چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

 
helpkade
چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم
چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

در این مطلب از دعاجو به ارائه مطالبی در مورد دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب پرداخته ایم . دعایی که در این مطلب آمده است و به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب معروف است، این قدرت را دارد که در خواب شما فردی را احضار کند که قرار است در آینده با وی ازدواج کنید. فردی را که تا کنون ندیده اید و اصلن نمی شناسید ولی در سرنوشت شما آمده است که با وی ازدواج می کنید را می توانید با خواندن دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب ملاقات کنید. دعایی برای دیدن چهره همسر اینده در خواب مخصوص دل های پاک است و افرادی که بتوانند چهار شرط مذکور را که در این مطلب و مطالب دیگر آمده رعایت نمایند می توانند از آن نتیجه بگیرند. برای اجرای این دعا کافیست فقط یک ماه چهار شرط را رعایت کنید.

چگونه وارد خواب عشقمان شویم ؟ چهارمین شرط برای خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران و دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب، نخوردن مال مردم است ( انواع مال حرام یا مال یتیم ) . یک ماه چهار شرط را رعایت کنید و بعد قبل از خواب 7 مرتبه ایت الکرسی را قرائت کرده بخوابید. بسیار مجرب است.( نگاه کنید به دعای محبت سریع الاجابه )

زمانی که شما خیلی اتفاقی خوابی که در آن اسم همسر آینده خود را شنیدید دیدید، باید توجه داشته باشید چهار شرط را که در دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب وجود دارد در یک ماه قبل از دیدن خواب رعایت کرده بوده اید یا نه .در تعبیر خواب اسم همسر آینده آمده است اگر بیننده خواب فطرت پاکی داشت تعبیر خواب اسم همسر آینده تحقق می یابد.

آیا قصد انجام کاری را دارید و می خواهید بدانید در صورت انجام آن می توانید به هدفتان برسید یا قصد شما محقق می شود یا نه؟ دعا برای دیدن مقصود در خواب که در زیر آمده است را بعد از نماز های پنج گانه سه مرتبه قرائت کنید و قبل از خواب یک مرتبه آیت الکرسی بخوانید. اگر خیر و در جهت سود خلق و یا پیشرفت زندگی خودتان به طوری که به دیگران خسارتی نخورد باشد یک روز و یک شب کفایت می کند و در خواب شما مقصود را می بینید در غیر این صورت باید یک ماه هر روز این عمل را تکرار کرده و چهار شرطی که در دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب آمده است را رعایت کنید و دیگر نیاز به خواندن آیت الکرسی قبل از خواب نیست ولی خواندنش خالی از لطف نیست.(نگاه کنید به دعای خواب دیدن آینده)

« اللَّهُمَّ رَبِّ إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَ مُوسی وَ إِسْحَاقَ وَيَعْقُوبَ و عِیسی، وَرَبِّ مُحَمَّدٍ اَلذی قَدَّستَهُ تَقدِیساً وَرَبِّ جِبْرِيلَ وَمِيكَائِيلَ وَإِسْرَافِيلَ، وَمُنْزِلَ التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالزَّبُورِ وَالْفُرْقَانِ أَرِنِي فِي مَنَامِي هذا ما تَری فِیهِ الخَیرِ وَ الخَیراتِ وَ البَرَکاتِ »چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

دعای خواب دیدن آینده را تحت همین عنوان مطالعه فرمایید و دستور العمل های ذکر دیدن آینده در خواب را که گفته شده عمل کنید. شرایط استفاده از ذکر دیدن اینده در خواب همان شرایط دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب می باشد.

آیا مشکلی دارد که تمام راه های مادی معنوی را برای حل آن بکار بردید و دیگر فکرتان به جایی نمی رسد؟ اگر کلیه دعاهای مخصوص رفع گرفتاری بر شما جواب نداده است .دعا برای خواب دیدن راه حل مشکل می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد .شرایط اجرای آن همان شرایط اجرای دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب می باشد. به مدت سی روز روزی سی صد و سی صلوات برای سلامتی امام زمان بخوانید و قبل از خواب آیت الکرسی را قرائت فرمایید. (نگاه کنید به دعای مخصوص گشایش کار)

دعا برای دیدن معشوق در خواب که در زیر آمده است را باید هر شب سه مرتبه به مدت سه روز قرائت کنید . در این سه روز شرایط دعایی برای دین همسر آینده در خواب باید عملاً اجرا شود.( نگاه کنید به دعا برای دیدن معشوق در بیداری )

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. »

اگر بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده و او از شما دور شده است، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با رفع کدورت و بستن زبان وی بتوانید معشوق خود را بازگردانید.دعای رفع کدورت بین زن و شوهر و بازگشت معشوق را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید . برای اطلاع بیشتر در مورد دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق می توانید به مطلبی تحت همین عنوان بروید . دای رفع کدورت و بازگشت معشوق را بهتر است مانند دعا برای دیدن معشوق در بیداری قبل از نماز صبح قرائت کنید ولی اجباری نیست(اجرای شرایطه دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب در اجابت بهتره دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق بهتر است انجام شود )(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق همچنین به سوره ای برای بازگشت معشوق )

« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در مطلب سوره ای برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد.دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق بر دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب چیره است. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…) خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹) إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲) وَیَوْمَ یَقُولُ کُن َیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

بیشتر بخوانید :

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

ده دعای بازگشت معشوق

برگرداندن معشوق با موکل

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با سلام . پاسخ شما منفی است. باید نام مادر طرف مقابل استفاده…

اگر اسم مادر طرف‌رو‌نداشته‌ باشیم باید چیکار کنیم؟ اسم پدرش…

دعای آشتی زن و شوهر و دعاای بازگشت معشوق می تونن به شما کمک…

دعا برای برگشتن شخصی که رفته می تونه به شما کمک کنه که انشال…

همه دعاها کارساز هستن اما لازمه صلاحیت اجابت دعا و تلاش برای…

https://instagram.com/doa_joo

سلام . در حاشیه مفاتیح الجنان مطلبی برای دیدن مطلوب در خواب با خواندن ۷ سوره قرآن و انجام آدابی خاص سفارش شده است .

من نوجوانی ۱۷ ساله هستم و در مورد چهره همسر آینده وخصوصیات او بسیار کنجکاوم .

۱ – میخواستم بدونم که آیا منبع این مطلب قوی هست یا نه ؟

۲ – چهره ای که در خواب میبینم تا چه حد صادق است ؟ آیا انجام این اعمال را به نیت دیدن چهره همسر آینده سفارش میکنید یا خیر ؟ من از این نگرانم که در آینده همیشه منتظر شخصی که در خواب دیدم باشم و چشمم را روی همه موارد مناسب دیگر برای ازدواج ببندم و هیچ وقت هم آن فرد را پیدا نکنم ؟چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

با تشکر از شما . اجرتان به حضرت زهرا (س)

[/TD]

من نوجوانی ۱۷ ساله هستم و در مورد چهره همسر آینده وخصوصیات او بسیار کنجکاوم .

۱ – میخواستم بدونم که آیا منبع این مطلب قوی هست یا نه ؟

۲ – چهره ای که در خواب میبینم تا چه حد صادق است ؟ آیا انجام این اعمال را به نیت دیدن چهره همسر آینده سفارش میکنید یا خیر ؟ من از این نگرانم که در آینده همیشه منتظر شخصی که در خواب دیدم باشم و چشمم را روی همه موارد مناسب دیگر برای ازدواج ببندم و هیچ وقت هم آن فرد را پیدا نکنم ؟

با تشکر از شما . اجرتان به حضرت زهرا (س)

سلام
مرحوم حاج شیخ عباس قمی در حاشیه مفاتیح می فرماید:«در كتاب الجواهر المنثوره آمده است: كسى كه بخواهد مطلب خود را در خواب ببيند به وقت خوابيدن هريك از اين سوره ها را هفت مرتبه بخواند، سوره هاى و الشمس، و اللّيل و السّين، اخلاص، قل اعوذ برب الفلق، قل اعوذ برب الناس، و با طهارت در مكان پاكى، در جامه پاكى رو به قبله بر دست راست بخوابد، همانند مُرده اى كه در قبر گذاشته مى شود، و مطلب خود را نيّت كند اگر در شب اوّل نديد، در شب هاى بعد خواهد ديد، و از هفت شب تجاوز نمى كند، گفته شده اين مطلب مُجَرَّب [يعنى تجربه شده] است».

مرحوم حاج شیخ عباس قمی مطلب فوق را از کتاب «الجواهر المنثورة فی الأدعیة المأثورة» تألیف “عبدالحسیب علوی” از عُلما و فقیهانِ بزرگ قرن دوازدهم نقل کرده است. عبدالحسیب کتاب هایی در فقه، حدیث و قرآن دارد. عبدالحسیب در کتاب الجواهر المنثورة دعاهای زیادی نقل کرده که بعضی از آنها دارای سند است؛ اما اغلبِ دعاهای این کتاب، بدون سند و منبع نقل شده است. مرحوم شیخ عباس قمی به همین منبع اکتفا نموده است و من کتاب «الجواهر المنثورة» را ندارم که منبعِ مطلبِ فوق را در آن ببینم. پس نمی توانم در مورد سند و منبعِ مطلبِ فوق اظهار نظر نمایم.

در مورد سؤال دومِ شما باید گویم: از امام رضا (صلوات الله و سلامه علیه) نقل شده: رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمود«مَنْ رَآنِي فِي مَنَامِهِ فَقَدْ رَآنِي لِأَنَّ الشَّيْطَانَ لَا يَتَمَثَّلُ فِي صُورَتِي وَ لَا فِي صُورَةِ أَحَدٍ مِنْ أَوْصِيَائِي…»(1) یعنی «کسی که مرا در عالم رؤیا ببیند، بی‌تردید درست دیده است، زیرا شیطان به صورت من و به صورت هیچ یک از اوصیای من نمودار نمی شود». بنا بر این حدیث شریف، تنها چیزی که می توان در مورد خواب به آن اطمینان داشت، این است که اگر فردیْ پیامبراکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) یا یکی از ائمّه اطهار (صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین) را در خواب ببیند، مسلّماً خوابش درست است و اگر ایشان در خواب به آن فرد توصیه یا سفارشی کنند، این خواب برای آن فردْ حجّت است و باید طبق آن عمل کند. البته این طور نیست که افرادِ دیگری که آن خواب را ندیده اند، مُلزَم به پذیرش و عمل طبقِ آن خواب باشند؛ بلکه همان گونه که گفتم، خوابْ تنها برای فردی که خواب را دیده، حجت است. پس دیدنِ افرادِ دیگر در خواب، اطمینان آور نیست و چه بسا انسان در خواب فردی را ببیند؛ ولی در آینده هیچ گاه آن فرد را در بیداری پیدا نکند.
عیب و اشکالِ اینکه بخواهید با خواب، همسر آینده تان را ببینید، این است که از آن به بعد همیشه در بیداری به دنبال یافتنِ فردی هستید که در خواب دیده اید. به این صورت به احتمال بسیار زیاد، خانم های مناسبی که خانواده تان به شما معرفی می کنند را به امید یافتنِ آن خانمْ ردّ می کنید. پس از مدتی که از یافتنِ آن خانمِ رؤیایی ناامید شُدید و با یک خانم ازدواج کردید، همیشه به آن خانمِ توهّمی فکر می کنید و دلتان تنها به دنبال اوست و نمی توانید در کنار همسرتان احساس خوشبختی نمایید و همیشه در پِیِ گمشده ای هستید که هیچ نشانی جز یک خواب از او در اختیار ندارید. به این دلایل نباید به این خواب ها دل بست و به دنبال این خواب ها بود.

به جای تکیه بر خواب، ابتدا سعی کنید با خواندن کتاب های مفید و معتبر و گوش دادن به نوارهای سخنرانی و کلاس های اساتیدِ خبره یِ روانشناسی، اطلاعات خود را در مورد همسر مناسب و سازگار، نحوه صحیحِ بررسیِ ویژگی های خانم ها و خواستگاریِ درست و مهارت های زندگی مشترک بالا ببرید. سپس وقتی تصمیم به ازدواج گرفتید، به دور از قرارگرفتن تحت تأثیر احساساتِ شدید و هیجان های زودگذر، به دنبال یافتنِ همسری صالح و مؤمن و با اخلاق و سازگار بگردید و وقتی پس از تحقیق و پرس و جو خانمی مناسب یافتید، برای بررسیِ دقیق ترِ تناسب میانِ خود و آن خانم به یک روانشناس و مشاورِ خانواده یِ متعهّد و خبره مراجعه نمایید. پس از ازدواج نیز مهارت های زندگیِ مشترک که آموخته اید را به کار برید تا بتوانید زندگیِ آرامش بخشی را تجربه کنید.

پی نوشت:
1: بحار الانوار، ج 49، باب 19، ص 283، نشر دار احیاء التراث العربی، بیروت ـ 1403

با سلام

این مطلب باید اصلش بدون ترجمه دیده شود تا شاید مقصود روایت روشن تر گردد.
لکن در گذشته عده ای از این روش استفاده می کردند اما نه این طور بلکه به مانند استخاره.
مثلا در گذشته فردی نمی دانسته است امسال هندوانه یا گندم بکارد یا نه ؟
با این نیت می خوابیده است و شب هنگام خوابی در این رابطه می دیده است.
بعد از روی خوابش، متوجه میشده است که آیا کاشت گندم یا هندوانه به صلاح هست یا خیر؟

پس به نظرم اصولا کار کرد چنین دستوری، دیدن چهره شوهر اینده نیست.
بعلاوه خواب دیدن نیاز به تعبیر دارد و اینطور نیست که اگر شما کسی را در خواب دیدید حتما به همان شکل در واقعیت خواهد بود.

از طرفی درباره حجیت خواب چند قول وجود دارد
برخی خواب را برای خود فرد هم حجت نمی دانند. ( خواب فقط برای آگاهی بخشی است)
یعنی اگر در خواب یکی از اهل بیت را ببینید که بگوید برو یک میلیون به فلانی قرض بده یا برو و فلانی را بکش
اینها حجیت ندارد و لازم نیست به آنها عمل کنید و چه بسا حرام باشد.
برخی میگویند خوابهای صادقه برای خود شخص حجیت دارد.

مفاتیح چرتوپرته.منم همسن تو بودم ازین کارا میکردم.وقتتو بزار روی یه کار مفید.کتاب بخون.درستو بخون.

اگه کسی فکر میکنه این کتاب مقدسه ازش معذرت میخام.من فکر میکردم فقط قران مقدسه.ممکنه لطف کنید لیستی از کتابهای مقدس را بفرمایید که بنده بدونم.

قبلا هم به پرسشگر گفتم.منم همسنش بودم دعاهای حاشیه های مفاتیح را میخوندم و با ذهن ساده ی اونموقع فکر میکردم حقیقته که نبود.
من راجب قسمت قرانیش نگفتم چرت و پرته.یعنی هرکتابی از سوره های قران توش استفاده کرد دیگه میشه مقدس.
با عرض معذرت این کاری که شما میگین بت ساختن هستن.یک چیزی که باید بدون تفکر قبولش کرد.کتابی که خوب نباشه را باید گفت.از نظر شما خوبه.شما بگو خوبه.ولی اینکه میگین توهین به یک کتاب ،یعنی توهین به کلیه ی کسایی که قبولش دارن قبول ندارم.
یعنی اگه من مثلا بگم کتاب “شنل قرمزی”بده.شما میگی داری توهین میکنی،چون اولش بسم الله رحمن رحیم نوشته شده.پس به قران توهین میکنین.وقتی کسی میگه کتابی بده.منظور نوشته های نویسنده هست.نه مطالبی که از جاهای مختلف نقل کرده.ورداشته ۲۱ سوره قران اورده که چی بشه.یکی بخاد قران بخونه میره میخونه.دیگه چرا تو مفاتیح اورده.
منم الان میرم یه کتاب مینویسم ۳۰ سوره از قران را اولش مینویسم.یه چند مطلبم ادامش میارم.بعد احتمالا کتابم برای شما مقدس میشه.

چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

سلام!استفاده از هر چیزی به راهنما احتیاج داره.اگر شما به خواسته ای که می خواستید نرسیدید حتما دستوراعمل را درست انجام ندادید یا نیتتان درست نبوده و اینکه برای کاری که می خواستید انجام بدهید زحمت درست نکشیدید!
این حرفتون توهین بزرگی بود جناب امید هم پاسخ دادند
فقط جهت اطلاع عرض می کنم این دوستمون که چنین سوالی را مطرح کردند باید بگویم بله می توان فهمید ولی چون مصلحت نیست بدانی کیست بهت نشان نمی دهند.
من عاشق مفاتیح هستم عجائبی از این کتاب دیده ام که نگو نپرس!
شیخ عباس قمی رحمت الله علیه زمانی که می خواست این کتاب را منتشر کند خودش یکسال تمام ,تمام اعمالش را انجام داد تا اگر موردی بود و باعث اشکالی می شد حذفش کند ولی با تمام کردن این اعمال یقین پیدا کرد که کلیه دعا ها صحیح است چون نتیجه ای که از آثار اعمال دیده بود بسیار عالی بود
من خودم همان اعمالی را که دوست عزیز هفده ساله مان گفتن را انجام داده ام نه یکبار بلکه سه بار
بار اول که انجام دادم نبی مکرم اسلام(ص) و مولا علی علیه السلام را دیدم و مطلبی به من فرمودند و صحنه ای را نشانم دادند
بار دوم پدر خدا بیامرزم را دیدم و خیلی خوشحال شدم
بار سوم بهم گفتن صلاح نیست بدانی برو دنبال کارت!

من نوجوانی ۱۷ ساله هستم و در مورد چهره همسر آینده وخصوصیات او بسیار کنجکاوم .

۱ – میخواستم بدونم که آیا منبع این مطلب قوی هست یا نه ؟

۲ – چهره ای که در خواب میبینم تا چه حد صادق است ؟ آیا انجام این اعمال را به نیت دیدن چهره همسر آینده سفارش میکنید یا خیر ؟ من از این نگرانم که در آینده همیشه منتظر شخصی که در خواب دیدم باشم و چشمم را روی همه موارد مناسب دیگر برای ازدواج ببندم و هیچ وقت هم آن فرد را پیدا نکنم ؟

با تشکر از شما . اجرتان به حضرت زهرا (س)

باسلام

خیلی جالب و فانتزی

به نظرم کار درستی نباشه

حالا اگه اومدیم شما یه چهره رو دیدید که خوشتون نیومد چیکار میکنید

اینا همش رویا های این دورانه زیاد جدی نگیرید

به خودشناسی بپردازید

یکی دو سال بگذره کلا به این نگاهتون خندتون میگیره

باتشکر
یاحق

همش بخاطر تلقینه.یه مورد فیزیکی داری که مثال بزنی؟مثلا چیزی بدست بیاری؟یا اتفاق خاصی برات بیافته؟
چون دیدن شخص خاص در خواب بیشتر به خاطر تلقینه.پیامبرو علی را که دیدی چه شکلی بودن همونجوری بودن ؟

سلام!دوست عزیز من براساس واقعیت گفتم نه تخیلات ذهنی شما
کارم.زندگی ام.سلامتی ام.نجات از مرگم
تلقین چیه داداش……تلقین را افراد دیگر انجام می دهند

سلام شما احیانا تازگی کتاب “رویای نیمه شب” رو نخوندید؟(البته اونجا دختره خواب دید)
به نظر من اصلا کار درستی نیست چون نمیشه تشخیص داد رویای صادقه بوده یا نه ..

پرسش:

در حاشیه کتاب مفاتیح الجنان مطلبی برای دیدن مطلوب در خواب با خواندن هفت سوره قرآن کریم و انجام آدابی خاصّ سفارش شده است . من نوجوانی ۱۷ ساله هستم و در مورد چهره همسر آینده وخصوصیات او بسیار کنجکاوم . می خواهم بدانم که آیا منبع این مطلب قوی است؟ آیا انجام این اعمال را به نیت دیدن چهره همسر آینده سفارش می کنید؟

پاسخ:

مرحوم حاج شیخ عباس قمی در حاشیه مفاتیح می فرماید:«در كتاب الجواهر المنثوره آمده است: كسى كه بخواهد مطلب خود را در خواب ببيند به وقت خوابيدن هريك از اين سوره ها را هفت مرتبه بخواند، سوره هاى و الشمس، و اللّيل و التين، اخلاص، قل اعوذ برب الفلق، قل اعوذ برب الناس، و با طهارت در مكان پاكى، در جامه پاكى رو به قبله بر دست راست بخوابد، همانند مُرده اى كه در قبر گذاشته مى شود، و مطلب خود را نيّت كند. اگر در شب اوّل نديد، در شب هاى بعد خواهد ديد، و از هفت شب تجاوز نمى كند، گفته شده اين مطلب مُجَرَّب [يعنى تجربه شده] است».

مرحوم حاج شیخ عباس قمی مطلب فوق را از کتاب «الجواهر المنثورة فی الأدعیة المأثورة» تألیف “عبدالحسیب علوی” از عُلما و فقیهانِ بزرگ قرن دوازدهم نقل کرده است. عبدالحسیب کتاب هایی در فقه، حدیث و قرآن دارد. عبدالحسیب در کتاب الجواهر المنثورة دعاهای زیادی نقل کرده که بعضی از آنها دارای سند است؛ اما اغلبِ دعاهای این کتاب، بدون سند و منبع نقل شده است. مرحوم شیخ عباس قمی به همین منبع اکتفا نموده است و من کتاب «الجواهر المنثورة» را ندارم که منبعِ مطلبِ فوق را در آن ببینم. پس نمی توانم در مورد سند و منبعِ مطلبِ فوق اظهار نظر نمایم.

عیب و اشکالِ اینکه بخواهید با خواب، همسر آینده تان را ببینید، این است که از آن به بعد همیشه در بیداری به دنبال یافتنِ فردی هستید که در خواب دیده اید. به این صورت به احتمال بسیار زیاد، خانم های مناسبی که خانواده تان به شما معرفی می کنند را به امید یافتنِ آن خانمْ ردّ می نمایید. پس از مدتی که از یافتنِ آن خانمِ رؤیایی ناامید شُدید و با یک خانم ازدواج کردید، همیشه به آن خانمِ توهّمی فکر می کنید و دلتان تنها به دنبال اوست و نمی توانید در کنار همسرتان احساس خوشبختی نمایید و همیشه در پِیِ گمشده ای هستید که هیچ نشانی جز یک خواب از او در اختیار ندارید. به این دلایل نباید به این خواب ها دل بست و به دنبال این خواب ها بود.

به جای تکیه بر خواب، ابتدا سعی کنید با خواندن کتاب های مفید و معتبر و گوش دادن به نوارهای سخنرانی و کلاس های اساتیدِ خبره یِ روانشناسی، اطلاعات خود را در مورد همسر مناسب و سازگار، نحوه صحیحِ بررسیِ ویژگی های خانم ها و خواستگاریِ درست و مهارت های زندگی مشترک بالا ببرید. سپس وقتی تصمیم به ازدواج گرفتید، به دور از قرارگرفتن تحت تأثیر احساساتِ شدید و هیجان های زودگذر، به دنبال یافتنِ همسری صالح و مؤمن و با اخلاق و سازگار بگردید و وقتی پس از تحقیق و پرس و جو خانمی مناسب یافتید، برای بررسیِ دقیق ترِ تناسب میانِ خود و آن خانم به یک روانشناس و مشاورِ خانواده یِ متعهّد و خبره مراجعه نمایید. پس از ازدواج نیز مهارت های زندگیِ مشترک که آموخته اید را به کار برید تا بتوانید زندگیِ آرامش بخشی را تجربه کنید.

سلام . در حاشیه مفاتیح الجنان مطلبی برای دیدن مطلوب در خواب سفارش شده است .

من نوجوانی ۱۷ ساله هستم و در مورد چهره همسر آینده و خصوصیات او بسیار کنجکاوم .

۱ – میخواستم بدونم که آیا منبع این مطلب قوی هست یا نه ؟

۲ – چهره ای که در خواب میبینم تا چه حد صادق است ؟ آیا انجام این اعمال را به نیت دیدن چهره همسر آینده سفارش میکنید یا خیر ؟ من از این نگرانم که در آینده همیشه منتظر شخصی که در خواب دیدم باشم و چشمم را روی همه موارد مناسب دیگر برای ازدواج ببندم و هیچ وقت هم آن فرد را پیدا نکنم ؟

با تشکر از شما . اجرتان به حضرت زهرا (س)

چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

————————————-

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.welayatnet.com/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.welayatnet.com/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.welayatnet.com/fa/user/register

اطلاعات بیشتر در مورد فرمت‌های متنی

بعدا انقدر قیافه همسرت رو تو بیداری میبینی که آرزو میکنی حداقل تو خواب یکی دیگه رو ببینی

میشه بگید باید چکار کنیم که این خواب و ببینیم ممنون میشم

نجواخانم میشه کامل توضیح بدید چ سوره هایی و چ زمانی باید بخوانیم خیلی ممنون میشم

سلام دوست عزیز بنده هفت سال پیش در ماه مبارک رمضان هفت شب هفت سوره خاص که در حاشیه مفاتیح الجنان با رعایت شرایط قرائت کردم دقیقا شب پنجم با صوت سوره شمس آقایی رو در خواب دیدم ابتدا شوکه شدم چون این فرد رو در یک همایش علمی دیده بودم هیچ حسی هم بهش نداشتم کلا با معیار هایی که برای همسر آینده ام داشتم سازگار نبود اما وقتی کلمات معجزه خداوند هدایت گر باشد رویای صادقه رخ می دهد  چون در حال حاضر بی نهایت عاشق هم و نامزد هستیم خلاصه در آستانه ازدواج، قدرت خواب معجزه یوسف پیامبر هم بوده و آنچه خداوند در سرگذشت انبیاء ذکر کرده برای هدایت ما در هر عصر و زمانی است پس با ایمان راسخ از خداوند هدایت بخواهید زیرا شما را بی بهره نمی گذارد. 

همونی رو تو خواب دیدی شوهرت شد 

313

 

یعنی شما۳۱۳ بار چهره همسو آینده ات رو در خواب دیدی؟!

با سلام به شما کاربر محترم

برفرض اعتبار سند مذکور، دیدن همسر آینده تان در خواب چه وجهی برای شما دارد؟ از طرفی ممکن است خواب شخصی را ببینید که هیچ ارتباطی با شما ندارد.

 باتشکر

بله منم همینو انجام دادم..‌و درست هم بود‌….ولی ۵ سال بعد همسرو در واقعیت دیدم .

همون بود 

سلام،پس خوش به حالت من که چهارساله دارم همسرايندموتوی خواب ميبينم ولی هنوزم که هنوزه بهش نرسيدم شمافکرميکنيدمشکلش چيه ممنون ميشم اگه راهنمايم کنيد باتشکر.

باید غذا سبکتر بخورید

یه بار یه پیر زن رو دیدم

توی خواب میخواست به من تجاوز کنه

دیگه از زندگی سیر شدم

فکر کنم زنم بود

خدایا توبه

بنده هم با قرائت چند سوره شخصی رو در خواب دیدم و به خواستگاریم اومد اما  نشد …پس دلیل نمیشه حتما همسر آینده باشه

سلام دقیقا چه سوره هایی بود      بعد  اینکه شما همون شبی که سوره ها رو خوندین   خواب دیدید یا چندشب بعدش     منم خیلی دوس دارم  به خواب ببینم 

فرم ارسال تجارب ماورایی شما به سایت

سلام. ماجرای من مربوط به ۲ سال پیش می شود. وقتی دانشگاه را تمام کردم پدر و مادرم اصرار داشتند هر چه زودتر ازدواج کنم. خاستگار به درد بخوری هم نداشتم و چون هنوز سن من کم بود و اصلا آمادگی تشکیل یک زندگی جدید را نداشتم به استرس زیادی دچار شدم. استرس شدید من باعث بیماری ام شد به طوری که بی خودی گریه می کردم و یا حوصله ای برای انجام کارهای روزمره نداشتم. نمی دانستم اصلا چرا دانشگاه رفتم چون اگر قرار است سر کار نروم پس تحصیلات من به چه دردی می خورد. دوست داشتم مدتی کار کنم و همسر دلخواهم را از محیط کارم انتخاب کنم. به هر حال آرزوی من برآورده نشد.چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

یک روز بعد از خواندن نماز به درگاه خدا التماس کردم که اگر مقدر کرده من ازدواج کنم پس همسر خوبی به من بدهد. واقعا دلم شکسته بود و هیچ وقت آن طور گریه نکرده بودم. استرسم از بین رفته بود. وقتی شب خوابیدم مردی را در کنار دیدم که شبیه پسر عمویم بود ولی نورانی بود و بال داشت. من با او خیلی صمیمی شده بودم در حالی که در دنیای واقعی هیچ وقت با هم صحبت نمی کردیم چون او هم مرد مومن و پاکدامنی بود و با زنها کاری نداشت. وقتی بیدار شدم از خودم پرسیدم خواب من چه معنایی دارد؟ پسر عموی من که از من خاستگاری نکرده است. واقعا دوست داشتم او همسر من شود. به مادرم گفتم خیلی وقت است خانه عمویم نرفته ایم. او گفت سر فرصت خانه آنها هم می رویم. او تعجب کرده بود که چرا یک مرتبه دلم برای عمویم تنگ شده است. آخر هفته خانه عمویم رفتیم. وقتی پسرعمویم را دیدم دلم ریخت و قلبم شدید شروع به تپیدن گرفت.

تمام مهمانی سرم پایین بود. چند قطره اشک از چشمهایم آمد و احساس کردم پسر عمویم آنها را دید. نگاه او نگران بود. ناخودآگاه به او خیره شدم. ولی سرم را پایین انداختم. شام را خوردیم و برگشتیم. عمویم زنگ زد و گفت آیا دختران ناراحت چیزی است؟ چرا امشب حالش خوب نبود؟ مادرم گفت چیزی نیست. چند روز بعد پدرم به همراه عمویم به خانه ما آمدند و من ناخودآگاه عمویم را در آغوش گرفتم. او خیلی از من خوشش آمد. تابلو مهربان شده بودم ولی دست خودم نبود. پدرم در مورد فلان خاستگار از او سوال کرد تا ببیند مرد مناسبی برای من است یا نه. عمویم گفت مگر دخترتان می خواهد ازدواج کند؟ پدرم گفت بله. عمویم فکری کرد و گفت چرا به غریبه زن می دهید؟ پسر من مدتی است که از دختر شما خوشش آمده. عقد دختر عمو و پسر عمو را در آسمان بسته اند. من خوشحال شدم. عمویم خوشحالی من را در چشمانم دید و او هم خندید. بعد از چند ماه هم با پسر عمویم که در خواب دیده بودم ازدواج کردم. نمی دانستم می شود همسر آینده را در خواب دید ولی خدا صدای دعا و زاری من را شنید و مرد خوبی سر راهم گذاشت. الان هم دو سال است با او زندگی می کنم و واقعا اخلاق او مانند فرشته ها است و به همین خاطر من او را در خواب به شکل فرشته ها دیده بودم.

نویسنده: مبینا

تجربه ماورا

مقالات اعضا

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورا

تجربه ماورا

سلام خیلی زیبا و دلنشین بود.

سلام مبینا جون…..واقعا زیبا نوشتید ولی من قبلا این داستان را خواندم. ..شما این تجربه را قبلا برای سایت دیگه ای یا مجله ای فرستادید

با سلام. داستان ها و تجارب ارسالی به سایت حتما بررسی می شوند که از جای دیگری کپی نشده باشند و یا فقط انحصاری این سایت نوشته شده باشند. البته تجارب ماورایی معمولا شبیه هم است و مشترکات زیادی دارد. ممنون از توجه شما موفق باشید

دوره آموزشی خود هیپنوتیزم

خود هیپنوتیزم ارتباط با خرد درون

خود هیپنوتیزم میل به ورزش

هیپنوتیزم برای افزایش جذبه و یافتن عشق

هیپنوتیزم برای موفقیت تحصیلی و کنکور

پرسش:در حاشیه کتاب مفاتیح الجنان مطلبی برای دیدن مطلوب در خواب با خواندن هفت سوره قرآن کریم و انجام آدابی خاصّ سفارش شده است . من نوجوانی ۱۷ ساله هستم و در مورد چهره همسر آینده وخصوصیات او بسیار کنجکاوم . می خواهم بدانم که آیا منبع این مطلب قوی است؟ آیا انجام این اعمال را به نیت دیدن چهره همسر آینده سفارش می کنید؟  

پاسخ:مرحوم حاج شیخ عباس قمی در حاشیه مفاتیح می فرماید:«در كتاب الجواهر المنثوره آمده است: كسى كه بخواهد مطلب خود را در خواب ببيند به وقت خوابيدن هريك از اين سوره ها را هفت مرتبه بخواند، سوره هاى و الشمس، و اللّيل و التين، اخلاص، قل اعوذ برب الفلق، قل اعوذ برب الناس، و با طهارت در مكان پاكى، در جامه پاكى رو به قبله بر دست راست بخوابد، همانند مُرده اى كه در قبر گذاشته مى شود، و مطلب خود را نيّت كند. اگر در شب اوّل نديد، در شب هاى بعد خواهد ديد، و از هفت شب تجاوز نمى كند، گفته شده اين مطلب مُجَرَّب [يعنى تجربه شده] است».مرحوم حاج شیخ عباس قمی مطلب فوق را از کتاب «الجواهر المنثورة فی الأدعیة المأثورة» تألیف “عبدالحسیب علوی” از عُلما و فقیهانِ بزرگ قرن دوازدهم نقل کرده است. عبدالحسیب کتاب هایی در فقه، حدیث و قرآن دارد. عبدالحسیب در کتاب الجواهر المنثورة دعاهای زیادی نقل کرده که بعضی از آنها دارای سند است؛ اما اغلبِ دعاهای این کتاب، بدون سند و منبع نقل شده است. مرحوم شیخ عباس قمی به همین منبع اکتفا نموده است و من کتاب «الجواهر المنثورة» را ندارم که منبعِ مطلبِ فوق را در آن ببینم. پس نمی توانم در مورد سند و منبعِ مطلبِ فوق اظهار نظر نمایم.عیب و اشکالِ اینکه بخواهید با خواب، همسر آینده تان را ببینید، این است که از آن به بعد همیشه در بیداری به دنبال یافتنِ فردی هستید که در خواب دیده اید. به این صورت به احتمال بسیار زیاد، خانم های مناسبی که خانواده تان به شما معرفی می کنند را به امید یافتنِ آن خانمْ ردّ می نمایید. پس از مدتی که از یافتنِ آن خانمِ رؤیایی ناامید شُدید و با یک خانم ازدواج کردید، همیشه به آن خانمِ توهّمی فکر می کنید و دلتان تنها به دنبال اوست و نمی توانید در کنار همسرتان احساس خوشبختی نمایید و همیشه در پِیِ گمشده ای هستید که هیچ نشانی جز یک خواب از او در اختیار ندارید. به این دلایل نباید به این خواب ها دل بست و به دنبال این خواب ها بود.به جای تکیه بر خواب، ابتدا سعی کنید با خواندن کتاب های مفید و معتبر و گوش دادن به نوارهای سخنرانی و کلاس های اساتیدِ خبره یِ روانشناسی، اطلاعات خود را در مورد همسر مناسب و سازگار، نحوه صحیحِ بررسیِ ویژگی های خانم ها و خواستگاریِ درست و مهارت های زندگی مشترک بالا ببرید. سپس وقتی تصمیم به ازدواج گرفتید، به دور از قرارگرفتن تحت تأثیر احساساتِ شدید و هیجان های زودگذر، به دنبال یافتنِ همسری صالح و مؤمن و با اخلاق و سازگار بگردید و وقتی پس از تحقیق و پرس و جو خانمی مناسب یافتید، برای بررسیِ دقیق ترِ تناسب میانِ خود و آن خانم به یک روانشناس و مشاورِ خانواده یِ متعهّد و خبره مراجعه نمایید. پس از ازدواج نیز مهارت های زندگیِ مشترک که آموخته اید را به کار برید تا بتوانید زندگیِ آرامش بخشی را تجربه کنید.

http://www.askdin.com/showthread.php?t=64101&p=1013437&viewfull=1#post10…

کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی میباشد.

| Copyright 2011 Pasokhgoo.ir All rights reserved 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

کسی وردی چیزی نداره

ببینیم همسر ایندمون کیه

یا حداقل کسیو که ددست داریم تو خواب ببینیم

چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

  

بهترین راهش مصرف ماری جواناست.

وا

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

گرفتی مارو😐😐😐

شب بخیر😑✋🏻

وقتی میتونی بفهمی کیه برای چی دعا؟

من نیز میخوام خیییلی به این مسئله فکر میکنم راستش😁

روز چندم قرنطینه؟ 

توی مفاتیح هست ولی فکر کنم برای خواب دیدن پیامبر و… هست حالا یه نگاه کن شاید به دردت خورد. 

وه

سوره های شمس لیل قدر توحید ناس فلق رو شش بار بخون خواب میبینی تا شش شب دیگه یا همین امشب تو مفاتیح هس برو دقیقشو نیگا کن 

ن بابا تاثیری نداره

  خوابت نمیاد

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑صنعتی بزن میبینیش

منم خیلی فکر میکنم 😃

سوپرایز بشی بهتره که

😂😂😂😂😂😂ترکیدممم

راس میگه گل بکش حله

وااای من مجرد بودم خیلی تو فکراین مسئله بودم حتی شبا التماس خدا میکردم ک تو خوابم زندگی چندسال بعدمو ببینم😂😂😂

بره گمشه خخخ 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

خانم ها ایه ای هس ک خونده بشه و همسر اینده را بشه در خواب دید؟

بچه از مامانش پرسید مامان شاهزاده با اسب سفید یعنی چی مامانه گفت یعنی یه خری مثل پدرت 

وااااا

چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

قبلنا میگفتن سوره یاسین و بخونین ب پیاز بذارین زیر سرتون شب سوهرتونو میبینین😅😅😅😅😅

واااای اخه مه میشه

اینم من یه بار تو یه کتاب خوندم ولی به نظرم خیلیییی مسخرس

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

میخوای ببینی که چی بشه حالا گیرم دیدیش میخوای چیکارش کنی 

واییییی دروغ نگو😉😉😉😂😂😂😂

میترسم اینکارو کنم اونی که میخوام نباشه عصبی شم

😂😂😂😂😂😂

قبل خواب بهش فکر کن همونو ببینی 

من ک همش خواب همسرم آیندمو میبینم فقط نمیدونم چرا هردفعه ی شکله😩

ببین تو نفاتیح ایه ای هست برای اینکه ببینید. خواب مد نظرتون رو بکرد پیدا میکنی

برا سرگرمی خوبه 

قبلش بهش فکر کن تا همون بیاد ب خوابت😁😁

نه بابا لامصب هرکاری میکنم نمیاد تو خوابم

دیگه دارم دیوونه میشم😥

خدایی هرکی بوده ملتو میزاشته سر کار اونم کتابشم کرده خیلی باهال بوده

😂😂😂😂😂😂😂 ای خداااااا

نمیاد آخه لعنتی

چند شب فکر کن بهش بالاخره میبینی

ضمیر ناخودآگاه خیلی رو خواب تاثیر میذاره 

😂😂😂

خدا شاهده شما دخترا به چی فکر میکنید آون وقت ماقدیما فقط به فکر دختر کدخدا بودیم

واااااا .ازمجردی لذت ببر چیکار داری ببینیش

من یبار خواب شوهرمو دیدم😂😂اسمشم محمد بود تو خواب.الان منتظرم محمد نامی بیاد خواستگاریم😆😆چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

یه ذکری بود در تاپیکم بخون

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

دعای به خواب دیدن آینده

۱۳۹۷/۰۷/۲۲


۱۷۸۹۷۱ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

تعبیر خواب دیدن همسر آینده ، معنی دیدن همسر آینده در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب قسم خوردن ، معنی دیدن قسم خوردن در خواب های ما چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

خالد اصفهانی می گوید که چنان چه شخصی خواب ببیند فرد مورد علاقه اش که او را در حال حاضر می شناسد به عنوان همسر در رویایش وجود دارد به این علامت است که در اینده نزدیک با یکی از خویشان و بستگان خود ازدواج میکند و اما لزوما نه به این معنا که با همان فرد ازدواج کند؛

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب لباس مرده را پوشیدن چیست ، معنی لباس مرده را پوشیدن چیست

و چنان چه همسرش غریبه باشد بیانگر این است که شخصی در سنین نوجوانی یا جوانی و زودتر از زمانی که خودش تصور کند در کنارش قرار میگرد و باعث آرامش او می شود.

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب همسر را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

دیدن بدن همسر

اگر در خواب بدن عریان همسر خود را ببینید معنی خواب شما این است که او مراقب رفتار شماست.

حواستان باشد که هرگونه رفتار ناشایست می تواند تاثیر بدی خانواده شما داشته باشد.

دیدن اشک های همسر

اگر در خواب خود دیدید که همسرتان گریه می کند و اشک هایش برای شما قابل دیدن است معنی خواب این است که مشکلاتی د حال ورد به زندگی شما می باشد.

کاری که شما انجام می دهید این است که خود را برای یان مشکلات آماده نمایید تا در برابر آنها غافلگیر نشوید و شیرازه زندگی تان به هم نریزد.

دعوا با همسر

اگر در خواب دیدید که با همسر خود دعوا می کنید معنی خواب شما این است که در زمینه کسب و کار خود موفقیت زیادی نصیب شما می شود.

میزان موفقیت با میزان دعوا رابطعه مستقیم دارد هر چه دعوا شدیدتر باشد موفقیت شما هم بیشتر است.

چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم
چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *