چگونه نوزاد دختر می شود

 
helpkade
چگونه نوزاد دختر می شود
چگونه نوزاد دختر می شود

برای دختردار شدن باید از برنامه های خاص و روش های قوی کمک بگیرید که ما آنها را به شما معرفی می کنیم ؛چند راه برای افزایش داشتن فرزند دختر وجود دارد طبق شواهد، بعضی از این روش ها اثر بخش هستند.

1.روش کنترل کروموزم ها :

از این روش در دهه 1960 استفاده میشد و 75 درصد مواقع موفقیت آمیز بوده است. بر این باور بوده است که جنسیت کودک از زمان لقاح شکل میگیرد.معمولا کروموزومY ،سریع تر از نوع Xشنا میکند، اما عمر کوتاهی دارد ؛ کروموزوم X پایدار تر است.اگر 2 یا 4 روز قبل از لقاح رابطه جنسی داشته اید، اسپرم Y به اندازه کافی زنده نمیماند تا به تخمک برسد، به همین دلیل شانس به X میرسد. اگر پدر خواستار فرزند دختر است، باید از رابطه جنسی زمانی که از تخمک گذاری زن گذشته اجتناب کند.

مشکلات: اجتناب از رابطه، شانس دختر بودن جنین را کاهش میدهد این روش نیاز به زمان، تفکر، و خویشتن داری زوجین دارد تا نتیجه دهد.

چگونه نوزاد دختر می شود

2.روش دکتر ویلان برای نزدیکی با هدف دختر شدن جنین :

این روش توسط دکتر الیزابت ویلان مطرح شده است و در 57 درصد مواقع موفقیت آمیز است و مربوط به زمان داشتن رابطه جنسی است تا فرزند دختر داشته باشید.زمانی که درجه حرارت بدن بالا است و رابطه جنسی برقرار میکنید, زمانی که تخمک گذاری به اوج خود رسیده، احتمال دختر بودن فرزند بالا میرود.این روش باور دارد با داشتن رابطه جنسی که یک روز قبل از به اوج رسیدن دمای بدن شانس داشتن فرزند دختر بیشتر میشود، و اسپرم X شانس بیشتری برای جفت شدن با تخمک خواهد داشت ،برای داشتن فرزند پسر، بعد از کاهش دمای بدن رابطه برقرار شود.البته برخی دانشمندان بر این باورند که زمانبندی رابطه جنسی جنسیت را مشخص نمیکند.

3.روش اسید خانگی :

این روش بر این باور است که قبل از تخمک گذاری غذای اسیدی مصرف کنید اسپرم Y برخلاف اسپرم X در این شرایط زنده نمی ماند.اگر با مصرف غذاهای اسیدی مشکلی ندارید، پس سرکه، نوشابه، و شکلات را به منوی غذایی خود اضافه کنید.

از غذاهای قلیای اجتناب کنید:

مثل سیب، خیار، آواکادو و بادام و همچنین مقادیر کمتری پتاسیم، سدیم، و کافئین مصرف کنید که محیط واژن را قلیایی میکنند.

البته :بعضی از میوه جات اسیدی مثل مرکبات بعد از مصرف اثری قلیایی خواهند داشت که شانس فرزند دختر را کاهش میدهد پس در مصرف مواد غذایی، خیلی دقت کنید.

روش های بالا درصد شانس داشتن فرزند دختر را افزایش میدهند علاوه بر آنها نکات زیر را نیز در نظر بگیرید:

استفاده از کاندوم :

به نظر عجیب است اما استفاده از آن برای تعیین جنسیت کمک کننده است. استفاده مداوم از دیگر روشهای پیشگیری اسپرم کروموزوم های مردانه را از بین میبرد پس بهتر است از کاندوم تا قبل از تخمک گذاری استفاده شود همانند دو روش قبلی.

موقعیت رابطه جنسی ضعیف :

از رابطه جنسی عمیق دوری کنید. یک رابطه ضعیف و عادی اسپرم Y را از دهانه رحم دور نگه میدارد و آن را دفع میکند. اسپرم کروموزوم X جذب محیط اسیدی میشود و زودتر به واژن میرسد.

رابطه جنسی مکرر داشته باشید :

از پوزیشن مسیحی برای رابطه جنسی مکرر استفاده کنید.روابط جنسی بعد از پریود، و 2 تا 3 روز قبل از تخمک گذاری درصد دختر بودن را افزایش میدهد.

از داروهای سرماخوردگی و سینوس اجتناب کنید :

در طول تخمک گذاری، بدن زنان موکوس فعال تولید میکند که به لقاح کمک میکند ، اسپرم کروموزوم مردانه به سختی از موکوس عبور میکند و بسیار شکننده است ،اما اسپرم کروموزوم زنانه برعکس عمل میکند. مصرف داروی سرما خوردگی، موکوس را باریک میکند و اجازه میدهد تا اسپرم Y از آن عبور و به تخمک برسد.

نداشتن ارگاسم :

تحقیق علمی در این زمینه وجود ندارد،اما طبق بعضی تئوری ها بیان میکنند نداشتن ارگاسم به داشتن فرزند دختر کمک میکنند. ارگاسم حالت قلیایی بدن را بالا میبرد و موجب میشود تا اسپرم مردانه به تخمک برسد ، بدون ارگاسم، این اتفاق نمی افتد.

از همسر خود بخواهید دوش آب گرم بگیرد:

اسپرم X در مقابل گرما مقاوم است ، گرفتن دوش آب گرم، به داشتن فرزند دختر کمک میکند.

شستشو واژن بعد از رابطه :

این کار موجب از بین رفتن اسپرم Y و زنده ماندن اسپرم X میشود ، مقداری سرکه را با آب ترکیب کنید و واژن را شستشو دهید.

روش های طبیعی ،تنها فقط برای تحقق هدف شما کافی نیستند غذاهایی که مصرف میکنید روی جنسیت تاثیر گذار هستند.

1.تخم مرغ که کلسیم بالا و اسیدیته است:

مصرف مرتب تخم مرغ که منبع غنی از کلسیم است و به خاطر اسیدی بودن PH واژن را افزایش میدهند و مانع عبور اسپرم Y میشوند.

2.برگ سبز سبزیجات که دارای مواد مغذی است :

این برگ ها دارای مواد مغذی و ویتامین هستند، و برای زنده ماندن اسپرم X مناسب.بروکلی منبع غنی از کلسیم، مگنزیوم، همچنین ویتامین A, C, K است.

3.توت ها PH واژن را منظم میکنند :

انواع توت ها از جمله کرن بری، تمشک، توت فرنگی به داشتن فرزند دختر کمک میکنند و محیط واژن را اسیدی . کالری پایین دارند که طبق یک تئوری، کالری پایین احتمال فرزند دختر را افزایش میدهد. از کمپوت توت ها اجتناب کنید، که سرشار از شکر هستند ، قند مصنوعی قند خون را بالا میبرد و ابتلا به دیابت را افزایش میدهد.

چگونه نوزاد دختر می شود

4.تمامی غلات منبع غنی مگنزیوم و سلنیم هستند:

مگنزیوم و سلنیم سیستم دفاعی بدن را بهبود میبخشند، استخوان بندی را محکم میکنند، و شانس داشتن فرزند دختر را افزایش میدهند.مصرف روزانه مگنزیوم برای زنان، 310 میلی گرم است اما اگر خواهان دختر هستید، 400 میلی گرم روزانه مصرف کنید ؛ بعضی از غلات ،شامل؛ برنج قهوه ای، نان جو، بلغور و جو هستند.

5.لوبیا سرشار از مگنزیوم و فیبر است :

انواع مختلف لوبیا ،مثل؛ لوبیا قرمز، سیاه، سویا به داشتن فرزند دختر کمک میکنند، به دلیل داشتن مگنزیوم و فیبر.

6.شیر دارای کلسیم و لاکتیک اسید است:

سه ماه قبل از تخمک گذاری شیر مصرف کنید هم سرشار از کلسیم است، لاکتیک اسید دارد، و PH نزدیک به 6.5 است ؛ محیط واژن را اسیدی میکند که برای اسپرم Xمفید است. روزانه بیشتر از 3 لیوان مصرف نکنید ،موجب رفلکس معده میشود ، میتوانید ماست را جایگزین آن کنید.

7.سالمون ،سرشار از پروتئین و ویتامین است :

سالمون سرشار از پروتئین، ویتامین D، و فتی اسید است و محیط واژن را اسیدی میکند. سالمون دودی مقدار زیادی نمک دارد ،از آن اجتناب کنید برای اینکه سالمون خوش طعم بشود آن را با پنیر بسته بندی کنید.همچنین میتوانید از ترکیبات بالا سالاد تهیه کنید و مصرف کنید.

8.دانه ها و مغز ها ،دارای مواد مغذی هستند :

تخم کدو، آفتابگردان، بادام، کنجد سرشار از مگنزیوم و کلسیم هستند و مفید برای اسپرم X از بادام بریزیلی استفاده کنید که دارای اولیک اسید است و محیط واژن را اسیدی میکند.

9.تافو شامل مواد مغذی است:

تافو شامل کلسیم، مگنریوم، سدیم، آهن، زینک که مسیر را سالم نگه میدارد ، روزانه 100 میلی گرم تافو مصرف کنید.

10.انجیر منبع کلروژنیک اسید است :

سرشار از کلروژنیک اسید و ویتامین K, A, B وE است و محیط واژن را اسیدی میکند. مصرف زیاد قند خون را بالا میبرد.

11.شکلات میزان اسیدی را بالا میبرد:

شکلات نیز، حالت اسیدی دارد و برای محیط واژن مناسب است. شکلات تلخ را به جای شکلات شیری استفاده کنید.

12.سیب مصرف نکنید:

مصرف یک سیب روزانه شما را از دکتر دور نگه میدارد ؛ اما مصرف سیب، شانس داشتن فرزند دختر را کاهش میدهد. میزان اسیدی، سیب پایین است و محیط را برای اسپرم Y مهیا میکند.

13.موز کمتری مصرف کنید:

موز، شامل ویتامین و مواد مغذی، و به خصوص پتاسیم است که محیط واژن را قلیایی میکند و برای اسپرم X مناسب نیست.

14.از نوشیدنی ها و غذاهای قلیایی اجتناب کنید :

اگر خواهان فرزند دختر هستید، از مصرف نوشیدنی و غذای قلیایی اجتناب کنید ، آب شیشه ای و چای گیاهی قلیایی هستند.

15. رژیم نمک پایین و کلسیم بالا :

با داشتن رژیمی که نمک پایین و کلسیم بالایی دارد جنسیت فرزند خود را حتی قبل از تخمک گذاری میتوان مشخص کرد. از مواد گوشتی کم نمک، پنیر آبی، غذاهای پروسس شده، و زیتون برای داشتن فرزند دختر استفاده کنید و مصرف نمک را کاهش دهید.

آیا هروقت دختر بچه‌‌ بانمکی را با لباس صورتی می‌بینید، قند توی دلتان آب می‌شود؟ حتما همین‌طور است، چون هم‌اکنون در حال خواندن این مقاله هستید و با خود فکر می‌کنید چطور می‌توانید صاحب فرزند دختر شوید و راه های دختر شدن جنین کدام است؟ ابتدا برای روراست بودن، باید بگوییم که هیچ روش تضمینی برای دختر دار شدن وجود ندارد. ولی اگر مشتاق هستید، امتحانش ضرری ندارد. به هر حال شما ۵۰ درصد شانس موفقیت دارید!

 هرچند ما درک می‌کنیم که برخی زوج‌ها در دنیای خود بنا بر دلایل شخصی، به دنبال داشتن نوزاد دختر هستند، اگر نظر ما را بخواهید، بهترین نتیجه این است که نوزاد سالم باشد. پس در حالی‌که این مقاله درباره روش های دختر شدن جنین را مطالعه می‌کنید این موضوع را نیز در ذهن داشته باشید.

آماده‌اید ببینیم چگونه می‌توانید صاحب فرزند دختر شوید و یا به عبارتی شانس خود را برای داشتن دختر افزایش دهید؟ برای شروع ۹ نکته مهم را مطالعه کنید:

روش تضمینی برای دختر دار شدن، روش شتلز

چگونه نوزاد دختر می شود

از دهه ۶۰ تاکنون از روش شتلز برای دختردار شدن استفاده شده است و ادعا می‌شود در حدود ۷۵ درصد از زوج‌هایی که قصد دختردار شدن داشته‌اند، با این روش موفق بوده‌اند.

دکتر شتلز معتقد است اولین شرط برای موفقیت، زمان‌بندی است. جنسیت جنین را کروموزوم‌های حامل اسپرم تعیین می‌کند. اسپرم مذکر (حاوی Y) سریع‌تر حرکت می‌کند ولی نسبت به اسپرم ماده (حاوی X)عمر کوتاه‌تری دارد. اسپرم‌های ماده قوی‌تر و سرسخت‌تر هستند و نسبت به اسپرم‌های مذکر آهسته‌تر حرکت می‌کنند. طبق روش شتلز، باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت کرد تا در زمان تخمک‌گذاری فقط اسپرم‌های ماده باقی مانده باشند. در نتیجه در زمان تخمک‌گذاری، برای باروری تخمک تنها اسپرم‌های ماده زنده مانده‌اند. دکتر شتلز توصیه می‌کند هنگامی‌که ترشحاتی شفاف و مانند زرده تخم‌مرغ دارید از مقاربت پرهیز کنید زیرا این علامت تخمک‌گذاری است. البته باید در نظر بگیرید که مقاربت نکردن دراین دوران می‌تواند کلا مانع باردار شدن شما شود.   

روش تضمینی برای دختر دار شدن، روش ولان

روش دیگری که توسط دکتر الیزابت ولان پیشنهاد شده است، ادعا دارد ۵۷ درصد از زوج‌هایی که قصد دختردار شدن داشته‌اند با این روش موفق بوده‌اند.

زمان‌بندی تئوری ولان اندکی متفاوت است:

اگر می‌خواهید صاحب فرزند دختر شوید باید ۲ تا ۳ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت داشته باشید. روش ولان و شتلز کاملا با هم متفاوت است. ولی همچنان هر دو طرفداران زیادی دارند. ولی پی بردن به این موضوع که آیا این موفقیت‌ها، درنتیجه دنبال کردن این روش‌ها بوده یا خیر چندان آسان نیست.

تحقیقات اندکی در مورد بررسی موفقیت این روش‌ برای دختردار شدن انجام گرفته است. 

روش تضمینی برای دختر دار شدن، وضعیت مقاربت

برای پسردار شدن دخول کامل باید انجام شود. در حالی‌که برای دختردار شدن برعکس این قضیه صادق است.برای دختردار شدن می‌توانید مقاربت رو در رو انجام دهید که عمق دخول را محدود می‌کند. در این روش انزال در فاصله دورتری از دهانه رحم اتفاق می‌افتد.

اسپرم مذکر پیش از آن‌که از بین برود با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاه‌تری حرکت می‌کند. بنابراین هنگامیکه از دخول عمیق جلوگیری می‌کنید می‌توانید از رسیدن اسپرم مذکر به تخمک و بارور کردن آن جلوگیری کنید.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، نرسیدن به ارگاسم

طبق نظریه متخصصان تعیین جنسیت،‌ به ارگاسم نرسیدن ممکن است به دختردار شدن کمک کند. محیط واژن در هنگام ارگاسم قلیایی می‌شود و بستر مناسبی برای زنده ماندن اسپرم‌ها ایجاد می‌شود. هنگامیکه این ترشحات قلیایی وجود نداشته باشند اسپرم مذکر به سختی زنده می‌ماند و شانس کمتری برای رسیدن به تخمک خواهد داشت.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، مقاربت بیشتر

به جای اینکه زندگی زناشویی خود را به مواقع خاص محدود کنید، وقتی قصد دختردار شدن دارید، بهتر است‌ تناوب مقاربت‌های خود را بیشتر کنید.

در روزهایی که زمان طلایی بارداری نزدیک می‌شوید تا می‌توانید دفعات مراقبت را بیشتر کنید. این کار باعث می‌شود تعداد اسپرم‌های همسر شما کاهش پیدا کند، به این ترتیب تعداد اسپرم‌های مذکر تندرو در رقابت برای رسیدن به تخمک کاهش پیدا می‌کند.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، سبزیجات مصرف کنید

طبق یک تحقیق با خوردن میوه و سبزیجات شانس دختردار شدن بالا می‌رود. برخی افراد بر این باور هستند که رژیم غذایی گیاهی شانس دختردار شدن را بالا می‌برد،‌ مخصوصا اگر اسفناج، آجیل و بروکلی مصرف کنید. غذاهایی مصرف کنید که سرشار از کلسیم و منیزیم باشد. مانند برگ‌های سبز، میوه‌ها و برنج که گفته می‌شود برای دختردار شدن مفید است.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، محیط واژن را اسیدی کنید

خوردن غذاهای اسیدی در روزهایی که نزدیک به تخمک‌گذاری شانس دختردار شدن را بالا می‌برد.اسپرم‌های نر نمی‌توانند در محیط اسیدی زنده بمانند و خوردن غذاهای اسیدی باعث اسیدی شدن محیط واژن شما خواهد شد. هرچند به خاطر داشته باشید که اسیدی بودن بدن برای سلامتی مضر است. اگر هنوز تمایل دارید که این روش را امتحان کنید،‌ می‌توانید از سرکه استفاده کنید.

برخی بر این باور هستند که باید از خوردن غذاهی قلیایی مانند سیب، بادام، خیار و آووکادو (که همه از غذاهای مغذی هستند) در زمان تخمک‌گذاری پرهیز کنید.

توجه کنید؛ داشتن یک نوزاد سالم و خوردن اسید فولیک کافی برای جلوگیری از نقص عصبی جنین باید خیلی مهم‌تر از جنسیت جنین باشد.

چگونه احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد؟ نمک کمتری مصرف کنید

اگر می‌خواهید صاحب دختر شوید،‌ نمک را از  برنامه خود حذف کنید. گفته می‌شود رژیم غذایی کم‌نمک، شانس دختردار شدن را بالا می‌برد.

تحقیقات اخیر نشان داده است رژیم غذایی غنی از سدیم و پتاسیم، مناسب اسپرم‌های مذکر است. بنابراین باید از گوشت‌های نمکی، زیتون،‌ پنیر آبی و غذاهای آماده پرهیز کنید. همچنین باید مصرف نمک را در هنگام پخت غذا محدود کنید.

چگونه می‌توانم صاحب فرزند دختر شوم : حمام کردن

برخی از مردم بر این باورند که اسپرم‌های مذکر از گرما گریزان هستند و نمی‌توانند در دمای بالا طاقت بیاورند. بنابراین حمام کردن و نشستن در وان آب گرم قبل از مقاربت می‌تواند در ضعیف کردن اسپرم‌های مذکر مفید باشد.

برای اغلب زوج‌ها، مهم داشتن یک فرزند سالم است. اما اگر مدت‌هاست در انتظار دختر هستید،‌ می‌توانید روش‌های بالا را امتحان کنید ولی به خاطر داشته باشید که برای اغلب این موارد،‌ مدرک علمی وجود ندارد. هرچند افراد زیادی ممکن است با این روش‌ها به نتیجه دلخواه خود رسیده باشند ولی به این معنا نیست که در مورد شما هم اتفاق بیفتد. برخی از این روش‌ها، مخصوصا روش زمان‌بندی ممکن است شانس باروری شما را کاهش دهند.

روش تضمینی برای دختر دار شدن: روش Babydust

کتاب روش Babydust تازه‌ترین کتابی است که به بازار آمده و زوج‌هایی که می‌خواهند صاحب نوزاد دختر شوند، باید این کتاب را بخوانند! کتاب روش Babydust نوشته کاترین تیلور بر اساس تازه‌ترین تحقیقات پزشکی است و طرفداران زیادی دارد.

کاترین دارای کارشناسی میکروبیولوژی، ایمنولوژی و ژنتیک مولکولی است. او در کتابش از قطبیت تخمک، PH، رژیم‌های غذایی اسیدی،‌ قلیایی و یون صحبت می‌کند. ترکیبی از زمان‌بندی دقیق و تناوب که موفقیت آن در مطالعات بالینی منتشر شده مورد اثبات قرار گرفته است.

منبع: bellybelly

 

بیشتر بدانید:

1- چه تعداد اسپرم برای بارداری نیاز است؟

2- افزایش احتمال بارداری و باردار شدن سریع با روش های کاربردی

چگونه نوزاد دختر می شود

3- آیا مصرف مکمل کلسیم و منیزیم در تعیین جنسیت جنین یا دختر شدن آن تاثیری دارد؟

4- آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن

 

 

 

 

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

این بخش در حال طراحی می باشد

شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

 آیا می‌توانید روی جنسیت کودک‌تان تاثیر بگذارید؟ امتحان کنید! در این‌جا می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی از روی تقویم چینی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.1. تقویم تولد چینی را دنبال کنیددر حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند.بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید.این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا 700 سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما 25 سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید.طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا 99 درصد درست عمل می‌کند.2. رژیم غذایی دخترانه بگیریدتعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند.مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید.تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.3. موقعیت شما در رابطه جنسیگروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد.او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.4. تنظیم درست زمانبر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx  (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند.بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند. عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.

 

5. رابطه‌ای عاشقانه داشته باشیدنظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد.حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.6. از انزال در مقاربت خودداری کنیدروش شتلس همچنین می‌گوید که انزال زن نقشی اساسی در تعیین جنسیت کودک دارد. زمانی که یک زن به انزال می‌رسد، بدن او ماده‌ای ترشح می‌کند که سطح قلیایی را افزایش می‌دهد و محیطی قلیایی فضایی مناسب برای تولید فرزندی پسر است. به همین خاطر اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید از انزال در مقاربت خودداری کنید.این را مادرانی که در این زمینه تجربه داشتند بیان می‌کنند: انزال، کار را به سرعت و بدون مراسمی خاص به پایان می‌رساند و فرزندی پسر را به شما خواهد داد.7.  به آهنگی آرام گوش دهیدطی گفتگویی با دو مادر که هر دو صاحب یک پسر و یک دختر بودند به این نتیجه رسیدم که هردوی آن‌ها جمله‌ای مشابه گفتند: برای دختردار شدن باید مقاربتی برنامه‌ریزی‌شده و رمانتیک داشت.کیسی از آتلانتا می‌گوید: «دختران ما حاصل مقاربتی برنامه‌ریزی شده با موسیقی آرام و شمع‌هایی روشن بودند.» از طرف دیگر او می‌گوید: «پسر من حاصل مقاربتی است که با همسرم در زمان فراغتی که او برای خوردن ناهار از سر کار به خانه آمده بود، داشتم. نه موسیقی ملایم و نه شمعی روشن بود.»هولی از آتلانتا نیز همین داستان را بیان می‌کند: اگر شما خواستار فرزندی دختر هستید، باید رابطه‌ای برنامه‌ریزی شده داشته باشید که با روزهای قاعدگی شما هماهنگ باشد. او توضیح می‌دهد که این دقیقا کاری بود که او و همسرش را صاحب دختری کرد.کیسی به سادگی اضافه می‌کند که «اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید رابطه‌ای که مورد علاقه زنان است را پیش بگیرید. به موسیقی آرام گوش دهید و شمع‌ها را روشن کنید.» چه محیطی بهتر از این برای تولد کودک‌تان؟8. بدون مقاربت بچه‌دار شویداگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود 60 میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند.اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

چگونه نوزاد دختر می شود

 

منبع:niniban.com

بارداری و زایمان راحت با…


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

معتبرترین فروشگاه خرید گیفت کارت در ایران


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم


به همسرت اعتماد نداری؟


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


دنبال بهترین روانشناس تهران میگردی؟

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

بهترین مراکزآموزشی بابالاترین میزان بازدهی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای بچه دار شدن چه باید کرد

 

به نظر میرسد که برخی از زوج ها تنها با صحبت کردن درباره حامله شدن، میتوانند بچه دار شوند. ولی خيلي های ديگر باید به اندازه کافی صبر داشته باشند و قدری هم خوش شانس باشند تا بتوانند باردار شوند. چنانچه نمی دانید چگونه باید باردار شوید، با همان شیوه قدیمی آغاز کنید. در این مقاله هر آنچه که لازم است بدانید را در اختیارتان می گذاریم.

 

چنانچه شما هم جزء این دسته از اشخاص هستید و میخواهید که هر چه سریعتر صاحب فرزند شوید، این نکته ها که در این بخش آورده ایم به شما کمک می کنند که درصد باروری تان را افزایش دهید و سریعتر باردار شوید.

چگونه نوزاد دختر می شود

 

چگونه بچه دار شویم

 

چنانچه فیزیک مناسبی برای حاملگی داشته باشد به احتمال زیاد شما حاملگی موفقی خواهید داشت. باید بدانید آیا فیزیک بدن شما مطلوب بارداری هست یا خیر؟!( یاد بگیرید چه تغییراتی در این راستا به شما کمک خواهد کرد.( یک برنامه ی چکآپ قبلی با دکتر یا ماما. میتواند موثر باشد. امکان دارد قادر به گرفتن وقت از ماما یا حل مشکلات بهداشتی به طورسریع نشوید ولی برداشتن این قدم ها در اسرع وقت به حاملگی سریع کمک خواهد کرد.

 

بارداری می تواند به گذشته ی ژنتیکی و تاریخچه ی قومی بستگی داشته باشد به این منظور پزشک از شما ازمایش غربالگری خواهد گرفت تا شاید که شما و یا همسرتان بیماری های ارثی مثل فیبروز کیستیک- بیماری سلول داس و بیماری های ديگر به ارث نبرده باشید. انجام این ازمایش ها احتیاج به بزاق دهان یا نمونه خون هر کدام از شما دارد که می تواند تنها راه مطمئن و مهم برای کمک به اطمینان داشتن یک فرزند سالم باشد که شما می توانید انجام دهید و البته از این لحاظ تحت پوشش بیمه سلامت هستید.

 

 

چنانچه از روش های جلوگیری از بارداری مثل کاندوم یا استفاده می­کنید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که استفاده از آنرا متوقف کنید و درصورتی که چرخه قاعدگیتان مرتب است باید امادگی حامله شدن را داشته باشید. درصورتی که از قرص ضد حاملگی، برچسب یا g استفاده کرده باشید، امکان دارد این فرآیند قدری بیشتر طول بکشد.

 

برای قطع مصرف قرص ها نیازی نیست تا پایان چرخه قاعدگیتان منتظر بمانید و قاعدگیتان احتمالاً تا چند روز بعد از قطع آن ها شروع می­شود. در بعضی زنان شروع دوباره تخمك گذاری امکان دارد تا یک ماه هم طول بکشد ولی این مسأله کاملا طبیعی است.

 

اگر از امپول ضد بارداری استفاده کرده اید ، امکان دارد این زمان طولانی‌تر هم باشد. بعد از گذشت یک سال، 85 درصد از زنانی که تصمیم دارند باردار شوند، می­توانند باردار شوند. شانس حامله شدن در کم تر از یک ماه بدون هیچ شیوه جلوگیری حدوداً 30 درصد است.

 

چگونه بچه دار شویم به زبان ساده

 

پیش ترها زنان متمرکزتر بودند و همه چیز را پیرامون قاعدگی شان می دانستند – زمان دقیق آغاز قاعدگی، زمان پایان آن و زمان تخمك گذاری. اکنون که بسياري از زنان از روش های جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، متوجه چرخه طبیعی قاعدگی شان نیستند. پزشکان توصیه می کنند روزهای بین دوره های قاعدگی تان را بشمارید.( از اولین روز قاعدگی تان در یک ماه و آغاز قاعدگی بعدی تان را بشمارید؛ اپلیکیشن هایی هم وجود دارند که در این کار به شما کمک می کنند.)

 

تخمك گذاری معمولاً در حدود ۱۴ روز پیش از آخرین روز چرخه قاعدگی رخ می دهد( روزی پیش از شروع پریودی). بنابراین، اگر یک چرخه مرتب ۲۸ روزه دارید، تخمك گذاری شما احتمالا در روز ۱۴ رخ می دهد. در روزهای منجر به تخمک گذاری شما در بالاترین شرایط باروری قرار دارید.

 

برای کمک به تعيين دقیق زمان تخمك گذاری، بعضی متخصصین توصیه می کنند دمای پایه بدن تان را در یک دوره چند ماهه یادداشت کنید. یادداشت کردن دمای پایه بدن( BBT) قدری زحمت دارد:هرروز صبح به محض بیدار شدن از خواب با یک دماسنج پایه مخصوص دمای تان را اندازه می گیرید.

 

بعد از چند ماه شاهد یک الگو خواهید بود:دمای پایه بدن شما در روز تخمك گذاری پائین می آید، آنگاه روز بعد بالا می رود و تا هنگامی که پریود هستید( یا درصورتی که لقاح انجام شود در دوره بارداری تان) بالا می ماند. همینطور، پزشکان ديگر توصیه می کنند ترشح دهانه رحم تان را بررسی کنید( در زمان تخمك گذاری خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند).

 

چگونه حامله شویم

 

اسپرم های تازه، سالم و قدرتمند بهترین شانس را برای باروری تخمك دارند. همسر شما میتواند کارهای زيادي برای تقویت اسپرم انجام دهد و به این ترتیب قدرت باروری خود را بهبود بخشد:

– از مصرف سیگار و مواد پرهیز کند حتی تفریحی

– مصرف نوشیدنی های الکلی را محدود کند

– وزن خویش را به حد طبیعی برساند درصورتی که اضافه وزن دارد

– مواد مغذی خاص را به میزان کافی مصرف کند مانند روی، اسید فولیک، ویتامین ث تا به تولید اسپرم زیاد و قدرتمند کمک شود

– از وان گرم و سونا یا دوش داغ پرهیز کند برای این که اسپرم ها را میکشد ( بیضه ها در دمای ۹۴ تا ۹۶ درجه فارنهایت بهترین عملکرد را دارند که کمی سردتر از دمای طبیعی بدن است)

 

هرچه همسرتان زودتر این تغییرات را به وجود آورد بهتر است. بالغ شدن اسپرم زمان بر است، بدین ترتیب بهبود سبک زندگی امروز سه ماه بعد در اسپرم ها تأثير می گذارد.

 

چگونه نوزاد دختر می شود

سیگار کشیدن برای شما خوب نیست، حتی چنانچه روزی یک بار یا دو بار این کار را می کنید، وقت آن است که آن را متوقف کنید. بر اساس گفته کارشناسان، سیگاری ها بیش از مشکلات ناباروری رنج می برند و نسبت به افردی که سیگار نمی کشند در طی دوران بارداری بیشتر دچار مشکل می شوند.

 

در واقع ، زنانی که سیگار می کشند احتمال بیشتری در تولید تخمك با ناهنجاری های ژنتیکی دارند. نه تنها شما، حتی همسرتان باید سیگار را ترک کنید، برای این که مردان سیگاری بیشتر ممکن است که تعداد اسپرم کمتری داشته باشند.

 

چگونه حامله شویم به روش سنتی

 

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید کلا کافئین را از زندگی خویش حذف کنید. ولی خبر بد این است که شما باید به شدت ميزان مصرف آنرا کاهش دهید. کافئین اضافی در سیستم بدن شما میتواند سلامت باروری شما را به خطر بیاندازد و این کار را مشکل تر کند.

 

مصرف الکل میتواند سبب دوره های نامنظم، عدم تخمك گذاری و تغيير در میزان غلظت استروژن و پروژسترون شود. 

 

درصورتی که مداوماً دو تا سه بار در هفته امیزش داشته باشید احتمال این که یکی از دفعات با دوره باروری هم زمان شود بالا می رود. برای زوج های سالمی که می خواهند بچه دار شوند چیزی به اسم امیزش زیاد از حد وجود ندارد. برای بچه دار شدن باید مداوم امیزش داشته باشید.

 

اگر زیر ۳۵ سال هستید و از سلامتی عمومی بهره مند هستید، شانس لقاح در ۱۸ ماه پیش رو برای تان به این ترتیب است – در ۶۰ درصد از زوج های این گروه سنی در ۶ ماه اول، ۸۰ درصد در مدت یک سال و ۹۰ درصد در مدت یک سال و نیم لقاح صورت می گیرد. هر ماه ۱۵ درصد شانس لقاح در شما وجود دارد. درصد بسیار کمی از زوج ها مشکل باروری دارند و به درمان احتیاج دارند.

 

باروری شما پس از ۳۵ سالگی با شدت بیشتری کاهش می یابد، بنابراین چنانچه سنتان بالاتر است زمان بیشتری برای لقاح زمان لازم است. اگر ۳۵ سال یا بالاتر هستید و بعد از ۶ ماه رابطه جنسی مراقبت نشده لقاح در شما صورت نگرفت، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید برای این که پنجره باروری تان کوچک تر می شود.

 

روش بچه دار شدن

 

پاون توصیه کرده است زنانی که سعی می کنند تا باردار شوند، حتی پیش از باردار شدن شروع به مصرف ویتامین قبل از تولد می کنند.

 

او بیان نموده است که زنان نسبت به این شیوه تمایل بیشتری دارند و در زمان دوره بارداری مصرف خودشان را ادامه می دهند.

 

طبق نظر پاون، یک احتمال دیگر عبارت از مصرف مالتی ویتامین روزانه می باشد؛

 

این مصرف حداقل شامل 400 میکروگرم( mcg) از اسید فولیک، نوعی ویتامین B، در هرروز میباشد که برای جلوگیری از معایب تولدی در مغز و ستون فقرات نوزاد مهم می باشد.

 

شروع زودتر مصرف مکمل های اسید فولیک یک ایده مناسبی میباشد ، چرا‌که منجر به افزایش مسیرهای عصبی در مغز و رشد ستون فقرات در طول 3 تا 4 هفته پیش از بارداری می شود، که مربوط به پیش از هنگامی است که زنان انتظار باردار شدن دارند.

 

گردآوری:بخش زناشویی بیتوته

 

بارداری و زایمان راحت با…

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


جراحی زیبایی سینه و شکم


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


پیشنهاد خرید آنلاین ویژه روز مادر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اقدامات قبل از بارداری

 

1- قبل از اقدام به بارداری با همسرتان گفتگو کنید.

با خیالی آسوده با شفافیت و آرامی با همسرتان در باره اقدام برای بارداری حرف بزنید.

بچه دار شدن مسئله ای نیست که گفتگو در باره آن را به آینده موکول کنید.

چگونه نوزاد دختر می شود

برنامه ریزی برای باردار شدن مسیر شما را خیلی مشخص تر خواهد کرد.

اگر از حرف زدن با همسرتان در این باره نگرانید، دلتان را به دریا بزنید و قبل از باردار شدن با همسرتان صحبت کنید.

 

برای راحت تر صحبت کردن بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

شرایط مالی خودتان را قبل از اقدام بارداری در نظر بگیرید و برای دوران حاملگی و زایمان و نوزاد خود برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی قبل از بارداری به شرایط مناسب روحی شما کمک می کند.

 

2- مراجعه به پزشک قبل از بارداری

قبل از اقدام بارداری برای انجام آزمایش های روتین قبل از بارداری و معاینات پیش از حاملگی به پزشک مراجعه کنید.

معاینات پیش از بارداری به شما کمک می کند تا موارد و داروهای مورد نیاز خود را بشناسید.

صرف بعضی از داروها برای اقدام به بارداری و دوران بارداری می تواند مشکل ساز و خطر آفرین باشد.

 

3- آمادگی جسمی قبل از بارداری

برای اقدام به باردار شدن داشتن شرایط جسمانی مناسب (شرایط باردار شدن) قبل از بارداری امری مهم است.

 

آمادگی جسمانی به شما کمک می کند دوران بارداری را بهتر پشت سر بگذارید و بچه سالمی به دنیا بیاورید.

 

4- وزن مناسب برای اقدام به حاملگی

وزن مناسب احتمال نتیجه‌ی مثبت اقدام به بارداری موفق را افزایش می دهد.

اضافه وزن احتمال باردار شدن شما را کم می کند.

کاهش وزن نیز باعث دوره های قاعدگی نامنظم و در نتیجه کاهش احتمال حاملگی می شود.

داشتن یک رژیم غذایی مناسب قبل از بارداری کمک چشم گیری به بارداری موفق شما خواهد کرد. برخی از زنان پیش از بارداری به دنبال رژیم یک ماهه برای پسردار شدن و یا دختردار شدن هستند که معمولا پزشکان آنها را در این زمینه راهنمایی می کنند. 

 

اغلب زن‌ها خودشان به اندازه‌ی کافی نگران وزنشان هستند; آن‌ها دوست ندارند شخص دیگری هم این موضوع را به آنها بگوید. ولی این نکته مهم است.

بارداری در زنانی که زیاد چاق یا لاغر نباشند،راحت‌تر پیش می‌رود.

 

5- اسیدفولیک بارداری

اسید فولیک قبل از بارداری بیشتر برای جلوگیری از وجود نقض و بیماری در نوزاد است.

اسید فولیک  مقدار مشخص شده‌ای از ویتامین برای سلامت سیستم عصبی جنین است.

فولات یا فولیک‌اسید نام‌های دیگری هستند که گاهی از آن‌ها استفاده می‌شوند.

هرچیز مفیدی در صورتی که بیش از اندازه استفاده شده ممکن است برای شما مضر باشد.

 

مراقبت های قبل از بارداری

 

6- در استفاده از هر گونه دارو حتما با پزشک خود مشورت کنید.

چگونه نوزاد دختر می شود

درباره ویتامین اسید فولیک و زمان مصرف و ویتامین های قبل از بارداری با پزشک یا مشاوره بارداری صحبت کنید.

 

7- غذای سالم بخورید

برای این‌که دوران بارداری سالمی را سپری کنید باید سبک زندگی سالمی داشته باشید و مصرف میوه، سبزی، ماهی، مغزها و مواد غذایی طبیعی را در اولویت قرار دهید و دور غذاهای مضر مثل سرخ‌کردنی‌ها، انواع فست‌فود، سوسیس و کالباس و تنقلات پرکالری خط بکشید.

 

8- شناسایی دوره طلایی

برای تعیین زمان تخمک‌گذاری خود باید از یک فرمول ساده پیروی کنید. زمان دوره قاعدگی بعدی‌تان را در نظر بگیرید، سپس 12 تا 16 روز از آن کم کنید. این چند روز، همان محدوده زمانی است که احتمال تخمک‌گذاری و بارداری شما در آن زیاد است. برای خانم‌هایی که یک دوره کامل آنها 28‌روز طول می‌کشد، چهاردهمین روز معمولا روز تخمک‌گذاری است. برای استفاده از این روش، شما باید بدانید دوره کامل شما معمول چند روز طول می‌کشد البته از دستگاه‌های محاسبه تخمک‌گذاری نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

9- یخچال خود را از غذاهای سالم پر کنید

اگر هنوز خوردن غذاهای مغذی را شروع نکرده اید، اکنون وقت آن است تا غذاهای مغذی ای که برای داشتن یک بارداری سالم نیاز دارید را در بدن خود ذخیره کنید. سعی کنید هر روز حداقل 2 فنجان میوه و 2 و نیم فنجان سبزیجات همچنین مقدار زیادی غلات کامل ( سبوس دار ) و غذاهایی که کلسیم بالایی دارند مانند شیر، آب پرتقال کلسیم دار و ماست بخورید. اگر به ماهی خیلی علاقه دارید ، آن را زیاد مصرف کنید .

 

به علاوه ماهی به خصوص ماهی هایی مانند کوسه، شمشیر ماهی، شاه گورماهی و مهره ماهی، منبع بسیار عالی پروتئین بوده و حاوی مقدار زیادی متیل مرکوری هستند که مصرف زیاد آن برای رشد بیش از حد مغزجنین مضر است .زیرا مرکوری می تواند در بدن شما انباشته شده و بیش از 1 سال در آن باقی بماند و بهتر است از خوردن ماهی هایی که مرکوری بالایی دارند در طول دوران بارداری بپرهیزید .به جای آن در هفته حدود 2 عدد (12 مثقال ) ماهی ای که مرکوری کمی دارد مانند ماهی آزاد و کنسرو تن ماهی سفید بخورید.

 

10- به یک دندانپزشک مراجعه کنید

هنگامیکه خودتان را برای بچه دار شدن ، آماده می کنید ، سلامتی کلی خود را فراموش نکنید.شواهد نشان می دهند که بیماری پریدنتال یا عفونت باکتریایی که روی لثه و استخوان که از دندان ها محافظت می کنند اثر گذاشته و می تواند منجر به زایمان زودرس و تولد بچه های کم وزن بشود.در واقع ، محققین طی یک مطالعه ی عظیم دریافته اند که زنان بارداری که این بیماری را دارند 7 برابر بیشتر از دیگران زایمان زودرس دارند .مطالعه ی دیگری رابطه ی بین بیماری لثه و افزایش خطر پریکلامپسیا یا بارداری با فشار خون بالا ، حفاظت از مایع بودن و پروتئین در ادرار را نشان داد.

 

در مواقع بدتر ، تغییرات هورمونی طی بارداری می تواند شما را در مقابل بیماری لثه آسیب پذیر تر کند.افزایش پروژسترون و استروژن می تواند موجب واکنش متفاوت لثه نسبت باکتری در جرم دندان و در نتیجه تورم ،خونریزی و نرمی لثه بشود.شایان ذکر است که زنانی که به مراقبت از سلامتی دهان و دندان خود قبل از بارداری می پردازند می توانند احتمال تجربه ی ناراحتی های لثه در طول دوران بارداری را پائین بیاورند.

 

11- با مرکز سلامت روان خود در تماس باشید

طبق گفته های آلیس دومار، روانشناس، بنیانگذار و رئیس مرکز درمانی دومار همچنین استاد یار جینکولوژی و بیولوژی مولد در دانشگاه پزشکی هاروارد ، زنانی که از افسردگی رنج می برند 2 برابر بیش از آنهایی که افسردگی ندارند با مشکل نا باروری مواجه هستند.همانطور که وی اشاره می کند، اگر فردی دچار افسردگی است تحت مراقبت های کلینیک های درمانی به راحتی می تواند از خود و فرزندش مراقبت کند . از دیدگاه تکاملی ، هنگامیکه افسرده هستید منطقی است که بسیار سخت باردار شوید.

 

دومار پیشنهاد می کند که تمام زنان به خصوص آنهایی که سابقه ی افسردگی شخصی یا خانوادگی دارند قبل از بارداری یک بررسی از سلامت روان خود داشته باشند. اگر متوجه علائم افسردگی مانند کمبود علاقه و تمایل به چیزهایی که برای تفریح از آنها استفاده می شود ، تغییری در اشتها،تغییری در برنامه ی خواب،کمبود انرژی یا احساس یأس و بیهودگی شدید از پزشک خود بخواهید که برای مشاوره شما را به یک روانشناس معرفی کند.

 

اگر نیاز به درمان داشتید یک روانپزشک می تواند به شما کمک کند تا در طول مدتی که برای بارداری آماده می شوید وهمچنین دوران بارداری از یک داروی ضد افسردگی مطمئن بتوانید استفاده کنید.شاید بخواهید تکنیک های مدیریت استرس مانند یوگا و مدیتیشن که تحقیقات نشان می دهد می تواند به زنان افسرده ای که به فکر بچه دار شدن هستند کمک کند را امتحان کنید .

 

آمادگی برای بارداری

 

12- سیگار و دارو را قطع کنید

سیگار کشیدن می تواند مشکلاتی برای بچه دار شدن زوج‌ها به وجود بیاورد.

سیگار مشکلاتی را برای مادر و جنین به وجود می آورد و احتمال سقت جنین را بالا می برد.

آقایانی که روزانه سیگار می کشند در معرض ناباروری هستند و حتی با این کار به دی‌ان‌ای خود آسیب می رسانند.

برعکس سیگار ورزش است که می تواند اسپرم مرد را سالم و بیشتر کند.

 

13- خودداری از روش های جلوگیری برای اقدام به بارداری

این سؤال ممکن است برایتان پیش آید:

چه مدت پس از ترک جلوگیری باردار می‌شوید؟

بیشتر مواقع بستگی دارد به روشی که برای جلوگیری استفاده می‌کنید.

برای مثال داروهای هورمونی مثل قرص‌ها زمان بیشتری لازم دارد تا از بدن شما خارج شوند.

تخمک گذاری ممکن است در زمان بسیار کوتاهی چند هفته یا چند روز پس از قطع قرص انجام شود.

 

14- ورزش برای اقدام به بارداری

ورزش سبک قبل از بارداری باعث افزایش احتمال لقاح پذیری و باروری می شود.

مخصوصا اگر اضافه وزن داشته باشید یا تخمدان شما پلی کیستیک باشد.

اگر ورزش را برای خود به یک عادت روزانه تبدیل کردید، دوران بارداری بهتری را تجربه خواهید کرد.

 

15- سلامت بدن مادر ارتباط مستقیمی با سلامت جنین دارد.

بنابراین از همین امروز ورزش کردن را شروع کنید. ورزش‌هایی را انتخاب کنید که از انجام آن‌ها لذت می برید.

برای سلامتی ورزش کنید نه برای کاهش وزن، زیرا زمان اقدام بارداری وقت مناسبی برای چربی سوزی نیست.

 

یادتان باشد در بارداری بدون مشورت با پزشک ورزش نکنید،

برخی ورزش‌ها و حرکات بدنی سنگین می‌تواند موجب سقط‌جنین گردد.

 

16- آزمایش های لازم قبل از بارداری

گروه خونی و ارهاش

شمارش کامل خون (کم خونی و پلاکت و …)

قند خون ناشتا

آنالیز کامل و کشت ادرار

در صورت تمایل، آزمایش HIV

آزمایشVDRL  (آزمایش عفونت های منتقله از راه جنسی)

 

تیتر آنتی بادی ضد سرخجه  در صورتی که خانم علیه سرخجه ایمن نشده باشد و سابقه ابتلا به سرخجه را نیز نداشته باشد.

 

در صورتی که خانم طبق دستورالعمل کشوری بر علیه هپاتیت ایمن نشده است، یا شک دارد:  آزمایش HBsAg  .(هپاتیت) بهتر است آزمایش تیرویید نیز انجام شود .

 

17- در نظر گرفتن بودجه مالی لازم برای نوزاد

شما بهترین ها را برای نوزاد خود می خواهید، پس از هم اکنون شروع به برنامه ریزی نمایید، هزینه های مربوط غذای کودک، لباس نوزاد، وسایل بازی و سرگرمی نوزاد، پوشک  تجهیزات لازم و مراجعه به پزشک را در نظر بگیرید و کلا یک برنامه منظم هماهنگ با بودجه ای که دارید را در پیش بگیرید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

 

بارداری و زایمان راحت با…


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود

 اگر به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که برخی مواد غذایی در طبیعت وجود دارند که شانس فرد را برای به دنیا آوردن نوزاد دختر افزایش می دهند. این مواد غذایی عبارتند از:  1. مصرف توت به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین:به یاد داشته باشید که مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و زالزالک کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، چون مصرف این نوع میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی کرده و شرایط محیط مهبل (واژن) آن ها را برای زنده مانده اسپرم های به وجود آورنده پسر سخت خواهد کرد. طبق نظریه کارشناسان کم کردن مقدار کالری محیط بدن با مصرف این نوع میوه ها، برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب بوده و شانس فرد را برای داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد.از طرفی دیگر، شما هم مانند بسیاری از مادران باردار دیگر، برای جلوگیری از بالا رفتن قند خون و خطر ابتلا به دیابت مخصوص دوران حاملگی، بهتر است مصرف میوه های شیرین را در دوران قبل و بعد از آغاز دوران بارداری خود کاهش دهید. فراموش نکنید که مصرف انواع توت ها که مقدار بالایی از قند کنسرو شده را دارند، برای بدن تمام افراد ناسالم و مضر هستند.  2. مصرف بیشتر غلات سبوس دار برای تعیین جنسیت جنین دختر :دلیل اصلی مصرف دانه های گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در آن ها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان های فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از مواد معدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می دهد.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است. اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .3. مصرف حبوبات به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین:در همین ابتدا، به یاد داشته باشید مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی خواهد کرد. از آن جایی که حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند، برای دختر شدن جنین موجود در رحم زنان بسیار حیاتی می باشند. همچنین، به دلیل این که حبوبات حاوی مقدار کمی چربی هستند، بنابراین قرار دادن آن ها در رژیم غذایی زنانی که در حال تلاش برای بارداری یک نوزاد دختر هستند، ترجیح داده می شود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف دانه های حبوبات در شکل های مختلف، از بروز ناراحتی های گوارشی، نفخ و گاز در دوران بارداری زنان جلوگیری می کند.

 

مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا و عدس برای دختر دار شدن مفید هستند

چگونه نوزاد دختر می شود

 

4. مصرف شیر و افزایش شانس دختردار شدن:همانطور که می دانید شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه افراد و در هر رده سنی، مخصوصا در رژیم غذایی زنانی که مایل به داشتن فرزند دختر در آینده هستند، قرار داده شود. در واقع، می-توان ادعا کرد که این افراد نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خود را حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان قابل توجهی افزایش دهند.به دلیل این که شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی واژن زنان بسیار موثر بوده و آن را برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می کند. اما فراموش نکنید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هر روز می تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات گوارشی، شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه محاسبه شود. برای زنانی که خواهان نوزاد دختر هستند و نوشیدن شیر زیاد در بدن آن ها مشکلاتی را ایجاد می کند، توصیه می شود که به جای نوشیدن سه فنجان شیر در روز، ماست طبیعی را جایگزین آن کنند.5. مصرف ماهی قزل آلا کنسرو شده و بارداری جنین دختر :از آن جایی که مواد غذایی کنسرو شده مانند ماهی قزل آلا، منابع غنی از پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب به شما می روند، به همین دلیل همه مواد لازم برای تبدیل نمودن محیط واژن زنان به یک محیط اسیدی را دارا هستند. در واقع، مصرف این نوع مواد غذایی، محیط واژن زنان به را برای زنده ماندن طولانی تر اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می سازد. بر خلاف کنسرو ماهی آزاد، از آن جایی که ماهی قزل آلای دودی حاوی مقادیر بالاتری از نمک است، بنابراین زنان در حال تلاش برای باردار شدن باید آن را از منوی غذایی خود حذف کنند.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید برای اینکه ماهی آزاد کنسرو شده طعم جالبی داشته باشد، شما می توانید هنگام گرم کردن و خوردن، پنیر تکه تکه شده را بر روی آن بریزید. به دلیل این که خود پنیر هم یک منبع غنی از کلسیم است، محیط بدن فرد مصر کننده را به نفع بقای سلول های اسپرم به وجود آورنده دختر تغییر خواهد داد.

همچنین، شما می توانید برای افزایش حالت اسیدی بدن خود در سالادهای روزانه خود از تخم مرغ، کنسرو ماهی آزاد، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آوکادو هم استفاده کنید. همه مواد تشکیل دهنده این سالاد، شرایط را در بدن فرد مصرف کننده برای دختر شدن جنین افزایش خواهند داد. 6. تعیین جنسیت جنین با مصرف آجیل و تخمه ها:بعضی از تخمه ها و آجیل ها سرشار از منیزیم و کلسیم بوده و مصرف آن ها توسط زنان، محیط مهبل را برای بقای کروموزوم X که عامل به وجود آورنده نوزاد دختر است مطلوب می نماید. با این حال، افرادی که خواهان نوزاد دختر در آینده هستند، باید از خوردن دانه کدو تنبل، شاه بلوط و بادام که محیط را برای بقای کروموزوم Y که عامل به وجود آورنده پسر است، مناسب می کنند، اجتناب کنند.تصور می شود که مصرف آجیل به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کلسیم و منیزیم برای دختر شدن جنین مورد نیاز است. همچنین، از آن جایی که انواع آجیل ها حاوی اسیدهای چرب اولئیک می باشند، بنابراین مصرف آن ها محیط واژن زنان را اسیدی ترکرده و برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب خواهد کرد. اما فراموش نکنید به دلیل این که انواع آجیل ها و تخمه ها بسیار غنی از کالری هستند، باید در مصرف آن ها حد اعتدال را نگه داشت و به اندازه نیاز روزانه خورد، چون مصرف زیاد آن ها مشکلاتی مانند اضافه وزن و بالا رفتن چربی ها را در بدن فرد مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

  انجیر محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده و در نتیجه، شانس دختر شدن جنین را به افزایش می دهد

 

7. مصرف توفو به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین:به دلیل این که توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است، بنابراین مصرف این ماده غذایی در حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان کمک زیادی خواهد کرد. همچنین، از آن جایی که توفو یک منبع غنی از کلسیم می باشد، باعث تقویت شانس فرد مصرف کننده در داشتن نوزاد دختر خواهد شد. اما، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که نیاز روزانه هر زن در حال تلاش برای باردار شدن، صد گرم توفو می باشد.8. مصرف انجیر برای دختر شدن جنین :به دلیل این که انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین های K، A، B و E است، مصرف آن محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده و در نتیجه، شانس دختر شدن جنین را به طور طبیعی افزایش خواهد داد. یادتان باشد مصرف انجیر در تنظیم سطح pH خون زنان نیز بسیار مفید است. تنها اشکال خوردن مقادیر بالاتری از انجیر این است که می تواند سطح قند خون مصرف کننده را بالا ببرد. از این رو، پزشکان تغذیه توصیه می کنند که تمام افراد، این ماده غذایی را در حد اعتدال استفاده کنند.9. انواع شکلات ها را بخورید تا جنینتان دختر شود:مصرف شکلات توسط زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستند، کمک می کند تا سطح اسیدیته محیط واژن و دستگاه گوارش آن ها افزایش یابد. در نتیجه، محیط بدن این زنان را برای زنده ماندن کروموزوم به وجود آورنده دختر مطلوب خواهد کرد، چون در محیط اسیدی واژن، جنین دختر خوب رشد کرده و زنده خواهد ماند.اما به عنوان خانمی که قصد به دینیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که بیشتر از شکلات تیره استفاده کنید، چون مصرف آن کمک می کند تا از افزایش قند خون و چاقی مفرط در بدنتان جلوگیری شود. به دلیل این که همه شکلات ها سرشار از قند هستند، پس می توانند سطح قند خون فرد مصرف کننده را به شدت افزایش دهند. از این رو، همیشه سعی کنید که در مصرف تمام شکلات ها حد اعتدال را نگه دارید.

 

منبع: bartarinha.ir

بارداری و زایمان راحت با…


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان


جراحی زیبایی سینه و شکم


با هواپیما هم میشه ارزون سفر کرد!

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


طراحی و بازسازی فضای داخلی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

تور ارزان کیش با رزرواسیون بهترین هتل ها


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

دخترها معمولا دلسوز و همراه و یار و یاور پدر و مادر خود هستند و حتی اگر ازدواج هم کنند باز دست از مساعدت و همراهی والدین خود نمی‌کشند. از این رو آرزوی بسیاری از زنان باردار این است که فرزند اولشان یک دختر دوست داشتنی باشد تا به رویاهایشان برسند. اگر شما هم به دنبال چند روش قطعی برای دختر دار شدن هستید در این نوشتار با ما همراه باشید تا در مورد راه‌ها و روش ها و خوراکی‌هایی که به شما برای دختر دار شدن کمک می‌کنند صحبت کنیم.

راه‌‌های مختلفی برای بهبود شانس تشکیل نطفه یک دختر بچه وجود دارد. هرچند شواهد نشان می‌دهند که این روش‌ها برای دختر دار شدن موثر هستند، اما همه‌ی روش‌ها برای همه تاثیرگذار نیستند.

این روش از دهه‌ی ۱۹۶۰ استفاده شده‌است و میزان موفقیتی بالغ بر ۷۵٪ دارد. مطابق با متد شتل جنسیت نوزاد با زمانی که اسپرم برای رسیدن به تخمک سپری می‌کند، تعیین می‌شود. معمولا کروموزوم Y سریع‌تر از X شنا می‌کند، اما برای مدت کوتاهی زنده می‌ماند. کروموزوم X از Y  انعطاف‌پذیرتر است.

بنابراین، اگر شما دو تا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه‌ی جنسی داشته باشید، اسپرم Y آن‌قدری زنده نخواهد ماند که با تخمک تلاقی کند و همین سبب می‌شود که X با تخمک جفت شود.

چگونه نوزاد دختر می شود

به گفته‌ی دکتر لاندروم شتلز، که به عنوان پدر لقاح مصنوعی شناخته می‌شود، زوج‌هایی که خواهان یک دختر هستند، باید از زمانی که زن دارای ترشح شفاف و شبیه به زرده‌ی تخم‌مرغ دارد از مقاربت پرهیز کنند، زیرا این ترشح نشانه‌ی تخمک‌گذاری است.

مطلب مرتبط: ۱۵ باید و نباید رژیم غذایی دختردار شدن برای زنان

– عدم برقراری رابطه جنسی در این زمان احتمال صورت پذیرفتن لقاح را کاهش می‌دهد.
– این روش مستلزم درگیر شدن فکر است، زمان‌بر است و کنترل بر نفس را ایجاب می‌کند. هر دو طرف باید با هم همکاری کنند تا موفق شوند.

این روش که توسط دکتر الیزابت ولن مطرح شده‌است، نرخ موفقیت ۵۷ درصدی دارد. متد ولن بر زمان‌بندی و یا تعیین زمان رابطه‌ی جنسی برای دختر دار شدن تمرکز دارد.

اگر هنگامی که درجه حرارت پایه‌ی بدن‌تان در بالاترین حد است، و در واقع زمان اوج تخمک‌گذاری است، احتمال لقاح یک دختر بچه بسیار زیاد است.

بنابراین روش مقاربت جنسی در روز قبل از این‌که بدن به حداکثر دما برسد، به لقاح یک دختر بچه منجر می‌شود، زیرا اسپرم X به اندازه‌ی کافی زنده می‌ماند که با تخمک ملاقات کند. برای داشتن پسر، مقاربت باید بعد از افزایش دما انجام شود.

– متد ولن تقریبا شبیه روش شتل است.
– محققان بر این باورند که زمان‌بندی رابطه جنسی، جنسیت جنین را تعیین نمی‌کند.

بر اساس این روش شما باید در روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری غذاهای اسیدی بخورید. احتمال زنده ماندن اسپرم‌های Y در شرایط اسیدی کم‌تر است، در حالی که اسپرم‌های X در این محیط رشد می‌کنند.

اگر شما با خوردن غذاهای اسیدی مشکلی ندارید، می‌توانید سرکه، نوشابه و شکلات‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. و از غذاهای قلیایی مانند بادام، خیار، سیب و آوکادو دور بمانید. همچنین، مقادیر کم‌تری از سدیم، پتاسیم و کافئین را مصرف کنید، زیرا این عناصر محیط واژن را قلیایی می‌کنند.

مطلب مرتبط: علايم دختر بودن جنین: ۱۷ علامت بارداری که جنسیت جنین دختر است

بعضی از مواد غذایی اسیدی مانند مرکبات پس از مصرف اثر قلیایی بر بدن دارند. این می‌تواند شانس شما را برای داشتن دختر مختل کند. برای گنجاندن خوراکی‌های مناسب در رژیم غذایی‌تان باید بسیار دقیق باشید و این امر برای هر کسی ممکن نیست.

روش‌های فوق را می‌توان با اقدامات ذیل برای افزایش احتمال لقاح یک دختر بچه ترکیب کرد.

یک رژیم کم نمک که کلسیم بالایی هم دارد، شانس شما را برای داشتن یک دختر در هنگام مقاربت جنسی قبل از تخمک‌گذاری افزایش می‌دهد. در هنگام برنامه‌ریزی برای دختر دار شدن بیش‌تر گوشت‌های کم نمک، بلوچیز، غذاهای فرآوری‌شده و زیتون مصرف کنید. همچنین، استفاده از نمک را در هنگام پخت و پز کاهش دهید.

اگر چه استفاده از کاندوم در هنگام برنامه‌ریزی برای بچه‌دار شدن عجیب و غریب به نظر می‌رسد اما واقعا کمک‌کننده است. استفاده‌ی مکرر از سایر روش‌های کنترل زایمان اسپرم‌های کروموزوم مردانه را حذف می‌کند. بنابراین، می‌توانید در طول ماه از کاندوم استفاده کنید، اما قبل از تخمک‌گذاری، مطابق با روش‌های شتل یا ولن از به کار بردن کاندوم اجتناب کنید.

از موقعیت‌های جنسی دخول عمیق پرهیز کنید. موقعیت های جنسی سطحی می‌توانند کروموزوم Y را از گردن رحم دور نگه دارند چرا که عمق دخول محدود است. آمیزش جنسی رو در رو بهترین است، زیرا اسپرم در نزدیکی ناحیه‌ی سرویکال ذخیره نمی‌شود. علاوه بر این، کروموزوم X به سمت محیط اسیدی جذب می‌شود و احتمالا زودتر به واژن می‌رسد.

مطلب مرتبط: ۲۸ تست خانگی برای تعیین جنسیت جنین در چند هفته اول بارداری: پسر یا دختر ؟!

طبق روش‌های شتل و ولن، آمیزش جنسی رو در رو را به طور مکرر انجام بدهید. فعالیت جنسی پس از دوره‌های قاعدگی، تا دو تا سه روز قبل از تخمک‌گذاری، احتمال باردار شدن برای یک دختر بچه را افزایش می‌دهد.

در طول زمان تخمک‌گذاری، بدن زن در ناحیه‌ی گردن رحم مخاط تولید می‌کند و این مخاط به اسپرم کمک می‌کند تا به تخمک برسد. برای اسپرم کروموزوم مردانه نفوذ به مخاط دشوار است زیرا آسیب‌پذیرتر از اسپرم کروموزوم ماده است. از داروهای سرماخوردگی باید اجتناب شود، زیرا باعث می‌شوند مخاط رقیق شود و اسپرم Y راحت‌تر بتواند به تخمک برسد.

هرچند تحقیقات معتبری در این زمینه وجود ندارد، اما برخی نظریه‌ها ادعا می‌کنند که عدم رسیدن به ارگاسم می‌تواند سبب تشکیل نطفه‌ی دختر شود. ارگاسم حالت قلیایی را در بدن افزایش می‌دهد و اسپرم کروموزوم مرد به تخمک منتقل می‌شود. بدون ارگاسم، زنده ماندن اسپرم کروموزوم مردانه دشوار خواهد بود.

اسپرم X در درجه حرارت گرم بسیار مقاوم است. بنابراین، هنگامی که شریک زندگی‌تان قبل از رابطه جنسی حمام آب گرم کند، احتمال تشکیل نطفه یک دختربچه بیش‌تر خواهد بود. با این حال، بهتر است که در نهایت از انجام این عمل پرهیز کنید، چرا که دمای محیط تعداد اسپرم را کاهش می‌دهد.

اسیدی کردن محیط واژن از طریق دوش واژینال اسپرم Y را می‌کشد در حالی که اسپرم X به تخمک بارور می‌رسد. بنابراین، شانس تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه افزایش خواهد یافت.

سرکه و آب را به نسبت ۱:۴ ترکیب کنید و واژن را پس از مقاربت با آن شستشو دهید. این عمل باعث می‌شود که مخاط واژن بیش‌تر برای اسپرم ماده مساعد باشد. با این حال، شتشوی مکرر واژن می‌تواند رشد باکتری را تغییر دهد و منجر به عفونت شود.

مطلب مرتبط: تشخیص جنسیت جنین: ۲۱ روش که برای تعیین جنسیت جنین استفاده می شود

روش‌های طبیعی تنها مواردی نیستند که شانس شما را برای داشتن دختر افزایش می‌دهند. غذاهایی که می‌خورید نیز جنسیت کودک شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این‌جا مواد غذایی را می‌بینید که می‌توانند شانس شما را برای داشتن یک دختر بچه افزایش دهند:

– مصرف تخم‌مرغ به طور منظم، که یک منبع غنی از کلسیم است، شانس شما را برای داشتن دختر افزایش می‌دهد.
– طبیعت اسیدی این ماده‌ی خوراکی سطح pH واژن شما را افزایش می‌دهد و در نتیجه زنده ماندن در این محیط برای اسپرم Y دشوارتر می‌شود.

– سبزیجات برگ سبز غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند و برای زنده ماندن اسپرم‌های X بهترین گزینه محسوب می‌شوند.
– کلم بروکلی ترجیح داده می‌شود زیرا این گیاه حاوی مقدار زیادی کلسیم و منیزیم همراه با ویتامین A ،C و K است.

– انواع مختلف توت‌ها مانند بلوبری، کرنبری، توت‌فرنگی، و گوجی‌بری احتمال دختر دار شدن را افزایش می‌دهند.
– آن‌ها به تنظیم pH واژن کمک می‌کنند و سبب اسیدی‌تر شدن آن می‌شوند.
– توت‌ها علاوه بر این‌که به نفع سلول‌های اسپرم X عمل می‌کنند، کالری کمی هم دارند. مطابق با یک نظریه مصرف خوراکی‌های کم کالری شانس داشتن دختر را افزایش می‌دهد.
– از مصرف توت‌های کنسروی اجتناب کنید زیرا آن‌ها قند دارند و برای بدن شما ناسالم هستند. شیرین‌کننده‌های مصنوعی خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت حاملگی را افزایش می‌دهند.

– منیزیم و سلنیوم سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌دهند، استخوان‌ها را تقویت می‌کنند، و همچنین شانس دختردار شدن را بالا می‌برند.
– دوز توصیه‌شده‌ی منیزیم برای یک خانم حدود ۳۱۰ میلی‌گرم است. اما هنگامی که شما در حال تلاش برای باردار شدن هستید یا در حال حاضر باردار هستید، دوز توصیه‌شده می‌تواند روزانه به ۴۰۰ میلی‌گرم برسد.
– برخی از غذاهایی که از غلات کامل به دست می‌آیند عبارتند از برنج قهوه‌ای، بلغور جوی دوسر، گندم سیاه، ذرت، نان تهیه‌شده از گندم کامل و غلات جوانه‌زده.

مطلب مرتبط: ۲۰ بهترین خوراکی برای تغذیه دوران بارداری که علم توصیه می‌کند

– انواع مختلف لوبیا مانند لوبیا  چیتی، لوبیای سویا، عدس، لوبیای قرمز و لوبیا سیاه به شما کمک می‌کند که یک دختر کوچولو داشته باشید.
– لوبیا حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر است که برای تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه حیاتی هستند.

– شیر منبع غنی کلسیم است.
– مصرف شیر را دست کم سه ماه قبل از تخمک‌گذاری افزایش دهید.
– همچنین pH شیر حدود ۶.۵ است و اسید لاکتیک هم دارد. این ماده خوراکی به اسیدی کردن محیط واژن کمک می‌کند که برای اسپرم ماده مناسب است. بیش از ۷۵۰ میلی‌لیتر یا سه فنجان در روز شیر ننوشید زیرا ممکن است به اسیدیته‌ی معده منجر شود و ریفلاکس معده و زخم معده ایجاد کند. شما همچنین می‌توانید یک فنجان شیر را با یک وعده ماست طبیعی جایگزین کنید.

– کنسرو ماهی سالمون منبع غنی پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب است. این مواد مغذی محیط واژن را اسیدی و برای زنده ماندن اسپرم X به مدت طولانی‌تر مناسب می‌سازد. با این حال، ماهی سالمون دودی حاوی مقادیر بالایی از نمک است و باید از آن اجتناب کنید.
– برای تهیه‌ی ماهی سالمون خوشمزه و خوش طعم، آن را با پنیر خرد شده تزیین کنید. پنیر، که یک منبع غنی از کلسیم است، از بقاء سلول‌های اسپرم X حمایت می‌کند.
– شما همچنین می‌توانید سالاد تهیه‌شده از تخم‌مرغ، ماهی سالمون کنسرو شده، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آووکادو را که می‌تواند احتمال دختر شدن جنین را افزایش دهد، بخورید.

– بادام، گردو، تخم کتان، دانه‌ی چیا، تخمه‌ی کدو تنبل، تخمه‌ی آفتابگردان و کنجد غنی از منیزیم و کلسیم هستند و به زنده ماندن اسپرم X در واژن کمک می‌کنند.
– با این حال، باید از خوردن تخمه ی کدو تنبل، شاه‌بلوط و بادام پرهیز کنید زیرا آن‌ها از زنده ماندن اسپرم Y پشتیبانی می‌کنند.
– شما می‌توانید فندق برزیلی که منیزیم و کلسیم زیادی دارد، مصرف کنید. این مغز همچنین حاوی اسید پالمیتولئیک و اسید اولئیک است که محیط واژن شما را اسیدی‌تر می‌کنند.
– از آن‌جایی که دانه‌ها و مغزها غنی از کالری هستند، باید آن‌ها را در حد اعتدال مصرف کنید.

– توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است که به حفظ سلامت سیستم تولید مثل کمک می‌کند.
– این ماده منبع غنی کلسیم است.
– شما باید روزانه ۱۰۰ گرم توفو مصرف کنید.

چگونه نوزاد دختر می شود

مطلب مرتبط: مونث یا مذکر ؟ چرا مهم است؟

– انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین K، A، B و E است و محیط واژن را اسیدی‌تر می‌کند.
– این میوه همچنین به تنظیم سطح PH کمک می‌کنند.
– با این حال، خوردن بیش از حد انجیر می‌تواند سطح قند خون را نیز تغییر دهد.

– شکلات می‌تواند سطح اسید محیط واژن و دستگاه گوارش را افزایش دهد و از بقای کروموزوم X حمایت کند.
– شکلات تلخ را به شکلات‌های شیرین یا شیری ترجیح دهید، زیرا به شما کمک می‌کند تا از هیپرگلیسمی و چاقی جلوگیری کنید.
– از آن‌جایی که شکلات غنی از قند است، می‌تواند سطح قند خون خود را به شدت افزایش دهد. از این رو، همیشه آن را در حد اعتدال مصرف کنید.

– مصرف یک سیب در روز شما را از پزشک دور نگه می‌دارد. اما برای دختر دار شدن بهتر است از مصرف سیب پرهیز کنید.
– سیب کم‌تر اسیدی است، و یک محیط مناسب برای اسپرم Y در مخاط واژن ایجاد می‌کند.

موز ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارد، به خصوص پتاسیم که باعث می‌شود محیط واژن بیش‌تر قلیایی شود، و همین به نوبه‌ی خود منجر به زنده ماندن کروموزوم Y می‌شود.

– برای تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه، باید از غذاهای قلیایی مانند خرما، کشمش و آجیل پرهیز کنید.
– کسانی که بار اول است مادر می‌شوند و دوست دارند که یک دختر بچه داشته باشند باید از نوشیدن نوشیدنی‌های قلیایی پرهیز کنند.
– آب‌های داخل بطری و چای‌های گیاهی سطح قلیایی بالایی دارند. از این رو، از آب بسته‌بندی شده پرهیز کنید و به جای آن آب غیر قلیایی بنوشید.

علاوه بر رژیم غذایی، مکمل‌ها همچنین می‌توانند سطح اسیدیته را در واژن شما افزایش دهند. اما توصیه می‌شود قبل از این‌که آن‌ها را امتحان کنید حتما با پزشک‌تان مشورت کنید.

هرچه مواد معدنی را بیش‌تر مصرف کنید، شانس دختر دار شدن تان هم بیش‌تر است. مواد معدنی، به خصوص کلسیم و منیزیم، یک محیط اسیدی را فراهم می‌کنند تا اسپرم ماده تخمک را بارورکند.

ثابت شده‌است که این مکمل سطح PH را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید آب کرنبری شیرین نشده یا عصاره‌ی استاندارد کرنبری را برای ایجاد یک محیط اسیدی بنوشید.

 

منبع: momjunction

برچسب ها momjunctionاقدام ضروری برای دختر دار شدنبچه دار شدندختر دار شدندختردار شدن با مصرف کردن این مواد خوردنیماده غذایی برای دختردار شدن

پذیرش۲۴ » محتوای سلامتی » زنان و زایمان » چگونه می‌توانیم دختر باردار شویم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بسیاری از خانواده‌ها پیش از تصمیم برای بچه‌دار شدن تمایل دارند که حتما فرزند آن‌ها دختر شود؛ مخصوصا اگر یک فرزند پسر داشته باشند. طبق اصول علم ژنتیک امکان تعیین جنسیت فرزند در شرایط عادی وجود ندارد؛ مگر آنکه پیش از لقاح، اسپرم دارای کروموزوم‌های جنسی X Yیا X X به صورت اختصاصی از مایع منی مرد جدا شود و با تخمک زن در شرایط آزمایشگاهی لقاح پیدا کند و در نهایت به روش IVF در رحم زن جای‌گذاری شود. طبق تجربه این تکنیک معایب زیادی مانند احتمال بالای سقط جنین را دارد.

با افزایش تحقیقات و کسب تجارب بسیار در طب سنتی و علم تغذیه، راهکارهای جالبی برای تعیین جنسیت فرزند به دست آمده است. اگرچه احتمال کسب نتیجه دلخواه از این راهکارها صد درصد نیست؛ اما به علت داشتن معایب اندک، در حال حاضر بسیاری از پزشکان انجام آن‌ها را برای دختر یا پسردار شدن توصیه می‌کنند. بنابراین در صورت تمایل به داشتن فرزند دختر، حتما چندین ماه قبل از اقدام برای بارداری با یک متخصص طب سنتی و کارشناس تغذیه مشورت کنید.

وب‌سایت و یا اپلیکیشن پذیرش۲۴ توانسته است به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان مجرب زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین را فراهم کند. در ادامه نیز با چندین راهکار در این زمینه آشنا خواهید شد.

چگونه نوزاد دختر می شود

مشاوره آنلاین زنان وزایمان

طبق نظر بسیاری از کارشناسان، اولین شرط برای موفقیت در دختردار شدن، زمان‌بندی است. اساسا جنسیت جنین را نوع کروموزوم‌های جنسی اسپرم تعیین می‌کند. اسپرم حاوی کروموزوم های X Y که باعث ایجاد جنین پسر می‌شود سریع‌تر حرکت می‌کند، اما نسبت به اسپرم حاوی کروموزوم‌های X X که باعث ایجاد جنین دختر می‌شود عمر کوتاه‌تری دارد. طبق بررسی‌ها برای دختردار شدن باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت صورت گیرد تا فقط اسپرم‌های X X باقی مانده باشند. بنابراین بهتر است از چند ماه قبل، به کمک تقویم (۶ تا ۷ روز بعد از پایان پریودی) و کیت‌های تخمک‌گذاری، از زمان دقیق تخمک‌گذاری خود مطمان شوید.

طبق اصول علم تغذیه، نوع مواد غذایی که مادر چند ماه قبل از باردار شدن می‌خورد بر جنسیت فرزند اثر می‌گذارد؛ چراکه باعث تغییر PH بدن می‌شوند. هرچه محیط واژن مادر در روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری اسیدی‌تر باشد شانس دختردار شدن بالا می‌رود؛ زیرا اسپرم‌های X Y نمی‌توانند در محیط اسیدی زنده بمانند. از مواد غذایی اسیدی می‌توان به انواع گوشت، محصولات لبنی، برنج، انواع کنسرو، ذرت، سفیده تخم مرغ، میوه‌های ترش‌مزه، شکلات، نوشیدنی‌های گازدار و سرکه اشاره کرد. دانشمندان پی برده‌اند که اگر رژیم غذایی مادر یک ماه قبل از بارداری غنی از کلسیم و منیزیم باشد (مانند انواع سبزیجات دارای برگ سبز)؛ احتمال دختردار شدن بالا می‌رود. حتی می‌توانید از مکمل‌های مواد معدنی استفاده کنید. بهتر است مصرف نمک و محصولات حاوی سدیم زیاد، به حداقل برسد. مطمانا متخصصان طب سنتی و تغذیه به خصوص مشاورین حاضر در پذیرش۲۴ می‌توانند نکات بیشتری در زمینه نوع تغذیه پدر و مادر در اختیار شما بگذارند.

توصیه می‌شود که پدران برای دختردار شدن بیشتر مواد غذایی قلیایی مانند سبزیجات، میوه‌ها، شیر و چای بخورند. از طرفی مصرف مکمل‌های ویتامین دی و کلسیم نیز موثر است.

 برای زوجانی  که دختر می خواهد باید ۴روز قبل از اینکه تخمک گذاری صورت بگیرد تا ۲۴ساعت پیش از آن لقاح را انجام دهد که بهترین زمان برای بارداری دختر میباشد.

 بایستی در آن روز درجه حرارت بدن فرد را اندازگیری کرد تخمدان پس از تولید تخمک هورمونی به نام پروژسترون تولید میکند ک ابن هورمون اگر فردی باردار باشد وظیفه محافظت را در بارداری  برعهده دارد.

الگوی تخمک گذاری بدین صورت است که

دمای بدن زمانی که هنوز تخمک گذاری صورت نگرفته (روز ۱_۱۴قاعدگی )،زیر ۳۶درجه سانتیگراد میباشد.

بعد از آن که تخت گذاری صورت گرفت (روز ۱۵قاعدگی) دمای بدن با درجه حرارت فرد (۱_۵/۰)بالا می رود.

ترشح موکوس دهانه رحم در دوران تخمک گذاری مقدار ترشح هورمون موکوس واژن افزایش می یابد حالت چسبندگی دارد

ولی در دوران قاعدگی میزان ترشح هورمون موکوس دهانه رحم کاهش می یابد.

روش تقویمی با نوشتن روزهای دوران قاعدگی و و تعیین روز تخمک گذاری میتوان تعیین کرد.

میتوان با استفاده از کیت هایی که روز تخمک گذاری را پیشبینی میکند استفاده کرد.

روش قطعی برای دختر دار شدن تعیین روز دقیق تخمک گذاری کار سختی می‌شود اگر فردی دوران سیکل منظم ک ۲۸روز باشند.هیچ موقع نمیخوام صددرصد بارداری دختر داشته باشیم ولی طی علمی که امروز پیشرفت کرده میتوان تا حدودی بارداری دختر امکان پذیر ساخت بانوان بعضی از آنها سیکل منظمی دارند.ولی برخی سیکل منظمی ندارند

برای بارداری دختر می توانید ۲_۳ماه قبل از نزدیکی محیط واژن را به وسیله پنبه یا هرچیز درگیر اسیدی کنید و چندین بار تکرار کنید تا دهانه رحم کاملا اسیدی شود. که با این کار احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد.

در طب سنتی برای دختر دار شدن یک سری نکات و رژیم های غذایی موجود می باشد که هرکس با رعایت رژیم ها،امکان  دختر دار شدن را فراهم میکند که موارد زیر در طب سنتی امکان بارداری دختر را فراهم میکند.

مشاوره آنلاین بارداری دختر

طبق اصول طب سنتی برای دختردار شدن، خوردن مداوم جوشانده رازیانه توسط پدر و مادر یک ماه قبل از بارداری بسیار موثر است. زیرا حاوی هورمون زنانه استروژن است. دسترسی به وب‌سایت پذیرش ۲۴ و نحوه دانلود اپلیکیشن آن بر روی تلفن همراه بسیار آسان است. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان مجرب زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین راداشته باشید.در صورتی که جنسیت جنین برای شما مهم است، از این فرصت غیرحضوری استفاده کنید.

امروزه بارداری دختر می توان از روش هایی بسیار وجود دارد که می شود استفاده کرد .

طبق گفته پژوهشگران ،امکان  بارداری دختر وجود ندارد و احتمال خطا در آن وجود دارد.ولی تعدادی از زوج ها با  روش های بالا توانستند دختر دار بشوند.

بهترین فصل برای دختر دار شدن فصل زمستان می باشد.که زمستان دارای یون های منفی می باشد که بیشتر احتمال دختر دار شدن در فصل هایی است که شامل یون منفی می باشند احتمال بارداری دختر بیشتر میباشد.

سن یکی از عوامل تعیین جنسیت بچه میباشد هر چقدر زوجان سن بیشتر داشته باشند احتمال دختر دار شدن افزایش می یابند.

از روش های تضمینی برای دختر دار شدن میتوانید از روش های  کتاب babydust  استفاده کنید.یکی از پرطرفدارترین کتاب های موجود در بازار می باشد.

مشاوره آنلاین بارداری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

چگونه نوزاد دختر می شود

پاسخ دکتر سها میررضا متخصص زنان و زایمان پذیرش24: نه وقتی من…

پاسخ دکتر سها میررضا متخصص زنان و زایمان پذیرش24: در صورت اس…

پاسخ دکتر سها میررضا متخصص زنان و زایمان پذیرش24: عملا احتما…

پاسخ دکتر احیا خان محمدی متخصص زنان و زایمان پذیرش24 : اسپرم…

سلام وقت بخیر جسارتا من نزدیکی بدون دخول داشته ام که لباس زی…

مطالب مجله سلامتی پذیرش24 تحت نظارت پزشکان تایید شده ویراستاری می‌شوند لیکن در نظر داشته باشید جایگزین پیشنهاد تخصصی پزشک معالج نمی‌باشد. از اینرو پیشنهاد می‌کنیم جهت تشخیص و درمان کامل بیماری به پزشک مراجعه کرده یا از ایشان مشاوره پزشکی آنلاین دریافت فرمایید.

سلام

سیده عالمه یوسف نژاد هستم

متخصص زنان و زایمان

اگر در خصوص سؤالی دارید همین الان آماده پاسخگویی هستم

آیا حساب کاربری ندارید؟

سوال:
سلام ببخشید من دو دختر دارم میخوام فرزند سومی پسر بشه چه نکاتی رعایت کنم که حتمی پسردار شوم؟؟؟
متشکرم از جوابتون

جواب:
از کیت تخمک گذاری جهت تعیین روز تخمک گذاریتان استفاده کنید. با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام ن سه ماهه رژیم دختر دار شدن گرفتم و از این ماه میخوام اقدام کنم میخواستم بدونم برای اسیدی شدن واژن شیاف اسیدلاکتیک بهتره یا سرکه؟

جواب:
بعضی منابع از تضعیف و تاثیر اسید لاکتیک بر اسپرم ذکر می کنند و بهتر است که استفاده نشود.

سوال:
سلام، برای اقدام به بارداری معاینه شدم دکتر گفت یه سری کیست ریز تو دهانه رحمت هست، و برام تست اچ‌پی‌وی تجویز کرد. نگرانم، این نشانه بدی هست؟؟

چگونه نوزاد دختر می شود

جواب:
نگران نباشید و یک آزمایش FDA approved برای hpv بدهید و جواب را برایمان ارسال کنید راهنماییتان خواهیم کرد.

سوال:
سلام من شنیدم استفاده از محلول جوش شیرین باعث نقص عضو جنین میشه خییییلی نگرانم ایا این حرف صحت دارد

جواب:
خیر صحت ندارد.

سوال:
با سلام
من قرض ضد بارداري ال دي مصرف ميكردم و الان قصد باردار شدن دارم و فرزند پسر ميخوام ميخواستم بدونم قرصايي كه ميخوردم بر تعيين جنسيت تاثير دارن

جواب:
نه خیلی نمی تواند تاثیر گذار باشد.
توصیه می شود برای تعیین روز تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری استفاده کنید با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. واولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکترهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام وخسته نباشید
۳ماهه کهرژیم پسردارشدن گرفتم
میخاسم بدونم از زمان پریودی تاروز تخمک کذاری نباید نزدیکی داشت که اسپرم تخلیه بشه؟چون شنیدم اگ اسپرم زیاد بمونه کیفیتش کم میشه،لطفا راهنماییم کنید

جواب:
اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام. ما یکساله اقدام کردیم ولی حاملگی صورت نگرفته. انواع ازمایشات و سونوگرافی رو هم دادیم که مشکلی نبوده بجز این موارد … سایز فولیکول روز 14 منظم 16 بود که با مصرف قرص به 23 رسیده. روز تخمک گزاری 2عدد آمپور HCG زده میشه. یک کیست 72 میلی متری هم خارج از رحم وجود داره. قرص ال کارنیتین 500 هم مصرف میشه. چرا برامون نمیگیره؟ پسر هم میخواییم اگه بشه و اینکه خیلی ناراحتیم

جواب:
عکس یا یجه تمام آزمایشاتتان را به دایرکت اینستا گرام نیلو بفرستید.

سوال:
سلام.پریودی من نامنظم هست.پسر میخواهم از روز ۱۴ پریودی کیت max14 استفاده میکنم خط کنترل پررنگ و خط تست کمرنگ میشود.چند روز باید تست بگیرم؟ک روز تخمک گذاری مشخص شود

جواب:
. کیت های تخمک گذاری از فردای پاک شدن در یک ساعت مشخص بر روی نمونه ادرار انجام می شود.با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشیدو فرداش هم برای اینکه ریسک نکنیم توصیه به رابطه می شود(دو روز پشت سرهم) .. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام. من رژیم دخترزایی گرقتم. میخواستم بپرسم استفاده از شیاف واژینال اسیدلاکتیک اثر منفی بر روی نطفه و یا جنین میزاره ؟ استرس گرفتم که استفاده کنم یا نه..

جواب:
بعضی منابع از تضعیف و تاثیر آن بر اسپرم ذکر می کنند و بهتر است که استفاده نشود.

سوال:
سلام خیلی ممنون از اطلاعاتتون. من دوره ام ۲۸ روزه هست و طبق معمول باید روز ۱۴ تخمک گذاری باشه . اما حدود دوسه روز قبل از ۱۴ ام .من ترشح سفید تخم مرغی دارم .سوالم اینه مگه ترشحات تخم مرغی بمعنی وقوع تخمک گذاری نیست ؟ اگ هست چرا انقد زودتر اتفاق میفته ؟

جواب:
اصولا قبل از تخمک گذاری، بسیاری از بانوان ترشحات تخم مرغی را تجربه می کنند.

سوال:
سلام من قاعدگی نامنظم دارم و سندروم پلی کیستیک میخوام اقدام به بارداری کنم دکتر قرص دوفاستون داده از روز 16 بارداری حالا روز تخمک گذاری من چه روزی میشه ؟

جواب:
برای تعیین روز تخمک گذاری زمانی که پریود نامنظم است توصیه می شود از کیت تخمک گذاری استفاده کنید .نحوه استفاده از کیت:
کیت های تخمک گذاری از فردای پاک شدن در یک ساعت مشخص بر روی نمونه ادرار انجام می شود. اولین روزی که تست مثبت شد بین 24 تا 36 ساعت بعد تخمک گذاری انجام می شود.با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، همانطور که ذکر شد شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت.

سوال:
سلام
ایا مصرف دو عدد قرص فلوکونازول 150 روزی یک عدد به فاصله 24 ساعت قبل از تخمک گذاری مانع لقاح نطفه میشود؟
ممنون

جواب:
خیر

سوال:
سلام
کیت من در روز 13 دوره به صورت خط کنترل پررنگ و خط تست کمررنگ تر و 14 دوره هر دو خط تست و کنترل پررنگ و مثل هم هستن. برای جنسیت پسر فرمودن 24 ساعت بعد از مثبت شدن کیت . سوال من این هست که با توجه به مثبت بودن کیت در هر دو روز ایا 24 ساعت بعد از 13 دوره اقدام داشته باشم و یا 14 دوره ؟؟؟؟(دوره عادت ماهیانه 25 روزه منظم و دوره قاعدگی 7 روز با احتساب 2روز لکه بینی میباشد)
با تشکر از سایت خوب و پاسخ های مفید شما.

جواب:
اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکترهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید. طبق توضیحاتتون روز 14 که خط تست نسبت به خط کنترل همرنگ و یا پر رنگ تر می شود 24 ساعت بعد آن احتمالا روز تخمک گذاری شما می باشد.(زمانی که خط تست نسبت به کنترل کمرنگ تر است به معنی مثبت بودن نمی باشد)

سوال:
سلام وقتتون بخیر من قصدباردار شدن را دارم ودختر هم میخوام آیاخوردن قرص جنسین برای مرد مفید است ؟

جواب:
قرص جنسینگ ممکنه به بهبود عملکرد جنسی کمک کند. چنانچه مایل به دختردار شدن هستید, توصیه می شود از کیت های تخمک گذاری استفاده کرده جهت تعیین روز تخمک گذاری و دو سه روز قبل از تخمک گذاری شروع به نزدیکی کنید (هر شب) و زمانی که کیت تشخیص تخمک گذاری مثبت شد دیگه نزدیکی نداشته باشید. موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است که رعایت كامل نكات گفته شده در مقاله 80 تا 90 درصد والدین را در داشتن جنسیت دلخواه كمك می كند.

سوال:
من دختردارم مقاله فوق رو هم مطالعه کردم ولی متوجه نشد کی باید آمیزش کنم که پسردارشم

جواب:
از کیت تخمک گذاری جهت تعیین روز تخمک گذاریتان استفاده کنید. با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید

سوال:
سلام وقتتون بخیر
دوره سیکل ماهانه من معمولا ۲۸ تا ۳۰ روزه بر این اساس ۱۰ مرداد روز تخمک گذاریم دمای بدنم به ۳۶.۲افزایش یافته و از کیت تخمک گذاری استفاده میکنم یک خط پررنگ یه خط هاله ای کم رنگ میفته تو بروشور همین مورد هم منفی زده هم مثبت میشه راهنماییم کنید🙏

جواب:
با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت.

سئوال:
سلام. از کجا بفهمیم روزی که تخمکا ازاد میشن کیه؟ دختر دارم قصد پسردار شدن دارم

جواب:
مقاله فوق را بدقت بخوانید.

سئوال:
سلام برای بارداری قطعی برج سه حتما باردار بشم چکار کنم و ظمنا سال گذشته بعد از گذشت یک سال رابطه باردار شدم و بدلیل مثبت بودن ازمایش خون مایکو پلاسما جنین رشد نکرد و سقط شد دوباره میخوام باردار بشم و برای برج سه برای بارداری قطعی چکار کنم

جواب:
برای جواب دادن به این سئوال نیاز به اطلاعات بیشتری نظیر وضعیت تیروئیدتان ، تعداد فولیکولهای آنترال در سونوی روز سوم سیکل و سایز فولیکول غالب در سونوی روز سیزدهم سیکل ، ضخامت آندومتر در سونوی روز سوم سیکل ، نتایج سایر تست های هورمونی در روز سوم سیکل را دارید. نتیجه آنها را برایم بفرستید تا بهتر به شما کمک کنم. در ضمن توصیه می کنم برای فهم بهتر ارزیابی میزان ذخیره تخمک ،

مقاله “” 7- چالش های آزمایشگاهی تشخیص ناباروری زنان – قسمت هفتم (بررسی آزمایشگاهی ذخیره تخمدان) “” تخمک در لینک ذیل مطالعه کنید:

http://www.niloulab.com/ArticleDetail/263/

سئوال:
سلام من میخواستم بپرسم اگر قبل از تخمگذاری اقدام به بارداری کنیم البته با برنامه ریزی تغذایه ای برای پسر دار شدن امکانش هست که بچه پسر شود لطفا جواب بدید

جواب:
برای پسر شدن باید خیلی نزدیک به تخمک گذاری و ترجیحاً بلافاصله بعد از آن نزدیکی انجام شود.

سئوال:
با سلام من همسرم بیماری واریکوسل دو طرفه داشت که عمل کرده و سال 93 فرزند اول ما به دنیا اومد الان میخواهیم برای دومی اقدام کنیم آزمایش اسپرمی که انجام داده سرعت و حرکت اسپرم پایین بوده که دکتر بهش قرص ویتامین ای داده میخواستم بدونم ایا قرص ویتامین ای در تعیین جنسیت پسر نقش دارد؟

جواب:
خیر

چگونه نوزاد دختر می شود

سئوال:
با سلام و خسته نباشید . ببخشید من یه سوال داشتم من حدود دو سال ای یو دی داشتم که سر دوسال حامله شدم و حاملگی روز دوم تخمک گذاری صورت گرفته میخواستم ببینم احتمال پسر یا دختر بودن جنین من چند درصده . در ضمن بچه اولم هم دختره

جواب:
چون دقیقاً ساعت تخمک گذاری را نمی دانیم در روز دوم بیشتر به نفع تشکیل جنین دختر است.

سلام خسته نباشد من الان چند ماهه که رژیم پسر دار شدن رو رعایت میکنم و خیلی دوست دارم پسر داشته باشم، این ماه که به دکتر مراجعه کردم قرص ویتامین D3 برام تجویز کرد میخواستم بدونم این دارو توی تعیین جنسیت دخالت داره؟ یه وقت همه زحماتم برای تعیین جنسیت بر باد نره؟! من الان ماه هاست دارم رژیم پسر دار شدن میگیرم

ارتباطی ندارد.

احسان

چهارشنبه 18 آبان 1390 – 19:16

 

اگر X با Y لقاح یابد جنین مذکر و اگر X با X لقاح یابد جنین ” مونث ” می شود . لطفا متن را تصحیح نمایید .

با تشکر از زحماتتان

جواب:

متشکرم از کامنتتان

 

فاطمه محمدی

چهارشنبه 25 آبان 1390 – 14:11

 

سوال:

سلام وخسته نباشید

من تصمیم به بارداری دارم و می خواهم قبل از بارداری جنسیت فرزندم را مشخص نمایم و به دنبال یک پزشک متخصص در این زمینه یعنی جنین شناسی میگردم و از شما خواهشمندم اگر می توانید در این زمینه مرا راهنمیی نمایید و کسی را به من معرفی نمایید

با تشکر.

جواب:

در گوگل جمله “تعیین جنسیت قبل از بارداری” را به فارسی تایپ کنید. مطالب خوبی پیدا می کنید.

 

ناشناس

پنجشنبه 26 آبان 1390 – 10:42

 

سوال:

salam agar dar 1mah zaman tokhmak gozary monazam nabashad va be vasileye sonogerafy

taeen shavad ke folikool azad shode ama dar roze 17sikle mahiyane jensiyate bache che chizy khahad bod khahesh mikonam rahnamaye konid merc

جواب:

تمام موارد فوق در مقاله به روز تخمک گذاری مربوط می شود و ربطی به اینکه در چه روزی از سیکل قاعدگی تخمک گذاری انجام شده باشد ندارد

 

ناشناس

دوشنبه 30 آبان 1390 – 23:42

 

سوال:

ba salam va tashakor az matalebe amuzande.mikhastam bedunam aya ghorshaye taghviyate

esperm dar barvari monaseb ast ya na va vitamine E va C dar taghviate esperm moaser ast

جواب:

ویتامین Cجهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است.همچنین اسپرمها را در برابر اثر رادیکالهای آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک انها می شود،محافظت می کند. ویتامین Cاحتمال بارور شدن تخمک توسط اسپرم را افزایش می دهد. منابع سرشار از این ویتامین مرکبات،توت فرنگی، کیوی،هلو،انبه گوجه فرنگی وسبزیجات برگ تیره می باشد.

ویتامین Eب ه تولید هورمونهای جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر می کند. همچنین اکسیژن لازم برای اندامهای تناسلی را فراهم می کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم(اوج لذت جنسی)می شود. این ویتامین در لقاح سلول تخم موثر است. ویتامینE در مغزجات،حبوبات ،غلات سبوس دار،میوه جات و سبزیجات یافت می شود.

 

Tanaz

چهارشنبه 9 آذر 1390 – 10:53

 

سوال:

أیا واقعیت داردكه استفاده از محلول جوش شیرین باعث ضعیف و ناقص شدن اسبرم میشود! درنتیجه نطقه ناقص میشود. این مطلب ریشه علمی دارد ! منتظر باسختان هستم

جواب:

نظرات ضد و نقیصی در اینباره وجود دارد که بیشتر آن ها پایه علمی ندارد. و هنوز هم در خیلی از کتب معتبر استفاده از محلول فوق را توصیه می کنند.

 

محمد

پنجشنبه 26 مرداد 1391 – 09:39

 

سوال:

سلام ممنون از سایت خوبتون

میخواستم بپرسم استفاده از قرص (سیلد نافیلد )زمان آمیزش جهت بارداری آیا بر روی جنین تاثیرات منفی دارد یا نه؟

جواب:

عوارض جانبی این دارو عبارتند از:

در مطالعات بالینی، شایعترین عوارض جانبی استفاده از سیلدنافیل سردرد، گرگرفتگی، سوء هاضمه، گرفتگی بینی و اختلالات بینایی، از جمله نور گریزی و تاری دید ذکر شده‌اند. برخی پس از مصرف سیلدنافیل همه چیز را با سایه آبی رنگ می‌بینند.(cyanopsia) برخی دیگر دچار از دست رفتن دید محیطی می‌شوند. عوارض جانبی نادر ولی جدی شامل نعوظ پایدار priapism، افت شدید فشار خون، انفارکتوس میوکارد (سکته قلبی) آریتمی‌های بطنی، سکته مغزی، افزایش فشار داخل چشمی، و از دست رفتن ناگهانی شنوایی می‌باشند.

به غیر از این موارد عارضه دیگری گزارش نشده است.

 

Ate

چهارشنبه 1 شهریور 1391 – 09:51

 

سوال:

Ba salam .lotfan ino vase man tozih bedin

روز 14 از شروع قاعدگی در سیكلهای 28 روزه)كه زمان مناسب از نظر PH برای پسر دارشدن است ،امیزشی صورت نگیر تا تعداداسپرم زیاد باشد.

man manzoretono drost nafahmidam merciii(

جواب:

برای پسر شدن باید حتمأ روز تخمک گذاری نزدیکی انجام شود. تعداد اسپرم ها هم هر چه بیشتر باشد احتمال پسر شدن بیشتر می شود.

 

پگاه

جمعه 21 مهر 1391 – 13:18

 

سوال:

من برای پسردار شدن پیش متخصص رفتم.به من قرص فولیک اسید و ویتامین e داد و گفت خودم و همسر مواد غذایی گرم بخوریم و روز 14 پریودی برم جهت سونوگرافی به نظر شما چیکار باید بکنم تا احتمال موفقیتم بالاتر بره؟

جواب:

مقاله مورد نظر را بدقت بخوانید.

 

مری

یکشنبه 7 آبان 1391 – 16:05

 

سوال:

با سلام

اول از همه بسیار ممنون از وب سایت خوبتون و مطالب علمی و مفیدی که در آن قرار می دهید. من 31 ساله و همسرم 35 ساله هستیم دو تا سوال از شما داشتم:

1- همسرم بیماری خفیف واریکوسل دارد که البته دکتر رفته و دکتر دارویی هم برای واریکوسل به او نداد و نیاز به جراحی هم ندارد ولی آزمایش اسپرم نداده می خواستم بپرسم که آیا برای بچه دار شدن مشکلی دارد یا نه؟آیا احتمال پسردار شدنمان کم می شود

یک تست اسپرموگرام انجام داده و نتیجه اش را برایم بنویسید.

2-سیکل پریود من حدود 10 ماه به طور ثابت 28 روزه بود و ماه قبل روز 15 بعد از پریودم نزدیکی داشتم برای باردار شدن ولی بعد از 31 روز از روز پریود قبلی ام پریود شدم فکر می کردم که..

به احتمال زیاد تخمک گذاری تان روز 13 یا 14 می باشد. در صورت نامرتب شدن پریود از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید.

 

اصغر

یکشنبه 7 آبان 1391 – 21:01

 

سوال:

آیا مصرف داروهای ضد افسردگی مانند کلومیپرامین و سیتالوپرام می تواند باعث کاهش تحرک اسپرم ها شود؟

جواب:

کشیدن سیگار معمولاً سبب کاهش تعداد اسپرم و تحرک ضعیف می شود. تحقیقات اخیر نشان دادند زمانی که هم مرد و هم زن سیگار می کشند, احتمال ناباروری تا ۶۴% بالا می رود.

استفاده درازمدت از حشیش توسط مردان سبب کاهش اسپرم و سالم افزایش اسپرم و افزایش اسپرم ناقص می شود.

مصرف زیاد الکل سبب کاهش تولید اسپرم سالم توسط مردان می شود.

فعالیت شدید بدنی سبب کاهش تولید اسپرم می شود.

کمبود ویتامین C سبب می شود که اسپرم ها به هم بچسبند و این حالت سبب ۱۶% موارد ناباروری در مردان می شود.

بعضی از آنتی بیوتیک ها به طور موقت سبب کاهش تعداد و تحرک اسپرم ها در مردان می شوند. بعضی از این آنتی بیوتیک ها شامل اریترومایسین, نیتروفورازون یا نیتروفورانتوئین هستند.

تماس با حشره کش ها, سموم آفت کش, حلال های آلی, سرب, تشعشعات یونیزه, فلزات سنگین و مواد شیمیایی سمی سبب کاهش قدرت باروری در مردان می شود. مردانی که در محیط شغلی خود با این مواد سرو کار دارند, (چاپخانه ها, سرب, سموم کشاورزی, دستگاههای رادیولوژی و … ) باید از پوشش ها و ماسک های محافظ استفاده نمایند.

سوء تغذیه و مصرف ناکافی غذاهای ضروری سبب اختلال در تولید و کار اسپرم ها می شود.

بیضه ها نباید زیاد گرم شوند. سعی کنید شورت ها ی تنگ نپوشید. مردانی که مشکل ناباروری دارند, نباید از دوش آب گرم, سونا استفاده کنند و همچنین کار در محیط گرم برای آنها مفید نمی باشد.

فاصله گذاری در فعالیت جنسی (۳ تا ۶ روز در هفته), سبب افزایش حجم و قدرت باروری می شود. ولی اگر وقفه زیادی در فعالیت جنسی ایجاد شود, سبب می شود که اسپرم ها تخلیه شده و پیر و نا توان و کم تحرک شوند

استفاده از داروهای استروئیدی آنابولیک (این داروها توسط افرادی که می خواهند دارای اندام های عضلانی حجیم شوند استفاده می شود, این داروها سبب می شوند که بدن نتواند هورمون تستوسترون را به طور طبیعی بسازد که سرانجام سبب کاهش تولید اسپرم خواهد شد. (بسیاری از ورزشکارانی که به عنوان دوپینگ از این داروها استفاده مکرر می کنند, دچار این مشکل خواهند شد).

داروی سولفاسالازین (این دارو برای درمان اختلالات گوارشی به کار می رود.)

داروی کتوکونازول (ضد قارچ)

داروی آزولفیدین (Azulfidine) – این دارو برای درمان بیماری گوارشی کولیت اولسروبه کار می رود.

واریکوسل (کلافی از وریدهای اضافی دور لوله منی بر را می گیرند و سبب گرمی بیش از حد آن، می شوند که این حالت سبب آسیب رسانی به اسپرم ها و کشتن آنها خواهد شد.

عفونت دستگاه تناسلی (مثل التهاب پروستات, التهاب لوله های اپیدیدیم در بیضه, التهاب بیضه (ارکیت).

بیماری اوریون, (که سبب آلوده شدن بیضه ها می شود).

ضربات وارده به بیضه

مصرف داروی دی اتیل استیل استرول (DES) توسط مادر در دوران بارداری (سبب کاهش اسپرم و ناهنجاری اسپرم می شود)

تب

داروهای ضد سرطان (شیمی درمانی)

نقص انسدادی در لوله منی بر

صدمات وارده به کانال های اسپرماتیک در بیضه (به علت بیماری های سوزاک و عفونت کلامیدیا)

سوء تغذیه و کم خونی, سل

استرس شدید در زندگی

 

Anianiani

سه شنبه 23 آبان 1391 – 08:55

 

سوال:

با سلام

من به دلیل یک کیست که برای اولین بار در تخمدانم به وجود اومد باید یک ماه قرص ضد بارداری مصرف کنم و قطع کنم و حدودا 13 روز بعدش برای بارداری اقدام کنم به نظرتون این قرص روی جنسیت تاثیر داره؟ من میخوام برای پسردار شدن اقدام کنم

در ضمن تغذیه و روز تخمک گذاری هم کاملا رعایت میکنم

جواب:

خیر

چگونه نوزاد دختر می شود
چگونه نوزاد دختر می شود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *