چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

 
helpkade
چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم
چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

در پیام رسان شاد همانند سایر شبکه های مجازی همچون تلگرام ، واتساپ و … کاربران می توانند عکس پروفایل بگذراند. دانش آموزانی که از برنامه شاد استفاده می کنند ، بهتر است برای شناسایی شدن در گروه های درسی ، عکس خود را به عنون عکس پروفایل قرار دهند البته برای اینکار الزامی وجود ندارد اما اگر عکس خود را پروفایل می گذارید ، حتما از عکسهای دانش آموزی که مناسب مدرسه است ، استفاده کنید. در ادامه شما را از نحوه گذاشتن عکس پروفایل در شاد مطلع می سازیم. پس از مطالعه مطلب در صورت وجود هر گونه سوال ، می توانید در بخش نظرات بپرسید.

برای گذاشتن عکس پروفایل در شاد اول باید شاد جدید را نصب کنید و یا اینکه برنامه قدیمی را به روز رسانی کنید. برای به روز رسانی شاد یا دانلود شاد جدید ، به سایت shad.ir مراجعه نمایید و سپس نسخه اندروید را دانلود کنید. پس از نصب و ورود به برنامه شاد ، مطابق تصویر زیر  از نوار پایین صفحه بر روی گزینه تنظیمات بزنید.

 

در بخش تنظیمات شاد ، طبق تصویر زیر که مشخص شده است ، دوربین را بزنید.

 

با زدن دکمه دوربین ، دو گزینه نمایش داده می شود. عکس پروفایل از دوربین ، عکس پروفایل از گالری. اگر قبلا عکس را ذخیره کرده اید ، وارد بخش گالری شوید و سپس عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما اگر عکس ذخیره نشده است ، می توانید وارد بخش دوربین شوید.

 

پس از ذخیره سازی عکس در گالری و انتخاب آن ، مطابق تصویر زیر تیک پایین صفحه را بزنید تا عکس در پروفایل قرار داده شود. اگر نیاز به کوچک کردن سایز عکس بود ، می توانید از گزینه های موجود در پایین عکس ، آن را کوچک تر کنید.

 

با تایید کردن ، عکس در پروفایل شما نمایش داده خواهد شد.

در مورد نحوه گذاشتن عکس پروفایل در شاد  سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

کاربران برنامه شاد می توانند پس از قرار دادن عکس پروفایل ، آن را از دید بقیه پنهان کنند که دسترسی سایر کاربران برنامه شاد به پروفایل شما محدود باشد. برای اینکار لازم است وارد بخش تنظیمات شوید.

 

سپس همانند تصویر زیر که مشحص شده است ، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.

 

 

در بخش حریم خصوصی شاد ، چند گزینه را مشاهده می کنید. بر روی گزینه سوم یعنی “نمایش عکس پروفایل من” کلیک کنید.

 

 

چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

در این بخش  می توانید تعیین کنید که چه کسانی عکس پروفایل شما را می توانند ببیند ، یکی از دو گزینه همه یا مخاطبین من را انتخاب و تیک تایید بالای صفحه را بزنید.

 

در صورت انتخاب مخاطبین من ، فقط کسانی که شماره شما را دارند می توانند عکس پروفایلتان را ببیند و برای سایر کاربران عکسی نمایش داده نمی شود.

در این مطلب راهنمای کاملی از نحوه گذاشتن عکس پروفایل در شاد ارائه گردید. در مطالب دیگری از سایت pasokhbama.com مقاله های مفیدی در خصوص shabake shad تهیه کرده ایم که تعدادی از کاربردی ترین آنها در ادامه قرار داده شده است. برای مطالعه سایر مطالب می توانید وارد سایت شده و عبارت مد نظر خود را جستجو کنید. در صورت وجود هر گونه سوال نیز می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  حتما تابحال در هنگام چت کردن در گروه ها و یا با دوستان خود …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

برنامه شاد یکی از برنامه های کاربردی برای برگزاری کلاس های آنلاین و غیرحضوری است که در این روزهای کرونایی برای دانش آموزان بیشترین میزان کاربرد را دارد چرا که معلمان کشور از این برنامه برای آموزش دروس مختلف استفاده می نمایند. با این حال برنامه «شاد» که توسط تیم همراه اول نوشته و طراحی شده است، برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری و از عقب افتادن دروس دانش آموزان، به بهترین شیوه تاثیرگذار بوده است و هم اکنون هم در حال استفاده توسط عموم دانش آموزان و معلمان می باشد.

اما اگر تاکنون تجربه کار با این برنامه را نداشته اید و به تازگی اقدام به نصب آن نموده اید، طبیعتا در حین استفاده از آن با مشکل روبرو خواهید شد و بدین گونه دانش آموز شما از کلاس آنلاین عقب خواهد ماند و باید فورا خودش را برای این عقب ماندگی آماده کند. با این حال اگر هیچ تجربه ای نسبت به برنامه شاد ندارید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک بصورت تصویری و جداگانه با آموزش کار با برنامه شاد آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

توجه مهم : اگر تاکنون این برنامه را نصب نکرده اید و با نحوه نصب آشنا نیستید، وارد این لــینک از نمناک شوید تا بصورت قدم به قدم با نحوه نصب برنامه شاد آشنا شوید.

برنامه شاد مدت زمان زیادی نیست که رونمایی شده است و با این حال با وجود محدودیت زمانی، برنامه ای مناسب و کاربردی برای عموم دانش آموزان و معلمان طراحی شده است که بدون شک می تواند مشکل تدریس را برطرف کند. با این حال قابلیت هایی در این برنامه درج شده اند که شما می توانید بدون پرداخت هزینه ای از آنها بصورت رایگان استفاه نمائید که عبارتند از؛چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

دومین گزینه ای که هنگام وارد شدن به برنامه شاد با آن روبرو خواهید شد، گزینه «پیام رسان» می باشد که شما در این بخش می توانید مخاطبانی که در این برنامه نام نویسی کرده اند را مشاهده کنید. از این رو در این بخش شما می توانید مخاطبی که تصمیم دارید به او پیام بدهید را انتخاب کنید و سپس به صفحه چت منقل شوید.

بعد از اینکه مخاطب مدنظر را انتخاب کردید، وارد صفحه ای همانند تصویر بالا خواهید شد که دقیقا همانند سایر پیام رسان هایی که تاکنون دیده اید، دارای قابلیت های یکسان می باشد. برای مثال با انتخاب گزینه سنجاق شما می توانید به سادگی آهنگ، عکس، ویدیو، شماره مخاطب، فایل های مختلف، لوکیشن و… را برای دوستان خود ارسال کنید.

همچنین برای ایجاد گروه و کانال در شاد، شما باید گزینه قلم آبی رنگ را انتخاب نمائید که دقیقا در پائین بخش پیام رسان می باشد. از این رو با انتخاب این گزینه می توانید کانال و یا گروه را به راحتی تشکیل دهید و در حین ایجاد آنها، مخاطبانی که مدنظر دارید را عضو نمائید.

گاها ممکن است که شما بصورت اتفاقی یک شماره را بصورت اشتباهی ذخیره کرده باشید که وقتی وارد هر پیام رسانی می شوید، همیشه با دادن دسترسی به مخاطبان، این مخاطب در لیست مخاطبان دیده شود و یا حتی ممکن است که از داخل برنامه شاد زمانیکه تصمیم به اضافه کردن مخاطبی دارید، شماره را به اشتباه وارد کنید و به اشتباه شخص دیگری را به لیست مخاطبین خود اضافه نمائید.

با این حال بنابر هر دلیلی اشتباهی رخ داده است شما می توانید این مخاطب را به آسانی از لیست مخاطبین خود حذف کنید و دیگر اجازه ندهید تا در لیست قرار گیرد. برای این کار طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1- ابتدا وارد برنامه شاد شوید. از منو پائین صفحه برنامه شاد، گزینه «پیام رسان» را انتخاب کنید. سپس قلم آبی رنگ پائین صفحه را انتخاب کنید.

2- اینک شما می توانید لیست مخاطبین خود را مشاهده کنید و از این رو مخاطب مدنظر را انتخاب کنید.

3- بعد از انتخاب به صفحه چت منتقل خواهید شد. در این مرحله نام مخاطب در بالای صفحه چت را انتخاب کنید.

4- گزینه 3 نقطه عمودی را از بالا سمت چپ انتخاب نمائید. منویی برای شما اجرا خواهد شد که باید گزینه «حذف مخاطب» را انتخاب کنید.

5- هم اکنون مخاطب از لیست منو شما حذف شده است.

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای هر یک از کاربران برنامه شاد رخ دهد، نحوه تغییر دادن عکس پروفایل می باشد که اکثرا گفته می شود عکس پرسنلی در پروفایل درج شود. با این حال اگر هنوز عکس پرسنلی را در پروفایل درج نکرده اید، در ادامه با نحوه آپلود یا تغییر عکس پروفایل برنامه شاد آشنا خواهید شد؛

1- وارد برنامه شاد شوید و از گزینه های پائین صفحه، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. همانند تصویر ذیل دومین کاری که باید انجام دهید این است که آیکون دوربین که با فلش زرد رنگ مشخص شده است، انتخاب نمائید.

2- با انتخاب این گزینه، دو گزینه بر روی صفحه نمایشگر گوشی ظاهر خواهند شد که شما با استفاده از آنها می توانید تصویر پروفایل برنامه شاد را تغییر دهید. از این رو اگر میخواهید عکس پروفایل را گالری انتخاب کنید، باید گزینه «از گالری» را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید هم اکنون با دوربین عکس بگیرید و بر روی پروفایل شاد قرار دهید، گزینه «از دوربین» را انتخاب نمائید.

اگر در ابتدای نصب برنامه شاد، نام و نام خانوادگی خود را به اشتباه و نادرست وارد کرده اید و هم اکنون تصمیم به تغییر آن دارید، لازم به ذکر است که این فرایند سخت نیست و تنها در چند قدم امکان پذیر می باشد که در ادامه به صورت مرحله به مرحله توضیح داده ایم؛

1- وارد برنامه شاد شوید و از پائین صفحه گزینه «تنظیمات» را انتخاب کرده و از بالا سمت چپ گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب نمائید.

2- اینک با انتخاب گزینه «ویرایش نام» می توانید نام حساب شاد خود را ویرایش کنید.

بخش بیوگرافی در هر برنامه پیام رسان وجود دارد که شما در این بخش می توانید خلاصه ای از خودتان را بنویسید. برای مثال اکثر معلمانی که با این برنامه کار می کنند، به دانش آموزان خود می گویند برخی اطلاعات شخصی و یا درسی را در این بخش بنویسند تا هر چه بهتر با دانش آموزان خود آشنا شوند. اما این الزامی نیست و ممکن است حتی چیزی در این مورد توسط معلمان به دانش آموزان گفته نشود. اما اگر شما تصمیم به نوشتن بیوگرافی در برنامه شاد دارید، باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1- وارد برنامه شاد شوید و سپس از گزینه های پائین صفحه گزینه «تنظیمات» را انتخاب نمائید.

2- اینک می توانید با انتخاب گزینه «تنظیم بیوگرافی» اقدام به پر کردن بخش بیوگرافی حساب کاربری شاد خود کنید.

بطور کلی وقتی یک کاربر تصمیم می گیرد تا از یک برنامه استفاده کند، در ابتدا اولین چیزی که به آن توجه می کند، امنیت برنامه می باشد که خوشبختانه تاکنون خبرهایی ناشی از هک شدن اطلاعات کاربران منتشر نشده است و این نشان دهنده امنیت بالای این پیام رسان می باشد که شما می توانید دسترسی های خواسته شده را به آن بدهید.

با این حال اگر امنیت بالا برای شما اهمیت دارد و خیلی به آن توجه می کنید، می توانید از قابلیت احراز هویت دو مرحله ای در برنامه شاد استفاده کنید که این قابلیت در سایر برنامه های پیام رسان وجود دارد که شما بعد از وارد کردن کد یکبار مصرف می بایست رمزی که از قبل تعیین کرده اید را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. از این رو در ادامه با نحوه فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای شاد آشنا خواهید شد؛

1- وارد برنامه شاد شوید و سپس از منو پائین صفحه، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

2- گزینه «حریم خصوصی و امنیت» را از وسط صفحه انتخاب کنید.

3- در این مرحله از قسمت «امنیت» در پائین صفحه، گزینه «تایید دو مرحله ای» را انتخاب کنید.

چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

4- گزینه «تنظیم گذرواژه اضافی» را انتخاب کنید.

5- اینک رمز مورد نظر خود را وارد کنید و توجه داشته باشید که باید این رمز را بخاطر داشته باشید.

این روزها با هر پیام رسانی که کار می کنیم می توانیم ده ها استیکر زیبا و کاربردی را مشاهده کنیم که دانلود آنها رایگان و با حجم پائین می باشد. با این حال برنامه شاد نیز از این موضوع استثنا نیست و دارای استیکرهای جذابی می باشد که هر یک از آنها را می توانید در چند ثانیه دانلود کنید. برای دانلود استیکرهای شاد باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1- وارد برنامه شاد شوید و از گزینه های پائین صفحه، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. اینک گزینه «استیکر» را پائین صفحه انتخاب نمائید.

2- استیکرهای دلخواه خود را انتخاب و دانلود نمائید.

قابلیتی به نام «پیام های ذخیره شده» در برنامه شاد وجود دارد که یک قابلیت بسیار کاربردی می باشد و شما خیلی ساده از آن می توانید استفاده کنید. اما دقیقا کاربرد این قابلیت چیست؟ اجازه دهید تا این گونه به شما توضیح دهیم که بر فرض مثال شما در کلاس آنلاین هستید و معلم هر چند بار یکبار نکاتی را می گوید که دارای اهمیت بالایی هستند و طبیعتا باید این نکات را همیشه به یاد داشته باشید.

از این رو به دلیل افزایش تعداد پیام ها در هر دقیقه و هر ثانیه، بی شک این مفاهیم را فراموش خواهید کرد. با این وجود این قابلیت در این میان خودنمایی می کند چرا که شما می توانید خیلی ساده و بدون هر مشکلی، فورا بعد از گفته شدن هر نکته مهمی آنرا به این بخش انتقال دهید تا همیشه بخاطر داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که فقط شما می توانید این پیغام ها را مشاهده کنید.

1- وارد برنامه شاد شوید و سپس از منو پائین گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

2- اینک از پائین صفحه گزینه «پیام های ذخیره شده» را انتخاب نمائید.

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل

شبکه اجتماعی شاد

 

سامانه شاد، بستری است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند.چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

 

شایان ذکر است؛ والدین دانش آموز یا شخص دانش آموز پس از اطلاع از پیام رسان منتخب مدرسه از طریق مدیر یا معلم باید نسخه‌ی جدید پیام ‌رسان را نصب کند و از طریق گزینه‌ی بات شاد با انتخاب نقش «دانش آموز» به لینک shad.medu.ir متصل شده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق به کلاس خود در مدرسه وصل شود. دانش‌ آموز بدون پیام‌ رسان نیز از طریق سامانه shad.medu.ir می‌تواند وارد کلاس‌های مدرسه خود شود. 

 

نحوه استفاده از برنامه شاد :

 

نحوه نصب سامانه شاد

 

• قبل استفاده از این برنامه و ثبت نام shad. medu. ir ، مطمئن باشید که برنامه را نصب کرده اید. 

• پس از نصب اپلیکیشن شاد وارد منوی موبایل خود شوید و برنامه را باز کنید. بر روی «ورود به برنامه» کلیک کنید.

 

• پس از فشردن دکمه ورود به برنامه ، صفحه ای باز می شود در این صفحه شما باید شماره موبایل خود را وارد کنید.

 

• اگر دانش آموز هستید: شماره موبایل خود که در پرونده مدرسه ثبت کرده اید.

اگر معلم، مدیر و … می باشید: شماره تلفنی که در سامانه سناد یا همگام مدارس ثبت کرده اید.

سپس بر روی «ورود» کلیک کنید. 

 

• منتظر بمانید تا کدی با عنوان کد فعالسازی برای احراز هویت برای شماره تلفنی که وارد کرده اید ارسال شود، سپس آن را وارد کنید و «ورود» را بزنید. 

 

• پس از احراز هویت موفقیت آمیز شما، وارد بخش ثبت اطلاعات کاربری خواهید شد. در این قسمت نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کنید و در نهایت بر روی آیکون تیک در قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید.

 

• در این مرحله باید یک عکس از خود را برای تصویر پروفایل بگذارید. این تصویر را می توانید همان لحظه با دوربین گوشی خود ثبت کنید و یا تصویری از خود که در گوشی دارید را از گالری موبایل انتخاب کنید.

 

با انجام دادن مراحل بالا ، صفحه ای برای شما به نمایش در می آید که در آن می توانید با انتخاب گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز نقش خود را انتخاب نمایید .

 

مراحل نصب نرم افزار شاد بر روی کامپیوتر :

 

نصب نرم افزار شاد بر روی کامپیوتر

 

• مرورگر گوگل کروم را بر روی کامپیوتر خود باز کنید.

 

• وارد آدرس زیر شوید:

https://shadweb.iranlms.ir/

و وارد نسخه وب شبکه اجتماعی شاد شوید.

 

• در صفحه باز شده شماره موبایل خود را وارد کرده و روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

 

• کد 5 رقمی به گوشی شما ارسال می شود ، در کادر مخصوص کد را وارد کرده تا وارد محیط برنامه شاد در نسخه وب شوید.

 

• پس از تایید شدن کد ، وارد صفحه ای خواهید شد.

 

• روی سه نقطه در بالای صفحه کلیک کرده و گزینه Install Shad کلیک کنید.

 

• اکنون وارد دسکتاپ کامپیوتر خود شوید. آیکون نرم افزار شاد را مشاهده می کنید.

 

• روی آیکن نرم افزار کلیک کنید تا صفحه اپلیکیشن شاد برای شما باز شود.  

 

• حال میتوانید از شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش بدون مشکل در داخل دسکتاپ کامپیوتر و لپ تاپ خود بدون مشکل استفاده کنید. 

 

سامانه شاد آموزش و پرورش

 

سوالات رایج درباره سامانه شاد:

♦آیا بعد از نصب پیام‌رسان توسط مدیر، معلم، دانش‌آموز یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروه‌های درسی است؟

جواب: به‌محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس‌های مدرسه به‌صورت خودکار تعریف می‌شوند و نیازی به ساخت گروه‌های کلاسی نیست.

 

♦ آیا امکان ورود چند دانش‌آموز با یک خط وجود دارد؟ والدینی که معلم یا مدیر مدرسه هستند می‌توانند از همان خط برای ورود فرزندشان استفاده کنند؟

بله. فعلاً این امکان وجود دارد. اما احتمال بروز هر خطای احتمالی توسط فرزندان در این زمینه بر عهده‌ی والدین خواهد بود. والدین باید در صورت نیاز، خط تلفن جداگانه برای ورود هر دانش‌آموز تهیه کنند.

 

♦ راه حل رفع خطای ۴۰۲ و ۴۰۱ چیست؟

جواب: چنانچه پس از ثبت مشخصات دانش آموز با خطای ۴۰۱ یا ۴۰۲ روبرو شدید باید به یک مرحله عقب برگردید و مراحل را مجدداً ادامه دهید. در صورتی که پس از مرحله احراز هویت با خطای ۴۰۱یا ۴۰۲ مواجهه شدید، باید به قسمت دانش آموز سپس قسمت فهرست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید.

ارور ۴۰۱ شاد برای احراز هویت این ارور بیشتر در نسخه وب شاد دیده می شود. این نسخه برای کامپیوتر و آیفون از طریق مرورگر قابل دسترسی است. اما برای برطرف کردن آن بای فیلترشکن خود را خاموش کرده و مراحل را انجام دهید.

 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


خرید اولین لپ تاپ تاشو بازار

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


سینما رو به خونت بیار!

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


خرید مستقیم فرش از کارخانه


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اپلیکیشن خدمت از ما

عکس پروفایل؛ و انتخاب یک عکس پروفایل خاص و زیبا دغدغه‌ی خیلی از افراد در دنیای مجازی و استفاده از انواع شبکه های مجازی است؛ خیلی‌ها درگیر انتقال حرف‌های ناگفته‌شان با عکس پروفایل خود و بعضی دیگر نیازمند، استفاده از یک پروفایل خاص برای نشان دادن حرفه و کاری که به انجام آن مشغولند؛ هستند. در این میان افرادی هم تمایل دارند فارغ از قوانین مد شده در فضای مجازی عکسی برای پروفایل خود؛ در شبکه‌های مجازی در نظر نگیرند. در مقابل؛ تعدادی برای هر نرم افزار ارتباطی مجازی خود یک عکس پروفایل خاص و جداگانه در نظر می‌گیرند. اگر کمی دقت کنیم؛ ما هم بخشی از این جامعه هیجان زده‌ایم؛ که حاضریم ساعت‌ها وقت خود را صرف یافتن یک عکس پروفایل متناسب با سلیقه و عقاید خود کنیم.

 

انتخاب عکس پروفایل تا حدی بین افراد رواج یافته و حائز اهمیت است؛ که زمان زیادی را صرف انتخاب یک عکس پروفایل زیبا و یا گرفتن عکسی مخصوص پروفایل خود می‌کنند. تعدادی از شما برای گرفتن ایده عکس پروفایل به دنبال نمونه عکس‌های پروفایل در وب هستید؛ و همین طور انتخاب عکس پروفایل واتس آپ و اینستاگرام و حتی تلگرام در ابعاد گوناگون و متنوع از جمله موارد پر بازدید در بیشتر وبسایت ها به شمار می‌آید. در این مطلب سعی کردیم؛ انواع عکس پر بازدید و پر طرفدار مثل عکس پروفایل شاد؛ عکس پروفایل خاص، زییا و حتی عکس پروفایل دخترونه و پسرونه را به اشتراک بگذاریم.

 

چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

 

داشتن یک عکس پرفایل مناسب و زیبا در بعضی مواقع به یک حساسیت و دغدغه برای افراد تبدیل می‌شود؛ در ابتدای همین مطلب یک پیشنهاد کارآمد به شما برای خلاصی از این سرگرمی به معضل تبدیل شده داریم؛ و آن انتخاب عکس خود برای پروفایل است. اما اگر به هر دلیلی برای گذاشتن عکس پروفایل معذوریت یا مشکلی دارید؛ و از طرفی نداشتن عکس پروفایل حس خوبی به شما نمی‌دهد؛ انتخاب عکس پروفایل را با توجه به علایق خود و عکس‌های مختلف امتحان کنید. در ادامه مطلب با انواع عکس پروفایل آشنا می شویم.

 

 

 

 

 

 

یکی از نکات مهم در انتخاب عکس پروفایل برای زمانی که تصمیم به گذاشتن عکس خود ندارید؛ انتخاب یک عکس پروفایل زیبا است؛ عکسی که علاوه بر به نمایش گذاشتن ذوق و سلیقه شما برای مخاطب جذاب باشد.

 

 

 

 

 

شما انسان شادی هستید؛ و یا تصمیم دارید به مخاطبان خود شادی منتقل کنید؛ این نوع عکس پروفایل شاد مختص افرادی با ذهنیت شماست.

 

 

 

 

اگر برای شما مهم است؛ که عکس پروفایل؛ روحیات دخترانه شما را نمایش دهد؛ و داشتن عکس پروفایل خاص دخترانه جزئی از فانتزی های ذهن شماست؛ برای دیدن چند نمونه عکس پروفایل خاص دخترانه با ما همراه باشید.چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

 

 

 

 

 

 

 

شما بعنوان یک پسر دوست دارید رنگ ها و طرح های پسرانه و مردانه تری را برای پروفایل خود انتخاب کنید؛ عکس پروفایل خاص پسرانه می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای شما باشد.

 

 

 

 

 

 

 

گاهی برای انتقال حس غمگینی و ناراحتی به اطرافیان خود نیاز به یک بنر همگانی در فضای مجازی دارید؛ در دسترس ترین امکانات برای این کار انتخاب عکس پروفایل غمگین است.

 

 

 

 

 

اگر تصاویر برای انتقال حرف و حستان کافی نیست؛ عکس نوشته پروفایل با اشعار و دلنوشته‌های خاص یک پیشنهاد برای شماست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب یک تصویر جذاب و جالب برای مخاطب می‌تواند؛ یک ترفند برای جلب نظر اطرافیان باشد؛ برای صفحه اینستاگرام خود یک عکس پروفایل اینستاگرامی 2020 و جدید انتخاب و بازید صفحه خود را بالا ببرید.

 

 

 

 

 

با پیشرفت و به روز شدن نرم افزار‌ها؛ اضافه شدن انواع قابلیت‌های عکس گذاشتن و ادیت عکس در خود شبکه‌های مجازی این امکان را برای شکا ایجاد کرده است؛ که مدام به دنبال انتخاب عکس پروفایل جدید 98 باشید.

 

 

 

 

با ورود نرم افزار تلگرام به محیط شبکه‌های مجازی امکان گذاشتن چندین عکس؛ به طور همزمان برای کاربران به وجود آمد، و در نتیجه پروفایل افراد را به یک آلبوم عکس تبدیل کرد؛ بعضی افراد به دنبال استفاده از نهایت قابلیت‌های نرم افزار هستند، بنابراین انتخاب عکس پروفایل تلگرام نیز به دنیای رقابت عکس پروفایل اضافه شد.

 

 

 

 

 

انتخاب عکس پروفایل یک ارتباط مستقیم با سلیقه شخصی شما دارد، بعضی تمایل دارید، از عکس پرفایل بعنوان یک بیوگرافی استفاده کرده؛ احساسات، عواطف و تمایلات شخصی خود را در آن به اشتراک بگذارید؛ از طرفی بخشی دیگر علاوه بر نداشتن تمایل به نمایش دادن عکس پرفایل خود برای تمامی افراد؛ گاهی گذاشتن عکس برای پروفایل را یک امر بی اهمیت می‌دانید.

4.35 امتیاز از 222 رای

در بازار آنلاین “خدمت از ما” برای تمامی خدمات، از چند متخصص به رایگان قیمت
بگیرید.

“خدمت از ما” بازار آنلاین خدمات است. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد
شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود

کد 4 رقمی به شمـاره ارســال شد. لطفا کد را اینجا وارد کنید

ثانیه تا ارسال مجدد

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت
کنید.

لطفا شهر خود را انتخاب کنید.

پس از ورود به بخش گالری، مطابق تصویر زیر آیکون  را انتخاب می نمایید :

 

 

در این صورت سه گزینه بصورت تصویر زیر قابل مشاهده خواهد بود :چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

 

 

گالری : با انتخاب این گزینه، گالری گوشی شما باز شده و هر تصویر یا ویدئویی که تمایل داشته باشید را انتخاب و تایید می کنید. برای تایید در مرحله اول، همان طور که در تصویر زیر می بینید کافیست پس از ویرایش های لازم گزینه  را انتخاب نمایید :

 

 

با انتخاب این گزینه از شما سوال پرسیده شده که آیا قصد دارید این تصویر به عنوان آواتار درج گردد یا خیر ؟

در صورتی که تیک تایید را انتخاب نمایید، باکس انتخاب تصویر به صورت زیر (دایره ای) نمایش داده خواهد :

 

 

در صورت عدم انتخاب تایید باکس انتخابی به صورت زیر (مستطیلی) نمایش داده می شود :

تصویر از دوربین : با انتخاب این گزینه دوربین موبایل فعال شده و شما می توانید یک عکس بگیرید. در ادامه همچون مرحله قبل تصویر را تایید نموده تا به گالری اضافه گردد.

 

ویدئو : همان طور که از نامش پیداست با انتخاب این گزینه، دوربین موبایل شما فعال خواهد شد. حال از صحنه ای که مد نظر شماست فیلم گرفته و در پایان با تایید آن، در پروفایل شما قرار خواهد گرفت.

 

در نهایت گالری شما در گپ به صورت زیر قابل مشاهده است :

 

 

کاربران تلگرام هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند عکس پروفایل خود را تغییر دهند. این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در تلگرام هر کاربر می‌تواند برای اکانت یا پروفایل خود عکس هایی قرار دهد. در این شرایط سایر کاربران قادر به مشاهده این عکس در کنار نام وی می‌شوند. به این عکس اصطلاحا عکس پروفایل در تلگرام گفته می‌شود. شما به راحتی می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید عکس پروفایل اکانت تلگرام خود را تعویض کرده یا تغییر دهید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

به منظور تعویض عکس پروفایل خود در برنامه تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

به این صورت عکس پروفایل شما در تلگرام تغییر داده می‌شود. با طی کردن مراحل فوق، عکس پروفایل جدید به عکس‌های پیشین اضافه خواهد شد. برای حذف سایر عکس‌های خود از پروفایل تلگرام می‌توانید به مطالعه مقاله “آموزش حذف عکس پروفایل در تلگرام“ بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11 پرو

قیمت گلس آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی نوت 20

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

عالی.ممنون.از.شما
👏👉

با سلام و وقت بخیر
سوالی در مورد تلگرام داشتم و ان این است که موعی تلگرام را باز میکنم پیغام میده که متاسفانه تلگرام متوقف شده است لطفا راهنماییم کنید.تشکر

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید عکس و نام کانال تلگرام خود را تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه تغییر عکس و نام کانال تلگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

یکی از مراحل ابتدایی که باید در حین تلاش به منظور ساخت یک کانال جدید طی کنید مربوط به تعیین نام و توضیحات کانال می‌شود. همچنین در همان مرحله با لمس آیکون دوربین قادر به انتخاب یک عکس به عنوان عکس رسمی کانالتان خواهید بود. اما آیا پس از انتخاب نام و عکس کانال، دیگر قادر به تغییر دادن آن‌ها نیستیم؟ خوشبختانه این چنینی نیست و تلگرام امکان تغییر عکس و نام کانال تلگرام را در هر زمان که تمایل داشته باشید ارائه می‌کند.

در این مقاله قصد داریم نحوه انجام این عملیات را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

آموزش مد نظر را با تغییر عکس کانال شروع می‌کنیم. به منظور تغییر دادن عکس کانال تلگرام خود کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

بنابراین به این صورت قادر به تغییر عکس کانال خود خواهید بود. حال نوبت به نحوه تغییر نام کانال می‌رسد.

به منظور تغییر نام کانال تلگرام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

به این صورت نام و توضیحات کانال هم قابل تغییر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر عکس و نام کانال تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

قیمت گلس آیفون 7 Plus

ال سی دی سامسونگ ام 10

 

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

منم مشکل حذف عکس کانال رو دارم وگرنه گذاشتن عکس و تغیر نام کاری نداره که

برای پاک کردن عکسهای قبلی کانال باید از تلگرام دسکتاپ که روی کامپیوتر نصب میشه عکسها رو پاک کنید

عکس های قبلی پاک نمیشن
باید چکار کنیم؟

اره منم عکس کانالمو حذف میکنم جدید میزارم عکس قبلیام میاد لطفا کمک کنید

با سلام
من میخوام فقط یه عکس تو پروفایل کانالم باشه ولی هردفعه که عکس قبلیو حذف میکنم و عکس جدید میذارم عکس قبلیم دوباره میاد:(
میشه توضیح بدین چجوری عکسو حذف کنم که بعد تعویض دوباره ظاهر نشه؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم
چگونه پروفایل شاد را عوض کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *