چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

 
helpkade
چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ
چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

در این مقاله قصد داریم که در مورد اضافه کردن و استفاده از اموجی‌ (Emoji) در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اطلاعات دقیق‌تر خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بدون تردید با واژه اموجی یا همان (Emoji) برخورد داشته‌اید. اموجی در واقع شکلک‌ها یا صورتک‌هایی هستند که در فضای مجازی به منظور توصیف احساس و عواطف کاربر از آن‌ها استفاده می‌شود. هم اکنون تقریب تمام گوشی‌های هوشمند قابلیت پشتیبانی از اموجی را به همراه داشته و انواع مختلفی از آن‌ها را ارائه می‌کنند. شاید جالب باشد که بدانید ارسال اموجی ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد و استفاده از این صورتک‌ها ابتدا در بین ژاپنی‌ها مرسوم بود و سپس در سراسر دنیا نفوذ کرد.

ما در این مقاله قصد داریم که در مورد اضافه کردن و استفاده از اموجی در دو سیستم عامل آی او اس و اندرویدی اطلاعات دقیق‌تری را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین این مقاله شامل بخش‌ها و زیرشاخه‌های مختلفی می‌شود که به طور اختصاصی شرح داده خواهند شد. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

سیستم عامل آی او اس اپل مدت‌هاست که از قابلیت ارسال و دریافت اموجی پشتیبانی می‌کند. تا پیش از ماه آوریل (April) سال 2015 و ارائه به روز رسانی آی او اس 8.3 این سیستم عامل تنها از اموجی‌های دارای یک رنگ مشخص که عمدتا زرد بود پشتیبانی می‌کرد. اما با عرضه آپدیت آی او اس 8.3 اپل اموجی‌های متنوع‌تری را به سیستم عامل آی او اس اضافه کرد و هر یک از این اموجی‌ها را در رنگ‌های مختلفی ارائه کرده است. به عنوان مثال اموجی “لایک” در آی او اس 8.3 شامل چند رنگ پوست مختلف می‌شود و کاربر می‌تواند بنا به سلیقه شخصی خود هر یک از آن‌ها را مورد استفاده قرار دهد. اما چطور می‌توان این قابلیت را در دستگاه‌های آی او اسی فعال و از آن استفاده کرد؟ به بیان دیگر چگونه می‌توانیم به استفاده از اموجی‌های متنوع‌تر و با رنگ‌ها بیشتر در سیستم عامل آی او اس بپردازیم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، اموجی‌های متنوع مد نظر با آپدیت آی او اس 8.3 از سوی اپل ارائه شده‌اند، بنابراین در اولین قدم سیستم عامل دستگاه شما باید به آی او اس 8.3 یا نسخه‌های بالاتر آن ارتقا داده شود. انجام این عمل بسیار ساده بوده و با طی کردن مراحل زیر امکان‌پذیر است:

حال نوبت به فعال‌سازی اموجی‌های متنوع و جدید در آیفونتان می‌رسد. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون

حال وقت آن رسیده که از اموجی‌های متنوع و جدید فعال شده در آیفون یا آیپدتان استفاده کنید. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

با انجام مراحل فوق می‌توانید از اموجی‌های متنوع‌تری در سیستم عامل آی او اس استفاده کنید. با توجه به اینکه این قابلیت با آپدیت آی او اس 8.3 عرضه شد، احتمالا هم اکنون اغلب شما عزیزان از آن استفاده می‌کنید. ضمنا با طی کردن مراحل فوق در دستگاه‌های بهره‌مند از سیستم عامل او اس ایکس 10.10.3 یا OS X 10.10.3 و بالاتر هم امکان استفاده از اموجی‌های متنوع‌تر در دستگاه فراهم می‌آید. چنانچه در رابطه با این موضوع سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

اپل همچنین در آپدیت آی او اس 8.3 قابلیت پشتیبانی از اموجی‌های منحصر به فرد ولکان (Vulcan) و اسپاک (Spock) را هم به این سیستم عامل اضافه کرد. اگر با سری ویدئوهای استار ترک (Star Trek) آشنایی داشته باشید بدون تردید ولکان و اسپاک را می‌شناسید و از به کارگیری اموجی این دو شخصیت در آیفون یا آیپد خود لذت خواهید برد. فعال کردن اموجی‌های ولکان (Vulcan) و اسپاک (Spock) باید با انجام ترفند خاصی صورت گیرد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

پیش از انجام هر اقدامی باید سیستم عامل دستگاه خود را به آی او اس 8.3 یا نسخه‌های بالاتر آپدیت کنید. اموجی‌های ولکان و اسپاک برای اولین بار در این نسخه 8.3 سیستم عامل آی او اس عرضه شدند، بنابراین لازم است تا دستگاه حداقل از آی او اس 8.3 بهره‌مند باشد. به منظور به روز رسانی سیستم عامل دستگاه آی او اسی خود مراحل زیر را طی کنید:

پس از به روز رسانی سیستم عامل آیفون یا آیپد خود باید مراحل زیر را طی کنید تا اموجی ولکان و اسپاک در دستگاهتان قابل استفاده شود:

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

با انجام مراحل فوق اموجی‌های منحصر به فرد ولکان (Vulcan) و اسپاک (Spock) در آیفون یا آیپدتان قابل استفاده می‌شوند. کافیست که به بخشی مراجعه کنید تا قابلیت تایپ متن را داشته باشد. سپس آیکون شبیه به کره زمین را انتخاب کرده و میانبری که برای اموجی‌های اسپاک و ولکان خود تعیین کرده بودید را انتخاب نمایید. حال می‌توانید از اموجی‌های موجود استفاده کنید. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی :بیشتر بخوانید

سیستم عامل اندروید هم قابلیت پشتیبانی از اموجی‌ را ارائه می‌کند. مدت‌هاست که این قابلیت در اندروید وجود داشته و دستگاه‌های اندرویدی از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند. اما با این حال ممکن است در برخی از دستگاه‌های اندرویدی قابلیت پشتیبانی و استفاده از اموجی وجود نداشته باشد. ما در ادامه به نحوه فعال سازی و استفاده از اموجی در سیستم عامل اندرویدی و دستگاه‌های مبتنی بر آن می‌پردازیم.

در قدم اول و پیش از انجام هر اقدامی توصیه می‌کنیم که قابلیت دستگاه اندرویدی خود به منظور شناسایی اموجی‌ها را بررسی کنید. ممکن است برخی از دستگاه‌های اندرویدی که عموما قدیمی هستند قابلیت شناسایی صورتک‌ها یا شکلک‌های اموجی را نداشته باشند. بنابراین فعال سازی و استفاده از اموجی در این دستگاه‌های غیر ممکن خواهد بود.

برای بررسی این موضوع و توانایی دستگاه شما در شناسایی اموجی یک راه حل بسیار ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ابتدا دستگاه اندرویدی خود را به اینترنت متصل کرده و مرورگر آن را اجرا کنید. حال به صفحه گوگل مراجعه نموده و عبارت “Emoji” را جستجو کنید. در این شرایط صفحه‌ای حاوی نتایج جستجوی مورد نظرتان نمایان می‌شود. اگر دستگاه اندرویدی شما قابلیت شناسایی اموجی را داشته باشد، مانند تصویر فوق شکلک‌ها یا صورتک‌های اموجی را در لیست و نتایج ارائه شده مشاهده خواهید کرد. اگر دستگاهتان از اموجی پشتیبانی نکند قادر به مشاهده این شکلک‌ها نخواهید بود. دقت داشته باشید که حتی اگر دستگاه اندرویدی شما قادر به شناسایی اموجی نباشد با استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون لاین (Line)، واتساپ (WhatsApp) و … قادر به ارسال و دریافت اموجی خواهید بود. پشتیبانی نکردن دستگاه از اموجی بدان معنا است که در برنامه پیا‌م‌رسان یا اس ‌ام‌ اس دستگاه نمی‌توانید اموجی مشاهده کنید.
پس از سپری کردن مراحل فوق و بررسی توانایی دستگاه در شناسایی اموجی نوبت به فعال سازی آن در دستگاه می‌رسد. در برخی از دستگاه‌های اندرویدی قابلت شناسایی و پشتیبانی از اموجی وجود دارد اما اموجی‌ها به طور پیش فرض به همراه صفحه کلید یا کیبورد اختصاصی دستگاه ارائه نشده‌اند. اگر دستگاهتان از اندروید 4.4 یا بالاتر بهره می‌برد، احتمالا کیبورد مجازی گوگل (Google Keyboard) اموجی‌های خاصی را ارائه می‌کند. با این حال امکان تغییر کیبورد مجازی و استفاده از کیبوردهای با اموجی متنوع‌تر در دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد. به منظور تغییر کیبورد مجازی دستگاه اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، برخی از دستگاه‌های اندرویدی قابلیت پشتیبانی از اموجی را دارند اما کیبورد مجازی پیش فرض آن‌ها هیچ اموجی را ارائه نمی‌کند. در این شرایط شما باید نسبت به دانلود یک کیبورد ثانویه یا سوم شخص با اموجی‌های متنوع اقدام کنید و سپس به روشی که در بالا شرح داده شد آن کیبورد مجازی را به عنوان کیبورد پیش فرض دستگاهتان تعیین کنید. بدین صورت قادر به استفاده از اموجی در حین تایپ با دستگاه اندرویدی خود خواهید بود. کیبوردهای مجازی همچون Swype، SwiftKey، Minuum و… بدین منظور مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در چارسو

در نهایت باید اشاره کنیم که پشتیبانی از اموجی‌های مجموعه “جنگ ستارگان” یا “Star Wars” در سال 2015 به توییتر هم اضافه شد. به طور کلی استفاده از اموجی‌های متنوع روز به روز در حال پیشرفت است و هم اکنون در اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی همچون تلگرام استیکرها در حال جایگزینی با اموجی‌ هستند. با این وجود آمار نشان می‌دهد که استفاده از اموجی در بین کاربران فوق‌العاده رایج است. شما حتی می‌توانید به ساخت اموجی‌های منحصر به فرد خود هم بپردازید. سعی می‌کنیم که در مقاله‌ای جداگانه به آموزش انجام این عمل و نحوه ساختن اموجی بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از موارد شرح داده شده در این مقاله سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone XS قطعات

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی سامسونگ A20 اس

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

لطفاااااااا برای جی ال ایکس هم بنویسید که باید چی کار کنم برای من اندروید ۶هستش و ایموجی هاش شبیه تخم مرغن 😬😤میخوام شبیه سامسونگ بشه لطفااااااااا

سلام دوست عزیز
در صورت امکان حتما انجام میدیم

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

سلام چگونه میتونم عکس رو به اموجی تلگرام بیارم کمک کنید

سلام ممنون گوشی من سامسونگه و نمیتونم تو ذخیره کردن مخاطب اموجی بزارم مث قلب و….کمکم کنید!!!!میشه بگین چیکار کنم

سلام.ممنون ازمقالتون،گوشی من سامسونگه و نمیتونم تو ذخیره کردن مخاطب اموجی بزارم مث قلب و….کمکم کنید!!!!میگه غیرفعاله وامکانش نیس

دوست عزیز جواب شما اینه چون مخاطب هات در سیم کارت ذخیره هستند شما اگه اونارو تو گوشی ذخیره کنی میتونی ایموجی بزاری

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

امروزه اموجی‌ها نقشی اساسی در رد و بدل پیامک‌ها ایفاء می‌کنند. اموجی‌‌ها در واقع تصاویر مفهومی و صورتک‌هایی هستند که در پیام‌های مجازی‌ به منظور انتقال عواطف و احساسات استفاده می‌شود. اموجی‌های انواع و سبک‌های مختلفی دارند و شاید جالب باشد که بدانید این صورتک‌ها در ابتدا توسط ژاپنی‌ها ابداع شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت. دستگاه‌های اندرویدی عموما دارای اموجی‌های خاص و پیش فرضی هستند اما برخی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اندروید ممکن است به طور پیش فرض از اموجی‌ها پشتیبانی نکنند.
در این مقاله ما قصد داریم که 4 روش مختلف به منظور استفاده از اموجی‌های خاص در محصولات اندرویدی را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. البته این 4 روش در واقع روش‌های مختلف و مجزایی محسوب نمی‌شوند، بلکه با توجه به نوع دستگاه اندرویدی و سیستم عامل آن دسته‌بندی شده‌اند. چنانچه در طول مراحل شرح داده شده سوالی در ذهنتان ایجاد شد می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

اگر از یک گوشی یا تبلت اندرویدی قدیمی‌تر استفاده می‌کنید که سیستم عامل نصب شده بر روی آن اندروید 2.0 الی 4.0 است باید مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید از اموجی‌های جدید در دستگاه خود بهره‌مند شوید.
وارد فروشگاه گوگل پلی یا همان Google Play Store شوید. قصد داریم که در این فروشگاه به دنبال صفحه کلید یا اصطلاحا کیبورد مجازی ثانویه باشیم که با نسخه سیستم عامل اندروید دستگاه شما سازگاری داشته باشد.چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

در بخش جستجوی فروشگاه گوگل پلی عبارت “emoji keyboard” را جستجو می‌کنیم.

مطمئنا لیستی از صفحه کلیدهای مجازی ثانویه ارائه می‌شوند. در این قسمت به نظرات کاربران مرتبط با اموجی‌های صفحه کلید و سازگاری آن با نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید که بر روی دستگاه شما نصب شده دقت کنید. سعی داشته باشید که تقریبا نظرات اغلب کاربران را مطالعه کنید چرا که آن‌ها اصولا به وجود باگ، نقاط ضعف و … در عملکرد صفحه کلید مجازی مورد نظر اشاره می‌کنند. این موضوع در انتخاب یک صفحه کلید مجازی ثانویه خوب بسیار موثر خواهد بود.

پس از یافتن کیبورد مجازی مورد نظرتان “دسترسی‌ها” یا “Permissions” اپلیکیشن مورد نظر را با دقت بررسی کنید. برای کارکرد موثر یک صفحه کلید مجازی ثانویه به واقع نیازی نسبت به دسترسی به اینترنت و سایر اطلاعات این چنینی وجود ندارد. بنابراین از نصب صفحه کلیدهای ثانویه‌ای که به دسترسی‌های غیرمتعارف نیاز دارند خودداری کنید.

مجددا از سازگاری اپلیکیشن صفحه کلید ثانویه مورد نظر با سیستم عامل دستگاه اندرویدی خود اطمینان حاصل کنید. چنانچه صفحه کلید مورد نظر با نسخه‌های اندروید 2.0 الی 4.0 سازگاری نداشته باشد از نصب آن بر روی دستگاه خود خودداری کنید چرا که بدون تردید بر روی آن قابل نصب نخواهد بود.

پس از اطمینان حاصل کردن از موارد فوق، گزینه Install را انتخاب کنید.

منتظر بمانید تا فرآیند دانلود اپلیکیشن مورد نظر به پایان برسد. حال گزینه Open را لمس کنید تا بخش تنظیمات یا Settings دستگاه نمایان شود.

وارد قسمت “Language and Input” شوید.

صفحه کلید ثانویه دانلود شده خود را در این قسمت انتخاب کرده و تیک مربوط به فعال‌سازی آن را بزنید.

حال در شرایطی که متنی را تایپ می‌کنید صفحه کلید مورد نظرتان نمایان می‌شود و اموجی‌های منحصر به فردی را نیز به همراه خواهد داشت. عموما دسترسی به این اموجی‌ها با استفاده از کلید خاصی با آیکون صورتک امکان‌پذیر می‌شود. همچنین در برخی از صفحه کلیدهای مجازی امکان دسترسی به این بخش از طریق نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه Sapce و یا Send ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

در دستگاه‌های اندرویدی برند سامسونگ که از سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر بهره می‌برند به طور پیش فرض گستره وسیعی از اموجی‌ها برای صفحه کلید دستگاه در نظر گرفته شده است.
برای دستیابی به اموجی‌های پیش فرض محصولات سامسونگ یک اپلیکیشن پیام رسان را اجرا کنید.

انگشت خود را بر روی آیکون میکروفون یا چرخ دنده موجود در صفحه کلید مجازی دستگاه قرار داده و نگه دارید. این دکمه در بخش پایین و سمت چپ صفحه کلید واقع شده است.

مشاهده خواهید کرد که در بخش فوقانی صفحه کلید منویی با شکلک‌های مختلف نمایان می‌شود. هر یک از این شکلک‌ها سبک خاصی از اموجی‌ها را شامل می‌شوند. اموجی‌های با صورتک زرد یک نمونه از پرکاربردترین اموجی‌هایی هستند که امروزه کاربران دستگاه‌های اندرویدی از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین ما این سبک از اموجی‌ها را انتخاب کرده‌ایم.

حال با استفاده از انگشت خود می‌توانید در هر قسمت از متن تایپ شده مورد نظرتان اموجی خاصی را با سبک انتخاب شده وارد کنید. دقت داشته باشید که با استفاده از منوی پایین صفحه کلید می‌توانید سبک اموجی‌های خود را تغییر داده و مابین انواع متعدد آن جهش داشته باشید.

در هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید با انتخاب آیکون ABC مجددا به بخش تایپ متن مورد نظرتان بازگردید.

سری محصولات نکسوس گوگل که از سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر بهره‌مند هستند نیز به طور پیش فرض گستره وسیعی از اموجی‌های متنوع را به همراه دارند.
به منظور استفاده از این اموجی‌ها ابتدا یک اپلیکیشن پیام رسان را اجرا کنید.

در بخش سمت چپ پنجره تایپ متن خود تصویر یک صورتک‌ را مشاهده خواهید کرد. این صورتک را لمس کنید.

با لمس این صورتک لیستی از انواع اموجی‌ها مانند تصویر زیر نمایان می‌شود. امکان جهش مابین سبک‌ها و مدل‌های دیگر اموجی نیز از طریق منوی بخش زیرین صفحه کلید امکان‌پذیر خواهد بود.چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

هنگامی که اموجی یا اموجی‌های مورد نظرتان را انتخاب کرده و وارد متن نمودید می‌توانید با استفاده از آیکون صفحه کلید نمایش داده شده در تصویر فوق مجددا به محیط کیبورد مجازی و حروف تایپی آن بازگردید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A51

در اندروید 4.1 قابلیت پشتیبانی از اموجی‌های نیتیو (Native) ارائه شد. این قابلیت به صفحه کلید مجازی دستگاه اجازه می‌دهد تا به همراه اموجی‌های خاصی نصب شود.
ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

در لیست موجود گزینه Language and Input را انتخاب کنید. در این قسمت لیست کیبوردهای مجازی دانلود شده توسط شما نمایان می‌شود.

احتمالا در این لیست تعداد زیادی از کیبوردهای مجازی را مشاهده خواهید کرد. احتمالا یکی از این صفحه کلیدها به طور پیش فرض اجازه استفاده از اموجی‌ها را به همراه دارند. دقت داشته باشید که اگر صفحه کلید اختصاصی گوگل را استفاده می‌کنید احتمالا به طور پیش فرض از اموجی‌ها پشتیبانی می‌کند.

به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید و به دنبال افزونه‌های اموجی رایگان برای صفحه کلید دستگاه باشید. صفحه کلید گوگل یکی از بهترین صفحه کلیدهای مجازی است که می‌توانید از آن استفاده به عمل آورید. این صفحه کلید به طور پیش فرض اموجی‌های متعدد و متنوعی را به همراه دارد. صفحه کلیدهای دیگری همچون SwiftKey و Swype هم از جمله صفحه کلیدهای مجازی پرطرفدار در بین کاربران محسوب می‌شوند که اموجی‌های متعددی را به همراه دارند.

بنابراین صفحه کلید ثانویه مورد نظرتان را انتخاب و نسبت به دانلود آن وارد عمل شوید.

به بخش تنظیمات دستگاه و سپس Language and Input مراجعه کرده و در لیست صفحه کلیدهای موجود، کیبورد جدیدی که نسبت به دانلود آن وارد عمل شدید را انتخاب کنید تا فعال شود.

حال یک اپلیکیشن پیام رسان را اجرا کنید. با توجه به صفحه کلید ثانویه‌ای که دانلود کرده‌اید لیست مربوط به اموجی‌های آن به شکل خاصی نمایان می‌شود. . عموما دسترسی به این اموجی‌ها با استفاده از کلید خاصی با آیکون صورتک که در بخش سمت چپ پنجره تایپ واقع شده امکان‌پذیر می‌شود. همچنین در برخی از صفحه کلیدهای مجازی امکان دسترسی به این بخش از طریق نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه Sapce و یا Send ایجاد می‌شود.

حال به راحتی می‌توانید اموجی مورد نظر را در حین تایپ کردن هر متنی انتخاب کنید. با استفاده از آیکون ABC یا آیکون صفحه کلید هم می‌توانید مجددا بخش تایپ و حروف الفبای کیبورد مجازی خود بازگردید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 10 سامسونگ – N970

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قیمت دوربین پشت آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی M30

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

Tanks,💕💕

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

کیبورد سامسونگ نسخه جدید اندروید یعنی اندروید Oreo یا ۸ از لحاظ ظاهر و قابلیت ها تغیییر بزرگی کرده است.

کیبورد بروزرسانی شده حال رقیب سرسخت برنامه های کیبورد است. این کیبورد دارای تمامی قابلیت های مهم مانند Clipboard، انواع تم و گیف و غیره است.

اگر هنوز از کارکرد این قابلیت ها مطلع نیستید، نگران نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم ۱۳ ترفند در مورد قابلیت های کیبورد سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

یکی از قابلیت هایی که پارسال معرفی شد، نوار ابزار (Toolbar) بود. اگر تا به حال از حالت SwiftKey کیبورد استفاده کرده باشید، احتمالا از این قابلیت خبر دارید.چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

در نوار ابزار میانبرهایی برای اموجی ها، گیف ها، Clipboard، Voice typing (قابلیت با صدا تایپ کردن)، قابلیت کار با یک دست و دیگر تنظیمات وجود دارد. شما می توانید ترتیب آن ها را به دلخواه عوض کنید. روی آیکون کوچک فلش در گوشه بالا سمت راست کیبورد، ضربه بزنید. سپس نظم آیکون ها را به دلخواه تنظیم کنید.

وقتی که تایپ می کنید، میانبرها پنهان هستند و پیشنهادات در همان نوار نمایش داده می شوند. اما اگر می خواهید از حالت نوار ابزار استفاده کنید، به سادگی روی آیکون نوار ابزار در گوشه بالا سمت چپ، ضربه بزنید.

اگر از نوار ابزار خوشتان نمی آید و می خواهید فضای بیشتری از صفحه نمایش را داشته باشید، می توانید به راحتی نوار ابزار را غیرفعال کنید.

برای این کار، مراحل پایین را دنبال کنید:

مرحله ۱: روی آیکون تنظیمات در نوار ابزار ضربه بزنید و قسمت Keyboard layout and feedback را انتخاب کنید.

مرحله ۲: در صفحه بعدی، قابلیت Keyboard toolbar را غیرفعال کنید.

اگر طرفدار اموجی ها هستید و می خواهید همیشه دم دستتان باشند، باید توجه به این کرده باشید که کیبورد یک دکمه اموجی در پایین آن کم دارد. درست است که در نوار ابزار میانبر اموجی وجود دارد، اما داشت آن روی کیبورد دسترسی را در حال تایپ کردن راحت تر می‌کند.

خب در ابتدا باید گفت که باید از نوار ابزار خلاص شوید تا میانبر اموجی ها را اضافه کنید.

وقتی که مانند روش بالا نوار ابزار را غیرفعال کردید، همه میانبر ها به کلید کما (،) خواهند رفت. برای دسترسی به آن ها، کلید کما را بگیرید. روی میانبر اموجی ها ضربه بزنید و بدین ترتیب آیکون میانبر اموجی های به میانبر اصلی تبدیل می‌شود.

تصویر

خوشبختانه کیبورد سامسونگ جزو معدود کیبورد هایی است که قابلیت کلیپ بورد (Clipboard) را دارا است. برای دسترسی به آن می توانید مستقیما از طریق نوار ابزار اقدام کنید.

نکته جالب اینجاست که، کیبورد بعلاوه متن، تصاویر را نیز ذخیره می‌کند. و اگر نمی خواهید آیتم های کلیپ بورد از بین بروند، می توانید آن ها را قفل کنید.

برای ان کار، کلیپ بورد را از طریق نوار ابزار باز کنید. سپس آیتمی که می خواهید قفل شود را بگیرید. از طریق منوی بالاآمده، گزینه Lock to clipboard را انتخاب کنید.

قبلا تغییر اندازه کیبورد در سامسونگ میسر نبود اما حالا این قابلیت فراهم شده است. برای تغییر اندازه کیبورد مراحل پایین را دنبال کنید:

مرحله ۱: روی آیکون چرخ دنده تنظیمات روی نوار ابزار کیبورد، ضربه بزنید.

مرحله ۲: در تنظیمات، قسمت Keyboard layout and feedback را انتخاب کنید. سپس روی قسمت Keyboard size and layout ضربه بزنید.

مرحله ۳: در صفحه بعد، از خط آبی برای تغییر اندازه کیبورد استفاده کنید.

ترفند حرفه ای: زیر همین تنظیمات، یعنی قسمت Custom Symbols شما می توانید ردیف اعداد را در کیبورد حذف کنید. و اگر می خواهید می توانید کاراکتر ها و علامت ها را طوری فعال کنید که همزمان با حروف نمایش داده شوند. وقتی فعال کردید، روی کلید مورد نظر فشار دهید تا علامت مورد نظر پدیدار شود.

علاوه بر تغییر اندازه کیبورد، می توانید طرح آن را نیز تغییر دهید. از حالت QWERTY گرفته تا T9 و کی‌پد (Keypad). این قابلیت تقریبا در کیبورد سامسونگ پنهان است.

برای تغییر طرح کیبورد، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: با ضربه زدن روی آیکون چرخ دنده تنظیمات به تنظیمات کیبورد سامسونگ بروید. سپس به قسمت Languages and types ورود کنید.

مرحله ۲: در این صفحه، روی زبانی که می خواهید طرح کیبورد آن را تغییر دهید ضربه بزنید. با باز شدن پنجره کوچک حالت ها، یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

اگر رنگ پیشفرض سفید کیبورد چشمانتان را اذیت می‌کند، می توانید رنگ آن را تغییر دهید. ساموسنگ همراه با رنگ های کنتراست بالا، یک حالت شب نیز برای کیبورد خود ارائه داده است.چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

برای این کار، مراحل پایین را دنبال:

مرحله ۱: تنظیمات کیبورد سامسونگ را باز کنید و به قسمت Keyboard layout and feedback ورود کنید.

مرحله ۲: روی تنظیمات High Contrast Keyboard ضربه بزنید. در صفحه بعد، اول حالت ورد نظر را فعال کنید و سپس رنگ مورد علاقه خود را از بین چهار انتخاب ارائه شده، انتخاب کنید.

نکته: مطمئن شوید که روی نام این تنظیمات ضربه می زنید و نه روی علامت کشیدنی آن.

حتی اگر تمام تنظیمات کیبورد سامسونگ را بگردید، باز قابلیت تغییر تم را پیدا نخواهید کرد. پس چگونه تم آن را عوض کنیم؟

شما باید توسط برنامه Theme گوشی، تم دستگاه را تغییر دهید. فقط پس از انجام این کار است که تم کیبورد نیز به صورت خودکار تغییر می‌کند.

اکثر گوشی های سامسونگ، دارای دکمه اختصاصی برای دستیار Bixby هستند. در حالی که تعداد زیادی از کاربران آن را دوست ندارند و می خواند آن را حذف کنند، شما می توانید با استفاده از آن متن را دیکته کنید یا به عبارتی دیگر آن را با صدای بلند بخوانید تا نوشته شود. البته، شما می توانید به جای آن از قابلیت Google Voice Typing نیز استفاده کنید. اما فرض کنید شما در حال رانندگی هستید؛ قطعا تمرکز کافی برای پیدا کردن کلید ان را ندارید، به همین خاطر استفاده از دکمه Bixby راحت تر است.

برای استفاده از آن، تنها کاری که باید بکنید این است؛ برنامه ای که می خواهید در آن متن نوشته شود را باز کنید و کیبورد سامسونگ را نیز بالا بیاورید و سپس دکمه Bixby را بزنید. سپس پس از خواندن متن مورد نظر خود، دستور Dictate را نیز بخوانید. بدین ترتیب متن خوانده شده خودکار تایپ می‌شود.

تقریبا همه کیوبرد ها از میانبر های نوشته یا تکست پشتیبانی می کنند، اما نکته جالب کیبورد سامسونگ این است که، کیبورد به جای نشان دادن میانبر نوشته آن در نوار پیشنهادات، به صورت خوکار جای میانبر را با نوشته عوض می‌کند.

برای ساخت میانبر، به تنظیمات کیبورد بروید. روش بخش Smart Typing ضربه بزنید و سپس قسمت Text Shortcus را انتخاب کنید. در این صفحه روی دکمه Add ضربه بزنید. سپس در جای خالی عبارت میانبر را وارد کنید.

برای فراهم کردن کلمه های پیشنهادی بهتر، سامسونگ به یاد گرفتن کلمه های جدید ادامه می دهد. در بعضی از موافع، کلمه های ذخیره شده به درستی هجی نمی شوند. بنابراین ممکن است در قسمت پیشنهادات کلماتی را ببینید که هجی آن ها اشتباه است. از این جهت بهتر است اینگونه کلمات حذف شوند.

هر موقع که در نوار پیشنهادات کلمه ای را دیدید که هجی آن اشتباه بود، انگشت خود را روی آن نگه دارید و با بالا آمدن پنجره، روی گزینه OK ضربه بزنید تا آن کلمه حذف شود.

کیبورد سامسونگ از دو نوع تایپ پشتبانی می‌کند: کشیدن برای تایپ (Swipe to type) و کنترل مکان نما (Cursor control). شما هر بار فقط می توانید از یکی از آن استفاده کنید. در نوع اول، شما می توانید با کشیدن انگشت خود روی حروف، نوشته را وارد کنید. در نوع دوم، به شما اجازه می دهد که با کشیدن انگشت خود روی کیبورد مکان نما را جا به جا کنید.

برای فعال سازی هر کدام از این ها، به تنظیمات کیبورد سامسونگ بروید. روش بخش Smart Typing ضربه بزنید و سپس قسمت  Keyboard swipe controls را انتخاب کنید.

اگر تا به حال کلید نقطه (.) کیبورد سامسونگ را گرفته باشید، می بینید که ده علامت خود را نشان می دهند. این روش، روش خوبی است برای اضافه کردن علامت ها. اما  لزوما همه کاربران همان علامت های مشخص را نمی خواهند. با در نظر گرفتن این، سامسونگ به شما اجازه می دهد تا این علامت ها را شخصی سازی کنید.

برای تغییر علامت ها به تنظیمات کیبورد سامسونگ بروید. روی قسمت Keyboard Layout and feedback ضربه بزنید و سپس قسمت Custom Symbols را انتخاب کنید.

گاهی ما برای بیان احساس خود در بین نوشته هایمان از اموجی (ایموجی) یا همان شکلک های کوچک استفاده می کنیم. اموجی خیلی بهتر از متن می توانند احساس ما را منتقل کنند. اگر شما کاربر اندروید هستید و نحوه فعال کردن کیبورد اموجی را بلد نیستید و یا اگر کاربری هستید که گوشی شما از Emoji پشتیبانی نمی کند نگران نباشید در ادامه ما نحوه فعال کردن کیبورد ایموجی اندروید و نحوه استفاده از برنامه های کیبورد ایموجی را به شما آموزش خواهیم داد.

Here’s How You Can Get The Newest Emojis On Your Smart Phone

قبلا در انزل وب نحوه ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و… را به شما آموزش دادیم، کاربران اندروید برای تغییر و نصب اموجی چند راه پیش رو دارند اما اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا گوشی سامسونگ، هواوی و.. شما می تواند ایموجی ها را بخواند و بنویسد. اگر گوشی شما از اموجی ها پشتیبانی نکند شما کاراکترهای مربع شکل را به جای اموجی ها خواهید دید. پس اول قبل از شروع آموزش امروز انزل وب مراحل زیر را دنبال کنید:

روی آیکن Settings یا تنظیمات گوشی اندروید خود تپ کنید.چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

اسکرول را پایین بکشید و روی System تپ کنید.

About Phone یا About Tablet را انتخاب کنید.

Software Version را تپ کنید تا قسمت Android Version به شما نمایش داده شود.

ورژن اندروید خود را پیدا کنید برای این کار به عددی که زیر Android Version نوشته شده است توجه کنید:

اگر دستگاه اندروید شما از اموجی ها پشتیبانی نمی کند ناراحت نباشید برنامه های جانبی وجود دارند که شما می توانید از گوگل پلی دانلود کنید، قبلا در انزل وب ۵ سرویس آنلاین جالب برای استفاده کاربردی از اموجی ها را به شما معرفی کردیم، در ادامه ما ۷ کیبورد اموجی داخلی و جانبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه Google Keyboard از تمام کاراکترهای اموجی پشتیبانی می کند. ایموجی های کاملا رنگی برای تمام دستگاه هایی که اندروید ۴٫۴ یا بالاتر دارند قابل دسترس است. بنابراین گوگل پلی استور خود را باز کنید.

روی نوار جستجوی گوگل تپ کنید.

Google Keyboard را تایپ کنید.

در لیست نتایج روی Google Keyboard تپ کنید.

روی دکمه Install ضربه بزنید.

بعد Accept را انتخاب کنید.

حالا منتظر بمانید تا Google Keyboard نصب شود.

روی آیکن Settings تپ کنید.

اسکرول را پایین بکشید تا به بخش Personal برسید.

در اینجا Language & input را انتخاب کنید.

در بخش Keyboards & Input Methods گزینه Default را انتخاب کنید.

Google Keyboard را تپ کنید.

حالا Google Keyboard برای شما فعال می شود. شما می توانید از کاراکترهای ایموجی در پیغام هایتان استفاده کنید.

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

دکمه اینتر که در تصویر زیر هم مشخص شده است را نگه دارید. یک منوی پاپ آپ برای شما ظاهر می شود.

روی آیکن شکلک خنده تپ کنید تا لیست ایموجی ها باز شود.

روی یکی از دسته بندی هایی که در بالای کیبورد ظاهر می شود تپ کنید تا کاراکترهای اموجی مختلف را مشاهده کنید.

برای مشاهده اموجی های بیشتر روی صفحه نمایش انگشت خود را به سمت راست یا چپ بکشید.

روی یکی از اموجی ها تپ کنید.

در اندروید ۷٫۰ به بالا شما می توانید دست خود را روی اموجی ها نگه دارید تا میزان تیرگی پوست اموجی تغییر داده شود.

اگر گوشی شما اندروید ۴٫۳ را اجرا می کند می توانید برای استفاده از اموجی های سیاه و سفید کیبورد iWnn IME را استفاده کنید. برای استفاده از این کیبورد اموجی روی آیکن Settings دستگاه خود تپ کنید.

تا بخش Personal اسکرول کنید.

Language & input را انتخاب کنید.

گزینه iWnn IME را انتخاب کنید با این کار کیبورد اموجی های سیاه و سفید برای دستگاه شما فعال می شود.

برنامه ای که به شما اجازه تایپ می دهد را باز کنید.

دکمه اسپیس یا فاصله صفحه کلید خود را فشار و نگه دارید.

روی دکمه Category تپ کنید تا دسته اموجی تغییر داده شود.

روی دکمه <> تپ کنید تا ایموجی های بیشتری به شما نمایش داده شود.

روی یکی از کاراکترهای اموجی تپ کنید تا در متن شما قرار داده شود.

اگر شما از دستگاه Galaxy S4، Note 3 یا مدل های جدیدتر سامسونگ استفاده می کنید کیبورد دستگاه شما از اموجی های داخلی پشتیبانی می کند. روی آیکن Messaging خود تپ کنید.

دکمه میکروفن یا چرخ دنده را نگه دارید. شما می توانید این دکمه را در سمت چپ دکمه اسپیس خود پیدا کنید. در S4 و S5 این آیکن چرخ دنده است اما در S6 این دکمه به شکل میکروفن است. کاربران S7 خیلی ساده می توانند روی دکمه شکلک خنده کیبورد خود تپ کنند تا ایموجی ها نمایش داده شوند.

روی دکمه شکلک خنده تپ کنید.

روی یکی از دسته های ایموجی تپ کنید.

روی صفحه نمایش انگشت خود را به سمت راست و چپ بکشید تا ایموجی های بیشتری را مشاهده کنید.

یکی از ایموجی ها را تپ کنید تا در متن شما قرار داده شود.

برای برگشت به صفحه کلید خود روی دکمه ABC تپ کنید. با این کار صفحه کلید ایموجی ها بسته می شود و به صفحه کلید عادی خود باز می گردید.

اگر شما دنبال یک کیبورد اموجی جامع هستید می توانید از برنامه Emoji Keyboard که شامل بیش از ۳۰۰۰ ایموجی است استفاده کنید. با استفاده از این برنامه شما می توانید اموجی و استیکرهای متحرک را در شبکه های اجتماعی مانند اسنپ چت و اینستاگرام ارسال کنید. این برنامه کیبورد ایموجی رایگان است. شما می توانید برنامه Emoji Keyboard را از گوگل پلی دانلود کنید.

قبلا در انزل وب بهترین کیبورد های فارسی گوشی را به شما معرفی کردیم. کیبورد SwiftKey یکی دیگر از کیبوردهای رایگانی است که در گوگل پلی قرار دارد و شما می توانید برای رفع مشکل عدم نمایش شکلک های اندروید و برای قرار دادن اموجی ها در پیام های شبکه اجتماعی، ایمیل ها، پیامک ها و غیره از آن استفاده کنید. اگر دستگاه شما اندروید ۴٫۱ به بالا را استفاده می کند می توانید از SwiftKey استفاده کنید و به لطف قابلیت های هوشمند بکار رفته در این برنامه، SwiftKey می تواند پیش بینی کند که کدام ایموجی را می خواهید استفاده کنید.

اگر شما از دستگاهی استفاده می کنید که از اندروید ۴٫۱ یا نسخه های جدیدتر استفاده نمی کند شما می توانید از برنامه Google Hangouts استفاده کنید. برنامه Google Hangouts دارای اموجی های داخلی است و علاوه بر این قابلیت ارسال استیکرهای متحرک را فراهم می آورد.

آخرین برنامه ای که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم برنامه Textra است. شما می توانید برنامه پیام رسان خود را به Textra تغییر دهید. این برنامه به شما کمک می کند که از ایموجی های آیفون به جای اموجی های اندروید استفاده کنید. اگر دوست دارید هنگام نوشتن پیغام های متنی خود از حروف کشیده استفاده کنید می توانید از ۸ روش کشیده نوشتن حروف و اعراب گذاری کلمات در اندروید و آیفون استفاده کنید.

امروز در انزل وب نحوه استفاده از کیبورد اموجی داخلی و جانبی را به شما آموزش دادیم، اگر شما برنامه دیگری برای تغییر ایموجی های هواوی، سامسونگ و غیره را می شناسید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.


مسخره ترین چیزی که تو اندروید اتفاق میوفته اینه که اندروید که بروز نشه اموجیام بروز نمیشن..بابا من اموجی جدید میخوام نامسلمون

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

فارنت | Farnet – اخبار فناوری اطلاعات

هواوی پتنت فناوری تشخیص الگوی صدا را ثبت کرد
چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

تمام چیزهایی که باید از سرویس موبایل هواوی یا HMS بدانید

شیائومی عدم امکان نصب برنامه‌های گوگل بر روی گوشی‌های رام چین را تایید کرد

ریزر کیبورد مکانیکی Razer Huntsman V2 Analog را معرفی کرد

اپل افزونه iCloud Passwords را برای مرورگر کروم در ویندوز عرضه کرد

کامپیوتر کمیاب اپل وان ساخته دست استیو جابز 1.5 میلیون دلار به حراج گذاشته شد


رویداد «یک روز ابرآمدی» برگزار شد

دانشمندان می‌خواهند برای کشف منشا ویروس کرونا از توییتر استفاده کنند

گوگل برنامه تأمین اینترنت با بالن موسوم به پروژه لون را تعطیل کرد

اپلیکیشن پارلر به‌عنوان جایگزین توییتر برای طرفداران ترامپ از پلی استور گوگل حذف شد!

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به دستبند هوشمند امیزفیت بند 5

بررسی گلکسی S20 FE سامسونگ؛ پرچم‌داری برای همه

بررسی گوشی میان‌رده هواوی Y9a؛ شیک‌پوش و خواستنی

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گوشی میان‌رده هواوی Y9a

فروش چهار و نیم میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 5 سونی تا پایان سال 2020

خودرو تسلا مدل اس 2021 می‌تواند بازی ویچر 3 را اجرا کند

ایسوس لپ‌تاپ ROG Moba 5 را با پردازنده رایزن 9 و نمایشگر ۳۰۰ هرتزی معرفی کرد

فناوری RealSense ID اینتل با قابلیت تشخیص چهره و استفاده در دستگاه‌های هوشمند معرفی…

تی سی ال ادعای جاسوسی برای چین و با استفاده از تلویزیون‌های خود را رد کرد

ده‌ها گوشی متعلق به خبرنگاران الجزیره با استفاده از یک حفره امنیتی آیفون هک شده است!

هشدار مایکروسافت در خصوص تداوم حملات هکری Solarwinds در سراسر جهان

مشخصات احتمالی خودروی اپل منتشر شد؛ حداکثر سرعت 260 کیلومتر بر ساعت

جف بزوس سال آینده از مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری می‌کند

خودرو تسلا مدل اس 2021 با طراحی داخلی جدید و برد ۸۴۰ کیلومتر معرفی شد

مقایسه گلکسی A51 با گلکسی A71 سامسونگ | کدامیک را بخریم؟

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان | دی ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | دی ۹۹

شرکت اپل سرانجام در iOS 5 از شکلک‌ها بصورت پیش فرض در کیبرد استفاده کرد و دیگر برای این‌کار کاربران مجبور به نصب برنامه‌های جانبی و یا جیلبریک نیستند. در این مطلب قصد داریم فعال کردن شکلک‌ها در iOS و اینکه چطور شکلک‌های گریان و خندان را در این سیستم عامل فعال کنیم را آموزش دهیم. با فارنت همراه باشید.

آموزش iOS 14 اپل؛ چگونه ویجت‌های دلخواه خود را به صفحه اصلی آیفون اضافه کنیم؟

آموزش آپدیت iOS 14 آیفون | تمام کارهایی که باید انجام دهید!

مشکل آپدیت نشدن آیفون به iOS 13 را چگونه حل کنیم؟ | تمام مشکلات رایج به همراه راه‌حل

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

بازگشت و دانگرید از iOS 13 به iOS 12 در آیفون؛ آموزش گام به گام و تصویری

آموزش آپدیت iOS 13 آیفون | تمام کارهایی که باید انجام دهید!

آموزش کامل بکاپ گرفتن از آیفون، آیپد و آیپاد اپل با برنامه آیتونز و آی کلود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

نام و آدرس ایمیل من رو برای دفعه بعد که کامنت می‌گذارم ذخیره کن

منم نمیتونم

من گوشیم ایفون 5s قبل از اینکه اپدیتش کنم ایموجی قلب سفید و قهوه ای رو داشتم ولی بعد اپدیت هرکاری کردم نتونستم دوباره پیدا یا اضافشون کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام من موبایلم ایفون 6
شکلک قلب سفید و ندارم میشه راهنمایی کنید ؟

سلام ،اموجی های من قسمت frequently used کار نمیکنه ، یعنی یه سری اموجی مونده دیگه تغییر نمیکنه میشه راهنماییم کنید ؟

سلاوه ریز بوایوه و پروگرامه کتان دستان خوش 🙏🙏🙏

Sepas

سلام
من آیفونم فیک هست هر کاری میکنم نمی تونم کیبرد ایموجی رو نصب کنم باید چیکار کنم

سلام از وقتی گوشیمو به 11.4.1 اپدیت کردم اموجی (f**k)پاک شده چطور برش گردونم؟؟؟

نمیشه من ایموجی ندارم تو زبونا .؟؟

دم شما گرم خیلی خوب بود

من توی تنظیمات اون گزینه رو ندارم .گوشیم هم الجی فور عه.چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

تشکر از راهنماییتون

خیلی عالی.واقعا ممنونم.دو سه هفته س درگیرم نتونستم کاری کنم

فوق العاده بود ممنون چند روزه درگیرم اساسی نمیدونین چه ثوابی کردین ????

سلام واقعا عالی بود من چند روزه درگیره ای موضوع بودم واقعا لایک دارین

متشکرم از مطلبتون به دردم خورد .

ممنون بسیار ساده و عالی راهنمایی کردین

سلام
مرسی از راهنماییتان

سلام ببخشید من ندونستم اونو حذف کردم الان.چکار کنم کە درست بشە؟

سلام . طبق همین دستورالعمل پیش برید و در لیست نام کیبورد ها Emoji رو پیدا کنید و به لیست کیبورد ها اظافه کنید .

مرسی درست ترین راهنمایی اینجا شد ممنونم

سلام ممنون ازراهنماییتون بابت فعال کردن شکلکها در فایواس

مررررررررررسی از شما ….. بسیار عاااااااااالی…

خییلی خیییلی ممنوونمم

ممنون

سلام متشکر و ممنونم

mersi az rahnamatoon

خیلی عالی بود . مرسی

ممنون عالی بود

من اصلا حواسم نبود کیبورد emoji روًحذف کردم حالا میشه کاری کنم فعال شه؟

مطلب رو بخونید انجام بدید

لامصب واس منم الان همینطوری شده روشی پیدا کردی حتما ب من اطلاع بده ممنونم آیدی اینستام @the.fatii

ممنونم

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

خیلی خیلی ممنونم عالی بود

دمت جیز

ممنون برامن آیفون ۴میباشد واینگونه اجراشد ایناهاش?❤️?

ممنوووون

سلام من گوشیم سامسونگه چطور فعال کنم براش؟

پربازدیدترین

هواوی پتنت فناوری تشخیص الگوی صدا را ثبت کرد

گوشی گلکسی M12 سامسونگ با تراشه اکسینوس 850 و دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی‌های شیائومی رام چین دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل نخواهند بود

تماشا کنید: تست سقوط گلکسی S21 اولترا در برابر گلکسی S21 سامسونگ |…

گوگل قابلیت گروه‌بندی تب‌ها را به مرورگر کروم اندروید اضافه کرد

گوشی مفهومی جدید شیائومی از نمایشگری با لبه‌های آبشاری در هر چهار طرف…

امکان بازیابی و بازگردانی پست‌های پاک شده در اینستاگرام عرضه شد

آخرین مطالب فارنت

ریزر کیبورد مکانیکی Razer Huntsman V2 Analog را معرفی کرد

هواوی پتنت فناوری تشخیص الگوی صدا را ثبت کرد

تمام چیزهایی که باید از سرویس موبایل هواوی یا HMS بدانید

شیائومی عدم امکان نصب برنامه‌های گوگل بر روی گوشی‌های رام…

ظاهرا تحریم آمریکا علیه هواوی در دوره دولت بایدن نیز برداشته…


رویداد «یک روز ابرآمدی» برگزار شد

احتمالا نسخه جدید گوشی نوستالژیک نوکیا 3650 نیز در راه است

گوشی گلکسی M12 سامسونگ با تراشه اکسینوس 850 و دوربین…

گوشی مفهومی جدید شیائومی از نمایشگری با لبه‌های آبشاری در هر…

تصاویر جدید و جزییات دوربین اوپو فایند ایکس 3 پرو منتشر شد

هر حساب کاربری ما در فیس‌بوک چقدر برای زاکربرگ هزینه دارد؟

ال‌جی و گلدیران برند جدید LG SIGNATURE را به بازار ایران…

تماشا کنید: در فاینال فانتزی XV قادر به رانندگی نیز خواهید…

مطالب ویژه

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟


جامع و کامل درباره «تورنت»

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس…


آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!

مشترک خبرنامه فارنت شوید تا آپدیت بمانید!

قدرت گرفته از

ساخت ایمیل جیمیل با گوشی ، آموزش دانلود از یوتیوب ، سایبرپانک 2077 ، نصب ویندوز از روی فلش ، آموزش تیک تاک ، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل، کد بسته های مکالمه همراه اول ، دیلیت اکانت اینستا، تیک تاک چیست؟ ، آپدیت iOS 13 آیفون ،‌ یکاپ گرفتن از آیفون ، دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر ، بهترین فیلم های سال 2019 ، مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر ، سیم کارت رایگان همراه اول  ، اخبار بازی ، پلی استیشن 5 , نصب iOS 14 آیفون ، فیفا ۲۱ ،  بازی PES 2021 ،

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

آخرین بروزرسانی در مارس 4, 2020 توسط M.bagheri

در این مطلب سامسونگ یار به شما می آموزد که چگونه emojis خود را در Android به روزرسانی کنید. برای به روزرسانی ایموجی داخلی گوشی هوشمند خود، سعی کنید تلفن هوشمند را به آخرین نسخه به روز کنید. برای دسترسی به مجموعه متفاوت ایموجی ها ، می توانید یک بسته استیکر را از فروشگاه Google Play دانلود کنید و در آنجا هرگونه به روزرسانی در بسته خود را دریافت خواهید کرد.

من تبلت لنوو اندروید ۷ دارم هیچ چیزی فعال نمیشه کمکم کنید😭🙏

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

همچون اندروید، سیستم عامل iOS نیز دارای شکلک های اموجی اختصاصی است. اگر در حال حاضر یک دستگاه اندرویدی در اختیار دارید بازهم می توانید با استفاده از روش‌هایی، به این شکلک ها دسترسی پیدا کنید و حتی آن ها را برای مخاطبان خود ارسال نمایید. در این مطلب قصد داریم بهترین برنامه های موجود به منظور دسترسی به این اموجی ها را معرفی کنیم.

در گذشته کاربران گوشی های اندرویدی، به منظور دسترسی به شکلک های اموجی سیستم عامل iOS، مجبور بودند با طی مراحل سخت و زمان گیر، دستگاه خود را روت کنند؛ اما به تازگی ابزارهایی معرفی شده است که بدون نیاز به روت کردن دستگاه ها، امکان دسترسی به این شکلک ها را فراهم می کند.

در این مطلب به معرفی سه مورد از بهترین این ابزارها می پردازیم که به کاربران دستگاه های اندرویدی اجازه می دهند، بدون نیاز به روت کردن دستگاه خود، شکلک های اموجی موجود در سیستم عامل iOS را در اختیار داشته باشند.

در حال حاضر بهترین روش در گوشی های اندرویدی برای دسترسی به اموجی های سیستم عامل iOS، تعویض صفحه کلید و استفاده از یک برنامه غیررسمی در این بخش است. می توان در سرویس Play Store، انبوهی از برنامه های فعال در این جوزه را یافت و همین موضوع سبب شده است انتخاب یک برنامه کارآمد و قدرتمند، کاری سخت و دشوار باشد.

برای دسته کاربرانی که با انتخاب بهترین برنامه در این حوزه مشکل دارند این مطلب می تواند بسیار عالی باشد و به آن ها در صرفه جویی زمان کمک کند.

پیش از بررسی این برنامه ها باید توجه داشت که میزان دسترسی به این اموجی ها به برنامه ای که در حال استفاده از آن هستید وابسته است. به عبارت دیگر، اگر در برنامه ای نتوانستید از اموجی های سیستم عامل iOS استفاده کنید، بدانید که آن برنامه، قابلیت پشتیبانی از آن ها را در اختیار ندارد.

برنامه Emoji Keyboard

این برنامه صفحه کلید دارای انبوهی از شکلک های مختلف، از جمله اموجی های سیستم عامل iOS است؛ که کاربران می توانند آن را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

از میان دیگر قابلیت های عالی برنامه Emoji Keyboard می توان به امکان شخصی سازی ظاهر آن اشاره کرد. کاربران می توانند علاوه بر Theme، ابعاد کلیدهای صفحه کلید را هم به سلیقه خود تغییر دهند تا در هنگام استفاده از آن و شکلک های موجود در آن، احساس راحتی کنند.

این برنامه را می توانید از طریق این لینک برای دستگاه خود دانلود کنید.

برنامه iMore Emoji Keyboard

برنامه iMore Emoji Keyboard، قابلیت آن را دارد که صفحه کلید گوشی های آیفون به همراه با رابط کاربری و شکلک های اموجی آن را به دستگاه های اندرویدی بیاورد. در اصل باید گفت که رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا طراحی شده است و نمی توان از این نظر نقدی به آن وارد کرد. این برنامه تمامی قابلیت های پایه و موردنیاز کاربران از یک صفحه کلید مجازی را در اختیار آن ها می گذارد. علاوه بر این، امکان ارسال اموجی های خاص و حتی فایل های GIF نیز توسط آن وجود دارد.

در کنار این قابلیت ها، برنامه iMore Emoji می تواند از انبوهی از Theme ها نیز پشتیبانی کند که به صورت جداگانه از طریق سرویس Play Store در دسترس هستند. به عنوان مثال یکی از بهترین این Theme ها، Phone X keyboard نام دارد که سبب می شود برنامه iMore Emoji، دقیقاً صفحه کلیدی با ظاهر گوشی های آیفون را فراهم کند.

در کل باید گفت استفاده از این برنامه می تواند بسیار لذت بخش باشد. این برنامه از طریق این لینک قابل دریافت است.

برنامه Kika Keyboard

برنامه Kika Keyboard، تنها اموجی های گوشی های آیفون را در خود جای نداده است؛ بلکه انبوهی از شکلک های دیگر را هم در دسترس کاربران قرار می دهد. با توجه به این موضوع باید گفت اگر به صفحه کلیدی نیاز دارید که انبوهی از شکلک های اموجی مختلف را در خود جای داده و به قابلیت های فراوانی مجهز است، می توانید از این برنامه استفاده کنید.

می توان در این برنامهِ صفحه کلید، قابلیت های مهمی نظیر ارسال فایل های GIF، ارسال استیکر، لغزش انگشت برای تایپ سریع متون، سیستم تصحیح خودکار کلمات و انبوهی از دیگر قابلیت ها را در اختیار داشت. این قابلیت ها سبب شده است که تجربه استفاده از این برنامه نسبت به بسیاری از دیگر برنامه ها، که شکلک های اموجی گوشی های آیفون را در خود جای داده اند بهتر باشد.

این برنامه را می توانید از طریق این لینک برای دستگاه خود دانلود کنید.

سخن پایانی باید گفت در سیستم عامل اندروید دسترسی به شکلک های اموجی گوشی های آیفون، کار سخت و دشواری نیست و تنها باید یک برنامه صفحه کلید مناسب که دارای مجموعه کاملی از شکلک ها است را انتخاب و بر روی دستگاه  نصب کرد.

در حال حاضر می توان انبوهی از برنامه ها را یافت که مدعی هستند توانایی اضافه کردن صفحه کلید و شکلک های سیستم عامل iOS به دستگاه های اندرویدی را دارند. اما باید توجه داشت که عموم آن ها دارای عملکرد ضعیفی هستند و نمی توانند این قابلیت ها را فراهم کنند. عمچنین بخش قابل توجهی از این برنامه ها نیز هم اکنون توسط سازندگان خود پشتیبانی نمی شوند.

با توجه به این موضوع به کاربرانی که به شکلک های اموجی آیفون علاقه مند هستند توصیه می کنیم از یکی از برنامه هایی که در بالا معرفی شد استفاده کنند.

??وایییییییییی منم موخوام

??????واسه من سامسونگم خوبه این مقاله افتزاه

emoji

آخ چه بد بود

من میخوام کلا شکل ایموجی هام شبیه ایفون یشن کلا استدزی کردن و‌‌‌… شبیه ایفون بشه هیچ کدوم از برنامه ها خوب نیستن ??????

همه ی برنامه هارو نصب کردم هیچ کدوم به درد نخودن???‍♀️

?

  

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

شهر‌ سخت افزار به عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناوری فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فناوری را به کاربران خود ارائه دهد.

جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید.

ورود به شهرسخت‌افزار

لطفا تمامی فیلدهای مورد نیاز را به درستی پر کنید.

فروشنده سخت افزار یا کالاهای تکنولوژی

علاقه مند حوزه سخت افزار و تکنولوژی

متخصص حوزه سخت افزار و تکنولوژی

هیچ کدام

چگونه قلب با صفحه کلید تلفن ساخته شده است. شما اخیراً به دنیای تکنولوژی و سرانجام شما اولین خود را نیز خریداری کرده اید تلفن هوشمند. شما در حال حاضر شروع به رها کردن می کنید و مشکلی ندارید نوشتن به دوستان خود ، مرور کنید اینترنت و سایر عملیات اساسی را انجام دهید.

با این حال ، شما یک مشکل کوچک و بزرگ پیدا کرده اید: دوست دارید بدانید چگونه قلب با آن ساخته می شود صفحه کلید تلفن همراه، زیرا نمی توانید این نماد (یا بهتر بگوییم ، این شکلک) را در میان کاراکترهایی که در صفحه مشاهده می کنید پیدا کنید واتساپ و در سایر راه حل های پیام رسانی که برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنید).

نگران نباشید: اگر می خواهید ، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم. در پاراگراف های بعدی این راهنما ، در حقیقت ، من نحوه ساخت قلب با صفحه کلید تلفن همراه را با استفاده از ایموجی های موجود در آندروید e IOS. پس از آن ، اگر علاقه مند هستید ، من دستورالعمل هایی را به شما ارائه می دهم که برای شما مفید خواهد بود تا بتوانید با استفاده از شکلک های قدیمی ، کدها یک قلب ایجاد کنید ASCII یا دوباره ، ترکیب های شکلک شکل قلب ایجاد کنید.

بنابراین می توانید بدانید که هنوز چه کاری انجام می دهید؟ شجاعت کنید: خود را راحت کنید ، تمام وقت لازم را برای خواندن پاراگراف های زیر متمرکز کنید و از همه مهمتر ، دستورالعمل هایی را که به شما قدم به قدم می گذارم دنبال کنید. من هیچ کاری برای انجام دادن ندارم ، جز اینکه آرزوی خوشی برای شما بخوانم و مهمتر از همه تفریح ​​کنید!

شاخص

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ

اگر تلفن همراه دارید اندروید در اختیار شماست ، باید این را بدانید قلب را با صفحه کلید درست کنید به هیچ وجه پیچیده نیست – فقط به هر فیلمی که متن در آن تایپ شده است ضربه بزنید (مثلاً برنامه پیام رسانی یا یک متن متنی) ، به صفحه کلید ایموجی بروید ، و روی یکی از آنهایی که یک قلب را نشان می دهد ضربه بزنید. بگذارید با جزئیات توضیح دهم که چگونه این کار را انجام دهم.

برای شروع کار ، برنامه ای را که مورد علاقه شماست راه اندازی کنید (به عنوان مثال. واتساپ, پیام هاو غیره) ، لمس کنید زمینه نوشتن برای دسترسی به آن ، دکمه را فشار دهید صفحه کلید ایموجی (معمولاً یکی با آن نماد آیکون در آن نشان داده شده است صورت خندان و در پایین سمت راست یا پایین سمت راست قرار دارد).

در این مرحله ، باید ایموجی قلب را پیدا کنید. برای انجام این کار ، به خاطر داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق کیبوردها برای Android (و نه تنها) emojis را با موضوع سازماندهی می کنند: مواردی وجود دارد که به طبیعت ، اشیاء ، فعالیت های روزانه و غیره اشاره دارد.

معمولاً قسمتی که ایموجی قلب در آن حضور دارد ، بخشی است که حالتهای خلقی را شامل می شود (و معمولاً توسط a نشان داده می شود صورت خندان): سپس ، بر روی دکمه ای که آن را نشان می دهد ، فشار دهید و به مجموعه ایموجی هایی که به شما پیشنهاد شده است بروید ، نماد قلب شما ترجیح می دهید (برای مثال ، قلب قرمزel قلب شکستهel قلب رنگارنگel ضربان قلبو غیره) و همین است.

متأسفانه ، من نمی توانم جهت شناسایی بخش کیبورد که شامل ایموجی قلب است ، بسیار دقیق باشم (زیرا این بستگی به صفحه کلید مورد استفاده شما دارد).

می خواهم بدانم چگونه قلب با صفحه کلید ساخته می شود آیفون؟ در این حالت ، بدانید که آنچه در فصل Android گفته می شود ، معتبر است: ابتدا باید صفحه کلید iOS را فعال کنید ، به صفحه کلید emoji بروید و سپس از بین موجود ، نمادی را که قلب را نشان می دهد ، انتخاب کنید.

بنابراین ، اول ، استفاده از علاقه خود را شروع کنید (به عنوان مثال. واتساپ, تلگرام, نتاسو غیره) ، روی ضربه بزنید زمینه نوشتن در آن واقع شده و دکمه را فشار دهید تا به آن دسترسی پیدا کنید صفحه کلید ایموجی یا نماد صورت خندان در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده شد.

در بخش صفحه کلید جدید نمایش داده شده ، دکمه را فشار دهید نمادها واقع در پایین سمت راست (نمادی که نمایانگر آن است نت موسیقی با نماد y y %) و یکی از نمادهای قلب را از میان موجودی انتخاب کنید: قلب قرمز، el قلب رنگارنگ ، el قلب با کمان ، el قلب شکسته و غیره.

متناوباً ، اگر iPhone خود را به در iOS 10 یا نسخه بعدی ، شما می توانید با استفاده از صفحه کلید تنظیم شده به طور پیش فرض در iPhone ، فقط با تایپ کلمه “قلب”و سپس روی یکی از نمادها در سمت راست ضربه بزنید. ساده تر از آن؟

توجه: اگر صفحه کلید ایموجی را در آیفون غیرفعال کرده اید و به همین دلیل نمی توانید دستورالعمل هایی را که من در سطوح قبلی به شما داده ام ، دنبال کنید ، به منو بروید تنظیمات> عمومی> صفحه کلید> صفحه کلید> افزودن صفحه کلید جدید … و مقاله را انتخاب کنید از Emoji از صفحه نمایش که شامل لیست صفحه کلیدهای موجود است.

اگر می خواهید ، نیز وجود دارد راه حل های مفید دیگر برای ایجاد قلب شما بر روی تلفن. به عنوان مثال در خطوط زیر نحوه انجام این کار با استفاده از یک نماد متن ، نویسه های ASCII و برنامه های کاربردی که به شما امکان می دهد از ترکیبات شکلک قلبی شکل استفاده کنید. خوش بگذره!

یک روش کاملاً ساده و فوری برای نمایش قلب با صفحه کلید تلفن همراه استفاده است شکلک ها چه کسی نماینده آن است ، <3. اگر آن را توجه کردید ، با چرخاندن نماد مورد نظر به سمت چپ 90 درجه ، مانند یک قلب به نظر می رسد! متوجه شدید حتی افرادی هستند که از روش زیر برای ابراز عشق یا قلب استفاده می کنند: (ل) بله ، L در پرانتز. L برای عشق ، عشق به انگلیسی. چه رمانتیک!

همچنین می توانید استفاده کنید شخصیت های ASCIIبه عبارت دیگر ، نوشتن کاراکترهایی که می توانند اشکال مختلفی داشته باشند (از جمله قلب) می تواند راهی عالی برای درج این نماد در پیام ها و / یا یادداشت های شخصی شما باشد. برای استفاده از آن ، تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که کپی کردن شخصیت ASCII قلب را از زیر و آزادانه در قسمت متن متن استفاده از علاقه خود قرار دهید.

اگر با هدف ایجاد به این راهنما آمده اید قلب شکلات ایموجیمن تضمین می کنم که شما می توانید این کار را با استفاده از برنامه های ad hoc استفاده کنید که کاربرد آنها کمی ساده است.

یکی از بهترین ها این است ai.EmojiArtFunBox، به صورت رایگان برای Android و iOS در دسترس است. فقط کمی توضیح قبل از اینکه به شما نشان دهم چگونه کار می کند. لطفاً توجه داشته باشید که شکل ظاهری ایموجی ها ممکن است یکی از برنامه های کاربردی باشد ، زیرا طراحی آنها بسته به سیستم عامل و نسخه مورد استفاده متفاوت است.

پس از بارگیری و شروع ai.EmojiArtFunBox در تلفن هوشمند خود ، لطفا آموزش را که در هنگام راه اندازی ظاهر می شود بخوانید تا عملکرد کلی آن را بفهمید و سپس روی دکمه ضربه بزنید شروع کنید برای شروع استفاده از آن سپس دکمه را فشار دهید رده و صدا را پخش کنید عشق و عاشقانه از منوی باز شده ، برای دسترسی به گالری که شامل ترکیبات ایموجی قلب است.

وقتی یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید ، دکمه را فشار دهید COPIA (نماد این دو هاها واقع در پایین سمت راست) برنامه ای را که می خواهید ترکیب emoji مورد علاقه خود را بچسبانید و آنرا چسباندید باز کنید (شیر طولانی در قسمت متن متن درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید و مورد را انتخاب کنید گرفتن از منویی که باز می شود).

تاکنون آموزش کمی در مورد cچگونه قلب با صفحه کلید تلفن همراه ساخته می شود.

 

Warcraft 3 Cheats: Great Keys and Commands

Fortnite Assault Rifle: انواع ، ویژگی ها و موارد دیگر

PayDay 2: الزامات ، گیم پلی و موارد دیگر

Battlefield 1: Storyline ، Gameplay و موارد دیگر

چگونه مکالمات تلفنی را با Android ضبط کنیم

نحوه گرفتن پوکمون های براق در خورشید و ماه پوکمون

نحوه استفاده ایمن از Tor

چگونه می توان Flareon را در Pokémon GO دریافت کرد

بهترین مجموعه حرکت Machamp در Pokémon GO

در صورت ادامه استفاده از این سایت ، استفاده از کوکی ها را می پذیرید. MAS INFORMACION پذیرفتن

تنظیمات کوکی این وب سایت پیکربندی شده است “اجازه می دهد تا کوکی ها” و در نتیجه بهترین تجربه ممکن مرور را به شما ارائه می دهند. در صورت ادامه استفاده از این وب سایت بدون تغییر تنظیمات کوکی یا کلیک بر روی “قبول” ، رضایت خود را به این امر اعلام می کنید.

نزدیک


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDF Downloads-icon


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDFDownloads-icon

چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ
چگونه قلب سفید در کیبورد سامسونگ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *