چگونه لیست آرزو بنویسیم

 
helpkade
چگونه لیست آرزو بنویسیم
چگونه لیست آرزو بنویسیم

سایت کافه نیاز سایتی برای درج آگهی رایگان است https://kafeniaz.com

خلق تمام آرزوها، اهداف و رویاها فقط با یک تصمیم شروع می شود. تصمیمی که به شما می گوید از زندگی چه می خواهید و هرگاه تصمیم گرفتید باید به سرعت کاری انجام دهید. هر کاری که شما را در مسیر رسیدن به اهداف قرار دهد و شاید بعد از تصمیم گرفتن مهمترین قسمت، نوشتن اهداف و آرزوها و سپردن آن به دست کائنات و فرشته های خداوند باشد.

خدا در قرآن در سوره ی قلم می فرماید: ن والقلم و مایسطرون.

این آیه ی قرآنی نشان می دهد که خداوند خودش به قدرتی که قلم و نوشتن و قدرتی که در نوشتن وجود دارد قسم یاد می کند. وقتی خداوند به قدرت نوشتن اذعان می کند پس چرا شما از این قدرت برای نوشتن اهدافتان استفاده نکنید؟چگونه لیست آرزو بنویسیم

در اصل تنها دلیل نوشتن اهداف این است که اهداف و آرزوها را در ذهن تان تصور کنید و همین تصویر سازی ها و تجسم ها کردن ها شما را مجبور می کند که برای رسیدن به اهدافتان شب و روز تلاش کنید و خواب را از چشمانتان بگیرید. شاید قبلاً این را شنیده باشید که تنها 3 درصد از مردم دنیا ثروتمندند و نیمی از ثروت دنیا را در اختیار دارند و این اشخاص همان هایی هستند که اهداف و رویاهایشان را در دفترچه ی آرزوهایشان یادداشت کرده اند و هر روز آن را مرور می کنند و همین نوشتن اهداف باعث شده تنها 3 درصد از مردم موفق باشند.

اما یک سوال اینجا به وجود می آید:

تفاوت میان آرزو و هدف چیست؟

تفاوت عمده ی این دو فقط در نوشتن خلاصه می شود. شاید جالب باشد این را بدانید که اگر آرزوها و اهدافتان را بدون اینکه یادداشت کنید فقط در ذهنتان تصور کنید فقط و فقط یک رویا به حساب می آید اما زمانی که آن را یادداشت می کنید و هر روز آن را مرور و برای رسیدن به آن کاری انجام می دهید، دیگر رویا محسوب نمی شود و این می شود، هدف.

نوشتن اهداف و آرزوها گامی بلند به سمت موفقیت است، همان طور که خداوند در سوره ی قلم به قدرتی که قلم و نوشتن دارد قسم یاد می کند. پس مطمئن باشید که نوشتن اهداف آنقدر تمرکزتان را زیاد می کند که به هر هدفی فکر کنید و آن را در ذهنتان تصور کنید بعد از مدتی خلق می شود.

با نوشتن اهداف شما آن چیزی را که قرار است در آینده به دست بیاورید از هم اکنون دست به خلق آن می زنید و چنان به شما انگیزه می دهد که سرعت رسیدن به اهداف را بیشتر می کند. اگر در زندگیتان هدفی نداشته باشید در اصل مانند یک مرده ی متحرک هستید که شب و روزتان یکسان است و هیچ انگیزه ای برای ادامه ی زندگی ندارید و اگر هدفی نداشته باشید به توانایی ها و مهارت های تان پی نخواهید برد.

اما زمانی که تصمیم می گیرید که به رویاهایتان دست پیدا کنید و این رویاها و اهداف را می نویسید، در اصل به کائنات دستور داده اید که شما تکه ای از وجود خدا هستید و می توانید خالق تمام چیزهایی باشید که در زندگی می خواهید. فقط کافی است که بخواهید تا کائنات بگویند: فرمانبُردارم سرورم.

تیم “کافه نیاز” در این مقاله ی زیبا و جالب به شما نشان می دهد که چطور می توانید اهدافتان را یادداشت کنید و چگونه خالق سرنوشت خود در سال 98 باشید. باید بتوانید از خودتان سوالات خوب بپرسید و از آن طرف به خوبی هم به خودتان جواب بدهید و در کنارش آینده ای را خلق کنید که بعدها به خودتان افتخار کنید.

با ما همراه باشید ….

قبل از اینکه اهدافتان را یادداشت کنید باید بدانید که چه می خواهید. در کل اشخاص خیلی زیادی هستند که متأسفانه نمی دانند از زندگی چه می خواهند و از جواب دادن به این سوال طفره می روند به خاطر اینکه اصلاً نمی دانند الان چه کسی هستند و قرار است به کجا بروند. خیلی ها هدفی ندارند و خیلی ها هم اصلاً رویایی ندارند که بخواهند آن را به هدف تبدیل کنند.

اگر نتوانید رویاپرداز خوبی باشید به هیچ عنوان نمی توانید به هدفتان برسید. پاسخ دادن به این سوال می تواند مسیر حرکت شما به سمت رسیدن به هدف را مشخص کند. فقط زندگی کردن با رویاها و رویاپردازی های الکی، شما را به جایی نمی رساند. باید بتوانید این رویاها را دنبال کنید. در هر سنی هستید از خودتان بپرسید که الان کجا هستید و قرار است به کجا بروید و وای به حال اشخاصی که نمی دانند به کجا می خواهند بروند.

اگر بدانید که الان و در همین لحظه چه کسی هستید و قرار است به کجا برسید به طور حتم مسیرتان مشخص تر خواهد شد و راحت تر می توانید هدف گذاری کنید و برای اینکه به این سوال جواب بدهید باید به خوبی فکر کنید. به طور مثال می توانید به این سوال اینگونه جواب بدهید: من محمد رضا استوار هستم، الان و در همین لحظه بیکار هستم ولی میخوام تا 5 سال آینده بزرگترین تولید کننده ی کیبورد کامپیوتر در کشور باشم.

خُب تا اینجا شما مشخص کردید که چه کسی هستید، چقدر درآمد دارید و قرار هست به کجا بروید. این همان مسیر مشخص شما برای هدف گذاری است و مطمئن باشید اگر این مسیر مشخص باشد شب ها دیرتر می خوابید و صبح ها با انرژی و امیدی مضاعف از خواب بیدار خواهید شد.

ولی یک نکته:

فقط مشخص کردن مسیر به عنوان هدف گذاری نیست. اولاً که باید اهدافتان را یادداشت کنید و ثانیاً هر روز برای رسیدن به هدفتان کاری انجام دهید حتی اگر کار کوچکی باشد.

تا حالا دقت کردید که خیلی از مردم ما شب و روز دعا می کنند، نماز می خوانند، قرآن می خوانند و در پیشگاه خداوند گریه و زاری می کنند که خدایا فلان دعای من را برآورده کن. احتمالاً با این دسته از افراد زیاد برخورد کردید. اما تا حالا به این نکته توجه کردید که چرا دعای این افراد در بیشتر مواقع هیچگاه برآورده نمی شود؟

یکی از دلایلی که وجود دارد این است که این اشخاص به دعا و نماز و قرآنی که می خوانند ایمان و باور ندارند و در اصل می توان گفت که این اشخاص به خدای خودشان ایمان و باوری ندارد که این دعایشان برآورده شود. اشخاصی که دعایشان برآورده می شود آنقدر به برآورده شدن آن ایمان و باور دارند که از خدای خود همیشه تشکر می کنند. هدف گذاری هم همین گونه است. اگر در رسیدن به هدفتان ایمان و باوری نداشته باشید یعنی اولاً به خدای خودتان باور ندارید و ثانیاً به خودتان، توانایی ها و مهارت هایتان ایمان و باور ندارید.

پس هرگاه هدف گذاری کردید اولاً همه ی کارها را به خدای خودتان بسپارید که تمام کائنات و آن چیزی که در آن است همه را مُسخر افکار شما کرده است و هر چیزی که به آن فکر کنید اتفاق می افتد و این عین جملات قرآن است. ثانیاً به توانایی هایتان باور داشته باشید. ایمان داشته باشید که به تمام اهدافتان خواهید رسید. چه الان باشد چه 5 سال آینده.

اگر باور داشته باشید که به هدف هایتان می رسید هیچ نیرویی به خصوص نیروی ضمیر ناخودآگاه تان نمی تواند جلو پیشرفت تان را بگیرد. اگر شما بگویید رسیدن به این هدف ممکن است، ضمیر ناخودآگاه هم آن را بدون هیچ پرسشی قبول می کند.

به طور حتم یکی از مهمترین مواردی که رسیدن به هدف را برای شما آسان تر می کند این است که به دنبال کارهای مورد علاقه تان بروید. شاید تا به حال به اشخاصی برخورد کرده باشید که کارهایی را انجام داده اند و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند که شما نسبت به همان کار هیچ علاقه ای ندارید.

حالا وقت این است که کارهایی که به آن علاقه دارید را یادداشت کنید و به این فکر نکنید که در این زمینه مهارت و توانایی ندارید چرا که همین علاقه باعث می شود روی مهارت ها و توانایی هایتان هم سرمایه گذاری کنید. پس تمام کارهای مورد علاقه تان را با توجه به احساسی که قرار است در آینده به شما منتقل کند انتخاب کنید.

خیلی از مردم دنیا وجود دارند که از شغل هایشان ناراضی اند و به همین خاطر هیچ گاه به هدف خود که بزرگترین آنها ثروتمند شدن هست نمی رسند و این مردم جزء همان 97 درصد افراد فقیر جامعه هستند. اگر می خواهید جزء 3 درصد باقی مانده باشید باید شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. وقتی به شغلی علاقه داشته باشید ایده هایی به ذهنتان می رسد که هرگز به آن فکر نکرده بودید و همین ایده ها می تواند شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

به طور مثال شخصی را در نظر بگیرید که به تعمیرات خودرو علاقه دارد چون تعمیر کردن خودرو را به نوعی کمک کردن به دیگران می بیند و از خوشحالی مردم خوشحال می شود و این حس خوبی به وی می دهد. همچنین می داند که اگر تعمیرکار ماشین شد هیچ وقت بی پول نخواهد بود چرا که همیشه ماشینی هست که خراب شود و وی آن را تعمیر کند. پس تعمیر کردن خودرو به وی احساس آرامش، شادی و لذت می دهد.

اگر این شخص در ابتدای کار باشد همین تصورات، تجسم ها و رویاپردازی ها را با احساسی که دارد ادغام می کند و به یک هدف تبدیل می کند و برای رسیدن به آن تلاش می کند و همین علاقه اش باعث می شود به بهترین جاهایی که تصورش را نمی کرده، برسد.

پس سعی کنید هر علاقه ای دارید را روی کاغذ بیاورید. آنها را دسته بندی کنید و چند بار بخوانید و خط بزنید و مهمترین علاقه تان را یادداشت کنید و برای رسیدن به آن هدف گذاری کنید.

نوشتن اهداف قدرت رسیدن به آن را زیاد می کند و تا زمانی که آن را ننویسید چیزی به جز آرزو و رویا نخواهد بود و همین مورد کوچک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق را بیان می کند. افراد موفق با نوشتن اهدافشان ذهن نیمه هوشیارشان را طوری برنامه ریزی می کنند که بیشتر روی اهداف تمرکز داشته باشد و هر چه این تمرکز بیشتر باشد به طبع قدرت رسیدن به آنها را بیشتر می کند.

اما یک سوال مهم:

چطور اهدافم را بنویسم؟

قبل از هر چیزی این ویدیوی زیبا و فوق العاده تاثیرگذار از دکتر آزمندیان مشاهده کنید که با یک زبان کاملاً ساده اما حرفه ای به شما آموزش می دهد که چطور باید اهدافتان را یادداشت و سپس آن را خلق کنید.

قبل از اینکه اهدافتان را یادداشت کنید باید یک لیستی از اهداف را آماده و آنها را با توجه به زمان دستیابی و رسیدن به آن اولویت بندی کنید و همچنین تمام هدف ها را به زمان حال بنویسید. به طور مثال ننویسید من یک خانه ی دو طبقه می خواهم. به خاطر اینکه کائنات اینگونه نوشتن ها را قبول ندارد و به طور حتم چیز عایدتان نخواهد شد.

اما یک نکته:

تمام اهدافتان باید واضح و روشن و کاملاً قابل دستیابی باشد. یک موقع ننویسید سال آینده من ماشین بنز آخرین سیستم می خواهم و بعد از یک سال که به آن نرسیدید کاملاً دلسرد و ناامید شوید و هدف هایتان را رها کنید. پس سعی کنید کاملاً واضح و روشن و دست یافتنی بنویسید.

به عنوان مثال اینگونه بنویسید: امروز تاریخ 98/11/04 هست و بعد از یک سال زحمت و تلاش من یک خانه ی 3 خوابه در طبقه ی سوم یک واحد مسکونی 4 طبقه با یک پذیرایی و آشپزخانه ی بزرگ که یکی از اتاق های خانه مستر هست و به سمت جنوب است، خریدم.

هر چه قدر کامل تر و واضح تر بنویسید کار ذهن نیمه هوشیار و همچنین کار کائنات را خیلی راحت تر خواهید کرد به خاطر اینکه تصور و تجسم کردن این خانه در این طور مواقع برای ذهن خیلی ساده تر است تا نسبت به روش بالایی و از همه مهمتر اینکه این اهداف را به زبان حال می نویسید.

وقتی به زمان حال می نویسید ضمیر ناخودآگاه نمی تواند در مقابلش مقاومت کند و طوری آن را تصور و تجسم می کند که انگار همین الان این هدف به واقعیت پیوسته و آن را دارید. هرگز به زبان آینده بیان نکنید. مثلاً نگویید: من تا سال آینده خانه دار می شوم. وقتی اینگونه بیان کنید خُب به طبع ضمیر ناخودآگاه می گوید: این مربوط به زمان آینده است پس در حال حاضر به من ربطی ندارد.چگونه لیست آرزو بنویسیم

پس تا جای ممکن تمام اهدافتان را به زمان حال بنویسید طوری که انگار به واقعیت پیوسته و الان آن را دارید.

فقط یک نکته را فراموش نکنید:

اولاً تمام اهدافتان را زمان بندی کنید. مثلاً بگویید که قرار است این خانه یا ماشین یا هر هدفی را در چه زمان و تاریخی به دست بیاورید و ثانیاً آنها را اولویت بندی کنید. اولویت بندی اینگونه است که فرض کنید شما 10 هدف بزرگ دارید اما زمان های رسیدن به آن نسبت به هم فرق دارد. از بالا تا پایین آنها را اولویت بندی کنید و سپس در دفترتان یادداشت کنید.

اینجا مرحله ای است که باید تمام اهداف، آرزوها و رویاهایی که یادداشت کرده اید را دسته بندی کنید. این اهداف را با توجه به زمان رسیدن به آن در یک برگه از بالا تا پایین یادداشت و آن را به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دسته بندی کنید. این دسته بندی کردن ها کار شما را راحت تر می کند چرا که مسیر مشخص هست و می دانید که باید به کدام هدف و در چه مقطع زمانی برسید.

برای اهداف زمان مشخص کنید. اگر زمان در کار نباشد درک کردن آن برای ضمیر ناخودآگاه و کائنات کار سختی خواهد بود. ولی وقتی پای زمان در میان باشد به طور حتم کار شما هم راحت تر خواهد بود و می دانید که باید چقدر تلاش کنید تا به هدفتان برسید. دسته بندی کردن این اهداف بستگی به شخص خودتان دارد و می توانید به صورت زیر آن ها را تقسیم بندی کنید.

* اهداف کوتاه مدت ( می تواند به صورت هفتگی، ماهانه و یا یکساله باشد)

* اهداف میان مدت ( از 1 سال تا 2 الی 3 سال )

* اهداف بلند مدت ( از 5 سال تا 10 سال )

باز هم می توانید همین اهداف تعیین شده را به زمان های کوچکتر تقسیم بندی کنید. به طور مثال اگر قرار بر این باشد که شما بزرگترین کارخانه ی تولید کننده سوسیس و کالباس را در کشور داشته باشید باید اهدافتان را به روش بالا طبقه بندی کنید. وقتی اهداف بزرگتر باشند به طبع انگیزه ها هم باید بیشتر باشند. پس می توانید به روش زیر از آنها استفاده کنید:

* اهداف کوتاه مدت ( جمع آوری هزینه ها و برآوردها، خرید زمین، بدست آوردن سرمایه گذار)

* اهداف میان مدت ( ساختن مجموعه که ممکن از 1 الی 2 سال طول بکشد )

* اهداف بلند مدت ( تولید سوسیس و کالباس، بازاریابی، تبلیغات، فرهنگ سازی، برند سازی که در کل ممکن است 5 الی 10 سال طول بکشد که شما به هدفتان برسید )

حالا که اهدافتان را مشخص و آنها را یادداشت کرده اید در قدم بعدی شما باید از دایره ی راحتی خودتان بیرون بیایید و هرگز به خودتان نگویید: دیگران هم این مسیر را رفتند و شکست خورده اند و منم شکست می خورم. اگر قرار است به اهداف و خواسته ها و رویاهایتان برسید باید از منطقه ی امن تان بیرون بیایید و توانایی ها و مهارت هایتان را به چالش بکشید و به صورت مداوم هر روز هر کاری که شما را به اهدافتان نزدیک و نزدیک تر می کند انجام دهید.

روی رسیدن به اهدافتان تمرکز کنید. با تمرکز کردن قدرت رسیدن به آنها را بیشتر و بیشتر می کنید و از خودتان بپرسید که از زندگی چه می خواهید. قرار است با کارهایی که هر روز انجام می دهید چه موقعیتی دست پیدا کنید. قرار است چه میزان ثروت به دست بیاورید. برای رسیدن به اهداف و رویاها با چه افرادی باید معاشرت کنید و چه افرادی را باید از زندگی تان حذف کنید.

کارهایی که در طول زمان رسیدن به اهداف باید انجام دهید را دسته بندی کنید. از کجا باید شروع کنید و به کجا باید بروید. با چه اشخاصی باید ارتباط برقرار کنید و یا ارتباط تان را با کدام افراد باید بیشتر کنید و کدام افراد را باید حذف کنید.

قدم هفتم: پیشرفت های کاری تان را هر روز بررسی کنید

رسیدن به هدف برای هر شخصی زیبا و جذاب است به خصوص برای اشخاصی که انگیزه ی خود را از دست نمی دهند. برای اینکه این هدف ها و انگیزه ها از بین نرود تا جای ممکن هر روز یا چند مدت یک بار پیشرفت کاری خودتان را بررسی کنید.

به طور مثال اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و تازه آن را راه اندازی کردید بررسی کنید و ببینید چه اندازه کاربر وارد سایت می شوند، چه تعداد کاربر سریع سایت را ترک می کنند، چه مدت زمانی در سایت به گشت و گذار می پردازند، از نظر سئو و بهینه سازی سایت چقدر پیشرفت کردید، از نظر کلمات کلیدی در کدام صفحات گوگل حضور دارید، چه تعداد بک لینک ساخته اید و خیلی از موارد دیگر.

وقتی ببینید به طور مثال امروز 10 بک لینک ساخته اید و یک هفته ی بعد این 10 لینک به 20 لینک رسیده قطعاً هم خوشحال می شوید و هم انگیزه تان بیشتر می شود. وقتی ببینید امروز با کلمه ی کلیدی در صفحه ی سوم گوگل هستید و یک ماه بعد در صفحه ی دوم هستید باز هم خوشحال تر می شوید و چیزی که شما را خوشحال تر می کند این است که انگیزه هایتان بیشتر و بیشتر می شود و این برای شما از هر چیزی با ارزش تر خواهد بود.

اگر مایل باشید می توانید پیشرفت های کاری و شخصی تان را در یک دفتر یادداشت کنید. اینگونه متوجه می شوید که چه میزان رشد و پیشرفت کرده اید و چه اندازه به هدفتان نزدیک و نزدیک تر شده اید. وقتی یادداشت می کنید بیشتر در ذهن ها می ماند. به عنوان مثال می توانید بنویسید که امروز تاریخ 97/11/10 هست و نسبت به 10 روز پیش 10 تا بک لینک بیشتر دریافت کردم یا نسبت به 10 روز پیش دو تا لینک از صفحه ی سوم جستجوی گوگل بالاتر اومدم. اینگونه نوشتن ها بیشتر شما را خوشحال می کند و اعتماد به نفستان را برای ادامه ی مسیر بیشتر و بیشتر می کند.

تا زمانی که اهدافتان را به صورت روزانه مرور نکنید ضمیر و ذهن ناخودآگاه تان نمی تواند این اهداف را تجسم کند. مرور کردن اهداف باعث می شود تا تجسم کردن آن برای ذهن راحت تر باشد و از آن سو وقتی آن را هر روز در ذهن تان تجسم می کنید قدرتش زیادتر می شود و به طبع سرعت رسیدن به آن را زیادتر می کند.

روش دیگری که می توانید به کار ببرید این است که در کنار مرور کردن می توانید اهدافی را که نیاز به ویرایش دارد را ویرایش کنید. همین ویرایش و بازنویسی کردن ها می تواند تأثیر اهداف را بیشتر کند. به این ویرایش ها می توانید اهداف جدید اضافه کنید، کلمات انگیزشی اضافه کنید و در کل طوری بنویسید که انگیزه تان از این که هست بیشتر و بیشتر شود.

سخن آخر

تا جای ممکن سعی کنید خیال پردازی و رویاپردازی غیر واقع بینانه نداشته باشید. شما در نوشتن اهداف و آرزوها و رویاها و همچنین در رویاپردازی و خیال پردازی هیچ محدودیتی ندارید اما سعی نکنید آن چنان رویاپردازی هایی را در ذهن بپرورانید که دسترسی به آن غیر ممکن باشد. تا جای ممکن اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی داشته باشید نه اهدافی که فقط در حد و اندازه ی یک رویا و آرزو باقی بماند.

منبع: “سایت تبلیغات اینترنتی رایگان کافه نیاز”

سایت کافه نیاز سایتی برای درج آگهی رایگان است https://kafeniaz.com

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

بهترین روش نوشتن اهداف به چه صورت است؟

قبل از اینکه شروع کنید به نوشتن اهدافتان، باید ویژگی ها و استعدادهای خود را به خوبی بشناسیدچگونه لیست آرزو بنویسیم

هدفگذاری اصولی دارد که با رعایت، آنها می توانید سریع تر از آنچه فکر می کنید، به اهدافتان برسید.

اما اگر راه و روش هدفگذاری را به درستی بلد نباشید، مانند اکثر مردم، بعد از چند روز که از هدفگذاری شما گذشت، بی خیال آنها می شوید و درصد خیلی کمی احتمال دارد به آنها برسید..

اینکه چطور می توانید روش اصولی و دقیق هدفگذاری را یابد بگیرید، در محصول هدفگذاری به روش نابغه ها به صورت مفصل توضیحات آمده است.

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به هدف این است هدفتان را روی کاغذ بیاورید.

نگویید: «هدف که نوشتن نمی خواهد من در ذهنم می دانم که هدفم چیست.»

شما که اینقدر تنبل هستید و حوصله ندارید هدفتان را بنویسید. چطور توقع دارید به اهدافتان برسید.

قلم و کاغذ را بر دارید و هدفهایتان را مکتوب کنید، زیرا با این روش به این باور می رسید که می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

قطعاً هر گاه به هدفتان نگاه ‌می کنید، انرژی بیش‌ تری را برای رسیدن به هدف خود صرف می کنید. با داشتن هدف مکتوب و برنامه‌ ای منظم، احتمال رسیدن به هدفتان بیشتر از کسی خواهد بود که تنها هدف‌ هایش را در ذهن نگه می ‌دارد.

نوشتن هدف بسیار مهم است. آن را سرسری نگیرید. کار پیش پا افتاده ای نبینید. روش نوشتن اهداف را بیاموزید.

وقتی اهداف خود را روی کاغذ می نویسید میان مغز و دست شما اتفاق فوق العاده ای می افتد.

 وقتی قلم و کاغذ بر می دارید و هدفهایتان را مکتوب می کنید به نوعی برای خودتان یک تعهد به وجود می آورید و اینکار شما را در رسیدن به هدفتان بیشتر تحریک می کند و به این باور می رسید که می توانید به هدفهای خود دست پیدا کنید. این باور خیلی خیلی مهم است.

نوشتن هدف ها بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر اقدامی را که برای دستیابی به هدفهایتان ضرورت دارد، انجام دهید.

هدف اگر مکتوب نباشد شبیه دود سیگار است. به هوا می رود و ناپدید می شود. اما وقتی هدف را می نویسید، می توانید آن را ببینید، هر روز جلوی چشمانتان هست، ملکه ذهنتان می شود. ذهنتان خلاق می شود راه های رسیدن به آن را پیدا می کنید.

ما آدمها یک ضمیر ناخودآگاه بسیار قوی داریم. آن را دست کم نگیرید.

پیشنهاد می کنم حتما مطلب هدف گذاری چیست ؟ را با دقت مطالعه کنید و تاثیر آن را در آینده خود ببینید

هر هدفی ارزش نوشتن ندارد، در ابتدا باید نحوه هدف گذاری صحیح را به خوبی بدانید که بتوانید بر اساس استعداد ها و شرایط حال حاضرتان اهداف تان را بنویسید، اگر اصول هدف گذاری به درستی رعایت شود، آن زمان است که معجزه نوشتن هدف را به خوبی لمس خواهید کرد.

 

۱- با هر بار مشاهده‌ هدف، به‌ مرور به ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ می‌کند. بنابراین امکان دسترسی به آن هدف بسیار سریع و راحت می‌شود.

۲- اگر اهدافتان را روی کاغذ بیاورید خواهید دید که واضح تر، شفاف و قابل لمس خواهند بود. علاوه بر آن چیزی که جلوی چشم باشد، شانس بیشتری برای انجام شدن دارد.

۳- نوشتن اهداف بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر کاری را که برای دستیابی به هدفهایتان لازم است انجام دهید و به سرعت به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید. با نوشتن هدفهایتان، احتمال دستیابی به آنها ۱۰ برابر می شود و به ۱۰۰۰ درصد می رسد.

۴- با نوشتن هدف ، ذهنتان به دنبال ایده‌های جدید و راه های مختلف برای دست یافتن به آن می‌ گردد.

۵- با نوشتن اهداف ، اشکالات و خطای آن را متوجه می‌شوید و برطرف می ‌کنید.

۶- اگر هدف فقط در ذهنتان باشد، در بین اندیشه های‌ مختلف که در طول شبانه ‌روز از ذهنتان می‌گذرد، گم می ‌شود و فراموشش می ‌کنید.

۷- با هر بار دیدن زمان در جدول اهداف ، متوجه کم شدن زمان می‌ شوید و بنابراین تلاش و شتاب تان را بیشتر می‌کنید تا به هدفتان برسید.

روش نوشتن اهداف را حتما بیاموزید.

با این همه مزایا تنها حدود سه درصد مردم دارای هدف هستند و تنها یک درصد مردم آن را روی کاغذ می آورند.

بنابراین هدف هایتان را بنویسید، همواره در جلوی دید خود قرار دهید و هر روز برای خود یادآوری کنید. آنگاه خواهید دید که چه تاثیر شگرفی در سرعت بخشیدن در رسیدن به اهدافتان در شما ایجاد خواهد شد.

 

در سال ۱۹۷۹ در دانشگاه هاروارد در بین دانشجویانی که در شرف دریافت مدرک فوق ‌لیسانس مدیریت بازرگانی بودند، تحقیق و مصاحبه ای به عمل آمد.

در این تحقیق از آنها سوال شده بود که آیا اهداف مشخصی در زندگیتان دارید؟ آن‌ها را مکتوب کرده‌اید یا در ذهنتان است؟

آنالیز پاسخنامه دانشجویان به شرح زیر بود:

الف) ۳‌ درصد بیان کردند، برای ۱۰ سال آینده خود هدف داریم و آن را روی کاغذ آورده‌ایم!

ب) ۱۳ درصد بیان کردند هدفمان را می دانیم اما آن را ننوشته ایم.

ج) ۸۴ درصد نیز پاسخ دادند که هدفی برای آینده نداریم!چگونه لیست آرزو بنویسیم

بعد از ده سال، یعنی در سال ۱۹۸۹ تحقیقاتی بر وضعیت مالی این دانشجویان انجام شد، نتایج غیرقابل باور بود!

جمع درآمد گروه ۳ درصدی که برای آینده خود اهدافشان را نوشته بودند، ۱۰ برابر ۹۷ درصد بقیه بود!

جمع درآمد گروه ۱۳ درصد که هدف داشتند ولی روی کاغذ ننوشته بودند، ۲ برابر ۸۴ درصد بقیه بود.

به این ترتیب می توان دریافت که نوشتن اهداف بسیار مهم و موثر است. افراد موفق در مورد آینده خود جهت گیری روشنی دارند.

آنها درباره پنج، ده و حتی بیست سال آینده خود فکر می کنند و انتخاب ها و رفتارهای خود را در زمان حال مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا با آینده ای که در درازمدت خواهان آن هستند هماهنگ باشد.

و اما روش نوشتن اهداف نیز مهم است…

 

اهدافتان را با کلمه «من» شروع کنید و به زمان حال بنویسید به طوریکه انگار همین حالا به آنها رسیده اید و واقعیت دارند. به این صورت که ابتدا هدف و بعد تاریخ آن روزی را که می خواهید به آن هدف برسید را بنویسید.

مثال: اگر هدف شما خرید خودروی جدیدی است، می‌توانید بنویسید: «من سوار ماشین … در تاریخ … هستم.»

اگر می خواهید در شرکت خود ارتقاء شغلی پیدا کنید و یا مدیر شوید بنویسید: «من در تاریخ … مدیر شرکت … هستم.»

اگر می خواهید وزن خود را کم کنید و تناسب اندام داشته باشید. بنویسید: «من در تاریخ …. با وزن …. کیلو هستم.»

اگر قصد شرکت در آزمونی ورودی به دانشگاه را دارید بنویسید: «من در رشته … شهر … پذیرفته شده ام.»

مدیر موفقی را می شناسم که هدفش را در چند کلمه کوتاه تایپ کرده و به اندازه یک کارت ویزیت پرس نموده است! او هدف تایپ شده را مثل یک کارت عابربانک، لابه لای کارت های کیف پولش گذاشته تا همیشه جلوی چشمش باشد.

 

شما می توانید هدفتان را روی کاغذ بنویسید و در جاهای مختلف خانه و محل کارتان قرار دهید.

مثلا کنار آینه، روی در اتاق، در کمد، روی دیوارها، کنار نمایشگر کامپیوتر، در کیف پولتان، روی فرمان ماشینتان و …

همچنین می توانید عکسی از هدفتان تهیه کنید یا اگر نقاشی خوبی دارید طرحی از ان بکشید و در جاهای مختلف که جلوی چشمتان هست بچسبانید.

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۱ / ۵. تعداد امتیاز: ۲۴۶

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

من یک لیدر قهرمان هستم

😂😂😂👌

من هدفم اینه که دندانپزشک شوم

بنظرمن باید اول شناخت کامل از خودت
به وسیله ی نوشتن بیداکنی بعد با برنامه ریزی دقیق به سمتش بیش بری

سلام

عالی بود مرسی 😘😘😘

برای قبول شدن در آزمون تیزهوشان چی بنویسم

نمیخواد چیزی بنویسی،برو درس بخون

من در تاریخ … در مدرسه تیزهوشان هستم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

چگونه لوند باشیم

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

بهترین روش نوشتن اهداف به چه صورت است؟

قبل از اینکه شروع کنید به نوشتن اهدافتان، باید ویژگی ها و استعدادهای خود را به خوبی بشناسیدچگونه لیست آرزو بنویسیم

هدفگذاری اصولی دارد که با رعایت، آنها می توانید سریع تر از آنچه فکر می کنید، به اهدافتان برسید.

اما اگر راه و روش هدفگذاری را به درستی بلد نباشید، مانند اکثر مردم، بعد از چند روز که از هدفگذاری شما گذشت، بی خیال آنها می شوید و درصد خیلی کمی احتمال دارد به آنها برسید..

اینکه چطور می توانید روش اصولی و دقیق هدفگذاری را یابد بگیرید، در محصول هدفگذاری به روش نابغه ها به صورت مفصل توضیحات آمده است.

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به هدف این است هدفتان را روی کاغذ بیاورید.

نگویید: «هدف که نوشتن نمی خواهد من در ذهنم می دانم که هدفم چیست.»

شما که اینقدر تنبل هستید و حوصله ندارید هدفتان را بنویسید. چطور توقع دارید به اهدافتان برسید.

قلم و کاغذ را بر دارید و هدفهایتان را مکتوب کنید، زیرا با این روش به این باور می رسید که می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

قطعاً هر گاه به هدفتان نگاه ‌می کنید، انرژی بیش‌ تری را برای رسیدن به هدف خود صرف می کنید. با داشتن هدف مکتوب و برنامه‌ ای منظم، احتمال رسیدن به هدفتان بیشتر از کسی خواهد بود که تنها هدف‌ هایش را در ذهن نگه می ‌دارد.

نوشتن هدف بسیار مهم است. آن را سرسری نگیرید. کار پیش پا افتاده ای نبینید. روش نوشتن اهداف را بیاموزید.

وقتی اهداف خود را روی کاغذ می نویسید میان مغز و دست شما اتفاق فوق العاده ای می افتد.

 وقتی قلم و کاغذ بر می دارید و هدفهایتان را مکتوب می کنید به نوعی برای خودتان یک تعهد به وجود می آورید و اینکار شما را در رسیدن به هدفتان بیشتر تحریک می کند و به این باور می رسید که می توانید به هدفهای خود دست پیدا کنید. این باور خیلی خیلی مهم است.

نوشتن هدف ها بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر اقدامی را که برای دستیابی به هدفهایتان ضرورت دارد، انجام دهید.

هدف اگر مکتوب نباشد شبیه دود سیگار است. به هوا می رود و ناپدید می شود. اما وقتی هدف را می نویسید، می توانید آن را ببینید، هر روز جلوی چشمانتان هست، ملکه ذهنتان می شود. ذهنتان خلاق می شود راه های رسیدن به آن را پیدا می کنید.

ما آدمها یک ضمیر ناخودآگاه بسیار قوی داریم. آن را دست کم نگیرید.

پیشنهاد می کنم حتما مطلب هدف گذاری چیست ؟ را با دقت مطالعه کنید و تاثیر آن را در آینده خود ببینید

هر هدفی ارزش نوشتن ندارد، در ابتدا باید نحوه هدف گذاری صحیح را به خوبی بدانید که بتوانید بر اساس استعداد ها و شرایط حال حاضرتان اهداف تان را بنویسید، اگر اصول هدف گذاری به درستی رعایت شود، آن زمان است که معجزه نوشتن هدف را به خوبی لمس خواهید کرد.

 

۱- با هر بار مشاهده‌ هدف، به‌ مرور به ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ می‌کند. بنابراین امکان دسترسی به آن هدف بسیار سریع و راحت می‌شود.

۲- اگر اهدافتان را روی کاغذ بیاورید خواهید دید که واضح تر، شفاف و قابل لمس خواهند بود. علاوه بر آن چیزی که جلوی چشم باشد، شانس بیشتری برای انجام شدن دارد.

۳- نوشتن اهداف بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر کاری را که برای دستیابی به هدفهایتان لازم است انجام دهید و به سرعت به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید. با نوشتن هدفهایتان، احتمال دستیابی به آنها ۱۰ برابر می شود و به ۱۰۰۰ درصد می رسد.

۴- با نوشتن هدف ، ذهنتان به دنبال ایده‌های جدید و راه های مختلف برای دست یافتن به آن می‌ گردد.

۵- با نوشتن اهداف ، اشکالات و خطای آن را متوجه می‌شوید و برطرف می ‌کنید.

۶- اگر هدف فقط در ذهنتان باشد، در بین اندیشه های‌ مختلف که در طول شبانه ‌روز از ذهنتان می‌گذرد، گم می ‌شود و فراموشش می ‌کنید.

۷- با هر بار دیدن زمان در جدول اهداف ، متوجه کم شدن زمان می‌ شوید و بنابراین تلاش و شتاب تان را بیشتر می‌کنید تا به هدفتان برسید.

روش نوشتن اهداف را حتما بیاموزید.

با این همه مزایا تنها حدود سه درصد مردم دارای هدف هستند و تنها یک درصد مردم آن را روی کاغذ می آورند.

بنابراین هدف هایتان را بنویسید، همواره در جلوی دید خود قرار دهید و هر روز برای خود یادآوری کنید. آنگاه خواهید دید که چه تاثیر شگرفی در سرعت بخشیدن در رسیدن به اهدافتان در شما ایجاد خواهد شد.

 

در سال ۱۹۷۹ در دانشگاه هاروارد در بین دانشجویانی که در شرف دریافت مدرک فوق ‌لیسانس مدیریت بازرگانی بودند، تحقیق و مصاحبه ای به عمل آمد.

در این تحقیق از آنها سوال شده بود که آیا اهداف مشخصی در زندگیتان دارید؟ آن‌ها را مکتوب کرده‌اید یا در ذهنتان است؟

آنالیز پاسخنامه دانشجویان به شرح زیر بود:

الف) ۳‌ درصد بیان کردند، برای ۱۰ سال آینده خود هدف داریم و آن را روی کاغذ آورده‌ایم!

ب) ۱۳ درصد بیان کردند هدفمان را می دانیم اما آن را ننوشته ایم.

ج) ۸۴ درصد نیز پاسخ دادند که هدفی برای آینده نداریم!چگونه لیست آرزو بنویسیم

بعد از ده سال، یعنی در سال ۱۹۸۹ تحقیقاتی بر وضعیت مالی این دانشجویان انجام شد، نتایج غیرقابل باور بود!

جمع درآمد گروه ۳ درصدی که برای آینده خود اهدافشان را نوشته بودند، ۱۰ برابر ۹۷ درصد بقیه بود!

جمع درآمد گروه ۱۳ درصد که هدف داشتند ولی روی کاغذ ننوشته بودند، ۲ برابر ۸۴ درصد بقیه بود.

به این ترتیب می توان دریافت که نوشتن اهداف بسیار مهم و موثر است. افراد موفق در مورد آینده خود جهت گیری روشنی دارند.

آنها درباره پنج، ده و حتی بیست سال آینده خود فکر می کنند و انتخاب ها و رفتارهای خود را در زمان حال مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا با آینده ای که در درازمدت خواهان آن هستند هماهنگ باشد.

و اما روش نوشتن اهداف نیز مهم است…

 

اهدافتان را با کلمه «من» شروع کنید و به زمان حال بنویسید به طوریکه انگار همین حالا به آنها رسیده اید و واقعیت دارند. به این صورت که ابتدا هدف و بعد تاریخ آن روزی را که می خواهید به آن هدف برسید را بنویسید.

مثال: اگر هدف شما خرید خودروی جدیدی است، می‌توانید بنویسید: «من سوار ماشین … در تاریخ … هستم.»

اگر می خواهید در شرکت خود ارتقاء شغلی پیدا کنید و یا مدیر شوید بنویسید: «من در تاریخ … مدیر شرکت … هستم.»

اگر می خواهید وزن خود را کم کنید و تناسب اندام داشته باشید. بنویسید: «من در تاریخ …. با وزن …. کیلو هستم.»

اگر قصد شرکت در آزمونی ورودی به دانشگاه را دارید بنویسید: «من در رشته … شهر … پذیرفته شده ام.»

مدیر موفقی را می شناسم که هدفش را در چند کلمه کوتاه تایپ کرده و به اندازه یک کارت ویزیت پرس نموده است! او هدف تایپ شده را مثل یک کارت عابربانک، لابه لای کارت های کیف پولش گذاشته تا همیشه جلوی چشمش باشد.

 

شما می توانید هدفتان را روی کاغذ بنویسید و در جاهای مختلف خانه و محل کارتان قرار دهید.

مثلا کنار آینه، روی در اتاق، در کمد، روی دیوارها، کنار نمایشگر کامپیوتر، در کیف پولتان، روی فرمان ماشینتان و …

همچنین می توانید عکسی از هدفتان تهیه کنید یا اگر نقاشی خوبی دارید طرحی از ان بکشید و در جاهای مختلف که جلوی چشمتان هست بچسبانید.

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۱ / ۵. تعداد امتیاز: ۲۴۶

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

من یک لیدر قهرمان هستم

😂😂😂👌

من هدفم اینه که دندانپزشک شوم

بنظرمن باید اول شناخت کامل از خودت
به وسیله ی نوشتن بیداکنی بعد با برنامه ریزی دقیق به سمتش بیش بری

سلام

عالی بود مرسی 😘😘😘

برای قبول شدن در آزمون تیزهوشان چی بنویسم

نمیخواد چیزی بنویسی،برو درس بخون

من در تاریخ … در مدرسه تیزهوشان هستم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

چگونه لوند باشیم

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

بهترین روش نوشتن اهداف به چه صورت است؟

قبل از اینکه شروع کنید به نوشتن اهدافتان، باید ویژگی ها و استعدادهای خود را به خوبی بشناسیدچگونه لیست آرزو بنویسیم

هدفگذاری اصولی دارد که با رعایت، آنها می توانید سریع تر از آنچه فکر می کنید، به اهدافتان برسید.

اما اگر راه و روش هدفگذاری را به درستی بلد نباشید، مانند اکثر مردم، بعد از چند روز که از هدفگذاری شما گذشت، بی خیال آنها می شوید و درصد خیلی کمی احتمال دارد به آنها برسید..

اینکه چطور می توانید روش اصولی و دقیق هدفگذاری را یابد بگیرید، در محصول هدفگذاری به روش نابغه ها به صورت مفصل توضیحات آمده است.

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به هدف این است هدفتان را روی کاغذ بیاورید.

نگویید: «هدف که نوشتن نمی خواهد من در ذهنم می دانم که هدفم چیست.»

شما که اینقدر تنبل هستید و حوصله ندارید هدفتان را بنویسید. چطور توقع دارید به اهدافتان برسید.

قلم و کاغذ را بر دارید و هدفهایتان را مکتوب کنید، زیرا با این روش به این باور می رسید که می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

قطعاً هر گاه به هدفتان نگاه ‌می کنید، انرژی بیش‌ تری را برای رسیدن به هدف خود صرف می کنید. با داشتن هدف مکتوب و برنامه‌ ای منظم، احتمال رسیدن به هدفتان بیشتر از کسی خواهد بود که تنها هدف‌ هایش را در ذهن نگه می ‌دارد.

نوشتن هدف بسیار مهم است. آن را سرسری نگیرید. کار پیش پا افتاده ای نبینید. روش نوشتن اهداف را بیاموزید.

وقتی اهداف خود را روی کاغذ می نویسید میان مغز و دست شما اتفاق فوق العاده ای می افتد.

 وقتی قلم و کاغذ بر می دارید و هدفهایتان را مکتوب می کنید به نوعی برای خودتان یک تعهد به وجود می آورید و اینکار شما را در رسیدن به هدفتان بیشتر تحریک می کند و به این باور می رسید که می توانید به هدفهای خود دست پیدا کنید. این باور خیلی خیلی مهم است.

نوشتن هدف ها بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر اقدامی را که برای دستیابی به هدفهایتان ضرورت دارد، انجام دهید.

هدف اگر مکتوب نباشد شبیه دود سیگار است. به هوا می رود و ناپدید می شود. اما وقتی هدف را می نویسید، می توانید آن را ببینید، هر روز جلوی چشمانتان هست، ملکه ذهنتان می شود. ذهنتان خلاق می شود راه های رسیدن به آن را پیدا می کنید.

ما آدمها یک ضمیر ناخودآگاه بسیار قوی داریم. آن را دست کم نگیرید.

پیشنهاد می کنم حتما مطلب هدف گذاری چیست ؟ را با دقت مطالعه کنید و تاثیر آن را در آینده خود ببینید

هر هدفی ارزش نوشتن ندارد، در ابتدا باید نحوه هدف گذاری صحیح را به خوبی بدانید که بتوانید بر اساس استعداد ها و شرایط حال حاضرتان اهداف تان را بنویسید، اگر اصول هدف گذاری به درستی رعایت شود، آن زمان است که معجزه نوشتن هدف را به خوبی لمس خواهید کرد.

 

۱- با هر بار مشاهده‌ هدف، به‌ مرور به ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ می‌کند. بنابراین امکان دسترسی به آن هدف بسیار سریع و راحت می‌شود.

۲- اگر اهدافتان را روی کاغذ بیاورید خواهید دید که واضح تر، شفاف و قابل لمس خواهند بود. علاوه بر آن چیزی که جلوی چشم باشد، شانس بیشتری برای انجام شدن دارد.

۳- نوشتن اهداف بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر کاری را که برای دستیابی به هدفهایتان لازم است انجام دهید و به سرعت به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید. با نوشتن هدفهایتان، احتمال دستیابی به آنها ۱۰ برابر می شود و به ۱۰۰۰ درصد می رسد.

۴- با نوشتن هدف ، ذهنتان به دنبال ایده‌های جدید و راه های مختلف برای دست یافتن به آن می‌ گردد.

۵- با نوشتن اهداف ، اشکالات و خطای آن را متوجه می‌شوید و برطرف می ‌کنید.

۶- اگر هدف فقط در ذهنتان باشد، در بین اندیشه های‌ مختلف که در طول شبانه ‌روز از ذهنتان می‌گذرد، گم می ‌شود و فراموشش می ‌کنید.

۷- با هر بار دیدن زمان در جدول اهداف ، متوجه کم شدن زمان می‌ شوید و بنابراین تلاش و شتاب تان را بیشتر می‌کنید تا به هدفتان برسید.

روش نوشتن اهداف را حتما بیاموزید.

با این همه مزایا تنها حدود سه درصد مردم دارای هدف هستند و تنها یک درصد مردم آن را روی کاغذ می آورند.

بنابراین هدف هایتان را بنویسید، همواره در جلوی دید خود قرار دهید و هر روز برای خود یادآوری کنید. آنگاه خواهید دید که چه تاثیر شگرفی در سرعت بخشیدن در رسیدن به اهدافتان در شما ایجاد خواهد شد.

 

در سال ۱۹۷۹ در دانشگاه هاروارد در بین دانشجویانی که در شرف دریافت مدرک فوق ‌لیسانس مدیریت بازرگانی بودند، تحقیق و مصاحبه ای به عمل آمد.

در این تحقیق از آنها سوال شده بود که آیا اهداف مشخصی در زندگیتان دارید؟ آن‌ها را مکتوب کرده‌اید یا در ذهنتان است؟

آنالیز پاسخنامه دانشجویان به شرح زیر بود:

الف) ۳‌ درصد بیان کردند، برای ۱۰ سال آینده خود هدف داریم و آن را روی کاغذ آورده‌ایم!

ب) ۱۳ درصد بیان کردند هدفمان را می دانیم اما آن را ننوشته ایم.

ج) ۸۴ درصد نیز پاسخ دادند که هدفی برای آینده نداریم!چگونه لیست آرزو بنویسیم

بعد از ده سال، یعنی در سال ۱۹۸۹ تحقیقاتی بر وضعیت مالی این دانشجویان انجام شد، نتایج غیرقابل باور بود!

جمع درآمد گروه ۳ درصدی که برای آینده خود اهدافشان را نوشته بودند، ۱۰ برابر ۹۷ درصد بقیه بود!

جمع درآمد گروه ۱۳ درصد که هدف داشتند ولی روی کاغذ ننوشته بودند، ۲ برابر ۸۴ درصد بقیه بود.

به این ترتیب می توان دریافت که نوشتن اهداف بسیار مهم و موثر است. افراد موفق در مورد آینده خود جهت گیری روشنی دارند.

آنها درباره پنج، ده و حتی بیست سال آینده خود فکر می کنند و انتخاب ها و رفتارهای خود را در زمان حال مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا با آینده ای که در درازمدت خواهان آن هستند هماهنگ باشد.

و اما روش نوشتن اهداف نیز مهم است…

 

اهدافتان را با کلمه «من» شروع کنید و به زمان حال بنویسید به طوریکه انگار همین حالا به آنها رسیده اید و واقعیت دارند. به این صورت که ابتدا هدف و بعد تاریخ آن روزی را که می خواهید به آن هدف برسید را بنویسید.

مثال: اگر هدف شما خرید خودروی جدیدی است، می‌توانید بنویسید: «من سوار ماشین … در تاریخ … هستم.»

اگر می خواهید در شرکت خود ارتقاء شغلی پیدا کنید و یا مدیر شوید بنویسید: «من در تاریخ … مدیر شرکت … هستم.»

اگر می خواهید وزن خود را کم کنید و تناسب اندام داشته باشید. بنویسید: «من در تاریخ …. با وزن …. کیلو هستم.»

اگر قصد شرکت در آزمونی ورودی به دانشگاه را دارید بنویسید: «من در رشته … شهر … پذیرفته شده ام.»

مدیر موفقی را می شناسم که هدفش را در چند کلمه کوتاه تایپ کرده و به اندازه یک کارت ویزیت پرس نموده است! او هدف تایپ شده را مثل یک کارت عابربانک، لابه لای کارت های کیف پولش گذاشته تا همیشه جلوی چشمش باشد.

 

شما می توانید هدفتان را روی کاغذ بنویسید و در جاهای مختلف خانه و محل کارتان قرار دهید.

مثلا کنار آینه، روی در اتاق، در کمد، روی دیوارها، کنار نمایشگر کامپیوتر، در کیف پولتان، روی فرمان ماشینتان و …

همچنین می توانید عکسی از هدفتان تهیه کنید یا اگر نقاشی خوبی دارید طرحی از ان بکشید و در جاهای مختلف که جلوی چشمتان هست بچسبانید.

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۱ / ۵. تعداد امتیاز: ۲۴۶

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

من یک لیدر قهرمان هستم

😂😂😂👌

من هدفم اینه که دندانپزشک شوم

بنظرمن باید اول شناخت کامل از خودت
به وسیله ی نوشتن بیداکنی بعد با برنامه ریزی دقیق به سمتش بیش بری

سلام

عالی بود مرسی 😘😘😘

برای قبول شدن در آزمون تیزهوشان چی بنویسم

نمیخواد چیزی بنویسی،برو درس بخون

من در تاریخ … در مدرسه تیزهوشان هستم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

چگونه لوند باشیم

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

بهترین روش نوشتن اهداف به چه صورت است؟

قبل از اینکه شروع کنید به نوشتن اهدافتان، باید ویژگی ها و استعدادهای خود را به خوبی بشناسیدچگونه لیست آرزو بنویسیم

هدفگذاری اصولی دارد که با رعایت، آنها می توانید سریع تر از آنچه فکر می کنید، به اهدافتان برسید.

اما اگر راه و روش هدفگذاری را به درستی بلد نباشید، مانند اکثر مردم، بعد از چند روز که از هدفگذاری شما گذشت، بی خیال آنها می شوید و درصد خیلی کمی احتمال دارد به آنها برسید..

اینکه چطور می توانید روش اصولی و دقیق هدفگذاری را یابد بگیرید، در محصول هدفگذاری به روش نابغه ها به صورت مفصل توضیحات آمده است.

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به هدف این است هدفتان را روی کاغذ بیاورید.

نگویید: «هدف که نوشتن نمی خواهد من در ذهنم می دانم که هدفم چیست.»

شما که اینقدر تنبل هستید و حوصله ندارید هدفتان را بنویسید. چطور توقع دارید به اهدافتان برسید.

قلم و کاغذ را بر دارید و هدفهایتان را مکتوب کنید، زیرا با این روش به این باور می رسید که می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

قطعاً هر گاه به هدفتان نگاه ‌می کنید، انرژی بیش‌ تری را برای رسیدن به هدف خود صرف می کنید. با داشتن هدف مکتوب و برنامه‌ ای منظم، احتمال رسیدن به هدفتان بیشتر از کسی خواهد بود که تنها هدف‌ هایش را در ذهن نگه می ‌دارد.

نوشتن هدف بسیار مهم است. آن را سرسری نگیرید. کار پیش پا افتاده ای نبینید. روش نوشتن اهداف را بیاموزید.

وقتی اهداف خود را روی کاغذ می نویسید میان مغز و دست شما اتفاق فوق العاده ای می افتد.

 وقتی قلم و کاغذ بر می دارید و هدفهایتان را مکتوب می کنید به نوعی برای خودتان یک تعهد به وجود می آورید و اینکار شما را در رسیدن به هدفتان بیشتر تحریک می کند و به این باور می رسید که می توانید به هدفهای خود دست پیدا کنید. این باور خیلی خیلی مهم است.

نوشتن هدف ها بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر اقدامی را که برای دستیابی به هدفهایتان ضرورت دارد، انجام دهید.

هدف اگر مکتوب نباشد شبیه دود سیگار است. به هوا می رود و ناپدید می شود. اما وقتی هدف را می نویسید، می توانید آن را ببینید، هر روز جلوی چشمانتان هست، ملکه ذهنتان می شود. ذهنتان خلاق می شود راه های رسیدن به آن را پیدا می کنید.

ما آدمها یک ضمیر ناخودآگاه بسیار قوی داریم. آن را دست کم نگیرید.

پیشنهاد می کنم حتما مطلب هدف گذاری چیست ؟ را با دقت مطالعه کنید و تاثیر آن را در آینده خود ببینید

هر هدفی ارزش نوشتن ندارد، در ابتدا باید نحوه هدف گذاری صحیح را به خوبی بدانید که بتوانید بر اساس استعداد ها و شرایط حال حاضرتان اهداف تان را بنویسید، اگر اصول هدف گذاری به درستی رعایت شود، آن زمان است که معجزه نوشتن هدف را به خوبی لمس خواهید کرد.

 

۱- با هر بار مشاهده‌ هدف، به‌ مرور به ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ می‌کند. بنابراین امکان دسترسی به آن هدف بسیار سریع و راحت می‌شود.

۲- اگر اهدافتان را روی کاغذ بیاورید خواهید دید که واضح تر، شفاف و قابل لمس خواهند بود. علاوه بر آن چیزی که جلوی چشم باشد، شانس بیشتری برای انجام شدن دارد.

۳- نوشتن اهداف بر عزم و اراده شما می افزاید تا هر کاری را که برای دستیابی به هدفهایتان لازم است انجام دهید و به سرعت به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید. با نوشتن هدفهایتان، احتمال دستیابی به آنها ۱۰ برابر می شود و به ۱۰۰۰ درصد می رسد.

۴- با نوشتن هدف ، ذهنتان به دنبال ایده‌های جدید و راه های مختلف برای دست یافتن به آن می‌ گردد.

۵- با نوشتن اهداف ، اشکالات و خطای آن را متوجه می‌شوید و برطرف می ‌کنید.

۶- اگر هدف فقط در ذهنتان باشد، در بین اندیشه های‌ مختلف که در طول شبانه ‌روز از ذهنتان می‌گذرد، گم می ‌شود و فراموشش می ‌کنید.

۷- با هر بار دیدن زمان در جدول اهداف ، متوجه کم شدن زمان می‌ شوید و بنابراین تلاش و شتاب تان را بیشتر می‌کنید تا به هدفتان برسید.

روش نوشتن اهداف را حتما بیاموزید.

با این همه مزایا تنها حدود سه درصد مردم دارای هدف هستند و تنها یک درصد مردم آن را روی کاغذ می آورند.

بنابراین هدف هایتان را بنویسید، همواره در جلوی دید خود قرار دهید و هر روز برای خود یادآوری کنید. آنگاه خواهید دید که چه تاثیر شگرفی در سرعت بخشیدن در رسیدن به اهدافتان در شما ایجاد خواهد شد.

 

در سال ۱۹۷۹ در دانشگاه هاروارد در بین دانشجویانی که در شرف دریافت مدرک فوق ‌لیسانس مدیریت بازرگانی بودند، تحقیق و مصاحبه ای به عمل آمد.

در این تحقیق از آنها سوال شده بود که آیا اهداف مشخصی در زندگیتان دارید؟ آن‌ها را مکتوب کرده‌اید یا در ذهنتان است؟

آنالیز پاسخنامه دانشجویان به شرح زیر بود:

الف) ۳‌ درصد بیان کردند، برای ۱۰ سال آینده خود هدف داریم و آن را روی کاغذ آورده‌ایم!

ب) ۱۳ درصد بیان کردند هدفمان را می دانیم اما آن را ننوشته ایم.

ج) ۸۴ درصد نیز پاسخ دادند که هدفی برای آینده نداریم!چگونه لیست آرزو بنویسیم

بعد از ده سال، یعنی در سال ۱۹۸۹ تحقیقاتی بر وضعیت مالی این دانشجویان انجام شد، نتایج غیرقابل باور بود!

جمع درآمد گروه ۳ درصدی که برای آینده خود اهدافشان را نوشته بودند، ۱۰ برابر ۹۷ درصد بقیه بود!

جمع درآمد گروه ۱۳ درصد که هدف داشتند ولی روی کاغذ ننوشته بودند، ۲ برابر ۸۴ درصد بقیه بود.

به این ترتیب می توان دریافت که نوشتن اهداف بسیار مهم و موثر است. افراد موفق در مورد آینده خود جهت گیری روشنی دارند.

آنها درباره پنج، ده و حتی بیست سال آینده خود فکر می کنند و انتخاب ها و رفتارهای خود را در زمان حال مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا با آینده ای که در درازمدت خواهان آن هستند هماهنگ باشد.

و اما روش نوشتن اهداف نیز مهم است…

 

اهدافتان را با کلمه «من» شروع کنید و به زمان حال بنویسید به طوریکه انگار همین حالا به آنها رسیده اید و واقعیت دارند. به این صورت که ابتدا هدف و بعد تاریخ آن روزی را که می خواهید به آن هدف برسید را بنویسید.

مثال: اگر هدف شما خرید خودروی جدیدی است، می‌توانید بنویسید: «من سوار ماشین … در تاریخ … هستم.»

اگر می خواهید در شرکت خود ارتقاء شغلی پیدا کنید و یا مدیر شوید بنویسید: «من در تاریخ … مدیر شرکت … هستم.»

اگر می خواهید وزن خود را کم کنید و تناسب اندام داشته باشید. بنویسید: «من در تاریخ …. با وزن …. کیلو هستم.»

اگر قصد شرکت در آزمونی ورودی به دانشگاه را دارید بنویسید: «من در رشته … شهر … پذیرفته شده ام.»

مدیر موفقی را می شناسم که هدفش را در چند کلمه کوتاه تایپ کرده و به اندازه یک کارت ویزیت پرس نموده است! او هدف تایپ شده را مثل یک کارت عابربانک، لابه لای کارت های کیف پولش گذاشته تا همیشه جلوی چشمش باشد.

 

شما می توانید هدفتان را روی کاغذ بنویسید و در جاهای مختلف خانه و محل کارتان قرار دهید.

مثلا کنار آینه، روی در اتاق، در کمد، روی دیوارها، کنار نمایشگر کامپیوتر، در کیف پولتان، روی فرمان ماشینتان و …

همچنین می توانید عکسی از هدفتان تهیه کنید یا اگر نقاشی خوبی دارید طرحی از ان بکشید و در جاهای مختلف که جلوی چشمتان هست بچسبانید.

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۱ / ۵. تعداد امتیاز: ۲۴۶

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

من یک لیدر قهرمان هستم

😂😂😂👌

من هدفم اینه که دندانپزشک شوم

بنظرمن باید اول شناخت کامل از خودت
به وسیله ی نوشتن بیداکنی بعد با برنامه ریزی دقیق به سمتش بیش بری

سلام

عالی بود مرسی 😘😘😘

برای قبول شدن در آزمون تیزهوشان چی بنویسم

نمیخواد چیزی بنویسی،برو درس بخون

من در تاریخ … در مدرسه تیزهوشان هستم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

چگونه لوند باشیم

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


شماره موبایل *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

در سامانه حساب بيست قسمتي به نام ليست آرزوها وجود دارد. در اين قسمت كاربران عضو شده مي توانند آرزو هاي خود را بنويسند و منتظر تحقق آنها شوند.

خيلي از شما كاربرد اين نوع نوشتن ليست آرزوها را مي دانيد. اما اگر بخواهيم يكبار ديگر با هم مرور كنيم بايد گفت كه نوشتن ليست آرزوها سبب مي شود تا گزينه هاي مختلف مادي و معنوي درجهان پيراموني فعال شوند و همه دست به دست هم داده تا شما را به آرزوهايتان برسانند

اما به نظر مي رسد بهتر باشد تا هنگام نوشتن آرزوهايمان چند نكته را رعايت كنيم

1- اولين نكته اي كه بايد ياد آور شد همين است كه آرزوهايتان را بنويسيد. ليستي از آرزوهايتان تهيه كنيد. به نظر مي رسد جائي براي نوشتن اين ليست بهتر از همين سايت حساب بيست هم نباشد كه ابزاري رايگان ، در اختيار عموم و آسان است

2- نكته ديگري كه بايد مد نظر قرار داد ( اگر به ليست آرزوي كاربران نگاه كنيد متوجه مي شويد ) آنست كه آرزويتان را كامل بنويسيد. خيلي ها فقط مي نويسند “ماشين”، “نوت بوك”، “تبلت” و مانند آن.  بهتر است آرزويتان را كامل توصيف كنيد. اگر ماشين مي خواهيد بنويسيد چه ماشيني؟ چه مدلي؟ چه رنگي؟ و اگر نوت بوك مي خواهد بنويسي چه ماركي؟ با چه مشخصاتي؟ اگر خانه مي خواهيد بنويسيد كجا؟ چند متر؟ طبقه چندم؟ آپارتمان يا حياط دار؟چگونه لیست آرزو بنویسیم

فرض كنيد كائنات منتظر دستور شما هستند تا آنچه مي خواهيد را اجرا كنند. وقتي مي گوئيد “ماشين”شايد برايتان بدترين نوع را آورند.

فرض كنيد غول چراغ جادو دست به سينه ايستاده است و شما تنها مي توانيد 3 آرزو كنيد و اگر آرزويتان نامفهوم يا ناقص باشد يك شانس را از دست داده ايد

فرض كنيد كسي مي خواهد آرزوي شما را بر آورده كنيد اما با كلي نوشتن آرزو او نمي تواند حدس بزند توجه شما و علاقه شما چه چيزي بوده است

3- اطمينان داشته باشيد كه آرزويتان بر آورده خواهد شد. اما اولين آمين را خودتان بگوئيد. خيلي ها آرزو ميكنند اما حتي اولين آمين آنرا خودشان هم نمي گويند. يعني خودشان هم باور ندارند كه اين آرزو بر آورده خواهد شد. پس با ثبت آرزو آنرا در ليت آرزوها بررسي كنيد. از درست نوشتن و درست نمايش داده شدن آن اطمينان حاصل كنيد و سپس اولين آمين را هم براي برآورده شدن آن هديه كنيد

جهان خلق شده است تا آرزوهاي خوب انسانها برآورده شود. پس از اين فرصت استفاده كنيد


 


 


 


 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اهداف خود را چگونه بنویسیم؟ و اصلا نوشتن اهداف چه اهمیتی دارد؟

خداوند در قرآن به قلم و نوشتن قسم یاد کرد و فرمود قسم به قلم و آنچه می نویسند

همین اهمیت نوشتن را نشان می دهد.

بیش از ۹۷ درصد مردم اهداف خود را نمی نویسند و بر روی کاغذ نمی آورندچگونه لیست آرزو بنویسیم

وقتی اهداف خود را بنویسید بازدهی بیشتری خواهد داشت.

روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار رشته فکری در ذهن ما میاد و میره دقت کردین چقد ایده ها در ذهن ما میاد و میره.

اگه این ایده های خوب رو ننویسیم فراموشش می کنیم .

وقتی ایده ها رو می نویسیم متعهد میشیم که انجامش بدیم

پس با نوشتن ، ایده های خود را به این دنیا دعوت کنید و ذهن نیمه هوشیار خود را برنامه ریزی کنید.

کاترین پاندر می گوید :

دلیل اینکه باید خواسته تان را بنویسید این است که اگر بی هدف باشید قربانی اوضاع و شرایط ناخواسته می شوید.

آنتونی رابینز می گوید :

آنچه موجب می شود مردم نتوانند برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند ترس است. ترس از شکست ، ترس از موفقیت ، ترس از طرد شدن و ترس از تمام ناشناخته ها.

من نویسندگی رو دوست داشتم ولی همیشه از نوشتن میترسیدم ، نگران این بودم که چطور باید بنویسم و یا اینکه کسی نوشته من رو میخونه ؟ ممکنه کسی خوشش نیاد و…

بعد از چند سال یه فرصت بهم داده شد و برترسم غلبه و استقبال کردم چون میدونستم اگه بازم بترسم و ننویسم به جایی نمیرسم و همیشه مثل یه آرزوی دست نیافتنی برام میشه.

پس ترس خود را کنار بگذارید و حرکت کنید.

هدف باید مورد علاقه شما باشه و هدفی رو که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشه که بهتون انگیزه بده و شما رو سوق بده بسوی هدفتون .

به طور مثال اگر بگید الان ماهی یک میلیون درآمد دارم و تا سال آینده میخوام درآمدم به یک میلیون و نیم برسد این هدف به اندازه کافی بزرگ نیست و انگیزه ایی برای حرکت کردن نخواهید داشت.

اگه میخواین هدف و علاقه تون رو پیدا کنید مقاله چگونه علاقه خود را پیداکنیم را بخوانید

هدف نه تنها باید به اندازه کافی بزرگ باشه باید به اندازه کافی هم کوچک و قابل دسترسی باشه

که بتونید بهش برسید در غیر این صورت با نرسیدن به هدف ناامید و سرخورده میشید

مثلا تصمیم بگیرید تا ماه آینده ۱۵ کیلو کم کنید! هدفی است غیر قابل دسترسی!

برای نوشتن اهداف ابتدا باید موقعیت فعلی خود را در نظر بگیرید

الان در کجای زندگی هستید : وضعیت مالی ، وضعیت روحی ، وضعیت عاطفی و شغلی …

تا وقتی که اهداف خود را می نویسید و زمان بندی می کنید توقع زیادی از خود نداشته باشید و واقع بینانه اهداف خود را بنویسید و مشخص کنید تا سال آینده میخواهید به کجا برسید.

باید اهداف بلند مدت و هم کوتاه مدت داشته باشید.

اهداف بلند مدت اندیشه هاتون رو به پرواز درمیاره و انگیزه محکمی برای گام برداشتن شما سوی اهدافتون میشه

بنویسید چه چیزهایی رو می خواهید و به چه چیزهایی می خواهید برسید.

اهداف کوتاه مدت باید قابل دسترسی و اندازه گیری باشه

و مشخص کنید به چه میزان از هدف در چه بازده زمانی می خواهید برسید

مثلا تا سال آینده در زمینه کاری به کجا برسم و یا اینکه درآمدم چه میزانی افزایش پیدا کند.

اهداف رو باید با جزئیات بنویسید اگه خونه می خواهید مشخص کنید در کدوم شهر ، کدوم محله چند طبقه و چند اتاق و… داشته باشه

نسبت به هر موضوعی کامل جزئیات رو بنویسید.

یکی از آرزوهایی که از بچگی داشتم این بود به دیگران خدمت کنم و برای جامعه ام مفید باشم ولی نمیدونستم چطوری و چه جوری ، و همین طور آرزوم خیلی کلی بود چون یه هدف مشخصی در ذهنم نبود هیچ وقت اقدامی هم نکرده بودم براش ، ولی وقتی جزییات هدفم رو مشخص کردم و فهمیدم از چه راهی میتونم به هدفم برسم براش تلاش کردم و می کنم.

اهدافتون رو باید تصویر سازی کنید تا کامل در ذهن شکل بگیره و باور کنید امکان پذیر هست و در ذهن ناخودآگاه قرار بگیره

برای باور پذیری بیشتر می تونید خود را در موقعیت قرار دهید

به طور مثال اگه می خواهید سخنران بشید بر روی سن بروید و خود را در حال سخنرانی برای مردم تجسم کنید مخاطب ها وهمچنین شیوه سخنرانی خود رو مجسم کنید.چگونه لیست آرزو بنویسیم

برای یکسال ۳ تا ۵ هدف بنویسید و نوشتن اهداف رو براساس اهمیت و اولویتی که داره بنویسید.

مثلا افزایش درآمد ، ارتقا شغلی ، خرید خونه و…

نوشتن اهداف محدود باعث میشه بر روی اهداف تمرکز کنید و راحت تر بهش برسید.

اهدفی رو که الان ضرورتی ندارد حذف کنید چون اگر اهداف زیادی رو انتخاب کنید فکرتون بیشتر مشغول میشه و از شما انرژی میگیره

هرگاه به هدفی که نوشتید رسیدید روی هدف بعدی تمرکز کنید.

اهداف رو به زبان حال بنویسید نه آینده ، در کتاب من هستم جول اوستین میگه اهداف رو طوری بنویسید که الان بهش رسیدید .

یکی از اهداف خودم رو مثال میزنم : مدرس کارگاه هدفگذاری هستم و مدرسی موثر و تاثیرگذارم.

فارغ از خوشمزه بودن این عکس یک نکته اساسی را باید بدانیم

وقتی خداوند جهان هستی رو خلق کرد یک روند تکامل رو طی کرد

هیچ کس یک شبه موفق نمی شود

همه چیز یک دوره تکامل داره باید پله به پله پیش رفت و اهداف رو تقسیم بندی کنید

یه سوسیس رو در نظر بگیرید. شما قطعا نمیتونید به صورت کامل و یک دفعه بخورید
سوسیس رو از وسط نصف کنید و هر قسمت رو باز از وسط نصف کنید.

رسیدن به اهداف رو هم باید زمان بندی کرد به دو دوره شش ماهه و یا ۴ دوره سه ماهه و مشخص کنید در هر مرحله باید به کجا برسید.
مثال : اسفند ۹۷ رسیدن به وزن ۹۷ کیلوگرم

دلیل و مزایای رسیدن به اهداف رو بنویسید و هر روز مرور کنید

تا انگیزه لازم رو برای رسیدن به هدفتون رو داشته باشید

اگر به اهدفتون برسید در آینده در چه وضعی قرار خواهید داشت؟

مثال :

مهارت های فردی خود رو تقویت کنم در کارم پیشرفت میکنم و با افراد بیشتری در ارتباط خواهم بود

اما اگه به دنبال آموزش و یادگیری نباشم نه در کارم پیشرفتی می کنم و توانایی ارتباط بهتر با دیگران رو از دست میدم.

اگر میخواهید در مورد چرایی داشتن هدف بدونید مقاله چرا هدف داشته باشیم را بخوانید.

موانعی رو که باعث نرسیدن به اهدافتون هست رو بنویسید البته بیشتر موانع در ذهن ماست و نه در بیرون از ذهن

این موانع رو از ذهنتون حذف کنید و اگه مانعی در بیرون برای رسیدن به اهدافتون هست شناسایی و راه حلی براش پیدا کنید.

دوستان به عنوان آخرین موضوع که میخوام بگم اینه خیلی ها تردید و ترس دارند

اگه این مطالب رو میخونید و پیش خودتون میگید چه مطالب خوبی ولی انجامش نمیدین پس شما هم نسبت به اقدام کردن و پیش رفتن به طرف اهدافتون ترس دارید

۹۰ درصد ترس های ما هیچ وقت اتفاق نمی افته پس همین الان یه قلم و کاغذ بیارید و تیترهایی رو که گفتم یادداشت کنید و یکی یکی اهدافتون رو مشخص کنید و بنویسید

به خدا اعتماد کنید و پیش برید وقتی یک قدم بسوی هدف برمیدارید خداوند افرادی رو وارد زندگیتون میکنه که در رسیدن به هدفتون کمکتون کنه و رسیدن به اهداف رو براتون آسون میکنه به توانایی های خودتون باور داشته باشین .

هدف شخصیت و سبک زندگی ما رو میسازه و باعث میشه به فردی که می خوایم تبدیل بشیم .

هدف باعث رشد میشه ، هدفی رو انتخاب کنید که هم راستا با ارزش هاتون باشه
تلاش کنید تا در زندگی بهترین خودتان باشید.

سپاسگزارم وقت گذاشتین و این مقاله رو خوندین خوشحال میشم نظرات خودتون رو در مورد این مقاله بگید
خوب به توان ۳ باشید…

عالی و کاربردی
ممنونم

هروقت موفق بشم میام کامنت میزارم ک از طریق این مطالب بود

دوست عزیز سلام.
خوشحالم که با من همراه هستید.
از شما درخواست دارم پای آنچه که می نویسید غیرتی بایستید.
سعی کنید متمرکز چند ماه براش زمان بگذارید تا نتایج بزرگش رو مشاهده کنید
موفق باشید

سلام..ممنونم از تعاریف خوبتون از هدف.وباز هم تشکر میکنم از اینکه خیلی ساده و روان راه های شناخت خودمون و مسیر های قرار گیری در راه هدف ها مون رو بیان فرمودید.همیشه موفق باشیدوپر تلاش….

علیرضا عزیز سلام.
خوشحالم که به جمع صمیمی ما ملحق شدی و از حس خوبی که به ما اتنقال دادی.
امیدوارم به زودی در همین پست خبرهای خوبی از دستیابی به اهدافت بشنوم.
بزرگترین قدم بعد از هدفگذاری ، تعیین اقدام هست.
یعنی برای هر روز یک اقدام انتخاب کنی و تا انجامش ندادی سراغ کار دیگه ای نری. حتی اگر اون اقدام یک کار کوچیک مثل تماس گرفتن ساده باشه.
پس لطفا اقدام عملی امروز رو مشخص کن و انجامش بدی.
موفق باشی دوست عزیزم

سلام ممنونم از مطالب خوبتون
خیلی مفید بودن برام ، از حالا نکاتی را که گفتید یادداشت کردم تا ان شالله بتونم اهدافمو مشخص کنمو بهشون برسم
موفق باشین

سلام وقتتون بخیر خانم متولی عزیز.
خوشحالیم که این مقاله تونسته بهتون کمک کنه.
حتما نتایج خودتون رو بعد از رسیدن به اهدافتون با ما در میون بگذاری تا از تغییرات شما ما هم انگیزه بگیریم.
هر سوالی در راستای رسیدن به اهدافتون داشتید حتما همینجا از ما بپرسید تا بتونیم کمکتون کنیم
موفق باشید و سربلند

درود بر شما جناب سلطانی
خواستم تشکر کنم بابت این مقاله ی عااااالی
بابت این انگیزه و حس فوق‌العاده
بنظرم هیچی تو دنیا باارزشتر از حال دل خوب نیست
تبریک میگم بهتون که تونستین به خیلی از ماها این حال دل خوب رو هدیه بدین😊
موفق و بانشاط باشین😊🙂

درود بانوی گرامی.
سپاس فراوان بابت نظر ارزشمندتون و احساس خوبی که به ما برگردوندید
قطعا احساسات نقش اساسی توی زندگی ما دارن.
قانون کلی جهان از نظر من به این شکل هست:

افکار خوب = احساس خوب (و) احساس خوب = اتفاقات خوب

اگر بتونیم همواره حال دلمون و فکرمون رو خوب نگه داریم هم روابط زیبایی رو تجربه خواهیم کرد و هم در کارمون بازدهی خوبی خواهیم داشت.
تحقیقات نشون میده کسی که حال روحیش خوب باشه در نتیجه سیستم ایمنی بدنش هم قوی تر خواهد بود و سلامتی بیشتری رو تجربه می کنه.

براتون آرزوی موفقیت فراوان رو دارم

بسیار عالی و آموزنده بود

درود هادی عزیز.
ممنونم که مطالب سایت رو مطالعه می کنی و همراه ما هستی.
همواره موفق و پیروز باشی دوست گرامی.
بهترین هارو برات آرزو دارم

عالیه 😊
منم تازه یه هفته است علاقمو پیدا کردم
انشاالله موفقیت همه اونایی که واقعا برا رویاشون زحمت میکشن

درود دوست خوبم.
چه دعای زیبایی کردید.
به قول کتاب کیمیاگر :
وقتی شما به دنباله اقسانه شخصی خود حرکت می کنید جهان دست به دست هم می ده تا شماره به افسانه شخصیتون برسونه و رویاتون رو محقق کنه.
بنابراین قطعا این اتفاق رخ میده.
خوب به توان ۳ باشید دوست نازنین

بسیار عالی بود متشکرم از این مطلب بسیار کاربردی و مفید جناب اقای سلطانی

درود استاد سرمیلی عزیز و نازنین.
ممنونم از نظر ارزشمندتون
همواره موفق و رو به پیشرفت باشید

خيلي ممنون مقاله بسيار خوبي بود اما من مشكلي كه دارم اينه كه دوبار هدفما در يك شغل نوشتم و براشون واقعا تلاش كردم اما شغلمو ترك كردم و هدفاما پاره كردم الان دوماه كه دوباره شغلمو استارت زدم ولي بهتر وقويتر ولي هدفامو نميتونم بنويسم بايد چكار كنم

سلام دوست عزیزم

هدفگذاری صرفا برای این هست شما در آینده دور خودت نچرخی
گاهی هدف میگذاری و ممکنه تعیین کنی ۶ ماه دیگه. اما بعد از ۱۲ ماه بهش برسی. پس یادت باشه نباید خیلی به زمان گیر بدی که سر موقع برسی
تا اگر کمی دیرتر شد ناامید شی.
و گاهی هم ممکنه زودتر از زمانی که تعیین کردی به هدفت برسی.
گاهی هم هدف می گذاریم و بعد از یک مدت تغییر میکنه و می فهمیم یه چیز بهتر رو می خوایم.
مسیر هدفگذاری یک مسیر کاملا انعطاف پذیره پس.
ما صرفا هدف میگذاریم برای اینکه آینده حدودا روشن و واضح باشه برامون که کجا قراره بریم و الکی دور نزنیم .

شما هم الان توی موقعیت کاری که هستی یک سری اهداف باید برای آیندت داشته باشی.
خب حالا دقیقا مشکلت توی نوشتن چیه که بتونم کمکت کنم ؟

منتظر سوالت هستم

مطلب بسیار خوبی یود ولی خب زیاد تو ایران قابل اتکا نیست چنین چیزی، چون ثباتی وجود نداره.

درود دوست عزیزم.
ممنونم که این وقت رو برای خواندن این مقاله گذاشتید.
بله دقیقا ایران ثبات نداره و هدفگذاری اتفاقا توی ایران خیلی مهمه.

شما هر هدفی که می گذاری باید خیلی متفاوت فکر کنی نسبت به زمان و شرایطی که برات وجود داره.
یعنی اگر زمان میگذاری ۹ ماه به هدفت برسی باید بدونی اینجا ایرانه و به هردلیلی ممکنه سر اون زمان به هدفت نرسی پس دلیلی نداره ناامید شی و بگی عه چرا نشد.
اگر میخوای انتهای این ماه یک وسیله ۵ میلیونی بخری باید در نظر بگیری که اینجا ایرانه ممکنه قیمتش بشه ۶ مییلیون پس تلاشت رو باید بیشتر کنی .
در واقع ما در کنار این هدفگذاری باید پیش بینی خیلی اتفاقات رو داشته باشیم که در صورت تغییر شرایط ناامید نشیم.

به قول قدیمی ها اگر میخوای نمره ۲۰ بگیری باید برای ۲۵ تلاش کنی. ایران هم الان همینه.
موفق باشی دوست خوبم

درود و سپاس بیکران از اینکه برای کمک به همنوعانتون وقت میگذارید.
مطالبتون خیلی خوبه
سوالم اینه که اهداف بلند مدت اگر ۱ ساله نوشته بشن کفایت میکنه یا باید مثلا برای ۵ سال بعد هم بنویسیم؟

درود ماندانا خانم گرامی.
ببینید بهتره برای پنج سال آینده یه دورنما در نظر بگیرید فقط.
مثلا من به خودم میگم دوست دارم تا ۵ سال دیگه یه مجموعه بزرگ با فلان مشخصات داشته باشم در تهران…

اما فعلا تمرکزتون رو بگذارید روی اهداف یک سال نهایتا دوساله خودتون.
چون معلوم نیست تا ۵ سال دیگه چه اتفاقی براتون رخ بده.

شاید یکسری آدم ها بیاد توی زندگیتون که سریع تر از ۵ سال به اون اهداف برسید.
شاید تا اون موقع مسیر یا هدفتون تغییر کنه و هزاران اتفاق رخ بده.

پس بهتره تمرکزتون رو بگذارید روی اهداف یک ساله خودتون و برای سایر چیزها یک دورنما در نظر بگیرید و توی ذهنتون داشته باشید اونارو

موفق باشید

سلام و خداقوت،یکی از راه های رسیدن به اهداف ،ثروت مند شدنه،که با نتورک نتیجه میبخشد،که از نوع بازاریابان ایرانیان زمین ،و تیم خلیج فارس میباشد…استاد شهریار

درود دوست گرامی
ممنونم وقت گذاشتید و نظر دادید.
فقط بهتر بود تبلیغ نمیکردید شرکت خاصی رو :))

موفق باشید

من میخوام معلم نقاشی بشم و در حوزه هنری پیشرفت کنم اما خانوادم راضی نیستن و حمایت نمیکنن امیدوارم این مقاله تاثیرگذار باشه و بتونم به هدفی که میخوام برسم .
مرسی از نکات زیبا و دلنشینتون

درود خانم نیلوفر گرامی

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و نظر دادید.
مطمعن باشید به اهدافتون می تونید برسید کافیه صبور باشید.
براش انرژی و زمان مناسب بگذارید و باور کنید که میتونید یه روز.
اون وقت خانواده هم موفقیتتون رو می بینند و باهاتون همراه میشن.
تا اون موقع نخواهید خودتون رو به بقیه ثابت کنید.
اگر خواستید روی اپارات دو قسمت ویدیو هدفگذاری رو هم ببینیدhttps://www.aparat.com/v/7V8Td/%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%A8%D8%AE%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D9%82%D8%B1%D9%86%D8%B7%DB%8C%D9%86%D9%87_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85_%28%D9%87%D8%AF%D9%81%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%29

موفق باشید دوست گرامی

با سلام و احترام
مطالب بسیار عالی بودن مختصر و مفید
سپاس

درود هاشم خان عزیز

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و نظر دادید.
اگر خواستید روی اپارات دو قسمت ویدیو هدفگذاری رو هم ببینید

موفق باشید دوست گرامی

سلام مطالب عالی بود .

درود جناب امیری دوست عزیزم

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و نظر دادید.
اگر خواستید روی اپارات دو قسمت ویدیو هدفگذاری رو هم ببینید

موفق باشید دوست گرامی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

دیدگاه

حداقل 8 کاراکتر

اگر یاد بگیریم که چگونه آرزوهایمان را بنویسیم می توانیم آن ها را به حقیقت مبدل کنیم. در این دنیای بزرگ و بی پایان با وجود منابع و امکانات فراوانی که وجود دارد، رسیدن به آرزوهای معقولی که داریم هیچ گاه غیر ممکن نیست. ما می توانیم یا کمی تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافمان ، آن ها را محقق کنیم.

حتما می دانید که نوشتن چه تاثیری زیادی بر ذهن ما دارد. این نوشتن اصولی دارد که باید آن ها را رعایت کنیم. در ادامه می خواهیم به اصول نوشتن برای رسیدن به آرزوهایمان بپردازیم.چگونه لیست آرزو بنویسیم

مسئله ای که اهمیت دارد نحوه نوشتن ما و لحن نوشته هاست. جزئیات بیشتر را بخوانید تا نوشتن موثر را بیاموزید و مسیر آرزوهایتان را با موفقیت طی کنید.

ما در دوره های غیر حضوری مهارت های زندگی راه های توسعه شخصیت و درمان برخی از بیماری های روحی را برای شما تشریح کرده ایم. شما می توانید از طریق لینک مهارت های زندگی در رابطه با این دوره ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

باور داشته باش که می توانی به آرزوهای کوچک و بزرگت برسی. اگر قدم هایت را با هوشمندی برداری و برای رسیدن به آرزوهایت برنامه ریزی کنی ، حتما به آن ها می رسی. پس نترس و شروع کن. غصه و حسرت خوردن هیچ گاه تو را به آرزوهایت نمیرسانند. رهایی از ترس هایت را بیاموز و آن ها را کنار بگذار. بعد می توانی مسیر خواسته هایت را با وجود ابزار های گوناگون طی کنی. اما مهم ترین ابزار برای رسیدن به آرزو ها تلاش و پشتکار است.

اهداف در این که چگونه آرزوهایمان را بنویسیم اهمیت دارند. اهدافی که شما برای رسیدن به آن ها از نوشتن استفاده می کنید باید ویژگی های مخصوص به خود را داشته باشند. در دوره معجزه نوشتن برای رسیدن به موفقیت تمامی جزئیات را در این رابطه بیان کرده ایم. اگر شما هم علاقه مندید که این مهارت را با دقت بیشتری بیاموزید روی لینک کلیک کنید.

اولین ویژگی که هدف مدنظر شما باید داشته باشد این است که شما آن را با تمام وجود بخواهید. به آن علاقه داشته باشید و رسیدن به آن برای شما واقعا لذت بخش باشد. هدف باید خود اولین مشوق شما برای طی مسیر باشد. هدف باید به اندازه ای مطلوب و خواستنی باشد که برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر هدف کوچکی را انتخاب کنید که رسیدن یا نرسیدن به آن تفاوت چندانی در زندگی شما به وجود نیاورد احتمال تلاش برای رسیدن به آن کمتر خواهد شد.

البته بزرگ بودن هدف یه این معنا نیست که یک هدف غیر قابل دسترس و ناممکن را انتخاب کنید. هدف شما باید به گونه ای باشد که بتوانید به آن دست یابید. اگر هدف نا معقولی را انتخاب کنید که مسیر رسیدن به آن بسیار طولانی و برای شما دور از ذهن باشد ، احتمال تلاش برای آن بسیار کم تر است. پس حتی اگر هدف بزرگ و دوری دارید ، باید مسیر طولانی که در پیش دارید به مسیر های کوتاه تر تقسیم کنید و همواره هدف اصلی را در نظر داشته باشید.

اهداف کوتاه مدت و بلند مدت مشخصی برای خود تعیین کنید. انتخاب اهداف کوتاه مدت با در نظر داشتن هدف اصلی مثل این است که شما بخواهید از نردبانی بالا بروید که بین هر دو پله آن ۱ متر فاصله است! طبیعتا بالارفتن از چنین نردبانی غیر ممکن و غیر معقول است. اما اگر بین هر دو پله آن چند پله دیگر کار بگذارید می توانید بالارفتن از آن را ممکن کنید. هدف بلند مدت انگیزه شما را شکل می دهد و هدف کوتاه مدت مسیر را برای شما هموار تر می کند.

مثلا اگر می خواهید تا پایان سال ۳۰ کیلو وزن کم کنید ممکن است به علت دور بودن این موضوع مدام آن را به تاخیر بیندازید اما اگر آن را به سه قدم ۱۰ کیلویی یا حتی ۶ قدم ۵ کیلویی تقسیم کنید آن را بیشتر جدی خواهید گرفت.

برای این که بدانید چگونه آرزوهایمان را بنویسیم باید در نظر بگیرید که در حالت کلی هدف شما باید به صورتی باشد که در ذهنتان ممکن جلوه کند. این مسئله تا قدری به خود شما هم بستگی دارد که دیدگاهتان چقدر مثبت باشد. ممکن است هدفی که برای شما متعارف است برای فرد دیگری که دیدگاه منفی دارد نا ممکن به نظر برسد.

چگونه آرزوهایمان را بنویسیم؟ چه چیزی در این نوشتن اهمیت دارد؟ چقدر باید این آرزو ها واضح و روشن باشند؟

هدفتان را با جزئیات کامل بنویسید. مثلا اگر می خواهید شغل بهتری داشته باشید. نوشتن این جمله که میخواهم تا پایان سال به شغل بهتری دست یابم درست نیست بلکه باید این شغل را با جزئیات کامل تعریف کنید. حتی میزان حقوق و مزایای آن را هم شرح دهید. وقتی به جزئیات هدف بپردازید و به عبارتی بدانید که دقیقا چه چیز را میخواهید میدانید برای چه چیزی باید تلاش کنید.

تصویر هدفتان را کاملا در ذهنتان متصور شوید و آن را روی کاغذ بیاورید. خود را در موقعیت هدف تجسم کنید. و تصویر را به آن شکلی که هست بنویسید.

اهدافتان را در یک بازه زمانی خاص تصور کنید. مثلا برای یک بازه زمانی یکساله سه تا ۵ هدف مشخص کنید. با نوشتن هدف هایتان تعیین می کنید که روی چه چیزی تمرکز کنید و برای رسیدن به چه چیزی تلاش کنید‌.

نوشتن هدف باید به گونه ای باشد که انگار به آن رسیده اید. مثلا به جای این که بنویسید من میخواهم یک کار آفرین موفق شوم باید بنویسید من یک کارآفرین موفق هستم.

این نحوه بیان اهداف در نوشتن آنها اهمیت زیادی دارد چرا که در ذهن شما اثر می گذارد و به نا خودآگاه شما دستور میدهد در آن موقعیت قرار گیرد. برای رسیدن به اهدافتان ذهن آگاهی می تواند قدم سودمندی برای شما باشد.

حالا که می دانیم چگونه آرزوهایمان را بنویسیم مسیر درست تری برای رسیدن به اهدافمان خواهیم داشت.

 

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در زندگی بهتر

۱۰ مرداد ۱۳۹۶
۱ نظر
29,106 بازدید

نمونه لیست اهداف ،نوشتن اهداف و آرزوها ،نحوه نوشتن آرزوها ، نوشتن ارزوها به زمان حال ،نوشتن اهداف روی کاغذ ، لیست اهداف زندگی ، قدرت نوشتن ارزوها ، معجزه نوشتن آرزوها

طبق آمار تنها سه درصد از افراد, اهداف خود را می نویسند و این سه درصد نسبت ب نود و هفت درصد بقیه, موفقیت بیشتری کسب می کنند.

اگر شما هدف و طرحی داشته باشید, روی مجموعه ای از راهکارها متمرکز می شوید و به جای آنکه دچار حواس پرتی و انحراف از مسیر شوید, وقت شما از ابتدا تا انتها, روی خط مستقیمی متمرکز می شود.چگونه لیست آرزو بنویسیم

به همین دلیل است که انسان های دارای هدف, دستاوردهای بیشتری نسبت به انسان هایی بدون هدف دارند.

مشکل آنجاست که همه فکر می کنند برای خود هدف هایی دارند, در حالی که آنها در واقع امیدها و آرزوهای آنان است.

آرزو یک هدف بدون انرژی و انگیزه است و امید یک راه حل نیست.

اهدافی که روی کاغذ نیایند و طرحی برای رسیدن به آنها ریخته نشود, شبیه فشنگ های بدون باروت هستند.

انسان هایی که اهداف نوشته شده ندارند, هرگز مهارت اصلی مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت, یعنی تلاش منظم و پشتکار برای رسیدن به هدف, را کسب نمی کنند.

مشخص کردن منظم اهداف, طرح ریختن برای رسیدن به آنها و هر روز روی آنها کار کردن, احتمال رسیدن به اهداف را ده برابر افزایش می دهد.

این بدان معنا نیست که مشخص کردن اهداف, موفقیت را تضمین می کند, بلکه احتمال موفقیت را ده برابر افزایش می دهد.

نوشتن آرزوها و اهداف اولین قدم مهم به سمت دست پیدا کردن به آنهاست. اول به این دلیل که نوشتن آنها محبورتان می کند اهدافتان را تصویرسازی (تجسم) کنید. و دوم به این دلیل که عمل نوشتن آنها، تعهدی نسبت به آنها در شما ایجاد میکند. فقط ۵% از جمعیت جهان واقعاً برای نوشتن اهداف و آرزوهایشان وقت می گذارند شاید به همین خاطر است که افراد کمی هستند که واقعاً در زندگیشان موفق باشند و همان زندگی را داشته باشد، که آرزوی داشتنش را دارند.

نوشتن اهداف، خط سیر شما را به سمت موفقیت ایجاد می کند. بااینکه فقط عمل نوشتن اهداف می تواند پروسه را به حرکت بیندازد، اما این هم اهمیت دارد که هر از گاهی اهدافتان را مرور کنید. یادتان باشد، هرچه تمرکز بیشتری روی اهدافتان داشته باشید، احتمال بیشتری هست که به آنها دست پیدا کنید.

نوشتن اهداف به شکل مثبت

برای آنچه که می خواهید کار کنید نه آنچه که می خواهید از آن بگذرید. بخشی از علت اینکه چرا اهدافمان را می نویسیم این است که دستورالعمل هایی برای ذهن ناخودآگاهمان تنظیم کنیم. ذهن ناخودآگاه شما ابزاری بسیار کارامد است، نمی تواند خوب را از بد تشخیص دهد و قضاوت هم نمی کند. تنها عملکرد آن انجام دستورالعمل هایش است. هرچه دستورالعمل های شما مثبت تر باشد، نتیجه مثبت تری هم به دست می آورید.

همچنین مثبت فکر کردن در زندگی روزمره به شما در رشدتا بعنوان یک انسان کمک می کند. پس آنرا فقط محدود به تعیین هدف نکنید.

نوشتن اهداف با جزئیات کامل

یکبار دیگر داریم به ذهن ناخودآگاهمان یک دسته دستورالعمل دقیق و جزء به جزء می دهیم تا روی آن کار کند. هرچه اطلاعات بیشتری در اختیار آن بگذارید، آخر کار نتیجه واضح تری به دست می آورید. هرچه نتیجه تان دقیقتر باشد، ذهن ناخودآگاهتان کارامدتر خواهد شد.

آیا میتوانید چشمانتان را ببندید و خانه ای که در بالا اشاره کردن را تجسم کنید؟ دورتادور خانه قدم بزنید. در آستانه در اتاق اصلی بایستید و مهی که روی کوه ها را گرفته تماشا کنید. به باغچه پر از کوجه فرنگی، لوبیا سبز و خیار نگاه کنید. می توانید ببینید؟ پس ذهن ناخودآگاهتان هم می تواند.

نوشتن اهداف به زمان حال

اهدافتان را به زمان حال بنویسید. این کار باعث می شود ذهن ناخودآگاهتان مسیری با کمترین مقاومت را انتخاب کند. اگر بنویسید “در آینده لاغر خواهم شد” ذهن
ناخودآگاه با این تصور که این کار مربوط به آینده است وارد عمل نمی شود.

پس اهدافتان را به زمان حال و اول شخص بنویسید، انگار که واقعیت دارند.

بازنویسی اهداف

وقتی کلمات نوشته شوند و بعد دوباره نویسی شوند، حداکثر تاثیر را خواهند داشت. پس به یکبار نوشتن راضی نشوید. اهدافتان را یادداشت کنید و بعد دوباره آنها را به زبانی دیگر بازنویسی کنید، صفات انگیزه دهنده به آن اضافه کنید و مختصر و مفیدشان کنید. یک هفته بعد شاید نیاز باشد که باز اصلاحشان کنید. همینطور به این اصلاح کردن ها ادامه دهید.

نوشتن اهداف اولین قدم برای واقعی تر جلوه دادن آنهاست. بعضی وقت ها وقتی چیزی را به صورت نوشته داشته باشید، اهمیت بیشتری پیدا میکند. همچنین برنامه ریزی برای آنها نیز ساده تر می شود .

همین الان یک تکه کاغذ بردارید مثلا کاغذ آچاریک ساعت وقت بگذارید و هر چه که می خواهید به آن دست پیدا کنید با ذکر دقیق تاریخ بنویسید اگر در زمان تعیین شده به آن چه می خواستید نرسیدید ناامید نشوید صبر داشته باشید

به ابتدای متن توجه نمایید : فقط ۵ ٪ از جمعیت جهان برای خود هدف تعیین می کنند

امیدوارم شما جزء این ۵ ٪ باشید

۱۶ بهمن ۱۳۹۹

۱۴ بهمن ۱۳۹۹

۱۲ بهمن ۱۳۹۹

خیلی مفید و خوب بود /سپاس

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “aa8da72debc0b8a433ac64112e9658c1” );document.getElementById(“hb7538c460”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.
چگونه لیست آرزو بنویسیم

© Copyright 2021, All Rights Reserved. | Powered by saten

همیشه سوال های بسیار زیادی در مورد رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ در ذهن خیلی از افراد ایجاد می شود و می خواهند بدانند راز رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ چیست ؟ آیا امکان رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوهای بزرگ وجود دارد ؟ آیا انسان قدرت این را دارد که به هر آنچه که می خواهد برسد ؟

در این مطلب قصد داریم راز رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ از طریق قانون جذب کائنات را به شما بگوییم . شما با این قانون قدرتمند می توانید به تمام خواسته ها و آرزوهای خود برسید و هیچ محدودیتی در رسیدن به آرزوهای شما وجود ندارد .

اگر می خواهید یک زندگی رویایی را تجربه کنید , یا به شغل مورد نظر خود برسید , یا نیمه گمشده خود را جذب کنید ,پول و ثروت جذب کنید و… این مطلب می تواند کمک بزرگی به شما کند . از تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

چگونه لیست آرزو بنویسیم

برای آنکه شما به آن خواسته و هدفی که دارید برسید باید یکسری از مراحل قانون جذب را در جهت رسیدن به خواسته خود پشت سر بگذارید که در ادامه به صورت کامل به آنها پرداخته ایم .

اولین مرحله برای رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ این است که شما باید خواسته تان را بخواهید . فقط کافی است چیزی را بخواهید .

خواسته و اهدافی که دارید باید بزرگ باشد و نباید به کم قانع شوید . شما توانایی اینکه به تمام خواسته و اهدافتان برسید را دارید .

بر اساس قانون جذب این طبیعی است که شما به تمام خواسته به اهدافی که دارید برسید . خواسته و اهدافی که دارید باید به اندازه لیاقت و شایستگی شما باشد و شما باید لیاقتتان را به درستی درک کنید و به این نکته توجه کنید که شما لایق بهترین ها و بزرگترین ها هستید .

پس با تمام وجود بخواهید تا قانون جذب کائنات آرزوها و خواسته هایتان را برآورده کند .

در این مرحله همانطور که گفتیم شما باید آن هدف و خواسته ای را که میخواهید از کائنات درخواست کنید . درخواست از کائنات یکی از راز و رمز رسیدن به آرزوهاست که خیلی از افراد نمی دانند چگونه خواسته و هدف شان را از کائنات درخواست .

اگر نمی دانید که کائنات چه چیزهایی هستند توصیه می کنم مقاله کائنات چیست را مطالعه کنید .

در دومین مرحله از راز رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ این است که باید خواسته و آرزوهایتان را باور داشته باشید . با توجه به قانون جذب رسیدن به تمام خواسته ها امکان پذیر است و شما باید این را باور کنید .

این را بدانید که باور داشتند با تصور کردن تفاوت بسیار زیادی دارد , در تصور کردن کار اصلی ذهن این است که چیزهایی که نیستند و وجود ندارد را تصویر سازی کند و به عبارت دیگر این کار ذهن یک لذت و خوشی زودگذر است .

اما در باور کردن نوع کاری که افکار و ذهنتان انجام می‌دهد کاملاً متفاوت است . در باور کردن , ذهن باید چیزی که وجود ندارد را بپذیرد که واقعیت دارد و آن را در خود پرورش دهد .

ذهن باید چیزی که می خواهد در آینده اتفاق بیفتد را تصویر سازی کند . در صورتی که بتوانید خواسته به هدفی که دارید را باور کنید , بخش بزرگی از راه را درست رفته اید .

البته این را بدانید که تصویرسازی ذهنی هم یکی از مراحل مهم در جهت رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ است . اما در مرحله دوم شما باید خواسته و هدف را که دارید باید باور کنید و یقین داشته باشید که به آن می رسید .

باور کردن یکی از مهمترین مراحل در جهت رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان است , شما هر خواسته به هدفی که دارید , هر چقدر هم بزرگ باشد قدرت آنکه به آن برسید را دارید .

دلیل اینکه خیلی از افراد به آن خواسته و هدفی که دارند نمی‌رسند این است که آرزوهایشان را باور ندارند .

اگر باور نکنید که به آن چیزی که میخواهید میرسید , نمی توانید به خواسته بعد از خود برسید .البته در ابتدای راه باور نکردن خواسته به اهدافتان ممکن است کمی برایتان سخت و دشوار باشد , چون ذهنتان در برابر چیزهایی که می‌خواهید مقاومت می کند و شما باید این مقاومت ذهنی را از بین ببرید.

ذهن انسان طوری ساخته شده است که فرق بین واقعیت و تخیل را ندارد . موثرترین راه برای از بین بردن مقاومت ذهنی این است که تمرین کنید . برای دسترسی به قدرتمندترین تمارین قانون جذب میتوانید در بخش اعضای ویژه سایت ثبت نام کنید و به این تمرین قدرتمند دسترسی پیدا کنید .

در مرحله سوم بعد از آنکه خواسته هایتان را طلب کردید و باور کردید به آن چیزی که میخواهید میرسید , کافیست قدمی بردارید تا به آن هدف خواسته خود برسیم .این مرحله گر ساده ترین مراحل برای رسیدن به آرزوهای محال و بزرگتان است .

البته به این نکته مهم توجه کنید که قانون جذب به هیچ وجه قانون ” بخواه و بخواب میاد ” نیست . در واقع قانون جذب یعنی ” بخواه و با انگیزه و پرقدرت قدم بردار” است یعنی ملاک اصلی در جهت رسیدن به خواسته به هدفی که دارید این است که باید خواسته تان را بخواهید و با انگیزه و انرژی زیاد در جهت رسیدن به آن قدم بردارید .

مرحله سوم قانون جذب یعنی باید کاری را انجام دهید تا خواسته و هدفی که دارید را به دست بیاورید , درصورتی که چیزی را بخواهید و در جهت رسیدن به آن قدمی را بر ندارید هرگز به آن چیزی که می خواهید نمی رسید .

ساده ترین راه برای دریافت خواسته و هدفی که دارید این است که تمرین کنید . تمارین زیاد و قدرتمندی در قانون جذب وجود دارد که با انجام آنها میتوانید خیلی زودتر به آن خواسته و هدفی که دارید . برای تمرین کردن باید برنامه ریزی کنید و هر روز زمانی را برای تمرین بگذارید .چگونه لیست آرزو بنویسیم

برای دسترسی به قدرتمندترین تمارین قانون جذب میتوانید با ثبت نام در بخش اعضا ویژه به تمام آنها دسترسی داشته باشید .

قبل از تمرین بهتر است ذهن خود را با استفاده از یکی از روش های مدیتیشن , برای مدت 10 دقیقه آرام کنید .با انجام دادن مدیتیشن قدرت کارایی ذهنتان افزایش پیدا میکند و با همین کار ذهن و مغزتان را در وضعیت آرامش قرار خواهید داد .

البته انجام این کار قبل از تمرین اجباری نیست , ولی تاثیر فوق العاده زیادی را میگذرد فقط کافیست یک بار این کار را انجام دهید تا خودتان شاهد نتایج معجزه آسای آن باشید.

یکی از نکات بسیار مهم برای دریافت خواسته و هدفی که دارید این است که باید لیست آرزو و خواسته هایتان را تهیه کنید . برای این کار بهتر است یک دفتر یا دفترچه تهیه کنید و تمام خواسته و اهدافی را که دارید به همراه تاریخ رسیدن و دستیابی به آنها بنویسید .

به یاد داشته باشید که در این مرحله بسیار مهم , کمترین تردید و کم باوری به معنای منصرف شدن از در خواست خود به قانون جذب و کائنات است .

پس اگر قدرت توانایی نوشتن بزرگترین خواسته ها و اهدافتان را ندارید یعنی به این باور رسیدن به خواسته و اهدافتان نرسیده اید , و در کل آن چیزی را که میخواهید باور ندارید .به این نکته باید توجه کنید که شما یک درخواست به کائنات ارسال کرده اید .

هنگامی که یک فکر در ذهن شما به وجود می آید , به طور ناخودآگاه در حال درخواست از کائنات هستید و آن چیزی که درون ذهنتان ظاهر شده است را دارید درخواست می کنید .

وظیفه اصلی کائنات این است که سفارش و درخواستی را که دادید به شما برگرداند . به همین دلیل شما باید تعیین کنید که آرزو و خواسته هایتان چه چیزهایی هستند و بر روی آنها تمرکز کنید .

البته باید خواسته به هدفی که دارید باید وجود داشته باشد . در صورتی که به خواسته و آرزوهایتان مطمئن باشید و آنها را باور نداشته باشید ذهن شما در حال فرستادن درخواست های نا مفهوم و نامشخص به سمت کائنات است .

درخواستی که واضح و مشخص ارسال نشود , پاسخ نامشخص به بی ربطی از سوی کائنات دریافت خواهید کرد . به این نکته توجه کنید که افکار شما همیشه و در همه جا در حال درخواست به کائنات است .

به خاطر داشته باشید که افکار نامعلوم , درخواست های نامعلوم و غیره واضحی را به کائنات ارسال می‌کند و کائنات نیز شرایط غیر واضحی را درون زندگیتان ایجاد می‌کنند .

راز اصلی رسیدن به آرزوهای محال و بزرگ این است که باید تقاضا کنید . تصویری از آن چیزی را که میخواهید داشته باشید را به کائنات ارسال کنید .

قانون جذب با استفاده از کائنات همیشه درخواست شما را پاسخ می‌دهند . آرزو و خواسته هایتان هر چقدر بزرگ باشد اگر درست به کائنات درخواست کنید می توانید از طریق کائنات و قانون جذب به خواسته به اهدافتان برسید .

تصویر خواسته هایتان را درست و با جزئیات کامل به کائنات ارسال کنید , این تصویر سازی هرچه واضح تر و دقیق تر باشد درخواستی که به کائنات ارسال می کنید در جهت خواسته خود دقیق تر است .

و هرچه درخواستتان روشن تر و واضح تر باشد کائنات زودتر پاسخ آن را برایتان ارسال می کند , به عنوان مثال :

در صورتی که یک ماشین مورد نظر یا خاصی را می‌خواهید , باید جزئیات آن ماشین را به صورت کاملا دقیق و واضح بنویسید و آن را احساس کنید .

وقتی می‌خواهید سوار ماشین مورد نظر خود بشوید دستان خود را بر روی صندلی های آن ماشین می کشید , بوی نویی و تازه آن ماشین را احساس می کنید , باید خودتان را پشت فرمان و در حالی که با آن ماشین رانندگی میکنید ببینید .

پایتان را روی گاز می گذارید و سرعتتان را کم و زیاد می‌کنید , آینه های بغل ماشین خود را تنظیم می‌کنید . شتاب ماشین تان را امتحان می‌کنید و از رانندگی در آن ماشین لذت می بریم . برای دوستانتان که در حال قدم زدن در پیاده رو هستند دست تکان می دهید و یا حتی می توانید یکی از آنها را سوار ماشین خود کنید .

همه چیز باید واقعی باشد و باید تمام جزئیات ریز و دقیق را تجسم کنید . بهترین راه برای آنکه بدانید به آن خواسته به هدفی که دارید می رسید درست است یا نه باید به احساس خود توجه کنید . اگر احساس تان خوب بود یعنی دارید خواسته خود را جذب میکنید اما اگر احساس بدی داشتید ید از خواسته به هدف‌تان دور می‌شوید .

در انجام تمارین همیشه سعی کنید احساس خوبی داشته باشید این احساس خوب است که شما را به آرزوهای بزرگ تان می رساند .

اگر نمیدانید کائنات چه چیزهایی هستند از مطلب کائنات چیست دیدن کنید

یکی از دلایلی که خیلی از افراد به آن خواسته و هدفی که دارند نمی‌رسند این است که تمرین نمی‌کنند , اگر شما کل قانون جذب را به صورت کامل بدانید اما تمرین داشته باشید ناخواسته و هدفی که دارید نمی رسید .

شما باید اصول قانون جذب را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید , مطمئن باشید با قانون جذب می توانید به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید .

اگر از وضعیت الان تان راضی نیستید , یک انسان ورشکسته هستید , پول و شغل مناسبی ندارید , خانه ای ندارید و… را خودتان جذب کرده اید . در کل شرایط الان تان را خودتان جذب کرده اید و تنها راه تغییر آن این است که خودتان را تغییر دهید.

اگر خودتان را تغییر بدهید و تمرین کنید مطمئن باشید به هر خواسته به هدفی که دارید می رسید . اگر قصد دارید قانون جذب را اصولی و از صفر یاد بگیرید , و زندگی خودتان را به بهترین شکل ممکن خلق کنید بر روی دکمه زیر کلیک کنید .اگر بخواهید و شروع کنید میتوانید به هر چیزی که میخواهید برسید .

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

سلام.خسته نباشید.من هر شب مدیتیشن انجام میدم..و ارزوهامو مینویسمو حین ندیتیشن فقط تمرکز میکنم رو خواستم.دو ماهه مدام این کارمه.ولی فعلا ب خواسته‌م نرسیدم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز، زمان رسیدن به خواسته و اهدافتان بستگی به ارتعاشی که میفرستید داره ، هر چقدر ارتعاشی که میفرستید قویتر باشد زودتر به اهداف و خواسته هایتان میرسید و اینکه هیچکس زمان رسیدن به خواسته ها را نمیداند تنها وظیفه شما خوب کردن احساستان و ارتعاش مثبت به کائنات میباشد و این نکته را بدانید که اگر شک و تردید داشته باشید هرگز به اهدافتان نخواهید رسید. جز مدیتیشن تمارین قدرتمندی برای ایجاد حس خوب و فرستان ارتعاش مثبت وجود دارد که پیشنهاد میکنم از بقیه روش ها استفاده کنید. اگرمیخواهید نتایج بهتری بگیرید باید اصول تمرین کردن قانون جذب را بدانید و تمارین را بر اساس اصول انجام دهید، پیشنهاد میکنم اگر شرایط را دارید در قسمت اعضا ویژه سایت شرکت کنید و تمارین آن بخش را مو به مو انجام دهید و نتایج را با قبل برسی کنید.

سلام من از شما جوابی نگرفتم آیا آرزو های غیر ممکن هم برآورده میشن یانه لطف کنید جواب بدید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏مرسی

سلام شما با قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید برای کائنات هیچ فرقی نکیکنه که خواسته شما چیه

سلام من دیروز به ارزوم فکرکردم بعد شب خوابشودیدم انقد خوب بود که باورنمیکردم ارزوم توخواب براورده شده ایا این خوبه؟؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. شما خواب دیدین باید در بیداری در جهت رسیدن به خواستتون تلاش کنید و حستون نسبت به خواستتون خوب نگهدارید. موفق باشید

باور کنید می‌رسید. چون من تو سال ۸۷ سیدی راز به دستم رسید و غیر ممکن ترین درخواست رو که رسیدن به دختری بود که جدا شده بودیم و با فرد پولداری ازدواج کرده بود انجام دادم. چند ماه تمام هر روز با موزیک شاد و چشمان بسته تجسمش میکردم که با همیم و به کجا ها میریم. چنین فکری تو اون زمان دیوانگی بود چون حتی من نه میدیدمش به خاطر دور بودن و نه نشانه و شماره ای دیگه ازش داشتم. من تمیریناتمو کردم و اتفاق نیوفتاد اون سال ولی تو سال ۹۰ یکدفعه بعد ۵ سال جدایی و سه سال بعد از تجسمم تو خیابون از پشت سر صدام کرد و معجزه رخ داد. و هنوز با همیم. دست کم نگیرید. باور کنید.

سلام چرا ادمین جواب دیدگاه شما رو نداد؟لابد از طرف خودشون هستی برای بالا بردن اعتبار حرفاشون!

سلام پاسخ شوالات کلیشه ای داده نمیشه. اکثر دیدگاههایی که پاسخ ندادیم به این دلیل است که در بیشتر کامنت ها پرسیده شده وتمام انها را پاسخ دادیم

مدیر سایت لطفاً ایمیل ایشون رو برای من میفرستید؟

سلام ایمیل ها در دسترس نیستند

سلام چرا به همه کامنتها پاسخ داده شده جز این آقای سامان؟ از اطرافیان نویسنده نیستن برای بالا بردن اعتبار سایت و حرفها؟

سلام وقتتون بخیر پاسخ سوالات تکراری داده نمیشه. سوالتونو ارسال کنید تا جواب بدیم

خب چون اون سوالی نپرسیده دیگه

سلام ببخشید ایا واقعا حقیقت داره که میتونیم با کمک راز قانون جذب به وزنمون برسیم ولاغر بشیم باید چیکار کنیم که اعمالمون باخواستمون در تناقض نباشه لطفا پاسخ بدین

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. به تنهایی که اصلا نمیتونید به اون خواسته برسید. باید از قانون جذب همراه با عمل استفاده کنید. ینی کارهاییو که برای لاغری و کاهش وزن انجام میدین با احساس خوب انجام بدین تا به وزن مورد نظرتون برسید

بستگی داره چطور درخواست کنیم ؟؟؟

بله برای رسیدن به خواستتون بستگی داره چطور به کائنات در خواست کردید. اگر درست درخواست کنید اون خواسترو به سادهترین شکل ممکن وارد زندگیتون میشه

سلام ، ببخشید فرقی داره که خواسته هامونو با چه رنگی بنویسیم؟؟؟

سلام وقتتون بخیر خیر هیچ فرقی نمیکنه

سلام باید تمام خواسته خود را با جزیئات روی کاغذ بنویسیم سپس ان کاغذ را چه کار کنیم؟؟؟؟

و‌اینکنه اگر کسی فوت کرده باشد میتوانیم با استفاده از قانون جذب خوابش را ببینیم؟؟

سلام وقتتون بخیر خواسته هایی که مینویسید را هر روز باید مطالعه کنید.

در مورد دوم هیچ اطلاعاتی نداریم

سلام وقت بخیر، اگرمثلا یه خواسته فقط داشته باشیم همونو باید هر روز بنویسیم ؟

سلاو وقتتون بخیر دوست عزیز. بله

سلام خسته نباشید ،نوشتن خواسته ها باید به زبان حال باشه ؟ مثلا باید بگم هم چی چیزی میخوام یا رسیده ام ؟ اگر به زبان حال هم باشه چجوری باید زمانش مشخص کنیم

سلام وقتتون بخیر شما باید احساس رسیدن به خواسته هاتونو در خودتون ایجاد کنید. طوری رفتار کنید که انگار به اون خواسته و هدفتون رسیدید. همین حس رسیدن باعث میشه که شما قویترین ارتعاش به کائنات بفرستید

توی این اسلام گفته که آرزو‌های محال و دراز نداشته باشید! چرا که شما رو حریصرنسبت به دنیا می‌کنه و از یاد خدا غافل! اینجا شما یه چیزی میگی، یه جای دیگه یه چیز دیگه! بالاخره کدوم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. هیچ محدودیتی برای داشتن خواسته ها نداره بستگی به خودتون داره حریص بودن یا نه. شما باید باور درستی نسبت به خواسته هاتون داشته باشید تا به اون خواسته ها و اهدافی که دارید برسید. همین باورهای محدود کننده باعث میشه به اون خواسته ها و اهدافتون نرسید

سلام من هرشب و هر دقیقه و هر ثانیه به ارزوم فکر میکنم ینی قشنگ خودمو می تونم کنار اون کسی که ارزو شو دارم حس کنم می تونم خودمو اون جایگاهی که توی فکرمه حس کنم من هر صبحی کع بیدار میشم به خودم انرژی مثبت میدم و از ته ته قلبم مطمئنم که به ارزو هام میرسم و به رویاهام اطمینان کامل دارم اما متاسفانه برخی از دوستان مسخره میکنن و میگن که ت نمی تونی به فردی که دوست داری برسی و این غیر ممکنه بنظر شما من به این کار ادامه بدم یا اینکه رویا و ارزو بافتن بی فایده است و رسیدن به ارزو و رویا فقط یه فکره؟؟؟؟

سلام وقتتون بخیر اول اینکه شما نباید روی یه فرد خاصی تمرکز کنید باید دست کائنات بازبزارید کائنات بهترین فرد وارد زندگیتون میکنه. در مورد خواسته هاتونم بهتره که با کسی صحبت نکنید چون ممکنه احساساتتون بد کنن

نمی شه ننویسیم رویاهامونو چون یه موقع کسی میخونه میشه همین جوری توی ذهنمون باشه؟؟؟

سلام وقتتون بخیر یک دفتر جدا بردارید و خواسته هاتونو بنویسید دفتر دور از دسترس دیگران قرار بدین

من سوالی ندارم فقط میگم آبا این کاربر به نام سامان که به نتیجه رسیده واقعا حقیقت داره؟

دوست عزیز حتنما نتیجه گرفته که نظرشو قرار داده! کسی که نمیاد الکی نظرش داخل سایت بزرا این نظرات برای کاربران واقعی سایته و اصلا هیچ نسبتی با این افراد نداریم

سلام ببخشید آیا میشه آرزو های غیر ممکن هم برآورده بش،؟؟ و آیا میشه خواسته هامونو تو گوشی بنویسیم ؟؟!

سلام وقتتون بخیر شما با قانون جذب به هر خواسته و هدفی که دارید میرسید برای کائنات هیچ فرقی نمیکنه. برای نوشتن خواسته باید خواستتون روی کاغذ با جزئیات دقیق بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

با این حال ، به نظر می رسد که این ابزار گاهی اوقات به خوبی کار می کند ، و گاهی اوقات به بهترین شکل نیست. اما چرا؟ چرا گاهی اوقات لیست های خواسته کار می کنند و گاهی کار نمی کنند؟ آنچه برای افزایش تأثیر این ابزار مورد نیاز است. برای تحقق بخشیدن به بهترین شکل ممکن است چند خواسته در لیست آرزوهای خود بنویسید؟ این س oneال یکی از مهمترین موارد برای تحقق موفقیت آمیز خواسته ها است ، که اهمیت آن کمتر از روش تجسم و روشهای دستیابی به اهداف نیست ، اما چیزهای زیادی در مورد آن نوشته نشده است. من نظرات کاملاً متفاوتی را در این مورد خوانده ام. کسی فکر می کند که لیست خواسته ها به 7 خواسته احتیاج دارد ، کسی 10 ، کسی به همان اندازه که به طور کلی وجود دارد ، یعنی همه خواسته ها را لیست کنید و به آنها برسید. اما ما فقط نمی خواهیم خواسته های خود را بنویسیم ، بلکه می خواهیم آنها با کمترین احتمال محقق شوند. ما می خواهیم خواسته هایمان با حداقل تلاش برای ما و در یک بازه زمانی معقول محقق شود.

من همچنین نظر خود را بر اساس تجربه شخصی بیان خواهم کرد. در مجموع ، شما آرزوهای بسیار زیادی دارید. و حتی آنها را در نوعی از لیست اهداف یادداشت می کنید. شخصی پنج خواسته ، کسی ده ، و کسی چند ده آرزو می نویسد. به خودی خود ، تهیه چنین لیستی چیز خوبی است ، زیرا به درک بهتر این خواسته ها کمک می کند.

اما چقدر خواسته ها باید یادداشت شده و بر این اساس ، برای مشاهده بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند. به عبارت دیگر ، برای تحقق بخشیدن به حداکثر تعداد رویاها و با کمترین تلاش ، چند هدف را باید یادداشت کنید؟ اگر خواسته های شما بسیار کوچک است ، مانند خوردن کیک یا تنها ماندن برای چند ساعت ، پس چنین خواسته هایی می تواند بسیار زیاد باشد. این احتمال وجود دارد که چندین ده نفر وجود داشته باشد. با این حال ، اگر می خواهید به خواسته های بزرگ پی ببرید ، پس بهتر است روی یک خواسته بزرگ تمرکز کنید. بنابراین ، اصل زندگی تحقق خواسته ها است. روی یک آرزو متمرکز شوید و خیلی بیشتر از آنچه که بخواهید و در جهات مختلف بخواهید ، خواهید رسید. امروز این اصل به نظر من واضح است. اما نمی توانم بگویم که همیشه اینگونه بوده است. بیایید کمی تشبیه کنیم. بگذارید بگوییم که شما 100 هزار روبل دارید. (شاید یک میلیون روبل یا دلار ، نکته اصلی این است که این مقدار به اندازه کافی برای شما باشد). و فرض کنیم شما می خواهید این پول را برای رسیدن به اهداف خود خرج کنید. اگر تمرکز کنید و این 100 هزار روبل را خرج کنید. (یا یک میلیون) برای یک چیز ، می توانید در بخشی از زندگی خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید. فرض کنید شما دو سال شهریه دانشگاه خود را پرداخت می کنید یا به جایی خارج از کشور یا چیز دیگری می روید. با این حال ، اگر 100 هزار روبل بشکنید. برای هر 20 خواسته 5 هزار روبلی ، پس به احتمال زیاد هیچ چیز به طور چشمگیری در زندگی شما تغییر نخواهد کرد ، اما فقط مجموعه ای از چیزهای جدید یا مبلمان وجود دارد. یعنی در حقیقت ، هیچ چیز از نظر کیفی در زندگی شما تغییر نخواهد کرد. مثل زندگی خواهید کرد اما شاید کمی بهتر. البته ، در زندگی واقعی صرف 100 هزار روبل تقریباً غیرممکن است. برای چیز بزرگی ، و بقیه موارد را فراموش کنید. از این گذشته ، همه چیز پاره می شود ، مبلمان خراب می شود و … اما من در مورد اصل کلی صحبت می کنم ، نه در مورد مشخصات. این اصل بر یک هدف متمرکز است. و اگر ما در مورد پول صحبت می کنیم ، می تواند 80 هزار روبل باشد. در یک آرزوی بزرگ و 20 هزار روبل هزینه می شود. برای حفظ چیزی کوچکتر البته ، می توانید استدلال کنید و به من بگویید ، آیا ساختن آن راحت تر نیست که 10 برابر پول بیشتری در رابطه با این قیاس داشته باشد ، و فکر نکنید چه چیزی بخریم. معمولاً آسان تر نیست. تمرکز روی یک چیز معمولاً ساده تر از افزایش مقدار پول یا رشد توانایی های شما است. اگرچه من روش افزایش توانایی ها را انکار نمی کنم و با این اصل مغایرت ندارد. حالا بیایید به اهداف برگردیم. اگر تمایل عمده ای دارید ، برای دستیابی به چیزی بالاتر از سطح معمول خود ، به طوری که نه تنها با پیشرفت های کوچک همه چیز ثابت باقی بماند ، بلکه برای یک جهش کیفی در برخی مناطق ، باید تمام تلاش خود را معطوف کنید یک هدف. در برهه ای از زمان ، تمام وقت و انرژی آزاد شما باید به او معطوف شود. آرزو (هدف) بزرگ چیست؟ میل زیاد به معنای عادی آن هیچ ارتباطی با “اندازه” آن ندارد. لازم نیست یک کاخ باشد ، یک میلیارد دلار درآمد کسب می کند یا چیزی شبیه به آن. یک آرزوی بزرگ آرزویی است که برای شما معمول نیست ، برای شما جدید است ، آرزویی که زندگی شما را به سمت بهتر تغییر می دهد ، جایی که شما هیچ شناختی از چگونگی رسیدن به این هدف ندارید اگر می خواهید به ورزش بپردازید ، هرگز ورزش (یا برای مدت طولانی) انجام نداده اید ، پس ورزش برای شما یک خواسته بزرگ است. اگر هرگز از نردبان شغلی بالا نرفته اید ، کوچکترین قدم به جلو بزرگترین آرزو است. اگر در تمام زندگی شخصی ناامن بوده اید و می خواهید حداقل در سطح متوسط u200bu200bاعتماد به نفس باشید ، این نیز یک قدم بزرگ است. اگر خانه ندارید ، خرید کوچکترین اتاق در حومه شهر نیز تمایل زیادی دارد. حال بیایید به قانون برگردیم ، اما بیایید آن را به شکلی کمی متفاوت از نو تنظیم کنیم.

اگر می خواهید به طور همزمان به دو خواسته اصلی برسید ، در این صورت احتمال موفقیت شما پنج برابر حداقل کاهش می یابد. فقط فکر کن. کافی است که یک چیز را آرزو نکنید ، بلکه بخواهید دو خواسته خود را برآورده کنید ، همانطور که خود را از شخصی تبدیل می کنید که یکی پس از دیگری آرزو می کند (لزوماً تکرار نمی کنم ، این اهداف اصلی به معنای عادی کلمه است) به شخصی تبدیل می شود که یکی از پنج مورد را تحقق می بخشد آرزوها ممکن است فکر کنید خیلی ساده است. درست است ، آسانتر نمی شود.

اگر می خواهید به طور همزمان به سه خواسته اصلی برسید ، تقریباً محکوم به یک شکست بزرگ هستید. به عبارت دیگر ، اگر عادت دارید سه هدف بزرگ را بخواهید ، بلافاصله یا به تدریج به یک بازنده تبدیل می شوید که موفق نمی شود یا فقط در تحقق ساده ترین و کوچکترین خواسته ها موفق می شود. به نظر کاملاً واضح است. تعداد خواسته های قابل تحقق محدود است. و ساده ترین راه برای افزایش احتمال دستیابی به یک هدف این است که فقط بر روی آن تمرکز کنید ، بقیه موارد را قطع کنید.چگونه لیست آرزو بنویسیم

اما اگر این اصل دستیابی به خواسته ها بسیار ساده و واضح است ، پس شاید ارزش نوشتن مقاله در مورد آن را نداشته باشد ، زیرا همه افراد از قبل آن را مشاهده می کنند؟ اما چیزی فراتر از حقیقت نیست. برعکس ، اکثریت قریب به اتفاق مردم سعی می کنند چندین خواسته خود را همزمان برآورده کنند ، و سپس از نتیجه ناامید می شوند و کاری نمی کنند. سپس این چرخه تکرار می شود. فرد دوباره الهام می گیرد و سعی می کند چندین کار بزرگ را همزمان انجام دهد و دوباره ناکام می ماند. فکر نکنید که من خیلی باهوش هستم و همیشه روی یک آرزو متمرکز هستم. اصلا. من قبلاً این اشتباه را مرتباً مرتکب می شدم ، اکنون کمتر. اما به نوعی نشستم و تحلیل کردم که چرا برخی از خواسته های من محقق می شوند و برخی دیگر نه؟ چه چیزی بین رفتار من هنگام تحقق رویاهایم و آن رویاهایی که رویا مانده اند مشترک است؟ چندین ویژگی مشترک وجود داشت. اما تمام موفقیت ها و موفقیت های چشمگیر من با این واقعیت همراه بود که من تمام امورم را ترک کردم (البته نه به طور کامل ، بلکه تقریباً به طور کامل) و تمام اوقات فراغت ، انرژی ، بهترین و پربارترین ساعاتم را به سمت یکی از آرزوها هدایت کردم. این غلظت همیشه پیشرفت چشمگیر و نتایج قابل توجهی داشته است. اگر برای چندین ماه به مدت 2-3 ساعت در روز (یا شاید 10 ساعت) ، در بهترین زمان خود مقداری از میل خود را جابجا کنید ، تقریباً غیرممکن است که برخی از تغییرات قابل توجه را احساس نکنید. در طی این 2-3 ساعت می توانید خود هیپنوتیزم و تجسم کنید. شما همچنین می توانید چیزی را بیاموزید و به طور طبیعی انجام دهید ، به عنوان مثال ، تماس بگیرید ، ملاقات کنید ، آموزش دهید و … و اگر در واقع 2-3 ساعت هر روز به یک هدف می روید ، تجسم می کنید ، عمل می کنید ، نتایج را برای مدت 3-6 ماه یا بیشتر تجزیه و تحلیل می کنید ، پس من اعتقاد ندارم که هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. شاید نتایج بسیار چشمگیرتر از آنچه تصور می کردید باشد ، شاید نه چندان چشمگیر ، اما قطعاً خواهد بود. به طور طبیعی ، منظور من این نبود که شما فقط یک آرزو کنید و یک هدف در لیست آرزوها بنویسید. شما به خواسته خود می رسید و می توانید دیگری را شروع کنید. من به شما در مورد یکی از قدرتمندترین روشهای دستیابی به اهداف خود گفتم. اگر استفاده از آن را بیاموزید ، چندین برابر خواسته های شما در تحقق و کیفیت بهتر از قبل احساس می شود. اگر فقط بخواهید و می توانید به این اصل پایبند باشید ، کل زندگی شما می تواند به طرز چشمگیری تغییر کند. در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که پیروی از این اصل تحقق یک خواسته کاملاً ساده است. اما در واقعیت ، تمرکز روی یک خواسته کاملاً تلاش می کند. از این گذشته ، زندگی ما چنان مرتب شده است که دائماً ما را از دیگری به زندگی دیگر سوق می دهد. همیشه چیزی برای رئیس شما ، دوستانتان وجود دارد. شاید به سادگی نوعی خستگی وجود داشته باشد که شما در مورد همان کار انجام می دهید. به طور کلی ، حفظ تمرکز بر روی یک میل چندان آسان نیست ، اگر صحبت از یک روز نیست بلکه چندین ماه است. برای تسهیل این غلظت ، ثبت سوابق ضروری است. چه مواردی ، چه باید بنویسید و چگونه ، در قسمت بعدی مقاله در این مورد ثبت شده است.

با احترام ، رشید کیرانوف. مقاله تحت حمایت کپی رایت و حقوق مربوط به آن است. هنگام استفاده و چاپ مجدد مطالب ، پیوند فعال به سایت زنان sun-hands.ru لازم است!

در مقاله یاد خواهید گرفت:

سلام دوستان عزیز!

سال نو مبارک!

اخیراً مقاله های زیادی در مورد تحقق آرزوها و کارت های آرزو نوشته ام. احتمالاً به این دلیل که این موضوع به هر شخصی نزدیک است. من آن را با کودکی و احساس اینکه همه چیز در این دنیا ممکن است مرتبط می دانم. اگر بدانید می توانید هر یک از آرزوهای خود را برآورده کنید چگونه می توان خواسته ها را به درستی فرموله کرد تا به حقیقت تبدیل شوند برای سال جدید ، تولد یا دقیقاً مثل آن

آنها نکاتی در مورد چگونگی تنظیم آرزوها برای تحقق آنها دارند ، اما نه همه.

این مقاله دقیقاً اطلاعات خاصی به شما می دهد روی عبارتزیرا در دو جمله بعدی (که مثال می زنیم) پیام کاملاً متفاوت است.

مثال: “من یک اتومبیل BMW مشکی رنگ دارم و هنگامی که با آرامش و خوشبختی به خانه می ریزم ، بوی چرم مشکی صندلی ها را حس می کنم و بوی سیب خوشبو کننده هوا را استشمام می کنم.” و “من یک ماشین می خواهم ، اما نه یک ماشین قرمز” فکر می کنید چه کسی سریعتر به حقیقت می پیوندد؟ چه کسی می تواند رویای خود را با وضوح بیشتری تعریف کند ، هدف گذاری کند و برای آن تلاش کند؟

پس از همه ، شما می توانید تمام زندگی خود را و در یک حالت از خواسته و یا خواسته باشد. از اصطلاحات خودداری کنید کلماتی مانند

به این ترتیب شما قصد خود را اعلام می کنید. این تقریباً شبیه ایجاد تأیید است – نگرش مثبت نسبت به آینده.

به هر حال ، من به شما توصیه می کنم که در تاریخ های مهم آرزو کنید. به عنوان مثال ، در یک ماه جدید ، تولد یا سال جدید. پشتیبان گیری از آن با مواد بصری مانند کارت های آرزو. اغلب انرژی های عمومی آرزوها و خلق و خوی خوب (مانند سال جدید) به آرزو کمک می کند تا زودتر در زندگی شما تحقق یابد.

جهان ذره شماره را تشخیص نمی دهد. این دقیقاً اصل کلمات را ضبط می کند. بنابراین ، وقتی آرزوها را برای تحقق بخشیدن ، از ذره “NOT” خودداری کنید .

به عنوان مثال ، به جای اینکه فکر کنید “من دیگر نمی خواهم سیگار بکشم” ، باید خواسته خود را اینگونه تنظیم کنید: “من از عادت سیگار آزاد هستم و سبک زندگی سالمی را دنبال می کنم.”… این درست تر خواهد بود

بنابراین ، عجله نکنید ، نیازی به فرموله کردن موارد زیر نیست: “من در تاریخ 05.02.2018 ازدواج کردم”… به هر حال ، به احتمال زیاد ناامید خواهید شد. برای وقوع این یا آن رویداد ، لازم است که نگرش های صحیح در میان همه شرکت کنندگان در رویداد و آن ظاهر شود برخی شرایط تغییر کرده است.

بنابراین فکر کنید: “من خوشبخت و دوست داشتنی و متاهل هستم.” هر چیزی با مهلت مشخص یک هدف است ، نه یک آرزو.

مثال: اگر تمایل خود را فرموله کنید: “نیکیتا همسرش را به خاطر من گذاشت”، آماده شدن برای سختی ها برای مدت طولانی ، طولانی

آی تی میل “سبز” نیست”ایجاد درد و رنج برای افراد دیگر. خواسته های ما باید ساده ، دلپذیر و به نفع ما و مردم دیگر است.

بسیاری از مردم معتقدند که اگر دقیقاً باشند تا کوچکترین جزئیات خواسته آنها را توصیف کنید ، یعنی احتمال تحقق آن بیشتر است.

در واقع ، این کاملاً درست نیست ، زیرا برای تأمین چنین نظمی پیچیده ، جهان باید مدت طولانی کار کند و شما منتظر می مانید.

وقتی آرزوی شما برآورده می شود چه احساسی خواهید داشت؟ فقط یادتان باشد که آن را به زبان حال بگویید و یادداشت کنید. “من خوشحال و راضیمن باردارم ”

البته اجتناب از این امر غالباً غیرممکن است ، زیرا درونی ترین خواسته های ما با افرادی که دوستشان داریم مرتبط است. با این حال ، تحقق یک خواسته نباید خلاف خواست یک شخص باشد ، بنابراین در پایان تمایل عبارت را اضافه کنید:

“اگر با میل ناخودآگاه فرد هماهنگ باشد.”

این 6 قانون به پاسخ دادن به س questionال “چگونه می توان خواسته ها را برای تحقق بخشیدن به آنها شکل داد” و در عین حال آنها کمک می کند اعدام سریع، آسان و در دسترس همه است.

از این گذشته ، جهان فرصت های بسیاری را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم خود ، خواسته ها و اهداف خود را درک کنیم نوشتن صحیح رویا به شما کمک می کند شادتر شوید و راضی تر – پس برو جلو!

در نتیجه ، از تجربه شخصی ، به این نتیجه رسیدم که بیشترین همخوانی با من و جهان ، آن آیین ها و فرمول هایی است که شامل پیام احساسی و تصویری… چون وقتی تازه یک آرزو را نوشتم ، همیشه تحقق پیدا نکرد. بیشتر اوقات و من دوست داشتم جزئیات زیادی راجع به موضوع نقاشی کنم. همانطور که قبلاً از نکته 5 می دانید ، خیلی خوب نیست.

تو چطور؟ چگونه دوست دارید آرزوهای خود را بیشتر بیان کرده و ارسال کنید؟

منتظر جوابهای شما هستم ژوئن

من گاهی کتاب می خوانم. در یکی از آنها ، نویسنده توصیه کرده است لیستی از احتمالات ، اعمال ، خواسته ها و اهداف تهیه شود. شما باید هر آنچه به ذهن شما خطور می کند بنویسید ، حتی اگر بعید باشد.

من ، به عنوان یک کاربر معمولی ، تصمیم گرفتم یک لیست آماده در اینترنت پیدا کنم ، زیرا خودم تهیه آن دشوار است. من برخی ایده ها را دوست داشتم ، اما معلوم شد که آنها اندک هستند. بنابراین ، من چاره ای جز گذراندن روز و نوشتن ایده ها و رویاهایم ، و همچنین چیزهای باورنکردنی نداشتم.

در زیر می توانید موارد موجود در لیست من را ببینید ، شاید شما هم چیزی را دوست داشته باشید. بلافاصله می گویم که این لیست به صورت دوره ای دوباره پر می شود و تخیل پیشرفت می کند. امیدوارم برخی از نکات محقق شود ، همان چیزی است که آرزوی شما را دارم!

1. در زمستان 2018 به تعطیلات بروید (زمستان 2018)

2. پریدن از کار به کار دیگر را متوقف کنید ، کاری را به دلخواه خود پیدا کنید

3. روی ترامپولین بپرید

4- در تونل باد پرواز کنید

چگونه لیست آرزو بنویسیم

5. یک جنگنده پرواز کنید

6. با هلی کوپتر پرواز کنید

7. دنیا را جارو کنید

8. یک سال در خارج از کشور زندگی کنید

9. یک ستاره هالیوود را در زندگی واقعی بشناسید

10. پرواز کن گلایدر آویزان کنید

11. با چتر نجات بپرید

12. غواصی

13. با دلفین شنا کنید

14. نورهای شمالی را ببینید

15. سوار سورتمه سگ شوید

16. در کاوش های باستان شناسی شرکت کنید

17. شیرجه رفتن به محلی که تایتانیک غرق شده است

18. ایجاد کنید

19. خودتان را دوست داشته باشید

20. تا سهام من از آن دور نشوداز نظر ارزش افزایش یافته است

21. آپارتمان و خانه بخرید

22. روی سقف بلندترین ساختمان بنشینید

24. اولین میلیون خود را به یک باره بدست آورید

25. از کانادا دیدن کنید

26. در برزیل در کارناوال شرکت کنید

27. از اورست صعود کنید

28. از اتریش دیدن کنید ، به کانگورو غذا دهید

29. قایق بادبانی را هدایت کنید

30. از ژاپن دیدن کنید

31. سالم و شاد باشید

32. برای نزدیک نگه داشتن خانواده ام ، والدینم بیمار نمی شوند

33. دست از خجالتی بودن بردارید

34. بلند کردن را بیاموزید

35. بدن را مرتب کنید ، شکل را ، همانطور که دوست دارم

36. کتابی بنویسید و منتشر کنید

37. نواختن گیتار را بیاموزید

38. هالووین را در آمریکا جشن بگیرید

39. برای زندگی یک ماه در جنگل ، آنچه طبیعت می دهد وجود دارد (با دوستان ، نه تنها)

40. انگلیسی و اسپانیایی را کاملاً بیاموزید.

41. زمین را از طریق یک بالون هوای گرم مشاهده کنید

42. با مخاطبان بیش از 100 نفر صحبت کنید

43. در دریاچه بایكال شنا كنید ، یكی دو هفته در سیبری زندگی كنید

44. درختان را بکارید

45. پرواز بادبادک

46. u200bu200bصلیب سوار شتر صحرا

47. از قلعه های جهان دیدن کنید

48. برای درک بهتر مردم ، زبان اشاره را یاد بگیرید

49. برای بازی در یک فیلم

50. از اورشلیم دیدن کنید

51. به مردم و حیوانات کمک کنید

52. از دیزنی لند در ایالات متحده دیدن کنید (من قبلاً به پاریس رفته ام)

53. به Eurotrip بروید

55. با یک تنبل خندان عکس بگیرید

56. برای افتخار پدر و مادرم

57. آخر هفته را در اسپا سپری کنید(ژانویه 2018)

58. live شگفتی جهان را به صورت زنده مشاهده کنید

59. اسنوبرد را یاد بگیرید (زمستان 2018)

60. گشت و گذار را بیاموزید

61- در امتداد ساحل بر یک اسب سوار شوید

62. اتومبیلی سریع السیر اجاره کنید ، تمام روز را سوار شوید.

63.
خانواده و فرزندان داشته باشید (وقتی زمان مناسب است)

64. خال کوبی کنید (از ژوئیه تا دسامبر 2018)

65. 100 لیست از دستاوردها را بنویسید (فقط آغاز ، فقط چند نکته)

66. به برخی از آموزشها بروید

67. از Grand Canyon دیدن کنید

68. از پس زمینه بیگ بن عکس بگیرید

69. از “Scarlet Sails” در سن پترزبورگ دیدن کنید

70.
از Oktoberfest در مونیخ دیدن کنید

71. 30 ظرف امضا را بیاموزید

72.
دامپزشکی یاد بگیرید

73.
داوطلبان سفر به ذخایر خارجی ، به حیوانات کمک کنید

74.
در سراسر روسیه سفر کنید. از شهرها ، معماری و طبیعت دیدن کنید.

75. رقصیدن را یاد بگیرید (3 سبک)

76. تعمیر کنید ، مبلمان را عوض کنید (در پاییز 2017)

77. Sky Lanterns را راه اندازی کنید

78.
شب ها با چرخ و فلک سوار شوید (آگوست 2018)

79. وحشت های سینما را تماشا کنید

80. دیوار بزرگ را قدم بزنید

81. در پیست با موتورسیکلت حرکت کنید

82. با جت اسکی سوار شوید

83. افراد خوبی را برای کمک ، پشتیبانی و همراهی پیدا کنید

84. یک اثر دستی روی ساختمان بگذارید

85. برای دیگران الگو باشید

86. مربی شوید و مربی شوید

87. پینت بال بازی کنید

88. در دیواره کوهنوردی تمرین کنید

89. از طریق تلسکوپ ستاره ها را تماشا کنید

90. از هالیوود دیدن کنید

91. قدمهای Bulgakov را دنبال کنید ، از جمله “آپارتمان بد”

92. بررسی کامل بدن

93. اهدای خون (برای این کار باید سلامتی را “سفت” کنید)

94. بیاموزید که چیزهای ساده را به زحمت نیاندازید و همه چیز را به قلب خود قبول نکنید

95. در امتداد پل طناب راه بروید

96. روی پل شیشه ای در چین قدم بزنید

97. سوار گاو نر مکانیکی شوید

98. سالی 2 بار سفر کنید

99. از 4 نسل عکس بگیرید

100. به طور مداوم به این لیست اضافه کنید (در حال حاضر 400 امتیاز و در حال تکمیل است 🙂

ما تخصص را با هم ترکیب کرده ایم تا بهترین ارزش را به شما بدهیم. این یک تمرین مهم است.

افرادی که به طور منظم به اهداف خود می رسند ، برنده هستند. ویژگی بارز آنها عادت به فکر کردن و ساختاربندی زندگی آنهاست. آنها بطور منظم برنامه خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی می کنند: برای یک هفته ، برای یک ماه ، برای شش ماه و یک سال. این مهارت بلافاصله به دست نمی آید – نیاز به توجه و کار دارد.

اگر فکر می کنید خارج از برنامه زندگی می کنید ، برنامه شما به سادگی ضعیف برنامه ریزی شده است. یا به خوبی برنامه ریزی شده ، اما توسط شما انجام نشده است.

برنامه ریزی به راحتی یاد می گیرد. نکته اصلی این است که این طرح شامل می شود دلخواه اهداف تکنیکی را برای ایجاد لیستی از 100 خواسته واقعی خود در نظر بگیرید.

تکنیک 100 آرزوها تمرینی برای شناسایی خواسته ها و اهداف است… شما یک لیست دقیق از خواسته ها را تهیه می کنید ، قوی ترین را از آن انتخاب می کنید. و سپس – تهیه لیستی از اهداف و اولویت های ماه آینده ، شش ماه و یک سال برای شما آسان است. نام های جایگزین تمرین: “108 آرزو” ، “10 آرزو و مکان عزیز” ، “چک لیست 101 آرزو”.

بعد از انجام تکنیک 100 آرزوهای من ، شاید برای اولین بار ، متوجه شوید که علایق شما چقدر همه کاره است. ببینید چگونه خواسته های ما متناقض است:

بدون برنامه – چه چیزی را باید پیاده کرد و به چه ترتیب – دشوار است که همه چیز را هماهنگ کنیم و به بن بست نرسیم.

ورزش به شما کمک می کند تا یک تصمیم داخلی بگیرید ، که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است.: “برای خانه پس انداز کنید” یا “در آسیا سفر کنید و در یک برنامه رایگان کار کنید.” اغلب ، مردم هر دو را می خواهند ، اما در اینجا شما باید انتخاب کنید: ماجراجویی یا پس انداز پول.

این تمرین برای خانمها و مردانی که بندرت خواسته هایشان را برآورده می کنند بسیار بارز است. پس از نوشتن لیستی از 30-50 خواسته ، تخیلات آنها از بین می رود و با فشار زیادی باعث ایجاد خواسته های جدید می شود. این نشان می دهد که آنها فراموش کرده اند که چگونه آرزو کنند. حتی رویاهای ساده نیز به ندرت تحقق می یابند – اشتهای آنها کسل می شود. ورزش به گرم شدن آن کمک می کند.

یک مکان راحت پیدا کنید… صداها ، حرکت فعال در اطراف ، افکار وسواسی حواس شما را پرت نکنند. این می تواند یک اتاق یوگا و مدیتیشن ، یک چمن دور در پارک ، یک میز در یک کافی شاپ آرام ، یا یک محیط آرام دفتر باشد.

به مدت یک و نیم تا دو ساعت گوشی را خاموش کنید، لپ تاپ خود را ببند ، با خودت تنها باش می توانید موسیقی دلپذیری را روشن کنید.

الکساندرا: دوست دارم صبح زود ، قبل از صبحانه بنویسم. من در سکوت راحت هستم. صداقت به این ترتیب روشن می شود. با گوش دادن به خواسته های عمیق ، می فهمم که واقعاً چه می خواهم. همچنین ، من با دقت دسته را انتخاب می کنم. من دوست دارم از ضبط خود لذت ببرم.

ویتالیک: و من فقط در یک کافی شاپ دنج لیستی تهیه می کنم.

اگر افسرده هستید ، مراقبه کنید ، برای خود چای بنوشید و فیلم تماشا کنید. در چنین روحیه ای نمی توانید “آرزوی خوبی کنید”. در حالت استرس ، می خواهید خواسته های “خلاص شدن از شر OT” را در لیست قرار دهید – این یک انگیزه غیرمولد است.

وقتی ذهن پاک و آرام باشد فرد به حالتی بدون ترس احتیاج دارد. روزی را انتخاب کنید که در وضعیتی دلپذیر یا مشتاق باشید. سپس “خواسته های” خود را برای آنچه می خواهید به دست آورید ، بر روی کاغذ دفتر خاطرات بریزید ، نه اینکه خلاص شوید. انگیزه “K” سازنده تر و دلپذیر است.

ملحفه و قلم بردارید، س asالاتی را به عنوان راهنمایی برای تولید ایده بنویسید:

خواسته های خود را بنویسید، 20 پاسخ به هر یک از سالات. اگر به برخی از موارد پاسخ کم یا زیاد داده شود ، ترسناک نیست. دقت یک قاعده اختیاری است ، مهمتر است که وارد جریان شوید و آنچه را که به ذهن شما می آید و از قلب می نویسید. خواسته های عزیز ، غیرمعمول و جایگزین را روی یک برگه بنویسید.

هرچه که هست لیست کنید ، موارد را از نظر اهمیت درجه بندی نکنید. اگر بعد از آرزوی “من می خواهم یک بوته گل رز بکارم” ، به ذهن خطور می کند “من می خواهم یک سال در استرالیا زندگی کنم” – این طبیعی است.

اگر دوست پسر / دوست دختر دارید ، لیست آرزوها را برای این زوج بنویسید. و حتماً متن یکی دو خواسته جالب یا حتی دیوانه وار را برای عزیزان خود اضافه کنید.

از نوشتن مزخرفات نترسید. یک خواسته مخفی پوچ ، اما طولانی مدت به ذهن خطور کرد – بنویس! اگر مدت ها بود می خواستید روی نیمکت بایستید و در امتداد میدان مرکزی شهر خود قدم بزنید ، چه می کنید؟ حتماً این را در لیست صد آرزوی خود قرار دهید.

روزگاری نیز خواسته های “خیالی” نوشتیم: “زندگی در هند” ، “دیدار از شیلی” ، “پرواز با بالون”. زمان آن رسیده است:

کنار گذاشتن شرمساری مفید است. شاید آرزوهای برآورده نشده جنسی داشته باشید که می ترسید به خود اعتراف کنید. این دقیقاً در مواردی است که نیاز به نوشتن دارند. به جز شما ، هیچ کس لیست را نخواند و با نوشتن یک رویا روی کاغذ ، فرصت ملاقات با شخصی با همان علایق را پیدا خواهید کرد.

با خودتان صادق باشید.

الکساندرا: یکی از موارد موجود در لیست خواسته های من این است: “من می خواهم مصاحبه ای انجام دهم.” این یک میل استکباری است. برای مصاحبه ، باید برای کسی جالب باشید.

صادقانه اعتراف می کنم که دانش من هنوز برای گفتن کلمه جدید کافی نیست ، اما من هنوز آن را می خواهم. من اطمینان دارم که این رویکرد به من کمک می کند تا به هدفم برسم.

پس از تهیه لیست خواسته های خود ، کمی استراحت کنید. ورزش نه تنها مطلوب را جمع می کند بلکه موارد غیر ضروری را نیز دور می اندازد. این روش نه تنها برای دختران مفید است. زن و مرد نیازی به تردید در نوشتن خواسته های خود ندارند.

از طریق نوشتن قدم بزنید و در کنار هر مورد ، نمره ای از 10 به 0 قرار دهید ، جایی که:

خواسته های با نمره 10 و 9 در این مرحله برای شما مهمترین است. آنها را با نشانگر برجسته کنید ، در دفتر خاطرات خود بنویسید یا آنها را روی یخچال بچسبانید. لیست آرزوها / لیست خواسته های شما آماده است.

خواسته های خاصی وجود دارد ، اما تحقق آنها دشوار است. آنها همچنین باید یادداشت شوند ، آنها خواسته های شما را خلاصه می کنند ، آنها خط اصلی پیشرفت شما را نشان می دهند.

الکساندرا: انتشار کتاب! می ترسم با خودم اعتراف کنم که این را می خواهم. خیلی بلند پروازانه به نظر می رسد اما جای تعجب دارد ، به محض این که نوشتم چه تعداد کتاب می خواهم منتشر کنم ، چه زمانی و کدام یک ، من نقطه نظرات خود را اعلام کردم – هدف به نظر من دشوار نبود.

گوساله: چشم انداز یک روز کامل را تحقق بخشید. سه صفحه که زندگی ایده آل من را در 10 سال توصیف می کند. من یک پدر ، متخصص ، سرمایه گذار ، بنیانگذار شرکت و حتی نویسنده دو کتاب پرفروش هستم. به علاوه یک خلبان هواپیما. بیشتر لیست آرزوها و آرزوهای من برای انجام کارها قطعه قطعه در طول سالها کار با لیست 100 خواسته شکل گرفته است. 15 دقیقه دیگر نوشته نمی شود

100 آرزو را هر ساله و ترجیحاً در همان روزها تکرار کنید. دلیل آن ممکن است سال نو ، تولد یا حتی در ماه جدید باشد.

برای دختران ، تجسم خواسته ها به خوبی کار می کند – نقشه ای از خواسته های اساسی با تصاویر و کتیبه های دست نویس تهیه شده است. زنان بیشتر با قلب خود زندگی می کنند ، لیست را تجسم می کنند – شنیدن پاسخ درونی برای آنها راحت تر است. این به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا خواسته های خوب نوشته شده است یا کلیشه ها روی سطح ظاهر شده اند.

گوساله: من هر 6-12 ماه آرزوها را یادداشت می کنم ، معمولاً هنگام ورود به یک کشور جدید. من به آن عادت خواهم کرد ، ببینید در محل چه کاری می توانید انجام دهید – لیستی تهیه کنید.

100 خواسته خود را پس انداز کنید… اگر نسخه اصلی نیست ، نسخه دیجیتالی آن در رایانه وجود دارد. بعد از 6 ماه – در لیست تجدید نظر کنید ، لیست کامل شده را خط بزنید. شش ماه بعد به لیست برگردید و دوباره آن را خط بزنید. اهداف باقیمانده را از نو بنویسید و آنها را با خواسته های جدید تکمیل کنید.

ورزش انگیزه ای برای توسعه و تحقق خود ایجاد می کند. تا زمانی که خواسته های شما در ذهن باشد و نه روی کاغذ ، غیر قابل تحقق و بی نظم به نظر می رسند. گاهی اوقات آنها به سادگی فراموش می شوند. با نوشتن آنها ، خواهید فهمید – هیچ چیز پیچیده ای نیست.

به خاطر داشتن اهداف همیشه عملی نیست. بهتر است 10 مورد مهم را انتخاب کنید و آنها را بخاطر بسپارید. بگذارید مقاله بقیه موارد را به یاد بیاورد. از حافظه برای دیگری استفاده کنید. و اگر چیزی برای دادن به مقاله وجود ندارد – آیا زندگی کمی ناچیز است؟

شش ماه بعد ، وقتی به 100 خواسته خود نگاه می کنید ، متوجه می شوید که بسیاری از آنها به حقیقت پیوسته اند. این بدان معناست که شما در مسیر صحیح سعادت و تحقق خود قرار دارید.

ویتالی: در لیست من ، اهداف اصلی مربوط به توسعه این سایت است. آنها را یادداشت می کنم و به یاد می آورم. 30-50 آرزوی کوچک باقیمانده برای امتحان چیز جدید و غیرمعمول منتظر وقت خود هستند. با قدم زدن در یک شهر جدید ، یک سالن ورزشی کراس فیت را می بینم – این در لیست است. در یک هفته من در حال انجام آن هستم.

با تمرین 100 میل می توانید سرعت دستیابی به اهداف را ردیابی کنید.

ویتالی: از سال 2011 تاکنون 100 لیست آرزو در دفترچه ام دارم. با مرور آنها ، برشهایی از “خودم” را می بینم: آنچه می خواستم ، آنچه برای آن تلاش می کردم و چه چیزی مرا عصبانی کرده است.

چند سال بعد ، جالب است که تماشا کنید: آنچه فهمیدم ، چه چیزی به خودی خود ناپدید شد ، و برای آن مجبور شدم شخم بزنم. پویایی قابل مشاهده است. من می خواستم 1-2 ساعت در روز کار کنم ، اکنون 4-6 ساعت می خواهم. اطلاعات ارزشمندی درباره خودتان.

با نگه داشتن لیست های خواسته از همه سال ها در یک دفتر یادداشت ، می توانید یک مرور کلی از خواسته های خود برای پیشرفت خود انجام دهید. یادداشت های روزانه به شما امکان می دهد آرزوهای اصلی را برجسته کنید ، دستاوردها را ردیابی کنید و تغییر در روند پیشرفت خود را مشاهده کنید.

یک ورق کاغذ جداگانه بردارید. تمام لیست های خواسته های سالهای گذشته را در یک دفترچه پیدا کنید و بهتر است مقالات نشانک را وارد کنید تا در جستجوی یادداشت گیر نکنید.

با قدیمی ترین لیست شروع کنید. هر خواسته را بخوانید و تمایل کلی آن را برای گروه بندی خواسته های موضوعی بنویسید.

هنگام افزودن یک آرزو به یک دسته ، توقف کامل کنید. وقتی همه لیست ها را مرور می کنید ، تعداد “امتیازات” کسب شده را بشمارید و آنها را جداگانه و به ترتیب امتیازهای گرفته شده بنویسید.

مثال: تمام خواسته های مربوط به سفر ، گشت و گذار ، بازدید از کشور – این یک دسته سفر است. افزایش وزن یا کاهش وزن ، بهبودی چیزی – سلامتی. داشتن لیست نهایی حداکثر تا 30 دسته مطلوب است.

ویتالی: من یک دفترچه یادداشت با ده سال سابقه دارم ، بنابراین قبلاً دو بار متاآنالیز را انجام داده ام.

فراتحلیل خواسته ها به شما اجازه می دهد تا درک کنید که چه مدت طولانی شما را نگران کرده و آیا در این امر به هدف خود رسیده اید یا خیر. در غیر اینصورت ، می توانید برای جلب رضایت آن ، اگر هنوز مربوط است ، یا رد و نمره دادن ، برنامه ای هدف گذاری کنید.

مردم فکر می کنند اگر فعال و شلوغ باشند ، در حال درک چیز مهمی در زندگی خود هستند. اما ارزش این را دارد که بپرسید: “در سال گذشته چه فایده ای داشته اید؟” – معلوم می شود نه خیلی زیاد ، و شاید هم هیچ.

تحقیق در مورد خواسته های واقعی آنها برای کسانی که ایمان کمی به خود دارند سنگین است. آنها بدون دانستن خواسته های خود ، به ضرر خودشان عمل می کنند ، از خود غفلت می کنند.

لیستی از 100 آرزو باعث می شود که در اولویت های زندگی خود تجدید نظر کنید و استعدادهای خود را در زمینه های غیر منتظره دیگر پیدا کنید.

این اتفاق می افتد که یک شخص در یک دفتر در کامپیوتر نشسته ، و رویاهای کار خلاقانه را می بیند. در لیست 100 آرزوی زندگی او ، حتی یک مورد را پیدا نمی کنید که مربوط به شغل فعلی شما باشد. در عوض ، تمایل به ایجاد جواهرات نقره ای وجود داشت. او با نوشتن دفترچه خاطرات روی کاغذ ، “من حال” و “من ایده آل” را مقایسه می کند. با الهام از تغییرات ، به دوره های جواهرات می رود.

برای اینکه در بین افرادی نباشید که فقط به ظاهر پرانرژی و هدفمند هستند – هر 100 ماه یا یک سال 100 خواسته را انجام دهید. در خواسته های خود تجدید نظر کرده و آنچه را برای شما مهم است زندگی کنید. و رویاهای تحمیل شده – خط بزنید.

آزمایش ورزشی “تعادل چرخ زندگی” به پیدا کردن منطقه مشکل زندگی کمک می کند.

آرزوها را ببینید و با استفاده از لیست هایی از مثالها تخیل خود را به آتش بکشید: 20 هدف ، 25 هدف ، 50 هدف و 100 هدف یک فرد در زندگی.

100 خواسته خود را لیست کنید – گامی در جهت آگاهی از هدف اصلی خود در زندگی بردارید.

05.24.2016 ساعت 01:18

در مقاله یاد خواهید گرفت:

سلام عزیزانم.

ژوئن با شماست و من اکنون حال خوبی دارم ، زیرا امروز من به شما خواهم گفت که چگونه یک لیست آرزو (یا به عبارت دیگر یک لیست رویایی تهیه کنید) و من در لیست خود 100 آرزو می کنم، البته تهیه لیستی از 10 آرزو امکان پذیر بود ، اما من قبلاً در مقیاس عظیم فکر می کردم! اگر می خواهید در این زندگی به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید بزرگ فکر و رویا,
محکومیت های خود را محکم کنید! من به شما توصیه می کنم ابتدا یاد بگیرید ، چگونه خواسته های خود را به درستی تنظیم کنیدزیرا برای ساختن لیست خود به این اطلاعات نیاز دارید.

رویاهای مردم بسیار متنوع است. این به شخصیت ، روحیه زودگذر و سایر عوامل بستگی دارد. بنابراین ، روش های ایجاد لیست خواسته ها برای همه متفاوت است ، من در مورد روش خود به شما می گویم. من دوست دارم لیست رویاها و آرزوهایم را به چند دسته تقسیم کنم:

همچنین می توانید لیست خواسته ها را به تقسیم کنید رویاهای گران قیمت ، متوسط u200bu200bگران و نسبتاً ارزان… این امر برنامه ریزی اجرای آنها را آسان تر می کند.

فراموش نکنید ، رویاها تحقق نمی یابند ، بلکه می شوند!

شما فقط نباید منتظر اعدام آنها بمانید ، بلکه باید برنامه ریزی کنید که چه کسی ، چگونه و چه زمانی می تواند آنها را برآورده کند و چه مقدار پول لازم است.

قبل از شروع به ساختن لیست خواسته ها ، باید درک کنید رویاهای من چیست و چه رویاهایی متعلق به من نیست. به بیان ساده ، شما باید از تمام رویاهای تحمیل شده توسط جامعه / دوستان / اقوام ، که در سر خود گرم کرده اید ، خلاص شوید ، اما رویاهای شما نیست.

من خیلی واضح آرزوهایم را از دیگران جدا می کنم. آرزوی من این است که کل روز را بدون اتلاف انرژی کار کنم ، رویای رئیس من این است که بهترین ها را برای سه نفر بدهم 🙂 حدس بزنید رویای کدام یک واقع بینانه تر است. به طوری که همه رویاهای خود را کنار بگذارید و به آنچه می خواهید فکر کنید-فکر کنید-فکر کنید!

در لیست 100 خواسته خواهم داد که متعلق به من و شخص دیگری است. هرچه زمان می گذرد ، من این خواسته ها را تکمیل می کنم ، به طوری که در یک روز بیش از 100 مورد از آنها وجود خواهد داشت 🙂 و من همچنین نشان خواهم داد که کدام یک از این رویاها قبلاً تحقق یافته اند. برخی از آنها حرفه ای هستند ، برخی دیگر فقط جالب هستند – آنها مناطق مختلف را پوشش می دهند. بنابراین در صورت تمایل برای لیست این مقاله خود ایده بگیرید!

عزیزان ، رویاهای من:

دریابید که چه روش هایی می تواند به تحقق بخشیدن به رویاهای شما (از هر پیچیدگی) کمک کند.

اشتراک Virgin Media Gym – 80 پوند / ماه اول + 50 پوند در ماه – نظر خود را تغییر داد

راز این است که در صورت امکان قیمت ها را بنویسید. برای یک احساس واقع بینانه تر که خواسته های شما به حقیقت می پیوندند! پس از همه ، شما می توانید اکثر آنها را خریداری کنید ، بنابراین از قبل دریابید که خواسته های شما چقدر برای شما هزینه دارد!

برای علاقه مندان ، 1 پوند به طور متوسط u200bu200b100 روبل است.

این مقاله را بخوانید که چه باید کرد تا آرزوی شما محقق شود. نحوه ساختن را می گوید کلاژ آرزوها… برای مثال می توانید چنین کلاژهایی را برای سفر درست کنید. ببینید من چند سال پیش خودم را جبران کردم!

“رویاهای من” سرگئی یسنین رویاهای من در تلاشند تا جایی که جیغ و هق هق گریه شنیده می شود ، برای تقسیم غم و اندوه شخص دیگری و عذاب رنج سخت. در آنجا می توانم خودم را در زندگی ، غرور ، شادی ببینم و در آنجا ، برخلاف سرنوشت ، به دنبال الهام خواهم بود.

ساخت و ساز. نوسازی و اتمام. دکور حیاط و باغ. سقف. نردبان راهرو

 

در کنار هدف گذاری با فرض اینکه هیچ محدودیتی بر سر راه شما نیست, یک فهرست رویایی تهیه کنید.

این فهرست در بر گیرنده این است که می خواهید به کجا برسید, در چه شرایطی قرار بگیرید, چه کار کنید و چه چیزهایی داشته باشید.

مارک ویکتور هنن, یکی از نویسندگان کتاب غذای روح, توصیه می کند, قلم و کاغذ بردارید و فهرستی از هدف های خود را که می خواهید در آینده به آنها برسید, تهیه کنید.

سپس فرض کنید که زمان, پول, دوستان, توانمندی ها و منابع لازم برای دستیابی به این هدف را در اختیار دارید.چگونه لیست آرزو بنویسیم

اجازه دهید که در رویاهای خود غوطه ور شوید.

آنچه را که می خواهید داشته باشید, یادداشت کنید, گویی هیچ محدودیتی در کار نیست.

بعد از نوشتن لیست آرزوهای خود که شامل صد مورد است, کشف حیرت انگیزی خواهید داشت.

به این نتیجه می رسید که سی روز بعد از نوشتن این فهرست که حاوری صد رویا می باشد, حوادث فوق العاده ای در زندگی شما اتفاق افتاده و هدف هایتان با سرعتی که تصورش را نمی کردید, تحقق یافته است.

همیشه کارهایی هستند که دوست داشتید و قصد انجام دادن آن را داشته اید, اما از آن می ترسیدید, الان زمان انجام آن کارهای رویایی است.

 

 

 

کتاب هدف

برایان تریسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

سحرجان برای نوشتن آرزوها وخواسته هام بایدخدارومخاطب قراربدم….مثلا بنویسم خدایا دلم میخادامسال گواهینامه موبگیرم؟
میتونم زمان مشخص کنم برای رسیدن به آرزوهام؟

اشاره کردن به خود خواسته ها کافیه, پیشنهاد شده در زمان حال بنویسیم که ضمیر ناخودآگاه راحت تر باورشون کنه.

سلام خانمی ،من کسی رو دوست دارم اونم منو دوست داره،ولی هم از من کوچکتر هم من مشکلی جسمی دارم،همیشه سر این خیلی منفی بافی میکنم که به این خاطر خودشو و خانواده ش قبولم نمیکنن،البته اون همه اش غیر مستقیم میگه برا ازدواج منو‌نمیخواد،ولی یه جوری با من عاشقانه رفتار میکنه دوباره من به سمتش. کشیده میشم .با قانون جذب که اشنا شدم ،چند ماه خیلی عبارت تاکیدی طرح الهی ازدواج گفتم و فرشته به نامه رهایی دادم چند بار رابطه تموم شد باز دوباره با شدت شروع شد،چرا بعد از گفتن عبارت تاکیدی و نامه به فرشته دوباره رابطه مون شروع شد؟همه اش میاد تو ذهنم لابد جز طرح الهیمه ،بعضی وقتها میگم چون اون بیکار هنوز ما باهمیم،به نظر شما باید به کدوم فرشته نامه بدم؟یا کدوم عبارت تاکیدی رو بگم؟مرسی عزیزم

سلام, شروع رابطه به دلیل جذب خودت هستش, مربوط به طرح الهی نیست, چیزی که زیاد بهش فکر کنی جذبش می کنی, اگر طرح الهی بود دیگه رابطه تموم نمی شه و به بهترین شکل ادامه پیدا می کرد.
جملات طرح الهی ازدواج, جملات تاکیدی دیگه ای ندارم.

وای چه جالب ،اره قبلش همه اش با. خودم مبگفتم دلم عشق میخواد ،و واقعا هم به عشق رسیدم ،اون موقع چیزی از طرح الهی ازدواج نمیدونستم،
خانمی حتی اگه تو طول رابطه فکر منفی کنیم ،اون اگه طرح الهی باشه رابطه خوب پیش میره و اون میمونه؟یعنی ممکنه با فکرای منفیمون چیزی که جز طرح الهیمونه از دست بدیم؟

افکار منفی باعث جذب منفی می شن چه طرح الهیمون باشن چه نباشن, افکار منفی نتایجشو نشون می ده.

مرسی عزیزم ،خیلی کمکم کردی :-*

موفق باشی.

سلام سحرجان من میخوام دانشگاه مورد علاقه امو و پول رو جذب کنم..ولی طریقه ی نامه نوشتن رو نمیدونم میشه بهم کمک کنین؟

سلام عزیزم, بخش نامه نوشتن توضیح دادم.

سلام خوبید؟سحرمیشه کامنتمو بخونی؟به خدا دیگه جز اینجانوشتن راهی به ذهنم نرسید.

سلام دوست عزیز
مواردی که نوشتین متاسفانه خودتون جذب کردین وگرنه همه انسان ها اینگونه نیستن .. شما با حس منفی که نسبت به خودتون دارین و مدام در حال فکر کردن بهش هستین باعث میشین دقیقا همون افرادی که این ویژگی شما رو نمیپسندن وارد زندگیتون بشن و نتیجه ش میشه همین که گفتین
شما باید اعتماد به نفس خودت رو بالا ببری و اینو بدونی که هر انسانی جایگاهی برای خودش داره و حریمی که تا خودت نخوای (با افکار منفی ) کسی نمیتونه از این حریم عبور کنه و باعث ناراحتی شما بشه
شما که جاذب افراد شاد و پر انرژی هستین ، اعتماد به نفستون رو بالا ببرین و دنبال جنبه های مثبت شغل ، رشته تحصیلی و … خودتون باشین
در یک کلام خودتون رو دوست داشته باشین تا دیگران هم شما رو دوست داشته باشن
ناامیدی بزرگترین دشمن شما و قانون جذب هست .. افکار منفی رو دور کنید و مثبت اندیش باشین . مطمئن باش درهای گشایش به روی شما باز میشه
موفق باشی

سلام مرسی که وقت گذاشتی جواب دادی
………………………..

سلام دوست عزیز
ببین این مواردی که گفتن اکثرا توی همه خونه ها هست حالا با شدت کمتر یا بیشتر
که به راحتی میشه حلش کرد
اولین قدم با فرشته ی عشق پدرت نامه نگاری کن و تمامی این مواردی که گفتی و احساسات خوب و بد نسبت به پدرت رو مطرح کن
و ازش بخواه راهی جلوی پات بذاره که بتونی باهاش ارتباط بهتری برقرار کنیجملات تاکیدی روابط خانوادگی استفاده کن و هر زمان که وقت داشتی از تجسم خلاق استفاده کن و تصور کن روابطت با پدر یا هر عضو دیگه ایی از خانواده به همون صورت هست که دوست داری …
در مورد عمل بینی هم میتونی از جملات تاکیدی جذب ثروت استفاده کنی که مبلغ مورد نظر بدستت برسه و یا اینکه از طریق تجسم خلاق انجام بدی

در آخر ناامیدی به خودت راه نده و همینطور که طی این سالها مقاوم و پایدار بودی ادامه بده .. ان شالله که موفق میشی

سلام دوست عزیزم
مرسی که وقت گداشتی وبی منت جواب دادی.
مرسی که باحرفات بهم آرامش دادی و راهنماییم کردی.نمی دونم چطورلطفتوجبران کنم.فقط می دونم ازته قلبم برای آرامشوخوشبختی وسلامتی خودتوعزیزانت دعا میکنم.

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم و آرزو میکنم به زودی تغییرات اساسی توی زندگیت پیش بیاد و بیایی بگی که چقدر همه چیز عالی شده
ممنون از لطفت

سلام به نام خدا من سپهرم ۱۲سالم و همیشه آرزو داشتم که یک ps4داشته باشم و هرشب دعا میکنم که یک روز گیرم بیاد لطفا برام دعا کنید

سلام٫ امیدوارم که جذبش کنی و همیشه تو زندگی بهترین ها برات پیش بیاد.

اگر گرفتی خبر بده چون خوشحال می شم خواننده های سایت به خواسته هاشون برسن.

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

چگونه لیست آرزو بنویسیم

♥♥♥
به سایت قانون جذب خوش اومدید.

هدف سایت این هستش که زندگی زیباتر و سالمتری داشته باشیم.
مطالب سایت برگرفته از تجربیاتم خودم و برگزیده ای از نوشته های کاترین پاندر, اسکاول شین, برایان تریسی, دبی فورد و … هستش.
امیدوارم مطالب سایت براتون مفید باشه, هر سوالی داشتید می تونید تو بخش نظرات مطرح کنید, در اولین فرصت جواب می دم.

درصورت استفاده از مطالب سایت, لطفا منبع رو ذکر کنید, ممنون.

“هر روز پر از معجزه و اتفاقهای خوب است”
سحر رضوی
♥♥♥

Copyright © 2011 – Avenue. All rights reserved.

بازگشت به بالا Powered by WordPress

::. فارسی سازی توسط بیگ تم .::

چگونه لیست آرزو بنویسیم
چگونه لیست آرزو بنویسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *