چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

 
helpkade
چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟
چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

عوامل مختلفی در افراد موجب جذابیت آنان می گردد برخی به دلیل ویژگی های اخلاقی و برخی دیگر به دلیل ویژگی های ظاهری خود در نگاه دیگران دوست داشتنی به نظر می رسند.

بسیاری از روان شناسان در پی این موضوع هستند که چه ویژگی هایی موجب جذب افراد نسبت به یکدیگر خواهد شد و با بررسی مختلف زوایای این ویژگی ها قصد دارند تا روش هایی را برای جذب افراد به یکدیگر به کار بگیرند.

شما با زیرکی می توانید به رفتار طرف مقابل خود توجه کنید و به شخصیت او پی ببرید با این کار شما بهتر متوجه می شوید که چگونه باید با او رفتار کنید تا در نظر او فردی دوست داشتنی باشید. با تقلید از رفتار طرف مقابل شما می توانید به نتیجه بهتری در تعاملات دو طرفه خود دست یابید.

زمانی که شما می خواهد نظر فردی را نسبت به خود جلب کنید سعی کنید روابط خود را از نظر زمانی و عاطفی گسترده تر کنید این کار امکان بیشتری برای محکم تر شدن این رابطه در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

این کار از دیدگاه روان شناسان انتقال خود به خودی ویژگی نام دارد در حقیقت در این ترفند شما با تعریف کردن از دیگران به نوعی این ویژگی را به خود نسبت می دهید و اطرافیان احساس بهتری نسبت به شما خواهند داشت.

انتقال دادن احساسات مثبت به اطرافیان حس خوبی را در آنان ایجاد می کند و می تواند روابط عاطفی شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. حالات ظاهری شما نیز در انتقال دادن این احساسات تأثیرگذار خواهد بود.

داشتن روایطی گرم و صمیمانه به اطرافیان شما احساس اعتماد و امنیت می دهد و موجب می شود تا راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند همچنین می توانید در این روابط خود شایستگی های خود را بیشتر نشان دهید.

سعی در زندگی خود عیب ها و نقاط ضعف خود را اصبلاح کنید اما بیان کردن این نقاط ضعف به دیگران نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه موجب می شود تا روابط شما لطمه ببیند بنابراین فردی جسور و قاطع باشید و با داشتن اعتماد به نفس خود را از قضاوت های دیگران دور کنید.

در روابط خود به دنبال اشتراکات اخلاقی باشید زمانی که دو طرف از ویژگی های اخلاقی مشترکی برخوردار هستند با پر رنگ تر کردن آن می توانند روابطی صمیمی و پایدار داشته باشند.

دست دادن و در آغوش گرفتن افراد احساس صمیمیت بیشتری در آنان ایجاد می کند تحقیقات مختلفی که در این زمینه صورت گرفته است به خوبی نشان می دهد که تأثیر اینگونه رفتارها در دایره روابط به چه میزان دارای گستردگی است.

لبخند زدن حس مثبتی در افراد ایجاد می کند و انرژی بیشتری را به آنان انتقال می دهند بیشتر افراد جذب کسانی می شوند که با لبخند با دیگران برخورد می کنند.

باور کردن افراد با همان ویژگی ها احساس خوشایندی را به آنان انتقال می دهد زمانی که شما به دیگران احترام می گذارید و برای آنان ارزش قائل می شوید حس امنیتی را در آنان به وجود می آورید که باعث می شود تا روابط نزدیکتری با شما داشته باشند.

بیان کردن مسائل و موضوعات شخصی می تواند اطلاعات بیشتری از شما و دیگران در اختیار بگذارد و به صمیمی تر شدن رابطه کمک کند برای این کار می توانید از سؤال هایی ابتدایی و کوچک شروع کنید و زندگی شخصی خود و دیگران را بازگو کنید.

شاید قدم اول در برقراری یک ارتباط و ایجاد حس صمیمیت در افراد راز نگه داری باشد زمانی فردی از امانت داری شما آگاهی یابد به راحتی می تواند با شما ارتباط مؤثر برقرار کند.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که شوخ طبع هستند روابطی مؤثرتر با سایرین دارند و اغلب این افراد در بیشتر جمع ها دوست داشتنی و جذاب هستند.

به طور مداوم صحبت نکنید بیان بیش از حد ویژگی ها ممکن است از محبوبیت شما کم کند بنابراین به دیگران نیز اجازه دهید تا درباره خود صحبت کنند این کار حس احترام و ارزشمندی از سوی شما را انتقال می دهد.

طبق گفته برخی از روان شناسان وجود کمبودهای عاطفی به شکل های مختلفی می تواند باعث شکل گیری روابط باشد و این آسیب در مواردی می تواند تأثیر مثبتی در برقراری روابط عاطفی داشته باشد.

در یک رابطه برای ایجاد احساس صمیمیت بیشتر می توانید از طریق رفتارهای مستقیم و غیر مستقیم خود به فرد مقابل نشان دهید که احساس خوب و خوشایندی نسبت به او دارید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3790موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4356موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1957موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36264موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4222موضوع :

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9333موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19329موضوع :

این مقاله در مورد دعای افتادن مهر به دل از راه دور، دعای تسخیر دل، دعا برای جلب محبت دیگران، انداختن مهر، دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر، دعا برای جذب دیگران، دعا برای جذب دیگران، دعای تسخیر دل برای ازدواج، دعا برای دل کندن می باشد.

دعای افتادن مهر به دل از راه دور

از روی وفق زیر دو عدد بکش یکی را بر بازو ببند دیگری را در آب بجوشان به خورد طرف بده محبت بینشان همانند یوسف و زلیخا گردد طوری که حتی در فکرت هم نمی گنجد .

یُحِبُّونَهُمْکَحُبِّ اللّهِوَالَّذِینَ آمَنُواْأَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِأَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِوَالَّذِینَ آمَنُواْکَحُبِّ اللّهِیُحِبُّونَهُمْکَحُبِّ اللّهِیُحِبُّونَهُمْأَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِوَالَّذِینَ آمَنُواْوَالَّذِینَ آمَنُواْأَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِیُحِبُّونَهُمْکَحُبِّ اللّهِفلان بن فلان علی حب

فلان بنت فلان

دعای تسخیر دل

از برای تسخیر قلوب مخلوقات خصوصا منظور نظر این دعای مبارک کثیر الفوائد است

زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد .

این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا

فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ

وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ

دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ

وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ

بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

دعا برای جلب محبت دیگران

دعا برای القاء مهر خود در دل دیگران :

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه ۳۰ و ۳۱)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰)

انداختن مهر

هر کس خواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرداین ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است کهنسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل،آیه ۳۰ و ۳۱) «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»«اگر دل او را به وسیله ایمان وامید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰)

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر

برای بیشتر شدن محبت معشوق به شما

برای بیشتر شدن محبت معشوق به شما : برای جلب محبت محبوب ایه شریفه ۷۲ سوره یس وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَرا ۸۳ مرتبه بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر چنانچه هر کدام از این ها رو دوست داشته باشد بخوان و به او بده تا بخورد . محبت او نسبت به شما بسیار بیشتر خواهد گشت این عمل از مجربات صحیحه است منبع : مجموعه ابن سینا ص ۵۶

دعا برای جذب دیگران

ذکر عزیز شدن نزد دیگراناگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و محترم شود به طرف راست و چپ و جهت خودش هر کدام ۴ مرتبه بگوید (یا عَزیز) سپس به طرف مقابل بدمد البته عزیز خواهد شد . این عمل مجرب وصحیح هستذکر عزیز شدن

برای ایجاد محبت در دل معشوقبرای ایجاد محبت در دل مقابل در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه( اَلوَدُود) را بر انار شیرین بخواند و به خورد مطلوب بدهد تا بخورد دوستی او بی نهایت گردد به گونه ای که تا روز قیامت از او جدا نشود.

دعای تسخیر دل برای ازدواج

دعای زیر رو در زمان مناسب با طالعتون با اذن استاد این علوم نوشته و همراه داشته باشید.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر((ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا))

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

بجای فلان ابن فلان اینگونه بنویسید فلان زاییده شکم فلان (نام شخص زاییده شکم نام مادر شخص)

دعا برای دل کندن

برای فراموش کردن عشق شخص خاص از ذهن و قلب ، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کند و بر کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را به صورت و بدن بکشد . عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهد نمود. برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته ادامه دهد.( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 

اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر به قرار زیر است :

 

1 – انتقاد، شکایت و محکوم نکنید.

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

 

2 – صادق باشید.

 

3 – در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

 

4 – ذاتاً به دیگران علاقه مند باشید.

 

5 – همیشه حتی در هنگام مشکلات و سختی ها خنده رو باشید.

 

6 – به یاد داشته باشید که نام هر فردی زیباترین و مهمترین کلمه است.

 

7 – شنونده خوبی باشید . دیگران را تشویق کنید در مورد خود صحبت کنند.

 

8 – بر اساس علایق دیگران صحبت کنید.

 

9 – طوری رفتار کنید که دیگران احساس کنند مهم هستند و هر کاری که از دستتان بر می آید صادقانه برایشان انجام دهید.

 

10 – بهترین راه موفقیت در بحث، اجتناب از آن است.

 

11 – به « نظر » دیگران احترام بگذارید. هرگز نگویید « اشتباه می کنید »

 

12 – اگر اشتباه کردید، سریع و صادقانه آن را بپذیرید.

 

13 – دوستانه صحبت کنید.

 

14 – طوری صحبت کنید که طرف مقابل همیشه در پاسخ تان « بله » بگوید.

 

15 – اجازه دهید طرف مقابل بیشتر صحبت کند.

 

16 – اجازه دهید طرف مقابل احساس کند از شما برتر است.

 

17 – صادقانه همه چیز را از نگاه طرف مقابل ببینید.

 

18 – با عقاید و آرزوهای مثبت و سازنده دیگران همراه شوید.

 

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

19 – با افراد مثبت و انگیزه دهنده دوست باشید.

 

20 – عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید.

 

21 – خود را با علائم غیر کلامی طرف مقابل هماهنگ کنید.

 

22 – صادقانه از دیگران تعریف کنید.

 

23 – اشتباهات دیگران را غیر مستقیم تذکر دهید.

 

24 – قبل از انتقاد از دیگران در مورد اشتباهاتتان صحبت کنید.

 

25 – به جای دستور صریح، سؤال کنید.

 

26 – در دیگران احساس امنیت ایجاد کنید.

 

27 – هر پیشرفت جزیی و هر نکته مثبتی را تحسین کنید.

 

28 – مشوق باشید و بکوشید اشتباه دیگران را آسان و قابل اصلاح نشان دهید.

 

29 – بگذارید افراد از انجام پیشنهادات شما خوشحال شوند.

 

30 – اگر برای کسی کاری انجام می دهید، انتظار جبران نداشته باشید.

قدرت نفوذ در دلها و قلب دیگران حس خوبی ایجاد می کند که آرامش بخش است بنابراین راه های نفوذ در دل دیگران و اصول دوستیابی را طبق آنچه در این بخش از نمناک گفته شده است بشناسید تا با دانستن آنها در هر محیط و گروهی که قرار می گیرید بتوانید رابطه ای موفق و موثر برقرار کنید.

1. برای نفوذ در دل دیگران از آنها شکایت ، انتقاد نکنید .

2. راستگو باشید.

3. در افراد دیگر انگیزه ایجاد نمایید.

4. احساسات خود را از صمیم قلب به دیگران نشان دهید.

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

5. در هنگام مشکلات همیشه خندان باشید.

6. از نام افراد دیگر ایراد نگیرید زیرا زیباترین و مهمترین کلمه نام هر فردی است.

7. دیگران را تشویق کنید تا در مورد خود صحبت کنند و شنونده خوبی باشید.

8. درباره علایق دیگران صحبت نمایید.

9.به گونه ای با دیگران رفتار نمایید که احساس مهم بودن به آنها دست دهد و صادقانه هرکاری برای رفع نیازشان انجام دهید.

10. اجتناب از بحث نمودن بهترین راه موفقیت در آن است.

11.هرگز به افراد دیگر نگویید اشتباه می کنید و به نظرات آنها احترام بگذارید.

12.اشتباهات خود را سریع و صادقانه بپذیرید.

13. صمیمی و دوستانه با دیگران حرف بزنید.

14.طوری با دیگران صحبت کنید که حرفتان را بپذیرند و پاسخشان به شما همواره مثبت باشد.

15. بگذارید دیگران هم صحبت کنند و به آنها گوش دهید.

16. طوری رفتار نمایید که طرف مقابل حس کند از شما برتر است.

17.از نگاه طرف مقابل به همه مسائل نگاه کنید.

18.با عقاید و آرزوهای دیگران همراه شوید.

19.با افرادی که مثبت و با انگیزه هستند دوست شوید.

20.نظرات خود را به بقیه تحمیل نکنید.

21.با علائم غیر کلامی طرف مقابل خود را هماهنگ نمایید.

22.از دیگران صادقانه تعریف نمایید.

23.خود را هماهنگ کنید.

24.به صورت غیر مستقیم اشتباهات دیگران را تذکر دهید.

25.درباره اشتباهاتتان قبل از انتقاد از دیگران صحبت کنید.

26.به جای دستور، از دیگران سؤال کنید.

27.در افراد دیگر احساس امنیت ایجادنمایید.

28. هر گونه پیشرفت و یا نکات مثبتی را در دیگران تحسین کنید.

29. اشتباه دیگران را آسان و قابل اصلاح نشان دهید و آنها را تشویق کنید و مشوقشان باشید .

30.اجازه خوشحال شدن به دیگران را با مطرح کردن پیشنهاد خودتان بدهید.

31.انتظار جبران برای هر کاری که انجام می دهید، نداشته باشید.

32.آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند.

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

33.کلمات را درست انتخاب کنید و حتی با صمیمی ترین آدم های زندگی تان مودب برخورد کنید.

34.تا می توانید متواضع باشید، هیچ کس، آدم های متکبر و خودبرتربین را دوست ندارد.

35.تنفر و بی علاقگی، نفرت افراد را جذب می کند و عشق و محبت، مهربانی و محبوبیت را پس تا دوست نداشته باشید، دوست داشته نمی شوید.

36.در ارتباط با افراد، صبور و بردبار باشید. رفتارهایی را که مورد پسندتان نیست و دوستشان ندارید، اگر مغایر با شرع یا قانون نیست، با سکوت تحمل کنید. 

 


معتبر ترین مرجع پزشکی برای رزرو نوبت

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟

 

 

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

دعا برای القاء مهر خود در دل دیگران :

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه 30 و 31)

 

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه 10)

 

در ادامه بخوانید


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


سمعک وایرلس دار و ضدآب/خرید اقساط


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


نظم و زیبایی را به دندان های خود ببخشید

ازکجالوازم خانگی رو باقیمت مطمئن خریدکنیم؟


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید


طراحی و بازسازی فضای داخلی


مشاور دعاوی حقوقی و کیفری

دیگه لازم نیست برای خرید بلیط بری ترمینال!

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چه بسیار افرادی که این سؤال را از خود یا دیگران می پرسند. در این میان، آنها که علاقه بیشتری به یکدیگر دارند بیشتر در این اندیشه اند که: چه کنیم دوستی هایمان زیادتر
شود؟ چه کنیم که بیشتر در دل دوست هایمان جا باز کنیم؟ و چه کنیم که علاقه او به ما افزون تر گردد؟

دانستن این که چه عواملی باعث افزایش روزافزون دوستی می شود، در واقع به معنای در دست داشتن کلید ورود به اندرون خانه دل هاست. هر کس که این کلید را در اختیار
داشته باشد و راه نفوذ در قلب ها را بداند در واقع، گنجینه دوستی را به چنگ آورده است.

به راستی این کلیدهای طلایی ای که می توان به واسطه آن در دل ها راه یافت و دوستی ها را با آنها روز به روز زیادتر کرد، چه هستند؟ این کدام کیمیاست که باید در پی
رسیدن به آن بود؟ ما می خواهیم با به دست آوردن این کلید، قلب دوستان را فتح کنیم تا دیگر هیچ پدیده و حادثه ای نتواند تا پایان عمر، آن را از بین ببرد.

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

محبّت، رمز و راز زندگی است و بعضی از روان شناسان معتقدند که بسیاری از بیماری های درونی به خاطر فقدان محبّت و سرکوب کردن عاطفه هاست. رسول اکرم(ص)
می فرماید: «خدای جهان، آن کسی را بیش از همه دوست دارد که به دوستان خود، بیشتر از همه مهر بورزد».(1) اگر بخواهیم محبوب دل ها شویم باید دیگران را دوست بداریم؛
باید به آنها عشق بورزیم تا آنها نیز به ما عشق بورزند. تنها از راه محبّت و دوستی است که می توان مالک دل ها شد و در قلب ها نفوذ پیدا کرد. برای زیادتر شدن دوستی و
استحکام آن باید این محبّت و علاقه را ابراز کرد و آن را با زبان و با عمل (یعنی با نیکی کردن به دوست و نزدیکان و دوستداران او) نمایان کرد ؛ زیرا محبّت، همچون آبی است
که به جریان می افتد. این آب، هم پاک است و هم پاک کننده. ابراز علاقه و محبّت، هم بر دوستی می افزاید و هم نامهربانی را از بین می برد.

روزی امام باقر(ع) و امام صادق(ع) با گروهی در مسجد نشسته بودند. کسی از کنار آنها رد می شد. یکی از اهل مجلس گفت: «من این شخص را دوست دارم». امام باقر(ع)
فرمود: «اگر دوستش داری به او بگو و او را از دوستی و علاقه خود، آگاه کن. این کار، موجب دوام دوستی و تقویت پیوندها می شود».(2)

تواضع، یکی از اصول مسلّم اخلاقی است و انسان، با تواضع می تواند بالاترین درجات معنوی را کسب نماید. این صفت اخلاقی، رَمز موفقیت بشر در مسائل اجتماعی و به
طور کلی در همه امور مربوط به دنیاست که در جای خود در روان شناسی و اخلاق، مورد بحث قرار گرفته است.

اما آنچه که در این جا مورد بحث ماست، آن است که تواضع می تواند مایه تقویت دوستی شود. برعکس، هرگونه تکبّر و خودبزرگ بینی در بین دوستان، صمیمیت را از بین
می برد و موجب تفرقه می شود. امام صادق(ع) فرمود: «سه چیزْ دوستی را در پی دارد: دینداری، فروتنی و بخشش».(3)

درباره یکی از علمای معاصر نقل شده است که در یکی از شب ها وی از خواب بیدار می شود و حس می کند که صدایی از داخل حیاط می آید. بیرون می رود و می بیند که دزدی
آمده است و میوه های باغچه را جمع کرده ولی چنان سنگین است که نمی تواند آن را بلند کند و به دوش بیندازد. ایشان خیلی آهسته وارد حیاط می شود و بدون آن که آن شخص
متوجه شود، کمک می کند تا وی گونی را بلند کند و بر دوش بگذارد. ناگهان دزد متوجه می شود که شخصی آمده است. وقتی نگاه می کند متوجه صاحب خانه می شود. ابتدا
عذرخواهی می کند؛ اما آن عالم در جواب، با کمال ادب و تواضع به ایشان می فرماید: «خیر، آقا! شما به منزل پدرتان آمده اید و نیازی به گرفتن اجازه ندارید» و با اصرار زیاد، وی
را مجبور می کند میوه ها را با خود ببرد. فردای آن روز، دزد به محضر این عالم می آید و توبه می کند و از آن پس، انسانی مؤمن و پرهیزگار می شود.

آری! اگر تواضع و ادب، این چنین در روحیات اشخاص خلاف کار تأثیرگذار است، قطعا اثر آن در جان و روح دوستان با ایمانی که برای زندگی خود دوستی و محبّت و ارادت را
برگزیده اند به مراتب، بیشتر و عمیق تر است.

1 . المحجة البیضاء، ج 2، ص 155.

2 . بحارالأنوار، ج 74، ص 181.

3 . همان، ج 78، ص 229.

چه بسیار افرادی که این سؤال را از خود یا دیگران می پرسند. در این میان، آنها که علاقه بیشتری به یکدیگر دارند بیشتر در این اندیشه اند که: چه کنیم دوستی هایمان زیادتر@@N@@شود؟ چه کنیم که بیشتر در دل دوست هایمان جا باز کنیم؟ و چه کنیم که علاقه او به ما افزون تر گردد؟

دانستن این که چه عواملی باعث افزایش روزافزون دوستی می شود، در واقع به معنای در دست داشتن کلید ورود به اندرون خانه دل هاست. هر کس که این کلید را در اختیار@@N@@داشته باشد و راه نفوذ در قلب ها را بداند در واقع، گنجینه دوستی را به چنگ آورده است.

به راستی این کلیدهای طلایی ای که می توان به واسطه آن در دل ها راه یافت و دوستی ها را با آنها روز به روز زیادتر کرد، چه هستند؟ این کدام کیمیاست که باید در پی@@N@@رسیدن به آن بود؟ ما می خواهیم با به دست آوردن این کلید، قلب دوستان را فتح کنیم تا دیگر هیچ پدیده و حادثه ای نتواند تا پایان عمر، آن را از بین ببرد.

محبّت، رمز و راز زندگی است و بعضی از روان شناسان معتقدند که بسیاری از بیماری های درونی به خاطر فقدان محبّت و سرکوب کردن عاطفه هاست. رسول اکرم(ص)@@N@@می فرماید: «خدای جهان، آن کسی را بیش از همه دوست دارد که به دوستان خود، بیشتر از همه مهر بورزد».(1) اگر بخواهیم محبوب دل ها شویم باید دیگران را دوست بداریم؛@@N@@باید به آنها عشق بورزیم تا آنها نیز به ما عشق بورزند. تنها از راه محبّت و دوستی است که می توان مالک دل ها شد و در قلب ها نفوذ پیدا کرد. برای زیادتر شدن دوستی و@@N@@استحکام آن باید این محبّت و علاقه را ابراز کرد و آن را با زبان و با عمل (یعنی با نیکی کردن به دوست و نزدیکان و دوستداران او) نمایان کرد ؛ زیرا محبّت، همچون آبی است@@N@@که به جریان می افتد. این آب، هم پاک است و هم پاک کننده. ابراز علاقه و محبّت، هم بر دوستی می افزاید و هم نامهربانی را از بین می برد.

روزی امام باقر(ع) و امام صادق(ع) با گروهی در مسجد نشسته بودند. کسی از کنار آنها رد می شد. یکی از اهل مجلس گفت: «من این شخص را دوست دارم». امام باقر(ع)@@N@@فرمود: «اگر دوستش داری به او بگو و او را از دوستی و علاقه خود، آگاه کن. این کار، موجب دوام دوستی و تقویت پیوندها می شود».(2)

تواضع، یکی از اصول مسلّم اخلاقی است و انسان، با تواضع می تواند بالاترین درجات معنوی را کسب نماید. این صفت اخلاقی، رَمز موفقیت بشر در مسائل اجتماعی و به@@N@@طور کلی در همه امور مربوط به دنیاست که در جای خود در روان شناسی و اخلاق، مورد بحث قرار گرفته است.

اما آنچه که در این جا مورد بحث ماست، آن است که تواضع می تواند مایه تقویت دوستی شود. برعکس، هرگونه تکبّر و خودبزرگ بینی در بین دوستان، صمیمیت را از بین@@N@@می برد و موجب تفرقه می شود. امام صادق(ع) فرمود: «سه چیزْ دوستی را در پی دارد: دینداری، فروتنی و بخشش».(3)

@@N@@درباره یکی از علمای معاصر نقل شده است که در یکی از شب ها وی از خواب بیدار می شود و حس می کند که صدایی از داخل حیاط می آید. بیرون می رود و می بیند که دزدی@@N@@آمده است و میوه های باغچه را جمع کرده ولی چنان سنگین است که نمی تواند آن را بلند کند و به دوش بیندازد. ایشان خیلی آهسته وارد حیاط می شود و بدون آن که آن شخص@@N@@متوجه شود، کمک می کند تا وی گونی را بلند کند و بر دوش بگذارد. ناگهان دزد متوجه می شود که شخصی آمده است. وقتی نگاه می کند متوجه صاحب خانه می شود. ابتدا@@N@@عذرخواهی می کند؛ اما آن عالم در جواب، با کمال ادب و تواضع به ایشان می فرماید: «خیر، آقا! شما به منزل پدرتان آمده اید و نیازی به گرفتن اجازه ندارید» و با اصرار زیاد، وی@@N@@را مجبور می کند میوه ها را با خود ببرد. فردای آن روز، دزد به محضر این عالم می آید و توبه می کند و از آن پس، انسانی مؤمن و پرهیزگار می شود.

آری! اگر تواضع و ادب، این چنین در روحیات اشخاص خلاف کار تأثیرگذار است، قطعا اثر آن در جان و روح دوستان با ایمانی که برای زندگی خود دوستی و محبّت و ارادت را@@N@@برگزیده اند به مراتب، بیشتر و عمیق تر است.

1 . المحجة البیضاء، ج 2، ص 155.

2 . بحارالأنوار، ج 74، ص 181.

3 . همان، ج 78، ص 229.

این مجله مخصوص کودک و نوجوان می باشد.

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

پیام زن
ویژه مسائل زنان و خانواده

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
محمد جعفری گیلانی
سید ضیاء مرتضوی

3

7733305
7738743
7733305
payam-zan_man@aalulbayt.org

قم، صندوق پستی 371…

پرسمان
فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی

مرکز فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
سید محمدرضا فقیهی
محمد باقر پور امینی
1380
3

7747240
7735473
7743816
info@porseman.net
www.porseman.n…

مبلغان
فرهنگی – تبلیغی
حوزه

1385/6/1
3
mbl

 در این مقاله تصمیم داریم شمارا با دعای افتادن مهر به دل از راه دور  دعا برای جلب محبت شدید از راه دور دعا برای جلب محبت پسر از راه دور بيقرار كردن مطلوب از راه دور طلسم از راه دور طلسم احضار عشق از راه دور دعا برای جلب محبت قوی دعای جلب محبت سریع دعاي محبت با فلفل سياه بیشتر آشنا کنیم.

 اگر می خواهید مهر خود را در دل دیگران برافروخته کنید باید بدانید که راهکارهای بیشتری غیر از دعا کردن وجود دارد که به شما کمک می کند بدون ارتباط مستقیم و از راه دور این عشق و محبت را در هر شخصی که می خواهید ایجاد کنید. این راهکارها بر اساس روانشناسی کاربردی و تکنیک های ان ال پی عشق می باشد. اما باید توجه کنید که از این تکنیک ها فقط برای جلوگیری از طلاق و ایجاد روابط سالم و ازدواج باید استفاده کرد. به عبارت دیگر برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها، مهارت های ایجاد مهر و محبت از راه دور و جذب معشوق “حتی بدون برقراری ارتباط” به شما توصیه می کنیم با تیم روانشناسی نوین بینش ارتباط برقرار کنید. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق در طرف مقابل آماده کمک به مراجعین محترم است. می توانید به صورت رایگان پرسش ها یا مشکلات خود را ترحیجا از طریق تلگرام به شماره ی زیر ارسال کنید تا شما را راهنمایی نمایند:

09306135008

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

مقالات زیر می تواند با افزایش سطح دانش در کنار دعاهای شما معجزه کند:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

بازگرداندن عشق از دست رفته به صورت تضمینی

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

دعای افتادن مهر به دل از راه دور

آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند

رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد

نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

هر کس خواهد كسي را عاشق خود كند اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است

و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند

بدمد و به خوردش دهد بيشك بر او عاشق شود و آيه اين است:

((يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز

« صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را

تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال

خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او

به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

بيقرار كردن مطلوب از راه دور

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و

(ایه ی ۱۷/سوره ی انفال)را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا

۲۷ روز کامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد.مجرب

است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

 

طلسم از راه دور

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به

محبت شما احضار گردد

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَى وَ

لَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَى وَوَجَدَكَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَكَ عَائِلًا

فَأَغْنَى فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة

الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟

 

طلسم احضار عشق از راه دور

دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید زبان آن شخص

بسته می شود و با شما با محبت رفتار می کند

يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا

لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

هر گاه بخواهي كسي را تسخير كني وضو بگير ودو ركعت نماز به جاي بياورودر هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه اين ايه را بخوانيد((عَسَي اللهَ اَن يَجعَلَ بَينَكم وَبَينَ الَذينَ عادَيتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحيم))

 

دعا برای جلب محبت قوی

هر که این آیات را بر پوست آهو بنویسد ، به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است. (يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

 

دعای جلب محبت سریع

به جهت محبت بین الزوجین که ما بین آنها نزاع (اختلاف) بوده باشد این دعا را نوشته در موم گیرد و در زیر سر خود نهد محبت بهم رسد. ان شاء الله.بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.فلان علی حب فلان (به جای فلان ، نام شخص و مادرش را بنویسد).

 

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل به شما توصیه می شود حتما از سایت روانشناسی نوین بینش دیدن فرمایید. در این سایت به شما آموزش داده می شود چگونه برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید و دانش لازم را نیز در زمینه ی روابط عاشقانه و ازدواج بدست آورید.

سایت روانشناسی نوین بینش

مطالب بیشتر:     

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه

دعای بیقراری معشوق از راه دور

دعای دیوانه کردن

دعا برای تسخیر قلب دیگران

دعا جهت دلتنگ شدن فرد 

دعای عاشق کردن مرد

دعای بی قراری

خوانده نشود: دعای افتادن مهر به دل از راه دور  دعا برای جلب محبت شدید از راه دور دعا برای جلب محبت پسر از راه دور بيقرار كردن مطلوب از راه دور طلسم از راه دور طلسم احضار عشق از راه دور دعا برای جلب محبت قوی دعای جلب محبت سریع دعاي محبت با فلفل سياه دعای افتادن مهر به دل از راه دور  دعا برای جلب محبت شدید از راه دور دعا برای جلب محبت پسر از راه دور بيقرار كردن مطلوب از راه دور طلسم از راه دور طلسم احضار عشق از راه دور دعا برای جلب محبت قوی دعای جلب محبت سریع دعاي محبت با فلفل سياه

چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟
چگونه مهرمان را در دل طرف مقابل بیندازیم؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *