتون،گوشی من سامسونگه و نمیتونم تو ذخیره کردن مخاطب اموجی بزارم مث قلب و….کمکم کنید!!!!میگه غیرفعاله وامکانش نیس

دوست عزیز جواب شما اینه چون مخاطب هات در سیم کارت ذخیره هستند شما اگه اونارو تو گوشی ذخیره کنی میتونی ایموجی بزاری

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

شکلک ها و اموجی ها پس از انتشار iOS 5 که به صورت رسمی در آیفون معرفی شد , طرفداران بسیار زیادی را پیدا کردند به طوری که خیلی از افراد به جای استفاده از کلمات , از اموجی ها و شکلک ها استفاده میکنند . در سیستم عامل آی او اس علاوه بر اموجی یک سری شکلک نیز دارد که به صورت مخفی هستند و میتوان آن ها را فعال کرد و به شکلک های کیبورد آیفون اضافه کرد . این شکلک ها حدود ۱۰۰ عدد میباشد . این قابلیت از ویژگی های سیستم عامل آي او اس میباشد و نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارید : 

 

 

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

 

 

 

 

 

در انتها شما را به دیدن کلیپ آموزش اضافه کردن شکلک به کیبورد آيفون دعوت میکنم :‌

خرید انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت PS4

خرید گیفت کارت اپل

نمایندگی اپل اِن آی سی تهران امکان “تحویل کالا در روز ثبت سفارش” را فراهم کرده است.

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

روز به روز شرکت های تولید کننده نرم افزار شکلک های متنوع و خوش رنگ و لعاب تر از قبل را برای کیبورد های مختلف منتشر می کنند اما هنوز هستند بسیاری از کاربرانی که به کمک علامت هایی مثل پرانتز، کروشه و … شکلک هایی خاص برای انتقال احساسات خود می سازند. اگر جزء این دسته از کاربران هستید و از سیستم عامل IOS نیز استفاده می کنید در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از شکلک های مخفی این سیستم عامل استفاده کنید تا دیگر نیاز نداشته باشید هر دفعه شکلک مورد نظر خود را بسازید.

در اولین قدم وارد قسمت تنظیمات سیستم عامل IOS خود شوید.

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

در این مرحله باید وارد قسمت تنظیمات کیبورد دستگاه خود بشوید. سپس گزینه ی اضافه کردن کیبورد را انتخاب کنید.

در قسمت اضافه کردن کیبورد زبان ژاپنی و سپس Romaji را انتخاب کنید.

پس از انجام این مراحل اگر علامت کره زمین صفحه کلید را لمس کنید زبان چینی نمایان می شود.

تب “۱۲۳” و سپس گزینه “^_^” را انتخاب کنید. اکنون می توانید به مجموعه ای از شکلک های مخفی کیبورد خود دسترسی داشته باشید.

 

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟

نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch

چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

چگونه حساب Snapchat خود را حذف کنیم؟

نحوه استفاده از ویژگی تشخیص موسیقی Shazam در iOS 14

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

اپل به تازگی iOS 13.2 را با 398 ایموجی متنوع و جدید منتشر کرد. در آپدیت جدید برای افرادی از که ناتوانی جسمی رنج می برند چندین ایموجی جدید اضافه شده و همچنین انتخاب ایموجی ها با توجه به رنگ پوست آسان تر شده است.

در ادامه تصاویر تمام ایموجی های جدید iOS 13.2 را می بینید:

در آپدیت جدید انتخاب ایموجی ها با توجه به رنگ پوست راحت تر انجام می شود:

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

ویرایش 13.2 سیستم عامل iOS پس از آزمایشات نسخه های مختلف بتا دیروز به صورت عمومی با قابلیت های متعدد از جمله قابلیت دیپ فیوژن (Deep Fusion) منتشر شد. این به روز رسانی شامل چندین وصله برای برطرف کردن باگ های قبلی است و کاربران آیفون 6s به بعد می توانند آنرا دانلود کنند.

یکی از ویژگی های اصلی این آپدیت، قابلیت پردازش تصاویر دیپ فیوژن است که کاربر به کمک آن و یادگیری ماشینی می تواند عکس های بهتری بگیرد. از دیگر قابلیت های این ویرایش می توان به امکان تغییر رزولوشن و نرخ فریم ویدیوها در اپ Camera و همچنین پشتیبانی از ایرپاد پرو اشاره کرد.

در iOS 13.2 می توان از برنامه به اشتراک گذاری مکالمات سیری با کارمندان اپل خارج شد و مکالمات و فرامین را پاک کرد. برای این کار باید به قسمت Analytics and Improvements در بخش Privacy در تنظیمات گوشی رفت.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

چگونه قلب با صفحه کلید تلفن ساخته شده است. شما اخیراً به دنیای تکنولوژی و سرانجام شما اولین خود را نیز خریداری کرده اید تلفن هوشمند. شما در حال حاضر شروع به رها کردن می کنید و مشکلی ندارید نوشتن به دوستان خود ، مرور کنید اینترنت و سایر عملیات اساسی را انجام دهید.

با این حال ، شما یک مشکل کوچک و بزرگ پیدا کرده اید: دوست دارید بدانید چگونه قلب با آن ساخته می شود صفحه کلید تلفن همراه، زیرا نمی توانید این نماد (یا بهتر بگوییم ، این شکلک) را در میان کاراکترهایی که در صفحه مشاهده می کنید پیدا کنید واتساپ و در سایر راه حل های پیام رسانی که برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنید).

نگران نباشید: اگر می خواهید ، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم. در پاراگراف های بعدی این راهنما ، در حقیقت ، من نحوه ساخت قلب با صفحه کلید تلفن همراه را با استفاده از ایموجی های موجود در آندروید e IOS. پس از آن ، اگر علاقه مند هستید ، من دستورالعمل هایی را به شما ارائه می دهم که برای شما مفید خواهد بود تا بتوانید با استفاده از شکلک های قدیمی ، کدها یک قلب ایجاد کنید ASCII یا دوباره ، ترکیب های شکلک شکل قلب ایجاد کنید.

بنابراین می توانید بدانید که هنوز چه کاری انجام می دهید؟ شجاعت کنید: خود را راحت کنید ، تمام وقت لازم را برای خواندن پاراگراف های زیر متمرکز کنید و از همه مهمتر ، دستورالعمل هایی را که به شما قدم به قدم می گذارم دنبال کنید. من هیچ کاری برای انجام دادن ندارم ، جز اینکه آرزوی خوشی برای شما بخوانم و مهمتر از همه تفریح ​​کنید!

شاخص

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون

اگر تلفن همراه دارید اندروید در اختیار شماست ، باید این را بدانید قلب را با صفحه کلید درست کنید به هیچ وجه پیچیده نیست – فقط به هر فیلمی که متن در آن تایپ شده است ضربه بزنید (مثلاً برنامه پیام رسانی یا یک متن متنی) ، به صفحه کلید ایموجی بروید ، و روی یکی از آنهایی که یک قلب را نشان می دهد ضربه بزنید. بگذارید با جزئیات توضیح دهم که چگونه این کار را انجام دهم.

برای شروع کار ، برنامه ای را که مورد علاقه شماست راه اندازی کنید (به عنوان مثال. واتساپ, پیام هاو غیره) ، لمس کنید زمینه نوشتن برای دسترسی به آن ، دکمه را فشار دهید صفحه کلید ایموجی (معمولاً یکی با آن نماد آیکون در آن نشان داده شده است صورت خندان و در پایین سمت راست یا پایین سمت راست قرار دارد).

در این مرحله ، باید ایموجی قلب را پیدا کنید. برای انجام این کار ، به خاطر داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق کیبوردها برای Android (و نه تنها) emojis را با موضوع سازماندهی می کنند: مواردی وجود دارد که به طبیعت ، اشیاء ، فعالیت های روزانه و غیره اشاره دارد.

معمولاً قسمتی که ایموجی قلب در آن حضور دارد ، بخشی است که حالتهای خلقی را شامل می شود (و معمولاً توسط a نشان داده می شود صورت خندان): سپس ، بر روی دکمه ای که آن را نشان می دهد ، فشار دهید و به مجموعه ایموجی هایی که به شما پیشنهاد شده است بروید ، نماد قلب شما ترجیح می دهید (برای مثال ، قلب قرمزel قلب شکستهel قلب رنگارنگel ضربان قلبو غیره) و همین است.

متأسفانه ، من نمی توانم جهت شناسایی بخش کیبورد که شامل ایموجی قلب است ، بسیار دقیق باشم (زیرا این بستگی به صفحه کلید مورد استفاده شما دارد).

می خواهم بدانم چگونه قلب با صفحه کلید ساخته می شود آیفون؟ در این حالت ، بدانید که آنچه در فصل Android گفته می شود ، معتبر است: ابتدا باید صفحه کلید iOS را فعال کنید ، به صفحه کلید emoji بروید و سپس از بین موجود ، نمادی را که قلب را نشان می دهد ، انتخاب کنید.

بنابراین ، اول ، استفاده از علاقه خود را شروع کنید (به عنوان مثال. واتساپ, تلگرام, نتاسو غیره) ، روی ضربه بزنید زمینه نوشتن در آن واقع شده و دکمه را فشار دهید تا به آن دسترسی پیدا کنید صفحه کلید ایموجی یا نماد صورت خندان در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده شد.

در بخش صفحه کلید جدید نمایش داده شده ، دکمه را فشار دهید نمادها واقع در پایین سمت راست (نمادی که نمایانگر آن است نت موسیقی با نماد y y %) و یکی از نمادهای قلب را از میان موجودی انتخاب کنید: قلب قرمز، el قلب رنگارنگ ، el قلب با کمان ، el قلب شکسته و غیره.

متناوباً ، اگر iPhone خود را به در iOS 10 یا نسخه بعدی ، شما می توانید با استفاده از صفحه کلید تنظیم شده به طور پیش فرض در iPhone ، فقط با تایپ کلمه “قلب”و سپس روی یکی از نمادها در سمت راست ضربه بزنید. ساده تر از آن؟

توجه: اگر صفحه کلید ایموجی را در آیفون غیرفعال کرده اید و به همین دلیل نمی توانید دستورالعمل هایی را که من در سطوح قبلی به شما داده ام ، دنبال کنید ، به منو بروید تنظیمات> عمومی> صفحه کلید> صفحه کلید> افزودن صفحه کلید جدید … و مقاله را انتخاب کنید از Emoji از صفحه نمایش که شامل لیست صفحه کلیدهای موجود است.

اگر می خواهید ، نیز وجود دارد راه حل های مفید دیگر برای ایجاد قلب شما بر روی تلفن. به عنوان مثال در خطوط زیر نحوه انجام این کار با استفاده از یک نماد متن ، نویسه های ASCII و برنامه های کاربردی که به شما امکان می دهد از ترکیبات شکلک قلبی شکل استفاده کنید. خوش بگذره!

یک روش کاملاً ساده و فوری برای نمایش قلب با صفحه کلید تلفن همراه استفاده است شکلک ها چه کسی نماینده آن است ، <3. اگر آن را توجه کردید ، با چرخاندن نماد مورد نظر به سمت چپ 90 درجه ، مانند یک قلب به نظر می رسد! متوجه شدید حتی افرادی هستند که از روش زیر برای ابراز عشق یا قلب استفاده می کنند: (ل) بله ، L در پرانتز. L برای عشق ، عشق به انگلیسی. چه رمانتیک!

همچنین می توانید استفاده کنید شخصیت های ASCIIبه عبارت دیگر ، نوشتن کاراکترهایی که می توانند اشکال مختلفی داشته باشند (از جمله قلب) می تواند راهی عالی برای درج این نماد در پیام ها و / یا یادداشت های شخصی شما باشد. برای استفاده از آن ، تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که کپی کردن شخصیت ASCII قلب را از زیر و آزادانه در قسمت متن متن استفاده از علاقه خود قرار دهید.

اگر با هدف ایجاد به این راهنما آمده اید قلب شکلات ایموجیمن تضمین می کنم که شما می توانید این کار را با استفاده از برنامه های ad hoc استفاده کنید که کاربرد آنها کمی ساده است.

یکی از بهترین ها این است ai.EmojiArtFunBox، به صورت رایگان برای Android و iOS در دسترس است. فقط کمی توضیح قبل از اینکه به شما نشان دهم چگونه کار می کند. لطفاً توجه داشته باشید که شکل ظاهری ایموجی ها ممکن است یکی از برنامه های کاربردی باشد ، زیرا طراحی آنها بسته به سیستم عامل و نسخه مورد استفاده متفاوت است.

پس از بارگیری و شروع ai.EmojiArtFunBox در تلفن هوشمند خود ، لطفا آموزش را که در هنگام راه اندازی ظاهر می شود بخوانید تا عملکرد کلی آن را بفهمید و سپس روی دکمه ضربه بزنید شروع کنید برای شروع استفاده از آن سپس دکمه را فشار دهید رده و صدا را پخش کنید عشق و عاشقانه از منوی باز شده ، برای دسترسی به گالری که شامل ترکیبات ایموجی قلب است.

وقتی یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید ، دکمه را فشار دهید COPIA (نماد این دو هاها واقع در پایین سمت راست) برنامه ای را که می خواهید ترکیب emoji مورد علاقه خود را بچسبانید و آنرا چسباندید باز کنید (شیر طولانی در قسمت متن متن درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید و مورد را انتخاب کنید گرفتن از منویی که باز می شود).

تاکنون آموزش کمی در مورد cچگونه قلب با صفحه کلید تلفن همراه ساخته می شود.

 

Warcraft 3 Cheats: Great Keys and Commands

Fortnite Assault Rifle: انواع ، ویژگی ها و موارد دیگر

PayDay 2: الزامات ، گیم پلی و موارد دیگر

Battlefield 1: Storyline ، Gameplay و موارد دیگر

چگونه مکالمات تلفنی را با Android ضبط کنیم

نحوه گرفتن پوکمون های براق در خورشید و ماه پوکمون

نحوه استفاده ایمن از Tor

چگونه می توان Flareon را در Pokémon GO دریافت کرد

بهترین مجموعه حرکت Machamp در Pokémon GO

در صورت ادامه استفاده از این سایت ، استفاده از کوکی ها را می پذیرید. MAS INFORMACION پذیرفتن

تنظیمات کوکی این وب سایت پیکربندی شده است “اجازه می دهد تا کوکی ها” و در نتیجه بهترین تجربه ممکن مرور را به شما ارائه می دهند. در صورت ادامه استفاده از این وب سایت بدون تغییر تنظیمات کوکی یا کلیک بر روی “قبول” ، رضایت خود را به این امر اعلام می کنید.

نزدیک


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDF Downloads-icon


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDFDownloads-icon

چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون
چگونه قلب سفید در کیبورد ایفون
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *